چگونه برای همسرم دلربا باشم

 
helpkade
چگونه برای همسرم دلربا باشم
چگونه برای همسرم دلربا باشم

همه ما میدانیم که راز جذاب بودن یک دختر در نظر مردان، تنها به زیبایی و بی نقص بودن چهره و اندام او محدود نمیشود و شخصیت زیبا و رفتار دلبرانه تاثیر بسیار زیادی در جذابیت یک زن خواهد داشت. با این وجود مسلما از تاثیرگذاری فاکتورهای ظاهری در افزایش جذابیت یک زن در نظر مردان نیز نمیتوان صرف نظر کرد. خبر خوب این است که ظاهر زیبا و جذاب، الزاما به ویژگی های خاص فیزیکی محدود نمیشود و شما با داشتن مهارت و آگاهی کافی میتوانید در کنار زیبایی درونی، استایلی داشته باشید که جذابیت و زیبایی ظاهری شما را نیز افزایش دهد. در این مقاله از “رادیو عشق” نکاتی را بیان میکنیم که با در پیش گرفتن آن ها میتوانید جذابیت بیشتری برای شوهرتان داشته باشید و مرد زندگیتان را بیشتر از پیش مجذوب خود کنید.

فهرست مطالب

برای اینکه در نظر شوهر، نامزد یا مرد زندگیتان جذاب تر باشید میتوانید نکات زیر را بکار بگیرید:

داشتن یک صورت جذاب به معنای این نیست که باید ملکه‌ی زیبایی یا سوپراستار هالیوود باشید، اگر بهترین و زیباترین اجزاء چهره‌تان را بشناسید و بدانید که چطور میتوانید به این زیباییها جلوه‌ی بیشتری بدهید، میتوانید صورت جذابی داشته باشید. همچنین باید کاری کنید تا بخشهای نه چندان زیبای چهره‌تان کمتر جلب توجه کند.

شاید فکر کنید که کانتورینگ، چند لایه سایه‌ی چشم و لبهای قلوه‌ای و پررنگ زیباترتان میکند، اما ثابت شده است که چهره‌های طبیعی برای مردان جذابتر است. براساس مطالعات انجام شده، مردان بیشتر جذب زنانی میشوند که در مقایسه با همجنسان خود 40 درصد کمتر از لوازم آرایشی استفاده میکنند. درهر حال برای دانستن این که زیباترین چهره‌تان همان صورت طبیعی خودتان است، نیازی به مطالعات علمی ندارید.

چگونه برای همسرم دلربا باشم

نتایج یک پژوهش جدید حکایت از آن دارد که لبخند زدن جذابیت زنان را برای مردان دوچندان میکند، چون همین لبخند ساده بخشی از مغز مرد را تحریک میکند که مرتبط با پاداش‌های حسی است. به زبان ساده وقتی با لبخندی به پهنای صورت به مرد مورد علاقه‌تان لبخند میزنید، به نظر او دوست‌داشتنی‌تر و جذابتر میرسید. بنابراین دفعه‌ی بعدی که چشمهایتان به مرد مورد علاقه‌تان افتاد، میدانید که چکار باید بکنید. لبخند بهترین و جذابترین زینت صورت است.

مردان وقتی به زنی فکر میکنند، لبخند او را در نظرشان مجسم میکنند. لبخند یک زن شبیه به آهنربایی است که توجه مردان را جلب میکند و آنها را در دام این فریبندگی اسیر میکند. مردان عاشق زنان بااعتماد به نفسی هستند که جذابیت و ملاحت زنانه در آنها موج میزند و رفتارشان متین و موقرانه است. شکی نیست که اشخاص شاد مردمان جذابی هستند. اما دانش اثبات کرده است که هر چه دندانها سفیدتر باشد، بهتر است.

یک صدای نرم و زنانه به نظر اکثر مردان جذاب است. نتایج یک مطالعه بیانگر آن است که صدای زیر معمولاً به افراد جوانی نسبت داده میشود که بدنی کوچک و زنانه دارند؛ ویژگیهایی که برای مردان بسیار جذاب است. فریاد زیر و زنانه‌ای که هنگام مشاهده‌ی یک فیلم ترسناک میکشید، توجه مردان را جلب میکند.

به عنوان یک زن، اول باید خودتان را از صمیم قلب دوست داشته باشید. عشق به خود مهمترین راز برای داشتن جذابیت زنانه است. بانوانی که خودشان را دوست دارند، میدانند که راز خوشبختی در آنچه به دست میآورند یا نمیآورند، نیست، بلکه باید قدر چیزهایی را که دارند، بدانند تا به شادی و رضایت درونی برسند. این گروه از بانوان قلبشان مملو از احساس ناب سپاسگزاری و قدردانی است و باید خیلی خوش‌شانس باشید که با یکی از آنها آشنا شوید. این بانوان خوش‌قلب عاشق زندگی، اطرافیان و محیط پیرامون‌شان هستند.

یک قلب عاشق و ذهنیت مثبت در چهره نیز جلوه‌گر میشود و روحیه‌ی شاد و سرزنده مردان را مانند آهنربا به طرف خودش میکشد. لذت بردن و شاد زیستن جوهره‌ی زندگی است؛ پس اگر میخواهید مرد مورد علاقهتان را جذب کنید، باید در پیدا کردن معنای واقعی زندگی مهارت به دست بیاورید. این مهارت کلید به دست آوردن تمام مردان دنیا و راز داشتن زیبایی درونی و واقعی است.

در مطالعه‌ای که بر روی ویژگی‌های تغییرپذیری مانند ژست و آرایش انجام شد، مشخص شد که این خصوصیات تغییرپذیر به اندازهی ویژگی‌های ثابتی مانند قد اهمیت دارند؛ چرا که نشانه‌های مراقبت از خود و اهمیت دادن به ظاهر، سلامت و قدرت‌تان را به دیگران اعلام میکند و نشان میدهد که میتوانید شریک مناسبی برای یک عمر زندگی باشید.

پوست اندام اصلی کل بدن است و داشتن یک پوست سالم و بیعیب و نقص از شما زنی زیبا و جذاب میسازد. بنابراین مراقب پوستتان باشید و آن را مرطوب نگه دارید. اگر پوستی بی‌عیب و شاداب داشته باشید، میتوانید هر لباسی را که دوست دارید، با اعتماد به نفس و بدون نگرانی از دیده شدن زشتی‌های پوست بپوشید. اکثر مردان زنانی را که پوستی سالم و عالی دارند، تحسین میکنند.

به علاوه موهای براق، پرپشت و بلند نیز بسیار جذاب و نمادی از زنانگی و سلامت است. پس به خاطر آینده‌ی نژاد بشر هم که شده به زیبایی ظاهرتان اهمیت بدهید و از خدمات متنوع سالن‌های زیبایی استفاده کنید.

لباسه‌ایی که میپوشید، حرفهای زیادی برای گفتن دربارهی شخصیت‌تان دارند. بهترین کار این است که خودتان باشید و لباسهایی بپوشید که بهترین ویژگیهای ظاهری‌تان را به نمایش بگذارد؛ اما مراقب باشید که پیام اشتباهی را به دیگران منتقل نکنید. اگر میخواهید دیگران به شما احترام بگذارند و جدی گرفته شوید، لباسهای پرزرق و برقی نپوشید که شما را به دردسر بیاندازید. لباس‌های مرتب و برازندهای بپوشید که زیبایی‌تان را بیشتر کند و جذابیت‌تان را در نظر مردان افزایش دهد.

پیراهن قرمزتان را از اعماق کمد بیرون بیاورید و آن را در قرار دفعه‌ی بعد به تن کنید. مطالعات نشان داده است که آقایان بانوان قرمزپوش را جذابتر میدانند. البته این رنگ سرخ آتشین نمیتواند معجزه کند و اگر هوش و شخصیت زنی قابل قبول نباشد، تاثیر این رنگ قرمز به سرعت از بین میرود.

دوست ندارید پیراهن قرمز بپوشید؟ لبهایتان را به رنگ سرخ دربیاورید تا چشمان هر مردی را خیره کنید. دانشمندان دریافته‌اند که مردان نیمی از وقت خود را به لبهای قلوه‌ای یک زن خیره میشوند، به ویژه اگر این لبها به رنگ سرخ باشد. رنگ قرمز مردان را به طور متوسط به مدت 7.3 ثانیه افسون میکند، اما اثر فریبندگی رنگ صورتی 6.7 ثانیه است.

هر از چند گاهی رنگ و مدل مویتان را برای تنوع عوض کنید و مطمئن باشید با این کار جذابیت‌تان را افزایش خواهید داد. جالب است بدانید که آقایان بانوان بور و بلوند را چندان جذاب نمیدانند و براساس یک نظرسنجی، بانوان سبزه با موهای مشکی یا خرمایی را ترجیح میدهند. از طرفی بلندی مو تاثیر چندانی بر جذابیت زنان از نگاه مردان ندارد. پس اگر همیشه موهای بلند و بلوند داشته اید، اینبار موی کوتاه با رنگ تیره را انتخاب و یا برعکس.

برخلاف آنچه بسیاری از خانم ها تصور میکنند، همسرشان متوجه چند کیلو اضافه وزن نمیشود و این ادعا اثبات هم شده است. پژوهشگران متوجه شدهاند که آقایان زنانی با وزن معمولی را به زنان بسیار لاغر ترجیح میدهند.

اما هیچ شکی نیست که تناسب اندام در جذابیت ظاهری نقشی تعیین کننده دارد. پس غذاهای ناسالم را از برنامهی غذایی خود حذف کنید. رژیم غذایی سالم داشته باشید و به طور مرتب ورزش کنید. تناسب اندام ویژگی جذابی از نظر مردان به شمار میآید.

خنده بر هر درد بی‌درمان دوا است. مطالعات نشان داده است که مردان جذب زنانی میشوند که به لطیفه‌های آنان میخندند. این جذب شدن توجیه ساده‌ای دارد، همه‌ی ما قلباً خودشیفته هستیم و مردمی را دوست داریم که ما را دوست داشته باشند. اگر مرد مورد علاقه‌تان بامزه نیست، حداقل شرمنده‌اش نکنید؛ اما اگر بامزه و شوخ‌طبع است، او را از شنیدن خنده‌های دلفریب‌تان محروم نکنید.

به علاوه مردان معمولاً جذب زنانی میشوند که حس شوخ‌طبعی دل‌پذیری دارند. لازم نیست حتماً لطیفه تعریف کنید، اما اگر میخواهید عشقتان را جذب کنید، باید توانایی درک شوخی را داشته باشید و به شوخی‌های بامزه بخندید.

مهارت‌های ارتباطی کلید داشتن یک رابطه‌ی پایدار و سالم است. پژوهشگران دریافته‌اند، زوجینی که به روشهای مشابه از زبان استفاده میکنند، احتمال دوام زندگی مشترک‌شان بیشتر است. در پژوهشی که بر روی چت‌های آنلاین دوست دخترها و دوست پسرها انجام شد، 80 درصد زوجینی که سبک نگارش مشابه داشتند، بعد از گذشت سه ماه همچنان با هم رابطه داشتند؛ اما این درصد در زوجینی با سبکهای نگارشی متفاوت به 54 درصد تقلیل یافته بود. بنابراین اگر او برای نوشتن اعداد در پیامهایش، به جای رقم از حروف استفاده میکند، شما هم سبک او را تقلید کند تا او را شیفته و مجذوب نگه دارید.

شاید فکر کنید که با این کار به یک طوطی مقلد تبدیل میشوید، اما در مطالعه‌ای که بر روی قرارهای آشنایی انجام شد، مشخص شد، بانوانی که زیرکانه حرکات مردان را تقلید میکنند، نمره‌ی ارزیابی بالاتری در پایان قرار به دست میآورند. تقلید آشکار هیچ فایدهای ندارد، اما اگر او صورتش را در جلسه‌ی آشنایی اولیه خاراند، شما هم صورتتان را چند ثانیه بعد بخارانید؛ اگر او گفت: “خیلی از این قرارای ملاقات میذاری؟” شما در پاسخ از کلمات او استفاده کنید: “نه، خیلی از این قرارای ملاقات نمیذارم.” شاید این توصیه در حرف به نظرتان خنده‌دار بیاید، اما مطمئن شوید که در عمل باعث میشود تا دوباره با شما تماس بگیرد.

نقش پاها در جذب مردان غالباً نادیده گرفته میشود، این چشم‌پوشی برای زنی که میخواهد مردی را جذب کند، به قیمت گرانی تمام میشود. بسیاری از مردم متوجه قدرت جذابیت پاها نیستند. مردان معمولاً جذب زنانی میشوند که پاهای زیبا با ناخن‌ها مرتب دارند و با مشاهده‌ی پاها به نکات مهمی درباره‌ی شخصیت یک زن پی میبرند. وقتی زنی از پاهایش مراقبت میکند، یعنی به بهداشت فردی و جزئیات کوچکی اهمیت میدهد که اکثر مردم آنها را فراموش میکنند. یک زن جذاب پاهای زیبایی هم دارد.

علاوه بر زیبایی و آراستگی پاها، نحوه قدم برداشتن با آن ها هم میتواند بر جذابیت شما تاثیر گذار باشد. بانوانی که با ناز و عشوه‌ی زنانه راه میروند، بیشتر چشم‌ها را به خود خیره میکنند. البته منظورمان این نیست که مانند مدل‌ها خرامان راه بروید، اما سعی کنید گام‌هایی بلندتر بردارید و هر پا را به آرامی صاف جلوی پای دیگر بگذارید. هر از گاه از عشقتان بخواهید که برای برداشتن وسایل از قفسه‌های بلند به شما کمک کند.

اجازه ندهید که اشک و دستمال کاغذی بین شما و عشقتان فاصله بیاندازد. پژوهشها نشان داده است، زنان گریان و نالان جذابیت کمتری برای مردان دارند. البته قبول داریم که گریه نکردن هنگام دیدن یک فیلم احساسی سخت است، اما بهتر است این اشکها را برای وقتی بگذارید که با دوست دخترهایتان بیرون رفتهاید یا حداقل فیلم اکشنی را انتخاب کنید که عشق‌تان بیتاب دیدنش است.

بسیاری از مردان از این شکایت دارند که عشق‌شان به خاطر تفاوت میل جنسی مرد و زن تا آن حدی که آنها دوست دارند، با آنها عشق‌بازی نمیکند. به همین دلیل وقتی زنی به همسرش میگوید که رابطه‌ی زناشویی برایش مهم است، این حرف خوشحال کننده مرد مشتاق را جذب او میکند.

به علاوه چشمان یک زن دامی است که بسیاری از مردان را در خود اسیر میکند. جان کلام آن که دختر منحصر به فردی که خوش‌پوش است، ملاحت زنانه دارد، مشتاق است همسرش را خوشحال و راضی نگه دارد، به تقسیم مسئولیت بین مرد و زن معتقد است و به این ویژگی‌های خود می‌بالد، هر مردی را جذب خودش میکند.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

78 بازدید

68 بازدید

84 بازدید

112 بازدید

چگونه برای همسرم دلربا باشم

234 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ب خاطر سایت خوبتون ک مطالب عاللییییی دارین،سوال من اینه ک بلاخره خانم مستقل خوبه یا وابسته و نیازمند؟؟؟مثلا شما فک کنید اگر خانمی هم شغل خوب و هم پول و سایر امکانات را داشته باشد ،همسرش فکر نمیکند ک او دیگه بهش نیازی نداره و دلسرد بشه از زندگی با اون یا خوشش میاد ک زنش مستقله؟؟پیشاپیش ممنون از پاسخ گویی شما با تشکر

سلام دوست گرامی مستقل بودن باید در شخصیت فرد ایحاد ثبات کتد نه اینکه سبب شوذ فردی پرتوقع و خودخواه بشود. اصولا اگر خانمی مستقل باشد برخورد بهتری در واکتش به مسائل دارد و منطقی تر برخورد میکند اما این دلیل نمیشود که فقط به صرف مستقل بودن، فرد را مناسب ازدواج دانست

همسرم رابطه ی صمیمی بامن نداره میتونم بگم شاید هم سرد هست .الان چند ماهه ک عقد کردیم ولی نه ابراز محبتی نه ابراز عشقی همیشه من ابزاز علاقه میکنم و ایشون هیچی…….

سلام دوست گرامی شما مطرح کردید که همسرتان با شما رابطه صمیمی ندارد و سرد هستند اینجا سوالی که پیش می آید این است که ایا این سردی در حرف زدن و بروز احساسات است و یا در روابط جنسی هم وجود دارد و در این رفتار هم شما احساس سردی می کنید؟ مورد بعدی که نیاز به مطرح کردن دارد این است که ایا از ابتدا ایشان اینگونه رفتار میکردند یا رفتار و صحبتی از شما باعث دوری ایشان شده است؟ شاید همسر شما جز ان دسته افرادی باسد که ابراز احساسات یا بلد نیستند و یا علاقه ای به ان ندارد بهتر است با ایشان صحبت کنید و در مورد سردی که بینتان هست موارد را بررسی کنید مطمئنا طرح موضوع و شنیدن صحبت های ایشان و در عین حال ارام و همراه بودن شما میتوند کمک موثری باشه

شبتون بخیر من چند ماهی هست که عقد کردم همسرم به رابطه جنسی اصرار داره و از طرفی منم با توجه به علاقه ای که بهش دارم سعی کردم ناراحتش نکنم و به روش های دیگه ارضاش کنم نمیدونم کارم درسته یانه؟ اصلا حد و مرز رابطه جنسی در دوران عقد چقدر هست؟ چیکار کنم همسرم سرد نشه تا عروسی کنیم؟

سلام دوست گرامی شما مطرح کردید که همسرتان با شما رابطه صمیمی ندارد و سرد هستند اینجا سوالی که پیش می آید این است که ایا این سردی در حرف زدن و بروز احساسات است و یا در روابط جنسی هم وجود دارد و در این رفتار هم شما احساس سردی می کنید؟ مورد بعدی که نیاز به مطرح کردن دارد این است که ایا از ابتدا ایشان اینگونه رفتار میکردند یا رفتار و صحبتی از شما باعث دوری ایشان شده است؟ شاید همسر شما جز ان دسته افرادی باسد که ابراز احساسات یا بلد نیستند و یا علاقه ای به ان ندارد بهتر است با ایشان صحبت کنید و در مورد سردی که بینتان هست موارد را بررسی کنید مطمئنا طرح موضوع و شنیدن صحبت های ایشان و در عین حال ارام و همراه بودن شما میتوند کمک موثری باشه

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

همه ما میدانیم که راز جذاب بودن یک دختر در نظر مردان، تنها به زیبایی و بی نقص بودن چهره و اندام او محدود نمیشود و شخصیت زیبا و رفتار دلبرانه تاثیر بسیار زیادی در جذابیت یک زن خواهد داشت. با این وجود مسلما از تاثیرگذاری فاکتورهای ظاهری در افزایش جذابیت یک زن در نظر مردان نیز نمیتوان صرف نظر کرد. خبر خوب این است که ظاهر زیبا و جذاب، الزاما به ویژگی های خاص فیزیکی محدود نمیشود و شما با داشتن مهارت و آگاهی کافی میتوانید در کنار زیبایی درونی، استایلی داشته باشید که جذابیت و زیبایی ظاهری شما را نیز افزایش دهد. در این مقاله از “رادیو عشق” نکاتی را بیان میکنیم که با در پیش گرفتن آن ها میتوانید جذابیت بیشتری برای شوهرتان داشته باشید و مرد زندگیتان را بیشتر از پیش مجذوب خود کنید.

فهرست مطالب

برای اینکه در نظر شوهر، نامزد یا مرد زندگیتان جذاب تر باشید میتوانید نکات زیر را بکار بگیرید:

داشتن یک صورت جذاب به معنای این نیست که باید ملکه‌ی زیبایی یا سوپراستار هالیوود باشید، اگر بهترین و زیباترین اجزاء چهره‌تان را بشناسید و بدانید که چطور میتوانید به این زیباییها جلوه‌ی بیشتری بدهید، میتوانید صورت جذابی داشته باشید. همچنین باید کاری کنید تا بخشهای نه چندان زیبای چهره‌تان کمتر جلب توجه کند.

شاید فکر کنید که کانتورینگ، چند لایه سایه‌ی چشم و لبهای قلوه‌ای و پررنگ زیباترتان میکند، اما ثابت شده است که چهره‌های طبیعی برای مردان جذابتر است. براساس مطالعات انجام شده، مردان بیشتر جذب زنانی میشوند که در مقایسه با همجنسان خود 40 درصد کمتر از لوازم آرایشی استفاده میکنند. درهر حال برای دانستن این که زیباترین چهره‌تان همان صورت طبیعی خودتان است، نیازی به مطالعات علمی ندارید.

چگونه برای همسرم دلربا باشم

نتایج یک پژوهش جدید حکایت از آن دارد که لبخند زدن جذابیت زنان را برای مردان دوچندان میکند، چون همین لبخند ساده بخشی از مغز مرد را تحریک میکند که مرتبط با پاداش‌های حسی است. به زبان ساده وقتی با لبخندی به پهنای صورت به مرد مورد علاقه‌تان لبخند میزنید، به نظر او دوست‌داشتنی‌تر و جذابتر میرسید. بنابراین دفعه‌ی بعدی که چشمهایتان به مرد مورد علاقه‌تان افتاد، میدانید که چکار باید بکنید. لبخند بهترین و جذابترین زینت صورت است.

مردان وقتی به زنی فکر میکنند، لبخند او را در نظرشان مجسم میکنند. لبخند یک زن شبیه به آهنربایی است که توجه مردان را جلب میکند و آنها را در دام این فریبندگی اسیر میکند. مردان عاشق زنان بااعتماد به نفسی هستند که جذابیت و ملاحت زنانه در آنها موج میزند و رفتارشان متین و موقرانه است. شکی نیست که اشخاص شاد مردمان جذابی هستند. اما دانش اثبات کرده است که هر چه دندانها سفیدتر باشد، بهتر است.

یک صدای نرم و زنانه به نظر اکثر مردان جذاب است. نتایج یک مطالعه بیانگر آن است که صدای زیر معمولاً به افراد جوانی نسبت داده میشود که بدنی کوچک و زنانه دارند؛ ویژگیهایی که برای مردان بسیار جذاب است. فریاد زیر و زنانه‌ای که هنگام مشاهده‌ی یک فیلم ترسناک میکشید، توجه مردان را جلب میکند.

به عنوان یک زن، اول باید خودتان را از صمیم قلب دوست داشته باشید. عشق به خود مهمترین راز برای داشتن جذابیت زنانه است. بانوانی که خودشان را دوست دارند، میدانند که راز خوشبختی در آنچه به دست میآورند یا نمیآورند، نیست، بلکه باید قدر چیزهایی را که دارند، بدانند تا به شادی و رضایت درونی برسند. این گروه از بانوان قلبشان مملو از احساس ناب سپاسگزاری و قدردانی است و باید خیلی خوش‌شانس باشید که با یکی از آنها آشنا شوید. این بانوان خوش‌قلب عاشق زندگی، اطرافیان و محیط پیرامون‌شان هستند.

یک قلب عاشق و ذهنیت مثبت در چهره نیز جلوه‌گر میشود و روحیه‌ی شاد و سرزنده مردان را مانند آهنربا به طرف خودش میکشد. لذت بردن و شاد زیستن جوهره‌ی زندگی است؛ پس اگر میخواهید مرد مورد علاقهتان را جذب کنید، باید در پیدا کردن معنای واقعی زندگی مهارت به دست بیاورید. این مهارت کلید به دست آوردن تمام مردان دنیا و راز داشتن زیبایی درونی و واقعی است.

در مطالعه‌ای که بر روی ویژگی‌های تغییرپذیری مانند ژست و آرایش انجام شد، مشخص شد که این خصوصیات تغییرپذیر به اندازهی ویژگی‌های ثابتی مانند قد اهمیت دارند؛ چرا که نشانه‌های مراقبت از خود و اهمیت دادن به ظاهر، سلامت و قدرت‌تان را به دیگران اعلام میکند و نشان میدهد که میتوانید شریک مناسبی برای یک عمر زندگی باشید.

پوست اندام اصلی کل بدن است و داشتن یک پوست سالم و بیعیب و نقص از شما زنی زیبا و جذاب میسازد. بنابراین مراقب پوستتان باشید و آن را مرطوب نگه دارید. اگر پوستی بی‌عیب و شاداب داشته باشید، میتوانید هر لباسی را که دوست دارید، با اعتماد به نفس و بدون نگرانی از دیده شدن زشتی‌های پوست بپوشید. اکثر مردان زنانی را که پوستی سالم و عالی دارند، تحسین میکنند.

به علاوه موهای براق، پرپشت و بلند نیز بسیار جذاب و نمادی از زنانگی و سلامت است. پس به خاطر آینده‌ی نژاد بشر هم که شده به زیبایی ظاهرتان اهمیت بدهید و از خدمات متنوع سالن‌های زیبایی استفاده کنید.

لباسه‌ایی که میپوشید، حرفهای زیادی برای گفتن دربارهی شخصیت‌تان دارند. بهترین کار این است که خودتان باشید و لباسهایی بپوشید که بهترین ویژگیهای ظاهری‌تان را به نمایش بگذارد؛ اما مراقب باشید که پیام اشتباهی را به دیگران منتقل نکنید. اگر میخواهید دیگران به شما احترام بگذارند و جدی گرفته شوید، لباسهای پرزرق و برقی نپوشید که شما را به دردسر بیاندازید. لباس‌های مرتب و برازندهای بپوشید که زیبایی‌تان را بیشتر کند و جذابیت‌تان را در نظر مردان افزایش دهد.

پیراهن قرمزتان را از اعماق کمد بیرون بیاورید و آن را در قرار دفعه‌ی بعد به تن کنید. مطالعات نشان داده است که آقایان بانوان قرمزپوش را جذابتر میدانند. البته این رنگ سرخ آتشین نمیتواند معجزه کند و اگر هوش و شخصیت زنی قابل قبول نباشد، تاثیر این رنگ قرمز به سرعت از بین میرود.

دوست ندارید پیراهن قرمز بپوشید؟ لبهایتان را به رنگ سرخ دربیاورید تا چشمان هر مردی را خیره کنید. دانشمندان دریافته‌اند که مردان نیمی از وقت خود را به لبهای قلوه‌ای یک زن خیره میشوند، به ویژه اگر این لبها به رنگ سرخ باشد. رنگ قرمز مردان را به طور متوسط به مدت 7.3 ثانیه افسون میکند، اما اثر فریبندگی رنگ صورتی 6.7 ثانیه است.

هر از چند گاهی رنگ و مدل مویتان را برای تنوع عوض کنید و مطمئن باشید با این کار جذابیت‌تان را افزایش خواهید داد. جالب است بدانید که آقایان بانوان بور و بلوند را چندان جذاب نمیدانند و براساس یک نظرسنجی، بانوان سبزه با موهای مشکی یا خرمایی را ترجیح میدهند. از طرفی بلندی مو تاثیر چندانی بر جذابیت زنان از نگاه مردان ندارد. پس اگر همیشه موهای بلند و بلوند داشته اید، اینبار موی کوتاه با رنگ تیره را انتخاب و یا برعکس.

برخلاف آنچه بسیاری از خانم ها تصور میکنند، همسرشان متوجه چند کیلو اضافه وزن نمیشود و این ادعا اثبات هم شده است. پژوهشگران متوجه شدهاند که آقایان زنانی با وزن معمولی را به زنان بسیار لاغر ترجیح میدهند.

اما هیچ شکی نیست که تناسب اندام در جذابیت ظاهری نقشی تعیین کننده دارد. پس غذاهای ناسالم را از برنامهی غذایی خود حذف کنید. رژیم غذایی سالم داشته باشید و به طور مرتب ورزش کنید. تناسب اندام ویژگی جذابی از نظر مردان به شمار میآید.

خنده بر هر درد بی‌درمان دوا است. مطالعات نشان داده است که مردان جذب زنانی میشوند که به لطیفه‌های آنان میخندند. این جذب شدن توجیه ساده‌ای دارد، همه‌ی ما قلباً خودشیفته هستیم و مردمی را دوست داریم که ما را دوست داشته باشند. اگر مرد مورد علاقه‌تان بامزه نیست، حداقل شرمنده‌اش نکنید؛ اما اگر بامزه و شوخ‌طبع است، او را از شنیدن خنده‌های دلفریب‌تان محروم نکنید.

به علاوه مردان معمولاً جذب زنانی میشوند که حس شوخ‌طبعی دل‌پذیری دارند. لازم نیست حتماً لطیفه تعریف کنید، اما اگر میخواهید عشقتان را جذب کنید، باید توانایی درک شوخی را داشته باشید و به شوخی‌های بامزه بخندید.

مهارت‌های ارتباطی کلید داشتن یک رابطه‌ی پایدار و سالم است. پژوهشگران دریافته‌اند، زوجینی که به روشهای مشابه از زبان استفاده میکنند، احتمال دوام زندگی مشترک‌شان بیشتر است. در پژوهشی که بر روی چت‌های آنلاین دوست دخترها و دوست پسرها انجام شد، 80 درصد زوجینی که سبک نگارش مشابه داشتند، بعد از گذشت سه ماه همچنان با هم رابطه داشتند؛ اما این درصد در زوجینی با سبکهای نگارشی متفاوت به 54 درصد تقلیل یافته بود. بنابراین اگر او برای نوشتن اعداد در پیامهایش، به جای رقم از حروف استفاده میکند، شما هم سبک او را تقلید کند تا او را شیفته و مجذوب نگه دارید.

شاید فکر کنید که با این کار به یک طوطی مقلد تبدیل میشوید، اما در مطالعه‌ای که بر روی قرارهای آشنایی انجام شد، مشخص شد، بانوانی که زیرکانه حرکات مردان را تقلید میکنند، نمره‌ی ارزیابی بالاتری در پایان قرار به دست میآورند. تقلید آشکار هیچ فایدهای ندارد، اما اگر او صورتش را در جلسه‌ی آشنایی اولیه خاراند، شما هم صورتتان را چند ثانیه بعد بخارانید؛ اگر او گفت: “خیلی از این قرارای ملاقات میذاری؟” شما در پاسخ از کلمات او استفاده کنید: “نه، خیلی از این قرارای ملاقات نمیذارم.” شاید این توصیه در حرف به نظرتان خنده‌دار بیاید، اما مطمئن شوید که در عمل باعث میشود تا دوباره با شما تماس بگیرد.

نقش پاها در جذب مردان غالباً نادیده گرفته میشود، این چشم‌پوشی برای زنی که میخواهد مردی را جذب کند، به قیمت گرانی تمام میشود. بسیاری از مردم متوجه قدرت جذابیت پاها نیستند. مردان معمولاً جذب زنانی میشوند که پاهای زیبا با ناخن‌ها مرتب دارند و با مشاهده‌ی پاها به نکات مهمی درباره‌ی شخصیت یک زن پی میبرند. وقتی زنی از پاهایش مراقبت میکند، یعنی به بهداشت فردی و جزئیات کوچکی اهمیت میدهد که اکثر مردم آنها را فراموش میکنند. یک زن جذاب پاهای زیبایی هم دارد.

علاوه بر زیبایی و آراستگی پاها، نحوه قدم برداشتن با آن ها هم میتواند بر جذابیت شما تاثیر گذار باشد. بانوانی که با ناز و عشوه‌ی زنانه راه میروند، بیشتر چشم‌ها را به خود خیره میکنند. البته منظورمان این نیست که مانند مدل‌ها خرامان راه بروید، اما سعی کنید گام‌هایی بلندتر بردارید و هر پا را به آرامی صاف جلوی پای دیگر بگذارید. هر از گاه از عشقتان بخواهید که برای برداشتن وسایل از قفسه‌های بلند به شما کمک کند.

اجازه ندهید که اشک و دستمال کاغذی بین شما و عشقتان فاصله بیاندازد. پژوهشها نشان داده است، زنان گریان و نالان جذابیت کمتری برای مردان دارند. البته قبول داریم که گریه نکردن هنگام دیدن یک فیلم احساسی سخت است، اما بهتر است این اشکها را برای وقتی بگذارید که با دوست دخترهایتان بیرون رفتهاید یا حداقل فیلم اکشنی را انتخاب کنید که عشق‌تان بیتاب دیدنش است.

بسیاری از مردان از این شکایت دارند که عشق‌شان به خاطر تفاوت میل جنسی مرد و زن تا آن حدی که آنها دوست دارند، با آنها عشق‌بازی نمیکند. به همین دلیل وقتی زنی به همسرش میگوید که رابطه‌ی زناشویی برایش مهم است، این حرف خوشحال کننده مرد مشتاق را جذب او میکند.

به علاوه چشمان یک زن دامی است که بسیاری از مردان را در خود اسیر میکند. جان کلام آن که دختر منحصر به فردی که خوش‌پوش است، ملاحت زنانه دارد، مشتاق است همسرش را خوشحال و راضی نگه دارد، به تقسیم مسئولیت بین مرد و زن معتقد است و به این ویژگی‌های خود می‌بالد، هر مردی را جذب خودش میکند.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

78 بازدید

68 بازدید

84 بازدید

112 بازدید

چگونه برای همسرم دلربا باشم

234 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ب خاطر سایت خوبتون ک مطالب عاللییییی دارین،سوال من اینه ک بلاخره خانم مستقل خوبه یا وابسته و نیازمند؟؟؟مثلا شما فک کنید اگر خانمی هم شغل خوب و هم پول و سایر امکانات را داشته باشد ،همسرش فکر نمیکند ک او دیگه بهش نیازی نداره و دلسرد بشه از زندگی با اون یا خوشش میاد ک زنش مستقله؟؟پیشاپیش ممنون از پاسخ گویی شما با تشکر

سلام دوست گرامی مستقل بودن باید در شخصیت فرد ایحاد ثبات کتد نه اینکه سبب شوذ فردی پرتوقع و خودخواه بشود. اصولا اگر خانمی مستقل باشد برخورد بهتری در واکتش به مسائل دارد و منطقی تر برخورد میکند اما این دلیل نمیشود که فقط به صرف مستقل بودن، فرد را مناسب ازدواج دانست

همسرم رابطه ی صمیمی بامن نداره میتونم بگم شاید هم سرد هست .الان چند ماهه ک عقد کردیم ولی نه ابراز محبتی نه ابراز عشقی همیشه من ابزاز علاقه میکنم و ایشون هیچی…….

سلام دوست گرامی شما مطرح کردید که همسرتان با شما رابطه صمیمی ندارد و سرد هستند اینجا سوالی که پیش می آید این است که ایا این سردی در حرف زدن و بروز احساسات است و یا در روابط جنسی هم وجود دارد و در این رفتار هم شما احساس سردی می کنید؟ مورد بعدی که نیاز به مطرح کردن دارد این است که ایا از ابتدا ایشان اینگونه رفتار میکردند یا رفتار و صحبتی از شما باعث دوری ایشان شده است؟ شاید همسر شما جز ان دسته افرادی باسد که ابراز احساسات یا بلد نیستند و یا علاقه ای به ان ندارد بهتر است با ایشان صحبت کنید و در مورد سردی که بینتان هست موارد را بررسی کنید مطمئنا طرح موضوع و شنیدن صحبت های ایشان و در عین حال ارام و همراه بودن شما میتوند کمک موثری باشه

شبتون بخیر من چند ماهی هست که عقد کردم همسرم به رابطه جنسی اصرار داره و از طرفی منم با توجه به علاقه ای که بهش دارم سعی کردم ناراحتش نکنم و به روش های دیگه ارضاش کنم نمیدونم کارم درسته یانه؟ اصلا حد و مرز رابطه جنسی در دوران عقد چقدر هست؟ چیکار کنم همسرم سرد نشه تا عروسی کنیم؟

سلام دوست گرامی شما مطرح کردید که همسرتان با شما رابطه صمیمی ندارد و سرد هستند اینجا سوالی که پیش می آید این است که ایا این سردی در حرف زدن و بروز احساسات است و یا در روابط جنسی هم وجود دارد و در این رفتار هم شما احساس سردی می کنید؟ مورد بعدی که نیاز به مطرح کردن دارد این است که ایا از ابتدا ایشان اینگونه رفتار میکردند یا رفتار و صحبتی از شما باعث دوری ایشان شده است؟ شاید همسر شما جز ان دسته افرادی باسد که ابراز احساسات یا بلد نیستند و یا علاقه ای به ان ندارد بهتر است با ایشان صحبت کنید و در مورد سردی که بینتان هست موارد را بررسی کنید مطمئنا طرح موضوع و شنیدن صحبت های ایشان و در عین حال ارام و همراه بودن شما میتوند کمک موثری باشه

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

همه ما میدانیم که راز جذاب بودن یک دختر در نظر مردان، تنها به زیبایی و بی نقص بودن چهره و اندام او محدود نمیشود و شخصیت زیبا و رفتار دلبرانه تاثیر بسیار زیادی در جذابیت یک زن خواهد داشت. با این وجود مسلما از تاثیرگذاری فاکتورهای ظاهری در افزایش جذابیت یک زن در نظر مردان نیز نمیتوان صرف نظر کرد. خبر خوب این است که ظاهر زیبا و جذاب، الزاما به ویژگی های خاص فیزیکی محدود نمیشود و شما با داشتن مهارت و آگاهی کافی میتوانید در کنار زیبایی درونی، استایلی داشته باشید که جذابیت و زیبایی ظاهری شما را نیز افزایش دهد. در این مقاله از “رادیو عشق” نکاتی را بیان میکنیم که با در پیش گرفتن آن ها میتوانید جذابیت بیشتری برای شوهرتان داشته باشید و مرد زندگیتان را بیشتر از پیش مجذوب خود کنید.

فهرست مطالب

برای اینکه در نظر شوهر، نامزد یا مرد زندگیتان جذاب تر باشید میتوانید نکات زیر را بکار بگیرید:

داشتن یک صورت جذاب به معنای این نیست که باید ملکه‌ی زیبایی یا سوپراستار هالیوود باشید، اگر بهترین و زیباترین اجزاء چهره‌تان را بشناسید و بدانید که چطور میتوانید به این زیباییها جلوه‌ی بیشتری بدهید، میتوانید صورت جذابی داشته باشید. همچنین باید کاری کنید تا بخشهای نه چندان زیبای چهره‌تان کمتر جلب توجه کند.

شاید فکر کنید که کانتورینگ، چند لایه سایه‌ی چشم و لبهای قلوه‌ای و پررنگ زیباترتان میکند، اما ثابت شده است که چهره‌های طبیعی برای مردان جذابتر است. براساس مطالعات انجام شده، مردان بیشتر جذب زنانی میشوند که در مقایسه با همجنسان خود 40 درصد کمتر از لوازم آرایشی استفاده میکنند. درهر حال برای دانستن این که زیباترین چهره‌تان همان صورت طبیعی خودتان است، نیازی به مطالعات علمی ندارید.

چگونه برای همسرم دلربا باشم

نتایج یک پژوهش جدید حکایت از آن دارد که لبخند زدن جذابیت زنان را برای مردان دوچندان میکند، چون همین لبخند ساده بخشی از مغز مرد را تحریک میکند که مرتبط با پاداش‌های حسی است. به زبان ساده وقتی با لبخندی به پهنای صورت به مرد مورد علاقه‌تان لبخند میزنید، به نظر او دوست‌داشتنی‌تر و جذابتر میرسید. بنابراین دفعه‌ی بعدی که چشمهایتان به مرد مورد علاقه‌تان افتاد، میدانید که چکار باید بکنید. لبخند بهترین و جذابترین زینت صورت است.

مردان وقتی به زنی فکر میکنند، لبخند او را در نظرشان مجسم میکنند. لبخند یک زن شبیه به آهنربایی است که توجه مردان را جلب میکند و آنها را در دام این فریبندگی اسیر میکند. مردان عاشق زنان بااعتماد به نفسی هستند که جذابیت و ملاحت زنانه در آنها موج میزند و رفتارشان متین و موقرانه است. شکی نیست که اشخاص شاد مردمان جذابی هستند. اما دانش اثبات کرده است که هر چه دندانها سفیدتر باشد، بهتر است.

یک صدای نرم و زنانه به نظر اکثر مردان جذاب است. نتایج یک مطالعه بیانگر آن است که صدای زیر معمولاً به افراد جوانی نسبت داده میشود که بدنی کوچک و زنانه دارند؛ ویژگیهایی که برای مردان بسیار جذاب است. فریاد زیر و زنانه‌ای که هنگام مشاهده‌ی یک فیلم ترسناک میکشید، توجه مردان را جلب میکند.

به عنوان یک زن، اول باید خودتان را از صمیم قلب دوست داشته باشید. عشق به خود مهمترین راز برای داشتن جذابیت زنانه است. بانوانی که خودشان را دوست دارند، میدانند که راز خوشبختی در آنچه به دست میآورند یا نمیآورند، نیست، بلکه باید قدر چیزهایی را که دارند، بدانند تا به شادی و رضایت درونی برسند. این گروه از بانوان قلبشان مملو از احساس ناب سپاسگزاری و قدردانی است و باید خیلی خوش‌شانس باشید که با یکی از آنها آشنا شوید. این بانوان خوش‌قلب عاشق زندگی، اطرافیان و محیط پیرامون‌شان هستند.

یک قلب عاشق و ذهنیت مثبت در چهره نیز جلوه‌گر میشود و روحیه‌ی شاد و سرزنده مردان را مانند آهنربا به طرف خودش میکشد. لذت بردن و شاد زیستن جوهره‌ی زندگی است؛ پس اگر میخواهید مرد مورد علاقهتان را جذب کنید، باید در پیدا کردن معنای واقعی زندگی مهارت به دست بیاورید. این مهارت کلید به دست آوردن تمام مردان دنیا و راز داشتن زیبایی درونی و واقعی است.

در مطالعه‌ای که بر روی ویژگی‌های تغییرپذیری مانند ژست و آرایش انجام شد، مشخص شد که این خصوصیات تغییرپذیر به اندازهی ویژگی‌های ثابتی مانند قد اهمیت دارند؛ چرا که نشانه‌های مراقبت از خود و اهمیت دادن به ظاهر، سلامت و قدرت‌تان را به دیگران اعلام میکند و نشان میدهد که میتوانید شریک مناسبی برای یک عمر زندگی باشید.

پوست اندام اصلی کل بدن است و داشتن یک پوست سالم و بیعیب و نقص از شما زنی زیبا و جذاب میسازد. بنابراین مراقب پوستتان باشید و آن را مرطوب نگه دارید. اگر پوستی بی‌عیب و شاداب داشته باشید، میتوانید هر لباسی را که دوست دارید، با اعتماد به نفس و بدون نگرانی از دیده شدن زشتی‌های پوست بپوشید. اکثر مردان زنانی را که پوستی سالم و عالی دارند، تحسین میکنند.

به علاوه موهای براق، پرپشت و بلند نیز بسیار جذاب و نمادی از زنانگی و سلامت است. پس به خاطر آینده‌ی نژاد بشر هم که شده به زیبایی ظاهرتان اهمیت بدهید و از خدمات متنوع سالن‌های زیبایی استفاده کنید.

لباسه‌ایی که میپوشید، حرفهای زیادی برای گفتن دربارهی شخصیت‌تان دارند. بهترین کار این است که خودتان باشید و لباسهایی بپوشید که بهترین ویژگیهای ظاهری‌تان را به نمایش بگذارد؛ اما مراقب باشید که پیام اشتباهی را به دیگران منتقل نکنید. اگر میخواهید دیگران به شما احترام بگذارند و جدی گرفته شوید، لباسهای پرزرق و برقی نپوشید که شما را به دردسر بیاندازید. لباس‌های مرتب و برازندهای بپوشید که زیبایی‌تان را بیشتر کند و جذابیت‌تان را در نظر مردان افزایش دهد.

پیراهن قرمزتان را از اعماق کمد بیرون بیاورید و آن را در قرار دفعه‌ی بعد به تن کنید. مطالعات نشان داده است که آقایان بانوان قرمزپوش را جذابتر میدانند. البته این رنگ سرخ آتشین نمیتواند معجزه کند و اگر هوش و شخصیت زنی قابل قبول نباشد، تاثیر این رنگ قرمز به سرعت از بین میرود.

دوست ندارید پیراهن قرمز بپوشید؟ لبهایتان را به رنگ سرخ دربیاورید تا چشمان هر مردی را خیره کنید. دانشمندان دریافته‌اند که مردان نیمی از وقت خود را به لبهای قلوه‌ای یک زن خیره میشوند، به ویژه اگر این لبها به رنگ سرخ باشد. رنگ قرمز مردان را به طور متوسط به مدت 7.3 ثانیه افسون میکند، اما اثر فریبندگی رنگ صورتی 6.7 ثانیه است.

هر از چند گاهی رنگ و مدل مویتان را برای تنوع عوض کنید و مطمئن باشید با این کار جذابیت‌تان را افزایش خواهید داد. جالب است بدانید که آقایان بانوان بور و بلوند را چندان جذاب نمیدانند و براساس یک نظرسنجی، بانوان سبزه با موهای مشکی یا خرمایی را ترجیح میدهند. از طرفی بلندی مو تاثیر چندانی بر جذابیت زنان از نگاه مردان ندارد. پس اگر همیشه موهای بلند و بلوند داشته اید، اینبار موی کوتاه با رنگ تیره را انتخاب و یا برعکس.

برخلاف آنچه بسیاری از خانم ها تصور میکنند، همسرشان متوجه چند کیلو اضافه وزن نمیشود و این ادعا اثبات هم شده است. پژوهشگران متوجه شدهاند که آقایان زنانی با وزن معمولی را به زنان بسیار لاغر ترجیح میدهند.

اما هیچ شکی نیست که تناسب اندام در جذابیت ظاهری نقشی تعیین کننده دارد. پس غذاهای ناسالم را از برنامهی غذایی خود حذف کنید. رژیم غذایی سالم داشته باشید و به طور مرتب ورزش کنید. تناسب اندام ویژگی جذابی از نظر مردان به شمار میآید.

خنده بر هر درد بی‌درمان دوا است. مطالعات نشان داده است که مردان جذب زنانی میشوند که به لطیفه‌های آنان میخندند. این جذب شدن توجیه ساده‌ای دارد، همه‌ی ما قلباً خودشیفته هستیم و مردمی را دوست داریم که ما را دوست داشته باشند. اگر مرد مورد علاقه‌تان بامزه نیست، حداقل شرمنده‌اش نکنید؛ اما اگر بامزه و شوخ‌طبع است، او را از شنیدن خنده‌های دلفریب‌تان محروم نکنید.

به علاوه مردان معمولاً جذب زنانی میشوند که حس شوخ‌طبعی دل‌پذیری دارند. لازم نیست حتماً لطیفه تعریف کنید، اما اگر میخواهید عشقتان را جذب کنید، باید توانایی درک شوخی را داشته باشید و به شوخی‌های بامزه بخندید.

مهارت‌های ارتباطی کلید داشتن یک رابطه‌ی پایدار و سالم است. پژوهشگران دریافته‌اند، زوجینی که به روشهای مشابه از زبان استفاده میکنند، احتمال دوام زندگی مشترک‌شان بیشتر است. در پژوهشی که بر روی چت‌های آنلاین دوست دخترها و دوست پسرها انجام شد، 80 درصد زوجینی که سبک نگارش مشابه داشتند، بعد از گذشت سه ماه همچنان با هم رابطه داشتند؛ اما این درصد در زوجینی با سبکهای نگارشی متفاوت به 54 درصد تقلیل یافته بود. بنابراین اگر او برای نوشتن اعداد در پیامهایش، به جای رقم از حروف استفاده میکند، شما هم سبک او را تقلید کند تا او را شیفته و مجذوب نگه دارید.

شاید فکر کنید که با این کار به یک طوطی مقلد تبدیل میشوید، اما در مطالعه‌ای که بر روی قرارهای آشنایی انجام شد، مشخص شد، بانوانی که زیرکانه حرکات مردان را تقلید میکنند، نمره‌ی ارزیابی بالاتری در پایان قرار به دست میآورند. تقلید آشکار هیچ فایدهای ندارد، اما اگر او صورتش را در جلسه‌ی آشنایی اولیه خاراند، شما هم صورتتان را چند ثانیه بعد بخارانید؛ اگر او گفت: “خیلی از این قرارای ملاقات میذاری؟” شما در پاسخ از کلمات او استفاده کنید: “نه، خیلی از این قرارای ملاقات نمیذارم.” شاید این توصیه در حرف به نظرتان خنده‌دار بیاید، اما مطمئن شوید که در عمل باعث میشود تا دوباره با شما تماس بگیرد.

نقش پاها در جذب مردان غالباً نادیده گرفته میشود، این چشم‌پوشی برای زنی که میخواهد مردی را جذب کند، به قیمت گرانی تمام میشود. بسیاری از مردم متوجه قدرت جذابیت پاها نیستند. مردان معمولاً جذب زنانی میشوند که پاهای زیبا با ناخن‌ها مرتب دارند و با مشاهده‌ی پاها به نکات مهمی درباره‌ی شخصیت یک زن پی میبرند. وقتی زنی از پاهایش مراقبت میکند، یعنی به بهداشت فردی و جزئیات کوچکی اهمیت میدهد که اکثر مردم آنها را فراموش میکنند. یک زن جذاب پاهای زیبایی هم دارد.

علاوه بر زیبایی و آراستگی پاها، نحوه قدم برداشتن با آن ها هم میتواند بر جذابیت شما تاثیر گذار باشد. بانوانی که با ناز و عشوه‌ی زنانه راه میروند، بیشتر چشم‌ها را به خود خیره میکنند. البته منظورمان این نیست که مانند مدل‌ها خرامان راه بروید، اما سعی کنید گام‌هایی بلندتر بردارید و هر پا را به آرامی صاف جلوی پای دیگر بگذارید. هر از گاه از عشقتان بخواهید که برای برداشتن وسایل از قفسه‌های بلند به شما کمک کند.

اجازه ندهید که اشک و دستمال کاغذی بین شما و عشقتان فاصله بیاندازد. پژوهشها نشان داده است، زنان گریان و نالان جذابیت کمتری برای مردان دارند. البته قبول داریم که گریه نکردن هنگام دیدن یک فیلم احساسی سخت است، اما بهتر است این اشکها را برای وقتی بگذارید که با دوست دخترهایتان بیرون رفتهاید یا حداقل فیلم اکشنی را انتخاب کنید که عشق‌تان بیتاب دیدنش است.

بسیاری از مردان از این شکایت دارند که عشق‌شان به خاطر تفاوت میل جنسی مرد و زن تا آن حدی که آنها دوست دارند، با آنها عشق‌بازی نمیکند. به همین دلیل وقتی زنی به همسرش میگوید که رابطه‌ی زناشویی برایش مهم است، این حرف خوشحال کننده مرد مشتاق را جذب او میکند.

به علاوه چشمان یک زن دامی است که بسیاری از مردان را در خود اسیر میکند. جان کلام آن که دختر منحصر به فردی که خوش‌پوش است، ملاحت زنانه دارد، مشتاق است همسرش را خوشحال و راضی نگه دارد، به تقسیم مسئولیت بین مرد و زن معتقد است و به این ویژگی‌های خود می‌بالد، هر مردی را جذب خودش میکند.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

78 بازدید

68 بازدید

84 بازدید

112 بازدید

چگونه برای همسرم دلربا باشم

234 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ب خاطر سایت خوبتون ک مطالب عاللییییی دارین،سوال من اینه ک بلاخره خانم مستقل خوبه یا وابسته و نیازمند؟؟؟مثلا شما فک کنید اگر خانمی هم شغل خوب و هم پول و سایر امکانات را داشته باشد ،همسرش فکر نمیکند ک او دیگه بهش نیازی نداره و دلسرد بشه از زندگی با اون یا خوشش میاد ک زنش مستقله؟؟پیشاپیش ممنون از پاسخ گویی شما با تشکر

سلام دوست گرامی مستقل بودن باید در شخصیت فرد ایحاد ثبات کتد نه اینکه سبب شوذ فردی پرتوقع و خودخواه بشود. اصولا اگر خانمی مستقل باشد برخورد بهتری در واکتش به مسائل دارد و منطقی تر برخورد میکند اما این دلیل نمیشود که فقط به صرف مستقل بودن، فرد را مناسب ازدواج دانست

همسرم رابطه ی صمیمی بامن نداره میتونم بگم شاید هم سرد هست .الان چند ماهه ک عقد کردیم ولی نه ابراز محبتی نه ابراز عشقی همیشه من ابزاز علاقه میکنم و ایشون هیچی…….

سلام دوست گرامی شما مطرح کردید که همسرتان با شما رابطه صمیمی ندارد و سرد هستند اینجا سوالی که پیش می آید این است که ایا این سردی در حرف زدن و بروز احساسات است و یا در روابط جنسی هم وجود دارد و در این رفتار هم شما احساس سردی می کنید؟ مورد بعدی که نیاز به مطرح کردن دارد این است که ایا از ابتدا ایشان اینگونه رفتار میکردند یا رفتار و صحبتی از شما باعث دوری ایشان شده است؟ شاید همسر شما جز ان دسته افرادی باسد که ابراز احساسات یا بلد نیستند و یا علاقه ای به ان ندارد بهتر است با ایشان صحبت کنید و در مورد سردی که بینتان هست موارد را بررسی کنید مطمئنا طرح موضوع و شنیدن صحبت های ایشان و در عین حال ارام و همراه بودن شما میتوند کمک موثری باشه

شبتون بخیر من چند ماهی هست که عقد کردم همسرم به رابطه جنسی اصرار داره و از طرفی منم با توجه به علاقه ای که بهش دارم سعی کردم ناراحتش نکنم و به روش های دیگه ارضاش کنم نمیدونم کارم درسته یانه؟ اصلا حد و مرز رابطه جنسی در دوران عقد چقدر هست؟ چیکار کنم همسرم سرد نشه تا عروسی کنیم؟

سلام دوست گرامی شما مطرح کردید که همسرتان با شما رابطه صمیمی ندارد و سرد هستند اینجا سوالی که پیش می آید این است که ایا این سردی در حرف زدن و بروز احساسات است و یا در روابط جنسی هم وجود دارد و در این رفتار هم شما احساس سردی می کنید؟ مورد بعدی که نیاز به مطرح کردن دارد این است که ایا از ابتدا ایشان اینگونه رفتار میکردند یا رفتار و صحبتی از شما باعث دوری ایشان شده است؟ شاید همسر شما جز ان دسته افرادی باسد که ابراز احساسات یا بلد نیستند و یا علاقه ای به ان ندارد بهتر است با ایشان صحبت کنید و در مورد سردی که بینتان هست موارد را بررسی کنید مطمئنا طرح موضوع و شنیدن صحبت های ایشان و در عین حال ارام و همراه بودن شما میتوند کمک موثری باشه

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

همه ما میدانیم که راز جذاب بودن یک دختر در نظر مردان، تنها به زیبایی و بی نقص بودن چهره و اندام او محدود نمیشود و شخصیت زیبا و رفتار دلبرانه تاثیر بسیار زیادی در جذابیت یک زن خواهد داشت. با این وجود مسلما از تاثیرگذاری فاکتورهای ظاهری در افزایش جذابیت یک زن در نظر مردان نیز نمیتوان صرف نظر کرد. خبر خوب این است که ظاهر زیبا و جذاب، الزاما به ویژگی های خاص فیزیکی محدود نمیشود و شما با داشتن مهارت و آگاهی کافی میتوانید در کنار زیبایی درونی، استایلی داشته باشید که جذابیت و زیبایی ظاهری شما را نیز افزایش دهد. در این مقاله از “رادیو عشق” نکاتی را بیان میکنیم که با در پیش گرفتن آن ها میتوانید جذابیت بیشتری برای شوهرتان داشته باشید و مرد زندگیتان را بیشتر از پیش مجذوب خود کنید.

فهرست مطالب

برای اینکه در نظر شوهر، نامزد یا مرد زندگیتان جذاب تر باشید میتوانید نکات زیر را بکار بگیرید:

داشتن یک صورت جذاب به معنای این نیست که باید ملکه‌ی زیبایی یا سوپراستار هالیوود باشید، اگر بهترین و زیباترین اجزاء چهره‌تان را بشناسید و بدانید که چطور میتوانید به این زیباییها جلوه‌ی بیشتری بدهید، میتوانید صورت جذابی داشته باشید. همچنین باید کاری کنید تا بخشهای نه چندان زیبای چهره‌تان کمتر جلب توجه کند.

شاید فکر کنید که کانتورینگ، چند لایه سایه‌ی چشم و لبهای قلوه‌ای و پررنگ زیباترتان میکند، اما ثابت شده است که چهره‌های طبیعی برای مردان جذابتر است. براساس مطالعات انجام شده، مردان بیشتر جذب زنانی میشوند که در مقایسه با همجنسان خود 40 درصد کمتر از لوازم آرایشی استفاده میکنند. درهر حال برای دانستن این که زیباترین چهره‌تان همان صورت طبیعی خودتان است، نیازی به مطالعات علمی ندارید.

چگونه برای همسرم دلربا باشم

نتایج یک پژوهش جدید حکایت از آن دارد که لبخند زدن جذابیت زنان را برای مردان دوچندان میکند، چون همین لبخند ساده بخشی از مغز مرد را تحریک میکند که مرتبط با پاداش‌های حسی است. به زبان ساده وقتی با لبخندی به پهنای صورت به مرد مورد علاقه‌تان لبخند میزنید، به نظر او دوست‌داشتنی‌تر و جذابتر میرسید. بنابراین دفعه‌ی بعدی که چشمهایتان به مرد مورد علاقه‌تان افتاد، میدانید که چکار باید بکنید. لبخند بهترین و جذابترین زینت صورت است.

مردان وقتی به زنی فکر میکنند، لبخند او را در نظرشان مجسم میکنند. لبخند یک زن شبیه به آهنربایی است که توجه مردان را جلب میکند و آنها را در دام این فریبندگی اسیر میکند. مردان عاشق زنان بااعتماد به نفسی هستند که جذابیت و ملاحت زنانه در آنها موج میزند و رفتارشان متین و موقرانه است. شکی نیست که اشخاص شاد مردمان جذابی هستند. اما دانش اثبات کرده است که هر چه دندانها سفیدتر باشد، بهتر است.

یک صدای نرم و زنانه به نظر اکثر مردان جذاب است. نتایج یک مطالعه بیانگر آن است که صدای زیر معمولاً به افراد جوانی نسبت داده میشود که بدنی کوچک و زنانه دارند؛ ویژگیهایی که برای مردان بسیار جذاب است. فریاد زیر و زنانه‌ای که هنگام مشاهده‌ی یک فیلم ترسناک میکشید، توجه مردان را جلب میکند.

به عنوان یک زن، اول باید خودتان را از صمیم قلب دوست داشته باشید. عشق به خود مهمترین راز برای داشتن جذابیت زنانه است. بانوانی که خودشان را دوست دارند، میدانند که راز خوشبختی در آنچه به دست میآورند یا نمیآورند، نیست، بلکه باید قدر چیزهایی را که دارند، بدانند تا به شادی و رضایت درونی برسند. این گروه از بانوان قلبشان مملو از احساس ناب سپاسگزاری و قدردانی است و باید خیلی خوش‌شانس باشید که با یکی از آنها آشنا شوید. این بانوان خوش‌قلب عاشق زندگی، اطرافیان و محیط پیرامون‌شان هستند.

یک قلب عاشق و ذهنیت مثبت در چهره نیز جلوه‌گر میشود و روحیه‌ی شاد و سرزنده مردان را مانند آهنربا به طرف خودش میکشد. لذت بردن و شاد زیستن جوهره‌ی زندگی است؛ پس اگر میخواهید مرد مورد علاقهتان را جذب کنید، باید در پیدا کردن معنای واقعی زندگی مهارت به دست بیاورید. این مهارت کلید به دست آوردن تمام مردان دنیا و راز داشتن زیبایی درونی و واقعی است.

در مطالعه‌ای که بر روی ویژگی‌های تغییرپذیری مانند ژست و آرایش انجام شد، مشخص شد که این خصوصیات تغییرپذیر به اندازهی ویژگی‌های ثابتی مانند قد اهمیت دارند؛ چرا که نشانه‌های مراقبت از خود و اهمیت دادن به ظاهر، سلامت و قدرت‌تان را به دیگران اعلام میکند و نشان میدهد که میتوانید شریک مناسبی برای یک عمر زندگی باشید.

پوست اندام اصلی کل بدن است و داشتن یک پوست سالم و بیعیب و نقص از شما زنی زیبا و جذاب میسازد. بنابراین مراقب پوستتان باشید و آن را مرطوب نگه دارید. اگر پوستی بی‌عیب و شاداب داشته باشید، میتوانید هر لباسی را که دوست دارید، با اعتماد به نفس و بدون نگرانی از دیده شدن زشتی‌های پوست بپوشید. اکثر مردان زنانی را که پوستی سالم و عالی دارند، تحسین میکنند.

به علاوه موهای براق، پرپشت و بلند نیز بسیار جذاب و نمادی از زنانگی و سلامت است. پس به خاطر آینده‌ی نژاد بشر هم که شده به زیبایی ظاهرتان اهمیت بدهید و از خدمات متنوع سالن‌های زیبایی استفاده کنید.

لباسه‌ایی که میپوشید، حرفهای زیادی برای گفتن دربارهی شخصیت‌تان دارند. بهترین کار این است که خودتان باشید و لباسهایی بپوشید که بهترین ویژگیهای ظاهری‌تان را به نمایش بگذارد؛ اما مراقب باشید که پیام اشتباهی را به دیگران منتقل نکنید. اگر میخواهید دیگران به شما احترام بگذارند و جدی گرفته شوید، لباسهای پرزرق و برقی نپوشید که شما را به دردسر بیاندازید. لباس‌های مرتب و برازندهای بپوشید که زیبایی‌تان را بیشتر کند و جذابیت‌تان را در نظر مردان افزایش دهد.

پیراهن قرمزتان را از اعماق کمد بیرون بیاورید و آن را در قرار دفعه‌ی بعد به تن کنید. مطالعات نشان داده است که آقایان بانوان قرمزپوش را جذابتر میدانند. البته این رنگ سرخ آتشین نمیتواند معجزه کند و اگر هوش و شخصیت زنی قابل قبول نباشد، تاثیر این رنگ قرمز به سرعت از بین میرود.

دوست ندارید پیراهن قرمز بپوشید؟ لبهایتان را به رنگ سرخ دربیاورید تا چشمان هر مردی را خیره کنید. دانشمندان دریافته‌اند که مردان نیمی از وقت خود را به لبهای قلوه‌ای یک زن خیره میشوند، به ویژه اگر این لبها به رنگ سرخ باشد. رنگ قرمز مردان را به طور متوسط به مدت 7.3 ثانیه افسون میکند، اما اثر فریبندگی رنگ صورتی 6.7 ثانیه است.

هر از چند گاهی رنگ و مدل مویتان را برای تنوع عوض کنید و مطمئن باشید با این کار جذابیت‌تان را افزایش خواهید داد. جالب است بدانید که آقایان بانوان بور و بلوند را چندان جذاب نمیدانند و براساس یک نظرسنجی، بانوان سبزه با موهای مشکی یا خرمایی را ترجیح میدهند. از طرفی بلندی مو تاثیر چندانی بر جذابیت زنان از نگاه مردان ندارد. پس اگر همیشه موهای بلند و بلوند داشته اید، اینبار موی کوتاه با رنگ تیره را انتخاب و یا برعکس.

برخلاف آنچه بسیاری از خانم ها تصور میکنند، همسرشان متوجه چند کیلو اضافه وزن نمیشود و این ادعا اثبات هم شده است. پژوهشگران متوجه شدهاند که آقایان زنانی با وزن معمولی را به زنان بسیار لاغر ترجیح میدهند.

اما هیچ شکی نیست که تناسب اندام در جذابیت ظاهری نقشی تعیین کننده دارد. پس غذاهای ناسالم را از برنامهی غذایی خود حذف کنید. رژیم غذایی سالم داشته باشید و به طور مرتب ورزش کنید. تناسب اندام ویژگی جذابی از نظر مردان به شمار میآید.

خنده بر هر درد بی‌درمان دوا است. مطالعات نشان داده است که مردان جذب زنانی میشوند که به لطیفه‌های آنان میخندند. این جذب شدن توجیه ساده‌ای دارد، همه‌ی ما قلباً خودشیفته هستیم و مردمی را دوست داریم که ما را دوست داشته باشند. اگر مرد مورد علاقه‌تان بامزه نیست، حداقل شرمنده‌اش نکنید؛ اما اگر بامزه و شوخ‌طبع است، او را از شنیدن خنده‌های دلفریب‌تان محروم نکنید.

به علاوه مردان معمولاً جذب زنانی میشوند که حس شوخ‌طبعی دل‌پذیری دارند. لازم نیست حتماً لطیفه تعریف کنید، اما اگر میخواهید عشقتان را جذب کنید، باید توانایی درک شوخی را داشته باشید و به شوخی‌های بامزه بخندید.

مهارت‌های ارتباطی کلید داشتن یک رابطه‌ی پایدار و سالم است. پژوهشگران دریافته‌اند، زوجینی که به روشهای مشابه از زبان استفاده میکنند، احتمال دوام زندگی مشترک‌شان بیشتر است. در پژوهشی که بر روی چت‌های آنلاین دوست دخترها و دوست پسرها انجام شد، 80 درصد زوجینی که سبک نگارش مشابه داشتند، بعد از گذشت سه ماه همچنان با هم رابطه داشتند؛ اما این درصد در زوجینی با سبکهای نگارشی متفاوت به 54 درصد تقلیل یافته بود. بنابراین اگر او برای نوشتن اعداد در پیامهایش، به جای رقم از حروف استفاده میکند، شما هم سبک او را تقلید کند تا او را شیفته و مجذوب نگه دارید.

شاید فکر کنید که با این کار به یک طوطی مقلد تبدیل میشوید، اما در مطالعه‌ای که بر روی قرارهای آشنایی انجام شد، مشخص شد، بانوانی که زیرکانه حرکات مردان را تقلید میکنند، نمره‌ی ارزیابی بالاتری در پایان قرار به دست میآورند. تقلید آشکار هیچ فایدهای ندارد، اما اگر او صورتش را در جلسه‌ی آشنایی اولیه خاراند، شما هم صورتتان را چند ثانیه بعد بخارانید؛ اگر او گفت: “خیلی از این قرارای ملاقات میذاری؟” شما در پاسخ از کلمات او استفاده کنید: “نه، خیلی از این قرارای ملاقات نمیذارم.” شاید این توصیه در حرف به نظرتان خنده‌دار بیاید، اما مطمئن شوید که در عمل باعث میشود تا دوباره با شما تماس بگیرد.

نقش پاها در جذب مردان غالباً نادیده گرفته میشود، این چشم‌پوشی برای زنی که میخواهد مردی را جذب کند، به قیمت گرانی تمام میشود. بسیاری از مردم متوجه قدرت جذابیت پاها نیستند. مردان معمولاً جذب زنانی میشوند که پاهای زیبا با ناخن‌ها مرتب دارند و با مشاهده‌ی پاها به نکات مهمی درباره‌ی شخصیت یک زن پی میبرند. وقتی زنی از پاهایش مراقبت میکند، یعنی به بهداشت فردی و جزئیات کوچکی اهمیت میدهد که اکثر مردم آنها را فراموش میکنند. یک زن جذاب پاهای زیبایی هم دارد.

علاوه بر زیبایی و آراستگی پاها، نحوه قدم برداشتن با آن ها هم میتواند بر جذابیت شما تاثیر گذار باشد. بانوانی که با ناز و عشوه‌ی زنانه راه میروند، بیشتر چشم‌ها را به خود خیره میکنند. البته منظورمان این نیست که مانند مدل‌ها خرامان راه بروید، اما سعی کنید گام‌هایی بلندتر بردارید و هر پا را به آرامی صاف جلوی پای دیگر بگذارید. هر از گاه از عشقتان بخواهید که برای برداشتن وسایل از قفسه‌های بلند به شما کمک کند.

اجازه ندهید که اشک و دستمال کاغذی بین شما و عشقتان فاصله بیاندازد. پژوهشها نشان داده است، زنان گریان و نالان جذابیت کمتری برای مردان دارند. البته قبول داریم که گریه نکردن هنگام دیدن یک فیلم احساسی سخت است، اما بهتر است این اشکها را برای وقتی بگذارید که با دوست دخترهایتان بیرون رفتهاید یا حداقل فیلم اکشنی را انتخاب کنید که عشق‌تان بیتاب دیدنش است.

بسیاری از مردان از این شکایت دارند که عشق‌شان به خاطر تفاوت میل جنسی مرد و زن تا آن حدی که آنها دوست دارند، با آنها عشق‌بازی نمیکند. به همین دلیل وقتی زنی به همسرش میگوید که رابطه‌ی زناشویی برایش مهم است، این حرف خوشحال کننده مرد مشتاق را جذب او میکند.

به علاوه چشمان یک زن دامی است که بسیاری از مردان را در خود اسیر میکند. جان کلام آن که دختر منحصر به فردی که خوش‌پوش است، ملاحت زنانه دارد، مشتاق است همسرش را خوشحال و راضی نگه دارد، به تقسیم مسئولیت بین مرد و زن معتقد است و به این ویژگی‌های خود می‌بالد، هر مردی را جذب خودش میکند.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

78 بازدید

68 بازدید

84 بازدید

112 بازدید

چگونه برای همسرم دلربا باشم

234 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ب خاطر سایت خوبتون ک مطالب عاللییییی دارین،سوال من اینه ک بلاخره خانم مستقل خوبه یا وابسته و نیازمند؟؟؟مثلا شما فک کنید اگر خانمی هم شغل خوب و هم پول و سایر امکانات را داشته باشد ،همسرش فکر نمیکند ک او دیگه بهش نیازی نداره و دلسرد بشه از زندگی با اون یا خوشش میاد ک زنش مستقله؟؟پیشاپیش ممنون از پاسخ گویی شما با تشکر

سلام دوست گرامی مستقل بودن باید در شخصیت فرد ایحاد ثبات کتد نه اینکه سبب شوذ فردی پرتوقع و خودخواه بشود. اصولا اگر خانمی مستقل باشد برخورد بهتری در واکتش به مسائل دارد و منطقی تر برخورد میکند اما این دلیل نمیشود که فقط به صرف مستقل بودن، فرد را مناسب ازدواج دانست

همسرم رابطه ی صمیمی بامن نداره میتونم بگم شاید هم سرد هست .الان چند ماهه ک عقد کردیم ولی نه ابراز محبتی نه ابراز عشقی همیشه من ابزاز علاقه میکنم و ایشون هیچی…….

سلام دوست گرامی شما مطرح کردید که همسرتان با شما رابطه صمیمی ندارد و سرد هستند اینجا سوالی که پیش می آید این است که ایا این سردی در حرف زدن و بروز احساسات است و یا در روابط جنسی هم وجود دارد و در این رفتار هم شما احساس سردی می کنید؟ مورد بعدی که نیاز به مطرح کردن دارد این است که ایا از ابتدا ایشان اینگونه رفتار میکردند یا رفتار و صحبتی از شما باعث دوری ایشان شده است؟ شاید همسر شما جز ان دسته افرادی باسد که ابراز احساسات یا بلد نیستند و یا علاقه ای به ان ندارد بهتر است با ایشان صحبت کنید و در مورد سردی که بینتان هست موارد را بررسی کنید مطمئنا طرح موضوع و شنیدن صحبت های ایشان و در عین حال ارام و همراه بودن شما میتوند کمک موثری باشه

شبتون بخیر من چند ماهی هست که عقد کردم همسرم به رابطه جنسی اصرار داره و از طرفی منم با توجه به علاقه ای که بهش دارم سعی کردم ناراحتش نکنم و به روش های دیگه ارضاش کنم نمیدونم کارم درسته یانه؟ اصلا حد و مرز رابطه جنسی در دوران عقد چقدر هست؟ چیکار کنم همسرم سرد نشه تا عروسی کنیم؟

سلام دوست گرامی شما مطرح کردید که همسرتان با شما رابطه صمیمی ندارد و سرد هستند اینجا سوالی که پیش می آید این است که ایا این سردی در حرف زدن و بروز احساسات است و یا در روابط جنسی هم وجود دارد و در این رفتار هم شما احساس سردی می کنید؟ مورد بعدی که نیاز به مطرح کردن دارد این است که ایا از ابتدا ایشان اینگونه رفتار میکردند یا رفتار و صحبتی از شما باعث دوری ایشان شده است؟ شاید همسر شما جز ان دسته افرادی باسد که ابراز احساسات یا بلد نیستند و یا علاقه ای به ان ندارد بهتر است با ایشان صحبت کنید و در مورد سردی که بینتان هست موارد را بررسی کنید مطمئنا طرح موضوع و شنیدن صحبت های ایشان و در عین حال ارام و همراه بودن شما میتوند کمک موثری باشه

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

مواقعی در زندگی پیش می آید که ثابت می شود از دست دادن چیزی خیلی راحت تر از نگه داشتن آن است یا به قول معروف خراب کردن راحت تر از آباد کردن است ، این موضوع دقیقا در زندگی زناشویی نیز صادق است چراکه برای تداوم و ادامه زندگی تدابیری وجود دارد که چنانچه در موردشان کوتاهی شود مطمئناً تبعات جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت.

جالب است بدانید دنیای زن ها سرشار از احساس و دنیای مرد ها در گرو استدلالهای مردانه شان است. درک تفاوت میان این دو راز صمیمیت و نزدیکی آنهاست. طبق تحقیقات انجام شده ثابت شده است که چنانچه مرد ها مجبور به انتخاب یکی از دو مورد عشق و احترام باشند بیشتر ترجیح می دهند تنهایی را برگزیند تا اینکه رو به بی احترامی بیاورند و از سوی دیگر بیشتر زنها به ابراز عشق و محبت علاقه نشان دادند به همان اندازه که بشر احتیاج به هوا دارد زن نیازمند عشق است و مرد نیازمند به احترام. 

چنانچه زن و مرد بتوانند به درستی درک خوبی از همدیگر داشته باشند زندگی آرام بدون دغدغه و سرشار از عشق و احترام تجربه می کنند یک زندگی عاشقانه در دید همسرتان نسبت به زندگیتان کمک بزرگی به حال خوب هر دوتان می کند. 

در این مطلب مهم بخش خانواده پلاس نمناک روی صحبت ما با آن دسته از خانم هایی است که درصدد نفوذ به قلب شوهرشان هستند اما روش درستی را برای راهیابی به آن بلد نیستند. ترفندها و روش های ساده ای که در اختیارتان قرار داده ایم ممکن است در نگاه اول پیش پا افتاده و بی اهمیت به نظر برسند اما تجربیات و تحقیقات حاکی از آن است که ریشه بسیاری از اختلافات خانوادگی در همین نکات به ظاهر جزئی می باشد پس با ما همراه باشید تا با خواندن این راهکارها یک زندگی شیرینی را در کنار همسر خود رقم زده و با درک متقابل اختلافات زندگیتان را به حداقل برسانید. 

چگونه برای همسرم دلربا باشم

حواستان به حسادت های شوهرتان باشد 

برای اینکه با شوهر خود تفاهم داشته باشید باید از روحیات او اطلاع داشته باشید. به عنوان مثال آیا انتظار دارید زمانی که از همکار شوهرتان تعریف می کنید شوهرتان عصبانی نشود؟ ما به شما پیشنهاد می کنیم چنانچه می خواهید جایی در قلب همسرتان داشته باشید بیش از اندازه مردی را پیش او تعریف نکنید ، چیزهایی که از دیگران یاد گرفته اید را پیش او با ناز و ادا تعریف نکنید ، چراکه گاهی اوقات مردها قدرت ابراز حسادت خود را ندارند و سخت بیان می کنند بنابراین در این مواقع دچار درد های درونی بسیاری می شوند و پیامدهای خوشایندی برایشان ندارد پس شما بایستی به این دست از خصیصه های مرد خود توجه داشته باشید و از همه مهمتر باید بدانید او با حسادتی که نسبت به اطرافیان در مورد شما دارد به طور غیرمستقیم دوست داشتن خود را به شما نشان می دهد. 

عادت های قدیمی خود را ترک کنید 

زمانی که در آستانه جدایی از همسرتان قرار گرفته اید باید این را قبول داشته باشید که مطمئناً کاری کردید که موجب دوری از هم شده اید.ممکن است با خود بگویید که من که چیزی برای همسرم کم نگذاشته ام اما این را بدانید که این فقط تفکرات شما است و باید ببینید که چه چیزی باعث رفتن همسرتان شده است.پس چنانچه می خواهید به همان روزها، ماه ها و سال های اول زندگی عاشقانه خود بازگردید و به نوعی مرد خود رامنصرف کنید بایستی عادت های قدیمی خود را ترک کنید. 

قبل از هر چیزی با فکر کردن اقدام به پیدا کردن عادت های اشتباه خود بکنید و با رجوع به عمق و درون خود به خوبی در مورد رفتارها و حرفهای خود بیندیشید و سپس با کمی مطالعه و یا مشورت با دوستان خود در صدد برطرف کردن عادت های بد خود در بیاید تا بتوانید مجدد به اعتماد به نفس قبلی خود دست یابید. باید به خودباوری برسید و مهارت های خود را بشناسید زمانی که به این مرحله رسیدید از تفکرات بیهوده ای همچون چرا پیامک نمی دهی و زنگ نمیزنی دست برمی دارید و با این کار یاد میگیرید که زندگیتان را درگیر رفتارهای خوب و بد او نکنید و چنانچه با شما خوب تا کرد حالتان خوب شود و اگر بی محلی دیدید غمگین و افسرده شوید و در نهایت به این نتیجه خواهید رسید که غم و شادی زندگی شما کاملاً به خودتان بستگی دارد. 

بنابراین زمانی که به این درجه از حال خوب رسیدید در همه روز و لحظه های خود دیگر فقط به او فکر نخواهید کرد ، دیگر نگران حرف هایتان نخواهید شد که مبادا چیزی بگویید که موجب آزردگی اش شود ، بیش از اندازه تلاش برای جلب توجه اش نمی کنید. دستیابی به این مرحله تعالی روح منجر می شود که مرد به طرف شما جذب شود و آن موقع هست که در میابید شما باید درونیات خود را تغییر می دادید نه طرف مقابل تان را. 

حمایت احساسی را از او دریغ نکنید 

بیشتر مردها مواقعی که زندگیشان دچار بحران شده است نیاز به یک پشتیبان دارند و چنانچه شما نقش این حامی و پشتیبان را برای او داشته باشید مطمئن باشید که قشنگترین احساس را به او هدیه داده اید. 

به هیچ عنوان نباید در برابر همسرتان بی تفاوت باشید و از هیچ گونه کمکی نسبت به او دریغ نکنید و همیشه به او فرصت متعهد بودن و کسب انرژی چند باره در کارهایش را بدهید تا احساس راحتی داشته باشد. 

همیشه انعطاف پذیر باشید 

در زندگی زناشویی خود متفاوت باشید نه همیشه خوب و مهربان بوده و نه همیشه یکنواخت و کسل آور باشید با رفتارهای جدید ، طرز تفکر خلاق ، پوشش جدید و کردار قابل توجه متفاوت بودن خود را به همسرتان نشان دهید. 

صبور و شکیبا باشید 

با صبر و شکیبایی سعی کنید در حد امکان از بحث و جدل دوری کنید و بدانید که نظر شخصی هر کسی قابل احترام است و هیچ دلیلی ندارد که شما اقدام بر تحمیل عقاید خود به دیگران بکنید. 

به همسرتان احساس امنیت بدهید 

همه مردها در زندگی خود نیاز به احساس امنیت دارند و در صورتی به سمت طرف مقابلشان جذب می شوند که چنین حسی را از آنها بگیرند حتی خود شما نیز زمانی که سکوت کرده و در لاک خود فرو رفته اید دوست دارید همسرتان کنارتان باشد و در باره احساسی که دارید با شما سخن بگوید. 

آنها خواهان شرایط امنیتی هستند که تمام استرس ها و نگرانی هایشان را بیرون بریزند بنابراین برای اینکه در دل همسر خود به محبوبیت خاصی برسید سعی کنید فضای امنی را برای او مهیا کنید. 

آراستگی خود را حفظ کنید 

اکثر مردان تاکید بسیار زیادی آراستگی همسرشان دارند و بیشتر متکی به قوه بینایی خود هستند بنابراین بهتر است با آراستگی هر چه تمام در جلوی دیدگان همسرتان دلبری کنید.

زن رازداری برای شوهرتان باشید 

درباره اسرار و رازهای همسرتان امانتدار باشید و عیب ها و نقایص او را پیش هیچ کس حتی والدین تان بازگو نکنید. 

چنانچه در آیه ای از قرآن آمده است:«هن لباس لکم» یعنی زن ها باید پوشش مناسب برای عیوب مردان باشند. به قدری باید در عیب پوشی حساس و دقیق باشید که حتی اگر کسی قسم خورد که همسرتان دارای فلان عیب است شما نیز همپای او به اینکه او از این عیب مبرا است مصر باشید. 

بهترین زن دنیا برایش باشید 

با ارتقای سلامت جسمی و روحی و اجتماعی خود و همچنین رسیدگی به پوشش و ظاهر خود به شوهر خود نشان دهید که بهترین زن برایش هستید. به این معتقدیم که شرافت با لباس به دست نمی آید اما انضباط شرافت می آورد همانطور که حضرت نبی اکرم (ص) به هنگام خارج شدن از منزل خود لباس ها و عمامه خود را منظم کرده و موهای خود را شانه زده و عطر مخصوص خود را استفاده می کردند و سپس از خانه بیرون می آمدند. چراکه ظاهر آراسته و جذاب محبوبیت به دنبال دارد جالب است بدانید نظم درونی و زیبایی درون و آرامش شما نیز به همین اندازه بر محبوبیت شما تاثیر گذار است. 

به همسرتان حس خوب انتقال دهید 

تا جایی که برایتان امکان پذیر است طرف مقابل خود را تشویق کنید چراکه با خوشبین بودنتان نسبت به شوهر ، او را نیز نسبت به خودتان خوشبین می کنید. بی پرده بگوییم زمانی که مرتب در حال انتقاد کردن همسرتان باشید بالاخره بذر بدبینی را در وجود او می کارید و این بدبینی باعث می شود که محبوبیت شما در مقابل همسرتان از بین برود باید بدانید که این طبیعت بشر است که زمانی مورد انتقاد قرار می گیرد حس خوبی ندارد. 

لبخند زدن را فراموش نکنید 

جالب است بدانید با یک لبخند ساده ای که بر لبان شما مینشیند تاثیر فوق العاده ای روی مرد شما گذاشته می شود اشتباهی که بسیاری از زنان می کنند این است که علاقه مند به این هستند که جدیت داشته باشند اما غافل از اینکه جدیت تاثیر عکس در رابطه زن و مرد دارد پس همیشه تلاش کنید لبخند کوچکی بر لبانتان داشته باشید.

 

لطفاً دست نیافتنی باشید 

همه افراد طالب چیزهایی می باشند که دسترسی به آنها مشکل است و چیزهایی که به راحتی برایشان قابل دسترس است ارزش و شأن چندانی ندارد. یادتان باشد هیچ وقت همه خودتان را به شوهرتان نشان ندهید گاهی اوقات دست نیافتنی باشید گاهی انعطاف پذیر و تسلیم. 

زمان گفت و گو به چشمهایش نگاه کنید 

یک زوج عاشق زمانی که از صمیم قلب عاشق همدیگر هستند 75% از تایمی که با هم صحبت می کنند به چشمهای همدیگر نگاه می کنند و زمانی که بین صحبتشان شخص ناخوانده ای وارد شود به آرامی روی از یکدیگر برمی گردانند. اما در گفتگوهای عادی معمولاً 30 تا 60 درصد از گفتگو اختصاص نگاه کردن دارد. 

کارهای غافلگیر کننده بکنید 

چگونه برای همسرم دلربا باشم

با توجه به نیازهای منطقی و احساسی همسرتان مثل رنگ ها ، غذا ، کتاب ها و فیلم های مورد علاقه اش کارهایی بکنید که او را غافلگیر کرده باشید مثلاً غذای مورد علاقه اش را با دستورالعمل خاصی درست کنید و زمانی که او از سرکار برمی گردد او را شگفت زده کنید با این کار شما فکرش را خوانده اید و با روح و روان و بازی می کنید. 

حس آزادی به او هدیه دهید 

از آنجایی که مردها از محدودیت بیزارند بنابراین سعی کنید در دوران آشنایی و نامزدی به او ثابت کنید که قصد تغییر شخصیتش را ندارید و همان طور که هست قبولش دارید و اصلا محدودیتی برایش ایجاد نکنید با این کار شما احساس آزادگی او می دهید. 

فقط به حرف زدن اکتفا نکنید 

به روز های قبلی که با او بودید فکر کنید و ببینید آیا در همان روزها مدام با هم در ارتباط بوده و تماس میگرفتید؟آیا به تمام توجهات و خواسته های او زندگیتان را بنا کرده بودید؟آیا خودتان را قربانی جلب توجه او کرده بودید؟ 

بی شک هیچکدام از این اقدامات را انجام نمیدادید و در اولین ملاقاتتان فکرتان فقط معطوف خودسازی و ارتقای ظاهرو روحتان بوده است و چنان به رفتار خود توجه میکردید تا جذبش شوید.حال بگویید در این برهه از زمان چرا مثل قبل نیستید؟پس سعی کنید دوباره به حالت قبلی خود برگردید و جوری رفتار کنید که انگار با مرد خود به تازگی آشنا شده اید و قصد تسخیر قلبش را دارید و دوباره به فکر ارتقای روح و ظاهر خود باشید. 

سعی کنید نق زدن را کنار بگذارید 

از همین حالا خود را از دسته زنان نق نقو جدا کنید چرا که نق نق کردن روز خوب مردان را خراب میکند بنابراین چنانچه این کار را ترک کردید در واقعا به همسر خود ثابت میکنید که آسایش و آرامش او از هر چیز دیگری برای شما مهم است. 

نیاز های مزاجی و ذهنی شوهرتان را بشناسید 

در حالی که همیشه در تلاش برای حفظ همسرتان هستید نباید از نیازهای فکری و احساسی او نیز از رنگ مورد علاقه گرفته تا فیلم و کتاب های مورد علاقه اش غافل شوید و به وقتش با همین چیزهایی که از او میدانید غافلگیرش کنید. 

دلربا و دلفریب رفتار کنید 

همچون یک پری دریایی نقشتان را ایفا کنید یک پری دریایی با اینکه خیلی زیبایی خیره کننده ای دارد اما همیشه خود را در معرض توجه قرار نمیدهد بنابراین حتما در رابطه خود و همسرتان کمی رمز و راز چاشنی آن بکنید. 

گاهی مواقع اقدام به ارسال پیام های گیج کننده و متناقض برایش بکنید و در عین اینکه آرام و معصومانه رفتار میکنید آنگاه همچون یک فرد شرور خودنمایی کنید اینگونه رفتارها از شما منجر میشود همسرتان برای کشف شما بیشتر تلاش کند.

 

زیاد از حد خوب نباشید 

چنانچه تمام تلاش خود را برای خوب بودن صرف کنید احتمالش خیلی بالاست که در انتهای روز رفتارهایتان برای خودتان بسیار راضی کننده خواهد بود اما باید بدانید با محبت و خوبی بیش از اندازه از جذابیت خود کاسته اید و ممکن است به مرور زمان همسرتان از رفتارهایتان دلزده شود. 

بطوریکه زمانی که یک تقاضای طبیعی و کوچک از همسرتان دارید وی در دیدگاهش به شما به عنوان یک شخص پر توقع نگاه میکند. 

پس بعضی مواقع بخش های کوچکی از سیاهی های شخصیتتان را بروز دهید و گاهی خود را به بی رحمی بزنید و یا حتی گاهی رفتارهای زشت از خود نشان دهید ولی حواستان باشد دست به کارهای بی ارزش و مبتذل نزنید. 

در بحث هایتان پرونده سازی نکنید 

چنانچه همسرتان متوجه این شود که با بروز احساساتش یک جنگ خانگی شروع میشود مطمئنا سرپوشی روی آن خواهند گذاشت.بارها گفته شده است که مردها تنفر خاصی از قضاوت شدن دارند و از اینکه احساسات فعلیشان در آینده به عنوان مدرک جرم استفاده شود بیزارند. 

آن ها بر این باورند یک حرف به ظاهر ساده می تواند ساعت ها در ذهن شما پرورش پیدا کرده و تبدیل به یک موضوع جدی و سخت شود که هر آن ممکن است زندگیتان را خراب کند به همین خاطر ترجیح میدهند بجای اینکه ترس ها و مشکلاتشان را با شما در میان بگذارند ان ها را به یک فرد کاملا نا آشنا بازگو کنند تا مبادا در رابطه اش با شما فاصله ای ایجاد شود. 

همیشه او را مقصر ندانید 

شما برای بروز احساساتتان در حد معمول اجازه دارید نه اینکه به قدر سرزنش و خشمگینانه! حتی برای اینکه احساسات درونیتان را بگویید نباید از او انتظار تغییر اوضاع را آن هم یک تنه داشته باشید چرا که اگر غیر از این باشد عواقب آن را به زودی خواهید دید.پس چنانچه خواستید حتی برای یکبار هم که شده به اون بگویید چه کند یا نکند حتما جلوی زبان خود را بگیرید و از بکار گیری چنین جملاتی خودداری کنید. 

بنابراین برای پشت سر گذاشتن این مرحله بایستی احساسات خود همچون ترس، نا امنی، خشم و حتی خستگی را بشناسید چرا که همین ها میتواند سرآغاز واکنش های غیر قابل کنترل شود اما چنانچه شما کنترل ذهن و بدن خود را داشته باشید میتوانید بدون اینکه هیجانی رفتار کنید احساستان را بیان کنید مثلا بجای اینکه بگویید از این به بعد باید زودتر به خانه برگردی بگویید کمی حال خوبی ندارم دلم میخواهد بیشتر در کنار تو باشم بنابراین از اینکه احساسات خود را از راه مناسبی با او در میان میگذارید در واقع آرامش خاصی به اون منتقل میکنید و باعث میشوید او بدون تر از سرزنش و قضاوت شدن با شما حرف بزند.الان متوجه اصل قضیه شدید؟با اینکه شما کار عجیب و غریبی نکردید و فقط بدون اینکه او را مقصر جلوه دهید احساساتتان را به او بیان کردید اما کاری کردید که او امنیت خاطر داشته باشد.

 

اجازه دهید مرموز باقی بماند 

با تمام توضیحاتی که پیش از این در اختیارتان قرار داده ایم تلاش ما این بود که راه هایی را برایتان پیشنهاد کنیم که با به کارگیری آنها مردتان را به حرف آورده و به نوعی احساساتش را کشف کنید ولی در این بخش قصد این را داریم به شما بگوییم که بعضی اوقات وارد این محدوده نشوید. ممکن است این پیشنهاد برایتان بسیار عجیب باشد و با خود بگویید به عنوان یک همدم و همسر حق مسلم شماست که در مورد زندگیش همه چیز را بدانید و باری از دوشش بردارید. اما بعضی از مردها با نگفتن مشکلاتشان و بروز نکردن احساساتشان اعتماد به نفس بیشتری به دست می آورند اگر ساده تر بخواهیم بگوییم باید بدانید مردها احساس می کنند چنانچه بعضی از مشکلات خود را به همسرشان نگویند و یک تنه آنها را رفع کند بیشتر مردانگی به خرج دادند. 

آنها علاقه مندند گاهی ژان والژان زندگیتان باشند و برای اینکه یک مشکل بزرگ را حل کنند دیرتر به خانه برگردند و از طرفی به شما بگویند که سر کار مشغول بودند و یا حتی گاهی دلشان میخواهد برای خرید یک هدیه مرخصی بگیرند اما به شما بگویند که سر کارند . پس اگر واقعاً به مردتان اعتماد دارید بیش از حد به حیطه خصوصی اش ورود نکنید و اجازه دهید که قسمتی از اتفاقات زندگیش را به تنهایی مدیریت کرده تا احساس بهتری پیدا کند. مطمئناً شما با توجه به شناختی که از همسرتان دارید ممکن است همه این پنهان کاری ها را کشف کنید اما به هیچ عنوان نباید به روی او بیاورید و بگویید که سر از کار مخفی کاری هایش در آورده اید.

حتما در اطراف شما هم مردانی وجود دارند که قلب و روحشان در تسخیر همسرانشان است. چه ویژگی هایی در این زنان وجود دارد که باعث جذب همسرشان شده است. عالی ترین هنر زن این است که قلب همسر خود را تسخیر سازد با تدابیر بتواند در قلب مرد زندگی اش نفوذ کند.

در این بخش از نمناک به ویژگی های زنان جذاب پرداخته ایم ، اگر دوست دارید قلب و روح همسرتان را تسخیر کنید، این مطلب را به دقت مطالعه نمایید.

مردها در رابطه بسیار ایرادگیر، سخت پسند و غیرقابل پیش بینی هستند ، آنها نه دوست دارند از همسرشان دور باشند و نه اینکه وابستگی بیش از حد را می پسندند. برخی رفتار و خصوصیات در خانم ها وجود دارد که توجه مرد را جلب می کند و این ویژگی ها برای او قابل تحسین است.

مردان از زنان دروغ گو و متظاهر بیزارند زیرا فرد دروغگو برای برملا نشدن دروغ قبلی خود همواره سلسله دروغ هایی پشت سرهم ردیف می کند پس همیشه راستگو و صادق باشید تا یک زندگی مشترک خوب داشته باشید. دروغگو با کنار رفتن نقاب از روی چهره اش رسوا خواهد شد.

چگونه برای همسرم دلربا باشم

مردان از زنانی که خود را برتر از دیگران می دانند و با افراد مثل زیر دست خود رفتار می کنند و آنان را حقیر می دانند متنفرند و در مقابل جذب زنانی می شوند که فروتن و مهربان هستند و با دیگران مدارا می کنند و از قضاوت افراد دوری می کنند.

زنانی مورد توجه همسرشان قرار می گیرند که راه و رسم مهمان نوازی را بلد باشند و با آغوش باز پذیرای دوستان و خانواده همسرش باشند. مردها خصلت مهمان نوازی و از خودگذشتی را در زنان می پسندند و زنی که این ویژگی را داشته باشد در نزد آنها مقام و منزلت دارد.

همواره زنانی که از وقار، آرامش، سلیقه، عزت نفس کافی برخوردار هستند، جذابیت دارند. کمبود عزت نفس سبب ایجاد حسادت، عقده حقارت، احساس بی کفایتی و نا امنی می شود و این انرژی های منفی نمی تواند هیچ مردی را جذب کند.

مردان از زنان بیش از حد وابسته گریزانند چون معتقدن این نوع زنان وقت آنها را با وابستگی بیش از حد هدر می دهند و آنها را عصبانی و ناراحت می سازند.

از ویژگی های زنانی که مردان را به خود جذب می کنند استقلال است پس بهتر است زندگی خودتان را داشته باشید، خودتان را مشغول کنید، سرگرمی های تان را داشته باشید و همراه دوستان تان به گردش بروید و برای زمان خود ارزش قائل شوید تا اینکه همواره به دیگران وابسته باشید.

اغلب مردها زنانی را که با غر زدن و شکایت نمودن جلب توجه می کنند را دوست ندارند و ارتباط با این زنان را برای روح خود مضر می دانند چرا که معتقدند این نوع زنان انرژی منفی و نفرت را از خود ساطع می کنند که خود موجب منفی گرایی در مردها می شود.

در مقابل مردان زنانی را دوست دارند که شاد باشند و از زندگی لذت ببرند زیرا انسان های شاد جذاب تر هستند.

زنان برای جذب مردها هیچگاه نباید دست از زنانگی بکشند و همیشه باید آراسته باشند و رفتارها و حرکات و شخصیت خانمانه داشته باشند و هرگز نباید مانند یک مرد رفتار نمایند .

زنانگی طبیعت مردانه مردها را متعادل می کند و همه مردان در زندگی به دنبال آن هستند. یک زن با رفتارهای زنانه خود می تواند همسرش را مجذوب خود سازد پس در رفتار خود ظرافت زنانه داشته باشد و به همسر خود ابراز احساسات نمایید.

این ویژگی در زنان بسیار گیراست و از دید مردان اگر زنان بتوانند در زمان های حساس تصمیم منطقی بگیرند و معقولانه رفتار کنند ، موجب پیشرفت زندگی می شوند و می توانند یک مرد را به خود جذب کنند زیرا هیچ چیزی نمی تواند زیبایی و ذهن را شکست دهد.

اشتیاق، حرفه ای بودن و داشتن هدف و آرزو در جهت حرفه و شغل برای مردها جذاب است و آن ها را به وجد می آورد.

بسیاری از زنان زیبا راز جذابیت را نمی دانند اما در مقابل زنانی هستند که چهره معمولی دارند اما با اعتماد به نفس جنسی، انعکاس شادکامی و مثبت اندیشی، درست لباس پوشیدن، رفتار مودبانه و ظاهر تمیز و مرتب همسرشان را به خود جذب می کنند و از جذاب ترین زنان محسوب می شوند.

اکثر مردها شوخ طبع هستند و زندگی با زنانی را دوست دارند که با او بتوانند مکالمه سرگرم کننده و جالبی داشته باشند و کسی که به لطیفه هایشان بخندد . باید بدانید زندگی بدون شوخ طبعی برای مردان بسیار کسل کننده است.

زنانی که برای همسر خود جذاب و دوست داشتنی به نظر می رسند، زنانی هستند که گوش شنوا دارند و فقط صحبت نمی کنند بلکه در اکثر مواقع با دقت به حرفهای همسرشان گوش می دهند.

جستجو در سایت

چگونه برای همسرم جذاب باشم

یک زن خوب میداند که دنیای مردان تفاوتهای زیادی با دنیای زنان دارد ، هر زنی تلاش خود را میکند تا برای همسر خود بهترین باشد مهمترین وظیفه زنان پرو بال دادن به داشته های مردان است تا اعتماد به نفس آنها را افزایش دهند

در زندگی مشترک در مقابل شوهرتان هرگز همدردی نکنید. مردها همدردی کردن را دوست ندارند و ناخواسته در مقابل همدردی شما واکنش‌های مردانه‌ای از قبیل:* تو نمی‌فهمی من چه می‌گویم!* اصلا چرا برای تو این‌ها را گفتم!؟* اگر خوابیده بودم بهتر بود تا این‌ها را برایت بگویم و فایده‌ای نداشته باشد.* میشه انقدر وسط حرف من نپری!؟این جملات و هر جمله دیگری که در پاسخ به همدردی شما گفته شود، قطعاً خوشایند روحیه زنانه نخواهد بود. چه می‌شود کرد!؟ دو انسان متفاوت با دو ساختار جدا از هم باید یاد بگیرند چگونه به تبادل نظر و گفتمان بنشینند.

چگونه برای همسرم دلربا باشم

بی‌شک احساسات و عواطف زنانه شما به نحوی است که وقتی وارد خانه شوید و شوهرتان را ببینید، دلتان می‌خواهد از پیاده‌روی ساده‌ای که در پارک انجام داده‌اید به اندازه لا‌اقل پانزده دقیقه برای همسرتان صحبت کنید و صدالبته تمام جزییات را هم مو به مو تعریف خواهید کرد، اما مردها این‌گونه نیستند.

در طول زندگی اگر همسر شما از محل کار به خانه برگردد، خوشایندترین حس برایش سکوتی است که شما زمینه‌ساز می‌شوید؛ البته با بیان جملات متداولی مانند سلام و احوالپرسی و خسته نباشید و یک استکان چای.وقتی شوهرتان به خانه برمی‌گردد، قدری امان بدهید باور کنید ظرف نیم ساعت خستگی‌اش برطرف می‌شود و آن وقت شروع به پرسیدن چه خبرها و تعریف ماوقع آنچه از صبح اتفاق افتاده کنید. مردها به این آرامش نیم‌ ساعته احتیاج دارند.

خبرهای خوب و بد را قورت ندهیداین‌که قرار است نیم‌ساعت به شوهرتان زمان استراحت بدهید، اصلاً به این معنی نیست که اگر خبرهای خوبی هست یا خدای نکرده خبر بدی شنیده‌اید به همسرتان نگویید.* اگر قرار است خبر خوبی بدهید قطعاً شادی‌اش از چهره‌تان تا حدی نمایان خواهد شد. دادن خبرهای خوب با چاشنی یک پذیرایی مختصر عصرانه برای همسرتان بی‌شک جذاب خواهد بود و شاید زودتر از نیم‌ساعت خستگی‌اش از بین رفت، خدا را چه دیدید* اگر قرار است خبر بدی بدهید یا از یک جریان تلخ وی را مطلع کنید، سعی کنید لااقل در صورت‌تان ناراحتی مربوط به آن موضوع موج نزند. مطلب را کم‌کم و با مقدمه‌ای که همسرتان را از نظر روحی آماده شنیدن خبر کند، بیان کنید.

گفتن یک باره خبر ناخوشایند ممکن است شب تلخی برای شما به‌وجود بیاورند. به هرحال یک خبر ناخوشایند می‌تواند عقبه تلخی برای خستگی از کار روزانه باشد. مردها این‌گونه‌اند دیگر.

فقط قرار است بشنویدشاید برایتان پیش آمده باشد که وقتی همسرتان از کار روزانه به خانه برمی‌گردد از او بخواهید که از روز کاری‌اش برایتان تعریف کند. تعداد کمی از مردها شاید خودشان با توجه به کتاب‌ها و مطالعات روانشناسی‌ای که داشته‌اند، بدانند شما مشتاقید کمی از روز کاری‌اش بدانید و برایتان خلاصه‌ای از روز را می‌گویند.

اما اکثر مردها در ساختارشان بیان وقایع روز برنامه‌ریزی نشده است. پس اگر شما از این نمونه مردان بخواهید برایتان از روز کاری‌شان تعریف کنند، باید بدانید که فقط باید یک شنونده باشید بدون هیچ ابراز همدردی.ممکن است همدردی شما خیلی زود آن‌ها را به جوش بیاورد. نه این‌که همدردی شما یک موضوع ناپسند باشد. اصلاً اینطور نیست. بلکه ساختار وجودی مرد به گونه‌ای است که همدردی شما را به مثابه یک ضعف در خود می‌پندارند و از این حس فراری اند.

وقتی همسرتان صحبت می‌کند آرام فقط گوش بدهید و در صدد همدردی یا دادن راهکار به او نباشید. همین که به این مرحله دستیافته‌اید که بتوانید از روز کاری خود صحبت کنید خیلی عالی است. مطمئن باشید در گام‌های بعدی موفق‌تر خواهید شد.برای آمدنش آماده باشیدمردها دوست دارند که ببینند در زندگی شما مهم هستند .آنها این اهمیت را در ظاهر شما و آمادگی خانه تان برای مراجعت او می بینند. نمی گویم همیشه باید در حال کار خانه باشید اما سعی کنید نشان دهید که قدر زحمات او را می دانید و محیطی امن برایش مهیا می کنید. بعد از یک روز کاری هیچ چیز به اندازه ی یک چهره ی ارام و خندان شما خستگی او را به در نمی کند.

منبع : tebyan.net

بازنشر از : پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

 

 

زنان در رابطه جنسی چگونه باشند

با شوهرم چگونه رفتار کنم

چطور شوهرم را عاشق خودم کنم

چگونه شوهرم را تحریک کنم

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود



چگونه برای همسرم دلربا باشم

بخش مشاوره و پرسش و پاسخ

شناسه کاربری 

رمز عبور             


  

عضویت در سایت


دسته بندی مطالب

مطالب روابط جنسی و زناشویی

مطالب دوران قبل از ازدواج

مطالب پزشکی و سلامت

مطالب تربیت فرزندان

مطالب احکام شرعی

مطالب روانشناسی

مطالب اجتماعی

مطالب صوتی

ویدئو

خدمات عمومی


 


 افراد آنلاین :


18856


بازدید امروز:


34891


بازدید دیروز:


232645516


آمار کل:

مشاوره
ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و
معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این
سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

به گزارش سایت الودکتر، در رختخواب نسبت به او حساس باشید. مردها درمورد رابطه‌جنسی حساسیت فوق‌العاده‌ای دارند. اینکه احساس کنند که نمی‌توانند شریک‌ جنسی شان را ارضا کنند واقعاً برایشان ناامیدکننده است. عملکرد او را تحسین کنید و به او بگویید در رابطه‌جنسی تان احساس فوق‌العاده‌ای به شما می‌دهد. این روحیه او را تقویت کرده و باعث می‌شود هربار بهتر باشد.

نباید انتظار داشته باشید که همیشه او برای نزدیکی داوطلب باشد. هیچ اشکالی ندارد که گاهی شما پا پیش بگذارید. این باعث می شود تصور کند او را می‌خواهید. اما به خاطر داشته باشید که در اشتیاق خود در رختخواب اغراق نکنید. شور و اشتیاق بیش از اندازه هم برای آنها جذاب نیست. طبیعی رفتار کنید. مردها با گذشت زمان در رابطه تکامل می‌یابند. با درک و صبر با آنها رفتار کنید و در همه جهات با آنها همکاری کنید و مطمئن باشید که پاداش آن را دریافت خواهید کرد.

چگونه برای همسرم دلربا باشم

برای اغوا کردن او لباس‌زیرها و لباس‌خوابهای تحریک‌آمیز بخرید و خواهید دید که توان مقاومت دربرابر شما را نخواهد داشت. اگر خواست چیزی را آزمایش کند، بگذارید بکند. اگر از چیزی خوشتان نیامد، با اشاراتی ظریف آن را به او بفهمانید و ضمن تحسین سایر عملکردهای او، به او بگویید که چطور می‌تواند آن حرکتش را بهتر کند.

مهم نیست که کجا هستند، مهم این است که جذاب و تعاملی باشید . هیچ کس فکر نمیکند که یک ربات جذابه! دست و بازوی همسر یا نامزدتان را لمس کند. این نشان می دهد که درگیر مکالمه با او هستید و با این کار  توجه او هم بر روی شما متمرکز می شود.یک لبخند بزرگ و نشان دادن مروارید های سفید دهانتان یکی از چیزهایی است که اغلب افراد را به شما جذاب میکند.چون نشان دهنده ی اعتماد به نفس. بالای شماست!حتی اگر دندان های زیبایی ندارید سعی کنید در آینه تمرین کنید که بهترین لبخندی که به چهره تان می نشیند.کدام است؟

دست کردن در مو توجه ها را به صورتتان جذب میکند. همسرتان وقتی به صورتتان نگاه میکند بیشتر متوجه حرف هایتان میشود!

جذابیت ظاهری برای مردها بی اندازه مهم است. بااینکه زن‌ها از مغزشان عاشق می‌شوند، مردها با چشمشان عاشق می‌شوند. باید تا می‌توانید جذابیت جنسی خود را بالا نگه دارید. نباید به هیچ عنوان بعد از ازدواج از خودتان غافل شوید. به خودتان برسید، آرایش کنید و خودتان را از نظر جسمی و فکری متناسب و پرانرژی نگه دارید.

عطر زنان یکی از مهمترین عوامل تحریک مردان است. از لباس‌ها، کفش‌ها و آرایشی استفاده کنید که هم با سلیقه و شخصیت شما جور باشد هم همسرتان. اما، دقت کنید که نباید بیش از اندازه آرایش کنید. مردها صورت‌های طبیعی را دوست دارند. تلاش‌هایی که در چند ماه اول رابطه برای جلب نظر او به کار می‌گرفتید را یادتان هست؟ باید به همان منوال پیش بروید.

وقتی نامزدتان حرف میزند تماس چشمی با او داشته باشید. نشان دهید که به نظراتش اهمیت می دهید. به جوک هایش بخندید و حرف هایش را گوش دهید. مطمئن باشید اثرات مثبتش به خودتان بر میگردد. اجازه ندهید حوصله تان در مکالمه سر برود. سعی کنید مکالمه را شیرین و هیجان انگیز برای خود کنید.این طوری می توانید اعتماد به نفس خود را هم به تصویر بکشد.

خیلی از ما بر این باوریم که هدف از خلق و خوی خوب این است که آن را با دیگران به اشتراک بگذاریم. البته این واقعا خوب است اما آیا تا به حال یک حس و حال خوب برای خودتان ایجاد کرده اید؟ هرچیزی که حس عاشقانه و آرام بخش به شما می دهد انجام دهید. شمع روشن کنید، یک موسیقی آرام گوش کنید، یک حمام آب گرم بگیرید یا یک بستنی بخورید. اجازه دهید این حس عاشقانه را خودتان در خود ایجاد کنید. این کار شما را در نگاه همسرتان هم جذاب خواهد کرد.

 

 

 

در این مقاله نکاتی را برای شما بیان می کنیم که به کمک آن می توانید شوهرتان را به گونه ای شورانگیز نسبت به خود وابسته و علاقمند سازید و مسحور خود سازید.

چگونه برای همسرم دلربا باشم

 

برای کنترل مردان عشق ابزار کارا تری از جلب توجه های زنانه است. بعد از چند سال اول زندگی معمولاً خانم ها از کاهش رقبت شوهران نسبت به خود شکایت می کنند. دلیل این کاهش علاقه کاهش شور و هیجان اولیه است چون دیگر آن جاذبه به شدت اوایل ازدواج نیست و مردان مانند اوایل زندگی از رابطه خود لذت نمی برند.

 

برای اینکه مرد زندگی خود را اغوا کنید و او را علاقمند نگه دارید، باید نقش یک افسونگر را بازی کنید و کاری کنید که عاشق شما باشد.

 

دلفریب باشید

 

نقش یک پری دریایی را بازی کنید. یک پری دریایی با اینکه بسیار زیباست خود را در معرض دید قرار نمی دهد. در رابطه خود کمی رمز راز به عنوان چاشنی وارد کنید.

 

مقدار کمی طفره رفتن اشتیاق او را برای بدست آوردن شما بیشتر می کند. هیچگاه بدن خود را بیش از حد درمقابل همسر خود به نمایش نگذارید. اگر در روابط خود غیر قابل پیش بینی باشید این کار باعث می شود شور و اشتیاق او را بیشتر کنید.

 

پیام های متناقض و گیج کننده برایش بفرستید می توانید سرکش و سپس رام باشید معصومانه رفتار کنید آنگاه مانند افراد شرور رفتار کنید. این گونه رفتارها سبب می شود همسر شما سعی کند بیشتر متوجه شما شود و بیشتر شما را کشف کند.

 

 

از خوب بودن زیادی پرهیز کنید

 

اگر تمام سعی خود را برای بسیار خوب و فرمانبردار بودن بکار گیرید احتمالاً در پایان روز بسیار از رفتار خود راضی خواهید بود اما با محبت بیش از حد در عمل از جاذبه و شدت اغواگری خود کاسته اید و حتی ممکن است پس از مدتی باعث دلزدگی همسر خود شوید.

 

وقتی یک تقاضای طبیعی دارید همسرتان به عنوان فردی پر توقع به شما نگاه می کند. نیکی بیش از اندازه به ندرت کسی را شیفته می کند.

 

بعضی اوقات قسمت های کوچکی از سیاهی های شخصیت خود را نشان دهید. گاه کمی بی رحمی از خود نشان دهید یا حتی اگر لازم دیدید کمی هم کارهای زشت انجام دهید ولی مراقب باشید کارهای مبتذل و بی ارزش انجام ندهید.

جاذبه ظاهری داشته باشید.

 

آنچه مردان می بینند برایشان بسیار مهم است. و در آنها کشش یا دافعه ایجاد می کند در حالیکه خانم ها با مغز خود عشق می ورزند مردان از طریق آنچه می بینند مجذوب می شوند.

 

بسیار مهم است که خود را برای همسر خود سرحال و جذاب نگه دارید. بعد از ازدواج شما یک مسئولیت مهم داریدکه نباید با خود خواهی از زیر آن شانه خالی کنید. باید خود را آراسته کنید، باید از نظر بدنی متناسب باشید از پوست و موی خود مراقبت کنید و از نظر روحی فردی پرانرژی باشید.

 

همه این کارها نه تنها به دوام زندگی زناشویی شما کمک می کند بلکه سبب اعتماد به نفس بالای شما می شود.

 

اگر چه بهتر است در اجتماع با سلیقه همسر خود رفتار کنید ولی شما به عنوان زنی جذاب، خوش تیپ، باوقار، باعزت نفس بالا، شیک و مرتب سبب اعتماد به نفس بالای شوهر خود خواهید شد. و در این میان زنان دیگر کمتر می توانند در مقابل چشمان همسر شما دلربایی کنند. و البته فراموش نکنید به گونه ای لباس بپوشید که نظر مردان دیگر به سمت شما جلب نشود چون در رابطه شما تأثیر منفی خواهد گذاشت.

 

 

چگونه برای همسرم دلربا باشم

نیازهای مزاجی و ذهنی همسر خود را فراموش نکنید

 

در حالی که برای حفظ همسر خود تلاش می کنید نباید از نیازهای احساسی و فکری همسر خود غافل شوید. رنگ مورد علاقه او، خواندنی های مورد علاقه اش، فیلم ها و کتاب هایی که دوست دارد همه را باید بدانید و هر از چند گاهی او را غافلگیر کنید و یکی از آن چیزهایی که به آن علاقه دارد به او هدیه بدهید.

 

طرز تهیه خوراک، دسر و یا نوشیدنی مورد علاقه او را پیدا کنید و آن را برای وقتی که از سر کار به خانه بر می گردد حاضر کنید. خود را با آنچه دوست دارد و دوست ندارد و حوصله او مطابقت دهید.

 

همه انسان ها تمایل دارند خود را در ظاهر خویشتندار و فردی که به فکر دیگران است نشان دهند ولی در عمل همه ما در نهایت افرادی خود خواه هستیم و قبل از هر کسی به خود اهمیت می دهیم بنابراین اگر همسر خود را به اندازه کافی (نه بیش از حد) نوازش کنید او را به خود وابسته کرده اید.

 

 

به همسر خود احترام بگذارید

 

بسیاری از خانم ها فکر می کنند بزرگترین نیاز مردان به آنها نیاز جنسی است ولی در حقیقت این است که آنها بیش از هر چیزی احتیاج به احترام آن هم از شریک زندگی خود دارند. با او به گونه ای صحبت کنید و همینطور به گونه ای رفتار کنید که شوهرتان احساس کند برایش ارزش زیادی قائل هستید.

 

اعتماد به نفس او را تقویت کنید.

 

مردها برخلاف ظاهرشان همانند کودکان هستند که می خواهند از آنها تعریف و تمجید شود. اعتماد به نفس او را با تایید تصوراتش نسبت به خودش تقویت کنید.

 

این کار شما سبب می شود او همه چیز را با شما در میان بگذارد. با صداقت و گاه با زیرکی همه رفتارهای خوبش را به او بگویید. اگر روزی یک بار به او بگویید که دوستش دارید سبب می شود احساس خوبی در او ایجاد کنید.

او راتشویق کنید

 

وقتی همسر شما تلاش می کند مشوق او باشید. و بگویید که به او کاملاً ایمان دارید. حتی اگر همسرتان خرابکاری کرد به جای اینکه در مقابل او قرار گیرید و او را سرزنش کنید بگویید دفعه بعد حتماً موفق می شوی. از همسر خود به خاطر تلاشی که کرده است قدردانی کنید.

 

این کار باعث می شود عصبانیت او تخلیه شود و رفتار بدی که احتمالاً با شما خواهد داشت خنثی شود. مردها وقتی که از همسر خود احساس برتری می کنند امنیت را حس می کنند بنابراین سعی کنید این گونه تظاهر کنید.

 

حتی اگر با همسر خود اختلاف نظر اساسی دارید هیچگاه از کلمات بد و خشن استفاده نکنید چون این کار صدمات جبران ناپذیری به روابط شما می زند.

 

حساس باشید

 

در خلوتتان نسبت به همسر خود بسیار حساس باشید. وقتی مربوط به مسائل زناشویی می شود مردان بسیار حساس می شوند.

 

اینکه مردی نتواند همسر خود را راضی نگه دارد بسیار او را دلسرد می کند. اگر ناتوانی او را در روابط زناشویی آشکارا به نمایش بگذارید مانند این است که بدترین ناسزاها را به همسر خودنسبت داده اید. نتیجه این کار کاهش قدرت و اعتماد به نفس همسر شماست و روابط شما از این هم بدتر خواهد شد.

 

از قدرت و عملکرد همسر خود تعریف کنید و به او بگویید که وقتی با او هستید احساس خوبی دارید. بدین ترتیب او را تقویت کرده اید و روحیه ای خوبی خواهد داشت و شما هم از این رابطه راضی تر خواهید بود.

 

 

تجربه کنید و از آنها استفاده کنید

 

لباس جذاب و زیبا بخرید تا توجه همسرتان را جلب کنید. آنگاه نسبت به او بی تفاوت باشید اگر همسرتان ابراز تمایل کرد به او اجازه دهید. اگر از بعضی کارها او خوشتان نمی آید یا بعضی کارها را به خوبی نمی داند با زیرکی به او بفهمانید حتی می توانید با اشاره یا با دست خود به او بفهمانید که چه بکند یا می توانید بگویید اگر اینکار را بکند بهتر است و در عین حال از او تعریف کنید و بگویید که به خوبی این کار را انجام می دهد.

 

 

پیشقدم شوید

 

اجازه ندهید برای محبت همیشه او پیش قدم شود. با همه حرف هایی که زدیم بد نیست که گاهی شما پیش قدم شوید. این کار باعث می شود شوهر شما احساس کند او را می خواهید. این را در مغز خود فرو کنید هیچگاه خود را از رابطه ای که دارید بیش از حد هیجان زده نشان ندهید. مردان به زنانی که به آنها کم توجهی می کنند بیشتر متمایل می شوند.

 

مردها برای ایجاد رابطه به زمان نیاز دارند. آنها را درک کنید و صبور باشید و با هم همکاری کنید به این ترتیب روی رابطه ای عمیق و قوی سرمایه گذاری کرده اید که به این راحتی شکسته نمی شود.

منبع:pezeshkan.org

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج

هرآنچه لازم است ازقرص های سقط جنین بدانید!


اقساط 36 ماه بدون پیش پرداخت لوازم خانگی

تهیه اینترنتی بلیط اتوبوسVIPبه قیمت ارزان


مشاوره و مراقبت‌های قبل از بارداری


درمان گیاهی فشار خون بالا در بارداری


جراحی زیبایی سینه و شکم


خرید مستقیم فرش از کارخانه


انواع جراحی زیبایی سینه

برای خریدبلیط اتوبوس دنبال سایت معتبری؟


دنبال بهترین روانشناس تهران میگردی؟


راهنمای انتخاب و خرید محصولات زناشویی


به مقصد دلخواهت با کمترین هزینه سفر کن


چگونه نزد همسر بیشتر دوست داشته شویم؟


بهترین راه بهبود کیفیت هوا در خانه

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

توصيه اي به آقايان !اينکه چگونه قلب همسرخود را از عشق سيراب سازند.رژيمي ابداع کرده ام به نام «رژيم عشق»!و آن را بدين منظور طراحي کرده ام تا روش ساده اي باشد براي اينکه قلب نامزد/همسر خود را از عشق و محبت سيراب کنيد و بتوانيد بيرون از اتاق خواب نيز معشوقي مطلوب باشيد. اين روش ساده، عملي و لذت بخش مي تواند تفاوتهاي بزرگي را در ازدواج شما ايجاد کند.

هنگامي که دانش تغذيه را مطالعه مي کنيد درمي يابيد که غذاها شامل چند گروه اصلي هستند:سبزيجات، غلات، پروتئين ها و لبنيات. در ضمن حايز کمال اهميت است که هر روز حتماً يک عضو متعلق به هريک از اين گروه هاي اصلي را در برنامه ي غذايي خود داشته باشيد. خب، نيازهاي احساسي و عاطفي انسان نيز دقيقاً به همين صورت هستند.تغذيه ي قلب نامزد/همسرتان و سيراب ساختن او به اين معناست که حتماً هر روز مقاديري از هريک از نيازهاي پايه و اساسي او را تأمين کنيد. اين نيازهاي پايه شامل سه گروه اند: توجه، محبت و قدرداني.اين سه جزء اصلي و حياتي، فرمول اصلي اکسيرعشق را تشکيل مي دهند که در واقع سيراب کننده دل و جان نامزد/همسر شما يا به عبارتي غذاي روح اوست. بدين ترتيب بايد به معشوق خود توجه کنيد، به او محبت نشان دهيد و مراتب تشکر و قدرداني خود را از او اعلام کنيد.

سه عنصر سازنده ي اکسير عشق01 توجه02 محبت03 تشکر و قدرداني

 

چگونه برای همسرم دلربا باشم

چنانچه از شما بپرسند که به چند وعده غذا در روز نياز داريد احتمالاً پاسخ خواهيد داد:سه وعده اصلي به انضمام چندين ميان وعده ي کوچک و سبک. در اينجا از شما مي خواهم که براي غذا دادن به روح زن زندگي خود و تسخیر قلب زنان، همين تعداد وعده ها و ميان وعده ها را با رعايت فرمول هاي ارائه شده در زير تکرار کنيد:

وعده هاي اصلي: نامزد/همسر شما به سه وعده ي اصلي از اکسير عشق در طول روز نيازمند است. اما اکسير عشق چيست؟ اکسير عشق تشکيل شده است از سه مورد ليست غذايي صفحه ي پيش بايد روزي سه بار، هر بار به ميزان سه دقيقه يک، دو يا سه عنصر سازنده ي اکسير عشق را به نامزد/همسر خود بخورانيد!توجه، محبت، قدرداني. من اين فرمول را به 3×3 مي نامم. بدين معنا که روزي سه بار هر بار به مدت سه دقيقه. مي توانيد آن را سه دقيقه ي صميميت و نزديکي نيز بناميد.زمان وعده ها را نيز مي توانيد صبح پيش از آنکه از بستر خارج شويد، ظهر، و سرانجام شب پس از آنکه بچه ها به خواب رفتند، در نظر بگيريد: سه دقيقه صبح هنگامي که با هم بيدار مي شويد، سه دقيقه ظهر تلفني هنگامي که در محل کار خود هستيد و سه دقيقه شب پيش از خواب.اينها وعده هاي اصلي هستند. درست مانند صبحانه، ناهار و شام.

ميان وعده ها: حتي با اينکه سه وعده در روز غذا مي خوريد، اما با اين حال، گهگاهي نيز نياز داريد تنقلات يا خوراکي هاي سبک ديگري را نيز مصرف کنيد. اينطور نيست؟ به هر طرز مشابهي نظير همين فرمول را بايد در رژيم عشق نيز رعايت کنيد. بدين معنا که علاوه بر فرمول 3×3 بايد چند ميان وعده ي کوچک و سبک را نيز به دل و جان همسر خود بخورانيد.

اما ميان وعده چيست؟*بوسه اي کوچک از گونه هاي همسرتان هنگامي که از کنار او عبور مي کنيد.*يک تلفن کوتاه که فقط بگوييد:«دوستت دارم»*تعريف، تمجيد يا تحسيني کوچک.براي نمونه: «خيلي خوشگل شدي.»امروز چقدر زيبا به نظر مي رسي»*نگاه يا لبخندي محبت آميز که حاوي تمام عشق تان باشد.*يک پيغام يا يادداشت کوتاه و مختصر که بر روي تلفن همراه يا کيف پول او مي گذاريد.حال که اصول کلي و اصلي رژيم عشق را آموختيد، وقت آن رسيده است تا در باره ي سه عنصر سازنده ي اکسيرعشق، توجه، محبت و قدرداني، اندکي صحبت کنيم.

 

01 توجهيکي از رايج ترين اشتباهاتي که در تشنه نگه داشتن نامزد/همسرمان مرتکب مي شويم آن است که به او توجه کافي نشان نمي دهيم.توجه کردن به نامزد/همسرتان يکي از مؤثرترين روش هاي سيراب سازي قلب زن زندگي شما و توليد احساس محبوبيت در اوست و همانگونه که ديديد نيز اولين عنصر اصلي سازنده ي اکسير عشق است.

توجه کردن به معناي 100 درصد حضور داشتن شماست در لحظه ي اکنون، آن هم در کنارنامزد/همسرتان. ممکن است بگوييد:«خب، من که هميشه اين کار را مي کنم.ما اوقات زيادي را با هم مي گذرانيم، اما حقيقت آن است که با هم بودن و در کنار همسرتان بودن لزوماً به اين معنا نيست که توجه خود را تمام و کمال به او داده ايد. ممکن است سرگرم صحبت با او باشيد اما در عين حال با گربه تان بازي کنيد. ممکن است کنار او نشسته باشيد اما مشغول تماشاي برنامه ي مورد علاقه تان از تلويزيون باشيد. اين ها توجه کردن نيستند.مطمئناً نامزد/همسرتان نيز آن را احساس خواهد کرد. شايد بتوان اين قبيل توجهات را يک ميان وعده در نظر گرفت اما مطمئناً وعده ي اصلي نخواهد بود.

توجه کردن به نامزد/همسرتان به اين معناست که تمام کمال و با تمامي وجود خود در کنارش و با او باشيد، مشغول هيچ کار ديگري نباشيد.تلويزيون تماشا نکنيد، مشغول باز کردن صندوق پستي کامپيوتري خود نباشيد. مشغول ور رفتن با کامپيوتر خود نباشيد، و تمامي توجه خودتان را فقط صرف او کنيد.چگونه؟ به چشمان او نگاه کنيد. حالش را از او بپرسيد. شنونده ي خوبي باشيد و او را به خود نزديک کنيد. اين توجهات قلب او را چنان سيراب خواهند کرد که تصور آن را هم نمي توانيد بکنيد. توجه شما آن هم به اين طريق به نامزد/همسرتان، به اومي گويد که براي شما مهم است و شما براي او ارزش قائل ايد. گويي براي مدت سه دقيقه آن هم سه بار در روز. او تنها چيزي است که در کل اين دنيا برايتان مهم است. هرگاه دربست و تمام و کمال توجه مي کنيد، لحظات گرانقدر و ارزشمند صميميت مي توانند ايجاد شوند. اينگونه توجه کردن از بهترين اشکال «پيش نوازش» محسوب مي شود.

02 محبتدر مطالعات و تحقيقاتي که ظرف پنج سال گذشته از هزاران هزار زن به عمل آمده است از آنها پرسيده شده که آيا دوست دارند تماس جنسي و «دخول» را با شوهرشان تجربه کنند يا اينکه صرفاً فقط او را در آغوش بگيرند.حدود 80 درصد از زنان پاسخ داده بودند که دوست دارند فقط ناز و نوازش شده و درآغوش گرفته شوند بدون اينکه دخول جنسي اي در کار باشد. اين در حالي است که مردها همگي از اين آمار و ارقام متعجب و حيران مانده بودند.اما اين نتايج براي زن ها چندان هم تعجب آور نبود. به طوري که همگي آن را خوب درک مي کردند.به زبان ساده: اغلب زن ها، بيشتر تشنه ي محبت جسماني، اما غير جنسي از جانب شوهرشان هستند.

محبت دومين عنصر اصلي سازنده ي اکسير عشق است. محبت يعني که روزي سه بار، هر بار به مدت سه دقيقه به لحاظ جسماني با همسر خود ارتباط برقرار کنيد.دستش را بگيريد، او را به خود نزديک کنيد، او را ببوسيد، موهايش را نوازش کنيد، و از نظر جسماني و فيزيکي با او صميمي بشويد. هرگاه به همسرتان محبت جسماني مي کنيد، انرژي هاي خود را در بعدي فيزيکي و جمساني به يکديگر مرتبط کرده جريان واحدي را بين قلب هاي خود برقرار مي سازيد.تحقيقات انجام شده در پرورشگاه ها و يافته هاي آنان در رابطه با قدرت التيام بخش محبت و نوازش جسماني را به ياد داريد؟ هرگاه به همسر خود محبت جسماني مي کنيد قلب او را عميقاً سيراب مي سازيد.

چرا برخي از مردها با محبت کردن مشکل دارند؟ اين قبيل مردها که به سختي مي توانند به لحاظ جسماني و فيزيکي به همسرشان محبت نشان دهند چيزي در خود دارند که من آن را سندرم «يا هيچ يا همه چيز» مي نامم.اين باوري است که مي گويد:«چنانچه امکان آن را نداشته باشم که تمام و کمال انجامش دهم پس اصلاً انجامش نمي دهم!» و در ضمن برخواسته از اين باور غلط و سوءتفاهم است که تمامي احساسات جنسي بايد به «ارگاسم يا همان اوج لذت جنسي يا به عبارتي به انزال ختم شوند. ذهنيت بسياري از مردها اين است که چنانچه به لحاظ جنسي تحريک شوند، بايد فوراً دست به کار شده ارتباط جنسي «دخول» برقرار کنند. لذا چنانچه امکان کافي براي به اتمام بردن آن را نداشته باشند اجازه نمي دهند حتي تحريک شوند.زيرا احساس مي کنند اين کار تلف کردن يا به هدر دادن انرژي شان است.براي نمونه،زن و شوهري در کنار هم خوابيده اند. صبح که زن بيدار مي شود نزديک مي آيد تا شوهرش را در آغوش بگيرد. مرد احساس مي کند که مي خواهد تحريک شود ناگهان به ياد مي آورد که تا پنج دقيقه ي ديگر بايد براي رفتن به سر کار حاضر شود و گرنه ديرش خواهد شد. از اين رو همسرش را پس مي زند و مي گويد: «الآن نه عزيزم. بايد بلند شوم.» زن احساس طردشدگي و عدم محبوبيت مي کند و مي رنجد و نمي تواند بفهمد که چرا شوهرش تا اين حد نسبت به او سرد و بي محبت است. اما مرد احساس نمي کند که مرتکب اشتباهي شده باشد.بعداً همان شب که مرد حال و حوصله و نيز وقت ارتباط جنسي را دارد، زن سرد، بي علاقه و بي تفاوت است و اين بار اين مرد است که نمي تواند بفهمد چرا.

آنچه در اينجا اتفاق مي افتد سندرم «يا هيچ يا همه چيز» است. مرد احساس مي کند وقت آن را ندارد که همه چيز را خوب اجرا کند و سنگ تمام بگذارد.از اين رو هيچ کاري نمي کند و حتي از يک بوسه يا نزديک شدن ساده نيز سر باز مي زند. چرا که احساس مي کند منجر به همه چيز [دخول] نخواهد شد. اما مردان عزيز، توجه داشته باشيد که محبت جسماني هميشه نبايد به مقصد خاصي بيانجامد. بلکه به خودي خود تجربه اي است از صميميت. به علاوه اين وعده و ميان وعده هاي عشق تأثيرات مثبت و بسزايي بر روي زندگي جنسي شما نيز خواهد گذاشت. چنانچه به ياد داشته باشيد، همان گونه که در مبحث مربوط به حساب جنسي و عاطفي نيز گفتيم هر بار که به لحاظ جسماني نسبت به همسرتان از خود محبتي نشان مي دهيد در واقع مقاديري را به حساب مشترک خود با همسرتان واريز کرده ايد. اين کار چه تأثيري بر روابط جنسي شما خواهد گذاشت؟ همانگونه که بعداً نيز خواهيم ديد هرچه موجودي حساب عشق و صميميت زني بالاتر باشد، بيشتر به لحاظ جنسي تحريک مي شود و تمايل بيشتري به همبسترشدن با شما خواهد داشت.

03 تشکر و قدرداني«مي دانم دوستم دارد اما هيچوقت از من تشکر و قدرداني نمي کند.» اين گله و شکايتي است که زن ها هميشه از نامزد/شوهرشان دارند و علت آن نيز اين است که بيشتر زن ها تشنه ي تشکر و قدرداني از مرد زندگي شان هستند. هنگامي که مردها اين شکايت زن ها را مي شنوند گيج مي شوند:«چگونه مي تواند بگويد که من از او قدرداني نمي کنم؟ من سخت مشغول کار هستم تا زندگي او و بچه ها را تأمين کنم؛ نسبت به او وفادارم. براي او زيرزمين خانه را مجدداً بازسازي و تعمير کردم.من همه کار مي کنم تا قدرداني خود را نسبت به او نشان دهم.»

مردان عزيز:آنچه شما از آن صحبت مي کنيد تشکر و قدرداني از زن ها به وسيله ي کارهايي است که انجام مي دهيد. اما آنچه قلب زن ها به راستي به آن نياز دارد، شنيدن تشکر و قدرداني شما در قالب الفاظ و عبارات است.

بيشتر زن ها به مراتب حراف تر و خوش صحبت تر از مردها هستند. بيشتر اوقات چيزها براي ما زن ها خيلي واقعي نيستند مگر اينکه به زبان آورده شوند.دانستن اينکه شما از ما قدرداني مي کنيد، هميشه کافي نيست.ما نياز داريم آن را از زبان شما بشنويم.ما به کلمات و گفتار شما احتياج داريم. ابراز کلمات عاشقانه و نيز تعريف و تحسين کلامي و گفتاري شما همانند جواهرات براي ما ارزشمند و گرانقدر هستند.ما آنها را جمع مي کنيم و گرامي مي داريم. آنها موجب مي شوند احساس ارزشمند بودن و غني بودن کنيم.آنها به ما احساس خوشبختي و رضايت مي دهند.

چگونه بايد تشکر و قدرداني خود را ابراز کنيم؟*به ما بگوييد از چه چيز ما خوش تان مي آيد.*به ما بگوييد کداميک از کارهايي را که براي شما و خانواده مان انجام مي دهيم دوست داريد و براي آن از ما متشکر هستيد.*براي ما بگوييد که چه چيزي از ما را تحسين مي کنيد و به آن افتخار مي کنيد.*به ما بگوييد براي نقشي که در زندگي شما ايفا مي کنيم از ما قدرداني مي کنيد.*به ما بگوييد که به واسطه چه چيز ما احساس غرور مي کنيد.

بيشتر مردها احساس مي کنند که از نامزدشان تشکر و قدرداني لازم را به عمل آورده اند (حتي تشکر و قدرداني کلامي)اما آنچه متوجه آن نيستند اين است که ممکن است از چيزهايي که به راستي براي نامزد/همسرشان مهم است قدرداني نکرده باشند.در مصاحبه ها و تحقيقاتي که پيش از نگارش اين مقاله انجام دادم تمامي زن ها به ويژه نياز داشتند که مرد زندگي شان براي نگهداري و بزرگ کردن بچه ها و انجام دادن کارهاي خانه از آنها تشکر و قدرداني کنند. بسياري از زن ها گفته بودند که نياز دارند شوهرشان صرفاً براي آنکه مادرهاي بسيار خوبي هستند يا از خانه به خوبي مراقبت و نگهداري مي کنند يا پيراهن هاي شوهرشان را هميشه شسته شده و اتو شده نگه مي دارند يا غذاهاي مورد علاقه ي او را تهيه مي کنند از آنها متشکر و ممنون باشند.مادران شاغل به ويژه نياز داشتند که شوهرانشان از آنها براي مراقبت از بچه ها و انجام کارهاي خانه و درعين حال داشتن يک شغل نيمه وقت يا تمام وقت تشکر و قدرداني کنند.به ياد دارم زني يکبار براي من نوشت:«نياز دارم شوهرم به من بگويد که مادري خوب و زني فوق العاده هستم . دوست دارم به اين دليل که پس از روزي نه يا ده ساعت کار باز هم در خانه آشپزي مي کنم و غذاي مورد علاقه ي او را براي شام درست مي کنم از من قدرداني کند. دوست دارم به اين دليل که در کنار اين همه مشغله به امور جزئي خانه مثل کوتاه کردن چمن ها، بردن ماشين به مکانيکي و دخترمان به دکتر نيز توجه و رسيدگي مي کنم از من تشکر کند.»

به تجربه دريافته ام که واقعيت اين نيست که مردها براي انجام اين کارها از نامزد/همسرشان متشکر و ممنون نيستند.بلکه داستان از اين قرار است که زن ها چنان در انجام امور متفرقه و جانبي بويژه انجام چند کار به طور همزمان مهارت دارند که اين کارها برايشان بسيار ساده و به طور خودکار صورت مي گيرد. لذا مردها نيز اين حالت ما را مشاهده مي کنند و آن را بسيار ساده و بديهي مي پندارند و تصور مي کنند که اصلاً براي انجام اين همه کار تلاشي صرف نکرده يا متحمل زحمتي نيز نشده ايم.مردان عزيز: ممکن است که ظاهراً ساده به نظر برسد اما در واقع چنين نيست.نمي توانيد تصور کنيد شنيدن عبارات يا جملاتي نظير:عزيزم، براي شما متشکرم» يا: «امروز صبح براي شرکت در مراسم مذهبي چه لباس هاي زيبايي بر تن بچه ها پوشاندي»واقعاً از تو متشکرم. چقدر ما را خوشحال کرده قلب مان را از عشق و محبت سيراب مي کند.

تنقلات پيش از خواب: تشکر و قدردانيوعده هاي اصلي و ميان وعده هاي رژيم عشق را به ياد داريد؟ حال وعده ي آخري را نيز پيش از خواب به آن اضافه مي کنيم و آن را:«تنقلات پيش از خواب»مي ناميم:روشي ساده و در عين حال بسيار نيرومند که قلب همسرتان را با تشکر و قدرداني تغذيه کنيد.نحوه ي انجام آن نيز بدين صورت است که تشکر و قدرداني خود را از کاري که همسرتان در همان روز انجام داده است پيش از خواب هنگامي که به بستر مي رويد به او اعلام مي کنيد:«متشکرم که بچه ها را نگه داشتي تا من بتوانم به سالن ورزش بروم.»«متشکرم که شام مورد علاقه ي من را درست کردي.»«متشکرم که شانه هايم را امشب پس از کار ماساژ دادي واقعاً بهش احتياج داشتم.»«متشکرم که امروز صبح خيلي با من صبور بودي. از اينکه من خيلي غرغر کردم معذرت مي خوام.»بسيار عالي و فوق العاده است چنانچه چنين تنقلاتي را پيش از خواب نثار هم کنيد. از اين که چه تعداد چيزهايي وجود دارند که مي توانيد براي آنها از همسرتان متشکر و ممنون باشيد.تعجب خواهيد کرد؛ تنها چنانجه توجه کافي مبذول داريد. به علاوه چنانچه اين آخرين وعده به ميان وعده ي فيزيکي و جسماني ديگري نيز انجاميد، تعجب نکنيد.چرا که عشق و محبت بهترين پيش نوازشي است که وجود دارد… .

سيراب سازي قلب فرزندانتان با اکسير عشقدرست به همان ميزان که نامزد/همسرتان به توجه، محبت و قدرداني نياز دارد فرزندانتان نيز به اين سه عنصراکسير عشق براي سيراب سازي دل و جان شان نياز دارند.اکسير عشق فرمولي است بسيار ساده براي سيراب سازي قلب کودکانتان از عشقي که بدان نياز دارند. سعي کنيد حتماً هر روز چند دقيقه از هر سه عنصر توجه، محبت و قدرداني به فرزندان خود بدهيد. بدين معنا که چند دقيقه تمام و کمال منحصراً فقط به آنان توجه کنيد به طوري که واقعاً حضور شما را احساس کنند.آنان را در آغوش بگيريد و ببوسيد (آن هم نه فقط صبح يا شب که به آنها صبح به خير يا شب به خير مي گوييد) بلکه اين کارها را در بين روز نيز بارها تکرار کنيد و تشکر و قدرداني خود را از آنها نيز اعلام داريد. به اين معنا که بگوييد به آنها افتخار مي کنيد، بگوييد از چه چيز آنها خوشتان مي آيد و هر بار که شما را خوشحال مي کنند از آنها تشکر کنيد.

يکي از روش هايي که به ويژه مؤثر واقع مي شود اين است که درست پيش از خواب اين کارها را با آنها بکنيد.درست همانگونه که توصيه کردم اين کار را با همسرتان بکنيد:«از اينکه امروز اتاقت را مرتب کردي متشکرم.«از اينکه در شستن ظرفها به مامان کمک کردي از تو متشکرم» با اين روش فرزندان با قلب و دلي آکنده از شادي، عشق و احساس محبوبيت به خواب خواهند رفت.

آنچه عشق را پژمرده مي سازد و آنچه در مقابل آن را بالنده و شکوفا مي کندهيچ يک از اعمال شما خنثي نيستند.يک يک تمامي رفتارها و حرکات شما يا نامزد/همسرتان را سيراب مي سازد و يا آن را محروم نگاه مي دارد.تمامي افعال شما يا ميان شما صميميت ايجاد مي کند يا آن را پژمرده مي سازد. يا شمارا به يکديگر نزديک تر مي کند يا از هم دور مي سازد. اما بارها اين مهم را فراموش مي کنيم که آنچه مي گوييم يا نمي گوييم، مي کنيم يا نمي کنيم تأثيرات عميق و بسزايي را بر فردي که دوستش داريم به جا مي گذارد.

در سمينارهايم معمولاً از حضار کمک مي گيرم تا به همراه يکديگر بر روي تخته سياه فهرستي از مواردي را که عشق را شکوفا و بالنده مي کند و نيز مواردي که آن را پژمرده و محروم مي سازند، تهيه کنيم.اين راه مؤثري است، براي درک تأثيراتي که گفته ها يا کرده هاي ما بر روي روابط مان مي گذارند.در زير نمونه اي از اين ليست نوشته شده است:

 

آنچه موجب پژمردگي و مردن عشق مي گردد:نگه داشن و بيرون نريختن احساساتانتقاد و نکوهشگرم گرفتن و زياد از حد تحويل گرفتن و چشم چراني با ديگرانبديهي پنداشتن نامزد/همسرتانتنهايي طلبي ـ تک رويجمع شدن انزجار و عصبانيتپس کشيدن، دور گرفتنزياد کارکردنسرزنش کردن و ديگران را مسئول دانستن

آنچه موجب شکوفاي و بالندگي عشق مي گردد:ابراز و بيان افکار و احساساتتعريف، تحسين و تمجيدپاي بندي و وفاداري به همسرتشکر و قدردانيمهرطلبي، با هم يک تيم بودنحل و فصل کردن مسائل و مشکلاتنزديکي، صميميتبا هم بودنپذيرفتن مسئوليت اعمال و رفتار

طبيعتاً موارد زياد ديگري نيز وجود دارند که مي توان به فهرست فوق افزود. بسيار مفيد است اين فهرست را به همراه نامزد/همسرتان مطالعه کنيد. سپس درباره ي موارد ذکر شده در آن با يکديگر مذاکره کنيد و ببينيد که با کداميک موافق يا مخالفيد.در واقع، توصيه ي من اين است که شما فهرست جداگانه و شخصي خودتان را حال به تنهايي و يا ترجيحاً به کمک نامزد/همسرتان ترتيب دهيد و ببينيد که چه مواردي موجب شکوفايي عشق و روابط شما شده و چه مواردي آن را سرد و خاموش مي کنند.افزودن اين موارد به فهرست نوشته شده، پياده کردن آنها را به مراتب ساده تر خواهد کرد. زوجي را مي شناسم که فهرست خود را بر روي يخچال آشپزخانه شان زده بودند يعني درست جايي که بتوانند هر روز آن را ببينند. بعدها براي من نوشتند که روابط شان به طرز فوق العاده اي دگرگون شده و بهبود يافته بود تنها به اين دليل که نسبت به مواردي که موجب شکوفايي يا پژمرده شدن روابط و ازدواج شان مي شده آگاهي يافته و خودآگاه تر شده بودند.من فرمول اکسير عشق را به اين دليل ابداع کردم که مردها اغلب به من مي گفتند:«مي خواهم شوهر بهتري باشم اما نمي دانم چه کار کنم.» يا «مي دانم نامزدم به توجه بيشتري از جانب من احتياج دارد، اما درست نمي دانم چگونه اين خواسته اش را به او بدهم.» اکسير عشق پاسخ به اين پرسش هار ا بسيار ساده کرده است: يکي را انتخاب کنيد: توجه، محبت يا قدرداني، و مطمئن باشيد که حتماً درست عمل کرده ايد.(به عبارت ديگرمحال است اشتباه کنيد!)با وجود اين اگر مي خواهيد خيلي مطمئن شويد هر سه را با هم ترکيب کنيد تا اکسير

عشق 3×3 را به همسر خود خورانده باشيد!سيراب ساختن قلب نامزد/همسرتان با اکسيرعشق مانند آن است که ازدواج خود را بيمه کرده باشيد.آيا مي دانيد در تحقيقاتي که به عمل آمده است چنين اثبات شده که علت اکثريت روابط نامشروع خارج از ازدواج نه به دليل گرسنگي جنسي، بلکه به دليل محروميت از توجه، محبت و قدرداني است؟ در تحقيقات انجام شده از زن هايي که به شوهر خود خيانت کرده بودند در ارتباط با دلايل روابط نامشروع شان سؤال شده بود و در کمال تعجب تنها عده ي بسيار معدودي از آنها گرسنگي يا نياز جنسي را به عنوان دليل اين نوع روابط ذکر کرده بودند. هرگز زني پاسخ نداده بود که:«زيرا مردي را با اندام و هيکلي زيبا ديدم.» يا:«به اين دليل، با مربي يوگاي خود همبستر شدم که بدني ورزيده و در عين حال نرم و انعطاف پذير داشت.»بيشتر اين زن ها دليل خيانت خود را کمبود و محروميت از توجه، محبت و قدرداني ذکر کرده بودند.به همين دليل در جاي ديگري به جست و جوي آن رفته بودند.

اين گفته ادعايي سطحي يا بي پايه و اساس نيست، بلکه حقيقتي محض است که چنانچه نامزد/همسر خود را به دفعات کافي با وعده ها و ميان وعده ها سير کنيد، ديگر از گرسنگي به اين سو وآن سو سرک نخواهد کشيد تا خود را سير کند.

چنانچه با کسي رابطه داريد اميدوارم رژيم عشق را از همين امروز به کار ببنديد.خود را متعهد سازيد که تنها به مدت يک هفته سه بار در روز هر بار به مدت سه دقيقه اکسير عشق (توجه، محبت و قدرداني)را در سه وعده ي اصلي و نيز ميان وعده هاي نامزد/همسر خود بگنجانيد و نتايج حيرت انگيز آن را مشاهده کنيد. نامزد/همسرتان از عشق خواهد درخشيد و شما نيز عشق بيشتري به او در خود احساس خواهيد کرد.منبع:رازهايي درباره زنان نويسنده: باربارادي آنجليس

 

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج


درخواست مجرب ترین وکلا طلاق توافقی


لوازم خونگیت رو اقساطی نو کن!

قبل ازخرید،فرش مورد نظرت رو تو دکورتست کن

چگونه برای همسرم دلربا باشم


دانستنی های سلامت واژن


جراحی زیبایی سینه و شکم


درمان افسردگی یک بار برای همیشه


تو جلسه خواستگاری چی بپرسیم!؟


آشپزی بدون دغدغه کثیفی گاز


جهیزیه ات رو قسطی وبدون پیش پرداخت بخر


ارسال فوری و محرمانه انواع کاندوم

خریدقسطی جهیزیه بدون نیاز به پرداخت اولیه


بایدها و نبایدهای بهداشت و سلامت بانوان

بادکنک آرایی واجرای مدرن ترین تم های تولد

هرآنچه لازم است ازقرص های سقط جنین بدانید!

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

لحظه ای که شوهر در خانه را باز می کند، انتظار دارد همسرش را چگونه ببیند؟ چگونه برای شوهرمان یک زن استثنایی باشیم؟

لحظه ای که شوهر در خانه را باز می کند، انتظار دارد همسرش آراسته و زیبا و با رویی گشاده و خوشحال، در حالی که خانه مرتب و منظم است و بوی غذای دلخواهِ جا افتادهِ ایرانی ، به مشام می رسد، به استقبالش برود، اما، خانه را شلوغ و به هم ریخته و همسرش را با موهای آشفته و لباس خواب که از صبح عوض نکرده و بداخلاق مشاهده می کند، او هم ناخود آگاه اخمهایش در هم رفته و به سراغ تلویزیون می رود.

بیشتر بدانید : مرد‌ان در آرزوی داشتن این زنان هستند!

یک زن خانه دار و معمولی، هر روز صبح ، یعنی به محض این که شوهر و فرزندانش از منزل بیرون می روند، نگاهی به خانه می اندازد، در خانه، هر گوشه ای فریاد می زند: “تمیزم کن”خانم از خودش می پرسد که: اول باید چکار کنم؟ ظرف ها را بشورم؟ تختخواب ها را مرتب کنم؟ شام درست کنم؟ لباسهای چرک را در ماشین لباسشویی بریزم؟ یا اینکه به خرید میوه و سبزی بروم و یا برای انجام کارهایی از خانه خارج بشوم؟در بحبوحه این همه کار، ناگهان زنگ تلفن به صدا در میاید، یکی از دوستانش است که با شوهرش اختلاف دارد، با یک ساعت گوش دادن به غم و غصه او ، گرفتاری ها و کارهای خودش فراموش می شود، و وقتی به یاد آنها می افتد که نیمی از روز سپری شده ! خانم خانه دار با خودش می اندیشد این همه کار، حالا چه کنم؟ و چون احساس کسلی و  بی حوصلگی می کند، یک فنجان چای برای خودش ریخته و تلویزیون را روشن می کند و به تماشای تکرار سریال های شب قبل و شاید هم سالهای قبل می پردازد. وقتی بچه ها به منزل میایند ، سر آنها فریاد می کشد چرا که از دست خودش عصبانی است.ساعت 5 بعد از ظهر با بداخلاقی به  آشپزخانه شلوغ و به هم ریخته می رود، ابتدا به فریزر روی می آورد و انتظار دارد که غذای او به طور معجزه آسایی آماده باشد، سپس در قفسه های آشپزخانه به جستجوی ماهی تُن و غذاهای آماده می گردد، در حالیکه می داند هر کدام از این غذاها، آه و ناله همسرش را به آسمان بلند می کند.

چگونه برای همسرم دلربا باشم

لحظه ای که شوهرش در خانه را باز می کند، انتظار دارد همسرش آراسته و زیبا و با رویی گشاده و خوشحال، در حالی که خانه مرتب و منظم است و بوی غذای دلخواهِ جا افتادهِ ایرانی ، به مشام می رسد، به استقبالش برود، اما خانه را شلوغ و به هم ریخته و همسرش را با موهای آشفته و لباس خواب که از صبح عوض نکرده و بداخلاق مشاهده می کند، او هم ناخود آگاه اخمهایش در هم رفته و به سراغ تلویزیون می رود.بعد از صرف شام ، خانم با عجله ظرف ها را جمع می کند و در حین صحبت کردن با تلفن به نظافت منزل می پردازد و هر وقت هم که شوهرش به سوی او  میاید، سر خود را به کاری گرم می کند.شوهر او هم در درون احساس تنهایی و سر در گمی می کند و روز بعد با خود می گوید: چرا باید زود به خانه بروم در حالی که آنجا هیچکس منتظر من نیست؟! پس وقت خود را با کار اضافه و سپس با دوستانش می گذراند.اگر این قصه هر روز ادامه داشته باشد ، خودتان حدس بزنید چه اتفاقی می افتد؟حالا راهی به شما نشان می دهیم که علاوه بر اینکه به تمام کارهای خود می رسید، زمانی هم برای درست کردن ناخن ها و یا حتی چرت زدن داشته باشید!بسیار ساده است. ابتدا لیست تمام کارهایی را که می خواهید فردا  انجام دهید ، از شب قبل آماده کنید و سپس آنها را به ترتیبِ اولویت شماره گذاری نمایید و فردا صبح  کارهایتان را با شماره یک شروع کنید ، و آنقدر ادامه دهید تا کامل شود، سپس کار شماره 2 را شروع کنید و تا وقتی آن را کامل نکرده اید به سراغ کار دیگری نروید، بعد از آن کار شماره 3 را انجام دهید، به همین ترتیب ادامه داده تا به همه کارهایتان برسید.اگر نتوانستید تمام کارهای لیست را انجام دهید مهم نیست ، زیرا حداقل شما مهم ترین کارها را انجام داده اید. راز موفقیت در انجام پی در پی این روش است. اگر نوشتن لیست کارهایتان را به صبح فردا موکول کنید ، دچار وحشت شده و ممکن است تمام روز وقت شما را بگیرد.حتما آن را شب قبل انجام دهید. کارهای خسته کننده و آنهایی را که دوست ندارید، در اولویت قرار داده و آنها را برای ساعت 5 بعد از ظهر نگذارید،صبح انجام دهید چون سرحال هستید.در ساعات اولیه روز که مهمترین کارها را انجام می دهید، آنها را از ایست حذف کنید، با این کار یک احساس کامیابی از عملکردتان به شما دست می دهد که دلگرم می شوید، بقیه کارها را هم با سرعت بیشتری انجام دهید .روز قبل در مورد شام فردا شب تصمیم بگیرید، بسیاری از زنان کامل، شامشان ساعت 11 صبح آماده است.اگر همسرتان کاری از شما خواست ، آن را در بالای لیست قرار داده و با بهتر انجام دادنش خوشحالش کنید.بعضی وقتها ممکن است کاری به تعویق بیفتد و یا شاید در انجام کاری دیگر موفق نشدید، این نقطه ضعف را پنهان نکنید و باشجاعت، آن را در راس کارهای فردا قرار دهید.اگر تغییری در برنامه تان رخ داد، نترسید و با آغوشی باز به استقبالش بروید و بدانید که زندگی دائم در حال تغییر کردن است و به آن به چشم تنوع نگاه کنید.نکته مهم این که: خودتان را در لیست وارد کنید. هر روز یک زمانی را در لیست برای شخص خودتان در نظر بگیرید، زمانی برای استراحت، ورزش، درست کردن ناخنها، کتاب خواندن و غیره. این کارها را حتما در لیست وارد کنید و گرنه هیچوقت به آن نمی رسید.با انجام این روش، در ساعت 5 بعد از ظهر می توانید دوش گرفته، لباس مناسب بپوشید ، آرایش کنید و با آرامش منتظر ورود همسرتان شوید و شب بسیار آرام ، رویایی را داشته باشید، مثل زمان نامزدی.

بیشتر بدانید : چگونه عزيز همسرمان باشيم؟

بیشتر بدانید : 9 راز زنانه برای جذب همسر!!

بیشتر بدانید : با زیاده خواهی شوهرم در رابطه زناشویی چه کنم؟

بیشتر بدانید : تست جالب همسرداری : در رابطه زناشویی یک همسر خوب هستید، عالی یا معمولی

بیشتر بدانید : چگونه برای شوهرم یک زن جذاب باشم؟

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع : tebyan.net 

 

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

برای جذاب بودن فقط کافیست که به نکاتی که در ادامه میگیم دقت کنید و با کمترین و ساده ترین راه حل ها جذاب به نظر بیاید . 

چگونه برای همسرم دلربا باشم

 

مسلما خانم ها از مردی خوششان می آید که تمیز و آراسته و مرتب باشد. این قانون در حالت تصویر هم دقیقا صادق هست. بااینکه در تئوری به نظر جذاب می آید،

 

ولی این که بخواهید با کسی توی رخت خواب بروید که بدنی کثیف و عرق‌کرده دارد به نظر چندش‌آور می رسد. اگرچه اشتباه متوجه منظورمان نشوید.

 

منظورمان این نیست که حین رابطه‌جنسی با همسرتان هردو شما بخاطر فعالیت بالای بدنی عرق کنید. یک‌بار درباره این موضوع با چند نفر از دوستانم صحبت می کردیم.

 

تصور من این هست که اکثریت قریب به اتفاق افراد متاهل تایید میکنند که همراه دارند با بدن‌هایي تمیز با همسرشان رابطه‌جنسی داشته باشند.

 

ضعف بهداشت فردی میتواند یکی از دلایل قوی در ضعف رابطه‌جنسی بین دو طرف باشد. این مسئله حتی ممکن هست ایجاد استرس و فشارعصبی کند

 

چون ممکن هست آن طرف بخواهد این موضوع رابه دیگری گوشزد کند و با برخورد دفاعی و رنجیده‌خاطر شدن او روبرو شود.

 

تصور من این هست که وقتی زن و شوهر تلاش میکنند تا با بدن‌هایي تمیز و آراسته با هم به رخت خواب بروند، حین رابطه‌جنسی احساس سهولت بیشتری داشته و میتوانند از جسم هم دیگر لذت به مراتب بیشتری ببرند.

 

شاید بد نباشد در این اساس نکات زیر رابه خاطر داشته باشید.

 

۱. گذشته از رفتن به رخت خواب دوش بگیرید.

این شاید عمده موردعلاقه خیلی‌ها نباشد. از خیلی از خانم‌ها میشنوم که وقتی دوش آب گرم میگیرند، تنها چیزی که بعد ازآن می خواهند خوابیدن هست نه رابطه‌جنسی.

 

بنابر این باید بگویم که نگذارید حمامتان طولانی شود. فقط یک دوش سریعا برای این که تمیز و سرزنده شوید کافی هست.

 

یک ایده موثر دیگر این هست که با هم برای دوش گرفتن به حمام بروید که می تواند مقدمه خیلی خوبی برای عشق‌بازی‌تان باشد.

 

اگرچه شاید برای هر شب ایده کاربردی نباشد ولی انجام هرازگاهی آن تاثیر قابل‌توجهی بر صمیمیت جنسی شما خواهد گذاشت.یادتان باشد حتماً از صابون‌ها یا مایع‌هاي خوشبو بهرهگیری کنید تا از بودن با هم دیگر لذت بیشتری ببرید.

 

۲. دندان‌هایتان را مسواک بزنید و نخ‌دندان بکشید.

مطمئناً همه ی شما میدانید که بدبو بودن دهان تاثیر مخربی بر عشق‌بازی شما خواهد داشت. اگر حتی بعد از مسواک زدن و بهرهگیری از نخ‌دندان هنوز احساس می کنید دهانتان بوی خوبی نمی دهد،

 

حتماً با دندانپزشکتان در این رابطه مشورت کنید تا برای شما یک شوینده موثر و مناسب تجویز کند. شاید وادار شوید کمی هزینه کنید ولی مطمئن باشید ارزشش را دارد.

 

۳. صورت و بدنتان را اصلاح کنید.

هیچوقت نمی‌فهمم چرا برخی از خانم‌ها برای اصلاح مو هاي بدنشان تا این اندازه تنبل میباشند. اگرچه می دانم خیلی‌ها ایدئولوژی طبیعی بودن دارند ولی مطمئن باشید این کار تاثیر مخربی بر صمیمیت جنسی شما خواهد داشت.

 

از همسرتان بپرسید. مشاهده نمایید همراه دارد پاهایتان صاف و براق باشد یا مودار و اصلاح‌نکرده؟ حتی درباره اصلاح اندام‌جنسی‌تان هم از او سوال کنید.

چگونه برای همسرم دلربا باشم

 

زیربغل‌هاي خانم‌ها هم منطقه بسیار هوس‌انگیزی برای مردان هست و مطمئناً اگر صاف و اصلاح‌شده باشد شوهرتان دقت بیشتری به این قسمت از بدنتان خواهد کرد.

 

درباره مردها هم وضع به همین منوال هست. برخی خانم‌ها همراه دارند شوهرشان بدنی تمیز و اصلاح‌شده داشته باشد و برای خیلی‌ها هم بدن مودار مردان جذاب هست.

 

در هرحال سعی کنید درباره این موضوع با هم حرف بزنید و از علایق هم باخبر شوید تا بتوانید بدنتان را در چشم همسرتان جذاب‌تر نشان دهید.

 

۴. ناخن‌هایتان را مرتب کنید.

منظورم این نیست که مجبورید برای این کار به آرایشگاه بروید و برای مانیکور و پدیکور هزینه کنید «که اگرچه اگر این کار را بکنید فوق‌العاده خواهد بود». منظورم این هست که سعی کنید همه ی وقت ناخن‌هایتان را تمیز و مرتب نگه دارید.

 

خیلی از مردها ناخن‌هاي بلند و لاک‌زده همراه دارند به همین خاطر شاید بد نباشد از همسرتان سوال کنید که همراه دارد چه رنگ لاکی روی ناخن‌هایتان بزنید. یادتان باشد جزییات خیلی ریز تاثیر قابل‌توجهی روی رابطه‌تان می گذراند.

 

۵. از عطر، اسپری و مرطوب‌کننده پوست بهرهگیری کنید.

من یک عطری دارم که برای شوهرم بسیار وسوسه‌انگیز هست. بخاطر همین معمولاً گذشته از رفتن به رخت خواب این عطر را روی خودم و حتی ملحفه‌ها اسپری میکنم.

 

یک روز وقت بگذارید و با هم به فروشگاه عطرفروشی بروید و هرکدام عطری راکه روی دیگری برایتان وسوسه‌انگیز هست را گزینه کنید و بخرید.

 

به گزارش تالاب میدانم که در تمام ازدواج‌ها بخاطر این که دو طرف تصور میکنند هم دیگر را فقط بخاطر آن چه که میباشند همراه دارند، ممکن هست رفتارها و ظاهرها راحت‌تر و ساده‌تر شود ولی بدانید

 

که تمام این کارها تاثیر قابل‌ملاحظه‌اي بر جذابیت شما برای همسرتان و صمیمیت جنسی‌تان دارد. فقط کافی هست کمی وقت بیشتری صرف بهداشت و آراستگی فردی خودتان کنید.

 

چگونه برای همسرم دلربا باشم
چگونه برای همسرم دلربا باشم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *