چطور به یک زن نزدیک شویم

 
helpkade
چطور به یک زن نزدیک شویم
چطور به یک زن نزدیک شویم

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

برترین ها – ترجمه از پردیس بختیاری: اگر فردی نظر شما را به خود جلب کرده اما نمی دانید که چگونه سر صحبت را با او باز کنید و به او نزدیک شوید، ما در ادامه مطلب نکاتی را آورده ایم که به شما در این راه کمک می کند.

شاید فکر کنید که قدم اول برای نزدیک شدن به یک خانوم بسیار سخت و پیچیده است اما واقعیت چیز دیگری ست. این کار آنقدرها هم که شما فکرش را می کنید دشوار نمی باشد، بلکه برعکس بسیار هم ساده است.

شاید قبل از هر اقدامی با خودتان بگویید که آیا اصلا نزدیک شدن به فردی که ذهن تان را به خود مشغول کرده درست است یا خیر، جواب شما «بله» است. چرا که نه؟! اگر ترس جواب رد شنیدن از او را دارید، ما راهکارهایی را برایتان آورده ایم که می توانید راحت تر قدم جلو بگذارید.

چطور به یک زن نزدیک شویم

به نشانه ها توجه کنید

اگر فردی که می خواهید به او نزدیک شوید مدام سعی می کند که با شما مواجه نشود و از تماس چشمی با شما خودداری می کند، بدانید که او تمایلی به برقراری ارتباط با شما ندارد. اما اگر به حرف های شما عکس العمل نشان می دهد و به جک هایتان می خندد و از تماس چشمی با شما نیز فرار نمی کند، مطمئن باشید که او نیز به سمت شما جلب شده است.

از بیش از حد فکر کردن، دست بردارید

درست است که شما باید با فکر جلو روید اما تجزیه و تحلیل بیش از حد هم می تواند به ضررتان تمام شود. به عنوان مثال لازم نیست که برای تمام دیالوگ هایی که می خواهید بین خودتان و او رد و بدل کنید برنامه ریزی کنید، شما باید خودتان را آزاد بگذارید و با گفتگویی که در لحظه اتفاق می افتد هم مسیر باشید.

عجول نباشید

شما باید قدم های اول برقراری ارتباط تان را محتاطانه بردارید. اگر چه خانم ها از آقایان جسور و غیر قابل یپش بینی خوششان می آید اما این بدین معنی نیست که در این کار افراط کنید. بنابراین قدم های اول را آهسته بردارید. عجولانه رفتار کردن می تواند به ضررتان تمام شود.

به اشتباهات تان بخندید

از آنجا که در اولین برخورد با طرف مقابل تان ممکن است کمی دست پاچه شوید و سوتی دهید، به جای پوشاندن اشتباه تان، بهتر است که آن را قبول کنید و به آن بخندید. به عنوان مثال اگر هنگام برداشتن کیف تان، هول شدید و آن را به پایین انداختید، بخندید و به او واقعیت را بگویید: «من کمی هول شدم» همین رفتار می تواند صمیمیت بیشتری میان شما برقرار کند.

شماره تان را به او بدهید

بسیاری از آقایان از خانم ها درخواست می کنند که شماره شان را بدهند، در حالی که این شمایید که باید شماره تان را به او بدهید. خانم ها برای این که بدانند به این رابطه تمایل دارند یا خیر، به مقداری زمان نیاز دارند، از این رو بهتر است که این فرصت را به او بدهید تا فکر کند و در صورت علاقه خودش با شما تماس بگیرد. در غیر این صورت نسبت به شما گارد خواهد گرفت.

انتظارتان را پایین بیاورید

بسیاری از آقایان انتظار دارند که خانم ها در همان برخورد اول عکس العملی مثبت از خود نشان دهند، در حالی که این انتظار اشتباه است. ممکن است فردی که شما برای بار اول به او نزدیک شده اید در شرایط روحی بدی باشد یا حتی نتواند به سرعت رفتار شما را درک کند یا هزار و یک دلیل دیگر… بنابراین انتظارات تان را پایین بیاورید و اگر برخوردی که بر وفق مرادتان نبود را از او دیدید، ناامید نشوید.

شوخ طبع باشید

معمولا ما با افرادی که طبع بذله گویی دارند، ارتباط بهتری برقرار می کنیم. از این رو اگر شما هم شوخ طبع باشید، نه تنها احساس راحتی و صمیمیت بیشتری را به او منتقل می کنید بلکه راه را برای مکالمه ای موثرتر نیز باز خواهید گذاشت.

به اصل مطلب بروید

اگر نمی توانید شرایطی پیدا کنید که با طرف مقابل تان بحث را باز کنید، بهتر است که جلو بروید و رک حرف تان را بزنید. به او بگویید که به برقراری رابطه با او تمایل دارید و می خواهید نظر او را بدانید. احترام گذاشتن و انعطاف پذیر بودن نسبت به حرف های طرف مقابل، می تواند تاثیر مثبتی در پاسخی که می شنوید داشته باشد.

او را با دختران دیگر مقایسه نکنید

شاید فکر کنید که گفتن «تو شبیه دختران دیگر نیستی» یا «من از دخترها خوشم نمی آید اما تو با همه آنها فرق داری» برای شما جذاب و تاثیرگذار باشد اما برای دختران اینگونه نیست. در واقع آنها دوست ندارند که شما آنها را با دختران دیگر مقایسه کنید، حتی اگر بحث خوبی ها در پیش باشد. به جای آن بهتر است که از او به طور خاص تعریف کنید.

از او بخواهید به شما چیزی آموزش دهد

یکی از شیوه هایی که به کمک آن می توانید طرف مقابل تان را تحت تاثیر قرار دهید، این است که از او بخواهید چیزی به شما بیاموزد. به عنوان مثل اگر او در زبان انگلیسی یا حتی کامپیوتر قوی ست، بخواهید به شما در یادگیری آن کمک کند. اگر پاسخ او مثبت بود، شما زمینه لازم را برای ایجاد صمیمیت بیشتر چیده اید.

به او تکست دهید

اگر نمی توانید رو در رو با او حرف بزنید، از تکست کمک بگیرید. در پیغام تان به او نشان دهید که به برقراری رابطه با او تمایل دارید. شاید او نیز با این شیوه احساس راحتی بیشتری کند.

جواب «نه» را بپذیرید

یکی از چیزهایی که باید قبل از نزدیک شدن به فرد مورد علاقه تان در نظر بگیرید این است که واقع بین باشید یعنی ممکن است از او جواب «نه» بشنوید. این بدان معنی نیست که از همان اول دیدی منفی و ناامیدانه داشته باشید اما باید انتظار شنیدن هر جوابی را بکشید. اما حتی در این شرایط هم خونسردی و اعتماد به نفس خودتان را حفظ کنید و با احترام از او جدا شوید. اگر چه شما به هر دلیلی جواب رد شنیده اید اما حداقل می توانید خوشحال باشید که تلاش تان را کرده اید.

ورود

نام کاربری: perm_identity

رمز عبور: lock_open

وبلاگ

چطور به یک زن نزدیک شویم

راه های جذب زنان می تواند متفاوت و متنوع باشد اما قبل از هر چیزی بهتر است کمی زنان را بیشتر بشناسیم. زمانی که صحبت از جذب کردن زنان می شود باید بدانیم که تنها ظاهر افراد، اهمیت ندارند بلکه رفتار و اخلاق طرف دیگر و نحوه برخوردش بسیار اهمیت دارد.

نکته دیگر این است که در هر شرایطی که با دیگران تعامل داریم رفتار غیرکلامی ما هم ایفای نقش می‌کند؛ سرعت حرکات‌، وضعیت بدن‌، ژست‌هایی که به کار می بریم، صدای‌مان و… روی نحوه دریافت حرف های ما از سوی شخص مقابل تأثیر می گذارد.

بهتر است در محل کار، زبان بدن‌ مان را در حالت خنثی حفظ کنیم تا کسی درباره انگیزه مان چیزی نپرسد؛ مثلاً زیادی نزدیک شدن به دیگران را در محل کار توصیه نمی کنم؛ چون این کار می تواند باعث سوء برداشت و یا بروز مشکلاتی شود که فضای کار را سنگین می کند.

اصولا مردان و زنان علائم متفاوتی را ارسال و دریافت می‌کنند و این علائم می توانند، برای هرکدام از آن ها معنای متفاوتی داشته باشد. پس بهتر است ابتدا برخی از این علائم را بشناسیم؛

علائمی که نشان دهنده احساس مثبت نسبت به طرف مقابل هستند؛

 

زنان به سه کیفیت زیر پاسخ مثبت می‌دهند:

در اینجا فهرستی از رفتارها آورده شده که تضمین می‌کند، اگر یک زن با شما وارد رابطه رمانتیک هم نشود، دست‌کم چند لحظه‌ای به شما نگاه خواهد کرد:

 

این قانون بر این مبناست که زنان دوست دارند بیش از مردان حرف بزنند. آن ها برای این کار به زمان کافی نیاز دارند و بابت اینکه شما این زمان را به آن ها می‌دهید، از شما ممنون خواهند شد.

 

هنگامی که حرف م ‌زنند، به آن ها نگاه کنید، لبخند بزنید، سرتان را تکان دهید، به سمت‌شان کمی لم بدهید، این رفتار احساس خاصی به آن ها داده و به شما اشتیاق پیدا می کنند.

 

وقتی این جمله عجیب را به آن ها می گویید، سرتان را کمی کج کرده و با لبخندی بر لب، به آن ها بگویید لبخندشان شبیه لبخند مونالیزاست و موهای شان یادآور فرشته ونوس است.

اینگونه خواهید دید چقدر به شما جذب می شوند. علاوه بر هوشمند و خلاق بودن، هنرتان را هم نشان داده اید و اینکه می توانید، درباره موضوعاتی غیر از ورزش و آب و هوا یا شایعات مربوط به سلبریتی ها و… هم حرف بزنید.

 

یک لحظه نگاه‌کردن با لبخندی ملیح، موجب می‌شود بی‌آنکه کلمه‌ای به زبان بیاورید، ایجاد علاقه کنید. می‌توانید این نوع نگاه‌کردن را تمرین کنید.

 

تعریف و تمجید یکی دیگر از راه های جذب زنان است. یک چیز خوب درباره دستانش، موهایش و هرچه مربوط به اوست، بگویید. می توانید از عشطرش تعریف کرده و سعی کنید حدس بزنید چه عطری زده است. در این حالت شک نکنید متوجه می‌شوید چه عطری زده یا دست کم به اسمش اشاره ای نزدیک می کنید.

 

دقت کنید چه پوشیده و جواهرات و کفشش چگونه است. وقتی برای بار دوم او را دیدید، به یاد داشته باشید که در دیدار قبلی لباس ها و چیزهای کوچکش، چه شکلی بود. او از این توجه و یادآوری شما، احساسی خاص پیدا خواهد کرد.

 

خیلی وارد فضای شخصی اش نشوید تا احساس شلوغی نکند. تا زمانی ‌که خودش به شما نزدیک نشده، شما قدمی برندارید. فقط حواس تان باشد که رفتارتان برای او تهدید آمیز نباشد. مراقب حریم آن ها باشید چراکه اگر احساس کنند به حریمشان احترام نمی گذارید، از شما دلسرد می شوند.

 

 

با جملات واضح و منسجم و ایجاد تنوع در صدا حرف بزنید تا روی پیام تان تأکید شده و در آن ها علاقه ایجاد کند. اگر درهم و برهم حرف می زنید، درست حرف زدن را تمرین کنید. آرام و عمیق نفس بکشید تا محیطی دریافت‌کننده و خونسرد ایجاد کنید.

 

خنده روشی است که در مردم احساس راحتی و فضایی دوستانه ایجاد می‌کند. خنده به شما ظاهری صادقانه و خاضعانه می‌دهد.

 

آرام و هدفمند حرکت کنید. ژست های کوتاه و پرشی وحشتناک هستند و ایجاد نا امنی می کنند. مشت‌های بسته و انگشتان جمع شده تنش را نشان می دهند. ژست های باز، صاف و خونسرد با کف دست باز نشانه رابطه صادقانه است.

 

با پاسخ دادن به آنچه مشاهده می کنید، هارمونی ایجاد کنید. اگر او به پشت لم داده و خودش را از شما دور کرده، یعنی علاقه ای به شما ندارد پس برای ایجاد ارتباط او را مجبور نکنید. اگر به ‌سمت شما برگشت، لبخند زد و کمی به جلو لم داد، همان رفتار را به او برگردانید. اگر به پشت لم داد، شما هم به پشت لم بدهید. بگذارید او رابطه را رهبری کند. وقتی نشان می‌ دهد چقدر باید از او دور باشید، همان قدر دور شوید.وقتی رفتارتان محترمانه باشد، خودش در را به رویتان باز می‌کند.

 

به سمتش لم داده، لبخند زده، به چشمانش نگاه کرده، تن صدای تان را پایین آورده و به او بگویید که حس می کنید فرد بسیار خاص و گرمی است. زنان بسیار معدودی هستند که می توانند در برابر این تعریف و تمجیدها مقاومت کنند. چشمان تان را روی او متمرکز کرده و کاری کنید نتواند به کسی غیر از شما در اتاق نگاه کند.

چطور به یک زن نزدیک شویم

[box type=”info”] نه ‌تنها زبان بدنش همه‌چیز را نشان می‌داد، بلکه سکوتش هم همینطور… برای همین حرفی نمی‌زد و من همه‌چیز را می‌فهمیدم. [/box]

 

یک پیشنهاد فوق العاده برای اینکه روش های جذب خانم ها را به طور کامل یاد بگیرید

 

کتاب «زبان بدن عاشقانه» کتابی قدرتمند برای جذب جنس مخالف به چاپ رسید.

برای اطلاعات بیشتر از این کتاب روی تصویر زیر کلیک کنید

 

 

من علی بهرام پور، نویسنده، مدرس و مربی اصول و فنون مذاکره هستم و قصد دارم در این وبسایت مطالب کاربردی و مورد نیاز را که در سالیان فعالیتم در بلاروس و ترکیه و ایران عزیز بدست آوردم را به اشتراک بگذارم.

11 بازدید

47 بازدید

79 بازدید

116 بازدید

247 بازدید

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

عالی بود هیچوقت بهش فکر نکرده بودم

در صورت عدم حذف این پست غیر اخلاقی مراتب گزارش و سایت فیلتر خواهد شد

محتوای عالی کوتاه وجذاب و کاربردی

با سلام و سپاس از ذکر نکاتی که کمتر بهشون توجه میکردیم.

درود برشما به نکات بسیار عالی و کاربردی اشاره کردید

سلام دوست عزیز

سپاسگزاریم از همراهی و توجه بی نظیرتون

موفق و پیروز باشید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

برای دریافت دوره رایگان «مذاکره تلفنی» فرم زیر را تکمیل کنید

(function () {
var options = {
whatsapp: “+989129543935”, // WhatsApp number
call_to_action: “Message us”, // Call to action
position: “right”, // Position may be ‘right’ or ‘left’
};
var proto = document.location.protocol, host = “getbutton.io”, url = proto + “//static.” + host;
var s = document.createElement(‘script’); s.type = ‘text/javascript’; s.async = true; s.src = url + ‘/widget-send-button/js/init.js’;
s.onload = function () { WhWidgetSendButton.init(host, proto, options); };
var x = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; x.parentNode.insertBefore(s, x);
})();

ما در این وبسایت قصد داریم تاجایی که امکان داره با آموزش هامون بتونیم باعث پیشرفت تک تک شما عزیزان بشیم تا بتونیم تو این شرایط سخت جامعه سربلند بیرون بیاییم برای تماس با ما روی شماره زیر کلیک کنید

02144018253

ورود

نام کاربری: perm_identity

رمز عبور: lock_open

وبلاگ

چطور به یک زن نزدیک شویم

راه های جذب زنان می تواند متفاوت و متنوع باشد اما قبل از هر چیزی بهتر است کمی زنان را بیشتر بشناسیم. زمانی که صحبت از جذب کردن زنان می شود باید بدانیم که تنها ظاهر افراد، اهمیت ندارند بلکه رفتار و اخلاق طرف دیگر و نحوه برخوردش بسیار اهمیت دارد.

نکته دیگر این است که در هر شرایطی که با دیگران تعامل داریم رفتار غیرکلامی ما هم ایفای نقش می‌کند؛ سرعت حرکات‌، وضعیت بدن‌، ژست‌هایی که به کار می بریم، صدای‌مان و… روی نحوه دریافت حرف های ما از سوی شخص مقابل تأثیر می گذارد.

بهتر است در محل کار، زبان بدن‌ مان را در حالت خنثی حفظ کنیم تا کسی درباره انگیزه مان چیزی نپرسد؛ مثلاً زیادی نزدیک شدن به دیگران را در محل کار توصیه نمی کنم؛ چون این کار می تواند باعث سوء برداشت و یا بروز مشکلاتی شود که فضای کار را سنگین می کند.

اصولا مردان و زنان علائم متفاوتی را ارسال و دریافت می‌کنند و این علائم می توانند، برای هرکدام از آن ها معنای متفاوتی داشته باشد. پس بهتر است ابتدا برخی از این علائم را بشناسیم؛

علائمی که نشان دهنده احساس مثبت نسبت به طرف مقابل هستند؛

 

زنان به سه کیفیت زیر پاسخ مثبت می‌دهند:

در اینجا فهرستی از رفتارها آورده شده که تضمین می‌کند، اگر یک زن با شما وارد رابطه رمانتیک هم نشود، دست‌کم چند لحظه‌ای به شما نگاه خواهد کرد:

 

این قانون بر این مبناست که زنان دوست دارند بیش از مردان حرف بزنند. آن ها برای این کار به زمان کافی نیاز دارند و بابت اینکه شما این زمان را به آن ها می‌دهید، از شما ممنون خواهند شد.

 

هنگامی که حرف م ‌زنند، به آن ها نگاه کنید، لبخند بزنید، سرتان را تکان دهید، به سمت‌شان کمی لم بدهید، این رفتار احساس خاصی به آن ها داده و به شما اشتیاق پیدا می کنند.

 

وقتی این جمله عجیب را به آن ها می گویید، سرتان را کمی کج کرده و با لبخندی بر لب، به آن ها بگویید لبخندشان شبیه لبخند مونالیزاست و موهای شان یادآور فرشته ونوس است.

اینگونه خواهید دید چقدر به شما جذب می شوند. علاوه بر هوشمند و خلاق بودن، هنرتان را هم نشان داده اید و اینکه می توانید، درباره موضوعاتی غیر از ورزش و آب و هوا یا شایعات مربوط به سلبریتی ها و… هم حرف بزنید.

 

یک لحظه نگاه‌کردن با لبخندی ملیح، موجب می‌شود بی‌آنکه کلمه‌ای به زبان بیاورید، ایجاد علاقه کنید. می‌توانید این نوع نگاه‌کردن را تمرین کنید.

 

تعریف و تمجید یکی دیگر از راه های جذب زنان است. یک چیز خوب درباره دستانش، موهایش و هرچه مربوط به اوست، بگویید. می توانید از عشطرش تعریف کرده و سعی کنید حدس بزنید چه عطری زده است. در این حالت شک نکنید متوجه می‌شوید چه عطری زده یا دست کم به اسمش اشاره ای نزدیک می کنید.

 

دقت کنید چه پوشیده و جواهرات و کفشش چگونه است. وقتی برای بار دوم او را دیدید، به یاد داشته باشید که در دیدار قبلی لباس ها و چیزهای کوچکش، چه شکلی بود. او از این توجه و یادآوری شما، احساسی خاص پیدا خواهد کرد.

 

خیلی وارد فضای شخصی اش نشوید تا احساس شلوغی نکند. تا زمانی ‌که خودش به شما نزدیک نشده، شما قدمی برندارید. فقط حواس تان باشد که رفتارتان برای او تهدید آمیز نباشد. مراقب حریم آن ها باشید چراکه اگر احساس کنند به حریمشان احترام نمی گذارید، از شما دلسرد می شوند.

 

 

با جملات واضح و منسجم و ایجاد تنوع در صدا حرف بزنید تا روی پیام تان تأکید شده و در آن ها علاقه ایجاد کند. اگر درهم و برهم حرف می زنید، درست حرف زدن را تمرین کنید. آرام و عمیق نفس بکشید تا محیطی دریافت‌کننده و خونسرد ایجاد کنید.

 

خنده روشی است که در مردم احساس راحتی و فضایی دوستانه ایجاد می‌کند. خنده به شما ظاهری صادقانه و خاضعانه می‌دهد.

 

آرام و هدفمند حرکت کنید. ژست های کوتاه و پرشی وحشتناک هستند و ایجاد نا امنی می کنند. مشت‌های بسته و انگشتان جمع شده تنش را نشان می دهند. ژست های باز، صاف و خونسرد با کف دست باز نشانه رابطه صادقانه است.

 

با پاسخ دادن به آنچه مشاهده می کنید، هارمونی ایجاد کنید. اگر او به پشت لم داده و خودش را از شما دور کرده، یعنی علاقه ای به شما ندارد پس برای ایجاد ارتباط او را مجبور نکنید. اگر به ‌سمت شما برگشت، لبخند زد و کمی به جلو لم داد، همان رفتار را به او برگردانید. اگر به پشت لم داد، شما هم به پشت لم بدهید. بگذارید او رابطه را رهبری کند. وقتی نشان می‌ دهد چقدر باید از او دور باشید، همان قدر دور شوید.وقتی رفتارتان محترمانه باشد، خودش در را به رویتان باز می‌کند.

 

به سمتش لم داده، لبخند زده، به چشمانش نگاه کرده، تن صدای تان را پایین آورده و به او بگویید که حس می کنید فرد بسیار خاص و گرمی است. زنان بسیار معدودی هستند که می توانند در برابر این تعریف و تمجیدها مقاومت کنند. چشمان تان را روی او متمرکز کرده و کاری کنید نتواند به کسی غیر از شما در اتاق نگاه کند.

چطور به یک زن نزدیک شویم

[box type=”info”] نه ‌تنها زبان بدنش همه‌چیز را نشان می‌داد، بلکه سکوتش هم همینطور… برای همین حرفی نمی‌زد و من همه‌چیز را می‌فهمیدم. [/box]

 

یک پیشنهاد فوق العاده برای اینکه روش های جذب خانم ها را به طور کامل یاد بگیرید

 

کتاب «زبان بدن عاشقانه» کتابی قدرتمند برای جذب جنس مخالف به چاپ رسید.

برای اطلاعات بیشتر از این کتاب روی تصویر زیر کلیک کنید

 

 

من علی بهرام پور، نویسنده، مدرس و مربی اصول و فنون مذاکره هستم و قصد دارم در این وبسایت مطالب کاربردی و مورد نیاز را که در سالیان فعالیتم در بلاروس و ترکیه و ایران عزیز بدست آوردم را به اشتراک بگذارم.

11 بازدید

47 بازدید

79 بازدید

116 بازدید

247 بازدید

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

عالی بود هیچوقت بهش فکر نکرده بودم

در صورت عدم حذف این پست غیر اخلاقی مراتب گزارش و سایت فیلتر خواهد شد

محتوای عالی کوتاه وجذاب و کاربردی

با سلام و سپاس از ذکر نکاتی که کمتر بهشون توجه میکردیم.

درود برشما به نکات بسیار عالی و کاربردی اشاره کردید

سلام دوست عزیز

سپاسگزاریم از همراهی و توجه بی نظیرتون

موفق و پیروز باشید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

برای دریافت دوره رایگان «مذاکره تلفنی» فرم زیر را تکمیل کنید

(function () {
var options = {
whatsapp: “+989129543935”, // WhatsApp number
call_to_action: “Message us”, // Call to action
position: “right”, // Position may be ‘right’ or ‘left’
};
var proto = document.location.protocol, host = “getbutton.io”, url = proto + “//static.” + host;
var s = document.createElement(‘script’); s.type = ‘text/javascript’; s.async = true; s.src = url + ‘/widget-send-button/js/init.js’;
s.onload = function () { WhWidgetSendButton.init(host, proto, options); };
var x = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; x.parentNode.insertBefore(s, x);
})();

ما در این وبسایت قصد داریم تاجایی که امکان داره با آموزش هامون بتونیم باعث پیشرفت تک تک شما عزیزان بشیم تا بتونیم تو این شرایط سخت جامعه سربلند بیرون بیاییم برای تماس با ما روی شماره زیر کلیک کنید

02144018253

ورود

نام کاربری: perm_identity

رمز عبور: lock_open

وبلاگ

چطور به یک زن نزدیک شویم

راه های جذب زنان می تواند متفاوت و متنوع باشد اما قبل از هر چیزی بهتر است کمی زنان را بیشتر بشناسیم. زمانی که صحبت از جذب کردن زنان می شود باید بدانیم که تنها ظاهر افراد، اهمیت ندارند بلکه رفتار و اخلاق طرف دیگر و نحوه برخوردش بسیار اهمیت دارد.

نکته دیگر این است که در هر شرایطی که با دیگران تعامل داریم رفتار غیرکلامی ما هم ایفای نقش می‌کند؛ سرعت حرکات‌، وضعیت بدن‌، ژست‌هایی که به کار می بریم، صدای‌مان و… روی نحوه دریافت حرف های ما از سوی شخص مقابل تأثیر می گذارد.

بهتر است در محل کار، زبان بدن‌ مان را در حالت خنثی حفظ کنیم تا کسی درباره انگیزه مان چیزی نپرسد؛ مثلاً زیادی نزدیک شدن به دیگران را در محل کار توصیه نمی کنم؛ چون این کار می تواند باعث سوء برداشت و یا بروز مشکلاتی شود که فضای کار را سنگین می کند.

اصولا مردان و زنان علائم متفاوتی را ارسال و دریافت می‌کنند و این علائم می توانند، برای هرکدام از آن ها معنای متفاوتی داشته باشد. پس بهتر است ابتدا برخی از این علائم را بشناسیم؛

علائمی که نشان دهنده احساس مثبت نسبت به طرف مقابل هستند؛

 

زنان به سه کیفیت زیر پاسخ مثبت می‌دهند:

در اینجا فهرستی از رفتارها آورده شده که تضمین می‌کند، اگر یک زن با شما وارد رابطه رمانتیک هم نشود، دست‌کم چند لحظه‌ای به شما نگاه خواهد کرد:

 

این قانون بر این مبناست که زنان دوست دارند بیش از مردان حرف بزنند. آن ها برای این کار به زمان کافی نیاز دارند و بابت اینکه شما این زمان را به آن ها می‌دهید، از شما ممنون خواهند شد.

 

هنگامی که حرف م ‌زنند، به آن ها نگاه کنید، لبخند بزنید، سرتان را تکان دهید، به سمت‌شان کمی لم بدهید، این رفتار احساس خاصی به آن ها داده و به شما اشتیاق پیدا می کنند.

 

وقتی این جمله عجیب را به آن ها می گویید، سرتان را کمی کج کرده و با لبخندی بر لب، به آن ها بگویید لبخندشان شبیه لبخند مونالیزاست و موهای شان یادآور فرشته ونوس است.

اینگونه خواهید دید چقدر به شما جذب می شوند. علاوه بر هوشمند و خلاق بودن، هنرتان را هم نشان داده اید و اینکه می توانید، درباره موضوعاتی غیر از ورزش و آب و هوا یا شایعات مربوط به سلبریتی ها و… هم حرف بزنید.

 

یک لحظه نگاه‌کردن با لبخندی ملیح، موجب می‌شود بی‌آنکه کلمه‌ای به زبان بیاورید، ایجاد علاقه کنید. می‌توانید این نوع نگاه‌کردن را تمرین کنید.

 

تعریف و تمجید یکی دیگر از راه های جذب زنان است. یک چیز خوب درباره دستانش، موهایش و هرچه مربوط به اوست، بگویید. می توانید از عشطرش تعریف کرده و سعی کنید حدس بزنید چه عطری زده است. در این حالت شک نکنید متوجه می‌شوید چه عطری زده یا دست کم به اسمش اشاره ای نزدیک می کنید.

 

دقت کنید چه پوشیده و جواهرات و کفشش چگونه است. وقتی برای بار دوم او را دیدید، به یاد داشته باشید که در دیدار قبلی لباس ها و چیزهای کوچکش، چه شکلی بود. او از این توجه و یادآوری شما، احساسی خاص پیدا خواهد کرد.

 

خیلی وارد فضای شخصی اش نشوید تا احساس شلوغی نکند. تا زمانی ‌که خودش به شما نزدیک نشده، شما قدمی برندارید. فقط حواس تان باشد که رفتارتان برای او تهدید آمیز نباشد. مراقب حریم آن ها باشید چراکه اگر احساس کنند به حریمشان احترام نمی گذارید، از شما دلسرد می شوند.

 

 

با جملات واضح و منسجم و ایجاد تنوع در صدا حرف بزنید تا روی پیام تان تأکید شده و در آن ها علاقه ایجاد کند. اگر درهم و برهم حرف می زنید، درست حرف زدن را تمرین کنید. آرام و عمیق نفس بکشید تا محیطی دریافت‌کننده و خونسرد ایجاد کنید.

 

خنده روشی است که در مردم احساس راحتی و فضایی دوستانه ایجاد می‌کند. خنده به شما ظاهری صادقانه و خاضعانه می‌دهد.

 

آرام و هدفمند حرکت کنید. ژست های کوتاه و پرشی وحشتناک هستند و ایجاد نا امنی می کنند. مشت‌های بسته و انگشتان جمع شده تنش را نشان می دهند. ژست های باز، صاف و خونسرد با کف دست باز نشانه رابطه صادقانه است.

 

با پاسخ دادن به آنچه مشاهده می کنید، هارمونی ایجاد کنید. اگر او به پشت لم داده و خودش را از شما دور کرده، یعنی علاقه ای به شما ندارد پس برای ایجاد ارتباط او را مجبور نکنید. اگر به ‌سمت شما برگشت، لبخند زد و کمی به جلو لم داد، همان رفتار را به او برگردانید. اگر به پشت لم داد، شما هم به پشت لم بدهید. بگذارید او رابطه را رهبری کند. وقتی نشان می‌ دهد چقدر باید از او دور باشید، همان قدر دور شوید.وقتی رفتارتان محترمانه باشد، خودش در را به رویتان باز می‌کند.

 

به سمتش لم داده، لبخند زده، به چشمانش نگاه کرده، تن صدای تان را پایین آورده و به او بگویید که حس می کنید فرد بسیار خاص و گرمی است. زنان بسیار معدودی هستند که می توانند در برابر این تعریف و تمجیدها مقاومت کنند. چشمان تان را روی او متمرکز کرده و کاری کنید نتواند به کسی غیر از شما در اتاق نگاه کند.

چطور به یک زن نزدیک شویم

[box type=”info”] نه ‌تنها زبان بدنش همه‌چیز را نشان می‌داد، بلکه سکوتش هم همینطور… برای همین حرفی نمی‌زد و من همه‌چیز را می‌فهمیدم. [/box]

 

یک پیشنهاد فوق العاده برای اینکه روش های جذب خانم ها را به طور کامل یاد بگیرید

 

کتاب «زبان بدن عاشقانه» کتابی قدرتمند برای جذب جنس مخالف به چاپ رسید.

برای اطلاعات بیشتر از این کتاب روی تصویر زیر کلیک کنید

 

 

من علی بهرام پور، نویسنده، مدرس و مربی اصول و فنون مذاکره هستم و قصد دارم در این وبسایت مطالب کاربردی و مورد نیاز را که در سالیان فعالیتم در بلاروس و ترکیه و ایران عزیز بدست آوردم را به اشتراک بگذارم.

11 بازدید

47 بازدید

79 بازدید

116 بازدید

247 بازدید

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

عالی بود هیچوقت بهش فکر نکرده بودم

در صورت عدم حذف این پست غیر اخلاقی مراتب گزارش و سایت فیلتر خواهد شد

محتوای عالی کوتاه وجذاب و کاربردی

با سلام و سپاس از ذکر نکاتی که کمتر بهشون توجه میکردیم.

درود برشما به نکات بسیار عالی و کاربردی اشاره کردید

سلام دوست عزیز

سپاسگزاریم از همراهی و توجه بی نظیرتون

موفق و پیروز باشید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

برای دریافت دوره رایگان «مذاکره تلفنی» فرم زیر را تکمیل کنید

(function () {
var options = {
whatsapp: “+989129543935”, // WhatsApp number
call_to_action: “Message us”, // Call to action
position: “right”, // Position may be ‘right’ or ‘left’
};
var proto = document.location.protocol, host = “getbutton.io”, url = proto + “//static.” + host;
var s = document.createElement(‘script’); s.type = ‘text/javascript’; s.async = true; s.src = url + ‘/widget-send-button/js/init.js’;
s.onload = function () { WhWidgetSendButton.init(host, proto, options); };
var x = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; x.parentNode.insertBefore(s, x);
})();

ما در این وبسایت قصد داریم تاجایی که امکان داره با آموزش هامون بتونیم باعث پیشرفت تک تک شما عزیزان بشیم تا بتونیم تو این شرایط سخت جامعه سربلند بیرون بیاییم برای تماس با ما روی شماره زیر کلیک کنید

02144018253

اگر فردی نظر شما را به خود جلب کرده، اما نمی دانید که چگونه سر صحبت را با او باز کنید و به او نزدیک شوید، ما در ادامه مطلب نکاتی را آورده ایم که به شما در این راه کمک می کند. شاید فکر کنید که قدم اول برای نزدیک شدن به یک خانوم بسیار سخت و پیچیده است، اما واقعیت چیز دیگری ست … … ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید …)

سایر منابع:

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

می پسندم

چطور به یک زن نزدیک شویم

0

سایر خبرها

به قولی او را تنها نگذارد. زن پایه باید این گونه باشد: -وقتی همسرش در حال تماشای فیلمی است مدام در آشپزخانه مشغول کار کردن نباشد و جلوی چشم شوهرش مثل کوزت کار نکند بلکه کار خانه را تعطیل کند و چند لحظه ای در کنار همسرش بنشیند و با یکدیگر فیلم نگاه کنند. – برای مهمانی و یا مسافرت رفتن هزار بار نگوید:”حوصله ندارم”؛ شما دیگر تنها نیستید، نباید تنها شرایط خودتان را در نظر بگیرید …

هرگز کسی را برای جستجو به جلو نفرستید، در عوض فردی را به عنوان عقب نگهدار بگمارید تا دنبال افراد جا مانده باشد. از نقشه های جیبی یا دیجیتالی خودتان استفاده کنید نقشه ای که همراه خودتان دارید را بیرون بیاروید تا محل قرار گیری خودتان را متوجه شوید؛ برای این کار بهتر است از نقشه ی گوگل مپ موبایلتان استفاده اما با توجه به این که ممکن است اینترنت شما آنتن ندهند بهتر است که نقشه هم …

دراین مسیر قدم گذاشته اند. وی با بیان نمونه هایی از احساسات معنوی مردم افزود: برای مثال همسر جانبازی که در آخرین لحظات برای شوهرش مشکل پیش آمده و نتوانسته بود به حج مشرف شود، نیت کرده بود به نیابت از شوهرش، کار های خانم مسنی را که به تنهایی به حج آمده بود، انجام دهد. برخی ازخانم ها هم در فضای مجازی گروه تشکیل داده و در آن از زائرانی که توانایی نداشتند درخواست کرده بودند تا لباس های شان را بدهند تا …

جمله ها مواجه می شدم؛ الان جلسه هستم. لطفا بعدا تماس بگیرید. برنامه که زیاد داریم. مثلا جزوه چاپ کردیم و یک سری توضیحات داده ایم. خانم. مگه این راهپیمایی برای این کارهاست. فقط باید رفت. به این چیزها نباید فکر کرد. همه این جواب ها را که می شنیدم به یاد دانشجویان مسلمان یکی از دانشگاه های آمریکا افتادم که برای شناخت امام حسین (ع) یک برگه نوشته بودند و هر دانشجو با چندین نفر در خیابان صحبت می کرد تا …

…> تأکید دارید که خودتان مسائل روز را دنبال می کردید. تصور نمی کنید ازدواج با استاد درویشیان و ضرورت همراهی شما با مشکلاتی که برای او پیش می آمد منجر به آن شد که خودتان قادر به پیگیری مستقیم علاقه مندی هایتان نشوید؟ نه، اینکه خودم به طور مستقیم وارد ماجرا شوم یا اینکه تنها همسرم را همراهی کنم برایم فرقی نداشت؛ به هیچ وجه بحث فدا شدن در میان نبود، خودم دست نوشتن نداشتم، از طرفی آرمان های …

ما است. یکی دیگر از کارها و اولویت ها ما در حوزه توان افزایی اقتصادی زنان است، مسئله اشتغال و کارآفرینی است. اولویت در این بخش برای زنان سرپرست خانوار است. ما بین 3 تا 4 میلیون زن سرپرست خانوار داریم. در بحث تولیدات خانگی، مشاغل خانگی، صنایع دستی، شرکت های داشن بنیان کار می کنیم. برخی معتقدند که شما و همچنین نفر قبلی شما یعنی خانم مولاوردی، بیشتر ازاینکه اولویت تان را روی …

. مهر کارهای زیادی رو سرتان ریخته، از طرف دیگر اطرافیان تان از شما انتظار زیادی دارند که این موضوع نیز شما را عصبی کرده است. شاید حال زمان خوبی برای ایستادن و استراحت کردن نباشد اما خوشی های کوچک هم می تواند در تغییر روحیه تان موثر باشد. بنابراین در کنار کار به خودتان هم اهمیت دهید. حرفی در دلتان مانده که دوست دارید به طرف مقابل تان بزنید. به دنبال لغاتی مناسب برایت بیان اش …

گریه نکنید، واکنشی نشان ندهید و فقط ساکت بمانید، چه چیز های دیگری را از دست خواهید داد؟ اما باید این مطلب را در نظر بگیرید که؛ درست است که شادی و خنده در زندگی همه انسان ها ضروری است، اما این موضوع هم نباید نادیده گرفته شود که یک انسان سالم هنگام رویارویی با موقعیت های ناخوشایند و سوگواری ها نیز باید رفتار های خاص آن موقعیت ها را از خود نشان دهد. به همین دلیل هم در چنین حالاتی گریه کردن …

شود ناگهان همه ارزشی ها با من دشمن شوند. از آن طرف هم طیف مقابل حرف های مرا تظاهر می داند و باور نمی کند. در نتیجه دشمنی ها ادامه پیدا می کند. من روی پای خودم می ایستم و امیدوارم عمرم کفاف دهد روزی در سینمای کودک برند شوم و به کسی احتیاج پیدا نکنم. قرار نیست برای بزرگسالان فیلم بسازید؟ چشم انداز من این است که از این به بعد به طور تخصصی برای کودکان فیلم بسازم. البته ممکن است …

غربالگری نامزدهای مجلس به وسیله جمع محدود غیرمتخصص است بر سر انتخابات سنگینی می کند شکل گیری پارلمان اصلاحات میانبری ضروری و قابل دفاع است که نظر اصلاح طلبان را تجمیع و پالایش کند و به تصمیمی جمعی منتهی شود. به نظارت استصوابی اشاره کردید و انتقادتان از آن؛ بد نیست اگر به مسائلی که اخیراً از نقش شما در تصویب آن مطرح شده، پاسخ بدهید. گفته شده که شما در مجلس اول به عنوان یکی از اعضای …

بهداشتی را به طور مرتب عوض کنید تا لباس هایتان کثیف نشود. ما از سه رنگ چراغ راهنمایی استفاده کرده ایم . شما نیز می توانید از این سه رنگ برای تعیین اینکه علت خونریزی کم خطر، با خطر متوسط یا پرخطر است استفاده کنید. از این سنجش ها می توان به عنوان مرجع و منبع استفاده کرد اما بهتر است قبل از هر کاری با یک پزشک متخصص مشورت نمایید. دلایل کم خطر برای لکه بینی قبل از دوره های قاعدگی: این …

… می توانید جسارت تان را در سخنرانی ها و کارهای تان نشان دهید. به تصمیم هایی که می گیرید باور داشته باشید و از خودتان انتقاد نکنید. وقتی واضح و با اعتماد به نفس حرف بزنید و عمل کنید دیگران هم هیچ شکی به تصمیمات شما نخواهند داشت. در مقابل انتقادها منطقی رفتار کنید. ابتدا کمی فکر کنید و ببینید آیا می توانید از این انتقاد استفاده سازنده ببرید یا این که باید آن را نادیده بگیرید. هر …

. چرخه طبیعی عادت ماهانه از اولین عادت ماهانه تا قاعدگی بعدی 21 – 35 روز زمان لازم دارد. این کاملاً طبیعی است که یک خانم در طول یک سال 9 قاعدگی را تجربه کند. کمتر از این مقدار نشان می دهد که باید به پزشک مراجعه کنید. اگر در قاعدگی خود تغییر ناگهانی احساس کردید، زیاد نگران نباشید، حتی خانم هایی که چرخه عادت ماهانه شان مثل ساعت کار می کند ممکن است در برخی مواقع یک یا دو ماه را بدون …

…. 3. زن و مادر بودن تان را فراموش نکنید حتی اگر خانواده همراهی دارید و انجام امور خانه و رسیدگی به تغذیه ، بهداشت ، درس ، تربیت و تفریح بچه ها، بین شما و همسرتان تقسیم شده، باز هم وظایف سنگینی به عنوان همسر و مادر یک خانواده متوجه شماست. بر این اساس، ممکن است خیلی وقت ها کمبود خواب داشته باشید، دیر به محل کار برسید، نیاز به مرخصی داشته باشید و خلاصه، لازم باشد مافوق یا …

چطور می توان به همسرمان اعتماد کنیم؟! اعتماد چیست؟ قابل اعتماد بودن عبارت است از: عدم تضعیف پذیرش، جبران متقابل، پشتیبانی و تقویت رابطه؛ بنابر این تعریف، ما در عین حال که به دیگران اعتماد می کنیم خود نیز باید فردی قابل اعتماد باشیم. چرا که اعتماد، از مورد اعتماد بودن برمی خیزد. اگر شما فردی قابل اعتماد باشید، اما طرف مقابل تان فاقد این ویژگی باشد، به راحتی آن رابطه …

شما حرف زده اند متفاوت است، باید بگویم که سبک زندگی می تواند هم در متفاوت بودن نگاه و رویا و توقع مادی آدم ها موثر باشد و هم تعریفشان از خوشبختی. این را هم باید در نظر بگیریم که افراد سطوح مختلفی از خواسته های ارضا نشده دارند. چون ما همه موجودات هوشمندی هستیم که ویژگی های شخصیتی و تجربه های زیستی متفاوت داریم و این تاثیر می گذارد بر رقم مدنظر خیالی مان. مثلا اگر با یک آدم ایده آل گرا طرف …

: وقتی شما در استقلال هستید همه تیم از نفر اول تا آخر باید برای برد بجنگیم نه اینکه یک نفر بایستد و شانس گلزنی را به حریف بدهد. * داور پنالتی آشکار استقلال را نگرفت شفر درباره داوری، عنوان کرد: یک صحنه مشخص پنالتی بود که داور نگرفت. من هیچ وقت درباره داوری صحت نمی کنم. شاید داور آن صحنه را ندیده باشد. صحنه ای که بازیکن سپاهان دست انداخت شانه دانشگر و او را کشید. برای داور و کمک …

به گزارش کوگانا امیر قلعه نویی بعد از پیروزی یک بر صفر سپاهان مقابل استقلال اظهار داشت: من به فوتبال تبریک می گویم. بازی خوبای بود و هر دو تیم عملکرد خوبی در این دیدار داشتند. * مسابقه استقلال و سپاهان سه حالت داشت وی ادامه داد: نیمه اول استقلال بهتر از ما بود، نیمه دوم با تغییراتی که دادیم مرکز زمین را با لایه های دفاعی بستیم و از کناره ها استفاده کردیم. سه حالت …

و نه از سمت راست یا چپ، اتصال نداشته باشید، نماز شما فرادا می شود و بعد از آن را باید خودتان به نیت فرادا ادامه دهید. در رساله های توضیح المسائل آمده است، اقتدای مسافر به حاضر و برعکس، مکروه است. بر فرض که ما در شهری مسافر باشیم، بهتر است نماز را فرادا بخوانیم یا در نماز جماعت شرکت کنیم؟ مسافری که نماز را شکسته میخواند، اگر به امام جماعتی که نماز را تمام میخواند اقتدا کند …

روزنامه دنیای اقتصاد گفت وگویی با عباس آخوندی وزیر پیشین راه و شهرسازی انجام داده است که طی آن آخوندی تاکید کرده است اقتصاد ما دچار یکسری مشکلات ساختاری است. یک نقد وارد است که چرا این مشکلات ساختاری حل و فصل نشد؟ حالا ریشه این مشکلات ساختاری را کسی که از منظر سیاسی تحلیل می کند در نظام حکمرانی می داند کسی که از منظر اقتصادی می نگرد در حوزه اقتصاد. من فعلا به دنبال ارائه یک چارچوب نظری و تحلیلی هستم که چرا این اتفاق رخ داد؟ اولین چارچوب نظری که می توان ارائه داد این است که یک مشکل ساختاری اقتصادی وجود دارد؛ بنابراین نمی توانیم بگوییم علت العلل این بی ثباتی های بازار سیاست است. ولی، سیاست به عنوان یک آتش زنه و به عنوان یک ماشه عمل کرد و به این مشکلات ساختاری شتاب خیلی زیادی داد به گونه ای که مشکلات ساختاری قابلِ حل وفصل تبدیل به وضع بغرنج فعلی شده است. متن کامل این گفت وگو در ادامه می آید: تمامی دولت های پس از جنگ، یک دال مرکزی را دنبال می کردند، مثلا دال مرکزی دولت آقای هاشمی سازندگی ، دولت آقای خاتمی اصلاحات و دولت آقای احمدی نژاد …

این گونه هستند. پس باید بیاییم و همه همدیگر را تحمل کنیم و همه با هم اجازه داشته باشیم تا از دین ها انتقاد کنیم، از دین خود یا از دین دیگران و همه با هم صادقانه این نقدها را بررسی کنیم نه با این عنوان که من طرف مقابل را بخواهم نابود کنم و آن طرف نیز بخواهد همین کار را با من انجام دهد. قبل از دین می توانیم فلسفه را به این صورت بخوانیم یکی را با تحقیر از ابتدا تدریس نکنیم. یک نفر …

های اختصاصی شیعیان بیان شده است که همه معنوی هستند نه مادی یعنی اینکه عیادت دوستان که از طرف شما بیان می شود یک مسئله مادی است که در ادیان و دیگر فرقه ها و حتی غیر مسلمانان و آتئیست ها هم می توان دید اما زیارت اربعین حرکتی معنوی و مختص به شیعیان است البته اشکالی هم ندارد که دیگران به زیارت بروند. جواب نقضی اول: اگر بی دلیل و محکم گفته می شود که مراد زیارت چهل مومن است دیگران …

حجاب هدیه می دهد. خانم کیانپور خود را خادم این موکب معرفی می کند و می گوید: کار ویژه موکب تعمیرات، خیاطی لباس زائران و توزیع اقلام حجاب است. ما خرمشهری هستیم و بنا به وظیفه میزبانی خود از سالی که راه باز شده است پنج سال است افتخار خادمی در شلمچه را داریم. سال اول در قالب موکب امام رضا(ع) با همکاری آقای تابنده شروع به کار کردیم. بعد در قالب موکبی به نام حضرت معصومه(س) و به صورت مستقل خدمت …

شما می بخشد. اول تست کنید نکته ای که پیش از رنگ کردن موها با گیاهان طبیعی باید به آن دقت کرد این است که همیشه قبل از رنگ کردن کل موها با گیاه دارویی مورد نظر، بهتر است بخش کوچکی از موهایتان را بچینید و روی آن رنگ مورد نظر را امتحان کنید. در این حالت اگر از رنگ به دست آمده احساس رضایت داشتید آن را روی موهایتان بگذارید. بهترین شرایط برای رنگ کردن موها با عصاره گیاهان طبیعی آن است که در …

روزنامه شرق روز پنج شنبه در گزارشی تلاش کرده تا به سؤال بالا پاسخ دهد. در این گزارش پیرامون موضوع استفساریه برای ماندن شهردار تاکید شده است که وجود گروه های ذی نفوذ، لابی ها و ائتلاف ها هم قابل کتمان نبود. احسان قاضی زاده… دو روز پیش گفته بود برخی نمایندگان لیست امید در دفتر شهردار تهران حضور پیدا کردند و با تلفن زدن به یکایک نمایندگان مجلس از آن ها خواستند از ماندن افشانی حمایت کنند. …

با کسب وکارهای اینشورتک دنیا صحبت کردیم. ساعتی را با آیدین محمدحسینی، هم بنیان گذار بیمیتو در دفترش به گفت وگو نشستیم و او از فعالیت ها و دغدغه هایشان گفت. بیمیتو یک سامانه مدیریتی، مقایسه و خرید آنلاین بیمه است. محمدحسینی می گوید: هر فرد با توجه به نیازی که دارد، می تواند وارد سامانه بیمیتو شود، جهت ارائه خدمت مد نظر سوالات اولیه به صورت پیش فرض از او پرسیده می شود. با توجه به جواب های …

خود وی نیز فاقد گفتمان و برنامه بود؛ به نحوی که حتی عرضه نداشت یک واحد از مسکن اجتماعی ادعایی را به عنوان نمونه بسازد و به مردم و کارشناسان نشان دهد. 2- وقتی توافق و معاهده برجام، با دهن کجی مطلق رژیم آمریکا و بی تفاوتی اروپا به این نقض عهد مواجه شده، آخوندی چگونه رویش می شود از برجام های دیگر و هماهنگ شدن با هنجارهای غرب حرف بزند؟ ترجمه این حرف او، غیر از تن دادن به دیکته های تمام نشدنی …

از خود نشان می دهید؟ اگر خودتان را توجیه می کنید که من همسرش هستم و باید بدانم که شوهرم با چه کسی حرف می زند و چه چیزهایی در ایمیل و یا تلفن همراهش وجود دارد و به این بهانه در حریم شخصی همسرتان سرک می کشید باید بگوییم که شما نه معنای حریم شخصی را می دانید و نه معنای فاصله گرفتن از همسر را ! مواظب باشید در همسرتان غرق نشوید ! وقتی یک مداد را به چشمتان نزدیک می کنید، در دیدن …

… نوآباد آخرین روستایی است که به آن سر می زنم. یکی دیگر از روستاهایی که در نزدیکی فروچاله ها قرار دارد و خشکسالی و بی آبی کاملاً نابودش کرده. نوآباد تقریباً خالی از سکنه است و در یک ظهر پاییزی کاملاً متروکه به نظر می رسد. حمید رضا جعفری از اهالی نوآباد برایم می گوید: الان 10 سالی هست نوآبادی ها بی خیال کشاورزی شده اند. ما چاه زدیم اما جواب نداد، آب درنیامد. اگر هم تعدادی کشاورزی می …

… *قبل از اعزام به مسابقات فکر می کردید به مدال برسید؟ بله من به این خودباوری رسیده بودم که حتی بهتر از این هم می توانم نتیجه بگیرم. اما به دلیل یک سری غفلت و اشتباه که داشتم نتوانستم به فینال راه پیدا کنم. *کلام اخر خانواده عزیزم که این چند سال مرا حمایت کردند و همچنین از مسئولین فدراسیون کاراته و سرمربی عزیزمان سرکار خانم خوش قدم، که خیلی برای این مسابقات زحمت کشیدند، تشکر و قدردانی کنم و ممنون از لطف شما. …

برای مجذوب کردن زنان شما باید سطح اطلاعات خودتان در مورد زنان را بالا ببرید به این منظور ابتدا مقاله “مرد جذاب از دید زنان” را بخوانید و سپس با مطالعه مقاله زیر با بدترین اشتباهات مردانه در ارتباط با یک زن آشنا شوید.

بالاخره جراتش را پیدا کردید و یک دختر را بیرون دعوت کردید، اما او ردتان کرد. برای همه ما در نقطه‌ای از زندگی‌مان این اتفاق افتاده است و دلایل مختلفی برای آن وجود دارد. رد شدن اصلاً چیز جالبی نیست، مخصوصاً وقتی جرات لازم برای حرف زدن با دختری را بعد از مدت زمانی طولانی پیدا کرده باشید.

به گزارش آلامتو به نقل از سایت مردمان؛ باوجود تغییراتی که در جامعه مدرن پیش آمده است، اما هنوز هم این مردها هستند که معمولاً اولین قدم را برمی‌دارند. در زیر به چند دلیل اصلی که خانم‌ها بخاطر آن مردی را رد می‌کنند اشاره می‌کنیم و راه‌هایی هم برای جلوگیری از آن توصیه می‌کنیم.

این ۱۲ دلیل هیچ ترتیب خاصی ندارند اما باید به همه آنها توجه داشته باشید:

چطور به یک زن نزدیک شویم

در جامعه مدرن امروزی که همه توجه بیشتری به ظاهر خود دارند، نظافت خوب اهمیت زیادی دارد. این مسئله نقش مهمی در تصمیم‌گیری خانم‌ها در قبول دعوت یک مرد دارد.

اولین تاثیرات با ظاهر شروع می‌شود، پس مطمئن شوید که نظافتتان در بهترین و کامل‌ترین وضعیت باشد. تمیز بودن دندان‌ها اهمیت زیادی دارد و نشانه مسلم این است که شما به خودتان می‌رسید.

اگر سیگاری هستید یا زیاد قهوه می‌خورید، برای برداشتن لکه‌های روی دندان‌هایتان و سفید و تمیز نگه داشتن آنها تلاش کنید. بدبو بودن نفستان هم می‌تواند یک نشانه خیلی بد برای خانم‌ها باشد. حتماً از خوشبو‌کننده‌های نعناعی استفاده کنید. موهایتان هم خیلی مهم است و برای اینکه پاسخ «نه» نشنوید حتماً آن را مرتب و زیبا نگه دارید.

مدل‌موی هرکس متفاوت است و کاملاً به خودتان بستگی دارد که چطور آن را آرایش کنید اما حتماً دقت کنید که موهایتان کاملاً تمیز باشد. از همه اینها مهمتر این است که کاملاً بدنی تمیز و خوشبو داشته باشید. هیچکس دوست ندارد با مردی بیرون برود که بوی بدنی آزاردهنده دارد. اگر زیاد عرق می‌کنید، حتماً قبل از بیرون رفتن دوش بگیرید یا حمام کنید و از عطر و ادوکلن استفاده کنید.

لباس‌هایتان هم خیلی مهم است. این به آن معنا نیست که حتماً باید کت و شلوار تنتان کنید و کراوات بزنید. نه، فقط کافی است خوش‌لباس و مرتب باشید. لباس‌های کهنه یا کثیف باعث می‌شود نامرتب به نظر برسید. هرچه که بپوشید، پیراهن و شلوار یا تی‌شرت و شلوار جین، دقت کنید که تمیز باشند، روی مد باشند، پارگی نداشته باشند و مناسب آن محل باشند.

خانم‌ها می‌توانند نومیدی شما را از کیلومترها تشخیص دهند. نومیدی اعتماد به نفس شما را می‌گیرد و می‌تواند موجب اضطراب و استرس زیاد شود. این در نظر خانم یک نقطه منفی است و به یک «نه» محکم می‌انجامد. زمان‌هایی هست که این نومیدی می‌تواند خود را نشان دهد، بنابراین باید قبل از اینکه اتفاق بیفتد آن را تشخیص دهید و از آن جلوگیری کنید.

بعد از برهم خوردن یک رابطه افراد معمولاً دچار این حس نومیدی می‌شوند و مدام در حال ارزیابی این هستند که کجای آن رابطه اشتباه بوده است و دوست دارند زودتر زنی وارد زندگی آنها شود.

وقتی در چنین وضعیت ذهنی باشید و با این حالت به زنی نزدیک شوید، آن زن متوجه قضیه خواهد شد. سعی کنید با این افکار و احساسات کنار بیایید و قبل از اقدام برای شروع یک رابطه جدید، با نومیدی ناشی از شکست رابطه قبلی‌تان مقابله کنید.

در نظر خانم‌ها فقدان جاه‌طلبی در آقایون یک امتیاز منفی است. خانم‌ها مردهایی را دوست دارند که جهتی مشخص در زندگی داشته باشند. اگر هنوز در خانه نشسته‌اید و مشغول بازی‌های کامپیوتری هستید و نمی‌دانید می‌خواهید با زندگی‌تان چه کنید، مطمئن باشید که جواب «نه» می‌شنوید.

زن‌ها توانایی مردان برای برقراری رابطه و مناسب بودن آنها را برحسب اینکه بعنوان یک شخص که هستند، می‌سنجند. هیچکس‌ نمی‌گوید باید در سطح بیل گیتس باشید اما لازم است که بدانید که می‌خواهید با زندگی‌تان چه بکنید، مخصوصاً اگر دهه ۲۰ سالگی را به پایان رسانده و در اوایل دهه ۳۰ خود باشید.

داشتن چشم انداز شغلی خوب هم برای خانم‌ها خیلی مهم است زیرا به آنها نشان می‌دهد که می‌توانید از عهده حمایت مالی آنها برآیید یا خیر. نکته مهم اینکه خانم‌ها مردهایی را ترجیح می‌دهند که استقلال مالی داشته باشند نه کسانیکه هنوز به خانواده و دیگران متکی هستند. زن‌ها هیچوقت مردی که خیلی پولدار باشد را رد نمی‌کنند اما دقیقاً برای متضاد آن همین کار را انجام می‌دهند.

زن‌ها هم درست مثل مردان به آینده نگاه دارند، حتی اگر برای لحظه‌ای کوتاه باشد، و برای این منظور باید توانایی مالی پشتیبانی مالی آنها را داشته باشید. بااینکه در زندگی مدرن زنان هم به دنبال استقلال مالی خود هستند اما مطمئناً نمی‌خواهند مجبور باشند همه هزینه‌ها را خودشان به تنهایی متقبل شوند. راه‌حل این است که اگر نمی‌خواهید ردتان کنند، دست به کار شوید و کمی به زندگی کاری خود سروسامان دهید.

تصمیم گرفته‌اید که نظرش را جلب کرده و سر صحبت را با او باز کنید. زن‌ها معمولاً به مردهایی که خسته‌کننده هستند و هیچ حرفی برای زدن ندارند روی خوش نشان نمی‌دهند. اگر طبیعتاً خجالتی و درون‌گرا هستید، بنابراین باید قبل از نزدیک شدن به یک زن، حرف‌هایتان را آماده کنید.

حرف زدن درمورد موضوعی که او هیچ علاقه‌ای به آن ندارد یا خسته‌کننده به نظر می‌رسد مطمئناً با یک پاسخ «نه» محکم مواجه خواهد شد. بعد از معرفی، شاید بد نباشد کمی درمورد علایقش از او سوال کنید.

اگر واقعاً نمی‌دانید درمورد چه باید صحبت کنید، یکی از موضوعاتی که خودش دوست دارد را انتخاب کنید. توانایی حفظ مکالمه فراتر از پاسخ‌های بله و خیر نشانه هوش مرد و مهمتر از این اجتماعی بودن اوست.

اینکه چه بگویید به خودتان بستگی دارد. صحبت‌های کلیشه‌ای شاید خیلی جذاب نباشد اما برای شکستن یخ بین شما می‌تواند خوب باشد.

شاید، ممکن است، یا می‌تواند اینطور باشد، همه کلماتی هستند که نباید برای درخواست دوستی یک زن از دهانتان خارج شود. زن‌ها از مردانی خوششان می‌آید که درمورد خواسته‌هایشان رک و راست هستند.

البته بین رک بودن و پررو بودن تفاوت زیادی هست که شما باید بتوانید تعادلی بین این دو پیدا کنید. بهترین راه این است که به طور عینی به او نزدیک شوید.

از خودتان بپرسید آیا خیلی قوی جلو رفتم؟ سعی کنید درخواستتان کوتاه و دقیق باشد و بعد منتظر پاسخ بمانید. وقتی می‌خواهید سوالی از آنها بپرسید یا منتظر پاسخ هستید، مستقیم به آنها نگاه کنید، نه پایین روی کفش‌هایتان. این باعث می‌شود خانم‌ها فکر کنند اعتمادبه‌نفس لازم را ندارید.

اعتماد‌به نفس داشتن با تحت‌فشار گذاشتن خیلی فرق دارد. گذاشتن پایتان آنطرف خط می‌تواند منجر به شنیدن پاسخ منفی شود. خانم‌ها برحسب تجربیات قبلی‌شان متفاوت هستند و استفاده از رویکرد قبلی برای یک فرد جدید می‌تواند منجر به شکست شود.

بعد از نزدیک شدن به یک زن، دو نکته هست که می‌تواند باعث شود تحمیل‌کننده به نظر برسید و شانستان را از دست بدهید. اگر طی صحبتتان در یک رستواران یا هر مکان عمومی دیگر، ترجیح داد از پیش شما رفته و به دوستانش ملحق شود، بگذارید برود. مجبور کردن او به ماندن پیش شما می‌تواند پاسخ منفی او را به دنبال داشته باشد.

اینکه او می‌خواهد برود نشانه این نیست که شکست خورده‌اید. اگر گفتگوی خوبی با او داشته‌اید و او را علاقه‌مند دیده‌اید، مطمئناً برمی‌گردد و دوباره همدیگر را خواهید دید. نکته دیگر مربوط به انتهای گفتگویتان است. اینکه درمورد ملاقات بعدی یا ردوبدل کردن روش‌های تماسی حرف بزنید خیلی مهم است اما دقت کنید که اگر پاسخ منفی داد زیاد اصرار نکنید. سکوت می‌تواند روش خوبی باشد، صبر کنید تا پاسخ بدهد و بعد اگر پاسخ موردنظرتان را دریافت نکردید، یک سوال متفاوت بپرسید.

زبان بدن مثبت سلاحی سرد در جنگ‌افزار شماست که اگر درست استفاده شود می‌تواند نتایج مثبتی به دنبال داشته باشد. دقت کنید که همیشه درست و صاف بایستید، قوز کردن یا تکان دادن پاها نشانه نداشتن اعتمادبه‌نفس است.

اگر در جایی شلوغ هستید، حتماً بلند و شمرده صحبت کنید. هیچکس دوست ندارد با مردی صحبت کند که مجبور باشد هر حرفش را بخواهد تکرار کند.

وقتی با او حرف می‌زنید مستقیم به او نگاه کنید. این نشان می‌دهد که به آن گفتگو و حرف‌هایی که می‌زند علاقه‌مند هستید. اگر چشم‌هایتان دور اتاق بچرخد نشانه این است که حوصله‌تان سر رفته است. اگر پایین را نگاه کنید نشانه این است که کم‌رو هستید و اعتمادبه‌نفس ندارید و هر دو اینها اصلاً موردعلاقه خانم‌ها نیست.

بهترین مکالمات آنهایی هستند که مفرح‌اند و راحت جلو می‌روند. شوخ طبع بودن و اینکه خودتان باشید را یادتان نرود. خانم‌ها اغلب می‌توانند حدس بزنند که چه زمان مردها دو رو هستند.

لازم نیست در کل گفتگو نقش یک کمدین را بازی کنید اما اینکه خودتان باشید و آرام و ریلکس، کار را برای هر دو شما راحت‌تر می‌کند.

تشخیص عادت‌های آزاردهنده کار سختی است اما می‌تواند یک دلیل قاطع برای رد شدن شما باشد. عادت‌های بد و آزاردهنده متداول از جوک‌های زننده می‌تواند باشد تا پاک کردن بینی‌تان. تشخیص این عادت‌ها کار سختی است چون معمولاً خودتان متوجه انجام آن نیستید.

بهترین راه اینکه بفهمید عادت‌های بدتان موجب خراب شدن شانس‌تان در برخورد با خانم‌ها می‌شود یا نه، این است که از دوستانتان بپرسید. دوستان ما همه عادت‌های بد ما را می‌بینند و متوجه می‌شوند اما چون دوستمان هستند ممکن است نگویند. باید بفهمید عادت‌های بدتان چه هستند و بعد سعی کنید از شر آنها خلاص شوید.

تا اینجا فهمیدیم که داشتن اعتماد به نفس و خودتان بودن در برخورد با خانم‌ها خیلی خوب است اما ممکن است زیادی پیش روید. خیلی مهم است که صادق باشید و افکارتان را به زبان بیاورید اما اینکه هر چه که در ذهنتان می‌گذرد را به او بگویید اصلاً عاقلانه نیست.

همه ما افکاری درون ذهنمان دارید که بهتر است برای خودمان نگه داریم. به همین دلیل است که از قدیم گفته‌اند قبل از حرف زدن همیشه فکر کنید.

اگر زنی که می‌خواهید به او نزدیک شوید را می‌شناسید، مثلاً همکارتان است، باید بیشتر مراقب زمان‌بندی باشید. نزدیک شدن به زنانی که به تازگی با نامزد قبلی خود به هم زده‌اند فکر خوبی نیست.

چطور به یک زن نزدیک شویم

این بر هم خوردن رابطه می‌تواند بسیار دردناک باشد و باعث شود آمادگی روحی و روانی لازم را نداشته باشند. در چنین موقعیتی بهتر است بگذارید کمی زمان بگذرد تا به حالت عادی زندگی خود برگردد.

زمان‌هایی هست که به این دلیل دست رد به سینه‌تان می‌زنند که فقط شبیه و مناسب آنها نیستید. برای هر زنی یکسری ویژگی‌های ظاهری و شخصیتی در مردها جذاب است.

اگر شما آن ویژگی‌ها را نداشته باشید، احتمال اینکه از طرف او رد شوید بسیار زیاد است. اما گاهی‌اوقات یک تیپ ظاهری یا شخصیتی خاصی نیست که برایشان مهمتر باشد. که در چنین شرایطی مشکلات دیگر باعث شنیدن پاسخ منفی خواهد بود.

در شرایطی که شما یک مرد بلوند با قد ۱۷۰ هستید و مرد جذاب از نظر آن زن یک مرد مشکی با قد ۱۹۰ است، هیچ کاری از دست شما برنمی‌آید. می‌توانید با متناسب و آراسته نگه داشتن خودتان، شانس‌تان را بالا ببرید اما گاهی‌اوقات این کافی نیست.

این چرت وپرتا را بذار کنار بابا زنا بفهمند تواجتماع موقعیت خوبی داری ازلحاظ شغلی حالا نه اونقدر هم شغلت خوب باشه اگه شرایط رفاقت داشتنه باشند میاند طرفتوخودشون راه روبرات بازمیکنند بعدش اول رابطه هم باید پیله باشی زنگ وپیام باهاش داشته باشی بعدیه مدت که خوب پیله کردی باید کم‌محلی کنی ولی نه زیاد. اینطوری مثل مار دورت مینابند قانوش اینه. زنا ودخترا ازمرد بدنجس وباهوش و کم‌محلی خوششون میاد اگه خودت به مظلومی بزنی و زیادهم احساساتی باشی ولت میکنند یا زیاد بهت باج نمیدند یه ضرب المثل هست میگه هر چی بیشتر به چیزی بچسبی بیشتر ازت دور میشه . چندراه واسه مخ زدن زنا ودخترا پررو بودن و زبون باز بودن و بدجنس بودن . کم‌محلی یه تیپ قشنگ مردم عقلشون تو چشمشون . اصلا زیاد پول نمیخاد پول باشه چه بهتره ولی با پول کم هم میتونی بهترین مخا رو بزنی حتی تیغشون بزنی زنا ودخترا از پسرایی که زیاد دورشون بچرخند و التماسشون کنند بهترین روش زبون باز بودن وشوخ طبع بودن و اول پررو بودن وبعد کم‌محلی تا یه حدودی. اگه دختر یا زن بفهمه که مثل کنه چسبیدی بهش حتی اگه عاشق ترین ادم روی زمین باشی ازت زده میشند به بازیت میگیرند

پاسخ به سیاوش دوست عزیز به عنوان یه کسی که سرم اومده میگم رابطه ای که سرد شد سعی نکن دوباره گرمش کنی چون یه بار حرفش رو بهت گفته و هرچی پا پی بشی بیشتر به خودت ظلم میکنی اون خانم اول و آخر با یکی دیگه رابطه میسازه و تو بعد چند سال از دست دادن جوونیت میشی یه آدم افسرده که از دور خنده های اون رو با کسی دیگه میبینی و حسرت میخوری به عمر از دست رفتت درست مثل من. پس کلا بیخیالش باش و از زندگیت لذت ببر

شماره 11 برای من اتفاق افتاده منتها برعکسش حدود 5 ماه بود كه از همسر سابقش جدا شده بود و البته من دو سال قبل تر علاقه مندش شده بودم و از سه ماه پیشش هم این علاقه بیشتر شده بود, وقتی پس از بیست روز ارتباط اولیه که بیشتر در مورد علایق مشترکمون بود ارتباط گرفتم پیشنهادم رو البته به صورت غیرمستقیم اعلام کردم که بعد از چند روز دوران عاشقی زیبا شروع شد, ولی همون ابتدا به من گفت که یک خواستگار که از فامیلاشون هستش پیشنهاد ازدواج داده که همین مساله گاهی اوقات رابطه رو دچار مشکل می کرد اما دوباره برمی گشتیم,البته خارج از کشور بودن ایشون و ارتباط اینترنتی بود و سنشون هم بالا بود منتها می گفت میام که البته تو دو سال خورده ای نیومد و از همون ابتدا هم به من می گفت رابطه با تو از قلبمه ولی با اون عقلی و بین دل و عقل گیر کردم, کلا رابطه عمیق عاشقانه ای برقرار بود ولی به دلایلی دچار مشکل شدیم و اون رابطه عمیق که حدود یک سال بود سردتر شد, اما ارتباط داشتیم و هنوز هم داریم از پنج ماه پیش اما کمرنگ تر شد و دیدم جواب پیام هام رو دیر میده یا توجه نمی کنه یا قرار نمیاد, البته پیله نمی کردم چون این اخلاق رو ندارم, متوجه شدم که حتما با کسی در ارتباطه و چند روز پیش تو دیداری که داشتیم ازش سوال کردم و معلوم شد که حدسم صحیح بوده و با کسدیگهای وارد رابطه شده که ایشون هم خارج از کشور هستن و هنوز همدیگرو ندیدن و البته چیزهای دیگه ای هم گفت و نمی خاست ازم مخفی باشه فقط گفت می ترسیدم ناراحت بشی که البته ناراحت شدم ولی نه به اون صورت و عکس العمل خاصی هم نشون ندادم, تو کل دیداری هم که داشتیم به نظرم به همون وضعیت سابق البته یه کم ضعیف تر برخورد می کرد, موزیک خاص میزاشت که توش حرف های عاشقانه گفته میشد و همراهش می خوند, چیزی مثل اینکه نه می تونم برم نه می تونم بمونم و از این نوع حرف ها, یا جاهایی رو که رد می شدیم و قبلا با هم خاطره داشتیم رو توجه می کرد یا من می گفتم, بهم نزدیک می موند ولی نه مثل قبل و چیزهایی از اين دست از اون جایی که دوستش دارم و برام مهمه دنبال راهی هستم که رابطمون دوباره برقرار بشه اما نمی دونم چکار کنم خاستم نظرتون رو بدونم که آیا می تونیم دوباره رابطه رو ایجاد کنیم یا کلا از دست رفتست؟

ببخشید خیلی طولانی شد

سایت شما از لحاظ خبری فوق العادست و ممنون از خبرهای آنلاین شما من سفر زیاد میرم و این سایت هم در خرید بلیط در ایران بی نظیر هست

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ارتباط با یک دختر دغدغه‌ای سالم و جذاب برای پسران جوان و حتی مردان بزرگ است. بسیاری از پسرها، به دلایلی مثل نداشتن اعتماد به نفس و یا تجربه‌های منفی، نمی‌توانند مهارت‌های ارتباطی با جنس مخالف‌شان را به درستی فرا گرفته و بکار بگیرند. همین مسئله زمینه ساز بسیاری از مشکلات در آینده است. ارتباط با دختر تنها منوط به ارتباط عاطفی نیست، یک دوستی ساده نیز می‌تواند به جوانان برای شناخت جنس مخالف کمک کند. تفکیک جنسیتی و برخی سبک‌های تربیتی تا حدودی مانع این شناخت می‌شود. در این مطلب اصول و نکاتی برای ارتباط با دختران بدانید را مطرح کرده‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تفکیک جنسیتی کلیک کنید.

در یک کلام باید تکلیف خود را مشخص کنید. آیا صرفا قصدتان از ارتباط با دختری، یک ارتباط ساده‌ی دوستی است و یا تمایل به ایجاد رابطه عاطفی دارید؟ قصد و نیت شما می‌تواند در جریان رابطه و آشنایی‌های شما تاثیرگذار باشد. اما نکته مهم در این مرحله، صادق بودن شما با خودتان است. شاید بتوانید فرد دیگری را فریب دهید، اما آیا می‌توانید خودتان را گول بزنید؟ پس برای آن که بتوانید برای شروع رابطه قدم‌های مطمئن بردارید، پیش از هر چیز قصد خود را از رابطه مشخص کنید.

مسئله مهم دیگر، این است که شما باید ملاک‌هایی را برای خود از فرد ایده آل یا فردی که دوست دارید با او معاشرت کنید را مشخص کرده و آن‌ها را جدی بگیرید. عموم پسران، نمی‌دانند از رابطه و از دختران چه می‌خواهند و چه دختری دوست دارند. ملاک‌هایی مثل چهره ظاهری، قد، تحصیلات، لحن صحبت کردن، مدل خنده‌ها، علایق هنری، تفریحات و حتی مدل مو و به طور کلی هر چیزی که در یک انسان وجود دارد، می‌تواند جزء ملاک‌های انتخاب باشد. برای اطلاع از درستی معیارهای خود برای انتخاب یک دختر خوب برای ازدواج کلیک کنید.

چطور به یک زن نزدیک شویم

علاوه بر ملاک‌های فردی دختر، ملاک‌های فردی شما نیز مهم است. اینکه شما در رابطه دوست دارید چگونه باشید، چگونه با شما صحبت شود، چه جایگاهی داشته باشید و چگونه فهمیده شوید. طبیعتا این مرحله سخت‌تر از مرحله قبلی می‌باشد. پس لازم است که پسران به سطح متعادلی از خودشناسی برسند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خودشناسی کلیک کنید.

خیلی از پسرها، نمی‌توانند یا تمایل ندارند به دختر مورد علاقه شان نزدیک شده و با او به صحبت بپردازند. مهارت‌های ارتباطی، متاسفانه به ندرت توسط سیستم آموزشی یا خانواده‌ها جدی گرفته می‌شود. اما به طور کلی، همه چیز می‌تواند با یک سلام و یک معرفی ساده شروع شود. سپس برای ادامه رابطه باید به نکاتی که در ادامه شرح داده‌ایم، توجه بکنید.

اصلی‌ترین نکته برای شروع ارتباط، پیدا کردن یک نقطه مشترک برای آغاز گفتگوست. این اشتراکات می‌تواند هرچیزی باشد، از صحبت درباره علایق یا ورزش تا سیاست و فرهنگ می‌تواند موضوعی برای شروع صحبت باشد. پیشنهاد می‌کنیم مقاله شناخت زنان را مطالعه کنید.

مهم‌ترین مسئله در شروع ارتباط داشتن صداقت و اصیل بودن، می‌باشد. اصیل بودن، یعنی ظاهر و باطن شما یکی باشد و برای خوشایند دیگری، خود و ارزش هایتان را فراموش نکنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اصیل بودن کلیک کنید.

دختران بسیار به توجه نیاز دارند و اگر از کسی توجه مثبت نامشروطی دریافت کنند، شدیدا برایشان ارزشمند است. باید دقت کنید که حرف‌ها یا خاطرات آن‌ها را به خاطر سپرده و به آن‌ها یادآوری کنید. این مساله نشان دهنده این است که شما توجه بالایی به او و صحبت هایش دارید.

وقتی به نظرات و علایق او توجه نشان داده و از آن‌ها تعریف کنید، می‌توانید نظر مثبتش را به خود جلب کنید. بهتر است در این راه دختران را خوب بشناسید و از تفاوت‌های زنان و مردان آگاهی کسب کنید. برای اطلاع از تفاوت زن و مرد کلیک کنید.

طنز پردازی، یک مهارت بسیار جذاب برای دختران است. دختران معمولا پسرانی که شوخ طبع و گرم و گیرا هستند را دوست دارند و از بودن کنار آنها حس خوبی لذت می‌برند. البته برخی دختران نیز بنابر سلیقه خود پسران سنگین و موقر و خشک را دوست دارند، اما شوخی کردن چیزی است که محبوب است، تا جایی که در مکان و زمان خودش باشد و شامل بی احترامی نشود.

اگر قصد رابطه جنسی یا سوءاستفاده دارید و می‌خواهید با چرب زبانی، کسی را به خود نزدیک و وابسته کنید، باید بدانید که اولین و بزرگترین ضربه این بی اخلاقی را خودتان می‌خورید و در آینده ای که خیلی دور نیست، با احساساتی رنج آور رو به رو خواهید شد.

با احترام صحبت کردن و احترام گذاشتن به تفاوت‌ها، یکی از نشانه‌های پختگی و بلوغ است. کسی که با بی ادبی و رکیک صحبت کردن می‌خواهد جلب توجه کرده یا حرف خود را ثابت کند، فرد سالمی نیست.

از صحبت کردن در مورد مسائل تنش‌زا و بسیار شخصی در اوایل رابطه بپرهیزید. در مورد شکست عشقی و روابط شکست خورده‌ی قبلی خود، عزیزانی که فوت کرده‌اند و جوادث ناخوشایندی که باعث ناراحتی دختر مقابلتان می‌شود صحبت نکنید و به موضوعات خوشحال کننده و بی‌ضرر بپردازید. لازم نیست در همان گفتگوی اولیه همدیگر را به خوبی بشناسید و یا تمام زندگیتان را برای او شرح دهید.

برای دریافت مشاوره در زمینه شروع ارتباط با دختران می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

تو رو خدا دختردار نشید شما که لیاقتشو ندارید. دختر داشتن لیاقت میخاد بخدا

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

 

مردها می‌گویند دنیای زنان عجیب و غریب است. آنها به راحتی همسران‌شان را به بی‌فکری و غیرمنطقی بودن متهم می‌کنند و گاهی به حال این زن‌های همیشه حساس و همیشه مشکوک افسوس می‌خورند اما واقعیت این است که زنان نه از مردها کم‌هوش‌ترند و نه بی فکرتر. آنها تنها دنیا را از دریچه دیگری می‌بینند و به موضوعات از بعد دیگری نگاه می‌کنند.بهتر است تا دیر نشده از آنچه در دنیای زنان می‌گذرد باخبر شوید تا بتوانید رابطه بهتری را با نامزد و همسر آینده تان بسازید. شاید تمام مشکلات به این دلیل اتفاق می‌افتد که شما هیچ چیز از زنی که قرار است شریک زندگی‌تان باشد نمی دانید.بگذارید جای زندگی را انتخاب کندشاید فکر کنید علاقه همیشگی زن‌ها به همسران‌شان برگ برنده شماست؟ شاید اینطور باشد اما گاهی هم این ویژگی مسئولیت شما را در مراقبت از همسرتان و تامین نیاز عاطفی‌اش بیشتر می‌کند. تا پایان عمر باید به یاد داشته باشید که ارتباطات برای زن‌ها از آب حیات هم واجب‌تر است. آنها حتی بعد از ازدواج هم بیشتر از مردها به بودن در کنار دوستان، خانواده پدری و اعضای فامیل‌شان احتیاج دارند. قرار نیست به‌خاطر در نظر گرفتن این اصل، به همسرتان اجازه دهید که به خانواده یا اطرافیانش وابستگی اغراق شده داشته باشد و استقلال زندگی بعد از ازدواجش را از بین ببرد، بلکه باید به او این حق را بدهید که در صورت دور بودن از عزیزانش به شکل غیرقابل جبرانی دلتنگ و افسرده شود. قرار نیست همه وقت تان را در کنار نزدیکان او بگذرانید و از بودن با کسانی که دوست‌شان دارید محروم شوید، بلکه کافی است کمی هم احساسات لطیف او را درنظر بگیرید و به او اجازه بروز این احساسات را بدهید.کافی است دوستش داشته باشیدبرای یک زن، ارتباطاتش باارزش ترین دارایی‌های زندگی است. از همان دوستی‌های کودکی گرفته تا روابط خانوادگی و بعد هم ارتباط عاطفی، همه و همه برای زن‌ها از هر داشته دیگری باارزش‌تر است. شاید زن‌ها هم مثل هر آدم دیگری در زمان ازدواج به امکانات مالی، خانوادگی و تحصیلات خواستگارشان توجه کنند اما آنچه برای‌شان ملاک تصمیم گیری است، پاسخ این سۆال است:«چقدر دوستم دارد؟» پس اگر دلبسته دختری شده‌اید و دیگران گمان می‌کنند که شما را نمی پذیرد، حرف‌های‌شان را نادیده بگیرید و برای اثبات عشق‌تان به او، تمام توان‌تان را خرج کنید. باور کنید بیشتر خانم‌ها برای خوشبخت‌بودن، به هیچ چیز جز آرامش خاطر نیاز ندارند.پای سقراط را وسط نکشیداگر می‌خواهید چالش‌های میان شما و همسر آینده‌تان زیاد نشود، بهتر است دنیا را از دریچه دید او ببینید. درست است که زن‌ها به همان اندازه مردها ذهنی رشد یافته دارند و از پس دیدن واقعیات زندگی بر می‌آیند، اما آنها در اغلب موارد، واقعیات را به شکل دیگری می‌بینند. اگر شما در مورد یک موضوع جدی برای همسرتان استدلال بیاورید، در کمال ناباوری، واکنش عاطفی و هیجانی او را می‌بینید و گاهی از ادامه دادن بحث منصرف می‌شوید. باید بپذیرید که زن‌ها به اندازه شما از پس کنترل احساسات و حفظ خونسردی شان برنمی‌آیند، پس اگر می‌خواهید در مورد موضوعی با او بحث کنید و به نتیجه منطقی برسید، از کوره در نروید و به جای سرکوب احساساتش به او برای کنترل آنها کمک کنید. البته این اتفاق همیشه به ضرر شما نیست، چراکه با استفاده از این ویژگی، می‌توانید با گفتن «دوستت دارم» به دلخراش‌ترین بحث‌ها پایان دهید.

 

چطور به یک زن نزدیک شویم

مشکلات را در همان لحظه حل نکنیددنیای زن‌ها، دنیای توصیف و جزئیات است. برخلاف مردها که همیشه به دنبال کوتاه‌کردن راه و حل کردن مشکلات هستند، زن‌ها دوست دارند در زمان دلتنگی در مورد مشکلات‌شان صحبت کنند و به جای حل کردن‌شان، احساس همدردی فرد مقابل‌شان را به دست بیاورند. وقتی همسر آینده‌تان با شما از نگرانی‌هایش درمورد مراسم عروسی صحبت می‌کند، انتظار ندارد که شما مراسم را به شکلی دیگر برگزار کنید، بلکه تنها می‌خواهد این جمله را بشنود:«نگران نباش، همه چیز را درست می‌کنم.» اگر نمی‌خواهید زن مورد علاقه‌تان را ناامید کنید، در زمان صحبت کردنش به فکر راه حل نباشید و به بحث پایان ندهید، بلکه به او اجازه بیان آنچه در سر دارد را بدهید و با یک همدردی ساده، مشکلی که در ذهن آزارش می‌دهد را حل کنید. گمان نکنید که همیشه باید با یک جمله دندان‌شکن به حرف‌های همسرتان پاسخ دهید. گاهی تنها کافی است شنونده خوبی باشید و به او اطمینان دهید که درکش می‌کنید.حرف‌هایش را وارونه ببینیدگرچه مردها حرف‌های‌شان را صریح و مستقیم می‌زنند، اما زن‌ها همیشه دقیقا آنچه می‌گویند را نمی‌خواهند. زن‌ها گمان می‌کنند که همسرشان باید از ذهن آنها خبر داشته باشد و بدون هدایت آنها، همه چیز را بفهمد. اما مردها عقل‌شان به گوش‌شان است و تنها آنچه را که می‌شنوند باور می‌کنند.اگر نمی‌خواهید این موضوع زندگی مشترک شما را به خطر بیندازد، بعد از شنیدن هر جمله از طرف همسر آینده یا امروزتان، به منظور احتمالی که می‌تواند پشت حرفش باشد توجه کنید. یادتان نرود که زن‌ها حتی در زمانی که آزاردهنده ترین جملات را بیان می‌کنند، در انتظار جلب محبت شما هستند.  پس اگر واقعا نمی دانید که مشکلش چیست و چه می‌خواهد، با مهربانی و آرامش پیشقدم شوید و از حرف‌های او سر دربیاورید. باور کنید که یک صدای آرام، یک چهره حمایتگر و بیان چند جمله عاشقانه می‌تواند پیچیده‌ترین مشکلات را هم حل کند.به حسادت احترام بگذاریدچه بخواهید و چه نخواهید این حس در همسر شما وجود دارد. ممکن است او یک زن منطقی و آرام باشد و حسادتش را در دلش نگه دارد و ممکن است کمی هیجانی‌تر رفتار کند و مدام شما را سۆال پیچ کند. اما حتی زن‌هایی که وانمود می‌کنند حساس و حسود نیستند، هم از پشت پرده همسرشان را زیر نظر دارند و تا زمانی که احساس کنند محدوده زندگی شان تهدید نمی‌شود، ساکت می‌مانند. زن‌ها آدم‌های انحصار طلبی هستند که دوست دارند همیشه برای همسرشان اولین باشند. آنها دوست ندارند هیچ‌کس دیگری به دل همسرشان نفوذ پیدا کند و گذشته از این، حتی اگر بدانند همسرشان یکی از اعضای خانواده خود را بیشتر از آنها دوست دارد، آشفته و مضطرب می‌شوند. نمی‌خواهیم شما را ناامید کنیم چون این مشکل هم مثل مشکلات دیگر چاره ای دارد. برای آنکه آرامش زندگی مشترک‌تان تهدید نشود، بهتر است همیشه به محدوده همسرتان احترام بگذارید و این حس را به او منتقل کنید که هیچ کس و هیچ چیز قرار نیست تخت پادشاهی‌اش را تصرف کند.

 

بگذارید علیه شما حرف بزندشما به عنوان یک مرد می‌توانید رازهای دوستان‌تان را تا پایان عمر در دل نگه دارید و حتی خودتان کارهایی بکنید که هیچ کس هرگز از آنها باخبر نمی‌شود. اما زن‌ها رو تر از شما رفتار می‌کنند و حتی اگر در مورد خودشان رازی داشته باشند، به خاطرش زجر می‌کشند. گرچه شما حتی بعد از سخت‌ترین دعواها هم در مقابل دیگران طوری رفتار می‌کنید که انگار اتفاقی نیفتاده است، اما همسرتان احتمالا بعد از رنجیدن از شما، سراغ پیامک فرستادن برای یکی از دوستانش یا صحبت کردن با او می‌رود. زن‌ها می‌توانند با کسی که تاکنون برای‌شان کاملا غریبه بوده، هم از مشکلات بزرگ زندگی شان حرف بزنند و اگر بخواهید در این مورد مانع‌شان شوید، هیچ وقت دلتنگی‌های‌شان از بین نمی رود و به آرامش نمی‌رسند. پس به همسرتان این حق را بدهید که مشکلاتش را به اشتراک بگذارد و گاهی علیه شما با یکی از دوستانش حرف بزند.منبع:سیب سبز

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج

اجاره ویلاهای لوکس شمال لب دریا باقیمت خوب


چگونه نزد همسر بیشتر دوست داشته شویم؟


مشاوره تلفنی طلاق


انواع اکسسوری مردانه ویژه هدیه روز پدر


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!


جشنواره فروش فرش با تخفیفات استثنائی


مشاوره و مراقبت‌های قبل از بارداری

ناباروری شما هم می تواند قابل درمان باشد!


خرید مستقیم فرش از کارخانه


واسه همه چی جا هست!


اگر شما هم مشکل ملکی دارید تماس بگیرید


بدون خجالت محصولات جنسی را آنلاین بخر


به مقصد دلخواهت با کمترین هزینه سفر کن


آشپزی بدون دغدغه کثیفی گاز

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

برای ابراز علاقه به کسی که عاشق اش هستید کلام تأیید آمیز داشته باشید‎

 

در این بخش می خواهیم بگوییم چطور می توانیم به کسی که علاقه داریم بگوییم دوستش داریم. برای دانستن این راه ها با ما همراه شوید تا بدانید به کسی که عاشق اش هستید چگونه باید ابراز علاقه کنید

 

روش های ابراز عشق به معشوق

چطور به یک زن نزدیک شویم

فرقی نمی کند ابراز دوست داشتن و علاقه چه مردها با زن ها، چه زن ها به مردها، چه زن ها با زن ها و چه مردها با مردها، ما پنج راه ارتباط انسانها را برایتان یاد آور می شویم که همه ی ما کم و بیش از اون ها استفاده می کنیم و در روابط مان سعی می کنیم تمام این کار ها را انجام دهیم، اما نکته این جاست که هر کس تنها یکی از این به اصطلاح زبان ها را ملکه ی وجودی خودش کرده و ما باید بفهمیم و بدانیم برای طرف مقابل مان کدام یک از آن ها مهمتر است و از آن استفاده کنیم اما این بدین معنا نیست که از بقیه ی آن ها استفاده نکنیم.

 

تنها کسی هم که می تواند به شما بگوید زبان عشقتان چی است خودتان هستید. وقتی فهمیدید آن را به بقیه هم بگویید تا در روابطتان پیشرفت کنید.

   

زبان ها برای ابراز علاقه به کسی که عاشق اش هستید

کلام تأیید آمیز

وقت گذاشتن

هدیه دادن

خدمت کردن

تماس فیزیکی

 

کلام تأیید آمیز برای ابراز علاقه به کسی که عاشق اش هستید

کلام تأیید آمیز فقط یک چیز است : این که کاری را که طرف مقابل انجام می دهد با کلامتان تأیید کنید و نشان دهید که این کار برای شما اهمیت زیادی دارد.

 

مثال : اگر همسرتان زباله را بیرون برد تنها بگویید، متشکر که این کار را انجام دادی. فقط همین. شما باید نشان دهید که کارهای طرف مقابل را می بینید و واسه آنها ها ارزش قائل می شوید.

  

وقت گذاشتن برای ابراز علاقه به کسی که عاشق اش هستید

وقت گذاشتن در کنار هم بودن نیست، ما ممکن است ساعت ها در کنار هم بنشینیم و به یه برنامه ی تلویزیونی نگاه کنیم اما برای هم وقت نگذاریم و یا حتی کیلومتر ها از هم دور باشیم و با یه تلفن برای هم وقت بگذاریم. وقت گذاشتن کار سختی است اما اگر عادت کنید که حضور طرف مقابل را درک کنید، این کار برای شما مثل آب خوردن آسان می شود.

  

هدیه دادن برای ابراز علاقه به کسی که عاشق اش هستید

یک اصل اساسی است و آن هم این است که کسی که هدیه می دهد، هدیه هم می خواهد و این یعنی اینکه آنهایی که زبان عشق شان هدیه دادن است بسیار هم هدیه می دهند. هدیه نباید یک کالای گران قیمتی باشد، هدیه می تواند یک شاخه گل، یک یادگاری و حتی یک دست نوشته باشد.

 

خدمت کردن برای ابراز علاقه به کسی که عاشق اش هستید

در مورد داستانی برایتان بگوییم که راجع به زنی است که به شوهرش بسیار می رسید و انواع غذا ها را درست می کرد و وقتی شوهر غذا نمی خورد زن عصبانی می شد و با او قهر می کرد. همه فکر می کردن عشق زن در غذاست اما اشتباه می کردند، زن خدمت می کرد و انتظار داشت خدمتش مورد تأیید قرار بگیرد و صد البته که در مقابل خدمتی که می کرد انتظار خدمت از طرف مقابل را داشت.

  

تماس فیزیکی برای ابراز علاقه به کسی که عاشق اش هستید

“تماس فیزیکی شامل برخورد شانه هاست یا در آغوش گرفتن و فشردن دست” اما تماس فیزیکی با رابطه فرق دارد. آدمهایی که خودشان را به دیگران می چسبانند و دوست دارند که دیگران را لمس کنند دارای این زبان سخت و جالب هستند.

 

منبع : mardoman.net

 

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج

طرح فروش اقساط(بدون پیش پرداخت)لوازم خانگی


گیفت کارت ارزان/تحویل آنی وپشتیبانی


قیمت امروز بلیط اتوبوس به هرکجای ایران


انواع اکسسوری مردانه ویژه هدیه روز پدر

چطور به یک زن نزدیک شویم


دندان هات رو درست کن و3ساله پرداخت کن!!


رسیدن به اوج لذت جنسی با این محصولات


به مقصد دلخواهت با کمترین هزینه سفر کن

مشاهده تمامی مدلهای فرش وامکان خریدآنلاین


به تماشای کیفیتی بی حاشیه!

پرفروش ترین پکیج‌های جنسی رو از اینجابخر


طلاق توافقی و هرآنچه لازم است بدانید

هرآنچه ازعملهای زیبایی زنان میخواهیدبدانید


دریافت کارت تخفیف 20درصدی درمان

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

به دختری در دانشگاه،‌ بین فامیل یا در یک گروه دوستانه، علاقه‌مند شده‌اید و تمایل دارید بیشتر با او آشنا شوید. اما مطرح کردن پیشنهاد آشنایی و دوستی به قصد ازدواج به دختر مورد علاقه همیشه آسان نیست. چرا که اگر رفتار درستی در پیش نگیرید ممکن است از پیشنهاد شما سوءبرداشت شود یا اینکه دختر به طور کلی نظر منفی راجع به شما پیدا کند و شانستان را برای رسیدن به او کاملا از دست بدهید. پس اگر میخواهید بدانید چطور میتوانید به دختری که دوستش دارید پیشنهاد آشنایی به قصد ازدواج بدهید و نحوه درست مطرح کردن این پیشنهاد چیست، در این مقاله با ما همراه باشید و مراحل زیر را بکار بگیرید.

فهرست مطالب

قدم اول این است که میزان تمایل او را بسنجید. اینکه آیا هنگامی که شما در حال راه رفتن هستید به شما توجه می‌کند. آیا چشم در چشم شما نگاه کرده و لبخند می‌زند؟ واکنش‌های مثبت مانند قهقهه زدن، لبخند و حرکت دست در حین صحبت کردن نشانه‌های خوبی است که نشان دهد یک دختر از شما خوششش آمده است. اگر احساس کردید که او اذیت می‌شود، درگیر است یا سکوت کرده، تنها کاری که باید بکنید این است که او را تنها بگذارید. اگر او همیشه دنبال بهانه‌ای برای حرف زدن با شماست این خبر خوبی برای شماست!! چرا یک همکلاسی برای حل یک مسئله ریاضی باید از شما کمک بگیرد؟ خب او به شما علاقه‌مند است! اکنون ما می‌توانیم به مرحله دوم رفته و او را کمی بهتر بشناسیم.

اکنون که از علاقه او به خودتان آگاه شدید، باید او را کمی بیشتر بشناسید. این شناخت بویژه زمانی بکار می‌آید که بخواهید وی را تحت تاثیر قرار داده و علاقه‌تان را دوطرفه کنید .

شما باید به دنبال ایجاد فرصت‌ برای صحبت‌های کوتاه با او باشید. برای مثال اگر به دختر همکلاسی‌تان علاقمند هستید این فرصت‌ها می‌تواند قبل از شروع کلاس برای شما بوجود آید. سعی کنید در کلاس جایی نزدیک‌ به او بنشینید.

چطور به یک زن نزدیک شویم

باید به چیزهایی که وی به آنها علاقه دارد و چیزهایی که از آنها متنفر است توجه کنید. برای مثال اگر می‌بینید او از بدلیجات دست‌ساز سنتی استفاده میکند، احتمالا به هنرهای دستی علاقه‌مند است. درباره این موضوع از او بپرسید! از پرسیدن سوالات شخصی واهمه نداشته باشید. می‌توانید از او درباره کارتون مورد علاقه دوران بچگی‌اش بپرسید. پرسیدن اینگونه سوالات نه تنها به شما اجازه می‌دهد بیشتر در مورد او بدانید، بلکه توجه او را به این نکته جلب می‌کند که شما به او علاقمند هستید! نکته مهم خیره شدن به چشم‌های اوست. اگر او متوجه شود که شما به جاهای دیگری از بدن او خیره شده‌اید ممکن است نسبت به شما دچار تردید شود.

بسیار مهم است که قبل از مطرح کردن پیشنهاد دوستی، بررسی کنید دختر مورد نظر شما از نظر فرهنگی و خانوادگی چه سبک آشنایی را می‌پسندد. اگر با توجه به شناختی که از او دارید فکر میکنید دختر مذهبی از خانواده سنتی باشد، بهتر است به او پیشنهاد دوستی ندهید حتی اگر قصدتان آشنایی برای ازدواج باشد. زیرا احتمالا این سبک آشنایی با ارزش‌های او سازگار نیست و او بدون معطلی پیشنهاد شما را رد خواهد کرد. برای آشنایی بیشتر با دختر مذهبی بهتر است از طریق خانواده و خواستگاری سنتی اقدام کنید.

در نهایت امروز همان روزی است که قرار است از دختر مورد علاقه‌تان بخواهید بیشتر با هم آشنا شوید!

آراسته بودن شما در حین انجام این کار بسیار مهم است. یک حس خوب از خودتان در محیط اطراف ساخته و با شخصیت درونی خوب خود جلو بروید. دخترها، پسرهایی را دوست دارند که ظاهری آراسته و موجه داشته باشند.

فراهم کردن یک شرایط مناسب برای مطرح کردن پیشنهاد دوستی به یک دختر حول این محور میچرخد که در چه محیطی احساس راحتی خواهید داشت. حتما محیطی را فراهم کنید که بتوانید کاملا حواستان را به هم جمع کنید. برای مثال، یک مهمانی شلوغ که مجبورید با صدای بلند صحبت کنید اصلا شرایط خوبی برای این طرح این پیشنهاد نیست.

در مقابل، یک مکان خاص که برای هر دوی شما معنای خاصی داشته باشد، جای مناسبی برای مطرح کردن پیشنهاد دوستی است، چرا که آن محیط یک حس عاشقانه در شما ایجاد کرده و او متوجه می‌شود که چقدر برای انتخاب آن مکان فکر کرده اید. او متوجه خواهد شد که این پیشنهاد آشنایی از جانب شما، مقطعی و زودگذر نیست که بعدها پشیمان بشوید.

همچنین مهم است که زمانی پیشنهادتان را مطرح کنید که او تنها بوده و کسی اطرافتان نباشد. اجازه ندهید دوستان و عابران اطرافتان توجهشان جلب شده و شما را تماشا کنند و یا کاری کنند که طرف مقابل تحت فشار قرار بگیرد. اگر در شرایط مناسبی پیشنهادتان را مطرح کنید، او هم به شما جواب صادقانه ای خواهد داد. اگر پیشنهادتان را زمانی که تنهاست مطرح کنید، احتمال اینکه به شما جواب مثبت دهد بیشتر است تا اینکه در شرایطی باشد که بداند دوستانش هم در جریان این موضوع و تصمیمی که می خواهد بگیرد باشند و در این مورد قضاوت کنند.

پیشنهاد بیرون رفتن با او را خیلی مهم و حیاتی جلوه ندهید. با اعتماد به نفس بوده و هر کاری که می‌کنید را اتفاقی جلوه بدهید، انگار که آن کار را هر روز هفته انجام می دهید. هر چه کمتر عصبی و دستپاچه باشید لحظات راحت‌تری خواهید داشت. با گفتن یک “سلام!” به او نزدیک شوید و از او بپرسید روزش چگونه میگذرد. شما به یک نسبت درست از اعتماد به نفس و انفعال نیاز دارید. شما نباید خیلی قوی و مسلط وارد صحنه شوید، چرا که او احساس ناراحتی خواهد کرد. مراقب باشید که با یک لحن مناسب با او صحبت کنید. اگر با عجله با او برخورد کنید ممکن است با گفتن جواب منفی شما را ناامید کند.

یکی از فنون آمادگی برای یک مکالمه اضطراب آمیز در نظر گرفتن این نکته است که طرف مقابلتان چه حسی از صحبت‌های شما خواهد داشت. زمانی که می خواهید برای صحبت کردن برنامه‌ریزی کنید احساسات او را هم در نظر بگیرید. عصبی بودن ممکن است باعث شود نتوانید کلمات را خوب ادا کرده و سوال اصلی را بپرسید. بنابراین سر در گم نباشید. شما نباید مکالمه را تمام کرده و به این فکر کنید که آیا او بالاخره پیشنهاد شما را پذیرفته یا خیر. نکته اصلی مطرح کردن درخواست‌ آشنایی این است که سوال اصلی را بپرسید نه اینکه حاشیه بروید. در این حالت، در انتهای صحبت هیچ سو تفاهمی پیش نخواهد آمد.

برای مطرح کردن پیشنهاد آشنایی به دختر مورد علاقه، جملات و عبارات زیر می‌توانند مناسب باشند:

مطرح کردن پیشنهاد در فضای مجازی این صحبت‌ها برای شرایطی که رو در روی دختر مورد علاقه‌تان هستید عالی است. اما اگر مجبور هستید مانند وقتی که از هم دور هستید، درخواست خود را با متن نوشتاری، تلگرام یا واتس آپ مطرح کنید، باز هم نیاز است که صریح و شفاف باشید. اجازه ندهید علاقه‌تان به یک دختر به یک تلفن بازی عجیب و غریب تبدیل شود. درخواست‌تان را خودتان مطرح کنید و از فرستادن واسطه خودداری کنید.

بخاطر داشته باشید، با پرسیدن چنین سوال مستقیمی، دختر ممکن است در همان لحظه نتواند جواب بدهد و نیاز به زمان داشته باشد تا راجع به آن فکر کند. در این حالت صبور بوده و به او یک روز و زمان مشخصی را پیشنهاد دهید تا مجددا به او مراجعه کرده و جواب خود را بگیرید. جملات مناسب برای چنین شرایطی می‌تواند “متوجه هستم که شما برای فکر کردن نیاز به زمان دارید. نظرتان چیست که ما دوشنبه مجدد همدیگر را ببینیم و آن موقع به من جواب بدهید؟” باشد.

اگر جواب او منفی بود، آرام باشید و رفتارتان کماکان دوستانه باشد، صحبت را تمام کرده و او را ترک کنید. نسبت به چیزی که اتفاق افتاده احساس بدی نداشته باشید، آن را به عنوان یک تجربه در نظر گرفته و به این فکر کنید که چگونه می توانید خود را برای دفعه بعدی که دختری چشمتان را گرفت اصلاح کنید.

اگر جواب او منفی نباشد پس قطعا جوابش مثبت! است. حالا از اینکه می توانید با دختر مورد علاقه‌تان بیشتر آشنا شوید خوشحال و هیجان زده هستید، اما شما باید کماکان آرام باشید و خودتان را کنترل کنید. فقط شاد جلوه بدهید، به او بگویید که از اینکه می‌توانید با او بیرون بروید و برای با او بودن برنامه بچینید چقدر هیجان زده هستید!

بهترین مکان برای اولین ملاقات جایی است که شما بتوانید راحت حرف زده، همدیگر را بهتر شناخته و لحظات خوشی با هم داشته باشید. یک ملاقات آرامش‌بخش داشته باشید، جایی که زیاد سر و صدا نباشد و بتوانید به حرف همدیگر گوش دهید. شما باید بتوانید روی او تمرکز داشته باشید، نه محیط اطرافتان. سفارش یک فنجان قهوه یا چای می تواند گزینه خوبی باشد.

باید از او بپرسید چه وقت‌های برای ملاقات برای او مناسب است. برای هر زمانی که برای او مناسب بود برنامه ریزی کنید و با او بیرون بروید. مهم است که به این نکته توجه داشته باشید که از هرگونه بی‌برنامگی اجتناب کنید. برای اولین ملاقات، بهتر است که بدانید کجا می‌روید و چکار می‌خواهید بکنید. رعایت این نکته، تجربه اولین ملاقات را آرامش‌بخش کرده و احتمال تداوم دیدارهای شما را بیشتر می‌کند.

اینجا همان زمانی است که شما باید خودتان باشید و دوست داشتنی رفتار کنید. درمورد خصوصیات مردان جذاب و رفتارهایی که باعث میشود جذاب‌تر به نظر برسید مطالعه کنید.

هنگام خروج از اتاق، در را برای او باز کنید و پول قهوه او را خودتان حساب کنید. به او نشان دهید که می‌خواهید لحظات خوبی داشته باشد و نگران چیزی نباشد. در اولین ملاقات ممکن است هر دو طرف گاهی کمی عصبی باشند. این چیز بدی نیست! مشکلی نیست اگر او بداند که شما عصبی هستید، چرا که خود او هم ممکن است عصبی باشد. هر زمان که هر دوی شما فهمیدید که می‌توانید آرامش داشته باشید، می توانید از وجود یکدیگر بیشتر لذت ببرید. با سکوت کردن راحت باشید. این سکوت زمانی را برای شما فراهم می آورد تا راجع به چیزهای دیگری بحث کنید. این سکوت حتی می‌تواند نشانگر آن باشد که شما از دیدن او لذت می‌برید و غرق در افکار خود هستید. نگذارید این استرس بر شما غلبه کند، چرا که سکوت یک بخش طبیعی از یک مکالمه است.

اکنون که اولین ملاقات خود را انجام داده‌اید، قدم بعدی این است که اگر او را دختر مناسب و ایده‌آلی برای ازدواج می‌بینید از او بخواهید که بار دیگر همدیگر را ببینید. در صورتی که چنین تصمیمی دارید اطمینان داشته باشید که اوقات خوبی با او داشته‌اید و برای ملاقات بعدی خود با او در تماس باشید. در غیر اینصورت فقط به او بگویید که اوقات خوبی با او داشته‌اید و رابطه را تمام کننید. بعد از عبور از مرحله اول آشنایی با یک دختر، کم‌کم سلایق و علایق او را بشناسید و با او بیرون بروید، باقی قضیه تقریبا ساده به نظر می‌رسد. اما مراقبت از رابطه و ساختن رابطه عاطفی سالم و موفق به قصد ازدواج نیز نیاز به کسب مهارت و آگاهی دارد که لازم است آن را فرا بگیرید

اگر دختری را دوست دارید و میخواهید پیشنهاد دوستی و آشنایی مطرح کنید. در مرحله اول لازم است بررسی کنید این علاقه تا چه میزان متقابل است و آیا او نیز شما را دوست دارید یا خیر. در مرحله بعد سعی کنید او را بیشتر بشناسید. از علایق و خط قرمزهایش باخبر شوید تا بتوانید روش درستی را برای ابراز علاقه و پیشنهاد آشنایی مطرح کنید. در مرحله سوم میتوانید پیشنهاد آشنایی را مطرح کنید. زمان و مکان مناسبی را در نظر بگیرید و ظاهر موجه و آراسته ای داشته باشید. صریح و شفاف پیشنهادتان را مطرح کنید و اعتماد به نفس داشته باشید. به او فرصتی برای فکر کردن بدهید و اگر پیشنهاد شما را نپذیرفت بیش از حد اصرار نکنید. در صورتی که پیشنهاد دوستی یا آشنایی را پذیرفت برای ملاقات اول برنامه ریزی کنید و در این ملاقات او را تحت تاثیر قرار دهید. در آخر باتوجه به شناخت بیشتری که از او کسب کرده اید درمورد ادامه رابطه فکر و تصمیم گیری کنید.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

8 بازدید

39 بازدید

85 بازدید

80 بازدید

162 بازدید

دیدگاه

نام *

چطور به یک زن نزدیک شویم

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام خدمت شما بببخشید بنده از مدتی دو سال با یک دختری آشنا شدم در دانشگاه . من دانشجو هستم و ایشون هم دانشجو هستند من ۲۴ سالمه و او ۲۰ ساله .در این مدت خیلی با هم نزدیک تر شدیم. بعضی شب ها تا نیمه های شب داریم چت میکنیم . و همیشه برام از شهر شون چیز های خاص میارن هدیه . خیلی به ندرت بهم داداش میگه .. میخواستم بپرسم آیا امکانش است به این دختر در حواستی دوستی بدم ؟؟؟ راستش خیلی دوستتش دارم

سلام دوست گرامی نکته مهم اینجاست که باید بررسی کنید آیا به دلیل ارتباط نزدیکی که با او پیدا کردید، علاقمند شدید؟ و یا اینکه طرف مقابل معیارهای مورد نظر شما را برای یک رابطه عاطفی دارند؟ برای شروع باید درباره برنامه‌ها و هدف‌های آینده او بیشتر بدانید. همچنین اگر او برای شما نقش برادری قائل است، تلاش کنید که واقعیت این ماجرا را متوجه شوید که شاید شخص دیگری را دوست داشته باشد.

سلام.خسته نباشید. من در محیط کاری دوستانه که داریم کار میکنیم با هم و اینکه صاحب کار و خواهرشون هم حضور دارن.مدتیه که علاقه شدید به خواهر ایشون پیدا کردم و احساسم این بود که ایشون هم علاقه دارن به من با یسری از رفتارایی که داشتن.ضمن این که من 22 سالم هستم و ایشون 20 ساله هستن و مشغول درس هم هستن.بنده هم درسم تموم شده و حتی سربازی هم حل شده موضوعش ولی فقط مقداری مشکل مالی برا ازدواج وجود داره. اینطوری پیش رفت که من علاقه شدیدی که به ایشون دارم و اینو حتی داداشش هم متوجه شده بود.منم نتونستم بیشتر ازین دووم بیارم احساس کردم ایشون علاقه داره و بیشتر اذیت شن.برا همین از طریق داداشش گفتم که علاقه دارم و بعد یسری بهونه هایی اورد از جهت فرهنگی.و گفت که من دخالتی ندارم ایشون مستقل هست میتونی بهش علاقتو بگی ولی فکر نمیکنم قبول کنه.منم یکم بی خیال شدم و ناراحت.و بعد از دو سه روز ایشون اومد گفت که صحبت کرده و خواهرش هم گفته که جوابش نه هست.بعد از اون هم یه چند روزی خواهرش یکم باهام سنگین شده بود حتی جواب سلام نمیداد و روشو برمیگردوند و حتی مانعی رو برای اینکه در معرض دید من نباشه قرار داد..این درصورتیه که قبل از این اتفاقات رابطه ی ما خیللی محترمانه و صمیمی و دوستانه بود.ولی حالا یه چند هفته که گذشته یه مقدار از اون حالت سنگینی دراومده. واقعا به کمکتون نیاز دارم قبلش توی چشای هم نگاه میکردیم و برق میزد چشماش.واقعا نمیدونم چیکار کنم. اگر میشه لطفا جواب بدین ممنونم.

سلام دوست گرامی دلیل جواب منفی را پرسیدید؟ اگر واقعا اختلاف فرهنگی دلیل این جواب رد باشد، نیاز است دقیق‌تر مورد بررسی قرار بگیرد. آیا در سن 22 سالگی آمادگی روانی و مقدمات لازم برای ازدواج برای شما فراهم است؟ ابتدا دلیل جواب رد او را جویا شوید تا اگر مانع و یا سوءتفاهمی هست برطرف شود. اگر دلیل جواب رد او، منطقی باشد، بهتر است به تصمیمش احترام بگذارید. برای دریافت راهنمایی بیشتر می‌توانید از مشاوران رادیوعشق، نوبت مشاوره بگیرید.

سلام.دلیل جواب رد رو به طور مستقیم نه نپرسیدم از خودش.ولی از واسطه ای که بود پرسیدم ایشون گفتن که من مدتیه که میشناسمش و تو فکر این چیزا نیست و داره درس میخونه.همینو فقط گفتن.بعدشم من چیزی نتونستم بگم.چون حسم این بود که انگار دلخوری وجود داره و ناراحته.برا همین صبر کردم فعلا تا یکم آروم تر شه.واقعا نگرانم که حسمون از بین نره. درباره آمادگی روانی هم بگم که بله آماده ام ولی خب همونطور که گفتم مقداری مشکل مالی که وجود داره اوناهم چون صاحب کارم هستن بالاخره کمی میدونن وضعیت مالی چجوره.. لطفا کمک کنین.ممنونم

با عرض سلام و وقت بخیر بنده 19 ساله هستم و از دختری که 20 سالشون هست که همکلاسی دانشگاه(در حال حاضر ترم 4 هستیم) بنده هستن خوشم اومده و دختر بسیار محترم و باشخصیت و با وقاری هستن. عرضم به حضور شما که بنده یک مکالمه کوتاه با ایشون داشتم و طی مدت بسیار کوتاه احساس کردم که ایشون هم خوششون اومده از من. حقیقتا من صبر کردم حدود ما که کلاس ها مجدد حضوری بشن متاسفانه این اتفاق نیفتاد و من هم این اواخر یک مقدار فکرم درگیرشون شد و تصمیم گرفتم خودم رو از بلاتکلیفی در بیارم و بهشون پیام دادم که علاقه به آشنایی بیشتر باهاشون دارم ولی ایشون درخواست من رو رد کردن به دلیل اینکه فکر میکردن من شناختی ازشون ندارم و هم گفتن که به خاطر درسشون به این مسائل فکر نمیتونن بکنن و زمان مناسبی نیست. سوال بنده این هست که آیا من به کار های خودم برسم اما یک تعهدی نسبت به ایشون قائل باشم و زمان بدم به این موضوع یا که خیر؟ با تشکر

سلام دوست گرامی رد درخواست شما از طرف او، کاملاً منطقی بوده است. بهتر است فعلاً اقدام مجددی انجام ندهید و مشغول به کار خودتان باشید.

سلام من ۲۱ سالمه عاشق دختر داییم شدم اونم یه حسایی بهم داره دیشب بهش پیام دادم اما ناراحت شد و بهم گفت شمارمو از کجا آوردی منم بهش گفتم خیلی وقته اونم سریع پاکش کن کسی نبینه شمارمو برداره منم گفتم باش پاکش کردم حالا چیکار کنم تورو خدا کمکم کنید

باعرض سلام ادب بنده 27 سال دارم وبا دختری که19سال دارد به صورت مجازی4ماه در ارتباط هستم و هیچ دیداری از نزدیک باهم نداشتیم من خودم احساس میکنم که خودش از ارتباط مجازی خسته شده باشد،،آیا باید بااوقرار حضوری بذارم

سلام دوست گرامی آشنایی مجازی تا یک مرحله نهایتا 1 ماهه می‌تواند جذاب باشد، اما برای شناخت بیشتر هردوطرف نیاز به ملاقات حضوری دارند.

سلام من ۲۱ سالمه عاشق دختر داییم شدم اونم یه حسایی بهم داره دیشب بهش پیام دادم اما ناراحت شد و بهم گفت شمارمو از کجا آوردی منم بهش گفتم خیلی وقته اونم سریع پاکش کن کسی نبینه شمارمو برداره منم گفتم باش پاکش کردم حالا چیکار کنم تورو خدا کمکم کنید

با سلام و عرض ادب خدمت شما من ۱۷ ساله هستم و به تازگی عاشق دختر دایی شدم قبلاً اصلا ازش خوشم نمی آمد ولی خیلی دختر شیطونی و پیش فعالی است هر موقع می گفتم به شوخی یه دوست از جنس مخالف دارم زود عصبی میشد و میگفت این به درد نمی خوره این زشته … و الکی میگه امروز دوست پسر پیدا کردم ، تو رو دوست ندارم ، فلانی عشق منه بیشتر اوقات با من لج بازی میکنه و اعصابم رو خورد میکنه ولی وقتی میخوابم روم پتو میکشه و بعد من رو بوس میکنه تا هفته پیش به من درخواست دوستی داد . بعد از یک روز همه چیز رو بهم زد و گفت هیچ حسی بهت ندارم تو زشتی ، ازت چندشم میشه … ولی امروز دوباره با هم خوب بودیم و اون هم من رو بغل کرد نمیدونم چه جوری بهش ابراز علاقه کنم ، نمیدونم چه جوری راضی اش کنم دوباره برگرده به روابط دوستانه فقط میتونم بگم خیلی پشیمونم چون متأسفانه الان خودش وارد یه روابط دوستانه با شخص دیگری است

سلام دوست گرامی این نظرات متغیر، هم از جانب شما و هم نطر دختردایی‌تان، دلیل واضحی دارد و آن هم بودن در سن هیجان‌انگیز نوجوانی است. درد این سن هنوز هویت عاطفی شما شکل نگرفته است تا معیار درستی برای انتخاب یک دوست و یا شریک عاطفی داشته باشیم. بنابراین بهتر است به جای گیر افتادن در این رابطه، با پیشرفت‌های مختلف در زندگی، او را جذب خود کنید.

سلام من ۲۷ سالمه و دانشجوی ارشد هستم ، سال اول تحصیل با یه دختر خانومی در دانشگاه چند دقیقه ای همکلام شدم رفتارم خیلی جدی بود و با غریبه ها خیلی خشک برخورد میکنم معمولا در حد یه استاد اینطوری بگم ولی به شدت خنده رو هستم الان ۱ ساله همش هر روز میرم پروفایلش رو نگاه میکنم نمی‌دونم چرا اینجوری شدم به نظرتون به خاطر کرونا برم مجازی باهاشون صحبت کنم؟ دانشگاهمون تهرانه اصلا نمی‌دونم اهل کجان فقط می‌دونم هر دو زلزله می‌خونیم ایشون زلزله شناسی من مهندسی زلزله البته بگم چند باری برخورد چشمی داشتیم الان بعد ۱ سال هر روز تصویرش توی ذهنم میاد فقط مرسی

سلام دوست گرامی تصویر ایشان در ذهن شما ماندگار شده است و علاقمند هستید که بیشتر او را بشناسید. با توجه به اینکه شناخت اندکی از او دارید، بهترین گزینه فعلاً ارتباط مجازی است. می‌توانید به ایشان پیام بدهید تا کمی اطلاعات درباره او پیدا کنید. برای دریافت راهنمایی بیشتر و یادگیری مهارت‌های ارتباطی نیز، می‌توانید از مشاوران رادیوعشق، نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام خسته نباشید من ۲۹ سالم و تصمیم به ازدواج دارم من از یه خانومی درمحل کارش علاقمند شدم وبه مدت ۳ روز بنده به ایشان گفتم که شما قصد ازدواج دارید ولی ایشون به من نه خیلی ملایم و با لبخند گفتن حالا من نمیدونم این جواب واقعا نه هسش یا به دلایل دیگه خواهش میکنم راهنمایی کنید ممنونم

سلام دوست گرامی آیا شما قاطعانه به خود این شخص گفتید که با خودش قصد ازدواج دارید؟ یا به صورت کلی اعلام کردید که قصد ازدواج دارید؟ این خیلی مهم است که خود شخص مورد خطاب شما باشد.

سلام خسته نباشید.بنده حدود بکسال و نیم هست که با یک دختر اشنا شدم.با خاحواده خودشون و خالشون رفت و امد پیدا کردیم سفر میریم و کلا زیاد ارتباط داریم.من از همون روز اول که این دختر رو دیدم دلباختش شدم.توی سفر اول شاید سر جمع ۱۵ دقیقه صحبت کردیم با هم و اصلا رابطه‌ی خوبی نداشتیم.وقتی از سفر برگشتیم بعد دو هفته کلنجار رفتن با خودم و مشورت با دوستام تصمیم گرفتم که به ایشون ریکوست بدم در اینستاگرام.ریکوست رو دادم اما بعد ۴ ساعت وقتی دیدن اکسپت نکردن پشیمون شدم و پس گرفتم درخواست رو.دوباره بعد ۱ هفته کلنجار باخودم ریکوست دادم و ایشون بعده ۲ روز ریجکت کردن.فکر میکنم برای این بود که شناخت زیادی روی من نداشتن ولی مطمئن نیستم از این موضوع.بعد ها کم کم بیشتر سفر رفتیم و کم کم رابتمون بهتر شد با هم.من کلا خیلییی رفتار های ایشون رو تحت نظر گرفتم.توی سفر اخر که همین دیروز ازش برگشتیم اون دختر خیلی گرم تر بود با من.مثلا توی حیاط نشسته بودن همه(۱۰ نفر بودیم که اعضای خانواده هامون بودن)کم کم همه رفتن تو و من موندم با اون دختر و خاله‌شون‌.من همش پیش خودم میگفتم کاش خالش از بحث خارج نشه که اگر بشه حتما اون دختر هم میره داخل ویلا‌.موضوع بحثمون دانشگاه بود چون هم رشته هستیم و هم ترم یعنی هردو ترم هفت عمران هستیم ولی دانشگاه هامون فرق داره.خلاصه خاله‌ی ایشون رفتن داخل اما در کمال نا باوری اون دختر داخل ویلا نرفت توی حیاط نشست و به صحبت کردن ادامه داد.اول در مورد دانشگاه و درس و… حرف زدیم بعد از اون بحث رسید به خاطرات دانشگاه بعد راجع به هاطرات کنکور و دبیرستان صحبت کردیم حدود دو و نیم ساعت صحبت کردیم و من توی دلم ارزو میکردم که اون لحظات تموم نشن.در نهایت دیگه من موضوعی به ذهنم نرسید که راجع بهش صحبت کنم.یعنی موضوع بود ولی نمیخواستم خیلی داخل زندگی شخصیش برم چون میترسیدم که اشتباه باشه کارم.در نهایت تا حدود ۲ دقیقه هردو ساکت شدیم.و ایشون گفت که میخواستیم بریم خرید چی شد پس؟منم گفتم نمیدونم از مامان اینا باید بپرسی.ایشون از جاشون بلند شدن و خیلی آروم و با سرعت کم به داخل ویلا رفتن.فکر میکنم اگر بحثی پیدا میکردم برای حرف زدن اصلا داخل نمیرفتن و حتی تا ۱ ساعت دیگه هم حرف میزدن باهام.این حرف زدنمون طوری بود که حتی وقتی خواهرش صداش نیزد و من اشاره زدم‌که دارن صدات میکنن اصلا اعتنایی نکرد به اینکه خواهرش صداش میکنه.خواهرش پیشمون اومد وقتی داشتیم حرف میزدیم ولی اون نهمون رویه قبل از اینکه خواهرش زبیاد رو داشت و انگار نه انگار که خوارش اونجا بود بعد از چند دقیقه هم خواهرش رفت داخل.من به رفتاراش خیلی دقت کردم مثلا وقتی یه چیزی میگفتم که زیادم خنده دار نبود اون بازم‌میخندید و وقتی چیزای خنده دار تعریف میکردم که دیگه خییییلی میخندید.نوقعی که باهام حرف میزد مدام داشت با دستاش یه کاری انجام میداد‌.مثلا دستش رو روی شونه یا گردنش میکشید بعضی وقتا چمن رو میکندبعضی وقتی وقتی خودش صحبت میکرد از دستاش خیلی استفاده میکرد.توی این سفر باهم خیلی گرمتر بودیم‌ نسبت به قبل به اسم صدام میکرد در حالی که قبلا صدام نمیکرد و اگر کاری باهام داشت صبر میکرد که روم رو برگردونم طرفش بعد بهم یه چیزی میگفت.کلا خیلی پایه بود هر بازی من میگفتم‌رو انجام میداد.مثلا میخواست حکم بده که من چی کار کنم من گفتم رقص نباشه و اون خندید و گفت پس باید برقصی.سر به سر هم زیاا مزاشتیم مثلا از توی جمع های ۱۰ نفره که با خانواده و اون دختر بودیم من یه چیزایی میگفتم‌که فقط اون بفهمه مثلا شوخیای مدرن و بروز رو میکردم از قصد که فقط اون بفهمه منظورم چیه و اونم کلی میخندید.کلا با لبخند نگاهم‌میکرد.حالا که برگشتیم نمیدونم توی اینستاگرام ریکوست بدم دوباره یا نه؟شمارش رو هم‌دارم‌آیدی تلگرامش رو هم دارم ولیاون نمیدونه که هیچکدوم از اینا رو دارم.نمیدونم چی کار کنم اگ میشه راهنماییم کنید چون خیلی دپرس شدم…

سلام دوست گرامی پرسش خود را خلاصه‌تر ارسال بفرمائید. امکان پاسخ به سوالات طولانی در سایت وجود ندارد.

سلام..۲۰ سالمه و خیلی وقته از خواهر رفیقم خوشم میاد…اون 18 سالشه….. اصلا توانایی اینکه برم بهش بگم رو ندارم…. میترسم قبول نکنه و به رفیقم که میشه داداشش بگه…. خونه هامونم نزدیکه بهم….با کسی هم نیست….دارم دیوونه میشم…. قصدمم جدیه….1 بار تا حالا خواستم برم و بهش بگم ولی تا نزدیکش شدم از استرس دیگه نتونستم برم جلو….راهنمایی کنید …مرسی

سلام دوست گرامی نگرانی شما قابل درک است. پیش از اینکه تصمیم جدی بگیرید، نقاط مثبت و منفی این تصمیم را بررسی کنید. برای مثال همین نگرانی که طرف مقابل شما به برادرش بگوید، چه اثراتی روی روابط شما می‌گذارد؟ به سن خودتان و او نیز توجه داشته باشید، هدف این پیشنهاد را جدی عنوان کردید، آیا شرایط ازدواج را دارید؟

سلام من چند وقته که بایه دختر خانومی آشنا شدم و بهش علاقمند شدم،از لحاظ سنی هم سن همیم(۲۳).ولی از لحاظ موقعیت مکانی باهم دوریم(تو یه استان زندگی میکنیم).تازگیا خیلی درگیرشم و بهش خیلی فکر میکنم کلا تو روز مره همش فکرش تو سرمه. من تنها دلیلی که هنو بهش پیشنهاد ندادم اینه که میدونم چند وقت پیش به یکی جواب رد داده و نمیخوام که خیلی عجولانه بهش پیشنهاد بدم بهش تا از دستش بدم.میشه کمکم کنید؟

سلام دوست گرامی جزییات کمی را اشاره نکردید و مشخص نیست در حال حاضر صرفاً به ایشان علاقمند هستید یا در رابطه‌اید؟ آیا او را از نزدیک دیدید؟ شیوه اشنایی و .. چگونه بوده است؟ ابتدا معیارهای خودتان و دلایلی که به ایشان علاقمند شدید را مشخص کنید. این طبیعی است که وقتی دائماً به شخصی فکر کنید دائماً فکرش در سر شما باشد. ایا می‌دانید به چه دلیلی به نفر قبلی جواب منفی داده‌اند؟ این جزییات را باید مطرح کنید تا بتوانیم راهنمایی کامل‌تری داشته باشیم.

ما باهم توی اینستا آشنا شدیم البته به واسطه همون فردی که بهش جواب منفی داده،من از زمان اول آشنایی هیچ علاقه خاصی بهش نداشتم ولی رفته رفته با صحبتایی که باهم داشتیم این علاقهه بیشر و بیشتر شده ولی نمیدونم این علاقهه یکطرفس یا اونم همچین حسیو نسبت بهم داره یا نه.بعد الان حدودا یکی دوماهی میشه که تو چتامون داریم از خانوادهامون میگیم یعنی بیشتر داریم باهم آشنا میشیم،ولی هنوز همو از نزدیک ندیدیم،بعد دلیل اینکه به نفر قبل جواب منفی داده از زبون خودش این بود که من با یکی راحت هستم و جوابشو میدم این انتظارو ندارم بیاد سریع پیشنهاد دوستی بهم بده .

سلام.من الان یکه ماهه عاشق یا دختر شدم که از فامیلامون هستند.تو این یک ماه یه روز بهم سلام کرد و من جواب سلام او را دادم و خونمون دوره چطور باید با او اشنا بشوم.من میخوام یه کلمه ای به او بگم ولی میترسم مشکلی پیش بیاد.اگه شما کلمه ی خوبی میشناسید من بگید لطفا اگه بهش بگم دوست دارم یعنی مشکلی پیش نمیاد؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. بهترین نوع شروع مکالمه، صحبت درباره مسائل روزمره است تا بتوانید ابتدا شناخت بیشتری از نوع تفکر ایشان کسب کنید.

با عرض سلام.من سه ساله عاشق یه دختر شدم که از فامیلامون هستند،بعد از اون موقع حتی یه بارم فرصت نشد دوباره ببینمش. الانم نمیدونم چه کار کنم هی تلاش میکنم که برم ببینمش و سر صحبتو باهاش باز کنم،ولی احساس میکنم خیلی محدود شدم و ازش دور شدم الانم با یه دختر دیگه آشنا شدم که همسایمون هستند ولی اصلا بهش اعتماد ندارم احساس میکنم یه آدم خودخواه و فرصت طلبه که فقط میخواد زرنگ بازی دربیاره. یه روز تو خونه تنها بودم خانوادم رفته بودن مسافرت و اون دختره همسایه اومد در خونمون.در زد ولی درو باز نکردم بعد از مدتی دوباره اومد و در زد ولی بازم بازش نکردم چون ازش خوشم نمیاد و دوست نداشتم به خونه راهش بدم الان باید چه کار کنم باید برم سراغ عشق قبلیم یا با این همسایمون رابطه برقرار کنم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. یک تناقض آشکار وجود دارد، درعین حال که به شخص دیگری علاقه دارید، به فرد دیگری هم فکر می‌کنید و ایشان هم به سمت شما گرایش دارد. ابتدا بهتر است تکلیف خودتان را در رابطه عاطفی روشن کنید و بدانید دنبال چه فردی هستید. فرصت نداشتن برای دیدن کسی که دوستش دارید، دلیل منطقی برای شروع یک رابطه جدید نیست.

سلام وقت بخیر از کسی خوشم اومده که توی رابطه‌س و نمیتونم پا پیش بزارم. به خاطر شرایط کارم زیاد می‌بینمش و دیدنش به جز آشفتگی چیزی واسم نداره. چطور میتونم با مهار کردن احساساتم با این آدم تعامل داشته باشم و کار کنم؟

سلام دوست گرامی حق دارید که با دیدن ایشان آشفته شوید. در واقع از نظر شناختی و منطقی به این نتیجه رسیده‌اید اما از نظر هیجانی همچنان درگیر هستید. اگر صرفاً او را می‌بینید و گفتگویی بین شما نیست، بهتر است احوالپرسی و … بین شما نباشد. اما اگر باهم گفتگو و دیالوگ دارید، این گفتگوها را محدود درباره کارتان داشته باشید. شماره شخصی ایشان را نداشته باشید یا ذخیره نکنید که با دیدن عکس پروفایل و.. بیشتر بهم نریزید.

ممنونم از پاسخگویتون ولی اونقدر راحت نیستم با خانواده که بتونم مسئله رو الان بهشون بگم ، پیشنهاد خودم اینه که یجوری به دختر خانم بفهمونم منظورمو. نه اتفاقاً از روی هیجان نیست و حتی بنده بخاطر ایشون در خیلی از رفتار هام تجدید نظر کردم و البته این هم بگم که ارتباطم با خانواده ایشان بسیار عالی هست و خیلی به هم احترام میزاریم و این نکته هم حائز اهمیته که من از بچگی ایشون رو دوست داشتم. در ضمن بنده آدمی هستم که در جامعه خیلی سخت و رسمی ظاهر میشم ولی در مقابل خانواده و دوستان شاید بامزه و فان ترین عضو اونجا باشم.

با سلام و عرض ارادت خدمت شما بنده نوجوانی ۱۷ ساله هستم که بسیار موجه و سر سنگین با افراد غریبه ، ولی با خانواده و آشنایان بسیار بسیار اجتماعی و شوخ طبع هستم. در همین حین عاشق یکی از بستگان نزدیک خود که از بنده یک سال و دوماه بزرگتر است ، شده ام ، البته چرا دروغ ، از بچگی عاشقش بودم. این مسئله را با این دختر خانم در میان بگذارم و نمیدانم که آیا کار درستی است یا خیر که الان این قضیه را به او بگویم؟! چون من برای آینده خودم برنامه دارم و میخواهم به او بگم حرف دلم رو ، چون ممکن است شوهر کند و اگر او هم موافق نظر بنده باشد ، من نیروی مضاعفی برای آینده خودم خواهم گرفت و همچنین به نظر شما مشکلی نداره که ایشون از من بزرگتره؟! و البته مشکل اساسی بنده اینه که نمیدونم از چه راهی این قضیه رو با ایشون در میان بزارم و بسیار باعث مشغول شدن ذهنم شده ، لطفاً راهنماییم کنید. لطفاً کمکم کنید و بگید از چه راهی وارد بشم بهتر است؟! و اینکه سن بنده کم نیست؟!

سلام دوست گرامی ارتباط عاطفی و بیان احساساتتان به ایشان شیرین و دلچسب به نظر می رسد، اما به دلیل سن کم شما و تفاوت سنی بینتان، ممکن است با مخالفت ایشان روبروشوید.بهتر است ابتدا این موضوع را با یکی از افراد خانواده مانند مادر در میان بگذارید، تا در جریان علاقه شما باشد. اما ابراز علاقه در این سن ممکن است از روی هیجان خواهی دیدن یک جنس مخالف باشد. بهتر است برنامه های آینده خود را به صورت هدفمند دنبال کنید تا در سنی مناسب از ایشان درخواست ارتباط کنید. و برای بررسی بیشتر علاقه خود نیز، می توانید از رادیو عشق وقت مشاوره تلفنی و یا آنلاین دریافت کنید.

ممنونم از پاسخگویتون ولی اونقدر راحت نیستم با خانواده که بتونم مسئله رو الان بهشون بگم ، پیشنهاد خودم اینه که یجوری به دختر خانم بفهمونم منظورمو. نه اتفاقاً از روی هیجان نیست و حتی بنده بخاطر ایشون در خیلی از رفتار هام تجدید نظر کردم و البته این هم بگم که ارتباطم با خانواده ایشان بسیار عالی هست و خیلی به هم احترام میزاریم. در ضمن بنده آدمی هستم که در جامعه خیلی سخت و رسمی ظاهر میشم ولی در مقابل خانواده و دوستان شاید بامزه و فان ترین عضو اونجا باشم.

سلام خدمت شما و تشکر بابت سایت مفیدتون. بنده یه چند ماهیه رو یکی از دخترای محلمون کراش زدم ولی طرف‌ خبر نداره و شمارشونم قراره یکی از آشناها برام فراهم کنن بعدشم اینکه من نمیدونم ایشون تو رابطه هستند یا نه. و بعدش اینکه میترسم از اینکه اعلام کنم که به ایشون علاقه مند شدم یه بار چند وقت پیش همو دیدیم ایشون پیش خانوادشون بودن و منو دیدن و یه لبخندزدن بهم و سرشونو انداختن پایین و منم لبخند زدم آیا این میتونه نشانه علاقه ی ایشون نسبت به من بشه؟

سلام دوست گرامی اطلاعاتی که در مورد ایشان بدست می آورید، می تواند برای ادامه رابطه موثر باشد. بهتر است برای جذب عشق ایشان از اطرافیانی که او را میشناسند نیز اطلاعاتی دریافت کنید.

سلام خسته نباشید…بنده از یه دختر خانومی خوشم اومده ایشونم فهمیدن ک من ازشون خوشم اومده و مشکلی هم فک نکنم داشته باشن فقط اینکه میخواستم بدونم چطور میتونم پیشنهاد دوستی رو بهشون مطرح کنم؟(چندین بار بصورت چن نفری بیرون رفتیم ایشون ۲۲ سالشونه من ۲۱ سالمه و اینکه ایشون ب تازگی از رابطه ای اومدن بیرون)ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام بهترین راه اینه که به طور خصوصی درباره احساس‌تون و اینکه دوست دارید باهاش بیشتر آشنا بشید با ایشون صحبت کنید. اگر هم اضطراب دارید یا براتون سخته بهتره ابتدا یه رابطه دوستانه‌تری بین‌تون شکل بدین،‌ مثلا از طریق شبکه‌های اجتماعی، بعد که احساس راحتی بیشتری کردین،‌مستقیما درباره پیشنهادتون صحبت کنید.

سلام خسته نباشید..من از یکی از دوستان دخترعمه ام خوشم اومده چن باری هم بصورت ۴ نفری بیرون رفتیم و خیلی هم خوش گذشته و اینکه خود شخص هم فک کنم فهمیده که از او خوشم میاد و حتی با دخترعمه ام در میان گذاشته و بنظرم مشکلی از این بابت نداره…فقط میخواستم بدونم چطور این پیشنهاد دوستی رو با اون خانوم مطرح کنم چون الان ک فعلا کسی از خونش بیرون نمیاد با این اوضاع از یه ور هم نمیخوام خیلی رابطه دوستانه بینمون سرد بشه بعد گذشت زمان و ندادن پیشنهاد…ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام بهتره در شبکه‌های اجتماعی ایشون رو دنبال کنید و با صحبت کردن بیشتر باهم درباره موضوعات مختلف، صمیمیت بیشتری بین‌تون ایجاد کنید. وقتی شرایط بهتر شد می‌تونید حضوری از احساس و علاقه‌تون بهش بگشد و پیشنهاد آشنایی بیشتر بهشون بدین. حتی می‌تونید درصورت امکان حین مکالمه تلفنی نیز درباره این موضوع باهاشون صحبت کنید.

سلام من یه کمکی از شما می خواستم اونم اینکه من از دختر داییم خوشم اومده ولی جرئتش رو ندارم که بهش بگم خیلی با هم جوریم . هر بار همو میبینیم یه مدت زیادی میشینیم و حرف می‌زنیم باهم نمی‌دونم چطور بحث رو باز کنم جفتمونم ۱۷ سالمونه

سلام. خیلی خوبه که با هم رابطه دوستانه‌ای دارید و این بهتون کمک می‌کنه اول به صورت غیرمستقیم از حس ایشون به شما یا نظرش درباره آشنایی و رابطه با یکی از اعضای فامیل آگاه بشید. مثلا می‌تونید بگید یکی از دوستان‌تون برای آشنایی بیشتر با دخترخاله‌اش وارد رابطه شده و ببینید برخوردش چطوره و چه نظری داره. برای دریافت راهنمایی بیشتر با سیستم مشاوره تلفنی صحبت کنید.

سلام خسته بناشید من از دختر دایی مامانم خوشم اومده واغلب وقتی در مهمونی ها همدیگه رو میبینم خیلی با هم صمیمی هستیم (در واقع خیلی به هم تیکه های عاشقانه میپرونیم) از این رو فکز میکنم اونم به من علاقه داره من 17 سالمه و اونم 15 سالشه من نسبتا شخصیت موجه و با اعتماد به نفسی دارم ولی نمیدونم چطور درس خواستم رو مطرح کنم که اون جواب منفی نده در واقع چون از میزان علاقش نسبت به خودمم %100 آگاه نیستم ولی صحبت‌هایی ک تو طول این سال ها داشتیم (مخصوصا هفته قبل) احتمال این. که منو دوست داشته باشه رو افزایش میده الان دو دلم که بهش بگم دوسش دارم یا نه!؟ و اگز بهش بگم چی بگم!!

سلام دوست گرامی ابراز علاقه کردن به شیوه درست،باعث تداوم رابطه میشه، بهتر است قبل از این کار آگاه باشید که چه ویژگی هایی در ایشون باعث جذب شما شده؟ آیا ایده آل هاتون رو در سن 17 سالگی کاملاً می شناسید؟ برای دریافت راهنمایی در این زمینه با مشاوران رادیو عشق نوبت بگیرید.

سلام.ببخشید من از یه خانوم خوشم اومده و فکر می کنم که هم رو کامل می کنیم.اما خب یه نقطه ضعف بسیار بسیار بزرگ دارم و اونم عدم اعتماد به نفسه. حی میکنم چهره اصلا خوبی ندارم.حس می کنم روابط عمومی افتضاحی دارم و واقعا این مدت همه زندگیم برای فکر کردن داره صرف میشه .تضمیم به گردش توی اینترنت در این مورد گرفتم.سایت شما واقعا مقاله های کاملی در این زمینه ارایه داده اما من وقت ندارم که از همشون بهره مند بشم لطفا شما با توجه به شرایط من یه مقاله مفید بهم پیشنهاد بدین یا اینکه خودتون جوابم رو بدین: فامیل هستیم اما فامیل نزدیک نه..ایشون برادرزاده شوهر خالم هستن و با توجه به اینکه هر دومون ۱۷ سال داریم و هنوز نظرات والدین توی زندگی ما دخالت دارن و عدم اعتماد به نفس من اجازه در میان گذاشتن با پدر و مادر رو نمیده. چند باری هم با هم صحبت کردیم اما خب نه صحبت عاطفی…من الآن شماره ایشون رو دارم و از طریق شبکه های مجازی باهاشون رابطه داشته باشم.در واقع همین تصمیم رو دارم که از فضای مجازی با ایشون آشنایی پیدا کنم و یک سال دیگه بتونیم با هم صحبت کنیم…اما خب تو همون فضای مجازی چی بهشون بگمو از کجا شروع کنم که اصلا من چه درخواستی دارم داره کلافه م میکنه…از طریق مشاوره تلفنی هم نمیتونم باهاتون در ارتباط باشم و این بر.میگرده به همون قضیه اعتماد به نفس که البته اگه با یه نفر یخم آب شه میتونم باهاش راحت باشم. مشکل من پیشنهاده ست…

سلام درباره مسئله اعتماد به نفس باید بدونین که این موضوع با مطالعه چند مقاله برطرف نمیشه. مقالات به شما کمک می‌کنند که بفهمید اشکال کار کجاست اما برطرف شدنش نیاز به اقدامات جدی‌تر مثل مشاوره داره و درطول زمان اتفاق می‌فته. در مورد اینکه نمی‌تونید موضوع رو با خانواده‌ها مطرح کنید به خاطر شرایط سنیتون کاملا طبیعیه و قطعا برای صحبت با خانواده‌ها نیاز به فراهم شدن شرایط مختلفی هست. اما خودتون میتونید در شبکه‌های اجتماعی کم‌کم یک ارتباطی رو با هم شکل بدید. لازم نیست همون اولش پیشنهاد خاصی مطرح کنید. با دنبال کردن ایشون در اینستاگرام و نظر دادن درباره چیزهایی که به اشتراک می‌ذارن می‌تونید آروم آروم سر صحبت رو باهاشون باز کنید تا کمی صمیمی‌تر بشید و به قول خودتون یختون آب بشه.

سلام حالتون خوبه من به یک دختر علامند شدم البته در محل کار اونم اولین بارمه چطوری برم سرصحبت رو باز کنم و پیشنهادی بگم و حرفمو بزنم و میترم جواب ن بگه و از همه بدتر میترسم دادو فریاد بزنه و فحش بده نمیدونم چیکار کنم خواهش میکنم بگین ممنون میشم .

سلام. به نظر میرسه اضطراب‌تون بالاست و به همین خاطر ترس‌هاتون شدید و غیرواقعی شدن. چون احتمالش خیلی کمه فردی بخواد درمقابل ابراز علاقه یا پیشنهاد آشنایی، داد و بیداد کنه و فحش بده! درباره اینکه چطور اقدام کنید، حتما لازمه شرایط محل کارتون و نوع رابطه‌ای که با هم دارید بررسی بشه، مثلا آیا رابطه دوستانه‌ای دارید؟ توی کارتون نیاز هست با هم تعامل کنید؟ … و در نهایت راهنمایی بشید که چطور هم اضطراب‌تون رو کنترل کنید و هم بتونید به درستی علاقه‌تون رو ابراز کنید. بنابراین با سیستم مشاره تلفنی تماس بگیرید.

درود برشما من مغازه دارم از سه سال پیش یه ویزتوری برای ویزیت تو مفازه ام می اومد که من کم کم علاقه مند این خانوم شدم که متاسفانه الان منطقه ام رو عوض کردم ایشون بخاطر اینکه حریم ویزیت دارن نمیتونن بیان مغازه ام حالا لطفا راهنمایی بفرمائید با اینکه شرکتشون رو می شناسم و شماره شون رو هم دارم نمیدونم باید چطور پیشنهاد دوستی و ازدواج بدم حتی ایشون با مادرم هم صمیمی بودن از (طرفی در این چند مدت) حتی نمیدونم ازدواج کردن یا نه/// خواستم برم از مدیر شرکتشون پرس و جو کنم که مردد شدم که نکنه از اینکه رفتم محل کارشون ناراحت بشن. من واقعاً دوسش دارم لطفا راهنماییم کنید. ,,,,,,قبلا از راهنمایی تان سپاسگزارم.

سلام اینکه بخواهید به محل کارشون برید یا با مدیر یا همکاراشون در این باره صحبت کنید اصلا راه درستی نیست. بهترین حالت اینه که شخصا ازشون یک وقت بگیرید که باهاشون صحبت کنید یا از مادرتون بخواهید این موضوع را باهاشون مطرح کنه.

سلام من از به دختره تو فامیل خوشم میاد ولی چون مامان باباش هستن خجالت میکشم باهاش سر صحبت وا کنم به نظر شما من باید چیکار کنم

سلام سوال شما خیلی کلیه و لازمه شرایط‌تون بررسی بشه. لطفا با سیستم مشاوره تلفنی صحبت کنید.

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه راستش من تو دانشگاه از هم کلاسیم خوشم اومده و چند باری با هم صحبت کردیم ولی نمیدونم چطور بهش پیشنهاد دوستی رو بدم که سو تفاهم نشه و بهش بر نخوره و من از این دوستی قصد بدی ندارم و اینکه یه سال هم ازش بزرگترم لطفا راهنماییکنید چطور بهش پیشنهاد بدم که احتمال قبول کردنش بالا باشه

سلام درباره این موضوع مقالات خوبی در سایت هست که میتونه کمک‌تون کنه. اگر به راهنمایی بیشتری نیاز دارید باید با سیستم مشاوره صحبت کنید.

سلام. ببخشید که مزاحم میشم میخواستم یکم راهنماییم کنین. راستش من از دخترعمم خوشم اومده و فک میکنم که اونم نسبتا متوجه این موضوع هستش. حتی خونوادمم درجریانن. تقریبا پنج سال میشه که علاقه مندم به ایشون ولی الان نمیدونم چجوری بهش پیشنهاد بدم. در ضمن 20 سالمه ولی چون از ی رشته خوب تو دانشگاه سراسری قبول شدم هم خودم و هم فامیلام فک میکنن که کم کم وقت ازدواجم رسیده. بنظرتون خودم پا پیش بزارم بهتره یا خونوادم؟

سلام اگر هدفتون ازدواجه بهتره این موضوع از طریق خانواده‌تون مطرح بشه و بعد در صورت رضایت آن‌ها تا زمانی که آمادگی ازدواج پیدا می‌کنید، با هم بیشتر آشنا بشید و ارتباط داشته باشید. البته آماده بودن برای ازدواج به آیتم‌های خیلی مهم‌تری از قبول شدن در یک رشته و دانشگاه خوب وابسته است و موضوعیه که باید کاملا خودتون هم حسش کنید و در عمل و رفتارتون هم نمود داشته باشه.

ممنون که پاسخ دادین ولی بنظرتون خودم پیشنهاد بدم بهتر نیست

سلام‌ مدت دو سال میشه که‌ دختری که هم محلیمون هست رو زیر نظر دارم‌ و بهش علاقه مند‌شدم و حس میکنم اونم از من خوشش میاد چون بارها شاهد این بودم که بهم نگاه میکنه تازیگیا هم شمارش رو از طریق یکی از آشنایان پیدا کردم ولی واقعا میترسم بهش پیام بدم و اصلا نمیدونم چی بهش بگم خواهشا راهنمایی‌ کنید

سلام لطفا با سیستم مشاوره تماس بگیرید.

سلام ، من یه دختری رو تو یه سال گذشته حدود دو سه بار دیدمش و ازش خوشم اومده، اینم بگم که هردومون رشتمون فنیه ولی متفاوتند چند وقت پیش پیج اینستاگرامشو پیدا کردم و فالو کردم اونم سریعا قبول کرد و من رو هم فالو کرد (ولی فکر نمیکنم من رو یادش مونده باشه) بعد فرداش (باتوجه به این که نقاش هست و نقاشیاشو تو پیجش می‌ذاره) رفتم تو دایرکتش و از کارش و خودش تعریف کردم و گفتم که تو دانشگاه چندباری دیدمت و خوشحالم که باهات همکلام میشم، اونم یه پیام داد و گفت خیلی ممنونم . الان می‌خوام بدونم از اینجا به بعد باید چیکار کنم؟

سلام. اینکه از اینجا به بعد باید چیکار کنید بستگی داره که اصلا هدفتون چیه؟ اگر می‌خواهید باهاشون وارد رابطه بشید، بهتره اول یه کم دورادور بشناسیدشون و توی این مدت از هر فرصتی برای نزدیک‌تر شدن بهشون و برقراری تعامل استفاده کنید. وقتی مطمئن شدید می‌تونید بهشون ابراز علاقه کنید.

سلام دوست من خسته نباشید بخاطر همه زحمتاتون ممنون یه راهنمایی میخواستم من حدوده سا ماهه برای موسیقی یه آموزشگاه میرم و به منشی که اونجا هستش علاقه مند شدم 🙈 به خاطر وقت کم نتونستم زیاد ارتباط برقرار کنم ولی چون خودم فوق لیسانس حسابداری دارم و ایشون هم برای ارشده روانشناسی میخونن تونستم صحبت کنم و یکم نزدیک تر شدیم حالا دو جلسه دیگه کلا کلاسام تموم میشه حالا موندم که چجوری بگم بهش ینی اول برم دعوتش کنم یجا برای ناهاری چیزی بعد مطرح کنم که اینجوری بازم به یه دلیل احتیاج دارم تا دعوتش کنم یا نه همونجا حسمو بگم و در میون بزارم باهاش چندتا چیز هست که مشکل ایجاد میکنه که اصلا نمیدونم رابطه ای دارن با کسی یا نه تنهان سنشونم خودم تشخیص میدم کوچیکتر از خودم باشه کلا اینو بگم موندم الان چیکار کنم🤣 ممنون میشم کمکم کنید .🙈

سلام. بهتره اول اگر می‌تونید فردی رو تو آموزشگاه پیدا کنید و اطلاعاتی مثل سن و … ازشون بپرسید. در مورد اینکه همونجا بهشون ابراز علاقه کنید یا باید دید چه شرایطی وجود داره و آیا شرایطش هست که بتونید باهاشون صحبت کنید. ممکنه به خاطر حضور دیگران و اینکه محل کارشون هست ایشون یا خودتون معذب باشید. در مورد دعوت نهار هم باز بستگی داره که رابطه‌تون چطور باشه و اگر رابطه‌تون تا الان در حد سلام و احوالپرسی بوده احتمالا توی ذوقشون بخوره. شما هم می‌تونید بهشون بگید که می‌خواهید درباره موضوعی باهاشون صحبت کنید و اینکه خودش ترجیح میده کجا و تو چه شرایطی باشه. یا اینکه اگر حس می‌کنید نیاز به شناخت بیشتری وجود داره تا بخواهید پیشنهادتون رو بگید، می‌تونید با یک بهانه‌ای مثلا پرسیدن سوالاتی در زمینه رشته تحصیلی ایشون، کمی رابطه‌تون رو نزدیک‌تر و بیشتر کنید و بعد در شرایط مناسب‌تر بهشون پیشنهاد بدین.

سلام وقتتون بخیر. من یه دختر جوون هستم که طبیعتا پیشنهاداتی بهم میشه بیشتر برای دوستی. اما من نمیدونم چطور باید جواب بدم به پسری که به من پیشنهاد داده. اغلب هول میشم و نمیدونم چی بگم و خب اینجوری فرصت هام رو هم از دست میدم . ممنون میشم اگر کمک کنید

دوست عزیز سلام

قبل از هر چیز بهترین کار ایه که برای خودتون مشخص کنید که چه ویژگی‌ها و مشخصاتی مد نظرتون هست و اینکه چه نوع ارتباطاتی رو می‌پسندید؟ بعد که این موارد مشخص شد، بهتر می‌تونید در این موارد واکنش نشون بدید. وقتی کسی بهتون پیشنهاد آشنایی داد، طبعا منتظر نیست که همون اول شما بله رو بگید و ارتباط رو شروع کنید؛ پس خیلی محترمانه به ایشون بگید که از پیشنهادی که دادن متشکرید ولی نیاز دارید که کمی در موردش فکر کنید. بعد از بررسی‌ها، نظرتون رو به فرد مقابل بگید. لازم نیست مدل خاصی رفتار کنید، همین که خودتون باشید کافیه.

سلام من از یه دختر که توی پارک توی روز اول دیدم خوشم اومد.بعدچند روز بعد اومدن با دوستاشون روی چمنی که ما بازی میکردیم نشستن و بعد چند قیقه رفتن و حدود 2 دقیقه بعد برگشتن من هی بهش نگاه میکردم خودشم نگاه میکرد آرومکی ولی به روش نیاورد و وقتی که داشت میرفت هم از جلوم رفت و من هم که خجالتی هستم نتونستم حرفی بزنم اصلا روم نمیشه صحبت کنم خواهش میکنم راهنمایی کنید ممنون

دوست عزیز سلام

این احساسات در سن شما طبیعی هست. نوجوانی سنی هست که کم کم دارید وارد مرحله بزرگسالی می‌شید و بنابراین هم مقداری از ویژگی‌های کودکی دارید و هم مقداری هم ویژگی‌های افراد بزرگسال و این احساس علاقه‌مند شدن به فردی از جنس مخالف یکی از ویژگی‌های افراد بزرگسال هست. نکته مهم این است که بدونید جدی گرفتن این احساسات خیلی به نفعتون نیست، چون هم خودتون و هم فرد مقابل تا چند سال آینده قراره بسیار تغییر کنید. به علاوه، موضوعی که شما مطرح کردید، یک احساس مثبت گذراست که دوامی هم نخواهد داشت. بهتون پیشنهاد می‌کنم به مسائل مهمی مثل تحصیل، ورزش، یاد گرفتن یک هنر یا حرفه‌ای برای اینده، خودتون رو مشغول نگه دارید تا در آینده بتونید یک انتخاب درست داشته باشید.

سلام من از یک دختر فامیل خوشم اومده و می‌خوام بهش پیشنهاد بدم بنظرتون این کار رو بکنم یا نه آخه من از این میترسم که به برادرش بگه یا پدر و مادرش بگه بنظرتون چیکار کنم

سلام دوست گرامی میزان علاقمندی شما به این خانم چقدر هست و. با چه هدفی؟ اگر در شرایط مناسب ازدواج هستید بهتر هست از طریق خانواده اقدام کنید تا جنبه رسمی و جدی داشته باشد و از کدورت و ناراحتی های فامیلی جلوگیری کند

سلام. من یه خانمی رو دوست دارم ولی هر وقت می بینمش خودمو ازش قایم می کنم. احساس می کنم سبک میشم. نمیدونم چی کار کنم؟

دوست عزیز سلام

قبل از هر چیز بهتره در مورد یک موضوعی خیلی خوب با خودتون به عنوان یک انسان کنار بیاید، نیاز به دوست داشتن و دوست داشته شدن، یکی از مهم‌‌ترین نیازهای هر شخصیه و همه آدم‌ها این نیاز رو در زندگیشون تجربه می‌کنند. دوم اینکه رابطه عاطفی زمانی شکل می‌گیره که دو نفر به هم علاقه‌مند باشن، ولی اگه شما درخواست خودتون رو مطرح نکنید، از کجا می‌تونید بفهمید که فرد مقابل به شما علاقه داره یا نه؟! شما همیشه دو راه کلی دارید: یکی اینکه حرفی نزنید که مبادا به قول خودتون سبک بشید، که اینطوری هیچ‌وقت به چیزی که می‌خواید نمی‌رسید یا اینکه برید جلو، درخواستتون رو مطرح کنید و منتظر جواب بشید.

حالا دو نکته خیلی مخفی در زیر این جملاتی که گفتید وجود داره، یک، عزت‌نفسه و دو، مهارت‌های ارتباطی. به نظر میاد (البته بدون مصاحبه بالینی دقیق نمی‌شه گفت) شما یکی از این دو (یا هر دو) رو ندارید. در این صورت، بهترین کار اینه که با روان‌شناس متخصص صحبت کنید تا مشکل حل بشه.

سلام خسته نباشید من از یه دختری خوشم میاد و یه روز رفتم و بهش پیشنهاد دادم ولی جواب منفی گرفتم بعد از اون قضیه به خودم رسیدم و تیپ اینام رو زیر و رو کردم بعد از اون وقتی من رو جایی میبینه مسیرش رو به سمت من تغییر میده و سعی میکنه جلو چشم باشه ولی وقتی بهش نگاه می کنم روش رو برمیگردونه حالا شماره اش رو گیر آوردم و نمی تونم بهش زنگ بزنم یا نه یا بهش چی بگم؟ ممنون میشم پاسخ بدید

سلام دوست گرامی اگر این شخص تنها با نگاه به ظاهر شما در سری اول به شما جواب منفی داده است مشخص می شود که فردی ظاهربین و سطحی نگر هست و بهتر هست فعلا اقدام مجددی نکنید تا متوجه دلیل رفتارهای ایشان شوید

سلام. وقتتون بخیر. میخواستم راهنمایی ازتون بگیرم.حدودا ۵ ساله دانشگاهم تموم شده. از یکی از همکلاسی های دانشگاه خوشم میومد. تلاش کردم تونسم بهش درخواست پیج اینستا رو دادم و اونم قبول کرد. ما باهم تو دانشگاه تقریبا هیچ ارتباطی نداشتیم فقط همو شاید میدیدم. وضعیت ظاهری و زیبایی مد نظر من رو داره. ولی از منش و خلقیاتش انچنان با خبر نیسم با این وجود با خانواده‌س و میتونم بگم شخصیت موجهی داره. هدف من ازدواج هس ولی موضوع اینه ک نمیدونم چطور عنوانش کنم.ب ذهنم رسید ب استوری هاش reply بدم‌. اونم پستای منو میبینه. به استوری rely میکنه. با این وجود نمیدونم چطور پیش برم. قبلا از همکاری و مشاوره تون سپاس گذاری میکنم

دوست عزیز سلام

به نظر میاد که بهتره اول با ایشون بیشتر آشنا بشید و بعد درخواست اصلیتون رو مطرح کنید. فضای مجازی برای شروع ارتباط می‌تونه خوب باشه، ولی بهتره که ملاقات‌های حضوری رو هم حتما داشته باشید. بهترین کار اینه که بعد از آشنایی نسبی، بهشون پیام بدید و بگید که دوست دارید با ایشون بیشتر آشنا بشید و بپرسید که نظرشون در این رابطه چی هست. اگر موافق بودند، سعی کنید چند جلسه‌ای رو برای ملاقات حضوری برنامه‌ریزی کنید و اگه همه چیز خوب پیش رفت، درخواستتون رو مطرح کنید. البته یادتون باشه، حتما حتما باید چندین جلسه با ایشون رفت و آمد داشته باشید و بعد برای ازدواج تصمیم قطعی بگیرید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

احتمالا شمایی که اکنون درحال خواندن این مقاله هستید، به زن شوهرداری علاقه‌مند شده‌اید یا اینکه با هم در رابطه هستید ولی عذاب وجدان اذیت‌تان می‌کند و در عین حال علاقه‌تان اجازه نمی‌دهد که تصمیم درستی را برای رابطه‌تان بگیرید. ما سعی می‌کنیم حس و حال شما را درک کنیم، از عاشق شدن حتما دلایل خاص خودتان را دارید اما متاسفانه باید بدانید که زن رویاهای شما اکنون به مرد دیگری متعهد شده است و با کمی فکر کردن درباره این موضوع مشخص می‌شود که پیامدهای منفی این رابطه قطعا بیشتر از پیامدهای مثبت آن است. پس از شما می‌خواهیم تا با حفظ آرامش ادامه مقاله را بخوانید تا درباره تصمیمی که گرفتید یا قصد گرفتن آن را دارید تجدید نظر کنید.

فهرست مطالب

بهتر است به یاد داشته باشید که همسر این زن بعد از گذشت مدتی کم کم به خیانت همسرش شک می کند و بالاخره اطلاعاتی از شما بدست می آورد. همسر او که از لحاظ روحی به شدت خشمگین است ممکن است خودش بخواهد از شما و همسرش انتقام بگیرد و یا از طریق قانونی اقدام کند که در صورت عواقب بدی برای شما دارد.

اگر مردی قصد تشکیل خانواده داشته باشد، دوستی با زن شوهردار به تشکیل خانواده منجر نمی‌شود و چیزی جز اتلاف وقت نیست. برخی مردان سال‌ها با یک زن متاهل در رابطه می‌مانند و آن‌قدر به این رابطه عادت می‌کنند که دیگر نمی‌توانند خانواده‌ی واقعی خود را تشکیل بدهند. منتظر ماندن برای جدا شدن عشق‌تان از شوهرش هم فکر خوبی نیست و آینده‌ی روشنی را برایتان رقم نمی‌زند. مطالعات نشان داده است که فقط  هفت درصد زنان در نهایت تصمیم می‌گیرند که از زندگی معمول‌شان دست بکشند و شوهرشان را ترک کنند.

تحقیقات نشان داده‌اند احتمال خیانت مجدد افرادی که یک بار به شریک عاطفی خود خیانت کرده بودند، سه و نیم برابر بیشتر از افرادی است که همواره به عهد و پیمان خود وفادار بوده‌اند. به علاوه چهارده درصد زنان گفتند که برای تلافی کردن خیانت شوهرشان به او خیانت می‌کنند. اگر این زن شوهردار بخواهد از شما برای انتقام گرفتن از شوهرش استفاده کند، احتمال این که این رابطه پایان خوشی داشته باشد، بسیار کم خواهد بود. شما شایستگی آن را دارید که یک نفر شما را به خاطر خوددتان دوست داشته باشد، حق‌تان نیست که بخشی از نقشه‌ی انتقام از یک شوهر خیانتکار بشوید.

چطور به یک زن نزدیک شویم

چنین رابطه‌ای شرعاً و عرفاً اشتباه است و در غیراخلاقی بودن آن جای کمترین شک و تردیدی وجود ندارد. البته اگر  و اهمیتی به اخلاقیات نمی‌دهید، پس طبعاً نادرست بودن ارتباط با یک زن متاهل برایتان مهم نیست، بااین حال باید به این نکته توجه کنید که این زن شوهردار، زن مرد دیگری است. رابطه داشتن با یک زن شوهردار به معنای بی‌احترامی و نادیده گرفتن کامل حق شوهر آن زن است و نشان می‌دهد که شما حدو مرزهای خود را نمی‌شناسید و نمی‌توانید خودتان را کنترل کنید. یکی از عواقب این رابطه این است که زندگی دیگران را خراب می‌کنید و ازدواج دو نفر را به نابودی می‌کشانید. البته وقتی زنی به شوهرش خیانت می‌کند، مسلماً مشکلی در زندگی زناشویی‌اش وجود دارد. بااین حال مشکلات او تفاوتی در اصل قضیه به وجود نمی‌آورد، بهترین راه برای داشتن یک رابطه‌ی خوب این نیست که راز خیانت را از دیگران مخفی کنید و خودتان هم اخلاقیات را نادیده بگیرید، رابطه‌ی سالم رابطه‌ای است که خیانتی در آن وجود نداشته باشد.

احتمالاً سال‌ها از ازدواج معشوقه‌تان می‌گذرد و او سرمایه‌گذاری قابل توجهی بر روی این زندگی، خانه و فرزندانش کرده است. بعید است که او از تمام وابستگی‌ها و تعلقاتش به خاطر شما دست بکشد. زمانی که وقت تصمیم‌گیری فرامی‌رسد، اکثر زنان امنیت و آرامش زندگی تثبیت شده‌شان را به عدم قطعیت و آینده‌ی مبهم ترجیح می‌دهند. ضمناً به خاطر بسپارید، همان‌طور که او شوهرش را فریب می‌دهد، احتمالاً شما را هم فریب خواهد داد. به علاوه اگر او شوهرش را به خاطر شما ترک کند، می‌توانید مطمئن باشید که شما را هم در آینده به خاطر مرد دیگری ترک نکند؟

دلیل خیانت کردن برخی خانم‌ها این است که شوهر بدرفتاری دارند و برای آرام کردن خود به رابطه‌ی نامشروع پناه می‌آورند. مشکل اینجا است که او احتمالاً آنقدر از شوهرش می‌ترسد که قادر به ترک کردن او نیست و به شما هم اجازه‌ی مداخله نمی‌دهد. چون در این شرایط هیچ کاری از دستتان برنمی‌آید، کلافه و ناامید می‌شوید. نگران هستید که وقتی شوهر ظالمش متوجه خیانتش بشود، چه بلایی سرش می‌آورد. وقتی مدتی از عشق‌تان بی‌خبر می‌مانید، نگران می‌شوید. وقتی با هم هستید، نگرانید که مبادا شوهرش شما را با هم ببیند و گیر بیفتید. زندگی‌تان کاملاً به هم می‌ریزد و سرشار از اضطراب و نگرانی می‌شود. تحمل کردن چنین تنشی اصلاً لذتبخش نیست.

همه همیشه شما را به چشم مردی خانه خراب‌کن نگاه خواهند کرد که او خانواده‌اش را به خاطر شما ترک کرده است. شما برای دوستان و خانواده‌ی او همیشه آن مرد دیگر خواهید بود. این تصور نه تنها باعث بدنامی‌تان می‌شود، در خانواده‌ی او نیز اختلاف و تنش به وجود می‌آورد.

تا به حال فکر کرده‌اید که شاید علت اصلی جذب شدن‌تان به سمت این زن، این باشد که او در اصل متعلق به مرد دیگری است؟ غالباً این اتفاق پیش می‌آید که وقتی مردی متوجه می‌شود، زنی که به نظرش جذاب می‌آید و توجهش را کمی جلب کرده است، متاهل است، جذابیتش ناگهان در نظر او صدبرابر می‌شود و دیوانه‌وار عاشقش می‌شود. شاید فقط به این دلیل او را می‌خواهید که می‌دانید نمی‌توانید او را داشته باشید.

اگر زن متاهلی که دوستش دارید، زندگی مشترک خوبی داشته باشد و در کنار خانواده‌اش خوشبخت باشد، باید تا دیر نشده است او را فراموش کنید و از زندگی‌اش خارج شوید. شما عضوی از خانواده‌ی او نیستید و او هرگز شما را عضوی از خانواده‌اش به شمار نخواهد آورد. هر چقدر هم که احساستان نسبت به او قوی باشد، باید این حقیقت را قبول کنید و از این رابطه‌ی بی‌حاصل دست بکشید.

یکی دیگر از مشکلاتی که برسر راه شما قرار خواهد گرفت درگیری با افکار وسواسی است. افکار وسواسی، افکاری هستند که مانند خوره وارد ذهنتان می‌شوند به طوریکه نمی‌توانید از آنها خلاص شوید و در نهایت چیزی جز اضطراب و افسردگی عائدتان نخواهند شد. برای مثال زمانیکه زن مورد علاقه شما در منزل کنار همسرش است شما مدام پیش خود فکر می‌کنید که آنها الان مشغول انجام چه کاری هستند؟ اگر من را فراموش کند چه؟ اگر بعد از مدتی از خیانتش پشیمان بشود چه؟ اگر فهمیدم بازیچه بودم چه کنم؟ اگر او اکنون در آغوش همسرش باشد؟ اگر به سفر بروند؟ اگر به سینما بروند؟ اگر رابطه جنسی داشته باشند؟ و… .  تمام این افکار وسواسی هستند و در طول رابطه با این زن شوهردار در ذهن شما کمتر که نمی‌شوند هیچ بلکه هر روز بیشتر هم می‌شوند.

خب فرض کنیم که شما از صمیم قلب عاشق این زن متاهل هستید. قدم بعدی چیست؟ شما عشق‌تان را به او اعتراف می‌کنید، او شوهرش را به خاطر شما ترک می‌کند و تا پایان عمر با خوبی و خوشی زندگی می‌کنید؟ خیر، رویابافی نکنید. احتمال این که این اتفاقات رخ بدهد، بیشتر است: شما احساسات‌تان را برای عشق‌تان بیان می‌کنید، او برای سوءاستفاده کردن از شما و خالی کردن جیبتان وانمود می‌کند که خودش هم چنین احساساتی دارد. در نهایت شوهرش مشکوک می‌شود و او با شما به هم می‌زند و تنها با قلبی شکسته رهایتان می‌کند.

با او صحبت کنید و بگویید که نمی‌توانید به این رابطه ادامه دهید و این به صلاح هر دو نفرتان است. روی تصمیم‌تان مصمم بایستید و جلوی وسوسه‌های ارتباط مجدد را بگیرید، تمام اطلاعات تماس، پیام‌ها و عکس‌های او را پاک کنید، او را درشبکه‌های اجتماعی دنبال نکنید و از طریق دوستان و اطرافیانی در جریان رابطه‌تان هستند برای او پیغام نفرستید. اگر امانتی نزد هم دارید برگردانید. اگر با او نسبت فامیلی دارید یا همکار هستید سعی کنید تا حد ممکن او را نبینید.

مطمئنا در دوران جدایی از عشق‌تان ناراحتی شدیدی را تجربه کنید: تمام شدن رابطه را انکار کنید و باورتان نشود که او را از دست داده‌اید، از زمین و زمان خشمگین شوید، دلتنگی اذیتتان کند دنبال راهی برای شروع دوباره ارتباط‌تان باشید، انگیزتان و امیدتان به زندگی را از دست بدهید و در واقع دچار نوعی فرایند سوگواری بشوید. این امر طبیعی است، پس به خودتان اجازه‌ی تخلیه کردن این احساسات را بدهید اما باید یاد بگیرید به شیوه درستی اینکار را انجام دهید و در عین حال نباید بگذارید که این احساسات ناخوشایند مدت‌های طولانی ادامه داشته باشد.

برای توضیحات مربوط به عکس پادکست زیر را گوش دهید.

یک روش مناسب برای پرت کردن حواس‌تان این است که عاشق زن دیگری، ترجیحاً یک دختر مجرد و در دسترس بشوید. جالب اینجا است که بسیاری از آقایانی که درگیر رابطه با یک زن شوهردار می‌شوند، به شدت به او وفاداراند. حتی اگر از صمیم قلب به او وفادار باشید، در نهایت او به شما وفادار نیست و شما نیز به او وفاداری‌ای مدیون نیستید. بنابراین خودتان را از قید و بند این رابطه خلاص کنید و شانس‌تان را جای دیگری امتحان کنید. به پایان رساندن رابطه وقتی هنوز عاشق طرف مقابلتان هستید، سخت است، اما اگر از یک رابطه‌ی جدید استقبال کنید، این کار برایتان راحت‌تر خواهد شد.

وقتی عاشق کسی باشید که نمی‌توانید او را داشته باشید، شاید سعی کنید که احساسات عمیق‌تان را سرکوب کنید تا مجبور نباشید با درد و رنجی که واقعیت این موقعیت آزاردهنده برایتان ایجاد کرده است، روبرو شوید. شاید به نظرتان برسد که سرکوب کردن و مخفی کردن ناراحتی، ناامیدی و اشتیاق آتشین‌تان راحت‌تر از روبرو شدن با درد است. اما وقتی عشق‌تان به نتیجه نمی‌رسد، روبرو شدن با ناامیدی و احساس شکستی که در این رابطه‌ی نافرجام تجربه می‌کنید، گام بسیار مهمی برای پشت سر گذاشتن آن است. برای مثال اگر عشق‌تان از شما جدا شد، به کشور دیگری مهاجرت کرد یا با فرد دیگری وارد رابطه شد، برای کنار آمدن با احساسات‌تان به خودتان زمان بدهید. روبرو شدن با احساسات و هیجانات و مدیریت آنها بخش مهمی از فرایند پشت سر گذاشتن یک شکست عشقی و ادامه دادن به یک زندگی سالم است.

یکی از مهم‌ترین نکات این است که به خودتان عشق بورزید. از خودتان بپرسید که چرا خود را درگیر شرایطی کرده‌اید که به خرده ریزه‌های عشقی که یک زن متاهل به سمت‌تان پرتاب می‌کند، قانع باشید. به خودتان یادآوری کنید که شما استحقاق عشق را دارید و ارزش آن را دارید که یک رابطه‌ی عاشقانه و واقعی را تجربه کنید.

زمانی که ناامیدانه درگیر یک عشق ناممکن شده‌اید، متمرکز شدن بر روی شادی و سلامت جسمی و ذهنی بسیار مهم است. به جای آن که وقتتان را به تنهایی بگذارید و درهای جهان را به روی خودتان ببندید، اکنون بیشتر از هر وقت دیگری باید در کنار افرادی قرار بگیرید که به شما و رفاه‌تان در زندگی اهمیت می‌دهند. خانواده و دوستان می‌توانند در این دوران پشتیبان شما باشند، شما را راهنمایی کنند و به شما عشق بورزند. بودن در کنار عزیزانی که دوستتان دارند، انرژی مثبت به شما می‌دهند و صلاح‌تان را می‌خواهند، کمک می‌کند تا نگرش مثبتی پیدا کنید و بتوانید ذهنیت‌تان را تغییر بدهید.

وقتی عاشق زن متاهلی می‌شوید که نمی‌توانید با او باشید، عجیب نیست که از دست خودتان عصبانی و ناامید بشوید که چرا اصلاً از ابتدا عاشق این زن شده‌اید و الان چرا نمی‌توانید او را فراموش کنید. اما به خاطر داشته باشید که فرایند التیام زمان‌بر است، پس به جای آن که از خودتان متنفر و ناراحت بشوید که چرا نمی‌توانید احساسات‌تان را نسبت به او فوراً از بین ببرید، به خودتان ببالید که تصمیم گرفته‌اید از این عشق نافرجام دست بکشید. اشکالی ندارد که هنوز او را دوست دارید، اما باید موقعیت را بپذیرید و این واقعیت را قبول کنید که نمی‌توانید با او باشید و این امکان در آینده هم وجود نخواهد داشت. البته رسیدن به چنین ذهنیتی زمان می‌برد.

اگر عاشق یک زن متاهل شده‌اید، یکی از مهم‌ترین درس‌هایی که باید از این موقعیت بگیرید، این است که متوجه شوید عشق را دوباره در جای دیگری پیدا خواهید کرد. شاید فکر کنید که دیگر هرگز نمی‌توانید عاشق شوید، اما این فکر درست نیست. به این فکر کنید که وقتی زنی را که نمی‌توانستید با او باشید، با چنین شدت و حدتی دوست داشتید، وقتی سرانجام فردی را پیدا کنید که بتوانید با او تشکیل خانواده بدهید، چقدر عاشقانه دوستش خواهید شد. پس به جای آن که از عشق صرف‌نظر کنید و احساس کنید که قرار است تا آخر عمر تنها باشید، به آینده فکر کنید و از غرق شدن در گذشته دست بردارید. مشتاق و هیجان‌زده منتظر ملاقات دختری باشید که قلب‌تان را تصاحب خواهد کرد.

اگر عاشق زن متاهلی شده‌اید و نمی‌توانید او را فراموش کنید بهتر است قبل از هر چیز آرامش خود را حفظ کنید و بدانید که ما حس و حال شما را درک می‌کنیم. سعی کنید قبل از گرفتن هر تصمیمی، همه جوانب این دوستی را بررسی کنید. اگر همسر این خانم به هر دلیلی متوجه ارتباط شما شود می‌تواند از لحاظ قانونی و یا حتی جانی برای شما خطرساز شود. شما هیچ‌گاه نمی‌توانید با این زن زندگی خوب و آرامی در آینده بسازید. احتمال اینکه او بخواهد شما را در آینده ترک یا به شما خیانت کند بسیار زیاد است. ارتباط با زن شوهردار عملی کاملا غیراخلاقی است که فقط دودش به چشم خودتان می‌رود. اگر این زن تحت تاثیر رفتارهای خشونت‌آمیز همسرش با شما ارتباط برقرار کرده احتمالا در این باره شما اجازه دخالت ندارید و فقط باید استرس‌های آن را تحمل‌کنید. همیشه اطرافیان در این رابطه به چشم یک انسان زندگی خراب کن و مزاحم به شما نگاه می‌کنند. شما جزئی از زندگی این زن نیستید و طبیعی است که برای او در درجه اول اهمیت نباشید. چنین روابطی معلوم سرانجام زیبایی ندارند و با یک خاطره بد به پایان می‌رسند. پس با وجود تمام این پیامدهای منفی که قطعا به لحظات شاد رابطه شما برتری دارد، برای تمام کردن ارتباطتان، سعی کنید سر خود را به کارهای مختلف گرم کنید، روی احساسات خود کار کنید و آن‌ها را سرکوب نکنید، به خودتان بیشتر عشق بورزید، زمان بیشتری را با دوستان و خانواده سپری کنید و به خودتان سخت نگیرید، این رابطه را نقطه پایان عشق و احساسات خود ندانید شما هنوز زمان زیادی برای عاشق شدن دارید. ارتباط خود را با این زن و دوستانش در همه شبکه‌های اجتماعی قطع کنید. اگر محل کارتان مشترک است در صورت نیاز شغلتان را تغییر دهید. عکس‌ها و پیام‌های قدیمی را پاک کنید و حتی برای یک احوال‌پرسی مختصر هم با او تماس نگیرید. مطمئن باشید آینده روشن‌تری در انتظار شما خواهد بود.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

8 بازدید

39 بازدید

85 بازدید

80 بازدید

162 بازدید

چطور به یک زن نزدیک شویم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 


https://lovesradio.com/wp-content/uploads/How-does-this-course-help.mp3Downloads-icon

چطور به یک زن نزدیک شویم
چطور به یک زن نزدیک شویم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *