چگونه بایک دختر صحبت کنیم

 
helpkade
چگونه بایک دختر صحبت کنیم
چگونه بایک دختر صحبت کنیم

صحبت کردن با دختر ها کار ترسناکی نیست اما قابل انکار نیست که دنیای دخترانه دنیای نسبتا پیچیده ای است که برای ورود به آن باید کمی مهارت کسب کنید . در این نوشته در مورد سیر تا پیاز برقراری ارتباط و صحبت کردن با دختر خانم ها و شروع برقراری ارتباط برای آشنایی بیشتر را با شما در میان خواهیم گذاشت ، وقت بگذارید و برای شروع یک یک ارتباط سالم و درست آن را مطالعه بفرمایید خوشحال میشویم نظرات شما را هم در رابطه با این موضوع بدانیم . با ما همراه شوید.

چه میزبان باشید و چه میهمان،

موقعیت های اجتماعی بسیاری هست

چگونه بایک دختر صحبت کنیم

که در آن نیاز به برقراری ارتباط پیدا می کنید،

حتی اگر انجام آن برایتان دشوار باشد.

مثلاً در یک میهمانی میخواهید که نامزد دوستتان احساس راحتی کند و به او خوش بگذرد

یا ممکن است غریبه ای را کنار یک اتاق شلوغ ببینید

و با خودتان فکر کنید که او تنها شانس شما برای تحت تاثیر قرار دادن کسی است که به او علاقه مندید.

اما متوجه می شوید که نمی دانید چه باید بگویید.

۱. با یک مقدمه شروع کنید

و خیلی ساده خودتان را به فرد مورد نظر معرفی کنید. دستتان را جلو برده و با او دست بدهید. اگر او را می شناسید این مرحله را نادیده گرفته و از قدم دوم شروع  کنید.

۲. به اطراف نگاهی بیندازید.

ببینید آیا چیزی هست که ارزش صحبت کردن داشته باشد یا نه. حرف زدن درمورد آب و هوا دیگر خیلی کلیشه شده است اما اگر نکته جالبی درمورد آن وجود داشت هیچ اشکالی ندارد می توانید سر صحبت را باز کنید.

۳. از طرفتان تعریف کنید.

اما دقت کنید که دروغ نگویید مثلاً اگر می بینید که موهای طرفتان به طرز مسخره ای زشت است، از موهایش تعریف نکنید اما اگر مثلاً از کفش هایش یا هر چیز دیگری خوشتان آمده با لبخند عنوان کنید. یک تمجید بی ریا و خالصانه راه بسیار خوبی برای نزدیک شدن به طرف مقابل است. اما دقت کنید این تمجید درمورد مسئله ای خیلی شخصی نباشد که او را بترساند یا باعث شود که احساس ناراحتی کند.

۴. سوال بپرسید.

اکثر افراد عاشق این هستند که درمورد خودشان حرف بزنند پس این اجازه را به آنها بدهید. اما توجه کنید که زیاد درمورد خودتان حرف نزنید که فرد اجازه صحبت پیدا نکند. مثلاً بپرسید، “امسال چه درس هایی برداشتی؟” یا “آیا فلان فیلم را دیدی؟” “نظرت درموردش چه بود؟”

سوالهایی بپرسید که بتوانند راحت درموردش حرف بزنند و فقط به یک بله یا خیر معمولی ختم نشود. مثلاً می توانید بپرسید “چه کیف خوشگلی، از کجا خریدی؟” و خواهید دید که دقایق متمادی درمورد آنروز که برای خریدن آن کیف به بازار رفته بود و اتفاقاتی که در آن روز افتاد صحبت می کند. اما اگر می بینید که طرفتان تمایل چندانی به پاسخ دادن به سوالهایتان ندارد، خیلی سوال نکنید.

۵. حرف طرف مقابل را دنبال کنید.

موافقت کنید، مخالفت کنید، و نظرتان را ابراز کنید. تلاش کنید که با بی توجهی از آن نگذرید.

۶. به چشمان دوست جدیدتان نگاه کنید.

اینکار باعث ایجاد اعتماد بینتان می شود. اما دقت کنید که به چشمهایش زل نزنید. همچنین طی گفتگو یکی دوبار نامش را بر زبان بیاورید. اینکار باعث می شود هم اسمش را به خاطر بسپارید و هم توجه او را به حرفی که می زنید معطوف کنید. لبخند بزنید و در صورت لزوم بخندید.

۷. لبخند زدن و لذت بردن از گفتگو را فراموش نکنید.

۸. فقط خودتان باشید و سوالهایی بپرسید که فکر می کنید با موقعیت جور است. قبل از اینکه حرفی را به زبان بیاورید، کمی به آن فکر کنید.

 

 

هنگامی که به زوج های خوشبخت نگاه می کنیم، این احساس در ما به جود می آید که آنان بنا به دلایلی خاص خوشبخت و سعادتمندند و این ذهنیت فکرمان را به خود مشغول و ما را به نوعی وسوسه یا کنجکاو می کند.

هنگامی که به زوج های خوشبخت نگاه می کنیم، این احساس در ما به وجود می آید که آنان بنا به دلایلی خاص خوشبخت و سعادتمندند و این ذهنیت فکرمان را به خود مشغول و ما را به نوعی وسوسه یا کنجکاو می کند. با چنین افکاری سعی داریم خود را به این گونه توجیه کنیم که آنان یا همسر مناسب و دلخواهشان را یافته اند، یا انتخابشان درست بوده است، یا این شانس را در زندگی داشته اند که مشکلات جدی و حادی برای شان پیش نیاید یا با مسایل رنج آور و روزهای سخت مواجه نشده اند و یا اینکه به نوعی تقدیرشان چنین رقم خورده و در زندگی شانس با آنها یار بوده است.

.برقراری ارتباط و تعامل با همسر یک امر بسیار ساده خواهد بود

به شرط انکه از مهارت های گوش دادن

و اختصاص دادن یک زمان برای شرکت در بحث و تبادل نظر با او استفاده کنید.

اینکه چه مساله ای را در حال حاضر می خواهید با همسرتان در میان بگذارید،

بخشی از آن مستلزم یادگرفتن مهارت صحبت کردن با یک خانم است.

بیشتر اوقات این تعامل بر اساس گوش دادن یا شنیدن موثر

و حرف زدن مثبت گونه است.

بحث و گفتگوی صریح و چهره به چهره همیشه بهتر از ارتباطات دیجیتال

مانند ای میل و اینترنت یا پیامک است

چگونه بایک دختر صحبت کنیم

برای مثال گاه مشاهده می شود که زوجین به خاطر مشغله های زیاد در زندگی کاری خود،

امکان و فرصت کافی برای تعامل رو در رو و گفتگوی چهره به چهره را ندارند

لذا استفاده از روشهای دیجیتال را جایگزین ارتباطات واقعی می کنند

که در این شرایط توصیه جدی ما این است

که صرف کردن حداقل زمان برای گفتگوی چهره به چهره

خیلی تاثیر گذارتر و موثرتر از ارتباطات مجازی مثل پیامک و ایمیل زدن … است.

همچنین یادگرفتن چگونگی شرح و توضیح دادن عقاید خود برای همسر

و گوش دادن به صحبتهای آنها می تواند کلید ایجاد یک ارتباط مناسب با زن باشد

ضمن اینکه توجه به این نکات هم خالی از لطف نیست.

اگر با همسرتان قصد برقراری رابطه کلامی دارید باید بدانید که:

زمان مناسبی را برای حرف زدن انتخاب کنید: چه با همسرتان و چه با نامزدتان قصد صحبت دارید، انتخاب درست زمان مناسب برای حرف زدن با یک زن بسیار حایز اهمیت است. این زمان باید الزاما مواقعی باشد که هر دوی شما از کار و دیگر مسئولیتهای روزانه فارغ شده باشید. اگر قصد شما کسب شناخت بیشتر از نامزدتان است بهتر است برای صرف یک چای و یا یک خوراکی مختصر برنامه ریزی کنید تا ضمن گفتگو بیشتر با هم آشنا شوید. با انتخاب درست این زمان و فراغت از سایر دل مشغولی ها می توانید مطمئن باشید که تمام توجه ایشان به حرفهای شماست.

انتخاب درست زمان مناسب برای حرف زدن با یک زن بسیار حایز اهمیت است

گفتگوی خود را با توصیف نظرتان و با پرسیدن یک سوال از طرف مقابل شروع کنید: روراست بودن با اهمیت است اگر می خواهید درباره ازدواج صحبت کنید یا می خواهید به حل یک مشکل زناشویی بپردازید صریح و شفاف بودن صحبت شما درباره احساساتی که دارید و جویای عقیده و نظر او شدن یک اصل مهم و حایز اهمیت است.

پرسیدن یک سوال احتمالا به او این احساس را می دهد که شما به نظر و عقیده ایشان علاقمند هستید و خواهان تعامل بیشتری هستید و این خود می تواند کلید گشایش یک گفتگوی طولانی تر شود. اعتماد کردن به روشهای ارتباطی دیجیتال و نوین راحت است اما این روشها اغلب فاقد کیفیت مد نظر هستند. گفتگوی مداوم و چهره به چهره نشان می دهد که شما به نظرات ایشان علاقمند هستید و دوست دارید زمانی را به شنیدن حرفهای او اختصاص دهید

از مهارتهای گوش دادن فعال استفاده کنید:

کلید یک تعامل و گفتگوی خوب با خانمها خوب گوش دادن و پرهیز از گفتن عقاید و نظرات خود در لابلای صحبتهای اوست. به نظرات و تفکرات او با ذهنی باز و رویی گشاده گوش دهید. اگر در حال گفتگو درباره یک ایده یا یک سوال هستید باید تلاش کنید که خوب حرفهایش را بشنوید و به آنچه می گوید مستقیما پاسخ و واکنش نشان دهید. اگر مرتب سعی کنید خود را از این گفتگو خلاص کنید و یا به نوعی حس احترام به دیدگاهش را به او منتقل نکنید یقینا این تعامل و گفتگو تداوم نمی یابد.

به طور حضوری و رودر رو صحبت کنید. به گفتگو های حضوری ادامه دهید:

همانطور که مشغول تعامل و ارتباط بیشتر هستید داشتن بحث و گفتگوی رو در رو بسیار مهم است. اعتماد کردن به روشهای ارتباطی دیجیتال و نوین راحت است اما این روشها اغلب فاقد کیفیت مد نظر هستند. گفتگوی مداوم و چهره به چهره نشان می دهد که شما به نظرات ایشان علاقمند هستید و دوست دارید زمانی را به شنیدن حرفهای او اختصاص دهید.

چند مهارت گفتاری در برخورد با دخترها

قبل از اینکه در مورد روابط با دخترها بنویسم،

این نکته رو یادآوری می کنم که مطالب من فقط برای دختر و پسرهایی میتونه مفید باشه

که می خوان رابطه ای بی ریا و بر مبنای صداقت، اعتماد و انسانیت داشته باشن

و خوشبختانه وقتی برای زیاده گویی برای کسانی

که می خوان با ریاکاری و حقه بازی روابطشون رو شروع کنن و پیش ببرن ندارم.

خوب شاید با خودتون بگید: «این همه دختر تو خیابونه !

برای چی این همه خودمون رو به دردسر بندازیم؟!»

اگر حتی یک لحظه چنین چیزی از ذهنتون عبور کرده،

مهربونی کنین و ضربدر سمت راست بالای صفحه رو کلیک کنین.

خداحافظ شما!

بیایید تمرین و تکرار صداقت و انسانیت رو از همین جا شروع کنیم

از اینکه هنوز در حال خواندن نوشته ­ی من هستید

صمیمانه ازتون تشکر می کنم و امیدوارم که تا انتها با هم همراه باشیم.

مهمترین خواسته­ی روحی یک دختر اینه که دوست داشته بشه، ارزشمند باشه و در عین حال درک بشه. این حقیقتیه که در مورد همه­ی افراد بشر وجود داره، پسرها هم همین رو می خوان، که دوست داشته بشن و ارزشمند باشن ولی واقعیت اینه که راحتتر از دخترها به این دو خواستشون می رسن. چون طرف مقابل اونها یعنی دخترها عموماً عاطفی تر هستن و راحتتر به احساساتشون دسترسی دارن ولی پسرها در مقایسه با دخترها درونی ترن و کمتر احساساتشون رو بروز می دن.

این به هیچ وجه به این معنی نیست که پسرها به اندازه­ی کافی مهربون نیستن. نه! تفاوت بر سر نحوه­ی نمودن احساساته و اینکه چون پسرها کمتر احساساتشون رو بروز می دن، دخترها متوجه وجود این احساسات نمیشن، در نتیجه احساس دوست داشتنی بودن و ارزشمند بودن رو از جانب پسرها دریافت نمی کنن پس احساس می کنن که به اندازه کافی درک نمی شن و این یعنی بی احترامی (معمولاً ناآگاهانه) به مهمترین خواسته یک دختر!

اگه دوسش دارین و اگه براش ارزش قائلین،

باید این رو نشون بدین.

عشق ورزیدن یک هنره که همه­ی ما باید برای آموختن این هنر آموزش ببینیم،

به ویژه ما پسر و دخترهای ایرانی

که از وقتی چشم باز کردیم خودمون رو توی محیط های کاملاً جداسازی شده دیدیم .

دوازده سال قسمت عمده هر روزمون رو با همجنسامون گذروندیم

و تازه در هیجده سالگی ما رو رسماً وارد محیط هایی می کنن که مختلط هستن ،

چه دانشگاه چه محیط های کاری.

با اولین سوء برداشتی که از صحبتهامون شد تازه متوجه می شیم که زبون همدیگر رو هم به خوبی نمی فهمیم و این تازه اول مشکلات ماست. برای صحبت کردن و گوش کردن به صحبتهای یکدیگر احتیاج به کسب مهارتهایی داریم. روی صحبتم با آقا پسرهاست ولی خوشحال میشم دختر خانومهایی که این متن رو می خونن اگه چیزی به ذهنشون رسید که فکر کردن من باید بدونم باهام در میون بذارن:

حس دوم:

با سلام این مواردی که در این مقاله عنوان شده خیلی کلیشه ای است و اکثر مردها بصورت کاملا ابتدایی ازش استفاده میکنند و در نود و نه درصد موارد هم جواب نه دریافت میکنند من که اصلا از این موارد برای برقراری ارتباط با جنس مخالف استفاده نمیکنم، خیلی لوث شده اینکه بری جلو راجع به یک موضوع سر صحبت رو باز کنی بعد دستتو ببری جلو خودتو معرفی کنی واسه اکثر دخترها تکراری شده و اکثرشون تمایلی به ارتباطات اینچنینی که آخرش به تقاظای شماره موبایل می انجامه ندارند! بنظرم مرد باید برای برقراری ارتباط خلاقیت داشته باشه اینو همه بلدن و زن ها میگن تکراری و خسته کنندس و توی یک مهمانی جلوی چشم های کنجکاو جمع اونهم ما ایرانی‌ها برای یک خانوم کاملا ناخوشاینده!

سلام … خوشحال میشدیم روش شما رو بدونیم …

سلام این مطالبی که گفتد چیز هایی کار امدی هستن ولی به نظر شما یک فرد که خیلی خجالتی هست وبه یک دختر علاقه داره میتونه از این راهکار ها استفاده کنه؟¿

سلام خسته نباشید ی سوال داشتم خدمتتون اول از همه بنده ۱۸ سالمه و از رابطه و اینجور چیزا خوشم نمیاد تا اینکه ی روز ی دختری رو تو پارک دیدم بد جور رفت تو مخم خیلی خانمه و خیلی دوسش دارم ولی فک کنم دور و بر ۱ سال از من بزرگتره چند روز دنبالش رفتم وقتی داشت از باشگاه می رفت خونه ولی هر بار با دوستش میره خونه و فرصت نمی کنم احساسمو بهش بگم لطفا پاسخ بدید نمی خوام گند بزنم و از دستش بدم❤

ممنون که بهمون کمک میکنید که یادبگیریم متاسفانه پدر و مادر به خاطر حجب و حیایی کاذبی که دارن اموزش لازم رو بهمون نمیدن تا ۱۹-۱۸ سالگی هم ارتباط جدی ای با جنس مخالف نداریم و صرفا هیجانی و زودگذره چند وقتی با دخترخانومی صحبت میکردم و میخواستم که بشناسمش ولی چون ادم منطقی ای بودم نمیتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم واسم سخت بود درکش نمیکردم بدون منطق حرف میزد میدونستم که خانوم ها احساسی ان ولی نمیدونستم که بیشتر توجهشون به لحن و رفتاره خیلی عجیب و جالب بود واسم به کلمات دقت میکردم تا لحن صحبتم کمک بزرگی با من و امثال من کردید متشکرم ⁦♥️⁩

خوشحالیم که اینطور فکر میکنید

دیدگاه

تصویر امنیتی *

بهینه سازی : دلبرانه

اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم کلیه حقوق برای این سایت محفوظ است و کپی برداری فقط باذکر منبع با لینک مربوطه بلامانع است Copyright delbaraneh.com © 2019- Allrights Reserved.

آیا هنگامي که با یک دختر حرف مي زنيد دچار لکنت زبان مي شوید یا حتی ممکن است نام خود را فراموش کنيد اگر این اتفاقات برای شما رخ مي دهد وقت آن شده که خدی نشان داده و نظر و توجه دختر مورد نظر را به سرعت جلب خود کنيد. کار بسیار آساني است فقط کافی است که مقاله پیش رو از سایت ژاویز را به دقت تا به انتها مطالعه بفرمایید و کمي تمرین کنيد سپس تغییرات شگفت انگیزی را مشاهده خواهيد کرد

چگونه برای اولین بار با یک دختر حرف بزنيم

1-نگاه  و توجه او را جلب کنيد

برای این کار لازم نيست حرکتی خاص یا عجیب و غریب انجام دهيد. در حقیقت اصلا نباید چنين حرکتی انجام دهيد. فقط کافیست تا از دور به او لبخند بزنيد، اگر با او برخورد کردید از او معذرت خواهي کنيد، و یا به او نگاه کرده، مسیر نگاه تان را عوض کنيد، و بعد از چند لحظه دوباره به او نگاه کنيد. لازم نيست به محض اینکه او را دیدید سلام کنيد، بلکه باید ابتدا حس کنجکاوی اش را نسبت به خودتان تحریک کنيد. البته اگر از قبل آن دختر را مي شناسید، لازم نيست تا پیش از سلام کردن کار خیلی خاصی انجام دهيد. اگر اعتماد به نفس لازم را داشته باشيد، حتی مي توانيد جلو رفته و خودتان را معرفی کنيد.

چگونه بایک دختر صحبت کنیم

چگونه سر صحبت را با دختر مورد علاقه باز کنيم

2-خودتان رابه درستی معرفی کنيد

فقط کافی است بگویید: “سلام. من فرزاد هستم. اسم شما چیه؟” یا “سلام. من فرزاد هستم. از دیدنت خوشحالم.” مي توانيد صحبت خود را با یک موضوع مشترک ميان خودتان، مثل کلاسی که هر دو در آن حضور دارید، شروع کنيد. وقتی اسمش را به شما گفت، مي توانيد (در صورت امکان و با توجه به موقعیت و تمایل او) دست خود را جلو برده و به آرامي با او دست بدهيد. سعی کنيد این کار را مانند افراد بی دست و پا انجام ندهيد. ممکن است این کار کمي عجیب به نظر برسد، اما از قدیم الایام افراد این گونه خود را معرفی مي کرده اند و همچنان نيز این گونه است. البته لازم به گفتن نيست که در محیط هایی مانند دانشگاه یا محل کار نمي توانيد این کار را انجام دهيد. اگر از قبل آن دختر را مي شناسید، مي توانيد فقط سلام کرده و او را با نامش خطاب قرار دهيد.

وقتی اسم او را متوجه شدید، چند باری از آن استفاده کنيد تا متوجه شود که به او توجه کرده و صحبت هایش برای تان مهم است. یک یا دو بار گفتن نام او در حین صحبت ها کافی است.

نحوه برخورد با دوست دختر

3-تلاش کنيد خودتان باشيد

خودتان باشيد و بگذارید دختر مقابل تان بفهمد شما چگونه شخصیتی دارید. اگر هم آدم جدی هستید، لازم نيست خود را شوخ طبع نشان دهيد، بجای آن مي‌توانيد در مورد موضوعات جالب و معني دار با او صحبت کنيد.سوالهایی بپرسید که فکر مي کنيد با موقعیت جور است. قبل از اینکه حرفی را به زبان بیاورید، کمي به آن فکر کنيد.

گرچه باید حتما خودتان باشيد، اما در عین حال مي بایست جنبه های غیر عادی شخصیت خود را کمي مخفی نگه دارید؛ یعني همان چیزهایی که مردم پس از فهميدن آن ها پیش خود مي گویند: “باید اول بیشتر بشناسمش …” قرار نيست طرف مقابل خود را مردد کنيد! بنابراین در مورد چیزهایی صحبت کنيد که او نيز به آن ها علاقه مند است.

موضوع یرای حرف زدن با دختر

4-لبخند به صورت داشته باشيد

در این مسیر، لبخند کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد. لبخند نشان مي دهد که شما از صحبت کردن با او لذت برده و در کنار او احساس راحت بودن مي کنيد، و همين موضوع باعث مي شود تا او به صحبت کردن ادامه بدهد. سعی کنيد حالت صورت تان عادی بوده و فقط گوشه لب هایتان به شکل لبخند کمي بالاتر باشد، و سپس در شرایط مناسب، لبخند خود را کامل کرده و یا بخندید. لازم نيست یکسره لبخند بزنيد، اما لبخند زدن در لحظات کلیدی اول صحبت باعث مي شود دختر مقابل شما حس خوبی پیدا کند. اگر چیز بامزه ای گفت هم باید بخندید.

لبخند زدن باعث مي شود تا دختر مقابل شما احساس راحتی کرده و این برداشت را داشته باشد که شما از صحبت های او خوشتان مي آید. در تمام مدت لبخند نزنيد، زیرا ممکن است عصبی یا تحت فشار به نظر برسید.

 

5-از مسائل شخصی بپرهيزید

اگر از آن دختر خوشتان مي آید، قطعا دوست دارید او را بیشتر و بهتر بشناسید، اما این بدان معني نيست که در همان صحبت اول بحث ناراحتی خود از مرگ مادر بزرگ تان یا شکل جای زخم روی کمر تان را پیش بکشيد. در عوض موضوعات سبک تر که صحبت کردن در مورد آن ها راحت است، مانند ساعت کلاس، موسیقی مورد علاقه، یا تفریحات خود را مطرح کنيد. با این روش، دختر مقابل تان که هنوز شما را به خوبی نمي شناسد معذب نخواهد شد.

مطرح کردن موضوعات سبک در شروع کار به این معني نيست که باید موضوعات کسل کننده و حوصله سر بر را پیش بکشيد. یعني برای اجتناب از بحث های شخصی، لازم نيست موضوع آب و هوا را پیش بکشيد؛ مگر آن که دختر مقابل شما واقعا به موضوع آب و هوا علاقه مند باشد! بگذارید بحث خودش پیش برود. بعضی وقت ها بحث بین دو نفر گل انداخته و خیلی سریع تر از معمول مسائل را بین خودشان باز مي کنند. اگر دختر مقابل تان به شما اعتماد کرد و مسائل شخصی اش را مطرح نمود، شما هم مي توانيد کمي باز تر بحث را ادامه دهيد.

چگونه با یک دختر رفتار کنيم

1-یک موضوع مشترک برایصحبت کردن پیدا کنيد

سعی کنيد موضوع را در جهت چیزی که هر دو شما به آن اهميت مي دهيد، هدایت کنيد. شما لازم نيست از او راجب علاقه مندیهاش برای مثال انواع غذا، سرگرمي ها و ورزش بپرسید و فقط کافی است به صحبت هایش دقت کنيد و خواهيد فهميد به چه چیزی علاقمند مي باشد.همچنين سعی کنيد سوالاتی از او بپرسید که جوابش فقط بله یا خیر نباشد.نگران نباشيد اگر احساس مي کنيد چیزی مشترک ندارید. کافی است یک مکالمه سرگرم کننده برای مدت زمان طولاني داشته باشيد، مي توانيد چیزی در نهایت پیدا کنيد.

سعی کنيد صحبت را به سمتی پیش ببرید که برای هر دوی شما جذاب باشد؛ از عدم تمایل تان به جمع گرفته تا علاقه تان به دوچرخه سواری. برای این کار لازم نيست که به طور مستقیم در رابطه با موسیقی، غذا، ورزش یا تفریح مورد علاقه اش سوال کنيد، بلکه مي بایست جریان طبیعی بحث را دنبال کرده و موضوعات مورد علاقه مشترک تان را کشف کنيد. برای مثال ممکن است شما بگویید که هفته پیش به کنسرت همایون شجریان رفته بودید، و او نيز بگوید که عاشق آهنگ های همایون است.

در هنگام صحبت، به جای پرسیدن سوال هایی که مي توان با “بله” و “نه” به آن ها پاسخ داد، سوال های باز بپرسید. این کار باعث مي شود تا بحث بهتر پیش برود.نگذارید سکوت معذب کننده ای بین شما ایجاد شود. یادتان باشد، اتفاقات فقط زماني معذب کننده به نظر مي آیند که شما معذب باشيد. پس اعتماد به نفس خود را حفظ کرده و صحبت را به بهترین شکل ممکن پیش ببرید.

اگر نقطه اشتراکي پیدا نکردید نا اميد نشوید. اگر صحبت را به شکلی جذاب و به مدتی طولاني پیش ببرید، بالاخره وجه اشتراکي پیدا خواهيد کرد.ممکن است در نهایت وجه اشتراکي پیدا نکنيد، اما به دلیل شباهت دیدگاه ها و یا شخصیت تان با هم جور شوید، که البته این هم اتفاق خوبی است.وقتی مي گویید فلان گروه موسیقی را دوست دارید، نظر او را نيز نسبت به آن گروه بپرسید. بگذارید متوجه شود که علایقش برای شما مهم بوده و فقط در مورد علایق خود صحبت نمي کنيد

روش صحبت با دختر

2-ارتباط چشمي را حفظ کنيد

بدین معناست که هنگامي که او حرف مي زند به چشمان او نگاه کنيد و حواستان به موبایل یا محیط اطراف نباشد.این نيز یک روش دیگر برای القای احساس خاص بودن به طرف مقابل است. لازم نيست تمام مدت در چشمانش زل بزنيد و او را معذب کنيد، اما باید به دختر مقابل خود این احساس را القا کنيد که تمام حواستان به او بوده و مرتب به موبایل خود یا اطراف نگاه نمي کنيد. مي توانيد هر از چند گاهي ارتباط چشمي خود را قطع کنيد، اما هدف از این کار نيز جذاب کردن فضای بین تان است، نه اینکه به او بفهمانيد که حوصله تان سر رفته.

ارتباط چشمي نشان دهنده اعتماد به نفس است. اگر نگاه تان را به چشمان یک دختر بدوزید، او نيز متوجه مي شود که شما اعتماد به نفس شناخت بیشتر او را دارا هستید.

تکنيک شروع دوستی با خانمها

3-از طرفتان تعریف و تمجید کنيد

برای نشان دادن اهميت او، باید از جنبه هایی از ظاهر یا شخصیتش تعریف کنيد؛ اما تعریف کردن تان نباید به نحوی باشد که او را معذب کند. اگر از موسیقی که گوش مي دهد، یا کتاب هایی که مي خواند خوشتان مي آید، به او بگویید که سلیقه خوبی دارد. تعریف کردن از لباس ها، مدل مو یا جواهراتش نيز اشکالی ندارد، اما نباید به نحوی باشد که او احساس کند شما بیشتر به ظاهر او اهميت مي دهيد تا شخصیت و افکارش. اگر خیلی با اعتماد به نفس هستید، جوری از او تعریف کنيد که متوجه شود مي خواهيد او را درگیر خود کنيد.

چگونه بایک دختر صحبت کنیم

اما دقت کنيد که دروغ نگویید مثلاً اگر مي بینيد که موهای طرفتان به طرز مسخره ای زشت است، از موهایش تعریف نکنيد اما اگر مثلاً از کفش هایش یا هر چیز دیگری خوشتان آمده با لبخند عنوان کنيد. یک تمجید بی ریا و خالصانه راه بسیار خوبی برای نزدیک شدن به طرف مقابل است.

اگر مي خواهيد از ظاهر او تعریف کنيد، از لباس، مو یا حداکثر، در مواقع خاص، چشم هایش فراتر نروید. اگر به دختری که هنوز فاميلی اش را هم نمي دانيد، بگویید اندام زیبایی دارد، احتمالا خیلی سریع از شما دور خواهد شد.اگر زیبا مي خندد، این موضوع را به او بگویید.

لحن صحبت با دختر

4- سعی کنيد تا سوال بپرسید

اکثر افراد عاشق این هستند که درمورد خودشان حرف بزنند پس این اجازه را به آنها بدهيد. اما توجه کنيد که زیاد درمورد خودتان حرف نزنيد که فرد اجازه صحبت پیدا نکند. مثلاً بپرسید، “امسال چه درس هایی برداشتی؟” یا “آیا فلان فیلم را دیدی؟” “نظرت درموردش چه بود؟” سوالهایی بپرسید که بتوانند راحت درموردش حرف بزنند و فقط به یک بله یا خیر معمولی ختم نشود.

لازم نيست مباحث کتاب ریاضی ۲ را باز کنيد، اما با پرسیدن درس، استاد یا آینده شغلی مورد علاقه اش مي توانيد به او نشان دهيد که آن دختر برای شما مهم است. وقتی جواب داد، سرتان را تکان ندهيد و بگویید “چه خوب …” بلکه از او بپرسید که چرا به فلان درس علاقه دارد؟ و یا چرا مي خواهد در آینده طراح شود؟

برخی از دخترها دوست ندارند در مورد مسائل درسی یا کاری صحبت کنند. اگر احساس کردید دختر مقابل شما نيز از آن دسته افراد است، سریع از آن موضوع رد شویدو طوری سوال نکنيد که انگار دارید او را بازجویی مي کنيد. خودتان هم در مورد موضوعات مورد علاقه تان به او بگویید.

چگونه با دختر حرف بزنيم

5-به نظر و رفتار او علاقه و احترام نشان دهيد

وقتی دختر مقابل شما صحبت مي کند، با دقت به صحبت های او گوش دهيد. دخترها از پسراني که به حرف هایشان توجه مي کنند خوششان مي آید. مرتبا حرف های او را برای بیان نظرات خود قطع نکنيد. بگذارید صحبت کرده و افکارش را با شما در ميان بگذارد. با تکان دادن سر به نشانه تایید، گفتن کلمات بله و نه، و همچنين پاسخ دادن به سوالات او نشان دهيد که به صحبت هایش گوش مي دهيد.

نظر او در مورد مسائل مورد علاقه خودتان، مثلا موسیقی، سبک لباس پوشيدن، یا هنر مورد علاقه تان، را هم جویا شوید.گرچه دانستن نظر او مهم است، اما در همان ابتدا به سراغ مسائل مذهبی یا سیاسی نروید، زیرا ممکن است صحبت تان به بحث های بیهوده کشيده شود.هر از چند گاهي در پاسخ به صحبت هایش، جملات او را دقیقا تکرار کنيد تا به او نشان دهيد که به گفته هایش گوش مي دهيد. مثلا بگویید “کاملا باهات موافقم که حفظ ارتباط با دوستایی که از ایران رفتن خیلی سخته …” تا متوجه شود به تک تک کلمات او توجه مي کنيد.

 

6-تا هنگامي که شوخی های شما را  به درستی درک نکرده، با او شوخی نکنيد

بهتر است با دخترها در مورد مسائلی که ممکن است به خود بگیرند شوخی نکنيد؛ مثلا وزن، قیافه یا سطح هوش. سعی کنيد در زماني که هنوز او را به خوبی نشناخته اید، چیزی نگویید که احتمال مي رود از آن برداشت بدی داشته باشد. اگر در اول ارتباط جوری رفتار کنيد که به او بر بخورد، دیگر خیلی به سختی مي توانيد موضوع را حل و فصل کنيد.

جنبه احتیاط را رعایت کنيد. هرگز با او شوخی نکنيد، مگر آن که مطمئن باشيد شوخی شما را خواهد فهميد.بگذارید او پیش قدم شود. اگر مدتی است که با شما شوخی مي کند، شما هم مي توانيد سر شوخی را با او باز کنيد. فقط حتما سطح شوخی های خود را با شوخی های او تنظیم کنيد.

 

چگونه مخ دختری را که نمي شناسیم بزنيم

 تلاش کنيد او را بخندانيد

دخترها از پسرهایی که آن ها را مي خنداند خوششان مي آید. از نشان دادن حس شوخ طبعی خودتان نترسید و او را بخندانيد، اما مواظب باشيد در همان ابتدا بی ملاحظه یا بی ادب به نظر نرسید. نباید از همان ابتدا شروع به جوک گفتن کنيد، بلکه مي توانيد با گفتن تیکه های هوشمندانه، پاسخ دادن به جوک های او با جوک های دیگر و بیان مطالب از دیدگاهي متفاوت و جالب، نظر دختر مقابل خود را جلب کنيد. البته لازم نيست برای پیدا کردن حرف های خنده دار کلی فکر کنيد، اما اگر حس شوخ طبعی خوبی دارید، آن را به نمایش بگذارید.

اگر جوکي گفتید و او نخندید، به او نشان دهيد که خیلی هم جدی نگرفته اید. مثلا به شوخی بگویید “چرا این جوک رو به هر کي مي گم افسرده مي شه ؟ …” و احتمالا این حرف شما باعث خنده او خواهد شد.وقتی او یک حرف بامزه مي زند فقط نگویید “چه بامزه!” با او بخندید و یا در جواب او یک حرف خنده دار تر بزنيد.

 

خیلی تلاش نکنيد

دخترها در همان لحظه اول حس مي کنند که کسی دارد خودش را به هر دری مي زند تا با آن ها ارتباط برقرار کند. ممکن است بخواهيد نظر او را جلب کنيد، اما اگر نمي خواهد دنبالش راه بیافتید، این کار را نکنيد. اگر به وضوح معذب مي شود، ده هزار بار از او تعریف نکنيد. اگر علاقه ای ندارد، مرتب بحث رکورد خود در پرس سینه یا تعداد سفیده تخم مرغ هایی که هر شب مي خورید را پیش نکشيد. راحت باشيد و تلاش زیادی برای تحت تاثیر قرار دادن او به خرج ندهيد. این روش باعث مي شود تا در نهایت راحت تر تحت تاثیر شما قرار گیرد.

اگر دختری احساس کند که شما با خودتان راحت بوده و برای به دست آوردن او خود را به در و دیوار نمي کوبید، احتمالا تمایل بیشتری به صحبت کردن با شما پیدا خواهد کرد.اگر زیر پوستی پشت بازوهایتان را سفت کنيد، یا در مورد هيکل خود صحبت کنيد، و یا بگویید همه باشگاه عاشق سیکس پک تان هستند، بیشتر او را منزجر خواهيد کرد.

با اعتماد به نفس و مغرور جلوی یک دختر

اعتماد به نفس خود را حفظ کنيد و بالا ببرید

اعتماد به نفس داشته باشيد و از اینکه یک جمله مسخره از دهان تان بیرون بپرد نترسید. اگر این ترس در شما وجود نداشته باشد، احتمالا این اتفاق هم نخواهد افتاد. او را درگیر خود کنيد، و از اینکه بحث به جاهای بی معني بکشد، ميان شما سکوت طولاني اتفاق بیافتد، و یا یک موضوع را اشتباه تعریف کنيد هراسی نداشته باشيد. مثبت، راحت و شاد باشيد تا دختر مقابل تان هم از صحبت کردن با شما لذت بیشتری ببرد. نقطه ضعف های خودتان را خیلی بازگو نکنيد، حتی اگر باعث خنده طرف مقابل شود. این خنده موقتی است، اما در طولاني مدت باعث مي شود تا او شما را کم اعتماد به نفس بداند.

برای داشتن اعتماد به نفس، لازم نيست از خودتان تعریف کنيد. مي توانيد بدون اشاره به جام هایی که در فوتبال برده اید هم در مورد علاقه خود به این ورزش صحبت کنيد.یکي از نشانه های اعتماد به نفس، توانایی خندیدن به خود است. این موضوع به او نشان مي دهد که خیلی هم خودتان را دست بالا نمي گیرید.

 

 سعی داشته باشيد راحت باشيد

اگر استرس داشته باشيد، از شدت اضطراب عرق کنيد یا بترسید، دختر مقابل شما هم این موضوع را متوجه خواهد شد. اگر احساس اضطراب کردید، شمرده تر صحبت کنيد، ذهن خود را از تک تک کلمات به موضوع کلی بحث معطوف کنيد، و از تکان دادن زیاد دست ها و نگاه کردن مداوم به این طرف و آن طرف پرهيز نمایید. اگر شما راحت نباشيد، دختر مقابل تان هم این تنش را دریافت کرده و راحت نخواهد بود. یک نفس عميق بکشيد، صحبت ها و حرکات خود را آرام کنيد، و به جای فکر کردن به اتفاقات بدی که ممکن است رخ دهد، به اتفاقات خوب فکر نمایید.

اگر اضطراب تان خیلی شدید و به وضوح مشخص بود، مي توانيد با گفتن یک چیز بامزه در مورد همين موضوع، فضا را کمي سبک کنيد.اگر در کل آدم مضطربی هستید، یک بطری آب به همراه داشته باشيد تا با نوشيدن از آن آرام شده و کمي به خودتان فرصت جمع و جور کردن افکارتان را بدهيد.

 

برای تحت تاثیر قرار دادن او دروغ نگویید

با او صادقانه صحبت کرده و غلو نکنيد. همه افراد تمایل دارند تا کمي پیاز داغ موضوعات را زیاد کنند، اما اغلب دردسر به وجود آمده بیشتر از منافع آن است. اگر در نهایت با آن دختر ارتباط برقرار کرده و از او خوشتان بیاید و او متوجه شود که دروغ گفته اید، احتمالا بسیار شرمنده شده و اعتماد (یا حتی رابطه با) او را از دست خواهيد داد. پس نباید هيچ وقت و تحت هيچ شرایطی برای او فیلم بازی کنيد.

حتی اگر خود او هم متوجه نشود، افراد دیگر (یا دختران دیگر) متوجه مي شوند که برای او فیلم بازی مي کنيد تا تحت تاثیرش قرار دهيد.اگر قرار است در آینده نيز با آن دختر در ارتباط باشيد، دروغ هایتان روزی گریبان شما را خواهند گرفت. اگر قرار است از شما خوشش بیاید، باید از همان ابتدا، خود واقعی تان را دوست داشته باشد.

چگونه بایک دختر شروع به صحبت کنيم

انرژی مثبت داشته باشيد

افراد دوست دارند با اشخاصی در ارتباط باشند که باعث خنده آن ها شده، خوشحال بوده و نگاهي مثبت نسبت به دنيای اطراف خود داشته باشند. اگر در یک روز خاص، بد اخلاق بوده و احساس مي کنيد تمام دنيا بر ضد شما است، شاید بهتر باشد که در آن روز به سمت دختر مورد نظرتان نروید. با دختر مورد نظرتان در مورد افرادی که شما را خوشحال مي کنند صحبت کنيد و بر تجارب مثبت مشترک تان تمرکز داشته باشيد. بعدا که بیشتر با هم آشنا شدید، صحبت کردن در مورد موارد منفی ایراد نخواهد داشت، اما الان که مي خواهيد او را درگیر خود کنيد، بهتر است که فضا را مثبت نگه دارید.

اگر فضا به هر دلیلی منفی شد، مي توانيد آن را به سرعت جبران کنيد. مثلا اگر از شما پرسید “ترافیک زیاد بود؟” و شما گفتید “افتضاح بود!”، بلافاصله با گفتن عباراتی مانند “اما موزیکي که تو راه گوش دادم عالی بود” یا “اما هوا آنقدر تميز بود که همه کوه ها رو مي دیدی”، فضای منفی به وجود آمده را جبران کنيد.

مثلا اگر در مورد یک گروه موسیقی با شما صحبت کرد که واقعا از آن متنفر هستید، مي توانيد بگویید “تا حالا زیاد ازشون چیزی نشنيدم” یا “کارشون بد نيست، اما من زیاد خوشم نمي آد”. در اولین مرتبه ای که با یک دختر صحبت مي کنيد، در مورد تنفر خود از چیزهای مختلف حرفی به ميان نکشيد.

گرفتن شماره از دختر

اطلاعات تماس او را بگیرید

اگر موفق شدید تا با دختر مورد نظرتان ارتباط اولیه خوبی برقرار کنيد، شماره تلفن یا حداقل آی دی اینستاگرام او را بگیرید تا بعدا بتوانيد با او ارتباط برقرار کنيد. اگر مي خواهيد با او قرار بگذارید، خیلی رک تر مي توانيد این اطلاعات را دریافت کنيد، اما اگر فقط مي خواهيد رابطه خود را حفظ کرده و بعدا دوباره با او ارتباط برقرار کنيد، مي توانيد بگویید “الان باید برم، اما خیلی دوست دارم بعدا بقیه این صحبت رو ادامه بدیم. مي شه باهات تماس بگیرم؟” و احتمالا او نيز خواهد پذیرفت.

اگر کمي خجالتی هستید، آی دی اینستاگرام او را بگیرید و بعدا یک چیز جالب برایش ارسال کنيد. مثلا یک ویدیوی وایرال بامزه یا یک عکس خنده دار. این کار از تلفن زدن راحت تر بوده و باعث مي شود تا نظر او نسبت به شما جلب شده و احتمال دیدار مجددتان افزایش یابد.زماني اطلاعات تماس او را بخواهيد که صحبت تان خوب پیش رفته و در اوج گفتن چیزهای جالب هستید. آن قدر معطل نکنيد تا صحبت هایتان ته بکشد، زیرا در آن لحظه دختر مقابل شما تمایل کمتری برای دیدن مجددتان خواهد داشت.

 

مطالب بیشتر :

چگونه دختر رو جذب خود کنيم، قلب زن را تسخیر کنيم

به عنوان یک مرد اینکه بخواهید یاد بگیرید چگونه با خانم ها صحبت کنید، کمی کار چالش برانگیز می باشد، زیرا باید در این زمینه تجربه کافی داشته باشید. امروز قصد داریم تا در این مقاله در مورد چگونگی پیش بردن یک مکالمه موثر با دختران صحبت کنیم، بدون این که ناشیانه عمل کنید.

چرا باید به این مسئله توجه کنید؟ زیرا این یکی از مهم ترین جنبه هایی است که معمولاً مردان آن را نادیده می گیرند. در نتیجه مطالعه داشتن در مورد آن می‌ تواند باعث موفقیت در این زمینه شود.

حتما بخوانید: آموزش ۲۷ نکته بسیار مهم آداب معاشرت در زندگی اجتماعی +دانلود بهترین کتاب

یکی از مهم ترین دلایلی که معمولاً مردان با خانم ها در مورد آن جر و بحث دارند، این است که نمی دانند چگونه باید با یکدیگر صحبت کنند و زمانی که سعی می کنند این کار را درست انجام دهند، کاملاً همه چیز را خراب خواهند کرد.

از طرفی نمی دانید چه زمانی باید سکوت کنید و چه زمانی حرف بزنید. در نتیجه این دو تا کار را کاملاً برعکس انجام می دهید. دقیقا همین جاست که به یکدیگر نگاه می کنید و فکر می کنید که این رابطه دیگر راه به جایی نخواهد برد. زمانی که این اتفاق می‌ افتد، خانم ها پیش خودشان فکر می کنند که اشکال از من است یا اینکه نمی توانم این مرد را داشته باشم. به همین دلیل این رابطه به پایان خواهد رسید.

چگونه بایک دختر صحبت کنیم

به همین دلیل است که بسیاری از مردان از شروع مکالمه می‌ ترسند. شروع کردن یک مکالمه آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید. اگر که تمرکز اولیه شما روی هدف خاصی باشد، در نتیجه شکست خوردن از این مکالمه قطعی خواهد بود. زیرا این دختر احساس می‌ کند که شما چیزی را پنهان می کنید.

حتما بخوانید: هنر خوب صحبت کردن با افراد مختلف: نکات بسیار مهم و کاربردی

اگرچه که می توانید کاملا این موضوع را ساده ببینید و فقط روی چگونگی شروع کردن یک مکالمه تمرکز داشته باشید. بهتر است که مباحث عمیق را برای بعدا نگه دارید. در قرار اول و اولین مکالمه نباید راجع به مسائل بیش از حد مهم صحبت کنید.

اهمیت موضوع مورد مکالمه برای بسیاری از افراد بسیار مهم است ، زیرا اگر موضوع صحیح را انتخاب کنید، هر دوی شما می توانید ساعت ها از این مکالمه لذت ببرید. در نهایت خانم ها احتمال این که به شما علاقمند شوند، بیشتر می‌ شود. علت آن هم فقط موضوع درستی بود که برای مکالمه انتخاب کردید. شاید واقعیت کمی برایتان احمقانه به نظر برسد اما نباید بیش از حد روی این موضوع حساسیت نشان دهید. هر بحثی را که همان لحظه به ذهنتان رسید، پیش بکشید . سپس می توانید در طول مکالمه جهت موضوع را عوض کنید و به موضوعاتی بپردازید که مورد علاقه یکی از شما دو نفر است.

درست است که موضوعات مختلفی می توانید انتخاب کنید اما چه بهتر که این موضوع در مورد خودتان باشد. بسیار سخت است که همان اول در مورد موضوعاتی راجع به دیگران صحبت کنید. معمولاً افرادی که بیش از همیشه به خودشان ارزش می دهند، بیشتر راجع به خود فکر می کنند.

در نتیجه صحبت ها و موضوعات مکالمه آن ها معمولا در مورد خودشان آغاز می شود. این کار شما همزمان می‌ تواند ارزش هایی که به خودتان می دهید را در ذهن ناخودآگاه فرد نشان دهد که اعتماد به نفس شما را نشان خواهد داد. مثلاً اگر در راهِ رفتن به سوپرمارکت هستید، بحث را با همین موضوع شروع کنید. تنها کاری که باید انجام دهید ، این است که از سخت تلاش کردن خودداری کنید. نشان دهید که برای شروع مکالمه و یا پیش بردن آن کاملاً راحت هستید و از موضوعات بیش از حد عجیب و غریب مثل حساب بانکی، انجام کارهای داوطلبانه ، خرید ماشین، تحصیلات و غیره خودداری کنید . همه چیز را ساده بگیرید.

حتما بخوانید: چگونه پسر/مردی جذاب به نظر برسیم؟ ویژگی های یک جنتلمن

سلام. داشتم کانال آشپزی رو چک می کردم و مشتاق شدم که یکی از این غذاهای خوشمزه را درست کنم. حالام دارم میرم که مواد شو بخرم.

شاید با خودتان فکر کنید که آن دختر ممکن است به این بحث اهمیت ندهد اما اگر طرز فکر و یا داستانی که برایش تعریف می کنید، برای خودتان جذاب باشد، قطعاً او هم دوست دارد که راجع به آن صحبت کند.

مکالمه هایی در مورد مباحث داغ می تواند مکالمه خوبی باشد. به من اعتماد کنید و هر زمان که لازم دیدید بحث را عوض کنید. قبل از آن راجع به چیزهای صحبت کنید که بیشتر به آن علاقه مند هستید، زیرا می تواند هیجان شما را حین مکالمه افزایش دهد . به این موضوع فکر کنید که مکالمه با دختران مانند آتش می ماند. باید کم کم شروع به گرم کردن مکالمه کنید و بعد سراغ بحث های سخت و سنگین بروید اما این کار را به جلسات بعد موکول نمایید.

شاید ایده جالبی باشد که بدون در نظر گرفتن شرایط با دخترها صحبت کنید. در شهرهای بزرگ قطعاً هر روز با خانم های زیبای زیادی ملاقات می کنید، آن ها را در مترو، خیابان، سوپرمارکت، کافه، رستوران غیره می بینید. بیشتر ما از این که به این دختران نزدیک شویم، می ترسیم و گمان می‌ کنیم که قطعاً در مکالمه با آن ها شکست می خوریم.

من به شما می گویم که در این شرایط می‌ توانید چه بحث هایی را پیش بکشید و بعد از آن باید یاد بگیرید که چگونه استرس خود را مدیریت کنید. برای از بین بردن استرس باید تمرین داشته باشید.

حتما بخوانید: چگونه در چت جذاب باشیم و دلبری کنیم؟ ۱۰ ترفند کاربردی

اولین نکته ای که باید در نظر داشته باشید، این است که دختران فارغ از این که چقدر زیبا هستند، مانند شما یک فرد عادی می باشند. به همین دلیل است که باید راحت با آن ها صحبت کنید . فکر کنید که با دوست هم جنستان بیرون آمده‌ اید و او نیز مانند شما شرایط مشابه دارد.

متخصصان روان شناس عقیده دارند که فقط ۷ درصد احساس و پیام‌ های عاطفی از طریق زبان انتقال پیدا می کند. ۳۸% آن کاملاً به لحن صدای شما برمی گردد و ۵۵ درصد آن نیز غیر کلامی و مربوط به حالت زبان بدن و میمیک صورت شما می باشد. در واقع کلمات تاثیر بسیار کمی روی معنای احساس شما دارند. پس نباید بیش از حد به آن ها تکیه کنید.

پس بهتر است این انرژی را اول از همه در بدن و جسم خود به وجود بیاورید. فکر کنید که زمان هایی که واقعا شاد هستید، چه می گویید ؟ چگونه نگاه می کنید و چگونه اوقات خود را با بهترین دوستان سپری می کنید؟ سعی کنید که همیشه لبخند داشته باشید و به لحظات شاد زندگی خود فکر کنید و با اعتماد به نفس راه بروید و سر خود را بالا بگیرید. درونا انسان شادی باشید و آن را در ظاهرتان نیز نشان دهید. قطعا احساس درونی شما به دیگران نیز منتقل خواهد شد.

حتما بخوانید: قانون جذب عشق: چگونه از آن برای جذب فردی خاص استفاده کنیم؟

نگران این نباشید که دیگران به نگرانی شما پی می‌برند یا نه . سعی کنید که درونا اعتماد به نفس را در خودتان ایجاد کنید. انرژی درون شما به شدت روی دیگران تاثیر گذار خواهد بود؛ مخصوصاً زمانی که یک لبخند زیبا روی لبانتان داشته باشید. اجازه دهید که صورتتان آینه احساساتتان باشد.

اکنون ممکن است که دلتان بخواهد با افراد ناشناس صحبت کنید. البته هنوز نمی دانید اول باید چه بگویید. بهتر است که در نگاه اول کاملا صادقانه رفتار کنید. سعی نکنید که ادای کسی را در بیاورید. کلمات و صحبت های شما باید کاملا از صمیم قلبتان باشند؛ نه این که آن ها را از قبل آماده کرده باشید و یا زاییده ذهن دیگران باشد.

در این قسمت دو مثال برای شما بیان می کنم اما باید به یاد داشته باشید که با انرژی درونی خود صحبت کنید.

ساده ترین کاری که می‌ توانید انجام دهید این است که نام خود را بگویید و اسم او را نیز بپرسید. اکنون چیزی که در مورد نام این فرد به ذهنتان می رسد را بیان کنید. مثلاً می توانید در مورد احساسات آن فرد یا معنی نام او صحبت کنید. مثلا می توانید از روی اسم او، محل تولد او را نیز حدس بزنید. این مکالمه شماست. می توانید هر جا که خواستید آن را پیش ببرید. همچنین می توانید در مورد خودتان نیز چیزی بگویید.

یکی از بهترین تجربه هایی که خودم به عنوان یک خانم داشتم، این است که یک مرد در سوپرمارکت را برای من باز کرد، زیرا در جعبه خرید های من یک طالبی دیده بود و به من گفت که من و شما با هم مسیر مشترکی داریم. سپس به من اشاره کرد که گردنبند شما واقعاً زیباست و مثل خورشید می درخشد و یک لحظه یاد اقیانوس افتادم ( البته نباید در چنین کارهایی زیاده روی کنید و طرف مقابل خود را معذب نکنید.)

بعد از شنیدن این مکالمه چه فکری می توانید در مورد آن مرد کنید؟ قطعا به نظرتان این مرد مهربان می باشد و به راحتی احساساتش را ابراز می کند. افراد بسیار زیادی هستند که مکالمه های خود را به راحتی آغاز می کنند و می توانند ساعت ها ما را میخکوب صحبت‌ هایشان کنند. تنها کاری که باید انجام دهید ، تمرین، تمرین و تمرین می باشد.

حتما بخوانید: چطور شخصیت کاریزماتیک داشته باشیم؟ ۹ ویژگی بینظیر افراد کاریزماتیک

همچنین می توانید از افراد موفق در این زمینه یاد بگیرید و از تجربه های آن ها استفاده کنید اما مهم تر از هر چیز اعتماد به نفس شما می باشد که باید آن را ارتقا دهید. زیرا انجام این کارها تقلیدی نیست و باید در درون شما شکل بگیرد. اعتماد به نفس مهم ترین ابزار شما در صحبت کردن با دختران در هر شرایطی می باشد.

به این فکر کنید که اصلاً قرار نیست کار سختی انجام دهید. صحبت کردن کاری است که هر روز آن را انجام می دهید، بدون این که نسبت به آن ترس و اضطراب داشته باشید. این حس را از خودتان دور کنید، زیرا فکر می‌ کنید که به دست آوردن آن دختر کاملاً غیر ممکن است اما باید سعی کنید که روی احساسات صحیح خود حساب باز کنید. وظیفه شما به عنوان یک مرد این است که ماهیت زنانه را مورد توجه قرار دهید و به آن پاسخ دهید. این تنها راه صحبت کردن با خانم ها می باشد. در نتیجه شگفت زده خواهید شد که چگونه پاسخ دادن یک خانم با شما بهبود پیدا می کند و می تواند همپای خوبی برای صحبت های شما باشد.

یکی از دوستانم در حال مصاحبه با یک مرد مسن بود که قرار بود در روزنامه اش کار کند.‌ سپس آن مرد به دوست من گفت: شما واقعا خانم دوست داشتنی هستید . حتما عشق زیادی در زندگی تجربه کرده اید‌ زمانی که این جمله را شنید، کاملاً لبخند بزرگی روی لبانش نشست. با خودش گفت چه مرد شیرین زبان و دوست داشتنی! ای کاش مردان جوان هم می‌ توانستند به همین صورت صحبت کنند. علتش این است که مردان مسن تجربه بیشتری در زندگی داشته اند. از طرفی سختی‌ های زیادی را تحمل کردند و می توانند چیزهای با ارزش را بهتر از انسان های جوان تشخیص دهند.

شاید به نظر شما کلیشه باشد اما خانم ها زمان زیادی را در حمام سپری می کنند. به نظرتان چرا انقدر زمان خود را در این مکان سپری می کنند؟ من به شما خواهم گفت زیرا آن ها دوست دارند که مدام روی ظاهرشان کار کنند.

آن ها دوست دارند زیباترین صورت ها و زیباترین دستان را داشته باشند.

حتما تا به حال با دخترانی مواجه شده اید که در مورد ظاهر شما شکایت دارند. از طرفی با دخترانی مواجه شدید که مدام از هر یک تعریف و تمجید می کنند که مثلاً امروز موهایت خوشگل شده، این لباس به تو می آید ، چشمات چقدر خوشگله . اما چند نفر از مردان این کار را انجام می دهند؟

حتما بخوانید: مردان زیبا، پسران جذاب از دید همسرانشان این ویژگی ها را دارند + عکس

چگونه بایک دختر صحبت کنیم

همانطور که شما از تعریف کردن درمورد ظاهرتان خوشتان می آید، دختران نیز از توجه کردن به مورد ظاهر زنانه شان بسیار لذت می برند. آن ها عاشق این هستند که یک مرد احساسات مثبتش را در مورد ظاهر آن ها بیان کند. این احساسات می تواند توجه به رنگ رژلب باشد و یا حتی چیزهای بزرگتر. دختران با این کار مطمئن می‌ شوند که توجه کافی به آن ها دارید. پس مطمئن هستم که از این روش نتیجه خواهید گرفت.

زمانی که چیزی را با اعتماد به نفس و قدرت بیان می کنید در مورد آن احساسات درونی دارید. قطعاً از نظر شنونده جذاب ‌تر دیده می‌ شوید . در مورد چیزی صحبت کنید که خودتان مایل هستید. زمانی که هیجان شما در مورد بحث مورد نظر را می بینند، کاملاً به صحبت کردن با شما علاقه نشان می دهند.

از روش هایی استفاده کنید که تعامل شما را بهبود می بخشد. مثلا یک جوک بامزه تعریف کنید. اگر در این کار مهارت داشته باشید، بسیار جلو می‌ افتید. می‌ توانید کارهای بامزه انجام دهید. البته نباید در این کار زیاده روی کنید اما در هر صورت خنداندن دیگران می تواند یکی از موضوعات جذاب باشد.

اغلب مردم در مورد موضوعات شخصی و عمیق در مکالمه با زنان اصرار می ورزند. شاید این موضوع جذاب باشد اما نیاز به زمان مخصوص به خود دارد. در چند دقیقه اولی که تازه خانمی را ملاقات کرده اید، نباید این موضوعات را پیش بکشید.

باید صبر کنید که هر دو از کنار یکدیگر بودن لذت ببرید ، یکدیگر را بهتر بشناسید و به احساسات یکدیگر پی ببرید. سپس می توانید در مورد موضوعات مهمی مثل سیاست ، اجتماع، فرهنگ و هر چیزی که دوست داشتید صحبت کنید.

حتما بخوانید: مردان جذاب و زنان جذاب از نگاه یکدیگر چه ویژگی هایی دارند؟

برقرار کردن ارتباط ، فقط به معنی صحبت کردن نیست. بهتر است روی نحوه ارتباط برقرار کردن تمرکز کنید. تاکید خود را از روی کلمات و عبارات بردارید که تنها بخشی کوچک از ارتباط شما هستند. ارتباط واقعی فقط ۲۰ درصد از کلمات است و ۸۰ درصد آن بستگی به لحن شما و زبان بدن تان دارد. معمولاً ربطی ندارد که چه می‌ گویید، بلکه باید ببینید که چگونه آن را بگویید.

کلماتی که می گویید، باید کاملاً ساده، مودبانه و گاهی اوقات غیر قابل انتظار باشند.

مثلا به مکالمه زیر دقت کنید که چقدر خسته کننده است:

این مکالمه فراز و نشیب بیشتری نسبت به مکالمه اول دارد.

همانطور که گفتیم باید راجع به مباحثی صحبت کنید که خودتان را خوشحال می‌ کند. سپس موضوعات را به چیزهایی تغییر دهید که هر دوی شما به آن علاقه دارید. به جای این که در مورد پیدا کردن یک موضوع تمرکز کنید، بهتر است در مورد چیزهایی صحبت کنید که شما را سرگرم می‌ کند. همزمان که مکالمه پیش می‌ رود، می توانید به علایق یکدیگر نیر پی ببرید و شما نیز علایقتان را به او نشان دهید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

اصن فقط شطرنج😐😂…

سلام. در زنجان آموزشگاه سرآمد بطور تخصصی به آموزش سر فصلهای…

از شرکت زعفران زرتاب بخصوص مهندس نورمحمدی بابت آموزش و ارسال…

با سلام من در کانادا زندگی میکنم خط مینوسم چه شکسته وچه نستع…

سلام من یه بازیکنه تکنیکی و بازی ساز و شوت زن هستم ولی یه بد…

موندم چرا کسی کامنت نذاشته.واقعا مطلب خلاصه و مفید و کاربردی…

مرکز کاشت مو

مرکز کاشت ابرو

جراحی سینه و شکم

جراحی لیفت صورت و گردن

جراحی لیپوساکشن

جراحی بینی

درباره ما

فروشگاه اینترنتی لوتوس با حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت های اینترنتی و ۸ سال سابقه در بستر فروشگاههای اینترنتی دارای سابقه درخشان در این زمینه میباشد. ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی و تاییدیه رسانه های دیجیتال می باشیم.

هنرفردی    سالم زیبا 

تهران-خیابان انقلاب

تماس 09191210008

تلفن ثابت 28426929-021      ایمیل maxer.ir@gmail.com

تبلیغات    تماس با ما 

فهرست مطالب

یکی از ویژگی‌های اصلی جذابیت در مردان، قدرتمندیشونه! اما الان دیگه این قدرت‌مندی با اون چیزی که قدیم گفته می‌شد فرق داره. در گذشته مردان باید با زور بازو از خانوادشون حمایت می‌کردن، اما جامعه شهرنشین امروزی دیگه خیلی به زور بازو احتیاج نداره، بلکه نیاز به قدرت ذهنی داره؛ به عبارت دیگه مردانی که قدرت ذهنی بالاتری دارند، جذابیت بیشتری دارند.

طبق پژوهش‌های جدید، مردانی که توانایی ارتباطی بالاتری داشته باشند، از مردانی با هیکل ورزشکاری یا حتی خوش‌قیافه، جذاب‌تر تلقی می‌شن. به عبارت دیگه، ممکنه مردان خوشتیپ و خوش‌قیافه در برخورد اول بتونند فرد مقابل رو جذب کنند، اما به طور کلی، توانایی ارتباطی و کلامی در جذب دخترها حرف اول رو می‌زنه.

با توجه به چیزهایی که گفته شد، بهتره یک آقا علاوه بر اینکه اصول کلی ارتباطی رو یاد بگیره، برای جذابیت بیشتر، می‌تونه با کمک پژوهش‌های انجام شده، اصول ارتباطی با خانم‌ها رو هم یاد بگیره. اینطوری در تعاملاتش با دختری که دوست داره موفق‌تره و راحت‌تر می‌تونه اون فرد رو به خودش جذب کنه. اما این اصول چی هستند؟

آدم‌ها با حرف زدن با یکدیگر صمیمی‌تر می‌شن و این صمیمیت عموما ایجاد علاقه می‌کنه. حالا چطور با خانم‌ها صحبت کنید: اولا گوش کردن به حرف‌های خانم‌ها خیلی مهمه؛ چرا؟ چون به طور کلی آقایون تمایل دارن وقتی ازشون سوالی می‌شه، فورا راه‌حل بدن؛ اما خانم‌ها معمولا این رو نمی‌خوان. بیشتر وقت‌ها سوال کردن یه جور فکر کردن و در عین‌حال برقراری تعامل با فرد مقابله!

چگونه بایک دختر صحبت کنیم

حرف زدن‌های آقایون تقریبا در بیشتر وقت‌ها معطوف به هدفه! یعنی به خاطر هدفی که دارن، صحبت می‌کنن؛ اما برعکس، خانم‌ها به خاطر خود حرف زدنه که با دیگران صحبت می‌کنن. به همین دلیل، هر جمله‌ای که می‌گن، می‌تونه شروعی باشه برای صحبت جدید. اگه آقایون این نکته رو بدونند، خیلی راحت‌تر می‌تونن گفت‌وگوشون رو با خانم‌ها ادامه بدن. 

خانم‌ها به دلیل اینکه باید برای مادر شدن آماده بشن، نسبت به آقایون نگاه تیزبینانه‌تری در مورد زبان بدن دارند؛ پس خیلی خوب علائم کمبود اعتماد به نفس و اضطراب رو متوجه می‌شن. از اونجایی که قدرتمندی یکی از ملاک‌های جذابیته، بهتره تلاشتون رو بکنید تا این نشانه‌ها را در هنگام گفت‌وگو نداشته باشید؛ مثلا صحبت کردن با تن صدای بلند (البته نه خیلی)، یکی از فاکتورهای اعتماد به نفسه. 

یکی دیگه از نشانه‌های اضطراب و عدم اعتماد به نفس، تند تند صحبت کردنه. اگه زمانی که با خانم‌ها صحبت می‌کنید، تند تند حرف بزنید، به فرد مقابل این نشونه رو می‌دید که شما خیلی از حرف‌هایی که می‌زنید مطمئن نیستید و به علاوه، به شدت مضطربید. شما می‌تونید آرام و شمرده حرف زدن رو تمرین کنید و در اون ماهر بشید.

گاهی وقت‌ها آدم‌ها برای اینکه فرصت بخرند و به حرف بعدیشون فکر کنند از آواهایی مثل: “آآآآآ”، “ااام” و … استفاده می‌کنند. تکرار زیاد این آواها در میون صحبت کردن، نشون از این داره که یا شما مضطربید یا حواستون به گفت و گو نیست، چون دائم مجبورید به خودتون یادآوری کنید که چی بگید. حالا دلیلش هر چی که باشه، یه جور مانع ارتباطیه.

برای شروع ارتباط، بهتره که هدایت بحث رو به دخترها بدید؛ چون اولا دخترها معمولا عاشق حرف زدن هستند و این کار باعث می‌شه که احساس کنند شما چه شنونده خوبی هستید! دوما، شما اینطوری اضطرابتون از گفت‌وگو می‌ریزه و می‌تونید برای دفعات بعدی خودتون رو آماده کنید.

 

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

11 بازدید

16 بازدید

26 بازدید

36 بازدید

63 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

ارتباط با یک دختر دغدغه‌ای سالم و جذاب برای پسران جوان و حتی مردان بزرگ است. بسیاری از پسرها، به دلایلی مثل نداشتن اعتماد به نفس و یا تجربه‌های منفی، نمی‌توانند مهارت‌های ارتباطی با جنس مخالف‌شان را به درستی فرا گرفته و بکار بگیرند. همین مسئله زمینه ساز بسیاری از مشکلات در آینده است. ارتباط با دختر تنها منوط به ارتباط عاطفی نیست، یک دوستی ساده نیز می‌تواند به جوانان برای شناخت جنس مخالف کمک کند. تفکیک جنسیتی و برخی سبک‌های تربیتی تا حدودی مانع این شناخت می‌شود. در این مطلب اصول و نکاتی برای ارتباط با دختران بدانید را مطرح کرده‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تفکیک جنسیتی کلیک کنید.

در یک کلام باید تکلیف خود را مشخص کنید. آیا صرفا قصدتان از ارتباط با دختری، یک ارتباط ساده‌ی دوستی است و یا تمایل به ایجاد رابطه عاطفی دارید؟ قصد و نیت شما می‌تواند در جریان رابطه و آشنایی‌های شما تاثیرگذار باشد. اما نکته مهم در این مرحله، صادق بودن شما با خودتان است. شاید بتوانید فرد دیگری را فریب دهید، اما آیا می‌توانید خودتان را گول بزنید؟ پس برای آن که بتوانید برای شروع رابطه قدم‌های مطمئن بردارید، پیش از هر چیز قصد خود را از رابطه مشخص کنید.

مسئله مهم دیگر، این است که شما باید ملاک‌هایی را برای خود از فرد ایده آل یا فردی که دوست دارید با او معاشرت کنید را مشخص کرده و آن‌ها را جدی بگیرید. عموم پسران، نمی‌دانند از رابطه و از دختران چه می‌خواهند و چه دختری دوست دارند. ملاک‌هایی مثل چهره ظاهری، قد، تحصیلات، لحن صحبت کردن، مدل خنده‌ها، علایق هنری، تفریحات و حتی مدل مو و به طور کلی هر چیزی که در یک انسان وجود دارد، می‌تواند جزء ملاک‌های انتخاب باشد. برای اطلاع از درستی معیارهای خود برای انتخاب یک دختر خوب برای ازدواج کلیک کنید.

چگونه بایک دختر صحبت کنیم

علاوه بر ملاک‌های فردی دختر، ملاک‌های فردی شما نیز مهم است. اینکه شما در رابطه دوست دارید چگونه باشید، چگونه با شما صحبت شود، چه جایگاهی داشته باشید و چگونه فهمیده شوید. طبیعتا این مرحله سخت‌تر از مرحله قبلی می‌باشد. پس لازم است که پسران به سطح متعادلی از خودشناسی برسند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خودشناسی کلیک کنید.

خیلی از پسرها، نمی‌توانند یا تمایل ندارند به دختر مورد علاقه شان نزدیک شده و با او به صحبت بپردازند. مهارت‌های ارتباطی، متاسفانه به ندرت توسط سیستم آموزشی یا خانواده‌ها جدی گرفته می‌شود. اما به طور کلی، همه چیز می‌تواند با یک سلام و یک معرفی ساده شروع شود. سپس برای ادامه رابطه باید به نکاتی که در ادامه شرح داده‌ایم، توجه بکنید.

اصلی‌ترین نکته برای شروع ارتباط، پیدا کردن یک نقطه مشترک برای آغاز گفتگوست. این اشتراکات می‌تواند هرچیزی باشد، از صحبت درباره علایق یا ورزش تا سیاست و فرهنگ می‌تواند موضوعی برای شروع صحبت باشد. پیشنهاد می‌کنیم مقاله شناخت زنان را مطالعه کنید.

مهم‌ترین مسئله در شروع ارتباط داشتن صداقت و اصیل بودن، می‌باشد. اصیل بودن، یعنی ظاهر و باطن شما یکی باشد و برای خوشایند دیگری، خود و ارزش هایتان را فراموش نکنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اصیل بودن کلیک کنید.

دختران بسیار به توجه نیاز دارند و اگر از کسی توجه مثبت نامشروطی دریافت کنند، شدیدا برایشان ارزشمند است. باید دقت کنید که حرف‌ها یا خاطرات آن‌ها را به خاطر سپرده و به آن‌ها یادآوری کنید. این مساله نشان دهنده این است که شما توجه بالایی به او و صحبت هایش دارید.

وقتی به نظرات و علایق او توجه نشان داده و از آن‌ها تعریف کنید، می‌توانید نظر مثبتش را به خود جلب کنید. بهتر است در این راه دختران را خوب بشناسید و از تفاوت‌های زنان و مردان آگاهی کسب کنید. برای اطلاع از تفاوت زن و مرد کلیک کنید.

طنز پردازی، یک مهارت بسیار جذاب برای دختران است. دختران معمولا پسرانی که شوخ طبع و گرم و گیرا هستند را دوست دارند و از بودن کنار آنها حس خوبی لذت می‌برند. البته برخی دختران نیز بنابر سلیقه خود پسران سنگین و موقر و خشک را دوست دارند، اما شوخی کردن چیزی است که محبوب است، تا جایی که در مکان و زمان خودش باشد و شامل بی احترامی نشود.

اگر قصد رابطه جنسی یا سوءاستفاده دارید و می‌خواهید با چرب زبانی، کسی را به خود نزدیک و وابسته کنید، باید بدانید که اولین و بزرگترین ضربه این بی اخلاقی را خودتان می‌خورید و در آینده ای که خیلی دور نیست، با احساساتی رنج آور رو به رو خواهید شد.

با احترام صحبت کردن و احترام گذاشتن به تفاوت‌ها، یکی از نشانه‌های پختگی و بلوغ است. کسی که با بی ادبی و رکیک صحبت کردن می‌خواهد جلب توجه کرده یا حرف خود را ثابت کند، فرد سالمی نیست.

از صحبت کردن در مورد مسائل تنش‌زا و بسیار شخصی در اوایل رابطه بپرهیزید. در مورد شکست عشقی و روابط شکست خورده‌ی قبلی خود، عزیزانی که فوت کرده‌اند و جوادث ناخوشایندی که باعث ناراحتی دختر مقابلتان می‌شود صحبت نکنید و به موضوعات خوشحال کننده و بی‌ضرر بپردازید. لازم نیست در همان گفتگوی اولیه همدیگر را به خوبی بشناسید و یا تمام زندگیتان را برای او شرح دهید.

برای دریافت مشاوره در زمینه شروع ارتباط با دختران می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

تو رو خدا دختردار نشید شما که لیاقتشو ندارید. دختر داشتن لیاقت میخاد بخدا

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

روش شروع صحبت با دختر یکی از کارهایی می باشد که بعضی از کاربران از ما درخواست کرده بوده اند که راجبش مقاله بدهیم. آیا شما هنگام شروع صحبت کردن با دختر لکنت دارید و فراموش میکنید چه میخواهید بگویید؟ شما برای اینکه بتوانید با یک دختر به خوبی و با اعتماد به نفس کامل صبحت کنید باید مهارت که ما در این مقاله می گوییم افزایش دهید.

فهرست بندی این مقاله

1منظور این نیست که به چشم‌های فرد مورد نظر خود زل بزنید. به دور و بر و دوردست‌ها نگاه کنید و وقتی به اندازه کافی زمان سپری شد، دوباره به او نگاه کنید. در همه این مدت سعی کنید لبخند به لب داشته باشید. اگر او را از قبل می‌شناسید می‌توانید جلو رفته و به راحتی سلام کنید.  در غیر اینصورت بهتر است کمی صبر کنید تا کنجکاوی او نیز نسبت به شما تحریک شود و سپس جلو بروید و سلام کنید و با اعتماد به نفس بالا خود را معرفی کنید. البته نه اینکه زمانی زیادی را برای سلام کردن، صبر کنید، نه! اینگونه او فکر می کند شما او را نادیده گرفته‌اید و حس بدی نسبت به شما پیدا می‌کند و اگر بعد از آن نیز بخواهید حتی سلام کنید و نظر او را نسبت به خودتان تغییر دهید ممکن است با شکست مواجه شوید.

چگونه بایک دختر صحبت کنیم

2خودتان را معرفی کنید. می توانید به او سلام دهید و اسم خود را به او بگویید و سپس از او در مورد اسمش سوال کنید. یا اینکه ابتدا در مورد یک موضوع مشترک شروع به صحبت کنید و بعد اقدام به معرفی خود نمایید. سپس بخواهید تا او نیز خود معرفی کند.

3خودتان باشید. خودتان باشید و بگذارید دختر مقابل تان بفهمد شما چگونه شخصیتی دارید. اگر هم آدم جدی هستید، لازم نیست خود را شوخ طبع نشان دهید، بجای آن می‌توانید در مورد موضوعات جالب و معنی دار با او صحبت کنید.

4لبخند فراموش نشود. اینکار می تواند بسیار کمک می کند. این نشان می دهد که شما از مکالمه لذت می برید و احساس راحتی می کنید و دختر علاقمند می شود با شما صحبت کند.

5از مسائل شخصی دور بمانید. اگر شما علاقمند به دختر شده اید و پس نیاز دارید او را عمیق تر بشناسید اما نه در ابتدا رابطه. از صحبت در مورد عزیزانی که فوت کرده‌اند، حوادث ناگواری که او را اذیت می‌کند و هر آنچه که باعث ناراحتی او شود دوری کنید. به موضوعاتی بی ضرر و آسان روی بیاورید. قرار نیست در همین چند گفتگو همدیگر را بخوبی بشناسید.

1یک وضوع مشترک برای حرف زدن پیدا کنید. سعی کنید موضوع را در جهت چیزی که هر دو شما به آن اهمیت می دهید، هدایت کنید. شما لازم نیست از او راجب علاقه مندیهاش برای مثال انواع غذا، سرگرمی ها و ورزش بپرسید و فقط کافی است به صحبت هایش دقت کنید و خواهید فهمید به چه چیزی علاقمند می باشد.

2ارتباط چشمی داشته باشید. بدین معناست که هنگامی که او حرف می زند به چشمان او نگاه کنید و حواستان به موبایل یا محیط اطراف نباشد.

3از طرفتان تعریف کنید. اما دقت کنید که دروغ نگویید مثلاً اگر می بینید که موهای طرفتان به طرز مسخره ای زشت است، از موهایش تعریف نکنید اما اگر مثلاً از کفش هایش یا هر چیز دیگری خوشتان آمده با لبخند عنوان کنید. یک تمجید بی ریا و خالصانه راه بسیار خوبی برای نزدیک شدن به طرف مقابل است.

4سوال بپرسید. اکثر افراد عاشق این هستند که درمورد خودشان حرف بزنند پس این اجازه را به آنها بدهید. اما توجه کنید که زیاد درمورد خودتان حرف نزنید که فرد اجازه صحبت پیدا نکند. مثلاً بپرسید، “امسال چه درس هایی برداشتی؟” یا “آیا فلان فیلم را دیدی؟” “نظرت درموردش چه بود؟” سوالهایی بپرسید که بتوانند راحت درموردش حرف بزنند و فقط به یک بله یا خیر معمولی ختم نشود.

۱- جلوی او درباره دیگر دختران صحبت نکنید و هرگز او رو با دختران دیگر مقایسه نکنید.

۲- درباره دوست قبلی خود باهاش صحبت نکنید زیرا فکر میکند هنوز به اون علاقه دارید.

۳- اگر او از دست شما عصبانی است یا او “نمیخواهد در مورد آن صحبت کند،” او را برای مدتی تنها بگذارید و بهش وقت بدهید که آماده شود.

۴- برخی از دختران دوست دارند گوش فرا دهند و بجای اینکه صحبت کنند. اگر او زیاد صحبت نمی کند، ممکن است علاقه مند به گوش دادن به شما باشد.

۵- اگر او را دوست دارید و بهش علاقمند شدید نباید در روز اول به او بگویید که دوستش دارید. حداقل دو هفته بزارید بگذرد و سپس این کلمه را به او بگویید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

منم ندارم…

سلام پاور کامپیوتر من آسیب دید. یک پاور نو روی کامپیوتر نصب…

درسته مهراب تسکین روح و روانمه…

سلام خسته باشید میخواستم بدونم مادر برد asus z490-p از قابلی…

من موندم این همه روانشناس بیکار تا الن کجا بودن…

منم ندارم…

سلام پاور کامپیوتر من آسیب دید. یک پاور نو روی کامپیوتر نصب…

درسته مهراب تسکین روح و روانمه…

چگونه بایک دختر صحبت کنیم

سلام خسته باشید میخواستم بدونم مادر برد asus z490-p از قابلی…

من موندم این همه روانشناس بیکار تا الن کجا بودن…


Downloads-icon


چگونه یک صفحه از pdf را حذف کنیمDownloads-icon


pdf (6)Downloads-icon

ورود به پنل کاربری

بازگردانی رمز عبور

رمز به ایمیل شما فرستاده شد…

قالب ناشر –

چگونه بایک دختر صحبت کنیم

هنگامی که برای اولین بار با کسی آشنا می‌شوید، پیام و ارتباط متنی می‌تواند راهی خوب برای شکستن یخ و ایجاد علاقه و اشتیاق برای آشنایی بین طرفین باشد.

برای شروع صحبت (ارتباط و پیام متنی) با یک دختر باید ابتدا یک سوال کوتاه از او بپرسید و سپس مکالمه را به سمتی مهمتر سوق دهید.

مکالمه ای با نشاط داشته باشید و نظر او را راجع به ادامه مکالمه بپرسید…

برای اینکه بیشتر با نحوه ارتباط با دخترها آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید…

 

سعی کنید شماره تلفن او را بگیرید، کمی سخت است اما پیچیده نیست، کافیست یک ایده خوب در ذهنتان داشته باشید…

یک ایده ساده برای گرفتن شماره این است که یک ویدیو، عکس، متن یا لطیفه خاص را به اون نشان دهید و بگویید که قصد دارید آن را برای او بفرستید اما شماره اش را ندارید؛ از او شماره اش را بخواهید، این معامله بزرگی نیست، کافیست کمی به او احساس راحتی بدهید.

اگر از شماره دادن امتناع کرد، سعی نکنید شماره او را از اشاص و جاهای دیگر بدست آورید، زیرا با اینکار به او احترام نگذاشته‌اید.

بهتر است منتظر بمانید تا حس اعتماد به شما در وی ایجاد شود سپس اقدام کنید.

البته این مرحله در خیلی از روابط مرحله اولیه نیست، زیرا خیلی از روابط در ابتدا به صورت غیرحضوری و از طریق فضای مجازی شکل می‌گیرند.

 

در شروع ارتباط متنی حتما به او سلام کنید اما نه فقط یک سلام خشک و خالی، گفتن یک «سلام» ساده و تنها می‌تواند کار را برای شما سخت تر کند.

پس از گفتن سلام، و با احوالپرسی مختصر و یا گفت جملاتی مانند (روز بخیر، وقت بخیر و…) مکالمه را با او آغاز کنید.

مکالمه را با یک سوال آغاز کنید.

اگر قبلا با او مکالمه داشته اید کارتان آسانتر است، مثلا از او بپرسید که حالش چطور است و مشغول انجام چه کاریست…

اما اگر اولین بار است که با او مکالمه دارید و با او آشنا نشده اید کارتان کمی سخت تر است باید سوالی منطقی از او بپرسید، مثلا نشان دهید که به قصد پیدا کردن جواب سوالی به او پیام داده اید.

در ضمن بهتر است سوالاتی مطرح کنید که (ترجیحاً) جواب کوتاهی مانند بله و خیر نداشته باشند، یعنی سوالاتی بپرسید که جوابی نسبتاً بلند داشته باشند.

این کار گفتگو را آسان تر می‌کند.

 

اگر می‌خواهید یخ خود را بشکنید باید طوری سخن بگویید که او را جذب کنید.

درباره چیزی صحبت کنید که در هر دوی شما مشترک هست؛ مثلا اگر هر دویتان در حال تحصیل هستید، در مورد تحصیل سوالاتی مطرح کنید.

الته صحبت در مورد تجربیات هم می‌تواند موثر باشد.

 

اگر می‌دانید که یک برنامه یا نمایش تلویزیونی را دوست دارد درباره آن بحث کنید حتی اگر علاقه ای به آن نداشته باشید.

در واقع شما با اینکار به او نشان می‌دهید که به نظرات او احتیاج دارید و به گونه ای با او تفاهم دارید.

همه مردم (به خصوص دخترها) عاشق صحبت کردن درباره علایق خود هستند پس این فرصتی عالیست برای اینکه رابطه را جدی تر کنید.

چیزی که بسیار حائز اهمیت است این است که در هنگام بحث و تبادل نظر به او توهین نکنید، زیرا این کار می‌تواند کل برنامه های شما را خراب کند.

 

ایموجی ها می‌توانند سرگرم کننده و جذاب باشند و طرفین را به ادامه مکالمه تشویق کنند.

اینکه در چه موقع از چه ایموجی‌‌ای استفاده کنید نیز مهم است.

چگونه بایک دختر صحبت کنیم

مثلا این را باید بدانید که در شروع رابطه نباید از ایموجی وینکی () استفاده کنید.

سعی کنید از ایموجی های خنده و اسمایلی () استفاده کنید.

اگر سوالی از شما پرسید که جوابش را نمیدانستید از این ایموجی () استفاده کنید.

خلاصه سعی کنید از ایموجی ها بهترین بهره را ببرید.

 

اکنون که رابطه شما تازه دست و پا گرفته باید همچنان آن را با قدرت ادامه دهید.

ساده است، بعد از مدتی ارتباط مجازی و قوی تر شدن رابطه باید به صورت حضوری یک دیگر را ملاقات کنید.

کافیست این مسئله را با او در میان بگذارید و سعی کنید در زمانی که او می‌گوید و در مکانی مناسب یکدیگر را ملاقات کنید.

 

برای مثال اگر به او پیام دادید و او پاسخ های یک کلمه ای داد تا فقط شما را رد کند، به طوری که به شما نشان دهد که رغبتی برای ادامه رابطه ندارد پس رابطه را متوقف کنید.

اگر به او علاقه مند شده باشید؛ کمی سخت است که او را کنار بگذارید اما چاره ای نیست، باید سراغ یک دختر دیگر بروید.

سعی نکنید او را به خود علاقه مند کنید، زیرا انجام اینکار به صورت غیرحضوری بسیار سخت و تقریبا غیرممکن است.

 

در حالی که پیام دادن راهی ساده و عالی برای ایجاد ارتباط با یکدیگر و شکستن یخ در رابطه است اما با این حال مکالمات زیادی وجود دارند که باید به صورت حضوری یا تلفنی انجام شوند.

مکالمه تلفنی و حضوری شما را در ذهن او قابل اعتمادتر می‌سازد، شما با اینکار نشان می‌دهید که او برایتان مهم است و جایگاه خاصی در زندگی شما دارد.

البته توجه کنید اغلب برای بیان نکات مهم باید به صورت حضوری یا تلفنی با او ارتباط برقرار کنید، اینکه هر روز بارها و بارها به او زنگ بزنید تا نکته ای کوچک را به او بگویید اشتباه است.

پس سعی کنید در کنار ارتباط متنی، ارتباط تلفنی و حضوری را نیز در برنامه خود داشته باشید.

منبع : پویه

برگرفته از wikihow

علی بهادری ، مدیر سایت پویه

قدیمی تر

بررسی سه برند عطر و ادکلن مشهور دنیا

جدیدتر

7 ویدئو آموزشی تخصصی رایگان سئو

معرفی تمامی ویتامین های حیاتی بدن

10 نکته ساده برای کاهش استرس

هر آنچه باید درباره مصرف شکر بدانید

اهمیت استفاده از آب تصفیه شده در زندگی روزمره

ارسال نظر با محتوای سیاسی و توهین آمیز مورد تایید قرار نمی‌گیرد.

وارد کردن ایمیل اختیاری است و در صورت وارد کردن ،آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.

وارد کردن نام اجباری نیست ولی بهتر است که نامی برای خود بنویسید.

نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید.

نظرات در کمتر از چند ساعت پاسخ داده خواهند شد.

برای دفعات بعد ، نام و ایمیل من در این مرورگر ذخیره شود…

دنیای هنرمندان

جدیدترین عکس های صحرا اسدالهی ، عکس های اینستاگرام صحرا…

جدیدترین عکس های بهاره رهنما ، عکس های اینستاگرام بهاره…

جدیدترین عکس ها

۲۱ سایت فوق العاده برای پیدا کردن عکس آماده

والپیپر مشکی برای گوشی ، والپیپر خفن ، پس زمینه مشکی برای…

جدیدترین بیوگرافی ها


بیوگرافی گروه کلدپلی (coldplay)


بیوگرافی شهاب حسینی + عکس


بیوگرافی مهتاب کرامتی + عکس


بیوگرافی مصطفی زمانی + عکس


بیوگرافی طناز طباطبایی + عکس


بیوگرافی علی یاسینی + عکس

مطالب متفرقه


10 اپلیکیشن برتر ساخت آهنگ برای اندروید

تفاوت زبان ترکی استانبولی با آذربایجانی در چیست؟

مورد انتظارترین فیلم های سال 2020 کدام اند؟ |10 فیلم برتر 2020

7 فیلم برتر کارآفرینی که باید ببینید | بهترین فیلم های کارآفرینی

ورود به پنل کاربری

بازگردانی رمز عبور

رمز به ایمیل شما فرستاده شد…

چگونه بایک دختر صحبت کنیم
چگونه بایک دختر صحبت کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *