چگونه دختری فانتزی باشیم

 
helpkade
چگونه دختری فانتزی باشیم
چگونه دختری فانتزی باشیم

دختران ایده آل ویژگی های متفاوتی نسبت به بقیه دختران دارند که این ویژگی ها ، دیگران را به خود جذب می کند. بهتر است بدانید زیبایی ظاهر تنها خصوصیت بارز یک زن نیست، آنچه یک زن را زیبا و جذاب می کند، خصوصیات اخلاقی اوست. اگر می خواهید بدانید که یک دختر ایده آل چه ویژگی هایی دارد ، با این بخش از نمناک همراه شوید.

اگر میخواهید از همه نظر دختر ایده آل و فوق العاده ای باشید بهتر است با ویژگی های دختران ایده آل آشنا شوید.

1- خودتان را دوست داشته باشید

این مورد یکی از اساسی ترین بخش های این فرآیند است.بسیاری از دختران در سن بلوغ احساس افسردگی و یا رقابت با دیگران دارند اگر شما نیز چنین حسی دارید بدانید که تنها نیستید . بهتر است بهترین ویژگی خود را بیابید ، اگر در کلاستان شاگرد اول هستید به این فکر کنید که در آینده می توانید یک شغل خوب و درآمد خوب داشته باشید . شاید نسبت به دوستانتان درشت تر باشید اما ناراحت نباشید فقط کافیست لبخند بزنید و لباس های مناسب بپوشید و کمی ورزش کنید . افراد دیگر قبل از هر چیزی ابتدا متوجه لبخند شما خواهند شد.

 

چگونه دختری فانتزی باشیم

2- لبخند بزنید

هر روز دو بار از دهانشویه سفید کننده استفاده کنید و دندان های خود را مسواک بزنید و هنگام مسواک زدن زبان خود را نیز تمیز کنید . گاهی اوقات برای خوشبو شدن دهانتان آدامس بجوید اما در لحظات مهم و حساس مانند مدرسه، کتابخانه، هنگام مصاحبه و محل کار آدامس نجوید .

3- ورزش کنید

برای ورزش کردن حتما نیاز به صرف هزینه هنگفت نیست و شما احتیاج به رفتن به یک باشگاه گران را ندارید . شما می توانید در اطراف منزلتان بدوید و یا هنگام رفتن به محل کارتان قسمتی از راه را پیاده بروید . باید بدانید قدم زدن در هوای تازه می تواند آکنه های شما را درمان کند .

 

4- سرگرمی داشته باشید

برای اینکه پولتان هدر نرود ، احساسی خرید نکنید وهدفدار و در مواقع لزوم خرید نمایید . برای اینکار رسید خرید را نگه دارید و خریدهای اشتباهتان را در اتاق تان نگه دارید تا وقتی پشیمان شدید ، با خود عهد کنید که دیگر ولخرجی نکنید چون نمی توانید دیگر آن را پس بدهید.

 5- دختر ایده آل درست می ایستد

در وضعیت درستی بایستید ، بلند شوید و پای چپ تان را به صورت عمودی و رو به پایین نسبت به شانه هایتان قرار دهید. پاشنه پای راست تان را در قوس پای چپ تان قرار دهید و حدود 20 درجه بچرخانید. این کار سبب می شود که شما زیباتر و با وقارتر به نظر برسید و پاهایتان باریک تر به نظر آید . هنگام راه رفتن شانه هایتان را پایین بگیرید و کمی به سمت عقب بدهید و مستقیم به جلو نگاه کنید.

هنگام نشستن قوز نکنید ودرست بنشینید. پاهایتان را روی زمین بگذارید و به پشتی صندلی تان تکیه دهید. اگر احساس گردن درد ویا شانه درد دارید ، روی یک سطح صاف بخوابید و به کشش عضلات تان بپردازید. سپس برعکس روی مبل دراز بکشید به صورتی که سرتان رو به زمین باشد. این کار سبب کم شدن درد شما و کشیده شدن ستون فقرات تان می شود.

6- زیور آلات مناسب انتخاب کنید

چیزهای ساده و کلاسیک انتخاب کنید و استفاده ازسرویس طلای مصنوعی پهن بپرهیزید و در مورد طلا و جواهر و زیور آلات زیاده روی نکنید. یک کیف دستی ساده مشکی به دست بگیرید و یک عینک آفتابی مناسب با شکل صورت تان بزنید ، واز یک روسری ساتن استفاده نمایید.

7- از نظر ظاهری شیک و زیبا باشید

اگر از لباسی که دوستتان خریده است ، خوشتان آمده است باید بدانید این لباس حتما در تن شما نیز به آن خوبی نیست پس لباسهایی را بخرید که مناسب اندام خودتان باشد و به رنگ پوست شما و زندگی شخصیتان جور در بیاید . از خرید لباس مد بپرهیزید و لباس هایی بپوشید که دوستشان دارید.

 

8-از پوست تان مراقبت کنید

برای حفاظت از پوستتان از مرطوب کننده های طبیعی مثل گلاب و دیگر مواردی که در بخش بهداشت و سلامت بارها گفته ایم استفاده کنید و در صورت خشک نبودن پوست صورتتان در حمام به لایه برداری صورتتان بپردازید، البته در حد مجاز نه بیش از حد . برای بدنتان نیز از مرطوب کننده استفاده کنید . بهتر است مرطوب کننده های بدن و پوست جدا از یکدیگر باشد زیرا مرطوب کننده های بدن بیش از حد چرب و معطر هستند و پوست صورت را تحریک می کنندپس هرگز این نوع مرطوب کننده ها را به پوست صورتتان نزنید . برای خوشبو شدن بدنتان از یک اسپری دئودورانت 48 ساعته استفاده نمایید . برای از بین خشکی لب های خود از نرم کننده لب استفاده نمایید.

9- فوق العاده به نظر برسید

آرایش ساده ای انجام دهید و برای پوشاندن لکه های صورت از کانسیلر جادوگر استفاده کنید. اگر مژه هایتان فر نیست ، از فرمژه استفاده کنید و ریمل بزنید و خط چشم ظریفی به آرایش چشمهایتان اضافه کنید. اگر دوست دارید می توانید سایه بزنید زیرا استفاده از سایه صورت تان را تازه و ظاهرتان را فریبنده می کند.

 

10- کار سختی است

فرقی نمی کند دانشجو باشید یا دانش آموز. گرفتن نمره خیلی مهم است. اما بهتر است خوب درس بخوانید و سختی بکشید تا بعداً وقتی یک شغل خوب پیدا کردید یا مرد رویاهایتان را جذب کردید، زندگی برایتان آسان تر شود. کارهای مدرسه را سازماندهی کنید و برنامه ریزی مفید داشته باشید. اگر همکلاسی هایتان به خاطر باهوش بودن تان مسخره تان می کنند، فقط به این فکر کنید که در ده سال آینده زندگی شما از آنها بهتر خواهد بود.

11- خوب غذا بخورید

بیش از حد غذا نخورید و اگر احساس گرسنگی کردید ، اول یک لیوان آب بخورید شاید واقعاً تشنه بوده اید . به اندازه کافی در طول روز آب بنوشید و برای صبحانه موز خرد شده و غلات میل کنید و برای وعده ناهار سالاد و همچنین دو وعده سبزیجات بخورید. در طول روز 5 بار سبزی و میوه بخورید .

 

12- استعداد خودتان را کشف کنید

برای بهبود مهارت هایتان یک زبان یاد بگیرید تا بتوانید با کسانی که به خاطر زبان شان با آنها نمی توانستید ارتباط برقرار کنید ، صحبت نمایید و یا می توانید به یک کشور دیگر سفر کنید و با مردم آن کشور ارتباط برقرار نمایید و به این ترتیب اقامت تان را در آن کشور بسیار جالب تر و سرگرم کننده تر می کنید . ممکن است در ورزش خوب باشید و استعداد داشته باشید پس به کلاس رقص یا فوتبال بروید.

13- خودتان باشید

اگر به هم سن و سالان خود اعتماد دارید و برایشان ارزش قائلید و آنها دارای هدف هستند ، انتقادشان را به کار بگیرید و اگر از روی حسادت به شما نظر داده اند، انتقاد را نشنیده بگیرید و به خاطر حرف یک مرد خودتان را تغییر ندهید.

اگر کسی نتواند شما را آن گونه که هستید بپذیرد و درک کند، هیچ گاه نمی تواند صادقانه دوست تان داشته باشد . چشم های خود را باز کنید ، شاید او مرد ایده آلتان را در جایی بیابید که کمترین احتمال را می دهید.

 

14- چیزی که به آن “ایده آل” می گویند، قابل بحث است

نظر شما درباره کلمه ایده آل شاید متفاوت تر از نظر دیگران باشد . پس نظر خودتان مهم است و از نظر خود ایده آل باشید وبه نظر دیگران اهمیتی ندهید.

 

یک دختری که می خواهد دخترانه عمل کند، کسی است که با تمام وجود حس زنانگی اش را می پذیرد، بدون اینکه شخصیت یا قدرت خود را نادیده بگیرد. او به رفتار، سبک و ظاهر خود اهمیت می دهد، اما هرگز خود محور یا بدجنس نیست و همیشه خود واقعی اش است. او کسی است که دختران دیگر به دنبال او می آیند و می خواهند با او دوست باشند. دخترانه بودن یک انتخاب شخصی است و هیچ کس نباید شما را تحت فشار قرار دهد تا به گونه ای عمل کنید که راحت نیستید. اما اگر این نگرش شما است و به دنبال آن هستید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که رفتار و ظاهر مناسب داشته باشید.

دخترانه عمل کردن نیاز به بهداشت فوق العاده دارد! حتما هر روز استحمام کرده و خود را کاملا با آب و صابون تمیز کنید. اگر می خواهید دخترانه تر باشید، سعی کنید از شامپوهای معطر، نرم کننده و شامپو شست و شو بدن استفاده کنید.

داشتن یک پوست نرم بخش مهمی از زنانگی است. باید هر روز از مرطوب کننده و لوسیون بر روی صورت و بدن خود استفاده کنید، حتی اگر پوست چربی دارید- مرطوب کردن، پوست را از تولید چربی خودش باز می دارد. می توانید از هر نوعی استفاده کنید، اما ابتدا برچسب محصول را بررسی کنید تا مشخص شود آیا بهترین نوع برای پوست شما است.

چگونه دختری فانتزی باشیم

نیازی نیست که هر روز رنگ جدیدی از لاک ناخن را داشته باشید، اما ناخن های شما باید تمام مدت تمیز بوده و مانیکور شوند. ناخن های خود را کوتاه کرده و سوهان بکشید، تا آنها هم اندازه بوده، زیر آنها همیشه تمیز باشد، و هر روز پریدگی های لاک ناخن خود را بررسی کنید.

هر روز موهای خود را شانه کرده و درست کرده نگه دارید. اطمینان حاصل کنید که موهای شما هیچ گونه گره یا در هم پیچ خوردگی نداشته باشد، و مرتب و تمیز باشد. یک مدل مو ثابت مشخص کنید که شما را زیبا می کند و هر روز موهای خود را مرتب و تمیز نگه دارید.

بوی خوبی دادن یک بخش اساسی از دخترانه بودن است! حتما هر روز از دئودورانت استفاده کنید. همچنین می توانید از عطر استفاده کرده؛  بسیاری از زنان ممکن است یک عطر خاص داشته باشند که هر روز از آن استفاده می کنند. اگر زیاد از عطر استفاده نمی کنید، ابتدا عطر و بوی میوه های ملایم و گل ها را امتحان کنید.

دخترانی که می خواهند دخترانه باشند، دندان های خود را تا حد امکان تمیز نگه می دارند. دندان های خود را هر روز مسواک زده و از نخ دندان استفاده کنید و حتما از دهان شویه یا نعناع استفاد کنید تا نفس شما بوی خوبی داشته باشد. نخ دندان با خود به همراه داشته باشید و از آن بعد از هر وعده غذایی یا میان وعده استفاده کنید.

سعی کنید کمی آرایش کرده تا دخترانه باشید. آرایش ملایم باعث ظاهر زنانه تر می شود، و یادگیری آن بسیار ساده تر از آرایش کردن غلیظ صورت است. به تمرین کردن ادامه دهید تا زمانی که آرایش شما طبیعی به نظر برسد و اعمال آن برای شما آسان باشد.

دخترانی که می خواهند دخترانه به نظر برسند، هیچ گاه با لباس کثیف و چروکیده بیرون نمی روند. لباس های خود را شسته نگه دارید و هیچ گاه لباسی که لکه بر روی آن وجود دارد را به تن نکنید. قبل از پوشیدن لباس ها، آنها را اتو کنید.

لباس های بیش از حد تنگ یا گشاد نخرید. هیچ کدام از لباس های شما نباید تنگ باشند تا شما را اذیت کنند، بدن نما باشند (لباس زیر شما از آن مشخص باشد) و یا پوشیدن و یا در آوردن لباس سخت باشد. لباس ها نباید از شما آویزان شده و در طول روز نیاز به مرتب کردن آنها داشته باشید. لباس های مورد علاقه خود را امتحان کنید تا اطمینان حاصل کنید که به خوبی اندازه شما هستند و اگر اندازه شما نیستند، آنها را نپوشید.

نیازی نیست تا هر روز لباس های مجلسی دخترانه بپوشید تا دخترانه به نظر برسید، اما به شما کمک می کند که هر زمان به بیرون می روید، چیزی زنانه بپوشید. پیراهن ها و دامن ها همیشه انتخاب های راحت هستند، اما همیشه می توانید شلوارهای دوخته شده، شلوار کوتاه، شلوارک و لباس یک تکه زیپ دار به تن کنید. به جای پوشیدن تی شرت، سعی کنید بلوز و پیراهن های دکمه ای را انتخاب کنید.

اگر می خواهید دخترانه به نظر برسید، از پوشیدن کفش های کتانی و صندل های بند انگشتی اجتناب کنید. کفش های پاشنه بلند و پاشنه سوزنی برای ظاهر زنانه فوق العاده هستند اما اگر نمی خواهید کفش پاشنه بلند بپوشید، یک جفت کفش های زنانه فاقد پاشنه را انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که کفش های شما تمیز باشند و هیچ گونه پارگی یا ساییدگی نداشته باشند.

دخترانی که می خواهند ظاهر دخترانه ای داشته باشند، باید چیزهای زیادی با خود به همراه داشته باشند! اگر با خود کیف حمل نمی کنید، از الان شروع کنید. نیازی نیست که یک کیف از یک طراح گران قیمت باشد. می توانید هر کیفی در هر رنگ و مدلی را انتخاب کنید، تا زمانی که شکل خوبی داشته باشد و تمام وسایل شما را در خود جای دهد.

اتاق خواب، قفسه قفل دار، میز مدرسه، یا هر گونه فضای شخصی دیگر می تواند ظاهر دخترانه بودن شما را نشان دهد. رنگ های روشن و ملایمی مانند صورتی، بنفش روشن، آبی کم رنگ، یا زرد را برای تزئین انتخاب کنید. می توانید مبلمان، رنگ دیوارها، یا تنها لوازم تزئینی مانند روبان های تزئینی، پوستر یا برچسب تهیه کنید تا فضا را دخترانه کنید.

دخترانی که می خواهند دخترانه به نظر برسند، به جای دفتر، یک مشت کاغذ مچاله شده به همراه ندارند یا غذاهای مانده را در داخل اتاق خود نگه نمی دارند. هر روز بعد از تمیز کردن خودتان، شروع به تمیز کردن محیط اطراف خود کنید و هر چیزی را در جای خود قرار دهید. لوازم مدرسه خود را منظم نگه دارید و بر روی آنها برچسب بزنید.

به فضایی برای کنترل آرایش خود، امتحان کردن مدل موهای جدید و اطمینان از اینکه لباس هایتان کاملا مناسب هستند، نیاز خواهید داشت. یک آینه بزرگ برای اتاق و یک آینه کوچک تر برای قفسه قفل دار و کیف خود خریداری کنید. حتی در صورت تمایل، می توانید مجموعه کامل مبلمان میز توالت را خریداری کنید!

دخترانی که می خواهند دخترانه به نظر برسند، از خلاق بودن هراسی ندارند. فضای شخصی خود را با نقاشی های زیبا، یادداشت هایی از طرف دوستان، و صنایع دستی تزئین کنید. چند خودکار رنگی با رنگ های روشن بخرید و نقاشی ها و پوسترهایی را برای تزئین، نقاشی کنید یا درست کردن کاردستی هایی مانند دفتر یادداشت یا دوختن را یاد گرفته تا محیط را تزئین کنید.

دخترانی که می خواهند دخترانه رفتار کنند در هر جایی نمی دوند و با صندلی خود صدای تق تق ایجاد نمی کنند. برازنده نشستن و قدم زدن را تمرین کنید. وقتی قدم می زنید، با دقت و اعتماد به نفس راه بروید، به گونه ای که لبخند به لب داشته و سر خود را بالا نگه دارید. هنگامی که می نشینید، صاف بنشینید (قوز نکرده) و دستان خود را به سمت پهلوهای خود نگه داشته و یا بر روی دامن خود قرار دهید. نیازی نیست تا پاها یا مچ پاهای خود را بر روی هم قرار دهید، اما این کار می تواند ظاهری زنانه ایجاد کند.

با هر شخصی که ملاقات می کنید، مهربان باشید. به چشمان آنها نگاه کنید، و اگر آنها را نمی شناسید، خود را معرفی کنید و آنها را با نام شان صدا کنید. احوال آنها را جویا شوید و اگر قادر هستید به هر شکلی به شخصی کمک کنید، کمک به آنها را پیشنهاد دهید!.

دخترانی که می خواهند دخترانه به نظر برسند، به چیزهای عاشقانه علاقه نشان می دهند، اما این بدان معنا نیست که شما باید کاری را شروع کرده و یا انجام دهید که با آن راحت نیستید. خواندن کتاب های عاشقانه، تماشای فیلم های عاشقانه در تلویزیون، و صبحت با دوستانتان در مورد معشوقه هایشان را امتحان کنید.

نیازی نیست که از تمام مد روز تبعیت کنید، اما اکثر دخترانی که می خواهند دخترانه به نظر برسند، ایده هایی دارند که چه چیزی محبوب تر است، حتی اگر واقعا آن را امتحان نکنند. اگر تنها راه صحبت کردن با دوستانتان در مورد لباس پوشیدن، موسیقی گوش دادن و فیلم تماشا کردن باشد، باید ایده هایی فوق العاده داشته باشید.

چگونه دختری فانتزی باشیم

اینکه دوستان پسر داشته باشید، مشکلی ایجاد نمی کند، اما باید اطمینان حاصل کنید که یک مجموعه دوستان دختر دارید تا با آنها وقت گذرانده و در مورد مسائل دخترانه با آنها صحبت کنید. اگر هیچ دوست صمیمی ندارید، با تعریف کردن از لباس ها و آرایش یکی از هم کلاسی های خود شروع کنید. این یک راه فوق العاده برای شروع دوستی است!

مرتب غذا خوردن و داشتن عادت غذایی مناسب بخش بزرگی از عمل کردن مانند یک بانو است. هنگامی که غذا می خورید، دهان خود را باز نکنید، بر روی آرنج خود تکیه ندهید یا تند تند غذا نخورید. تمرین کنید تا لقمه های کوچک تری بخورید، و در زمانی که غذا نمی خورید، دستان خود را بر روی دامن خود قرار دهید، و جویدن و بلعیدن غذای شما مرتب و بی سر و صدا باشد.

برای دخترانه به نظر رسیدن درست نیست که احمق باشید. دخترانی که می خواهند دخترانه به نظر برسند، دستاوردهای زیادی داشته و به تحصیلات خود اهمیت می دهند. به کلاس درس توجه کنید، زیاد درس بخوانید و سعی کنید در همه درس ها بیشترین تلاش خود را انجام دهید.

منبع: wikihow



چطور دخترانه باشیم و دخترانه رفتار کنیم و البته دخترانه لباس بپوشیم. این روزها همه تحت تاثیر مدها، سلبریتی ها، سریال های خارجی و چشم و هم چشمی با هم هستند. لباس های عجیب و غریب، فرهنگ ها و رفتارهای عجیب و غریب تر دخترانه گی را کمی کم رنگ کرده اند. در ادامه صحبت های امروز کمی درباره دخترانه گی حرف می زنیم.

چطور دخترانه شویم؟

 

چگونه دختری فانتزی باشیم

لباس یک تکه و دامن بپوشید

نخندید! عکس سانسور شده! خیلی هم قشنگ شده!!!

 

برای نشان دادن اندام خود لباس هایی که در کمر چسبان و تنگ میشوند بپوشید. به علاوه میتوانید از لباس های یک تکه ی ای لاین(در بالا تنگ و به سمت پایین گشاد)یا لباس های دارای افتادگی و گشادی بیشتر برای یک جلوه ی لطیف و زنانه استفاده کنید. دامن های کوتاه و بلند نیز گزینه ی مناسبی اند. لباس های یک تکه ی گشاد را با پوشیدن لباس های تنگ تر مانند ژاکت چرمی یا یک کت مناسب زیباتر کنید. دامن های بلند را به همراه یک تاپ مناسب یا یک تی شرت یغه دار برای یک ظاهر زنانه و آراسته بپوشید.

 

از شلوار های زیبای اندازه ی خود استفاده کنید

دخترانه بودن به این معنی نیست که تنها لباس یک تکه یا دامن بپوشید.شلوار هایی بپوشید که اندازه کمرتان باشد و پا هایتان را بلند تر نشان دهد.هم از جین های تنگ با پاچه های تنگ و هم از شلوار های پاچه گشاد استفاده کنید. از جین هایی که در بالا گشاد هستند و یا شلوار هایی که باعث میشن چاق به نظر برسید استفاده نکنید چون ممکن است ظاهر مردانه داشته باشند. از شلوار های با جنس های متفاوت مانند چرم, مخمل, کتان و جین برای ظاهری خوشایند و دخترانه استفاده کنید.

 

از تاپ هایی که از مخمل و توری تشکیل شدن استفاده کنید

توری و مخمل از بهترین بافت ها برای جلوه دخترانه اند.از تاپ های کوتاه یا لباس های ساخته شده از توری استفاده کنید.به علاوه پلیور ها و شومیز هایی از جنس مخمل بپوشید. برای دخترانه تر بودن,تاپ هایی با پاپیون از جنس توری یا دارای بخش های مخملی بپوشید. تاپ های ساخته شده از پارچه های بدن نما و نازک مانند تور نازک ابریشمی برای داشتن ظاهری دخترانه خوشاینداند.

 

کفش های پاشنه بلند را امتحان کنید

برای ظاهری دخترانه,از کفش های پاشنه بلند برای بلندتر نشان دادن پاها و افزایش قدتان استفاده کنید.از پاشنه بلند های پاشنه کلفت یا پاشنه بلند هایی با ضربه گیر در داخلشان که باعث میشود راحت تر باشند استفاده کنید. چنانچه شما در پوشیدن پاشنه بلند تجربه ندارید, بهتره ابتدا از کفش های دارای پاشنه کوتاه تر استفاده کنید تا عادت کنید. در نظر داشته باشید کفش های کالج هم جلوه دخترانه دارند چنانچه آنها را ترجیح میدهید.کالج های با جزئیات مانند نگین ها,پاپیون ها یا خطوط تیره روشن به شما ظاهر دخترانه تری میدهند.

 

از کیف دستی,کیف فستیوال یا کیف تت(کیف خرید) استفاده کنید

کیف دستی خریداری کنید که به راحتی روی شانه یا در دست شما قرار گیرد.جنس کیف فستیوال خود را که میتواند از مخمل,چرم یا چرم مصنوعی باشد را به دقت انتخاب کنید.به علاوه میتوانید برای ظاهری آرام و دخترانه کیف خریدی از جنس چرم یا کتان بپوشید. در صورتی که ترجیح میدهید کوله پشتی بپوشید,کیفی که طرح و رنگش دخترانه است را انتخاب کنید.کوله پشتی هایی با رنگ صورتی,بنفش یا قرمز با طرح هایی مثل انواع آویز ها,پاپیون ها یا طرح های گل خریداری کنید.

 

جواهرات و بقیه لوازم خود را بپوشید

و در نهایت هم: از جواهرات ظریف مانند گردنبند تک آویز یا گوشواره های میخی استفاده کنید. به علاوه میتوانید از جواهرات بزرگتر مانند گردنبند با آویز های بیشتر,گوشواره های بزرگ یا حلقه های بزرگ. با لوازم دیگری مانند شال گردن خود را آراسته کنید.از رنگ های روشن,لطیف و زنانه مانند صورتی,آبی و زرد استفاده کنید. لوازم مو را نیز برای ظاهر دخترانه امتحان کنید مانند سنجاق سر و سربند.از سنجاق سر و سربند هایی با نگین یا پاپیون استفاده کنید.

 

نکات بیشتر:

 

امسال بهار چی بپوشیم؟ مدهای بهاری

این موارد ظاهر شما را غیر جذاب می کند!

نکات مهم در خوش تیپ و جذاب شدن خانم های جوان

با ۱۳ مدل کفش پاشنه بلند آشنا شویم

 

 

کلیه حقوق محتوا محفوظ و مربوط به سایت نیک شو میباشد . All Rights Reserved – © 2020

تهیه و تولید : پارس وی پی


Downloads-icon


دانلود آهنگ thrift shop باکیفیت mp3 320Downloads-icon

همه‌ی ما دوست داریم جذاب، خاص و منحصربه‌فرد باشیم. دوست داریم دیگران را تحت‌ تأثیر قرار بدهیم. اما واقعیت با علاقه‌ی ما کمی متفاوت است. در عمل، بیشتر آدم‌های دور‌‌‌ و بر ما مثل محصولات یک خط تولید هستند. آدم‌هایی شبیه به هم که هرچه بیشتر تلاش می‌کنند خاص باشند، بیشتر به هم شبیه می‌شوند. وقتی خاص بودن دغدغه‌ای همه‌گیر باشد برای متفاوت شدن باید به دنبال خاص نبودن رفت با ادامه مقاله از مجله دلگرم همراه باشید.

این موضوع احتمالاً یکی از حیاتی ترین بخش های این فرآیند است. باور کنید یا نه، مهم نیست که چقدر احساس بدی به خودتان دارید، اما تنها شما نیستید که چنین حسی دارید. بسیاری از دختران به خصوص در سن بلوغ احساس افسردگی یا رقابت با دیگران را دارند. نگاهی به خودتان بیندازید. بهترین ویژگی های شخصی تان چیست؟ ممکن است در کلاس تان شاگرد اول باشید:آیا دیگران به خاطر این موضوع شما را دست می اندازند؟ فقط به این فکر کنید که در ده سال آینده شخصی موفق با یک شغل و درآمد خوب خواهید بود! ممکن است از دوستان تان درشت هیکل تر باشید:به فکر رژیم نباشید، فقط لباس هایی انتخاب کنید که برایتان مناسب باشد، به مقدار کافی ورزش کنید و لبخند بزنید … به هر حال بیشتر افراد قبل از هر چیزی متوجه لبخندتان می شوند.

دندان هایتان را مسواک کنید و حداقل دوبار در روز از یک دهانشویه سفید کننده استفاده کنید و صبح ها قبل از مسواک زدن از یک پاک کننده زبان استفاده کنید. هر زمان که ممکن بود آدامس سفید کننده بجوید.در مدرسه، کتابخانه، هنگام مصاحبه و محل کار آدامس نجوید. هیچ چیز بدتر از این نیست که در یک لحظه مهم آدامس از دهانتان بیرون بیفتد!

چگونه دختری فانتزی باشیم

برای دختر جذاب بودن حتماً لازم نیست پول عضویت در یک باشگاه گران را بپردازید. همه چیزی که واقعاً به آن نیاز دارید یک مجموعه خوب از مربیان است! می توانید اطراف خانه تان بدوید، در فروشگاه های محل تان گشت بزنید یا یک ایستگاه زودتر از اتوبوس پیاده شوید. هر چیز کوچکی کمک می کند. همچنین هوای تازه روی آکنه هایتان تأثیر شگفت انگیزی دارد!

پس وضعیت ایستادن تان را درست کنید. بلند شوید. پای چپ تان را به صورت عمودی و رو به پایین نسبت به شانه هایتان قرار دهید. پاشنه پای راست تان را در قوس پای چپ تان قرار دهید و حدود 20 درجه بچرخانید. می بینید؟ داشتن زیبایی و ظرافت آسان است. این کار نه تنها باعث می شود زیبا تر و با وقارتر به نظر برسید، بلکه باعث می شود پاهایتان هم باریک تر به نظر برسد! هنگام راه رفتن مستقیم به جلو نگاه کنید. شانه هایتان را پایین بگیرید و خیلی راحت به عقب بدهید. تصور کنید سیمی از سرتان به سمت آسمان می رود که نباید آن را خم کنید یا حرکت دهید! درست بنشینید. هنگام نشستن قوز نکنید. اگر می توانید پاهایتان را روی زمین قرار دهید و به پشتی صندلی تان تکیه دهید. اگر اغلب اوقات وقتی به خانه می آیید احساس می کنید گردن و شانه تان درد می کند، زمانی را به خوابیدن روی یک سطح صاف و کشش عضلات تان اختصاص دهید. سپس وارونه روی مبل دراز بکشید؛ به طوری که سرتان رو به زمین باشد. این کار باعث می شود که ستون فقرات تان کشیده شود و به کاهش دردتان کمک می کند.

دوست دارید چه کاری انجام دهید؟ شاید خرید کردن را دوست داشته باشید. برای جلوگیری از به هدر رفتن تمام پول تان احساسی خرید نکنید و خریدتان با هدف باشد. رسید خرید را نگه دارید. برچسب خریدهایتان را جدا کنید و آنها را در اتاق تان نگه دارید. بعد از یک هفته اگر با خودتان گفتید که کاش آن را نخرید بودم، با خود عهد کنید که دیگر ولخرجی نکنید چون دیگر نمی توانید آن را پس بدهید.

همیشه قبل از اینکه لباسی را بخرید آن را امتحان کنید. لباسی که در تن بهترین دوست تان زیباست، الزاماً در تن شما هم خوب نیست. تنها لباس هایی بخرید که برای شکل اندام تان مناسب باشد و به رنگ پوست تان بیاید و با سبک زندگی شخصی تان جور دربیاید. لباس را فقط به دلیل این که مد شده است نخرید. لباس هایی بخرید که بتوانید بپوشید و همیشه دوستشان داشته باشید.

در مورد طلا و جواهر و زیور آلات زیاده روی نکنید. یک سرویس طلای مصنوعی پهن که خیلی برق می زند اصلاً خوب به نظر نمی رسد. سعی کنید چیزهای ساده اما کلاسیک انتخاب کنید. یک آویز بزرگ ساده الماس و یک گردنبند مروارید هرگز از مد نمی افتند. یک کیف دستی ساده مشکی بیندازید و یک عینک آفتابی متناسب با شکل صورت تان بزنید (در این مورد هم از یک عینک آفتابی مطابق مد استفاده نکنید چون:اولا به سرعت از مد می افتد و ثانیا ممکن است با زدن آن مضحک به نظر برسید! حالا یک روسری ساتن سرتان کنید. عالی شدید!

برای حفظ پوست از یک روال ساده زیبایی استفاده کنید. در حمام صورت تان را لایه برداری کنید. (از اسکرابی که برای پوست های جوان ساخته شده استفاده کنید.) برای بدن تان از مرطوب کننده استفاده کنید. توجه کنید که هرگز از مرطوب کننده بدن برای صورت تان استفاده نکنید. چون اغلب مرطوب کننده های بدن بیش از حد چرب و معطر هستند و پوست صورت را تحریک می کنند. استفاده از یک اسپری دئودورانت 48 ساعته فوق العاده است. برای لب هایتان محصولاتی که خشکی آن را از بین می برد استفاده کنید.

در نهایت آرایش کنید. هنگام روز، کلید اصلی، سادگی است. از کانسیلر جادوگر استفاده کنید که لکه ها را می پوشاند و همزمان آنها را درمان می کند. ریمل بزنید. اگر مژه هایتان به طور طبیعی فر نیست از فر مژه استفاده کنید. برای شب می توانید بیشتر آرایش کنید. مثلاً به موارد بالا خط چشم ظریفی اضافه کنید. استفاده از سایه هم صورت تان را تازه و ظاهرتان را فریبنده می کند.

فرقی نمی کند دانشجو باشید یا دانش آموز. گرفتن نمره خیلی مهم است. اما بهتر است خوب درس بخوانید و سختی بکشید تا بعداً وقتی یک شغل خوب پیدا کردید یا مرد رویاهایتان را جذب کردید، زندگی برایتان آسان تر شود. کارهای مدرسه را سازماندهی کنید و برنامه ریزی مفید داشته باشید. اگر همکلاسی هایتان به خاطر باهوش بودن تان مسخره تان می کنند، فقط به این فکر کنید که در ده سال آینده زندگی شما از آنها بهتر خواهد بود.

روزانه 5 وعده میوه و سبزیجات بخورید. یک راه آسان این است که برای صبحانه موز خرد شده و غلات، برای زنگ تفریح یا در اتوبوس یک عدد سیب، برای ناهار سالاد و همچنین دو وعده سبزیجات بخورید. اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی در روز آب می نوشید. اگر احساس گرسنگی کردید، قبل از خوردن هر چیز یک لیوان آب بنوشید. این کار کمک می کند که بیش از حد غذا نخورید و گاهی اوقات هم متوجه می شوید که احساس گرسنگی می کردید در حالی که واقعاً تشنه بوده اید!

راه های زیادی برای بهبود مهارت هایتان وجود دارد. یا شاید بتوانید یک زبان یاد بگیرید؛ می توانید به سراسر جهان سفر کنید و با مردم محلی ارتباط برقرار کنید و به این ترتیب اقامت تان را در آن کشور بسیار جالب تر و سرگرم کننده تر می کنید و مردم زیادی را می بینید که در حالت عادی نمی توانستید به خاطر زبان شان با آنها ارتباط برقرار کنید! ممکن است واقعاً در ورزش خوب باشید و استعداد داشته باشید؛ بنابراین می توانید به کلاس رقص یا فوتبال بروید.

در مواجهه با هم سن و سالان تان سعی نکنید خودتان را تغییر دهید. اگر کسی از شما انتقاد می کند فقط به این فکر کنید که:“من به این شخص اعتماد دارم؟”، “من برای نظر آنها ارزش قائل هستم؟”، “آنها هدفی دارند؟” پس از اینکه پاسخ تمام این سوال ها “بله” بود، سعی کنید انتقادشان را به کار بگیرید. اگر پاسخ پرسش ها “نه” بود، انتقاد را نشنیده بگیرید.

ممکن است از روی حسادت شان چنین چیزی گفته باشند. در نهایت به خاطر حرف یک مرد خودتان را تغییر ندهید. اگر آن شخص نمی تواند شما را آن گونه که هستید بپذیرد و درک کند، هیچ گاه نمی تواند صادقانه دوست تان داشته باشد. چشم هایتان را باز کنید تا مرد ایده آل تان را پیدا کنید. هرگز نمی دانید، اما او ممکن است در جایی که کمترین احتمال را می دهید پنهان شده باشد!

نظر شما در مورد “جذاب” بودن ممکن است با شخص دیگر بسیار متفاوت باشد. بنابراین باید سعی کنید از نظر “خودتان” جذاب باشید، نه چیزی که دیگران می گویند جذاب است.

یاد بگیرید چگونه ریلکس کنید. منظور از کول بودن به این معنا نیست که شما فعال باشید و با دیگران صبحت و یا چت کنید، منظور این است که شما در ابتدا برای خودتان وقت بگذارید بعنوان مثال یک دوش آب گرم و یا گوش دادن موسیقی که به شما احساس آرامش دهد .

سعی کنید شاد باشید. برای شاد بودن دلایل بسیار خوبی وجود دارد. داشتن دوستان خوب و کسانی که به شما حس خوبی میدهند میتوانند باعثت شادی برای شما باشند .

دختر جذاب خلاصه در یک اتاق خوب داشتن است. اجازه ندهید که اتاقتان بیش از حد کثیف باشد . لازم نیست اتاقتان از تمیزی برق بزند . مثلا میتوانید با چسباندن یک پوستر سبک خود را نشان دهید

بیرون بروید و با مردم واقعی ملاقات داشته باشد . از کامپیوتر و فضای مجازی فیس بوک ، مای اسپیس و … بیش از حد استفاده نکنید . سعی کنید از صحبت کردن چهره به چهره استفاده کنید تا پیام و ایمیل فرستادن . زمان خود را بیشتر صرف دوستان واقعی کنید تا دوستان مجازی.

گوش دادن موسیقی . همه موسیقی را دوست دارد و شما ممکن است سبک خاصی از موسیقی علاقه داشته باشید . سعی کنید موسیقی مورد علاقه تان را با دیگران به اشتراک بگذارید اصلا نگران نباشید که ممکن است کسی از موسیقی که شما گوش میدهید خوشش نیاید.

سعی کنید با همه به خوبی رفتار کنید . البته این موضوع به این معنا است که فقط با دوستانتان به خوبی رفتار کنید به هرکسی با آن در ارتباط هستید محبت کنید.

در این رابطه بیشتر یدانید:

چگونه یک زن جذاب باشیم؟

چگونه جذاب باشیم و دیگران را مجذوب خود کنیم؟

چگونه یک مرد جذاب باشیم؟

تهیه شده مجله اینترنتی دلگرم

مرضیه ملایری

چگونه دختری فانتزی باشیم

 

جذابیت یک دختر چیزی فراتر از چهره زیبا و اندامی بدون نقص است. دختران زیبای بسیاری وجود دارند که به هیچ وجه جذاب و تو دل برو نیستند و از طرفی دختران با چهره و اندام معمولی نیز وجود دارند که از نظر دیگران بسیار خاص و دوست داشتنی هستند. این موضوع به این دلیل است که جذاب بودن یک مهارت است نه یک ویژگی ذاتی. علاوه بر این، زیبایی برای هرکس تعریف متفاوتی دارد و محدود به یک سری ویژگی های مشخص و ثابت نیست. حتی برای هر مردی نیز فاکتورهای زیبایی یک زن میتواند متفاوت باشد. اما چه چیزی باعث میشود یک دختر حتی با ظاهری معمولی بتواند در نظر دیگران جذاب، خاص و خواستنی باشد؟

فهرست مطالب

با در پیش گرفتن نکات زیر میتوانید به راحتی تبدیل به یک دختر جذاب و دوست داشتنی شوید و هر پسری را عاشق خودتان کنید

اگر خودتان را دوست داشته باشید، ابراز خودتان (اینکه خودتان باشید) خیلی ساده تر خواهد شد. مسائلی وجود دارد که افراد نمی توانند راجع به خودشان قبول کنند و به همین دلیل سعی می‌کنند خود را فردی دیگر نشان دهند. یک زن جذاب با فردی که هست، راحت است. او قدر بدن خودش را می‌داند و از آن مراقبت می‌کند. او با وجود آگاهی از نقایصی که دارد خودسرزنشگر نیست ،از ابراز وجود کردن نمی‌ترسد دارای اعتماد به نفس است.یک زن جذاب با همینی که هست خوشحال است و به سادگی با استانداردهای دیگران و تعریف آنان از خوبی و بدی متاثر نمی شود. او می‌داند که کیست و به آن افتخار می‌کند.

می دانید که هر کدام از ما به نوعی منحصر به فرد است. اگر می‌خواهید جذاب باشید، بر آنچه شما را از دیگران متمایز می‌کند تمرکز کرده و آن را پرورش دهید. مردان مجذوب زنانی می‌شوند که شبیه دیگر زنانی که تا بحال دیده اند، نباشد. خودتان باشید. اگر با لباسان زرق و برق دار و جذاب راحت نیستید و دوست دارید یک شلوار لی و کتانی بپوشید، به خودتان فشار نیاورید و همین کار را بکنید. اگر سواری روی اسب را به خرید ترجیح می‌دهید، شک نکنید. هیچ نیازی نیست که همرنگ جماعت باشید. زنی که همراه جماعت باشد، تا به جایی خواهد رسید که جمعیت همراه رسیده؛ اما زنی که به تنهایی ریسک می‌کند، خودش را در جایی خواهد دید که پیش از آن کسی به آن دست نیافته بود. کمبودهای خودتان را بشناسید و سعی در بهبود آنها داشته باشید. نقاط قوتتان را برجسته کنید و به خود واقعی‌تان اجازه درخشیدن بدهید. ظاهرسازی هیچوقت شما را جذاب نخواهد نمود.

چگونه دختری فانتزی باشیم

زنانی که بر باورهایشان راسخ می‌ایستند، همیشه برای مردان جذابند. مهم است که زن بداند چه می‌خواهد و برای رسیدن به آن سخت تلاش کند. اینکه نداند کجا باید باشد، کمی ناامید کننده و آزار دهنده است. یک زن منظم قادر به حفظ استانداردهای اخلاقی اش صرفنظر از تمامی مسائل پیش رویش خواهد بود و این به تنهایی بسیار زیبا و جذاب است. زنان قوی، تحسین برانگیزند. اگر فکر می‌کنید چیزی درست نیست و معتقدید که برخلاف اصولتان است، از دور شدن نترسید. هیچ نکته مثبتی در اجبار خودتان به پذیرش چیزی که به وضوح بر خلاف ملاکهای اخلاقی‌تان است، نیست.

زن جذاب کسی است که از خودش مراقبت می‌کند. او سالم است و شایسته یک سبک و روال زندگی سالم است. در اوقات آزادش تمرین میکند. هر از چندگاهی مو و ناخن هایش را مرتب می‌کند. دندانهایش را مرتب مسواک می‌زند. تمیز است و بوی تمیزی و تازگی می‌دهد. به اندازه کافی می‌خوابد و از پوستش به طور منظم مراقبت می‌کند. یک زن جذاب تمیز است، ولی از کثیف شدن نمی ترسد (وسواس ندارد). اگر اندام زیبا و متناسبی داشته باشید،هم خودتان احساس خوبی خواهید داشت و هم این حس خوب را به دیگران منتقل خواهید کرد متناسب بودن منجر به جذابیت ظاهری می‌شود. جذابیت ظاهری به معنای اعتماد به نفس و اعتماد به نفس یعنی جذاب و دلربا.

یک زن دلربا و جذاب، کسی است که دائما لبخند می‌زند و نگرش مثبتی به زندگی دارند. زیباترین حالت یک زن زمانی است که لبخند می‌زند. همین برای به دست آوردن قلب یک مرد کافی است. اگر زنی دلپسند و دوستانه باشد، در نگاه همه جذاب خواهد بود. حال در طرف دیگر قضیه، هر چقدر هم اگر زنی زیبا اما بی ادب باشد، نزدیک شدن به وی سخت است و جذابیتی نخواهد داشت. بنابراین داشتن لبخند و مهربان بودن با همه، دارای اهمیت بسیار زیادی است. اگرچه به حدی با دیگران مهربان نباشید که شما را نادیده بگیرند و برخورد بدی با شما داشته باشند. یاد بگیرید که در زمان مقتضی از خود دفاع کنید. دیگران را مسخره نکنید. به کسی آزار نرسانید و بی ادب نباشید. یاد بگیرید که اگر با مساله ای مخالفید تا شما را ناراحت می‌کند، آن را به شیوه ای دوستانه و آرام ابراز کنید. قطعا مردم بلافاصله مجذوب رفتار خوب و دوستانه شما خواهند شد. لبخند تصنعی نداشته باشید؛ لبخند تصنعی بی ادبانه است و معمولا طعنه آمیز برداشت می‌شود.

یک زن جذاب زمان و موقعیت مناسب برای شوخی و جدیت راجع به مسائل مختلف را می‌دانند. وقتی که او زندگی را جشن می‌گیرد و یا دیگران لذت می‌برد، جذاب است. اگر زنی ارزش زندگی اش را بداند، هر اتفاقی که بیافتد باز هم شاد خواهد بود. این حلقه ادمه پیدا می‌کند و او لذتی به زندگی دیگران القا خواهد نمود. زنی که می‌داند چگونه از کوچکترین مسائل در زندگی لذت ببرد، هرگز خسته کننده نخواهد بود. مردان حتما مجذوب چنین زنانی خواهند شد.

تفاوتی بین مزاج و طبیعت دخترهای معمولی و جذاب وجود دارد و این تفاوت همان ظاهر شاد آنها است. زنان جذاب، شادترند و این شادی دیده می‌شود. آنها برای دیدن شما هیجان دارند، در صحبت راجع به هر موضوعی که پیش بیاید و همچنین در انجام هر چیزی هیجان دارند. در راه رفتنشان جست و خیزی دارند که دیگر دختران آن را ندارند و این شور و شوق در آن ها از بین نمیرود. دیدار با دخترانی که متفاوتند، خسته کننده نیستند و بودن با آنها جالب است، نیروبخش است.

رفتار و نگرش مثبت به زندگی، توجه بسیاری از سوی مردان را جلب می‌نماید. قطعا زنی که قلب مهربانی در قبال افراد دارد و به آسانی آنها را مورد قضاوت قرار نمی دهد،  جذاب تر است. زنی که به آسانی از شرایط مایوس و دلسرد می‌شود، جذاب نیست. او باور دارد که در وجود هر کسی که می‌بیند، خوبی وجود دارد. در قضاوت دیگران بسیار محتاط عمل می‌کند و همین است که او را دوستی بسیار خوب و محرم اسرار می‌کند. زنی با دوستان خوب، می‌تواند مسیری طولانی را بپیماید. زنی که به آسانی دیگران را قضاوت می‌کند و مدام راجع به همه چیز شکایت می‌کند، موانعی در جذب پسران محجوبی که دوست دارد با آنها در ارتباط باشند، فراهم می‌کند.

چیزی زشت تر از کسی که دائما در حال شکایت از همه چیز است، نیست. چرا مردی باید بخواهد بخشی از زندگی دختری باشد که خودش اذعان دارد،و از  زندگی خود راضی  نیست. مردان همچنین زنانی را که مدام در زندگی دیگران دخالت و از آنها عیبجوئی می‌کنند، را تحمل نمی کنند. این مساله خسته کننده و ناراحت کننده است.

در مورد ظاهر خودتان نیز بدگویی نکنید. اگر پسری با شماست، ظاهر شما را دوست دارد. با شکایت از ظاهر خودتان، به قضاوت او توهین نکنید.هیچ پسری انتظار ندارد که شما شبیه سوپرمدل‌ها باشید و همین نقص های جزئی است که شما را جذاب تر می‌کند، چرا که این دلیلی بر واقعی بودنتان است.

اگر بروید بیرون و از آفتاب لذت ببرید، مردم تنها می‌توانند زیبایی شما را تحسین کنند. اگر به مخفی شدن ادامه دهید، آنها متوجه شما نخواهند شد. بیرون بروید، گل‌ها را ببوید، لبخند بزنید و از زندگی لذت ببرید. شادی همه گیر است. این مساله یک زن را زیبا و جذاب خواهد نمود. بیرون بروید و اوقات خوشی با دوستانتان داشته باشید. چیزهایی بخورید که قبلا مزه آن را نچشیدید. خودتان باشید! مردان دخترانی که غیرقابل پیش بینی اند را دوست دارند؛ دوست دارند حرکت بعدی دختر را حدس بزنند و با آنچه انجام می‌دهد شگفت زده شوند و بدینگونه آنها بیشتر هم عاشق او می‌شوند. اگر دوست ندارید بیرون بروید، مادامی که فعالیت داشته باشید، مشکلی وجود ندارد.

برای ورزشکار بودن لازم نیست حتما دونده ماراتن یا قهرمان تیم ملی باشید! همین که هر نوع ورزش مورد علاقه تان را در برنامه روزانه یا هفتگی خود جای دهید برای جذاب بودن کافی است. ورزش کردن منظم نشان میدهد شما برای سلامتی خود ارزش قائل هستید. ورزش علاوه بر اینکه باعث میشود از نظر جسمی سلامت باشید و اندام زیبا و جذابی داشته باشید و با ایجاد نشاط و شادابی، شما را در نظر مردان خواستنی میکند.

یک زن جذاب می‌داند که کی باید خود را ابراز کند؛ او آنقدر باهوش است که کلماتش را با دقت انتخاب می‌کند و در عین حال با صمیمیت و بی ریا بیان می‌کند. او باهوش است ولی عجیب نیست. حس شوخ طبعی وی همه را می‌خنداند. لطیفه های خوبی می‌گوید، ولی هیچوقت کسی را مسخره نمی کند. راجع به مسائل مختلفی صحبت می‌کند؛ راجع به موارد مختلف خیلی می‌داند و همنشین خسته کننده ای نیست. جذابیت، به معنای قادر بودن به ابراز احساسات و بیان آنچه که می‌خواهید است، زمانی که می‌خواهید اعتماد به نفس داشته باشید! اگر فکر می‌کنید باید چیزی بگویید، بگویید. مردم به شما گوش خواهند داد. اجازه ندهید ایده های درخشانتان ناگفته باقی بمانند. مردم شایسته دانستن آنها هستند …

زنی که برخلاف تمام چالشهای پیش رو در زندگی به راه خود ادامه می‌دهد، قطعا زیبا و جذاب است. او به دنبال رویاها و دستیابی به اهدافش است. او کسی است، همواره موفق و مطمئن که به خواسته هایش می‌رسد. وقتی زنی در مواجهه با چالش‌ها جا نمی زند و آنچه که بر عهده اش قرار گرفته تکمیل می‌کند، توجه مردان را جلب نموده و آنها شروع به تحسینش خواهند نمود.

دخترها همه چیز را به یکدیگر می‌گویند، اما پسرها الزاما نمی خواهند که همه از تمامی جوانب زندگی خصوصی و رابطشان باخبر باشند.وقتی دختری در رابطه راز نگه دار باشد، پسر احساس می‌کند هر دو آن‌ها در یک تیم هستند و هوای هم را دارند. راز نگه دار بودن یک دختر برای پسرها بسیار مهم و جذاب است.

شما میتونید برای اینکه هر چه بیشتر جذاب باشید و باعث شوید خواستگار شما جذب شما شود میتوانید از موبایل خودتان کمک بگیرید. برای آشنایی با این موضوع حتما مقاله جذب مرد با موبایل را بخوانید

برای اینکه در نظر دیگران دختری جذاب و خاص باشید لازم است قبل از هرچیز خودتان را دوست داشته باشید، از خودتان مراقبت کنید، جرأت متفاوت بودن داشته باشید و پای باورهایتان بایستید. برای دوست داشتنی بودن لبخند بزنید و شاد باشید، یاد بگیرید از زندگی لذت ببرید و مثبت نگر باشید.برای زن جذاب بودن از همه چیز ناله و شکایت نکنید، در مقابل فعال، با انرژی و ورزشکار باشید. اگر میخواهید جذاب و خاص باشید، در موقعیت مناسب ابراز وجود کنید، در برابر مشکلات قوی و محکم و در رابطه عاطفی راز نگه دار باشید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

10 بازدید

16 بازدید

25 بازدید

36 بازدید

63 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

وقتی اعتماد ب نفسمون کمه یا خودمونو کمتر از بقیه میدونیم چی کنیم؟

چگونه دختری فانتزی باشیم

سلام. کار کردن روی اعتماد به نفس یک پروسه زمان‌بره و باید کمک حرفه‌ای گرفته بشه. پیشنهاد می‌کنم با سیستم مشاوره صحبت کنید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

سماتک

چگونه دختری فانتزی باشیم

دوست داشتنی بودن بسیار آسان می باشد شما می توانید با رعایت کردن برخی از موارد جذاب و دوست داشتنی شوید در ادامهتصاویر و جزئیات بیشتر چگونه دختری دوست داشتنی باشیم را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

 به گزارش سماتک: اینکه جذاب و دوست داشتنی به نظر برسید بیش از هر عامل دیگری به خودتان بستگی دارد. اگرچه بخشی از جذابیت می تواند به جنبه های ظاهری وابستگی های داشته باشد با این حال، می توان با به کار گیری برخی از آموزه ها، به بالا بردن سطح هوش احساسی مبادرت کرده و میانبرهایی را در مسیر محبوب تر شدن در بین دیگران پیمود.

در ارتباط با این آموزه ها نظرات و پیشنهادهای علمی متعددی وجود دارد که پژوهشگران از سراسر جهان با انجام تحقیقات فراوانی، به آنها دست یافته اند.

 

اگرچه نمی توان تمامی این راهکارها را در قالب یک نوشته در اختیارتان قرار داد، اما مواردی را برای تان برگزیده ایم که به کارگیری آنها در زندگی روزمره از شما فرد جذاب تر و دوست داشتنی تری را خواهد ساخت. این موارد را با هم مرور می کنیم:

 

تماس چشمی مستقیم برقرار کنید

«هایدی گرانت هالوورسون»، در کتاب خود با عنوان «هیچ کس تو را نمی فهمد» چنین می گوید: “تا زمانی که به فردی اعتماد نکنید، او را دوست نخواهید داشت.” در واقع دو عامل چگونگی برخورد دیگران با شما را رقم می زند که این دو عامل عبارتند از: میزان صمیمیت شما با آنها و نیز صلاحیت تان.

 

علاوه بر این دیگران علاقمند هستند که مورد توجه قرار گیرند. یکی از راهکارهایی که می توانید توجه دیگران را به خود جلب کنید این است که با آنها تماس چشمی برقرار کنید. این کار یکی از موثرترین راهکارهای برقراری ارتباط با دیگران است. «هالوورسون» بر این باورست که برقراری تماس چشمی با دیگران سبب می شود که صلاحیت تان نیز به آنها انتقال پیدا کند.

 

مطالعات فراوان انجام شده در این زمینه نشان می دهد افرادی که چنین تماس مستقیم چشمی را با دیگران به وجود می آورند، به عنوان افراد باهوش تر تلقی می شوند.

 

چگونه دختری دوست داشتنی باشیم

دختر دوست داشتنی و جذاب باشید تا بتوانید با همه رابطه خوبی داشته باشید می توانید یک لبخند زیبا همیشه روی لب هایتان داشته باشید چون با لبخند زن می توانید انرژی مثبت با شخصی که با او صحبت می نمایید بقرستید.

 

لبخند بزنید

هرگز لبخند زدن را در برقراری ارتباط و انتقال صمیمیت خود دست کم نگیرید. علاوه بر لبخند زدن، بخندید و گاهی نیز شوخی کنید. در واقع افراد به طور ناخودآگاه همچون آینه عمل می کنند و رفتار شما را بازتاب می دهند. اگر هم می خواهید محبوب تر باشید، از زبان بدن مثبت استفاده کنید. دیگران نیز همین روند را به شما انتقال خواهند داد.

 

از خود اشتیاق نشان دهید

چگونه دختری دوست داشتنی باشیم

 

به همراه لبخند زدن، از خود اشتیاق و انرژی نیز نشان دهید، از این جریان به «جذابیت» یا «کاریزما» یاد می شود. محققان بر این باورند که این کار نه تنها محبوبیت شما را افزایش خواهد داد بلکه به دیگران نیز انتقال پیدا می کند. چنین روندی سبب خواهد شد که افراد پس از نشست و برخاست با شما احساس خوبی را تجربه کنند/سماتک

 

موبایل خود را در داخل جیب تان قرار دهید

تا پایان مکالمه یا جلسه کاری موبایل تان در داخل جیب تان قرار دهید. توجه کامل خود را به جریانات اطراف معطوف کرده و تمرکز کافی داشته باشید. اینکه روند عادی مکالمه یا جلسه ای را بر هم نزیند می تواند از عادات موثری به شمار آید که بلافاصله تاثیر خود را بر دیگران خواهد گذاشت.

 

محکم دست بدهید

چگونه دختری دوست داشتنی باشیم

 

منظور از محکم دست دادن این نیست که موقع دست دادن بیش از اندازه دست طرف مقابل را تحت فشار قرار دهید بلکه تنها کافی است با او شُل دست ندهید. این امر سبب خواهد شد که در همان نخستین ثانیه های آشنایی با فرد جدیدی حس خوبی را به او منتقل کنید.

چگونه دختری فانتزی باشیم

 

افراد را به اسم صدا بزنید

برای اینکه بتوانید در این کار موفق باشید کارهای زیر را انجام دهید:

چندین بار نام فرد را تکرار کنید تا بتوانید آن را به خاطر بسپارید.
در صورتی که احتیاج به یادآوری نام او دارید، آن نام را به دیگران نیز بگویید.

اسامی را در موبایل خود با اندکی توضیح ذخیره کنید تا دقیقا بدانید که آن فرد را در کجا دیده اید.

 

این تصور وجود دارد که به خاطر آوردن نام افراد در زندگی و در محل کار سبب ایجاد رابطه بهتر با آنها خصوصا در شرایط دشوارتر خواهد شد. زمانی که افراد بدانند نام آنها را به خاطر دارید، آن را نشانه ای از احترام به خود تلقی می کنند.

 

گوش کنید

چگونه دختری دوست داشتنی باشیم

 

از آنجایی که دو گوش و یک دهان دارید به خوبی پیداست که باید بیشتر گوش کرده و کمتر صحبت کنید.

 

تنها نشوید بلکه به طور موثر به دیگران گوش دهید

افرادی که در میان دیگران محبوبیت دارند عمدتا شنوندگان بسیار خوبی هستند. گوش کردن موثر به دیگران دارای ۴ مرحله است که عبارتند از: گوش دادن، تعبیر کردن، ارزیابی کردن و پاسخ دادن.

 

مرحله اول نیازمند دقت است. سپس باید به بررسی آنچه شنیده اید بپردازید و در صورت عدم واضح بودن مطالب، سئوال هایی را در آن ارتباط بپرسید. ارزیابی کردن نیز بدان معناست که بلافاصله نتیجه گیری نکنید و به قضاوت دیگران نپردازید. اطمینان حاصل کنید که پیش از بیان نظرتان، از آن موضوع اطلاع کامل را بدست آورده اید. در نهایت نیز با ارائه برخی از بازخوردها به طرف مقابل بفهمانید که به خوبی صحبت های او را گوش داده اید.

 

بدانید که چگونه تعریف و تمجیدی را بپذیرید

چگونه دختری دوست داشتنی باشیم

 

از آنجایی که دو گوش و یک دهان دارید به خوبی پیداست که باید بیشتر گوش کرده و کمتر صحبت کنید.

 

تنها نشوید بلکه به طور موثر به دیگران گوش دهید

افرادی که در میان دیگران محبوبیت دارند عمدتا شنوندگان بسیار خوبی هستند. گوش کردن موثر به دیگران دارای ۴ مرحله است که عبارتند از: گوش دادن، تعبیر کردن، ارزیابی کردن و پاسخ دادن.

 

مرحله اول نیازمند دقت است. سپس باید به بررسی آنچه شنیده اید بپردازید و در صورت عدم واضح بودن مطالب، سئوال هایی را در آن ارتباط بپرسید. ارزیابی کردن نیز بدان معناست که بلافاصله نتیجه گیری نکنید و به قضاوت دیگران نپردازید. اطمینان حاصل کنید که پیش از بیان نظرتان، از آن موضوع اطلاع کامل را بدست آورده اید. در نهایت نیز با ارائه برخی از بازخوردها به طرف مقابل بفهمانید که به خوبی صحبت های او را گوش داده اید.

 

بدانید که چگونه تعریف و تمجیدی را بپذیرید

چگونه دختری دوست داشتنی باشیم

 

برای این کار بهتر است طوری عمل کنید که فرد خودشیفته ای به نظر نرسید. از طرف دیگر باید قادر به تشکر کردن نیز باشید. این کار اعتماد به نفس تان را افزایش داده و از شما فرد اجتماعی تری می سازد. توصیه می شود به جای به کار بردن عباراتی چون «تو خودت چندین و چند برابر من لایق تعریف هستی»، آن تمجید را پذیرفته، تشکر کنید و از شنیدن آن ابراز خرسندی نمایید.

 

نفس خود را کنترل کنید

«هالوورسون» بر این باور است که راهکارهای موثر در تایید دیگران می تواند به ایجاد احساس ارزشمندی در آنها بیانجامد و سبب خواهد شد که به خود و زندگی شان معنادارتر نگاه کنند. به عنوان مثال زمانی که با یک فرد متخصص در ارتباط هستید، می توانید از جملاتی چون «آیا خودتان از این موضوع آگاهی دارید که در مورد بازایابی اجتماعی، اطلاعات بسیار خوبی دارید؟» استفاده کنید.

 

با این روش، شما چیز جدیدی خواهید آموخت و طرف مقابل تان نیز احساسی را تجربه می کند به آن نیازمند است. به همین راحتی می توانید در یک موقعیت برنده- برنده قرار بگیرید.

 

اگر فردی در جمع توسط دیگران، متوقف شد، از او بخواهید که صحبت هایش را ادامه دهد

چگونه دختری دوست داشتنی باشیم

 

همه افراد داستان های خاص خودشان را دارند. به عنوان مثال اگر فردی به دیگری بگوید که لطفا داستان مربوط به دوچرخه ات را به پایان برسان، آن وقت شما می توانید از آن فرد بخواهید که بقیه آن را تعریف کند. با این کار احساس بهتر و راحت تری را به فردی که ماجرایی را تعریف می کنید، خواهید داد و او احساس می کند که از او قدرانی به عمل آمده.

 

احساس تاسف خود را ابراز کنید

زمانی که با شنیدن خبر ناگواری با فردی ابراز همدردی می کنید و ابراز می دارید که از آن حادثه متاسف هستید، در او اعتماد بیشتری را به وجود خواهید آورد. پژوهش های انجام شده مرتبط در دانشگاه هاروارد نشان می دهد، افرادی که این گونه عمل نمی کنند، شانس کمتری برای جلب اعتماد دیگران دارند و دیگران نیز شماره تلفن خود را به سختی برای آشنایی بیشتر در اختیار آنها قرار می دهند.

 

از جملات کوتاه در مکالمه پرهیز کنید

اگر قصد یافتن دوستان و روابط جدیدی را دارید، باید با تبادل تجارب خود با دیگران و بیان علاقمندی های مشترک تان در قالب جملات و عبارات بلندتری با آنها ارتباط برقرار کنید.

 

در مناسب ترین وضعیت بدنی قرار گیرید

چه ایستاده و چه نشسته باشید، وضعیت بدن تا اندازه ای میزان نزدیک شدن دیگران به شما را مشخص می کند. زبان بدن تان نیز می تواند چیزهای زیادی را در این ارتباط بگوید. «هالوورسون» بر این باور است که صاف نشستن، می تواند تاثیر مثبتی در انتقال صلاحیت شما به طرف مقابل داشته باشد.

 

پژوهش های انجام شده در این زمینه نشان داده که برخی از عادات نشستن، همچون باز کردن و شل نگه داشتن پاها، وضعیت آزادانه بازوها و اندکی خم شدن به سمت جلو نه تنها میزان اعتماد به نفس شما را بالا می برد بلکه مواد شیمیایی بدن تان را نیز تحریک کرده و قدرت بیشتری نیز به شما خواهد داد. «هالوورسون» بر این باور است که چنین وضعیت هایی می تواند صلاحیت شما را به طرف مقابل انتقال دهد.

 

معقول و قابل اعتماد باشید

چگونه دختری دوست داشتنی باشیم

 

اگر در میان جمع بیش از اندازه گرم و صمیمی باشید، این امکان وجود دارد که در میان افراد آن گروه شک و شبهه هایی را به وجود آورید. اگر هم بیش از اندازه از دیگران دوری کنید و برخوردتان با آنها سرد باشد، فرد از خود راضی و مغروری به نظر خواهید آمد. بنابراین بهترین راهکار این است که حد تعادل را رعایت کنید. در واقع فرد معقولی به نظر برسید به گونه ای که دیگران بتوانند به شما اعتماد کنند.

 

شکایت نکنید

در اطراف افراد منفی بودن، بسیار آزار دهنده است. چنین افرادی انرژی شما را نیز از بین می برند. به جای آنکه غر بزنید و شکایت کنید، به خود کمک کرده و موضوع بهتری برای صحبت کردن بیابید.

 

در مکالمه های خود همه را مخاطب قرار دهید

چگونه دختری دوست داشتنی باشیم

 

با نگاه کردن به تمام افراد یک گروه، این حس را در آنها به وجود آورید که به همه توجه می کنید و کسی در آن میان از دایره توجه شما خارج نمانده. حتی اگر تصور می کنید کسی قصد پرسیدن سئوالی از شما را دارد، نام او را صدا بزنید. مثلا بگویید که «می خواستی چیزی بگویی؟» اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که بر یک فرد خاص تمرکز بیشتری نکنید چرا که با این کار در دیگران نوعی ناامنی را به وجود خواهید آورد.

 

زود به نتیجه نرسید

برخی از مواقع ذهن ما به گونه ای عمل می کند که می خواهد در مورد دیگران به یک نتیجه سریع دست پیدا کند. برای اینکه چنین اشتباهی را مرتکب نشویم، بهتر است بازی های غیرکلامی برای برقراری ارتباط با دیگران را بدانیم. ایرادی که به قضاوت سریع افراد وارد می شود این است که مغز ما بدون در اختیار داشتن ساختارهای کافی، به نتیجه گیری دست یافته و این نشان دهنده آن است که استدلال اندکی در پس نتیجه گیری سریع مان وجود دارد.

 

یک مکالمه را به درستی به پایان برسانید

چگونه دختری دوست داشتنی باشیم

 

در برقراری ارتباط با دیگران چگونگی پایان دادن به آن مکالمه، تاثیر فراوانی بر طرف مقابل خواهد گذاشت. پیشنهاد می شود در زمان پایان یک مکالمه از اصطلاحاتی استفاده کنید که برای فرد مقابل انرژی زا باشد و احساس خوبی را برای بقیه روز در او به وجود آورد. می توانید حس خوب خود از آن مکالمه را ابراز کرده و آن را به عنوان یک خاطره خوب برشمارید. انجام چنین کارهای بسیار آسان است و به خوبی تفاوت میان افراد را نشان می دهد.

 

 

منبع: rooziato.com

 

دختران از سراسر جهان برای رسیدن به جذابیت و کمال در زندگی خود تلاش می کنند. برخی می خواهند فقط بی عیب عمل کنند، در حالی که دیگران می خواهند در کنار بی عیبی ظاهری کامل داشته باشند. اگرچه راهی برای دستیابی به کامل و جذاب بودن وجود ندارد، اما مراحلی وجود دارد که می توانید برای رسیدن به یک دختر جذاب و کامل، آن ها را انجام دهید!

هرگز فراموش نکنید که همه، افراد منحصر به فردی هستند و هر کس سزاوار این است که خود را از داخل و خارج دوست داشته باشد.

یک روش کلیدی برای اینکه همیشه شیک به خصوص جذاب و زیبا به نظر برسید، پوشیدن تکه های کلاسیک می تواند به شما در ایجاد یک لباس مناسب کمک کند. در اینجا چند قطعه لباس ضروری وجود دارد که شما می توانید به کمد خود اضافه کنید:

چندین شلوار جین در سبک های مختلف داشته باشید تا بدون شک شما را در طول هفته ساپورت نمایند. حتماً یک شلوار جین مناسب، مستقیم برای ترکیب سبک خود داشته باشید.

روی تی شرت های اصلی، ژاکت های راحت، ژاکت کش باف پشمی ساده و چند بلوز که می توانید برای هر مناسبتی بپوشید سرمایه گذاری کنید. این لباسها چون ساده هستند می توانند با هم مخلوط شوند و لباس های مختلف زیادی ایجاد کنند.

چگونه دختری فانتزی باشیم

بیشتر مراقب برندهای مد باشید. شاید بهتر باشد در برابر تمایل به خرید چیزی که اکنون “مد” است مقاومت کنید زیرا احتمالاً سال آینده آن لباس را نخواهید پوشید.

 یک قانون خوب که باید به عنوان یک دختر جذاب بخاطر بسپارید این است که قبل از اینکه از خانه بیرون بروید، یک جواهر بردارید. این کار باعث می شود شما ظاهری خوب و گرم داشته باشید. با گوشواره های گل میخ الماسی، زنجیرهای نقره ای یا طلای ساده با آویز و دستبندهای ظریف تنیس استفاده کنید.

جواهرات بیانیه راهی عالی برای پوشیدن یک لباس اصلی است. فقط مطمئن باشید که اگر گردنبند بزرگتر، گوشواره های بزرگ یا دستبندهای جسورانه می بندید، مناسب آن سبک و مد لباستان باشد.

 همه دختران می دانند که پوشیدن “لباس سیاه” مناسب و بی عیب و نقص برای یک دختر است. با این حال، هر لباس مشکی این کار را انجام نمی دهد، باید لباس خاصی پیدا کنید هنگام انتخاب لباس سیاه خود، این نکات را به خاطر بسپارید تا دختری جذاب به نظر برسید:

 گرچه واقعاً نمی توانید به کمال و جذابیت برسید، اما پوشیدن جوراب شلواری با لباس و دامن می تواند به پاهای شما کمک کند تا کاملا عالی به نظر برسند. آنها کمک می کنند تا پاها لاغرتر دیده شوند، و به شما کمک می کند که هر رگ یا لکه ای روی پاهای شما باشد دیده نشود. در طول زمستان، یک جوراب تنگ و ضخیم تر انتخاب کنید که پاهایتان را گرم نگه دارد. [۲]

 هر دختری که سعی در رسیدن به کمال و جذابیت دارد باید کفش های کلاسیک را برای هر فصل داشته باشد. برای دختر جذاب بودن توجه داشته باشید که وقتی به دنبال کفش هستید، سعی کنید سبک ها و رنگ های ساده ای پیدا کنید که بتوانید با هر لباسی بپوشید. در اینجا برخی از کفش هایی را که باید برای کمد خود در نظر بگیرید آورده شده است:

اینکار باعث می شود همیشه تمیز و مرتب به نظر برسید. بهداشت شما یکی از اولین مواردی است که دیگران در مورد شما زودتر متوجه می شوند، بنابراین حفظ یک سبک زندگی تمیز برای یک دختر جذاب و کامل مهم است. سعی کنید این مراحل را در برنامه روزمره خود انجام دهید:

بدن خود را هر روز بشویید. اگرچه لازم نیست هر روز موهای خود را بشویید، اما باید هر روز حمام کنید یا دوش بگیرید تا بهداشت را رعایت کنید. اگر صبح دوش می گیرید و بعداً در روز خود را کثیف یا غرق عرق می بینید، دوباره دوش بگیرید. با این کار پوست شما شفاف و بوی خوبی از بدن ایجاد می شود.

هر روز از دئودورانت استفاده کنید. صرف نظر از آنچه روز در حال چه کاری هستید، همیشه از دئودورانت استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا بهترین بو را داشته باشید.

هر روز صبح و هر شب قبل از خواب به مدت دو دقیقه مسواک بزنید. بهداشت دهان و دندان نه تنها به شما کمک می کند تا به بهترین شکل ممکن به نظر برسید، بلکه برای سلامتی کلی شما نیز بسیار مهم است. همراه با مسواک زدن، حتما از نخ دندان استفاده کنید و از دهان شویه استفاده نمایید و در نظر داشته باشید که نخ دندان خود را در طول روز با خود بیاورید تا بعد از هر وعده غذایی استفاده کنید.

 پوستی شفاف و درخشان راهی عالی برای شگفت انگیز به نظر رسیدن است. پوست بسیار ظریف است و برای سالم ماندن باید به درستی نگهداری، درمان و تمیز شود. برای کمک به بهترین شکل ظاهری پوست این نکات را دنبال کنید:

 موهای شما باید هر روز از سلامتی و مراقبت خوبی برخوردار باشد. بعد از استحمام یا دوش گرفتن، هرگز موهای خود را سشوار نکنید، زیرا باعث آسیب می شود. در عوض، موهای خود را به صورت طبیعی یا با هوای خنک خشک کنید و از یک شانه دندانه پهن استفاده کنید.

موهای خود را تمیز نگه دارید. بسته به نوع موهایتان، ممکن است فقط لازم باشد هر سه روز یک بار موهای خود را بشویید. مراقب موهای خود باشید و هنگامی که موهای شما خشک به نظر می رسد، آنها را با شامپو و نرم کننده درمان کنید. [۵]

از شامپو و نرم کننده متناسب با نوع موهای خود استفاده کنید. به عنوان مثال: محصولات مو به انواع موهای ضخیم، نازک، موج دار، صاف و موخوره کمک می کنند. تا به تغذیه مورد نیاز موها کمک کند.

موهای خود را هر ۶-۸ هفته کوتاه کنید تا موها دچار دوشاخه شدن (موخوره)نشوند.

 مهم است که از ناخن های دست یا پا غافل نشوید زیرا می توانند نمایانگر بهداشت عمومی شما باشند. ناخن های خود را مرتب نگه دارید. اگر ناخن های خود را رنگ می کنید، مطمئن شوید که رنگ ناخن های شما را کاملاً پوشانده است. وقتی رنگ شروع به تراشیده  شدن کرد آنها را ترمیم کنید.

 خوردن غذاهایی که برای شما مفید هستند احساس و ظاهر شما را به بهترین شکل ممکن حفظ می کند. گنجاندن مقدار زیادی میوه، سبزیجات، غلات سبوس دار و پروتئین های بدون چربی در رژیم غذایی برای بدن شما مفید است. خوردن غذاهای غنی از مواد مغذی به پوست شما کمک می کند تا روشن و درخشان بماند.

 سیگار کشیدن دارای یک لیست بی پایان از عواقب منفی از جمله: بسیاری از مشکلات سلامتی است. دود سیگار باعث خشک شدن سریع، چین و چروک و پیر شدن پوست شما می شود. هنگام تلاش برای زندگی کامل، سیگار کشیدن هرگز نباید بخشی از عادت های زندگی شما باشد.

 یک دختر جذاب همیشه باید نسبت به خانواده، معلمان، دوستان و هر کسی که ملاقات می کند بسیار احترام بگذارد.

حتی اگر با نظرات یا رفتارهای شخصی مخالف باشید، می توانید با پرهیز از قضاوت یا بدرفتاری احترام نشان دهید. پذیرش دیدگاه های مختلف، بلوغ شما را نشان می دهد. شما باید خود را به شکلی با وقار و ظریف به همه معرفی کنید که به شما کمک می کند از دیگران احترامی که برای آنها قائل هستید، بگیرید. در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید تمرین کنید: [۱۰]

 مهم است که به یاد داشته باشید که هیچ کس کامل نیست و مواقعی پیش می آید که اشتباه می کنید، پشیمان می شوید و در لحظه “اوه” قرار می گیرید. اشتباه کردن بخشی از انسان بودن است. به جای اینکه بیش از حد نسبت به خود انتقاد کنید، یا خود را به دیگران وصل کنید، درباره اشتباهات خود کمی تأمل کنید، از آنها بیاموزید و ادامه دهید. انتقاد از خود نباید بخشی از برنامه روزمره شما باشد. اگر درمورد خود چیزهای بدی به دیگران می گویید، در را باز می کنید تا دیگران نیز حرف های بد بزنند.

 ارزش ها رهنمودهایی هستند که شما را زمین گیر نگه می دارند و از تصمیم گیری نادرست شما جلوگیری می کنند. آنها همچنین به اعتبار شما خورانده می شوند و یکی از راه های ایجاد نظر در مورد شخصیت شما توسط دیگران است. ساخت آنها یک عمر طول می کشد، اما در یک لحظه کوتاه از تصمیم گیری ضعیف، می توانند آسیب ببینند.

والدین، پدربزرگ و مادربزرگ یا هر شخصی که از شما بزرگتر و عاقل تر است وقتی  سخنان، مشاوره و بینش درباره زندگی ارائه می دهند، گوش دهید. آنها می توانند به شما یاد دهند چگونه از موقعیت های بد اجتناب کنید و بهترین انتخاب را برای زندگی خود انجام دهید.

هر بار که تحت فشار همسالان قرار گرفتید، یا در یک لحظه دشوار تصمیم گیری قرار گرفتید، ارزش های خود را برای دختر جذاب بودن بخاطر بسپارید. به خودتان اجازه ندهید با تصمیمات بد وسوسه شوید چرا که بعداً پشیمان خواهید شد.

 هنگامی که سعی می کنید تا حد ممکن به کمال برسید، یک مولفه اصلی با مسئولیت پذیری عمل می کند و قادر است از پس هر موقعیتی برآید. این بدان معنا نیست که شما نمی توانید رها شوید و از آن لذت ببرید، اما همچنین نباید احمقانه خودتان را لوس کنید.

در اینجا چند نکته برای کمک به شما در تمرین بلوغ آورده شده است:

 داشتن هوش بخشی از خوب بودن است. در کلاس تمرکز کنید، عادات خوب مطالعه را تمرین کنید، برنامه ای برای انجام تکالیف درسی تنظیم کنید و سعی کنید به تمام دانش هایی که خوش شانس هستید یاد بگیرید، علاقه واقعی نشان دهید.

هر روز حتی وقتی کار سخت می شود، بهترین خود را به مدرسه ارائه بدهید. اگرچه نمی توانید به کمال مطلق برسید، اما مطمئناً می توانید با اراده ای آهنین و لبخند امتحان کنید.

به خاطر داشته باشید که از داشتن فرصت یادگیری سپاسگزار باشید. ممکن است یادگیری یک موضوع دشوار باشد، یا اینکه دائماً در حال مطالعه باشید، اما دانش قدرت است و شما را در زندگی بالا می برد.

 دختری به کمال می رسد که بتواند اعتماد به نفس بالایی داشته باشد. افراد دیگر عزت نفس بالای شما را می بینند و فکر می کنند که شما باید زندگی خود را در کل داشته باشید. در اینجا چند نکته عالی برای کمک به شما در عمل با اعتماد به نفس آورده شده است:

شانه ها را به عقب نگه دارید و سر خود را بالا نگه دارید. زبان بدن شما چیزهای زیادی در مورد شما می گوید، و داشتن زبان بدن قوی بیانگر توانایی و قدرتمند بودن شما است. [۱۲]

تا جایی که می توانید لبخند بزنید و بخندید. لبخند زدن راهی عالی برای نشان دادن این است که شما در پوست خود راحت هستید و از زنده بودن خوشحال هستید و خندیدن باعث شادی و نشاط به تمام اطرافیان می شود. مطمئن باشید مردم به شوخ طبعی شما حسادت خواهند کرد. [۱۳]

با نگاه کردن به جنبه روشن همه شرایط، خوش بین باشید.

 حتی اگر به اندازه یک فرد کاملاً جذاب و کامل باشید، رجزخوانی جذاب نیست. اشکالی ندارد که به موفقیت خود احساس غرور کنید، اما سعی کنید موفقیت های خود را در مقابل همه به رخ نکشید. این می تواند بی ادب، نچسب و بی احترامی باشد. در صورت تمجید از ستایش راحت باشید، و مواردی را که برای آنها سخت کار می کنید پنهان نکنید، بلکه این کار را با سپاس و قدردانی انجام دهید.

به عنوان مثال، اگر در طول یک بازی بسکتبال بیشترین امتیاز را کسب می کنید، خوب است که از این بابت احساس خوبی داشته باشید و از دیگران تعریف کنید. با این حال، دور نزنید و به همه بگویید که در این بازی برای تیم پیروز شدید. این می تواند نمونه ای از رجزخوانی باشد.

چگونه دختری فانتزی باشیم

به جای رقابت با دیگران تعارف کنید. وقتی متوجه موفقیت یا سخت کوشی کسی شدید، با یک تعارف صمیمانه به او اطلاع دهید. این شخصیت خوب شما را به نمایش می گذارد و نشان می دهد که شما از موفقیت دیگران ناراحت نشده اید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

انواع ‌چیزکیک ها برای ذائقه های متفاوت


قاعدگی دردناک زنان و دختران

 

 

چگونه دختری فانتزی باشیم

يه دختر خوب هيچوقت زودتر از اينکه از شير بگيرنش عاشق نميشه يه دختر خوب بيشتر از 3 ساعت توي حموم نميمونه (نکته مهم المپياد )

يه دختر خوب به خاطر بعضي مسائل چترش را باز نمي کنه يه دختر خوب وقتي بلد نيست رانندگي کنه چرا بايد زور بزنه و با گل پسرا کل کل کنه

يه دختر خوب توي روي مامانش وانميسته و به خاطر قراري که داره (و سرکاره) 100000 تا دروغ نميگه

يه دختر خوب از مثلاً 6 ساعت وقت کلاس خودش 5 ساعتش رو نمي پيچونه

يه دختر خوب يواشکي دست تو جيب باباش نميکنه

يه دختر خوب به خاطر اينکه بهش گفتن بي ادب گريه نمي کنه

يه دختر خوب جو نميگيرتش و زود خودشو مثل بنگاهها به نمايش نميزاره

يه دختر خوب دستمال دماغ باباشو برنمي داره بندازه رو سرش مثل روسري

يه دختر خوب عقده هاش رو با فرار از خونه خالي نمي کنه

يه دختر خوب با همسايشون که خوشگل تره لج نميشه

يه دختر خوب به خاطر پوست و رنگ بدنش که پر از جوش و ککه باباشو اونقدر تو خرج نمي ندازه

يه دختر خوب وقتي بهش نگاه نمي کنن خود نمايي نميکنه (به راههاي مختلف) باز هم نکته تستي

يه دختر خوب باباش هر چي بگه گوش مي کنه نمياد پيش مامانش ننه من غريبم بازي درآره

يه دختر خوب بيشتر از 10 دقيقه توي wc نمي مونه (نکته مهمتر از کنکور)

يه دختر خوب هيچوقت بدون گواهينامه رانندگي نميکنه که بعدش که گرفتنش اشک تمساح بريزه

يه دختر خوب به خاطر منافع خودش حق خواهرش رو ضايع نمي کنه

يه دختر خوب وقتي معني ترانه هاي خارجي رو نميدونه مجبور نيست که واسه کلاس اونا رو گوش بده

يه دختر خوب توي قرار با پسر کلاس زورکي نمي آد و پدر کارمند بيچاره اش رو مديرعامل و رئيس قلمداد نمي کنه

يه دختر خوب ديگه به دختر افغاني ها حسودي نمي کنه

يه دختر خوب وقتي از پسري خوشش اومد و داشت از حسوديش مي ترکيد 10000 تا عيب و ايراد روي پسر نمي زاره

 

 

يه دختر خوب شب زود نمي خوابه که صبح زود بيدار بشه که بتونه صافکاري و نقاشي کنه

يه دختر خوب خودش رو زوري توي دل کسي نبايد راه بده

يه دختر خوب براي اينکه مورد توجه قرار بگيره اسمشو عوض نميکنه (صغرا= هاني – کبري= ماني)

يه دختر خوب براي اينکه توي مهموني تحويلش بگيرن قيافه نميگيره و اداي آدم پولدارارو در نمياره

يه دختر خوب پشت سر حتي حيوانات هم غيبت نمي کنه

يه دختر خوب از دماغ فيل نمي افته که نه؟

يه دختر خوب از اجراي هر گونه قرقره بازي( جت اسکي اسکيت و امثال اون ) در مقابل پسرها خودداري مي کنه

يه دختر خوب با 25897 نفر که تيريپ نميريزه

يه دختر خوب اولاً دوچرخه سواري نمي کنه حالا مي خواد بکنه بكنه جنبه هم داشته باشه

يه دختر خوب توي مسافرت به خاطر کسي که روش کليد کرده، باباشو توي منگنه قرار نمي ده که بابا تندتر برو!

يه دختر خوب عکسهاي پسر خوشگلا مانند حميد گودرزي شادمهر عقيلي و … محمدرضا گلزار رو به در و ديوار اتاقش نمي چسبونه (جوابيه)

يه دختر خوب سوار هر ماشيني نميشه پيکان 47 و امثال آن

چگونه دختری فانتزی باشیم

يه دختر خوب وقتي لباس آنچناني براي خودنمايي ندارد از همسايگانش قرض نمي کنه

يه دختر خوب راه به راه از اون کوفتيا نميماله که فردا هم سرطان بگيره و انتظار ترحم داشته باشه

يه دختر خوب اولاً اصلاً پيدا نميشه خلاصه بگم يه دختر خوب بايد خوب باشه نه اينکه اداي خوبا رو دربياره

 

در ادامه بخوانید

میخوای بدونی برنامه غذایی مناسب بدنت چیه؟


ماشین لباسشویی با آبکشی شرعی

تدارکات جشن ازسفارش غذاتااجاره میز وصندلی

تمام قابلیت ها که ازیک تلویزین انتظاردارید

چنین کیکی روفقط تواین یخچال میتونی جابدی

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت


خرید هدیه خاص برای روز زن


معتبر ترین مرجع پزشکی برای رزرو نوبت


دنبال دندانپزشک خوب توی تهران میگردی؟

مهیج ترین کمپین های پیشنهادی سفر نوروز1400


جستجوی نزدیک ترین خدمات موردنیاز به شما


واسه همه چی جا هست!


جهیزیه ات رو قسطی وبدون پیش پرداخت بخر


اسلایس براونی آلبالو

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

چگونه دختری فانتزی باشیم
چگونه دختری فانتزی باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *