چگونه خیانت را تشخیص دهیم

 
helpkade
چگونه خیانت را تشخیص دهیم
چگونه خیانت را تشخیص دهیم

تشخیص خیانت همسر به چه صورت است؟ در بعضی از روابط زناشویی ممکن است یکی از زوجین با خیانت همسر روبرو شود. علائم و نشانه‌های هشدار دهنده‌ای در روابط زناشویی وجود دارد که از احتمال وقوع خیانت خبر می‌دهند. افراد با داشتن آگاهی از این علایم و تشخیص خیانت همسر و با اقدام به موقع می‌توانند از وقوع خیانت جلوگیری کنند. متاسفانه افراد به جای دریافت مشاوره خیانت از افراد متخصص، در همان زمان ابتدایی که به نشانه‌ها و علائم خیانت پی می‌برند، از افرادی که رابطه عاطفی نزدیکی با آنان دارند کمک می‌گیرند و تحت تاثیر مشاوره این افراد دست به کار‌هایی می‌زنند که شرایط را پیچیده‌تر می‌کند. اگر به موقع بهد مسئله خیانت رسیدگی نشود، شرایط بسیار بحرانی می‌شود که در این شرایط حل مسئله نیاز به انرژی، زمان و متحمل شدن پیامد‌های شدیدتری است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خیانت کلیک کنید. 

خیانت همسر در هر برهه‌ای از زمان ممکن است رخ دهد با این حال معمول است که پس از گذشت چندین سال از زندگی نمود بیشتری پیدا می‌کند. درگیر شدن بیش از اندازه در مسائل شخصی و شغلی، غرق شدن زوجین در دنیای خود یا نقش پدری و مادری، نداشتن تفریحات با یکدیگر، مراقبت نکردن زوجین از رابطه عاشقانه خود، فضای متشنج در خانه و… از عواملی هستند که در بروز این معضل نقش دارند.

از نشانه‌های خیانت در افراد می‌توان به سردی در روابط، مخفی کاری و دروغ گفتن، بروز بیماری‌های مقاربتی که قبلا وجود نداشته‌، تغییرات بارز رفتاری مانند ابراز خشم بدون دلیل منطقی یا بر عکس مهربان شدن ناگهانی برای جبران احساس گناهی که به او دست داده اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، مقاله‌های نشانه‌های خیانت در مردان و نشانه‌های خیانت زنان را مطالعه فرمایید. 

اگر همسرتان مدام به شما دروغ می‌گوید امکان خیانت وجود دارد. البته لازم به ذکر است که هر دروغی را نمی‌توان به عنوان آغاز خیانت تلقی کرد. از جمله نشانه‌های مهم در تشخیص خیانت همسر که زنگ خطر را به صدا در می‌آورد، می‌توان به مواردی همچون دروغ و بهانه جویی برای دیر آمدن به خانه، پاسخ ندادن به تلفن، اعلام حضور در جلسه‌های پیاپی، مسافرت‌های مداوم کاری، خوشحالی‌های مکرر بی دلیل، بی میلی در روابط جنسی و زناشویی، بی تفاوتی در صحبت کردن با همسر یا فرزندان، بی میلی برای شرکت کردن در مهمانی‌ها، ترجیح دادن برای وقت گذاشتن در محیط بیرون از خانه، کسلی و بی حوصله بودن در برابر همسر و فرزندان، لذت نبردن از سرگرمی‌ها یا تفریحات گذشته و… اشاره داشت. برای کسب اطلاعات در زمینه فرازناشویی کلیک کنید.

گاهی اوقات افرادی که به همسر خود خیانت می‌کنند، برای از بین بردن احساس گناه خود به رفتارهای جبرانی بدون مناسبت خاص روی می‌آورند. به عنوان مثال شاید متوجه شده باشید که همسرتان قبل از این به ندرت برای شما هدیه یا حتی یک شاخه گل می‌خرید؛ اما در حال حاضر مدام شما را با هدایای مادی و معنوی سوپرایز می‌کند. حتی ممکن است محدودیت‌هایی که قبلا برایتان ایجاد می‌کرد اکنون بسیار کمرنگ شده باشد. به عنوان مثال شما بسیار علاقمند به رفتن به دور همی‌های دوستانه هستید، که قبل از این به شما اجازه رفتن به این مهمانی‌ها از جانب همسرتان داده نمی‌شد ولی الان از حضور شما در این مکان‌ها استقبال می‌کند.چگونه خیانت را تشخیص دهیم

این تغییر رفتار‌های ناگهانی در همسرتان می‌توانند دلیلی برای بی تفاوتی او نسبت به شما و شروع روابط فرازناشویی باشد. البته باز هم لازم به ذکر است که هر بی تفاوتی نمی‌تواند به معنای خیانت برداشت شود. بعضی از همسران خیانت کار، سوء رفتارهای بسیار فاحشی دارند و به راحتی متوجه می‌شوید که در حال خیانت به شما هستند و هیچ تمایلی به همسر و بچه‌هایشان ندارند. همسر شما در این زمان به دنبال به دست آوردن لذت‌های جدیدی در رابطه جنسی، عشق، زندگی، فضای خانه و شورش علیه محدودیت‌ها و مرز‌هایی است که برای او در خانه خلق شده است. برای از بین بردن خیانت، شناخت دلایل آن کمک بزرگی به حل شدن موضوع خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دلایل خیانت همسر کلیک کنید.

اگر همسر شما دیر وقت به منزل بر می‌گردد، ساعاتی در روز تلفن همراهش خاموش است یا جواب تماس شما را نمی‌دهد دلیل بر خیانت او نیست. تنها با شنیدن مکالمات یا دیدن رفتار‌های مشکوک نمی‌توانید همسرتان را متهم به خیانت کنید. در این شرایط شاید با این پرسش مواجه شوید که گوشی همسرم را چک کنم یا نه؟ با چک کردن گوشی همسرتان حریم خصوصی او را زیر پا می‌گذارید. گاهی اوقات نگرانی در مورد خیانت همسر بی مورد است چرا که بعضی از افراد بخصوص مردان دوست دارند که هویت شغلی و اجتماعی مستقلی داشته باشند و روی پای خودشان باشند. به همین دلیل ترجیح می‌دهند بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های کاری که دارند را از همسرشان مخفی نگه دارند. برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه گوشی همسرم را چک کنم یا نه؟ کلیک کنید.

اگر شک و ظن شما به مرحله‌ای رسیده که اطمینان خاطر دارید همسرتان به شما خیانت می‌کند، می‌توانید در زمانی مناسب که هر دو در آمادگی روحی مناسبی هستید، نگرانی خود را با حفظ آرامش، با همسرتان در میان بگذارید. باید مشخص شود که مشکل از کجا نشات گرفته و آن را ریشه یابی کنید. در واقع باید معین شود که این فاصله بین شما و همسرتان از چه زمانی آغاز شده و اینکه آیا او همچنان می‌خواهد رابطه فرازناشویی خود را حفظ کند یا نه. 

آنچه در معضل خیانت اهمیت دارد، این است که سهم هر یک از زوجین در خیانت مشخص شده و چاره ای برای آن اندیشیده شود. لازم است این مطالب بین زن و مرد حل و فصل شوند؛ اما از آنجایی که زوجین در این موقعیت بحرانی نمی‌توانند آرامش خود را حفظ کنند ممکن است صحبت کردن، ته تنها راهگشا باشد بلکه باعث فعال شدن آتشفشان خاموش شود! در این شرایط مشاوره روانشناسی تخصصی امکان بررسی و تحلیل موقعیت را فراهم می‌کند تا زوجین بتوانند به صورت منطقی تصمیم گیری کرده و راه حلی پیدا کنند.

در صورتی که با خیانت همسر خود مواجه شوید، لازم است هر چه زودتر راهکاری برای حل مشکل پیدا کنید. چرا که سکوت در این مورد می‌تواند باعث انباشته شدن خشم و فوران ناگهانی آن شود؛ در این شرایط کنترل همه چیز از دست شما خارج می‌شود. مشاوره خیانت حضوری شرایطی را فراهم می‌کند تا با همسر خود در جلسات شرکت کرده و بتوانید در مورد مشکلات بین خود در حضور فردی متخصص صحبت کنید و مورد راهنمایی قرار بگیرید. برای کسب اطلاع در زمینه درمان خیانت کلیک کنید. 

برای بسیاری از افراد صحبت کردن با یک فرد متخصص در مورد خیانت همسر و شرایطی که در آن قرار دارد به صورت حضوری بسیار مشکل است و از طرف دیگر گرفتن وقت مشاوره حضوری، خود نیز یک سیکل زمانبر دارد که شاید با گذشت همین زمان مشکل شما پیچیده‌تر گردد. به همین دلیل شما می‌توانید از مشاوره خیانت تلفنی استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره خیانت کلیک کنید. 

خیانت معضلی است که می‌تواند زندگی تمام اعضای خانواده را تحت تاثیر قرار دهد و مشکلات زیادی را ایجاد کند. معمولا افراد پس از تشخیص خیانت همسر خود دچار شوک و ناراحتی بسیار زیادی می‌شوند به طوری که تصمیم‌های آنان نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد. اما تصمیم گیری در این شرایط کار درستی نیست و مسائل را پیچیده‌تر خواهد کرد. به همین دلیل ضروری است که قبل هر اقدامی با یک روانشناس مشورت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره حامی هنر زندگی در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

برای دریافت مشاوره در زمینه تشخیص خیانت همسر و نحوه مواجهه با آن می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق شماره 02122018502 و یا از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

مشاوره تلفنی خانواده، ازدواج، روانشناسی و عشق

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

اگر در حال سرچ کردن در اینترنت به دنبال تشخیص خیانت و یا علائم خیانت هستید به احتمال زیاد فکر می کنید که قربانی خیانت شریک زندگی اتان در رابطه خود هستید و می خواهید قبل از این که واکنشی نشان دهید از میزان صحت حس خود مطلع شوید. دقت داشته باشید که نشانه های خیانت با توجه به هر رابطه ای متفاوت هستند و ممکن است که بروز یک نشانه و رفتار در رابطه ای به معنای خیانت باشد ولی همان نشانه یا رفتار در یک رابطه دیگر یه مسئله بسیار متداول و معمول به حساب بیاید.چگونه خیانت را تشخیص دهیم

علاوه بر این موضوع این نشانه ها می توانند تحت تاثیر عوامل جغرافیایی مانند فرهنگ، دین، آداب و رسوم و … قرار بگیرند. به همین دلیل این نشانه ها می توانند بسیار متنوع باشند اما به هر حال می توان مورادی را که رایج تر است را پیدا کرد.

در مقابل خیانت شوهر چه عکس العملی نشان دهیم؟

نشانه مهم زن خیانتکار

نشانه های بی میلی مرد به زن

در این مقاله سعی کردیم این نشانه ها را برای شما به ترتیب احتمال وقوع و اهمیت در دسته بندی های جدا مطرح کنیم. هرچه تعداد بیشتری از این نشانه ها در رابطه شما ظهور کند احتمال خیانت بیشتر می شود. در هر گذشته از این نشانه ها بهتر است در مورد خیانت به مشاور مراجعه کنید.

برخی از نشانه های خیانت که اتفاقا جزء ابتدایی ترین و واضح ترین نشانه ها هستند و در بین زنان و مردان مشترک می باشند. این نشانه ها را به ترتیبی که  اتفاق می افتند برای شما در پایین ذکر کرده ایم:

اولین چیزی که به هنگام خیانت امکان دارد اتفاق بیفتد تغییر در ظاهر است. تشخیص خیانت از روی این مورد کار سختی نیست. به یاد اولین روزهای رابطه خود بیفتید که چقدر شما به ظاهر خود می رسیدید و سعی می کردید که با بهترین ظاهرتان پیش او حاضر شوید. حالا تصور کنید که پارتنرتان با شخص جدیدی آشنا شده است، او شروع می کند به تغییر ظاهرش و حسابی به خود می رسد. او سعی می کند به سلیقه شخص دیگری لباس بپوشد و یا مدل مویش را عوض کند.

اگر می بینید که لباس های متفاوتی را برای سرکار رفتن انتخاب می کند احتمال دارد که از یک نفر در محل کارش خوشش آمده باشد یا ممکن است به یک باره به ورزش کردن و تناسب اندام اهمیت دهد. این ها همه ممکن است از علائم خیانت باشد و باید آن ها را جدی بگیرید.

این مورد تا حد زیادی بستگی به خود شخص دارد. در بعضی از افراد ممکن است کاملا برعکس باشد و سعی کند بیش از پیش به شما نزدیک شود در این مورد در ادامه توضیح کاملی می دهیم.

همانطور که گفتیم ممکن است دسترسی به شریک زندگی اتان کمتر شود. ممکن است بهانه هایی را بیاورد که بیشتر از همیشه سر کار بماند در حالی که اینطور نیست. ممکن است که به شما بگوید مجبور است برای یک مشکل کاری آخر هفته را به جایی سفر کند. یا ممکن است که از شما بخواهد تا وقتی که با شما تماس نگرفته است با او تماس نگیرید. یا برای مدتی طولانی تلفنش خاموش باشد و وقتی از او بپرسید بگوید که شارژ باتری اش تمام شده است.  این ها همه مواردی است که می تواند تایم بیشتری را با شخص مورد نظرش بگذراند بدون این که نیاز داشته باشد به شما پاسخگو باشد.

یکی از مهم ترین نشانه های خیانت این است که ببینید رفتار شریک زندگی اتان زمانی که با شما است چگونه است؟ همانطور که در بالا ذکر کردیم ممکن است برای این که بتواند با شخص مورد علاقه اش بیشتر وقت بگذراند از این که پیش شما باشد اجتناب کند. اما بیایید کمی خوش بین باشیم، شاید واقعا مشکلاتی دارد که  باید به آن ها رسیدگی کند. اگر او را کمتر می بینید حتما به رفتارش هنگامی که پیش شماست توجه کنید. ببینید آیا چیزی در رفتار او فرق کرده است یا نه. اگر او در حال خیانت به شما باشد احتمالا وقتی با شما است بسیار کم صحبت خواهد شد و یا این که سعی می کند تا وقتی مجبور نباشد با شما صحبت نکند. سرگرم موبایلش می شود و یا این که بدون توجه به شما ساعت ها پای تلویزیون می نشیند.

اگر از او در مورد شامی که می خواهید بخورید نظرش را بپرسید به احتمال زیاد می گوید که فرقی برایش نمی کند زیرا از بودن با شما لذت نمی برد. دیگر به صحبت هایی  که قبلا جفتتان ازش لذت می بردید واکنشی نشان نمی دهد و سعی می کند هر طور که شده به مباحث سریع خاتمه دهد.

در این جا منظور از وسایل شخصی ابزار ارتباطی او مانند موبایل و یا لپتاپ است. اگر پارتنرتان در حال خیانت باشد و رفتارش توجه کنید متوجه خواهید شد که تلفنش را همیشه در نزدیکی خودش نگه می دارد یا مدام نوتیفیکیشن هایش را چک می کند.

بر اساس صحبت های دکتر تریسی فیلیپس، مخفی کردن چیزهایی درون موبایلش از شما می تواند یکی از نشانه های خیانت باشد. او می گوید:

« او سعی می کند تا از دریافت تماس یا پیام مشکوک از اشخاص غریبه در حضور شما خودداری کند»

اگر او رمز موبایل یا لپتاپش را عوض کرده است یا مدام پیام هایش را پاک می کند نشونه خوبی برای رابطه اتان نیست.

بله درست شنیدید، پارتنر شما ممکن است بخاطر رفتار هایی که دارد احساس گناه بکند. مواردی که در بالا گفته شده است را در نظر داشته باشید، حال همه ی آن ها را برعکس کنید. اگر یادتان باشد گفتیم  علائم خیانت می تواند با توجه به فرهنگ و جایی که شما زندگی می کنید متفاوت باشد. بنابراین شاید پارتنر شما با فرهنگی  بزرگ شده است که درآن خیانت بسیار سرزنش شده است. در این مواقع رفتار او کامل متفاوت خواهد بود. او سعی می کند بیش از پیش به شما توجه کند، مدام از شما تعریف می کند، در کنار شما اضطراب دارد و ….  در واقع او سعی می کند طوری رفتار کند که همه چیز عادی به نظر برسد.

اگر شریک زندگی شما بیش تر از قبل از کوره در می رود و یا سر کوچک ترین چیزها با شما مجادله می کند احتمالا به شما خیانت می کند. در این جور مواقع شخص از پرخاشگری به عنوان یک مکانیزم دفاعی استفاده می کند تا بتواند هر چه بیشتر شما را از خودش دور کند. اگر شما از او در مورد این که کجا بوده است و یا این که چه چیزی روی صفحه موبایلش اینقدر سرگرم کننده است که چشم از آن بر نمی دارد سریع علیه شما جبهه می گیرد و به تندی با شما برخورد می کند.

بر اساس صحبت های دکتر اویکل:« هنگامی که پارتنر شما می بیند با پرخاشگری به چه سادگی می تواند از پاسخ دادن به شما اجتناب کند و به رابطه خودش با شخص دیگری ادامه دهد، بصورت ناخودآگاه همین فکر را نیز در مورد شما می کند. ممکن است سوالاتی از شما بکند تا مچ شما را بگیرد»

تا این جا مواردی را برای شما گفتیم که بین زن و مرد مشترک هستند. اما طبیعتا با توجه به تفاوت های موجود بین زن و مرد رفتارهایی هستند که بیشتر از سوی یک جنس سر می زند. مردها در هنگام خیانت ممکن است رفتارهایی داشته باشند که نمومه آن ها در زنان کمتر باشد یا بالعکس.

در ادامه چند مورد از جدی ترین رفتار های مخصوص مردان و زنان را هنگام خیانت توضیح می دهیم.

این رفتارها در مردان به هنگام خیانت بسیار رایج می باشند. اگر به مرد خود شک دارید حتما به این موارد دقت کنید. نشانه های خیانت در مردان عبارتند از:

یکی از بارزترین و شاید اولین رفتاری که از یک مرد در هنگام خیانت سر می زند بهانه گیر شدن است.

او که از نظر خودش فردی بهتر از شما را ملاقات کرده است مدام شما را با او در ذهنش مقایسه می کند و متاسفانه برنده تمامی این مقایسه ها کسی است که تازه وارد زندگی اش شده است. به همین خاطر وقتی می بیند که شما شبیه او نیستید شروع می کند به بهانه گرفتن و سرزنش کردن شما.

این ها چند نمونه از سوالاتی هستند که  در نتیجه مقایسه ذهنی مردتان به وجود می آید. اگر این سوالات از شما پرسیده شد بدانید که پارتنر شما بیش تر از آن که احساس گناه بکند، خیانت و رسیدن به شرایط بهتر را حق خودش می داند.

اگر رابطه شما تا اینجای کار یک رابطه سالم بوده باشد، به عنوان یک زن باید بدانید که مردتان چه زمانی خوشحال است، چه زمانی ناراحت است، تحت چه شرایطی عصبانی می شود و چه چیزی برایش مهم است. اگر همه این ها را به درستی بدانید متوجه خواهید شد که مردتان به هر کار شما قرار است چگونه واکنش نشان دهد ولی اگر دیدید که شما طبق معمول رفتار کردید ولی بازخورد او فرق کرده است این موضوع می تواند نشانه خوبی نباشد. مردها موجودات پیچیده ای نیستند بنابراین اگر واقعا به رابطه اتان تا این جای کار اهمیت داده باشید تغییر رفتار او را به سادگی متوجه خواهید شد و همین رفتار می تواند زنگ خطری باشد برای رابطه اتان.

اگر مردتان به یکباره رفتار متفاوتی در هنگام رابطه جنسی با شما دارد ممکن است در حال خیانت به شما باشد!!

طبیعتا یک سری از کارهای همیشگی را دارید که انجام می دهید، اگر دیدید که او دیگر به انجام این کارها مشتاق نیست و یا از شما آن ها را نمی خواهد ممکن است از جای دیگر تامین بشود. ممکن است که کسی که با او در ارتباط است کارهایی برای مردتان بکند که شما هیچ وقت انجام نداده اید یا ممکن است بهتر از شما در تخت باشد همه اینها باعث می شود که مرد شما سعی کند تمام انرژی اش را برای او صرف کند به همین خاطر دیگر اشتیاقی برای برقراری رابطه با شما ندارد، دقت کنید شما را پس نمی زند ولی آن هیجان قبلی را ندارد.

بر اساس گفته های دکتر لورنزو:« بر اساس غریزه انسان هنگامی که چیزی برای او ممنوع می شود شور و هیجانش برای بدست آوردن آن چیز بیشتر می شود بر همین اساس وقتی شخصی رابطه ای مخفیانه دارد سعی می کند برای تخلیه این شور و هیجان تمام انرژی اش را روی آن  متمرکز کند»

شاید بگویید مگر دیوانه است که برای خودش دردسر درست کند و یا این که هیچ مردی این قدر احمق نیست که زنی را که دوست دارد به همسر یا پارتنرش نشان دهد. ولی بر اساس تحقیقات بسیاری از مرد ها این کار را می کنند!

بعضی از اوقات خیانت کاران برای این که قابل اعتمادتر به نظر برسند پارتنر جدیدشان را به شما معرفی می کنند. اگر هم که شما در مورد این نفر جدید بپرسید به شما می گویند

اگر این جواب ها را شنیدید ممکن است فورا از سوال خود پشیمان شوید و خود را بابت افکارتان سرزنش کنید اما قبل از این که این کار را بکنید به تمامی این نکاتی که گفته شد توجه کنید.

شاید بتوانید مچ مردتان را با یکی از همین موارد بگیرید.

چگونه خیانت را تشخیص دهیم

خب حال پس از این که نشانه های خیانت مردان را توضیح دادیم، به سراغ نشانه های خیانت در زنان می رویم.

همانطور که می دانید غیبت کردن یکی از خصوصیات بارز زنان است. در این جا هم استثنا وجود ندارد و یکی از ابتدایی ترین رفتارهای زنان بعد از خیانت غیبت کردن است.

او مدام از روابط خصوصی دیگران سخن می گوید و یا سعی دارد نظر شما را در مورد خیانت یا طلاق و جدایی بداند. در اکثر اوقات او نظری کاملا مخالف با شما در این زمینه ها خواهد داشد.

در واقع حقیقت این است که او نظر خودش را در مورد این مسائل از زبان دیگران بیان می کند.

یکی از مهم ترین علائم خیانت همسرتان به شما این است که زمان بیشتری را با دوستانش سپری می کند در حالی که شما به دورهمی آن ها دعوت نیستید. همیشه سعی می کند که شما با دوستانش ارتباطی نداشته باشید. البته خب برای این کار هم دلیل قانع کننده ای دارد! بر اساس گفته های دکتر رابرت ویس

« معمولا دوستان فرد خیانت کار از ابتدای کار در جریان خیانت او هستند. او سعی می کند تا ارتباط شما را با تمامی اطرافیانش قطع کند تا مبادا شما از کار او با خبر شوید.»

علاوه بر این او هیچ گونه اطلاعات جزئی ای در مورد این که چه اتفاقاتی امروز در دورهمی اشان افتاد به شما نمی دهد. اگر از او بپرسید یک جواب کلیشه ای به شما تحویل می دهد. اگر هم اصرار بکنید عصبانی خواهد شد.

اگر او قبلا در مورد آینده با ضمیر « ما» صحبت می کرده است ولی الان از « من» استفاده می کند نشانه خوبی برای رابطه اتان نیست. زیرا او دیگر جایگاهی برای شما در آینده اش متصور نمی شود.

علاوه بر این تغییر در برنامه هایش برای آینده نیز بسیار مهم است زیرا شاید او دارد سعی می کند تا اهدافش را با پارتنر جدیدیش مطابقت دهد در حالی که شما از هیچ کدام از این ها با خبر نیستید.

یکی از بارزترین خصوصیات زن ها سرد شدن ناگهانی است. تا دیروز همانند مرد رویاهایش با شما برخورد می کرده است ولی الان به یک باره همه چیز عوض شده است. یکی از مهم ترین نشانه ها همین است «عدم صمیمیت». متاسفانه باید بگویم که اگر تا این جای کار و با توجه به نشانه هایی که گفتیم متوجه خیانت همسر خود نشده اید الان کمی دیر است. زیرا او کاملا تصمیمش را گرفته است و حتی دیگر احساس گناه هم ندارد. بنابراین اگر به طور ناگهانی با شما سرد شده است و دیگر به مسائل مربوط به شما اهمیت نمی دهد، متاسفانه باید بگویم که او به شما خیانت کرده است.

تا به این جای کار اصلی ترین نشانه های خیانت را بین زنان و مردان برایتان توضیح دادیم اما این دو موردی که در اینجا ذکر شده است تقریبا قاطعانه ترین دلیل ها برای تشخیص خیانت است.

بر اساس تحقیقات، این دو رفتار که یکی از آنان متخص به زنان و دیگری مختص به مردان است از قطعی ترین دلایل خیانت هستند و با مشاهده آن ها تا حدی زیادی می توانید مطمئن باشید که پارتنرتان به شما خیانت می کند.

از مهمترین حالات مردان بعد از خیانت می توان به عدم تمایل آن ها به ماندن در خانه اشاره کرد. در اغلب موارد مردان برای کسب درآمد، شغلی بیرون از خانه دارند و باید در محل کار خود حاضر شوند. سیاست اغلب مردها در هنگام خیانت پرهیز از صحبت کردن با شریک زندگی خود است. اگر او در گذشته زیاد علاقه ای به کارش نشان نمی داده است ولی به یک دفعه در تمامی جلسات کاری و یا سمینارهای مربوط به کارش شرکت می کند یک جای کار می لنگد. در این موارد شاید بهتر باشد چند باری او را تعقیب کنید!

هم چنین از مهم ترین حالات زنان بعد از خیانت می توان به تعریف داستان دیگران اشاره کرد. الان به شما می گویم قضیه از چه قرار است. اگر خانم  شما در حال خیانت به شما باشد مدام از داستان های زندگی دیگران برای شما تعریف می کند و همیشه حق را به شخصی می دهد که خیانت کرده است. او داستان را جوری تعریف می کند که در آن خیانت به نوعی حق شخص محسوب می شود. اگر در شرایط مطلوبی قرار نداشته باشد به راحتی می تواند به جای ماندن و ساختن،  گزینه رفتن و خیانت کردن را انتخاب کند. در واقع او می خواهد رفتار خودش را توجیه کند تا احساس گناه نداشته باشد.

به عنوان حرف آخر باید بگویم متاسفانه اکثر افرادی که فکر می کنند همسرشان در حال خیانت به او است درست فکر می کنند و به احتمال زیاد شریک زندگی آن ها خیانت کرده است ولی باز هم نمی توان با وجود یکی از دلایل بالا  اظهار نظر قطعی کرد، با توجه به اولویت بندی ای که برایتان انجام دادیم می توانید تصمیم بگیرید که چه اقدامی انجام دهید.

پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا هرچه سریعتر با همسر خود صحبت کنید.

برای حفظ سلامت روان کودکان در هنگام وقوع خیانت در خانواده چه باید کرد؟

 باید تا حد امکان محیط خانه را آرام و دور از تنش نگه داشت، برای بیان موضوع به کودکان باید از کمک مشاور استفاده کرد. والدین باید ارتباطشان را با کودک خود حفظ کرده و محبتشان را از او دریغ نکنند.

دلایل خیانت زناشویی چیست؟

 پنهان کاری و عدم صداقت، ارتباط عاطفی نادرست، مشکلات جنسی، عدم پذیرش مسئولیت در زندگی، عدم توانایی برقراری ارتباط و تهدید کردن های مداوم به طلاق و همینطور تجربه ی خیانت والدین ، از دلایل خیانت های زناشویی به حساب می روند.

آسیب های خیانت را چگونه میتوان جبران کرد ؟

 برای برطرف کردن آسیب های روانی دیده شده در خیانت، میتوان از مشاوره های خانواده کمک گرفت. اینکه بعد از مشاهده ی خیانت طلاق را انتخاب کنید یا نه به شما بستگی دارد اما  باید اول آسیب های گذشته را از روانتان پاک کنید.

هدف مرکز مشاوره و روانشناسی آویژه از ارائه اطلاعات لازم در زمینه مشکلات روانی، افزایش آگاهی شماست تا با توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستا مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره خیانت به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

منبع: 10 Signs Your Spouse Is Cheating

براي مشاوره در زمينه نشانه های خیانت به همسر را چگونه تشخیص دهیم؟

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژه
از سراسر کشور

با 09353000102 تماس بگيريد

همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1:00 شب 

حتي ايام تعطيل

مطالب مرتبط با این نوشته:

9 دلیلی که مردان متاهل خیانت می کنند!؟

مشاوره خیانت های زناشویی | راهکار ها و نیازهایی که روز به روز بیشتر حس می شوند؟

دلایل و نشانه های خیانت در زندگی زناشویی چیست؟

سلام من شدیدا به شوهرم شک کردم ودیگرنمیتوانم باهاش زندگی کنم برام غیرقابل تحمل هست .قبلنا خیلی بهش اعتماد داشتم ولی الان ندارم .وقتیباهم جروبحث میکنیم هودش رولو میده ولی انکارمیکنه ویکی از مهمترین چیزا برام اینکه خیلی قسم میخوره ومن چون دروغاشو رو کردم الان هرچقدرم که قسم میخوره اعتمادمو ازدست دادم .

با سلام
واقعا توی این موقعیتی که شما قرار دارید دیگه مچ گیری فایده ای نداره باید به مرحله تعیین تکلیف وارد بشید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

avijeee@ 

info@avije.org  

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره تلفنی کودک، مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره تلفنی روانشناسی کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه های مختلف مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره تلفنی کودک، مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره تلفنی روانشناسی بهره مند شوید.ان شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی کودک، تربیت کودک، اختلالات کودک، روانشناسی کودک و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره کودک آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره ازدواج دانشجویی، مشاوره ازدواج فامیلی، مشاوره ازدواج اسلامی ایرانی، مشاوره ازدواج موفق، مشاوره در زمینه خواستگاری، مشاوره ، معیار های ازدواج و … با مرکز مشاوره ازدواج آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره نوجوان، مشاوره جوانان، مشاوره ازدواج، مشاوره زناشویی و زندگی مشترک، مشاوره زنان و خانواده، مشاوره خیانت، مشاوره طلاق، مشاوره مرگ عزیزان و … با مشاوران خانواده مرکز مشاوره در تماس باشید.

برای مشاوره تلفنی روانشناسی، مشاوره اختلالات شخصیت، مشاوره اختلالات یادگیری، مشاوره افسردگی، مشاوره اعتیاد، مشاوره ترس و فوبیا، مشاوره اختلالات خواب و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره در زمینه عشق، عشق به همسر، عشق حقیقی و واقعی، عشق مجازی و دروغی، ابراز عشق، عشق به خانواده، عشق به و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره در زمینه مهارت های زندگی، اعتماد به نفس و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران – میرداماد

021-62999066 (سراسری) – مشاوره تلفنی

تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاهده

برای طرح سوالات خود ما را در اینستاگرام دنبال کنید

شروع گفتگو

مشاوره برای هموطنان خارج از کشور

به تازگی شوهرتان رفتار مشکوکی پیدا کرده است. شم زنانه‌تان گواهی می‌دهد او دارد چیزی را از شما پنهان می‌کند و نشانه‌های متعددی گویای این است که پای زن دیگری در میان است. شاید شما اشتباه می‌کنید و موضوع صرفا یک سوءتفاهم باشد. اما شک به خیانتکار بودن مرد موضوعی نیست که به راحتی بتوان آن را نادیده گرفت، در حالی که اثبات آن نیز آسان نیست. اگر به دنبال راهی برای تشخیص و کشف خیانت شوهر هستید و می‌خواهید اطمینان پیدا کنید شوهرتان به شما خیانت می‌کند یا نه، با رادیو عشق همراه باشید و طبق این 5مرحله اقدام کنید:

فهرست مطالب

برای بیرون کردن نگرانی‌های آزاردهنده از سرتان فقط دو راه پیش رو دارید. اول این که دربارهی نگرانی‌هایتان با شوهرتان صحبت کنید و جواب قانع کنندهای از او بگیرید. دوم این که مخفیانه مراقبش باشید و سعی کنید سندی را برای اثبات خیانتش پیدا کنید.اگر در رابطه‌تان احساس ناامنی می‌کنید، حتماً درباره احساساتتان با همسرتان صحبت کنید. این حس ناخوشایند گاهی اوقات فقط ناشی از یک سوءتفاهم احمقانه است. یک گفتگوی شفاف و صادقانه به روشن شدن قضایا و حل مشکلات کمک میکند، حتی اگر یکی از شما بر روی لبه پرتگاه خیانت ایستاده باشد. اما اگر شک و بدبینیتان بعد از گفتگو برطرف نشد، تنها راه برای رسیدن به جواب واقعی این است که برای کشف خیانت به کارآگاه بازی رو بیاورید و وقتی همسرتان سرش گرم است، دنبال نشانه‌های خیانت باشید.گفتگو درباره خیانت با شوهری که خیانت عادتش شده است و بارها دست به خیانت زده است، هیچ فایدهای ندارد، چون هر چقدر هم که شما گریه کنید و به او یادآوری کنید که چقدر دوستش دارید، او خودخواهانه باز هم فقط به خودش فکر میکند. بنابراین به جای آن که هر شب از عشقتان به خاطر خیانتش گله کنید، او را آزاد بگذارید تا فکر کند که همه چیز را فراموش کرده‌اید.در هر حال نمی‌توانید مچ شوهر خیانتکارتان را وقتی حواسش جمع است و در لاک دفاعی فرورفته است، بگیرید. فقط وانمود کنید که همه چیز عادی است و رفتار شوهرتان را ظرف چند هفته آتی تحت نظر بگیرید. وقتی شوهرتان مطمئن شد که دیگر به او مشکوک نیستید، مراحل بعدی را برای گرفتن مچ شوهرتان در حال خیانت در پیش بگیرید.

فردی که به همسرش خیانت می‌کند نشانه‌های رفتاری و ظاهری زیادی خواهد داشت که می‌تواند به کشف خیانت کمک کند. اما توجه داشته باشید که وجود یک یا چند تا از این نشانه‌ها در شوهر شما به تنهایی برای متهم نمودن او به خیانت کافی نیست.چگونه خیانت را تشخیص دهیم

آیا به تازگی متوجه تغییری غیرعادی در رفتار همسرتان شده‌اید؟ آیا همسرتان ناگهان باشگاه رفتن را شروع کرده، به سر و وضعش می‌رسد یا عطر جدیدی میزند که هوش از سرتان می‌برد؟ هیچ دلیل خاصی برای این تغییرات وجود ندارد و تقریباً همیشه بسیار ناگهانی و بی‌مقدمه رخ می‌دهد.همسرتان اصرار بیشتری برای تنها بودن دارد؟ البته همه ما هر از گاه نیاز داریم که قدری تنها باشیم. اما آیا همسرتان بیش از حد روی حریم شخصی‌اش حساس شده و با پرخاشگری از آن محافظت می‌کند؟ آیا او از جواب دادن به سوالاتتان درباره این که کجا بوده و چکار می‌کرده، طفره می‍‌‌رود؟ اگر پاسختان مثبت است، باید بدانید که با نشانه‌های هشدار خیانت روبرو هستید.

همسرتان ناگهان شب‌ها تا دیروقت سر کار می‌ماند یا مرتب به دورهمی‌هایی میرود که تا به حال سابقه نداشته است. اگر همسرتان هیچ وقت از شما دعوت نکرده است که با او به این دورهمی‌های دوستان بروید، یا علی‌رغم آن که ادعا میکند، سرش خیلی شلوغ است، همیشه شاد و سرحال به خانه برمی‌گردد، هوشیار باشید که خیانتی در راه است.

آیا همسرتان هر چند وقت یک بار دزدکی از خانه خارج می‌شود یا احمقانه‌ترین بهانه‌ها را برای ترک خانه می‌آورد؟ این روزها جملاتی مانند”میرم از فروشگاه یه چیزی بخرم”، “دوستام همین دور و برن، میرم یه سر ببینمشون” یا “حوصله‌ام سر رفته، میرم یه چرخی بزنم” را زیاد می‌شنوید؟هیچ اشکالی ندارد. اما وقتی پیشنهاد می‌دهید که شما هم همراهش بیرون بروید تا کمی هوا بخورید، چه میگوید؟ آیا بهانه می‌آورد که باید تنها برود. مشکوک است، اینطور فکر نمی‌کنید؟

 

بدون شک شوهر خیانتکار به دنبال راهی برای برقراری ارتباط با معشوقه اش خواهد بود و شما از همین طریق می‌توانید اطمینان پیدا کنید شکتان به خیانت شوهر درست است یا نه.

آیا شوهرتان هر جا که میرود، حتی سرویس بهداشتی، تلفنشم را هم با خودش میبرد؟ اگر شوهرتان و تلفنش تبدیل به دو یار جدانشدنی شده‌اند، احتمالاً شوهرتان سرش جایی گرم است. پاک کردن سوابق تماس، رمز گذاشتن روی تلفن، تماس‌های متعدد با شماره ناشناس یا نبودن اطلاعات تماس روی قبض تلفن همه و همه نشانه‌های  آشکاری است که نشان می‌دهد شوهرتان چیزی را از شما پنهان  می‌کند.

شوهرتان ناگهان می‌خواهد که هنگام حرف زدن با تلفن تنها باشد. در حضور شما موقع صحبت کردن معذب است یا این که هنگام تماس با چند شماره ‌خاص از شما فاصله میگیرد و به اتاق دیگری میرود. حتی شاید پیامکهای مشکوکی را از شماره‌های ناشناس روی تلفن همسرتان دیده باشید. به خاطر داشته باشید که افراد خیانتکار همواره شماره معشوقشان را با نام دیگری ذخیره می‌کنند و با کلمات رمزی به یکدیگر ابراز عشق و علاقه می‌کنند.

همسرتان بیشتر رمزهایی را که شما میدانسته‌اید، عوض کرده است و وقتی از او می‌خواهید که رمز جدید را به شما هم بگوید، بهانه‌ای می‌آورد و رمز را همچنان مخفی نگه میدارد. همچنین متوجه شده‌اید که رایانه‌اش را به شکلی نگه میدارد که نتوانید صفحه‌اش را ببینید، کاری که قبلاً هیچ وقت انجام نمیداد.این موارد میتواند نشانه‌هایی برای خیانت چتی شوهر(لینک به مقاله خیانت چتی شوهر) باشد

اگر نشانه‌ها و علائم ذکر شده درمورد شوهر شما صدق می‌کند، احتمالا شکتان مبنی بر خیانت او تشدید خواهد شد. شاید در این مرحله بهترین راه برای کشف خیانت شوهر این باشد که او را به صورت مستقیم یا غیر مستقیم امتحان کنید.

هر چند وقت یکبار سرزده به محل کارش بروید یا زود به خانه برگردید. مراقب باشید که متوجه نشود هدفتان از این کارها جاسوسی کردن است و می‌خواهید مچش را بگیرید. همیشه یک بهانه عالی برای این حضور بی‌موقع داشته باشید. اگر همسرتان در حال خیانت کردن به شما باشد، اولین کاری که به جای خوشامدگویی و لبخند زدن انجام میدهد، این است که چیزی را پنهان میکند یا متعجب و حتی عصبانی میشود.همچنین میتوانید وقتی همسرتان اصلاً انتظارش را ندارد، به ویژه وقتی مدتی است تنها و ساکت بوده، ناگهان بالای سرش ظاهر شوید. آیا همسرتان وقتی نزدیکش میروید، به خصوص وقتی در حال کار کردن با تلفن یا رایانه بوده، از جا میپرد و عصبی میشود؟ اگر او از دیدنتان جا میخورد، احتمالاً در حال انجام دادن کاری بوده که نمی‌خواسته شما از آن خبر داشته باشید.

اگر همسرتان بدون اطلاع قبلی دیروقت به خانه برگشت، برای رابطه جنسی با او پیش‌قدم  بشوید. اگر او عصبانی شد، شما را از خودش راند و سعی کرد به هر طریقی از برقراری رابطه خودداری کند، به احتمال زیاد به خاطر خیانت کردن خسته شده و دیگر توانی برایش باقی نمانده است.

اگر همسرتان در حال خیانت کردن به شما باشد، احتمالاً عادت‌های خوابش ناگهان تغییر کرده است. او شب‌ها به بهانه این که کار دارد، تا دیروقت بیدار می‌ماند یا این که نصفه شب از خواب بلند می‌شود و در خانه راه می‌افتد. وانمود کنید به محض این که سرتان روی بالش رسیده، خوابتان برده است و ببینید که همسرتان چه کار میکند. آیا او از تختخواب خارج میشود و پس از مدتی طولانی نزدتان برمیگردد؟ البته تحت نظر گرفتن رفتار شبانه او کافی نیست. بعضی مردان متاهل خیانتکار، به ویژه آن‌هایی که متوجه مشکوک شدن همسرشان شدهاند، صبح زود از خواب بیدار می‌شوند تا با معشوقشان تماس بگیرند.

سطل زباله مکانی فوقالعاده برای معدوم کردن اسناد خیانت است، بنابراین میتواند محل مناسبی برای کشف خیانت هم باشد. اگر همسرتان دائماً پای کامپیوتر است، سطل زباله کامپیوترش را چک کنید. احتمال دارد عکسی از زن دیگر یا خرده اطلاعاتی را کشف کنید که به تشخیص خیانت کمک کند.

تنها اگر همه مراحل بالا را گذراندید و تقریبا اطمینان دارید که شوهرتان خیانتکار است به دنبال مچ‌گیری و اثبات خیانت باشید. چرا که اگر حدس شما مبنی بر خیانت شوهرتان سوءتفاهم باشد و در این مورد اشتباه کرده باشید مطمئنا همسر شما به شدت آزرده خواهد شد. آنگاه این شما هستید که اعتماد او را زیر سوال برده اید و رابطه‌تان را در خطر فروپاشی قرار داده اید. پس فقط و فقط در صورت اطمینان نسبی از خیانت روش زیر را بکار بگیرید:

یکی از دفعاتی که او به طور مشکوکی از خانه خارج می‌شود یا بهانه غیرمعمولی برای ترک منزل می آورد او را به طور مخفیانه تعقیب کنید و حرکاتش را زیر نظر بگیرید. اگر او فرد خیانتکاری باشد مسلما موضوع روشن خواهد شد.اکثر همسران خیانتکار عامدانه و آگاهانه قصد دارند که آتش دعوا را روشن کنند، در را پشت سرشان بکوبند و بروند؛ در واقع این مشاجره زناشویی بهانه خوبی برای ترک کردن خانه و حاضر شدن سر قرار ملاقات با معشوق جدید است. اگر همسرتان به تازگی بهانه‌گیر شده است، دائماً دعوا راه می‌اندازد و بعد از جر و بحث خانه را ترک میکند، سعی کنید او را تعقیب کنید و اگر متوجه حضورتان شد، بهانه بیاورید که میخواسته‌اید از او عذرخواهی کنید.

اگر شک کرده اید شوهرتان به شما خیانت میکند و نمی‌توانید فکر آن را از سرتان بیرون کنید، قبل از هرچیز درمورد احساستان با او صحبت کنید و درمورد رفتارش از او توجیه منطقی بخواهید. اما در صورتی که او نمی‌تواند شما را قانع کند و نگرانیتان را از بین ببرد، از بحث در این مورد دست بر دارید و او را آزاد بگذارید. در مرحله بعد نشانه‌های خیانت را دنبال کنید. تغییرات عجیب در رفتار و ظاهر، برنامه کاری غیرمعمول و دورهمی‌های مشکوک و ترک کردن پی در پی خانه بدون دلیل موجه از جمله نشانه‌هایی است که می‎تواند به علت خیانت باشد. اگر این نشانه‌ها در همسر شما وجود دارد در مرحله بعد ارتباطات او را زیر نظر بگیرید تا اطمینان یابید او خیانتکار است یا خیر. مکالمات پنهانی با فردی ناشناس و صحبت‌‌های رمزی با او و محدود کردن ناگهانی شما برای دسترسی به وسایل ارتباطی مشترک و شخصی نشان میدهد او احتمالا ارتباط پنهانی دارد. در مرحله بعد میتوانید او را به صورت غیرمستقیم امتحان کنید که آیا مرد خیانتکاری است یا خیر. مثلا وقتی توقع حضور شما را ندارد سرزده به ملاقاتش بروید، زمانی که فکر میکند خواب هستید او را زیر نظر بگیرید یا باساختن یک پروفایل جعلی در صفحات مجاز یاو را امتحان کنید. در آخر اگر تقریبا مطمئن هستید که او به شما خیانت میکند میتوانید با تعقیب او وقتی به صورت مشکوک از خانه خارج میشود یا دیر به منزل می آید خیانتش را اثبات کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

89 بازدید

78 بازدید

91 بازدید

118 بازدید

244 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام از اینستاگرام از فردی چندین عکس از همسرم دریافت کردم که نشون میداد ایشون عکسهای برهنه ( البته نه کاملا برهنه) از خود در پیج اینستاگرام دیگری با اسم فیک از خود منتشر میکند و تبلیغ ماساژ میکند من واقعا گیج شدم ، و متاسفانه به همسرم موضوع را گفتم و ایشان کاملا تکذیب کرد و اصلا دفاعی نداشت و گفت که کسی دیگر اینکارو کرده و وقتی دید من متقاعد نشدم در لاک دفاعی خود فرو رفت و گفت من چیزی دیگه نمیتونم بگم که قانع بشی و تو به من شک داری !!! و متاسفانه دیگه اصلا حرفی نمیزنه و حتی با یک پیج فیک آن پیج مورد نظر را فالو کردم ولی فالوبک نمیکنه ، چون پیج مذکور یه صورت خصوصی هست و نمیتونم عکسهایی که منتشر شده را ببینم و فقط بر آن مدرکی که یک شخص ناآشنا برای من ارسال کرده استناد کردم در واقع نحوه استوری گذاشتن یا فونتی که انتخاب کرده همه و همه گویای اینه که همسرم هست و واقعا از این موضوع خیلی ناراحتم لطفا کمکم کنید که چطوری بفهمم که پیج فیک برای همسرم هست یا خیر ؟ ناگفته نماند گوشیش همیشه یا سایلنت هست یا فلایت مود ! ممنونمچگونه خیانت را تشخیص دهیم

سلام دوست گرامی شک شما به همسرتان نیاز به بررسی بیشتری دارد؛ چراکه اگر قرار باشد بر مبنای بی‌اعتمادی پیش بروید؛ زندگی شما خوب پیش نخواهد رفت. به جای پیگیری صفحه اینستاگرام و …. در شرایط شما، بهترین اقدام مراجعه به زوج درمانگر است.

دیروز توی خونه یه کلیپس زنونه که مال خودم نبود رو پیدا کردم حدود یک ماهه که هیچ زنی جز خودم تو خونه نبوده و چند بار خونه رو تمیز کردم از اخرین مهمونی که داشتیم یعنی یه سوتفاهم عادی نیست حدود سه ساله ازدواج کردم این اولین باریه که چیز مشکوک ازش میبینم و هضمش خیلی سخته برام اگه ممکنه راهنماییم کنین میترسم ازش بپرسم یکی از اینکه قباحت مسئله از بین بره دوم از اینکه جوابش مثبت باشه چیکار کنم؟

سلام دوست گرامی بهتر هست در حال حاضر از بیان این موضوع خودداری کنید و اجازه ندید این باعث باز شدن مسئله بشه صبر کنید و در صورت وجود رفتار مشابه، در انصورت با همسرتان غیر مستقیم مطرح کنید

اطلاعات خوبی بود

سلام همسرم بعداز هفت سال زندگی مشترک یه مدت طولانی تقریبا یه ساله ک از رابطه جنسی فرار میکنه با مردان خیانت کار دوست هستش مدام خونه نیست ب طاهرم توجه نمی کنه اصلا متوجه من و ظاهر و حالات درونی کلا وجود من نیست آیا خیانت میکنه ب من

سلام دوست گرامی قبل از هرگونه اقدامی بهتر است با همسرتان صحبت کنید و در مورد تغییرات رفتاری از ایشان سوال کنید سپس مشکلات موجود را پیدا کنید و سعی در رفع ان ها داشته باشید مراجعه به همراه همسرتان به مشاور لازم هست در عین حال باید با محبت و رفتارهای زنانه ایشان را جذب کنید تا به مرور از دوستانشان دور شوند

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

به تازگی شوهرتان رفتار مشکوکی پیدا کرده است. شم زنانه‌تان گواهی می‌دهد او دارد چیزی را از شما پنهان می‌کند و نشانه‌های متعددی گویای این است که پای زن دیگری در میان است. شاید شما اشتباه می‌کنید و موضوع صرفا یک سوءتفاهم باشد. اما شک به خیانتکار بودن مرد موضوعی نیست که به راحتی بتوان آن را نادیده گرفت، در حالی که اثبات آن نیز آسان نیست. اگر به دنبال راهی برای تشخیص و کشف خیانت شوهر هستید و می‌خواهید اطمینان پیدا کنید شوهرتان به شما خیانت می‌کند یا نه، با رادیو عشق همراه باشید و طبق این 5مرحله اقدام کنید:

فهرست مطالب

برای بیرون کردن نگرانی‌های آزاردهنده از سرتان فقط دو راه پیش رو دارید. اول این که دربارهی نگرانی‌هایتان با شوهرتان صحبت کنید و جواب قانع کنندهای از او بگیرید. دوم این که مخفیانه مراقبش باشید و سعی کنید سندی را برای اثبات خیانتش پیدا کنید.اگر در رابطه‌تان احساس ناامنی می‌کنید، حتماً درباره احساساتتان با همسرتان صحبت کنید. این حس ناخوشایند گاهی اوقات فقط ناشی از یک سوءتفاهم احمقانه است. یک گفتگوی شفاف و صادقانه به روشن شدن قضایا و حل مشکلات کمک میکند، حتی اگر یکی از شما بر روی لبه پرتگاه خیانت ایستاده باشد. اما اگر شک و بدبینیتان بعد از گفتگو برطرف نشد، تنها راه برای رسیدن به جواب واقعی این است که برای کشف خیانت به کارآگاه بازی رو بیاورید و وقتی همسرتان سرش گرم است، دنبال نشانه‌های خیانت باشید.گفتگو درباره خیانت با شوهری که خیانت عادتش شده است و بارها دست به خیانت زده است، هیچ فایدهای ندارد، چون هر چقدر هم که شما گریه کنید و به او یادآوری کنید که چقدر دوستش دارید، او خودخواهانه باز هم فقط به خودش فکر میکند. بنابراین به جای آن که هر شب از عشقتان به خاطر خیانتش گله کنید، او را آزاد بگذارید تا فکر کند که همه چیز را فراموش کرده‌اید.در هر حال نمی‌توانید مچ شوهر خیانتکارتان را وقتی حواسش جمع است و در لاک دفاعی فرورفته است، بگیرید. فقط وانمود کنید که همه چیز عادی است و رفتار شوهرتان را ظرف چند هفته آتی تحت نظر بگیرید. وقتی شوهرتان مطمئن شد که دیگر به او مشکوک نیستید، مراحل بعدی را برای گرفتن مچ شوهرتان در حال خیانت در پیش بگیرید.

فردی که به همسرش خیانت می‌کند نشانه‌های رفتاری و ظاهری زیادی خواهد داشت که می‌تواند به کشف خیانت کمک کند. اما توجه داشته باشید که وجود یک یا چند تا از این نشانه‌ها در شوهر شما به تنهایی برای متهم نمودن او به خیانت کافی نیست.چگونه خیانت را تشخیص دهیم

آیا به تازگی متوجه تغییری غیرعادی در رفتار همسرتان شده‌اید؟ آیا همسرتان ناگهان باشگاه رفتن را شروع کرده، به سر و وضعش می‌رسد یا عطر جدیدی میزند که هوش از سرتان می‌برد؟ هیچ دلیل خاصی برای این تغییرات وجود ندارد و تقریباً همیشه بسیار ناگهانی و بی‌مقدمه رخ می‌دهد.همسرتان اصرار بیشتری برای تنها بودن دارد؟ البته همه ما هر از گاه نیاز داریم که قدری تنها باشیم. اما آیا همسرتان بیش از حد روی حریم شخصی‌اش حساس شده و با پرخاشگری از آن محافظت می‌کند؟ آیا او از جواب دادن به سوالاتتان درباره این که کجا بوده و چکار می‌کرده، طفره می‍‌‌رود؟ اگر پاسختان مثبت است، باید بدانید که با نشانه‌های هشدار خیانت روبرو هستید.

همسرتان ناگهان شب‌ها تا دیروقت سر کار می‌ماند یا مرتب به دورهمی‌هایی میرود که تا به حال سابقه نداشته است. اگر همسرتان هیچ وقت از شما دعوت نکرده است که با او به این دورهمی‌های دوستان بروید، یا علی‌رغم آن که ادعا میکند، سرش خیلی شلوغ است، همیشه شاد و سرحال به خانه برمی‌گردد، هوشیار باشید که خیانتی در راه است.

آیا همسرتان هر چند وقت یک بار دزدکی از خانه خارج می‌شود یا احمقانه‌ترین بهانه‌ها را برای ترک خانه می‌آورد؟ این روزها جملاتی مانند”میرم از فروشگاه یه چیزی بخرم”، “دوستام همین دور و برن، میرم یه سر ببینمشون” یا “حوصله‌ام سر رفته، میرم یه چرخی بزنم” را زیاد می‌شنوید؟هیچ اشکالی ندارد. اما وقتی پیشنهاد می‌دهید که شما هم همراهش بیرون بروید تا کمی هوا بخورید، چه میگوید؟ آیا بهانه می‌آورد که باید تنها برود. مشکوک است، اینطور فکر نمی‌کنید؟

 

بدون شک شوهر خیانتکار به دنبال راهی برای برقراری ارتباط با معشوقه اش خواهد بود و شما از همین طریق می‌توانید اطمینان پیدا کنید شکتان به خیانت شوهر درست است یا نه.

آیا شوهرتان هر جا که میرود، حتی سرویس بهداشتی، تلفنشم را هم با خودش میبرد؟ اگر شوهرتان و تلفنش تبدیل به دو یار جدانشدنی شده‌اند، احتمالاً شوهرتان سرش جایی گرم است. پاک کردن سوابق تماس، رمز گذاشتن روی تلفن، تماس‌های متعدد با شماره ناشناس یا نبودن اطلاعات تماس روی قبض تلفن همه و همه نشانه‌های  آشکاری است که نشان می‌دهد شوهرتان چیزی را از شما پنهان  می‌کند.

شوهرتان ناگهان می‌خواهد که هنگام حرف زدن با تلفن تنها باشد. در حضور شما موقع صحبت کردن معذب است یا این که هنگام تماس با چند شماره ‌خاص از شما فاصله میگیرد و به اتاق دیگری میرود. حتی شاید پیامکهای مشکوکی را از شماره‌های ناشناس روی تلفن همسرتان دیده باشید. به خاطر داشته باشید که افراد خیانتکار همواره شماره معشوقشان را با نام دیگری ذخیره می‌کنند و با کلمات رمزی به یکدیگر ابراز عشق و علاقه می‌کنند.

همسرتان بیشتر رمزهایی را که شما میدانسته‌اید، عوض کرده است و وقتی از او می‌خواهید که رمز جدید را به شما هم بگوید، بهانه‌ای می‌آورد و رمز را همچنان مخفی نگه میدارد. همچنین متوجه شده‌اید که رایانه‌اش را به شکلی نگه میدارد که نتوانید صفحه‌اش را ببینید، کاری که قبلاً هیچ وقت انجام نمیداد.این موارد میتواند نشانه‌هایی برای خیانت چتی شوهر(لینک به مقاله خیانت چتی شوهر) باشد

اگر نشانه‌ها و علائم ذکر شده درمورد شوهر شما صدق می‌کند، احتمالا شکتان مبنی بر خیانت او تشدید خواهد شد. شاید در این مرحله بهترین راه برای کشف خیانت شوهر این باشد که او را به صورت مستقیم یا غیر مستقیم امتحان کنید.

هر چند وقت یکبار سرزده به محل کارش بروید یا زود به خانه برگردید. مراقب باشید که متوجه نشود هدفتان از این کارها جاسوسی کردن است و می‌خواهید مچش را بگیرید. همیشه یک بهانه عالی برای این حضور بی‌موقع داشته باشید. اگر همسرتان در حال خیانت کردن به شما باشد، اولین کاری که به جای خوشامدگویی و لبخند زدن انجام میدهد، این است که چیزی را پنهان میکند یا متعجب و حتی عصبانی میشود.همچنین میتوانید وقتی همسرتان اصلاً انتظارش را ندارد، به ویژه وقتی مدتی است تنها و ساکت بوده، ناگهان بالای سرش ظاهر شوید. آیا همسرتان وقتی نزدیکش میروید، به خصوص وقتی در حال کار کردن با تلفن یا رایانه بوده، از جا میپرد و عصبی میشود؟ اگر او از دیدنتان جا میخورد، احتمالاً در حال انجام دادن کاری بوده که نمی‌خواسته شما از آن خبر داشته باشید.

اگر همسرتان بدون اطلاع قبلی دیروقت به خانه برگشت، برای رابطه جنسی با او پیش‌قدم  بشوید. اگر او عصبانی شد، شما را از خودش راند و سعی کرد به هر طریقی از برقراری رابطه خودداری کند، به احتمال زیاد به خاطر خیانت کردن خسته شده و دیگر توانی برایش باقی نمانده است.

اگر همسرتان در حال خیانت کردن به شما باشد، احتمالاً عادت‌های خوابش ناگهان تغییر کرده است. او شب‌ها به بهانه این که کار دارد، تا دیروقت بیدار می‌ماند یا این که نصفه شب از خواب بلند می‌شود و در خانه راه می‌افتد. وانمود کنید به محض این که سرتان روی بالش رسیده، خوابتان برده است و ببینید که همسرتان چه کار میکند. آیا او از تختخواب خارج میشود و پس از مدتی طولانی نزدتان برمیگردد؟ البته تحت نظر گرفتن رفتار شبانه او کافی نیست. بعضی مردان متاهل خیانتکار، به ویژه آن‌هایی که متوجه مشکوک شدن همسرشان شدهاند، صبح زود از خواب بیدار می‌شوند تا با معشوقشان تماس بگیرند.

سطل زباله مکانی فوقالعاده برای معدوم کردن اسناد خیانت است، بنابراین میتواند محل مناسبی برای کشف خیانت هم باشد. اگر همسرتان دائماً پای کامپیوتر است، سطل زباله کامپیوترش را چک کنید. احتمال دارد عکسی از زن دیگر یا خرده اطلاعاتی را کشف کنید که به تشخیص خیانت کمک کند.

تنها اگر همه مراحل بالا را گذراندید و تقریبا اطمینان دارید که شوهرتان خیانتکار است به دنبال مچ‌گیری و اثبات خیانت باشید. چرا که اگر حدس شما مبنی بر خیانت شوهرتان سوءتفاهم باشد و در این مورد اشتباه کرده باشید مطمئنا همسر شما به شدت آزرده خواهد شد. آنگاه این شما هستید که اعتماد او را زیر سوال برده اید و رابطه‌تان را در خطر فروپاشی قرار داده اید. پس فقط و فقط در صورت اطمینان نسبی از خیانت روش زیر را بکار بگیرید:

یکی از دفعاتی که او به طور مشکوکی از خانه خارج می‌شود یا بهانه غیرمعمولی برای ترک منزل می آورد او را به طور مخفیانه تعقیب کنید و حرکاتش را زیر نظر بگیرید. اگر او فرد خیانتکاری باشد مسلما موضوع روشن خواهد شد.اکثر همسران خیانتکار عامدانه و آگاهانه قصد دارند که آتش دعوا را روشن کنند، در را پشت سرشان بکوبند و بروند؛ در واقع این مشاجره زناشویی بهانه خوبی برای ترک کردن خانه و حاضر شدن سر قرار ملاقات با معشوق جدید است. اگر همسرتان به تازگی بهانه‌گیر شده است، دائماً دعوا راه می‌اندازد و بعد از جر و بحث خانه را ترک میکند، سعی کنید او را تعقیب کنید و اگر متوجه حضورتان شد، بهانه بیاورید که میخواسته‌اید از او عذرخواهی کنید.

اگر شک کرده اید شوهرتان به شما خیانت میکند و نمی‌توانید فکر آن را از سرتان بیرون کنید، قبل از هرچیز درمورد احساستان با او صحبت کنید و درمورد رفتارش از او توجیه منطقی بخواهید. اما در صورتی که او نمی‌تواند شما را قانع کند و نگرانیتان را از بین ببرد، از بحث در این مورد دست بر دارید و او را آزاد بگذارید. در مرحله بعد نشانه‌های خیانت را دنبال کنید. تغییرات عجیب در رفتار و ظاهر، برنامه کاری غیرمعمول و دورهمی‌های مشکوک و ترک کردن پی در پی خانه بدون دلیل موجه از جمله نشانه‌هایی است که می‎تواند به علت خیانت باشد. اگر این نشانه‌ها در همسر شما وجود دارد در مرحله بعد ارتباطات او را زیر نظر بگیرید تا اطمینان یابید او خیانتکار است یا خیر. مکالمات پنهانی با فردی ناشناس و صحبت‌‌های رمزی با او و محدود کردن ناگهانی شما برای دسترسی به وسایل ارتباطی مشترک و شخصی نشان میدهد او احتمالا ارتباط پنهانی دارد. در مرحله بعد میتوانید او را به صورت غیرمستقیم امتحان کنید که آیا مرد خیانتکاری است یا خیر. مثلا وقتی توقع حضور شما را ندارد سرزده به ملاقاتش بروید، زمانی که فکر میکند خواب هستید او را زیر نظر بگیرید یا باساختن یک پروفایل جعلی در صفحات مجاز یاو را امتحان کنید. در آخر اگر تقریبا مطمئن هستید که او به شما خیانت میکند میتوانید با تعقیب او وقتی به صورت مشکوک از خانه خارج میشود یا دیر به منزل می آید خیانتش را اثبات کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

89 بازدید

78 بازدید

91 بازدید

118 بازدید

244 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام از اینستاگرام از فردی چندین عکس از همسرم دریافت کردم که نشون میداد ایشون عکسهای برهنه ( البته نه کاملا برهنه) از خود در پیج اینستاگرام دیگری با اسم فیک از خود منتشر میکند و تبلیغ ماساژ میکند من واقعا گیج شدم ، و متاسفانه به همسرم موضوع را گفتم و ایشان کاملا تکذیب کرد و اصلا دفاعی نداشت و گفت که کسی دیگر اینکارو کرده و وقتی دید من متقاعد نشدم در لاک دفاعی خود فرو رفت و گفت من چیزی دیگه نمیتونم بگم که قانع بشی و تو به من شک داری !!! و متاسفانه دیگه اصلا حرفی نمیزنه و حتی با یک پیج فیک آن پیج مورد نظر را فالو کردم ولی فالوبک نمیکنه ، چون پیج مذکور یه صورت خصوصی هست و نمیتونم عکسهایی که منتشر شده را ببینم و فقط بر آن مدرکی که یک شخص ناآشنا برای من ارسال کرده استناد کردم در واقع نحوه استوری گذاشتن یا فونتی که انتخاب کرده همه و همه گویای اینه که همسرم هست و واقعا از این موضوع خیلی ناراحتم لطفا کمکم کنید که چطوری بفهمم که پیج فیک برای همسرم هست یا خیر ؟ ناگفته نماند گوشیش همیشه یا سایلنت هست یا فلایت مود ! ممنونمچگونه خیانت را تشخیص دهیم

سلام دوست گرامی شک شما به همسرتان نیاز به بررسی بیشتری دارد؛ چراکه اگر قرار باشد بر مبنای بی‌اعتمادی پیش بروید؛ زندگی شما خوب پیش نخواهد رفت. به جای پیگیری صفحه اینستاگرام و …. در شرایط شما، بهترین اقدام مراجعه به زوج درمانگر است.

دیروز توی خونه یه کلیپس زنونه که مال خودم نبود رو پیدا کردم حدود یک ماهه که هیچ زنی جز خودم تو خونه نبوده و چند بار خونه رو تمیز کردم از اخرین مهمونی که داشتیم یعنی یه سوتفاهم عادی نیست حدود سه ساله ازدواج کردم این اولین باریه که چیز مشکوک ازش میبینم و هضمش خیلی سخته برام اگه ممکنه راهنماییم کنین میترسم ازش بپرسم یکی از اینکه قباحت مسئله از بین بره دوم از اینکه جوابش مثبت باشه چیکار کنم؟

سلام دوست گرامی بهتر هست در حال حاضر از بیان این موضوع خودداری کنید و اجازه ندید این باعث باز شدن مسئله بشه صبر کنید و در صورت وجود رفتار مشابه، در انصورت با همسرتان غیر مستقیم مطرح کنید

اطلاعات خوبی بود

سلام همسرم بعداز هفت سال زندگی مشترک یه مدت طولانی تقریبا یه ساله ک از رابطه جنسی فرار میکنه با مردان خیانت کار دوست هستش مدام خونه نیست ب طاهرم توجه نمی کنه اصلا متوجه من و ظاهر و حالات درونی کلا وجود من نیست آیا خیانت میکنه ب من

سلام دوست گرامی قبل از هرگونه اقدامی بهتر است با همسرتان صحبت کنید و در مورد تغییرات رفتاری از ایشان سوال کنید سپس مشکلات موجود را پیدا کنید و سعی در رفع ان ها داشته باشید مراجعه به همراه همسرتان به مشاور لازم هست در عین حال باید با محبت و رفتارهای زنانه ایشان را جذب کنید تا به مرور از دوستانشان دور شوند

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

به تازگی شوهرتان رفتار مشکوکی پیدا کرده است. شم زنانه‌تان گواهی می‌دهد او دارد چیزی را از شما پنهان می‌کند و نشانه‌های متعددی گویای این است که پای زن دیگری در میان است. شاید شما اشتباه می‌کنید و موضوع صرفا یک سوءتفاهم باشد. اما شک به خیانتکار بودن مرد موضوعی نیست که به راحتی بتوان آن را نادیده گرفت، در حالی که اثبات آن نیز آسان نیست. اگر به دنبال راهی برای تشخیص و کشف خیانت شوهر هستید و می‌خواهید اطمینان پیدا کنید شوهرتان به شما خیانت می‌کند یا نه، با رادیو عشق همراه باشید و طبق این 5مرحله اقدام کنید:

فهرست مطالب

برای بیرون کردن نگرانی‌های آزاردهنده از سرتان فقط دو راه پیش رو دارید. اول این که دربارهی نگرانی‌هایتان با شوهرتان صحبت کنید و جواب قانع کنندهای از او بگیرید. دوم این که مخفیانه مراقبش باشید و سعی کنید سندی را برای اثبات خیانتش پیدا کنید.اگر در رابطه‌تان احساس ناامنی می‌کنید، حتماً درباره احساساتتان با همسرتان صحبت کنید. این حس ناخوشایند گاهی اوقات فقط ناشی از یک سوءتفاهم احمقانه است. یک گفتگوی شفاف و صادقانه به روشن شدن قضایا و حل مشکلات کمک میکند، حتی اگر یکی از شما بر روی لبه پرتگاه خیانت ایستاده باشد. اما اگر شک و بدبینیتان بعد از گفتگو برطرف نشد، تنها راه برای رسیدن به جواب واقعی این است که برای کشف خیانت به کارآگاه بازی رو بیاورید و وقتی همسرتان سرش گرم است، دنبال نشانه‌های خیانت باشید.گفتگو درباره خیانت با شوهری که خیانت عادتش شده است و بارها دست به خیانت زده است، هیچ فایدهای ندارد، چون هر چقدر هم که شما گریه کنید و به او یادآوری کنید که چقدر دوستش دارید، او خودخواهانه باز هم فقط به خودش فکر میکند. بنابراین به جای آن که هر شب از عشقتان به خاطر خیانتش گله کنید، او را آزاد بگذارید تا فکر کند که همه چیز را فراموش کرده‌اید.در هر حال نمی‌توانید مچ شوهر خیانتکارتان را وقتی حواسش جمع است و در لاک دفاعی فرورفته است، بگیرید. فقط وانمود کنید که همه چیز عادی است و رفتار شوهرتان را ظرف چند هفته آتی تحت نظر بگیرید. وقتی شوهرتان مطمئن شد که دیگر به او مشکوک نیستید، مراحل بعدی را برای گرفتن مچ شوهرتان در حال خیانت در پیش بگیرید.

فردی که به همسرش خیانت می‌کند نشانه‌های رفتاری و ظاهری زیادی خواهد داشت که می‌تواند به کشف خیانت کمک کند. اما توجه داشته باشید که وجود یک یا چند تا از این نشانه‌ها در شوهر شما به تنهایی برای متهم نمودن او به خیانت کافی نیست.چگونه خیانت را تشخیص دهیم

آیا به تازگی متوجه تغییری غیرعادی در رفتار همسرتان شده‌اید؟ آیا همسرتان ناگهان باشگاه رفتن را شروع کرده، به سر و وضعش می‌رسد یا عطر جدیدی میزند که هوش از سرتان می‌برد؟ هیچ دلیل خاصی برای این تغییرات وجود ندارد و تقریباً همیشه بسیار ناگهانی و بی‌مقدمه رخ می‌دهد.همسرتان اصرار بیشتری برای تنها بودن دارد؟ البته همه ما هر از گاه نیاز داریم که قدری تنها باشیم. اما آیا همسرتان بیش از حد روی حریم شخصی‌اش حساس شده و با پرخاشگری از آن محافظت می‌کند؟ آیا او از جواب دادن به سوالاتتان درباره این که کجا بوده و چکار می‌کرده، طفره می‍‌‌رود؟ اگر پاسختان مثبت است، باید بدانید که با نشانه‌های هشدار خیانت روبرو هستید.

همسرتان ناگهان شب‌ها تا دیروقت سر کار می‌ماند یا مرتب به دورهمی‌هایی میرود که تا به حال سابقه نداشته است. اگر همسرتان هیچ وقت از شما دعوت نکرده است که با او به این دورهمی‌های دوستان بروید، یا علی‌رغم آن که ادعا میکند، سرش خیلی شلوغ است، همیشه شاد و سرحال به خانه برمی‌گردد، هوشیار باشید که خیانتی در راه است.

آیا همسرتان هر چند وقت یک بار دزدکی از خانه خارج می‌شود یا احمقانه‌ترین بهانه‌ها را برای ترک خانه می‌آورد؟ این روزها جملاتی مانند”میرم از فروشگاه یه چیزی بخرم”، “دوستام همین دور و برن، میرم یه سر ببینمشون” یا “حوصله‌ام سر رفته، میرم یه چرخی بزنم” را زیاد می‌شنوید؟هیچ اشکالی ندارد. اما وقتی پیشنهاد می‌دهید که شما هم همراهش بیرون بروید تا کمی هوا بخورید، چه میگوید؟ آیا بهانه می‌آورد که باید تنها برود. مشکوک است، اینطور فکر نمی‌کنید؟

 

بدون شک شوهر خیانتکار به دنبال راهی برای برقراری ارتباط با معشوقه اش خواهد بود و شما از همین طریق می‌توانید اطمینان پیدا کنید شکتان به خیانت شوهر درست است یا نه.

آیا شوهرتان هر جا که میرود، حتی سرویس بهداشتی، تلفنشم را هم با خودش میبرد؟ اگر شوهرتان و تلفنش تبدیل به دو یار جدانشدنی شده‌اند، احتمالاً شوهرتان سرش جایی گرم است. پاک کردن سوابق تماس، رمز گذاشتن روی تلفن، تماس‌های متعدد با شماره ناشناس یا نبودن اطلاعات تماس روی قبض تلفن همه و همه نشانه‌های  آشکاری است که نشان می‌دهد شوهرتان چیزی را از شما پنهان  می‌کند.

شوهرتان ناگهان می‌خواهد که هنگام حرف زدن با تلفن تنها باشد. در حضور شما موقع صحبت کردن معذب است یا این که هنگام تماس با چند شماره ‌خاص از شما فاصله میگیرد و به اتاق دیگری میرود. حتی شاید پیامکهای مشکوکی را از شماره‌های ناشناس روی تلفن همسرتان دیده باشید. به خاطر داشته باشید که افراد خیانتکار همواره شماره معشوقشان را با نام دیگری ذخیره می‌کنند و با کلمات رمزی به یکدیگر ابراز عشق و علاقه می‌کنند.

همسرتان بیشتر رمزهایی را که شما میدانسته‌اید، عوض کرده است و وقتی از او می‌خواهید که رمز جدید را به شما هم بگوید، بهانه‌ای می‌آورد و رمز را همچنان مخفی نگه میدارد. همچنین متوجه شده‌اید که رایانه‌اش را به شکلی نگه میدارد که نتوانید صفحه‌اش را ببینید، کاری که قبلاً هیچ وقت انجام نمیداد.این موارد میتواند نشانه‌هایی برای خیانت چتی شوهر(لینک به مقاله خیانت چتی شوهر) باشد

اگر نشانه‌ها و علائم ذکر شده درمورد شوهر شما صدق می‌کند، احتمالا شکتان مبنی بر خیانت او تشدید خواهد شد. شاید در این مرحله بهترین راه برای کشف خیانت شوهر این باشد که او را به صورت مستقیم یا غیر مستقیم امتحان کنید.

هر چند وقت یکبار سرزده به محل کارش بروید یا زود به خانه برگردید. مراقب باشید که متوجه نشود هدفتان از این کارها جاسوسی کردن است و می‌خواهید مچش را بگیرید. همیشه یک بهانه عالی برای این حضور بی‌موقع داشته باشید. اگر همسرتان در حال خیانت کردن به شما باشد، اولین کاری که به جای خوشامدگویی و لبخند زدن انجام میدهد، این است که چیزی را پنهان میکند یا متعجب و حتی عصبانی میشود.همچنین میتوانید وقتی همسرتان اصلاً انتظارش را ندارد، به ویژه وقتی مدتی است تنها و ساکت بوده، ناگهان بالای سرش ظاهر شوید. آیا همسرتان وقتی نزدیکش میروید، به خصوص وقتی در حال کار کردن با تلفن یا رایانه بوده، از جا میپرد و عصبی میشود؟ اگر او از دیدنتان جا میخورد، احتمالاً در حال انجام دادن کاری بوده که نمی‌خواسته شما از آن خبر داشته باشید.

اگر همسرتان بدون اطلاع قبلی دیروقت به خانه برگشت، برای رابطه جنسی با او پیش‌قدم  بشوید. اگر او عصبانی شد، شما را از خودش راند و سعی کرد به هر طریقی از برقراری رابطه خودداری کند، به احتمال زیاد به خاطر خیانت کردن خسته شده و دیگر توانی برایش باقی نمانده است.

اگر همسرتان در حال خیانت کردن به شما باشد، احتمالاً عادت‌های خوابش ناگهان تغییر کرده است. او شب‌ها به بهانه این که کار دارد، تا دیروقت بیدار می‌ماند یا این که نصفه شب از خواب بلند می‌شود و در خانه راه می‌افتد. وانمود کنید به محض این که سرتان روی بالش رسیده، خوابتان برده است و ببینید که همسرتان چه کار میکند. آیا او از تختخواب خارج میشود و پس از مدتی طولانی نزدتان برمیگردد؟ البته تحت نظر گرفتن رفتار شبانه او کافی نیست. بعضی مردان متاهل خیانتکار، به ویژه آن‌هایی که متوجه مشکوک شدن همسرشان شدهاند، صبح زود از خواب بیدار می‌شوند تا با معشوقشان تماس بگیرند.

سطل زباله مکانی فوقالعاده برای معدوم کردن اسناد خیانت است، بنابراین میتواند محل مناسبی برای کشف خیانت هم باشد. اگر همسرتان دائماً پای کامپیوتر است، سطل زباله کامپیوترش را چک کنید. احتمال دارد عکسی از زن دیگر یا خرده اطلاعاتی را کشف کنید که به تشخیص خیانت کمک کند.

تنها اگر همه مراحل بالا را گذراندید و تقریبا اطمینان دارید که شوهرتان خیانتکار است به دنبال مچ‌گیری و اثبات خیانت باشید. چرا که اگر حدس شما مبنی بر خیانت شوهرتان سوءتفاهم باشد و در این مورد اشتباه کرده باشید مطمئنا همسر شما به شدت آزرده خواهد شد. آنگاه این شما هستید که اعتماد او را زیر سوال برده اید و رابطه‌تان را در خطر فروپاشی قرار داده اید. پس فقط و فقط در صورت اطمینان نسبی از خیانت روش زیر را بکار بگیرید:

یکی از دفعاتی که او به طور مشکوکی از خانه خارج می‌شود یا بهانه غیرمعمولی برای ترک منزل می آورد او را به طور مخفیانه تعقیب کنید و حرکاتش را زیر نظر بگیرید. اگر او فرد خیانتکاری باشد مسلما موضوع روشن خواهد شد.اکثر همسران خیانتکار عامدانه و آگاهانه قصد دارند که آتش دعوا را روشن کنند، در را پشت سرشان بکوبند و بروند؛ در واقع این مشاجره زناشویی بهانه خوبی برای ترک کردن خانه و حاضر شدن سر قرار ملاقات با معشوق جدید است. اگر همسرتان به تازگی بهانه‌گیر شده است، دائماً دعوا راه می‌اندازد و بعد از جر و بحث خانه را ترک میکند، سعی کنید او را تعقیب کنید و اگر متوجه حضورتان شد، بهانه بیاورید که میخواسته‌اید از او عذرخواهی کنید.

اگر شک کرده اید شوهرتان به شما خیانت میکند و نمی‌توانید فکر آن را از سرتان بیرون کنید، قبل از هرچیز درمورد احساستان با او صحبت کنید و درمورد رفتارش از او توجیه منطقی بخواهید. اما در صورتی که او نمی‌تواند شما را قانع کند و نگرانیتان را از بین ببرد، از بحث در این مورد دست بر دارید و او را آزاد بگذارید. در مرحله بعد نشانه‌های خیانت را دنبال کنید. تغییرات عجیب در رفتار و ظاهر، برنامه کاری غیرمعمول و دورهمی‌های مشکوک و ترک کردن پی در پی خانه بدون دلیل موجه از جمله نشانه‌هایی است که می‎تواند به علت خیانت باشد. اگر این نشانه‌ها در همسر شما وجود دارد در مرحله بعد ارتباطات او را زیر نظر بگیرید تا اطمینان یابید او خیانتکار است یا خیر. مکالمات پنهانی با فردی ناشناس و صحبت‌‌های رمزی با او و محدود کردن ناگهانی شما برای دسترسی به وسایل ارتباطی مشترک و شخصی نشان میدهد او احتمالا ارتباط پنهانی دارد. در مرحله بعد میتوانید او را به صورت غیرمستقیم امتحان کنید که آیا مرد خیانتکاری است یا خیر. مثلا وقتی توقع حضور شما را ندارد سرزده به ملاقاتش بروید، زمانی که فکر میکند خواب هستید او را زیر نظر بگیرید یا باساختن یک پروفایل جعلی در صفحات مجاز یاو را امتحان کنید. در آخر اگر تقریبا مطمئن هستید که او به شما خیانت میکند میتوانید با تعقیب او وقتی به صورت مشکوک از خانه خارج میشود یا دیر به منزل می آید خیانتش را اثبات کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

89 بازدید

78 بازدید

91 بازدید

118 بازدید

244 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام از اینستاگرام از فردی چندین عکس از همسرم دریافت کردم که نشون میداد ایشون عکسهای برهنه ( البته نه کاملا برهنه) از خود در پیج اینستاگرام دیگری با اسم فیک از خود منتشر میکند و تبلیغ ماساژ میکند من واقعا گیج شدم ، و متاسفانه به همسرم موضوع را گفتم و ایشان کاملا تکذیب کرد و اصلا دفاعی نداشت و گفت که کسی دیگر اینکارو کرده و وقتی دید من متقاعد نشدم در لاک دفاعی خود فرو رفت و گفت من چیزی دیگه نمیتونم بگم که قانع بشی و تو به من شک داری !!! و متاسفانه دیگه اصلا حرفی نمیزنه و حتی با یک پیج فیک آن پیج مورد نظر را فالو کردم ولی فالوبک نمیکنه ، چون پیج مذکور یه صورت خصوصی هست و نمیتونم عکسهایی که منتشر شده را ببینم و فقط بر آن مدرکی که یک شخص ناآشنا برای من ارسال کرده استناد کردم در واقع نحوه استوری گذاشتن یا فونتی که انتخاب کرده همه و همه گویای اینه که همسرم هست و واقعا از این موضوع خیلی ناراحتم لطفا کمکم کنید که چطوری بفهمم که پیج فیک برای همسرم هست یا خیر ؟ ناگفته نماند گوشیش همیشه یا سایلنت هست یا فلایت مود ! ممنونمچگونه خیانت را تشخیص دهیم

سلام دوست گرامی شک شما به همسرتان نیاز به بررسی بیشتری دارد؛ چراکه اگر قرار باشد بر مبنای بی‌اعتمادی پیش بروید؛ زندگی شما خوب پیش نخواهد رفت. به جای پیگیری صفحه اینستاگرام و …. در شرایط شما، بهترین اقدام مراجعه به زوج درمانگر است.

دیروز توی خونه یه کلیپس زنونه که مال خودم نبود رو پیدا کردم حدود یک ماهه که هیچ زنی جز خودم تو خونه نبوده و چند بار خونه رو تمیز کردم از اخرین مهمونی که داشتیم یعنی یه سوتفاهم عادی نیست حدود سه ساله ازدواج کردم این اولین باریه که چیز مشکوک ازش میبینم و هضمش خیلی سخته برام اگه ممکنه راهنماییم کنین میترسم ازش بپرسم یکی از اینکه قباحت مسئله از بین بره دوم از اینکه جوابش مثبت باشه چیکار کنم؟

سلام دوست گرامی بهتر هست در حال حاضر از بیان این موضوع خودداری کنید و اجازه ندید این باعث باز شدن مسئله بشه صبر کنید و در صورت وجود رفتار مشابه، در انصورت با همسرتان غیر مستقیم مطرح کنید

اطلاعات خوبی بود

سلام همسرم بعداز هفت سال زندگی مشترک یه مدت طولانی تقریبا یه ساله ک از رابطه جنسی فرار میکنه با مردان خیانت کار دوست هستش مدام خونه نیست ب طاهرم توجه نمی کنه اصلا متوجه من و ظاهر و حالات درونی کلا وجود من نیست آیا خیانت میکنه ب من

سلام دوست گرامی قبل از هرگونه اقدامی بهتر است با همسرتان صحبت کنید و در مورد تغییرات رفتاری از ایشان سوال کنید سپس مشکلات موجود را پیدا کنید و سعی در رفع ان ها داشته باشید مراجعه به همراه همسرتان به مشاور لازم هست در عین حال باید با محبت و رفتارهای زنانه ایشان را جذب کنید تا به مرور از دوستانشان دور شوند

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

به تازگی شوهرتان رفتار مشکوکی پیدا کرده است. شم زنانه‌تان گواهی می‌دهد او دارد چیزی را از شما پنهان می‌کند و نشانه‌های متعددی گویای این است که پای زن دیگری در میان است. شاید شما اشتباه می‌کنید و موضوع صرفا یک سوءتفاهم باشد. اما شک به خیانتکار بودن مرد موضوعی نیست که به راحتی بتوان آن را نادیده گرفت، در حالی که اثبات آن نیز آسان نیست. اگر به دنبال راهی برای تشخیص و کشف خیانت شوهر هستید و می‌خواهید اطمینان پیدا کنید شوهرتان به شما خیانت می‌کند یا نه، با رادیو عشق همراه باشید و طبق این 5مرحله اقدام کنید:

فهرست مطالب

برای بیرون کردن نگرانی‌های آزاردهنده از سرتان فقط دو راه پیش رو دارید. اول این که دربارهی نگرانی‌هایتان با شوهرتان صحبت کنید و جواب قانع کنندهای از او بگیرید. دوم این که مخفیانه مراقبش باشید و سعی کنید سندی را برای اثبات خیانتش پیدا کنید.اگر در رابطه‌تان احساس ناامنی می‌کنید، حتماً درباره احساساتتان با همسرتان صحبت کنید. این حس ناخوشایند گاهی اوقات فقط ناشی از یک سوءتفاهم احمقانه است. یک گفتگوی شفاف و صادقانه به روشن شدن قضایا و حل مشکلات کمک میکند، حتی اگر یکی از شما بر روی لبه پرتگاه خیانت ایستاده باشد. اما اگر شک و بدبینیتان بعد از گفتگو برطرف نشد، تنها راه برای رسیدن به جواب واقعی این است که برای کشف خیانت به کارآگاه بازی رو بیاورید و وقتی همسرتان سرش گرم است، دنبال نشانه‌های خیانت باشید.گفتگو درباره خیانت با شوهری که خیانت عادتش شده است و بارها دست به خیانت زده است، هیچ فایدهای ندارد، چون هر چقدر هم که شما گریه کنید و به او یادآوری کنید که چقدر دوستش دارید، او خودخواهانه باز هم فقط به خودش فکر میکند. بنابراین به جای آن که هر شب از عشقتان به خاطر خیانتش گله کنید، او را آزاد بگذارید تا فکر کند که همه چیز را فراموش کرده‌اید.در هر حال نمی‌توانید مچ شوهر خیانتکارتان را وقتی حواسش جمع است و در لاک دفاعی فرورفته است، بگیرید. فقط وانمود کنید که همه چیز عادی است و رفتار شوهرتان را ظرف چند هفته آتی تحت نظر بگیرید. وقتی شوهرتان مطمئن شد که دیگر به او مشکوک نیستید، مراحل بعدی را برای گرفتن مچ شوهرتان در حال خیانت در پیش بگیرید.

فردی که به همسرش خیانت می‌کند نشانه‌های رفتاری و ظاهری زیادی خواهد داشت که می‌تواند به کشف خیانت کمک کند. اما توجه داشته باشید که وجود یک یا چند تا از این نشانه‌ها در شوهر شما به تنهایی برای متهم نمودن او به خیانت کافی نیست.چگونه خیانت را تشخیص دهیم

آیا به تازگی متوجه تغییری غیرعادی در رفتار همسرتان شده‌اید؟ آیا همسرتان ناگهان باشگاه رفتن را شروع کرده، به سر و وضعش می‌رسد یا عطر جدیدی میزند که هوش از سرتان می‌برد؟ هیچ دلیل خاصی برای این تغییرات وجود ندارد و تقریباً همیشه بسیار ناگهانی و بی‌مقدمه رخ می‌دهد.همسرتان اصرار بیشتری برای تنها بودن دارد؟ البته همه ما هر از گاه نیاز داریم که قدری تنها باشیم. اما آیا همسرتان بیش از حد روی حریم شخصی‌اش حساس شده و با پرخاشگری از آن محافظت می‌کند؟ آیا او از جواب دادن به سوالاتتان درباره این که کجا بوده و چکار می‌کرده، طفره می‍‌‌رود؟ اگر پاسختان مثبت است، باید بدانید که با نشانه‌های هشدار خیانت روبرو هستید.

همسرتان ناگهان شب‌ها تا دیروقت سر کار می‌ماند یا مرتب به دورهمی‌هایی میرود که تا به حال سابقه نداشته است. اگر همسرتان هیچ وقت از شما دعوت نکرده است که با او به این دورهمی‌های دوستان بروید، یا علی‌رغم آن که ادعا میکند، سرش خیلی شلوغ است، همیشه شاد و سرحال به خانه برمی‌گردد، هوشیار باشید که خیانتی در راه است.

آیا همسرتان هر چند وقت یک بار دزدکی از خانه خارج می‌شود یا احمقانه‌ترین بهانه‌ها را برای ترک خانه می‌آورد؟ این روزها جملاتی مانند”میرم از فروشگاه یه چیزی بخرم”، “دوستام همین دور و برن، میرم یه سر ببینمشون” یا “حوصله‌ام سر رفته، میرم یه چرخی بزنم” را زیاد می‌شنوید؟هیچ اشکالی ندارد. اما وقتی پیشنهاد می‌دهید که شما هم همراهش بیرون بروید تا کمی هوا بخورید، چه میگوید؟ آیا بهانه می‌آورد که باید تنها برود. مشکوک است، اینطور فکر نمی‌کنید؟

 

بدون شک شوهر خیانتکار به دنبال راهی برای برقراری ارتباط با معشوقه اش خواهد بود و شما از همین طریق می‌توانید اطمینان پیدا کنید شکتان به خیانت شوهر درست است یا نه.

آیا شوهرتان هر جا که میرود، حتی سرویس بهداشتی، تلفنشم را هم با خودش میبرد؟ اگر شوهرتان و تلفنش تبدیل به دو یار جدانشدنی شده‌اند، احتمالاً شوهرتان سرش جایی گرم است. پاک کردن سوابق تماس، رمز گذاشتن روی تلفن، تماس‌های متعدد با شماره ناشناس یا نبودن اطلاعات تماس روی قبض تلفن همه و همه نشانه‌های  آشکاری است که نشان می‌دهد شوهرتان چیزی را از شما پنهان  می‌کند.

شوهرتان ناگهان می‌خواهد که هنگام حرف زدن با تلفن تنها باشد. در حضور شما موقع صحبت کردن معذب است یا این که هنگام تماس با چند شماره ‌خاص از شما فاصله میگیرد و به اتاق دیگری میرود. حتی شاید پیامکهای مشکوکی را از شماره‌های ناشناس روی تلفن همسرتان دیده باشید. به خاطر داشته باشید که افراد خیانتکار همواره شماره معشوقشان را با نام دیگری ذخیره می‌کنند و با کلمات رمزی به یکدیگر ابراز عشق و علاقه می‌کنند.

همسرتان بیشتر رمزهایی را که شما میدانسته‌اید، عوض کرده است و وقتی از او می‌خواهید که رمز جدید را به شما هم بگوید، بهانه‌ای می‌آورد و رمز را همچنان مخفی نگه میدارد. همچنین متوجه شده‌اید که رایانه‌اش را به شکلی نگه میدارد که نتوانید صفحه‌اش را ببینید، کاری که قبلاً هیچ وقت انجام نمیداد.این موارد میتواند نشانه‌هایی برای خیانت چتی شوهر(لینک به مقاله خیانت چتی شوهر) باشد

اگر نشانه‌ها و علائم ذکر شده درمورد شوهر شما صدق می‌کند، احتمالا شکتان مبنی بر خیانت او تشدید خواهد شد. شاید در این مرحله بهترین راه برای کشف خیانت شوهر این باشد که او را به صورت مستقیم یا غیر مستقیم امتحان کنید.

هر چند وقت یکبار سرزده به محل کارش بروید یا زود به خانه برگردید. مراقب باشید که متوجه نشود هدفتان از این کارها جاسوسی کردن است و می‌خواهید مچش را بگیرید. همیشه یک بهانه عالی برای این حضور بی‌موقع داشته باشید. اگر همسرتان در حال خیانت کردن به شما باشد، اولین کاری که به جای خوشامدگویی و لبخند زدن انجام میدهد، این است که چیزی را پنهان میکند یا متعجب و حتی عصبانی میشود.همچنین میتوانید وقتی همسرتان اصلاً انتظارش را ندارد، به ویژه وقتی مدتی است تنها و ساکت بوده، ناگهان بالای سرش ظاهر شوید. آیا همسرتان وقتی نزدیکش میروید، به خصوص وقتی در حال کار کردن با تلفن یا رایانه بوده، از جا میپرد و عصبی میشود؟ اگر او از دیدنتان جا میخورد، احتمالاً در حال انجام دادن کاری بوده که نمی‌خواسته شما از آن خبر داشته باشید.

اگر همسرتان بدون اطلاع قبلی دیروقت به خانه برگشت، برای رابطه جنسی با او پیش‌قدم  بشوید. اگر او عصبانی شد، شما را از خودش راند و سعی کرد به هر طریقی از برقراری رابطه خودداری کند، به احتمال زیاد به خاطر خیانت کردن خسته شده و دیگر توانی برایش باقی نمانده است.

اگر همسرتان در حال خیانت کردن به شما باشد، احتمالاً عادت‌های خوابش ناگهان تغییر کرده است. او شب‌ها به بهانه این که کار دارد، تا دیروقت بیدار می‌ماند یا این که نصفه شب از خواب بلند می‌شود و در خانه راه می‌افتد. وانمود کنید به محض این که سرتان روی بالش رسیده، خوابتان برده است و ببینید که همسرتان چه کار میکند. آیا او از تختخواب خارج میشود و پس از مدتی طولانی نزدتان برمیگردد؟ البته تحت نظر گرفتن رفتار شبانه او کافی نیست. بعضی مردان متاهل خیانتکار، به ویژه آن‌هایی که متوجه مشکوک شدن همسرشان شدهاند، صبح زود از خواب بیدار می‌شوند تا با معشوقشان تماس بگیرند.

سطل زباله مکانی فوقالعاده برای معدوم کردن اسناد خیانت است، بنابراین میتواند محل مناسبی برای کشف خیانت هم باشد. اگر همسرتان دائماً پای کامپیوتر است، سطل زباله کامپیوترش را چک کنید. احتمال دارد عکسی از زن دیگر یا خرده اطلاعاتی را کشف کنید که به تشخیص خیانت کمک کند.

تنها اگر همه مراحل بالا را گذراندید و تقریبا اطمینان دارید که شوهرتان خیانتکار است به دنبال مچ‌گیری و اثبات خیانت باشید. چرا که اگر حدس شما مبنی بر خیانت شوهرتان سوءتفاهم باشد و در این مورد اشتباه کرده باشید مطمئنا همسر شما به شدت آزرده خواهد شد. آنگاه این شما هستید که اعتماد او را زیر سوال برده اید و رابطه‌تان را در خطر فروپاشی قرار داده اید. پس فقط و فقط در صورت اطمینان نسبی از خیانت روش زیر را بکار بگیرید:

یکی از دفعاتی که او به طور مشکوکی از خانه خارج می‌شود یا بهانه غیرمعمولی برای ترک منزل می آورد او را به طور مخفیانه تعقیب کنید و حرکاتش را زیر نظر بگیرید. اگر او فرد خیانتکاری باشد مسلما موضوع روشن خواهد شد.اکثر همسران خیانتکار عامدانه و آگاهانه قصد دارند که آتش دعوا را روشن کنند، در را پشت سرشان بکوبند و بروند؛ در واقع این مشاجره زناشویی بهانه خوبی برای ترک کردن خانه و حاضر شدن سر قرار ملاقات با معشوق جدید است. اگر همسرتان به تازگی بهانه‌گیر شده است، دائماً دعوا راه می‌اندازد و بعد از جر و بحث خانه را ترک میکند، سعی کنید او را تعقیب کنید و اگر متوجه حضورتان شد، بهانه بیاورید که میخواسته‌اید از او عذرخواهی کنید.

اگر شک کرده اید شوهرتان به شما خیانت میکند و نمی‌توانید فکر آن را از سرتان بیرون کنید، قبل از هرچیز درمورد احساستان با او صحبت کنید و درمورد رفتارش از او توجیه منطقی بخواهید. اما در صورتی که او نمی‌تواند شما را قانع کند و نگرانیتان را از بین ببرد، از بحث در این مورد دست بر دارید و او را آزاد بگذارید. در مرحله بعد نشانه‌های خیانت را دنبال کنید. تغییرات عجیب در رفتار و ظاهر، برنامه کاری غیرمعمول و دورهمی‌های مشکوک و ترک کردن پی در پی خانه بدون دلیل موجه از جمله نشانه‌هایی است که می‎تواند به علت خیانت باشد. اگر این نشانه‌ها در همسر شما وجود دارد در مرحله بعد ارتباطات او را زیر نظر بگیرید تا اطمینان یابید او خیانتکار است یا خیر. مکالمات پنهانی با فردی ناشناس و صحبت‌‌های رمزی با او و محدود کردن ناگهانی شما برای دسترسی به وسایل ارتباطی مشترک و شخصی نشان میدهد او احتمالا ارتباط پنهانی دارد. در مرحله بعد میتوانید او را به صورت غیرمستقیم امتحان کنید که آیا مرد خیانتکاری است یا خیر. مثلا وقتی توقع حضور شما را ندارد سرزده به ملاقاتش بروید، زمانی که فکر میکند خواب هستید او را زیر نظر بگیرید یا باساختن یک پروفایل جعلی در صفحات مجاز یاو را امتحان کنید. در آخر اگر تقریبا مطمئن هستید که او به شما خیانت میکند میتوانید با تعقیب او وقتی به صورت مشکوک از خانه خارج میشود یا دیر به منزل می آید خیانتش را اثبات کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

89 بازدید

78 بازدید

91 بازدید

118 بازدید

244 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام از اینستاگرام از فردی چندین عکس از همسرم دریافت کردم که نشون میداد ایشون عکسهای برهنه ( البته نه کاملا برهنه) از خود در پیج اینستاگرام دیگری با اسم فیک از خود منتشر میکند و تبلیغ ماساژ میکند من واقعا گیج شدم ، و متاسفانه به همسرم موضوع را گفتم و ایشان کاملا تکذیب کرد و اصلا دفاعی نداشت و گفت که کسی دیگر اینکارو کرده و وقتی دید من متقاعد نشدم در لاک دفاعی خود فرو رفت و گفت من چیزی دیگه نمیتونم بگم که قانع بشی و تو به من شک داری !!! و متاسفانه دیگه اصلا حرفی نمیزنه و حتی با یک پیج فیک آن پیج مورد نظر را فالو کردم ولی فالوبک نمیکنه ، چون پیج مذکور یه صورت خصوصی هست و نمیتونم عکسهایی که منتشر شده را ببینم و فقط بر آن مدرکی که یک شخص ناآشنا برای من ارسال کرده استناد کردم در واقع نحوه استوری گذاشتن یا فونتی که انتخاب کرده همه و همه گویای اینه که همسرم هست و واقعا از این موضوع خیلی ناراحتم لطفا کمکم کنید که چطوری بفهمم که پیج فیک برای همسرم هست یا خیر ؟ ناگفته نماند گوشیش همیشه یا سایلنت هست یا فلایت مود ! ممنونمچگونه خیانت را تشخیص دهیم

سلام دوست گرامی شک شما به همسرتان نیاز به بررسی بیشتری دارد؛ چراکه اگر قرار باشد بر مبنای بی‌اعتمادی پیش بروید؛ زندگی شما خوب پیش نخواهد رفت. به جای پیگیری صفحه اینستاگرام و …. در شرایط شما، بهترین اقدام مراجعه به زوج درمانگر است.

دیروز توی خونه یه کلیپس زنونه که مال خودم نبود رو پیدا کردم حدود یک ماهه که هیچ زنی جز خودم تو خونه نبوده و چند بار خونه رو تمیز کردم از اخرین مهمونی که داشتیم یعنی یه سوتفاهم عادی نیست حدود سه ساله ازدواج کردم این اولین باریه که چیز مشکوک ازش میبینم و هضمش خیلی سخته برام اگه ممکنه راهنماییم کنین میترسم ازش بپرسم یکی از اینکه قباحت مسئله از بین بره دوم از اینکه جوابش مثبت باشه چیکار کنم؟

سلام دوست گرامی بهتر هست در حال حاضر از بیان این موضوع خودداری کنید و اجازه ندید این باعث باز شدن مسئله بشه صبر کنید و در صورت وجود رفتار مشابه، در انصورت با همسرتان غیر مستقیم مطرح کنید

اطلاعات خوبی بود

سلام همسرم بعداز هفت سال زندگی مشترک یه مدت طولانی تقریبا یه ساله ک از رابطه جنسی فرار میکنه با مردان خیانت کار دوست هستش مدام خونه نیست ب طاهرم توجه نمی کنه اصلا متوجه من و ظاهر و حالات درونی کلا وجود من نیست آیا خیانت میکنه ب من

سلام دوست گرامی قبل از هرگونه اقدامی بهتر است با همسرتان صحبت کنید و در مورد تغییرات رفتاری از ایشان سوال کنید سپس مشکلات موجود را پیدا کنید و سعی در رفع ان ها داشته باشید مراجعه به همراه همسرتان به مشاور لازم هست در عین حال باید با محبت و رفتارهای زنانه ایشان را جذب کنید تا به مرور از دوستانشان دور شوند

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

در این مقاله ما به دلایلی که همسرتان به شما خیانت می کند، نمی پردازیم. در این مقاله به رفتارها و سخنانی که باعث پی بردن به خیانت می شود، می پردازیم

در دنیای امروز خیانت و متعهد نبودن بسیار باب شده و بسیار دیده می شود. حتی اگر شخصی به زندگی زناشویی وفادار باشد می تواند با استفاده از چت های اینترنتی و رابطه در فضای مجازی با افراد دیگر کم کم به سوی خیانت سوق داده شود.

برای پاسخ این سوال را به چند سوال کوچکتر تقسیم می کنیم: در این مقاله ما به دلایلی که همسرتان به شما خیانت می کند، نمی پردازیم. در این مقاله به رفتارها و سخنانی که باعث پی بردن به خیانت می شود، می پردازیم.

بیشتر بدانید : چگونه از شوهرم که به من خیانت کرده انتقام بگیرم؟چگونه خیانت را تشخیص دهیم

معمولا زوجین بعد از چند سال زندگی مشترک می توانند به تفاوت های رفتاری همسرشان پی ببرند و تشخیص دهند که آیا همسرشان به آنها خیانت می کند یا خیر .اما بعضی افراد بسیار مراقب رفتارهایشان هستند طوری که همسرشان اگر کوچکترین شکی داشته باشد، این شک را در درون خود می کشد و حتی به این شک فکر نیز نمی کند. 

اولین دلیلی که شما می توانید به همسرتان شک کنید دروغ است. همسرتان مدام به شما دروغ می گوید البته لازم به ذکر است که هر دروغی را نمی توان به عنوان آغاز خیانت تلقی کرد. دروغ هایی که برای دیر آمدن به منزل، پاسخ ندادن به تلفن ، در جلسه های پیاپی به سر بردن، مسافرت های مداوم کاری، خوشحالی بی دلیل ، عوض شدن ذائقه همسرتان، بی میل در رابطه زناشویی، بی میلی در صحبت کردن با همسر یا فرزندان، بی میلی برای شرکت در مهمانی ها،ارجح دانستن تنها بودن در منزل، ارجح دادن محیط بیرون به منزل، کسل و بی حوصله بودن در برابر شما و فرزندان، فراموش کردن لذات و تفریحات گذشته …همسر شما به دنبال به دست آوردن لذت جدیدی در رابطه جنسی، عشق، زندگی ، فضای خانه، شورش علیه محدودیت هایی که شما برای او خلق کرده اید، می باشد .

بیشتر بدانید : 8 دلیل که یک مرد به همسرش به راحتی خیانت می کند!!

برای مثال : همسرتان پیش از این به ندرت برای شما هدیه ای می گرفت یا حتی گل می خرید اما در حال حاضر مدام به شما هدایای مادی و معنوی عطا می کند .شاید شما روزی در آرزوی رفتن به کلاس نقاشی بودید ، اما همیشه با مخالفت همسرتان مواجه می شدید و نظر همسرتان این بود که شما باید به جای رفتن به این کلاس ها به خانه و زندگی تان برسید اما امروز به طور نا منتظره ای همسرتان به شما می گوید اگر هنوز دوست داری به کلاس نقاشی بروی، من مخالفتی ندارم.تغییرات کاملا محسوس در رفتار همسرتان می تواند دلیلی برای بی تفاوتی او نسبت به شما و شروع رابطه جدیدی باشد ، البته باز هم لازم به ذکر است که هر بی تفاوتی را نمی توان به معنای خیانت حساب کرد.اما برعکس رفتار همسران خیانت کار باهوش ، همسران خیانت کار دیگری هستند که رفتاری بسیار فاحش دارند و به سادگی متوجه می شوید که در حال خیانت به شما هستند.برای مثال : کمتر به منزل می آیند ، زمانی که به منزل می آیند خسته هستند، هیچ تمایلی به همسر و بچه هایشان ندارند و ..گاهی اوقات همسران کم تجربه بودن طرف مقابلشان را برای خیانت بهانه می کنند. برای مثال مدعی هستند : همسرم در روابط زناشویی بسیار کم تجربه است و نمی تواند مرا راضی نگه دارد پس من به دنبال رابطه دیگری می روم 

بیشتر بدانید : این دسته از همسران بیشتر خیانت می کنند!!

اگر همسر شما دیروقت به منزل برمی گردد یا ساعاتی در روز تلفن همراهش را خاموش می کند یا پاسخ نمی دهد دلیلی برای خیانت او نیست.مسلما اولین کلمه ای که به ذهن شما حمله ور می شود : خیانت استاما لازم است بدانید شما تنها با دیدن این رفتار یا شنیدن بعضی مکالمات مشکوک نمی توانید همسرتان را متهم به خیانت کنید زیرا همان طور که می دانید بعضی از همسران بخصوص آقایان دوست ندارند که همسرانشان در کارهای بیرون از منزل آنها دخالت کنند به همین دلیل ترجیح می دهند که ارام و در خفا صحبت کنند پس بدون دلیل مشکوک نشوید.اگر شک و ظن شما به مرحله ای رسید که اطمینان خاطر به دست آورید، لازم است مدتی همسرتان را تحت نظر داشته باشید اما بطور نامحسوس و طوری که وی متوجه نشود.این عمل ، اخرین تیر شماست تا از خیانت همسرتان مطمئن شوید .زمانی که از خیانت همسرتان اطمینان حاصل کردید اما زندگی تان را دوست دارید و نمی خواهید طلاق بگیرید. به همسرتان بگوئید از لحاظ روحی تضعیف شده اید و نیاز به مسافرت دارید .

اگر بعد از این مسافرت ، دیگر رفتار مشکوکی از همسرتان ندید هرگز این مساله را به طور علنی بازگو نکنید که “من می دانستم تو در حال خیانت به من هستی “اگر این مسافرت پاسخگوی مشکل شما نیز نبود لازم است مشکلتان را با یک مشاور خانواده مطرح کنید . 

بیشتر بدانید : بعد از خیانت همسرم چگونه او را تحمل کنم؟

بیشتر بدانید : شوهر من یک معشوقه دارد

بیشتر بدانید : چرا همسرم دائم در حال خیانت کردن به من است؟

بیشتر بدانید : 10 نشانه ای که احتمالا همسرتان در حال خیانت به شما می باشد

بیشتر بدانید : چرا مردان خیانت می کنند؟ 8 کار زنانه که باعث خیانت می شود!!

بیشتر بدانید : فکر می کنم همسرم در اینستاگرام به من خیانت می کند!!

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleاختصاصی سیمرغ  

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

۴۴ دیدگاه‌ها

راه های تشخیص خیانت

راه حل : ساده بود.باید یه محیطی ایجاد میکردم که فرد با اعتماد به این که فرد دیگه ای نمیتونه اعترافاتش دسترسی پیدا کنه ، راحت کارهایی که انجام داده رو بیان کنه.چطور باید این کار انجام میدادیم؟

باید یک فرم انلاین درست میکردم از جنس فرم های روانشناسی.از این فرم هایی که یک سری سوال علمی و تخصصی و باربط میپرسن و تیپ شخصیتی مون رو مشخص میکنن.این فرم ها دو دسته ن اونایی که پایه علمی دارن (مثل تست خیلی خوب سایت خوب ایران ذهن که اگه یه اینتر فیس بهتر میداشت ، به خوبی میتونست جایگزین یکی از استارت اپ پولی تو این زمینه بشه) دسته دوم این فرم ها فرم های شبه علمی ند که میخوان از سوال بی ربطی مثه حیوون مورد علاقه شخصیتت رو مشخص کنن که مخصوص فروم های نیک صالحی و سایتای زرد دیگه ن ، که مضحک بودنشون از دور مشخصه.
تصمیم گرفتم که سوالات فرم شبیه به فرم های علمی باشه و وسطش اون دو سه تا سوالی رو که مهم هستند برامون رو بپرسم(مثل تا حالا خیانت کردی یا کدوم پارتنرت رو بیشتر از همه دوست داشتی و …) و بعد فرم رو بذارم رو یه دامین رایگان و یه پاسخ رندوم هم بهش بدم که مثلا بگه تو کدوم تیپ شخصیتی قرار میگیرید.خوبی این حالت این بود ، خیلی رسمی میشد و طرف بعد از این که پاسخش رو گرفت هم شک نمیکرد که چه اتفاقی افتاده.
اجرا: رفتم سراغ وردپرس تا پلاگین مناسب طراحی پرسشنامه رو پیدا کنم. داشتم سرچ میکردم که یهو به گوگل داکس برخوردم و گوگل اون روی غیر خبیث ش رو بهم نشون داد.بدون یک خط کدنویسی و تنظیمات پیچیده ، گوگل اجازه میده تو یک صفحه مجزای وب یک فرم انلاین طراحی کنی که سازگاری بالایی با زبون فارسی داره، قالب های مناسبی داره ، ریسپانسیوه و از همه مهمتر باجاوا اینترپرایز نوشته شده(این مورد آخر تبلیغات برای خودم بود :).در اخر گوگل تو قسمت درایو در قالب یه فرم اکسل نتایج رو تحویل میده که از اون ها حتا میشه خروجی های آماری و نمودار گرفت.در نهایت بعد ده دقیقه زمان به این فرم رسیدم.مقادیری دروغ بهش اضافه کردم که الان که نگاه میکنم حس میکنم بعضیاش زیاده روی بوده.به هر حال فرم آماده شد اما مشکلی که وجود داشت این بود که گوگل به جز چند خط تشکر اجازه نمیداد پاسخی برای فرم تعریف کنیم .به این نتیجه رسیدم که یه لینک ثابت به یکی از نتایج ایران ذهن رو بذارم تو قسمت تشکر و بگم که برید نتایجتونو تو این لینک ببینید ، بدیش این بود که ثابت بود و برای همه یک نتیجه میداد و اگه کسی زوم میکرد رو صفحه متوجه میشد یه مشکلی هست. اما به قول ما خراسانی ها ، کاچی به از هیچی. لینک رو کوتاه کردم.در نهایت رسیدم به این لینک .
کارای فنی که به لطف گوگل خیلی ساده و کم بود، تموم شده بود و وارد مرحله ی جلب اعتماد شدیم. بخاطر کارپاره وقتم به تعداد زیادی پنل اس ام اس دسترسی دارم و حتا فکر میکنم اگر سرچ کنیم پنل هایی پیدا بشن که اجازه بدن چندتا اس ام اس برای تست بفرستیم بدون عضویت.از یکی از پنل ها که استفاده ای ازش نمیشد و شخصی تر بود، لینک رو تحت عنوان شخصیت عاشق خودت رو بشناس برای طرف فرستادیم. متاسفانه نتیجه ای برامون در بر نداشت(جالب اینه که شاید برای ده نفر دیگه هم از طریق اس ام اس به روش های خلاقانه حتا، امتحان کردم و هیچکس روی لینک کلیلک نکرد از بس رفقای تبلیغات چی مون خوش سابقه ن، شاید بهتر باشه تبلیغات چی های اس ام اسی کلاهشونو بذارن بالاتر)

نتیجه خیانت سنج ما چیزی شبیه به این هست

چگونه خیانت را تشخیص دهیم

تصمیم گرفتیم که مستقیم لینک رو به شخص مورد نظر برسونیم. به این حالت که پارتنرش یک عکس از صفحه ای که مثلا تیپ شخصیتی خودش رو مشخص کرده میفرستاد و با هیجان میگفت تو هم برو این تست رو بده ببین چی میگه درباره ت برعکس روش اس ام اس این روش در صد درصد مواقع جواب داد.

 

نتیجه : این فرم رو بیشتر دوستای نزدیکم برای این که بفهمند دروغ شنیدن تاحالا یا این که بهشون خیانت شده یا نه استفاده کردند.به جایی رسید که حتا افرادی که نمیشناختم هم میومدن و با یه حالت مضطربانه ای ازم میخواستن که نتایج پارتنرشون رو در اختیارشون قرار بدم (این که اقبال غیر منتظره ش چه دلایلی داره فکر کنم تو حیطه ی کارجامعه شناساست ، اما فکر نمیکنم زیاد به جامعه ایران ربطی داشته باشه ، ما انسان ها شدیدا پنهان کاریم و میل به دونستن حقیقت احتمالا همه جا هست).
به جز یک مورد که شرایطی عجیبی پیش اومد و منجر به تموم شدن یک رابطه شد ، بقیه به خوبی و خوشی تموم شدند و مورد حادی پیش نیومد.اون دوستامم که احتمالا الان این متن رو میخونن به خوبی در حال ادامه دادن ند و سو تفاهم هاشون رفع شده.
پی نوشت: اگر قصد استفاده از این روش رو داشتید ، کلیه باراخلاقیش رو بر عهده خودتون میذارم.من متوقفش کردم دقیقا به همین دلایل اخلاقی ، اما اگر حس کردید میتونه کاری کنه که زندگیتون بهتر بشه حتمن استفاده کنید.
پی نوشت ۳: من توی اون صفحه مقادیر زیادی دروغ گفتم که با توجه به هیجانی که موقع اجراش داشتم قابل توجیحه اما یقینا کار صحیحی نبوده و نیست.الان ازش شرمنده م اما چون دیگه استفاده ای ازش نمیکنم ، میذارم همونطوری بمونه.

پی نوشت ۴: درباره اپن سورس بخونید این قسمت از کتاب توروالدز رو با ترجمه ی جادی.

توصیه ایمنی: هر فرمی رو تا متوجه نشدید از کجا نشات میگیره پر نکنید ، حتا اگه از طرف کسی که خیلی دوسش دارید ، براتون فرستاده شده باشه 🙂

شاید بخواهید بخوانید:

چطور از شر شبکه‌های اجتماعی خلاص شویم؟

در مواجهه با زورگیر چه کنیم؟

چطور تایپ ده انگشتی یادبگیریم؟

استفاده رایگان از اسپاتیفای

برچسب‌ها:
اپن سورس
از کجا بفهمیم زنمان دوستمان دارد
چطور بفهمیم شوهرمان خیانت میکند
چگونگی برخورد با زن خیانت کار
چگونه بفهمم زنم خیانت میکند
چگونه بفهمم زنم خیانت میکند؟
چگونه بفهمم زنم دوستم دارد
چگونه بفهمم شوهرم خیانت می کند
چگونه بفهمیم زن خیانت می کند
چگونه بفهمیم شوهرمان دروغ میگوید
چگونه بفهمیم شوهرمان دوستمان دارد
چگونه متوجه خیانت زن شویم
خیانت شوهر
راه های فهمیدن خیانت دوست دختر
راههای تشخیص خیانت دوست پسر
راههای فهمیدن خیانت زن
راههای کشف خیانت مردان
علائم خیانت مردان متاهل
فیشینگ
مهندسی اجتماعی

سلام داش صدرا،چطوری؟من یه زمان خیلی توی اون قضایای هک و اینا بودم و بخشیش رو که خیلی دوس داشتم همین مهندسی اجتماعی بود و هنوزش شدید دوستش دارم و حس میکنم بابک زنجانی نمونه خوبیه!این قضیه ای که گفتی خب از بعد فنی که خیلی چیز خاصی نبود ولی از نظر اجتماعی، من خودم بهترین همراه و رفیقم (مونث) براش یه موردی پیش اومده بود و به نامزدی هم رسیده بودن که یهو خیلی ناگهانی همه چیز نابود شد، مثل همیشه برای اینکه طرف نمیاد اولش بگه من اینجوریم! هرکی یه مرضی داره یکی نمیتونه با یه نفر مثل عادم بمونه، یکی خیلی عجله داره به ثوابای رابطه برسه، یکی همزمان با ۳۰ نفر خوب مونده و همشون تنها عشق زندگیشن، یکی با هر کدوم یه بخشی رو میگذرونه، با کیی میره قهوه با یکی میره سینما! یکی مثل اسب (البته اسب من نشنیدم) دروغ میگه، یجورایی براشون بی ارزشه این رابطه ها، همش برا عشق و حالشه، من شخصا ازون تریپ خفن احساسیام و راستش خیلی از رفیقا و اطرافیانمو درک نمیکنم، شایدم برای همین خیلی روابطم محدوده. جالبیش اینه رفیقام که خیلی عوضی ترن از بقیه تو رابطه هم خیلی موفقن! (که فکر کنم چون طرفشونو هم مثل خودشون انتخاب میکنن!)کمک تو هم به اون بنده خدا خوب بوده، ولی من این برام مهمه کسی که داره دنبال مورد از کسی میگرده خودش در وهلهه اول کارش درست باشه. یه رفیقی ما داریم فقط مارو نبرده دورمون بده! بعد بنده خدارو متهم کرده بود که تو میری دنبال پسرا و اینا (تریپ غیرتی!) در کل خیلی باحاله قضایای ما!پی نوشت: منتظر برنامه هات هستمپی نوشت ۲: این قضیه جلسه باز نرم افزاری چیه؟

سلام خسته نباشید …نمیدونم چی بگم من یه خانم۲۳ساله هستم من بیشترهرچیزی به سشوهرم اطمینان داشتم حتی بیشترازخودم و خیلیای دیگه همیشه فکر مسمردم اگه خیانتیم بخواد انجام بده باید خودم مجبورش کنم مگرنه همچین ادمی نیست تاینکه مدتها بعدخواب خیانتشو دیدم بهش گفتم و گفت شام زیاد خوردی و بیخیال شدم یه چندباری اینجور بود تاینکه مدتها بعد خوابم اتفاقی متوجه خیانتش شدم خیلی گریه کردم خیلی التماس کردم فشارم افتاد نفسم بند اومد اما اون فقط انکار میکرد خاستم خودم بکشم که اومد اعتراف کرد و گفت ببخشم میدونم اشتباه اما یه دوست اجتماعیه همین ایپم تکرارنمیشه اما من نیدونستم فقط این نیست مگرنه با زور بازوش منو هل نمیداد که بتونه پاک کنه….بعدها به طرق اینستاش چون ایملش داشتم وارد شدم و دیدم بعد قول و قسم خاک پدرم بازم خیانت میکنه باز هیچی نگفتم خوایتم بدونم تا چقدر بیحیا میتونه باشه و بعد خواستم بهش وقت برگشت داده باشم اما اون رو خودشم نمیاورد وحتی درطول روز تحقیرم میکرد…من ازاون جون ترم و حتی باوجود ازداوجم هنوز مدام خواستگار دارم اما من ….بیهیال….خلاصه بهش گفتم و توی اتوبان دعوای بدی کردیم تا مدتا تنش بود خودم مریض شدم و همش دکتر بیماریتان و دوهفته بستری شدم بازم بخشیدمش چون فکنم دوسش دارم…..اما ابان دوباره چند روزه خوابای بد میبینم اونم همشصبح هاوقتهای۵یا۶ دلم اروم قرار نداره …شوهرم بچه میخواد نمیخوام زندگی یه بچه یه انسان بخاطر استباهات ماها خراب بشه اینکه بچه بیارم و بعد بفهمم….براهمین خواهش میکنم کمکم کنید قبل بچه اوردن و مسئولیت دارشدن کمکم کنید…لطفا که من ازاین حقیقت باخبربشم با مدرک….خیلی دنبال هکر گشتم اما بیفایده بود….دنبال ردیاب کن گشتم بیفایده بود….توروخدا هرروشی که باعث میشه به حقیقت پی ببرم و مدرکی داشته باشم کمکم کنید چون شوهر من خیلی باکلمات بازی میکنه درحدی که کسی منو باورنمیکنه…..گوشی همسرم ایفونه براهمین خیلیا براهک بهم گفتن نمیشه خیلیام سرم کلاه گزاشتن من که دانشجوام کارنمیکتم به زور جمع میکنم اینلم کلاه میزارن سرم…..ازشما خواهشمندم کمکم کنید

سلام میتونم ازتون کمک بخام؟

بکین میشنوم

خیلی باحال بود! :)))

بهت ایمیل دادم . اگه نرسیده ادرسی که دارم احتمالا اشتباهه.خود ایمیل بده بهم. ۰۱sadra@gmail

عالی عالی عالییییی. کلی خندیدم . یادش بخیر یه زمانی چقدر از این فیشینگ ها میزدیم . البته این زیاد شبیه فیشینگ نیست نه ؟

D: چرا اتفاقا الان که گفتی ، به ذهنم رسید خیلی شبیه فیشینگه چون به هرحال ما داریم با یه صفحه غیر واقعی اعتماد افراد رو جلب میکنیم … ولی با نیت حقیقت سنجی :)) بجای دزدی.

اصلا چیه باید چجوری ازش استفاده کرد .لینکش کجاست. بعدش از کجا جوابشو بفهمیم

من هم یک بار می خواستم صفحه ی یک نفر رو توی اینستاگرام فالو کنم اما اون فرد فقط آشنایانش رو اکسپت می کرد. من هم پروفایل فیس بوکش رو پیدا کردم. با نام یکی از دوستاkش یک پروفایل توی اینستاگرام ساختم و ریکوئست دادم. اون هم اکسپ کرد. ^^

منتظر پروژه اوپن‌سورس اندروییدت هستم.

حقیقتا موضوع بیشتر انجام یک پروژه ی خاص هست .برای دست گرمی سه تا اپ کاربردی (صدتا یکی) طراحی کردم اما به جای انتشار گذاشتم خاک بخورن و مایه عبرتم بشن چون از صد متری مشخصه زشتند و بدرد نمیخورند(آشغال مناسب ترین واژه برای توصیفشونه :)) ).ایده ها زیادن ولی تمرکزم پایینه و تخصصم کند پیشرفت میکنه یه دلیلش اینه که دارم جاوا اینترپرایز کار میکنم که کشوندتم به یه محیط های دور از برنامه نویسی اندروید .حتمن ، حتمن اولین پروژه ی بدرد بخوریم که به سطح انتشار از نظر خودم رسید و منتشر شد رو اپن سورس میکنم.همچنین سعی میکنم این روند رو نگه دارم تا آخر.ممنون که انقدر حواستون جَمعه♥

صدرا جان سلام خوبی.خیلی خوب بود و روشی جالبی بود از نظرم از نظر اخلاقی مشکلی نداره.امیدوارم رابطه ها بهتر شه فقط یه سوال داشتم راجع فرم ساختنه کجا ازت بپرسم؟

سلام میشه کمکم کنید من میخوام حقیقت شوهرم و قبل مادر شدن بفهممم…من دانشجوام سرکار نمیرم برا همین خیلی پول نداشتم خیلی دنبال هکر گشتم اما فقط کلاه رفت سرم…..یا میگفتن گوشی iosفلانه نمیشه….ردیابی نشد….توروخدا کمکم کنین زندگی یه بچه خراب نشه ….اگه نفهمم و بچه بیارم و بعد بفهمم زندگی سه نفر نابود میشه ….شوهرم شدید اصزار داره بچه دارشیم فک میکردم ادمی که تینجور اصزارداره خیانت نمیکنه چون میهواد یه پدر بشه اما متاسفانه توهمین جریانات اصرارش فهمیدم خیانت کرده ماه ها گفتم تاوقتی دوباره اعتمادم و بدست نیتری من بچه نمیخوام….الان بعد مدتها فکر میکنم خیانت میکنه ازبرخورد و حرفاش…شوهرمن خیلی باسیاسته و تیزه میدونه چیکارکنه شک نکنم اما منم بعد اولین هیانتی که دیدم فهمیدم به هیچیش اعتمادی نیست….توروهدا اگه هک یا هرراهی بلدین کمکم کنید
اینم ایدی اینستام m.maa32

یک پرونده قضایی برایت درست می کنم که از ترس بری تو سوراخ موش قایم بشی

Everybody back off, back off, they got government on their side!

کاش درمورد نتیجه کارتون و اینکه ایا دوسته دوستت خیانت کرده بوده یا نه، چطوری بهش ثابت کردید و ادامه ماجرا هم میگفتی…

سلام
می توانید بهم کمک کنید که یک فایل اینچنینی به ایمیل همسرم بفرستم؟

راستش ربطی به مطلب نداره و بیشتر راجب نظراست ولی…
میشه ی اینجور فرمی رو برای ای او اس بنویسی؟
همون نتایجو که گذاشتی بده بسه خیانت سنج نمیخواد

سلام. از کجا به لینک که گفتی دسترسی میدا کنم داداش؟

چطور میتونم منم استفاده کنم؟

سلام دوست عزیز من هم همچین مشکلی دارم و با توجه به اینکه هیچ چیزی نتونستم پیداکنم که یقین داشته باشن اما مثل خوره به جونم افتاده ازطرفی خیلی زندگیم وبچه هامو دوست دارم واحساس میکنم اگه نتونم ثابت کنم که درست فکرمیکنم یا اشتباه ..همین منجربه نابودی زندکیم بشه لطفا اگه کمکی ازدستت برمیاد دریغ نکن امیدوارم بتونم به نتیجه برسم وشک من برطرف بشه

لطفا اگه لینک داره لینکش رو بهم بده که بتونم استفاده کنم مصرانه خواهش میکنم که بهم کمک کنی تابتونم از شک خارج بشم ومطمین بشم حالا چه مثبت چه منفی

میتونی به من کمک کنی خیلی با همسرم شک دارم خواهش میکنم کمکم کنچگونه خیانت را تشخیص دهیم

سلام چجوری باید خودم یکی درست کنم خیلی مهمه وحیاتیه میشه کمکم کنید

سلام صدرا جان لطفا لینک من چطور بفرستم اصلا میتونی ب من کمک کنی شکم برطرف بشه خواهش میکنم

منم به شوهرم شک دارم خیلی گشتم برا هک نشد میشه کمکم کنی ممنون

من یک جوان ۳۵ ساله هستم که سال ۹۶ پس از ۶ سال زندگی مشترک متوجه شدم همسرم بهم خیانت می کند، از زمانی که به ایشان شک کردم تا زمانی که همه چیز رو مطمئن شوم تقریبا ۲ ماه به طول انجامید. روز ۱۰ اسفند ۹۶ ایشون رو در برج یادمان آزادگان کرج در دفتر مردی تنها گرفتم اما متاسفانه به قدری دلهره و ناراحتی داشتم که اصلا به فکر تماس با پلیس ۱۱۰ نشدم، و پس از برسی کیف و تلفن همراهش مدارک بسیاری دال بر داشتن روابط نا مشروع با افراد متفاوت را پیدا کردم، دو اشتباه بزرگ مرتکب شدم، اول اینکه به خودش همه چیز رو گفتم، وقتی شکایت نامه رابطه نامشروع رو دید، ازش عکس گرفته بود و برای اون پیره مرد فرستاده بود!
دوم اینکه به اصرار خانواده ام وکیل نگرفتم، لذا می گفتند فقط طلاقش بده بره!!
همان شب ایشان اعتراف کردند که با فردی که من بهش مشکوک بودم در ارتباط بودند، گریه کردن و به من گفتن برو فلانی رو بکش! من اگر جای تو بودم تکه تکت می کردم! اون زندگی ما رو نابود کرد! از خدا خواستم تو نفهمی امشب من توبه کنم!
خیلی مسائل رو بازگو کردند، البته بعدا زیر همه حرف ها زدند. که آقای فلانی فکر کرده بود که می خواستین طلاقم بدین! و خانواده ایشون کاملا در جریان روابط دخترشان با مردان بودند و فقط من نمی دانستم!!
از مسائل خصوصی خانوادگی شان به همسر سابقم گفته بودن، در مورد لیزر موهای زاید بدن دختر و خانومش گفته بود، تا گاو صندوق بزرگ منزل پدریشان که به اندازه یک اتاق است!! آیا این حرف ها رو من از خودم در آوردم؟ من از کجا باید بدونم داماد اون پیره مرده چطور آدمیه یا اینکه زنش کجا موهای زاید بدنشو زده؟ یا اینکه پدرش فقط پسر کوچیکه رو به اتاق گاو صندوق راه می ده؟؟؟
پیامک های دستورانه آن مرد مانند ” ببینمت” این پیامک همکاری هست؟؟؟
یا پیامک “آخ جوووووووووووووووون” اون خانم؟؟ قاضی می فرماید رابطه کاری بوده؟؟؟
آخه ۳۰۰ بار تماس کاری در یک ماه؟؟ آقای قاضی آیا زنه شما و یا دختر شما هم اگر این رابطه رو داشت باز هم می گفتید کاری بوده تماس ها؟؟؟؟
بعدش هم اون آقا از آشناهای قدیمی بودند که من بهتر می دونستم دزد ناموس هست، و از ابتدا به همسر سابقم هشدار داده بودم، حتی سال ۹۲ با ایشان تماس گرفتم و گفتم دیگه نه برای هانومم کار بیار نه تماس بگیر!!!!
اما متاسفانه روابط پنهانی ادامه داشته و من چون خودم کج نمی رفتم اصلا شک نکردم!
بعد که همه چیز رو فهمیدم و به اون آقا گفتم، اون آقا بهم گفت من همه جا آشنا دارم هیچ غلتی نمی تونی بکنی!
روزی که رفتم دادسرا، رییس دفتر منو از دفتر انداخت بیرون! در صورتی که اصلا حرفی نزده بودم، بعد توی پرونده لیست تماس های پیره مرده رو گذاشته بود زیر!!!!!
بعدش قاضی گفت عکس و فیلم بیار اینها مدرک نیست!!!!
جالب است بدانید در زمان طلاق از من تعهد محضری خواست که دیگر پیگیر پرونده رابطه نامشروع من نشوی!!!
زمانی که من مهریه ایشان را کاملا پرداخت کرده و طلاقشان دادم، ایشان از من بابت افترا شکایت کرده!!!!
و قاضی من را مجرم شناخته و برایم حکم شلاق بریده !!!!! باید بزنید، من باید شلاق بخورم که در ۶ سال زندگی و ۴ سال دوستی نفهمیدم با یک فاحشه زندگی می کنم، این سزای یک مرد احمق است! که زنش را در جامعه رها می کند و به او اعتماد می کند!
عجب قانونی! زن شوهر دار مشروع است شب و نیمه شب با مردان متاهل پیامک “جووووووووون” بدهند، من افترا زن شدم؟
از قاضی خواسته بودم تا ریز واریزی های بانکی ایشان را مشاهده کند تا ببیند چرا این افراد این مبالغ را برایش ریختن! ۲۰ میلیون؟؟؟؟ ۸ میلیون؟؟ ویلای شمال ۱۶۰ میلیونی!
خیلی از این پول ها بیشتر! متاسفانه اینقدر وضع جامعه خراب است که قضات دستور دارند زیاد داخل این مسایل نشوند! پس چه کسی حق ضایع شده من را باید بگیرد؟؟؟
واقعا این انصاف است؟ این چه دادگاهیست؟ این چه عدالتیست؟

آقای مرد لازمه که یه بار وضعیت جامعه ما و انتخاب های غلط آقا پسرها رو ازدید یه خانم هم بشنوید. درسته حقی از شما زایل شده ولی در وهله اول خود شما مقصرید که چشمتون رو به روی خیلی چیزها بستید. من نمی دونم شما چه ملاک هایی برای انتخابتون داشتید ولی اینو میدونم امروزه اغلب انتخاب ها الکی و مسخره شده. وقتی الان اقایون هم ملاکشون در زندگی شده متراژ خونه پدر دختر، شغل دختر، اینکه پدر دختر چی می تونه بده به دخترش برای زندگیشون و خیلی چیزای مسخره دیگه. باید هم همچین مسایل و مشکلاتی پیش بیاد.

اقا منم شک دارم و میدونم دو تا گوشی داره چطوری رسواش کنم

سلام لطفا به منم کمک کن

سلام خواهشا به منم کمک کنید بفمم .چند وقته آرامش ندارم خیلی مظطربم.یک بار قبلاً بهم خیانت شده لطفاً کمک کنید بفهمم

سلام من چندوقت پیش یک چیزی دقیقا شبیه به همین رو توی یک رباط تلگرامی دیدم و اون به این صورت بود که شما میتونستی یک سری سوال رو طرح کنی و لینک سوالهارو در قالب یک بنر (که مثلا تبلیغ فال گیری و خبر دادن از آینده و این چیزها بود)برای شخص مورد نظر بفرستی اونشخص هم با کلیک کردن روی بنر وارد ربات مذبور میشد و میتونست سوالهارو اونجا ببینه و بهشون پاسخ بده.بمخض اینکه فردمورد نظر به سوالها پاسخ میده کلیه جوابهاش برای شما نمایش داده میشه .خوبی این ماجرا اینه که شما میتونید بصورت نامحدود برای هرشخصی سوالات مخصوص به همون شخص رو طراحی کنید وبراش بفرستید و بدی این ماجرا هم اینه که بعداز پاسخ دادن فرد مورد نظر به سوالات، یک پیغام بصورت خودکار براش بنمایش درمیاد که همه چیز رو لو میده و بهش گفته مییشه که تمام این ماجرا زیر سر شما بوده؟! ولی من رو خیلیها امتحان کردم واقعا بطورصددرصد تونستم جوابهامو ازشون بگیرم

سلام به شما دوست عزیز این فرمی رو که میگید میشه واسم بفرستید …توی یه مورد میخوام پی به خیانتش ببرم

سلام
فکر جالب و هوشمندانه ای کردی صدرا جان
لطفا لینکش رو برام بفرست یا متن روانشناسی که طراحی کردی

صدرا جان من نیاز دارم ب این فرمی ک درست کردی .و تونستی حقیقت رو اشکار کنی .جون مادرت برام تو ایمیلم بفرس یا بهم اطلاع بده چطوری بسازم .khosravanireza32@yahoo.com…اینم شماره تلفنم

باسلام برادرعزیزصمیمانه تقاضامیکنم این فرم ونحوه استفاده ازش روبرای این حقیربفرست بخدادارم دق میکنم ممنونم

سلام آقا صدرا منم الان نزدیک دو سال همین مشکل رو دارم خواهش میکنم آدرس رو محبت کنید واقعا شب و روز ذهنم رو درگیر کرده

سلام آقا صدرا منم دقیقا همین مشکل رو دارم خواهش میکنم بهم کمک کنید

یه جایی از قول فیفا فکر کنم خوندم که:
تو فوتبال از هوش غیر زیستی (فرم خیانت سنج) استفاده نمیکنند چون جذابیت فوتبال به اشتباهاتشه :))

کمکم کنیدددددد

عقیقت عشق و زنده گی مشترک درک همدیگر در شرایط های مخطلف هست من ١٣ سال زجر بد اخلاقی زنم را تحمل کردم ولی همیشه به این باور بودم که ما همدیگر را دوست داریم چون انقدر دعوا داشتیم …… ولی هر گز سختی ها را برای همدیگر نمیخواستیم

سلام داداش منم نیازشدیدبه این فرم دارم خواهشا برام بفرستش اینم شماره تلفن واتساپیم۰۹۱۵۵۴۸۹۱۰۸

منم دوتا عکس دختر توگوشی نامزدم دیدم و اون اصرار داره که اینا شماره رفیقشه و داده خطشو به دختر و میگه که میبرمت رودر رو کنیم و کلی قسم میخوره که من اشتباه فکر میکنم منم موندم باورش کنم یا نه اگه قبول کنم دوماه دیگه عقدمون میکنن و من نمیدونم این بدرد ازدواج میخوره یا نه ایا فرد خیانت کاری هستش تاالانم چیزی ازش ندیده بودم لطفا به منم کمک کنید 🙏

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Subscribe to comment

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سلام لذت بردم. چطور میشه خودکا…
در پست:
استارت‌باکس(اپیزود اول): لین استارت آپ

مقاله جالبی بود.
همیشه باید ی…
در پست:
“استیو جابز” شدن

سلام خوبی من ساعت ۴ میخوابم سا…
در پست:
راهنمای بیدار شدن در ساعت ۶ صبح:برای تنبل‌ها

با اجازه.
راه حلی که برای من …
در پست:
سافرینگ

عنوان خیلی جالبی دارید. 🙂 آمو…
در پست:
یادگیری زبان انگلیسی: بدون درد و خونریزی


قالب سفید اثر یحیی

نشانه هایی که بیان می کند همسرتان با شما صادق نیست:

هنگامی که صحبت از خیانت زوجین به میان می اید نمی توان به سادگی از کنار آن عبور کرد.

واقعیت این است که خیانت کنندگان به خوبی می توانند شما را گول بزنند و کارهایی که انجام داده اند را به کمک ترفندهای موجود پنهان سازند.

بر اساس گفته متخصصان پنج نشانه وجود دارد که بیان می کند همسرتان در حال خیانت به شماست و ممکن است با فرد دیگری رابطه داشته باشد. اگر یک یا چند مورد از نشانه های زیر را در همسر خود مشاهده کردید بهتر است کمی نگران شوید و به کمک یک فرد متخصص با شرایط موجود مبارزه کنید.چگونه خیانت را تشخیص دهیم

برخی از افراد بر این باورند که به هنگام خیانت، ممکن است میل جنسی او نیز کاهش پیدا کند اما واقعیت این طور نیست و دقیقا عکس این موضوع صادق است.

زمانی که افراد در حال خیانت به همسر خود هستند ممکن است نیاز و تمایل بیشتری به رابطه جنسی داشته باشند. یکی از مشاوران این حوزه بیان می کند که چنین موضوعی به خاطر ترکیب گناه و تمایل جنسی تجدید شده است.

برخی از افراد ممکن است بر این باور باشند که افراد به هنگام بروز خیانت زمان زیادی را پای رسانه های دیجیتال و فناوری های موجود صرف کنند تا با کسی که به تازگی با او اشنا شده اند ارتباط برقرار نمایند.

آن ها فکر می کنند همسرشان در این شرایط باید مدت زمان زیادی را صرف صحبت های پنهانی با تلفن همراه نماید. بله استفاده از فناوری بی شک می تواند ارتباطات را ساده تر کند با اینحال استفاده از چنین مواردی باعث می شود پنهان کردن رابطه کمی دشوار باشد.

به راحتی می توان حرکات و تصاویری که افراد در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند را پیگیری نمود. نمونه های زیادی وجود داشته که در آن استفاده از فناوری باعث اشکار شدن روابط پنهانی گشته است. در موارد اخیر افرادی که به همسر خود خیانت می کردند استفاده از این دستگاه ها و فناوری های جدید را کنار گذاشته اند.

در این شرایط استفاده از دستگاه های فناوری کاهش پیدا می کند و افراد زمان اندکی را در رسانه های اجتماعی صرف می کنند و در ساعت های غیر عادی روز به انجام تمرینات ورزشی می پردازند.

ممکن است فکر کنید افرادی که به شما خیانت می کنند دیگر حوصله صحبت کردن با شما را نخواهند داشت اما عکس این موضوع صادق است. آن ها به شدت به شما علاقه مند می شوند و پرحرف تر از قبل خواهند بود.

در چنین شرایطی دوست دارند همه کارهایی که انجام داده اید را با جزییات کامل برایشان تعریف کنید. هر چقدر بیشتر حرف بزنید آن ها را بیشتر به خود جذب کرده اید. حفظ ظاهر در این شرایط می تواند جلوی شک کردن طرف مقابل را بگیرد.

آن ها ممکن است در مورد موضوعات یا سرگرمی هایی صحبت کنند که قبلا هرگز هیچ گونه تمایلی به آن نداشته اند.

به عنوان مثال ممکن است به طور ناگهانی به موارد سیاسی یا ورزشی که قبلا علاقه ای به آن نداشته اند علاقه نشان دهند.

سفرهای کاری یا صرف ساعت های طولانی مدت در دفتر کاری و نیامدن به منزل در شب ممکن است نشانه های هشداردهنده واضحی باشد اما برخی از افراد برنامه کاری انعطاف پذیری دارند و چنین نشانه های کلیشه ای ممکن است به شناسایی خیانت کمکی به شما نکند.

در طول 10 سال گذشته روش کار کردن و جایی که افراد کار می کنند بسیار تغییر کرده است. حالا بیشتر افراد پشت میز نشین نیستند و مدام در حال حرکت اند.

به همین خاطر شناسایی و بررسی تغییرات ایجاد شده در برنامه روزانه افراد کمی دشوار است. با اینحال برخی از افراد ممکن است متوجه شوند شوهرشان کارهای عجیب و غیر عادی را خارج از برنامه روزانه اش انجام می دهد که قبلا هرگز چنین کارهایی را نمی کرده است. به عنوان مثال فردی که مدام به مدرسه فرزندش می رود ممکن است با مادر یکی از بچه ها ارتباط پنهانی داشته باشد.

زمانی که فردی در حال برقراری رابطه با فرد دیگری است ممکن است به راحتی دچار مشکل مالی شود. اما در این شرایط تنها به دنبال رسیدهای غیر قابل توضیح از رستوران های گران قیمت، وعده های غذایی آن چنانی یا هدیه های گران قیمت نباشید.

بیشتر افرادی که به همسرشان خیانت می کنند حساب های جداگانه ای دارند و برخی از اوقات به درستی نمی دانند چه مقدار پول در هر کدام از حساب هایشان دارند و در پایان ماه به این نتیجه می رسند که دچار مشکل مالی شده اند.

در چنین شرایطی افراد ممکن است نخواهند در مورد برنامه های مالی دراز مدت صحبت کنند. به عنوان مثال فرد ممکن است تعهد مالی به موارد بزرگ و طولانی مدت از خود نشان ندهد.

حرف بی پایه واساسی مطرح شد واقعا من بانظرپژمان موافقم چون واقعا بوده جلوی چشمم که زن درحین خیانت آنقدر توفاز فرورفته که اجازه هیچ ارتباط فیزیکی رابه همسرش نداده وفقط درحال نقش بازی کردن بوده

نمیشه با قاطعیت صحبت کرد.یکی از دوستانم زمانی که زنش بهش خیانت میکرد.به هیچ وجه زنش اجازه برقراری رابطه زناشویی رو نمیداد.حتی یه بقل ساده(نه دعوایی نه قهری بینشون بود )

خیلی مزخرف

سلام.این مطلب رو با ذکر منبع، کپی کردم توی وبلاگم

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

علائم مشترکی که هنگام وقوع خیانت بروز می کند عبارتند از : _ رفتار تدافعی فرد هنگامی که از او سوال شود. _ تغییر در عادت ها مانند لباس پوشیدن، ساعات کاری، هزینه های مالی و … _ پریشانی و حواس پرتی یا بی قراری و دلتنگی _ جر و بحث درباره چیزهای بدیهی و یا غیرمعمول _ کاهش میل جنسی

اثرات خیانتهای زناشویی از آنجا که بهترین، نزدیک ترین و موثرترین الگو برای بچه ها والدین شان هستند، همانطور که عشق و وفاداری از والدین به فرزندان منتقل شده و به طور نامحسوسی به فرزندان آموزش داده می شود، لاابالی گری، بی وفایی، عدم تعهد نسبت به خانه و خانواده، ضعف در مهارتهای زناشویی و .. نیز می تواند به فرزندان منتقل شود و لذا  چرخه طلاق و خیانت مرتبا به نسل های بعدی نیز می تواند سرایت می کند.

اما چطور می توان آزردگی را کنترل و به بازسازی اعتماد پرداخت؟ در ادامه به طور بسیار خلاصه، سرفصلهای رهایی از آزردگی برای شما توضیح داده می شود : اجازه دهید زمان خاطراتی را که موجب تحریک احساس آزردگی می شود، کم رنگ کند.( تجارب جلسات درمانی نشان داده که تقریبا زمانی معادل دو سال باید صرف این مرحله شود)   _ از زندگی کردن با اشتباهات گذشته بپرهیزید و بر زمان حال و آینده متمرکز شوید. در زمان حال نیز به شدت از یادآوری خاطرات گذشته اجتناب کنید.

_ از آزردگی تان به عنوان وسیله ای برای گرفتن امتیاز از همسرتان و رسیدن به خواسته هایتان خودداری کنید.چگونه خیانت را تشخیص دهیم

_ مخلص کلام اینکه از قانون حمایت، توجه، زمان و صداقت برای بهبود زندگی مشترک باید استفاده شود که در یادداشتهای آتی سعی می کنیم این  قوانین را واضح تر برای تان شرح دهیم.

چگونه خیانت را تشخیص دهیم
چگونه خیانت را تشخیص دهیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *