چگونه ذهن یک پسر را بخوانیم

 
helpkade
چگونه ذهن یک پسر را بخوانیم
چگونه ذهن یک پسر را بخوانیم

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از بهداشت نیوز، چند دفعه تابحال شگفت زده شده اید که این مرد به چه چیزی فکر می کند؟! اگر می خواهید به قلب یک مرد دست یابید باید ابتدا به مغز او راه یابید. مشکل بیشتر مردها این است که خیلی سخت برای گفتن افکار و احساساتشان لب به سخن باز می کنند.

اگر به این ۵ فن مجهز باشید مردان راحتتر سفره دلشان را برایتان باز خواهند کرد، سپس شما می توانید بهتر برای یک رابطه بهتر تلاش کنید و نهایتاً لذت بیشتر از باهم بودنتان ببرید.۱ – اجازه بدهید او درک کند که علاقه نشان می دهید به آنچه که می گوید
هیچ مردی به شما اجازه نمی دهد به افکارش راه یابید مگر اینکه بداند که شما به آنچه که او می گوید توجه و علاقه نشان خواهید داد. یکی از بهترین راهها برای منتقل کردن این موضوع به او این است که از طریق زبان بدنتان وارد شوید. برای نشان دادن تمایل خود به گفته های او، نگاه طبیعی به او و باز کردن بازوانتان به نشانه گرایش به او بهترین راه است.
اجازه دهید به او بداند که شما متوجه اید که چه می گوید آنهم با یک سرتکان دادن یا با حرکت دادن به پیشانیتان.
همچنین تحت تأثیر قرار گرفتن، مثلاً وقتی که او تحت فشار باشد در گفتن داستان خود و ببیند که شما هم همین گونه اید، احساس بهتری خواهد داشت. این کار مثل این است که گفته باشید من می فهمم که چه احساسی داری یا من خودم را جای تو می گذارم.۲ – لطفاً داوری و قضاوت نکنید
هیچ مردی افکار واقعی اش را نمی گوید اگر دریابد که تحقیر یا نکوهش می شود. اظهاراتی مانند چطور توانستی این کار را انجام دهی یا اگر من بودم چنین نمی کردم را رها کنید.
آزادی این را به او بدهید که آشکارا و صادقانه هر آنچه که می خواهد توضیح دهد بدون قضاوت شما، آنگاه شما شگفت زده خواهید شد. شما مجبور هم نیستید که او را ببخشید یا با او موافق باشید. شما با این کار به راحتی محیطی آزاد را برای او ایجاد کرده اید که هر آنچه فکر می کند برای شما بگوید.۳ – از بکار بردن کلمه چرا بپرهیزید
وقتی روانشناسان دوره کارآموزی خود را سپری می کنند، از آنها می خواهند تمرین کنند که کلمه چرا را از دایره لغاتشان حذف کنند. زیرا پرسیدن چرا به طور مکرر، انرژی منفی می دهد و شرایط را بحرانی و حساس می کند.
وقتی که شما از یک مرد بپرسید که چرا این کار را اینطور انجام داده ای، او اینطور استنباط خواهد کرد که به او گفته اید که تو احمق هستی که روی زمین این را ه را برای این کار انتخاب کرده ای! حالا او قبل از اینکه جملاتتان را تمام کرده باشید حالت تدافعی به خود می گیرد.
تمرین کنید که به جای استفاده از کلمه چرا بگویید درباره این موضوع به من بیشتر بگو.

در دنیای ماشینی امروز و بوجود آمدن پاره ای از مصائب و مشکلات، ضرورت روانشناسی و شناخت مردان پیش از پیش به چشم می خورد . زیرا مردان بمانند زنان راحت از احساسات و افکار خود حرف نمی زنند . مردان مانند یکه جعبه اسرار می مانند که همواره دربسته است و براستی آدم نمی داند که به چه چیزی فکر می کنند؟!

اگر قصد دارید به قلب مردی راه یابید اول باید راهی به مغز او پیدا کنید. اگر با شناخت و روانشناسی افکار مردان به مغز و آنچه در فکرش می گذرد دست یافتید براحتی می توانید قلبش را تسخیر کنید.

چگونه ذهن یک پسر را بخوانیم

برای بدست آوردن قلب مردان باید پنج نکته را بلد باشید. اگر این 5 راز را بیاموزید براحتی این جعبه اسرار را گشوده اید و مردان لب به سخن باز خواهند کرد و آنچه در مغز و فکرشان می گذرد را برایتان بازگو خواهند کرد و شما با توجه به شناختی که از او بدست می آورید می توانید برای داشتن یک رابطه بهتر تلاش کنید و از با هم بودن کمال لذت را ببرید .

1 – اولین فن برای نزدیک شدن به دنیای درونی مردان اینست که او بدرستی دریابد که شما به آنچه که می گوید علاقمند هستید. زیرا همانطور که قبلا گفته شد مردان براحتی به شما اجازه نمی دهند که به افکار و آنچه که در مغزشان می گذرد راه یابید. و برای این کار شما باید او را مطمئن سازید که کاملا به حرف های او توجه دارید . یکی از بهترین راهها برای منتقل کردن این موضوع به او این است که از طریق زبان بدنتان وارد شوید. برای نشان دادن تمایل خود به گفته های او، نگاه طبیعی به او و باز کردن بازوانتان به نشانه گرایش به او بهترین راه است. به او اجازه دهید بداند که شما متوجه اید که چه می گوید آنهم با یک سرتکان دادن یا با حرکت دادن به پیشانی تان. همچنین تحت تأثیر قرار گرفتن، مثلاً وقتی که او تحت فشار باشد در گفتن داستان خود و ببیند که شما هم همین گونه اید، احساس بهتری خواهد داشت. این کار مثل این است که گفته باشید من می فهمم که چه احساسی داری یا من خودم را جای تو می گذارم.

2 – فن دوم برای دست یابی به آنچه که در ذهن یک مرد می گذرد اینست که هیچگاه او را قضاوت و داوری نکنید . هنگامی که مرد در حال بازگو کردن افکارش است تنها شما باید با علاقه به حرف هایش گوش فرا دهید بدون کوچکترین قضاوت و پیش داوری … زیرا هیچ مردی افکار واقعی اش را نمی گوید اگر دریابد که تحقیر یا نکوهش می شود. اظهاراتی مانند چطور توانستی این کار را انجام دهی یا اگر من بودم چنین نمی کردم را رها کنید.

آزادی این را به او بدهید که آشکارا و صادقانه هر آنچه که می خواهد توضیح دهد بدون قضاوت شما، آنگاه شما شگفت زده خواهید شد. شما مجبور هم نیستید که او را ببخشید یا با او موافق باشید. شما با این کار به راحتی محیطی آزاد را برای او ایجاد کرده اید که هر آنچه فکر می کند برای شما بگوید.

3 – هنگامی که اعتماد مرد را جلب کردید و او را متقاعد ساختید که آنچه که می گوید برایتان مهم است قدم سوم در نزدیک شدن به افکار او اینست که هرگز کلمه چرا را بکار نبرید . وقتی روانشناسان دوره کارآموزی خود را سپری می کنند، از آنها می خواهند تمرین کنند که کلمه چرا را از دایره لغاتشان حذف کنند. زیرا پرسیدن چرا به طور مکرر، انرژی منفی می دهد و شرایط را بحرانی و حساس می کند.

وقتی که شما از یک مرد بپرسید که چرا این کار را اینطور انجام داده ای، او اینطور استنباط خواهد کرد که به او گفته اید که تو احمق هستی که روی زمین این راه را برای این کار انتخاب کرده ای! حالا او قبل از اینکه جملاتتان را تمام کرده باشید حالت تدافعی به خود می گیرد. بنابراین شما در صورتی در این راه وارد شدن به ذهن مرد، موفق خواهید بود که همواره تمرین کنید به جای استفاده از کلمه چرا بگویید درباره این موضوع به من بیشتر بگو.

4 – مهارت بعدی که در دست یابی به ذهن مردان باید بیاموزید اینست که هرگز به صراحت بیان نکنید که ما نیاز به گفتگو داریم . جالب است بدانید هیچ چیز بهتر از این جمله نمی تواند یک مرد را وادار کند که کمتر حرف بزند. این جمله ما نیاز به گفتگو داریم حامل این پیام است که او کار اشتباهی کرده است که در دردسر افتاده و باید درباره اش توضیح دهد. او گفتگو را قبل از شروع کردنش متوقف خواهد کرد.

پس قدم بعدی در این راه و دستیابی به افکار مرد اینست که غیر مستقیم وارد صحبت کردن و به حرف درآوردن مرد شوید و بنابراین بهترین راه برای مطرح کردن یک موضوع مهم به آرامی و غیر مستقیم وارد شدن به آن است. زمانی که هر دوی شما مشغول انجام آن هستید را انتخاب کنید مثل آشپزی و یا تمیزکاری سبک، که او راحتی بیشتری احساس کند. به خاطر داشته باشید وقتی او درگیر فوتبال جمعه شب است برای این کار به او نزدیک نشوید.

5 – فن آخر اینست که مهارت خوب گوش دادن ولقعی را فرا بگیرید زیرا همانطور که میدانید و بارها تجربه اش کرده اید شما همواره شانس شنیدن افکار و وارد شدن به ذهن و مغز او را نخواهید داشت. برای شما بارها اتفاق افتاده است که وقتی او صحبت می کرده متاسفانه شما در فکر دیگری بوده اید یا شاید هم فکر می کرده اید که در جواب به او چه بگویید؟!

به این دلیل برای نزدیک شدن به آنچه که در مغز و فکر مرد می گذرد یادگیری خوب گوش دادن است . زیرا این موضوع بسیار مهم است که اکنون را با او باشید تا اینکه به افکارتان اجازه دهید همه جا باشد غیر از با او. یک مرد می تواند احساس کند که شما واقعاً می خواهید حرفهای او را بشنوید یا خیر. درست شنیدن بهترین راه برای رسیدن به یک گفتگوی واقعی است که او هم بتواند حقیقت را به شما بگوید.

روانشناسی مردان 50 ساله و آشنایی با بحران آنان در این سن | دلگرم

یک شیوه جالب برای دانستن افکار و نیات اطرافیان خواندن ذهن آنها است. یکی از روشهای موثر ذهن خوانی، درک زبان بدن است. بسیاری از افراد هنگام حرف زدن، به صورت ناخودآگاه قسمتی از بدنشان را تکان می دهند و این حرکات نشان دهنده تفکرات و احساسات درونی فرد نسبت به موضوع است. حرکت چشم و یا دست طرف مقابل می تواند ما را از افکار و نیات طرف مقابل خود آگاه کند. فکر کردن به مسائل مختلف واکنش فیزیکی چشم را به دنبال دارند، که شما با تشخیص آنها می توانید تقریبا حدس بزنید که فرد به چه چیزی فکر می کند.

هنگامی که از فردی راجع به شماره تلفنی در 10 سال پیش سوال می کنید یا از آرزویشان می پرسید آنها سعی می کنند تا تصویری را در ذهنشان بسازند و از حافظه شان برای به خاطر آوردن آن کمک بگیرند. این افکار ، واکنش فیزیکی چشم را به همراه دارند، که شما می توانید با تشخیص آنها حدس بزنید که فرد به چه چیزی فکر می کند.

1.هنگامی که فرد زمان فکر کردن چشم خود را به سمت بالا و طرف راست حرکت می دهد نشانه جستجو و بازسازی رویدادی تصویری است که در گذشته اتفاق افتاده است.

2.هنگامی که فرد زمان فکر کردن چشم خود را به سمت بالا و سمت چپ حرکت می دهد در حال ساختن تصویر و یا رویداد جدید می باشد.

چگونه ذهن یک پسر را بخوانیم

3.هنگامی که فرد زمان فکر کردن چشمانش مستقیم و سمت راست را می نگرد در حال بخاطر آورن صوتی است که در گذشته شنیده است.

4.هنگامی که فرد زمان فکر کردن چشمانش مستقیم و سمت چپ را می نگرد در حال ساختن کلمه و یا صوتی که در گذشته رخ نداده است.

5.هنگامی که فرد زمان فکر کردن چشم خود را به سمت پایین و سمت راست حرکت می دهد در حال صحبت کردن با ضمیر داخلی اش می باشد.

6.هنگامی که فرد زمان فکر کردن چشم خود را به سمت پایین و سمت چپ حرکت می دهد در حال به خاطر آوردن و یا تصور یکی از حواس، لامسه، بویایی و یا چشایی می باشد.

7.اگر شما از فرد مورد نظر سوالی بپرسید و فرد هیچکدام از حرکات فوق را انجام ندهد وفقط به یک نقطه نگاه کند او در حال بررسی و شبیه سازی سوال و جواب به صورت تصویری می باشد.

برای تمام افراد این حرکات یک معنا و مفهوم را ندارد.

1. این واکنش ها شامل افراد راست – دست است و در صورتی که فرد مورد نظر چپ دست باشد باید این واکنش ها را برعکس در نظر بگیرید.

2. منظور از راست یا چپ، دید شما نسبت به فرد انجام دهنده واکنش است.

 

خواندن زبان بدن مردان کار راحتی نیست اما با استفاده از نکات و نشانه‌های بررسی شده در این مقاله میتوانید این مهارت را بدست آورید.

اگر شما قصد دارید با افراد جدید آشنا شوید و فکر می‌کنید با دریافت و فهم نشانه‌ها و زبان بدن مردان مشکل دارید، می‌توانید با مطالعه این مطلب به نقل از کادو ، با این زبان بیش از قبل آشنا شده و از آن خصوصا در ارتباطات جدید خود استفاده کنید.

شاید با آگاهی از زبان بدن مردان از کار‌هایی که باعث می‌شود جذابیت شما کاهش یابد خودداری کنید. شما همچنین باید از راز‌های جذابیت آگاه باشید.

جالب است بدانید که چگونگی ایستادن یک فرد در نزدیکی شما می‌تواند نشان دهد که آیا او به شما علاقه‌مند است یا خیر. به عنوان مثال، آیا هنگامی که شما صحبت می‌کنید، او به طور مداوم به سمت شما خم می‌شود؟ در این صورت، این نشانه‌ای از این امر است که او به شما و آنچه که برای گفتن دارید علاقه‌مند است. با این حال، اگر او به عقب تکیه داده و به نظر می‌رسد حواسش به شما نیست، احتمالا حوصله اش سر رفته، و این به هیچ عنوان نشانه خوبی نیست.

چگونه ذهن یک پسر را بخوانیم

اگر او در هنگام صحبت، با شما تماس چشمی برقرار کرده و یا به نظر می‌رسد به شما خیره شده، احتمالا شما در نظرش جذاب هستید. با این حال، اگر او در چشمان شما نگاه نکرده و یا همیشه به اطراف توجه می‌کند (مانند تلفن همراهش)، پس او احتمالا علاقه‌ای به شما ندارد.

راه دیگری که می‌توانید از چشم افراد احساسشان را بدانید، این است که ببینید آیا مردمکشان دچار اتساع شده یا خیر. این نشانه ظریف می‌تواند به این معنا باشد که او به شما علاقه‌مند است، چرا که اتساع یا گشاد شدن مردمک‌ها راهی است که مغزتان برای واکنش به چیزی که دوست دارد نشان می‌دهد.

تماس فیزیکی، یکی از راه‌های نشان دهنده این امر است که آیا او به شما علاقه‌مند است یا خیر. مردان برای نشان دادن علاقه، به احتمال زیاد از تماس فیزیکی جزئی و غیر جنسی استفاده می‌کنند. این کار می‌تواند به سادگیِ لمس بازوی شما در هنگام صحبت یا قرار دادن دستش بر روی شانه تان باشد.

آیا شما تا به حال احساس کرده‌اید تمایل دارید از لحاظ فیزیکی به فردی که دوست دارید نزدیک باشید؟ این امر در مورد مردان نیز صدق می‌کند. اگر او برای نزدیکی بیشتر به شما تمایل نشان می‌دهد (به عنوان مثال، زمانی که با هم در حال پیاده روی هستید)، این نشانه خوبی از این امر است که او به شما علاقه دارد. از سوی دیگر، اگر او در تمام طول قرارتان سعی می‌کند فاصله بین خود و شما را حفظ کند، احتمالا علاقه‌ای به شما ندارد.

یک راه دیگر برای تشخیص علائم چهره، توجه به لبخند اوست. ممکن است او لزوما تمام وقت نخندد، اما اگر مردی از گذراندن وقت با شما لذت ببرد، احتمالا او را حداقل چند بار در حال لبخند زدن خواهید دید. شما هم اگر از بودن در کنار کسی لذت ببرید، مطمئنا نمی‌توانید جلوی لبخندتان را بگیرید؛ بنابراین اطمینان داشته باشید که اگر او به شما علاقه‌مند باشد، رویکرد مشابهی با شما داشته و این امر را با لبخند‌های گاه به گاه نشان خواهد داد.

یک راه ظریف برای اینکه زبان بدن مردان را بخوانید این است که به نحوه نشستنش در کنار خود توجه نمایید- بخصوص نحوه قرار دادن پاهایش.

اگر یک مرد پاهایش را طوری روی هم قرار دهد که بالاتنه اش از شما دور شود، این می‌تواند نشانه‌ای از این امر باشد که او به شما علاقه‌مند نیست. اگر مردی به شما علاقمند باشد، توجهش را به شکل مفهومی و معناداری به شما جلب می‌کند.

هنگامی که یک مرد به شما علاقه‌مند است، یکی از نشانه‌های زبان بدن مردان که روشن و واضح این است که او تمایل دارد دستانش را در دست‌های شما قرار دهد. این امر نشان دهنده تمایل به برقراری یک ارتباط نزدیک‌تر است.

اگر با فردی قرار ملاقات دارید، سعی نکنید بیش از حد لازم به این مساله که آیا فرد مورد نظر به شما علاقه دارد یا خیر تمرکز نکنید. در حالی که این امر تا حدودی اهمیت دارد، با این حال باید به خاطر داشته باشید که آشنایی و شناخت افراد جدید باید سرگرم کننده هم باشد. هرجند مردان باید در مورد رفتار‌هایی که جذابیتشان را از دید زنان کاهش می‌دهد آگاه باشند.

حتی اگر یک قرار ملاقات به یک رابطه بلندمدت تبدیل نشود، این بدان معنا نیست که شما نمی‌توانید از این آشنایی کوتاه مدت لذت ببرید. کسی چه می‌داند، او حتی می‌تواند در آینده به دوست صمیمی شما تبدیل شود!

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

در زندگی موقعیت ها یا شرایطی پیش می آید که ما آرزو می کنیم بدانیم چه چیزی در ذهن افراد

می گذرد و با خودمان می گوییم :

چگونه ذهن یک پسر را بخوانیم

ای کاش می توانستم ذهن طرف مقابلم را بخوانم یا مثل فیلم ها قدرت جادویی یا ابزار عجیبی در

اختیار داشتم که با آن فکر آدم های دور و برم را می خواندم!

یا نیرویی در اختیار داشتیم تا در مواقع لازم می توانستیم حدس بزنیم چه چیزی در سرشان می

گذرد؟ آیا از ما خوششان می آید یا نسبت به ما حس ترحم دارند؟

و یا اینکه از رفتار و کلام ما خوششان نیامده است. آیا با پیشنهادهای ما موافق اند یا فقط سعی می

کنند خود را موافق نشان دهند؟

سرگرم کننده است نه ؟

جدا از مقوله لذت و سرگرمی، دانستن طرز تفکر و احساسات دیگران کمک به برقراری ارتباطات

بهتر و مؤثرتر می کند.

این مسئله به ویژه در امر فروش اهمیت بیشتری پیدا می کند. هر فروشنده یا صاحب کسب و

کاری اگر مجهز به ذهن خوانی افراد باشد، آمار فروش چشم گیری خواهد داشت.

چرا که با نیروی شگفت انگیز ذهن خوانی که در اختیار دارد، می تواند نیازها و خواسته های

واقعی خریدار را تشخیص دهد و در نتیجه محصول متناسب با آن ها را ارائه دهد یا اینکه

مشتریان واقعی را از بقیه اشخاص تمییز دهد.

 

زبان بدن نشان می دهد که چه چیزی در ذهن افراد می گذرد

گاهی اوقات اشخاص افکاری در سر دارند که آن را به زبان نمی آورند اما از زبان بدن آن ها می

توان به افکار و احساساتشان پی برد.

اگر احساسات واقعی افراد را بدانیم، بهتر با آن ها وارد مذاکره یا گفتگو می شویم و می دانیم در

مواقع ضروری باید چه رفتاری از خود نشان دهیم.

توانایی فهمیدن قصد و نیت هر کس ساده است. آسان نیست، اما ساده است. بیشتر مردم در

تشخیص علائم زبان بدن کارآمد نیستند.

زبان بدن بازتاب بیرونی احساسات فرد است. زمانی که شخصی دروغ می گوید زبان بدن و زبان

کلامی او با هم تطابق ندارد.

چگونه ذهن یک پسر را بخوانیم

در این زمینه خانم ها زیرک تر از آقایان هستند. خانم ها مجهز به توانایی ذاتی شناخت و کشف

علائم غیرکلامی هستند. در عین حال چشم دقیق و تیزبینی برای دیدن جزئیات و نکات ریز دارند.

به همین علت است که وقتی بعضی شوهرها به همسرشان دروغ می گویند لو می روند اما در

مقابل، بیشتر خانم ها می توانند بدون اینکه شوهرشان بفهمد آن ها را دور بزنند.

تحقیق روان شناسان در دانشگاه هاروارد نشان داد که خانم ها در زمینه زبان بدن از مردها

باهوش ترند.

دلیلش این است که مغز زنان برای انجام چندین کار سازماندهی شده. زنان کمتر برای انجام دو یا

چهار کار نامرتبط دچار سردرگمی می شوند.

یک زن می تواند در حال تماشای تلویزیون با تلفن صحبت کند و به گفتگوی دو نفر پشت سرش

گوش کند و در همین حال یک فنجان چای هم بنوشد. در حالیکه انجام همزمان این کارها برای

مردها تقریباً غیرممکن است.

این همان روشی است که فال گیرها از آن استفاده می کنند.

اگر تا به حال نزد طالع بین یا فال گیر رفته باشید، احتمالاً با تعجب از خودتان پرسیده اید که طرف

این همه اطلاعات را از کجا می داند؟ لابد حس ششم دارند یا نیروی غیبی که به آن ها کمک می

کند.

تحقیقی در زمینه فال بینی نشان می دهد فال گیرها از روشی به نام “حدس سرد” استفاده می

کنند که در هشتاد درصد موارد اطلاعات درست را درباره افرادی که برای اولین بار دیده اند

به دست می دهد.

آن ها با مشاهده دقیق علائم زبان بدن به اضافه درک ماهیت انسان و با استفاده از آمار و

احتمالات این کار را انجام می دهند.

بیشتر فال بین ها خانم هستند زیرا آن ها سیم پیچی مغزی فوق العاده ای دارند که به ایشان

اجازه می دهد علائم بدنی بچه ها را حدس بزنند و وضعیت عاطفی و احساسی دیگران را تشخیص

دهند.

بررسی ها نشان می دهد اطلاعات فال بین ها تا 80% درباره هر کس آن ها را بخواند صدق می

کند.

فرض کنید در اتاق نیمه تاریکی نشسته اید و فال گیر در حالیکه کلی زلم زیمبو به خودش

آویزان کرده وارد می شود و به شما می گوید :

احساس می کنم آرزوهایی در زندگی داری که نمی دانی به آن ها می رسی یا نه ؟

پریشان و محتاط هستی.

معتقدی فقط خودت درست فکر می کنی.

تغییر و تنوع را دوست داری.

دوست داری اسرارت را با دوستانت در میان بگذاری اما می ترسی.

کسی به تو زنگ می زند و خبر خوبی به تو می دهد.

تصمیمی گرفتی اما شک داری درست است یا نه؟

اگر کمی دقت کنید متوجه می شوید که اطلاعات بالا تا 80 درصد درباره هر کسی صدق می کند.

تقریباً برای تمام افراد موارد بالا اتفاق افتاده یا می افتد.

زبان بدن موضوعی پیچیده است و به همین دلیل گاهی در تشخیص علائم زبان بدن و معانی آن

دچار اشتباه می شویم. برای تشخیص درست رفتارها و زبان بدن اشخاص باید همیشه این سه

قاعده را در نظر بگیرید.

1-حرکات و اشارات را به صورت دسته ای و خوشه ای در نظر بگیرید و معنا کنید :

هر حرکت یا اشاره ممکن است معانی مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال: خاراندن سر بسته به

دیگر حالات و حرکات که در آن لحظه رخ می دهد، چندین معنی دارد: نگران شدن، عدم اطمینان،

وجود شوره سر، فراموش کاری یا دروغ گویی…

اگر چندین علامت و حرکت را با هم ارزیابی کنیم به نتایج درستی می رسیم.

به عنوان مثال : اگر همزمان سر و چانه شخص رو به پایین باشد(حالت منفی) و دست به سینه

نشسته باشد و پاهایش را روی هم انداخته باشد(حالت دفاعی).

به احتمال زیاد این پیام را منتقل می کند که : “از حرف های تو خوشم نمی آید” یا “من احساس

مثبتی در این باره ندارم”.

 

2- باید دقت کنید که حرکات شخص با جملات گفتاری شخص هماهنگ باشد :

بعضی از اشخاص گفتارشان با رفتارشان در تضاد است. شاید به زبان بگویند که نظرشان مثبت

است اما در دل با شما مخالف باشند.

فروید می گوید : بیماری را دیدم که در حین ابراز شادمانی از ازدواجش ناخودآگاهانه و به طور پی

در پی حلقه اش را از انگشتش بیرون می آورد.

فروید از این حالت غیرارادی مطلع بود و به همین دلیل وقتی مشکلات بعد از ازدواج آن ها کم کم

نمایان شد به هیچ وجه تعجب نکرد!

3- حرکات و اشارات را با توجه به شرایط موجود تفسیر کنید :

اگر کسی در ایستگاه اتوبوس و سرما بدنش را جمع کند و پاهایش را روی هم بیندازد و چانه اش

به سمت پایین باشد، به احتمال زیاد سردش است و حالت دفاعی به خود نگرفته.

اما اگر فردی در یک جلسه کاری وقتی شما پیشنهاد فروش محصولتان را می دهید همین حالات را

داشته باشد، نشان دهنده این است که آن شخص احساسی منفی دارد یا پیشنهاد شما را رد می

کند.

پس باید از روش های دیگری برای متقاعد کردنش استفاده کنید.

به عنوان مثال می گویند : اگر شخصی در یک مهمانی یا جمع پاهایش را روی هم بیاندازد و دست

به سینه بنشیند، یعنی گارد گرفته و دوست ندارد کسی به او نزدیک شود یا با او صحبت کند.

اما کسانی که لباس تنگ یا نامناسب می پوشند، روی حرکات و زبان بدنشان تأثیر می گذارد. مثلاً :

خانم هایی که دامن کوتاه می پوشند برای حفظ حیا پاهایشان را روی هم می اندازند.

اما همین حالت باعث می شود امکان نزدیک شدن به آن ها و دادن پیشنهاد آشنایی کاهش یابد.

توجه به این موارد و مکانی که شخص در آن حضور دارد نیز به فهم بهتر زبان بدن کمک می کند.

علائم و حرکات زبان بدن انسان ها به قدری زیاد است و پیام های مختلفی را می رساند که در یک

یا دو مقاله هم نمی توان به همه آن ها پرداخت، اما در این جا مهم ترین ها را بررسی می کنیم.

در همه جای دنیا تکان دادن سر از بالا به پایین نشان دادن موافقت و تآیید است. تکان دادن سر

از راست به چپ یا برعکس نشانه “نه” یا “نفی” است و برای نشان دادن مخالفت استفاده می شود.

وقتی فردی شاد است، لبخند می زند و در هنگام ناراحتی و خشم، ابرو در هم می کشد و اخم می

کند.

شانه بالا انداختن نشان دهنده این است که فرد نمی داند یا نمی فهمد شما چه می گویید. بالا

بردن شانه نشانه تسلیم است.

قرار دادن انگشت اشاره دست روی صورت طوری که انگشت اشاره به سمت بالای گونه اشاره

دارد و انگشت دیگر روی دهان را می پوشاند و انگشت شست، تکیه گاه چانه می شود.

اگر فرد در این حالت باشد، افکاری انتقادآمیز دارد و معمولاً پاهایش را نیز روی هم انداخته است

و بازوی او در حالت افقی بدنش قرار دارد(حالت دفاعی دارد)، هم چنین سر و چانه او به سمت

پایین است(حالت نفی/منفی).

زبان بدن این شخص منفی است و  با گفته هایتان مخالف است. حتی اگر بگوید که با نظر شما

موافق است، دروغ می گوید چون علائم زبان بدنش این را نشان نمی دهد.

هنگامی که کلمات و زبان بدن شخصی با هم در تضاد است، به آنچه گفته می شود توجهی نکنید.

حرکات دست

وقتی بچه ای دروغ می گوید، با دست دهانش را می پوشاند این حرکت تا بزرگسالی شخص هم

ادامه پیدا می کند

اما این بار به جای اینکه با دست کاملاً دهانش را بپوشاند، ممکن است انگشتش را روی دهانش

قرار دهد و در آخر بینی اش را لمس کند.

وقتی مردم می خواهند صداقت و راستگویی خود را نشان دهند، یک یا هر دو کف دستشان را به

طرف شخص مقابل می گیرند و می گویند : “من این کار را نکردم” یا “باور کنید راست می گویم”.

این حرکت غیرارادی است.

وقتی افراد می خواهند دروغ بگویند دست هایشان را پنهان می کنند، وقتی کودکان دروغ می

گویند، دست هایشان را پشتشان قایم می کنند.

مشتری که کف دستش باز است، یا قصد خرید دارد یا دلایل درستی برای نخریدن دارد و راست

می گوید. در حالیکه مشتری دروغ گو همان دلایل را بیان می کند با این تفاوت که دستانش را

پنهان می کند.

اگر در حالیکه کف دستتان باز است صحبت کنید به طرف مقابل فشار می آورید تا او هم صادق تر

باشد.

به دلیل قانون علت و معلول زمانی که راست می گویید غیر ارادی کف دست هایتان باز است و

زمانی که کف دست هایتان باز است همین باز بودن کف دست مانع دروغ گفتن می شود.

فرد از انگشت اشاره خود برای اینکه شنوندگان باید مطیع باشند، استفاده می کند.

این حرکت، ناخودآگاه احساسات منفی را در دیگران بیدار می کند. اشاره دست به حالت بسته با

انگشت اشاره به صورت باز، یکی از آزاردهنده ترین حرکاتی است که شخص می تواند در هنگام

حرف زدن از آن استفاده کند.

اگر با انگشت شست و اشاره تان حلقه ای بسازید و با استفاده از این حالت حرف بزنید، آن گاه

مخاطبان شما را فردی مقتدر به شمار می آورند اما خشن و تهاجمی به نظر نمی رسید.

با این کار فردی متفکر، هدفمند و متمرکز دیده می شوید.

هنگامی که شخص نگرش عصبی، منفی یا دفاعی دارد، احتمال اینکه بازوهایش را محکم روی

قفسه سینه اش به صورت صلیب درآورد زیاد است.

ضربدری روی هم قرار دادن دست ها و پاها نشانه نگرش منفی، دفاعی یا عدم اطمینان فرد

است. در مقابل باز بودن دست ها و پاها نشان دهنده آسودگی است چرا که با احساس فرد تطابق

دارد.

زمانی که دست به سینه می ایستید، میزان باورپذیری شما تا حد زیادی کاهش می یابد. دست به

سینه نشستن یا ایستادن برای اطرافیان معنی گارد گرفتن دارد.

اگر در یک مهمانی دست به سینه بنشینید، حالت پذیرا ندارید و از شما دوری می کنند. واکنش

های دیگران نسبت به این حالات و حرکات منفی است.

هم چنین گفته می شود افرادی که دست به سینه می نشینند، نگرش منفی دارند. پس سعی

کنید آن ها را از این حالت خارج کنید.

به فروشندگان و مذاکره کنندگان هم توصیه می کنند تا زمانی که علت دست به سینه ایستادن

مشتری معلوم نشده، به معرفی کالا یا اظهارنظر نپردازند.

از این گذشته خریداران نظر پنهانی دارند که بیشتر فروشندگان هرگز متوجه آن نمی شوند!

حتی اگر در ظاهر با گفته های شما موافقت کنند، اما زبان بدنشان مخالفت آنها را لو می دهد.

حقیقت این است که زبان بدن صادقانه تر از زبان گفتار است.

حالت دست به سینه با شست به سمت بالا حالت مثبت تری دارد و نشان از خونسردی فرد و

مطمئن بودن از خود را دارد. در مقابل دست به سینه نشستن همراه با مشت بودن دست ها

نشانه وجود خشم است.

با نشان دادن کف دستتان به دیگران بدون اینکه به آن ها حرفی بزنید، بگویید که دوست دارید

با آن ها راحت و صادق باشید.

محکم گرفتن بازوها با دست احساس ترس و ناامنی کردن و به علاوه نخریدن چیزی که فروشنده

عرضه می کند را می رساند.

خانم ها زمانی که در شرایط سخت و ناراحت کننده قرار می گیرند یا استرس دارند، معمولاً با

دست یک بازوی خود را می گیرند. به این صورت که یک بازو در کنار بدن آویزان است و با دست

دیگر آن را می گیریم.

مردها زمانی که دچار استرس می شوند یا قرار است برای جمعی سخنرانی کنند، مچ های دست

خود را جلوی خود می گیرند.

آقایانی که مضطرب هستند یا استرس دارند مدام با دکمه سر دستشان ور می روند یا با بند

ساعتشان بازی می کنند.

خانم هایی که عصبی و مضطرب هستند، با مقنعه یا روسری شان ور می روند یا با کیف دستی

یا وسیله ای که به همراه دارند بازی می کنند.

خیلی از افراد کیف دستی یا پوشه شان را در مقابل بدنشان قرار می دهند. لطفاً ادامه را در مقاله

بعدی بخوانید.

بهتر دیده شدن و بهتر شنیده شدن حق توست. کمکت می کنم تا در دنیای پر رقابت امروزی حرفی برای گفتن داشته باشی و بتوانی بهترین بیان را پیدا کنی، طوری که در هر جمعی همه مجذوب صحبت هایت شوند.        

  منیره میرزاده مهندس it ومدرس فن بیان و مهارت های ارتباطی

بسیار زیبا

متشکرم

سلام محمدی هستم سایتتون رو بررسی کردم محتواهای خوبی نوشتین سایتتون سرعت مناسبی داره من هم مثل شما سایت هام رو با وردپرس می سازم وردپرس واقعا محشره و خیلی زود با وردپرس میشه اومد تو صفحه اول گوگل یک موردی که من تو سایت شما دیدم اینه که تعداد بک لینک هاتون خیلی کمه برای همین هم هست که تو تعداد زیادی کلمه کلیدی مهم تو صفحه اول گوگل نیستید راستی یادم رفت بگم ، من متخصص سئو هستم اگه یه مقدار در مورد بک لینک سازی فعالیت کنید ، مطمئنا نتیجه های فوق العاده ای می گیرید

یه سایت هست بک لینک رایگان و پر قدرت رو برای مدت محدود برای دانلود قرار داده یه رپرتاژ خبری هم به ارزش ۴۰۰ هزار تومان داره رایگان میده

پیشنهاد می کنم حتما دانلود کنید مختص سایت های وردپرسی مثل شماست تا هنوز بر نداشتن ، برید دانلود کنین

لینک دانلود اگه اشتباه نکنم این بود

https://co10.ir/product/free-backlinks-reportage/

ممنونم از لطفتون حتما کارهایی که گفتین رو انجام میدم

تو این زمینه بهترین هستین لذت بردم سایتتون هم خیلی زیباست

بی نهایت سپاسگزارم از لطفتون

چگونه آمار بازدید کنندگان سایتتان را ۲ برابر کنید ؟

چگونه درآمد سایتتان را ۲ برابر کنید ؟

چگونه در نتایج گوگل بیشتر دیده شوید ؟

دیوید اگیلوی (پدر علم تبلیغات ) می گوید : ۹۵ درصد افراد فقط عناوین را می خوانند . اگر عنوان قانعشان کرد ، سراغ متن می روند و محتویان صفحه شما را می خوانند جمله مهم دیگر دیوید اگیلوی در مورد عنوان : افرادی که عناوین را می خوانند ، ۵ برابر بیشتر از افرادی هستند که متن کامل را می خوانند .

جمله دیگر از دیوید اگیلوی : وقتی که عنوان را نوشتید ، ۸۰ درصد کار را انجام دادید

البرت لاسکر (پدر تبلیغات مدرن ) می گوید : عنوان ۹۰ درصد تاثیر یک آگهی یا مطلب را شامل می شود .

جان کاپلر در مورد عنوان نویسی می گوید : عنوان شما در مطالب و آگهی ها ، باعث موفقیت و شکستتان می شود .

برای مطالعه و دانلود ۹۶۵ عنوان برتر تبلیغاتی که باعث افزایش بازدید و افزایش درآمد سایتتان می شود روی لینک زیر کلیک کنید

https://co10.ir/blog/website/title.html/

بله در مورد تبلیغ نویسی هم اطلاعات دارم و آموزش هایی دیدم متشکرم باز هم

ممنون از شما . واقعا همونی بود که می خواستم،کامل و بدون نقص

سپاسگزارم از لطفتون خدا رو شکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وبسایت

دیدگاه

مسلماً خواندن تمام و کمال ذهن یک انسان دیگر امکان‌پذیر نیست؛ اما می‌توان یک ایده کلی درباره طرز فکر آن‌ها به دست آورد. بسیاری از زنانی که در یک رابطه هستند، می‌خواهند بدانند که مرد موردعلاقه آن‌ها در موردشان چه فکری دارد. آیا من را دوست دارد؟ آیا قصد سوءاستفاده از من را دارد؟ آیا […]

مسلماً خواندن تمام و کمال ذهن یک انسان دیگر امکان‌پذیر نیست؛ اما می‌توان یک ایده کلی درباره طرز فکر آن‌ها به دست آورد. بسیاری از زنانی که در یک رابطه هستند، می‌خواهند بدانند که مرد موردعلاقه آن‌ها در موردشان چه فکری دارد. آیا من را دوست دارد؟ آیا قصد سوءاستفاده از من را دارد؟ آیا قصد تشکیل دادن خانواده را دارد؟ همه این نکات برای زنان اهمیت زیادی دارند. در این مطلب می‌خواهیم طرز فکر مردان را موردبررسی قرار دهیم.

یکی از مسائلی که در یک رابطه اهمیت دارد، مدت زمان آن و پایداری رابطه است. این که بدانید در ذهن فرد مقابل شما در این باره چه می‌گذرد به شما کمک می‌کند تا تشخیص دهید دارید وقت خود را تلف می‌کنید یا آینده‌ای روشن در پیش است. برای این که طرز فکر مردان را در این زمینه بخوانید، به جای توجه به کلمات و حرف‌های آن‌ها به نحوه عملکردشان دقت کنید. آن چیزی که او در عمل انجام می‌دهد، شاخص بهتری برای تشخیص تفکر او است.

مقاله مرتبط: علت سکوت مرد چیست؟ در برابر این سکوت چگونه باید رفتار کرد؟

چگونه ذهن یک پسر را بخوانیم

انسان‌ها حرف زیاد می‌زنند اما به عمل که می‌رسد بسیاری از چیزها را فراموش می‌کنند. اگر حرف و عمل او با هم در تناقض است، بدانید که به آن چه عمل می‌کند، اعتقاد دارد نه به واژگانی که بیان می‌کند. بیان مداوم دوستت دارم‌ و جملات عاشقانه دیگر نباید چشمان شما را کور کند. وقتی حرف و عمل یکی نباشد، واژگان هیچ اهمیتی ندارند. برای این که ببینید حرف و عمل او یکی است، می‌توانید به دو نکته‌ای که در ادامه برایتان توضیح می‌دهیم، توجه کنید.

یکی از راه‌های خواندن طرز فکر مردان این است که ببینید او چقدر حاضر است برای بودن با شما وقت بگذارد و برنامه‌هایش را بر اساس ملاقات با شما تنظیم کند. وقتی عاشق فردی باشیم دوست داریم با او وقت بگذرانیم. این زمان را تا جایی که امکان دارد بیشتر می‌کنیم. گاهی به خاطر ملاقات با فرد برنامه‌ای را کنسل می‌کنیم. اگر مردی به شما علاقه داشته باشد صرفاً وقت‌هایی که راحت است و دور و برش شلوغ نیست با شما تماس نمی‌گیرد.

چنین فردی کار و دوستان را بهانه نمی‌کند و بیشتر با دوستانش وقت‌گذرانی نمی‌کند. مردان این گونه هستند. اگر به شما علاقه داشته باشند، زمان بیشتری را با شما می‌گذرانند. اگر علاقه آن‌ها سطحی است یا هدف دیگری را دنبال می‌کنند، بیشتر ترجیح می‌دهند وقت خود را با کار، دوستان و… پر کنند.

یکی دیگر از چیزهایی که به زنان کمک می‌کند تا بتوانند فکر مردان را درباره خود بدانند، گفتن یک سری رازها و خصوصیات پنهان است. اگر مردی حاضر می‌شود درباره کودکی، ترس‌ها، اهداف، امیدها و حتی برخی از روابطش ب شما بگوید، نشان می‌دهد که با شما احساس راحتی می‌کند. مردان زیاد اهل صحبت کردن درباره این موارد و بیان جزییات نیستند. در صورتی که مردی به تدریج درباره چنین مسائلی با شما صحبت کرد، بدانید که می‌خواهد شما او را بهتر بشناسید.

یکی از مهم‌ترین پایه‌های یک رابطه عاشقانه اعتماد است. اعتماد یک مسیر دو طرفه است. ممکن است شما به فردی اعتماد داشته باشید و در عین حال، او هنوز به صورت کامل به شما اعتماد نداشته باشد. اگر می‌خواهید طرز فکر مردان را نسبت به اعتماد به زنان بدانید، کافی است به حرف‌ها و اعمال افراد توجه کنید. همین که یک مرد حاضر می‌شود از ترس‌ها و اهدافش به شما بگوید، برخی از کارها را به شما بسپارد و رازهایی را با شما در میان بگذارد، یعنی به شما اعتماد دارد.

فهمیدن طرز فکر مردان در این زمینه کمی سخت است؛ زیرا ممکن است برخی مردان در قبال رفتار خوب چیزی از شما بخواهند؛ یعنی هدف از رفتار خوب رسیدن به چیزی است که می‌دانند این گونه می‌توانند به دست بیاوردند و به محض رسیدن به خواسته خود، تمامی آن رفتارها را فراموش می‌کنند. البته این به معنای آن نیست که مردان نمی‌توانند خوب باشند و خوب رفتار کنند.

با این حال، برای احتیاط بهتر است به سایر اعمال آن‌ها به ویژه در زمان‌هایی که با هم هم‌عقیده نیستید، توجه کنید. آیا وقتی از شما مخالفت هم می‌شنود باز هم آن رفتار خوب و احترام باقی بین شما جریان دارد یا همه چیز برعکس می‌شود؟

شیوه دیگر برای متوجه شدن طرز فکر مردان درباره یک رابطه، جایگاه زن در دنیا و زندگی مرد است. آیا او حاضر است شما را به خانواده خود معرفی کند؟ آیا او حاضر است شما را در جمع دوستان خود و مهمانی‌ها ببرد؟ آیا جرئت این را دارد که با سربلندی واسطه آشنایی شما با گروه‌های دیگر روابطش باشد؟ اگر مردی از آینده صحبت می‌کند و شما را هم در آن جای می‌دهد، بدانید که قصد داشتن رابطه‌ای بلندمدت را دارد.

بسیاری از زنان در رابطه با طرز فکر مردان چنین پیش‌فرضی را لحاظ می‌کنند. مردان بی‌احساس نیستند. متأسفانه جامعه به گونه‌ای است که مردان اجازه بروز احساسات خود را مانند زنان ندارند. جملاتی مثل مردان گریه نمی‌کنند یا مردان که زیاد حرف نمی‌زنند، موجب شده است تا این تفکر قالبی بر آنان نیز فشاری وارد کند. علاوه بر این، خود زنان هم این گونه می‌اندیشند و اگر مردی خلاف این موارد عمل کند مورد تمسخر قرار می‌گیرد.

جامعه موجب شده است تا مردان بیشتر به فکر خوشحال کردن زنان و دیدن واکنش آنان در یک موقعیت شادی برانگیز باشند. از طرفی هم کسی انتظار ندارد آنان با هر چیزی خوشحالی خود را بروز دهند. در صورتی که بروز احساسات می‌تواند در بسیاری از مواقع انسان را از خطرات و بیماری‌های روانی نجات دهد. به عنوان مثال، گریه کردن در زمان سوگواری می‌تواند بسیار آرام‌بخش باشد. علاوه بر این، بروز احساس در حین از دست دادن یک عزیز موجب التیام درد می‌شود.

گاهی یک مرد نشانه‌هایی از خود بروز می‌دهد که شما می‌توانید به سادگی طرز فکر او را متوجه شوید. این نشانه‌ها بسیار مشخص هستند اما آیا یک زن این نشانه‌ها را دریافت می‌کند؟ آیا با وجود نشانه‌ها باز هم تصورات و خیالات خود را بر واقعیت ترجیح می‌دهد؟ برخی اوقات یک مرد به سادگی و بسیار واضح در عمل خود نشان می‌دهد که چه فکری درباره آن زن می‌کند؛ اما آن زن آن قدر در خیالات و رویا سیر می‌کند که هیچ کدام از آن‌ها را نمی‌بیند.

در واقع، عشق چشمان او را کور می‌کند. البته نباید فقط به دید منفی به این امر نگاه کرد. در برخی موارد تفکرات و خیالات یک زن منفی است و جلوی دیدن نشانه‌های مثبت را می‌گیرد. همین مسئله موجب ایجاد حس شک، دلهره، عدم اعتماد و… می‌شود.

سرشت انسان‌ها با هم برابر است. همان طور که در قرآن آمده است، همه انسان‌ها در ذات یکی هستند و آن چه آنان را از یکدیگر متفاوت می‌کند، تقوا است. در نتیجه، خدا که مخلوق انسان‌ها و کل جهان هستی است با این جمله به ما نشان می‌دهد که دسته‌بندی کردن زنان و مردان و نسبت دادن رفتارهای مختلف به هر جنس کار درستی نیست. با این حال، در اطراف خود این تفاوت‌ها را می‌بینیم؟ شاید از خود بپرسید پس این اختلاف‌نظرها و تفاوت‌ها از کجا می‌آید؟

آن چه دو جنسیت را از هم متفاوت می‌کند، نگاه جامعه و نقش‌هایی است که در هر فرهنگ به مردان داده شده است. به عنوان مثال، شاید فکر کنید تاج گل تنها مخصوص عروس و زنان است. این تفکر آن قدر قالب است که اگر مردی را با تاج گل روی سر ببینید، فکر کنید که حالش خوب نیست یا دارد برای خنده ادای زنان را درمیاورد! در صورتی که مردان قبیله تهامه و عسیر در عربستان از تاج گل و ست کردن آن با لباس برای زیبایی استفاده می‌کنند.

در این مطلب به چگونگی طرز فکر مردان و خواندن ذهن آنان پرداختیم. افرادی که در اطراف ما حضور دارند، هر لحظه در حال نشان دادن طرز فکر و عادات خود هستند. آن کسی که این نشانه‌ها را دریافت نمی‌کند، خود ما هستیم. بسیار از افراد نیز سعی می‌کنند در ابتدای رابطه خود واقعی و نوع افکارشان را پنهان کنند. در نتیجه، باید چشمان خود را باز و گوش‌هایتان را تیز کنید تا خود را اسیر یک رابطه غلط نکنید.





کلیه حقوق این سایت متعلق به مجموعه آموزشی تکامل من میباشد.

وبلاگ

به طور کلی خواندن ذهن اقایان  و احساس حقیقی آنها بسیار سخت است ، مخصوصا که به طور میانگین مردان 1300 کلمه کمتر از بانوان حرف میزنند و بیشتر با زبان بدن منظورشان را می رسانند. برای مثال یکی از محققان، مونیکا مونر کشف کرد که معمولا مردان اولین سیگنال نگاه عاشقانه ی بانوان را از دست می دهند. به طور میانگین بانوان باید حداقل سه بار نگاه چشمی برقرار کنند تا مردان متوجه شوند. از دیگر تفاوت های زبان بدن مردان با بانوان در دروغ گویی است؛ مردان دروغ می گویند  تا خود را قدرتمند تر، موفق تر و جذاب تر نشان دهند. آن ها درباره خودشان 8 برابر بیشتر دروغ می گویند تا بانوان . اما بانوان کم تر درباره خودشان دروغ می گویند، مردان دروغ هایشان اغلب برای این است که به دیگران احساس خوبی بدهند یا از احساساتی محافظت کنند.

از طریق اشنایی با زبان بدن مردان  و اگاهی ازتفاوت های زبان بدن مردان با زبان بدن زنان میتوانید به احساس واقعی آنها پی ببرید و به شرایط لازم برای ارتباطی خوب و درست برسید

در ادامه 7 روش برای خواندن زبان بدن مردان را به شما معرفی می کنیم:

چگونه ذهن یک پسر را بخوانیم

اولین سرنخ اصلی که به واسطه ی ان متوجه میشوید چقدر توجه مردی را به خود جلب کرده اید  یا او چقدر برای رابطه اش با شما سرمایه گذاری کرده ، نحوه ی لباس پوشیدن اوست ؛ یعنی ببینید خودش را چقدر برای شما آراسته کرده .

این موضوع با نحوه لباس پوشیدن زنان کمی فرق دارد ، لباس پوشیدن زنان بسته به حال و هوای روحی و فضای حاکم بر آنهاست ، در حالی که لباس پوشیدن در مردان به حوزه ارتباطی آنها وابسته است .

برای همین نوع لباس پوشیدن یک مرد بهترین راه است که میزان علاقه ی اورا بسنجیم و ببینیم چقدر خودش رابرای دیدن ما آماده کرده است .اگر خوب و هوشمندانه لباس پوشیده باشید، یعنی آگاهانه برای این مووضوع وقت گذاشته است تا ظاهر محترمی داشته باشد و برایتان جذاب و دوست داشتنی به نظر برسد . پس احتمالا به شما علاقه مند است  یا حداقل می خواهد شمارا تحت تاثیر خود قرار دهد .

اگر راحت تر لباس پوشیده باشد (به جای کت و شلوار جین پوشیده باشد یا به جای پیراهن مردانه تیشرت به تن کرده باشد) یعنی وعده شام را با شما چندان سنگین در نظر نگرفته  و اهمیت جدی و عاشقانه ای به آن نداده است و بیشتر آن را یک دیدار دوستانه می داند.

گذاشتن دست ها روی کمر یا فرو کردن دست در جیب، به معنای اعتماد به نفس ، علاقه جنسی و حتی تا حدودی پرخاشگری در زبان بدن مردان است .

اگر مردی را با این ژست دیدید، چه حواسش باشد یا نه، این ژست نه تنها نشانه علاقه و راحتی با شماست، بلکه تا حدودی با هدایت کردن توجه شما به اندام جنسی خود در ذهنش به رابطه ی جنسی با شما فکر میکند .

روشی که اغلب مردان برای جلب توجه دیگران به اندام جنسی شان به کار می برند، فرو بردن دست در جیب است یا به هر دلیلی سرشان را با جیبشان گرم میکننند؛ مثلا برای پدا کردن کلید یا بازی کرن با کیف پول و غیره . این حرکت های کوچک چشم طرف مقابل را به سمت اندام جنسی آنها هدایت میکنند، بی انکه عمدی در کار باشد.

اگر مردی را دیدید که ناخوداگاه شمارا به سمت اندام جنسی اش هدایت میکند، مطمعن باشید از شما خوشش آمده است.

وقتی مردی در محیطی قرار دارد که اطرافش پر از رقیب است (یعنی مجبور است برای جلب توجه شما به خود و برنده شدن در برابر مردان  دیگر مبارزه کند) شاید مجبور باشد برای تحت تاثیر قرار دادن شما اندازه ی جسمی اش را بزرگ تر نشان دهد . تحقیقات نشان داده است که مردان دوست دارند فضای بیشتری از تخت خواب، اتاق، زیر میز غذا و… داشته باشند، این قضیه دلیل بیولوژیک دارد، این کار در اصل برای نشان دادن قدرت آن هاست. می خواهند اثبات کنند از قدرت زیادی برخوردار هستند و این کار را انجام می دهند چرا که اکثر اوقات احساس می کنند احتیاج به اثبات قدرتشان دارند .

این نوع اعتماد به نفس قرار دادن به خود و گرفتن فضای بیشتر اغلب در سلطنت های حیوانی دیده می شود که سلطان سعی می کند تا بیشترین حد ممکن خود ش را بزرگ نشان دهد تا برای رقبایش تهدید محسوب شود. همین کار در قرارداد های ملاقات هم درست جواب می دهد .

متداول ترین و آسان ترین راه انجام این کار وقتی است که مرد در حالت ایستاده پاهایش را از هم باز میکند و دستانش را به کمرش میزند تا بیشترین فضای ممکن اتاق خود را از آن خود  کرده باشد. وقتی شخصی به مرز حریم شخصی تان پا می گذارد، نشانه تعریف شده ای از علاقه است (چه با این نزدیکی راحت باشید یا نه). البته با این کار پیامی قوی هم برای مردان دیگر میفرستد که این منطقه قلمروی مردانه اوست .

با اینکه این رفتار می تواند  تکنیکی ساده محسوب شود، باید گفت در برخی موارد، مرد به شکل ناخودآگاه اینکار را میکند و عمدی در کار نیست. این حرکت نشانه ای قوی از اعتماد به نفس است یا حداقل تلاشی برا نشان دادن اعتماد به نفس محسوب میشود که علاقه ی مرد به شما و آماده بودن او برای جلب توجه را نشان می دهد.

زبان بدن مردی که در مواجه با کسی  خودش را لمس میکند، نشان از تمایل او برای لمس طرف مقابل دارد و در واقع، یک ژست قوی اعتماد به نفس برای لمس جنسی طرف مقابل و ایجاد رابطه احساساتی و عاشقانه است.

اگر متوجه شدید که مردی مرتبا سینه و گردن خود را لمس می کند (و سرش را برای ایجاد ظاهر مردانه بالا گرفته است) یا دستش را لای ران هایش گذاشته است، بدانید آگاهانه تمایلش را برای لمس شما و داشتن علاقه ی جنسی نشان می دهد .

گاهی مردان سعی میکنند با انجام کارها و رفتار های متناقض، کنترل رفتار هردوی شما را به دست بگیرد.

برای مثال، فرض کنید در حالی به شما نزدیک میشود که شما منتظر رسیدن متروی صبح هستید. واکنش اولیه ی او مطابق استاندارد است: زل زدن های طولانی مدت، کمی لبخند و حتی شاید نزیدک شدن به شما از جلو تا متوجه شوید که به شما علاقه مند شده است. همه اینها رفتاری استاندارد هستند. ناگهان وقتی به شما نزدیک شده و شروع به معاشقه میکند، شاید با کمی عقب نشینی و نشان دادن یک زبان بدن که حاکی از بی علاقگی است، کل شرایط را به هم بزند (لم دادن به پشت و گرداندن چشم هایش در زمانی که با او حرف می زنید و غیره).

دو دلیل تئوریک برای این نوع رفتار عجیب و غریب وجود دارد؛ رفتار اول همان چیزی است که می گفتند «کار نیکو کردن از پر کردن است» و در اینجا یعنی هرچه بیشتر برای جذب جنسی و یا عاشقانه تلاش کنید، پاداش بیشتری میگیرید. او دارد برای نمایش علاقه اش و سپس بی علاقگی اش و دوباره علاقه اش تلاش می کند تا شمارا برای جلب شدن به خود مشتاق تر کند؛ یعنی این رفتار را نوعی وسوسه کردن خودتان ببینید.

دلیل دوم چنین رفتاری در یک مرد نشان دادن قدرتش به شماست. دآنجلو می گوید وقتی مردی به طرف شما لم می دهد (که نوعی ابراز علاقه است) می خواهد  قدرتش را به شما نشان دهد، چون می خواهد احساسش شناخته شود تا شاید به تواند این علاقه را در شما نیز به وجود آورد . برخی از مردان این حرکت را اشتباه و نوعی تهدید می دانند، چون می خواهند کنترل شرایط را به دست بگیرند؛ بنابراین با کمی لم دادن به پشت یا نشان دادن بی علاقگی به شما در ذهن تان کمی تردید به وجود می اورند و با این کار، کنترل شرایط را به دست می گیرند و حتی شما را وسوسه میکنند که به عنوان یک واکنش به طرفشان لم بدهید . همه این ها به این بستگی دارد  که در وهله اول، دست شان را چطور نشان داده باشند و شما پس از چنین رفتاری از انها چه واکنشی نشان داده باشید .

دلیل سومی هم برای این رفتار وجود دارد و ان این است که شاید مرد به قدری از نزدیک شدن به شما خوشحال باشد که از روی راحتی بیش از حد چنین رفتار متناقضی را از خود نشان میدهد .

ممکن است به طرف شما لم دهد، به لطیفه ای که گفتید بخندد، نشانه های مثبتی از زبان بدن بروز دهد که نشان دهد شما را جذاب دیده و به شما علاقه مند است، اما ناگهان یک قدم به عقب بگذارد و بین شما و خودش فاصله بیندازد که می تواند چیز خوبی هم باشد .نشانه احترامش به فضای شخصی شما و در عین حال، فهماندن این موضوع که به شما علاقه مند است .

اگاه بودن از این امر که هر حرکتی میتواند معانی متعددی داشته باشد و دانش بیشتر درباره ی این رفتار شما را برای تعامل با مردان مجهز تر میکند.   

یک حقه ی کم اثر و غیر معمول به نام مرغ بازی وجود دارد که مرد از چشمانش برای این کار استفاده می کند. اگر مردی به مدت طولانی به شما زل بزند وبا اعتماد به نفس به شما چشم بزند و سپس نگاهش را به فردی دیگر بدوزد و دوباره به شما خیره شود، در حال انجام حرکت های متناقض است.

این نوع حرکت ها مثل بازی کردن با فرضیات شما هستند و می توانند نوعی برابر سازی دیداری در ارتباط با حریم شخصی دیده شوند؛ یعنی با ورود به حریم شخصی شما و سپس بیرون رفتن و دوباره ورود به آن نوعی به شا نزدیک شوند. همان حالت در اینجا هم به کار می رود و مثل ژست ها و حرکات های دیگر بدن عمل می کند.

این به این معنی نیست که مردی به زبان بدن خود اشراف دارد، خطرناک و تهدید آمیز است و باید از او دوری کرد . فقط موضوع این است که او هم میتواند از حقه ها و ژست هایی برای جذب شما استفاده کند ، دو نفر که به زبان بدن اگاهی داشته باشند، نسبت به شرایطی که فقط یکی از طرفین چنین آگاهی ای داشته باشد، تجربه بهتری از یک رابطه خواهند داشت.

این اتفاق می تواند در هر نقطه از تعاملتان اتفاق بیفتد. چه در شروع، زمانی که به شما نزدیک میشود یا در حین گفت و گو با شما. ممکن است شانه هایش را چرخانده و سپس انها را به عقب و بالا بکشد. در همین حین، شاید سینه اش را هم بالا بکشید (انگار در حال نفس کشیدن خیلی عمیق است) تا بتواند ظاهری قدرت مند و مردانه داشته باشد. به ندرت پیش می آید که مردی به شکل ناخودآگاه و بی منظور چنین حرکتی از خودش نشان دهد.

همسو با بالا بردن چانه یا چرخاندن شانه، مردی که با زبان بدن آشنا باشد، می تواند دستانش را در جایی از بدنش متمرکز کند؛ برای مثال، دستانش را دور هم گره کرده و بالای سرش بگذارد یا نوک انگشتانش را به هم وصل کند. با این کار، عضلات بازوانش را در معرض نمایش بگذارد و نوعی تبادل و ثبات در بدنش بسازد. 

وقتی چرخاندن شانه ها و متمرکز کردن عضلات با هم ترکیب شوند، ظاهر مردانه ساخته می شود که نشانه اعتماد به نفس است.

همانطور که گیونز در باره سیب آدم گفته است، چیز های زیادی در باره ی احساسات و نیت ها در هر لحضه وجود دارد که می توان از دهان و چشم افراد آنها را خواند. حرکت سیب آدم وقتی مفید و واضح می شود که در تعین عصبی بودن و خشم یک مرد و حتی حواس پرتی او به کار رود. این حرکت تقلای سیب آدم در حرکت های بالا و پایین گلو تعریف می شود که همین حرکت را در زمان بلعیدن و نوشیدن نیز تجربه می کنید .

چگونه ذهن یک پسر را بخوانیم

اگر جذب مردی شده اید که مکررا حالت بلعیدن را از خود نشان می دهد یا گلویش بسیار فعال است ، در زبان بدن مردان نشانه ی استرس و اضطراب است . البته این حرکت نشانه ی مثبتی برای شماست (حتی اگر برای او نباشد) و علاقه و احساس خوب را نشان می دهد؛ البته زاویه دیگر نگاه به حرکت سیب آدم می تواند این باشد که کل این تعامل برای او گذراست؛ برای مثال اگر نشانه های دیگر خسته شدن و سر رفتن حوصله (گرداندن چشم، متمرکز نبودن روی شما، پیچ و تاب خوردن) را در او دید و حرکت سیب آدم را هم داشت، نشانه واضحی است که با شما توافقی ندارد و دوست دارد از شر آن شرایط خلاص شود.

چند مقاله ی بسیار با ارزش در زمینه زبان بدن را اینجا دنبال کنید:

ترفند هایی برای یک سخنرانی خوب 

چگونه بهترین استفاده از زبان بدن را داشته باشیم

چگونه زبان بدن افراد را بخوانیم

اهمیت و تاریخچه زبان بدن

 

 

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

بسيار مفيد و جداب بود ممنونم از سايت خانه آموزش

خیلی خوب ممنونم

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

خانـه آمـوزش با هـدف آموزش در سال ۱۳۸۶ به صورت غیر رسمی  تاسیس و با تکیه بر تجربه آموزش و مشاوره ۱۴ ساله در بازار کسب و کار ایران  با اخذ مجوز های لازم در سال ۱۳۹۸ به صورت حرفه ای به عنوان یک موسسه فرهنگی آموزشی به آموزش سازمان ها و افراد خاص پرداخته است.

سلام! از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید مشاوره بگیرید و خرید خودتون رو ثبت کنید.

فروش، مشاوره، پشتیبانی

ورود


کد تایید *


نام کاربری:


رمز عبور:

کدامنیتی (کپچا)*


سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی رمز عبور

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

پرورش افکار – رسیدن به موفقیت قطعی از طریق آموزش و یادگیری قانون جذب توسط دوره کارشناس جذب شوید استاد شریفی

چگونه ذهن یک پسر را بخوانیم

در این لینک: چگونه مردان را جذب کنیم؟ در مورد شرایط ذهنی جذب مردان از دید قانون جذب صحبت کردم و آن را با راز جذب ثروت مقایسه کردم ولی دوستان زیادی در مورد روش‌های عملی که نیاز به تغییر ذهن نباشد در مورد جذب مردان سؤال کرده بودند که بنا به درخواست این عزیزان این مطلب را نوشتم.

کلاً مردان بسیار ساده‌تر از زنان هستند. – زنان پیچیدگی بیشتری نسبت به مردان دارند- اگر از شرایط ذهنی و قانون جذب برای جذب مردان فاصله بگیریم، یک سری نکات وجود دارد که در صورت رعایت آن‌ها مردان جذب می‌شوند. در کل مردان مستعدتر هستند برای اینکه جذب یک نفر شوند.

مردان بیشترین اهمیت و ارزش را از موفقیت، موقعیت و احترام گذاشتن افراد مهم، در زندگی‌شان کسب می‌کنند. مردان برای تأمین مخارج خود و خانواده‌شان انگیزه درونی دارند. این محور خودپنداری و هویت مردان است. بعضی از مردان یکسره کار می‌کنند و همش احساس ناامنی می‌کنند و فکر می‌کنند باید بیشتر کار کنند تا بیشتر پول دربیاورند.

برایان تریسی می‌گوید: “مردان همیشه احساس ناامنی می‌کنند.”

 

کلید جذب مردان ساده است. از او سوالاتی بپرسید و سپس موفقیت‌ها و باورهای او را ستایش کنید. خواهشا سعی نکنید دروغ بگویید. حرف راست به دل می‌نشیند. فیلم بازی نکنید بگردید تا واقعاً یک ویژگی که دوست دارید رو پیدا کنید بعد آن ویژگی را تحسین کنید. از او بخواهید بیشتر در مورد آن ویژگی صحبت کند.

 

اگر تحت تأثیر کارهایی که انجام داده یا می‌دهد قرار گرفتید این حس را ابراز کنید. بگذارید احساس بزرگی کند. این‌گونه شما او را جذب خواهید کرد.

زمانی که شما توانایی مردان را در کسب موفقیت و تأمین معاش خانواده تأیید می‌کنید آن‌ها جذب شما می‌شوند. وقتی زنان به مردان لبخند می‌زنند آن‌ها را شاد می‌کنند و به آن‌ها احساس امینت می‌دهند. تأکید می‌کنم این‌ها تماماً خوب است ولی بهتر است از قانون جذب عشق استفاده کنید.

هر عبارتی در تائید و تحسین موفقیت – مخصوصاً موفقیت‌های کاری – مردان آن‌ها را دلگرم می‌کند. شما با هر تحسین یک‌قدم او را به سمت خود می‌کشانید.

پیشنهاد می‌کنم این مطلب را هم بخوانید: قانون جذب کار می‌کند

 

بارها شده کسانی مردان موفق، خوش‌تیپ، تحصیل‌کرده، خوش‌اخلاق و پولدار را کنار زنان معمولی می‌بینند با حرص می‌پرسند: این‌ها چطور باهم هستند؟ یا خدا شانس بده. خدا شانس را به همه داده است بحث استفاده از شانس است. اینجاست که باور شما مهم است. اگر فکر می‌کنید حتماً باید پولدار یا جذاب و تحصیل‌کرده و … باشید تا بتوانید فردی موفق را جذب کنید دو حالت وجود دارد:

حالت اول: اگر پولدار، جذاب و تحصیل‌کرده باشید چون باورتان از شما حمایت می‌کند فردی موفق را جذب می‌کنید!

حالت دوم: اگر موارد بالا را ندارید مجبورید باور خود را عوض کنید. جذب کردن یک فرد موفق هیچ‌کدام از این موارد را نیاز ندارد.

زنانی که مردان خیلی موفق را جذب کرده‌اند فقط یک کار را به‌خوبی انجام داده‌اند: آن‌ها به آن مرد به دید یک آدم ارزشمند و موفق نگاه کرده‌اند و این‌گونه او را جذب خودکرده‌اند. البته برای این موردنیاز دارید که در مرحله‌ی اول خوب به صحبت‌های او گوش کنید.

این قسمت برای جذب مرد و زن لازم است و تفاوتی نمی‌کند جنسیت طرف مقابل چیست ولی در جذب مردان حساس‌تر است زیرا اگر مردی متوجه شود که به حرف‌های او گوش نمی‌دهید دیگر

دیل کارنگی می‌گوید: “توجه شش‌دانگ به گوینده عالی‌ترین شکل جاذبه است.”

پیشنهاد می‌کنم این مطلب را هم بخوانید: امواج ذهنی سابلیمینال و نقدی بر تاثیر گذاری آن

 

در اینجا ۴ کلید گوش دادن را مطرح می‌کنم. این کلیدها در روابط اجتماعی، عاشقانه و کاری بسیار کاربرد دارد.

۱- به‌دقت گوش کنید. به‌طور پیوسته و مداوم گوش کنید و صحبت طرف مقابل را قطع نکنید. طوری گوش بدهید انگار الآن مهم‌ترین چیز دنیا حرف‌های طرف مقابل شماست. تأکید می‌کنم فیلم بازی نکنید واقعاً گوش کنید. توجه ۱۰۰% شما باید به حرف‌های طرف مقابل باشد مخصوصاً اگر دارید با یک مرد صحبت می‌کنید.

اگر در آن هنگام دارید کاری انجام می‌دهید کارتان را کنار بگذارید. همان لحظه کتابتان را ببندید. نمی‌دانید چه حس قدرتمندی رادارید به‌طرف مقابلتان منتقل می‌کنید. نشان بدهید که جذب صحبت‌های طرف مقابل شده‌اید. انگار که میخکوب شده‌اید و دارید جذاب‌ترین سخنان دنیا را می‌شنوید.

وقتی با تمام وجود به او گوش می‌دهید، و احساس خوب را نشان می‌دهید، قانون جذب و انرژی مثبت هم به کمک شما می‌آیند. طرف مقابل این حس شمارا درک می‌کند و مغز او آندروفین آزاد می‌کند که دارویی شادی‌آفرین است. این کار اعتمادبه‌نفس او را افزایش می‌دهد و بعد از چند بار مذاکره شرطی شده و حضور شمارا به اعتمادبه‌نفس مربوط می‌سازد و اینجاست که شما برایش می‌شوید یک دنیا.

 

۲- قبل از پاسخ دادن به سؤال مکث کنید. اگر ۳-۴ ثانیه مکث کنید و اجازه بدهید سکوت حاکم شود. این‌گونه سه اتفاق خوب می‌افتد:

نقشی که ذهن ناخودآگاه شما در زندگی روزمره تان ایفا می‌کند.


محافظین قانون جذب و حیوانات روحانی

قانون جذب چیست؟ چشمهایتان را بر روی جهانی با احتمالات…


قانون جذب و شناختن فرصت‌های ارسالی

۱۱ چیزی که باید در مورد قانون جذب و چگونگی استفاده از آن…

۹ روش از قانون جذب که می تواند زندگی شما را بهبود ببخشد.

اول: اگر او مکث کرده باشد و قصد دارد دوباره به صحبت‌هایش ادامه دهید از احترام و برخورد شما بسیار خوشحال می‌شود.

چگونه ذهن یک پسر را بخوانیم

دوم: شما با مکث کردن به‌طرف مقابل می‌گویید که دارید حرف‌های او را آنالیز می‌کنید و این باعث می‌شود علاوه بر اینکه شمارا فردی باهوش جلوه دهد، طرف مقابل هم از احترامی که به حرف‌هایش می‌گذارید ممنون شما باشد.

سوم: شما به معنای واقعی کلام او را می‌فهمید. یادتان باشد قرار نیست فیلم بازی کنیم

۳- سوالاتی مطرح کنید. این‌گونه منظور طرف مقابل را بهتر متوجه می‌شوید. حتی اگر منظور او را کاملاً متوجه شدید هم این سؤالات باعث می‌شود که طرف بفهمد که چقدر صحبت‌هایش برای شما بااهمیت است.

نکته طلایی: چند مطلب در مورد قدرت سؤال صحبت کردیم. اول پیشنهاد می‌کنم اگر آن‌ها را مطالعه نکردید حتماً مطالعه کنید.

پرسش‌های برتر – زندگی برتر

قدرت سوال برای رسیدن به موفقیت

 

در مطلب پرسش‌ها گفتم که شما با پرسش می‌توانید کانون توجه خودتان یا طرف مقابل را عوض کنید. چه چیزی بهتر از اینکه کنترل مکالمه را به دست بگیرید؟

همیشه پاسخگو به دست پرسش‌کننده کنترل می‌شود. تمام بزرگان مکالمه‌ی دنیا متخصص پرسش‌های بی‌نظیرند.

۴- بازخورد بگیرید.

یک‌بار تمام صحبت‌های طرف مقابل را به زبان خودتان دوباره بیان کنید. جملاتی مثل این: “پس شما این کار را کردید و فلان اتفاق افتاد و شما هم تصمیم گرفتید که فعلاً کاری نکنید. درست است؟”

همان‌طور که گفتم مورد گوش دادن در جذب مرد و زن مشترک است. معمولاً خانم‌ها خیلی بهتر گوش می‌دهند. این را من نمی‌گویم اسکن‌های MRI می‌گوید.

وقتی زنی ارتباط برقرار می‌کند تمام هفت مرکز مغزش درگیر می‌شود. ولی مردان معمولاً دو مرکز را درگیر می‌کنند مخصوصاً وقتی‌که تلویزیون روشن باشد و اگر فوتبال پخش شود که دیگر فاجعه!

بدترین گناهی که می‌توانید انجام دهید این است که به‌طرف مقابلتان توجه نکنید. هر مردی حداقل یک‌بار از همسر خودش این نکته را شنیده که “تو به من گوش نمی‌دهی”

 

 

 این تکنیک‌ها بسیار مؤثر هستند ولی همچنان هم هیچ‌چیز جای قانون جذب را نمی‌گیرد. به درخواست دوستان روش‌های عملی و تا حدودی فیزیکی‌تر را بیان کردم ولی قانون جذب مصداق همان مثل است که چون‌که ۱۰۰ آید ۹۰ هم پیش ماست.

 

یک‌بار دیگر مرور کنیم تکنیک‌های گوش دادن را: گوش کردن دقیق، مکث کردن، پرسش‌های خوب، بازخورد گرفتن.

برگرفته از مقاله‌ی برایان تریسی به نام How to attract men

چند نکته کلیدی برای جذب مردان

یادتان باشد که یک مرد به زنی احتیاج دارد که او را صمیمانه دوست بدارد و خودش هم به معنی واقعی کلمه یک زن دلربا و دوست داشتنی باشد. توجه داشته باشید به همان اندازه که استقلال فردی به زن ها قدرت و اعتماد به نفس می دهد، عدم توانایی در سازش می تواند مردها را به شدت دلسرد کند.

پس همان گونه که زن ها احتیاج دارند که استقلال فردی شان را به مردها نشان دهند، باید مشخص کنند که تمایل زیادی دارند تا عشق خود را با مرد زندگی شان تقسیم نمایند. مطمئن باشید که اگر یک مرد بداند که با تمام وجود به او علاقه دارید، هر چه را که بخواهید برای آسایش و راحتی شما فراهم می کند.

گاهی لازم است برای جذب مردان به آن ها نشان دهید که اگر بدون حضور شما به دوستان خود سر بزند اعتراضی ندارید. سعی کنید به گونه ای رفتار نکنید که احساس کند می خواهید او را اسیر کنید.

برای جذب مردان احتیاج نیست مانند یک سوپراستار لباس بپوشید و راه بروید، اتفاقا مردها از زن های بی شیله پیله بیشتر خوششان می آید. با این حال سعی کنید همیشه اندکی به ظاهر خود توجه داشته باشید. بهتر است لباسی بپوشید که در عین برازنده بودن، معرف شخصیت شما باشد. همچنین سعی کنید که همیشه با اعتماد به نفس رفتار کنید.

امیدوارم که مطلب امروز برای شما مفید بوده باشد. بی‌صبرانه منتظر خواندن نظرات شما هستم.

حتماً در قسمت پایین نظر بدهید و این مطلب را در گوگل پلاس و فیس بوک شیر کنید تا با کمک شما ما در گوگل محبوب شویم

امیر شریفی

مطلب قبلی

افزایش اعتمادبه‌نفس و کارایی با پرسش

مطلب بعدی

کتاب راز نوشته راندا برن برگرفته از مستند راز

۹ تکنیک تجلی قانون جاذب که باید بلد باشید

7 راه برای اینکه زندگی موفق و بدون محدودیتی داشته باشید

10 دلیلی که چرا ترک عادات بد خیلی سخت و مشکل است

راهنمای اساسی برای روتین های صبحگاهی

چالش 21 روزه: برنامه قانون‌ جذب برای تجلی شادی

چرا تفکر مثبت میتواند سلامت جسمی را بهبود بخشد

شکست را به موفقیت تبدیل کنید: استفاده از قانون جذب برای غلبه…

برای چت کردن با ما روی آیکون مشاور فروش کلیک کنید

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی رمز عبور

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

چگونه ذهن دیگران را تسخیر کنیم؟

آیا واقعا تکنیکی برای تسخیر ذهن دیگران وجود دارد؟

بله پاسخ مثبت است. در مقاله ی قبلی خود به نام چگونه شخصی را جذب کنیم، گفتم که اولین قانون در جذب عشق این است که فکر آن شخص را به خود مشغول کنیم. اگر بتوانیم کاری کنیم دیگران به ما فکر کنند در واقع ضمیر ناخودآگاه آن ها را به سمت خود هدایت کرده ایم و به مرور موفق خواهیم شد ذهن دیگران را تسخیر کنیم.

در این مطلب می خواهم در مورد تکنیک سیگنال های ترکیبی جذب صحبت کنم که به شما کمک می کند فکر دیگران را به خود درگیر و ذهن شان را تسخیر خود کنید.

وقتی فقط یک بار موفق شوید کاری کنید که شخصی به شما فکر کند، حتی برای چند لحظه، پس مطمئن باشید می توانید خیلی بیشتر فکر آن شخص را به خود مشغول کنید.

چگونه ذهن یک پسر را بخوانیم

تنها کافی است با تکنیک های بیشتری در این رابطه آشنا شوید. سپس عاشق کردن وی  کار بسیار آسانی خواهد بود. در ادامه توضیح می دهم که چگونه می توانید کاری کنید که شخصی به شما فکر کند.

همه ی ما دوست داریم با قانون جذب عشق آشنا شویم تا دیگران عاشقمان باشند و اگر بفهمیم فردی به ما علاقه مند شده است احساس خوبی پیدا می کنیم؛ حتی اگر به آن فرد علاقه ای نداشته باشیم. به دلیل چنین کنجکاوی، انسان ها رفتار دیگران را زیر نظر گرفته و به منظور دست یابی به شناختی بهتر به اطرافیان خود فکر می کنند.

اگر رفتارتان کاملا مشخص و قابل پیش بینی باشد، اصلا باعث کنجکاوی نشده و فکر دیگران را مشغول نمی کند ولی اگر رفتارتان عجیب و مبهم باشد به شکلی که به راحتی نتوان آن را توضیح داد، فکر دیگران مشغول می شود. درگیر کردن فکر دیگران با سیگنال های جذب یکی از قوی ترین تکنیک ها در تسخیر ذهن دیگران است.

برای اینکه فکر دیگران را به خود مشغول کرده و ذهن شان را تسخیر کنید باید سیگنال های ترکیبی ارسال کنید که کاملا غیر قابل پیش بینی باشند؛ سپس اجازه دهید قدرت تخیلشان جواب را پیدا کند.

یک روز به این موضوع اشاره کنید که چقدر به هم کلام شدن با وی علاقه مند هستید و روز دیگر سعی کنید از برقرار کردن ارتباط با او خودداری کنید.

من، شاهین زند در مقالات اختصاصی خود بارها تاکید کرده ام که ایجاد احساس کنجکاوی قوی ترین تکنیک برای وابسته کردن یا به اصطلاح تسخیر ذهن دیگران است.

برای مشغول کردن فکر دیگران باید به شکلی این سیگنال های ترکیبی ارسال شود که باعث شود در ذهن طرف مقابل تبدیل به یک معما شوید. یعنی این پرسش ها در ذهن وی ایجاد شود:

آیا آن شخص به من علاقه دارد؟

اگر واقعا علاقه دارد پس چرا گاهی از من دوری می کند؟

چنین سوالاتی فکر شخص مورد نظر شما را بیشتر مشغول می کند و حتی ممکن است در مورد شما با دوستانش سخن بگوید تا بتواند توضیحی برای رفتارتان پیدا کند.

بیشتر پسرها ودخترها وقتی عاشق می شوند، سیگنال های ترکیبی ارسال می کنند. آن ها هر روز سعی می کنند به شخص مورد نظرشان نزدیک شوند و زمانی که پاسخ خوبی دریافت نکردند دیگر سیگنال های قدرتمندی ارسال نمی کنند.

ارسال چنین سیگنال هایی باعث جذب نمی شود. مشکل این رویکرد این است که چنین روشی وقتی می خواهید کاری کنید شخصی به شما فکر کند دقیقا جواب عکس می دهد.

روش صحیح این است که باید هر فرصتی را برای نزدیک شدن به شخص مورد نظرتان غنیمت بشمارید و تا وقتی به شما کاملا علاقه مند نشده است ناامید نشوید زیرا در غیر این صورت، احساسی نسبت به شما پیدا نمی کند و حتی از یاد خواهید رفت.

تا کنون توجه کرده اید که چگونه شرکت های بزرگ همیشه در حال بمباران تبلیغاتی هستند؟ هدف آنان این است که ذهن شما را همیشه درگیر خود نگاه دارند.

اکنون به محض اینکه شخص مورد نظرتان به شما عادت کرد یا جذب شد یا احساسی خوبی در او نمایان شد، ناپدید شوید یا ارسال سیگنال های جذب را (که نشان دهنده ی عشق شما است) متوقف کنید. این کار باعث می شود به این موضوع بیندیشد که چرا اینگونه رفتار می کنید.

درپایان به یاد داشته باشید از دسترس خارج شدن، قبل از جلب توجه شخص موردنظرتان، قطعا باعث می شود که فراموش شوید اما در دسترس نبودن بعد از اینکه ذهنش را به خود مشغول کردید می تواند باعث شود که بیشتر و بیشتر نسبت به شما وسواس فکری پیدا کند.

بر اساس علم برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه، هر چه شخصی بیشتر به چیزی فکر کند، بیشتر جذب آن خواهد شد. پس هر چه شخصی بیشتر به شما فکر کند، بیشتر جذب شما نیز خواهد شد.

البته داستان برای افرادی که قصد جذب کردن یا عاشق کردن مجدد فردی را دارند متفاوت است؛ به خصوص اگر بعد از جدایی، طلاق یا سرد شدن بخواهند مجدد عشق را به رابطه بازگردانند.

دور شدن و قطع موقت رابطه برای این افراد مفید است و به دلیل اینکه قبلا احساس دوست داشتن در طرف مقابل وجود داشته است فراموش نمی شوند اما اگر اقدامات درست را انجام ندهند احساسات مرتبط با آن ها کاهش پیدا خواهد کرد (نگاه کنید به ۴ مرحله برای برگرداندن عشق از دست رفته).

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد بازگشت به رابطه و عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

جذب کردن فردی که به ما علاقه ای ندارد بر اساس روانشناسی جذب

دلایل عاشق شدن انسان ها (بر اساس روانشناسی عشق)

نقش نیاز های روانی در ایجاد احساس عشق

آیا فکر کردن به یک فرد شما را عاشق او می کند

شناخت شخصیت از طریق ویژگی های چهره (چهره خوانی)

قانون جذب عشق از راه دور

چگونه یک فرد را عاشق خود کنیم

بازگشت به رابطه با ارسال سگنال عشق از راه دور

جنون وابستگی چیست

ترمیم روابط عاشقانه

می توانید به صورت 24 ساعت از طریق تلگرام یا واتس آپ با تیم نوین بینش در ارتباط باشید :09306135008

برچسب‌ها:جذب, جذب افراد با ذهن, قانون جذب عشق

چگونه ذهن یک پسر را بخوانیم

انتقادات و شکایات

shahinzand18@gmail.com

اینستاگرام شاهین زند

     شماره تماس:  03136201013       از ساعت 9 صبح الی 5 عصر

 آدرس: اصفهان، خ ارتش، کوچه 69، ساختمان پیمان، ط 2، واحد11

ارتباط با کارشناس روابط عاطفی از طریق ارسال پیام در تلگرام یا واتس آپ: 09306135008

 

 

.                   قوانین و مقررات

 

چگونه ذهن یک پسر را بخوانیم
چگونه ذهن یک پسر را بخوانیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *