چگونه در خانه چوب پنبه بسازیم

 
helpkade
چگونه در خانه چوب پنبه بسازیم
چگونه در خانه چوب پنبه بسازیم

چوب پنبه ، به شکلی که اکنون شناخته شده است ، همزمان با بطری شیشه ای در قرن هفدهم ظاهر شد. قبل از آن نیز استفاده می شد ، اما در موارد جداگانه. غالباً ظروف را با پارچه یا تکه چوب آب بندی می کردند که منجر به بدتر شدن محتویات و بدتر شدن طعم می شد. چوب پنبه برخلاف چوب زیاد ورم نمی کند و در صورت پردازش صحیح ، طعم و بوی نوشیدنی خراب نمی شود.

درب بطری از نظر شکل و طرح متفاوت است. در طی فرایند تولید ، اجزای خاصی اضافه می شوند که عملکرد محافظتی را بهبود می بخشند و به عنوان برچسب منحصر به فرد برای کیفیت نوشیدنی ها عمل می کنند.

چوب پنبه محکم در گردن ظرف قرار می گیرد ، برای مدت طولانی خواص خود را حفظ می کند و مانند نوشیدنی با کیفیت خوب محصولی با منشا طبیعی است. چوب پنبه ها طولانی و دشوار ساخته می شوند. پوست بلوط چوب پنبه در ابتدا وقتی درخت تقریباً 30 ساله است سلب می شود. این ماده در تولید استفاده نمی شود ، زیرا چوب پنبه های بطری شراب فقط پس از 3 بار برداشتن ساخته می شوند. لایه دوم حدود 10 سال دیگر رشد می کند. فناوری تولید شامل چندین مرحله پی در پی است: خشک کردن شش ماهه ، انتخاب دقیق ، شستشو و تصفیه با محلول ضد عفونی کننده.

درب بطری ها متفاوت است. همه اینها به عوامل زیادی بستگی دارد ، که از آنها هدف و ماده تولید متمایز می شود. متداول ترین انواع ترافیک:

چگونه در خانه چوب پنبه بسازیم

چوب پنبه چوب پنبه ای برای بطری های شراب (که در میان انواع شامپاین ها نیز یافت می شود). بطری های پلاستیکی با نوشابه با درب پلاستیکی بسته می شوند و ظروف با آب معدنی و آبجو با درب فلزی بسته می شوند. در محصولات لاستیکی استفاده می شود. بسیاری از داروها با درب های فویل دار مهر و موم شده اند.

چوب پنبه های مصنوعی مبتنی بر پلی اتیلن با این واقعیت متمایز می شوند که اجازه عبور رطوبت را نمی دهند و به راحتی با یک چوب پنبه خارج می شوند. کیفیت این محصولات می تواند متفاوت باشد ، سیلیکون بهترین در این دسته محسوب می شود. از مزایای پلاگین های شیشه ای سهولت در باز و بسته شدن و ظاهری جالب است. کارشناسان توصیه می کنند از آنها برای شرابی استفاده کنید که برای ذخیره طولانی طراحی نشده است.

درپوش های بطری نیز به صورت میکرو گرانول ، پیچ و از نوع کشیدن موجود است. میکرو گرانولار دارای ساختار همگن ، کشش و انعطاف پذیری بالایی است. فناوری تولید کاملاً جدید است: چسب مواد غذایی و یک ماده مومی با منشا organic آلی (استخراج شده از کل فرآیند تحت فشار زیاد اتفاق می افتد) به گرانولهای پوسته با اندازه بیش از نیم میلی متر اضافه می شوند.

شاخه پیچ هزینه ناچیزی دارد ، خطر ابتلا به بیماری چوب پنبه را از بین می برد ، اما از استحکام کافی برخوردار نیست. ساخته شده از آلیاژهای آلومینیوم و واشر مصنوعی. بطری های دارای چوب پنبه درگ اغلب در فروشگاه های لوازم آرایشی و پیشخوان های روغن زیتون یافت می شوند. تنگی خوب و امکان استفاده مکرر ، دوشاخه را از بقیه متمایز می کند.

چوب پنبه به خوبی جمع می شود و به دلیل این خاصیت می توان آن را به گردن بطری فشار داد ، در آنجا به دلیل خاصیت ارتجاعی محکم به دیواره های رگ فشار می آورد. این امر با اشباع کامل مواد و حرارت دادن با بخار (جوش) حاصل می شود. اگر چوب پنبه خشک شود سفت می شود. در تولید ، از طریق لوله ای به داخل گردن رانده می شود.

به منظور محافظت از مواد از اثر مایعات موجود در بطری ، در دماهای بالا با پارافین تصفیه می شود. چوب پنبه با خنک شدن شروع به سخت شدن می کند ، بنابراین برای بازیابی ساختار الاستیک خود در یک پرس مخصوص ورز داده می شود.

درپوش های بطری ساخته شده از مواد طبیعی راه ایده آل برای مهر و موم زیبایی است. این محصول در برابر دما مقاوم است ، سبک است ، اجازه می دهد مقدار هوای مورد نیاز به خوبی عبور کند و نمی پوسد. چوب پنبه طبیعی طبیعی می تواند حدود 50 سال دوام داشته باشد.

تولید از لحظه برش لایه از درخت آغاز می شود. پوست به مدت یک سال در اتاق های مخصوص نگهداری می شود و پس از آن تحت تأثیر دمای بالا پردازش می شود. سپس آن را به صفحات برش داده و برای مرتب سازی ارسال می کنند. نوارها از صفحات ساخته می شوند و به دنبال آن شاخه های استوانه ای شیار دار وجود دارد. طول استاندارد از 2.5 تا 7 سانتی متر است اعتقاد بر این است که هرچه طول بیشتر باشد ، قیمت نوشیدنی بالاتر است.

مرحله بعدی پردازش ، سنگ زنی استوانه ها برای اطمینان از یک سطح کاملا صاف است. پس از آن ، محصول سفید شده و با موم آغشته می شود. مرحله آخر سوزاندن نام تجاری روی چوب پنبه یا فشار دادن آن برای چاپ است. برای حفظ نوشیدنی غالباً آنیدرید گوگردی به بطری زیر چوب پنبه اضافه می شود.

اغلب می توانید بطری های مربعی شکل با چوب پنبه کشویی پیدا کنید که توسط بسیاری از تولیدکنندگان به منظور ذخیره طولانی و مناسب مایعات مختلف تولید می شود. در بیشتر موارد ، ظروف از شیشه ساخته می شوند. از نظر حجم معمولاً کم ، ایده آل برای نگهداری سس سالاد و روغن زیتون در منزل. بطری های شیشه ای لیتری با چوب پنبه ای از نوع مورد بررسی برای بطری لیموناد ، لیکور ، لیکورر و غیره استفاده می شود. برای ظروف زیبا به سبک “پرنعمت” که گردن آن پهن شده است ، چوب پنبه کششی یک روش عالی برای تازه نگه داشتن ، به عنوان مثال شیر است.

شاخه های یوغ از یک درپوش پلاستیکی ایمنی با کیفیت بالا و یک نگهدارنده سیم فولاد ضد زنگ با روکش کروم تشکیل شده است. این محصولات قابل استفاده مجدد ، نوشیدنی ها را برای مدت طولانی در بطری تازه نگه می دارند.

محصولات یوغ به طور گسترده ای برای آب بندی ظروف مورد استفاده قرار می گیرد ، در حالی که از تنگی و اطمینان بالای بسته اطمینان حاصل می کند. با استفاده از این درب های بطری می توانید از راحتی استفاده و حفظ خواص نوشیدنی اطمینان حاصل کنید. استفاده مجدد از آن باعث صرفه جویی قابل توجهی می شود.

شاخه های کشیدن جایگزین مناسبی برای محصولات با منشا طبیعی هستند. برای شراب ، این نوع به ندرت استفاده می شود ، زیرا ، به گفته متخصصان ، یک بطری شراب زیبایی زیبایی خود را که در طول قرن ها ایجاد شده است ، از دست می دهد. با این حال ، ملاحظات اقتصادی و زیست محیطی در آینده ممکن است مفاهیم کلاسیک گزینه های درب بطری را جابجا کند.

ظروف شیشه ای برخلاف بطری های پلاستیکی برای استفاده مجدد مناسب هستند. به عنوان مثال ، یک بطری شراب زیبا که می توانید شراب خانگی در آن ذخیره کنید ، نه تنها طعم نوشیدنی شما را حفظ می کند ، بلکه در یک میز جشن نیز مناسب تر خواهد بود. خیلی اوقات ، بطری های کارخانه با چوب پنبه بسته می شوند ، که دیگر نمی تواند بسته شود – به طور معمول ، چندین برابر بزرگتر از گردن بطری می شود. حتی اگر چوب پنبه را با چاقو قطع کنید ، بسته شدن محکم اولیه بطری امکان پذیر نیست و چوب پنبه نیز دوام چندانی ندارد. و اگر ما در مورد یک بطری 10 لیتری صحبت می کنیم ، پس هیچ چوب پنبه قدیمی کار نمی کند. در گذشته نه چندان دور مادربزرگ های ما بطری ها را با لپه ذرت می بستند. در حین پیشرفت فنی موافقت کنید که بطری را از این طریق ببندید منسوخ شده و ناخوشایند است. در مقاله ما به شما خواهیم گفت که چگونه با دستان خود یک درپوش بطری 20 لیتری بسازید ، به طوری که زیبا ، راحت و قابل اعتماد باشد.

چنین کار عجیب و مفیدی را می توان به روش های مختلفی انجام داد. در زیر جالب ترین موارد را بررسی خواهیم کرد.

چوب پنبه چگونه ساخته می شود؟ برای ساخت یک درپوش برای بطری ده لیتری ، باید اجزای زیر را از قبل آماده کنید:

مهم! 3 شاخه از یک بسته درزگیر سیلیکونی خارج می شود.

مهم! برای جلوگیری از چسبیدن سیلیکون به میز ، می توانید شیشه را روی سطح آن قرار دهید.

مهم! مقدار سیلیکون با اندازه قطعه کار ما ، یعنی لیوان پلاستیکی مطابقت دارد.

مهم! هنگام ورز دادن سیلیکون ، دستیابی به چنین سازگاری بسیار مهم است تا خمیر خیلی سفت نباشد و تشکیلات شل نداشته باشد. در غیر این صورت ، شاخه تمام شده به شما اجازه عبور هوا می دهد. مخلوط ایده آل برای تولید چوب پنبه باید شبیه پلاستلین باشد و به دست شما نچسبد.

مهم! هرچه مقدار مخلوط نشاسته بیشتر باشد ، چوب پنبه نیز سخت تر خواهد شد.

مهم! برای خلاص شدن از شر هوای اضافی ، سوراخ های کوچک کف شیشه را با سوزن یا سول بزنید.

مهم! استفاده از روتختی فنجانی شکل اصلاً ضروری نیست. اگر انتخاب یک خالی برای بطری مشکلی است ، چوب پنبه را محکم با دست بغلتانید ، قطر آن را با کولیس اندازه بگیرید و بگذارید تا روی سطح صاف خشک شود.

مهم! برای سرعت بخشیدن به فرایند خشک کردن ، پس از 30 دقیقه ، ظرف را در کنار یک سطح گرم قرار دهید یا آن را نزدیک باتری قرار دهید.

مهم! درزگیر سیلیکونی بوی خاصی دارد. برای خلاص شدن از شر آن ، باید چوب پنبه تمام شده را ابتدا در آب داغ ، سپس در آب سرد با اضافه کردن نوشابه برای مدتی قرار دهید ، یا فقط محصول را به هوای تازه خارج کنید.

چوب پنبه الاستیک است و محکم گردن بطری را می بندد. برای یک بطری با نخ 10 لیتری و بطری های دارای نخ مخروطی مناسب است ، بطری های “قزاق” نیز نامیده می شوند.

مهم! برای دوستداران شراب ، باید چوب پنبه ای سوراخ شود تا هوا از بطری خارج شود. برای انجام این کار ، قطر سوراخ باید کمی کوچکتر از تخلیه مورد استفاده شما باشد.

روش بعدی کاملاً طاقت فرسا است و زمان بیشتری برای تولید به روش قبلی نیاز دارد. اما برای آن دسته از صنعتگران که دوست دارند ساز را غر بزنند ، می توانید از این گزینه استفاده کنید.

برای ساخت یک چوب پنبه بطری با استفاده از روشی که بعدا در مورد آن بحث خواهیم کرد ، باید یک ابزار کمکی تهیه کنید ، یعنی:

چگونه در خانه چوب پنبه بسازیم

ترتیب دهی:

مهم! سشوار ساختمانی برای گرم کردن قالب عمل می کند تا در حین پر شدن و حتی توزیع داخل قالب سیلیکون سفت نشود.

مهم! قالب قلع باید همیشه بالای هوای گرم نگه داشته شود.

جایگزینی برای درب بطری می تواند به سرعت و بدون ابزار ساخته شود.

برای اجرای این گزینه چوب پنبه ای ، شما به یک بطری پلاستیکی با درپوش متناسب با قطر گردن بطری نیاز دارید.

توالی ساخت:

مهم! برای تولیدکنندگان شراب ، لازم است یک سوراخ از طریق درب و پایین “چوب پنبه” پلاستیکی ایجاد کنید ، شلنگ را رد کرده و گردن بطری را با شراب ببندید.

از چوب پنبه های شراب قدیمی که متناسب با گردن نیستند می توان برای ایجاد چوب پنبه های خلاقانه جدید استفاده کرد. برای این کار شما به موارد زیر احتیاج دارید:

روش تهیه:

شاخه های خلاقانه شما آماده است!

ساخت درب بطری با دستان خود در خانه به هیچ وجه دشوار نیست. برای انجام این کار ، فقط باید دستورالعمل های توضیح داده شده در این مقاله را دنبال کنید. با کمک آنها می توانید کلاهک هایی با قطرهای مختلف درست کنید تا بطری های بزرگ را ببندید و همچنین کلاه های تزئینی کوچک برای بطری های نوشیدنی های مورد علاقه خود بسازید. همانطور که می بینید بیشتر وسایلی که برای این کار نیاز دارید در هر خانه ای است. از آزمایش تزئین محصولات خود نترسید. در این صورت نه تنها چوب پنبه خواهید داشت ، بطری ها نیز زیبا به نظر می رسند و علاوه بر این به عنوان عناصر تزئینی در اتاق نیز عمل می کنند.

اگر هنوز چوب پنبه شراب دارید ، عجله نکنید که آنها را دور بریزید. شما می توانید چیزهای جالب و غیرمعمولی بسازید که چشمان شما را خوشحال کند و به خانواده کمک کند. علاوه بر این ، شما می توانید یک اثر هنری واقعی از چوب پنبه شراب بسازید.

چوب پنبه های شراب ماده بسیار خوبی برای ساخت کاردستی و موارد مفید هستند. به دلیل بافت و سبکی ، چوب پنبه ها به راحتی به هم چسبیده و به صورت یک کل ترکیب می شوند. اگر چسب با کیفیت بالا را انتخاب کنید ، یک محصول ساخته شده از چوب پنبه شراب برای مدت زمان طولانی به شما خدمت می کند. برای کاردستی می توانید از چوب پنبه شامپاین هم استفاده کنید.

چوب پنبه شراب محدود به شراب دوستان نیست. آنها همچنین در فروشگاه هایی فروخته می شوند که طیف گسترده ای از چوب پنبه ها را در مواد و رنگ های مختلف ارائه می دهند. آنها نسبتاً ارزان هستند – حدود 250 روبل برای 100 چوب پنبه شراب. چوب پنبه شراب را می توانید در شراب سازی نیز خریداری کنید. تولیدکنندگان غالباً آنها را به صورت رایگان هدیه می دهند یا پیشنهاد می دهند که آنها را با قیمت نمادین خریداری کنند.

قبل از ساخت صنایع دستی ، مهم است که آنها را به درستی آماده کنید ، زیرا نه تنها کیفیت محصول حاصل ، بلکه ظاهر نیز به این بستگی دارد. اگر اثری از شراب روی چوب پنبه وجود دارد ، آنها را به مدت 5-8 ساعت با مواد سفید کننده خیس کنید. بعد از آن ، باید اجازه دهید تا چوب پنبه ها خشک شوند ، در غیر این صورت بعداً به هم نمی چسبند یا به یک کل نمی پیوندند.

یک حصیر حمام چوب پنبه شراب می تواند یک چیز غیر قابل تعویض باشد ، زیرا باکتری ها نمی توانند روی پوست چوب پنبه رشد کنند. علاوه بر این ، چوب پنبه شراب رطوبت را جذب نمی کند. در نتیجه می توانید فرشی راحت و سالم تهیه کنید که ساخت آن چندان دشوار نیست.

برای ساخت فرش حمام از چوب پنبه شراب ، ما به مواد زیر نیاز داریم:

هر چوب پنبه شراب را به دو قسمت تقسیم کنید و از دو طرف آن را سنباده بزنید تا از ناهمواری جلوگیری کند. پس از آن ، می توانید مستقیماً به ساخت فرش ادامه دهید. در اینجا چسب به کمک شما می آید ، که باید با آن چوب پنبه ها را به پایه فرش بچسبانید. این کار باید انجام شود ، از لبه ها به مرکز بروید. می توانید چوب پنبه ها را موازی یکدیگر قرار دهید یا آنها را در ترکیب های مختلف قرار دهید ، در نتیجه الگوی اصلی ایجاد کنید. بلافاصله بعد از چسباندن همه شاخه ها ، باید چسب اضافی را از سطح آن جدا کنید و اجازه دهید فرش برای مدت کمی کنار بماند تا شاخه ها کاملاً بچسبند.

پایه قوری تقریباً در هر خانه ای مورد نیاز است ، بنابراین اگر تصمیم بگیرید خودتان آن را درست کنید نمی توانید اشتباه کنید. برای ساختن پایه از چوب پنبه شراب ، ما به مواد زیر نیاز داریم:

ابتدا شاخه ها را به صورت دایره های کوچک برش دهید. هر چوب پنبه را باید به 10-10 برش برش دهید. سپس آنها را به صورت یک الگوی واحد جمع کرده و با نخ و سوزن بهم متصل کنید. اگر می خواهید فرش ظریف و اصیل تری بدست آورید ، می توانید از نخ های رنگی مختلف استفاده کنید.

از چوب پنبه شراب ، می توانید گلدان های مینیاتوری و کاملاً جادار درست کنید که در فضای داخلی شما جا بیفتد. برای ساخت گلدان چوب پنبه ای ، به مواد زیر نیاز داریم:

ابتدا باید قسمتهای بیرون زده شاخه ها را شناسایی کنید. در صورت وجود موارد لازم ، همه موارد غیرضروری را قطع کرده و لبه چوب پنبه شراب را با کاغذ سنباده پردازش کنید. پس از آن ، چسب را برداشته و از آن استفاده کنید تا تمام چوب پنبه ها را به گلدان اطراف محیط خود وصل کنید. می توانید این الگو را خودتان انتخاب کنید ، اما در پایان باید گلدان کاملاً تزئین شده با چوب پنبه شراب را تهیه کنید.

چهره ها می توانند نه تنها به عنوان یک عنصر داخلی مناسب در خانه شما ، بلکه به عنوان هدیه ای برای خانواده و دوستانتان نیز به کار روند. برای ساخت ، می توانید از چوب پنبه های سایه های مختلف استفاده کنید. این مجسمه حجیم تر و جالب تر خواهد شد.

شما می توانید مجسمه های مختلفی از چوب پنبه شراب درست کنید: حیوانات ، صورت انسان ، شکل های هندسی و موارد دیگر. به منظور بدست آوردن شکلی که می خواهید ، می توانید از قیچی یا چاقو استفاده کنید ، یا از کاغذ سنباده برای صیقل دادن لبه های چوب پنبه استفاده کنید. شما می توانید شکل ها را با چسب بچسبانید. برای بستن عناصر می توانید از سوزن و نخ استفاده کنید.

بعضی اوقات می خواهید کمی از اصالت و شخصیت در موارد کاملاً آشنا بیاورید. اگر از دیدن همان آهن ربا های یخچال خسته شده اید ، می توانید از چوب پنبه شراب ، انواع جدید تهیه کنید. برای این منظور ما به مواد زیر نیاز داریم:

چوب پنبه های شراب را به دایره های کوچک به قطر 5-7 میلی متر برش دهید. سپس هر دایره را با چسب به آهن ربا بچسبانید. چسب اضافی را برداشته و آهنربا را به دلخواه تزئین کنید. برای تزئین می توانید از عناصر کمکی (دکمه ها ، مهره ها ، بدلیجات و غیره) استفاده کنید و یا برخی از متن ها را با نشانگر ، خودکار یا خودکار بنویسید.

درباره مقاله “چه کاری می توان با چوب پنبه شراب انجام داد” نظر دهید

برچسب شراب + چوب پنبه شراب. ابتدا یک سینی با چوب پنبه جمع کردم و سپس آن را با گلدوزی در آشپزخانه آویزان کردم ، خوب ، پرندگان MTSA در آلبوم هستند. برچسب های شراب به دلایل مختلف ، گلدوزی همه به تعویق افتاد و به تعویق افتاد. می توانید چوب پنبه ای را در ورق بردارید (احتمالاً …

با چوب پنبه های شراب چه کاری می توانید انجام دهید؟ برچسب شراب + چوب پنبه شراب. اکنون ثبت نام کنید برچسب شراب + چوب پنبه شراب. ابتدا یک سینی با چوب پنبه جمع کردم و سپس آن را با گلدوزی در آشپزخانه آویزان کردم ، خوب ، پرندگان MTSA در آلبوم هستند.

چوب پنبه ماده سمی است. اگر گربه لیس بزند ، ممکن است بد پایان یابد … 1393/05/22 15:51:38 ، شوک فرهنگی. آنها همچنین بطری های شراب چوب پنبه می کنند و قبل از آن بطری هایی با دارو با چنین چوب پنبه هایی وجود داشت. و چرا ما هنوز زنده هستیم …

من کمی نوشیدم ، آن را با یک چوب پنبه ، در دنباله وصل کردم. من می خواستم یک نوشیدنی دیگر در طول روز بنوشم – بله ، همه بنزین بیرون رفت ، من آن را دوست ندارم. شوهر از شهر پاریس برمی گردد و دستورالعمل نگهداری شامپاین را در یک بطری باز از آنجا می آورد. یک قاشق چایخوری را با دسته پایین در گردن بطری قرار دهید.

کرم تارتار. من خواندم که می توانید اسید سیتریک را به جای تارتار اضافه کنید. آنها همچنین می نویسند که شما می توانید آن را در داروخانه خریداری کنید … و از کجا می توانید قرص های بدون نسخه خریداری کنید؟

برچسب شراب + چوب پنبه شراب. لاف زدن! :در باره). استاد ماریا: گلدوزی و سوزن دوزی. دوخت متقاطع ، سوزن دوزی ، الگوهای گلدوزی ایده عالی! من همیشه از دور انداختن چوب پنبه شراب بسیار متاسفم ، فکر می کنم همه آنها بسیار زیبا هستند ، اما اینجا جایی است که می توان آنها را سازگار کرد …

با چوب پنبه های شراب چه کاری می توانید انجام دهید؟ به دلیل بافت و سبکی ، چوب پنبه ها به راحتی به هم چسبیده و به صورت یک کل ترکیب می شوند. از کجا می توان آن را ارزان تر خریداری کرد؟ ما می خواهیم کفپوش لمینت بدون چسب و با کیفیت مناسب مانند Pergo ، Quick Step و چوب پنبه بادوام باشد.

دخترانی که کف چوب پنبه دارند؟ ما قبلاً در خانه در مورد اینكه كفها از كجا ساخته می شوند اختلاف داریم ، من چوب پنبه می خواهم ، گرم است ، شوهرم اطمینان می دهد كه اگر قیچی به پایین بیفتد ، داخل آن می چسبند و حفره ای ایجاد می شود ، این عملی نیست (فرزند ما 2 ساله است) ، اما ما یک آتوپیک وحشتناک داریم …

آنها با پلاگین های گلو چه می کنند؟ من از سماشکو گوش و حلق و بینی را به کودک زنگ زدم ، او گفت – یک پلاگین بزرگ روی لوزه ، خواستار شستشو شد و چه کاری با آن انجام داد ، او به وضوح توضیح نداد. کودک نمی داند چگونه گلو را بشویید. شاید تنتور گل همیشه بهار را با آب رقیق کنید و خودتان امتحان کنید …

قفل هوا در منبع تغذیه. آیا کسی می داند چگونه آن را برطرف کند؟ از طریق فیلتر به شیرهای آب و مخزن آبگرمکن می رود ، از آنجا سیم کشی در طول قفل هوا در منبع تغذیه نیز وجود دارد. یک حصیر حمام چوب پنبه شراب مانند یک چوب پنبه می تواند به یک چیز غیر قابل تعویض تبدیل شود …

آیا می توان قدم به قدم پیش برد؟ و چگونه می توان از تنظیمات احتمالی در طول مسیر جلوگیری کرد؟ نمی دانم چرا دوشاخه دیواری توصیه نمی شود؟ فشرده سازی هوا از ریل حوله گرم شده. اگر فرم از نوع M یا L باشد ، به هیچ وجه نمی تواند قفل هوا وجود داشته باشد ، یا همسایگان مربا ندارند …

قفل هوا در منبع تغذیه. یک حصیر حمام چوب پنبه شراب می تواند یک چیز غیر قابل تعویض باشد ، زیرا باکتری ها نمی توانند روی پوست چوب پنبه رشد کنند. کجا و چه نوع چوب پنبه ای پیدا کنید ، نشسته باشد تا با آب از زیر آن بلند نشود؟ کف چوب پنبه در حمام.

با چوب پنبه های شراب چه کاری می توانید انجام دهید؟ پایه قوری. گلدان. مجسمه های تزئینی. آهن ربا یخچال. اگر هنوز چوب پنبه شراب دارید ، عجله نکنید که آنها را دور بریزید. شما می توانید چیزهای جالب و غیرمعمولی بسازید که چشم شما را به وجد بیاورد و …

چوب پنبه کوزوسی -؟ این چیست و از کجا آمده است؟ کودک در مادلینا سمت راست پیدا شد. آنها فقط می توانند گلو را غرغره کنند ، فقط قرص ها برای مدت طولانی و خسته کننده حل می شوند. آنها با پلاگین های گلو چه می کنند؟ او گفت: من گوش و حلق و بینی از Semashko به کودک گفتم ، او می گوید – یک پلاگین بزرگ …

ما می خواهیم چوب پنبه ای را در دو اتاق قرار دهیم ، حدود 30 متر می خریم. Cork-Service در صورت خرید حجم خوب ، لیست قیمت عمده ای را برای من ارسال کرد. علاقه مند به قیمت و طیف گسترده ای. کارهایی که با چوب پنبه شراب انجام می شود.

کارهایی که با چوب پنبه شراب انجام می شود. به دلیل بافت و سبکی ، چوب پنبه ها به راحتی به هم چسبانده می شوند و به یک کل واحد متصل می شوند. چه چیزی از پشم باقیمانده درست کنید: تزئین خانه با شکوه. بیایید با هم چوب پنبه ای برای کف بخریم.

تلاش برای بیرون کشیدن چوب پنبه توسط بقیه چوب پنبه باعث از بین رفتن تقریباً کامل این چوب پنبه شد:

ما کمپوت می پزیم ، شارلوت می پزیم … من همچنین از آنها چیز بسیار خوشمزه ای درست کردم (دستور آخر) نکته اصلی این است که آنها را به صورت یخ زده برش دهیم و در این حالت شروع به پخت و پز کنیم – در غیر این صورت زشت می شوند. من اینجا از آنها چه ساخته ام: شوهرم رفت و برای او التماس کرد که کیک بخورد …

چوب پنبه به شکلی ظاهر شد که اخیراً فقط در قرن هفدهم میلادی آن را می شناسیم ، همراه با ظاهر یک بطری شیشه ای در استفاده انبوه. قبل از آن ، چوب پنبه نیز استفاده می شد ، اما نه در چنین مقادیری. آنها ترجیح دادند که ظروف را با پارچه و تکه چوب مسدود کنند ، که با گذشت زمان طعم غیرمعمولی به محتوای آن می بخشد یا حتی آن را خراب می کند. چوب پنبه به اندازه چوب متورم نمی شود و اگر به درستی پردازش شود ، طعم شراب یا کنیاک را که مهم است ، خراب نمی کند.

چوب پنبه از پوست بلوط چوب پنبه تهیه شده است که فقط در چند کشور در اروپا و سواحل مدیترانه در پرتغال ، اسپانیا ، فرانسه ، ایتالیا ، مراکش ، تونس و الجزایر رشد می کند. در کشورهای دیگر بلوط چوب پنبه عملاً رشد نمی کند. بیشترین محصول پوست چوب پنبه را می توان از مزارع پرتغالی بدست آورد.

اولین باری که پوست بلوط از بین می رود بعد از 20-25 سالگی است. برای ده سال آینده ، باید بهبود یابد. علاوه بر این ، پوست فقط در یک فصل خاص قابل جدا شدن است ، زمانی که عملاً خودش را لایه برداری می کند. در بقیه زمان درخت ممکن است آسیب ببیند. پوست پوست به یک باره از بین نمی رود ، اما در مناطق خاصی از بین می رود ، بنابراین از کنار درختان نیمه برهنه به نظر می رسند. از پوست جدا شده از یک بلوط می توانید هزار چوب پنبه بگیرید. پوست برداشته شده از یک درخت 150 ساله دارای بالاترین کیفیت است. بلوط که بیش از 200 سال سن دارد شروع به درد می کند و دیگر پوست با کیفیت بالا نمی دهد. ریشه کن شده و درخت جدیدی در جای خالی کاشته می شود.

درختان بلوط چوب پنبه ای که تنها درخت در جهان است که پوست کاملاً احیا شده دارد مشخص شده است که می تواند زمان برداشت را بشناسد. به عنوان مثال ، عدد 7 به این معنی است که آخرین بار پوست این درخت در سال 2007 برداشته شده است.

پوست برش مرتب شده است. درجه اول به کارخانه ای ارسال می شود که در آن چوب پنبه برای شراب های پرنعمت و کنیاک درست می شود و بدتر از آن به کارخانه تولید عایق ساختمان و جاذب های صدا می رود.

پوست بلوط چوب پنبه در انبوه های زیادی درست در قلمرو گیاه ریخته می شود. قبل از استفاده از چوب پنبه ، آن را برای چند ماه در هوای آزاد نگه دارید.

اول از همه ، ماده اولیه تحت عملیات حرارتی قرار می گیرد. چوب پنبه در یک دیگ بزرگ جوشانده می شود ، و در عین حال انواع اشکالات عنکبوت که موفق به شروع آن شده اند از بین می روند.

سپس پوست را به صورت نواری برش داده و پس از آن دوباره مرتب شده ، شسته ، ضد عفونی کرده و مجدداً در آب خیس می کنند.

چوب پنبه ها از این جاهای خالی بریده می شوند و تراشه های چوب پنبه ای که به آنها یک چسب اضافه می شود ، زیر فشار قرار می گیرد.

چوب پنبه های رد شده با گرد و غبار چوب پنبه پوشانده شده اند ، آنها برای شرابهای دسته متوسط u200bu200bاستفاده می شوند. و ساده ترین و متداولترین چوب پنبه ها ، از جمله انواع شامپاین ، از تراشه های چوب پنبه ساخته شده اند که قطعات آن با چسب مخصوص به یکدیگر چسبانده می شوند. این چوب پنبه های چسب خورده نیز در بطری های شراب با قیمت متوسط u200bu200bو کم وجود دارد که برای فروش سریع و نگهداری کوتاه طراحی شده اند.

از بقیه زباله ها مواد تکمیلی مختلفی ساخته می شود. شما نمی توانید بدون هدفون و ماسک تنفسی وارد کارگاهی شوید که چوب پنبه از قبل بسته بندی شده از آن خارج می شود – اینجا بسیار پر سر و صدا و گرد و غبار است. بعد از خنک شدن ، آنها برای پردازش بیشتر ارسال می شوند – آنها را به صفحات استاندارد برش می دهند.

اگر اتاقی را با چنین موادی بچسبانید ، حتی می توانید روی سر خود راه بروید – همسایگان هنوز چیزی نمی شنوند. سازندگان چوب پنبه را نیز دوست دارند زیرا بر خلاف پانل های پلاستیکی ، در صورت آتش سوزی گازهای سمی منتشر نمی کند.

در مورد چوب پنبه های بطری ، کیفیت آن قبلاً به صورت دستی بررسی شده بود. از آنجا که صفحات پوست چوب پنبه دارای اندازه و ضخامت های مختلف هستند ، اعتماد همه عملیات توسط دستگاه های اتوماتیک انجام نمی شود. کارگری که مستقیماً در برش زدن چوب پنبه ها نقش داشت ، روزانه حدود ده هزار بار پایش را روی پدال دستگاه فشار می داد. اکنون ، در کارخانه های مدرن ، الکترونیک به طور کامل کل فرآیند را کنترل می کند.

چوب پنبه های تمام شده با دقت طبقه بندی می شوند. این کار توسط دستگاه خاصی انجام می شود. سطح چوب پنبه را “اسکن” می کند و بسته به تعداد ترک و نقص آن را به سمت یک سبد یا سبد دیگر هدایت می کند. پس از آن دوباره از نظر کیفیت بررسی می شود. سپس چوب پنبه ها را شسته ، سفید می کنند تا مواد مضر از بین بروند و به مدت 24 ساعت در یک محلول 12٪ الکل قرار می گیرند.

چوب پنبه های جامد تنها برای نگهداری طولانی مدت ایده آل هستند (شرایط رطوبت ، تماس شراب با چوب پنبه). چوب پنبه های ساخته شده (اسپری شده) نیز برای ذخیره سازی مناسب هستند ، اما نه خیلی طولانی. چوب پنبه های چسب دار و فشرده اجازه می دهند شراب فقط برای چند سال ذخیره شود و پس از آن خطر خراب شدن محتویات بطری وجود دارد.

چوب پنبه خشک می شود که به دلیل دسترسی هوا باعث خراب شدن شراب می شود. نگهداری بطری های شراب به صورت عمودی در قفسه های سوپرمارکت نامناسب است. فقط چند ماه ایستادن عمودی زیر چراغ های قدرتمند در فروشگاه – و چنین شرابی می تواند خراب شود یا طعم خود را تا حد زیادی از دست بدهد.

فقط چوب پنبه طبیعی به شراب اجازه می دهد “نفس بکشد” و در تماس با شراب ، دسته گل را به روشی خاص تکمیل می کند. بطری های مهر و موم شده با چوب پنبه طبیعی را می توان برای دهه ها و حتی قرن ها ذخیره کرد (تحت شرایط خاص). برای چنین “همکاری” طولانی با بلوط چوب پنبه ، تولید کنندگان شراب تمام خواص چوب پنبه را مطالعه کرده اند و اکثر منتقدان مشهور شراب معتقدند که چوب پنبه های طبیعی نه تنها عطر شراب را حفظ می کنند بلکه باعث بهبود آن می شوند. با این حال ، درصد کمی نقص وجود دارد – پرداخت طبیعی برای “طبیعی بودن”.

نه تنها مصالح ساختمانی از زباله های تولید ساخته می شوند ، بلکه کیف ، پیش بند ، کفش و حتی چتر نیز ساخته می شوند! تولید چوب پنبه عملا عاری از زباله است. از جمله ، چوب پنبه ماده ای غیر قابل تعویض در ساخت وسایل نجات دهنده زندگی است. روی آب ، خیلی بیشتر از وزن خودش مقاومت می کند و عملا رطوبت را جذب نمی کند.

من به شما توصیه می کنم ویدئویی را تماشا کنید که در آن می توانید حتی از ترافیک بیشتر از پست یاد بگیرید)

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه و از طریق آنها چنین مورد آشنایی مانند چوب پنبه شراب می سازند؟

پیشنهاد می کنم گزارش تصویری جالبی از کارخانه تولید چوب پنبه شراب را مشاهده کنید.

چوب پنبه به شکلی ظاهر شد که اخیراً فقط در قرن هفدهم میلادی آن را می شناسیم ، همراه با ظاهر یک بطری شیشه ای در استفاده انبوه. قبل از آن ، چوب پنبه نیز استفاده می شد ، اما نه در چنین مقادیری. آنها ترجیح دادند که ظروف را با پارچه و تکه چوب مسدود کنند ، که با گذشت زمان طعم غیرمعمولی به محتوای آن می بخشد یا حتی آن را خراب می کند. چوب پنبه به اندازه چوب متورم نمی شود و اگر به درستی پردازش شود ، طعم شراب یا کنیاک را که مهم است ، خراب نمی کند. چوب پنبه از پوست بلوط چوب پنبه تهیه شده است که فقط در چند کشور در اروپا و سواحل مدیترانه در پرتغال ، اسپانیا ، فرانسه ، ایتالیا ، مراکش ، تونس و الجزایر رشد می کند. در کشورهای دیگر بلوط چوب پنبه عملاً رشد نمی کند. بیشترین محصول پوست چوب پنبه را می توان از مزارع پرتغالی بدست آورد.

اولین باری که پوست بلوط از بین می رود بعد از 20-25 سالگی است. برای ده سال آینده ، باید بهبود یابد. علاوه بر این ، پوست فقط در یک فصل خاص قابل جدا شدن است ، زمانی که عملاً خودش را لایه برداری می کند. در بقیه زمان درخت ممکن است آسیب ببیند. پوست پوست به یک باره از بین نمی رود ، اما در مناطق خاصی از بین می رود ، بنابراین از کنار درختان نیمه برهنه به نظر می رسند. از پوست جدا شده از یک بلوط می توانید هزار چوب پنبه بگیرید. پوست برداشته شده از یک درخت 150 ساله دارای بالاترین کیفیت است. بلوط که بیش از 200 سال سن دارد شروع به درد می کند و دیگر پوست با کیفیت بالا نمی دهد. ریشه کن شده و درخت جدیدی در جای خالی کاشته می شود.

این تنها درخت در جهان است که پوست آن قادر به بازسازی کامل است. بلوط چوب پنبه علامت گذاری شده است تا آنها بدانند چه زمانی آنها را برداشت می کنند. به عنوان مثال ، عدد 7 به این معنی است که آخرین بار پوست این درخت در سال 2007 برداشته شده است.

پوست برش مرتب شده است. درجه اول به کارخانه ای ارسال می شود که در آن چوب پنبه برای شراب های پرنعمت و کنیاک درست می شود و بدتر از آن به کارخانه تولید عایق ساختمان و جاذب های صدا می رود.

پوست بلوط چوب پنبه در انبوه های زیادی درست در قلمرو گیاه ریخته می شود. قبل از استفاده از چوب پنبه ، آن را برای چند ماه در هوای آزاد نگه دارید.

اول از همه ، ماده اولیه تحت عملیات حرارتی قرار می گیرد. چوب پنبه در یک دیگ بزرگ جوشانده می شود ، و در عین حال انواع اشکالات عنکبوت که موفق به شروع آن شده اند از بین می روند.

سپس پوست را به صورت نواری برش داده و پس از آن دوباره مرتب شده ، شسته ، ضد عفونی کرده و مجدداً در آب خیس می کنند.

چوب پنبه ها از این جاهای خالی بریده می شوند و تراشه های چوب پنبه ای که به آنها یک چسب اضافه می شود ، زیر فشار قرار می گیرد.

چوب پنبه های رد شده با گرد و غبار چوب پنبه پوشانده شده اند ، آنها برای شرابهای دسته متوسط u200bu200bاستفاده می شوند. و ساده ترین و متداولترین چوب پنبه ها ، از جمله انواع شامپاین ، از تراشه های چوب پنبه ساخته شده اند که قطعات آن با چسب مخصوص به یکدیگر چسبانده می شوند. این چوب پنبه های چسب خورده نیز در بطری های شراب با قیمت متوسط u200bu200bو کم وجود دارد که برای فروش سریع و نگهداری کوتاه طراحی شده اند.

از بقیه زباله ها مواد تکمیلی مختلفی ساخته می شود. شما نمی توانید بدون هدفون و ماسک تنفسی وارد کارگاهی شوید که چوب پنبه از قبل بسته بندی شده از آن خارج می شود – اینجا بسیار پر سر و صدا و گرد و غبار است. بعد از خنک شدن ، آنها برای پردازش بیشتر ارسال می شوند – آنها را به صفحات استاندارد برش می دهند. اگر اتاقی را با چنین موادی بچسبانید ، حتی می توانید روی سر خود راه بروید – همسایگان هنوز چیزی نمی شنوند. سازندگان چوب پنبه را نیز دوست دارند زیرا بر خلاف پانل های پلاستیکی ، در صورت آتش سوزی گازهای سمی منتشر نمی کند. در مورد چوب پنبه های بطری ، کیفیت آن قبلاً به صورت دستی بررسی شده بود. از آنجا که صفحات پوست چوب پنبه دارای اندازه و ضخامت های مختلف هستند ، اعتماد همه کارها توسط ماشین های اتوماتیک انجام نمی شود. کارگری که مستقیماً در برش زدن چوب پنبه ها نقش داشت ، روزانه حدود ده هزار بار پایش را روی پدال دستگاه فشار می داد. اکنون ، در کارخانه های مدرن ، الکترونیک به طور کامل کل فرآیند را کنترل می کند. البته ، در چنین تولید جدی ، برنامه های آموزشی در مورد حمایت از کار برای کارگران لزوماً درگیر هستند که ایمنی آنها را تضمین می کند.

چوب پنبه های تمام شده با دقت طبقه بندی می شوند. این کار توسط دستگاه خاصی انجام می شود. سطح چوب پنبه را “اسکن” می کند و بسته به تعداد ترک و نقص آن را به سمت یک سبد یا سبد دیگر هدایت می کند. پس از آن دوباره از نظر کیفیت بررسی می شود. سپس چوب پنبه ها را شسته ، سفید می کنند تا مواد مضر از بین بروند و به مدت 24 ساعت در یک محلول 12٪ الکل قرار می گیرند.

چوب پنبه های جامد تنها برای نگهداری طولانی مدت ایده آل هستند (شرایط رطوبت ، تماس شراب با چوب پنبه). چوب پنبه های ساخته شده (اسپری شده) نیز برای ذخیره سازی مناسب هستند ، اما نه خیلی طولانی. چوب پنبه های چسب دار و فشرده اجازه می دهند شراب فقط برای چند سال ذخیره شود و پس از آن خطر خراب شدن محتویات بطری وجود دارد.

چوب پنبه خشک می شود ، که به دلیل دسترسی هوا باعث خراب شدن شراب می شود. نگهداری بطری های شراب به صورت عمودی در قفسه های سوپرمارکت نامناسب است. فقط چند ماه ایستادن عمودی زیر چراغ های قدرتمند در فروشگاه – و چنین شرابی می تواند خراب شود یا طعم خود را تا حد زیادی از دست بدهد.

فقط چوب پنبه طبیعی به شراب اجازه می دهد “نفس بکشد” و در تماس با شراب ، دسته گل را به روشی خاص تکمیل می کند. بطری های مهر و موم شده با چوب پنبه طبیعی را می توان برای دهه ها و حتی قرن ها نگهداری کرد (تحت شرایط خاص). برای چنین “همکاری” طولانی با بلوط چوب پنبه ، تولید کنندگان شراب تمام خواص چوب پنبه را مطالعه کرده اند و اکثر منتقدان مشهور شراب معتقدند که چوب پنبه های طبیعی نه تنها باعث حفظ عطر و بوی شراب می شوند. با این حال ، درصد کمی نقص وجود دارد – پرداخت طبیعی برای “طبیعی بودن”.

نه تنها مصالح ساختمانی از زباله های تولید ساخته می شوند ، بلکه کیف ، پیش بند ، کفش و حتی چتر نیز ساخته می شوند! تولید چوب پنبه عملا عاری از زباله است. در میان چیز های دیگر،

مقالات

تولید چوب پنبه

فرآیند تولید چوب پنبه از جنگل شروع می شود. جائیکه درختان بلوط هر ۹ سال یکبار و زمانی که به بلوغ رسیده باشند، برداشت می شوند. اینکار به درخت بلوط آسیب نمی زند و پوسته کنده شده از درخت، دوباره رشد خواهد کرد. اغلب جنگلهای چوب پنبه در اسپانیا و پرتغال هستند.

تولید چوب پنبه

سال برداشت بر روی تنه درخت مشخص می شود. بنابراین، هیچ درختی در زمان اشتباه برداشت نمی شود. چوب پنبه ماده عایق فوق العاده ایست و درختان بلوط را آتش سوزی های جنگل که گاهی در تابستان های گرم مدیترانه رخ می دهد، محافظت می کند.

چگونه در خانه چوب پنبه بسازیم

تولید چوب پنبه

این نمای نزدیکی از درختی است که سال گذشته برداشت شده است.

پوسته های چوب پنبه برداشت شده، قبل از تولید انبار می شوند. کارخانه های با کیفیت تر، انبار را بجای زمین خشک روی بتن انجام می دهند تا از آلودگی های احتمالی پیشگیری شود.

این نمای نزدیک از پوسته درخت بلوط است. این پوسته نازکتر از آن است که بتوان چوی پنبه طبیعی عالی از آن بدست آورد. اما به لطف فرایند فنی تولید چوب پنبه و فشرده سازی و ترکیب چوب پنبه های می توان چوب پنبه های بزرگتر و با کیفیت تر تولید کرد.

قبل از تولید چوب پنبه، پوسته ها روی پالت قرار می گیرند و برای اولین مرحله آماده می شوند : جوشاندن.

چوب پنبه ها برای تمیز شدن و نرم شدن جوشانده می شوند. قبلا اینکار در حوضچه های بزرگ و بدون تعویض آب انجام می شد اما امروزه این آب به طور مداوم تعویض، تمیز و فیلتر می شود. 

تخته چوب پنبه ها جوشانده شده، صاف تر می شوند و کار با آنها راه تر می شود.

این یک قطعه زیبا از چوب پنبه است

تولید چوب پنبه

تولید چوب پنبه

سپس تخته ها درجه بندی می شوند و به قطعات قابل اجرا بریده می شوند.

تولید چوب پنبه

برخی را مستقیما پانچ می کنند و چوب پنبه طبیعی می سازند و برخی دیگر به فرایند فنی تولید ارسال می شوند. 

تولید چوب پنبه

تولید چوب پنبه

برخی از چوب پنبه ها در این مرحله توسط کارگران سوراخ و استخراج می شوند و بقیه به دستگاه ماشینی منتقل می شوند. 

تولید چوب پنبه

چوب پنبه های باقی مانده نیز دوباره طی فرایندی چسبیده و تبدیل به چوب پنبه می شوند.

تولید چوب پنبه

تولید چوب پنبه

چوب پنبه ها با دستگاه های نوری مرتب می شوند. از فشار و جریان هوا جهت فرستادن چوب پنبه ها به سطل های درجه بندی شده استفاده می شود.

تولید چوب پنبه

و در آخر چوب پنبه ها به صورت چشمی مرتب می شوند.

 

بازرگانی شیشه سلیمی ارائه دهنده انواع جار و بطری شیشه ای

جهت مشاهده محصولات کلیک کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

چگونه در خانه چوب پنبه بسازیم

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

پیام به تلگرام یا واتس اپ شماره 09391650700

پیام به تلگرام یا واتس اپ شماره 09129481930

از سال 1354 فعالیت خود را در زمینه صنعت شیشه آغاز نمود. ماموریت اصلی این شرکت در آن سال ها، ارائه کالا و خدمات صنعت شیشه ساختمان بود. امروزه بازرگانی شیشه سلیمی با تکیه بر 40 سال تجربه و همچنین دانش و تکنولوژی روز اقدام به ارائه خدمات گسترده در سراسر ایران در بستر اینترنت نموده است تا بهترین کالا و خدمات را با بهترین قیمت و کیفیت در سراسر ایران ارائه نماید و بستری مناسب برای کسب اطلاعات در حوزه صنعت شیشه را فراهم آورد.

کانال تلگرام

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام جار و بطری شیشه ای

09129481930 (ساختمانی)09391650700 (جار و بطری)

IDPay.ir/salimiglass

تمامی حقوق وبسایت نزد بازرگانی شیشه سلیمی محفوظ است. Salimi Glass © 2017. All rights reserved

ممکن است به کار با چوب پنبه بسیار علاقه داشته باشید و یا بخواهید با چوب پنبه هایی که دارید کاردستی درست کرده و در مواردی از آن ها استفاده کنید. بدون شک تنها مشکلی که برایتان پیش می آید، بریدن چوب پنبه است که شاید فکر کنید غیر ممکن می باشد. اما این گونه نیست! در واقع اگر ترفندهای مربوط به آن را بدانید این کار بسیار هم برایتان آسان خواهد بود. با ما در فن تریکس همراه باشید تا بتوانید چوب پنبه هایتان را بریده و سوراخ کنید.

با مراجعه به لینک زیر از وب سایت فن تریکس با ایده های کاربردی استفاده از چوب پنبه در خانه آشنا شوید.

>>> ایده های کاربردی استفاده از چوب پنبه در خانه <<<

1- همه ی چوب پنبه هایتان را در سبد یا توری بخارپز بریزید.

البته اگر توری بخار پز ندارید، می توانید از آبکش فلزی و استیل هم استفاده کنید.

چگونه در خانه چوب پنبه بسازیم

2- به اندازه 5 سانتی متر در قابلمه ای آب بریزید و اجازه دهید به جوش آید.

سبد را در آن قرار داده و دقت داشته باشید که آب داخل قابلمه با توری تماس نیافته و وارد آن نشود.

3- درب قابلمه را بگذارید، حرارت را به متوسط رو به بالا افزایش داده و اجازه دهید 10 دقیقه داخل قابلمه بخار ایجاد شود.

بعد از 10 دقیقه درب قابلمه را بردارید، اجاق گاز را خاموش کنید و اجازه دهید چوب پنبه ها خنک شوند. چوب پنبه ها بعد از بخار دیدن به خوبی نرم شده و بعد از برش خرد نمی شوند.

4- در صورتی که به هر دلیلی نمی خواهید از روش بالا استفاده کنید، می توانید چوب پنبه ها را 10 دقیقه بجوشانید.

سپس آن ها را درآورده و اجازه دهید تا خنک شوند.

– دقت داشته باشید که روش جوشاندن نسبت به روش بخار، چوب پنبه ها آب بیشتری جذب کرده و متورم تر می شوند. اما وقتی خشک شدند، به سایز اولیه بر می گردند؛ بنابراین اصلاً نگران نباشید.

– در پروژه ای که با چوب پنبه ها انجام می دهید، اگر از چسب استفاده می کنید، به چوب پنبه هایی که در آب جوشیده اند، فرصت بیشتری بدهید تا خشک شوند تا چسب بتواند روی آن ها بچسبد.

1- اجازه دهید چوب پنبه ها تا حدی خنک شوند که دستتان را نسوزاند.

چوب پنبه ها باید برای برش گرم و مرطوب باشند. بنابراین به محض اینکه بتوانید به آن ها دست بزنید آن ها را ببرید.

– اگر تعداد زیادی از چوب پنبه ها را برش می زنید، درب قابلمه را بسته تا حین کار بقیه ی چوب پنبه ها خشک و سرد نشوند.

2- حال چوب پنبه ها را با چاقویی دندانه دار که آن را به روغن آغشته کرده اید، برش بزنید.

چوب پنبه را با دستمال کاغذی نگه داشته تا حین کار لیز نخورد. چاقو را آنقدر چرب نکنید که روی چوب پنبه روغن بریزد.

1- اگر می خواهید چوب پنبه ها را رنگ کرده یا چسب بزنید، ابتدا به مدت یک شب بعد از برش اجازه دهید تا کاملاً خشک شوند.

2- برای سوراخ کردن، زمانی که هنوز چوب پنبه خیس است، با استفاده از وسیله ای مانند پیچ گوشتی آن را سوراخ کرده و به هر شکلی که می خواهید تزئین کنید. (مانند ویدئو)

فقط با آموزش و یادگیری می تونیم آینده رو بسازیم.

پس اگه مطلب مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت نظرات با دوستان خودتون در میون بذارید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

بدید من میام میبرم انگار اون حوون بیزبون چیکارتون داره…

من پدرم خیلی بهم غر میزنه مادرم اصلا پشتم نیست همش سر غذا سر…

سلام ببخشید میشه نمونه گل و گلدون تکمیل شده رو بزارید…

خیلی بد بود…

الکی نگو چه ربط داره به نظر من املاح درون اب تموم شده و اب ف…

آشنایی و ارتباط با فن تریکس | تبلیغات در فن تریکس | سلب مسئولیت

فن تریکس در شبکه های اجتماعی


https://fantricks.com/wp-content/uploads/2019/02/پادکست-فن-تریکس-پاکسازی-رادیاتور-بخاری-ماشین.mp3Downloads-icon

در تماشا وارد شوید تا به ویدیو‌ها و کانال‌های
مد نظر خود دسترسی پیدا کنید

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

انسان از زمان بسیار قدیم استفاده از چوب کرده است. سوخت، مصالح ساختمانی، مبلمان، آلات موسیقی – محصولاتی از آن ما را به تمام زندگی ما. علاوه بر این، درختان تقویم طبیعی و آثار تاریخی هستند.

برای ارسال دیدگاه لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

در تماشا وارد شوید تا به ویدیو‌ها و کانال‌های
مد نظر خود دسترسی پیدا کنید

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

انسان از زمان بسیار قدیم استفاده از چوب کرده است. سوخت، مصالح ساختمانی، مبلمان، آلات موسیقی – محصولاتی از آن ما را به تمام زندگی ما. علاوه بر این، درختان تقویم طبیعی و آثار تاریخی هستند.

برای ارسال دیدگاه لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

تومان

این کالا توسط فروشنده آن، پالیز لند، قیمت‌گذاری شده‌ است.


پالیز لند


صنایع چوب پنبه ایران

این کالا پس از موجود شدن به مدت یک ساعت برای شما رززو می‌گردد
و می‌توانید با پرداخت هزینه سفارش آن را خریداری نمایید.

چگونه در خانه چوب پنبه بسازیم

تنها برای کاربران دیجی‌پلاس

قبلا در این نظرسنجی شرکت کرده‌اید.

این معیار نمایانگر آن است که فروشنده در بازه‌ی زمانی اعلام شده بدون هیچ تاخیری، کالا را تامین و ارسال کرده است.

این معیار نمایانگر آن است که فروشنده سفارشات ثبت شده‌ی مشتریان را بدون کنسلی (لغو سفارش) ارسال کرده است.

این معیار نمایانگر درصد کالاهای مرجوع شده
از سوی مشتری است که به علت تخلفات فروشنده و با دلایل قابل قبول از طرف مشتری مرجوع شده است.

ارسال سریع کالای سوپر مارکتی فقط در تهران و کرج امکان پذیر است.

با توجه به محدودیت ارسال، آیا مایل هستید این کالا به سبد خرید شما افزوده شود؟



خیارشور و ترشیجات
Downloads-icon



خیارشور و ترشیجات
Downloads-icon

چگونه در خانه چوب پنبه بسازیم
چگونه در خانه چوب پنبه بسازیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *