چگونه از دوست پسر سابقم انتقام بگیرم

 
helpkade
چگونه از دوست پسر سابقم انتقام بگیرم
چگونه از دوست پسر سابقم انتقام بگیرم

شاید اکنون که در حال خواندن این مقاله هستید، تمام ذهنتان را خشم و نفرت و انتقام نسبت به دوست یا همسرتان پر کرده است. روز و شب به این فکر می‌کنید که چطور می‌توانید از کسی که شما را ناگهان ول کرد و رفت انتقام بگیرید. احتمالا راه‌های مختلف را مدام مرور می‌کنید اما واقعا نمی‌دانید کار درست کدام است؟ بله، واقعا کار درست چیست؟ آیا واقعا انتقام گرفتن مشکل شما را حل می‌کند و او را به شما برمی‌گرداند؟ متاسفانه اینگونه نیست و شما فقط با انتقام روح خود را آزرده‌تر می‌کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید بهترین واکنش بجای انتقام که به آرامش بیشتر شما کمک می‌کند چیست.

فهرست مطالب

شاید یکی از سخت‌ترین لحظاتی که در زندگی تجربه کرده‌اید زمانی است که متوجه می‌شوید همسر یا دوست دختر یا دوست پسرتان شما را رها کرده و رفته. اختلاف خاصی با هم نداشتید ولی یک روز صبح هرچه تماس می‌گیرید و پیام می‌دهید جواب نمی‌دهد. تلفنش در دسترس نیست و وقتی با دوستانش تماس می‌گیرید آنها اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند. تنها راه شما پرس و جو از خانواده‌اش است که آنها به شما می‌گویند او دیگر تمایلی به ادامه ارتباط با شما ندارد و دلیل اصلی این کارش را هم نمی‌دانند. یکی از مراجعان ما نیز زمانی که متوجه شد همسرش به قصد کار به خارج از کشور مهاجرت کرده ولی دیگر جواب تماس‌ها و پیام‌هایش را نمی‌دهد به فکر انتقام می‌افتد. احتمالا شوک بزرگی که به شما وارد می‌شود دلیل اصلی شما برای گرفتن انتقام است.

چند وقتی می‌شود که متوجه رفتارهای مشکوک همسرتان شده‌اید که به بهانه‌های مختلف شما را از سر باز می‌کند و جواب تماس‌ها و پیام‌های شما را یکی در میان می‌دهد. وقتی با هم صحبت می‌کنید مدام سرش به تلفن همراهش است و انگار صحبت‌های شما را نمی‌شنود یا نهایتا با تکان سر جوابتان را می‌دهد. پیش خود می‌گویید پس آن همه عشق و علاقه، وعده وعید‌ها و محبت‌هایی که می‌کرد چه شد. ناگهان یک روز اتفاقی متوجه می‌شوید که شخص دیگری به گوشی همسرتان پیام‌های عاشقانه فرستاده. وقتی که مطمئن شدید موضوع را با او مطرح می‌کنید ولی در ابتدا او نمی‌پذیرد و می‌گوید شما دچار توهم شدید. اما بعد که شواهد و مدارک را دید در کمال ناباوری به شما می‌گوید که بله، تمام این مدت با شخص دیگری در ارتباط بوده و اکنون که خوب فکر می‌کند می بیند شما به درد هم نمی‌خورید و هرکدامتان باید سراغ زندگی خودتان بروید. یا اینکه با بهانه تراشی به شما می‌گوید که لیاقت شما را ندارد و نمی‌خواهد مانع خوشبختی شما شود. در چنین وضعیتی احتمالا شما احساس طردشدگی، بی ارزشی، تنهایی و غم می‌کنید و بعد از چند روز تصمیم می‌گیرید که بخاطر خیانتش انتقام بگیرید و اجازه ندهید آب خوش از گلوی او و عشق جدیدش پایین برود.

گاهی نیز شاید برای شما پیش آمده که دوست پسر یا دوست دخترتان با شما قول و قرار ازدواج گذاشته اما بعد از مدتی به بهانه مخالفت خانواده یا اختلافات خانوادگی‌اش می‌گوید که نمی تواند به خواستگاری شما بیاید و شما مجبور به تمام کردن رابطه می شوید. بعد از مدتی از عکس‌های پروفایل یا پست های اینستاگرامش متوجه می‌شوید آنقدرها هم که فکر میکنید او دچار مشکلات خانوادگی نیست؛ چون عکس او را در روز عقدش کنار خانواده و عشق جدیدش می بینید. در این موقعیت احساس می کنید که از شما و معصومیتتان سوءاستفاده شده و به همین خاطر به فکر  انتقام از او می افتید.

چگونه از دوست پسر سابقم انتقام بگیرم

افراد معمولا برای گرفتن انتقام از روش های مختلفی استفاده می کنند که به شرح زیر است:

الان همه چیز در این واقعیت خلاصه می‌شود که شما نه تنها به شدت از این شکست عشقی  آزرده خاطر شده‌اید و قلبتان شکسته است، احساس می‌کنید غرورتان نیز به دلیل این جدایی و رها شدن آسیب دیده است. در این شرایط کاملاً طبیعی است که بخواهید از عشق بی‌وفایتان انتقام بگیرید و با این انتقام گرفتن احساس بهتری پیدا کنید. اما مشکل انتقام گرفتن از عشق سابق‌تان این است که احساسات خوب بعد از انتقام گرفتن موقتی است و انرژی‌ای را که صرف انتقام می‌کنید، باید به روش‌های دیگری به کار بگیرید. به جای آن که روی انتقام گرفتن از عشق قدیمی‌تان متمرکز شوید، بهتر و مفیدتر آن است که زمان و انرژی باارزش‌تان را به کارهایی تخصیص بدهید که رفاه و خوشبختی‌تان را در آینده تضمین خواهد کرد. به بیان ساده بهترین راه برای انتقام گرفتن از عشق سابق‌تان این است که از گذشته شادتر و خوشبخت‌تر بشوید. البته منظورمان این نیست که خودتان را به قیمت رنجاندن و بردن آبروی عشق سابق‌تان خوشحال کنید، او در واقع اصلاً نباید نقشی در این فرایند داشته باشد.

نکته‌ی کلیدی برای برنده شدن در جدایی این است که زندگی‌تان را بهتر از گذشته کنید. این توصیه شاید به نظرتان مبهم بیاید، اما سعی کنید چنین ذهنیت مفیدی را برای خودتان ایجاد کنید. اگر می‌خواهید به عشق سابق‌تان نشان بدهید که بدون او زندگی بهتری دارید، او مرتکب اشتباه بزرگی شده که گذاشته از زندگی‌اش بیرون بروید و این که اجازه نداده‌اید شکست عشقی شما را در هم بشکند، چه راهی بهتر از این که به او ثابت کنید، زندگی‌ای رضایت‌بخش سرشار از هیجان، لذت و خوشی را برای خودتان خلق کرده‌اید؟ باز هم تاکید می‌کنیم، تغییراتی که در زندگی‌تان ایجاد می‌کنید، فقط باید به خاطر خوشبختی خودتان باشد و نباید این کارها را به خاطر شخص دیگری انجام دهید. اگر روی انتقام گرفتن از عشق‌تان، برانگیختن حسادت او یا آزار دادنش متمرکز شوید، این افکار منفی به نحوی زندگی خودتان را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد. هر کاری که انجام می‌دهید، به این دلیل است که او به مشغله‌ی ذهنی همیشگی‌تان تبدیل شده است و به جای این که روی دستیابی به بهترین‌ها برای خودتان متمرکز شوید، می‌خواهید موضوعی را به او ثابت کنید. این ذهنیت نه تنها فرایند بهبودی بعد از شکست عشقی را طولانی‌تر می‌کند، رفاه و خوشبختی‌تان را نیز در بلندمدت به خطر می‌اندازد. به زبان ساده اگر می‌خواهید این جدایی را به سلامت پشت سر بگذارید، کشف کردن راه‌های انتقام گرفتن از عشق سابق‌‌ نباید اولویت‌تان باشد.

این جمله را شنیده‌اید که “موفقیت بهترین انتقام است”؟، جان کلام این بخش هم همین جمله است. بهترین انتقامی که می‌توانید از عشق سابق‌تان بگیرید، این است که در زندگی‌تان موفق شوید، البته یک نکته را هم نباید از خاطر ببرید. موفقیت در صورتی بهترین انتقام خواهد بود که سعی نکنید انتقام بگیرید. هر کاری که در تلاش برای جلب توجه عشق سابق‌تان انجام می‌دهید، به خصوص اگر در جهتی منفی باشد، برای او کاملاً آشکار خواهد بود. او از دور متوجه این تلاش ناامیدانه‌ می‌شود و به این ترتیب برخلاف خواسته‌تان در نظر او کاملاً ناامید و درمانده جلوه خواهید کرد. شکی نیست که با دست یافتن به اهداف فردی خود می‌توانید از عشق سابق‌تان انتقام بگیرید، اما تنها در صورتی به نتیجه می‌رسید که این تلاش‌ها به خاطر خودتان و نه جلب توجه عشق سابق‌تان باشد.

مسیر موفق شدن بعد از شکست عشقی را با کارهای ساده‌ای شروع می‌کنیم که در عین سادگی می‌تواند زندگی‌تان را بهتر کند. لازم نیست عکس‌هایی تحریک کننده یا عکس‌هایی را از خودتان در کنار جنس مخالف به اشتراک بگذارید تا او احساس بدی پیدا کند یا حسادتش تحریک شود. احتمالاً الان آن‌قدر از این شکست عشقی ناراحت و ناامید هستید که احساس ناتوانی مطلق می‌کنید، اما باید بدانید که بسیار بیشتر از آنچه فکر می‌کنید، زندگی‌تان را تحت کنترل دارید. این جدایی هیچ ارتباطی به شخصیت یا ویژگی‌ها و محاسن‌تان برای طرف مقابل ندارد، این شکست عشقی هر چه که باشد، می‌توانید از آن به عنوان کاتالیزوری قدرتمند برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی‌تان بهره بگیرید. قبل از هر چیز باید اهداف و علائقی را که در دوران این رابطه کنار گذاشته بودید، اولویت‌بندی کنید. وقتی وارد یک رابطه‌ی جدی می‌شویم، حساب و کتاب زندگی شخصی‌مان به سادگی از دستمان خارج می‌شود، پس الان که رابطه‌تان به اتمام رسیده می‌توانید علائق سابق‌تان را دوباره وارد زندگی کنید. به علاوه توصیه می‌کنیم، به فعالیت‌های جدیدی فکر کنید که می‌توانید آنها را در برنامه‌ی روزانه‌تان بگنجانید. هدف این است که به جای فکر کردن به سخت‌ترین روش‌های انتقام گرفتن از عشق سابق‌تان، برنامه‌تان را با فعالیت‌ها و افرادی پر کنید که شادی و لذت را برایتان به ارمغان می‌آورند. همچنین بهتر است فعالیت بدنی‌تان را بیشتر کنید، چون ورزش کردن علاوه بر بالا بردن اعتماد به نفس ، موجب افزایش میزان اندورفین و انرژی در بدن می‌شود، در نتیجه حال‌تان بهتر می‌شود و کارهای مفید بیشتری را انجام می‌دهید.

در کنار تمام راهکارهایی که در بالا مطرح شد، شما می توانید از کمک روانشناسان و مشاوران نیز استفاده کنید. مشکل خود را با آنها در میان بگذارید و از احساسات و حس و حال خود برای آنها بگویید. مطمئنا آنها بدلیل تجربه کاری بالا می‌توانند راهکارهایی پیش پای شما بگذارند که هم از فشار های روحی و سطح استرس‌های شما بکاهد و هم اینکه باعث شود شما راحت‌تر با این قضیه کنار بیایید.

شاید از نظر شما انتقام از عشقتان که شما را به هر دلیلی رها کرده تنها راهی است که می تواند آرامتان کند اما به یاد داشته باشید که انتقام گرفتن فقط پاک کردن صورت مسئله است و هیچ مشکلی را از شما حل نمی‌کند بلکه بیشتر آزارتان می‌دهد. اگر او بخاطر شخص دیگری ترکتان کرده و یا بی‌خبر رابطه را خودخواهانه به اتمام رسانده راهش این نیست که شما هم برای لجبازی با او آبروی او را در محل کارش ببرید یا اینکه رازهایش را برای دیگران فاش کنید بلکه در عوض می‌توانید با رسیدن به موفقیت از او انتقام بگیرید. به رشد شخصی دست پیدا کنید و به او نشان دهید که بدون او زندگی بهتری دارید. شاد باشید و هرکاری که خوشحالتان می کند و درجهت پیشرفت شما است، انجام دهید. 

بعد از تمام شدن یک رابطه، کنار آمدن با جدایی و پشت سر گذاشتن اتفاقات بدی که هنگام تمام شدن رابطه اتفاق افتاده است، کار سخت و زمان‌بری است. عده‌ای به این خاطر که نمی‌توانند با جدایی کنار بیایند برای مدت طولانی به این فکر می‌کنند که چطور از عشق‌شان انتقام بگیرند تا زخمی که در قلب‌شان دارند التیام پیدا کند. رادیو عشق در کارگاه بازگرداندن آموزش-محور عشق و ازدواج استراتژی‌هایی را به شما آموزش می‌دهد که با استفاده از آنها بتوانید دوباره به زندگی برگردید و احساس آرامش کنید و همچنین به شما یاد می‌دهد چطور گام به گام پیش بروید تا کاری کنید که او از تصمیمش برای ترک شما پشیمان شود و خودش دوباره سمت‌تان برگردد.

جهت ارتباط رایگان با کارشناسان رادیو عشق و مطرح کردن سوالات خود می توانید با شماره 02146015870 تماس بگیرید. علاوه بر این کارشناسان ما با آغوشی باز آماده پاسخگویی به سوالات شما از طریق تلگرام و واتساپ (09035714068) هستند.

اختلاف سنی تو رابطه چقدر مهمه؟

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

34 بازدید

270 بازدید

295 بازدید

249 بازدید

446 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام هشت ماه با پسری دوست بودم خیلی هم دیگه رو دوست داشتیم، تا یک روز شدیدا اعصابم خورد بود زنگ زدم بهش و مجبورش کردم بلاکم کنه ولی الان دلتنگشم چکار کنم ؟؟؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. دلیل اینکه از او خواستید بلاک‌تان کند چیست؟ در روایتی که گفتید، جزییات کمی مطرح شده است. احساسات متضادی را تجربه می‌کنید و حل مساله نیز اتفاق نیفتاده است. قبل از اینکه بخواهید به علت دلتنگ شدن به این رابطه برگردید، نیاز دارید تا مهارت هایی مثل حل مساله و ارتباط موثر و همچنین کنترل خشم یاد بگیرید. برای یادگیری این مهارت ها می‌توانید از مشاوران رادیوعشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام من یک پسری رو دوست داشتم اونم منو میخواست ولی احساس میکردم مادرش راضی نیست انگاری بزور منو قبول کرده بالاخره خواستگاری کرد و تا ی مرحله ای پیش رفتیم ولی زمانی ک نیازش داشتم و باید کنارم می ایستاد ک منو کنار زد خیلی ناراحت شدم همون روزی ک ولم کرد با یکی دیگه نامزد شدم وازش راضیم ولی تنها چیزی ک منو عصبی و ناراحت میکنه اینکه چرا وقتی منو میخواست ول کنه تامرحله خواستگاری پیش رفت و دو خانواده ازهم متنفر شدن من تو این چند ماه خیلی وابستش شدم و هنوزم نتونستم بخاطر کارش ببخشمش چون از ته دل منو شکست غرورم له شد و اون اصلا ککشم نمیگزه فقط از خدا میخوام همون کاری ک در حق من کرد در حق خودشم بشه این ک تا هنوز نتونستم فراموشش کنم عذابم میده… ی راهنمایی کوچیک بکنید ممنون

سلام دوست گرامی چندنکته قابل توجه در این روایتی که گفتید وجود دارد: بزور قبول کردن خانواده طرف مقابل، رهاشدن از جانب او، بلافاصله نامزد کردن با یک شخص دیگر و… این نکات نشان می‌دهد که وقتی هنوز پرونده قبل بسته نشده بود، شما به سمت مسیر جدید و فرد جدید رفتید! و این کار گویی از روی خشم بوده است به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید در حال حاضر شما همچنان سوگوار رابطه قبلی هستید و از شخض قبل عصبانی هستید. در این حالت شما نمی‌توانید تصمیم درستی بگیرید. بهترین پیشنهاد این است که با مراجعه به مشاور، ابتدا پرونده رابطه قبل را ببنیدید و برای درمان سوگ خود اقدام کنید. می‌توانید از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام من با دوست دختر خودم بیش از ۴ سال ارتباط داشتم و دیگه همدیگرو میخاستیم و اون از خداش بود که من با اون ازدواج کنم و در این سالها من چندین گزینه مناسب تر از دوست دخترم برای ازدواج داشتم ک دکتر و مهندس و معلم بودن که بخاطر اون بی خیالشون شدم و دل و وجدانم هم نمیزاشت ک اینو رها کنم چون خیلی وابسته من بود. هرچی پول داشتم برای این خرج میکردم و کل هزینه های زیبایی و گوشی و لباس و … رو میدادم به امید اینکه زن من میشه و بعد از اینکه شرایط ازدواج رو تقریبا آماده کردم سربازیم تموم شد و خونوادمو یکم راضی کردم یک روز بخاطر یک دعوای کوچیک که از این دعواها زیاد اتفاق می‌افتاد و عادی بود بینمون دیگ همه چیو بلاک و خطش رو هم خاموش کرد!!! و بعد از مدتی ک با مادر و خواهرش صحبت کردم گفتن دادیمش به کسی دیگه ای و با پسره دیدم که دارن میگردند. من که دیگه متفرم ازش بخاطر خیانتش و بخاطر اینکه زندگی و وقت منو نابود کرده منم میخوام زندگیشو خراب کنم تا بفهمه کارش خیلی زشته و تو عمرش فقط همین یه خواستگار اومد براش ک منو فروخت!! حالا هم دیگه اون گزینه های قبلی من در حال ازدواج هستن و بعد از این همه سال باید بگردم دنبال گزینه مناسب حالا نمیدونم شما چجور میگین انتقام نباید گرفت!!!

چگونه از دوست پسر سابقم انتقام بگیرم

سلام دوست گرامی بخاطر اتفاقاتی که برای شما افتاد، متاسفیم. البته که بودن در همچین شرایطی سخت است، اما انتقام گرفتن در وهله اول شاید به شما آرامشی نسبی بدهد که او را نیز از زندگی و خوشبختی دور کردید، اما در نهایت بازنده این ماجرا خودتان خواهید بود! چون شما ایشان را انتخاب کرده بودید و برایش سرمایه‌گذاری کرده بودید، پس با حسرت گذشته و اینکه گزینه‌های دیگر را از دست دادید، انتخاب خودتان زیر سوال می‌رود! کسی به شما اجباری نکرده بود تا برای ایشان خرج کنید، لبکه این انتخاب شما بوده و باید مسئولیت آن را بپذیرید. عصبانیت و ناراحتی شما قابل درک است، چون یک رابطه معنادار را از دست دادید و سوگوار هستید. یکی از مرحله‌هایی که افراد سوگوار سپری می‌کنند، خشم است. به جای حسرت خوردن برای اقداماتی که برای ایشان کردید و در نهایت او شما ترک کرد، حتماً به مرور رابطه‌تان بپردازید تا دیگر سرمایه‌گذاری برای فرد اشتباه انجام ندهید. برای ادامه این مسیر هر زمانی که مقدور بود، از مشاوران رادیو عشق، نوبت مشاوره دریافت کنید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

می‌خوام برگرده به رابطه/زندگیمی‌خوام فراموشش کنم

باید تمومش کنم، اما قدرتشو ندارم

می‌خوام جذبش کنم و ازدواج کنیم

شاید اکنون که در حال خواندن این مقاله هستید، تمام ذهنتان را خشم و نفرت و انتقام نسبت به دوست یا همسرتان پر کرده است. روز و شب به این فکر می‌کنید که چطور می‌توانید از کسی که شما را ناگهان ول کرد و رفت انتقام بگیرید. احتمالا راه‌های مختلف را مدام مرور می‌کنید اما واقعا نمی‌دانید کار درست کدام است؟ بله، واقعا کار درست چیست؟ آیا واقعا انتقام گرفتن مشکل شما را حل می‌کند و او را به شما برمی‌گرداند؟ متاسفانه اینگونه نیست و شما فقط با انتقام روح خود را آزرده‌تر می‌کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید بهترین واکنش بجای انتقام که به آرامش بیشتر شما کمک می‌کند چیست.

فهرست مطالب

شاید یکی از سخت‌ترین لحظاتی که در زندگی تجربه کرده‌اید زمانی است که متوجه می‌شوید همسر یا دوست دختر یا دوست پسرتان شما را رها کرده و رفته. اختلاف خاصی با هم نداشتید ولی یک روز صبح هرچه تماس می‌گیرید و پیام می‌دهید جواب نمی‌دهد. تلفنش در دسترس نیست و وقتی با دوستانش تماس می‌گیرید آنها اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند. تنها راه شما پرس و جو از خانواده‌اش است که آنها به شما می‌گویند او دیگر تمایلی به ادامه ارتباط با شما ندارد و دلیل اصلی این کارش را هم نمی‌دانند. یکی از مراجعان ما نیز زمانی که متوجه شد همسرش به قصد کار به خارج از کشور مهاجرت کرده ولی دیگر جواب تماس‌ها و پیام‌هایش را نمی‌دهد به فکر انتقام می‌افتد. احتمالا شوک بزرگی که به شما وارد می‌شود دلیل اصلی شما برای گرفتن انتقام است.

چند وقتی می‌شود که متوجه رفتارهای مشکوک همسرتان شده‌اید که به بهانه‌های مختلف شما را از سر باز می‌کند و جواب تماس‌ها و پیام‌های شما را یکی در میان می‌دهد. وقتی با هم صحبت می‌کنید مدام سرش به تلفن همراهش است و انگار صحبت‌های شما را نمی‌شنود یا نهایتا با تکان سر جوابتان را می‌دهد. پیش خود می‌گویید پس آن همه عشق و علاقه، وعده وعید‌ها و محبت‌هایی که می‌کرد چه شد. ناگهان یک روز اتفاقی متوجه می‌شوید که شخص دیگری به گوشی همسرتان پیام‌های عاشقانه فرستاده. وقتی که مطمئن شدید موضوع را با او مطرح می‌کنید ولی در ابتدا او نمی‌پذیرد و می‌گوید شما دچار توهم شدید. اما بعد که شواهد و مدارک را دید در کمال ناباوری به شما می‌گوید که بله، تمام این مدت با شخص دیگری در ارتباط بوده و اکنون که خوب فکر می‌کند می بیند شما به درد هم نمی‌خورید و هرکدامتان باید سراغ زندگی خودتان بروید. یا اینکه با بهانه تراشی به شما می‌گوید که لیاقت شما را ندارد و نمی‌خواهد مانع خوشبختی شما شود. در چنین وضعیتی احتمالا شما احساس طردشدگی، بی ارزشی، تنهایی و غم می‌کنید و بعد از چند روز تصمیم می‌گیرید که بخاطر خیانتش انتقام بگیرید و اجازه ندهید آب خوش از گلوی او و عشق جدیدش پایین برود.

گاهی نیز شاید برای شما پیش آمده که دوست پسر یا دوست دخترتان با شما قول و قرار ازدواج گذاشته اما بعد از مدتی به بهانه مخالفت خانواده یا اختلافات خانوادگی‌اش می‌گوید که نمی تواند به خواستگاری شما بیاید و شما مجبور به تمام کردن رابطه می شوید. بعد از مدتی از عکس‌های پروفایل یا پست های اینستاگرامش متوجه می‌شوید آنقدرها هم که فکر میکنید او دچار مشکلات خانوادگی نیست؛ چون عکس او را در روز عقدش کنار خانواده و عشق جدیدش می بینید. در این موقعیت احساس می کنید که از شما و معصومیتتان سوءاستفاده شده و به همین خاطر به فکر  انتقام از او می افتید.

چگونه از دوست پسر سابقم انتقام بگیرم

افراد معمولا برای گرفتن انتقام از روش های مختلفی استفاده می کنند که به شرح زیر است:

الان همه چیز در این واقعیت خلاصه می‌شود که شما نه تنها به شدت از این شکست عشقی  آزرده خاطر شده‌اید و قلبتان شکسته است، احساس می‌کنید غرورتان نیز به دلیل این جدایی و رها شدن آسیب دیده است. در این شرایط کاملاً طبیعی است که بخواهید از عشق بی‌وفایتان انتقام بگیرید و با این انتقام گرفتن احساس بهتری پیدا کنید. اما مشکل انتقام گرفتن از عشق سابق‌تان این است که احساسات خوب بعد از انتقام گرفتن موقتی است و انرژی‌ای را که صرف انتقام می‌کنید، باید به روش‌های دیگری به کار بگیرید. به جای آن که روی انتقام گرفتن از عشق قدیمی‌تان متمرکز شوید، بهتر و مفیدتر آن است که زمان و انرژی باارزش‌تان را به کارهایی تخصیص بدهید که رفاه و خوشبختی‌تان را در آینده تضمین خواهد کرد. به بیان ساده بهترین راه برای انتقام گرفتن از عشق سابق‌تان این است که از گذشته شادتر و خوشبخت‌تر بشوید. البته منظورمان این نیست که خودتان را به قیمت رنجاندن و بردن آبروی عشق سابق‌تان خوشحال کنید، او در واقع اصلاً نباید نقشی در این فرایند داشته باشد.

نکته‌ی کلیدی برای برنده شدن در جدایی این است که زندگی‌تان را بهتر از گذشته کنید. این توصیه شاید به نظرتان مبهم بیاید، اما سعی کنید چنین ذهنیت مفیدی را برای خودتان ایجاد کنید. اگر می‌خواهید به عشق سابق‌تان نشان بدهید که بدون او زندگی بهتری دارید، او مرتکب اشتباه بزرگی شده که گذاشته از زندگی‌اش بیرون بروید و این که اجازه نداده‌اید شکست عشقی شما را در هم بشکند، چه راهی بهتر از این که به او ثابت کنید، زندگی‌ای رضایت‌بخش سرشار از هیجان، لذت و خوشی را برای خودتان خلق کرده‌اید؟ باز هم تاکید می‌کنیم، تغییراتی که در زندگی‌تان ایجاد می‌کنید، فقط باید به خاطر خوشبختی خودتان باشد و نباید این کارها را به خاطر شخص دیگری انجام دهید. اگر روی انتقام گرفتن از عشق‌تان، برانگیختن حسادت او یا آزار دادنش متمرکز شوید، این افکار منفی به نحوی زندگی خودتان را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد. هر کاری که انجام می‌دهید، به این دلیل است که او به مشغله‌ی ذهنی همیشگی‌تان تبدیل شده است و به جای این که روی دستیابی به بهترین‌ها برای خودتان متمرکز شوید، می‌خواهید موضوعی را به او ثابت کنید. این ذهنیت نه تنها فرایند بهبودی بعد از شکست عشقی را طولانی‌تر می‌کند، رفاه و خوشبختی‌تان را نیز در بلندمدت به خطر می‌اندازد. به زبان ساده اگر می‌خواهید این جدایی را به سلامت پشت سر بگذارید، کشف کردن راه‌های انتقام گرفتن از عشق سابق‌‌ نباید اولویت‌تان باشد.

این جمله را شنیده‌اید که “موفقیت بهترین انتقام است”؟، جان کلام این بخش هم همین جمله است. بهترین انتقامی که می‌توانید از عشق سابق‌تان بگیرید، این است که در زندگی‌تان موفق شوید، البته یک نکته را هم نباید از خاطر ببرید. موفقیت در صورتی بهترین انتقام خواهد بود که سعی نکنید انتقام بگیرید. هر کاری که در تلاش برای جلب توجه عشق سابق‌تان انجام می‌دهید، به خصوص اگر در جهتی منفی باشد، برای او کاملاً آشکار خواهد بود. او از دور متوجه این تلاش ناامیدانه‌ می‌شود و به این ترتیب برخلاف خواسته‌تان در نظر او کاملاً ناامید و درمانده جلوه خواهید کرد. شکی نیست که با دست یافتن به اهداف فردی خود می‌توانید از عشق سابق‌تان انتقام بگیرید، اما تنها در صورتی به نتیجه می‌رسید که این تلاش‌ها به خاطر خودتان و نه جلب توجه عشق سابق‌تان باشد.

مسیر موفق شدن بعد از شکست عشقی را با کارهای ساده‌ای شروع می‌کنیم که در عین سادگی می‌تواند زندگی‌تان را بهتر کند. لازم نیست عکس‌هایی تحریک کننده یا عکس‌هایی را از خودتان در کنار جنس مخالف به اشتراک بگذارید تا او احساس بدی پیدا کند یا حسادتش تحریک شود. احتمالاً الان آن‌قدر از این شکست عشقی ناراحت و ناامید هستید که احساس ناتوانی مطلق می‌کنید، اما باید بدانید که بسیار بیشتر از آنچه فکر می‌کنید، زندگی‌تان را تحت کنترل دارید. این جدایی هیچ ارتباطی به شخصیت یا ویژگی‌ها و محاسن‌تان برای طرف مقابل ندارد، این شکست عشقی هر چه که باشد، می‌توانید از آن به عنوان کاتالیزوری قدرتمند برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی‌تان بهره بگیرید. قبل از هر چیز باید اهداف و علائقی را که در دوران این رابطه کنار گذاشته بودید، اولویت‌بندی کنید. وقتی وارد یک رابطه‌ی جدی می‌شویم، حساب و کتاب زندگی شخصی‌مان به سادگی از دستمان خارج می‌شود، پس الان که رابطه‌تان به اتمام رسیده می‌توانید علائق سابق‌تان را دوباره وارد زندگی کنید. به علاوه توصیه می‌کنیم، به فعالیت‌های جدیدی فکر کنید که می‌توانید آنها را در برنامه‌ی روزانه‌تان بگنجانید. هدف این است که به جای فکر کردن به سخت‌ترین روش‌های انتقام گرفتن از عشق سابق‌تان، برنامه‌تان را با فعالیت‌ها و افرادی پر کنید که شادی و لذت را برایتان به ارمغان می‌آورند. همچنین بهتر است فعالیت بدنی‌تان را بیشتر کنید، چون ورزش کردن علاوه بر بالا بردن اعتماد به نفس ، موجب افزایش میزان اندورفین و انرژی در بدن می‌شود، در نتیجه حال‌تان بهتر می‌شود و کارهای مفید بیشتری را انجام می‌دهید.

در کنار تمام راهکارهایی که در بالا مطرح شد، شما می توانید از کمک روانشناسان و مشاوران نیز استفاده کنید. مشکل خود را با آنها در میان بگذارید و از احساسات و حس و حال خود برای آنها بگویید. مطمئنا آنها بدلیل تجربه کاری بالا می‌توانند راهکارهایی پیش پای شما بگذارند که هم از فشار های روحی و سطح استرس‌های شما بکاهد و هم اینکه باعث شود شما راحت‌تر با این قضیه کنار بیایید.

شاید از نظر شما انتقام از عشقتان که شما را به هر دلیلی رها کرده تنها راهی است که می تواند آرامتان کند اما به یاد داشته باشید که انتقام گرفتن فقط پاک کردن صورت مسئله است و هیچ مشکلی را از شما حل نمی‌کند بلکه بیشتر آزارتان می‌دهد. اگر او بخاطر شخص دیگری ترکتان کرده و یا بی‌خبر رابطه را خودخواهانه به اتمام رسانده راهش این نیست که شما هم برای لجبازی با او آبروی او را در محل کارش ببرید یا اینکه رازهایش را برای دیگران فاش کنید بلکه در عوض می‌توانید با رسیدن به موفقیت از او انتقام بگیرید. به رشد شخصی دست پیدا کنید و به او نشان دهید که بدون او زندگی بهتری دارید. شاد باشید و هرکاری که خوشحالتان می کند و درجهت پیشرفت شما است، انجام دهید. 

بعد از تمام شدن یک رابطه، کنار آمدن با جدایی و پشت سر گذاشتن اتفاقات بدی که هنگام تمام شدن رابطه اتفاق افتاده است، کار سخت و زمان‌بری است. عده‌ای به این خاطر که نمی‌توانند با جدایی کنار بیایند برای مدت طولانی به این فکر می‌کنند که چطور از عشق‌شان انتقام بگیرند تا زخمی که در قلب‌شان دارند التیام پیدا کند. رادیو عشق در کارگاه بازگرداندن آموزش-محور عشق و ازدواج استراتژی‌هایی را به شما آموزش می‌دهد که با استفاده از آنها بتوانید دوباره به زندگی برگردید و احساس آرامش کنید و همچنین به شما یاد می‌دهد چطور گام به گام پیش بروید تا کاری کنید که او از تصمیمش برای ترک شما پشیمان شود و خودش دوباره سمت‌تان برگردد.

جهت ارتباط رایگان با کارشناسان رادیو عشق و مطرح کردن سوالات خود می توانید با شماره 02146015870 تماس بگیرید. علاوه بر این کارشناسان ما با آغوشی باز آماده پاسخگویی به سوالات شما از طریق تلگرام و واتساپ (09035714068) هستند.

اختلاف سنی تو رابطه چقدر مهمه؟

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

34 بازدید

270 بازدید

295 بازدید

249 بازدید

446 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام هشت ماه با پسری دوست بودم خیلی هم دیگه رو دوست داشتیم، تا یک روز شدیدا اعصابم خورد بود زنگ زدم بهش و مجبورش کردم بلاکم کنه ولی الان دلتنگشم چکار کنم ؟؟؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. دلیل اینکه از او خواستید بلاک‌تان کند چیست؟ در روایتی که گفتید، جزییات کمی مطرح شده است. احساسات متضادی را تجربه می‌کنید و حل مساله نیز اتفاق نیفتاده است. قبل از اینکه بخواهید به علت دلتنگ شدن به این رابطه برگردید، نیاز دارید تا مهارت هایی مثل حل مساله و ارتباط موثر و همچنین کنترل خشم یاد بگیرید. برای یادگیری این مهارت ها می‌توانید از مشاوران رادیوعشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام من یک پسری رو دوست داشتم اونم منو میخواست ولی احساس میکردم مادرش راضی نیست انگاری بزور منو قبول کرده بالاخره خواستگاری کرد و تا ی مرحله ای پیش رفتیم ولی زمانی ک نیازش داشتم و باید کنارم می ایستاد ک منو کنار زد خیلی ناراحت شدم همون روزی ک ولم کرد با یکی دیگه نامزد شدم وازش راضیم ولی تنها چیزی ک منو عصبی و ناراحت میکنه اینکه چرا وقتی منو میخواست ول کنه تامرحله خواستگاری پیش رفت و دو خانواده ازهم متنفر شدن من تو این چند ماه خیلی وابستش شدم و هنوزم نتونستم بخاطر کارش ببخشمش چون از ته دل منو شکست غرورم له شد و اون اصلا ککشم نمیگزه فقط از خدا میخوام همون کاری ک در حق من کرد در حق خودشم بشه این ک تا هنوز نتونستم فراموشش کنم عذابم میده… ی راهنمایی کوچیک بکنید ممنون

سلام دوست گرامی چندنکته قابل توجه در این روایتی که گفتید وجود دارد: بزور قبول کردن خانواده طرف مقابل، رهاشدن از جانب او، بلافاصله نامزد کردن با یک شخص دیگر و… این نکات نشان می‌دهد که وقتی هنوز پرونده قبل بسته نشده بود، شما به سمت مسیر جدید و فرد جدید رفتید! و این کار گویی از روی خشم بوده است به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید در حال حاضر شما همچنان سوگوار رابطه قبلی هستید و از شخض قبل عصبانی هستید. در این حالت شما نمی‌توانید تصمیم درستی بگیرید. بهترین پیشنهاد این است که با مراجعه به مشاور، ابتدا پرونده رابطه قبل را ببنیدید و برای درمان سوگ خود اقدام کنید. می‌توانید از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام من با دوست دختر خودم بیش از ۴ سال ارتباط داشتم و دیگه همدیگرو میخاستیم و اون از خداش بود که من با اون ازدواج کنم و در این سالها من چندین گزینه مناسب تر از دوست دخترم برای ازدواج داشتم ک دکتر و مهندس و معلم بودن که بخاطر اون بی خیالشون شدم و دل و وجدانم هم نمیزاشت ک اینو رها کنم چون خیلی وابسته من بود. هرچی پول داشتم برای این خرج میکردم و کل هزینه های زیبایی و گوشی و لباس و … رو میدادم به امید اینکه زن من میشه و بعد از اینکه شرایط ازدواج رو تقریبا آماده کردم سربازیم تموم شد و خونوادمو یکم راضی کردم یک روز بخاطر یک دعوای کوچیک که از این دعواها زیاد اتفاق می‌افتاد و عادی بود بینمون دیگ همه چیو بلاک و خطش رو هم خاموش کرد!!! و بعد از مدتی ک با مادر و خواهرش صحبت کردم گفتن دادیمش به کسی دیگه ای و با پسره دیدم که دارن میگردند. من که دیگه متفرم ازش بخاطر خیانتش و بخاطر اینکه زندگی و وقت منو نابود کرده منم میخوام زندگیشو خراب کنم تا بفهمه کارش خیلی زشته و تو عمرش فقط همین یه خواستگار اومد براش ک منو فروخت!! حالا هم دیگه اون گزینه های قبلی من در حال ازدواج هستن و بعد از این همه سال باید بگردم دنبال گزینه مناسب حالا نمیدونم شما چجور میگین انتقام نباید گرفت!!!

چگونه از دوست پسر سابقم انتقام بگیرم

سلام دوست گرامی بخاطر اتفاقاتی که برای شما افتاد، متاسفیم. البته که بودن در همچین شرایطی سخت است، اما انتقام گرفتن در وهله اول شاید به شما آرامشی نسبی بدهد که او را نیز از زندگی و خوشبختی دور کردید، اما در نهایت بازنده این ماجرا خودتان خواهید بود! چون شما ایشان را انتخاب کرده بودید و برایش سرمایه‌گذاری کرده بودید، پس با حسرت گذشته و اینکه گزینه‌های دیگر را از دست دادید، انتخاب خودتان زیر سوال می‌رود! کسی به شما اجباری نکرده بود تا برای ایشان خرج کنید، لبکه این انتخاب شما بوده و باید مسئولیت آن را بپذیرید. عصبانیت و ناراحتی شما قابل درک است، چون یک رابطه معنادار را از دست دادید و سوگوار هستید. یکی از مرحله‌هایی که افراد سوگوار سپری می‌کنند، خشم است. به جای حسرت خوردن برای اقداماتی که برای ایشان کردید و در نهایت او شما ترک کرد، حتماً به مرور رابطه‌تان بپردازید تا دیگر سرمایه‌گذاری برای فرد اشتباه انجام ندهید. برای ادامه این مسیر هر زمانی که مقدور بود، از مشاوران رادیو عشق، نوبت مشاوره دریافت کنید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

می‌خوام برگرده به رابطه/زندگیمی‌خوام فراموشش کنم

باید تمومش کنم، اما قدرتشو ندارم

می‌خوام جذبش کنم و ازدواج کنیم

شاید اکنون که در حال خواندن این مقاله هستید، تمام ذهنتان را خشم و نفرت و انتقام نسبت به دوست یا همسرتان پر کرده است. روز و شب به این فکر می‌کنید که چطور می‌توانید از کسی که شما را ناگهان ول کرد و رفت انتقام بگیرید. احتمالا راه‌های مختلف را مدام مرور می‌کنید اما واقعا نمی‌دانید کار درست کدام است؟ بله، واقعا کار درست چیست؟ آیا واقعا انتقام گرفتن مشکل شما را حل می‌کند و او را به شما برمی‌گرداند؟ متاسفانه اینگونه نیست و شما فقط با انتقام روح خود را آزرده‌تر می‌کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید بهترین واکنش بجای انتقام که به آرامش بیشتر شما کمک می‌کند چیست.

فهرست مطالب

شاید یکی از سخت‌ترین لحظاتی که در زندگی تجربه کرده‌اید زمانی است که متوجه می‌شوید همسر یا دوست دختر یا دوست پسرتان شما را رها کرده و رفته. اختلاف خاصی با هم نداشتید ولی یک روز صبح هرچه تماس می‌گیرید و پیام می‌دهید جواب نمی‌دهد. تلفنش در دسترس نیست و وقتی با دوستانش تماس می‌گیرید آنها اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند. تنها راه شما پرس و جو از خانواده‌اش است که آنها به شما می‌گویند او دیگر تمایلی به ادامه ارتباط با شما ندارد و دلیل اصلی این کارش را هم نمی‌دانند. یکی از مراجعان ما نیز زمانی که متوجه شد همسرش به قصد کار به خارج از کشور مهاجرت کرده ولی دیگر جواب تماس‌ها و پیام‌هایش را نمی‌دهد به فکر انتقام می‌افتد. احتمالا شوک بزرگی که به شما وارد می‌شود دلیل اصلی شما برای گرفتن انتقام است.

چند وقتی می‌شود که متوجه رفتارهای مشکوک همسرتان شده‌اید که به بهانه‌های مختلف شما را از سر باز می‌کند و جواب تماس‌ها و پیام‌های شما را یکی در میان می‌دهد. وقتی با هم صحبت می‌کنید مدام سرش به تلفن همراهش است و انگار صحبت‌های شما را نمی‌شنود یا نهایتا با تکان سر جوابتان را می‌دهد. پیش خود می‌گویید پس آن همه عشق و علاقه، وعده وعید‌ها و محبت‌هایی که می‌کرد چه شد. ناگهان یک روز اتفاقی متوجه می‌شوید که شخص دیگری به گوشی همسرتان پیام‌های عاشقانه فرستاده. وقتی که مطمئن شدید موضوع را با او مطرح می‌کنید ولی در ابتدا او نمی‌پذیرد و می‌گوید شما دچار توهم شدید. اما بعد که شواهد و مدارک را دید در کمال ناباوری به شما می‌گوید که بله، تمام این مدت با شخص دیگری در ارتباط بوده و اکنون که خوب فکر می‌کند می بیند شما به درد هم نمی‌خورید و هرکدامتان باید سراغ زندگی خودتان بروید. یا اینکه با بهانه تراشی به شما می‌گوید که لیاقت شما را ندارد و نمی‌خواهد مانع خوشبختی شما شود. در چنین وضعیتی احتمالا شما احساس طردشدگی، بی ارزشی، تنهایی و غم می‌کنید و بعد از چند روز تصمیم می‌گیرید که بخاطر خیانتش انتقام بگیرید و اجازه ندهید آب خوش از گلوی او و عشق جدیدش پایین برود.

گاهی نیز شاید برای شما پیش آمده که دوست پسر یا دوست دخترتان با شما قول و قرار ازدواج گذاشته اما بعد از مدتی به بهانه مخالفت خانواده یا اختلافات خانوادگی‌اش می‌گوید که نمی تواند به خواستگاری شما بیاید و شما مجبور به تمام کردن رابطه می شوید. بعد از مدتی از عکس‌های پروفایل یا پست های اینستاگرامش متوجه می‌شوید آنقدرها هم که فکر میکنید او دچار مشکلات خانوادگی نیست؛ چون عکس او را در روز عقدش کنار خانواده و عشق جدیدش می بینید. در این موقعیت احساس می کنید که از شما و معصومیتتان سوءاستفاده شده و به همین خاطر به فکر  انتقام از او می افتید.

چگونه از دوست پسر سابقم انتقام بگیرم

افراد معمولا برای گرفتن انتقام از روش های مختلفی استفاده می کنند که به شرح زیر است:

الان همه چیز در این واقعیت خلاصه می‌شود که شما نه تنها به شدت از این شکست عشقی  آزرده خاطر شده‌اید و قلبتان شکسته است، احساس می‌کنید غرورتان نیز به دلیل این جدایی و رها شدن آسیب دیده است. در این شرایط کاملاً طبیعی است که بخواهید از عشق بی‌وفایتان انتقام بگیرید و با این انتقام گرفتن احساس بهتری پیدا کنید. اما مشکل انتقام گرفتن از عشق سابق‌تان این است که احساسات خوب بعد از انتقام گرفتن موقتی است و انرژی‌ای را که صرف انتقام می‌کنید، باید به روش‌های دیگری به کار بگیرید. به جای آن که روی انتقام گرفتن از عشق قدیمی‌تان متمرکز شوید، بهتر و مفیدتر آن است که زمان و انرژی باارزش‌تان را به کارهایی تخصیص بدهید که رفاه و خوشبختی‌تان را در آینده تضمین خواهد کرد. به بیان ساده بهترین راه برای انتقام گرفتن از عشق سابق‌تان این است که از گذشته شادتر و خوشبخت‌تر بشوید. البته منظورمان این نیست که خودتان را به قیمت رنجاندن و بردن آبروی عشق سابق‌تان خوشحال کنید، او در واقع اصلاً نباید نقشی در این فرایند داشته باشد.

نکته‌ی کلیدی برای برنده شدن در جدایی این است که زندگی‌تان را بهتر از گذشته کنید. این توصیه شاید به نظرتان مبهم بیاید، اما سعی کنید چنین ذهنیت مفیدی را برای خودتان ایجاد کنید. اگر می‌خواهید به عشق سابق‌تان نشان بدهید که بدون او زندگی بهتری دارید، او مرتکب اشتباه بزرگی شده که گذاشته از زندگی‌اش بیرون بروید و این که اجازه نداده‌اید شکست عشقی شما را در هم بشکند، چه راهی بهتر از این که به او ثابت کنید، زندگی‌ای رضایت‌بخش سرشار از هیجان، لذت و خوشی را برای خودتان خلق کرده‌اید؟ باز هم تاکید می‌کنیم، تغییراتی که در زندگی‌تان ایجاد می‌کنید، فقط باید به خاطر خوشبختی خودتان باشد و نباید این کارها را به خاطر شخص دیگری انجام دهید. اگر روی انتقام گرفتن از عشق‌تان، برانگیختن حسادت او یا آزار دادنش متمرکز شوید، این افکار منفی به نحوی زندگی خودتان را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد. هر کاری که انجام می‌دهید، به این دلیل است که او به مشغله‌ی ذهنی همیشگی‌تان تبدیل شده است و به جای این که روی دستیابی به بهترین‌ها برای خودتان متمرکز شوید، می‌خواهید موضوعی را به او ثابت کنید. این ذهنیت نه تنها فرایند بهبودی بعد از شکست عشقی را طولانی‌تر می‌کند، رفاه و خوشبختی‌تان را نیز در بلندمدت به خطر می‌اندازد. به زبان ساده اگر می‌خواهید این جدایی را به سلامت پشت سر بگذارید، کشف کردن راه‌های انتقام گرفتن از عشق سابق‌‌ نباید اولویت‌تان باشد.

این جمله را شنیده‌اید که “موفقیت بهترین انتقام است”؟، جان کلام این بخش هم همین جمله است. بهترین انتقامی که می‌توانید از عشق سابق‌تان بگیرید، این است که در زندگی‌تان موفق شوید، البته یک نکته را هم نباید از خاطر ببرید. موفقیت در صورتی بهترین انتقام خواهد بود که سعی نکنید انتقام بگیرید. هر کاری که در تلاش برای جلب توجه عشق سابق‌تان انجام می‌دهید، به خصوص اگر در جهتی منفی باشد، برای او کاملاً آشکار خواهد بود. او از دور متوجه این تلاش ناامیدانه‌ می‌شود و به این ترتیب برخلاف خواسته‌تان در نظر او کاملاً ناامید و درمانده جلوه خواهید کرد. شکی نیست که با دست یافتن به اهداف فردی خود می‌توانید از عشق سابق‌تان انتقام بگیرید، اما تنها در صورتی به نتیجه می‌رسید که این تلاش‌ها به خاطر خودتان و نه جلب توجه عشق سابق‌تان باشد.

مسیر موفق شدن بعد از شکست عشقی را با کارهای ساده‌ای شروع می‌کنیم که در عین سادگی می‌تواند زندگی‌تان را بهتر کند. لازم نیست عکس‌هایی تحریک کننده یا عکس‌هایی را از خودتان در کنار جنس مخالف به اشتراک بگذارید تا او احساس بدی پیدا کند یا حسادتش تحریک شود. احتمالاً الان آن‌قدر از این شکست عشقی ناراحت و ناامید هستید که احساس ناتوانی مطلق می‌کنید، اما باید بدانید که بسیار بیشتر از آنچه فکر می‌کنید، زندگی‌تان را تحت کنترل دارید. این جدایی هیچ ارتباطی به شخصیت یا ویژگی‌ها و محاسن‌تان برای طرف مقابل ندارد، این شکست عشقی هر چه که باشد، می‌توانید از آن به عنوان کاتالیزوری قدرتمند برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی‌تان بهره بگیرید. قبل از هر چیز باید اهداف و علائقی را که در دوران این رابطه کنار گذاشته بودید، اولویت‌بندی کنید. وقتی وارد یک رابطه‌ی جدی می‌شویم، حساب و کتاب زندگی شخصی‌مان به سادگی از دستمان خارج می‌شود، پس الان که رابطه‌تان به اتمام رسیده می‌توانید علائق سابق‌تان را دوباره وارد زندگی کنید. به علاوه توصیه می‌کنیم، به فعالیت‌های جدیدی فکر کنید که می‌توانید آنها را در برنامه‌ی روزانه‌تان بگنجانید. هدف این است که به جای فکر کردن به سخت‌ترین روش‌های انتقام گرفتن از عشق سابق‌تان، برنامه‌تان را با فعالیت‌ها و افرادی پر کنید که شادی و لذت را برایتان به ارمغان می‌آورند. همچنین بهتر است فعالیت بدنی‌تان را بیشتر کنید، چون ورزش کردن علاوه بر بالا بردن اعتماد به نفس ، موجب افزایش میزان اندورفین و انرژی در بدن می‌شود، در نتیجه حال‌تان بهتر می‌شود و کارهای مفید بیشتری را انجام می‌دهید.

در کنار تمام راهکارهایی که در بالا مطرح شد، شما می توانید از کمک روانشناسان و مشاوران نیز استفاده کنید. مشکل خود را با آنها در میان بگذارید و از احساسات و حس و حال خود برای آنها بگویید. مطمئنا آنها بدلیل تجربه کاری بالا می‌توانند راهکارهایی پیش پای شما بگذارند که هم از فشار های روحی و سطح استرس‌های شما بکاهد و هم اینکه باعث شود شما راحت‌تر با این قضیه کنار بیایید.

شاید از نظر شما انتقام از عشقتان که شما را به هر دلیلی رها کرده تنها راهی است که می تواند آرامتان کند اما به یاد داشته باشید که انتقام گرفتن فقط پاک کردن صورت مسئله است و هیچ مشکلی را از شما حل نمی‌کند بلکه بیشتر آزارتان می‌دهد. اگر او بخاطر شخص دیگری ترکتان کرده و یا بی‌خبر رابطه را خودخواهانه به اتمام رسانده راهش این نیست که شما هم برای لجبازی با او آبروی او را در محل کارش ببرید یا اینکه رازهایش را برای دیگران فاش کنید بلکه در عوض می‌توانید با رسیدن به موفقیت از او انتقام بگیرید. به رشد شخصی دست پیدا کنید و به او نشان دهید که بدون او زندگی بهتری دارید. شاد باشید و هرکاری که خوشحالتان می کند و درجهت پیشرفت شما است، انجام دهید. 

بعد از تمام شدن یک رابطه، کنار آمدن با جدایی و پشت سر گذاشتن اتفاقات بدی که هنگام تمام شدن رابطه اتفاق افتاده است، کار سخت و زمان‌بری است. عده‌ای به این خاطر که نمی‌توانند با جدایی کنار بیایند برای مدت طولانی به این فکر می‌کنند که چطور از عشق‌شان انتقام بگیرند تا زخمی که در قلب‌شان دارند التیام پیدا کند. رادیو عشق در کارگاه بازگرداندن آموزش-محور عشق و ازدواج استراتژی‌هایی را به شما آموزش می‌دهد که با استفاده از آنها بتوانید دوباره به زندگی برگردید و احساس آرامش کنید و همچنین به شما یاد می‌دهد چطور گام به گام پیش بروید تا کاری کنید که او از تصمیمش برای ترک شما پشیمان شود و خودش دوباره سمت‌تان برگردد.

جهت ارتباط رایگان با کارشناسان رادیو عشق و مطرح کردن سوالات خود می توانید با شماره 02146015870 تماس بگیرید. علاوه بر این کارشناسان ما با آغوشی باز آماده پاسخگویی به سوالات شما از طریق تلگرام و واتساپ (09035714068) هستند.

اختلاف سنی تو رابطه چقدر مهمه؟

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

34 بازدید

270 بازدید

295 بازدید

249 بازدید

446 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام هشت ماه با پسری دوست بودم خیلی هم دیگه رو دوست داشتیم، تا یک روز شدیدا اعصابم خورد بود زنگ زدم بهش و مجبورش کردم بلاکم کنه ولی الان دلتنگشم چکار کنم ؟؟؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. دلیل اینکه از او خواستید بلاک‌تان کند چیست؟ در روایتی که گفتید، جزییات کمی مطرح شده است. احساسات متضادی را تجربه می‌کنید و حل مساله نیز اتفاق نیفتاده است. قبل از اینکه بخواهید به علت دلتنگ شدن به این رابطه برگردید، نیاز دارید تا مهارت هایی مثل حل مساله و ارتباط موثر و همچنین کنترل خشم یاد بگیرید. برای یادگیری این مهارت ها می‌توانید از مشاوران رادیوعشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام من یک پسری رو دوست داشتم اونم منو میخواست ولی احساس میکردم مادرش راضی نیست انگاری بزور منو قبول کرده بالاخره خواستگاری کرد و تا ی مرحله ای پیش رفتیم ولی زمانی ک نیازش داشتم و باید کنارم می ایستاد ک منو کنار زد خیلی ناراحت شدم همون روزی ک ولم کرد با یکی دیگه نامزد شدم وازش راضیم ولی تنها چیزی ک منو عصبی و ناراحت میکنه اینکه چرا وقتی منو میخواست ول کنه تامرحله خواستگاری پیش رفت و دو خانواده ازهم متنفر شدن من تو این چند ماه خیلی وابستش شدم و هنوزم نتونستم بخاطر کارش ببخشمش چون از ته دل منو شکست غرورم له شد و اون اصلا ککشم نمیگزه فقط از خدا میخوام همون کاری ک در حق من کرد در حق خودشم بشه این ک تا هنوز نتونستم فراموشش کنم عذابم میده… ی راهنمایی کوچیک بکنید ممنون

سلام دوست گرامی چندنکته قابل توجه در این روایتی که گفتید وجود دارد: بزور قبول کردن خانواده طرف مقابل، رهاشدن از جانب او، بلافاصله نامزد کردن با یک شخص دیگر و… این نکات نشان می‌دهد که وقتی هنوز پرونده قبل بسته نشده بود، شما به سمت مسیر جدید و فرد جدید رفتید! و این کار گویی از روی خشم بوده است به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید در حال حاضر شما همچنان سوگوار رابطه قبلی هستید و از شخض قبل عصبانی هستید. در این حالت شما نمی‌توانید تصمیم درستی بگیرید. بهترین پیشنهاد این است که با مراجعه به مشاور، ابتدا پرونده رابطه قبل را ببنیدید و برای درمان سوگ خود اقدام کنید. می‌توانید از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام من با دوست دختر خودم بیش از ۴ سال ارتباط داشتم و دیگه همدیگرو میخاستیم و اون از خداش بود که من با اون ازدواج کنم و در این سالها من چندین گزینه مناسب تر از دوست دخترم برای ازدواج داشتم ک دکتر و مهندس و معلم بودن که بخاطر اون بی خیالشون شدم و دل و وجدانم هم نمیزاشت ک اینو رها کنم چون خیلی وابسته من بود. هرچی پول داشتم برای این خرج میکردم و کل هزینه های زیبایی و گوشی و لباس و … رو میدادم به امید اینکه زن من میشه و بعد از اینکه شرایط ازدواج رو تقریبا آماده کردم سربازیم تموم شد و خونوادمو یکم راضی کردم یک روز بخاطر یک دعوای کوچیک که از این دعواها زیاد اتفاق می‌افتاد و عادی بود بینمون دیگ همه چیو بلاک و خطش رو هم خاموش کرد!!! و بعد از مدتی ک با مادر و خواهرش صحبت کردم گفتن دادیمش به کسی دیگه ای و با پسره دیدم که دارن میگردند. من که دیگه متفرم ازش بخاطر خیانتش و بخاطر اینکه زندگی و وقت منو نابود کرده منم میخوام زندگیشو خراب کنم تا بفهمه کارش خیلی زشته و تو عمرش فقط همین یه خواستگار اومد براش ک منو فروخت!! حالا هم دیگه اون گزینه های قبلی من در حال ازدواج هستن و بعد از این همه سال باید بگردم دنبال گزینه مناسب حالا نمیدونم شما چجور میگین انتقام نباید گرفت!!!

چگونه از دوست پسر سابقم انتقام بگیرم

سلام دوست گرامی بخاطر اتفاقاتی که برای شما افتاد، متاسفیم. البته که بودن در همچین شرایطی سخت است، اما انتقام گرفتن در وهله اول شاید به شما آرامشی نسبی بدهد که او را نیز از زندگی و خوشبختی دور کردید، اما در نهایت بازنده این ماجرا خودتان خواهید بود! چون شما ایشان را انتخاب کرده بودید و برایش سرمایه‌گذاری کرده بودید، پس با حسرت گذشته و اینکه گزینه‌های دیگر را از دست دادید، انتخاب خودتان زیر سوال می‌رود! کسی به شما اجباری نکرده بود تا برای ایشان خرج کنید، لبکه این انتخاب شما بوده و باید مسئولیت آن را بپذیرید. عصبانیت و ناراحتی شما قابل درک است، چون یک رابطه معنادار را از دست دادید و سوگوار هستید. یکی از مرحله‌هایی که افراد سوگوار سپری می‌کنند، خشم است. به جای حسرت خوردن برای اقداماتی که برای ایشان کردید و در نهایت او شما ترک کرد، حتماً به مرور رابطه‌تان بپردازید تا دیگر سرمایه‌گذاری برای فرد اشتباه انجام ندهید. برای ادامه این مسیر هر زمانی که مقدور بود، از مشاوران رادیو عشق، نوبت مشاوره دریافت کنید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

می‌خوام برگرده به رابطه/زندگیمی‌خوام فراموشش کنم

باید تمومش کنم، اما قدرتشو ندارم

می‌خوام جذبش کنم و ازدواج کنیم

شاید اکنون که در حال خواندن این مقاله هستید، تمام ذهنتان را خشم و نفرت و انتقام نسبت به دوست یا همسرتان پر کرده است. روز و شب به این فکر می‌کنید که چطور می‌توانید از کسی که شما را ناگهان ول کرد و رفت انتقام بگیرید. احتمالا راه‌های مختلف را مدام مرور می‌کنید اما واقعا نمی‌دانید کار درست کدام است؟ بله، واقعا کار درست چیست؟ آیا واقعا انتقام گرفتن مشکل شما را حل می‌کند و او را به شما برمی‌گرداند؟ متاسفانه اینگونه نیست و شما فقط با انتقام روح خود را آزرده‌تر می‌کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید بهترین واکنش بجای انتقام که به آرامش بیشتر شما کمک می‌کند چیست.

فهرست مطالب

شاید یکی از سخت‌ترین لحظاتی که در زندگی تجربه کرده‌اید زمانی است که متوجه می‌شوید همسر یا دوست دختر یا دوست پسرتان شما را رها کرده و رفته. اختلاف خاصی با هم نداشتید ولی یک روز صبح هرچه تماس می‌گیرید و پیام می‌دهید جواب نمی‌دهد. تلفنش در دسترس نیست و وقتی با دوستانش تماس می‌گیرید آنها اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند. تنها راه شما پرس و جو از خانواده‌اش است که آنها به شما می‌گویند او دیگر تمایلی به ادامه ارتباط با شما ندارد و دلیل اصلی این کارش را هم نمی‌دانند. یکی از مراجعان ما نیز زمانی که متوجه شد همسرش به قصد کار به خارج از کشور مهاجرت کرده ولی دیگر جواب تماس‌ها و پیام‌هایش را نمی‌دهد به فکر انتقام می‌افتد. احتمالا شوک بزرگی که به شما وارد می‌شود دلیل اصلی شما برای گرفتن انتقام است.

چند وقتی می‌شود که متوجه رفتارهای مشکوک همسرتان شده‌اید که به بهانه‌های مختلف شما را از سر باز می‌کند و جواب تماس‌ها و پیام‌های شما را یکی در میان می‌دهد. وقتی با هم صحبت می‌کنید مدام سرش به تلفن همراهش است و انگار صحبت‌های شما را نمی‌شنود یا نهایتا با تکان سر جوابتان را می‌دهد. پیش خود می‌گویید پس آن همه عشق و علاقه، وعده وعید‌ها و محبت‌هایی که می‌کرد چه شد. ناگهان یک روز اتفاقی متوجه می‌شوید که شخص دیگری به گوشی همسرتان پیام‌های عاشقانه فرستاده. وقتی که مطمئن شدید موضوع را با او مطرح می‌کنید ولی در ابتدا او نمی‌پذیرد و می‌گوید شما دچار توهم شدید. اما بعد که شواهد و مدارک را دید در کمال ناباوری به شما می‌گوید که بله، تمام این مدت با شخص دیگری در ارتباط بوده و اکنون که خوب فکر می‌کند می بیند شما به درد هم نمی‌خورید و هرکدامتان باید سراغ زندگی خودتان بروید. یا اینکه با بهانه تراشی به شما می‌گوید که لیاقت شما را ندارد و نمی‌خواهد مانع خوشبختی شما شود. در چنین وضعیتی احتمالا شما احساس طردشدگی، بی ارزشی، تنهایی و غم می‌کنید و بعد از چند روز تصمیم می‌گیرید که بخاطر خیانتش انتقام بگیرید و اجازه ندهید آب خوش از گلوی او و عشق جدیدش پایین برود.

گاهی نیز شاید برای شما پیش آمده که دوست پسر یا دوست دخترتان با شما قول و قرار ازدواج گذاشته اما بعد از مدتی به بهانه مخالفت خانواده یا اختلافات خانوادگی‌اش می‌گوید که نمی تواند به خواستگاری شما بیاید و شما مجبور به تمام کردن رابطه می شوید. بعد از مدتی از عکس‌های پروفایل یا پست های اینستاگرامش متوجه می‌شوید آنقدرها هم که فکر میکنید او دچار مشکلات خانوادگی نیست؛ چون عکس او را در روز عقدش کنار خانواده و عشق جدیدش می بینید. در این موقعیت احساس می کنید که از شما و معصومیتتان سوءاستفاده شده و به همین خاطر به فکر  انتقام از او می افتید.

چگونه از دوست پسر سابقم انتقام بگیرم

افراد معمولا برای گرفتن انتقام از روش های مختلفی استفاده می کنند که به شرح زیر است:

الان همه چیز در این واقعیت خلاصه می‌شود که شما نه تنها به شدت از این شکست عشقی  آزرده خاطر شده‌اید و قلبتان شکسته است، احساس می‌کنید غرورتان نیز به دلیل این جدایی و رها شدن آسیب دیده است. در این شرایط کاملاً طبیعی است که بخواهید از عشق بی‌وفایتان انتقام بگیرید و با این انتقام گرفتن احساس بهتری پیدا کنید. اما مشکل انتقام گرفتن از عشق سابق‌تان این است که احساسات خوب بعد از انتقام گرفتن موقتی است و انرژی‌ای را که صرف انتقام می‌کنید، باید به روش‌های دیگری به کار بگیرید. به جای آن که روی انتقام گرفتن از عشق قدیمی‌تان متمرکز شوید، بهتر و مفیدتر آن است که زمان و انرژی باارزش‌تان را به کارهایی تخصیص بدهید که رفاه و خوشبختی‌تان را در آینده تضمین خواهد کرد. به بیان ساده بهترین راه برای انتقام گرفتن از عشق سابق‌تان این است که از گذشته شادتر و خوشبخت‌تر بشوید. البته منظورمان این نیست که خودتان را به قیمت رنجاندن و بردن آبروی عشق سابق‌تان خوشحال کنید، او در واقع اصلاً نباید نقشی در این فرایند داشته باشد.

نکته‌ی کلیدی برای برنده شدن در جدایی این است که زندگی‌تان را بهتر از گذشته کنید. این توصیه شاید به نظرتان مبهم بیاید، اما سعی کنید چنین ذهنیت مفیدی را برای خودتان ایجاد کنید. اگر می‌خواهید به عشق سابق‌تان نشان بدهید که بدون او زندگی بهتری دارید، او مرتکب اشتباه بزرگی شده که گذاشته از زندگی‌اش بیرون بروید و این که اجازه نداده‌اید شکست عشقی شما را در هم بشکند، چه راهی بهتر از این که به او ثابت کنید، زندگی‌ای رضایت‌بخش سرشار از هیجان، لذت و خوشی را برای خودتان خلق کرده‌اید؟ باز هم تاکید می‌کنیم، تغییراتی که در زندگی‌تان ایجاد می‌کنید، فقط باید به خاطر خوشبختی خودتان باشد و نباید این کارها را به خاطر شخص دیگری انجام دهید. اگر روی انتقام گرفتن از عشق‌تان، برانگیختن حسادت او یا آزار دادنش متمرکز شوید، این افکار منفی به نحوی زندگی خودتان را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد. هر کاری که انجام می‌دهید، به این دلیل است که او به مشغله‌ی ذهنی همیشگی‌تان تبدیل شده است و به جای این که روی دستیابی به بهترین‌ها برای خودتان متمرکز شوید، می‌خواهید موضوعی را به او ثابت کنید. این ذهنیت نه تنها فرایند بهبودی بعد از شکست عشقی را طولانی‌تر می‌کند، رفاه و خوشبختی‌تان را نیز در بلندمدت به خطر می‌اندازد. به زبان ساده اگر می‌خواهید این جدایی را به سلامت پشت سر بگذارید، کشف کردن راه‌های انتقام گرفتن از عشق سابق‌‌ نباید اولویت‌تان باشد.

این جمله را شنیده‌اید که “موفقیت بهترین انتقام است”؟، جان کلام این بخش هم همین جمله است. بهترین انتقامی که می‌توانید از عشق سابق‌تان بگیرید، این است که در زندگی‌تان موفق شوید، البته یک نکته را هم نباید از خاطر ببرید. موفقیت در صورتی بهترین انتقام خواهد بود که سعی نکنید انتقام بگیرید. هر کاری که در تلاش برای جلب توجه عشق سابق‌تان انجام می‌دهید، به خصوص اگر در جهتی منفی باشد، برای او کاملاً آشکار خواهد بود. او از دور متوجه این تلاش ناامیدانه‌ می‌شود و به این ترتیب برخلاف خواسته‌تان در نظر او کاملاً ناامید و درمانده جلوه خواهید کرد. شکی نیست که با دست یافتن به اهداف فردی خود می‌توانید از عشق سابق‌تان انتقام بگیرید، اما تنها در صورتی به نتیجه می‌رسید که این تلاش‌ها به خاطر خودتان و نه جلب توجه عشق سابق‌تان باشد.

مسیر موفق شدن بعد از شکست عشقی را با کارهای ساده‌ای شروع می‌کنیم که در عین سادگی می‌تواند زندگی‌تان را بهتر کند. لازم نیست عکس‌هایی تحریک کننده یا عکس‌هایی را از خودتان در کنار جنس مخالف به اشتراک بگذارید تا او احساس بدی پیدا کند یا حسادتش تحریک شود. احتمالاً الان آن‌قدر از این شکست عشقی ناراحت و ناامید هستید که احساس ناتوانی مطلق می‌کنید، اما باید بدانید که بسیار بیشتر از آنچه فکر می‌کنید، زندگی‌تان را تحت کنترل دارید. این جدایی هیچ ارتباطی به شخصیت یا ویژگی‌ها و محاسن‌تان برای طرف مقابل ندارد، این شکست عشقی هر چه که باشد، می‌توانید از آن به عنوان کاتالیزوری قدرتمند برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی‌تان بهره بگیرید. قبل از هر چیز باید اهداف و علائقی را که در دوران این رابطه کنار گذاشته بودید، اولویت‌بندی کنید. وقتی وارد یک رابطه‌ی جدی می‌شویم، حساب و کتاب زندگی شخصی‌مان به سادگی از دستمان خارج می‌شود، پس الان که رابطه‌تان به اتمام رسیده می‌توانید علائق سابق‌تان را دوباره وارد زندگی کنید. به علاوه توصیه می‌کنیم، به فعالیت‌های جدیدی فکر کنید که می‌توانید آنها را در برنامه‌ی روزانه‌تان بگنجانید. هدف این است که به جای فکر کردن به سخت‌ترین روش‌های انتقام گرفتن از عشق سابق‌تان، برنامه‌تان را با فعالیت‌ها و افرادی پر کنید که شادی و لذت را برایتان به ارمغان می‌آورند. همچنین بهتر است فعالیت بدنی‌تان را بیشتر کنید، چون ورزش کردن علاوه بر بالا بردن اعتماد به نفس ، موجب افزایش میزان اندورفین و انرژی در بدن می‌شود، در نتیجه حال‌تان بهتر می‌شود و کارهای مفید بیشتری را انجام می‌دهید.

در کنار تمام راهکارهایی که در بالا مطرح شد، شما می توانید از کمک روانشناسان و مشاوران نیز استفاده کنید. مشکل خود را با آنها در میان بگذارید و از احساسات و حس و حال خود برای آنها بگویید. مطمئنا آنها بدلیل تجربه کاری بالا می‌توانند راهکارهایی پیش پای شما بگذارند که هم از فشار های روحی و سطح استرس‌های شما بکاهد و هم اینکه باعث شود شما راحت‌تر با این قضیه کنار بیایید.

شاید از نظر شما انتقام از عشقتان که شما را به هر دلیلی رها کرده تنها راهی است که می تواند آرامتان کند اما به یاد داشته باشید که انتقام گرفتن فقط پاک کردن صورت مسئله است و هیچ مشکلی را از شما حل نمی‌کند بلکه بیشتر آزارتان می‌دهد. اگر او بخاطر شخص دیگری ترکتان کرده و یا بی‌خبر رابطه را خودخواهانه به اتمام رسانده راهش این نیست که شما هم برای لجبازی با او آبروی او را در محل کارش ببرید یا اینکه رازهایش را برای دیگران فاش کنید بلکه در عوض می‌توانید با رسیدن به موفقیت از او انتقام بگیرید. به رشد شخصی دست پیدا کنید و به او نشان دهید که بدون او زندگی بهتری دارید. شاد باشید و هرکاری که خوشحالتان می کند و درجهت پیشرفت شما است، انجام دهید. 

بعد از تمام شدن یک رابطه، کنار آمدن با جدایی و پشت سر گذاشتن اتفاقات بدی که هنگام تمام شدن رابطه اتفاق افتاده است، کار سخت و زمان‌بری است. عده‌ای به این خاطر که نمی‌توانند با جدایی کنار بیایند برای مدت طولانی به این فکر می‌کنند که چطور از عشق‌شان انتقام بگیرند تا زخمی که در قلب‌شان دارند التیام پیدا کند. رادیو عشق در کارگاه بازگرداندن آموزش-محور عشق و ازدواج استراتژی‌هایی را به شما آموزش می‌دهد که با استفاده از آنها بتوانید دوباره به زندگی برگردید و احساس آرامش کنید و همچنین به شما یاد می‌دهد چطور گام به گام پیش بروید تا کاری کنید که او از تصمیمش برای ترک شما پشیمان شود و خودش دوباره سمت‌تان برگردد.

جهت ارتباط رایگان با کارشناسان رادیو عشق و مطرح کردن سوالات خود می توانید با شماره 02146015870 تماس بگیرید. علاوه بر این کارشناسان ما با آغوشی باز آماده پاسخگویی به سوالات شما از طریق تلگرام و واتساپ (09035714068) هستند.

اختلاف سنی تو رابطه چقدر مهمه؟

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

34 بازدید

270 بازدید

295 بازدید

249 بازدید

446 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام هشت ماه با پسری دوست بودم خیلی هم دیگه رو دوست داشتیم، تا یک روز شدیدا اعصابم خورد بود زنگ زدم بهش و مجبورش کردم بلاکم کنه ولی الان دلتنگشم چکار کنم ؟؟؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. دلیل اینکه از او خواستید بلاک‌تان کند چیست؟ در روایتی که گفتید، جزییات کمی مطرح شده است. احساسات متضادی را تجربه می‌کنید و حل مساله نیز اتفاق نیفتاده است. قبل از اینکه بخواهید به علت دلتنگ شدن به این رابطه برگردید، نیاز دارید تا مهارت هایی مثل حل مساله و ارتباط موثر و همچنین کنترل خشم یاد بگیرید. برای یادگیری این مهارت ها می‌توانید از مشاوران رادیوعشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام من یک پسری رو دوست داشتم اونم منو میخواست ولی احساس میکردم مادرش راضی نیست انگاری بزور منو قبول کرده بالاخره خواستگاری کرد و تا ی مرحله ای پیش رفتیم ولی زمانی ک نیازش داشتم و باید کنارم می ایستاد ک منو کنار زد خیلی ناراحت شدم همون روزی ک ولم کرد با یکی دیگه نامزد شدم وازش راضیم ولی تنها چیزی ک منو عصبی و ناراحت میکنه اینکه چرا وقتی منو میخواست ول کنه تامرحله خواستگاری پیش رفت و دو خانواده ازهم متنفر شدن من تو این چند ماه خیلی وابستش شدم و هنوزم نتونستم بخاطر کارش ببخشمش چون از ته دل منو شکست غرورم له شد و اون اصلا ککشم نمیگزه فقط از خدا میخوام همون کاری ک در حق من کرد در حق خودشم بشه این ک تا هنوز نتونستم فراموشش کنم عذابم میده… ی راهنمایی کوچیک بکنید ممنون

سلام دوست گرامی چندنکته قابل توجه در این روایتی که گفتید وجود دارد: بزور قبول کردن خانواده طرف مقابل، رهاشدن از جانب او، بلافاصله نامزد کردن با یک شخص دیگر و… این نکات نشان می‌دهد که وقتی هنوز پرونده قبل بسته نشده بود، شما به سمت مسیر جدید و فرد جدید رفتید! و این کار گویی از روی خشم بوده است به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید در حال حاضر شما همچنان سوگوار رابطه قبلی هستید و از شخض قبل عصبانی هستید. در این حالت شما نمی‌توانید تصمیم درستی بگیرید. بهترین پیشنهاد این است که با مراجعه به مشاور، ابتدا پرونده رابطه قبل را ببنیدید و برای درمان سوگ خود اقدام کنید. می‌توانید از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام من با دوست دختر خودم بیش از ۴ سال ارتباط داشتم و دیگه همدیگرو میخاستیم و اون از خداش بود که من با اون ازدواج کنم و در این سالها من چندین گزینه مناسب تر از دوست دخترم برای ازدواج داشتم ک دکتر و مهندس و معلم بودن که بخاطر اون بی خیالشون شدم و دل و وجدانم هم نمیزاشت ک اینو رها کنم چون خیلی وابسته من بود. هرچی پول داشتم برای این خرج میکردم و کل هزینه های زیبایی و گوشی و لباس و … رو میدادم به امید اینکه زن من میشه و بعد از اینکه شرایط ازدواج رو تقریبا آماده کردم سربازیم تموم شد و خونوادمو یکم راضی کردم یک روز بخاطر یک دعوای کوچیک که از این دعواها زیاد اتفاق می‌افتاد و عادی بود بینمون دیگ همه چیو بلاک و خطش رو هم خاموش کرد!!! و بعد از مدتی ک با مادر و خواهرش صحبت کردم گفتن دادیمش به کسی دیگه ای و با پسره دیدم که دارن میگردند. من که دیگه متفرم ازش بخاطر خیانتش و بخاطر اینکه زندگی و وقت منو نابود کرده منم میخوام زندگیشو خراب کنم تا بفهمه کارش خیلی زشته و تو عمرش فقط همین یه خواستگار اومد براش ک منو فروخت!! حالا هم دیگه اون گزینه های قبلی من در حال ازدواج هستن و بعد از این همه سال باید بگردم دنبال گزینه مناسب حالا نمیدونم شما چجور میگین انتقام نباید گرفت!!!

چگونه از دوست پسر سابقم انتقام بگیرم

سلام دوست گرامی بخاطر اتفاقاتی که برای شما افتاد، متاسفیم. البته که بودن در همچین شرایطی سخت است، اما انتقام گرفتن در وهله اول شاید به شما آرامشی نسبی بدهد که او را نیز از زندگی و خوشبختی دور کردید، اما در نهایت بازنده این ماجرا خودتان خواهید بود! چون شما ایشان را انتخاب کرده بودید و برایش سرمایه‌گذاری کرده بودید، پس با حسرت گذشته و اینکه گزینه‌های دیگر را از دست دادید، انتخاب خودتان زیر سوال می‌رود! کسی به شما اجباری نکرده بود تا برای ایشان خرج کنید، لبکه این انتخاب شما بوده و باید مسئولیت آن را بپذیرید. عصبانیت و ناراحتی شما قابل درک است، چون یک رابطه معنادار را از دست دادید و سوگوار هستید. یکی از مرحله‌هایی که افراد سوگوار سپری می‌کنند، خشم است. به جای حسرت خوردن برای اقداماتی که برای ایشان کردید و در نهایت او شما ترک کرد، حتماً به مرور رابطه‌تان بپردازید تا دیگر سرمایه‌گذاری برای فرد اشتباه انجام ندهید. برای ادامه این مسیر هر زمانی که مقدور بود، از مشاوران رادیو عشق، نوبت مشاوره دریافت کنید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

می‌خوام برگرده به رابطه/زندگیمی‌خوام فراموشش کنم

باید تمومش کنم، اما قدرتشو ندارم

می‌خوام جذبش کنم و ازدواج کنیم

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

از کسی ک سالها بازیت داد و با وعده ازدواج باز مدتی اومد کنارت و دوباره گفت نمیخوامت و فقط دوستی . 

خیلی خورد شدم 😞

ولی دلم میخواد انتقام بگیرم وقتی یادم میاد حرف ازدواجو میزد بعد یهو زد زیرش حالم بد میشه

چگونه از دوست پسر سابقم انتقام بگیرم

انتقام نگیر عزیزم … هیچ وقت

بی محلی و فراموش کردنش 

تو وقتی میخوای ازش انتقام بگیری یعنی واسش وقت میذاری! اون وقت رو صرف خوشبختیت کن 

برو دم در خونشون بگو حامله ای الکی آبروشو ببر بعد در رووو😂

دمنوشی که شمارا به وزن ایده آل خود میرساند  

انتقام چرا این میشه تجربه واست

بزارش کنار تابه ارامش برسی

اون کار خودشو کرد و رفت.این تویی که بافکر انتقام هنوز هم داری بهش فکر میکنی و خودتو اذیت میکنی

سخته،خیلی هم سحته،ولی بسپلرش دست خدا و خودتو درگیرش نکن.چون باانتقام بازم ماجراهای جدیدی اتفاق میافته که ممکنه خوشایند نباشن

دلم اتیش گرفته. از اینکه دوباره واسه نزدیک شدن بهم و سو استفاده کردن با وعده ازدواج اومد جلو . میدونست ک من عاشقشم اومد باز بازیم داد 

باید زودتر از اینکه بخواد بهت ضربه بزنه  کات میکردی تا امروز  پراز اسیب از کلکهاش نباشه برات.  اینطوری ببین که راحت شدی ازش  و دور ازش نشستی تا دوباره بهت اسیب بیشتر نزنه.  و چیزی رو از دست ندادی که براش ناراحت باشی احتمالا مقداری وقتت رفته که از حالا با چشم باز   باش.  

عاشق چیش بودی  ؟ شخصیت حقه بازش !   

بچه ها من دوسش داشتم هنوزم دارم چرا اخه. 😞 دلم میخواد فحشش بدم تیکه تیکش کنم 

نمیدونم . چندین سال بود این ارتباط. خودش اومد گفت هیچکی مث تو واسه من نمیشه و میخوامت برا ازدواج . 

بی خیال باش و فراموش کن و به زندگیت برس و سعی کن از زندگیت لذت ببری

وقتی میخوای تیکه اش کنی  .همه این ناراحتهاتو بنویس از اول  خوب و بد  .  بعدش  که خالی شدی .  پاره کن سطل زباله .    بعضیا  لایق دوست داشتن ما نیستن وقتی نمیفهمن مارو.  و مقصودشون  ما نیستیم بلکه سواستفاده از ماست . 

ی مدت جدا شدیم تقریبا کنار گذاشته بودمش باز ک اومد بحث ازدواج رو کرد قبولش کردم . 😞

از خودم بدم میاد ک بهش اجازه دادم دستمم بگیره

از قدیم گفتن آزموده را آزمودن خطاست.سهم اشتباهات خودت توی این قضیه کم نیست عزیزم.اون تصوری که از این آدم داری و باعث شده عاشقش بشی مشخصه که اشتباهه.با اینکه سخته ولی درست نشناختی ایشون رو.الآن هم کافیه فکر کنی یه کلاهبردار بود.به حرفش اعتماد نمیشد کرد و نجات پیدا کردی در واقع.

انقدر گریه کردم تو تلفن و بهش گفتم چرا باز اومدی کنارم چرا دروغم دادی میگفت دوست داشتم و انقدرم الکی گریه نکن . بعد حرف میزنیم ک این بساط گریتو گذاشتی کنار . کاملا بی تفاوت. خیلی دلم شکسته . 

خب دلیلش واسه ازدواج نکردن باهات چی بود ؟ 

هنوز باهاش در ارتباطی؟

بهترين كار شما براي انتقام خوشحال زندگي كردن و فراموش كردن اون شخصه

جسیکا چندین سال با هم بودیم تمام این مدت با این دختر و اون دختر بود ولی چون من خیلی میخواستمش نمیتونستم جدا بشم . تا اینکه ب مدت ۶ ماه ب هر زجری بود کنار گذاشتمش . تو اون مدت یکنفر ب من پیشنهاد داد ک دو سه بار باهاش حرف زدم و ردش کردم . یکی دیگه هم با دوتا از دخترا و دوست پسر یکیشون بیرون بودیم من براشون قلیون میوه ای بردم . ی شب ک خواستم پس بگیرم اورده بودبرام میگه دوست پسر تو بوده . هر چ میگم دوست من نب.ده میگه دروغ میگی 

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

انتقام عملِ آسیب زدن یا ضرر زدن به شخصی است به قصد جبران آسیب یا ضرری که آن فرد به انتقام گیرنده زده است، شوق به گرفتن انتقام.

همانطور که در مطالب پیش از این هم گفته ایم، احساسات منفی هم جزئی از وجود هر انسان هستند و هرگز نباید در صدد انکار آن برآییم. راهکاری که در زمینه احساسات منفی همچون خشم، کینه، انتقام یا هرچیزی از این دست مطرح می شود، پذیرش و به رسمیت شناختن آن ها و سپس انتخاب راهی مناسب و درست برای پرداختن به آن است.

انتقام یکی از احساسات منفی است که می تواند عواقب جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد. زمانی که از کسی ناراحتیم، فکر می کنیم هیچ چیزی جز انتقام نمی تواند خشم برافروخته درون مان را آرام کند، اما واقعا اینطور نیست.

در این مطلب به روانشناسی انتقام و کارهایی که باید در این مورد انجام دهیم می پردازیم، اگر شما نیز افکار مربوط به انتقام را در سر می پرورانید، در این مطلب با آلامتو همراه شوید.

چگونه از دوست پسر سابقم انتقام بگیرم

انتقام یا چیزی که رومیان از آن تحت عنوان talionis Lex یاد می کنند، یک واکنش کاملا ذاتی است. چیزی که در موضوع انتقام تاثیرگذار است، این است که همه ما خواستار عدالت هستیم و فکر می کنیم از این طریق می توانیم عدالت را برقرار کنیم. آیا واقعا فکر می کنید بعد از انتقام، به اصطلاح دل تان خنک تر شده و احساسا بهتری خواهید داشت؟ حقیقت این است که به ندرت فرد پس از انتقام گرفتن احساس خوبی را تجربه می کند.

اکنون 7 سال از طلاق ما می گذرد و من مجددا ازدواج کرده ام، به نظر می رسد همسر سابقم هم در رابطه باشد، اما می توانم قسم بخورم که او هر روز صبح اولین فکری که به ذهنش خطور می کند، این است که چطور می تواند کاری کند تا از من انتقام بگیرد و مرا به هر بهانه ای به دادگاه بکشاند. آیا واقعا رنجاندن من او را خوشحال می کند؟ چه چیزی باعث می شود که او از این طریق به من و فرزندانمان آسیب برساند؟

همانطور که Katrina Schumann و Michael Ross خاطرنشان می کنند، برخلاف دیگر اشکال پرخاشگری که نیازی به تحریک ندارند، انتقام اقدامی است که بر اثر یک اشتباه برانگیخته شده است.

به این ترتیب می توانیم بگوییم که انگیزه و هدف، انتقام و مجازات را از یکدیگر متمایز می سازند: انتقام گیرنده به دنبال این است که طرف مقابل رنج بکشد، در حالی که مجازات به دنبال بهبود رفتار فرد گناهکار یا جلوگیری از رفتار بد در آینده است.

در تحقیقاتی که محققان بر روی افراد داوطلب انجام داده اند، نتایج حاکی از آن بود که انتقام نه تنها احساس فرد را بهبود نمی بخشد، بلکه در بیشتر موارد حال او را بدتر می کند.

تاثیری که خشم ناشی از انتقام بر روی فرد می می گذارد فقط و فقط خشم بیشتری را برای او به ارمغان می آورد. زمانی که ما تصمیم می گیریم در مقابل رفتاری که آزارمان داده کمی گذشت به خرج بدهیم عملا از فکر آن بیرون می آییم و ر ابتدا موجبات آرامش را برای خودمان فراهم می کنیم، اما وقتی در پی انتقام هستیم به طور مداوم افکار خشمگینانه و انتقام گرایانه را در ذهن می پرورانیم که همین فکرها باعث خشمگین تر شدن ما می شود.

همه افراد تمایل یکسانی برای انتقام جویی ندارند و این رفتار به شرایط فرد بستگی دارد. اما چیزی که در بین همه یکسان است این است که احساسات خاصی مانند عصبانیت، احتمال انتقام جویی را افزایش می دهند.

یک مطالعه توسط رایان پی براون، ارتباط بین بخشش و انتقام را مورد بررسی قرار داد. افراد بخشنده و سخاوتمنمد عملا تمایل کمتری برای انتقام گرفتن داشتند، اما در نقطه مقابل کسانی که صفات مربوط به خودشیفتگی در آن ها برجسته تر بود، میل به انتقام گرفتن داشتند.

به طور مشابه محققان می گویند: “اعتماد به نفس و خودشیفتگی می توانند باعث ایجاد تمایل به انتقام جویی در برابر افراد ناحق شود و می تواند محدودیت های عمل به این خواسته را کاهش دهند.”

به گفته محققان افراد مبتلا به نوروتیسیسم (روان رنجوری یا تمایل به اضطراب و افسردگی) بیشتر تمایل به انتقام و افکار انتقام گیرانه دارند.

شاید در وهله اول این دو با هم متناقض به نظر برسند، زیرا انتقام جویی یک اقدام تهاجمی است و این افراد بیشتر اوقات نگران و مضطرب هستند، مستعد انتقاد از خود هستند و در تعیین اهداف و دستیابی به آنها مشکل دارند. اما کینه ورزی آن ها محصولی از ناتوانی آن ها در مدیریت احساسات منفی، به ویژه عصبانیت است.

یک مطالعه انجام شده توسط John Maltby و همکارانش، نشان داد که افرادی که در سطح نوروتیسیسم بالایی هستند و خشم و دشمنی ادامه دار را تجربه کرده ‌اند، مایل به گرفتن انتقام حتی دو سال و نیم پس از اتفاق اصلی هستند! بنابراین، اگر با کسی که در مدیریت احساساتش به خصوص عصبانیت مشکل دارد، برخورد می کنید، مراقب باشید!

در قسمت زیر، 5 سوالی که قبل از اقدام به انتقام لازم است از خودمان بپرسیم، را آورده ایم:

بسیاری از اوقات به دلایلی که کاملا از آن آگاه نیستیم، عصبانی می شویم. این یک واکنش غریزی است که ما به تجربه غیر منطقی واکنش نشان می دهیم.

بهترین کاری که بعد از عصبانی شدن باید انجام دهیم این است که بنشینیم و با خودمان فکر کنیم که دقیقا از چه چیزی ناراحت شده ایم؟ البته این اتفاق به ندرت اتفاق می افتد چون در این هنگام آنقدر عصبانی و سرشار از خشم هستیم که اصلا فکر نمی کنیم! اما اگر می خواهید واکنش درستی نشان دهید بهتر است به منبع اصلی خشم تان پی ببرید.

انتقام وعده هایی به آدم می دهد که اغلب نمی تواند آن ها را برآورده کند. انتقام به شما می گوید که شما با این کار و به واسطه درد کشیدن و ناراحت شدن فردی دیگر، خوشحال خواهید شد. اما واقعا این طور نیست. این ها همه خیالات پوچ قبل از انتقام گرفتن هستند.

شاید اگر در شرایطی که تصمیم به انتقام می گیریم کمی جای خودمان را با طرف مقابل عوض کنیم، بتوانیم راحت تر آتش خشم انتقام مان را خاکستر کنیم. واقعا اگر خودمان هم گناهی مرتکب شویم، باز هم به نظرمان بهترین کاری که فرد مقابل می تواند انجام دهد، انتقام است؟

 آیا واقعا درست قضاوت کرده ایم و شرایطی که ایجاد شده صد درصد تقصیر طرف مقابل است؟ آیا او حق هیچ گونه اعتراضی ندارد؟ خودتان هم می دانید که همه ما انسان هستیم و جایزالخطا، پس در مواقع ناراحتی و تصمیم به انتقام، کمی معقولانه تر فکر کنید و شرایط را بسنجید.

 آیا تا به حال به رفتار افراد فروتن و باگذشت دقت کرده اید؟ تنها فرقی که این افراد با آدم های معمولی دارند این است که در شرایط عصبانیت یا انتقام، کمی مهربانانه تر رفتار می کنند و ترجیح می دهند با گذشت به طرف مقابل درس انسانیت بدهند.

اگر می خواهید شما هم فردی باگذشت باشید، باید بدانید که گذشت و انتقام دو طرف مقابل هستند و باید روی تصمیم به انتقام تجدیدنظر کنید.

ترنس، فیلسوف رومی در این زمینه می گوید: “هیچ انسانی برای من بیگانه نیست، تنها چیزی که خشونت را پایان می دهد، یادآوری این است که ما هم انسان هستیم.”

و اما سخن پایانی…

می دانم که بارها و بارها جملاتی همچون “لذتی که در گذشت هست در انتقام نیست” و امثال این را شنیده اید، اما حتی تحقیقات علمی هم نشان داده اند که در بیشتر موارد انتقام حال شما را بهتر نخواهد کرد و احساس بهتری نسبت به تلافی کردن نخواهید داشت.

اگر اکنون از رفتار فردی ناراحت هستید و مدام افکار انتقام جویانه در ذهن تان می گذرد، می توانید با تمرین گذشت و بخشش اول از همه به خودتان آرامش بدهید. قطعا صفاتی مانند گذشت و بخشش و فداکاری دنیا را به جای بهتری برای زندگی تبدیل می کنند.

اون کسی که گفته بخاطر توهین انتقام نگیریم! مگه قراره برا انتقام اسید بپاشیم رو صورتش؟؟؟؟ ما هم عین خودش توهین میکنیم! توهین در مقابل توهین! اخم میکنیم بهش و خشم نشون میدیم تا خالی بشیم! یعنی آدم دیواره که از توهین ناراحت نشه؟؟؟ آدم احساس نداره؟؟ آدم دیواره که از توهین خشمگین نشه؟؟؟انتقام یعنی دفاع کردن! پس انتظار داری عین ماست بی دفاع بهش نگاه کنیم؟؟؟ تا سوارمون بشه؟ تا احساس خورد شدن و اضطراب بهمون دست بده؟ طرف مقابل چون میدونه حسابشو نمیرسی و ناراحتش نمیکنی میاد توهین میکنه بعد میگی انتقام نگیر!! باید انتقام بگیرم تا بفهمه مظلوم نیستیم و دیگه تکرار نکنه! حالا به جز توهین رفتار های پرخاشگری اگه زیاد با آدم بشه و آدم تحمل بکنه و آدم خشمشو خالی نکنه خودِ آدم هم پرخاشگر و عقده ای میشه . من خودم از بس کسی رفتار های پرخاشگری بهم کرده و تحمل کردم منم پرخاشگر شدم و مشکل روانی گرفتم.

وقتی از کلمه ی انتقام استفاده میکنم مثال های خیلی بدی به ذهنت میرسه و برداشت های بدی میکنی ولی منظور من اون چیزی نیست که تو فکر میکنی! منظور من از انتقام: داد کشیدن_اخم کردن_توهین کردن_ و حرفای ناراحت کننده زدن هست!و آدم اگه این خشم های ساده و کوچیک رو خالی نکنه تلمبار میشن و تبدیل به خشم های خونین و شدید و در حد قتل و جنایت میشه چون احساس های منفی وقتی تلمبار میشن درونت به مغز ادم آسیب میزنه و مغز بیمار میشه و تو نمیتونی به کسی که مغزش بیمار شده بگی گذشته رو فراموش کن چون مغز بیمار دسته خودش نیست! و مغزی که بیمار شده اونقدر زجر میکشه که برای آرامش خودش میخواد طرف مقابلشو زجر بده، از طرفی این خشمو فقط روی کسی که مقصره خالی نمیکنه روی ادمای بی گناه هم خالی میکنه رو مادر_رفیق_آشنا_دوست.بنظرت این خوبه که آدم بره رو آدمای بی گناه خالی کنه؟؟؟؟؟! ادم اگه این انتقام های کوچیکو نگیره کینه ای میشه و دنبال انتقام های شدید میره، پس انتقام های کوچیک باعث میشه انتقام جو نشی!

انتقام تو لحظه های مختلف اسمش فرق میکنه مثلا اگه همون لحظه ای که کسی داره اذیتت میکنه باهاش بدرفتار بکنی میشه دفاع کردن ولی اگه یه مدت بعد باهاش بدرفتار کنی میشه انتقام!انتقام اگه همون لحظه گرفته بشه بخاطر خالی کردنه خشمِ چون از درون احساس سنگینی و پر بودن میکنی!ولی اگه اون لحظه انتقام نگیری اون خشم و زجر تبدیل میشه به عقده ای که مغزتو زجر میده و برای ارامش مغزت باید بهش اسیب بزنی.

وقتی ۱۰ سال از بهترین سالهای جوونیت میذاری پای یه آدم بی چشم و رو ، همه زندگی تو تقدیمش می‌کنی که صد البته خریت محض بود و بیشتر از همه از خودم بدم میاد که چرا انقدر خر بودم ، تمام موقعیت ها تو بخاطرش پوچ می‌کنی ،زندگی تو از یه کشوره دیگه بخاطرش میکشونی به ایران آخرش هم خووووووب دست مزد این ۱۰ سال جوونیتو بهت میده ،وقتی از ۲۴ سالگی زندگی تو نابود می‌کنی به پاش به خودت میای میبینی جوونیت رفت و هیچی و جوابت شد خب میخاستی نکنی ، چیکار باید کنی ؟؟؟؟وقتی تمام زندگی تمااااااااااام دنیات تمام موقعیت هات رو نابود می‌کنه چیکار باید کنی؟؟؟

من انتقام خودمو گرفتم بلایی سرش اوردم ک روزی هزار بار ارزوی مرگ کنه

من با اینکه با همه خوب بودم از همه جا خوردم از محل کارم از عشقم از خواهرم از همکارم از مدیرم. حالا وجودم پر ازنفرته اما نمیدونم چطور انتقام بگیرم. دوست دارم همه چی رو نابود کنم خودمم بکشم

سلام من با دوستم مبینا 7 سال دوست بودیم ولی اون منو به دو تا پسر فروخت چجوری انتقام بگیرم

بله گذشت خوبه.اما تا ی اندازه ای خوبه.من از شما سوال میکنم.اگه ی دختر ۶ ماه بازیچتون قرار بده ب وعده ازدواج باهات رابطه برقرار کنه.انقدر حرفهای خوب بزنه ک زندگیت براش بدی بخاطر اون بیمار شی.کلی از زندگیت عقب بیفتی.در حالی ک اون همزمان با چندنفر دیگه باشه‌.الان دوماه فکر نابودیش هستم.خودش عکس فیلم فرستاده..اما بازم تردید دارم .

من یک ادم ضعیف هستم یکی هست که چون من ضعیفم هر دقیقه عزیتم می کنه چند بار هم دستم رو شکست می خام ازش انتقام بگیرم ولی نمی دونم چطور لطفا یکی کمکم کنه و یک راهکار خوب بگه ؟؟؟

واقعا لذتی که تو انتقام هست تو گذشت نیست

با خوندن مطلب خیلی آروم شدم، کسی که اذیتم کرده بود و بخشیدم. ولی به خودم قول دادم که دوست خودم باشم و برای خودم ارزش قائل باشم؛ مثل یه دوست که از رفیقش دفاع می کنه باشم. می خوام حجابم رو رعایت کنم چون من برای خودم ارزش قائلم. می خوام با همه و خودم مهربون باشم چون دیگران هم احساس دارن. می خوام خدام رو که هوام رو داره بیشتر بپرستم تا اونم بیشتر و بیشتر هوام رو داشته باشه؛ گرچه بعضی از اتفاق های بد، امتحانی برای ما هستن که بندگیمون رو به خدا ثابت کنیم و انسانیتمون رو به انسان ها. ممنون از مطلب خوبتون❤❤ و در آخر به اونایی که ضربه خوردن و به فکر انتقام هستن میگم: بزرگترین لطفی که در حق خودتون می تونین بکنین و زخمتون رو التیام ببخشین؛ اینه که سعی کنین به آدم بزرگی تبدیل بشین و از خودتون دفاع کنین؛ اونایی هم که بهتون زخم زدن رو ببخشین؛ درست مثل :

چگونه از دوست پسر سابقم انتقام بگیرم

کارتون و یا رمان بینوایان یادتونه؟!

اینکه همون کشیک بزرگ ژان وال ژان رو به خونه اش آورد و بهش غذا داد ولی وقتی فرداش از خواب بیدار شد دید شمعدونی های نقره اش نیست. کمی بعد پلیس ژان وال ژان رو به جرم دزدیدن اون شمعدونی ها دستگیر کرد و پیش کشیک برد، کشیک به جای اینکه دزدی ژان وال ژان رو تایید کنه با مهربانی لبخندی زد و گفت که من این شمعدونی ها رو بهش هدیه دادم! و به ژان وال ژان گفت که: یادت باشه آدم های دنیا هر چقدر هم بهت بدی کنن تو حق نداری بد بشی و به خودت ضرر برسونی و ازش قول گرفت که ژان وال ژان تبدیل به آدم خوبی بشه و واقعا شمعدونی ها رو به ژان وال ژان داد.

و بعد ژان وال ژان آدم بزرگی شد! و تونست تغییری بده تو شهری که درش ساکن شد.

ببخشید زیاد حرف زدم ووبا جزئیات گفتم، ولی خواستم بدونید کسایی که بد هستن شاید به ظاهر حالشون خوب باشه ولی قطعا در باطن آرامش ندارن

من به کسی محبت و خوبی کردم مدت ۵ سال همه چی زندگیم از ماشین گرفته تاپول ……در اختیارش بود حالا دشمن اصلی خودم شده پیام و تلفن ضبط شده ازش دارم که اگر یکی از اونا رو بخونم یا گوش بدید فکر کنم هرکس جای من بود بدترین انتقام رو میگرفت چون اولش خواستم حتی تا حد مرگ ببرمش ولی ۱۲ روز موندم خانه تا دست از جنگ باخودم برداشتم تا آرام شدم حالا اصلا برام مهم نیست کی بود و چی شد؟ واگذارش کردم به خدا

عالی بود ممنون از شما من یک مقدار به خاطر شرایط پر استرسی و بدی که در زندگی دارم یک مقدار ادم کینه ای شدم و با کوچکترین بدی که بهم میشه دنبال انتقام و اذیت کردن اون ادم ها هستم و بعضی وقتها واقعا دنبال انتقامهای خشنی هستم . فکر میکنم دنبال بخشیدن ادم ها بودن بهتر باشه کینه و فکر انتقام ادم رو از درون میخوره و با هر بار انتقام گرفتن اتیش انقام گرفتن بیشتر شعله ور میشه.

سلام دوستان یه نفر هست خیلی اذیتم میکنه همه دوستامو ازم گرفته خیلی بهم ضربه زده چطوری انتقام بگیرم ازش؟

سعی کردم همیشه سرم تو لاک خودم باشه ولی یه نفر برام پاپوش درست کرد منو جلو خانواده م خراب کرد و حالا رفته سراغ صمیمی ترین دوستم و باز از من گفته، فقط دلم میخواد خدا ازش انتقام منو بگیره…. حالم خیلی بده دعا کنید مشکلم حل بشه

سپهر:یکی ازآشناهای من نمیدانم روی چه اصلی به من حسادت میکردجالبه بدانیدهرجا میرفت دزدی هم میکردطوریکه هیچ کس به اوشک نمیکرد رفته بود مهمانی در تهران از خانه طرف پول دزدیده بود وگرفتنش آوردن پیش پدرش اون گفته بود من دزدی یادش دادم اما شخص مقابل که معلم بود و فهمیده ،گفته بودعذربدترازگناه انجام نده اینکارکردی به جای اظهار گناه و ناراحتی یه گناه دیگه بهش اضافه میکنی به گوشم رسید تنها کاری که کردم معلم راپیداکردم بردم خانش و همه چیز را روشن کردم مدتی گذشت اون یه جاگیرکرد داشت میرفت زندان التماس من کردند که کمکش کنم من هم آدمی نیستم چیزی یادم بمانه بدون فکر به کاراش رفتم وثیقه گذاشتم اون آزادشد اما نه به خاطر خودش یه دخترداشت فکرکردم اگر اون بره زندان یه بدبختی به جامعه اضافه میشه دختره رها میشه بعضی وقتابایددیدازانتقام مشکلات دیگه به وجودنیادکه ریشه آن به خود مابرگرده وبعدهابه خاطرش مورد غضب خداواقع بشیم خواستیدکاری کنید اول همه جوانب رادرنظربگیریدبعدکاری انجام بدید

سلام من با دختری وارد رابطه شده بودم منو ماه ها بازی داد منو مسخره م میکرد میگفت تو دنیا فقط پسر تو نیستی اخرم گذاشت رفت من دوسش داشتم عاشقش بودم و میخوام ابرو شو تو محله ببرم ازش متنفرم

انتقام بهترین چیزیه فقط نباید سریع انجامش داد و وقتش باید برسه..یه دختری بود که هفت سال منو بازی داد و دو بار ولم کرد رف بااینکه پیشش گریه کردم،التماسش کردم وای توجه ایی نکرد انگار منو نمیشناخت ولی بعد هرجدایی هردفه نامزد میکرد،ولی به خواست خدا بهم میخورد تا اینکه دوباره برگشت،یه جورایی من گزینه دومش بودم و هرسری برمیگشت سمت من و سری آخر منم مث خودش فیلم بازی کردم تا بفهمه بخشیدمش و چندماه گذشت و هرکاری کردم تا حتی بدون من بودنو نتونه تصور کنه و صددل نسبت به گذشته عاشقم شد..تا اینکه کشوندمش سمت بحث های جنسی و اعتمادشو به دست آوردم و آوردمش خونمون و بعد اتمام کار کم کم باهاش سرد شدم و مث خودش ک بهم توجه نمیکرد و محلم نمیذاشت منم باهاش همونکارو کردم و یه زخمی رو دلش گذاشتم ک اونم رو دلم گذاشته بود..الانم پشیمون نیستم ولی بهش ثابت کردم ک منم میتونستم مث خودش زرنگ و بد باشم ولی سعی میکردم همیشه واسش یه آدم ساده باشم^_°!خلاصه آخرش هم فهمید ک من دیگ اون آدم سابق نیستم فقط و در آخر با احساس هیچکس بازی نکنین شاید آدم ساده باشه بااین زرنگ بازیاتون فقط دید اونو به عشق عوض میکنین و ازش یه گرگ بی رحم میسازین

دوست پسرم بهم خیانت کرده چتا شو با چند نفره دیگه دیدم عصابم خیلی خورده توصیه های روان شناسی نزارید فقد بهم بگید چطوری تلافی کنم

انتقام بهترین راه نیست ، دفاع بهترین راه هست

با من هم سه نفر اومدن بی دلیل اذیتم کردن ، حالا اگه ببینمش با آهن دست و پاشون رو خرد میکنم ، تامام

سلام به نظر من انتقام گاهی واقعا لازم اما نه واسه عشق هر چند که خیلی سوزناک می تونه باشه که عشقتون ولتون کنه اما کسی که تو عشق شما را ول کرده خودش مشکل داره مجرم نیست یا دلیل قانع کننده ای داره یا شما کاری کردید که بهتون مشکوک یا بدبین شده یا رفتارتون خوب نبوده

یا خودش هیز و تنوع گرا بوده این جرم نیست برخی افراد مریض هستند نمی تونند با یک نفر باشند شما هم می تونید ببخشید و برید با یک نفر دیگه اما برخی ظلم ها را نمی شه بخشید و باید قانونی انتقام گرفت و اگرم نشد غیر قانونیش هم هر چند جرم هست گناه نیست شما می تونید به قدری که فرد به شما آسیب زده بهش آسیب بزنیدبه امید اون روز که همه به حق خودشون قانع بشوند و قانون هم از مظلوم حمایت اساسی و اصولی کند

دوستم بزرگ ترین تهمتو بهم زد انتقامی دارم ازش میگیرم که فکرشم نمیکنید من تا هالا دوست هایی که بهم از پشت خنجر زدنو بیچاره کردم اینشالا روزی بیاد که شماهم از دوستانی که به شما خنجر زدنو بدبخت کنید

دوست عزیز به نظر من اگه میخواهی انتقام بگیری بایدقبلش فکر کنی و عاقلانه انتقام بگیری طوری انتقام بگیرکه به ضررت تموم نشه باید طوری انتقام بگیری که اون حسی که شما داشتی اون آدم ها هم داشته باشن نه بیشتر ونه کمتر

به نظرمن انتقام بهترین چیز تودنیاست طرف 20سالشه ازسنش خجالت نکشیده برادرزاده ام راکه10سالشه به خاطرهیچی زده اونم طوری لگد زده بود که دستش شکسته نسبت فامیلی بامانداره آشناست ازش پرسیدیم چرابچه را زدی میگه باهاش شوخی کردم یک روز اومدخونمون زدم استکان راشکستم گذاشتم توکفشاش طرف پاهاش خردشد ازم پرسیدن چراباهاش این کاروکردی منم گفتم باهاش شوخی کردم دلم خنک شد اون روز

من یه بی ناموسی یک سال بااحساستم بازی کرد حتی با دوستاش منو وارد رابطه کثیف کرد مثل زنایه خراب باهم رفتار میکرد انگار وظیفه ام بود بهش باج بدم بهترین انتقام چیه؟ بنظرتون

سلام.به هر حال انتقام گرفته میشه .چه بدست خدا وچه بدست روزگار و حتی قانون.این تازه این دنیاست.خدا چنان دردی بهشون میده که روزشان مثل شب تار وسیاه میشه .آواره و سرگردان و حیران میشن .یک عمر با ترس و لرز باید زندگی کنن.خدایی که خود ناظر است. حاکم هم هست.صبور باش روزی بوی کباب شدنشون به مشامتان خواهید رسید.یه موقعی عزیزشونه جلوی چشماشون میزاره .چوب خدا صدا نداره وقتی هم بزنه دوا نداره .از نامردی کسی به جایی نرسیده.تاوانشو پس میده .هرکی که باشه.شاهنامه آخرش خوشه.چیزی که عوض داره گلاه نداره.قوی باش ودلتو بسپار به خدا.

Yusof__ 98/8/21/بهترین انتقام گرفتن، واگذار کردن به خداست (خداوند بهترین فریاد رس و انتقام گیرنده است). واینکه با دستیابی به موفقیت فردی طرف مقابل را تنبیه کرد. وضمن اینکه تا میتوانیم از افرادی که بهمون بدی کرده اند و با دیدنشان روحمان مسموم میشود دوری کرد. چون بعضی مواقع انتقام باعث صدمه بدنی زدن به طرف مقابل وگاهی مواقع از بین رفتن طرف میشه که اون موقع یا باید از این مملکت فرار کردو مخفی شد ویا اینکه کارت به دادگاه واگذار میشه که قصاص میشی. یاحق

لذتی که در انتقام هست در عفو نیست

کسی نمیدونه چجوری میشه یه بمب درست کرد تا یه ساختمون و خراب کنم رو سرشون؟

مادر منو دستی دستی زدن کشتن خیلی راحت اذیتش کردن عذابش دادن. نفس مامانمو گرفتن من 1خ سالمه و آبجی کوچیکم 8 سالشه فقط. الان ما به مامانم خیلی نیاز داریم 6 ماهه که از دست دادمش و هر روز حس انتقام درونم بیشتر میشه. نمیتونم ساکن باشم نمیتونم انتقام نگیرم. اونا که من و خواهرام واسشون مهم نبودیم پس موفقیت ماهم براشون مهم نیست. خدایی هم وجود نداره اگه بود این اتفاق نیفتاد واقعا نمیتونم درکت ن کنم و انتقام نگیرم

من برام هیچی مهم نیست میدونم ک آخرت باید جواب بدم اما انتقاممو میگیرم

اگه خدا وجود نداشت تو هم وجود نداشتی بیشعوری که میگی خدا وجود نداره

اینجوری نمیشه هر حرکتی و بی جواب گذاشت تا وقتی اشک طرف در نیاد اروم نمیگیرم.مگه ماها دل نداریم هر کاری خواستن بکنن بعد هم هیچیشون نشه.

سلام یکی از اعضای خانوادم روم چند بار تف ریخت بهش گفتم نکن ولی باز دوباره کارشو تکرار کرد حق به جانب هم هست حالا چرا حق به جانبه؟؟به نظرتون کار بدی نکرد؟طرف ۴۰ سالشه من ۱۸ سالمه.

از نظر من توکل به خدا کافیه من بار ها خاستم که انتقام بگیرم شاید باورتون نشه خدا خودش از طریقای متفاوت بهم رسوند که این کارو نکن و من نکردم حالا خودم دارم میبینم اون شخص چه زندگی بدی داره شما خودتونو اروم کنید و طرفو بسپارین دست خدا بدونید خدا صد ها برابر شما عزابش‌میده

باید صبور بود گذر زمان همه چی رو اثبات‌میکنه و اونیکه باید تنبیه بشه حتما تاوان پس میده

خیلی خوب بود من واقعا موفق شدم و با قوی تر کردن خودم از طرف مقابلم انتقام سختی گرفتم واقعا جواب داد

این روش ها خیلی حالمو بهتر کردن ی نفر بود که من تا کلشو نمیکندم و قطعه قطعش نمیکردم خالی نمیشدم ولی با این راه کار ها تونستم خودمو تشویق کنم که برای در اوردن چشم اون طرف فقط باید سعی کنم که بهترین باشم و جواب هم داد و الان واقعا احساس خالی شدن میکنم مثل اینه که در اصل واقعا انتقام گرفتم اما به روشی که به نفع خودمم شد. واقعا ممنون به خاطر مطالب عالیتون

انتقام گرفتن خوب نیست:/

به نظر من انتقام خوب نیست آدم باید فراموش کنه نه به خاطر هیچ کس به خاطر خودش ولی وقتی یک نفر انقدر دربدی کردنش اصرار میکنه که تو هی سعی میکنی ببخشی و رد شی ولی باز یه کار تازه انجام میده که داغ دلت رو تازه کنه باید انتقام بگیری

سلام من خیلی دلم میخواد از شوهرم انتقام بگیرم بابت همه سالهایی که با بچه بازيهاش زندگيمونو داغون کردن بابت بد اخلاق بودن و بد دل بودنش بایت شک داشتنش دلم پر شده از کینه هایی که نسبت بهش روهم تلنبار شده هیچی ارومم نمی کنه جز انتقام

گاهی اوقات انتقام بد نیست مگه میشه یکی در حقت ظلم بزرگی کرده باشه اما راحت فراموش کنی.مثلا یکی پارسال کل طلاهای منو دزدید با اینکه مطمعن بودم کیه اما نتونستم ثابت کنم چون مادرم پشت اون شخص بود(به خاطر آبروش) و ازش حمایت میکرد.اما حتی یک لحظه فکر انتقام از سرم در نمیاد.زمانی خشمم بیشتر میشه که سرویس طلایی که من پنج میلیون خریده بودم الان سه برابر شده قیمتش.حالا فکر کنید که کلی طلا داشتم.هیچ وقت نمیبخشمش و تا انتقام نگیرم آروم نمیشم.

سلام وای نه واسه گم شدن طلاهات ازش انتقام نگیر اولا معلوم نیست کار او باشه دوما ببخش تا خدا چند برابرش را بهت بده به خدا چند‌برابرش را بدست میاری این چیز زیاد بزرگی نیست که انتقام بگیری من یک اتفاق های بزرگ واسم افتاده می خوام انتقام بگیرم اما مال شما خیلی کوچک ببخش

بنظر من انتقام اگر بخاطر چیزی مث تجاوز باشه باید گرفتە بشە خداوند میگە قومی کە از حق خودش دفاع نکنە لایق ظلم است و چە ظلمی بالاتراز تجاوز و ی ضرب المثل داریم کە میگه چوب خدا صدا نداره پس متجاوزر رو نباید داد دست خدا باید خودت انتقام بگیری و زنده زنده نابودش کنی اعدام هم شیرینترین انتقام است براش باید زندگیشو از هم بپاشی و رسواش کنی باید صدای چوبت گوش فلک رو کر کنه

من خودم نیز مورد ظلم و ستم قرار گرفته ام برای آرامش خود فراموش کنید. انتقام باعث میشوذ زخم کینه در روح شما تازه تر شود و ممکن است صدمات جبران ناپذیری حتی به خود شما وارد شود. همه چیز را به دست روزگار واگذار کنید. نداند بجز ذات پروردگار که فردا چه بازی کند روزگار از انرژی انتقام استفاده بهینه کرده به فکر رشد و موفقیتهای جدید خود باشید. به اهداف والاتر فکر کنید. و این بشارت خداوند است که ظالمان را به سزای اعمالی که میکنند بر یکدیگر مسلط میکنیم.

ولی من معتقدم کسی که به انتقام فک میکنه خودش بیشتر داغون میشه. چون کسی که بدی کرده دیگه رفته و نیست واین فقط ما هستیم که وقت و روح و روان خودمونو درگیر پیدا کردن راهی برای انتقام میکنیم. البته بازم بستگی به موضوع و نوع بدی که در حقمون شده داره. ولی در کل فراموشی و بی محلی گاهی میتونه بهترین انتقام باشه. حتی گاهی دیده شده وقتی در پی انتقام گرفتن هستیم طرف مقابل بیشتر تحریک به اذیت کردن میشه و ما هرچی دست وپا میزنیم بیشترتو باتلاق فرو میریم

به نظر من انتقام گرفتن خوبه من اگه سرم به دار هم بره انتقامم رو میگیرم

shomarato bedeh baham tu telegram harf bezanim dadash ?

جانمی داداش

افرین

این انتقام هایه سالم یا روان شناسی الکیه چرا چون اینکه یه اشغال نا لایغی قدرت داشته باشه و به اندازه ده سال یا بیشتر بخواد ضربه یه روحی و جسمی به افراد بی دفاع وارد کنه و اونقدر این ظلم وارد کنه که مظلوم انگیزه یه زندگیش عوض شه یا حتی هدفی از زندگی نداشته باشه باید انتقام طلخی گرفت و این انتقام رو بایدداونقدر تکرار کرد که مظلوم فرد ظالم رو نابود کنه و این تمها راهه برای بقا و زندگی راحت ممنون که نظر من رو گذاشتید

احساس شما رو درک میکنم اما اگر میخواهید انتقام سالم بگیرید همواره شاد باشید و جایگاه اجتماعی و اقتصادیتون رو بهبود ببخشید مطمئن باشید با اینکار شخص مورد نظرتون رو به بدترین شکل ممکن تنبیه کردید

کاملا درست میباشد نطرات شما. ولی من از جانب خودم به نظرم کسی که با احساسات و تمرکز کسی رو بهم بزنه و به بازی بگیره باید جواب پس بدو وانتقام ازش گرفته بشه چون وقتی انتقام بگیری یک درس عبرتی میشه هم برای خودش هم وبرای کسانه دیگری که قصد به بازی گرفتن کسی رو دارند ماانسانیم قلب داریم احساس داریم عروسک نیستیم که به بازی بگیرنمون و آخر باید به صورت ظلم سیلی زد؟

همین چرندیات به ظاهر روانشناس (در عمل مدافع ظالمان)، شما باعث شده هزاران سال در تاریخ نوشته انسان، ظالمین به ظلمشان ادامه دهند. خب ادم عاقل برای هر یک فحاشی و کتک کاری کینه جویی نباید بکند، اما کسی که زندگی کسی را تباه کرده منظورم واقعا ظلم های حید است مانند: از کلاهبردرای سنگین که منحر مفلاست و فلاکتش شده و سالها عمرش برباد داده یا بهش تجاوز کرده و ضربات جبران ناپذیر جسمی ور حوی زده دیگر غیر قابل جبران و بازگشت است. باید تقاصش بدهد، وقتی دهها سال او رنجانده و نه عذزخواهی کمرده و نه جبران مافت، فرد مظلوم در راهی قرار داده که چراه ز انتقام ندارد وب غعد بازمادنگان ظالم، به خاطر حس علاقه با فرد مورد علاقه ولی ظالمشان دست به اصطلاح انقالم میگرند فکر نیکنند فرد مظلوم از شدت رنح این کر کرده. به نظرم وقتی فردی دچرا ضربات جبران ناپذیر ظلم میوشد حق دارد از ظالم انتقام بگیرد. منتهل قسمت تراژیک ماجرااینجاست اغلی این مظلومین بخاطر ترسوبودن و احمق وبدن مورد ظلم قرا میگرند و قتی هم میخواهند انتقام بگیرند از خدشالن سند و ردپا میگذارند. انتقام بایذ درست و تمیز باشد. هیچ شاهد و سندس از خود باقی نگذاری. اگر انتقاام از جلویش بگیریم دنیا راظالمین تسخیر میکنند یعین از یانی که هست بدتر میوشد. انتقام خودش ابعث میوشد کسانی در موضع قدتر ظلم هستند کمتر دست ظلم بزنزد .

سلام منم می خوام انتقام بگیرم وقتی به انتقام خودم فکر می کنم فکر می کنم حق با منه اما مال شما و بقیه را که می خونم می بینم بهتره انتقام نگیرند باید بهت بگم همه پس میدن و جواب ظلم هاشون را خدا بهشون میده اما من و شما صبر ندارید و شک نکن خدا جوابشون را میده دقیق همون بلایی را که قراره خودت سرشون بیاری از خدا بخواه سرشون بیاره البته من خودم که صبر ندارم شاید شما صبر داشتی

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چگونه می توان از یک مرد انتقام گرفت و به خود آسیب نرساند؟

چگونه می توان از مرد انتقام گرفت تا دچار انتقام خودش نشود؟

مرد بسیار آزرده شد و با آن کنار رفت. او از زندگی لذت می برد ، مثل اینکه اتفاقی نیفتاده باشد ، من را فراموش کرد و به خاطر او ، من از نظر سلامتی مشکل داشتم و از نظر اخلاقی ناخوشایند بودم ، پلیس به هیچ وجه کمکی نکرد. آیا می توان او را مجازات کرد و در جای خود قرار داد؟

چگونه عدالت و ناموس خود را بدون از دست دادن اعصاب خود برگردانیم ، تا همه آلودگی ها را به مجرم برگردانیم؟ شما در مقالات خود می نویسید که باید عاشق دستکاری کنندگان باشید ، بهترین انتقام این است که خوشحال شوید و از خود مراقبت کنید. اما خشونت برای بخشش مانند افزایش شر است. وقتی شخصی بیش از حد پیش می رود ، بخشش “صادقانه” او دشوار است ، خصوصاً اگر حتی توبه نکرده باشد.

نظر اصلی در اینجا است: https: // site / obet-dlya-ispolneniya-zhelaniya /

چگونه از دوست پسر سابقم انتقام بگیرم

موضوع جدید نیست و لازم بود مدتها در مورد آن بنویسم. در پاسخ به این نظر ، من از همه کسانی که با این مسئله روبرو شده اند و همچنین مشتاق هستند که تمام آلودگی خود را به مجرم بازگردانند ، متوسل می شوم.

چرا باید آنها را دوست داشته باشی؟

در یکی از مقاله های من این بود: “اگر شما به طور کلی مردان را دوست ندارید ، پس شما به راحتی نمی دانید که چگونه آنچه را می خواهید از آنها بگیرید.”

عشق به مردان به طور كلی (و همچنین برای دستكاران) به درخشش از درون كمك می كند تا مانند لامپ برای پروانه ها برای آنها جذاب باشد. اگرچه این عشق به معنای نابینایی نیست: اگر از کنار یک مرد خودخواهی مضاعف و یک بازی با یک هدف را ببینیم ، روش را روشن می کنیم ، از خود مراقبت می کنیم یا او را “خداحافظ” می کنیم. لامپ می درخشد و گرم می شود ، اما همچنین می تواند بسوزد. اگر انتقام می خواهید – بدون او به یک لامپ خوشحال تبدیل شوید. اما اگر همه چیز خیلی ساده بود …

انتقام در موقعیت های خاص آسیب زا چگونه است؟

این طبیعی است. شما یک انسان زنده از گوشت و خون هستید. شما یک سیستم عصبی پاسخگو دارید که با تزریق کوکتل به جریان خون شما به سرعت به حمله محیطی پاسخ می دهد.

این فرایندی است که توسط طبیعت انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که بدن ما قدرت زنده ماندن یا بهبود شرایط زندگی را پیدا می کند.

شخصی نیروهای دریافت شده با عصبانیت را بر انتقام متمرکز می کند و از نظر اخلاقی کاملاً حق این کار را دارد. این انتخاب شخصی همه است. بگذارید آگاه باشد.

چگونه انتقام بگیریم؟

مقالات دسترسی آزاد سایت عمدتا برای شخصی با سطح کنترل و درک متوسط u200bu200bطراحی شده است. قرار دادن خود با سوال “چگونه انتقام بگیریم” چنین شخصی می تواند نه به بزهکار بلکه به خود آسیب برساند. برای اینکه به خود آسیب نرسانید ، تضمین شده است – بهتر است درک کنید ، ببخشید و رها کنید.

علاوه بر این ، معمولاً یک زن ، پس از فراق یا خیانت ، بیش از حد ضعیف می شود تا بتواند به طور موثر از یک مرد انتقام بگیرد. او عجله در مورد ، دیوانه می شود. اگر در این لحظه او ، آستین های خود را بالا زده ، متعهد شد که از مرد انتقام بگیرد ، در بهترین حالت انتقام او رقت انگیز و مضحک به نظر می رسد ، و علاوه بر این عزت نفس او را بالا می برد: “آنها اینگونه برای من رنج می برند! قلب شکسته دیگری در قلک من! “

1) انتقام گرفتن به روشی خرد.

# کبوتر خرد شده از کاپوت ماشین تغذیه می کند – اجازه دهید آنها بخورند و مدفوع کنند …

# در تشک تختخواب یک بار عشق مشترک یک تخم مرغ یا کله پاچه ماهی پنهان شوید – بگذارید بوی شیرین بگیرد …

# فلفل را در شورت او قرار دهید …

روشهای زیادی برای انتقام گرفتن وجود دارد. من وارد این موضوع نخواهم شد – ادامه این لیست برای یک تخیل ملتهب کار سختی نخواهد بود.

اما قبل از اینکه اینگونه شوخی کنید ، از خود بپرسید: «آیا این حقه های کوچک و کثیف با آرامش از دست رفته من برابر است؟ آیا می توان هود خراب شده توسط پرندگان را در همان سطحی قرار داد که او با من کرد؟ “

چرا ترفندهای کوچک و کثیف خود را با گناهان خود در یک سطح قرار دهید؟ برای اینکه خودتان را متقاعد کنید که حتی؟ اما این خود فریبی است.

این مثل این است که نتوانید با مردی که قول ازدواج داده ازدواج کنید ، تا از خودتان دلجویی کنید: “خوب ، فقط فکر کن ، لبم را غلت دادم! خوب ، یک بار که قول دادم ، سپس انتقام او را خواهم گرفت … بنابراین اینگونه است که من احمقانه او را برای رابطه جنسی یا به عنوان یک مزه دهنده لذت آشپزی جدیدم استفاده خواهم کرد! “

اگر انتقام می گیرید ، سازش مانند بی احترامی به غم تلخ خود است ، مانند تمسخر گرفتن از خود.

کار با چنین روشهای غیرعادی مانند تکان دادن یک پارچه قرمز برای یک آماتور در مقابل یک گاو نر است – او گاو نر را عصبانی خواهد کرد ، اما نمی تواند بکشد ، همانطور که نمی تواند از شاخ های خود طفره رود.

بله ، بله ، در بدترین حالت – تلاش برای انتقام گرفتن بلافاصله پس از ارتکاب جرم مهلک می تواند منجر به مشکلات بیشتری شود.

چرا من هنوز این روش های انتقام را دوست ندارم – آنها انرژی شما را هدر می دهند ، که می توانستید نجیبانه تر برای انتقام جمع کنید.

2) راهی برای گرفتن انتقام در مقیاس بزرگ

تلاش برای خود ، با هدف حداقل تلاش برای درک مجرم ، نگاه کردن به آنچه که از زاویه دیگری اتفاق می افتد ، می تواند از روش های جدی انتقام جویی نجات یابد ، مانند: ریختن اسید سولفوریک بر مقصر مشکلات او ، زیرا زندگی او را به هیچ وجه مجازات نمی کند (چیزی که سپس لکه دار کردن زندان زندان؟)؛

روشهای جلوگیری از حرکات غیرضروری در مقاله چگونه توضیح داده شده است. آنها همه کاره ، مناسب برای یک زخم ذهنی تازه هستند ، پس از بازسازی آن می توانید به مرحله جدیدی بروید. چه چیزی را انتخاب خواهید کرد:

الف) انتقام مساوی بی شرمانه – صرفاً به منظور سرکوب شر. این زمانی است که شما با محاسبه سرد انتقام می گیرید. آن وقت دیگر انگیزه خود ترحم و احساس این نیستید که “من الان این کار را می کنم و حداقل آن وقت چمن رشد نمی کند!” به هر حال ، اگر راه انتقام خرد از احساسات را انتخاب کرده باشید ، در نتیجه انتقام معادل آن دشوارتر خواهد بود ، زیرا قبلاً زیر سوicionظن قرار خواهید گرفت و ممکن است به طور پیشگیرانه با شما دخالت کنید. و حتی اگر همه چیز به نتیجه برسد ، تلافی جویی بسیار محتمل است ، زیرا قبل از هر چیز انتقام خرد شما به یادگار می ماند.

اگر قطار ترفندهای کودکانه احمقانه برای شما دوام نیاورد ، شاید شما غرور خود را سرگرم کنید. به عنوان مثال: وقتی به لطف ارتباطاتی که در طی لیسیدن زخم های ذهنی خود کسب کرده اید ، سو ab استفاده کننده شما از یک کار معتبر اخراج می شود یا ناگهان یک چک به شرکت او وارد می شود ، در نتیجه مقامات نظارتی پروانه و غیره و غیره را لغو می کنند. … این مهمتر از روشهای کوچک انتقام است. اما این روش نیز ناقص است. دیر یا زود ، فرد اطلاعاتی را در مورد محل وزش باد دریافت می کند و این باعث ایجاد جنگ مرگ و زندگی بین شما می شود. با جنگیدن با او ، وقت کمتری برای لذت بردن از زندگی خود خواهید داشت.

هنگام انتخاب روش انتقام خود خوب فکر کنید. دقیقا چه می خواهید؟

– به طوری که حالش فقط تند شد

– به طوری که او فقط “همسایه” شد و یک بار دیگر به هزینه عزت نفس شما تقویت شد: وای ، چقدر مهم هستم ، او هنوز هم نمی تواند من را فراموش کند!

احتمالاً هر دختری با آزار و اذیت ناشی از ترک دوست پسر خود آشنا است. به خصوص اگر احساسات او همچنان شدید باشد ، تلخ است. در این حالت ، نه تنها غرور آسیب می بیند ، بلکه روح نیز آسیب می بیند. بنابراین ، جای تعجب نیست که تنها سوالی که او را مورد توجه قرار می دهد: “چگونه از پسر انتقام بگیریم؟”

انتقام یک ظرف سرد است. تصمیماتی که تحت تأثیر کینه و درد گرفته شده اند بعید به نظر می رسد موفقیت آمیز باشند. اولین کاری که باید انجام شود آرام شدن است. و سعی کنید از طرف دیگر به اوضاع نگاه کنید. شاید نباید به انتقام خم شوید ، زیرا این فقط منفی و نابودی را به همراه دارد.

میل به انتقام به دلیل این واقعیت است که به شما امکان می دهد استرس را از بین ببرید و روح را راحت کنید ، و همچنین کینه های قدیمی را کنار بگذارید. گاهی اوقات تقریباً غیرممکن است که هوس قصاص را در خود از بین ببرید ، بنابراین بهتر است دریابید که چگونه از دوست پسر سابق خود به زیبایی انتقام بگیرید ، تا شأن خود را از دست ندهید.

روانشناسان اطمینان می دهند که دیگر نیازی به انتقام از مجرمان نیست ، شما باید روی خود کار کنید و مشکلات داخلی را حل کنید. اما مردم از كامل بودن به دور هستند و همیشه طبق مدل كتاب رفتار نمی كنند. خیانت می تواند آنقدر به دختران آسیب برساند که آنها فقط به این فکر می کنند که چگونه از پسر انتقام بگیرند.

چگونه از دوست پسر سابقم انتقام بگیرم

در پیگیری داغ نیازی به قصاص نیست ، این فقط باعث ترحم یا خنده در مجرم خواهد شد. برای اینکه یک عمل واقعاً به یک پسر آسیب برساند ، باید در مورد هر یک از مراحل خود فکر کنید و مشخص کنید که نتیجه آن چه خواهد بود. در غیر این صورت ، انتقام به سادگی منطقی نخواهد بود.

اگر دختری عجله کند و برنامه های خود را در زمان نامناسب اجرا کند ، خطر قرار گرفتن در موقعیتی مضحک و خنده دار وجود دارد که در آن بسیار احمقانه به نظر می رسد. سیلی زدن یا خراب کردن چیزها می تواند به بیان احساسات شما کمک کند ، اما بعید به نظر می رسد این امر باعث رنج و آزار مجرم شود. بلکه فقط او را عصبانی می کند ، پرخاشگری و تمایل به مبارزه با او را بیدار می کند.

در موردی که هدف اصلی این است که پسر را از کاری که انجام داده پشیمان شود ، نگران عمل خود باشید ، شما باید در مورد همه چیز با دقت فکر کنید. هنگام تدوین طرحی برای چگونگی انتقام گرفتن از یک پسر ، دختران می خواهند همان دردی را که تجربه کرده اند به او تحمیل کنند. هر عملی باید به هدف منجر شود ، شما نباید در چیزهای کوچک پراکنده شوید.

انتقام نباید هرگز زندگی یک فرد را از بین ببرد. در غیر این صورت ، دیر یا زود ، همه شر دوباره برمی گردد. این نکته قابل یادآوری در تمام مراحل تدوین برنامه ای برای نحوه انتقام گرفتن از یک پسر است. هنگام انجام برخی کارها ، مهم است که عزت نفس را فراموش نکنید و به سطح مجرم خم نشوید.

برای اینکه انتقام موثر باشد ، باید غیرمنتظره باشد. در حالت ایده آل ، وقتی جسم حتی نمی داند “زیر کاپوت” چیست. سپس دخالت در زندگی و نفوذ به قلمرو وی باعث شوک و شوک می شود. شاید این به او کمک کند تا دریابد چقدر حقیر عمل کرده است.

چند گزینه وجود دارد که چگونه از دوست پسر سابق انتقام بگیرد. اما به هر مورد باید به صورت جداگانه رسیدگی شود. مجازات باید مطابق با جرم باشد ، پس مناسب خواهد بود. انتقام جزیی مانند یک حقه کوچک کثیف به نظر می رسد.

انتظار نداشته باشید که هیچ کس از این “عملیات” چیزی بداند. بنابراین ، شما باید همه کارها را انجام دهید تا از اعمال و سخنان خود خجالت نکشید.

با متخلف باید با تحقیر و تحقیر رفتار کرد ، بدون اینکه دست به ترفندهای کوچک کثیف بزند. همانطور که برخی از مشاوران تولید خانگی توصیه می کنند ، انبوهی را در زیر در قرار ندهید. این را نمی توان انتقام خواند ، بلکه یک شوخی احمقانه است که فقط باعث عصبانیت پسر می شود و او را متقاعد می کند که با جدایی از چنین شخصی کار درستی انجام داده است.

یک دختر خوش اخلاق و خودکفا می فهمد که انتقام گرفتن از یک پسر چقدر زیباست تا قانع کننده و برازنده باشد. اما لازم به یادآوری است که همه اقدامات باید در چارچوب قانون قرار بگیرند ، در غیر این صورت ، به جای احساس آرامش ، می توانید مشکلات بزرگی با سازمان های اجرای قانون پیدا کنید.

فیلم معروف یک روش انتقام جویی اصیل و م effectiveثر را نشان داد. شما می توانید در سراسر شهر اقدام به پخش اعلامیه هایی با عکس حیوان و شرح خصوصیات منفی وی نمایید. بسیاری از دختران از این مرعوب خواهند شد و نمی خواهند با او تجارت کنند.

افراد به گونه ای مرتب شده اند که از جهل کسانی که روزگاری به آنها نزدیک بوده بسیار آزرده خاطر می شوند. مهم نیست که این پسر بود که تصمیم گرفت ارتباط را متوقف کند ، مطمئناً بی توجهی کامل دختر “قلاب” خواهد شد. بی تفاوتی مجرم را بسیار بیشتر ناراحت می کند ، زیرا حتی احساسات منفی نیز احساسات هستند. نبود هیچ احساسی بهترین انتقام است.

دختران که نمی دانند چگونه از یک پسر به خاطر خیانت انتقام بگیرند ، اغلب به طور شهودی یکی از موثرترین راه ها را استفاده می کنند. برای اینکه متخلف از کار خود پشیمان شود ، باید او را حسادت کنید. نمایش موفقیت شما و قدم زدن در آغوش باز با یک آقا شایسته جدید ، خیانتکار را بی تفاوت نخواهد گذاشت. هنگامی که او بی فایده و درماندگی خود را احساس می کند ، دختر می تواند از یک لحظه پیروزمندانه لذت ببرد. هدف محقق شده است – و دوست پسر سابق آرنج خود را گاز می گیرد.

اگر پسری با دختری زشت و ناپسند رفتار کرد ، او می تواند با خیال راحت اقدامات او را “آینه” کند و اعتبار او را از بین ببرد. نیازی نیست که به کار او بیایید و رسوایی کنید ، بهتر است هوشمندانه و دقیق عمل کنید. می توانید با همکارانش دوست شوید و موارد سخت گیرانه درباره او را بگویید. مردم دوست دارند در مورد نقص دیگران صحبت کنند ، بنابراین مکالمه در محل کار برای مدت طولانی فروکش نمی کند.

وقتی به این فکر می کنید که چگونه از یک پسر انتقام بگیرید ، فراموش نکنید که شهرت برای مردان بسیار مهم است. پس از اینکه با دوستان یا دختران وی نزدیک شده اید ، می توانید داستان هایی را که در آن بزهکار در بهترین حالت ارائه نمی شود ، با دقت بگویید. به احتمال زیاد ، به زودی همه آشنایان در این مورد اطلاع پیدا می کنند ، و نگرش نسبت به پسر به طور محسوسی تغییر می کند.

با فکر کردن در مورد طرحی برای انتقام گرفتن از یک پسر به خیانت ، می توانید با علاقه جدید او دوست شوید. لازم نیست به او بگویید که شما یک دوست مشترک دارید. با شنیدن داستان هایی در مورد رفتار نادرست سو ab استفاده کننده خود ، رقیب در ابتدا برخورد منفی با همسر سابق دوست خود خواهد داشت و با شما همدلی خواهد کرد. سپس (گویی به طور تصادفی) باید به او بگویید که این “قهرمان” دوست پسر او است.

همه موافقند که بزرگترین ناامیدی خوشبختی یک عاشق سابق است. اگر او رنج نبرد و رویاهای زندگی در مورد چگونگی بازگرداندن او را نداشته باشد ، این پسر بسیار آزرده شده است. برای اینکه سوus استفاده کننده احساس تلخی و پشیمانی کند که باعث درد شده است ، باید خوشحال ، زیبا و با اعتماد به نفس شوید. اگر ببیند که همسر سابقش چگونه شکوفا شده است ، مطمئناً به این واقعیت توجه خواهد کرد.

بهتر است تناسخ را با تغییرات خارجی شروع کنید: رژیم بگیرید ، شروع به شرکت در یک باشگاه ورزشی یا رقص کنید ، سیگار را ترک کنید و مدل موهای خود را تغییر دهید. آرایشگر به شما کمک می کند تصویر خود را تغییر دهید و آرایش خود را انتخاب کنید. با دیدن دوست دختر “خود” به روشی جدید ، پسر احساس ناراحتی می کند که بدون او تغییر کرده است.

شبکه های اجتماعی امروزه بسیار محبوب هستند ، بنابراین تقریباً همه افراد حساب کاربری خود را در آنجا دارند. وقتی می فهمید چگونه انتقام جویی از پسری را می گیرد که آزرده خاطر شده است ، باید از این مزیت استفاده کنید. با تسلیم کنجکاوی ، دوست پسر سابق قطعاً به صفحه دختری که قبلاً دوست داشتنی بود خواهد رفت. عکسهای زیبایی که در شبکه بارگذاری شده اند او را بی تفاوت نمی گذارند. بنابراین ، یک دختر باید اطمینان حاصل کند که در هر عکس ، با درخشش چشمانش ، مقاومت ناپذیر است.

تقریباً همه مردان علاقه خاصی به ماشین خود دارند. این می تواند در هنگام ارائه برنامه ای برای انتقام استفاده شود. با ریختن ارزن یا غلات بر روی سقف ، دختر نه تنها به پرندگان غذا می دهد ، بلکه خیانت کار را نیز آزار می دهد. روش دیگر بی خطر اما نسبتاً ناخوشایند ، پوشاندن دسته های ماشین با پوره کودک با رنگ مناسب است.

با فکر کردن که چگونه انتقام یک پسر را برای توهین بگیرید ، باید تخیل خود را بهم وصل کنید ، و سپس مطمئناً هدف محقق خواهد شد.

برای اذیت و آزار سو the استفاده کننده می توانید او را در وضعیت مبهمی قرار دهید. به عنوان مثال ، برای تبلیغ در روزنامه های محلی یا ارسال پیام در اینترنت با محتوای زیر: «به دنبال یک دوست برای جلسات دلپذیر. لازم است نه تنها تلفن همراه ، بلکه تلفن های کار و خانه او را نیز ترک کنید. متن آگهی می تواند هر چیزی باشد ، به تخیل دختر بستگی دارد.

روش زیر می تواند تأثیر خوبی داشته باشد. شما باید با کار مجرم تماس بگیرید و از منشی بخواهید که به چنین کارمندی بگوید که نتایج آزمایشات او رسیده است و شما باید فوراً به درمانگاه پوست و مو مراجعه کنید. مطلوب است که تأکید کنیم تأخیر برای زندگی و سلامتی خطرناک است. این گزینه برای حل این سوال که چگونه انتقام یک پسر را برای خیانت بگیرید سخت ، اما موثر است.

برای اینکه یک پسر بفهمد دوست دختر سابقش چه کینه ای را تجربه می کند ، باید او را در شرایط مشابهی قرار دهید. ایجاد موقعیتی که در آن احساس ناامیدی و تلخی شدید لازم باشد ، ضروری است. می توانید به او چیزی قول دهید و عمل نکنید ، یا داستانی بیاورید و سپس به او بگویید که این یک شوخی است. بعد از اینکه او نارضایتی و غم و اندوه خود را ابراز کرد ، باید برای او توضیح دهید که دقیقاً چنین احساساتی بود که یک بار به یکی از عزیزان خود تحمیل کرد. شاید این امر او را مجبور به تجدیدنظر در اعمال خود کند.

با سوالی عذاب زده شده: “پسر تسلیم شد – چگونه می توان از او انتقام گرفت؟” – ارزش این است که در مورد خودسازی و توسعه خود فکر کنید. مدت ها پیش روانشناسان به این ویژگی یک مرد پی برده اند که زنی که او را رد کرده برای او به یک ایده آل دست نیافتنی تبدیل می شود. با گذشت زمان ، او شروع به اعطای ویژگی های غیر موجود به او می کند و تمایل زیادی به بازگشت او دارد. حتی اگر قبلاً اشتیاق شدیدی از طرف او وجود نداشت ، اکنون قطعاً ظاهر خواهد شد.

پسر حسادت خواهد کرد و تصور می کند که دختر چگونه وقت خود را با شخص دیگری می گذراند و چقدر خوشحال است. بعلاوه ، این واقعیت بدتر خواهد شد که احساس گناه شروع به غبن خائن خواهد کرد. از این گذشته ، به ابتکار او بود که وقفه ای رخ داد. او برای مدت طولانی از آن جرم مرگبار پشیمان خواهد شد. اگر رنج و عذاب دوست پسر سابق هدف اصلی دختر بود ، پس او می تواند مأموریت خود را تمام شده بداند و از پیروزی لذت ببرد. تنها چیزی که باقی مانده این است که به قدری جذاب ، مطمئن و سکسی شوید که پسر نمی تواند به فکر شخص دیگری باشد.

برای صدمه زدن به یک پسر ، می توانید این شایعه را منتشر کنید که او نمی تواند در رختخواب کاری انجام دهد. این باعث افتخار او خواهد شد و احتمالاً به دنبال جلساتی خواهد بود. اما این روش فقط زمانی قابل قبول است که پسر با دختر رفتار ناصحیح داشته باشد و به او خیانت کند.

با استراتژی نحوه انتقام گرفتن از یک پسر ، می توانید با بهترین دوست او رابطه برقرار کنید. چنین ضربه ای به وضوح به هدف اصابت کرده و احساسات ناخوشایندی را در مجرم ایجاد خواهد کرد. او احساس مالکیت بالاتری خواهد داشت ، و دوباره خواهان داشتن دختری چنین مطلوب و زیبا خواهد بود ، که در برابر او هیچ کس نمی تواند مقاومت کند.

غالباً ، احساس کینه به قدری زیاد است که دختر آماده استفاده از هر وسیله ای برای صدمه زدن به خائن است. میل به انتقام باعث می شود که سراغ جادوگران و جادوگران بروید. اما آسیب رساندن و جادوگری یک شغل بسیار خطرناک و پرخطر است. بهتر است از این روش استفاده نکنید ، بلکه سعی کنید با روش های سنتی احساسات مجرم را جریحه دار کنید.

بحث علنی درباره یک پسر با دوستانش یک اشتباه بزرگ است. بعید است که آنها در کنار دختر قرار بگیرند. به احتمال زیاد ، دوستان از سو ab استفاده کننده حمایت خواهند کرد. و دختری که به این روش عمل کند ، به عنوان یک شایعه و دعوا شهرت پیدا خواهد کرد.

به فکر افزودن یک ملین به چای ، زیاد کردن غذا و سایر ترفندهای جزئی ، این دختر خودش را رسوا می کند. وقتی احساسات آرام شدند ، او از انگیزه خود پشیمان خواهد شد ، اما خیلی دیر خواهد بود. بهتر است به خودتان وقت بدهید تا هر مرحله از انتقام را آرام کنید و فکر کنید.

اگر رابطه بین یک دختر و پسر با خشونت ، با رسوائی و هیستری خاتمه یابد ، پس اولین فکری که به ذهن یک دختر می رسد این است: چگونه انتقام از همسر سابق خود را بگیریم؟

عشق گذشته است و شخصی که ممکن است دوست داشته باشید زندگی خود را با آن ارتباط برقرار کنید اکنون در یک پوشه خلوت از خاطرات به نام “گذشته” ذخیره می شود. خوب ، این اغلب اتفاق می افتد …

نباید ناامید شوید، ظاهرا مرد شما نیست. و جایی در اعماق روح شما می فهمید که شما را ترک نمی کند. و هر آنچه موقتی است چیزی غیر از تجربه نیست. بنابراین ، کاملاً فهمیدید که ضرر آنقدرها زیاد نیست ، اما خشم را عذاب می دهد ، آرامش نمی دهد!

شما خود را به این فکر می اندازید که ، با فکر کردن در مورد دوست پسر قبلی خود ، قطعاً می خواهید کار ناخوشایندی برای او انجام دهید ، به عبارت بهتر ، وجود بیش از حد بی دغدغه او را خراب کرده و اعتبار او را لکه دار کنید. با اطمینان می گویم: تو تنها نیستی.

تقریباً همه دختران رویای انتقام گرفتن از همسر سابق خود را دارند.

شاید یک زن و شوهر خانم جوان باهوش از چنین افکاری رنج نبرند ، اما اگر تصمیم گرفتید این مقاله را بخوانید مطمئناً در میان آنها نیستید. بنابراین ، ما در این واقعیت متوقف شدیم که بیشتر دختران رها شده و آزرده به این فکر می کنند که چگونه از دوست پسر سابق خود انتقام بگیرند. و اگر برخی ، بدون انجام کاری ، این کار را ترک کنند ، دیگران کاملاً با موفقیت به سمت هدف حرکت می کنند.

به عنوان مثال ، با ایجاد یک رابطه با یک پسر ، من همیشه دوست داشتم که او برای بقیه زندگی خود برای چیز خاصی ، به طور طبیعی خوب ، از من یاد کند. اما ، اگر او مرا به بی حیایی پرتاب کرد ، پس بگذار انتقام من را به یاد می آورد، مطمئناً لذت او را نخواهد داشت ، اما من خوشحال خواهم شد.

و اگر منطقی فکر می کنید ، چرا دختران انتقام دوست پسر سابق را می گیرند؟ آیا دلیلش این است که همه چیز در رابطه خیلی خوب بود؟! شک دارم …

شاید شما احساسات مشترک را کاملاً گرامی داشته باشید ، اما او قدر آن را ندانست و آنها را رد و بدل کرد ، به عنوان یک سکه مبادله

شاید شما حتی برای اینکه دیگر بی تفاوتی و خودخواهی او را تحمل نکنید ، حتی خواسته اید که آنجا را ترک کنید. یا او را گرفتید که تقلب می کند.

اما همچنین اتفاق می افتد که همه چیز خوب بود ، اما در برخی از اوقات این روابط سقوط کرد ، و تنها خاطرات ناخوشایند را پشت سر گذاشت. همینطور باشد به دلایلی دیگر با هم نیستید و هنوز شکایت هایی از او دارید. و از آنجا که شما دیگر رابطه گرمی برقرار نمی کنید ، یا یکدیگر را کاملاً از زندگی خود پاک کرده اید ، پس چاره ای ندارید جز اینکه یک طرح انتقام جویانه و شایسته را ارائه دهید. من سعی خواهم کرد تا با توصیف هرچه بیشتر گزینه های بازپرداخت معشوق اخیر خود ، به شما در این امر کمک کنم.

فقط به یاد داشته باشید: از آنجا که قبلاً در این راه دشوار انتقام جویی برای اشک ریختن ، غرور پایمال شده و خوشبختی دخترانه ناموفق خود قدم گذاشته اید ، باید بدانید که اکنون همه ابزارها خوب است ، فقط اگر م itثر باشد.

اکنون می توانید بازی جوانمردانه را فراموش کنید ، زیرا عدالت باید باشد پیروزی!

بگذارید مانند زمان خود رنج بکشد. اما ، البته ، بدون تعصب – کاری را نکنید که بعداً پشیمان خواهید شد!

بنابراین ، در اینجا چند نکته برای کمک به شما در انتقام از سابق خود آورده شده است:

هنگام مشاجره با یک پسر از این قانون استفاده کنید. اگر او سعی می کند شما را به خاطر چیزی سرزنش کند ، پاسخ دهید: «من باید زنانه به نظر برسم و همیشه زیبا باشم. و هیچ کس دیگری را مدیون نیستم. ” کار می کند ، تأیید شده است!

به هر حال ، به عنوان یک قاعده ، پس از چنین چرخشی از حوادث ، بازگشت سابق همه چیز را دوباره با التماس شروع کنید. اما می دانید که کسب چنین پیروزی برای شما چقدر سخت بود. بنابراین اگر به این پسر احتیاج دارید ، حتی اگر توبه کند ، خوب فکر کنید.

در ابتدابنابراین ، شما از افکار غم انگیز منحرف خواهید شد.

ثانیا، خواهید دید که جوانان دیگر به شما علاقه مند هستند.

ثالثاًهمانطور که کسی هوشمندانه گفت ، جوانی به خاطر جنون به ما داده می شود ، نه برای غر زدن! پس برو

تا آنجا که ممکن است در رویدادها شرکت کنید ، با دوستان خود گشت بزنید ، با بچه های دیگر همنشینی کنید و بگذارید سابق شما آرنج خود را گاز بگیرد!

این نیز یک ترفند کاملاً مشکوک است. بگویید که می خواهید خودتان را درک کنید و پیشنهاد دهید که ارتباط برقرار نکنید. از این او مطمئناً شوکه خواهد شد. با خویشتن داری و خونسردی او را شکست خواهید داد. اما این همان چیزی است که ما در تلاش هستیم به آن برسیم!

یکی از دوستان من ، بعد از قطع رابطه با یک پسر ، از تکنیک های خودش علیه او استفاده کرد. او دائما او را تحقیر می کرد ، به خاطر چیزهای کوچک او را سرزنش می کرد ، چنین جذابیتی حتی یک قلب دوست داشتنی را برای انتقام گرفتن از او انجام می داد. او کار درستی انجام داد: او تمام هدایای او ، پول یک تلفن همراه اهدایی را جمع آوری کرد و همه را از طریق دوستانش منتقل کرد.

و به علاوه پیام کلامی: “من کاملاً مستقل هستم و مطمئناً به چیزی از شما احتیاج ندارم.”

پسر به چنین عملی با درد واکنش نشان داد ، این واقعا باعث غرور او شد. او وارد شد ، شروع به بهانه آوردن اینکه همه هدایا از قلب پاک است ، و همچنین برای همه توهین ها آمرزش خواست. اینگونه او توانست انتقام دوست پسر سابق خود را بگیرد ، نه یک قطره ، بدون این که عزت خود را تحقیر کند.

من همه کارها را درست انجام دادم از این گذشته ، گریه و خودکشی چیزی جز ترحم و ترحم به دست نمی آورد.

به یاد داشته باشید: شما همیشه باید بتوانید در مقابل خود بایستید!

و خودم شرایط زیر را تجربه کردم. دوست پسر من به من خیره شد بود داستان عاشقانه قلدر و دختر خوب. تحت تأثیر احساسات عمیق ، او شروع به تغییر کرد. نه خیلی طولانی ، او فقط از خوب بودن خسته شد. مشاجره آغاز شد ، “معاملات” ابدی او با دوستان ، از جمله دختران دیگر.

من او را ترک کردم ، گرچه او را بسیار دوست داشتم. فکر کردم اگر او هم دوست داشت ، نظرش عوض می شد. ولی آن اتفاق نیفتاد. و حالا ، بعد از چند ماه ، او تصمیم گرفت که برگردد. اما من قبلاً طرح انتقام را شروع کردم و می دانستم چگونه از دوست پسر محبوب قبلی خود انتقام بگیرم. و چون نمی توانید به طور قاطع با خود تماس بگیرید یا بنویسید ، منتظر ماندم. و او تماس گرفت …

در یک گفتگوی آرام من او را به حدی پایین آوردم که به نظر من هنوز او از آنجا خارج نشده است.

این یک روش برای بیمار است ، اما شما نیز می توانید آن را انجام دهید. به او بگو احمق بودی احمق چون متوجه نشدم که او کاملاً بی ارزش است. او در زندگی هیچ هدفی ندارد ، به چیزی نرسیده است ، دوستانش دروغگو و خیانتکار محض هستند و خودش عادت دارد که پول قرض کند و در پایان با قاطعیت بگوید که لیاقت تو را ندارد. صادقانه بگویم ، من فکر می کردم که در پاسخ من توهین و بدرفتاری را می شنوم ، اما او با همه چیز موافق بود. چنین سخنرانی او را از نظر اخلاقی کشته است. آن را نیز امتحان کنید ، سابق شما شکسته خواهد شد ، فقط ابتدا اطمینان حاصل کنید که پس از آن برای او دلسوز نخواهید شد.

خوب ، اگر دوست پسر شما دور باشد ، بعید است که بداند شما کاملاً موفق هستید ، اگر خودتان تلاشی نکنید. در اینجا من به شما خواهم گفت که چگونه کار درست را انجام دهید. من و دوستانم کارهای مشابهی انجام دادیم.

شما با یک پسر روبرو شدید ، مثلاً در دریا ، و او گفت که شما زیباترین دختری هستید که تا به حال دیده است. رابطه شما جدی تر از یک معاشقه تفریحی بود و سپس به خانه رفتید و احساسات او فروکش کرد. یا ملاقات کردید ، و سپس یکی از شما به شهر دیگری عزیمت کرد یا به قاره دیگری نقل مکان کرد ، و نتوانست به شما وفادار بماند.

در مواردی که مسافت نقش تعیین کننده ای دارد ، شبکه جهانی وب به کمک شما می آید. این خیلی خوب است که اینترنت وجود دارد!

مطمئناً قبل از مشاجره از طریق شبکه های اجتماعی مختلف با معشوق خود ارتباط برقرار کرده اید. از این به عنوان یک تراشه چانه زنی استفاده کنید. همین عکاسی را ترتیب دهید ، به باشگاه بروید و حتماً این عکس را در عکس ها ضبط کنید ، با بچه ها دوست شوید ، در موقعیت های عاشقانه خنده دار و مرموز بنویسید. این باعث نمی شود که همسر سابق دور شما بی تفاوت باشد. این یک روش موثر برای انتقام گرفتن از سابق خود است. البته ممکن است شما از دوستانتان حذف شده یا حتی در لیست سیاه قرار بگیرید ، اما آیا این یک پیروزی نیست؟

در اینجا چیز دیگری است که من یک بار انجام دادم. ما از راه دور با هم آشنا شدیم و من هرگز در شهر او نبودم. او گفت از چنین رابطه ای خسته شده است و ما از هم جدا شدیم. من با پسرهای شهرش آشنایان جدیدی پیدا کردم و آخر هفته به آنجا رفتم. بعد از سفر ، عکسهای جدیدی در اینترنت ظاهر شد که سابق من شوکه شد. او با س questionsالاتی که چرا من تماس نگرفته ام که می آیم دلخور شد و به آن جواب سرد دادم: “ما موظف به گزارش نیستیم ، هیچ کس نسبت به یکدیگر نیستیم.” من فکر می کنم او هرگز این را فراموش نخواهد کرد!

اصیل باشید و به یاد داشته باشید: راهی برای برون رفت از هر موقعیتی وجود دارد! از هر اشکی که به خاطر یک پسر ریخته شده باید انتقام گرفت! شرایط را محاسبه کنید و از سابق خود انتقام بگیرید ، خیلی خوب است!

رابطه ما با یک عزیز همیشه عالی نیست. به هر حال ، داستان افسانه ای با پایان “برای همیشه خوشبخت زندگی کرد” برای همه اتحادیه ها مقدور نیست. اگر آزرده ، صدمه دیده یا مورد فریب قرار گرفته اید ، می توانید متخلف را تلافی کنید و مجازات کنید. چگونه از یک پسر انتقام بگیریم و آیا انتقام از شخص سابق واقعاً لازم است؟ ما سعی خواهیم کرد با هم رقم بزنیم تا از اشتباهات جلوگیری کنیم.

اینکه چگونه از شخصی که به شما خیانت کرده انتقام بگیرد ، به خود شما بستگی دارد. اما در اینجا چیزهایی است که باید در مورد انتقام ، به ویژه در صورت خیانت بدانید.

احساس نکنید تغییر در عوض تصمیم خوبی است. انجام این کار کاملاً غیرممکن است ، زیرا در همان سطح اخلاقی پایین فرو می روید و احساسات ناپسند را در درون خود فرو می برید.

ترک بلافاصله یک گزینه نیست ؛ بلکه یک تصمیم مهم و نهایی است. اما نمی توانید بلافاصله ببخشید. چگونه می توان از پسر برای توهین انتقام گرفت؟ روشن کنید که او فرصتی دیگر پیدا نخواهد کرد.

همه نمی توانند خیانت را ببخشند و نه همیشه. برای این ، باید شرایط ، تمایل هر دو شریک زندگی و تجلی پشیمانی از فرد فریبکار وجود داشته باشد.

اما به یاد داشته باشید که شما فقط یک بار می توانید یک خائن را ببخشید. اما هر یک از ما حق اشتباه داریم و شرایط متفاوت است.

اگر او شما را ترک کرد چگونه می توان از او انتقام گرفت؟ چندین روش موثر وجود دارد ، اما همه اینها بستگی به این دارد که در نتیجه می خواهید به چه نتیجه ای برسید – بازگشت یا مجازات. در اینجا چند ایده وجود دارد.

اگر بعد از جدایی پیگیر و بیش از حد آزار دهنده بودید ، شروع به نادیده گرفتن کنید. تماس ، نوشتن ، پسندیدن و اظهارنظر درباره عکس را متوقف کنید ، حتی از دوستان خود در مورد وضعیت او نپرسید. بعضی اوقات انتقام گرفتن از شخص سابق نشان می دهد که او خیلی مهم و ضروری نیست. این آسان نیست ، این به استقامت نیاز دارد ، اما بعد از چند ماه او شروع به تعجب می کند که معشوق کجا ناپدید شده است.

آیا می دانید انتقام گرفتن از سابق خود را چقدر زیبا می داند؟ آرزوهایی را که هر دوی شما یا فقط او آرزو کرده اید برآورده کنید. یعنی به استراحتگاه بروید ، با چتر نجات بپرید ، تجارت شخصی خود را باز کنید و از همه مهمتر ، اطمینان حاصل کنید که او در مورد آن اطلاع پیدا کرده است.

چگونه می توان از دوست پسر سابق انتقام گرفت ، اما فرصتی برای بازگشت او فراهم شد؟ با مادر یا دوستان نزدیک او در تماس باشید ، اما فقط در صورتی که آنها با شما خوب باشند و شما همدل باشید. در این صورت از زندگی سابق مطلع خواهید شد. نزدیکان او دائماً در مورد چگونگی شگفت انگیز بودن آنیا صحبت می کنند و او را به دلیل برخورد بدش با شما سرزنش می کنند. در این صورت حتی وجدان شخص شرور نیز روشن می شود.

چگونه می توان از پسری که شما را انداخته انتقام گرفت ، با این احتمال که توبه کند ، و وجدان شما پاک خواهد ماند؟ او را با مهربانی جبران کنید ، قدرت بخشش و رها کردن را پیدا کنید ، فریاد نزنید و چیزها را مرتب نکنید ، برای او آرزوی خوشبختی کنید. مطمئن هستیم که چنین واکنشی او را متحیر خواهد کرد ، و او شروع به فکر کردن در مورد اینکه بهترین فرد زندگی خود را از دست داده است می کند.

مطمئن ترین و زنانه ترین روش انتقام ، زیبا تر ، مطلوب تر ، جنسی تر و هوشمندتر شدن است.رفتن به باشگاه را شروع کنید ، تصویر و سبک خود را تغییر دهید. اولی با درک آنچه از دست داده است ، از چنین تغییراتی قدردانی و مشاهده خواهد کرد.

سخت ترین چیز زنده ماندن در خیانت ، یافتن قدرت ادامه حرکت و بخشش فرد است. چگونه می توان از پسر به خیانت انتقام گرفت؟ بیایید با هم فکر کنیم

ما فهمیدیم که در بدترین موارد چگونه می توان از پسری که از شما استفاده کرده انتقام گرفت. اگر اوضاع وحشتناک نباشد ، و مرد هیجان زده ، آزرده ، توهین یا دروغ گفته باشد ، می توان او را بخشید ، اما مجازات کرد. اگر علت درگیری دروغ باشد ، بهترین راه برای نشان دادن اینكه فقط آزرده خاطر نیست ، بلكه یك مشكل بزرگ است. بالاخره اعتماد به زن و شوهر وجود ندارد. بهتر است مستقیم صحبت کنید ، و ترتیب چک و انتقام ندهید. این وضعیت را بدتر می کند و فقط منجر به پارگی می شود.

چگونه می توان از پسری انتقام گرفت که تو را آزرده و توهین کرده است؟ خیلی ساده:

چگونه می توانید از یک پسر انتقام بگیرید – هر زن آزرده ای به فکر شما می افتد و روش ها ممکن است متفاوت باشد. همه چیز به این بستگی دارد که شما چقدر مرد را بشناسید ، نقاط ضعف او چیست ، چقدر صدمه دیده است. یک دختر می تواند صد روش پیچیده پیدا کند ، اما شما باید یک چیز را درک کنید – این درد را تسکین نمی دهد. رضایت موقت و لذت می بخشد ، اما سوراخ داخل بهبود نمی یابد. بهتر است از تمام توان خود برای بهبودی ، التیام زخم های قلب و شروع زندگی جدید استفاده کنید. همه چیز با بخشش آغاز می شود و فقط زندگی بهتر و شادتری در پی دارد.

وقتی رابطه جدید ما تازه در یک جوانه شکوفا و زیبا آغاز شده است ، ما نمی دانیم که چه زود می تواند پژمرده شود. به نظر می رسد که این گل رز ، که در قلب شما شکوفا شده است ، برای ابدیت شکوفا خواهد شد ، هیچ چیز زیبایی ، هماهنگی و ثبات آن را برهم نخواهد زد. با این حال ، زندگی امری پیچیده و مبهم است و چه کسی می داند چه شگفتی های ناخوشایندی را برای ما در آینده نزدیک آماده کرده است؟ و اکنون لحظه سرنوشت ساز فرا می رسد – نیمه محبوب شما اعلام می کند که این باغ گل رز شکوفا را ترک می کند. و او حتی سعی در توضیح علت ندارد ، نمی خواهد به استدلال های شما گوش دهد. و سپس ، جایی که دیروز عشق شکوفا شد ، عصبانیت و پرخاشگری ناتوان متولد می شود ، شما می خواهید انتقام جویی را از پسری بگیرید که شما را ترک کرده ، و احساسات شما را نمی دانست.

21

1777672

گالری عکس: چگونه می توان از پسری که از تو استفاده کرده انتقام گرفت

دلیل در چنین مواردی هرگز در تهیه نقشه انتقام مشارکت نمی کند – در اینجا فقط کینه و درد بر توپ حاکم است ، که همانطور که می دانید مشاوران بدی هستند. بنابراین ، برای شروع ، سعی کنید مدتی صبر کنید تا شور و اشتیاق در درون شما فروکش کند و به ذهن و عقل سلیم آزادی دهید. و اگر حتی در این صورت ، دیگر از فکر انتقام فروگذار نمی کردید ، و ، واقعاً وقت آن است که دریابید چگونه از مردی که شما را ترک کرده انتقام بگیرید.

بنابراین ، ابتدا به این فکر کنید که چرا او شما را دور انداخت؟ مقصر این امر کیست؟ دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد. و بعضی از آنها خودشان طرحی را دنبال می کنند که چگونه با درد بیشتری نیش بزنند ، تا انتقام پسر را برای توهین بگیرند.

بگذارید بگوییم شما از هم جدا شدید زیرا او شما را دوست نداشت. خوب ، خوب ، طریقه تبدیل شاهزاده خانم به سیندرلا بعد از نیمه شب برای همه شناخته شده است.

یکی از ظالمانه ترین و دردناک ترین راه های انتقام گرفتن از شخص سابق ، جلوگیری از ایجاد رابطه جدید است. درست است ، این گزینه شما را کاملاً از زندگی شخصی محروم می کند ، زیرا مجبور خواهید بود زمان زیادی را به تماشای حرکات دوست پسر سابق خود اختصاص دهید. هدف شما این است که دختران دیگر را از او دور کنید. نحوه انجام این کار با توجه به شرایط به خود شما بستگی دارد. نکته اصلی تخیل غنی است.

شما می توانید وانمود کنید که همسر او هستید و رسوایی او را در وسط کافه پرتاب کرده و همراه جدید خود را “معشوقه” توهین آمیز خطاب می کنید. او مطمئناً چنین توهینی را تحمل نخواهد کرد و آنجا را ترک خواهد کرد که شما را برای حل “مشکلات خانوادگی” تنها می گذارد. درست است ، شما باید آماده باشید که پسر فقط عصبانی شود. در اینجا شما باید تمام اراده خود را در یک مشت جمع کنید و به زیبایی و با لبخندی پیروزمندانه بر لب خود را ترک کنید ، و به اطرافیان خود بفهمانید که شما همسر فریب خورده ای نیستید که نیاز به ترحم داشته باشد ، بلکه یک برنده واقعی است!

اما من هنوز هم می خواهم به شما توصیه کنم این بازی ها را انجام ندهید. از آنجا که هیچ معنایی در آنها وجود ندارد. شما پسر را باز نخواهید آورد ، به هر حال زیاد او را لمس نخواهید کرد و به هر حال به زودی از جنگیدن خسته خواهید شد – و در سمت بازنده باقی خواهید ماند. پس آیا بهتر نیست که گذشته را کنار بگذاریم ، آن را پاک کنیم و برای زندگی شادی جدیدی که در آن جایی برای خیانت و دروغ وجود ندارد ، آماده شویم؟

من وضعیت مشابهی داشتم ، فقط ما از هم جدا شدیم زیرا او یک دوست دختر جدید داشت … در ابتدا من مدت زیادی نگران شدم ، سپس همه چیز آرام شد و من می خواستم انتقام او را بگیرم! من تصمیم گرفتم از خودم مراقبت کنم … چیزها را در ذهنم مرتب کنم … و در آخر تصمیم گرفتم که انتقام هنوز هم بهترین گزینه نیست … حالا من صمیمانه برای او آرزوی خوشبختی می کنم ، حتی اگر با من نباشد … زمان خوب می شود ، همه چیز از بین می رود … از آنجا که ما از هم جدا شدیم ، این بدان معناست که لازم بود … اگرچه در اصل ، من احساس رضایت می کنم ، فقط او مدت زیادی با این دختر ملاقات نکرده است … او به او خیانت کرد ، درست مثل او یک بار به من خیانت کرد … بالاخره عدالت وجود دارد! من به اثر بومرنگ اعتقاد دارم! نیازی به انتقام گرفتن از کسی نیست ، سرنوشت خود مجرمان شما را مجازات خواهد کرد!

او بسیار زیبا و لذت بخش بود ، اما من به اردوگاه رفتم و سپس یکی از دوستانم با من تماس گرفت و گفت که او مرا ترک کرده است. شب گریه کردم ، سپس فهمیدم که آنها به دنبال او دویدند و او را متقاعد کردند که با من ملاقات کند. او با من تماس گرفت و پیشنهاد ملاقات داد. ما ملاقات کردیم و من دوباره به اردوگاه رفتم و در آنجا او با من تماس گرفت و گفت کاتیا من شما را ترک می کنم. احساس خیلی بدی داشتم و احساس می کردم قلبم می خواهد بشکند …

من هم همچین وضعیتی را داشتم. شما تصور می کنید ، یک سال تمام سعی داشت مرا بدست آورد. و تصمیم گرفتم با او ملاقات کنم. پنج روز گذشته است و او به من می گوید که او یکی دیگر از … چشمانم داشت بیرون می رفت ، من فقط آن زمان آجیل رفتم. بسیار خوب ، من گل زدم ، فکر کردم او یک جنون واقعی است و بعد از سه ماه او با من تماس می گیرد و به عشق خود اعتراف می کند. اما در تمام سه ماه گذشته ، من به نوعی برای خودم آزرده شدم و تصمیم گرفتم فقط او را نادیده بگیرم. آیا من کار درستی انجام دادم؟! احتمالاً دیگر اهمیتی ندارد … گرچه خیلی به او جلب شده بود …

داستان من اینگونه است. تقریباً از گهواره من یک پسر را می شناسم ، با هم در گودال ماسه بازی می کردیم ، اما سالها گذشت و ما بزرگ شدیم ، دوست شدیم .. من همیشه در انتخاب یک پسر با او مشورت می کردم ، اگرچه او زمانی نبود که من به عنوان پسر رویاهایم جذب نشوم .. اما این اتفاق افتاد که در مهمانی او شروع به مراقبت از من کرد ، تعارف کرد ، سعی کرد مرا راضی کند ، بدین ترتیب نکاتی را عنوان کرد 🙂 من از نگرش او نسبت به من متعجب شدم. وقتی او مرا به خانه رساند زمزمه کرد .. دوست دارم هر روز او را ببینم؟ و بعد فهمیدم که گیرش چیست .. صبح او تماس گرفت و خواستار ملاقات شد ، البته حدس زدم که مکالمه در مورد چیست و با کنجکاوی موافقت کردم. عصر ما ملاقات کردیم و به اندازه کافی عجیب ، او شکلات شکلات مورد علاقه من را به من داد .. عصر خیلی بد طول نکشید ، ما در کوچه ها سرگردان بودیم و در مورد گذشته صحبت کردیم ، اما باران شروع به باریدن کرد و ما زیر سقف گاراژ پنهان شدیم .. او به طرز عجیبی به چشمان من نگاه کرد و من احساس مریضی کردم زیرکانه .. مدتها بود که نمی توانستم احساساتم را به خودم ابراز کنم زیرا بسیار نگران بودم. من فقط شوکه شدم! این پسر پیشنهاد داد که با هم باشیم .. با گیجی گفتم که به آن فکر می کنم. تمام شب به آن فکر کردم ، نمی توانستم درک کنم که آیا او را دوست دارم یا نه. من با برادرم مشورت کردم ، زیرا او بهترین دوست آن پسر بود. و من تصمیم گرفتم بدون اینکه از رختخواب بلند شوم ، اس ام اس نوشتم – موافقم! بیایید امتحان کنیم ، شاید مشکلی پیش بیاید .. با این اس ام اس عشق زندگی من شروع شد. من به چگونگی لباس پوشیدن او اهمیتی نمی دادم ، از همه چیز رنج نمی بردم و فقط برای او زندگی می کردم. هر دقیقه ، هر ثانیه لعنتی ، فقط به او فکر می کردم. هر روز یک دسته گل رز رایحه عشق ما را می بخشید. و سه ماه بعد ، بدون انتظار برای آن ، یک پیام کوتاه آمد – بیایید جدا شویم! من با افتخار نوشتم – و بیا ، وقتی کسی را نگه ندارم! بدون پرسیدن چرا؟ و بنابراین می خواستم بدانم چه مشکلی با من داشت یا او تقلب کرد؟ ماه ها گذشت و من نمی توانستم او را فراموش کنم. برای من بسیار دردناک و ترسناک بود که تا آخر عمر تنها باشم. چهار ماه بعد ، یک پیام کوتاه از او می آید – سلام 🙂 خوب ، آیا این معمولاً طبیعی است؟ بعد از همه اتفاقاتی که افتاد بنابراین فقط این پیشگویی سلام را نوشتم آه … و من تقریباً آن را ارسال کردم! و بنابراین می خواستم از او انتقام بگیرم ، اما وقتی او را در باشگاه دیدم ، این آرزو از بین رفت. و او فقط به راحتی استعفا داد و او را بخشید و احمقانه رها کرد! آرزو می کنم همه با انجام کار بدی به احمق احمق نباشند. چیزی به کسی نمی دهد. فقط بپذیر و فراموش کن و زندگی کن

یک انتقام زیبا باعث نمی شود که شما را برای مدت طولانی فراموش کند و اگر در زندگی رشد کنید و او را در پله های پایین تر رها کنید ، تا حدی جلوی چشمان او ظاهر می شود و بسیار موفقیت آمیز است ، موفقیت را تضمین می کنید. اما شما نباید این کار را با همه انجام دهید ، بلکه فقط باید با کسانی که خیلی دوستشان داشتید ، و او فقط برای هیچ چیز رفت و خیانت کرد.

من با یک پسر آشنا شدم و او همسایه من است! ما خیلی طولانی مشترک نبودیم ، اما همه چیز خوب به نظر می رسید. او از من خواستگاری کرد و ما به نوعی شروع به معاشرت کردیم و پس از مدتی او فقط مانند گذشته تماس و نوشتن با من را متوقف کرد! من هرگز انتقام کسی را نگرفتم ، اما پس از آن کینه بسیار بزرگی نسبت به او داشتم () ((((به ویژه هر روز او را در نزدیکی خانه می بینم (اکنون نمی دانم چه کاری باید انجام دهم؟)

من با همسر سابقم در همان گروه درس می خوانم ، ما 8 ماه پیش با هم قرار ملاقات گذاشتیم ، همه چیز عالی بود و دیدم که این شخص من را دوست دارد ، و چندی پیش او گفت که نیست. من در حال طرح ریزی برای انتقام گیری هستم ، که به احتمال زیاد آن را محقق نخواهم کرد.

نقل قول: روباه

از نظر فکری ، شما می فهمید که فقط باید رها شوید … اما در داخل .. چگونه؟ شما زیبا هستید ، با یک شکل ، دیگران را دور بریزید ، همه چیز فقط برای او است (اگرچه او هیچ تفاوتی با دیگران ندارد) ، اما شما تصمیم می گیرید همه چیز … فقط او و همه چیز ، به اندازه کافی رمان هفتگی ، من یک چیز جدی می خواهم! و همه چیز واقعا عالی است. می بینی که او تو را دوست دارد ، تماس های مداوم ، حسادتش ، اس ام اس ، عشق ، عشق ، عشق … این کلمات از لبهای او به صدا در می آیند … اینجا شادی است و مهم نیست که خیلی ها می گویند “نگاه کن ، او برای تو مطابقت ندارد” .. “من چنین تصمیم گرفتم … با او و فقط با او! بله ، فاصله ، بله .. تعقیب های قبلی او .. دیگران در تلاشند تا وارد شوند .. اما شما با همه چیز کنار می آیید ، من آن را به کسی نمی دهم. راستش را بخواهید ، برای خودم درونی نمی فهمم .. آیا من آن را دوست دارم یا نه ؟؟؟ احتمالاً شما به تازگی وارد این رابطه شده اید و می خواهید آنها را نجات دهید … اما زمان کمی می گذرد و متوجه می شوید که تماس ها کمتر تکرار می شوند ، پیامک ها آنقدر پر از عشق نیستند. آنچه در آن است می سوزد ، چگونه است .. من برای او هستم ، و او … شما شروع به کشف کردن و اینجا … زیبایی می کنید. وی اعلام کرد که هیچ ارتباطی با کسی نمی خواهد. او می خواهد تنها باشد ، همه چیز او را آزار می دهد (بدون اینکه دقیقاً توضیح دهد چه چیزی) .. خلاصه بهانه های احمقانه .. اما در قلب من … برای چه؟ چرا؟ مشکل چیه؟ این س questionsالات سرم را می شکند .. و او فقط می گوید: “ببخشید ، شاید بعداً این تغییر کند.” می توانید تصور کنید؟ مهره رفتن .. هیچ حرفی نیست و هیچ احساسی نیست .. پوچی. البته ، من می خواهم برگردم ، بگو ، متوقف شود. و شما به نظر نمی رسد که دوست داشته باشید ، اما خیلی عادت کرده اید ، زیرا او مال من است ، به هر حال ، من خیلی چیزها را تجربه کرده ام ، زیرا من عاشق سوگند شده ام … چه چیزی می تواند خیلی سریع تغییر کند … بله ، فقط ، ظاهرا ، او هیچ چیز نداشت … چگونه می توانست … چرا قدرش را ندانست ، من می بینم که چگونه در تماس می نشیند ، چگونه دیگران برای او نامه می نویسند ، شر را می برد … و من نمی دانم چه کاری باید انجام دهم ، بنابراین من می خواهم که او از ترک من پشیمان شود ، تا بفهمد چه چیزی را از دست داده است … اما من می فهمم ، اگر او دوست نداشت ، پشیمان نخواهد شد ، او به راحتی همه چیز را فراموش خواهد کرد ، اما من زخمی در درونم دارم … بگذارید با گذشت زمان بهبود یابد … اما چه باید بکنم ، چگونه انتقام بگیرم ، و چرا … اما من واقعا او را می خواهم ببخشید … چیکار کنم؟

نقل قول: گلیا

نقل قول: روباه

از نظر فکری ، شما می فهمید که فقط باید رها شوید … اما در داخل .. چگونه؟ شما زیبا هستید ، با یک شکل ، دیگران را دور بریزید ، همه چیز فقط برای او است (اگرچه او هیچ تفاوتی با دیگران ندارد) ، اما شما تصمیم می گیرید همه چیز … فقط او و همه چیز ، به اندازه کافی رمان هفتگی ، من یک چیز جدی می خواهم! و همه چیز واقعا عالی است. می بینی که او تو را دوست دارد ، تماس های مداوم ، حسادتش ، اس ام اس ، عشق ، عشق ، عشق … این کلمات از لبهای او به صدا در می آیند … اینجا شادی است و مهم نیست که خیلی ها می گویند “نگاه کن ، او برای تو مطابقت ندارد” .. “من چنین تصمیم گرفتم … با او و فقط با او! بله ، فاصله ، بله .. تعقیب های قبلی او .. دیگران در تلاشند تا وارد شوند .. اما شما با همه چیز کنار می آیید ، من آن را به کسی نمی دهم. راستش را بخواهید ، برای خودم درونی نمی فهمم .. آیا من آن را دوست دارم یا نه ؟؟؟ احتمالاً شما به تازگی وارد این رابطه شده اید و می خواهید آنها را نجات دهید … اما زمان کمی می گذرد و متوجه می شوید که تماس ها کمتر تکرار می شوند ، پیامک ها آنقدر پر از عشق نیستند. آنچه در آن است می سوزد ، چگونه است .. من برای او هستم ، و او … شما شروع به کشف کردن و اینجا … زیبایی می کنید. وی اعلام کرد که هیچ ارتباطی با کسی نمی خواهد. او می خواهد تنها باشد ، همه چیز او را آزار می دهد (بدون اینکه دقیقاً توضیح دهد چه چیزی) .. خلاصه بهانه های احمقانه .. اما در قلب من … برای چه؟ چرا؟ مشکل چیه؟ این س questionsالات سرم را می شکند .. و او فقط می گوید: “ببخشید ، شاید بعداً این تغییر کند.” می توانید تصور کنید؟ مهره رفتن .. هیچ حرفی نیست و هیچ احساسی نیست .. پوچی. البته ، من می خواهم برگردم ، بگو ، متوقف شود. و شما به نظر نمی رسد که دوست داشته باشید ، اما خیلی عادت کرده اید ، زیرا او مال من است ، به هر حال ، من خیلی چیزها را تجربه کرده ام ، زیرا من عاشق سوگند شده ام … چه چیزی می تواند خیلی سریع تغییر کند … بله ، فقط ، ظاهرا ، او هیچ چیز نداشت … چگونه می توانست … چرا قدرش را ندانست ، من می بینم که چگونه در تماس می نشیند ، چگونه دیگران برای او نامه می نویسند ، شر را می برد … و من نمی دانم چه کاری باید انجام دهم ، بنابراین من می خواهم که او از ترک من پشیمان شود ، تا بفهمد چه چیزی را از دست داده است … اما من می فهمم ، اگر او دوست نداشت ، پشیمان نخواهد شد ، او به راحتی همه چیز را فراموش خواهد کرد ، اما من زخمی در درونم دارم … بگذارید با گذشت زمان بهبود یابد … اما چه باید بکنم ، چگونه انتقام بگیرم ، و چرا … اما من واقعا او را می خواهم ببخشید … چیکار کنم؟

بهترین انتقام این است که دیگری را پیدا کنید و مانند یک رویای بد او را فراموش کنید. و او دیر یا زود متوجه خواهد شد که شما در یک رابطه هستید و می خواهید برگردید ، سپس یک ضربه خوشمزه به الاغ بزنید.

1. یافتن دیگری همیشه امکان پذیر نیست. وضعیت جمعیتی روسیه به این امر کمک نمی کند. 2. روابط با انواع خاصی صدمات جبران ناپذیری به زن وارد می کند – از نظر مادی ، اخلاقی و همچنین از نظر سلامت جسمی و روحی. قانون برای این مجازات نمی کند ، ما باید خودمان را مجازات کنیم. علاوه بر این. انجام این کار ضروری است ، در غیر این صورت شروری که احساس مصونیت از مجازات خود کند همچنان به بالای سر خود می رود و قربانیان زیادی خواهد داشت. 3. در چنین مواردی ، شما باید از هر وسیله ممکن استفاده کنید ، البته دفاع شخصی را فراموش نکنید. این یک زمینه فعالیت بی حد و حصر است ، به خصوص اگر تخیل و بودجه داشته باشید. پشیمان نشوید ، آرام نباشید ، متوقف نشوید. آیا چندین سال است که در یک تابوت کوبیده اید؟ حالا نوبت شماست.


 

تالار همدردی نسبت به محتویات تبلیغات مسئولیتی ندارد.

چگونه از دوست پسر سابقم انتقام بگیرم

مرکز مشاوره,  مشاوره,  روانشناس ,  مرکز روانشناسی ,  کودک لوس ,  ویدیو


روانشناسی خانواده, 
ازدواج , 
روانشناس, 
طلاق, 
خانواده ,  فوبیا, 
ای طب

تشکرشده 840 در 268 پست

تشکرشده 9,931 در 2,305 پست

تشکرشده 108 در 47 پست

تشکرشده 9,931 در 2,305 پست

تشکرشده 633 در 254 پست

تشکرشده 92 در 48 پست

تشکرشده 12 در 7 پست

تشکرشده 108 در 47 پست

تشکرشده 12 در 7 پست

تشکرشده 2,823 در 1,195 پست

انتخاب سریع یک انجمن
 


نمایش برچسب‌ها

کودک,  مشاوره ,  کیلیپ,  ازدواج , روانشناسی ,  فول تست ,  سایت روانشناسی, تربیت کودک

کلیپ جدید ,  روانشناس آنلاین ,  مشاوره,  مرکز مشاوره,  مشاوره خانواده ,  مشاورانه


من پسری 19 ساله ام که می خوام انتقام بگیرم زمانی که 8 سالم بود مردی توی محله دوستمون منو برد خونشون تا مثلا ازم برای یه کاری کمک بگیره ولی با بی رحمی تمام بهم تجاوز کرد بعد اون کلا از این جور مسایل بیزار شدم و ضربه روحی شدیدی خوردم هیچکس بجز خودم اینو نمی دونه چون اون مرده منو تهدید کرد و گفت اگر به کسی بگی می کشمت .

ولی الان پیداش کردم می دونم خونش کجاست می خوام ازش انتقام بگیرم الان بزرگ و نیرومند شدم به سرم زده برم بکشمش نمی دونید تو اون سال ها چی به من گذشت الان از هیچی نمی ترسم حتی به قیمت اعدامم که شده می خوام اون آشغال رو بکشم به نظرتون چیکار کنم راه دیگه ای به ذهنم نمی رسه .

مطالب مرتبط :

در نوجوانی و در خواب دستمالی شدم، بهم تجاوز شده ؟

چگونه از دوست پسر سابقم انتقام بگیرم

ازدواج با دختری که احتمالا بهش تجاوز شده

وقتی 15 سالم بود مورد تجاوز پسر خالم قرار گرفتم

راهی برای جبران گناه تجاوز به دو دختر وجود داره ؟

چرا پسرا از دختری که بهش تجاوز شده گریزونن؟

آیا در دنیا فقط جنس مرد اهل تجاوز کردنه ؟

در کودکی مورد تجاوز قرار گرفتم اما به خاطر ترس به کسی نگفتم

آیا به خواستگارم باید بگم که در 15 سالگی بهم تجاوز شده

ازدواج بی منت با دختری که بهش تجاوز شده

یه دلیل منطقی پیدا کن و برو ازش شکایت کن ،دلیلت چیزی باشه ک مطمعن باشی حرفتو اثبات میکنه اون طرف هم یا میره حبس یا اعدام‌.دستش هم بت نمیرسه

حالتودرک میکنم منم قربانیم

یجور دیگه انتقام بگیر با پنبه سر ببر از کجا معلوم این کارو با کس دیگه ای نکنه

سلام قابل توجه همه عزیزانی که متاسفانه مورد چنین سوء استفاده هایی قرار گرفتن منم یادمه بچه که بودم تقریبا یه همچین اتفاقی برام افتاد  و گیر یک شخص منحرف بیمار افتادم وقتی بزرگتر شدم متوجه اون اتفاق شدم درواقع من درکتون میکنم ومیدونم چی میگید تجاوز چه به دختر چه پسر  شخصیت اون فرد خرد میکنه و آسیب شدیدی به روحش میزنه واقعیتش منم اون فرد رو نبخشیدم و نخواهم بخشید  خب منم مثل شما به انتقام فکر کردم به این فکر کردم که صبر میکنم و روزی همین بلارو سرعزیزانش میارم اینجوری اوج زجرکشیدن رو بهش میدم اما خب اون گناه بزرگی کرد ولی من که نباید آدمای بیگناه رو بخاطر گناه اون مجازات کنم؟!

قطعا هیچکس نمیتونه کسی این ظلم رو درحقش کرده ببخشه و منم از شما نمیخوام ببخشید ولی اینو بدونید انتقام از نفرت منشا میگیره و مثل عشق چشم ادمو کور میکنه و شاید شخص خاطی رو مجازات کنید اما خودتون هم آسیب میبنید پس یه جوری انتقام بگیرید که آسیب نبینید و اون موفقیت شماست وقتی مثل ستاره بدرخشید بزرگترین انتقام برای دشمنان و بدخواهاتونه یه تحقیق درباره زندگی اپرا کنید ایشون در کودکی و نوجوانیش چندین بار مورد تجاوز از طرف عمو و پسرعموش قرار میگیره و یه زندگی خیلی سخت و پر ازفقر و بدبختی داشته اما الان میدونید کیه؟ میلیاردترین زن سیاه پوست آمریکایی، بزرگترین خَیِر جهان، مشهور ترین مجری تلویزیونی، یک شخصیت محبوب جهانی، شاید بگی هعی اون استثنا بوده

اما اینطور نیست اون استثنا نبود همه ی ما همچین استعدادی رو توی وجودمون داریم انرژی ای که میخواید صرف انتقام گرفتن کنید با عزم و اراده صرف موفقیتتون کنید  واقعیتش من این تصمیم رو گرفتم و وقتی به جایگاه مهمی که خواستم رسیدم راستش تصمیم دارم چند نفرو اجیر کنم تا با کتک زدنش یه گوشمالی کوچیک بدن بهش البته بقیه انتقام رو میسپارم دست خدای بزرگ چون نمیخوام دستم به این کارهای کثیف الوده بشه مطمئن باشید اگه به فکر اینکه عکس العملی مثل خودش بهش نشون بدید مثلا به گفته بعضی از کامنت ها به خودش یا خانوادش تجاوز کنید و دنبال بردن آبروش باشید حتی اگه موفق هم بشید اون خلاء و ضربه ای که به شما زده با این مدل انتقام حل نمیشه مطمئن باشید پس خواااهش میکنم هرگز دنبال چنین انتقام هایی نباشید

چگونه از دوست پسر سابقم انتقام بگیرم
چگونه از دوست پسر سابقم انتقام بگیرم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *