چگونه از ذهن نیمه هوشیار استفاده کنیم

 
helpkade
چگونه از ذهن نیمه هوشیار استفاده کنیم
چگونه از ذهن نیمه هوشیار استفاده کنیم

این ضمیر همه نوع اطلاعات و پیشنهادات را به منزله واقعیت می پذیرد و قبول می‌کند چه مثبت چه منفی، هر کس می‌تواند این ضمیر را تحت کنترل خود در آورد، اصولا این ضمیر تحت کنترل ما است و ما می‌توانیم از این ضمیر برای رسیدن به خواسته‌هایمان کمک بگیریم. حسنی که این ضمیر دارد این است که نمی‌تواند بین تخیلات و واقعیات فرق بگذارد. مثلا ممکن است ما در واقعیت یک آدم ترسو، بزدل، تنبل و یا کم‌کار باشیم ولی در خیال خودمان دوست داریم که انسان موفق وشجاع وخوبی باشیم در اینجا می شود ازاین ضمیر استفاده کرد بهتر است ما این ضمیر را از افکار مثبت به جای افکار منفی پر کنیم.

مثلا خود را در موقعیتی تصور کنید که به آنچه دوست دارید رسیده‌اید چشمانتان راببندید و برای چند لحظه مکث کنید؛ در اینجا هدف خیلی مهم است شما به هدف فکر کنید لازم نیست نگران باشید که چگونه به این هدف برسیم، خود بخود ابزار لازم برای رسیدن به هدف فراهم می‌شود، همین که شما هدفتان را انتخاب کنید ضمیر نیمه هوشیار شما احساس نیاز می‌کند و راه حل ارائه می دهد.

۱- دقیقا خود را همان طور که می‌خواهید باشید تصورکنید و ببینید.(مثلا یک دانش آموز زرنگ و درسخوان و موفق یا یک سخنران قوی در جمع)

۲- این افکار سازنده باید هر روز تکرار شود یعنی مرتب باید این مساله را به ضمیر نیمه هوشیار بسپارید.

بهترین زمان برای استفاده از ضمیر نیمه هوشیار ، در وقت استراحت کامل است که به فکر فرو بروید. تلقین افکار مثبت و سازنده به ضمیر نیمه هوشیار باید هم فکری باشد هم تجسمی‌، یعنی هم فکر کنید هم تجسم کنید. این کار را در دو نوبت ۱۰دقیقه ای انجام دهید:

چگونه از ذهن نیمه هوشیار استفاده کنیم

۱-شب هنگام زمان تاریکی که آماده خواب هستید .

۲-صبح وقتی از بستر بلند میشوید و یا در طول روز ،دریک اطاق خلوت، دراز بکشید و برای ۵ دقیقه استراحت کنید؛ در این حالت فکرتان هم مثل جسم تان نیاز به سکون و استراحت پیدا می‌کند دراین حالت شروع به تلقین ذهنی مثبت کنید از کلمه من استفاده کنید مثلا یک ورزشکاری که دچار اضطراب می شود واحساس ضعف می‌کند می‌تواند با استفاده از روش تجسم ذهنی موفقیت خود را در برابر تمامی حریفان به ذهن نیمه هوشیار خود تلقین ذهنی مثبت کند وجملات زیر را بگوید، من تمام حریفان خود را شکست خواهم داد، من به حریف غلبه میکنم و یا هیچ کس نمی‌تواند در برابر من مقاومت کند، من از همه قویترم، و صحنه‌های پیروزی را هم برای خود تجسم کند.طوریکه در صحنه اول موفقیت خود در مقابل مقاومت حریف ببیند و انرا حس کند که این صحنه را بنام تصویر سازی ذهنی مرتبط یاد میکنند، و در صحنه دوم از دور خود را ببیند که ریفری اورا برنده اعلان میکند، دستش را بلند میکند و همه تماشاچیان برایش کف میزنند، این صحنه را بنام تصویر سازی غیر مرتبط یاد میکنند.

این روش کاربرد زیادی را در درمان احساس حقارت، ترس، اضطراب مانند اضطراب امتحانی و مشکلات روحی و رفتاری دارد ومی توان برای رسیدن به هرهدفی از آن استفاده کرد بسیاری از شما می‌توانید بدون زنگ ساعت از خواب بیدار شوید فکر بیدار شدن از خواب در ساعت معین به ضمیر نیمه هوشیار می‌رود و چون ضمیر نیمه هوشیار هیچ‌گاه به خواب نمی‌رود شما را در زمان خاص بیدار می کند، ما لبه تخت می غلتیم اما هیچگاه نمی‌افتیم چون ازطریق فکر نیمه آگاه همیشه مواظب خود هستیم، شب هنگامی که درخواب هستیم پوشش ما کنار می‌رود اما بدون بیدار شدن روی خود را می‌پوشانیم چون ضمیر نیمه آگاه واقعیت را ثبت می کند.

«شما می توانید با استفاده از روش تجسم ذهنی یا تصویرسازی ذهنی خودرادرهر موقعیت موفق تصور کنید»

مثلا شما تصور کنید مجبور هستید در مقابل جمع یا در کلاس سخنرانی کنید اما در گذشته همیشه مضطرب بوده‌اید چه قبل از سخنرانی چه درطی سخنرانی، می‌توانید هر روز طی دو جلسه (روز _شب) تمرین ،خودتان رادر مقابل تماشاچیان آسوده احساس کنید اگر دیدید وقتی می‌خواهید این تلقین ها را به خود بدهید به خواب می‌روید سعی نکنید که بیشتر بیدار باشید، تلقینها تا لحظه ای که به خواب می‌روید به ضمیر نیمه آگاه شما راه می یابد .

«اجازه ندهید سادگی این روش باعث شک شما درکارایی آن بشود»

موفقیت این شیوه در موارد زیادی به اثبات رسیده و از اتهام غیر عملی بودن وعدم کارایی مبرا شده است .

تا چه وقت این کار را انجام دهیم ؟ پاسخ: نسبت به افراد و مشکلات شان، زمان فرق می کند بیشتر اشخاصی که روش تجسم عینی را به کار می‌گیرند، طی دو تا چهار هفته به نتایج محسوس دست می‌یابند . هر چه دلتان می خواهد در ضمیر وفکر خود مجسم کنید.

باور داشته باش که لیاقت بهترین ها را داری، انسانها همان گونه که باور داشته باشند می‌توانند بیندیشند .باورهای آدمی است که در هر لحظه به او القا میکند که چگونه بیندیشد …… دانشمندان برای بررسی تعیین میزان قدرت باورها بر کیفیت زندگی انسانها آزمایشی را در «‌هاروارد یونیورسیتی » انجام دادند.نتیجه این تحقیقات بسیار جالب است: ۸۰پیرمرد و ۸۰ پیرزن را براى این پروژه انتخاب کردند .یک شهرک را به دور از هیاهو برابر با ۴۰سال پیش ساختند .غذاهای ۴۰سال پیش در این شهرک پخته میشد .خط روی شیشه‌های مغازه‌ها ، فرم مبلمان ، آهنگها ، فیلم‌های قدیمی ، اخباری که از رادیو و تلویزیون پخش میشد ، را مطابق با ۴۰ سال قبل ساختند . بعد این ۱۶۰ نفر را از هر نظر آزمایش کردند .

تعداد موی سر ، رنگ موی سر ، نوع استخوان ، خمیدگی بدن ، لرزش دستها ، لرزش صدا ، میزان فشار خون … بعد این ۱۶۰ نفر را به داخل این شهرک بردند ، بعد از گذشت ۵الی ۶ماه کم کم پشتشان صاف شد ، راست می‌ایستادند ، لرزش دستها بطور ناخودآگاه از بین رفت ، لرزش صدا خوب شد ، ضربان قلب مثل افراد جوان ، رنگ موهای سر شروع به مشکی شدن کرد ، چین و چروکهای دست و صورت از بین رفت ..

قدرت ذهن من,استفاده از قدرت روح,قدرت ذهن ناخودآگاه,قدرت ذهن در جذب افراد,دانلود کتاب قدرت ذهن,کتاب قدرت ذهن ژوزف مورفی,دانلود کتاب چگونه ذهن برتر داشته باشیم,ساخت قصر ذهن,دانلود کتاب قدرت ذهن pdf,دانلود رایگان کتاب معجزه ذهن برتر,قدرت ماورایی انسان,چگونه قدرت ماورا طبیعی داشته باشیم,قدرت تلقین مثبت,

خیلی ساده است .آنها چون مطابق با ۴۰سال پیش زندگی کردند ، باور کرده بودند ۴۰سال جوانتر شده اند . انسانها همان گونه که باور داشته باشند می‌توانند بیندیشند .باورهای آدمی است که در هر لحظه به او القا میکند که چگونه بیندیشد . اصولا فرق بین انسانها ، فرق میان باورهای آنان است. انسانهای موفق با باورهای عالی ، موفقیت را برای خود خلق میکنند.انسانهای ثروتمند ، باورهای عالی و ثروت آفرین دارند که با اعتماد به نفس عالی خود و بدون توجه به تمام مسائل به دنبال کسب ثروت میروند و به لحاظ باورهای مثبتشان به ثروت مطلوب خود میرسند . قانون زندگی قانون باورهاست .باورهای عالی سرچشمه همه موفقیتهای بزرگ است .توانمندی یک انسان را باورهای او تعیین می‌کند. انسانها هر آنچه را که باور دارند خلق میکنند . باورهای شما دستاوردهای شما را در زندگی میسازند . زیرا باورها تعیین کننده کیفیت اندیشه‌ها ، اندیشه‌ها عامل اولیه اقدامها و اقدامها عامل اصلی دستاوردها هستند . هر انسانی در مراحل زندگی، با توجه به باورها، نگرش‌ها، ارزش‌ها و اعتقادات خود تصمیم‌گیری می‌کند و اعمال و رفتارهای او ناشی از فکر و اندیشه‌ای‌ست که از خانواده، مدرسه، جامعه، فرهنگ و ارزش‌های اجتماعی کسب نموده است. از خصوصیات اصلی انسان، توانایی فوقالعاده‌ی او در فکرکردن است؛ به‌خصوص توانایی او در تفکر درباره‌ی نحوه‌ی فکرکردن خود، شاید از بی‌نظیرترین و انسانی‌ترین ویژگی‌های اوست. همان‌طور که انسان با افکار و اندیشه‌های خیالی و غیرمنطقی، مایه‌ی اضطراب و نگرانی خود را فراهم می‌کند، از طریق تفکر صحیح و منطقی نیز می‌تواند خود را از شر ناراحتی‌های خویش، رها سازد. وقتی تفکر و رفتار آدمی عاقلانه باشد، موجودی کارآمد، شادمان، سرزنده و توانا خواهد بود؛ پس می‌توان گفت هر انسانی با اندیشه و افکار خود، زندگی‌اش را می‌سازد و جهت می‌دهد. با تمرکز ذهنی روی انچه قابل دید است یانه وجود خارجی دارد یا نه زنده جان است یا بی جان و یا با تمرکز ذهنی روی انچه ذهن نیمه هوشیار ما انرا مقدس قبول یا باور میکند یا نه تمرکز صرف سبب ارامش ذهن و جسم میشود و با ارامش ذهنی و جسمی مغز شما ، امواج مغزی با ارتعاشات منظم یا به عباره ای دیگر فریکونسها ی منظم به عالم هستی متصاعد میکند، مراکز انرژی یا چاکره ها در بدن منظم و متعادل میشوند ، میدان مقناطیسی بدن منظم میشود و درنتیجه فریکونسهای صوتی در اورگانهای مختلف بدن منظم میشوند و شما با عالم هستی بیک کانال امواج الکترومقناطیس تبدیل میشوید ( ازهمین سبب است کسانیکه دارای کدام عقیده ای مذهبی اند عمر طولانی تر دارند نسبت به انانیکه کدام عقیده مذهبی ندارند )تمرکز به خداوند که اساس انرا دعا درمیان پیروان ادیان مختلف تشکیل میدهد، زمانیکه شما خواست تانرا از خداوند و یا عالم هستی مطالبه میکنید، مغزخاصیت مقناطیس یا اهن ربا را دارد،مطابق خواست شما فریکونس های مشابه یا هم سو جذب میکند، مغز شما ان خواست شما را ابتدا در دنیا درون و بعد در زندگی حقیقی شما به واقیعیت مبدل میکند، در اینجاه باید ذکر کنم که مسلمانان با استفاده از قطب نما یا قبله نما خطی ایکه قطب های مقناطیسی زمین را به وصل میکند، در زمان عبادت یا نماز خواندن میدان مقناطیسی بدن شان با میدان مقناطیسی زمین منطبق میگرددکه سبب منظم شدن میدان مقناطیسی بدن شان میشود.

قدرت ذهن من,استفاده از قدرت روح,قدرت ذهن ناخودآگاه,قدرت ذهن در جذب افراد,دانلود کتاب قدرت ذهن,کتاب قدرت ذهن ژوزف مورفی,دانلود کتاب چگونه ذهن برتر داشته باشیم,ساخت قصر ذهن,دانلود کتاب قدرت ذهن pdf,دانلود رایگان کتاب معجزه ذهن برتر,قدرت ماورایی انسان,چگونه قدرت ماورا طبیعی داشته باشیم,قدرت تلقین مثبت,

ذهن انسان همه چیز را کنترل می کند . ادراکات، تصورات ، تفکرات ، اعتقادات . بطور کلی تمام جنبه های شناختی رفتار انسان تحت کنترل است. جهان و هر آنچه که در آن موجود است، ازطریق تصورات ما در ذهن انعکاس می یابد.

ما می توانیم از طریق روشهای کنترل ذهن این تصورات را تغییر دهیم و آن وقت خواهیم دید که واقعیت های زندگی ما نیز دستخوش تغییر خواهند شد، یا به زبان دیگر اگر ما توان آن را داشته باشیم که ذهن خودمان را تحت کنترل در آوریم قادر خواهیم بود دنیای مطابق با آرمانها و ایده آل های خودمان بسازیم.

تصویر ذهنی که ما از خویش داریم براساس اعتقادات ، باور ها ، ارزش های حاکم بر جامعه، تجارب گذشته ، موفقیت ها ، شکست ها ، تحقیرها و پیروزیها شکل گرفته است و از مجموعه این عوامل است که در ذهن تصویری از خود می سازیم .

ذهن انسان دارای دو بخش است:

۱- ذهن هوشیار یا ضمیر خود آگاه

۲- ذهن نیمه هوشیار یا ضمیر ناخودآگاه .

بهترین راه درک ذهن هوشیار و نیمه هوشیار این است ک به آنها بصورت یک باغچه نگاه کنیم . شما یک باغبان هستید و در طول روز مشغول کاشتن دانه هایی – همان اندیشه‌هائیست که روزانه به فکر خود راه می‌دهید- هستید. هرچه را که می کارید در تن و محیط زندگیتان درو می کنیم .

اکنون مشغول کاشتن افکار مربوط به آرامش ، عمل درست، حسن نیت و سعادت بشوید و به آرامی و علاقه در باره ویژگیهای آنها بیندیشید، آنچه را که اندیشیده اید به طور کامل در ذهن آگاهتان جای دهید و به کاشتن این دانه های شگفت انگیز ادامه دهید دراین صورت محصول با شکوهی را درو خواهید کرد.

دانلود کتاب قدرت ذهن,کتاب قدرت ذهن ژوزف مورفی,دانلود کتاب چگونه ذهن برتر داشته باشیم,ساخت قصر ذهن,دانلود کتاب قدرت ذهن pdf,

* ذهن هوشیار«خود آگاه» : اعمال و شعور خود آگاه ما از مغز سرچشمه می گیرند. اندیشه شما توسط مغز یعنی همان عضوی که خود آگاهی از آنجا متجلی می شود ،آشکار می گردد. وقتی ذهن خود آگاه شما اندیشه ای را می پذیرد آن اندیشه به شبکه خورشیدی که مغز شما خوانده می شود ، منتقل می گردد و در آن تجلی می یابد. شما با مغز خود آگاه خود فکر می کنید و آن را در درون خود به ضمیر باطن می سپارید.

در برخی کتاب ها از خود آگاهی عینی یاد شده است ، ضمیر خود آگاه با شناسایی جهان پیرامون سر وکار دارد که به کمک حواس پنج گانه صورت می گیرد . این ذهن هر چیزی را به همان گونه که واقعاً دیده می شود می بیند . مرگ ، بیماری ، فقر و تنگنا را مشاهده می کند و بر ضمیر نا خود آگاه اثر مستقیم دارد . وقتی ذهن خودآگاه مملو از ترس ، نگرانی و … باشد ، این حالت در ضمیر نا خودآگاه نیز نفوذ می کند و انسان را به سمت ترس و نگرانی می برد.اما اگر ضمیر خودآگاه دارای افکار مثبت باشد بر ضمیر ناخود آگاه اثر کرده و انسان را به سوی موفقیت سوق می دهد.

* ضمیر نا خود آگاه «نیمه هوشیار» : این ضمیر مانند بخار یا برق ، قدرت مطلق است و بدون مسیر و جهت ، هر فرمانی را که به آن بدهند ، انجام می دهد و توان فهم و استنباط ندارد . ضمیر نیمه هوشیار ما تفاوتی میان اندیشه های مخرب و سازنده قائل نیست ، هر چه به او بدهیم با آن تغذیه می شود و همه چیز بسته به اندیشه‌هایی دارد که در خود آگاه ما موجود است .

هر کلمه و اندیشه ای بر ان اثر می گذارد و با دقتی حیرت آور آن را به عینیت در می آورد. ضمیر ناخودآگاه، ضربان قلب ، گردش خون و … را تحت کنترل دارد و تمام وظایف شما را کنترل کرده ، هرگز نمی‌خوابد و استراحت نمی کند .

حالا فرض کتید اگر انسانی در عمق تفکر ناخود آگاه خود برنامه «من شکست می خورم» را ایجاد کند در هر معامله ای که شرکت کند ، به جای پیروزی در انتظار شکست می‌نشیند. پس هر چیزی که به روی ضمیر نیمه‌هوشیار نقش می بندد ، به شکل تجارب و حوادث و به صورت عینی منعکس می شود .

این است که شما باید دقیقاً مراقب ایده ها و افکار خود باشید ، زیرا پاسخ اتوماتیک ضمیر باطن شما بر پایه اندیشه هایتان می‌باشد. ضمیر باطن شما یک دستگاه ضبط صوت است که افکارتان را همان طور که در ضمیر خود آگاه ضبط کرده اید ، به شما تحویل می دهد.

باید توجه داشته باشید چون کارکرد ضمیر ناخودآگاه بسیار شگفت انگیز است، در بسیاری از موارد توجه بیش از اندازه به افکار -مثبت یا منفی- ذهن شما را به شدت درگیر می سازد . راه حل این است که آنها را رها کنید و هر گاه با ابهامی رو برو شدید ، رهایی را به ذهن خود هدیه دهید.

قدرت ذهن من,استفاده از قدرت روح,قدرت ذهن ناخودآگاه,قدرت ذهن در جذب افراد,دانلود کتاب قدرت ذهن,کتاب قدرت ذهن ژوزف مورفی,

تصویر ذهنی حاصل عملکرد ذهن و مغز انسان و تعیین کننده تمامی شکست ها و پیروزی ها است. ما برای رسیدن به یک زندگی رضایت بخش نیاز به یک تصویر ذهنی واقع بینانه و شایسته داریم تا بتوانیم با آن زندگی کنیم .

تصویر ذهنی پایه ای است که تمامی شخصیت، رفتار و حتی کیفیت شما بر اساس آن شکل می‌گیرد، بنابراین به نظر می رسد که تجارب ما، تصاویر ذهنی ما را تقویت می کنند. هر انسانی همان است که در ذهن خود آن را ساخته است. توانایی ها ، قدرت ها و ضعفهای او همه از تصاویر ذهنی او به وجود آمده اند.

زنان و مردان موفق ، مدتها است از تصاویر ذهنی و تمرین نمایش آن برای رسیدن به موفقیت استفاده می کنند. برای یک زندگی ایده آل کافی است اندیشه های خود را به سوی بهترین ها هدایت کنیم. علم نوپای «سیبرنتیک» ثابت کرده است که میکانیزم خلاق دستیابی به تصویر ذهنی -قوه تخیل- است. منبع : تکنولوژی فکر- دکتر علیرضا آزمندیان

برای کنترول احساس و حسی که به خود و زندگی داریم باید تصاویر ذهنی و اندیشه های خود را کنترل کنیم و برای کنترل اندیشه باید باورهای اساسی و جهان بینی خود را مورد تجدید نظر قرار دهیم .

باید تعریف خود را از خویش و از جهان هستی و از زندگی خود تغییر دهیم .

چگونه از ذهن نیمه هوشیار استفاده کنیم

آیا دنیا را جنگلی می بینیم که یا باید بخوری یا خورده شودی؟؟؟ در این صورت دنیا واقعا این گونه خواهد بود چون این انتخاب خود شماست نه واقعیت .

واقعیت را شما می سازید واقعیت این است که دنیا را هر طور که تعریف کنی همانطور خواهد شد

فقط نکته مهم این است که یک سری قوانین ثابت هست که ما نمی توانیم آنها را تغییر دهیم . مانند قوانین علم فیزیک که ما را در مدرسه یاد دادند، اما قوانین ذهنی متاسفانه به ما یاد داده نشد، قوانین ذهنی یا قوانین موفقیت پایه و اساس علمی دارند،قوانین ذهنی ساخته دست انسان نیست، مانند قوانین عدلی، قانون اساسی در یک کشور…. مثلا هر فکری و هر حرفی و هر عملی عکس العملی دارد مساوی و مخالف با ان که این عکس العمل چه خوب چه بد به خود شما باز می گردد و هیچ راه فراری از آن نیست حتی اگر سالها و قرن ها طول بکشد .

قانون دیگر این است که به هر چه فکر کنی ( البته اگر این فکر با احساس همراه باشد چه احساس خوب چه حسی بد ) آن چیز را به سمت خود می کشید (قانون جذب )

پس اگر چیزی را نمی خواهی به جای جنگیدن با آن کافیست به آن فکر نکنی و احساس خود را در مورد آن کنترل کنی تا از زندگیت خارج شود .

و ده ها قانون دیگر که با دانستن آنها تصوریر بهتری از جهان پیرامون خویش خواهیم داشت . خوشبختی و بدبختی ، شادی و غم و رضایت و نارضایتی همه احساس هستند و منشاء احساس تصاویر ذهنیست . علاوه بر تصاویر ذهنی و افکار ، احساسات ما تحت تاثیر تصاویری هستند که از طریق حواس فیزیکی دریافت می کنیم . مثلا اگر یک صحنه ناراحت کننده ببینیم یا یک ماجرای ناراحت کننده بشنویم ناراحت می شویم .

برای ذهن چندان تفاوتی ندارد که تصاویر دریافتی از طریق چشم و گوش واقعی باشند یا مجازی ، چون دیدن یک فیلم سینمایی در تلویز یون هم می تواند ما را ناراحت کند یا بخنداند .

قدرت ذهن من,استفاده از قدرت روح,قدرت ذهن ناخودآگاه,قدرت ذهن در جذب افراد,دانلود کتاب قدرت ذهن,کتاب قدرت ذهن ژوزف مورفی,دانلود کتاب چگونه ذهن برتر داشته باشیم,ساخت قصر ذهن,دانلود کتاب قدرت ذهن pdf,دانلود رایگان کتاب معجزه ذهن برتر,قدرت ماورایی انسان,چگونه قدرت ماورا طبیعی داشته باشیم,قدرت تلقین مثبت,

اگر به یک خاطره ی بد فکر کنید یا حسرت گذشته را بخورید ، اگر نفرت بورزید و عصبانی باشید ، اگر نگران آینده باشید و صحنه های ترسناکی از آینده تجسم کنید و یا هر فکر منفی در سر بپرورانید نتیچه آن ، یک احساس منفی خواهد بود ، احساس نارضایتی از خود و زندگی و عدم شادی .

و برعکس اگر یه یک فیلم شاد نگاه کنید شاد می شوید فرقی نمی کند این فیلم در ذهن شما باشد یا با چشم ببینید .

پس اگر می خواهید احساس خوبی نسبت به خود و زندگی و جهانتان داشته باشید تصاویر ذهنی خود را کنترل کنید .

اما در کل این خود ما هستیم که دنیای خود را شکل می دهیم آن هم با باور های خود . باور هایی که در دوران کودکی و حتی گذشته های خیلی دور در ناخود آگاه ما شکل گرفته اند .

اگر می خواهید زندگی متفاوتی داشته باشید باید باور های متفاوتی پیدا کنید و تعریفی جدید از زندگی بنا کنید .

https://the-success.blogfa.com/

 ویدئوهای آموزشی هیپنوتراپی و ضمیر ناخودآگاه مقالات مغز و ضمیر ناخودآگاه آیا راهی برای برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه وجود دارد؟ دانلود رایگان فایل های آموزشی فایل های خود هیپنوتیزم دانلود رایگان فایل های انگیزشی دانلود رایگان هیپنوتراپی پنهان جذب فراوانی هیپنوتراپی پنهان چیست و چگونه عمل می کند؟

قدرت ذهن من,استفاده از قدرت روح,قدرت ذهن ناخودآگاه,قدرت ذهن در جذب افراد,دانلود کتاب قدرت ذهن,کتاب قدرت ذهن ژوزف مورفی,دانلود کتاب چگونه ذهن برتر داشته باشیم,ساخت قصر ذهن,دانلود کتاب قدرت ذهن pdf,دانلود رایگان کتاب معجزه ذهن برتر,قدرت ماورایی انسان,چگونه قدرت ماورا طبیعی داشته باشیم,قدرت تلقین مثبت,قدرت ذهن من,استفاده از قدرت روح,قدرت ذهن ناخودآگاه,قدرت ذهن در جذب افراد,دانلود کتاب قدرت ذهن,کتاب قدرت ذهن ژوزف مورفی,دانلود کتاب چگونه ذهن برتر داشته باشیم,ساخت قصر ذهن,دانلود کتاب قدرت ذهن pdf,دانلود رایگان کتاب معجزه ذهن برتر,قدرت ماورایی انسان,چگونه قدرت ماورا طبیعی داشته باشیم,قدرت تلقین مثبت,قدرت ذهن من,استفاده از قدرت روح,قدرت ذهن ناخودآگاه,قدرت ذهن در جذب افراد,دانلود کتاب قدرت ذهن,کتاب قدرت ذهن ژوزف مورفی,دانلود کتاب چگونه ذهن برتر داشته باشیم,ساخت قصر ذهن,دانلود کتاب قدرت ذهن pdf,دانلود رایگان کتاب معجزه ذهن برتر,قدرت ماورایی انسان,چگونه قدرت ماورا طبیعی داشته باشیم,قدرت تلقین مثبت,قدرت ذهن من,استفاده از قدرت روح,قدرت ذهن ناخودآگاه,قدرت ذهن در جذب افراد,دانلود کتاب قدرت ذهن,کتاب قدرت ذهن ژوزف مورفی,دانلود کتاب چگونه ذهن برتر داشته باشیم,ساخت قصر ذهن,دانلود کتاب قدرت ذهن pdf,دانلود رایگان کتاب معجزه ذهن برتر,قدرت ماورایی انسان,چگونه قدرت ماورا طبیعی داشته باشیم,قدرت تلقین مثبت,قدرت ذهن من,استفاده از قدرت روح,قدرت ذهن ناخودآگاه,قدرت ذهن در جذب افراد,دانلود کتاب قدرت ذهن,کتاب قدرت ذهن ژوزف مورفی,دانلود کتاب چگونه ذهن برتر داشته باشیم,ساخت قصر ذهن,دانلود کتاب قدرت ذهن pdf,دانلود رایگان کتاب معجزه ذهن برتر,قدرت ماورایی انسان,چگونه قدرت ماورا طبیعی داشته باشیم,قدرت تلقین مثبت,

یه برنامه تمرینی میتونین بهم بدین واسه هدفم….مثلا یکی از هدفام داشتن ماشین ۲۰۷ صفر اتومات اسپرت شدست…..اگه برنامه تمرینی رو بدین ممنون میشم

به عنوان یه تمرین ساده و خیلی کاربردی در ابتدا میتونید از تجسم خلاق استفاده کنید. حداقل ۱۰ دقیقه هر روز به تجسم خودتون همراه با حس خوب ادامه بدید و با کلام خودتون رسیدن به خواسته تون رو تأیید کنید.

مطالبتون فوق العاده بود❤ممنون

ایمیل شما نمایش داده نمی شود. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام و نام خانوادگی *

ایمیل *

اینجا بنویسید

نام کاربری/ایمیل

فراموشی کلمه عبور؟ کلمه عبور

مرا به خاطر بسپار

ورود به سایت

تعداد موارد موجود در سبدخرید: 0

برای عضویت در خبرنامه و اطلاع از تازه ترین مقالات و دانلودهای رایگان، لطفاً ایمیل خود را وارد نمایید:


دانلود کتاب قدرت ذهن pdfDownloads-icon

در آموزش هوشیاری ذهن چرا باید از قابلیت های ذهن آگاه باشیم به مباحث هوشیاری ذهن می پردازیم:

هوشیاری ذهن یکی از مهم‌ترین قسمت‌های زندگی ما انسان‌هاست که همیشه داخل آموزش‌های خوراک ذهن و جادوی شگفت انگیز قدرت ذهن بهش اشاره کردیم هوشیاری ذهن بوده، و امروز میخوایم درباره موضوع هوشیاری ذهن باهم صحبت کنیم تا بتونیم درک بهتری از هوشیاری ذهن پیدا کنیم و در زندگیمون به کار بگیریم. توضیحات استاد رضایی درباره فایل آموزشی چرا باید باید از قابلیت های ذهن آگاه باشیم رو میتونید از طریق پلیر زیر بشنوید و لذت ببرید:

برای دانلود فایل صوتی و نسخه الکترونیکی این آموزش نیازمند ورود یا عضویت شما در سایت آکادمی مجازی باور مثبت می باشد برای ورود یا ثبت نام میتونید روی گزینه ورود/عضویت کلیک کنید تا وارد سایت شوید.

چگونه از ذهن نیمه هوشیار استفاده کنیم

ذهن رو ما میتونیم یک مجموعه بدونیم که یک فرمانده به اسم مغز داره اما خود ذهن تشکیل دهنده مباحث خیلی زیادیه مثل احساس، تخیل، درک و … اما نکته مهم اینجاست که ما در مغز فرمان‌ها رو به بدنمون ارسال می‌کنیم اما تشکیل دهنده احساس و عادت‌های ما همین ذهنه،

که بعد از شکل‌گیری این موارد این پیام و داده‌ها توسط مغز بررسی می‌شوند و دستورات لازم رو ارسال می‌کند. پس خیلی ساده ما درک می‌کنیم، که ذهن مورد فراتر از مغزمونه که بایستی اون رو بشناسیم و بتونیم از ذهنمون استفاده کنیم تا همواره بهترین پیام هارو ارسال کنیم.

ذهن از دو قسمت تشکیل شده است ذهن هوشیار (خودآگاه) و ذهن نیمه هوشیار (ناخودآگاه) که در ادامه میخوایم در مورد این دو قسمت باهم صحبت کنیم، و این دو مبحث رو بسیار جزیی باهم بررسی کنیم با ما همراه باشید:

قسمت هوشیار ذهن ما قسمتی است که به صورت آگاهانه با این دنیا سروکار دارد و مواردی رو که در زندگی می‌بیند قبول می‌کنی نکته مهمی که درباره ذهن هوشیار بایستی بدونیم اینه که هوشیاری ذهن ما تأثیر مستقیمی روی ذهن ناهوشیار ما میزاره،

مثلاً اگر ما در سطح هوشیار خودمون بترسیم سطح ناهوشیار با ناخودآگاه ما هم میترسه پس میشه این رو درک کرد که ذهن نیمه هوشیار تأثیرپذیر از ذهن هوشیاره، این در حالتیه که ذهن هوشیار ما برای قبول کردن چیزی بایستی اون مورد رو ببینه یا لمس کنه و این کار رو از طریق حواس پنج گانه انجام می‌دهد.

در مدت زمانی که ما داریم زندگی می‌کنیم همواره در حال تحربه هستیم و همین تجربه‌ها باعث میشه که در زندگی روی ناهوشیارمون تأثیر بزاریم، و اگه این تجربه‌ها در زندگیمون به صورت منفی بشه ما ذهن ناخودآگاه منفی رو خواهیم داشت بنابراین زندگی ما به سمتی پیش میره که همیشه دنبال نقاط منفی هستیم و دوست داریم نقاط منفی رو تجربه کنیم.

اما نکته مهم اینجاست که در سطح هوشیار وقتی این سطح رو بهبود بدیم اونوقت میتونیم سطح ناهوشیار رو تغییر بدیم واین زمانی اتفاق میفته، که ما تصمیم بگیریم که خودمون و ذهنیتمون رو تغییر بدیم.

به همین دلیل در آموزش‌های مختلف آکادمی مجازی باور مثبت در مورد ذهن و تأثیرات آن در زندگی صحبت کردیم، که میتونید برای درک بهتر هوشیاری ذهن از آموزش چرا ذهن نه؟  و آموزش جادوی شگفت انگیز قدرت ذهن استفاده کنید.

اما جالب‌ترین قسمت زندگی و ذهن هر کسی قسمت نیمه هوشیار ذهن یا همون نا خودآگاهه که خیلی جالبه وقتی این رو بشناسیم، ما در سطح نیمه هوشیارمون هیچ گونه قدرت فهم و استنباطی نداریم و کاملاً تأثیرپذیر، بدون اینکه توجه کند در حال دریافت چه چیزی در زندگی هستیم میاد اون رو قبول میکنه،

در واقع ذهن نیمه هوشیار ما هیچ گونه سمت و سویی در زندگی نداره و ما توسط هوشیاری ذهن به اون مسیر میدیم و اصلاً در این سطح مهم نیست که چه چیزی وارد می‌شود. چون اون رو قبول میکنه برای مثال ما در زندگی شاید اکثراً این موضوع رو بدونیم که انجام یکسری از کارهای درست نباشه یا تأثیرات منفی در زندگیمون داشته باشه.

اما میایم اون کار رو آگاهانه انجام میدیم اما انجام دادن اون کار به کنار این قسمت نیمه هوشیار ما تازه کارش شروع میشه، چون اون ورودی رو گرفته و بر اساس اون میاد خیلی از موارد رو در خودش شکل شاید در سطح آگاهمون ما درک کنیم این مورد اشتباس اما در ذهن نیمه هوشیار اصلاً اشتباه و درستی وجود نداره فقط پذیرش اون موضوعات به تنهایی مطرحه و هیچ استراحتی نداره،

اما شاید یکی دیگه از کارهای که قسمت ذهن ناهوشیار ما انجام میده تنظیم کردن یکسری عمل‌های  بکنه که ما هیچ کنترلی نمیتونیم روی اون داشته باشیم برای مثال ما نمیتونیم آگاهانه روی ضربان قلب تأثیر داشته باشیم،

اما در قسمت ناخودآگاه ما این اتفاق میفته این مواردی که در مورد قسمت نیمه هوشیار ذهن گفته شد قسمت کوچیکی بود از مبحث مهم هوشیاری ذهن که در ادامه بیشتر باهم در موردش صحبت میکنیم تا مطلب هوشیاری ذهن برای شما دوست عزیز جا بیوفته.

اما مهم‌ترین قسمت ذهن نیمه هوشیار اینه که ما هر چیزی رو در قسمت نیمه هوشیار تجربه کنیم به صورت تجربه و یا در واقعیت اون رو تجربه می‌کنیم، پس بایستی برای اینکه ما بخوایم تجربه‌های زندگی متفاوتی رو داشته باشیم،

بایستی در اولین قدم بیایم روی ذهن آگاهمون کار کنیم و بیایم آگاهانه موارد مناسب رو به اون بدیم تا کم‌کم بتونیم تأثیر مثبتی رو روی ذهن نیمه هوشیار داشته باشیم و بتونیم کم‌کم ساختار جدید رو به اون بدیم و هوشیاری ذهن رو بالا ببریم.

ذهن نیمه هوشیار ما در زندگی دقیقاً شبیه یک محل ذخیره سازی داده است و ما نمیتونیم هیچ چیزی رو داخل اون از بین ببریم، اما میتونیم یکسری مباحث رو در اون بیشتر داخل اون تکرار کنیم،

تا رنگ بیشتری بگیرین و درگیر اون موضوعات بشن و این چه زمانی اتفاق میفته؟ زمانی که ما ورودهای مناسبی رو داریم و میایم یک موضوع رو تکرار می‌کنیم به همین دلیل میگم آموزش‌ها رو تکرار کنید،

چون با تکرار این موارد در زندگی ذهن نیمه هوشیار ما بیشتر از هر زمانی به اون توجه میکنه و ساختار جدید رو به خودش میگیره، پس در زندگی به دنبال این موضوع نباشیم که بخوایم یک موضوع رو داخل ذهن نیمه هوشیارمون از بین ببریم

ما میتونیم یکسری موارد رو در ذهن نیمه هوشیارمون کم رنگ کنیم، و این رو میتونیم با انتخاب ورودی‌های جدید در هوشیاری ذهن رو بالا ببریم و ساختار جدید در زندگی هرکسی با یاد گرفتن و آموزش دیدن درست میتونه شکل بگیره.

خیلی وقت‌ها به این نکته اشاره می‌کنیم که ذهن ما محدودیتی نداره بلکه این ما هستیم که محدودیت‌های رو برای ذهنمون در نظر می‌گیریم و اگر ما بیایم روی شناخت ذهنمون وقت بزاریم،

اونوقت میتونیم آروم آروم این قابلیت هارو بشناسیم و از اون قابلیت‌ها استفاده کنیم اگر بخوام نکته ساده‌ای رو برای این موضوع بگم میشه این رو باز کرد که ذهن ناخودآگاه ما قابلیت ذخیره‌سازی و بایگانی خیلی بالایی رو داره،

و ما میتونیم خیلی راحت مواردی که هست رو به یاد بیاریم اما چون حاشیه‌های و درگیری‌های ذهنی خیلی زیادی رو برای خودمون ایجاد می‌کنیم ما دیگه نمیتونیم به راحتی به این بایگانی دسترسی داشته باشیم،

چون موارد مهم‌تری هستن که بایستی ذهن به اونا بپردازه و هوشیاری ذهن ساختاری داره که همیشه اولویت هارو رو سریع بررسی میکنه پس ما خیلی ساده با درگیری ذهنی اولویت‌های رو ایجاد می‌کنیم،

که باعث میشه ذهنمون درگیر بشه به همین دلیل فکر می‌کنیم که فراموش کار شدیم اما در واقع ما مشغله‌های بیشتری داریم و بایستی اونارو برای خودمون حل کنیم و ذهن ما هم به کمک ما خواهد آمد،

پس ما بایستی بیایم ذهنمون رو بشناسیم و اون رو در یک حالت پایداری قرار تا بتونیم از توانایی‌ها و قابلیت‌های ذهنمون استفاده کنیم این نکته شاید یکی از نکته‌های ساده ذهن باشه و چون محدودیتی در ذهن نداریم ما بایستی رشد کنیم تا به اندازه رشدی که داریم از توانایی‌های ذهنمون استفاده کنیم،

برای این موضوع در حال آماده سازی یک دوره کاملاً تخصصی هستیم که داخل اون دوره ما بتونیم ذهن رو بشناسیم و او رو به سبک خودمون مدیریت کنیم پس همیشه سعی کنیم از قابلیت‌های ذهنمون بیشتر از هر زمانی آگاه بشیم.

چگونه از ذهن نیمه هوشیار استفاده کنیم

خود ذهن شبیه یک دریاییه که هر چقدر بخایم بیشتر در مورد اون یاد بگیریم زمان بیشتری رو نیاز داریم اما داخل این آموزش هشیواری دوست داشتیم دوتا از موردهای اساسی ذهن رو باهم دیگه بررسی کنیم، تا در زندگی بتونیم بهتر از هر زمانی با ذهنمون برخورد کنیم مارو همیشه با نظرات ارزشمندتون همراهی کنید
دوستتون داریم
درپناه حق
یا حق.

محصولات پیشنهادی

جدیدترین آموزش های رایگان 

سلام-خداقوت
بحث بسیار جالب و مهمی رو مطرح کردین
من هم اشاره کوتاهی میکنم
همین طور که می دونید وظیفه ناخودآگاه ما ذخیره و بازیابی اطلاعات جمع آوری شده در طول زندگی ماست و به همین دلیله که ما در شرایط مختلف و بدون فکر کردن رفتاری از خودمون نشون می دیم که ناشی از ویژگیهای شخصیتی ما هستن
زبان ضمیر ناخودآگاه ما تمثیل-تصویر-شعر و داستانه و به این دلیله که اطلاعات رو غیر مستقیم دریافت میکنه و وسعت اطلاعاتی اون خیلی بیشتر از ضمیر خودآگاه ماست
ضمیر ناخودآگاه ما باور ایجاد میکنه
به این صورت که ما هر چیزی رو که بگیم و اون رو تکرار کنیم در ذهن ما بزرگ و بزرگتر میشه تا اینکه تثبیت میشه
ضمیر ناخودآگاه ما افعال رو نمی شناسه و فقط اطلاعات رو اسکن میکنه وقتی ما متوجه می شیم که ضمیر ناخودآگاه چقدر میتونه در زندگی ما تاثیر گذار باشه پس باید خیلی مراقب ورودی هایی که به ذهنمون می دیم باشیم چون که ضمیر ناخودآگاه ما طبق آخرین اطلاعاتی که به اون می دیم برنامه ریزی میشه
براتون ضمیری روشن رو آرزو دارم
دارم ضمیر روشن و رای منیر از آنک
جز مهر روی دوست مرا در ضمیر نیست

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

آکادمی باور مثبت با 6 سال سابقه آموزش به انسان های مشتاق تغییر کمک می کند که به شناخت و درک عمیقی از خودشناسی برسند. کار اصلی ما آموزش خودشناسی و خداشناسی است.

برای اطلاع از جدیدترین دوره‌ها کارگاه‌ها و محصولات آموزشی و فروش‌های ویژه، همین الان ایمیل‌تان را وارد کنید تا به شما خبر بدهیم!


ایمیل شما:


به من اطلاع بده!

اینستاگرام ما

محصولات

آموزش رایگان

ورود/عضویت

ذهن سه سیستم دارد: هوشیار، نیمه هوشیار و ناخودآگاه. این اصطلاحات کدام به کدامند؟ کدام اصطلاح صحیح است؟ آیا با هم یکی هستند یا با هم تفاوت دارند؟ چه تفاوتی بین ذهن نیمه هوشیار و ذهن ناخودآگاه وجود دارد؟ جالب است که حتی برخی از کارشناسان حوزه روانشناسی هم درگیر ارایه تعریف از این اصطلاحات هستند و اغلب هم آنها را به اشتباه مورد استفاده قرار می دهند.

ذهن خودآگاه (هوشیار): ذهن هوشیار به معنی هوشیار بودن ما در لحظه حاضر است. بدین ترتیب از آن چه که خارج از بدنمان می گذرد و همچنین برخی از عملکردهای خاص ذهنی که در درونمان اتفاق می افتد آگاهی داریم. برای مثال درباره محیط دور و برمان، تنفسمان و یا صندلی ای که بر روی آن نشسته ایم آگاهی داریم.

ذهن نیمه هوشیار یا ذهن پیش آگاه: ذهن نیمه هوشیار حاوی اطلاعات در دسترس ما است. در صورتی می توانیم نسبت به این اطلاعات آگاهی یابیم که توجهمان را به طور مستقیم معطوف آنها کنیم. به عنوان مثال در خیابان در مسیر خانه مان حرکت می کنیم بدون این که نیاز به آگاهی و هوشیاری نسبت به محیط اطرافمان داشته باشیم. می توانیم با خیال راحت با تلفن همراهمان صحبت کنیم و باز هم به سادگی به خانه مان برسیم. دلیلش این است که اطلاعات ذهن نیمه هوشیارمان درباره مسیر خانه را به راحتی به ذهن هوشیارمان می آوریم. همچنین به راحتی می توانیم شماره تلفن هایی که اغلب مورد استفاده قرار می دهیم را به یاد آوریم.

ممکن است بعضی از آن چیزهایی که ناخودآگاه تصور می کنیم نیمه هوشیار و سپس هوشیار شود (به عنوان مثال خاطره ای از دوران بچگی که مدت های طولانی به فراموش سپرده شده بودیم ناگهان پس از دهه ها ظاهر می شود). فرض بر این است که در زمینه برخی از خاطرات ناخودآگاه، یک تکان خاص قوی نیاز است تا آنها را به ذهن هوشیار بیاورد. در حالی که یک خاطره نیمه هوشیار آسان تر می تواند به ذهن هوشیار آورده شود.

ذهن ناخودآگاه: ذهن ناخودآگاه از خواست های ابتدایی و غریزی و همچنین اطلاعاتی که نمی توانیم به آنها دسترسی پیدا کنیم تشکیل شده است. هرچند که رفتارهایمان ممکن است نشانگر نیروهای ناخودآگاهی باشد که هدایتمان می کنند، اما به راحتی نمی توانیم به اطلاعات ذخیره شده در ذهن ناخودآگاهمان دست پیدا کنیم. ما در طول دوران کودکی مان، خاطرات و تجربیات بی شماری به دست آورده ایم که آن چه امروز هستیم را تشکیل داده اند. با این حال، بیشتر این خاطرات را نمی توانیم به یاد آوریم. آنها نیروهایی ناخودآگاه (اعتقادات، الگوها، نقشه های ذهنی از واقعیت) هستند که رفتارهایمان را هدایت می کنند.

چگونه از ذهن نیمه هوشیار استفاده کنیم

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به تمیم خبر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

تبدیل میل و اشتیاق به ثروت با جادوی ذهن نیمه هوشیار امکان پذیر است. با جادوی ذهن نیمه هوشیار به تمام خواسته هایتان دست پیدا کنید.

تمام اطلاعاتی که توسط حواس پنچ گانه جمع آوری و به مغز مخابره می شود ، در مخزنی به اسم ذهن نیمه هوشیاردسته بندی و نگهداری می شود. ما  آگاهی های مورد نیاز را با استفاده از ذهن نیمه هوشیار مرور می کنیم. ذهن نیمه هوشیار اطلاعات (افکار و احساسات) را بدون توجه به ماهیت آنها ، حفظ و نگهداری می کند. ما می توانیم  برنامه ، ایده و یا هدف مان را آگاهانه درست کنیم و به ذهن نیمه هوشیار بسپاریم. طی چند مرحله ، ذهن نیمه هوشیار آن را به معادل فیزیکی تبدیل خواهد کرد. کتاب صوتی را با جادوی ذهن نیمه هوشیار و تبدیل میل و اشتیاق به ثروت همراهی نمایید. 

ذهن نیمه هوشیار همیشه بیدار است. زمانی که ما به خواب می رویم. او بیدار است و به فعالیت خود ادامه می دهد. ذهن نیمه هوشیار از خرد الهی کمک می گیرد و خواسته ، طرح و یا هدف ما را به معادل فیزیکی (پول ، ثروت ، موفقیت ، شهرت ، افتخار و غیره) تبدیل می کند.

ذهن نیمه هوشیار بین ذهن هوشیار آدمی و خرد لایتناهی ارتباط برقرار می کند. کنترل آگاهانه ذهن نیمه هوشیار مشکل است. برای تحت کنترل درآوردن آن باید تلاش مستمر و آگاهانه داشته باشیم. به کمک ذهن نیمه هوشیار می توانیم از خرد بی منتهای الهی الهام بگیریم. و به کمک الهام (تصور خلاق) زندگی مطلوب و مورد پسندمان را بسازیم.

چگونه از ذهن نیمه هوشیار استفاده کنیم

این مطلب هم برای شما مفید خواهد بود:؛ تصمیم گیری و پایداری/ ناپلئون هیل دو راز مهم پولدار شدن را فاش می کند

ذهن نیمه هوشیار کاملاً داوطلبانه عمل می کند. نمی توان او را مجبور به انجام کاری کرد. برای این که آگاهانه ذهن نیمه هوشیار را به فعالیت در آوریم. باید طرز کار ذهن نیمه هوشیار را بدانیم. با اندیشیدن به فقر ، ترس ، هراس و یا هر فکر منفی دیگر محرکی برای ذهن نیمه هوشیار می فرستیم ، تا ذهن نیمه هوشیار از آن مدل محرک بیشتر برایمان تولید کند.

کتاب صوتی پیشنهادی ما: کتاب صوتی خودباوری، آلبرت آلیس

برای جلوگیری از این اتفاق باید جلو ورودی افکار و احساسات منفی به ذهن نیمه هوشیار را با افکار مثبت و مفید بگیریم. با افکار خوش بینانه و تکرار و مداومت درافکار مفید می توانیم ، ذهن نیمه هوشیار را در کنترل خود بگیریم.

اگر اگاهانه میل و خواسته ای مفید را در ذهن نیمه هوشیار نکاریم ، ذهن بی کار نمی نشیند و از هر چیزی که دردور و برش باشد.  پر شده و به آن محرک ها پاسخ می دهد. با دادن افکار مثبت و ایدآل به ذهن نیمه هوشیار جلو ورودی های مزاحم را می گیریم.

زندگی هر یک از ما حاصل محرک هایی است که ناآگاهانه به ذهن مان وارد شده است. چه افکار مثبت باشد چه منفی ، وارد ذهن مان شده و زندگی امروز ما را آفریده است. برای خلق زندگی بهتر باید کنترل ورودی ذهن را در دست بگیریم. به افکار و انگیزه های  منفی اجازه ورود ندهیم. با این کار جادوی ذهن نیمه هوشیار را در دست می گیریم و زندگی مان را آن گونه که خواهانش هستیم.  می سازیم.

هر چه داریم ، قبل از همه فکر و ایده آن را در ذهن زمزمه کرده ایم. انگیزه فکری به کمک تصور و تخیل به واقعیت تبدیل می شود. وقتی انگیزه ها را کنترل کنیم ، زندگی مطلوبی که خواهانش هستیم را خلق می کنیم. به این شیوه جادوی ذهن نیمه هوشیار را به خدمت گرفته ایم.

برای عینیت بخشیدن به انگیزه های فکری اولین اقدام این است که آنها را از ذهن و فکرمان بگذرانیم و به ذهن نیمه هوشیار بسپاریم. سپس با اراده ای محکم و ایمان قوی در جهت تبدیل ایده و فکرمان به معادل فیزیکی آن ، تلاش مستمر و جدی داشته باشیم.

تنها افکاری که همراه با احساس باشد بر ذهن نیمه هوشیار تاثیر می گذارد. هفت احساس و هیجان مثبت و هفت احساس و هیجان منفی وجود دارد که اگر با فکر همراه شوند ، ذهن نیمه هوشیار را فعال می کنند. افکار و احساس های منفی بدون دخالت ما کارشان را انجام می دهند. آن ها خود به خود بر ذهن نیمه هوشیار تاثیر می گذارد. برای ایجاد جنبه مثبت افکار تلاش آگاهانه لازم است. باید احساس های مفید را بشناسیم و با روش تلقین به خود از آن ها استفاده کنیم. تا جادوی ذهن نیمه هوشیار را فعال کنیم.

محرک های هیجانی به مایه خمیر ترش شباهت دارند. هر نوع محرکی هیجانی را با افکار درآمیزیم ، همان نوع هیجان را فعال می کینم. برای فعال کردن ، گیرنده درون ذهن نیمه هوشیار، باید روش کار این گیرنده درونی را خوب بشناسیم و به زبان او حرف بزنیم. در غیر این صورت ، صدایمان را درک نخواهد کرد.

هفت احساس عمده مثبت ؛

از این هفت احساس مثبت وسایر احساس های مثبت برای تبدیل میل و اشتیاق به معادل فیزیکی آن استفاده کنیم. مسلط شدن بر این احساس ها و به کار بردن آن ها جادوی ذهن نیمه هوشیار است. با استفاده از این جادو میل و اشتیاق به پول و ثروت تبدیل می شود.

ذهن فقط قادر است یک نوع احساس را در خود نگه دارد. دو احساس همزمان در یک فکر نمی گنجد. احساس ها را تشخیص دهیم. با آوردن احساس مثبت به ذهن و فکر ، از ورود احساس های منفی جلوگیری می کنیم. قانون عادت را برای تقویت این کار عملی کنیم. با تمرین و تکرار ورود احساس مثبت ، به فکر جلو افکار منفی به ذهن را بگیریم.

حتماً این جمله را شنیده اید؛ که می گویند؛ از دیگران در زمانی که خیلی خوشحال و یا خیلی ناراحت هستند ، بخواهید که برایتان دعا کنند. یا این که در زندگی زمانی که خیلی هیجان زده و خوشحال بودید ، دست به دعا برداشتید و دعایتان مستجاب شده است. علت علمی این کار را در جادوی ذهن نیمه هوشیار جستجو کنید.

اگر دست به دعا بردارید و به استجابت آن ایمان نداشته باشید. دعایتان بی اثر است. روش ارتباط با خدا به ارتعاش صدا توسط رادیو شباهت دارد. ارتعاش صدای رادیو باید با دامنه ای که گوش انسان قادر به شنیدن آن باشد ، تولید و مخابره شود. در غیر این صورت گوش ما نمی تواند آن را بشنود. ایستگاه رادیویی صدای مخابره شده را میگیرد و آن را به فرکانسی که گوش ما می شنود تبدیل می کند.

ذهن نیمه هوشیار در حکم واسطه ای (ایستگاه رادیو)  که دعا و نیایش انسان را به شکل قابل درک برای فراست بی انتها (خرد لایزال الهی) تبدیل و مخابره می کند. و از خرد الهی پیامی در قالب برنامه ، نطریه های قطعی و الهام دریافت می کند. پیاده کردن برنامه گرفته شده از طریق الهام ما را به سرمنزل مقصود می رساند. هدفمان هر چه که باشد ، از طریق الهام راه دست یابی به آن را دریافت می کنیم. با عملی کردن آن دستور به هدفمان به طور قطع به یقین خواهیم رسید.

شما برای فعال کردن ذهن نیمه هوشیار خود چه کار کرده اید؟ آیا هفت محرک مثبت و هفت محرک منفی را برای فعال کردن ذهن نیمه هوشیار به کار برده اید؟ آیا از طریق الهام و تصور خلاق به روئیاهایتان دست یافته اید؟ هر گونه نظر و تجربه در رابطه با این مطلب دارید را با ما به اشتراک بگذارید.

دوست دارید جدیدترین مقالات و بیوگرافی های سایت را به ایمیل شما ارسال کنیم؟ اگر مایلید ، ایمیل خود را وارد کنید.

جدیدترین مقالات گرداب جذب

ارتباط با ما: 09101582595

ایمیل : info@gerdabjazb.com

خوش آمدین، لطفا وارد حساب کاربری شوید

2
 + 

 = 
7

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

بازیابی رمز عبور

یک رمزعبور موقت، برایتان ایمیل خواهد شد.

SookhteJet.ir – انگیزشی ترین وبسایت برای جوان موفق

چگونه از ذهن نیمه هوشیار استفاده کنیم

اگر با دقت به  آدمهای اطرافمان نگاه کنیم می توانیم آن ها را در دو دسته قرار دهیم :

و از شانس بد خود شکایت می کنند و منتظر بدترین اتفاقات هستند.
آن ها حتی اگر بهترین امکانات زندگی را داشته باشند باز هم خود را بد شانس و بدبخت می دانند و منتظر آمدن حوادث تلخ هستند.

در مقابل…

بسیاری از افراد موفق که امروزه اسمشان سر زبان ها افتاده و قبلا راجع‌بهشان صحبت کردیم مثل آقای هوندا، عظیم‌زاده، ریچارد برانسون، استیو جابز، بیل گیتس و … در این دسته قرار دارند.
این آدم ها با وجود زندگی سخت باز هم تسلیم نشدند.

اگر در دسته ی اول هستید، بهتر است بدانید بسیاری از اتفاقاتی که در اطراف ما رخ می دهند و ما آن ها را به شانس و اقبال یا سرنوشت ربط می دهیم، اتفاقی نیستند بلکه خود ما آن ها  را خلق می کنیم و توسط ذهن نیمه هوشیار یا همان ضمیرناخودآگاه ما تبدیل به واقعیت می شوند.

حتما در مقاله «قدرت باورنکردنی تلقین و راهنمای قدرتمند برای استفاده از آن» به خوبی خواندید و متوجه شدید که همه ی ما ضمیر هوشیار و نیمه هوشیار داریم و این دو ضمیر تفاوت هایی با هم دارند.

ضمیر هوشیار همان افکار روزانه ماست که آگاهانه به مسائلی فکر می کنیم و کنترلش را در دست داریم؛ اما ضمیر نیمه هوشیار جهت و مسیری  ندارد و این ضمیر را به هر طرف که راهنمایی کنیم به همان سو می رود.

در واقع ما با افکاری که در ضمیر هوشیار خود داریم، جهت  ضمیرنیمه هوشیار را مشخص می کنیم و باعث اتفاقات خوب و بد زیادی در زندگی مان می شویم. ضمیر نیمه هوشیار هر چه را که به او بدهیم قبول می کند و در زمان مناسب سر راه زندگی مان قرار می دهد.

اگر به او افکار مثبت دهیم، اتفاقات خوب را برایمان رقم می زند و اگر بیش تر اوقات روی بدی ها تمرکز کنیم، بدون شک همان ها را به ما می دهد.

 

نویسنده و الهام دهنده ی مورد علاقه ی من، فلورانس اسکاول شین در کتاب «بازی زندگی» و راه رسم این بازی، مثال های جالبی درباره ی افکار و گفتار ما و تاثیر آن در ضمیر نیمه هوشیار می زند.

او در کتاب خود با مثال های بسیار ملموسی توضیح می دهد که ضمیر نیمه هوشیار ما شوخی سرش نمی شود و هر چه را تکرار می کنیم باور کرده و در زندگی واقعی به ما عرضه می کند. در یکی از مثال های او آمده که زنی ثروتمند همیشه به شوخی می گفت که من خودم را برای زندگی فقیرانه آمده می کنم. در نهایت نیز فقیر شد.

یا او در کتاب خود از زنی یاد کرده که در کودکی همیشه نقش زنان بیوه را بازی می کرد و لباس بیوه ها را به تن داشت.
این کار برای این زن و نزدیکانش نوعی سرگرمی به حساب می آمد، اما ضمیر نیمه هوشیار این خانم شوخی و سرگرمی سرش نمی شد و در بزرگسالی همین اتفاق برای او افتاد و این بار مجبور شد در زندگی واقعی بیوه شود و برای مدت های زیادی لباس و تور مشکی بپوشد.

در واقع زن اولی فقر را به ضمیر نیمه هوشیار خود تلقین می کرد و ضمیر نیمه هوشیار هم مثل یک غلام حلقه به گوش می ماند که هر چه را که بخواهی به تو می دهد؛ به همین دلیل ثروت او را گرفت و فقر را به او داد.

زن دوم نیز بیوه شدن را جذب خود کرد…
اما برخلاف این مثال ها، آدمهای زیرکی نیز در دنیا وجود دارند که از این ویژگی ضمیر نیمه هوشیار بهره کافی را می برند و ثروت، سلامتی، خوشبختی و… را به این ضمیر تلقین می کنند و از دل فقر به ثروت زیادی می رسند.

فروشنده ای را می شناختم که همیشه با لباس رسمی سر کار می رفت؛ او معتقد بود یک روز مدیر فروش شرکتی بزرگ خواهد شد. این باور جالب او و جهتی که به ضمیر نیمه هوشیارش می داد باعث شد با وجود نداشتن پشتیوانه ی قوی، رویایش عملی شود.

در واقع این فروشنده چیزی داشت که بسیاری از ما نداریم. او به رویایش ایمان داشت و قبل از این که به ظاهر شانسی برای این کار داشته باشد، سعی می کرد طرز لباس پوشیدن و راه رفتن خود را نیز مثل مدیر فروش یک کارخانه در آورد و این باور را به کائنات بدهد که او یک مدیر فروش موفق است.

من سال های زیادی در دسته ی اول قرار داشتم و در شادترین لحظات زندگی منتظر اتفاقات بد بودم.
افکار منفی من به خاطر اطرافیانم شکل گرفته بود. شاید شما هم با این جملات  آشنا باشید :

تکرار این جملات باعث ثبت شدن آن ها بر روی ضمیر نیمه هوشیار ما می شود و بدون شک اتفاق می افتند.
شاید خیلی ها بعد از خنده ی زیاد اتفاق بدی برایشان افتاده و اشک‌شان در آمده؛ اما هیچ قانونی در هیچ کتابی ندیدم که نوشته باشد بعد از خنده ی زیاد، گریه خواهی کرد.

این یک باور است است که بعضی ها به آن اعتقاد دارند و چون هر باوری بالاخره رنگ واقعیت می گیرد به خاطر همین برایشان اتفاق می افتد. همین افراد اگر سعی کنند این باور را جایگزین کنند که

بدون شک این مساله برایشان رخ می دهد.
فقط نکته ی مهمی که وجود دارد این است که باید به باور خود ایمان داشته باشید.

من برای جایگزین کردن باورهای منفی ام با باورهای خوب و مثبت حدود بیست و یک روز تلاش کردم.
چون شنیده بودم باورها در بیست و یک روز شکل می گیرند‌.
هر روز سعی می کردم جملات مثبت زیادی را تکرار کنم.

روزهای اول برایم گفتن برخی جملات، سخت یا خنده دار و حتی عذاب آور بود؛ سال ها با افکار منفی زندگی کرده بودم و حالا ذهنم در مقابل تغییر مقاومت می کرد اما بالاخره توانستم بعد از تکرار و تلاش بیست و یک روزه تا حد زیادی افکار مثبت را در ذهنم جا دهم.

همین تغییر افکار، زندگی ام را عوض کرد.
اتفاقات خوبی برایم پیش آمد که از نظر دیگران غیر ممکن بودند…

یکی از این اتفاقات جالب که هنوز هم وقتی به آن فکر می کنم لبخند به لبم می نشیند‌، نویسنده شدن در یک سایت موفقیت بود.
من یک هفته قبل از اینکه با این سایت آشنا شوم تجسم می کردم که در یک مجله ای نوشته هایم را منتشر می کنم و اتفاقی با سایت سوخت جت آشنا شدم و باورم خیلی زود رنگ حقیقت گرفت.

این اتفاق یکی از شیرین ترین باورهای من بود که تبدیل به حقیقت شد.

شما چه باورهایی دارید؟
مراقب جهتی که به ضمیر نیمه هوشیارتان می دهید هستید؟
به نظر من تنها کلید موفقیت این است که در رویاپردازی
و داشتن باورهای خوب، محدودیت را باور نکنید.

در همین زمینه، نوشته‌های زیر را حتما بخوانید :

من عاشق مطالعه و نوشتن هستم. دوست دارم مطالبی که یاد می گیرم و تو زندگی ام پیاده میکنم رو با بقیه به اشتراک بذارم.

مقاله قبلی

مذاکره کننده حرفه‌ای شوید (6) چطور قدرت را در مذاکره بدست آورید و از آن محافظت کنید؟

مقاله بعدی

چرا هرچقدر کارمندان‌تان بیشتر کار کنند، سازمان شما کمتر پیشرفت میکند؟

چطور می‌توان ضمیر ناخودآگاه خود را برای رسیدن به اهداف غیرممکن آماده کرد؟

با تکینک ساده «بی باری» قدرت فکری شما چند برابر میشود

چگونه از ذهن نیمه هوشیار استفاده کنیم

البته نباید فراموش کنیم ان مع العسر یسری و ان مع الیسر عسری.
اگر به دنبال اتفاقات خوب هستیم باید همیشه تلاش کنیم.

با سلام
من هم به این موضوع اعتقاد و باور قلبی دارم که چند کتاب در این زمینه خوندم
و نکته ی جالب اینکه مکانیزم مغز درستی یا نادرستی افکار شما رو درک نمیکنه و هر آنچه که شما اعم از منفی یا مثبت در سر میپرورانید رو تثبیت میکنه
مراقب ورودی های مغزمون باشیم

شما خيلي جذابيد…خوش به حال همسرتون كه هر روز با اين چهره رو به رو ميشه.

پیپر علمی هم توی این زمینه وجود داره که تاثیر ضمیر ناخودآگاهرو بر جهان بیرون اثبات کنه؟

من باور دارم که موفقیت شدیدا به همه ما میاد مخصوصا شخص شما با این نوشته خوبتون پیروز و سربلند باشید

مقاله ی بسیار مفیدی بود و باعث شروع طرز فکر جدیدی در من شد
سپاس گزارم

سلام خیلی از مقالتون لذت بردم عالی بود
اسم کتابی که معرفی کردین خیلی برام جالب اومدحتمامیخونمش

عالی بود منم معتقدم دنیای پیرامون ما و اتفاقاتی که برای بشر در طول تاریخ رخ میده همگی ساخته افکار و ذهن ادمهاست بدون شک تمامی رفتارهای ما چه از جنس رفتارهای بین فردی یا رفتارهایی که در ان تولید محصول یا خدماتی رخ میده همه و همه ابتدا بر اساس یک فکر و باور شکل گرفته و در ادامه هم با همون فکر و باور توسعه یافته

سپاس
ممنون موضوعی رو مطرح کردین که واقعیت داره، اونهم با بیان ساده و روان

سلام و عرض ادب این مقالتون یه چندتا از کلماتش نیاز به ویرایش داره البته بی ادبی بنده حقیر رو پذیرا باشید
منظور مقاله با ضمیر ناخود آگاه خود شوخی نکنید هست

مطلب خیلی خوبی بود. مرسی.

خیلی عالی دوست عزیز

بسیار عالی بود..من اون جمله‌ی منفی رو که میگن زیاد نخند بعدش گریه ات میگریه رو خیلی وقت پیش با جمله‌ی بخند تا دنیا بهت بخنده و اتفاق های شگفت انگیز برات رخ بده عوض کردم…اولین بازخوردش این بود که بعد از خندیدن حالم خیلی بهتر میشد…به جای اینکه بعدش نگران یه اتفاق ناعادلانه ی بد باشم..
عالی بود…بسیار سپاسگزارم
شاد و سبز باشید مثل یک جوانه ی کوچک که درختی تنومند در قلبش زندگی میکند ^^

ممنون از مطلب خوبتون هر روز سعی میکنم کمی از افکار منفی رو دور کنم

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید…

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**

ذخیره نام و ایمیل برای دیدگاه‌گذاری‌های بعدی

خوش آمدین، لطفا وارد حساب کاربری شوید

2
 + 

 = 
7

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

بازیابی رمز عبور

یک رمزعبور موقت، برایتان ایمیل خواهد شد.

چند سوال که پرسیدن‌شان از خودتان مسیر زندگی‌تان را بالا…

ویدیوکست رنه سینانی و تجربیات کارآفرینی با شهرام فخار

پیشرفت ۲۰۰ درصدی در کار با نکاتی طلایی – قسمت ۱

چطور خودتان را از منطقه‌ امن زندگی‌تان نجات داده و…

چگونه راحت نه بگویید و کنترل زندگی‌تان را به دست بگیرید…


نام کاربری یا نشانی ایمیل


رمز عبور


 

 

چگونه از ذهن نیمه هوشیار استفاده کنیم

 

وبسایت تون بینظیره.
برای افزایش مخاطبین تون پیشنهاد میکنم از ربات پیشرفته نینجاگرام روی پیج اینستاگرام استفاده کنید و ماهانه 10 هزار فالوور فعال و ایرانی جذب کنید.

http://instagrampro.ir

موفق باشید

جالب بود

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

من با 12 راهکار به رشد و توسعه شخصی تو کمک میکنم

https://metafekr.com/thanks


دانلود رایگان 3 گام طلایی برای شناسایی سریع علایق و استعدادهای پنهان

09127408199

info@metafekr.com

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید …

برای دانلود رایگان کتاب 4 ستون طلائی هدف گذاری کلیک کنید

چگونه از ذهن نیمه هوشیار استفاده کنیم
چگونه از ذهن نیمه هوشیار استفاده کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *