چگونه ارایش طبیعی کنیم

 
helpkade
چگونه ارایش طبیعی کنیم
چگونه ارایش طبیعی کنیم

برای زیبا شدن لازم نیست زیر و روی چشم را سیاه و پوست را تیره کنید. با ساده ترین روش و کمترین مواد آرایشی هم می توان زیبایی طبیعی داشت.

اگر می خواهید آرایش طبیعی داشته باشید باید ترفندهایی را در آرایش تان به کارببرید. در این مطلب به چندین ترفند آرایشی اشاره می کنیم …

باید از ریمل های ملایم استفاده کنید تا چهره تان طبیعی تر به نظر برسد. ریمل هایی که به مژه هایتان حجم دهد چهره تان را مصنوعی نشان می دهد.

برای این که کبودی و گودی دور چشمان تان دیده نشود یک سایه زرد را با کمی پنبه زیر چشم هایتان بمالید و این سیاهی را محو کنید . می توانید از کرم دور چشم هم استفاده کنید.

چگونه ارایش طبیعی کنیم

با استفاده از اسفنج مرطوب کرم پودر را روی پوست تان بمالید تا پوست تان حالت طبیعی داشته باشد. اگر از خط لب به جای رژلب استفاده کنید لب هایتان طبیعی و زیباتر به نظر می رسد. بالای خط چشم تان خطی باریک با مداد خاکستری یا قهوه ای بکشید تا چشم هایتان زیباتر دیده شود.

بعد از این که مداد ابرو کشیدید با ریمل ابروهایتان را برس بکشید تا پرپشت تر به نظر برسد. برای این که پوست تان جوان و طبیعی به نظر برسد از رنگ برنز استفاده نکنید. اگر به رنگ برنز علاقه دارید آن را با یک کرم روشن ترکیب کنید تا یک کرم ملایم به دست بیاید.

دور چشمان تان را با انگشت لایه نازکی از سایه بزنید تا چشمان تان درخشش و زیبایی بیشتری داشته باشد. برای رژگونه از رنگ های دارچینی و هلویی استفاده کنید تا گونه هایتان زیبا و منحصر به فرد شود. ابتدا رژگونه بزنید و با یک دستمال پاک کنید تا هاله ای از رژگونه روی گونه هایتان ایجاد شود و صورت تان طبیعی و زیباتر دیده شود.

برای پوشاندن لکه ها و سیاهی های اطراف چشم به آرایشگاه رفتن نیازی نیست. همین مراحلی که ما در ادامه برایتان ذکر کرده ایم را اجرا کنید تا صورتی صاف و زیبا داشته باشید. برای زیبا شدن لازم نیست زیر و روی چشم را سیاه و پوست را تیره کنید. با ساده ترین روش و کمترین مواد آرایشی هم می توان زیبایی طبیعی داشت.

قطعا هر خانمی با آرایش کردن به فکر زیباتر کردن صورتش است، اما خیلی از خانم ها هستند که آرایش های غلیظ و سنگین را دوست ندارند و یا اینکه این سبک آرایش به چهره آنها نمی آید. پس بهتر است ترفندها و نکاتی که برای آرایش طبیعی و لایت به کارتان می آید را بیاموزید و از این به بعد، با کمترین زمان، جذاب ترین آرایش را داشته باشید.

خوش آمدید. به سیستم وارد شوید.

بازیابی رمز عبور

رمز عبور جدید به ایمیل شما ارسال گردید.

کاویاب – مجله آنلاین سبک زندگی – مجله آنلاین سبک زندگی

ایده‌های جالب برای تزئین سرویس بهداشتی

چگونه ارایش طبیعی کنیم

۱۰ ادویه که باید در آشپزخانه داشته باشید

آموزش ساخت زیرقابلمه‌ای برای خانم‌های خوش سلیقه


فوت و فن‌های پخت خورش قیمه خوشمزه


آیا قهوه سبز در لاغری تاثیر دارد؟


بهترین ماسک صورت برای فصل پاییز


استارتاپ خودتان را راه‌­اندازی کنید

آیا می­‌دانستید گوگل ارث (google earth) چطور کار می­‌کند؟

چطور ترافیک وبسایت را با استفاده از شبکه­‌های اجتماعی بالا ببریم؟


چند وقت یکبار باید گوشی را ریستارت کرد؟


با جاهای دیدنی ریودوژانیرو آشنا شوید


برج نقاره‌خانه را بشناسید


بزرگترین استخرهای شنا در دنیا

در این مطلب می‌خواهیم ترفندهایی را به شما آموزش دهیم که به کمک آنها می‌توانید ظاهری زیبا و بی‌عیب و نقص داشته باشید، بدون آنکه معلوم شود آرایش کرده‌اید. مراحل انجام یک آرایش طبیعی به شرح زیر است

برای آنکه کرم آرایش شما به خوبی روی صورت بخوابد و ظاهری طبیعی داشته باشد، بایستی پیش از هر چیز صورت خود را شسته و با یک پارچه کاملا خشک کنید.

کرم‌های مرطوب‌کننده که لوسیون رنگی دارند و برخی از آنها ضدآفتاب هم هستند، سریع‌ترین و طبیعی‌ترین راه است. حتی اینگونه کرم‌ها مانند کرم پودر نیازی به هماهنگی با رنگ پوست ندارند. می‌توانید مانند کرم پودر عمل کنید و بر روی این کرم‌ها آرایش خود را انجام دهید.


تاتو رژلب و خط لب چیست؟


ترفندهای انتخاب رنگ رژ لب


نحوه صحیح آرایش صورت لاغر

برای پوشاندن لکه‌ها یا سیاهی دور چشم، می‌توانید از کانسیلر استفاده کنید. این کانسیلرها به خوبی روی پوست می‌خوابد و جلوه طبیعی دارد. اما باید مراقب باشید زیاد از کانسیلر استفاده نکنید، فقط برای مناطقی از پوست که لکه یا ایرادی دارد از آن استفاده کنید. برای محو کردن سیاهی زیر چشم، ابتدا پوست زیر چشم را بکشید سپس با انگشتانتان کانسیلر را روی قسمت‌های تیره به آهستگی بمالید.

اگر صورت شما براق شده، می‌توانید از پودرهای روغنی جاذب استفاده کنید ( اگر صورت شما بسیار چرب است، به جای مرطوب‌کننده رنگی فقط از پودر و کانسیلر استفاده کنید). با یک برس مخصوص پودر پنکیک را به صورت دایره‌ای بر روی پوست صورت بزنید، بدین صورت جلوه‌ای طبیعی می‌بخشد و حالت پودری بودن آن روی صورت مشخص نمی‌شود.

استفاده از رژگونه‌هایی با رنگ گرم یا صورتی جلوه ظریف و طبیعی به صورت می‌دهد.

برای آنکه آرایش لایت و خوبی داشته باشید، سعی کنید آرایش خود را در نور روز انجام دهید. ترجیحا آینه را در کنار پنجره قرار دهید.

یک رنگ ملایم مایل به قهوه‌ای جلوه طبیعی به چشمان شما می‌دهد، بدون آنکه مشخص باشد از سایه استفاده کرده‌اید. از رنگ سایه‌ای که کمی از رنگ پوست شما تیره‌تر است، استفاده کنید. سایه را پشت پلک تا مژه‌ها بکشید. مطمئن شوید که زاویه گوشه‌های سایه مشخص نباشد.

اگر می‌خواهید جلوه چشمان شما بیشتر شود، از مداد چشم استفاده کنید. به آرامی مداد چشم قهوه‌ای یا خاکستری رنگ خود را بالای مژه بکشید.

برای آنکه آرایش شما طبیعی‌تر جلوه کند، از رژلبی استفاده کنید که رنگ آن نزدیک رنگ لب شماست و هنگام استفاده از آن به جای آنکه از تیوپ رژ لب استفاده کنید، انگشت را به آن زده و با انگشت خود رژلب را به لب‌ها بزنید. از میانه لب شروع کنید و سپس رژ لب را به سمت اطراف پخش کنید.

آرایش مژه‌ها بسیار مهم است حتی اگر سایر قسمت‌های صورت را آرایش نکرده‌اید، ولی از ریمل حتما استفاده کنید. می‌توانید از سایه و خط چشم صرف‌نظر کنید اما ریمل نه. هر مژه را دو بار ریمل بزنید (اگر مژه‌های شما بلوند است، از ریمل قهوه‌ای استفاده کنید اگر مژه‌های تیره‌تری دارید، از قهوه‌ای تیره مایل به مشکی). می‌توانید با استفاده از یک شانه آرایشی مخصوص، مژه‌ها را شانه زده و ریمل را پخش کنید. سعی کنید فقط ریشه‌های مژه را ریمل برنید. ریمل زدن همه قسمت‌های مژه سبب می شود ظاهری شبیه تار عنکبوت پیدا کند.

مطلب قبلی

ایده های جالب برای استفاده از نخ و طناب های اضافی (بخش سوم)

مطلب بعدی

طرز تهیه بادمجان با گوشت چرخ کرده

با آرایش مناسب برای صورت گرد آشنا شوید

با این ترفندهای زیبایی دیگر نیاز به جراحی پلاستیک ندارید

۱۹ باید و نباید در آرایش ابروها

چطور لب‌های صورتی و طبیعی داشته باشیم؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چگونه ارایش طبیعی کنیم

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

آخرین مطالب

ایده‌های جالب برای تزئین سرویس بهداشتی

۱۰ ادویه که باید در آشپزخانه داشته باشید


آیا قهوه سبز در لاغری تاثیر دارد؟


بهترین ماسک صورت برای فصل پاییز


استارتاپ خودتان را راه‌­اندازی کنید

آموزش ساخت زیرقابلمه‌ای برای خانم‌های خوش سلیقه


فوت و فن‌های پخت خورش قیمه خوشمزه

آیا می­‌دانستید گوگل ارث (google earth) چطور کار می­‌کند؟


آموزش شال و کلاه بافتنی پسرانه

والدین چطور می‌توانند به موفقیت تحصیلی فرزند خود کمک کنند؟

خوش آمدید. به سیستم وارد شوید.

بازیابی رمز عبور

رمز عبور جدید به ایمیل شما ارسال گردید.


از عمل افزایش قد، چقدر می دانید؟


اصلاح طرح لبخند و زیبایی دندان

چگونه آرایش ساده کنیم

 

شما نیاز به آرایشی دارید که لک ها و معایب صورتتان را پنهان کند، و در عین حال قسمت‌های زیبای چهره تان را برجسته نماید. با کم کردن بار آرایشتان همچنین در هزینه ای که صرف آرایش خود می نمایید نیز صرفه جویی خواهید کرد.

چگونه ارایش طبیعی کنیم

 

چگونه آرایش کنیم که زیبا به نظر برسیم:

1 – استفاده از آینه کوچک بزرگ نمابرای آرایش کردن از یک آینه کوچک بزرگ نما استفاده کنید. سعی کنید از یک مرطوب کننده خوب برای زیرسازی آرایش خود استفاده کنید. این کار کمک خواهد کرد تا از به وجودآمدن چین و چروک جلوگیری شود.

 

2 – زیر سازی کنید

از یک فونداسیون مایع همرنگ پوستتان یا حتی کمی روشن تر استفاده کنید. از فونداسیون برای یک رنگ کردن رنگ پوستتان استفاده کرده، لکه ها را بپوشانید و صورتتان را صاف تر کنید.

 

3 – رژ گونه بزنید

اگر فرصت داشته و دوست دارید از رژ گونه ای ملایم همرنگ رژ لبتان بزنید و همچین در منزل برای انرژی بیشتر از رژ لب های رنگ شاد و روشن استفاده کنید .

 

یک رژ گونه ی صورتی کم رنگ، برنز یا هلویی، طبیعی تر از دیگر رنگ‌ها بنظر می‌رسند. فقط چندبار رفت و برگشت قلم موی بزرگی از رژ گونه کافیست تا چهره تان را بشاش، جوان و فوق‌العاده کند. این کار فقط کمی به صورت شما رنگ و لعاب میدهد اما گام بزرگی در آرایش صورت خواهد بود.

 

4 – مژه های خود را فر کنید

از یک فرمژه استفاده نمایید تا مژه های زیبایتان، بدون اینکه بهم چسبیده باشد یا ریمل از آن چکه کند به چشم بیاید. برای آرایش سبک تر باید دور ریمل را نیز خط بکشید.

 

5 – سایه چشم بزنید

یک سایه چشم صورتی کم‌رنگ، هلویی یا برنز بزنید. کمی هم پودر سایه را به پلکتان بزنید.

 

6 – رژ لب ملایم استفاده کنیدبرای لب هایتان از رژ لب ملایم استفاده کنید که درخششی به لب هایتان بدهد.

 

چگونه زیبا به نظر برسیم

 

بدون آرایش چگونه زیبا به نظر برسیم؟

– استراحت کافی

هر شب به مقدار کافی بخوابید. این مقدار بین 6 الی 8 ساعت در نظر گرفته شده است. به اندازه کافی آب بنوشید. از نوشیدنی‌های الکلی و قندی پرهیز کنید تا بتوانید پوست خوب و جذابی داشته باشید.

 

– ابروهای‌تان را مرتب کنید

ابرو یکی از مهمترین بخش‌های صورت است و تاثیر زیادی بر صورت دارد. اندازه و فرم آن را می‌توانید در یک آرایشگاه خوب، تغییر دهید.

 

–  به صورت و بدن‌تان مرطوب‌کننده بزنید

هر روز از یک مرطوب‌کننده خوب بر صورت و بدن‌تان استفاده کنید. سعی کنید کرم ضدآفتاب را فراموش نکنید. حتی در روزهای بارانی از کرم ضدآفتاب استفاده شود و شب‌ها سعی کنید از کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید که پوست‌تان نرم و زیبا شود.

 

–  لب های خود را مرطوب کنید

اگر لب های شما پوسته پوسته شده اند و به قدری دلربایی بیشتر نیاز دارند ولی به بالم یا برق لب دسترسی ندارید، با استفاده از هر پاک کننده یا روغنی که می بینید تا حد ممکن لب های خود را مرطوب کنید. می توانید با یک بار استفاده خشکی را درمان کرده و کاری کنید که لب های شما بدرخشند. 

 

چگونه ارایش طبیعی کنیم

چگونه ارایش زیبا کنیم

 

– رژیم غذایی

مصرف میوه و سبزیجات باعث شادابی پوست می‌شود. سعی کنید قبل از غذا از میوه استفاده کنید تا پوستی شاداب و زیبا داشته باشید.

 

– موهای سالم

برای موهای‌تان از شامپوهایی که مناسب نوع موی شما است، استفاده کنید. بیشتر خانم‌ها هر روز که از شامپو استفاده می‌کنند، از نرم‌کننده هم استفاده می‌کنند. این امر باعث می‌شود مو چرب و روغنی به نظر برسد.

 

– مژه های خود را با انگشت حالت دهید

متخصصین یک نکته و راهنمایی عالی و ارزان دیگر برای زیبا بودن بدون آرایش دارند. این کار باعث می شود چشم ها هشیار و درخشان بنظر بیایند و به شما اجازه می دهد زمانی که لوازم مخصوص آن را ندارید، از یکی از انگشتان خود استفاده کنید. برای این کار انگشت اشاره ی خود را کمی خیس کرده و مژه ها را با استفاده از آن به بالا خم کنید. انگشتان شما می توانند تقریبا به شکل نوعی فرم دهنده یا فر مژه عمل کنند. می توانید انگشت خود را با کمی لیس زدن یا نگاه داشتن زیر شیر آب خیس کنید و کار خود را انجام دهید.

 

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

 

زیبایی خود را دوچندان کنید


ماشین لباسشویی با آبکشی شرعی


سوالات پیش از ازدواج به تفکیک جلسه


تردید و دو دلی قبل از ازدواج


سفارش آنلاین جدیدترین ست های لباس زیر


خرید لباس ژورنالی نوزاد با تخفیف یلدا


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی

هرآنچه ازعملهای زیبایی زنان میخواهیدبدانید


لاکچری ترین نوع لمینت دندان


فروشگاه سیسمونی آنلاین

اینجا یکی از هتلهای کیشه! همین حالارزروکن


آشپزی بدون دغدغه کثیفی گاز


برای مانتو چه پارچه ای بخرم؟


به مقصد دلخواهت با کمترین هزینه سفر کن


آسانترین راه خرید برنامه در کنسول ps4

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

به گزارش ایران ناز پیش از هر اقدامی مرطوب کننده SPFدار یا ضدآفتاب مرطوب کننده به پوست خود بزنید که انواع پوشش دهنده ها به نرمی روی پوست حرکت کنند. سپس از کرم های دور چشم برای پوش کامل تیرگی های زیر چشم یا کرم پودر برای از بین بردن لکه ها استفاده کنید.

 

باید از کرمی استفاده کنید که دقیقا همرنگ پوست طبیعی شما باشد. این که گاهی گفته می شود زیر چشم خود را با کرمی که یک یا دو درجه روشن تر است بپوشانید به هیچ عنوان درست نیست و اصلا حالت طبیعی به صورت نمی بخشد. بنابراین کرمی به رنگ پوست انتخاب کنید و با انگشتان اشاره آنها را زیر چشم بمالید.

 

چگونه ارایش طبیعی کنیم

البته توجه داشته باشید که خیلی هم دست نکشید تا موجب قرمزی یا ورم زیر چشم نشود. برای ایجاد زیرساخت آرایش، دو خط باریک از کرم دو تا سه درجه تیره تر از پوست را  زیر خط گونه ها، دو طرف روی بینی و بالای ابروها بکشید و با انگشتان دست آنها را محو کنید.

 

 

در تصویر این خطوط را قرمز می بینید اما این کرم با رنگ روشن تر هم ترکیب شده است و رنگی تیره تر یا روشن تر از گردن ایجاد نمی کند. در این مرحله همه صورت را درست نگاه کنید تا اگر جایی از پوست به کرم یا پوشش دهنده نیاز دارد آنها را برطرف کنید. باید کرم به خوبی در پوست شما نفوذ کرده باشد

 

و در منطقه ای به صورت پخش نشده باقی نماند. برای اینکه پوست زیباتر و صاف تر دیده شود می توانید از پودر یا پنکک برای جذب روغن و عرق صورت استفاده کنید. رژگونه های براق پودری که با برس روی گونه اعمال می شوند را فراموش کنید. ابتدا سیب گونه را پیدا کنید

 

و برای این منظور می توانید لبخند بزنید تا گونه هایتان برجسته و گردی آن مشخص شود. کمی رژ یا کرم قرمز رنگ روی گونه قرار دهید و با انگشتان آن را در گردی گونه محو کنید. ترجیحا این کار را بسیار طبیعی انجام دهید و با توجه به رنگ پوست خود، رنگ قرمز یا گل‌بهی انتخاب کنید.

 

 

با انگشت اشاره خود، لایه ای از سایه چرب و براق را پشت چشم قرار دهید. رنگ استخوانی باعث بلند دیده شدن پشت چشم می شود و اگر اصطلاح نکرده باشید، ابروهای تمیز نشده را نیز می پوشاند و نشان نمی دهد. سایه نقره ای‌سفید نیز همین ویژگی را دارد. برای پوست های سبزه و تیره از رنگ زرد مایل به قهوه ای استفاده کنید. اگر دوست دارید پشت چشم براقی داشته باشید لایه داخل چشم را نیز سایه بزنید.

 

اگر سایه چرب روی پلک شما حرکت می کند و به اصطلاح سایه می ریزد، از فیکساتور برای دوام بیشتر سایه استفاده کنید. برای اینکه به نگاه و چشمان خود عمق و جذابیت بیشتری ببخشید، بهتر است از سایه های طلایی یا مسی روی سایه پایه استفاده کنید. البته فقط این نوع سایه را پشت پلک بزنید و تا استخوان ابروها بالا نبرید.

 

با قلم سایه کمی سایه پشت چشم بگذارید و با انگشت در سطح پلک پخش کنید. برای اینکه چشم ها درشت تر دیده شوند، کمی از سایه طلایی را روی قلم مو بزنید و روی مژه های پایین چشم ها بکشید. طلایی کردن زیر چشم باعث می شود تا چشم براق دیده شود

 

 

و تیره کردن زیر چشم فقط باعث دیده شدن تیره گی های پف زیر چشم می شوند. برای جذابیت بیشتر چشم ها، با کمک قلم یا مداد قهوه ای که برای ابروهای خود استفاده می کنید، پشت چشم یک خط تیره بکشید و چشم را به سمت بالا حالت دهید. سپس برای حفظ آن پودر بی رنگ تثبیت کننده بزنید.

 

سپس دو لایه از ریمل بلند و پرپشت کننده به مژه های بالا و پایین بزنید. مژه های پایین نیز به اندازه بالایی ها اهمیت دارند. اگر ابروهای شما پر و پهن نیست باید با مداد ابرو آنها را پر کنید و با برس ابرو نیز موهای ابرو را به سمت بالا شانه کنید. اگر لب های خشک دارید کمی برق لب یا چرب کننده لب بزنید تا لطافت خود را بازیابند.

 

سپس رژ متناسب با رنگ پوست بزنید و با دستمال کاغذی اطراف لب را تمیز کنید و اگر زیادی براق است یکی دوباره دستمال را روی لب ها بگذارید و بردارید. برای اینکه رژ بیشتر روی لب ها دوام داشته باشند، یا با انگشت روی لب بمالید یا لب ها را چند بار به هم بمالید تا رژ به خورد لب ها برود.

اگه دوست دارید یه آرایش طبیعی و ملایم داشته باشید توصیه می کنیم از پیشنهادهایی که در این قسمت به اونها اشاره کردیم استفاده کنید!

در تئوری معمولا آرایش ملایم و طبیعی خیلی ساده به نظر میرسه اما آیا واقعا در عمل هم همینطوره و میشه به راحتی یه آرایش طبیعی و ساده داشته باشیم؟ البته برای اینکه آرایش صورت در عین طبیعی بودن خیلی حرفه ای و خوب باشه لازمه که از توصیه ها و ترفندهای آرایشی استفاده کنید تا چهرتون با یه آرایش ساده، خیلی طبیعی و زیبا دیده بشه. در این قسمت از زیبامون دات کام به چند تا توصیه کاربردی برای داشتن یه آرایش طبیعی و ملایم اشاره کردیم. با ما همراه باشید. آرایش دخترانه ساده

 

یک روش خیلی ساده برای طبیعی کردن کرم پودر و پایه آرایش وجود داره و اون اینه که مقداری مرطوب کننده رو با فونداسیون یا کرم پودرتون ترکیب کنید. با این کار پوشش دهی کرم پودر کم میشه و کمک میکنه تا پوستتون رنگ طبیعی و خالصی داشته باشه و شاداب و تر و تازه به نظر برسه. کامل ترین آموزش حرفه ای آرایش صورت ملایم

 

چگونه ارایش طبیعی کنیم

 

برای اینکه رنگ پوستتون در همه قسمت های صورت یکدست و طبیعی به نظر برسه لازمه که از کانسیلر برای پوشش دادن سیاهی زیر چشم، لکه های پوستی و … استفاده کنید. چشم ها معمولا مرکز توجه هستند و لازمه که از بهترین محصولات آرایشی برای چشم ها و پوست اطراف چشم استفاده کنید. در انتخاب و خرید یه کانسیلر خوب تحقیق کنید و بهترین محصول رو انتخاب کنید تا علاوه بر ایجاد زیبایی بیشتر، رنگ پوستتون رو هم طبیعی نشون بده.

 

 

برای اینکه آرایش صورتتون خیلی طبیعی و ملایم به نظر برسه باید از محصولات آرایشی به شکل منطقی استفاده کنید تا زیبایی ذاتی و طبیعی چهرتون کمی بیشتر و بهتر دیده بشه. مثلا برای آرایش چشم ها توصیه میشه که از یه مداد مشکی یا قهوه ای تیره استفاده کنید و خط های محوی در خط مژه بالا و پایین بکشید. با این کار، رنگدانه های مداد چشم، وارد ریشه مژه ها میشن و باعث میشن تا هم مژه هاتون پرتر دید هبشه و هم اینکه شکل کلی چشم ها زیباتر و جذاب تر دیده میشه. آموزش سایه چشم ساده و طبیعی برای هر رنگ پوست

 

 

همه خانوم ها دوست دارند گونه هایی برجسته و گلگون داشته باشند اما اگه دوست دارید آرایشتون طبیعی و ملایم به نظر برسه نباید در استفاده از رژگونه زیاده روی کنید! بهتره که از رنگ صورتی ملایم برای رژگونه استفاده کنید و با استفاده از یه براش رنگ رژگونه رو به خوبی روی صورت محو کنید تا فقط یه هاله رنگی زیبا روی گونه هاتون باقی بمونه. اضافه کردن کمی درخشش به رنگ رزی هم باعث میشه تا گونهاتون شادب تر دیده بشن. نکات کوتاه و کاربردی برای یک آرایش جذاب و طبیعی

 

 

بسیاری از افراد از پودرهای برنزه کننده برای تغییر رنگ پوستشون استفاده می کنند اما اگه شما تمایل دارید آرایشتون خیلی طبیعی و لایت باشه توصیه می کنیم از پودر برنزه کننده تنها برای قسمت خارجی چهره استفاده کنید و به آرامی به سمت گونه ها و قسمت های داخلی چهره محو کنید. با استفاده از این تکنیک رنگ پوستتون خیلی طبیعی و زیباتر به نظر میرسه. متعادل سازی چهره با آرایش مناسب چشم و لب

 

 

ممنون که با زیبامون همراه هستید!

 

اولین قدم برای زیبا به نظر رسیدن داشتن پوست خوب و درخشان است. به همین منظور پوست خود را به طور منظم با اسکراب های خانگی پاکسازی کنید و سلول های مرده پوست را از بین ببرید. این عمل را می‌توانید در حمام و با ماساژهای ملایم روی پوست انجام دهید. بهترین فایده‌ی پاکسازی پوست، جوانسازی پوست و از بین بردن منافذ پوست است. 

ابروهای تمیز شده باعث زیباتر دیده شدن چشمانتان می‌شود. اگر ابروهایتان خیلی نازک و کم پشت است، شب‌ها از سرم‌ رشد ابرو استفاده کنید.

 

صورت خود را با کرم‌های مرطوب کننده و ماسک های خانگی آبرسانی کنید، هم باعث درخشش بیشتر پوستتان می‌شود و هم آن‌را جوان نگاه می‌دارد. 

چگونه ارایش طبیعی کنیم

استفاده از ضد آفتاب را هیچگاه فراموش نکنید.

بیشتر بخوانید: آموزش تصویری آرایش چشم با پلک افتاده

سیاهی دور چشم را بپوشانید

برای پوشاندن لکه‌ها یا سیاهی دور چشم، می‌توانید از کانسیلر استفاده کنید.  اما باید مراقب باشید زیاد از کانسیلر استفاده نکنید، فقط برای مناطقی از پوست که لکه یا ایرادی دارد از آن استفاده کنید. برای محو کردن سیاهی زیر چشم، با انگشتانتان کانسیلر را روی قسمت‌های تیره به آهستگی بمالید. 

از یک کرم پودر خیلی خوب همرنگ پوست خود استفاده کنید تا لکه ها و نقطه های قهوه ای را بپوشاند. اگر پوست صاف و بدون لکی دارید سعی کنید از یک کرم سبک تر استفاده کنید.

استفاده از رژگونه‌هایی با رنگ گرم یا صورتی و هلویی جلوه ظریف و طبیعی به صورت می‌دهد. این کار فقط کمی به صورت شما رنگ و لعاب می دهد اما زیبایی خاص به چهره شما خواهد داد.

بیشتر بخوانید: آموزش آرایش چشم طبیعی و ساده برای مبتدی ها با تصاویر

با فرمژه مژه هایتان را فر کنید تا بلندتر و پرتر به نظر بیاید. در صورت تمایل می توانید به مقدار خیلی کم از ریمل استفاده کنید. (از ریمل بدون خورده‌مژه تنها برای تیره کردن مژه‌ها و جدا ساختن آنها از هم استفاده کنید.) 

ابروها را با برس ابرو به سمت بالا بکشید و حالت دهید

 

از رنگ سایه‌ای که کمی از رنگ پوست شما تیره‌تر است، استفاده کنید. سایه را پشت پلک تا مژه‌ها بکشید. مطمئن شوید که زاویه گوشه‌های سایه مشخص نباشد تا آرایش تان طبیعی جلوه کند.

 

برای لب هایتان از رژ لب ملایم یا برق لب استفاده کنید که درخششی به لب هایتان بدهد. 

برای داشتن لب هایی زیبا و خوش رنگ همیشه هفته ای دو بار در حمام لب هایتان را اسکراب کنید و از مرطوب کننده لب یا وازلین استفاده کنید.

 

برای نظردهی بعدی، نام، ایمیل، و وب سایت خود را در این مرورگر ذخیره کنید.

آرایش کردن از آن دسته کارهایی است که بسیاری از خانمها وقت خود را صرف آن می کنند. و گاهی هزینه های زیادی هم برایش پرداخت می کنند. بانوی شهر پله پله راهکارهای آرایش حرفه ای در منزل برای مبتدیان و علاقمندان را با شما در میان می گذارد.

آیا نوع پوست خود را می شناسید؟این اولین قدم برای آرایش صورت است و لازم است بدانید که پوست نرمال، چرب، خشک یا مختلط دارید، خصوصا این نکته را موقعی که قصد خرید لوازم آرایش دارید در نظر بگیرید.پاک کننده صورتبرای شروع خود آرایی، پوست باید تمیز باشد. روزها وقتی از خواب بیدار می شوید از یک شستشو دهنده ملایم استفاده کنید. پوست پس از بیداری حساس بوده اما کثیف نیست. شبها برای شستشوی صورت و پاک کردن آرایش از یک شستشو دهنده قوی مناسب نوع پوست استفاده نمایید.مرطوب کنندهمرطوب کننده ای مناسب نوع پوست و سن پوست تان تهیه کنید. یادتان باشد آرایش حرفه ای روی پوست خشن خوب در نمی آید.آرایش حرفه ای را با پرایمر شروع کنیدپرایمر کمک می کند که آرایش بهتر روی صورت بنشیند. خود آرایی یک هنر است. آیا وقتی می خواهید نقاشی کنید به یک زمینه صاف و صیقلی نیاز ندارید؟ پرایمر کمک می کند تا خطوط، حفره و چین و چروک های پوست محو شده، پوستی صاف برای ادامه آرایش داشته باشید.یک کرم پودر با کیفیت بخریدکرم پودر برای آرایش حرفه ای صورت واقعا مهم است اگر می خواهید چهره ای بی عیب و نقص داشته باشید. سعی کنید دو نوع کرم پودر داشته باشید. یکی کرم پودر روزانه و سبک که پوشش متوسطی دارد، دیگری کرم پودر با پوشش بیشتر برای مهمانی. یک کرم پودر خوب و با کیفیت از یک برند تجاری معروف بخرید اما مدام از آن استفاده نکنید. کرم پودر راه تنفس پوست را محدود می کند. آرایش حرفه ای

کرم پودر برای آرایش حرفه ای صورت واقعا مهم استکانسیلراگر پوست شما، نقص خاصی ندارد به کانسیلر احتیاجی ندارید. اما اگر جوش دارید یا زیر چشم هایتان سیاه است، با کانسیلر مناسب آنها را بپوشانید.مداد چشم و خط چشماگر در خودآرایی تازه کار هستید از خط چشم مایع استفاده نکنید. اگر نتوانید درست خط چشم بکشید، ظاهری شلخته و نامرتب پیدا خواهید کرد. برای شروع بهتر است از مداد برای کشیدن خط چشم استفاده کنید.آرایش لب هالبهای شما در صورتی زیبا به نظر می آیند که نرم و مرطوب باشند. برای این منظور بهتر است از نرم کننده لب استفاده نمایید.رژگونهرژگونه را تنها روی برجستگی گونه استفاده کنید. برای اینکه طبیعی به نظر برسید از رنگ های ملایم استفاده کنید.براس های آرایشی خوب را فرموش نکنید دومین وسیله مهم آرایشی که باید کیفیت بالایی داشته باشد براس های آرایشی هستند. برس ها مدت زمان طولانی برای شما کار خواهند کرد، پس روی آن سرمایه گذاری کنید.همه چیز را پوشش ندهیداگر روی صورتتان زخم یا لکه خاصی دارید، یادتان باشد که این زخم ها چهره ای طبیعی به شما می دهند و همین طبیعی بودن شما را زیباتر می کند. نیازی نیست آنها را محو کنید و پوشش دهید. با اعتماد به نفس بیشتر با آنها کنار بیایید.بر یک قسمت صورت تمرکز کنیدسعی نکنید از همین ابتدا روی تمام صورت کار کنید. مثلا اگر در سایه چشم زدن ضعیف هستید تمرکزتان را روی آرایش لب بگذارید. نگران نباشید در نهایت با تمرین می توانید در همه چیز حرفه ای شوید اما فعلا روی یک قسمت از آرایش صورت تمرکز کنید.به همه چیز نیاز نداریدبرندهای آرایشی مدام در حال معرفی محصولات جدید به بازار هستند اما نیازی نیست شما همه این محصولات را تهیه نمایید.سعی کنید لوازمی که می خرید از محصولات با برندهای معتبر و شناخته شده باشد.مواد آرایشی را سبک و مقدار کم استفاده کنیدسعی کنید وقتی می خواهید از کرم پودر استفاده کنید یک لایه نازک بزنید و سپس اگر احساس کردید به مقدار بیشتری نیاز دارید، میزانش را بیشتر کنید. اگر از همان ابتدا مقدار زیادی از مواد آرایشی را روی پوست بزنید، کم کردن آن برایتان دشوار شده و چهره ای مصنوعی پیدا می کنید.کیفیت مهمتر از کمیتشما همیشه باید محصولات با کیفیت خریداری کنید. تعداد لوازمی که می خرید را کم کنید و سعی کنید کیفیتی عالی داشته باشند. بسیاری از افراد تنها از چهار یا پنج قلم از انبوه لوازم آرایشی داخل کیفشان استفاده می کنند.یک ویژگی برجسته در آرایش صورت داشته باشید همه ما یک ویژگی زیبا داریم. ویژگی زیبای شما ممکن است لب ها یا چشمانتان و یا حتی هر دو باشد. با برجسته کردن آن با آرایش زیبایی تان را دو چندان کنید.به صورتتان دست نزنیدقبل و بعد از آرایش صورت از لمس کردن پوست بپرهیزید. لمس پوست باعث ایجاد حساسیت و حتی جوش می شود. اگر می خواهید کرم پودر را با دست بزنید، دستهایتان را حتما بشویید.لوازم آرایش تان را به اشتراک نگذاریددر این مورد از نه گفتن به دیگران خجالت نکشید و اجازه ندهید کسی از لوازم آرایشی تان استفاده کند. این کار اصلا بهداشتی نیست. البته بعضی از لوازم آرایش را می توانید با بقیه به شرط رعایت بهداشت به اشتراک بگذارید. در مورد این موارد بیشتر بدانید.منبع: بانوی شهر

مدیس با مشاوران با‌تجربه در بخش پدیرش جهت ارائه اطلاعات به صورت تلفنی منتظر پاسخگویی به پرسش‌های شما جهت دستیابی به نتایج مطلوب خدمات در این مرکز می‌باشد.

چگونه ارایش طبیعی کنیم
چگونه ارایش طبیعی کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *