چگونه با دختر غریبه ارتباط برقرار کنیم

 
helpkade
چگونه با دختر غریبه ارتباط برقرار کنیم
چگونه با دختر غریبه ارتباط برقرار کنیم

مشکل در عملکرد سیستم


بازگشت به صفحه اصلی

دختر خوب برای ازدواج دارای چه ویژگی‌هایی است؟ مردانی که تصمیم به ازدواج دارند معمولا معیار و ویژگی‌هایی را برای خود تعیین می‌کنند که این ویژگی‌ها از فردی به فرد دیگر متفاوت است. اما به طور کلی یک سری از ویژگی‌ها میان افراد مشترک است و باید حتما به آن توجه شود. ما در ادامه مطلب قصد داریم به بررسی ویژگی‌های دختر خوب برای ازدواج بپردازیم. در صورتی که قصد ازدواج دارید بهتر است تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

 

دختر خوب و زن مناسب در مرحله اول کسی است که شما او را دوست دارید. اما در مراحل بعدی لازم است با شناخت دقیق خود و دختر مورد علاقه تان، انتخاب آگاهانه و هوشمندانه‌ای داشته باشید. هر کسی ممکن است افراد نامناسب برای ازدواج را برای همسری برگزیند، اما با تعیین معیارهای مناسب در انتخاب همسر آینده خود باید دقیق‌تر عمل کنید. در این مطلب 23 ویژگی زن مناسب برای ازدواج را خواهید خواند.

برای اطلاع از ویژگی مردان مناسب برای ازدواج کلیک کنید.

چگونه با دختر غریبه ارتباط برقرار کنیم

اولین قدم در آمادگی زنان برای ازدواج شناخت خود است. زن باید بداند از زندگی خودش چه می‌خواهد و چه چیزهایی را دوست دارد. خودش و بدنش و جنسیتش را پذیرفته و از آن راضی است. به دنبال مکملی برای خود است و سعی نمی‌کند خودش را از نو یک آدم دیگه بکند. 

برای آگاهی بیشتر در زمینه خودشناسی کلیک کنید.

زن و شوهر لازم است حداقل در سلیقه و علاقه‌های خود به تفاهم نسبی برسند و به علایق هم احترام بگذارند. در بلند مدت عدم شباهت در سلایق زوجین، می‌تواند زمینه درگیری و ناراحتی‌های زیادی را فراهم کند. همچنین تفاهم در تیپ‌ها و ویژگی‌های شخصیتی موضوعی است که با دریافت مشاوره قبل از ازدواج میسر می‌باشد.

برای شناخت بیشتر در زمینه مشاوره قبل از ازدواج کلیک کنید.

زنی که قصد ازدواج دارد می‌داند که از زندگی چه می‌خواهد. اگر قصدش جدی باشد، این را صریحا اعلام کرده و عمر خود را پای روابط بی‌هدف تلف نمی‌کند. با شما صادق است و اگر قصد ازدواج نداشته باشد رابطه را ادامه نخواهد داد. او از حرف ازدواج و رویاپردازی‌هایش لذت می‌برد. زنی که قصد ازدواج نداشته باشد هیچ شرایط و محدودیتی برای طرف مقابلش قائل نمی‌شود و هیچ انتظاری از او ندارد.

هنگامی که شما به دنبال یک شریک برای زندگی هستید از این مطمئن شوید که او باهوش است. حتی باهوش‌تر از شما. یک زن باهوش می‌تواند جزئیات زندگی شما را زیر نظر داشته باشد و در آینده شما را از زوال عقل نجات خواهد داد. 

برای اطلاعات بیشتر در زمینه افراد نامناسب برای ازدواج کلیک کنید.

زنی که آمادگی ازدواج دارد می‌پذیرد که باید تفاوت‌هایی را در خود و زندگی‌اش به وجود بیاورد. برای روابط دوستی خود با شما مشورت می‌کند و تمایل دارد که به یک نقطه مشترک برسید. رفتارش در میان عموم بالغانه و محترمانه و کنار شما صمیمی و مهربان است و خود واقعی‌اش را به نمایش می‌گذارد.

زن بد دهن، بی‌ادب و بداخلاق اصلا برای ازدواج مناسب نیست. زن شما در آینده مادر فرزندان شماست. اگر او بداخلاق و بد دهن باشد هرگز نمی‌تواند فرزند خود را به خوبی تربیت کند. صبر، ادب، لطافت در کلام و رفتار، بخشش و گذشت، فداکاری، وفاداری و پشتکار برخی از ویژگی‌هایی است که زن لازم است برای داشتن آن‌ها تلاش کند تا بتواند به فرزندان خود آموزش دهد.

زنی که می‌خواهید با او ازدواج کنید باید از نظر شما فوق العاده به نظر برسد. به قول معروف باید حس کنید که برایش می‌میرید و نمی‌توانید بدون او زندگی کنید. از نظر شما جذاب و زیبا و دوست داشتنی است و حاضر نیستید او را با کسی عوض کنید.

برای آشنایی بیشتر در زمینه انتخاب همسر مناسب کلیک کنید.

زنی که خارج از رابطه با شما، از زندگی‌اش رضایت و دوست داشته باشد، می‌تواند شما را نیز دوست داشته باشد. زنی که به شما و احساستان نیاز داشته باشد برای ازدواج مناسب نیست، بلکه او با عزت نفس کامل از شما می‌خواهد عاشقش باشید و به او توجه کنید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دختر خوب و زن مناسب برای ازدواج، داشتن صداقت است. هیچ چیز مثل دروغ گویی و پنهان کاری نمی‌تواند باعث فروپاشی بنای یک زندگی شود. پس از این مورد مطمئن شوید و شما هم سعی کنید با صداقت خود، اهمیت این ویژگی را برای همسر آینده خود روشن کنید.

زن زندگی، نسبت به آینده و پیشرفت خوش بین است. او از اهداف شما حمایت می‌کند و نگران آینده است. برای پیشرفت شما و خودش تلاش می‌کند و به شما کمک می‌کند تا تمام پتانسیل‌های خود را ارائه دهید و بهترین خود باشید.

زنی که برای ازدواج آمادگی دارد، لج باز و یک دنده نیست. او قادر است در شرایط بحرانی، برای بهبود زندگی از برخی تمایلات خود بگذرد و با شرایط متفاوت کنار بیاید. اگر به اجبار از چیزی که دوست دارد محروم شود، زمین و زمان را به هم نمی‌دوزد و سعی می‌کند با موقعیت جدید سازگار شود.

زنی که آمادگی ازدواج دارد، بخشنده و مهربان است. به نیازهای دیگران اهمیت داده و نفع جمعی برایش مهم است. نیازهای زندگی خود را می‌داند و می‌تواند شرایط مناسب را برای کارهای خیر و عام‌المنفعه تشخیص دهد. خسیس و خودخواه نیست و به درد هم نوعان خود اهمیت می‌دهد.

دختر خوب و مناسب برای ازدواج، شما را با تمام معایب و ناتوانی‌هایتان می‌پذیرد و در صورت امکان برای اصلاح آن‌ها تلاش می‌کند. در این مورد لازم است مرد نیز معایب خود را بپذیرد و در این مسیر رو به روی همسر خود قرار نگیرد. اصلاح خصلت‌های بد شما و بهبود روابط زناشویی برایش مهم است و تسلیم نمی‌شود. کسی که برای بهتر شدن شما تلاش می‌کند، قطعا شما را دوست دارد.

زنی که توانایی مراقبت از دیگران را داشته باشد، یکی از ویژگی‌های مهم زنانه را دارد. او باید راه‌های مراقبت از خودش و خانواده‌اش را در هنگام بیماری بداند و نسبت به آن حساس باشد.

زنی که برای ازدواج آماده باشد، می‌تواند در هنگام مشاجرات آرامش خود را حفظ کند و برای یافتن آرامش شما تلاش کند. اگر عصبانی است، خشم خود را کنترل می‌کند و هنگام عصبانیت شما، همراهیتان نمی‌کند و سعی می‌کند آرامش را به محیط برگرداند.

برای اطلاع از راه‌های کنترل خشم کلیک کنید.

زنی که به وضعیت مالی شما اهمیت نمی‌دهد و هیچ انتظار مالی ندارد، به احتمال زیاد شما را دوست ندارد. منظور توقع زیاد یا پول پرستی نیست. بلکه زن لازم است نسبت به پیشرفت مالی شما حساس باشد و از شما بخواهد تا درآمد خود را افزایش دهید و توانایی مدیریت مالی خودش و شما را داشته باشد.

زنی که می خواهید با او ازدواج کنید باید کاملا مورد اعتماد شما باشد. اگر به دختر مورد نظرتان شک دارید، باید شک را برطرف کرده و به یک اعتماد متقابل برسید. هیچ رابطه‌ای با شک و بی‌اعتمادی پایدار نخواهد بود.

برای شناخت بیشتر در زمینه دوستی های قبل از ازدواج کلیک کنید.

زن، به دلیل طبیعت فیزیکی و توانایی فرزند آوری، لازم است که از نظر جسمانی در وضعیت مناسبی باشد و نسبت به سلامت خود و شما بسیار حساس باشد. به بهداشت و تناسب اندام خود اهمیت دهد. همچنین همسر شما باید از نظر روانی در وضعیت مناسبی باشد. افسردگی، اضطراب یا وسواس از اختلالات بسیار عمده‌ای هستند. اگر همسر مورد نظر شما در دوره‌ای این مشکلات را تجربه کرده است، بدانید که طبیعی است.

دختر خوب و مناسب ازدواج به خانواده خود احترام می‌گذارد و نسبت به آن‌ها عاطفه و تعلق خاطر دارد. زنی که بتواند از خانواده‌اش دست بکشد، حتی بخاطر شما، او نسبت به بنیان خانواده تعلقی ندارد و ممکن است در آینده با شما نیز به مشکلات متعددی بر بخورد.

دختر آماده ازدواج به بچه‌ها علاقمند و با آن‌ها خوش رفتاری می‌کند. البته قبل از آن باید در مورد داشتن فرزند و حتی تعداد آن با طرف مقابل خود به توافق برسید و در مورد عدم تفاهم، درباره ازدواج جدی‌تر فکر کنید.

یکی از دلایل اصلی طلاق، نارضایتی و عدم تفاهم زوجین از روابط جنسی و توانایی‌های جنسی همسر است. لازم است که درباره علایق جنسی خود به تفاهم برسید.

زن، برده شما نیست که بی‌چون و چرا از شما تبعیت کند. زن خوب اعتماد به نفس دارد و شما را برای تصمیم‌ها، رفتار و درخواست‌های اشتباهتان به چالش می‌کشد. البته اینکه لازم است از همسر خود حرف شنوی داشته باشد قابل انکار نیست، اما زن خوب به هویت مستقل خود دست پیدا کرده و زندگی زناشویی را از یک رابطه ارباب برده‌ای متمایز می‌کند. زنی که در هر حال از شما پیروی و اطاعت می‌کند، نمی‌تواند در مواقع بحرانی زندگی خود را نجات دهد.

زن در صورت شاغل نبودن، نباید تا 12 ظهر بخوابد. او لازم است که توانایی مدیریت منزل و انجام کارهای خانه را آموخته باشد. او باید آشپزی را در حد مناسبی بلد باشد. البته لازم است که شوهر نیز در کارهای خانه و آشپزی دستی داشته باشد و همه مسئولیت ها را گردن همسر خود نیاندازد، مخصوصا اگر زن شاغل باشد، نیاز است که کارهای منزل به صورت حداکثر اشتراک انجام شود.

سن مناسب برای ازدواج واقعا محدود به یک عدد خاص نمی‌شود. ممکن است 20 سالگی واقعا زمان مناسب برای ازدواج یک فرد باشد در حالی که فردی دیگر حتی در 35 یا 40 سالگی نتواند ازدواج کند. اصل تفاوت‌های فردی می‌گوید که سن و زمان مناسب برای ازدواج برای هر فرد چه زمانی است.

برای آشنایی بیشتر در زمینه سن ازدواج کلیک کنید.

چگونه با دختر غریبه ارتباط برقرار کنیم

آشنایی با ویژگی‌‌های رفتاری در ازدواج به شما کمک می‌کند که بتوانید در زندگی مشترک خود اختلافات و تعارضات کمتری را تجربه کنید. مهم ترین ویژگی‌های رفتاری شامل صداقت، درک و احترام متفابل، مسئولیت پذیری، توانایی کنترل هیجانی و میزان وابستگی است. 

برای اطلاعات بیشتر در زمینه ویژگی های رفتاری در ازدواج کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه مشاوره ازدواج می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

شناخت زنان مسئله‌ای چالش برانگیز برای مردان است و همواره این کار را سخت و غیرممکن می‌انگارند. زنان انسان‌هایی پیچیده و با احساسات و عواطف گوناگونی هستند که همین موضوع کار را برای مردان سخت می‌کند. شناخت زن ها احتیاج به مقداری درک و منطق دارد . زن ها با توجه به به ارزش ها، درونگرا یا برونگرا بودن و چند ملاک دیگر به سادگی قابل شناخت هستند. گاه باورهای غلط و محدود کننده شما را از تعامل صحیح و روبه‌رویی با زنان دچار مشکل می‌کند. در ادامه راه‌هایی را برای شناخت بهتر زنان ذکر کرده‌ایم.

بررسی ملاک‌های زیر در خانم‌ها به شما کمک می‌کنند تا شخص مورد نظر خود را از جنبه‌های گوناگونی ارزیابی کنید و زنان را بهتر بشناسید. در ادامه برخی از مهم‌ترین ملاک‌های شناخت زنان را توضیح داده‌ایم.

ارزش‌های هر کس تعیین کننده‌ی مسیر زندگی و هدف‌های او در آینده هستند. ارزش های زنی که با او آشنا شده اید چیست؟ مهمترین هدف زندگی اش کدام است؟ ترجیح میدهد آخر هفته ها به مهمانی برود یا طبیعت گردی را دوست دارد؟ آیا اصلا او هدفی برای خود دارد که به خاطرش صبح زود بیدار شود یا بی هدف زندگی میکند؟ پاسخ این سوال‌ها به شما کمک می‌کند تا زنان را بهتر بشناسید.

هدفمند بودن نشانه ی بلوغ فکری در آدم هاست. باید ببینید با چگونه زنی در تعامل هستید. گرچه ممکن است او بخواهد سفیر کشورش بشود و شما خانواده ای گرم و صمیمی در خانه ای معمولی را ترجیح دهید. آینده ی شما بر اساس این تصمیم های او و واکنشی که شما به انتخاب هایش دارید ساخته میشود پس به ملاک های او بیشتر توجه کنید.

چگونه با دختر غریبه ارتباط برقرار کنیم

برخورد با دیگران شامل : خانوده، دوستان، همکاران و از همه مهمتر زیردستان را زیر نظر بگیرید. آیا وقتی گارسون را صدا میزند با او محترمانه رفتار میکند یا نگاهی مغرورانه به وی می اندازد؟ اگر او قبلا یک ازدواج ناموفق داشته به حرف هایی که در مورد همسر سابقش میزند توجه کنید.

اگر روابط متعددی را تجربه کرده و هر کدامشان بی سرانجام بوده به دیدگاه او نسبت به آن روابط و قضاوتی که دارد توجه کنید. اینگونه متوجه میشوید او زنی است متواضع و فروتن یا زنی خودخواه که در موقع سختی و فشار همه چیز را گردن طرف مقابل می اندازد.

روابط گرم و با اعتماد میتواند نشان دهنده ی یک دختر قوی و مهربان باشد. ببینید رفتار او با خانواده و دوستانش چگونه است. آیا او با والدینش با احترام صحبت میکند و به نصیحت های آن ها گوش میدهد یا برعکس به آن ها اهمیت نمیدهد و پشت سر خانواده اش صحبت میکند؟

آیا او دوستان صمیمی دارد که روابط گرم و نزدیکی بین آن ها برقرار باشد یا او دختری است با چندین هزار دنبال کننده در صفحات اجتماعی و دوستانی سطحی و موقت دارد؟ تعامل شما با دوستان و همکاران و خانواده ی او میتواند کمک شایانی به شناخت آن دختر کند.

سختی ها و مشکلات در زندگی همه وجود دارند و زندگی پر فراز و نشیب است. دقت کنید ببینید زن مورد نظرتان در برابر سختی ها و مشکلات، در برابر استرس و انرژی منفی و در برابر موقعیت های چالش برانگیز چگونه رفتار میکند؟ آیا با قدمی بزرگ از آن مشکل میگذرد یا در برابر سختی ها گریه میکند یا بشقاب ها و لیوان ها را میشکند؟ این موضوع در آینده ی زندگی مشترکتان بسیار تاثیر گذار است پس به آن خوب توجه کنید.

دختری که سرگرمی های خوبی داشته باشد دختر شادتری است و از زندگی رضایت بیشتری دارد. این سرگرمی ها میتواند شامل بافتن باشد یا راجع به تاریخ و سیاست خوندن یا فیلم دیدن. دقت کنید او در زمان اوقات فراغت چه کاری انجام میدهد. البته اگر در زمان استراحت کاری کند که به علم هم مقداری مرتبط باشد یعنی او دختری باهوش است و ذهنی فعال دارد.

حفظ و تداوم هر رابطه ی صمیمی منوط به وقت گذاشتن و مراقبت از آن رابطه است. زن ها رابطه ای صمیمی میخواهند و برای همین توقع دارند مردی که با آن ها در تعامل است زیاد وقت بگذارد و همدیگر را بهتر بشناسند.نگهداری زن ها سخت به نظر میرسد زیرا تصور میکنید آن ها پرتوقع و ایراگیر هستند اما در حقیقت آن ها متعهد و پایبند هستند و از این رو بیش از حد به سلامت رابطه توجه میکنند.

زن ها محافظ و نگهبان رابطه ی صمیمی خود هستند و دوست دارند از رابطه ی خود با مردی که دوستش دارند محافظت کنند. دلیل این رفتار عدم اعتماد به همسرشان نیست بلکه از روی علاقه و دوست داشتن است و میخواهند رابطه شان را به بهترین نحو محافظت کنند. در این زمینه به مقاله‌ی نشانه‌های عاشق شدن زنان مراجعه کنید.

زن ها دوست دارند در جریان مشکلات داخل شوند و راه حل ارایه دهند و مشکلات را سازماندهی کنند. برخلاف زنان، مردها دوست دارند تنهایی از حل مشکلات بربیایند و زن ها را در جریان مسایل پیش رو نگذارند. در نتیجه زن ها سعی میکنند با سوال کردن و ارایه ی راهکار خود را در مشکلات دخیل کنند .در چنین شرایطی مردها تصور میکنند زن ها قصد کنترل کردن آن ها را دارند و نمیخواهند مرد آزادی عمل داشته باشد. ممکن است دچار مشکلات و اختلافاتی در زندگی مشترک خود شوند که پیشنهاد می‌کنیم برای حل مشکلات و بهبود روابط زن و شوهر از زوج درمانی بهره ببرید.

برای فهمیدن آدم ها، گوش شنوا داشتن بسیار مهم است . زن ها دوست دارند حرف هایشان شنیده شود. حواستان را روی حالات و حرف های او بگذارید و اگر احساس کردید نیاز دارد بیشتر راجع به موضوعی صحبت کند از او سوال بپرسید.

تمام زن ها از مری که مودب رفتار کند خوششان می آید. سعی کنید با ادب و احترام با زنی که در کنار شماست رفتار کنید.

زنان دوست دارند مورد ستایش واقع شوند. اگر او زنی باهوش یا زیبا یا خوش تیپ است به او بگویید و مطمئن باشید این رفتار روی او اثر میگذارد. در تعریف کردن جزئیات را در نظر بگیرید و کوچک‌ترین پیشرفت را به رویش بیاورید. به این صورت متوجه می‌شوند که به آن‌ها اهمیت می‌دهید.

برای دریافت مشاوره روانشناسی در زمینه ی شناخت زنان میتوانید با مشاوران مرکز هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره ی 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

خودشناسی از جمله مفاهیمی است که برای تمامی انسان‌ها در مراحل مختلف رشدی مطرح می‌شود. اغلب افراد گمان می‌کنند به صورت کامل خود را می‌شناسند. اما زمانی که از آن‌ها درباره اهداف، ارزش‌های زندگی‌شان و دیگر مسائل پرسیده می‌شود، به خود نیز نمی‌توانند پاسخی مناسب دهند. باورها، علایق، احساسات، نیازها و بسیاری از چیزهای دیگر در طول زندگی تغییر می‌کند. اما آیا این تغییرات همیشه باعث شادکامی و رشد افراد می‌شوند؟ چگونه می‌توانیم مسیر زندگی خود را به سمت ترقی و پیشرفت و رسیدن به خوشحالی پیش ببرم؟ در این مقاله درباره خودشناسی، مزایا و معایب خودشناسی صحبت خواهیم کرد. پیشنهاد می‌کنیم مقاله خودآگاهی را نیز مطالعه کنید.

خودشناسی یعنی تلاش انسان برای یافتن بهترین مسیر زندگی، تلاشی که عوامل ارثی و محیطی در آن تأثیرگذار هستند. همه افراد به دنبال رسیدن به  سعادت و کمال هستند، اما خودشناسی به افراد کمک می‌کند تا جست و جو را به شکلی سنجیده و آگاهانه دنبال کنند. شناخت خود یعنی شناختن قدرت‌ها و ضعف‌ها، علایق و ترس‌ها، خواسته‌ها و آرزوها که در نهایت به شناخت هدف در زندگی منجر می‌شود. از طرفی خودشناسی به ما کمک می‌کند تمام الگوهای فکری مخرب و عادت‌های ناسالم خود را بشناسیم و آن‌ها را اصلاح کنیم. با تقویت این مهارت، می‌توانید در زندگی تصمیمات بهتری بگیرید و درموقعیت‌های گوناگون، واکنش‌های رفتاری عاقلانه‌تری نشان دهید. مطالعه کتاب‌های خودشناسی به شما کمک می‌کنند تا اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید و عمیق‌تر در مورد خود بیندیشید. پیشنهاد می‌کنیم مقاله کتاب های خودشناسی را مطالعه کنید.

با خودشناسی می‌توانیم سلامت زندگی فردی و اجتماعی خود را ارتقا بدهیم. زمانی که متوجه شویم رفتارها و عواطف ما تا چه حدی به باور‌های ما وابسته است، خودشناسی اهمیت می‌یابد. در واقع احساس ما نسبت به دنیا و آدم‌ها براساس نگرش و باور خاص ماست. به عنوان مثال از دروغ گفتن دیگران دلخور می‌شویم به این دلیل که طبق قضاوت ما کار ناپسندی است. با استفاده از خودشناسی می‌توانید رفتارهای ناپسند خود را تغییر دهید. برای کسب اطلاعات در زمینه تغییر رفتار کلیک کنید.

جالب اینجاست که ما درباره خودمان هم براساس این ارزش‌ها قضاوت می‌کنیم و نسبت به خود احساس غرور و رضایت یا برعکس احساس سرافکندگی یا سرزنش می‌کنیم. روشن است که احساسات ما نقش بزرگی در سلامت روان و روحی ما بازی می‌کند. طرز فکر انسان، مهم‌ترین عامل ارادی تعیین کننده در سرنوشت اوست. برای کسب اطلاعات در زمینه سلامت روان کلیک کنید.

چگونه با دختر غریبه ارتباط برقرار کنیم

انسان خودشناس، فردی آگاه است که خود را از بند تعصبات و تحمیل‌های محیطی آزاد می‌کند و مسیری آگاهانه را برای زندگی خود انتخاب می‌کند. بی شک چنین انسانی در سطح اجتماع نیز با روشن بینی و شناخت صحیح از رفتار‌های خویش به انتخاب‌هایی خردمندانه و دوراندیشانه دست می‌زند.

چند عامل کلیدی برای رسیدن به خود شناسی وجود دارد که در ادامه آن‌ها را توضیح خواهیم داد.

سعی کنید به احساسات، سرگرمی‌ها و هر چیزی که توجه شما را به خودش جلب می‌کند توجه داشته باشید. مردم ترجیح می‌دهند در حوزه ای بیش‌تر فعالیت کنند که به آن علاقه بیش‌تری دارند. هر چه شما از علایق خود بیش‌تر آگاهی داشته باشید بهتر می‌توانید مسیر زندگی خود را مشخص کنید و به موفقیت‌های شغلی و تحصیلی دست یابید.

مشخص کردن ارزش‌ها می‌تواند راهنمای ما در تصمیم گیری و ایجاد انگیزه برای حرکت در مسیر اهداف باشد. داشتن ارزش‌ها باعث می‌شود گام‌های درست تری در زندگی خود برداریم. همچنین به ما کمک می‌کند تا بتوانیم سختی‌های موجود در راه رسیدن به خواسته‌های خود را تحمل کنیم و با قدرت و انگیزه بیش تری به سوی اهداف خود در زندگی حرکت کنیم.

وقتی با خصوصیات فردی خود آشنا باشید حرکت شما به سمت شکوفایی بیشتر استعدادها و توانایی هایتان تسهیل می‌یابد. اگر شخصیت خود را بشناسید، می‌توانید به راحتی نقاط قوت خود را بهبود ببخشید و نقاط ضعف خود را مدیریت کنید. با درک نقاط قوت و استعدادهای خود می‌توانید به موفقیت‌های بیشتری دست یابید هیچ‌کس کامل و بی‌نقص نیست. همه‌ ما به خوبی از دیگران انتقاد می‌کنیم، اما نقص‌های خود را نمی‌بینیم. خودشناسی به ما کمک می‌کند تا عیب‌های خود را ببینیم و اشتباهات خود را بپذیریم.

تعیین اهداف به صورت درست، اصولی و واقع بینانه از اهمیت زیادی برخوردار است. هدف گذاری‌ها و رویاهای اشتباه، عزت نفس ما را خدشه دار می‌کند. خودشناسی به افراد کمک می‌کند که اهداف خود را بر پایه باور‌های درست و شناختی که از نقاط قوت و ضعف خود دارند تعیین کنند.

از شرایط و سبک زندگی خود آگاه باشید. به اثراتی که بر روی شما ایجاد می‌کنند توجه داشته باشید. به عنوان مثال توجه کنید در چه ساعاتی از شبانه روز انرژی و بازدهی بیش تری دارید. شناسایی این عوامل و نحوه تاثیر گذاری آن، می‌تواند شما را در رسیدن به هدف هایتان هدایت کند.

خودشناسی به شما برای حرکت به سوی تحقق آرزوهایتان کمک می‌کند. در واقع هر چه بیشتر خود را بشناسید تصویر روشن تری از آرزوهای خود خواهید داشت. و با آگاهی ببیش تری در این مسیر حرکت خواهید کرد. از طرفی وقتی رفتار شما با احساسات، ارزش‌ها و باورهای شما تطابق داشته باشند، با تضاد و چالش کمتری مواجه خواهید شد. پس آرامش و شادی بیشتری را در زندگی تجربه خواهید کرد. پیشنهاد می‌کنیم مقاله آرامش را بخوانید.

وقتی خودتان را بهتر بشناسید چهارچوب‌هایی برای زندگی خود مشخص می‌کنید و مطابق با آن اصول عمل می‌کنید که به شما در تصمیم گیری مناسب و حل مشکلات زندگی کمک می‌کند.

خودشناسی باعث می‌شود که نقاط ضعف و قوت خود را بهتر بشناسید. پس سعی می‌کنید نقاط ضعف خود را کاهش دهید و نقاط قوت خود را تقویت کنید. به گونه ای که بتوانید بر عادت‌های بد خود غلبه کرده و با آگاهی در جهت رفع محدودیت‌ها و مشکلات خود قدم بردارید.

همۀ ما، در خانواده و تحت شرایط محیطی به خصوصی متولد می‌شویم و رشد می‌کنیم. در واقع انسان در هر کجا که رشد کرده باشد تحت تأثیر مجموعه ای از آموزش‌های آن محیط بخصوص است. که بر تفکر و رفتار ما تاثیر می‌گذارد و آن را شکل می‌دهد. خیلی اوقات تصمیم‌هایی می‌گیریم که ناخودآگاه تحت تاثیر محیطی که در آن رشد کرده ایم است. خودشناسی فرایندی ست که به هر انسانی که خواهان دست یافتن به انتخاب آگاهانه است کمک می‌کند. هنگامی که شما ارزش‌ها و اولویت‌های خود را در زندگی مشخص کنید برای انجام کاری که تمایلی برای پذیرش آن ندارید کمتر تحت تاثیر فشار‌های اجتماعی قرار می‌گیرید.

خود شناسی در ازدواج نیز اهمیت زیادی دارد، بسیاری از افراد نمی توانند خودشان به چنین آگاهی برسند، به همین دلیل مشاوره ازدواج همیشه توصیه می شود.

برای اینکه بتوانید به موفقیت‌های بزرگ و دستاورهای پایدار برسید لازم است که به برخی از لذت‌ها و خوشی‌های زودگذر نه بگویید. نه گفتن به خود یک مهارت است و مانند بسیار از مهارت‌های دیگر با تمرین کردن تقویت می‌شود. هرچه بیشتر در برابر امور کوچک به خود نه بگویید، قوی‌تر شده و در مقابل وسوسه‌های بزرگ مقاومت بیشتری نشان می‌دهید.

تماشای فیلم، رسانه‌های اجتماعی و فعالیت‌های مجازی از کارهای بسیار لذت بخشی است که روزانه وقت بسیار زیادی از افراد می‌گیرد و اجازه نمی‌دهند که افراد به کارهای دیگر خود بپردازند. البته استفاده از این امکانات اشتباه نیست اما لازم است که زمان پرداختن به آن‌ها را کمی محدود کنید تا وقت بیشتری برای کارهای مهم خود داشته باشید.

تقویت خودشناسی باعث می‌شود که افراد در موقعیت‌های مختلف واکنش‌های عاقلانه ای از خود نشان دهند. افرادی که به خودشناسی نرسیده‌اند در شرایط بحرانی واکنش‌های عجولانه ای می‌دهند که منجر به بدتر شدن شرایط می‌شود. در شرایط استرس زا که خشمگین هستید یا احساس سرخوردگی می‌کنید، یک نفس عمیق بکشید تا آرام شوید. در این صورت می‌توانید شرایط را ارزیابی کنید و مناسب‌ترین برخورد را داشته باشید.

همه‌ی انسان‌ها عیب‌هایی دارند و هیچ کس کامل نیست. اینکه افراد عیب‌های خود را بدانند ولی مسئولیت آن‌ها را قبول نکنند هیچ فایده ای نخواهد داشت. اکثر مردم به دیگران انتقاد می‌کنند اما از عیب‌های خود چشم پوشی می‌کنند. مهارت خودشناسی کمک می‌کند که افراد عیب‌های خود را بپذیرند. با پذیرش عیب‌ها می‌توانید در جهت بهبود آن‌ها تلاش کنید.

افکاری که به ذهن انسان وارد می‌شود همواره مثبت نیست. بسیاری از این افکار منفی هستند و به راحتی می‌توانند زمینه افسردگی و استرس را در انسان ایجاد کنند. واکنش‌هایی که نسبت به پیروزی، شکست و سایر اتفاقات زندگی تان می‌دهید بر ذهن شما تاثیر می‌گذارد. سعی کنید که نسبت به خود مهربان‌تر باشید. اشتباهات را ببخشید و برای پیروزی‌ها به خود جایزه دهید.

زبان بدن بر افکار و حال روحی شما تاثیر زیادی می‌گذارد. برای درک بهتر حرکات بدنی می‌توانید از خود فیلم بگیرید و خود را تماشا کنید. افرادی که خمیده راه می‌روند و آهسته و نامفهوم صحبت می‌کنند، سطح کورتیزول در بدن شان افزایش می‌یابد و اعتماد به نفس آن‌ها کاهش می‌یابد. در مقابل کسانی که با صدای بلند حرف می‌زنند و راست می‌ایستند اعتماد به نفس بیشتری دارند. این رفتارها باعث افزایش ترشح هورمون تستسترون در بدن شده و به بهبود کارایی فرد کمک می‌کند.

سخنرانی‌های افراد بزرگ را ببینید و به زبان بدن و نحوه برخورد آن‌ها توجه کرده و از این طریق مهارت‌های خود را تقویت کنید.

به عقاید و نظرات دیگران گوش دهید و در مورد آن‌ها فکر کنید. این کار به شما کمک می‌کند که باورهای خود را بررسی کنید. البته منظور این نیست که باورهای شما اشتباه و باورهای دیگران درست و منطقی است. تبادل نظر و فکر کردن به عقاید دیگران ذهن شما را باز می‌کند. به این صورت می‎‌توانید تصمیم بگیرید که کدام باور درست و کدام باور غلط است.

هر کسی ممکن است باورهای اشتباه داشته باشد. برای برطرف کردن این اشتباهات بهتر است که دیدگاه تک بعدی خود را کنار بگذارید و از نظرات اطرافیان استفاده کنید. البته بهتر است که برای این کار به سراغ افراد صاحب نظر بروید. مربیان و اساتید کسانی هستند که شما را درک کرده و می‌توانند در این زمینه کمک کنند.

مدیتیشن یک تمرین بسیار مهم و تاثیرگذار برای رسیدن به خودشناسی است. در هنگام مدیتیشن بر شیوه تنفس خود متمرکز می‌شوید و به این صورت افکار منفی از شما دور می‌شود. برای افراد مبتدی، یک جلسه ده دقیقه ای کافی است. در یک مکان ساکت بنشینید. از بینی نفس بکشید و از دهان خارج کنید.‌ تعداد نفس‌های خود را بشمارید و بر روی آن تمرکز کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدیتیشن کلیک کنید.

افرادی که مهارت خودشناسی را در خود تقویت نمی‌کنند، در موقعیت‌های گوناگون نمی‌توانند رفتار عاقلانه‌ای داشته باشند. آن‌ها به سرعت عصبانی می‌شوند و واکنش‌هایی بر اساس هیجان از خود نشان می‌دهند. در صورتی که فردی که با خودشناسی و آگاهی عمل می‌کند شرایط را ارزیابی می‌کند تا بهترین واکنش را نشان دهد.

خودشناسی محدود به جامعه، ملیت یا آیین خاصی نیست. اگرچه جامعه تاثیر زیادی در شیوه نگرش و احساس فرد دارد ولی یکی از چالش‌های مهم انسان در هر کجای دنیا، تعیین مسیری شفاف برای زندگی  به دور از هر تعصبی است. تا بتواند بر پایه آگاهی، شناخت و برنامه ریزی سرنوشت خود را تعیین کند. برای رسیدن به خودشناسی و کشف استعدادها و علاقه‌مندی‌های خود می‌توانید از مشاوره روانشناسی کمک بگیرید.

خودشناسی یک فرآیند سیستماتیک است که به شیوه‌ای روشن و با هدفی مشخص صورت می‌گیرد. به عبارت دیگر، خودشناسی بستری ضروری برای خودشکوفایی است. بدون خودشناسی، تلاش‌های انسان بی هدف خواهد بود. ولی هر کس با شناخت خویش و نیازها و قابلیت‌های خود می‌تواند در مسیری روشن گام بردارد. آزمون‌های روانشناسی و روانکاوی به افراد کمک می‌کند تا خود را بهتر بشناسند. هر روانشناسی با استفاده از روش‌های خاص خود به افراد کمک می‌کند تا در مسیر رشد قدم بردارد. برای کسب اطلاعات در زمینه روانکاوی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه خودشناسی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

پسران جوان و مردان بزرگ دوست دارند که با یک دختر ارتباطی سالم داشته باشند. عدم اعتماد به نفس و تجربه های منفی باعث خواهد شد تا پسران جوان در زمینه ارتباط با دختران، مهارت های ارتباط موثر را فرا نگرفته و از این مهارت ها در برقراری ارتباط استفاده نکنند. این مسئله زمینه ساز بسیاری از مشکلات در آینده خواهد بود. ارتباط عاطفی با دختر تنها مسئله نبوده بلکه با دوستی ساده با دختر نیز می توان جنس مخالف را به بهترین نحو ممکن شناخت. برخی سبک های تربیتی به یادگار مانده از دوران گذشته و تفکیک جنسیتی به این مسئله دامن می زند. در این مطلب نحوه ارتباط با دختران مجرد آموزش داده می شود.

مشخص کردن تکلیف به رابطه شما کمک خواهد کرد. به طور مثال باید دامنه ارتباط خود را با دختر مشخص کرده و مشخص کنید که آیا فقط به قصد دوستی با دختر ارتباط برقرار می کنید یا دوست دارید که تا مرحله ارتباط عاطفی هم پیش بروید. قصد و نیت شما در ادامه روابط شما با دختر تاثیرگذار خواهد بود. به چه اندازه با خودتان صادق هستید. هرگز خودتان را گول نزنید، فریب خود یکی از مهم ترین موانع شما در درست ارتباط برقرار کردن است. با مشخص کردن نیت می توانید رابطه خودتان را محکم تر ایجاد کنید.

سوال چگونه با دختران ارتباط برقرار کنیم؟ شاید به نظر مضحک به نظر برسد ولی در زمینه ارتباط دختران و پسران بسیار تعیین کننده است.

مشخص سازی ملاک های ارتباط دومین نکته برای جواب به سوال چگونه با دختران ارتباط برقرار کنیم؟

مشخص کردن ملاک های خود نسبت به فرد ایده آل می تواند به ارتباط موثر شما کمک کند. شما باید همه ملاک های خود را جدی بگیرید. اکثر پسران هنوز ملاک های خود را در رابطه مشخص نکرده اند و هنوز به درستی نمی دانند که چه دختری را دوست دارند. ملاک ها و معیارهایی مانند قد، تحصیلات، چهره ظاهری، لحن صحبت، نوع خنده، تفریحات و علایق هنری ، مدل مو جزء ملاک های یک انسان به شمار می رود. صفحه ویژگی های دختر خوب برای ازدواج می تواند به شناسایی معیارهای شما کمک کند.

چگونه با دختر غریبه ارتباط برقرار کنیم

چگونه با دختران مجرد ارتباط برقرار کنیم؟ مهم ترین سوال پسران مجرد است. آگاهی نسبت به ملاک های فردی خود و دختر به تداوم رابطه شما کمک خواهد کرد. این که دوست دارید که دختر شما را به چه صورت شناسایی کند، چگونه با شما صحبت کند و میزان احترام و درک دختر از شما چگونه باشد، جزء مهم ترین ملاک ها است. این چنین مرحله ای نسبت به مرحله قبل دشوار است. پسران باید در ابتدا خود را بشناسند و بعد از آن با دختر ارتباط برقرار کنند.  باید به سوال چگونه با دختران مجرد ارتباط برقرار کنیم؟ بعد از خودشناسی جواب دهیم.

متاسفانه برخی پسرها در برقراری ارتباط موثر با دختران خام و بی تجربه بوده و به نحوه ارتباط موثر با دختران آگاه نیستند. سیستم آموزشی یا خانواده در آموزش نحوه برقراری ارتباط موثر کوتاهی کرده و نحوه ارتباط موثر را به درستی آموزش نداده اند. شما با یک سلام و معرفی کوتاه و ساده می توانید خود را به دختر معرفی کنید. توجه به نکات ذیل به تداوم رابطه کمک خواهد کرد.

 

 

برای پاسخگویی به سوال چگونه با دختران ارتباط برقرار کنیم؟ جستجو و پیدا کردن یک نکته مشترک می تواند به ارتباط شما با دختر کمک کند. صحبت درباره علایق یا مسابقات ورزشی، فرهنگ و سیاست می تواند به شروع رابطه شما با دختر کمک کند.

صداقت داشت و حفظ اصالت در شروع و تداوم رابطه یک نکته فراموش نشدنی است. یکی بودن ظاهر و باطن همان اصالت است و عدم فراموشی ارزش های خود بخاطر خوشایند دیگری نیز نوع دیگری از اصالت بوده که به تداوم رابطه کمک درخور توجهی می کند.

توجه به  علایق و نظرات دختر باعث خواهد شد تا او هم نسبت به شما نظر مثبتی داشته باشد.

دختران به طنزپردازی اهمیت می دهند. دختران به طور معمول پسران شوخ طبع را دوست دارند و از بودن کنار آن ها حس خوبی خواهند داشت و دوست دارند تا مدت های طولانی کنار آن ها باشند. البته برخی دختران، پسران موقر را دوست دارند ولی در هر حال ، شوخی باید در زمان و مکان مناسب بوده و بی احترامی پسندیده نیست.

هرگز به فکر رابطه جنسی یا سوء استفاده نباشید، وابسته کردن دختر به خود نتایج خوشایندی نخواهد داشت. شما اولین کسی هستید که از این چنین رابطه ای آسیب خواهد دید و در آینده نزدیک نیز عذاب وجدان خواهید داشت.

رعایت احترام و صحبت مودبانه نشانه بلوغ و باتجربه بودن شماست. صحبت های غیر مودبانه و رکیک در جهت جلب توجه، اخلاق پسندیده نیست و نشان می دهد که فرد ناسالم بوده و با این رفتار سعی در جلب توجه دارد که در کل روش شکست خورده ای است.

سوال چگونه با دختران ارتباط برقرار كنيم؟ را جدی بگیرید و می توانید در برخی مواقع با روان شناسان نیز مشاوره کنید.

سوالات رایج:

1.برای ارتباط با دختران باید چه مهارت هایی فراگرفت؟

روی مهارت های شخصی مثل اداب اجتماعی خود کارکنید.

2.چگونه متوجه نکات مشترک خود با طرف مقابل شویم؟

با صحبت ردن راجع به علایق خود می توانید نکات مشترک خود را کشف کنید.

3.موانع برقراری ارتباط با دختران چیست؟

ممکن است رفتارهای ناشایست موانع امر شود.

 

مشاوره رابطه عاشقانه

مشاوره رابطه عاطفی

درمان شکست عشقی

از کلینیک روانشناسی روان آرام

کلینیک روان آرام با دارا بودن جمعی از مشاوران خبره، اساتید دانشگاه و درمانگران مفتخر است در خدمت شما عزیزان باشد. لازم به ذکر است که کلیه خدمات این مجموعه توسط متخصصان دوره دیده در زمینه های مختلف روانشناسی عرضه میگردد.

تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی نبش کوچه شهریار پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

ravanaramvanak@gmail.com

© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روان آرام
کلینیک می باشد
طراحی و سئو توسط لومین


پاسخگوی شما 9 صبح الی 12 شب




آیا برای‌تان پیش آمده است زمانی که برای اولین بار با دختری صحبت می‌کنید، لکنت زبان بگیرید، عرق کنید و یا همه چیز فراموش‌تان شود؟ یا حتی گاهی عدم برقراری ارتباط با دختران باعث خجالت و گوشه گیری‌تان شود؟ اگر شما نیز از این مشکل رنج می‌برید، نگران نباشید! شما مشکل خاصی ندارید. فقط مهارت‌های کافی را برای برقرار ارتباط بلد نیستید! شما به راحتی می‌توانید با بدست آوردن مهارت‌های لازم با هر دختری ارتباط برقرار کنید و روابط اجتماعی خود را افزایش دهید.

گاهی نیز پیش می‌آید که شما عاشق می‌شوید ولی در جلب توجه دختر مورد علاقه‌اتان به خود دچار مشکل می‌شوید. اصلا کار سختی نیست. در این مواقع فقط لازم است سعی کنید، به شیوه دوستانه و به صورت کاملا اتفاقی به دختر مورد علاقه خود نزدیک شوید. دخترها علاقه‌ی زیادی به تعریف کردن از آن‌ها دارند. صمیمانه و از ته دل از آن‌ها تعریف کنید. خواهید دید که چگونه رفتار آن‌ها با شما تغییر خواهد کرد. به همین سادگی!

به یاد داشته باشید که اولین برخورد نسبت به دختر مورد علاقه‌تان بسیار برای او مهم است و باعث می‌شود در همان برخورد نسبت به شما حس خوب و یا بد پیدا کند. در زیر مهارت‌هایی را برای شروع گفتگوی در اولین برخوردها آورده‌ایم. سعی کنید حتما آن‌ها از قبل تمرین کنید تا جزئی از خصوصیات اخلاقی شما شود و بتوانید در اولین برخورد بهترین تاثیر را روی طرف مقابلتان داشته باشید.

بهتر است از همین ابتدا بگویم که اگر در انجام هر کدام از این کارها نتوانستید استادانه عمل کنید، نگران و نا امید نشوید. با تمرین و تکرار می‌توانید بهترین نتیجه را بگیرید.

چگونه با دختر غریبه ارتباط برقرار کنیم

نگاه او را به خود جلب کنید.

منظورم این نیست که به چشم‌های او زل بزنید. به دور و بر و دوردست‌ها نگاه کنید و وقتی به اندازه کافی زمان سپری شد، دوباره به او نگاه کنید.

در همه این مدت سعی کنید لبخند به لب داشته باشید. اگر او را از قبل می‌شناسید می‌توانید جلو رفته و به راحتی سلام کنید.

در غیر اینصورت بهتر است کمی صبر کنید تا کنجکاوی او نیز نسبت به شما تحریک شود و سپس جلو بروید و سلام کنید و با اعتماد به نفس بالا خود را معرفی کنید. البته نه اینکه زمانی زیادی را برای سلام کردن، صبر کنید، نه! اینگونه او فکر می کند شما او را نادیده گرفته‌اید و حس بدی نسبت به شما پیدا می‌کند و اگر بعد از آن نیز بخواهید حتی سلام کنید و نظر او را نسبت به خودتان تغییر دهید ممکن است با شکست مواجه شوید.

خودتان را معرفی کنید.

شما می‌توانید جلو رفته سلام کرده و خودتان را معرفی کنید و یا اینکه ابتدا در مورد یک موضوع مشترک شروع به صحبت کنید و بعد اقدام به معرفی خود نمایید. سپس بخواهید تا او نیز خود معرفی کند. اگر از قبل نام او را می‌دانید پس در هنگام صحبت کردن چند بار او را به اسم صدا کنید. اینگونه او شما را علاقه مند به صحبت با خود می‌بیند و سعی می‌کند در هنگام جواب دادن با وسواس و دقت بیشتری عمل کند. البته فقط یک یا دو بار استفاده از نام او به هنگام گفتگو کافی است.

خودتان باشید.

فقط خودتان باشید. همین! خشک نباشید. خود واقعی‌تان را نشان دهید و بگذارید دختر مقابل‌تان بفهمد شما چگونه شخصیتی دارید. اگر پسر شوخ طبع و خنده‌رویی هستید، پس از همین خصلت خود استفاده کنید و او را بخندانید.

اگر هم آدم جدی هستید، لازم نیست خود را شوخ طبع نشان دهید، بجای آن می‌توانید در مورد موضوعات جالب و معنی دار با او صحبت کنید.

اینگونه بهتر می‌توانید شخصیت یکدیگر را بشناسید. البته وقتی می‌گوییم خودتان باشید، لازم نیست همه اسرار زندگی و شخصیت خود را در همان گفتگوهای ابتدایی به او نشان دهید. فقط در مورد مواردی که فکر می‌کنید می‌تواند برای او جالب باشد با او صحبت کنید.

لبخند بزنید.

لبخند زدن می‌تواند معجزه بیافریند. شما با لبخند این حس را در او تلقین می‌کنید که از گفتگو با او لذت می‌برید و او نیز احساس راحتی می‌کند و می‌تواند به صحبت‌هایش با شما ادامه دهد. فقط یک لبخند طبیعی داشته باشید و اگر او چیز خنده‌داری تعریف کرد، بخندید.

از مسائل شخصی دور بمانید.

هیچ گاه در اوایل یک رابطه در مورد مسائل تنش‌زا صحبت نکنید. از صحبت در مورد عزیزانی که فوت کرده‌اند، حوادث ناگواری که او را اذیت می‌کند و هر آنچه که باعث ناراحتی او شود دوری کنید. به موضوعاتی بی ضرر و آسان روی بیاورید. قرار نیست در همین چند گفتگو همدیگر را بخوبی بشناسید. در مورد موسیقی‌های مورد علاقه‌تان، سرگرمی‌های روزانه خود و از همین قبیل موضوع‌ها انتخاب و در مورد آن صحبت کنید. البته منظور من صحبت در مورد موضوع‌های تکراری و خسته‌کننده مثل آب و هوا نیست. سعی کنید با طرح موضوع‌های جالب در نظر او فردی خلاق و جذاب بنظر برسید.

نکته: سوالاتی که باید از دختر مورد علاقه خود بپرسید تا با عقلانیت شخص موزد نظر خود را انتخاب کنید  یکی دیگر از مسائل مهم است توصیه میکنیم حتما این بخش را هم بخوانید.


فروردین ۱۱, ۱۳۹۷ در ۹:۴۵ ق٫ظ


داستان بسیار زیبا و دلچسپ


پاسخ


اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۷ در ۳:۰۶ ب٫ظ


جالب بود از مطالب خوبتون


پاسخ


خرداد ۱۸, ۱۳۹۷ در ۶:۲۸ ب٫ظ


سلام عالی بود مرسی زل زدن هم خوبه


پاسخ


مرداد ۴, ۱۳۹۷ در ۶:۱۸ ق٫ظ


ممنون بابت اطلاعات مفیدتون که راجب فیلم های ۲۰۱۸ بود


پاسخ


مرداد ۲۴, ۱۳۹۷ در ۹:۵۱ ق٫ظ


چشمک زدن چطوره ؟ من فکر کنم واسه شروع ماجرا با دختر مورد علاقه آدم خوب خوب باشه .

چگونه با دختر غریبه ارتباط برقرار کنیم


پاسخ


آذر ۴, ۱۳۹۷ در ۱۱:۳۷ ق٫ظ


دادا چشمک زیاد نمیگیره


پاسخ


مرداد ۲۹, ۱۳۹۷ در ۵:۲۰ ب٫ظ


با سلام.بنده حمیدرضا هستم.۱۸ سال اصفهان.
ممنونم بابت راهنمایی هاتون


پاسخ


آبان ۱۹, ۱۳۹۷ در ۱۱:۱۳ ب٫ظ


ازبس همجا اصل دادی عادت شده


پاسخ


شهریور ۱۲, ۱۳۹۸ در ۲:۰۴ ق٫ظ


سلام اینایی ک گفتی درسته و همشو میدونیم اما اصل اینه ک بتونی اون طرح ها و موضوعات جالب رو پیاده کنی


پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت


کد کپچا*

استخدام در پایلا با شغلی پردرآمد(درآمدی راحت تا ۶ ملیون تومان  و بیشتر) و ساعت کاری کم اگر…

پول کم هیچ‌وقت مانع سرگرمی و شادی نبوده است، این ما هستیم که با …


یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانواده‌ها مخصوصا سرپرست خانواده، تامین و خرید کالاهای مصرفی از سوپرمارکت‌ها یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای است. این موضوع با توجه به وضعیت ترافیک، نبود جای پارک مناسب در خیابان‌ها، عدم وجود تمامی برند‌های معتبر در یک فروشگاه، قیمت بالای کالا، مشکلات حمل و نقل کالای خریداری شده تا خانه و …. به عنوان یکی از بزرگترین چالش‌های همه خانواده‌ها تبدیل شده است.

هایپر مارکت اینترنتی پایلا با تلاش گروه بازرگانی پایلا و مشارکت تعداد زیادی از برندهای معتبر داخلی ایجاد شده است، تا خانواده‌های محترم ایرانی، بتوانند بدون صرف وقت و هزینه و بدون تحمل ترافیک به راحتی کلیه کالاهای مورد نیاز خود را از طریق هایپر مارکت اینترنتی پایلا انتخاب، خرید و در زمان و آدرس مورد نظر تحویل بگیرند.

ورود


نام کاربری یا نشانی ایمیل


رمز

مرا به خاطر بسپار


طبیعی است که دختران در سنین نوجوانی ، به دلیل تغییرات هورمونی ایجاد شده در سنین بلوغ، گاهی دچار خشم، عصبانیت و نوسان احساسات شود. این که چگونه با دختران در سنین نوجوانی ارتباط برقرار کنید و در مقابل خشم آن ها چه رفتاری از خود نشان دهید را، در این مطلب می توانید مطالعه کنید.

خیلی از مادران با مراجعه به اتاق مشاوره دبیرستان به دنبال جواب این سوال هستند:«نمی دانم با دختر نوجوانم چطور رفتار کنم؟ دیگر خسته شده ام. هر کاری که فکرش را بکنید انجام داده ام اما او عوض شده، دیگر حرف ما را گوش نمی دهد، مدام با ما جر و بحث می کند. همیشه روبروی آینه نشسته. مدام گوشی موبایلش دستش است. به حرف دوستانش بیشتر از ما گوش می دهد و …» در مقابل، اتاق مشاوره دبیرستان همیشه پر است از دختران نوجوانی که معتقدند درک نمی شوند. شاید بیشترین جمله ای که از زبان دختران نوجوان شنیده شده، این جمله است:«خانم باور کنید هیچ کس ما رو نمی فهمه. پدر و مادرمون اصلا ما رو درک نمی کنند.» در این نوشته قرار است در مورد ویژگی های نوجوانی دختران بگوییم و راهکارهایی برای برقراری ارتباط درست و سالم با یک دختر نوجوان را مطرح کنیم.

برای اینکه وارد جهان نوجوانتان شوید، قبل از هر چیز باید این جهان را بشناسید.

1- تغییرات جسمی

شاید اولین تغییری که در دختر نوجوانتان ببینید، تغییرات جسمی است که در اثر تغییر و تحولات هورمونی در بدن او رخ می دهد. دخترتان ظاهری زنانه پیدا می کند اما رفتارهایش گاهی هنوز کودکانه است. شاید یکی از بزرگترین وظایف مادرانه شما آگاهی دادن و صحبت کردن با دخترتان در مورد تغییرات جسمی او باشد.

چگونه با دختر غریبه ارتباط برقرار کنیم

2- تغییرات شناختی

هوش نوجوان در این دوره حالت انتزاعی دارد. می تواند قواعد و قضایای منطقی را درک کندو قدرت استدلال کردن دارد. بنابراین گاهی ممکن است با شما بحث کند و شما و افکار و عقایدتان را به چالش بکشد. حتی در مورد افکار خودش هم شک دارد. دختران دیگ رخواسته های شما را به راحتی نمی پذیرد، بلکه بایدب رایش دلیل بیاورید و استدلال کنید. این همه شک و بحث و تردید برای مقابله و دعوا با شما نیست، بلکه می خواهد همه چیز را از اول و بر اساس استدلال و منطق بازسازی کند.

3- جستجوی هویت

یکی از ویژگی های نوجوانی به دنبال هویت گشتن و رسیدن به پاسخ سوال «من کیستم؟» است. او به دنبال کسب شناخت از خودش در همه ابعاد زندگی است. تلاش می کند به یک من مستقل دست یابد. خلاصه کلام اینکه می خواهد خودش را تعریف کند.

4- خودمرکزیت

اکثر نوجوانان در دوران بلوغ تصور می کنند زیر ذره بین دیگران مخصوصا همسن و سال های خودشان هستند و به همین دلیل وقت زیادی را صرف تفکر در مورد خصوصیات ظاهری خود می کنند و زمان زیادی را روبروی آینه می گذرانند. دختران فکر می کند هنگام رفتن به مهمانی همه به او نگاه می کنند و اگر یک لکه کوچک روی لباسش باشد همه متوجه خواهند شد!

5- تصور آسیب ناپذیری خود

نوجوانان در این سن فکر می کنند اتفاقات بد فقط برای دیگران می افتد و فقط دیگران آسیب می بینند. آنها به اندازه کافی عاقل هستند و به خوبی می توانند از مشکلات بگریزند. البته این افکار چیزی نیست جز یک توهم مخصوص دوران نوجوانی. این توهم می تواند پایه خطرات و انحرافات بسیاری در دختر نوجوان شما باشد. مثلا «اگر سوار ماشین یک غریبه هم باشم برای من هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. من می دوم چطوری باید رفتار کنم.»

6- همسالان، پادشاهان ذهنی

در این سنین دوستان و همسالان برای فرد اهمیت زیادی پیدا می کنند و برای پذیرفته شدن و تعلق داشتن به همسالان خود، همنوایی و شبیه شدن با آنها را انتخاب می کنند، به طوری که بودن در میان همسالان و تشابه با آنان به یک نیاز اساسی در دوران نوجوانی تبدیل می شود. نگران نباشید! بودن در گروه همسالان و اهمیت و نفوذ همسالان برای دختر شما یک ویژگی طبیعی دوران نوجوانی است. نوجوان با بودن در گروه همسالانش، احساس استقلال را خواهد آموخت.

7- کاهش علاقه به درس

معمولا اکثر نوجوانان با افت تحصیلی روبرو می شوند. یکی از اصلی ترین دلایل این افت تحصیلی ورود فعالیت ها و موقعیت های جدید به زندگی است. باید در کنار او باشید. به او کمک کنید تا استعداد و علائق تحصیلی و توانایی های خود را بشناسد.

1- تحقیر و مقایسه ممنوع حواستان باشد بزرگترین اشتباهی که دخترتان را از شما دور می کند، تحقیر کردن او در جمع و حتی در خلوت است. او را به خاطر نقطه ضعف هایش تحقیر نکنید و موفقیت های دیگران و شکست هایش را بر سرش نکوبید. دختران را همانطور که هست بپذیرید و از او به تناسب استعدادها و توانایی هایش انتظار داشته باشید. مطمئن باشید او نیز استعدادها و توانایی های خودش را دارد. در پیدا کردن استعدادهایش و رفع نقاط ضعفش به او کمک کنید.

2- دائما نگران دختران نباشید گاهی والدین آنقدر نگران دختر نوجوانشان هستند که او را شدیدا محدود می کنند و تحت کنترل خود قرار می دهند اما متاسفانه دختران، در اکثر موارد، در برابر فشار والدین به دروغگویی رو می آورند و در مورد فعالیت ها و دوستانشان به والدین دروغ می گویند. بنابراین به جای محدودیت بیش از حد سعی کنید مهارت روبرو شدن با خطرات را به دخترتان بیاموزید، به او یاد دهید چگونه تنها به کلاس زبان برود، در برابر شماره های ناشناسی که به او زنگ می زنند یا برایش پیامک می فرستند چه واکنشی بهتر است داشته باشد. 3- تمام کارها را شما انجام ندهید به او مسئولیت هایی را واگذار کنید. نباید همه کارهایش را شما انجام دهید. اینکه اجازه نمی دهید دست به سیاه و سفید بزند، همه کارهای خانه و حتی کارهای شخصی او را انجام می دهید، شما را تبدیل به یک مادر خوب نمی کند، بلکه باعث می شود دخترتان به یک فرد مسئولیت گریز تبدیل شود. به او وظایفی را محول کنید و اجازه دهید مسئولیت کار و عواقب خوب و بدش کاملا به عهده خودش باشد.

1- ایجاد محیط امن در خانه اولین و مهمترین پایگاه و تکیه گاه برای دختر نوجوانتان باید خانه ای باشد که در آن زندگی می کند. سعی کنید محیط خانه را آرام نگاه دارید. محیط پرتنش و پر از دعوای خانوادگی او را از خانه و والدین فراری خواهد داد. 2- اجازه دهید شما را راهنمایی کند با او صحبت کنید. از او مشورت بخواهید. زمانی که اظهارنظر می کند، مکث توأم با تفکر داشته باشید تا به باارزش بودن زمینه های ذهنی خودش فکر کند. حتی از او راهنمایی بخواهید. مسائلی را مطرح کنید و طوری نشان دهید که شما مشتاقانه منتظر راهنمایی ها و ایده های خلاقانه او هستید. 3- افزایش آگاهی و مطالعه در مورد نوجوانی و انتقال اطلاعات به فرزند

در رابطه با مراحل رشد انسان و تغییرات هر مرحله به ویژه نوجوانی تا آنجا که می توانید اطلاعات کسب کنید. هر قدر دانش شما بیشتر باشد، کمتر در رویارویی با مسائل غافلگیر و مستاصل خواهید شد. علاوه بر این با فرزندانتان نیز در مورد ویژگی های سن نوجوانی صحبت کنید. مثلا وقتی دختر نوجوانتان بداند همه دخترهای هم سن و سالش نگران ظاهر و قیافه خودشان هستند و این یک ویژگی وابسته به سن است بیشتر احساس آرامش خواهد کرد. می توانید در این مورد حتی از خاطرات خودتان هم با او حرف بزنید و به او بگویید شما هم در نوجوانی نگران جوش های صورتتان بوده اید و فکر می کردید همیشگی خواهند بود و اینکه این موضوع در آن زمان چقدر ذهنتان را به خود مشغول کرده بود اما حالا اثری از آنها نمانده است.

4- موضع خود را مشخص کنید

گاهی خیلی از مشکلات بین شما و او به این خاطر اتفاق می افتد که به روشنی و وضوح با او صحبت نمی کنید. بهتر است خواسته هایتان را در مورد رابطه با دوستان و همکلاسی ها، زمان برگشتن به خانه، شرکت در مهمانی ها و استفاده از اینترنت، موبایل و … مشخص کنید و به روشنی با ذکر دلایل منطقی قوانین و انتظارات خود را توضیح دهید.

5- تصمیم گیری را به او یاد بدهید

مهارتی مهم که دختران نوجوان باید یاد بگیرند «تصمیم گیری» است. دختران را در تصمیمات خانواده شریک کنید. مثلا در انتخاب پرده و دکوراسیون خانه نظر او را بپرسید. او را در موقعیت هایی قرار دهید که تصمیم گیرنده نهایی خودش باشد. یادگیری مهارت تصمیم گیری در دوران نوجوانی به او کمک می کند در تصمیم های مهم زندگی به درستی عمل کند و همه جوانب یک امر را بسنجد.

6- به خلوت او احترام بگذارید

دختر نوجوان شما دوست دارد بیشتر وقتش را در اتاقش تنها باشد، موسیقی گوش دهد و شعر بخواند یا حتی برای درس خواندن تنها در اتاقش بنشیند و در اتاقش را ببندد. دوست دارد یک حریم خصوصی داشته باشد. وقتی در اتاقش را می بندد، اتاقش را قلمرو سلطنت خود فرض می کند. دوست دارد هر طور خودش دوست دارد درآنجا پادشاهی کند. به خواسته او، تا حدی که قوانین خانه تان اجازه می دهد، احترام بگذارید و هرگز سرزده و بدون اینکه در بزنید به اتاقش وارد نشوید مگر اینکه یک دلیل منطقی و مهم داشته باشید.

7- به او اعتماد کنید

دخترتان تا زمانی که باور نکند به او اعتماد دارید به شما اعتماد نخواهد کرد و تلاشتان بی فایده خواهد بود. اعتماد یک پل دوطرفه است، بنابراین به او اعتماد کنید و این را با رفتارتان به او نشان دهید و به او بیاموزید ما در برابر اعتمادی که به هم داریم، مسئول هستیم. البته فراموش نکنید اعتماد باید آگاهانه و هوشیارانه باشد، بهتر است این اعتماد را از سال های آغازین نوجوانی شروع کنید.

8- تحسین و انتقاد درست

وقتی کار یا مسئولیتی را به خوبی انجام می دهد از او تشکر کنید و به خاطر کار خوب تحسینش کنید. منطقی و درست از او تعریف و تمجید کنید، به کار خوبی که انجام داده است، اشاره کنید. این اصل را هنگام انتقاد کردن از او هم رعایت کنید و به کار اشتباهی که انجام داده است اشاره کنید و کل وجود او را به خاطر کار اشتباهی که انجام داده، زیر سوال نبرید.

برخی از بچه ها به دلیل یک مشکل بسیار مهم و گسترده نمی توانند زندگی شخصی خود را به درستی ترتیب دهند – آنها به سادگی نمی دانند چگونه با دختران ارتباط برقرار کنند. البته این مشکل کاملاً قابل حل است! اگر جوانی به هنر ارتباط با جنس مخالف تسلط نداشته باشد ، بعید به نظر می رسد که با دختران موفق باشد یا هر یک از روابط او با خوشحالی دوام خواهد آورد. برقراری تماساولین قدم برقراری تماس با شخصی است که دوست دارید. اگر همه کارها را درست انجام دهید ، پس از چند دقیقه برقراری ارتباط دختر ، این تصور را خواهد داشت که مدت طولانی است که شما یکدیگر را می شناسید و به شما اعتماد می شود. دختران معمولاً کاملاً حساس و احساسی هستند و برای جلب توجه او ، فقط صحبت با او کافی نیست. – این مهم است که بتوانیم احساسات را برانگیزیم. چگونه این کار را ساده ترین انجام دهیم؟ البته با کمک معاشقه و تعارف. در هنگام معاشقه ، فراموش نکنید که به شوخ طبعی متوسل شوید ، به طوری که برقراری ارتباط با شما خسته کننده نیست ، بلکه آسان است. هنگام صحبت با شخصی که شما را جذب کرده است ، به او بگویید که او برای شما واقعاً جالب است و نه فقط به عنوان یک دوست بلکه به عنوان یک عاشق بالقوه. اگر همدلی متقابل باشد ، دختر آرام خواهد شد و به تلاش شما پاسخ خواهد داد. یک تاریخ نباید مانند تبادل اطلاعات باشد – آن را با تعارف رقیق کنید (شاید با کمی ضرب و شتم) ، اغلب به چشمان او نگاه کنید ، لبخند بزنید. به جزئیات توجه کنیدبسیاری از بچه ها اشتباه می کنند تا برای تحت تأثیر قرار دادن دختران تا حد امکان در مورد خودشان بگویید و در عین حال کمی به اطلاعاتی که می خواهند برایشان بفرستند توجه کمتری می کنند. با اشاره به “سرنخ های” ابراز شده از سوی همکار ، خودش می تواند به راحتی مکالمه دیگری را با او بسازد و از سوالات اصلی در مورد یک موضوع خاص سوال کند. این روش همچنین در این نکته مفید است که دختر علاقه پسر را می بیند و می فهمد که او به آنچه می شنود گوش می دهد به او می گوید هر نماینده ای از جنس منصفانه خوشحال است که می داند که او به عنوان یک شخص برای جوان بسیار جالب است و توجه او به جزئیات به وضوح این نکته را به وی گوشزد می کند. مصاحبه کننده می فهمد که مکالمات شما سطحی نیستند. در این حالت ، شما لازم نیست که به محض ابراز هر حقیقتی دختر فوراً سؤال کنید – اصلاً اینگونه نیست. شما باید آنچه را که او می گوید را به خاطر بسپارید و بعداً برخی سؤال ها را بپرسید همچنین یک مهارت به همان اندازه مهم این است که دختر را در مورد خود اطلاعاتی ارائه دهید و ساکت نباشید. مباحث جالب را شروع کنید که او سپس می تواند توسعه دهد. بنابراین او احساس راحتی بیشتری خواهد کرد و می فهمد که او نیز می تواند خود را به عنوان یک گفتگوی توجه و علاقه نشان دهد.

صبر کنید تا دبیرستان سعی کند او را دوست داشته باشد. در غیر این صورت ، شما باید مدت طولانی به آن ادامه دهید و این کار بسیار دشوار خواهد بود. اکثر پسران در مقطع ابتدایی فقط 30 روز می توانند یک دختر را نگه دارند. برای هدایا: هدیه دادن نیز مفید است. قبل از ارائه چیزی به او بگویید که دوست دارد چه چیزی را دوست داشته باشد. شما باید به دوستان خود بروید تا ایده بگیرید. اگر به رقص مدرسه نروید. او نسبت به ارسال یادداشتهای عاشقانه هشدار می دهد ، زیرا آنها معمولاً رهگیری می شوند. او با کمال تعجب هنوز چند سال از کشف وحشت مجموعه مستی فاصله دارد.

گریون همچنین معتقد است که دختران زیبا سرد هستند و دختران با ظاهر معمول بهترین دوستان می شوند. وی پیروزی دختر را “پیروزی پیروزی” عنوان می کند و از پسر می خواهد که از تجلیل در مقابل دختر جدید خود خودداری کند تا او خوشبختی او را تأیید نکند و او را از بین ببرد. بنابراین آیا این کتاب واقعاً به شما کمک می کند تا با دختران صحبت کنید؟ اما این یک هدیه gag خوب است. دوست مرد تنهایی دارید؟ آیا می خواهید با خواندن آن در یک نوار غریبه ها را خز کنید؟ کتابهای خودیاری که توسط کودکان 9 ساله نوشته شده اند ، امکاناتی بی پایان برای سرگرمی های ناراحت کننده و ناراحت کننده فراهم می کنند.

چگونه با دختر غریبه ارتباط برقرار کنیم

همچنین ، هیچ چیز در کتاب اشتباه نیست. ما دختران آنقدر که فکر می کنیم گریزان نیستیم. ما هدیه و توجه را دوست داریم و افرادی که باعث خنده ما می شوند. ما پسرهای بیش فعالی و چسبنده دوست نداریم. برخی از مردان دوست دارند بگویند که زنان پیچیده هستند. اما پس از آن مردان نیز پیچیده هستند. زن و مرد با یکدیگر بسیار متفاوت هستند ، اما همه ما طبق قوانین و هنجارهای اساسی اجتماعی هدایت می شویم.

در این مقاله نکاتی مختصر در مورد چگونگی درک تفاوت زنان با یکدیگر و تسلط بر هنجارهای اجتماعی که ارتباط را تسهیل می کند ، به شما ارائه می شود. ما از داده های مربوط به سالن های آنلاین واقعی استفاده کرده ایم تا چندین روش ارائه کنیم که می توانید مطمئن باشید ارتباطات آنلاین شما قوی است.

این را در خاطر داشته باشید و یاد می گیرید که چگونه با زنان به صورت آنلاین صحبت کنید. به عنوان یک فرد ، همیشه باید با زنان با احترام رفتار کنید. گپ زدن در اینترنت می تواند دشوار باشد. بنابراین مراقب باشید ، آنچه را که نوشتید دوباره بخوانید و مانند یک زن و مکالمه قبل از پرخاشگری احساس کنید. شما ممکن است فکر کنید که شما بازیگوش بازی می کنید ، و او ممکن است فکر کند که شما یک شوخی کامل هستید.

برخی تعارف ها بهتر از دیگران هستند. تعارف عالی در یک سطح فکری یا عاطفی و نه از نظر جسمی ، می تواند شما را در اینترنت سوق دهد. بسیاری از بچه ها با: “شما زیبا هستید” یا “شما شگفت انگیز به نظر می رسید” پیشگام هستند. و من ، هر دختری دوست دارد ظاهر خود را نشان دهد ، اما به احتمال زیاد او چیزهای زیادی شنیده است ، و شما دقیقاً مثل هر فرد دیگر پیامهای خود را می نویسید.

روابط خوب ، خواه دوستانه باشند یا عاشقانه ، همیشه با ارتباط شروع می شوند. اما چگونه یاد بگیریم که با دختران ارتباط برقرار کنیم و مکالمه ای انجام دهیم تا خسته کننده به نظر نرسد – این یک هنر کامل است که در یک شرکت تحصیل کرده دارای ارزش است.

سعی کنید آنرا مخلوط کنید و آن را با چیز دیگری تعریف کنید. اگر از ظاهر او تعریف می کنید ، او را بی نظیر کنید. نشان داد که زنان به پیامهایی پاسخ می دهند که چیزهای خاصی راجع به ظاهرشان – چشم ، مو یا عینک – به جای کلماتی مانند موارد زیبا برانگیخته است.

ادامه صحبت کنید – بازی آنلاین در آنجا دشوار نیست. بزرگترین دعوا با صحبت کردن با یک زن ، به ویژه هنگامی که عصبی هستید ، جلوگیری از مشکلاتی است که باید در مورد آن صحبت کنید. اگر گفتگو بمیرد ، می تواند قاتل باشد. بنابراین ، شما چندین سؤال دارید که مایلید از مردم بپرسید و یا چندین موضوع را که مایلید به آنها بگویید. حتی اگر آنها کمی عمومی یا کسل کننده باشند ، خوب است که چیزی آماده کنید. بنابراین ، در صورت مکث در مکالمه ، شما آماده خواهید بود.

همه می دانند که تعداد مشخصی از قوانین در مورد نحوه برقراری ارتباط با یک دختر و نحوه ظهور در مقابل او در نور خوب وجود دارد. این قوانین را در نظر بگیرید و بهترین راه برای برقراری مکالمه با یک دختر چیست.

مردانی که می گویند “من نمی دانم چگونه با دخترها ارتباط برقرار کنم” اشتباه می کنند. دختری که دوست دارد ، احتمالاً به طور تمام وقت تحصیل می کند ، یا کار می کند ، و اغلب هر دو. جای تعجب آور نیست که تا عصر او ، مانند شما ، هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی خسته است.

اگر منتظر پیامی در مورد پشت او هستید ، این را بخاطر بسپارید که خیلی از خانم ها وقتی بچه ها بازی می کنند این را دوست دارند. اسرارآمیز است ، باعث تعجب آنها می شود ، می تواند آنها را دیوانه کند ، اما همچنین بخشی از لذت است. هنگام آفلاین بودن اما بازی آنلاین بودن ، بازی در مکانهای سخت برای رسیدن به شرایط خوب است؟ با توجه به اینکه اگر کسی ظرف 24 ساعت جواب ندهد ، احتمال 94٪ شما دیگر هرگز صحبت نخواهید کرد.

هنگامی که کسی به آنها علاقه مند است و می خواهد اطلاعات بیشتری کسب کند ، از همه افراد مانند آن سؤال کنید. اگر احساس می کنید در مورد زن چیزی نمی توانید بگویید ، در مورد سلیقه او در موسیقی ، فیلم یا کتاب سوال کنید. دریابید که او چه چیزی را دوست دارد ، شغل او چیست یا حتی چه کاری از شغل خود می خواهد. حتی درخواست این که آخرین فیلمی که او دیده است ، حتی اگر از او متنفر باشد ، می تواند به گفتگوی خوبی منجر شود و به شما در آشنایی با او کمک کند.

گفتگوهای عزادار در مورد چیزهای غم انگیز ، یا شکایت مداوم از یکدیگر در مورد یک کار یا مطالعه خسته ، مشکلات روزمره و مرتب سازی مرتب از آنها ، که با سکوت متناوب است ، قطعاً گزینه ای نیست که چگونه با دختری که درست مثل شما از این همه خسته شده است ، ارتباط برقرار کنید.

اگر جلسات خود را تنها با احساسات مثبت ، ارتباط لذت بخش و آرام برقرار می کنید ، که در طی آن مشکلات زندگی روزمره و احساسات بد را فراموش می کنید ، صحبت با یک دختر در پیاده روی دلپذیر و جالب خواهد بود.

خیلی تلاش نکنید. بیشتر زنان وقتی مردان با همان متکبر روبرو می شوند ، این را نمی دانند و یا انگار برای تأثیرگذاری بیش از حد تلاش می کنند. اتفاقی که بین بچه ها می افتد همان ارتباط بین زن و مرد نیست. بنابراین آرام باشید ، در مورد همه کارهای شگفت انگیز شما ، در مورد کدام ماشین که رانندگی می کنید ، یا در مورد چگونگی تازه گرفتن یک تلفن جدید ، به او نگویید. اگر او علاقه مند باشد ، این مواردی است که او متوجه خودش خواهد شد و از او قدردانی می کند.

اگر می خواهید کمی لاف بزنید و تأکید کنید که چه چیزی باعث سرگرمی عالی شما می شود ، داستانی راجع به اتفاق جالبی که انجام داده اید بگویید ، که به نظر شما ، او هم دوست دارد. بنابراین ، این فقط در مورد شما نیست. بیش از حد پرخاشگر بودن از ابتدا می تواند عواقب ناخوشایندی به همراه داشته باشد. اینکه اولین پیام های مردانی که به ناهار ، نوشیدنی یا ناهار اشاره می کنند ، 35٪ پاسخ کمتری می دهند. در اولین پست خود از کسی نپرسید.

مهم نیست که چقدر صدا به نظر برسد ، اما برای اینکه عاشق او شویم ، تجلی از مردانگی لازم خواهد بود. اگر به نظر می رسد دلیل واحدی برای این امر وجود ندارد ، اشتباه می کنید. مردانگی ، قبل از هر چیز ، به عنوان آموزش و مسئولیت سخنان شخص درک می شود.

مزایای خود را اغراق نکنید و کاستی های خود را پنهان نکنید ، زیرا شروع به برقراری ارتباط با یک زن با یک یادداشت نادرست به معنای این است که این ارتباط محکوم به شکست خواهد شد ، زیرا حقیقت دیر یا زود معلوم می شود.

نسبت به گذشته و حال خود صادق باشید. زنان واقعاً احترام می گذارند که یک مرد صادق و صادق است. به همین ترتیب ، مردانی که از یک پسر ، دختر ، نوجوان ، فرزندان یا یک پدر یاد کردند ، 7 درصد رشد کردند. احتمالاً بهتر از آن است که فکر کنید با زنان صحبت کنید. شما فقط نیاز به تمرین کمی دارید. و این یکی از بهترین موارد در مورد دوستیابی آنلاین است – فرصت های بسیاری برای دیدار با افراد زیادی وجود دارد. بنابراین سرگرم کننده ، معاشقه ، سؤال کنید و شما در اسرع وقت تاریخ خواهید داشت.

دانستن نحوه صحبت با زنانی که جذب می کنید می تواند به سادگی گرفتن ذهنیت مناسب باشد. صحبت با زنان دشوار نیست ، اما راهی که شما او را می بینید می تواند یک مشکل بزرگ به نظر برسد. اگر فقط می توانید افکاری که در مورد صحبت با زنان دارید را تغییر دهید ، می توانید این امر را تسهیل کنید.

به عنوان مثال ، بپرسید که او چه نوع گلهایی را دوست دارد و در جلسه بعدی چنین گلهایی را به عنوان نشانه ای که گوش می دهید با دقت به همکار خود گوش دهید. اگر چیزی قول داده اید و می دانید که می توانید فراموش کنید ، بهتر آن را یادداشت کنید. در غیر این صورت ، ارزش وعده نداشت.

بسیاری از بچه ها زنی جذاب را خواهند دید و بلافاصله در مورد چگونگی نزدیک شدن به او می گویند. بعد از این هیجان اولیه لعنتی! او ممکن است شروع به درک چیزی مثل “احتمالاً او دوست پسری دارد” ، “به نظر می رسد مشغول است” یا “او کاملاً خارج از لیگ من است”.

اگر یک پسر در نهایت عصبی شود تا با او صحبت کند ، غالباً یک نگرش “امیدوارم که او را دوست داشته باشم” خواهد بود و هیچ چیز زن را از آن مرد که ناامیدانه دوست دارد دوستش داشته باشد ، منحرف نمی کند. جای تعجب نیست که بسیاری از بچه ها می خواهند یاد بگیرند که چگونه با زنان صحبت کنند. آنها خود را خیلی خوب متقاعد کردند که با دختران صحبت نکنند. این امر مانع از به دست آوردن آنها در تمرین و تجربه ای می شود که به آنها ثابت می کند که این فقط یک موضوع بزرگ نیست – این می تواند بسیار آسان باشد.

در اولین جلسه ، با خویشتن داری رفتار کنید ، به آداب و معاشرت دانش خود را نشان دهید – در را نگه دارید یا یک دست را به دختر ترک ماشین بدهید. یک خانم خوش اخلاق همیشه در عوض از شما بخاطر این کار تشکر خواهد کرد و آن را به خوبی تصور نمی کند ، که این هم یک ارزیابی خوب برای شما است که آیا ارزش ادامه گفتگو با او را دارید.

یک عبارت که اغلب توسط مردان استفاده می شود وجود دارد: “من نمی دانم چگونه با دختران ارتباط برقرار کنم ، آنها به سرعت از من فرار می کنند.” اما چرا بعد از آنها فرار می کنید؟ اگر نظریه یک شخص مناسب و نامناسب را کنار بگذاریم ، ارزش این را دارد که توجه داشته باشید که آیا شما مزاحم هستید؟

این اولین قدم برای جلوگیری از این باورهای منفی در مورد دختران جذاب است که سر شما را نمی پوشند. در عوض ، افکار خود را به سمت چیزی مثبت و مفید تر هدایت کنید. بر افکار و عقاید متمرکز شوید که در واقع شما را به صحبت با دختران ترغیب می کند و انجام این کار ساده تر خواهد بود.

وقتی شروع به فکر کردن می کنید: “او احتمالاً یک دوست پسر دارد” یا “به نظر مشغول است” ، او را بچرخانید. به جای اینکه بلافاصله او را از لیگ شما بیرون بکشید ، فکر کنید: خوب ، او داغ است ، اما او برای او چه می خواهد؟ سرانجام ، شما هرگز نمی خواهید هنگام صحبت با یک دختر ، “امیدوارم که او مرا دوست داشته باشد” داشته باشید. بر اساس مکان ، “شما باید خودتان را ثابت کنید” ، به شما کمک می کند تا اعتماد به نفس خود را تقویت کنید و به عنوان یک مرد با ارزش که با هیچ کس موافق نیست ، برخورد کنید.

شما می توانید در مورد هر چیز کوچکی که شما را احاطه کرده است ، با یک دختر صحبت کنید – در مورد آب و هوا ، اتفاقات جاری هیجان انگیز صحبت کنید و سرانجام ، داستان آشنایی خود را با شخصی که شما را معرفی کرده است ، در صورت وجود صحبت کنید.

اما اگر به نظر می رسد که شما چیزی نادرست گفته اید ، نباید با آن تماس بگیرید و بهانه بگیرید ، کلمات پیچ خورده و خود را در وضعیتی ناخوشایند قرار دهید. این عبارت را می توان برای مدت طولانی فراموش کرد ، و شما بر روی آن تمرکز خواهید کرد.

برای بقیه افراد ، این عقاید قدیمی چنان عمیق ریشه دار است که به لرزیدن آنها مدتی طول می کشد. در ابتدا ، این می تواند اندکی تلاش کند ، اما با اعتقادات جدید و اقدامات جدیدی که در کنار هم قرار گیرند ، صحبت کردن با زنان به مرور زمان آسان تر و آسان تر می شود.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه اقدامات مناسب را انجام دهید – نحوه گفتگو با زنان به گونه ای که بتواند آنها را به سمت خود جذب کند – بررسی کنید. این یک برنامه شش ماهه با ساعات فیلمبرداری است ، همچنین تمرین و تمرین هایی انجام می شود که به شما می آموزد تا بتوانید یک دختر را به دست آورید و نجات دهید.

هر دقیقه به دنبال موقعیت مکانی نباشید و در واقع شخصی را از امور خود منحرف کنید. به راحتی و به زیبایی ارتباط برقرار کنید و در این صورت این سؤال ایجاد نمی شود که چگونه ارتباط برقرار کنید ، زیرا خود دختران به دنبال شرکت شما خواهند بود تا بتواند یک زمان دلپذیر و راحت را سپری کند.

چگونه با دختر غریبه ارتباط برقرار کنیم

در مکالمه خود از مکالمه آرامش و لذت ببرید ، زیرا شروع یک آشنایی دلپذیر بدون آن غیرممکن است.

با داشتن فناوری پیشرفته ، تقریباً همه چیز از جمله زندگی اجتماعی به صورت آنلاین رفت. مردم از طریق وسایل الکترونیکی خود به اینترنت متصل می شوند. در دسترس ترین سایت های اینترنتی سایتهای اجتماعی هستند. این سایتی است که در آن بسیاری از افراد مجرد برای پیدا کردن دختری که می توانند با او ملاقات کنند گله می کنند. باید در نظر داشته باشید که درک یک دختر اولین قدم برای تصور اوست.

اگر از سبک ، علاقه ها و علاقه مندی های وی مطلع باشید ، در مرحله اول برای خوشحال کردن او قرار خواهید گرفت. هنگامی که شما دختر را مطالعه می کنید و می فهمید که او چیست ، باید قدم بعدی را بردارید ، که باید او را اضافه کند. قبل از اضافه کردن یک دختر ، ابتدا باید احساس خوبی داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که مشخصات خود را مطابق ترجیحات او طراحی کنید. خوب ، در واقع این جعلی نیست ، بلکه تلاشی برای همگام سازی با شخصیت های وی است.

بسیاری از مردان از نحوه ارتباط خود خجالت می کشند و خود را در ابتدا تمایل به برقراری ارتباط نمی دانند. مرد خجالتیشروع یک مکالمه ، هزار بار عذرخواهی می کند ، رفتار بیرونی بدبخت و حتی خنده دار می کند.

یک نفر می تواند بیش از هزار دوست داشته باشد و قطعاً برای یک دختر زیبا هزاران دوست دارند. برای این کار ، شما باید تا حد ممکن منحصر به فرد و چشمگیر باشید تا توجه او را جلب کنید. اگر عکسی از رویداد خود را با دوستان بارگذاری می کنید ، حتماً آن را به طور کامل انجام دهید تا شما را به یک مرکز جذابیت تبدیل کند.

علاوه بر این ، اطمینان حاصل کنید که ارتباط نزدیک تری با دختر دارید ، در غیر این صورت توسط سایر دوستان وی مورد ضرب و شتم قرار می گیرید تا توجه او را جلب کنید. هنگامی که با یک دختر در تماس هستید ، عواملی وجود دارد که ممکن است بخواهید آنها را در نظر بگیرید. در اینجا مواردی وجود دارد که هنگام تماس با یک خانم باید انجام دهید.

با برقراری ارتباط با چندین دختر به طور هم زمان می توانید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. هیچ چیز شرم آور در این مورد وجود ندارد ، زیرا هنوز کسی صحبت کردن با چند نفر را به کسی منع نکرده است.

اول از همه ، این تجربه شما را با توجه به آنچه می توانید در مورد زنان صحبت کنید ، دوباره پر خواهد کرد. سپس خواهید فهمید که چگونه ارتباط برقرار کنید و چگونه نه ، زیرا واکنش منفی به چیزی از این دو دختر نشان می دهد که ارزش آن را ندارد.

علاوه بر این ، روحیه خاصی از رقابت وجود دارد ، حتی اگر دختران از یکدیگر اطلاع نداشته باشند. شهود زنان در این مورد بی عیب و نقص کار می کند و ارزیابی شما با یک زن را با چند نکته دوباره پر می کند.

این یکی از راههای برقراری ارتباط با یک درونگر یا فقط دختری است که شما را دوست دارید متقابلا و هنگام ملاقات خجالت می کشید. سعی کنید او را غافلگیر کنید. ما در مورد هدایای گران قیمت سالن ها صحبت نمی کنیم ، نه. این مربوط به چیزی است که او در زندگی خود ندیده بود.

این بلافاصله درمورد چه موضوعاتی می توانید با او صحبت کنید. “آیا تا به حال گلهایی از کاغذ دیده اید؟” اگر جواب منفی می داد ، فرصتی خواهید داشت تا جلسات بعدی ساخت ساده گل را از کاغذ بیاموزید و این کار را قبل از چشمان او انجام دهید ، او را بسیار شگفت زده کرد.

تعارف یک سلاح قدرتمند در دست یک مرد ماهر است. صحبت با آنها هنگام ملاقات با یک دختر ، عملاً مبتذل است ، از جانب یک زن واقعی غیرقابل جمع شدن.

تعارف برای تیک گفت که به سرعت توسط یک زن نیز تشخیص داده می شود. اما یک علامت کوتاه که او با یک مدل مو جدید یا یک مانیکور زیبا همراه است موفق ترین ضربه در هدف است. ستایش نکنید و روی این موضوع تمرکز کنید.

نحوه ارتباط با یک دختر را از طریق تلفن و چگونگی انجام مکالمه در کل از راه در نظر بگیرید. فقط یک دستور العمل مطمئن ترین وجود دارد – می دانید که چگونه گوش دهید و بشنوید. نیازی به فکر کردن در مورد چگونگی برقراری ارتباط و چگونگی تسهیل ارتباط نیست. کافی است از داستان با سؤالهای پیش رو حمایت کنید تا بیشتر بگوید.

هرچه با دقت بیشتری اتفاق بیفتد ، بهتر به چشمان او نگاه خواهید کرد ، زیرا زنان طبیعتاً دوست دارند صحبت کنند. موضوعاتی را مطرح کنید که قبلاً در مورد آنها صحبت نکرده اید ؛ بگذارید تقریباً تمام وقت او صحبت کند.

چنین ارتباطاتی شما را به درجه یک شخص عزیز نزدیک می کند ، زیرا وقتی مشکلات و احساسات خود را کشف می کنید ، یک زن روح شما را باز می کند و این را یک فرایند بسیار صمیمی می داند ، که فقط یک شنونده سپاسگزار شایسته آن است.

چگونه دوست ندارید جلسات را به طور نیمه قطع کنید ، قطع کنید. زنان عاشق مردانی می شوند که خاطراتی دلپذیر و فراموش نشدنی از آنها به دست می آورند. اگر بهترین لحظه احساسی تاریخ شما قبلاً گذشت و همچنان به همان صورت ادامه خواهید داد ، با تدبیر و با احتیاط خداحافظی کنید.

عصر ، از شما برای این جلسه تشکر می کنم ، و از او بپرسید که آیا او از جاذبه ها / سینما / پارک و هر چیزی که مربوط به تاریخ گذشته است ، خوشش آمده است. در مورد این موضوع با دختر از طریق تلفن صحبت کنید و خود را تا ملاقات بعدی تحمیل نکنید. بنابراین او مشتاقانه منتظر آن خواهد بود.

با یک دختر متوسط u200bu200bاگر خوب تربیت شود باید جالب باشد و همین جواب را خواهد داد. برای دستیابی به این هدف ، به یاد داشته باشید که به دست آوردن نیمه دوم به خودی خود در زندگی به پایان نمی رسد. هدف خود رشد و پیشرفت خود از هر طرف است.

بدن ، ذهن خود را بهبود ببخشید ، کتاب بخوانید ، به کنسرت ها و اجراهای خود بروید ، در آخر معماها جمع کنید. بدن و ذهن خود را اشغال کنید ، آنها را توسعه دهید ، سپس شما یک مکالمه گر و شخص جالب در زندگی خواهید بود.

علاوه بر این ، فردی که دائماً مشغول امور خود است ، چیزهایی برای گفتن دارد. وقتی با یک شخص ارتباط برقرار می کنیم و عاشق می شویم ، در او چیزی را می بینیم که در ما نیست ، به این معنی که شما از دختر انتخاب شده بهتر خواهید بود.

صرف نظر از اینکه در پارک ملاقات خواهید کرد ، مکالمه می کنید یا با دختر از طریق تلفن صحبت می کنید ، قبل از شروع هرگونه مکالمه ، حتماً برای مکالمه بیکار وقت داشته باشید. یا بهتر است آن را برای بهبود خود هزینه کنید؟

این اتفاق می افتد که هیچ تمایلی برای برقراری ارتباط با دوست دختر شما وجود ندارد. ممکن است دلایل مختلفی برای این امر وجود داشته باشد. شاید در زندگی شما در کنار هم اتفاقات درخشان چند واقعه روشن وجود داشته باشد – سپس به تئاتر بروید ، به یک سفر بروید ، به طبیعت ، به سینما بروید ، اوقات فراغت خود را به روش دیگری بگذرانید و مبحثی برای گفتگو ظاهر شود.

شاید یک توهین پنهانی بین شما وجود داشته باشد ، سعی کنید بدون یک رسوایی پر سروصدا ، جدی و از صمیم قلب صحبت کنید. همچنین اتفاق می افتد که شخص بر دلایل بی اعتنایی و تمایل به دلایل دیگر غلبه می کند ، به عنوان مثال وقتی کار بیش از حد یا کمبود خواب وجود دارد.

در این حالت ، به دختر فشار وارد نکنید. از او بپرسید که آیا به نوعی می توانید به او کمک کنید تا این مشکلات را حل کند ، آیا این مشکلات را دارد؟ شاید شما همان مشکلات را داشته باشید ، و به همین دلیل ، هیچ تمایلی برای صحبت کردن در مورد چیز دلپذیر وجود ندارد ، همه افکار مشغول زندگی روزمره هستند.

اگر هیچ کدام از اینها واقعاً رخ نداد ، سعی کنید ارتباط خود را برای مدتی به معنای واقعی کلمه محدود کنید. باشد که یک روز آزاد از یکدیگر باشد. او می تواند با والدین یا دوستان خود ، شما با دوستان ، وقت بگذراند. هر دو شرکت را تغییر دهید و در صورت عدم وجود مشکلات جدی در روابط ، همه چیز قطعاً تغییر خواهد کرد.

© 2019 busbor.ru برنامه ریزی کودک مراقبت از مو. روانشناسی و توسعه

مرکز انجمنهای تخصصی

پرش به محتوا

مرکز انجمنهای تخصصی

پرش به محتوا

مدیران انجمن: MASTER, MOHAMMAD_ASEMOONI, رونین, Shahbaz, شوراي نظارت

چگونه با دختر غریبه ارتباط برقرار کنیم


پست
توسط g » پنج‌شنبه 30 آذر 1385, 3:31 am

پست
توسط osilatoria » پنج‌شنبه 30 آذر 1385, 8:52 am


پست
توسط g » پنج‌شنبه 30 آذر 1385, 12:41 pm


پست
توسط ARMIN » پنج‌شنبه 30 آذر 1385, 1:35 pm

پست
توسط osilatoria » پنج‌شنبه 30 آذر 1385, 2:24 pm

پست
توسط HamidR0281 » دوشنبه 29 مرداد 1397, 1:08 pm

پست
توسط sinaset » دوشنبه 29 مرداد 1397, 2:16 pm

پست
توسط HamidR0281 » سه‌شنبه 30 مرداد 1397, 12:38 pm

پست
توسط sinaset » سه‌شنبه 30 مرداد 1397, 1:30 pm

پست
توسط HamidR0281 » سه‌شنبه 30 مرداد 1397, 9:14 pm

پست
توسط sinaset » چهارشنبه 31 مرداد 1397, 5:49 am

پست
توسط HamidR0281 » چهارشنبه 31 مرداد 1397, 9:10 pm

بازگشت به “ساير گفتگوها”

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 4 مهمان

صحبت کردن با دختر ها کار ترسناکی نیست اما قابل انکار نیست که دنیای دخترانه دنیای نسبتا پیچیده ای است که برای ورود به آن باید کمی مهارت کسب کنید . در این نوشته در مورد سیر تا پیاز برقراری ارتباط و صحبت کردن با دختر خانم ها و شروع برقراری ارتباط برای آشنایی بیشتر را با شما در میان خواهیم گذاشت ، وقت بگذارید و برای شروع یک یک ارتباط سالم و درست آن را مطالعه بفرمایید خوشحال میشویم نظرات شما را هم در رابطه با این موضوع بدانیم . با ما همراه شوید.

چه میزبان باشید و چه میهمان،

موقعیت های اجتماعی بسیاری هست

چگونه با دختر غریبه ارتباط برقرار کنیم

که در آن نیاز به برقراری ارتباط پیدا می کنید،

حتی اگر انجام آن برایتان دشوار باشد.

مثلاً در یک میهمانی میخواهید که نامزد دوستتان احساس راحتی کند و به او خوش بگذرد

یا ممکن است غریبه ای را کنار یک اتاق شلوغ ببینید

و با خودتان فکر کنید که او تنها شانس شما برای تحت تاثیر قرار دادن کسی است که به او علاقه مندید.

اما متوجه می شوید که نمی دانید چه باید بگویید.

۱. با یک مقدمه شروع کنید

و خیلی ساده خودتان را به فرد مورد نظر معرفی کنید. دستتان را جلو برده و با او دست بدهید. اگر او را می شناسید این مرحله را نادیده گرفته و از قدم دوم شروع  کنید.

۲. به اطراف نگاهی بیندازید.

ببینید آیا چیزی هست که ارزش صحبت کردن داشته باشد یا نه. حرف زدن درمورد آب و هوا دیگر خیلی کلیشه شده است اما اگر نکته جالبی درمورد آن وجود داشت هیچ اشکالی ندارد می توانید سر صحبت را باز کنید.

۳. از طرفتان تعریف کنید.

اما دقت کنید که دروغ نگویید مثلاً اگر می بینید که موهای طرفتان به طرز مسخره ای زشت است، از موهایش تعریف نکنید اما اگر مثلاً از کفش هایش یا هر چیز دیگری خوشتان آمده با لبخند عنوان کنید. یک تمجید بی ریا و خالصانه راه بسیار خوبی برای نزدیک شدن به طرف مقابل است. اما دقت کنید این تمجید درمورد مسئله ای خیلی شخصی نباشد که او را بترساند یا باعث شود که احساس ناراحتی کند.

۴. سوال بپرسید.

اکثر افراد عاشق این هستند که درمورد خودشان حرف بزنند پس این اجازه را به آنها بدهید. اما توجه کنید که زیاد درمورد خودتان حرف نزنید که فرد اجازه صحبت پیدا نکند. مثلاً بپرسید، “امسال چه درس هایی برداشتی؟” یا “آیا فلان فیلم را دیدی؟” “نظرت درموردش چه بود؟”

سوالهایی بپرسید که بتوانند راحت درموردش حرف بزنند و فقط به یک بله یا خیر معمولی ختم نشود. مثلاً می توانید بپرسید “چه کیف خوشگلی، از کجا خریدی؟” و خواهید دید که دقایق متمادی درمورد آنروز که برای خریدن آن کیف به بازار رفته بود و اتفاقاتی که در آن روز افتاد صحبت می کند. اما اگر می بینید که طرفتان تمایل چندانی به پاسخ دادن به سوالهایتان ندارد، خیلی سوال نکنید.

۵. حرف طرف مقابل را دنبال کنید.

موافقت کنید، مخالفت کنید، و نظرتان را ابراز کنید. تلاش کنید که با بی توجهی از آن نگذرید.

۶. به چشمان دوست جدیدتان نگاه کنید.

اینکار باعث ایجاد اعتماد بینتان می شود. اما دقت کنید که به چشمهایش زل نزنید. همچنین طی گفتگو یکی دوبار نامش را بر زبان بیاورید. اینکار باعث می شود هم اسمش را به خاطر بسپارید و هم توجه او را به حرفی که می زنید معطوف کنید. لبخند بزنید و در صورت لزوم بخندید.

۷. لبخند زدن و لذت بردن از گفتگو را فراموش نکنید.

۸. فقط خودتان باشید و سوالهایی بپرسید که فکر می کنید با موقعیت جور است. قبل از اینکه حرفی را به زبان بیاورید، کمی به آن فکر کنید.

 

 

هنگامی که به زوج های خوشبخت نگاه می کنیم، این احساس در ما به جود می آید که آنان بنا به دلایلی خاص خوشبخت و سعادتمندند و این ذهنیت فکرمان را به خود مشغول و ما را به نوعی وسوسه یا کنجکاو می کند.

هنگامی که به زوج های خوشبخت نگاه می کنیم، این احساس در ما به وجود می آید که آنان بنا به دلایلی خاص خوشبخت و سعادتمندند و این ذهنیت فکرمان را به خود مشغول و ما را به نوعی وسوسه یا کنجکاو می کند. با چنین افکاری سعی داریم خود را به این گونه توجیه کنیم که آنان یا همسر مناسب و دلخواهشان را یافته اند، یا انتخابشان درست بوده است، یا این شانس را در زندگی داشته اند که مشکلات جدی و حادی برای شان پیش نیاید یا با مسایل رنج آور و روزهای سخت مواجه نشده اند و یا اینکه به نوعی تقدیرشان چنین رقم خورده و در زندگی شانس با آنها یار بوده است.

.برقراری ارتباط و تعامل با همسر یک امر بسیار ساده خواهد بود

به شرط انکه از مهارت های گوش دادن

و اختصاص دادن یک زمان برای شرکت در بحث و تبادل نظر با او استفاده کنید.

اینکه چه مساله ای را در حال حاضر می خواهید با همسرتان در میان بگذارید،

بخشی از آن مستلزم یادگرفتن مهارت صحبت کردن با یک خانم است.

بیشتر اوقات این تعامل بر اساس گوش دادن یا شنیدن موثر

و حرف زدن مثبت گونه است.

بحث و گفتگوی صریح و چهره به چهره همیشه بهتر از ارتباطات دیجیتال

مانند ای میل و اینترنت یا پیامک است

چگونه با دختر غریبه ارتباط برقرار کنیم

برای مثال گاه مشاهده می شود که زوجین به خاطر مشغله های زیاد در زندگی کاری خود،

امکان و فرصت کافی برای تعامل رو در رو و گفتگوی چهره به چهره را ندارند

لذا استفاده از روشهای دیجیتال را جایگزین ارتباطات واقعی می کنند

که در این شرایط توصیه جدی ما این است

که صرف کردن حداقل زمان برای گفتگوی چهره به چهره

خیلی تاثیر گذارتر و موثرتر از ارتباطات مجازی مثل پیامک و ایمیل زدن … است.

همچنین یادگرفتن چگونگی شرح و توضیح دادن عقاید خود برای همسر

و گوش دادن به صحبتهای آنها می تواند کلید ایجاد یک ارتباط مناسب با زن باشد

ضمن اینکه توجه به این نکات هم خالی از لطف نیست.

اگر با همسرتان قصد برقراری رابطه کلامی دارید باید بدانید که:

زمان مناسبی را برای حرف زدن انتخاب کنید: چه با همسرتان و چه با نامزدتان قصد صحبت دارید، انتخاب درست زمان مناسب برای حرف زدن با یک زن بسیار حایز اهمیت است. این زمان باید الزاما مواقعی باشد که هر دوی شما از کار و دیگر مسئولیتهای روزانه فارغ شده باشید. اگر قصد شما کسب شناخت بیشتر از نامزدتان است بهتر است برای صرف یک چای و یا یک خوراکی مختصر برنامه ریزی کنید تا ضمن گفتگو بیشتر با هم آشنا شوید. با انتخاب درست این زمان و فراغت از سایر دل مشغولی ها می توانید مطمئن باشید که تمام توجه ایشان به حرفهای شماست.

انتخاب درست زمان مناسب برای حرف زدن با یک زن بسیار حایز اهمیت است

گفتگوی خود را با توصیف نظرتان و با پرسیدن یک سوال از طرف مقابل شروع کنید: روراست بودن با اهمیت است اگر می خواهید درباره ازدواج صحبت کنید یا می خواهید به حل یک مشکل زناشویی بپردازید صریح و شفاف بودن صحبت شما درباره احساساتی که دارید و جویای عقیده و نظر او شدن یک اصل مهم و حایز اهمیت است.

پرسیدن یک سوال احتمالا به او این احساس را می دهد که شما به نظر و عقیده ایشان علاقمند هستید و خواهان تعامل بیشتری هستید و این خود می تواند کلید گشایش یک گفتگوی طولانی تر شود. اعتماد کردن به روشهای ارتباطی دیجیتال و نوین راحت است اما این روشها اغلب فاقد کیفیت مد نظر هستند. گفتگوی مداوم و چهره به چهره نشان می دهد که شما به نظرات ایشان علاقمند هستید و دوست دارید زمانی را به شنیدن حرفهای او اختصاص دهید

از مهارتهای گوش دادن فعال استفاده کنید:

کلید یک تعامل و گفتگوی خوب با خانمها خوب گوش دادن و پرهیز از گفتن عقاید و نظرات خود در لابلای صحبتهای اوست. به نظرات و تفکرات او با ذهنی باز و رویی گشاده گوش دهید. اگر در حال گفتگو درباره یک ایده یا یک سوال هستید باید تلاش کنید که خوب حرفهایش را بشنوید و به آنچه می گوید مستقیما پاسخ و واکنش نشان دهید. اگر مرتب سعی کنید خود را از این گفتگو خلاص کنید و یا به نوعی حس احترام به دیدگاهش را به او منتقل نکنید یقینا این تعامل و گفتگو تداوم نمی یابد.

به طور حضوری و رودر رو صحبت کنید. به گفتگو های حضوری ادامه دهید:

همانطور که مشغول تعامل و ارتباط بیشتر هستید داشتن بحث و گفتگوی رو در رو بسیار مهم است. اعتماد کردن به روشهای ارتباطی دیجیتال و نوین راحت است اما این روشها اغلب فاقد کیفیت مد نظر هستند. گفتگوی مداوم و چهره به چهره نشان می دهد که شما به نظرات ایشان علاقمند هستید و دوست دارید زمانی را به شنیدن حرفهای او اختصاص دهید.

چند مهارت گفتاری در برخورد با دخترها

قبل از اینکه در مورد روابط با دخترها بنویسم،

این نکته رو یادآوری می کنم که مطالب من فقط برای دختر و پسرهایی میتونه مفید باشه

که می خوان رابطه ای بی ریا و بر مبنای صداقت، اعتماد و انسانیت داشته باشن

و خوشبختانه وقتی برای زیاده گویی برای کسانی

که می خوان با ریاکاری و حقه بازی روابطشون رو شروع کنن و پیش ببرن ندارم.

خوب شاید با خودتون بگید: «این همه دختر تو خیابونه !

برای چی این همه خودمون رو به دردسر بندازیم؟!»

اگر حتی یک لحظه چنین چیزی از ذهنتون عبور کرده،

مهربونی کنین و ضربدر سمت راست بالای صفحه رو کلیک کنین.

خداحافظ شما!

بیایید تمرین و تکرار صداقت و انسانیت رو از همین جا شروع کنیم

از اینکه هنوز در حال خواندن نوشته ­ی من هستید

صمیمانه ازتون تشکر می کنم و امیدوارم که تا انتها با هم همراه باشیم.

مهمترین خواسته­ی روحی یک دختر اینه که دوست داشته بشه، ارزشمند باشه و در عین حال درک بشه. این حقیقتیه که در مورد همه­ی افراد بشر وجود داره، پسرها هم همین رو می خوان، که دوست داشته بشن و ارزشمند باشن ولی واقعیت اینه که راحتتر از دخترها به این دو خواستشون می رسن. چون طرف مقابل اونها یعنی دخترها عموماً عاطفی تر هستن و راحتتر به احساساتشون دسترسی دارن ولی پسرها در مقایسه با دخترها درونی ترن و کمتر احساساتشون رو بروز می دن.

این به هیچ وجه به این معنی نیست که پسرها به اندازه­ی کافی مهربون نیستن. نه! تفاوت بر سر نحوه­ی نمودن احساساته و اینکه چون پسرها کمتر احساساتشون رو بروز می دن، دخترها متوجه وجود این احساسات نمیشن، در نتیجه احساس دوست داشتنی بودن و ارزشمند بودن رو از جانب پسرها دریافت نمی کنن پس احساس می کنن که به اندازه کافی درک نمی شن و این یعنی بی احترامی (معمولاً ناآگاهانه) به مهمترین خواسته یک دختر!

اگه دوسش دارین و اگه براش ارزش قائلین،

باید این رو نشون بدین.

عشق ورزیدن یک هنره که همه­ی ما باید برای آموختن این هنر آموزش ببینیم،

به ویژه ما پسر و دخترهای ایرانی

که از وقتی چشم باز کردیم خودمون رو توی محیط های کاملاً جداسازی شده دیدیم .

دوازده سال قسمت عمده هر روزمون رو با همجنسامون گذروندیم

و تازه در هیجده سالگی ما رو رسماً وارد محیط هایی می کنن که مختلط هستن ،

چه دانشگاه چه محیط های کاری.

با اولین سوء برداشتی که از صحبتهامون شد تازه متوجه می شیم که زبون همدیگر رو هم به خوبی نمی فهمیم و این تازه اول مشکلات ماست. برای صحبت کردن و گوش کردن به صحبتهای یکدیگر احتیاج به کسب مهارتهایی داریم. روی صحبتم با آقا پسرهاست ولی خوشحال میشم دختر خانومهایی که این متن رو می خونن اگه چیزی به ذهنشون رسید که فکر کردن من باید بدونم باهام در میون بذارن:

حس دوم:

با سلام این مواردی که در این مقاله عنوان شده خیلی کلیشه ای است و اکثر مردها بصورت کاملا ابتدایی ازش استفاده میکنند و در نود و نه درصد موارد هم جواب نه دریافت میکنند من که اصلا از این موارد برای برقراری ارتباط با جنس مخالف استفاده نمیکنم، خیلی لوث شده اینکه بری جلو راجع به یک موضوع سر صحبت رو باز کنی بعد دستتو ببری جلو خودتو معرفی کنی واسه اکثر دخترها تکراری شده و اکثرشون تمایلی به ارتباطات اینچنینی که آخرش به تقاظای شماره موبایل می انجامه ندارند! بنظرم مرد باید برای برقراری ارتباط خلاقیت داشته باشه اینو همه بلدن و زن ها میگن تکراری و خسته کنندس و توی یک مهمانی جلوی چشم های کنجکاو جمع اونهم ما ایرانی‌ها برای یک خانوم کاملا ناخوشاینده!

سلام … خوشحال میشدیم روش شما رو بدونیم …

سلام این مطالبی که گفتد چیز هایی کار امدی هستن ولی به نظر شما یک فرد که خیلی خجالتی هست وبه یک دختر علاقه داره میتونه از این راهکار ها استفاده کنه؟¿

سلام خسته نباشید ی سوال داشتم خدمتتون اول از همه بنده ۱۸ سالمه و از رابطه و اینجور چیزا خوشم نمیاد تا اینکه ی روز ی دختری رو تو پارک دیدم بد جور رفت تو مخم خیلی خانمه و خیلی دوسش دارم ولی فک کنم دور و بر ۱ سال از من بزرگتره چند روز دنبالش رفتم وقتی داشت از باشگاه می رفت خونه ولی هر بار با دوستش میره خونه و فرصت نمی کنم احساسمو بهش بگم لطفا پاسخ بدید نمی خوام گند بزنم و از دستش بدم❤

ممنون که بهمون کمک میکنید که یادبگیریم متاسفانه پدر و مادر به خاطر حجب و حیایی کاذبی که دارن اموزش لازم رو بهمون نمیدن تا ۱۹-۱۸ سالگی هم ارتباط جدی ای با جنس مخالف نداریم و صرفا هیجانی و زودگذره چند وقتی با دخترخانومی صحبت میکردم و میخواستم که بشناسمش ولی چون ادم منطقی ای بودم نمیتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم واسم سخت بود درکش نمیکردم بدون منطق حرف میزد میدونستم که خانوم ها احساسی ان ولی نمیدونستم که بیشتر توجهشون به لحن و رفتاره خیلی عجیب و جالب بود واسم به کلمات دقت میکردم تا لحن صحبتم کمک بزرگی با من و امثال من کردید متشکرم ⁦♥️⁩

خوشحالیم که اینطور فکر میکنید

دیدگاه

تصویر امنیتی *

بهینه سازی : دلبرانه

اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم کلیه حقوق برای این سایت محفوظ است و کپی برداری فقط باذکر منبع با لینک مربوطه بلامانع است Copyright delbaraneh.com © 2019- Allrights Reserved.

چگونه با دختر غریبه ارتباط برقرار کنیم
چگونه با دختر غریبه ارتباط برقرار کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *