چگونه دختری با شخصیت باشیم

 
helpkade
چگونه دختری با شخصیت باشیم
چگونه دختری با شخصیت باشیم

آیا تا به حال در جمعی بوده اید که خانم باشخصیتی با رفتار و ظاهرش شما را جذب خود کند و دیگران در هر جمع و مهمانی از شخصیت و متانتش تعریف کنند؟ ویژگی های بارز این بانوی باوقارچیست و چه رفتار ها و حرکت هایی، یک زن را به یک بانوی با شخصیت تبدیل میکند؟ اگر می خواهید رمز و راز باوقار بودن، جذاب و با شخصیت بودن را بدانید ، با این بخش از نمناک همراه باشید تا با رعایت اصولی ساده شما هم به یک بانوی جذاب تبدیل شوید.

در اولین گام برای اینکه با کلاس به نظر برسید باید مانند یک خانم با وقار رفتار کنید و برای با وقار بودن، ظرافت های زنانه، ادب داشته باشید و نسبت به خود و دیگران احترام بگذارید.

فقط روی ظاهر و مد نیستند

امروزه بسیاری از خانم ها برای متفاوت بودن از دیگران وقت خود را در سالنهای زیبایی صرف رنگ کردن موها و کاشت ناخن و سشوار وموج موها و… می کنند و برای اینکه ظاهری چشمگیر برای خود بسازند ، لباس هایی تنگ و عذاب آورو کفش های پاشنه بلند می پوشند اما یک «خانم باکلاس واقعی» هیچوقت برای چشمگیر بودن هیچ وقت تمام تمرکز و وقتش را روی ظاهرشان نمیگذارند زیرا اینگونه به یک مانکن معمولی تبدیل می شوند.

چگونه دختری با شخصیت باشیم

زنان باکلاس فضولی نمی کنند

زنان با کلاس شاد، مثبت اندیش و واقع بین هستند که از زندگی با انسانهای دیگر و زیست مسالمت آمیز اجتماعی درک درستی دارند؛ بنابراین به خوبی قادرند که احساسات زنانه مثبت و منفی شان را کنترل کنند.

زنان با کلاس هیچوقت غیبت، بدگویی و حسادت برای تسکین درد ناشی از حسرتها و نداشته هایشان نمی کنند.زنان باکلاس واقعی ممکن است پولدار نباشند بلکه طبعی بلند دارند و دست و دلبازند و در پی کشف عیب ها و رازهای دیگران نیستند و در کار دیگران فضولی نمی کنند مثلا برای فهمیدن وضعیت سلیقه صاحبخانه در مهمانی ها کابینت ها را باز نمی کنند.

خوش پوش و با سلیقه اند

با کلاس های واقعی با سلیقه هستند و عیوب بدنشان را می شناسند و با توجه به آن لباس می پوشند مثلا اگر شکم تخت ندارند ، از لباس هایی که کمربند شان روی شکم بسته می شود دوری می کنند اما زنان باکلاس نما برای داشتن ظاهری زیبا و جذاب هر لباسی را که مد می شود را می پوشند .

برای ست کردن لباسها، خوش پوشی، خودارایی و رفع نواقص ظاهری باید دانشی در مورد رنگ شناسیداشته باشید . به علاوه برای اینکه همیشه در مقابل دیگران خوشبو باشید از عطرهای ملایم و با کیفیت استفاده کنید.

از نکاتی که برای شیک پوشی باید رعایت کنید کیفیت کیف و کفش است یعنی شما باید کیف دستی با کیفیتی از برندی مناسب که به تیپ تان بیاید در دست بگیرید و شیک باشید. برای با کلاس بودن شما باید با ست کردن درست رنگ ها، لباسی معمولی اما برازنده به تن کنید.

آرایش های سنگین نمی کنند

بسیاری از زنان با کلاس نما برای رفتن به سوپرمارکتها ، سمینارهای علمی، مترو جلسه کنکور و سالن دفاعیه ، پایان نامه در دانشگاههای معتبر در آرایش کردن افراط می کنند و بیشتر از اینکه آراسته وزیبا به نظر بیایند مضحک و عجیب به نظر می آیند .

قبلا هم در نمناک گفتیم که خانم های با کلاس به خوبی می دانند برای هر موقعیتی چه تنوع و چه میزان آرایش و آراستگی مناسب است؛ بنابراین قبل از آرایش کردن به اینکه کجا می خواهند بروند و اینکه فضای آنجا چگونه است ، فکر می کنند.

در همه چیز سر رشته دارند

امروزه خانم هایی که می خواهند با کلاس و متفاوت به نظر برسند بلد بودن خیاطی، گلدوزی و به خصوص آشپزی و آنچه زنان قدیم انجام می دادند را عیب و ننگ می دانند و آنها را یادنمی گیرند و فقط وقت خود را صرف رفتن به کلاس های فشرده زبان و یوگا و تای چی می کنند .

برای باکلاس بودن باید هنرهای خانگی را بیاموزید زیرا آموختن هنر های خانگی و سرآمد بودن در همه چیز نشان دهنده هوش، استعداد و مهارت بالا است و نشانه بی کلاسی نیست. زنانی که ضمن شیک بودن دست پخت بسیار خوبی دارند بسیار جذاب هستند .

زبان بدن شیکی دارند

یکی از اولین و موثرترین تصویرها برای معرفی شخصیت فرد به دیگران زبان بدن آنها است پس برای اینکه باکلاس باشید به نکات زیر دقت کنید:

افراد با کلاس در همه مواقع برای نشان دادن اعتماد بنفشان درست می ایستند و می نشینند پس حتما برای ایستادن و نشستن موزون و درست تمرین کنید.

برای با کلاس به نظر رسیدن در مهمانی ها یا اماکن عمومی هیچ وقت به افراد متفاوت خیره نشوید.

یکی از رفتارهایی که نشان دهنده بی کلاسی افراد و آشنا نبودن با آداب معاشرت است در گوشی حرف زدن با دوستان صمیمی یا همسر در جمع است .

هیچگاه موقع غذا خوردن صحبت نکنید و هنگام خوردن غذا عجله نکنید و صدای خود را موقع صحبت با تلفن همراه با دوستان و خانواده تان بالا نبرید.

برای عادت کردن به استفاده از کلمات احترام آمیزی مثل «لطفا» و «متشکرم» آنها را در خانه و بیرون به کار ببرید.

متواضع و فروتنند

افراد با کلاس نما به خاطر غرور بیجا اغلب می خواهند به دیگران بفهمانند که آنها از بقیه بهترند و کارهایشان درست تر است اما نه تنها این کار فردی متفاوت و قابل اعتنا از شما نمیسازد بلکه باعث میشود آدم متوهمی به نظر برسید که فقط باید به توهماتش خندید تا پایین بیایید.

بنابراین در همه جا متواضع باشید و در هیچ جمعی از زیبایی، هوش، شغل و موقعیت، امکانات مالی و خانواده با اصل و نسب خودتان با آب و تاب تعریف نکنید باورکنید زیرا تواضع بیشتر از خودستایی به درد شما می خورد.

عاقل هستند و اطلاعات عمومی خوبی دارند

برای اینکه زنی دوست داشتنی و قابل احترام به نظر برسید فقط ظاهرتان را زیبا نشان ندهید بلکه باید فکر، هوش و عمق وجود شما هم دیدنی باشد . خانم های شیک پوشی که جذابیت اولیه دارند به مرور زمان کسالت بار می شوند اما افرادی که اطلاعات عمومی خوبی دارند و ذهنی فعال دارند همیشه در اوج باقی می مانند .

پس بهتر است مرتب مطالعه کنید و در شبکه های اجتماعی و گروههایی که بار علمی یا اخبار عمومی دارند، شرکت کنید تا اطلاعاتتان به روز باشد و مهارتهای تازه ای بیاموزید.

رازدار هستند

زنان با کلاس قابل اعتمادند و راز داری از مهم ترین ویژگی آنهاست . این خانم ها هیچ گاه اسرار زندگی شخصی دیگران را برای نزدیکترین کسان خودشان تعریف نمی کنند و هیچوقت برای افراد دیگر اسرار محرمانه بین خود و نزدیکانش را بازگو نمی کند.

چگونه دختری با شخصیت باشیم

در کار و زندگی دیگران دخالت نمی کنند

افراد با شخصیت و زنان با شخصیت ، هرگز حسرت زندگی دیگران را نمی خورند و از دیگران بدگویی نمی کنند. آن ها در کنترل رفتار خود مهارت داشته و همیشه از جملات مثبت استفاده می کنند و سعی می کنند در کنار افراد دیگر با افکار مثبت زندگی کنند.

حتی وقتی عصبانی هستند لحنشان ملایم است

خانم های با وقار هنگام حضور در جمع حتی اگر همسرتان، بهترین دوست خود خشمگین هستند ، یک نفس عمیق میکشند، چشمان شان را می بندند، آرام حرف می زنند و خونسردی شان را حفظ می کنندو هرگز کسی آنها را در حال داد و فریاد زدن نمی ببیند.

در مورد میزان درآمد حرف نمی زنند

خانم های با کلاس هیچگاه درباره داشته های خود و در مورد میزان درآمدشان و میزان سرمایه شان حرف نمیزنند. صحبت در مورد میزان درآمد پدر و مادرتان، همسرتان، دوست صمیمی تان اصلا باکلاس نیست.

مسئولیت پذیر هستند

افراد باکلاس کارهای مربوط به خودشان را خود انجام می دهند و خودشان را مسئول زباله ای که تولید کرده اند می دانند یا وسایل شان را خودشان حمل می کنند و انتظار ندارند دیگران برای شان این کار را انجام بدهند اما افراد بی کلاس و مغرور کارِ انجام شده را وظیفه می دانند و کمک و لطف دیگران را نادیده می گیرند.

 

روانشناسی, سبک زندگی

نظر خود را بنویسید
20,167 بازدید نسخه چاپی

بزرگ
کوچک

دنیای اطلاعات: یک دختر خانم باوقار خصوصیاتی دارد که او را از دیگران متمایز می کند و حرکات و رفتار او به گونه ای است که از او یک خانم با شخصیت ساخته است.
این ویژگی‌ها چه ویژگی‌هایی است و یک دخترخانم چگونه می تواند از این خصوصیات برخوردار باشد؟ برای آن که شما هم بتوانید یک خانم با شخصیت و جذاب باشید می توانید موارد زیر را در نظر داشته باشید، تا از خصوصیات ویژه یک دختر خانم متین و افراد با شخصیت برخوردار شوید.
به طور قطع برای شما پیش آمده است که در یک جمع و یا مهمانی خانمی را دیده اید که رفتار و شخصیت او برای همه مورد تحسین بوده است و همه تحت تاثیر رفتار او قرار گرفته اند.

یکی از مهم ترین موارد برای افراد با شخصیت و حفظ شخصیت زنانه و وقار، شکل رفتار شما با دیگران است که این رفتار باید با در نظر گرفتن حفظ احترام دیگران با ترکیبی از احساسات زنانه باشد.

افراد با شخصیت و زنان با شخصیت ، افرادی هستند با روحیه مثبت و سرحال که هرگز حسرت زندگی دیگران را نمی خورند و برای گذران وقت خود پشت سر دیگران بدگویی نمی کنند.
آن ها سعی می کنند در کنار افراد دیگر با افکار مثبت زندگی کرده و افکار خود را در مورد دیگران ؛ حتی اگر منفی باشد؛ به زبان نیاورند. آن ها در کنترل رفتار خود مهارت داشته و همیشه از جملات مثبت استفاده می کنند.
افراد با شخصیت و خانم های با شخصیت به دنبال حسرت زندگی دیگران نبوده و نظر مثبتی در مورد دخالت در زندگی دیگران ندارند و زمانی که به منزل دوستی می روند، سعی در کنکاش وسایل خانه او را ندارند.

دختر خانم‌هایی که تنها به دنبال زیبایی ظاهر خود هستند حتی ممکن است هزینه زیادی صرف این کار کرده و در نهایت هم به نتیجه مناسب نرسند. اما باید در نظر داشته باشید که راه زیبایی و ظاهر و رفتار زیبا بسیار ساده است و تنها کافی است که در مورد زیبایی های خود به شناخت کافی برسید.
بهتر است برای زیبایی و با وقار بودن در لباس پوشیدن هم به شرایط ظاهری خود دقت کنید تا عیوب شما را برطرف کرده و نواقص بدن شما را نشان ندهد.
استفاده از لوازم آرایش زننده را کنار گذاشته و به جای آن آرایشی ملایم با عطری مطبوع داشته باشید. همچنین به جای پوشیدن کفش‌های تنگ که حتی ممکن است پای شما را آزار دهد، از کفش های مناسب استفاده کنید.
شما به راحتی می‌توانید برای داشتن ظاهری شیک و با شخصیت از لباس های مناسب خود استفاده کرده و سعی کنید رنگ لباس های شما، با کفش ها و کیف تان هماهنگی داشته باشد. این موارد، دانش زیبایی شناسی است که با چند بار امتحان کردن به آن خواهید رسید.

چگونه دختری با شخصیت باشیم

برای آن که بتوانید جزو افراد با شخصیت و یا یک دختر خانم با شخصیت و جذاب باشید، علاوه بر این که به ظاهر خود توجه کرده و آنچه برازنده شما است می پوشید، باید ذهن و عقل زیبایی هم داشته باشید.
شما به این ترتیب خانمی خواهید بود که هم ظاهری زیبا دارد و هم از نظر عقلی در حد قابل قبولی بوده و اطلاعات خوبی در تمام موارد مختلف دارد. برخورداری از مهارت های مختلف و اطلاعات عمومی، شما را برجسته کرده و همه افراد از بودن در کنار شما لذت خواهند برد.

یکی از مهم ترین روش های زیبایی شخصیت این است که برای برخورداری از وقار و زیبایی از ظاهری مناسب و رفتاری جذاب استفاده کرده و زبان بدن خود را بشناسید به عنوان مثال:
– در نشستن و ایستادن دقت کنید، همانگونه که شایسته یک خانم با شخصیت و با وقاراست رفتار کنید.
– در هر جمعی که هستید سعی کنید با متانت رفتار کرده و برای بررسی ظاهر کسی به او خیره نشوید. این کار می تواند بسیار ناخوشایند باشد.
– در هنگام صرف غذا سعی کنید به غذا خوردن متمرکز بوده و مشغول صحبت نشوید.
– سعی کنید در مقابل لطف دیگران با احترام رفتار کرده و از او تشکر کنید.

برای اینکه در نظر دیگران خانمی با وقار و با شخصیت باشید، سعی کنید همرنگ دیگران بوده و به ظاهر سازی و متفاوت بودن در جمع مشغول نشوید.
افراد با شخصیت همیشه فروتن بوده و از تکبر دوری می کنند، زیرا هیچ کس افراد مغرور را دوست ندارد و سعی می کنند با او ارتباط نداشته باشند. به این ترتیب با رفتار متواضعانه همه به سمت شما جذب شده و در تمام محافل و حتی اجتماع موفق خواهید شد.

آشپزی هنری است که با ذات یک خانم همراه است و با پیگیری هنر آشپزی و یا دیگر هنرهای سنتی زنان گذشته ،چیزی از وقار و شخصیت شما کم نمی شود.
شاید بعضی از دختر خانم‌ها به دنبال آموزش هنرهای مدرن دیگر باشند و یا در انواع کلاس های مختلف زبان و غیره ثبت نام کنند؛ اما نباید از هنر های سنتی غافل شوند زیرا فراگیری این هنرها بیانگر استعداد و قدرت و مهارت او در انجام دادن این کارها است.
هر چه در هنرهای مختلف بیشتر حرفه‌ای باشید ، به هنرهای و مهارت های شما افزوده شده و شما را در رده یک خانم هنرمند قرار می دهد.

برخی از خانم ها برای آن که با کلاس و مدرن به نظر برسند، اکثر روزها را در آرایشگاه ها سر کرده و انواع آرایش ها و موارد زیبایی را روی ظاهر خود انجام می دهند.
از مانیکور ناخن گرفته تا برخی راهکارهای زیبایی روی صورت خود و گاهی حتی برای آن که زیباتر باشند، انواع آسیب ها و آزارها را متحمل می شوند.
البته ممکن است این موارد در ظاهر کمی جلب توجه کند اما باید در نظر داشته باشید که برای آن که افراد با شخصیت و باوقار باشید، توجه کامل به ظاهر از شما یک خانم با کلاس نمی سازد بلکه شما تبدیل می شوید به خانمی که تنها به دنبال زیبایی او هستند و نشانه هایی از افراد با شخصیت در شما وجود نخواهد داشت.

منبع: نبض ما

کلمات کلیدی: بانو چگونه دختر سنگین و باوقار باشیم چگونه دختری زیبا و جذاب باشیم؟ چگونه زن جذابی باشیم چگونه فرد با شخصیتی باشیم؟ چگونه مثل یک پرنسس رفتار کنیم چگونه مثل یک لیدی رفتار کنیم چگونه یک دختر ایده آل باشیم؟ چگونه یک دختر با کلاس باشیم چگونه یک زن با شخصیت باشیم؟ خانم دختر دختران با شخصیت روانشناسی دختر زبان بدن دختر زن ویژگی خانم های با شخصیت ویژگی های یک دختر با شخصیت

دیدگاه

نام *

ایمیل *

دنیای اطلاعات: آیا شما انسان شادی هستید؟ شاید هم بقیه فکر می کنند آدم شادی هستید اما خودتان چنین احساسی ندارید و برخلاف ظاهرتان، شادی را با تمام وجودتان احساس نمی کنید.

امکان عضویت در سایت توسط مدیر غیر فعال شده است

چگونه یک خانم با شخصیت باشیم و چه زمان یک دختر خانم جذاب و دلربا محسوب می شویم به طور حتم زمانی که بتوانیم شخصیت منحصر به فردی از خود نشان دهیم حال اینکه یک دختر خانم با شخصیت باید چگونه رفتار کند تا مورد توجه و احترام دیگران قرار داشته باشد موضوعی است که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم و با هم 10 ویژگی رفتاری خانم  ها با شخصیت را بررسی می کنیم.

 

برای اینکه بدانیم چگونه یک خانم با شخصیت باشیم لازم است این موارد را بدانیم که خانم های با شخصیت به هیچ عنوان این اخلاق را ندارند که در زندگی دیگران سرک بکشند و یا اینکه بخواهند پشت سر دیگران شروع کنند به صحبت کردن آن ها به هیچ عنوان به زندگی دیگران حسادت نمی کنند و حسرت زندگی دیگران را نمی خورند و معمولا سعی می کنند با روحیه مثبت و افکار مثبت با دیگران در ارتباط باشند.

چگونه دختری با شخصیت باشیم

 

برای اینکه بدانیم چگونه یک خانم با شخصیت باشیم لازم است بدانید که طرز رفتار یک خانم با شخصیت به گونه ای است که با دیگران با احترام رفتار می کند و او علاوه بر اینکه خودش را دوست دارد  و برای خود ارزش و احترام قائل می باشد این احترام را نیز برای دیگران نیز قائل می باشد و در حقیقت یکی از رازهای جذابیت این خانم ها همین نوع نگرش و رفتارشان می باشد بنابراین اگر می خواهید فردی با شخصیت باشید و دیگران به شما احترام بگذارند همان گونه با دیگران رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار شود.

 

زنان قدرتمند و با شخصیت افرادی هستند که روی خود سرمایه گذاری می کنند آن ها همواره در حال آموزش و افزایش دانش و ارتقاء شخصیت خود هستند این زنان قدرتمند از کسب مهارت و دانش لذت می برند این بانوان همان اندازه که به زیبایی ظاهری خود اهمیت می دهند به زیبایی دورنی خود نیز اهمیت می دهند و زیبایی درونی خود را از طریق بالا بردن سطح معلومات و ارتقاء توانمندی های فردی شان افزایش می دهند.

حتما بخوانید : چگونه دختری دوست داشتی و جذاب باشیم

برخی از زنان زمانی که وارد دنیای کسب و کار و دنیای مردانه می شوند زنانگی خود را فراموش می کنند و روحیات مردانه پیدا می کنند زیرا تصور می کنند این نقطه ضعف محسوب می شود و باید در دنیای تجارت شبیه مردان شد این یک تفکر اشتباه است بنابراین درحالی است که زنان قدرتمند و با شخصیت به هیچ عنوان روحیه زنانگی خود را فراموش نمی کنند و آن را از دست نمی دهند زیرا روحیه زنانگی قدرت آن ها محسوب می شود برتری آن ها نسبت به مردان محسوب می شود و یکی از علت های جذابیت زنان همین روحیه زنانگی و قدرت آفرینش شان می باشد.

زنان با شخصیت بر روی اعتماد به نفس و عزت نفس خود کار می کنند آن ها همیشه با قدرت در جامعه حاضر می شوند طرز ایستادن آن ها نشان دهنده اعتماد به نفس و ایمان دورنی به توانمندی هایشان می باشد هنگام راه رفتن قدم های محکم و ثابت برمی دارند هیچ گاه سرشان را پایین نمی اندازند صاف می ایستند و سرشان بالا و به حرکات زبان بدن خود اشراف دارند.

 حتما بخوانید : اشتباهات زبان بدن زنان

دختران با شخصیت و قدرتمند صبور و فروتن هستند آن ها همواره رفتاری متواضعانه دارند و از تکبر و غرور بی جا دوری می کنند آن ها به هیچ عنوان خود را برتر از دیگران نمی دانند و تلاش ندارند که به دیگران فخر بفروشند بلکه خود را همرنگ دیگران می دانند و سعی می کنند به آن ها کمک کنند و با فروتنی با دیگران در تعامل هستند آن ها رفتاری دوستانه با دیگران دارند و اطرافیان خود با مهربانی و خوش رویی برخورد می کند و در مواجهه با چالش هایی که پیش رو دارند صبور و مقاوم هستند و هیچ گاه دست از تلاش برنمی دارند و با فروتنی و اقتدار به مسیر خود ادامه می دهند و تلاش می کنند که مشوق دیگران باشند و آن ها را نیز به سمت اهدافشان متمایل کنند.

 

اگر می خواهید بدانید چگونه یک خانم با شخصیت باشید باید از دورغ گفتن بپرهیزید زنان و دختران جذاب به هیچ عنوان دورغ نمی گویند زیرا می دانند که یکی از رازهای جذابیت و محبوبیت داشتن صداقت در کلام و رفتار می باشد. این را بدانید که اگر صداقت نداشته باشید مردم به راحتی متوجه این موضوع می شوند و از محبوبیت و جذابیت شما کاسته می شود زیرا برای اینکه جذاب باشید باید بتوانید مورد اعتماد دیگران قرار بگیرید باید قادر باشید که اعتماد و احترام آن ها را بدست آورید بنابراین با دورغ گفتن و عدم صداقت کلام شما هرگز نمی توانید اعتماد دیگران را بدست آورید.

 

یکی از ویژگی ها و جذابیت زنان و دختران با شخصیت این می باشد که همواره آراسته مرتب هستند آن ها به پوشش خود توجه دارند و در هر مکان پوشش مناسب آن مکان را بر تن دارند و علاوه بر پوشیدن لباس مناسب به مدل آرایش سر صورت خود نیز دقت دارند و در هیچ کدام زیاده روی نمی کنند همیشه طوری رفتار می کنند که هم در سطح ظاهر و هم در سطح رفتار تعادل را برقرار کنند و به هیچ عنوان با ظاهری اغراق شده در سطح جامعه ظاهر نمی شوند.

 

از دیگر ویژگی های رفتاری و جذابیت زنان مقتدر این می باشد که همواره در زندگی شان نظم و انظباط فردی را رعایت می کنند زنان مقتدر علاوه بر اهمیتی که به آراستگی ظاهر خود می دهند به آراستگی و نظم محیط اطرافشان نیز اهمیت می دهند زیرا می دانند که نظم محیط اطراف موجب ایجاد نظم فکری و آرامش ذهنی نیز می شود. از همین رو برقراری انظباط فردی باید یکی از برنامه های روزانه تان باشد.

 

طرز رفتار زنان با شخصیت به این شکل است که همواره خونسردی خود را حفظ می کنند و در موقعیت هایی که عصبانی هستند به خوبی بر روی خشم و عصبانیت خود کنترل دارند  آن ها تن صدای خود را کنترل می کنند بنابراین اگر می خواهی جذاب به نظر بیایید و یک شخصیت قوی داشته باشید باید قادر باشید در هنگام خشم و عصبانیت کنترل خودتان را در دست داشته باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این قسمت از زیبامون دات کام با تمام نکاتی که باید توسط یک خانوم باشخصیت و ایده آل رعایت شود، آشنا خواهید شد.

مهم ترین نکته برای با شخصیت و ایده آل بودن یک خانم این هست که از اعتماد به نفس خوبی برخوردار باشه. علاوه بر این توجه به برخی نکات مهم در رفتار، لباس پوشیدن، آداب معاشرت و … هم تاثیر خیلی زیادی در باکلاس و با شخصیت بودن خانوم ها خواهند داشت. با ما در این قسمت از زیبامون همراه باشید و با تمام چیزهایی که برای با شخصیت بودن لازم هست آشنا شوید.

چگونه باکلاس باشیم؟ 

 

 

چگونه دختری با شخصیت باشیم

 

داشتن رفتارهای محترمانه و مودبانه یکی از نکات مهم برای با شخصیت و با کلاس بودن هست. بهتره همیشه در مکالمات و صحبت هایی که با دیگران دارید از عبارت هایی مثل لطفا، سپاسگزارم، خوش آمدید، معذرت می خوام و عبارتهای این چنینی استفاده کنید. با نزدیکان و دوستان خود با ادب رفتار کنید و به هیچ عنوان با صدای بلند و پرخاش گونه صحبت نکنید.

 

 

 

بهتره در شرایط استرس زا احساسات و رفتار خودتون رو کنترل کنید. نفس عمیق بکشید و اگر احساس میکنید تحت تاثیر شرایط قرار گرفته اید چند لحظه محیط رو ترک کنید، یک لیوان آب بنوشید تا تصمیم های بهتری در رابطه با چگونگی رفتار و گفتار خود بگیرید. این به معنی نادیده گرفتن احساسات نیست بلکه به معنی کنترل کردن رفتارها و واکنش های نا به جا هست.

لاکچری و جنتلمن باشیم، آقایان بخوانند

 

 

 

صاف ایستادن یکی از نشانه های اعتماد به نفس بوده و نشون دهنده با شخصیت و ایده آل بودن شما نیز هست! بهتره در زمان ایستادن شانه های خود را صاف و کمی به سمت عقب بکشید تا وضعیت ایستادنتان صاف و کمی به سمت جلو باشد. سر خود را نیز بالا نگه دارید.

بهتره در طول روز تمرینات کششی انجام بدید تا بتونید وضعیت ایستادن و راه رفتن خودتون رو بهتر کنترل کنید و همیشه با اعتماد به نفس قدم بردارید!

 

 

 

هر چه اطلاعات شما در زمینه، هنر، فرهنگ، روانشناسی، جامعه شناسی و … بیشتر باشه نشون دهنده شخصیت و کمال شما هست. انواع کتاب های فرهنگی، هنری، تاریخی و … رو مطالعه کنید و از موزه ها، گالری های هنری و … دیدن داشته باشید.

 

 

 

آشنایی با زبان های مختلف و همچنین صحبت کردن به چند زبان میتونه یکی از مهارت های عالی برای هر فرد باشه. هر زمان که احساس کردید توانایی لازم رو دارید به کلاس زبان بروید و یک زبان جدید رو یاد بگیرید. استفاده از کلاس های انلاین برای یاد گیری زبان، مشاهده فیلم، گوش دادن به موسیقی، خواندن کتاب های زبان اصلی و … همگی نقش بسیار مهمی در یادگیری یک زبان جدید خواهند داشت.

چگونه بدون هیچ هزینه ای زیبا شویم؟

 

 

 

بهتره برای انتخاب لباس به کیفیت پارچه اهمیت بیشتری بدهید. پارچه های باکیفیت بالا ممکنه هزینه بیشتری داشته باشند اما طول عمر زیادی هم دارند و شما میتونید تا مدت زمان طولانی از لباس شیک، باکیفیت و عالی برخوردار باشید و همیشه باکلاس و درجه یک به نظر برسید.

البته باید از روش های مناسب برای حفظ و نگه داری لباس ها استفاده کنید تا بعد از گذشت مدت زمان، لباس همچنان زیبا و باکیفیت بماند.

 

 

چگونه دختری با شخصیت باشیم

 

رنگ های پر زرق و برق، روشن و خیره کننده ممکنه در ابتدا خیلی جذاب به نظر برسند اما یک تصویر ایده آل و درجه یک نخواهند داشت. بهتره درا نتخاب لباس رنگ های کلاسیک و خنثی مثل مشکی، سفید، شیری، بژ، کرمی، آبی دریایی و … رو انتخاب کنید. شما میتونید این رنگ ها رو خیلی خوب در کنار همدیگه و سایر رنگ ها ست کنید و یک ترکیب عالی و شیک داشته باشید.

ویژگی های جذاب یک زن برای مردان

 

 

 

بهتره همیشه لباس هایی رو که دارای سایز درست و متناسب با اندام شما هستند، انتخاب کنید. ژاکت، کت، پیراهن و … همگی باید درست اندازه بدن شما باشند تا بتونن استایل شیک و زیبایی براتون ایجاد کنند. شلوار باید حدود نیم اینج (حدود 1/3 سانتی متر) از زمین فاصله داشته باشه.

اگر احساس کردید لباسی که خریداری شده اندازه مناسبی نداره بهتره به یک خیاط مراجعه کنید تا اندازه لباس رو براتون درست کنه.

 

 

 

پوشیدن لباس های ژولیده و دارای چین و چروک باعث میشه تا شخصیت و کلاس شما کمرنگ تر دیده بشه. بهتره همیشه زمان معینی رو برای اُتو کردن لباس ها در نظر بگیرید و همیشه قبل از خارج شدن از منزل مطمئن شوید که لباس هایتان صاف و اُتو شده هستند.

چگونه با چادر شیک پوش و به روز باشیم؟

 

 

 

اگر قصد دارید از جواهرات و اکسسوری های مختلف برای تکمیل شدن استایل خودتون استفاده کنید بهتره مدل هایی رو انتخاب کنید که به اندازه کافی ساده و مینیمال هستند. یک گردنبند ظریف، حلقه ساده، گوشواره کوچک و … میتونه شما رو خیلی باکلاس تر نشون بده.

یک کفش مجلسی شیک و زیبا با رنگ نود خریداری کنید. این کفش رو میتونید با انواع لباس ها ست کنید و یک استایل شیک و درجه یک داشته باشید.

 

 

 

بهتره همیشه ناخن های دست و پا رو مانیکور و پدیکور کنید و از یک رنگ لاک مناسب هم استفاده کنید. استفاده از لاک رنگ نود و درخشان میتونه باعث افزایش زیبایی و درخشش دست هاتون بشه و شما رو باکلاس تر نشون بده.

 

 

 

موهاتون رو همیشه مرتب نگه دارید و در صورت نیاز به آرایشگاه مراجعه کنید تا موهای ناسالم کوتاه شده و زیبایی موهاتون بیشتر و بهتر از همیشه دیده بشه. همیشه موهاتون رو حالت بدید تا شکل و ظاهر مرتبی داشته باشند و برای مراقبت از موهاتون از روش های درست و اصولی استفاده کنید.

 

 

 

اگر عادت دارید هر روز آرایش داشته باشید بهتره یک مدل طبیعی و ساده برای آرایش روزانه خود انتخاب کنید و از آرایش های بیش از حد سنگین و خیره کننده به هیچ عنوان استفاده نکنید. ابروهاتون رو مرتب نگه دارید، مژه هاتون ور ریمل بزنید و از یک سایه چشم سبک و ملایم برای زیباتر شدن چشم هاتون استفاده کنید. رژلب هایی با رنگ طبیعی انتخاب کنید و از رژگونه هایی با رنگ قهو های ملایم، مرواریدی و یا صورتی ملایم استفاده کنید.

بهتره در اخر هم از پودر ارایشی استفاده کنید تا درخشش اضافی پوستتون گرفته بشه و یک آرایش مات، طبیعی و زیبا داشته باشید.

رازهای باکلاس شدن با رنگ رژلب مناسب

 

از همراهی شما با زیبامون سپاس گزاریم!

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فهرست مطلب

هر آدمی دوست دارد با شخصیت باشد. رشد ویژگی های شخصیتی خوب باعث می شود که اطرافیانتان بیش از پیش مجذوب شما شوند. به همین دلیل بهتر است با تکنیک های لازم برای پرورش ویژگی های شخصیتی خوب در خود آشنا شوید. این مقاله را تا انتها بخوانید تا بیاموزید چگونه شخصیت باشیم؟ افراد با شخصیت چه ویژگی هایی دارند؟  

۶ تکنیک مهم و کاربردی برای اینکه بتوانید یک آقا یا خانم با شخصیت و با کلاس باشیم. 

چگونه دختری با شخصیت باشیم

آن چیزی که در همان مرحله اول در نظر طرف مقابل شخصیت شما را نشان می دهد داشتن ظاهری زیبا، مرتب و آراسته است.

 

منظور من از داشتن ظاهری زیبا و مرتب، داشتن آرایش های غلیظ، مدل موهای عجیب و غریب، لباس هایی با رنگ های جلف و مدل های زننده، مانیکور ناخن، تتو و … نیست.

اگر می گویم به ظاهر خود اهمیت دهید یعنی …

هر روز مسواک بزنید تا دندان هایی سفید و تمیز داشته باشید. اگر دندان های نامرتب یا خرابی دارید حتما به دندانپزشک مراجعه کنید.

از یک شامپوی مناسب با موهایتان استفاده کنید تا موهایتان خشک و وز نشود. زیبایی مو مهم است.

موقع خروج خانه ضد آفتاب مخصوص پوست خود را بزنید تا پوست صورتتان در مقابل آفتاب نسوزد.

شب ها قبل خواب یک مرطوب کننده خوب و مناسب پوستتان استفاده کنید تا پوست شما خشک نشود. زیرا پوست خشک انسان را پیرتر نشان می دهند.

همیشه لباس هایتان را به موقع بشویید و اتو کنید تا تمیز به نظر برسند. اگر لباس هایتان خیلی کهنه و قدیمی شده اند برای تنوع هم که شده بهتر است لباس جدید بخرید. البته مهم نیست که به دنبال لباس های مارک دار و گران قیمت باشید.

کفش هایتان را هر از گاهی با یک دستمال تمیز کنید، خاک آن را بگیرید و واکس بزنید تا براق و درخشان شود.

حتما از عطری خوشبو استفاده کنید. البته لازم نیست افراط به خرج دهید و شیشه عطر را روی خودتان خالی کنید، همین  که بوی خوب بدهید کافی است. هر آنچه به داشتن ظاهری جذاب به شما کمک می کند.

 

 

افراد با شخصیت و جذاب بهداشت و نظافت را در الویت کار‌های خود قرار می دهند. همیشه با بوی خوب و ظاهر آراسته و مرتب (حتی با لباس های معمولی) توجه همه را به خود جلب می‌ کنند.

بسیاری از افراد در نگاه اول باشخصیت به نظر می رسند اما در زمان قرار گرفتن در یک شرایط خاص ممکن است بسیار متفاوت عمل کنند و ویژگی های خوب شان را از دست بدهند.

مثلا فرض کنید با ماشینی تصادف کرده اید. شما مقصر نیستید و طرف مقابل مقصر است. شما می توانید ۲ رفتار متفاوت از خود نشان دهید:

 عصبانی شوید و هر چه از دهانتان در می آید به او بگویید. رفتارهای پرخاشگرانه داشته باشید. دعوا و جنجال راه بیندازید.

خیلی مودبانه و به دور از خشونت بگویید: شما مقصر هستید و برای ارزیابی خسارت و … به پلیس زنگ می زنید. با این حال مطالعه ی مقاله ی ۱۰ ویژگی افراد با شخصیت قوی و تاثیرگذار جالب است

 

یا اینکه در محل کار می خواهید همکارتان کاری را تا ظهر انجام دهد و به شما تحویل دهد. اما او به هر دلیلی کار را تمام نمی کند.

 

 

اگر می خواهید بدانید چگونه یک شخص با شخصیت باشیم دستورالعمل زیر را دنبال کنید.

بسیاری از افراد یک عمر با خشم و کینه و نفرت زندگی می کنند. اگر کسی به آنها حرف بدی زد یا کار بدی در حقشان کرد تا آخر عمر کینه او را به دل می گیرند و مدام به فکر انتقام هستند. گاهی حتی با یک بار انتقام هم آتش این کینه خاموش نمی شود. به نظر شما آیا چنین فردی با شخصیت است؟

من نمی گویم هر کس به شما بدی کرد آن را نادیده بگیرید اما گاهی برای اینکه روحتان سبک شود و به آرامش برسید لازم است یک سری چیزها را فراموش کنید.

گاهی حتی خوبی در حق کسی که خیلی با شما رفتار مناسبی نداشته باعث می شود دل طرف مقابل را نسبت به شما گرم کند. قطعا چنین شخصیتی جذاب و دوست داشتنی است.  

سعی کنید بفهمید دیگران به چه چیزهایی علاقه دارند. درباره علایقشان با آنها صحبت کنید.

در مورد امتحانی که می خواهند بدهند، شغلشان، ماشینی که به تازگی خریده اند، ورزشی که دنبال می کنند، فیلمی که دیده اند، همه اینها در یک کلمه خلاصه می شود … در مورد علایقشان …

به دیگران کمک کنید. کمک حتما نباید بزرگ یا مالی باشد. اگر دوست شما می خواهد اسباب کشی کند به او پیشنهاد کمک در جا به جایی لوزام خانه اش را بدهید. موقع غذا درست کردن به مادرتان کمک کنید و …

شما باید درباره چیزهایی صحبت کنید که برای فرد مقابلتان مهم است. همیشه در افراد این حس را به وجود بیاورید که مهم هستند.

همچنین اگر احساس کردید می توانید به کسی مالی یا جانی بزرگ یا کوچک کمکی بکنید و گره ای بگشایید، دریغ نکنید.

 

برای اینکه یک فرد با شخصیت باشید باید ابتدا خودتان را به خوبی بشناسید. برای شناخت دقیق خود یک قلم و کاغذ بیاورید و به سوالات زیر پاسخ دهید.

چگونه دختری با شخصیت باشیم

مشخص کنید به چه چیزهایی علاقه مند هستید.

سعی کنید در طول روز  زمانی را به کارها و چیزهایی اختصاص دهید که از آنها لذت می‌برید. اصلا نیازی نیست در آنها حرفه‌ای باشید، تنها علاقه کافی است.

نواختن ساز، خواندن اخبار، بازیهای کامپیوتری، آشپزی، مطالعه کتاب، ساخت عروسک و … هر چیز دیگری که برایتان مهم است.

 

یکی از مهم ترین تکنیک ها برای اینکه چگونه فردی با شخصیت باشیم تعیین هدف در زندگی است. هیچگاه یک فرد باشخصیت یک زندگی درهم و سردرگم ندارد. بلکه برای خود خط مشی تعیین می کند و مسیر زندگی مشخص است می داند از زندگی چه می خواهد و می خواهد به کجا برسد.

شما هم باید ابتدا استعدادهای نهفته و ذاتی خود را کشف کنید و بعد بر اساس آنها هدف های خود را تعیین کنید. برای تعیین هدف هایتان فایل صوتی « هدفگذاری به روش نابغه ها » می تواند کمک بزرگی به شما کند.

پس از تعیین هدف باید بدانید چگونه به انها دست یابید؟ مسیر رسیدن به هدف را مشخص کنید و در آخر با انرژی و مصصمم در این مسیر گام بردارید.  

امروزه شبکه‌های اجتماعی جزئی از زندگی هر فرد شده و هر کسی ساعت های زیادی را به گشت و گذار در این شبکه‌ها می‌پردازد.

اگر دوست دارید فردی با شخصیت باشید بهتر است شخصیتی که در دنیای واقعی به دنبال آن هستید را در این شبکه‌ها هم برای خود رقم بزنید.

حتما آشنایان، دوستان و همکاران شما عکس ها، پروفایل و مطالبی که در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارید را چک می کنند، می بیند و می خوانند. به همین دلیل باید مفهوم تمام مطالب، عکس ها و همچنین عکس های پروفایل تان موقرانه و سنگین باشد.

 

چگونه سنگین و باوقار باشیم ؟ هیچگاه عکس هایی که در آنها گوشه و کنایه به اشخاص خاصی است، مفهموم ناامیدی از دنیا را دارد،  عکس های جلف و سبک که در آنها به نوعی از رفتارهای نوجوانانه و کودکانه نشات می گیرد و … را نگذارید.

البته اینها هیچ منافاتی با شوخی و طنزهای سالم ندارد. از این به بعد قبل از به اشتراک گذاشتن هر مطلب یا عکس در شبکه‌های اجتماعی دقت بیشتری کنید. در پایان نگاهی به مقاله ی ۱۰ نشانه مهم از سوی پسری که شما را نمی خواهد. داشته باشیم.

براتون مفید بود این مطلب؟

لطفا به این مطلب ستاره دهید

میانگین امتیاز ۴.۱ / ۵. تعداد امتیاز: ۶۰۷

شما اولین نفری باشید که امتیاز می دهید

چگونه با پرورش قدرت درونی خود به موفقیت های بزرگ در زندگی دست پیدا کنیم و خود را شکوفا کنیم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

برای شرکت در دوره رایگان فرم زیر را پر کنید

You have successfully joined our subscriber list.

گارانتی پرداخت :

تمام محصولات داخل وب سایت زیبا اندیشی دارای گارانتی برگشت وجه است، چنانچه به هر دلایلی از محصولات ما راضی نبودید کل پول شما بدون هیچگونه توضیح خواستنی برگشت داده می شود، هدف ما پیشرفت و قوی شدن شماست

آموزش کاربردی :

هدف گذاری چیست

دوره آموزشی هدف گذاری

چگونه جذاب باشیم

تماس با ما :

شماره تماس: 25917130 021

ایمیل: info@zibaandishi.com

کانال تــلگرام ما

اینستاگرام مــــا

کلیه حقوق تجاری و معنوی برای سایت زیبا اندیشی محفوظ است


نام کاربری یا آدرس ایمیل *


گذرواژه *

مرا به خاطر بسپار

ورود


گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟


آدرس ایمیل *


گذرواژه *

اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما استفاده می‌شود، و پشتیبانی از تجربه شما در این وبسایت، و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح داده شده است.


عضویت

 چگونه با شخصیت باشیم ؟ به دست آوردن شخصیت و کسب احترام موضوعی است که همه‌ی افراد و در هر موقعیت و سنی خواهان آن هستند. انسان‌ها دوست دارند مورد احترام واقع شوند دوست داشته شوند و و جایگاه خود را حفظ کنند. اما احترام خود‌به‌خود به وجود نمی‌آید و اکتسابی است. احترام هیچ‌گاه به شما اهدا نمی‌شود بلکه برای به دست‌آوردن آن باید تلاش کنید و اول از همه هم خودتان احترام و ارزشتان را حفظ کنید. برای اینکه دیگران به شما احترام بگذارند لازم است تا خود نیز رفتار مطلوبی با آن‌ها داشته باشید. ممکن است در شغل خود افراد برای هوشتان و یا توانایی‌هایتان احترام قائل شوند اما چیزهای بیشتری برای احترام گذاشتن وجود دارد و باید سعی کنید تا احترام مردم را در تمام جنبه‌ها کسب کنید. برای آگاهی  از راه‌های کسب احترام با این مطلب همراه باشید.

 

برای دریافت مشاوره روانشناسی در زمینه کسب احترام می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید

 

بسیاری از افراد به شما احترام می‌گذارند و بعضی از آن‌ها احترامی برایتان قائل نیستند. به یاد داشته باشید که نمی‌توانید رفتار دیگران را کنترل کنید. پس در صورت رفتارهای ناپسند دیگران احساس کم‌ارزشی نکنید. ارزش و احترام شما با رفتار دیگران تعیین نمی‌شود و همواره انسان ارزشمندی هستید.

چگونه دختری با شخصیت باشیم

تمام تمرکز و حواستان را بر‌روی داشتن حس خوب نسبت به خود جلب کنید. پس به خود اهمیت دهید همیشه لباس‌های مرتب و متناسب با شخصیتتان به تن کنید و برای خود بیشتر خرج کنید. راه های افزایش اعتماد به نفس در مقابل دیگران را یاد بگیرید.

 

قدم بعدی احترام به دیگران است. مسلما اگر می‌خواهید با احترام با شما برخورد شود باید خودتان نیز برای دیگران احترام قائل شوید. رفتارهایی مانند چشم‌غره‌رفتن، پریدن وسط صحبت دیگران، پرحرفی و استفاده از تلفن هنگام صحبت با شخص دیگر را کنار بگذارید. این‌ها رفتارهای غیرمحترمانه‌ای هستند که نه‌تنها احترامی را از طرف مقابل جلب نمی‌کنند بلکه در ارتبطات میان‌فردی اثرات سوءی به جا می‌گذارند و افراد را به‌تدریج از شما دور می‌کنند.

به‌جای آن سعی کنید به صورت همدلانه‌ای به صحبت‌های دیگران گوش دهید و به یاد داشته باشید که هرکسی حق دارد تا صحبت‌هایش شنیده شوند. اگر با ایده و یا صحبت‌های کسی موافق نیستید ادب و احترام حکم می‌کند که به شنوای او باشید تا دیگران نیز برای صحبت‌های شما احترام قائل شوند. در این زمینه مطالعه مقاله مهارت ارتباط موثر با دیگران کمک زیادی به شما می کند.

 

برای اینکه در نظر مردم قابل احترام واقع شوید، مهربانی با آن‌ها قدم بزرگی در این زمینه است. اگر می‌خواهید مردم به شما احترام بگذارند همیشه در طول روز با افرادی که مواجه می‌شوید چه نزدیکانتان باشند و چه افراد غریبه مودبانه و مهربانانه رفتار کنید.

درواقع باید با همه محترمانه رفتار کنید اما توجه داشته‌باشید مهربانی شما به حدی نباشد که افراد را به سوء‌استفاده سوق دهد و به شما آسیب بزنند. طوری به دیگران احترام بگذارید که توقع دارید دیگران نیز همان رفتار را با شما داشته باشند. در هرموقعیتی و در برخورد با افراد مختلف لبخند زدن را فراموش نکنید.

 

برخلاف تصور عموم گوش‌دادن فرآیندی فعال است و به‌ هیچ‌وجه حرکتی منفعل نیست. شنوای صحبت‌های دیگران بودن به این معنا که شما افکار دیگرتان را از ذهن خارج می‌کنید و واقعا به چیزهایی که دیگران قصد دارند به شما منتقل کنند توجه می‌کنید. اغلب در گفتگوها نظرات یک فرد باعث تحریک افکار فرد شنونده می‌شود و او نیز داستانی را که خود تجربه کرده در همان راستا بیان می‌کند.

به‌جای این‌که مدام سعی کنید داستان خود را مطرح کنید و نظر دهید با مطرح کردن سوال‌هایی گوینده را ترغیب کنید تا چیزهای بیشتری به شما بگوید. این کار باعث می‌شود تا حس کنند سخنانشان برای شما مهم است و احترام بیشتری برایتان قائل شوند. زمانی که مهارت خوب گوش دادن را تقویت کنید دیگران نیز سعی می‌کنند به خاطر احترامی که برایتان قائل‌اند به صحبت‌های شما گوش دهند.

 

افرادی که برای دیگران مفید هستند احترام بیشتری دریافت می‌کنند. این افراد همیشه آماده‌ی کمک کردن به دیگران در هر شرایطی هستند. از هرکمک کوچکی که از دستشان بر بیاید دریغ نمی‌کنند. به دنبال فرصت‌هایی برای کمک به دیگران باشید. مسئولیت پذیری در کسب احترام بیشتر به شما کمک می‌کند. معمولا مردم افراد مسئولیت‌پذیر را بیشتر قبول دارند و به آن‌ها احترام می‌گذارند.

 

تمام فعالیت‌هایی که درطول روز انجام می‌دهید همه براساس انتخاب‌هایتان صورت می‌گیرند و خود مسئول اتفاقات هستید. پس بهانه‌تراشی کار غیرمنطقی است. مثلا اگر همیشه دیر به قرار ملاقات‌های خود می‌رسید احتمال در مدیریت زمان خود مشکل دارید.

زمانی که کارها را به اتمام نمی‌رسانید و آن‌ها را نصفه نیمه ول می‌کنید مطمئنا خودتان بر آن‌ها تمرکز کافی نذاشته‌اید و یا به نظرتان غیر‌ضروری بوده‌اند. همیشه سعی کنید مسئولیت اشتباهات خود را بپذیرید و آن‌ها را قبول کنید و درصدد جبران آن‌ها بربیایید. سعی کنید کارهای خود را به بهترین شکل انجام دهید.

 

عصبانیت و خشم بیشتر از همه به خودتان آسیب می‌زند. خشم و عصبانیت را مدت زمان زیادی در خودنگه ندارید. می توانید از راه‌های کنترل خشم استفاده کنید که بسیاری از آن ها را در مقاله کنترل خشم ذکر کرده ایم. مسائل و موضوعات را حل کنید و یا از آن‌ها بگذرید.

استرس عصبانیت و هیجانات شدید بر سلامتی شما تاثیرگذار هستند. اما اگر آن ها را کاهش دهید افراد بیشتری برایتان احترام قائل می‌شوند؛ چراکه متوجه می‌شوند فردی خودکنترل هستید. مطمئنا هیچ کس در زندگی خود کامل نیست و هر انسانی مشکلات و مسائل گوناگونی را در زندگی تجربه می‌کند. پس روی اهداف جدید و مثبت تمرکز کنید و دیگران را ببخشید و فراموش کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کسب احترام می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

نسخه
الکترونیک
کتاب صوتی چگونه یک خانوم باشخصیت باشیم؟
به همراه
هزاران کتاب دیگر از طریق اپلیکیشن رایگان فیدیبو در دسترس است. همین حالا
دانلود کنید

نسخه نمونه کتاب صوتی چگونه یک خانوم باشخصیت باشیم؟ را رایگان
بشنوید

به نظر شما یک بانوی با وقار، چه ویژگی‌هایی دارد؟ چه رفتارها و حرکت‌هایی، یک دختر را به یک بانوی با شخصیت تبدیل می‌کند؟ مطمئنا شما هم دوست دارید که در عین باوقار بودن، جذاب هم به نظر برسید، اولین جنبه‌های باشخصیت بودن، ظرافت‌های زنانه، ادب و احترام نسبت به خود و دیگران است پس در اولین گام باید همانند یک بانوی باوقار رفتار کنید.
در هر اجتماعی خانم‌ها بیش از آقایان زیر ذره بین هستند و رفتار، ظاهر و برخوردشان بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. اگر یک خانم هستید، مطمئنا تا به حال با چالش‌های زیادی برای ساختن شخصیت مورد نظر خود رو به رو شده‌اید. به هیچ عنوان هم نمی‌توانید این موضوع را کتمان کنید که نظر دیگران برای شما هیچ اهمیتی ندارد. اما فارغ از اینکه به دنبال چه شخصیت و یا چه ویژگی هایی شخصیتی هستید، مواردی وجود دارند که به صورت عمومی رعایت کردنشان، به هر خانمی در راستای تبدیل شدن به یک فرد با شخصیت کمک می‌کند.
در این فایل صوتی نکات، برخوردها و رفتارهای اجتماعی و شخصی که کلیدی برای تبدیل شدن به یک خانم با کمالات است را با یک دیگر مرور میکنیم.

«چگونه یک خانوم باشخصیت باشیم» با ترجمه علیرضا مرادی و خوانش ندا پوریان منتشر شده است.

گروه نویسندگان

فرهنگ هلاکویی

چگونه دختری با شخصیت باشیم

فلورانس اسکاول شین

اس. جی. اسکات

دبی فورد

دون ميگوئل روئيز

سم هورن

جول اوستین

استر هیکس

فرهنگ هلاکویی

خاویر کرمنت

جول اوستین

بیهقی

ریچارد باخ

علی میرمیرانی

کیارش ساعتچی

موسسه پژوهشی کودکان دنیا

دن نوریس

جی الیوت

آرتور شوپنهاور

کیانوش کاکاوند

سید مهدی شجاعی

عارفانه‌های خواجه عبدالله انصاری

سون تزو

علیرضا مرادی

علیرضا مرادی

علیرضا مرادی

علیرضا مرادی

علیرضا مرادی

علیرضا مرادی

علیرضا مرادی

علیرضا مرادی

علیرضا مرادی

علیرضا مرادی

علیرضا مرادی

نام کتاب، نویسنده، مترجم، ناشر یا هر واژه مورد نظرتان را
بنویسید

iOS

چگونه دختری با شخصیت باشیم

اندروید

ویندوز




https://fidibo.com/book/95145

کتاب مورد نظرتان را درخواست کنید تا در صورت امکان آن را به فروشگاه اضافه کنیم.

در بیشتر اجتماعات خانم ها نسبت بـه اقایان بیشتر مورد توجه هسـتند. اگر خانم هسـتید ختا با چالش هایی زیادی رو بـه رو هسـتید تا بـه شخصیت مورد نظر خود برسید. این نکته راهم نمـی توان کم اهمـیت دانسـت که نظر دیگران برای شما کم اهمـیت اسـت. فارق از اینکه در جسـتجوی چه ویژگی هایی و شخصیتی هسـتید یکسری نکات عمومـی وجود دارند که بـه هر خانی در راسـتای مبدل شدن بـه یک فرد کاریزماتیک و با شخصیت کمک بسیاری مـی کند.

بـه نظر شما یک بانوی با وقار، چه ویژگی هایی دارد؟ چه رفتار ها و حرکت هایی، یک دختر را بـه یک بانوی با شخصیت تبدیل مـی کند؟ مطمئنا شما هم دوسـت دارید که در عین باوقار بودن، جذاب و با شخصیت هم بـه نظر برسید، اولین جنبـه های باشخصیت بودن، ظرافت های زنانه، ادب و احترام نسبت بـه خود و دیگران اسـت پس در اولین گام باید همثل یک بانوی باوقار رفتار کنید.

اگر در هنگام صحبت با شخصی هسـتید، و فرد دیگری از راه مـی رسد، شخصی را که با او صحبت مـی کردید را بـه فرد تازه وارد معرفی کنید. در دنیای اجتماعی همـیشه سعی کنید از افراد با سن بیشتر شروع کنید و آن ها را بـه دیگران معرفی کنید. در دنیای تجارت و کسب و کار، افراد را بر اساس مقام و رتبـه هایشان بـه یکدیگر معرفی کنید. برای مثال در ابتدا باید رئیسـتان را بـه همکار تازه وارد خود معرفی کنید و در ادامه بالعکس این کار را انجام دهید.

توجه کنید که مشتریان همـیشه مقام بالاتری دارند و بدون در نظر گرفتن نام و منصب آن ها، باید در ابتدا معرفی شوند. فقط بـه گفتن نام شخص بسنده نکنید و کمـی از جزئیات را هم بازگو کنید، مثلا مـی توانید از حوزه کاری او و اینکه چگونه با یکدیگر آشنا شده اید هم صحبت کنید.

خانم های با شخصیت تشکر می کنند

چگونه دختری با شخصیت باشیم

هر زمانی که شخصی لطفی در حق شما مـی کند و یا کاری هر چند کوچک برای شما انجام مـی دهد، از او تشکر کنید. این کار نشان مـی دهد که شما قدردان زحمات او بوده اید. اگرچه شاید این کلمات کلیشه ای شده باشند، ولی نگفتن آن ها بـه دور از ادب اسـت.

بعد از شرکت در یک مهمانی و یا مراسم خاص بـه سراغ مـیزبان بروید و از وی تشکر کنید. اگر در این مراسم نتوانسـتید این کار را انجام دهید مـی توانید با او تماس بگیرید و یا پیامـی برای او در این رابطه بفرسـتید. البته این مورد متوجه شرایطی اسـت که مـیزبان از دوسـتان و یا آشنایان شماسـت.

در اسـتفاده از کلماتی همثل، ممنونم، متشکرم، لطف کردید، خواهش مـی کنم و … زیاده روی نکنید. مثلا اگر در یک جلسه مـیزبان شروع بـه پذیرایی کرد لازم نیسـت برای هر یک از کار ها مدام تشکر کنید و یا مثلا در رسـتوران، گارسون مـیز شما را مرتب کرد و غذا را سرو کرد و در لیوان مخصوص برای شما نوشیدنی ریخت نیازی نیسـت که بعد از هر کدام از این کارها مدام لطف کردید را بـه کار ببرید. کمـی صبور باشید و پس از انجام تمامـی این کار ها از وی تشکر کنید. اگر فردی که از وی تشکر مـی کنید آشنا و یا همکار اسـت دلیل تشکر خود را هم توضیح دهید. مثلا مـی توانید بگویید از اینکه مرا بـه این جلسه دعوت کردید ممنونم.

یاد بگیرید نه بگویید

مودب بودن بـه این معنا نیسـت که اجازه دهید دیگران از شما سو اسـتفاده کنند. یاد بگیرید در چه موقعیت ها و بـه چه افرادی نه بگویید.هر رفتار و یا پیشنهادی که منطقا برای شما پذیرفته نیسـت خیلی ساده باید با پاسخ منفی شما متوجه شود. معمولا خانم ها در نه گفتن بـه چالش کشیده مـی شوند و این کار برایشان کمـی سخت اسـت. ولی هر بار احساس کردید باید نه بگویید ولی از گفتن آن واهمه داشتید، کافیسـت بـه عواقب و نتیجه آن بیاندیشید.این مشکل تا حدودی با ضعف اعتماد بـه نفس در ارتباط اسـت که غالبا با افزایش اعتماد بـه نفس، نه گفتن برایتان راحت تر مـی شود.

بـهتر اسـت در شرایط اسـترس زا احساسات و رفتار خودتون رو کنترل کنید. نفس عمـیق بکشید و اگر احساس مـیکنید تحت تاثیر شرایط قرار گرفته اید چند لحظه محیط رو ترک کنید، یک لیوان آب بنوشید تا تصمـیم های بـهتری در رابطه با چگونگی رفتار و گفتار خود بگیرید. این بـه معنی نادیده گرفتن احساسات نیسـت بلکه بـه معنی کنترل کردن رفتارها و واکنش های نا بـه جا هسـت.

یک خانم با شخصیت به روز و آگاه است

یک بانوی با شخصیت باید بتواند بـه راحتی صحبت کند، تپق نزد و از اطلاعات بـه روز برخوردار باشد. برای این کار نیاز نیسـت شما تحصیلات بالای علمـی داشته باشید و یا کلاس های بخصوصی بروید، بلکه باید مطالعات خود را در زمـینه های دلخواهتان افزایش دهید.

تحقیقاتی که اخیرا در یک آزمایش اجتماعی در 5 کشور اروپایی انجام شد، این نتیجه را بـه همراه داشت که مرد ها احترام بیشتری برای خانم های دارای اطلاعات عمومـی بالا قائل بودند و این خانم ها هم توجه بیشتری بـه خود جلب مـی کردند. از سوی دیگر آشنا بودن بـه تکنولوژی و مطالعات روزانه نقش بـه سزایی در افزایش اعتماد بـه بـه نفس این افراد داشت. پس بـه عنوان یک خانم همـیشه سعی کنید بـه روز باشید و بـه روز بمانید.

مسـتقیم نشسـتن و آرام راه رفتن از نشانه های یک بانوی جذاب اسـت. بـه صورت کلی قوانین برای نشسـتن از این قرار اسـت که اگر در مقابل فردی با جایگاه اجتماعی یا شغلی بالاتر از خود قرار دارید سعی کنید پاهای خود را روی یکدیگر نیاندازید و فاصله پا ها هم از یکدیگر کم باشند. اما در جمع های عمومـی و صمـیمـی انداختن پا ها بر روی یکدیگر مـی تواند نشانه ای از اعتماد بـه نفس شما هم بـه حساب بیایند.

در رابطه با راه رفتن هم چند نکته را مد نظر داشته باشید. ابتدا اینکه کفش هایی با پاشنه های خیلی بلند که راه رفتن را برای شما سخت مـی کند، بـه هیچ عنوان گزینه مناسبی برای محیط های کاری و اجتماعی نیسـت. جدای از ظاهر نامناسبشان بر روی راه رفتن و حالت بدن شما تاثیر گذار اسـت که همگی از اعتماد بـه نفس ظاهری شما مـی کاهد.

بـه هنگام راه رفتن کاملا شانه ها خود را بالا نگه دارید و قفسه سینه شما بالا باشد. از خم کردن سر خود پرهیز کنید. سرعت خود را کنترل کنید و سعی کنید آرام باشد. برای تمرین این شرایط مـی توانید با گذاشتن یک کتاب بر روی سر، طول خانه را راه بروید و مواظب باشید که کتاب نیفتد، با این کار شما هم حواس خود را بر روی راه رفتن متمرکز مـی کنید و هم مسـتقیم راه رفتن را مـی آموزید.

زمانی که با شخصی صحبت مـی کنید، تمام توجه خود را بـه او معطوف کنید و بـه او نگاه کنید. البته بـه کسی خیره نشوید و با تکان دادن سر نشان دهید که حرف های او را متوجه شدید و موافق هسـتید.

یک بانوی با شخصیت بودن فقط بـه معنای این نیسـت که رفتارهای بیرونی تان را اصلاح کنید بلکه باید از درون هم رفتار خود را تغییر دهید.از پریدن مابین صحبت های دیگران خود داری کنید و صحبت های دیگران را قطع نکنید.

 با انرژی باشید

یک خانم جذاب، در گوشه ای ساکت و بی حرکت نمـی نشیند. او با افراد دیگر هم کلام مـی شود، سوال مـی پرسد و خود را از جمع جدا نمـی کند. هیچ کدام از این رفتار ها در تضاد با شخصت شما نیسـت.اخم نکنید و با لبخند زدن خود را جذاب تر از قبل نشان دهید. سعی کنید تا جایی که خط قرمز های شما و شخصیت شما رد نمـی شوند همراه جمع باشید.

هیچ چیز بـه اندازه اسـتفاده از الفاظ نامناسب و یا لحن بیان بد نمـی تواند باعث تخریب شخصییت یک خانم شود. حتی در جمع های دوسـتانه سعی کنید کلمات خود را از فیلتر شخصیت خود عبور دهید و مراقب آن چه بر زبان مـی آورید باشید. شوخی های نا بـه جا، لحن و بیان نامناسب، بلند کردن صدا و احساس صمـیمـیت بیش از حد هر یک نقاط تاریکی هسـتند که شخصیت شما را تحت تاثیر قرار مـی دهند.

محکم و خونسرد بودن باید هم در رفتار و هم گفتار شما نمایان باشد. سعی کنید بر روی اسـترس خود کنترل کافی داشته باشید. لرزش را از صدای خود دور کنید و سرعت بیان کلمات را پایین بیاورید. خانم بودن هرگز بـه معنی با صدای پایین صحبت کردن نیسـت. اعتماد بـه نفس خود را در بیان محکم کلمات نمایان کنید.

به ظاهر خود اهمییت دهید

شکی نیسـت که خانم ها در رعایت نظافت شخصی از آقایان یک سرو گردن بالا تر هسـتند و این خود دلیلی اسـت بر این مدعا که نظافت شخصی خانم ها بسیار بیشتر از آقایان مورد توجه قرار مـی گیرد. برای حضور در اجتماع خوش بو، مرتب و ظاهر آراسـته داشتن باید جزئ لاینفک شخصیت شما باشد. سعی کنید روزانه اسـتحمام کنید و در نظافت شخصی قوانین سخت گیرانه ای برای خود وضع کنید. البته نه تا جایی که بـه وسواس تبدیل شود.

با توجه بـه مناسبات، سن، اندام، رنگ پوسـت صورتتان بـهترین لباس را انتخاب کنید. سعی کنید لباسی که کاملا بـه برازنده تنتان اسـت را برگزینید.لباسی که سایز تنتان نباشد برای شما دردسرساز خواهد شد. برخلاف چیزی که فکر مـی کنید لباس خیلی تنگ هم همثل لباس گشاد تاثیر منفی بر روی شخصیت شما خواهد داشت. لباس مناسب لباسی اسـت که ایرادات اندام شما را مـی پوشاند.

در پیروی از مد و فشن مـیانه رو باشید. گاهی آنچنان درگیر مد روز مـی شوید که فراموش مـی کنید تنها چیزی عاید شما شده اسـت جلب توجه دیگران اسـت و نه تحسین.هیچ زمان فراموش نکنید که لباس های گران قیمت هیچ نقشی در شخصیت شما ندارند و این شما هسـتید که بـه لباس خود شخصیت مـی بخشید.

یک خانم با شخصیت آرایش ملایمی دارد

اگر عادت دارید هر روز آرایش داشته باشید بـهتره یک مدل طبیعی و ساده برای آرایش روزانه خود انتخاب کنید و از آرایش های بیش از حد سنگین و خیره کننده بـه هیچ عنوان اسـتفاده نکنید. ابروهاتون رو مرتب نگه دارید، مژه هاتون ور ریمل بزنید و از یک سایه چشم سبک و ملایم برای زیباتر شدن چشم هاتون اسـتفاده کنید. رژلب هایی با رنگ طبیعی انتخاب کنید و از رژگونه هایی با رنگ قهو های ملایم، مرواریدی و یا صورتی ملایم اسـتفاده کنید.

بـهتره در اخر هم از پودر ارایشی اسـتفاده کنید تا درخشش اضافی پوسـتتون گرفته بشه و یک آرایش مات، طبیعی و زیبا داشته باشید.

اگر قصد دارید از جواهرات و اکسسوری های مختلف برای تکمـیل شدن اسـتایل خودتون اسـتفاده کنید بـهتره مدل هایی رو انتخاب کنید که بـه اندازه کافی ساده و مـینیمال هسـتند. یک گردنبند ظریف، حلقه ساده، گوشواره کوچک و … مـیتونه شما رو خیلی باکلاس تر نشون بده. یک کفش مجلسی شیک و زیبا با رنگ نود خریداری کنید. این کفش رو مـیتونید با انواع لباس ها سـت کنید و یک اسـتایل شیک و درجه یک داشته باشید.

خانم با شخصیت چگونه غذا می خورد

در رسـتوران منتظر بمانید که غذای تمام افراد را سرو کنند و بعد غذا خوردن را شروع کنید. در مهمانی ها نیز صبر کنید تا مـیزبان شروع کند و بعد از او غذا خوردن را شروع کنید.اگر خودتان مـیزبان هسـتید حتما بـه عنوان آخرین فرد غذاب خود را بـه اتمام برسانید.

نه تنها این کار بی ادبانه ای اسـت بلکه باعث تحت تاثیر قرار گرفتن اشتهای دیگران نیز مـی شود.در همان ابتدا یک دسـتمال تهیه کنید و پس از قرار دادن هر قسمت از غذا اقدام بـه تمـیز کردن لب ها و دهان خود کنید.

اگر نیاز دارید که از سر مـیز بلند شوید، عذرخواهی کنید و بعد بلند شوید. سعی کنید در سریع ترین زمان مجدد بـه مـیز غذا برگردید.

در رسـتوران و مهمانی از موبایل خود در هنگام غذا خوردن اسـتفاده نکنید مخصوصا زمانی که در کنار شخصی هسـتید که غذا را آماده کرده اسـت. گوشی خود را خاموش یا بی صدا کنید.

برای دسـترسی بـه ظرف غذایی که در نزدیکی شما نیسـت از دیگران کمک بگیرید و خودتان اقدام نکنید.

سخن پایانی :

نیازی نیسـت تا شما یخواهید اصل خودتان را تغییر دهید بلکه با چند راهکار ساده مـی توانید با وقار تر بـه نظر برسید و بتوانید در هر جمعی بدرخشید و بـهتر در هر موقعیتی ظاهر شوید و با لطافت زنانه خود بـه بـهترین شکل عمل کنید.

مطالب مرتبط :

چگونه دختری با شخصیت باشیم

نشانه های عاشق شدن یک مرد، رفتار مرد عاشق

ابراز علاقه غیر مستقیم به پسر، گفتن دوست دارم به پسر

 

چگونه دختری با شخصیت باشیم

هر خانومی حتماً می خواهد که رفتار نیکو و متشخص باشد اما واقعا چگونه یک خانوم متشخص و واقعی باشیم ؟ 

 

بانوی زیبا , برای برخی افراد رعایت اصول آداب و رفت و آمد دیگر قدیمی شده اما رفتار خوب و پسندیده هیچ وقت از مد نمی افتد. اگر می‌خواهید تصویر خوبی از خودتان بعنوان یک بانو در جامعه داشته باشید باید بدانید که برخی کارها و رفتارها را نباید انجام بدهید چون جلوه خوبی بشما نمی‌دهد.

 

ما فهرستی از اشتباهات رفتاری آورده که یک زن واقعی هرگز نباید مرتکب این اشتباهات شود. سعی کنید همه ی این موارد را در ذهنت ان نگه دارید تا تصویر خوبی از خودتان بسازید.

 

استفاده از لباس ها و اکسسوری هاي تقلبی بی کیفیت

نیاز نیست همه ی پولتان را خرج لباسهای گرانقیمت و برند کنید. اما خریدن کپی هاي بی کیفیت و خیلی ارزان هم کار درستی نیست. پس اگر میخواهید ظاهر خوبی نداشته باشید دنبال اجناس بی کیفیت و تقلبی بروید. میتوانید لباس هایي بخرید که هم شیک هستند و هم باکیفیت.

 

برندهایی هم هستند که قیمت زیاد بالایی ندارند. شاید مشهور نباشند اما زیبا و باکیفیت هستند.

میتوانید لباس هایي بخرید که هم شیک و هم باکیفیت هستند

 

اشتباهات مد

یک بانو واقعی هیچ وقت ژاکت خیلی گشاد یا شلوارک خیلی تنگ نمیپوشد چون میداند چطور لباس هایي مناسب استایل خودش انتخاب کند. هیچ وقت لباسهای گشاد بخاطر آسان بودنشان نمی‌پوشد، لباس هایش را باسلیقه و مناسب تیپ بدنش انتخاب میکند.

 

خمیده بودن

یکی از قوانین مهم برای خانمها داشتن یک ژست خوب است. وقتی زیادی خمیده می شینید مانند این میماند که دارید بار سنگینی را میکشید. حالت درست نشستن شاید در اوایل کمی سخت باشد اما بعد از مدت کوتاهی به درست نشستن و درست راه رفتن عادت میکنید.

 

وقتی زیادی خمیده می شینید مانند این میماند که دارید بار سنگینی را می‌کشید

 

مراقب خود نبودن

یک زن واقعی همیشه مراقب خودش هست. ورزش میکند، برنامه خوراکی سالمی دارد، مراقب سلامت پوستش هست ودر صورت لزوم به دکتر مشاور مراجعه میکند.

 

آرایش زیاد

یک زن واقعی مراقب پوستش هست بهمین علت پوست خوبی دارد. آن همیشه زیباست حتی بدون آرایش.

 

رفتارهای عصبی

یک زن واقعی میداند چطوری عادت هاي عصبی خودرا بازرسی کند و هیچ وقت با بازی کردن با موها، تکان دادن پاها و هر رفتار دیگری که بی قراری اش را نشان میدهد ظاهرش را از بین نمی‌برد. هیچ وقت به چیزهای کوچک گیر ندهید. یک زن واقعی برای هر کاری وقت به اندازه کافی دارد.

 

تمام کردن ظرف سوپ

برای خوردن یک قاشق آخر ظرف سوپ باید ظرف را کج کنید. رفتار درست غذا خوردن این است که سوپ را تا ته آن نخورید. حتی اگر سوپ خیلی باشد بازهم نباید تا قاشق آخر را بخورید.

 

چگونه دختری با شخصیت باشیم

رفتار درست غذا خوردن این است که سوپ را تا ته آن نخورید

 

بی ادبی و شایعه پراکنی

بی ادبی، شایعه پراکنی و ناله و شکایت کردن برای یک خانوم واقعی ممنوع است. و البته وقتش را هم با گوش دادن به شایعه پراکنی ها و ناله و شکایت هاي دیگران نمیکشد.

 

بلند سخن گفتن و بلند خندیدن

یک خانوم واقعی هنگام صحبت کردن مراقب تن صداش هست. بلند خندیدن و فریاد زدن و زبان توهین آمیز قابل پذیرش نیست. مخاطب شما چه مادربزرگ باشد، چه بچه ۳ ساله و چه رئیس جمهور باید با یک تن صدا حرف بزنید.

 

بحث کردن

یک زن واقعی اعتقادات خودش را دارد و ۱۰۰ درصد به آن خاطرجمعی دارد. آن هیچ وقت عقایدش رابه دیگران تحمیل نمی‌کند ودر مورد آن بحث نمی‌کند و وقتی همه ی چیز گفته شده چرا برای ثابت کردن خودش به دیگران خودش را اذیت کند؟

 

غذا خوردن در راه

قوانین آداب و رفت و آمد میگوید هنگام غذاخوردن پشت میز باید از کارد و چنگال استفاده کرد. بنابر این حتی اگر عاشق پیتزا هستید آنرا در رستوران سفارش ندهید. اگر عجله دارید در حال راه رفتن چیزی نخورید اینکار مناسب یک بانو واقعی نیست. باید طوری برنامه ریزی کنید که چند دقیقه اي حتی برای یک فنجان قهوه وقت داشته باشید.

 

بیش از حد ساده و بی غل و غش بودن

با غریبه ها صحبت کردن در مورد خودتان رفتار پسندیده اي برای یک بانو نیست. یک زن واقعی در برقراری تماس با دیگران زياده روي نمیکند. جزئیات زندگی اش، کارش و افکارش را برای دیگران بازگو نمیکند.

 

تاخیر داشتن

بیشتر از ۱۵ دقیقه دیر کردن رفتار مناسبی برای یک بانو نیست چه در قرارهای کاری و چه در قرارهای خصوصی.

 

باز گذاشتن چتر برای خشک شدن

هیچ وقت چتر را برای خشک شدن باز رها نکنید. وقتی وارد منزل شدید چتر را ببندید، تکانش بدهید و آویزون کنید تا کاملا خشک شود.

 

چتر را برای خشک شدن باز رها نکنید

 

عافیت باشد در پاسخ عطسه

خیلی متعارف است که در پاسخ عطسه دیگران میگوییم عافیت باشد اما این جمله فقط در برابر دوستان و آشنایان نزدیک قابل قبول است. در برابر غریبه ها عطسه اش را نادیده بگیرید مانند این‌که هیچ اتفاقی نیفتاده است.

 

رد کردن تعارف نوشیدنی و غذا از میزبان

یک زن واقعی هیچ وقت تعارف غذا و نوشیدنی را رد نمیکند. اگر میزبان ازتان پرسید نوشیدنی چه چیزی میل دارید می‌توانید بجای این‌که توضیح بدهید که میل به چیزی ندارید حداقل آب سفارش بدهید.

 

فوت کردن غذا

فوت کردن غذا رفتار پسندیده اي نیست و یک بانو واقعی منتظر می‌ماند تا غذایش سرد شود. یا غذا را هم میزند تا زودتر سرد شود.

 

فوت کردن غذا رفتار پسندیده اي نیست و یک بانو واقعی منتظر میماند تا غذایش سرد شود

 

چگونه دختری با شخصیت باشیم
چگونه دختری با شخصیت باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *