چگونه حیوان رایگان در فری فایر بگیریم

 
helpkade
چگونه حیوان رایگان در فری فایر بگیریم
چگونه حیوان رایگان در فری فایر بگیریم

نحوه گرفتن حیوان در بازی فری فایر (Free Fire)، چگونه در بازی فری فایر حیوان بگیریم؟

در بازی فری فایر یکی از راه‌های ارتقاء سطح و حرفه‌ای شدن این است که از بسیاری از امکاناتی که کمپانی در اختیارتان قرار می‌دهد به درستی استفاده کنید. یکی از این روش‌ها استفاده از حیواناتی است که در این بازی وجود دارند. در نسخه‌های اخیری که از این بازی در اختیار کاربران قرار گرفته شده است، ابزار حیوان خانگی هم به آن اضافه شده است.

 جالب است بدانید که طراحان این بازی در تلاش هستند که این حیوانات را به یکی از پایه‌های اساسی برای نبرد تبدیل کنند. از این رو در ادامه شاهد حضور این امکان در بخش‌های مختلف بازی خواهید بود. یکی از دلایلی که این امکان در بازی فراهم شده است این است که برنده شدن در بازی برای شما آسان‌تر خواهد بود. از این رو قصد داریم تا در این مقاله آموزش بازی به گرفتن حیوان در بازی فری فایر صحبت کنیم.

بالا بردن سطح مهارت در این بازی از اولویت‌های حرفه‌ای شدن در این بازی به حساب می‌آید. پس در ادامه با ایموجو همراه باشید تا بیشتر با استفاده از قابلیت حیوان در فری فایر آشنا شوید. همچنین چگونگی در دسترس قرار گرفتن حیوانات به صورت رایگان نیز در ادامه این مقاله بررسی خواهد شد.

این مطلب آموزشی هم می تواند برای شما مفید باشد: آموزش گرفتن گربه در بازی فری فایر تنها با چند ترفند سادهچگونه حیوان رایگان در فری فایر بگیریم

همانطور که گفته شد وجود حیوان در این بازی بسیار مهم و پر اهمیت است زیرا این موضوع برای انتهای بازی یک ضرورت محسوب می‌شود. این موجودات خانگی به شما کمک می‌کنند تا برنده فری فایر باشید. اولین حیوانی که در این بازی در اختیار کاربران قرار گرفت کیتی نام داشت که چندان هم قابل استفاده نبود. به همین دلیل با استقبال بالایی هم روبرو نشد.

اما رفته رفته این سیستم تکامل پیدا کرد تا اینکه بازی یک سیستم مخصوص برای تکامل این حیوانات قرار داد. اگر از آخرین نسخه این بازی استفاده می‌کنید قطعا به قابلیت‌های جدید از این برنامه برخورد کرده‌اید. در واقع در سیستمی که برای این حیوانات در نظر گرفته شده است شما باید از مهارت و سطح خاصی بهره مند باشید تا بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

به این نکته توجه کنید که اگر سطح شما در بازی بالا پیشرفته و بالا باشد می‌توانید از این حیوانات به صورت رایگان استفاده کنید. البته اگر که هنوز تازه وارد هستید و نگران هستید که باید چگونه از این حیوانات استفاده کنید، باید بگوییم که جای هیچ نگرانی نیست بلکه گیم پلی جوری طراحی شده است که متناسب با نیاز و مهارت شما حیوان را در اختیارتان قرار خواهد داد.

دلیل این انتظار چیست؟ چونکه گارنا با قرار دادن هر حیوان در بازی آن را به مدت یکماه، به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از این جهت بهترین زمان برای تهیه حیوان برای گیمرهای مبتدی همین موقع است.

در ادامه این مقاله از سایت رسانه بازی موبایل ایموجو قصد داریم تا بهترین و کارآمدترین این حیوانات را برای شما معرفی کنیم.

همانطور که در ابتدا نیز به این موضوع اشاره کردیم استفاده از حیوانات در بازی فری فایر به مهارت و لول هر گیمر بستگی دارد. از این رو برای اینکه بتوانید با این حیوانات سطح خود را ارتقاء دهید و به نوعی امتیازات بالایی هم دریافت کنید، باید از آن‌ها به درستی استفاده کنید. پس در ادامه با ایموجو همراه باشید تا با بهترین حیوانات این بازی آشنا شوید.

 در آخرین نسخه فری فایر برای گرفتن حیوانات این حیوان یکی از جدیدترین موجودات لیست تکامل سیستم است. این شخصیت از توانایی‌های ارزشمندی نیز برخوردار است؛ به این جهت که می‌تواند سرعت شما را در هنگام فرود چتر نجات کنترل کند. این قابلیت برای تمامی اعضای گروه است.

شخصیت این حیوان در فری فایر بسیار جالب است. این موجود دارای یک هدفون و یک عینک است و درواقع یک نسخه جهش یافته از کیتی است.

اگر به دنبال یک حیوان با ویژگی‌های خاص هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از پورینگ است. این شخصیت و حیوان دوست داشتنی باعث می‌شود تا کلاه ایمنی شما مقاوم‌تر شود و همچنین زره شما در بازی حدود ۱ درصد در هر ۳ ثانیه افزایش پیدا کند. وقتی که شما به سطح ۵ بازی ورود پیدا کنید پورینگ می‌تواند به راحتی در هر دوثانیه این دوام را برای زره و کلاه ایمنی شما به ارمغان آورد.

در این قسمت سعی کردیم تا برخی از حیوانات خوب این بازی را به شما معرفی کنیم. همانطور که می‌دانید این بازی یک بازی آنلاین است که هم به صورت تک نفره و هم چند نفره قابل اجرا است. از این رو قصد داریم تا در ادامه به قابلیت‌های استفاده از حیوان در فری فایر به صورت دو نفره و گروهی بپردازیم. پس تا انتها با ایموجو همراه باشید.

پیشنهادی که برای شما داریم این است که اگر جزء آن دسته از بازیکنانی هستید که تمایل دارند به صورت انفرادی بازی را دنبال کنند، بهتر است که از حیوانی استفاده کنید که از زره و کلاه ایمنی استفاده می‌کند و آن را برای شما هم تقویت می‌کند.

در ادامه اما اگر شما ترجیح می‌دهید که همواره بازی را به صورت دو نفره اجرا کنید بهتر است که از شخصیت Falco استفاده کنید؛ زیرا این شخصیت به شما کمک می‌کند تا به همراه poring از یک بازی هیجان انگیز بهره من شوید. در این مورد به رایگان بودن شخصیت‌ها هم دقت کنید و از استفاده از حیوانات با قابیلت بالا و رایگان هم غافل نشوید.

باید به شما بگوییم که اگر پاندا، پورینگ و فالکو را با یک دیگر ترکیب کنید در نهایت با بهترین امتیاز، برنده میدان خواهید بود. البته این ترکیب برای زمانی است که شما به صورت تیمی این بازی را دنبال می‌کنید.

همچنین بخوانید: نقد و بررسی بازی اندرویدی asphalt 8 (آسفالت ۸: هوابرد)

چگونگی استفاده از حیوان در بازی فری فایر از مهمترین اهداف این مقاله بود که سعی کردیم به صورت جامع و کامل به آن بپردازیم. شما هم می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی به سایت مجله بازی موبایل ایموجو مراجعه و نظرات خود  را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین شما می توانید با مراجعه به بخش نقد و بررسی بازی به صورت کامل با ویژگی ها و نقاط و ضعف و قوت بازی های محبوب خود آشنا شوید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

وبسایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ایموجو رسانه تخصصصی دنیای بازی از سال 1398 فعالیت خود را آغاز نمود. در ایموجو شما می توانید جدیدترین اخبار دنیای بازی، آموزش بازی ها، نقد و بررسی بازی و راهکارهایی برای رفع مشکلات بازی ها را بیابید و به ساده ترین شکل ممکن، بازی مورد علاقه خود را دانلود نمایید. در فروشگاه ایموجو، می توانید کنسول پلی استیشن 5 و سایر بازی ها را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

آدرس ایموجو: تهران – بلوار فردوس غرب – سازمان برنامه جنوبی – کوچه رضایی – کوچه ۱۶ غربی – ساخنمان مهرگان – واحد ۲ غربی

تلفن تماس : ۹۱۳۰۳۲۳۴-۰۲۱

دفتر مرکزی: 02128423963

فروشگاه آیدی گیم با پشتیبانی 24 ساعته و تحویل فوری

09215637245

تجربه لذت خرید آسان و فوری از فروشگاه بزرگ آیدی گیم

آموزش گرفتن پاندای رایگان در بازی فری فایر

چگونه حیوان رایگان در فری فایر بگیریم

با عرض سلام خدمت شما همراهان همیشگی وب سایت آیدی گیم. خیلی خوشحالیم که در این مقاله قصد داریم تا در مورد بازی زیبای Free Fire مطالبی را برای شما بیان کنیم. امیدوارم که در پایان این مطلب بتوانید سطح بازی خود را افزایش دهید و مطالب ذکر شده برایتان مفید واقع شود.

همانطور که قطعا می دانید استفاده از حیوانات در بازی فری فایر می تواند بسیار موثر و کمک کننده باشد. زیرا برخی از حیوانات دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که می توانند در ارتقای بازی شما بسیار مفید عمل کنند. در ادامه این مطلب قصد دارم تا در مورد نحوه گرفتن رایگان پاندا در این بازی مطالبی را بیان کنیم. با من همراه باشید.

در آپدیت های اخیر بازی فری فایر، حیوانات به این بازی اضافه شده اند. در واقع تیم سازنده بازی فری فایر در تلاش است که حیوانات را جزء جدایی ناپذیر این بازی در تمامی نبرد ها معرفی کند به طوری که به بازیکن در تمامی نبرد ها کمک کند.

استفاده از حیوانات در این بازی علاوه بر اینکه می تواند در طول بازی تاثیر مثبتی بر روی بازی شما بگذارد، می تواند در زمان فرود نیز به شما بسیار کمک کند. بنابراین وجود آن ها در بازی برای بقا و زنده ماندن شما بسیار ضروری است.

اگر از طرفداران بازی فری فایر باشید قطعا می دانید که این بازی سیستمی به نام پت سیستم دارد که شما خواهید توانست حیواناتی که در این قسمت آنلاک می شوند را در طول بازی در کنار خود داشته باشید و از آن ها استفاده کنید. البته دقت کنید که تمامی حیواناتی که در این قسمت وجود دارند نمی توانند در روند بازی تاثیر گذار باشند اما یکی از بهترین حیوانات، پاندا است. با من در ادامه همراه باشد تا نحوه بدست آوردن پاندا را به صورت رایگان برای شما بیان کنم.

استفاده کردن از حیوان پاندا همانطور که در بالا گفتیم می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. پاندا جزء آن دسته از حیواناتی است که اگر بتوانید در طول بازی از آن استفاده کنید می توانید موفقیت و پیروزی خود را تضمین کنید. در واقع پاندا بر روی سطح HP تاثیر می گذارد.

کار اصلی پاندا این می باشد که با کشتن هر یک از بازیکنان دشمن می تواند 4 HP بازیابی کند و اگر ما در سطح بالاتری این بازی را اجرا کنید قطعا این عدد افزایش پیدا می کند. دقیقا به همین دلیل است که پاندا تبدیل به یکی از با ارزش ترین حیواناتی شده است که در بازی فری فایر می توانید از آن در کنار خود استفاده کنید.

یکی از سریع ترین راه هایی که می توانید پاندا را بدست بیاورید خرید جم می باشد. برای خرید جم فری فایر می توانید با مراجعه به وب سایت معتبر آیدی گیم خرید خود را نهایی کنید تا در کمترین زمان ممکن فعال شود.

اما بسیاری از کاربران به دنبال این هستند که پاندا را به صورت رایگان بدست بیاورند. برای این کار شما باید به طور مرتب ایونت هایی را که در بازی فری فایر برگزار می شوند را دنیال کنید و با شرکت کردن در این ایونت ها بتوانید پاندا را به صورت رایگان بدست آورید.

یکی دیگر از سوالاتی که بسیاری از کاربران می پرسند این می باشد که چه زمانی می توانیم از پاندا استفاده کنیم تا بیشترین تاثیر را داشته باشد. در جواب باید به شما بگوییم که بهترین زمان استفاده از پاندا در بازی گروهی می باشد و دلیل آن هم این است که با توجه به قابلیتی که دارد علاوه بر اینکه بر روی سطح بازی شما تاثیر می گذارد، سطح هم تیمی های شما را نیز بهبود می بخشد.

در این مطلب سعی شد تا اطلاعات کاملی در رابطه با پاندا و قابلیت های آن در اخیتار شما بگذاریم. امیدوارم که برای شما مفید باشد و بتوانید این حیوان را به صورت رایگان در بازی فری فایر بدست بیاورید. در صورتی که شما هم اطلاعات مفیدی دارید حتما در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تیم آیدی گیم در تلاش است با ارائه خدمات با کیفیت خدمت شما مشتریان عزیز رضایت خاطر شما عزیزان را جلب نموده و سفارشات شما را در کمترین زمان دهد.

نماد اعتماد الکترونیکی آیدی گیم

تمامی حقوق نزد فروشگاه آیدی گیم محفوظ است.

چگونه در فری فایر حیوان بگیریم را از سایت پست روزانه دریافت کنید.

استفاده از حیوانات بازی فری فایر در واقع بهترین گزینه برای ارتقاء سطح توانایی هایتان و کمک گرفتن از آنها بعنوان نیروی کمکی می باشد، برخی از این حیوانات دارای مهارت‌های خاصی می‌باشند که می‌توانند بروی نحوه عملکرد شما تاثیر بگذارند. ما در این مطلب قصد داریم در رابطه با مواردی که در زیر ذکر خواهند شد صحبت کنیم:

طی آپدیت های اخیر گیم پلی فری فایر حیوان خانگی به آن اضافه شده اند که طراحان در تلاش هستند که بتواند از این حیوانات در واقع برای ابزاری که می تواند به کاربر در تمامی نبرد ها کمک کند، استفاده کنند.
در واقع توسعه دهندگان گیم پلی فری فایر می‌خواهند حیوانات را به بخش جدایی ناپذیر در این بازی تبدیل کنند.

وجود حیوانات در بازی میتواند علاوه بر اینکه در طول نبرد ها به شما کمک کند در زمان فرود نیز می توانند به شما کمک بسیار زیادی کنند، بنابراین وجود آنها می تواند برای پیشرفت و یا حتی زنده ماندن شما تا آنتهای بازی بسیار مهم و ضروری باشد.چگونه حیوان رایگان در فری فایر بگیریم

اولین حیوانی که در این گیم پلی مورد استفاده قرار گرفت یک گربه بنام kitty بود که به صورت رایگان کاربران می توانستند از آن استفاده کنند، اما متاسفانه این گربه هیچ مهارت خاصی نداشت بنابراین توسعه دهندگان بازی Free Fire تصمیم به طراحی کاراکتر حیوان جدید گرفتند و اکنون آخرین به روزرسانی این بازی شما می توانید حیوانات متعدد زیادی را در این بازی ببینید که هر یک دارای مهارت ها و توانایی های خاصی هستند.

اگر سطح شما در بازی بالا باشد می توانید بسیاری از حیوانات را به صورت رایگان و یا با قیمت بسیار کم انتخاب کنید و از آن ها در نبردهای خود استفاده کنید، اما اگر شما از کاربران حرفه ای نیستید لازم نیست که نگران باشید تنها باید منتظر اضافه شدن یک حیوان جدید به بازی باشید.

زیرا زمانی که یک حیوان جدید به بازی ارائه می شود برای مدتی به صورت رایگان در اختیار تمامی کاربران قرار خواهد گرفت و همچنین پس از اینکه ماه ها از انتشار آن حیوان جدید گذشت استفاده آن رایگان خواهد بود.

اگر شما مدت زیادی است که از کاربران گیم فری فایر هستید قطعا متوجه شده اید که با هر بار به روز رسانی مجموعه ای از ویژگی های جدید به سیستم حیوانات در بازی اضافه شده است و در آخرین به روز رسانی مهارت های خاصی برای هر یک از حیوانات تعیین شده است.

نکاتی که می تواند باعث مثمر ثمر بودن حیوانات در کنار شما شود این است که، شما باید تمامی مهارت های حیوان مورد نظر خود را بشناسید و سپس انتخاب کنید که به کدام یک از آنها در کنار خود نیاز دارید.
توسعه دهندگان گیم پلی فری فایر در تلاش هستند که بتوانند طیف گسترده ای از مهارت های خاص را برای هر یک از حیوانات در بازی در نظر بگیرند و همان طور که مشخص است تا به امروز توانسته اند نظر بسیاری از کاربران بازی را به خود جلب کنند و آنها را از وجود سیستم حیوانات در بازی فری فایر راضی نگه دارند.

در زیر قصد داریم که بهترین حیوانات بازی فری فایر را به شما معرفی کنیم:

این حیوان که یکی از جدیدترین اعضای خانواده حیوانات بازی فری فایر می باشد دارای توانایی ویژه‌ای است، در واقع می‌تواند سرعت شما را هنگام استفاده از چتر نجات تا حد قابل توجهی بیشتر کند و این توانایی می تواند برای تمام اعضای تیم مورد استفاده قرار گیرد، همچنین این پرنده قادر خواهد بود که قبل از سایر بازیکنان اسلحه ها را برداشته و یا آنها را رها کند.

این شخصیت یک هدفون و یک کلاه دارد و توانایی ویژه او هنگامی استفاده قرار می گیرد که شما از کیت درمانی برای بازیابی سایر بازیکنان استفاده میکنید. در واقع او در سطح یک می تواند تا ۳۵ درصد و در سطح ۵ می‌تواند تا ۵۰ درصد از HP بازیکنان را بازیابی کند.

این حیوان دارای یک توانایی خاص می باشد که باعث می شود که مقاومت کلاه ایمنی و زره شما در هر ۳ ثانیه به مقدار یک درصد افزایش یابد از طرفی باعث می شود که میزان سطح ایمنی زره و کلاه ایمنی شما کم نشود. این حیوان که در سطح ۵ می تواند در هر دو ثانیه دوام زره و کلاه ایمنی شما را یک درصد افزایش خواهد داد، و در سطح ۲ می تواند از نابودی و از بین رفتن کلاه ایمنی و زره جلوگیری کند، استفاده از این حیوان به بازیکنانی که مدام در حال اجرای بازی به صورت تهاجمی هستند توصیه می‌شود.

همانطور که از نام آن پیداست این حیوان یک روباه خانگی میباشد و قابلیت ویژه آن این است که می تواند تجهیزات بهداشتی و تجهیزات بازیابی را در اختیار شما قرار دهد. در سطح ۵ می‌تواند ۷ hp سطح بازیابی بازیکنان اضافه کند این توانایی فارغ از اینکه بازیکنان در چه سبکی در حال اجرای بازی فری فایر هستند برای تمامی آنها قابل استفاده است.

شما با استفاده از این حیوان می توانید تمامی قارچ هایی را که در مپ و جزیره هایی که در حال اجرای بازی در آن هستید را پیدا کنید و می‌تواند در هر ۱۸۰ ثانیه یک بار به مدت ۳۰ ثانیه مکان تمام قارچ هایی را که در اطراف نقش وجود دارند را برای شما مشخص کند و در سطح ۵ می‌تواند در هر ۱۵۰ ثانیه یک بار به مدت ۳۰ ثانیه بازهم تمامی قارچ ها را در اطراف نقش برای شما پیدا کند، با توجه به این قابلیت خاصی که دارد اکثر بازیکنان بازی فری فایر از این حیوان استفاده می کنند.

این حیوان که یک گربه رباتیک بسیار بزرگ است یک قابلیت خاص و ویژه را در اختیار بازیکنان بازی فری فایر قرار می دهد و آن هم این است که می تواند فضای کوله پشتی بازیکنان را تا ۱۵ درصد افزایش دهد. و در سطح ۵ می‌تواند این فضا را به حداکثر خود یعنی ۳۰ درصد برساند این حیوان برای بازیکنانی که مدام در حال جمع‌آوری آیتم ها هستند گزینه بسیار مناسبی است.

این حیوان قابلیت بازیابی ۴hp را برروی حرف حمله دارد و در سطح ۵ این توانایی به ۷ hp ارتقا خواهد یافت، این قابلیت مناسب بازیکنانی است که ترجیح می دهند به عنوان نیروهای تدافعی در بازی فری فایر بازی کنند.

با توجه به تمامی مواردی که در بالا ذکر شد پیشنهاد ما به شما این است که اگر شما جزو آن دسته از بازیکنانی هستید که بیشتر در مسابقات انفرادی شرکت می‌کنید بهتر است از حیوانی استفاده کنید که می تواند مقاومت زره و کلاه ایمنی شما را افزایش دهد.

اما اگر از آن دسته بازیکنانی هستید که ترجیح می دهید مسابقات را به صورت دو نفره اجرا کنید بهتر است از Falco استفاده کنید و همچنین از Poring نیز می توانید برای بالا بردن مقاومت سطح ذره و کلاه ایمنی خود استفاده کنید.

اما اگر می خواهید بازی را به صورت تیمی اجرا کنید بهترین انتخاب Falco, Poring, Panda می باشد شما با این ترکیب می توانید مطمئن باشید که تا آخر رقابت زنده خواهید ماند و جزو بازماندگان خواهید بود.

ما در این مطلب سر کردیم اطلاعات کاملی را در رابطه با استفاده از حیوانات بازی فری فایر و معرفی بهترین حیوانات بازی فری فایر در اختیار شما قرار دهیم اگر شما نیز اطلاعات و یا تجربه خاصی در رابطه با استفاده از حیوانات در بازی فری فایر دارید خوشحال می شویم که اطلاعات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع مطلب : mojoshop.ir

مدیر محترم سایت mojoshop.ir لطفا اعلامیه بالای سایت را مطالعه کنید.

نحوه گرفتن حیوان در بازی فری فایر (Free Fire)، چگونه در بازی فری فایر حیوان بگیریم؟

در بازی فری فایر یکی از راه‌های ارتقاء سطح و حرفه‌ای شدن این است که از بسیاری از امکاناتی که کمپانی در اختیارتان قرار می‌دهد به درستی استفاده کنید. یکی از این روش‌ها استفاده از حیواناتی است که در این بازی وجود دارند. در نسخه‌های اخیری که از این بازی در اختیار کاربران قرار گرفته شده است، ابزار حیوان خانگی هم به آن اضافه شده است.

 جالب است بدانید که طراحان این بازی در تلاش هستند که این حیوانات را به یکی از پایه‌های اساسی برای نبرد تبدیل کنند. از این رو در ادامه شاهد حضور این امکان در بخش‌های مختلف بازی خواهید بود. یکی از دلایلی که این امکان در بازی فراهم شده است این است که برنده شدن در بازی برای شما آسان‌تر خواهد بود. از این رو قصد داریم تا در این مقاله آموزش بازی به گرفتن حیوان در بازی فری فایر صحبت کنیم.

بالا بردن سطح مهارت در این بازی از اولویت‌های حرفه‌ای شدن در این بازی به حساب می‌آید. پس در ادامه با ایموجو همراه باشید تا بیشتر با استفاده از قابلیت حیوان در فری فایر آشنا شوید. همچنین چگونگی در دسترس قرار گرفتن حیوانات به صورت رایگان نیز در ادامه این مقاله بررسی خواهد شد.

همانطور که گفته شد وجود حیوان در این بازی بسیار مهم و پر اهمیت است زیرا این موضوع برای انتهای بازی یک ضرورت محسوب می‌شود. این موجودات خانگی به شما کمک می‌کنند تا برنده فری فایر باشید. اولین حیوانی که در این بازی در اختیار کاربران قرار گرفت کیتی نام داشت که چندان هم قابل استفاده نبود. به همین دلیل با استقبال بالایی هم روبرو نشد.

اما رفته رفته این سیستم تکامل پیدا کرد تا اینکه بازی یک سیستم مخصوص برای تکامل این حیوانات قرار داد. اگر از آخرین نسخه این بازی استفاده می‌کنید قطعا به قابلیت‌های جدید از این برنامه برخورد کرده‌اید. در واقع در سیستمی که برای این حیوانات در نظر گرفته شده است شما باید از مهارت و سطح خاصی بهره مند باشید تا بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

به این نکته توجه کنید که اگر سطح شما در بازی بالا پیشرفته و بالا باشد می‌توانید از این حیوانات به صورت رایگان استفاده کنید. البته اگر که هنوز تازه وارد هستید و نگران هستید که باید چگونه از این حیوانات استفاده کنید، باید بگوییم که جای هیچ نگرانی نیست بلکه گیم پلی جوری طراحی شده است که متناسب با نیاز و مهارت شما حیوان را در اختیارتان قرار خواهد داد.

دلیل این انتظار چیست؟ چونکه گارنا با قرار دادن هر حیوان در بازی آن را به مدت یکماه، به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از این جهت بهترین زمان برای تهیه حیوان برای گیمرهای مبتدی همین موقع است.

در ادامه این مقاله از سایت رسانه بازی موبایل ایموجو قصد داریم تا بهترین و کارآمدترین این حیوانات را برای شما معرفی کنیم.

همانطور که در ابتدا نیز به این موضوع اشاره کردیم استفاده از حیوانات در بازی فری فایر به مهارت و لول هر گیمر بستگی دارد. از این رو برای اینکه بتوانید با این حیوانات سطح خود را ارتقاء دهید و به نوعی امتیازات بالایی هم دریافت کنید، باید از آن‌ها به درستی استفاده کنید. پس در ادامه با ایموجو همراه باشید تا با بهترین حیوانات این بازی آشنا شوید.

 در آخرین نسخه فری فایر برای گرفتن حیوانات این حیوان یکی از جدیدترین موجودات لیست تکامل سیستم است. این شخصیت از توانایی‌های ارزشمندی نیز برخوردار است؛ به این جهت که می‌تواند سرعت شما را در هنگام فرود چتر نجات کنترل کند. این قابلیت برای تمامی اعضای گروه است.

شخصیت این حیوان در فری فایر بسیار جالب است. این موجود دارای یک هدفون و یک عینک است و درواقع یک نسخه جهش یافته از کیتی است.چگونه حیوان رایگان در فری فایر بگیریم

اگر به دنبال یک حیوان با ویژگی‌های خاص هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از پورینگ است. این شخصیت و حیوان دوست داشتنی باعث می‌شود تا کلاه ایمنی شما مقاوم‌تر شود و همچنین زره شما در بازی حدود ۱ درصد در هر ۳ ثانیه افزایش پیدا کند. وقتی که شما به سطح ۵ بازی ورود پیدا کنید پورینگ می‌تواند به راحتی در هر دوثانیه این دوام را برای زره و کلاه ایمنی شما به ارمغان آورد.

در این قسمت سعی کردیم تا برخی از حیوانات خوب این بازی را به شما معرفی کنیم. همانطور که می‌دانید این بازی یک بازی آنلاین است که هم به صورت تک نفره و هم چند نفره قابل اجرا است. از این رو قصد داریم تا در ادامه به قابلیت‌های استفاده از حیوان در فری فایر به صورت دو نفره و گروهی بپردازیم. پس تا انتها با ایموجو همراه باشید.

پیشنهادی که برای شما داریم این است که اگر جزء آن دسته از بازیکنانی هستید که تمایل دارند به صورت انفرادی بازی را دنبال کنند، بهتر است که از حیوانی استفاده کنید که از زره و کلاه ایمنی استفاده می‌کند و آن را برای شما هم تقویت می‌کند.

در ادامه اما اگر شما ترجیح می‌دهید که همواره بازی را به صورت دو نفره اجرا کنید بهتر است که از شخصیت Falco استفاده کنید؛ زیرا این شخصیت به شما کمک می‌کند تا به همراه poring از یک بازی هیجان انگیز بهره من شوید. در این مورد به رایگان بودن شخصیت‌ها هم دقت کنید و از استفاده از حیوانات با قابیلت بالا و رایگان هم غافل نشوید.

باید به شما بگوییم که اگر پاندا، پورینگ و فالکو را با یک دیگر ترکیب کنید در نهایت با بهترین امتیاز، برنده میدان خواهید بود. البته این ترکیب برای زمانی است که شما به صورت تیمی این بازی را دنبال می‌کنید.

چگونگی استفاده از حیوان در بازی فری فایر از مهمترین اهداف این مقاله بود که سعی کردیم به صورت جامع و کامل به آن بپردازیم. شما هم می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی به سایت مجله بازی موبایل ایموجو مراجعه و نظرات خود  را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین شما می توانید با مراجعه به بخشنقد و بررسی بازی به صورت کامل با ویژگی ها و نقاط و ضعف و قوت بازی های محبوب خود آشنا شوید.

منبع مطلب : emojo.ir

مدیر محترم سایت emojo.ir لطفا اعلامیه بالای سایت را مطالعه کنید.

مهدی : نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

این مطالب توسط ربات جمع آوری شده است در صورت نارضایتی به ما اطلاع دهید تا محتوای مطلب شما را
حذف کنیم. این سایت توسط سرور های قدرتمند پارس
وب سرور پشتیبانی میشود.

استفاده از حیوانات بازی فری فایر در واقع بهترین گزینه برای ارتقاء سطح توانایی هایتان و کمک گرفتن از آنها بعنوان نیروی کمکی می باشد، برخی از این حیوانات دارای مهارت‌های خاصی می‌باشند که می‌توانند بروی نحوه عملکرد شما تاثیر بگذارند. ما در این مطلب قصد داریم در رابطه با مواردی که در زیر ذکر خواهند شد صحبت کنیم:

طی آپدیت های اخیر گیم پلی فری فایر حیوان خانگی به آن اضافه شده اند که طراحان در تلاش هستند که بتواند از این حیوانات در واقع برای ابزاری که می تواند به کاربر در تمامی نبرد ها کمک کند، استفاده کنند.
در واقع توسعه دهندگان گیم پلی فری فایر می‌خواهند حیوانات را به بخش جدایی ناپذیر در این بازی تبدیل کنند.

وجود حیوانات در بازی میتواند علاوه بر اینکه در طول نبرد ها به شما کمک کند در زمان فرود نیز می توانند به شما کمک بسیار زیادی کنند، بنابراین وجود آنها می تواند برای پیشرفت و یا حتی زنده ماندن شما تا آنتهای بازی بسیار مهم و ضروری باشد.

اولین حیوانی که در این گیم پلی مورد استفاده قرار گرفت یک گربه بنام kitty بود که به صورت رایگان کاربران می توانستند از آن استفاده کنند، اما متاسفانه این گربه هیچ مهارت خاصی نداشت بنابراین توسعه دهندگان بازی Free Fire تصمیم به طراحی کاراکتر حیوان جدید گرفتند و اکنون آخرین به روزرسانی این بازی شما می توانید حیوانات متعدد زیادی را در این بازی ببینید که هر یک دارای مهارت ها و توانایی های خاصی هستند.چگونه حیوان رایگان در فری فایر بگیریم

 

لازم به ذکر است که شما می توانید برای خرید تمام محصولات بازی Free Fire به قسمت محصولات وب سایت موجو شاپ مراجعه کرده و آنها را خریداری کنید. اگر شما نیز از طرفداران بازی Free Fire هستید و برای اکانت خود نیاز به خرید جم بازی Free Fire دارید میتوانید با مراجعه به بخش محصولات، در سایت موجو شاپ هر مقدار جم که میخواهید سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن به اکانت شما اضافه شود.

اگر سطح شما در بازی بالا باشد می توانید بسیاری از حیوانات را به صورت رایگان و یا با قیمت بسیار کم انتخاب کنید و از آن ها در نبردهای خود استفاده کنید، اما اگر شما از کاربران حرفه ای نیستید لازم نیست که نگران باشید تنها باید منتظر اضافه شدن یک حیوان جدید به بازی باشید.

زیرا زمانی که یک حیوان جدید به بازی ارائه می شود برای مدتی به صورت رایگان در اختیار تمامی کاربران قرار خواهد گرفت و همچنین پس از اینکه ماه ها از انتشار آن حیوان جدید گذشت استفاده آن رایگان خواهد بود.

اگر شما مدت زیادی است که از کاربران گیم فری فایر هستید قطعا متوجه شده اید که با هر بار به روز رسانی مجموعه ای از ویژگی های جدید به سیستم حیوانات در بازی اضافه شده است و در آخرین به روز رسانی مهارت های خاصی برای هر یک از حیوانات تعیین شده است.

نکاتی که می تواند باعث مثمر ثمر بودن حیوانات در کنار شما شود این است که، شما باید تمامی مهارت های حیوان مورد نظر خود را بشناسید و سپس انتخاب کنید که به کدام یک از آنها در کنار خود نیاز دارید.
توسعه دهندگان گیم پلی فری فایر در تلاش هستند که بتوانند طیف گسترده ای از مهارت های خاص را برای هر یک از حیوانات در بازی در نظر بگیرند و همان طور که مشخص است تا به امروز توانسته اند نظر بسیاری از کاربران بازی را به خود جلب کنند و آنها را از وجود سیستم حیوانات در بازی فری فایر راضی نگه دارند.

در زیر قصد داریم که بهترین حیوانات بازی فری فایر را به شما معرفی کنیم:

این حیوان که یکی از جدیدترین اعضای خانواده حیوانات بازی فری فایر می باشد دارای توانایی ویژه‌ای است، در واقع می‌تواند سرعت شما را هنگام استفاده از چتر نجات تا حد قابل توجهی بیشتر کند و این توانایی می تواند برای تمام اعضای تیم مورد استفاده قرار گیرد، همچنین این پرنده قادر خواهد بود که قبل از سایر بازیکنان اسلحه ها را برداشته و یا آنها را رها کند.

این شخصیت یک هدفون و یک کلاه دارد و توانایی ویژه او هنگامی استفاده قرار می گیرد که شما از کیت درمانی برای بازیابی سایر بازیکنان استفاده میکنید. در واقع او در سطح یک می تواند تا ۳۵ درصد و در سطح ۵ می‌تواند تا ۵۰ درصد از HP بازیکنان را بازیابی کند.

این حیوان دارای یک توانایی خاص می باشد که باعث می شود که مقاومت کلاه ایمنی و زره شما در هر ۳ ثانیه به مقدار یک درصد افزایش یابد از طرفی باعث می شود که میزان سطح ایمنی زره و کلاه ایمنی شما کم نشود. این حیوان که در سطح ۵ می تواند در هر دو ثانیه دوام زره و کلاه ایمنی شما را یک درصد افزایش خواهد داد، و در سطح ۲ می تواند از نابودی و از بین رفتن کلاه ایمنی و زره جلوگیری کند، استفاده از این حیوان به بازیکنانی که مدام در حال اجرای بازی به صورت تهاجمی هستند توصیه می‌شود.

همانطور که از نام آن پیداست این حیوان یک روباه خانگی میباشد و قابلیت ویژه آن این است که می تواند تجهیزات بهداشتی و تجهیزات بازیابی را در اختیار شما قرار دهد. در سطح ۵ می‌تواند ۷ hp سطح بازیابی بازیکنان اضافه کند این توانایی فارغ از اینکه بازیکنان در چه سبکی در حال اجرای بازی فری فایر هستند برای تمامی آنها قابل استفاده است.

شما با استفاده از این حیوان می توانید تمامی قارچ هایی را که در مپ و جزیره هایی که در حال اجرای بازی در آن هستید را پیدا کنید و می‌تواند در هر ۱۸۰ ثانیه یک بار به مدت ۳۰ ثانیه مکان تمام قارچ هایی را که در اطراف نقش وجود دارند را برای شما مشخص کند و در سطح ۵ می‌تواند در هر ۱۵۰ ثانیه یک بار به مدت ۳۰ ثانیه بازهم تمامی قارچ ها را در اطراف نقش برای شما پیدا کند، با توجه به این قابلیت خاصی که دارد اکثر بازیکنان بازی فری فایر از این حیوان استفاده می کنند.

این حیوان که یک گربه رباتیک بسیار بزرگ است یک قابلیت خاص و ویژه را در اختیار بازیکنان بازی فری فایر قرار می دهد و آن هم این است که می تواند فضای کوله پشتی بازیکنان را تا ۱۵ درصد افزایش دهد. و در سطح ۵ می‌تواند این فضا را به حداکثر خود یعنی ۳۰ درصد برساند این حیوان برای بازیکنانی که مدام در حال جمع‌آوری آیتم ها هستند گزینه بسیار مناسبی است.

این حیوان قابلیت بازیابی ۴hp را برروی حرف حمله دارد و در سطح ۵ این توانایی به ۷ hp ارتقا خواهد یافت، این قابلیت مناسب بازیکنانی است که ترجیح می دهند به عنوان نیروهای تدافعی در بازی فری فایر بازی کنند.

با توجه به تمامی مواردی که در بالا ذکر شد پیشنهاد ما به شما این است که اگر شما جزو آن دسته از بازیکنانی هستید که بیشتر در مسابقات انفرادی شرکت می‌کنید بهتر است از حیوانی استفاده کنید که می تواند مقاومت زره و کلاه ایمنی شما را افزایش دهد.

اما اگر از آن دسته بازیکنانی هستید که ترجیح می دهید مسابقات را به صورت دو نفره اجرا کنید بهتر است از Falco استفاده کنید و همچنین از Poring نیز می توانید برای بالا بردن مقاومت سطح ذره و کلاه ایمنی خود استفاده کنید.

اما اگر می خواهید بازی را به صورت تیمی اجرا کنید بهترین انتخاب Falco, Poring, Panda می باشد شما با این ترکیب می توانید مطمئن باشید که تا آخر رقابت زنده خواهید ماند و جزو بازماندگان خواهید بود.

ما در این مطلب سر کردیم اطلاعات کاملی را در رابطه با استفاده از حیوانات بازی فری فایر و معرفی بهترین حیوانات بازی فری فایر در اختیار شما قرار دهیم اگر شما نیز اطلاعات و یا تجربه خاصی در رابطه با استفاده از حیوانات در بازی فری فایر دارید خوشحال می شویم که اطلاعات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

همان طور که میدانید بازی پابجی موبایل دارای مپ های متفاوتی است که هر یک از آنها ویژگی های خاص خود را […]

طی جدیدترین آپدیتی که برای مپ میرامار miramar منتشر شده ویژگی ها و قابلیت های جدیدی به این مپ اضافه شده به […]

بالاخره ماموریت های هفته سوم سیزن 13 بازی پابجی موبایل مشخص شد! با ما همراه باشید تا در ادامه در رابطه با […]

من میخام هیوان رایگان بگیرم

سلام معمولا توی جدیدترین ایونت های بازی فری فایر یکسری از حیوانات بصورت رایگان و بعنوان پاداش در اختیار بازیکنان قرار میگیرند.
یه راه دیگه اش اینه شما میتونید از طریق بعضی از ایرداپ ها یکسری حیوانات رو بدست بیارید که علاوه بر حیوانات میتونید اسکین هاشونم بدست بیارید.
و راه اخر اینه که صبر کنید چند ماه از اضافه شدن جدید حیوان به بازی بگذره و بعد خود بازی بصورت رایگان ممکنه که اون حیوان رو در اختیارتون قرار بده.

سلام من کمک نیاز دارم برا جم بازی وقتی استارت بازی میزنم تو منطقه ای که جاییزه میزارن برا من جایزه اصلا نمیاد برا همین اصلا نمیتونم جم بگیرم چه کنم؟

سلام ببخشید خرید الماس از این سایت واقعیه اخه من خیلی نیاز دارم

سلام دوست عزیز، بله سایت موجو شاپ یکی از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه فروش جم و محصولات بازی هستش، ضمن اینکه سایت دارای نماد اعتماد هست میتونید اعتماد کنید

سلام ببخشید من تو لول هشت تصفیر kitty رو تو جایزه دیدم اما نمیدونم چطور فعالش ککنم

سلام دوست عزیز شما باید این حیوان رو اپگرید کنید تا بتونید تا ازش استفاده کنید اما قابلیت خاص و ویژه ای نداره این حیوان kitty

سلام دوست عزیز . Kitty برای لول 9 هستش .

اینجوری نیست بازی بعد از یه مدتی براین یک روز حیوانی رو می‌ذاره درصورت آنلاین شدن آن حیوان بصورت رایگان و همیشگی در اختیار شما قرار خواهد گرفت

سلام ببخشید چطوری میتونیم در زمان کم قوی بشیم الان من خودم خیلی بازی می‌کنم تو 1 ماه شدم لول 33 حالا میخوام سریع یا الوک یا هایاتو رو باز کنم چکار باید بکنم و سوال دومم این است بهترین شخصیت بازی الوک هست ایاچگونه حیوان رایگان در فری فایر بگیریم

سلام دوست عزیز برای قوی شدن خب باید از استراتژی های زیادی استفاده کنید تا بتونید سبک بازی خودتونو بشناسید و اینکه کنترل سلاح ها و استفاده درست از اونها و سایر تجهیزاتی که درونی بازی هست رو بخوبی بلد باشین که همه شون مستلزم تمرین زیاده و اما در رابطه با کاراکتر من نمیتونم بگم کدومشون بهترن، نقد و بررسی کارکترهای بازی فری فایر توی وبلاگ مون هست میتونید ملاحظه کنید و با توجه به سبک بازی خودتون بهترین شونو انتخاب کنید.

خیلی خیلی بازی خوب فقط گرفت حیوان سخت

سلام من این بازی رو به خوبی بازی کردم و الان لول ۶۱ هستم و هنوز Kitty رو دارم و بع حیوانات وا قعا احتیاج دارم من حتی لول کاراکتر مشت زنم چهارصد پره من هنوز پتی دریافت نکردم باتشکر لطفا کمکم کنین

بازی خوبیه ولی من الان هنوز لدل 37 هستم گربه هر رو دارم نمیدونم چرا بازی یک دونه چالش نمیزاره که حیوان بده قبلا خیلی میزاشت ولی الان دیگ نمیزارن لطفا یک کی بهم بگه چجوری یک حیوان دیگ بگیرم ممنون

سلام من تازه پنگوئن رو تو بازی فری فایر ولی وقتی میرم تو رنک کاپ که بازی کنم اول تو ۳۰ ثانیه اول یدونه یخ میده بعد دیگه یخ نمی ده نمی دونم مشکل از کجاست تا لول ۶ هم رسوندمش ولی یبار بیشتر یخ نمی ده لطفا کمکم کنید.

ببخشید چجوری از سایتتون جم بخرم؟

سلام دوست عزیز میتونید با مراجعه به صفحه اپارات فروشگاه موجو شاپ فیلم اموزشی نحوه خرید رو مشاهده کنید.

021-28422508 – 09365153899

اگر با گیم پلی بازی فری فایر آشنایی کافی داشته باشید، می‌دانید که علاوه بر شخصیت های بازی، حیوانات بازی فری فایر نیز باعث ایجاد برتری هایی می‌شوند. استفاده از پت های بازی فری فایر در واقع یکی از روش های ارتقاء سطح توانایی هایتان می باشد. به دلیل گستردگی پت های Free Fire هر یک از آنها دارای مهارت‌های خاصی می‌باشند که می‌توانند بروی عملکرد شما در بازی تاثیر بگذارند. ما در این پست قصد داریم اطلاعاتی در مورد ویژگی های این حیوانات و نحوه بدست آوردن آنها به شما عزیزان ارائه دهیم.

در حالی که اطلاعات زیادی در مورد شخصیت ها، سلاح های و ترفندهای بازی Free Fire وجود دارد، شاید بندرت اطلاعاتی در مورد حیوانات بازی فری فایر پیدا بکنید. در این قسمت پست قرار است بیشتر درباره پت های فری فایر بدانیم و اینکه چگونه هر کدام می توانند با توانایی هایشان، در بازی به ما کمک کنند.

اگر شما مدت زیادی است که از گیمرهای بازی فری فایر هستید قطعا متوجه شده اید که در هر آپدیت مجموعه ای از آپشن ها و خصوصیات جدید به حیوانات بازی فری فایر اضافه می‌شود. پس داشتن شناخت کافی در مورد هر یک از این حیوانات، به شما در انتخاب پت free fire کمک شایانی می کند. بدیهی است شما باید تمامی ویژگی های حیوان خود را شناخته و سپس آن را انتخاب کنید تا با مهارت، بیشترین بهره را از آن ببرید.چگونه حیوان رایگان در فری فایر بگیریم

در زیر تمامی حیوانات محبوب و خاص بازی را به همراه توانایی هایشان برای شما آماده کرده ایم.

این حیوان بازی فری فایر که به تازگی به مجموعه پت های فری فایر اضافه شده است یک پرنده است که دارای توانایی و محبوبیت ویژه‌ای می‌باشد. فالکو می‌تواند سرعت و کنترل شما را در استفاده از چتر نجات در شروع بازی تا حد قابل توجهی افزایش دهد. نکته جالب اینست که این توانایی به تمام اعضای تیم اعمال می‌شود. همچنین این پرنده قادر است قبل از سایر بازیکنان اسلحه ها را برای شما بردارد. در بازی به صورت تیمی حتما یکی از اعضای تیم باید این پت را داشته باشد تا شما به صورت چشم گیر در همان ابتدای بازی جلو بیافتید!

این پت بانمک دارای یک هدفون و یک کلاه است. همانطور که از عنوان بخش معلوم است توانایی این حیوان بازی فری فایر زمانی دیده می‌شود که شما از کیت درمانی برای بهبود جان هم تیمی های خود استفاده می‌کنید. اوترو در سطح یک می تواند تا ۳۵ درصد و در سطح ۵ تا ۵۰ درصد از جان بازیکنان هم تیمی شما را بهبود دهد. پس در بحبوحه درگیری ها، یک پزشک تمام عیار را در کنار خود دارید.

این پت free fire دارای یک توانایی خاص است که باعث می شود او را کنار اکثر بازیکنان سولو مشاهده کنید. پورینگ مقاومت کلاه ایمنی و زره شما در هر ۳ ثانیه یک درصد افزایش می دهد!! علاوه بر این باعث می شود که سطح مقاومت زره و کلاه ایمنی شما نیز کم نشود. این حیوان بازی فری فایر در سطح ۵ هر دو ثانیه مقاومت زره و کلاه ایمنی شما را یک درصد افزایش خواهد داد. پس اگر طرفدار بازی تک نفره و درگیرانه هستید پورینگ را در کنار خود به میدان نبرد ببرید تا شما را به تانک تبدیل کند.

همانطور که از نام این پت free fire پیداست او یک روباه خانگی دوست داشتنی می‌باشد. توانایی ویژه آن همانطور که از عنوان پیداست، این است که می تواند کیت پزشکی و تجهیزات بهبود جان را در اختیار شما قرار دهد. با ارتقای اسپریت فاکس به سطح ۵، او می‌تواند ۷ جان به سطح سلامت شما اضافه کند!! با داشتن او درکنارتان کمی خیالتان از کمک های اولیه راحت می‌شود و می‌توانید وقت خود را صرف یافتن تجهیزات دیگر نمایید.

یکی از حیوانات بازی فری فایر  یک حیوان دوست داشتنی به نام شیبا است که می تواند تا ۶ سطح ارتقا یابد. می‌باشد شیبا یکی از محبوب ترین پت های فری فایر می باشد که در هر سطح قابلیت ها و توانایی های خاصی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. اما مهمترین توانایی این پت نمایش قارچهای موجود در اطراف شما روی نقشه است.

شیبا می‌تواند در هر ۱۸۰ ثانیه یک بار مکان تمام قارچ هایی را که در اطراف شما وجود دارند را روی نقشه (به مدت ۳۰ ثانیه) مشخص کند. با ارتقای او به سطح ۵ این زمان به ۱۵۰ ثانیه کاهش می یابد. با توجه اهمیت قارچ ها در بازی فری فایر، اکثر بازیکنان از شیبا استفاده می کنند.

نکته: پس از اینکه شما شیبا را برای خود انتخاب کردید برای تجهیز او، باید ۴۵۰ جم بپردازید ولی تغییر نام او رایگان است. برای استفاده از تمام پتانسیل این پت free fire می توانید از طریق سایت ما اقدام به خرید جم مورد نیاز خود نمایید.

این حیوان بازی فری فایر یک گربه رباتیک بسیار بزرگ است. نایت پانتر یک قابلیت خاص و ویژه دارد و آن هم این است که فضای کوله پشتی شما را تا ۱۵ درصد افزایش می دهد!! با ارتقای او به سطح ۵ می‌توانید این فضا را به ۳۰ درصد برسانید. این حیوان برای بازیکنانی که مدام در حال جمع‌آوری تجهیزات هستند و اکثرا با مشکل جا در کوله پشتی خود مواجه هستند گزینه بسیار مناسبی است.

پاندای کارآگاه قابلیت بازیابی جان شما را دارد و در سطح ۵ این توانایی به بازیابی تا ۷ جان ارتقا خواهد یافت. برای درک بهتر این پاندای بامزه، او را کنار خود به جنگ ببرید تا در بار مجروح شدن شما، ارزش او را کشف کنید.

این حیوان بازی فری فایر در آینده نزدیک معرفی خواهد شد که احتمالا شروع معرفی او از سرور برزیل باشد. طبق اخبار سایت بازی حیوان جدید بازی فری فایر یک میمون غول‌آسا می باشد که می تواند به شما کمک کند تا برد شلیک اسلحه ها مانند نارنجک انداز و بسیاری دیگر از سلاح هایتان را افزایش دهد.

راههای مختلفی برای بدست آوردن حیوانات بازی فری فایر وجود دارد. یکی از راههای مرسوم استفاده از رویدادهای مختلف بازی است که با شرکت در این رویدادها و تکمیل ماموریت ها می‌توانید به صورت رایگان حیوانات بازی را بدست بیاورید. اگر از گیمرهای حرفه ای و پروپاقرص این بازی هستید بهترین راه بدست آوردن پت های فری فایر خرید آنها از طریق پرداخت جم است که می‌توانید جم فری فایر را از سایت ما با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایید.

علاوه بر راههای بالا، پت های بازی فری فایر در ابتدای معرفی و یا چند ماه پس از معرفی و حتی در برخی رویدادها، به صورت رایگان برای مدتی محدود برای همه بازیکنان در دسترس قرار می گیرد. البته همانطور که مشخص است این اتفاق دایمی نیست و فقط برای تست آنها توسط بازیکنان این اتفاق می افتد.

 

اگر حیوان محبوب شما در لیست بالا نیست، ویژگی های او را با ما در میان بگذارید. منتظر نظرات شما عزیزان هستیم …

دفتر مرکزی : 77417959 021

موبایل: 1243831 0919

ایمیل: [email protected]

آدرس :
تهران – میدان امامت – خ امامت خ بسطامی غربی – پلاک 21

تمامی حقوق سایت برای 1000gem محفوظ است.

یکی از جالب‌ترین بخش‌های بازی فری فایر گرفتن گربه است. گربه با نام کیتی اولین حیوانی است که در این بازی وجود دارد. به خاطر همین ابتدایی بودن آن، این حیوان آن چنان نقشی در بازی ندارد. معمولا گیمرها از گربه برای زیبا کردن بازی خود استفاده می‌کنند. حال اگر این حیوانی که هیچ منفعتی در بازی ندارد، رایگان نباشد، چه کسی حاضر است برای آن الماس فری فایر را پرداخت کند؟ باید گفت که تقریبا کسی این کار را انجام نمی‌دهد. چون که در بازی آنقدر آپشن وجود دارد که اصلا امکان ندارد پولی اضافه برای خرید این حیوان باقی بماند. به همین دلیل این گربه رایگان است. در ادامه با آموزش بازی فری فایر سایت ایران موجو همراه باشید تا نحوه گرفتن گربه در بازی فری فایر را به شما آموزش دهیم.

حیوانات تقریبا اهلی مانند گربه‌ها که بسیار دوست داشتنی هستند، طی یک ایده جانانه و البته تکمیلی وارد بازی فری فایر شده‌اند. شرکت سازنده این بازی در ابتدا فقط یک حیوان به بازی اضافه کرده و قول داده در آپدیت‌های بعدی حیوانات دیگری با قابلیت‌های جدید و کمک کننده به جریان بازی را اضافه کند. در حال حاضر هم حیوانات معدودی اضافه شده است که می‌توانید با آموزش‌های سایت ایران موجو آن‌ها را به صورت رایگان خرید کنید. اما برای خرید گربه کافی است تا وارد فروشگاه بازی شده و خیلی راحت و رایگان گربه را خریداری کنید.

کسانی که عاشق حیوانات هستند و یا در گیم‌های دیگر مزایای استفاده از حیوانات را دیده‌اند، به این فکر افتاده‌اند که آیا در بازی فری فایر هم میشود حیواناتی را در طول بازی برای کمک به خود خرید یا نه؟ جوابی که فری فایر به این سوال داده این است که در آپدیت‌های آینده حیوانات زیادی با مزیت‌ها و قابلیت‌های مشخص وارد بازی خواهد کرد. اما علی الحساب گربه را در این بازی رایگان اعمال کرده است. برای خرید گربه کافیست تا آن را از فروشگاه بازی انتخاب کنید و گزینه خرید را لمس کنید. برای آموزش‌های بیشتر در مورد این بازی و سایر بازی‌ها، با سایت ایران موجو همراه باشید.  

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

چگونه حیوان رایگان در فری فایر بگیریم

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ایران موجو با سابقه ترین وبسایت ایرانی در زمینه خرید انواع واحدهای پولی بازی های آنلاین است. این امکان خرید جم بازی ، سکه بازی ، الماس بازی ، یونیت بازی، پوینت و توکن بازی های بسیار محبوب را ارائه می دهد. این فروشگاه با بیش از ۷ سال سابقه درخشان توانسته است مورد اعتماد بیش از یک میلیون کاربر باشد.


نام کاربری یا ایمیل *


رمز عبور *


ورود

چگونه حیوان رایگان در فری فایر بگیریم
چگونه حیوان رایگان در فری فایر بگیریم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *