چطور خط خود را از دسترس خارج کنیم

 
helpkade
چطور خط خود را از دسترس خارج کنیم
چطور خط خود را از دسترس خارج کنیم

تبدیل تاریخ شمسی و میلادیتبدیل کد HTML به Java, PHP, ASPتبدیل واحد ها

بازگشت به دسته بندی مقالات

چطور خط خود را از دسترس خارج کنیم

چطور خط خود را از دسترس خارج کنیم

توسط
محمدرضا برقانی

ترفندهای مختلفی جهت از دسترس خارج کردن گوشی اندروید و یا آیفون وجود دارند. دلایل متعددی وجود دارد که شاید مایل نباشید پاسخ تماسهای دریافتی خود را بدهید بدون اینکه رد تماس بزنید. خارج کردن گوشی از دسترس بهترین راهکار موجود در چنین شرایطی می باشد.

چطور خط خود را از دسترس خارج کنیم

برای اینکار به هیچ گونه کدی جهت شماره گیری نیاز نمی باشد. هر کسی با شما تماس بگیرد با پیغام ” مخاطب در دسترس نمی باشد ” مواجه خواهد شد. بنابراین در ادامه با ۷ ترفند عالی برای از دسترس خارج کردن گوشی سامسونگ ، ال جی یا هرگونه گوشی اندروید و یا حتی آیفون همراه ما باشید:

آسانترین روش برای از دسترس خارج کردن موبایل این است که بدون اینکه گوشی را خاموش کنید، باتری را از آن جدا نمایید. با این روش تا زمانی که گوشی خود را مجددا روشن نکنید، هر کسی با شما تماس بگیرد با پیغام مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد مواجه خواهد شد.

با این روش بدون اینکه باتری را خارج کرده و سبب خاموش شدن گوشی شوید، می توانید آن را از دسترس خارج کنید. برای اینکار ابتدا به قسمت Settings سپس more settings و بعد network selection رفته و manual را انتخاب کنید.

اکنون ۱۰ تا ۱۵ ثانیه منتظر بمانید تا گوشی شما تمام اپراتورهای موجود شبکه تلفن همراه را نمایش دهد. سپس یکی از شبکه هایی که متعلق به شبکه سیم کارت شما نمی باشد انتخاب نمایید. به این ترتیب گوشی شما از دسترس خارج خواهد شد. هر زمان که تصمیم گرفتید گوشی خود را مجددا در دسترس قرار دهید فقط کافیست مسیر فوق را طی کرده و اینبار automatic را انتخاب کنید.

اگر خطی دارید که خاموش بوده و از آن استفاده نمی کنید می توانید تماسهای خود را به این خط دایورت کرده و گوشی خود را از دسترس خارج کنید. برای اینکار در گوشی خود به مسیر Settings و سپس Call forwarding رفته و شماره موبایل خاموش خود را که قصد دایورت روی آن دارید وارد نمایید.

گوشی های هوشمند امروزی دارای حالت پرواز یا همان Flight mode یا Airplane mode می باشند. برای از دسترس خارج کردن گوشی آن را روی حالت پرواز قرار دهید. اما مراقب باشید، زیرا این ترفند روی تمام گوشی ها عمل نمی کند. بنابراین قبل از استفاده ابتدا حتما آن را تست کنید.

شما همچنین می توانید از یک نرم افزار از دسترس خارج کردن موبایل استفاده کنید. یکی از این نرم افزارها Cellphone signal Blocker pouch می باشد که البته رایگان نبوده و برای دانلود آن به سایت آمازون مراجعه کنید.

اگر مدل گوشی شما به این صورت بوده که سیم کارت زیر باتری قرار نگرفته باشد به سادگی می توانید سیم کارت را خارج و دوباره وارد گوشی کنید. به این ترتیب گوشی از دسترس خارج شده و گوشی سیم کارت را قبول نخواهد کرد تا این که گوشی خود را خاموش و مجددا روشن کنید.

یکی دیگر از روشهای خارج کردن گوشی از دسترس به این صورت می باشد که یک کیف موبایل تهیه کرده و اطراف آن را از داخل با یک زر ورق آلومینیومی بپوشانید طوری که تمام دور کیف را پوشش دهد. از این پس هرگاه خواستید گوشی خود را از دسترس خارج کنید فقط کافیست آن را داخل کیف قرار دهید.

به این ترتیب در پاسخ به این سوال که چگونه گوشی خود را از دسترس خارج کنیم ، با ترفندهای فوق به راحتی و بدون نیاز به شماره گیری کد از دسترس خارج کردن گوشی ، می توانید اقدام به اینکار کنید.

ترجمه شده در سایت خلایق
منبع:

allmobiletricks.com


۱۳۹۷-۰۳-۱۳

 توسط
سمیرا عنایتی
· Published ۱۳۹۷-۰۳-۱۳
· Last modified ۱۳۹۷-۰۴-۲۰


۱۳۹۷-۰۱-۲۸

 توسط
سمیرا عنایتی
· Published ۱۳۹۷-۰۱-۲۸
· Last modified ۱۳۹۷-۰۴-۲۰


۱۳۹۶-۱۲-۲۳

 توسط
محمدرضا برقانی
· Published ۱۳۹۶-۱۲-۲۳
· Last modified ۱۳۹۷-۰۵-۱۰


۱۳۹۷-۰۳-۲۸

 توسط
محمدرضا برقانی
· Published ۱۳۹۷-۰۳-۲۸
· Last modified ۱۳۹۷-۰۴-۲۰

مشاوره چشم پزشکی توسط متخصصین مرکز چشم پزشکی بصیر

فروشگاه اینترنتی آرتان طب

باز نشر مطالب تنها با ذکر نام سایت خلایق و ذکر آدرس و درج بک لینک khalayegh.com مجاز است.

گوشی خود را از دسترس خارج کنید! چطور؟ در ادامه ساده‌ترین روش‌ها و ترفندهای خارج کردن گوشی از دسترس را به شما آموزش می‌دهیم.

ممکن است به هر دلیلی شخصی تمایل به جواب دادن گوشی خود نداشته باشد، اما خاموش کردن و ریجکت کردن نمی‌تواند گزینه مناسبی باشد؛ یکی از روش‌های مورد استفاده، خارج کردن گوشی از دسترس است. به همین منظور تیم تحریریه پلازامگ در نظر دارد تا شما را با روش‌های خارج کردن گوشی از دسترس آشنا کند. همچنین کد لازم برای از دسترس خارج کردن گوشی در اپراتورهای همراه اول و ایرانسل را نیز در اختیار شما قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

ممکن است به هر دلیلی تمایل پاسخگویی به تلفن همراه خود را نداشته باشید و از طرف دیگر رد تماس گزینه مناسبی نباشد. به همین دلیل از دسترس خارج کردن گوشی، بهترین گزینه است. ترفندها و روش‌هایی برای این منظور وجود دارد. گوشی‌های اندروید و آیفون هر کدام راه حل‌های مخصوص به خود را در این زمینه دارند.چطور خط خود را از دسترس خارج کنیم

برای آنکه گوشی را از دسترس خارج کنید، هم می‌توانید از روش‌های گفته شده در این مقاله و هم از کدهای همراه اول و ایرانسل استفاده کنید. در این صورت پیغام «مخاطب در دسترس نمی‌باشد» در جواب فرد تماس گیرنده شنیده خواهد شد. در ادامه با آموزش 7 روش برای از دسترس خارج کردن گوشی همراه شما هستیم.

تمامی گوشی‌های امروزی همگی دارای گزینه‌ای به نام حالت پرواز (Flight mode یا Airplane mode) هستند. برای خارج کردن گوشی از دسترس  باید این گزینه را فعال کنید. این روش را تست کنید تا از کار کردن آن به این منظور مطمئن شوید؛ به دلیل آنکه قرار دادن در حالت پرواز برای همه گوشی‌ها باعث خارج کردن گوشی از دسترس و یا در واقع پیغام «مخاطب در دسترس نمی‌باشد»، نمی‌شود. برای آشنایی بیشتر با حالت پرواز در گوشی‌های همراه می‌توانید از این مقاله هم کمک بگیرید.

برای خارج کردن گوشی از دسترس در این روش لازم نیست گوشی را خاموش کنید. برای این ترفند در ابتدا لازم است تنها تلفن همراه خود را از دسترس خارج کنید. برای فعال کردن این قسمت باید وارد قسمت Settings < More settings < Network selection شوید و گزینه Manual را انتخاب کنید.

پس از انتخاب Manual باید به مدت 10 تا 15 ثانیه صبر کنید تا گوشی همراه شما تمام اپراتورهای موجود شبکه تلفن همراه شناسایی شده خود را نشان دهد. پس از آن یکی از شبکه‌هایی که متعلق به سیم کارت شما نیست را انتخاب کنید. این عمل باعث خارج کردن گوشی از دسترس می‌شود. برای آنکه دوباره تلفن همراه خود را به حالت اول برگردانید، باید تمام مراحل گفته شده را تکرار کنید و سپس گزینه Automatic را انتخاب کنید.

برای از دسترس خارج كردن گوشی می‌توانید از روش دایورت کردن نیز استفاده کنید. بدین منظور باید تماس‌های خود را روی خطی که خاموش بوده و از آن استفاده نمی‌شود دایورت کنید. برای فعال کردن این روش وارد Setting و سپس وارد قسمت Call Forwarding شده و شماره موبایل خاموش را که قصد دایورت کردن روی آن را دارید، وارد می‌کنید.

برای خارج کردن گوشی از دسترس یکی از آسان‌ترین راه‌ها خارج کردن باتری تلفن همراه بدون خاموش کردن آن است. با استفاده از این روش تا زمانی که مجددا تلفن خود را روشن کنید، تلفن همراه شما از دسترس خارج می‌شود. در این حالت پیغام «مشترک مورد نظر در دسترس نیست» هنگام تماس با خط شما شنیده خواهد شد.

یکی دیگر از روش‌های خارج کردن گوشی از دسترس بدون خاموش کردن آن، پیچیدن تلفن همراه در فویل آلومینیومی است. در این روش کافی است گوشی‌تان را در یک فویل آلومینیومی بپیچید. با این کار تلفن شما در دسترس نخواهد بود.

شما می‌توانید برای خارج کردن گوشی از دسترس از یک نرم افزار استفاده کنید. یکی از این نرم افزارهای کاربردی در این زمینه Cell Phone Signal Blocker Pouch است. در نظر داشته باشید که این نرم افزار رایگان نیست و برای آنکه بتوانید روی تلفن همراه خود آن را نصب کنید، باید از سایت آمازون دانلودش کنید. اما اپلیکیشن‌های ایرانی خارج کردن گوشی از دسترسی هم وجود دارد که در ادامه لینک تعدادی از آن‌ها را برای شما قرار می‌دهیم:

در بعضی از تلفن‌های همراه سیم کارت زیر باتری گوشی قرار نگرفته است. برای این دسته از گوشی‌ها این روش مناسب است. شما می‌توانید سیم کارت خود را خارج کنید و سپس آن را وارد گوشی کنید. این روش باعث خارج کردن گوشی از دسترس می‌شود. گوشی سیم کارت را قبول نمی‌کند تا زمانی که گوشی خود را یک دور خاموش و روشن کنید.

برای خارج کردن گوشی از دسترس در اپراتورهای همراه اول و ایرانسل کافی است از روش زیر اقدام کنید:

(توجه: کدهای زیر به تازگی غیرفعال شده‌اند. لطفا در صورتی که کد جدیدی برای از دسترس خارج کردن گوشی مشاهده کردید در قسمت کامنت‌ها با ما در میان بگذارید تا این مطلب به روز شود)

 

در این مقاله چندین روش برای خارج کردن گوشی از دسترس را با هم مرور کردیم. در انتها هم کد دستوری از دسترس خارج شدن همراه اول و ایرانسل را برایتان قرار دادیم. آیا تا به حال از روش‌هایی که در این مقاله معرفی شدند استفاده کرده‌اید؟ در پایین همین صفحه می‌توانید نظرات و تجربیات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

روش دوم :

با استفاده از زرورق (ورق های آلومينیومی) کل گوشی را بپوشانید طوری که گوشی
اصلا مشخص نباشد.

روش سوم :

هنگامی که گوشی روشن است بدون خاموش کردن باتری آن را در
بیاورید.چطور خط خود را از دسترس خارج کنیم

از دسترس خارج کردن گوشی اندروید و آیفون : احتمالا برای شما هم پیش آمده است که بخواهید بدون خاموش کردن موبایلتان از تماس ورودی جلوگیری نمایید، به همین منظور در ادامه در بخش ترفند ماگرتا برای شما کد دستوری از دسترس خارج شدن همراه اول و ایرانسل را فراهم کرده ایم.

مطلب پیشنهادی : تنظیمات اینترنت گوشی سامسونگ

💡 قبل از اینکه این راهکار ها را مطالعه کنید بد نیست با روشی آشنا شوید که با همه جور موبایلی سازگار می باشد، یعنی پیچیدن تلفن همراه در فویل آلومینیومی !

قرار دادن تلفن همراه در داخل یک فویل آلومینیومی و پیچیدن آن می تواند آنتن دهی گوشی شما را مختل کرده و مخاطبین شما با پیغام مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد مواجه شوند.

✅ اما برای ایجاد حالت دستگاه مشترک مورد نظر خاموش است در گوشی های اندرویدی سه روش وجود دارد که عبارتند از :چطور خط خود را از دسترس خارج کنیم

📌 روش اول – انتقال تماس یا دایورت کردن

برای انجام این کار شما باید تماس های خود را به سیم کارتی که خاموش و یا به هر دلیلی غیر قابل استفاده می باشد ، انتقال دهید.

وارد Setting یا بخش تنظیمات موبایل خود شده سپس از منوی موجود بر روی Call Forwarding کلیک کنید و شماره موبایل خاموش را که قصد دایورت کردن روی آن را دارید، وارد کنید.

📌 روش دوم- تغییر اپراتور شبکه تلفن همراه

برای انجام این کار ابتدا منوی گوشی خود را باز کرده و به آدرس زیر بروید.

سپس گزینه Manual یا انتخاب دستی را لمس کنید. ثانیه هایی منتظر بمانید تا گوشی شما تمامی اپراتورهای موجود در شبکه مانند ایرانسل ، همراه اول و …. را پیدا کند.

پس از پایان جست و جو ، بر روی یکی از اپراتورهایی که اپراتور سیم کارت شما نمی باشد کلیک کنید. به عنوان مثال اگر از سیم کارت ایرانسل استفاده می کنید بر روی اپراتور همراه اول کلیک کنید.

برای آنکه دوباره تلفن همراه خود را به حالت اول برگردانید، باید تمام مراحل گفته شده را تکرار کنید و سپس گزینه Automatic را انتخاب کنید.

📌 روش سوم – نصب نرم افزارهایی از دسترس خارج کردن گوشی

با نصب برنامه های این چنینی میتوانید تماس های ورودی رو کنترل کنید و کاری کنید که فرد تماس گیرنده یکی از این پیام ها رو بشنود :

نسخه خارجی این برنامه ها کاملا پولی می باشند، اما برنامه های ایرانی رایگان نیز وجود دارند که می توانید آن ها را کافه بازار دانلود نمایید.

در حالی که موبایل شما روشن می باشد سیم کارت خود را با سوزن خود موبایل از جایش خارج کنید. سپس وارد Setting شوید و حالت هواپیما یا AirPlane Mode را فعال کنید.

اکنون اگر کسی با خط موبایل شما تماس بگیرد، با پیغام هایی نظیر «در حال حاضر مشترک مورد نظر در دسترس نمی‌باشد» به جای “دستگاه مشترک مورد نظر خاموش می‌باشد” مواجه می‌شود.

کد دستوری از دسترس خارج شدن همراه اول و ایرانسل به صورت زیر می باشد :

کد #021*21* را از چپ به راست شماره گیری کنید. با گرفتن این کد قادر به برقراری تماس و ارسال پیام هستید، اما شخصی نمی‌تواند با شما تماس بگیرد. برای بازگشت تلفن همراه دوباره به حال اولیه کد #21# را شماره گیری کنید.

درصورت وجود هرگونه مشکل یا سوال در رابطه با نحوه از دسترس خارج کردن گوشی های مختلف از طریق بخش نظرات با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سلام ببخشید من کد ستاره ۲۱ ستاره ۹۱۵ مربع رو زدم فعال شده اوکی ولی الان میخوام غیر فعالش کنم ستاره ۲۱ مربع رو میزنم مینویسه غیر فعال شد ولی غیر فعال نمیشه چکار کنم راهنماییم کنید لطفا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

The online version of the Iranian daily Hamshahri

تقریبا تمام اپراتورهای تلفن همراه در جهان کدهای ویژه‌ای دارند که به واسطه به‌کارگیری این کدها کاربران می‌توانند میزان کارایی گوشی تلفن همراه خود را بالا برده و بر برخی از قابلیت‌های آن بیفزایند.

 برخی از این کدها در حقیقت فرامینی هستند که به‌صورت عادی در منوی گوشی تلفن همراه موجود است و استفاده از این کدها در حقیقت به نوعی میانبر برای همان فرامین محسوب می‌شود.

کدهای امنیتی تلفن های همراه

چطور خط خود را از دسترس خارج کنیم

تقریبا تمام اپراتورهای تلفن همراه در جهان کدهای ویژه‌ای دارند که به واسطه به‌کارگیری این کدها کاربران می‌توانند میزان کارایی گوشی تلفن همراه خود را بالا برده و بر برخی از قابلیت‌های آن بیفزایند. برخی از این کدها در حقیقت فرامینی هستند که به‌صورت عادی در منوی گوشی تلفن همراه موجود است و استفاده از این کدها در حقیقت به نوعی میانبر برای همان فرامین محسوب می‌شود.

کد دایورت

یکی از معروف‌ترین کدها که جزو پرکاربرد‌ترین آنها نیز محسوب می‌شود کد دایورت است. شما می‌توانید با گرفتن کد #915* 21* تلفن خود را برای مدت زمانی خاص از دسترس خارج کنید. این سرویس با گرفتن کد #21# کنسل می‌شود.برای دایورت کردن شماره خود روی شماره دیگر می‌توانید از کد # Number* 21* استفاده کنید. همچنین با استفاده از کد # 094022* 67* زمانی که تماس‌های خود را رد می‌کنید پیام شماره مشترک نظر در شبکه موجود نیست برای فرد تماس‌گیرنده پخش خواهد شد. برای خروج از این سرویس کافی است #67# را شماره‌گیری کنید. برای دایورت کردن شماره خود روی شماره دیگر درصورت عدم‌پاسخگویی از کد# Number* 61* استفاده کنید. در این صورت زمانی که شما به تماس‌های خود پاسخ نمی‌دهید شماره شما روی شماره‌ای که در قسمت Number وارد کرده‌اید انتقال می‌یابد. برای دایورت کردن شماره خود روی شماره دیگر درصورت در دسترس نبودن از کد # Number* 62* استفاده کنید. در این صورت زمانی که شما در دسترس نباشید شماره شما روی شماره‌ای که در قسمت Number وارد کرده‌اید انتقال می‌یابد.

کد ریست کردن

#7780#* RESET گوشی یا همان بازگشت به حالت تنظیمات کارخانه‌ای. مناسب برای زمانی که گوشی قاطی کرده است. درواقع درایو C گوشی را ریست می‌کند (ریست گوشی بدون حذف برنامه‌ها) بعد از وارد کردن این کد‌، گوشی از شما تقاضای وارد کردن security code را خواهد داشت.#7370#* فرمت گوشی. مناسب برای زمانی‌که گوشی خیلی خیلی قاطی کرده است. درواقع این کد درایو C گوشی را فرمت می‌کند و البته تمامی برنامه‌ها و فایل‌های موجود روی این درایو از بین خواهد رفت. بعد از وارد کردن این کد‌، گوشی از شما تقاضای وارد کردن security code را خواهد داشت.

سریال نامبر گوشی

کد #06#* سریال نامبر گوشی یا همان IMEI را نمایش می‌دهد. استفاده از این کد در هنگام خرید گوشی و تطابق آن با شماره سریال موجود روی جعبه گوشی و بدنه دستگاه می‌تواند به شما ثابت کند که گوشی شما اورجینال و آکبند است یا تعمیری و کارکرده است. کلمه IMEI مخفف عبارت International Mobile Equipment Identity و به معنی هویت بین‌المللی دستگاه‌های تلفن همراه است. IMEI یک شماره ۱۵ رقمی است که در هر موبایل منحصر به فرد است و در حقیقت بیانگر هویت دستگاه مورد استفاده در شبکه‌های GSM است.کد #0000#* نمایش سیستم عامل، تاریخ ساخت و مدل گوشی‌های نوکیا را نمایش می‌دهد. استفاده از این کد و نیز مقایسه زمان ساخت با تارخ خرید گوشی نیز می‌تواند به‌عنوان یکی از فاکتورهای نو بودن یک گوشی محسوب شود.

قدرت باطری مخفی شده

تمام شدن باطری موبایل مشکلی همیشگی و آشنا برای همه است، یکی از را‌ه‌های مطمئن برای افزایش طول عمر شارژ باطری موبایل، قراردادن موبایل در حالت ذخیره باطری یا انرژی است که باعث می‌شود درصورتی که با موبایل کار نکنید بلافاصله صفحه را قفل کرده یا نور اسکرین آن را کم می‌کند. اما راه دیگری هم برای حالت‌های اضطراری استفاده از شارژ موبایل وجود دارد.درنظر بگیرید باطری موبایل شما خیلی کم است. برای فعال کردن کلیدهای #3370* را فشار دهید. موبایل شما با این اندوخته راه‌اندازی مجدد خواهد شد و شارژ باطری 50 درصد افزایش خواهد یافت. این فضای اندوخته هنگامی که موبایل خود را شارژ می‌کنید، خودبه‌خود شارژ خواهد شد.برخی معتقدند که باید شارژ موبایل بطور 001درصد تمام شود و بعد شارژ کامل صورت گیرد اما این مسئله در مورد نسل اول موبایل‌ها مصداق داشت تکنولوژی های جدید موبایل نیازی به این کار ندارد.

منوی مخفی گارانتی

در تلفن‌های همراه نوکیایک منوی مخفی وجود دارد که حاوی اطلاعات مفیدی برای تعمیرکاران گوشی‌های موبایل است. برای دستیابی به این منوی مخفی‌، کافی است کد #92702689#* را روی تلفن همراه خود وارد کنید. در این هنگام شما وارد یک منوی مخفی می‌شوید که شامل گزینه‌های زیر است: نمایش شماره سریال گوشی تاریخ ساخت گوشی تاریخ آخرین تعمیر انجام شده روی گوشی (البته اگر در گذشته تعمیری روی آن انجام گرفته باشد). نشان‌دهنده زمان مکالمات انجام شده با گوشی مورد نظر (این تایمر را با هیچ روشی نمی‌توان پاک کرد). ایجاد توانایی برقراری تبادل اطلاعات کاربر (درصورت وجود لوازم مورد نیاز) برای خارج شدن از این منو‌، یک‌بار تلفن خود را خاموش کنید و سپس دوباره آن را روشن کنید.

راهکارهای بالا بردن ذخیره حافظه

نکاتی هستند که رعایت‌کردن آنها به کاربران کمک می‌کند تا سرعت گوشی‌های خود را بالا ببرند: ارسال پیام : بهتر است سعی شود پیام‌ها در کارت حافظه ذخیره شوند، نه در حافظه تلفن همراه. تصاویر پس‌زمینه‌زنده: ممکن است این تصاویر زیبا به‌نظر برسند اما قدرت پردازشگر را تضعیف می‌کنند. حذف برنامه‌های غیرضروری: اگر از همه برنامه‌های نصب شده در تلفن همراه استفاده نمی‌شود و مانند گردوغبار تلفن همراه را پوشانده‌اند، بهتر است حذف شوند، زیرا تنها حافظه با ارزش تلفن همراه را اشغال می‌کنند. انتقال تصاویر و ویدئوهای قدیمی : کاربران ممکن است تصاویر یا ویدئوهای زیادی را در گوشی خود ذخیره کنند؛ حتی بدون اینکه آنها را بشناسند. می‌توان آنها را در یک حافظه خارجی یا اکسترنال یا در حافظه لپ‌تاپ ذخیره کرد.

حقوق همشهری‌آنلاین متعلق به موسسه همشهری است

Copyright © 2020 HamshahriOnline, All rights reserved


همشهری محلهDownloads-icon

چطور خط خود را از دسترس خارج کنیم
چطور خط خود را از دسترس خارج کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *