چطور با یک پسر دوست شویم

 
helpkade
چطور با یک پسر دوست شویم
چطور با یک پسر دوست شویم

 

 

 

غیر از فرهنگ منحرف غرب آن هم در دهه های اخیر، در تمامی فرهنگ ها و ملت ها، ارتباط میان زن و مرد بیگانه کم وبیش نابهنجار و غیرمتعارف شمرده می شود. از اقوام باستانی گرفته تا ادیان گوناگون و جوامع بشری امروزی، هرکدام قوانین و ضوابطی را برای ارتباط بین زن و مرد درنظر می گیرند و تعامل خارج از آن ضوابط را ممنوع می دانند. دین زندگی آموز اسلام نیز در این زمینه احکام و مرزهای ویژه ای ترسیم کرده است. اسلام روابط بین دوجنس مخالف را در چارچوب خانواده جایز و خارج از آن را سبب انحراف اخلاقی و فساد فردی و اجتماعی می داند. البته این سخن به معنای عدم حضور اجتماعی زنان و ارتباط های متعارف و ضروری کاری، علمی، فرهنگی و… نیست. بلکه در مواردی است که رابطه زن و مرد بیگانه از روابط عادی خارج شده و به سوی دوستی و گفت وگوهای طولانی کشیده شود.

چطور با یک پسر دوست شویم

 

آرمان ها و انگیزه ها

 

آمارها همگی از فرجام ناخوب دوستی های میان دختر و پسر خبر می دهند؛ بیشتر دختران، با هزاران احساس و آرزو و امید با پسری دوست می شوند و با خود می اندیشند که این جوان عاشق مرا خوشبخت خواهد کرد یا می پندارند پسری که به آن ها ابراز علاقه کرده همان فرد ایده آل و رویایی آرزوهای آن هاست؛ غافل از این که در بیشتر پسران انگیزه دوستی و ارتباط، حس کنجکاوی، رقابت جویی، فخرفروشی در میان دوستان، ارضای شهوات و خوش گذرانی است. چه بسا اگر پسری هم از روی صداقت با دختری دوست شود، معلوم نیست ایا ویژگی های اخلاقی و دینی و خانوادگی مناسبی داشته باشد یا نه.

 

واقعیت و حقیقت

 

طبق آمارهای به دست آمده فقط چهاردرصد دوستی های میان دختر و پسر به ازدواج منتهی می شود. که البته بیش تر همین چهاردرصد هم به طلاق می انجامد. تعداد اندکی که بر پایه دوستی های خیابانی زندگی مشترک تشکیل داده اند، تا یکی دو سال احساس خوشبخت کرده اند، ولی در نهایت، در پیچ و خم زندگی به کاستی های یکدیگر پی برده و این نکته را دریافته اند که ازدواج بر پایه عشقی گذرا و هیجانی چنین پیامدهایی دارد؛ در حقیقت علاقه شدید ابتدایی در آغاز دوستی به آنان اجازه نمی دهد تا عیب های یکدیگر ببینند.

 

دختران غافل

 

بررسی ها نشان می دهد یکی از مهم ترین عوامل فرار دختران از خانه، دوستی و ارتباط با جنس مخالف است. تحقیقات نشان می دهد که بیش از شصت درصد دختران فراری پیش از فرار، دوست پسر داشته اند و بیش تر این دختران به وسیله همین دوستان اغفال شده اند شگفت این جاست که دختران فراری و گرفتار، یا نام واقعی دوست پسر خود را نمی دانند یا اگر هم می دانند به خیال خود برای وفاداری نام او را فاش نمی کنند و در خیال واهی خود، بر این باورند که دوست پسرشان به سراغ آنان خواهد آمد.

 

پسران بد!

 

شاید به طور کلی بتوان گفت این پسران هستند که برای نخستین بار به صورت مستقیم با دخترها ارتباط برقرار می کنند، اما روش های این ارتباط متفاوت است روش هایی هم چون:

 

1. آشنایی به وسیله یکی از دوستان هم جنس

 

2. آشنایی اتفاقی از طریق تلفن، پارک،…

 

3. زیر فشار تحقیر دوستان بر ناتوانی در جلب نظر یک پسر و همسان سازی با همسالان

 

4. …

 

بنابراین تحریک و ترغیب هم سالان را می توان یکی از عوامل مهم این ارتباط ها دانست. در ادامه به چند نمونه حقیقی از این ارتباط ها اشاره می کنیم:

 

نمونه اول

 

رؤیا دختری شانزده ساله است که به همراه دوست پسر خود از یکی از شهرستان ها به تهران آمده، و در ترمینال جنوب تنها و بی سرپناه دستگیر شده است.

 

از او می پرسم که برای چه به تهران آمدی؟

 

می گوید: با نامزدم! آمدیم تهران عقد کنیم و با هم کار کنیم و زندگی خوبی را درست کنیم. می گویم: از نامزدت خبر داری؟ می دونی الان کجاست؟

 

چطور با یک پسر دوست شویم

درحالی که گریه می کند و اشک هایش آرام و قطره قطره روی گونه هایش می ریزد، می گوید: چند روز پیش که با دوستم تلفنی صحبت می کردم، می گفت که با دخترخاله اش عقد کرده و قرار است چندماه دیگر عروسی کنند. می گویم: پس معلوم می شود که چندان هم به تو علاقه نداشته. شانه هایش را بالا می اندازد و پاسخی نمی دهد.

 

می گویم: چطور با هم آشنا شدید؟

 

می گوید: یک بار که به خانه دوستم رفته بودم با او آشنا شدم و پس از چندبار که او را دیدم، مرا به خانه اش دعوت کرد و به هم علاقه مند شدیم و قرار فرار و ازدواج گذاشتیم.

 

نمونه دوم

 

فریبا با وجود آن که به عقد پسرخاله اش درآمده، به هنگام گردش با چند پسر دستگیر شده است. او با یکی از این پسرها ارتباط داشته است. وقتی به او می گویم تو که عقد کرده بودی، چرا با دیگران دوست شدی و چرا دست به این اعمال خلاف زدی؟ می گوید: پسرخاله ام به درد نمی خورد. می گویم: از کجا می دانی؟ می گوید: او فقط سرگرم کار است. از دنیا و لذت هایش چیزی سرش نمی شود.

 

می گویم: خوب از اول با اون عقد نمی کردی یا وقتی فهمیدی طلاق می گرفتی. دیگر چرا تن به این ارتباط ها دادی؟ می گوید: اولش نمی فهمیدم توی دنیا چه می گذرد. خر بودم. بعد که توسط سمانه با افشین آشنا شدم، فهمیدم تو دنیا چه خبره و من چقدر احمق بودم که با یک پسر پاپتی عقد کرده ام، با این کارم می خواستم پسرخاله ام من را طلاق بده تا با افشین ازدواج کنم!

 

می گویم: افشین الآن کجاست از اون خبر داری؟ می گوید: زرنگی! می خواهی جایش را بفهمید تا دستگیرش کنید. می گویم: من که پلیس نیستم. راستش را بگو اصلا می دونی کجاست یا نه؟

 

گریه اش می گیرد و می گوید: نمی دونم. مخفی شده، فرار کرده، نمی دونم کدوم گوریه و… تازه بغضش می ترکه و دست هایش را روی صورتش می گذارد و شروع می کنه های های گریه کردن. وقتی کمی آرام می شود، می گوید: سمانه چندبار رفته در خانه شان، من هم دو بار زنگ زده ام که پدرم و بهزیستی موافقت کرده اند که مرا به عقد او در آورند، ولی افشین خودش را آفتابی نمی کند و اصلا از او خبری ندارم.

 

یک کلمه حرف حساب

 

شما دختر جوان! ایا می توان به پسری که در خیابان و کوچه یا در جشن و مهمانی با چشم چرانی فراوان شما را پیدا کرده، و با نامه یا تلفن با شما ارتباط برقرار نموده، اعتماد و اطمینان کرد؟ ایا باید فریب چرب زبانی ها و وعده های پوچ او را خورد؟

 

چه تضمینی برای این نوع ازدواج ها وجود دارد؟ بر فرض که این روابط و آشنایی ها زمینه ای برای ازدواج باشد، از کجا می توان یقین کرد که بعدها با ده ها نفر دیگر رابطه ای برقرار نکند؟ و صدها پرسش دیگر…

منبع:حوزه

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج

درانتخاب همسرآینده‌تان دچارتردید شده‌اید؟


بدون خجالت محصولات جنسی را آنلاین بخر


انواع تشک طبی و خوشخواب/خرید مستقیم


درخواست مجرب ترین وکلا طلاق توافقی


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت


پاکسازی و رفع آلودگی هوای خانه

ناباروری شما هم می تواند قابل درمان باشد!


زبان انگلیسی رو کاربردی یادبگیر!


موثرترین راه پاکسازی هوای خانه


درمان اختلالات روحی بدون دارو و عارضه


یادگیری زبان در کوتاهترین زمان

تهیه اینترنتی بلیط اتوبوسVIPبه قیمت ارزان


ست های لباس زیر جذاب و لاکچری

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

تفاوتی ندارد به تازگی وارد رابطه عاطفی شده باشید و یا از دوستی شما مدت ها بگذرد. همه دخترها دوست دارند در طول رابطه برای شریک عاطفیشان جذاب و خواستنی باشند. ممکن است پس از گذشت مدتی از رابطه دوستی حس کنید پسر مانند روزهای اول دیوانه و شیفته شما نیست. در این صورت ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که چطور باید رفتار کنید تا او را برای خودتان نگه دارید و شیفته‌تر و وابسته‌ترش کنید؟ چکار کنید تا او دیوانه وار شما را دوست داشته باشد؟ در یک کلام چطور قلب یک پسر را تسخیر کنید؟ در این مقاله، رفتار درست با دوست پسر و راه‌های جلب نظر او در رابطه عاطفی را برای شما بیان می‌‌کنیم.

فهرست مطالب

برای وابسته کردن یک پسر در رابطه عاطفی و عاشق کردن او، می‌توانید راه‌های زیر را بکار گیرید:

تحسین کردن دوست پسرتان یکی از بهترین راه‌ها برای نشان دادن عشق و علاقه‌تان به او است. زمانی که او را تحسین می‌کنید، به او نشان می‌دهید که او را همین طور که هست، پذیرفته‌اید و هر کاری را که انجام می‌دهد و هر حرفی را که می‌زند، دوست دارید. تحسین کردن دوست پسرتان به خاطر رسیدن به موفقیت‌های بزرگ مهم است، اما فراموش نکنید که وقتی به موفقیت‌های کوچکی نیز می‌رسد، از او تعریف کنید.

تماس چشمی یک روش غیرکلامی موثر برای ابراز علاقه و شیفته کردن دوست پسرتان است. زمانی که فردی را دوست داریم، تماس چشمی بیشتری با او برقرار می‌کنیم. با خیره شدن به چشمان عشقتان به او نشان دهید که چقدر دوستش دارید. اگر او نیز شیفته و شیدای شما باشد، متقابلاً به چشمهای شما خیره خواهد شد.

چطور با یک پسر دوست شویم

هیچ چیزی به اندازه یک غافلگیری کوچک آتش شور و اشتیاق را روشن نمی‌کند. با این غافلگیری‌های عاشقانه می‌توانید، از روزمرگی  دربیایید و به عشقتان نشان دهید که دیوانه‌اش هستید تا او نیز دیوانه‌وار عاشقتان شود. دلربایی کنید و همواره دم را غنیمت بشمارید تا دوست پسرتان را هیجان‌زده کنید و نظرش را جلب کنید. برای مثال اگر معمولاً مسابقات ورزشی مورد علاقه او را در خانه تماشا می‌کنید، با خریدن بلیط یک مسابقه مهم او را هیجان‌زده کنید یا او را به رستورانی دعوت کنید که تلویزیون بزرگی دارد تا بتوانید مسابقه را در یک محیط پرهیجان تماشا کنید.

یک راه فوق‌العاده برای وابسته کردن دوست پسرتان این است که کاری کنید احساس خوبی درباره‌ی خودش پیدا کند. همان‌طور که دوستان صمیمی خود را تشویق می‌کنید، از دوست پسرتان نیز برای رسیدن به اهدافش حمایت کنید. به او اطمینان خاطر بدهید که همواره آماده‌ی کمک به او هستید و در شرایط سخت در کنارش خواهید بود.

برای مثال اگر دوست پسرتان درباره مصاحبه شغلی نگران است، با گفتن چنین جمله‌ای او را دلگرم و امیدوار کنید: “مطمئن باش که به راحتی از پس مصاحبه برمیایی. اگر فکر نمی‌کردند که گزینه‌ی ایده‌آلی برای این شغل هستی، با تو تماس نمی‌گرفتند.”

اگر می‌خواهید بدانید با چه رفتارهایی می‌توانید برای همیشه دوست پسرتان را دیوانه خود کنید، می‌توانید از راهکارهای زیر کمک بگیرید:

نقش زیبایی ظاهری برای جذب کردن پسر غیرقابل انکار است. اگر می‌خواهید برای دوست پسرتان جذاب و خواستنی باشید، سعی کنید در حضور او همیشه شیک ظاهر شوید. به هماهنگی لباس‌ها و آراستگی ظاهر توجه کنید و استایل خاص خودتان را داشته باشید.

 

اگر از آن دسته دخترانی هستید که فکر می‌کنند برای جذاب بودن باید خودشان را تبدیل به یک دختر ایده آل کنند کاملا در اشتباهید. لازم نیست همیشه جوری رفتار و صحبت کنید که مطمئن باشید مورد تایید و تشویق طرف مقابل قرار می‌گیرد. لازم نیست همیشه همان چیزی را بگویید که او احتمالا دوست دارد بشنود.

اعتماد به نفس داشته باشیداعتماد به نفس ویژگی جذابی برای اکثر مردم است، بنابراین وقتی در کنار دوست پسرتان هستید، بگذارید که اعتماد به نفس از وجودتان ساطع شود. برای نشان دادن اعتماد به نفس می‌توانید درباره موفقیت‌ها و نقاط قوتتان صحبت کنید.

البته به خاطر داشته باشید که اعتماد به نفس برای برخی افراد دلهره‌آور و مرعوب کننده است. اگر دوست پسرتان اعتماد به نفس پایینی داشته باشد، با به رخ کشیدن اعتماد به نفستان نمی‌توانید او را عاشق خودتان کنید.

  هر چه جزئیات بیشتری را درباره خودتان به دوست پسرتان بگویید، بیشتر می‌توانید نظر او را جلب کنید. درباره خودتان، علائق، آرزوها و خانواده‌تان با عشقتان حرف بزنید. البته مراقب باشید که رازهای مهم را زود فاش نکنید. بعضی از جنبه‌های زندگی خود، اهداف و احساساتتان را از او مخفی نگه دارید تا این رازآلود بودن او را بیشتر شیفته‌ی شما کند.

حتماً موارد خاصی وجود دارد که به نظر دوست پسرتان جذاب می‌آید، بنابراین وقتی از شما تعریف می‌کند، به نظرش توجه کنید و از این به بعد از آن مورد بیشتر استفاده کنید تا توجهش را جلب کنید.برای مثال اگر به نظرش رنگ خاصی به شما می آید، بیشتر از آن رنگ در پوشش ظاهریتان استفاده کنید.

علاوه بر دلربا و جذاب بودن راه فوق‌العاده‌ی دیگری نیز برای شیفته کردن دوست پسرتان وجود دارد، کافی است زمانی که با او هستید خوش بگذرانید و یک فرد شاد و سرخوش باشید. مسلماً دوست دارید که عشقتان مدت بیشتری در کنارتان باشد، بنابراین به او ثابت کنید که همان فردی هستید که در کنارش به او خوش می‌گذارد. البته منظورمان این نیست که سعی کنید شخصیت و رفتار خود را تغییر دهید و خودتان نباشید، مطمئن باشید که بدون تظاهر نیز راه‌های بسیاری برای داشتن اوقاتی خوش وجود دارد. برای مثال می‌توانید:

شاید پسری که با او در رابطه عاطفی قرار دارید شما را دوست دارد، ولی شما تمایل دارید کاری کنید که او کاملا شیفته و دیوانه شما شود. به طوری که به هیچ دختری جز شما نتواند فکر کند و قلبش فقط برای شما بزند. حتی شاید به دنبال راهی هستید که او آنچنان عاشق و وابسته شما شود که تصمیم بگیرد دوستی را به ازدواج تبدیل کند. با رفتارهای  زیر می‌توانید وابستگی و عشق یک پسر را در رابطه عاطفی افزایش دهید:

هر چه به هم نزدیک‌تر شوید و بیشتر در کنار هم باشید، احساستان نسبت به هم قوی‌تر می‌شود. به عبارت دیگر هر چه دیده بیند، دل کند یاد. هر چه بیشتر یک نفر را ببینیم، احتمال این که به او علاقه پیدا کنیم، بیشتر می‌شود. بنابراین راه‌ها و بهانه‌هایی پیدا کنید که بتوانید بیشتر او را ببینید.

به حریم خصوصی دوست پسرتان احترام بگذارید و از زندگی شخصی خود نیز لذت ببرید. یک راه موثر برای عاشق کردن دوست پسرتان این است که بگذارید دلتنگتان شود. اگر همواره کنار او باشید، آن شور و اشتیاق اولیه بعد از مدتی خاموش می‌شود. هدف این است که بگذارید گاهی دلش برای شما تنگ شود و در عین حال به او ثابت کنید که شما نیز زندگی شخصی خودتان را دارید و او تنها منبع شادی و خوشی در زندگی شما نیست.  یک بار در هفته با دوستان خود بیرون بروید و دوست پسرتان را نیز تشویق کنید که یک شب با دوستان خودش خوش بگذراند.

آئینه‌ حرکات او باشید. اگر حرکات او را تقلید کنید، شانس بیشتری برای عاشق کردن او خواهید داشت. برای این که او را عاشق خودتان بکنید، هر از گاه بدنتان را در موقعیتی مانند بدن او قرار بدهید. برای مثال اگر دوست پسرتان خودش را روی صندلی جابجا کرد و به دست راستش تکیه داد، شما هم چند ثانیه صبر کنید و عیناً همان کار را انجام دهید. البته باید روی دست چپتان تکیه کنید تا وضعیت بدنتان تصویر آئینه‌ای وضعیت بدن او باشد.البته هنگام تقلید حرکات بدن او باید هوشیارانه عمل کنید. این تکنیک را باید بدون جلب توجه انجام دهید و تقلیدتان واضح و عجیب نباشد.

حتی اگر مدت‌ها است که با هم قرار می‌گذارید و صمیمی هستید، اگر رفتاری متین و موقرانه داشته باشید، بهتر می‌توانید آتش عشق و اشتیاق را در دوست پسرتان شعله‌ور کنید. برای این که اندکی برای او ناز کنید تا بیشتر جذب شما شود، می‌توانید:

برای اینکه دوست پسرتان را عاشق و وابسته کنید می‌توانید از یک سری راهکارهای روانشناسی کمک بگیرید. مثلا او را زیاد تحسین کنید، با او تماس چشمی فراوانی برقرار کنید، در مناسبت‌های گوناگون غافلگیرش کنید و او را حمایت کنید. اگر می‌خواهید برای پسری جذاب و خواستنی باشید، لازم است در عین حال که خودتان هستید و تظاهر نمی‌کنید ظاهر جذابی و اعتماد به نفس بالایی داشته باشید. برای جلب نظر او، درمورد خودتان بیشتر صحبت کنید و به علاقه‌مندی ها و سلیقه او توجه کنید. همچنین  سعی کنید در زمان با هم بودن خوش بگذرانید.و اگر به دنبال راهکاری برای افزایش دادن عشق و وابستگی یک پسر در رابطه عاطفی هستید لازم است با او زیاد وقت بگذرانید، همیشه در دسترس نباشید و اجازه دهید گاهی دلش برای شما تنگ شود. ضمن اینکه می‌توانید از تقلید حرکات و زبان بدن برای افزایش وابستگی و جلب نظر او کمک بگیرید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

32 بازدید

43 بازدید

112 بازدید

101 بازدید

175 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چطور با یک پسر دوست شویم

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام. من با یه پسر ۱۸ ساله در فضای مجازی آشنا شدم من خودم 16 سالمه.تقریبا میتونم بگم عاشقش شدم واقعا پسر خیلی درست حسابی جذاب و اهل کار و همچنین خوش اخلاقه. بعد از اینکه من از خودم ویدیو منتشر کردم بهم بک داد. در واقع فقط ۳ نفرو فالو میکنه الان یه نفر که فنشه و دوتا دختر که یکی من و یکی دیگ. و اینم بگم که همشهری هستیم. به نظر شما میتونم بهش برسم؟ قبلا‌رل داشته و اگه بهم درخواست بده میتونم بهش اعتماد کنم؟

سلام دوست گرامی 16 سالگی زمانی است که شما وظایف خاص دوره نوجوانی را برعهده دارید و حضور در یک رابطه عاطفی بخصوص از نوع مجازی، ممکن است باعث تداخل در زندگی شما شود. بهترین عملکردی که می‌توانید داشته باشید، این است که روی وظایف سن خودتان تمرکز کنید و معیارهایی که برای انتخاب یک شریک عاطفی دارید را بررسی کنید تا بتوانید در زمان مناسب‌تری وارد رابطه و آشنایی شوید.

سلا من 14 سالمه پسری رو میشناسم و قصدمون فقط دوستیه خانواده ها نمیدونن و از اینترنت با هم آشنا شدیم در مورد ازدواجم حرف نمیزنیم اولش نمی خواستم اما بعدش دیدم خیلی شبیهمه این موردی داره؟ حدود سه چهار ماه که ما باهم دوستیم مثل دوستای عادیم رفتار میکنیم چیکار کنم؟

سلام دوست گرامی در حال حاضر مشکلی وجود ندارد، مساله اصلی اینجاست که رابطه و احساسات در همین سطح ساده باقی نمی‌‌ماند و رشد می‌کند. بنابراین شما نیز نمی‌توانید تعهدی داشته باشید که ارتباط در همین سطح باقی می‌ماند.

سلام من فاطمه ۱۵ سالمه زیدمم ۱۵ سالشه ما ۵ ساله باهمیم قبول دارم سنم کم بود و هنوزم سنم کمه ولی وابسش شدم من به راه های مختلفی امتحانش کردم پارسال بهش گفتم کات به پام افتاد و گریه کرد منم برنگشتم ۱ سال منتظرم نشست و به همه وعده مبداد که اگه فاطمه رو برگردونید براتون فلان چیز رو میگیرم الانم میگه من ۳ سال دیگه میام خواستگارید چون هرچی باشه سنمون کمه بعد بهش گفتم تو تا ۳ سال دیگه اخلاقت تغییر میکنه میگه به جونه مادرم اخلاقم تغییر نمیکنه جونه مادرش براش خیلی مهم میخوام بدونم تا تهش باهام هست؟ میخوام بدونم با هم ازدواج میکنیم یا نه؟

سلام دوست گرامی 15 سالگی در اوج سن نوجوانی است و در این سن فکر کردن به ازدواج باعث می‌شود از وظایف مخصوص سن خودتان جا بمانید. به درستی اشاره کردید که سن هردوی شما کم است؛ بنابراین باید ابتدا زمان درستش برسد تا بتوانید به این رابطه فکر کنید.

سلام من مدتی هست که با پسری اشنا شدم ایشون ایرانی نیستند و مدیر ۲ بیمارستان در دبی هستند قصدشون هم ازدواج است اما به دلیل تفاوت فرهنگ و اختلاف سنی که داریم(من ۲۰ ایشون۳۰ یک مقدار دو دل هستم واز طرفی هم احساس میکنم که مناسب هم نیستیم ولی تمام فاکتور های یک مرد ایده ال رو داره از طرفی هم از لباس پوشیدنش هم خوشم نمیاد چی کار باید بکنم رابطه را تمام کنم یا به او زمان دهم؟

سلام دوست گرامی چه مدت است با ایشان آشنا شدید؟ از چه طریقی؟ و چه میزان شناخت از او دارید؟ چند مانع را سر راه خود می‌بینید: اختلا سن 10 ساله، تفاوت در ملیت، از لباس پوشیدن او خوشتان نمی‌آید. تمامی این فاکتورها در مشاوره پیش از ازدواج بررسی می‌شود و شما در این مشاوره متوجه خواهید شد که آیا می‌توانید با این تفاوتها کنار بیایید و زندگی کنید یا خیر.

سلام حدود یه سالیه ک با پسری 20ساله و خودم 16 ساله آشنا شدم که نمیدونم اون واقعا منو دوس داره یا نه و اینکه ایا میتونم بهش اعتماد کنم بهش میگم رابطمون رو رسمی کنیم اما اون میگه ک مشکل مالی دارم و باید یک سال صبر کنی بنظرتون میشه بهش اعتماد کنم و به پاش وایستم؟ هروقت که میپرسم ازش چطور بهت اعتماد کنم؟ میگه که من اونجور پسری نیستم من تا اخر باهاتم اما واقعا نمیدونم اعتماد کتم یا نه تصمیم گیری برام سخت شده😣

سلام دوست گرامی آیا سن 16 سالگی را زمان مناسبی برای ازدواج و انتخاب همسر می‌دانید؟ در این سن که اوج دوره نوجوانی است، هیجانات در سطح بالایی قرار دارد و برای انتخاب شریک زندگی زمان مناسبی نیست. در مورد رابطه و تصمیم‌گیری که اشاره کردید، نیاز دارید تا با مشاور صحبت کنید تا بتوانید مزایا و معایب صبور بودن و یا قطع رابطه را بررسی کنید و به تصمیم درستی دراین باره برسید.

سلام من دو ساله با یک پسری در ارتباطم الان 18 سالمه و اون هم همسن خودمه خیلی همو دوست داشتیم و اونم همیشه میگفت که عاشقه منه و من اولین عشقشم همه چی عالی بود همیشه برام وقت میزاشت اما الان حدودا دو هفته ای میشه که حتی گاهی روزا اصلا بهم پیام نمیده زنگ میزنم جواب نمیده مگه خیلی زنگ بزنم میگه نمی تونم حرف بزنم البته قبلا یک مدت سر کار نمیرفت الان داره میره میگه کار دارم وقتیم میگم رفتارت چرا اینجوریه میگه تو رندگیم یک مشکلاتی دارم از یک طرف کم محلیاش از یک طرف دیگم وقتی میگم رابطمون تموم کنیم اجازه نمیده میگه چرا اینجوری میکنی کار دارم بعدا فلان ساعت میام باهم حرف میزنیم اما سر ساعت که امد سلام علیک که تموم شد بازم غیب میزنه خیلیم دوسش دارم نمی دونم چیکار کنم

سلام دوست گرامی باید به دو موضوع توجه داشته باشید: 1) حساسیت زیاد شما به اینکه طرف مقابل مثل قبل نیست. 2)تغییراتی که به واسطه کار برای ایشان بوجود آمده و نتوانسته‌اند بین کار و رابطه عاطفی تعادل برقرار کنند. در هر دو حالت شما نیاز دارید تا با طرف مقابل صحبت کنید و هدفش را از تغییر رفتار متوجه شوید.

سلام من چند ساله با یک پسر در رابطه ام من 20 سال دارم و او 22 . حس میکنم توی رابطمون با اینکه فکر میکنم همو خیلی دوست داریم جزو اولویتاش نیستم و اونقدر که باید بهم اهمیت نمیده و کلا با اینکه کاریم نداره بکنه واسم کم وقت میزاره و میگه وقتم گرفته میشه و روزی 1 ساعت در مجازی حرف میزنیم و هفته ای یک بار 2 ساعت میریم بیرون و این به نظر من کمه و به خودشم گفتم میگه خانوادم نمیزارن بالاخره 22 سالشه بچه که نیست با من وقتی خونست با تلفن حرف نمیزنه و میگه مامان بابام شک میکنن و من نمیدونم چرا انقدر از مامان باباش میترسه یا بهانشه ولی خیلی این قضیه اذیتم میکنه حتی بهش گفتم توی مجازی وقت بیشتری واسم بزار میگه کارای مهمتردارم چند وقتم هست موقع بیرون رفتنمون همه ی کاراشو میکنه و اگه دیگه کاراش تموم شد بامن میاد بیرون و اصلا حس میکنم اولویتش نیستم حتی وقتی میگم منو به خانوادت معرفی کن میگه هر موقع خواستم باهات ازدواج کنم میگم ولی دوسش دارم به نظر شما ادامه دادن این رابطه درسته یا نه؟راه حلش چیه ؟

سلام دوست گرامی اشاره کردید چندسال است با ایشان در ارتباط هستید، آیا همیشه این مساله بین شما بوده است یا به تازگی اتفاق افتاده است؟ بحث اولویت بندی کردن در رابطه زمانی یک فرد را اذیت می‌کند که بخواهد تمام توجه خود را از طرف مقابل بگیرد. این مساله اگر در شما هست که به حضور ایشان احتیاج دارید، یعنی سرمایه‌گذاری بیشتری در رابطه انجام داده‌اید و برای آینده‌تان برنامه ریخته‌اید. آیا تا بحال برعکس این ماجرا اتفاق افتاده است که شما مشغول کارهای مهمتری از رابطه باشید و بخواهید او بعدا به شما زنگ بزند؟ دلیل این پرسش این است که شاید وابستگی شما به ایشان باعث شده است پس زدن‌های مکرر ایشان و وقت نگذاشتن‌هایش را دقیقا متوجه نشوید و دائماً اصرار کنید که او وقت بیشتری برای شما بگذارد. و از خود بپرسید که به چه دلیل در این رابطه که نیاز شما را به توجه برآورده نمی‌کند باقی مانده‌اید؟ رابطه عاطفی یکی از بخش‌های زندگی است نه تمام آن. بنابراین رفتاری که طرف مقابل‌تان انجام می‌دهند طبیعی است. برای دریافت راهنمایی بیشتر از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره دریافت کنید.

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه من ۱۶ سالمه و یک سالی هست که با یه پسر ۱۷ ساله که یکی از فامیل های دورمون هست در رابطه هستم اوایل دلم نمیخواست این رابطه شکل بگیره چون حس میکردم اون هنوز به اون صورت که باید به بلوغ نرسیده و نمیتونه درست تصمیم بگیره ولی به هر حال اون خودشو تو دلم جا کرد و من الان واقعا عاشقش هستم یه چیزی که ذهنم رو مشغول کرده اینه که اون با دیگران که صحبت میکنه خیلی ثابت قدم هست و قدرت تصمیم گیری خوبی داره ولی وقتی با منه ترجیح میده که حتی تو کوچیک ترین مسائل، من براش تصمیم بگیرم. به نظر شما این رفتارش خوبه یا مشکل ساز میشه؟ یه چیز دیگه هم که هست اون برای منم می‌تونه تصمیم بگیره و از بچگی تنها مونده و محبتی ندیده

سلام دوست گرامی سن هردوی شما پایین است و مطمئناً همانطور که اشاره کردید هم ایشان به بلوغ کافی نرسدیه و هم شما. نوجوانی دوره عشق‌های آتشین و بالاترین میزان هیجان است، پس دلیل عشقی که به ایشان پیدا کردید، سن شما نیز هست. تصمیم‌گیری یک مهارت است که این مهارت به مرور رشد می‌کند. شما می‌توانید وقتی از شما مشورت می‌خواهد، به او مشورت بدهید و همراهی کنید اما زمان تصمیم‌گیری بگویید: “تصمیم نهایی به عهده خودت است و مسئولیت این تصمیم را باید برعهده بگیری. “در واقع تصمیم‌گیری ارتباط نزدیکی با مسئولیت‌پذیری یک شخص دارد و میزان بلوغ و استقلال روانی او را محک می‌زند.

سلام من پنج ماهه که با پسری ارتباط دارم . از طریق مجازی آشنا شدیم . و راهمون از هم دوره و برای دیدنم خیلی مسافت طی میکنه تا بیاد و همدیگرو ببینیم. با اینحال هیچوقت شکایتی نکرده که من نمیتونم بیام. اما راستش رو بخوایید این آقا تقریبا طبق معیارهای من نیست مثلا اینکه من دوست ندارم با دخترا صمیمی بشه و تا حدودی کنترلش کرده ولی احساس میکنم کامل کامل کنترلش نکرده بیشتر فالواینگ های اینستاگرامش دخترا هستن .. با اینکه میدونم دوسم داره ولی گاهی مشکوک میشم بهش .. منم اونو دوست دارم. یه بار هم ازش خواستم جدا شیم ولی اعتراض کرد و توضیح و توجیه آورد که با هیچ دختری صمیمی نیست .. بنظر شما ادامه این رابطه صحیحه؟؟ لطفا جوابمو بدین و کمکم کنید واقعا به کمکتون احتیاج دارم

سلام دوست گرامی اشاره کردید طبق معیارهای من نیست، پس چگونه 5 ماه این رابطه ادامه پیدا کرده است؟آیا تمایل به کنترل کردن او را دارید؟ چون هیچ فردی بعد از رابطه به میل شما تمام و کمال تغییر نمی‌کند. شما با هم در فضای مجازی آشنا شدید و احتملاً وجود دختران دیگر هم در ضفحه اینستاگرام ایشان، امنیت شما را به خطر انداخته است. اما در مورد مشکوک بودن، آیا شما حرکتی یا رفتار خاصی از او دیده‌اید؟ یا فقط چون دختران دیگر در صفحه‌اش هستند، شما ترسیده‌اید؟ بهتر است از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره دریافت کنید تا علت ریشه‌ای شک شما بررسی شود. تعهد و صمیمت به مرور در رابطه شکل می‌گیرد و چون رابطه شما نیز از راه دور است، این مساله به این شک شما دامن زده است.

سلام.من چندماه هس با یه پسری دوستم خانواده هامونم در جریان هستن چون سن دوتامون پایینه گفتن تا چندسال صبر کنید بعد برای ازدواج میریم جلو .. . مدتیه که حس میکنم مثل قبل با شور و هیجان با من حرف نمیزنه همش گیر میده که آرایش نکن یا …… بعد وقتی من فقط ازش به کار میخام میگم پیش دوستات نرو فوری دست پیش میگیره که شکاک شدی بداخلاق شدی داری منو از خودت دور میکنی من وقتی ازش میپرسم مثلا کجایی چه خبر چیکار میکنی میگه مگه تو بازرسی تو هنوز بچه ای هنوز فکرت بچه گونست که به من شک داری نمیدونم واقعا چیکار کنم

سلام دوست گرامی جواب شما در واقع در سوال خودتان هست. سن پایین می‌تواند واکنش‌های هیجانی و دلخوری‌های زیادی در رابطه عاطفی بوجود بیاورد. نیاز هست تا شما پختگی بهتری برای ارتباط با ایشان داشته باشید و شیوه بیان درخواست‌های خودتان را به شکل درست‌تری یاد بگیرید. گیر دادن او، شک‌های شما و رفتارهایی از این دست، یعنی هنوز به بلوغ عاطفی نرسیده‌اید. پس اگر می‌خواهید این رابطه به سرانجام خوبی برسد، حتماً از کمک مشاور و روانشناسان رادیو عشق استفاده کنید.

سلام خسته نباشید من ۲۶ سالمه مطلقه هستم با یه اقا پسر ۲۸ ساله سه ماهه رابطه دارم خیلی به طرز صحبت کردنم گیر میده من خیلی دوسش دارم ولی این گیر دادناش منو اذیت میکنه وقتی میگمو میخندم باهاش میگه حتما یه غلطی کردی که میخوای من متوجه نشم معمولی باشم میگه خسته کننده ای حرف بزنم میگه زیاد حرف میزنی ساکت باشم میگه حرف نداری برای چی زنگ زدی موندم به چه سازش برقصم امروز اینارو بهش گفتم حرفاشو گردن نمیگیره تا بخوام حرف بزنم بهم میگه چرا فاز زنو شوهری گرفتی نمیدونم چکار کنم بهم میگه چون تازه جدا شدی از شوهرت، فک میکنی من شوهرتم که با من اینجوری صحبت میکنی حتی اگه جوری که خودش بخواد رفتار کنم بهم میگه الان یعنی داری ادای ادم خوبارو در میاری دارم دیونه میشم نمیخوام از دستش بدم ولی این کاراش داره اذیتم میکنه لطفا یه راه حلی بهم بدین ممنون میشم

سلام دوست گرامی روایتی که شما بیان کردید، بیشتر از اینکه یک رابطه متسحکم باشد، شبیه به یک سوء استفاده است. ابتدا علت علاقمندی خودتان را مشخص کنید که به چه دلیلی در رابطه با ایشان مانده‌اید. سپس هدف‌های خودتان را به صورت شخصی با هدف‌های ایشان در رابطه را بسنجید. اگر قرار نیست که رابطه جدی بین شما شکل بگیرد، پس باید تصمیم قطعی خود را بگیرید که آیا می‌توانید بدون داشتن هدفی به این رابطه ادامه دهید یا خیر؟ اشاره کردید نمی‌خواهید از دستش بدهید، آیا این ترس از تنهایی است؟ انتخاب دوم پس از طلاق واقعاً مهم است و نباید به بخاطر ترس از تنهایی، حاضر به بودن در رابطه‌ای باشید که در آن احترام شما حفظ نمی‌شود. برای یادگیری اصول تقویت رابطه و مدیریت صحیح آن، از مشاوران رادیو عشق، وقت مشاوره دریافت کنید.

سلام خسته نباشید دوست پسر من کافه دار هست من خیلی تو این مورد حساس میشم فقط فکرم میره اونجا گاهی، ولی دوست پسرم اصلا پسر هیزی نیست و بهش اعتماد کامل دارم ولی خیلی مشکل دارم با شغلش ولی اون خیلی کارشو دوست داره و با عشق و علاقه کار می‌کنه نمی‌دونم چیکار کنم!

سلام دوست گرامی سوال شما چند بخش دارد: 1.شغل طرف‌مقابل 2.احساس خطر در شما 3.نحوه بیان نگرانی و درخواست اگر رفتار ناشایستی از ایشان ندیده‌اید نیازی نیست که نگران باشید اما گاهی این احساس خطر و یا حساسیت شما، ناشی از یک نیاز برآورده نشده است. یعنی وقتی شما دچار ترس می‌شوید باید از خودتان بپرسید: من در چه زمینه‌ای نیازم برآورده نشده؟ آیا این یک احساس درونی است که من حساس شدم یا واقعاً طرف مقابلم رفتار بدی انجام داده است؟ و بهتر است برای بیان این نگرانی به طرف مقابل درست و منطقی رفتار کنید. اگر به او اعتماد نداشته باشید، وضعیت رابطه سرد می‌شود. بنابراین بهتر است برای آموختن مهارت های مختلف در رابطه مثل اعتمادکردن از مشاوره استفاده کنید.

سلام من ۵ ساله با پسری تو رابطه هستم و همه ی خانواده و فامیل از این موضوع باخبرن و قصدمون ازدواجه اما الان رابطمون خیلی معمولی شده و فقط حرفای روزمره عادی بینمون رد وبدل میشه و دیگه مثل قبل شور و هیجان نداره و من از این موضوع خیلی ناراحتم و اذیت میشم و یک مشکلی هم دارم این که خیلی بد بین و شکاک شدم و مدام آنلاین بودنشو چک میکنم و تو سرم هزارتا فکر میکنم که نکنه با یکی دیگه داره چت میکنه و….اول از همه خودم خیلی اذیت میشم لطفا راهنماییم کنین من ۱۸ سالمه و اون ۲۲

سلام دوست گرامی عادی شدن در همه رابطه ها اتفاق می‌افتد و فقط کسانی که مهارت حفظ رابطه را دارند می‌توانند رابطه پخته‌تری داشته باشند. اشاره کردید از 5 سال پیش وارد رابطه شدید، یعنی وقتی سن شما 13 سال بود و ایشان هم 17 ساله بودند. یعنی هردو در اوج سن نوجوانی بودید و این سن برای انتخاب شریک عاطفی مناسب نیست. پس طبیعی است که هیجانها کاهش پیدا کند. برای رفع شک ها باید مهارت یاد بگیرید تا بتوانید بدون احساس اضطراب و داشتن جرات مندی نیازهای خود را به طرف مقابل بگویید.

سلام من ۵ ساله که با پسری در رابطه هستم و خانوادش و همه فامیل هاش از این موضوع با خبر هستن اما دیگه مثل قبلا خیلی خوب و رمانتیک باهام رفتار نمیکنه یا حساس نیست و من هم مدام بهش شک دارم و همش چکش میکنم که چه زمانی انلاین میشه یا ممکنه الان با کی چت کنه و…و این موضوع بیشتر خودمو آزار میده و من زیاد به روش نمیارم.رفتارهاش خیلی معمولی هست و من از این موضوع خیلی ناراحتم نمیخوام بهش بگم تا فکر کنه آویزونشم یا دلم میخواد مدام کنارم باشه.لطفا راهنماییم کنین

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. مطمئناً چون طول مدت رابطه شما طولانی شده است، هردو تغییر کرده‌اید و رابطه نیز در یک سطح باقی نمی‌ماند. آیا تابحال این نیاز خود را با او مطرح کردید که نیاز به توجه بیشتری دارید؟ به چه دلیلی رابطه تا این مدت طولانی شده است؟ تا چه زمانی قرار است رابطه به این شکل باقی بماند، در واقع هدف نهایی از این رابطه چیست؟ اینها سوالاتی است که به پاسخ آنها به راهنمایی دقیق شما کمک خواهد کرد. شما می‌توانید از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام من مدتیه که با دوس پسر قبلیم دوباره با هم دوست شدیم و ایشون امشب بهم گفتن که مکلمه های ما حوصله سر بره و خسته کننده اس من نمیدونم منظورش از این حرف چی بوده و چی میخواسته بگه ولی میخوام بدونم کا باید چیکار کنم تا بتونم از این وضعیت خارج شم ممنون میشم که اگه کمکم کنید من منتطر جوابتون هستم

سلام دوست گرامی تابحال از خود طرف‌مقابل‌تان پرسیده اید که از زدن چه حرف‌هایی در مکالمه احساس خستگی می‌کند؟ مکالمه های ما وقتی صرفا صرف مسائل روزمره باشد، این اتفاق می‌افتد. چون از کیفیت رابطه شما مطلع نیستیم و اینکه چگونه رابطه بهم خورده و همچنین به چه طریق به رابطه بازگشته‌اید، تمام این عوامل باید بررسی شود تا بدانیم به چه علت این خسته کننده بودن بوجود آمده است. اما در کل بهتر است که علاوه بر موضوعات روزمره در مکالمات، با شور و هیجان بیشتری درباره آینده، اهدافی که دارید و همچنین از اهداف او بپرسید.

سلام دختری۱۹ ساله هستم با اقا پسره۲۳ساله تو رابطه هستم الان ۲ ساله میشه که باهم هستیم ولی داخله رابطه بامن کمی سرد برخورد میکنه به بقیه بیشتر توجه میکنه تا من و زیاد برای من وقت نمیزاره میدونم دوستم داره ولی جوری باهام رفتار میکنه انگار زیاد واسش مهم نیستم ما همیشه سر این موضوع دعوا داریم میشه راهنمایی کنید چجوری باهاش رفتار کنم که اخلاقش خوب شه باهام لطفا؟

سلام دوست گرامی. به نظر می رسد حس می کنید در رابطه اولویت شما نیستید. ابتدا بررسی کنید که این نیاز به توجه بیشتر در شما از کجا نشات می گیرد؟ ایا دوست دارید دائما طرف مقابل کنار شما باشد و به دیگران (برای مثال خانواده) رسیدگی نکند؟ آیا تابحال این نیاز را مطرح کرده اید؟ شیوه بیان خواسته هایتان باید بیشتر بررسی شود. به همین دلیل بهتر است از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

توروخدا یه پیشنهاد بهم بدید داره این رابطه خراب میکنه داره با سیاست پیش میره مثلا میگه همه کارتونو درست میکنم ولی برعکس حرفش عمل میکنه. یه چندی وقتی هم رو مخ زندگیم رفته. از ساده بدون ما دوتا داره استفاده میکنه توروخدا بگید چجوری با زندگیم رفتار کنم که نقشه هاش خراب بشه. ذات نداره. 17سال با خانواده من رفت و امد داره و زندگیمم فامیلشونه. از اونطرف میخواد کات کنه چون میدونه ازطرف من نمیتونه کاری کته. خواهش میکنم جواب بدید

ببخشید خب من چجوری پشتش باشم یه نفر میخواد رابطمونو خراب کنه خیلی سیاست داره ب نظرتون چجوری نقشه هاشو خراب کنم. خواهش میکنم راهنمایی کنید

توروخدا یه پیشنهاد بهم بدید داره این رابطه خراب میکنه داره با سیاست پیش میره مثلا میگه همه کارتونو درست میکنم ولی برعکس حرفش عمل میکنه. یه چندی وقتی هم رو مخ زندگیم رفته. از ساده بدون ما دوتا داره استفاده میکنه توروخدا بگید چجوری با زندگیم رفتار کنم که نقشه هاش خراب بشه. ذات نداره. 17سال با خانواده من رفت و امد داره و زندگیمم فامیلشونه. از اونطرف میخواد کات کنه چون میدونه ازطرف من نمیتونه کاری کته. خواهش میکنم جواب بدید

سلام. خسته نباشید. من بعضی وفتا بدون منظور ناراحتش میکنم. گاهیم اون منو ناراحت میکنه. نمیدونم چجوری باید باهاش برخورد کنم

لطفا پیشنهادتون برام بگید

دوست عزیز سلام

بهتره یک بررسی کنید و ببینید چه حرف‌ها و رفتارهای شما موجب آزار و ناراحتی ایشون می‌شه؛ با شناسایی اون‌ها می‌تونید تعدادشون رو کم کنید؛ به عبارت دیگه، وقتی ما بدونیم چه کارها و رفتارهاییمون باعث ناراحت کردن فرد مقابل می‌شه، راحت‌تر می‌تونیم کنترل و مدیریتش کنیم. در مورد رفتارهای ایشون هم سه تا کار می‌تونید انجام بدید: اول اینکه، بعضی وقت‌ها ما از دست دیگران ناراحت می‌شیم چون حرف‌ها و رفتارهاشون رو به صورت نادرست تفسیر می‌کنیم؛ مثلا ممکنه ایشون بگن: “امروز حوصله صحبت کردن ندارم” و شما تو ذهنتون این حرف رو این شکلی تفسیر کنید: “دیگه تو رو دوست ندارم!”. در صورتی که ممکنه ایشون فقط سرش شلوغ باشه یا … . بنابراین، اول بررسی کنید و ببینید چقدر از ناراحتی‌هایی که دارید به خاطر تفسیرهای اشتباه خودتون هست. دوم اینکه، باید بدونید ما هیچ‌کس رو نمی‌تونیم تغییر بدیم، جز خودمون و اینکه تو هر رابطه عاطفی‌ای شرایطی پیش میاد که آدم‌ها از دست هم ناراحت می‌شن ولی به این معنی نیست که همدیگه رو دوست ندارن یا … . بنابراین، یه جاهایی شما برای حفظ رابطه بهتره از برخی مسائل چشم‌پوشی کنید. (البته مسائلی که آسیب‌زا نیستند) سوم اینکه، اگه بررسی کردید و دیدید مشکل تفسیر اشتباه شما نیست و یا اینکه مساله‌ای نیست که بشه پذیرفتش، از روش ابراز وجود استفاده کنید. اما ابراز وجود چطوریه؟ روش درست ابراز وجود: ما در هر موقعیتی می‌تونیم سه پاسخ داشته باشیم: 1. پاسخ منفعلانه 2. پاسخ پرخاشگرانه 3. پاسخ جرات‌ورزانه

پاسخ منفعلانه به این گفت‌وگو توجه کنید:

سعید: «من خستم، نمی‌تونم بیام خونه مادرت، خودت برو.» بهار: «باشه عزیزم، اشکال نداره.»

این گفت‌وگو به طور کلی هیچ اشکالی نداره، اما بیاین فرض کنیم که بهار از این رفتار سعید خیلی ناراحت شده ولی هیچی نگفته که مشکلی پیش نیاد. حالا اگه این روند دایم تکرار بشه و بهار دایما حرف خودشو بخوره، فکر می‌کنید چه اتفاقی میافته. یا یه روزی می‌رسه که بهار دیگه نتونه تحمل کنه ولی اینبار نه آروم، بلکه خیلی طوفانی با سعید برخورد می‌کنه؛ یا، تا آخرش فکر می‌کنه باید نیازهای دیگران رو اولیت قرار بده و خودش رو فراموش کنه و این باعث کلی مشکلات مختلف مثل افسردگی و … می‌شه.

پاسخ پرخاشگرانه این پاسخ احتمالا بیشتر آشناست، مثلا فرض کنید بهار تو مثال بالا چنین جوابی بده: «یعنی چی که نمیای؟؟؟ چطور خونه مامان خودت همیشه حالت خوبه و می‌ری، نوبت مامان من که رسید …». قطعا خودتون حدس می‌زنید که بعدش چی می‌شه …

و اما پاسخ جرات‌ورزانه به طور کلی آدم‌ها بیشتر با این دو نوع پاسخ آشنان که دیدیم تقریبا هیچ کدومش ما رو به نتیجه نمی‌رسونن. اما، یه روشی وجود داره که بین این دوتاست و احتمالا تاثیرش خیلی بیشتر از دو تا مورد قبلیه (البته صد در صدی وجود نداره، فقط احتمالا جواب گرفتن رو بالا می‌بره). حالا چرا می‌گیم که این روش بینابینه، چون برعکس حالت منفعلانه شما حرفتونو می‌زنید، ولی دیگه نه مثل حالت دوم با پرخاشگرِی، بلکه با آرامش.

اما حالا سوال این هست که چطوری صحبت کنیم؟

خودتون رو جای فرد مقابل بزارید. اولین قدم برای یه گفت و گوی جرات‌ورزانه خوب اینه که بتونید خودتونو جای فرد مقابل بزارید. سناریوهای مختلف رو بررسی کنید و ببینید کدومشون کمترین ناراحتی رو برای فرد مقابل ایجاد می‌کنه. گاهی وقت‌ها، به دلیل ناراحتی‌هایی که وجود داره، آدم‌ها بدشون نمیاد با یکی دو تا کنایه، طرف مقابل رو کمی آزار بدن. اما، یادتون باشه که اولا این کنایه‌ها ممکنه باعث ناراحتی‌های طولانی‌تری بشه و این که شما در نهایت به هدف اصلی‌ای که می‌خواستید هم نمی‌رسید و راه به جایی نمی‌برید.

شرایط را درست توصیف کنید. حالا باید یه جمله خیلی کوتاه برای توصیف شرایط داشته باشید. یادتون باشه، خیلی کوتاه و بدون قضاوت و کنایه. مثلا: سعید جان، وقتی می‌گی خونه مادرم نمیای، … .

یه چیزی که اینجا باید بهش توجه داشته باشید، همین کلمه جان یا مشابه اون هست. یادتون باشه، از کلماتی استفاده کنید که در حالت معمولی هم استفاده می‌کنید، اگه همیشه بهش نمی‌گید «جان»، استفادش تو اینجا، اوضاع را بدتر می‌کنه. درست مثل زمان‌هایی که بعضی‌ها تو دعوا به طرف مقابلشون می‌گن: «ببین مهندس!»

دنبال احساستون بگردید. قدم بعدی اینه که ببینید خودتون از کاری که فرد مقابل کرد چه احساسی پیدا کردید. سعی کنید برای احساستون اسم انتخاب کنید. مثلا توی اینترنت بگردید و لیست احساسات رو پیدا کنید و ببینید که کدومشون حال اون موقعتون را بهتر توصیف می‌کنه؛ مثلا غم، آزردگی و … . چرا می‌خوام دنبال احساستون بگردید، چون شما هیچ‌وقت نمی‌تونید با احساس فرد مقابلتون مخالفت کنید. مثلا اگه کسی بگه” «من فکر می‌کنم که …»، شما می‌تونید دلایلی بیارید که بهش بگید اشتباه فکر می‌کنه. اما وقتی بگه: «من احساس می‌کنم که …»، دیگه هیچ کس نمی‌تونه بگه اشتباه احساس می‌کنید!!!

ببینید کارش چه تاثیری روی شما می‌گذاره. مثلا در همین مثال، بهار ممکنه فکر کنه که نیمدن سعید به معنی اینه که خیلی به اون و خانوادش، اهمیت نمی‌ده. حالا باید بهار فکر کنه که تو چه جمله‌بندی‌ای این حرف رو بزنه که سعید ناراحت نشه ولی در عین حال، حرفش را هم زده باشه.

حالا می‌خوام با کمک این چهار تا نکته، با آرامش (نکته مهمش اینه که در گفته‌هاتون آرامش باشه، ولی بی‌تفاوتی نه) و کوتاه حرف خودتون رو بزنید. مثلا: «سعید جان، وقتی می‌گی خونه مادرم نمیای، من ناراحت می‌شم، چون دلم می‌خواد خونوادم بدونن که تو هم به اونا علاقه داری.»

یادتون باشه، هر انتقادی، حتی با این نوع کادوپیچی شدش، ممکنه در طرف مقابل حس منفی ایجاد کنه. به همین دلیله که می‌خوام خیلی کوتاه و آروم حرفتون رو بزنید و بعد از اون به فرد مقابلتون اجازه بدید حرف بزنه یا فکر کنه و شما دیگه چیزی بهش اضافه نکنید.

سلام خانمی هستم ۳۴ ساله مطلقه و دارای دو فرزند حدود ۹ سال هست که از همسرم و جدا شدم و با بچه هام زندگی میکنم و در این مدت رابطه عاطفی نداشتم الان مدت ۱۰ ماه هستش که با یک آقای ۳۹ ساله آشنا شدم و قصد داریم که در سال آینده با هم زندگی رو شروع کنیم فقط یک مشکلی دارم من که برام حل شدنی نیست من بیش از حد به طرفم محبت میکنم و همیشه سعی میکنم مشکلاتشو حل کنم همیشه پشتش هستم و حتی خیلی وقتها از زندگی خودم زدم که ایشون مشکلاتش حل بشه ولی جالب اینجاست که این آقا یک مدتیه بهونه گیر شدن و حرفهای میزنن که فقط بی احترامی کردنه ایشون اطلا و ابدا اهل حرف زدن و گفتگو نیستن با کوچکترین مشکلی قهر میکنن یک سری طرز فکر دارن که با درک و فهم من همخوانی نداره و بسیار هم لج باز و کله شق ، وقتی که میخوام یک چیزی رو توضیح بدم فوری میزنه تو ذوقم یا میگن که من بحث و دعوا دوست دارم و غیره لطفا راهنماییم کنید که چه کار کنم البته اینم بگم که به نظر خودم زیاد از حد معمول من در دسترس این آقا بودم و زیاد از حد بهش توجه داشتم که الان اینجوری شده و دویت دارم که شما هم به عنوان یک کارشناس راهنمایم کنید ممنونم .

دوست عزیز سلام

به دلیل حساسیت موضوع ازدواج (به خصوص با توجه به شرایط شما که یکبار ازدواج رو تجربه کردید و دو فرزند هم دارید)، پیشنهاد می‌کنم اینبار بدون مشاوره قبل از ازدواج، به ازدواج فکر نکنید. باتوجه به مسائلی که گفتید هم شما و هم ایشون نیاز به مشاوره دارید، چون این موارد قطعا در آینده براتون آسیب‌زا خواهند بود. هم مدل ارتباطی که شما با ایشون دارید (یعنی توجه و از خودگذشتگی‌های بیش‌از حد) و هم رفتارهای ایشون. یادتون باشه، شاید شما بتونید با چند یادگیری تکنیک ساده و چند جلسه مشاوره، رابطه خوبی برای خودتون ایجاد کنید ولی اگه نرید … .

سلام وقتى برایم مىگوىىد که دوستت دارم دىوانه ات هستم و عاشقتم پس چرا وقتى در کنارش نىستم در مقابلم بى توجہ است زود زود زنگ نمىزند مسج نمىکند دلىلش چىست?

دوست عزیز سلام

مدل نشان دادن علاقه و ابراز احساسات در بین خانم‌ها و آقایان تا حدودی با هم متفاوت است؛ و اکثر آقایون ارتباط از طریق مجازی رو خیلی ترجیح نمی‌دن. اما چی کار می‌شه کرد؟ پیشنهاد می‌دم یکبار در این مورد باهاشون صحبت کنید و بهشون بگید که دوست دارید زمان‌هایی رو هم ایشون بهتون زنگ بزنن یا دلتون می‌خواد این حرف‌ها رو بشنوید. یعنی یکبار (خیلی زیاد نه)، بهشون به طور شفاف درخواستتون رو مطرح کنید. به علاوه، این مقاله رو هم در رادیو عشق بخونید: “چی کار کنم که هر روز بهم زنگ بزنه؟”

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

در این ویدیو از جعبه ابزار ذهنی، به شما می گوییم چطور با یک پسر خجالتی دوست شوید و روش موثری را برای برقراری ارتباط با پسرهای خجالتی به شما آموزش می دهیم
www.mindtoolbox.ir

در این ویدیو از جعبه ابزار ذهنی، به شما می گوییم چطور با یک پسر خجالتی دوست شوید و روش موثری را برای برقراری ارتباط با پسرهای خجالتی به شما آموزش می دهیم
www.mindtoolbox.ir

بزارين يه چيزي رو بگم. هر پسري که به هر دختري در حالت عادي نزديک ميشه و فرضا ميخواد سر صحبت رو باز کنه, کامپيوتر ذهني دختر شروع به انجام محاسبات ميکنه و سعي در پيشبيني اهداف پسر از صحبت کردن رو ميکنه و معمولا اولين چيزي که به ذهنش ميرسه اينه : “سکس!”. و هيچ دختري خوشش نمياد که يه پسر به اون به چشم يه موجود براي اهداف جنسي نگاه کنه. و طبيعتا اولين جواب اينه “نه!”.

خوب! پس چرا دخترها با پسرها دوست میشن؟! معلومه! چون يک درصد احتمال ميدن که اين پسر ميخواد با اونا “دوست” بشه. وقتي که من توي خيابون راه ميرم پيامهاي نامرئي زيادي رو روي هوا ميبينم که دخترها ميفرستن : “من به يه دوست احتياج دارم!”. “کسي نيست که تو غم من شريک باشه؟”. “کسي هست که منو به خاطر خودم بخواد؟!”.

پس بايد دوست شدن با دخترها آسون باشه؟ کاملا درسته!!! در حقيقت آسون تر از دوست شدن با يه پسره! شما فقط کافيه بتونيد اين پيام رو تو لحظات اول به دختر منتقل کنيد : “من ميخوام با تو دوست باشم”. اما خوب, اينو که نميشه همينجوري گفت, بايد يه روش غير مستقيم براي اين کار پيدا کرد. يکي از راههاي نشون دادن اين کار اينه که چيزي در خود دختر و يا موقعيت فعلي پيدا کنيد که به جنسيت, ظاهر و يا هر چيزي که بشه ازش برداشت علاقه جنسي کرد ربطي نداشته باشه. مثلا از دخترها کمک بخواين!!! دخترها عاشق اينن که براي پسرها نقش فرشته نجات رو بازي کنند و معمولا در اين حالت گارد دفاعي خودشونو پايين ميارن. مثلا در يک کتابفروشي با دختري که مشغول ورق زدنه کتابيه در مورد اون کتاب سوال کنيد, خودتونو به کتاب و نه به اون علاقه مند نشون بدين. نشون بدين که حداقل توي اون لحظه خاص براتون مهم نيست که دارين با يه دختر صحبت ميکنيد! دخترها اينو ميفهمن و به شما اعتماد پيدا ميکنن.

حالا قسمت بعدي چيه؟ اولا شما بايد در مرحله اول تونسته باشين يه کانال ارتباطي براي تماسهاي بعدي ايجاد کرده باشين که احتمالش خيلي هم کم نيست. واسه اينکه کاملا نشون بدين که منظور بدي ندارين, يه دليل قاطع براي تماس بعديتون داشته باشين, مثلا “حتما در اين مورد تحقيق کن و خبرشو به من بده. منتظرم”. اينطوري دختر از زنگ زدن به شما احساس ناخوشايندي نداره. تو تماسهاي بعدي به هيچ وجه هدف رو گم نکنيد, باز هم بايد يک دليل محکم براي ملاقات بعدي پيدا کنيد. محکم! مثلا “من به اون کتاب نياز فوري دارم, اگه بتوني براي يه روز بهم قرضش بدي تا ازش کپي بگيرم, ممنون ميشم”. يادتون باشه که تلفنهاي اين مرحله بايد کوتاه, دوستانه اما بدونه مخ زني, و کاملا مرتبط با موضوع اوليه باشه. حتي لحن حرف زدنتون بايد طوري باشه که انگار دارين با يه پسر صحبت ميکنيد! (البته کاملا مودبانه ! ! !)

چطور با یک پسر دوست شویم

بعد از يه مدت ارتباط, به قسمت حساس ماجرا ميرسيم, شما بايد از مرحله آشنايي به مرحله دوستي بريد! اين کار آسون ولي نسبتا حساسيه. بايد بهش نشون بدين که اونو به عنوان يه دوست قبول کردين. باهاش درد و دل کنيد! جدي ميگم, مثلا نشون بدين که ناراحتين و وقتي از شما دليلشو پرسيد بگين که یه مشکلی دارين و ازش هم فکری بخواین …

این می تواند احساس خیلی از شماها باشد: خسته شده اید. احساس می کنید که هر کاری که لازم است را برای به دست آوردن زنی بااصالت با ویژگی های ممتاز انجام می دهید اما خانم ها به شما جواب نمی دهند. تصور شما این است که خانم ها معمولاً دنبال مردی کامل هستند که در واقعیت وجود خارجی ندارد.

اما اگر از دوستان دخترتان سؤال کنید، مطمئناً پاسخ دیگری دریافت خواهید کرد. درست است که آنها زیبایی ظاهری، جذابیت و رمانتیک بودن را در مرد ایدآلشان دوست دارند، اما آنقدرها هم که شما فکر میکنید درگیر این مسائل نیستند. اگر میخواهید بدانید واقعاً به چه فکر میکنند، به مطالب زیر توجه کنید.  کمی احترام بگذارید. وقتی نوبت به احترام گذاشتن به خانم ها می رسد، مردهای ایرانی فرقی با بقیه مردهای جهان ندارند. خانم ها وقتی بشنوند که طرفشان در مورد زنان دیگر غیرمحترمانه صحبت می کند، خیلی سریع عقب می کشند. من با مردان زیادی روبرو بوده ام که به خاطر اینکه علاقه ای به من نداشتند، به خودشان اجازه میدادند که وقتی زن زیبایی می بینند آنها را جذاب قلمداد کنند یا زنانی که جذابیت کمتری دارند را به عناوین ناخوشایند بخوانند. حتی اگر این نحوه صحبت کردن به صورت شوخی هم بیان شود، باز اگر خانم ها ببینند که طرفشان زنان را نوعی شیء قلمداد میکند، آزرده خاطر خواهند شد.  مردها به صورت های دیگر هم می توانند احترامشان را به خانم ها نشان دهند. وقتی در را برای خانم ها باز می کنند، به آنها صندلی تعارف می کنند، یا او را تا اتومبیلش همراهی می کنند، در نظر خانم ها بسیار مؤدبانه می آید. اکثر مردها وقتی با یک خانم قرار ملاقات میگذارند، چنین رفتارهایی از خود نشان می دهند، اما با دوستان دختر معمولیشان چنین برخوردی ندارند.  با همه مهربان باشید. ممکن است تعجب کنید اگر بفهمید که خانم ها شما را حتی در عادی ترین برخوردهایتان با دیگران هم ارزیابی می کنند. آنها نه تنها به رفتار شما با خودشان، بلکه به نحوه برخورد شما با دیگران هم توجه می کنند. مهربانی، بخشندگی، و خدمت رسانی، از دیدگاه آنها خصوصیاتی قابل تحسین است. به دنبال مشاوره و راهنمایی های معنوی باشید. خیلی از مردها از اینکه میبینند خانم ها به دنبال مردان باایمان و معنوی هستند تعجب می کنند. آنها تصور می کنند که ایدآلی که خانم ها دنبال آنند، وجود ندارد اما من از زبان خانم های زیادی شنیده ام که این ویژگی برایشان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. خانم ها معتقدند که افراد باایمان و متقی، در ازدواج هم کمتر مرتکب گناه می شوند و بیشتر می توان به آنها اعتماد کرد.  

خانواده تان را دوست داشته باشید. خانم ها همچنین به نحوه برخورد آقایون با مادر، خواهر و حتی مادربزرگشان هم دقت میکنند. آنها از اینکه می بینند مردی با زنان خانواده خود نیز رفتار خوبی داشته و به آنها علاقه دارد، احساس امنیت بیشتری میکنند و تاحدودی مطمئن می شوند که با آنها نیز رفتاری پایین تر از آن نخواهند داشت.  ازدواج را جدی بگیرید. برای خیلی از آقایون، ازدواج چیزی است که هیچوقت از آن صحبت نمی کنند. حتی اگر در خیالشان باشد که یک روز ازدواج کنند، معلوم نیست که هیچ برنامه ای برای آن داشته باشند.  یکی از دوستان من یکسال پیش ازدواج کرد. کمی بعد از ازدواجشان اتفاقی برای آنها افتاد که مجبور می شدند به فرانسه رفته و آنجا زندگی کنند. بعد از سه ماه دیدم که آماده رفتن شده اند. وقتی از او پرسیدم که چطور به این سرعت توانستند مشکلات مادیشان را حل کرده و برنامه رفتن را جور کنند، دوستم رازی را با من در میان گذاشت. او گفت که همسرش از سالها قبل از ازدواج برای زندگی خانوادگی خود در آینده پس انداز میکرده است، به همین ترتیب بوده که توانسته بود بدهی شهریه دانشگاه او و همچنین ماشین های هردوشان را بپردازد.  من واقعاً چنین دوراندیشی را تحسین می کنم. بااینکه همه ی آقایون ممکن است قادر به رسیدن به چنین اهداف مالی نباشند، اما برداشتن قدم هایی کوچک هم که به خانم ها نشان دهد خود را برای ازدواج آماده می کنند،  هم خوب است.  یکی دیگر از نشانه های میل به ازدواح، آمادگی پذیرفتن مسئولیت است. خیلی از مردها می خواهند با همان آزادی و بی بند وباری که در دوران دانشگاه داشتند، تا آخر عمر زندگی کنند و از قبول مسئولیت های جدید سر باز می زنند. این آدم ها باید بدانند که خانم ها دنبال یک پسربچه نیستند، آنها دنبال مرد زندگیشان هستند، کسی که بتواند از آنها حمایت کرده و از خیلی جهات تامینشان کند.  پیشقدم شوید. وقتی از خانمی خوشتان می آید و احساس او را نسبت به خودتان نمی دانید، این شما هستید که باید پیشقدم شوید. خیلی از مردها را می شناسم که از روی غرور هیچوقت جلو نمی روند و از باب آشنایی را با زن مورد علاقه شان باز نمی کنند. خیلی دیگر از اینکه طرف مورد نظر دست رد به سینه شان بزند می ترسند و جلو نمیروند. گروه اول باید بدانند که با غرور هیچوقت به آنچه میخواهند، نمی رسند و گروه دوم هم باید به خدا توکل داشته باشند و بدانند اگر خواست خدا در آن باشد، حتماً موفق می شوند.  ریسک کنید. خیلی اوقات مردها باعث می شوند که رابطه شان بر هم بخورد چون وقتی که نوبت به تصمیم گیری می رسد، اقدامی نمی کنند. آنها باید بدانند که شجاعت و جسارت مردان برای خانم ها ارزش زیادی دارد. با طرفتان روراست باشید و حرفی که می خواهید بزنید را بدون این پا و اون پا کردن به او بگویید. رک و راست بودن همیشه مورد تحسین خانم ها بوده است.  شما آقایونی که فکر میکنید خانم ها به دنبال مرد کامل و رویایی توی قصه ها هستند، بدانید که اشتباه می کنید. شما تصور درستی از خواسته های خانم ها ندارید. آنها به دنبال مهربانی و محبت، احترام و توجه، و صداقت و ابتکار عمل هستند. آنها به دنبال آن مرد کاملی هستند که درون شما وجود دارد، پس معطل نکنید.

سر چه موضوعاتی توجه دخترها رو جلب کنیم

حالا بریم سراغ این که چطور می شه توجه دختر ها رو نگه داشت و روی اون ها تاثیر گذاشت . به مثال ها توجه کنید :طالع بینی: این یکی از قوی ترین وسایلی که می تونید همیشه راجه بهش صحبت کنید و باعث می شه دختر ها یک جورهایی باهاتون راحت بشن و یه حالت مرموز و در عینه حال قابل اعتماد بهتون میده. حتما در مورد خصوصیات اخلاقیه ماه های مختلف بخونید.ایده های قابل استفاده: حتی می تونید از طالع بینی برای شروع صحبت استفاده کنید. برید جلو بپرسید سلام شما متولد مثلا خرداد نیستید. اگر تو خال زده باشید که عالیه ، طرف کف می کنه و بعد می تونید کلی چرند ببافید به هم که رفتارش چطور باعث شده همچین حدسی بزنید و … اگر هم نباشه احتماله زیاد خواهد بپرسید چطور و باز می تونید کلی پرت و پرت بگید.استفاده ی بهترش اینه که بعد از آشنایی اینو سوژه صحبت کنید..                                                                                                         خط شناسی: این هم می تونه هم سوژه ای برای سر حرف رو باز کردن باشه و هم می تونید کلی باهاش دخترها رو سرگرم کنید. ایده:از چیزی شبیه این داستان استفاده کنید:مکان سره کلاس: ببخشید می تونم جزوتو یه لحظه ببینم. -بله- (با قیافه ی متعجب) خیلی جالبه-چی؟-می دونی من چند وقته که مشغوله مطاله ی خط شناسی هستم و چرت و چرند و ..ضمن این که خیلی راحت میشه کلی یه دختر رو سرگرم کرد با این که یه چیزی بنویس و من از روی خطت بهت می گم چه شخصیتی داری.

دختر ها عاشق این هستن که کسی بتونه راجع بهشون براشون چیزی بگه.

. فلسفه های عجیب غریب مردم، قبایل و … هم. عقاید عجیب غریب، خرافات های مردم گوناگون. همه ی این ها سوژه هایی خوبی برای صحبت.ولی از صحبت های دینی و سیاسی تا می تونید پرهیز کنید ، مخصوصا در اوایل آشنایی. مگر این که خود دختره علاقه مند بود و پیش کشید.یادتون باشه راز موثر بودن مطالبه بالا استفاده ی درسته ازشونه. نذارید دستتون رو بخونن که هدف اصلیتون چیه.                                   مرموز باشید(خیلی زیاد). زیاده روی نکنید. سعی کنید کنجکاوی شون رو جلب کنید و اونا ازتون بخوان که مثلا یه حرکت دیگه هم انجام بدین .

 براتون یک چک لیست می نویسم و ازتون می خوام دونه دونه مواردش رو بخونید و ببینید شما در وضعیتی قرار دارید:1. آرایش مو: آیا واقعا وضع موهاتون مناسبه قیافتونه؟ یا مثله یه جنگل می مونه که سال هاست نه شونه شده نه شسته شده!! حتی اگر دوست دارید تیپ هنری داشته باشید مطمئنا داشتن یه جنگل به جای مو کمکی نمی کنه.راهنمایی: همیشه موهاتون رو تمیز نگه دارید. موی چرب خیلی ضد حاله بزرگیه. اگر شوره دارید حتما از یه شامپوی ضد شوره استفاده کنید. دفعه دیگه هم لطفا اجازه ندید موهاتون خواهرتون یا مامانتون که حدود 5 جلسه کلاس آرایشگری رفته کوتاه کنه. پیش حسن آقا روپیتی هم نرید. بگردید یه آرایشگر خوب پیدا کنید که هم بتونه موهاتونو خوب کوتاه کنه و هم بتونه تشخیص بده چه مدل مویی بیشتر به شما می آد. اگر موهای اصغر آقا سلمونی رو که نگاه می کنید حالتون به هم می خوره و می گید عجب اشکولیه این اصغر آقا، مطمئن باشید اگر اصغر آقا موهاتونو کوتاه کنه ، بقیه راجع به شما همین رو خواهند گفت. مگر این که خودتون آنقدر زرنگ باشید که دقیقا بدونید چی بهتون میاد و اصغر آقا همآانقدر حالیش باشه که بتونه اون چیزی که شما  می خواید رو ارائه بده. 2. وضع ابرو، موی بینی و گوش: این هم از چیزهاییه که خیلی ها بهش توجه نمی کنن.مخصوصا موی بینی و گوش. اصلا ممکنه شما یا رفقاتون نبینین وضع موهای بینی یا گوشتون رو ، ولی برای یک دختر خیلی فرق می کنه که شما به این موارد اهمیت بدید یا نه. مگر اینگه دختره …..ابرو هم خیلی داستانه جالبیه برای پسر ها. خیلی ها دستش نمی زنن و خیلی ها هم مدل کمونی ابروشونو بر می دارن.راهنمایی: موهای بینی و گوشتون رو حتما اصلاح کنید. اگر ابروی خیلی پر مویی دارید که زشتتون کرده ، زیادی هاشو بر دارید. ولی معمولا مرد ها نباید ابروشونو مدل بدن. سعی نکنید ابروتونو مدل دختر ها بردارید (مگر این که دنباله دوست پسر می گردید نه دوست دختر) ولی ابروتونو به اصطلاح تمیز کنید با حفظ مدل خودش.3. عینک: اگر عینکی هستید یه موقیت خوب دارید که می تونید باهاش قیافتونو بهتر کنید یا بهش گند بزنید. یادتون باشه عینک فقط برای این نیست که چشاتون بهتر ببینه، روی قیافتون هم خیلی اثر می گذاره.راهنمایی: فریمی (قابی) رو انتخاب کنید که به صورتتون میاد. برای این کار وقت بگذارید و و اقعا سعی کنید عینکی بگیرید که قیافتونو بهتر کنه. اگر خودتون تشخیص نمی دید از یکی کمک بخواید و ترجیحا نه از فروشنده عینک مخصوصا اگر دختر خوشگلی بود. چون می ره بدترین عینک مغازه رو که هیچ کس نمیخره میاره میده بهتون. و شما هم براش عشوه میاید میگین چطوره ؟ اون هم میگه وای عالی خیلی بهتون میاد. و آخرش تو رو درواسی یا خر شدن می خریدش و مسخره ی بقیه میشد. 4. تف و اختف!!! شاید این براتون عجیب باشه ولی خیلی از پسرهارو دیدم که عادت دارن تف بندازن روی زمین و خیلی وقت ها جلوی دخترها هم حواسشون نیست و این کارو می کنن. بعضی ها فکر می کنن خیلی کاره مردونه ای کردن و داش آکل مرد لوطی توی فیلم این کارو کرد، خیلی ها هم مشکل غلیظ بودن آب دهن دارن. نکنید این کارو.راهنمایی: اگر با بزاق دهنتون مشکل دارید احتمالا یا آب کم می خورید یا به لاکتوز شیر حساسیت دارید. برید دکتر یه فکری به حالتون بکنه.5. ریش: اول این بهتون بگم بر خلاف اون چیزی که اکثر پسرها فکر می کنن که ریش خیلی باحاله و خیلی خوش تیپشون می کنه، اکثر دختر ها خیلی طرفدار پسرهای ریشو نیستن. نمی دونم چرا پسرها وقتی میرن جلوی آینه فکر می کنن ریششون خیلی بهشون میاد ولی دختر ها این نظر رو ندارن. اگر واقعا قیافتون بی ریش بهتره، بی خود ریش نذارید، هیچ کمکی به باحال بودنتون نمی کنه. بی خود خودتونو بی ریخت نکنید.راهنمایی: اگر واقعا فکر می کنید قیافتون بی ریش مسخره اس و حتما به ریش احتیاج دارید، یه مدل قشنگ انتخاب کنید و تمیز نگهش دارید. اگرهم مایلید از یه نرم کننده هم استفاده کنید که ریشتون نرم شه. 6. لب ها. توضیحی ندارم. خودتون قضاوت کنید، لبهای نرم و قشنگ یا لبهای قاچ قاچ که نصفه پوستشون کنده شده؟راهنمایی: و در روز ششم خداوند “لیپ استیک” را آفرید.7. دندون: اگر از دو متری جلوتر نمی شه باهاتون صحبت کرد از بوی بد دهنتون چطور انتظار دارید دختر بدبخت وایسه جلوی دهنتون!! چقدر بد و کریه هست منظره ی دندون های کثیف و مسواک نزده همراه با بوی بد دهن. یادتون باشه آدامس راه حل نیست پس سعی نکنید به جای مسواک زدن آدامس بندازید بالا.راهنمایی: به بهداشته دهنتون خیلی توجه کنید، اقلا روزی یه بارو مسواک بزنید و مواظب باشید روی دندوناتون جرم نباشه. هر از گاهی هم برید دکتر بدید براتون دندوناتونو جرم گیری کنه و سفید کنه.8. پوست: پسرهایی که پوست دستشون رو میشه جای سنباده استفاده کرد یا پوست صورتشون رو می شه روی دمبک کشید چندان مورد توجه دخترها نیستن.راهنمایی: کرم فقط برای مصارف زیر شکمی نیست. میشه به دست و صورت هم مرطوب کننده زد! باور کنید!!9. بو – این یکی هرجند به چشم نمیاد ولی به جرات می تونم بگم 70 تا 80 درصد پسر ها باهاش مشکل دارن و گند می زنن در این زمینه. منظورم اینجا از بو، بوی دهن، – بوی زیر بقل یا پا – بوی چربیه بدن – بوی اودکلن یا افتر شیوه. کارهایی اشتباهی که میشه در این زمیه کرد رو براتون دسته بندی می کنم: اول پسرهایی که اصلا حالیشون نیست که دهنشون یا زیر بقلشون بو میده و مدام در تعجبن که چرا دخترها ازشون فرارین. یادتون باشه ممکنه بی اونکه خودتون حس کنید بو بدید. دوم پسرهایی که می دونن بو می دن و به جای نظافت عطر و اودکلن به خودشون می زنن. باور کنید ترکیب این بوها همدیگر رو خنثی نمی کنن!!!!!!سوم پسرهایی که بوی بد نمی دن ولی زیادی بوی خوب میدن. این اون گروهیه که اکثرا در موردش دچار سو تفاهم هستن. درسته که بوی خوب چیزه خوبیه ولی زیاده روی در اودکلن و افترشیو و … کاملا اثر معکوس داره و حال دخترها رو می گیره. انقدر به خودتون افترشیو و اودکلن و … نزنید که طرفتون سر درد بگیره.راهنمایی: در مورد بوی دهن گفتم ولی یک نکته ی مهم این که اگر دهنتون با وجوده تمیز بودن بو میده و می خواید از قرص یا اسپری نعنا استفاده کنید، این کارو جلوی دختر ها نکنید. نمی دونم چه رازیه که تا پسری از این چیزا استفاده می کنه دخترها نسبت بهش یه جورایی بد بین و منفی میشن.سعی کنید افترشیو و اوکلونتون خیلی ملایم باشن و کم استفاده کنید. در ضمن اگر از هر دو استفاده می کنید از یک مارک بخرید که بوهاشون با هم قاطی نشه یا اینکه از افترشیو بی بو استفاده کنید. حواستون به نظافت باشه و نگذارید کسی بتونه شخصیتتون رو زیره سوال ببره با این که پاتون یا زیره بقلتون بو میده. خیلی ها برای این که از خجالت این کار در بیان خودشون اعلام می کنن این قضیه رو که آره الان کفشا مو در میارم و پام بو گند میده. ا، خوب مرده حسابی این افتخار داره؟ اگر می دونی بو می ده یه فکری به حالش کن. یه اسپری ضد بو برای پات بگیر و پاهاتو هرشب بشور اگه حموم نمی ری هر روز. در ضمن به هیچ کس مربوط نیست که شما روزی 29 ساعت باید پاتون تو کفش باشه. این اصلا بهانه ی خوبی نیست که پا تون بو بده. یادتون باشه بهترین بو برای یک دختر بوی یک بدن تمیز و شسته شده اس که با یک کم اودکلن قاطی شده باشه.

 انقدر که اگر دختری بخواد بدونه چه اودکلنی زدید باید بیاد نزدیک گردنتون و بو کنه. بد هم نیست خیلی، هان؟10. جیب: این یکی خیلی باحاله. خیلی از پسر ها بهترین لباس ها رو می پوشن و بهترین شلوار جین یا غیره جین رو می خرن و خیلی راحت کاری می کنن که از یه لباسه آشغالی چارراهه سداسمال هم بد تر به نظر بیاد. چه جوری؟ اگر شما هم علاقه مند به گند زدن به لباساتون هستید خیلی آسونه، کافیه هر چی گیرتون اومد بچپونید تو جیبه لباساتون. یه دفعه با دقت به جیبه یکی از دوستاتون نگاه کنید تا متوجه شید چی می گم. داره از زوره آت و آشغال می ترکه. موبایل و کلینکس و پول خورد و هر چی که بخوای اون تو پیدا میشه. باور کنید این کار باعث میشه شیک ترین لباستون هم شبیه لباس عمله ها بشه.راهنمایی: تا حالا دقت کردید که دختر ها با خودشون کیف دارن؟ از بس زرنگن. راه حل ما بی کیف های بد بخت اینه که تا اون جایی که می تونیم کم چیز میز با خودم بر داریم. سخته ولی سعی خودتون رو بکنید.11. کمربند و کفش: یکی از راه های از بین بردن جلوه ی یک دست لباس قشنگ، استفاده از یک کمر بنده زشته. به دلایل ناشناخته ی علمی دخترها به کفش و کمربند خیلی توجه می کنن. پس در انتخابشون دقت کنید.

راهنمایی: از کمر بندهای هزارسال پیشتون با اونهایی که دیگه زوارشون در رفته استفاده نکنید. یکه کمربند خوشگله شیک بخرید. به تمیزیه کفشتون اهمیت بدید. همین طور به مناسب بودنش با بقیه ی لباساتون . اگر لباس اسپرت می پوشد باهاش کفش ورنی نپوشید. رنگ کفش و کمربندتون هم سعی کنید با هم یکی باشه. با کفشه مشکی کمر قهوه ای نبندید.12. حالت بدن: هنوز یه شانس برای خراب کردن همه ی کارها دارید حتی اگر همه ی موارد بالا رو هم رعایت کنید !!و اون فرم ایستادن و راه رفتن و به طور کلی حالت بدنتونه. بهترین لباسها رو هم میشه با حالت بد ایستادن بد جلوه داد. تصور کنید یه مانکنی رو که همه چیش عالیه ولی غوز کرده و سرش رو انداخته پایین و حالت بدبختارو به خودش گرفته! خیلی جذاب نیست ، باور کنید.راهنمایی: استوار راه برید و با حالتی که اعتماد به نفستون رو به نمایش بداره.

مطمئن باشید با توجه کردن به موارد بالا اعتماده به نفستون هم بالا خواهد رفت.  

بياييد ، از لبخند زدن شروع كنيم .افراد موفق مي دانند يكي از قوي ترين سلاح ها لبخندشان است ، به همين دليل كاري مي كنند ، با اين شيوه بيشترين تأثير را بر بيننده بگذارند .لبخندهاي كوتاه و مصنوعي ، امروزه كاربرد چنداني نداردو در هزارتوي دنياي امروزديگر هيچ تأثيري را بر جاي نمي گذارد .به رهبران بزرگ دنيا ، كساني كه سخنراني هاي اساسي ، ايراد مي كنند ، يا صاحبان شركت هاي معتبر و مشهور نگاه كنيد . هيچ يك از آنها را در حال لبخند زدن نمي بينيد . افراد با نفوذ و نامي نيز در همة طبقات اجتماعي ، اين چنين اند ، ولي وقتي خطوط لبخند بر چهره هاي شان نقش مي بندد ، آن قدر قدرتمند عمل مي كند .و كه دنيا را به لبخند زدن وا مي دارد .

راهكار 1:لبخند اثر بخش :وقتي مي خواهيد با كسي سلام و احول پرسي كنيد ، ابتدا لبخند نزنيد ، چون ارزش لبخندتان را از بين مي بريد . سعي كنيد ،لحظه اي به صورت او خيره شويد ، سپس مكث كنيد .وضعيت روحي او را به طور كامل بررسي نماييد .آن گاه با لبخندي عميق ، گرم و سرشار از توجه و علاقه به او نگاه كنيد ، لبخندي كه چشمان تان را هم فرا گيرد .اين لبخند مانند موجي گرم و گيرا ، مخاطب شما را دربر مي گيرد .با اين تأخير كوتاه مخاطب شما احساس مي كند كه اين لبخند ، صادقانه و فقط متعلق به اوست .زبان نگاه چشمان شما مانند مواد منفجره ، مي توانند احساسات مردم را به تكاپو و هيجان وا دارند . افراد موفق مي دانند كه نگاه هاي عميق و طولاني مي توانند بسيارمفيد باشند ، بخصوص ميان دو جنس مخالف . در كارهاي اداري ، حتي زماني كه طرف مقابل از احساسات عاشقانة شما آگاه نيست ، زبان و نگاهي نيرومند مي تواند تأثيري عميق و نافذ بر زن و مرد بگذاريد . اين نوع نگاه توأم با ادراك و احترام ، احساسات دروني شما را القاء خواهد كرد .

راهكار 2 ( براي زنان ):زبان نگاه :فكر كنيد ،چشمان تان با شيريني لذيذ و دلنشيني به چشمان مخاطب تان چسبيده است .حتي بعد از پايان سخنان تان نيز به نگاه هاي تان ادامه دهيد . لازم است سويي ديگر را بنگريد ، اين كار را به آهستگي و بدون جلب توجه انجام دهيد ، آخرين چسبندگي هاي شيريني را آن قدر بكشيد تا سرانجام تمام شود

راهكار 3 ( براي مردان ):زبان نگاه :هنگام حرف زدن با مردان ، ازروش نگاه هاي پرنفوذ استفاده كنيد . ولي زماني كه مي خواهيد دربارة مسائل شخصي صحبت كنيد ، از نگاه هاي كوتاه تري استفاده كنيد . تا مخاصب تان احساس نكند مورد تهديد قرار گرفته يا منظور شما را به درستي درك نكرده است .ولي در برخوردهاي روزمره ، ارتباط چشمي خود را به تدريج افزايش دهيد و وقتي با زني همكلام شديد ، ازاين شيوه بيشتر استفاده كنيد .اينك روش مهمي را مطرح مي كنيم كه باعث مي شود شما فرد پر منزلتي جلوه كنيد .

از دندان هاي خود بياويزيد افراد موفق در زندگي با اطمينان عمل مي كنند . با عتماد به نفس حركت مي كنند . هميشه لبخندي توأم با غرور بر لب دارند . هيچ ترديدي به خود راه نمي دهند . طرز رفتار شما نشان مي دهد كه شما مرد يا زني هستيد كه برجشته و ممتاز بودن ، عادت ذاتي شماست . به اين روش تجسمي ، كه طرز سلوك شما را همچون فردي موفق آشكار مي سازد ، توجه كنيد . من آن را با اين عبارت مي خوانم : با دندان هاي خود بياويزيد .

راهكار 4 :با دندان هاي خود بياويزيد :فرض كنيد ، يك گيرة آهنين كه در سيرك با دندان از آن آويزان مي شوند به چهار چوب دري كه مي خواهيد از آن عبور كنيد آويخته باشند . آن را با دندان مي گيريد ، و در حالي كه محكم در ميان دندان هاي خود نگاه داشته ايد ، شما را به بالاترين نقطه مي رساند . وقتي از دندان هاي خود آويزان باشيد ، همة عضالت شما در بهترين حالت خود كشيده مي شوند .حالا آماده ايد تا مردم را در جايي كه مي خواهيد به خود جذب كنيد ، يا كارهاي روزانة خود را انجام دهيد ، يا آن جا كه تنها فرد مهمي به نظر برسيد ، فرود بياييد .تكيه گاه بچه هاي بزرگ باشيد نخستين واكنش شما در برابر فردي كه براي اولين بار او را ملاقات مي كنيد ، ذهنيتي به وجود مي آورد كه تمامي روابط شما در ان شكل مي گيرد . اگراز كسي كه تازه با او آشنا شده ايد چيزي مي خواهيد ، بايد به او ثابت كنيد كه خاص بودنش رادرك مي كنيد .شيوه اي كه در اين جا به آن اشاره مي كنيم ، به شما قدرتي مي بخشد تا بتوانيد هر چه را از ديگران مي خواهيد ، به سادگي به دست آوريد . من اين روش را تكيه گاه بچه هاي بزرگ مي نامم .

راهكار5:تكيه گاه بچه هاي بزرگ شويد اين نقطة اتكا را در اختيار هر كسي كه ملاقات مي كنيد ، قرار دهيد . درست در لحظه اي كه به شخص جديدي معرفي مي شويد به او پاداش دهيد . همان لبخحند گرمي را كه به بچة بازيگوشي كه از روي پاهاي شما جست و خيز مي كند ، مي زنيد و همان توجهي را كه نسبت به او داريد ، در مورد آشناي جديد خود دلنشين دهان بي دندان بچه را از او تحويل بگيريد . وقتي فرد جديد ، بتواند كاملاً به شما تكيه كند ، يعني شما خاص بودن او را درك كرده ايد ! در ده ثانيه نشان دهيم كه براي خود كسي هستيم ، درون هر كسي كودكي نهفته و براي اين كه شما قدر و منزلت او را درك كنيد ، گهوارة خود را به لرزه در آورد .ادامه ….

دوست قديمي سالم اگر مي خواهيد مردم به شما علاقه مند شوند ، بايد به آنها نشان دهيد ، چه قدر دوست شان داريد ! وقتي به دوستي ، قديمي مي رسيم ، بدون كمترين تأملي ، سرشار از گرمي و محبت با او روبه رو مي شويم . ناخودآگاه خنده بر لب هايمان مي نشيند . حلوتر مي رويم . نگاه هاي مان مهربان و دوستانه مي شود . و سرانجام براي در آغوش گرفتنش ، به ويش مي شتابيم . ولي اغلب وقتي با فردي نا آشنا روبه رو مي شويم ، با خجالت يا بي تفاوتي احساس ناخوشايندي را به او منتقل مي كنيم كه باعث سردي رابطه مي شود .به اين شيوة تجسمي ، توجه كيند . با بكارگيري اين روش مطمئناً ، در نخستيم ملاقات با هر كسي ، برخورد گرمي را با او خواهيد داشت .

دوست قديمي سلام :وقتي با كسي برخورد مي كنيد تصور كنيد دوست قديمي شماست و ازاين كه فرازو نشيت زندگي ، شما رامدت ها از هم دور كرده ناراحت بوده ايد ، ولي حالا خدا را شكر مي كنيد كه اين ديدارسبب شده تا به دوست خود برسيد !

تجسم اين تجربة لذتبخش ، زنجيره اي از واكنش هاي مطلوب را درشما ايجادمي كند ، از باز شدن ناخودآگاه گرة ابروها گرفته تا حالت قرار گرفتن انگشت هاي پا ويا هر چيزي كه سبب بروز عكس العمل مي شود .اينك روش هايي را كه به شما كمك مي كنند تا بتوانيد درنظر همه جلب توجه و خوش برخورد جلوه كنيد را ياد گرفته ايد ، ولي كار هنوز تمام نشده است . علاوه براين كه مي خواهيد مورد علاقه و اقع شويد ، بايد مورد اعتماد ، باهوش و داراي اعتماد به نفس باشيد . سه شيوة بعدي به شما كمك مي كنند تا با اين اهداف دست يابيد .

ادامه ی دوست قدیمی سلام : حركات حاكي از بي قراري بروز ندهيد .در برخورد با ديگران ، اگر مي خواهيد مورد اعتماد واقع شويد ، همة حركات ناشيانه و غير ضروري خود را سركوب كنيد .

حركات حاكي از بي قراري اين احساس را درمخاصب شما ايجاد مي كند ، كه در جايي ، مرتكب اشتباه شده ايد يا دروغ مي گوييد .اين شيوه ، شما را ياري مي دهد ، تا كاملاً قابل قبول و مورد اعتماد به نظر برسيد .

مخصوص : حركات غير ضروري را حذف كنيد :وقتي با كسي صحبت مي كنيد به خارش بيني تان كه مي خارد ، وزوز گوش تان كه صدا ميكند يا درد پاي تان ، توجهي نكنيد . وول نزنيد ، به خود نپيچيد ، و يا جايي از بدن تان را نخارائيد . از همه مهم تر اين كه دست هايخود را از صورت تان دور نگاه داريد . حركات دست در نزديگي صورت و حركاتي ازاين قبيل موجب مي شود شنونده در صحت حرف هاي شما ترديد كند.

مخصوص :كانال سكوت را انتخاب كنيد -1:اگر مي خواهيد در نظر مردم فردي باهوش جلوه كنيد ، به دقت به آنها بنگريد ، سعي كنيد احساس شان را دربارة حرف هايي كه مي زنيد ، درك كنيد و پاسخ خود را مطابق با آن فراهم كنيد .

نيازي نيست كه زبان اشارات را به طور كامل بياموزيد . شما از طريق كسب تجربه و گذر زمان با مهارت هاي رفتاري و ديداري آشنا خواهيد شد . اغلب مردم مي دانند ، اگر مخاطب بي توجهي كند يا جاي ديگري را نگاه كند ، به اين معني است كه حرف هاي گوينده برايش جالب نيست . وقتي مخاطب قادر به تحمل حضور شما نباشد ، با دست كشيدن به پشت گردن خود واكنش نشان خواهد داد . وقتي مخاطب به شما احساس برتري كند . با دست هايش بازي خواهد كرد . پس ياد بگيريد ، هر وقت مخاطب تان خسته شد و شروع به بروز عكس العمل كرد ، بي درنگ ، كانال سكوت را انتخاب كنيد .

  مخصوص : كانال سكوت را انتخاب كنيد . سعي كنيد هميشه در دو جهت سخن بگوييد : احساس خود را بيان كنيد ، در حالي كه مراقب واكنش مخاطب تان نيز هستيد . به اين ترتيب ،

حركت بعدي خود را مطابق با آن طراحي كنيد و همه خواهند فهميد كه شما حواس تان جمع است و از هيچ چيزي غافل و بي خبر نيستيد و در نتيجه آدم باهوشي به نظر خواهيد رسيد .همه چيز را قبلاً تجربه كنيد كارشناسان معتقدند اگر قبل از انجام كاري ، رفتار خود را در ذهن مجسم كنيم ، صداها را در ذهن خود بشنويم و نوع حركات را مرور كنيم ، مي توانيم آن فعاليت را بسيار مؤثرتر انجام دهيم . استفاده از قوة تخيل و تجسم در كارها ، در انجام هر عملي مؤثر خواهد بود ، از جمله در حرفه هاي ارتباطي . به اين روش تجسمي كه در انجام همة فعاليت ها مؤثر است ، توجه كنيد . اين روش را قبل از رقتن به مهماني ها ، سمينارها يا جلسات مهم به كار ببنديد . همة آنچه را كه قرار است ، اتفاق بيفتد قبلاًَ در ذهن خود مجسم كنيد .

 اگه دوست پسر نداريد……….

یه دوست پسر هم نداریم”

درس پنجم : چهار قانون رابطه دختر و پسر ( قسمت ۱)

۱٫قانون جذب 

رابطه دختر و پسر و قوانین آن:  ما به چیزی که به دست آوردنش سخت است جذب می شویم ، به چیزی که راحت بدست می آید کم فکر می کنیم .

حقیقت عجیبی در مورد طبیعت انسان وجود دارد : ما برای چیزی که به دست آوردنش سخت است  ارزش وقیمت قائل می شویم و به چیزی که با هیچ یا کمی تلاش حاصل می شود سطحی نگاه می کنیم و خوارمی شماریمش .

کودک پولداری که والدینش برای تولد شانزده سالگیش به او  ماشین اسپورت جدید می دهند به اندازه ی کارمندی که سه سال کار و پس انداز کرده است تا اولین ماشینش را بخرد ارزشش را درک نمی کند .

چطور با یک پسر دوست شویم

قانون جذب در رابطه دختر و پسر به کار می آید . شما به کسی که بدست آوردنش سخت است جذب می شوید و  کسی که شما را دنبال می کند سطحی می نگرید و رابطه دختر و پسر سطجی است .

مدتی پیش در کالیفرنیا ، مرد جوان  پولدار و عاشقی به نام کیث جذب دختر جوانی به نام کاترین شد . از او خواستگاری کرد ولی دختر به او گفت ،” من تو را دوست ندارم و برای ازدواج خیلی جوان هستم .”

کیث چه کار کرد؟ در اتاق هتلی که روزانه ۲۰۰ دلار کرایش بود خودش را زندانی کرد و مدت زیادی گریه کرد .

همچنین با پرداخت تقریبا ۲۰۰۰۰دلار تلاش کرد کاترین ر راضی کند تا تغییر عقیده دهد .

برای اینکه محبتش نسبت به او را نشان دهد ، لیرجت ای تهیه کرد و آن را آماده در فرود گاه قرار داد که شاید کاترین بخواهد دوری بزند . حدود ۳۰۰۰  تا ۵۰۰۰ تا گل به خانه اش فرستاد . یک لیموزین مجهز به بار و تلویزیون بیرون در خانه اش پارک شده بود . او نوازندگان را برای تسلیم کردن او و هر نوع غذای مجلل ، آب نبات و ادکلن برایش فرستاد .

آدم هایی داشت که تابلوهایی را که رویشان نوشته بود ” کیث عاشق کاترین است ” را اطراف خانه ی دختر حمل می کردند .

کاترین به همه ی این ها چه جوابی داد ؟ جوابش نه بود . دختر او را دوست نداشت و جذب مردی که تلاش می کرد او را شگفت زده کند و خودش را احمق نشان دهد نمی شد .

نکته ی  اخلاقی این داستان رابطه دختر و پسر : جنس مخالف رو دنبال نکن. وقتی این کار را بکنی ، احترام و کرامتت را خشک می کند ، و ارزشت را در نظر دیگری کم می کند . آن فرد چگونه واکنش نشان می دهد ؟ معمولا به تا حد ممکن با سرعت به طرف مخالف می دود .

بعضی دخترا هاقدری دیوانه ی پسر هستند که برایش نامه می نویسند یا تماس میگیرند که به او بگویند  خیلی خوشحال خواهند شد اگر عشقشان را به او ثابت کنند . هیچ پسر شایسته ای مجذوب دختری که احترام به خود کمی دارد نمی شود .

قانون جذب نه تنها در تماس های اولیه بلکه در رابطه دختر و پسر هم موثر است . یک دختر هیچ گاه نمی تواند بفهمد چرا یه پسر او را بعد از انجام چیزی که برایش التماس می کردکه برایش انجام دهد دور انداخنه است.

دو دلیل برایش وجود دارد :

یک دلیل این است ، برای بسیاری از پسر ها ، هیجان در دنبال کردن است . در رختکن مردانه پسر ها از هم می پرسند ، ” با دختری تازگی وارد رابطه شدی ؟

بعد از فتح ، پسر آماده ی حرکت به سمت چالش بعدی است . برایش خرابکاری احساسی که پشت سرش جا گذاشته مهم نیست . دختر بیچار باقی مانده تا تکیه های زندگی اش را به بهترین نحو جمع کند .

خوشبختانه ، خیلی از پسر ها آنقدر هم بی توجه نیستند .

دلیل دوم : چرا یک پسر دختر بعد از اینکه تسلیمش شد دور می اندازد این است که احترامش برای دختر را از دست می دهد . قانون جذب عمل می کند . آن چیزی که راحت بدست آمده در نظرش  بی ارزش می شود . پسر جذب دختر دیگری که راحت بدست نمی آید می شود .

بسیاری از رابطه دختر و پسر میمیرد زیرا تا حد مرگ خفه می شود

معمولا سیک نفر تلاش می کند که دیگری را صاحب شود، و آن به کار نمی آید . یک دختر شاید دوست داشته باشد دوست پسرش تمام اوقات فراغتش را با او بگذراند . پسر باید برای همه ی وقتش و کارهاش حساب پس دهد . او اگر پسر به کس دیگری نگاه کند ناراحت می شود .

یک دلیل برای اینکه چرا دخالت جنسی معمولا باعث پایان رابطه دختر و پسر رابطه می شود این است که دختر انتظار زیادی دارد . با خود فکر می کند ، ” من خودم را کاملا به تو دادم ، و از تو انتظار دارم تمام کمال برای من باشی . میخواهم وقتی بهت احتیاج دارم کنارم باشی . و همه ی خواسته هایم را برآورده کنی . ” مثل اینکه او فکر می کند این رابطه ی ازدواج است و نه فقط دوستی .

او دیگر دنبال نمی کند بالکه دنبال می شود . با خودش می گوید ، ” این خیلی زیاد است ! باید کمی فضا برای راحتی داشته باشم !”

آن دقیقا چیزی است که یک رابطه ی خوب لازم دارد خفه اش نکنید .  او شاید جذب کس دیگری شود ، اما باید از فرصت استفاده کنید . این گفته ی معروف درسته : اگر کسی را دوست داری ، آزادش کن  بر می گردد پیشت و مال توست . اگر برنگشت هیچ گاه برای تو نبوده .

خلاصه

ما برای چیزی که دست یابی بهش سخت است ارزش قائل می شویم و به چیزی راحت بدست می آید سطحی می نگریم . در رابطه دختر و پسر شما جذب کسی می شوید که سخت به دست می آید و از کسی که دنبالتان می آید فرار می کنید . رابطه را تنگ نکنید .

 ۲ قانون تصویر خود

ما توسط چیزی که خود را از درون تصور می کنیم کنترل می شویم .

آنچه در باره ی خود فکر می کنید خیلی مهم است .

این نه تنها روی خوشحالی شما بلکه رفتارتان با دیگران اثر دارد .

کسانی که رفتار انسان را مطالعه می کنند و میفهمند به ما می گویند  که توسط تصور درونی از خودمان کنترل می شویم . به زبان دیگر ، آن طور که خود را میبینید رفتار خواهید کرد . اگر تصور کننید ارزش زیادی ندارید همانطور رفتار خواهید کرد .

ما همه می توانیم تمام خراب کاری هایی را که تجربه کردیم را به یاد بیاوریم . اگر کسی به شما بگوید  “شما هیچ گاه کاری را درست انجام  نمی دهید !” همیشه یادتان می ماند .

وقتی مدرسه را آغاز کردید ، از ظاهرتان آگاه شدید. درحالی که بزرگ می شدید، ظاهر فیزیکی تان برایتان مهم  و مهم تر می شد.  شما شروع کردید به پیدا کردن هر کاستی ممکنی .

و اگر هم چیزی را از قلم می انداختید هم کلاسی هایتان خوشحال می شدند آن را به رویتان بیاورند. اگر از دیگران  کوتاه تر بودید  شما ” کوتوله” بودید . اگر گوش هایتان  برجسته تر از دیگران بود ، شما “گوش ” بودید .  یا اگر شما دختری با کمی اضافه وزن بودید نامتان “گوزن ” بود .

نتیجه ی همه ی این ها این است شما به یک تصور از خود بد رسیدید . شما احساس می کنید که به طوری به اخر خط هر چیزی رسیده اید .

یک حقیقت عجیب وجود دارد : ما اکثرا در تصوری که از خودمان داریم اشتباه می کنیم . یک دختر شاید زیبا باشد و شخضیت عالی داشته باشد ، اما چون به عنوان چرلیدر(تشویق کننده ) منتخب نشده ، گمان می کند ارزش زیادی ندارد . یک کارمند شاید چیز های زیادی داشته باشد ، اما چون یک ستاره ی ورزشکار نیست ، اعتماد به نفس کمی دارد .

اکثرا خانم های جوان اختلال هویتی به نام انوریکسیا دارند . با اینکه آنقدر ها هم اضافه وزن ندارند ، خودشان را چاق می بینند ؛ و درگیر کاهش وزن می شوند .  خیلی ها  به نقطه ای می رسند که از غذا خوردن بیزار می شوند  و غذا خوردن را متوقف می کنند ، که نتیجه اش آسیب دائمی به بدن هایشان است .

چطور با یک پسر دوست شویم

گاهی وقت ها حتی به مرگ ختم می شود . ناراحت کنندس که همه ی ان طبق تصورات غلط است .

اما اگر نظری درست یا غلط باشد ، اگر باورش کنیم  توسطش کنترل خواهیم شد .

جوان های زیادی  احساس ارزش کمی برای خود می کنند . اگر می توانستیم به ندای  درونشان گوش کنیم ، شاید چنین چیزی می شنیدیم :

منم هیچ ارزشی ندارم . هیچ کس از من خوشش نمی اید . چرا باید بیاید ؟ من خوش قیافه نیستم . باهوش نیستم . پول زیادی ندارم . من فقط ساده و بی ارزش هستم .

احساس بی ارزش بودن جوان ها را مستاصل پذیرش وتایید دوستانشان  می سازد .

دلیل شماره ی یک که چرا جوانان گرفتار رابطه ی جنسی می شوند میل آن ها به عشق و مقبولیت است . دختری با تصور خود ضعیف  به هر پسری که  به او کمی توجه کند بله می گوید .

کسی را که در آغوش بگیردتش و بگویید او ارزش دارد را طلب می کند . اگر لازمه اش رابطه ی جنسی باشد حاضر است بپردازدش.

می گوید: اگر بکارتم بهایی است که باید بپردازم تا دوست پسرم عاشقم باشد ، پس بهایش را خواهم چرداخت .”

برای دختر این بهترین راه برای رسیدن به عشق و توجهی که برای ساختن تصویر از خود نیاز دارد است و باعث می شود حس بهتری نسبت به خود داشته باشد .

ناراحت کنندست که دیر یا زود ، رابطه دختر و پسر از هم می پاشد . حال که دختر پس زده شده ، حس می کند تکیه ای آشغال است . آن تصویر از خود مثبت ناچیزی که داشت خشک می شود . مهم تر از آن باید با احساس تلخی مبارزه کند .

تصور از خود بستگی به این دارد که برای خودتان چقدر احترام قائل می شوید . و دیگران چقدر احترام برایتان قائل می شوند . شما با ایجاد استاندارد های بالا و زندگی کردن طبق آن ها احترام می سازید . هیچ کس نمی تواند شما را بی ارزش کند اما شما خودتان می توانید . اکثر مغازه های بزرگ میز تخفیف دارند .اشیا روی آن میز ارزان هستند زیرا توسط افراد زیادی دست به دست شدند . هیچ کس نمی تواند شما را روی میز تخفیف بگذارد ، اما شما با اجازه دادن به دیگران برای لمس بدنتان می توانید .

اگر خودتان را انسانی ببینید که ارزش والایی دارد قانون تصویر شخصی برایتان جواب می دهد . هر انسانی ارزش والایی دارد .

به گروهی از مردم که بعد از ظهر دیر وقت به کوه می روند فکر کنید . تاریکی در حال رخنه است که ناگهان کسی متوجه می شود دختر پنچ ساله ی کوچکی گم شده . هشدار پخش می شود ” جین گم شده ” سریعا همه شروع می کنند به گشتن دنبال او . افراد دیگری هم صدا می زنند . گروه های جست وجو تشکیل می شوند . به زودی صدها نفر با اضطراب دامنه کوه ها را بالا می روند .  هیچ پول یا تلاشی دریغ نمی شود زیرا هر کودکی ارزش مند است . به لذت والدین هنگامی که جین پیدا شد فکرکنید !

چون ما در دنیایی زندگی می کنیم که موفقیت را می پرستد تلاش می کنیم هر چیزی را از روی انداره و ارزش بدهیم ،این اشتباه بزرگی است !آن کوه ها با اندازه ی غول آسایشان شاید دارای موادمعدنی که میلیون ها دلار ارزش دارد باشند ؛ اما ارزششان بازهم با آن دختر کوچولو ی پنج ساله  که گم شد قابل مقایسه نیست . وزن جین از سی پوند هم کمتر است ولی بازهم همه می فهمند ارزشش از آن کوه ها بیشتر است .

چون یک انسان زنده است ، می تواند بخندد و عشق بورزد و عشق ببیند . او گرانبها است !

همه آن چیز هایی که برایمان ارزش مند است بزرگی ، موفقیت ، ثروت ، زرق و برق و شهرت در مقایسه با هر انسانی هیچ چیز  نیست .

وقتی شروع کنید ارزش خود و دیگران را درک کنید با روشی با آن ها ارتباط بر قرار می کنید که تاثیر

میگذارد. پسر ها ، دختری که با او بیرون می روید چیزی بیشتر از یک وسیله ی جنسی است که به شما لذت جنسی بدهد و خواسته های جنسی شما را فراهم کند ، و بعد وقتی از او خسته شدید بیرون بیندازیدش . او یک انسان با ارزش با همه ی توانایی هایی یک فرد دارد می باشد .

و دختر ها ، ساده بگویم ، شما با ارزش هستید، نه وسیله ی جنسی بعضی پسر ها .

خلاصه رابطه دختر و پسر

شما توسط چیزی که از درون خود را تصور می کنید کنترل می شوید . شروع کنید خود را آنطور که هستید ببینید . لازم نیست وانمود کنید که ارزش دارید ،فقط باور کنید که با ارزش هستید . باور کنید و شروع کنید در زندگیتان به کار بیاندازیدش . شما می توانید تعهد و احترام شخصی داشته باشید .

یک تفاوت اساسی بین چیزی که دختر ها و پسر ها در مورد عشق فکر می کنند وجود دارد .

دخترها و پسر هادر جنبه های زیادی متفاوت هستند ، نه تنها فرق های مشخص و بیرونی  که بدن هایشان دارد  بلکه جنبه های دیگر .

 یک فرق اساسی بین یک پسر و دختر این است در مورد عشق چه فکری می کنند . دختر به عشق در غالب داستان عاشقانه می اندیشد . میخواهد یک پسر عاشقش باشد ، او را گرامی بدارد ،با او صحبت کند ، به او گوش کند و او را پایه قرار دهد . عشق ، امنیت و حفاظت می خواهد .

یک پسر به عشق متفاوت می اندیشد . او به آن بیشتر در غالب رابطه ی جنسی می نگرد . مرکز توجهش بدن فیزیکی دختر است . او درباره ی عشق داستانی خیال بافی نمی کند ؛ جنبه ی جنسی رابطه دختر و پسر است که توجهش را جلب می کند .

برای این یک دلیل وجود دارد: زمان بالاترین میل جنسی برای یک پسر آخر نوجوانی است .

غده هایشان همواره کار می کند . به همین خاطر به عشق بیشتر به چشم رابطه ی جنسی می نگرد . اما میلش برای رابطه شواهدواقعی برای عشق نیست .

دختران این را روی بتن بنویسید : اگر یک پسر بخواهد با تو رابطه داشته باشد این معنی را نمی دهد که عاشق توست .  نمیخواهیم به پسر ها سخت بگیریم اما حقیقت این است که اکثر آن ها در رابطه با هر چیزی که در دامن باشد خوش میگذرانند !

پس ذوق زده نشوید اگر پسری به شما بگویید که می خواهد با شما رابطه داشته باشد .

اوج میل جنسی خانم ها بعدا می اید . در رابطه دختر و پسر ، دختر دائما به رابطه فکر نمی کند . او به عشق رمانتیک فکر می کند .

بسیاری از پسر ها و دختر ها نمی توانند بفهمند برای داستان عاشقانه شان چه اتفاقی افتاد. همه چیز وقتی شروع کردند خوب بود ، ولی حالا موضوعات را یکسان نمی بینند . سو تفاهم و بحث وجود دارد . دلیلش این است که آنها از جهت های مختلف می آیند .

گفته شده است ” یک دختر در رابطه نقش بازی می کند ، برای چیزی که آماده اش نیست ، چون چیزی که میخواهد عشق است . پسر در عشق نقش بازی می کند باری چیزی که آمادگی اش را ندارد چون چیزی که دائما میخواهد رابطه است .

چیزی که دختر دائما می خواهد عشق است .

دختر یکی را می خواهد که بغلش کند  و بگوید که او خاص است . یک دوست پسر متعهد میخواهد که عاشقش باشد . کسی که با او سخن بگوید و زندگی اش را با او قسمت کند .  نیاز عشق او بالغ است . گرچه نیاز جنسی اش نابالغ است . او اصلا آماده ی رابطه جنسی و همه ی مشکلات و خطرات همراهش  نیست . او می داند که دختر در این مسائل پاسوز می شود .  او از یک پسر چیز های بیشتری برای باختن دارد ،  و او  برای همه چیز های سنگینی که همراه رابطه ی جنسی می آید آماده نیست .

اما او نمی خواهد دوست پسرش را از دست دهد پس در رابطه ی جنسی نقش بازی می کند  که عشقی را که لازم دارد و می خواهد  بدست بیاورد .

از طرف دیگر پسر آماده ی عشق نیست . او آماده ی یک عمر تعهد نیست  . او آماده ی  همه ی مسئولیت ها که همراه همسر و پدر شدن می آید نیست . نیاز به عشق او اصلا بالغ نیست .

نیاز جنسی اش برعکس  بالغ است . در شانزده سالگی  یا هفده سالگی ، او میل جنسی قدرتمندی دارد  و نیاز هایش نمی خواهند صبر کنند . این چه معنی می دهد؟ یعنی یک دختر می خواهد . او میخواهد بدن  او را نوازش کند  او ارتباط جنسی می خواهد .

پسر چه کار می کند ؟

در عشق نقش بازی می کند تا آنچه دائما میخواهد را بدست بیاورد .  او از کلمات عشق استفاده می کند  و به دختر چیزی را می گوید که می خواهد بشنود . ما خلوصش را شبهه دار نمی کنیم ، اما مرکز توجهش روی رابطه است .  شاید خالصانه فکر کند عاشق دختر است ، ما او عشق واقعی را درک نمی کند . او متوجه نمی شود با تنها فکر کردن به نیاز های جنسی اش چقدر خودخواه است .

اگر یک دختر مراقب نباشد ، مسائل می توانند از کنترل خارج شوند . دختر به او کمی فضا می دهد و او تمام فضا را تساحب می کند !

پیش از آن که تعجب کند که با یک دیوانه ی رابطه جنسی بیرون می رود .

بیاید بگوییم دبی  با لری بیرون می رود  و او را خیلی دوست دارد . ماشین را در جای خلوتی پارک می کنند و صحبت می کنند . وبعد او(پسر) شروع می کند قدرتمندانه جلو بیاید و  به او می گوید  که چقدر دوستش دارد  و چقدر به او( دختر ) نیاز دارد  . او سنگین نفس می کشد و دست هایش شروع  می کنند به حرکت  . دختر لازم ندارد کتابی بخواند تا متوجه شود او چه در سر دارد .

اگر دبی حقیقت زندگی را نداند ، اون شاید اینطور استدلال کند که: “لاری میخواهد  با من رابطه جنسی برقرار کند. من با  مردی که واقعا دوستش نداشته باشم رابطه برقرار نمیکنم, بنابراین لاری باید من را واقعا دوست بدارد .”

دست نگه دار دبی! با این استدلال خودت رو قانع نکن. میل جنسی به خودی خود دال بر عشق نیست. دبی باید احساساتش را کنترل کند.

بیشتر مردها این رو میدانند که یکه دخترزمانی رابطه برقرار میکند که بداند آن مرد واقعا دوستش دارد. بنابراین لاری میگوید, “دوستت دارم, دبی, و یک روز ما باهم ازدواج میکنیم. من میخواهمم عشقم ررا به تو “اظهار” کنم.”

آیا اسم این عشقست؟ نه,نیست. آزمون عشق واقعی را به خاطر داشته باش_متواضعانه و بی دریغ است. وقتی که این دو شرایط را نداشته باشد, عشق واقعی نیست. میل قوی جنسی او دلیلی بر عشق واقعی نیست. فقط تاثیر هورمونهای بدنش است. اگر واقعا او را دوست می داشت, هرچی  که به صلاح دبی بود را می خواست, نه فقط یه لذت بردن که به ضرر دبی باشد.

دخترها, وقتی که یک مرد تمام تلاشش رو میکند که به شما بگوید که چقدر شما رو “دوست” دارد ,به او بگویید که دست نگه دارد. احساسات خودتان را کنترل کنید. میل قوی جنسی دلیلی بر وجود عشق واقعی نیست.

وقتی که یک زوج باهم رابطه جنسی برقرار میکنند و بعد از مدتی از هم جدا میشوند, این دختر که اذیت می شود . حتی اگر حاملگی در کار نباشند, جدایی برای دختر سخت تر است . یکی از دلایلش این است که پسر به چیزی که می خواست رسیده است, اما دختر عشقی را که میخواست دریافت نکرده. اون حس میکند  که ازش سو استفاده شده.

منصفانه بگوییم, بیشتر اوقات یک دختر سلطه جو روی یه پسر فشار زیادی را قرار میدهد. بعضی دخترها ارزش کمی برای خودشون قائل می شوند یا اصلا عزت نفس ندارند و در دنبال کردن و بدست آوردن یک پسر خیلی مصر هستند. نامه ی زیراز طرف یک مادر در سطر روزنامه آن لاندرز نوشته شده:

“من نامه ای را که یه نوجوون درباره ی دوستهای دخترش که بی ملاحظه رابطه ی جنسی برقرار میکنند نوشته بود خواندم. در ادامه گفت که انها احمق بودند که زیر فشار راضی به برقراری رابطه شدند. البته که او درست می گفت, اما این موضوع پیچیده تر از این حرف ها است.

“من مادر سه پسر و یه دختر هستم. اگه می توانستی بفهمی که اینجا چه می گذرد ان وقت تصور دیگر ی داشتی.

“هر سه تا پسر من در سن ۱۲ یا ۱۳ سالگی نامه های عاشقانه دریافت می کردند. تو همه ی نامه ها, دخترها به وضوح نوشته بودند که حاضرند هر کاری را انجام بدهند که “عشق خودشان را ثابت کنند”. درمورد پسر اول خودم شوکه شده بودم. زمانی که  پسرسوم من ۱۳ ساله شد, به این قضیه عادت کرده بودم.”

دیدگاه پسرها و دخترها درمورد عشق متفاوت است و رابطه دختر و پسر از سوی هر یک متفاوت . یک دختر به عشق واهی فکرمیکند_کسی که اون را بغل کند و بگوید که اون خاص.یک پسر است  به عشقی فکر میکند که بیشتر شامل روابط جنسی است.

مرز زیاده روی رابطه دختر و پسر کجاست؟

تحقیقات نشون داده که , حتی در مورد زوج هایی که تصمیم گرفتند که رابطه ی کامل برقرار نکنند, بعد از گذراندن ۳۰۰ ساعت کنارهم تا حدودی درگیر رابطه جنسی میشوند, مگر اینگه اقدامات خیلی جدی برای جلوگیری از هرگونه تماس جنسی انجام بگیرد.

فرمول رابطه دختر و پسر به اینصورته:

رابطه جنسی = قانون تصاعد+مدت زمانی که تنها کنارهم سپری میکنند+ترشح از غدد جنسی

مرز “زیاده روی” کجاست؟ یه خودرو سواری با لوازم امنیتی تعبیه شده داخلش به شما این اجازه رو میده که از خطر خراب شدن موتور مطلع بشوید. به عنوان مثال, وقتی که موتور داغ میکند, نور قرمز هشدار روشن میشود. این باعث میشود که شما متوجه بشوید که یه چیزی مشکل دارد. باید سریعا خودرو را متوقف کنید و متوجه مشکل بشید. به چند مورد “چراغ خطر” اشاره میشود که به شما این اجازه رو میدهد تا زمانی که زیاده روی کردید متوجه بشید:

سلام و درود
بنظر من اون هایی که از خدا نیز برای دوست شدن و رسیدن به عشقشون کمک میگیرند، میتوان گفت رابطه دلسوزانه و نه هوس بازانه خواهند داشت…

اگه منظورتون دوستی نامشروع است نه ازدواج ،خداوند هیچ گاه اجازه این کار را نداده است.تورا خداهرکاری میخواید انجام بدید اما گردن خدا نگذارید.دیورار کوتاه تر از خدا پیدا نکردید.اگه جایی خدا اجازه دوستی بین دختر و پسر را داده به من هم خبر بدید چون هرچه تو قران و روایات گشتم این اجازه را پیدا نکردم.

سلام ،ميخواستم بگو توي هيج جاي قرآن و اسلام اجازه ي چنين روابطي داده نشده يكي از آياتي هم كه به شدت اين روابط رو نهي كرده آيه ۵سوره مائده هستش كه اشاره به اين كرده كه دوست پنهاني نگيريد…

صیغه

رابطه ی دختر و پسر فقط به جذب و رابطه ی عاشقانه و علاقه و این ها محدود نمیشه
متاسفانه در کشور ما روابط ساده دوستانه و غیر عاشقانه اما صمیمی هم بین دختر و پسر ها وجود نداره و به دلیل محدودیت هایی که با اون بزرگ و تربیت شدن متاسفانه بر خورد دوستانه و صمیمانه درستی هم با ندارن و به قولی دیدگاه جنسیتیشون رو همچنان دارند و تشخیص نمی دهند که قبل دختر و پسر بودن یه انسان هستن ….

مطلبتون عالی بود . واقعا لذت بردم

نباید عرصه رو تنگ کرد و بای د اونقدر به همه اطلاع رسانی بشه بخصوص تلویزیون که بعضیا از بی خبری بی تجربگی و از درون قفس ذهنی برای فرار از خودشون به یک سمبل ذهنی ک عینی دیدنش عاشق بشنو برن باهاش در صورتی ک این جوان یا نوجوان از هیچ چیزی خبر نداره و نمیدونه اصن این زندگی برای چیه کجاست برای چی اومده ب این دنیا اول تو مدارس تو تلویزیون و رادبو بفهمونین ب همه تو رو خدا خواهش میکنم بعد برین ببینین اون شخص واقعا در چ وضعیه نباید ندید گرفت درجه انسانیت آدم ها رو باید به همه فهموند ک انسان هستند از معلمای دینی باسواد برا مدارس استفاده کنین تو رو خدا معلمی ک فهمیده باشه و بتونه جواب سوال بچه رو بده الکی از سر بازش نکنه ک بچه بره کنجکاو بشه خواهش میکنم مسولین محترم مواظب بچه های ملت ایران باشین سپاس گذارم از سایت محترم

سلام ،همیشه استثنایی هم هست
شخصا عاشق یک دخترم ومن پسرمیدونم اگه دختر بخوادثابت کنه خودشا از ان طریق می خواد ثابت کنه پس چه بهتر که اصلا شرایطش را به وجود نیارم ،بله همه پسرا از رابطه جنسی لذت میبرند هم به خاطر ادعا و هم به خاطر ارضا شدن ولی هرچه این مساعل را توضیح بدیم و بحث کنیم بیشتر جلوه توجه میکنه
به نظر من اگه واقعا عاشقی عشق را به خاطر اینکه خداوند گفته متاهل شوید عاشق بشید
و اگر هم بحث دوست دختریه
هرچیز باید باعث رشد و تکامل بشه
تو دانشگاه ها خواسته و نا خواسته ارتباط برقرار میشه پس بهتره همه دخترهارا فقط به چشم بهترین رفیق پسرمون یا ابجیمون بنگریم

من با دختری دوست شدم از همان روز اول به فکر ازدواج با دختر بودم به رابطه فکر میکردم ولی نمیخواستم چون میدونستم به جدایی خطب میشه بعد دوسه روزی دختر به بهانیه دادن چند سی دی من را به خانه شان برد فهمیدم میل جنسی دارد انجام دادم و بین صحبتهاش گفت که من با پسرها حداکثر یک هفته می مانم که منو شکه کرد من به ازدواج با او فکرد میکردم او به رابطه دختر خشگلی هم بود و به مشگلاتی خوردیم دلیلشو نمیدونم از اون به بعد با پسرهای زیادی می دیدمش وبهش گفته بودم خوشم نمیاد اون لجبازی می کرد باعث شد او را در ذهنم فاحشه فرض کنم یا بود به قول خود دخترها یک دختر تن به رابطه نمیدهد انم در خانه خودشان مگر این که بارها انجام داده باشد کلام اخر چه پسر چه دختر اگر واقعا فقط رابطه دوستی فکر میکنید خیلی روراست به هم بگوید قبل از این که اتفاقی بیفته خیلی ساداست به مشاوره روانشناس ای چرندیات به غیر از پول دادن حرف خودتون به خودتون زدن کاری نمیکنن این هم در نظر داشته باشید ادمها با یک دیگر فرق میکنند درود سپاس موفق باشد دوست دارم دختری بفهمد دلیل این کار دوست من چه بوده یا چه شخصیتی داشته خوشحال میشم دختری نظرشو کامنت کنه سپاس…

با سلام
باشتکر از مطالب خوبتون
۱۶ ساله پسر هستم چند وقتی است که درگیر علاقه به یک دختز ۱۲ ساله شده ام بلوغ زودرس داشته و بزرگتر از سنش رفتار میکند واقعا بهش علاقه دارم علاقه ای که دارم مربوط به مسایل جنسیتی نیست بلکه واقعا به چهره صداش و خالص بودن و اینکه هنوز به گناه آلوده نشده دارم نمیدونم چیکار کنم میتونم به خودم جذبش کنم اما میترسم براش زود باشه حتی به خودم گفتم چند سال دیگه که بزرگتر شد اقدام میکنم اما نمیدونم فکر کنید یه پسر ۲۰ ساله با یه دختر ۱۶ ساله عجیب نیست اما دوستش دارم چیکار کنم کسی نظری داره بگه؟

اینکه ی پسر نخاد تو محل کار باهات تنها باشه واصرار داشته باشه حتما کسی تو اتاق باشه چیه ؟؟؟؟؟؟

به نظر من این دید گاه یکم بی انصافی نسبت به مردا عاست .
شاید بیشتر مرد ها و پسر ها طبق گفته بالا دنباله رابطه جنسی باشند اما این نیمه خالی لیوانه از اون طرف خیلی عشق ها بوده که از دوران جوانی برای جنسیت مرد پایدار و برای خود شخس بوده نه صرفا رابطه حال اگر به ان شخس برسند یا نه اما در این ضمینه کمی مثال های معروف و بسیار مثال های غیر معروف وجود دارد.
لطفا این ها هم نیز لحاظ کنید.

ترجمه خیلی بد بود
ولی در کل متن بدی نبود
دوستانی که دنبال هر چیزی در قرآن و روایات میگردند 😂🤣 عزیزم کتاب و آیین آسمانیه، راهنمای دوست یابی که نیست
همه دین اسلام تاکید بر تعقل و تفکر کرده
بهتر نیست کمی فکر کنیم

خیلی خیلی متشکرم ..

خواهش میکنم کاربر عزیز

من چندوقته ک از ی دخترخوشم اومده ولی نمیدونم ک اونم ازم خوشش اومده اخه خودشو ازمن قایم میکنه بعد بهم زل میزنه نگام میکنه میخواستم بدونم ک چیکار کنم بگم دوسش دارم یا نه

من با پسری ۵ ماه هست آشنا وقول وقراره ازدواج روگذاشتم الان بخاطر خونوادش نمیخواد آیا میشه کاری کرد که قانون بگه ۵ ماهه آوارش کردین؟ممنونم جواب با ایمیلم بیاد

خیر باید رضایت وجود داشته باشد.

سلام وقت بخیر من یکسال و‌خورده ایی هست که با یه پسر در رابطه هستم و خییییلیم عاشق و وابسته ی اون هستم خودشم همیشه میگه دوسم داره حتی یکبار که به و قول و قرار ازدواج گذاشتیم اشنباه فکر کرده بود خیانت کردم گریه میکرد ، باهم رابطه هم داشتیم چندبار
ممکن رفتارش تظاهر باشه
ممنون میشم همینجا جوابمو بدید

اخه بعضیا میگن بچست و…

سلام مطالبتون عالی بود
اما یه مشورت میخواستم
من چهار ساله یه دخترو دوست دارم اما بخاطر همین حرفا که زده شد بهش پیشنهاد ندادم تکلیف من که یکیو انقدر دوست دارم اما نمیخوام پاشو ب این مسائل باز کنم
چجوری پس باید عشقو ثابت کرد و به معشوق رسید

دیگه مظلوم تر از ما پسرا گیر نیاوردید ؟ از یزید ایتقدر بدگویی نشده بود که شما مارو یا حتی ( خودت (ادمین )) تحقیر کردید ، ۶۰ درصد پسرا دنبال رابطه جنسی هستن حتی اگه ۱۰۰ درصد پسرا دنبال رابطه جنسی باشند ۴۰ درصد مثل من جرعت زیاده روی ندارند و فقط از دختر یک چیز میخوان: یکم توجه و عدم خیانت ، کاری که خانواده هیچوقت برای من انجام نداد ، من هیچ حامی (منظورم حامی مالی نیست ) کسی که پشتت باشه نداشتم و نمیگم دختر باید پشتم باشه ازم دفاع کنه اما حداقل میخوام یکیو داشته باشم که مال خودم باشه شما فقط میگین پسرا دنبال رابطه جنسی هستن اصلا انگار ما دل نداریم ، نمیخوایم یکی باشه که با وجودش حس کنی تنها نیستی ، تازه خوبه من ی برادر (بدرد نخور ) دارم ، کسی که تک فرزنده ببینید چقدر به عشق از طرف هم جنس یا جنس مخالف نیاز داره ، منبع حرفاتون از کجا بود ؟ کدوم منبعی میاد میگه پسرا فقط دنبال se* یا همون رابطه جنسی هستن ؟ معلومه ی دختر این هارو نوشته ؛ این کامنت رو تایید کن بزار توی سایت … . بدبختی گرفتار شدیم ، من اومدم یکم اخلاقم رو خوب کنم ی بدبختی بیاد با من سینگل دوست بشه حداقل یکیو داشته باشم روزی نیم ساعت باهاش حرف بزنم ، میبینم اینقدر بدگویی از پسرا شده حالم از خودم بهم میخوره : مگه همه لاشی ان ؟؟ (،*،*،*،*،) پست رو بزار، مدیر

عشق برای یه پسربچه ایکه نه سربازی رفته نه شغل داره نه استقلال مالی وفکری داره ونه به ثبات شخصیتی واجتماعی رسیده ،چیزی جزمیل شدیدجنسی نیست.به عنوان یه پسرمیگم به دخترخانومای محترم .نگاه شمابه رابطه دوستی نگاه صادقانه تروپاکتری هست ودوست داریدبه ازدواج ختم بشه وحتی حاضریدبرای اینکارهرتاوانی هم بدیددقیقاجایی که مسیروداریداشتباه میریدهمینه .کسی قرارنیست خودشوبرای جنس مخالفش نابودکنه ازدواج یک رابطه ویک تعهددوطرفست.اینوهیچگاه فراموش نکنید.درمقابل پسرهایی که قبلاتوصیف کردم فقط نه تنهانمیتونن به ازدواج فکرکنن به خاطرعدم آمادگی برای ازدواج بنابه دلایلی که قبلاگفتم بلکه تنهاچیزیکه توذهنشون وجودداره وتنهاانگیزشون برای دوستی باجنس مخالف خلاصه میشه درارضای نیازهای جنسی حالابه هرطریق .پس گول صحبتهای عاشقانه پسرهارانخورید.کسیکه واقعاقصدش ازدواج باشه ازنوع ارتباط برقرارکردن وشرایطش تاحدودزیادی به قصدش میشه پی برد.ممنون ازتوجهتون .

خیلی عالی بود

لذت بردم

ممنون از شما،
این مطالب اگر بتونه زندگی ی نفر را هم نجات بده و تغییر ایحاد کنه، شما برد کرده اید. واقعا مفید بود. جملاتی داره ک باید با طلا نوشتش.
ان شالا هر چی از خدا می خواهید بهتون بده

باسلام. دختري همش سعي در ارتباط فيزيكي با من داشت و خيلي به هم نگاه ميكرديم ميخنديد مشكل اينجاس كه به پسر هاي ديگه هم زياد نگاه ميكنه از اونجايي هم كه خيلي زرنگه شايد اينكارارو جلو من انجام ميده كه حرص منو دربياره نميدونم ايا اين ميل جنسيه اون بود يا عشق؟

بسیار عالی بود ممنون از تلاشتون

سلام من با ی دختر ۹ماه دوست بودم حالا ولش کردم اون دخترم عاشقمه و خانوادش هم فهمیدن میخواستم بدونم میتونن شکایت کنن که چرا با احساسات دخترشون بازی کردم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام

ایمیل

وبسایت


ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


چطور با یک پسر دوست شویم
چطور با یک پسر دوست شویم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *