پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات

 
helpkade
پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات
پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات

دانلود پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات و برند

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

این پاورپوینت در 40 اسلاید به صورت کامل مقوله روانشناسی رنگ در تبلیغات و برند را توضیح داده است.

برخی از عناوین اسلاید ها:

پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات

از روانشناسی رنگ ها چه می دانید؟

تعریف رنگ

روان‌شناسی رنگ‌های مختلف

صداقت و اعتماد: آبی را انتخاب کنید.شور و هیجان: قرمز را انتخاب کنید.ریسک‌پذیری: نارنجی را انتخاب کنید.سرگرمی و تفریح: زرد را انتخاب کنید.دوستی با بدن و محیط زیست: سبز را انتخاب کنید.احتیاط و طمأنینه: آبی را انتخاب کنید.توجه و دقت: صورتی، آبی، سبز و سبزآبی را انتخاب کنید.زیبایی و برازندگی: مشکی و نقره‌ای را انتخاب کنید.کیفیت: مشکی، نقره‌ای، طلایی و بنفش را انتخاب کنید.ثروت و تجمل: طلایی، مشکی، نقره‌ای و بنفش را انتخاب کنید.مدرن: مشکی و نقره‌ای را انتخاب کنید.قدرت: مشکی را انتخاب کنید.

اهمیت رنگ در برند

رنگ‌های مورد علاقه ی زنان و مردان

اثر رنگ در بازاریابی و تبلیغات

مثلاً, در فرهنگی که امروزه خط فکری آمریکای شمالی بر آن استوار است هر یک از رنگ‌های زیر تداعی کننده کمیت‌ها یا عواطف خاصی است.

قرمز: هیجان، قدرت، شهوت، سرعت، خطر.

آبی (که جزو خواستنی‌ترین رنگ‌ها است): اعتماد، قابلیت اطمینان،اعتبار، تعلق،خونسردی.

زرد: گرما، اشعه خورشید، خرسندی، شادی.

نارنجی: بازیگوشی،خونگرمی، سرزندگی.

سبز: طبیعت، طراوت، خونسردی، آرامش، خونگرمی، وفور نعمت.

ارغوانی: صداقت، معنویت، بزرگ‌منشی.

صورتی: لطافت،ملاحت، فرهیختگی، امنیت.

سفید: خلوص، عفت، پاکدامنی، تمیزی، جوانی، نرمی و ملایمت.

سیاه: کارکشتگی، دلفریبی، جذابیت، ابهام، پیچیدگی.

نقره‌ای: اعتبار،وجهه،آبرومندی، گران‌بهایی.

 

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

برچسب ها : دانلود پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات و برند

تعداد مشاهده:
2481
مشاهده


فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 18

حجم فایل:525
کیلوبایت

پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات

تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل




برای نمایش این فایل پاورپوینت درون سایت یا وبلاگتان، می‌توانید کد فوق را در پنل انتشار محتوای سایت یا وبلاگتان کپی کنید.

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود.
این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات

اسلاید 1: روانشناسی رنگ در تبليغات

اسلاید 2: از روانشناسی رنگ ها چه می دانید؟ تعریف رنگ: در سال 1666، اسحاق نیوتن، دانشمند نامدار انگلیسی، کشف کرد که چنانچه نور خالص سفید از یک منشور عبور داده شود، به رنگ‌های قابل رؤیت تجزیه می‌شود. نیوتن همچنین کشف کرد که هر رنگ از یک طول موج منحصر به فرد تشکیل شده و قابل تجزیه به رنگ‌های دیگر نیست. آزمایش‌های بعدی نشان داد که با ترکیب نورها می‌توان رنگ‌های مختلف را ایجاد کرد. برای مثال، نور قرمز در ترکیب با نور زرد، رنگ نارنجی را به وجود می‌آورد. رنگی که بر اثر ترکیب دو رنگ دیگر به وجود آید را ترکیبی می‌گویند. بعضی از رنگ‌ها، مثل زرد و ارغوانی، در صورت ترکیب شدن، همدیگر را خنثی می‌کنند و نور سفید می‌سازند. این رنگ‌ها را نیز رنگ‌های مکمّل می‌نامند.

اسلاید 3:

اسلاید 4: روان‌شناسی رنگ‌های مختلف

اسلاید 5: 1- روان‌شناسی رنگ سیاه•سیاه تمام نورها در طیف رنگ‌ها را جذب می‌کند.•سیاه معمولاً به عنوان نماد ترس یا شیطان مورد استفاده قرار می‌گیرد امّا به عنوان نشانگر قدرت نیز شناخته می‌شود. از رنگ سیاه برای نشان دادن شخصیت‌های خطرناک مثل دراکولا و یا جادوگران استفاده می‌شود.•رنگ سیاه در بسیاری از فرهنگ‌ها برای مراسم سوگواری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این رنگ همچنین نشانگر غمگینی، جذابیت جنسی و رسمی بودن است.•در مصر قدیم، رنگ سیاه نشانگر زندگی و تولّد دوباره بود.•رنگ سیاه معمولاً به دلیل لاغر نشان دادن در نمایش‌های مد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اسلاید 6: 2- روان‌شناسی رنگ سفید •رنگ سفید، نماد معصومیت و پاکی است.•رنگ سفید می‌تواند در انسان احساس فضای بیشتر به وجود آورد.•رنگ سفید معمولاً نشانگر سرما، پاکیزگی و آرامش است. اتاقی که کاملاً به رنگ سفید نقاشی شده باشد ممکن است جادار و بزرگ به نظر آید امَا خالی و سرد است. بیمارستان‌ها و کادر پزشکی از رنگ سفید برای ایجاد حس پاکیزگی استفاده می‌کنند.

اسلاید 7: 3- روان‌شناسی رنگ قرمز •رنگ قرمز، رنگ گرمی است که برانگیزاننده هیجانات قوی است.•رنگ قرمز، نشانگر عشق، حرارت و صمیمیت است.•رنگ قرمز، به وجود آورنده احساس شور و هیجان است.•رنگ قرمز، تحریک کننده احساس خشم و عصبانیت است.

اسلاید 8: 4- روان‌شناسی رنگ آبی •آبی، رنگ مورد علاقه بسیاری از مردم و محبوبترین رنگ در بین مردان است. •رنگ آبی، احساس آرامش را به ذهن می‌آورد و معمولاً نشانگر صلح، امنیت و نظم است. •رنگ آبی، می‌تواند احساس غم، درون‌گرایی یا گوشه‌گیری را در بعضی افراد به وجود آورد. •رنگ آبی معمولاً برای دکور دفاتر مورد استفاده قرار می‌گیرد زیرا تحقیقات نشان داده است که افراد در اتاق‌های آبی کارآیی بیشتری دارند.•رنگ آبی با وجودی که از محبوبترین رنگ‌هاست امّا یکی از رنگ‌هایی است که کمترین اشتها را بر می‌انگیزد. در برخی از برنامه‌های کاهش وزن توصیه می‌شود که غذای خود را در بشقاب‌های آبی بکشید. رنگ آبی به ندرت به صورت طبیعی درخوراکی‌ها وجود دارد. همچنین رنگ آبی غذا معمولاً به عنوان نشانه فاسد بودن و یا سمّی بودن آن در نظر گرفته می‌شود.•رنگ آبی می‌تواند باعث کاهش ضربان قلب و حرارت بدن گردد.

اسلاید 9: 5- روان‌شناسی رنگ سبز•رنگ سبز، رنگ سردی است که نماد طبیعت است.•رنگ سبز، نشانگر آرامش، خوشبختی، سلامتی و حسادت است.•پژوهشگران دریافته‌اند که رنگ سبز می‌تواند باعث افزایش قابلیت خواندن گردد. برخی از دانش‌آموزان و دانشجویان با قراردادن یک برگه شفاف سبز رنگ بر روی صفحه کتاب، می‌توانند مطالب را با سرعت بیشتری از حدّ معمول بخوانند و درک کنند.•رنگ سبز، از دیر باز نماد باروری بوده و در قرن پانزدهم برای لباس عروسی به کار می‌رفته است.•از رنگ سبز در دکوراسیون به دلیل اثر آرام بخشی آن استفاده می‌شود.•رنگ سبز باعث کاهش استرس می‌شود. کسانی که در فضای کاری سبز رنگ کار می‌کنند، کمتر دچار دردهای دستگاه گوارش می‌شوند.

اسلاید 10: 6- روان‌شناسی رنگ زرد•رنگ زرد، رنگی گرم وشاد است.•رنگ زرد به دلیل مقدار زیاد نوری که منعکس می‌کند، بیشتر از بقیه رنگ‌ها چشم را خسته می‌کند. استفاده از رنگ زرد برای پس زمینه کاغذ یا نمایشگر کامپیوتر می‌تواند باعث چشم درد یا در حالت‌های خاص از دست دادن بینایی گردد.•رنگ زرد می‌تواند احساس رنجیدگی و خشم را به وجود آورد. با وجودی که رنگ زرد به عنوان یک رنگ شاد شناخته می‌شود اما بیشتر مردم در اتاق‌های زرد رنگ، هیجانشان را از دست می‌دهند و بچه ها نیز در اتاق‌های زرد رنگ بیشتر گریه می‌کنند.•رنگ زرد باعث افزایش سوخت و ساز بدن انسان می‌گردد.•چون رنگ زرد، از بقیه رنگ‌ها زودتر دیده می‌شود، بیشتر از بقیه برای جلب توجه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اسلاید 11: 7- روان‌شناسی رنگ ارغوانی •رنگ ارغوانی نماد وفاداری و ثروت است.•رنگ ارغوانی نشانگر عقل و معنویت است.•رنگ ارغوانی خیلی کم در طبیعت وجود دارد و به همین دلیل ممکن است به عنوان نشانه مصنوعی یا غیر عادی بودن در نظر گرفته شود.

اسلاید 12: 8- روان‌شناسی رنگ قهوه‌ای •رنگ قهوه‌ای، رنگی طبیعی است که برانگیزاننده حس قدرت و اطمینان‌پذیری است.•رنگ قهوه‌ای همچنین می‌تواند حس غم و انزوا را به وجود آورد.•رنگ قهوه‌ای، حس گرما ، محبت، آسایش و امنیت را به ذهن می‌آورد.•رنگ قهوه‌ای معمولاً بیانگر طبیعی بودن، زمینی بودن و متفاوت بودن است اما گاهی می‌تواند نشانگر پیچییدگی نیز باشد.

اسلاید 13: 9- روان‌شناسی رنگ نارنجی•رنگ نارنجی، ترکیب زرد و قرمز است و به عنوان یک رنگ انرژی‌زا در نظر گرفته می‌شود.•رنگ نارنجی، احساس هیجان، گرما و شور و شوق را به ذهن می‌آورد.•رنگ نارنجی، معمولاً برای جلب توجه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اسلاید 14: 10- روان‌شناسی رنگ صورتی •رنگ صورتی، در واقع همان رنگ قرمز کم رنگ است و معمولاً نشانگر عشق است.•رنگ صورتی اثر آرام‌بخشی دارد. در ورزشگاه‌ها معمولاً رختکن تیم حریف را به رنگ صورتی نقاشی می‌کنند تا بازیکنان آن‌ها کم انرژی و منفعل شوند.•با وجودی که اثر آرام بخشی رنگ صورتی مشخص شده است ولی پژوهشگران دریافته‌اند که این اثر تنها در خلال مواجهه اولیه به وجود می‌آید. مثلاً هنگامی که از این رنگ در زندان‌ها استفاده شد، زندانیان پس از عادت کردن به آن، حتی نا آرامتر از قبل شدند

اسلاید 15: جایگاه رنگ در تبلیغات رنگ به عنوان یک نماد از مهمترین عناصر ارتباطی و هنری است . انسان ها به کمک رنگ می توانند اشیاء و محیط پیرامون خود را ببینند و آنها را طبقه بندی نمایند ، تا شناخت و آموزش آنها آسان تر گردد . رنگ بیش از هر عنصر ارتباطی و نماد تبلیغی دیگر ، با احساسات و عواطف انسان ، نزدیکی و همخوانی دارد. رنگ ها حامل پیام ها ، اطلاعات و احساس های گوناگونی هستند ، از این رو رنگ برای طراحی آرم ها ، نشانه ها و هر نوع کار بصری و ارتباط غیرکلامی ، عنصر خیلی مهمی می باشد . در شرایط کنونی شهرنشینش ، حالت سمبلیکی و نمادی رنگ ها بیش از پیش کاربرد دارد و علاوه بر این که باعث ایجاد احساس ها و حالات روانی خاصی در انسان ها می گردند ، پیام هایی را برای بهزیستی انسان با خود حمل می کنند . مثلاً رنگ قرمز حامل پیام هایی چون : خطر ، فوریت یک امر ، انقلاب ، مبارزه ، عصبانیت ، حرکت ، عشق و … است . شاید به همین دلیل در میدان گاو بازی ، پارچه قرمز جلو چشم گاو می گیرند و این در حالی است که گاو کوررنگ بوده و توانایی تشخیص رنگ ها را ندارد و منظور بیان خطر برای گاوباز و تماشاچیان می باشد . (داندیس)

اسلاید 16: یکی از نظریه پردازان مهم در حیطه اثرگذاری رنگ ها «یوهان ولفگانگ گوته» می باشد. او معتقد است : « رنگ ها آینه های اسرارآمیز همه رویه های هستی انسانی هستند و هر رنگی تأثیر حسی-روانی خاصی بر انسان دارد.» «ماکی لوچر» روانشناس معروف ، نشان داده است که با بررسی علاقه یابی انسان ها به رنگ های معینی ، می توان زمینه های کیفیت و آشفتگی های روانی آنها را تشخیص داد و از این طریق احساسات ، گرایشات و شناخت آنها را دستکاری کرد .

اسلاید 17: «آوازه گران تجاری» یا مبلّغان با بهره گیری از این واقعیات به ارائه و بسته بندی کالاها روی آوردند برای مثال لوازم آرایش را در بسته بندی های آبی آسمانی یا صورتی به بازار می فرستند .

اسلاید 18: چرا که با این رنگ ها به سادگی می توان احساس لطافت و زیبایی را در بیننده بیدار کرد . یا مثلاً بسته بندی شیرینی با رنگ سبز ، فروش آن را کاهش می دهد زیرا رنگ سبز یادآور تلخی است و کمتر کسی انتظار دارد که شیرینی در بسته بندی های سبز ارائه شود . یا بر اساس یک قرارداد تاریخی و قاعده ای مرسوم ، مواد سمی در بسته بندی های سیاه ، که نفی همه رنگ ها ، یا رنگ مرگ است عرضه می شود .

اسلاید 19: گفته می شود در جوامع مصرفی ، با وجود «آوارتبلیغاتی» که همه روزه بر سر شهروندان فرود می آید ، 70% موارد تصمیم به خرید در آخرین لحظه و در فروشگاه ها اتخاذ می شود . از این رو ، از راه انتخاب رنگ مناسب برای بسته بندی ، می توان در این تصمیم گیری نهایی و لحظه ای ، تأثیر نافذی بر ناخودآگاه خریدار گذاشت و او را از درون وادار کرد تا کالاهای موردنظر فروشنده را بخرد.

اسلاید 20: برخی رنگ ها را به دو دسته سرد و گرم تقسیم می کنند . منظور از رنگ های سرد ، رنگ هایی مثل آبی و سبز هستند که بیانگر عمق ، دوری و سردی می باشند و منظور از رنگ های گرم ، رنگ هایی مثل زرد ، قرمز و نارنجی می باشند ، که بیانگر درخشندگی ، گرمی و نزدیکی هستند . 

اسلاید 21: اثر رنگ در بازاریابی و تبلیغات برای کالاهای تجاری خود از چه رنگ‌هایی استفاده کرده‌اید؟ دلیل شما برای این انتخاب چه بوده است؟ آیا تنها بر مبنای سلیقه‌ی شخصی‌تان انتخابشان کرده‌اید یا یک پیام خاص تجاری در ذهنتان دارید؟ در حالی که برای جلب توجه مشتری پرداختن به شکل ظاهری کالا بسیار مهم است, انتخاب رنگ نیز می‌تواند پیام خاصی را به ذهنشان متبادر کند. آیا مطمئنید که از پیغام نهفته در پس آن رنگ‌آمیزی آگاهی دارید؟…

اسلاید 22: هیچ فرقی نمی‌کند که ازکارت بازرگانی, بروشور, وب سایت, پوستر یا چیزهای دیگر استفاده می‌کنید, مهم آن است که در انتخاب رنگ بسیار دقت کنید. رنگ‌ها نه تنها ظاهر کالا را زیبا‌تر جلوه می‌دهند, بلکه بر عملکرد و رفتار ما نیز تأثیر می‌گذارند. بنابراین بهتر است آگاه باشیم که رنگ مورد استفاده‌ما بر مخاطب چه تأثیری می‌گذارد. مثلاً, آیا تا به حال متوجه شده‌اید که بیش‌تر رستوران‌های عرضه کننده خوراک حاضری (fast food) در دکوراسیون خود از رنگ‌های قرمز روشن و نارنجی استفاده می‌کنند؟ سرعت بالای این رنگ‌ها در تأثیر بر روی مشتری, ابداً تصادفی نیست. مطالعات نشان داده‌اند که رنگ‌های قرمز و نارنجی, مشتری‌ها را تشویق می‌کند تا هر چه زودتر غذایشان را بخورند و رستوران را ترک کنند یعنی درست همان کاری که صاحبان این قبیل رستوران‌ها از شما انتظار دارند.

اسلاید 23: همچنین مشاهده تلفیقی فراوان از دو رنگ مشکی و قرمز در وب سایت‌های ویژه‌ی بزرگسالان نیز امری تصادفی نیست. به اعتقاد محققان, این رنگ‌ها معانی ضمنی جنسیتی دارند. آیا تاکنون متوجه شده‌اید که در اسباب بازی‌ها, کتاب‌ها و وب‌سایت‌های ویژه‌ی کودکان معمولاً از تکه‌های بزرگ رنگ‌های روشن زنده و اصلی استفاده می‌شود؟ جوان‌ترها این رنگ‌ها را ترجیح می‌‌دهند و پاسخگویی مثبت آن‌ها به کالاهایی که این ویژگی را دارند بسیار بیش‌تر از کالاهایی است که با مداد شمعی یا ترکیبی از رنگ‌های بی‌روح و سرد رنگ‌آمیزی شده‌اند

اسلاید 24: محققان بازاریابی در آمریکا روز خاصی را به گردش علمی اختصاص داده‌اند که در آن به شناسایی رنگ‌ها و تأثیرات احتمالی آن‌ها بر انسان می‌پردازند. اما تأثیرات رنگ در میان فرهنگ‌های مختلف, متفاوت است. بنابراین هنگام طراحی هر گونه نیازمندی‌های تبلیغاتی باید به رویکردها و خواست‌های مخاطبینتان توجه کنید. مثلاً, سفید در فرهنگ کشور چین و ارغوانی در فرهنگ کشور برزیل, نماد مرگ هستند. رنگ زرد برای چینی‌ها مقدس است, اما نزد یونانی‌ها یادآور غم و اندوه و برای فرانسوی‌ها نشانی از بخل و حسادت است. در آمریکای شمالی, رنگ سبز تداعی کننده‌ی بخل و حسادت است. مردم کشورهای گرمسیری بیش‌تر با رنگ‌های گرم موافق‌اند و مردم کشورهای سردسیر و شمالی رنگ‌های سردتر را ترجیح می‌‌دهند.

اسلاید 25: مثلاً, در فرهنگی که امروزه خط فکری آمریکای شمالی بر آن استوار است هر یک از رنگ‌های زیر تداعی کننده کمیت‌ها یا عواطف خاصی است. قرمز: هیجان، قدرت، شهوت، سرعت، خطر. آبی (که جزو خواستنی‌ترین رنگ‌ها است): اعتماد، قابلیت اطمینان،اعتبار، تعلق،خونسردی. زرد: گرما، اشعه خورشید، خرسندی، شادی. نارنجی: بازیگوشی،خونگرمی، سرزندگی. سبز: طبیعت، طراوت، خونسردی، آرامش، خونگرمی، وفور نعمت. ارغوانی: صداقت، معنویت، بزرگ‌منشی. صورتی: لطافت،ملاحت، فرهیختگی، امنیت. سفید: خلوص، عفت، پاکدامنی، تمیزی، جوانی، نرمی و ملایمت. سیاه: کارکشتگی، دلفریبی، جذابیت، ابهام، پیچیدگی. نقره‌ای: اعتبار،وجهه،آبرومندی، گران‌بهایی.

اسلاید 26: ابتدا درباره‌ی بازاری که هدف نهایی شما است فکر کنید. مثلاً تصور کنید که قصد دارید کتاب‌هایی برای نوجوانان چاپ کنید و بفروشید, اما با پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها سروکار دارید. احتمال دارد کتاب‌هایی را طراحی کنید که در آن‌ها از رنگ‌های روشن و اصلی (قرمز, آبی, زرد) استفاده شده است تا این‌گونه توجه خواننده‌های نوجوانتان را جلب کنید. از این رو باید اقلام مورد نیاز در امر بازاریابی (نظیر بروشور, وب‌سایت و از این قبیل) را با در نظر گرفتن روحیه و سلیقه پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها تهیه کنید. می‌توانید از رنگ‌های آبی (اعتماد, قابلیت اطمینان), صورتی (فرهیختگی, ملاحت, امنیت)استفاده نمائید.

اسلاید 27: باتشکر از حوصله شما

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

کپی رایت © | 2019 | تمامی حقوق برای PPT.IR محفوظ است.


فیسبوک
گوگل پلاستوییتر
پینترست


ورود
یا

ثبت نام



۴,۰۰۰ تومان

پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات

– با وجودی که اثر رنگ‌ها تا حدودی ذهنی است و در مورد اشخاص مختلف فرق می‌کند امّا برخی از تاثیرات رنگ‌ها دارای معنی یگانه‌ای در سراسر جهان هستند. رنگ‌هایی که در طیف رنگ‌های در ناحیه قرمز قرار دارند به عنوان رنگ‌های گرم شناخته می‌شوند که این دامنه‌اش از احساسات گرم و صمیمانه تا احساس خشم و عصبانیت متغیر است.

-رنگ‌هایی که در ناحیه آبی قرار دارند، رنگ‌های سرد نامیده می‌شوند و شامل آبی، ارغوانی و سبز هستند. این رنگ‌ها معمولاً آرامش بخشند امّا گاهی نیز ممکن است احساس غمگینی و بی‌تفاوتی را به ذهن آورند.

-همچنین برخی از روانشناسان عقيده دارند رنگی که برگزيده ودلخواه کسی است ميتواند گويای خصوصيات اخلاقی و روانشناسی او باشد.

-يک نکته ی رنگی : توجه و علاقه شما به رنگها در طی زمان تغيير می كند به دليل آن كه خصوصيات اخلاقيتان نيز در ساليان دراز تغيير خواهد كرد. اما اگر در مورد رنگی ناگهان عقيده خود را عوض كنيد به علت ضعف شما و يا به علت نيازتان به تغيير محيط است. 

-رنگ زرد نمادی از آفتاب و فضای گرم، صمیمی و ملایم است. این رنگ در طراحی داخلی فضایی محرک، روشن و صمیمی را نشان ‌می‌دهد.

-قرمز سرکش، پرشور، تحریک‌آمیز، آتشین و تهاجمی است و در طراحی داخلی فضایی تهاجمی، در حال پیشرفت و طالب برتری را القا می‌کند.

– اگر می خواهید خانه شما از آنچه واقعا هست بزرگتر به نظر برسد توصیه می کنیم از رنگ های روشن و پرجنب و جوش مثل زرد و پوست تخم مرغی برای وسعت بخشیدن به فضای داخلی وخارجی خانه خود استفاده کنید. به عنوان یک هشدار، لازم است به شما بگوییم که در این مورد از رنگ سفید استفاده نکنید؛ زیرا این رنگ هرچند که بر فضا می افزاید ، اما باز نمی تواند به اندازه رنگ های تینت (مایه های روشن از یک رنگ ) موثر واقع شود.

-با استفاده از رنگ های قرمز ، نارنجی و زرد در طراحی دکوراسیون داخلی خانه خود ، به خصوص در زمستان ، فضای خانه خود را گرم و صمیمی سازید و از میهمانان خود به گرمی استقبال کنید. اگر قصد فروش خانه تان را در زمستان دارید، حتما این نکته را مد نظر داشته باشید و به آن عمل کنید.

در این مجموعه سه پاورپوینت در مورد روانشناسی رنگ ها قرار داده شده است که برای دیدن لیست کامل مطالب داخل این پاورپوینت ها قسمت “اطلاعات بیشتر” را ملاحظه نمائید.

 

 

پاورپوینت اول : 36 اسلاید
پاورپوینت دوم : 28 اسلاید
پاورپوینت سوم :29 اسلاید

امتیاز شما: *رای دهیدعالیخوبمتوسطنه خیلی بدخیلی بد

دیدگاه شما

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

عضویت در خبرنامۀ سایت

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم من را از پیگیری دیدگاه ها با ایمیل آگاه کن. شما همچنین می توانید بدون ثبت دیدگاه مشترک شوید .

درصورت تمایل به دریافت خبرنامه و پیگیری آخرین پروژه ها و مقاله های سایت، می توانید با وارد کردن ایمیل خود در کادر زیر و فشردن دکمه اشتراک براحتی عضو خبرنامه سایت ما شوید.

(function(){if(!window.mc4wp){window.mc4wp={listeners:[],forms:{on:function(event,callback){window.mc4wp.listeners.push({event:event,callback:callback})}}}}})()

همچنین می توانید به لیست مشترکین ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید تا از نزدیک پیگیر مطالب سایت باشید و نظرات و دیدگاه های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نام شما (الزامی)

آدرس پست الکترونیکی شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت برای صاحب اثر محفوظ می باشد.

مرا به خاطر بسپار

عضویت در خبرنامۀ سایت


پروژه به فهرست شما افزوده شد، شما می توانید آن را ببینید و یا به انتخاب پروژه های بیشتر ادامه دهید. فهرست دانلودهای شما

دوستان ما

دانلود مقاله دانش رسان

لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات توجه فرمایید.

1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه دانلود پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات قرار داده شده است

2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات

4-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار نخواهند گرفت

از روانشناسی رنگ ها چه می دانید؟

تعریف رنگ: در سال ۱۶۶۶، اسحاق نیوتن، دانشمند نامدار انگلیسی، کشف کرد که چنانچه نور خالص سفید از یک منشور عبور داده شود، به رنگ‌های قابل رؤیت تجزیه می‌شود. نیوتن همچنین کشف کرد که هر رنگ از یک طول موج منحصر به فرد تشکیل شده و قابل تجزیه به رنگ‌های دیگر نیست.

    آزمایش‌های بعدی نشان داد که با ترکیب نورها می‌توان رنگ‌های مختلف را ایجاد کرد. برای مثال، نور قرمز در ترکیب با نور زرد، رنگ نارنجی را به وجود می‌آورد.

    رنگی که بر اثر ترکیب دو رنگ دیگر به وجود آید را ترکیبی می‌گویند. بعضی از رنگ‌ها، مثل زرد و ارغوانی، در صورت ترکیب شدن، همدیگر را خنثی می‌کنند و نور سفید می‌سازند. این رنگ‌ها را نیز رنگ‌های مکمّل می‌نامند.

 

 

۱- روان‌شناسی رنگ سیاه

¢

 

۲- روان‌شناسی رنگ سفید

۳- روان‌شناسی رنگ قرمز

 

۵- روان‌شناسی رنگ سبز

۶- روان‌شناسی رنگ زرد

۷- روان‌شناسی رنگ ارغوانی

۸- روان‌شناسی رنگ قهوه‌ای

۹- روان‌شناسی رنگ نارنجی

پاسخ دیدگاه شما ایمیل خواهد شد

این پاورپوینت در 40 اسلاید به صورت کامل مقوله روانشناسی رنگ در تبلیغات و برند را توضیح داده است.

برخی از عناوین اسلاید ها: از روانشناسی رنگ ها چه می دانید؟ تعریف رنگ روان شناسی رنگ های مختلف صداقت و اعتماد: – این پاورپوینت در 40 اسلاید به صورت کامل مقوله روانشناسی رنگ در تبلیغات و برند را توضیح داده است.

برخی از عناوین اسلاید ها: از روانشناسی رنگ ها چه می دانید؟ تعریف رنگ روان شناسی رنگ های مختلف صداقت و اعتماد: آبی را انتخاب کنید.

شور و هیجان: قرمز را انتخاب کنید.

پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات

ریسک پذیری: نارنجی را انتخاب کنید.

سرگرمی و تفریح: زرد را انتخاب کنید.

دوستی با بدن و محیط زیست: سبز را انتخاب کنید.

احتیاط و طمأنینه: آبی را انتخاب کنید.

توجه و دقت: صورتی، آبی، سبز و سبزآبی را انتخاب کنید.

زیبایی و برازندگی: مشکی و نقره ای را انتخاب کنید.

کیفیت: مشکی، نقره ای، طلایی و بنفش را انتخاب کنید.

ثروت و تجمل: طلایی، مشکی، نقره ای و بنفش را انتخاب کنید.

مدرن: مشکی و نقره ای را انتخاب کنید.

قدرت: مشکی را انتخاب کنید.

اهمیت رنگ در برند رنگ های مورد علاقه ی زنان و مردان اثر رنگ در بازاریابی و تبلیغات مثلاً, در فرهنگی که امروزه خط فکری آمریکای شمالی بر آن استوار است هر یک از رنگ های زیر تداعی کننده کمیت ها یا عواطف خاصی است.

مقالات فارسی

مقاله پرسشنامه و پاورپوینت

پاورپوینت بررسی روانشناسی رنگ در تبلیغات و برند

پاورپوینت بررسی روانشناسی رنگ در تبلیغات و برند پاورپوینت بررسی مدیریت کیفیت در 40 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt

مشخصات فایل

پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی روانشناسی رنگ در تبلیغات و برند پاورپوینت بررسی مدیریت کیفیت در 40 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt

برخی از عناوین اسلاید ها:

از روانشناسی رنگ ها چه می دانید؟

تعریف رنگ

روان‌شناسی رنگ‌های مختلف

صداقت و اعتماد: آبی را انتخاب کنید.شور و هیجان: قرمز را انتخاب کنید.ریسک‌پذیری: نارنجی را انتخاب کنید.سرگرمی و تفریح: زرد را انتخاب کنید.دوستی با بدن و محیط زیست: سبز را انتخاب کنید.احتیاط و طمأنینه: آبی را انتخاب کنید.توجه و دقت: صورتی، آبی، سبز و سبزآبی را انتخاب کنید.زیبایی و برازندگی: مشکی و نقره‌ای را انتخاب کنید.کیفیت: مشکی، نقره‌ای، طلایی و بنفش را انتخاب کنید.ثروت و تجمل: طلایی، مشکی، نقره‌ای و بنفش را انتخاب کنید.مدرن: مشکی و نقره‌ای را انتخاب کنید.قدرت: مشکی را انتخاب کنید.

اهمیت رنگ در برند

رنگ‌های مورد علاقه ی زنان و مردان

اثر رنگ در بازاریابی و تبلیغات

مثلاً, در فرهنگی که امروزه خط فکری آمریکای شمالی بر آن استوار است هر یک از رنگ‌های زیر تداعی کننده کمیت‌ها یا عواطف خاصی است.

قرمز: هیجان، قدرت، شهوت، سرعت، خطر.

آبی (که جزو خواستنی‌ترین رنگ‌ها است): اعتماد، قابلیت اطمینان،اعتبار، تعلق،خونسردی.

زرد: گرما، اشعه خورشید، خرسندی، شادی.

نارنجی: بازیگوشی،خونگرمی، سرزندگی.

سبز: طبیعت، طراوت، خونسردی، آرامش، خونگرمی، وفور نعمت.

ارغوانی: صداقت، معنویت، بزرگ‌منشی.

صورتی: لطافت،ملاحت، فرهیختگی، امنیت.

سفید: خلوص، عفت، پاکدامنی، تمیزی، جوانی، نرمی و ملایمت.

سیاه: کارکشتگی، دلفریبی، جذابیت، ابهام، پیچیدگی.

نقره‌ای: اعتبار،وجهه،آبرومندی، گران‌بهایی.

توضیحات بیشتر و دانلودصدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

روانشناسی رنگ ها و تاثیرات آن بر تبلیغات،روانشناسی رنگ،تبلیغات، روانشناسی، رنگ زرد،انواع رنگها،روانشناسی رنگ سیاه،روانشناسی رنگ آبی،رنگ قرمز،رنگ سفید،
کاربر محترم میتوانید جزئیات فایل پاورپوینت روانشناسی رنگ ها و تاثیرات آن بر تبلیغات را مطالعه و در صورت نیاز دانلود نمایید.

دانلود فایل

پاورپوینت روانشناسی رنگ ها و تاثیرات آن بر تبلیغاترنگها سراسر زندگی ما را در اختیار داشته و غیر قابل اجتناب هستند. هر رنگی داستان خودش را دارد؛ هر رنگی فرهنگ و حس خودش دارد؛ پس باید رنگ ها را بشناسیم، با آن ها ارتباط برقرار کنیم و از وجود آنها استفاده کنیم؛ این دقیقا یعنی روانشناسی رنگ ها! به عبارتی با روانشناسی رنگها، فرد می‌تواند وضعیت روحی و  ضمیر ناخودآگاه خویش بهتر را بشناسد. این تست پویا می‌باشد و با توجه به حالات درونی و تغییر سلیقه فرد نتایج متفاوتی دارد. هر روز می‌توان این تست را انجام داد و تغییرات روحیه خود را دید.در ادامه ضمن معرفی شخصیت هر رنگ و خصوصیات رفتاری افرادی که آن رنگ را دوست دارند، نکاتی کاربردی درخصوص استفاده از رنگ های مختلف در خانه، لباس، محیط کار و زندگی بیان شده است. همچنین توصیه هایی جهت درمان به کمکرنگ ها ارائه شده است. امیدواریم که جمع آوری این اطلاعات بتواند زندگی شما را رنگی کند روانشناسی رنگهاشخصیت افراد براساس روانشناسی رنگهاسبز: کنجکاویدر حال حاضر پر طرفدارترین رنگ برای دکوراسیون سبز است که مظهر طبیعت است. برای چشم، سبز ملایم ترین رنگ است و می تواند قدرت دید را افزایش دهد. رنگ سبز نشاط آور و آرامش بخش است. مردم انتظاردارند افرادی که در تلویزون ظاهر می شوند در ” اتاقهای سبز رنگ” باشند تا آرامش یابند. بیمارستانها اغلب ازرنگ سبز استفاده می کنند چون این رنگ به بیماران آرامش می دهد.در قرون وسطی پرندگان سبز رنگ بودند که مظهر باروری است سبز تیره مربوط به مردان و محافظه کارانه است و نشان دهنده ثروت است.رنگ سبز طبیعت و تازگی است. اگر به این رنگ علاقه دارید زندگی با شما آسان است. نقطه اشتراک فراوانی با افراد علاقه مند به رنگ پرتقالی دارید روابط شما با دیگران بر پایه ی اصول و قرارداد است. دوست ندارید که در زندگیتان حوادثی به وقوع پیوندد اما کنجکاوانه به ماجراهای زندگی دیگران توجه دارید.رنگ قرمز : خوش قلب اما خودپرستقرمز از دسته رنگ‌های گرم است. این رنگ نماد هیجان، توانگری، عشق و افراط است. این رنگ می‌تواند به هضم مواد غذایی کمک کند به همین دلیل در رستوران‌ها و فست‌فودها از این رنگ استفاده می‌شود. شما هم می‌توانید از طیف رنگ‌های قرمز برای فضای ناهارخوریتان استفاده کنید. قرمز رنگی انرژی‌زا و نیرو بخش است. تحقیقات نشان داده‌است که استفاده طولانی‌مدت از این رنگ باعث بروز پرخاشگری و ایجاد حرکات تکانه‌ای در افراد می‌شود. این رنگ می‌تواند آثاری مانند افزایش تعداد تنفس در افراد به وجود آورد. رنگ قرمز در کنار نورپردازی زرد می‌تواند تشدید کننده رنگ پوست باشد. اگر می‌خواهید فضایی گرم و صمیمی و پر از هیجان داشته باشید کافیست که تنها یکی از دیوارهای فضای نشیمن و یا اتاق خواب را به این رنگ در آورید.قرمز، پرشورترین و تندترین رنگ است که سبب سریعتر شدن ضربان قلب و تنفس می شود. قرمز همچنین رنگ عشق است. رنگ قرمز جلب توجه می کند و کسی که قرمز می پوشد ملیح تر به چشم می آید. چون قرمز رنگ تندی است، در مذاکرات و درگیریها نمی تواند کمکی به مردم بکند. ماشینهای قرمز اهداف مورد نظردزدها می باشند.معمولاً رنگ قرمز در دکوراسیون برای تاکید مورد استفاده قرار می گیرد. دکوراتورها بر این ایده اند که مبلمان قرمز محشر است چون جلب توجه می کند.این رنگ مظهر شدت و زیاده روی است که گاهی در جهت مخالف آن است. قرمز رنگ عشق و تنفر و فداکاری و خشونت و خون و آتش. کسی که به این رنگ علاقه دارد هرگز نمی تواند در زندگی بی تفاوت باشد. این گونه اشخاص تند و سرکش و در عین حال فعال و شجاع و کمی عجول هستند. احتمال شکست به خصوص در عشق برای آنها فراوان است.قضاوتهای عجولانه و ناگهانی در مورد دیگران اغلب سبب از بین رفتن دوستی هایشان می شود، با آن که در عشق کاملاً فداکارند اما اگر روزی حوادث بر وفق مراد نباشد بدون تفکر و جویا شدن علت می جنگند. دو عیب بزرگ خودپرستی و عدم کنترل، در نفس آنهاست و دو صفت ممتازشان خوش قلبی و حس بزرگ طلبی است. به طور کلی دوستداران رنگ قرمز دارای خصوصیات متضادی هستند. در تجارت تهاجمی عمل می کنید اما در امور شخصی نه . شما ترجیح می دهید راجع به کار صحبت کنبد نه روابط. . ارغوانی: رنگ عارفها و روانگرانارغوانی، رنگ سلطنتی نشانگر تجمل، ثروت و ظرافت است. این رنگ همچنین زنانه و رویایی است. با وجوداین چون رنگ ارغوانی در طبیعت نادر است تصنعی به نظر می آید. ارغوانی یکدست، رنگ خاک است و در طبیعت فراوان است. هوه ای روشن نشان دهنده صداقت است درحالی که قهوه ای تیره شبیه چوب یا چرم است. ارغوانی همچنین می تواند غم انگیز و یأس آور باشد. مردان بیشتر تمایل دارند بگویند که ارغوانی یکی از رنگهای مورد علاقه آنها ست.رنگ اسرارآمیز و باشکوهی است. دوستداران این رنگ پیوسته مجذوب زیبایی ها و ظرافتها می شوند و مغرور و اجتماعی هستند. معاشرت با این دسته لذتبخش است که امور معنوی بیشتر می پردازند. ارغوانی رنگ مورد پسند عرفا نیز هست!پرتقالی: صداقت آری، هوسبازی هرگزرنگی است ترکیبی و آنهایی که این رنگ را رنگ دلخواه خود می دانند متکی به نفس نیستند. اجتماعی و خوش خلقند و با مردم خوب رفتار می کنند. نفوذ در این گونه افراد مشکل است کسی که آنها را دوست بدارد می تواند با او به آسانی ازدواج کند. هوسباز نیستند و اگر با کسی دوستی کنند صداقت و فداکاری دارند. اگر افراد این دسته با کسی که خصوصیات اخلاقی خودشان را داشته باشد ازدواج کنند سعادتمند می شوند.آبی: نظم، پشتکار، تنهاییآبی، رنگ آسمان و اقیانوس یکی از پرطرفدارترین رنگهاست. این رنگ مانند رنگ قرمز سبب عکس العمل متضاد می شود. آبی، رنگ صلح و آرامش است و سبب می شود بدن مواد شیمیایی آرامش بخش تولید کند،پس اغلب در اتاق خواب از این رنگ استفاده می شود. رنگ آبی می تواند سرد و یأس آور هم باشد. مشاوران مد توصیه می کنند در مصاحبه های شغلی رنگ آبی بپوشید چون رنگ آبی نشان دهنده وفاداری است.افراد در اتاقهای آبی فعال ترند. بررسیها حاکی از آن است که وزنه برداران در سالنهای ورزشی آبی رنگ قادرند وزنه های سنگین تری را بلند کنند.رنگ آبی از دسته رنگ‌های سرد است. این رنگ نماد تازگی، صلح، آزادی، آرامی و سلامت است. این رنگ برای آن دسته از خانه‌هایی که به شدت آفتاب‌گیر هستند بسیار توصیه می‌شود چرا که با القای حس سرما، دمای اتاق تعدیل می‌شود و فضایی با دمای متعادل به وجود می‌آید. این رنگ می‌تواند کاهنده تعداد تنفس باشد به همین دلیل به کسانی که دارای استرس و فشارهای عصبی هستند، توصیه می‌شود که از این رنگ در فضای خانه و محیط‌های کاری استفاده کنند. اگر از آن دسته افرادی هستید که خانه‌ای وسیع، آرام و خلوت را دوست دارید به شما توصیه می‌شود که از این رنگ در فضای خانه استفاده کنید. به طور معمول طرفداران این رنگ افرادی زیرک، وفادار، برون‌گرا و صادق هستند. استفاده از رنگ آبی روشن برای اتاق کودکان و اتاق خواب بسیار توصیه می‌شود چرا که این رنگ به شدت آرامش‌بخش است. اگر در مکانی از خانه از رنگ قرمز استفاده کردید که می‌خواهید مقداری از میزان شدت آن کاسته شود، فقط کافیست که در کنار آن از رنگ آبی استفاده کنید.رنگ آبی از رنگهایی است که طرفداران زیادی دارد. اگر به این رنگ علاقه دارید، کاملاً می توانید هوس و احساسات و هیجانات خود را کنترل کنید. ظاهر آرام شما دیگران را وادار می کند که به شما احترام بگذارند و دوست دارید پیوسته مورد احترام و ستایش دیگران قرار بگیرید. در خرید و پوشش لباس قناعت می کنید و به علت شرم و حیا و گاه غروری که دارید میل دارید اغلب تنها باشید. حماقت و عدم فهم دیگران شما را کسل می کند و کسانی که از نظر هوش و فهم بر شما برتری دارند شما را ناراحت می کنند. کارهای خود را از روی نظم و ترتیب و بر پایه قواعد معینی انجام می دهید. یکی از صفات مشخص شما پشتکار شماست. شخص فعالی هستید و ترجیح می دهید چیزهایی که مالک آن هستید بیشتر از آنکه زیبا جلوه کنند مفید باشند.قهوه ای: قابل اعتماداگر رنگ قهوه ای را دوست دارید کاملاً می توان روی شما حساب باز کرد. باثبات و مقدس، شاعرپیشه و کمی فیلسوف مآب هستید. به ندرت تغییر عقیده می دهید و با آن که کمتر تصمیم می گیرید اما هر بار که تصمیمی بگیرید آن را به مورد عمل می گذارید. شما کاملاً در نگهداری پول و اسرار دیگران قابل اعتماد هستید. میل دارید پیوسته در عالم خودتان باشید و گاهی اوقات با اطرافیان خود رفتار خشونت آمیزی در پیش می گیرید. در عشق هرگز بدبین و تند نیستید. شخصی منطقی هستید و ترجیح می دهید قبل از عمل به آن فکر کنید . به هیچ کس جز خودتان اعتماد ندارید . پولتان را درست خرج می کنید و ذره ذره آنرا جمع می کنید و مواظب آن هستید.زرد: شاد و فعالزرد آفتابی شاد جلب توجه می کند. با وجود اینکه یک رنگ خوش بینانه به حساب می آید، مردم در اتاقهای زردرنگ بیشتر عصبانی می شوند و کودکان بیشتر گریه میکنند. رنگی که کمتر از سایر رنگها چشم را جذب می کند زرد است که اگر زیاد مورد استفاده قرار گیرد م یتواند مقهور کننده باشد، رنگ زرد تمرکز را افزایش می دهد، بنابراین برای دفترچه های حقوقی مورد استفاده قرار م یگیرد.همچنین متابولیسم ( سوخت و ساز) راتسریع می کند. همیشه حرفی برای گفتن دارید و عاشق صحبت کردن با دوستان خود هستید و همیشه با آنها در تماسید هر کجا که باشید بسیار اجتماعی و شوخید و مردم به سمت شما جذب می شوند …صورتی: مورد علاقه دیگرانصورتی که رویایی ترین رنگ است، آرامش بخش تر است. تیمهای ورزشی گاهی اوقات رختکن تیمهای رقیب را صورتی رنگ می کنند چون تیم های رقیب روحیه شان تضعیف می شود. رنگ صورتی در واقع همان قرمز است که کمرنگ شده باشد. اگر به این رنگ علاقه دارید تمام صفات رنگ قرمز را البته کمی ملایمتر دارا می باشید، با گذشت هستید و در عشق، تندی نشان نمی دهید.دیگران را خوب درک می کنید و با اطرافیان خود با ملایمت و لطف رفتار می کنید و به دلیل نشاط و شادابی تان مورد علاقه اطرافیان خود هستید. آنهایی که به این رنگ علاقه دارند اغلب شکستها، خشونتها و دشواری های زندگی را تحمل کرده اند و با مشکلات فراوان مواجه شده اند.فیروزه ای: اسرارآمیز و پند ناپذیردوستداران این رنگ اسرارآمیزند و احساساتی و کارهای شخصی خود را به خوبی اداره می کنند. پشتکار دارند و باثباتند و به نصایح دیگران در مورد کارهای خود کمتر توجه دارند. فیروزه ای معمولا رنگ مورد علاقه ی خانمها است.بنفش: خودپسند و جسوربا اراده هستید حتی تا حدی کله شق . اول به خودتان توجه دارید بعد به دیگران گرچه کار مردم را هم راه می اندازید .خردلی: خوش قلبخیلی ملاحظه کارید . دوستی برای شما یک دنیا ارزش دارد با همه دوست هستید مواظب باشید چون بعضی مواقع اعتماد کردن به هر کسی برای شما دردسر ساز می شود .مشکی : خوش ذوقی و ظرافت طبعمشکی رنگ سلطه و قدرت است. این رنگ برای مد پرطرفدار است چون شخص را لاغرتر نشان می دهد.همچنین شیک و بادوام است.رنگ مشکی همچنین نشان دهنده اطاعت و فرمانبرداری است ،کشیشها رنگ مشکی می پوشند تا اطاعت خود را از خداوند نشان دهند.بعضی از کارشناسان مد می گویند لباس مشکی پوشیدن برای زن به معنی فرمانبرداری از مرد است. لباس مشکی می تواند مقهور کننده باشد، یعنی کسی که لباس مشکی می پوشد منزوی یا شریر به نظر می رسد.شخصیتهای منفی، مانند دراکولاهم، اغلب لباس مشکی می پوشند.این رنگ برخلاف عقیده ی همگان رنگ نومیدی و عزا نیست بلکه نشانه خوش ذوقی و ظرافت طبع است. اگر از دوستداران این رنگ هستید مسلماً به شخصیت اطرافیان خود احترام می گذارید و برای آن که دیگران را با ارزش و برجسته نشان دهید از هیچگونه کمکی به آنها دریغ نمی کنید و هرگز خود را به دیگران تحمیل نمی نمایید همچنین عقاید و نظریات دیگران را به آسانی می پذیرید. نظری که دوستانتان نسبت به شما دارند برای شما خیلی مهم است . همیشه به دنبال آخرین مد ها می گردید و پول زیادی را بابت این چیزها می پردازید.سفید: پاکیتازه عروسان سفید می پوشند تا مظهر معصومیت و پاکی باشند. رنگ سفید نور را منعکس می کند و رنگ تابستانی محسوب می شود. رنگ سفید برای دکوراسیون و مد پرطرفدار است چون یک رنگ روشن و ملایم است، و با همه چیز تناسب دارد. با وجود این، آلودگی روی رنگ سفید سریع مشخص می شود و به همین دلیل پاکیزه نگاه داشتن آن دشوارتر از سایر رنگهاست. پزشکان و پرستاران لباس سفید می پوشند که نشان دهنده استریل بودن ( ضدعفونی شدگی) است. شخص آرام و شنونده ای خوب هستید . از دیگران نظر می خواهید ، به دوستی هایتان بها می دهید و وقتتان را آزادانه در اختیار دوستانتان قرار می دهید .خاکستری: احساس بی نیازیاین رنگ مظهر چشم پوشی از خوشی های دنیاست. کسانی که به این رنگ علاقه دارند اغلب در زندگی احساس رضایت می کنند، خاکستری رنگ عقلا است و جوانانی که به این رنگ اظهار علاقه می کنند درواقع خود را هم شأن و هم طراز اشخاص کهنسال میدانند و در زندگی احساس بی نیازی می کنند. در عشق بر افراد مسن تر از خود تمایل دارند و اغلب کسانی که از نظر فکر و ایده به آنها برتری دارند خیلی آسان طرف توجهشان قرار خواهند گرفت.روانشناسی رنگهای اصلی مخلوطرنگ های آبی و سبز هر دو خودمحور (غیر فعال) هستند. هر جا که هر دوی آنها با یکدیگر در یک مکان باشند، صفت خودمحوری قویا مورد تاکید است.به همین ترتیب، رنگ های سبز و قرمز هر دو مستقل (خودکار، سبب ساز) می باشند. هر جا که هر دوی آنها در یک مکان باشند، صفات ابتکار و خودتصمیم گیری از اهمیت بیشتری برخوردار است. اما از سوی دیگر، نحوه ی تاکید و اهمیت آنها بستگی به محل ظاهر شدنشان دارد.رنگ های قرمز و زرد برون محور (فعال) هستند و از بیرون هدایت می شوند. هر جا که هر دوی آنها با یکدیگر در یک مکان باشند، صفت فعالیت از اهمیت بیشتری برخوردار است.رنگ های آبی و زرد هر دو غیر مستقل (یعنی از منابع خارجی هدایت می شوند) هستند و لذا هر جا که هر دوی آنها با یکدیگر در یک مکان باشند، فاقد قدرت تصمیم گیری کاملا نشان داده می شود. زنان و روانشناسی رنگهازنان نسبت به افرادی که به رنگ آبی لباس می پوشند احساس راحتی و اعتماد بیشتری می کنند.برای همسرتان یک شاخه رز قرمز به نشانه عشق و علاقه بفرستید.برای زنانی که صرفا” رابطه دوستی ( و نه عشقی ) دارید رز زرد بفرستید.یکی از اتاقهای نشیمن خانه خود را با رنگی خشن و پر رنگ مانند قرمز تیره رنگ کنید تا نشانه قدرت و انرژی شما نزد همسرتان باشد.رنگ آمیزی اتاق خواب به رنگ سبز می تواند نشانه جوانی و طبیعت باشد 

پرسشنامه,پرسشنامه مدیریت تعارض,دانلود پرسشنامه مدیریت تعارض,مدیریت تعارض کاربر محترم میتوانید جزئیات فایل پرسشنامه مدیریت تعارض را مطالعه و در صورت نیاز دانلود نمایید. دانلود فایل پرسشنامه مدیریت تعارض پرسشنامه مدیریت تعارض شامل سه بخش فرم داده خام، گزارش نتایج و پردازش…

باغ ایرانی,باغ های ایتالیایی,باغ های ژاپنی,باغ های فرانسوی,باغسازی جهان,پاورپوینت باغ,پاورپوینت باغسازی جهان,پاورپوینت تاریخ باغسازی جهان,پاورپوینت مطالعه تاریخ باغسازی در جهان,تاریخ باغسازی,دانلود پاورپوینت تاریخ باغسازی جهان کاربر محترم میتوانید جزئیات فایل پاورپوینت تاریخ باغسازی جهان را مطالعه و در صورت نیاز…

پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات

اشتراک ‌گذاری دانش,اشتراک ‌گذاری دانش در سازمان‌ها,پاورپوینت اشتراک ‌گذاری دانش,پاورپوینت اشتراک ‌گذاری دانش در سازمان‌ها,پروژه,پژوهش,تحقیق,جزوه,دانش افراد درسازمان ها,دانش در سازمان‌ها,دانلود پاورپوینت اشتراک ‌گذاری دانش در سازمان‌ها,دانلود پروژه,دانلود پژوهش,دانلود تحقیق,دانلود جزوه,دانلود مقاله,مقاله کاربر محترم میتوانید جزئیات فایل پاورپوینت اشتراک ‌گذاری دانش…

پاورپوینت سلول گرايي، زير بناي تحولات در صنعت رايانه( فصل دوم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان) کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل دوم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان پاورپوینت فصل دوم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان با عنوان سلول گرايي، زير…

پروژه,پژوهش,تحقیق,جزوه,جملات انگیزشی,دانلود پروژه,دانلود پژوهش,دانلود تحقیق,دانلود جزوه,دانلود مقاله,مقاله کاربر محترم میتوانید جزئیات فایل کتاب 101 جمله انگیزشی را مطالعه و در صورت نیاز دانلود نمایید. دانلود فایل کتاب 101 جمله انگیزشی   این کتاب در22 صفحه درقالب پی دی اف می…

پایان نامه تغذیه مصنوعی سفره های آب,پایان نامه تغذیه مصنوعی سفره های آب زیر زمینی,پروژه,پژوهش,تحقیق,تغذیه مصنوعی سفره های آب زیر زمینی,جزوه,دانلود پروژه,دانلود پژوهش,دانلود تحقیق,دانلود جزوه,دانلود مقاله,دانلود مقاله سفره های آب زیر زمینی,سفره های آب زیر زمینی,مقاله کاربر محترم میتوانید جزئیات…

پاورپوینت شکاف دیرش,پایان نامه شکاف دیرش,تحقیق شکاف دیرش,دیرش,شکاف دیرش,مقاله شکاف دیرش کاربر محترم میتوانید جزئیات فایل پاورپوینت شکاف دیرش را مطالعه و در صورت نیاز دانلود نمایید. دانلود فایل پاورپوینت شکاف دیرش   دسته: حسابداری- مدیریت مالی فرمت: پاورپوینت تعداد…

پاورپوینت تحلیل ویلایی بر روی لبه در شهر کراکف لهستان کلمات کلیدی : تحلیل ویلایی بر روی لبه در شهر کراکف لهستان بررسی معماری ویلا واقع در لهستان ویلا واقع در لهستان تحلیل ویلا بررسی معماری ویلا نمونه موردی خارجی…

اوراق مشارکت چیست,پاورپوینت اوراق مشارکت چیست,پاورپوینت تعریف اوراق مشارکت,پاورپوینت رایگان اوراق مشارکت چیست,پاورپوینت مفهوم اوراق مشارکت,پروژه اوراق مشارکت چیست,تحقیق اوراق مشارکت چیست,دانلود اوراق مشارکت چیست,دانلود پاورپو,دانلود پاورپوینت اوراق مشارکت چیست,دانلود پاورپوینت تعریف اوراق مشارکت,دانلود پاورپوینت رایگان اوراق مشارکت چیست کاربر…

پاورپوینت بررسی تطبیقی مالکیت معنوی در حقوق ایران و سازمان تجارت جهانی کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی تطبیقی مالکیت معنوی در حقوق ایران و سازمان تجارت جهانی تعریف حقوق مالکیت فکری پیشینه حق معنوی مؤلّف در حقوق ایران تاریخچه حقوق…

پروژه هوش هیجانى,تحقیق هوش هیجانى,جزوه هوش هیجانى,مقاله هوش هیجانى,هوش هیجانى کاربر محترم میتوانید جزئیات فایل هوش هیجانى را مطالعه و در صورت نیاز دانلود نمایید. دانلود فایل هوش هیجانى فصل اوّل. 3 مقدمه : 3 بیان مسئله : 4 اهمیت…

Microcontroller,بررسی Microcontroller 8051,پاورپوینت بررسی Microcontroller 8051,تحقیق بررسی Microcontroller 8051,دانلود پاورپوینت بررسی Microcontroller 8051,مقاله بررسی Microcontroller 8051 کاربر محترم میتوانید جزئیات فایل پاورپوینت بررسی Microcontroller 8051 را مطالعه و در صورت نیاز دانلود نمایید. دانلود فایل پاورپوینت بررسی Microcontroller 8051 در…

دیدگاه­های در مورد سازگاری,سازگاری,مبانی نظری,مبانی نظری دیدگاه­های در مورد سازگاری,مبانی نظری سازگاری وناسازگاری,مبانی نظری سازگاری وناسازگاری،دیدگاه­های در مورد سازگاری,ناسازگاری کاربر محترم میتوانید جزئیات فایل مبانی نظری سازگاری و ناسازگاری ، دیدگاه­های در مورد سازگاری را مطالعه و در صورت نیاز…

ارزیابی نوع مدیریت,ارزیابی نوع مدیریت سود و بررسی اثر ساختار مالكیت و اندازه شرکت بر روی مدیریت سودآوری آتی,اندازه شرکت,بررسی اثر ساختار مالكیت,پایان نامه,پژوهش,تحقیق,حسابداری,دانلود پایان نامه,دانلود پایان نامه حسابداری,دانلود پژوهش,دانلود پژوهش رشته حسابداری,دانلود تحقیق,دانلود مقاله حسابداری,مدیریت سود,مدیریت سودآوری آتی,مقاله کاربر…

پاورپوینت بررسی گاستریت,پروژه,پژوهش,تحقیق,جزوه,دانلود پروژه,دانلود پژوهش,دانلود تحقیق,دانلود جزوه,دانلود مقاله,گاستریت,مقاله کاربر محترم میتوانید جزئیات فایل پاورپوینت بررسی گاستریت را مطالعه و در صورت نیاز دانلود نمایید. دانلود فایل پاورپوینت بررسی گاستریت گاستریت  : Gastritis التهاب مخاط معده vشایعترین وضعیت پاتولوژیک معده vافزایش…

پاورپوینت جوشکاری و چسبکاری کلمات کلیدی : پاورپوینت اصول جوشکاری و چسبکاری اصول جوشکاری جوشکاری و چسبکاری انواع طرحهای اتصال جوش بازرسی جوش پاورپوینت جوشکاری جوش در سازه چسبکاری کدها و استانداردهای جوشکاری پاورپوینت بازرسی جوشها رفتن به سایت اصلی…

آشنایی با قبه الصخره,پاورپوینت آشنایی با قبه الصخره,پاورپوینت بررسی قبه الصخره,پاورپوینت قبه الصخره,پاورپوینت مسجد,پاورپوینت مسجد الاقصی,دانلود پاورپوینت قبه الصخره,قبه الصخره,مسجد الاقصی,مسجد الصخره,معماری قبه الصخره کاربر محترم میتوانید جزئیات فایل پاورپوینت قبه الصخره را مطالعه و در صورت نیاز دانلود نمایید.…

پایان نامه بررسی عوامل بزهکاری,پایان نامه بررسی عوامل بزهکاری زنان,پروژه,پژوهش,تحقیق,جزوه,دانلود پروژه,دانلود پژوهش,دانلود تحقیق,دانلود جزوه,دانلود مقاله,عوامل بزهکاری,عوامل بزهکاری زنان,مقاله کاربر محترم میتوانید جزئیات فایل بررسی عوامل بزهکاری زنان را مطالعه و در صورت نیاز دانلود نمایید. دانلود فایل  بررسی عوامل بزهکاری…

PIPING,Piping for Beginner engineers,آشنایی با اصول پایپینگ,اصول پایپینگ,اصول پایپینگ برای مهندسان تازه کار,پاورپوینت اصول پایپینگ,پاورپوینت اصول پایپینگ برای مهندسان تازه کار,دانلود پاورپوینت اصول پایپینگ برای مهندسان تازه کار کاربر محترم میتوانید جزئیات فایل پاورپوینت اصول پایپینگ برای مهندسان تازه کار…

امامزاده زید,امامزاده یحیی,معماری,هنر و معماری کاربر محترم میتوانید جزئیات فایل بررسی معماری امامزاده زید و امامزاده یحیی را مطالعه و در صورت نیاز دانلود نمایید. دانلود فایل ظهور اسلام در آغاز قرن هفتم میلادی بنیاد بسیاری از كشورهای كهن ومتمدن…

پاورپوینت کتاب مدیریت منابع انسانی تألیف اسفندیار سعادت,دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت منابع انسانی تألیف اسفندیار سعادت,دانلود پاورپوینت کلیه فصلهای کتاب مدیریت منابع انسانی تألیف اسفندیار سعادت کاربر محترم میتوانید جزئیات فایل پاورپوینت کتاب مدیریت منابع انسانی تألیف دکتر اسفندیار سعادت…

امنیت شبکه,پاورپوینت تهدیدات امنیتی درسیستم های رایانه ای,تهدیدات امنیتی درسیستم های رایانه ای,تهدیدات رایانه ای,جرائم رایانه ای,دانلود پاورپوینت تهدیدات امنیتی درسیستم های رایانه ای,کامپیوتر و IT,نرم افزار های امنیتی و امنیت در نرم افزار ها کاربر محترم میتوانید جزئیات فایل…

پایان نامه نقش شبکه های اجتماعی غیر مجاز بر اعتقادات کاربران,پروژه,پژوهش,تحقیق,جزوه,دانلود پروژه,دانلود پژوهش,دانلود تحقیق,دانلود جزوه,دانلود مقاله,شبکه های اجتماعی غیر مجاز,شبکه های اجتماعی غیر مجاز بر اعتقادات,مقاله,نقش شبکه های اجتماعی غیر مجاز بر اعتقادات کاربران کاربر محترم میتوانید جزئیات فایل نقش…

پیشینه تحقیق,دانلود پیشینه تحقیق,دانلود مبانی نظری,دانلود مبانی نظری بیماری عروق کرونر,مبانی نظری کاربر محترم میتوانید جزئیات فایل مبانی نظری بیماری عروق کرونر را مطالعه و در صورت نیاز دانلود نمایید. دانلود فایل مبانی نظری بیماری عروق کرونر (فصل دوم تحقیق)…

تولیدات صنایع پلاستیكی,دانلود گزارش کارآموزی تولیدات صنایع پلاستیكی قالب سازی,قالب سازی,کاراموزی تولیدات صنایع پلاستیكی قالب سازی,کارورزی تولیدات صنایع پلاستیكی قالب سازی,گزارش کاراموزی تولیدات صنایع پلاستیكی قالب سازی کاربر محترم میتوانید جزئیات فایل گزارش کاراموزی تولیدات صنایع پلاستیكی قالب سازی را…

پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات
پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *