چگونه بدنی خوش تیپ داشته باشیم

 
helpkade
چگونه بدنی خوش تیپ داشته باشیم
چگونه بدنی خوش تیپ داشته باشیم

تناسب اندام مزایای زیادی دارد. چرا که زیباتر به نظر می رسید، اعتماد به نفس تان بالا میرود ، انرژی بیشتری دارید و مهم تر از همه سلامتیتان را بهبود می بخشید. اما موضوع اینجاست که متاسفانه، خوش اندام بودن کار آسانی نیست. با این حال، اگر روی تغذیه و ورزش تمرکز کنید، می توانید تغییرات فیزیکی مثبتی را ایجاد کنید. فراموش نکنید که برای داشتن اندامی مناسب و زیبا و سالم داشتن نگرش مثبت واقعا ضروری و مهم است.

ورزش یکی از مهمترین جنبه های خوش اندام و سالم بودن است.

متخصصان بیان کرده اند که هر روز باید حداقل ۳۰ دقیقه ورزش کنید. سعی کنید طوری برنامه ی خود را تنظیم کنید  که انگار برای قرار ملاقات و کارهای مهم زندگیتان برنامه ریزی می کنید. اگر بر روی تقویم یادداشت کنید هیچ وقت فراموش نمی کنید.

اگر قصد بالا بردن و یا کاهش وزن خود را دارید، ممکن است به زمان بیشتر از ۳۰ دقیقه در روز نیاز داشته باشید. اگر در یک باشگاه ثبت نام کنید، می توانید با مربی خود مشورت کنید. می تواند با توجه به هدفی که دارید رژیم خاصی بدهد.

چگونه بدنی خوش تیپ داشته باشیم

اگر احساس کردید که ۳۰ الی ۶۰ دقیقه در روز وقت زیادی را از شما میگیرد و برایتان مشکل است. سعی کنید در زمان های کوتاهتری فعالیت کنید. برای مثال، زمانی که به سر کار می روید یا می خواهید ناهار بخورید یا به خانه بروید.

پس اگر به منظم ورزش کنید فواید زیادی نصیبتان می شود.

یک راه برای ایجاد عادت این است که آن نوعی از ورزش را که دوست دارید انجام دهید. برای مثال، اگر شنا کردن را دوست دارید سعی کنید هر دو هفته یک بار به استخر بروید.

سعی کنید لباس های ورزشی و کیف ورزشی تان را شب قبل آماده کنید. به این صورت در هنگام صبح چیزی را از خاطر نمی برید.

از یک ابزار کمک بگیرید که حرکات شما را دنبال کند مثل نرم افزار فیت بیت. حتی نرم افزارهای رایگانی در گوشی شما وجود دارند که می توانید با کمک آن ها یک ساعت زودتر آماده شوید.

معمولاً بین ۲۰ تا ۳۰ روز طول می کشد تا شما به چیزی عادت کنید. ورزش را ادامه دهید و در نهایت آن یک بخش عادی از زندگی روزمره شما می شود.

قطعا کار کردن در باشگاه مزایایی به همراه دارد

 کولر و تلویزیون چند تا از آن چیزهاست. اما دانشمندان گزارش کرده اند که ورزش کردن در هوای آزاد، حتی یک زمان کوتاه، مزایای زیادی با خود به همراه دارد. منطقه ی متنوع، پیاده رو یا ماجراجویی چیزهایی هستند که تردمیل یا مربی الیپتکیال نمی توانند آن ها را برآورده کنند.  

افرادی که در بیرون و محیط آزاد با آن هایی که در باشگاه یا خانه ورزش می کنند مقایسه شده اند و نشان داده اند که آن هایی که در خارج فعالیت دارند، از فعالیتشان لذت بیشتری می برند.

بسیاری از پارک ها مکان های خوبی برای دویدن و راه رفتن هستند. اگر شما به ورزش علاقه دارید، می توانید از زمین تنیس یا بسکتبال هم استفاده کنید.

اگر در ورزش های روزانه تان افراد دیگر را هم دخالت دهید،

تاثیر مثبتی را در نتایجتان می بینید. پیدا کردن یک رفیق پایه برای ورزش کردن می تواند به مسئولیت شما کمک کند. اگر با یک دوست برنامه ریزی کنید، نسبت به زمانی که تنها ورزش کنید امکان کنسل کردن آن خیلی کم می شود.

در کلاس، کلمات انگیزه بخش رد و بدل می شود. این کلاس ها می توانند به شما این اطمینان را بدهند که هر حرکت شما درست و موثر است.

سعی کنید که در باشگاه دو یا لیگ تنیس ثبت نام کنید. دوستان جدید مطابق با علایق خودتان پیدا می کنید و که باعث می شود که به هیکل خوبی برسید.

این که ورزشی مطابق میل خودتان پیدا کنید واقعا عالی است.

و شما هیچ وقت چیزی را که عاشقانه دوستش دارید رها نمی کنید مثل یوگا یا شنا. با این حال، بهتر است که فعالیت های ورزشی خودت را تغییر دهید. بدن شما به چالش های جدید پاسخ مثبتی می دهد و زمانی که کارهایتان را تغییر می دهید به نتایج بزرگتری دست می یابید.

بدن شما به کارهای روزمره عادت کرده و نسبت به زمانی که ورزش میکنید انرژی کمتری مصرف می کند. این موضوع به این معناست که شما کالری کمتری می سوزانید و چون مدام در یک جا ساکن می شود.

برای مثال، برای دو دقیقه بدوید سپس ایست کنید و چند تا ورزش شکم بزنید مثل پلانک یا کرانچ. می توانید تمرینات ورزشی خود را تغییر دهید و یا به آن اضافه کنید.

سعی کنید که از تجهیزاتی مثل تردمیل استفاده کنید. می توانید وارد باشگاه شوید یا یکی از آنها را برای خودتان بخرید. حتی ممکن است وسیله ی دسته دومی پیدا کنید.

سعی کنید که هر دو یا چهار هفته برنامه زندگی و ورزشی تان را تغییر دهید تا سریعتر به نتیجه برسید.

درست غذا خوردن مزایای زیادی به همراه دارد.

باعث می شود که به وزن سالمی دست یابید، پوستتان بهتر شود و انرژی بیشتری به دست آورید. یکی از بهترین روش ها برای خوردن غذای سالم این است که خودتان آشپزی کنید. گزارش ها نشان می دهند که افرادی که خودشان غذای خودشان را درست می کنند نمک و شکر کمتری مصرف می کنند. آشپزی با غذای تازه به شما کمک می کند که غذاهای فرآوری شده کمتری مصرف کنید که این غذاها به طور کلی سطوح سدیم بالایی دارند.

اعضای خانواده را به کار بگیرید، کمتر احساس خستگی و روزمرگی می کنید. هر روز هفته یکی از اعضای خانواده را به کار بگیرید و از آن ها در خواست کنید که یک وعده ی غذایی مشخص درست کنند و یک دستور غذایی جدید پیدا کنید.

سعی کنید که وعده های غذایی تان را تغییر دهید و جدید و نو کنید. این موضوع دفعات رفتن به مغازه خواروبارفروشی را کمتر می کند و اگر برنامه ی هفتگی سالمی داشته باشید به شما کمک می کند که با اهداف تناسب اندامتان همراه شوید.

زمانی که خودتان آشپزی می کنید، می توانید کالری مصرفی را کنترل کنید.

این موضوع کمک می کند که شما به تمامی مواد مغذی که بدنتان به آن نیاز دارد دست یابید. درست غذا خوردن به کنترل وزن شما کمک می کند، همچنین انرژی کافی را برای ورزش کردن به صورت منظم می دهد.

سعی کنید از رژیم غذایی پیروی کنید که هر روز انواعی از میوه های تازه و سبزیجات را مصرف کنید. این مواد دارای فیبر و ویتامین می باشند.

این مواد پروتئین بدن شما را تامین می کنند و همچنین چربی های سالم را به بدن شما می رسانند.

رنگ بیشتر در بشقابتان، میوه و سبزیجات بیشتر باعث می شود که با علاقه بیشتری بخورید. برگ های سبز مثل کلم و مواد غذایی نارنجی مثل هویج و سیب زمینی شیرین مصرف کنید.

چگونه بدنی خوش تیپ داشته باشیم

برای خودتان یک رژیم غذایی سالم برنامه ریزی کنید.

اما اگر نگرانی خاصی در مورد وزن یا به طور کلی سلامتتان دارد بهتر است که با دکترتان مشورت کنید. او به شما کمک می کند که چه غذاهایی مصرف کنید تا به آن تناسب مورد نظر خود برسید، چه قرار باشد وزنی از دست بدهید چه در وزن فعلی خود بمانید.

همچنین دکترتان می تواند به شما کمک کند که از مصرف چه غذاهایی خودداری کنید. برای مثال، اگر از فشار خون رنج می برید، دکتر شما به شما خواهد گفت که رژیم سدیم خود را کاهش دهید.

قبل از اینکه از مکمل کاهش وزن استفاده کنید از دکترتان در موردش بپرسید. قرص رژیمی زمانی می تواند موثر باشد که به صورت ایمنی استفاده شود، در مورد اینکه این قرص برای شما مناسب است یا خیر با دکترتان صحبت کنید.

از دکترتان بخواهید که شما را به یک متخصص تغذیه ارجاع دهد. آن ها می توانند رژیم شما را بررسی کنند و برای کاهش یا حفظ سبک زندگی سالمتان به شما کمک کنند و برایتان برنامه بریزند.

به برچسب روی غذاهایی که می خرید توجه کنید.

اطلاعاتی که در اینجا فهرست شده اند به شما کمک می کنند که انتخاب سالمی را در مورد چیزی که وارد معده تان می کنید داشته باشید. زمانی که برچسب ها را می خوانید، به مقدار شکر، چربی و کالری که بر روی آن نوشته شده توجه ویژه ای داشته باشید. شما می توانید ببینید که به صورت روزانه مجاز به مصرف چه مقدار شکر هستید برای مثال باید برای آن برنامه ریزی کنید.

برای مثال اگر شما یک بسته چیپس می خواهید، بسته را بخوانید که اطلاعاتی را در مورد کالری کل بسته به دست آورید. بعضی اوقات، یک سوم بسته به عنوان یک غذای کامل در نظر گرفته می شود.

مطمئن شوید که برای هر محصول چه مقدار نمک / سدیم وجود دارد تا از این طریق مطمئن شوید که روزانه بیشتر از ۱۵۰۰ میلی گرم نمک / سدیم مصرف نمی کنید. غذاهای کنسروی و غذاهای آماده اغلب سدیم زیادی دارند.

برای مثال، شکر حداقل ۶۱ نام دارد از جمله نیشکر، شربت ذرت فروکتوز بالا، دکستروز و شربت برنج. اگر سعی می کنید که از خوردن مواد غذایی خاصی بپرهیز کنید مطمئن شوید که تمامی نام های مختلف آن را یاد بگیرید.

سلامت ذهنی یکی از بخش های مهم تناسب اندام و زیبایی می باشد.

زمانی که اطراف ما را عکس هایی از مدل ها و بازیگران خیلی لاغر پر کرده داشتن تصویر مثبتی از خود کار خیلی سخت و دشواری است. اما راه هایی وجود دارد که با یادگیری آن ها می توانیم احساس خوبی در مورد خود داشته باشیم و مهم نیست به چه صورتی باشیم. داشتن تصویر مثبتی از خودتان به شما کمک می کند که انگیزه داشته باشید و سالم غذا بخورید و ورزش کنید.

آن قسمتی از بدنتان را که دوست دارید و حس خوبی به شما می دهد را پیدا کنید و بر روی آن متمرکز شوید. برای مثال، اگر برای مدت زمان طولانی می دوید از خودتان به خاطر داشتن پاهایی قوی تعریف کنید.

خودتان را سرزنش نکنید. اینکه می خواهید تغییر کنید چیز خوب و مثبتی است اما سعی کنید به جای تخریب خودتان، خودتان را تشویق کنید. برای مثال، به جای ایجاد حس بد به خاطر خوردن کلوچه، به خودتان بگویید: «فکر کنم برای فردا انگیزه کافی برای انجام ۲۰ تا دراز نشست اضافی را داشته باشم.»

تصاویر ذهنی مثبت داشته باشید.

سعی کنید که بر روی احساسات مثبت تمرکز کنید. بر روی آن چیزهایی خوبی که بدنتان برایتان انجام میدهد تمرکز کنید برای مثال داشتن انرژی برای کار بازی با سگتان. زمانی که حس سلامتی دارید احساس زیبایی و تناسب اندام دارید.

در عوض، بر روی قدرتی که دارید تمرکز کنید و لباس های تنگ بپوشید. براساس تناسب اندامتان روی سطوح انرژی تان و سلامتتان خودتان را ارزیابی نکنید نه براساس وزنتان.

شاید مقایسه خودتان با دیگران وسوسه انگیز باشد.

اما متخصصان می گویند که مقایسه خودتان با دیگران خطرناک است. برای مثال، احساس ارزشمندیتان را کم می کند. و باعث کاهش اعتماد به نفس و سطوح انرژی شما می شوند.

نگاه کردن به دیگران هیچ کمکی به شما برای دستیابی به اهدافتان نمی کند. در عوض، ارزیابی سطح آمادگی جسمانی اتان باید بر اساس بهبود شما و اینکه می توانید تغییراتی را در خودتان احساس کنید، باشد.

افراد با یکدیگر متفاوت هستند. بعضی از افراد لاغر هستند در حالی که بعضی دیگر چاق هستند. شما ممکن است متوسط باشید. اندازه بدنتان را می توانید با اندازه گیری مچ دست خود و نمودار قد محاسبه کنید. به یاد داشته باشید که اگر فرم بدنی پری داشته باشید ، نسبت به فردی که به طور طبیعی لاغر است اهداف وزنی متفاوتی دارید.

زمانی که بیانیه های مثبتی در مورد خودتان دارید. می توانید از این مجله برای پیروی از رژیم و ورزشتان استفاده کنید یا می توانید بنویسید و شاید باشید، داشتن افکار مثبت در مورد خودتان شما را با انگیزه نگه می دارد.

منبع : wikihow

همچنین بخوانید : 

راه تناسب اندام | ۷ روش آسان برای خوش تیپ ، خوش اندام و متناسب شدن

چگونه قد بلند شویم ؟ | ۳ راه ساده و مهم برای افزایش قد به صورت طبیعی

افزایش طول عمر | ۸ ماده غذایی مفید که عمر شما را بیشتر میکند .

چربی سوزی و لاغری | بهترین ورزش برای چربی سوزی و لاغری چیست؟

پوست شل شده | چگونه پوست شل شده بعد از کاهش وزن را سفت کنیم؟

 

دیدگاه

تصویر امنیتی *

بهینه سازی : دلبرانه

اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم کلیه حقوق برای این سایت محفوظ است و کپی برداری فقط باذکر منبع با لینک مربوطه بلامانع است Copyright delbaraneh.com © 2019- Allrights Reserved.


۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۵:۳۰


توسط محمد رضا اهوارکی

خوش‌تیپ بودن را باید تمرین کرد. خوش‌تیپ بودن باید به نوعی عادت در شما تبدیل شود و برای این که این عادت را به طور اصولی و صحیح در خود داشته باشید باید دانش کافی آن را نیز داشته باشید. در این مقاله قصد ما ذکر کردن نکاتی کلی است که در این زمینه می تواند کمک حال شما باشد اما در نهایت این خودتان هستید که با اعتماد به نفس و پشتکار به این مرحله می رسید. با ما همراه باشید.

۱- فیزیک بدنی

چگونه بدنی خوش تیپ داشته باشیم

منظور ما از فیزیک بدنی صرفا چاق یا لاغر بودن نیست، منظور ما این است که اگر می خواهید خوش‌تیپ باشید  مهم نیست چاق هستید یا لاغر، شما باید به طور مرتب و روزانه تمرین ورزشی داشته باشید. تمرین ورزشی موجب شادابی پوست صورت شما می شود و شما را جذاب تر نشان می دهد. همچنین اگر بدن شما روی فرم باشد لباس هایی که می پوشید هم بهتر روی آن می نشینند.

۲- اصلاح صورت

اصلاح مو و صورت یکی از واجبات خوش‌تیپ بودن است. کسانی که ریش خود را نمی تراشند یا موی شلخته دارند، مهم نیست چه لباسی می پوشند، از نظر هیچ کس خوش‌تیپ نخواهند بود.

۳- انتخاب ها

قبل از انتخاب و خرید هر گونه لباسی شما باید حس خوبی از تیپی که می خواهید بزنید داشته باشید. این که بدانید این روزها چه مواردی بیشتر پوشیده می شوند و یا چه مواردی مناسب بدن شما هستند نوعی مهارت است که اگر نداشته باشید باید از یک مشاور مد و فشن آن را درخواست کنید و یا به جستجو در اینترنت بپردازید.

۴- اندازه بودن لباس ها

بعد از این که از فیزیک بدنی خودتان مطمئن شدید و مو و صورتی تمیز را به یکی از ویژگی های خودتان تبدیل کردید نوبت به انتخاب پوشاک مناسب می رسد. اولویت اول شما همیشه باید انتخاب پوشاکی باشد که از نظر اندازه سایز بدن شما هستند. لباسی که اندازه بدن شما نیست هر قدر هم زیبا باشد دیده نمی شود و دلیل آن هم این است که کسی زیبایی آن را روی بدن شما حس نمی کند. لباس های گشاد خودشان را روی تن شما آویزان می کنند و لباس های تنگ هم که کش می آیند. پس اندازه بودن لباس را بالاتر از هر چیزی در انتخاب پوشاک در ذهن داشته باشید.

۵- کفش های مناسب

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که خانم ها وقتی تیپ شما را نظاره می کنند اولین چیزی که توجهشان را جلب می کند کفش شماست. پس در انتخاب آن باید انرژی و وقت بیشتری بگذارید. اگر تیپ شما به سمت تیپ های رسمی سوق دارد کفش های Brogues، آکسفورد یا کفش چرمی تهیه کنید و اگر تیپی غیررسمی زده اید می توانید از کتانی های یا کفش های کالج استفاده کنید.

۶- اکسسوری ها

اکسسوری ها جزئیات ریزی هستند که تاثیر بسیار بزرگی در تیپ شما می گذارند. به ساعت ها یا دستبند ها به چشم یک اکسسوری معمولی نگاه نکنید. این ها اگر با دقت انتخاب شوند تیپ شما را زیر و رو می کنند. کلاه و کمربند و شال گردن نیز از مواردی هستند که باید در انتخاب آن ها توجه زیادی به خرج داد.

۷- اعتماد به نفس

و در نهایت به نکته اصلی این مقاله یعنی اعتماد به نفس می رسیم. سعی کنید با هر ظاهر و هر تیپی که می زنید (با رعایت اصول بالا) اعتماد به نفس داشته باشید و از درون خودتان را یک فرد خوش‌تیپ بدانید. فقط این گونه است که از نظر همه خوش‌تیپ محسوب می شوید.

مطالب مرتبط:

۱- نکاتی از خوشتیپ ترین مردان جهان

۲- ۶ مدل کفشی که هر مرد خوشتیپی دارد

۳- چگونه خوشتیپ ترین باشیم؟

محبوبترین مطالب

مطالب مرتبط

©چی بپوشم / بازنشر مطالب تنها با کسب اجازه کتبی و پرداخت هزینه بابت هر مطلب و همچنین ذکر منبع و لینک مستقیم به همان مطلب مجاز است

ژاکت /
بلاگ ژاکت / آموزشی / چگونه خوشتیپ باشیم


تاریخ آخرین بروزرسانی 23:38 – 2020/10/01

چگونه خوش تیپ باشم : در این جا راز های خواهیم گفت که با دانست آنها دل هر بینده ای را بدست میاریدبا خواند این مطلب جواب این سولات را خواهید گرفت

بخشی از جواب : اولین ویژگی یک انسان خوشتیپ، یک هیکل زیباست ، 2) نظافت شخصی اوست و 3) لبخند اوست راز ها ادامه در مقاله نوشته شده است و همچنین به شرح هرکدام در مقاله موجود است

بخشی از جواب : اولین ویژگی یک خانوم خوشتیپ این است که این موارد را همراه خود دارند، یک پیراهن مشکی 2) کیف دستی شیک 3) کفش های عالی با پاشنه های بلند 4) عطری خوش بو 5) اعتماد به نفسادامه در مقاله نوشته شده است و همچنین شرح هرکدام در مقاله موجود است

چگونه بدنی خوش تیپ داشته باشیم

بخشی از جواب : اولین ویژگی یک بانویی خوشتیپ و باوقار تمیز بودن، 2) مرتب بودن، 3) بیش از حد آرایش نکردن، 4) خوش بو بودن، 5) لباس مناسبادامه در مقاله نوشته شده است و همچنین شرح هرکدام در مقاله موجود است

بخشی از جواب : اولین ویژگی یک مرد خوشتیپ اصلاح کردن روزانه ، دوم مرطوب بودن صورت ، سوم مو های جو گندمی و راز خوشتیپ بودن ، چهارم دندان هایی سفید ، پنچم …..ادامه در مقاله نوشته شده است و همچنین به شرح هرکدام در مقاله موجوداست

بخشی از جواب : اولین ویژگی یک مرد جوان خوشتیپ داشتن اعتماد به نفس هست چند نکته اعتماد به نفس لبخند برنید ، صاف بایستید،به چشم دیگران نگاه کنید،2) استایل خود را بهبود بدهید 3) روی صدا خود کار کنیدادامه در مقاله نوشته شده است و همچنین شرح هرکدام در مقاله موجود است

خب بدون مقدمه میرم برای گفتن راز های که می توانه جذابیت شما رو چندین برابر کنه پس با بلاگ ژاکت همراه باشید

دختران و پسران بسیاری روز خود را در فروشگاه بزرگ صرفه انتخاب و خرید محصولات متفاوت می‌کنند.فقط به خاطر یک دلیل آن هم خوشتیپ بودن هست متأسفانه در سال‌ها اخیر با افرادی مواجه می‌شوید که فقط خوشتیپ بود را در داشتن چندین نوع لباس گران‌قیمت می‌بینند.امروز من قصد دارم تا به شما نشان دهم خوشتیپ بود یک علم هست نه صرفا خرید های گران قیمت پس بیایید.شروع کنیم جواب دادن سوالات بیاید ابتدا به صورت چک لیست فقط آن ها را نام بریم و بعد هرکدام را توضیح بدهیم

شاید برایتان جالب باشد که بدانید نقش هیکل شما در دید دیگران مهم تر از اثر لباس هایتان هست اما چطور این موضوع بهتون ثابت کنیم شاید اگر این داد های آماری رو بنید راضی بشید (:ولی قبل از اون بهتر تجربه شخصی رو زبان فرد دیگی بشنوید که طی مصاحبه ای با تیم ما ثبت شده.{به دلیل حریم شخصی از بردن نام او معذور هستیم }

در یکی از پرسش نامه های ما که به صورت عمومی انجام شد.یکی از سولات آن این بود بیشترین جذابیت افراد از نظر شما به چه دلیلی است لطفا توضیح دهید لازم به ذکر هست این نظر توسط یک خانوم ثبت شده هست.جواب به این گونه بود : در نگاه اول بیشترین چیزی که توجه من رو جلب می کنه:بالاتنه ای یک مرد مورد توجه من هست.

به‌صورت روزانه مرطوب‌کننده استفاده کنید مرطوب‌کننده غذای پوست شما هستند. و ضمن متعادل ساختن ph پوست و التهاب‌های پوستی پس از اصلاح را کاهش می‌دهند.استفاده مستمر از مرطوب‌کننده یکی از کارهای ساده درعین‌حال تأثیرگذار برای شادابی پوست است.

خاطرتان هست که پدربزرگ ما چطور هرروز اصلاح می‌کردندو صورتی صاف و مرتب داشتند؟ اگر صورت شما بعد از اصلاح دستی کم از میدان با جنگ ندارد، باید سنت پدربزرگ‌ها را در پیش بگیرید. تیغ‌های جدید، بااینکه اصلاح کاملی را برایتان به ارمغان می‌آورند، اما باعث از بین رفتن چربی طبیعی تحت پوشش دهند.و درنتیجه ایجاد شکاف و بریدگی‌های ریز پوستی می‌شوند. اما راه‌حل چیست؟استفاده از خودتراش قدیمی درست مثل آنهایی که پدربزرگ‌های آن استفاده می‌کنند.

تابه‌حال فکر کرده‌اید چرا بعضی‌ها باوجود سن بالا، پوستی جوان و بدون چین‌وچروک دارند؟شاید با خودتان بگویید که اینها نتیجه عمل‌های جراحی و تزریق بوتاکس است؛ شاید درست باشد ولی فقط این نیست، یکی از عوامل اصلی چین‌وچروک پوست، نور آفتاب و اشعه‌ی ماوراءبنفش آن است که به‌سادگی قابل‌پیشگیری و مقابله است. اگر می‌خواهید از پیری زودرس و ابتلا به سرطان در امان بمانید، عادت کنید که روزانه از کرم ضد آفتاب استفاده کنید

دست‌های شما چه شکلی به نظر می‌آیند؟ نرم و تمیز هستند؟ هنگام دست دادن با افراد اولین تماس فیزیکی از طریق دست‌ها برقرار می‌شوند.بنابراین ترس‌های خود را به‌صورت مرتب با آب و صابون بشویید و از کرم‌های نرم‌کننده استفاده کنید. فراموش نکنید که ناخن‌های خود را کوتاه کنید و همواره زیرا آنها تمیز نگه‌دارید توجه داشته باشید. گاهی اوقات در طول روز ممکن است کفش‌های خود را دربیاورید و کاری نکنید که باعث ناراحتی دیگران شود شستشوی پاها و استفاده از جوراب‌های نور بهترین کاری است که می‌توانیم انجام دهید.

خیلی‌ها جرج کلونی را مرد جذاب و خوش‌تیپ می‌دانند. بدون شک موهای جوگندمی این بازیگر هالیوودی در جذابیت وی نقش مؤثری دارند درواقع این رنگ مو، آقایان را بسیار جذاب و خوشتیپ می‌کند. بعض یا به‌صورت ژنتیکی دارای موهای خاکستری هستند و برخی دیگر بارنگ کردن موهای خود را جوگندمی می‌کنند اگر شما جزو گروه دوم هستید برای داشتن موهای جذاب به‌صورت ماهانه آنها را کوتاه و رنگ کنید.توجه داشته باشید که موهای رنگ‌شده معمولاً خشک‌تر از حالت طبیعی است بنابراین از شامپوهای نرم‌کننده و حالت‌دهنده استفاده کنید.

برای داشتن پوستی زیبا و جوان استفاده از ماسک‌های صورت که از بهترین توصیه‌های است که می‌توان کرد. فرایند جوان‌سازی و مراقبت از پوست شامل پاک‌سازی، ماساژ و اسکراب (لایه‌برداری) است چه کرم‌ها و ژل‌های مخصوصی برای این کار وجود دارد توصیه می‌شود با توجه به نوع پوست خود و با نظر متخصص پوست یک بار در ماه به شکل ویژه‌ای از پوست خود مراقبت کنید.

چطور می‌توانید با دندان‌های زرد و قرار ملاقات بروید یا بی‌مهابا بخندید؟ داشتن دندان‌های سفید راز خوش‌تیپ بودن است که در زندگی حرفه‌ای هر فرد تأثیر زیادی دارد در کنار مسواک زدن مرتب و داشتن عادت‌های سالم زندگی بهترین راه برای داشتن دندان‌های بلیچینگ یا سفید کردن دندان‌ها هر ۶ ماه یک‌بار است.

بوی خوب دادن ساده‌ترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم بدن خود را با صابون‌های معطر شستشو دهید. لباس‌هایتان را مرتب تعویض کنید و به‌صورت روزانه از اسپری ضد عرق استفاده کنید یکی از عادت‌های افراد و خوش‌تیپ عطر زدن است بوی بدن و رایحه عطر شما، خاطره‌ای از شما در ذهن دیگران می‌سازد که همیشه یادآور شخصیت شماست.

توجه به پوست صورت آنها اهمیت دارد که بارها در این مطلب به آن اشاره کردیم اینکه صورت خود را چگونه بشویید کاملاً به نوع پوست شما بستگی دارد اگر بخش‌هایی از پوست شما دارای آکنه یا بافت چربی است توصیه می‌کنیم یک قسمت‌های دیگر صورت خود را بشویید و سپس به سراغ آن قسمت‌ها بروید برای داشتن پوست سالم و شفاف لایه‌برداری از پوست پست و فراموش نکنید.

شاید این مورد باید در اول لیست قرار می‌گرفت؟

زیرا اگر سایر موارد هم کاملاً انجام شود. با داشتن موهای مرتب و اصلاح‌شده به‌اندازه کافی آراسته به نظرخواهید رسید.ممکن است بگویید فرقی نمی‌کند کدام آرایشگاه بروید زیرا هر مدل مو که بگویید او کار خودش را انجام می‌دهد.به‌هرحال داشتن یک آرایشگر ثابت بهتر از تغییر مداوم آن است. زیرا آرایشگری که چند بار پیش او رفته‌اید سر شمارا می‌شناسد.و احتمالاً به زبان مشترکی رسیدید و همیشه مدل موی ثابتی را بر را بر روی سر مبارک پیاده می‌کند.

خیلی ناقصه ولی خب جالب بود من واقعا منتظر نسخه کامل شده این مطلب هستم چون تا اینجا خیلی کمک به من کرده عالی بود ممنون از شما امیدوارم سریع تر کامل بشه ممنون میشم اگه کاملش کردید به بنده ایمیل بزنید تا بیام مطالعه اش کنم ممنون از شما روز خوش

خیلی عالی بود ممنون بابت این مقاله خوب

چگونه خوشتیپ و جذاب باشیم پسرانه : در ادامه به مباحث مهمی در این ارتباط باشما در میان میگذاریم پس با ما همراه باشید ۱۳

آموزش های تاکردن لباس با فیلم (آپدیت مرداد ماه 99)  چهار ویدیو آموزش برتر درباره ی تا کردن لباس تاکردن لباس : آموزش تاکردن لباس

همه‌ی مابه دنبال این هستیم که چگونه خوشتیپ باشیم برای همین تمام راز های چطور خوشتیپ بودن را در اینجا برایتان نوشتیم اگرمی خواهید خوشتیپ باشید وارد شوید

کدام تیپ های مردانه زنان را جذب می کنند؟ باهم بحث می کنیم درباره : درست هست که خانوم های به جزییات توجه خیلی زیاد

فروشگاه ژاکت

عضویت خبرنامه

ژاکت را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

استفاده از مطالب بلاگ ژاکت فقط برای مقاصد غیرتجاری و باذکر منبع بلامانع است.کلیه حقوق سایت متعلق به فروشگاه ژاکت می باشد

تازه ترین مقالات


چگونه عضله سازی کنیمامروزه همه خانم‌ها و آقایان علاقه‌مند به حفظ تناسب اندام و حتی فراتر از آن، یعنی عضله سازی و بدن سازی هستند و رفته رفته این علاقه بیشتر و بیشتر می‌شود. درست است که حفظ تناسب اندام و داشتن بدن فیتنسی، عالی است ولی برخی از افراد آن قدر این خواسته را زیاد احساس می‌کنند که از انواع مکمل‌ها و … استفاده می‌کنند که برای بدنشان مضر هستند. یادتان باشد که هدف از ورزش و فیتنس و … ابتدا باید سلامتی باشد و سپس زیبایی ظاهری. وقتی صحبت از فیتنس می‌آید، همه یاد عضله سازی می‌افتند، بدنی سفت و ورزیده! ولی به این راحتی‌ها هم نیست و سوال پیش می‌آید که چگونه عضله سازی کنیم؟ در ادامه این مطلب، به جواب “چگونه عضله سازی کنیم” می‌رسیم. با ما همراه باشید.

چگونه عضله سازی کنیم ؟ بعضی از افراد ممکن است حتی بعد چند سال ورزش و بدنسازی باز هم بدن عضلانی نداشته باشند و میزان چربی آن‌ها بالا باشد. داشتن بدن عضلانی هم برای آقایان و هم خانم‌ها سخت و دشوار است. ولی اکثر افراد می‌خواهند یک شبه به این خواسته دست پیدا کنند و به همین دست به کاراهای خطرناکی می‌زنند که ممکن است سلامتی‌شان را به خطر بیندازند. شما اگر می‌‌خواهید بدنی سفت و عضلانی داشته باشید باید تلاش کنید و نکات اساسی برای رسیدن به آن را به کار گیرید. این نکات اصلی را بررسی می‌کنیم:

اصول کلی برای عضله سازی

قدم اول، تغذیه اصولی و مناسب :

چگونه بدنی خوش تیپ داشته باشیم

چگونه عضله سازی کنیم؟ اولین قدمی که باید برای داشتن بدن عضلانی رعایت کنید، تغذیه مناسب و اصولی است. انتظار نداشته باشید که با خوردن فست فود و چیپس و پفک  و … می‌توانید بدن عضلانی داشته باشید. می‌توانیم بگوییم که ۷۰% از فیتنس و عضله سازی به رژیم غذایی شما بستگی دارد.

پیشنهاد می‌کنیم روزانه حدود ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ کالری مصرف کنید و همچنین میزان مصرف پروتئین خود را افزایش دهید و برعکس، میزان کربروهیدرات را مخصوصا ساعت ۶ به بعد کاهش دهید. در طول روز وعده غذایی بیشتری بخورید منتهی با مقدار کمتر.

هیچ وقت گرسنه نمانید و طوری برنامه رژیم غذایی‌تان را تنظیم کنید که حتی ساعتی را هم گرسنه نمایید در عوض خوراکی‌های مفید مانند میوه و سبزی میل کنید.

قدم دوم، تمرین منظمی داشته باشیدفدم دوم در جواب سوال چگونه عضله سازی کنیم این است که برای داشتن بدن سفت و عضلانی، باید تمرینات مرتب و منظمی داشته باشید این گونه که ۳ بار در هفته وزنه بزنید و تمرینات قلبی و عروقی منظمی را انجام دهید برای این که نتیجه بهتری بگیرید شدن تمرینات کم و طول آن را بیشتر کنید. هر چقدر که مدت زمان آن بیشتر باشد چربی بیشتری می‌سوزد.

ولی به معنا نیست که مدت زمان خیلی زیادی کار کنید چون اگر افراط کنید ممکن است حجم ماهیچه را هم از دست بدهید حدود ۱ ساعت تا ۹۰ دقیقه برای تمرینات عضلاتی بهتر و کافی است.

باید حتما برای تمرینات بدنی خودتان برنامه ریزی داشته باشید بدون برنامه به هیچ وجه به نتیجه دلخواهتان نمی‌رسید باید با اصول و برنامه‌ای که مربیان ورزشی آموزش می‌دهند، پیشرفت تا در نهایت یک بدن خوش فرم و عضلانی داشته باشید.

قدم سوم، به مقدار کافی استراحت کنیدشاید این مورد خیلی توجه‌تان را جلب نکرده باشد ولی عامل مهمی برای داشتن تناسب اندام و بدن عضلانی است. برای خوش فرم بودن باید خواب و استراحت کافی و منظمی داشته باشید! باید مابین ست‌ها و تمرینات به بدنتان استراحت کافی بدهید.

باید بدانید که تمرین زیاد هم مانند این است که اصلا تمرین نکرده است. پس بهتر است بین ست‌ها یک دقیقه و قبل از انجام تمرینات مشابه عضلات ۴۸ ساعت استراحت دهید. خواب کافی و منظم هم عامل مهمی است باید بین ۶ تا ۸ ساعت کاملا بخوابید و در آرامش کامل باشید.

چگونه عضله بسازیم ، نکات مهم و کاربردی

هر روز بین ۶ تا ۸ لیوان آب بنوشیدیک دفترچه تمرین تهیه کنید و برنامه و تمرینات خود را در آن بنویسید و مقایسه کنیدحرکات ورزشی را با دقت انجام دهید، نه خیلی تند و نه خیلی آرامهر روز ۵ وعده میوه و سبزی میل کتید چون چربی‌ها را از بین می‌برند.در خودتان هر روز انگیزه ایجاد کنید مثلا هر روز عکس کسانی که فیتنس کار هستند را ببینید.اگر تجربه کافی ندارید حتما از یک مربی ورزشی کمک بگیرید.در طول روز مصرف کربوهیدرات را بیشتر کنید.هر روز به مقدار لازم آجیل، کره بادام زمینی، روغن زیتون، روغن ماهی و … میل کنید.در باشگاه جو رقابتی مثبتی ایجاد کنید.

عضله سازی در بانوان سخت‌تر است؟

شنیده‌اید که عضله سازی در بانوان سخت‌تر از عضله سازی در آقایان است؟ به نظر شما درست است؟ چرا؟ متخصصان می‌گویند زنان نسبت به مردان کربوهیدرات یعنی گلوکز بیشتر می‌سوزانند و چربی کمتر! همچنین بدن خانم‌ها تمایل بیشتری برای ذخیره چربی از خود نشان می‌دهد که این باعث افزایش درصد چربی بدن می‌شود ولی باید بگوییم که داشتن چربی برای بانوان مزیت است چون از این چربی‌ها در دوران شیردهی و بارداری استفاده می‌شود. بنابراین شما نباید برای داشتن بدن عضله‌ای خیلی تلاش کنید این زیبا نیست که خانم‌ها مانند آقایان بدن تکه تکه داشته باشند ولی تناسب اندام شرط زیبایی شماست. پس ورزش کنید برای سفت و خوش فرم کردن بدنتان تلاش کنید ولی بدانید که مفهوم بدن عضله‌ای برای خانم‌ها متفاوت از آقایان است.

در آقایان شکم شش تکه، بازوهای برجسته و … متناسب و فیتنسی است ولی در خانم‌ها همین که شکم چربی اضافی نداشته باشد و پا، سینه، بازو و … اندازه متناسبی داشته باشد کافی است پس به دنبال شکم سیکس پک نباشید که مناسب آقایان است نه خانم‌ها!

در آخر به یاد داشته باشید هر کس با ژنتیک و توانایی‌های فیزیکی متفاوت به دنیا آمده است. پس صبور باشید، به اندازه‌ی توانایی‌تان تلاش کنید و اهدافی معقول در سر داشته باشید. با تلاش زیاد مطمئناً خواهید توانست بدنتان را آن طور که دوست دارید بسازید.در ادامه این مطلب ویدئو آموزش ورزش‌های عضله سازی بازو را مشاهده می‌کنید:

منبع: صورتی‌ها


چگونه عضله سازی کنیمامروزه همه خانم‌ها و آقایان علاقه‌مند به حفظ تناسب اندام و حتی فراتر از آن، یعنی عضله سازی و بدن سازی هستند و رفته رفته این علاقه بیشتر و بیشتر می‌شود. درست است که حفظ تناسب اندام و داشتن بدن فیتنسی، عالی است ولی برخی از افراد آن قدر این خواسته را زیاد احساس می‌کنند که از انواع مکمل‌ها و … استفاده می‌کنند که برای بدنشان مضر هستند. یادتان باشد که هدف از ورزش و فیتنس و … ابتدا باید سلامتی باشد و سپس زیبایی ظاهری. وقتی صحبت از فیتنس می‌آید، همه یاد عضله سازی می‌افتند، بدنی سفت و ورزیده! ولی به این راحتی‌ها هم نیست و سوال پیش می‌آید که چگونه عضله سازی کنیم؟ در ادامه این مطلب، به جواب “چگونه عضله سازی کنیم” می‌رسیم. با ما همراه باشید.

چگونه عضله سازی کنیم ؟ بعضی از افراد ممکن است حتی بعد چند سال ورزش و بدنسازی باز هم بدن عضلانی نداشته باشند و میزان چربی آن‌ها بالا باشد. داشتن بدن عضلانی هم برای آقایان و هم خانم‌ها سخت و دشوار است. ولی اکثر افراد می‌خواهند یک شبه به این خواسته دست پیدا کنند و به همین دست به کاراهای خطرناکی می‌زنند که ممکن است سلامتی‌شان را به خطر بیندازند. شما اگر می‌‌خواهید بدنی سفت و عضلانی داشته باشید باید تلاش کنید و نکات اساسی برای رسیدن به آن را به کار گیرید. این نکات اصلی را بررسی می‌کنیم:

اصول کلی برای عضله سازی

قدم اول، تغذیه اصولی و مناسب :

چگونه عضله سازی کنیم؟ اولین قدمی که باید برای داشتن بدن عضلانی رعایت کنید، تغذیه مناسب و اصولی است. انتظار نداشته باشید که با خوردن فست فود و چیپس و پفک  و … می‌توانید بدن عضلانی داشته باشید. می‌توانیم بگوییم که ۷۰% از فیتنس و عضله سازی به رژیم غذایی شما بستگی دارد.

پیشنهاد می‌کنیم روزانه حدود ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ کالری مصرف کنید و همچنین میزان مصرف پروتئین خود را افزایش دهید و برعکس، میزان کربروهیدرات را مخصوصا ساعت ۶ به بعد کاهش دهید. در طول روز وعده غذایی بیشتری بخورید منتهی با مقدار کمتر.

هیچ وقت گرسنه نمانید و طوری برنامه رژیم غذایی‌تان را تنظیم کنید که حتی ساعتی را هم گرسنه نمایید در عوض خوراکی‌های مفید مانند میوه و سبزی میل کنید.

قدم دوم، تمرین منظمی داشته باشیدفدم دوم در جواب سوال چگونه عضله سازی کنیم این است که برای داشتن بدن سفت و عضلانی، باید تمرینات مرتب و منظمی داشته باشید این گونه که ۳ بار در هفته وزنه بزنید و تمرینات قلبی و عروقی منظمی را انجام دهید برای این که نتیجه بهتری بگیرید شدن تمرینات کم و طول آن را بیشتر کنید. هر چقدر که مدت زمان آن بیشتر باشد چربی بیشتری می‌سوزد.

ولی به معنا نیست که مدت زمان خیلی زیادی کار کنید چون اگر افراط کنید ممکن است حجم ماهیچه را هم از دست بدهید حدود ۱ ساعت تا ۹۰ دقیقه برای تمرینات عضلاتی بهتر و کافی است.

باید حتما برای تمرینات بدنی خودتان برنامه ریزی داشته باشید بدون برنامه به هیچ وجه به نتیجه دلخواهتان نمی‌رسید باید با اصول و برنامه‌ای که مربیان ورزشی آموزش می‌دهند، پیشرفت تا در نهایت یک بدن خوش فرم و عضلانی داشته باشید.

قدم سوم، به مقدار کافی استراحت کنیدشاید این مورد خیلی توجه‌تان را جلب نکرده باشد ولی عامل مهمی برای داشتن تناسب اندام و بدن عضلانی است. برای خوش فرم بودن باید خواب و استراحت کافی و منظمی داشته باشید! باید مابین ست‌ها و تمرینات به بدنتان استراحت کافی بدهید.

باید بدانید که تمرین زیاد هم مانند این است که اصلا تمرین نکرده است. پس بهتر است بین ست‌ها یک دقیقه و قبل از انجام تمرینات مشابه عضلات ۴۸ ساعت استراحت دهید. خواب کافی و منظم هم عامل مهمی است باید بین ۶ تا ۸ ساعت کاملا بخوابید و در آرامش کامل باشید.

چگونه عضله بسازیم ، نکات مهم و کاربردی

هر روز بین ۶ تا ۸ لیوان آب بنوشیدیک دفترچه تمرین تهیه کنید و برنامه و تمرینات خود را در آن بنویسید و مقایسه کنیدحرکات ورزشی را با دقت انجام دهید، نه خیلی تند و نه خیلی آرامهر روز ۵ وعده میوه و سبزی میل کتید چون چربی‌ها را از بین می‌برند.در خودتان هر روز انگیزه ایجاد کنید مثلا هر روز عکس کسانی که فیتنس کار هستند را ببینید.اگر تجربه کافی ندارید حتما از یک مربی ورزشی کمک بگیرید.در طول روز مصرف کربوهیدرات را بیشتر کنید.هر روز به مقدار لازم آجیل، کره بادام زمینی، روغن زیتون، روغن ماهی و … میل کنید.در باشگاه جو رقابتی مثبتی ایجاد کنید.

عضله سازی در بانوان سخت‌تر است؟

شنیده‌اید که عضله سازی در بانوان سخت‌تر از عضله سازی در آقایان است؟ به نظر شما درست است؟ چرا؟ متخصصان می‌گویند زنان نسبت به مردان کربوهیدرات یعنی گلوکز بیشتر می‌سوزانند و چربی کمتر! همچنین بدن خانم‌ها تمایل بیشتری برای ذخیره چربی از خود نشان می‌دهد که این باعث افزایش درصد چربی بدن می‌شود ولی باید بگوییم که داشتن چربی برای بانوان مزیت است چون از این چربی‌ها در دوران شیردهی و بارداری استفاده می‌شود. بنابراین شما نباید برای داشتن بدن عضله‌ای خیلی تلاش کنید این زیبا نیست که خانم‌ها مانند آقایان بدن تکه تکه داشته باشند ولی تناسب اندام شرط زیبایی شماست. پس ورزش کنید برای سفت و خوش فرم کردن بدنتان تلاش کنید ولی بدانید که مفهوم بدن عضله‌ای برای خانم‌ها متفاوت از آقایان است.

در آقایان شکم شش تکه، بازوهای برجسته و … متناسب و فیتنسی است ولی در خانم‌ها همین که شکم چربی اضافی نداشته باشد و پا، سینه، بازو و … اندازه متناسبی داشته باشد کافی است پس به دنبال شکم سیکس پک نباشید که مناسب آقایان است نه خانم‌ها!

در آخر به یاد داشته باشید هر کس با ژنتیک و توانایی‌های فیزیکی متفاوت به دنیا آمده است. پس صبور باشید، به اندازه‌ی توانایی‌تان تلاش کنید و اهدافی معقول در سر داشته باشید. با تلاش زیاد مطمئناً خواهید توانست بدنتان را آن طور که دوست دارید بسازید.در ادامه این مطلب ویدئو آموزش ورزش‌های عضله سازی بازو را مشاهده می‌کنید:

منبع: صورتی‌ها

چگونه بدنی خوش تیپ داشته باشیم

1261

سلام من اصلا هیکل ندارم ۱۲ سالم هست قدم ۱۶۰ یا ۱۵۷ اما اصلا هیکل ندارم خیلی هم لاغر هستم الان ۴۰ کیلو هستم و اصلا هیکل ندارم خیلی ریزه میزنم

خیلی ممنون از توصیه هایی که کردید واقعا بدردبخور بودن
با تشکر

عالی و خیلی خوب من که راضی بودم

یک متن بسیار عالی بود

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

خوش تیپی و خوش پوش بودن کار چندان سختی نیست. شما فقط کافی است بدانید که چگونه باید مطابق با فرم بدن تان لباس بپوشید…

اگر شما چاق هستید یا لاغر، قد بلند هستید یا قد کوتاه با ترفندهای ساده زیر می توانید یک فرد خوش تیپ و باکلاس شوید.

برای خوش تیپی و شیک بودن اصولی را بایستی مد نظر قرار داد. انتخاب صحیح لباس و ایجاد هماهنگی میان عناصری همچون شکل اندام ،شکل چهره ، رنگ ، بافت و جنس پارچه، طرح لباس، اشکال، خطوط بسیار مهم است.

غالبا افراد به دلیل عدم آگاهی لازم نسبت به این موارد در ایجاد تعادل و هماهنگی لازم برای زیبایی ظاهر خود با مشکل روبرو هستند. این امر باعث ایجاد ترکیبی ناهمگون در پوشش و تشدید و به چشم آمدن برخی از ایرادات اندام، در آنها می شود که با پیامدهای همچون تضعیف روحیه، اعتماد بنفس و ایجاد تفکر منفی در فرد، همراه است .

نخستین و اساسی ترین عامل در لباس، سایز مناسب است که پوشنده بایستی به آن دقت کند تا صحیح باشد.

چگونه بدنی خوش تیپ داشته باشیم

همیشه سعی کنید لباس کاملا اندازه اندام خود بپوشید و از پوشیدن لباس های تنگ و گشاد خودداری کنید، چرا که لباس های گشاد باعث اغراق آمیز دیده شدن و لباس های تنگ باعث به چشم آمدن ایرادات اندامی می شود.

بیشترین مشکلاتی که افراد با آن روبروی هستند مربوط به چاقی ، کوتاه قدی ، لاغری و بلندی قد است که فرد می تواند با استفاده از ترفندهای بسیار ساده این مشکلات را تا حدودی کمرنگ تر کند. در این مبحث به ارائه اطلاعاتی در خصوص ترفندهای پوشش لباس، درجهت رفع مشکلات شما تلاش خواهیم کرد.

– توجه داشته باشید اگر کمر باریکی ندارید، از کمربند و لباس هایی که کمر پهن دارند، استفاده نکنید.
– پارچه های زمخت و سنگین ، پشمی ، بافتنی ، چرمی ، پارچه های آهاردار باعث سنگین وزن به نظر رسیدن اندام شما می شود. پس به هنگام استفاده از چنین پارچه های دقت کافی را داشته باشید .
– لباس های چین دار بخصوص با پارچه های آهاردار مناسب اندام های چاق نیست.
– پارچه های سبک وزن مانند نخی، کتان باعث لاغرتر دیده شدن اندام می شود بخصوص پارچه های نازک و نرم با رنگ های تیره بسیار تاثیر گذارتر است.
– رنگ های تیره مانند : مشکی ، سرمه ای و …. باعث لاغر و کوچک به نظر رسیدن جثه می شود.
– رنگ های روشن به دلیل انعکاس نور بیشتر، اندام را بزرگ و حجیم تر نشان می دهند.
– لباس های بالاتنه و پایین تنه یک رنگ ، بخصوص در رنگ های تیره باعث لاغر و بلند قد نمایان شدن پوشنده لباس می شود.
– لباس های با طرح های شلوغ و درشت ( خال ، گل ، نقش و نگار ، خطوط پهن و…) و طرح های برجسته ، سنگ دوزی و تزئینات برجسته مناسب افراد چاق نیست و بهتر است در پوشیدن این نوع لباس ها، دقت کافی به خرج دهند.
– افراد چاق و کوتاه قد بهتر است کفش های پاشنه بلند و ظریف به پا کنند.
– نحوه بستن روسری و شال بر بلند قد به نظر رسیدن فرد بسیار مؤثر است یعنی آویزان بودن گوشه های روسری و شال باعث حرکت چشم درطول آن می شود و قد را بلندتر نشان می دهد.
– به کار گرفتن برش ها و خطوط عمودی در لباس افراد چاق آنها را لاغرتر نمایش می دهد. لازم به توضیح است که تعداد خطوط ، پهنا، رنگ، فاصله بین خطوط و نحوه استقرار آنها بسیار مهم است که بایستی حتما به درستی به کار گرفته شود، به عبارتی هرچه تعداد خطوط بیشتر و باریک تر باشند و فاصله آنها از هم کمتر و رنگ راه ها تیره تر باشد، چشم بیننده را به خود جلب می کند و لاغرتر به نظر می رسد. اما توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد از خطوط باعث خستگی چشم و ایجاد حسی ناخوشایند در بیننده شود . پس لازم است با دقت بیشتری در لباس خود از خطوط استفاده کنید .
– به هنگام پوشیدن لباس بهتر است از شلوارهای راسته که درقسمت کمر بسته می شود استفاده شود و از شلوارهای پاگشاد ، دامن شلواری و نیز شلوارهایی که در قسمت پایین تر از کمر قرار گرفته و بسته می شوند خوداری کنید.

– لباس های بالاتنه و پایین تنه با رنگهای متفاوت اندام را کوتاه قدتر می نمایاند .
– افراد لاغر و بلند قد بهتر است کفش های پاشنه صاف و هم سطح استفاده کنند.
– چهارخانه های درشت باعث چاق به نظر رسیدن اندام می شود.
– پوشیدن لباس های چند لایه برای افراد لاغر مناسب و زیباست .
– به کارگرفتن برش ها و خطوط افقی در لباس، باعث چاق به نظر رسیدن افراد لاغر اندام می شود، بخصوص اگر خطوط پهن تر باشند.
– پوشیدن لباس های کمردار برای افرادی که لاغر و بلند قد هستند بسیار زیبا و مناسب است .
– لباس های چیندار و پلیسه برای لاغراندام های مناسب و برازنده تر است .
– لباس هایی با پارچه های آهاردار و براق مناسب افراد لاغر است چرا که پارچه های آهاردار به دلیل افت نداشتن بر روی بدن و مخفی کردن خطوط خارجی اندام موجب چاق به نظر رسیدن فرد می شود و پارچه های براق با انعکاس نور فرد را چاقتر نشان می دهند.

دیدگاه شما

نام *

ایمیل *

آدرس وبسایت


انواع جراحی زیبایی سینه


خرید ارزانترین بلیط در تمامی مسیرها

 

 

چگونه بدنی خوش تیپ داشته باشیم

بزرگی شکم

 

قدیم‌ ها، چاق بودن و شکم بزرگ داشتن نشانه ‌ای بود از اعیان و اشراف بودن. اما این روزها دیگر کسی اضافه وزن را دوست ندارد و بیشتر آدم‌ ها ترجیح می‌ دهند این جمله را از دیگران بشنوند که: ” خوش به حال ‌ات، چه هیکل خوبی داری! ” خوش ‌هیکل بودن این روزها مترادف شده است با باریک ‌اندام بودن و شکمی برآمده نداشتن.

 

این مطلب از هفته نامه سلامت، شما را با 15 تمرین ورزشی آشنا می ‌کند که انجام روزانه ی آن ها می ‌تواند شما را به همین معنا خوش ‌هیکل‌ تر کند.

 

1- روی یک صندلی دسته‌ دار بنشینید. ساعد دست ‌های تان را روی دسته صندلی بگذارید. ران ‌های ‌تان را به هم بچسبانید و سعی کنید پاهای ‌تان را حداقل 6 سانتی‌ متر از سطح زمین بالاتر بیاورید.

 

10 ثانیه در این وضعیت بمانید و دوباره به حالت اول برگردید.

شما باید این حرکت را از 5 مرتبه در روز شروع کنید و کم‌ کم به 20 مرتبه در روز برسانید.

 

2- روی یک بالش به پشت دراز بکشید. دستان خود را در امتداد بدن‌ تان قرار دهید و پاهای ‌تان را به هم بچسبانید. حالا سعی کنید که بدون استفاده از دست، پاهای تان را 15 تا 20 سانتی ‌متر بالا بیاورید و حداقل 5 ثانیه در این وضعیت بمانید. این حرکت هم می ‌تواند از 5 مرتبه در روز شروع ‌شود و به 20 تا 25 مرتبه هم برسد.

 

3- وقتی پیاده‌ روی می ‌کنید، هنگام راه رفتن بدن خودتان را به سمت چپ و راست متمایل کنید. با این کار، هم شکم‌ تان آب می ‌شود و هم پهلوهای‌ تان.

 

4- از حلقه‌ های ورزشی برای کوچک شدن شکم ‌تان استفاده کنید. شما می ‌توانید در ابتدای کار، تنها روزی 2 دقیقه یا 50 بار حلقه بزنید و به مرور زمان حلقه زدن را تا 30 دقیقه هم ادامه دهید.

 

 

5- دراز و نشست یکی از موثرترین و ساده ‌ترین ورزش‌ هایی است که می ‌تواند شکم را کوچک کند.

پس به پشت روی زمین دراز بکشید. دست‌ های‌ تان را پشت گردن خود گره بزنید و هر چند بار که می‌ توانید حرکت دراز و نشست را تکرار کنید و در روزهای بعد، دفعات تکرار حرکت را افزایش دهید.

 

6- هنگام پیاده ‌روی، ضربه‌ های سبک و آرامی را با انگشتان دست به شکم ‌تان وارد کنید. این جوری تحرک ماهیچه‌ های شکم خود را افزایش می ‌دهید و باعث می ‌شوید که آن ها چربی بیشتری بسوزانند.

 

7- به پشت دراز بکشید. یک بالش کوچک زیر پاشنه پاهای‌ تان قرار دهید و دست‌ های‌ تان را در راستای پهلو‌های ‌تان روی زمین بگذارید. دو دمبل نیم تا دو کیلویی در دست بگیرید و سپس دست‌ های تان را به صورت صاف 10 سانتی ‌متر از سطح زمین بالا بیاورید. 10 ثانیه در این حالت بمانید، 5 ثانیه استراحت کنید و این حرکت را حداقل 7 بار در روز انجام دهید.

 

8- همان‌ طور که نشسته ‌اید و مشغول کارهای روزمره ‌تان(مثلا تماشای تلویزیون) هستید، با کف دست خیلی آهسته به شکم خود ضربه بزنید.

 

9 – طناب زدن هم برای کوچک کردن شکم بسیار مفید است، به شرطی که شما حداقل روزی 50 مرتبه طناب بزنید.

 

 

10- زیاد یک جا ننشینید. نشستن طولانی ‌مدت باعث چاق شدن افراد می ‌شود و این چاقی ‌ها هم بیشتر در ناحیه ران پا و شکم رخ می ‌دهد. شاید به همین خاطر باشد که بیشتر رانندگان شکم بزرگی دارند.

 

11- سر پا بایستید. دو دمبل نیم تا دو کیلویی دست ‌تان بگیرید و دست ‌های‌ تان را به حالت عمود با بدن ‌تان قرار دهید. حدود 20 ثانیه در این حالت بمانید و بعد از 10 ثانیه استراحت این حرکت را دوباره انجام دهید. برای هر چه زودتر آب شدن شکم‌ تان باید این حرکت را حداقل روزی 15 مرتبه انجام دهید و به مرور آن را به 30 مرتبه در روز هم برسانید.

چگونه بدنی خوش تیپ داشته باشیم

 

12- در طول روز شکم‌ بندهای سفت و محکم را دور شکم خود ببندید.

 

13- سر پا بایستید. دست ‌های‌ تان را کاملا از هم باز کنید و یک پای ‌تان را از روی زمین بردارید و بدن ‌تان را به سمت جلو و پای بلند شده ‌تان را به سمت عقب متمایل کنید. چند ثانیه در این وضعیت بمانید و در هر مرتبه تکرار، پای بلند شده‌ تان را جا به‌ جا کنید.

 

14- به پشت دراز بکشید.دستان خود را پشت سرتان قلاب کنید و کمی سر و شانه‌ های ‌تان را به سمت جلو متمایل کنید.

این حرکات را در حالی انجام دهید که پاهای ‌تان به صورت عمود با بدن‌ تان قرار دارند.

 

15- به پشت دراز بکشید.

زانوهای ‌تان را کمی خم کنید.دست‌ های‌ تان را پشت گردن ‌تان قلاب کنید و سر و شانه‌ های‌ تان را تا وسط کمر به سمت جلو متمایل كنید.


اسباب بازی فکری و آموزشی به تفکیک سنین


کاهش سایز و وزن| فوری و بدون عارضه


قیمت امروز بلیط هواپیما به هرکجای ایران

لیست بهترین باشگاه های تناسب اندام تهران|


راهنمای انتخاب و خرید محصولات زناشویی


طراحی و بازسازی فضای داخلی


اقساط 36 ماه بدون پیش پرداخت لوازم خانگی

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت


ارزانتر سفر کنید! بلیط زمینی وهوایی


سفارش آنلاین کفش چرم با امکان تعویض

چنین کیکی روفقط تواین یخچال میتونی جابدی

بهترین مراکزآموزشی بابالاترین میزان بازدهی


بایدها و نبایدهای بهداشت و سلامت بانوان

بلیط کیش را دربهترین فصل سفر به آن خریدکن

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

۲۰ هزار تومان تخفیف ویژه رژیم غذایی ورزشی

0

0


سلام کاربر میهمان


ورود و عضویت

چگونه بدنی خوش تیپ داشته باشیم

بسیاری از افراد برای سلامت بدن خود، به ورزش کردن اهمیت بسیاری می دهند. افرادی نیز هستند که دوست دارند عضلات و ماهیچه های بدن خود را تقویت کرده تا به یک هیکل ورزشی و ایده آل برسند. اما با وجود سالن های ورزشی، شاید بیشتر افراد نمی دانند که چه ورزش هایی برای چه قسمت هایی از بدن مناسب است. دربین این افراد کسانی هستند که دوست دارند در کوتاه ترین زمان ممکن سیکس پک مورد علاقه خود را بسازند. برای این کار باید توجه داشت که هرگز نباید به سراغ داروها و آمپول های انرژی زا رفت. زیرا بدن به این گونه داروها عادت کرده و در نهایت انجام حرکات ورزشی روی بدن اثری نخواهد گذاشت. اما سیکس پک تنها آرزوی ورزشکاران نبوده و علاوه بر آن دوست دارند که شانه های پهن و خوش فرم نیز داشته باشند. شانه های پهن ظاهر زیبایی داشته و باعث خوشتیپ و خوش استایل دیده شدن مردان می شود. بنابراین در تمرینات ورزشی از شانه های خود غافل نشوید. اگرچه انجام تمرینات ورزشی کمک می کند تا زود تر به بدن ایده آل خود برسید، اما در نظر داشته باشید که در روند این کار، تغذیه مناسب نقش بسیار مهمی داشته و نباید از آن غافل شد. بنابراین برای رسیدن به بدن ایده آل، مصرف غذاهایی که حاوی پروتئین، کربوهیدرات و چربی هستند، توصیه می شود. اگر قصد دارید با انجام تمرینات ورزشی وزن خود را کاهش دهید، باید این کار را کاملا اصولی و برنامه ریزی شده انجام داده تا سلامت خود را به خطر نیندازید. پس برای کاهش اصولی وزن، باید بهترین برنامه بدنسازی را تنظیم کرده و مطابق آن عمل کنید. فیتامین شما را در این امر یاری می کند.

 

 

امروزه برنامه‌های زیادی دیده می‌شود که کاهش سایز تضمینی را به افرادی‌که اضافه وزن دارند مژده می‌دهد، اما آیا همه این برنامه‌های ورزشی و تغذیه‌ای اصولی است؟ به چه برنامه‌ای …

چربی سوزی سریع و عضله سازی نیز همانند هر فعالیت دیگری، رازها و تکنیک های زیادی را با خود به همراه دارد. تغذیه، ورزش، سبک تمرین، مدت زمان تمرین، زمان …

اگر همیشه به دنبال یک فرصت برای وزن کم کردن و لاغر شدن بوده اید؛ ماه مبارک رمضان بهترین زمان برای شروع رژیم و لاغر شدن و داشتن سبک زندگی …

برای دستیابی به اهداف ورزشی خود ابتدا باید بخشی از زمان‌تان را به تمرینات هوازی اختصاص دهید تا بدن شما آماده شود، سپس یک برنامه جامع ورزشی برای خود بچینید.

با …

آموزش ورزش با حلقه: حلقه لاغری که با نام هولاهوپ نیز شناخته شده است، ورزشی مناسب برای از بین بردن چربی‌های اطراف شکم بوده و همچنین برای سلامتی قلب نیز …

تمام تلاش های خود را با این اشتباهات بعد از تمرین به هدر ندهید.

شرکت در کلاس اسپین و وادار کردن خود به اجرای تناوب های سخت بخش اصلی برنامه تناسب …

شاید شما هم خیلی از افرادی‌که تازه به ورزش‌های هوازی روی آورده‌اند را دیده باشید که روی تردمیل می‌روند و بعد از ۵ دقیقه خسته می‌شوند، بعد از ۱۰ دقیقه …

ورزش‌های یوگا و پیلاتس، از جمله ورزش‌هایی به شمار می‌روند که سلامت جسم و روح و اندامی زیبا را در کنار هم به فرد ورزشکار هدیه می‌دهند.

سایت فیتامین در این …

اسم سینتول را تا به‌حال شنیده‌ بودید؟ شاید شما هم تصاویر عجیب و غریب بدنسازان را در شبکه‌های اجتماعی مثل فیس بوک و اینستاگرام مشاهده کرده‌اید؛ حتماً می‌دانید از کدام …

امروزه افراد بسیاری به‌دنبال راهکارهایی برای کاهش وزن و لاغری هستند؛ اما چه راهی همیشگی و پایدار است؟‌ به کدام راهکارها می‌توان اعتماد کرد؟ (آیا ماساژ باعث لاغری می‌شود؟)

وقتی بحث …

با این حرکت سریع و موثر کودک درون خود را خوشحال کنید!
شاید ۱۰ سالی باشد که دیگر به این وسیله دست نمیزنید. اما حلقه یکی از وسایل ورزشی کاربردی است که میتواند روی …

کافی است تنها یک جلسه بدنسازی رفته باشید تا معنی بدن درد بعد از ورزش را با گوشت و پوست خود لمس کرده باشید. این بدن درد فقط مختص شما …

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


چگونه بدنی خوش تیپ داشته باشیم

پشتیبانی 12 ساعته مشتریان : 02122863740

info@fitamin.ir

برنامه بدنسازی و ورزشی فیتامین با کمک بهترین مربیان ورزشی و کارشناس تغذیه شما رو تا رسیدن به استایل بدنی و کاهش وزن دلخواهتون همراهی می‌کنند.
با رژيم غذایی و بدنسازی در باشگاه یا منزل می‌تونید همراه با مربی به سلامتی و تناسب اندام خودتون برسید. همچنین با استفاده از برنامه تردمیل و برنامه غذایی می‌تونید سریع‌تر عضله سازی کنید و چربی بسوزونید.

© کليه حقوق محصولات و محتوای اين سایت متعلق به فیتامین می‌باشد.

با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!

چگونه بدنی خوش تیپ داشته باشیم
چگونه بدنی خوش تیپ داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *