چگونه جذب اموزش پرورش شویم

 
helpkade
چگونه جذب اموزش پرورش شویم
چگونه جذب اموزش پرورش شویم



استخدام آموزش و پرورش در سال ۱۳۹۹ از دو طریق مثل سال ۹۸ امکان پذیر است. شما در سال ۱۳۹۹ که آخرین سال سده سیزدهم هجری شمسی است، برای استخدام در بزرگ ترین وزارتخانه ایران و خاورمیانه، ۲ راه دارید.

یکی ثبت نام در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ که البته مهلتش تمام شده است و قبولی در این آزمون (رشته های مربوط به دانشگاه فرهنیگان و انتخاب کدرشته محل های دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی) و دیگری قبولی در آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی (استخدام پیمانی) که احتمالا آبان ماه سال ۱۳۹۹ برگزار می شود.

یعنی برای استخدام در آموزش و پرورش در سال ۱۳۹۹، این دو روش امکان پذیر است. فعلا روش دیگری وجود ندارد. شما برای انتخاب کدرشته های دانشگاه فرهنیگان و تربیت دبیر شهید رجایی در آزمون سراسری سالانه به منظور استخدام در وزارت آموزش و پرورش، بایستی حداکثر ۲۲ سال سن داشته باشید.

اما برای قبولی و ثبت نام در دیگر رشته های آزمون سراسری در گروه های آزمایش ۵ گانه، شرط سنی خاصی وجود ندارد. شرکت در آزمون استخدام فراگیر دستگاه های اجرایی در سال ۱۳۹۹، راه دیگری است که برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی تا دکتری توصیه می شود.چگونه جذب اموزش پرورش شویم

باید منتظر اطلاعیه سازمان سنجش درباره شرکت در آزمون مشترک فراگیر سال ۱۳۹۹ باشیم. اما توجه کنید، اگر مهندس مکانیک سیالات هستید، انتظار نداشته باشید که برای دبیری جغرافیا یا هنر یا آموزگار ابتدایی انتخاب شوید.

استخدام آموزش و پرورش در سال ۱۳۹۸ با پذیرش ۳۶ هزار داوطلب در آزمون استخدامی متمرکز فراگیر صورت گرفت

مدرک تحصیلی شما باید مرتبط با کد شغل محلی که انتخاب می کنید باشد و ارتباط معنادار وجود داشته باشد. البته در pdf راهنمای ثبت نام در آزمون مشترک فراگیر سال ۹۹ مثل سال ۹۸، رشته های دانشگاهی مرتبط با هر شغل مورد نیاز در وزارت آموزش و پرورش اعلام خواهد شد. برای ثبت نام در آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی به منظور استخدام در وزارت آموزش و پرورش بایستی به سایت sanjesh.org مراجعه کنید و نه به سایت medu.ir که ربطی به استخدام در وزارت آموزش و پرورش ندارد.

توجه داشته باشید که در صورتی که در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی در سال ۱۳۹۹ شرکت کرده و پذیرفته شدید، مدارک شما باید مرتبط با کد رشته شغل مورد تقاضا باشد و پس از آن، باید در فرآیند مصاحبه حضوری و تکمیل مدارک شرکت کنید.

پس از آن، در دوره یک ساله مهارت آموزی شرکت خواهید کرد و پس از کسب نمره لازم در آزمون جامع، بایستی تعهد محضوری به منظور استخدام موقت در وزارت آموزش و پرورش بدهید.

پس از گذشت بازه زمانی خاصی، وضعیت استخدامی شما از موقت به قطعی رسمی تغییر خواهد یافت. آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی در سال نود و هشت، آبان برگزار شد. هنوز جزییات برگزاری آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی در سال ۱۳۹۹ اعلام نشده است.

طبق اعلام مسئولان وزارت آموزش و پرورش، تا سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، وزارت آموزش و پرورش قریب به یک صد هزار نیروی جدید استخدام خواهد کرد و تا اسفند ماه سال ۱۳۹۹، سیصد هزار نفر از کارکنان این وزارت خانه، بازنشسته می شوند. وزارت آموزش و پرورش تا پایان سال ۹۸، قریب به پانصد و هفتاد هزار معلم داشت که قریب به ده درصد آن را معلمان حق التدریسی تشکیل می دهند. قرار است عیدی سال ۹۸ دانشجو معلمان نیز پرداخت شود.

بخشی از هزاران نیروی استخدامی آموزش و پرورش در سال  ۹۸، از این طریق جذب بزرگ ترین وزارت خانه ایران شد که تعدادش ۱۸ هزار نفر بود.

آموزشیاران نهضت سوادآموزی و آموزش دهندگان مستمری که با نهضت سواد آموزی همکاری دارند، به منظور جذب در آموزش و پرورش در سال ۹۹، بایستی در آزمون وزارت خانه، شرکت کرده و نمره قبولی و معیارهای استخدامی را داشته باشند. پس از قبولی در آزمون، یک دوره آموزش مهارتی یک ساله را در دانشگاه فرهنگیان گذرانده و استخدام خواهند شد.

افرادی که حق التدریسی هستند و یا مربیان پیش دبستانی واجد شرایط هستند، بایستی در دوره آموزش مهارت آموزی دانشگاه فرهنگیان شرکت کرده و در آزمون جامع، نمره قبولی کسب کنند تا طبق جنس و نیاز و رشته و مقطع تحصیلی، فرآبند استخدام آن ها در آموزش و پرورش انجام شود. این رویه در سال ۱۳۹۹ هم ادامه خواهد داشت.

دوره مهارت آموزی دانشگاه فرهنگیان، شامل تدریس دروس مبانی تدریس، روانشناسی تربیتی و اصول تعلیم و تربیت است. برای ورود به دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۳۹۹، بایستی در کنکور سراسری شرکت کرده و معدل کل در دوره متوسطه دوم، ۱۵ به بالا بوده و حداکثر، ۲۲ سال سن داشته باشید. پذیرش داوطلبان به صورت بومی خواهد بود. جزییات را در این گفتار یا PDF سایت سازمان سنجش دنبال کنید.

وضعیت خدمتی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

اگر شما در سال ۹۹ در آزمون سراسری قبول شدید یا قبولی سال های قبل هستید، به موارد زیر توجه کنید.

فرآیند استخدام ورودی های ۹۹ دانشگاه فرهنگیان

بعد از ورود به دانشگاه فرهنگیان، با دانشجوی جدید الورود از طرف ادارات محل خدمت دانشجو، تماس گرفته شده تا برای استخدام و تکمیل مدارک در سال ۱۳۹۹، به ادارات مربوطه مراجعه کنند. پس از مراجعه دانشجو به ادارات و تکمیل مدارک، گواهی عدم سوء پیشینه را از مراکز پلیس+۱۰ اخذ کنید. یک ضامن معتبر که بهتر است کارمند دولت باشد، به همراه وی باشد تا فرم تعهد خدمت ۱۰ ساله را تکمیل کنند. این فرم تعهد باید در دفاتر اسناد رسمی، تهیه و امضاء شده باشد.

به منظور استخدام قطعی در آموزش و پرورش، بایستی معاینات پزشکی انجام شود  که ۶ گروه را شامل می شود:

صرفا بایستی به درمانگاه های مورد تایید وزارت آموزش  و پرورش در ۳۱ استان کشور مراجعه کنید. بعد از اتمام این کارها، حقوق همان ماه و ماه های پیش که معوقه است، به حساب دانشجو واریز می شود. اقدام به افتتاح حساب بانکی در بانک ملی ایران در سال ۱۳۹۹ فراموش نشود. بایستی شماره شبا خود را به کارگزیی اداره آموزش و پرورش محل خدمت بدهید.

مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده قبولی های کنکور ۱۳۹۹

اگر قبولی کنکور ۱۳۹۹ شدید، به منظور تشکیل پرونده جهت استخدام ۹۹ در کارگزینی استان محل استخدام، مدارک زیر را آماده داشته باشید:

ارتباط با آموزش و پرورش برای استخدام ۹۹

اگر شما هم علاقمند به استخدام در آموزش و پرورش ۹۹ هستید یا سوالی درباره استخدام در وزارت آموزش و پرورش در سال ۹۹ دارید، یکی از مراجع، روابط عمومی این وزارت خانه است.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سلام
ممنون . ولی اکثر نکات که گفته شده بود همه میدونن . با تشکر

اکثر نکاتی که گفتیم را خوشبختانه یا متاسفانه اکثریت نمیدانند که «گفتیم».
انشاله روزی فرا برسه ، ایرانیان از کلمه «همه» و«تمام» و«کلیه» استفاده نکنند و بیخیال این ادبیات بشن 🙂 الهی آمین

اکثر نکات مانند مدارک مورد نیاز روش استخدام و … بودند . که میدونستند . بعد از مشغول به کار شدن نکات جالبی بود که من نمیدونستم شخصاً . که کی رسمی میشیم . اگر سوء تفاهمی پیش اومد واقعا شرمنده ام و معذرت میخوام. شما زحمت زیادی برای مقاله کشیدید و واقعا ممنونم
بازم ببخشید.

ثبت نام کنکور تا ۱۵ اسفند تمدید شده
سعی کنید به روز تر باشید. ??✌(●’◡’●)چگونه جذب اموزش پرورش شویم

بسیار ممنونم از زحمات شما

سلام روز بخیر ببخشید منم تیرماه امسال فارغ‌التحصیل شدم و برای مدرک موقت مراجعه کردم ولی گفتن حدودا دو ماهی طول می‌کشه با این اوصاف میتونم آزمون استخدامی امسال شرکت کنم؟یعنی برای ثبت نام نیازی به دانشنامه موقت ندارم؟
خواهشاً جواب بدید خیلی مهمه میخوام امسال شرکت کنم

سلام ۳۳ سالمه لیسانس طاراحی چاپ.بی نهایت به تدریس علاقه دارم
چطور میتونم تدریس بکنم و معلم بشم میشه راهنمایی کنید

۱۳۹۸. تمامی حقوق برای وبسایت Rooziato (روزیاتو) محفوظ
است.


PDFDownloads-icon



چگونه معلم شویم؟ شرایط عمومی و شرایط اختصاصی معلم شدن چیست؟ سالانه چند هزار نفر استخدام آموزش و پرورش می شوند؟

وزارت آموزش و پرورش، بزرگ ترین وزارت خانه ایران است  و بیش از یک میلیون کارمند و معلم زحمتکش دارد که به بیش از ۱۰ میلیون دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در سراسر کشور خدمت میکنند. درصد قابل توجهی از کارکنان دولت را کارمندان وزارت آموزش و پرورش تشکیل داده و از جهاتی، مهم ترین وزارتخانه ایران به شمار می رود که کار تربیت انسان ها تا سن ۱۸ سالگی بر عهده آن نهاده شده است.

برای کسانی که عشق دبیری و معلم شدن را دارند، شرایط عمومی و اختصاصی وضع کرده است که اطلاع از آن برای علاقمندان اهمیت دارد. اگر قصد دارید در سال جدید یا سال های بعد به کسوت شریف و مهم معلمی وارد شوید، توصیه میکنیم ضمن مطالعه این گفتار سرویس دانستنی های روزیاتو، جدید ترین اطلاعات را از سایت وزارت آموزش و پرورش اخذ کنید.

برای معلم شدن از طریق آزمون استخدام فراگیر دستگاه های اجرایی، به سایت سازمان سنجش  (sanjesh.org) مراجعه کرده و در زمان مقرر ثبت نام کنید.چگونه جذب اموزش پرورش شویم

با ما همراه باشید و نظرات خود را درباره تجربه معلم شدن و استخدام در آموزش و پرورش با ما به اشتراک بگذارید.

سایت وزارت اموزش و پرورش: http://www.medu.ir

شرایط عمومی استخدام در وزارت آموزش و پرورش

سایت دانشگاه فرهنگیان شرایط جدید معلم شدن را در اختیار علاقمندان قرار می دهد:‌http://te.cfu.ac.ir

شرایط اختصاصی استخدام در وزارت آموزش و پرورش

شرایط اختصاصی برای معلم شدن، در زیر آمده است که مهم ترین آن، گذراندن موفق دوره یکساله مهارت آموزی است.

این دوره شامل مجموعه ای از دروس تربیتی، تخصصی و کارورزی (نظری، مهارتی) است که برای دانش آموختگان رشته های مختلف دانشگاهی و حوزوی پذیرفته شده در آزمون های استخدامی آموزش و پرورش برابر آیین نامه خاص خود اجرا میشود.

یک منطقه آموز شی است که حسب نیاز آموزش و پرورش جهت استخدام و ا شتغال پذیرفته شدگان نهایی، در این آگهی مشخص شده است.

سهمیه های استخدامی استانهای ایلام، آذربایجان غربی، بوشهر، سیستان و بلوچستان، چهار محال بختیاری، خراسان جنوبی، خوزستان، کردستان، کهکیلویه و بویراحمد، هرمزگان و کرمان به نیروهای بومی هر یک از استان های مورد نظر اختصاص دارد. در این استان ها در صورت کسب حد نصاب داوطلبان، افراد بومی شهرستان با ضریب ۴/۱ و داوطلبان سایر شهرهای استان با ضریب ۲/۱ در هر یک از آزمونهای کتبی (عمومی و تخصصی) و مصاحبه استخدامی، محاسبه خواهد شد.

شرایط و ضوابط دوره یکساله مهارت آموزی

 شرایط پزشکی علاقمندان به استخدام در وزارت آموزش و پروش

برای استخدام در وزارت آموزش و پرورش میبایست شرایط پزشکی و جسمانی خاصی داشته باشید که برای مدت ها مورد بحث و جدل رسانه ها و مجلس بود. اطلاعات جدید را از وزارت خانه بگیرید.

نداشتن دید کمتر از ۱۰/۱۰ در یک چشم، پس از اصالح با عینک و نداشتن دید کمتر از ۱۰ + ۱۰/۱۶ در دو چشم، پس از اصلاح با عینک و فقدان هر نوع نقص میدان بینایی در یک یا هر دو چشم و فقدان دوربینی غیرقابل درمان و نیستاگموس شدید هر دو چشم و فقدان ضایعات وسیع، شدید و غیرقابل درمان در هر دو قرنیه. برای ر شته های آموزش ابتدایی و رشته های هنر و رشته هایی که شناخت رنگ و طیف نوری در آنها ضروری است، استخدام ممنوع است و در بقیه رشته ها منعی ندارد.

بیماریهای که براساس تشخیص پزشک مانع انجام وظیفه حرفه ای باشد منع استخدامی دارد. هم چنین کمی شنوایی داوطلب نباید بیش از ۴۰ دسی بل باشد. داوطلب باید صدای نجوا را از فاصله ۶ متری به خوبی بشنود.

تذکرات مهم برای استخدام در وزارت آموزش و پرورش

برای معلم شدن ۲ راه دارید. یا از طریق کنکور سراسری رشته های دانشگاه تربیت معلم یا دانشگاه شهید رجایی را انتخاب کنید و پس از ۴ سال، استخدام آموزش و پرورش شوید یا از طریق آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی کشور که سالانه یک بار در نیمه دوم سال برگزار می شود، شرکت کنید و کد رشته شغل های وزارت آموزش و پرورش در ۳۱ استان کشور را انتخاب کنید. مدرک تحصیلی شما باید با کد رشته شغلی مورد نظر، هم خوانی داشته باشد.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 2.7 / 5. تعداد رای: 15

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سلام خسته نباشید…ببخشید ی سوال داشتم من ۱۹ سالمه و اینکه میخام در رشته زبان انگلیسی شروع ب فعالیت کنم ب این رشته علاقه دارم و امسال میخام مدرک ایلتسم رو بگیرم اما میخام دانشگاه برم ولی چون ازدواج کردم امکانش نیست شهر دیگه برم میخام دانشگاه پیام نور برم ولی از هر کی پرسیدم میگن دانشگاه پیام نور خوب نیس سطح دولتی بالاتره وقتی ام بخای استخدام شی اگه مدارس دولتی باشه باید دانشگاه تربیت معلم رفته باشی ولی واسه غیر انتفاعی میشه مدرک پیام نور باشه بعضی ها میگن فر۳ی نداره مدرک کدوم دانشگاه باشه ازمون استخدامی میدی شاید پذیرفته شی ک اونم اولویت با خانواده شهدا و …میشه راهنماییم کنید من میخام هم وقت بزارم هم هزینه کنم بالاخره چهار سال باید تحصیل کنم تا لیسانس بگیرم لطفا راهنماییم کنید ک اگه شرایط واسه استخدام شدن در مدارس از طریق دانشگاه دولتی بهتره من واسه کنکور بخونم اما شنیدم ک میگن میشه یکی دو ترم در پیام نور خوند بعد کنکور داد و اون دروس خونده شده رو تطبیق داد…ممنون میشم راهنمایی کنید خیلی سردرگم..درضمن متاهلم هستم…ولی زبانم خوب و قویه…????

باسلام من بامدرک دیپلم کامپیوتر میتوانم معلم ابتدایی شوم؟ شرایطش چیه؟

سلام خبر نداربد ازمون بعدی اموزش پرورش کی هست؟

سلام وقت بخیر
آیا بعداز قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و گذراندن دوران ۱ساله‌.برای تدریس ۵ سال به مناطق محروم اعزام میکنن یا حق انتخاب دیگری هست؟!

بستگی به کد شغل محل انتخابی شما دارد

باسلام من بامدرک دیپلم کامپیوتر میتوانم معلم ابتدایی شوم؟ شرایطش چیه؟

سلام تونستین معلم بشین شرایطش چیه

سلام ، سوالم اینه که بعد از ورود به دانشگاه فرهنگیان و گذراندن دوره ۴ ساله معلمی بدون داشتن کارت پایان خدمت هم استخدام آموزش و پروش در میایم یا بعد از دوره ۴ ساله باید بری سربازی و بعد استخدام میشی؟

بله. نیازی به کارت پایان خدمت نیست.احتمالا دوران خدمت در آموزش و پرورش، سرباز معلم خواهید بود.چگونه جذب اموزش پرورش شویم

سلام؛من مدرک کارشناسی مترجمی زبان دارم ؛میتونم تو آزمون استخدامی آموزش پرورش شرکت کنم؟؟

کسی که دانشجوی دانشگاه تربیت معلم یا همون فرهنگیان میشه از سربازی معاف هست.

یعنی حتما باید دوره خدمت سربازی گذرونده بشه و نمیشه بدون کارت پایان خدمت بعد از دوره دانشگاه فرهنگیان معلم شد؟

خیر.مگر قبولی در کنکور سراسری در دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی که شرایط سنی داره

من ۱۵ سالمه از همون اول عاشق معلمی بودم یعنی می شه منم به ارزوم برسم؟؟؟

سلام ازرشته حسابداری دانشگاه هم می شوددبیرشد؟

بله

چه جوری معلم میشن شرابطش چیه

۲ راه داری: شرکت در کنکور سراسری و دیگری آزمون مشترگ فراگیر دستگاه های اجرایی

سلام وقتتون بخیر
من کارشناسی ناپیوسته حسابداریم ترم دو
چجوری میتونم برای دبیری تو آزمونش شرکت کنم؟
ممنون میشم جوابتونو برام جیمیل کنید

سلام من کارشناسی ناپیوسته گرافیک هستم چطوری میتونم برای دبیری توی آزمونش شرکت کنم و اینکه زمان ثبت نامش کی هست اگه میشه جوابو برای من ایمیل کنید

سلام خسته نباشید من عاشق معلم شدن هستم ۱۵ سالمه ولی خیلی دوست دارم معلم بشم نیاز به یه مشاور خوب دارم کسی میتونه کمکم کنه

سلام من مدرک دیپلم کامپیوتر دارم میتوانم با مدرک دیپلم معلم بشوم؟ شرایطش چگونه هست؟

سلام .ببخشید بنده یک سوال داشتم.
من ترم ۶ زبان فرانسه از یکی از دانشگاه های دولتی هستم و بسیار علاقه دارم که بعد از اتمام تحصیلات در اموزش و پرورش استخدام شوم .متاسفانه رشته زبان فرانسه در استخدامی های اموزش و پرورش نیست.
آیا راهی هست که وارد آموزش و پرورش شد؟
ایا معدل تاثیری داره؟چون من تا این ترم معدل الف هستم و زبان انگلیسی هم در سطح advance هستم.
ممنون از پاسخ‌گویی شما

سلام.خیر. فقط رشته های زبان انگلیسی. دبیری زبان. اموزش زبان. مترجمی. زبان و ادبیات انگلیسی

سلام من ترم آخر رشته مهندسی برق از دانشگاه دولتی هستم اما خیلی به تدریس درس ریاضی علاقه دارم میخواستم بدونم که باید چیکار کنم ؟میشه لطفا منو راهنمایی کنید ؟

سلام خسته نباشد. من فوق دیپلم برق و لیسانس مدیریت تلفیقی دارم وبه تدریس مهارت اموزی علاقه زیادی دارم باید چیکار کنم از کجا شروع کنم

سلام خسته نباشید من عاشق معلم شدن هستم ۱۵ سالمه ولی خیلی دوست دارم معلم بشم نیاز به یه مشاور خوب دارم کسی میتونه کمکم کنه

سلام.مدرک تربیت معلم قران دارم .میشه با این مدرک معلم ابتدایی بشم.لطفا راهنماییم کنید.ممنون

سلام من مدرک کاردانی طراحی دوخت دارم و درحال تحصیل مدرک کارشناسی هستم مدرک دیپلم هنرستان همین رشته رو هم دارم میتونم باهمین مدرک کاردانی دبیر رشته خودم بشم؟؟

کسی نیست جواب بده؟

جزییات جدید از استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۹ بزودی منتشر میکنیم

جواب لطفا

سلام خسته نباشید من ۱۵ سالمه من به دبیری علاقه مندم خواستم بپرسم رشته تجربی برای دبیری بهتر و راحت تره یا ریاضی ؟کدومشون مناسب تره؟

سلام بامدرک لیسانس عمران میشه معلم شد

من ادبیات خواندم می‌توانم برای معلیمی ثبت نام کنم؟

بله

من ادبیات خواندم می‌توانم برای معلیمی ثبت نام کنم؟

میشه اول در دانشگاه زیست شناسی خوند و بعد معلم شد؟ برای معلم شدن حتما باید بریم دانشگاه تربیت معلم؟؟!

باسلام،اینجا فقط شرایط استخداموگفتین، اما راجع به اینه چجوری،وکجا باید ثبتنام کنیم چیزی نگفتین،من سالهاست درحسرت معلم شدن دارم میسوزم،مدرکم لیسانسه،
خواهشا جواب بدین

یعنی شما اینقدر بی حوصله مطالب را مرور میکنی؟ قشنگ لینک دادیم. گفتیم برای ثبت نام به کجا مراجعه کنید 🙂 فارسی بود 🙂
عجیبه برای بنده که عده ای لحظه شماری میکنند برای معلم شدن (حقوق ماهی ۲-۳ میلیونیّ!!)
مدرک رو ببرید بالا. شغل خوب پیدا کنید. عاشق معلمی هستید، به جای مدرسه ابتدایی، در دانشگاه درس بدهید و حسرت به دل چیزی هم نباشید
خواهشا جواب هم دادیم
الان وقت عمل است . 😉

عالی بود

ایا میشه با رشته گردشگری معلم شد ؟

سلام من بخاطر شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان نمیتونم رشته تربیت معلم رو بخونم راه دیگه ای واسه معلم شدن وجود نداره؟؟؟

مرضیه

سلام. بله

سلام دلتون خوشه چه آزمونی اخه از منطقه ای که من هستم یک نفر خانم یک نفر اقا میگیرن اون یک‌نفرم با سهمیه۲۵٪هست
خب میخوایین نگیرین نگیرین چرا با برگزاری ازمون امید واحی میدین چی بگم اخه…

خوبه

چیشد تونستی معلم بشی؟

ازمون خوبیه اگر ادامه داشته باشه

سلام روزتون بخیر آیا با دیپلم تجربی هم میشه معلم شد اقای زمانی؟؟؟

سلام من لیسانس برق و ارشد مدیریت دارم اما میخوام معلم بشم آیا راهی هست؟ نمیشه کنکور سراسری شرکت کنم برا دانشگاه فرهنگیان؟ شرط سنی داره؟

سلام من رشته حسابداری هستم کارشناسی ترم دو اینکه میخواستم ببینم میتونم معلم هنرستان بشم یا نه یا استاد دانشگاه .خیلی به معلمی علاقه دارم میشه راهنمایی کنید چه دروسی رو بخونم واینکه ماده جدید اومده من رشته ام فنی بوده میتونم انتقالی بگیرم برا دانشگاه شهید رجایی تهران اخه گفتن فقط از این طریق معلم میگیرن

۱۳۹۸. تمامی حقوق برای وبسایت Rooziato (روزیاتو) محفوظ
است.

دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورشکلیک نمایید

1 -داشتن تابعيت ايران؛
2 .اعتقاد به دين مبين اسلام يا يكي از اديان شناخته شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران؛
3 .التزام به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران؛
4 .انجام خدمت دوره ضرورت يا معافيت قانوني براي مردان؛
5 .داشتن سلامت جسماني و رواني و توانايي براي انجام كاري كه استخدام ميشوند؛
6 .عدم اعتياد به دخانيات و مواد مخدر؛
7 .نداشتن سابقه محكوميت جزايي موثر؛
8 .عدم وجود هرگونه ممنوعيت استخدام در دستگاههاي اجرايي توسط آراء مراجع قضايي و ذيصلاح؛
9 .داوطلبان استخدام نبايد جزء نيروهاي بازخريد خدمت دستگاههاي اجرايي و همچنين بازنشسته باشند؛
10 .به استناد ماده (94) قانون مديريت خدمات كشوري و ماده واحده قانون ممنوعيت تصدي بيش از يك شغل و پست سازماني، كاركناني كه تصدي يكي از پستهاي سازماني در هر يك از دستگاههاي اجرايي را به صورت رسمي يا پيماني دارا ميباشند، پس از پذيرفته شدن در امتحان مشترك فراگير در زمان استخدام، نبايد جزء مستخدمين رسمي يا پيماني ساير دستگاههاي اجرايي باشند. تبصره: مسئوليت قبول يا عدم قبول استعفاي پذيرفته شده نهايي بر اساس قوانين و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرايي، در زمان صدور شماره مستخدم و انعقاد قرارداد پيماني و يا صدور حكم كارگزيني، به عهده داوطلب پذيرفتهشده آزمون ميباشد.
11 .داشتن حداقل بيست (20) سال تمام و حداكثر بيست و پنج (25) سال براي دارندگان مدارك تحصيلي ديپلم، حداكثر سي سال (30) براي دارندگان مدارك تحصيلي فوق ديپلم، حداكثر سي و پنج (35) سال براي دارندگان مدارك تحصيلي ليسانس، حداكثر چهل (40 (سال براي دارندگان مدارك تحصيلي فوق ليسانس و حداكثر چهل پنج (45) سال براي دارندگان مدارك تحصيلي دكتري

طي دوره يكساله مهارت آموزي توسط پذيرفته شدگان با رعايت شرايط و ضوابط ذيل: – به استناد مجوزهاي مجوز شماره 93167 مورخ 1399/02/31 و 151610 مورخ 1398/3/27 و160491 مورخ 1398/4/1 سازمان اداري و استخدامي كشور و مفاد ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگيان، پذيرفتهشدگان استخدام پيماني مشاغل آموزشي در آموزش و پرورش، ملزم به گذراندن دوره يكساله مهارت آموزي (اين دوره شامل مجموعه اي از دروس تربيتي، تخصصي و كارورزي (نظري، مهارتي) است كه براي دانش آموختگان رشته هاي مختلف دانشگاهي و حوزوي پذيرفته شده در آزمونهاي استخدامي آموزش و پرورش برابر آيين نامه خاص خود برگزار ميشود)، در دانشگاه فرهنگيان (رشته هاي شغلي دبير، آموزگار، مربي امور تربيتي، مشاور، مراقب سلامت) و دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايي (رشته شغلي هنرآموز) ، بدون دريافت حقوق و مزايا بوده و صدور حكم استخدامي منوط به كسب موفقيت در دوره مذكور ميباشد.
– مهارت آموزاني كه ازحضور در كلاس درس، امتحانات مواد درسي خودداري نمايند به عنوان انصراف از ادامه روند استخدام تلقي شده و مشمول پرداخت هزينه هاي دوره آموزشي و خسارتهاي وارده خواهند بود.
– بخشي از هزينه هاي برگزاري دوره يكساله مهارت آموزي (خدمات آموزشي و رفاهي) برعهده داوطلب خواهد بود و چنانچه هريك از پذيرفته شدگان در طول برگزاري دوره يكساله مهارت آموزي از ادامه تحصيل و اشتغال منصرف شوند، وزارت آموزش و پرورش ميتواند به تشخيص خود نسبت به محاسبه و اخذ هزينه هاي مربوط اقدام نمايد.
شرايط، ضوابط و نحوه ثبت نام در دوره يكساله مهارت آموزي بعد از قبولي نهايي و تأييد صلاحيت هاي عمومي توسط گزينش، از سوي دانشگاههاي مجري دوره يكساله مهارت آموزي (دانشگاه فرهنگيان و دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايي) اعلام خواهد شد. رعايت ضوابط و مقررات اعلام شده از سوي دانشگاه مجري دوره مزبور، الزامي ميباشد. پذيرفته شدگان نهايي رشته هاي شغلي هنرآموز جهت اطلاع از نحوه ثبت نام و شركت يكساله مهارت آموزي ميبايست از طريق پايگاه اطلاعرساني دانشگاه تربيت دبير شهيدرجايي و پذيرفته شدگان نهايي رشته هاي شغلي آموزگار، دبير، مراقب سلامت، مشاور، مربي امور تربيتي نيز از طريق پايگاه اطلاع رساني دانشگاه فرهنگيان موضوع را پيگيري نمايند.
– مدت دوره يكساله مهارتآموزي جزء سنوات خدمتي محسوب نخواهد شد و صرفاً به عنوان شرط استخدام پيماني در آموزش و پرورش ميباشد. گواهي پايان دوره مهارت آموزي داراي ارزش براي ادامه تحصيل در مقاطع بالاتر در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي نمي باشد.
– محل مهارت آموزي دوره يكساله، براساس شغل محل پس از اعلام نتايج قطعي تعيين خواهد شد.
– تغيير محل مهارت آموزي، صرفاً در صورت وجود شغل، با رعايت جنسيت از طريق دانشگاه فرهنگيان مورد بررسي قرار خواهد گرفت.
– مهارت آموزان در زمان ثبت نام در مراكز مجري دوره يكساله مهارت آموزي ملزم به ارائه مدرك روخواني و روانخواني قرآن كريم و مدرك ICDL ميباشند، در غيراينصورت بايد تعهد نمايند كه قبل از دوره يكساله مهارت آموزي، مدارك مزبور را ارائه نمايند.
– دانشگاههاي مجري دوره مهارت آموزي، مسئوليتي در قبال اسكان و تغذيه مهارت آموزان ندارند در صورت وجود امكانات و تقاضاي افراد، ارائه خدمات با اخذ هزينه مربوط امكان پذير خواهد بود.
– پذيرفته شدگان شغل محل هاي آموزش و پرورش عشايري؛ بعد از گذراندن دوره يكساله مهارت آموزي و موفقيت در آزمون، جهت تعيين محل خدمت در اختيار اداره كل آموزش و پرورش استان مربوط قرار خواهند گرفت.
تذكرات مهم:
1 -متقاضيان شركت در مشاغل هنرآموز (استادكاري)، ميبايست داراي مدرك تحصيلي فوقديپلم پيوسته بوده و يا در صورت دارا بودن مدرك تحصيلي فوقديپلم ناپيوسته، بايد مدرك تحصيلي ديپلم هنرستان داشته باشند.
2 -برخورداري از حُسن شهرت و عامل بودن به اخلاق و شئونات معلمي براساس شرايط احراز شغل در طرح طبقه بندي مشاغل معلمان.
3 -تغيير منطقه محل خدمت تعيين شده در اين دفترچه، بعد از قبولي نهايي و قبل از استخدام و اشتغال بكار، تحت هر شرايطي (تاهل، تجرد، تكفل، فوت والدين، تبعيت از همسر، همسر كارمند ارگان و يا نهاد خاص، استفاده سهميه خاص و …) ممنوع بوده و بعد از اشتغال بكار نيز تابع ضوابط و مقررات نقل و انتقال فرهنگيان خواهد بود.
4 -صدور احكام و ابلاغ اشتغال به كار معلمان جديد الورود به آموزش و پرورش، مشروط به اداي سوگند معلمي و امضاي سوگندنامه معلمي خواهد بود. متن امضا سوگندنامه در پرونده معلمان نگهداري ميشود.
5 -فارغ التحصيلان مراكز تربيت معلم (سابق)، دانشگاه فرهنگيان و فارغ التحصيلان دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايي كه داراي تعهد خدمت به وزارت آموزش و پرورش مي باشند، حق ثبت نام در آزمون استخدامي را ندارند.
6 -محل خدمت يك منطقه آموزشي است كه حسب نياز آموزش و پرورش جهت استخدام و اشتغال پذيرفته شدگان نهايي، در اين آگهي مشخص شده است.
7 -منطقه آموزشي/ شهرستان محل خدمت در پيماننامه براساس مفاد اين دفترچه تعيين ميگردد.

جهت مشاهده متن کامل آگهی استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

خبر 6 شهریور 99: اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ درباره‌ تاریخ‌ ثبت‌ نام‌ و شرکت در‌ هشتمین آزمون استخدام فراگیر دستگاههای اجرایی کشور (منبع: سایت سازمان سنجش)چگونه جذب اموزش پرورش شویم

به ‌اطلاع‌ همه متقاضيان‌ ثبت‌نام‌ و شركت‌ در هشتمين امتحان مشترک فراگير دستگاههاي اجرايي کشور سال 1399 مي‌رساند كه ثبت‌نام این آزمون در هفته سوم شهریوماه سال 1399 منحصراً از طريق پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان صورت مي‌پذيرد؛ لذا متقاضیان مي‌توانند در مهلت مقرر براي شركت در آزمون مذکور ثبت‌نام نمايند.
دفترچه راهنمای ثبت‌نام در هشتمين امتحان مشترک فراگير دستگاههاي اجرايي کشور سال 1399 همزمان با شروع ثبت‌نام از طريق درگاه اطلاع رساني اين سازمان قابل دسترس خواهد بود.

جهت دانلود اصل سوالات استخدامی آموزش و پرورش (همراه پاسخنامه) اینجا کلیک نمایید

در کاریابی مجازی ایران استخدام به رایگان عضو شوید…

جـهت ساخت رزومه کاری رایگان کلیک کنید

دریافت آگهی ها از طریق نرم افزار موبایل و کامپیوتر…

جهت دانلود نرم افزار و اپلیکیشن کلیک کنید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

با سلام تفسیر این بند از شرایط هنر آموزی چیست ؟؟
متقاضيان شركت در مشاغل هنرآموز (استادكاري)، ميبايست داراي مدرك تحصيلي فوقديپلم پيوسته بوده و يا در صورت دارا بودن مدرك تحصيلي فوقديپلم ناپيوسته، بايد مدرك تحصيلي ديپلم هنرستان داشته باشند.

سلام برای آزمون استخدامی باید حتما مدرک لیسانس داشته باشیم یا با فوق دیپلم هم میشه امتحان داد؟

سلام من در آزمون استخدامی آموزش پرورش شرکت کردم اما چون فارغالتحصیل نبودم معدل وتاریخ فارغ را سوری زدم حالا اگر قبل از آمدن جواب آزمون من هم فارغ تحصیل شوم. پس چون هم مدرک لیسانسم دستم هست هم قبولی آزمون دستم هست می توانم دوره های خودم را شروع کنم

سلام ملاک عمل در خصوص تاريخ فراغت از تحصيل، تاريخ فارغ التحصيلی مندرج در متن گواهينامه موقت يا دانشنامه، آخرين روز ثبت نام امتحان مشترك فراگير (29/ 06/ 1399) ميباشد.

سلام من لیسانس حسابداری هستم اما از دانشگاه فرهنگیان و رجایی نیستم آیا میشه واسه آموزش و پرورش برای تربیت معلم مراجعه کنم ممنون میشم راهنمایی کنید باید چکار کنم

سلام
دوست عزیز در حال حاضر اطلاعیه ای در خصوص شرایط مورد نظر منتشر نشده است.
شما میتوانید در همین سایت (ایران استخدام) پیگیر آخرین اخبار مربوطه طی آینده باشید.
موفق باشید

سلام من دانشجوی رشته زیست شناسی هستم.. آیا میتوانم با آزمون های استخدامی در مقطع ابتدایی تدریس کنم؟

شرایط استخدام غیرانتفاعی پیش دبستانی درسال 99ایاهست یانه خیر

سلام
من دانشجوی رشته ی زبان و ادبیات انگلیسی هستم میخواستم بدونم میتونم به عنوان معلم زبان در آموزش و پرورش استخدام بشم با وجود اینکه دانشگاه تربیت معلم نرفتم؟
ممنون

بایدازمون استخدامی روبدین

بچه ها کارزار تعویق ازمون فراگیر هشتم سرچ کنید و درهردو کارزار شرکت کنید…مجدد راه افتاده باامارافتضاح بهتربه تعویق بیفته

لطفا کمی صبر کنید…

لطفا کمی صبر کنید…

لطفا کمی صبر کنید…

لطفا کمی صبر کنید…

برای جذب نیروهایتان به ما اعتماد کنید

پنل کارجویان ایران استخدام:

استخدام دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۲۵

شروع آزمون: —

استخدام دانشکده علوم پزشکی تربت جام (استخدام جدید)

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۰۷

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۱۰

استخدام دانشگاه شهید مدنی آذربایجان (کارت آزمون)

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۰۷

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۱۰

استخدام شرکت ایران خودرو (آمادگی برای آزمون)

چگونه جذب اموزش پرورش شویم

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۱۲

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۱۶

استخدام بانک ایران زمین (اطلاعیه زمان آزمون)

ارائه کارت آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۱۴

شروع آزمون: ۱۳۹۹/۱۱/۱۶

سایت ایران استخدام در تاریخ 1391/1/10 راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

تمامی حقوق این سایت برای آلتین سیستم محفوظ است و هر گونه سوءاستفاده از آن پیگرد قانونی دارد.

شما وارد حساب کاربری خود نشده اید جهت استفاده از تمام امکانات سایت وارد حساب کاربری خود شوید. در صورتی که هنوز عضو کاربران سایت نشده اید ثبت نام کنید.

شرایط استخدام آموزش و پرورش به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع رسانی میگردد. بدیهی میباشد شما با مراجعه روزانه به این صفحه میتوانید علاوه بر مطالعه شرایط استخدام آموزش و پرورش ، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام آموزش و پرورش و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید.

با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و در اجرای ماده (۴۴ )قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده (۶) دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاههای اجرایی منضم به بخشنامه شماره ۲۰۰/۹۳/۹۷۵۷ مورخ ۱۳۹۳/۰۷/۱۹ سازمان مذکور (معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سابق) و به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاههای اجرایی کشور، شرایط و ضوابط عمومی و تخصصی برای استخدام در هفتمین امتحان مشترک فراگیر به شرح زیر اعلام میگردد:

۱ .داشتن تابعیت ایران

۲ .اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایرانچگونه جذب اموزش پرورش شویم

۳ .التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۴ .انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان

۵ .داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند

۶ .عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر

۷ .نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر

۸ .عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح

۹ .داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت دستگاههای اجرایی و همچنین بازنشسته باشند

۱۰ .به استناد ماده (۹۴)قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پستهای سازمانی در هر یک از دستگاههای اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا میباشند، پس از پذیرفته شدن در امتحان مشترک فراگیر، در زمان استخدام، نباید جزء مستخدمین رسمی یا پیمانی سایر دستگاههای اجرایی باشند.

تبصره: مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذیرفته شده نهایی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرایی، در زمان صدور شماره مستخدم و انعقاد قرارداد پیمانی یا صدور حکم کارگزینی، به عهده داوطلب پذیرفته شده آزمون میباشد.

۱۱ .داشتن حداقل بیست (۲۰)سال تمام و حداکثر بیست و پنج (۲۵ )سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم، حداکثر سی سال (۳۰) برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم، حداکثر سی و پنج (۳۵ )سال برای دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس، حداکثر چهل (۴۰ ) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس و حداکثر چهل پنج (۴۵ )سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری.

تبصره ۱ : جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می باشند و سایر مشمولین سهمیه ۲۵ درصد و ۵ درصد در صورت ثبت نام در آزمون، ضمن رعایت تبصره ۲ همین ماده، مکلف به رعایت حداکثر سنهای اعلام شده در این دفترچه میباشند، در غیراین صورت از سایر فرایند استخدام حذف خواهند شد.

تبصره ۲:موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:

طی دوره یکساله مهارت آموزی توسط پذیرفته شدگان با رعایت شرایط و ضوابط ذیل- به استناد مجوزهای مجوز شماره ۹۳۱۶۷ مورخ ۳۱/۰۲/۱۳۹۹ و ۱۵۱۶۱۰ مورخ ۲۷/۳/۱۳۹۸ و۱۶۰۴۹۱ مورخ ۱/۴/۱۳۹۸ سازمان اداری و استخدامی کشور و مفاد ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، پذیرفته شدگان استخدام پیمانی مشاغل آموزشی در آموزش و پرورش، ملزم به گذراندن دوره یکساله مهارت آموزی (این دوره شامل مجموعهای از دروس تربیتی، تخصصی و کارورزی (نظری، مهارتی) است که برای دانش آموختگان رشته های مختلف دانشگاهی و حوزوی پذیرفته شده در آزمونهای استخدامی آموزش و پرورش برابر آیین نامه خاص خود برگزار می شود)، در دانشگاه فرهنگیان (رشته های شغلی دبیر، آموزگار، مربی امورتربیتی، مشاور، مراقب سلامت) و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی (رشته شغلی هنرآموز) ، بدون دریافت حقوق و مزایا بوده و صدور حکم استخدامی منوط به کسب موفقیت در دوره مذکور میباشد.- مهارت آموزانی که ازحضور در کلاس درس، امتحانات مواد درسی خودداری نمایند به عنوان انصراف از ادامه روند استخدام تلقی شده و مشمول پرداخت هزینه های دوره آموزشی و خسارتهای وارده خواهند بود.- بخشی از هزینه های برگزاری دوره یکساله مهارت آموزی (خدمات آموزشی و رفاهی) برعهده داوطلب خواهد بود و چنانچه هریک از پذیرفته- شدگان در طول برگزاری دوره یکساله مهارت آموزی از ادامه تحصیل و اشتغال منصرف شوند، وزارت آموزش و پرورش می تواند به تشخیص خود نسبت به محاسبه و اخذ هزینه های مربوط اقدام نماید.- شرایط، ضوابط و نحوه ثبت نام در دوره یکساله مهارت آموزی بعد از قبولی نهایی و تایید صلاحیتهای عمومی توسط گزینش، از سوی دانشگاههای مجری دوره یکساله مهارت آموزی (دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی) اعلام خواهد شد. رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده از سوی دانشگاه مجری دوره مزبور، الزامی می باشد. پذیرفته شدگان نهایی رشته های شغلی هنرآموز جهت اطلاع از نحوه ثبت نام و شرکت یکساله مهارت آموزی می بایست از طریق پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی به نشانی edu.srttu.www و پذیرفته شدگان نهایی رشته های شغلی آموزگار، دبیر، مراقب سلامت، مشاور، مربی امور تربیتی نیز از طریق پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان به نشانی ir.ac.cfu.www موضوع را پیگیری نمایند.- مدت دوره یکساله مهارت آموزی جزء سنوات خدمتی محسوب نخواهد شد و صرفاً به عنوان شرط استخدام پیمانی در آموزش وپرورش می باشد.گواهی پایان دوره مهارت آموزی دارای ارزش برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی نمی باشد.- محل مهارت آموزی دوره یکساله، براساس شغل محل پس از اعلام نتایج قطعی تعیین خواهد شد.- تغییر محل مهارت آموزی، صرفاً در صورت وجود شغل، با رعایت جنسیت از طریق دانشگاه فرهنگیان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.- مهارت آموزان در زمان ثبت نام در مراکز مجری دوره یکساله مهارت آموزی ملزم به ارائه مدرک روخوانی و روان خوانی قرآن کریم و مدرکICDL  میباشند، در غیراینصورت باید تعهد نمایند که قبل از دوره یکساله مهارت آموزی، مدارک مزبور را ارائه نمایند.- دانشگاههای مجری دوره مهارت آموزی، مسئولیتی در قبال اسکان و تغذیه مهارت آموزان ندارند در صورت وجود امکانات و تقاضای افراد، ارائه خدمات با اخذ هزینه مربوط امکانپذیر خواهد بود.- پذیرفته شدگان شغل محلهای آموزش وپرورش عشایری؛ بعد از گذراندن دوره یکساله مهارت آموزی و موفقیت در آزمون، جهت تعیین محل خدمت در اختیار اداره کل آموزش وپرورش استان مربوط قرار خواهند گرفت.تذکرات مهم:۱ -متقاضیان شرکت در مشاغل هنرآموز (استادکاری)، می بایست دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم پیوسته بوده و یا در صورت دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم ناپیوسته، باید مدرک تحصیلی دیپلم هنرستان داشته باشند.۲ -برخورداری از حُسن شهرت و عامل بودن به اخلاق و شئونات معلمی براساس شرایط احراز شغل در طرح طبقه بندی مشاغل معلمان.۳ -تغییر منطقه محل خدمت تعیین شده در این دفترچه، بعد از قبولی نهایی و قبل از استخدام و اشتغال بکار، تحت هر شرایطی (تاهل، تجرد، تکفل، فوت والدین، تبعیت از همسر، همسر کارمند ارگان و یا نهاد خاص، استفاده سهمیه خاص و …) ممنوع بوده و بعد از اشتغال بکار نیز تابع ضوابط و مقررات نقل و انتقال فرهنگیان خواهد بود.۴ -صدور احکام و ابلاغ اشتغال به کار معلمان جدیدالورود به آموزش وپرورش، مشروط به ادای سوگند معلمی و امضای سوگندنامه معلمی خواهد بود. متن امضا سوگندنامه در پرونده معلمان نگهداری میشود.۵ -فارغ التحصیلان مراکز تربیت معلم (سابق)، دانشگاه فرهنگیان و فارغ التحصیلان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی که دارای تعهد خدمت به وزارت آموزش و پرورش می باشند، حق ثبت نام در آزمون استخدامی را ندارند.۶ -محل خدمت یک منطقه آموزشی است که حسب نیاز آموزش و پرورش جهت استخدام و اشتغال پذیرفته شدگان نهایی، در این آگهی مشخص شده است.۷ -منطقه آموزشی/ شهرستان محل خدمت در پیمان نامه براساس مفاد این دفترچه تعیین می گردد.

برای مشاهده صفحه استخدام فراگیر اینجا کلیک نمایید

برای صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

ثبت‌نام این آزمون از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز پنجشنبه مورخ ۹۹/۰۶/۲۰ آغاز و تا ساعت ۲۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۹۹/۰۶/۲۹ پایان خواهد یافت.

 زمان دریافت کارت آزمون روز سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ و آزمون روز جمعه ۹ آبان ۱۳۹۹ در تهران و مراکز استانها برگزار خواهد شد.

برای مشاهده بهترین منبع مطالعاتی برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید همچنین برای مشاهده اصل سوالات تخصصی رشته ها و مشاغل اینجا کلیک کنید

داشتن حداقل بیست (۲۰ )سال تمام و حداکثر بیست و پنج (۲۵ )سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم، حداکثر سی سال (۳۰ )برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم، حداکثر سی و پنج (۳۵ )سال برای دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس، حداکثر چهل (۴۰)سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس و حداکثر چهل پنج (۴۵)سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری.

برای مشاهده مواد آزمون اینجا کلیک کنید

محل مهارت آموزی دوره یکساله، براساس شغل محل پس از اعلام نتایج قطعی تعیین خواهد شد و مدت دوره یکساله مهارت آموزی جزء سنوات خدمتی محسوب نخواهد شد و صرفاً به عنوان شرط استخدام پیمانی در آموزش و پرورش میباشد. گواهی پایان دوره مهارت آموزی دارای ارزش برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی نمیباشد.

“}},{“@type”:”Question”,”name”:”دوره مهارت آموزی آزمون استخدام آموزش و پرورش به چه صورت میباشد ؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”محل مهارت آموزی دوره یکساله، براساس شغل محل پس از اعلام نتایج قطعی تعیین خواهد شد و مدت دوره یکساله مهارت آموزی جزء سنوات خدمتی محسوب نخواهد شد و صرفاً به عنوان شرط استخدام پیمانی در آموزش و پرورش میباشد. گواهی پایان دوره مهارت آموزی دارای ارزش برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی نمیباشد.

“}}]}

شما وارد حساب کاربری خود نشده اید جهت استفاده از تمام امکانات سایت وارد حساب کاربری خود شوید. در صورتی که هنوز عضو کاربران سایت نشده اید ثبت نام کنید.

جهت اشتراک در شبکه های اجتماعی روی کلیدهای زیر کلیک کنید

همچنین میتوانید لینک کوتاه زیر را جهت دسترسی به صفحه فوق برای اشتراک گذاری کپی کنید

تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

این وب سایت در سامانه ساماندهی به آدرس www.samandehi.ir ثبت گردیده است.


اینجاDownloads-icon

شما وارد حساب کاربری خود نشده اید جهت استفاده از تمام امکانات سایت وارد حساب کاربری خود شوید. در صورتی که هنوز عضو کاربران سایت نشده اید ثبت نام کنید.

اخبار و استخدام‌های آموزش و پرورش به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع رسانی میگردد. بدیهی میباشد شما با مراجعه روزانه به این صفحه میتوانید علاوه بر مطالعه تمام اخبار و استخدام های آموزش و پرورش، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام آموزش و پرورش و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک فهرست مطالب به بخش مربوطه هدایت میشوید.

نظر سنجی از داوطلبان شرکت کننده هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشورسال ۹۹(داوطلبان عادی)

نظر سنجی از داوطلبان شرکت کننده هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشورسال ۹۹(داوطلبان دارای معلولیت)چگونه جذب اموزش پرورش شویم

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در هشتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی سال ۹۹ به اطلاع میرسانیم، نتایج تا ساعت ۲۰ روز شنبه مورخ ۹۹/۱۱/۱۱ بر روی درگاه سازمان ‌سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

برای مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک کنید

هر ساله آموزش و پرورش جذب نیرو از طریق آزمون استخدامی دارد که در قالب آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.این آزمون با عنوان ماده ۲۸ هم شناخته می‌شود. منظور از ماده ۲۸ این است که چون فقط جذب نیرو در آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی انجام می‌شود، در صورت نیاز آموزش و پرورش به نیرو و عدم امکان برآورده شدن آن از طریق دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی، فارغ‌التحصیلان سایر دانشگاه‌ها بعد از قبولی در آزمون استخدامی، مصاحبه و گزینش، دوره یکساله آموزشی را در این دو دانشگاه می‌گذرانند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: برای سرباز معلمان، نیروهای خرید خدمات و معلمان مدارس غیردولتی هیچ تعهد استخدامی نداریم اما سوابق موثر تدریس برای آنها یک امتیاز محسوب می‌شود.

این موضوعات در چارچوب فعالیت‌های معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش است و بر همین اساس به سراغ علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش رفتیم تا به تعدادی از پرسش‌های مخاطبان خبرگزاری فارس پاسخ دهیم.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی دهه اول بهمن ۹۹ اعلام می‌شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور یازدهم و دوازدهم دی ماه برگزار می شود و ۵۶۲ هزار و ۶۷۶ داوطلب در ۱۸۹ شهر و ۲۷۳۰ حوزه با یکدیگر رقابت می کنند تا ۳۸ هزار و ۱۸۴ صندلی را در ۲۴۰ شغل در ۸۱ دستگاه اجرایی از آن خود کنند. در این میان،شمار زیادی از داوطلبین برای جذب در آموزش و پرورش ثبت نام کرده بودند که در نهایت ۲۷ هزار و ۳۰۰ معلم جدید از میان پذیرفته شدگان، گزینش و پس از طی دوره های دانشگاه فرهنگیان وارد مدارس خواهند شد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال ۹۹ به اطلاع می رسانیم، لینک تکمیل فرم خود اظهاری ویژه همه متقاضیان آزمون فعال گردید.

همه متقاضیان این آزمون لازم است به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام نمایند

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

برای تکمیل فرم خود اظهاری اینجا کلیک نمایید

به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۹ می رساند حسب هماهنگی انجام گرفته با پلیس راهور ناجا درخصوص صدور مجوز تردد داوطلبانی که شهر محل اقامت آنها با محل برگزاری آزمون متفاوت است، مقرر گردید پلیس راهور ناجا با فرماندهی انتظامی استان ها ـ پلیس راهور و پلیس راه های کشور، هماهنگی لازم جهت پیشگیری از ثبت تخلف مرتبط با محدودیت های کرونایی و نیز همکاری در تردد و ادامه مسیر متقاضیان را انجام دهند.

برابر ابلاغیه پلیس راهور ناجا – معاونت عملیات ترافیک، با توجه به برگزاری آزمون استخدامی در برخی از شهر‌های کشور در تاریخ یازده و دوازدهم دی ماه که در مرکز استان‌ها برگزار می‌شود، به منظور رفاه حال متقاضیان شرکت کننده در آزمون و به جهت جلوگیری از اعمال جریمه محدودیت‌های کرونایی توسط ماموران پلیس راه و دوربین‌های ثابت ثبت تخلف، برای آن‌ها مجوز تردد صادر می‌شود.

اطلاعات و مشخصات خودرو‌های متقاضیان شرکت کننده در آزمون را اخذ و جهت پیشگیری از ثبت تخلف به مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راه استان اعلام تا به پلیس راهور ناجا اعلام شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال ۹۹ به اطلاع می رسانیم،لینک دریافت کارت آزمون فعال گردید.

زمان آزمون : ۱۱ و ۱۲ دی ماه ۹۹

 برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۹/۰۹/۲۶ بدین وسیله به اطلاع متقاضیان شرکت در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۹ می‌رساند که با توجه به تصمیمات متخذه و مساعدت با متقاضیانی که در بازه زمانی مقرر (۲۹/۷/۹۹ لغایت ۲/۸/۹۹) نسبت به اعلام وضعیت بومی خود اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که این دسته از متقاضیان بتوانند در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون (۸/۱۰/۹۹ لغایت ۹۹/۱۰/۱۲)، بر اساس توضیحات مندرج در بند «ب» اطلاعیه مذکور نسبت به ویرایش منحصراً بند بومی نیز اقدام نمایند. لازم به توضیح است امکان تغییر رشته شغل محل برای هیچ متقاضی وجود نخواهد داشت.

مهلت ثبت و ویرایش اطلاعات: از روز چهارشنبه مورخ ۳ دی ماه تا پایان روز پنجشنبه ۴ دی ماه ۱۳۹۹ است پس از اتمام مهلت ثبت نام، امکان تغییر در درخواست به هیچ وجه وجود ندارد متقاضیانی که این فرم را تکمیل نمایند براساس دستورالعمل های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستانهای تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد

برای مشاهده فرم اظهاری اینجا کلیک نمایید

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال ۹۹ به اطلاع می رسانیم،کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۸ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

منبع : سازمان سنجش کشور

برای مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک کنید

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال ۹۹ به اطلاع می رسانیم، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص مطالبه داوطلبان درباره تعویق مجدد آزمون استخدامی گفت: طبق تاریخ و زمان اعلام شده آزمون‌ استخدامی ۱۱ و ۱۲ دی ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: اگر ستاد ملی مقابله با کرونا دوباره مجوزی مبنی بر به تعویق افتادن و برگزار نشدن آزمون اعلام کند، تاریخ و زمان آزمون با هماهنگی سازمان امور استخدامی کشور و سازمان سنجش آموزش کشور اطلاع‌رسانی عمومی خواهد شد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال ۱۳۹۹ می رساند با توجه به مصوبات چهل و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و رشد فزاینده بیماری کووید – ۱۹ در کشور و اعمال محدودیت ها در اکثر استان ها ، مقرر گردید تاریخ برگزاری به روزهای پنجشنبه مورخ ۹۹/۱۰/۱۱و جمعه ۹۹/۱۰/۱۲ تغییر یابد.متقاضیان برای اطلاع از جزئیات برگزاری آزمون لازم است اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون را که در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۷ منتشر می گردد، مطالعه نمایند.

منبع : روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش گفت: ماده ۲۸ حذف نشده است و آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش برقرار است.

علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس در خصوص « انتقاد برخی افراد از حذف ماده ۲۸ برای استخدام در آموزش و پرورش» اظهار کرد: چنین چیزی اصلا صحت ندارد.چگونه جذب اموزش پرورش شویم

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

 «اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور در ارتباط با نحوه اعمال اولویت برای متقاضیان بومی شهرستانی در هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور»پیرو اطلاعیه مورخ ۹۹/۰۷/۰۳، بنا بر اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور و با توجه به ماده واحده قانون اصلاح ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری (مصوبه مورخ ۱۶‏‏‏‏/۰۶‏‏‏‏/۱۳۹۹ مجلس شورای اسلامی‏) و مصوبه شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی درخصوص تعیین اولویت برای متقاضیان بومی شهرستانی (به استثنای شهرستان تهران و مراکز استان‌ها) در آزمون های مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور موضوع بخشنامه شماره ۳۶۹۴۸۸ مورخ ۹۹/۰۷/۲۷ سازمان اداری و استخدامی کشور (تصویر مصوبه مندرج در ذیل این اطلاعیه) به اطلاع تمامی متقاضیان ثبت نام کننده در هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور می‌رساند:

متقاضیان مذکور در سهمیه‌های قانونی مختلف اعم از آزاد، ایثارگران و معلولین، می‌توانند در صورت نیاز به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود، با در نظر گرفتن موارد ذیل از روز سه‌شنبه مورخ ۹۹/۰۷/۲۹ تا روز جمعه مورخ ۹۹/۰۸/۰۲، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایند.

تمامی متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون یاد شده با در نظر گرفتن مفاد بخشنامه مذکور، لازم است نسبت به تعیین وضعیت خود بر اساس یکی از موارد ذیل اقدام نمایند:

– افراد بومی شهرستانی متقاضی بهره‌مندی از اولویت بومی، می‌بایست در زمان ویرایش اطلاعات، پس از انتخاب گزینه، «من متقاضی استفاده از اولویت بومی هستم»، شغل محل انتخابی خود را تایید و در صورت نیاز به تغییر شغل محل انتخابی، می‌توانند نسبت به تعیین شغل محل جدید بر اساس مفاد دفترچه راهنمای ثبت‌نام هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور اقدام نمایند.

– متقاضیان غیر بومی در صورت تمایل می‌توانند نسبت به اصلاح و تغییر اطلاعات شغل محل جدید بر اساس مفاد دفترچه راهنمای ثبت نام هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور اقدام نمایند.

-متقاضیان انصراف از آزمون، می‌توانند از قسمت ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی اینترنتی مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، نسبت به اعلام انصراف خود از ثبت‌نام و شرکت در آزمون فوق‌الذکر اقدام نمایند. ضمناً پس از پایان زمان ویرایش اطلاعات، مبالغ ثبت‌نامی این دسته از افراد مسترد خواهد شد.

یادآوری مهم ۱: در صورت عدم مراجعه افراد ثبت‌نام کننده در آزمون مذکور به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در زمان مقرر جهت تعیین استفاده از اولویت بومی و یا اصلاح و تغییر شغل محل انتخابی، این امر به منزله عدم درخواست بهره‌مندی از اولویت بومی شهرستانی و تایید اطلاعات ثبت‌نامی آن‌ها از نظر شغل محل انتخابی خواهد بود.

یادآوری مهم ۲: مدت زمان ویرایش و اصلاح اطلاعات تمدید نخواهد شد.

به منظور ایجاد فرصت مناسب برای آمادگی تمامی متقاضی ثبت‌نام کننده در این آزمون که متقاضی ویرایش و اصلاح شغل محل انتخابی خود می‌باشند، زمان برگزاری هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور از روز پنج شنبه مورخ ۹۹/۰۸/۰۹ به روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ ۹۹/۰۹/۰۶ و ۹۹/۰۹/۰۷ تغییر می‌یابد.

برای دریافت فایل ابلاغ مصوبه شورای توسعه در خصوص بومی گزینی اینجا کلیک کنید

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور در سال ۱۳۹۹ و با توجه به اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور، بدین وسیله به اطلاع متقاضیان آزمون استخدامی مذکور می رساند:

بر اساس قانون اصلاح ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۹۹/۰۶/۱۶ مجلس شورای اسلامی مبنی بر « اولویت قائل شدن برای جذب داوطلبان بومی شهرستانی به استثنای شهر تهران و مراکز استان ها » به متقاضیان محترم ثبت نام کننده در آزمون اجازه داده خواهد شد بر اساس قانون اصلاحی و شغل محل های موجود در دفترچه راهنمای ثبت نام با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به ویرایش اطلاعات و شغل محل انتخابی خود اقدام نمایند.

بدیهی است زمان و مهلت ویرایش اطلاعات توسط متقاضیان و شرایط استفاده از اولویت بومی بودن درگاه این سازمان اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.

بدین وسیله به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور سال۱۳۹۹ می‌رساند که با توجه به اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ و مراجعات انبوه متقاضیان برای مشاهده کارنامه، تعدادی از متقاضیان به دلیل بار شدید مراجعات به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور موفق به ثبت نام در آزمون مذکور نشدند. لذا به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای این دسته از متقاضیان، ترتیبی اتخاذ گردیده است که از تاریخ ۹۹/۰۷/۰۱ لغایت ۹۹/۰۷/۰۴ بتوانند با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام نمایند.

لذا همه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های مورخ ۹۹/۰۶/۱۹ و ۹۹/۰۶/۲۵ و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

آن دسته از متقاضیان دارای سهمیه ایثارگر که در بازه زمانی فوق، سهمیه آنان برای ثبت نام در این آزمون مورد تایید قرار نگرفت در صورتی که با مراجعه و پیگیری موضوع سهمیه خود از اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران حل نموده اند می توانند در مهلت زمانی جدید (۱/۰۷/۹۹ تا ۹۹/۰۷/۰۴) با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

ضمناً آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۸ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش روزهای پنجشنبه مورخ ۹۹/۱۰/۱۱و جمعه ۹۹/۱۰/۱۲ میباشد.

برای مشاهده بهترین منبع مطالعاتی برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید همچنین برای مشاهده اصل سوالات تخصصی رشته ها و مشاغل اینجا کلیک کنید

داشتن حداقل بیست (۲۰ )سال تمام و حداکثر بیست و پنج (۲۵ )سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم، حداکثر سی سال (۳۰ )برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم، حداکثر سی و پنج (۳۵ )سال برای دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس، حداکثر چهل (۴۰)سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس و حداکثر چهل پنج (۴۵)سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری.

برای مشاهده مواد آزمون اینجا کلیک کنید

محل مهارت آموزی دوره یکساله، براساس شغل محل پس از اعلام نتایج قطعی تعیین خواهد شد و مدت دوره یکساله مهارت آموزی جزء سنوات خدمتی محسوب نخواهد شد و صرفاً به عنوان شرط استخدام پیمانی در آموزش و پرورش میباشد. گواهی پایان دوره مهارت آموزی دارای ارزش برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی نمیباشد.

“}},{“@type”:”Question”,”name”:”دوره مهارت آموزی آزمون استخدام آموزش و پرورش به چه صورت میباشد ؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”محل مهارت آموزی دوره یکساله، براساس شغل محل پس از اعلام نتایج قطعی تعیین خواهد شد و مدت دوره یکساله مهارت آموزی جزء سنوات خدمتی محسوب نخواهد شد و صرفاً به عنوان شرط استخدام پیمانی در آموزش و پرورش میباشد. گواهی پایان دوره مهارت آموزی دارای ارزش برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی نمیباشد.

“}}]}

شما وارد حساب کاربری خود نشده اید جهت استفاده از تمام امکانات سایت وارد حساب کاربری خود شوید. در صورتی که هنوز عضو کاربران سایت نشده اید ثبت نام کنید.

جهت اشتراک در شبکه های اجتماعی روی کلیدهای زیر کلیک کنید

همچنین میتوانید لینک کوتاه زیر را جهت دسترسی به صفحه فوق برای اشتراک گذاری کپی کنید

تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

این وب سایت در سامانه ساماندهی به آدرس www.samandehi.ir ثبت گردیده است.


برای دریافت فایل ابلاغ مصوبه شورای توسعه در خصوص بومی گزینی اینجا کلیک کنیدDownloads-icon


اینجاDownloads-icon

ایران مشاوره

۷۶۱ نظرها

پس از مشخص شدن زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99، متقاضیانی که قصد ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش را دارند به دنبال آگاهی از رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش برای استخدام می باشند. آموزش و پرورش هرساله برای جذب نیرو اقدام به برگزاری آزمون می کند که داوطلبان با در نظر داشتن شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش می توانند در زمان مشخص شده نسبت به ثبت نام خود در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اقدام کنند. لازم به ذکر است که پذیرش در این آزمون فقط برای فارغ التحصیلان برخی از رشته ها امکان پذیر خواهد بود که در ادامه به معرفی این رشته ها خواهیم پرداخت.

تنها داوطلبانی مجاز به ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش هستند که رشته تحصیلی آن ها مطابق با رشته های مورد نیاز مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 باشد.

داوطلبان برای شرکت در آزمون استخدامی می بایست از رشته های مورد پذیرش آن آگاهی یابند و سپس در صورت مطابقت داشتن رشته فارغ التحصیلی خود با رشته های های مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدامات لازم برای ثبت نام را انجام دهند. همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم قصد داریم در این قسمت به معرفی رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 99 بپردازیم. جدول پایین جهت آشنایی بیشتر شما با این مشاغل و رشته ها ارائه شده است.چگونه جذب اموزش پرورش شویم

(کار و فناوری)

(معارف اسلامی)

(الکتروتکنیک)

(مکاترونیک)

(ساخت و تولید)

(ماشین ابزار)

(معماری)

(استادکارساخت و تولید)

(استادکارمکانیک خودرو)

علاقه مندان شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش قبل از اقدام به ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 می بایست ابتدا به دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش مراجه کرده و با دقت مندرجات آن را مورد مطالعه قرار دهند جرا که این عمل باعث کسب اطلاعات کافی در زمینه رشته ها و مشاغل مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش شده و داوطلبان را در جهت استفاده از منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 مناسب هدایت می کند. پس از اطمینان از داشتن شرایط و مدارک تحصیلی لازم در مقاطع تعریف شده می توانید به ثبت اطلاعات ثبت نامی در سایت ثبت نام استخدام آموزش و پرورش بپردازید.

 

با توجه به این که تعداد رشته ها بسیار زیاد می باشد، جهت کسب اطلاع از آن ها می توانید به متن همین مقاله یا دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش مراجعه نمایید.

علمی کاربردی صنایع دستی (لیسانس ، فوق لیسانس) – صنایع دستی گرایش های فرش، چوب، فلز، سفال و شیشه (لیسانس ، فوق لیسانس)

آموزش ابتدایی (لیسانس ، فوق لیسانس) – برنامه ریزی درسی (لیسانس ، فوق لیسانس) – علوم تربیتی (لیسانس ، فوق لیسانس) – فلسفه تعلیم و تربیت (لیسانس ، فوق لیسانس) – مشاوره و راهنمایی (لیسانس ، فوق لیسانس) – روانشناسی کلیه گرایش ها به جز روانشناسی صنعتی (لیسانس ، فوق لیسانس)

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هااستخدامی آموزش و پرورش

20 ساعت پیش

2 روز پیش

3 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام خسته نباشید. لیسانیس علوم تربیتی دارم و دانشجوی ارشد برنامه ریزی درسی هستم ازمون استخدام کی برگزار میشه؟؟؟؟؟

با سلام، در حال حاضر اطلاعیه ای در خصوص زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۱۴۰۰ منتشر نشده است.

سلام خسته نباشین آیا با مدرک کارشناسی زمین شناسی میتوان دبیر ابتدایی شد؟یا دبیر علوم تجربی یا دبیر راهنمایی و یا دبیرستان. ممنون میشم جوابم رو بدید با تشکر

با سلام و وقت بخیر، مطابق با دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، متناسب با شرایط احراز شغلی ذکر شده،شما مجاز به انتخاب دبیری جغرافیا می باشید.

من لیسانس حقوق دارم میتونم ثبت نام کنم

با سلام، دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۳۹۹، فارغ التحصیلان رشته ی حقوق مجاز به ثبت نام در هیچکدام از عنوان های شغلی آموزش و پرورش نمی باشند.

سلام وقت بخیر
آیا شرط معدل برای آزمون لحاظ شده؟

سلام و احترام
بامدرک کارشناسی چه رشته هایی میتوان ازمون استخدامی دبیری شیمی و ادبیات فارسی شرکت کرد؟؟
ممنون میشم اگر کامل تمام رشته هارو بفرمائید

با سلام و وقت بخیر، مطابق با دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش شما می توانید از شرایط پذیرش رشته های مورد نظر مطلع شوید.

سلام .من کارشناسی گرافیک دارم میشه ثبتنام کنم ؟

با سلام و درود، با توجه به شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۳۹۹، با مدرک کارشناسی گرافیک مجاز به شرکت در عنوان شغلی هنرآموز گرافیک می باشید.چگونه جذب اموزش پرورش شویم

سلام
من شنیدم که آموزش و پرورش از رشته علوم تربیتی استخدام نمیکند
که این موضوع رو جدیدا اخبار اعلام کرده
آیا حقیقت داره؟

با سلام و درود، با توجه به شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۱۳۹۹، در صورت داشتن مدرک کارشناسی و یا کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی مجاز به شرکت در عنوان شغلی آموزگار ابتدایی می باشید.

سلام با لیسانس کامپیوتر میتونم معلم ابتدایی بشم ؟

با سلام و درود، طبق دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش، با داشتن مدرک کارشناسی کامپیوتر به دلیل نا مرتبط بودن رشته، مجاز به شرکت در عنوان شغلی آموزگاری ابتدایی نخواهید بود

من لیسانس حسابداری دارم
الان قصد دارم برای ارشد رشته علوم تربیتی گرایش برنامه ریزی درسی بخونم
چون میخام برای آموزگار ابتدایی شرکت کنم
به نظر شما اگر بعدا قبول بشم ایراد نمیگیرن که لیسانس و ارشدم با هم مرتبط نیست؟

با سلام، خیر شما با مدرک کارشناسی ارشد علوم تربیتی، محدودیتی جهت ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای عنوان شغلی آموزگار ابتدایی ندارید.

باسلام‌با مدرک ارشد علوم تربیتی گفته شده برای استخدامی آموزش پرورش بعنوان آموزگار ابتدایی میتوان شرکت کرد.سوال من این است که فرقی ندارد علوم تربیتی چه گرایشی باشد درمقطع ارشد؟همه گرایش های علوم تربیتی را قبول میکنند؟مثل مدیریت آموزشی و یا برنامه ریزی درسی یا تحقیقات آموزشی ؟

با سلام و درود، با توجه به دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش، تمامی گرایش های علوم تربیتی، مجاز به شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خواهند بود.

باسلام .من نوزده سالمه و دیپلم دارم .میتونم تو ازمون استخدامی شرکت کنم؟وضمنا دانشجوی علوم سیاسی ام هستم

با سلام و درود، پس از فارغ التحصیلی، در صورت نیاز به رشته ی شما، مجاز به شرکت در آزمون خواهید بود.

با سلام برای استخدام اموزش پرورش برای دبیری رشته کامپیوتر حداقل چ مدرکی لازم است و اینکه حتما باید خدمت برویم یا میتوانیم بعنوان سرباز معلم سربازیمان را بگذرانیم؟؟

با سلام، مطابق با دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۳۹۹، برای عنوان شغلی هنرآموز کامپیوتر می بایست مدرک تحصیلی مهندسی کامپیوتر با کلیه ی گرایش ها داشته باشید، لازم به ذکر است برای ثبت نام باید کارت پایان خدمت یا معافیت دائم داشته باشید.

باسلام‌با مدرک ارشد علوم تربیتی گفته شده برای استخدامی آموزش پرورش بعنوان آموزگار ابتدایی میتوان شرکت کرد.سوال من این است که فرقی ندارد علوم تربیتی چه گرایشی باشد درمقطع ارشد؟همه گرایش های علوم ترببتی را قبول میکنند؟مثل مدیریت آموزشی و یا برنامه ریزی درسی یا تحقیقات آموزشی ؟

با سلام مدرکم لیسانس پژوهشگری علوم اجتماعی هست برا استخدامی رشتم به دبیری علوم اجتماعی میخوره؟

باسلام و احترام ببخشید بنده لیسانس زیست شناسی و ارشد علوم تربیتی دارم میتونم برای استخدامی اموزش و پرورش آموزگار ابتدایی با مدرک ارشدم شرکت کنم ؟؟؟

با سلام، بله شما با مدرک کارشناسی ارشد علوم تربیتی، مجاز به شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش، برای عنوان شغلی آموزگار ابتدایی می باشید.

باسلام‌با مدرک ارشد علوم تربیتی گفته شده برای استخدامی آموزش پرورش بعنوان آموزگار ابتدایی میتوان شرکت کرد.سوال من این است که فرقی ندارد علوم تربیتی چه گرایشی باشد درمقطع ارشد؟همه گرایش های علوم ترببتی را قبول میکنند؟مثل مدیریت آموزشی و یا برنامه ریزی درسی یا تحقیقات آموزشی ؟

سلام مدرک بنده لیسانس ریاضیات و کاربردهای آن است ولی موقع ثبت نام ،سامانه از بنده این مدرک رو قبول نکرده و خطا میزند مبنی بر این که رشته شما با شغل دبیری ریاضی سازگار نیست. خواستم بپرسم پس چه رشته ای با شغل دبیری سازگار است . با تشکر

با سلام و درود، هنگام ثبت نام آزمون استخدامی می بایست گزینه مربوط به کلیه گرایش ها و یا گرایش مربوط در شرایط احراز را انتخاب می نمودید.

سلام با مدرک کاردانی یا کارشناسی معماری میشه معلم شد و استخدام آموزش پرورش در بیایم؟

با سلام و درود، در صورت داشتن مدرک کارشناسی، مجاز به ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش می باشید.

با سلام، مطابق با دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۳۹۹، برای عنوان شغلی هنرآموز نقشه کشی عمومی مجاز به ثبت نام می باشید.

با سلام و وقت بخیر، مطابق با دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش با مدرک کارشناسی معماری، شما می توانید برای دبیری هنر، هنر آموز نقشه کشی و… شرکت کنید.

باسلام مدرکم لیسانس پژوهشگری علوم اجتماعی هست برای استخدامی آموزش وپرورش رشتم به آموزگار ابتدایی میخوره؟

با سلام و درود، با توجه به شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۳۹۹، با رشته پژوهشگری علوم اجتماعی مجاز به شرکت در عنوان شغلی آموزگاری ابتدایی نمی باشید.

سلام ببخشید لیسانس کشاورزی میتونه بعد از دادن آزمون و گذراندن مراحل مربوطه معلم ابتدایی شود?اصلا راهی هست ک با لیسانس غیرمرتبط معلم ابتدایی شد?

با سلام و وقت بخیر، مطابق با – دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش شما مجاز به انتخاب عنوان شغلی که متناسب با مدرک تحصیلی شما می باشد، هستید.

باسلام لیسانس رشته مهندسی صنایع دراموزش پرورش استخدام میکنند؟

با سلام، مطابق با دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۳۹۹، فارغ التحصیلان رشته ی مهندسی صنایع مجاز به ثبت نام برای عنوان های شغلی آموزش و پرورش نمی باشند.

بالیسانس روانشناسی میتونم شرکت کنم

با سلام و درود، با توجه به شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۳۹۹، شما با مدرک کارشناسی در رشته روانشناسی مجاز به شرکت در عنوان های شغلی آموزگاری ابتدایی، دبیری روانشناسی و… می باشید.

بارشته روانشناسی میتونم شرکت کنم

با سلام، بله با توجه به دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش با دارا بودن مدرک کارشناسی روانشناسی و حداکثر ۳۵ سال سن مجاز به ثبت نام می باشید.

سلام بالیسانس علوم سیاسی میشه درازمون شرکت کرد

با سلام، با توجه به دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۹۹، از رشته علوم سیاسی در هیچ عنوان شغلی، پذیرش انجام نمی شود.

سلام بالیسانس علوم سیاسی میتونم درازمون شرکت کنم

با سلام، مطابق با دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۳۹۹، از رشته ی علوم سیاسی جذب وجود ندارد.

سلام من چندبار سوالمو پرسیدم ولی ثبت نمیشه.با مدرک کارشناسی ارشد رشته تاریخ و فلسفه اموزش و پرورش که جز گرایشای علوم تربیتی هست میشه برا استخدامی اموزگار ابتدایی شرکت کرد؟ خیلی ممنون

با سلام، مطابق با دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۳۹۹، مدارک تحصیلی علوم تربیتی با کلیه ی گرایش ها مجاز به ثبت نام می باشند.

سلام من با مدرک کارشناسی ارشد رشته تاریخ و فلسفه اموزش و پرورش میتونم در ازمون استخدامی اموزش پرورش برای اموزگار ابتدایی شرکت کنم؟

سلام خسته نباشید،من میخوام واسه ارشد مدیریت آموزشی شرکت کنم خواستم بدونم بعد از اتمام درسم میتونم واسه استخدامی آموزگار ابتدایی شرکت کنم؟

با سلام، با توجه به دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال۹۹، رشته مدیریت آموزشی جزء رشته های مورد پذیرش در هیچ عنوان شغلی نمی باشد.

سلام. من فارغ التحصیل کارشناسی مدیریت صنعتی هستم. آیا میتونم تو آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنم یا نه؟

با سلام، مطابق با دفترچه ی ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۱۳۹۹، فارغ التحصیلان رشته ی مدیریت امکان ثبت نام در رشته های آموزش و پرورش را ندارند.

سلام میخواستم بدونم شیمی محض هم میتونه تو ازمون شرکت کنه ؟؟نوشته کلیه گرایش ها ولی من دیدم کاربردی تجزیه و الی میتونن شرکت کنن ممنون میشم پاسخ بدین

با سلام، در صورتی که در شرایط احراز تحصیلی عنوان شغلی مورد نظر شما، کلیه گرایش ها ذکر شده است، شما مجاز به شرکت در آزمون می باشید.

سلام خسته نباشی. من رشته ریاضی میخونم میخوام برم مشاوره دانشگاه فرهنگیان ولی توی لیست انتخاب رشته ۹۹ نبود.
میخوام بدونم آیا امکانش هست برای ۱۴۰۰ بیاد توی لیست رشته های بچه های ریاضم؟ اگر نیومد راهی هست که بشه رفت؟

با سلام و وقت بخیر، برای انتخاب رشته مشاوره در دانشگاه های فرهنگیان شما باید در کنکور انسانی شرکت کنید.

سلام با مدرک فوق دیپلم کامپیوتر می تونم در آزمون استخدامی آموزش وپرورش شرکت کنم؟!

با سلام، با توجه به شرایط مندرج در دفترچه ی راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش، هیچ پذیرشی برای عنوان های شغلی دبیری با مدرک فوق دیپلم، صورت نمی گیرد.

سلام خسته نباشین با رشته مطالعات خانواده میشه تو آزمون شرکت کرد؟

با سلام، مطابق با دفترچه ی ثبت نام دستگاه های اجرایی سال ۱۳۹۹، با رشته ی ذکر شده برای هیچ عنوان شغلی جذب وجود نداشته است.

سلام
ایا با لیسانس کتابداری میشه در ازمون استخدامی اموزش و پرورش شرکت کرد؟؟

با سلام، مطابق با دفترچه ی استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۱۳۹۹، با مدرک کارشناسی کتابداری برای هیچ یک از عنوان شغلی پذیرش وجود ندارد.

سلام
ببخشید من لیسانس کتابداری هستم ایا میتونم در ازمون اموزش و پرورش شرکت کنم؟

سلام وقتتون بخیر . با لیسانس حقوق اگه ارشد روان شناسی بدیم میتونیم در ازمون استخدامی شرکت کنیم؟

با سلام، بله با مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی، مجاز به شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش، برای عنوان شغلی آموزگار ابتدایی و دبیری روانشناسی، می باشید.

برای ثبت نام دررشته دبیری علوم زمین داشتن چه مدرکی موردنیاز است؟؟ من خودم دانشجوی ترم ۵ زمین شناسی هستم

سلام و عرض تشکر بابت سایت خوبتون
برای دبیری زبان انگلیسی آیا داشتن مدرک کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی کافیه؟ یا حتما مدرک مقطع لیسانس مرتبط با زبان انگلیسی نیازه؟

با سلام، با توجه به شرایط مندرج در دفترچه ی راهنمای آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۳۹۹، مدرک مورد نیاز برای عنوان شغلی دبیری زبان انگلیسی، لیسانس یا فوق لیسانس زبان انگلیسی می باشد و مرتبط بودن رشته ی لیسانس و فوق لیسانس لزومی ندارد.

باسلام ببخشید بنده ترم آخر کارشناسی ادبیات فارسی هستم از دانشگاه پیام نور کی میتونم آزمون بدم یااصلا استخدامی داره بدلیل دانشگاه پیام نورم؟

با سلام و درود، لازمه ی شرکت در آزمون استخدامی، فارع التحصیلی بوده و شما برای آزمون سال آینده (در صورت برگزاری) مجاز خواهید بود. لازم به ذکر است تمامی فارغ التحصیلان از دانشگاه های مورد تأیید وزارت علوم می توانند در آزمون استخدامی شرکت نمایند.

با سلام،ببخشید وقتی برای معلم ابتدایی نوشته علوم تربیتی لیسانس،فوق لیسانس اونوقت کسی که ارشد مدیریت آموزشی داره میتونه شرکت کنه؟

با سلام، بله شما با مدرک کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی مجاز به شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای عنوان شغلی آموزگاری ابتدائی می باشید.

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

اگر می خواهید معلم حق التدریس شوید و یا در زمینه میزان حقوق و درآمد معلمین حق التدریس سوال دارید، ادامه این مطلب را بخوانید. در این مقاله در رابطه با افزایش حقوق معلمان بر اثر اجرای رتبه بندی هم مقالات خوبی معرفی شده است که می توانید مطالعه نمائید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه درآمد بیشتری از تدریس خصوصی کسب کنیم؟اگر به کار تدریس علاقه دارید و می خواهید در زمینه تدریس و آموزش فعالیت داشته باشید و به همین دلیل در جستجوی این هستید که بتوانید به عنوان معلم حق التدریس فعالیت کنید، پیشنهاد و راهکار بهتری که وجود دارد این است که در زمینه تدریس خصوصی فعالیت کنید. در حقیقت، درآمد و حقوق معلمین حق التدریس و حتی اساتید حق التدریس در دانشگاهها خیلی بالا نیست. یعنی برای کسب درآمد خیلی روی آن نمی توانید حساب کنید. مگر آنکه بخواهید فقط وقت خودتان را پر کنید و یا شاید از بیکاری خسته شده باشید و به این دلیل بخواهید به عنوان معلم حق التدریس کار کنید. در این وب سایت (ایران مدرس) در زمینه مباحث مرتبط با معلمان حق التدریس اخبار متنوعی ارائه شده است. به عنوان مثال بر روی این لینک کلیک کنید. همانطور که گفته شد، به جای فعالیت به عنوان مدرس و معلم حق التدریس و یا استاد حق التدریس در دانشگاهها می توانید در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل فعالیت کنید و هم اگر به کار تدریس علاقه دارید در زمینه مورد علاقه خودتان فعالیت داشته باشید و هم در کنار آن درآمد بسیار بهتری از معلمین حق التدریس کسب کنید. در کار تدریس خصوصی ممکن است در ابتدای راه مشکلاتی وجود داشته باشد و در جذب شاگرد، حضور در کلاس، نحوه ارائه درس و …. با چالش هایی مواجه شوید ولی به هر حال به تدریج بهتر و بهتر خواهید شد و می توانید به درآمدهای خیلی خوبی برسید. همانطور که می دانید، در نهایت انگیزه انجام هر کاری بدست آوردن درآمد است. بسیار خوب است که در زمینه ای فعالیت کنید که به آن علاقه داشته باشید، ولی به هر حال حقوق و درآمد یک معلم حق التدریس واقعا پایین است و با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی هم می توانید اگر به تدریس علاقه دارید در زمینه کاری مورد علاقه خودتان فعالیت داشته باشید و هم درآمد بهتری بدست آورید. برای مشاهده لیست مدرسین و اساتید خانم و آقا که در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند و آگهی و تبلیغ خودشان برای جذب شاگرد را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نموده اند بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. حتما بخوانید: جدیدترین اخبار حقوق معلمان و افزایش حقوق معلمان و فرهنگیان در سال 99 و 1400

مطالعه مقاله چگونه درآمد خودمان از تدریس خصوصی را دو برابر کنیم؟ هم می تواند مفید باشد.

فعالیت در زمینه تدریس خصوصی به نسبت حالتی که بخواهید به عنوان یک معلم حق التدریس فعالیت کنید، مزایای زیادی دارد. در مرحله اول می توانید دروسی را تدریس کنید که خودتان بیشتر به آن علاقه دارید. یعنی در همان ابتدای کار طبق علاقه و تخصص خودتان در زمینه ای کار تدریس را شروع می کنید که خودتان بیشتر علاقه دارید. به عنوان مثال می توانید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، آموزش خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس زبان انگلیسی و … فعالیت داشته باشید. یا اگر تحصیلات دانشگاهی دارید می توانید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی دروس دانشگاهی تخصصی رشته خودتان فعالیت داشته باشید. مثلا اگر مهندسی مکانیک خوانده اید می توانید تدریس خصوصی استاتیک، تدریس خصوصی مقاومت مصالح و …. را انجام دهید. در حالتی که به عنوان معلم حق التدریس فعالیت دارید ممکن است دروسی را تدریس کنید که خودتان به آنها زیاد علاقه ندارید و برای ارائه آن دروس باید وقت زیادی بگذارید تا خودتان آماده شوید. حقوق و درآمد تدریس خصوصی خیلی از کار به عنوان معلم حق التدریس بیشتر است. در کار تدریس خصوصی به تدریج می توانید پیشرفت کنید و به عنوان مثال امسال نسبت به سال گذشته درامد شما می تواند 50 درصد و حتی بیشتر افزایش یابد. در امد معلمین حق التدریس افزایش محسوسی ندارد اگر افزایشی هم داشته باشد همواره کمتر از میزان تورم است.چگونه جذب اموزش پرورش شویم

پیشنهاد می شود مقاله درآمد بالای 10 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی را هم مطالعه نمائید.با توجه به مطالب گفته شده، ممکن است تا به حال خواسته باشید به عنوان معلم حق التدریس فعالیت کنید و یا شاید در این زمینه تجاربی هم داشته باشید. اگر با مطالب ارائه شده موافق هستید، و از حقوق حق التدریس راضی نیستید، می توانید فعالیت خودتان را در زمینه تدریس خصوصی شروع کنید. در این وب سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران که تا سال 99 بیش از 21000 مدرس ثبت نامی دارد، مطالب بسیار زیادی در زمینه نحوه جذب شاگرد و شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی، کسب درآمد بالا از کار تدریس و موفقیت در تدریس خصوصی و … ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید این مقاله را مطالعه نمائید. یک راهکار بسیار عالی برای شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و جذب شاگرد این است که آگهی و تبلیغ خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) به صورت رایگان یا ویژه ثبت کنید. البته اگرآگهی خودتان را خوب بنویسید (در این زمینه مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده را بخوانید) به راحتی می توانید شاگرد جذب کنید. اگر مدرس خانم هستید می توانید کلاسهای تدریس خصوصی را در آموزشگاه یا محلی که خودتان تعیین می کنید برگزار نمائید و یا در صورت تمایل فقط به شاگردهای خانم و یا به کودکان خدمات تدریس خصوصی را ارائه دهید. اگر واقعا قصد دارید از تدریس خصوصی درامد کسب کنید، باید تنبلی و بهانه را کنار بگذارید و اقدام کنید. البته روشهای مختلف دیگری برای جذب شاگرد وجود دارد که در مقالات معرفی شده کامل توضیح داده شده است.

مقاله چگونه بالاترین درآمد را از تدریس خصوصی کسب کنیم و موفق باشیم؟ را هم مطالعه بفرمائید.با توجه به مطالب ارائه شده، اگر قصد دارید به عنوان معلم حق التدریس فعالیت داشته باشید و یا در زمینه حقوق معلمان حق التدریس سوال دارید، راهکار بهتری که برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس وجود دارد و حقوق بالاتری دارد فعالیت در زمینه تدریس خصوصی است و برای بدست آوردن درآمد خوب از تدریس می توانید این گزینه را هم در نظر داشته باشید. برای ثبت آگهی رایگان تدریس خصوصی در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید. این مقاله را هم بخوانید: آخرین و جدیدترین اخبار رتبه بندی و افزایش حقوق معلمان در سال 98 و 99

توضیحات بیشتر در رابطه با استخدام معلم حق التدریس: نیروهای حق التدریس و پیش دبستانی برای استخدام ، نیاز به آزمون استخدامی نخواهند داشت. برای استخدام معلم حق التدریس و پیش دبستانی ، لازم است دوره آموزشی دانشگاه فرهنگیان را بگذرانید. معلمان حق التدریس می توانند پس از ابلاغ آئین نامه نهایی جذب بدون آزمون، برای گذراندن دوره آموزشی به دانشگاه فرهنگیان مراجعه نمایند.شرایط عمومی استخدام در آموزش و پرورش چیست ؟ بر اساس ماده 42 قانون مدیریت خدمات کشوری شرایط عمومی استخدام در دستگاه های اجرایی عبارت است از : الف – داشتن حداقل سن بیست سال تمام‌وحداکثر چهل سال برای استخدام رسمی و برای متخصصین  با مدرک تحصیلی دکتری چهل و پنج‌سال . ب – داشتن تابعیت ایران‌. ج – انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان‌. د – عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر. هـ- نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر. و – دارابودن مدرک تحصیلی دانشگاهی و یا مدارک همتراز (برای مشاغلی که مدارک همتراز در شرایط احراز آنها پیش‌بینی شده است‌) . ز – داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری‌که استخدام می‌شوند  . ح – اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران. ط – التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از سایت آموزش و پرورش بر روی این لینک کلیک کنید.معلمان حق التدریسی در قانون: طبق قانون مجلس تمام نیرو‌های حق التدریس و پیش دبستانی مشمول قانون (شامل معلم، مربی پرورشی، تربیت بدنی، مشاور، مربی بهداشت و امور اداری) با توجه به رشته و دوره تحصیلی، جنسیت و سنوات خدمت و ظرفیت استخدام اعلامی توسط سازمان اداری و استخدامی کشور و براساس نیاز استان‌ها باید یک دوره آموزشی را در دانشگاه فرهنگیان طی کنند تا پس از شرکت در آزمون پایان دوره و اخذ نمره قبولی (از سال دوم تا پایان برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی) به استخدام درآیند. یارمحمد حسین‌بر مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش‌وپرورش درباره وضعیت استخدام نیرو‌های حق‌التدریس و پیش‌دبستانی گفت: فرایند استخدام نیرو‌های مشمول قانون الحاق یک ماده به تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریس باید در یک آئین نامه اجرایی که توسط وزارت آموزش‌ و پرورش و سازمان امور اداری و استخدامی تدوین می‌شود مشخص شود البته دو نفر از اعضای کمیسیون آموزش مجلس بر فرایند تدوین نظارت دارند.توصیه برای علاقه مندان به فعالیت در زمینه تدریس و آموزش: اگر به کار تدریس علاقه دارید و می خواهید در زمینه آموزش دروس مختلف از ابتدایی تا دانشگاه فعالیت داشته باشید، در کنار بحث حق التدریسی می توانید در زمینه تدریس خصوصی هم فعالیت داشته باشید و به عنوان معلم خصوصی مطمئنا درآمد بالاتری به نسبت معلم های حق التدریس خواهید داشت. مطالعه مقاله 20 روش خوب و با بازدهی بالا برای کسب درآمد بیشتر از تدریس خصوصی در این زمینه بسیار مفید است. البته می توانید هم معلم حق التدریس باشید و هم کار تدریس خصوصی را انجام دهید. البته اگر خوب کار کنید بعد از مدتی کلا به عنوان معلم خصوصی کار خواهید کرد. در همین سایت ایران مدرس که تا سال 99 بیش از 21000 مدرس ثبت نامی دارد ثبت نام کنید و تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. به این ترتیب می توانید مستقی و بدون واسطه شاگرد جذب کنید. در زمینه جذب شاگرد و روش های مختلف آن مطالعه مقاله 12 راهکار و روش عملی و موثر برای افزایش تعداد شاگردها در کار تدریس خصوصی هم مفید است.

منبع: ایران مدرس

دوستان عزیز در نظرات بالا بزرگواری راهنمایی‌های لازم رو گفتن بخونید..چون متاسفانه متن پیام هیچ توضیحی نداده.

من به شغل معلمی علاقه زیاد دارم دروس ابتدایی رو میتونم تدریس کنم مدرکم لیسانس علم اطلاعات ودانش شناسی هست دوست دارم صاحب شغل شوم.j

حاجی خودت بخون حداقل چیزی رو که مینویسی

مطلب اصلی رو نگفتین واقعا که

با سلام و خسته نباشید من سرباز معلمم و امسال سال دوم تدریسمه میخوام به شکل قراردادی یا حق التدریس در آموزش پرورش بمانم و کتابهای جامعه شناسی،تاریخ،مطالعات اجتماعی و سایر کتابهای اختیاری را تدریس میکنم . برای جذب شدن لطفاً راهنماییم کنید با سپاس فراوان

دوست دارم معلم (حتی حق التدریس)شوم.لطفا راهنمایی کنید.

باسلام بنده حدود 7سال است که بصورت برون سپاری تدریس میکنم و هنوز خبری از استخدام ما نیست

باسلام و ادب.
من خودم معلم حق التدریس هستم مطالب بالا رو خوندم. برای حق التدریس شدن باید هرسال اردیبهشت و تیر و شهربور به ادارات آموزش و پروش شهر خودتان مراجعه کنید و از قسمت کارگزینی و از یک کارشناس باحوصله و با سواد پیگیر باشید که بخشنامه جذب حق التدریس آمده یانه. انشالله اگه اومد فرم داره و رشته های مربوطه و محل خدمت مشخص شده که بعدش خودشون راهنمایی تون میکنند و میتونید فرم پر کنید. حق التدریس آزمون نداره و جواب آن فوری میاد. دوره های آوزشی هم در طول سال برگزار میشه. هر مدرسه ای هم برید یک معلم راهنما براتون معرفی میکنند که ایشون معمولا از حسودیش چیز زیادی یادتون نمیده و باید خودتون از کتابهای راهنما استفاده کنید و کم نیارید بعدش راه میفتید. اما تا بیایند حق التدریس رو رسمی کنن پدر آدم رو در میارن و سالها عمرت هدر میره. حقوق بسیار بسیار کم میدن و ساعتی 10هزار حساب میکنن و تعطیلات رو کم میکنن اما بیمه دایمی دارید. در کل خیلی بهتر از بیکاری هست. اما آقایون باید شغل دوم هم داشته باشند چون حقوقش کمه. اموزش و پرورش خیلی کمبود معلم داره مخصوصا در مقطع ابتدایی برای همین هرچند وقت یکبار حق التدریس برمیداره پس پیگیر باشید انشالله که موفق باشید .

خوب شد قبل اینکه متنو بخونم نظرات دوستانو خوندم????

یعنی بیشتر در مورد حقوقشون حرف زدن ما راهکار میخواهیم

هر چی گشتم نگفته بودید چطور معلم حق التدریس بشیم. چرا سر کارمون گذاشتید آخه وقتمونو هم تلف کردید

اصلا توضیح مربوطه ای نبود

خیلی خوب راهنمایی کردید !!!!!!!

عجب توضیحی!!!!!

وقتم تلف شد، توضیحی در مورد اینکه چطور معلم حق التدریسی بشیم ندادین.

طنز اجتماعی بود؟! چقدر خوب توضیح دادید معلم حق‌التدریس کیه؟!

یعنی یه ذره هم راجب مطلب سوال شده توضیح ندادی

چگونه جذب اموزش پرورش شویم
چگونه جذب اموزش پرورش شویم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *