چگونه بفهمیم اسم همسر آینده مان چیست

 
helpkade
چگونه بفهمیم اسم همسر آینده مان چیست
چگونه بفهمیم اسم همسر آینده مان چیست

فال پیشگویی اسم همسر آینده، فال پیشگویی اسم شوهر آینده، فال پیشگویی نام همسر ، فال پیش بینی اسم همسر آینده و یا عباراتی مانند اسم همسر آینده با قرآن آنلاین از عبارات برچسب دار در سرچ های گوگل می باشد. این موضوع نشان می دهد فال پیشگویی اسم همسر آینده یکی از فال های پرطرفدار در بین افراد خصوصاً خانمها است.

سایت های بسیاری برای افزایش بازدید های خود انواع فال را در سایت های خود قرار می دهند؛ اما برخی از سایت های سرگرمی نیز انواع فال اسم همسر را در سایت های خود قرار داده و به صورت آنلاین برای افراد فال گرفته و یا برخی از فال ها را آموزش می دهند.

فال از قدیم الایام در بین مردم رواج داشته و دارای پیشینه ای طولانی می باشد؛ بسیاری از مردم به فال زدن و پیشگویی کردن اعتقاد قلبی راسخی داشته و در قلب خود این باور را دارند که اگر فال بگیرند و اتفاق خوش یمنی را پیش‌بینی نمایند؛ حتماً به آن دست پیدا می کنند‌.

فال چوب آنلاین سایت فارسی کلاب توسط حروف ابجد بارگذاری شده و شما دوستان میتوانید با استفاده از آن آینده خود را پیش بینی کنید. دقت کنید فال های سایت فارسی کلاب صرفا جهت سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت بوده و جنبه دیگری نداشته است. برای گرفتن فال چوب ابتدا نیت کرده و اینجا کلیک کنید.

چگونه بفهمیم اسم همسر آینده مان چیست

برخی از افراد نیز برای سرگرمی و شاد کردن محفل های دوستانه به سراغ فال و فالگیری می روند؛ اگر تمایل دارید که بدون پرداخت هزینه‌های گزاف به فالگیر ها سرگرم شوید می توانید از فال ازدواج آنلاین رایگان استفاده نمایید.

زمانی که به سایت‌های فال پیشگویی اسم همسر آینده مراجعه می نمایید مشاهده می کنید که با روش های مختلف چون تفال به قرآن، فال چوب ، قهوه ، ورقه های تاروت، روش های باستانی مصری، کتاب قانون بوعلی سینا و ده ها روش متنوع دیگر شما را به فالگیری دعوت می کنند. قبل از اینکه این روشها را امتحان کنید بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که فال گرفتن یک تفریح شیرین و جذاب بوده که می‌تواند دقایقی شما را سرگرم کند؛ پس به شما توصیه می شود که با توجه به نتیجه فال ها تصمیمی را اتخاذ نکنید بلکه باید تصمیمات شما بر پایه عقل، درایت و منطق باشد. و همینطور میتوانید برای نتیجه فال خود از سرکتاب رایگان آنلاین ابجد بهترین استفاده را ببرید.

شاید در اطراف شما افرادی وجود داشته باشند که به فال اعتقاد قلبی دارند؛ در واقع می توان گفت اعتقاد این افراد به فال به ضمیر ناخودآگاه آنها برمی گردد. این افراد نتیجه فال را ممکن است در ضمیر ناخودآگاه خود ثبت نمایند و مدام از کائنات نتیجه فال را طلب نمایند؛ در واقع این همان قانون جذب است که ما در زندگی خود بارها تجربه کرده ایم؛ وگرنه فال صرفاً یک تفریح جذاب است که یاد گرفتن آن می تواند به دورهمی های شما تنوع ببخشد.

شاید در اطراف خود مشاهده کنیم افرادی که نزد رمال ها و فالگیرها می روند و می گویند افرادی ادعا دارند که با دانستن اسم و مشخصات ظاهری شما می‌توانند اسم، ظاهر و مشخصات همسر آینده شما را پیشگویی کنند و فال پیشگویی اسم همسر آینده را به طور دقیق می گیرند.

این افراد از این طریق پول زیادی به دست آورده و باعث گسترش خرافات در جامعه و در بین مردم می شوند.

نمی توان گفت پیش بینی کردن یک امر خرافی است و از پایه و اساس چنین اتفاقی غیر ممکن است؛ زیرا اگر مشاهده نمایید در طول تاریخ افرادی بودند که توانسته اند اتفاقاتی را به صورت دقیق پیش بینی نمایند به عنوان مثال می‌توان به منجمانی که تولد حضرت عیسی را پیش بینی نمودند و یا منجمانی که تولد حضرت موسی و افول فرعون را پیش بینی کرده اند؛ اشاره نمود.

اما باید این نکته را مد نظر داشته باشید که پیش بینی کردن از عهده هر انسانی خارج است و افرادی که به علوم غریبه تسلط دارند می‌توانند اتفاقات آینده را پیش بینی نمایند. به طور قطع با استفاده از راه حل های پیش پا افتاده مثل باز کردن یک کتاب یا انداختن چند ورق نمی‌توان اتفاقات آینده را پیش بینی نمود.

بهتر است بدانیم که تصمیمات و باورهای انسان است که آینده انسان را می سازد. به طور قطع در جهان قوانینی وجود دارد که با کشف این قوانین می توان زندگی بهتری را برای خود رقم زد.

شکی نیست که فال پیشگویی اسم همسر آینده آن هم با روش‌های ابتدایی چون ورق انداختن یا فال قهوه می‌تواند یک لذت کوتاه مدت را برای شما رقم بزند.

می توانید با اعداد و حروف مختلف به روش‌های گوناگون بازی کرده و اتفاقات را برای خود یا دیگران پیش بینی نمایید؛ و اسم های مختلف مانند فال پیشگویی اسم همسر آینده را بر روی آن قرار دهید.

سلام شما می تونید اسم و مشخصات همسر آینده ام رو بگید؟یه سایتی بود میگفت قبلا الان غیر فعال شده

سلام خیر
این مطلب فقط جهت سرگزمی ارائه شده.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

سلام روز خوش خیر سرکتاب های مجازی غیر واقعی بوده و بیشتر جنب…

سلام وقتی درسرکتاب گفته شد درطالع بچه طاق دیده میشه ایابهرنح…

درسرکتاب وه گرفته شد اینجا.گفتتدصاحب اولادطاق.ولی به بنده گف…

سلام دوست عزیز. اتفاقا منم مثل شما فکر می کردن که اصلا قرآن…

سلام. درود خدا بر شما و سلامت باشید. خدا لعنت کنه افرادی که…

سلام مریم همونی که به اون نام میشناسنش همه…

سلام دوست عزیز مطالب درباره فال این سایت صرفا جهت سرگرمی میب…

سلام اگر اسم مادر طرف مقابل رو ندونیم چی؟؟…

سم یعنی پای حیوانات نه سم یا زهر ! با ضمه یعنی حرف او بخون آ…

سلام و درود این حرفای چیه خدا درست میکنه این که مثلا اون آقا…

فال پیشگویی اسم همسر آینده فال پیشگویی اسم همسر آینده، فال پیشگویی اسم شوهر آینده، فال پیشگویی نام همسر ،…

سلام روز خوش خیر سرکتاب های مجازی غیر واقعی بوده و بیشتر جنب…

سلام وقتی درسرکتاب گفته شد درطالع بچه طاق دیده میشه ایابهرنح…

درسرکتاب وه گرفته شد اینجا.گفتتدصاحب اولادطاق.ولی به بنده گف…

سلام دوست عزیز. اتفاقا منم مثل شما فکر می کردن که اصلا قرآن…

چگونه بفهمیم اسم همسر آینده مان چیست

سلام. درود خدا بر شما و سلامت باشید. خدا لعنت کنه افرادی که…

سلام مریم همونی که به اون نام میشناسنش همه…

سلام دوست عزیز مطالب درباره فال این سایت صرفا جهت سرگرمی میب…

سلام اگر اسم مادر طرف مقابل رو ندونیم چی؟؟…

سم یعنی پای حیوانات نه سم یا زهر ! با ضمه یعنی حرف او بخون آ…

سلام و درود این حرفای چیه خدا درست میکنه این که مثلا اون آقا…

   فال چوب (فال ابجد چوب)، از فالهای قدیمی و اصیل بوده که بنا بر روایاتی آن‎را به حضرت دانیال نبی و امام جعفر صادق نسبت می‎دهند و به همین علت است که با نام‎های فال انبیا آنلاین، فال حضرت دانیال نبی، فال سرنوشت و… هم شناخته می‎شود. فال چوب یکی از فال هایی است که در بین مردم رایج شده است.

فال چوب طالع بینی ابجد از قدیم الایام مرسوم بوده و مورد استفاده قرار می‎گرفته است.

شرایط گرفتن فال چوب : اول باید با طهارت بوده و سپس سوره حمد و سپس یک فاتحه به روح پر فتوح پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) بخوانید و سپس این آیه شریفه را برزبان بیاورید:

سُبْحانَکَ لا عِلْمَ لَنا إِلَّا ما عَلَّمْتَنا إِنَّکَ أَنْتَ الْعَلِیمُ الْحَکِیمُ‌

چگونه بفهمیم اسم همسر آینده مان چیست

برای فال چوب ابتدا نیت کرده و ذهن خود را به آن متمرکز کنید، سپس سه بار روی دکمه زیر “فال بگیر” کلیک کرده و پس از هربار کلیک، نتیجه را یادداشت کنید.برای مثال بار اول حرف “آ”، بار دوم حرف “د”، و بار سوم “ب” نمایش داده می‎شود. پس نتیجه فال شما بترتیب از سمت راست می‎شود “آ د ب “. ابتدا به جدول زیر مراجعه کرده و سپس روی عبارت آ د ب کلیک کنید تا به نتیجه فال منتقل شوید.

var count=0;
function getRndInteger(min, max) {
if(count==0)
{
document.getElementById(‘counter’).innerHTML =”بار اول: “;
document.getElementById(‘demo’).style=”color:#a33;font-size:35px;”;
count++;
}
else if(count==1)
{
document.getElementById(‘counter’).innerHTML =”بار دوم: “;
document.getElementById(‘demo’).style=”color:#3a3;font-size:35px;”;
count++;
}
else if(count==2)
{
document.getElementById(‘counter’).innerHTML =”بار سوم: “;
document.getElementById(‘demo’).style=”color:#33a;font-size:35px;”;
count=0;
}
else{}
var ch;
var x= Math.floor(Math.random() * (max – min + 1) ) + min;
if(x==1)
{
ch=”آ”;
}
else if(x==2)
{
ch=”ب”;
}
else if(x==3)
{
ch=”ج”;
}
else if(x==4)
{
ch=”د”;
}
document.getElementById(“demo”).innerHTML = ch;
return ch;
}

 

فال چوب

در سعادت بزودی بروی تو باز شده و کارت اصلاح می‎شود. بزودی ازطرف شخص بزرگی کمک خواهی شد. از دوستانت وفا می‎بینی و اگر همه عالم باتو دشمن شوند هیچ کاری نمی‎توانند انجام دهند. اگر عزم سفر داری مبارک است و اگر قصد ازدواج داری فرزند صالحی نصیب شما می‎شود که قدمش خیر و بسیار مبارک است.

به زودی مقصودت بر آورده شده و از غم رها می‎شوی، باید شکر خدا را به جا آوری. افرادی هستند که در عین دوستی غیبت تو را می‎کنند، از این افراد دوری کن. برای مقصود و نیتی که داری باید تلاش کنی تا به آن برسی. اگر کسی را رنجانده ای باید از او دلجویی کنی. نیات خیر داشته باش و در کارها مردانه پیش برو، به خداوند توکل کن تا به مرادت برسی

فکری را که در سر داری ترک کن، صبر پیشه کن و قیل و قال و تلاش بیهوده مکن. از بد دوری کن و به امر و مشیت الهی تسلیم شو و جز در راه او کوشش و عمل نکن. از دروغ و بهتان بر جذر باش، چون عده ای قصد تهمت و آسیب زدن به تو را دارند. تا دوازده روز دیگر گشایشی در کار تو ایجاد می‎شود. صبور باش و بر خدا توکل کن تا از بدی و سختی دور شوی و به مرادت برسی

فالت خوب آمده، از رحمت خداوند ناامید نباش و همه چیز را از او بخواه. بر خدا توکل کن و ازکسی جز خدا یاری مخواه که خداوند از همه به تو نزدیکتر است. اکنون نیت و اعتقادت را درست کن تا همه کار و آرزویی که داری باب میلت باشد انشاالله.

فال چوب

فالت نیکو آمده. ناامید نباش و از رحمت حق همیشه توکل بر خدا کن. از هیچکس یاری مخواه که همه جا خداوند باتو است. اکنون نیتت را صاف کن و اعتقاداتت را درست کن تا به مراد برسی و دشمنانت ناکام شوند و سعادت و گشایش در کارت پیدا شود و هر امیدی که داری حاصل شود و از آنچه می‎ترسی ایمن شوی.

ای صاحب فال، بدان و آگاه باش از این نیت و اندیشه ای که داری بازگرد و کارهایی که ناموفق باشد مکن و از خصومت دست بردار. پند عاقلان را قبول کن. از شخصی سرخ رنگ و کبود چشم خود را حفظ کن. شخصی از تو دل آزرده شده است که باید از او دلجویی کنی و هیچ آفریده ای را از خود نرنجانی که اجر تو ضایع نشود. باید که ده روزی صبر کنی تا به مراد دل برسی و پیوسته باید به خیرات و طاعات مشغول باشی تا از بلا دور گردد.

ای صاحب فال بدان و آگاه باش و بشارت باد تو را به تندرستی و صحت و سلامتی و از زن و فرزندان خوشدلی و موافقت پیداشود، از خرید و قروش منفعت یابی و به مراد دل و مقصود برسی اما شخصی می‎باشد که باتو بدی می‎کند و با او نیکی می‎نمایی اما غمخوار توست و از کار خود پشیمان شود. اگر عزم سفر داری برو که برتو مبارک است، اگر غایبی داری بدان که به سلامت باز آید و آنچه که از دست رفته است باز آید. اگر بیماری داری صحت یابد و اگر کسی دربند داری خلاص شده و آنچه که در دل داری بزودی برآورده شود. باشد شکر خداوند را بجا آوری تا کارت اصلاح شود. باید از کارهای بد برحذر باشی و در کارهای خیر پیشقدم شوی تا روزگارت نیکو شده و آسایش یابی.

ای صاحب فال، بدان و آگاه باش که درهای خیر و خرمی و دولت و عزت برتو گشاده خواهد شد و هر مرادی که در دل داری خدای تعالی بزودی روزی تو کند و جمعیت تو زیاد شود و از دوستان وفا و سعادت بینی و دشمنان را خوار شده ببینی و از ظالمان به سلامت باشی و از بیگانگان راحتی یابی و خبر خوشی در این چند روز آینده به تو می‎رسد و از جایی دلت شاد شود و از غمها فرج یابی. توکل بر خدا کن تا کارهایت درست درآید و صدقه بده تا بزودی مرادت حاصل شود.

ای صاحب فال، بدان که فالت نیکو نمی‎آید و اگر دنبال راحتی هستی از این نیتی که کرده ای منصرف شو و از این کار دوری کن. از این نیت دوری کن تا پشیمان نشوی. به هرکه خوبی کنی بدی خواهی دید. انسان عجول و شتابزده ای هستی و به همین خاطر کارت درست نمی‎شود. زنی کوتاه قد و سفید اندام درصدد حیله و نیرنگ به تو است، مبادا که تورا مبتلا کند و در دام و فتنه او بیفتی.

ای صاحب فال، بادن و آگاه باش که فالت نیکو آمده است. از این نیت که کرده ای بازگرد که عاقبت کارت بخیر باشد. از همه بدی‎ها دوری کن و راز خودت را نگه دار تا در حقت دروغ نگویند. از خوابی که دیده ای نترس که عاقبت خوب خواهد شد ولی آن‎را برای کسی بازگو نکن. از همنشین بد پرهیز کن.

فال چوب

ای صاحب فال، بدان و آگاه باش که فالت پسندیده می‎باشد و سرانجام کارت آنچه دلت می‎خواهد می‎شود. از بیع و شراکت سود برده و  از غم و رنج ایمن خواهی شد. تورا حلال موافق است و کارت با حلال بهتر می‎شود. به هرکه نیکی کنی بدی بینی، دوست و دشمنت را بشناس.

نیت خوبی کرده ای و طالعت روشن است. غم و تیرگی از تو دور شده و سعادت به تو روی آورده است. از آسیب بدخواهان و دشمنان در امان هستی. اگر چیزی را از دست بدهی، از آن فایده ای نصیب می‎شود. از دوست، همکار یا همسر خود راحتی می‎بینی . اگر فکر معامله هستی انجام بده نفع می‎بری. مدتی است نگران هستی و تشویشی در دل داری. اگر مسافری داری به سلامت باز می‎گردد، اگر قصد انجام کاری را داری شرایط با تو موافق است و به مقصود می‎رسی انشا الله

ای صاحب فال، بدان که تاریکی از طالع تو بدر رفته و روشنایی پدیدار شده. خاطرت جمع باشد که هر حاجتی و یا مطلبی که بخواهی برای تو میسر گشته و همه حاجت‎های تو برآورده می‎شود. بزودی صاحب مقامی خواهی شد. شخصی با شما دشمنی داشته و قصد صدمه زدن به شما را دارد و می‎خواهد در مکر و حیله وارد شود، نگران نباش که موفق نمی‎شود. از بزرگان منفعت یافته و هرچه از دستت رفته دوباره بدست می‎آوری.

چیزی حلال به تو رسیده و یا می‎رسد گشایش در کارت پیدا شده ولی کسی از تو رنجیده خاطر است، از او دلجویی کن. افرادی تنگ نظر با تو دشمنی می‎کنند به خداوند پناه ببر تا از شر آنها در امان باشی در این نیت که کرده ای پا بر جا باش و به خداوند توکل کن. آنچه را که آرزو داری به آن می‎رسی انشا الله

فال چوب

ای صاحب فال، بدان که خداوند تورا بزودی از غم می‎رهاند و هر مقصودی که داری برآورده می‎شود. شکر خداوند را بجا آور و از مردم بد پرهیز کن. افرادی هستند که درظاهر باتو دوستی کرده و پشت سر غیبتت را می‎کنند، از این گروه خودت را نگه دار تا عاقبت بخیر شوی و دشمنانت خوار شوند و شکست بخورند. باید که جِد و جَهد کنی از این نیت که کرده ای انشاالله حاجت دنیا و آخرتت برآورده شود. هرکه را که رنجانیده ای باید از او دلجویی کنی.

ای صاحب فال، در این نیت که کرده‎ای صبرکن و شتاب نکن که شتاب کردن فعل شیطان است. صبر کن که خداوند صابران را دوست دارد.

هرکاری که می‎کنی بدان که پشیمان خواهی شد. حرف هیچکس را قبول نکن و از این نیتی که کرده‎ای دورشو. باکسی جنگ و نزاع نکن. راز خودرا برای کسی فاش مکن و زبان خود را کنترل کن. بدان که باید شخصی میانه بالا و گندمگون که برروی او نشانی است دوری کنی چون در قصد تو است. از کارهای حرام توبه کن و به حلال مشغول باش تا از غم و رنج و مصیبت محفوظ بمانی.

یشارت باد تورا که فالت نیگو آمده. خداوند را شکر کن و رازت را به کسی نگو تا از غمها نجات پیدا کنی تا عاقبت کارت بخیر شود. ای صاحب فال، می‎بینم که در کارهایت همچنان کوشا هستی و موفق و پیروز خواهی شد، اما مردم به تو حیله می‎کنند ولی غم مخور که برتو نخواهند شد.

فال چوب

از اندیشه ای که کرده ای بازگرد که هیچ خیری در نیت تو نیست. این کار سودی برایت ندارد و پشیمان خواهی شد. راز دلت را به کسی نگو و نمازت را بخوان تا بلا از تو دور شود. توبه کن و از کارهای بد و حرام بپرهیز تا کارت بخیر مبدل شود انشاالله

ای صاحب فال، از این اندیشه که کرده ای خیر و خرمی به تو خواهد رسید و طالعت از نحوست بدر آمده، باید شکر حق را در همه وقت بجا آوری تا کارت نیکو شود. از خرید و فروش منفعت می‎بینی. اگر دلت در گرو و دربند کسی است این را بدان که دل او هم پیش توست و مرادت حاصل خواهد شد انشاالله

ستاره تو درعین صحت است و طالع خیلی خوبی داری. روزی حلال به تو خواهد رسید. اگر قصد فروختن چیزی را داری نفروش چون به نفعت نیست. اگر منتظر خبری از کسی هستی خبر خوبی از او به تو می‎رسد و از آن خبر شاد می‎شوی. فکر خودت را برای هیچ چیزی درگیر نکن و توکل بر خداوند کن تا مرادت حاصل شود انشاالله.

نیت و آرزویت خوبست و به مراد دلت خواهی رسید. آفتاب دولت به تو رو نموده و ازجانب بزرگان و اهل قلم نفع بسیار خواهی دید. از دوستان وفا و شادکامی می‎بینی و در خیر و خرمی برتو گشاده شده. در اندیشه ای که کرده ای مردانه باش کارت درست شود.

مژده باد بر تو که در این روزها اخبار خوب و خوشحال کننده ای به تو می رسد که باعث گشایش کار و زندگیت شده و مشکلاتت از بین خواهد رفت. سرنوشت و عاقبت کار و بارت طبق دلخواه خودت سر و سامان می گیرد و حاجتی که در دل داری انشاءالله بزودی برآورده می شود و بر دشمنان و بدخواهان پیروز خواهی شد. خوشحال باش و فکر بد نکن که خوشتختی در طالع تو هست. فرزندان زیادی خواهی داشت که خوش قدم و مبارک خواهند بود.

بشارت باد تورا به تندرستی و شادکامی. خداوند را شکر کن که در سعادت به رویت گشوده شده. اگر بیمار هستی بهبود خواهی یافت. اگر قصد خرید و فروش و یا سفری تجاری داری برایت بسیار منفت داشته و در روزی به رویت باز است و در هر کاری موفق خواهی شد.

ای صاحب فال، وجودت به صحت و سلامت پیوسته و در رزق و روزی برویت گشاده شده، غیبت دیگران را نکن شکر نعمتهای خداوند را بجا آور تا برکت درکارت پیدا شود و بر دشمن ظفر یابی و سرانجام کارت بخیر شود. اگر عزم سفر یا جابابجایی و نقل مکان داری منفعت زیادی خواهی دید و بسیار خوب است.

ای صاحب فال از نیت و آرزویی که هم اکنون در دل داری پرهیز کن. دوستان و دشمنان بسیاری داری که اگر تمام انگشانت را هم با عسل آمیخته کنی و بر دهانشان بگذاری به نظرشان تلخ می آید. از آن ها فایده ای به تو نخواهد رسید چرا که در صدد فتنه و دشمنی برایت هستند. چند مدت صبر کن و دور این نیت نگرد تا آب ها از آسیاب بیفتد و کار و زندگیت سر و سامان بگیرد.

به آنچه که نیت کرده ای می رسی ، ولی باید صبر کنی نه اینکه تعجیل کنی . اگر تعجیل کنی از کارت پشیمان می شوی . از قصدی که داری دور شو . با کسی نزاع نکن . راز دل خود را به کسی نگو . از شخصی گندمگون که قدی متوسط دارد و روی او یک نشان است دوری کن . از اعمال بد دست بردار و مال حرام نخور . به خداوند توکل کن تا از غم و رنج در امان باشی

چگونه بفهمیم اسم همسر آینده مان چیست

بشارت باد تورا که بزودی از غم خلاص خواهی شد. دیگران ازتو راحتی و خیر می‎بینند ولی تو ازکسی خیری نمی‎بینی. اگر چیری ازدست داده ای بدان که خواهی یافت. نیکویی به تو رو آورده، چندروزی صبرکن تا مرادت حاصل شود و کار بسته ات گشاده گردد. اگر باکسی دعوا داری به نفعت تمام خواهد شد.

فالت نیکو نیست و از این نیت که کرده ای حذر کن و دنبال این کارها نباش که اگر این کار را بکنی پشیمان خواهی شد و پشیمانی هم هیچ فایده ای ندارد و غمگین خواهی شد. شخصی سیاه چهره باتو دشمنی می‎کند که باید از او دوری کنی. به هرکه خوبی کنی بدی می‎بینی، دوسال است که کارت خوب نیست اما باید صبر کنی تا طالع و مرادت نیکو شود و به مراد دل برسی انشاالله.

ای صاحب فال مژده باد بر تو که کار و بارت بعد از این سر و سامان خواهد گرفت و در خیر، برکت و رحمت برویت گشوده خواهد شد. راز دلت را به ناکسان نگو تا به مراد دلت برسی و از شر دشمنان و حسودان به دور باشی. شاد باش که به حق حضرت محمد (ص) خوشبخت خواهی شد و دشمنانت شکست سختی خواهند خورد. نیت و آرزوی که در دل داری خوب است. در نماز کوتاهی نکن و با خدا باش.

ای صاحب فال بدان که خدا در رزق و روزی را به روی تو گشوده است. از آشنایانت مالی به تو خواهد رسید که از این رو به آن رو خواهی شد. سعی کن مغرور نباشی و متواضع باشی و همه اینها را از خدا بدانی و با خدا باشی. در این نیتی که در دل داری و کاری که می خواهی انجام دهی وفق خواهی شد. خدا صلاح بندگانش را بهتر از خودشان می داند. اگر قصد سفر داری برو که خوب است.

این نیتی که کرده ای خوبست در کارت گشایش دیده میشود به زودی خبری به تو میرسد که تو را شادمان میکند اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوبست اگر کسی نصیحت به تو کرد آن را بپذیر صلاح تو در آن است امسال سال خوبی برای تو است . به خداوند توکل کن تا گشایش بیشتری در کارت پیدا شود

این نیت که کرده ای تورا ناراحت و مورد تشویش قرار خواهد داد و سرگردان خواهد کرد، این نیت و اندیشه را از سر و دلت بیرون کن. دیگران بدی تورا می‎خواهند و باتو موافق نیستند، این را بدان همه از کرده خود پشیمان خواهند شد. اگر غایبی داری به سلامت باز خواهد گشت. در عبادت کوتاهی نکن و ازیاد خداوند غافل نشو که حق تعالی حافظ و ناظر توست و این را بدان که عاقبت کارها طبق دلخواهت درست می‎شود  و به مقصودت خواهی رسید انشاالله

حالا که خداوند کریم در نعمت و کرامتش را برویت باز کرده، پس بهتر است شکر نعمتش را بجا آورده و به نماز و راز و نیاز با او بپردازی و از او کمک بخواهی تا در دو دنیا سعادتمند باشی. بخاطر نیت و قلب پاک و بی آلایشی که داری حال و احوال و زندگیت، امسال از تمام سال های زندگیت بهتر خواهد شد و خبر بسیار خوبی برایت می رسد که خوشحایت دوچندان خواهد شد.

نیت و خواسته ای که در دل داری باعث خوشحالی و پیشرفت تو خواهد شد. زنی قد بلند و سبزه رو قصد دشمنی با تو را دارد که باید حواست به او باشد تا نتواند نقشه های شومش را عملی کند. اگر قلبت را با خدا صاف کنی و در خواندن نماز، صدقه دان، صله رحم و اجتناب از مال حرام کوتاهی نکنی، انشاءالله کار و بارت از همیشه بهتر خواهد شد و به چنان مقامی خواهی رسید که دیگران به تو رشک و حسادت خواهند برد. هر مال حرامی را که به دست آوری ده برابر آن را از دست خواهی داد، پس سعی کن از مال حرام دوری کنی.

غمگین نباش و بر خدا توکل کن و هر چه می خواهی از ایزد منان بخواه. اگر دلت را با خدا صاف و زلال کنی انشاءالله به خواسته ها و آرزوهایت می رسی. سعی کن در زندگی اهل خلف وعده و دروغگویی نباشی و به وعده های خود وفا کنی تا جفا نبینی. به سخنان بدخواهان گوش نده و اقامه نماز و عبادت خدا را به بهترین نحو انجام بده تا در زندگی سعادتمند و خوشبخت باشی، خصوصا حالا که در خوشبختی برویت باز شده است.

فال چوب

طالعت نیکست با توکل به خداوند به خواسته ات می رسی تغییراتی در پیش داری به خداوند توکل کن تا زودتر به مقصود برسی . به همه اعتماد نکن . چیزی یا خبری به تو میرسد که ممکن است خیلی با ارزش نباشد . ولی تو را خوشحال میکند، آینده ی روشنی داری ،برای رسیدن به آن راه زیادی نمانده اما باید مراقب اعمال و رفتارت باشی

برای نیت و مقصودی که داری عجله نکن ، صبر پیشه کن تا به آن برسی . خداوند همه ی بندگانش را دوست دارد پس نگران زندگیت نباش . به جای تشویش ، در زندگی آرام پیش برو و به خودت فرصت بده تا راه موفقیت بر تو گشود ه شود

بد نیست بدانی که برای رسیدن به آرزویی که در دل داری باید مدتی صبر کنی. شخصی سیه چشم و قد کوتاه به دنبال اذیت و آذار و بدگویی و دشمنی با توست. ناراحت نباش، چون او نمی تواند گزندی به تو برساند. سعی کن دوست و دشمنت را بشناسی و راز دلت را به هر کسی نگویی تا از گزند دشمنان ایمن باشی.

ای صاحب فال این نیتی که در دل داری جز پشیمانی و حسرت برایت سودی نخواهد داشت و خیری در آن نیست. از خدا بترس و این نیت بد را از دلت بیرون کن تا کار و بار و حالت بهتر شود. به جای عملی کردن این نیت بدف بهتر است با خدا باشی و دوست و دشمنت را بشناسی و فقط به دوستان واقعی اعتماد کنی.

به آنچه نیت کرده ای میرسی آما باید منتظر بمانی . ارز اعمال بد دوری کن تا از غم و رنج در امان بمانی . از فکر بد و پول حرام دوری کن ، خداوند روزی تو را به تو حواله کرده است . به زودی یک خبر خوشحال کننده به تو میرسد که تغییراتی در زندگی تو به وجود می آورد اگر در همه ی امور به خداوند توکل کنی به مقصودت می رسی.

خواسته ای را که در دل داری عاقبت خوشی ندارد و ممکن است سلامتیت را به خطر بیندازد. و آسیبی به تو برساند. از این خواسته قلبی صرفنظر کن و بقیه کارها را به خدا بسپار و به او توکل کن. شخصی در پی دشمنی و طعنه زدن به توست. سعی کن از این شخص دوری کنی یا اینکه معامله به مثل کرده و شکستش بدهی.

فالت خوب است اگر صبر داشته باشی به مقصود میرسی گشایشی در کارت دید ه میشود باید برای رسیدن به مقصود خود نیز همت و کوشش کنی کسی با تو دشمنی میکند مراقب خودت باش اگر گم شده ای داری آن را پیدا میکنی اگر مسافر یا غایبی داری از او خبر به دست می آوری.

ای صاحب فال بد نیست بدانی که نیتی که در دل داری خوب نبوده و به صلاح تو نیست. دشمنانی داری که هر چقدر برایشان خوبی کنی در عوض بدی و فتنه می بینی. از دشمنانت دوری کن تا در دام فریب و دشمنی آنها نیفتی، همانطور که شیطان آدم را اغوا کرد و فریفت. سعی کن دوستان واقعیت را بشناسی و به حرف ها و نصاحشان گوش دهی. راز دلت را بری کسی فاش نکن و با خدا باش تا با یاری او به مراد دلت برسی. بهتر است چند صباحی صبر کنی تا نحسی از طالع تو بیرون برود.

فال چوب

ای صاحب فال، ظاهرا آدم فتنه گر و آشوب طلبی هستی. از خدا بترس و تخم کینه و دشمنی را از دلت بردار و با کسی دشمنی نکن تا گرفتار غم و ناراحتی و بدبختی نشوی. زبانت را نگه دار وگرنه دوستان و آشنایان از تو رنجیده و تو را ترک میکنند. دوستان و آشنایانت را نرنجان و از خود دور نکن تا روی خوشبختی را ببینی و سعادتمند شوی. چند روز دیگر خبر خوبی به نو می رسد که موجب خوشحالی و عزت و سربلندیت خواهد شد.

دشمنان فریبکار زیادی داری که می خواهند به تو ضربه بزنند و زندگیت را از هم بپاشند. این را بدان که خداوند مهربان شر آنها را از سر تو و زندگیت کم خواهد کرد. کافی است که با خدا باشی و بر او توکل کنی تا تمام مکر و دشمنیشان به خودشان برگردد و نحسی از زندگیت بیرون برود.

ای صاحب فال بدان که در نعمت و رحمت و روزی به روی تو گشوده شده و انشاءالله کار و بارت بهتاز قبل شده و به مقام و منزلت عالی خواهی رسید. حضرت دانیال نبی می فرمایند: دشمنانت شکست خواهند خورد و تو پیروز و کامروا شده و به حاجات خود میرسی انشاءالله.

ناراحت نباش، چیزی را که از دست داده ای دوباره به دست خواهی آورد. دشمنی قهار داری که کار و بار تو را بسته است ولی با امید و توکل به خداوند این طلسم شکسته خواهد شد. دلت را با خدا صاف کن تا از شر دشمنان ایمن باشی.

امام جعفر صادق (ع) می فرمایند: ای صاحب فال غم نخور که به آنچه که آرزوش را داری خواهی رسید. قدم نورسیده ای بر تو مبارک خواهد بود و با آمدنش رزق و روزی بسیاری نصیبت خواهد شد. شکر خدا را به جای آور و به نصیحت بزرگان گوش کن تا به اهداف عالی زندگیت برسی انشاءالله.

فال چوب

تجارت و خرید و فروش برای تو خوب و پربرکت است، اما باید مراقب باشی نسبت به حق الناس خیانت نکنی و مال حرام را وارد مالت نکنی تا مال و اموال و زندگیت همچنان با برکت و سودمند و مفید باشد. به واسطه اراده قوی و کارهای خیر و خداپسندانه ای که انجام داده ای به هر چیزی که در زندگیت بخواهی خواهی رسید.

چند روز دیگر یک خبر خوشحال کننده به تو می رسد. از یکی از اقوام یا خویشاوندانت چیزی به تو می رسد و وضعیت کار و بار و زندگیت از این رو به آن رو می شود. سفری که در پیش رو داری بسیار خوب و پربرکت است و برای دوستان و آشنایانت نیز خوشحال کننده و مفید خواهد بود. غم کم و زیاد دنیا را نخور و به خدا امیدوار باش، چون انشاءالله به تمام آرزوهایت خواهی رسید.

ای صاحب فال خدای مهربان، حج و وسعت رزق را روزی تو قرار داده که انشاءالله بزودی حاصل خواهد شد. هر بدی و غمی که به تو می رسد از چشم زخم است. برای اینکه از شر بددلان و حسودان و بدچشمان در امان باشی باید همیشه دعای چشم زخم را همراه خود داشته باشی و راز دلت را به کسی نگویی. به خدا توکل کن که برآورنده حاجات است.

طالعت روشن است . تشویش را از خودت دور کن . کارها بر وفق مراد تو خواهد شد اگر چیزی را از خدا طلب کردی به آن می رسی . اگر قصد سفر و یا انجام معامله ای داری ، آن را انجام بده برایت سودبخش است.

ای صاحب فال نهادی پاک و نیت قلبی خوبی داری که همین موضوع باعث گشایش کار و وسعت رزق و روزیت شده است. سعی کن همیشه خشنودی خدا را به دست آورده و از راه حق و حقیقت و راست خارج نشوی تا سعادتمند باشی.

مطمئن باش خداوند مهربان طوری کار و بارت را سر و سامان خواهد داد که خودت هم باورت نمی شود. قلبی مهربان داری و باعث شادی و خوشحالی دوستانت هستی. از یکی از آشنایان که مدتی خبر نداشتی، خبر خوبی به تو می رسد که بسیار خوشحالت خواهد کرد. با دوستانت همچنان یکرو و صاف و صادق باش و راز دلت را به کسی نگو تا تعداد دوستانت همچنان از دشمنانت بیشتر باشد.

از رنج و مضرت هرچه که به تو رسیده است، از چشم زخم است و در این نیتی که کرده ای هیچ خیری نیست، پس از این نیت جشم پوشی تا پشیمان نشوی. پس از هر غمی شادی خواهد بود اما باید صبرکنی تا میسر گردد.

آینده ی خوبی در پیش داری اگر همتت را به کار بگیری ، با موفقیت فاصله ای نداری افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا خداوند تو را در کارهایت یاری دهد به زودی گشایشی در کارها پیدا میشود . از چیزی نگرانی در دل داری ،نگران نباش . اگر چیزی را از دست داده ای به صلاح تو بوده، خیری در آنست

فال چوب

خدا بواسطه قلب پاکی که داری درهای خوشبختی را برویت باز کرده و غرق در نعمت و مال و مکنتت خواهد کرد. شکر نعمت های بی شمار خدا را به جا آور و همیشه با خدا باش تا زندگیت برای همیشه قرین خوشبختی و شادکامی باشد. بر دشمنانت غلبه خواهی کرد و بزودی خبر خوشی خواهی شنید. اگر قصد سفر، معامله و شراکت با کسی را داری، هر چه زودتر انجام بده که بسیار خوب است.

این نیت که کرده ای بسیار نیک است و کارهایت آنطور که دلت می‎خواهد به مراد خواهد رسید بطوری که تا چهل روز دیگر آنقدر خوب شده و در دولت برویت باز می‎شود که انگشت به دهان خوای ماند.

ای صاحب فال برای رسیدن به آرزویی که در دل داری باید مدتی صبر پیشه کنی. دشمنان و بدخواهان زیادی داری که می خواهند به تو صدمه بزنند. با خدا باش و دعای جوشن صغیر را بهمراه خود داشته باش تا از گزند آنها در امان باشی. ناشکری نکن تا کار و بارت بهتر از قبل شود. به سفری که آرزویش را داری برو که بسیار خوب و پرمنفعت است.

خداوند یار و یاور توست تا در مقابل بدخواهان و دشمنانت پیروز شوی. در مجادله ای که با چند زن خواهی داشت تو پیروز میدان خواهی بود. سعی کن در صدقه دادن و خیرات پیشرو و فعال باشی تا انشاءالله خوشبختی همواره قرین زندگیت باشد. اگر قصد داری معامله ای انجام دهی، تعلل نکن و زودتر انجام بده که بسیار خوب است.

ای صاحب فال چیزی را از دست داده ای و دائم ناراحت هستی. غم به دلت راه نده که بزودی خبر خوشی به تو می رسد و آنرا خواهی یافت. صدقه و نماز را فراموش نکن تا در زندگی همواره خوشبخت باشی.

فال چوب

خدا مال و منال و مقامی به تو ارزانی کرده که تمام دوستان و آشنایانت حسودیت را می کنند. به شکرانه نعمت های خدا صدقه زیاد بده و با دوستان و آشنایانت صله رحم کرده و به نیکی رفتار کن تا از شر دشمنان و حسودان روزگار ایمن باشی. با صبر و توکل به خدا تمام مشکلات زندگیت حل خواهند شد و به آرزوهایت خواهی رسید. اگر چیزی را گم کرده ای یا در انتظار کسی هستی و مدتی است که از او خبر نداری، بزودی به آن دست خواهی یافت و خوشحال خواهی شد.

ای صاحب فال مطمئن باش زندگیت چنان سر و سامان می گیرد که که خودت هم انگشت به دهان خواهی ماند. چند روز آینده خبری به تو می رسد که بسیار خوشحال می شوی. خدا را شکر کن و همواره به او توکل کن. هوای دوستان و آشنایانت را داشته باش تا خدا هم هوای تو را داشته باشد. سعی کن همیشه دعای چشم زخم را همراه خودت داشته باشی تا از گزند بدخواهان در امان باشی.

ای صاحب فال مدتی است که ناراحت و پریشان هستی و به چه کنم چه کنم گرفتار شده ای و عشق کسی را در سر می پرورانی که شب و روزت را گرفته و همیشه در فکر او هستی. از این فکر و خیال بیرون بیا و صبر و توکل بر خدا را پیشه کن. انشاءالله خدا بهتر از او را سر راهت قرار خواهد داد و به مطلوب و محبوب لایق خودت خواهی رسید و از تمام غم ها نجات پیدا خواهی کرد.

فال چوب یکی از متداولترین فال هایی است که در بین مردم رایج شده و بسیاری از مردم از فال چوب استقبال بی نظیری ی زنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

سلام روز خوش خیر سرکتاب های مجازی غیر واقعی بوده و بیشتر جنب…

سلام وقتی درسرکتاب گفته شد درطالع بچه طاق دیده میشه ایابهرنح…

درسرکتاب وه گرفته شد اینجا.گفتتدصاحب اولادطاق.ولی به بنده گف…

سلام دوست عزیز. اتفاقا منم مثل شما فکر می کردن که اصلا قرآن…

سلام. درود خدا بر شما و سلامت باشید. خدا لعنت کنه افرادی که…

سلام مریم همونی که به اون نام میشناسنش همه…

سلام دوست عزیز مطالب درباره فال این سایت صرفا جهت سرگرمی میب…

سلام اگر اسم مادر طرف مقابل رو ندونیم چی؟؟…

سم یعنی پای حیوانات نه سم یا زهر ! با ضمه یعنی حرف او بخون آ…

سلام و درود این حرفای چیه خدا درست میکنه این که مثلا اون آقا…

فال pmc ، فال پی ام سی هفته بعد، طالع بینی روزانه ، فال روزانه پی ام سی شنبه ۱۱ بهمن، فال یکشنبه ۱۲ بهمن، فال دوشنبه ۱۳ بهمن، فال پی ام سی سه شنبه ۱۴ بهمن، فال چهارشنبه ۱۵ بهمن، فال پنجشنبه ۱۶ بهمن، فال پی ام سی جمعه ۱۷ بهمن، فال پی ام سی هفتگی، فال روزانه

بخش سرگرمی فارسی کلاب – ما هر هفته فال روزانه و هفتگی که از شبکه pmc بخش می‎شه رو برای شما دوستان آماده می‎کنیم و شما هر هفته از روزهای جمعه می‎توانید فال و طالع هفته پیش روی خود را در فارسی کلاب بخوانید.

شاید بعضی‎ها اصلا اعتقادی به این چیزها نداشته باشند ولی خیلی از مردم عمیقا به فال و طالع بینی معتقدند و خیلی‎ها هم برای سرگرمی این فال‎ها رو دنبال می‎کنند. اعتقاد و توجه بیش از اندازه به مباحث فال و طالع بینی کار درستی نیست و توصیه می‎کنیم صرفا جهت سرگرمی از فال استفاده کنید.

شما هم می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید. همچنین می‎توانید فایل صوتی فال pmc این هفته را در انتهای همین مطلب مشاهده و یا دانلود کنید.

چگونه بفهمیم اسم همسر آینده مان چیست

فالحافظ آنلاین

سرکتاب آنلاین

وب سایت فارسی کلاب برای رضایتمندی کاربران “فال پی ام سی روزانه را به صورت متن” و “فال هفتگی را به صورت فایل صوتی” قرار داده است.

اگر با شخصی در رابطه احساسی هستید حتماً اولتیماتوم دهید تا سرانجام این رابطه مشخص شود اگر حرف‌های خود را واضح نزنید ممکن است مجبور به پذیرش خواسته‌هایش شوید که سرانجام خوبی ندارند از صراحت کلام خود استفاده کنید.

فایل هفتگی صوتی “شبکه pmc” متولدین فروردین 

امروز نسبت به نگهداری از وسایل خود دقت بیشتری داشته باشید. ممکن است در جایی که فکرش را نمی کنید آن را به سرقت بروند و هزینه دو چندانی به شما برای خرید دوباره تحمیل شود احتیاط شرط عقل است.

فایل هفتگی صوتی “شبکه pmc” متولدین اردیبهشت

روحیه سرکشی دارید و نمی توانید با دیگران همکاری موفق آمیزی شکل دهید مطمئنا آسیب این رفتار را می‌خورید و در نگاه دیگران چندان محبوب باقی نخواهید ماند و حتی از پیشرفت های کوچک نیز جا می مانید.

فایل هفتگی صوتی “شبکه pmc” متولدین خرداد

اگر اشتباهی در گذشته انجام داده اید شاید امروز وقت آن است که این خطا را جبران کنید مطمئناً عذرخواهی چیزی از شخصیت شما کم نخواهد کرد و حتی می تواند تصویر بهتری نیز به نمایش بگذارد.

فایل هفتگی صوتی “شبکه pmc” متولدین تیر

بیشتر مراقب سلامتی خود باشید فراموش نکنید شما تنها متعلق به خود نیستید بلکه اطرافیان و آشنایان نیز به شما وابستگی بسیاری دارند که می‌تواند این مشکل بر زندگی آنها نیز تاثیر منفی بگذارد هرچه زودتر برای درمان اقدام کنید.

فایل هفتگی صوتی “شبکه pmc” متولدین مرداد

امروز را با انسان های خوش مشرب بگذرانید، به یاد داشته باشید رفتار همنشین بر شما نیز تاثیر می گذارد و می توانید غم و غصه های دیگر را به راحتی فراموش کنید. بیاد داشته باشید روزگار به یک حالت نمی‌ماند و غم و خوشی جزئی از زندگی هستند.

فایل هفتگی صوتی “شبکه pmc” متولدین شهریور

در برخی از روزها متاسفانه اقدام به شایعه پراکنی می دانید که سبب می شود دیگران چندان به شما اعتماد نداشته باشند. قرار نیست هر چیزی را که شنیدید باور کرده و به دیگران منتقل کنید.

فایل هفتگی صوتی “شبکه pmc” متولدین مهر

یکی از اطرافیانت همواره شخصیت شما را مورد تمسخر قرار می‌دهد این سکوت  شما چندان جالب نیست و به او جسارت بیشتری برای پیشروی می دهد. سعی کنید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و در جمع های کوچک حضور نداشته باشید.

فایل هفتگی صوتی “شبکه pmc” متولدین آبان

اگر به موسیقی علاقه دارید شاید امروز وقت آن باشد که یک کلاس تخصصی ثبت نام کنید و مهارت آموزی نمایید. مطمئنا این کار انرژی شما را بیشتر می‌کند و می‌توانید در زندگی شخصی نیز موفق باشید.

فایل هفتگی صوتی “شبکه pmc” متولدین آذر

امروز ممکن است در شرایط خاصی قرار بگیرید که حتی می توانید عصبانی شوید. پیشنهاد می شوند به جای عملکرد زود هنگام اندکی فکر کنید و سپس حرف بزنید تا پشیمانی نیز به بار نیاید. بدانید هر انسانی در این موقعیت ها قرار خواهد گرفت.

فایل هفتگی صوتی “شبکه pmc” متولدین دی

انسان بی هدف نه تنها انگیزه‌ای برای پیشرفت ندارد بلکه باعث افسردگی دیگران نیز می شود. سعی کنید برنامه‌هایی برای خود بچینید و روز خود را به بطالت نگذرانید. مطمئناً این قدم های کوچک مسیر بزرگی را برای شما باز می کند که در انتهای آن سعادت و خوشبختی نهفته است.

فایل هفتگی صوتی “شبکه pmc” متولدین بهمن

امروز در ساعات نخستین ایجاد برنامه‌های خاصی ممکن است شما را سردرگم نماید بهتر است که همسو با جریان آب حرکت کنید و توجه چندانی به جزئیات نداشته باشید. پس از مدتی متوجه خواهید شد آنچنان که فکر می‌کردید نیز سخت نبود.

فایل هفتگی صوتی “شبکه pmc” متولدین اسفند

فال های هفته پیش فارسی کلاب را می توانید از کانال تلگرامی ما مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید:

سلام
تشکر میکنم از سایت خوبتون و خسته نباشید میگم به همکاراتون😍😍😍😍😍

سلام ممنون
مرسی از نظرتون

سپاس بابت سایت خوبی که دارید

سلام مچکر نظر لطفتونه

سلام خیلی مچکر بابت فال های خوبی که تو سایتتون میذارید
امیدوارم به بهترینی ها برسید

سلام سپاس بابت نظرتون

چگونه بفهمیم اسم همسر آینده مان چیست

خیلی خوبه سایتتون
شما فال های ماهانه هم دارید؟

سلام بله داریم اگه نگاهی به دسته بندی فال بیندازید
میبینید. ممنون

سلام سایت خیلی خوبی دارید آپدیت فال هاتون به موقعس
خسته نباشید
ممنون

سلام تشکر بابت نظرتون

عالیه👌🏼🌸

سلام سپاس

سلام سایت خوبی دارید
فال هفتگی رو هم بزارید
فال هفتگیتون خیلی خوبه
تشکر

سلام چشم حتما ممنون از پیشنهادتون

واقعا سایت خیلی خوبی دارید ممنون ک هر روز فال همون روزو برامون میذارید🙏

سلام
اختیار دارید نظر لطفتونه

خیلی ممنون موفق باشید و پیروز 😏💕💕💕💕

همچنین
تشکر از پیشنهادتون

در ادامه صحبت … لطفا اگر امکان داره هر دو فال رو قرار بدید هم هفتگی همیشگی هم روزانه اینطوری مخاطب های خودتون حفظ میشه واقعا هفتگی ها دقیق بودند.

باش چشم حتما
انشالله در اصرع وقت این کارو انجام میدیدم

سلام وقت بخیر ممکنه فال ها به فال هفتگی تغییر بدید بنظر فال ها دقیقتر بود به صورت هفتگی امکانش هست!!!!؟

سلام به دلیل بازدید زیاد فال خیل درخواست میکردن که فال روزانه انتشار پیدا کنه
به دلیل حفظ کاربرها مجبوریم با ایده و درخواست های شما مطالب سایت رو بهتر کنیم

سلام
چرا فالتون نسبت به روز جمعه که گذاته بودین تغیر کرد؟

سلام معذرت میخوام باید اول اطلاع رسانی میکردم
فالها به صورت روزانه آپدیت میشن

فال Pmc روزانه امروز پنجشنبه ۱ آبان (از روز شنبه ۲۶ مهر تا جمعه ۲ آبان ۹۹) سلام. لطفا یه نگاه بندازیدبه PMC

سلام من خوندن فال هد رو دوست دارم خوب هاش حالمو خوب میکنن ولی این یکی اصلا به من نمی خورد …نوشته بود دچار عشق یک طرفه شدی خخخخ تنها چیزی که من ندارم عشقه …ممنون از سایتتون

سلام سایت خیلی خوبی دارید.
ما هر هفته فالها رو دنبال میکنیم واقعا حرف نداره خداقوت.

سلام امیدوارم از بقیه مطلب های سایت هم استفاده مفیدی بکنید
فال های رایگان زیادی در سایت هست

بسیار عالی من هر هفته فالهای شما رو دنبال میکنم

سلام چطور میشه فال های هفته های قبل رو دید!!!

سلام به این شماره ۰۹۳۳۵۴۰۶۱۴۷ در تلگرام پیام بدید براتون ارسال میشه

یک سری مردم دوست دارند و بعضی نیز اصلا هیچ عقیده ای ندارند .. موفق باشید
خرید اینترنتیhttps://www.baneh.com
باسپاس

اینا همه خرافات هستند مردم به خاطر مشکلات زیاد جلب اینا شدند

سلام و وقت بخیر. عجیبه به خدا. شاید بگم ۹۰ درصد مسایل منو بحث میکنه این فال پی ام سی. انگار پیشمه. باور کنید هر شنبه صبح چک میکنم این هفته قراره چی بشه.😁😁 منو و بروبچه هام یه تعداد از فامیلم یاد گرفتند یا زنگ‌میز نند مال ماروهم چک کنید😁😁😊.واقعا دستتون درد نکنه بابت اپدیتهای فال هفتگی. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹

با سلام و تشکر از لطفتون.
خوشحالیم که تونستیم رضایت شما رو جلب کنیم.

سلام….فقط خواستم بگم ممنون

سلام من از مسئول سایت تشکر میکنم که فال pmcرادر سایت قرار دادید.من و شوهرم هر هفته این فال را دنبال میکنیم. و بدون استثناء همیشه فال ما درست در میاد.ممنون که این بخش را در سایت قرار دادید.واقعا ممنون.

سلام
سپاس فراوان از لطفتون.
ما سعی می‎کنیم هرهفته در اسرع وقت فال pmc رو درسایت قرار بدهیم.

عالی بود با تشکردریافت اتریوم رایگان

فال pmc رو همیشه دنبال میکنم واقعی ترین فال هست. خیلی خوبه همیشه درست درمیاد مرسی از سایت خوبتون.

سلام سایتتون عالیه خسته نباشید.

سلام چرا فال هفتگی رو بعضی وقتا دیر مبذارید؟

درود.
چون ساعت پخش فال pmc متغیر هست.
سعی می‎کنیم در اسرع وقت فال هرهفته رو بروزرسانی کنیم.

ممنون از شما

همش سرکاریه الکیه.

وااای سورپرایز شدم واقعا عالی بود

نمیدونم اتفاقیه یا نه؟
ولی این هفته یه پیشنهاد کاری بهم شد.
توی فال بهمنم نوشته بود.

برای من همیشه اشتباه در میاد همش الکیه

سلام اگه میشه فایل صوتی شم بزارید مرسی.

درود برشما
بله حتما. در اسرع وقت فایل صوتی هر هفته اضافه میشه.

سلام ممنونم از مطالب خوبتون.
فال pmc رو هر هفته دنبال میکنم خیلی عالیه.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

سلام روز خوش خیر سرکتاب های مجازی غیر واقعی بوده و بیشتر جنب…

سلام وقتی درسرکتاب گفته شد درطالع بچه طاق دیده میشه ایابهرنح…

درسرکتاب وه گرفته شد اینجا.گفتتدصاحب اولادطاق.ولی به بنده گف…

سلام دوست عزیز. اتفاقا منم مثل شما فکر می کردن که اصلا قرآن…

سلام. درود خدا بر شما و سلامت باشید. خدا لعنت کنه افرادی که…

سلام مریم همونی که به اون نام میشناسنش همه…

سلام دوست عزیز مطالب درباره فال این سایت صرفا جهت سرگرمی میب…

سلام اگر اسم مادر طرف مقابل رو ندونیم چی؟؟…

سم یعنی پای حیوانات نه سم یا زهر ! با ضمه یعنی حرف او بخون آ…

سلام و درود این حرفای چیه خدا درست میکنه این که مثلا اون آقا…


https://www.far30club.ir/wp-content/uploads/2021/01/فروردین.mp3Downloads-icon


https://www.far30club.ir/wp-content/uploads/2021/01/2.mp3Downloads-icon


https://www.far30club.ir/wp-content/uploads/2021/01/3.mp3Downloads-icon


https://www.far30club.ir/wp-content/uploads/2021/01/4.mp3Downloads-icon


https://www.far30club.ir/wp-content/uploads/2021/01/5.mp3Downloads-icon


https://www.far30club.ir/wp-content/uploads/2021/01/6.mp3Downloads-icon


https://www.far30club.ir/wp-content/uploads/2021/01/7.mp3Downloads-icon


https://www.far30club.ir/wp-content/uploads/2021/01/8.mp3Downloads-icon


https://www.far30club.ir/wp-content/uploads/2021/01/9.mp3Downloads-icon


https://www.far30club.ir/wp-content/uploads/2021/01/10.mp3Downloads-icon


https://www.far30club.ir/wp-content/uploads/2021/01/11.mp3Downloads-icon


https://www.far30club.ir/wp-content/uploads/2021/01/12.mp3Downloads-icon

سرفصل ها

 

فال اسم بسیاری از من درخواست کردند تا با این فال بتوانند از طریق اسم شوهر و یا همسر بتوانند با اخلاقیات آنها آشنا شوند.برای همین امر با استفاده از فال اسم و یا فال اسم با اسم شما میتوانید اسم همسر آینده ی خودتون رو بررسی کنید. تفاوتی نداره که شما اسم شوهر خود را بررسی کنید و یا آقایان اسم همسر آینده ی خود را. فقط کافی است ابتدای اسم شریک زندگی خودتان را بدانید. جالب است بدانید در حالت کلی تمامیه این خصوصیات را می توانید با اطرافیان خود مقایسه کنید تا به ارزش و دقت گفته های این فال پی ببرید.از این فال با نام فال اسم با اسم نیز یاد می شود.بدون هیچ تردیدی نام و اسم اشخاص بر شخصیت آنها تاثیر مستقیم دارد.زیرا بر اثر استفاده از حروف مختلف و همچنین اثر و قدرت حروف بر دنیای بیرونی و همچنین اثر حروف بر یکدیگر میتوان به این نتیجه رسید که حروف بر انسان ها و رفتارشان(و نه حتی انسان ها بلکه تمام عالم هستی) موثر هستند.هر اسمی از چند حرف تشکیل شده است و هر حرفی برای خود انرزی و قدرت مخصوصی دارد که به محیط اطراف ساطع میکند که در علم کوانتوم نیز تصدیق شده است. در دنیای مدرن امروز با برملا شدن این راز کوچک در میان رازهای بزرگ این جهان هستی، انسان هایی که به فال و فالگیریتمایل دارند در صدد کشف حقایق ناگفته در حروف و اسم ها دارند.

 

امروزه علم “حروف” در کشورهای غربی تدریس نیز میشود.با این حال ما ایرانی ها به دلیل اعتقاداتمان و این اصل که حضرت آدم علیه السلام هنگام هبوط بر زمین در منطقه بین النهرین می زیسته ، حروف ابجد را که حتی پیامبر اسلام و امامان معصوممان به آنها توجه خاصی داشتند را بیشتر مورد توجه میداریم.با توجه به این مسائل فال اسم همواره مورد توجه معتقدین به ماورا بوده است.فال اسم بیشتر برای شناسایی و شناخت بیشتر شوهر آینده توسط خانم ها و یا برای دانستن خصوصیات همسر آینده توسط آقایان مورد استفاده قرار میگیرد.پس فال اسم شوهر آینده و فال اسم همسر آینده را از اینجا پیگیری کنید.اگر اسم همسر آینده شما و یا اسم شوهر آینده شما با یکی از حرف گ،چ،پ،ژ آغاز میشود از نکته ی زیر استفاده کنید.این فال به نام فال حروف ابجد نیز معروف میباشد که نوعی از فال ابجد است.نوع دیگر فال ابجد اینجا موجود است.

چگونه بفهمیم اسم همسر آینده مان چیست

 

حروف ابجد ، 4 حرف “گ”,”چ”و”پ”و”ژ” را دارا نمیباشد برای همین حروف متناجس با آنها را برای فال مورد بررسی قرار دهید.• ب به جای پ• ک به حای گ• ز به جای ژ• ج به جای چ

 

از بین حروف زیر ، حرف اول نام خود و یا شخص مورد نظر خود را پیدا کنید تا بتوانید با استفاده از فال اسم(فال نام) به ماهیت شخصیتی آن فرد آگاه شوید. برای مشاوره و دریافت پاسخ های بیشتر و همچنین پیشنهادات و انتقادات به بخش ویژه مراجعه کنید.(دسترسی به بخش ویژه مخصوص اعضا میباشد و عضویت رایگان می باشد).

در زیر شما حروف الفبا را به ترتیب حروف ابجد مشاهده میکنید.اگر با حروف ابجد و ترتیب آنها آشنایی ندارید از فال ابجد اطلاعات کافی را کسب کنید.

اگر مجرد هستید و میخواهید هر چه سریع تر ازدواج کنید ولی هنوز شخص مور نظر خودتان را پیدا نکردید به بخش دعای ازدواج مراجعه کنید.

جواب فال اسم با حروف ابجد – حرف الف

جواب فال اسم با حروف ابجد – حرف ب

جواب فال اسم با حروف ابجد – حرف ج

جواب فال اسم با حروف ابجد – حرف د

فال اسم با حروف هوز – حرف اول “هـ”

جواب فال اسم با حروف هوز – حرف واو

جواب فال اسم با حروف هوز – حرف ز

جواب فال اسم با حروف حطی – حرف ح

جواب فال اسم با حروف حطی – حرف ط

جواب فال اسم با حروف حطی – حرف ی

جواب فال اسم با حروف کلمن-ک

جواب فال اسم با حروف کلمن-ل

جواب فال اسم با حروف کلمن-م

جواب فال اسم با حروف کلمن-ن

جواب فال اسم با حروف سعفص – حرف س

جواب فال اسم با حروف سعفص – حرف ع

جواب فال اسم با حروف سعفص – حرف ف

جواب فال اسم با حروف سعفص – حرف ص

جواب فال اسم با حروف قرشت-حرف ق

جواب فال اسم با حروف قرشت – ر

جواب فال اسم با حروف قرشت- حرف ش

جواب فال اسم با حروف قرشت – حرف ت

جواب فال اسم با حروف ثخذ – حرف ث

جواب فال اسم با حروف ثخذ – حرف خ

جواب فال اسم با حروف ثخذ – حرف ذ

جواب فال اسم با حروف ضظغ – حرف ض

جواب فال اسم با حروف ضظغ – حرف ظ

 جواب فال اسم با حروف ضظغ – حرف غ

در پایان متذکر میشوم اگر تمایل به دانستن در مورد چاکرا هستید شما را به مطالعه ی چاکرا چیست و چرا باید در مورد چاکرا بدانیم؟ دعوت میکنم.

چگونه بفهمیم اسم همسر آینده مان چیست

 

بسیار عال است

خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی مضخخخخخخخخخخخخخخرففففففففففففففففف بوووووووووووووووووووووووووووددددددددددددددددددد………!!!!!

سلام
واقعا باورم نمیشه، ولی حقیقته…….
من اسم هر کسی رو که امتحان کردم، با خصوصیات اخلاقی اون منطبق بود.
دستتون درد نکنه

M.j

با سلام
این دعای ازدواج مخصوص پسراست؟
دخترا هم میتونن اونو بخونن؟
آخه معنیش واسه پسراست

خوب است دو نام را امتحان کردم خصوصیات مطابقت داشت

سلام من که برای هر کسی گرفتم درست نبود

با سلام من اول اسمم(پ)و در حروف ابجد حرف(پ)نيست من بايد چه كنم؟!

کاملا درست بود بخصوص حرف (ف و م) هر دوش حروف اول اسم خودمه.عالی بود

هم نام همسر هم تصویرش

کافه ها

تبلیغات رایگان

طراحی سایت حرفه ای

تور تهرانگردی

سئو

جای تبلیغ شما

ما 36 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم


فال روزانه|فال اسم|

 

 

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

دسترسی سریع

چگونه بفهمیم اسم همسر آینده مان چیست

موضوعات

جدید ترین مطالب

درباره ما

جستجو

مطالب پربازدید

مطالب تصادفی

ورود کاربران

عضويت سريع

لینک دوستان

پیوندهای روزانه

امکانات جانبی

تبلیغات متنی

طراح قالب :

شغل آیندم با اثر انگشت

عکس همسر آیندم با اثر انگشت

ماشین آیندم با اثر انگشت

تشخیص سن با اثر انگشت

زمان مرگ با اثر انگشت

چگونه بفهمیم اسم همسر آینده مان چیست

عکس دونفره من و همسر آیندم با اثر انگشت

مرگ من چطوریه؟ با اثر انگشت

فیلیمو – تماشای فیلم و سریال

میخوای اسم همسر آیندت بدونی

اسم همسر آیندت با اثر انگشت

1001 دیالوگ

ماشین همسر آیندم با اثر انگشت

شغل همسر آیندم با اثر انگشت

اسم مادرشوهر آینده با اثر انگشت

عکس همسر آیندم با اثر انگشت

شغل آیندم با اثر انگشت

ماشین آیندم با اثر انگشت

تشخیص سن با اثر انگشت

زمان مرگ با اثر انگشت

عشق سنج با اثر انگشت

مرگ من چطوریه؟ با اثر انگشت

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت هوشمند گستر هوتن پارس (استور اندرویدی مایکت) می باشد

با اجرای فایل دریافتی، ابتدا مایکت بر روی دستگاه اندرویدی شما نصب خواهد شد. بلافاصله پس از باز شدن اپلیکیشن مایکت، دانلود خواهد شد.

مایکت را بر روی دستگاه خود ندارید؟

admin

مارس 22, 2017
فالگیری و طالع بینی

دیدگاه ها
182,607 بازدید

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir روش گرفتن فال اسم همسر آینده از طریق قرآن,نحوه فال گرفتن با قرآن را برای شما عزیزان قرار دادیم . برای به دست آوردن و فهمیدن نام همسر و شوهر آینده تان با استفاده از قرآن میتوان فال گرفت و اسم و نام همسر و زن آینده را فهمید . برای گرفتن فال اسم و نام همسر آینده با قرآن به ادامه مطلب مراجعه کنید .

روش گرفتن فال اسم همسر آینده از طریق قرآن,نحوه فال گرفتن با قرآن,نحوه گرفتن فال اسم همسر آینده با قرآن,استخراج اسم و نام همسر آینده به وسیله قرآن,روش فال گرفتن و فهمیدن اسم و نام همسر آینده از طریق قرآن,به دست آوردن و استخراج نام و اسم همسر به وسیله قرآن,پیدا کردن و فهمیدن نام همسر با گرفتن فال قرآنی,استفاده از فال قرآنی برای فهمیدن نام همسیر آینده,نام و اسم همسر آینده تان را با فال قرآن بفهمید

 

چگونه بفهمیم اسم همسر آینده مان چیست

شمر از سطر هفت از هفتمین ان
عقیدترا بران ای صاحب فال
ز «ب» از منعمانت ، فتح بابست
ز «ث» دنیا و دین بر دست می آر
ز «ح» از اقربا ، جام خوشی نوش
ز « د » اصحاب دولت را خبرگوی
ز« ر » نیكی بود ، شادان نشینی
ز «س» بینی سعادتهای بی حد
ز «ص» ای خواجه ، صبر و مكث باید
ز «ط» زاهد شوی ، تقوی برانی
ز «ع» امر محبتها عیان است
ز «ف» شادی تو را باشد به هر حال
ز «ك» ایمن نباید بود از هول
ز «م» آید ملامتهای مشهود
ز «واو » ت هست نعمت توی در توی
ز « لا» تشویش باشد نی نه چندان
كه خشنود انی از نعم المابی

گشا مصحف،ورق زان هفت گردان ز هفتم سطر،حرفِ اولست قال چو فال آید « الف » خیر و صواب است چو «ت» آید ، بباید توبه زان كار چو «ج» آید ، بكن جهدی و می كوش چو «خ» آید، امان از خوف میجوی چو « ذ » آید، تو خود آن خوار بینی چو « ز » آید، بیابی مالِ بی عدّ چو «ش» آید، خصومت پیشت آید چو «ض» آید،در آن كار است گرانی چو « ظ » آید، ظفر بر دشمنان است چو «غ » آید، خطر باشد،بده مال چو «ق» آید، شوی مقبول در قول چو «ل» آید ، برآید حاجتت زود چو «ن» آید، بود آن كار نیكوی چو «ه»‌آید ، خدا خشنود و خصمان چو «ی» آید ، زغایب مژده یابی  

نحوه گرفتن فال :
با وضو قرآن را بدست بگیر، آن را زیارت كرده و با توجه به نیتی كه در دل داری ،
صفحه ای از كتاب خدا را باز كن. از آن صفحه ، هفت ورق جلو برو. بعد از آن ، از ابتدای صفحه، هفت سطر بشمر و پایین بیا. بعد در میان سطرهای بعدی ، هفت بار كلمه
« ان » را پیدا كن. بعد از یافتن هفتمین بار از كلمه « ان » ، دوباره هفت سطر بشمر و جلوتر برو. ابتدای سطر هفتم از هفتمین كلمه « ان » كه پیدا كرده ای، اولین حرفی كه سطر با آن شروع شده، معنی فال توست. آن را با فال بالا معنی كن!

برچسباستخراج اسم و نام همسر آینده به وسیله قرآن استفاده از فال قرآنی برای فهمیدن نام همسیر آینده به دست آوردن و استخراج نام و اسم همسر به وسیله قرآن روش فال گرفتن و فهمیدن اسم و نام همسر آینده از طریق قرآن روش گرفتن فال اسم همسر آینده از طریق قرآن نام و اسم همسر آینده تان را با فال قرآن بفهمید نحوه فال گرفتن با قرآن نحوه گرفتن فال اسم همسر آینده با قرآن پیدا کردن و فهمیدن نام همسر با گرفتن فال قرآنی

اینکه اسم همسر نبود

اسم همسرا آینده من چیست

علیشیر

منم میخام اسم همسر آینده رو بدونم

علی

سلام میشه بگید اسم همسر اینده من چیه اسم خودم ام البنین

بنده خدا، خودت بیاید با قرآن تفأُل بزنی…

احتمالیه

سلام اونجایی که میگین [ابتدای سطر هفتم از هفتمین كلمه « ان » كه پیدا كرده ای،…] گُنگ هست، یعنی منظورتون همان هفت برگۀ ابتدایی که شمردیم (هفت خط آمدیم پایین اولین ان که دیدیم رو می گین، یا نه، منظورتون هفت برگۀ دوّم هست که باز هفت خط دومی که میایم پایین، اولین «ان» که می بینیم، رو باید پاسخ به حساب آورد؟ واضح ننوشتین، لطفاً طبق سوالم روشن کنین مسئله رو… تشکر

عشق

اخه چطور میشه از روی یه اسم اینده ادمو تشخیص بدن؟…

اسم شوهر آینده من چیه
تو رو خدا بهم بگید
ممنونم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

بازدید کننده گرامی سایت دعاگو ، سلام :

اخیرا سایتی جعلی با عنوان دعاگو786 راه اندازی شده که از اسم و دامین و لوگو و مطالب و تمامی موارد سایت ما سوء استفاده میکند. سایت جعلی مذکور هیچگونه ارتباطی از هیچ حیث با سایت ما نداشته و ندارد و ما هیچگونه مسئولیتی در مورد آن نداریم و اقدامات قانونی این کار در دست انجام میباشد.

تماس از  10صبح الی 21

09010344165

09903666488

درود بر دوستان عزیز چندی پیش مطلبی را ارسال کرده بودیم مبنی بر فهمیدن و یا پی بردن به اسم شغل و مشخصات همسر اینده که خوشبختانه با سیل عظیمی از نظرات کاربران مواجه شدیم در حدی که این بخش از مطلب موقتا غیرفعال شده است و ادامه ی کار را در همین مطلب ادامه خواهیم داد

Understanding the name of the future wife

طبق بررسی هایی که صورت گرفته بود و با بکارگیری از ترفند های خاص تا حدود 85 درصد از پاسخ هایی که برای بازدیدنندگان ارسال شد صحت کامل داشتند درباره چرایی یا چگونگی این موضوع نیز بطور جداگانه و در فرصت مناسب نکات و اطلاعاتی برای شما عزیزان ارسال خواهد شد اما اگر نگاه مختصری به کامنت هایی که از سوی کاربران ارسال شده است دقت نمایید متوجه می شوید که تعداد کثیری از آن ها احساس رضایت داشته اند و مهرتایید را بر صحت اسمی که برایشان ارسال کرده ایم زده اند درواقع میتوان گفت پی بردن به نام شغل و یا خصوصایت همسر اینده بر اساس فال های دقیق و یا تست هایی که انجام می شود کار چندان سختی نیز به نظر نمی رسد شما نیز میتوانید برای یکبار هم که شده این مطلب و این تست را امتحان کنید ، ما در سال گذشته و در مطلبی که قبلا ارسال کرده بودیم حدود 200 نظر را از شوی اعضا و کاربران دریافت کردیم که تمامی آن ها خواستار دریافت اسم شوهر آینده شان از طریق این تست بودند که برای بیشتر آن ها به غیر از اسم شغل مشخصات و حتی بعضی از اخلاقیات را نیز اضافه کردیم و اما در سال 97 نیز قرار است تا این موضوع را بصورت گسترده تر پوشش دهیم و در پاسخ به سوالات از سایر اطلاعات همچون وزن قد و …نیز بهره گیریم

چگونه بفهمیم اسم همسر آینده مان چیست

با سلام اسم من طاهره اسم مادر منصوره نام شخص مورد نظر مهدی اسم مادرش آهو 

سلام .فرزانه .لطفادقیق بفرمایید

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

سلام دوستان.

خواهش میکنم اگه تجربه ش رو داشتین و یا در اطرافیانتون این جور موارد دیدین، حتماً اظهار نظر بفرمایید.

چگونه بفهمیم اسم همسر آینده مان چیست

یک نفر رو میشناسم که با اسم شما و سنتون و نام پدر شما، اسم و مشخصات ظاهری همسر آینده تون رو پیشگویی میکنه.

شما بر حسب تجربه بفرمایین که صحت داشته؟

با احترام؛ مچکرم !

بیا خصوصی 

منم میخوام

یادمه اون موقع ها تو دبیرستان میگفتن کف دست چپ قسمت زیر شستو فشار بدین اسم شوهرتونو نوشته.مال قشنگ نوشته بود مرتضی هنوزم میبینم ولی اسم شوشو حمیدِ 🙂

آیا می‌دانید در هفته ۳۶ بارداری باید برای ذخیره خون بندناف نوزادتان ثبت‌نام کنید؟!

یاللعب از این سایت😶

  

یعنی واقعیه؟

ميخوام منم 😶

بله

نمیدونم ولی یه چیزی در مورد شماره کف دست هست که نوشته۸۱ بچه بودم میگفتن اگه خطاش باز باشه با فامیل ازدواج میکنی  

الان تبلیغ زیر پوستی بود؟

خب اينجا بگو ديگ ما هم بدونيم

من مجردیم رفته بودم پیشه یه کف بین خودم اصلا بهش اعتقاد نداشتم با دوستا رفتیم بخندیم ولی ناکس اکثر چیزایی که گفت درست در اومد ! گفته بود خرداد سال بعد یه خبر خوشی بهت میرسه ، 1 خرداد سال بعد روز عقدم بود ! 

شما میتونید بهم بگید؟

من نه ولی واسه زندگی خوادم به چشم دیدم

میشه گول این حرفا رو نخورید آخه تو کف دست اسم شوهر پیدا میشه؟انقدر ساده نباشید دوستان

چه جالب واقعا …اکثرا همه کف بین و فال گیر شدن کم هستن کسایی ک درست و دقیق بگن

واقعا؟! ادرس یا چیزی ازش نداریی

منم واقعاا میخوام بفهمم 

خیلی‌خوبه اگه راست گفته 

چگونه بفهمیم اسم همسر آینده مان چیست

یعنی چطور

😓😓😓😵😵یاخداچه دقیق

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

فال و طالع بینی شراکت و ازدواج ابجد
لازم به ذکر است که حتما اسامی کوچک را به فارسی وارد نمایید و اگر اسم چند کلمه ای است، تمام کلمات را وارد نمایید.فال ابجد وبسایت پورتال …

چگونه بفهمیم اسم همسر آینده مان چیست
چگونه بفهمیم اسم همسر آینده مان چیست
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *