چگونه ب پسران بی محلی کنیم

 
helpkade
چگونه ب پسران بی محلی کنیم
چگونه ب پسران بی محلی کنیم

اکثرا وقتی زنان مردی را دوست دارد یا عاشق او می‌شوند تمام تلاش خود را برای حفظ رابطه  خود به کار می‌گیرند و کم محلی به مردان را جایز نمی دانند. و دوست دارند هر کاری را انجام دهند تا مرد محبوبشان را از دست ندهند و گاها کار‌هایی ابتدایی انجام می‌دهند که به گمان […]

اکثرا وقتی زنان مردی را دوست دارد یا عاشق او می‌شوند تمام تلاش خود را برای حفظ رابطه  خود به کار می‌گیرند و کم محلی به مردان را جایز نمی دانند. و دوست دارند هر کاری را انجام دهند تا مرد محبوبشان را از دست ندهند و گاها کار‌هایی ابتدایی انجام می‌دهند که به گمان خود برای پیشرفت عشق و رابطه خود گامی مهم برداشته‌اند و به نحوی اکثرا آویزان مرد مورد علاقه‌یشان هستند.

از طرفی عشق و علاقه در رابطه امری غیر قابل انکار است اما برای پایداری عشق اکثرا باید این عشق و علاقه با منطق آمیخته شود و با درک و زیرکی نیازهای مرد مورد علاقه را تشخیص داد و جهت برآورده کردن انها تلاش خود را به کار گیرید.

باید گفت مردان تقریبا موجودات قابل پیش بینی هستند و لازم است با مهارت‌های خاصی که شاید خیلی از زنان از آن غافل‌اند آن‌ها را به سمت خود جذب کنیم و علاقمند سازیم یکی از این مهارت‌ها که از طریق مختلف می‌ توان آن را عملی کرد موضوعی تحت عنوان کم محلی به مردان یا نادیده گرفتن آن‌ها است که طبق گفته روانشناسان یکی از هوشمندانه ‌ترین ترفند‌هایی است که مانند دارو عمل می‌کند و نفش بسزایی در جلب توجه و جذب کردن آنان دارد.چگونه ب پسران بی محلی کنیم

در این مقاله سعی می‌کنیم کلیدی‌ترین راهکار‌ها و مثال‌ها را در ارتباط با کم محلی به مردان به نحوی که در جهت صحیح و علاقمند ساختن آنها باشد را ارائه دهیم:

میخواهم یاد بگیرم هر مردی را عاشق و وابسته خودم کنم

مردان ذاتا جوینده هستند و هیچ امری لذت بخش‌تر از آن نیست چیزی را که ندارند دنبال کنند و اگر شما آنها را نادیده بگیرید آن‌‌ها احساس می‌کنند که نمی‌توانند شما را داشته باشند و در نهایت این مسئله اگرچه شاید کمی گنگ باشد اما به عنوان یکی از راهکار‌های مفید در ارتباط با کم محلی به مردان می‌تواند مفید باشد.

مقاله مرتبط: محبت زیادی ممنوع! عواقب جدی محبت زیادی در رابطه عاشقانه

یکی از بهترین و صحیح‌ترین راه کم محلی به مردان، می‌تواند سرگرم کردن خودتان باشد. به هر طریقی که دوست دارید می‌توانید خود را مشغول کنید شاید دوست داشته باشید با فردی دیگر بیرون بروید یا کار‌هایی مانند وقت گذراندن با دوستان، ماندن در خانه یا تماشای فیلم و غیره باشد و به طور کلی به نحوی برای خود برنامه ریزی کنید که سرگرم باشید.

شما می‌توانید در جمع‌هایی که دوست مشترک دارید مثلا با رفتن به مهمانی، دورهمی‌ها و سایر حوادث سرگرم کننده اما فقط به صورت موقت حضور پیدا کنید و به نحوی این کار ممکن است به شما فرصت‌های جدیدی برای دوستی بدهد.

وقتی که یک متن یا یک پیام از طرف مرد مورد علاقه‌یتان دارید شاید خیلی برایتان هیجان انگیز باشد که سریع جواب بدهید اما اگر او را منتظر بگذارید او را بیشتر ترغیب می‌کنید که به سمت شما بیاید مثلا اگر یک سوال مستقیم و خاص می‌پرسد شما می‌توانید تا یک ساعت دیر جواب بدهید اما اگر فقط یک سلام معمولی باشد چند دقیقه آن را طول بدهید.

هنگامی که شما به یک مرد خاص فکر می‌کنید شاید هر مسئله‌ای باعث یادآوری او در خاطر شما شود و شما هم برای اینکه او را بدست آورید از او دعوت کنید که در انجام کاری با او سرگرم شوید. اما پیشنهاد می‌شود به جای آغاز گفت و گو، منتظر تماس او باشید چون ممکن است شما هم بخواهید چیز‌هایی را به او بگویید که هر زمانی که او صحبت را اغاز کرد شما نیز نظرات خود را با او در میان بگذارید که در این صورت گامی موثر را در ارتباط با کم محلی به مردان برداشته‌اید.

یکی از گزینه‌های مهم در ارتباط با کم محلی به مردان این‌ است که برای پاسخ دادن قطعی به هر مسئله‌ای چند روز صبر کنید و سپس پاسخ دهید. مثلا اگر او می‌خواهد شما را خارج از دانشگاه ملاقات کند باید به او بگویید که علاقمند هستید ولی زمانی که در دسترس باشید و وقت آزادی داشته باشید می‌توانید به درخواست او پاسخ دهید و در کل زمانی که از شما درخواست می‌کند باهم بیرون بروید بین 1تا 3 روز او را منتظر بگذارید.

یکی از راه‌های اثر بخش برای کم محلی به مردان این است که به شخص دیگری بیشتر توجه کنید. برانگیختن حسادت در مردان می‌تواند این مسئله را به آن‌ها یادآوری کند که برای شما ارزش قائل شوند و به گونه‌ای به شما توجه کنند که سزاوار آن هستید.

شما می‌توانید با ارسال یک پیامک به شخصی دیگر یا صحبت کردن و شوخی کردن به دیگران این حس حسادت را در او ایجاد کنید البته باید موظب باشید که این کار را خیلی تکرار نکنید چون شما می‌خواهید فقط کمی او را وادار به حسودی کنید نه اینکه او را از خود دور کنید.

توجه: از این تکنیک در زمان هایی که دارای رابطه عمیق عاطفی و به خصوص ازدواج هستید استفده نکنید!

مقاله مرتبط: روش های جدیدی که مرد بی احساس را عاشق و دلباخته خود کنید!

وقتی مردی شما را دوست دارد و می‌خواهد با شما وقت بگذراند می‌توانید برای او در بین برنامه‌هایتان وقت بگذارید. شما نباید زندگی خود را تغییر دهید برای اینکه او را بپذیرید و این یک راه عالی برای کم محلی به مردان است و برای این کار باید با برنامه‌های خود مانند فعالیت‌های منظم، سفر‌های هفتگی و غیره سرگرم باشید.

نیازی نیست هر روز 15 تا پست برایش بفرستید وقتی او  5 تا هم برای شما نمیفرستد. پس با به میزان ارسال کردن یا کمتر ارسال کردن ذهنش را به خود درگیر میکنید.

برای این کار شما می‌توانید با چیدن برنامه برای یک سفر یا خرید بلیط یک کنسرت و غیره به او نیز پیشنهاد دهید که اگر تمایل داشته باشد می‌تواند به شما ملحق شود و به اون نشان دهید که مستقل هستید و خودتان برنامه را سازماندهی کرده‌اید و اگر او نمی‌خواهد با شما همراه شود شما باید بگویید که دوستانم در این راه مرا همراهی می‌کنند چون من واقعا می‌خواهم این کار را انجام دهم بنابراین او بیشتر انگیزه پیدا می‌کند تا به سمت شما بیاید .

اگر شما به مردی علاقه دارید و می‌خواهید از ترفند‌های کم محلی استفاده کنید باید به خاطر داشته باشید که نباید به طور مداوم این کار را انجام دهید چون بعد از مدتی خشته خواهد شد و به این نتیجه می‌رسد که هیچ راهی وجود ندارد که با شما شریک شود پس اگر شما نقش یک ملکه یخی را بازی کردید باید گاه به گاه نیز به او نشان دهید که قلب گرمی دارید. شما باید در این مسیر توازن ایجاد کنید و به اندازه کافی برای نگه داشتن او تلاش کنید و در کل کلید تعادل را در نظر داشته باشید.

مقاله مرتبط: راز های دلتنگ کردن معشوق: (چطور دیوانه وار عاشق من بشه!+ دعا)

به طور کلی بسیاری از زنان در رابطه با عشق و احساسات خود به نحوی سقوط می‌کنند چون آنها فکر می‌کنند که مردان نیز مانند زنان احساسات مشابهی را تجربه می‌کنند؛ بنابراین همه احساسات خود را خیلی زود نشان می‌دهند. آنها ممکن است اطلاع نداشته باشند که مردان معمولا متفاوت با زنان عمل می‌کنند و به زمان بیشتری برای درک کردن و به اشتراک گذاری احساساتشان نیاز دارند بنابراین لازم است شما نیز در این راستا با در دست داشتن فضا و زمان در جهت صحیح و به کار گرفتن ترفند‌های موثری مانند کم محلی به مردان خود را تغییر دهید و نگران این موضوع نباشید که او شما را ترک می‌کند بلکه احتمالا از سابق نیز به شما علاقمند‌تر می‌شود.

ممکن است جز آن دسته از افرادی باشید که مشکل زود وابسته شدن دارند. این ویژگی می‌تواند زندگی را بر انسان بسیار سخت کند. افرادی…

داشتن زندگی خشک و بدون خنده برای هیچ کسی جذاب نیست. شاید شخصیت‌های جدی به نظرمان جذاب بیایند اما در نهایت، افراد ترجیح می‌دهند با…

یکی از مواردی که در جامعه ما بسیار منع می‌شود، ازدواج با دختر بزرگتر است. اصولاً مردان بزرگتر از همسر خود هستند. حتی به صورت…

پایه‌های اصلی ازدواج برقراری ارتباط، اعتماد و داشتن هدف مشترک است. حال فکرش را کنید که در این میان شوهری دروغگو از آب دربیاید. با…





عالی بود

کلیه حقوق این سایت متعلق به مجموعه آموزشی تکامل من میباشد.

یادگیری زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 3622موضوع :

آموزش رایگان زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 4158موضوع :

Best sources of love and relationship from all […]تاریخ : ۰۳ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 1833موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 35853موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 4163موضوع : چگونه ب پسران بی محلی کنیم

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 9227موضوع : جذب عشق

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 19063موضوع :

در این مطلب از سایت نوین اطلس که به کم محلی به پسر مورد علاقه مربوط است قصد دارم به این نکته بپردازم که در مواجهه با پسر مورد علاقه خود تا چه حد ابراز علاقه شود که در نهایت منجر به ایجاد عشق و پایداری رابطه گردد. مخاطب این مقاله خانم هایی است که عاشق پسری هستند و نمی دانند چگونه از میزان ابراز عشق به نفع خودشان استفاده کنند.

چرا باید به پسر مورد علاقه کم محلی کرد

همانطور که حتما در رابطه های دیگران دیده اید و یا شاید برای خودتان هم پیش آمده باشد گاهی خانم ها از جهت اینکه احساسات قوی تری نسبت به آقایان دارند در روابطه عاشقانه بیش از حد ابراز علاقه می کنند و همین امر باعث می شود پسر مورد علاقه شان به این نتیجه برسد که فرد بسیار جذابی هست و دچار اعتماد به نفس کاذب شود. به دنبال این اعتماد به نفس کاذب هم این تفکر در وی ایجاد می شود که دختر فرد ضعیفی بوده و می خواهد به اصطلاح امروزه خود را آویزان پسر کند که پیامدی جز ارسال حس منفی به سمت رابطه ندارد. در صورتیکه در واقعیت این گونه نیست و ابراز علاقه بیش از حد خانم و بلد نبودن کم محلی به پسر مورد علاقه باعث چنین افکاری در پسر شده است.

اثر کم محلی به پسر مورد علاقه و ایجاد حس کنجکاوی در وی

یکی از دلایلی که عنوان می شود کم محلی به پسر مورد علاقه از طرف دختر صورت بگیرد این است که وی درباره حس و علاقه ی شما کنجکاو شود. زمانی که بتوانید پسر را در مورد کنجکاو کنید آن زمان است که از حس شما نسبت به خودش مطمئن نباشد. اگر بیش از حد به وی ابراز علاقه کنید خیالش را راحت کرده اید و دیگر برای شما تلاشی نمی کند برعکس این موضوع هم زمانی است که به طور کامل به پسر مورد علاقه خود بی محلی کنید و این حس را به او منتقل کنید که اصلا علاقه ای به وی ندارید. اما وقتی می گوییم باید به پسر مورد علاقه خود کم محلی کنید یعنی اینکه گاهی در دسترسش باشید وگاهی نباشید گاهی از الفاظ محبت آمیز استفاده کنید و گاهی هم عادی صحبت کنید اینگونه هست که وی دچار تناقض می شود و درباره ی حسی که به او دارید به شدت کنجکاو خواهد شد

اثر کم محلی به پسر مورد علاقه و ایجاد عشق

در رابطه عاشقانه گاهی نیاز است به پسر مورد علاقه خود هم فرصت ابراز عشق دهید. گاهی نیاز است شما عقب برید تا او به شما بیشتر جذب شود و بخواهد شما رو عاشق کند. اینکه به خاطر او همیشه از خواسته ها و در خواست های خودتون کم کنید ایجاد عشق نمی کند بلکه نیاز است نه همیشه اما هرزگاهی از وی توقعاتی داشته باشید تا با برآورده کردن آن ها عشق و علاقه دو طرفه در رابطه شما برقرار شود.

بی محلی به معشوق یا کم محلی و جاذبه

باید به این درک برسید که انتظارات و در خواست های دختر و پسر از هم در رابطه عاشقانه متفاوت است. به عنوان مثال دختر می خواهد پسر مدام با او در تماس باشد و پیام ارسال کند و با لحنی بسیار محبت آمیز با وی صحبت کند چنانچه در پسران این گونه نیست و اکثر پسران از اینکه بیش از حد با آن ها تماس گرفته شود و در ارتباط باشید حس می کنند در کنترل قرار گرفته اند و از رابطه سرد می شوند و یا اگر در صحبت از کلمات محبت آمیز خیلی زیاد استفاده کنید برایشان اینگونه تلقی می شود که پسر بسیار جذابی هستند و برای به دست آوردن دل شما تلاشی نمی کنند. این در صورتی است که تا حدی کم محلی به پسر مورد علاقه این حس را در وی ایجاد می کند که به دست آوردن شما کار سختی است و برای آن بیشتر تلاش می کند و بیشتر به سمت شما جذب می شود.

تا چه حد به پسر مورد علاقه کم محلی کنیم؟

کم محلی به پسر مورد علاقه به معنای عدم استفاده از کلمات محبت آمیز و یا در تماس نبودن نیست بلکه منظور این است که بدانید کی و کجا تا چه حد ابراز علاقه کنید. اگر می خواهید با وی ارتباط برقرار کنید کافی است تماس بگیرید و برای بار بعد صبر کنید تا خودش برای تماس پیش قدم شود نه اینکه در طول روز شما فقط شروع کننده ی برقراری ارتباط باشید. نیازی نیست هر بار که با شما قرار ملاقات می گذارد سریع قبول کنید می توانید بعضی مواقع خیلی مودبانه و با لحنی مناسب بهانه ای برای وی بیاورید که سرتون شلوغ هست و وقت ندارید. کاری کنید دلش برای شما تنگ شود و بیشتر به شما جذب شود.

در آخر اگر بخواهیم خلاصه ای از این مقاله داشته باشیم این است که به دخترها توصیه می شود نه بیش از حد ابراز علاقه کنید نه کاملا سرد برخورد کنید. شما باید روش ابراز عشق و جذب پسر مورد علاقه را بیاموزید تا بتوانید با فرد مورد نظر رابطه پایداری داشته باشید و انتظارات شما برآورده شود. باید بدانید همیشه بیش از حد خود را با شرایط وی وفق ندهید همیشه نیاز نیست فقط شما از خواسته های خود بزنید همیشه نیاز نیست فقط شما از کلمات محبت آمیز استفاده کنید. بلکه نحوه ی رفتار و میزان ابراز عشق یا همان کم محلی به پسر مورد علاقه این فرصت را ایجاد می کند تا او نیز بتواند عاشقانه با شما رفتار کند و ذهنش درگیر شما شود.

مطالب مرتبط:

چگونه به یک مرد محبت کنیم

علت دوری پسر از دختر

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم

نحوه برخورد با مرد مورد علاقه

لیست کلمات عاشقانه

novinatlas 1706 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

Publisher –

راهکارهایی دارم که به تو کمک می کند بتوانی بهتر از همیشه به وابسته کردن مرد زندگی ات کمک کنی اما پیش از این باید بدانی علت بی توجهی پسر به دختر چیست؟

من برای این موضوع به عنوان یک محقق همیشه رابطه ها را به چند دسته تقسیم می کنم. اصلا بیایید خیلی اصولی تر به این علت ها و روش های مقابله بپردازیم

 

خب در ابتدای صحبت باید بگویم که بی توجهی پسر به دختر را در وهله اول نباید عنصری برای بی اهمیت بودن دختر برای پسر انگاشت. این ساده ترین پاسخ است. اما به عنوان های زیر دقت کنیدچگونه ب پسران بی محلی کنیم

 

گاهی اوقات دختر خانم هایی به من می گویند:

قصد داریم پسری را به رابطه دوستی بکشیم تا با هم ازدواج کنیم چون فکر می کنیم از نظر ما عالی است. اما علت بی توجهی عشقم را نمی فهمم. شما می دانید؟

در پاسخ این دوست عزیز باید بگویم که بله می دانیم. در این حالت پسر ممکن است در چند مود مختلف باشد:

هنگامی که پیش از ازدواج با بی توجهی پسر به دختر مواجه می شوید، علت ها از همین 8 مورد فراتر نخواهد رفت. حالا برخی از این حالت ها را می توان با بکار گیری اصل مجاورت درست کرد. من اصل مجاورت را در دوره آموزشی قرص صورتی ( عاشق کردن مرد ) آموزش داده ام.

این روش یعنی اصل مجاورت از بهترین شیوه های جذب همسر دلخواه یا به طور کلی پیدا کردن خواستگار و دریافت پیشنهاد ازدواج است.

گاهی اوقات، وقتی وارد رابطه ای می شوید، پسر از شما دوری می کند. این بین نامزد هایی که بدون شناخت اولیه عقد می کنند هم شایع است.

اگر چه این موضوع به ندرت دیده می شود اما می توان گفت که این مرد:

 

برای این موضوع می توان راه حل های مختلفی داشت:

از مهم ترین روش ها برای این موضوع بیان طرح ها و دنبال آموزش هایی است که به تفاهم و صمیمیت و درک متقابل منجر می شود. گفته می شود دو نفر حتی اگر سال هاست ازدواج کرده اند اما مشکل دارند حداقل با حل نیاز های یک دیگر می توانند سال ها کنار هم باشند. البته جدایی ها در ازدواج ها از آن جا شروع می شود که بوی خیانت به میان می آید.

اما برای کسانی که تازه ارتباط برقرار می کنند ماندن بیش از 3 ماه در رابطه ای که این رنگ و بو را دارد توصیه نمی کنیم.

 

بیشترین سوالی که از ما می شود این است که:

در پاسخ به این دوستان می توان گفت که:

علت مشکل سرد شدن مرد به زن می تواند موارد مختلفی باشد که من در این مقاله به آن پرداخته ام.

اما چند مورد وجود دارد که زن ها واقعا از آن بی خبرند:

 

شاید ندانید اما به دلیل های مختلف روانی و غیر روانی، و حتی به دلیل فطری، مرد ها از زن هایی که پیشنهاد ازدواج می دهند، فرار می کنند. مرد دوست دارد خود انتخاب کننده باشد و این موضوع موجب می شود که حتی اگر مرد به جدیت خواهان زن باشد، با دریافت پیشنهاد ازدواج از سوی زن، به قول معروف می گرخد! می رود و عقب می نشیند.

خب شاید از خودتان بپرسید: ما که داریم در آتش عشق می سوزیم چکار کنیم؟ پیشنهاد ندهیم؟

خب پاسخ کمی پیچیده است. ما نمی گوییم پیشنهاد ندهید!!! اما باید بدانید جملات و عبارت ها را چطور سر هم کنید که این اتفاق نیافتد. من در دوره قرص صورتی به شما دقیقا یاد داده ام که

کاری کنید که مرد ها به ازدواج با شما فکر کنند. بعد از استفاده از این راهکار نیاز است که شما چندین راهکار دیگر را پیاده کنید و بدین ترتیب، می توانید با موفقیت لذت دریافت پیشنهاد ازدواج را بچشید.

 

یکی از روش های زیاده روی زن ها که موجب می شود یک مرد خسته شود و حتی ماه ها گوشی اش را خاموش کند زیاده از حد دنبال کردن مرد توسط موبایل در قالب شبکه های اجتماعی، مسیج و زنگ است.

برای جذب مرد با موبایل من راهکارهایی را هفته قبل نوشته ام که به تو کمک می کند به طور مستقیم مرد را دوباره به رابطه ات بکشانی و شانس ازدواجت را افزایش دهی.

به طور کلی برای عاشق کردن مرد با موبایل باید ترفند هایی بدانی که این ترفند ها نه تنها به گرم تر شدن رابطه کمک می کند که ارزش تو را بالا می برد.

 

یکی دیگر از چیزهایی که موجب می شود در رابطه بی توجهی زن نسبت به مرد به کرات دیده شود این است که زن وابستگی خود را به مرد اعلام می کند. این که به مرد بگویی اگر تو را نبینم می میرم این به معنی با وفایی و عشق از سوی مردان نیست.

مرد به محض این که وابستگی شما را به خودش دید:

رابطه اش را کم و کم و کم تر می کند تا این که شما

پس باید در چنین حالتی اگر احساس می کنید وابستگی تان را به او نشان داده اید، سریع دست از این کار بردارید و به روش اصولی بی نیازی و استقلال خود را به او نشان دهید. در دوره قرص صورتی و وابسته کردن مرد من در این باره به خوبی آموزش داده ام و کاربران نتیجه های عالی گرفته اند.

 

افزایش نقش زن در رابطه شامل موارد زیر است که موجب می شود مرد ها عقب نشینی کنند:

وقتی تو این کارها را کنی به منزله این حرف است که مرد به تمام خواسته اش رسیده و وقتی مرد به خواسته اش برسد همه چیز تمام می شود.

پس تلاش کن با یاد گیری ترفند های پوششی رابطه کاری کنی که او تو را هول! و نا امید نینگارد.چگونه ب پسران بی محلی کنیم

 

این واژه یعنی نق زدن و غر زدن یکی از مهم ترین چیزهایی است که رابطه را به سمت بی توجهی مرد به زن سوق می دهد

من بارها دیده ام آقایانی که بهترین دختر را دارند و قصد ازدواج دارند، و از هر جهت نمی توان عیبی روی این زن گذاشت، اما همین که پای نق زدن و غر زدن دختر به وسط می آید آن را رها می کنند. کم محلی پسر به دختر می تواند یک علت مهم داشته باشد آن هم نق زدن و غر زدن آن ها! دقت کن. سرد شدن مرد از زن می تواند همینقدر سطحی رخ دهد پس باید بدانید که کجا اشتباه می کنید و کجا نه!

نق زدن و غر زدن زن ها برای مرد به همان اندازه منفور است که اعتیاد مرد ها برای زن ها!! پس لطفا غرغرو نباشید.

نکته دیگر این که بعضی وقت ها زن ها می گویند ما که نق نمی زنیم و غر نمی زنیم. در تحقیقاتی که من از سمت مرد ها داشته ام به این نتیجه رسیدم که مرد ها چیزهایی هم در رابطه مد نظر قرار می دهند و غر و نق می پندارند که ما زن ها اصلا آن ها را نق زدن و غر زدن نمی انگاریم. اینگونه بدون اطلاع خودمان تیشه به ریشه رابطه می زنیم.

برای این که پکیج نق زدن و غر زدن را دریافت کنی، می توانی درخواستت را در تلگرام ارسال کنی ( 09030280078 )

 

این موضوع علت های دیگری هم دارد که ما به پر تکرار ترین آن ها پرداختیم. اگر دوست دارید روش برخورد با پسر را طوری بدانید که شما را به ازدواج با او نزدیک تر کند، توصیه می کنم در دوره چهارگانه شادزیستی به نام

شرکت کنید تا به زودی پیشنهاد ازدواج را با اشتیاق زیاد از او دریافت کنید.

 

از زمانی که متولد شده ام، سعی کرده ام برای بنده های خوب خدا، مفید باشم. هر چه آموخته ام، تجربه کرده ام، و احساس کرده ام را با تو در میان خواهم گذاشت.

Prev Post

برای جذب مرد با موبایل چه کار کنم

Next Post

چگونه مردان را دلتنگ و دیوانه کنیم تا پیام بدهند

داستان پرونده آبنبات تلخ یا زنانه دو شوهره

9 حرکت رمانتیک برای افزایش صمیمیت رابطه

چه رابطه ای را باید تمام کرد ( 22 نشانه پسر بد )

با چه کاری توی بگو مگو ها و دعوا عزیز تر شوم

Your email address will not be published.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

نُه − 3 =

هرگونه استفاده از محتوای شادزیستی در شبکه های اجتماعی ، وب سایت ها و کانال ها، موجب بدهکاری شرعی و عرفی است و پیگرد قانونی دارد. به تلاش های یکدیگر احترام بگذاریم.

پر بحث ترین ها

13 نشانه پسر یا دختری که دیگر تو را نمی خواهد

از کجا بدانم عشق سابقم هنوز دوستم دارد؟ ( 13 نشانه بازگشت معشوق)

تمام ترفندهای جذب مرد و وابسته کردن مردان به خود

49 نشانه تنفر پسر از دختر که مستقیما به زبان نمی آورد

Welcome, Login to your account.

6 + هشت =

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.

هفت + 7 =

ویکی روان ۱۳۹۸-۱۰-۲۳ روابط زناشویی متن دیدگاه شما

کم محلی به مردان شاید با برنامه یا حتی بدون هیچ نیتی باشد اما در هر صورت تاثیرات جالبی نخواهد داشت. زندگی زناشویی و ارتباطات بین زن و مرد سراسر پیچیدگی و شگفتی دارد. کم محلی به شوهر می تواند در تمام جنبه های زندگی مشترک شما را تاثیر گذار باشد. مردها هم مانند خانم ها نیاز به توجه و محبت دارند. به همین خاطر تاثیر کم محلی و بی توجهی به مردان میتواند بسیار مهلک و آسیب رسان باشد که در این مطلب سایت ویکی روان به بررسی آن می پردازیم.

با مطالب روانشناسی ویکی روان همراه باشید.

چگونه ب پسران بی محلی کنیم

شاید دلایل زیادی برای این رفتار خود داشته باشید.

شاید او هم به شما بی محلی می کند یا نسبت به همه چیز بی تفاوت است.

سخت بتوان دختری را پیدا کردن که کلا نسبت به همه چیز بی تفاوت باشد اما یادتان باشد قبل از ورود به هر رابطه احساسی باید هنر در رابطه بودن را بیاموزید.

بی محلی به دوست پسر یا شوهرتان آخرین کاری است که باید انجام دهید چون هیچ نتیجه مثبت طولانی مدتی به همراه نخواهد داشت.

اگر به مردتان توجه نکنید، اگر او حس مهم بودن در زندگی را از شما دریافت نکند، اتفاقات بدی برای او خواهد افتاد.

یادتان باشد مردها بسیار زیاد شما را زیر نظر دارند.

آنها از شما توقع دارند آنها را خوب ببینید و جنبه های مثبت شخصیتی آنها را گوشزد کنید.

خب اما از نظر علمی تاثیر کم محلی به مردان چقدر است؟ آیا آنها واقعا آسیب میبینند؟

بله بی توجهی با مردها آسیب های زیادی به آنها وارد می کند؟

اعتماد به نفس اولین بخشی است که دستخوش تغییرات بسیار می شود.

تاثیر کم محلی به مردان خودش را در اعتماد به نفس و نحوه تعامل با دیگران نمود می کند

مردی که اعتماد به نفس نداشته باشد سخت بتواند به خواسته های خود در زندگی برسد.

کسب موفقیت برای مردان در ارتباط مستقیم با میزان اعتماد به نفس آنها است.

فرض کنید با کسی زندگی می کنید یا در رابطه احساسی هستید که به شما توجه ندارد.

به جای محبت و توجه به شما بی محلی تحویلتان می دهد.

در این حالت مردها به سادگی اعتماد خود به شما را از دست می دهند. پس کم محلی به شوهر یا دوستتان را کنار بزارید.

این آسان ترین کار برای آنها نیست اما در هر صورت بعد از مدتی تاثیر کم محلی به مردان را در زندگی خود مشاهده می کنید.

در نتیجه رابطه به مرور زمان سرد تر می شود و اگر او به شما توجه و محبت داشته باشد، آن هم کم رنگ تر می شود.

اعتمادی که در نتیجه بی توجهی به شوهر از بین برود به سختی قابل بازگشت است.

این یکی از اولین تاثیرات کم محلی به مردان است.

آنها تشنه محبت و دیده شدن هستند.

مردها زنی را می خواهند که آنها را تحسین کند، آنها شخصی را می خواهند که از صمیم قلب به آنها افتخار کند و آن را نشان دهد

بدون شک کم محلی به مردان در بلند مدت بین شما فاصله می اندازد.

آنها به خاطر بی محلی به دوست پسر یا شوهرتان سراغ فردی می روند که آنها را ببیند و توجه بیشتری خرجشان کند ولی این حرکت آنها الزاما به معنی خیانت کردن نیست.

آن فرد می تواند مادرشان باشد، یک دوست قدیمی باشد و یا حتی یک زن دیگر.

مردی که اعتماد به نفس دارد، مردی که تشنه توجه هیچ زنی نیست با مردی که مزه کم محلی به مردان را چشیده است بسیار متفاوت است.

این تفاوت ها در رفتار آنها خود را نشان می دهد و افراد مختلف می توانند به راحتی از نحوه برخورد آقایان وضعیت احساسی آنها را درک کنند.

اگر ازدواج کرده باشید، دیگران به راحتی می توانند متوجه شوند شما به همرستان توجهی خاصی ندارید.

بعد از مدتی او هم تغییر رفتار می دهد چون انگیزه کافی برای برقراری رابطه خوب را ندارد.

همانطور که او برای شما کم ارزش شده است و دیگر او را نمی بینید شما هم جایگاه خود را از دست می دهید.چگونه ب پسران بی محلی کنیم

حالا دیگر حرفتان خریدار ندارد و او هم به شما کم محلی می کند

این اتفاق می تواند عمدی یا به مرور زمان به عنوان یک عکس العمل طبیعی رخ دهد اما در هر حالت اجتناب ناپذیر است.

شما دیگر خصوصیات زنان مورد علاقه مردان را ندارید.

همانطور که پیشتر در ویکی روان گفتیم کم محلی به شوهر به هیچ وجه سیاست زنانه درستی نیست.

شاید دلایل زیادی برای این کارتان داشته باشید اما به هر حال بهتر است کار دیگری انجام دهید تا اوضاع به مرور تغییر کند.

د این شرایط بهتر است با یک مشاور روانشناس خبره صحبت کنید و از او راهنمایی بگیرید.

نتیجه بی توجهی به شوهر تان این است که او در نهایت به دنبال شخصی دیگر می رود چون عشق بین شما از بین رفته است.

فرقی نمی کند دوست داشته باشید یا نه. در هر صورت نتیجه کم محلی به مردان این است که آنها به دنبال جایگزینی برای شما می گردند.

این برای بی محلی به دوست پسر هم صدق می کند، کلا هر کسی که با او در رابطه احساسی هستید.

این جایگزین شاید با او ازدواج نکند اما در هر صورت میتواند به خوبی درخواست های احساسی آنها را پاسخگو باشد.

زندگی با زنی که احساسات خود را بروز نمیدهد و یا نمیخواهد به مرد خود توجه کند بسیار کسالت آور است

مردها زنی را می خواهند که بداند چطور باید به آنها توجه کند.

میتوانید با یک مشاور روانشناس خبره و با تجربه صحبت کنید. صحبت با مشاورین روانشناس در بخش مشاوره روانشناسی آنلاین ویکی روان میتواند راه حل قطعی برای رفع مشکلات زناشویی شما باشد.

۱۳۹۹-۰۹-۲۴

۱۳۹۹-۰۹-۰۳

۱۳۹۹-۰۹-۰۳

۱۳۹۹-۰۹-۰۳

۱۳۹۹-۰۸-۳۰

۱۳۹۹-۰۵-۲۵

عدم توانایی دوستیابی کودکان می تواند ریشه در باورهای ذهنی آنها یا آموزه های خانواده …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آدرس ایمیل:

آدرس ایمیل:

وب سایت روانشناسی ویکی روان محیطی صمیمی و مطمئن برای کسب دانش و اطلاعات کاربردی در رشته روانشناسی برای همه مردم، اشتراک سوالات و مشکلات شخصی و دریافت پاسخ از متخصصین رشته روانشناسی میباشد. اطلاعاتی که بدون شک در زندگی همه ما کاربردی بوده و تاثیر مثبت فراوان به همراه خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید 021-22372174پشتیبانی در تلگرام info[at]wikiravan.com

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

در این مقاله در رابطه با این موضوع صحبت می کنیم که آیا کم محلی کردن در یک رابطه عاشقانه باعث میشه که طرف مقابل بیشتر به ما جذب بشه و ما محبوب تر بشیم یا خیر؟ این دیدگاه یا نظریه دیدگاه اشتباهی هست که توضیح میدم این دیدگاه از کجا میاد. حالا چرا اشتباه هست؟ اگر در رابطه ای کلاً روشی که انسان بخواد به کار ببره برای محبوب تر شدن و مورد خواست واقع بشه، اگر از طریق سیاست ریختن و پالتیک زدن و اینجور چیزها باشه، این نشون میده که اصلاً صداقتی در کار نیست.

مثلاً اگر من با یک خانمی در یک ارتباط هستم، اگر قرار باشه نقشه بریزم و بگم: من امروز کم محلی می کنم و فردا پر محلی می کنم و هی پلن می ریزم و هی سیاست بریزم و پالتیک بزنم که اون خانم جذب من بشه یا بر عکس اون خانم بخواد با پالتیک زدن و نقشه کشی کاری کنه که اون آقا جذبش بشه این اصلاً صداقتی درش نیست! ببینید سیاست در رابطه با اصل خود رابطه که دوست داشتن دو نفر هست، اونجا نمیشه سیاست به کار برد. چونکه اصل رابطه بر اساس عشق علاقه هست و اینکه دو نفر واقعاً همدیگه رو بخوان، همینجوری بدون اینکه هیچ کاری بخوان انجام بدن باید همدیگه رو بخوان و دوست داشته باشن و بدون هیچ شیله پیله ای دوست داشته باشن در کنار هم باشن و همدیگه رو خوشحال کنن. شاید در این مثال من متوجه نباشم که تاثیرات بی محلی به دختر در یک رابطه، باعث بدتر شدن رابطه میشه نه بهتر شدنش. باعث میشه اون خانم هم سعی کنه مقابله به مثل کنه نه اینکه بیشتر عاشق من بشه.

 

چگونه ب پسران بی محلی کنیم

حالا یه سری سیاست های دیگه ای رو داریم که نمیشه به اونها سیاست گفت، یه سری تکنیکه، یه سری کارهاییه که برای اینه که ما چیکار کنیم که بانک عشقیمون رو افزایش بدیم. راه های مختلفی هست برای سورپرایز کردن، هدیه دادن و خوشحال کردن و غافلگیر کردن های عاشقانه. اینها دیگه سیاست هایی نیست که مربوط به هسته خود رابطه باشه. و اینطور نیست که من یه سیاست و نقشه ای بریزم که اون طرف به من جذب بشه. این جذب شدن دو طرف به همدیگه باید به طور پیش فرض اتفاق بیفته و بعد برای بهبود رابطه تکنیک هایی هستش که انسان به کار می بره. مثلاً هدیه خریدن و… یا روش های مدیریت خانواده ها. ارتباط با پدر و مادرها و فایمل ها و مهمون ها…

و مدیریت کردن اینها دیگه سیاست هایی نیست که مربوط به فنداسیون خود رابطه باشه. اینها تکنیک ها و مهارت هایی هستش که باید طرفین کسب کنن تا رابطشون رو درست هدایت کنن. حالا این داستانی که میگن: شما اگر کم محلی کنی، طرفت بیشتر جذبت میشه، زیاد خودتو مشتاق نشون نده! اینها می دونید از کجا میاد؟ یه اصل کلی داریم که صحیحش اینه: اگر فردی دارای اعتماد به نفس بسیار خوبی باشه، خودش رو هر جوری که هست، همونجوری قبول داشته باشه و خودشو دوست داشته باشه.

این خصوصیات در وجود هر کسی باشه، باعث میشه که اون فرد جذاب باشه برای جنس مخالفش. یعنی طرفین همیشه کسی رو دوست دارن که خودشو دوست داره. فرض کنید یک خانمی می خواد با یک آقایی وارد رابطه بشه، می بینه که این آقا اونقدر برای تغذیه خودش ارزش قائله، اونقدر برای نظم، ورزش و ساعت های کاری خودش ارزش قائله و همه چیز خودشو درست تنظیم کرده که این نشون میده ایشون خیلی خودشو دوست داره. و یه جاهایی اعتماد به نفس در رفتار اون مرد نمایانه. مثلاً اگر اعتماد به نفس نباشه، اینجور میشه که اون فرد حالت مستأصل رو داره. حالت این رو داره که اون خانم هر چی میگه، ایشون باید گوش کنه. یا هر جوری که باشه، خانم ها سریعاً احساس می کنن که اعتماد به نفسی وجود نداره.

بر عکسش هم همینه اگر مردی ببینه که یک خانمی خیلی خودش رو دوست داره و برای ارزش ها و تفکر خودش، برای تغذیه و همه چیز خودش ارزش قائله و خیلی محکم رو پلنی که برای زندگی خودش داره، هست؛ این جذابیت داره! کلاً اعتماد به نفس  و دوست داشتن خود که ما توی بحث سالیتیود در رابطه با اون صحبت می کنیم جذابیت ایجاد می کنه.

خانمی در اروپا تعریف می کرد که با یک آقای اروپایی رفته بودن مدرسه و یه چایی بخورن، اون آقا اول حساب کرده بود برای خودش و اولین بار بود که اینها توی زنگ تفریح همدیگه رو می دیدن و هیچ حساب و رابطه ای بینشون نبوده. و می گفت: وقتی تموم شد و به قول معروف زنگ خورد که برن سر کلاس، اون آقا گفت: شما به من این مقدار یورو بدهکاری! اون آقا به اون خانم گفته بود که براش یه نوشیدنی خریده بود. حالا این توی فرهنگ ما این وجود نداره، ولی خوب اون آقا خیلی راحت اینو گفته بود و اون خانم می گفت: اینقدر این کار برای من جذابیت داشت که اون آقا نشون می داد روی اصولی که برای خودش داشت پایبند بود طبق فرهنگ خودشون.

چون خانم ایرانی بود و اون آقا اروپایی بود. می گفت: اون طبق فرهنگ خودش اصلاً به این فکر نبود که من چه فکری می کنم و بهم بر می خوره یا قهر می کنم؟ نه ایشون طبق سیستم فکری خودش بعد از اینکه چایی یا قهوه یا هر چیزی که بود، خوردن؛ گفت: دقیقاً سهم شما اینقدر میشه و پول منو بده!!! درسته این توی فرهنگ ما ایرانی ها نیست، اصلاً مرام ایرانی فرق می کنه. منظور این نیست که من بخوام این کار رو تأیید یا ردش کنم، فقط می خوام بگم: وقتی فردی یک عقیده ای داره و بدون ترس از قضاوت روی عقیده خودش هست، و رفتاری که از نظر خودش درسته رو داره انجام میده، این از اعتماد به نفس و دوست داشتن خود میاد. و این دو خصلت باعث جذب میشه که طرف مقابل جذب انسان میشه.

اصل داستان این بوده که گاهاً داشتن اعتماد به نفس و رفتار کردن بر اساس میل خود انسان اینجور برداشت میشه که طرف فکر می کنه که ایشون داره کم محلی می کنه. در صورتی که اینطوری نت. مثلاً فض کنید در یک رابطه ای یک فردی خسته است و می خواد بخوابه. حالا اگه اون فرد در بحث اعتماد به نفس و دوست داشتن خود مشکل داشته باشه و با فردی که باهاش در رابطه هست، بگه: میای امشب بیای بریم بیرون؟ و اون فرد هم توی رودرواسی بمونه و بگه: باشه میام، بله! و در اوج خستگی روش نشه بگه: بابا من امشب خستم، می خوام بخوابم، ولی اگر اعتماد به نفس داشته باشه میگه: من امشب خسته ام، نمی تونم بیام، می خوام بخوام.

ولی اون فرد مقایل اینطور برداشت می کنه: ببین امشب کم محلی کرد! در صورتی که اعتماد به نفس اون فرد باعث ایجاد جاذبه شده. ولی برداشتی که ازش میشه اینه که داره کم محلی می کنه! اصلاً اینطور نیست. چون اگر فردی بخواد واقعاً کم محلی کنه و نقشه بریزه و پالتیک بزنه، کاملاً مشخصه. اصلاً تشعشع و رفتاری که از ملام فرد ساطع میشه، کاملاً مشخصه که از روی نقشه هست و اصلاً کار درستی نیست.

بنابراین اصلاً اینطور نیست که اگر ما کم محلی کنیم، بیشتر محبوب میشیم! و طرف مقابل رو به خودمون بیشتر جذب می کنیم. جذب کردن طرف مقابل اینه که ما خودمون باشم. صداقت محض! صداقت مطلق داشته باشیم. اگر اون فرد یک کاری از ما می خواد، بدون اینکه اینو در نظر بگیریم و بگیم: وای اگر من مخالفت کنم، اون فرد از من فرار می کنه و از من دور میشه، واقعاً خودمون باشیم. اگه نمی تونی بری، بگی: من نمی تونم بیام. این واقعی بودن و اینکه انسان خودش باشه، خیلی بیشتر جذابیت ایجاد می کنه. و اینه که گاهاً اینجور رفتار اینطور تعبیر میشه که طرف داره کم محلی می کنه. در صورتی که این کم محلی کردن نیست.

در این مقاله تاثیرات بی محلی به دختر یا پسر در یک رابطه رو بررسی کردیم و اگر بخواهیم کل این مقاله رو در یک کلمه خلاصه کنیم، اون کلمه داشتن “صداقت” در رابطه هست.

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد آرا: 56

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

ترک خود ارضایی

درمان زود انزالی

ترک پورنوگرافی و چشم چرانی

استحاله نیروی جنسی

پیش از ازدواج (سالیتود)

آموزش هدف گذاری

ترک اعتیاد جنسی

آموزش رابطه جنسی

ترک پورنوگرافی و چشم چرانی

درمان زود انزالی

استحاله نیروی جنسی

پیش از ازدواج (سالیتود)

آموزش هدف گذاری

آموزش رابطه جنسی

ثبت شکایات

 


نام کاربری یا آدرس ایمیل *


گذرواژه *

مرا به خاطر بسپار

ورود


گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

چگونه ب پسران بی محلی کنیم


آدرس ایمیل *


گذرواژه *


عضویت

دو هدیه رایگان برای شما 

چگونه نیروی جنسی خود را به سمت کسب ثروت و موفقیت هدایت کنیم؟

جزوه الکترونیکی + سه فیلم آموزشی منتشر نشده

سلام کاربران گرامی

یه سوال دارم که ممکنه سوال خیلی از خانم ها هم باشه ، آقایون لطفا جوابگو باشن . 

چرا واقعا اینجوریه که شما مردها اگه دختری به شما ابراز علاقه بکنه ، فرار میکنین و خودتون رو میگیرین و بی محلی میکنین؟ (بحث من مذهبی بودن و … نیست لطفا نگید خب طرف به اعتقادش پایبنده) منظورم کلی هست.

من مرد دیدم یکی رو دوست داشته و مطمئن هم بودم از این علاقه و یهو تا فهمیده دختره هم خوشش میاد پا پس کشیده!، زده شده…، فرار کرده…، کم محلی کرده و رفته دنبال دیگری. آخه چه دلیلی داره؟

ذات تونه ؟ اکتسابیه ؟ ویروسیه ؟ بحث غروره ؟ پشیمون نمیشین بعدا اگه طرف خوب بود؟ این قانون تو مغزتون ثبت شده که فقط خود شما باید طرف رو برای ازدواج و… صید کنین؟ به قول معروف شما شکارچی باشین ؟ چرا ؟چرا اینجوریه که اگه تو رابطه ای دو طرف همو بخوان، زن حرف بزنه از علاقه ش، مرد سرد میشه؟چگونه ب پسران بی محلی کنیم

یعنی خانم نباید از علاقه ش حرف بزنه؟آقایون متاهلشماها چی؟آیا شمام وقتی خانم تون بهتون محبت میکنه و بعد خودش رو میگیره و ناز میکنه به قولا آویزون نیست. بیشتر دوسش دارین، یا وقتی همه ش محبت پشت محبت؟، این تو ذات مردهاست؟ چون خانم ها هر چی محبت ببینن بیشتر جذب میشن. ما خانوم ها باید چکار کنین آخرش؟ 

مرتبط با خواستگاری و ابراز علاقه دختر به پسر:

معایب خواستگاری دختر از پسر چیه ؟

آیا دختران می تونن خواستگاری کنن ؟

نمی دونم همکارم نظرش راجع به من چیه

می خوام به پسر مورد علاقه م پیشنهاد بدم ولی غرورم اجازه نمیده

اگه دختری از شما درخواست ازدواج بکنه چه برخوردی می کنید ؟

چرا ما دخترا نباید از پسرا خواستگاری کنیم ؟

ترس از عواقب خواستگاری دختر از پسر

چه طوری بدون سبک شدن، به پسری که ردش کردم ابراز علاقه کنم ؟

چه طوری پسر مورد علاقه مون رو به ازدواج ترغیب کنیم؟

تحت چه شرایطی خودم میتونم اقدام به خواستگاری از پسری کنم؟

چشم تو چشم شدن با پسری که درخواست ازدواجم رو رد کرد

نگران اینم که بهم بگه من هیچ حسی بهت ندارم

چه جوری به پسر مورد علاقم بفهمونم که دوستش دارم

نامزدم اون طوری که دوست دارم جواب پیام هام رو نمیده

این که شوهرم دیر جواب پیامک های منو میده باعث نگرانیه ؟

در شرف عقد هستم، چه کار کنم شوهرم عاشقم بشه ؟

گدایی محبت از شوهر

شوهرم ابراز محبت کلامی نمی کنه مگر اینکه خودم ازش بخوام

چرا شما آقایون بعضی وقت ها محبت کردن یادتون میره؟

آقایون از محبت زیادی همسرشون خسته میشن ؟

تاثیر خوش کلامی و محبت زنانه بر زندگی مشترک چه مقدار است؟

سلام

به نظرم اصلا درست نیست که یه خانم به آقا ابراز علاقه کنه چون
چیزی که از گذشته بوده و هست به این صورته که ابراز علاقه همیشه از طرف آقایون
بوده  و من فکر میکنم در شان و شخصیت یه
دختر نیست که بخواد چنین رفتاری داشته باشه . هیچ وقت این کار رو انجام ندید ،
ببخشید که این حرفو میزنم ولی آقایون  تو
این زمینه ظرفیتشون پایینه و دختر هر اندازه هم که خوب باشه و بهترین گزینه هم که
باشه اقایون یه انگی بهش میچسبونن و طرف چنین دختری نمیرند .

البته سخته یکی رو دوست داشته باشی ولی نتونی حرف دلت رو بهش بزنی .

در مورد متاهلی قضیه فرق میکنه وقتی ازدواج کردی دیگه اون آقا
یا خانم همسرشماست  و محبت کردن و ابراز
علاقه هیچ مشکلی نداره و اتفاقا مهر و محبت و توجه به همدیگه باعث میشه پایه های
زندگی محکمتر بشه البته همیشه محبت و ابراز علاقه به معنی قربون صدقه ی هم رفتن نیست ،
گاهی یه لبخند یه نگاه مهربون و رفتار خوب ، محترمانه رفتار کردن میتونه همون حس خوب
رو منتقل کنه .

موفق باشید

چگونه ب پسران بی محلی کنیم

به ادیسون خفته

پس بحث انتقامه:)

دختری که دنبال ازدواجه و میاد میگه به قدری حیا داره که گفتنش با هزاااااار
مکافات بوده….

چه ماجراهایی بدونین پشتشه….

خدا داند و خودشون…

 

دختره  دنبال پول و موقعیت.!! دنبال ازدواج نیست. غرورشو نمیزاره وسط!!!!!

میره مخ طرفو میزنه باهاش دوست میشه.خیلی آسون…راحت و بی دردسر کم کم پول بالا مبکشه‌……..

دختر عاشق، پاکه….

 

سلام

به ادیسون خفته

بله اینم حرفیه .

 

به کابوی تنها

قبول دارم یه پسرتا وقتی  شرایطش مهیا نباشه و به قول شما  درگیرشغل سربازی تحصیلات وآینده و هزار بدبختی
دیگه هست خب مسلما نمیتونه به ازدواج فکر کنه و تا ذهنش درگیره مسایل دیگه
است  نمیتونه به موضوع ازدواج  بپردازه .

ببین دختر به طور اتفاقی عاشق نمیشوند برخلاف ادعاشون دو تادوتاچهارتا
را دارند عاشق همکارشون میشن همکاری که قبلا شرایط مالیش بررسی کردند یا عاشق پسر
خاله میشه که وضعش خوبه

اما در مورد این جملتون چرا فکر میکنی دخترا به طوراتفاقی عاشق نمیشن
و اهل حساب کتاب و دو دو تا چهار تا کردن هستن ؟!!! شناختت از دخترا اصلا درست
نیست ، دخترا بر عکس چیزی که شما گفتین وقتی یه نفر رو دوست داشته باشن دیگه نه
موقعیت طرف نه شرایط مالیش و نه هیچ چیز دیگه براشون مهم نیست ، کافیه یکی رو با
تمام وجود دوست داشته باشن اون موقع با تمام شرایط طرف مقابل هر چند سخت کنار میان
و حاضرن هر کاری کنن تا فقط اون شخص رو در کنارشون داشته باشن البته منظورم عشق و
علاقه ی واقعیه ،  زود آدما رو قضاوت نکنید
.

 خوبه حالا شما پسرا از نظر
مالی چیزی ندارید وگرنه نمیشد باهاتون درست کرد خخخخخ تا تقی به توقی میخورد
میخواستن بگن  به خاطر ثروتم عاشقم شدی
والااا خخخ

سلام دوستان من یه پسرعمودارم همسن خود مه خیلی دوستش دارم یعنی ازدوران دبیرستان دوستش داشتم خیلی نگاش میکنم ولی هیچ وقت بهش حرفی نزدم ولی ازحرکاتم کاملاتابلویه ولی اون همش به من بی محلی میکنه جوری بامن برخورد میکنه که آنگارمن آویزونشون ازاین کاراش خیلی ناراحت میشم خیلی کم میارم خوردمیشم چندروزپیش تصمیم گرفتم برای همیشه فراموَشش کنم ولی اون همش منا اذیت میکنه همش سر من قیافه میگیره منت میزاره خیلی اذیت میشم این جور مواقع دیگه ازش بدم اومده توروخدابگیدچه جوری دربرابرش برخورد کنم که بفهمه دیگه نمیخوامش که دیگه اذیتم نکنه قیافه سرم نگیره منت نزا ره خواهش میکنم راهنمایی کنید

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

همه نظرای دوستام اره نظر شما خواستم بدونم

پسری که بخواد بیاد جلو به کم محلی کردن و نکردن کار نداره 

با دست پس بزن با پا پیش بکش …فقط پس زدن جواب نمیدهچگونه ب پسران بی محلی کنیم

همه پسرا نه ولی اکثرا آره باید خودت بشناسی‌ش قلقش بیاد دستت

آیا می‌دانید در هفته ۳۶ بارداری باید برای ذخیره خون بندناف نوزادتان ثبت‌نام کنید؟!

نه

الان ميرن سمت يكي ديگه

اصلا هم براش مهم نيست. نظر منه

بنظر من تو رابطه با پسر باید بادست پس بزنی و با پا پیش بکشی

عزیزم دنبال پسرها نره به خودت برس و رشدت.

اوایل ک بدستت نیاورده آره…ولی بعد ک بدستت آورد هرچی بی محلی کنی اونم بیشتر میره تو قیافه😂😂😑

برا بعضیا جواب میده ،البته نباید بذاری غرورش له بشه

یعنی چی میشه لطف کنی یکم توضیح بدی 

اره بیشترمیاد اما به شرطی که این بی محلی ان قدر ادامه پیدا کنه تا اقا پسراز راه درست یعنی ازدواج اقدام کنه نه از رابطه دوستی های مسخره.

تا حدی بله ولی اگ از حدش بگذره دیگ براش مهم نیس

فقط 12 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

اول با محبتت جذبش کن بعد کم کم فاصله بگیر 

خدایی نمیدونم این سادیسم بازیا چیه خو عین ادم رابطه داشته باشیم ولی خب میدونم نمیشه

خودت باش و هیچوق ادا در نیار.مردا دوس دارن ک ببریشون بالا نه ک خوردشون کنی.از دعوا و بحثم بیزارن.همیشه هم نباید بشون بچسبی.بعضی وقتا باید ناز و بی محلی کنی تا خودشون بیان سمتت و برات تلاش کنن و له له بزنن.آروم آروم جلو برو همیشه.

دو بار نازتو بکشه دفعه سوم میکشه زیرت کلا

فقط 3 هفته و 1 روز به تولد باقی مونده !

😂

صصصصصصددددددد دررررررصدددددددددددددد

وتمام

هرچی کم محلی بیشتر جذب پسر بیشتر

امتحان کردم صددرصد جواب میده

البته زیاده روی جایز نیس

الان دیگه نه تا بد برخورد کنی میگن برو گمشو چیزی که زیاده دختره اینم کلاس میزاره،مثله قدیم نیست بیفتن التماس کنن

بستگی داره یه بار یه خواستگار خوب بود توپ… خاک توسرم جو گرفتم گفتم نه که جذبم شه کسافت رفت که رفت

اره

یعنی دوستش داشته باشی اما زیاد به روش نیاری 

یعنی بهش محبت کن  اما زیاد بهش زنگ نزن و پیام نده اگر اونم پیام میده با تاخیر جوابش و بده اما در عین حال هواش و داشته باش پسرا نباید بفهمن که دوستشون داری و تو رابطه باهاشون همیشه حد و مرز نگه داری پسرا از دختری که هرکار رسید انجام میده متنفرن  باید از همین حربه استفاده کنی و تشنه نگهشون داری 

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

چگونه ب پسران بی محلی کنیم
چگونه ب پسران بی محلی کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *