چگونه با دختری حرف بزنیم

 
helpkade
چگونه با دختری حرف بزنیم
چگونه با دختری حرف بزنیم

صحبت کردن با دختر ها کار ترسناکی نیست اما قابل انکار نیست که دنیای دخترانه دنیای نسبتا پیچیده ای است که برای ورود به آن باید کمی مهارت کسب کنید . در این نوشته در مورد سیر تا پیاز برقراری ارتباط و صحبت کردن با دختر خانم ها و شروع برقراری ارتباط برای آشنایی بیشتر را با شما در میان خواهیم گذاشت ، وقت بگذارید و برای شروع یک یک ارتباط سالم و درست آن را مطالعه بفرمایید خوشحال میشویم نظرات شما را هم در رابطه با این موضوع بدانیم . با ما همراه شوید.

چه میزبان باشید و چه میهمان،

موقعیت های اجتماعی بسیاری هست

چگونه با دختری حرف بزنیم

که در آن نیاز به برقراری ارتباط پیدا می کنید،

حتی اگر انجام آن برایتان دشوار باشد.

مثلاً در یک میهمانی میخواهید که نامزد دوستتان احساس راحتی کند و به او خوش بگذرد

یا ممکن است غریبه ای را کنار یک اتاق شلوغ ببینید

و با خودتان فکر کنید که او تنها شانس شما برای تحت تاثیر قرار دادن کسی است که به او علاقه مندید.

اما متوجه می شوید که نمی دانید چه باید بگویید.

۱. با یک مقدمه شروع کنید

و خیلی ساده خودتان را به فرد مورد نظر معرفی کنید. دستتان را جلو برده و با او دست بدهید. اگر او را می شناسید این مرحله را نادیده گرفته و از قدم دوم شروع  کنید.

۲. به اطراف نگاهی بیندازید.

ببینید آیا چیزی هست که ارزش صحبت کردن داشته باشد یا نه. حرف زدن درمورد آب و هوا دیگر خیلی کلیشه شده است اما اگر نکته جالبی درمورد آن وجود داشت هیچ اشکالی ندارد می توانید سر صحبت را باز کنید.

۳. از طرفتان تعریف کنید.

اما دقت کنید که دروغ نگویید مثلاً اگر می بینید که موهای طرفتان به طرز مسخره ای زشت است، از موهایش تعریف نکنید اما اگر مثلاً از کفش هایش یا هر چیز دیگری خوشتان آمده با لبخند عنوان کنید. یک تمجید بی ریا و خالصانه راه بسیار خوبی برای نزدیک شدن به طرف مقابل است. اما دقت کنید این تمجید درمورد مسئله ای خیلی شخصی نباشد که او را بترساند یا باعث شود که احساس ناراحتی کند.

۴. سوال بپرسید.

اکثر افراد عاشق این هستند که درمورد خودشان حرف بزنند پس این اجازه را به آنها بدهید. اما توجه کنید که زیاد درمورد خودتان حرف نزنید که فرد اجازه صحبت پیدا نکند. مثلاً بپرسید، “امسال چه درس هایی برداشتی؟” یا “آیا فلان فیلم را دیدی؟” “نظرت درموردش چه بود؟”

سوالهایی بپرسید که بتوانند راحت درموردش حرف بزنند و فقط به یک بله یا خیر معمولی ختم نشود. مثلاً می توانید بپرسید “چه کیف خوشگلی، از کجا خریدی؟” و خواهید دید که دقایق متمادی درمورد آنروز که برای خریدن آن کیف به بازار رفته بود و اتفاقاتی که در آن روز افتاد صحبت می کند. اما اگر می بینید که طرفتان تمایل چندانی به پاسخ دادن به سوالهایتان ندارد، خیلی سوال نکنید.

۵. حرف طرف مقابل را دنبال کنید.

موافقت کنید، مخالفت کنید، و نظرتان را ابراز کنید. تلاش کنید که با بی توجهی از آن نگذرید.

۶. به چشمان دوست جدیدتان نگاه کنید.

اینکار باعث ایجاد اعتماد بینتان می شود. اما دقت کنید که به چشمهایش زل نزنید. همچنین طی گفتگو یکی دوبار نامش را بر زبان بیاورید. اینکار باعث می شود هم اسمش را به خاطر بسپارید و هم توجه او را به حرفی که می زنید معطوف کنید. لبخند بزنید و در صورت لزوم بخندید.

۷. لبخند زدن و لذت بردن از گفتگو را فراموش نکنید.

۸. فقط خودتان باشید و سوالهایی بپرسید که فکر می کنید با موقعیت جور است. قبل از اینکه حرفی را به زبان بیاورید، کمی به آن فکر کنید.

 

 

هنگامی که به زوج های خوشبخت نگاه می کنیم، این احساس در ما به جود می آید که آنان بنا به دلایلی خاص خوشبخت و سعادتمندند و این ذهنیت فکرمان را به خود مشغول و ما را به نوعی وسوسه یا کنجکاو می کند.

هنگامی که به زوج های خوشبخت نگاه می کنیم، این احساس در ما به وجود می آید که آنان بنا به دلایلی خاص خوشبخت و سعادتمندند و این ذهنیت فکرمان را به خود مشغول و ما را به نوعی وسوسه یا کنجکاو می کند. با چنین افکاری سعی داریم خود را به این گونه توجیه کنیم که آنان یا همسر مناسب و دلخواهشان را یافته اند، یا انتخابشان درست بوده است، یا این شانس را در زندگی داشته اند که مشکلات جدی و حادی برای شان پیش نیاید یا با مسایل رنج آور و روزهای سخت مواجه نشده اند و یا اینکه به نوعی تقدیرشان چنین رقم خورده و در زندگی شانس با آنها یار بوده است.

.برقراری ارتباط و تعامل با همسر یک امر بسیار ساده خواهد بود

به شرط انکه از مهارت های گوش دادن

و اختصاص دادن یک زمان برای شرکت در بحث و تبادل نظر با او استفاده کنید.

اینکه چه مساله ای را در حال حاضر می خواهید با همسرتان در میان بگذارید،

بخشی از آن مستلزم یادگرفتن مهارت صحبت کردن با یک خانم است.

بیشتر اوقات این تعامل بر اساس گوش دادن یا شنیدن موثر

و حرف زدن مثبت گونه است.

بحث و گفتگوی صریح و چهره به چهره همیشه بهتر از ارتباطات دیجیتال

مانند ای میل و اینترنت یا پیامک است

چگونه با دختری حرف بزنیم

برای مثال گاه مشاهده می شود که زوجین به خاطر مشغله های زیاد در زندگی کاری خود،

امکان و فرصت کافی برای تعامل رو در رو و گفتگوی چهره به چهره را ندارند

لذا استفاده از روشهای دیجیتال را جایگزین ارتباطات واقعی می کنند

که در این شرایط توصیه جدی ما این است

که صرف کردن حداقل زمان برای گفتگوی چهره به چهره

خیلی تاثیر گذارتر و موثرتر از ارتباطات مجازی مثل پیامک و ایمیل زدن … است.

همچنین یادگرفتن چگونگی شرح و توضیح دادن عقاید خود برای همسر

و گوش دادن به صحبتهای آنها می تواند کلید ایجاد یک ارتباط مناسب با زن باشد

ضمن اینکه توجه به این نکات هم خالی از لطف نیست.

اگر با همسرتان قصد برقراری رابطه کلامی دارید باید بدانید که:

زمان مناسبی را برای حرف زدن انتخاب کنید: چه با همسرتان و چه با نامزدتان قصد صحبت دارید، انتخاب درست زمان مناسب برای حرف زدن با یک زن بسیار حایز اهمیت است. این زمان باید الزاما مواقعی باشد که هر دوی شما از کار و دیگر مسئولیتهای روزانه فارغ شده باشید. اگر قصد شما کسب شناخت بیشتر از نامزدتان است بهتر است برای صرف یک چای و یا یک خوراکی مختصر برنامه ریزی کنید تا ضمن گفتگو بیشتر با هم آشنا شوید. با انتخاب درست این زمان و فراغت از سایر دل مشغولی ها می توانید مطمئن باشید که تمام توجه ایشان به حرفهای شماست.

انتخاب درست زمان مناسب برای حرف زدن با یک زن بسیار حایز اهمیت است

گفتگوی خود را با توصیف نظرتان و با پرسیدن یک سوال از طرف مقابل شروع کنید: روراست بودن با اهمیت است اگر می خواهید درباره ازدواج صحبت کنید یا می خواهید به حل یک مشکل زناشویی بپردازید صریح و شفاف بودن صحبت شما درباره احساساتی که دارید و جویای عقیده و نظر او شدن یک اصل مهم و حایز اهمیت است.

پرسیدن یک سوال احتمالا به او این احساس را می دهد که شما به نظر و عقیده ایشان علاقمند هستید و خواهان تعامل بیشتری هستید و این خود می تواند کلید گشایش یک گفتگوی طولانی تر شود. اعتماد کردن به روشهای ارتباطی دیجیتال و نوین راحت است اما این روشها اغلب فاقد کیفیت مد نظر هستند. گفتگوی مداوم و چهره به چهره نشان می دهد که شما به نظرات ایشان علاقمند هستید و دوست دارید زمانی را به شنیدن حرفهای او اختصاص دهید

از مهارتهای گوش دادن فعال استفاده کنید:

کلید یک تعامل و گفتگوی خوب با خانمها خوب گوش دادن و پرهیز از گفتن عقاید و نظرات خود در لابلای صحبتهای اوست. به نظرات و تفکرات او با ذهنی باز و رویی گشاده گوش دهید. اگر در حال گفتگو درباره یک ایده یا یک سوال هستید باید تلاش کنید که خوب حرفهایش را بشنوید و به آنچه می گوید مستقیما پاسخ و واکنش نشان دهید. اگر مرتب سعی کنید خود را از این گفتگو خلاص کنید و یا به نوعی حس احترام به دیدگاهش را به او منتقل نکنید یقینا این تعامل و گفتگو تداوم نمی یابد.

به طور حضوری و رودر رو صحبت کنید. به گفتگو های حضوری ادامه دهید:

همانطور که مشغول تعامل و ارتباط بیشتر هستید داشتن بحث و گفتگوی رو در رو بسیار مهم است. اعتماد کردن به روشهای ارتباطی دیجیتال و نوین راحت است اما این روشها اغلب فاقد کیفیت مد نظر هستند. گفتگوی مداوم و چهره به چهره نشان می دهد که شما به نظرات ایشان علاقمند هستید و دوست دارید زمانی را به شنیدن حرفهای او اختصاص دهید.

چند مهارت گفتاری در برخورد با دخترها

قبل از اینکه در مورد روابط با دخترها بنویسم،

این نکته رو یادآوری می کنم که مطالب من فقط برای دختر و پسرهایی میتونه مفید باشه

که می خوان رابطه ای بی ریا و بر مبنای صداقت، اعتماد و انسانیت داشته باشن

و خوشبختانه وقتی برای زیاده گویی برای کسانی

که می خوان با ریاکاری و حقه بازی روابطشون رو شروع کنن و پیش ببرن ندارم.

خوب شاید با خودتون بگید: «این همه دختر تو خیابونه !

برای چی این همه خودمون رو به دردسر بندازیم؟!»

اگر حتی یک لحظه چنین چیزی از ذهنتون عبور کرده،

مهربونی کنین و ضربدر سمت راست بالای صفحه رو کلیک کنین.

خداحافظ شما!

بیایید تمرین و تکرار صداقت و انسانیت رو از همین جا شروع کنیم

از اینکه هنوز در حال خواندن نوشته ­ی من هستید

صمیمانه ازتون تشکر می کنم و امیدوارم که تا انتها با هم همراه باشیم.

مهمترین خواسته­ی روحی یک دختر اینه که دوست داشته بشه، ارزشمند باشه و در عین حال درک بشه. این حقیقتیه که در مورد همه­ی افراد بشر وجود داره، پسرها هم همین رو می خوان، که دوست داشته بشن و ارزشمند باشن ولی واقعیت اینه که راحتتر از دخترها به این دو خواستشون می رسن. چون طرف مقابل اونها یعنی دخترها عموماً عاطفی تر هستن و راحتتر به احساساتشون دسترسی دارن ولی پسرها در مقایسه با دخترها درونی ترن و کمتر احساساتشون رو بروز می دن.

این به هیچ وجه به این معنی نیست که پسرها به اندازه­ی کافی مهربون نیستن. نه! تفاوت بر سر نحوه­ی نمودن احساساته و اینکه چون پسرها کمتر احساساتشون رو بروز می دن، دخترها متوجه وجود این احساسات نمیشن، در نتیجه احساس دوست داشتنی بودن و ارزشمند بودن رو از جانب پسرها دریافت نمی کنن پس احساس می کنن که به اندازه کافی درک نمی شن و این یعنی بی احترامی (معمولاً ناآگاهانه) به مهمترین خواسته یک دختر!

اگه دوسش دارین و اگه براش ارزش قائلین،

باید این رو نشون بدین.

عشق ورزیدن یک هنره که همه­ی ما باید برای آموختن این هنر آموزش ببینیم،

به ویژه ما پسر و دخترهای ایرانی

که از وقتی چشم باز کردیم خودمون رو توی محیط های کاملاً جداسازی شده دیدیم .

دوازده سال قسمت عمده هر روزمون رو با همجنسامون گذروندیم

و تازه در هیجده سالگی ما رو رسماً وارد محیط هایی می کنن که مختلط هستن ،

چه دانشگاه چه محیط های کاری.

با اولین سوء برداشتی که از صحبتهامون شد تازه متوجه می شیم که زبون همدیگر رو هم به خوبی نمی فهمیم و این تازه اول مشکلات ماست. برای صحبت کردن و گوش کردن به صحبتهای یکدیگر احتیاج به کسب مهارتهایی داریم. روی صحبتم با آقا پسرهاست ولی خوشحال میشم دختر خانومهایی که این متن رو می خونن اگه چیزی به ذهنشون رسید که فکر کردن من باید بدونم باهام در میون بذارن:

حس دوم:

با سلام این مواردی که در این مقاله عنوان شده خیلی کلیشه ای است و اکثر مردها بصورت کاملا ابتدایی ازش استفاده میکنند و در نود و نه درصد موارد هم جواب نه دریافت میکنند من که اصلا از این موارد برای برقراری ارتباط با جنس مخالف استفاده نمیکنم، خیلی لوث شده اینکه بری جلو راجع به یک موضوع سر صحبت رو باز کنی بعد دستتو ببری جلو خودتو معرفی کنی واسه اکثر دخترها تکراری شده و اکثرشون تمایلی به ارتباطات اینچنینی که آخرش به تقاظای شماره موبایل می انجامه ندارند! بنظرم مرد باید برای برقراری ارتباط خلاقیت داشته باشه اینو همه بلدن و زن ها میگن تکراری و خسته کنندس و توی یک مهمانی جلوی چشم های کنجکاو جمع اونهم ما ایرانی‌ها برای یک خانوم کاملا ناخوشاینده!

سلام … خوشحال میشدیم روش شما رو بدونیم …

سلام این مطالبی که گفتد چیز هایی کار امدی هستن ولی به نظر شما یک فرد که خیلی خجالتی هست وبه یک دختر علاقه داره میتونه از این راهکار ها استفاده کنه؟¿

سلام خسته نباشید ی سوال داشتم خدمتتون اول از همه بنده ۱۸ سالمه و از رابطه و اینجور چیزا خوشم نمیاد تا اینکه ی روز ی دختری رو تو پارک دیدم بد جور رفت تو مخم خیلی خانمه و خیلی دوسش دارم ولی فک کنم دور و بر ۱ سال از من بزرگتره چند روز دنبالش رفتم وقتی داشت از باشگاه می رفت خونه ولی هر بار با دوستش میره خونه و فرصت نمی کنم احساسمو بهش بگم لطفا پاسخ بدید نمی خوام گند بزنم و از دستش بدم❤

ممنون که بهمون کمک میکنید که یادبگیریم متاسفانه پدر و مادر به خاطر حجب و حیایی کاذبی که دارن اموزش لازم رو بهمون نمیدن تا ۱۹-۱۸ سالگی هم ارتباط جدی ای با جنس مخالف نداریم و صرفا هیجانی و زودگذره چند وقتی با دخترخانومی صحبت میکردم و میخواستم که بشناسمش ولی چون ادم منطقی ای بودم نمیتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم واسم سخت بود درکش نمیکردم بدون منطق حرف میزد میدونستم که خانوم ها احساسی ان ولی نمیدونستم که بیشتر توجهشون به لحن و رفتاره خیلی عجیب و جالب بود واسم به کلمات دقت میکردم تا لحن صحبتم کمک بزرگی با من و امثال من کردید متشکرم ⁦♥️⁩

خوشحالیم که اینطور فکر میکنید

دیدگاه

تصویر امنیتی *

بهینه سازی : دلبرانه

اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم کلیه حقوق برای این سایت محفوظ است و کپی برداری فقط باذکر منبع با لینک مربوطه بلامانع است Copyright delbaraneh.com © 2019- Allrights Reserved.

آیا هنگامي که با یک دختر حرف مي زنيد دچار لکنت زبان مي شوید یا حتی ممکن است نام خود را فراموش کنيد اگر این اتفاقات برای شما رخ مي دهد وقت آن شده که خدی نشان داده و نظر و توجه دختر مورد نظر را به سرعت جلب خود کنيد. کار بسیار آساني است فقط کافی است که مقاله پیش رو از سایت ژاویز را به دقت تا به انتها مطالعه بفرمایید و کمي تمرین کنيد سپس تغییرات شگفت انگیزی را مشاهده خواهيد کرد

چگونه برای اولین بار با یک دختر حرف بزنيم

1-نگاه  و توجه او را جلب کنيد

برای این کار لازم نيست حرکتی خاص یا عجیب و غریب انجام دهيد. در حقیقت اصلا نباید چنين حرکتی انجام دهيد. فقط کافیست تا از دور به او لبخند بزنيد، اگر با او برخورد کردید از او معذرت خواهي کنيد، و یا به او نگاه کرده، مسیر نگاه تان را عوض کنيد، و بعد از چند لحظه دوباره به او نگاه کنيد. لازم نيست به محض اینکه او را دیدید سلام کنيد، بلکه باید ابتدا حس کنجکاوی اش را نسبت به خودتان تحریک کنيد. البته اگر از قبل آن دختر را مي شناسید، لازم نيست تا پیش از سلام کردن کار خیلی خاصی انجام دهيد. اگر اعتماد به نفس لازم را داشته باشيد، حتی مي توانيد جلو رفته و خودتان را معرفی کنيد.چگونه با دختری حرف بزنیم

چگونه سر صحبت را با دختر مورد علاقه باز کنيم

2-خودتان رابه درستی معرفی کنيد

فقط کافی است بگویید: “سلام. من فرزاد هستم. اسم شما چیه؟” یا “سلام. من فرزاد هستم. از دیدنت خوشحالم.” مي توانيد صحبت خود را با یک موضوع مشترک ميان خودتان، مثل کلاسی که هر دو در آن حضور دارید، شروع کنيد. وقتی اسمش را به شما گفت، مي توانيد (در صورت امکان و با توجه به موقعیت و تمایل او) دست خود را جلو برده و به آرامي با او دست بدهيد. سعی کنيد این کار را مانند افراد بی دست و پا انجام ندهيد. ممکن است این کار کمي عجیب به نظر برسد، اما از قدیم الایام افراد این گونه خود را معرفی مي کرده اند و همچنان نيز این گونه است. البته لازم به گفتن نيست که در محیط هایی مانند دانشگاه یا محل کار نمي توانيد این کار را انجام دهيد. اگر از قبل آن دختر را مي شناسید، مي توانيد فقط سلام کرده و او را با نامش خطاب قرار دهيد.

وقتی اسم او را متوجه شدید، چند باری از آن استفاده کنيد تا متوجه شود که به او توجه کرده و صحبت هایش برای تان مهم است. یک یا دو بار گفتن نام او در حین صحبت ها کافی است.

نحوه برخورد با دوست دختر

3-تلاش کنيد خودتان باشيد

خودتان باشيد و بگذارید دختر مقابل تان بفهمد شما چگونه شخصیتی دارید. اگر هم آدم جدی هستید، لازم نيست خود را شوخ طبع نشان دهيد، بجای آن مي‌توانيد در مورد موضوعات جالب و معني دار با او صحبت کنيد.سوالهایی بپرسید که فکر مي کنيد با موقعیت جور است. قبل از اینکه حرفی را به زبان بیاورید، کمي به آن فکر کنيد.

گرچه باید حتما خودتان باشيد، اما در عین حال مي بایست جنبه های غیر عادی شخصیت خود را کمي مخفی نگه دارید؛ یعني همان چیزهایی که مردم پس از فهميدن آن ها پیش خود مي گویند: “باید اول بیشتر بشناسمش …” قرار نيست طرف مقابل خود را مردد کنيد! بنابراین در مورد چیزهایی صحبت کنيد که او نيز به آن ها علاقه مند است.

موضوع یرای حرف زدن با دختر

4-لبخند به صورت داشته باشيد

در این مسیر، لبخند کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد. لبخند نشان مي دهد که شما از صحبت کردن با او لذت برده و در کنار او احساس راحت بودن مي کنيد، و همين موضوع باعث مي شود تا او به صحبت کردن ادامه بدهد. سعی کنيد حالت صورت تان عادی بوده و فقط گوشه لب هایتان به شکل لبخند کمي بالاتر باشد، و سپس در شرایط مناسب، لبخند خود را کامل کرده و یا بخندید. لازم نيست یکسره لبخند بزنيد، اما لبخند زدن در لحظات کلیدی اول صحبت باعث مي شود دختر مقابل شما حس خوبی پیدا کند. اگر چیز بامزه ای گفت هم باید بخندید.

لبخند زدن باعث مي شود تا دختر مقابل شما احساس راحتی کرده و این برداشت را داشته باشد که شما از صحبت های او خوشتان مي آید. در تمام مدت لبخند نزنيد، زیرا ممکن است عصبی یا تحت فشار به نظر برسید.

 

5-از مسائل شخصی بپرهيزید

اگر از آن دختر خوشتان مي آید، قطعا دوست دارید او را بیشتر و بهتر بشناسید، اما این بدان معني نيست که در همان صحبت اول بحث ناراحتی خود از مرگ مادر بزرگ تان یا شکل جای زخم روی کمر تان را پیش بکشيد. در عوض موضوعات سبک تر که صحبت کردن در مورد آن ها راحت است، مانند ساعت کلاس، موسیقی مورد علاقه، یا تفریحات خود را مطرح کنيد. با این روش، دختر مقابل تان که هنوز شما را به خوبی نمي شناسد معذب نخواهد شد.

مطرح کردن موضوعات سبک در شروع کار به این معني نيست که باید موضوعات کسل کننده و حوصله سر بر را پیش بکشيد. یعني برای اجتناب از بحث های شخصی، لازم نيست موضوع آب و هوا را پیش بکشيد؛ مگر آن که دختر مقابل شما واقعا به موضوع آب و هوا علاقه مند باشد! بگذارید بحث خودش پیش برود. بعضی وقت ها بحث بین دو نفر گل انداخته و خیلی سریع تر از معمول مسائل را بین خودشان باز مي کنند. اگر دختر مقابل تان به شما اعتماد کرد و مسائل شخصی اش را مطرح نمود، شما هم مي توانيد کمي باز تر بحث را ادامه دهيد.

چگونه با یک دختر رفتار کنيم

1-یک موضوع مشترک برایصحبت کردن پیدا کنيد

سعی کنيد موضوع را در جهت چیزی که هر دو شما به آن اهميت مي دهيد، هدایت کنيد. شما لازم نيست از او راجب علاقه مندیهاش برای مثال انواع غذا، سرگرمي ها و ورزش بپرسید و فقط کافی است به صحبت هایش دقت کنيد و خواهيد فهميد به چه چیزی علاقمند مي باشد.همچنين سعی کنيد سوالاتی از او بپرسید که جوابش فقط بله یا خیر نباشد.نگران نباشيد اگر احساس مي کنيد چیزی مشترک ندارید. کافی است یک مکالمه سرگرم کننده برای مدت زمان طولاني داشته باشيد، مي توانيد چیزی در نهایت پیدا کنيد.

سعی کنيد صحبت را به سمتی پیش ببرید که برای هر دوی شما جذاب باشد؛ از عدم تمایل تان به جمع گرفته تا علاقه تان به دوچرخه سواری. برای این کار لازم نيست که به طور مستقیم در رابطه با موسیقی، غذا، ورزش یا تفریح مورد علاقه اش سوال کنيد، بلکه مي بایست جریان طبیعی بحث را دنبال کرده و موضوعات مورد علاقه مشترک تان را کشف کنيد. برای مثال ممکن است شما بگویید که هفته پیش به کنسرت همایون شجریان رفته بودید، و او نيز بگوید که عاشق آهنگ های همایون است.

در هنگام صحبت، به جای پرسیدن سوال هایی که مي توان با “بله” و “نه” به آن ها پاسخ داد، سوال های باز بپرسید. این کار باعث مي شود تا بحث بهتر پیش برود.نگذارید سکوت معذب کننده ای بین شما ایجاد شود. یادتان باشد، اتفاقات فقط زماني معذب کننده به نظر مي آیند که شما معذب باشيد. پس اعتماد به نفس خود را حفظ کرده و صحبت را به بهترین شکل ممکن پیش ببرید.

اگر نقطه اشتراکي پیدا نکردید نا اميد نشوید. اگر صحبت را به شکلی جذاب و به مدتی طولاني پیش ببرید، بالاخره وجه اشتراکي پیدا خواهيد کرد.ممکن است در نهایت وجه اشتراکي پیدا نکنيد، اما به دلیل شباهت دیدگاه ها و یا شخصیت تان با هم جور شوید، که البته این هم اتفاق خوبی است.وقتی مي گویید فلان گروه موسیقی را دوست دارید، نظر او را نيز نسبت به آن گروه بپرسید. بگذارید متوجه شود که علایقش برای شما مهم بوده و فقط در مورد علایق خود صحبت نمي کنيد

روش صحبت با دختر

2-ارتباط چشمي را حفظ کنيد

بدین معناست که هنگامي که او حرف مي زند به چشمان او نگاه کنيد و حواستان به موبایل یا محیط اطراف نباشد.این نيز یک روش دیگر برای القای احساس خاص بودن به طرف مقابل است. لازم نيست تمام مدت در چشمانش زل بزنيد و او را معذب کنيد، اما باید به دختر مقابل خود این احساس را القا کنيد که تمام حواستان به او بوده و مرتب به موبایل خود یا اطراف نگاه نمي کنيد. مي توانيد هر از چند گاهي ارتباط چشمي خود را قطع کنيد، اما هدف از این کار نيز جذاب کردن فضای بین تان است، نه اینکه به او بفهمانيد که حوصله تان سر رفته.

ارتباط چشمي نشان دهنده اعتماد به نفس است. اگر نگاه تان را به چشمان یک دختر بدوزید، او نيز متوجه مي شود که شما اعتماد به نفس شناخت بیشتر او را دارا هستید.

تکنيک شروع دوستی با خانمها

3-از طرفتان تعریف و تمجید کنيد

برای نشان دادن اهميت او، باید از جنبه هایی از ظاهر یا شخصیتش تعریف کنيد؛ اما تعریف کردن تان نباید به نحوی باشد که او را معذب کند. اگر از موسیقی که گوش مي دهد، یا کتاب هایی که مي خواند خوشتان مي آید، به او بگویید که سلیقه خوبی دارد. تعریف کردن از لباس ها، مدل مو یا جواهراتش نيز اشکالی ندارد، اما نباید به نحوی باشد که او احساس کند شما بیشتر به ظاهر او اهميت مي دهيد تا شخصیت و افکارش. اگر خیلی با اعتماد به نفس هستید، جوری از او تعریف کنيد که متوجه شود مي خواهيد او را درگیر خود کنيد.چگونه با دختری حرف بزنیم

اما دقت کنيد که دروغ نگویید مثلاً اگر مي بینيد که موهای طرفتان به طرز مسخره ای زشت است، از موهایش تعریف نکنيد اما اگر مثلاً از کفش هایش یا هر چیز دیگری خوشتان آمده با لبخند عنوان کنيد. یک تمجید بی ریا و خالصانه راه بسیار خوبی برای نزدیک شدن به طرف مقابل است.

اگر مي خواهيد از ظاهر او تعریف کنيد، از لباس، مو یا حداکثر، در مواقع خاص، چشم هایش فراتر نروید. اگر به دختری که هنوز فاميلی اش را هم نمي دانيد، بگویید اندام زیبایی دارد، احتمالا خیلی سریع از شما دور خواهد شد.اگر زیبا مي خندد، این موضوع را به او بگویید.

لحن صحبت با دختر

4- سعی کنيد تا سوال بپرسید

اکثر افراد عاشق این هستند که درمورد خودشان حرف بزنند پس این اجازه را به آنها بدهيد. اما توجه کنيد که زیاد درمورد خودتان حرف نزنيد که فرد اجازه صحبت پیدا نکند. مثلاً بپرسید، “امسال چه درس هایی برداشتی؟” یا “آیا فلان فیلم را دیدی؟” “نظرت درموردش چه بود؟” سوالهایی بپرسید که بتوانند راحت درموردش حرف بزنند و فقط به یک بله یا خیر معمولی ختم نشود.

لازم نيست مباحث کتاب ریاضی ۲ را باز کنيد، اما با پرسیدن درس، استاد یا آینده شغلی مورد علاقه اش مي توانيد به او نشان دهيد که آن دختر برای شما مهم است. وقتی جواب داد، سرتان را تکان ندهيد و بگویید “چه خوب …” بلکه از او بپرسید که چرا به فلان درس علاقه دارد؟ و یا چرا مي خواهد در آینده طراح شود؟

برخی از دخترها دوست ندارند در مورد مسائل درسی یا کاری صحبت کنند. اگر احساس کردید دختر مقابل شما نيز از آن دسته افراد است، سریع از آن موضوع رد شویدو طوری سوال نکنيد که انگار دارید او را بازجویی مي کنيد. خودتان هم در مورد موضوعات مورد علاقه تان به او بگویید.

چگونه با دختر حرف بزنيم

5-به نظر و رفتار او علاقه و احترام نشان دهيد

وقتی دختر مقابل شما صحبت مي کند، با دقت به صحبت های او گوش دهيد. دخترها از پسراني که به حرف هایشان توجه مي کنند خوششان مي آید. مرتبا حرف های او را برای بیان نظرات خود قطع نکنيد. بگذارید صحبت کرده و افکارش را با شما در ميان بگذارد. با تکان دادن سر به نشانه تایید، گفتن کلمات بله و نه، و همچنين پاسخ دادن به سوالات او نشان دهيد که به صحبت هایش گوش مي دهيد.

نظر او در مورد مسائل مورد علاقه خودتان، مثلا موسیقی، سبک لباس پوشيدن، یا هنر مورد علاقه تان، را هم جویا شوید.گرچه دانستن نظر او مهم است، اما در همان ابتدا به سراغ مسائل مذهبی یا سیاسی نروید، زیرا ممکن است صحبت تان به بحث های بیهوده کشيده شود.هر از چند گاهي در پاسخ به صحبت هایش، جملات او را دقیقا تکرار کنيد تا به او نشان دهيد که به گفته هایش گوش مي دهيد. مثلا بگویید “کاملا باهات موافقم که حفظ ارتباط با دوستایی که از ایران رفتن خیلی سخته …” تا متوجه شود به تک تک کلمات او توجه مي کنيد.

 

6-تا هنگامي که شوخی های شما را  به درستی درک نکرده، با او شوخی نکنيد

بهتر است با دخترها در مورد مسائلی که ممکن است به خود بگیرند شوخی نکنيد؛ مثلا وزن، قیافه یا سطح هوش. سعی کنيد در زماني که هنوز او را به خوبی نشناخته اید، چیزی نگویید که احتمال مي رود از آن برداشت بدی داشته باشد. اگر در اول ارتباط جوری رفتار کنيد که به او بر بخورد، دیگر خیلی به سختی مي توانيد موضوع را حل و فصل کنيد.

جنبه احتیاط را رعایت کنيد. هرگز با او شوخی نکنيد، مگر آن که مطمئن باشيد شوخی شما را خواهد فهميد.بگذارید او پیش قدم شود. اگر مدتی است که با شما شوخی مي کند، شما هم مي توانيد سر شوخی را با او باز کنيد. فقط حتما سطح شوخی های خود را با شوخی های او تنظیم کنيد.

 

چگونه مخ دختری را که نمي شناسیم بزنيم

 تلاش کنيد او را بخندانيد

دخترها از پسرهایی که آن ها را مي خنداند خوششان مي آید. از نشان دادن حس شوخ طبعی خودتان نترسید و او را بخندانيد، اما مواظب باشيد در همان ابتدا بی ملاحظه یا بی ادب به نظر نرسید. نباید از همان ابتدا شروع به جوک گفتن کنيد، بلکه مي توانيد با گفتن تیکه های هوشمندانه، پاسخ دادن به جوک های او با جوک های دیگر و بیان مطالب از دیدگاهي متفاوت و جالب، نظر دختر مقابل خود را جلب کنيد. البته لازم نيست برای پیدا کردن حرف های خنده دار کلی فکر کنيد، اما اگر حس شوخ طبعی خوبی دارید، آن را به نمایش بگذارید.

اگر جوکي گفتید و او نخندید، به او نشان دهيد که خیلی هم جدی نگرفته اید. مثلا به شوخی بگویید “چرا این جوک رو به هر کي مي گم افسرده مي شه ؟ …” و احتمالا این حرف شما باعث خنده او خواهد شد.وقتی او یک حرف بامزه مي زند فقط نگویید “چه بامزه!” با او بخندید و یا در جواب او یک حرف خنده دار تر بزنيد.

 

خیلی تلاش نکنيد

دخترها در همان لحظه اول حس مي کنند که کسی دارد خودش را به هر دری مي زند تا با آن ها ارتباط برقرار کند. ممکن است بخواهيد نظر او را جلب کنيد، اما اگر نمي خواهد دنبالش راه بیافتید، این کار را نکنيد. اگر به وضوح معذب مي شود، ده هزار بار از او تعریف نکنيد. اگر علاقه ای ندارد، مرتب بحث رکورد خود در پرس سینه یا تعداد سفیده تخم مرغ هایی که هر شب مي خورید را پیش نکشيد. راحت باشيد و تلاش زیادی برای تحت تاثیر قرار دادن او به خرج ندهيد. این روش باعث مي شود تا در نهایت راحت تر تحت تاثیر شما قرار گیرد.

اگر دختری احساس کند که شما با خودتان راحت بوده و برای به دست آوردن او خود را به در و دیوار نمي کوبید، احتمالا تمایل بیشتری به صحبت کردن با شما پیدا خواهد کرد.اگر زیر پوستی پشت بازوهایتان را سفت کنيد، یا در مورد هيکل خود صحبت کنيد، و یا بگویید همه باشگاه عاشق سیکس پک تان هستند، بیشتر او را منزجر خواهيد کرد.

با اعتماد به نفس و مغرور جلوی یک دختر

اعتماد به نفس خود را حفظ کنيد و بالا ببرید

اعتماد به نفس داشته باشيد و از اینکه یک جمله مسخره از دهان تان بیرون بپرد نترسید. اگر این ترس در شما وجود نداشته باشد، احتمالا این اتفاق هم نخواهد افتاد. او را درگیر خود کنيد، و از اینکه بحث به جاهای بی معني بکشد، ميان شما سکوت طولاني اتفاق بیافتد، و یا یک موضوع را اشتباه تعریف کنيد هراسی نداشته باشيد. مثبت، راحت و شاد باشيد تا دختر مقابل تان هم از صحبت کردن با شما لذت بیشتری ببرد. نقطه ضعف های خودتان را خیلی بازگو نکنيد، حتی اگر باعث خنده طرف مقابل شود. این خنده موقتی است، اما در طولاني مدت باعث مي شود تا او شما را کم اعتماد به نفس بداند.

برای داشتن اعتماد به نفس، لازم نيست از خودتان تعریف کنيد. مي توانيد بدون اشاره به جام هایی که در فوتبال برده اید هم در مورد علاقه خود به این ورزش صحبت کنيد.یکي از نشانه های اعتماد به نفس، توانایی خندیدن به خود است. این موضوع به او نشان مي دهد که خیلی هم خودتان را دست بالا نمي گیرید.

 

 سعی داشته باشيد راحت باشيد

اگر استرس داشته باشيد، از شدت اضطراب عرق کنيد یا بترسید، دختر مقابل شما هم این موضوع را متوجه خواهد شد. اگر احساس اضطراب کردید، شمرده تر صحبت کنيد، ذهن خود را از تک تک کلمات به موضوع کلی بحث معطوف کنيد، و از تکان دادن زیاد دست ها و نگاه کردن مداوم به این طرف و آن طرف پرهيز نمایید. اگر شما راحت نباشيد، دختر مقابل تان هم این تنش را دریافت کرده و راحت نخواهد بود. یک نفس عميق بکشيد، صحبت ها و حرکات خود را آرام کنيد، و به جای فکر کردن به اتفاقات بدی که ممکن است رخ دهد، به اتفاقات خوب فکر نمایید.

اگر اضطراب تان خیلی شدید و به وضوح مشخص بود، مي توانيد با گفتن یک چیز بامزه در مورد همين موضوع، فضا را کمي سبک کنيد.اگر در کل آدم مضطربی هستید، یک بطری آب به همراه داشته باشيد تا با نوشيدن از آن آرام شده و کمي به خودتان فرصت جمع و جور کردن افکارتان را بدهيد.

 

برای تحت تاثیر قرار دادن او دروغ نگویید

با او صادقانه صحبت کرده و غلو نکنيد. همه افراد تمایل دارند تا کمي پیاز داغ موضوعات را زیاد کنند، اما اغلب دردسر به وجود آمده بیشتر از منافع آن است. اگر در نهایت با آن دختر ارتباط برقرار کرده و از او خوشتان بیاید و او متوجه شود که دروغ گفته اید، احتمالا بسیار شرمنده شده و اعتماد (یا حتی رابطه با) او را از دست خواهيد داد. پس نباید هيچ وقت و تحت هيچ شرایطی برای او فیلم بازی کنيد.

حتی اگر خود او هم متوجه نشود، افراد دیگر (یا دختران دیگر) متوجه مي شوند که برای او فیلم بازی مي کنيد تا تحت تاثیرش قرار دهيد.اگر قرار است در آینده نيز با آن دختر در ارتباط باشيد، دروغ هایتان روزی گریبان شما را خواهند گرفت. اگر قرار است از شما خوشش بیاید، باید از همان ابتدا، خود واقعی تان را دوست داشته باشد.

چگونه بایک دختر شروع به صحبت کنيم

انرژی مثبت داشته باشيد

افراد دوست دارند با اشخاصی در ارتباط باشند که باعث خنده آن ها شده، خوشحال بوده و نگاهي مثبت نسبت به دنيای اطراف خود داشته باشند. اگر در یک روز خاص، بد اخلاق بوده و احساس مي کنيد تمام دنيا بر ضد شما است، شاید بهتر باشد که در آن روز به سمت دختر مورد نظرتان نروید. با دختر مورد نظرتان در مورد افرادی که شما را خوشحال مي کنند صحبت کنيد و بر تجارب مثبت مشترک تان تمرکز داشته باشيد. بعدا که بیشتر با هم آشنا شدید، صحبت کردن در مورد موارد منفی ایراد نخواهد داشت، اما الان که مي خواهيد او را درگیر خود کنيد، بهتر است که فضا را مثبت نگه دارید.

اگر فضا به هر دلیلی منفی شد، مي توانيد آن را به سرعت جبران کنيد. مثلا اگر از شما پرسید “ترافیک زیاد بود؟” و شما گفتید “افتضاح بود!”، بلافاصله با گفتن عباراتی مانند “اما موزیکي که تو راه گوش دادم عالی بود” یا “اما هوا آنقدر تميز بود که همه کوه ها رو مي دیدی”، فضای منفی به وجود آمده را جبران کنيد.

مثلا اگر در مورد یک گروه موسیقی با شما صحبت کرد که واقعا از آن متنفر هستید، مي توانيد بگویید “تا حالا زیاد ازشون چیزی نشنيدم” یا “کارشون بد نيست، اما من زیاد خوشم نمي آد”. در اولین مرتبه ای که با یک دختر صحبت مي کنيد، در مورد تنفر خود از چیزهای مختلف حرفی به ميان نکشيد.

گرفتن شماره از دختر

اطلاعات تماس او را بگیرید

اگر موفق شدید تا با دختر مورد نظرتان ارتباط اولیه خوبی برقرار کنيد، شماره تلفن یا حداقل آی دی اینستاگرام او را بگیرید تا بعدا بتوانيد با او ارتباط برقرار کنيد. اگر مي خواهيد با او قرار بگذارید، خیلی رک تر مي توانيد این اطلاعات را دریافت کنيد، اما اگر فقط مي خواهيد رابطه خود را حفظ کرده و بعدا دوباره با او ارتباط برقرار کنيد، مي توانيد بگویید “الان باید برم، اما خیلی دوست دارم بعدا بقیه این صحبت رو ادامه بدیم. مي شه باهات تماس بگیرم؟” و احتمالا او نيز خواهد پذیرفت.

اگر کمي خجالتی هستید، آی دی اینستاگرام او را بگیرید و بعدا یک چیز جالب برایش ارسال کنيد. مثلا یک ویدیوی وایرال بامزه یا یک عکس خنده دار. این کار از تلفن زدن راحت تر بوده و باعث مي شود تا نظر او نسبت به شما جلب شده و احتمال دیدار مجددتان افزایش یابد.زماني اطلاعات تماس او را بخواهيد که صحبت تان خوب پیش رفته و در اوج گفتن چیزهای جالب هستید. آن قدر معطل نکنيد تا صحبت هایتان ته بکشد، زیرا در آن لحظه دختر مقابل شما تمایل کمتری برای دیدن مجددتان خواهد داشت.

 

مطالب بیشتر :

چگونه دختر رو جذب خود کنيم، قلب زن را تسخیر کنيم

به عنوان یک مرد اینکه بخواهید یاد بگیرید چگونه با خانم ها صحبت کنید، کمی کار چالش برانگیز می باشد، زیرا باید در این زمینه تجربه کافی داشته باشید. امروز قصد داریم تا در این مقاله در مورد چگونگی پیش بردن یک مکالمه موثر با دختران صحبت کنیم، بدون این که ناشیانه عمل کنید.

چرا باید به این مسئله توجه کنید؟ زیرا این یکی از مهم ترین جنبه هایی است که معمولاً مردان آن را نادیده می گیرند. در نتیجه مطالعه داشتن در مورد آن می‌ تواند باعث موفقیت در این زمینه شود.

حتما بخوانید: آموزش ۲۷ نکته بسیار مهم آداب معاشرت در زندگی اجتماعی +دانلود بهترین کتاب

یکی از مهم ترین دلایلی که معمولاً مردان با خانم ها در مورد آن جر و بحث دارند، این است که نمی دانند چگونه باید با یکدیگر صحبت کنند و زمانی که سعی می کنند این کار را درست انجام دهند، کاملاً همه چیز را خراب خواهند کرد.

از طرفی نمی دانید چه زمانی باید سکوت کنید و چه زمانی حرف بزنید. در نتیجه این دو تا کار را کاملاً برعکس انجام می دهید. دقیقا همین جاست که به یکدیگر نگاه می کنید و فکر می کنید که این رابطه دیگر راه به جایی نخواهد برد. زمانی که این اتفاق می‌ افتد، خانم ها پیش خودشان فکر می کنند که اشکال از من است یا اینکه نمی توانم این مرد را داشته باشم. به همین دلیل این رابطه به پایان خواهد رسید.چگونه با دختری حرف بزنیم

به همین دلیل است که بسیاری از مردان از شروع مکالمه می‌ ترسند. شروع کردن یک مکالمه آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید. اگر که تمرکز اولیه شما روی هدف خاصی باشد، در نتیجه شکست خوردن از این مکالمه قطعی خواهد بود. زیرا این دختر احساس می‌ کند که شما چیزی را پنهان می کنید.

حتما بخوانید: هنر خوب صحبت کردن با افراد مختلف: نکات بسیار مهم و کاربردی

اگرچه که می توانید کاملا این موضوع را ساده ببینید و فقط روی چگونگی شروع کردن یک مکالمه تمرکز داشته باشید. بهتر است که مباحث عمیق را برای بعدا نگه دارید. در قرار اول و اولین مکالمه نباید راجع به مسائل بیش از حد مهم صحبت کنید.

اهمیت موضوع مورد مکالمه برای بسیاری از افراد بسیار مهم است ، زیرا اگر موضوع صحیح را انتخاب کنید، هر دوی شما می توانید ساعت ها از این مکالمه لذت ببرید. در نهایت خانم ها احتمال این که به شما علاقمند شوند، بیشتر می‌ شود. علت آن هم فقط موضوع درستی بود که برای مکالمه انتخاب کردید. شاید واقعیت کمی برایتان احمقانه به نظر برسد اما نباید بیش از حد روی این موضوع حساسیت نشان دهید. هر بحثی را که همان لحظه به ذهنتان رسید، پیش بکشید . سپس می توانید در طول مکالمه جهت موضوع را عوض کنید و به موضوعاتی بپردازید که مورد علاقه یکی از شما دو نفر است.

درست است که موضوعات مختلفی می توانید انتخاب کنید اما چه بهتر که این موضوع در مورد خودتان باشد. بسیار سخت است که همان اول در مورد موضوعاتی راجع به دیگران صحبت کنید. معمولاً افرادی که بیش از همیشه به خودشان ارزش می دهند، بیشتر راجع به خود فکر می کنند.

در نتیجه صحبت ها و موضوعات مکالمه آن ها معمولا در مورد خودشان آغاز می شود. این کار شما همزمان می‌ تواند ارزش هایی که به خودتان می دهید را در ذهن ناخودآگاه فرد نشان دهد که اعتماد به نفس شما را نشان خواهد داد. مثلاً اگر در راهِ رفتن به سوپرمارکت هستید، بحث را با همین موضوع شروع کنید. تنها کاری که باید انجام دهید ، این است که از سخت تلاش کردن خودداری کنید. نشان دهید که برای شروع مکالمه و یا پیش بردن آن کاملاً راحت هستید و از موضوعات بیش از حد عجیب و غریب مثل حساب بانکی، انجام کارهای داوطلبانه ، خرید ماشین، تحصیلات و غیره خودداری کنید . همه چیز را ساده بگیرید.

حتما بخوانید: چگونه پسر/مردی جذاب به نظر برسیم؟ ویژگی های یک جنتلمن

سلام. داشتم کانال آشپزی رو چک می کردم و مشتاق شدم که یکی از این غذاهای خوشمزه را درست کنم. حالام دارم میرم که مواد شو بخرم.

شاید با خودتان فکر کنید که آن دختر ممکن است به این بحث اهمیت ندهد اما اگر طرز فکر و یا داستانی که برایش تعریف می کنید، برای خودتان جذاب باشد، قطعاً او هم دوست دارد که راجع به آن صحبت کند.

مکالمه هایی در مورد مباحث داغ می تواند مکالمه خوبی باشد. به من اعتماد کنید و هر زمان که لازم دیدید بحث را عوض کنید. قبل از آن راجع به چیزهای صحبت کنید که بیشتر به آن علاقه مند هستید، زیرا می تواند هیجان شما را حین مکالمه افزایش دهد . به این موضوع فکر کنید که مکالمه با دختران مانند آتش می ماند. باید کم کم شروع به گرم کردن مکالمه کنید و بعد سراغ بحث های سخت و سنگین بروید اما این کار را به جلسات بعد موکول نمایید.

شاید ایده جالبی باشد که بدون در نظر گرفتن شرایط با دخترها صحبت کنید. در شهرهای بزرگ قطعاً هر روز با خانم های زیبای زیادی ملاقات می کنید، آن ها را در مترو، خیابان، سوپرمارکت، کافه، رستوران غیره می بینید. بیشتر ما از این که به این دختران نزدیک شویم، می ترسیم و گمان می‌ کنیم که قطعاً در مکالمه با آن ها شکست می خوریم.

من به شما می گویم که در این شرایط می‌ توانید چه بحث هایی را پیش بکشید و بعد از آن باید یاد بگیرید که چگونه استرس خود را مدیریت کنید. برای از بین بردن استرس باید تمرین داشته باشید.

حتما بخوانید: چگونه در چت جذاب باشیم و دلبری کنیم؟ ۱۰ ترفند کاربردی

اولین نکته ای که باید در نظر داشته باشید، این است که دختران فارغ از این که چقدر زیبا هستند، مانند شما یک فرد عادی می باشند. به همین دلیل است که باید راحت با آن ها صحبت کنید . فکر کنید که با دوست هم جنستان بیرون آمده‌ اید و او نیز مانند شما شرایط مشابه دارد.

متخصصان روان شناس عقیده دارند که فقط ۷ درصد احساس و پیام‌ های عاطفی از طریق زبان انتقال پیدا می کند. ۳۸% آن کاملاً به لحن صدای شما برمی گردد و ۵۵ درصد آن نیز غیر کلامی و مربوط به حالت زبان بدن و میمیک صورت شما می باشد. در واقع کلمات تاثیر بسیار کمی روی معنای احساس شما دارند. پس نباید بیش از حد به آن ها تکیه کنید.

پس بهتر است این انرژی را اول از همه در بدن و جسم خود به وجود بیاورید. فکر کنید که زمان هایی که واقعا شاد هستید، چه می گویید ؟ چگونه نگاه می کنید و چگونه اوقات خود را با بهترین دوستان سپری می کنید؟ سعی کنید که همیشه لبخند داشته باشید و به لحظات شاد زندگی خود فکر کنید و با اعتماد به نفس راه بروید و سر خود را بالا بگیرید. درونا انسان شادی باشید و آن را در ظاهرتان نیز نشان دهید. قطعا احساس درونی شما به دیگران نیز منتقل خواهد شد.

حتما بخوانید: قانون جذب عشق: چگونه از آن برای جذب فردی خاص استفاده کنیم؟

نگران این نباشید که دیگران به نگرانی شما پی می‌برند یا نه . سعی کنید که درونا اعتماد به نفس را در خودتان ایجاد کنید. انرژی درون شما به شدت روی دیگران تاثیر گذار خواهد بود؛ مخصوصاً زمانی که یک لبخند زیبا روی لبانتان داشته باشید. اجازه دهید که صورتتان آینه احساساتتان باشد.

اکنون ممکن است که دلتان بخواهد با افراد ناشناس صحبت کنید. البته هنوز نمی دانید اول باید چه بگویید. بهتر است که در نگاه اول کاملا صادقانه رفتار کنید. سعی نکنید که ادای کسی را در بیاورید. کلمات و صحبت های شما باید کاملا از صمیم قلبتان باشند؛ نه این که آن ها را از قبل آماده کرده باشید و یا زاییده ذهن دیگران باشد.

در این قسمت دو مثال برای شما بیان می کنم اما باید به یاد داشته باشید که با انرژی درونی خود صحبت کنید.

ساده ترین کاری که می‌ توانید انجام دهید این است که نام خود را بگویید و اسم او را نیز بپرسید. اکنون چیزی که در مورد نام این فرد به ذهنتان می رسد را بیان کنید. مثلاً می توانید در مورد احساسات آن فرد یا معنی نام او صحبت کنید. مثلا می توانید از روی اسم او، محل تولد او را نیز حدس بزنید. این مکالمه شماست. می توانید هر جا که خواستید آن را پیش ببرید. همچنین می توانید در مورد خودتان نیز چیزی بگویید.

یکی از بهترین تجربه هایی که خودم به عنوان یک خانم داشتم، این است که یک مرد در سوپرمارکت را برای من باز کرد، زیرا در جعبه خرید های من یک طالبی دیده بود و به من گفت که من و شما با هم مسیر مشترکی داریم. سپس به من اشاره کرد که گردنبند شما واقعاً زیباست و مثل خورشید می درخشد و یک لحظه یاد اقیانوس افتادم ( البته نباید در چنین کارهایی زیاده روی کنید و طرف مقابل خود را معذب نکنید.)

بعد از شنیدن این مکالمه چه فکری می توانید در مورد آن مرد کنید؟ قطعا به نظرتان این مرد مهربان می باشد و به راحتی احساساتش را ابراز می کند. افراد بسیار زیادی هستند که مکالمه های خود را به راحتی آغاز می کنند و می توانند ساعت ها ما را میخکوب صحبت‌ هایشان کنند. تنها کاری که باید انجام دهید ، تمرین، تمرین و تمرین می باشد.

حتما بخوانید: چطور شخصیت کاریزماتیک داشته باشیم؟ ۹ ویژگی بینظیر افراد کاریزماتیک

همچنین می توانید از افراد موفق در این زمینه یاد بگیرید و از تجربه های آن ها استفاده کنید اما مهم تر از هر چیز اعتماد به نفس شما می باشد که باید آن را ارتقا دهید. زیرا انجام این کارها تقلیدی نیست و باید در درون شما شکل بگیرد. اعتماد به نفس مهم ترین ابزار شما در صحبت کردن با دختران در هر شرایطی می باشد.

به این فکر کنید که اصلاً قرار نیست کار سختی انجام دهید. صحبت کردن کاری است که هر روز آن را انجام می دهید، بدون این که نسبت به آن ترس و اضطراب داشته باشید. این حس را از خودتان دور کنید، زیرا فکر می‌ کنید که به دست آوردن آن دختر کاملاً غیر ممکن است اما باید سعی کنید که روی احساسات صحیح خود حساب باز کنید. وظیفه شما به عنوان یک مرد این است که ماهیت زنانه را مورد توجه قرار دهید و به آن پاسخ دهید. این تنها راه صحبت کردن با خانم ها می باشد. در نتیجه شگفت زده خواهید شد که چگونه پاسخ دادن یک خانم با شما بهبود پیدا می کند و می تواند همپای خوبی برای صحبت های شما باشد.

یکی از دوستانم در حال مصاحبه با یک مرد مسن بود که قرار بود در روزنامه اش کار کند.‌ سپس آن مرد به دوست من گفت: شما واقعا خانم دوست داشتنی هستید . حتما عشق زیادی در زندگی تجربه کرده اید‌ زمانی که این جمله را شنید، کاملاً لبخند بزرگی روی لبانش نشست. با خودش گفت چه مرد شیرین زبان و دوست داشتنی! ای کاش مردان جوان هم می‌ توانستند به همین صورت صحبت کنند. علتش این است که مردان مسن تجربه بیشتری در زندگی داشته اند. از طرفی سختی‌ های زیادی را تحمل کردند و می توانند چیزهای با ارزش را بهتر از انسان های جوان تشخیص دهند.

شاید به نظر شما کلیشه باشد اما خانم ها زمان زیادی را در حمام سپری می کنند. به نظرتان چرا انقدر زمان خود را در این مکان سپری می کنند؟ من به شما خواهم گفت زیرا آن ها دوست دارند که مدام روی ظاهرشان کار کنند.

آن ها دوست دارند زیباترین صورت ها و زیباترین دستان را داشته باشند.

حتما تا به حال با دخترانی مواجه شده اید که در مورد ظاهر شما شکایت دارند. از طرفی با دخترانی مواجه شدید که مدام از هر یک تعریف و تمجید می کنند که مثلاً امروز موهایت خوشگل شده، این لباس به تو می آید ، چشمات چقدر خوشگله . اما چند نفر از مردان این کار را انجام می دهند؟

حتما بخوانید: مردان زیبا، پسران جذاب از دید همسرانشان این ویژگی ها را دارند + عکسچگونه با دختری حرف بزنیم

همانطور که شما از تعریف کردن درمورد ظاهرتان خوشتان می آید، دختران نیز از توجه کردن به مورد ظاهر زنانه شان بسیار لذت می برند. آن ها عاشق این هستند که یک مرد احساسات مثبتش را در مورد ظاهر آن ها بیان کند. این احساسات می تواند توجه به رنگ رژلب باشد و یا حتی چیزهای بزرگتر. دختران با این کار مطمئن می‌ شوند که توجه کافی به آن ها دارید. پس مطمئن هستم که از این روش نتیجه خواهید گرفت.

زمانی که چیزی را با اعتماد به نفس و قدرت بیان می کنید در مورد آن احساسات درونی دارید. قطعاً از نظر شنونده جذاب ‌تر دیده می‌ شوید . در مورد چیزی صحبت کنید که خودتان مایل هستید. زمانی که هیجان شما در مورد بحث مورد نظر را می بینند، کاملاً به صحبت کردن با شما علاقه نشان می دهند.

از روش هایی استفاده کنید که تعامل شما را بهبود می بخشد. مثلا یک جوک بامزه تعریف کنید. اگر در این کار مهارت داشته باشید، بسیار جلو می‌ افتید. می‌ توانید کارهای بامزه انجام دهید. البته نباید در این کار زیاده روی کنید اما در هر صورت خنداندن دیگران می تواند یکی از موضوعات جذاب باشد.

اغلب مردم در مورد موضوعات شخصی و عمیق در مکالمه با زنان اصرار می ورزند. شاید این موضوع جذاب باشد اما نیاز به زمان مخصوص به خود دارد. در چند دقیقه اولی که تازه خانمی را ملاقات کرده اید، نباید این موضوعات را پیش بکشید.

باید صبر کنید که هر دو از کنار یکدیگر بودن لذت ببرید ، یکدیگر را بهتر بشناسید و به احساسات یکدیگر پی ببرید. سپس می توانید در مورد موضوعات مهمی مثل سیاست ، اجتماع، فرهنگ و هر چیزی که دوست داشتید صحبت کنید.

حتما بخوانید: مردان جذاب و زنان جذاب از نگاه یکدیگر چه ویژگی هایی دارند؟

برقرار کردن ارتباط ، فقط به معنی صحبت کردن نیست. بهتر است روی نحوه ارتباط برقرار کردن تمرکز کنید. تاکید خود را از روی کلمات و عبارات بردارید که تنها بخشی کوچک از ارتباط شما هستند. ارتباط واقعی فقط ۲۰ درصد از کلمات است و ۸۰ درصد آن بستگی به لحن شما و زبان بدن تان دارد. معمولاً ربطی ندارد که چه می‌ گویید، بلکه باید ببینید که چگونه آن را بگویید.

کلماتی که می گویید، باید کاملاً ساده، مودبانه و گاهی اوقات غیر قابل انتظار باشند.

مثلا به مکالمه زیر دقت کنید که چقدر خسته کننده است:

این مکالمه فراز و نشیب بیشتری نسبت به مکالمه اول دارد.

همانطور که گفتیم باید راجع به مباحثی صحبت کنید که خودتان را خوشحال می‌ کند. سپس موضوعات را به چیزهایی تغییر دهید که هر دوی شما به آن علاقه دارید. به جای این که در مورد پیدا کردن یک موضوع تمرکز کنید، بهتر است در مورد چیزهایی صحبت کنید که شما را سرگرم می‌ کند. همزمان که مکالمه پیش می‌ رود، می توانید به علایق یکدیگر نیر پی ببرید و شما نیز علایقتان را به او نشان دهید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

اصن فقط شطرنج😐😂…

سلام. در زنجان آموزشگاه سرآمد بطور تخصصی به آموزش سر فصلهای…

از شرکت زعفران زرتاب بخصوص مهندس نورمحمدی بابت آموزش و ارسال…

با سلام من در کانادا زندگی میکنم خط مینوسم چه شکسته وچه نستع…

سلام من یه بازیکنه تکنیکی و بازی ساز و شوت زن هستم ولی یه بد…

موندم چرا کسی کامنت نذاشته.واقعا مطلب خلاصه و مفید و کاربردی…

مرکز کاشت مو

مرکز کاشت ابرو

جراحی سینه و شکم

جراحی لیفت صورت و گردن

جراحی لیپوساکشن

جراحی بینی

درباره ما

فروشگاه اینترنتی لوتوس با حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت های اینترنتی و ۸ سال سابقه در بستر فروشگاههای اینترنتی دارای سابقه درخشان در این زمینه میباشد. ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی و تاییدیه رسانه های دیجیتال می باشیم.

هنرفردی    سالم زیبا 

تهران-خیابان انقلاب

تماس 09191210008

تلفن ثابت 28426929-021      ایمیل maxer.ir@gmail.com

تبلیغات    تماس با ما 

 

هر مردی می‌خواهد رمز و راز جذب زنان را بداند. اگر شما هم از این رمز و رازها باخبر باشید، می‌توانید مخ هر دختری را بزنید. احتمالاً دختران زیبای بسیاری دور و برتان هستند که دوست دارید با آنها باشید. از طرفی پسرهای خوش‌شانسی هستند که روش صحیح رفتار کردن با یک دختر را بلدند و در نتیجه همیشه مورد توجه و محبوب خانم‌ها هستند. شما با این پسرهای خوش‌شانس چه فرقی دارید؟  شاید فکر کنید که برای دوست شدن با دخترها باید مثل هنرپیشه‌ها خوش‌قیافه و خوش‌تیپ باشید یا پولتان از پارو بالا برود.

اما اشتباه می‌کنید. به جذابیت برد پیت بودن یا ماشین مدل بالا داشتن خوب است، اما اگر این خصوصیات و دارایی‌ها را ندارید، باز هم نیازی نیست که نگران باشید. تنها چیزی که به آن نیاز دارید، استراتژی صحیح است. اگر استراتژی درست داشته باشید، حتی اگر زشت و فقیر باشید، باز هم دخترها تحسین‌تان خواهند کرد. با ما همراه باشید تا با دانستن راه و رسم مخ زدن دخترها کاری کنید که این الهه‌های زیبایی شما را بپرستند.

 

در این مقاله، آنچه با عنوان دوستی دختر و پسر آورده میشود به معنای هر رابطه ای است که به قصد ازدواج و با نظارت والدین ایجاد شده است. هدف ما در استفاده از این واژه نیز صرفا ملموس تر شدن مبحث برای خوانندگان است، زیرا بیشتر مراجعان ما نیز هنگام بیان مشکل خود در استفاده از این واژه احساس راحتی می‌کنند.چگونه با دختری حرف بزنیم

فهرست مطالب

 

اگر می‌خواهید توجه دختر مورد علاقه‌تان را جلب کنید، باید جذاب به نظر برسید. قبل از آن که از خانه بیرون بروید، دوش گرفتن را فراموش نکنید. دخترها مردهای تمیز و مرتب را دوست دارند. اگر در لباس اسپرت احساس راحتی بیشتری می‌کنید، کت و شلوار نپوشید یا اگر طرفدار تیپ‌های خشن و قوی هستید، ریش‌تان را اصلاح نکنید. تمام دخترها حس ششم فوق‌العاده‌ای دارند و وقتی وانمود می‌کنید که کس دیگری هستید، به راحتی متوجه می‌شوند.

توصیه‌های مفید:

راز موفقیت در زدن مخ دخترها در خوب گوش دادن است. باید بیشتر از آن که حرف بزنید، گوش بدهید. به جای این که سعی کنید تمام داستان‌هایتان را برایش تعریف کنید، باید به ماجراهای او گوش بدهید. به او نشان بدهید که برای شنیدن حرف‌هایش سراپا گوش هستید و او را به خوبی می‌فهمید؛ به این ترتیب مطمئن باشید که قلبش را تصاحب خواهید کرد. با او حرف بزنید، حرف‌هایش و تمام چیزهایی را که دوست دارد و ندارد، تجزیه و تحلیل کنید.

توصیه‌های مفید:

وقتی می‌خواهید مخ دختر مورد علاقه‌تان را بزنید، باید دقیق و آهسته پیش بروید. عجله نکنید و او را فراری ندهید. پیش‌بینی کردن و مرموز بودن کلیدواژه‌های این مرحله است. زیاد درباره خودتان حرف نزنید، بگذارید که او درباره‌تان حدس بزند. آمار نشان می‌دهد که تمام دخترها دو ویژگی را در مردان دوست دارند: قدرت و اعتماد به نفس بالاتر. اما خودخواه نباشید. این که به خودتان و زندگی‌تان افتخار می‌کنید، هیچ اشکالی ندارد، اما نباید لاف بزنید و فخرفروشی بکنید. در غیر این صورت دختر محبوبتان با سرعت از چنین پسر خودپسندی دور خواهد شد.

توصیه‌های مفید:

اگر بتوانید او را به خنده بیاندازید، می‌توانید به قلبش راه پیدا کنید. اگر وقتی او را به یک فنجان قهوه دعوت کردید، او باز هم دعوتتان را رد کرد، تسلیم نشوید. یک لطیفه بامزه‌، لبخند دوستانه و گفتگوهای خودمانی و غیرجدی سلاح‌هایی است که برای زدن مخ دخترها به آنها نیاز دارید. اعتماد به نفس‌تان را با توجه به موقعیت حفظ کنید و به او ثابت کنید که مردی قوی و قابل اتکا هستید که می‌تواند به هدف‌هایش برسد. اما مراقب باشید که مانند یک مزاحم آزاردهنده رفتار نکنید.

توصیه‌های مفید:

حداقل نیمی از ارتباط غیرکلامی است. بدن‌های ما حرف می‌زنند! یکی از بهترین روش‌ها برای زدن مخ دخترها این است که با زبان بدن از آنها دلبری کنید. باز هم مراقب باشید که آهسته پیش بروید و عجله نکنید.

توصیه‌های مفید:

فراموش نکنید که یافتن نیمه‌ی گمشده‌تان آسان نیست. اگر در این راه مشکلی برایتان پیش آمد، ناراحت و سرخورده نشوید. تنها کاری که باید بکنید، این است که قدری تمرین کنید و اعتماد به نفس داشته باشید.

 

وقتی می‌خواهید نظر دختری را جلب کنید یا به قلبش راه پیدا کنید یا وقتی می‌خواهید مخ دختری را از طریق چت و پیامک بزنید، باید از نکات کلیدی این کار آگاه باشید. وقتی دختر مورد نظر روبرویتان است، سخت است که شجاعت‌تان را جمع کنید و مخش را بزنید. وقتی عصبی و مضطرب می‌شوید، واژه‌ها از ذهن‌تان فرار می‌کند و زبان‌تان بند می‌آید. اما اگر یاد بگیرید که چطور بدون آن که خودتان را ضعیف و آسیب‌پذیر نشان بدهید، از پیامک برای گرم کردن رابطه‌تان و باز کردن قفل قلبش استفاده کنید و به این ترتیب او را بیشتر بشناسید، حتماً می‌توانید به این طریق به خواسته‌تان برسید و دختر مورد علاقه‌تان را به دست بیاورید.

 

این که کاری بکنید که یک دختر از تخیلاتش استفاده کند، یک هنر است؛ وقتی این هنر را یاد بگیرید، در مسیر موفقیت قرار خواهید گرفت. بیش از اندازه وارد جزئیات نشوید و اجازه بدهید که او خودش حدس بزند و قدری به فکر فروبرود.

منظورتان را واضح بیان نکنید و توضیحی کلی بدهید تا او کنجکاو و قدری هیجان‌زده شود. وقتی در این ترفند مهارت پیدا کنید، موفق می‌شوید که مخ دخترها را از طریق چت و پیامک بزنید.

 

وقتی بدون مقدمه برایش پیام می‌فرستید که چقدر دلتان برایش تنگ شده، گرمای عشق و علاقه‌تان را به او تزریق می‌کنید.

اگر می‌خواهید این دختر مانند موم در دستانتان باشد، یک پیام کوتاه و دلنشین معجزه می‌کند.

 

 از او بخواهید که زنگ خاصی را برای پیام‌هایتان انتخاب کند یا گوشی‌اش را برای پیام‌های شما روی ویبره بگذارد، به این ترتیب مطمئن می‌شوید که پیام‌هایتان برای او خاص خواهد بود. از این به بعد هر جا که تلفنش همراهش باشد و شما به او پیام بزنید، با دست پر وارد بازی خواهید شد.

 

قبل از آن که پیام‌تان را ارسال کنید، بهتر است آن را یک بار دیگر با دقت بخوانید. درست است که هدف اصلی شما مخ زدن است، اما باید این کار را مودبانه و با رعایت اصول اخلاقی انجام دهید. این همان موضوعی است که بسیاری از پسرها آن را خراب می‌کنند. شما یکی از این پسرهای خرابکار و بی‌ملاحظه نباشید.

 

رعایت تعادل نکته‌ی کلیدی است. اگر هر از گاهی کمی بامزه باشید و لطیفه‌های مودبانه‌ای ارسال کنید، اشکالی ندارد. اما اگر زیاده‌روی کنید، ممکن است نتیجه‌ی عکس بگیرید.

جان کلام آن که اگر بتوانید دختری را با پیام‌هایتان از ته دل به خنده بیاندازید، در دسته‌ی برنده‌ها قرار خواهید گرفت.

 

انتخاب نام مستعار مناسب یک روش عالی برای مخ زدن است. به اسمی فکر کنید که برایش مناسب است و آن را امتحان کنید. اما قبل از آن که دائم از این اسم استفاده کنید، مطمئن شوید که او کاملاً از آن خوشش آمده است.

یک اسم خاص باعث می‌شود که ارتباط عاطفی لازم در دنیای مجازی بین شما برقرار شود و  یک قدم به زدن مخ او نزدیکتر شوید. هیچ گاه قدرت یک نام مستعار دوست‌داشتنی را دست‌کم نگیرید.

وقتی نام مستعاری را برایش انتخاب می‌کنید و باعث می‌شوید که او احساس خاص بودن بکند، در واقع به او می‌گویید که برایتان مهم است و برایتان اولویت شماره یک محسوب می‌شود.

 

قرارهای سریع و ناگهانی جذابیت بالایی دارند. وقتی دقیقه نود با او قرار می‌گذارید، جای اما و اگر برای او نمی‌گذارید، چون وقتی برای فکر کردن ندارد.چگونه با دختری حرف بزنیم

خبر مهم این که سعی کنید صمیمیت بین‌تان را قبل از چنین قرارهایی افزایش دهید تا وقتی حضوری با هم ملاقات می‌کنید، بدانید که چطور باید توجه یکدیگر را جلب کنید.

 

مهم نیست که منظور واقعی‌تان از این ارتباط مخ زدن است، باید درباره‌ی احساساتتان صادق باشید. به عبارت دیگر خودتان باشید و ادا درنیاورید. اگر کمی او را به دنیای خودتان راه بدهید، مخ زدنش برایتان مثل آب خوردن خواهد شد. دخترها عاشق مردانی هستند که احساساتشان را شفاف و روشن بیان می‌کنند.

 

در این گام باید کمی به تخیلتان مجال پرواز بدهید. بگذارید که پیام‌هایتان به چشم‌های شما تبدیل شود و محیط زندگی و دکوراسیون اتاقش را توصیف کند. فکر کنید که او چه لباسی پوشیده و الان چکاری انجام می‌دهد، البته مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید.

 

درخواست عکس‌های خصوصی در چت درخواست بسیار نابه‌جا و نامناسبی است که شما را کاملاً از هدف‌تان دور می‌کند. اگر مودب باشید و به جز عکس صورتش عکس دیگری از او نخواهید، او تصمیم نمی‌گیرد که اسم‌تان را هر چه زودتر از فهرست تماس‌هایش پاک کند. اگر او خودش تصمیم گرفت که عکسی خصوصی برایتان بفرستد، قضیه کاملاً فرق می‌کند و این اقدام خودجوش نشان می‌دهد که زدن مخ او برایتان آسان‌تر شده است.

 

اگر در تلاش کردن برای مخ زدن زیاده‌روی کنید یا به عبارتی او را با پیام‌هایتان بمباران کنید، به دختر مورد علاقه‌تان ثابت می‌کنید که اعتماد به نفس لازم را برای تصاحب قلبش و بودن با او ندارید. به این ترتیب ماجرایتان با شکست به پایان می‌رسد.

 

وقتی به دختری پیام می‌زنید، پیام‌هایتان باید کوتاه و دلنشین و رک و سرراست باشد. درست است که می‌خواهید کنجکاوی‌اش را تحریک کنید، اما در عین حال باید آنقدر اطلاعات به او بدهید که تخیلش را به کار بیاندازد. مسلماً می‌خواهید که او دوباره به شما پیام بزند و بخواهد که توضیح بیشتری بدهید یا جزئیات بیشتری را برملا کنید.

آئینه‌سازی ترفند مهم دیگری برای مخ زدن است. اگر او یک پیام چهار حرفی برایتان فرستاد، شما هم جوابش را با یک پیام چهار حرفی بدهید. همچنین قواعد دستوری را در پیام‌هایتان رعایت کنید تا شبیه یک پسر بی‌سواد به نظر نرسید.

 

این که متوجه شوید، کی و چقدر باید برایش پیام بفرستید، اصلاً آسان نیست. قبل از خواب باید برایش پیام بفرستید یا صبح زود؟ چه زمانی برای ارسال پیام نامناسب است؟

صبر داشته باشید تا در این باره به نتیجه برسید و در این مدت دقت کنید که چه مدت طول می‌کشد تا او به پیام‌هایتان جواب بدهد. هر چه زودتر، بهتر، البته اگر او ظرف یک ساعت جواب نداد، به این معنی نیست که علاقه‌ای به شما ندارد؛ شاید جواب نداده است، چون مشغول کار است، دارد چرت می‌زند یا حمام رفته است.

حواس‌تان باشد که تا جواب پیام قبلی را نگرفته‌اید، پیام جدیدی نفرستید. وقتی جواب نمی‌دهد، او را با پیام‌هایتان بمباران نکنید. به یک پیام اکتفا کنید و صبر کنید تا جواب بدهد. هیچ دختری دوست ندارد که وقتی هنوز جواب پیام اول را نداده است، ده‌ها پیام دیگر را هم از این پسر عجول دریافت کند.

عصر در مجموع بهترین زمان برای فرستادن پیام است، چون او در طول روز معمولاً سرش شلوغ است، کار دارد و … .

 

برای این که دختری را جذب کنید یا در اصطلاح مخ او را بزنید راه های زیادی وجود دارد مثلا:

یکی از راه های پیروز شدن در این راه، مخ زدن با چت و پیامک و استفاده از شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام است. برای اینکه بتوانید با پیام دادن نظر او را جلب کنید لازم است:

 

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

7 بازدید

14 بازدید

23 بازدید

32 بازدید

59 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام من ۲۴ سالمه تا الان رابطه موفق نداشتم هیچگونه شناخت صحیحی از جنس مخالف ندارم آخه پیچیده هستن برام هر کدوم شخصیت خاص خودشونو دارن از طرفی از خیلی کارا به شدت بیزارم یعنی اهل تعریف کردن از جنس مخالف نیستم تحت هیچ شرایطی یا اصلا خوشم نمیاد کسی بهم بی توجهی کنه در حدی که اگر یکبار یه دختر بصورت غیر موجه دیر جواب پیاممو بده یا حس کنم داره منو نادیده میگیره کلا بیخیالش میشم یا اگر فقط یکبار عذر میخام ، ببینم داره با کسی لاس میزنه بیخیالش میشم یا بدم میاد از آدمایی که میگن سرم شلوغه ولی دارن زیر آبی میرن میاد به شدت مشورت نیاز دارم آیا راهکاری برای من هست آیا دختری که مد نظرمه پیدا میشه ؟

سلام دوست گرامی نکته مهمی را اشاره کردید که تمامی ارتباط‌های شما به این صورت پیش رفته است، یعنی دچار یک الگوی تکراری شدید. حساسیت شما به بی‌توجهی، به ابهام و بی‌خبری و اعتماد؛ نشان می‌دهد که نیاز دارید پیش از اینکه به دنبال شخص مناسبی برای ارتباط باشید، ابتدا برای دریافت مشاوره فردی اقدام کنید. چون دچار تله‌های ذهنی شدید و این مساله نیاز به درمان دارد.

سلام خسته نباشید من بین دوتا دختر گیر کردم و نمیدونم کدوم رو بیشتر دوس دارم میشه نشانه های عشق واقعی رو بگین تا من بفهمم ک کدوم رو بیشتر دوس دارم

سلام دوست گرامی به سن خودتان، شرایط این دونفر و اهدافی که برای رابطه دارید، صحبت نکردید. نمیتوان با این شرح حال مختصر، راهنمایی دقیق انجام داد. شما ابتدا باید معیارهای خودتان را مشخص کنید که به دنبال چه شخصی و با چه ویژگی‌هایی هستید؟ برای بررسی بیشتر می‌توانید به مشاور مراجعه کنید.

باسلام وخسته نباشید بنده ۳۰سالمه وبه یکی از دخترای فامیل علاقه دارم که اون ۱سال ازمن بزرگتره من غیرمستقیم بهش ابرازعلاقه میکنم چیکارکنم تا بفهمه میخوام باهاش دوست بشم ولی نمیدونم چطورانجام بدم نمیخوام مستقیم بهش بگم که میخوام باهاش دوست بشم وچطوربفهمم اونم علاقه داره یا نه ممنون اگه جواب بدین.

سلام دوست گرامی ابتدا باید هدف خود را از این ابراز علاقه بدانید؛ اگر صرفا دوستی باشد، ممکن است او نپذیرد، چون در سن مناسب ازدواج قرار دارد. از سوی دیگر شما باید دلیل علاقه خود را دقیق بدانید و معیارهایی که باعث این انتخاب شدند را بررسی کنید. در مسیر ابراز علاقه می‌توانید به دنبال صحبت مشترک درباره هر موضوعی با او باشید. از کمک و راهنمایی مشاور نیز می‌توانید استفاده کنید.

سلام من یه مدتی هست عاشق دختر عموم شدم و نمیدونم چجوری بهش بگم میشه یکم بیشتر راهنماییم کنید درضمن دوست ندارم رو در رو بهش بگم ما دوتا هم سن هستیم و من خیلی دوستش دارم درحدی که شب ها عکسشو نبینم خوابم نمی بره

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. با توجه به فامیل بودن، باید دقت داشته باشید که این مساله و علاقه منجر به اختلافی مابین خانواده‌ها نشود. اما اشاره کردید نمی‌خواهید مستقیم ابراز علاقه کنید؛ دلیل‌تان چیست؟ و مساله دیگر این است که شما می‌توانید از فرصت فامیل بودن استفاده کنید و از برنامه‌های آینده او بپرسید و به دنبال حرف مشترک با او باشید.

سلام من 22 سالمه عاشق همه میشم جالب اینجاست که حدودا 5 ساله سعی میکنم مخ بزنم حتی یکی رو هم نتونستم جور کنم نمیدونم دقیقا مشکل کجاست تمام توصیه های این سایت رو هم نوشتم هم عملیش کردم جواب نداده بنظرتون میتونه طلسم باشه؟؟؟؟

سلام دوست گرامی عاشق همه می‌شوید؟ این مساله غیرعادی است و نیاز به بررسی دارد. اینکه به چه دلیلی نتوانستید با کسی وارد رابطه شوید، دلایل مختلفی دارد که یکی از مهمترین آنها، این است که نمی‌دانید دقیقاً دنبال چه فردی می‌گردید و یا مهارت برقراری رابطه را ندارید. خیر طلسم وجود ندارد.

سلام من ۱۷ سالم هست و عاشق یک دختر هستم اما اون رل داره و رلش را خیلی دوست داره من یکباره هم بهش پیام دادم بلاکم کرد اما دوباره از بلاکی درم اورده باید چیکار کنم؟

سلام دوست گرامی سن شما پایین است و احتمالا طرف مقابل نیز در حدود همین سن و سال نوجوانی قرار دارد. از رفتارهای هیجانی این سن، بلاک و آنبلاک کردن شما است. بنابراین بهتر است به این ارتباط ورود پیدا نکنید؛ از طرفی او با شخص دیگری نیز ارتباط است و ممکن است حرفی به شما بزند که شما را ناراحت کند.

فقط اومدم کامنت بخونم😂✌✋

سلام من با یه خانم اشنا شدم که قبلا گویا شکست عشقی خورده و از همین اول رابطه بهم میگه در حد رفیق و عادی ایا ادامه بدم؟ به گذشت زمان درست میشه؟ باهاش بمونم این عادی بودن رو فراموش میکنه ؟ 🙂

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. اگر همچنان طرف مقابل شما، درگیر شکست عاطفی قبلش است، بهتر است ادامه ندهید؛ چون او شرایطش را به شما گفته است. ممکن است شما را به شخص قبلی مقایسه کند و صرفاً گذشت زمان باعث فراموشی نمی‌شود.

سلام من یه پسر هستم که اولین رابطه ام دیشب میخواستم شروع کنم و با یه دختر خانم آشنا شدم با حرف زدناش دوست داره با هم باشیم اما چند بار این قضیه رو تکرار کرده که عادی باشه و عشق عاشقی نباشه نظر شما چیه بنده 20 سالم هست کسی که مد نظرم هست یک سال از خودم کوچیک تر هست. ممنون میشم جواب بدین.

سلام دوست گرامی شما هنوز شناختی از هم ندارید و به همین دلیل است که مردد هستید که آیا قصد او ماندن در یک رابطه جدی است و یا صرفاً می‌خواهد یک دوستی ساده داشته باشد. در چنین حالتی مهارت تصمیم گیری برای شما بسیار مفید خواهد بود؛ همچنین پیش از اینکه از جانب او برای رابطه اطمینان پیدا نکردید، سریعاً شروع به سرمایه‌گذاری‌های بیش از اندازه نکنید.

سلام حسین هستم ۱۷ سالمه یه دختری هست که همشهریمه و همسنمه خیلی دوسش دارم فقط جای بدش اینجاس که منو نمیشناسه و خیلی معروفه و طرفدار زیاد داره میشه به من کمک کنید که چطور به خواستم برسم

سلام دوست گرامی ابتدا از خودتان بپرسید دلیل اینکه از او خوشتان آمده است چییست؟ منظور شما از معروف بودن چیست؛ در فضای مجازی؟ و به سن خودتان نیز توجه کنید که ممکن است این علاقه بخاطر هیجانات دوره نوجوانی باشد.

سلام ، من یک پسر ۱۳ ساله هستم . من تو هیئت عاشق یه دختر شدم که هم سن خودمه و خودش هم میشناسم ، شمارش رو هم دارم . ولی نمیدونم که بهش چی بگم که از تخیلش استفاده کنه . اگه میشه بهم بگید که باید بهش چی بگم . ممنون میشم

سلام دوست گرامی سن شما بسیار پایین است و این علاقه شما به دلیل هیجانات شروع دوره نوجوانی است.

سلام بر کارشناس رادیو عشق داریم به کجا میریم؟ سیزده ساله؟!!! عجیبه

سلام خسته نباشید من یک پسر 17 ساله هستم از ویژگی های من اینه که مغرورم خوشتیپ هستم چهره جذابی دارم سرو زبون دارم روابط عمومی بالایی دارم و در ضمن ورزشکار هستم و بدن رو فرمی دارم من از وقتی بچه بودم عاشق یکی از فامیلامون میشم که خیلی زیبا جذاب و مهربون خوش اخلاق و خوش هیکل هستن، شدم فقط ایشون یک سال از من بزرگ تر هستن و اینو بگم که ایشون از نظر من یه مورد ایده ال میتونن باشن اما چند وقتی میشه که از طریق یه کانال با یک دختر زیبای دیگری اشنا شدم که هم سن هستیم و در کانادا زندگی میکنه و چون من هم میخوام بعد از کنکور به کانادا مهاجرت کنم ایشون هم از نظر من یک مورد ایده ال هستن و حالا من بین این دو دختر گیر کردم و نمیدونم کدوم رو انتخاب کنم لطفا میشه کمک و راهنمایی کنید

سلام دوست گرامی بین دوراهی برای انتخاب شریک عاطفی قرار گرفتید، اما مساله مهم این است که سن 17 سالگی زمان مناسبی برای انتخاب نیست. از فرد قبلی از زمان کودکی خوشتان می‌آمد، اما فرد جدید را با توجه به شرایط آینده انتخاب کردید. با وجود اینکه برای ازدواج نیاز به ملاک‌هایی فراتر از این مسائل دارید، اما با فرد دوم برای آینده هم هدف‌تر هستید.

سلام من یه نفر رو پیدا کردم هم من از اون خوشم اومده هم اون، ولی نمیدونیم که چطور به هم بگیم. لطفا راهنمایی کنید که من چطور بهش بگم.

سلام دوست گرامی جزئیات بسیار کمی را گفتید و نیاز است اطلاعات تکمیلی‌تر بفرستید تا بتوانیم بهتر شما را راهنمایی کنیم.

سلام بزار یه چیزی بگم. تا خود دختر نخواد نمیتونی مخشو بزنی اینو مطمعن باش

سلام وقت بخیر . یه مدتیه یه خانمی که من اونو میشناسم و اون هم منو میشناسه تو اینستا با ری اکشن های استوری هایی که میزارم و پیام هایی که میده یه جورایی داره بهم امار میده . البته من اینطور احساس میکنم چیکار کنم بتونم راحت مخشو بزنم؟ ما به واسطه یه ازدواج باهم فامیل شدیم من ۲۵ سالمه و اون خانم هم ازم بزرگتره

سلام دوست گرامی ممکن است تصور شما درست و یا غلط باشد. اما مهم‌تر از این تصورات، این است که هدف خود را از دادن پیشنهاد به او ارزیابی کنید. آیا به دلیل واکش‌هایی که او دارد و یک هیجان اولیه می‌خواهید به سمتش بروید؟ اشاره کردید او از شما بزرگتر است. شاید دلیل او برای ارسال پیام‌ها و یا واکنش به استوری‌ها صرفاً یک ارتباط فامیلی باشد و نه بیشتر. بنابراین ابتدا اهداف خودتان را ارزیابی کنید و سپس دست به اقدام بزنید.

من الان تقریبا 1سالی میشه ک با یک دختری تو تلگرام در ارتباطم(فقطم چتای درسی میکنیم)الانا عاشقش شدم،راهی داره ک بتونم مخشو بزنم؟ناراحت نمیشه؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان باید اشاره کنید تا مشخص شود این احساس شما وابسته به سن شماست یا خیر؟ کسی از واکنش احتمالی ایشان اطلاع ندارد، که چه حسی پیدا می‌کند. اما بهتر است پیش از این ابراز علاقه، حتماً مشاوره داشته باشید.

برای شروع گفت و گو بهتر است از چه جملاتی شروع کنیم

سلام دوست گرامی برای شروع صحبت از علائق مشترک و یا سوال پرسیدن از علائق بهتر است شروع کنید. شما باید تلاش کنید تا سر صحبت را باز کنید و با توجه به علاقمندی‌هایی که مثلاً طرف مقابل در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارد، استفاده کنید.

سلام من مثلا میخوام به یه دختر پیام بدم با چه کلمه ای شروع کنم مثلا من یه باز به یکی گفتم میای با هم دوست شیم و اون گفت نه و بلاکم کرد😐😐😐

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. اینکه به چه صورت دیالوگ را برقرار کنید بسیار مهم است. دلیل انتخاب طرف مقابل، میزان شناخت شما از او و در نهایت نوع برخوردی که شما دارید می‌تواند موثر باشد. نیاز است مهارت‌های ارتباطی خود را تقویت کنید.

سلام چرا تو چت هر چی خودت رو بهش مشتاقتر نشون میدی, طرف مقابل از تو دورتر و سردتر میشه , بنظرتون کمی دوری و ندادن پیام اول , طرف مقابل رو بهت مشتاقتر میکنه یا باعث سردی رابطه میشه؟

سلام دوست گرامی سوال شما بستگی به سن طرفین، نوع آشنایی، مدت زمان و کیفیت آن دارد. اگر هنوز رابطه در مراحل اولیه است، باید سعی کنید بین پیام‌ها فاصله‌ای بیندازید و مثل بازی پینگ پنگ همیشه شما شروع کننده نباشید. اما اگر رابطه شما در مرحله‌ای است که صمیمت شکل گرفته است و طرف مقابل با وجود پیام‌های شما دوری می‌کند، این مساله جای بررسی بیشتری دارد. می‌توانید برای بررسی و دریافت راهنمایی بیشتر درمورد رابطه عاطفی‌تان، از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام دریافت جوابهای کوتاه و یک کلمه ای در چت تلگرامی چه مفهومی میتونه داشته باشه؟

سلام دوست گرامی معمولاً عدم میل به ادامه صحبت، ناراحتی، سبک خاص صحبت کردن فرد، در موقعیت مناسبی قرار نداشتن و.. می‌تواند مفهوم جوابهای کوتاه باشد.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

فهرست مطالب

یکی از ویژگی‌های اصلی جذابیت در مردان، قدرتمندیشونه! اما الان دیگه این قدرت‌مندی با اون چیزی که قدیم گفته می‌شد فرق داره. در گذشته مردان باید با زور بازو از خانوادشون حمایت می‌کردن، اما جامعه شهرنشین امروزی دیگه خیلی به زور بازو احتیاج نداره، بلکه نیاز به قدرت ذهنی داره؛ به عبارت دیگه مردانی که قدرت ذهنی بالاتری دارند، جذابیت بیشتری دارند.

طبق پژوهش‌های جدید، مردانی که توانایی ارتباطی بالاتری داشته باشند، از مردانی با هیکل ورزشکاری یا حتی خوش‌قیافه، جذاب‌تر تلقی می‌شن. به عبارت دیگه، ممکنه مردان خوشتیپ و خوش‌قیافه در برخورد اول بتونند فرد مقابل رو جذب کنند، اما به طور کلی، توانایی ارتباطی و کلامی در جذب دخترها حرف اول رو می‌زنه.

با توجه به چیزهایی که گفته شد، بهتره یک آقا علاوه بر اینکه اصول کلی ارتباطی رو یاد بگیره، برای جذابیت بیشتر، می‌تونه با کمک پژوهش‌های انجام شده، اصول ارتباطی با خانم‌ها رو هم یاد بگیره. اینطوری در تعاملاتش با دختری که دوست داره موفق‌تره و راحت‌تر می‌تونه اون فرد رو به خودش جذب کنه. اما این اصول چی هستند؟

آدم‌ها با حرف زدن با یکدیگر صمیمی‌تر می‌شن و این صمیمیت عموما ایجاد علاقه می‌کنه. حالا چطور با خانم‌ها صحبت کنید: اولا گوش کردن به حرف‌های خانم‌ها خیلی مهمه؛ چرا؟ چون به طور کلی آقایون تمایل دارن وقتی ازشون سوالی می‌شه، فورا راه‌حل بدن؛ اما خانم‌ها معمولا این رو نمی‌خوان. بیشتر وقت‌ها سوال کردن یه جور فکر کردن و در عین‌حال برقراری تعامل با فرد مقابله!چگونه با دختری حرف بزنیم

حرف زدن‌های آقایون تقریبا در بیشتر وقت‌ها معطوف به هدفه! یعنی به خاطر هدفی که دارن، صحبت می‌کنن؛ اما برعکس، خانم‌ها به خاطر خود حرف زدنه که با دیگران صحبت می‌کنن. به همین دلیل، هر جمله‌ای که می‌گن، می‌تونه شروعی باشه برای صحبت جدید. اگه آقایون این نکته رو بدونند، خیلی راحت‌تر می‌تونن گفت‌وگوشون رو با خانم‌ها ادامه بدن. 

خانم‌ها به دلیل اینکه باید برای مادر شدن آماده بشن، نسبت به آقایون نگاه تیزبینانه‌تری در مورد زبان بدن دارند؛ پس خیلی خوب علائم کمبود اعتماد به نفس و اضطراب رو متوجه می‌شن. از اونجایی که قدرتمندی یکی از ملاک‌های جذابیته، بهتره تلاشتون رو بکنید تا این نشانه‌ها را در هنگام گفت‌وگو نداشته باشید؛ مثلا صحبت کردن با تن صدای بلند (البته نه خیلی)، یکی از فاکتورهای اعتماد به نفسه. 

یکی دیگه از نشانه‌های اضطراب و عدم اعتماد به نفس، تند تند صحبت کردنه. اگه زمانی که با خانم‌ها صحبت می‌کنید، تند تند حرف بزنید، به فرد مقابل این نشونه رو می‌دید که شما خیلی از حرف‌هایی که می‌زنید مطمئن نیستید و به علاوه، به شدت مضطربید. شما می‌تونید آرام و شمرده حرف زدن رو تمرین کنید و در اون ماهر بشید.

گاهی وقت‌ها آدم‌ها برای اینکه فرصت بخرند و به حرف بعدیشون فکر کنند از آواهایی مثل: “آآآآآ”، “ااام” و … استفاده می‌کنند. تکرار زیاد این آواها در میون صحبت کردن، نشون از این داره که یا شما مضطربید یا حواستون به گفت و گو نیست، چون دائم مجبورید به خودتون یادآوری کنید که چی بگید. حالا دلیلش هر چی که باشه، یه جور مانع ارتباطیه.

برای شروع ارتباط، بهتره که هدایت بحث رو به دخترها بدید؛ چون اولا دخترها معمولا عاشق حرف زدن هستند و این کار باعث می‌شه که احساس کنند شما چه شنونده خوبی هستید! دوما، شما اینطوری اضطرابتون از گفت‌وگو می‌ریزه و می‌تونید برای دفعات بعدی خودتون رو آماده کنید.

 

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

9 بازدید

14 بازدید

23 بازدید

33 بازدید

60 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 


Jump to navigation

برای دوست شدن با یك دختر یا اصطلاحا مخ زدن آن باید چند مرحله خیلی راحت را طی نمایید كه من این مراحل را به ترتیب در پایین آورده ام.البته این رو بگم كه نوشته های این پست برای كسایی هستش كه عاشق دختری شده اند و در این بلاگ جایی برای هوس بازان نیست.همچنین پیشنهاد میكنم تا وقتی واقعا عاشق یك دختر نشده اید به دوستی باهاش فكر نكنید

عاشقانه
.
اولین قدم برای دوستی
قبل از آنكه به دختر مورد علاقتان پیشنهادی دهید بهتر است جوابش را در قبال پیشنهادتان بدانید.یعنی مطمئن شوید جواب دلخواهتان را به شما می دهد.باید بدانید با كسی دوست نیست.شرایط دوستی با پسری را دارد؟ و مواردی دیگر كه سعی كردیم به بهترین شكل دسته بندی كنیم

خودتان را به او نشان دهید
قبل از پیشنهاد به او بفهمانید كه دوسش دارید.اعتماد به نفس داشته باشید، هر باری كه اون رو می بینید خودتون رو بهش نشون بدید.نگاش كنید و بذارید بفهمه كه متوجه اش هستید (البته نه طوری كه ناراحت بشه). معمولا دختر ها وقتی یه پسر رو در روز چند بار میبیند، در مورد اون پسر فكر میكنند.( بهتر است در این مواقع در نهایت شیك پوشی بر سر ببرید و یك پسر با شخصیت باشید و متفكر باشید
) .
خدا را فراموش نكنید
حالا كه شما واقعا عاشق شده اید فكر كنم بهترین كمك كننده به شما خدای مهربون باشه.ازش بخواین كمكتون كنه، بهش ایمان داشته باشید
.
بنده به شخصه وقتی عاشق شدم خیلی از خدا خواستم كمكم كنه تا به عشقم برسم و خدای مهربونم لطف كرد و همه چیز رو راست و ریست كرد ولی به دلیل پاره ای از مشكلات من و عشقم هنوز به هم نرسیدیم (ان شا الله كه بزودی میرسیم) یادتون نره برای خدا رسوندن دو نفر بهم كاری نداره
.
بهترین محل و موقعیت برای پیشنهاد
سعی كنید بهترین مكان را برای پیشنهاد دادن انتخاب كنید تا دختر مورد علاقتان در تنگای مكانی جواب عجولانه به شما ندهد.این مكان باید قابلیت حداقل چند ثانیه فكر كردن رو به او بده و از اونجا كه شما از قبل بهش فهموندین كه دوسش دارید،آنها را در ذهنش مرور كند. در این محل نه شما و نه او نباید هیچ اصطرسی داشته باشید
.
در این مكان بهتره شما تنها باشید و واسطه ای نگیرید (چون در این مواقع شما پسر دست و پا چلفتی به نظر میایید و دخترها از این پسر ها خوششان نمی آید). و همچنین بهتره طرف مقابل هم تنها و یا حداقل با یكی از دوستانش باشد
.
باید و نباید ها در هنگام دوستی
یادتان نرود شما باید جلو بروید و سر صحبت را باز كنید.اعتماد به نفس داشته باشید و همه چیز را عادی جلوه دهید.مودب باشید و با احترام و شمرده حرف بزنید.خود را هرگز از او برتر ندانید
.
عاشق طرفتان باشید و این را با حرف زدنتان ثابت كنید.دروغ نگویید زیرا تمام بدبختی ها از دروغ شروع می شود
.
فاصلتون رو حفظ كنید و زیاد بهش نزدیك نشید یادتان نرود او در حال حاضر هیچ نسبتی با شما ندارد
.
پیشنهادتون رو مطرح كنید ( تمایلتان به دوستی
)
بعد اینكه موارد بالا رو به خوبی پشت سر گذاشتید و دختر مورد علاقتان هم میدونه كه چقدر شما دوسش دارید و شما هم مطمئنید جوابش جواب دلخواه شماست دیگه باید دست بكار بشید
.
اینكه چگونه تمایل خودتون برای دوستی رو بهش بگین خیلی مهمه. در این مواقع شما باید نسبت به شناختی كه از طرفتون دارید حرف بزنید
.
بهتره جمله و راه متفاوت را بكار ببرید و جملتان كلیشه ای نباشد.( زیرا دختران معمولا در روز چند باری از این جملات را می شنوند، یا نسبت به این جمله حساسیت دارن و یا بدون اعتنا میگذرند
) .
جملات پایین می تونه كمكتون كنه
:
در تمام موارد پایین شما باید موارد بهترین مكان و باید و نباید در هنگام پیشنهاد كه در بالا قید شده را رعایت كنید.به جلو بروید و خیلی مودبانه سر صحبت را باز كنید
دختر مورد علاقتان در خیابان و یا فروشگاه میبینید: می تونید این طوری بگید
:
راستش الان چند وقته كه می خوام یه چیزی به شما بگم ولی نمی دونم چطوری… .من از شما خوشم اومده… دوستون دارم.با من دوست میشید؟
و یا بسته به مكان و شخصیت طرفتون می تونید این طوری بگید
:
راستش الان چند وقته كه می خوام یه چیزی بهتون بگم ولی نمی دونم چطوری…. فكر نكنم اینجا جای مناسبی باشه، اگه میشه یه جای مناسب تر بریم.من یه كافی شاپ خوب سراغ دارم
..
اگه به فكر فرو رفت و یا گفت نمیشه، سریع بگویید: تنها 10 دقیقه وقتون رو بیشتر نمی گیرم. اجازه بدید حرفای دلم رو بزنم. در این 10 دقیقه ثابت كنید كه عاشقش هستید
.
دختر مورد علاقتان همسایه یا اقوامی كه می شناسید باشد: می توانید اینگونه بگویید
:
ببخشید «اسم كوچك دختر» خانوم… .راستش الان چند وقته تو دلم یه چیزی هست كه می خوام بهتون بگم ولی روم نمیشه… . من از شما خیلی خوشم میاد یعنی دوستون دارم. با من دوست میشید؟
اگه سكوت كرد و یا به فكر فرو رفت و یا سریع جواب منفی داد. خیلی سریع بگوید : خواهشا روش فكر كنید منتظر جوابتون می مونم
.
دختر مورد علاقتان هم كلاسی و یا هم دانشگاهیتان باشد: می توانید اینگونه بگویید
:
ببخشید خانوم « فامیلی دختر » …. راستش نمی دونم چطوری بگم… (چون شما با رفتارتون از قبل بهش ثابت كرده اید كه دوسش دارید او در این لحظه دو زاریش می افتد و به حرف شما بیشتر توجه می كند. رومانتیك تر حرف بزنید
)
ادامه بدید: شاید خودتون هم فهمیده باشید.من از شما خوشم اومده، دوستون دارم. با من دوست میشید؟
و یا : انگاری شما رو خدا بهم نشون داده . بعد اولین دیدنتون یه جور خاصی شدم. چند وقته دلم پیشتون گیره. باهام دوست میشید؟
پیشنهاد میكنم چكیده از هر كدوم البته با توجه به موقعیت خودتون رو انتخاب كنید و یا بهتره خودتون یكمی خلاقیت بخرج بدید و جملات رو متناسب با حال خودتون تغییر بدیدن. امیدوارم موفق بشید
.
اگر جواب رد شنیدید
شما یك عاشق واقعی هستید و نباید به همین زودی ها جا بزنید. شاید او بخواهد شما را آزمایش كند كه چگونه آدمی هستید. بعد مدتی دوباره به سراغش بروید و برایش واضح تر توضیح دهید
.
آنچه در دلتان هست را بطور صمیمی تر از دفعه اول بیان كنید. امیدتان به خدا باشد
.
پا فشاری شما نشانه علاقه شما به طرفتان است پس نباید این پا فشاری موجب ناراحتی او شود كه این یعنی عدم علاقه شما به او.

اخبار داغ 

چگونه با دختری حرف بزنیم

فاکینگ دای

جدا یکم آدم تامل کنه میبینه ملت دنبال چه چیزای پخین :/ فک کن اکانت بسازه محض اینکه کامنت بده و مشورت بگیره :/

اون زیر چه خبره 😂😂😂

:/

من لذت میبرم این کامنتارا میبینم 😂😂😂😐

چگونه کصلیس شویم
داداش برو سر اصل مطلب بچه ها میخان بکنن

هرکی بعد از من کامنت بزاره کونیه :))

یا قورآن مجید
چه بازدیدی😐😐😐

سلام
دی ماه تون مبارک
من به سگ بیشتر از همه علاقه دارم
آیا مشکلی دارم؟

درود بر نویسنده

چرت و پرت

ای جان ملت غیور

کامنتا رو ببین لنتی😂😂

تا بماند یادگاری

صابون رو بردار تو حموم گریه کن

همشنونم آخرین حضور مساویه با تاریخ عضویت

کامنتا میبینم یه جوری میشم سری عضو شدن

آقایون داداشا جمع کنید خودتونو باووا😆

اگر برای صحبت کردن با یک دختر، منتظر آماده شدن خود یا فرا رسیدن یک زمان عالی بمانید، احتمالا باید ماه ها صبر کنید! اگر از یک دختر خوشتان می آید، باید همین حالا حرف زدن با رو را آغاز کنید. اما چگونه با یک دختر شروع به صحبت کنیم؟ قبول داریم که مثل یک کابوس به نظر می رسد. ممکن است زبان تان نچرخد و نتوانید خوب حرف بزنید. حتی ممکن است چند جمله بگویید و دیگر بحث مشترکی برای ادامه صحبت نداشته باشید. ممکن است آن قدر خراب کاری کنید که در انتها پیش خود بگویید کاش اصلا سر صحبت را باز نمی کردم! اگر نمی خواهید این اتفاقات برای شما بیافتد، در ادامه این مقاله با ما همراه شوید.

برای شروع صحبت با یک دختر، باید حرف هایی که در ابتدا به او می گویید، مثلا نحوه سلام و احوال پرسی یا معرفی خودتان، را آماده کنید. سپس باید از او سوالاتی پرسیده و محوریت صحبت را روی او قرار دهید. با دختر مورد نظرتان ارتباط چشمی برقرار کرده و به او بفهمانید که می تواند روابط خود را با شما گسترش دهد. مودب باشید و لبخند بزنید و سعی کنید در اولین ارتباط خود، خوب ظاهر شوید. در ادامه با تمام این مبحث آشنا خواهید شد.

چند ایده در ذهن داشته باشید که بتوانید صحبت خود را پیرامون آن ها انجام دهید. شاید بخواهید در مورد یک اخبار داغ، موسیقی، یا سینما حرف بزنید. شاید هم بخواهید در مورد ورزش یا غذای مورد علاقه خود صحبت کنید. به هر حال باید چند موضوع یا چند سوال را آماده کنید تا صحبت شما ادامه پیدا کند. با این روش، هر زمان که احساس کنید صحبت شما رو به سکوت می رود، می توانید یک موضوع جدید را پیش کشیده و بحث را نجات دهید.

موضوعات آماده شده را بر مبنای شناخت خود از آن دختر طراحی کنید. مثلا اگر می دانید که او یک گربه دارد، در مورد گربه ها سوال کنید. اگر به یک دانشگاه می روید، می توانید در مورد رشته و سال ورود او سوال کنید.

زمان صحبت کردن با دختر مورد نظرتان را از قبل، برنامه ریزی کنید. مثلا ممکن است بخواهید بعد از کلاس یا بعد از دانشگاه با او صحبت کنید. یا مثلا ممکن است در هنگام ناهار خوردن با او شروع به صحبت نمایید. اگر خارج از دانشگاه هم یکدیگر را می بینید، شاید ترجیح دهید که شروع صحبت را به آن زمان موکول کنید. به هر حال باید زمانی را انتخاب کنید که او در آرامش بوده و عجله نداشته باشد. خودتان هم باید در آن زمان ظاهری با اعتماد به نفس داشته و وقت لازم برای صحبت کردن را در اختیار داشته باشید.چگونه با دختری حرف بزنیم

اگر در زمان مورد نظرتان احساس کردید که او برای انجام دادن کاری عجله دارد، وقت دیگری را انتخاب کنید. باید زمانی برای شروع صحبت جلو بروید که مطمئن باشید او هم وقت لازم را دارد.

اگر احساس اضطراب به شما دست داده است، کمی به خودتان زمان بدهید تا آرامش خود را بدست آورید. به نشانه های اضطراب در خودتان توجه کنید: توی دل تان خالی شده؟ گلوی تان خشک شده؟ صدای تان می لرزد؟ اگر این حالت ها را در خود احساس کردید، باید اضطراب را از بدن تان دور کنید. می توانید کمی قدم بزنید و نفس عمیق بکشید. روش های سالم بازگرداندن آرامش به بدن خود را پیدا کنید.

نفس های آرام و عمیق بکشید تا اضطراب از شما دور شود. هوا را به مدت ۴ ثانیه از بینی خود به داخل بکشید، ۱ تا ۲ ثانیه آن را نگه دارید، و سپس به مدت ۴ ثانیه آن را از دهان خود خارج کنید. ۶ تا ۸ مرتبه به این شکل نفس بکشید تا احساس آرامش به شما بازگردد.

اگر تا کنون با او صحبت نکرده اید، حتما ابتدا خودتان را معرفی کنید. در هنگام معرفی، ابتدا نام خود را بگویید و سپس نام او را بپرسید. با او ارتباط چشمی بر قرار کنید، و تا جای ممکن، رو در روی او باشید. در صورت امکان (مثلا در مهمانی های خانوادگی و …) با او دست بدهید. صحبت را با یک جمله ساده شروع کنید. مثلا (در مهمانی تولد سارا) بگویید: “سلام. من اشکانم. پسر خاله سارا. اسم شما چیه؟”

وقتی اسمش را به شما گفت، آن را دوباره تکرار کنید. مثلا بگویید: “فکر کنم اولین باره همدیگرو می بینیم شیوا. ماه پیش، مهمونی سارا نیومده بودی؟”

لازم نیست همیشه برای شروع صحبت کردن برنامه از پیش تعیین شده ای داشته باشید، اما بد نیست کمی هم آماده باشید. جمله آماده شده شما می تواند یک سوال ساده مانند “حالت چطوره؟” یا “همه چی خوبه؟” بوده و پس از آن، صحبت را پیش ببرید. اگر موضوع مشترکی میان شما وجود دارد، از همان برای شروع صحبت استفاده کنید. این موضوع مشترک ممکن است موسسه خیریه ای که هر دو در آن فعالیت می کنید، و یا موسیقی مورد علاقه هر دو نفر شما باشد. اگر کلاس مشترکی دارید می توانید بگویید: “برای امتحان آخر هفته خوندی؟” و یا اگر هر دو طرفدار یک تیم ورزشی هستید، می توانید بگویید: “دیشب بازی رو دیدی؟”.

شروع کردن یک رابطه جدید برای بسیاری از افراد، کاری سخت و دلهره آور است. به این موضوع توجه داشته باشید که ممکن است دختری که قصد صحبت با او را دارید نیز به اندازه شما مضطرب باشد. پس بهتر است در هنگام شروع صحبت با هر دختری، اعتماد به نفس خود را حفظ کنید. لازم نیست برای جلب نظر او تلاش زیادی به خرج دهید، زیرا این کار موجب کم اعتماد به نفس به نظر رسیدن شما در نگاه او می شود.

یک موضوع خوب را برای صحبت کردن انتخاب کرده و راحت و سرزنده باشید.

در حین صحبت کردن، با دختر مقابل خود مهربان و مودب باشید. اگر چیزی گفت که شما آن را به خود گرفتید، هرگز عکس العمل بدی نشان ندهید؛ بلکه موضوع صحبت را عوض کرده و کمی طنز و شوخی به آن اضافه کنید.

در هنگام صحبت کردن با دختر مورد نظر خود، مخصوصا در اولین صحبت، از مطرح کردن موضوعات سنگین یا منفی خودداری کنید. همچنین از موضوعات مستعد تنش مانند سیاست و دین نیز اجتناب نمایید. البته در آینده، یعنی زمانی که رابطه شما با آن دختر شکل گرفت و صحبت های زیادی با او انجام دادید، می توانید به سراغ این موضوعات هم بروید. اما در آن زمان نیز باید محتاط بوده و به نظرات طرف مقابل خود احترام بگذارید.

اولین صحبت خود را پیرامون موضوعات سبک، راحت و بامزه پیش ببرید و از هر فرصتی برای خنداندن دختر مقابل تان استفاده کنید.
از فرصت استفاده کرده و سوال هایی در مورد خود او بپرسید، و سپس به اظهار نظرهای او ابراز توجه کنید. اگر او یک بحث منفی را آغاز کرد، به صورت نامحسوس موضوع بحث را عوض کنید.

لبخند زدن یک روش بسیار راحت برای دوست داشتنی و دلنشین بودن است. لبخند زدن نشان می دهد که شما رفتاری دوستانه و صمیمی دارید. به همین دلیل است که اغلب افراد در کنار کسانی که لبخند می زنند، احساس امنیت کرده و موضع نمی گیرند. البته این موضوع در هنگام اولین صحبت اهمیت دو چندان پیدا می کند.

در لبخند زدن هم افراط نکنید، چون مصنوعی به نظر خواهد رسید. فقط در زمان مناسب لبخند بزنید، مثلا هنگامی که به سمت او می روید تا صحبت را شروع کنید، هنگامی که چیز با مزه ای می گوید، و هنگامی که می خواهید نسبت به موضوعی ابراز علاقه و توجه کنید.

 

روی آداب معاشرت خود کار کنید. برای مثال، وسط حرف دختر مقابل تان نپرید و سعی نکنید که به بحث مسلط شوید. هرگز از کلمات خشن یا رکیک استفاده نکنید. حواس خود را بر صحبت ها متمرکز کنید، حتی اگر تلفن تان زنگ زد یا پیغامی برای تان آمد. از شوخی های جهت دار و موضوعات توهین آمیز خودداری کنید تا صحبت تان خوب و دلنشین پیش برود.

به طور کلی، از موضوعات بحث برانگیز و ناراحت کننده مانند عقاید سیاسی، جزئیات بیماری، داستان مردن حیوان خانگی، وزن طرف مقابل، مشکلات مالی و … خودداری کنید.

با پرسیدن سوالاتی با پاسخ باز، او را در بحث درگیر کنید. از پرسیدن سوالاتی که می توان آن ها را با “بله” و “نه” پاسخ داد اجتناب کنید، زیرا باعث زود پایان یافتن صحبت خواهد شد. در عوض می توانید نظر دختر مقابل تان را در مورد یک موضوع بپرسید. اگر به سوال شما به صورت سرسری پاسخ داد، یک سوال دیگر مطرح کنید.

مثلا به جای اینکه بپرسید “میری سر کلاس؟”، بپرسید “چه کلاسی داری؟” و سپس بپرسید “استادتون خوبه؟”

شاید بخواهید کلی از خود تعریف کرده و چیزهای خوبی در مورد خودتان بگویید، اما این کار را نکنید! در عوض، با گوش دادن به حرف های دختر مقابل خود، توجه خود را نسبت به او نمایش دهید. همچنین با پرسیدن سوالاتی در مورد گفته های او، ثابت کنید که واقعا به حرف هایش گوش می دهید. توجه خود را بر او متمرکز کرده و نگذارید اتفاقات اطراف تان، حواس شما را پرت کند. نه تنها به حرف هایش توجه داشته باشید، بلکه به نحوه صحبت کردن او نیز دقت کنید.

به لحن صحبت، میزان توجه و میزان تعامل دختر مقابل تان در صحبت توجه داشته باشید.

از او سوال کنید، وقتی چیز بامزه ای می گوید بخندید، و خود را کاملا با صحبت های او درگیر کنید. اگر مدام در مورد خود صحبت کنید، حوصله دختر مقابل تان سر خواهد رفت. مهم ترین کاری که می توانید در هنگام صحبت کردن با یک دختر انجام دهید این است که بر گوش دادن به حرف های او و فهمیدن صحیح آن ها تمرکز کنید.

البته این موضوع به آن معنی نیست که وقتی در مورد شما سوالی می پرسد، از پاسخ دادن طفره بروید و سوال او را نادیده بگیرید. با او در تعامل باشید، اما بیشتر تمرکز خود را بر علاقه مند نشان دادن خود به حرف های او متمرکز کنید.
به جای پافشاری بر گفتن برخی موارد، اجازه بدهید خود او از شما سوال کند. مثلا اگر تمایل دارید در مورد ورزش مورد علاقه تان چیزی بگویید، اول اجازه دهید که خود او سوالی در این رابطه مطرح کند. مثلا اگر پرسید “تفریح مورد علاقه ات چیه؟” می توانید بگویید “واترپولو کار می کنم. راستش کاپیتان تیم واترپولوی استان تهرانم”.

اگر یک دختر احساس کند که در حال پز دادن و به رخ کشیدن چیزهایی که دارید یا کارهای انجام شده توسط خود هستید، خیلی سریع از شما زده خواهد شد. همچنین پز دادن می تواند نشانه عدم اعتماد به نفس ذهنی شما و تمایل تان به تحسین شدن و مورد تایید قرار گرفتن توسط دیگران باشد. پز دادن به این معنی است که می خواهید با استفاده از چیزهایی که دارید، یا کارهایی که انجام داده اید، خود واقعی تان را مخفی کنید.

برای درک بهتر این مطلب، اتومبیل دست دومی را در نظر بگیرید که اتاقی تمیز و بدنه ای براق و پولیش خورده دارد. اما آیا ظاهر جذاب ماشین به این معنا است که موتور آن نیز سالم بوده و رانندگی نرمی دارد؟ قطعا نه. شاید حتی این ظاهر سازی شما را در خرید آن اتومبیل به شک بیاندازد! قطعا شما اتومبیلی را ترجیح می دهید که علاوه بر ظاهر، باطنی سالم و خوب هم داشته باشد. در مورد روابط هم همین موضوع صدق می کند. پس اگر به دنبال ایجاد رابطه با یک دختر هستید، به جای ظاهر سازی و خودنمایی، فروتن بوده و همه چیز را در عمل نشان دهید.

گرچه باید به صحبت های دختر مقابل خود علاقه نشان داده و مرتبا از او سوال بپرسید، اما باید به سوالات او نیز جواب های کامل و خوبی بدهید. سعی کنید صحبت را ۵۰/۵۰ پیش ببرید تا هر دوی شما تقریبا به مقدار مساوی صحبت کرده و به صحبت های طرف مقابل گوش دهید.

اگر احساس کردید در حال پر حرفی هستید، از او یک سوال بپرسید. مثلا بگویید: “خودت چه ورزشی و دوست داری؟” یا “تو مسافرت کجا رفتی؟”

میزان علاقه خود به صحبت های او را نه تنها به شکل کلامی، بلکه با زبان بدن خود نیز به نمایش بگذارید. برای مثال، در هنگام صحبت کردن دست به سینه نباشید و پاهایتان را روی هم نیاندازید. از زبان بدنی باز برای نمایش باز بودن نگرش و پذیرا بودن خود استفاده کنید. فاصله خود را با او تنظیم کنید؛ نه آن قدر نزدیک بایستید که فضای خصوصی او نقض شود، و نه آن قدر دور بایستید که صدای تان به سختی به هم برسد.

وقتی دختر مقابل تان در حال صحبت کردن است، کمی رو به جلو متمایل شوید تا توجه خود به حرف های او را نشان دهید.

ارتباط چشمی یکی از بهترین روش های نشان دادن علاقه شما به صحبت های او است. ارتباط چشمی خوب همچنین به معنی اعتماد به نفس و پذیرا بودن شما است. اگر ارتباط چشمی خوبی برقرار نکنید، ممکن است دختر مقابل تان فکر کند که حواس تان به او نیست یا مضطرب هستید.

لازم نیست ارتباط چشمی شما پیوسته و بدون وقفه باشد. اما در طول صحبت باید چندین مرتبه مستقیما در چشمان او نگاه کنید. اغلب افراد، دو سوم زمان صحبت را با ارتباط چشمی مستقیم همراه می کنند. پس شما هم می توانید به همین میزان یا کمی بیشتر ارتباط چشمی برقرار کنید.

به رفتارهای او در هنگام صحبت کردن خود توجه کنید. آیا لبخند می زند یا می خندد؟ آیا از شما سوال می پرسد؟ آیا با شما ارتباط چشمی برقرار می کند. با بررسی این موارد متوجه می شوید که آیا او نیز به صحبت کردن با شما علاقه دارد یا خیر. اگر او نیز از تعامل با شما لذت می برد، صحبت کردن را ادامه دهید. اما اگر فکر می کنید معذب است، نگاهش را برمی گرداند، یا به سوالات شما پاسخ های کوتاه می دهد، شاید باید صحبت را به زمان دیگری موکول کرده و یا ارتباط برقرار کردن با او را فراموش کنید.

توجه داشته باشید که ممکن است او نیز مضطرب باشد. اگر نشانه های خجالت یا اضطراب را در او دیدید، با پرسیدن سوالاتی در مورد او و یا شوخی کردن و سبک کردن فضا، به او احساس آرامش و راحتی بدهید.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.


Email address:

چگونه با دختری حرف بزنیم


چگونه با دختری حرف بزنیم
چگونه با دختری حرف بزنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *