چگونه بفهمیم پسری روی ما کراش دارد

 
helpkade
چگونه بفهمیم پسری روی ما کراش دارد
چگونه بفهمیم پسری روی ما کراش دارد

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد ؟ این سوالی است که برای همه ما حداقل یک بار در  زندگی مطرح میشود به این صورت که افرادی از جمله اقوام ، دوستان ، هم کلاسی ها وهمکران به ما توجه ویژه ای نشان میدهند و می میخواهیم بدانیم این شخص به ما علاقمند است و دنبال نشان دادن دوست داشتن و عشق خود است یا نه این تنها روش معمول و همیشگی او در برخورد با اطرافیان است و شامل همه آدم ها میشود

یا حتی گاهی دوست داریم نظر یک خانم یا آقا را در مورد خودمان بدانیم چون خودمان به او علاقمند شده ایم . برای تشخیص همه این ها وقتی خودمان جرات سوال پرسیدن به صورت مستقیم را نداریم تنها راه توجه به نشانه هایی در در رفتار و صحبت کردن اوست . زبان بدن زبانی جهانی است که خیلی چیز ها را بدون این که بخواهیم لو میدهد.

 این نوشته به شما کمک میکند جواب این ۷ سوال و سوالاتی شبیه این را بفهمید :

دانستن این موضوع که فردی به شما علاقه دارد یا خیر کار سخت و مشکلی است. اگر می ترسید که از آن شخص بپرسید، در اینجا راه هایی وجود دارد که شما از روی یک سری از نشانه ها می توانید متوجه این موضوع شوید.

چگونه بفهمیم پسری روی ما کراش دارد

۹۳ درصد از ارتباطات، ارتباطات غیرکلامی هستند. این موضوع به تن صدا، حالت چهره و بدن و در نهایت کلمات خلاصه می شود. مردان و وزنان هرکدام یک سری حالت های بدنی را از خودشان نشان می دهند، با این حال اگر شخصی را دوست داشته باشند، به صورت ناخوداگاه یک سری نشانه و سیگنال های خاص از خود بروز می دهند.

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد 

زنان قادرند که بالای ۵۰ سیگنال را از طریق زبان بدن خود نشان دهند.

با اینکه نمی توان تمامی این سیگنال ها را تشخیص داد و درک کرد با این حال چند ویژگی و خصوصیت وجود دارد که می توانید آن ها را درک کنید. بارزترین شاخص هایی که شما در یک قرار ملاقات یا مکالمه می توانید به آن ها پی ببرید عبارتند از:

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد و ما را دوست دارد 

مردان از نظر زبان بدن برد و محدوده ی کمتری دارند.

یکی از نشانه ها این است که شانه هایش را عقب می برد و سینه اش را جلو می دهد.  نشانه ی دیگر این است که آن شخص انگشت هایش را  درست مثل یک کاوبوی (گاو چران) داخل حلقه ی کمربندش می کند.

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد یا خیر

تماس چشمی یک نشانه زبان بدن جهانی است

که می تواند ارتباط گسترده ای را برقرار کند. مرد و زن هر کدام زمانی که از فردی خوششان می آید با او تماس چشمی برقرار می کنند. برای مدت زمان طولانی به او خیره نشوید یا ممکن است جنبه عرفانی این کار را خراب کنید. بهترین راه بروز دادن این است که زمانی که او به شما نگاه می کند برای چند لحظه به او خیره شوید و ناگهان نگاهتان را از او بردارید.

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد یا فقط میخواهد با ما صحبت کند

این موضوع الگوی رایجی است که اتفاق می افتد.

افراد اغلب فکر می کنند که تنها دوست یکدیگر هستند،  در حالی که یکی از آن ها احساسات شدیدتری نسبت به دیگری دارد.

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد و عاشق ما شده یا نه 

در اینجا یک سری نشانه آمده که نشان دهنده ی این است که طرف مقابلتان عاشق شما شده است:

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد برای ازدواج 

این موضوع ممکن است برای هر نوعی از کششی به وجود آید اما در دوستی ها بیشتر است. ممکن است مرتباً عکس العمل شما را در مقابل چیزهای مختلف بسنجد. برای مثال، در زمان تعریف جک به شما نگاه می کند که آیا می خندید یا خیر.

چگونه متوجه علاقه یک دختر یا پسر نسبت به خودمان شویم

اگر احساس کردید که او را دوست دارید، این موضوع عالیه و باید به آن ها بگویید. از سوی دیگر، اگر فقط می خواهید با او دوست باشید، باید کاملا مواظب باشید.

چگونه بفهمیم یک پسر به ما علاقمند است یا نه

چگونه بفهمیم یک پسر از ما خوشش آمده یا نه 

این افراد به صورت عمدی خجالتی نیستند.

آن ها اعتماد به نفس کافی ندارند. نباید به خاطر این موضوع آن ها را رد کنید یا نادیده بگیرید. افراد خجالتی ممکن است با نشانه های زیر علاقه ی خودشان به شما را نشان دهند:

چگونه متوجه شویم کسی از ما خوشش آمده یا نه 

فردی که شما را دوست دارد ممکن است کارهایی انجام دهد که نظر شما را به آن کار جلب کند. اگر زمانی که نزدیک آن ها هستید باز هم با صدای بلند با شما صحبت می کنند، یا زمانی که کنار آن ها هستید و با صدای بلند می خندند.

چگونه بفهمیم پسری روی ما کراش دارد

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد با استفاده از زبان بدن

بعضی از افراد علاقه شان را به شما نشان نمی دهند به این دلیل که آن ها از رد شدن و شکست می ترسند.

چگونه بفهمیم کسی از ما خوشش آمده

حتی اگر این اشخاص نخواهند که برایتان شفاف باشند، با این حال یک سری کارها انجام می دهند که نشان دهنده ی دوست داشتنشان است. به نشانه های زیر توجه کنید:

چگونه بفهمیم کسی ما را دوست دارد یا نه

بعضی از افراد بازی «انجام آن کاری که شما دوست دارید» را مطرح نمی کنند و مستقیم مشت می زنند. بعضی از افراد به هیچ وجه خجالت نمی کشند. این فرد ممکن است بازیکنی باشد که فقط در گفتن آن چیزی خوب است که شما دوست دارید بشنوید.

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد ؟

چه بخواهید که آن ها شما را دوست داشته باشند یا نه، باید با احترام این موضوع را کنترل کنید. هیچ کس یک آدم احمق و نادان را دوست ندارد. در اینجا نشانه هایی است که نشان دهنده ی دوست داشتن و علاقه ی شماست:

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد یا نه 

اگر کسی را دوست دارید هیچ وقت منتظر نمانید.

منتظر ماندن برای دیگری که از شما درخواست دوستی کند زیاده روی است. از فرصتی که برای زندگی کردن دارید استفاده کنید. آن ها را برای نماشای فیلم یا نوشیدن قهوه دعوت کنید.

منبع : wikihow

مطالب مرتبط :

در انتخاب همسر و برخورد با خواستگار وسواس و سخت گیرم + راه حل

دختر خانوم ها از چه مرد هایی و پسرایی خوششون میاد + علت

دلیل نگاه کردن مردان به زنان | چرا آقایان به خانم ها نگاه میکنند ؟

چکار کنم پیش خانواده شوهرم عزیز شوم ؟ + راه های محبوبیت نزد اقوام همسر

استخاره برای ازدواج | استخاره قبل از ازدواج درست است یا غلط ؟

صحبت کردن با دختر | آموزش چگونه صحبت کردن با دختران را یاد بگیرید

 

با سلام من مدتی از کسی خوشم اومده اونم فهمیده ولی ی مشکل دارم ایشون وقتی تنهاییم نگاه میکند و میخواهد باید جلو شماره بدهد ولی وقتی بقیه هستن انگار منو نمیشناسد لطفا راهنمایی کنید میخوام بدونم منو میخواهد یا نه ایشون راننده سرویس من هستن

سلام با یک مشاور خبره مشورت کنید.

سلام من یه وقتی دختری رو دوست داشت بهش نگاه میکردم اونم نگام میکرد بدش نمیومد باهام آشنا شه دیروز شمارمو دم درشون انداخت اونم اونو برداشت امروز دیدمش توی فروشگاه مو نگاه کرد بهش چشمک زدم بعد از اینکه رفت نمیدونم دوباره برگشت تو راه بودم باهاش روبرو شدم منو که دید راهشو کج کرد نمیدونم به نظرتون زیاده روی کردم یا اون منو دوست نداره لطفا راهنمایی کنید.

یکم بیشتر از زیاده روی

سلام خسته نباشید چند وقته پیش تو ماشین بودم که یه دخترو از یک ماشین دیگه دیدم بعد از چند که از جلوش رد شدم زل زد تو چشام منم نگاهش کردم بعد کلمو انداختم پایین همانطور که خودتون گفتید اشتباه کردم یعنی باید لبخندی چیزی میزدم یا نه؟

بهرحال کسی از راه تلپاتی متوجه علاقه شما نمیشه : )

خوب باید چیکار میکردم دقیقا میشه یه توضیح بدین چون از این موقعیت ها برام پیش میاد نمیدونم باید چیکار کنم؟

۱- با یه نگاه عاشق نشید ! ۲- اگر واقعا عاشق شدید مودبانه به طرفتون احساستون رو بگید . نظرم غیر تخصصیه البته ما کارشناس نیستیم !

من از یکی از فامیلای پسرمون خوشم اومده راستشو بخواین از خودم ۲سال کوچیکه اما من خیلی دوسش دارم وقتی فرصتی هست که بیاد و کنار من بشینه خجالت میکشه و میره اون ور تر میشینه وقتی من نگاش میکنم اونم به من نگاه می‌کنه اما خیلی خجالتیه حتی جواب سلام هرکسیو هم به زور میده اما خیلی میخواد تو لحظه هام منو یاری کنه لطفاً کمک کنین

دوست عزیز ما مشاور نیستیم … با یک بزرگتر یا یک مشاور صحبت کنید.

سلام من از یکی از پسرای فامیلمون خیلی خوشم اومده خیلی همو نمیبینیم چی بشه سالی چار پنج بار مثلا ولی خب وقتی میبینمش موقع سلام و خدافظی زل میزنه به چشام با خنده نمیدونم اونم دوسم داره یا نه حالا من ایدی اینستاشو پیدا کردم پیجش پرایوته به نظرتون فالوش کنم و ریکوئست بدم یا نه ؟! اگر نظرتون نه پس چ کار کنم بنظرتون

من۱۸سالمه و تو یه شرکتی کار میکنم که محصولات تعاونی دارند یه پسر که حدود ۲۵سنشه واسمون مواد لازمو میاره من تازه سرکار میرم اون پسر تو چشام نگاه میکنه زیاد جوک میگه و کاری میکنه که ادم بخنده و از خاطرات سربازیش و…غیره میگه وقتی از کنارش رد میشم اگه پشتش به منه سعی میکنه جوری وایسه که منو ببینه و..وخیلی مغرورانه رفتارمیکنه منم فک کنم کم کم ازش خوشم میاد… البته زیاد بهش محل نمیدم ولی جوک هاش(گیر دادناش به بقیه که خانومای پیرین خنده داره) میخندم ولی زود خودمو جمع میکنم حالا موندم دوسم داره یا نداره ؟! فک کنم از من خوشش بیاد و داره با رفتارش کم کم مخ منو میزنه نمیدونم چیکا

سلام خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون ببینید من جواب هایی که شما آقا سعید به کاربران دادید رو خوندم و تقریبا سعی کردید اونا رو راهنمایی کنید پس اگه میشه منم راهنمایی کنید البته اگه میتونید ببینید من یه دختر مذهبی هستم که از یه آقا پسری تو فامیلامون خوشم اومده و تقریبا شرایطمون بهم میخوره البته اینم بگم که ما اصلا اصلا باهم ارتباطی نداریم اما منظورم از شرایط موقعیت خانوادگی و چون فامیلیم برخی خصوصیاتمون من متوجه شدم که این آقا پسرم از من خوشش میاد چون شنید که مامانش به چند نفر گفته من این دختر رو میخوام برا پسرم بگیرم و پسرمم جوابش مثبته اما تو این ماجرا فقط یه مشکل هست اونم اینه که این آقا پسر اصلا برای به دست آوردن من کاری انجام نمیده و اصلا نشون نمیده منو دوس داره یعنی اگه از زبون مامانش نمیشنیدم متوجه نمیشدم ولی تنها کاری که این آقاپسر کرده اینه که بعضی اوقات نگام میکنه و میره یه جای دور که هیچکس متوجه نشه (از نظر خودش البته:)) و یه دل سیر نگام میکنه منم متوجه میشم اما خودمو میزنم به اون راه ولی همیشه دنبال یه خلوته که کسی متوجه نشه و نگام کنه و اینکه خیلی مغروره و یه حسایی بهم میگه بخاطر همین برای به دست آوردنم جز نگاه کردن کار دیگه ای انجام نمیده ولی خب اینم خوب نیس به نظر شما منطقیه؟ سوالم اینه به نظر شما دلیل این کارا چیه؟ چرا به مامانش جواب مثبت داده اما تو رفتاراش زیاد نشون نمیده؟

ممنون که ما رو لایق مشورت میدونید ولی حقیقتا بهتره با یک مشاور صحبت کنید تا صحیح و منطقی راهنماییتون کنه . در مورد رفتار این آقا هم ممکنه دلایل مختلفی وجود داشته باشه ، مثلا این که هنوز مردد هستن ، یا دارن کیس های مختلفی را با هم بررسی میکنن یا خجالتی هستن یا چون خودشون موقعیت مناسبی ندارن نمیتونن محبتشون رو ابراز کنند.

سلام ممنون از سایت خوبتون.من دختری ۱۶ساله هستم که در یکی ازدبیرستان های دخترانه درس میخوانم .حدود دوسال است که به ناظم مدرسه ام که خانم هم هستند وابستگی شدیدی پیداکرده ام که این وضعیت بسیار برایم رنج اور است.وقتی اورا میبینم دچار اظطراب شده ووقت زیادی را به او فکر میکنم ودر درسهایم تمرکز کافی ندارم نمیدانم چه کنم حال خوبی ندارم از هرکس کمک خواسته ام حرف هایم را انگونه باور نکرده ومرا ازاین کار نهی میکنند ومیگویند سعی کن به او فکر نکنی.واقعا چگونه؟حالم اصلا خوب نیست در جاهای مختلف روش های زیادی برای کاهش وابستگی به معلمم خوانده ام اما باز هم فایده نداشته.اما خواهش میکنم شما کمکم کنید.

همانطور که به بقیه دوستان میگیم … حتما با یه متخصص مشورت کنید. اما در کل به نظرم در سن شما طبیعیه زمان همه چیز رو درست میکنه … خیالتون راحت : )

سلام من یه پسر خاله دارم که همش بهم نگاه میکنه ولی همینکه من بهش نگاه میکنم چشماشو میدزده بعد همش نظر منو می پرسه (مو هام خوب شده لباسم بهم میاد یا یه بار بهش گفتم سیبیل خیلی بهت میاد از اون موقع تا حالا سیبیلشو همون جوری میزنه )یه بار پاهاشو رو رو پاهام گذاشته بود مامانم عصبانیت اش رو رومن خالی کرد از اون به بعد دیگه به هم دست نمی زنه. پسرا بهم تیکه انداختن با اونا دعوا کرد همش از اینجور رفتارهای جور با جور من نمیدونم چطوری باهاش رفتار کنم دیگه دارم دیوونه میشم لطفا کمکم کنید

سلام من با پسر خالم از بچگی با هم بودیم خالم هم من رو به عنوان عروسش می دونست. من هم ۱۴ سالمه و اون هم همسن منه. همین چند وقت پیش بهم گفت دوستم داره دستمو گرفتو کلی حرف درباره ی دوست داشتنش زد بعد چند روز بعدش با هم تو اتاق تنها بودیم حواسم بهش نبود گونمو یهو بوسید بعد چند دیقه منو بغل کرد گفت میشه توام بغلم کنی منم بغلش کردم. بعد هی بهم نزدیک می شد دستمو می گرفتو همین کارا. ولی چند روز بعدش تو جمع خانواده اصلا بهم توجه نکرد و هی با دخترای دیگه صحبت می کرد. منم ناراحت شدم و باهاش سرد شدم. حالا چیکار کنم بهش پا بدم یا سرد باهاش باشم ؟ به نظرتون واقعا عشقه یا هوس ؟

سلام لطفا اگه میشه کمکم کنین من کنکوری هستم و امسال کلاس کنکور میرم اساتید هم مدرک خاصی ندارن دانشجو پزشکی هستن کم سن و سال فقط سه چهار سال ازمون بزرگ ترن تقریبا همشون منو خیلی نگاه میکنن ولی دلیلشو نمیدونم خیلی برام سوال که نگاهشون دلیل خاصی داره که من نمیدونم اصلا سرکلاساشون نمیتونم تمرکز کنم فقط نگاهشون میکنم ولی یکیشون خیلی خیلی منو نگاه میکنه تقریبا هر چند ثانیه ی بار تا من حواسم نیس سریع بر میگرده نگاه میکنه بعد که من نگاش میکنم نگاشو بر میگردونه الان سه ماه میگذره هر جلسه همینجوری کسی میتونه بگه دلیل نگاه کردنش چیع؟

سلام خواهش میکنم جواب منو بدین من ۱۶ سالمه و حدود یک ساله که از پسر همسایمون خوشم میاد ولی اون یه وقتایی یه سری حرکاتا نشون میده که ادم تعجب میکنه برای مثال دیروز منو تو بازار دیده و با دوستش فرار کردن نمیدونم این یعنی از من بدش میاد یا خجالتیه؟اخه همش فرار میکنه خخخخخخ

سلام‌من دخترم و از یع دختر تو مدرسمون خوشم اومدع چجوری بفهمم ک دوستم دارع یا نع ؟

سلام دوسال پیش بایه پسربه مدت دوهفته دوست بودیم به خاطررفتارغیراخلاقیش هردوباهم خداحافظی کردیم دراین دوسال اون دائم به من نگاه میکردتاچنووقت پیش تمایل به حرف زدن داشت تاخودش پیام دادسوالاتی درباره دلم براش تنگ شده یادوستش دارم پرسید ؟من بایدچکارمیکردم ؟؟

سلام من حدود دوسال عاشق دختر دایی بابام شدم اما جرات گفتنشو ندارم و فقط هفته ای یه بار همو میبینیم واون یه بار باهم خیلی شوخی میکنیم و مشینیم کنار هم اما ازش میپرسم چه کسیو دوس داری طبیعی میکنه و جواب سر بالا میده میگه تو نمیشناسی نمیدونم عاشقمه یا نه و بهش بگم یانه؟

من کلاس زبان میرم ۱۶ سالمه معلم زبانمان رفتم جلسه اول بهم چشمک زد منم بهش چشم غره رفتم دو جلسه بعد هی هرچی می گفتم لجم میزاشت من یه جلسه باهاش حرف نزدم بعد کلاس خودش معذرت خواهی کرد اون ترم تموم شد امروز دوباره دیدمش بهم لبخند زد رفت چههه کنممم

من از یع دختر خوشم میاد دو دفعه هم بهش پیشنهاد دادم ولی قبول نکرده ولی همیشه با دوستاش سعی میکنه که از جلوی من رد بشن یا تیکه بندازن میشه کمک کنید

سلام پسری هست توو فامیل که مدام دنبال اذیت کردن منه ولی بعد که گیرم میندازه خودش یجوری با یه حرفی یا یه چیزی نجاتم میده از بی جوابی :/ و اینکه خیلی وقتا نگاشو حس میکنم ولی ب محض اینکه نگاش میکنم چشاشو سریع حرکت میده به سمت دیگ ، تماس فیزیکی ام چندباری خواسته برقرار کنه مثلا قرار دادن انگشتاش رو انگشتم مثلا اتفاقی و .. علاقه منده؟؟؟!

مرسی عالی بود

نظر لطف شماست. خوشحالیم که مفید بوده.

سلام.من ۱۴سالمه از دختر پسرعموی بابام که اونم ۱۴سالشه خوشم اومده و اونم رفتارای بالا رو داره.ولی میترسم بهش بگم که دوسش دارم. میترسم بهم بگه ازت خوشم نمیاد. من این علاقم رو به چندتا از دوستام وپسرعموم گفتم و اون گفت با یکی دوسته. اما نمیدونم راست میگه یا نه چون اون اصلا گوشی نداره. یکی دیگه از دوستام هم میگه یکی بهش گیر میده. اما میدونم دروغ میگن. حالا به نظرتونبهش بگم دوسش دارم یا نه؟

۱۴ سال !!!

سلام من عاشق یکی از پسرهای فامیل شدم که همسنیم من ۱۴ سالمه و اونم ۱۴ سالشه و نمیدونم منو دوست داره یانه ولی هروقت که همو میبینیم میخنده و دستش رو توی موهاش میکنه و سرشو اونوری میکنه و ما توی واتساپ باهم درارتباط هستیم من یه بار بهش گفتم دوستش دارم و اونم گفت منم همینطور ولی بعدش گفت که دروغ گفتم من هم برا اینکه ضایع نشم گفتم چالش بود . من میترسم اگه بهش بگم منو دوست نداشته باشه واینکه از طرفی مطمئنم مادرش از من تنفر داره من الان چیکار کنم لطقا راهنمایی کنید

سلام خاهشا کمکم کنید من ۱۵ سالمه و دقیقا از کلاس سوم ینی ۶.۷ سال پیش عاشق یکی پسرای فامیل شدم ولی خب اون خیلی مذهبی و سربه زیره البته ک تو جایی ک زندگی میکنیم اینحوری نیس ک بشه باهم خرف بزنیم خب همش نگام میکنه ولی تو جشاش هیچ حس عاشقانه ای نیس یا مثلا سال گذشته تو عروسی دیدمش وقتی صورتش اونور بود نگاش میکردم بعد اونم متوجه میشد نگام میکرد ینی دوسم داره؟

چرا ازش سوال نمیکنید ؟

من عاشق یه دختر شدم که از من چند ماه کوچک تر هست بعد با خانواده اش رفته بودیم بیرون بعد زیاد با من حرف نمی زد ولی زیاد نگام میکردم یه بار چش تو چش شدیم خندید این نشونه عشق است

آقا کمکم کنید تر خدا جوابم رو بدید من عاشق یه دختر هستم که یه چند ماه از من کوچیک تره بعد با خانوادش رفته بودیم بیرون باهام اصلا حرف نمی زد ولی زیاد نگام مکیرد من نگاش کردم چش تو چش شدیم خندید این نشانه عشقه یا نه

نه.. منم دخترم از این اتفاقا زیاد افتاده واسم ولی عشق نبوده

همینطوره ، هیچ قاعده قطعی تو روابط انسانی وجود نداره .

سلام من چند سال است ک با یکی از دوستانم هستم که خیلی صمیمی هستیم با پسر عمه اش هم بازی میکردم چند ماه از من بزرکتر است خیلی مومن و پاک هست و از اینکه به دختر ها نزدیکی نکرده مطمئن هستم بخاطر پاک بودنش بهش علاقه پیدا کرده بودم و به دوستم گفتم چند روز هست ک با دوستم و پسر عمه اش چت میکنم چند شب پیش اومد پیوی من و گفت یکی را دوست دارم اما نمیتونم بهش بگم من هم او را راهنمایی کردم و بعد پرسیدم اون را برای رل میخوای یا ازدواج گفت ازدواج خیلی دختر پاکدامنیه میترسم ولم کنه من هم گفتم نترس بهش بگو بعد چند دقیقه دیدم نوشت دوست دارم تا چند دقیقه تو شُک بودم ک دیدم کلی پیام داده گفت حالت خوبه منم گفتم اره جواب رو خواست بهش گفتم من هم همین حس رو دارم بعد هم شب بخیر گفتم اما بعد از آن دیگر در این باره حرفی نزد اما چت میکنیم آیا این از پاکی او هست یا دیگه دوسم نداره؟؟

جوابتون رو کجا مشاهده کنم ایمیل میدین؟

لطفا میشه جوابتون رو ب ایمیلم ارسال کنید؟

دوست عزیزم پیامتون رو خوندیم ولی همانطور که به سایرین هم عرض کردیم ما تخصصی در زمینه مشاوره نداریم و این صلاحیت رو که در مورد موضوعاتی که به زندگی شما مربوط است شما را راهنمایی کنیم نداریم .اگر این موضوع برای شما جدی ست حتما با یک بزرگتر با تجربه یا یک مشاور خبره صحبت کنید.

خیلی ممنون امروز هم گفت من خواستگارت هستم من اون رو خیلی دوست دارم به بزرگترهامم نمیتونم بگم تا فهمید ک خواستگار دارم پیام داد میترسم منم گفتم چرا گفت از دستت میدم منم بزار لیست خواستگارات لطفا کمکم کنید پسره مومن و پاکیه کلا خانوادتن پاک هستن و اهل دختر بازی نیستن بهم گفت ک اولین باره ک به دختر علاقه پیدا کردم لطفا اگه میشه شما راهنماییم کنید بنظرتون خواستگار هامو رد کنم؟

قبلا هم عرض کردم دوست عزیز ، ما مشاور یا متخصص نیستیم بهترین کار در این گونه مواقع مشورت با یک بزرگتر یا مشاور است . شاید به نظرتون بیاد شما به اندازه کافی عاقل هستید و نیاز به مشاوره ندارید . اما بهترین و عاقلانه ترین کار اینه که برید پیش مشاور .

دیدگاه

تصویر امنیتی *

بهینه سازی : دلبرانه

اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم کلیه حقوق برای این سایت محفوظ است و کپی برداری فقط باذکر منبع با لینک مربوطه بلامانع است Copyright delbaraneh.com © 2019- Allrights Reserved.

Publisher –

باز هم یک داستان کاراگاهی دیگر برای شما که می خواهی 4 چشمی اطرافت را بپایی تا ببینی که آیا پسر جذب تو شده یا نه! نشانه جذب شدن پسر به هر دختری معمولا برای اولین بار توسط خود آن دختر، شناسایی می شود. گاهی این نشانه ها، موقتی اند و گاهی روز به روز قدرت پیدا می کنند.

اما نشانه های مختلفی وجود دارد که شاید تو حتی کمی به آن توجه نکرده باشی.

من در طی تحقیقاتی که دارم از گروه آقایان سوالاتی پرسیده ام و آن ها پاسخ هایی داده اند که می توانید از طریق این لیست کیس مقابل تان را بررسی کنید

وقتی پسری جذب دختری می شود، انرژی وافری پیدا می کند. مخصوصا وقتی که این پسر در حوالی دختر مورد نظر است، کارهای عجیب و غریبی می کند که می توان این کارها را از سایر افراد دیگر در آن جمع مجزا کرد!

چگونه بفهمیم پسری روی ما کراش دارد

 

شاید باور نکنید اما شاخک های گیسوی مردان می تواند نمودار میزان عشق و جذب شدگی آن ها باشد. گاهی متوجه می شوی که پسر مورد نظر در حال مرتب کردن مویش در آینه ماشین، مغازه و یا حتی در گوشی موبایلش است! پس می توان گفت که او دارد خود را برای جلب توجهی عالی یا کاهش تنش حاصل از هیجانات آماده می کند.

 

اگر به گوش تان رسید که پسری معمولا در مورد شما از دیگران پرس و جو می کند و با دیگران در مورد شما صحبت می کند می توان متوجه شد که او روی شما کراش!! دارد! و این یعنی شما موفق به جذب شدن پسر خاصی شده اید که شاید او را دوست بدارید یا دوست نمی دارید! به هر حال این اتفاق افتاده است.

 

اگر پسری در مورد تو دچار حسادت یا غیرت شود، می توان گفت که تو برای او با سایر پسر ها تفاوت هایی دارد. البته گاهی اوقات پسرها برای جذب دختر ها این کارها را به صورت نمایشی انجام می دهد. اما اگر خوش بین باشیم این گزینه نیز می تواند دل خوش کننده باشد 🙂

 

گاهی اوقات به تناسب جا و مکان و شرایطی که هستید، تو نیاز به چیزهایی داری و یا نیاز به کمک داری. در چنین شرایطی پسری که به کمک تو می شتابد، همان پسری است که به تو توجه دارد و می توان گفت گلویش در حال گیر کردن نزد خاطر مبارک تو است.

 

نشانه های تنفر پسر از دختر از جمله چیزهایی است که می تواند به شما کمک کند تا به طور برعکس متوجه شوید که پسری به شما جذب شده یا نه!

اگر در پسری که به دنبال شناسایی حس او هستی، نشانه تنفر پسر از دختر وجود ندارد، می توان بیشتر امیدوار بود.

 

پسرهایی که دختری را نمی خواهد دارای علایم رفتاری و گفتاری زیادی هستند. نشانه پسری که دختری را نمی خواهد  یک لیست شناساگر برای دخترانی است که به تازگی کات کرده اند و می خواهند بدانند که پسر مورد نظر، آیا هنوز در نخ! آن هاست یا نه! جذب شدن پسر، با نشانه های نخواستن او و بی توجهی او، رابطه کاملا برعکس دارد.

 

گاهی اوقات مردان دوست داشتن خود را به طور افتضاح با سو استفاده نشان می دهند. در این شرایط می توان گفت که، در حقیقت قصد او سو استفاده بوده که با دوست داشتن نشان داده است! ( نمایشی بودن دوست داشتن )! خب حالا از کجا بفهمیم که دوست داشتن خالص است. برای این کار، می توانید این متن را بخوانید تا یاد بگیرید که نشانه دوست داشتن بدون سو استفاده چیست. البته تظاهر به دوست داشتن و عشق دروغین ( کلیک کن ) نیز می تواند از جمله مسائلی باشد که شما ممکن است آن را با جذب شدن پسر اشتباه بگیرید.

 

پسر عاشق پسری است که کارش از جذب شدن گذشته و شیقته و واله شده است. برای این که بدانی نشانه پسر عاشق ( کلیک کن ) چیست و چطور می توانی او را تشخیص دهی می توانی همین مقاله را بخوانی.

 

زبان بدن پسر عاشق ( کلیک کن ) با زبان بدن یک فرد عادی و عاری از حس و احساس و علاقه بسیار تفاوت دارد. شما می توانید به راحتی به کمک یک سری المان ها، متوجه شوید که دست و پا و شانه و چشم و دهان یک پسر در مورد تو چه رازهایی را بر ملا می کند.

 

خب شما می توانید چند کار را انجام دهید تا در جذب شدن پسر بهتر عمل کنید و به سر انجام برسانید:

والسلام !

تمام این نکته ها به شما کمک می کند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن بتوانید در یک رابطه درست قرار گیرید، و با سیاست رفتارها درست از خود نشان دهید و بعد رابطه تان را به ازدواج ختم کنید

 

 

از زمانی که متولد شده ام، سعی کرده ام برای بنده های خوب خدا، مفید باشم. هر چه آموخته ام، تجربه کرده ام، و احساس کرده ام را با تو در میان خواهم گذاشت.

Prev Post

پاسخ مشاور: عشقم اول رابطه جنسی می خواهد بعد ازدواج

Next Post

بهم مشاوره بدین تا پسری به ازدواج باهام فکر کنه

داستان پرونده آبنبات تلخ یا زنانه دو شوهره

9 حرکت رمانتیک برای افزایش صمیمیت رابطه

چه رابطه ای را باید تمام کرد ( 22 نشانه پسر بد )

با چه کاری توی بگو مگو ها و دعوا عزیز تر شوم

خیلی ممنون

چگونه بفهمیم پسری روی ما کراش دارد

سلام من با دختری تو فضای مجازی اشنا شدم اون من رو ندیده بود و دوست داشت موقع قرار سورپرایز بشه. باهم قرار گذاشتیم و سینما رفتیم. برخوردش خیلی خوب بود وحتی نگاهش شکلی بود که سعی داشت منو جذب کنه یا حداقل نگاهش اینطور نشون میداد. شبش پیغام دادم و حتی با من گرم چت کرد و درد دل هم کرد ولی از فرداش دیگه نه پیغام منو خوند و نه تک زنگ منو ج داد من هم پیغامی که دادم چون نخوند دلت کردم. تماس نگرفتم باهاش نه دوباره پیغام دادم ولی چون بخاطر درد دلی کرده بود نگرانش شدم که متوجه شدم توی واتساپ انلاین شده واقعا نمیدونم این رفتارش برای من یعنی از تو خوشم نمیاد ولی برای من راحت تره کسی بهم بگه ازت خوشم نمیاد تا اینکه کلا بدون اینکه هیچ نشونه ای از بی علاقگی نشون بده کلا ج نده. این رفتار واقعا منو اذیت میکنه و باعث ناراحتی منمنبیش از حد من شده

من پسر عموم رو دوست دارم ولی دختر عموم میگه ی طرفس دیدم میخواد خودشو به من نزدیک کنه حتی بهم خیره میشه
ولی دختر عموم میگه ی طرفس حتی ی بار خواست دستش بهم بخوره که رفتم به ا دختر عموم گفت که نزدیک بوده دستش بخوره بهم الان اون منو دوست داره یا نه

ببین،من فک کنم که یا اون دختر یا کلا دوست نداره،یا توی تردید هستش که آیا دوست داره یا نه!…یا اینکه از اصل دوری دوستی استفاده میکنه،یعنی یه مدت خزتون دوره و بعد از چند روز دوباره میاد پیشت تا مثلا قدرشو بدونی….چند ماه از این پست شما میگذره و من نمیدونم کات کردید یا نه!ولی امیدوارم هرجا با هر کی که هستید،پایدار باشید!😊

تو کلاس مون یه پسر است خیلی دوسش دارم فک میکنم اون هم به من وابسته شده چون تو کلاس بهم نگاه میکنه ولی وقتی متوجه نباشم بعد روز تعقیبم کرد تا در و خونه و وقتی هم کلاسیام چیزی بمن بگه از من دفاع میکنه فک میکنم عاشقمه یا چون دوسش دارم اینجوری فک میکنم نضر میخوام

💔💔

سلام ممکنه که ایشون به شما جذب شده باشه اما باید به یک سری مسائل حاشیه ای توجه کنید.
شما و هر عزیزی که زیر 30 سال هست و از طرفی افرادی که دارای روابط دانشجویی هستند توصیه میکنم این مطلب رو حتما گوش کنند.

مرسی عالی بود

Your email address will not be published.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

دو × = 10

هرگونه استفاده از محتوای شادزیستی در شبکه های اجتماعی ، وب سایت ها و کانال ها، موجب بدهکاری شرعی و عرفی است و پیگرد قانونی دارد. به تلاش های یکدیگر احترام بگذاریم.

پر بحث ترین ها

13 نشانه پسر یا دختری که دیگر تو را نمی خواهد

از کجا بدانم عشق سابقم هنوز دوستم دارد؟ ( 13 نشانه بازگشت معشوق)

تمام ترفندهای جذب مرد و وابسته کردن مردان به خود

49 نشانه تنفر پسر از دختر که مستقیما به زبان نمی آورد

Welcome, Login to your account.

نُه × 6 =

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.

− 3 = یک

کراش در لغت‌نامه اینگونه تعریف شده است: “میل و اشتیاق آتشین برای بودن با فردی که به نظر بسیار جذاب و خاص می‌آید.” کراش شیفتگی موقتی نسبت به مطلوبی است که ما را به خود جذب می‌کند. کراش داشتن مستلزم این است که رفتار فرد در زمان بودن در حضور کراش کاملاً تغییر کند. اکثر کراش‌ها ناگهانی است و این شیفتگی دیوانه‌وار کنترل کردن رفتار را دشوار می‌کند. وقتی روی فردی کراش داریم، می‌خواهیم همواره نزدیک او باشیم، زمانی که او در اطرافمان است، سعی می‌کنیم به نحوی ابراز وجود کنیم تا کراش‌مان به ما توجه کند و از این خودنمایی‌ها خوشش بیاید. کراش زدن ما را گیج و سبکسر می‌کند و هر چه در توان داریم، به کار می‌بندیم تا جذاب و دلربا به نظر بیاییم. حتی سعی می‌کنیم خودمان را تغییر دهیم و این همه در حالی است که محبوب‌مان در اکثر موارد حتی روحش از این عشق آتشین خبر ندارد. کراش داشتن احساسات گیج کننده و متناقضی را در ما بیدار می‌کند، همزمان هم خجالت می‌کشیم و هم به نحوی سبکسرانه دست به رفتارهای غیرمنطقی می‌زنیم. شاید همواره نتوانیم انتخاب کنیم که روی چه کسی کراش داشته باشیم، اما مسلماً بعد از آن که فهمیدیم روی فردی کراش داریم، می‌توانیم واکنش‌ها و رفتارمان را کنترل کنیم.

کراش داشتن روی کسی و داشتن میل و اشتیاق برای ارتباط با کسی یک احساس طبیعی است که وقتی این میل دو طرفه باشد بسیار لذت بخش تر خواهد بود برای تبدیل اشتیاق به یک ارتباط واقعی و دو طرفه و سالم و متعهدانه راه های متععدی وجود دارد و یکی از بهترین راه ها ایجاد ارتباط خوب و جذب عشق از طریق موبایل است. بیشتر ارتباط شما با افراد از راه دور و از طریق موبایل و از طریق نرم افزارهای پیام رسان است. به همین منظور ما برای شما دوره‌ای طراحی کردیم به نام دوره جذب مرد با موبایل. در این دوره یادمیگیرد که چطور با فرد مورد علاقه ارتباط برقرار کرده اون را شیفته خود نگه دارید و رابطتتان را به یک رابطه متعهدانه ختم کنید. برای شرکت در این دوره اینجا کلیک کنید. تهیه دوره آنلاین جذب مرد با موبایلبا گذشت زمان و آمدن تلفن همراه آشنایی های قبل از ازدواج متفاوت شد، با ایجاد مسائلی چون کراش یابی نوع جدیدی از ارتباطات در انتخاب زوج و زوجه شکل گرفت باید در نظر داشت که به طور کلی کراش داشتن حسی طبیعی است و تمامی انسان ها در مسیر زندگی خود از کسی خوششان آمده است که یا به رسیده اند و یا فقط علاقه ای گذرا بوده که بدون اطلاع معشوق پایان یافته ولی دغدغه ی اصلی بیشتر افراد دوطرفه کردن این حس است در این راه مشاوران مجرب باتوجه به تنوع روحیات افراد به معرفی راهکار های مختلف برای برقرای رابطه ی سالم با توجه به روحیات مختلف افراد کمک می کنند. مشاوران همچنین به شما در یافتن پاسخ به سوالات زیر کمک می کنند: • چگونه می توانم به کراش خود نزدیک شوم؟ • چگونه بفهمیم کراشمان ارزش فکر کردن دارد یا نه؟ • آیا روی کسی کراش داشتن و تماما به آن فکر کردن اختلال روحی محسوب می شود؟ • آیا کراش داشتن به کسی با حس عشق متفاوت است؟ • چگونه می توانم فکر کراشم را از سرم بیرون کنم؟ • چگونه بفهمیم کسی روی ما کراش دارد؟فهرست مطالب1 انواع کراش(دوستش دارم ولی خودش خبر نداره)1.1 کراش دوستانه1.2 کراش از روی تحسین1.3 کراش موقت1.4 کراش عاشقانه2 نشانه‌های کراش داشتن چیست؟2.1 توجه بیشتر به خود2.2 خجالتی شدن!2.3 مزه پروندن!2.4 جلب توجه کردن2.5 غمگین شدن در هنگام دوری از کراش2.6  توجه به علاقه مندی های کراش2.7 رویا پردازی در رابطه با کراش2.8 توجه به چیزهایی که یادآور کراشمان است2.9 شخصی که موقع خواندن این مقاله در فکرتان می آیدانواع کراش(دوستش دارم ولی خودش خبر نداره)واژه کراش این روزها زیاد به گوش می‌رسد و به بیان ساده به این معنا است که شما عشق آتشین اما زودگذری را نسبت به دیگری حس می‌کنید یا این که او را از صمیم قلب دوست دارید.کراش دوستانهبه خاطر داشته باشید که هر احساس و محبت قوی لزوماً عاشقانه و رمانتیک نیست. اعتماد کردن به دیگری و نزدیک شدن به او بدون داشتن احساسات عاشقانه حسی خاص و ناب است. این که بخواهید همیشه در کنار فردی باشید، شاید فقط به این معنا است که او از مقام یک دوست معمولی به جایگاه بهترین دوستتان ارتقاء یافته است. داشتن کراش دوستانه کاملاً عادی است، این طبیعی است که بخواهید بیشترین وقت خود را در کنار بهترین دوستتان بگذرانید.کراش از روی تحسینزمانی که از دیگری، برای مثال یک فرد مشهور، معلم یا یک همکلاسی  دوست داشتنی و باحال برای خودتان یک بت می‌سازید، احساسات پرشوری نسبت به او و کارهایش پیدا می‌کنید. این احساسات گاهی به دلیل پرشور و شوق بودن‌شان با احساسات عاشقانه اشتباه گرفته می‌شود. احساس ترس آمیخته به احترام در حضور فردی که کارهای خارق‌العاده‌ انجام داده یا  درس‌های ارزشمندی به شما یاد داده، کاملاً طبیعی است. بهتر است قبل از آن که جدی درباره این احساسات فکر کنید، اجازه بدهید که اندکی زمان بگذرد. معمولاً اگر با کراشی که او را تحسین می‌کنید، مدت بیشتری وقت بگذرانید، درس‌ها و نکات زیادی از او یاد می‌گیرید و به تدریج حس می‌کنید که با او برابر هستید. آن شیدایی دیوانه‌واری که فکر می‌کردید، کراش است اندک اندک از جوش و خروش می‌افتد و آن شکوه تحسین‌برانگیز اولیه کم کم رنگ می‌بازد.کراش موقتجذب دیگران شدن خصلت ماهوی انسان است. حتی اگر درگیر رابطه‌ای فوق‌العاده باشید، باز هم ممکن است گاهی جذب فرد دیگری به جز معشوق‌تان بشوید. این جذب شدن همان چیزی است که ما به آن کراش موقت می‌گوییم. این فرد جدید جذابیت و هیجان تازه بودن را دارد، اما نباید هیجان‌زده برای ایجاد یک رابطه جدید و قطع رابطه قدیمی تصمیم بگیرید یا اگر مجرد هستید، به همه فرصت‌های خود پشت پا بزنید و آینده‌تان را به این کراش زودگذر گره بزنید. کراش موقتی اغلب اوقات به دلیل جذابیت، عموماً جذابیت ظاهری، اوج می‌گیرد و تب تند آن نیز به سرعت فروکش می‌کند.کراش عاشقانهکراش داشتن روی دیگری گاهی اوقات به این معنا است که او را واقعاً  از صمیم قلب و به روشی عاشقانه دوست دارید. کراش زدن عاشقانه به این معنا است که او برایتان بیشتر از یک دوست است و می‌خواهید به شریک عاشقانه‌ی روزهای زندگیتان تبدیل شود. اگر دائماً در رویای بوسه‌ی او، گرفتن دستش یا در آغوش گرفتنش فرو می‌روید، احتمالاً درگیر کراشی عاشقانه شده‌اید.مهم ترین نوع کراش ، کراش عاشقانه است چرا که گاهی احساسمان ما را گیج می کند! و این سوال در ذهن بوجود می آورد که آیا کراش فقط یک رابطه ی تخیلی ذهنی است یا می توان آن را به حقیقتی شیرین در زندگی مبدل کرد گروه مشاوره به شما کمک می کند به درک درستی از مسئله ی کراش و تفاوت آن با عشق واقعی برسید و راههای مختلف رسیدن به آن و یا دست کشیدن از آن را به دلیل اینکه شاید حسی زود گذر باشد با شما بررسی خواهند کرد.نشانه‌های کراش داشتن چیست؟توجه بیشتر به خوداگر به رفتارتان بیشتر توجه می‌کنید، یعنی این که واکنش‌های غریزی و غیرارادی خودتان در حضور معشوق برایتان مهم شده است. واکنش‌های افراد مختلف با هم متفاوت است و واکنش‌ها غالباً از نوع ناخودآگاه است. معمولاً وقتی روی دیگری کراش دارید، یا بسیار خجالتی می‌شوید و زبانتان بند می‌آید یا این که تبدیل به فردی معاشرتی و برون‌گرا می‌شوید.خجالتی شدن!آیا وقتی کراش‌تان حضور دارد، ناگهان حس می‌کنید که دلتان می‌خواهد آب شوید و به زمین فرو بروید؟ آیا گونه‌هایتان دائماً سرخ می‌شود و نمی‌توانید نگاهتان را از روی زمین بلند کنید؟ آیا به یکباره حس می‌کنید که هیچ موضوع جالب و بامزه‌ای برای گفتن ندارید؟ تمام این واکنش‌ها علامت کراش داشتن است.مزه پروندن!آیا وقتی کراش‌تان در کنار شما است، دائماً می‌خواهید سربه سرش بگذارید؟ و وقتی او را می‌بینید، می‌خواهید دائماً حرف بزنید تا توجه او را جلب کنید؟ همه این کارها علامت کراش زدن است. فقط مراقب باشید که با این مزه‌پرانی‌ها فرد مورد علاقه‌تان را ناراحت و آزرده خاطر نکنید، سعی کنید بیش از حد سر به سرش نگذارید، وگرنه ممکن است رغبتی برای با شما بودن نداشته باشد.جلب توجه کردندلتان می‌خواهد که کراش‌تان متوجه لباس و مدل موهایتان بشود؟ دائماً می‌خواهید بخندید و بامزه بازی دربیاورید؟ شاید به یکباره دلتان می‌خواهد تا جایی که می‌شود به خودتان برسید تا شاید کراشتان گوشه چشمی هم به شما بیاندازد؟ پلک زدن محجوبانه، انداختن موها روی شانه و بازی کردن با موها همه نشانه‌ی کراش داشتن است.غمگین شدن در هنگام دوری از کراشبه این موضوع توجه کنید که آیا کراش‌تان این روزها به تمام فکر و ذکرتان تبدیل شده است. اگر درباره فرد خاصی بیشتر از هر چیز دیگری در دنیا فکر می‌کنید، احتمالاً روی او کراش دارید. احتمالاً وقتی دارید با خانواده‌تان شام می‌خورید، هیچ توجهی به گفتگوها ندارید و فقط دلتان می‌خواهد بدانید که محبوب‌تان الان دارد چکار می‌کند.وقتی با دوستانتان بیرون می‌روید، آروز می‌کنید کاش او در کنارتان بود.وقتی شب‌ها می‌خواهید بخوابید، فکر می‌کنید که کاش می‌شد با بوسه و شب بخیر او به خواب می‌رفتید. توجه به علاقه مندی های کراش آیا عادت‌ها و رفتارهایی داشته‌اید که به امید جلب توجه کراش‌تان آنها را تغییر داده‌اید یا کنار گذاشته‌اید؟آیا هر روز ده‌ها بار از کنار کمدش رد می‌شوید، با این امید که شاید او را ببینید؟آیا مسیرتان را عوض کرده‌اید، چون می‌دانید که او از این راه نمی‌رود؟به موضوع جدیدی، مانند عکاسی یا صخره نوردی علاقه‌مند شده‌اید که می‌دانید کراشتان هم به آن علاقه دارد؟رویا پردازی در رابطه با کراشفکر کردن به یک نفر با رویاپردازی درباره او تفاوت دارد. فکر کردن به دیگری به این معنا است که دوست دارید بدانید او مشغول چکاری است یا این که حالش چطور است. اما منظور از رویاپردازی این است که درباره اتفاقاتی که دوست دارید، رخ بدهد، خیالپردازی می‌کنید. افرادی که روی دیگری کراش دارند، معمولاً روزشان را به رویاپردازی دوباره او می‌گذرانند.اگر درباره فرد خاصی خیالپردازی می‌کنید و درباره ماجراهایی که می‌خواهید با هم داشته باشید، بوسه‌ها، دست در دست راه رفتن و هر کار عاشقانه دیگری به رویا فرومی‌روید، به احتمال زیاد روی او کراش دارید.توجه به چیزهایی که یادآور کراشمان استاگر هنگامی که در حال گوش دادن به یک ترانه، دیدن فیلم یا خواندن کتاب هستید، فرد خاصی به ذهن‌تان می‌آید، مسلماً روی او کراش دارید.اگر هنگامی که دارید به یک آهنگ عاشقانه گوش می‌کنید، به خودتان می‌گویید که “این دقیقاً همان حسی است که من الان دارم.” کراش زده‌اید.اگر هنگام تماشای فیلم‌هایی مانند تایتانیک، خودتان و فرد مورد علاقه‌تان را به جای جک و رز تصور می‌کنید، حتماً کراش دارید.اگر دارید رومئو و ژولیت می‌خوانید و عشق صمیمانه و ناامیدانه‌ی شخصیت‌های اصلی آشنا به نظرتان می‌رسد، کراش داریدشخصی که موقع خواندن این مقاله در فکرتان می آیدآیا هنگامی که داشتید این مقاله را می‌خواندید، فرد خاصی به ذهن‌تان آمد؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است، روی آن فرد کراش دارید.خلاصه: آسان‌ترین راه برای تشخیص کراش داشتن روی دیگری این است که درباره احساساتی فکر کنید که در حضور او در شما بیدار می‌شود. آیا وقتی در حضور کراشتان هستید، شروع به پرحرفی می‌کنید تا او به شما توجه کند؟ آیا دیدن او آشفته‌تان می‌کند و قلبتان را به تپش می‌اندازد؟ آیا روزها در رویای او به سر می‌برید و دائماً به او فکر می‌کنید؟ آیا الان با خواندن این سوالات به یاد او افتاده‌اید؟ اگر این طور است، بدانید که روی این فرد خاص کراش دارید. شما زمانی که به شخصی علاقه دارید در اصل با قلب خود تصمیم می گیرید تنها خوبی های طرف مقابلتان برای خود تصور می کنید درحالی که باید بدانید طرف مقابلتان یک انسان است و ممکن است همچون خودتان مشکلات و عیب هایی را داشته باشد . بعضی مواقع با توجه به شناخت هایی که از فرد و موقعیت او از جهات مختلف بدست می آوریم از کراش داشتن روی فرد مورد نظر منصرف شویم که بررسی درستی و نادرستی همه ی جوانب کار جز با مشورت با یک شخص سوم میسر نمی شود مشورت از این جهت اهمیت دارد که عواملی چون سن افراد،جنسیت،شرایط خانوادگی و اقتصادی و میزان تحصیلات در ایجاد یک رابطه مهم و کلیدی هستند و تمامی این شرایط افراد را از یک دیگر از نظر روانشناختی متمایز می کند. مشاوران روانشناختی  شما را قدم به قدم در شناخت روحیات خود و کراشتان با بهره گیری از جلسات متعدد روانشناسی کمک می کند. و میزان موفقیت شما را در ایجاد یک رابطه صحیح با در نظر گرفتن کلیه عوامل با شما در میان می گذارد.

کراش داشتن روی کسی و داشتن میل و اشتیاق برای ارتباط با کسی یک احساس طبیعی است که وقتی این میل دو طرفه باشد بسیار لذت بخش تر خواهد بود برای تبدیل اشتیاق به یک ارتباط واقعی و دو طرفه و سالم و متعهدانه راه های متععدی وجود دارد و یکی از بهترین راه ها ایجاد ارتباط خوب و جذب عشق از طریق موبایل است. بیشتر ارتباط شما با افراد از راه دور و از طریق موبایل و از طریق نرم افزارهای پیام رسان است. به همین منظور ما برای شما دوره‌ای طراحی کردیم به نام دوره جذب مرد با موبایل. در این دوره یادمیگیرد که چطور با فرد مورد علاقه ارتباط برقرار کرده اون را شیفته خود نگه دارید و رابطتتان را به یک رابطه متعهدانه ختم کنید. برای شرکت در این دوره اینجا کلیک کنید.

چگونه بفهمیم پسری روی ما کراش دارد

با گذشت زمان و آمدن تلفن همراه آشنایی های قبل از ازدواج متفاوت شد، با ایجاد مسائلی چون کراش یابی نوع جدیدی از ارتباطات در انتخاب زوج و زوجه شکل گرفت باید در نظر داشت که به طور کلی کراش داشتن حسی طبیعی است و تمامی انسان ها در مسیر زندگی خود از کسی خوششان آمده است که یا به رسیده اند و یا فقط علاقه ای گذرا بوده که بدون اطلاع معشوق پایان یافته ولی دغدغه ی اصلی بیشتر افراد دوطرفه کردن این حس است در این راه مشاوران مجرب باتوجه به تنوع روحیات افراد به معرفی راهکار های مختلف برای برقرای رابطه ی سالم با توجه به روحیات مختلف افراد کمک می کنند. مشاوران همچنین به شما در یافتن پاسخ به سوالات زیر کمک می کنند: • چگونه می توانم به کراش خود نزدیک شوم؟ • چگونه بفهمیم کراشمان ارزش فکر کردن دارد یا نه؟ • آیا روی کسی کراش داشتن و تماما به آن فکر کردن اختلال روحی محسوب می شود؟ • آیا کراش داشتن به کسی با حس عشق متفاوت است؟ • چگونه می توانم فکر کراشم را از سرم بیرون کنم؟ • چگونه بفهمیم کسی روی ما کراش دارد؟

فهرست مطالب

واژه کراش این روزها زیاد به گوش می‌رسد و به بیان ساده به این معنا است که شما عشق آتشین اما زودگذری را نسبت به دیگری حس می‌کنید یا این که او را از صمیم قلب دوست دارید.

به خاطر داشته باشید که هر احساس و محبت قوی لزوماً عاشقانه و رمانتیک نیست. اعتماد کردن به دیگری و نزدیک شدن به او بدون داشتن احساسات عاشقانه حسی خاص و ناب است. این که بخواهید همیشه در کنار فردی باشید، شاید فقط به این معنا است که او از مقام یک دوست معمولی به جایگاه بهترین دوستتان ارتقاء یافته است. داشتن کراش دوستانه کاملاً عادی است، این طبیعی است که بخواهید بیشترین وقت خود را در کنار بهترین دوستتان بگذرانید.

زمانی که از دیگری، برای مثال یک فرد مشهور، معلم یا یک همکلاسی  دوست داشتنی و باحال برای خودتان یک بت می‌سازید، احساسات پرشوری نسبت به او و کارهایش پیدا می‌کنید. این احساسات گاهی به دلیل پرشور و شوق بودن‌شان با احساسات عاشقانه اشتباه گرفته می‌شود. احساس ترس آمیخته به احترام در حضور فردی که کارهای خارق‌العاده‌ انجام داده یا  درس‌های ارزشمندی به شما یاد داده، کاملاً طبیعی است. بهتر است قبل از آن که جدی درباره این احساسات فکر کنید، اجازه بدهید که اندکی زمان بگذرد. معمولاً اگر با کراشی که او را تحسین می‌کنید، مدت بیشتری وقت بگذرانید، درس‌ها و نکات زیادی از او یاد می‌گیرید و به تدریج حس می‌کنید که با او برابر هستید. آن شیدایی دیوانه‌واری که فکر می‌کردید، کراش است اندک اندک از جوش و خروش می‌افتد و آن شکوه تحسین‌برانگیز اولیه کم کم رنگ می‌بازد.

جذب دیگران شدن خصلت ماهوی انسان است. حتی اگر درگیر رابطه‌ای فوق‌العاده باشید، باز هم ممکن است گاهی جذب فرد دیگری به جز معشوق‌تان بشوید. این جذب شدن همان چیزی است که ما به آن کراش موقت می‌گوییم. این فرد جدید جذابیت و هیجان تازه بودن را دارد، اما نباید هیجان‌زده برای ایجاد یک رابطه جدید و قطع رابطه قدیمی تصمیم بگیرید یا اگر مجرد هستید، به همه فرصت‌های خود پشت پا بزنید و آینده‌تان را به این کراش زودگذر گره بزنید. کراش موقتی اغلب اوقات به دلیل جذابیت، عموماً جذابیت ظاهری، اوج می‌گیرد و تب تند آن نیز به سرعت فروکش می‌کند.

کراش داشتن روی دیگری گاهی اوقات به این معنا است که او را واقعاً  از صمیم قلب و به روشی عاشقانه دوست دارید. کراش زدن عاشقانه به این معنا است که او برایتان بیشتر از یک دوست است و می‌خواهید به شریک عاشقانه‌ی روزهای زندگیتان تبدیل شود. اگر دائماً در رویای بوسه‌ی او، گرفتن دستش یا در آغوش گرفتنش فرو می‌روید، احتمالاً درگیر کراشی عاشقانه شده‌اید.

مهم ترین نوع کراش ، کراش عاشقانه است چرا که گاهی احساسمان ما را گیج می کند! و این سوال در ذهن بوجود می آورد که آیا کراش فقط یک رابطه ی تخیلی ذهنی است یا می توان آن را به حقیقتی شیرین در زندگی مبدل کرد گروه مشاوره به شما کمک می کند به درک درستی از مسئله ی کراش و تفاوت آن با عشق واقعی برسید و راههای مختلف رسیدن به آن و یا دست کشیدن از آن را به دلیل اینکه شاید حسی زود گذر باشد با شما بررسی خواهند کرد.

اگر به رفتارتان بیشتر توجه می‌کنید، یعنی این که واکنش‌های غریزی و غیرارادی خودتان در حضور معشوق برایتان مهم شده است. واکنش‌های افراد مختلف با هم متفاوت است و واکنش‌ها غالباً از نوع ناخودآگاه است. معمولاً وقتی روی دیگری کراش دارید، یا بسیار خجالتی می‌شوید و زبانتان بند می‌آید یا این که تبدیل به فردی معاشرتی و برون‌گرا می‌شوید.

آیا وقتی کراش‌تان حضور دارد، ناگهان حس می‌کنید که دلتان می‌خواهد آب شوید و به زمین فرو بروید؟ آیا گونه‌هایتان دائماً سرخ می‌شود و نمی‌توانید نگاهتان را از روی زمین بلند کنید؟ آیا به یکباره حس می‌کنید که هیچ موضوع جالب و بامزه‌ای برای گفتن ندارید؟ تمام این واکنش‌ها علامت کراش داشتن است.

آیا وقتی کراش‌تان در کنار شما است، دائماً می‌خواهید سربه سرش بگذارید؟ و وقتی او را می‌بینید، می‌خواهید دائماً حرف بزنید تا توجه او را جلب کنید؟ همه این کارها علامت کراش زدن است. فقط مراقب باشید که با این مزه‌پرانی‌ها فرد مورد علاقه‌تان را ناراحت و آزرده خاطر نکنید، سعی کنید بیش از حد سر به سرش نگذارید، وگرنه ممکن است رغبتی برای با شما بودن نداشته باشد.

دلتان می‌خواهد که کراش‌تان متوجه لباس و مدل موهایتان بشود؟ دائماً می‌خواهید بخندید و بامزه بازی دربیاورید؟ شاید به یکباره دلتان می‌خواهد تا جایی که می‌شود به خودتان برسید تا شاید کراشتان گوشه چشمی هم به شما بیاندازد؟ پلک زدن محجوبانه، انداختن موها روی شانه و بازی کردن با موها همه نشانه‌ی کراش داشتن است.

به این موضوع توجه کنید که آیا کراش‌تان این روزها به تمام فکر و ذکرتان تبدیل شده است. اگر درباره فرد خاصی بیشتر از هر چیز دیگری در دنیا فکر می‌کنید، احتمالاً روی او کراش دارید.

 آیا عادت‌ها و رفتارهایی داشته‌اید که به امید جلب توجه کراش‌تان آنها را تغییر داده‌اید یا کنار گذاشته‌اید؟

فکر کردن به یک نفر با رویاپردازی درباره او تفاوت دارد. فکر کردن به دیگری به این معنا است که دوست دارید بدانید او مشغول چکاری است یا این که حالش چطور است. اما منظور از رویاپردازی این است که درباره اتفاقاتی که دوست دارید، رخ بدهد، خیالپردازی می‌کنید. افرادی که روی دیگری کراش دارند، معمولاً روزشان را به رویاپردازی دوباره او می‌گذرانند.

اگر هنگامی که در حال گوش دادن به یک ترانه، دیدن فیلم یا خواندن کتاب هستید، فرد خاصی به ذهن‌تان می‌آید، مسلماً روی او کراش دارید.

آیا هنگامی که داشتید این مقاله را می‌خواندید، فرد خاصی به ذهن‌تان آمد؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است، روی آن فرد کراش دارید.

چگونه بفهمیم پسری روی ما کراش دارد

خلاصه: آسان‌ترین راه برای تشخیص کراش داشتن روی دیگری این است که درباره احساساتی فکر کنید که در حضور او در شما بیدار می‌شود. آیا وقتی در حضور کراشتان هستید، شروع به پرحرفی می‌کنید تا او به شما توجه کند؟ آیا دیدن او آشفته‌تان می‌کند و قلبتان را به تپش می‌اندازد؟ آیا روزها در رویای او به سر می‌برید و دائماً به او فکر می‌کنید؟ آیا الان با خواندن این سوالات به یاد او افتاده‌اید؟ اگر این طور است، بدانید که روی این فرد خاص کراش دارید. شما زمانی که به شخصی علاقه دارید در اصل با قلب خود تصمیم می گیرید تنها خوبی های طرف مقابلتان برای خود تصور می کنید درحالی که باید بدانید طرف مقابلتان یک انسان است و ممکن است همچون خودتان مشکلات و عیب هایی را داشته باشد . بعضی مواقع با توجه به شناخت هایی که از فرد و موقعیت او از جهات مختلف بدست می آوریم از کراش داشتن روی فرد مورد نظر منصرف شویم که بررسی درستی و نادرستی همه ی جوانب کار جز با مشورت با یک شخص سوم میسر نمی شود مشورت از این جهت اهمیت دارد که عواملی چون سن افراد،جنسیت،شرایط خانوادگی و اقتصادی و میزان تحصیلات در ایجاد یک رابطه مهم و کلیدی هستند و تمامی این شرایط افراد را از یک دیگر از نظر روانشناختی متمایز می کند. مشاوران روانشناختی  شما را قدم به قدم در شناخت روحیات خود و کراشتان با بهره گیری از جلسات متعدد روانشناسی کمک می کند. و میزان موفقیت شما را در ایجاد یک رابطه صحیح با در نظر گرفتن کلیه عوامل با شما در میان می گذارد.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

11 بازدید

17 بازدید

26 بازدید

36 بازدید

63 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام لطفا اگه میشه بهم کمک کنید من چند سالی هست ک با دوست صمیمیم هستم وخیلی به هم وابسته هستیم وخیلی راحتیم با هم توی این چند سال با پسر عمه اش هم بازی میکردم پسر پاک و مومنی هست همیشه هم نماز میخوند بخاطر همین چیزاش بهش علاقه مند شدم و یک سال پیش به دوستم گفتم اون هم به پسر عمش ولی اصلا به روی خودش نیاورد که بعد دوستم گفت بهش گفتم بعد از اون دیگ کم کم فراموشش کردم ولی تو دلم یکم بودش چند روزیه که بادوستم و پسرعمش چت میکنم پریشب پسره تو گروه سه تاییمون گفت ک عاشق شدم ماهم گفتیم داری ایسگا میکنی و باور نکردیم همش میگفت قلبم درد گرفته بعدش اومد پیوی من ک ازم راهنمایی بگیره منم کلی راهنماییش کردم و ازش پرسیدم واسه دوستی اونو میخای یا ازدواج گفت واسه ازدواج میخامش بعدم گفتم پس برو بهش بگو دوست دارم ک گفت دختر پاکدامنیه خیلی میترسم بهش بگم اگه گفتم میترسم ولم کنه همین چتی هم ک باهاش میکنم از دست بدم من هم راضیش کردم ک بره بگه بعد چند لحظه دیدم پیام داد گفت دوست دارم من تو شُک شدید بودمو باورم نمیشد اولین بار بود ک میدونستم ی پسر واقعا دوسم داره چون اون اصلا تو صورتم نگاه نمیکرد قبلا خیلی سر ب زیر بود ولی خاطرات خوب داشتیم یهو دیدم کلی پیام داده بعد گفت که جواب میخام من هم نوشتم منم همین حس رو نسبت بهت دارم گفت ممنون و یه گل فرستاد من هم شب بخیر گفتم بعد از اون شب دیگ حرفی از دوست داشتن نزدو علامتی نداد میخام بدونم اون بخاطر پاکدامنیشه یا دیگه دوستم نداره؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. به خودتان و او فرصت دهید تا اگر قصدش برای ازدواج هست، همدیگر را بهتر بشناسید و از مسیر صحیح برای ازدواج اقدام کنید.

سلام من سال کنکور معلمم یه اقای جوان بود.روش خیلی زیاد کراش داشتم.ولی حدود12-13سال بزرگتره.خیلی وقت از اون موقع میگذره وفکر میکردم با تموم شدن دوره تحصیلی وندیدنش حسم تموم میشه ولی الان با اینکه حتی یک ساله هیچ خبری ازش ندارم وخیلی وقته ندیدمش همچنان بهش فکر میکنم و از ذهنم نمیره.چیکار کنم؟

سلام دوست گرامی معمولاً در این سن، با دیدن یک فردی که از شما دانش بیشتری دارد مانند یک معلم یا استاد، احتمالاً گرایش بیشتری پیدا می‌کنید و او برای شما جذاب خواهد بود. اما طبق آمار، این روابط متاسفانه به سرانجام خوبی نمی‌رسند، چون نقش دونفر نسبت به یکدیگر، نقش معلم و شاگردی است، نه نقش دوفردی که به یکدیگر علاقه دارند.

سلام وقتتون بخیر من ۲۳ سالمه. از یک دختری تو گروه دانشگاه خوشم اومد البته اصلا نمیشناسمش ولی دوست دارم باهاش آشنا بشم حس میکنم همون کسیه که دنبالشم.میخوام بدونم بهش پیام بدم و ازش بخوام باهم آشنا بشیم یا نه؟ چندباری خواستم پیام بدم ولی جلوی خودمو گرفتم. البته تو اینستا فالوش کردم ولی اکسپت نکرد. من قبلن هم از یه نفر خوشم میومد ولی ازم بزرگتر بود و هیچوقت جرعت نکردم بهش بگم تا اینکه چند ماهه قبل ازدواج کرد و یه حسرت برام شد نمیخوام دوباره همچین انفاقی برام بیوفته ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

سلام دوست گرامی نیاز است برای عدم تکرار این ماجرا، ابتدا معیارهای خودتان را برای انتخاب یک فرد برای ازدواج در نظر بگیرید. سپس به مهارت‌های ارتباطی برای نزدیک شدن به طرف مقابل و گفتن خواسته‌تان نیاز دارید. در این مسیر مشاور به شما راهنمایی لازم را خواهد کرد.

سلام.‌من رو یکی کراش‌ زدم و فک میکنم این به حد عاشقی هم رسیده. ۱۶ سالمه و دو سال ازم بزرگتره و اینم بگم که تو فضای مجازی تنها کسی که دنبالش کرده منم. البته بعد از اینکه از خودم ویدیو گذاشتم.به نظرتون میتونم بهش برسم؟پسر خیلی صاف و ساده ای هست و واقن دوسش دارم و اون روزی که بهم بک داد ذوق مرگ شدم و ببخشید جا موند که همشهری هم هستیم😅

سلام دوست گرامی صرفاً با دنبال کردن در فضای مجازی نمی‌توان به این قطعیت نظر داد که او نیز به شما توجه دارد؛ چون جزییاتی از او نگفتید و همچنین در نظر داشته باشید که سن شما کم است. برای بررسی بیشتر بهتر است نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام ..راستش من بعد از کلی دیدن عکسا و کلیپ از یکی از دوستان اشنایانم به طرف حس عجیبی پیدا کردم…ولی خودم میدونم که به احتمال ۸۰ درصد نمیتونمم بهش برسم.. اون از من ۳ سال بزرگتره… خب راستش واقعا نمیدونم چیکار کنم..بعضی اوقات میخوام فراموشش کنم چون حس میکنم ادم واقعا نمیتونه با دیدن چارتا عکس و کلیپ رو کس کراش عاشقانه بزنه…ممنون میشم یه راهنمایی بدین👍 من نزدیک ۱۵ سالمه و اون تقریبا ۱۷ _۱۸ سالشه…

سلام دوست گرامی شما در سنی قرار دارید که به دلیل هیجانات خاص این دوران، تمایل به او پیدا کردید. حتی اینکه نمی‌دانید باید او را فراموش کنید یا ادامه دهید نیز، ناشی از حضور شما در این سن است. بنابراین در این زمان بهتر است به جای تمرکز اصلی زندگی‌تان روی این رابطه، به وظایف سنی خودتان بپردازید.

سلام من روی یکی از فامیل های دورمون کراش زدم یعنی از ۱۰سالگی تا الان که۱۶سالم هستش و ایشون هم ۱۷سالشه..دیر به دیر هم دیگه رو میبینیم و هر وقت میبینمش که زل زده بهم و ارتباط چشمی زیاد بهم داره .نمیدونم چیکار کنم میترسم بهش بگم از طریق تلفن اگه قبول نکنه چی اگه قبول نکنه و دیگه اون دیدگاه قبل رو بهم نداشته باشه چی کار کنم؟لطفا کمکم کنید

سلام دوست گرامی ابراز علاقه شما به صورت مستقیم نسبت به ایشان، می‌تواند نگاه او را نسبت به شما تغییر دهد. بنابراین باید به شیوه‌های غیرمستقیم ابراز علاقه داشته باشید. به این نکته توجه کنید که سن هردوی شما پایین است و این علاقه می‌تواند به علت هیجانات دوره نوجوانی باشد. بنابراین در حال حاضر بهترین گزینه برای شما توجه و تمرکز به درس‌ و کسب موفقیت‌های فردی است.

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه من روی دختر خالم کراش داشتم اولش چون فکر میکردم علاقه یک طرفس و اون منو دوست نداره زیاد ولی یه بار ک تنها بودیم بهم گفت حرف دلمو بزنم من گفتم اول تو بگو و یه عالمه اصرار کردیم ک اون یکی اول بگه بالاخره من گفتم تو اول بگو اون شب چه خوابی دیدی چون بهم گفته بود یه خواب خوب دیدم ک هیچوقت یادم نمیره اون اول گفت ک خواب منو دیده منم بهش گفتم علاقه دارم بهت بعدشم اون به من ابراز علاقه کرد چند روز بعد ک دیدمش گفت من اون شب تا صبح خوابم نبرد منم گفتم دقیقا منم همون حالی داشتم بالاخره تا چند روز ندیدمش تا تو یه دعوتی خواهر کوچیکش ک ابتدایی هست اومد بهم یه برگه کاغذ داد و گفت اینو خواهرم داده منم دیدم شماره‌شو نوشته شب ک رفتم خونه سریع رفتم و به اون شماره سلام کردم بعد تا نصفه شب باهم چت کردیم خیلی خوب بود ولی جدیدا دیگه نمیتونم چت کنم باهاش هر بار میریم خونه مادربزرگم تا میخوایم باهم صحبت کنیم بقیه نوه های خانواده میان و میگن نباید باهم صحبت کنین چون اونا فهمیدن ماهمو دوست داریم و نمیزارن زیاد باهم باشیم حتی خواهر کوچیکمم دعوام میکنه با اینکه من ۱۴ سالمه من دقیق دقیق یک ماه از اون بزرگترم خواهر اون و خواهر من خیلی باهم دوستن همیشه بهمون میگن شما به آیندتون فکر کردین با این حال ک نمیزارن حتی من و اون به هم نزدیک بشیم

به نظرتون این رابطه مناسبه و کلا چون شما مشاورین من الان باید چیکار کنم به نظرتون من خیلی به وضع خودم میرسم و کلا خوشگلم و سیکسپک دارم خوش تیپم و استایلم خوبه و اون هم چی بگم از منم خوشگل تره واقعا شیفتش شدم با همین سنم به هیچ دختری غیر اون فکر نمیکنم

سلام دوست گرامی 14 سالگی سن مناسبی برای این ابراز علاقه نیست، چون در اوج سن نوجوانی است که شما انواع و اقسام هیجانات را تچربه می‌کنید. تلاش کنید که موفقیت‌های خودتان را افزایش دهید و در زمان مناسب‌تری این علاقه را از سر بگیرید.

سلام من روی مشاورم کراش زدم من 18 سال واون 22 سال دوسشون دارم واقعاو هردومون هدف ها اخلاق های مشترکی داریم وبه شدت مغرور هستیم یه وقتایی میگه خوشم میاد ازت بعد یبار که بحث عشق بود گفتم مگه میشه ندیده عاشق شد گفت میبینیم همو دهنم چفت شد یعنی دوسم داره؟؟؟؟؟ نمیدونم ارتباط مشاوره م رو قطع کنم تا بیاد سراغمو بگیره؟؟؟ نمیدونم بغیر حس دوست داشتن عادی از رو مهربونی حس دیگه ای داره؟؟

سلام دوست گرامی مشاور هیچ زمانی نمی‌تواند غیر از نقش مشاور بودن، نقش دیگری را با مراجع خود،داشته باشد و اگر شما اینطور برداشت کردید و یا او رفتارش اینگونه بوده، بهتر است که روی این موضوع پافشاری نداشته باشید. حتی اگر مشاور تحصیلی باشد.

ممنون عالی و مفید بود

مرسی عالی بود

از بازخورد مثبت شما سپاسگزاریم.🌹

سلام من می خوام به یک دختر ابراز علاقه کنم ولی اگه جواب منفی داد باید چکار کنم یا اگه رل داشت ؟

سلام دوست گرامی چقدر از زندگی ایشان مطلع هستید؟ آیا علاقه شما از راه دور است؟ ابتدا مشخص کنید که به چه دلیل از ایشان خوشتان آمده است و چه ویژگی‌هایی شما را به سمت او می‌کشاند. سپس نحوه ابراز علاقه را یاد بگیرید تا احتمال جواب منفی را به حداقل برسانید.

سلام من حدود یک سالی میشه که با یک دختری توی یک کلاس زبان هم کلاسی هستم یک مدت خیلی روی مخم بود و با اینکه میدونستم که تَه دلم بهش علاقه دارم ولی خیلی به روی خودم نمی اوردم . اما حالا از یکی از دخترای دیگه کلاس متوجه شدم که اونم روی من کراش داره و گویا خیلی منو به خاطر رفتارم و شوخی هام و خودم دوست داره. فقط مشکلم اینه که به نظرتون درسته که پا پیش بزارم و منم حس و علاقم رو نسبت به اون بهش بگم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید اگر منظورتان این است که می‌خواهید به کسی که علاقه دارید، ابراز علاقه کنید، باید شرایط را بسنجید و علت این علاقمندی را پیدا کنید. اما اگر در مورد کسی که روی شما کراش دارد و می‌خواهید به او ابراز علاقه کنید، امکان موفقیت شما بیشتر است. باید بررسی کنید که به کدام یکی از این دو علاقه بیشتری دارید و معیارهای خودتان را برای انتخاب به دقت در نظر بگیرید.

سلام مرسی که پاسخ دادید شما درست میگید من درباره او خیالپردازی خیلی زیاد میکنم اما با باشگاه رفتنم تونستم که دیگه درموردش فکر نکنم ولی بجاش خوابش رو میبینم که دستشو گرفتم ، شما فکر نمی کنید که ممکن این حس و حالی که من دارم عشق باشه 😔

سلام ببخشید من 4 سال پیش رو یکی کراش عاشقانه زدم ، و دقیقا من درمورد او خیلی خیالپردازی میکنم و تمام حس رو که توجه به علاقه مندی های کراش میشه رو هم دارم ولی شما گفتید که کراش یعنی عشق اتشین اما زودگذر الان ۴ سال گذشته ولی من هنوز فراموشش نکردم بعد من حس میکنم که عاشق شدم و من حتا براش گریه هم کردم افسرده شدم و اصلا هیچی نمیتونه شادم کنه😣 بعد من الان نمیدونم عاشق شدم یا کراش زدم گیج شدم کراش رو با عشق قاطی کردم ممنون میشم که جوابمو بدید مرسی 😔

سلام دوست گرامی گاهی کراش زدن روی کسی ممکن است ادامه دار شود، چون دائماً به او فکر می‌‎کنید و برای بودن در کنارش خیالپردازی می‌کنید. ار از این وضعیت خسته شدید، می‌توانید با کمک مشاور و روانشناس از این وضعیت رها شوید.

سلام خسته نباشید من دانش آموز بودم که برای رفت و آمدن از اتوبوس استفاده می‌کردم تو خط اتوبوس سه تا مدرسه دخترونه وجود داشت و معمولا تعداد بالایی دختر در اتوبوس بود. من دختری رو برای اولین بار تو اتوبوس دیدم که اونم دانش آموز بود و در نگاه اول عاشق شدم تو اون لحظه با خودم گفتم که دختر رویاهامو پیدا کردم چون با دختر رویاهام مو نمیزد. مدتی گذشت همین جوری با ارتباط چشمی گذشت با چشماش منو شکار کرد خیلی نگاه می کردم و بلعکس.برام سخت بود برم باهاش صحبت کنم چون قبلا با هیچ دختری وارد رابطه نشده بودم یجورایی نمیدونستم چی بگم.با پیدا کردن پیج اینستاگرامش بهش پیام دادم همون صحبت اولیه کار ساز نبود در آخر بهم گفت داداش. منم چون زیر بار نمی‌رفتم و در کنارش نمیدونستم که به چه شکلی باهاش حضوری صحبت کنم وادار به کمک دوستان شدم اونام به هر شکلی بود کمک کردن به طور خلاصه بهم انگیزه میدادن. یک روز دلو زدم به دریا همون ایستگاهی که پیاده میشد جلوشو گرفتم یجورایی مکالمه خوب پیش رفت از نظر من چون یه اعتماد به نفس قوی داشتم تو لحظه خلاصه که این مکالمه به نیم ساعت طول کشید و وقتی بهش گفتم که دوست دارم در جواب گفت من یکی دیگرو دوست دارم و به گفته خودش بنا به دلایلی کات کرده بودن منم چندتا جملات عاشقانه کتابی رو گفتم که شاید تاثیر بزاره شاید در اون لحظه گذاشت ولی کار ساز نبود و در آخر یه آب‌نبات چوبی تو جیبم بود بهش دادم اونم گرفت و خدافظی کردیم قرار بود جواب دو روز دیگه بده.دو روز بعد گفت من به حرفات خیلی فکر کردم ولی نمیتونم باهم باشیم من یکی دیگرو دوست دارم منم دیگه اسراری نکردم برای این که رابطم باهاش قطع نشه بهش پیشنهاد دادم که دوست معمولی باشیم اونم قبول کرد. اینم بگم زمانی که من باهاش تو اینستاگرام صحبت می‌کردم گوشی نداشت و از گوشی خواهرش استفاده میکرد. چند ماهی گذشت که داشتم پیچش رو دنبال میکردم استوری هاشو نگاه می کردم(جان به جانم کنم دلم پیش کسیست که نیست)و… بعد مدتی دیگه هیچ فعالیتی نداشت بعدا متوجه شدم که پیجشو عوض کرده منم اون پیجشو پیدا کردم ولی سریع منو بلاک کرد باز از پیجای دیگم استفاده کردم دوباره بلاک کرد. منم که پیگیر بودم به هر روشی بود شمارشو پیدا کردم بهش زنگ زدم خلاصه بگم مکالمه خوبی نبود به همین دلیل منم یکم بد باهاش صحبت کردم(اینم بگم که خودش پشت تلفن به من گفت که شماره منو هیچ کس نداره تو شماره منو از کجا پیدا کردی منم بهش نگفتم) بعد از گذشت این داستان من به یکی از رفیقام که بو اون در ارتباط بود یه دوست معمولی بهش گفتم که برام پا درمیونی کنه اونم این کارو کرد و اون به من پیام داد باز مثل قبلا مکالمه خوب پیش نرفت و بهم گفت که من یکی دیگرو دوست دارم و با یکی دیگه تو رابطم و هم دیگرو خلی دوست داریم قراره باهم ازدواج کنیم این حرفاش کاملا غیر واقعی بود چون میدونستم منو میخواد عذاب بده یجورایی که بیخیالش بشم.ولی برعکس زنگ زدنه اینبار من باهاش خوب صحبت کردم و اون به شکلی برخورد خیلی خیلی خیلی بدی داشت. از شروع این داستان نزدیک به سه ساله که میگذره و من با وجود این همه اتفاق هنوز عاشقشم به شکلی که شب به یاد اون میخوابم صبح به یاد اون از خواب پامیشم خیلی سخته چون همین چند روز پیش به طور اتفاقی پشت عابربانک دیدمش و مثل دفعه اول عاشقش شدم. دوست دارم برم باهش صحبت کنم باهاش منطقی صحبت کنم ولی قدرت این کارو ندارم در آخر بگم که خودم 19 سالمه و این دختر 18 سالشه. این دختر از یک خانواده فقیره با پدری با سن بالاحدود 65 سال(فکر کنم که دچار اعتیاد هست) در مجموع دختری نیست که در رفاه باشه یجورایی سختی کشیدس. فکرم هنوز با کسی در ارتباط عاطفی نیست چون با پیج همون رفیق مشترک پیجشو نگاه میکنم خیلی نا امیده طبق متن هایی که استوری میکنه سیگاری شده خستس دلش شکسته. ممون میشم که کمکم کنید چون خیلی دارم عذاب میکشم.

سلام دوست گرامی پرسش شما بسیار طولانی است و امکان پاسخ به آن در سایت وجود ندارد. لطفا نوبت مشاوره دریافت کنید

سلام.ببخشید که مزاحمتون شدم.من ۱۵ سالمه و حدود شیش ماهه که به دختری علاقمند هستم من با ایشون آشنایی دوری دارم ولی فقط توی فضای مجازی ایشون رو دنبال میکنم و حتی منو نمیشناسن .واقعا تو این شیش ماه هر روز به فکرشون بودم و از ته دل دوستشون دارم .و واقعا دیگه نمیتونم دوری ایشونو تحمل کنم.خواستم ازتون کمک بگیرم ببینم الان مناسبه که بهشون بگم و اگه خواستم بگم از چه راه هایی وارد شم.واقعا دیگه نمیتونم صبر کنم . مرسی از سایتتون

سلام دوست گرامی به سن طرف مقابل اشاره نکردید. به حالتی که شما دارید، عاشق شدن زودرس گفته می‌شود. سن شما اوج سن نوجوانی است و پراز هیجان‌های مختلف هستید. ممکن است با افزایش سن مسأله علاقه شما به ایشان کمرنگ شود. پس زمان و سن مناسبی برای ابراز علاقه نیست. ابتدا به این مسأله توجه کنید که دلیل علاقمندی شما به ایشان چه بوده است؟ چه ویژگی‌هایی در ایشان برای شما جذاب بوده که به سمتش گرایش پیدا کردید؟ جواب این سوالات به شما کمک می‌کند تا شناخت بهتری از خودتان و معیارهایی که دارید، پیدا کنید.

ایشون همسن و همشهری من هستن.بنظرم ایشون خصوصیات اخلاقی خوبی دارند و برخلاف دخترای همسنش اصلا مغرور نیست .من واقعا تو این شیش ماه هرروز به فکرشون بودم و به همین دلیل به درسم ضربه خورده .

سلام. من 22سالمه و وقتی 10سالم بود ی دختری رو دیدم، نمیدونستم کیه ولی از فامیل ها بود، و توی یک نگاه تمام دلم ریخت، ففط یک نگاه بود بعدش دیگ ندیدمش، و از اون سن همش ب فکرش بودم و همیشه نگاهش تو ذهنم بوده. بچه بودم نمیدونستم عشق چیه فقط ی حسی داشتم ک خیلی قشنگ بود، و چندین سال گذشت تا اینک ی دختری رو دیدم ک خیلی شبیهش بود و همون حس دروان کودکیم رو داشتم فقط خیلی شدیدتر، بدنم داغ شد عرق کردم قلبم داشت کنده میشد و نفس بزور میکشیدم، خلاصه فمیدم ک همون دختره، اینبار 17سالم بود ک این حسو تجربه کردم و اینبار میدونستم عشق چیه، فمیدم ک عاشق شدم انگار، چن بار سعی کردم از راه مجازی بهش بگم دوستش دارم و ینی گفتم، ولی برخورد خوبی نداشت،البته حق داشت و نباید از طریق مجازی باهاش چنین مسئله ای رو درمیون میذاشتم. خلاصه ازش گذشتم و دوسالی سعی کزدم فراموشش کنم، و تقریبا اینکارو کردم و بصورت اتفاقی و ناخواسته با دختری اشنا شدم و موفق شدم اون عشق قدیمی رو تا حدی فراموش کنم تا همین چن روز پیش ک ب شکل عجیبی خوابش رو دیدم و توی خواب ارزشمند ترین چیزی ک داشتم و از بچگی یجا گذاشته بودم رو بهش دادم و پیشنهاد دوستی دادم بهش، از اون روز دوباره شدم مث قدیم و همش فکرم درگیرشه، خیلی بیشتر از قبل و واقعا نمیدونم باید چیکار کنم الان😑،از طرفی من الان با ی دختر دیگ هستم، از این طرفم اون عشق قدیمی دوباره تو دلم زنده شده انگار و اروم و قرار گرفته ازم، (اینم بگم من فقط با همین ی دختر ک دوسال پیش اشنا شدم ارتباط داشتم و هیچوقت با دختری نبودم) الان نمیدونم چیکار باید بکنم. ایا دوباره فراموش کنم عشقو یا برم دنبالش؟؟ خواهش میکنم جوابمو بدید. ازت ممنون میشم واقعا.

سلام دوست گرامی عشق شیرین دوران کودکی همچنان در قلب شما زنده است و طبیعی است ذهن شما را مشغول کند و نتوانید این پرونده را ببندید و حتی در خواب‌تان هم وارد شده است. اما شما زمانی که ایشان را حتی مجددا دیدید، 17 سال‌تان بود و اوج سن نوجوانی بود، بنابراین با این هیجان مجددا روابط خود را تحت تاثیر قرار ندهید. وقتی الان در رابطه هستید و عشق سابق شما را رد کرده است تلاش ممجدد شما ریسک بالایی دارد و بهتر است با عشق قدیمی خود خداحافظی کنید.

بله ممنون از پاسخگوییتون، ولی از سن 17سالگی تا الان نتونستم فراموشش کنم، حتی وقتی ک درخیال خودم فراموشش کرده بودم، دوباره ب یکباره و بدون اینک خودم بخام اون حس برگشت و خیلی شدیدتر از گذشته هم شده. و واقعا نمیخام این حس باشه الان ب این شکل، ولی از طرفی واقعا نمیدونم چرا اینقد میخامش و دوستش دارم، و تمام فکر و ذکرم رو مشغول کرده و نمیتونم ب همین راحتی بزارمش کنار ینی دست خودم نیس ب همین سادگی بزارم کنار، پنج سال پیش جواب رد داد بهم چون از طریق فضای مجازی بش گفتم، و اشبتباه بدی بود، چون باید رودررو این چیزا گفت و حسو درمیون گذاشت. و الان این تفکر از سرم بیرون نمیره متاسفانه ک من تلاش نکردم برای احساساتم و خیلی راحت تسلیم شدم، حالا نمیدونم شاید اشتباه باشه این فکرم، ک ینی باید برای احساسم خیلی بیشتر تلاش کنم. لطفا نظرتونو و راهنماییتونو در اینباره بگید 😑.

سلام من روی کسی که هم بازی بچه گیم هم بود کراش عاشقانه زدم این آقا پسر ۴ سال از من بزرگتره و من قبل از نوع رفتار ایشون و اینکه ایشون با من ارتباط چشمی و اینا برقرار میکردن با من شوخی میکرد و …… فک میکردم بهم علاقه ای دارع این رفتاراش بود تا من به کاراش علاقه نشون دادم کراش زدم روش بعد از کراش من رفتاراش قط شد من نمیدونم ایشون از کراش من خبر دارع یانه ولی از مادرشون شنیدم که میگف پسرم میگه دختر همسایه جدیدع چن سالشه و من دنبال رلم و من ناراحت شدم از این موضوع و فک میکنم ایشون به من علاقه ای ندارن نمیدونم دلیل این رفتارش چی بود و حالا منو نمیخواد به عنوان رل …….ایشون ۴ سال از من بزرگتر و من هروق ایشون نمی بینم دلم براشون پرپر میزنه و وقتی به خونشون میرم چشام خود به خود میرع سمت اتاقش و من بیشتر اوقات بهش فک میکنم و خیال پردازی میکنم که بغلم کرد و ……لطفا کمکم کنین من نزدیک ۱ ساله روش کراش دارم و علاقه شدید خودم راحت میفهمم

سلام دوست گرامی به نظر می‌رسد برای جذب ایشان دچار مشکل شدید و نمی‌توانید علاقه خود را نادیده بگیرید. طبق علامت‌هایی که گفتید مشخص است شما به ایشان علاقه دارید اما از طرف ایشان سیگنال مخصوصی دریافت نمی‌شود. بهتر است که شما مسیر صحیح جذابیت و جذب عشق را که در رادیوعشق یک دوره آموزشی است را در پیش بگیرید تا ایشان نیز مشتاق برقراری رابطه با شما باشد.

سلام, من تقریبا چند وقتی میشه به پسری علاقه مند شدم کلا نمیدونم از روی عادت یا بی تجربه بودنم چون تا این سنم با هیچچچ پسری ارتباط نداشتم ایشونم فامیل هستن و خیلی دیر به دیر می بینمش اون کلا ادم جکیه خیلی با مزه بازی توی جمع در میاره من دوست دارم حس اون رو بفهمم البته اینم بگم پدرشون خیلی به من علاقه نشون دادن حتی شنیدم از من جلو عمه ام تعریف زیاد میکنه, والا من گیجم خیلیم گیجم لطفااااا راهنماییم کنید

سلام دوست گرامی سن خود را نگفتید. آیا رفتاری از طرف خود ایشان دیده‌اید که نشان دهد به شما علاقه دارد؟ مطمئنا تعریف کردن پدر ایشان از شما نمی‌تواند علت محکمی برای دوست داشتن شما باشد. حس ایشان را زمانی متوجه میشوید که سعی کنید بیشتر از او اطلاعاتی کسب کنید و با او همکلام شوید.

سلام این دومین باریه که پیام میزارم ولی جوابی نمیگیرم من ۳۰ سالمه و مدتی بود همکلاسیم که پسری ۳۳ساله س، سرکلاس ارتباط چشمی زیادی برقرار میکرد، مخاطب همه حرفاش من بودم،همیشه سعی داشت با جواب دادن سوالایی که از استاد میپرسیدم توجه منو سمت خودش جلب کنه، یجور مثل اینکه انگار بگه”بمن نگاه کن” یا “بمن توجه کن”،حتی ترم اول همیشه منتظر میموند قسمتی از مسیر رو باهم بریم، و ما بعد از گذشت ۷ ماه هنوز فقط دوستانه چت میکنیم.ولی حالا که من بهش علاقه مند شدم اون از من دوری میکنه، هرچند من مستقیما بهش نگفتم که دوسش دارم، ولی از مدل چت کردنم میدونم که فهمیده و داره دوری میکنه، طوریکه سرد جواب میده اینهم بگم که دانشجوی دکتری س و بشدت سرش شلوغ نوشتن رساله دکتری ست ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام دوست گرامی توجه همراه با نگاه کردن، به معنی علاقه نیست و صرف این کار نمی تواند شما را قانع کند که ایشان به شما علاقه دارند.ممکن است این فقط یک وابستگی از طرف شما باشد. اشاره کردید در حال گذراندن مقطع دکتری و نگارش رساله شان هستند، پس ممکن است به دلیل مشغله بالا نتوانسته باشند که به شما توجه بیشتری نشان بدهند. شیوه پیام دادن های شما باید جوری باشد که طرف مقابل کشش و میل بیشتری برای ادامه مکالمه پیدا کند. برای راهنمایی بیشتر می توانید از مشاوران رادیو عشق، مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

سلام من سی سالمه تا ب حال ب هیچ دختری شماره ندادم سه تا رابطه داشتم که کلا دوتاش سه یا چهار سال طول کشید اون یکی یک ماه بیشتر نشد همون اول از هم جدا شدیم با هر سه هم یا منو با اشناهامون دیدند شمارمو از اونا گرفتند یا از دوستام شمارمو گرفتند الآن سه ساله تنهام خیلی دوست دارم با کسی باشم ولی خجالتیم خیلی شاید شده بیرون هزار بار دختر (نخ داده) 🙂 ولی من از خجالت اب شدم و نرفتم جلو طرفم فکر کرده خودمو گرفتم هر بار دیگه بیرون دیده منو راهشو کج کرده نمیدونم چیکار کنم خیلی تنهام ب نظر شما چیکار کنم ؟

سلام دوست گرامی بهتر است برای افزایش مهارت های ارتباطی خود تلاش کنید و تک به تک ارتباط هایی که داشته اید را بررسی کنید تا ببینید چرا رابطه های شما به نتیجه نرسیده است. در این مسیر می توانید از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

سلام . من پنج ساله روی یکی از استاد های خودم کراش زدم،و چهارساله که ندیدمش ، میشه کمکم کنید.. حس میکنم دچار توهم اینکه به من حسی داره شدم و فکر وخیال راحتم نمیزاره..

سلام دوست گرامی علاقه داشتن اصلا بد نیست اما وقتی علاقه ایشان به شما ثابت نشده است و به صورت مستقیم با شما در این مورد صحبت نکرده باشد، خطرناک است. بخصوص اینکه 4 سال است ایشان را ندیده اید و از شرایط زندگی ایشان اطلاعی ندارید. بهتر است برای بررسی این موضوع از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره تلفنی و یا آنلاین دریافت کنید.

با سلام، اینکه آدم روی کسی که چند سال از خودش بزرگتر هست ، کراش داشته باشه و دیوانه وار بخوادش آیا نرمال هست و تو این مدل از روابط سطح و موقعیت طرف مقابل آیا تاثیری در رابطه داره ،چطور میشه به همچین کیسی نزدیک شد؟

سلام دوست گرامی اشاره نکردید چندسال از شما بزرگتر هستند؟ مدل کراش از کدام نوع گرایشات است؟ قطعا دیدن جایگاه اجتماعی بالا و روابط مثبت و موثر او می تواند در بوجود آمدن این حس موثر باشد.

سلام من چهار ماه روی همکلاسیم کراش زده بودم بعد از مدتی فهمیدم کراشم روی من کراش زده و بهم اعتراف کرد با اینکه هردومون روی هم کراش داریم ولی اصلا اونجور ک میخوایم نیس مشکل کجاست؟

سلام سوال شما گنگه و مشخص نیست نارضایتی شما از رابطه‌تون چیه و اصلا آیا رابطه‌ای بین‌تون شکل گرفته یا نه. برای اینکه شرایط‌تون بهتر بررسی بشه و دقیقا بفهمید مشکل کجاست، بهتره با سیستم مشاوره تلفنی صحبت کنید.

خسته نباشید.من رو یکی از دوستام کراش‌زدم و چند وقتع که بهش اعتراف کردم و بهش گفتم که روت کراش دارم.دوست دارم که علایقم نسبت بهش ارضا بشه به نظرتون چیکار کنم.من بهش اعتراف کردم که بهتر بتونم علایقم رو ارضا کنم ولی هنوز هیچ فرقی نکرده.چیکار کنم؟؟

سلام درسته که بهش ابراز علاقه کردین ولی بهتره مستقیما ازش بخواهین یک مدت برای آشنایی بیشتر با هم وارد رابطه بشین تا بتونید متوجه نظرش بشین

سلام یکی از دوستام تو مدرسه گفته روم کراش زده بعضی مواقع یا کارایی برای جلب توجه ام میکنه همیشه زنگ تفریح با دوستش میرفت تو حیاط اما از روزی که بهم گفته روم کراش زده نمیره تو حیاط چون من هیچ موقف زنگ تفریح بیرون نمیرم کلا دختر باحال مزه پرنس هم همیشه میکنه

سلام دوست گرامی. اشاره نکردید که آیا این مساله برای شما مشکلی ایجاد کرده یا خیر؟ هر کراشی به معنی عشق و علاقه رمانتیک نیست، بلکه از روی دوست داشتن و جذابیت شخصیت یا چهره شما برای ایشان است. برای دریافت مشاوره تلفنی و یا آنلاین از مشاوره رادیو عشق نوبت بگیرید.

سلام ممنون از مقاله خوبتون… من روی یه دختر تو مدرسه مون کراش دارم… هیچ راهیم وجود نداره که بهش بگم… و اینکه اگه یکی از دوستاش بفهمه…. خیلی بهش وابسته م انقدر که نمی دونم چیکار کنم…

سلام لطفا با سیستم مشاوره تلفنی تماس بگیرید.

با سلام ممنون از مقاله خوبتون من الآن روی یکی از همکلاسی های دانشگاه کراش دارم. با این که در هفته های اول احساس عاشقانه داشتم، الآن کمی فروکش کرده و تبدیل شده به کراش دوستانه. با این که خیلی علاقه دارم که باهاش حرف بزنم، به دلیل این که از اول کمی خجالتی بودم و همچنین دوستان دیگری دارد که با آن ها حرف می زند، معمولا نمی توانم به او نزدیک شوم و مستقیما باهاش حرف بزنم و مجبورم که از طریق تلگرام و اینستاگرام باهاش در ارتباط باشم و با این که قبلا خیلی سمت این برنامه ها نمی رفتم، الآن به دفعات آن ها را چک می کنم که جواب داده است یا نه.

سلام ارتباط مجازی برای شروع دوستی و باز کردن باب آشنایی و صمیمی‌تر شدن خوبه ولی باید کم‌کم ارتباط‌تون رو واقعی‌تر و حضوری کنید.

سلام خسته نباشید من روی یک پسر تو اینستا کراش دارم و خیلی دوسش دارم و 5سال ازم بزگتره همه ی فکرم درگیرشه بنظرتون چه طورب بهش بگم دوسش دارم

سلام. بهتره به طور مستقیم ابراز علاقه نکنید و اول با بهانه‌های مختلف سر صحبت رو باهاشون باز کنید تا یک ارتباط اولیه بینتون شکل بگیره. بعد از این مرحله پکیج جذب عشق با موبایل میتونه بهتون کمک کنه.

سلام من روی یکی از دخترای دانشگاه که فقط چند هفتس با هم آشنا شدیم و رابطمون دوستانه است و با اکیپمون زیاد وقت میگذرونیم کراش دارم ولی حدود 2 سال از من بزرگتره من از نظر جسه ازش خیلی بزرگ ترم ولی خب خیلی میترسم که بهش پیشنهاد رل زدن بدم . چون میترسم کلا از دستش بدم الان با هم خوبیم . ولی یه حسی درونم میگه اگه بهش بگم میگه نه این خیلی کلافم میکنه . نمیدونم چی کار کنم میترسم یکی دیگه باهاش رل بزنه و ذهنم بدجور درگیره

سلام خب باید بررسی بشه چرا فکر می‌کنید ممکنه بگه نه. در مورد بزرگتر بودن ایشون هم نمیشه گفت حتما در رابطه‌تون مشکل پیش میاد و خیلی به بلوغ و پختگی دوتاتون بستگی داره. البته شما مدت زیادی نیست که همدیگرو می‌شناسید و بهتره یه کم صبر کنید تا شناخت‌تون بیشتر بشه. توی این مدت هم می‌تونید یه کم بیشتر بهشون نزدیک بشید و اول علاقه‌تون رو غیرمستقیم‌تر نشون بدید. اینطوری تا حدی می‌تونید از نظر ایشون هم باخبر بشید. اگر بعد از گذشتن یه مدت زمانی هنوز این علاقه رو حس کردید، بهتره دراین باره باهاشون صحبت کنید. درصورت نیاز به راهنمایی بیشتر با سیستم مشاوره صحبت کنید.

سلام من یه چند وقتی هست روی یکی از هم دانشگاهیام کراش دارم ولی نمیدونم بهش پیام بدم یانه و اصلا باید چی کار کنم؟!😕

سلام بهتره مستقیما بهشون ابراز علاقه نکنید. از اونجایی که همکلاسی هستید میتونید اول به صورت غیرمستقیم بهشون نزدیک‌تر بشید. مثلا درباره مسائل درسی باهاشون سر صحبت رو باز کنید و تلاش کنید یک ارتباط دوستانه بین‌تون شکل بگیره. در این صورت اگر ایشون هم اگر تمایل به برقراری رابطه با شما داشته باشن متوجه میشید و این فرصت رو در اختیارشون می‌گذارید که به شما پیشنهاد آشنایی بیشتر بدن.

سلام من روی یک پسر 1 ساله کراش زدم و هر چند ماه یکبار هم اون رو میبینم بنظرتون من برم بهش بگم روش کراش دارم ؟ بنظرتون چیجوری عنوانش کنم ؟ بد نمیشه اگه یک دختر اول ابراز علاقه کنه ؟ بنظرتون واکنش اون چیه ؟ چون من تو این یکسال واقعا دیوانه وار عاشقشم عاشق اخلاقش رفتارش و همه چیش دیگه نمیتونم اینجوری تحمل کنم واقعا برام سخته دارم دیوونه میشم

سلام دوست گرامی در ابتدا در نظر بگیرید که کراش بر روی شخص عملا نتایج صددرصد مفید و مثبتی ندارد. باید خیلی منطقی رفتار کنید و درصدد شناخت واقعی فرد باشید.با رفتار درست میتوانید ایشان را جذب کنید

سلام منم همینطور شدم ۲ساله روی یه نفر کراش دارم اشنامون هم هست ولی دوره و یکم از اینکه میترسم بد میشه که بهش بگم اخه من دخترم و یکمم عیبه چون اشنامونن لطفا یه پیشنهاد درست بهم بدین!!؟😢

سلام دوست گرامی شما می توانید از طریق شیوه جذب عشق صحیح علاقه خود را به او نشان دهید. البته این اتفاق پس از بررسی دقیق رابطه شما و علل علاقمندی تان اتفاق می افتد. شما می توانید از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

من نزدیک ۲ ساله روی دوتا خواننده کراش عاشقونه زدم چی کار کنم ؟

سلام دوست گرامی کراش برروی افراد مشهور مانند خواننده ها و بازگیران … تقریبا در برهه ای از سن اتفاق می افتد که با توجه به کم بودن احتمال رسیدن ابن کراش اسیب زا می باشد و باعث وابستگی بیش از حد می شود که باعث احساس وابستگی وسواس گونه و بیش از حد است. اما اینکه چگونه کراش و علاقه خود را کنترل کنید نیاز به مهارت هایی دارید: 1- وقتی که با قلب تان فردی را می سنجید تنها به نقاط مثبت او توجه می کنید در صورتی که باید توجه کنید که او نیز انسانی با تمام ویژگی های خوب و بد می باشد و تنها نباید به نقاط قوت او توجه کنید .ت 2- وقتی که دوست دارید تنها با کرار دنیا باشید باید سعی کنید افکار خود را مدیریت کنید و از این فکر حارج شوید مثلا ورزش کنید، متاب بخوانبد و یا سراغ علایق خود بروید . 3- شروع به یادگیری مهارت و یا سرگرمی جدید کنید و کارهایی که میتواند برای شما لذت و هیجان دارد را شروع کنید 4- به رفتار و صحبت های کراش خود با دیکران نیز توجه کنید تا متوجه عدم تفاوت و خاص بودن او شوید 5- با دوستان و اعضای خانواده خود وقت بگذرانید و در جمع آن ها باشید.

من حدود دو ساله که رو یکی کراش زدم, امکان دیدنش هم برام وجود نداره, اگه هم باشه خیلی کم, شناختم هم ازش در حد پست هاییه که میذاره و عقایدش که خیلی شبیه منه و واسه همین ازش خوشم میاد, ولی هیچ جوره نمی تونم غرورمو له کنمو برم باهاش حرف بزنم, چون در هر حال امکان دیدنش برام فراهم نیس, بااین حال از این افکار خسته شدم و دوست دارم تموم بشن, چون حس میکنم دارن بهم آسیب میزنن, لطفا راهنماییم کنید چه طوری باید این کراش رو فراموش کنم

سلام دوست گرامی انچه در کراش اسیب زا می باشد وابستگی بیش از حد است که باعث احساس وابستگی وسواس گونه و بیش از حد است. اما اینکه چگونه کراش و علاقه خود را کنترل کنید نیاز به مهارت هایی دارید: 1- وقتی که با قلب تان فردی را می سنجید تنها به نقاط مثبت او توجه می کنید در صورتی که باید توجه کنید که او نیز انسانی با تمام ویژگی های خوب و بد می باشد و تنها نباید به نقاط قوت او توجه کنید . 2- وقتی که دوست دارید تنها با کرار دنیا باشید باید سعی کنید افکار خود را مدیریت کنید و از این فکر حارج شوید مثلا ورزش کنید، متاب بخوانبد و یا سراغ علایق خود بروید . 3- شروع به یادگیری مهارت و یا سرگرمی جدید کنید و کارهایی که میتواند برای شما لذت و هیجان دارد را شروع کنید 4- به رفتار و صحبت های کراش خود با دیکران نیز توجه کنید تا متوجه عدم تفاوت و خاص بودن او شوید 5- با دوستان و اعضای خانواده خود وقت بگذرانید و در جمع آن ها باشید.

خب من روی یکی از فامیلامون کراش زدم طرف 6 ماه ازم بزرگتره(در ضمن دخترم)معمولا خیلی همو میبینیم ولی نمیتونم باهاش حرف بزنم میترسم سوتی بدم و اونم زیاد حرف نمیزنه وقتی داریم چیزی میخوریم یا با خوانواده یه جا نشتیم هر وقت سرمو بالا میگرم نگامون تو هم گره میخورع و من خجالت میکشم خیلی زیاد نگاه میکنه میخوام بدونم روم کراش داره؟؟؟؟؟

سلام دوست گرامی به نظر میرسد بی میل به شما نیست اما نمیشود از کلمه کراش و یا عشق صحبتی کرد.بهتر هست در صورت داشتن تمایل با ایشان صحبت کنید

سلام من 16 سالمه رو یکی کراش دارم ، به نظر شما چجوری باهاش رل بزنم ؟؟؟؟ پ.م : حتما باید رل رو بزنم .

سلام دوست گرامی در ابتدا در نظر بگیرید که کراش بر روی شخص عملا نتایج صددرصد مفید و مثبتی ندارد. باید خیلی منطقی رفتار کنید و درصدد شناخت واقعی فرد باشید.با رفتار درست میتوانید ایشان را جذب کنید

سلام،وقتتون بخیر باشه و حال دلتون خوب! و همچنین ممنونم از سایت خوبتون… خب! می خواستم بگم من از سن 11 سالگیم به صورت کاملا اتفاقی عاشق نوۀ عمه ام شدم…! تمامی علائم های عشق رو نیز در وجود خودم احساس می کنم. یک عشق واقعی و عجیب…! و به گونه ای من از نوۀ عمه ام 51 روز بزرگتر هستم و من دختر هستم و ایشون پسر…! به گونه ای نمی دونه من دوستش دارم. شاید هم بدونه… رفتارهایی داره که سبب میشه منم فکر کنم عاشقمه و الان وقتش نیست بیانش کنیم که عاشق همیم. هر دومون رشته مون ریاضی/فیزیک هستش و کنکوری 99 به حساب میایم و 17 ساله هستیم. می دونید… واقعا دوست دارم کل رفتاراشو براتون توضیح بدم تا ببینید به نظرتون اونم منو دوست داره و عاشقمه و روم کراش زده یا نه! من فقط می خوام ببینم مشتاق هستید تا از رفتارهاش در پیام بعدیم براتون توضیح بدم تا کمکم کنین و از سردرگمی نجاتم بدید یا نه:) همین…! بازم عذر می خوام که وقتتون رو برای خوندن این پیام گرفتم. خدانگهدارتون باشه.

سلام دوست گرامی الان در شرایط سنی شما اصلا زمانی برای فکر کردن به اینکه شخصی علاقمند شما هست یا خیر نیست.بهتر هست فکر و وقت خود را برای کنکور و درس بگذارید و پس از کنکور و ورود به دانشگاه در این زمینه فکر کنید

باسلام من هم همه این نشونع های کراش عاشقانه و بقیه کراش ها رو دارم و حتی یک سال و نیم رو یکی از دوستام کراش دارم ولی هیچوقت نتونستم بهش بفهمونم که دوسش دارم و حتی یه بار بهش گفتم بعد یه سال پیشم نیومد هیچ دوری هم کرد و ازم خوشش نیومد از اون لحظه فک میکرد دیوانه شدم ک اینجوری میگم و بعد از مدتی باز تو دایرکت گفتم بهش گفت شوخی نکن .. واین که میگم 1سال و نیم کراش دارم روش از این 1/5سال فقط جمعا شاید 2 ماه باش بودم(مثلا ماهی یه بار میدیدمش )گفتم چه راه روانشناسی دارین تا اونو به سمت خودمون بکشیم ؟

سلام دوست گرامی در ابتدا در نظر بگیرید که کراش بر روی شخص عملا نتایج صددرصد مفید و مثبتی ندارد. باید خیلی منطقی رفتار کنید و درصدد شناخت واقعی فرد باشید.با رفتار درست میتوانید ایشان را جذب کنید

من ی دخترم یه دوماهیه رو هم کلاس دانشگام کراش دارم.یک بارم بهش جزو دادم از طریق گوشی و باهم یکم چت کردیم من سعی کردم تحویلش بگیرم.نمیدونم چطوری بهش بفهمونم ک خوشم میاد ازش

سلام ابتدا باید شما را با معنی کراش داشتن اشنا کنم و سپس توضیحات کاربردی خدمتتان عرض میکنم. کراش در معنی کراش یعنی علاقه یکطرفه به شخصی بدون انکه طرف مقابل در حریان باشد که ممکن هست برای شما منجر به اسیب هم شود.اینکه شما به همکلاسیتون علاقه دارید و درصدد جلب توجه ایشان هستیدکراش محسوب نمیشود . باید برای شروع رابطه باهاشون بصحبت کنید و خواسته خود را بیان کنید و صادقانه پیش بروید و اجازه بدهید خود ایشان هم در این زمینه فکر کنند و به نتیجه برسند

سلام من نزدیک 3ماهه که روی یکی از سال بالایی هامون کراش زدم توی تعطیلات عید سعی کردم با پیام دادن به دایرکتش باهاش دوست شم اولا باهام خوب حرف میزد ولی روزی که مدرسه ها باز شد فهمیدم ترنسه و یک دوست دختر تو مدرسه داره.دوست دخترش بهم کلی حرف زد گفت :س خط قرمزمه و فلان بهمان نزدیکش بشی قلم پاتو خوردمیکنم و ازاین چیزا. خودشم ازم بدش میاد.نمیدونم چرا ؟من سعی میکنم بهش نزدیک شم که بهم اعتماد کنه

واقعا موندم چیکار کنم:/

سلام دوست گرامی در معنی کراش یعنی علاقه یکطرفه به شخصی بدون انکه طرف مقابل در حریان باشد که ممکن هست برای شما منجر به اسیب هم شود. الان علاقه شما به این دوستتان کمی عحیب هست و شاید نتوان عنوان کراش را استفاده کرد. اگر دوست دارید در قالب یک دو ست و هم مدرسه ای باهاشون باشید بهشون اعلام کنید و نظر ایشان را هم جویا شوید.اینکه دوست ایشان مانع این ارتباط شود غیر منطقی هست.فقط به این مورد دقت کنید که اگر بر فرض ایشان ترنس باشند باید از لحاظ رفتاری ارتباطی و این مورد را هم مدنظر قرار دهید

سلام می خواستم بدونم که اگه روی فرد کراش داشته باشی ، ولی وقتی فرد مورد نظر می بینی نتونی حتی یه کلمه هم باهاش حرف بزنی این طبیعیه یا نه؟امیدوارم منظورم رو متوجه شده باشین😊

سلام دوست گرامی ابتدا لازم هست من در مورد کراش برای شما توصیحاتی بیان کنم: کراش رابطه عاطفی و احساسی یک طرفه هست که می تواند به شما آسیب بزند.و این احساس شما را از روابط احتماعی دور می کند و باعث انزوای شما می شود.در واقع شما وسواس گونه بر روی رفتارهای طرف مقابل زوم می کنید و ان ها را زیر نظر می گیرید.اما صحبت های شما از یک علاقه یک طرفه حاکی هست که شما در مورد نحوه ارتباطاتتان وشناخت ها صحبت نکردید.اینکه دختر هستید یا پسر؟چند سالتون هست؟طرف مقابل از احساس شما مطلع هست یا نه؟ این ها باید پاسخ داده شود تا بتوان شما را راهنمایی کرد

سلام من مدتی هست که از اقایی تو دانشگاه خوشم میاد ولی تاالان هیچ حرفی بینمون رد و بدل نشده نمیدونم باید چیکار کنم که بهشون نزدیک بشم و میترسم که برداشت خوبی نداشته باشن چون شناختی ندارم از ایشون راهنمایی میخواستم؟!

سلام دوست گرامی شما نوشته اید که از کسی در محیط دانشگاه خوشتان امده و هبچ صحبتی نداشته اید پس معلوم هست بنا به یکسری رفتارهای ظاهری به ایشان علاقمند شدید و شناخت وجود ندارد با توجه به این موارد به نظر بهتر است کمی صبر کنید شاید خود ایشان پبش قدم برا شناخت و اغاز رابطه شدند اگر دیدید که ایشان اقدامی نکردنداز یک دوست مشترک و یا واسط بخواهید غیر مستقیم شما را معرفی کنند

سلام اون جا که گفتین کراش دوستانه من یخه پسرم و روی یه پسر خودم همسن خودم علاقه شدیدی پیدا کردم به طوری که تمام نشونه کراش هارو دارم ولی اصلا لحظه ای به روابط جنسی حتی گرفتن دستاشم فک نکردم و علاقه جنسی ندارم بهش فقط میخوام باهاش حرف بزنم و پیشش باشم این حرف زدنه جوریه که حتی میگم کاشکی هیچ کس تو دنیا جز اون و من نبود

در ایتدا باید این نکته را یاداور بشیم که هر احساس و محبت قوی لزوماً عاشقانه نیست. اعتماد کردن به دیگری و نزدیک شدن به او می تواند بدون داشتن احساسات عاشقانه باشد و اینکه بخواهید در کنار شخصی مداوم باشید به این معنا می تواند باشد که از تنها یک دوست عادی نیست و از دوستان برگزیده شما محسوب می شود. اما انچه در کراش اسیب زا می باشد وابستگی بیش از حد است که باعث احساس وابستگی وسواس گونه و بیش از حد است.

اما اینکه چگونه کراش و علاقه خود را کنترل کنید نیاز به مهارت هایی دارید:

1- وقتی که با قلب تان فردی را می سنجید تنها به نقاط مثبت او توجه می کنید در صورتی که باید توجه کنید که او نیز انسانی با تمام ویژگی های خوب و بد می باشد و تنها نباید به نقاط قوت او توجه کنید . 2- وقتی که دوست دارید تنها با کرار دنیا باشید باید سعی کنید افکار خود را مدیریت کنید و از این فکر حارج شوید مثلا ورزش کنید، متاب بخوانبد و یا سراغ علایق خود بروید . 3- شروع به یادگیری مهارت و یا سرگرمی جدید کنید و کارهایی که میتواند برای شما لذت و هیجان دارد را شروع کنید 4- به رفتار و صحبت های کراش خود با دیکران نیز توجه کنید تا متوجه عدم تفاوت و خاص بودن او شوید 5- با دوستان و اعضای خانواده خود وقت بگذرانید و در جمع آن ها باشید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

کراش در لغت‌نامه اینگونه تعریف شده است: “میل و اشتیاق آتشین برای بودن با فردی که به نظر بسیار جذاب و خاص می‌آید.” کراش شیفتگی موقتی نسبت به مطلوبی است که ما را به خود جذب می‌کند. کراش داشتن مستلزم این است که رفتار فرد در زمان بودن در حضور کراش کاملاً تغییر کند. اکثر کراش‌ها ناگهانی است و این شیفتگی دیوانه‌وار کنترل کردن رفتار را دشوار می‌کند. وقتی روی فردی کراش داریم، می‌خواهیم همواره نزدیک او باشیم، زمانی که او در اطرافمان است، سعی می‌کنیم به نحوی ابراز وجود کنیم تا کراش‌مان به ما توجه کند و از این خودنمایی‌ها خوشش بیاید. کراش زدن ما را گیج و سبکسر می‌کند و هر چه در توان داریم، به کار می‌بندیم تا جذاب و دلربا به نظر بیاییم. حتی سعی می‌کنیم خودمان را تغییر دهیم و این همه در حالی است که محبوب‌مان در اکثر موارد حتی روحش از این عشق آتشین خبر ندارد. کراش داشتن احساسات گیج کننده و متناقضی را در ما بیدار می‌کند، همزمان هم خجالت می‌کشیم و هم به نحوی سبکسرانه دست به رفتارهای غیرمنطقی می‌زنیم. شاید همواره نتوانیم انتخاب کنیم که روی چه کسی کراش داشته باشیم، اما مسلماً بعد از آن که فهمیدیم روی فردی کراش داریم، می‌توانیم واکنش‌ها و رفتارمان را کنترل کنیم.

کراش داشتن روی کسی و داشتن میل و اشتیاق برای ارتباط با کسی یک احساس طبیعی است که وقتی این میل دو طرفه باشد بسیار لذت بخش تر خواهد بود برای تبدیل اشتیاق به یک ارتباط واقعی و دو طرفه و سالم و متعهدانه راه های متععدی وجود دارد و یکی از بهترین راه ها ایجاد ارتباط خوب و جذب عشق از طریق موبایل است. بیشتر ارتباط شما با افراد از راه دور و از طریق موبایل و از طریق نرم افزارهای پیام رسان است. به همین منظور ما برای شما دوره‌ای طراحی کردیم به نام دوره جذب مرد با موبایل. در این دوره یادمیگیرد که چطور با فرد مورد علاقه ارتباط برقرار کرده اون را شیفته خود نگه دارید و رابطتتان را به یک رابطه متعهدانه ختم کنید. برای شرکت در این دوره اینجا کلیک کنید. تهیه دوره آنلاین جذب مرد با موبایلبا گذشت زمان و آمدن تلفن همراه آشنایی های قبل از ازدواج متفاوت شد، با ایجاد مسائلی چون کراش یابی نوع جدیدی از ارتباطات در انتخاب زوج و زوجه شکل گرفت باید در نظر داشت که به طور کلی کراش داشتن حسی طبیعی است و تمامی انسان ها در مسیر زندگی خود از کسی خوششان آمده است که یا به رسیده اند و یا فقط علاقه ای گذرا بوده که بدون اطلاع معشوق پایان یافته ولی دغدغه ی اصلی بیشتر افراد دوطرفه کردن این حس است در این راه مشاوران مجرب باتوجه به تنوع روحیات افراد به معرفی راهکار های مختلف برای برقرای رابطه ی سالم با توجه به روحیات مختلف افراد کمک می کنند. مشاوران همچنین به شما در یافتن پاسخ به سوالات زیر کمک می کنند: • چگونه می توانم به کراش خود نزدیک شوم؟ • چگونه بفهمیم کراشمان ارزش فکر کردن دارد یا نه؟ • آیا روی کسی کراش داشتن و تماما به آن فکر کردن اختلال روحی محسوب می شود؟ • آیا کراش داشتن به کسی با حس عشق متفاوت است؟ • چگونه می توانم فکر کراشم را از سرم بیرون کنم؟ • چگونه بفهمیم کسی روی ما کراش دارد؟فهرست مطالب1 انواع کراش(دوستش دارم ولی خودش خبر نداره)1.1 کراش دوستانه1.2 کراش از روی تحسین1.3 کراش موقت1.4 کراش عاشقانه2 نشانه‌های کراش داشتن چیست؟2.1 توجه بیشتر به خود2.2 خجالتی شدن!2.3 مزه پروندن!2.4 جلب توجه کردن2.5 غمگین شدن در هنگام دوری از کراش2.6  توجه به علاقه مندی های کراش2.7 رویا پردازی در رابطه با کراش2.8 توجه به چیزهایی که یادآور کراشمان است2.9 شخصی که موقع خواندن این مقاله در فکرتان می آیدانواع کراش(دوستش دارم ولی خودش خبر نداره)واژه کراش این روزها زیاد به گوش می‌رسد و به بیان ساده به این معنا است که شما عشق آتشین اما زودگذری را نسبت به دیگری حس می‌کنید یا این که او را از صمیم قلب دوست دارید.کراش دوستانهبه خاطر داشته باشید که هر احساس و محبت قوی لزوماً عاشقانه و رمانتیک نیست. اعتماد کردن به دیگری و نزدیک شدن به او بدون داشتن احساسات عاشقانه حسی خاص و ناب است. این که بخواهید همیشه در کنار فردی باشید، شاید فقط به این معنا است که او از مقام یک دوست معمولی به جایگاه بهترین دوستتان ارتقاء یافته است. داشتن کراش دوستانه کاملاً عادی است، این طبیعی است که بخواهید بیشترین وقت خود را در کنار بهترین دوستتان بگذرانید.کراش از روی تحسینزمانی که از دیگری، برای مثال یک فرد مشهور، معلم یا یک همکلاسی  دوست داشتنی و باحال برای خودتان یک بت می‌سازید، احساسات پرشوری نسبت به او و کارهایش پیدا می‌کنید. این احساسات گاهی به دلیل پرشور و شوق بودن‌شان با احساسات عاشقانه اشتباه گرفته می‌شود. احساس ترس آمیخته به احترام در حضور فردی که کارهای خارق‌العاده‌ انجام داده یا  درس‌های ارزشمندی به شما یاد داده، کاملاً طبیعی است. بهتر است قبل از آن که جدی درباره این احساسات فکر کنید، اجازه بدهید که اندکی زمان بگذرد. معمولاً اگر با کراشی که او را تحسین می‌کنید، مدت بیشتری وقت بگذرانید، درس‌ها و نکات زیادی از او یاد می‌گیرید و به تدریج حس می‌کنید که با او برابر هستید. آن شیدایی دیوانه‌واری که فکر می‌کردید، کراش است اندک اندک از جوش و خروش می‌افتد و آن شکوه تحسین‌برانگیز اولیه کم کم رنگ می‌بازد.کراش موقتجذب دیگران شدن خصلت ماهوی انسان است. حتی اگر درگیر رابطه‌ای فوق‌العاده باشید، باز هم ممکن است گاهی جذب فرد دیگری به جز معشوق‌تان بشوید. این جذب شدن همان چیزی است که ما به آن کراش موقت می‌گوییم. این فرد جدید جذابیت و هیجان تازه بودن را دارد، اما نباید هیجان‌زده برای ایجاد یک رابطه جدید و قطع رابطه قدیمی تصمیم بگیرید یا اگر مجرد هستید، به همه فرصت‌های خود پشت پا بزنید و آینده‌تان را به این کراش زودگذر گره بزنید. کراش موقتی اغلب اوقات به دلیل جذابیت، عموماً جذابیت ظاهری، اوج می‌گیرد و تب تند آن نیز به سرعت فروکش می‌کند.کراش عاشقانهکراش داشتن روی دیگری گاهی اوقات به این معنا است که او را واقعاً  از صمیم قلب و به روشی عاشقانه دوست دارید. کراش زدن عاشقانه به این معنا است که او برایتان بیشتر از یک دوست است و می‌خواهید به شریک عاشقانه‌ی روزهای زندگیتان تبدیل شود. اگر دائماً در رویای بوسه‌ی او، گرفتن دستش یا در آغوش گرفتنش فرو می‌روید، احتمالاً درگیر کراشی عاشقانه شده‌اید.مهم ترین نوع کراش ، کراش عاشقانه است چرا که گاهی احساسمان ما را گیج می کند! و این سوال در ذهن بوجود می آورد که آیا کراش فقط یک رابطه ی تخیلی ذهنی است یا می توان آن را به حقیقتی شیرین در زندگی مبدل کرد گروه مشاوره به شما کمک می کند به درک درستی از مسئله ی کراش و تفاوت آن با عشق واقعی برسید و راههای مختلف رسیدن به آن و یا دست کشیدن از آن را به دلیل اینکه شاید حسی زود گذر باشد با شما بررسی خواهند کرد.نشانه‌های کراش داشتن چیست؟توجه بیشتر به خوداگر به رفتارتان بیشتر توجه می‌کنید، یعنی این که واکنش‌های غریزی و غیرارادی خودتان در حضور معشوق برایتان مهم شده است. واکنش‌های افراد مختلف با هم متفاوت است و واکنش‌ها غالباً از نوع ناخودآگاه است. معمولاً وقتی روی دیگری کراش دارید، یا بسیار خجالتی می‌شوید و زبانتان بند می‌آید یا این که تبدیل به فردی معاشرتی و برون‌گرا می‌شوید.خجالتی شدن!آیا وقتی کراش‌تان حضور دارد، ناگهان حس می‌کنید که دلتان می‌خواهد آب شوید و به زمین فرو بروید؟ آیا گونه‌هایتان دائماً سرخ می‌شود و نمی‌توانید نگاهتان را از روی زمین بلند کنید؟ آیا به یکباره حس می‌کنید که هیچ موضوع جالب و بامزه‌ای برای گفتن ندارید؟ تمام این واکنش‌ها علامت کراش داشتن است.مزه پروندن!آیا وقتی کراش‌تان در کنار شما است، دائماً می‌خواهید سربه سرش بگذارید؟ و وقتی او را می‌بینید، می‌خواهید دائماً حرف بزنید تا توجه او را جلب کنید؟ همه این کارها علامت کراش زدن است. فقط مراقب باشید که با این مزه‌پرانی‌ها فرد مورد علاقه‌تان را ناراحت و آزرده خاطر نکنید، سعی کنید بیش از حد سر به سرش نگذارید، وگرنه ممکن است رغبتی برای با شما بودن نداشته باشد.جلب توجه کردندلتان می‌خواهد که کراش‌تان متوجه لباس و مدل موهایتان بشود؟ دائماً می‌خواهید بخندید و بامزه بازی دربیاورید؟ شاید به یکباره دلتان می‌خواهد تا جایی که می‌شود به خودتان برسید تا شاید کراشتان گوشه چشمی هم به شما بیاندازد؟ پلک زدن محجوبانه، انداختن موها روی شانه و بازی کردن با موها همه نشانه‌ی کراش داشتن است.غمگین شدن در هنگام دوری از کراشبه این موضوع توجه کنید که آیا کراش‌تان این روزها به تمام فکر و ذکرتان تبدیل شده است. اگر درباره فرد خاصی بیشتر از هر چیز دیگری در دنیا فکر می‌کنید، احتمالاً روی او کراش دارید. احتمالاً وقتی دارید با خانواده‌تان شام می‌خورید، هیچ توجهی به گفتگوها ندارید و فقط دلتان می‌خواهد بدانید که محبوب‌تان الان دارد چکار می‌کند.وقتی با دوستانتان بیرون می‌روید، آروز می‌کنید کاش او در کنارتان بود.وقتی شب‌ها می‌خواهید بخوابید، فکر می‌کنید که کاش می‌شد با بوسه و شب بخیر او به خواب می‌رفتید. توجه به علاقه مندی های کراش آیا عادت‌ها و رفتارهایی داشته‌اید که به امید جلب توجه کراش‌تان آنها را تغییر داده‌اید یا کنار گذاشته‌اید؟آیا هر روز ده‌ها بار از کنار کمدش رد می‌شوید، با این امید که شاید او را ببینید؟آیا مسیرتان را عوض کرده‌اید، چون می‌دانید که او از این راه نمی‌رود؟به موضوع جدیدی، مانند عکاسی یا صخره نوردی علاقه‌مند شده‌اید که می‌دانید کراشتان هم به آن علاقه دارد؟رویا پردازی در رابطه با کراشفکر کردن به یک نفر با رویاپردازی درباره او تفاوت دارد. فکر کردن به دیگری به این معنا است که دوست دارید بدانید او مشغول چکاری است یا این که حالش چطور است. اما منظور از رویاپردازی این است که درباره اتفاقاتی که دوست دارید، رخ بدهد، خیالپردازی می‌کنید. افرادی که روی دیگری کراش دارند، معمولاً روزشان را به رویاپردازی دوباره او می‌گذرانند.اگر درباره فرد خاصی خیالپردازی می‌کنید و درباره ماجراهایی که می‌خواهید با هم داشته باشید، بوسه‌ها، دست در دست راه رفتن و هر کار عاشقانه دیگری به رویا فرومی‌روید، به احتمال زیاد روی او کراش دارید.توجه به چیزهایی که یادآور کراشمان استاگر هنگامی که در حال گوش دادن به یک ترانه، دیدن فیلم یا خواندن کتاب هستید، فرد خاصی به ذهن‌تان می‌آید، مسلماً روی او کراش دارید.اگر هنگامی که دارید به یک آهنگ عاشقانه گوش می‌کنید، به خودتان می‌گویید که “این دقیقاً همان حسی است که من الان دارم.” کراش زده‌اید.اگر هنگام تماشای فیلم‌هایی مانند تایتانیک، خودتان و فرد مورد علاقه‌تان را به جای جک و رز تصور می‌کنید، حتماً کراش دارید.اگر دارید رومئو و ژولیت می‌خوانید و عشق صمیمانه و ناامیدانه‌ی شخصیت‌های اصلی آشنا به نظرتان می‌رسد، کراش داریدشخصی که موقع خواندن این مقاله در فکرتان می آیدآیا هنگامی که داشتید این مقاله را می‌خواندید، فرد خاصی به ذهن‌تان آمد؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است، روی آن فرد کراش دارید.خلاصه: آسان‌ترین راه برای تشخیص کراش داشتن روی دیگری این است که درباره احساساتی فکر کنید که در حضور او در شما بیدار می‌شود. آیا وقتی در حضور کراشتان هستید، شروع به پرحرفی می‌کنید تا او به شما توجه کند؟ آیا دیدن او آشفته‌تان می‌کند و قلبتان را به تپش می‌اندازد؟ آیا روزها در رویای او به سر می‌برید و دائماً به او فکر می‌کنید؟ آیا الان با خواندن این سوالات به یاد او افتاده‌اید؟ اگر این طور است، بدانید که روی این فرد خاص کراش دارید. شما زمانی که به شخصی علاقه دارید در اصل با قلب خود تصمیم می گیرید تنها خوبی های طرف مقابلتان برای خود تصور می کنید درحالی که باید بدانید طرف مقابلتان یک انسان است و ممکن است همچون خودتان مشکلات و عیب هایی را داشته باشد . بعضی مواقع با توجه به شناخت هایی که از فرد و موقعیت او از جهات مختلف بدست می آوریم از کراش داشتن روی فرد مورد نظر منصرف شویم که بررسی درستی و نادرستی همه ی جوانب کار جز با مشورت با یک شخص سوم میسر نمی شود مشورت از این جهت اهمیت دارد که عواملی چون سن افراد،جنسیت،شرایط خانوادگی و اقتصادی و میزان تحصیلات در ایجاد یک رابطه مهم و کلیدی هستند و تمامی این شرایط افراد را از یک دیگر از نظر روانشناختی متمایز می کند. مشاوران روانشناختی  شما را قدم به قدم در شناخت روحیات خود و کراشتان با بهره گیری از جلسات متعدد روانشناسی کمک می کند. و میزان موفقیت شما را در ایجاد یک رابطه صحیح با در نظر گرفتن کلیه عوامل با شما در میان می گذارد.

کراش داشتن روی کسی و داشتن میل و اشتیاق برای ارتباط با کسی یک احساس طبیعی است که وقتی این میل دو طرفه باشد بسیار لذت بخش تر خواهد بود برای تبدیل اشتیاق به یک ارتباط واقعی و دو طرفه و سالم و متعهدانه راه های متععدی وجود دارد و یکی از بهترین راه ها ایجاد ارتباط خوب و جذب عشق از طریق موبایل است. بیشتر ارتباط شما با افراد از راه دور و از طریق موبایل و از طریق نرم افزارهای پیام رسان است. به همین منظور ما برای شما دوره‌ای طراحی کردیم به نام دوره جذب مرد با موبایل. در این دوره یادمیگیرد که چطور با فرد مورد علاقه ارتباط برقرار کرده اون را شیفته خود نگه دارید و رابطتتان را به یک رابطه متعهدانه ختم کنید. برای شرکت در این دوره اینجا کلیک کنید.

چگونه بفهمیم پسری روی ما کراش دارد

با گذشت زمان و آمدن تلفن همراه آشنایی های قبل از ازدواج متفاوت شد، با ایجاد مسائلی چون کراش یابی نوع جدیدی از ارتباطات در انتخاب زوج و زوجه شکل گرفت باید در نظر داشت که به طور کلی کراش داشتن حسی طبیعی است و تمامی انسان ها در مسیر زندگی خود از کسی خوششان آمده است که یا به رسیده اند و یا فقط علاقه ای گذرا بوده که بدون اطلاع معشوق پایان یافته ولی دغدغه ی اصلی بیشتر افراد دوطرفه کردن این حس است در این راه مشاوران مجرب باتوجه به تنوع روحیات افراد به معرفی راهکار های مختلف برای برقرای رابطه ی سالم با توجه به روحیات مختلف افراد کمک می کنند. مشاوران همچنین به شما در یافتن پاسخ به سوالات زیر کمک می کنند: • چگونه می توانم به کراش خود نزدیک شوم؟ • چگونه بفهمیم کراشمان ارزش فکر کردن دارد یا نه؟ • آیا روی کسی کراش داشتن و تماما به آن فکر کردن اختلال روحی محسوب می شود؟ • آیا کراش داشتن به کسی با حس عشق متفاوت است؟ • چگونه می توانم فکر کراشم را از سرم بیرون کنم؟ • چگونه بفهمیم کسی روی ما کراش دارد؟

فهرست مطالب

واژه کراش این روزها زیاد به گوش می‌رسد و به بیان ساده به این معنا است که شما عشق آتشین اما زودگذری را نسبت به دیگری حس می‌کنید یا این که او را از صمیم قلب دوست دارید.

به خاطر داشته باشید که هر احساس و محبت قوی لزوماً عاشقانه و رمانتیک نیست. اعتماد کردن به دیگری و نزدیک شدن به او بدون داشتن احساسات عاشقانه حسی خاص و ناب است. این که بخواهید همیشه در کنار فردی باشید، شاید فقط به این معنا است که او از مقام یک دوست معمولی به جایگاه بهترین دوستتان ارتقاء یافته است. داشتن کراش دوستانه کاملاً عادی است، این طبیعی است که بخواهید بیشترین وقت خود را در کنار بهترین دوستتان بگذرانید.

زمانی که از دیگری، برای مثال یک فرد مشهور، معلم یا یک همکلاسی  دوست داشتنی و باحال برای خودتان یک بت می‌سازید، احساسات پرشوری نسبت به او و کارهایش پیدا می‌کنید. این احساسات گاهی به دلیل پرشور و شوق بودن‌شان با احساسات عاشقانه اشتباه گرفته می‌شود. احساس ترس آمیخته به احترام در حضور فردی که کارهای خارق‌العاده‌ انجام داده یا  درس‌های ارزشمندی به شما یاد داده، کاملاً طبیعی است. بهتر است قبل از آن که جدی درباره این احساسات فکر کنید، اجازه بدهید که اندکی زمان بگذرد. معمولاً اگر با کراشی که او را تحسین می‌کنید، مدت بیشتری وقت بگذرانید، درس‌ها و نکات زیادی از او یاد می‌گیرید و به تدریج حس می‌کنید که با او برابر هستید. آن شیدایی دیوانه‌واری که فکر می‌کردید، کراش است اندک اندک از جوش و خروش می‌افتد و آن شکوه تحسین‌برانگیز اولیه کم کم رنگ می‌بازد.

جذب دیگران شدن خصلت ماهوی انسان است. حتی اگر درگیر رابطه‌ای فوق‌العاده باشید، باز هم ممکن است گاهی جذب فرد دیگری به جز معشوق‌تان بشوید. این جذب شدن همان چیزی است که ما به آن کراش موقت می‌گوییم. این فرد جدید جذابیت و هیجان تازه بودن را دارد، اما نباید هیجان‌زده برای ایجاد یک رابطه جدید و قطع رابطه قدیمی تصمیم بگیرید یا اگر مجرد هستید، به همه فرصت‌های خود پشت پا بزنید و آینده‌تان را به این کراش زودگذر گره بزنید. کراش موقتی اغلب اوقات به دلیل جذابیت، عموماً جذابیت ظاهری، اوج می‌گیرد و تب تند آن نیز به سرعت فروکش می‌کند.

کراش داشتن روی دیگری گاهی اوقات به این معنا است که او را واقعاً  از صمیم قلب و به روشی عاشقانه دوست دارید. کراش زدن عاشقانه به این معنا است که او برایتان بیشتر از یک دوست است و می‌خواهید به شریک عاشقانه‌ی روزهای زندگیتان تبدیل شود. اگر دائماً در رویای بوسه‌ی او، گرفتن دستش یا در آغوش گرفتنش فرو می‌روید، احتمالاً درگیر کراشی عاشقانه شده‌اید.

مهم ترین نوع کراش ، کراش عاشقانه است چرا که گاهی احساسمان ما را گیج می کند! و این سوال در ذهن بوجود می آورد که آیا کراش فقط یک رابطه ی تخیلی ذهنی است یا می توان آن را به حقیقتی شیرین در زندگی مبدل کرد گروه مشاوره به شما کمک می کند به درک درستی از مسئله ی کراش و تفاوت آن با عشق واقعی برسید و راههای مختلف رسیدن به آن و یا دست کشیدن از آن را به دلیل اینکه شاید حسی زود گذر باشد با شما بررسی خواهند کرد.

اگر به رفتارتان بیشتر توجه می‌کنید، یعنی این که واکنش‌های غریزی و غیرارادی خودتان در حضور معشوق برایتان مهم شده است. واکنش‌های افراد مختلف با هم متفاوت است و واکنش‌ها غالباً از نوع ناخودآگاه است. معمولاً وقتی روی دیگری کراش دارید، یا بسیار خجالتی می‌شوید و زبانتان بند می‌آید یا این که تبدیل به فردی معاشرتی و برون‌گرا می‌شوید.

آیا وقتی کراش‌تان حضور دارد، ناگهان حس می‌کنید که دلتان می‌خواهد آب شوید و به زمین فرو بروید؟ آیا گونه‌هایتان دائماً سرخ می‌شود و نمی‌توانید نگاهتان را از روی زمین بلند کنید؟ آیا به یکباره حس می‌کنید که هیچ موضوع جالب و بامزه‌ای برای گفتن ندارید؟ تمام این واکنش‌ها علامت کراش داشتن است.

آیا وقتی کراش‌تان در کنار شما است، دائماً می‌خواهید سربه سرش بگذارید؟ و وقتی او را می‌بینید، می‌خواهید دائماً حرف بزنید تا توجه او را جلب کنید؟ همه این کارها علامت کراش زدن است. فقط مراقب باشید که با این مزه‌پرانی‌ها فرد مورد علاقه‌تان را ناراحت و آزرده خاطر نکنید، سعی کنید بیش از حد سر به سرش نگذارید، وگرنه ممکن است رغبتی برای با شما بودن نداشته باشد.

دلتان می‌خواهد که کراش‌تان متوجه لباس و مدل موهایتان بشود؟ دائماً می‌خواهید بخندید و بامزه بازی دربیاورید؟ شاید به یکباره دلتان می‌خواهد تا جایی که می‌شود به خودتان برسید تا شاید کراشتان گوشه چشمی هم به شما بیاندازد؟ پلک زدن محجوبانه، انداختن موها روی شانه و بازی کردن با موها همه نشانه‌ی کراش داشتن است.

به این موضوع توجه کنید که آیا کراش‌تان این روزها به تمام فکر و ذکرتان تبدیل شده است. اگر درباره فرد خاصی بیشتر از هر چیز دیگری در دنیا فکر می‌کنید، احتمالاً روی او کراش دارید.

 آیا عادت‌ها و رفتارهایی داشته‌اید که به امید جلب توجه کراش‌تان آنها را تغییر داده‌اید یا کنار گذاشته‌اید؟

فکر کردن به یک نفر با رویاپردازی درباره او تفاوت دارد. فکر کردن به دیگری به این معنا است که دوست دارید بدانید او مشغول چکاری است یا این که حالش چطور است. اما منظور از رویاپردازی این است که درباره اتفاقاتی که دوست دارید، رخ بدهد، خیالپردازی می‌کنید. افرادی که روی دیگری کراش دارند، معمولاً روزشان را به رویاپردازی دوباره او می‌گذرانند.

اگر هنگامی که در حال گوش دادن به یک ترانه، دیدن فیلم یا خواندن کتاب هستید، فرد خاصی به ذهن‌تان می‌آید، مسلماً روی او کراش دارید.

آیا هنگامی که داشتید این مقاله را می‌خواندید، فرد خاصی به ذهن‌تان آمد؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است، روی آن فرد کراش دارید.

چگونه بفهمیم پسری روی ما کراش دارد

خلاصه: آسان‌ترین راه برای تشخیص کراش داشتن روی دیگری این است که درباره احساساتی فکر کنید که در حضور او در شما بیدار می‌شود. آیا وقتی در حضور کراشتان هستید، شروع به پرحرفی می‌کنید تا او به شما توجه کند؟ آیا دیدن او آشفته‌تان می‌کند و قلبتان را به تپش می‌اندازد؟ آیا روزها در رویای او به سر می‌برید و دائماً به او فکر می‌کنید؟ آیا الان با خواندن این سوالات به یاد او افتاده‌اید؟ اگر این طور است، بدانید که روی این فرد خاص کراش دارید. شما زمانی که به شخصی علاقه دارید در اصل با قلب خود تصمیم می گیرید تنها خوبی های طرف مقابلتان برای خود تصور می کنید درحالی که باید بدانید طرف مقابلتان یک انسان است و ممکن است همچون خودتان مشکلات و عیب هایی را داشته باشد . بعضی مواقع با توجه به شناخت هایی که از فرد و موقعیت او از جهات مختلف بدست می آوریم از کراش داشتن روی فرد مورد نظر منصرف شویم که بررسی درستی و نادرستی همه ی جوانب کار جز با مشورت با یک شخص سوم میسر نمی شود مشورت از این جهت اهمیت دارد که عواملی چون سن افراد،جنسیت،شرایط خانوادگی و اقتصادی و میزان تحصیلات در ایجاد یک رابطه مهم و کلیدی هستند و تمامی این شرایط افراد را از یک دیگر از نظر روانشناختی متمایز می کند. مشاوران روانشناختی  شما را قدم به قدم در شناخت روحیات خود و کراشتان با بهره گیری از جلسات متعدد روانشناسی کمک می کند. و میزان موفقیت شما را در ایجاد یک رابطه صحیح با در نظر گرفتن کلیه عوامل با شما در میان می گذارد.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

11 بازدید

17 بازدید

26 بازدید

36 بازدید

63 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام لطفا اگه میشه بهم کمک کنید من چند سالی هست ک با دوست صمیمیم هستم وخیلی به هم وابسته هستیم وخیلی راحتیم با هم توی این چند سال با پسر عمه اش هم بازی میکردم پسر پاک و مومنی هست همیشه هم نماز میخوند بخاطر همین چیزاش بهش علاقه مند شدم و یک سال پیش به دوستم گفتم اون هم به پسر عمش ولی اصلا به روی خودش نیاورد که بعد دوستم گفت بهش گفتم بعد از اون دیگ کم کم فراموشش کردم ولی تو دلم یکم بودش چند روزیه که بادوستم و پسرعمش چت میکنم پریشب پسره تو گروه سه تاییمون گفت ک عاشق شدم ماهم گفتیم داری ایسگا میکنی و باور نکردیم همش میگفت قلبم درد گرفته بعدش اومد پیوی من ک ازم راهنمایی بگیره منم کلی راهنماییش کردم و ازش پرسیدم واسه دوستی اونو میخای یا ازدواج گفت واسه ازدواج میخامش بعدم گفتم پس برو بهش بگو دوست دارم ک گفت دختر پاکدامنیه خیلی میترسم بهش بگم اگه گفتم میترسم ولم کنه همین چتی هم ک باهاش میکنم از دست بدم من هم راضیش کردم ک بره بگه بعد چند لحظه دیدم پیام داد گفت دوست دارم من تو شُک شدید بودمو باورم نمیشد اولین بار بود ک میدونستم ی پسر واقعا دوسم داره چون اون اصلا تو صورتم نگاه نمیکرد قبلا خیلی سر ب زیر بود ولی خاطرات خوب داشتیم یهو دیدم کلی پیام داده بعد گفت که جواب میخام من هم نوشتم منم همین حس رو نسبت بهت دارم گفت ممنون و یه گل فرستاد من هم شب بخیر گفتم بعد از اون شب دیگ حرفی از دوست داشتن نزدو علامتی نداد میخام بدونم اون بخاطر پاکدامنیشه یا دیگه دوستم نداره؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. به خودتان و او فرصت دهید تا اگر قصدش برای ازدواج هست، همدیگر را بهتر بشناسید و از مسیر صحیح برای ازدواج اقدام کنید.

سلام من سال کنکور معلمم یه اقای جوان بود.روش خیلی زیاد کراش داشتم.ولی حدود12-13سال بزرگتره.خیلی وقت از اون موقع میگذره وفکر میکردم با تموم شدن دوره تحصیلی وندیدنش حسم تموم میشه ولی الان با اینکه حتی یک ساله هیچ خبری ازش ندارم وخیلی وقته ندیدمش همچنان بهش فکر میکنم و از ذهنم نمیره.چیکار کنم؟

سلام دوست گرامی معمولاً در این سن، با دیدن یک فردی که از شما دانش بیشتری دارد مانند یک معلم یا استاد، احتمالاً گرایش بیشتری پیدا می‌کنید و او برای شما جذاب خواهد بود. اما طبق آمار، این روابط متاسفانه به سرانجام خوبی نمی‌رسند، چون نقش دونفر نسبت به یکدیگر، نقش معلم و شاگردی است، نه نقش دوفردی که به یکدیگر علاقه دارند.

سلام وقتتون بخیر من ۲۳ سالمه. از یک دختری تو گروه دانشگاه خوشم اومد البته اصلا نمیشناسمش ولی دوست دارم باهاش آشنا بشم حس میکنم همون کسیه که دنبالشم.میخوام بدونم بهش پیام بدم و ازش بخوام باهم آشنا بشیم یا نه؟ چندباری خواستم پیام بدم ولی جلوی خودمو گرفتم. البته تو اینستا فالوش کردم ولی اکسپت نکرد. من قبلن هم از یه نفر خوشم میومد ولی ازم بزرگتر بود و هیچوقت جرعت نکردم بهش بگم تا اینکه چند ماهه قبل ازدواج کرد و یه حسرت برام شد نمیخوام دوباره همچین انفاقی برام بیوفته ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

سلام دوست گرامی نیاز است برای عدم تکرار این ماجرا، ابتدا معیارهای خودتان را برای انتخاب یک فرد برای ازدواج در نظر بگیرید. سپس به مهارت‌های ارتباطی برای نزدیک شدن به طرف مقابل و گفتن خواسته‌تان نیاز دارید. در این مسیر مشاور به شما راهنمایی لازم را خواهد کرد.

سلام.‌من رو یکی کراش‌ زدم و فک میکنم این به حد عاشقی هم رسیده. ۱۶ سالمه و دو سال ازم بزرگتره و اینم بگم که تو فضای مجازی تنها کسی که دنبالش کرده منم. البته بعد از اینکه از خودم ویدیو گذاشتم.به نظرتون میتونم بهش برسم؟پسر خیلی صاف و ساده ای هست و واقن دوسش دارم و اون روزی که بهم بک داد ذوق مرگ شدم و ببخشید جا موند که همشهری هم هستیم😅

سلام دوست گرامی صرفاً با دنبال کردن در فضای مجازی نمی‌توان به این قطعیت نظر داد که او نیز به شما توجه دارد؛ چون جزییاتی از او نگفتید و همچنین در نظر داشته باشید که سن شما کم است. برای بررسی بیشتر بهتر است نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام ..راستش من بعد از کلی دیدن عکسا و کلیپ از یکی از دوستان اشنایانم به طرف حس عجیبی پیدا کردم…ولی خودم میدونم که به احتمال ۸۰ درصد نمیتونمم بهش برسم.. اون از من ۳ سال بزرگتره… خب راستش واقعا نمیدونم چیکار کنم..بعضی اوقات میخوام فراموشش کنم چون حس میکنم ادم واقعا نمیتونه با دیدن چارتا عکس و کلیپ رو کس کراش عاشقانه بزنه…ممنون میشم یه راهنمایی بدین👍 من نزدیک ۱۵ سالمه و اون تقریبا ۱۷ _۱۸ سالشه…

سلام دوست گرامی شما در سنی قرار دارید که به دلیل هیجانات خاص این دوران، تمایل به او پیدا کردید. حتی اینکه نمی‌دانید باید او را فراموش کنید یا ادامه دهید نیز، ناشی از حضور شما در این سن است. بنابراین در این زمان بهتر است به جای تمرکز اصلی زندگی‌تان روی این رابطه، به وظایف سنی خودتان بپردازید.

سلام من روی یکی از فامیل های دورمون کراش زدم یعنی از ۱۰سالگی تا الان که۱۶سالم هستش و ایشون هم ۱۷سالشه..دیر به دیر هم دیگه رو میبینیم و هر وقت میبینمش که زل زده بهم و ارتباط چشمی زیاد بهم داره .نمیدونم چیکار کنم میترسم بهش بگم از طریق تلفن اگه قبول نکنه چی اگه قبول نکنه و دیگه اون دیدگاه قبل رو بهم نداشته باشه چی کار کنم؟لطفا کمکم کنید

سلام دوست گرامی ابراز علاقه شما به صورت مستقیم نسبت به ایشان، می‌تواند نگاه او را نسبت به شما تغییر دهد. بنابراین باید به شیوه‌های غیرمستقیم ابراز علاقه داشته باشید. به این نکته توجه کنید که سن هردوی شما پایین است و این علاقه می‌تواند به علت هیجانات دوره نوجوانی باشد. بنابراین در حال حاضر بهترین گزینه برای شما توجه و تمرکز به درس‌ و کسب موفقیت‌های فردی است.

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه من روی دختر خالم کراش داشتم اولش چون فکر میکردم علاقه یک طرفس و اون منو دوست نداره زیاد ولی یه بار ک تنها بودیم بهم گفت حرف دلمو بزنم من گفتم اول تو بگو و یه عالمه اصرار کردیم ک اون یکی اول بگه بالاخره من گفتم تو اول بگو اون شب چه خوابی دیدی چون بهم گفته بود یه خواب خوب دیدم ک هیچوقت یادم نمیره اون اول گفت ک خواب منو دیده منم بهش گفتم علاقه دارم بهت بعدشم اون به من ابراز علاقه کرد چند روز بعد ک دیدمش گفت من اون شب تا صبح خوابم نبرد منم گفتم دقیقا منم همون حالی داشتم بالاخره تا چند روز ندیدمش تا تو یه دعوتی خواهر کوچیکش ک ابتدایی هست اومد بهم یه برگه کاغذ داد و گفت اینو خواهرم داده منم دیدم شماره‌شو نوشته شب ک رفتم خونه سریع رفتم و به اون شماره سلام کردم بعد تا نصفه شب باهم چت کردیم خیلی خوب بود ولی جدیدا دیگه نمیتونم چت کنم باهاش هر بار میریم خونه مادربزرگم تا میخوایم باهم صحبت کنیم بقیه نوه های خانواده میان و میگن نباید باهم صحبت کنین چون اونا فهمیدن ماهمو دوست داریم و نمیزارن زیاد باهم باشیم حتی خواهر کوچیکمم دعوام میکنه با اینکه من ۱۴ سالمه من دقیق دقیق یک ماه از اون بزرگترم خواهر اون و خواهر من خیلی باهم دوستن همیشه بهمون میگن شما به آیندتون فکر کردین با این حال ک نمیزارن حتی من و اون به هم نزدیک بشیم

به نظرتون این رابطه مناسبه و کلا چون شما مشاورین من الان باید چیکار کنم به نظرتون من خیلی به وضع خودم میرسم و کلا خوشگلم و سیکسپک دارم خوش تیپم و استایلم خوبه و اون هم چی بگم از منم خوشگل تره واقعا شیفتش شدم با همین سنم به هیچ دختری غیر اون فکر نمیکنم

سلام دوست گرامی 14 سالگی سن مناسبی برای این ابراز علاقه نیست، چون در اوج سن نوجوانی است که شما انواع و اقسام هیجانات را تچربه می‌کنید. تلاش کنید که موفقیت‌های خودتان را افزایش دهید و در زمان مناسب‌تری این علاقه را از سر بگیرید.

سلام من روی مشاورم کراش زدم من 18 سال واون 22 سال دوسشون دارم واقعاو هردومون هدف ها اخلاق های مشترکی داریم وبه شدت مغرور هستیم یه وقتایی میگه خوشم میاد ازت بعد یبار که بحث عشق بود گفتم مگه میشه ندیده عاشق شد گفت میبینیم همو دهنم چفت شد یعنی دوسم داره؟؟؟؟؟ نمیدونم ارتباط مشاوره م رو قطع کنم تا بیاد سراغمو بگیره؟؟؟ نمیدونم بغیر حس دوست داشتن عادی از رو مهربونی حس دیگه ای داره؟؟

سلام دوست گرامی مشاور هیچ زمانی نمی‌تواند غیر از نقش مشاور بودن، نقش دیگری را با مراجع خود،داشته باشد و اگر شما اینطور برداشت کردید و یا او رفتارش اینگونه بوده، بهتر است که روی این موضوع پافشاری نداشته باشید. حتی اگر مشاور تحصیلی باشد.

ممنون عالی و مفید بود

مرسی عالی بود

از بازخورد مثبت شما سپاسگزاریم.🌹

سلام من می خوام به یک دختر ابراز علاقه کنم ولی اگه جواب منفی داد باید چکار کنم یا اگه رل داشت ؟

سلام دوست گرامی چقدر از زندگی ایشان مطلع هستید؟ آیا علاقه شما از راه دور است؟ ابتدا مشخص کنید که به چه دلیل از ایشان خوشتان آمده است و چه ویژگی‌هایی شما را به سمت او می‌کشاند. سپس نحوه ابراز علاقه را یاد بگیرید تا احتمال جواب منفی را به حداقل برسانید.

سلام من حدود یک سالی میشه که با یک دختری توی یک کلاس زبان هم کلاسی هستم یک مدت خیلی روی مخم بود و با اینکه میدونستم که تَه دلم بهش علاقه دارم ولی خیلی به روی خودم نمی اوردم . اما حالا از یکی از دخترای دیگه کلاس متوجه شدم که اونم روی من کراش داره و گویا خیلی منو به خاطر رفتارم و شوخی هام و خودم دوست داره. فقط مشکلم اینه که به نظرتون درسته که پا پیش بزارم و منم حس و علاقم رو نسبت به اون بهش بگم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید اگر منظورتان این است که می‌خواهید به کسی که علاقه دارید، ابراز علاقه کنید، باید شرایط را بسنجید و علت این علاقمندی را پیدا کنید. اما اگر در مورد کسی که روی شما کراش دارد و می‌خواهید به او ابراز علاقه کنید، امکان موفقیت شما بیشتر است. باید بررسی کنید که به کدام یکی از این دو علاقه بیشتری دارید و معیارهای خودتان را برای انتخاب به دقت در نظر بگیرید.

سلام مرسی که پاسخ دادید شما درست میگید من درباره او خیالپردازی خیلی زیاد میکنم اما با باشگاه رفتنم تونستم که دیگه درموردش فکر نکنم ولی بجاش خوابش رو میبینم که دستشو گرفتم ، شما فکر نمی کنید که ممکن این حس و حالی که من دارم عشق باشه 😔

سلام ببخشید من 4 سال پیش رو یکی کراش عاشقانه زدم ، و دقیقا من درمورد او خیلی خیالپردازی میکنم و تمام حس رو که توجه به علاقه مندی های کراش میشه رو هم دارم ولی شما گفتید که کراش یعنی عشق اتشین اما زودگذر الان ۴ سال گذشته ولی من هنوز فراموشش نکردم بعد من حس میکنم که عاشق شدم و من حتا براش گریه هم کردم افسرده شدم و اصلا هیچی نمیتونه شادم کنه😣 بعد من الان نمیدونم عاشق شدم یا کراش زدم گیج شدم کراش رو با عشق قاطی کردم ممنون میشم که جوابمو بدید مرسی 😔

سلام دوست گرامی گاهی کراش زدن روی کسی ممکن است ادامه دار شود، چون دائماً به او فکر می‌‎کنید و برای بودن در کنارش خیالپردازی می‌کنید. ار از این وضعیت خسته شدید، می‌توانید با کمک مشاور و روانشناس از این وضعیت رها شوید.

سلام خسته نباشید من دانش آموز بودم که برای رفت و آمدن از اتوبوس استفاده می‌کردم تو خط اتوبوس سه تا مدرسه دخترونه وجود داشت و معمولا تعداد بالایی دختر در اتوبوس بود. من دختری رو برای اولین بار تو اتوبوس دیدم که اونم دانش آموز بود و در نگاه اول عاشق شدم تو اون لحظه با خودم گفتم که دختر رویاهامو پیدا کردم چون با دختر رویاهام مو نمیزد. مدتی گذشت همین جوری با ارتباط چشمی گذشت با چشماش منو شکار کرد خیلی نگاه می کردم و بلعکس.برام سخت بود برم باهاش صحبت کنم چون قبلا با هیچ دختری وارد رابطه نشده بودم یجورایی نمیدونستم چی بگم.با پیدا کردن پیج اینستاگرامش بهش پیام دادم همون صحبت اولیه کار ساز نبود در آخر بهم گفت داداش. منم چون زیر بار نمی‌رفتم و در کنارش نمیدونستم که به چه شکلی باهاش حضوری صحبت کنم وادار به کمک دوستان شدم اونام به هر شکلی بود کمک کردن به طور خلاصه بهم انگیزه میدادن. یک روز دلو زدم به دریا همون ایستگاهی که پیاده میشد جلوشو گرفتم یجورایی مکالمه خوب پیش رفت از نظر من چون یه اعتماد به نفس قوی داشتم تو لحظه خلاصه که این مکالمه به نیم ساعت طول کشید و وقتی بهش گفتم که دوست دارم در جواب گفت من یکی دیگرو دوست دارم و به گفته خودش بنا به دلایلی کات کرده بودن منم چندتا جملات عاشقانه کتابی رو گفتم که شاید تاثیر بزاره شاید در اون لحظه گذاشت ولی کار ساز نبود و در آخر یه آب‌نبات چوبی تو جیبم بود بهش دادم اونم گرفت و خدافظی کردیم قرار بود جواب دو روز دیگه بده.دو روز بعد گفت من به حرفات خیلی فکر کردم ولی نمیتونم باهم باشیم من یکی دیگرو دوست دارم منم دیگه اسراری نکردم برای این که رابطم باهاش قطع نشه بهش پیشنهاد دادم که دوست معمولی باشیم اونم قبول کرد. اینم بگم زمانی که من باهاش تو اینستاگرام صحبت می‌کردم گوشی نداشت و از گوشی خواهرش استفاده میکرد. چند ماهی گذشت که داشتم پیچش رو دنبال میکردم استوری هاشو نگاه می کردم(جان به جانم کنم دلم پیش کسیست که نیست)و… بعد مدتی دیگه هیچ فعالیتی نداشت بعدا متوجه شدم که پیجشو عوض کرده منم اون پیجشو پیدا کردم ولی سریع منو بلاک کرد باز از پیجای دیگم استفاده کردم دوباره بلاک کرد. منم که پیگیر بودم به هر روشی بود شمارشو پیدا کردم بهش زنگ زدم خلاصه بگم مکالمه خوبی نبود به همین دلیل منم یکم بد باهاش صحبت کردم(اینم بگم که خودش پشت تلفن به من گفت که شماره منو هیچ کس نداره تو شماره منو از کجا پیدا کردی منم بهش نگفتم) بعد از گذشت این داستان من به یکی از رفیقام که بو اون در ارتباط بود یه دوست معمولی بهش گفتم که برام پا درمیونی کنه اونم این کارو کرد و اون به من پیام داد باز مثل قبلا مکالمه خوب پیش نرفت و بهم گفت که من یکی دیگرو دوست دارم و با یکی دیگه تو رابطم و هم دیگرو خلی دوست داریم قراره باهم ازدواج کنیم این حرفاش کاملا غیر واقعی بود چون میدونستم منو میخواد عذاب بده یجورایی که بیخیالش بشم.ولی برعکس زنگ زدنه اینبار من باهاش خوب صحبت کردم و اون به شکلی برخورد خیلی خیلی خیلی بدی داشت. از شروع این داستان نزدیک به سه ساله که میگذره و من با وجود این همه اتفاق هنوز عاشقشم به شکلی که شب به یاد اون میخوابم صبح به یاد اون از خواب پامیشم خیلی سخته چون همین چند روز پیش به طور اتفاقی پشت عابربانک دیدمش و مثل دفعه اول عاشقش شدم. دوست دارم برم باهش صحبت کنم باهاش منطقی صحبت کنم ولی قدرت این کارو ندارم در آخر بگم که خودم 19 سالمه و این دختر 18 سالشه. این دختر از یک خانواده فقیره با پدری با سن بالاحدود 65 سال(فکر کنم که دچار اعتیاد هست) در مجموع دختری نیست که در رفاه باشه یجورایی سختی کشیدس. فکرم هنوز با کسی در ارتباط عاطفی نیست چون با پیج همون رفیق مشترک پیجشو نگاه میکنم خیلی نا امیده طبق متن هایی که استوری میکنه سیگاری شده خستس دلش شکسته. ممون میشم که کمکم کنید چون خیلی دارم عذاب میکشم.

سلام دوست گرامی پرسش شما بسیار طولانی است و امکان پاسخ به آن در سایت وجود ندارد. لطفا نوبت مشاوره دریافت کنید

سلام.ببخشید که مزاحمتون شدم.من ۱۵ سالمه و حدود شیش ماهه که به دختری علاقمند هستم من با ایشون آشنایی دوری دارم ولی فقط توی فضای مجازی ایشون رو دنبال میکنم و حتی منو نمیشناسن .واقعا تو این شیش ماه هر روز به فکرشون بودم و از ته دل دوستشون دارم .و واقعا دیگه نمیتونم دوری ایشونو تحمل کنم.خواستم ازتون کمک بگیرم ببینم الان مناسبه که بهشون بگم و اگه خواستم بگم از چه راه هایی وارد شم.واقعا دیگه نمیتونم صبر کنم . مرسی از سایتتون

سلام دوست گرامی به سن طرف مقابل اشاره نکردید. به حالتی که شما دارید، عاشق شدن زودرس گفته می‌شود. سن شما اوج سن نوجوانی است و پراز هیجان‌های مختلف هستید. ممکن است با افزایش سن مسأله علاقه شما به ایشان کمرنگ شود. پس زمان و سن مناسبی برای ابراز علاقه نیست. ابتدا به این مسأله توجه کنید که دلیل علاقمندی شما به ایشان چه بوده است؟ چه ویژگی‌هایی در ایشان برای شما جذاب بوده که به سمتش گرایش پیدا کردید؟ جواب این سوالات به شما کمک می‌کند تا شناخت بهتری از خودتان و معیارهایی که دارید، پیدا کنید.

ایشون همسن و همشهری من هستن.بنظرم ایشون خصوصیات اخلاقی خوبی دارند و برخلاف دخترای همسنش اصلا مغرور نیست .من واقعا تو این شیش ماه هرروز به فکرشون بودم و به همین دلیل به درسم ضربه خورده .

سلام. من 22سالمه و وقتی 10سالم بود ی دختری رو دیدم، نمیدونستم کیه ولی از فامیل ها بود، و توی یک نگاه تمام دلم ریخت، ففط یک نگاه بود بعدش دیگ ندیدمش، و از اون سن همش ب فکرش بودم و همیشه نگاهش تو ذهنم بوده. بچه بودم نمیدونستم عشق چیه فقط ی حسی داشتم ک خیلی قشنگ بود، و چندین سال گذشت تا اینک ی دختری رو دیدم ک خیلی شبیهش بود و همون حس دروان کودکیم رو داشتم فقط خیلی شدیدتر، بدنم داغ شد عرق کردم قلبم داشت کنده میشد و نفس بزور میکشیدم، خلاصه فمیدم ک همون دختره، اینبار 17سالم بود ک این حسو تجربه کردم و اینبار میدونستم عشق چیه، فمیدم ک عاشق شدم انگار، چن بار سعی کردم از راه مجازی بهش بگم دوستش دارم و ینی گفتم، ولی برخورد خوبی نداشت،البته حق داشت و نباید از طریق مجازی باهاش چنین مسئله ای رو درمیون میذاشتم. خلاصه ازش گذشتم و دوسالی سعی کزدم فراموشش کنم، و تقریبا اینکارو کردم و بصورت اتفاقی و ناخواسته با دختری اشنا شدم و موفق شدم اون عشق قدیمی رو تا حدی فراموش کنم تا همین چن روز پیش ک ب شکل عجیبی خوابش رو دیدم و توی خواب ارزشمند ترین چیزی ک داشتم و از بچگی یجا گذاشته بودم رو بهش دادم و پیشنهاد دوستی دادم بهش، از اون روز دوباره شدم مث قدیم و همش فکرم درگیرشه، خیلی بیشتر از قبل و واقعا نمیدونم باید چیکار کنم الان😑،از طرفی من الان با ی دختر دیگ هستم، از این طرفم اون عشق قدیمی دوباره تو دلم زنده شده انگار و اروم و قرار گرفته ازم، (اینم بگم من فقط با همین ی دختر ک دوسال پیش اشنا شدم ارتباط داشتم و هیچوقت با دختری نبودم) الان نمیدونم چیکار باید بکنم. ایا دوباره فراموش کنم عشقو یا برم دنبالش؟؟ خواهش میکنم جوابمو بدید. ازت ممنون میشم واقعا.

سلام دوست گرامی عشق شیرین دوران کودکی همچنان در قلب شما زنده است و طبیعی است ذهن شما را مشغول کند و نتوانید این پرونده را ببندید و حتی در خواب‌تان هم وارد شده است. اما شما زمانی که ایشان را حتی مجددا دیدید، 17 سال‌تان بود و اوج سن نوجوانی بود، بنابراین با این هیجان مجددا روابط خود را تحت تاثیر قرار ندهید. وقتی الان در رابطه هستید و عشق سابق شما را رد کرده است تلاش ممجدد شما ریسک بالایی دارد و بهتر است با عشق قدیمی خود خداحافظی کنید.

بله ممنون از پاسخگوییتون، ولی از سن 17سالگی تا الان نتونستم فراموشش کنم، حتی وقتی ک درخیال خودم فراموشش کرده بودم، دوباره ب یکباره و بدون اینک خودم بخام اون حس برگشت و خیلی شدیدتر از گذشته هم شده. و واقعا نمیخام این حس باشه الان ب این شکل، ولی از طرفی واقعا نمیدونم چرا اینقد میخامش و دوستش دارم، و تمام فکر و ذکرم رو مشغول کرده و نمیتونم ب همین راحتی بزارمش کنار ینی دست خودم نیس ب همین سادگی بزارم کنار، پنج سال پیش جواب رد داد بهم چون از طریق فضای مجازی بش گفتم، و اشبتباه بدی بود، چون باید رودررو این چیزا گفت و حسو درمیون گذاشت. و الان این تفکر از سرم بیرون نمیره متاسفانه ک من تلاش نکردم برای احساساتم و خیلی راحت تسلیم شدم، حالا نمیدونم شاید اشتباه باشه این فکرم، ک ینی باید برای احساسم خیلی بیشتر تلاش کنم. لطفا نظرتونو و راهنماییتونو در اینباره بگید 😑.

سلام من روی کسی که هم بازی بچه گیم هم بود کراش عاشقانه زدم این آقا پسر ۴ سال از من بزرگتره و من قبل از نوع رفتار ایشون و اینکه ایشون با من ارتباط چشمی و اینا برقرار میکردن با من شوخی میکرد و …… فک میکردم بهم علاقه ای دارع این رفتاراش بود تا من به کاراش علاقه نشون دادم کراش زدم روش بعد از کراش من رفتاراش قط شد من نمیدونم ایشون از کراش من خبر دارع یانه ولی از مادرشون شنیدم که میگف پسرم میگه دختر همسایه جدیدع چن سالشه و من دنبال رلم و من ناراحت شدم از این موضوع و فک میکنم ایشون به من علاقه ای ندارن نمیدونم دلیل این رفتارش چی بود و حالا منو نمیخواد به عنوان رل …….ایشون ۴ سال از من بزرگتر و من هروق ایشون نمی بینم دلم براشون پرپر میزنه و وقتی به خونشون میرم چشام خود به خود میرع سمت اتاقش و من بیشتر اوقات بهش فک میکنم و خیال پردازی میکنم که بغلم کرد و ……لطفا کمکم کنین من نزدیک ۱ ساله روش کراش دارم و علاقه شدید خودم راحت میفهمم

سلام دوست گرامی به نظر می‌رسد برای جذب ایشان دچار مشکل شدید و نمی‌توانید علاقه خود را نادیده بگیرید. طبق علامت‌هایی که گفتید مشخص است شما به ایشان علاقه دارید اما از طرف ایشان سیگنال مخصوصی دریافت نمی‌شود. بهتر است که شما مسیر صحیح جذابیت و جذب عشق را که در رادیوعشق یک دوره آموزشی است را در پیش بگیرید تا ایشان نیز مشتاق برقراری رابطه با شما باشد.

سلام, من تقریبا چند وقتی میشه به پسری علاقه مند شدم کلا نمیدونم از روی عادت یا بی تجربه بودنم چون تا این سنم با هیچچچ پسری ارتباط نداشتم ایشونم فامیل هستن و خیلی دیر به دیر می بینمش اون کلا ادم جکیه خیلی با مزه بازی توی جمع در میاره من دوست دارم حس اون رو بفهمم البته اینم بگم پدرشون خیلی به من علاقه نشون دادن حتی شنیدم از من جلو عمه ام تعریف زیاد میکنه, والا من گیجم خیلیم گیجم لطفااااا راهنماییم کنید

سلام دوست گرامی سن خود را نگفتید. آیا رفتاری از طرف خود ایشان دیده‌اید که نشان دهد به شما علاقه دارد؟ مطمئنا تعریف کردن پدر ایشان از شما نمی‌تواند علت محکمی برای دوست داشتن شما باشد. حس ایشان را زمانی متوجه میشوید که سعی کنید بیشتر از او اطلاعاتی کسب کنید و با او همکلام شوید.

سلام این دومین باریه که پیام میزارم ولی جوابی نمیگیرم من ۳۰ سالمه و مدتی بود همکلاسیم که پسری ۳۳ساله س، سرکلاس ارتباط چشمی زیادی برقرار میکرد، مخاطب همه حرفاش من بودم،همیشه سعی داشت با جواب دادن سوالایی که از استاد میپرسیدم توجه منو سمت خودش جلب کنه، یجور مثل اینکه انگار بگه”بمن نگاه کن” یا “بمن توجه کن”،حتی ترم اول همیشه منتظر میموند قسمتی از مسیر رو باهم بریم، و ما بعد از گذشت ۷ ماه هنوز فقط دوستانه چت میکنیم.ولی حالا که من بهش علاقه مند شدم اون از من دوری میکنه، هرچند من مستقیما بهش نگفتم که دوسش دارم، ولی از مدل چت کردنم میدونم که فهمیده و داره دوری میکنه، طوریکه سرد جواب میده اینهم بگم که دانشجوی دکتری س و بشدت سرش شلوغ نوشتن رساله دکتری ست ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام دوست گرامی توجه همراه با نگاه کردن، به معنی علاقه نیست و صرف این کار نمی تواند شما را قانع کند که ایشان به شما علاقه دارند.ممکن است این فقط یک وابستگی از طرف شما باشد. اشاره کردید در حال گذراندن مقطع دکتری و نگارش رساله شان هستند، پس ممکن است به دلیل مشغله بالا نتوانسته باشند که به شما توجه بیشتری نشان بدهند. شیوه پیام دادن های شما باید جوری باشد که طرف مقابل کشش و میل بیشتری برای ادامه مکالمه پیدا کند. برای راهنمایی بیشتر می توانید از مشاوران رادیو عشق، مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

سلام من سی سالمه تا ب حال ب هیچ دختری شماره ندادم سه تا رابطه داشتم که کلا دوتاش سه یا چهار سال طول کشید اون یکی یک ماه بیشتر نشد همون اول از هم جدا شدیم با هر سه هم یا منو با اشناهامون دیدند شمارمو از اونا گرفتند یا از دوستام شمارمو گرفتند الآن سه ساله تنهام خیلی دوست دارم با کسی باشم ولی خجالتیم خیلی شاید شده بیرون هزار بار دختر (نخ داده) 🙂 ولی من از خجالت اب شدم و نرفتم جلو طرفم فکر کرده خودمو گرفتم هر بار دیگه بیرون دیده منو راهشو کج کرده نمیدونم چیکار کنم خیلی تنهام ب نظر شما چیکار کنم ؟

سلام دوست گرامی بهتر است برای افزایش مهارت های ارتباطی خود تلاش کنید و تک به تک ارتباط هایی که داشته اید را بررسی کنید تا ببینید چرا رابطه های شما به نتیجه نرسیده است. در این مسیر می توانید از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

سلام . من پنج ساله روی یکی از استاد های خودم کراش زدم،و چهارساله که ندیدمش ، میشه کمکم کنید.. حس میکنم دچار توهم اینکه به من حسی داره شدم و فکر وخیال راحتم نمیزاره..

سلام دوست گرامی علاقه داشتن اصلا بد نیست اما وقتی علاقه ایشان به شما ثابت نشده است و به صورت مستقیم با شما در این مورد صحبت نکرده باشد، خطرناک است. بخصوص اینکه 4 سال است ایشان را ندیده اید و از شرایط زندگی ایشان اطلاعی ندارید. بهتر است برای بررسی این موضوع از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره تلفنی و یا آنلاین دریافت کنید.

با سلام، اینکه آدم روی کسی که چند سال از خودش بزرگتر هست ، کراش داشته باشه و دیوانه وار بخوادش آیا نرمال هست و تو این مدل از روابط سطح و موقعیت طرف مقابل آیا تاثیری در رابطه داره ،چطور میشه به همچین کیسی نزدیک شد؟

سلام دوست گرامی اشاره نکردید چندسال از شما بزرگتر هستند؟ مدل کراش از کدام نوع گرایشات است؟ قطعا دیدن جایگاه اجتماعی بالا و روابط مثبت و موثر او می تواند در بوجود آمدن این حس موثر باشد.

سلام من چهار ماه روی همکلاسیم کراش زده بودم بعد از مدتی فهمیدم کراشم روی من کراش زده و بهم اعتراف کرد با اینکه هردومون روی هم کراش داریم ولی اصلا اونجور ک میخوایم نیس مشکل کجاست؟

سلام سوال شما گنگه و مشخص نیست نارضایتی شما از رابطه‌تون چیه و اصلا آیا رابطه‌ای بین‌تون شکل گرفته یا نه. برای اینکه شرایط‌تون بهتر بررسی بشه و دقیقا بفهمید مشکل کجاست، بهتره با سیستم مشاوره تلفنی صحبت کنید.

خسته نباشید.من رو یکی از دوستام کراش‌زدم و چند وقتع که بهش اعتراف کردم و بهش گفتم که روت کراش دارم.دوست دارم که علایقم نسبت بهش ارضا بشه به نظرتون چیکار کنم.من بهش اعتراف کردم که بهتر بتونم علایقم رو ارضا کنم ولی هنوز هیچ فرقی نکرده.چیکار کنم؟؟

سلام درسته که بهش ابراز علاقه کردین ولی بهتره مستقیما ازش بخواهین یک مدت برای آشنایی بیشتر با هم وارد رابطه بشین تا بتونید متوجه نظرش بشین

سلام یکی از دوستام تو مدرسه گفته روم کراش زده بعضی مواقع یا کارایی برای جلب توجه ام میکنه همیشه زنگ تفریح با دوستش میرفت تو حیاط اما از روزی که بهم گفته روم کراش زده نمیره تو حیاط چون من هیچ موقف زنگ تفریح بیرون نمیرم کلا دختر باحال مزه پرنس هم همیشه میکنه

سلام دوست گرامی. اشاره نکردید که آیا این مساله برای شما مشکلی ایجاد کرده یا خیر؟ هر کراشی به معنی عشق و علاقه رمانتیک نیست، بلکه از روی دوست داشتن و جذابیت شخصیت یا چهره شما برای ایشان است. برای دریافت مشاوره تلفنی و یا آنلاین از مشاوره رادیو عشق نوبت بگیرید.

سلام ممنون از مقاله خوبتون… من روی یه دختر تو مدرسه مون کراش دارم… هیچ راهیم وجود نداره که بهش بگم… و اینکه اگه یکی از دوستاش بفهمه…. خیلی بهش وابسته م انقدر که نمی دونم چیکار کنم…

سلام لطفا با سیستم مشاوره تلفنی تماس بگیرید.

با سلام ممنون از مقاله خوبتون من الآن روی یکی از همکلاسی های دانشگاه کراش دارم. با این که در هفته های اول احساس عاشقانه داشتم، الآن کمی فروکش کرده و تبدیل شده به کراش دوستانه. با این که خیلی علاقه دارم که باهاش حرف بزنم، به دلیل این که از اول کمی خجالتی بودم و همچنین دوستان دیگری دارد که با آن ها حرف می زند، معمولا نمی توانم به او نزدیک شوم و مستقیما باهاش حرف بزنم و مجبورم که از طریق تلگرام و اینستاگرام باهاش در ارتباط باشم و با این که قبلا خیلی سمت این برنامه ها نمی رفتم، الآن به دفعات آن ها را چک می کنم که جواب داده است یا نه.

سلام ارتباط مجازی برای شروع دوستی و باز کردن باب آشنایی و صمیمی‌تر شدن خوبه ولی باید کم‌کم ارتباط‌تون رو واقعی‌تر و حضوری کنید.

سلام خسته نباشید من روی یک پسر تو اینستا کراش دارم و خیلی دوسش دارم و 5سال ازم بزگتره همه ی فکرم درگیرشه بنظرتون چه طورب بهش بگم دوسش دارم

سلام. بهتره به طور مستقیم ابراز علاقه نکنید و اول با بهانه‌های مختلف سر صحبت رو باهاشون باز کنید تا یک ارتباط اولیه بینتون شکل بگیره. بعد از این مرحله پکیج جذب عشق با موبایل میتونه بهتون کمک کنه.

سلام من روی یکی از دخترای دانشگاه که فقط چند هفتس با هم آشنا شدیم و رابطمون دوستانه است و با اکیپمون زیاد وقت میگذرونیم کراش دارم ولی حدود 2 سال از من بزرگتره من از نظر جسه ازش خیلی بزرگ ترم ولی خب خیلی میترسم که بهش پیشنهاد رل زدن بدم . چون میترسم کلا از دستش بدم الان با هم خوبیم . ولی یه حسی درونم میگه اگه بهش بگم میگه نه این خیلی کلافم میکنه . نمیدونم چی کار کنم میترسم یکی دیگه باهاش رل بزنه و ذهنم بدجور درگیره

سلام خب باید بررسی بشه چرا فکر می‌کنید ممکنه بگه نه. در مورد بزرگتر بودن ایشون هم نمیشه گفت حتما در رابطه‌تون مشکل پیش میاد و خیلی به بلوغ و پختگی دوتاتون بستگی داره. البته شما مدت زیادی نیست که همدیگرو می‌شناسید و بهتره یه کم صبر کنید تا شناخت‌تون بیشتر بشه. توی این مدت هم می‌تونید یه کم بیشتر بهشون نزدیک بشید و اول علاقه‌تون رو غیرمستقیم‌تر نشون بدید. اینطوری تا حدی می‌تونید از نظر ایشون هم باخبر بشید. اگر بعد از گذشتن یه مدت زمانی هنوز این علاقه رو حس کردید، بهتره دراین باره باهاشون صحبت کنید. درصورت نیاز به راهنمایی بیشتر با سیستم مشاوره صحبت کنید.

سلام من یه چند وقتی هست روی یکی از هم دانشگاهیام کراش دارم ولی نمیدونم بهش پیام بدم یانه و اصلا باید چی کار کنم؟!😕

سلام بهتره مستقیما بهشون ابراز علاقه نکنید. از اونجایی که همکلاسی هستید میتونید اول به صورت غیرمستقیم بهشون نزدیک‌تر بشید. مثلا درباره مسائل درسی باهاشون سر صحبت رو باز کنید و تلاش کنید یک ارتباط دوستانه بین‌تون شکل بگیره. در این صورت اگر ایشون هم اگر تمایل به برقراری رابطه با شما داشته باشن متوجه میشید و این فرصت رو در اختیارشون می‌گذارید که به شما پیشنهاد آشنایی بیشتر بدن.

سلام من روی یک پسر 1 ساله کراش زدم و هر چند ماه یکبار هم اون رو میبینم بنظرتون من برم بهش بگم روش کراش دارم ؟ بنظرتون چیجوری عنوانش کنم ؟ بد نمیشه اگه یک دختر اول ابراز علاقه کنه ؟ بنظرتون واکنش اون چیه ؟ چون من تو این یکسال واقعا دیوانه وار عاشقشم عاشق اخلاقش رفتارش و همه چیش دیگه نمیتونم اینجوری تحمل کنم واقعا برام سخته دارم دیوونه میشم

سلام دوست گرامی در ابتدا در نظر بگیرید که کراش بر روی شخص عملا نتایج صددرصد مفید و مثبتی ندارد. باید خیلی منطقی رفتار کنید و درصدد شناخت واقعی فرد باشید.با رفتار درست میتوانید ایشان را جذب کنید

سلام منم همینطور شدم ۲ساله روی یه نفر کراش دارم اشنامون هم هست ولی دوره و یکم از اینکه میترسم بد میشه که بهش بگم اخه من دخترم و یکمم عیبه چون اشنامونن لطفا یه پیشنهاد درست بهم بدین!!؟😢

سلام دوست گرامی شما می توانید از طریق شیوه جذب عشق صحیح علاقه خود را به او نشان دهید. البته این اتفاق پس از بررسی دقیق رابطه شما و علل علاقمندی تان اتفاق می افتد. شما می توانید از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

من نزدیک ۲ ساله روی دوتا خواننده کراش عاشقونه زدم چی کار کنم ؟

سلام دوست گرامی کراش برروی افراد مشهور مانند خواننده ها و بازگیران … تقریبا در برهه ای از سن اتفاق می افتد که با توجه به کم بودن احتمال رسیدن ابن کراش اسیب زا می باشد و باعث وابستگی بیش از حد می شود که باعث احساس وابستگی وسواس گونه و بیش از حد است. اما اینکه چگونه کراش و علاقه خود را کنترل کنید نیاز به مهارت هایی دارید: 1- وقتی که با قلب تان فردی را می سنجید تنها به نقاط مثبت او توجه می کنید در صورتی که باید توجه کنید که او نیز انسانی با تمام ویژگی های خوب و بد می باشد و تنها نباید به نقاط قوت او توجه کنید .ت 2- وقتی که دوست دارید تنها با کرار دنیا باشید باید سعی کنید افکار خود را مدیریت کنید و از این فکر حارج شوید مثلا ورزش کنید، متاب بخوانبد و یا سراغ علایق خود بروید . 3- شروع به یادگیری مهارت و یا سرگرمی جدید کنید و کارهایی که میتواند برای شما لذت و هیجان دارد را شروع کنید 4- به رفتار و صحبت های کراش خود با دیکران نیز توجه کنید تا متوجه عدم تفاوت و خاص بودن او شوید 5- با دوستان و اعضای خانواده خود وقت بگذرانید و در جمع آن ها باشید.

من حدود دو ساله که رو یکی کراش زدم, امکان دیدنش هم برام وجود نداره, اگه هم باشه خیلی کم, شناختم هم ازش در حد پست هاییه که میذاره و عقایدش که خیلی شبیه منه و واسه همین ازش خوشم میاد, ولی هیچ جوره نمی تونم غرورمو له کنمو برم باهاش حرف بزنم, چون در هر حال امکان دیدنش برام فراهم نیس, بااین حال از این افکار خسته شدم و دوست دارم تموم بشن, چون حس میکنم دارن بهم آسیب میزنن, لطفا راهنماییم کنید چه طوری باید این کراش رو فراموش کنم

سلام دوست گرامی انچه در کراش اسیب زا می باشد وابستگی بیش از حد است که باعث احساس وابستگی وسواس گونه و بیش از حد است. اما اینکه چگونه کراش و علاقه خود را کنترل کنید نیاز به مهارت هایی دارید: 1- وقتی که با قلب تان فردی را می سنجید تنها به نقاط مثبت او توجه می کنید در صورتی که باید توجه کنید که او نیز انسانی با تمام ویژگی های خوب و بد می باشد و تنها نباید به نقاط قوت او توجه کنید . 2- وقتی که دوست دارید تنها با کرار دنیا باشید باید سعی کنید افکار خود را مدیریت کنید و از این فکر حارج شوید مثلا ورزش کنید، متاب بخوانبد و یا سراغ علایق خود بروید . 3- شروع به یادگیری مهارت و یا سرگرمی جدید کنید و کارهایی که میتواند برای شما لذت و هیجان دارد را شروع کنید 4- به رفتار و صحبت های کراش خود با دیکران نیز توجه کنید تا متوجه عدم تفاوت و خاص بودن او شوید 5- با دوستان و اعضای خانواده خود وقت بگذرانید و در جمع آن ها باشید.

خب من روی یکی از فامیلامون کراش زدم طرف 6 ماه ازم بزرگتره(در ضمن دخترم)معمولا خیلی همو میبینیم ولی نمیتونم باهاش حرف بزنم میترسم سوتی بدم و اونم زیاد حرف نمیزنه وقتی داریم چیزی میخوریم یا با خوانواده یه جا نشتیم هر وقت سرمو بالا میگرم نگامون تو هم گره میخورع و من خجالت میکشم خیلی زیاد نگاه میکنه میخوام بدونم روم کراش داره؟؟؟؟؟

سلام دوست گرامی به نظر میرسد بی میل به شما نیست اما نمیشود از کلمه کراش و یا عشق صحبتی کرد.بهتر هست در صورت داشتن تمایل با ایشان صحبت کنید

سلام من 16 سالمه رو یکی کراش دارم ، به نظر شما چجوری باهاش رل بزنم ؟؟؟؟ پ.م : حتما باید رل رو بزنم .

سلام دوست گرامی در ابتدا در نظر بگیرید که کراش بر روی شخص عملا نتایج صددرصد مفید و مثبتی ندارد. باید خیلی منطقی رفتار کنید و درصدد شناخت واقعی فرد باشید.با رفتار درست میتوانید ایشان را جذب کنید

سلام،وقتتون بخیر باشه و حال دلتون خوب! و همچنین ممنونم از سایت خوبتون… خب! می خواستم بگم من از سن 11 سالگیم به صورت کاملا اتفاقی عاشق نوۀ عمه ام شدم…! تمامی علائم های عشق رو نیز در وجود خودم احساس می کنم. یک عشق واقعی و عجیب…! و به گونه ای من از نوۀ عمه ام 51 روز بزرگتر هستم و من دختر هستم و ایشون پسر…! به گونه ای نمی دونه من دوستش دارم. شاید هم بدونه… رفتارهایی داره که سبب میشه منم فکر کنم عاشقمه و الان وقتش نیست بیانش کنیم که عاشق همیم. هر دومون رشته مون ریاضی/فیزیک هستش و کنکوری 99 به حساب میایم و 17 ساله هستیم. می دونید… واقعا دوست دارم کل رفتاراشو براتون توضیح بدم تا ببینید به نظرتون اونم منو دوست داره و عاشقمه و روم کراش زده یا نه! من فقط می خوام ببینم مشتاق هستید تا از رفتارهاش در پیام بعدیم براتون توضیح بدم تا کمکم کنین و از سردرگمی نجاتم بدید یا نه:) همین…! بازم عذر می خوام که وقتتون رو برای خوندن این پیام گرفتم. خدانگهدارتون باشه.

سلام دوست گرامی الان در شرایط سنی شما اصلا زمانی برای فکر کردن به اینکه شخصی علاقمند شما هست یا خیر نیست.بهتر هست فکر و وقت خود را برای کنکور و درس بگذارید و پس از کنکور و ورود به دانشگاه در این زمینه فکر کنید

باسلام من هم همه این نشونع های کراش عاشقانه و بقیه کراش ها رو دارم و حتی یک سال و نیم رو یکی از دوستام کراش دارم ولی هیچوقت نتونستم بهش بفهمونم که دوسش دارم و حتی یه بار بهش گفتم بعد یه سال پیشم نیومد هیچ دوری هم کرد و ازم خوشش نیومد از اون لحظه فک میکرد دیوانه شدم ک اینجوری میگم و بعد از مدتی باز تو دایرکت گفتم بهش گفت شوخی نکن .. واین که میگم 1سال و نیم کراش دارم روش از این 1/5سال فقط جمعا شاید 2 ماه باش بودم(مثلا ماهی یه بار میدیدمش )گفتم چه راه روانشناسی دارین تا اونو به سمت خودمون بکشیم ؟

سلام دوست گرامی در ابتدا در نظر بگیرید که کراش بر روی شخص عملا نتایج صددرصد مفید و مثبتی ندارد. باید خیلی منطقی رفتار کنید و درصدد شناخت واقعی فرد باشید.با رفتار درست میتوانید ایشان را جذب کنید

من ی دخترم یه دوماهیه رو هم کلاس دانشگام کراش دارم.یک بارم بهش جزو دادم از طریق گوشی و باهم یکم چت کردیم من سعی کردم تحویلش بگیرم.نمیدونم چطوری بهش بفهمونم ک خوشم میاد ازش

سلام ابتدا باید شما را با معنی کراش داشتن اشنا کنم و سپس توضیحات کاربردی خدمتتان عرض میکنم. کراش در معنی کراش یعنی علاقه یکطرفه به شخصی بدون انکه طرف مقابل در حریان باشد که ممکن هست برای شما منجر به اسیب هم شود.اینکه شما به همکلاسیتون علاقه دارید و درصدد جلب توجه ایشان هستیدکراش محسوب نمیشود . باید برای شروع رابطه باهاشون بصحبت کنید و خواسته خود را بیان کنید و صادقانه پیش بروید و اجازه بدهید خود ایشان هم در این زمینه فکر کنند و به نتیجه برسند

سلام من نزدیک 3ماهه که روی یکی از سال بالایی هامون کراش زدم توی تعطیلات عید سعی کردم با پیام دادن به دایرکتش باهاش دوست شم اولا باهام خوب حرف میزد ولی روزی که مدرسه ها باز شد فهمیدم ترنسه و یک دوست دختر تو مدرسه داره.دوست دخترش بهم کلی حرف زد گفت :س خط قرمزمه و فلان بهمان نزدیکش بشی قلم پاتو خوردمیکنم و ازاین چیزا. خودشم ازم بدش میاد.نمیدونم چرا ؟من سعی میکنم بهش نزدیک شم که بهم اعتماد کنه

واقعا موندم چیکار کنم:/

سلام دوست گرامی در معنی کراش یعنی علاقه یکطرفه به شخصی بدون انکه طرف مقابل در حریان باشد که ممکن هست برای شما منجر به اسیب هم شود. الان علاقه شما به این دوستتان کمی عحیب هست و شاید نتوان عنوان کراش را استفاده کرد. اگر دوست دارید در قالب یک دو ست و هم مدرسه ای باهاشون باشید بهشون اعلام کنید و نظر ایشان را هم جویا شوید.اینکه دوست ایشان مانع این ارتباط شود غیر منطقی هست.فقط به این مورد دقت کنید که اگر بر فرض ایشان ترنس باشند باید از لحاظ رفتاری ارتباطی و این مورد را هم مدنظر قرار دهید

سلام می خواستم بدونم که اگه روی فرد کراش داشته باشی ، ولی وقتی فرد مورد نظر می بینی نتونی حتی یه کلمه هم باهاش حرف بزنی این طبیعیه یا نه؟امیدوارم منظورم رو متوجه شده باشین😊

سلام دوست گرامی ابتدا لازم هست من در مورد کراش برای شما توصیحاتی بیان کنم: کراش رابطه عاطفی و احساسی یک طرفه هست که می تواند به شما آسیب بزند.و این احساس شما را از روابط احتماعی دور می کند و باعث انزوای شما می شود.در واقع شما وسواس گونه بر روی رفتارهای طرف مقابل زوم می کنید و ان ها را زیر نظر می گیرید.اما صحبت های شما از یک علاقه یک طرفه حاکی هست که شما در مورد نحوه ارتباطاتتان وشناخت ها صحبت نکردید.اینکه دختر هستید یا پسر؟چند سالتون هست؟طرف مقابل از احساس شما مطلع هست یا نه؟ این ها باید پاسخ داده شود تا بتوان شما را راهنمایی کرد

سلام من مدتی هست که از اقایی تو دانشگاه خوشم میاد ولی تاالان هیچ حرفی بینمون رد و بدل نشده نمیدونم باید چیکار کنم که بهشون نزدیک بشم و میترسم که برداشت خوبی نداشته باشن چون شناختی ندارم از ایشون راهنمایی میخواستم؟!

سلام دوست گرامی شما نوشته اید که از کسی در محیط دانشگاه خوشتان امده و هبچ صحبتی نداشته اید پس معلوم هست بنا به یکسری رفتارهای ظاهری به ایشان علاقمند شدید و شناخت وجود ندارد با توجه به این موارد به نظر بهتر است کمی صبر کنید شاید خود ایشان پبش قدم برا شناخت و اغاز رابطه شدند اگر دیدید که ایشان اقدامی نکردنداز یک دوست مشترک و یا واسط بخواهید غیر مستقیم شما را معرفی کنند

سلام اون جا که گفتین کراش دوستانه من یخه پسرم و روی یه پسر خودم همسن خودم علاقه شدیدی پیدا کردم به طوری که تمام نشونه کراش هارو دارم ولی اصلا لحظه ای به روابط جنسی حتی گرفتن دستاشم فک نکردم و علاقه جنسی ندارم بهش فقط میخوام باهاش حرف بزنم و پیشش باشم این حرف زدنه جوریه که حتی میگم کاشکی هیچ کس تو دنیا جز اون و من نبود

در ایتدا باید این نکته را یاداور بشیم که هر احساس و محبت قوی لزوماً عاشقانه نیست. اعتماد کردن به دیگری و نزدیک شدن به او می تواند بدون داشتن احساسات عاشقانه باشد و اینکه بخواهید در کنار شخصی مداوم باشید به این معنا می تواند باشد که از تنها یک دوست عادی نیست و از دوستان برگزیده شما محسوب می شود. اما انچه در کراش اسیب زا می باشد وابستگی بیش از حد است که باعث احساس وابستگی وسواس گونه و بیش از حد است.

اما اینکه چگونه کراش و علاقه خود را کنترل کنید نیاز به مهارت هایی دارید:

1- وقتی که با قلب تان فردی را می سنجید تنها به نقاط مثبت او توجه می کنید در صورتی که باید توجه کنید که او نیز انسانی با تمام ویژگی های خوب و بد می باشد و تنها نباید به نقاط قوت او توجه کنید . 2- وقتی که دوست دارید تنها با کرار دنیا باشید باید سعی کنید افکار خود را مدیریت کنید و از این فکر حارج شوید مثلا ورزش کنید، متاب بخوانبد و یا سراغ علایق خود بروید . 3- شروع به یادگیری مهارت و یا سرگرمی جدید کنید و کارهایی که میتواند برای شما لذت و هیجان دارد را شروع کنید 4- به رفتار و صحبت های کراش خود با دیکران نیز توجه کنید تا متوجه عدم تفاوت و خاص بودن او شوید 5- با دوستان و اعضای خانواده خود وقت بگذرانید و در جمع آن ها باشید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

کراش در لغت‌نامه اینگونه تعریف شده است: “میل و اشتیاق آتشین برای بودن با فردی که به نظر بسیار جذاب و خاص می‌آید.” کراش شیفتگی موقتی نسبت به مطلوبی است که ما را به خود جذب می‌کند. کراش داشتن مستلزم این است که رفتار فرد در زمان بودن در حضور کراش کاملاً تغییر کند. اکثر کراش‌ها ناگهانی است و این شیفتگی دیوانه‌وار کنترل کردن رفتار را دشوار می‌کند. وقتی روی فردی کراش داریم، می‌خواهیم همواره نزدیک او باشیم، زمانی که او در اطرافمان است، سعی می‌کنیم به نحوی ابراز وجود کنیم تا کراش‌مان به ما توجه کند و از این خودنمایی‌ها خوشش بیاید. کراش زدن ما را گیج و سبکسر می‌کند و هر چه در توان داریم، به کار می‌بندیم تا جذاب و دلربا به نظر بیاییم. حتی سعی می‌کنیم خودمان را تغییر دهیم و این همه در حالی است که محبوب‌مان در اکثر موارد حتی روحش از این عشق آتشین خبر ندارد. کراش داشتن احساسات گیج کننده و متناقضی را در ما بیدار می‌کند، همزمان هم خجالت می‌کشیم و هم به نحوی سبکسرانه دست به رفتارهای غیرمنطقی می‌زنیم. شاید همواره نتوانیم انتخاب کنیم که روی چه کسی کراش داشته باشیم، اما مسلماً بعد از آن که فهمیدیم روی فردی کراش داریم، می‌توانیم واکنش‌ها و رفتارمان را کنترل کنیم.

کراش داشتن روی کسی و داشتن میل و اشتیاق برای ارتباط با کسی یک احساس طبیعی است که وقتی این میل دو طرفه باشد بسیار لذت بخش تر خواهد بود برای تبدیل اشتیاق به یک ارتباط واقعی و دو طرفه و سالم و متعهدانه راه های متععدی وجود دارد و یکی از بهترین راه ها ایجاد ارتباط خوب و جذب عشق از طریق موبایل است. بیشتر ارتباط شما با افراد از راه دور و از طریق موبایل و از طریق نرم افزارهای پیام رسان است. به همین منظور ما برای شما دوره‌ای طراحی کردیم به نام دوره جذب مرد با موبایل. در این دوره یادمیگیرد که چطور با فرد مورد علاقه ارتباط برقرار کرده اون را شیفته خود نگه دارید و رابطتتان را به یک رابطه متعهدانه ختم کنید. برای شرکت در این دوره اینجا کلیک کنید. تهیه دوره آنلاین جذب مرد با موبایلبا گذشت زمان و آمدن تلفن همراه آشنایی های قبل از ازدواج متفاوت شد، با ایجاد مسائلی چون کراش یابی نوع جدیدی از ارتباطات در انتخاب زوج و زوجه شکل گرفت باید در نظر داشت که به طور کلی کراش داشتن حسی طبیعی است و تمامی انسان ها در مسیر زندگی خود از کسی خوششان آمده است که یا به رسیده اند و یا فقط علاقه ای گذرا بوده که بدون اطلاع معشوق پایان یافته ولی دغدغه ی اصلی بیشتر افراد دوطرفه کردن این حس است در این راه مشاوران مجرب باتوجه به تنوع روحیات افراد به معرفی راهکار های مختلف برای برقرای رابطه ی سالم با توجه به روحیات مختلف افراد کمک می کنند. مشاوران همچنین به شما در یافتن پاسخ به سوالات زیر کمک می کنند: • چگونه می توانم به کراش خود نزدیک شوم؟ • چگونه بفهمیم کراشمان ارزش فکر کردن دارد یا نه؟ • آیا روی کسی کراش داشتن و تماما به آن فکر کردن اختلال روحی محسوب می شود؟ • آیا کراش داشتن به کسی با حس عشق متفاوت است؟ • چگونه می توانم فکر کراشم را از سرم بیرون کنم؟ • چگونه بفهمیم کسی روی ما کراش دارد؟فهرست مطالب1 انواع کراش(دوستش دارم ولی خودش خبر نداره)1.1 کراش دوستانه1.2 کراش از روی تحسین1.3 کراش موقت1.4 کراش عاشقانه2 نشانه‌های کراش داشتن چیست؟2.1 توجه بیشتر به خود2.2 خجالتی شدن!2.3 مزه پروندن!2.4 جلب توجه کردن2.5 غمگین شدن در هنگام دوری از کراش2.6  توجه به علاقه مندی های کراش2.7 رویا پردازی در رابطه با کراش2.8 توجه به چیزهایی که یادآور کراشمان است2.9 شخصی که موقع خواندن این مقاله در فکرتان می آیدانواع کراش(دوستش دارم ولی خودش خبر نداره)واژه کراش این روزها زیاد به گوش می‌رسد و به بیان ساده به این معنا است که شما عشق آتشین اما زودگذری را نسبت به دیگری حس می‌کنید یا این که او را از صمیم قلب دوست دارید.کراش دوستانهبه خاطر داشته باشید که هر احساس و محبت قوی لزوماً عاشقانه و رمانتیک نیست. اعتماد کردن به دیگری و نزدیک شدن به او بدون داشتن احساسات عاشقانه حسی خاص و ناب است. این که بخواهید همیشه در کنار فردی باشید، شاید فقط به این معنا است که او از مقام یک دوست معمولی به جایگاه بهترین دوستتان ارتقاء یافته است. داشتن کراش دوستانه کاملاً عادی است، این طبیعی است که بخواهید بیشترین وقت خود را در کنار بهترین دوستتان بگذرانید.کراش از روی تحسینزمانی که از دیگری، برای مثال یک فرد مشهور، معلم یا یک همکلاسی  دوست داشتنی و باحال برای خودتان یک بت می‌سازید، احساسات پرشوری نسبت به او و کارهایش پیدا می‌کنید. این احساسات گاهی به دلیل پرشور و شوق بودن‌شان با احساسات عاشقانه اشتباه گرفته می‌شود. احساس ترس آمیخته به احترام در حضور فردی که کارهای خارق‌العاده‌ انجام داده یا  درس‌های ارزشمندی به شما یاد داده، کاملاً طبیعی است. بهتر است قبل از آن که جدی درباره این احساسات فکر کنید، اجازه بدهید که اندکی زمان بگذرد. معمولاً اگر با کراشی که او را تحسین می‌کنید، مدت بیشتری وقت بگذرانید، درس‌ها و نکات زیادی از او یاد می‌گیرید و به تدریج حس می‌کنید که با او برابر هستید. آن شیدایی دیوانه‌واری که فکر می‌کردید، کراش است اندک اندک از جوش و خروش می‌افتد و آن شکوه تحسین‌برانگیز اولیه کم کم رنگ می‌بازد.کراش موقتجذب دیگران شدن خصلت ماهوی انسان است. حتی اگر درگیر رابطه‌ای فوق‌العاده باشید، باز هم ممکن است گاهی جذب فرد دیگری به جز معشوق‌تان بشوید. این جذب شدن همان چیزی است که ما به آن کراش موقت می‌گوییم. این فرد جدید جذابیت و هیجان تازه بودن را دارد، اما نباید هیجان‌زده برای ایجاد یک رابطه جدید و قطع رابطه قدیمی تصمیم بگیرید یا اگر مجرد هستید، به همه فرصت‌های خود پشت پا بزنید و آینده‌تان را به این کراش زودگذر گره بزنید. کراش موقتی اغلب اوقات به دلیل جذابیت، عموماً جذابیت ظاهری، اوج می‌گیرد و تب تند آن نیز به سرعت فروکش می‌کند.کراش عاشقانهکراش داشتن روی دیگری گاهی اوقات به این معنا است که او را واقعاً  از صمیم قلب و به روشی عاشقانه دوست دارید. کراش زدن عاشقانه به این معنا است که او برایتان بیشتر از یک دوست است و می‌خواهید به شریک عاشقانه‌ی روزهای زندگیتان تبدیل شود. اگر دائماً در رویای بوسه‌ی او، گرفتن دستش یا در آغوش گرفتنش فرو می‌روید، احتمالاً درگیر کراشی عاشقانه شده‌اید.مهم ترین نوع کراش ، کراش عاشقانه است چرا که گاهی احساسمان ما را گیج می کند! و این سوال در ذهن بوجود می آورد که آیا کراش فقط یک رابطه ی تخیلی ذهنی است یا می توان آن را به حقیقتی شیرین در زندگی مبدل کرد گروه مشاوره به شما کمک می کند به درک درستی از مسئله ی کراش و تفاوت آن با عشق واقعی برسید و راههای مختلف رسیدن به آن و یا دست کشیدن از آن را به دلیل اینکه شاید حسی زود گذر باشد با شما بررسی خواهند کرد.نشانه‌های کراش داشتن چیست؟توجه بیشتر به خوداگر به رفتارتان بیشتر توجه می‌کنید، یعنی این که واکنش‌های غریزی و غیرارادی خودتان در حضور معشوق برایتان مهم شده است. واکنش‌های افراد مختلف با هم متفاوت است و واکنش‌ها غالباً از نوع ناخودآگاه است. معمولاً وقتی روی دیگری کراش دارید، یا بسیار خجالتی می‌شوید و زبانتان بند می‌آید یا این که تبدیل به فردی معاشرتی و برون‌گرا می‌شوید.خجالتی شدن!آیا وقتی کراش‌تان حضور دارد، ناگهان حس می‌کنید که دلتان می‌خواهد آب شوید و به زمین فرو بروید؟ آیا گونه‌هایتان دائماً سرخ می‌شود و نمی‌توانید نگاهتان را از روی زمین بلند کنید؟ آیا به یکباره حس می‌کنید که هیچ موضوع جالب و بامزه‌ای برای گفتن ندارید؟ تمام این واکنش‌ها علامت کراش داشتن است.مزه پروندن!آیا وقتی کراش‌تان در کنار شما است، دائماً می‌خواهید سربه سرش بگذارید؟ و وقتی او را می‌بینید، می‌خواهید دائماً حرف بزنید تا توجه او را جلب کنید؟ همه این کارها علامت کراش زدن است. فقط مراقب باشید که با این مزه‌پرانی‌ها فرد مورد علاقه‌تان را ناراحت و آزرده خاطر نکنید، سعی کنید بیش از حد سر به سرش نگذارید، وگرنه ممکن است رغبتی برای با شما بودن نداشته باشد.جلب توجه کردندلتان می‌خواهد که کراش‌تان متوجه لباس و مدل موهایتان بشود؟ دائماً می‌خواهید بخندید و بامزه بازی دربیاورید؟ شاید به یکباره دلتان می‌خواهد تا جایی که می‌شود به خودتان برسید تا شاید کراشتان گوشه چشمی هم به شما بیاندازد؟ پلک زدن محجوبانه، انداختن موها روی شانه و بازی کردن با موها همه نشانه‌ی کراش داشتن است.غمگین شدن در هنگام دوری از کراشبه این موضوع توجه کنید که آیا کراش‌تان این روزها به تمام فکر و ذکرتان تبدیل شده است. اگر درباره فرد خاصی بیشتر از هر چیز دیگری در دنیا فکر می‌کنید، احتمالاً روی او کراش دارید. احتمالاً وقتی دارید با خانواده‌تان شام می‌خورید، هیچ توجهی به گفتگوها ندارید و فقط دلتان می‌خواهد بدانید که محبوب‌تان الان دارد چکار می‌کند.وقتی با دوستانتان بیرون می‌روید، آروز می‌کنید کاش او در کنارتان بود.وقتی شب‌ها می‌خواهید بخوابید، فکر می‌کنید که کاش می‌شد با بوسه و شب بخیر او به خواب می‌رفتید. توجه به علاقه مندی های کراش آیا عادت‌ها و رفتارهایی داشته‌اید که به امید جلب توجه کراش‌تان آنها را تغییر داده‌اید یا کنار گذاشته‌اید؟آیا هر روز ده‌ها بار از کنار کمدش رد می‌شوید، با این امید که شاید او را ببینید؟آیا مسیرتان را عوض کرده‌اید، چون می‌دانید که او از این راه نمی‌رود؟به موضوع جدیدی، مانند عکاسی یا صخره نوردی علاقه‌مند شده‌اید که می‌دانید کراشتان هم به آن علاقه دارد؟رویا پردازی در رابطه با کراشفکر کردن به یک نفر با رویاپردازی درباره او تفاوت دارد. فکر کردن به دیگری به این معنا است که دوست دارید بدانید او مشغول چکاری است یا این که حالش چطور است. اما منظور از رویاپردازی این است که درباره اتفاقاتی که دوست دارید، رخ بدهد، خیالپردازی می‌کنید. افرادی که روی دیگری کراش دارند، معمولاً روزشان را به رویاپردازی دوباره او می‌گذرانند.اگر درباره فرد خاصی خیالپردازی می‌کنید و درباره ماجراهایی که می‌خواهید با هم داشته باشید، بوسه‌ها، دست در دست راه رفتن و هر کار عاشقانه دیگری به رویا فرومی‌روید، به احتمال زیاد روی او کراش دارید.توجه به چیزهایی که یادآور کراشمان استاگر هنگامی که در حال گوش دادن به یک ترانه، دیدن فیلم یا خواندن کتاب هستید، فرد خاصی به ذهن‌تان می‌آید، مسلماً روی او کراش دارید.اگر هنگامی که دارید به یک آهنگ عاشقانه گوش می‌کنید، به خودتان می‌گویید که “این دقیقاً همان حسی است که من الان دارم.” کراش زده‌اید.اگر هنگام تماشای فیلم‌هایی مانند تایتانیک، خودتان و فرد مورد علاقه‌تان را به جای جک و رز تصور می‌کنید، حتماً کراش دارید.اگر دارید رومئو و ژولیت می‌خوانید و عشق صمیمانه و ناامیدانه‌ی شخصیت‌های اصلی آشنا به نظرتان می‌رسد، کراش داریدشخصی که موقع خواندن این مقاله در فکرتان می آیدآیا هنگامی که داشتید این مقاله را می‌خواندید، فرد خاصی به ذهن‌تان آمد؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است، روی آن فرد کراش دارید.خلاصه: آسان‌ترین راه برای تشخیص کراش داشتن روی دیگری این است که درباره احساساتی فکر کنید که در حضور او در شما بیدار می‌شود. آیا وقتی در حضور کراشتان هستید، شروع به پرحرفی می‌کنید تا او به شما توجه کند؟ آیا دیدن او آشفته‌تان می‌کند و قلبتان را به تپش می‌اندازد؟ آیا روزها در رویای او به سر می‌برید و دائماً به او فکر می‌کنید؟ آیا الان با خواندن این سوالات به یاد او افتاده‌اید؟ اگر این طور است، بدانید که روی این فرد خاص کراش دارید. شما زمانی که به شخصی علاقه دارید در اصل با قلب خود تصمیم می گیرید تنها خوبی های طرف مقابلتان برای خود تصور می کنید درحالی که باید بدانید طرف مقابلتان یک انسان است و ممکن است همچون خودتان مشکلات و عیب هایی را داشته باشد . بعضی مواقع با توجه به شناخت هایی که از فرد و موقعیت او از جهات مختلف بدست می آوریم از کراش داشتن روی فرد مورد نظر منصرف شویم که بررسی درستی و نادرستی همه ی جوانب کار جز با مشورت با یک شخص سوم میسر نمی شود مشورت از این جهت اهمیت دارد که عواملی چون سن افراد،جنسیت،شرایط خانوادگی و اقتصادی و میزان تحصیلات در ایجاد یک رابطه مهم و کلیدی هستند و تمامی این شرایط افراد را از یک دیگر از نظر روانشناختی متمایز می کند. مشاوران روانشناختی  شما را قدم به قدم در شناخت روحیات خود و کراشتان با بهره گیری از جلسات متعدد روانشناسی کمک می کند. و میزان موفقیت شما را در ایجاد یک رابطه صحیح با در نظر گرفتن کلیه عوامل با شما در میان می گذارد.

کراش داشتن روی کسی و داشتن میل و اشتیاق برای ارتباط با کسی یک احساس طبیعی است که وقتی این میل دو طرفه باشد بسیار لذت بخش تر خواهد بود برای تبدیل اشتیاق به یک ارتباط واقعی و دو طرفه و سالم و متعهدانه راه های متععدی وجود دارد و یکی از بهترین راه ها ایجاد ارتباط خوب و جذب عشق از طریق موبایل است. بیشتر ارتباط شما با افراد از راه دور و از طریق موبایل و از طریق نرم افزارهای پیام رسان است. به همین منظور ما برای شما دوره‌ای طراحی کردیم به نام دوره جذب مرد با موبایل. در این دوره یادمیگیرد که چطور با فرد مورد علاقه ارتباط برقرار کرده اون را شیفته خود نگه دارید و رابطتتان را به یک رابطه متعهدانه ختم کنید. برای شرکت در این دوره اینجا کلیک کنید.

چگونه بفهمیم پسری روی ما کراش دارد

با گذشت زمان و آمدن تلفن همراه آشنایی های قبل از ازدواج متفاوت شد، با ایجاد مسائلی چون کراش یابی نوع جدیدی از ارتباطات در انتخاب زوج و زوجه شکل گرفت باید در نظر داشت که به طور کلی کراش داشتن حسی طبیعی است و تمامی انسان ها در مسیر زندگی خود از کسی خوششان آمده است که یا به رسیده اند و یا فقط علاقه ای گذرا بوده که بدون اطلاع معشوق پایان یافته ولی دغدغه ی اصلی بیشتر افراد دوطرفه کردن این حس است در این راه مشاوران مجرب باتوجه به تنوع روحیات افراد به معرفی راهکار های مختلف برای برقرای رابطه ی سالم با توجه به روحیات مختلف افراد کمک می کنند. مشاوران همچنین به شما در یافتن پاسخ به سوالات زیر کمک می کنند: • چگونه می توانم به کراش خود نزدیک شوم؟ • چگونه بفهمیم کراشمان ارزش فکر کردن دارد یا نه؟ • آیا روی کسی کراش داشتن و تماما به آن فکر کردن اختلال روحی محسوب می شود؟ • آیا کراش داشتن به کسی با حس عشق متفاوت است؟ • چگونه می توانم فکر کراشم را از سرم بیرون کنم؟ • چگونه بفهمیم کسی روی ما کراش دارد؟

فهرست مطالب

واژه کراش این روزها زیاد به گوش می‌رسد و به بیان ساده به این معنا است که شما عشق آتشین اما زودگذری را نسبت به دیگری حس می‌کنید یا این که او را از صمیم قلب دوست دارید.

به خاطر داشته باشید که هر احساس و محبت قوی لزوماً عاشقانه و رمانتیک نیست. اعتماد کردن به دیگری و نزدیک شدن به او بدون داشتن احساسات عاشقانه حسی خاص و ناب است. این که بخواهید همیشه در کنار فردی باشید، شاید فقط به این معنا است که او از مقام یک دوست معمولی به جایگاه بهترین دوستتان ارتقاء یافته است. داشتن کراش دوستانه کاملاً عادی است، این طبیعی است که بخواهید بیشترین وقت خود را در کنار بهترین دوستتان بگذرانید.

زمانی که از دیگری، برای مثال یک فرد مشهور، معلم یا یک همکلاسی  دوست داشتنی و باحال برای خودتان یک بت می‌سازید، احساسات پرشوری نسبت به او و کارهایش پیدا می‌کنید. این احساسات گاهی به دلیل پرشور و شوق بودن‌شان با احساسات عاشقانه اشتباه گرفته می‌شود. احساس ترس آمیخته به احترام در حضور فردی که کارهای خارق‌العاده‌ انجام داده یا  درس‌های ارزشمندی به شما یاد داده، کاملاً طبیعی است. بهتر است قبل از آن که جدی درباره این احساسات فکر کنید، اجازه بدهید که اندکی زمان بگذرد. معمولاً اگر با کراشی که او را تحسین می‌کنید، مدت بیشتری وقت بگذرانید، درس‌ها و نکات زیادی از او یاد می‌گیرید و به تدریج حس می‌کنید که با او برابر هستید. آن شیدایی دیوانه‌واری که فکر می‌کردید، کراش است اندک اندک از جوش و خروش می‌افتد و آن شکوه تحسین‌برانگیز اولیه کم کم رنگ می‌بازد.

جذب دیگران شدن خصلت ماهوی انسان است. حتی اگر درگیر رابطه‌ای فوق‌العاده باشید، باز هم ممکن است گاهی جذب فرد دیگری به جز معشوق‌تان بشوید. این جذب شدن همان چیزی است که ما به آن کراش موقت می‌گوییم. این فرد جدید جذابیت و هیجان تازه بودن را دارد، اما نباید هیجان‌زده برای ایجاد یک رابطه جدید و قطع رابطه قدیمی تصمیم بگیرید یا اگر مجرد هستید، به همه فرصت‌های خود پشت پا بزنید و آینده‌تان را به این کراش زودگذر گره بزنید. کراش موقتی اغلب اوقات به دلیل جذابیت، عموماً جذابیت ظاهری، اوج می‌گیرد و تب تند آن نیز به سرعت فروکش می‌کند.

کراش داشتن روی دیگری گاهی اوقات به این معنا است که او را واقعاً  از صمیم قلب و به روشی عاشقانه دوست دارید. کراش زدن عاشقانه به این معنا است که او برایتان بیشتر از یک دوست است و می‌خواهید به شریک عاشقانه‌ی روزهای زندگیتان تبدیل شود. اگر دائماً در رویای بوسه‌ی او، گرفتن دستش یا در آغوش گرفتنش فرو می‌روید، احتمالاً درگیر کراشی عاشقانه شده‌اید.

مهم ترین نوع کراش ، کراش عاشقانه است چرا که گاهی احساسمان ما را گیج می کند! و این سوال در ذهن بوجود می آورد که آیا کراش فقط یک رابطه ی تخیلی ذهنی است یا می توان آن را به حقیقتی شیرین در زندگی مبدل کرد گروه مشاوره به شما کمک می کند به درک درستی از مسئله ی کراش و تفاوت آن با عشق واقعی برسید و راههای مختلف رسیدن به آن و یا دست کشیدن از آن را به دلیل اینکه شاید حسی زود گذر باشد با شما بررسی خواهند کرد.

اگر به رفتارتان بیشتر توجه می‌کنید، یعنی این که واکنش‌های غریزی و غیرارادی خودتان در حضور معشوق برایتان مهم شده است. واکنش‌های افراد مختلف با هم متفاوت است و واکنش‌ها غالباً از نوع ناخودآگاه است. معمولاً وقتی روی دیگری کراش دارید، یا بسیار خجالتی می‌شوید و زبانتان بند می‌آید یا این که تبدیل به فردی معاشرتی و برون‌گرا می‌شوید.

آیا وقتی کراش‌تان حضور دارد، ناگهان حس می‌کنید که دلتان می‌خواهد آب شوید و به زمین فرو بروید؟ آیا گونه‌هایتان دائماً سرخ می‌شود و نمی‌توانید نگاهتان را از روی زمین بلند کنید؟ آیا به یکباره حس می‌کنید که هیچ موضوع جالب و بامزه‌ای برای گفتن ندارید؟ تمام این واکنش‌ها علامت کراش داشتن است.

آیا وقتی کراش‌تان در کنار شما است، دائماً می‌خواهید سربه سرش بگذارید؟ و وقتی او را می‌بینید، می‌خواهید دائماً حرف بزنید تا توجه او را جلب کنید؟ همه این کارها علامت کراش زدن است. فقط مراقب باشید که با این مزه‌پرانی‌ها فرد مورد علاقه‌تان را ناراحت و آزرده خاطر نکنید، سعی کنید بیش از حد سر به سرش نگذارید، وگرنه ممکن است رغبتی برای با شما بودن نداشته باشد.

دلتان می‌خواهد که کراش‌تان متوجه لباس و مدل موهایتان بشود؟ دائماً می‌خواهید بخندید و بامزه بازی دربیاورید؟ شاید به یکباره دلتان می‌خواهد تا جایی که می‌شود به خودتان برسید تا شاید کراشتان گوشه چشمی هم به شما بیاندازد؟ پلک زدن محجوبانه، انداختن موها روی شانه و بازی کردن با موها همه نشانه‌ی کراش داشتن است.

به این موضوع توجه کنید که آیا کراش‌تان این روزها به تمام فکر و ذکرتان تبدیل شده است. اگر درباره فرد خاصی بیشتر از هر چیز دیگری در دنیا فکر می‌کنید، احتمالاً روی او کراش دارید.

 آیا عادت‌ها و رفتارهایی داشته‌اید که به امید جلب توجه کراش‌تان آنها را تغییر داده‌اید یا کنار گذاشته‌اید؟

فکر کردن به یک نفر با رویاپردازی درباره او تفاوت دارد. فکر کردن به دیگری به این معنا است که دوست دارید بدانید او مشغول چکاری است یا این که حالش چطور است. اما منظور از رویاپردازی این است که درباره اتفاقاتی که دوست دارید، رخ بدهد، خیالپردازی می‌کنید. افرادی که روی دیگری کراش دارند، معمولاً روزشان را به رویاپردازی دوباره او می‌گذرانند.

اگر هنگامی که در حال گوش دادن به یک ترانه، دیدن فیلم یا خواندن کتاب هستید، فرد خاصی به ذهن‌تان می‌آید، مسلماً روی او کراش دارید.

آیا هنگامی که داشتید این مقاله را می‌خواندید، فرد خاصی به ذهن‌تان آمد؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است، روی آن فرد کراش دارید.

چگونه بفهمیم پسری روی ما کراش دارد

خلاصه: آسان‌ترین راه برای تشخیص کراش داشتن روی دیگری این است که درباره احساساتی فکر کنید که در حضور او در شما بیدار می‌شود. آیا وقتی در حضور کراشتان هستید، شروع به پرحرفی می‌کنید تا او به شما توجه کند؟ آیا دیدن او آشفته‌تان می‌کند و قلبتان را به تپش می‌اندازد؟ آیا روزها در رویای او به سر می‌برید و دائماً به او فکر می‌کنید؟ آیا الان با خواندن این سوالات به یاد او افتاده‌اید؟ اگر این طور است، بدانید که روی این فرد خاص کراش دارید. شما زمانی که به شخصی علاقه دارید در اصل با قلب خود تصمیم می گیرید تنها خوبی های طرف مقابلتان برای خود تصور می کنید درحالی که باید بدانید طرف مقابلتان یک انسان است و ممکن است همچون خودتان مشکلات و عیب هایی را داشته باشد . بعضی مواقع با توجه به شناخت هایی که از فرد و موقعیت او از جهات مختلف بدست می آوریم از کراش داشتن روی فرد مورد نظر منصرف شویم که بررسی درستی و نادرستی همه ی جوانب کار جز با مشورت با یک شخص سوم میسر نمی شود مشورت از این جهت اهمیت دارد که عواملی چون سن افراد،جنسیت،شرایط خانوادگی و اقتصادی و میزان تحصیلات در ایجاد یک رابطه مهم و کلیدی هستند و تمامی این شرایط افراد را از یک دیگر از نظر روانشناختی متمایز می کند. مشاوران روانشناختی  شما را قدم به قدم در شناخت روحیات خود و کراشتان با بهره گیری از جلسات متعدد روانشناسی کمک می کند. و میزان موفقیت شما را در ایجاد یک رابطه صحیح با در نظر گرفتن کلیه عوامل با شما در میان می گذارد.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

11 بازدید

17 بازدید

26 بازدید

36 بازدید

63 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام لطفا اگه میشه بهم کمک کنید من چند سالی هست ک با دوست صمیمیم هستم وخیلی به هم وابسته هستیم وخیلی راحتیم با هم توی این چند سال با پسر عمه اش هم بازی میکردم پسر پاک و مومنی هست همیشه هم نماز میخوند بخاطر همین چیزاش بهش علاقه مند شدم و یک سال پیش به دوستم گفتم اون هم به پسر عمش ولی اصلا به روی خودش نیاورد که بعد دوستم گفت بهش گفتم بعد از اون دیگ کم کم فراموشش کردم ولی تو دلم یکم بودش چند روزیه که بادوستم و پسرعمش چت میکنم پریشب پسره تو گروه سه تاییمون گفت ک عاشق شدم ماهم گفتیم داری ایسگا میکنی و باور نکردیم همش میگفت قلبم درد گرفته بعدش اومد پیوی من ک ازم راهنمایی بگیره منم کلی راهنماییش کردم و ازش پرسیدم واسه دوستی اونو میخای یا ازدواج گفت واسه ازدواج میخامش بعدم گفتم پس برو بهش بگو دوست دارم ک گفت دختر پاکدامنیه خیلی میترسم بهش بگم اگه گفتم میترسم ولم کنه همین چتی هم ک باهاش میکنم از دست بدم من هم راضیش کردم ک بره بگه بعد چند لحظه دیدم پیام داد گفت دوست دارم من تو شُک شدید بودمو باورم نمیشد اولین بار بود ک میدونستم ی پسر واقعا دوسم داره چون اون اصلا تو صورتم نگاه نمیکرد قبلا خیلی سر ب زیر بود ولی خاطرات خوب داشتیم یهو دیدم کلی پیام داده بعد گفت که جواب میخام من هم نوشتم منم همین حس رو نسبت بهت دارم گفت ممنون و یه گل فرستاد من هم شب بخیر گفتم بعد از اون شب دیگ حرفی از دوست داشتن نزدو علامتی نداد میخام بدونم اون بخاطر پاکدامنیشه یا دیگه دوستم نداره؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. به خودتان و او فرصت دهید تا اگر قصدش برای ازدواج هست، همدیگر را بهتر بشناسید و از مسیر صحیح برای ازدواج اقدام کنید.

سلام من سال کنکور معلمم یه اقای جوان بود.روش خیلی زیاد کراش داشتم.ولی حدود12-13سال بزرگتره.خیلی وقت از اون موقع میگذره وفکر میکردم با تموم شدن دوره تحصیلی وندیدنش حسم تموم میشه ولی الان با اینکه حتی یک ساله هیچ خبری ازش ندارم وخیلی وقته ندیدمش همچنان بهش فکر میکنم و از ذهنم نمیره.چیکار کنم؟

سلام دوست گرامی معمولاً در این سن، با دیدن یک فردی که از شما دانش بیشتری دارد مانند یک معلم یا استاد، احتمالاً گرایش بیشتری پیدا می‌کنید و او برای شما جذاب خواهد بود. اما طبق آمار، این روابط متاسفانه به سرانجام خوبی نمی‌رسند، چون نقش دونفر نسبت به یکدیگر، نقش معلم و شاگردی است، نه نقش دوفردی که به یکدیگر علاقه دارند.

سلام وقتتون بخیر من ۲۳ سالمه. از یک دختری تو گروه دانشگاه خوشم اومد البته اصلا نمیشناسمش ولی دوست دارم باهاش آشنا بشم حس میکنم همون کسیه که دنبالشم.میخوام بدونم بهش پیام بدم و ازش بخوام باهم آشنا بشیم یا نه؟ چندباری خواستم پیام بدم ولی جلوی خودمو گرفتم. البته تو اینستا فالوش کردم ولی اکسپت نکرد. من قبلن هم از یه نفر خوشم میومد ولی ازم بزرگتر بود و هیچوقت جرعت نکردم بهش بگم تا اینکه چند ماهه قبل ازدواج کرد و یه حسرت برام شد نمیخوام دوباره همچین انفاقی برام بیوفته ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

سلام دوست گرامی نیاز است برای عدم تکرار این ماجرا، ابتدا معیارهای خودتان را برای انتخاب یک فرد برای ازدواج در نظر بگیرید. سپس به مهارت‌های ارتباطی برای نزدیک شدن به طرف مقابل و گفتن خواسته‌تان نیاز دارید. در این مسیر مشاور به شما راهنمایی لازم را خواهد کرد.

سلام.‌من رو یکی کراش‌ زدم و فک میکنم این به حد عاشقی هم رسیده. ۱۶ سالمه و دو سال ازم بزرگتره و اینم بگم که تو فضای مجازی تنها کسی که دنبالش کرده منم. البته بعد از اینکه از خودم ویدیو گذاشتم.به نظرتون میتونم بهش برسم؟پسر خیلی صاف و ساده ای هست و واقن دوسش دارم و اون روزی که بهم بک داد ذوق مرگ شدم و ببخشید جا موند که همشهری هم هستیم😅

سلام دوست گرامی صرفاً با دنبال کردن در فضای مجازی نمی‌توان به این قطعیت نظر داد که او نیز به شما توجه دارد؛ چون جزییاتی از او نگفتید و همچنین در نظر داشته باشید که سن شما کم است. برای بررسی بیشتر بهتر است نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام ..راستش من بعد از کلی دیدن عکسا و کلیپ از یکی از دوستان اشنایانم به طرف حس عجیبی پیدا کردم…ولی خودم میدونم که به احتمال ۸۰ درصد نمیتونمم بهش برسم.. اون از من ۳ سال بزرگتره… خب راستش واقعا نمیدونم چیکار کنم..بعضی اوقات میخوام فراموشش کنم چون حس میکنم ادم واقعا نمیتونه با دیدن چارتا عکس و کلیپ رو کس کراش عاشقانه بزنه…ممنون میشم یه راهنمایی بدین👍 من نزدیک ۱۵ سالمه و اون تقریبا ۱۷ _۱۸ سالشه…

سلام دوست گرامی شما در سنی قرار دارید که به دلیل هیجانات خاص این دوران، تمایل به او پیدا کردید. حتی اینکه نمی‌دانید باید او را فراموش کنید یا ادامه دهید نیز، ناشی از حضور شما در این سن است. بنابراین در این زمان بهتر است به جای تمرکز اصلی زندگی‌تان روی این رابطه، به وظایف سنی خودتان بپردازید.

سلام من روی یکی از فامیل های دورمون کراش زدم یعنی از ۱۰سالگی تا الان که۱۶سالم هستش و ایشون هم ۱۷سالشه..دیر به دیر هم دیگه رو میبینیم و هر وقت میبینمش که زل زده بهم و ارتباط چشمی زیاد بهم داره .نمیدونم چیکار کنم میترسم بهش بگم از طریق تلفن اگه قبول نکنه چی اگه قبول نکنه و دیگه اون دیدگاه قبل رو بهم نداشته باشه چی کار کنم؟لطفا کمکم کنید

سلام دوست گرامی ابراز علاقه شما به صورت مستقیم نسبت به ایشان، می‌تواند نگاه او را نسبت به شما تغییر دهد. بنابراین باید به شیوه‌های غیرمستقیم ابراز علاقه داشته باشید. به این نکته توجه کنید که سن هردوی شما پایین است و این علاقه می‌تواند به علت هیجانات دوره نوجوانی باشد. بنابراین در حال حاضر بهترین گزینه برای شما توجه و تمرکز به درس‌ و کسب موفقیت‌های فردی است.

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه من روی دختر خالم کراش داشتم اولش چون فکر میکردم علاقه یک طرفس و اون منو دوست نداره زیاد ولی یه بار ک تنها بودیم بهم گفت حرف دلمو بزنم من گفتم اول تو بگو و یه عالمه اصرار کردیم ک اون یکی اول بگه بالاخره من گفتم تو اول بگو اون شب چه خوابی دیدی چون بهم گفته بود یه خواب خوب دیدم ک هیچوقت یادم نمیره اون اول گفت ک خواب منو دیده منم بهش گفتم علاقه دارم بهت بعدشم اون به من ابراز علاقه کرد چند روز بعد ک دیدمش گفت من اون شب تا صبح خوابم نبرد منم گفتم دقیقا منم همون حالی داشتم بالاخره تا چند روز ندیدمش تا تو یه دعوتی خواهر کوچیکش ک ابتدایی هست اومد بهم یه برگه کاغذ داد و گفت اینو خواهرم داده منم دیدم شماره‌شو نوشته شب ک رفتم خونه سریع رفتم و به اون شماره سلام کردم بعد تا نصفه شب باهم چت کردیم خیلی خوب بود ولی جدیدا دیگه نمیتونم چت کنم باهاش هر بار میریم خونه مادربزرگم تا میخوایم باهم صحبت کنیم بقیه نوه های خانواده میان و میگن نباید باهم صحبت کنین چون اونا فهمیدن ماهمو دوست داریم و نمیزارن زیاد باهم باشیم حتی خواهر کوچیکمم دعوام میکنه با اینکه من ۱۴ سالمه من دقیق دقیق یک ماه از اون بزرگترم خواهر اون و خواهر من خیلی باهم دوستن همیشه بهمون میگن شما به آیندتون فکر کردین با این حال ک نمیزارن حتی من و اون به هم نزدیک بشیم

به نظرتون این رابطه مناسبه و کلا چون شما مشاورین من الان باید چیکار کنم به نظرتون من خیلی به وضع خودم میرسم و کلا خوشگلم و سیکسپک دارم خوش تیپم و استایلم خوبه و اون هم چی بگم از منم خوشگل تره واقعا شیفتش شدم با همین سنم به هیچ دختری غیر اون فکر نمیکنم

سلام دوست گرامی 14 سالگی سن مناسبی برای این ابراز علاقه نیست، چون در اوج سن نوجوانی است که شما انواع و اقسام هیجانات را تچربه می‌کنید. تلاش کنید که موفقیت‌های خودتان را افزایش دهید و در زمان مناسب‌تری این علاقه را از سر بگیرید.

سلام من روی مشاورم کراش زدم من 18 سال واون 22 سال دوسشون دارم واقعاو هردومون هدف ها اخلاق های مشترکی داریم وبه شدت مغرور هستیم یه وقتایی میگه خوشم میاد ازت بعد یبار که بحث عشق بود گفتم مگه میشه ندیده عاشق شد گفت میبینیم همو دهنم چفت شد یعنی دوسم داره؟؟؟؟؟ نمیدونم ارتباط مشاوره م رو قطع کنم تا بیاد سراغمو بگیره؟؟؟ نمیدونم بغیر حس دوست داشتن عادی از رو مهربونی حس دیگه ای داره؟؟

سلام دوست گرامی مشاور هیچ زمانی نمی‌تواند غیر از نقش مشاور بودن، نقش دیگری را با مراجع خود،داشته باشد و اگر شما اینطور برداشت کردید و یا او رفتارش اینگونه بوده، بهتر است که روی این موضوع پافشاری نداشته باشید. حتی اگر مشاور تحصیلی باشد.

ممنون عالی و مفید بود

مرسی عالی بود

از بازخورد مثبت شما سپاسگزاریم.🌹

سلام من می خوام به یک دختر ابراز علاقه کنم ولی اگه جواب منفی داد باید چکار کنم یا اگه رل داشت ؟

سلام دوست گرامی چقدر از زندگی ایشان مطلع هستید؟ آیا علاقه شما از راه دور است؟ ابتدا مشخص کنید که به چه دلیل از ایشان خوشتان آمده است و چه ویژگی‌هایی شما را به سمت او می‌کشاند. سپس نحوه ابراز علاقه را یاد بگیرید تا احتمال جواب منفی را به حداقل برسانید.

سلام من حدود یک سالی میشه که با یک دختری توی یک کلاس زبان هم کلاسی هستم یک مدت خیلی روی مخم بود و با اینکه میدونستم که تَه دلم بهش علاقه دارم ولی خیلی به روی خودم نمی اوردم . اما حالا از یکی از دخترای دیگه کلاس متوجه شدم که اونم روی من کراش داره و گویا خیلی منو به خاطر رفتارم و شوخی هام و خودم دوست داره. فقط مشکلم اینه که به نظرتون درسته که پا پیش بزارم و منم حس و علاقم رو نسبت به اون بهش بگم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید اگر منظورتان این است که می‌خواهید به کسی که علاقه دارید، ابراز علاقه کنید، باید شرایط را بسنجید و علت این علاقمندی را پیدا کنید. اما اگر در مورد کسی که روی شما کراش دارد و می‌خواهید به او ابراز علاقه کنید، امکان موفقیت شما بیشتر است. باید بررسی کنید که به کدام یکی از این دو علاقه بیشتری دارید و معیارهای خودتان را برای انتخاب به دقت در نظر بگیرید.

سلام مرسی که پاسخ دادید شما درست میگید من درباره او خیالپردازی خیلی زیاد میکنم اما با باشگاه رفتنم تونستم که دیگه درموردش فکر نکنم ولی بجاش خوابش رو میبینم که دستشو گرفتم ، شما فکر نمی کنید که ممکن این حس و حالی که من دارم عشق باشه 😔

سلام ببخشید من 4 سال پیش رو یکی کراش عاشقانه زدم ، و دقیقا من درمورد او خیلی خیالپردازی میکنم و تمام حس رو که توجه به علاقه مندی های کراش میشه رو هم دارم ولی شما گفتید که کراش یعنی عشق اتشین اما زودگذر الان ۴ سال گذشته ولی من هنوز فراموشش نکردم بعد من حس میکنم که عاشق شدم و من حتا براش گریه هم کردم افسرده شدم و اصلا هیچی نمیتونه شادم کنه😣 بعد من الان نمیدونم عاشق شدم یا کراش زدم گیج شدم کراش رو با عشق قاطی کردم ممنون میشم که جوابمو بدید مرسی 😔

سلام دوست گرامی گاهی کراش زدن روی کسی ممکن است ادامه دار شود، چون دائماً به او فکر می‌‎کنید و برای بودن در کنارش خیالپردازی می‌کنید. ار از این وضعیت خسته شدید، می‌توانید با کمک مشاور و روانشناس از این وضعیت رها شوید.

سلام خسته نباشید من دانش آموز بودم که برای رفت و آمدن از اتوبوس استفاده می‌کردم تو خط اتوبوس سه تا مدرسه دخترونه وجود داشت و معمولا تعداد بالایی دختر در اتوبوس بود. من دختری رو برای اولین بار تو اتوبوس دیدم که اونم دانش آموز بود و در نگاه اول عاشق شدم تو اون لحظه با خودم گفتم که دختر رویاهامو پیدا کردم چون با دختر رویاهام مو نمیزد. مدتی گذشت همین جوری با ارتباط چشمی گذشت با چشماش منو شکار کرد خیلی نگاه می کردم و بلعکس.برام سخت بود برم باهاش صحبت کنم چون قبلا با هیچ دختری وارد رابطه نشده بودم یجورایی نمیدونستم چی بگم.با پیدا کردن پیج اینستاگرامش بهش پیام دادم همون صحبت اولیه کار ساز نبود در آخر بهم گفت داداش. منم چون زیر بار نمی‌رفتم و در کنارش نمیدونستم که به چه شکلی باهاش حضوری صحبت کنم وادار به کمک دوستان شدم اونام به هر شکلی بود کمک کردن به طور خلاصه بهم انگیزه میدادن. یک روز دلو زدم به دریا همون ایستگاهی که پیاده میشد جلوشو گرفتم یجورایی مکالمه خوب پیش رفت از نظر من چون یه اعتماد به نفس قوی داشتم تو لحظه خلاصه که این مکالمه به نیم ساعت طول کشید و وقتی بهش گفتم که دوست دارم در جواب گفت من یکی دیگرو دوست دارم و به گفته خودش بنا به دلایلی کات کرده بودن منم چندتا جملات عاشقانه کتابی رو گفتم که شاید تاثیر بزاره شاید در اون لحظه گذاشت ولی کار ساز نبود و در آخر یه آب‌نبات چوبی تو جیبم بود بهش دادم اونم گرفت و خدافظی کردیم قرار بود جواب دو روز دیگه بده.دو روز بعد گفت من به حرفات خیلی فکر کردم ولی نمیتونم باهم باشیم من یکی دیگرو دوست دارم منم دیگه اسراری نکردم برای این که رابطم باهاش قطع نشه بهش پیشنهاد دادم که دوست معمولی باشیم اونم قبول کرد. اینم بگم زمانی که من باهاش تو اینستاگرام صحبت می‌کردم گوشی نداشت و از گوشی خواهرش استفاده میکرد. چند ماهی گذشت که داشتم پیچش رو دنبال میکردم استوری هاشو نگاه می کردم(جان به جانم کنم دلم پیش کسیست که نیست)و… بعد مدتی دیگه هیچ فعالیتی نداشت بعدا متوجه شدم که پیجشو عوض کرده منم اون پیجشو پیدا کردم ولی سریع منو بلاک کرد باز از پیجای دیگم استفاده کردم دوباره بلاک کرد. منم که پیگیر بودم به هر روشی بود شمارشو پیدا کردم بهش زنگ زدم خلاصه بگم مکالمه خوبی نبود به همین دلیل منم یکم بد باهاش صحبت کردم(اینم بگم که خودش پشت تلفن به من گفت که شماره منو هیچ کس نداره تو شماره منو از کجا پیدا کردی منم بهش نگفتم) بعد از گذشت این داستان من به یکی از رفیقام که بو اون در ارتباط بود یه دوست معمولی بهش گفتم که برام پا درمیونی کنه اونم این کارو کرد و اون به من پیام داد باز مثل قبلا مکالمه خوب پیش نرفت و بهم گفت که من یکی دیگرو دوست دارم و با یکی دیگه تو رابطم و هم دیگرو خلی دوست داریم قراره باهم ازدواج کنیم این حرفاش کاملا غیر واقعی بود چون میدونستم منو میخواد عذاب بده یجورایی که بیخیالش بشم.ولی برعکس زنگ زدنه اینبار من باهاش خوب صحبت کردم و اون به شکلی برخورد خیلی خیلی خیلی بدی داشت. از شروع این داستان نزدیک به سه ساله که میگذره و من با وجود این همه اتفاق هنوز عاشقشم به شکلی که شب به یاد اون میخوابم صبح به یاد اون از خواب پامیشم خیلی سخته چون همین چند روز پیش به طور اتفاقی پشت عابربانک دیدمش و مثل دفعه اول عاشقش شدم. دوست دارم برم باهش صحبت کنم باهاش منطقی صحبت کنم ولی قدرت این کارو ندارم در آخر بگم که خودم 19 سالمه و این دختر 18 سالشه. این دختر از یک خانواده فقیره با پدری با سن بالاحدود 65 سال(فکر کنم که دچار اعتیاد هست) در مجموع دختری نیست که در رفاه باشه یجورایی سختی کشیدس. فکرم هنوز با کسی در ارتباط عاطفی نیست چون با پیج همون رفیق مشترک پیجشو نگاه میکنم خیلی نا امیده طبق متن هایی که استوری میکنه سیگاری شده خستس دلش شکسته. ممون میشم که کمکم کنید چون خیلی دارم عذاب میکشم.

سلام دوست گرامی پرسش شما بسیار طولانی است و امکان پاسخ به آن در سایت وجود ندارد. لطفا نوبت مشاوره دریافت کنید

سلام.ببخشید که مزاحمتون شدم.من ۱۵ سالمه و حدود شیش ماهه که به دختری علاقمند هستم من با ایشون آشنایی دوری دارم ولی فقط توی فضای مجازی ایشون رو دنبال میکنم و حتی منو نمیشناسن .واقعا تو این شیش ماه هر روز به فکرشون بودم و از ته دل دوستشون دارم .و واقعا دیگه نمیتونم دوری ایشونو تحمل کنم.خواستم ازتون کمک بگیرم ببینم الان مناسبه که بهشون بگم و اگه خواستم بگم از چه راه هایی وارد شم.واقعا دیگه نمیتونم صبر کنم . مرسی از سایتتون

سلام دوست گرامی به سن طرف مقابل اشاره نکردید. به حالتی که شما دارید، عاشق شدن زودرس گفته می‌شود. سن شما اوج سن نوجوانی است و پراز هیجان‌های مختلف هستید. ممکن است با افزایش سن مسأله علاقه شما به ایشان کمرنگ شود. پس زمان و سن مناسبی برای ابراز علاقه نیست. ابتدا به این مسأله توجه کنید که دلیل علاقمندی شما به ایشان چه بوده است؟ چه ویژگی‌هایی در ایشان برای شما جذاب بوده که به سمتش گرایش پیدا کردید؟ جواب این سوالات به شما کمک می‌کند تا شناخت بهتری از خودتان و معیارهایی که دارید، پیدا کنید.

ایشون همسن و همشهری من هستن.بنظرم ایشون خصوصیات اخلاقی خوبی دارند و برخلاف دخترای همسنش اصلا مغرور نیست .من واقعا تو این شیش ماه هرروز به فکرشون بودم و به همین دلیل به درسم ضربه خورده .

سلام. من 22سالمه و وقتی 10سالم بود ی دختری رو دیدم، نمیدونستم کیه ولی از فامیل ها بود، و توی یک نگاه تمام دلم ریخت، ففط یک نگاه بود بعدش دیگ ندیدمش، و از اون سن همش ب فکرش بودم و همیشه نگاهش تو ذهنم بوده. بچه بودم نمیدونستم عشق چیه فقط ی حسی داشتم ک خیلی قشنگ بود، و چندین سال گذشت تا اینک ی دختری رو دیدم ک خیلی شبیهش بود و همون حس دروان کودکیم رو داشتم فقط خیلی شدیدتر، بدنم داغ شد عرق کردم قلبم داشت کنده میشد و نفس بزور میکشیدم، خلاصه فمیدم ک همون دختره، اینبار 17سالم بود ک این حسو تجربه کردم و اینبار میدونستم عشق چیه، فمیدم ک عاشق شدم انگار، چن بار سعی کردم از راه مجازی بهش بگم دوستش دارم و ینی گفتم، ولی برخورد خوبی نداشت،البته حق داشت و نباید از طریق مجازی باهاش چنین مسئله ای رو درمیون میذاشتم. خلاصه ازش گذشتم و دوسالی سعی کزدم فراموشش کنم، و تقریبا اینکارو کردم و بصورت اتفاقی و ناخواسته با دختری اشنا شدم و موفق شدم اون عشق قدیمی رو تا حدی فراموش کنم تا همین چن روز پیش ک ب شکل عجیبی خوابش رو دیدم و توی خواب ارزشمند ترین چیزی ک داشتم و از بچگی یجا گذاشته بودم رو بهش دادم و پیشنهاد دوستی دادم بهش، از اون روز دوباره شدم مث قدیم و همش فکرم درگیرشه، خیلی بیشتر از قبل و واقعا نمیدونم باید چیکار کنم الان😑،از طرفی من الان با ی دختر دیگ هستم، از این طرفم اون عشق قدیمی دوباره تو دلم زنده شده انگار و اروم و قرار گرفته ازم، (اینم بگم من فقط با همین ی دختر ک دوسال پیش اشنا شدم ارتباط داشتم و هیچوقت با دختری نبودم) الان نمیدونم چیکار باید بکنم. ایا دوباره فراموش کنم عشقو یا برم دنبالش؟؟ خواهش میکنم جوابمو بدید. ازت ممنون میشم واقعا.

سلام دوست گرامی عشق شیرین دوران کودکی همچنان در قلب شما زنده است و طبیعی است ذهن شما را مشغول کند و نتوانید این پرونده را ببندید و حتی در خواب‌تان هم وارد شده است. اما شما زمانی که ایشان را حتی مجددا دیدید، 17 سال‌تان بود و اوج سن نوجوانی بود، بنابراین با این هیجان مجددا روابط خود را تحت تاثیر قرار ندهید. وقتی الان در رابطه هستید و عشق سابق شما را رد کرده است تلاش ممجدد شما ریسک بالایی دارد و بهتر است با عشق قدیمی خود خداحافظی کنید.

بله ممنون از پاسخگوییتون، ولی از سن 17سالگی تا الان نتونستم فراموشش کنم، حتی وقتی ک درخیال خودم فراموشش کرده بودم، دوباره ب یکباره و بدون اینک خودم بخام اون حس برگشت و خیلی شدیدتر از گذشته هم شده. و واقعا نمیخام این حس باشه الان ب این شکل، ولی از طرفی واقعا نمیدونم چرا اینقد میخامش و دوستش دارم، و تمام فکر و ذکرم رو مشغول کرده و نمیتونم ب همین راحتی بزارمش کنار ینی دست خودم نیس ب همین سادگی بزارم کنار، پنج سال پیش جواب رد داد بهم چون از طریق فضای مجازی بش گفتم، و اشبتباه بدی بود، چون باید رودررو این چیزا گفت و حسو درمیون گذاشت. و الان این تفکر از سرم بیرون نمیره متاسفانه ک من تلاش نکردم برای احساساتم و خیلی راحت تسلیم شدم، حالا نمیدونم شاید اشتباه باشه این فکرم، ک ینی باید برای احساسم خیلی بیشتر تلاش کنم. لطفا نظرتونو و راهنماییتونو در اینباره بگید 😑.

سلام من روی کسی که هم بازی بچه گیم هم بود کراش عاشقانه زدم این آقا پسر ۴ سال از من بزرگتره و من قبل از نوع رفتار ایشون و اینکه ایشون با من ارتباط چشمی و اینا برقرار میکردن با من شوخی میکرد و …… فک میکردم بهم علاقه ای دارع این رفتاراش بود تا من به کاراش علاقه نشون دادم کراش زدم روش بعد از کراش من رفتاراش قط شد من نمیدونم ایشون از کراش من خبر دارع یانه ولی از مادرشون شنیدم که میگف پسرم میگه دختر همسایه جدیدع چن سالشه و من دنبال رلم و من ناراحت شدم از این موضوع و فک میکنم ایشون به من علاقه ای ندارن نمیدونم دلیل این رفتارش چی بود و حالا منو نمیخواد به عنوان رل …….ایشون ۴ سال از من بزرگتر و من هروق ایشون نمی بینم دلم براشون پرپر میزنه و وقتی به خونشون میرم چشام خود به خود میرع سمت اتاقش و من بیشتر اوقات بهش فک میکنم و خیال پردازی میکنم که بغلم کرد و ……لطفا کمکم کنین من نزدیک ۱ ساله روش کراش دارم و علاقه شدید خودم راحت میفهمم

سلام دوست گرامی به نظر می‌رسد برای جذب ایشان دچار مشکل شدید و نمی‌توانید علاقه خود را نادیده بگیرید. طبق علامت‌هایی که گفتید مشخص است شما به ایشان علاقه دارید اما از طرف ایشان سیگنال مخصوصی دریافت نمی‌شود. بهتر است که شما مسیر صحیح جذابیت و جذب عشق را که در رادیوعشق یک دوره آموزشی است را در پیش بگیرید تا ایشان نیز مشتاق برقراری رابطه با شما باشد.

سلام, من تقریبا چند وقتی میشه به پسری علاقه مند شدم کلا نمیدونم از روی عادت یا بی تجربه بودنم چون تا این سنم با هیچچچ پسری ارتباط نداشتم ایشونم فامیل هستن و خیلی دیر به دیر می بینمش اون کلا ادم جکیه خیلی با مزه بازی توی جمع در میاره من دوست دارم حس اون رو بفهمم البته اینم بگم پدرشون خیلی به من علاقه نشون دادن حتی شنیدم از من جلو عمه ام تعریف زیاد میکنه, والا من گیجم خیلیم گیجم لطفااااا راهنماییم کنید

سلام دوست گرامی سن خود را نگفتید. آیا رفتاری از طرف خود ایشان دیده‌اید که نشان دهد به شما علاقه دارد؟ مطمئنا تعریف کردن پدر ایشان از شما نمی‌تواند علت محکمی برای دوست داشتن شما باشد. حس ایشان را زمانی متوجه میشوید که سعی کنید بیشتر از او اطلاعاتی کسب کنید و با او همکلام شوید.

سلام این دومین باریه که پیام میزارم ولی جوابی نمیگیرم من ۳۰ سالمه و مدتی بود همکلاسیم که پسری ۳۳ساله س، سرکلاس ارتباط چشمی زیادی برقرار میکرد، مخاطب همه حرفاش من بودم،همیشه سعی داشت با جواب دادن سوالایی که از استاد میپرسیدم توجه منو سمت خودش جلب کنه، یجور مثل اینکه انگار بگه”بمن نگاه کن” یا “بمن توجه کن”،حتی ترم اول همیشه منتظر میموند قسمتی از مسیر رو باهم بریم، و ما بعد از گذشت ۷ ماه هنوز فقط دوستانه چت میکنیم.ولی حالا که من بهش علاقه مند شدم اون از من دوری میکنه، هرچند من مستقیما بهش نگفتم که دوسش دارم، ولی از مدل چت کردنم میدونم که فهمیده و داره دوری میکنه، طوریکه سرد جواب میده اینهم بگم که دانشجوی دکتری س و بشدت سرش شلوغ نوشتن رساله دکتری ست ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام دوست گرامی توجه همراه با نگاه کردن، به معنی علاقه نیست و صرف این کار نمی تواند شما را قانع کند که ایشان به شما علاقه دارند.ممکن است این فقط یک وابستگی از طرف شما باشد. اشاره کردید در حال گذراندن مقطع دکتری و نگارش رساله شان هستند، پس ممکن است به دلیل مشغله بالا نتوانسته باشند که به شما توجه بیشتری نشان بدهند. شیوه پیام دادن های شما باید جوری باشد که طرف مقابل کشش و میل بیشتری برای ادامه مکالمه پیدا کند. برای راهنمایی بیشتر می توانید از مشاوران رادیو عشق، مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

سلام من سی سالمه تا ب حال ب هیچ دختری شماره ندادم سه تا رابطه داشتم که کلا دوتاش سه یا چهار سال طول کشید اون یکی یک ماه بیشتر نشد همون اول از هم جدا شدیم با هر سه هم یا منو با اشناهامون دیدند شمارمو از اونا گرفتند یا از دوستام شمارمو گرفتند الآن سه ساله تنهام خیلی دوست دارم با کسی باشم ولی خجالتیم خیلی شاید شده بیرون هزار بار دختر (نخ داده) 🙂 ولی من از خجالت اب شدم و نرفتم جلو طرفم فکر کرده خودمو گرفتم هر بار دیگه بیرون دیده منو راهشو کج کرده نمیدونم چیکار کنم خیلی تنهام ب نظر شما چیکار کنم ؟

سلام دوست گرامی بهتر است برای افزایش مهارت های ارتباطی خود تلاش کنید و تک به تک ارتباط هایی که داشته اید را بررسی کنید تا ببینید چرا رابطه های شما به نتیجه نرسیده است. در این مسیر می توانید از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

سلام . من پنج ساله روی یکی از استاد های خودم کراش زدم،و چهارساله که ندیدمش ، میشه کمکم کنید.. حس میکنم دچار توهم اینکه به من حسی داره شدم و فکر وخیال راحتم نمیزاره..

سلام دوست گرامی علاقه داشتن اصلا بد نیست اما وقتی علاقه ایشان به شما ثابت نشده است و به صورت مستقیم با شما در این مورد صحبت نکرده باشد، خطرناک است. بخصوص اینکه 4 سال است ایشان را ندیده اید و از شرایط زندگی ایشان اطلاعی ندارید. بهتر است برای بررسی این موضوع از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره تلفنی و یا آنلاین دریافت کنید.

با سلام، اینکه آدم روی کسی که چند سال از خودش بزرگتر هست ، کراش داشته باشه و دیوانه وار بخوادش آیا نرمال هست و تو این مدل از روابط سطح و موقعیت طرف مقابل آیا تاثیری در رابطه داره ،چطور میشه به همچین کیسی نزدیک شد؟

سلام دوست گرامی اشاره نکردید چندسال از شما بزرگتر هستند؟ مدل کراش از کدام نوع گرایشات است؟ قطعا دیدن جایگاه اجتماعی بالا و روابط مثبت و موثر او می تواند در بوجود آمدن این حس موثر باشد.

سلام من چهار ماه روی همکلاسیم کراش زده بودم بعد از مدتی فهمیدم کراشم روی من کراش زده و بهم اعتراف کرد با اینکه هردومون روی هم کراش داریم ولی اصلا اونجور ک میخوایم نیس مشکل کجاست؟

سلام سوال شما گنگه و مشخص نیست نارضایتی شما از رابطه‌تون چیه و اصلا آیا رابطه‌ای بین‌تون شکل گرفته یا نه. برای اینکه شرایط‌تون بهتر بررسی بشه و دقیقا بفهمید مشکل کجاست، بهتره با سیستم مشاوره تلفنی صحبت کنید.

خسته نباشید.من رو یکی از دوستام کراش‌زدم و چند وقتع که بهش اعتراف کردم و بهش گفتم که روت کراش دارم.دوست دارم که علایقم نسبت بهش ارضا بشه به نظرتون چیکار کنم.من بهش اعتراف کردم که بهتر بتونم علایقم رو ارضا کنم ولی هنوز هیچ فرقی نکرده.چیکار کنم؟؟

سلام درسته که بهش ابراز علاقه کردین ولی بهتره مستقیما ازش بخواهین یک مدت برای آشنایی بیشتر با هم وارد رابطه بشین تا بتونید متوجه نظرش بشین

سلام یکی از دوستام تو مدرسه گفته روم کراش زده بعضی مواقع یا کارایی برای جلب توجه ام میکنه همیشه زنگ تفریح با دوستش میرفت تو حیاط اما از روزی که بهم گفته روم کراش زده نمیره تو حیاط چون من هیچ موقف زنگ تفریح بیرون نمیرم کلا دختر باحال مزه پرنس هم همیشه میکنه

سلام دوست گرامی. اشاره نکردید که آیا این مساله برای شما مشکلی ایجاد کرده یا خیر؟ هر کراشی به معنی عشق و علاقه رمانتیک نیست، بلکه از روی دوست داشتن و جذابیت شخصیت یا چهره شما برای ایشان است. برای دریافت مشاوره تلفنی و یا آنلاین از مشاوره رادیو عشق نوبت بگیرید.

سلام ممنون از مقاله خوبتون… من روی یه دختر تو مدرسه مون کراش دارم… هیچ راهیم وجود نداره که بهش بگم… و اینکه اگه یکی از دوستاش بفهمه…. خیلی بهش وابسته م انقدر که نمی دونم چیکار کنم…

سلام لطفا با سیستم مشاوره تلفنی تماس بگیرید.

با سلام ممنون از مقاله خوبتون من الآن روی یکی از همکلاسی های دانشگاه کراش دارم. با این که در هفته های اول احساس عاشقانه داشتم، الآن کمی فروکش کرده و تبدیل شده به کراش دوستانه. با این که خیلی علاقه دارم که باهاش حرف بزنم، به دلیل این که از اول کمی خجالتی بودم و همچنین دوستان دیگری دارد که با آن ها حرف می زند، معمولا نمی توانم به او نزدیک شوم و مستقیما باهاش حرف بزنم و مجبورم که از طریق تلگرام و اینستاگرام باهاش در ارتباط باشم و با این که قبلا خیلی سمت این برنامه ها نمی رفتم، الآن به دفعات آن ها را چک می کنم که جواب داده است یا نه.

سلام ارتباط مجازی برای شروع دوستی و باز کردن باب آشنایی و صمیمی‌تر شدن خوبه ولی باید کم‌کم ارتباط‌تون رو واقعی‌تر و حضوری کنید.

سلام خسته نباشید من روی یک پسر تو اینستا کراش دارم و خیلی دوسش دارم و 5سال ازم بزگتره همه ی فکرم درگیرشه بنظرتون چه طورب بهش بگم دوسش دارم

سلام. بهتره به طور مستقیم ابراز علاقه نکنید و اول با بهانه‌های مختلف سر صحبت رو باهاشون باز کنید تا یک ارتباط اولیه بینتون شکل بگیره. بعد از این مرحله پکیج جذب عشق با موبایل میتونه بهتون کمک کنه.

سلام من روی یکی از دخترای دانشگاه که فقط چند هفتس با هم آشنا شدیم و رابطمون دوستانه است و با اکیپمون زیاد وقت میگذرونیم کراش دارم ولی حدود 2 سال از من بزرگتره من از نظر جسه ازش خیلی بزرگ ترم ولی خب خیلی میترسم که بهش پیشنهاد رل زدن بدم . چون میترسم کلا از دستش بدم الان با هم خوبیم . ولی یه حسی درونم میگه اگه بهش بگم میگه نه این خیلی کلافم میکنه . نمیدونم چی کار کنم میترسم یکی دیگه باهاش رل بزنه و ذهنم بدجور درگیره

سلام خب باید بررسی بشه چرا فکر می‌کنید ممکنه بگه نه. در مورد بزرگتر بودن ایشون هم نمیشه گفت حتما در رابطه‌تون مشکل پیش میاد و خیلی به بلوغ و پختگی دوتاتون بستگی داره. البته شما مدت زیادی نیست که همدیگرو می‌شناسید و بهتره یه کم صبر کنید تا شناخت‌تون بیشتر بشه. توی این مدت هم می‌تونید یه کم بیشتر بهشون نزدیک بشید و اول علاقه‌تون رو غیرمستقیم‌تر نشون بدید. اینطوری تا حدی می‌تونید از نظر ایشون هم باخبر بشید. اگر بعد از گذشتن یه مدت زمانی هنوز این علاقه رو حس کردید، بهتره دراین باره باهاشون صحبت کنید. درصورت نیاز به راهنمایی بیشتر با سیستم مشاوره صحبت کنید.

سلام من یه چند وقتی هست روی یکی از هم دانشگاهیام کراش دارم ولی نمیدونم بهش پیام بدم یانه و اصلا باید چی کار کنم؟!😕

سلام بهتره مستقیما بهشون ابراز علاقه نکنید. از اونجایی که همکلاسی هستید میتونید اول به صورت غیرمستقیم بهشون نزدیک‌تر بشید. مثلا درباره مسائل درسی باهاشون سر صحبت رو باز کنید و تلاش کنید یک ارتباط دوستانه بین‌تون شکل بگیره. در این صورت اگر ایشون هم اگر تمایل به برقراری رابطه با شما داشته باشن متوجه میشید و این فرصت رو در اختیارشون می‌گذارید که به شما پیشنهاد آشنایی بیشتر بدن.

سلام من روی یک پسر 1 ساله کراش زدم و هر چند ماه یکبار هم اون رو میبینم بنظرتون من برم بهش بگم روش کراش دارم ؟ بنظرتون چیجوری عنوانش کنم ؟ بد نمیشه اگه یک دختر اول ابراز علاقه کنه ؟ بنظرتون واکنش اون چیه ؟ چون من تو این یکسال واقعا دیوانه وار عاشقشم عاشق اخلاقش رفتارش و همه چیش دیگه نمیتونم اینجوری تحمل کنم واقعا برام سخته دارم دیوونه میشم

سلام دوست گرامی در ابتدا در نظر بگیرید که کراش بر روی شخص عملا نتایج صددرصد مفید و مثبتی ندارد. باید خیلی منطقی رفتار کنید و درصدد شناخت واقعی فرد باشید.با رفتار درست میتوانید ایشان را جذب کنید

سلام منم همینطور شدم ۲ساله روی یه نفر کراش دارم اشنامون هم هست ولی دوره و یکم از اینکه میترسم بد میشه که بهش بگم اخه من دخترم و یکمم عیبه چون اشنامونن لطفا یه پیشنهاد درست بهم بدین!!؟😢

سلام دوست گرامی شما می توانید از طریق شیوه جذب عشق صحیح علاقه خود را به او نشان دهید. البته این اتفاق پس از بررسی دقیق رابطه شما و علل علاقمندی تان اتفاق می افتد. شما می توانید از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

من نزدیک ۲ ساله روی دوتا خواننده کراش عاشقونه زدم چی کار کنم ؟

سلام دوست گرامی کراش برروی افراد مشهور مانند خواننده ها و بازگیران … تقریبا در برهه ای از سن اتفاق می افتد که با توجه به کم بودن احتمال رسیدن ابن کراش اسیب زا می باشد و باعث وابستگی بیش از حد می شود که باعث احساس وابستگی وسواس گونه و بیش از حد است. اما اینکه چگونه کراش و علاقه خود را کنترل کنید نیاز به مهارت هایی دارید: 1- وقتی که با قلب تان فردی را می سنجید تنها به نقاط مثبت او توجه می کنید در صورتی که باید توجه کنید که او نیز انسانی با تمام ویژگی های خوب و بد می باشد و تنها نباید به نقاط قوت او توجه کنید .ت 2- وقتی که دوست دارید تنها با کرار دنیا باشید باید سعی کنید افکار خود را مدیریت کنید و از این فکر حارج شوید مثلا ورزش کنید، متاب بخوانبد و یا سراغ علایق خود بروید . 3- شروع به یادگیری مهارت و یا سرگرمی جدید کنید و کارهایی که میتواند برای شما لذت و هیجان دارد را شروع کنید 4- به رفتار و صحبت های کراش خود با دیکران نیز توجه کنید تا متوجه عدم تفاوت و خاص بودن او شوید 5- با دوستان و اعضای خانواده خود وقت بگذرانید و در جمع آن ها باشید.

من حدود دو ساله که رو یکی کراش زدم, امکان دیدنش هم برام وجود نداره, اگه هم باشه خیلی کم, شناختم هم ازش در حد پست هاییه که میذاره و عقایدش که خیلی شبیه منه و واسه همین ازش خوشم میاد, ولی هیچ جوره نمی تونم غرورمو له کنمو برم باهاش حرف بزنم, چون در هر حال امکان دیدنش برام فراهم نیس, بااین حال از این افکار خسته شدم و دوست دارم تموم بشن, چون حس میکنم دارن بهم آسیب میزنن, لطفا راهنماییم کنید چه طوری باید این کراش رو فراموش کنم

سلام دوست گرامی انچه در کراش اسیب زا می باشد وابستگی بیش از حد است که باعث احساس وابستگی وسواس گونه و بیش از حد است. اما اینکه چگونه کراش و علاقه خود را کنترل کنید نیاز به مهارت هایی دارید: 1- وقتی که با قلب تان فردی را می سنجید تنها به نقاط مثبت او توجه می کنید در صورتی که باید توجه کنید که او نیز انسانی با تمام ویژگی های خوب و بد می باشد و تنها نباید به نقاط قوت او توجه کنید . 2- وقتی که دوست دارید تنها با کرار دنیا باشید باید سعی کنید افکار خود را مدیریت کنید و از این فکر حارج شوید مثلا ورزش کنید، متاب بخوانبد و یا سراغ علایق خود بروید . 3- شروع به یادگیری مهارت و یا سرگرمی جدید کنید و کارهایی که میتواند برای شما لذت و هیجان دارد را شروع کنید 4- به رفتار و صحبت های کراش خود با دیکران نیز توجه کنید تا متوجه عدم تفاوت و خاص بودن او شوید 5- با دوستان و اعضای خانواده خود وقت بگذرانید و در جمع آن ها باشید.

خب من روی یکی از فامیلامون کراش زدم طرف 6 ماه ازم بزرگتره(در ضمن دخترم)معمولا خیلی همو میبینیم ولی نمیتونم باهاش حرف بزنم میترسم سوتی بدم و اونم زیاد حرف نمیزنه وقتی داریم چیزی میخوریم یا با خوانواده یه جا نشتیم هر وقت سرمو بالا میگرم نگامون تو هم گره میخورع و من خجالت میکشم خیلی زیاد نگاه میکنه میخوام بدونم روم کراش داره؟؟؟؟؟

سلام دوست گرامی به نظر میرسد بی میل به شما نیست اما نمیشود از کلمه کراش و یا عشق صحبتی کرد.بهتر هست در صورت داشتن تمایل با ایشان صحبت کنید

سلام من 16 سالمه رو یکی کراش دارم ، به نظر شما چجوری باهاش رل بزنم ؟؟؟؟ پ.م : حتما باید رل رو بزنم .

سلام دوست گرامی در ابتدا در نظر بگیرید که کراش بر روی شخص عملا نتایج صددرصد مفید و مثبتی ندارد. باید خیلی منطقی رفتار کنید و درصدد شناخت واقعی فرد باشید.با رفتار درست میتوانید ایشان را جذب کنید

سلام،وقتتون بخیر باشه و حال دلتون خوب! و همچنین ممنونم از سایت خوبتون… خب! می خواستم بگم من از سن 11 سالگیم به صورت کاملا اتفاقی عاشق نوۀ عمه ام شدم…! تمامی علائم های عشق رو نیز در وجود خودم احساس می کنم. یک عشق واقعی و عجیب…! و به گونه ای من از نوۀ عمه ام 51 روز بزرگتر هستم و من دختر هستم و ایشون پسر…! به گونه ای نمی دونه من دوستش دارم. شاید هم بدونه… رفتارهایی داره که سبب میشه منم فکر کنم عاشقمه و الان وقتش نیست بیانش کنیم که عاشق همیم. هر دومون رشته مون ریاضی/فیزیک هستش و کنکوری 99 به حساب میایم و 17 ساله هستیم. می دونید… واقعا دوست دارم کل رفتاراشو براتون توضیح بدم تا ببینید به نظرتون اونم منو دوست داره و عاشقمه و روم کراش زده یا نه! من فقط می خوام ببینم مشتاق هستید تا از رفتارهاش در پیام بعدیم براتون توضیح بدم تا کمکم کنین و از سردرگمی نجاتم بدید یا نه:) همین…! بازم عذر می خوام که وقتتون رو برای خوندن این پیام گرفتم. خدانگهدارتون باشه.

سلام دوست گرامی الان در شرایط سنی شما اصلا زمانی برای فکر کردن به اینکه شخصی علاقمند شما هست یا خیر نیست.بهتر هست فکر و وقت خود را برای کنکور و درس بگذارید و پس از کنکور و ورود به دانشگاه در این زمینه فکر کنید

باسلام من هم همه این نشونع های کراش عاشقانه و بقیه کراش ها رو دارم و حتی یک سال و نیم رو یکی از دوستام کراش دارم ولی هیچوقت نتونستم بهش بفهمونم که دوسش دارم و حتی یه بار بهش گفتم بعد یه سال پیشم نیومد هیچ دوری هم کرد و ازم خوشش نیومد از اون لحظه فک میکرد دیوانه شدم ک اینجوری میگم و بعد از مدتی باز تو دایرکت گفتم بهش گفت شوخی نکن .. واین که میگم 1سال و نیم کراش دارم روش از این 1/5سال فقط جمعا شاید 2 ماه باش بودم(مثلا ماهی یه بار میدیدمش )گفتم چه راه روانشناسی دارین تا اونو به سمت خودمون بکشیم ؟

سلام دوست گرامی در ابتدا در نظر بگیرید که کراش بر روی شخص عملا نتایج صددرصد مفید و مثبتی ندارد. باید خیلی منطقی رفتار کنید و درصدد شناخت واقعی فرد باشید.با رفتار درست میتوانید ایشان را جذب کنید

من ی دخترم یه دوماهیه رو هم کلاس دانشگام کراش دارم.یک بارم بهش جزو دادم از طریق گوشی و باهم یکم چت کردیم من سعی کردم تحویلش بگیرم.نمیدونم چطوری بهش بفهمونم ک خوشم میاد ازش

سلام ابتدا باید شما را با معنی کراش داشتن اشنا کنم و سپس توضیحات کاربردی خدمتتان عرض میکنم. کراش در معنی کراش یعنی علاقه یکطرفه به شخصی بدون انکه طرف مقابل در حریان باشد که ممکن هست برای شما منجر به اسیب هم شود.اینکه شما به همکلاسیتون علاقه دارید و درصدد جلب توجه ایشان هستیدکراش محسوب نمیشود . باید برای شروع رابطه باهاشون بصحبت کنید و خواسته خود را بیان کنید و صادقانه پیش بروید و اجازه بدهید خود ایشان هم در این زمینه فکر کنند و به نتیجه برسند

سلام من نزدیک 3ماهه که روی یکی از سال بالایی هامون کراش زدم توی تعطیلات عید سعی کردم با پیام دادن به دایرکتش باهاش دوست شم اولا باهام خوب حرف میزد ولی روزی که مدرسه ها باز شد فهمیدم ترنسه و یک دوست دختر تو مدرسه داره.دوست دخترش بهم کلی حرف زد گفت :س خط قرمزمه و فلان بهمان نزدیکش بشی قلم پاتو خوردمیکنم و ازاین چیزا. خودشم ازم بدش میاد.نمیدونم چرا ؟من سعی میکنم بهش نزدیک شم که بهم اعتماد کنه

واقعا موندم چیکار کنم:/

سلام دوست گرامی در معنی کراش یعنی علاقه یکطرفه به شخصی بدون انکه طرف مقابل در حریان باشد که ممکن هست برای شما منجر به اسیب هم شود. الان علاقه شما به این دوستتان کمی عحیب هست و شاید نتوان عنوان کراش را استفاده کرد. اگر دوست دارید در قالب یک دو ست و هم مدرسه ای باهاشون باشید بهشون اعلام کنید و نظر ایشان را هم جویا شوید.اینکه دوست ایشان مانع این ارتباط شود غیر منطقی هست.فقط به این مورد دقت کنید که اگر بر فرض ایشان ترنس باشند باید از لحاظ رفتاری ارتباطی و این مورد را هم مدنظر قرار دهید

سلام می خواستم بدونم که اگه روی فرد کراش داشته باشی ، ولی وقتی فرد مورد نظر می بینی نتونی حتی یه کلمه هم باهاش حرف بزنی این طبیعیه یا نه؟امیدوارم منظورم رو متوجه شده باشین😊

سلام دوست گرامی ابتدا لازم هست من در مورد کراش برای شما توصیحاتی بیان کنم: کراش رابطه عاطفی و احساسی یک طرفه هست که می تواند به شما آسیب بزند.و این احساس شما را از روابط احتماعی دور می کند و باعث انزوای شما می شود.در واقع شما وسواس گونه بر روی رفتارهای طرف مقابل زوم می کنید و ان ها را زیر نظر می گیرید.اما صحبت های شما از یک علاقه یک طرفه حاکی هست که شما در مورد نحوه ارتباطاتتان وشناخت ها صحبت نکردید.اینکه دختر هستید یا پسر؟چند سالتون هست؟طرف مقابل از احساس شما مطلع هست یا نه؟ این ها باید پاسخ داده شود تا بتوان شما را راهنمایی کرد

سلام من مدتی هست که از اقایی تو دانشگاه خوشم میاد ولی تاالان هیچ حرفی بینمون رد و بدل نشده نمیدونم باید چیکار کنم که بهشون نزدیک بشم و میترسم که برداشت خوبی نداشته باشن چون شناختی ندارم از ایشون راهنمایی میخواستم؟!

سلام دوست گرامی شما نوشته اید که از کسی در محیط دانشگاه خوشتان امده و هبچ صحبتی نداشته اید پس معلوم هست بنا به یکسری رفتارهای ظاهری به ایشان علاقمند شدید و شناخت وجود ندارد با توجه به این موارد به نظر بهتر است کمی صبر کنید شاید خود ایشان پبش قدم برا شناخت و اغاز رابطه شدند اگر دیدید که ایشان اقدامی نکردنداز یک دوست مشترک و یا واسط بخواهید غیر مستقیم شما را معرفی کنند

سلام اون جا که گفتین کراش دوستانه من یخه پسرم و روی یه پسر خودم همسن خودم علاقه شدیدی پیدا کردم به طوری که تمام نشونه کراش هارو دارم ولی اصلا لحظه ای به روابط جنسی حتی گرفتن دستاشم فک نکردم و علاقه جنسی ندارم بهش فقط میخوام باهاش حرف بزنم و پیشش باشم این حرف زدنه جوریه که حتی میگم کاشکی هیچ کس تو دنیا جز اون و من نبود

در ایتدا باید این نکته را یاداور بشیم که هر احساس و محبت قوی لزوماً عاشقانه نیست. اعتماد کردن به دیگری و نزدیک شدن به او می تواند بدون داشتن احساسات عاشقانه باشد و اینکه بخواهید در کنار شخصی مداوم باشید به این معنا می تواند باشد که از تنها یک دوست عادی نیست و از دوستان برگزیده شما محسوب می شود. اما انچه در کراش اسیب زا می باشد وابستگی بیش از حد است که باعث احساس وابستگی وسواس گونه و بیش از حد است.

اما اینکه چگونه کراش و علاقه خود را کنترل کنید نیاز به مهارت هایی دارید:

1- وقتی که با قلب تان فردی را می سنجید تنها به نقاط مثبت او توجه می کنید در صورتی که باید توجه کنید که او نیز انسانی با تمام ویژگی های خوب و بد می باشد و تنها نباید به نقاط قوت او توجه کنید . 2- وقتی که دوست دارید تنها با کرار دنیا باشید باید سعی کنید افکار خود را مدیریت کنید و از این فکر حارج شوید مثلا ورزش کنید، متاب بخوانبد و یا سراغ علایق خود بروید . 3- شروع به یادگیری مهارت و یا سرگرمی جدید کنید و کارهایی که میتواند برای شما لذت و هیجان دارد را شروع کنید 4- به رفتار و صحبت های کراش خود با دیکران نیز توجه کنید تا متوجه عدم تفاوت و خاص بودن او شوید 5- با دوستان و اعضای خانواده خود وقت بگذرانید و در جمع آن ها باشید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

کراش در لغت‌نامه اینگونه تعریف شده است: “میل و اشتیاق آتشین برای بودن با فردی که به نظر بسیار جذاب و خاص می‌آید.” کراش شیفتگی موقتی نسبت به مطلوبی است که ما را به خود جذب می‌کند. کراش داشتن مستلزم این است که رفتار فرد در زمان بودن در حضور کراش کاملاً تغییر کند. اکثر کراش‌ها ناگهانی است و این شیفتگی دیوانه‌وار کنترل کردن رفتار را دشوار می‌کند. وقتی روی فردی کراش داریم، می‌خواهیم همواره نزدیک او باشیم، زمانی که او در اطرافمان است، سعی می‌کنیم به نحوی ابراز وجود کنیم تا کراش‌مان به ما توجه کند و از این خودنمایی‌ها خوشش بیاید. کراش زدن ما را گیج و سبکسر می‌کند و هر چه در توان داریم، به کار می‌بندیم تا جذاب و دلربا به نظر بیاییم. حتی سعی می‌کنیم خودمان را تغییر دهیم و این همه در حالی است که محبوب‌مان در اکثر موارد حتی روحش از این عشق آتشین خبر ندارد. کراش داشتن احساسات گیج کننده و متناقضی را در ما بیدار می‌کند، همزمان هم خجالت می‌کشیم و هم به نحوی سبکسرانه دست به رفتارهای غیرمنطقی می‌زنیم. شاید همواره نتوانیم انتخاب کنیم که روی چه کسی کراش داشته باشیم، اما مسلماً بعد از آن که فهمیدیم روی فردی کراش داریم، می‌توانیم واکنش‌ها و رفتارمان را کنترل کنیم.

کراش داشتن روی کسی و داشتن میل و اشتیاق برای ارتباط با کسی یک احساس طبیعی است که وقتی این میل دو طرفه باشد بسیار لذت بخش تر خواهد بود برای تبدیل اشتیاق به یک ارتباط واقعی و دو طرفه و سالم و متعهدانه راه های متععدی وجود دارد و یکی از بهترین راه ها ایجاد ارتباط خوب و جذب عشق از طریق موبایل است. بیشتر ارتباط شما با افراد از راه دور و از طریق موبایل و از طریق نرم افزارهای پیام رسان است. به همین منظور ما برای شما دوره‌ای طراحی کردیم به نام دوره جذب مرد با موبایل. در این دوره یادمیگیرد که چطور با فرد مورد علاقه ارتباط برقرار کرده اون را شیفته خود نگه دارید و رابطتتان را به یک رابطه متعهدانه ختم کنید. برای شرکت در این دوره اینجا کلیک کنید. تهیه دوره آنلاین جذب مرد با موبایلبا گذشت زمان و آمدن تلفن همراه آشنایی های قبل از ازدواج متفاوت شد، با ایجاد مسائلی چون کراش یابی نوع جدیدی از ارتباطات در انتخاب زوج و زوجه شکل گرفت باید در نظر داشت که به طور کلی کراش داشتن حسی طبیعی است و تمامی انسان ها در مسیر زندگی خود از کسی خوششان آمده است که یا به رسیده اند و یا فقط علاقه ای گذرا بوده که بدون اطلاع معشوق پایان یافته ولی دغدغه ی اصلی بیشتر افراد دوطرفه کردن این حس است در این راه مشاوران مجرب باتوجه به تنوع روحیات افراد به معرفی راهکار های مختلف برای برقرای رابطه ی سالم با توجه به روحیات مختلف افراد کمک می کنند. مشاوران همچنین به شما در یافتن پاسخ به سوالات زیر کمک می کنند: • چگونه می توانم به کراش خود نزدیک شوم؟ • چگونه بفهمیم کراشمان ارزش فکر کردن دارد یا نه؟ • آیا روی کسی کراش داشتن و تماما به آن فکر کردن اختلال روحی محسوب می شود؟ • آیا کراش داشتن به کسی با حس عشق متفاوت است؟ • چگونه می توانم فکر کراشم را از سرم بیرون کنم؟ • چگونه بفهمیم کسی روی ما کراش دارد؟فهرست مطالب1 انواع کراش(دوستش دارم ولی خودش خبر نداره)1.1 کراش دوستانه1.2 کراش از روی تحسین1.3 کراش موقت1.4 کراش عاشقانه2 نشانه‌های کراش داشتن چیست؟2.1 توجه بیشتر به خود2.2 خجالتی شدن!2.3 مزه پروندن!2.4 جلب توجه کردن2.5 غمگین شدن در هنگام دوری از کراش2.6  توجه به علاقه مندی های کراش2.7 رویا پردازی در رابطه با کراش2.8 توجه به چیزهایی که یادآور کراشمان است2.9 شخصی که موقع خواندن این مقاله در فکرتان می آیدانواع کراش(دوستش دارم ولی خودش خبر نداره)واژه کراش این روزها زیاد به گوش می‌رسد و به بیان ساده به این معنا است که شما عشق آتشین اما زودگذری را نسبت به دیگری حس می‌کنید یا این که او را از صمیم قلب دوست دارید.کراش دوستانهبه خاطر داشته باشید که هر احساس و محبت قوی لزوماً عاشقانه و رمانتیک نیست. اعتماد کردن به دیگری و نزدیک شدن به او بدون داشتن احساسات عاشقانه حسی خاص و ناب است. این که بخواهید همیشه در کنار فردی باشید، شاید فقط به این معنا است که او از مقام یک دوست معمولی به جایگاه بهترین دوستتان ارتقاء یافته است. داشتن کراش دوستانه کاملاً عادی است، این طبیعی است که بخواهید بیشترین وقت خود را در کنار بهترین دوستتان بگذرانید.کراش از روی تحسینزمانی که از دیگری، برای مثال یک فرد مشهور، معلم یا یک همکلاسی  دوست داشتنی و باحال برای خودتان یک بت می‌سازید، احساسات پرشوری نسبت به او و کارهایش پیدا می‌کنید. این احساسات گاهی به دلیل پرشور و شوق بودن‌شان با احساسات عاشقانه اشتباه گرفته می‌شود. احساس ترس آمیخته به احترام در حضور فردی که کارهای خارق‌العاده‌ انجام داده یا  درس‌های ارزشمندی به شما یاد داده، کاملاً طبیعی است. بهتر است قبل از آن که جدی درباره این احساسات فکر کنید، اجازه بدهید که اندکی زمان بگذرد. معمولاً اگر با کراشی که او را تحسین می‌کنید، مدت بیشتری وقت بگذرانید، درس‌ها و نکات زیادی از او یاد می‌گیرید و به تدریج حس می‌کنید که با او برابر هستید. آن شیدایی دیوانه‌واری که فکر می‌کردید، کراش است اندک اندک از جوش و خروش می‌افتد و آن شکوه تحسین‌برانگیز اولیه کم کم رنگ می‌بازد.کراش موقتجذب دیگران شدن خصلت ماهوی انسان است. حتی اگر درگیر رابطه‌ای فوق‌العاده باشید، باز هم ممکن است گاهی جذب فرد دیگری به جز معشوق‌تان بشوید. این جذب شدن همان چیزی است که ما به آن کراش موقت می‌گوییم. این فرد جدید جذابیت و هیجان تازه بودن را دارد، اما نباید هیجان‌زده برای ایجاد یک رابطه جدید و قطع رابطه قدیمی تصمیم بگیرید یا اگر مجرد هستید، به همه فرصت‌های خود پشت پا بزنید و آینده‌تان را به این کراش زودگذر گره بزنید. کراش موقتی اغلب اوقات به دلیل جذابیت، عموماً جذابیت ظاهری، اوج می‌گیرد و تب تند آن نیز به سرعت فروکش می‌کند.کراش عاشقانهکراش داشتن روی دیگری گاهی اوقات به این معنا است که او را واقعاً  از صمیم قلب و به روشی عاشقانه دوست دارید. کراش زدن عاشقانه به این معنا است که او برایتان بیشتر از یک دوست است و می‌خواهید به شریک عاشقانه‌ی روزهای زندگیتان تبدیل شود. اگر دائماً در رویای بوسه‌ی او، گرفتن دستش یا در آغوش گرفتنش فرو می‌روید، احتمالاً درگیر کراشی عاشقانه شده‌اید.مهم ترین نوع کراش ، کراش عاشقانه است چرا که گاهی احساسمان ما را گیج می کند! و این سوال در ذهن بوجود می آورد که آیا کراش فقط یک رابطه ی تخیلی ذهنی است یا می توان آن را به حقیقتی شیرین در زندگی مبدل کرد گروه مشاوره به شما کمک می کند به درک درستی از مسئله ی کراش و تفاوت آن با عشق واقعی برسید و راههای مختلف رسیدن به آن و یا دست کشیدن از آن را به دلیل اینکه شاید حسی زود گذر باشد با شما بررسی خواهند کرد.نشانه‌های کراش داشتن چیست؟توجه بیشتر به خوداگر به رفتارتان بیشتر توجه می‌کنید، یعنی این که واکنش‌های غریزی و غیرارادی خودتان در حضور معشوق برایتان مهم شده است. واکنش‌های افراد مختلف با هم متفاوت است و واکنش‌ها غالباً از نوع ناخودآگاه است. معمولاً وقتی روی دیگری کراش دارید، یا بسیار خجالتی می‌شوید و زبانتان بند می‌آید یا این که تبدیل به فردی معاشرتی و برون‌گرا می‌شوید.خجالتی شدن!آیا وقتی کراش‌تان حضور دارد، ناگهان حس می‌کنید که دلتان می‌خواهد آب شوید و به زمین فرو بروید؟ آیا گونه‌هایتان دائماً سرخ می‌شود و نمی‌توانید نگاهتان را از روی زمین بلند کنید؟ آیا به یکباره حس می‌کنید که هیچ موضوع جالب و بامزه‌ای برای گفتن ندارید؟ تمام این واکنش‌ها علامت کراش داشتن است.مزه پروندن!آیا وقتی کراش‌تان در کنار شما است، دائماً می‌خواهید سربه سرش بگذارید؟ و وقتی او را می‌بینید، می‌خواهید دائماً حرف بزنید تا توجه او را جلب کنید؟ همه این کارها علامت کراش زدن است. فقط مراقب باشید که با این مزه‌پرانی‌ها فرد مورد علاقه‌تان را ناراحت و آزرده خاطر نکنید، سعی کنید بیش از حد سر به سرش نگذارید، وگرنه ممکن است رغبتی برای با شما بودن نداشته باشد.جلب توجه کردندلتان می‌خواهد که کراش‌تان متوجه لباس و مدل موهایتان بشود؟ دائماً می‌خواهید بخندید و بامزه بازی دربیاورید؟ شاید به یکباره دلتان می‌خواهد تا جایی که می‌شود به خودتان برسید تا شاید کراشتان گوشه چشمی هم به شما بیاندازد؟ پلک زدن محجوبانه، انداختن موها روی شانه و بازی کردن با موها همه نشانه‌ی کراش داشتن است.غمگین شدن در هنگام دوری از کراشبه این موضوع توجه کنید که آیا کراش‌تان این روزها به تمام فکر و ذکرتان تبدیل شده است. اگر درباره فرد خاصی بیشتر از هر چیز دیگری در دنیا فکر می‌کنید، احتمالاً روی او کراش دارید. احتمالاً وقتی دارید با خانواده‌تان شام می‌خورید، هیچ توجهی به گفتگوها ندارید و فقط دلتان می‌خواهد بدانید که محبوب‌تان الان دارد چکار می‌کند.وقتی با دوستانتان بیرون می‌روید، آروز می‌کنید کاش او در کنارتان بود.وقتی شب‌ها می‌خواهید بخوابید، فکر می‌کنید که کاش می‌شد با بوسه و شب بخیر او به خواب می‌رفتید. توجه به علاقه مندی های کراش آیا عادت‌ها و رفتارهایی داشته‌اید که به امید جلب توجه کراش‌تان آنها را تغییر داده‌اید یا کنار گذاشته‌اید؟آیا هر روز ده‌ها بار از کنار کمدش رد می‌شوید، با این امید که شاید او را ببینید؟آیا مسیرتان را عوض کرده‌اید، چون می‌دانید که او از این راه نمی‌رود؟به موضوع جدیدی، مانند عکاسی یا صخره نوردی علاقه‌مند شده‌اید که می‌دانید کراشتان هم به آن علاقه دارد؟رویا پردازی در رابطه با کراشفکر کردن به یک نفر با رویاپردازی درباره او تفاوت دارد. فکر کردن به دیگری به این معنا است که دوست دارید بدانید او مشغول چکاری است یا این که حالش چطور است. اما منظور از رویاپردازی این است که درباره اتفاقاتی که دوست دارید، رخ بدهد، خیالپردازی می‌کنید. افرادی که روی دیگری کراش دارند، معمولاً روزشان را به رویاپردازی دوباره او می‌گذرانند.اگر درباره فرد خاصی خیالپردازی می‌کنید و درباره ماجراهایی که می‌خواهید با هم داشته باشید، بوسه‌ها، دست در دست راه رفتن و هر کار عاشقانه دیگری به رویا فرومی‌روید، به احتمال زیاد روی او کراش دارید.توجه به چیزهایی که یادآور کراشمان استاگر هنگامی که در حال گوش دادن به یک ترانه، دیدن فیلم یا خواندن کتاب هستید، فرد خاصی به ذهن‌تان می‌آید، مسلماً روی او کراش دارید.اگر هنگامی که دارید به یک آهنگ عاشقانه گوش می‌کنید، به خودتان می‌گویید که “این دقیقاً همان حسی است که من الان دارم.” کراش زده‌اید.اگر هنگام تماشای فیلم‌هایی مانند تایتانیک، خودتان و فرد مورد علاقه‌تان را به جای جک و رز تصور می‌کنید، حتماً کراش دارید.اگر دارید رومئو و ژولیت می‌خوانید و عشق صمیمانه و ناامیدانه‌ی شخصیت‌های اصلی آشنا به نظرتان می‌رسد، کراش داریدشخصی که موقع خواندن این مقاله در فکرتان می آیدآیا هنگامی که داشتید این مقاله را می‌خواندید، فرد خاصی به ذهن‌تان آمد؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است، روی آن فرد کراش دارید.خلاصه: آسان‌ترین راه برای تشخیص کراش داشتن روی دیگری این است که درباره احساساتی فکر کنید که در حضور او در شما بیدار می‌شود. آیا وقتی در حضور کراشتان هستید، شروع به پرحرفی می‌کنید تا او به شما توجه کند؟ آیا دیدن او آشفته‌تان می‌کند و قلبتان را به تپش می‌اندازد؟ آیا روزها در رویای او به سر می‌برید و دائماً به او فکر می‌کنید؟ آیا الان با خواندن این سوالات به یاد او افتاده‌اید؟ اگر این طور است، بدانید که روی این فرد خاص کراش دارید. شما زمانی که به شخصی علاقه دارید در اصل با قلب خود تصمیم می گیرید تنها خوبی های طرف مقابلتان برای خود تصور می کنید درحالی که باید بدانید طرف مقابلتان یک انسان است و ممکن است همچون خودتان مشکلات و عیب هایی را داشته باشد . بعضی مواقع با توجه به شناخت هایی که از فرد و موقعیت او از جهات مختلف بدست می آوریم از کراش داشتن روی فرد مورد نظر منصرف شویم که بررسی درستی و نادرستی همه ی جوانب کار جز با مشورت با یک شخص سوم میسر نمی شود مشورت از این جهت اهمیت دارد که عواملی چون سن افراد،جنسیت،شرایط خانوادگی و اقتصادی و میزان تحصیلات در ایجاد یک رابطه مهم و کلیدی هستند و تمامی این شرایط افراد را از یک دیگر از نظر روانشناختی متمایز می کند. مشاوران روانشناختی  شما را قدم به قدم در شناخت روحیات خود و کراشتان با بهره گیری از جلسات متعدد روانشناسی کمک می کند. و میزان موفقیت شما را در ایجاد یک رابطه صحیح با در نظر گرفتن کلیه عوامل با شما در میان می گذارد.

کراش داشتن روی کسی و داشتن میل و اشتیاق برای ارتباط با کسی یک احساس طبیعی است که وقتی این میل دو طرفه باشد بسیار لذت بخش تر خواهد بود برای تبدیل اشتیاق به یک ارتباط واقعی و دو طرفه و سالم و متعهدانه راه های متععدی وجود دارد و یکی از بهترین راه ها ایجاد ارتباط خوب و جذب عشق از طریق موبایل است. بیشتر ارتباط شما با افراد از راه دور و از طریق موبایل و از طریق نرم افزارهای پیام رسان است. به همین منظور ما برای شما دوره‌ای طراحی کردیم به نام دوره جذب مرد با موبایل. در این دوره یادمیگیرد که چطور با فرد مورد علاقه ارتباط برقرار کرده اون را شیفته خود نگه دارید و رابطتتان را به یک رابطه متعهدانه ختم کنید. برای شرکت در این دوره اینجا کلیک کنید.

چگونه بفهمیم پسری روی ما کراش دارد

با گذشت زمان و آمدن تلفن همراه آشنایی های قبل از ازدواج متفاوت شد، با ایجاد مسائلی چون کراش یابی نوع جدیدی از ارتباطات در انتخاب زوج و زوجه شکل گرفت باید در نظر داشت که به طور کلی کراش داشتن حسی طبیعی است و تمامی انسان ها در مسیر زندگی خود از کسی خوششان آمده است که یا به رسیده اند و یا فقط علاقه ای گذرا بوده که بدون اطلاع معشوق پایان یافته ولی دغدغه ی اصلی بیشتر افراد دوطرفه کردن این حس است در این راه مشاوران مجرب باتوجه به تنوع روحیات افراد به معرفی راهکار های مختلف برای برقرای رابطه ی سالم با توجه به روحیات مختلف افراد کمک می کنند. مشاوران همچنین به شما در یافتن پاسخ به سوالات زیر کمک می کنند: • چگونه می توانم به کراش خود نزدیک شوم؟ • چگونه بفهمیم کراشمان ارزش فکر کردن دارد یا نه؟ • آیا روی کسی کراش داشتن و تماما به آن فکر کردن اختلال روحی محسوب می شود؟ • آیا کراش داشتن به کسی با حس عشق متفاوت است؟ • چگونه می توانم فکر کراشم را از سرم بیرون کنم؟ • چگونه بفهمیم کسی روی ما کراش دارد؟

فهرست مطالب

واژه کراش این روزها زیاد به گوش می‌رسد و به بیان ساده به این معنا است که شما عشق آتشین اما زودگذری را نسبت به دیگری حس می‌کنید یا این که او را از صمیم قلب دوست دارید.

به خاطر داشته باشید که هر احساس و محبت قوی لزوماً عاشقانه و رمانتیک نیست. اعتماد کردن به دیگری و نزدیک شدن به او بدون داشتن احساسات عاشقانه حسی خاص و ناب است. این که بخواهید همیشه در کنار فردی باشید، شاید فقط به این معنا است که او از مقام یک دوست معمولی به جایگاه بهترین دوستتان ارتقاء یافته است. داشتن کراش دوستانه کاملاً عادی است، این طبیعی است که بخواهید بیشترین وقت خود را در کنار بهترین دوستتان بگذرانید.

زمانی که از دیگری، برای مثال یک فرد مشهور، معلم یا یک همکلاسی  دوست داشتنی و باحال برای خودتان یک بت می‌سازید، احساسات پرشوری نسبت به او و کارهایش پیدا می‌کنید. این احساسات گاهی به دلیل پرشور و شوق بودن‌شان با احساسات عاشقانه اشتباه گرفته می‌شود. احساس ترس آمیخته به احترام در حضور فردی که کارهای خارق‌العاده‌ انجام داده یا  درس‌های ارزشمندی به شما یاد داده، کاملاً طبیعی است. بهتر است قبل از آن که جدی درباره این احساسات فکر کنید، اجازه بدهید که اندکی زمان بگذرد. معمولاً اگر با کراشی که او را تحسین می‌کنید، مدت بیشتری وقت بگذرانید، درس‌ها و نکات زیادی از او یاد می‌گیرید و به تدریج حس می‌کنید که با او برابر هستید. آن شیدایی دیوانه‌واری که فکر می‌کردید، کراش است اندک اندک از جوش و خروش می‌افتد و آن شکوه تحسین‌برانگیز اولیه کم کم رنگ می‌بازد.

جذب دیگران شدن خصلت ماهوی انسان است. حتی اگر درگیر رابطه‌ای فوق‌العاده باشید، باز هم ممکن است گاهی جذب فرد دیگری به جز معشوق‌تان بشوید. این جذب شدن همان چیزی است که ما به آن کراش موقت می‌گوییم. این فرد جدید جذابیت و هیجان تازه بودن را دارد، اما نباید هیجان‌زده برای ایجاد یک رابطه جدید و قطع رابطه قدیمی تصمیم بگیرید یا اگر مجرد هستید، به همه فرصت‌های خود پشت پا بزنید و آینده‌تان را به این کراش زودگذر گره بزنید. کراش موقتی اغلب اوقات به دلیل جذابیت، عموماً جذابیت ظاهری، اوج می‌گیرد و تب تند آن نیز به سرعت فروکش می‌کند.

کراش داشتن روی دیگری گاهی اوقات به این معنا است که او را واقعاً  از صمیم قلب و به روشی عاشقانه دوست دارید. کراش زدن عاشقانه به این معنا است که او برایتان بیشتر از یک دوست است و می‌خواهید به شریک عاشقانه‌ی روزهای زندگیتان تبدیل شود. اگر دائماً در رویای بوسه‌ی او، گرفتن دستش یا در آغوش گرفتنش فرو می‌روید، احتمالاً درگیر کراشی عاشقانه شده‌اید.

مهم ترین نوع کراش ، کراش عاشقانه است چرا که گاهی احساسمان ما را گیج می کند! و این سوال در ذهن بوجود می آورد که آیا کراش فقط یک رابطه ی تخیلی ذهنی است یا می توان آن را به حقیقتی شیرین در زندگی مبدل کرد گروه مشاوره به شما کمک می کند به درک درستی از مسئله ی کراش و تفاوت آن با عشق واقعی برسید و راههای مختلف رسیدن به آن و یا دست کشیدن از آن را به دلیل اینکه شاید حسی زود گذر باشد با شما بررسی خواهند کرد.

اگر به رفتارتان بیشتر توجه می‌کنید، یعنی این که واکنش‌های غریزی و غیرارادی خودتان در حضور معشوق برایتان مهم شده است. واکنش‌های افراد مختلف با هم متفاوت است و واکنش‌ها غالباً از نوع ناخودآگاه است. معمولاً وقتی روی دیگری کراش دارید، یا بسیار خجالتی می‌شوید و زبانتان بند می‌آید یا این که تبدیل به فردی معاشرتی و برون‌گرا می‌شوید.

آیا وقتی کراش‌تان حضور دارد، ناگهان حس می‌کنید که دلتان می‌خواهد آب شوید و به زمین فرو بروید؟ آیا گونه‌هایتان دائماً سرخ می‌شود و نمی‌توانید نگاهتان را از روی زمین بلند کنید؟ آیا به یکباره حس می‌کنید که هیچ موضوع جالب و بامزه‌ای برای گفتن ندارید؟ تمام این واکنش‌ها علامت کراش داشتن است.

آیا وقتی کراش‌تان در کنار شما است، دائماً می‌خواهید سربه سرش بگذارید؟ و وقتی او را می‌بینید، می‌خواهید دائماً حرف بزنید تا توجه او را جلب کنید؟ همه این کارها علامت کراش زدن است. فقط مراقب باشید که با این مزه‌پرانی‌ها فرد مورد علاقه‌تان را ناراحت و آزرده خاطر نکنید، سعی کنید بیش از حد سر به سرش نگذارید، وگرنه ممکن است رغبتی برای با شما بودن نداشته باشد.

دلتان می‌خواهد که کراش‌تان متوجه لباس و مدل موهایتان بشود؟ دائماً می‌خواهید بخندید و بامزه بازی دربیاورید؟ شاید به یکباره دلتان می‌خواهد تا جایی که می‌شود به خودتان برسید تا شاید کراشتان گوشه چشمی هم به شما بیاندازد؟ پلک زدن محجوبانه، انداختن موها روی شانه و بازی کردن با موها همه نشانه‌ی کراش داشتن است.

به این موضوع توجه کنید که آیا کراش‌تان این روزها به تمام فکر و ذکرتان تبدیل شده است. اگر درباره فرد خاصی بیشتر از هر چیز دیگری در دنیا فکر می‌کنید، احتمالاً روی او کراش دارید.

 آیا عادت‌ها و رفتارهایی داشته‌اید که به امید جلب توجه کراش‌تان آنها را تغییر داده‌اید یا کنار گذاشته‌اید؟

فکر کردن به یک نفر با رویاپردازی درباره او تفاوت دارد. فکر کردن به دیگری به این معنا است که دوست دارید بدانید او مشغول چکاری است یا این که حالش چطور است. اما منظور از رویاپردازی این است که درباره اتفاقاتی که دوست دارید، رخ بدهد، خیالپردازی می‌کنید. افرادی که روی دیگری کراش دارند، معمولاً روزشان را به رویاپردازی دوباره او می‌گذرانند.

اگر هنگامی که در حال گوش دادن به یک ترانه، دیدن فیلم یا خواندن کتاب هستید، فرد خاصی به ذهن‌تان می‌آید، مسلماً روی او کراش دارید.

آیا هنگامی که داشتید این مقاله را می‌خواندید، فرد خاصی به ذهن‌تان آمد؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است، روی آن فرد کراش دارید.

چگونه بفهمیم پسری روی ما کراش دارد

خلاصه: آسان‌ترین راه برای تشخیص کراش داشتن روی دیگری این است که درباره احساساتی فکر کنید که در حضور او در شما بیدار می‌شود. آیا وقتی در حضور کراشتان هستید، شروع به پرحرفی می‌کنید تا او به شما توجه کند؟ آیا دیدن او آشفته‌تان می‌کند و قلبتان را به تپش می‌اندازد؟ آیا روزها در رویای او به سر می‌برید و دائماً به او فکر می‌کنید؟ آیا الان با خواندن این سوالات به یاد او افتاده‌اید؟ اگر این طور است، بدانید که روی این فرد خاص کراش دارید. شما زمانی که به شخصی علاقه دارید در اصل با قلب خود تصمیم می گیرید تنها خوبی های طرف مقابلتان برای خود تصور می کنید درحالی که باید بدانید طرف مقابلتان یک انسان است و ممکن است همچون خودتان مشکلات و عیب هایی را داشته باشد . بعضی مواقع با توجه به شناخت هایی که از فرد و موقعیت او از جهات مختلف بدست می آوریم از کراش داشتن روی فرد مورد نظر منصرف شویم که بررسی درستی و نادرستی همه ی جوانب کار جز با مشورت با یک شخص سوم میسر نمی شود مشورت از این جهت اهمیت دارد که عواملی چون سن افراد،جنسیت،شرایط خانوادگی و اقتصادی و میزان تحصیلات در ایجاد یک رابطه مهم و کلیدی هستند و تمامی این شرایط افراد را از یک دیگر از نظر روانشناختی متمایز می کند. مشاوران روانشناختی  شما را قدم به قدم در شناخت روحیات خود و کراشتان با بهره گیری از جلسات متعدد روانشناسی کمک می کند. و میزان موفقیت شما را در ایجاد یک رابطه صحیح با در نظر گرفتن کلیه عوامل با شما در میان می گذارد.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

11 بازدید

17 بازدید

26 بازدید

36 بازدید

63 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام لطفا اگه میشه بهم کمک کنید من چند سالی هست ک با دوست صمیمیم هستم وخیلی به هم وابسته هستیم وخیلی راحتیم با هم توی این چند سال با پسر عمه اش هم بازی میکردم پسر پاک و مومنی هست همیشه هم نماز میخوند بخاطر همین چیزاش بهش علاقه مند شدم و یک سال پیش به دوستم گفتم اون هم به پسر عمش ولی اصلا به روی خودش نیاورد که بعد دوستم گفت بهش گفتم بعد از اون دیگ کم کم فراموشش کردم ولی تو دلم یکم بودش چند روزیه که بادوستم و پسرعمش چت میکنم پریشب پسره تو گروه سه تاییمون گفت ک عاشق شدم ماهم گفتیم داری ایسگا میکنی و باور نکردیم همش میگفت قلبم درد گرفته بعدش اومد پیوی من ک ازم راهنمایی بگیره منم کلی راهنماییش کردم و ازش پرسیدم واسه دوستی اونو میخای یا ازدواج گفت واسه ازدواج میخامش بعدم گفتم پس برو بهش بگو دوست دارم ک گفت دختر پاکدامنیه خیلی میترسم بهش بگم اگه گفتم میترسم ولم کنه همین چتی هم ک باهاش میکنم از دست بدم من هم راضیش کردم ک بره بگه بعد چند لحظه دیدم پیام داد گفت دوست دارم من تو شُک شدید بودمو باورم نمیشد اولین بار بود ک میدونستم ی پسر واقعا دوسم داره چون اون اصلا تو صورتم نگاه نمیکرد قبلا خیلی سر ب زیر بود ولی خاطرات خوب داشتیم یهو دیدم کلی پیام داده بعد گفت که جواب میخام من هم نوشتم منم همین حس رو نسبت بهت دارم گفت ممنون و یه گل فرستاد من هم شب بخیر گفتم بعد از اون شب دیگ حرفی از دوست داشتن نزدو علامتی نداد میخام بدونم اون بخاطر پاکدامنیشه یا دیگه دوستم نداره؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. به خودتان و او فرصت دهید تا اگر قصدش برای ازدواج هست، همدیگر را بهتر بشناسید و از مسیر صحیح برای ازدواج اقدام کنید.

سلام من سال کنکور معلمم یه اقای جوان بود.روش خیلی زیاد کراش داشتم.ولی حدود12-13سال بزرگتره.خیلی وقت از اون موقع میگذره وفکر میکردم با تموم شدن دوره تحصیلی وندیدنش حسم تموم میشه ولی الان با اینکه حتی یک ساله هیچ خبری ازش ندارم وخیلی وقته ندیدمش همچنان بهش فکر میکنم و از ذهنم نمیره.چیکار کنم؟

سلام دوست گرامی معمولاً در این سن، با دیدن یک فردی که از شما دانش بیشتری دارد مانند یک معلم یا استاد، احتمالاً گرایش بیشتری پیدا می‌کنید و او برای شما جذاب خواهد بود. اما طبق آمار، این روابط متاسفانه به سرانجام خوبی نمی‌رسند، چون نقش دونفر نسبت به یکدیگر، نقش معلم و شاگردی است، نه نقش دوفردی که به یکدیگر علاقه دارند.

سلام وقتتون بخیر من ۲۳ سالمه. از یک دختری تو گروه دانشگاه خوشم اومد البته اصلا نمیشناسمش ولی دوست دارم باهاش آشنا بشم حس میکنم همون کسیه که دنبالشم.میخوام بدونم بهش پیام بدم و ازش بخوام باهم آشنا بشیم یا نه؟ چندباری خواستم پیام بدم ولی جلوی خودمو گرفتم. البته تو اینستا فالوش کردم ولی اکسپت نکرد. من قبلن هم از یه نفر خوشم میومد ولی ازم بزرگتر بود و هیچوقت جرعت نکردم بهش بگم تا اینکه چند ماهه قبل ازدواج کرد و یه حسرت برام شد نمیخوام دوباره همچین انفاقی برام بیوفته ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

سلام دوست گرامی نیاز است برای عدم تکرار این ماجرا، ابتدا معیارهای خودتان را برای انتخاب یک فرد برای ازدواج در نظر بگیرید. سپس به مهارت‌های ارتباطی برای نزدیک شدن به طرف مقابل و گفتن خواسته‌تان نیاز دارید. در این مسیر مشاور به شما راهنمایی لازم را خواهد کرد.

سلام.‌من رو یکی کراش‌ زدم و فک میکنم این به حد عاشقی هم رسیده. ۱۶ سالمه و دو سال ازم بزرگتره و اینم بگم که تو فضای مجازی تنها کسی که دنبالش کرده منم. البته بعد از اینکه از خودم ویدیو گذاشتم.به نظرتون میتونم بهش برسم؟پسر خیلی صاف و ساده ای هست و واقن دوسش دارم و اون روزی که بهم بک داد ذوق مرگ شدم و ببخشید جا موند که همشهری هم هستیم😅

سلام دوست گرامی صرفاً با دنبال کردن در فضای مجازی نمی‌توان به این قطعیت نظر داد که او نیز به شما توجه دارد؛ چون جزییاتی از او نگفتید و همچنین در نظر داشته باشید که سن شما کم است. برای بررسی بیشتر بهتر است نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام ..راستش من بعد از کلی دیدن عکسا و کلیپ از یکی از دوستان اشنایانم به طرف حس عجیبی پیدا کردم…ولی خودم میدونم که به احتمال ۸۰ درصد نمیتونمم بهش برسم.. اون از من ۳ سال بزرگتره… خب راستش واقعا نمیدونم چیکار کنم..بعضی اوقات میخوام فراموشش کنم چون حس میکنم ادم واقعا نمیتونه با دیدن چارتا عکس و کلیپ رو کس کراش عاشقانه بزنه…ممنون میشم یه راهنمایی بدین👍 من نزدیک ۱۵ سالمه و اون تقریبا ۱۷ _۱۸ سالشه…

سلام دوست گرامی شما در سنی قرار دارید که به دلیل هیجانات خاص این دوران، تمایل به او پیدا کردید. حتی اینکه نمی‌دانید باید او را فراموش کنید یا ادامه دهید نیز، ناشی از حضور شما در این سن است. بنابراین در این زمان بهتر است به جای تمرکز اصلی زندگی‌تان روی این رابطه، به وظایف سنی خودتان بپردازید.

سلام من روی یکی از فامیل های دورمون کراش زدم یعنی از ۱۰سالگی تا الان که۱۶سالم هستش و ایشون هم ۱۷سالشه..دیر به دیر هم دیگه رو میبینیم و هر وقت میبینمش که زل زده بهم و ارتباط چشمی زیاد بهم داره .نمیدونم چیکار کنم میترسم بهش بگم از طریق تلفن اگه قبول نکنه چی اگه قبول نکنه و دیگه اون دیدگاه قبل رو بهم نداشته باشه چی کار کنم؟لطفا کمکم کنید

سلام دوست گرامی ابراز علاقه شما به صورت مستقیم نسبت به ایشان، می‌تواند نگاه او را نسبت به شما تغییر دهد. بنابراین باید به شیوه‌های غیرمستقیم ابراز علاقه داشته باشید. به این نکته توجه کنید که سن هردوی شما پایین است و این علاقه می‌تواند به علت هیجانات دوره نوجوانی باشد. بنابراین در حال حاضر بهترین گزینه برای شما توجه و تمرکز به درس‌ و کسب موفقیت‌های فردی است.

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه من روی دختر خالم کراش داشتم اولش چون فکر میکردم علاقه یک طرفس و اون منو دوست نداره زیاد ولی یه بار ک تنها بودیم بهم گفت حرف دلمو بزنم من گفتم اول تو بگو و یه عالمه اصرار کردیم ک اون یکی اول بگه بالاخره من گفتم تو اول بگو اون شب چه خوابی دیدی چون بهم گفته بود یه خواب خوب دیدم ک هیچوقت یادم نمیره اون اول گفت ک خواب منو دیده منم بهش گفتم علاقه دارم بهت بعدشم اون به من ابراز علاقه کرد چند روز بعد ک دیدمش گفت من اون شب تا صبح خوابم نبرد منم گفتم دقیقا منم همون حالی داشتم بالاخره تا چند روز ندیدمش تا تو یه دعوتی خواهر کوچیکش ک ابتدایی هست اومد بهم یه برگه کاغذ داد و گفت اینو خواهرم داده منم دیدم شماره‌شو نوشته شب ک رفتم خونه سریع رفتم و به اون شماره سلام کردم بعد تا نصفه شب باهم چت کردیم خیلی خوب بود ولی جدیدا دیگه نمیتونم چت کنم باهاش هر بار میریم خونه مادربزرگم تا میخوایم باهم صحبت کنیم بقیه نوه های خانواده میان و میگن نباید باهم صحبت کنین چون اونا فهمیدن ماهمو دوست داریم و نمیزارن زیاد باهم باشیم حتی خواهر کوچیکمم دعوام میکنه با اینکه من ۱۴ سالمه من دقیق دقیق یک ماه از اون بزرگترم خواهر اون و خواهر من خیلی باهم دوستن همیشه بهمون میگن شما به آیندتون فکر کردین با این حال ک نمیزارن حتی من و اون به هم نزدیک بشیم

به نظرتون این رابطه مناسبه و کلا چون شما مشاورین من الان باید چیکار کنم به نظرتون من خیلی به وضع خودم میرسم و کلا خوشگلم و سیکسپک دارم خوش تیپم و استایلم خوبه و اون هم چی بگم از منم خوشگل تره واقعا شیفتش شدم با همین سنم به هیچ دختری غیر اون فکر نمیکنم

سلام دوست گرامی 14 سالگی سن مناسبی برای این ابراز علاقه نیست، چون در اوج سن نوجوانی است که شما انواع و اقسام هیجانات را تچربه می‌کنید. تلاش کنید که موفقیت‌های خودتان را افزایش دهید و در زمان مناسب‌تری این علاقه را از سر بگیرید.

سلام من روی مشاورم کراش زدم من 18 سال واون 22 سال دوسشون دارم واقعاو هردومون هدف ها اخلاق های مشترکی داریم وبه شدت مغرور هستیم یه وقتایی میگه خوشم میاد ازت بعد یبار که بحث عشق بود گفتم مگه میشه ندیده عاشق شد گفت میبینیم همو دهنم چفت شد یعنی دوسم داره؟؟؟؟؟ نمیدونم ارتباط مشاوره م رو قطع کنم تا بیاد سراغمو بگیره؟؟؟ نمیدونم بغیر حس دوست داشتن عادی از رو مهربونی حس دیگه ای داره؟؟

سلام دوست گرامی مشاور هیچ زمانی نمی‌تواند غیر از نقش مشاور بودن، نقش دیگری را با مراجع خود،داشته باشد و اگر شما اینطور برداشت کردید و یا او رفتارش اینگونه بوده، بهتر است که روی این موضوع پافشاری نداشته باشید. حتی اگر مشاور تحصیلی باشد.

ممنون عالی و مفید بود

مرسی عالی بود

از بازخورد مثبت شما سپاسگزاریم.🌹

سلام من می خوام به یک دختر ابراز علاقه کنم ولی اگه جواب منفی داد باید چکار کنم یا اگه رل داشت ؟

سلام دوست گرامی چقدر از زندگی ایشان مطلع هستید؟ آیا علاقه شما از راه دور است؟ ابتدا مشخص کنید که به چه دلیل از ایشان خوشتان آمده است و چه ویژگی‌هایی شما را به سمت او می‌کشاند. سپس نحوه ابراز علاقه را یاد بگیرید تا احتمال جواب منفی را به حداقل برسانید.

سلام من حدود یک سالی میشه که با یک دختری توی یک کلاس زبان هم کلاسی هستم یک مدت خیلی روی مخم بود و با اینکه میدونستم که تَه دلم بهش علاقه دارم ولی خیلی به روی خودم نمی اوردم . اما حالا از یکی از دخترای دیگه کلاس متوجه شدم که اونم روی من کراش داره و گویا خیلی منو به خاطر رفتارم و شوخی هام و خودم دوست داره. فقط مشکلم اینه که به نظرتون درسته که پا پیش بزارم و منم حس و علاقم رو نسبت به اون بهش بگم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید اگر منظورتان این است که می‌خواهید به کسی که علاقه دارید، ابراز علاقه کنید، باید شرایط را بسنجید و علت این علاقمندی را پیدا کنید. اما اگر در مورد کسی که روی شما کراش دارد و می‌خواهید به او ابراز علاقه کنید، امکان موفقیت شما بیشتر است. باید بررسی کنید که به کدام یکی از این دو علاقه بیشتری دارید و معیارهای خودتان را برای انتخاب به دقت در نظر بگیرید.

سلام مرسی که پاسخ دادید شما درست میگید من درباره او خیالپردازی خیلی زیاد میکنم اما با باشگاه رفتنم تونستم که دیگه درموردش فکر نکنم ولی بجاش خوابش رو میبینم که دستشو گرفتم ، شما فکر نمی کنید که ممکن این حس و حالی که من دارم عشق باشه 😔

سلام ببخشید من 4 سال پیش رو یکی کراش عاشقانه زدم ، و دقیقا من درمورد او خیلی خیالپردازی میکنم و تمام حس رو که توجه به علاقه مندی های کراش میشه رو هم دارم ولی شما گفتید که کراش یعنی عشق اتشین اما زودگذر الان ۴ سال گذشته ولی من هنوز فراموشش نکردم بعد من حس میکنم که عاشق شدم و من حتا براش گریه هم کردم افسرده شدم و اصلا هیچی نمیتونه شادم کنه😣 بعد من الان نمیدونم عاشق شدم یا کراش زدم گیج شدم کراش رو با عشق قاطی کردم ممنون میشم که جوابمو بدید مرسی 😔

سلام دوست گرامی گاهی کراش زدن روی کسی ممکن است ادامه دار شود، چون دائماً به او فکر می‌‎کنید و برای بودن در کنارش خیالپردازی می‌کنید. ار از این وضعیت خسته شدید، می‌توانید با کمک مشاور و روانشناس از این وضعیت رها شوید.

سلام خسته نباشید من دانش آموز بودم که برای رفت و آمدن از اتوبوس استفاده می‌کردم تو خط اتوبوس سه تا مدرسه دخترونه وجود داشت و معمولا تعداد بالایی دختر در اتوبوس بود. من دختری رو برای اولین بار تو اتوبوس دیدم که اونم دانش آموز بود و در نگاه اول عاشق شدم تو اون لحظه با خودم گفتم که دختر رویاهامو پیدا کردم چون با دختر رویاهام مو نمیزد. مدتی گذشت همین جوری با ارتباط چشمی گذشت با چشماش منو شکار کرد خیلی نگاه می کردم و بلعکس.برام سخت بود برم باهاش صحبت کنم چون قبلا با هیچ دختری وارد رابطه نشده بودم یجورایی نمیدونستم چی بگم.با پیدا کردن پیج اینستاگرامش بهش پیام دادم همون صحبت اولیه کار ساز نبود در آخر بهم گفت داداش. منم چون زیر بار نمی‌رفتم و در کنارش نمیدونستم که به چه شکلی باهاش حضوری صحبت کنم وادار به کمک دوستان شدم اونام به هر شکلی بود کمک کردن به طور خلاصه بهم انگیزه میدادن. یک روز دلو زدم به دریا همون ایستگاهی که پیاده میشد جلوشو گرفتم یجورایی مکالمه خوب پیش رفت از نظر من چون یه اعتماد به نفس قوی داشتم تو لحظه خلاصه که این مکالمه به نیم ساعت طول کشید و وقتی بهش گفتم که دوست دارم در جواب گفت من یکی دیگرو دوست دارم و به گفته خودش بنا به دلایلی کات کرده بودن منم چندتا جملات عاشقانه کتابی رو گفتم که شاید تاثیر بزاره شاید در اون لحظه گذاشت ولی کار ساز نبود و در آخر یه آب‌نبات چوبی تو جیبم بود بهش دادم اونم گرفت و خدافظی کردیم قرار بود جواب دو روز دیگه بده.دو روز بعد گفت من به حرفات خیلی فکر کردم ولی نمیتونم باهم باشیم من یکی دیگرو دوست دارم منم دیگه اسراری نکردم برای این که رابطم باهاش قطع نشه بهش پیشنهاد دادم که دوست معمولی باشیم اونم قبول کرد. اینم بگم زمانی که من باهاش تو اینستاگرام صحبت می‌کردم گوشی نداشت و از گوشی خواهرش استفاده میکرد. چند ماهی گذشت که داشتم پیچش رو دنبال میکردم استوری هاشو نگاه می کردم(جان به جانم کنم دلم پیش کسیست که نیست)و… بعد مدتی دیگه هیچ فعالیتی نداشت بعدا متوجه شدم که پیجشو عوض کرده منم اون پیجشو پیدا کردم ولی سریع منو بلاک کرد باز از پیجای دیگم استفاده کردم دوباره بلاک کرد. منم که پیگیر بودم به هر روشی بود شمارشو پیدا کردم بهش زنگ زدم خلاصه بگم مکالمه خوبی نبود به همین دلیل منم یکم بد باهاش صحبت کردم(اینم بگم که خودش پشت تلفن به من گفت که شماره منو هیچ کس نداره تو شماره منو از کجا پیدا کردی منم بهش نگفتم) بعد از گذشت این داستان من به یکی از رفیقام که بو اون در ارتباط بود یه دوست معمولی بهش گفتم که برام پا درمیونی کنه اونم این کارو کرد و اون به من پیام داد باز مثل قبلا مکالمه خوب پیش نرفت و بهم گفت که من یکی دیگرو دوست دارم و با یکی دیگه تو رابطم و هم دیگرو خلی دوست داریم قراره باهم ازدواج کنیم این حرفاش کاملا غیر واقعی بود چون میدونستم منو میخواد عذاب بده یجورایی که بیخیالش بشم.ولی برعکس زنگ زدنه اینبار من باهاش خوب صحبت کردم و اون به شکلی برخورد خیلی خیلی خیلی بدی داشت. از شروع این داستان نزدیک به سه ساله که میگذره و من با وجود این همه اتفاق هنوز عاشقشم به شکلی که شب به یاد اون میخوابم صبح به یاد اون از خواب پامیشم خیلی سخته چون همین چند روز پیش به طور اتفاقی پشت عابربانک دیدمش و مثل دفعه اول عاشقش شدم. دوست دارم برم باهش صحبت کنم باهاش منطقی صحبت کنم ولی قدرت این کارو ندارم در آخر بگم که خودم 19 سالمه و این دختر 18 سالشه. این دختر از یک خانواده فقیره با پدری با سن بالاحدود 65 سال(فکر کنم که دچار اعتیاد هست) در مجموع دختری نیست که در رفاه باشه یجورایی سختی کشیدس. فکرم هنوز با کسی در ارتباط عاطفی نیست چون با پیج همون رفیق مشترک پیجشو نگاه میکنم خیلی نا امیده طبق متن هایی که استوری میکنه سیگاری شده خستس دلش شکسته. ممون میشم که کمکم کنید چون خیلی دارم عذاب میکشم.

سلام دوست گرامی پرسش شما بسیار طولانی است و امکان پاسخ به آن در سایت وجود ندارد. لطفا نوبت مشاوره دریافت کنید

سلام.ببخشید که مزاحمتون شدم.من ۱۵ سالمه و حدود شیش ماهه که به دختری علاقمند هستم من با ایشون آشنایی دوری دارم ولی فقط توی فضای مجازی ایشون رو دنبال میکنم و حتی منو نمیشناسن .واقعا تو این شیش ماه هر روز به فکرشون بودم و از ته دل دوستشون دارم .و واقعا دیگه نمیتونم دوری ایشونو تحمل کنم.خواستم ازتون کمک بگیرم ببینم الان مناسبه که بهشون بگم و اگه خواستم بگم از چه راه هایی وارد شم.واقعا دیگه نمیتونم صبر کنم . مرسی از سایتتون

سلام دوست گرامی به سن طرف مقابل اشاره نکردید. به حالتی که شما دارید، عاشق شدن زودرس گفته می‌شود. سن شما اوج سن نوجوانی است و پراز هیجان‌های مختلف هستید. ممکن است با افزایش سن مسأله علاقه شما به ایشان کمرنگ شود. پس زمان و سن مناسبی برای ابراز علاقه نیست. ابتدا به این مسأله توجه کنید که دلیل علاقمندی شما به ایشان چه بوده است؟ چه ویژگی‌هایی در ایشان برای شما جذاب بوده که به سمتش گرایش پیدا کردید؟ جواب این سوالات به شما کمک می‌کند تا شناخت بهتری از خودتان و معیارهایی که دارید، پیدا کنید.

ایشون همسن و همشهری من هستن.بنظرم ایشون خصوصیات اخلاقی خوبی دارند و برخلاف دخترای همسنش اصلا مغرور نیست .من واقعا تو این شیش ماه هرروز به فکرشون بودم و به همین دلیل به درسم ضربه خورده .

سلام. من 22سالمه و وقتی 10سالم بود ی دختری رو دیدم، نمیدونستم کیه ولی از فامیل ها بود، و توی یک نگاه تمام دلم ریخت، ففط یک نگاه بود بعدش دیگ ندیدمش، و از اون سن همش ب فکرش بودم و همیشه نگاهش تو ذهنم بوده. بچه بودم نمیدونستم عشق چیه فقط ی حسی داشتم ک خیلی قشنگ بود، و چندین سال گذشت تا اینک ی دختری رو دیدم ک خیلی شبیهش بود و همون حس دروان کودکیم رو داشتم فقط خیلی شدیدتر، بدنم داغ شد عرق کردم قلبم داشت کنده میشد و نفس بزور میکشیدم، خلاصه فمیدم ک همون دختره، اینبار 17سالم بود ک این حسو تجربه کردم و اینبار میدونستم عشق چیه، فمیدم ک عاشق شدم انگار، چن بار سعی کردم از راه مجازی بهش بگم دوستش دارم و ینی گفتم، ولی برخورد خوبی نداشت،البته حق داشت و نباید از طریق مجازی باهاش چنین مسئله ای رو درمیون میذاشتم. خلاصه ازش گذشتم و دوسالی سعی کزدم فراموشش کنم، و تقریبا اینکارو کردم و بصورت اتفاقی و ناخواسته با دختری اشنا شدم و موفق شدم اون عشق قدیمی رو تا حدی فراموش کنم تا همین چن روز پیش ک ب شکل عجیبی خوابش رو دیدم و توی خواب ارزشمند ترین چیزی ک داشتم و از بچگی یجا گذاشته بودم رو بهش دادم و پیشنهاد دوستی دادم بهش، از اون روز دوباره شدم مث قدیم و همش فکرم درگیرشه، خیلی بیشتر از قبل و واقعا نمیدونم باید چیکار کنم الان😑،از طرفی من الان با ی دختر دیگ هستم، از این طرفم اون عشق قدیمی دوباره تو دلم زنده شده انگار و اروم و قرار گرفته ازم، (اینم بگم من فقط با همین ی دختر ک دوسال پیش اشنا شدم ارتباط داشتم و هیچوقت با دختری نبودم) الان نمیدونم چیکار باید بکنم. ایا دوباره فراموش کنم عشقو یا برم دنبالش؟؟ خواهش میکنم جوابمو بدید. ازت ممنون میشم واقعا.

سلام دوست گرامی عشق شیرین دوران کودکی همچنان در قلب شما زنده است و طبیعی است ذهن شما را مشغول کند و نتوانید این پرونده را ببندید و حتی در خواب‌تان هم وارد شده است. اما شما زمانی که ایشان را حتی مجددا دیدید، 17 سال‌تان بود و اوج سن نوجوانی بود، بنابراین با این هیجان مجددا روابط خود را تحت تاثیر قرار ندهید. وقتی الان در رابطه هستید و عشق سابق شما را رد کرده است تلاش ممجدد شما ریسک بالایی دارد و بهتر است با عشق قدیمی خود خداحافظی کنید.

بله ممنون از پاسخگوییتون، ولی از سن 17سالگی تا الان نتونستم فراموشش کنم، حتی وقتی ک درخیال خودم فراموشش کرده بودم، دوباره ب یکباره و بدون اینک خودم بخام اون حس برگشت و خیلی شدیدتر از گذشته هم شده. و واقعا نمیخام این حس باشه الان ب این شکل، ولی از طرفی واقعا نمیدونم چرا اینقد میخامش و دوستش دارم، و تمام فکر و ذکرم رو مشغول کرده و نمیتونم ب همین راحتی بزارمش کنار ینی دست خودم نیس ب همین سادگی بزارم کنار، پنج سال پیش جواب رد داد بهم چون از طریق فضای مجازی بش گفتم، و اشبتباه بدی بود، چون باید رودررو این چیزا گفت و حسو درمیون گذاشت. و الان این تفکر از سرم بیرون نمیره متاسفانه ک من تلاش نکردم برای احساساتم و خیلی راحت تسلیم شدم، حالا نمیدونم شاید اشتباه باشه این فکرم، ک ینی باید برای احساسم خیلی بیشتر تلاش کنم. لطفا نظرتونو و راهنماییتونو در اینباره بگید 😑.

سلام من روی کسی که هم بازی بچه گیم هم بود کراش عاشقانه زدم این آقا پسر ۴ سال از من بزرگتره و من قبل از نوع رفتار ایشون و اینکه ایشون با من ارتباط چشمی و اینا برقرار میکردن با من شوخی میکرد و …… فک میکردم بهم علاقه ای دارع این رفتاراش بود تا من به کاراش علاقه نشون دادم کراش زدم روش بعد از کراش من رفتاراش قط شد من نمیدونم ایشون از کراش من خبر دارع یانه ولی از مادرشون شنیدم که میگف پسرم میگه دختر همسایه جدیدع چن سالشه و من دنبال رلم و من ناراحت شدم از این موضوع و فک میکنم ایشون به من علاقه ای ندارن نمیدونم دلیل این رفتارش چی بود و حالا منو نمیخواد به عنوان رل …….ایشون ۴ سال از من بزرگتر و من هروق ایشون نمی بینم دلم براشون پرپر میزنه و وقتی به خونشون میرم چشام خود به خود میرع سمت اتاقش و من بیشتر اوقات بهش فک میکنم و خیال پردازی میکنم که بغلم کرد و ……لطفا کمکم کنین من نزدیک ۱ ساله روش کراش دارم و علاقه شدید خودم راحت میفهمم

سلام دوست گرامی به نظر می‌رسد برای جذب ایشان دچار مشکل شدید و نمی‌توانید علاقه خود را نادیده بگیرید. طبق علامت‌هایی که گفتید مشخص است شما به ایشان علاقه دارید اما از طرف ایشان سیگنال مخصوصی دریافت نمی‌شود. بهتر است که شما مسیر صحیح جذابیت و جذب عشق را که در رادیوعشق یک دوره آموزشی است را در پیش بگیرید تا ایشان نیز مشتاق برقراری رابطه با شما باشد.

سلام, من تقریبا چند وقتی میشه به پسری علاقه مند شدم کلا نمیدونم از روی عادت یا بی تجربه بودنم چون تا این سنم با هیچچچ پسری ارتباط نداشتم ایشونم فامیل هستن و خیلی دیر به دیر می بینمش اون کلا ادم جکیه خیلی با مزه بازی توی جمع در میاره من دوست دارم حس اون رو بفهمم البته اینم بگم پدرشون خیلی به من علاقه نشون دادن حتی شنیدم از من جلو عمه ام تعریف زیاد میکنه, والا من گیجم خیلیم گیجم لطفااااا راهنماییم کنید

سلام دوست گرامی سن خود را نگفتید. آیا رفتاری از طرف خود ایشان دیده‌اید که نشان دهد به شما علاقه دارد؟ مطمئنا تعریف کردن پدر ایشان از شما نمی‌تواند علت محکمی برای دوست داشتن شما باشد. حس ایشان را زمانی متوجه میشوید که سعی کنید بیشتر از او اطلاعاتی کسب کنید و با او همکلام شوید.

سلام این دومین باریه که پیام میزارم ولی جوابی نمیگیرم من ۳۰ سالمه و مدتی بود همکلاسیم که پسری ۳۳ساله س، سرکلاس ارتباط چشمی زیادی برقرار میکرد، مخاطب همه حرفاش من بودم،همیشه سعی داشت با جواب دادن سوالایی که از استاد میپرسیدم توجه منو سمت خودش جلب کنه، یجور مثل اینکه انگار بگه”بمن نگاه کن” یا “بمن توجه کن”،حتی ترم اول همیشه منتظر میموند قسمتی از مسیر رو باهم بریم، و ما بعد از گذشت ۷ ماه هنوز فقط دوستانه چت میکنیم.ولی حالا که من بهش علاقه مند شدم اون از من دوری میکنه، هرچند من مستقیما بهش نگفتم که دوسش دارم، ولی از مدل چت کردنم میدونم که فهمیده و داره دوری میکنه، طوریکه سرد جواب میده اینهم بگم که دانشجوی دکتری س و بشدت سرش شلوغ نوشتن رساله دکتری ست ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام دوست گرامی توجه همراه با نگاه کردن، به معنی علاقه نیست و صرف این کار نمی تواند شما را قانع کند که ایشان به شما علاقه دارند.ممکن است این فقط یک وابستگی از طرف شما باشد. اشاره کردید در حال گذراندن مقطع دکتری و نگارش رساله شان هستند، پس ممکن است به دلیل مشغله بالا نتوانسته باشند که به شما توجه بیشتری نشان بدهند. شیوه پیام دادن های شما باید جوری باشد که طرف مقابل کشش و میل بیشتری برای ادامه مکالمه پیدا کند. برای راهنمایی بیشتر می توانید از مشاوران رادیو عشق، مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

سلام من سی سالمه تا ب حال ب هیچ دختری شماره ندادم سه تا رابطه داشتم که کلا دوتاش سه یا چهار سال طول کشید اون یکی یک ماه بیشتر نشد همون اول از هم جدا شدیم با هر سه هم یا منو با اشناهامون دیدند شمارمو از اونا گرفتند یا از دوستام شمارمو گرفتند الآن سه ساله تنهام خیلی دوست دارم با کسی باشم ولی خجالتیم خیلی شاید شده بیرون هزار بار دختر (نخ داده) 🙂 ولی من از خجالت اب شدم و نرفتم جلو طرفم فکر کرده خودمو گرفتم هر بار دیگه بیرون دیده منو راهشو کج کرده نمیدونم چیکار کنم خیلی تنهام ب نظر شما چیکار کنم ؟

سلام دوست گرامی بهتر است برای افزایش مهارت های ارتباطی خود تلاش کنید و تک به تک ارتباط هایی که داشته اید را بررسی کنید تا ببینید چرا رابطه های شما به نتیجه نرسیده است. در این مسیر می توانید از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

سلام . من پنج ساله روی یکی از استاد های خودم کراش زدم،و چهارساله که ندیدمش ، میشه کمکم کنید.. حس میکنم دچار توهم اینکه به من حسی داره شدم و فکر وخیال راحتم نمیزاره..

سلام دوست گرامی علاقه داشتن اصلا بد نیست اما وقتی علاقه ایشان به شما ثابت نشده است و به صورت مستقیم با شما در این مورد صحبت نکرده باشد، خطرناک است. بخصوص اینکه 4 سال است ایشان را ندیده اید و از شرایط زندگی ایشان اطلاعی ندارید. بهتر است برای بررسی این موضوع از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره تلفنی و یا آنلاین دریافت کنید.

با سلام، اینکه آدم روی کسی که چند سال از خودش بزرگتر هست ، کراش داشته باشه و دیوانه وار بخوادش آیا نرمال هست و تو این مدل از روابط سطح و موقعیت طرف مقابل آیا تاثیری در رابطه داره ،چطور میشه به همچین کیسی نزدیک شد؟

سلام دوست گرامی اشاره نکردید چندسال از شما بزرگتر هستند؟ مدل کراش از کدام نوع گرایشات است؟ قطعا دیدن جایگاه اجتماعی بالا و روابط مثبت و موثر او می تواند در بوجود آمدن این حس موثر باشد.

سلام من چهار ماه روی همکلاسیم کراش زده بودم بعد از مدتی فهمیدم کراشم روی من کراش زده و بهم اعتراف کرد با اینکه هردومون روی هم کراش داریم ولی اصلا اونجور ک میخوایم نیس مشکل کجاست؟

سلام سوال شما گنگه و مشخص نیست نارضایتی شما از رابطه‌تون چیه و اصلا آیا رابطه‌ای بین‌تون شکل گرفته یا نه. برای اینکه شرایط‌تون بهتر بررسی بشه و دقیقا بفهمید مشکل کجاست، بهتره با سیستم مشاوره تلفنی صحبت کنید.

خسته نباشید.من رو یکی از دوستام کراش‌زدم و چند وقتع که بهش اعتراف کردم و بهش گفتم که روت کراش دارم.دوست دارم که علایقم نسبت بهش ارضا بشه به نظرتون چیکار کنم.من بهش اعتراف کردم که بهتر بتونم علایقم رو ارضا کنم ولی هنوز هیچ فرقی نکرده.چیکار کنم؟؟

سلام درسته که بهش ابراز علاقه کردین ولی بهتره مستقیما ازش بخواهین یک مدت برای آشنایی بیشتر با هم وارد رابطه بشین تا بتونید متوجه نظرش بشین

سلام یکی از دوستام تو مدرسه گفته روم کراش زده بعضی مواقع یا کارایی برای جلب توجه ام میکنه همیشه زنگ تفریح با دوستش میرفت تو حیاط اما از روزی که بهم گفته روم کراش زده نمیره تو حیاط چون من هیچ موقف زنگ تفریح بیرون نمیرم کلا دختر باحال مزه پرنس هم همیشه میکنه

سلام دوست گرامی. اشاره نکردید که آیا این مساله برای شما مشکلی ایجاد کرده یا خیر؟ هر کراشی به معنی عشق و علاقه رمانتیک نیست، بلکه از روی دوست داشتن و جذابیت شخصیت یا چهره شما برای ایشان است. برای دریافت مشاوره تلفنی و یا آنلاین از مشاوره رادیو عشق نوبت بگیرید.

سلام ممنون از مقاله خوبتون… من روی یه دختر تو مدرسه مون کراش دارم… هیچ راهیم وجود نداره که بهش بگم… و اینکه اگه یکی از دوستاش بفهمه…. خیلی بهش وابسته م انقدر که نمی دونم چیکار کنم…

سلام لطفا با سیستم مشاوره تلفنی تماس بگیرید.

با سلام ممنون از مقاله خوبتون من الآن روی یکی از همکلاسی های دانشگاه کراش دارم. با این که در هفته های اول احساس عاشقانه داشتم، الآن کمی فروکش کرده و تبدیل شده به کراش دوستانه. با این که خیلی علاقه دارم که باهاش حرف بزنم، به دلیل این که از اول کمی خجالتی بودم و همچنین دوستان دیگری دارد که با آن ها حرف می زند، معمولا نمی توانم به او نزدیک شوم و مستقیما باهاش حرف بزنم و مجبورم که از طریق تلگرام و اینستاگرام باهاش در ارتباط باشم و با این که قبلا خیلی سمت این برنامه ها نمی رفتم، الآن به دفعات آن ها را چک می کنم که جواب داده است یا نه.

سلام ارتباط مجازی برای شروع دوستی و باز کردن باب آشنایی و صمیمی‌تر شدن خوبه ولی باید کم‌کم ارتباط‌تون رو واقعی‌تر و حضوری کنید.

سلام خسته نباشید من روی یک پسر تو اینستا کراش دارم و خیلی دوسش دارم و 5سال ازم بزگتره همه ی فکرم درگیرشه بنظرتون چه طورب بهش بگم دوسش دارم

سلام. بهتره به طور مستقیم ابراز علاقه نکنید و اول با بهانه‌های مختلف سر صحبت رو باهاشون باز کنید تا یک ارتباط اولیه بینتون شکل بگیره. بعد از این مرحله پکیج جذب عشق با موبایل میتونه بهتون کمک کنه.

سلام من روی یکی از دخترای دانشگاه که فقط چند هفتس با هم آشنا شدیم و رابطمون دوستانه است و با اکیپمون زیاد وقت میگذرونیم کراش دارم ولی حدود 2 سال از من بزرگتره من از نظر جسه ازش خیلی بزرگ ترم ولی خب خیلی میترسم که بهش پیشنهاد رل زدن بدم . چون میترسم کلا از دستش بدم الان با هم خوبیم . ولی یه حسی درونم میگه اگه بهش بگم میگه نه این خیلی کلافم میکنه . نمیدونم چی کار کنم میترسم یکی دیگه باهاش رل بزنه و ذهنم بدجور درگیره

سلام خب باید بررسی بشه چرا فکر می‌کنید ممکنه بگه نه. در مورد بزرگتر بودن ایشون هم نمیشه گفت حتما در رابطه‌تون مشکل پیش میاد و خیلی به بلوغ و پختگی دوتاتون بستگی داره. البته شما مدت زیادی نیست که همدیگرو می‌شناسید و بهتره یه کم صبر کنید تا شناخت‌تون بیشتر بشه. توی این مدت هم می‌تونید یه کم بیشتر بهشون نزدیک بشید و اول علاقه‌تون رو غیرمستقیم‌تر نشون بدید. اینطوری تا حدی می‌تونید از نظر ایشون هم باخبر بشید. اگر بعد از گذشتن یه مدت زمانی هنوز این علاقه رو حس کردید، بهتره دراین باره باهاشون صحبت کنید. درصورت نیاز به راهنمایی بیشتر با سیستم مشاوره صحبت کنید.

سلام من یه چند وقتی هست روی یکی از هم دانشگاهیام کراش دارم ولی نمیدونم بهش پیام بدم یانه و اصلا باید چی کار کنم؟!😕

سلام بهتره مستقیما بهشون ابراز علاقه نکنید. از اونجایی که همکلاسی هستید میتونید اول به صورت غیرمستقیم بهشون نزدیک‌تر بشید. مثلا درباره مسائل درسی باهاشون سر صحبت رو باز کنید و تلاش کنید یک ارتباط دوستانه بین‌تون شکل بگیره. در این صورت اگر ایشون هم اگر تمایل به برقراری رابطه با شما داشته باشن متوجه میشید و این فرصت رو در اختیارشون می‌گذارید که به شما پیشنهاد آشنایی بیشتر بدن.

سلام من روی یک پسر 1 ساله کراش زدم و هر چند ماه یکبار هم اون رو میبینم بنظرتون من برم بهش بگم روش کراش دارم ؟ بنظرتون چیجوری عنوانش کنم ؟ بد نمیشه اگه یک دختر اول ابراز علاقه کنه ؟ بنظرتون واکنش اون چیه ؟ چون من تو این یکسال واقعا دیوانه وار عاشقشم عاشق اخلاقش رفتارش و همه چیش دیگه نمیتونم اینجوری تحمل کنم واقعا برام سخته دارم دیوونه میشم

سلام دوست گرامی در ابتدا در نظر بگیرید که کراش بر روی شخص عملا نتایج صددرصد مفید و مثبتی ندارد. باید خیلی منطقی رفتار کنید و درصدد شناخت واقعی فرد باشید.با رفتار درست میتوانید ایشان را جذب کنید

سلام منم همینطور شدم ۲ساله روی یه نفر کراش دارم اشنامون هم هست ولی دوره و یکم از اینکه میترسم بد میشه که بهش بگم اخه من دخترم و یکمم عیبه چون اشنامونن لطفا یه پیشنهاد درست بهم بدین!!؟😢

سلام دوست گرامی شما می توانید از طریق شیوه جذب عشق صحیح علاقه خود را به او نشان دهید. البته این اتفاق پس از بررسی دقیق رابطه شما و علل علاقمندی تان اتفاق می افتد. شما می توانید از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

من نزدیک ۲ ساله روی دوتا خواننده کراش عاشقونه زدم چی کار کنم ؟

سلام دوست گرامی کراش برروی افراد مشهور مانند خواننده ها و بازگیران … تقریبا در برهه ای از سن اتفاق می افتد که با توجه به کم بودن احتمال رسیدن ابن کراش اسیب زا می باشد و باعث وابستگی بیش از حد می شود که باعث احساس وابستگی وسواس گونه و بیش از حد است. اما اینکه چگونه کراش و علاقه خود را کنترل کنید نیاز به مهارت هایی دارید: 1- وقتی که با قلب تان فردی را می سنجید تنها به نقاط مثبت او توجه می کنید در صورتی که باید توجه کنید که او نیز انسانی با تمام ویژگی های خوب و بد می باشد و تنها نباید به نقاط قوت او توجه کنید .ت 2- وقتی که دوست دارید تنها با کرار دنیا باشید باید سعی کنید افکار خود را مدیریت کنید و از این فکر حارج شوید مثلا ورزش کنید، متاب بخوانبد و یا سراغ علایق خود بروید . 3- شروع به یادگیری مهارت و یا سرگرمی جدید کنید و کارهایی که میتواند برای شما لذت و هیجان دارد را شروع کنید 4- به رفتار و صحبت های کراش خود با دیکران نیز توجه کنید تا متوجه عدم تفاوت و خاص بودن او شوید 5- با دوستان و اعضای خانواده خود وقت بگذرانید و در جمع آن ها باشید.

من حدود دو ساله که رو یکی کراش زدم, امکان دیدنش هم برام وجود نداره, اگه هم باشه خیلی کم, شناختم هم ازش در حد پست هاییه که میذاره و عقایدش که خیلی شبیه منه و واسه همین ازش خوشم میاد, ولی هیچ جوره نمی تونم غرورمو له کنمو برم باهاش حرف بزنم, چون در هر حال امکان دیدنش برام فراهم نیس, بااین حال از این افکار خسته شدم و دوست دارم تموم بشن, چون حس میکنم دارن بهم آسیب میزنن, لطفا راهنماییم کنید چه طوری باید این کراش رو فراموش کنم

سلام دوست گرامی انچه در کراش اسیب زا می باشد وابستگی بیش از حد است که باعث احساس وابستگی وسواس گونه و بیش از حد است. اما اینکه چگونه کراش و علاقه خود را کنترل کنید نیاز به مهارت هایی دارید: 1- وقتی که با قلب تان فردی را می سنجید تنها به نقاط مثبت او توجه می کنید در صورتی که باید توجه کنید که او نیز انسانی با تمام ویژگی های خوب و بد می باشد و تنها نباید به نقاط قوت او توجه کنید . 2- وقتی که دوست دارید تنها با کرار دنیا باشید باید سعی کنید افکار خود را مدیریت کنید و از این فکر حارج شوید مثلا ورزش کنید، متاب بخوانبد و یا سراغ علایق خود بروید . 3- شروع به یادگیری مهارت و یا سرگرمی جدید کنید و کارهایی که میتواند برای شما لذت و هیجان دارد را شروع کنید 4- به رفتار و صحبت های کراش خود با دیکران نیز توجه کنید تا متوجه عدم تفاوت و خاص بودن او شوید 5- با دوستان و اعضای خانواده خود وقت بگذرانید و در جمع آن ها باشید.

خب من روی یکی از فامیلامون کراش زدم طرف 6 ماه ازم بزرگتره(در ضمن دخترم)معمولا خیلی همو میبینیم ولی نمیتونم باهاش حرف بزنم میترسم سوتی بدم و اونم زیاد حرف نمیزنه وقتی داریم چیزی میخوریم یا با خوانواده یه جا نشتیم هر وقت سرمو بالا میگرم نگامون تو هم گره میخورع و من خجالت میکشم خیلی زیاد نگاه میکنه میخوام بدونم روم کراش داره؟؟؟؟؟

سلام دوست گرامی به نظر میرسد بی میل به شما نیست اما نمیشود از کلمه کراش و یا عشق صحبتی کرد.بهتر هست در صورت داشتن تمایل با ایشان صحبت کنید

سلام من 16 سالمه رو یکی کراش دارم ، به نظر شما چجوری باهاش رل بزنم ؟؟؟؟ پ.م : حتما باید رل رو بزنم .

سلام دوست گرامی در ابتدا در نظر بگیرید که کراش بر روی شخص عملا نتایج صددرصد مفید و مثبتی ندارد. باید خیلی منطقی رفتار کنید و درصدد شناخت واقعی فرد باشید.با رفتار درست میتوانید ایشان را جذب کنید

سلام،وقتتون بخیر باشه و حال دلتون خوب! و همچنین ممنونم از سایت خوبتون… خب! می خواستم بگم من از سن 11 سالگیم به صورت کاملا اتفاقی عاشق نوۀ عمه ام شدم…! تمامی علائم های عشق رو نیز در وجود خودم احساس می کنم. یک عشق واقعی و عجیب…! و به گونه ای من از نوۀ عمه ام 51 روز بزرگتر هستم و من دختر هستم و ایشون پسر…! به گونه ای نمی دونه من دوستش دارم. شاید هم بدونه… رفتارهایی داره که سبب میشه منم فکر کنم عاشقمه و الان وقتش نیست بیانش کنیم که عاشق همیم. هر دومون رشته مون ریاضی/فیزیک هستش و کنکوری 99 به حساب میایم و 17 ساله هستیم. می دونید… واقعا دوست دارم کل رفتاراشو براتون توضیح بدم تا ببینید به نظرتون اونم منو دوست داره و عاشقمه و روم کراش زده یا نه! من فقط می خوام ببینم مشتاق هستید تا از رفتارهاش در پیام بعدیم براتون توضیح بدم تا کمکم کنین و از سردرگمی نجاتم بدید یا نه:) همین…! بازم عذر می خوام که وقتتون رو برای خوندن این پیام گرفتم. خدانگهدارتون باشه.

سلام دوست گرامی الان در شرایط سنی شما اصلا زمانی برای فکر کردن به اینکه شخصی علاقمند شما هست یا خیر نیست.بهتر هست فکر و وقت خود را برای کنکور و درس بگذارید و پس از کنکور و ورود به دانشگاه در این زمینه فکر کنید

باسلام من هم همه این نشونع های کراش عاشقانه و بقیه کراش ها رو دارم و حتی یک سال و نیم رو یکی از دوستام کراش دارم ولی هیچوقت نتونستم بهش بفهمونم که دوسش دارم و حتی یه بار بهش گفتم بعد یه سال پیشم نیومد هیچ دوری هم کرد و ازم خوشش نیومد از اون لحظه فک میکرد دیوانه شدم ک اینجوری میگم و بعد از مدتی باز تو دایرکت گفتم بهش گفت شوخی نکن .. واین که میگم 1سال و نیم کراش دارم روش از این 1/5سال فقط جمعا شاید 2 ماه باش بودم(مثلا ماهی یه بار میدیدمش )گفتم چه راه روانشناسی دارین تا اونو به سمت خودمون بکشیم ؟

سلام دوست گرامی در ابتدا در نظر بگیرید که کراش بر روی شخص عملا نتایج صددرصد مفید و مثبتی ندارد. باید خیلی منطقی رفتار کنید و درصدد شناخت واقعی فرد باشید.با رفتار درست میتوانید ایشان را جذب کنید

من ی دخترم یه دوماهیه رو هم کلاس دانشگام کراش دارم.یک بارم بهش جزو دادم از طریق گوشی و باهم یکم چت کردیم من سعی کردم تحویلش بگیرم.نمیدونم چطوری بهش بفهمونم ک خوشم میاد ازش

سلام ابتدا باید شما را با معنی کراش داشتن اشنا کنم و سپس توضیحات کاربردی خدمتتان عرض میکنم. کراش در معنی کراش یعنی علاقه یکطرفه به شخصی بدون انکه طرف مقابل در حریان باشد که ممکن هست برای شما منجر به اسیب هم شود.اینکه شما به همکلاسیتون علاقه دارید و درصدد جلب توجه ایشان هستیدکراش محسوب نمیشود . باید برای شروع رابطه باهاشون بصحبت کنید و خواسته خود را بیان کنید و صادقانه پیش بروید و اجازه بدهید خود ایشان هم در این زمینه فکر کنند و به نتیجه برسند

سلام من نزدیک 3ماهه که روی یکی از سال بالایی هامون کراش زدم توی تعطیلات عید سعی کردم با پیام دادن به دایرکتش باهاش دوست شم اولا باهام خوب حرف میزد ولی روزی که مدرسه ها باز شد فهمیدم ترنسه و یک دوست دختر تو مدرسه داره.دوست دخترش بهم کلی حرف زد گفت :س خط قرمزمه و فلان بهمان نزدیکش بشی قلم پاتو خوردمیکنم و ازاین چیزا. خودشم ازم بدش میاد.نمیدونم چرا ؟من سعی میکنم بهش نزدیک شم که بهم اعتماد کنه

واقعا موندم چیکار کنم:/

سلام دوست گرامی در معنی کراش یعنی علاقه یکطرفه به شخصی بدون انکه طرف مقابل در حریان باشد که ممکن هست برای شما منجر به اسیب هم شود. الان علاقه شما به این دوستتان کمی عحیب هست و شاید نتوان عنوان کراش را استفاده کرد. اگر دوست دارید در قالب یک دو ست و هم مدرسه ای باهاشون باشید بهشون اعلام کنید و نظر ایشان را هم جویا شوید.اینکه دوست ایشان مانع این ارتباط شود غیر منطقی هست.فقط به این مورد دقت کنید که اگر بر فرض ایشان ترنس باشند باید از لحاظ رفتاری ارتباطی و این مورد را هم مدنظر قرار دهید

سلام می خواستم بدونم که اگه روی فرد کراش داشته باشی ، ولی وقتی فرد مورد نظر می بینی نتونی حتی یه کلمه هم باهاش حرف بزنی این طبیعیه یا نه؟امیدوارم منظورم رو متوجه شده باشین😊

سلام دوست گرامی ابتدا لازم هست من در مورد کراش برای شما توصیحاتی بیان کنم: کراش رابطه عاطفی و احساسی یک طرفه هست که می تواند به شما آسیب بزند.و این احساس شما را از روابط احتماعی دور می کند و باعث انزوای شما می شود.در واقع شما وسواس گونه بر روی رفتارهای طرف مقابل زوم می کنید و ان ها را زیر نظر می گیرید.اما صحبت های شما از یک علاقه یک طرفه حاکی هست که شما در مورد نحوه ارتباطاتتان وشناخت ها صحبت نکردید.اینکه دختر هستید یا پسر؟چند سالتون هست؟طرف مقابل از احساس شما مطلع هست یا نه؟ این ها باید پاسخ داده شود تا بتوان شما را راهنمایی کرد

سلام من مدتی هست که از اقایی تو دانشگاه خوشم میاد ولی تاالان هیچ حرفی بینمون رد و بدل نشده نمیدونم باید چیکار کنم که بهشون نزدیک بشم و میترسم که برداشت خوبی نداشته باشن چون شناختی ندارم از ایشون راهنمایی میخواستم؟!

سلام دوست گرامی شما نوشته اید که از کسی در محیط دانشگاه خوشتان امده و هبچ صحبتی نداشته اید پس معلوم هست بنا به یکسری رفتارهای ظاهری به ایشان علاقمند شدید و شناخت وجود ندارد با توجه به این موارد به نظر بهتر است کمی صبر کنید شاید خود ایشان پبش قدم برا شناخت و اغاز رابطه شدند اگر دیدید که ایشان اقدامی نکردنداز یک دوست مشترک و یا واسط بخواهید غیر مستقیم شما را معرفی کنند

سلام اون جا که گفتین کراش دوستانه من یخه پسرم و روی یه پسر خودم همسن خودم علاقه شدیدی پیدا کردم به طوری که تمام نشونه کراش هارو دارم ولی اصلا لحظه ای به روابط جنسی حتی گرفتن دستاشم فک نکردم و علاقه جنسی ندارم بهش فقط میخوام باهاش حرف بزنم و پیشش باشم این حرف زدنه جوریه که حتی میگم کاشکی هیچ کس تو دنیا جز اون و من نبود

در ایتدا باید این نکته را یاداور بشیم که هر احساس و محبت قوی لزوماً عاشقانه نیست. اعتماد کردن به دیگری و نزدیک شدن به او می تواند بدون داشتن احساسات عاشقانه باشد و اینکه بخواهید در کنار شخصی مداوم باشید به این معنا می تواند باشد که از تنها یک دوست عادی نیست و از دوستان برگزیده شما محسوب می شود. اما انچه در کراش اسیب زا می باشد وابستگی بیش از حد است که باعث احساس وابستگی وسواس گونه و بیش از حد است.

اما اینکه چگونه کراش و علاقه خود را کنترل کنید نیاز به مهارت هایی دارید:

1- وقتی که با قلب تان فردی را می سنجید تنها به نقاط مثبت او توجه می کنید در صورتی که باید توجه کنید که او نیز انسانی با تمام ویژگی های خوب و بد می باشد و تنها نباید به نقاط قوت او توجه کنید . 2- وقتی که دوست دارید تنها با کرار دنیا باشید باید سعی کنید افکار خود را مدیریت کنید و از این فکر حارج شوید مثلا ورزش کنید، متاب بخوانبد و یا سراغ علایق خود بروید . 3- شروع به یادگیری مهارت و یا سرگرمی جدید کنید و کارهایی که میتواند برای شما لذت و هیجان دارد را شروع کنید 4- به رفتار و صحبت های کراش خود با دیکران نیز توجه کنید تا متوجه عدم تفاوت و خاص بودن او شوید 5- با دوستان و اعضای خانواده خود وقت بگذرانید و در جمع آن ها باشید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

یکی از نیازهای اساسی زندگی انسان، تعامل و ارتباط با دیگران است. انسان در زمان رشد خود، پیوسته برای بقاء و پیشرفت خود، محتاج رابطه با سایرین است که بین این امر با سلامت، رابطه ای نزدیک وجود دارد. در ادامه با تازه ترین ها همراه باشید تا به شما بگوییم که چگونه بفهمیم یک دختر روی ما کراش دارد.

“میل و اشتیاق آتشین برای بودن با فردی که به نظر بسیار جذاب و خاص می‌آید.” کراش شیفتگی موقتی نسبت به مطلوبی است که ما را به خود جذب می‌کند. کراش داشتن مستلزم این است که رفتار فرد در زمان بودن در حضور کراش کاملاً تغییر کند. اکثر کراش‌ها ناگهانی است و این شیفتگی دیوانه‌وار کنترل کردن رفتار را دشوار می‌کند.

تمام انسانها به دنبال پیدا کردن کسانی هستند که با آن ها حس خوشبختی کنند و از زندگی با آن ها لذت ببرند و در کنارشان سود بیشتری کسب کنند. در بین ارتباطات انسانی، احتیاج به رابطه با جنس مخالف هم در مقطعی از زندگی انسان مطرح می شود و این هنگامی است که پسر و دختر تصمیم می گیرند همسر آينده خویش را انتخاب کنند.

عشق دختر به پسر مسأله ای است که خيلي وقت ها مخفی می ماند. چرا‌که دختران از ابراز احساسات خویش به پسران خجالت می کشند و یا آنرا نشانه ی شکستن غرور خویش می پندارند. با این حال عشق دختران به صورت ناخواسته در رفتارها، حرکات و گفتار آنها با فرد موردنظر معلوم می شود.

دریک رابطه احساسی هر دو نفر بسیار مهم و تاثیر گذار هستند. این که رابطه ی عاطفی ادامه پیدا کند و یا دچار شکست شود به ميزان زيادي به رفتارها و اعمال طرفین بستگی دارد. گاه تفاوت عشق بین زنان و مردان سبب بروز مشکلات عاطفی می شود. دختران در عشق حساس ترند و بیشتر وابسته می شوند.

چگونه بفهمیم پسری روی ما کراش دارد

علامت های ظاهری، رفتاری و کلامی که در ادامه به آنها اشاره می شود، از نظر علم روانشناسی ثابت شده هستند. بعضی از این علایم آگاهانه اند، یعنی دختر می خواهد نشان دهد تمایل دارد با شما رابطه عاطفی برقرار نماید. ولی اکثر آنها به صورت ناخودآگاه از یک دختر عاشق سر می زنند.

لازم است توجه داشته باشید که وجود تنها یکی از علامت های زیر برای پی بردن به علاقه مندی دختر به شما کافی نیست. ولی چنانچه چند مورد از علائم و رفتارهای زیر مکررا از جانب وی نسبت به شما سر بزند، میتوانید امیدوار باشید که آن دختر واقعا از شما خوشش آمده و به شما علاقمند شده است.

احساسات درونی هر فرد در رفتارش نمود پیدا می کند به عنوان مثال حالت چهره ی شما هنگامی که از منظره ای به شوق آمده اید با هنگامی که از دیدن آن ناراحت شده اید تفاوت دارد. وقتی دیدن چیزی اشتیاق درونی انسان را بر می انگیزد ناخودآگاه این اشتیاق از اعضا و جوراح وی هم کاملاً معلوم می شود.

لبخند اولین عکس العمل ما دربرابر هر چیزی است که احساس خوبی به ما بدهد، پس چنانچه دختری با دیدن شما لبخند می زند به این مسئله که وی احساس خوبی نسبت به شما دارد پی خواهید برد و چنانچه بارها و بارها این لبخندها را دیدید مطمئن باشید که کشش درونی در وجود او برای دیدن شما بوجود آمده است.

این علامت تنها در خصوص شرایطی کاربرد دارد که دختر موردنظر با شما همکلاسی باشد، همکارتان باشد یا بهرحال با هم در یک فعالیت مشترک داشته باشید. در این وضعیت تلاش کنید بفهمید آن دختر هنگامی که می داند شما آن دور و بر هستید حواسش به شما هست و به نحوی دنبال شما می گردد یا نه.

به عنوان مثال اگر آن دختر وارد اتاقی می شود که می داند شما قرار است ان جا باشید، کاملاً حواس خود را جمع کنید. چنانچه از شما خوشش بیاید، احتمالا فوری در زمان ورود به دنبالتان خواهد گشت و چشم هایش همینطور دور تا دور اتاق می چرخند تا بالاخره شما را پیدا کنند. زمانی که نگاهش با نگاه شما تلاقی کرد ممکن است یکی از این دو کار را انجام دهد:یا اینکه لبخند بزند و کاملاً با خوش رویی برخورد کند و نشان دهد از دیدن شما خوشحال شده، یا اینکه از شما روی برگرداند و با بی اعتنایی طوری وانمود کند که به دنبال شما نمی گشته.

در هر دو صورت، اگر آن دختر هر بار که وارد اتاق می شود، با نگاه خود به دنبال شما بگردد، علامت ان است که به شما علاقمند شده و می خواهد از حضور شما با خبر شود.

هر چه قدر دختران با شما بیشتر رو به رو شوند، ميزان علاقه شان بیشتر است. ولی چنانچه از شما دوری نموده و تلاش کنند با شما رو در رو نشوند بیانگر این است که به شما علاقه ای ندارند.

با اینکه دختران میتوانند زبان بدن معکوس و جعلی را به شما نشان دهند.

یکی از قدرتمندترین راهها برای خانمی که جذب شما شده است این است که:اطلاعاتی در خصوص خودش را به اشتراک می گذارد و چنانچه این کار را نکند برای شما آزار دهنده است

بر اساس اصول روانشناسی عشق دختر به پسر، تنها خانم‌ها نیستند که این کار را انجام میدهند ، بلکه مردان هم این کار را می کنند. پس چنانچه شما در یک میهمانی هستید و دختر موردنظر اطلاعات شخصی خویش را به شما می گوید، آنرا نباید صرفا علاقه بخود برداشت کنید.

مطمئنا هر کسی هم جای او بود شاید ذره ای از حوادثی که برایش پیش امده را به شخص دیگری می گفت. او تنها این را به شما گفته است تا بدانید.

ولی در حالت کلی حرف زیاد در خصوص اتفاقات خصوصی یک سیگنال برای نزدیکتر شدن به شماست و میتواند از علامت های علاقه یه دختر به پسر باشد.

زنی که به شما علاقمند است دوست دارد همه چیزتان را بداند( تا بتواند در این باره با دوستان دخترش صحبت کند).

وی در خصوص خانواده، سابقه، سلیقه غذایی، موسیقی، فیلم و مسایل مختلف شما سوال خواهد کرد.

انگيزه اصلی وی این است که علائق شما را بشناسد تا بتواند خود را دارای علائق مشترک با شما نموده و پیوستگی بیشتری با شما ایجاد کند.

چنانچه از قایق سواری خوشتان نمی آید، او هم ناگهان از این کار متنفر می شود.

یک زن علاقه مند همیشه دوست دارد در خصوص نقشه های آينده و کارهایی که میتوانید با هم انجام دهید اشتیاق نشان می دهد.

درواقع او اغلب چیزی شبیه این میگوید:“وای… تو هم از بولینگ خوشت میاد؟ باید یه بار با هم بریم بازي کنیم.” اگر او چنين عمل نمود،

تردید نکنید که دوست دارد ازش بخواهید با شما بیرون برود.

چنانچه از شما خوشش آمده باشد پس به حرف های شما هم گوش داده است. چنانچه در بین حرف های خود از نام سگ خود یا نام مکانی تفریحی اسم برده اید و او آن ها را با جزئیات بیاد می آورد و بازگو می کند یا می خندد، یعنی به شما کاملا علاقه مند است. بطور کلی چنانچه او جزیی ترین صحبت های شما را بیاد بیاورد یعنی بشما علاقه مند است.

حسادت یکی از خصوصیاتی است که در زنان بیش از مردان مشاهده می شود. دختری که به پسری علاقه دارد، از مشاهده آن پسر با دختر دیگر ناراحت می شود. این ناراحتی به علت حسادت در وی ایجاد می شود.

چگونگی و آنالیز نگاه های دخترانه از ديگر علامت های علاقمند شدن دختران شمرده می شود. با اگاهی و شناخت این علایم و نشانه ها به آسانی میتوان بفهمیم دختری دوستمان دارد و با برخورد صحیح و درست دربرابر این علائم ، میتوان عشق دختران نسبت بخود را افزایش دهیم.




تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تازه ترین ها می باشد.

چگونه بفهمیم که [دختری] ما را دوست دارد یا ندارد؟! مشخصات ظاهری دخترخانمی که عاشق ماست! خوشش میاد یا بدش میاد؟

دخترها و کلا خانم ها پیچیدگی محضی دارند! شما هر کز نمی توانید خانمی را پیدا کنید در یک نگاه عاشق شما بشود! دل بردن از دخترها کمی زمان می خواهد. خیلی از پسرها فکر می کنند دخترها برده ی پول و دارایی و مال و منان پسر می شوند اما کاملا غیر واقعی است حتی ثابت شده است که دخترهایی که خیلی پول دوست هستند فقط در ظاهر تمایل به سبک زندگی عالی را تظاهر می کنند و اگر وارد اعماق قلب آن ها شوید متوجه خواهید شد که مسئله و معیار اصلی دختر مقابل شما چیزهای دیگر و یا چیزهای بهتری بوده است.. این پست از big20.ir برای پسرهایی هست که دلبسته دختری شده اند حالا چه در فامیل و چه در محل تحصیل و در محل کار و چه در اجتماع.. معمولا پسرها دوست دارند برای ازدواج دختر مورد نظرشان را پیدا کنند و در اکثر وقت ها مخصوصا در دلبستگی های خانوادگی دغدغه ی پسرها و مردها این است که مطمئن شوند دختر طرف حسابشان چه میزان به او علاقه دارد!! یکی از بهترین اصول آشنایی دختر و پسر تعامل و تقابل اخلاقیات و روحیات است. اینکه یک پسر باید دختری را برای آشنایی و ازدواج پیدا کند که حس بسیار جانانه ای به او دارد. پسرها بخصوص در مرحله قبل از ازدواج دوست دارند با روشها مختلف و غیر مستقیم نظر دختر مورد نظرشان را بدانند. اما باید بدانید اگر قصد دارید حد و مرز دختر خانم مقابلتان را نسبت به خودتان بدانید باید فقط و فقط خودتان اقدام کنید و سعی کنید از دیگران در این مسیر کمک مگیرید ممکن است وضعیت بدتر شود.و اینکه می خواهیم ترفندهای شاهکار روانشناسی دختران را در این مطلب برایتان ارائه نمائیم.. با این ترفندها که تعدادشان هم کم نیست خیلی عالی و مبتکرانه می توانید بفهمید دخترها چه حسی نسبت به شما دارند.. آیا شما را دوست دارند؟ یا از شما بدشان میاید؟ و یا از شما بی زار هستند!! این ترفندها توسط کارشناسان، از دل تمایلات، احساسات و زبان بدن دختران عاشق استخراج شده است و تا حدودی زیاد برای شما راهگشاست..

 

آموزش تصویری: بهبود جنسی آقایان برای رابطه ای ماندگار و رویایی

چگونه بفهمیم پسری روی ما کراش دارد

 

اینکه از کجا بفهمیم دختری دوستمان دارد معضل خیلی از ما آقایونه!.در این مطلب با ما همراه باشید تا جواب این سوال را پیدا کنید

اگر از خود می پرسید آیا دوستم دارد؟ با دقت گوش کنید که اون به شما چه چیزایی میگه و اونا رو ذخیره کنید تا بعدا بهشون مراجعه کنید.اگه هم دارید باهاش صحبت میکنید,دقت کنید که اون علامتی نشون میده که به شما علاقه داره یا نه:که شامل نکات زیر میشن:

* دخترها با هم متفاووت اند.اگه اون خجالتی باشه,موقع حرف زدن باشما صداش کمی نرم تر از معمول میشه.شاید با موهاش بازی کنه,با لباسش ور بره و شاید هم به شما خیره بشه.

* نشونه ی دیگه میتونه این باشه که اون به شوخی ها و جک های مسخره ی شما هم میخنده.(مراقب باشید که اگه خواستید آزمایش کنید جک های بد تعریف نکنید!)

* شاید نتونه مستقیم به چشمای شما نگاه کنه و امکان داره که زیادی پوزخند بزنه و نخودی بخنده چون نگرانه که چیز زیادی رو فاش نکنه.

*لبخند زدنشو بررسی کنید.دختری که از شما خوشش میاد وقتی که شما یک مکالمه رو آغاز میکنید فوری لبخند میزنه.و اگه خجالتی باشه لبخندش سریع محو میشه.اما درهرحال نمیتونه حالاتشو زیاد مخفی کنه.اگه اون جذب نشده باشه(که معنیش این نیست که از شما خوشش نمیاد,شاید تمایلی به با شما بودن نداره)شاید کنجکاوانه نگاهتون کنه اما احساس خاصیو ابراز نمیکنه.

اگه صمیمی میشه,سخته که بگی دقیقا چه منظوری داره.بعضی از دخترها با پسرا فقط برای یه دوستی معمولی صمیمی میشن.اما ممکنه تاثیر مقابلش به اشتباه چیزی بزرگتر از دوستی بشه.پس قبل از هر پیش فرضی بشناسید که دختر مورد نظر از چه گروهیه.

*بعضی از دخترا دلیل خاصی برای صمیمی شدنشون ندارن.تو این مورد,ممکنه از شما خیلی خوشش بیاد اگه نشانه های بادی لنگووج به صورت ناخداگاه از حرفاش بیشتره.

*بیشتر دخترها نمیخوان که تابلو باشن.اگه اون به راحتی صمیمی میشه,توجه کنید که با شما بیشتر از بقیه اینکارو انجام بده.

*اگه دختری رو به خودتون علاقه مند کردین,هیچوقت این اشتباه” صمیمی  شدن با دخترای دیگه جلوی او” رو انجام ندین.چون در این صورت ناراحت میشه و از شما دست میکشه.

بغل کردن میتونه راه خوبی برای ابراز مهربونی باشه و دلیل خوبی برای نزدیک شدن و لمس کردن شما بدون اینکه لزوما صمیمی شدن به نظر بیاد و تابلو باشه.برای اینکه به خودتون بفهمونید آیا دوستم دارد یا نه تو این مورد میتونید باهاش کنار بیاید,یا تظاهر کنید که باید برید و عجله  دارید.

اگه از شما خوشش بیاد,به شما خیره میشه و وقتی شما نگاهش کنید سریع نگاهشو برمیگردونه.این یعنی اینکه اون خجالتیه یا اینکه راجع به خودش مطمین نیست.اما اگه به شما خیره شد و وقتی هم شما نگاهش کردین به این کار ادامه داد و شما تونستین علاقه رو تو چشماش ببینین,یعنی اینکه از شما خوشش میاد و اعتماد بنفس داره برای اولین حرکت(شروع رابطه)آمادس.

*اگه دیدین که دختری موقعی که شما حواستون نیست و از پشت سر بهتون خیره میشه,معنیش اینه که از شما خوشش میاد.و وقتی هم که شما نگاهش میکنین سریع نگاهشو میدزده و موقعیت سرشو تغییر میده.

اگه دیدین که دوستاش به شما نگاه میکنن و نیشخند میزنن و یا نخودی میخندن,به این معنیه که اون به دوستاش درمورد شما گفته.این موردشامل هر سنی میشه حتی خانم های سن بالا.اونا معمولا لبخند میزنن,یا به جای نخودی خندیدن و نیشخند زدن با سر اشاره میکنن.حتی تو بعضی از موارد دوست ها انقدر جسورن که میان و میگن که دوستشون از شما خوشش میاد.

*گاهی اوقات وقتی داره با دوستاش حرف میزنه وقتی شما رد میشین یهو از حرف زدن می ایسته.به این معنیه که شما موضوع صحبت اون بودین. و می تونین حس کنین که دوستم دارد

*اگه اون به دوستاش در مورد علاقه ی به شما گفته باشه,ممکنه دوستاش بیان و با شما شروع به صحبت کنن و از شما هم سوالایی از این قبیل رو بپرسن:دوست داری با اوون(اسم اون دختر)بری بیرون یا من؟کی از همه بهتره؟کی از همه جذاب تره؟ترجیح میدی با من ازدواج کنی یا اون؟(اسم اون دختر)و اسم مردم مختلفی رو میارن و روش های مختلفی رو امتحان میکنن تا به اسم دوستشون و نشونه ای برسن.

*تو سن های پایین,دوست ها معمولا بی تجربه اند و خیلی بلند صحبت میکنن.شما این چیزا رو زید میشنوین:(اسم شما)(یا اسم اون دختر)از تو خوشش میاد!

*موقع هایی که دوستاش سربه سرش میذارن گوشاتونو تیز کنید.ممکنه بگه:سر به سر من نذار!یا آروم تر,یا ممکنه بشنوه!

ممکنه وقتی شما اطرافشین بگه “سردمه!” که این یعنی میخواد شما لباستونو بهش بدین.این ژس خیلی رمانتیکیه.یا ممکنه موقع انجام کاری بگه”من تو انجام این کار خیلی بدم” که یه شانسه برای شما تا کمکش کنید.

*اگه اونجا پسرای دیگه ای هم بودن و اون یکی دیگه رو دوست داشته باشه,اگه شما لباستونو بهش بدین نا امید میشه.تو این مورد حداقل میفهین که چه حسی نسبت به شما داره و بدونید که باید چیکار کنید و یا به اون پسر که دوسش داره بگین.

از لبخند معمولی خودتون استفاده کنید.اگه سریع روشو برگردوند یعنی راحت نیست یا جذب شما نشده.اما اگه اون هم یه لبخند بزرگ یا لطیف تحویل شما داد و به ارتباط چشمی ادامه داد یعنی از شما خوشش میاد.درهرحال هر کاری که بکنه,نمیتونه لبخندشو نسبت به این کار پنهان کنه.و درهرحال اون پیغام شمارو میگیره و میفهمه که این شانسو داره و خودشو برای حرکت بعدی آماده میکنه.

*اگه اون لبخند زد و بعد فوری خودشو به جمعیت دوستاش رسوند یعنی مسترس و کنجکاوه که شما هم میدونین که اون از شما خوشش میاد یا نه.

شما میتونید از طریق نگاه کردن به بادی لنگوئج خیلی چیزها از یه دختر بفهمیدکه فراتر از لاس زدن واضح(تابلو)ئه که به صورت ناخودآگاه نشونه هایی از جذب شدنه.نشون های خیلی زیادی هست که به شما اینو نشون میده.برای مثال اگه تاب گشت اون به طرف شما برمیگیرده به این معنیه که اون درمورد حرف زدن با شما اعتماد بنفس بالایی داره.اما اگه اون بدنش رو نزدیک هم نگه میده مثلا دست به سینه اس یا پاهاشو جمع میکنه به این معنیه که خجالتیه و از اینکه با شما صحبت کنه خجالت میکشه و داره یه هشدار برای شما درست میکنه. اینجا هم باز از خودتون می تونید مطمئن شید که آیا دوستم دارد یا نه

اگه چشماش رو گشاد میکنه ممکنه که واقعا از شما خوشش بیاد.

– وقتی که هردو توی یه اتاق هستید اگه درجای مورب یا ضربدری (میان) شما میشینه اونوقت واقعا جذب شد.اون به طرف شما میشینه با یه رفتار راحت.و یا بازوها و ران هاش روبه روی شمان.هرکدوم از این ها میتونه نشونه ی این باشه که از شما خوشش میاد.وقتی که چهارزانو میشینه به پاهاش نگاه کنید.اگه به طرفش شماس ممکنه به این معنی باشه که از شما خوشش میاد و میخواد نزدیکتر بشه.

–به لب هاش نگاه کنید.اگه اونا رو مداوم کمس میکنه یا ضربه میزنه وقتی شما اطرافین یعنی جذب شده.و یا اگه وقتی شما نگاهش میکنید لب هاش میلرزه متونید مطمئن باشید که از شما خوشش میاد.

اگه همیشه برای شما اونجاس و کارایی رو برای شما انجام میده,حتی مثلا وقتی تشنه اید یه مقدار از نوشیدنی خودش رو به شما تعارف میکنه,میتونه نشون دهنده ی این باشه.اما فقط با یه بار اتفاق افتادن هم به خودتون نگیرید که از شما خوشش میاد.ازش درخواست های کوچیک کنید,مثل خواستن یه آدامس یا خودکار,و ببنید که عکس العملش چیه.اگه همیشه برای اهدا کردنشون بهتون آماده بود,درخواست های بزرگتری بکنید؛مثل کمک کردن تو یه کار مدسه ای یا دانشکگاهی و یا اداری.چیزی بخواید که آسون نشه حلش کرد ولی خیلی هم سخت نباشه.چون بعضی از دخترا میگن که من نمیدونم که چطور باید این کارو انجام بدم.اگه بازهم انجام داد یعنی از شما خوشش میاد.اما مراقب باشید که خیلی هم به طور مداوم ازش درخواست نکنید,چون ممکنه فکر کنه شما تنبلید.شما فقط قراره ببینید که از شما خوشش میاد یا نه.

خیلی از دخترا خجالتی و یا عصبین نسبت به عکس العمل شما برای آغاز یه صحبت رومانتیک.حتی اگه اون با اعتمادبنفس ترین دختری به نظر بیاد که تا حالا دیدی ممکنه قبلا یه تجربه ی بد داشته باشه.اما میتونه قبول کنه اگه شما اول صحبت رو آغاز کنید.

مدام نتیجه گرفتن و “مدام برنده شدن” از اون به جای درخواست دادن و صحبت کردن باهاش کار اشتباهیه,حتی اگه بعدش بگه که از شما خوشش نمیاد.به جای اینکار درخواست کنید و باهاش وقت بگذرونید,وگرنه شما تبدیل به “دوست محاصره گر” میشید.

او همگام با شما است ناگهان متوجه میشوید که او همه جا حضور دارد. او “بطور اتفاقی” هر کجا شما هستید پیدایش می شود، یا در راه روی محل کارتان مرتب جلوی شما قدم میزند، یا “تصادفی” به شما برخورد میکند، یا در میهمانی در اطراف شما مانور می دهد.

آنچه که او انجام میدهد تلاش برای جلب توجه شما است، و بـرای این اسـت که خود را در موقعیتی قرار دهد تا شما “قدم اول” را بردارید. مسئله اینـجا اسـت کــه بـسـیـاری از مردان نسبت به این عمل زنان بی توجه هستند و به همین دلیـل بسیاری از فرصت ها را از دست میدهند. مردان مستقیم عمل می کنند، زنان غیر مستقیم. بنابرایـن اگر زنـی مکررا” شروع به قـرار گـرفـتـن سـر راه شـما نـمود، احتمال اینکه(صد در صد نیست) او اینکار را عمدا” انـجام میدهد زیاد است.

او حرکاتی بخصوص انجام می دهدیک جمله قدیمی می گوید:”جسم دروغ نمی گوید.” طبیعت بشر را جوری برنامه ریزی نموده که هنـگام ابـراز عـلاقه بـی اخـتیـار شـروع بـه انـجام یـک سـری حرکات جسمانی مشخص میکند. این اعمال غیر شفاهـی از گـشاد شـدن چشم هنگام نظاره به چیزی جالب گرفته تا لبخند زدن و لمس کردن، متغیر است.

اشاره نمودن در جهت شما با پاها یا شانه ها

خم شدن به طرف شما هنگام صحبت

چگونه بفهمیم پسری روی ما کراش دارد

چشم برنداشتن از شما هنگام صحبت و گفتگو

تقلید از حرکات شما ( مثلا” اگر دست خود را روی میز بگذارید او هم همین کار را میکند.)

لبخند زدن هنگامیکه شما او را برانداز میکنید.

اگر برخی از این علائم را هنگام حضور طرف مقابل مشاهده نمودید، تقریبا” می توانید مطمئن شوید که او چراغ سبز شروع رابطه برای ازدواج را دارد به شما نشان میدهد.

او هیچگاه برای شما سرش شلوغ نیست این اصلی ترین قانون بازی عشق است. اگر زنی علاقه به برقراری رابـطـه و بـیرون رفتن با شما داشته باشد، همیشه خودش را در دسترس قرار میدهد. یـعنـی او یـک شـمـاره تلفن کاری یا آدرس ایمیل به شما خواهد داد. او در اسرع وقت به تلفـن یا ایـمیـل شـما جواب خواهد داد. او دعوت شما را برای با هم بودن خواهد پذیرفت – و اگر او در روزی که شما تعیـین کرده اید وقت نداشت، چیزی شبیـه این خواهد گفت: “خوب، این پنجشنبه نمیتونم، اما اگر اشکال نداره بندازیم برای پنجشنبه دیگه، باشه؟ “شـمـا هـرگـز از یـک زن عـلاقـمـند چـنین جملاتی را نخواهید شنید: ” الان واقـعـا” سـرم شلوغه”، یا “بذار بینم وقت دارم”، یا “نمیدونم بتونم بیام یا نه”

او در مورد شما کنجکاو است زنی که به شما علاقمند است دوست دارد همه چیزتان را بداند ( تا بتواند در این مـورد با دوستان دخترش صحبت کند). او درمورد خانواده،پیشینه،سلیقه غذایی، موسیقی، فیلم و مسائل گوناگون شما پرسش خواهد کرد. انگیزه اصلی او این اسـت کـه عـلایـق شما را بشناسد تا بتواند خود را دارای علایق مشــتـرک بــا شما نموده و پـیـوسـتـگـی بیشتری با شما ایجاد کند- اگر از قایق سواری خوشتان نمیآید، او نیز ناگهان از این کار متنفر می شود.

او وضعیت مالی شما را می سنجدزن علاقمند دوست دارد منابع و بنیه مالی همسر آینده خود را مورد سنجش قرار دهد. سؤالاتی مانند: “کجا زندگی میکنی؟”، “چه ماشینی داری؟” و “شغلت چیه؟” مـیتواند نشانه علاقمندی وی باشد. اگر پاسخ این سؤالات مطابق با “استانداردهای” او باشــد، علائم بعدی ظاهر خواهند شد وگرنه او در غباری از مه فرو خواهد رفت.

توجه :

البته پیشنهاد ما این است که اگر دیدید دختری خیلی چشم به مال و اموال شما دوخته، اصلا وقت خود را برای چنین دختری صرف نکنید زیرا او همسر خوبی برای شما نخواهد شد بلکه در موقع دارایی همدم پول شما خواهد بود و در موقع تنگدستی مته ای بر اعصاب شما.

او در مورد آینده صحبت می کند یک زن علاقمند همیشه دوست دارد در مورد نقشه های آینده و کارهایی که میتوانید با هم انجام دهید اشتیاق نشـان مـی دهد. درواقع او اغلب چیزی شـبـیـه ایـن میـگـویـد: “وای… تـو هـم از پارک خوشت میاد؟.”

او بیقراری و بی تابی میکند,اگر او واقعا” علاقمند باشد، دور و بر شما دستپاچه و بیقرار خواهد بود، بخصوص هنگامیکه شما نتوانید متوجه علائم اشتیاق او شوید. البته ممکن است که ذاتا” یک شخص خجالتی نرمال باشد – اگر او فقط پیش شما بی قراری میکند، احتمالا در سرش فکر ازدواج دارد.

او نسبت به زنان دیگر، حسادت می ورزد ؛یک زن سعی می کـند از مـرد مـورد علاقه خود همانند یک عقاب مراقبت نموده و او را با چنگ و دندان حفظ کند.

نشانه های فوق ممکن است لزوما” دلیل بر علاقـمـندی یک زن نـبـاشد چـون بـرخـی از زنان کلا” با دیگران حالتی دوستانه دارند اما اگر تـعـداد زیـادی از ایـن عـلائم را در فـردی مشاهده نمودید میتوانید به خود امیدواری دهید و به دلتان صابون بزنید که او دوستم دارد

یکی از تفاوت های بارز میان زنان و مردان, نحوه عملکرد آن ها می باشد. عملکرد مردان به طور مستقیم است, این در حالی است که زنان به طور غیر مستقیم عمل می کنند. به همین دلیل است که بسیاری از مردان سر از کار زنان در نمی آورند. حالا سوال این است که از کجا بفهمیم دختری دوستمان دارد؟ اگر مردی مورد علاقه خانمی باشد, آن خانم سعی می کند به هر طریقی بیشتر جلب توجه کند. همگام شدن با مرد, به طور مکرر سر راه مرد قرار گرفتن از جمله نشانه های علاقه دختر به جنس مخالف می باشد.

خداوند جسم انسان را طوری آفریده که در مواجه با چیزهای مورد علاقه اش, به طور غیر ارادی از خود واکنش نشان می دهد. به بیان دیگر زبان بدن زنان در مواجه با مرد مورد علاقه شان, فعال می شود و به همین دلیل ممکن است حرکات به خصوصی در آن هنگام انجام دهند. بازی کردن با موها, چشم برنداشتن از مرد مورد علاقه در هنگام گفتگو, لبخند زدن و تقلید از مرد مورد علاقه از جمله نشانه های علاقه مند شدن دختران به پسران می باشد.

 

منبع: alodoctor.com

 

– ۱۰ راز و نشانه علاقه مندی یک دختر به شما. زن علاقمند دوست دارد منابع و بنیه مالی همسر آینده خود را مورد سنجش قرار دهد. سؤالاتی مانند: “کجا زندگی میکنی …

۱. زبان بدن (یا همان رفتار غیرکلامی) طرف مقابل را بررسی کنید. زبان بدن می‌تواند “حرف‌های بزرگی بگوید”. شما با توجه به زبان بدن می‌توانید درباره احساسات او اطلاعاتی بدست آورید. جالب است بدانید که متخصصان رفتاری بر این باورند که باوجود اینکه دختران در حدود ۵۲ رفتار بدنی برای نشان دادن علاقه  خود به پسرها دارند، این تعداد در پسران تنها حدود ۱۰ حرکت رفتاری است. با توجه به نظریه زبان، می‌توانید حدس‌هایی بزنید! اما با همه این‌ها، هنوز هم نیاز به دانستن چیزی که به دنبالش هستید دارید، و به یاد داشته باشید که هر حدس اشتباه می‌تواند منجر به شرمساری شما شود.

او زیاد به شما خیره میشود. سعی میکند به شما نزدیک شود.

مسیر دست ها، پاها، ساق پا، پا، و … او به سمت شما اشاره دارد، این می‌تواند یکی از  نشانه های علاقه مندی باشد که به صورت ناخودآگاه بوجود می‌آید.

او شروع به آراستن خود می‌کند. ژاکت مناسب می‌پوشد. کفش هایش را واکس می‌زند. شاید او را موقعی که با دستش موهایش را مرتب می‌کند یا بند کفش‌هایش را می‌بندد ببینید.

چگونه بفهمیم پسری روی ما کراش دارد

اگر او شما را دوست داشته باشد، به ندرت ممکن است که به شما پشت کند، اغلب متمایل به شما است. 

۲. به تماس‌های چشمی توجه کنید. همانطور که قبلا اشاره شد، پسری که به شما علاقه مند باشد بیشتر به شما نگاه می‌کند حتی گاهی مخفیانه. اگر او خجالتی باشد، ممکن است سعی کند نگاه خود را از شما دور کند، اگر شما نگاه او را کنترل کنید ممکن است به طور ناگهانی سر خود را به اطراف برگرداند. برای آزمایش علاقه، به مدت چهار ثانیه به او خیره شوید، و سپس به جای دیگری نگاه کرده و پس از مدتی دوباره به او نگاه کنید – اگر او ارتباط چشمی را با شما حفظ کرد یا افزایش داد، او به شما علاقه مند است. اگر چشمان او به دهان شما خیره بود، او قطعا علاقه مند است. اگر نگاه او به شما مانند دیگران است یا اینکه تماس چشمی با شما را قطع می‌کند، احتمالا به شما علاقه ندارد.


 او به شما زل می‌زند و محو شما می‌شود. این نشانه دوست داشتنتان است.

مراقب باشید نگاه پسر خجالتی را با یک نگاه معمولی اشتباه نگیرید. پسر خجالتی که شما را دوست دارد، دوباره به شما خیره می‌شود . صبور باشید!

اگر شما او را دوست نداشته باشید، تماس چشمی او ناراحت کننده خواهد بود. در این هنگام تماس چشمی را قطع کرده و به مکان دیگری بروید.

هر وقت که او به شما نگاه می‌کند لبخندی می‌زند یا اینکه کاری میکند که لحظه ای شما را خندان ببیند، این بدان معنی است که او می‌خواهد در شما حس خوبی ایجاد کند.

۳. به حرف‌هایش گوش کنید. اگر او شما را دوست دارد، او احتمالا می‌خواهد در مورد خودش با شما صحبت کند. بسیاری اوقات، پسرها نیاز دارند تا خود را اثبات کنند، به خصوص اگر شما در مورد یک پسر دیگر با او صحبت کنید. علاقه او را در صحبت‌هایش می‌توانید بیابید.


۴. داشتن رفتار متفاوت از دیگران با شما یکی از نشانه های دوست داشتن شما است. در رفتار او دقت کنید و ببینید آیا ارزش بیشتری به شما می‌دهد یا نه!


۵. منتظر باشید تا علایق ناگهانی او را در مورد چیزهایی که دوست دارید را ببینید. مثلا علاقه به سبک یا گروه خاصی از موسیقی که شما به آن علاقه دارید. یا صحبت درمورد برنامه تلویزیونی مورد علاقه شما و … اینها می‌توانند نشانه هایی باشند که او شما را دوست دارد.


۶. وجود نشانه های دست‌پاچگی را ببینید. رفتارهای غیرعادی، خنده های با استرس، عرق کف دست، کشیدن نفس عمیق، بی‌قراری و … همه می‌توانند نشانه هایی از علاقه او به شما باشند. اینها نشان می‌دهند که او سخت در تلاش است تا با شما ارتباط نزدیکتری برقرار کند.


۷. به دوستانش توجه کنید. اگر آنها از علاقه او به شما مطلع باشند، ممکن است زمانی که شما در اطراف او هستید، او را دست بیاندازند یا به سوی شما اشاره کنند و یا حتی سعی کنند او را پیش شما دوست داشتنی جلوه دهند. این را به یاد داشته باشید که هیچ گاه از دوستان خود برای انتقال پیام یا ابراز محبت به فرد مورد علاقه تان استفاده نکنید. این می‌تواند از شما یک احمق بسازد.


۸. آیا او شما را دنبال کرده و از شما تقلید میکند؟ اگر شما متوجه شدید که او حرکات شما را به طور مکرر کپی می‌کند، احتمال زیاد وجود دارد که او به شما علاقه مند است.


۹. آزارهای عاشقانه : پسرها وقتی بالغ می شوند دوست دارند با حمایت از شما و مراقبت و رفتار دوستانه توجه تان را جلب کنند اما هر چه جوان تر باشند ممکن است با شوخ طبعی و حتی رفتارهای آزاردهنده شما را متوجه خودشان کنند. شاید حتی فکر کنید او با شما دشمنی دارد و یا دوست دارد که اذیت تان کند ولی واقعیت این باشد که می خواهد شما او را ببینید و به او توجه کنید اما راه درستش را نمی داند.


۱۰. اگر او عضو شبکه های اجتماعی باشد، می‌توانید با دنبال کردنش به احساسات درونی او دست یابید. البته بعضی از افراد بدون هیچ حسی به کسی، عادت به ارسال پست های عاشقانه دارند. همینطور احتمال دارد او به کس دیگری علاقه مند باشد.اگر در شبکه های مجازی یا برنامه ها و اپلیکیشن های پیام رسان مدام وجود او را متوجه می شوید و می بینید که همیشه با شما در ارتباط است می تواند به خاطر این باشد که شما را دوست دارد. البته تنها چت کردن نشانه علاقه نیست چرا که آدم ها در دنیای مجازی با هرکسی حرف می زنند و چندان در خصوص حسی که به او دارند حساس نیستند. شاید می خواهند تنهایی شان را پر کنند و یا شاید حتی دوست دارند که کمی در خصوص یک موضوع خاص با شما حرف بزنند چرا که شما را هم صحبت خوبی می دانند. به عبارتی ارتباط مجازی مداوم در کنار دیگر پارامترها می تواند نشانه علاقه او باشد.


۱۱. بعضی‌ها معتقد هستند که دانستن اینکه پسری دوستشان دارد، چندان برای دختران مفید نیست و حتی می‌تواند زندگی آنها را با مشکلاتی روبرو کند. پس شاید بهتر باشد، بی‌خیال این پست شوید!

12.علاقه او به لمس شما : علاقه به لمس و نزدیک تر شدن یک نشانه ی مهم در توسعه رابطه است. باید دید که چقدر دوست دارد به شما نزدیک شده و لمس تان کند و چه برخوردی نسبت به این موضوع دارد. اگر به شما علاقه مند باشد ممکن است وقتی که می خندد دست خود را روی دست شما بگذارد و یا به آرامی پای خود را کنار پای شما قرار دهد. در هر صورت باید به هر تلاش او برای نزدیک تر شدن به شما به چشم یک نشانه ی علاقه مندی نگاه کرد.

13. تعریف های ساده، توجه خاص : اگر یکبار موهای تان را به گونه خاصی آرایش می کنید و او متوجه شده و از آن تعریف می کند و یا می گوید که فلان مدل بیشتر به شما می آید و یا اگر از لباس ها و طرز پوشش تان تعریف می کند این می تواند نشانه این باشد که مدام حواسش به شما بوده و شما را ارزیابی می کند. توجه زیاد هم یکی از نشانه های علاقه است.

14. حساسیت او نسبت به دیگر مردها : مردها موجودات حسودی هستند که حسادت شان را پشت رفتارهای مردانه و سرسختانه خود ینهان می کنند. حتی ممکن است از شما بخواهند کمتر پدرتان را بغل کنید و این تنها به این علت است که او با دیدن یک مرد دیگر در نزدیکی شما احساس خطر کرده و ناراحت است. بنابراین از شما می خواهد که از او دوری کنید. به عبارتی او با دیدن پدرتان در اطراف شما تنها وجود یک مرد را می بیند و احساس خطر می کند. این حسادت ها و حساسیت ها فقط به خاطر علاقه زیاد او به شماست.

15. ملاقات های همیشگی و غافلگیرکننده : آیا حس می کنید که به دیدن او عادت کرده اید و هر روزی که او را نمی بینید گویی گم کرده دارید؟ شاید به خاطر این است که وی مدام خود را به شما نزدیک می کند تا شما را ببینید. به نوعی این عادتی است که خود او در شما ایجاد کرده است و به ملاقات مداوم شما معتاد است. این خود نشانه زیبایی از علاقه قلبی است.

16. پذیرای سیگنال خود باشید : تا به اینجای مقاله از نشانه های دوست داشتن یک مرد برای تان گفتیم اما در این مورد آخر می خواهید در خصوص کاری که خود شما باید انجام دهید، بگوییم. در صورتی که او را دوست دارید و می دانید که او هم شما را دوست دارد بهتر است اجازه ندهید بیش از حد از هم دور باشید. به عبارتی باید تا دیر نشده رابطه تان را به یک سمت درست هدایت کنید.

bahar

معلوم‌شدعالی بودواقعادرست‌گفته‌بودین‌‌

Zahra

بنظرم خیلـے جذاب بود من که تا حالا…..کسی نشدم ولی امیدوارم خداوند مهربان همه عاشقان رو بهم برسونه البته اگه واقعا عاشق باشن و این از روی هوس بی جا نباشه آرزوی موفقیت برای همه عاشقان دل خسته

تبسم

سلام من ۱۴ سالمه چند بار با دوستام می رفتیم پارک یه پسر چند روز بود می یومد و همیشه وجود چشام بود فکنم از من خوشش می یومد خیلی نگاه میکرد منم به اون علاقه مند شدم الان هم چند میاد از سر کوچمون رد میشه نمیدونم دوسم داره یانه ؟

چگونه بفهمیم پسری روی ما کراش دارد

هلیا

خیلی خوب بود

فرزانه

خوبه ولی دردمن پیشتر از این چیزا هست

Mitra

منم…

پردیس

بله مفید بود

گلسا

سلام متاسفانه یا خوشبختانه من چنین چیزهایی رو ملاحظه نکردم

ستایش….

ممنون خیلی خوب بود آیا با اولین ملاقات میشه نگاه رو فهمید یا باید چند بار باهم ملاقات داشته باشیم؟

زهرا

حس خوبی گرفتم😶

مریم میرزایی

اول با سلام ویادخدا خدمدت شما عزیزان من ازشما خیلی متشکرم بابت این همه لطف وانسان دوستی واطلاعات صادقانه و پزشکی که بر خلق خداوند بزرگ دارید.باتشکرفروان

عاطفه

ب نظر من ک خیلی خوب بود

Fatima

عالی بود من که همه نشانه ها رو دیدم

زینب ذاکری

عالی بود

Melina

مطلب ها تون فوق العاده بود هرچیزی رو که گرفتید وجود داشت واقعا عالیه من هر نشانه ای که شما گفتید رو تو شخص مورد نظرم دیدم🤩😍

مهتاب

به نظر من پسر باید خودش بگه که عاشقت شدم تا ماهم بهش ابراز علاقه کنیم اگه البته عشق دوطرفه باشه یه دختر که نمیتونه خودشو بازیچه دیگران کنه میشه؟

امیر

عالیییی بود

Lavin

عالی بود من که همه نشانه ها رو دیدم

سونیا

بایه پسری چند روز دوست بودم بعد گفت باید چند روز مسدودت کنم جوابم نداد ولی همون روز یکی از دوستاش بهم گفت بیا رل بزنیم حتی چند بار هم با خط دیگه بهم مزاحم شد تاامتحانم کنه حالا نمیدونم اینم خودشه میخواد امتحان کنه جوابم بدید

ندا

همش الکی نقطه ضعف دخترهارو همه میدونن مثلا یه پسر که به ما نگاه کرد بگیم عاشقمونه الکی باور نکنید 13-ساله از کرج پسرا احساس ندارن الکی حرف میزنه اقا ابوالفضل

Fycj

بسیار درست همه ی این حرف ها در مرد ها وجود دارد

Yalda

خوب بود ولی این رفتار ها را میتونه هرکسی از خودش نشون بده خترا گول این رفتار و نخورید (البته همه این جوری نیستن و نظر هر کسیم محترمه )

Yalda

خوب بود ولی این رفتار ها را میتونه هرکسی از خودش نشون بده خترا گول این رفتار و نخورید (البته همه این جوری نیستن و نظر هر کسیم محترمه )

رضایی

شاید این رفتار واسه دوستی واقعی نباشد…و فقط حال کردن موقت باشد

زهرا

من عقدم قبلا یکی دیگرو میخاستم خانوادم راضی نبود الان عقد کردم با یکی دیگه اینم میدونست من اون خواستگار قبلی میخاستم الان با یکی دیگه عقد کردم چطوری بفهمم این واقعامنو دوسم داره حس میکنم دوسم نداره خانوادش راه جلوش گذاشتن بیاد خواستگاری من

hoseyin

وای تو روحتون،من فقط نظرهارو میخونم همش باحالن….خیلی حال میده

آیلار

مطمعن شدم دوسم نداره لعنت ب اون

narges

من دوست پسر سابقمو دیدم دوروز پیش برف اومده بود منودوستام اونجا بودیم اونم بادوستاش اونجا بود اون به من برف میزد هی اما من بهش برف نمیزدم ومحلش نمیدادم اما خیلی دوسش دارم اما نمیدونم میدونه یانه ولی خیلی دوست دارم برگرده نمیدونم اونم بازم منودوست داره یانه؟

E.s

خوب بود …..S.M 💔

شیلا زینیا

من مدتی است عاشق یک پسر شده ام که او هم تمام این رفتار های عاشقانه رابه من داشته است ولی احساس میکنم چون من در تهران زندگی میکنم وسالی دوماه او را ببینم نمیتواند به من بگوید دوستم دارد

شیلا زینیا

من مدتی است عاشق یک پسر شده ام که او هم تمام این رفتار های عاشقانه رابه من داشته است ولی احساس میکنم چون من در تهران زندگی میکنم وسالی دوماه او را ببینم نمیتواند به من بگوید دوستم دارد

elina

من یه چند روزه متوجه نگاه های پسر عمه ام شدم ولی بعد نگاه به من جوری اطرافشو نگاه میکنه که منو گیج میکنه نمی دونم دوسم داره یا نه

زهرا سادات

یکی از استادام این مشخصات رو داره من الان مندم واقعا به من علاقه منده؟؟؟؟؟

رها اعتمادی

سلام من است و۱۳سالمه و پسر خالم که من ازش خوشم میاد و ۲۳ سالشه است

غریبه

من پسر همسایمون اکثر این متنای بالا رو داشت خیلی دوست داره نزدیکم شه و لمس کنه دستاش عرق میکنه چون اتفاقی دستامون بهم خورده‌خیلیم باادب و یکم خجالتی و داخل خانواپه محترمی بزرگ شده الانم ۷ساله که میشناسمش‌ اما مشکل اینجاس که خواهر‌نداره و خیلی دوست داره خواهر داشته باشه من الان موندم که من رو به جای خواهر نداشتش میدونه یا واقعا دوسم داره؟؟؟

آیلین پور کاضمی

من امتحان داشتم سره کوچه بودم که یه پسر همش بهم نگاه میکرد منم رفتم که اب بگیرم نذاشت که حساب کنم گفت من حساب میکنم بعدش فردایش آمدم بهم گفت که من عاشقت شدم من حدود چند سال که با همیم هنوزم باورم نمیشه که دوسم داره

Melika

عالی بود

هلنا

راسی باید اینو بدونین که اکثر پسرا برا بازی دادن دخترا اونارو الکی میخان ولی همه ی این پسره اصلا ذاتشون یکیه و هوس بازن پس خواهشا به این زودی با پسری دوس نشین که عاقبتش ……. این حرفامو جدی بگیرین بعد تجربه کردن می فهمین قابل توجه دخترهای احساسی و زود باور کنندگان .. لطفاهوشیار باشید و به درساتون فک کنین

صنم

اون عاشق من بود منم همین طور ولی نمی دونستم که دوسم داره فکر می کردم که دوست داشتن یک طرفه هس جالب این جاست که اونم همون فکر و می کرد بعد من یک قدم رفتم جلو بعدش دیدم اونم دوسم داره بعد 7 ماه امد گفت دوست دارم الان هم مقایسه کردم همه ی این گفته ها و کار ها رو می کنه ولی نمی تونم بهش اعتماد کنم چون میره یه محله ای که 3 تا دختر وجود دارن نمی دونم بعضی وقت ها هم خیلی شیت رفتار می کنه

امیررضا

خدایا هیشکی رو عاشق نکن اما اگه عاشقش کردی لطفا به عشقش برسون

مبینا محمدی

خدایا من هیچ وقت عاشق نشدم و عاشق نمیشم اونا هم که شدن به هم برسون

به تو چه

سلام من یه همکلاسی دارم ک پسره و این ک خیلی به من نگاه میکنه و خیلی اذیتم میکنه و تیکه میندازه و این ک هر موقع کاراشو جوری برنامه ریزی میکنه ک پیش من باشه یعنی اون منو دوست داره

ایناز

منم عاشق یک پسری هستم اون وقتی از مدرسه میام بیرون همیشه با دوستانش جمع میشن و به من سلام میدن و یکی از دوستانم میشه آون تو رو دوس داره ولی خودش اصلا نشونی از عشق بهم نمیده خیلی مغروره آیا من و دوسم داره

Hadiseh

هیچ

ناشناس

خیلی ازش خوشم میاد ولی آخه درده که نه اسمشو میدونم نه فامیلیشو میدونم نه شمارش و دارم نه آدرس و خونش و فقط میدونم محل کارش کجاست لباس فروشی داره هر از گاهی میرم اونجا تمامی نشونه های بالا رو هم داره یکی بشری بیاد به من بگه باید چه خااااااااکی تو سرم بریزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس

بد نبود

Hadiseh

هیچ

سنا

یه پسری دو ساله دنبالم میاد و چیزی نمیگه من هم سرمو میندازم پایین نگاش نمیکنم به نظرتون دوسم داره؟

هدیه

بعضی از مطالب بالارو داره ولی نمیدونم واقعا دوسم داره یا نه اون وقتی از پیشم رد میشه نگام میکنه ولی من نگاش نمیکنم ولی خیلی خیلی دوسش دارم اما نمیدونم دوسم داره یانه لطفا جوابمو بدین

آمیتیس

سلام من حدودا دو سالی هس که عاشق پسر عموم شدم . اون ی سال از من بزرگتره یعنی 16 سالشه . اون همه ی این رفتار ها رو دارع . همیشع وقتی تو ی جمعی هستیم میاد نزدیک من میشینع . همیشع نگاش ب سمت منع . دوست دارع بدونع چطوری میشینم یا چطوری راه میریم . خیلی نقاط مشترک باهم داریم . تا حالا بیشتر از صد بار خواستم ک بهش بگم ک دوسش دارم ولی همش میترسیدم ک دلش پیشم نباشع . ب نظرتون با این خصوصیاتی ک دارع بهش بگم ک دوسش دارم یا نه ؟ تو رو خدا جواب بدین …

Ayda tarany

B nazrm kamln dorost bod chon mn tamam in vijegi haro didm v kamln ehsasshon kardm

دکتر وحید عارفی

دکتر سیدمحمدباقر دریاباری

دکتر وحید عارفی

کلینیک آبادیس

دکتر وحید عارفی

کلینیک افزایش قد دکتر اسماعیل توکلی

786 بازدید

563 بازدید

578 بازدید

948 بازدید

1978 بازدید

407 بازدید

418 بازدید

15 بهمن 1399

15 بهمن 1399

15 بهمن 1399

15 بهمن 1399

14 بهمن 1399

14 بهمن 1399

14 بهمن 1399

چگونه بفهمیم پسری از ما خوشش آمده سوالی که دست کم همه ی دختران یکبار با آن رو به رو شده اند. این سوال زمانی برایمان پیش می آید که بخواهیم بدانیم آیا رفتارهای عجیب و متفاوت یک پسر حاکی از وجود عشق و علاقه است یا خیر. و یا زمانی که از پسری خوشمان می آید اما از احساس او خبر نداریم.

در هر دو صورت باید بدانیم آیا او از ما خوشش می آید یا نه. طلوع سبز اینجاست تا به ما بگوید چگونه بفهمیم پسری از ما خوشش آمده اما آن را اعتراف نمی کند. تا انتهای این مقاله ی جالب با ما همراه باشد تا بفهمید چطور پسران می توانند با زبان بی زبانی به عشقشان اعتراف کنند.

عشق اتفاقی نیست که بشود آن را در پستوی دل پنهان کرد. هرکس چه بخواهد و چه نخواهد وقتی عاشق و شیفته ی کسی می شود به طریقی عشق را در رفتار، کلام و حتی نگاه خود منعکس می کند.

به دلیل اینکه مردان بیشتر از نیم کره چپ مغز خود استفاده می کنند و این یعنی بیشتر افرادی منطقی هستند تا احساسی، شاید تشخیص وجود عشق و علاقه در آن ها کمی سخت تر باشد.

اما با این حال با کمی دقت و آگاهی از مواردی که در ادامه توضیح می دهیم به راحتی می توانید بفهمید آیا از شما خوششان می آید یا خیر.

چگونه بفهمیم پسری روی ما کراش دارد

اولین و مهمترین نشانه ای که به ما در اینکه چگونه بفهمیم پسری از ما خوشش آمده کمک می کند زبان بدن یک پسر است.

زبان بدن به مجموعه رفتارهای غیر کلامی و فیزیکی گفته می شود که فرد بدون صحبت کردن از طریق آن پیامی را انتقال می دهد یا ارتباط برقرار کند. در واقع می توان گفت بیش از 90 درصد پیامی که انتقال می دهیم با زبان بدن است و باقی آن مربوط به ارتباطات کلامی و گفتاری می شود.

این حرکات می تواند کاملا ناخودآگاه و غیر ارادی باشند. و ما با شناخت آن ها می توانیم رازهای زیادی درباره افراد متوجه شویم. حتی وجود عشق و علاقه.

البته ارتباط چشمی در پسران خجالتی کمی متفاوت است. یکی از نشانه های عاشق شدن پسران خجالتی عدم برقراری تماس چشمی است.

علاوه بر زبان بدن، رفتارها و نشانه های دیگری هستند که می توانیم با کمی توجه به آن ها بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد یا خیر.

منظور از گرفتن هدیه های متفکرانه هدیه هایی است که معمولا آن ها را بدون توجه به مناسبتی خاص یا ارزش مادی برایتان می گیرد. به عنوان مثال ممکن است شما عاشق یک شخصیت کارتونی باشید. او با خرید یک لباس، مجسمه یا حتی یک جوراب که طرح آن شخصیت را داشته باشد شما را غافلگیر می کند.

این نشان دهنده ی این است که او به تمام جزئیات و علایق شما اهمیت می دهد.

مهم نیست کجا، چه زمان و چه مشکلی، اگر بداند نیاز به کمک دارید مانند یک سوپرمن خودش را به شما می رساند و برای کمک به شما اولین داوطلب است.

همواره دنبال موقعیتی است تا از شما محافظت کند. به عنوان مثال ممکن است شما بخواهید از خیابان یا هر مکان دیگری عبور کنید، با نزدیک شدن به شما و حلقه کردن دستش به دور کمرتان سعی می کند از شما محافظت کند و حامی بودن خودش را نشان دهد.

این امر می تواند ناخودآگاه و سهوی باشد. او به دنبال بهانه ایست تا شما را لمس کند. مثلا ممکن است از شما بخواهد چیزی را در گوشی اش ببینید و در همین هنگام دست شما را لمس کند.

البته اگر این یک رفتار کاملا طبیعی و عادی در او باشد و به طور کل با دختران اطراف خود راحت باشد نمی شود زیاد به این نشانه اکتفا کرد.

دخترانی که در روابط عاطفی خود با یا یک پسر مغرور روبه رو هستند معمولا چالش های بیشتری  نسبت به دختران دیگر دارند. گاهی خصوصیات پسران مغرور مانع از این می شود که بتوان به راحتی عشق را در آن ها دید. اما با این عشق چیزی است که حتی یک پسر مغرور هم نمی تواند انکارش کند. شناخت نشانه های های عاشق شدن پسران مغرور به ما کمک می کنید که بفهمیم آیا واقعا از ما خوشش آمده یا نه. به عنوان مثال:

پسران مغرور به ندرت عشقشان را مستقیما ابراز می کنند. اگر به شما محبت کنند یا علاقه شان را نشان دهند ممکن است با جواب منفی شما رو به رو شوند و غرورشان خدشه دار شود. از طرفی هم نمی خواهند شما را از دست بدهند. به همین خاطر سعی می کنند با لجبازی یا انجام کارهایی که از آن ها متفرید شما را اذیت کنند تا اینگونه توجهتان را جلب کنند.

حتی مغرور ترین و با اعتماد به نفس ترین مردان هم در برابر دختری که دوستش دارند کمی مضطرب و دست پاچه به نظر می رسند. و قبل از اینکه بخواهند عشقشان را ابراز کنند اول مطمئن می شوند که دختر مقابل آن ها را دوست دارد یا خیر. و وقتی عاشق می شوند ابتدا این سوال برایشان پیش می آید که آیا او هم ما را دوست دارد؟ چگونه بفهمیم دختر از ما خوشش آمده ؟

این روزها در بین صحبت ها و گفت و گوهای جوانان جملاتی مانند روش کراش دارم، روم کراش داره و … را زیاد می شنویم. اما منظور از کراش چیست؟

کراش لغتی انگلیسی است و در مواقعی که فرد شخصی را پنهانی دوست دارد و آن شخص چیزی از این علاقه نمی داند استفاده می شود. جمله ی روی او کراش دارم هم به این معنی است که من از او خوشم آمده در صورتی که او نمی داند.

به همین خاطر پسران و به خصوص دختران این سوال که چگونه بفهمیم پسری روی ما کراش دارد را زیاد می پرسند.

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

Telegram (برای ارتباط سریع تر با تلگرام روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

Whatsapp (برای ارتباط سریع تر با واتس آپ روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

کانال روانشناسی: sarbargetaze


چگونه فکر دیگران را به خود مشغول کنیم

واکنش در برابر بلاک شدن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشاوره رایگان در تلگرام و واتس آپ : 09129305020

آیا حس می کنید دختری به شما علاقه مند است؟ یا اینکه دوست دارید بدانید کدام یک از دخترانی که در اطراف شما هستند به صورت پنهانی به شما علاقه دارند یا اصطلاحا روی شما کراش دارند؟ در این مقاله به نشانه های عشق دختر به پسر خواهیم پرداخت.

همه ی ما انسان ها ذاتا تمایل به دوست داشته شدن داریم. دوست داریم دیگران عاشق ما باشند و محبوب آن ها باشیم (راز های محبوب شدن و محبوب ماندن را در مقاله مغز عاشق و قلب عاشق بررسی کردیم)

اما چگونه باید متوجه شویم دختری به ما علاقه دارد؟ عشق و علاقه دختر به پسر بسیار پیچیده تر از عشق مردان به زنان است و تشخیص آن هم به همان نسبت سخت تر است. اما در ادامه به 10 نشانه عمومی و بسیار مهم برای شناسایی دخترانی که به شما علاقه دارند می پردازیم.

اکنون که با نشانه های علاقه دختر به پسر آشنا شدیم، بهتر است ببینیم چطور می توانیم بعد از شناسایی علاقه اولیه ای که از طرف مقابل نسبت به ما وجود دارد، یک رابطه عاطفی و عاشقانه را آغاز کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چگونه بفهمیم پسری روی ما کراش دارد

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آیا یک روش ساده تر برای ورود به سیستم می خواهید؟

لینک جادویی به ایمیل شما ارسال می شود که فوراً از طریق آن می توانید وارد سایت شوید.

ارسال لینک جادویی به ایمیل

ورود با نام کاربری و رمزعبور

با یک لینک جادویی وارد شوید

ورود به سیستم با:

آیا حساب کاربری ندارید؟

کراش در لغت‌نامه اینگونه تعریف شده است:

“میل و اشتیاق آتشین برای بودن با فردی که به نظر بسیار جذاب و خاص می‌آید.” کراش شیفتگی موقتی نسبت به مطلوبی است که ما را به خود جذب می‌کند. کراش داشتن مستلزم این است که رفتار فرد در زمان بودن در حضور کراش کاملاً تغییر کند. اکثر کراش‌ها ناگهانی است و این شیفتگی دیوانه‌وار کنترل کردن رفتار را دشوار می‌کند.

وقتی روی فردی کراش داریم، می‌خواهیم همواره نزدیک او باشیم، زمانی که او در اطرافمان است، سعی می‌کنیم به نحوی ابراز وجود کنیم تا کراش‌مان به ما توجه کند و از این خودنمایی‌ها خوشش بیاید. کراش زدن ما را گیج و سبکسر می‌کند و هر چه در توان داریم، به کار می‌بندیم تا جذاب و دلربا به نظر بیاییم.

حتی سعی می‌کنیم خودمان را تغییر دهیم و این همه در حالی است که محبوب‌مان در اکثر موارد حتی روحش از این عشق آتشین خبر ندارد. کراش داشتن احساسات گیج کننده و متناقضی را در ما بیدار می‌کند، همزمان هم خجالت می‌کشیم و هم به نحوی سبک سرانه دست به رفتارهای غیرمنطقی می‌زنیم.

چگونه بفهمیم پسری روی ما کراش دارد

شاید همواره نتوانیم انتخاب کنیم که روی چه کسی کراش داشته باشیم، اما مسلماً بعد از آن که فهمیدیم روی فردی کراش داریم، می‌توانیم واکنش‌ها و رفتارمان را کنترل کنیم.

کراش داشتن روی کسی و داشتن میل و اشتیاق برای ارتباط با کسی یک احساس طبیعی است که وقتی این میل دو طرفه باشد بسیار لذت بخش تر خواهد بود برای تبدیل اشتیاق به یک ارتباط واقعی و دو طرفه و سالم و متعهدانه راه های متععدی وجود دارد و یکی از بهترین راه ها ایجاد ارتباط خوب و جذب عشق از طریق موبایل است.

بیشتر ارتباط شما با افراد از راه دور و از طریق موبایل و از طریق نرم افزارهای پیام رسان است.

با گذشت زمان و آمدن تلفن همراه آشنایی های قبل از ازدواج متفاوت شد، با ایجاد مسائلی چون کراش یابی نوع جدیدی از ارتباطات در انتخاب زوج و زوجه شکل گرفت باید در نظر داشت که به طور کلی کراش داشتن حسی طبیعی است و تمامی انسان ها در مسیر زندگی خود از کسی خوششان آمده است که یا به رسیده اند.

و یا فقط علاقه ای گذرا بوده که بدون اطلاع معشوق پایان یافته ولی دغدغه ی اصلی بیشتر افراد دوطرفه کردن این حس است در این راه مشاوران مجرب باتوجه به تنوع روحیات افراد به معرفی راهکار های مختلف برای برقرای رابطه ی سالم با توجه به روحیات مختلف افراد کمک می کنند.

مشاوران همچنین به شما در یافتن پاسخ به سوالات زیر کمک می کنند:

واژه کراش این روزها زیاد به گوش می‌رسد و به بیان ساده به این معنا است که شما عشق آتشین اما زودگذری را نسبت به دیگری حس می‌کنید یا این که او را از صمیم قلب دوست دارید.

اگر به رفتارتان بیشتر توجه می‌کنید، یعنی این که واکنش‌های غریزی و غیرارادی خودتان در حضور معشوق برایتان مهم شده است. واکنش‌های افراد مختلف با هم متفاوت است و واکنش‌ها غالباً از نوع ناخودآگاه است. معمولاً وقتی روی دیگری کراش دارید، یا بسیار خجالتی می‌شوید و زبانتان بند می‌آید یا این که تبدیل به فردی معاشرتی و برون‌گرا می‌شوید.

آیا وقتی کراش‌تان حضور دارد، ناگهان حس می‌کنید که دلتان می‌خواهد آب شوید و به زمین فرو بروید؟ آیا گونه‌هایتان دائماً سرخ می‌شود و نمی‌توانید نگاهتان را از روی زمین بلند کنید؟ آیا به یکباره حس می‌کنید که هیچ موضوع جالب و بامزه‌ای برای گفتن ندارید؟ تمام این واکنش‌ها علامت کراش داشتن است.

آیا وقتی کراش‌تان در کنار شما است، دائماً می‌خواهید سربه سرش بگذارید؟ و وقتی او را می‌بینید، می‌خواهید دائماً حرف بزنید تا توجه او را جلب کنید؟ همه این کارها علامت کراش زدن است. فقط مراقب باشید که با این مزه‌پرانی‌ها فرد مورد علاقه‌تان را ناراحت و آزرده خاطر نکنید، سعی کنید بیش از حد سر به سرش نگذارید، وگرنه ممکن است رغبتی برای با شما بودن نداشته باشد.

دلتان می‌خواهد که کراش‌تان متوجه لباس و مدل موهایتان بشود؟ دائماً می‌خواهید بخندید و بامزه بازی دربیاورید؟ شاید به یکباره دلتان می‌خواهد تا جایی که می‌شود به خودتان برسید تا شاید کراشتان گوشه چشمی هم به شما بیاندازد؟ پلک زدن محجوبانه، انداختن موها روی شانه و بازی کردن با موها همه نشانه‌ی کراش داشتن است.

خلاصه:

آسان‌ترین راه برای تشخیص کراش داشتن روی دیگری این است که درباره احساساتی فکر کنید که در حضور او در شما بیدار می‌شود.

اگر این طور است، بدانید که روی این فرد خاص کراش دارید.

شما زمانی که به شخصی علاقه دارید در اصل با قلب خود تصمیم می گیرید تنها خوبی های طرف مقابلتان برای خود تصور می کنید درحالی که باید بدانید طرف مقابلتان یک انسان است و ممکن است همچون خودتان مشکلات و عیب هایی را داشته باشد.

بعضی مواقع با توجه به شناخت هایی که از فرد و موقعیت او از جهات مختلف بدست می آوریم از کراش داشتن روی فرد مورد نظر منصرف شویم که بررسی درستی و نادرستی همه ی جوانب کار جز با مشورت با یک شخص سوم میسر نمی شود مشورت از این جهت اهمیت دارد.

که عواملی چون سن افراد،جنسیت،شرایط خانوادگی و اقتصادی و میزان تحصیلات در ایجاد یک رابطه مهم و کلیدی هستند و تمامی این شرایط افراد را از یک دیگر از نظر روانشناختی متمایز می کند.

مشاوران روانشناختی شما را قدم به قدم در شناخت روحیات خود و کراشتان با بهره گیری از جلسات متعدد روانشناسی کمک می کند. و میزان موفقیت شما را در ایجاد یک رابطه صحیح با در نظر گرفتن کلیه عوامل با شما در میان می گذارد.

همچنین بخوانید:

دوست داشتن چه نشانه‌هایی دارد؟

چهل نکته برای دوست داشتن واقعی همسر و کاهش تنش در خانواده

چگونه از زبان بدن پسر بفهمیم عاشق ما است؟

چگونه بفهمیم پسری روی ما کراش دارد
چگونه بفهمیم پسری روی ما کراش دارد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *