چگونه بفهمیم ژل رویال اصل است

 
helpkade
چگونه بفهمیم ژل رویال اصل است
چگونه بفهمیم ژل رویال اصل است

 

ژل رویال، یک نوع عسل سلطنتی است که از غدد زنبور کارگر ترشح و با بزاق آن‌ها مخلوط می‌شود. این ماده ژلاتینی غذای اصلی ملکه زنبورهای عسل را تشکیل می‌دهد. ژل رویال را می‌توان علت اختلاف طبقاتی ملکه زنبور با سایر زنبورها دانست؛ چون ژل رویال منوی اصلی غذای هر روز ملکه زنبور است. در حالی که هر زنبور کارگر تنها در سه روز از عمر خود فرصت استفاده از آن را دارد. با توجه به میزان بالای پروتئین و مواد مغذی ژل رویال، تاثیر بسیار زیاد آن در بالا بردن عمر زنبور ملکه به میزانی بیش از 52 برابر عمر زنبورهای کارگر قابل توجیه خواهد بود.

ژل رویال از قرن‌ها پیش برای انسان‌ها استفاده دارویی داشته و هر روز در طی تحقیقات جدید به لیست خواص آن اضافه شده است. از جمله این خواص می‌توان به تاثیر آن در کنترل قند خون افراد دیابتی، جلوگیری از بسته شدن شریان‌ها و چند مورد دیگر اشاره داشت که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

به دلیل خواص بالای ژل رویال و نایاب بودن ژل رویال اصل، افراد سود جو به تولید و فروش ژل رویال تقلبی پرداخته‌اند و البته این کسب و کار برای آن‌ها بسیار پر سود بوده است. هانی ژل از ترکیب ژل رویال، عسل طبیعی و عصاره عناب تشکیل شده ایتن. اگر می‌خواهید به دام این سودجویان نیوفتید، در ادامه مطلب با ما بهترین نحوه تشخیص ژل رویال اصل را یاد بگیرید.

 

چگونه بفهمیم ژل رویال اصل است

بسیاری از ما غیر از شنیدن نام و یا چند نمونه از خواص ژل رویال چیز دیگری از آن نمی‌دانیم. ژل رویال ماده ای مغذی است که از روز ششم تا دوازدهم عمر هر زنبور کارگر با مخلوط شدن مواد ترشح شده از غدد مغزی زنبور و بزاق دهان آن‌ها، تولید می‌شود. ژل رویال در رشد و تکامل زنبورها بسیار مهم است. تمام زنبورها طی یک دوره 3 روزه پس از خروج از تخم از ژل رویال تغذیه می‌کنند. اما پس از سه روز، زنبور پرستار تنها زنبوری را از این ماده ارزشمند بهره مند می‌سازد که قرار است ملکه بعدی باشد. ملکه زنبور عسل در تمام طول عمر خود از ژل سلطنتی استفاده می‌کند و به کمک این ژل است که عمری طولانی و قدرت تخم گذاری روزانه بیشتر از 2500 تخم را دارد. این ژل به طور میانگین حاوی 65 درصد آب، 10 الی 16 درصد قند، بین 3 تا 6 درصد چربی، 12 درصد پروتئین، 2 یا 3 درصد ویتامین و نیز میزانی نمک و اسید آمینه است. زنبورهای کارگر چیزی در حدود 40 تا 50 روز می‌توانند زنده بمانند. این در حالی است که هر ملکه زنبور عسل به لطف اکسیر سلطنتی قادر است بیش از 5 سال زندگی کند.

 

 

چشمگیرترین استفاده مردم از ژل رویال در رفع ناباروری زنان است که توسط بسیاری از پزشکان نیز توصیه می‌شود. با اینکه این مورد شناخته شده‌ترین خاصیت ژل رویال است اما تنها مورد هم نیست. پیشگیری و درمان آلزایمر را می‌توان مورد بعدی لیست خواص آن دانست که در بسیاری موارد موفقیت آن تایید شده است. استفاده از شاه انگبین (ژل رویال) برای کمک به کسانی که در خطر ابتلا به پوکی استخوان قرار دارند نیز بسیار موثر واقع شده است. در لیست بلند بالای خواص ژل رویال خواص دیگری نیز به چشم می‌خورد که در اینجا به مشاهده موردی مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

–        ترمیم زخم‌ها

–        رفع کم خونی

–        جوان سازی پوست

–        کمک به کاهش وزن

–        تقویت سیستم ایمنی

–        تنظیم کلسترول و فشار خون

–        بهبود روند هضم و گوارش

–        افزایش قوای بدنی و انرژی جسمی

–        درمان دیابت افزایش میل و قوای جنسی

–        کمک به درمان سرطان (به ویژه سرطان رحم و سرطان پستان)

–        درمان افسردگی پس از یائسگی (با افزایش انرژی فرد و همچنین کاهش و کنترل عوارض یائسگی)

 ژل رویال اصل به صورت طبیعی یا  مصنوعی تهیه می‌شود. در روش طبیعی ابتدا افراد متخصص، کندوهایی که شرایط تکثیر زنبورها در آن‌ها خوب باشد را شناسایی می‌کنند. در این کندوها به مقدار زیادی ژل رویال تولید شده وجود دارد که با ابزار مناسب از کندو استخراج می‌شود. در روش مصنوعی لاروها (زنبورها پس از خروج از تخم) را در یک روزگی آن‌ها به کندوی زنبور پرستار منتقل می‌کنند و پس از روز سوم، زنبورداران قادر به استخراج ژل رویال از کندو خواهند بود.

بهترین شیوه برای تمییز دادن ژل رویال اصل از ژل رویال تقلبی، آنالیز آن در آزمایشگاه است. اما هزینه و زمان لازم برای آزمایش ژل رویال زیاد بوده و اکثرا این روش را انتخاب نمی‌کنند. به عنوان مورد دیگری از نحوه تشخیص ژل رویال، مشاهده خواص فیزیکی آن را می‌توان مقیاس تشخیص ژل رویال تقلبی از اصل قرار داد.

–        این ژل در آب حل می‌شود.

–        ژل رویال عموما بر روی پوست خشک می‌شود.

–        به این موضوع دقت داشته باشید که ژل فاسد به رنگ قهوه ای در می‌آید.

–        از ژل رویال اصل در مقابل نور سفید، نور آبی فلورسنت ملایم بازتاب پیدا می‌کند.

–        توجه داشته باشید که رنگ ژل رویال اصل سفید مایل به زرد (شیری رنگ) است.

–        طعم و بوی ژل رویال اصل تند است. اما طعم نوع با کیفیت آن در عین ترش بودن کمی شیرین است.

–        اسیدی بودن ژل رویال اصل یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در تشخیص آن می‌باشد.

 با توجه به موارد گفته شده باز هم بهترین نحوه تشخیص ژل رویال اصل، آنالیز آزمایشگاهی آن است. اما قطعا آزمایش کردن پیش از خرید زل رویال برای همه فراهم نیست و به صرف هزینه زیاد هم نمی‌ارزد. خصوصا آن که قطعا پیدا کردن آزمایشگاهی که این کار را انجام بدهد نیز دشوار است. در این خصوص شما می‌توانید با خرید از برندهای معتبر و فروشگاه‌هایی با کیفیت اجناس اثبات شده از خرید ژل رویال تقلبی دوری کنید.

 

 

استفاده از ژل رویال به چهار صورت انجام می‌شود که در اینجا به توضیحاتی درباره آن‌ها می‌پردازیم. بهترین نحوه استفاده از ژل رویال مانند قرص زیر زبانی است. در این روش مقداری از ژل را زیر زبان قرار داده و حدودا 10 دقیقه نگهدارید. ژل را قورت ندهید؛ این کار برای دستگاه گوارش شما ایجاد مشکل می‌کند. بعد از 10 دقیقه ژل به طور کامل جذب سلول‌های خونی شما شده است. در روش‌های بعدی ژل رویال را می‌توان به صورت مخلوط با عسل، به صورت کپسول و نیز به صورت خوراکی استفاده کرد که این موارد زیاد توصیه نمی‌شوند و استفاده به صورت زیر زبانی بهترین گزینه است. دوز استفاده از ژل باید با توجه به شرایط بدن تشخیص داده شود اما به ازای هر کیلوگرم وزن بدن هر فرد بالغ، مصرف میزان 2 تا 10 میلی گرم در روز از آن مناسب است. مصرف این ژل به صورت دو دوره 21 روزه فاصله دار در سال بهترین حالت استفاده از ژل رویال می‌باشد.

توجه داشته باشید که استفاده از این ژل برای افرادی که از آسم و آلرژی رنج می‌برند منع شده است. همچنین افرادی که به نیش زنبور حساسیتی نشان داده باشند نباید به طور مستقیم از ژل رویال استفاده کنند. مصرف ژل رویال برای زنان باردار و شیرده تنها با تجویز پزشک انجام شود. افراد دارای مشکلات گوارشی از ژل رویال استفاده نکنند. استفاده برای کودکان یک سال به پایین ممنوع است. توجه داشته باشید که مصرف ژل رویال برای افرادی که احتمال ابتلا به سرطان سینه در آن‌ها زیاد است کاملا منع شده است.

عوارض استفاده برای موارد منع شده به این صورت است که فرد پس از استفاده ممکن است در پوست احساس سوزش کند، یا تنفس او دچار مشکل شود و یا حتی دچار شوک آنافیلاکتیک شود. در شوک آنافیلاکتیک فرد علائمی مانند خارش، تورم گلو، کاهش فشار خون دارد. این شوک بسیار خطرناک است و می‌تواند به مرگ فرد منجر شود. بنابر این منع‌ها را جدی گرفته و با این کار از عوارض خطرناک آن جلوگیری کنید.

 

ژل رویال به مدت 3 تا 5 روز در کندو سالم مانده و پس از این مدت فاسد می‌شود. اما در صورت استخراج و نگهداری در شرایط مناسب می‌توان تاریخ انقضای آن را به عقب انداخت. ژل رویال اگر در بسته بندی مناسب و در فریزر نگهداری شود، به مدت 6 ماه قابل استفاده است. در زمان قدیم ژل رویال را به صورت قرص خشک شده در بسته بندی‌های مخصوصی قرار می‌دادند و روزانه از آن استفاده می‌کردند. اما ساده‌ترین روش به صورت بسته بندی‌های فریزر شده است.

چگونه بفهمیم ژل رویال اصل است

 

سخن پایانی

در مطالب گفته شده چیستی ژل رویال و چگونگی تهیه ژل رویال اصل را بیان کردیم. بنابراین با خواندن نکات بالا می‌توانید ژل رویال تقلبی را تشخیص داده و از خرید خود مطمئن شوید. ژل رویال خواص بسیاری دارد و با تحقیقات بیشتر، موارد دیگری نیز در حال افزوده شدن به خواص گفته شده است. با اینکه ژل رویال خواص بسیاری دارد، برای افرادی با شرایط خاص استفاده از آن منع شده که جدی نگرفتن آن ممکن است ایجاد خطر کند. ژل رویال شرایط و نحوه نگهداری خاصی دارد که با رعایت آن می‌توانید به مدت بیشتری از خواص آن بهره مند شوید. در نظر داشته باشید که بهترین روش برای اطمینان از اصل بودن ژل رویال، تهیه آن از برندهای آزمایش شده و معتبر است.

 

عصاره عناب موجود در هانی ژل دارای ویتامین c و خواص آنتی اکسیدانی بوده که تومورها و سلول‌های سرطانی در بدن را کنترل می‌کنند و مانع از رشد رادیکال‌های آزاد می‌شود

ژل رویال از جمله مفیدترین مواد طبیعی است که درمان ضعف بعد از کرونا تاثیر دارد. از جمله خواص ژل رویال برای ضعف بدن می‌توان به تقویت سیستم دفاعی بدن و افزایش انر

امروزه پژوهشگران متوجه خواص بسیار زیاد موم عسل در درمان بیماری‌ها و کاربردهای دیگر آن شدند.

در روش برداشت ژل رویال موضوع بسیار مهم‌، توجه به کیفیت و سلامت محصول تولیدی است. تولیدکنندگان معدودی در سطح کشور با مجوز اداره بهداشت ژل رویال جمع‌آوری می‌کنند.

بسیاری از موسسات تحقیقاتی، دانشگاه‌ها و دانشمندان تحقیقات بسیار زیادی بر روی شاه انگبین یا ژل رویال انجام دادند و تاثیرات شگفت انگیز درمانی آن را کشف کردند.

به طوری که اگر بخواهیم هر کدام از فرآورده‌های زنبور عسل را بر اساس میزان اهمیت و خواص درجه بندی کنیم، شاه انگبین در صدر محصولات این حشره مفید قرار می‌گیرد.

عسل به عنوان اولین فرآورده زنبور عسل همیشه در تمامی فرهنگ‌ها مورد توجه بوده و به عنوان یک منبع غذایی غنی از انرژی و سمبل شفا و درمان بیماری استفاده می شود.

بسیاری از افراد در تشخیص اصل یا تقلبی بودن ژل رویال دچار سردرگمی ‌می شوند. از سوی دیگر قیمت ژل رویال با توجه به کمیاب بودن این ماده بالاست.

پزشکان و متخصصین طب مدرن راه مطمئن برای جلوگیری از بروز این بیماری را استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از مواد ضدعفونی می دانند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت تحقیق و توسعه دایادارو (هانی ژل) می باشد © .
طراحی سایت و بهینه سازی سایت :
ایده پویا

کد تایید *

کلمه کاربری یا ایمیل *

رمز عبور *

ورود

چگونه بفهمیم ژل رویال اصل است

گرچه این اسم بسیار آشنا و عجیب به نظر می‌رسد، ژل رویال چیست؟ این ژل یک ترشح زنبور عسل است که به عنوان ملزومات تغذیه‌ای به زنبورهای ملکه و لارو آن‌ها داده می‌شود، اما برای سلامتی انسان نیز فواید بی‌نظیری دارد. به دلیل خصوصیات برجسته آن به این نام نام‌گذاری شده است. این یک ژل مغذی است، ژله‌ای که توسط زنبوران کارگر تولید می‌شود. درمان فشارخون بالا، مشکلات گوارشی، التهاب یا کبد چرب در ژل رویال نهفته است.

این ترکیب طبیعی که از غدد موجود در هیپوفارنکس زنبوران کارگر ترشح می‌شود، حاوی مقادیر زیادی ویتامین و مواد معدنی مانند کلسیم و فسفر، پتاسیم و آهن است. بیشتر آن را به صورت گرانول یا به صورت پودر شده در بازار پیدا خواهید کرد و می‌توان آن را به سالاد، اسموتی‌ها، غلات اضافه کرد یا فقط روی یک کاسه ماست پاشید.

به گفته یک کارشناس در آیورودا، ژل رویال یک ماده مغذی با استعداد است. بهتر است آن را به شکل طبیعی خود مصرف کنید. این یک ترشح چسبنده و شیری است و برای ارتقاء سلامت و شادابی کلی معجزه می‌کند.

این ژل از هر سلول ملکه زنبور عسل به طور جداگانه، زمانی جمع می‌شود که لاروهای ملکه حدود چهار روز از عمر آن‌ها گذشته باشد. تنها از سلول‌های ملکه جمع می‌شود زیرا این تنها سلول‌هایی است که مقادیر زیادی از ژل در آن‌ها رسوب می‌کند. ممکن است لارو کارگر از ژل رویال تغذیه کند، آن‌ها همان‌طور که تولید می‌شود آن را مصرف می‌کنند، در حالی که سلول‌های لارو ملکه خیلی سریع‌تر از لاروهای کارگر زنبور عسل می‌توانند ژل را ذخیره کنند؛ بنابراین، فقط در سلول‌های ملکه برداشت ژل رویال عملی است.

-ایمنی بدن را افزایش می‌دهد. مصرف هر روز صبح فقط یک قاشق چای خوری ژل رویال به همراه صبحانه می‌تواند در طولانی مدت موثر باشد. این ترکیب ایمنی بدن شما را تقویت می‌کند و به کمک مصرف آن مبارزه با بیماری‌ها آسان‌تر می‌شود؛ زیرا بدن در برابر باکتری‌های مضر آسیب‌پذیر می‌شود. تمام مواد مغذی ارزشمندی که بدن ممکن است فاقد آن باشد، این ژل تأمین می‌کند.

-مشکلات معده: به گفته محققان ژل رویال از عسل مقوی‌تر است؛ مانند پروبیوتیک عمل می‌کند که به خلاص شدن از انواع مشکلات معده مانند گاز، سو هاضمه یا یبوست کمک می‌کند.

-روند پیری را کند می‌کند. استفاده از ژل رویال به صورت موضعی روی پوست باعث درخشندگی پوست می‌شود. درخشش طبیعی به پوست می‌دهد و از علائم پیری قبل از بلوغ مانند چین و چروک یا لکه‌های تیره جلوگیری می‌کند زیرا حاوی ویتامین C است.

-بی‌خوابی را درمان می‌کند. ژل مدنظر یک درمان عالی برای اختلالات خواب است. از آنجا که دارای مواد معدنی و ویتامین‌های فراوانی است، چرخه خواب شما را تحت تأثیر مثبت قرار داده و عملکردهای مغز را تنظیم می‌کند.

-سوخت‌وساز بدن شما را افزایش می‌دهد. مصرف منظم ژل رویال به افزایش میزان متابولیسم شما کمک می‌کند و بنابراین از تجمع چربی‌های غیرضروری در بدن جلوگیری می‌کند و به عنوان یک عامل برای کاهش وزن شناخته می‌شود.

تحقیقات نشان می‌دهد برخی مواد مغذی موجود در ژل برای سلامتی مفید است. با این حال، شواهد کمی وجود دارد که نشان دهد این فواید به طور خاص از خود این ترکیب طبیعی حاصل می‌شود.

محتوای غذایی ژل رویال به خودی خود یک مزیت بالقوه است زیرا این ماده طیف وسیعی از مواد مغذی ضروری را برای سلامتی فراهم می‌کند. ژل رویال شامل: آب (50 تا 60 درصد)، پروتئین (18 درصد)، کربوهیدرات (15 درصد)، چربی (3 تا 6 درصد) و نمک‌های معدنی (1.5 درصد) می‌باشد. مقادیر کمی ویتامین و مواد معدنی در آن وجود دارد، از جمله چندین نوع ویتامین B. همچنین حاوی برخی از پلی فنول ها است که نوعی ماده شیمیایی گیاهی است و سرشار از آنتی‌اکسیدان است. ویتامین‌های محلول در چربی، A، D، E و K به طور کامل در این ژل وجود ندارد.

-منشا: چین بالاترین تولید کننده ژل رویال و بزرگ‌ترین صادر کننده در جهان است. بهترین محصول برای فلات Qinghai-Tibet در استان چینگهای است. این ژل بیشترین میزان اسید را در جهان دارد.

-رنگ: ژل رویال تازه سفید شیری یا زرد روشن است، براق و بدون حباب است. از بالا به پایین یکنواخت است. در صورت مشاهده رنگ تیره، وجود حباب و برخی از موارد دیگر می‌تواند جعلی باشد.

-بو: ژل اصل و با کیفیت بالا، عطر و بویی منحصر به فرد و بوی ملایمی دارد. اگر طعم تخمیر شده و مخلوطی وجود داشته باشد، این یک نوع ژل تقلبی است. حتی ممکن است بیش از حد شیرین باشد که در این صورت با عسل یا شکر مخلوط کرده‌اند و عدم اصل بودن آن را نشان می‌دهد.

-طعم و مزه: طعم ژل رویال با کیفیت بالا، کمی شیرین است.

هنگام خرید ژل رویال با کیفیت بالا دانستن روش نگهداری مناسب نیز بسیار مهم است. محل نگهداری آن باید در یخچال یا یخ زده باشد. در یخچال به مدت 3 ماه در حدود 4 درجه سانتی‌گراد و یا حدود یک سال در دمای منفی 5 درجه سانتی‌گراد و بیش از دو سال در 18- درجه سانتی‌گراد نگهداری کنید. بدون یخ‌زدگی و نگهداری در دمای اتاق برای مصرف موقت ممکن است شل شود. به طور خلاصه، زمان نمی‌تواند خیلی طولانی باشد، در غیر این صورت، به راحتی اکسید می‌شود که ارزش غذایی را کاهش می‌دهد.

محصولات ژل که در سوپرمارکت‌ها یا فروشگاه‌های دارویی عرضه می‌شوند، گاهی اوقات نه تنها حاوی بارهای آلاینده یا غنی‌سازی با مواد مضر بلکه روغن‌های گیاهی سرطان‌زا و تولیدشده در بیوتکنولوژی، جایگزین‌های قند به عنوان ایزومالت یا آسپارتام هستند.

ژل رویال حاوی ترکیبات مختلفی است که در بین آن‌ها یک ترکیب منحصر به فردی به نام  اسید چرب ۱۰- هیدروکسی- ۲- دسنوئیک اسید  (10h-hydroxy-2-decenoic acid or 10-HDA)می‌باشد. این ترکیب تنها در این ژل قابل رؤیت می‌باشد و از آن می‌توانید برای اصل یا تقلب بودن ژل در آزمایشگاه استفاده نمایید.

عسل خام حاوی گرده، ژل رویال، بره موم است. ژل به کاهش قند خون، اثر آنتی‌اکسیدانی، کنترل گشادشدن عروق، کاهش فشارخون، تقویت عملکرد جنسی کمک می‌کند.

-علائم یائسگی: این ژل ممکن است علائم یائسگی را تسکین دهد. مطالعه‌ای در سال 2011 به بررسی تأثیر ترکیب چهار ماده طبیعی از جمله ژل رویال بر علائم قاعدگی پرداخت. محققان به 120 زن یا یک کپسول حاوی این چهار ماده یا یک دارونما در طول 4 هفته دو بار در روز دادند. زنان در هر دو گروه کاهش علائم را مشاهده کردند، اما کسانی که کپسول مصرف کردند نتایج قابل توجهی بهتر از افراد گروه دارونما داشتند. یک مطالعه جدیدتر نشان داده است که مصرف 150 میلی‌گرم از این ژل در طی 3 ماه می‌تواند به بهبود سطح کلسترول در زنان سالم یائسه کمک کند.

این ترکیب طبیعی می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد. مصرف آن به صورت خوراکی یا استفاده مستقیم از آن روی پوست امکان‌پذیر است. تولید ژل رویال تازه ممکن است ماده‌ای ژل مانند ایجاد کند، اما انواع دیگر ژل به صورت یخ‌زده خشک می‌شوند. همچنین می‌تواند به صورت پودر در داخل یک قرص یا کپسول وجود داشته باشد که ممکن است حاوی مواد دیگری نیز باشد. گرچه هیچ دستورالعمل رسمی در مورد دوز مصرفی وجود ندارد، اما شروع آن با مقادیر کمتر بسیار حیاتی است. در صورت بروز واکنش آلرژیک، افراد باید بلافاصله استفاده از ژل را متوقف کنند.

برای مصرف ژل رویال خوراکی را در فریزر نگهداری کنید و  نصف قاشق چای خوری ژل رویال را قبل صبحانه زیر زبان گذاشته تا از طریق بزاق دهان جذب خون شود همچنین میتوان هر 10 گرم ژل رویال را باحدود 120 گرم عسل طبیعی مخلوط کرده و در دمای محیط از آن نگهداری کنید و میل نمایید.

منبع:

https://food.ndtv.com/food-drinks/5-fantastic-royal-jelly-benefits-a-magical-ingredient-created-by-bees-1682880

https://www.medicalnewstoday.com/articles/324152#takeaway

سلام توضیحات عالی👌👌👌

ممنون از مطلب مفیدتون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *.f_author_hm{display:none}

ایمیل *

چگونه بفهمیم ژل رویال اصل است

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

برای خرید های بالای 200 هزار تومان

از تولید به مصرف

همیشه پاسخگوی شما خواهیم بود

زودتر از همه جا

 

اصفهان – خیابان اردیبهشت جنوبی – کوچه 39 – پلاک 13 – دفتر مرکزی سوژین

شماره های تماس :

03132338280 03132338421 09120473068

عسل طبیعی

شیره و رب خرما

فرآورده های زنبور عسل

محصولات آرایشی و بهداشتی

آیا تا به حال در هنگام خرید ژل رویال و سایر محصولات زنبور عسل ، به این فکر کرده اید که اصل است یا نه ؟ نحوه تشخیص ژل رویال اصل از تقلبی چگونه می باشد ؟ بیشتر خریداران ژل رویال این نگرانی را دارند که ژل رویالی که فروشنده به آن ها پیشنهاد می دهد .

سرطان نوعی بیماری است که به دلیل خاص بودن و درمان سخت آن یکی از چالش های همه ی جوامع امروزی است .
این بیماری به دلیل رشد بی رویه ی سلول ها در قسمتی از بدن است .
و ایجاد یک توده یا تومور در یک بافت از بدن ایجاد می شوند .
این تومورها می تواند خوش خیم و یا بدخیم باشد .
روش های متفاوتی برای درمان یا جلوگیری از پیشرفت این بیماری وجود دارد .
مانند : جراحی ، پرتو درمانی و شیمی درمانی است .
که البته باید به این نکته اذعان کرد که هریک از این روش ها آسیب های جبران ناپذیری را بر بدن باقی می گذارد .
اما شاید کم باشند افرادی که برای درمان این بیماری سخت به سراغ درمان با مواد طبیعی بروند .
یکی از مواردی که امروزه نظر بسیاری از محققین را به خود جلب کرده است .
عسل و نوعی از فراورده های کندو به نام ژل رویال عسل است .
این ماده ی بسیار مقوی توسط زنبورهای کارگر در کندو تهیه می شود و غذای اصلی ملکه در کندو است .

این ماده حاوی ترکیبات بسیار مهمی از جمله :

 

ژل رویال اصل است یا تقلبی ؟ اما چطور می توان این موضوع را تشخیص داد؟
برای پاسخ به این سوال باید گفت :
که راه تشخیص مطمئن ژل رویال اصل ، آنالیز آزمایشگاهی آن می باشد .
اما به علت هزینه آزمایشگاه اغلب افراد این کار را انجام نمی دهند .
خواص فیزیکی که ژل رویال با آن ها شناخته می شوند از این جمله اند :

چگونه بفهمیم ژل رویال اصل است

جهت خرید مطمئن ژل رویال اصل با همکاران ما در ارتباط باشید .
تا با آسودگی خاطر محصولی کاملا اصل و خالص دریافت کنید .

سرطان سینه امروزه یکی از شایع ترین انواع سرطان ها در ایران است .
این شکل از سرطان در دو نوع خوش خیم است .
که پس از گذشت مدت زمانی رشد سلول ها متوقف می شود .
و بدخیم که سلول های سرطانی به سایر بافت ها و اندام ها سرایت می کنند .
و منجر به سرطانی کردن سایر اندام های بدن می شوند .
وجود دارد ابتلا به این نوع سرطان دلایل مختلفی دارد .
که یکی از مهمترین آن ها بر هم خوردن تعادل در هورمون های استروژن در بدن است .
سرطان سینه درمان های مختلفی از جمله :

اما بسیاری از افراد به دنبال راهی کم عوارض تر و البته کم هزینه تر برای درمان این بیماری سخت هستند .
یکی از این راه ها استفاده از یک نوع از فرآورده های عسل به نام ژل رویال عسل است .
که دارای خاصیت های اعجاب آوری است .
ژل رویال دارای میزان قابل توجهی از اسیدهای چرب غیر اشباع مانند دکنوئیک اسید است .
ماده ایی که دارای مقدار فراوانی اثرات استروژنیک است .
که می تواند با ضد فعال کردن هورمون های استروژن مانع رشد سلول های سرطانی در سرطان سینه شود .
همچنین با جلوگیری از خونرسانی به سلول های توموری باعث عدم رشد و از بین رفتن آن ها می شود .
این ماده هرگونه التهاب در سلول ها و از بین رفتن نظم بین آن ها را تشخیص و این التهابات را از بین می برد .

امروزه به دلیل قرار گرفتن در معرض انواع :

بدن انسان در معرض انواع بیماری ها ازجمله سرطان قرار دارد .
التهابات روده ایی یکی از اصلی ترین علل ایجاد سرطان روده است .
سرطان در بدن بسته به بدخیم یا خوش خیم بودن درمان های متفاوتی دارد .
اما سخت بودن پروسه ی درمان باعث شده تا بسیاری از محققان به سراغ روش های طبیعی برای درمان سرطان باشند .
یکی از موادی که اخیرا نظر اغلب دانشمندان را به خود جلب کرده عسل و فرآورده های کندوی عسل است .
یکی از این فرآورده ها ژل رویال عسل است .
که توسط زنبورهای کارگر در کندو تهیه می شود .
و غذای اصلی ملکه در کندو است .
تحقیقات روی این ماده ی مغذی نشان می دهد .
این ماده ترکیبات منحصر به فردی دارد که تنها در رویال ژلی وجود دارد .
از جمله می توان به وجود دیکنوئیک اسید و هیدروکسی اسید اشاره کرد .
این مواد مستقیما روی تکثیرات سلولی تاثیر می گذارند .
و با اخلال در کار خون رسانی به سلول های سرطانی در ، روند رشد سرطان روده تاثیر می گذراند .
همچنین از طریق سرکوب و کنترل التهابات درون روده است .
که از علل اصلی سرطان روده است به پیشگیری از بروز این سرطان به شکل قابل توجهی کمک می کنند .

ژل رویال عسل مایعی سفید متمایل به زرد رنگ است که از کندوی زنبور عسل برداشت می شود .
این ماده دارای ترکیبات منحصر به فردی از جمله وجود :

اثر بخشی این ماده در درمان بسیاری از بیماری ها از جمله :

جنسینگ نوعی گیاه دارویی محصول کشورهای آسیای شرقی است .
و به دلیل خواص بالا اغلب غذای امپراطوران و پادشاهان آن مناطق به شمار می رفته از جمله خواص آن می توان به :

را نام برد .
امروزه با ترکیب قرص جنسینگ به همراه ژل رویال جهت بهبود عملکرد حافظه استفاده می شود .
و بالارفتن ضریب هوشی و فعالیت ذهنی و عملکرد مغزی به کار برد .

شاه انگبین یا همان ژل رویال عسل توسط زنبور عسل تهیه می شود .
و غذای اصلی ملکه ی کندو است .
عسل با شاه انگبین از نظر خواص با یکدیگر متفاوت هستند .
ژل رویال به دلیل خواص بالا و منحصر به فردی که در ترکیبات خود دارد .
باعث بالارفتن مقاومت ایمنی بدن و ضد سرطان شدن بدن می شود .
همچنین در بهبود بافت ها و زخم های بدن کمک می کند .
همچنین برای پوست بسیار مفید است .
اما عسل که اغلب به دلیل طعم شیرین آن مورد استفاده قرار می گیرد .
خاصیت ضد عفونی و آنتی اکسیدانی دارد .
همچنین به رفع التهابات بدن به ویژه التهابات گلو کمک می کند .
همچنین سبب بهبود عملکرد بدن می شود .
شکل دیگری از تفاوت بین عسل و شاه انگبین در این است .
که عسل بدون پردازش قابل مصرف است .
اما ژل به دلیل طعم تلخ و گس اغلب باید با مواد دیگری از جمله خود عسل ترکیب شده و استفاده شود .

امروزه با کشف آثار اعجاب آور ژل رویال عسل بسیاری از زنبورداران پی بالابردن تولید ژل رویال عسل هستند .
در برخی از کشورها از جمله کشور چین ژل رویال را در محیط صنعتی و به روش مصنوعی تولید می کنند .
که به طور قطع خواص ژل رویال طبیعی را نخواهند داشت .
اما چگونه می توان ژل رویال اصل را از تقلبی تشخیص داد ؟
رنگ ژل رویال اصل بین سفید روشن تا نخودی رنگ است .
بوی این ماده تند و حالت اسیدی دارد و در قابل حل در آب است .
طعم این ماده تند و گس و البته تلخ مزه است .
در صورت قرار گرفتن روی پوست به سرعت خشک می شود .

در سال های دور در طب سنتی و طب اسلامی است .
از عسل به عنوان یک ماده ی بسیار مهم و مغذی نام برده شده است .
عسل در گذشته به عنوان داروی شفابخش نام برده شده است .
امروزه با بررسی کندوی زنبور عسل به ماده ایی دسترسی پیدا کرده اند .
که توسط زنبورهای کارگر تولید می شود و غذای اصلی ملکه در کندو است .
رویال ژلی یا ژل رویال عسل و یا شاه انگبین نام این ماده ی مهم طبیعی است .

این ماده حاوی ترکیبات فراوانی از جمله :

برخی خواص بی نظیر این ماده در ذیل عنوان شده :

امروزه بسیاری از افراد به دلیل کم هزینه تر بودن و البته عوارض کمتر مواد طبیعی ترجیح می دهند .
رژیم غذایی طب سنتی به ویژه ژل رویال عسل را در برنامه ی خود قرار دهند .
همین دلیل باعث شده تا افراد زیادی به دنبال تولید این ماده ی مهم طبیعی باشند .
هرچند امروزه فروشگاه ها و شرکت های معتبر و مهمی به ارائه ی این محصول می پردازند .
اما به دلیل تقاضای بالا هستند افرادی که به دنبال سود خود از شکل تقلبی این ماده ی مهم برای فروش استفاده می کنند .
شرایط نگهداری ژل رویال عسل نسبت به فراورده های دیگر بسیار سخت است و اغلب نیاز به تخصص و مهارت دارد .
این ماده بسیار سخت نگهداری می شود و در صورت نگهداری نامناسب به سرعت فاسد می شود .
ژل رویال تقلبی احتمالا حاوی مقداری از ژل رویال عسل فاسد است .
که می تواند به سرعت ایجاد حساسیت کرده و باعث بروز آسم و ایجاد التهاب در دستگاه گوارش شود .
بهترین روش جلوگیری از این امر خرید ژل رویال از فروشگاه های معتبر عرضه کننده ی این محصول است .

ژل رویال به دلیل اینکه در شرایط سختی نگهداری می شود .
و اصولا برای ارسال باید در بسته بندی منجمد قرار بگیرد .
به همین دلیل در فروشگاه رودین شاپ عرضه ی این محصول به شکل ژل وجود ندارد .
اما شکل های دیگر این محصول که به صورت :

ارائه می شود موجود می باشد .
البته بستگی به درخواست افراد ، مشتری می تواند به فروشگاه سفارش دهد .
که این محصول را به شکل مخلوط با عسل تهیه و ارسال کند فروشگاه حتما استاندارد تهیه ی این مخلوط را لحاظ می کند .
و به صورت پک های ۵۰ گرمی تهیه و در اختیار مشتری قرار می دهد .
محصولات فروشگاه رودین شاپ هم کاملا به صورت طبیعی تهیه می شوند و هم کاملا خالص هستند .

از لحاظ کیفیت ژل رویال چین محصولات زیادی را به طور عمده در سطح جهان عرضه می کند .
که اکثرا به صورت صنعتی تهیه می شود و به هیچ وجز کیفیت ژل رویال زنبور را ندارد .
در داخل ایران ژل رویال به صورت گرمی به فروش می رسد .
ارزان قیمت ترین ژل رویال که عموما چینی و تایلندی هستند .
برای هر گرم قیمتی بین  ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان هست .
و برای ژل رویال عسل اصل ایرانی که محصول کندو است .
قیمتی بین ۷۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ برای هر گرم به فروش می رسد .
که البته بسته به نوع جزئی و یا عمده بودن خرید قیمت متفاوت است .

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

آدرس: اردبیل، شهرک صنعتی شماره یک، نبش خیابان پانزدهم، قطعه 3261تلفن دفتر تهران: 02175038533شماره تماس: 09123546225ایمیل: Roodinco@gmail.com

ساعات کاری:شنبه الی پنجشنبه: 10:00-20:00
جمعه: تعطیل

We and third parties such as our customers, partners, and service providers use cookies and similar technologies (“cookies”) to provide and secure our Services, to understand and improve their performance, and to serve relevant ads (including job ads) on and off LinkedIn. For more information, see our Cookie Policy.

Select Accept cookies to consent to this use or Manage preferences to make your cookie choices. You can change your cookie choices and withdraw your consent in your settings at any time.

فروش ژل رویال اصل

May 6, 2016

چگونه بفهمیم ژل رویال اصل است

April 11, 2016

April 11, 2016

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.


قیمت: 150,000تومان – 210,000تومان

خرید ژل رویال اصل خارجی – محصول ایتالیا
دارای تاییدیه از آزمایشگاه های معتبر اروپا
طعم : ترش، تند و زننده
رنگ : زرد کم رنگ

وزن : 15 گرم ژل رویال خالص

چگونه بفهمیم ژل رویال اصل است

(مشتریان گرامی این محصول به دلیل شرایط ويژه نگهداری فعلا قابل ارسال برای شهرستانها نمی باشد)

۰۲۱-۴۴۷۶۳۴۱۲۰۲۱-۴۴۷۶۳۴۱۳۰۲۱-۴۴۳۱۸۱۴۲

تلفن مستقیم مشاوران:

۰۹۳۶۱۴۴۹۸۵۱

ژل رویال که با نام شاه انگبین نیز شناخته می‌شود، ترشحی شیرمانند به رنگ سفید یا کرمی است، که توسط زنبورهای عسل کارگر تولید می‌شود. این ماده به پرورش و رشد زنبور ملکه کمک می‌کند. این ماده مغذی توسط زنبورهای جوان‌تر ترشح می شود. ژل رویال به دلایل کاملا متفاوتی توسط زنبورها تولید می‌شود و طعم تند و اسیدی دارد. درست مانند عسل، از کندوی عسل گرفته می‌شود. عسل به عنوان غذای زنبور می‌باشد، اما ژل رویال به‌عنوان غذای ملکه استفاده می‌شود. ژل رویال باماسالمین خواص فراوانی دارد و با قرار دادن آن در برنامه غذایی‌تان، می‌توانید تغییر چشم‌گیری در وضعیت سلامتی خود ایجاد کنید.

استفاده از ژل رویال روش موثری در مهار رشد سرطان به حساب می‌آید. از نظر علمی، مصرف برنامه‌ریزی شده این ماده مفید، مانع از مصرف خون توسط سلول‌های سرطانی می‌شود و به همین دلیل از رشد آن‌ها جلوگیری می‌کند. اجزای چربی موجود در ژل رویال، دارای اثرات استروژنی هستند و به درمان سرطان سینه و رحم کمک می‌کنند. براساس مطالعات علمی، ژل رویال قادر به کاهش خستگی‌های مرتبط با سرطان می‌باشد. این ژل همچنین به مهار ماده بیسفنول اِی کمک می‌کند. این ماده نوعی استروژن محیطی است، که باعث ایجاد سرطان پستان در خانم‌ها می‌شود و با استفاده از ژل رویال در رژیم غذایی از بین می‌رود.

ژل رویال حاوی لسیتین است. این ماده باعث کاهش کلسترول و بهبود عملکرد کبد می‌شود، در نتیجه به هضم بهتر غذا توسط بدن کمک می‌کند. خوردن این خوراکی همچنین باعث افزایش سطح انرژی و در نتیجه افزایش فعالیت‌های ورزشی می‌شود. همه این موارد به کاهش وزن کمک بسیاری می‌کند. علاوه بر این‌ها ژل طبیعی رویال، بسیار کم کالری است و چربی اشباع شده ندارد، بنابراین برای استفاده در رژیم‌های غذایی مربوط به کاهش وزن مفید است. این ماده مغذی باعث افزایش سوخت و ساز بدن می‌شود و برای افراد دیابتی بسیار مفید است.

براساس مطالعات علمی، خوردن ژل طبیعی رویال همراه با گرده گل باعث می‌شود، که کاهش تراکم استخوان ناشی از پوکی استخوان متوقف شود. این ژل سلامت استخوان‌ها را بهبود می‌بخشد و جذب کلسیم توسط آن‌ها را افزایش می‌دهد. براساس تحقیقات انجام گرفته،میزان کلسیم و فسفات در استخوان‌های کسانی که این ترکیب را مصرف می‌کنند، نسبت به کسانی که تا به حال آن را نخورده‌اند بسیار بیشتر است. به همین دلیل بافت استخوان‌ها در ستون فقرات و استخوان‌های ران این افراد بسیار بهتر و قوی‌تر به نظر می‌رسد. با استفاده از ژل رویال اصل و خالص باماسالمین می‌توانید به سلامت استخوان‌های خود کمک کنید.

ژل اصل رویال خواص و کاربردهای فراوانی دارد. این ژل به تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کند و واکنش هیستامین به آلرژن ها را فورا سرکوب می‌کند، به این ترتیب در کاهش علائم آلرژی فصلی موثر است. این ژل همچنین با تقویت حافظه کوتاه مدت و تاثیرگذاری روی عملکرد اعصاب، می‌تواند باعث پیشگیری و درمان بیماری آلزایمر شود و به جلوگیری از اختلالات حافظه و یادگیری کمک کند. به علاوه نقش مهمی در درمان و پیشگیری از بیماری‌های مختل کننده اعصاب دارد. ژل رویال اصل می‌تواند عوارض یائسگی را کاهش دهد و احساس سلامتی را در زنان یائسه بهبود دهد.

با ژل اصل رویال می‌توان به افزایش تولید کلاژن در پوست کمک و از آن در برابر پیری زودرس محافظت کرد، همچنین برای از بین بردن شوره سر، ایجاد موهای براق‌تر و افزایش رشد موهای سر قابل استفاده است. این ژل علاوه بر اینکه در درمان دیابت تاثیر فراوانی دارد، باعث کاهش ناراحتی‌ها و مشکلات مربوط به غشاء مخاطی نیز می‌شود. ژل باماسالمین باعث افزایش سلامت گوارش می‌شود و به افزایش قدرت باروری و میل جنسی کمک می‌کند.

چگونه ژل رویال اصل را تشخیص دهیم؟

تشخیص ژل رویال اصل از نوع تقلبی آن بسیار اهمیت دارد. اگر بخواهید از خواص ژل اصل رویال بهره ببرید،‌ بهتر است آن را بشناسید تا در هنگام خرید، پول خود را برای نوع تقلبی و بی‌خاصیت آن دور نریزید. ژل اصل رویال چند نشانه اساسی دارد که آن را از نمونه تقلبی مشخص می‌کند. رنگ این ژل باید از سفید شیری تا زرد روشن باشد و  در زیر نور لامپ یا خورشید، نور آبی فلورسنت ملایمی از خود بازتاب می‌دهد.

ژل اصل رویال بوی تند اسیدی دارد و در آب حل می‌شود. همچنین اغلب به دلیل رسوب ترکیباتش، به شکل گرانوله (دانه های ریز) در می‌آید. این ژل طعم مخصوص ترش و تندی دارد، که کمی به تلخی می‌زند. وقتی این ژل را بر روی پوست خود بگذارید، کاملا خشک می‌شود و در صورتی که فاسد شده باشد؛ به رنگ قهوه‌ای درمی‌آید. 

مصرف ژل رویال به صورت قرص، پودر خشک شده انجمادی، تازه و خام، ترکیب با عسل تازه و یا نوشیدنی امکان‌پذیر است. برای شروع بهتر است با روزانه ۱ تا ۵ گرم از این ماده در برنامه تغذیه‌ای خود استفاده کنید تا شاهد عوارض جانبی احتمالی نباشید. توصیه‌های علمی حاکی از آن‌ است،‌که این ماده مفید و پرخاصیت را به صورت یک دوره ۳۰ الی ۹۰ روزه مصرف و پس از این زمان، به مدت ۱۰ الی ۳۰ روز تا دوره بعدی صبر و از مصرف آن خودداری کنید. در موارد خاصی می‌توانید مقدار بیشتری از این ژل را در دوره‌های زمانی کوتاه‌تر مصرف کنید. بهترین زمان برای استفاده از ژل رویال، ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پیش از خوردن صبحانه است. دوز مصرف ژل نیز به وزن و شرایط فیزیکی افراد بستگی دارد.

بهتر است بدانید که ژل‌های رویال نیازمند نگهداری در فریزر و دمای صفر درجه هستند، زیرا در دمای محیط به سرعت فاسد می‌شود. ارسال این ژل به بسته‌بندی ویژه و خاصی نیاز دارد و همین دلیل هزینه ارسال آن بالاتر از هزینه ارسال سایر موارد می‌شود. باماسالمین با استفاده از بسته‌بندی‌های ویژه و مطمئن، ضمانت می‌کند که ژل رویال اصل به صورت سالم به دست شما برسد تا بتوانید از خواص آن حداکثر استفاده را ببرید.

(مشتریان گرامی این محصول به دلیل شرایط ویژه نگهداری فعلا قابل ارسال برای شهرستانها نمی باشد)

10 گرمی, 15 گرمی


نگین
– ۳۰ مهر ۱۳۹۷

فوق العاده است!


مهدی بهزادی
– ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

ممنون سرکار خانم نگین از حسن نظر شما

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *


گرده گل (زنبور عسل)

کپسول گرده گل


جینسینگ

پودر عصاره جینسینگ قرمز کره ای

چگونه بفهمیم ژل رویال اصل است


جینسینگ کره ای

ریشه جینسینگ قرمز


جینسینگ کره ای

پودر جینسینگ قرمز کره ای


جینسینگ کره ای

ریشه جینسینگ قرمز اعلا


جینسینگ کره ای

آبنبات جینسینگ قرمز کره ای


جینسینگ ماکا

پودر جینسینگ ماکا


جینسینگ ماکا

پودر جینسینگ ماکا سیاه


نام کاربری یا آدرس ایمیل *


گذرواژه *

مرا به خاطر بسپار

ورود


گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟


آدرس ایمیل *

یک رمز به نشانی ایمیل شما فرستاده خواهد شد.


عضویت

انجمن سایت زنبورعسل ایران

کاملترین مرجع زنبورعسل و زنبورداری در ایران مطالب کلی و جامع در مورد پرورش زنبورعسل و زنبورداري و بيماريها و افات زنبور عسل

پرش به محتوا


مدیر انجمن: mellifera

پست
توسط mellifera » چهارشنبه 5 آذر 1393, 3:13 pm

چگونه بفهمیم ژل رویال اصل است

پست
توسط mohammad123 » چهارشنبه 5 آذر 1393, 4:23 pm


پست
توسط Kismar » چهارشنبه 5 آذر 1393, 4:36 pm

پست
توسط mohammad123 » چهارشنبه 5 آذر 1393, 4:58 pm


پست
توسط 13490 » جمعه 7 آذر 1393, 3:23 pm


پست
توسط ehsanklop » جمعه 7 آذر 1393, 3:39 pm

بازگشت به “بخش عسل و سوالات مربوط به عسل”

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 0 مهمان


توسعه یافته توسط phpBB® Forum Software © phpBB Limited


Style توسط Arty – بروزرسانی phpBB 3.2 توسط MrGaby


phpBB Persian پشتیبانی فارسی

حریم شخصی

|

قوانین

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

خواص ژل رویال

در گذشته به آن شاه‌ انگبین می‌گفتند

و با نام ژل سلطنتی هم شناخته می‌شود بسیار زیاد بوده

چگونه بفهمیم ژل رویال اصل است

و استفاده از آن قدمتی تاریخی دارد .

ژل رویال یک درمان باستانی با خواص آنتی باکتریال فراوان است .

اولین نشانه‌های استفاده بشر از ژل رویال به یونان باستان باز می‌گردد .

یونانیان فکر می‌کردند که شهدی که خدایان از آن تغذیه می‌کنند

و آنان را نامیرا می‌سازد با ژل رویال ترکیب شده است .

ارسطو بر جایگاه ژل رویال در جامعه زنبور‌‌ها توجه نشان داده

و گفته می‌شود صبحانه‌ مدرسه‌ او ترکیبی از ژل رویال و عسل بوده است .

در چین و از دوران باستان ، از ژل رویال به عنوان دارو استفاده می‌شد .

در ادامه همراه باشید تا به شما بگوییم که ویژگی ‌های ژل رویال اصل چیست

و چگونه می‌توان ژل رویال اصل را از تقلبی تشخیص داد .

ژل رویال چیست و چه خواص درمانی دارد ؟

ژل رویال یک ماده‌ی شیری رنگ است که به وسیله‌ زنبور کارگر تولید می‌شود .

این ماده معمولا شامل 60 تا 70 درصد آب ، 12 تا 15 درصد پروتئین ،

10 تا 16 درصد شکر ، 3 تا 6 درصد چربی و 2 تا 3 درصد ویتامین ، نمک و آمینو اسید است .

ترکیب این ماده با توجه به آب و هوا و جغرافیا متغیر است .

در بین 3 تا 20 روزگی زنبور عسل قادر به تولید ژل رویال است .

از این ژل برای تغذیه‌ ملکه‌ی زنبور عسل و تغذیه لارو‌ها استفاده می‌شود .

این ماده بوی تند و طعم ترشی دارد .

این ژل اثرات آنتی اکسیدان و ضد التهابی دارد .

کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی با تاثیر بر کلسترول ، بهبود زخم و بازسازی پوست ، کاهش فشار خون

، درمان خشکی چشم ، تقویت سیستم دفاعی ،کاهش اثرات جانبی درمان سرطان ، درمان ناباروری ، پیش‌گیری از آلزایمر ،

مقابله با پوکی استخوان ، افزایش انرژی و درمان چاقی بعضی از خواص درمانی ژل رویال به شمار می‌روند .

تشخیص ژل رویال اصل فقط از طریق آزمایشگاه امکان پذیر می باشد .

عسل مدا عسل طبیعی و اورگانیک با طعمهای فراموش نشدنی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شرکت تعاونی پرورش زنبور عسل «نحل میهن» در سال 1376 تاسیس شد . این مجموعه هم اکنون دارای ۳ هزار و ۵۰۰ کلنی زنبور عسل و مفتخر به دریافت تندیس طلایی کیفیت از صنایع غذایی و استاندارد کشور است .


نام کاربری یا آدرس ایمیل *

چگونه بفهمیم ژل رویال اصل است


گذرواژه *

مرا به خاطر بسپار

ورود


گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟


آدرس ایمیل *


گذرواژه *


عضویت

متاسفانه ژل رویال خارجی هم در بازار موجوده و خاصیت چندانی نداره .رنگ تیره ورقیق بودن بیش از حد نشانه ژل رویال خارجی است برخی عرضه کنندگان ژل رویال را با شاخون میفروشند که مطمعن تر است . از مراکز معتبر خریداری شود بهتر است

هدفم از ایجاد این وب سایت کمک به شما در تشخیص مرغوب‌ترین عسل طبیعی و محصولات عسل زنبور وحشی است. سعی می‌کنم که برجسته‌ترین نکات در زمینه عسل طبیعی با قدمت 6000 ساله را برای شما عزیزان به ساده‌ترین شکل ممکن بیان کنم. تا اگر احیانا از عسل طبیعی تا به حال استفاده نکردید، ترغیب شوید تا از این هدیه طبیعت روزانه به سبک غذایی‌تان اضافه نمایید. چرا که به این معتقدیم که همه حق استفاده از مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین عسل را دارند و این وظیفه ما هست که به شما کمک کنیم همیشه پرانرژی باشید!

سلام صبح بخیر باتشکر از زحمات شما عسل مزه متفاوتی با عسل های دیگر دارد من در اردبیل و خوانسار در صنف شما دوستان کندو دار دارم و همین امروز هو قرار است برای من عسل سیاه دانه بفرستند جناب رحیمی عزیز من وجمعی از دوستان دیابتی هستیم و هرعسلی رو نمیتونیم بخوریم برای ما هم کیفیت وهم قیمت مهمه چون ما بعنوان دارو از عسل استفاده میکنیم نظر من روی عسل شما مثبت هست وبه سایر دوستانم هم آمار شما رو دادم وبا شما یا از طریق من ویا خودشان تماس میگیرند گفتم خدمتتون که ما شما رو تازه پیدا کردیم فقط لطفاً بفرمایید این عسل چه گلی هست و آیا منظورتون از زنبور وحشی ازاین خمره های عسل در کوهستان است یا عسل کندویی که در مزارع میگذارند ای سوالات دوستان است ممنون میشم پاسخ بدهید که برای سفارشات بعدی در نظر گرفته شود در ضمن در پایان عید نوروز رو هم خدمتتون تبریک عرض میکنم

با سلام وخسته نباشید عسلها رسید صحیح وسالم .عالى بود مخىوصا طعم ومزه عسل چهل گیاه .انشالله خداوند بهت برکت بده .خیلى عالى بود. در ضمن اگر تهران کارى داشتید من هم در خدمتم.

نظم کاری واطلاع رسانیتون عالیه،من با خیلی کانالها در ارتباطم وبیشتر خرید هامو اینترنتی انجام میدم ولی هیچکدوم مثل شما نیستند
باز هم ممنون

چگونه بفهمیم ژل رویال اصل است

سلام جناب اقای رحیمی
خیلی ممنون
ممنون از اینکه پیگیری ارسال محصولات خوبتون به مشتریانتون هستید
در حال حاضر عسل خوب شما رو دارم
پیشاپیش سال خوبی رو براتون ارزو دارم و امیدوارم که سالی سرشار از موفقیت و پرثمر داشته باشید
موفق و پیروز و سعادتمند باشید

جناب مهندس عزیز فرصت نکردم این دو روز تشکر کنم
شرمنده کرده بودین منو – بسته های عسل تست هم ارسال کرده بودین که البته خودشون اندازه یک کیلو عسل میشد
به دوستان علاقمند میرسونم تا بیشتر با مجموعه شما آشنا شوند
به هر حال بسیار بسیار سپاسگذارم
یک سوال هم داشتم عسل وحشی با موم کامل چه زمانی میتوانید ارائه کنید
لطفا اگر برداشت داشتید بصورت کامل برداشت شده از کندو ی وحشی با موم زیاد ، اعلام بفرمایید و حتما برایم بسته بندی بفرمایید فکر کنم حدود ۲ کیلو خوب باشد

باسلام وعرض ادب
سفارش رودریافت کردم.
ممنونم .درضمن فکرکنم یه کمی عسل رازیانه هم به عنوان اشانتیون زحمت کشیده بودید گذاشته بودید.
سپاسگزارم.
خدابهتون برکت بده انشاءالله

محصولاتتون عالی ممنون

من با همین قیمت از جای دیگه عسل گرفتم ولی کیفیتش قابل مقایسه با عسل شما نبوده مطمئنا اگه بخوام عسل بگیرم از شما میگیرم بازم ممنون

سلام و درود بر شما
بنده فوق العاده از شما راضی هستم
در حال حاضر الان نیاز داریم
زحمت بکشید ۲کیلو زنبور وحشی ۱کیلو رازیانه و۱کیلو کنار اوکی کنید متشکرم

سلام عالی بود عالی

ما جدیدترین اخبار را برای شما ارسال می کنیم. امتحان کنید!

چگونه بفهمیم ژل رویال اصل است
چگونه بفهمیم ژل رویال اصل است
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *