چگونه دختری که ترکمان کرده را برگردانیم

 
helpkade
چگونه دختری که ترکمان کرده را برگردانیم
چگونه دختری که ترکمان کرده را برگردانیم

گاهی اوقات پس از گذشت مدتی از پایان یک رابطه عاطفی، ممکن است پسری برای معشوق سابقش دلتنگ شده و تصمیم بگیرد او را به رابطه بازگرداند. ممکن است برگرداندن دختر به رابطه با توجه به شرایط و احساسات منفی موجود این کار دشوار به نظر برسد؛ اما فارغ از اینکه به چه دلیل دختر شما را ترک کرده، این امکان برای شما وجود دارد که با او آشتی کنید، او را مجدداً عاشق خودتان کرده و به رابطه بازگردانید. درواقع شما با دانستن راه و روش صحیح و افزایش مهارت‌های ارتباطی و عاطفی قادر خواهید بود که یک رابطه عاطفی جدید را با دوست دختر سابق خود آغاز کنید و او را مجدداً به رابطه بازگردانید.

فهرست مطالب

زمانی که یک زوج، ارتباط خود را با هم از سر می‌گیرند معمولاً اطرافیان آنها این را نشانه خوبی ارزیابی نمی‌کنند. مردم، مجادلات و اختلافات آنها را دیده‌اند و فکر می‌کنند که این زوج اسیر هوا و هوس خود بوده و توان کنترل خود را ندارند. واقعیت این است که هیچ کس نمی‌تواند باور کند که شما از اشتباهات خود درس گرفته، آنها را کاملاً بررسی کرده و تصمیم گرفته‌اید که دوباره با هم باشید.

یک مرد صادق، پل‌های در حال تخریب را ترک کرده و شما به هر دلیل تصمیم می‌گیرید که آنجا بمانید. شما از خودتان می‌پرسید که “آیا من باید رابطه‌ام را با او دوباره از سر بگیرم؟” اما جواب صحیح و درست آن را نمی‌دانید، عقل و قلب شما حرف‌های متفاوتی می‌زنند. زمانی که تصمیم می‌گیرید که رابطه خود را دوباره از سر بگیرید، سه سؤال از خود بپرسید، این سه سؤال به شما کمک می‌کنند که پاسخ درست پرسش خود را در مورد از سرگیری دوباره رابطه بیابید.

ممکن است شما از طرف جامعه احساس فشار کنید که از این که فکر کنند شما زن خوش‌گذرانی هستید ناراحت باشید و به همین دلیل بخواهید رابطه خود را دوباره آغاز کنید. آیا این طور نیست؟ یا شما بخواهید حرف اطرافیان خود را که می‌گویند شما روح بزرگ و بخشنده‌ای دارید و می‌توانید همه چیز را فراموش کنید را تأیید کنید. مشکل در اینجا است که گاهی اوقات بخشیدن همان فراموش کردن است. شما دیگر توهین‌ها و دردهایی که این شخص به شما وارد کرده است را فراموش کرده‌اید. زمانی که به این پریش پاسخ می‌دهید، نسبت به ضمیر و درون خود به دقت آگاه باشید. اگر ضمیر شما علامتی می‌دهد باید بدانید که ارزشش را ندارد. خوشبختی و عشق برای این زن باید صرفاً به دلایل و روش‌های درست و صحیح باشد، در این صورت در یک رابطه ارزش آغاز دوباره را دارد.چگونه دختری که ترکمان کرده را برگردانیم

ممکن است وی به طور کامل جذابیت خود را از دست داده باشد یا شما زمان زیادی برای رهایی و تغییر فکر خود صرف کرده باشید. ممکن است شما در ارتقای رابطه خود مشارکت نداشته‌اید و یا والدین یا عادات وی باعث ناراحتی شما شده باشند. در واقع، این که شما چگونه رابطه خود را قطع کرده‌اید مهم نیست. مهم این است که آیا علت این قطع رابطه و جدایی درست بوده است یا نه. با خود صادق باشید ممکن است شما ترس‌هایی داشته باشید، یا در رابطه شما خشونت‌های فیزیکی وجود داشته است. این احساس‌ها هنوز در سر شما وجود دارند و مدام شما آنها را به خاطر می‌آورید. با خودتان و البته طرف مقابلتان صادق باشید. شما باید به تمام این موضوعات توجه داشته باشید تا بتوانید علت جدایی و قطع رابطه را دریافته و ببینید که آیا می‌توانید این رابطه را در آینده ادامه دهید یا نه. آیا او تغییر کرده است؟ اگر او تغییر نکرده باشد، شما چه کاری انجام می‌دهید؟ آیا شما قادر هستید که خود را تغییر دهید؟ آیا تصمیم قبلی شما در رابطه با قطع ارتباط درست بوده است یا نه؟

بنشینید و تأمل کنید. گاهی اوقات ممکن است از سرگیری یک رابطه غیرممکن باشد.

این بدان معنی است که شما باید بدانید که باید با این تصمیم زندگی کنید و باید عواقب اجرای این تصمیم خود مانند ناراحتی و درد ناشی از قطع ارتباط و جدایی دوباره را بپذیرید. دومین قطع ارتباط، درد کمتری دارد اما باز هم ممکن است به اندازه‌ای باشد که باعث شود شما از جنس زن، بی‌صداقتی متنفر شوید و این جمله معروف را بر زبان آورید: “من هرگز دوباره عاشق نخواهم شد” به طور مثال آیا می‌توانید با این واقعیت مواجه شوید که دختر مورد علاقه شما نمی‌تواند با مادر شما رابطه برقرار کند؟ آیا می‌توانید در خیال خود با فردی که با وی رابطه داشته و با او دل شما را شکسته و به شما خیانت کرده است کنار بیایید؟ آیا شما می‌توانید با بستگان او روابط دوستانه ایجاد کنید؟ آیا می‌توانید دیگر هرگز به او دروغ نگویید، به او خیانت نکنید و به او توجه بیشتری داشته باشید؟ آیا می‌توانید عادات بد خود را ترک کرده و سعی کنید زندگی خود را تغییر دهید؟ این‌ها برخی عواقب تصمیم‌های شما هستند که باید آنها را بپذیرید و با آنها زندگی کنید.

بازگشت به یک رابطه صرفاً این نیست که بگوییم “خوب! بیا رابطه‌مان را دوباره از اول شروع کنیم” بلکه این است ” بیا رابطه خود را دوباره از سر بگیریم و با عشق و بدون خودخواهی آن را دوباره بسازیم”. این کاری دشوار است اما ارزشش را دارد. به هر حال، شما باید تصمیم بگیرید که آیا می‌توانید دوباره رابطه خود را با دختر مورد علاقه خود شروع کنید یا نه.

این داستان قدمتی به طول تاریخ دارد: شما جدا می‌شوید، عاشق او هستید و می‌خواهید دوباره به رابطه بازگردید. این که این جدایی و قطع رابطه دیروز، سه ماه پیش یا سال گذشته یا حتی پس از آشنایی دختر مورد علاقه شما با فرد دیگری اتفاق افتاده است مهم نیست زیرا همیشه راهی برای بازگرداندن او وجود دارد. عجله نکنید و گام به گام برای بازگرداندن دختر مورد علاقه خود حرکت کنید. شاید اگر به او اطمینان دهید به شما یک شانس دوباره بدهد. برای به دست آوردن هر چیز باارزشی باید تلاش کرد.

این اولین قاعده است. پس از جدایی باید برای مدتی تنها زندگی کنید. به خودتان قول دهید که حداقل تا دو هفته هیچ تماسی با دختر مورد علاقه خود نخواهید گرفت. جدایی به شدت سخت و آزاردهنده است و باعث تلاطم‌های عاطفی می‌شود و شاید هم راحت و تسکین‌دهنده باشد. به علاوه، شما فرصت پیدا می‌کنید که احساس خود نسبت به او و احساستان نسبت به این جدایی را درک کرده و در صورت نیاز نحوه بازگرداندن او را بررسی کنید.

در این دوره تنهایی، بیشتر در مورد خودتان فکر کنید. از تنهایی لذت ببرید و از زندگی که در آن نیاز به مصالحه و سازش مداوم ندارید لذت ببرید و خود را تزکیه کنید. شما که هستید؟ چه می‌خواهید؟ به باشگاه بروید، یک سبک جدید پیدا کنید و با دوستان خود بیرون بروید و با افراد جدید آشنا شوید و سرگرمی‌های جدید پیدا کنید.

چیزی جذاب‌تر از مردی که زندگی خود را دارد وجود ندارد. این کار به شما کمک می‌کند که دوباره ارزش خود را از نظر او بازیابید و اوضاع را تحت کنترل بگیرید. دوباره احساس‌ها و نیت‌های خود را ارزیابی کنید: آیا واقعاً تمایل دارید دوباره با او رابطه داشته باشید؟ آیا ضرورت دارد که در مورد بازگرداندن او در حالی که با فرد دیگری ارتباط دارد تلاش کنید؟ در این صورت و پس از گذشت این چند هفته، اگر هنوز تصمیم به بازگرداندن دختر مورد علاقه خود دارید باید گام بعدی را بردارید.

اولین گام برای بازگرداندن دختری که دوستش دارید این است که بفهمید چرا شما را ترک کرده است. هیچ دختری دوست ندارد رابطه‌اش را دوباره با شما از سر بگیرید مگر این که آن علتی که باعث جدایی قبلی شده برطرف شده باشد؛ بنابراین در این مورد فکر کنید، تنبل نباشید. در مورد جزئیات خیلی فکر کنید. آیا او تاکنون به شما گفته که دیگر دوستتان ندارد؟ البته شما ممکن است فکر کنید که دختر مورد علاقه شما نیز به این فاصله نیاز دارد ولی کماکان سؤال اصلی این است که چگونه او را بازگردانید؟ به هر حال، به احتمال زیاد او بارها علت جدایی و قطع رابطه را گفته است، در برخی موارد هم شما باید خود را تغییر دهید.

اگر پس از این دوره پرتلاطم زندگی هنوز هم می‌خواهید با او باشید وقت آن رسیده است که برای بازگرداندن او اقدامی انجام دهید. چگونه با نامه او را بازگردانید؟ چه روشی را انتخاب می‌کنید (تلفن، نامه یا ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی)، مهم این است که این روش آسان و همراه با شوخی و سرگرمی باشد. یک درام نسازید، نیازی به غم و تراژدی نیست. یک پیام مانند این که “ما باید دوباره با هم صحبت کنیم” یا ” من می‌خواهم رابطه‌مان را دوباره شروع کنیم” عبارات سنگینی هستند و اشتیاقی در وی برای دیدار دوباره شما ایجاد نمی‌کنند. پس از یک جدایی بد چگونه می‌توانید او را بازگردانید؟ نشان دهید که شما مثبت هستید و او می‌تواند به راحتی با شما رابطه برقرار کند و شما بهتر از آن فردی هستید که او در ملاقات آخر دیده است. شما باید او را جذب این تغییرات جدید خود کنید.

اولین جلسه شما پس از جدایی می‌تواند خیلی هیجان‌انگیز باشد اما به یاد داشته باشید که باید نگرش‌های خود را در عین حالی که اعتماد به نفس خود را حفظ کرده‌اید تغییر دهید. این که چه موقع از هم جدا شده‌اید- دو هفته یا دو سال پیش- مهم نیست، شما باید مهربان و با اعتماد به نفس باشید. شما باید قرار خود را در طول روز بگذارید.

به عنوان مثال، برای خوردن ناهار یا نوشیدن یک قهوه با او قرار بگذارید؛ مانند قرارهایی که با دوستان دیگر خود می‌گذارید. گاهی اوقات باید وانمود کنید که از نظر روحی قدرت بیشتری پیدا کرده‌اید و ممکن است تحت تأثیر قرار دادن او برای بازگشت دوباره به رابطه دشوار باشد. در چنین مواقعی ممکن است وی فکر کند که شما فقط به دنبال رابطه جنسی هستید بنابراین بهتر است که آسان بگیرید و سعی کنید لحظات شاد و لذت بخشی داشته باشید. شما باید پسری را به او نشان دهید که قرار است عاشقش شود و نه پسری که با او قطع ارتباط کرده است.

اگر شما پس از اولین ملاقات، نظرتان تغییر نکرد و هنوز تمایل داشتید که او را به رابطه بازگردانید سعی کنید گاه گاهی او را ببینید. توجه داشته باشید که شما باید مدام از خود بپرسید که آیا می‌خواهید دوباره با او باشید یا نه. بیشتر مردان وارد یک فرایند می‌شوند ولی نمی‌دانند که آیا واقعاً به آن نیاز داشته‌اند یا نه. اگر شما می‌خواهید او را بازگردانید یعنی رابطه شما وارد مرحله و سطح جدیدی شده است بنابراین باید صد درصد مطمئن باشید که او را می‌خواهید.

پس از چند جلسه (اگر هنوز تمایل به بازگرداندن او دارید) می‌توانید در مورد چیزهایی که در مدتی که او نبوده است فهمیده‌اید و یاد گرفته‌اید صحبت کنید. به او بگویید که در مورد علت جدایی قبلی فکر کرده‌اید و بر روی خودتان کار کرده‌اید. باید به او نشان دهید و او را مطمئن سازید که شما به بلوغ و پختگی رسیده‌اید.

زمان آن فرا رسیده که در رابطه خود تغییرات کیفی ایجاد کرده و آن را ارتقا دهید. از چیزهایی که در زمان جدایی یاد گرفته‌اید باید استفاده کنید و بر روی آنها کار کنید. شما ارتباط خود را دوباره برای این که یک هفته با هم باشید آغاز نکرده‌اید بلکه این کار را کرده‌اید که اگر او دختر رؤیایی شما باشد، رابطه‌ای بلند مدت و شاید همیشگی شکل دهید. نشان دهید که برای ادامه رابطه واقعاً چه می‌خواهید. شما باید خیلی با هم صحبت کنید و همیشه صبور باشید. اگر این کار را انجام دهید با هم خواهید ماند.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

331 بازدید

521 بازدید

552 بازدید

615 بازدید

1.15k بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چگونه دختری که ترکمان کرده را برگردانیم

با سلام و سپاس لطفا قبل از ارائه برخی راهکارها به شخصیت و احساسات خانم ها هم توجه بفرمایید برخی راهکارها فقط در موارد خاص کاربرد دارند مثلا دو هفته تماس نگرفتن شاید برای اون آقایی مناسب باشه که دوست دخترش که مدت زیادی هم از آشناییشون نمیگذره باهاش بهم زده اما درمورد مردی که رابطه طولانی با خانمی داشته مثلا ازدواج و.. و از علاقه خانم به خودش خبر داره ، تماس نگرفتن وبیخبری بدترین و بیرحمانه ترین کاری هست که اون مرد میتونه انجام بده .مگر اینکه اون مرد واقعا قصد آزار زن رو داشته باشه مردی که میخواد نامزدش یا دوست دخترش رو نگه داره فقط کافیه مرد باشه و یکم به ضعف های خودش هم توجه داشته باشه بعنوان مثال وابستگی شدید به خانواده بخصوص مادر مشکل بعضی آقایون هست که نتنها انتخاب همسر رو واسشون مشکل میکنه حتی نگه داشتن همسر منتخب مادرشون هم واسشون به یک چالش تبدیل میکنه چون نمیدونن چطور باید حدود خودشون رو برای خانواده پدری مشخص کنن. یا مشکل دیگه ای که بعضی از آقایون دارن فراموش کردن جنسیتشون و خصوصیاتی که باید بعنوان یک مرد بطور ذاتی داشته باشن هست؛ مثل قدرتمند بودن ، حامی بودن ، هراس نداشتن از هر مسئله کوچکی. وقتی مردی ضعیف باشه به احتمال زیاد رابطه عاطفیش به شکست منجر میشه حتی اگر یک عشق دو طرفه باشه، حتی اگر نامزدش اونقدر شجاع باشه که تمام ترس ها و ضعفهای اونو جبران کنه باز هم کافی نیست

سلام دوست گرامی از آنجایی که هیچ دونفری شبیه هم نیستند، بنابراین هیچ رابطه‌ای نیز نسخه یکسانی نخواهد داشت. مقاله به صورت عمومی است و شخصی که زندگی و رابطه برایش اهمیت داشته باشد، قطعاً از کمک تخصصی مشاور بهرمند خواهد شد.

دوست دخترم بعد از دوسال رابطه بعد از دعوایی که با خواهرش داشتم و مخالفت خانوادش، باهام بهم زد و گفت این تصمیم خودش بوده و ازم خیلی رنجیده چجوری میتونم برش گردونم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. در مسیر بازگرداندن عشق، باید تناسب شما دونفر و کیفیت رابطه سنجیده شود، در صورتی که این تناسب‌ها به میزان قابل توجهی وجود داشته باشد، مشاور به شما کمک می‌کند تا کدورت‌ها را از بین ببرید و بتوانید مجددا در کنار او باشید. اما اگر حقیقتاً طرف مقابل شما، خودش خواسته باشد که این رابطه را تمام کند، اصرار شما فایده‌ای نخواهد داشت.

با خانمی ۲۵ ساله از فامیل که متارکه کرده قصد ازدواج دارم. خودم هم متارکه کردم و با وی ۲۰ سال اختلاف سنی دارم. همه اعضای خانواده‌هامون‌ و هم خودمون‌ با این وصلت موافقیم. آیا این اختلاف سنی مشکلی ایجاد نمی‌کند؟

سلام دوست گرامی سن یکی از فاکتورهای مهم در ازدواج است. باید به چندنکته توجه کنید تا کمتر به مشکل بربخورید: دعواها و بحث‌های شما اگر در نهایت به مسأله سن منجر شود، ازدواج خوبی نخواهید داشت. مثلاً هر اختلافی که پیش بیاید شما به ایشان میگویید” چون تو بچه ای متوجه نمیشی” یا “من باید بهت یاد بدم چطور رفتار کنی” و یا برعکس ایشان به شما بگوید “تو هیجان لازم رو نداری چون از من خیلی بزرگتری و داری پیر میشی.” نکته دوم این است شما بتوانید در برابر خانواده‌ها و اطرافیان اگر حرفی در مورد اختلاف سنی شما بزنند، به راحتی مقابله کنید و یا حتی اجازه صحبت در این باره را به کسی ندهید. به این نکته هم توجه کنید که جدا از مسأله سن چون هردوی شما متارکه کرده‌اید، حتماً از مشاوره پیش از ازدواج استفاده کنید تا دلیل جداشدن هر دوی شما از همسران اول، د رازدواج دوم مجدداً تکرار نشود.

دختری ک چند سال با هم بودیم و دیوانه وار همو دوست داریم، سر یک بحث، فکر کرد که من تغییر کردم گفت که تو تغییر کردی و عوض شدی و من اون آدم قبلی و میخوام دیگه به من اس نده خواهشا عصبی بود و خیلیم دوسم داره میدونم . منم بهش گفتم اگه دوری نبود من حالتو خوب میکردم چکار کنم برش گردونم

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل و همچنین موضوع بحث اشاره‌ای نکردید. گفتید اگر دوری نبود؛ یعنی ارتباط شما از راه دور و مجازی بوده است؟ یا مدتی است از هم دور هستید؟ این اطلاعات اولیه برای بررسی رابطه نیاز است تا بتوانیم به شما کمک کنیم. می‌توانید برای دریافت مشاوره از مشاوران رادیوعشق نوبت بگیرید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

می‌خوام برگرده به رابطه/زندگیمیخوام فراموشش کنم

باید تمومش کنم، اما قدرتشو ندارم

می‌خوام جذبش کنم و ازدواج کنیم

گاهی اوقات پس از گذشت مدتی از پایان یک رابطه عاطفی، ممکن است پسری برای معشوق سابقش دلتنگ شده و تصمیم بگیرد او را به رابطه بازگرداند. ممکن است برگرداندن دختر به رابطه با توجه به شرایط و احساسات منفی موجود این کار دشوار به نظر برسد؛ اما فارغ از اینکه به چه دلیل دختر شما را ترک کرده، این امکان برای شما وجود دارد که با او آشتی کنید، او را مجدداً عاشق خودتان کرده و به رابطه بازگردانید. درواقع شما با دانستن راه و روش صحیح و افزایش مهارت‌های ارتباطی و عاطفی قادر خواهید بود که یک رابطه عاطفی جدید را با دوست دختر سابق خود آغاز کنید و او را مجدداً به رابطه بازگردانید.

فهرست مطالب

زمانی که یک زوج، ارتباط خود را با هم از سر می‌گیرند معمولاً اطرافیان آنها این را نشانه خوبی ارزیابی نمی‌کنند. مردم، مجادلات و اختلافات آنها را دیده‌اند و فکر می‌کنند که این زوج اسیر هوا و هوس خود بوده و توان کنترل خود را ندارند. واقعیت این است که هیچ کس نمی‌تواند باور کند که شما از اشتباهات خود درس گرفته، آنها را کاملاً بررسی کرده و تصمیم گرفته‌اید که دوباره با هم باشید.

یک مرد صادق، پل‌های در حال تخریب را ترک کرده و شما به هر دلیل تصمیم می‌گیرید که آنجا بمانید. شما از خودتان می‌پرسید که “آیا من باید رابطه‌ام را با او دوباره از سر بگیرم؟” اما جواب صحیح و درست آن را نمی‌دانید، عقل و قلب شما حرف‌های متفاوتی می‌زنند. زمانی که تصمیم می‌گیرید که رابطه خود را دوباره از سر بگیرید، سه سؤال از خود بپرسید، این سه سؤال به شما کمک می‌کنند که پاسخ درست پرسش خود را در مورد از سرگیری دوباره رابطه بیابید.

ممکن است شما از طرف جامعه احساس فشار کنید که از این که فکر کنند شما زن خوش‌گذرانی هستید ناراحت باشید و به همین دلیل بخواهید رابطه خود را دوباره آغاز کنید. آیا این طور نیست؟ یا شما بخواهید حرف اطرافیان خود را که می‌گویند شما روح بزرگ و بخشنده‌ای دارید و می‌توانید همه چیز را فراموش کنید را تأیید کنید. مشکل در اینجا است که گاهی اوقات بخشیدن همان فراموش کردن است. شما دیگر توهین‌ها و دردهایی که این شخص به شما وارد کرده است را فراموش کرده‌اید. زمانی که به این پریش پاسخ می‌دهید، نسبت به ضمیر و درون خود به دقت آگاه باشید. اگر ضمیر شما علامتی می‌دهد باید بدانید که ارزشش را ندارد. خوشبختی و عشق برای این زن باید صرفاً به دلایل و روش‌های درست و صحیح باشد، در این صورت در یک رابطه ارزش آغاز دوباره را دارد.چگونه دختری که ترکمان کرده را برگردانیم

ممکن است وی به طور کامل جذابیت خود را از دست داده باشد یا شما زمان زیادی برای رهایی و تغییر فکر خود صرف کرده باشید. ممکن است شما در ارتقای رابطه خود مشارکت نداشته‌اید و یا والدین یا عادات وی باعث ناراحتی شما شده باشند. در واقع، این که شما چگونه رابطه خود را قطع کرده‌اید مهم نیست. مهم این است که آیا علت این قطع رابطه و جدایی درست بوده است یا نه. با خود صادق باشید ممکن است شما ترس‌هایی داشته باشید، یا در رابطه شما خشونت‌های فیزیکی وجود داشته است. این احساس‌ها هنوز در سر شما وجود دارند و مدام شما آنها را به خاطر می‌آورید. با خودتان و البته طرف مقابلتان صادق باشید. شما باید به تمام این موضوعات توجه داشته باشید تا بتوانید علت جدایی و قطع رابطه را دریافته و ببینید که آیا می‌توانید این رابطه را در آینده ادامه دهید یا نه. آیا او تغییر کرده است؟ اگر او تغییر نکرده باشد، شما چه کاری انجام می‌دهید؟ آیا شما قادر هستید که خود را تغییر دهید؟ آیا تصمیم قبلی شما در رابطه با قطع ارتباط درست بوده است یا نه؟

بنشینید و تأمل کنید. گاهی اوقات ممکن است از سرگیری یک رابطه غیرممکن باشد.

این بدان معنی است که شما باید بدانید که باید با این تصمیم زندگی کنید و باید عواقب اجرای این تصمیم خود مانند ناراحتی و درد ناشی از قطع ارتباط و جدایی دوباره را بپذیرید. دومین قطع ارتباط، درد کمتری دارد اما باز هم ممکن است به اندازه‌ای باشد که باعث شود شما از جنس زن، بی‌صداقتی متنفر شوید و این جمله معروف را بر زبان آورید: “من هرگز دوباره عاشق نخواهم شد” به طور مثال آیا می‌توانید با این واقعیت مواجه شوید که دختر مورد علاقه شما نمی‌تواند با مادر شما رابطه برقرار کند؟ آیا می‌توانید در خیال خود با فردی که با وی رابطه داشته و با او دل شما را شکسته و به شما خیانت کرده است کنار بیایید؟ آیا شما می‌توانید با بستگان او روابط دوستانه ایجاد کنید؟ آیا می‌توانید دیگر هرگز به او دروغ نگویید، به او خیانت نکنید و به او توجه بیشتری داشته باشید؟ آیا می‌توانید عادات بد خود را ترک کرده و سعی کنید زندگی خود را تغییر دهید؟ این‌ها برخی عواقب تصمیم‌های شما هستند که باید آنها را بپذیرید و با آنها زندگی کنید.

بازگشت به یک رابطه صرفاً این نیست که بگوییم “خوب! بیا رابطه‌مان را دوباره از اول شروع کنیم” بلکه این است ” بیا رابطه خود را دوباره از سر بگیریم و با عشق و بدون خودخواهی آن را دوباره بسازیم”. این کاری دشوار است اما ارزشش را دارد. به هر حال، شما باید تصمیم بگیرید که آیا می‌توانید دوباره رابطه خود را با دختر مورد علاقه خود شروع کنید یا نه.

این داستان قدمتی به طول تاریخ دارد: شما جدا می‌شوید، عاشق او هستید و می‌خواهید دوباره به رابطه بازگردید. این که این جدایی و قطع رابطه دیروز، سه ماه پیش یا سال گذشته یا حتی پس از آشنایی دختر مورد علاقه شما با فرد دیگری اتفاق افتاده است مهم نیست زیرا همیشه راهی برای بازگرداندن او وجود دارد. عجله نکنید و گام به گام برای بازگرداندن دختر مورد علاقه خود حرکت کنید. شاید اگر به او اطمینان دهید به شما یک شانس دوباره بدهد. برای به دست آوردن هر چیز باارزشی باید تلاش کرد.

این اولین قاعده است. پس از جدایی باید برای مدتی تنها زندگی کنید. به خودتان قول دهید که حداقل تا دو هفته هیچ تماسی با دختر مورد علاقه خود نخواهید گرفت. جدایی به شدت سخت و آزاردهنده است و باعث تلاطم‌های عاطفی می‌شود و شاید هم راحت و تسکین‌دهنده باشد. به علاوه، شما فرصت پیدا می‌کنید که احساس خود نسبت به او و احساستان نسبت به این جدایی را درک کرده و در صورت نیاز نحوه بازگرداندن او را بررسی کنید.

در این دوره تنهایی، بیشتر در مورد خودتان فکر کنید. از تنهایی لذت ببرید و از زندگی که در آن نیاز به مصالحه و سازش مداوم ندارید لذت ببرید و خود را تزکیه کنید. شما که هستید؟ چه می‌خواهید؟ به باشگاه بروید، یک سبک جدید پیدا کنید و با دوستان خود بیرون بروید و با افراد جدید آشنا شوید و سرگرمی‌های جدید پیدا کنید.

چیزی جذاب‌تر از مردی که زندگی خود را دارد وجود ندارد. این کار به شما کمک می‌کند که دوباره ارزش خود را از نظر او بازیابید و اوضاع را تحت کنترل بگیرید. دوباره احساس‌ها و نیت‌های خود را ارزیابی کنید: آیا واقعاً تمایل دارید دوباره با او رابطه داشته باشید؟ آیا ضرورت دارد که در مورد بازگرداندن او در حالی که با فرد دیگری ارتباط دارد تلاش کنید؟ در این صورت و پس از گذشت این چند هفته، اگر هنوز تصمیم به بازگرداندن دختر مورد علاقه خود دارید باید گام بعدی را بردارید.

اولین گام برای بازگرداندن دختری که دوستش دارید این است که بفهمید چرا شما را ترک کرده است. هیچ دختری دوست ندارد رابطه‌اش را دوباره با شما از سر بگیرید مگر این که آن علتی که باعث جدایی قبلی شده برطرف شده باشد؛ بنابراین در این مورد فکر کنید، تنبل نباشید. در مورد جزئیات خیلی فکر کنید. آیا او تاکنون به شما گفته که دیگر دوستتان ندارد؟ البته شما ممکن است فکر کنید که دختر مورد علاقه شما نیز به این فاصله نیاز دارد ولی کماکان سؤال اصلی این است که چگونه او را بازگردانید؟ به هر حال، به احتمال زیاد او بارها علت جدایی و قطع رابطه را گفته است، در برخی موارد هم شما باید خود را تغییر دهید.

اگر پس از این دوره پرتلاطم زندگی هنوز هم می‌خواهید با او باشید وقت آن رسیده است که برای بازگرداندن او اقدامی انجام دهید. چگونه با نامه او را بازگردانید؟ چه روشی را انتخاب می‌کنید (تلفن، نامه یا ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی)، مهم این است که این روش آسان و همراه با شوخی و سرگرمی باشد. یک درام نسازید، نیازی به غم و تراژدی نیست. یک پیام مانند این که “ما باید دوباره با هم صحبت کنیم” یا ” من می‌خواهم رابطه‌مان را دوباره شروع کنیم” عبارات سنگینی هستند و اشتیاقی در وی برای دیدار دوباره شما ایجاد نمی‌کنند. پس از یک جدایی بد چگونه می‌توانید او را بازگردانید؟ نشان دهید که شما مثبت هستید و او می‌تواند به راحتی با شما رابطه برقرار کند و شما بهتر از آن فردی هستید که او در ملاقات آخر دیده است. شما باید او را جذب این تغییرات جدید خود کنید.

اولین جلسه شما پس از جدایی می‌تواند خیلی هیجان‌انگیز باشد اما به یاد داشته باشید که باید نگرش‌های خود را در عین حالی که اعتماد به نفس خود را حفظ کرده‌اید تغییر دهید. این که چه موقع از هم جدا شده‌اید- دو هفته یا دو سال پیش- مهم نیست، شما باید مهربان و با اعتماد به نفس باشید. شما باید قرار خود را در طول روز بگذارید.

به عنوان مثال، برای خوردن ناهار یا نوشیدن یک قهوه با او قرار بگذارید؛ مانند قرارهایی که با دوستان دیگر خود می‌گذارید. گاهی اوقات باید وانمود کنید که از نظر روحی قدرت بیشتری پیدا کرده‌اید و ممکن است تحت تأثیر قرار دادن او برای بازگشت دوباره به رابطه دشوار باشد. در چنین مواقعی ممکن است وی فکر کند که شما فقط به دنبال رابطه جنسی هستید بنابراین بهتر است که آسان بگیرید و سعی کنید لحظات شاد و لذت بخشی داشته باشید. شما باید پسری را به او نشان دهید که قرار است عاشقش شود و نه پسری که با او قطع ارتباط کرده است.

اگر شما پس از اولین ملاقات، نظرتان تغییر نکرد و هنوز تمایل داشتید که او را به رابطه بازگردانید سعی کنید گاه گاهی او را ببینید. توجه داشته باشید که شما باید مدام از خود بپرسید که آیا می‌خواهید دوباره با او باشید یا نه. بیشتر مردان وارد یک فرایند می‌شوند ولی نمی‌دانند که آیا واقعاً به آن نیاز داشته‌اند یا نه. اگر شما می‌خواهید او را بازگردانید یعنی رابطه شما وارد مرحله و سطح جدیدی شده است بنابراین باید صد درصد مطمئن باشید که او را می‌خواهید.

پس از چند جلسه (اگر هنوز تمایل به بازگرداندن او دارید) می‌توانید در مورد چیزهایی که در مدتی که او نبوده است فهمیده‌اید و یاد گرفته‌اید صحبت کنید. به او بگویید که در مورد علت جدایی قبلی فکر کرده‌اید و بر روی خودتان کار کرده‌اید. باید به او نشان دهید و او را مطمئن سازید که شما به بلوغ و پختگی رسیده‌اید.

زمان آن فرا رسیده که در رابطه خود تغییرات کیفی ایجاد کرده و آن را ارتقا دهید. از چیزهایی که در زمان جدایی یاد گرفته‌اید باید استفاده کنید و بر روی آنها کار کنید. شما ارتباط خود را دوباره برای این که یک هفته با هم باشید آغاز نکرده‌اید بلکه این کار را کرده‌اید که اگر او دختر رؤیایی شما باشد، رابطه‌ای بلند مدت و شاید همیشگی شکل دهید. نشان دهید که برای ادامه رابطه واقعاً چه می‌خواهید. شما باید خیلی با هم صحبت کنید و همیشه صبور باشید. اگر این کار را انجام دهید با هم خواهید ماند.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

331 بازدید

521 بازدید

552 بازدید

615 بازدید

1.15k بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چگونه دختری که ترکمان کرده را برگردانیم

با سلام و سپاس لطفا قبل از ارائه برخی راهکارها به شخصیت و احساسات خانم ها هم توجه بفرمایید برخی راهکارها فقط در موارد خاص کاربرد دارند مثلا دو هفته تماس نگرفتن شاید برای اون آقایی مناسب باشه که دوست دخترش که مدت زیادی هم از آشناییشون نمیگذره باهاش بهم زده اما درمورد مردی که رابطه طولانی با خانمی داشته مثلا ازدواج و.. و از علاقه خانم به خودش خبر داره ، تماس نگرفتن وبیخبری بدترین و بیرحمانه ترین کاری هست که اون مرد میتونه انجام بده .مگر اینکه اون مرد واقعا قصد آزار زن رو داشته باشه مردی که میخواد نامزدش یا دوست دخترش رو نگه داره فقط کافیه مرد باشه و یکم به ضعف های خودش هم توجه داشته باشه بعنوان مثال وابستگی شدید به خانواده بخصوص مادر مشکل بعضی آقایون هست که نتنها انتخاب همسر رو واسشون مشکل میکنه حتی نگه داشتن همسر منتخب مادرشون هم واسشون به یک چالش تبدیل میکنه چون نمیدونن چطور باید حدود خودشون رو برای خانواده پدری مشخص کنن. یا مشکل دیگه ای که بعضی از آقایون دارن فراموش کردن جنسیتشون و خصوصیاتی که باید بعنوان یک مرد بطور ذاتی داشته باشن هست؛ مثل قدرتمند بودن ، حامی بودن ، هراس نداشتن از هر مسئله کوچکی. وقتی مردی ضعیف باشه به احتمال زیاد رابطه عاطفیش به شکست منجر میشه حتی اگر یک عشق دو طرفه باشه، حتی اگر نامزدش اونقدر شجاع باشه که تمام ترس ها و ضعفهای اونو جبران کنه باز هم کافی نیست

سلام دوست گرامی از آنجایی که هیچ دونفری شبیه هم نیستند، بنابراین هیچ رابطه‌ای نیز نسخه یکسانی نخواهد داشت. مقاله به صورت عمومی است و شخصی که زندگی و رابطه برایش اهمیت داشته باشد، قطعاً از کمک تخصصی مشاور بهرمند خواهد شد.

دوست دخترم بعد از دوسال رابطه بعد از دعوایی که با خواهرش داشتم و مخالفت خانوادش، باهام بهم زد و گفت این تصمیم خودش بوده و ازم خیلی رنجیده چجوری میتونم برش گردونم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. در مسیر بازگرداندن عشق، باید تناسب شما دونفر و کیفیت رابطه سنجیده شود، در صورتی که این تناسب‌ها به میزان قابل توجهی وجود داشته باشد، مشاور به شما کمک می‌کند تا کدورت‌ها را از بین ببرید و بتوانید مجددا در کنار او باشید. اما اگر حقیقتاً طرف مقابل شما، خودش خواسته باشد که این رابطه را تمام کند، اصرار شما فایده‌ای نخواهد داشت.

با خانمی ۲۵ ساله از فامیل که متارکه کرده قصد ازدواج دارم. خودم هم متارکه کردم و با وی ۲۰ سال اختلاف سنی دارم. همه اعضای خانواده‌هامون‌ و هم خودمون‌ با این وصلت موافقیم. آیا این اختلاف سنی مشکلی ایجاد نمی‌کند؟

سلام دوست گرامی سن یکی از فاکتورهای مهم در ازدواج است. باید به چندنکته توجه کنید تا کمتر به مشکل بربخورید: دعواها و بحث‌های شما اگر در نهایت به مسأله سن منجر شود، ازدواج خوبی نخواهید داشت. مثلاً هر اختلافی که پیش بیاید شما به ایشان میگویید” چون تو بچه ای متوجه نمیشی” یا “من باید بهت یاد بدم چطور رفتار کنی” و یا برعکس ایشان به شما بگوید “تو هیجان لازم رو نداری چون از من خیلی بزرگتری و داری پیر میشی.” نکته دوم این است شما بتوانید در برابر خانواده‌ها و اطرافیان اگر حرفی در مورد اختلاف سنی شما بزنند، به راحتی مقابله کنید و یا حتی اجازه صحبت در این باره را به کسی ندهید. به این نکته هم توجه کنید که جدا از مسأله سن چون هردوی شما متارکه کرده‌اید، حتماً از مشاوره پیش از ازدواج استفاده کنید تا دلیل جداشدن هر دوی شما از همسران اول، د رازدواج دوم مجدداً تکرار نشود.

دختری ک چند سال با هم بودیم و دیوانه وار همو دوست داریم، سر یک بحث، فکر کرد که من تغییر کردم گفت که تو تغییر کردی و عوض شدی و من اون آدم قبلی و میخوام دیگه به من اس نده خواهشا عصبی بود و خیلیم دوسم داره میدونم . منم بهش گفتم اگه دوری نبود من حالتو خوب میکردم چکار کنم برش گردونم

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل و همچنین موضوع بحث اشاره‌ای نکردید. گفتید اگر دوری نبود؛ یعنی ارتباط شما از راه دور و مجازی بوده است؟ یا مدتی است از هم دور هستید؟ این اطلاعات اولیه برای بررسی رابطه نیاز است تا بتوانیم به شما کمک کنیم. می‌توانید برای دریافت مشاوره از مشاوران رادیوعشق نوبت بگیرید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

می‌خوام برگرده به رابطه/زندگیمیخوام فراموشش کنم

باید تمومش کنم، اما قدرتشو ندارم

می‌خوام جذبش کنم و ازدواج کنیم

گاهی اوقات پس از گذشت مدتی از پایان یک رابطه عاطفی، ممکن است پسری برای معشوق سابقش دلتنگ شده و تصمیم بگیرد او را به رابطه بازگرداند. ممکن است برگرداندن دختر به رابطه با توجه به شرایط و احساسات منفی موجود این کار دشوار به نظر برسد؛ اما فارغ از اینکه به چه دلیل دختر شما را ترک کرده، این امکان برای شما وجود دارد که با او آشتی کنید، او را مجدداً عاشق خودتان کرده و به رابطه بازگردانید. درواقع شما با دانستن راه و روش صحیح و افزایش مهارت‌های ارتباطی و عاطفی قادر خواهید بود که یک رابطه عاطفی جدید را با دوست دختر سابق خود آغاز کنید و او را مجدداً به رابطه بازگردانید.

فهرست مطالب

زمانی که یک زوج، ارتباط خود را با هم از سر می‌گیرند معمولاً اطرافیان آنها این را نشانه خوبی ارزیابی نمی‌کنند. مردم، مجادلات و اختلافات آنها را دیده‌اند و فکر می‌کنند که این زوج اسیر هوا و هوس خود بوده و توان کنترل خود را ندارند. واقعیت این است که هیچ کس نمی‌تواند باور کند که شما از اشتباهات خود درس گرفته، آنها را کاملاً بررسی کرده و تصمیم گرفته‌اید که دوباره با هم باشید.

یک مرد صادق، پل‌های در حال تخریب را ترک کرده و شما به هر دلیل تصمیم می‌گیرید که آنجا بمانید. شما از خودتان می‌پرسید که “آیا من باید رابطه‌ام را با او دوباره از سر بگیرم؟” اما جواب صحیح و درست آن را نمی‌دانید، عقل و قلب شما حرف‌های متفاوتی می‌زنند. زمانی که تصمیم می‌گیرید که رابطه خود را دوباره از سر بگیرید، سه سؤال از خود بپرسید، این سه سؤال به شما کمک می‌کنند که پاسخ درست پرسش خود را در مورد از سرگیری دوباره رابطه بیابید.

ممکن است شما از طرف جامعه احساس فشار کنید که از این که فکر کنند شما زن خوش‌گذرانی هستید ناراحت باشید و به همین دلیل بخواهید رابطه خود را دوباره آغاز کنید. آیا این طور نیست؟ یا شما بخواهید حرف اطرافیان خود را که می‌گویند شما روح بزرگ و بخشنده‌ای دارید و می‌توانید همه چیز را فراموش کنید را تأیید کنید. مشکل در اینجا است که گاهی اوقات بخشیدن همان فراموش کردن است. شما دیگر توهین‌ها و دردهایی که این شخص به شما وارد کرده است را فراموش کرده‌اید. زمانی که به این پریش پاسخ می‌دهید، نسبت به ضمیر و درون خود به دقت آگاه باشید. اگر ضمیر شما علامتی می‌دهد باید بدانید که ارزشش را ندارد. خوشبختی و عشق برای این زن باید صرفاً به دلایل و روش‌های درست و صحیح باشد، در این صورت در یک رابطه ارزش آغاز دوباره را دارد.چگونه دختری که ترکمان کرده را برگردانیم

ممکن است وی به طور کامل جذابیت خود را از دست داده باشد یا شما زمان زیادی برای رهایی و تغییر فکر خود صرف کرده باشید. ممکن است شما در ارتقای رابطه خود مشارکت نداشته‌اید و یا والدین یا عادات وی باعث ناراحتی شما شده باشند. در واقع، این که شما چگونه رابطه خود را قطع کرده‌اید مهم نیست. مهم این است که آیا علت این قطع رابطه و جدایی درست بوده است یا نه. با خود صادق باشید ممکن است شما ترس‌هایی داشته باشید، یا در رابطه شما خشونت‌های فیزیکی وجود داشته است. این احساس‌ها هنوز در سر شما وجود دارند و مدام شما آنها را به خاطر می‌آورید. با خودتان و البته طرف مقابلتان صادق باشید. شما باید به تمام این موضوعات توجه داشته باشید تا بتوانید علت جدایی و قطع رابطه را دریافته و ببینید که آیا می‌توانید این رابطه را در آینده ادامه دهید یا نه. آیا او تغییر کرده است؟ اگر او تغییر نکرده باشد، شما چه کاری انجام می‌دهید؟ آیا شما قادر هستید که خود را تغییر دهید؟ آیا تصمیم قبلی شما در رابطه با قطع ارتباط درست بوده است یا نه؟

بنشینید و تأمل کنید. گاهی اوقات ممکن است از سرگیری یک رابطه غیرممکن باشد.

این بدان معنی است که شما باید بدانید که باید با این تصمیم زندگی کنید و باید عواقب اجرای این تصمیم خود مانند ناراحتی و درد ناشی از قطع ارتباط و جدایی دوباره را بپذیرید. دومین قطع ارتباط، درد کمتری دارد اما باز هم ممکن است به اندازه‌ای باشد که باعث شود شما از جنس زن، بی‌صداقتی متنفر شوید و این جمله معروف را بر زبان آورید: “من هرگز دوباره عاشق نخواهم شد” به طور مثال آیا می‌توانید با این واقعیت مواجه شوید که دختر مورد علاقه شما نمی‌تواند با مادر شما رابطه برقرار کند؟ آیا می‌توانید در خیال خود با فردی که با وی رابطه داشته و با او دل شما را شکسته و به شما خیانت کرده است کنار بیایید؟ آیا شما می‌توانید با بستگان او روابط دوستانه ایجاد کنید؟ آیا می‌توانید دیگر هرگز به او دروغ نگویید، به او خیانت نکنید و به او توجه بیشتری داشته باشید؟ آیا می‌توانید عادات بد خود را ترک کرده و سعی کنید زندگی خود را تغییر دهید؟ این‌ها برخی عواقب تصمیم‌های شما هستند که باید آنها را بپذیرید و با آنها زندگی کنید.

بازگشت به یک رابطه صرفاً این نیست که بگوییم “خوب! بیا رابطه‌مان را دوباره از اول شروع کنیم” بلکه این است ” بیا رابطه خود را دوباره از سر بگیریم و با عشق و بدون خودخواهی آن را دوباره بسازیم”. این کاری دشوار است اما ارزشش را دارد. به هر حال، شما باید تصمیم بگیرید که آیا می‌توانید دوباره رابطه خود را با دختر مورد علاقه خود شروع کنید یا نه.

این داستان قدمتی به طول تاریخ دارد: شما جدا می‌شوید، عاشق او هستید و می‌خواهید دوباره به رابطه بازگردید. این که این جدایی و قطع رابطه دیروز، سه ماه پیش یا سال گذشته یا حتی پس از آشنایی دختر مورد علاقه شما با فرد دیگری اتفاق افتاده است مهم نیست زیرا همیشه راهی برای بازگرداندن او وجود دارد. عجله نکنید و گام به گام برای بازگرداندن دختر مورد علاقه خود حرکت کنید. شاید اگر به او اطمینان دهید به شما یک شانس دوباره بدهد. برای به دست آوردن هر چیز باارزشی باید تلاش کرد.

این اولین قاعده است. پس از جدایی باید برای مدتی تنها زندگی کنید. به خودتان قول دهید که حداقل تا دو هفته هیچ تماسی با دختر مورد علاقه خود نخواهید گرفت. جدایی به شدت سخت و آزاردهنده است و باعث تلاطم‌های عاطفی می‌شود و شاید هم راحت و تسکین‌دهنده باشد. به علاوه، شما فرصت پیدا می‌کنید که احساس خود نسبت به او و احساستان نسبت به این جدایی را درک کرده و در صورت نیاز نحوه بازگرداندن او را بررسی کنید.

در این دوره تنهایی، بیشتر در مورد خودتان فکر کنید. از تنهایی لذت ببرید و از زندگی که در آن نیاز به مصالحه و سازش مداوم ندارید لذت ببرید و خود را تزکیه کنید. شما که هستید؟ چه می‌خواهید؟ به باشگاه بروید، یک سبک جدید پیدا کنید و با دوستان خود بیرون بروید و با افراد جدید آشنا شوید و سرگرمی‌های جدید پیدا کنید.

چیزی جذاب‌تر از مردی که زندگی خود را دارد وجود ندارد. این کار به شما کمک می‌کند که دوباره ارزش خود را از نظر او بازیابید و اوضاع را تحت کنترل بگیرید. دوباره احساس‌ها و نیت‌های خود را ارزیابی کنید: آیا واقعاً تمایل دارید دوباره با او رابطه داشته باشید؟ آیا ضرورت دارد که در مورد بازگرداندن او در حالی که با فرد دیگری ارتباط دارد تلاش کنید؟ در این صورت و پس از گذشت این چند هفته، اگر هنوز تصمیم به بازگرداندن دختر مورد علاقه خود دارید باید گام بعدی را بردارید.

اولین گام برای بازگرداندن دختری که دوستش دارید این است که بفهمید چرا شما را ترک کرده است. هیچ دختری دوست ندارد رابطه‌اش را دوباره با شما از سر بگیرید مگر این که آن علتی که باعث جدایی قبلی شده برطرف شده باشد؛ بنابراین در این مورد فکر کنید، تنبل نباشید. در مورد جزئیات خیلی فکر کنید. آیا او تاکنون به شما گفته که دیگر دوستتان ندارد؟ البته شما ممکن است فکر کنید که دختر مورد علاقه شما نیز به این فاصله نیاز دارد ولی کماکان سؤال اصلی این است که چگونه او را بازگردانید؟ به هر حال، به احتمال زیاد او بارها علت جدایی و قطع رابطه را گفته است، در برخی موارد هم شما باید خود را تغییر دهید.

اگر پس از این دوره پرتلاطم زندگی هنوز هم می‌خواهید با او باشید وقت آن رسیده است که برای بازگرداندن او اقدامی انجام دهید. چگونه با نامه او را بازگردانید؟ چه روشی را انتخاب می‌کنید (تلفن، نامه یا ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی)، مهم این است که این روش آسان و همراه با شوخی و سرگرمی باشد. یک درام نسازید، نیازی به غم و تراژدی نیست. یک پیام مانند این که “ما باید دوباره با هم صحبت کنیم” یا ” من می‌خواهم رابطه‌مان را دوباره شروع کنیم” عبارات سنگینی هستند و اشتیاقی در وی برای دیدار دوباره شما ایجاد نمی‌کنند. پس از یک جدایی بد چگونه می‌توانید او را بازگردانید؟ نشان دهید که شما مثبت هستید و او می‌تواند به راحتی با شما رابطه برقرار کند و شما بهتر از آن فردی هستید که او در ملاقات آخر دیده است. شما باید او را جذب این تغییرات جدید خود کنید.

اولین جلسه شما پس از جدایی می‌تواند خیلی هیجان‌انگیز باشد اما به یاد داشته باشید که باید نگرش‌های خود را در عین حالی که اعتماد به نفس خود را حفظ کرده‌اید تغییر دهید. این که چه موقع از هم جدا شده‌اید- دو هفته یا دو سال پیش- مهم نیست، شما باید مهربان و با اعتماد به نفس باشید. شما باید قرار خود را در طول روز بگذارید.

به عنوان مثال، برای خوردن ناهار یا نوشیدن یک قهوه با او قرار بگذارید؛ مانند قرارهایی که با دوستان دیگر خود می‌گذارید. گاهی اوقات باید وانمود کنید که از نظر روحی قدرت بیشتری پیدا کرده‌اید و ممکن است تحت تأثیر قرار دادن او برای بازگشت دوباره به رابطه دشوار باشد. در چنین مواقعی ممکن است وی فکر کند که شما فقط به دنبال رابطه جنسی هستید بنابراین بهتر است که آسان بگیرید و سعی کنید لحظات شاد و لذت بخشی داشته باشید. شما باید پسری را به او نشان دهید که قرار است عاشقش شود و نه پسری که با او قطع ارتباط کرده است.

اگر شما پس از اولین ملاقات، نظرتان تغییر نکرد و هنوز تمایل داشتید که او را به رابطه بازگردانید سعی کنید گاه گاهی او را ببینید. توجه داشته باشید که شما باید مدام از خود بپرسید که آیا می‌خواهید دوباره با او باشید یا نه. بیشتر مردان وارد یک فرایند می‌شوند ولی نمی‌دانند که آیا واقعاً به آن نیاز داشته‌اند یا نه. اگر شما می‌خواهید او را بازگردانید یعنی رابطه شما وارد مرحله و سطح جدیدی شده است بنابراین باید صد درصد مطمئن باشید که او را می‌خواهید.

پس از چند جلسه (اگر هنوز تمایل به بازگرداندن او دارید) می‌توانید در مورد چیزهایی که در مدتی که او نبوده است فهمیده‌اید و یاد گرفته‌اید صحبت کنید. به او بگویید که در مورد علت جدایی قبلی فکر کرده‌اید و بر روی خودتان کار کرده‌اید. باید به او نشان دهید و او را مطمئن سازید که شما به بلوغ و پختگی رسیده‌اید.

زمان آن فرا رسیده که در رابطه خود تغییرات کیفی ایجاد کرده و آن را ارتقا دهید. از چیزهایی که در زمان جدایی یاد گرفته‌اید باید استفاده کنید و بر روی آنها کار کنید. شما ارتباط خود را دوباره برای این که یک هفته با هم باشید آغاز نکرده‌اید بلکه این کار را کرده‌اید که اگر او دختر رؤیایی شما باشد، رابطه‌ای بلند مدت و شاید همیشگی شکل دهید. نشان دهید که برای ادامه رابطه واقعاً چه می‌خواهید. شما باید خیلی با هم صحبت کنید و همیشه صبور باشید. اگر این کار را انجام دهید با هم خواهید ماند.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

331 بازدید

521 بازدید

552 بازدید

615 بازدید

1.15k بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چگونه دختری که ترکمان کرده را برگردانیم

با سلام و سپاس لطفا قبل از ارائه برخی راهکارها به شخصیت و احساسات خانم ها هم توجه بفرمایید برخی راهکارها فقط در موارد خاص کاربرد دارند مثلا دو هفته تماس نگرفتن شاید برای اون آقایی مناسب باشه که دوست دخترش که مدت زیادی هم از آشناییشون نمیگذره باهاش بهم زده اما درمورد مردی که رابطه طولانی با خانمی داشته مثلا ازدواج و.. و از علاقه خانم به خودش خبر داره ، تماس نگرفتن وبیخبری بدترین و بیرحمانه ترین کاری هست که اون مرد میتونه انجام بده .مگر اینکه اون مرد واقعا قصد آزار زن رو داشته باشه مردی که میخواد نامزدش یا دوست دخترش رو نگه داره فقط کافیه مرد باشه و یکم به ضعف های خودش هم توجه داشته باشه بعنوان مثال وابستگی شدید به خانواده بخصوص مادر مشکل بعضی آقایون هست که نتنها انتخاب همسر رو واسشون مشکل میکنه حتی نگه داشتن همسر منتخب مادرشون هم واسشون به یک چالش تبدیل میکنه چون نمیدونن چطور باید حدود خودشون رو برای خانواده پدری مشخص کنن. یا مشکل دیگه ای که بعضی از آقایون دارن فراموش کردن جنسیتشون و خصوصیاتی که باید بعنوان یک مرد بطور ذاتی داشته باشن هست؛ مثل قدرتمند بودن ، حامی بودن ، هراس نداشتن از هر مسئله کوچکی. وقتی مردی ضعیف باشه به احتمال زیاد رابطه عاطفیش به شکست منجر میشه حتی اگر یک عشق دو طرفه باشه، حتی اگر نامزدش اونقدر شجاع باشه که تمام ترس ها و ضعفهای اونو جبران کنه باز هم کافی نیست

سلام دوست گرامی از آنجایی که هیچ دونفری شبیه هم نیستند، بنابراین هیچ رابطه‌ای نیز نسخه یکسانی نخواهد داشت. مقاله به صورت عمومی است و شخصی که زندگی و رابطه برایش اهمیت داشته باشد، قطعاً از کمک تخصصی مشاور بهرمند خواهد شد.

دوست دخترم بعد از دوسال رابطه بعد از دعوایی که با خواهرش داشتم و مخالفت خانوادش، باهام بهم زد و گفت این تصمیم خودش بوده و ازم خیلی رنجیده چجوری میتونم برش گردونم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. در مسیر بازگرداندن عشق، باید تناسب شما دونفر و کیفیت رابطه سنجیده شود، در صورتی که این تناسب‌ها به میزان قابل توجهی وجود داشته باشد، مشاور به شما کمک می‌کند تا کدورت‌ها را از بین ببرید و بتوانید مجددا در کنار او باشید. اما اگر حقیقتاً طرف مقابل شما، خودش خواسته باشد که این رابطه را تمام کند، اصرار شما فایده‌ای نخواهد داشت.

با خانمی ۲۵ ساله از فامیل که متارکه کرده قصد ازدواج دارم. خودم هم متارکه کردم و با وی ۲۰ سال اختلاف سنی دارم. همه اعضای خانواده‌هامون‌ و هم خودمون‌ با این وصلت موافقیم. آیا این اختلاف سنی مشکلی ایجاد نمی‌کند؟

سلام دوست گرامی سن یکی از فاکتورهای مهم در ازدواج است. باید به چندنکته توجه کنید تا کمتر به مشکل بربخورید: دعواها و بحث‌های شما اگر در نهایت به مسأله سن منجر شود، ازدواج خوبی نخواهید داشت. مثلاً هر اختلافی که پیش بیاید شما به ایشان میگویید” چون تو بچه ای متوجه نمیشی” یا “من باید بهت یاد بدم چطور رفتار کنی” و یا برعکس ایشان به شما بگوید “تو هیجان لازم رو نداری چون از من خیلی بزرگتری و داری پیر میشی.” نکته دوم این است شما بتوانید در برابر خانواده‌ها و اطرافیان اگر حرفی در مورد اختلاف سنی شما بزنند، به راحتی مقابله کنید و یا حتی اجازه صحبت در این باره را به کسی ندهید. به این نکته هم توجه کنید که جدا از مسأله سن چون هردوی شما متارکه کرده‌اید، حتماً از مشاوره پیش از ازدواج استفاده کنید تا دلیل جداشدن هر دوی شما از همسران اول، د رازدواج دوم مجدداً تکرار نشود.

دختری ک چند سال با هم بودیم و دیوانه وار همو دوست داریم، سر یک بحث، فکر کرد که من تغییر کردم گفت که تو تغییر کردی و عوض شدی و من اون آدم قبلی و میخوام دیگه به من اس نده خواهشا عصبی بود و خیلیم دوسم داره میدونم . منم بهش گفتم اگه دوری نبود من حالتو خوب میکردم چکار کنم برش گردونم

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل و همچنین موضوع بحث اشاره‌ای نکردید. گفتید اگر دوری نبود؛ یعنی ارتباط شما از راه دور و مجازی بوده است؟ یا مدتی است از هم دور هستید؟ این اطلاعات اولیه برای بررسی رابطه نیاز است تا بتوانیم به شما کمک کنیم. می‌توانید برای دریافت مشاوره از مشاوران رادیوعشق نوبت بگیرید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

می‌خوام برگرده به رابطه/زندگیمیخوام فراموشش کنم

باید تمومش کنم، اما قدرتشو ندارم

می‌خوام جذبش کنم و ازدواج کنیم

گاهی اوقات پس از گذشت مدتی از پایان یک رابطه عاطفی، ممکن است پسری برای معشوق سابقش دلتنگ شده و تصمیم بگیرد او را به رابطه بازگرداند. ممکن است برگرداندن دختر به رابطه با توجه به شرایط و احساسات منفی موجود این کار دشوار به نظر برسد؛ اما فارغ از اینکه به چه دلیل دختر شما را ترک کرده، این امکان برای شما وجود دارد که با او آشتی کنید، او را مجدداً عاشق خودتان کرده و به رابطه بازگردانید. درواقع شما با دانستن راه و روش صحیح و افزایش مهارت‌های ارتباطی و عاطفی قادر خواهید بود که یک رابطه عاطفی جدید را با دوست دختر سابق خود آغاز کنید و او را مجدداً به رابطه بازگردانید.

فهرست مطالب

زمانی که یک زوج، ارتباط خود را با هم از سر می‌گیرند معمولاً اطرافیان آنها این را نشانه خوبی ارزیابی نمی‌کنند. مردم، مجادلات و اختلافات آنها را دیده‌اند و فکر می‌کنند که این زوج اسیر هوا و هوس خود بوده و توان کنترل خود را ندارند. واقعیت این است که هیچ کس نمی‌تواند باور کند که شما از اشتباهات خود درس گرفته، آنها را کاملاً بررسی کرده و تصمیم گرفته‌اید که دوباره با هم باشید.

یک مرد صادق، پل‌های در حال تخریب را ترک کرده و شما به هر دلیل تصمیم می‌گیرید که آنجا بمانید. شما از خودتان می‌پرسید که “آیا من باید رابطه‌ام را با او دوباره از سر بگیرم؟” اما جواب صحیح و درست آن را نمی‌دانید، عقل و قلب شما حرف‌های متفاوتی می‌زنند. زمانی که تصمیم می‌گیرید که رابطه خود را دوباره از سر بگیرید، سه سؤال از خود بپرسید، این سه سؤال به شما کمک می‌کنند که پاسخ درست پرسش خود را در مورد از سرگیری دوباره رابطه بیابید.

ممکن است شما از طرف جامعه احساس فشار کنید که از این که فکر کنند شما زن خوش‌گذرانی هستید ناراحت باشید و به همین دلیل بخواهید رابطه خود را دوباره آغاز کنید. آیا این طور نیست؟ یا شما بخواهید حرف اطرافیان خود را که می‌گویند شما روح بزرگ و بخشنده‌ای دارید و می‌توانید همه چیز را فراموش کنید را تأیید کنید. مشکل در اینجا است که گاهی اوقات بخشیدن همان فراموش کردن است. شما دیگر توهین‌ها و دردهایی که این شخص به شما وارد کرده است را فراموش کرده‌اید. زمانی که به این پریش پاسخ می‌دهید، نسبت به ضمیر و درون خود به دقت آگاه باشید. اگر ضمیر شما علامتی می‌دهد باید بدانید که ارزشش را ندارد. خوشبختی و عشق برای این زن باید صرفاً به دلایل و روش‌های درست و صحیح باشد، در این صورت در یک رابطه ارزش آغاز دوباره را دارد.چگونه دختری که ترکمان کرده را برگردانیم

ممکن است وی به طور کامل جذابیت خود را از دست داده باشد یا شما زمان زیادی برای رهایی و تغییر فکر خود صرف کرده باشید. ممکن است شما در ارتقای رابطه خود مشارکت نداشته‌اید و یا والدین یا عادات وی باعث ناراحتی شما شده باشند. در واقع، این که شما چگونه رابطه خود را قطع کرده‌اید مهم نیست. مهم این است که آیا علت این قطع رابطه و جدایی درست بوده است یا نه. با خود صادق باشید ممکن است شما ترس‌هایی داشته باشید، یا در رابطه شما خشونت‌های فیزیکی وجود داشته است. این احساس‌ها هنوز در سر شما وجود دارند و مدام شما آنها را به خاطر می‌آورید. با خودتان و البته طرف مقابلتان صادق باشید. شما باید به تمام این موضوعات توجه داشته باشید تا بتوانید علت جدایی و قطع رابطه را دریافته و ببینید که آیا می‌توانید این رابطه را در آینده ادامه دهید یا نه. آیا او تغییر کرده است؟ اگر او تغییر نکرده باشد، شما چه کاری انجام می‌دهید؟ آیا شما قادر هستید که خود را تغییر دهید؟ آیا تصمیم قبلی شما در رابطه با قطع ارتباط درست بوده است یا نه؟

بنشینید و تأمل کنید. گاهی اوقات ممکن است از سرگیری یک رابطه غیرممکن باشد.

این بدان معنی است که شما باید بدانید که باید با این تصمیم زندگی کنید و باید عواقب اجرای این تصمیم خود مانند ناراحتی و درد ناشی از قطع ارتباط و جدایی دوباره را بپذیرید. دومین قطع ارتباط، درد کمتری دارد اما باز هم ممکن است به اندازه‌ای باشد که باعث شود شما از جنس زن، بی‌صداقتی متنفر شوید و این جمله معروف را بر زبان آورید: “من هرگز دوباره عاشق نخواهم شد” به طور مثال آیا می‌توانید با این واقعیت مواجه شوید که دختر مورد علاقه شما نمی‌تواند با مادر شما رابطه برقرار کند؟ آیا می‌توانید در خیال خود با فردی که با وی رابطه داشته و با او دل شما را شکسته و به شما خیانت کرده است کنار بیایید؟ آیا شما می‌توانید با بستگان او روابط دوستانه ایجاد کنید؟ آیا می‌توانید دیگر هرگز به او دروغ نگویید، به او خیانت نکنید و به او توجه بیشتری داشته باشید؟ آیا می‌توانید عادات بد خود را ترک کرده و سعی کنید زندگی خود را تغییر دهید؟ این‌ها برخی عواقب تصمیم‌های شما هستند که باید آنها را بپذیرید و با آنها زندگی کنید.

بازگشت به یک رابطه صرفاً این نیست که بگوییم “خوب! بیا رابطه‌مان را دوباره از اول شروع کنیم” بلکه این است ” بیا رابطه خود را دوباره از سر بگیریم و با عشق و بدون خودخواهی آن را دوباره بسازیم”. این کاری دشوار است اما ارزشش را دارد. به هر حال، شما باید تصمیم بگیرید که آیا می‌توانید دوباره رابطه خود را با دختر مورد علاقه خود شروع کنید یا نه.

این داستان قدمتی به طول تاریخ دارد: شما جدا می‌شوید، عاشق او هستید و می‌خواهید دوباره به رابطه بازگردید. این که این جدایی و قطع رابطه دیروز، سه ماه پیش یا سال گذشته یا حتی پس از آشنایی دختر مورد علاقه شما با فرد دیگری اتفاق افتاده است مهم نیست زیرا همیشه راهی برای بازگرداندن او وجود دارد. عجله نکنید و گام به گام برای بازگرداندن دختر مورد علاقه خود حرکت کنید. شاید اگر به او اطمینان دهید به شما یک شانس دوباره بدهد. برای به دست آوردن هر چیز باارزشی باید تلاش کرد.

این اولین قاعده است. پس از جدایی باید برای مدتی تنها زندگی کنید. به خودتان قول دهید که حداقل تا دو هفته هیچ تماسی با دختر مورد علاقه خود نخواهید گرفت. جدایی به شدت سخت و آزاردهنده است و باعث تلاطم‌های عاطفی می‌شود و شاید هم راحت و تسکین‌دهنده باشد. به علاوه، شما فرصت پیدا می‌کنید که احساس خود نسبت به او و احساستان نسبت به این جدایی را درک کرده و در صورت نیاز نحوه بازگرداندن او را بررسی کنید.

در این دوره تنهایی، بیشتر در مورد خودتان فکر کنید. از تنهایی لذت ببرید و از زندگی که در آن نیاز به مصالحه و سازش مداوم ندارید لذت ببرید و خود را تزکیه کنید. شما که هستید؟ چه می‌خواهید؟ به باشگاه بروید، یک سبک جدید پیدا کنید و با دوستان خود بیرون بروید و با افراد جدید آشنا شوید و سرگرمی‌های جدید پیدا کنید.

چیزی جذاب‌تر از مردی که زندگی خود را دارد وجود ندارد. این کار به شما کمک می‌کند که دوباره ارزش خود را از نظر او بازیابید و اوضاع را تحت کنترل بگیرید. دوباره احساس‌ها و نیت‌های خود را ارزیابی کنید: آیا واقعاً تمایل دارید دوباره با او رابطه داشته باشید؟ آیا ضرورت دارد که در مورد بازگرداندن او در حالی که با فرد دیگری ارتباط دارد تلاش کنید؟ در این صورت و پس از گذشت این چند هفته، اگر هنوز تصمیم به بازگرداندن دختر مورد علاقه خود دارید باید گام بعدی را بردارید.

اولین گام برای بازگرداندن دختری که دوستش دارید این است که بفهمید چرا شما را ترک کرده است. هیچ دختری دوست ندارد رابطه‌اش را دوباره با شما از سر بگیرید مگر این که آن علتی که باعث جدایی قبلی شده برطرف شده باشد؛ بنابراین در این مورد فکر کنید، تنبل نباشید. در مورد جزئیات خیلی فکر کنید. آیا او تاکنون به شما گفته که دیگر دوستتان ندارد؟ البته شما ممکن است فکر کنید که دختر مورد علاقه شما نیز به این فاصله نیاز دارد ولی کماکان سؤال اصلی این است که چگونه او را بازگردانید؟ به هر حال، به احتمال زیاد او بارها علت جدایی و قطع رابطه را گفته است، در برخی موارد هم شما باید خود را تغییر دهید.

اگر پس از این دوره پرتلاطم زندگی هنوز هم می‌خواهید با او باشید وقت آن رسیده است که برای بازگرداندن او اقدامی انجام دهید. چگونه با نامه او را بازگردانید؟ چه روشی را انتخاب می‌کنید (تلفن، نامه یا ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی)، مهم این است که این روش آسان و همراه با شوخی و سرگرمی باشد. یک درام نسازید، نیازی به غم و تراژدی نیست. یک پیام مانند این که “ما باید دوباره با هم صحبت کنیم” یا ” من می‌خواهم رابطه‌مان را دوباره شروع کنیم” عبارات سنگینی هستند و اشتیاقی در وی برای دیدار دوباره شما ایجاد نمی‌کنند. پس از یک جدایی بد چگونه می‌توانید او را بازگردانید؟ نشان دهید که شما مثبت هستید و او می‌تواند به راحتی با شما رابطه برقرار کند و شما بهتر از آن فردی هستید که او در ملاقات آخر دیده است. شما باید او را جذب این تغییرات جدید خود کنید.

اولین جلسه شما پس از جدایی می‌تواند خیلی هیجان‌انگیز باشد اما به یاد داشته باشید که باید نگرش‌های خود را در عین حالی که اعتماد به نفس خود را حفظ کرده‌اید تغییر دهید. این که چه موقع از هم جدا شده‌اید- دو هفته یا دو سال پیش- مهم نیست، شما باید مهربان و با اعتماد به نفس باشید. شما باید قرار خود را در طول روز بگذارید.

به عنوان مثال، برای خوردن ناهار یا نوشیدن یک قهوه با او قرار بگذارید؛ مانند قرارهایی که با دوستان دیگر خود می‌گذارید. گاهی اوقات باید وانمود کنید که از نظر روحی قدرت بیشتری پیدا کرده‌اید و ممکن است تحت تأثیر قرار دادن او برای بازگشت دوباره به رابطه دشوار باشد. در چنین مواقعی ممکن است وی فکر کند که شما فقط به دنبال رابطه جنسی هستید بنابراین بهتر است که آسان بگیرید و سعی کنید لحظات شاد و لذت بخشی داشته باشید. شما باید پسری را به او نشان دهید که قرار است عاشقش شود و نه پسری که با او قطع ارتباط کرده است.

اگر شما پس از اولین ملاقات، نظرتان تغییر نکرد و هنوز تمایل داشتید که او را به رابطه بازگردانید سعی کنید گاه گاهی او را ببینید. توجه داشته باشید که شما باید مدام از خود بپرسید که آیا می‌خواهید دوباره با او باشید یا نه. بیشتر مردان وارد یک فرایند می‌شوند ولی نمی‌دانند که آیا واقعاً به آن نیاز داشته‌اند یا نه. اگر شما می‌خواهید او را بازگردانید یعنی رابطه شما وارد مرحله و سطح جدیدی شده است بنابراین باید صد درصد مطمئن باشید که او را می‌خواهید.

پس از چند جلسه (اگر هنوز تمایل به بازگرداندن او دارید) می‌توانید در مورد چیزهایی که در مدتی که او نبوده است فهمیده‌اید و یاد گرفته‌اید صحبت کنید. به او بگویید که در مورد علت جدایی قبلی فکر کرده‌اید و بر روی خودتان کار کرده‌اید. باید به او نشان دهید و او را مطمئن سازید که شما به بلوغ و پختگی رسیده‌اید.

زمان آن فرا رسیده که در رابطه خود تغییرات کیفی ایجاد کرده و آن را ارتقا دهید. از چیزهایی که در زمان جدایی یاد گرفته‌اید باید استفاده کنید و بر روی آنها کار کنید. شما ارتباط خود را دوباره برای این که یک هفته با هم باشید آغاز نکرده‌اید بلکه این کار را کرده‌اید که اگر او دختر رؤیایی شما باشد، رابطه‌ای بلند مدت و شاید همیشگی شکل دهید. نشان دهید که برای ادامه رابطه واقعاً چه می‌خواهید. شما باید خیلی با هم صحبت کنید و همیشه صبور باشید. اگر این کار را انجام دهید با هم خواهید ماند.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

331 بازدید

521 بازدید

552 بازدید

615 بازدید

1.15k بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چگونه دختری که ترکمان کرده را برگردانیم

با سلام و سپاس لطفا قبل از ارائه برخی راهکارها به شخصیت و احساسات خانم ها هم توجه بفرمایید برخی راهکارها فقط در موارد خاص کاربرد دارند مثلا دو هفته تماس نگرفتن شاید برای اون آقایی مناسب باشه که دوست دخترش که مدت زیادی هم از آشناییشون نمیگذره باهاش بهم زده اما درمورد مردی که رابطه طولانی با خانمی داشته مثلا ازدواج و.. و از علاقه خانم به خودش خبر داره ، تماس نگرفتن وبیخبری بدترین و بیرحمانه ترین کاری هست که اون مرد میتونه انجام بده .مگر اینکه اون مرد واقعا قصد آزار زن رو داشته باشه مردی که میخواد نامزدش یا دوست دخترش رو نگه داره فقط کافیه مرد باشه و یکم به ضعف های خودش هم توجه داشته باشه بعنوان مثال وابستگی شدید به خانواده بخصوص مادر مشکل بعضی آقایون هست که نتنها انتخاب همسر رو واسشون مشکل میکنه حتی نگه داشتن همسر منتخب مادرشون هم واسشون به یک چالش تبدیل میکنه چون نمیدونن چطور باید حدود خودشون رو برای خانواده پدری مشخص کنن. یا مشکل دیگه ای که بعضی از آقایون دارن فراموش کردن جنسیتشون و خصوصیاتی که باید بعنوان یک مرد بطور ذاتی داشته باشن هست؛ مثل قدرتمند بودن ، حامی بودن ، هراس نداشتن از هر مسئله کوچکی. وقتی مردی ضعیف باشه به احتمال زیاد رابطه عاطفیش به شکست منجر میشه حتی اگر یک عشق دو طرفه باشه، حتی اگر نامزدش اونقدر شجاع باشه که تمام ترس ها و ضعفهای اونو جبران کنه باز هم کافی نیست

سلام دوست گرامی از آنجایی که هیچ دونفری شبیه هم نیستند، بنابراین هیچ رابطه‌ای نیز نسخه یکسانی نخواهد داشت. مقاله به صورت عمومی است و شخصی که زندگی و رابطه برایش اهمیت داشته باشد، قطعاً از کمک تخصصی مشاور بهرمند خواهد شد.

دوست دخترم بعد از دوسال رابطه بعد از دعوایی که با خواهرش داشتم و مخالفت خانوادش، باهام بهم زد و گفت این تصمیم خودش بوده و ازم خیلی رنجیده چجوری میتونم برش گردونم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. در مسیر بازگرداندن عشق، باید تناسب شما دونفر و کیفیت رابطه سنجیده شود، در صورتی که این تناسب‌ها به میزان قابل توجهی وجود داشته باشد، مشاور به شما کمک می‌کند تا کدورت‌ها را از بین ببرید و بتوانید مجددا در کنار او باشید. اما اگر حقیقتاً طرف مقابل شما، خودش خواسته باشد که این رابطه را تمام کند، اصرار شما فایده‌ای نخواهد داشت.

با خانمی ۲۵ ساله از فامیل که متارکه کرده قصد ازدواج دارم. خودم هم متارکه کردم و با وی ۲۰ سال اختلاف سنی دارم. همه اعضای خانواده‌هامون‌ و هم خودمون‌ با این وصلت موافقیم. آیا این اختلاف سنی مشکلی ایجاد نمی‌کند؟

سلام دوست گرامی سن یکی از فاکتورهای مهم در ازدواج است. باید به چندنکته توجه کنید تا کمتر به مشکل بربخورید: دعواها و بحث‌های شما اگر در نهایت به مسأله سن منجر شود، ازدواج خوبی نخواهید داشت. مثلاً هر اختلافی که پیش بیاید شما به ایشان میگویید” چون تو بچه ای متوجه نمیشی” یا “من باید بهت یاد بدم چطور رفتار کنی” و یا برعکس ایشان به شما بگوید “تو هیجان لازم رو نداری چون از من خیلی بزرگتری و داری پیر میشی.” نکته دوم این است شما بتوانید در برابر خانواده‌ها و اطرافیان اگر حرفی در مورد اختلاف سنی شما بزنند، به راحتی مقابله کنید و یا حتی اجازه صحبت در این باره را به کسی ندهید. به این نکته هم توجه کنید که جدا از مسأله سن چون هردوی شما متارکه کرده‌اید، حتماً از مشاوره پیش از ازدواج استفاده کنید تا دلیل جداشدن هر دوی شما از همسران اول، د رازدواج دوم مجدداً تکرار نشود.

دختری ک چند سال با هم بودیم و دیوانه وار همو دوست داریم، سر یک بحث، فکر کرد که من تغییر کردم گفت که تو تغییر کردی و عوض شدی و من اون آدم قبلی و میخوام دیگه به من اس نده خواهشا عصبی بود و خیلیم دوسم داره میدونم . منم بهش گفتم اگه دوری نبود من حالتو خوب میکردم چکار کنم برش گردونم

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل و همچنین موضوع بحث اشاره‌ای نکردید. گفتید اگر دوری نبود؛ یعنی ارتباط شما از راه دور و مجازی بوده است؟ یا مدتی است از هم دور هستید؟ این اطلاعات اولیه برای بررسی رابطه نیاز است تا بتوانیم به شما کمک کنیم. می‌توانید برای دریافت مشاوره از مشاوران رادیوعشق نوبت بگیرید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

می‌خوام برگرده به رابطه/زندگیمیخوام فراموشش کنم

باید تمومش کنم، اما قدرتشو ندارم

می‌خوام جذبش کنم و ازدواج کنیم

بازگرداندن دختر به رابطه قبلی با عجله ممکن نیست! با اصرار و خواهش خودتان را ملتمس نشان ندهید هیچ شاهزاده با اسب سفیدی وجود ندارد که التماس کردن جزعی از ویژگی های او باشد!

برگرداندن دختران به رابطه نیاز به سیاست های رفتاری خاصی دارد که متاسفانه اکثر پسران در جامعه ایران از این سیاست ها و بینش ها محروم هستند، به عنوان مثال تعداد زیادی از پسران فکر می کنند بعد از جدایی حتما باید در همان روز عشقشان را ثابت کنند، اما این تصور نه تنها غلط هست بلکه مشکلات بیشتری را پدید می آورد که در ادامه به آنها می پردازیم.

تیم روانشناسی سربرگ تازه با سالها تجربه بصورت رایگان آموزش های فروانی برای برگرداندن دختر به رابطه و برگرداندن مردان به رابطه منتشر کرده است این مقاله نیز همین هدف را دنبال می کند. “نظرات برخی از کاربران سربرگ تازه را گوش کنید”

روشی که ما از آن برای برگرداندن دختر به رابطه بهره میبریمو چنین نتایج قدرت مندی را بدست آوردیم ترکیبی از تکنیک های، روانشاسی، روانکاوی، nlp قانون جذب، قانون ارتعاش و تکنیک های نفوذ به ضمیر ناخودآگاه است. تیم سربرگ تازه این تکنیک ها را در قالب کتاب بازگشت به عشق گرد آوری کرده است که کار را برای شما بسیار ساده تر می کند.

غریزه به ما می گوید بهترین راه برای برگرداندن دختر به رابطه این است که به او بفهمانیم چقدر او را دوست داریم، باید معشوق خود را آگاه کنیم که بدون او زندگی برای ما دشوار است. غریزه انسان احساس و باوری را بوجود می آورد که باعث آرامش خاطر شخص شود.چگونه دختری که ترکمان کرده را برگردانیم

غریزه این باور را شکل میدهد که اگر برای او تلاش کنم اگر معشوق خود را مطلع کنم که تا چه حدی عاشق او هستم حتما معشوق من به رابطه باز خواهد گشت.

بیاید چند سوال از خودتان بپرسید و در جواب این سوال ها با خود صادق باشید. شاید با این کار متوجه شدید تمام روش ها برای برگرداندن دختر به رابطه صحیح نیستن و باعث نمی شوند سریعا به معشوق خود دست پیدا کنیم.

همه انسان ها قطعا بی حد عاشق معشوق خود هستن و کثر افراد برای طرف مقابل هر کاری میکنند حتی او را به خود ترجیح میدهند الویت اولشان عشقشان است، شاید شما هم در چنین رابطه ای بودید. اما نکته یک نکته! این احساس فقط زمانی برقرار است که طرف مقابل از رابطه سرد نشده باشد.

وقتی به دلایل مختلف احساس و موضع یکی از طرفین تغییر کند آن رابطه دیگر احساس امنیت سابق را برای هیچ یک از دو زوج نخواهد داشت، اینجاست که مشکل شروع می شود، الویت ها تغییر می کنند، فداکاری و گذشت کمتر می شود، بد قولی ها و بی توجهی ها آغاز شده و صبر و صبوری از رابطه محو خواهد شد.

با اینکه تمام عشقشان از بین نمی رود و هنوز طرف مقابل را دوست دارند اما خود را فدای راحتی یا نیاز عشقشان نمی کنند و بالاخره یک روز رابطه را ترک خواهند کرد. شاید اگر شما هم در این شرایط قرار بگیرید همین کار را بکنید.

پس دیگر مدام از خود نپرسید چرا رفت، چرا منو تنها گذاشت اگر دوستم نداشت چرا با من بود. اگر میخواست روزی برود چرا گفت عاشقم است. طرف مقابل شما حتما دلیلی برای این تصمیم دارد، شاید این تصمیم غیر منطقی و خودخواهانه باشد اما قطعا برای او اینطور نیست.

درک این موضوع به شما در برگرداندن دختر به رابطه تمام شده امتیاز واقع بینی را می دهد، یک فرد واقع بین اشتباه نمی کند، عجله نمی کنند


پس تا اینجا فهمیدیم که انجام کارها بصورت غریزی باعث برگرداندن معشوق نخواهد شد. تصمیم داریم در ادامه شما را باچند کار دیگر که نباید انجام بدید آشنا کنیم. این بخش به شما کمک میکند که خطاهای مهلک را با مراحل برگرداندن دختر به رابطه اشتباه نگیرید.

۱٫تماس گرفتن و پیام دادن بصورت مکرر

قطعا شما با این نگرش به موضوع نگاه میکنید که اگر با او تماس نگیرم و همیشه وجود خود را اثبات نکنم عشقم من را فراموش خواهد کرد. اما از تماس های مدام و پیام های مکرر فقط یک چیز نصیب تان خواهد شد  (پیام ها و تماس های بی پاسخ).

دلیل این اتفاق این است که وقتی طرف مقابل شما با این حجم از تماس و پیام روبرو میشود نسبت به شما یک برداشت و احساس منفی را تجربه خواهد کرد. وقتی شما با تماس ها و پیام های پی در پی عشقتان را برای صحب  و ادامه رابطه تحت فشار قرار بدید، احساسات منفی افزایش پیدا خواهد کرد. با این رفتار مانند یک نیروی گریز از مرکز عمل می کنید و بیشتر باعث دورشدن عشق خود می شوید.

۲٫التماس کردن و ایجاد ترحم و دلسوزی

غریزه شما بر این موضوع پافشاری دارد که اگر طرف مقابل حس و حال بد من را ببیند دلش برایم خواهد سوخت، من با این کار می توانم او را برگردانم و قطعا برمی گردد تا من را از این حال نجات دهد، در صورت انجام این اشتباه دو حالت رخ خواهد داد عشقتان شما را فردی ضعیف و بدون ارزش قلمداد می کند یا نهایتا بخاطر دلسوزی به رابطه باز می گردد، که امکانش بسیار کم است.

اما اگر این تفاق افتاد و شما موفق شدید در نظر داشته باشید طرف مقابلتان تا حدی می تواند بخاطر دلسوزی در یک رابطه اجباری بماند و این رابطه دوامی نخواهد داشت “رابطه ای که بر اساس دلسوزی باشد هیچ ثمری نخواهد داشت”.

۳٫در همه حالت در دسترس بودن

اینکه ما همیشه در دسترس باشیم شاید به خیالمان کار درستی باشد، با خود می گوید با این کار می توانم اور را برگردانم ولی نتیجه عکس دارد. شاید الان اینکار را انجام دادید ولی نتیجه ای نگرفتید.

در خدمت طرف مقابل بودن برای حفظ رابطه باعث می شود مانند یک برده استقلال شخصیتی خود را از دست بدهید که نه تنها کمکی به برگرداندن عشق قبلی نمی کند بلکه از فرد یک ابزار بی اهمیت خواهد ساخت.

۴٫ابراز احساسات

در روز بارها به او بگویم که چقدر عاشقش هستم خب نتیجه چیست؟ آیا او از احساس قلبتان بی خبر است؟ اینکه مدام در گوشش با پیام و از طریق دوستان بگویم عاشق او هستیم، فقط و فقط خود را شخصی ضعیف و بدون عزت نفس نشان داده ایم.

۵٫نگرانی راجع به اینکه عشقم با کس دیگری آشنا شود

احتمال بروز این اتفاق وجود دارد، اما هر شخصی از لحاظ روانی بعد از جدایی حداقل به ۶ ماه زمان نیاز دارد تا وارد یک رابطه جدید شود اگر زودتر از این مدت رابطه جدیدی را شروع کنند قطعا دچار مشکل خواهد شد. زیرا این رابطه قطعا یک ارتباط عاطفی واکنشی خواهد بود.

این روابط پایدار نیستند چون، بعد از جدای خلع هایی در فرد به وجود خواهد آمد اگر طرف مقابل شما برای پر کردن این خلاء های عاطفی با شخص دیگری وارد رابطه شود زیاد نگران نباشید در واقع این موضوع کاملا هم بد نیست! این روابط به دلیل ناهماهنگی شناحتی از چیزی که فرد انتظار دارد با چیزی که بدست آورده تفاوت زیادی دارد و خیلی زود خود می تواند به یک مشکل تبدیل شود.

۶٫تهدید کردن

وقتی رابطه خود را از دست رفته، التماس و اصرار را بی فایده می بینید، ممکن است ناخواسته یا حتی با برنامه ریزی قبلی طرف مقابل را به شکل ها گوناگون تهدید کنید

معمولا افراد یا تحدید می کنند بلایی سر خود می آورند یا موقعیت و آبروی طرف مقابل را مورد تهدید قرار می دهند که هر دو باعث ازبین رفتن اعتماد طرف مقابل می شود.

۷٫توهم توطئه

بجای اینکه مشکلات رابطه خود را بشناسید فقط در این تصور فرو می روید که دیگران تحمل خوشبختی و رابطه زیبای شما را نداشتند، پس به همین دلیل رابطه شما را برهم زدن اما اگر کمی احساسات را کنار بگذارید و عقلانی فکر کنید دشمنی نخواهید دید.

این اقدام ها شاید از نظر شما نتیجه بخش باشد اما من شما را به کمی تفکر روی این ۶ عمل دعوت میکنم. احساس خود را کنار بگذارید با چشم باز نگاه کنید و کمی بررسی کنید، متوجه خواهید شد که وقتی تصمیم به انجام این کار ها داشتید تماما غریزه شما ذهنتان را کنترل میکرد چون احساس نا امیدی و ضعف شما را فرا گرفته بود و به اشتباه فکر میکردید راه های برگرداندن معشوق را پیدا کردید.

دلیل دوری از این اشتباهات بسیار ساده است! انجام این نوع از اشتباهات باعث تخریب شخصیت شما می شود و دیدی که عشقتان به شما داشته کاملا ازبین خواهد رفت، بعد از این اشتباهات شما را فردی بی ارزش و ضعیف می بیند.

اگر قبلا مرتکب این اشتباهات شدید، یا در حال حاظر در حال انجام همین اعمال غلط برای برگرداندن دختر یا مرد مورد نظر خود به رابطه هستید نباید تمام امیدتان را از دست دهید. فقط باید کاملا ارتباط خود را قطع کنید و وارد دوره ممنوعیت ارتباط شوید.


به هیچ عنوان غریزی عمل نکنید اگر عشقتان بهانه ای میاورد اگر بحثی پیش می کشد اگر اتفاقی رخ می دهد مراقب اعمال خود باشید شما با اعمالتان سنجیده می شوید. از دست دادن کنترل هوش هیجانی مقایر با هدف برگرداندن دختر به رابطه است.

مدتی را قطع ارتباط کامل کنید. نیاز نیست پیام بدید و یا تماس بگیرید و بگوید که تصمیم گرفتید جدا شوید یا مدتی دور باشید بدون هیچ حرفی قطع ارتباط کنید.

دلیل این کار چیست؟ پاسخ ساده است از نظر روانشناسی وقتی انسان به شخصی یا چیزی احساس منفی پیدا کرده باشد اگر آن فرد یا آن شخص در دید او باشد این احساس منفی افزایش پیدا می کند، پس فاصله بگیرید.چگونه دختری که ترکمان کرده را برگردانیم

همان گونه که شما خودتان هم خوب می دانید و در زندگی خود کاملا این مسئله را تجربه کردید، دوری از هر چیزی باعث ایجاد خلاء عاطفی در انسان می شود و انسان جای خالی را احساس می کند. پس هدف ما از قطع ارتباط ازبین رفتن احساست منفی و ایجاد خلاء عاطفی است.


بعد از قطع ارتباط باید توجه طرف مقابل را بصورت غیر مستقیم جلب کنیم، چطور اینکار را انجام بدیم؟ باید خدمت شما عرض کنم برای جلب توجه راه های زیادی وجود دارد که باید در مسیر برگشت دوباره به رابطه از آن استفاده کنید که بصورت مختصر به چند نمونه اشاره میکنم.

برای رسیدن به هدف خود که برگرداندن دختر به رابطه است باید مهارت هایی را که نداریم یا در آن مشکل داریم و  نیاز به تقویت دارند را بشناسیم و آن ها را بهبود دهیم مانند:

این مهارت ها تکنیک ها در جهان امروز با نام تکنیک های Nlp شناخته می شود ان ال پی به معنی “برنامه ریزی عصبی کلامی” به ما کمک می کند روابط اجتماعی عاطفی و شغلی موفق و سالمی داشته باشیم

در صورت علاقه مندی به آموزش مراحل و تکنیک های ان ال پی و قانون جذب برای برگرداندن دختر به رابطه میتوانید به تیم سربرگ تازه پیام ارسال کنید.

شما میتوانید از طریق تلگرام و واتس آپ به صورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید. ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستیم؛؛



۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

Telegram (برای ارتباط سریع تر با تلگرام روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

Whatsapp (برای ارتباط سریع تر با واتس آپ روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

کانال روانشناسی: sarbargetaze

 

مقالات مرتبط:                              ارتباط با ما

اعتماد بنفس چیست؟

ضمیر ناخودآگاه چیست؟

زبان بدن در افراد عاشق

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

سلام من النازم عشق بچگیم یعنی من ۴سالم بود با یه پسر ۱۶ساله…

سلام شما می تونید به تیم روانشناسی سربرگ تازه در تلگرام یا و…

یک سال بزرگترم است .از هم جدا شدیم ولی همدیگه رو دوست داریم…

سلام دوست عزیز. شما اشاره کردید به این که طرف مقابلتون رو بخ…

آیا حساب کاربری ندارید؟

09129305020


https://www.sarbargetaze.com/wp-content/uploads/2020/02/نظرات-شرکت-کنندگان.mp3Downloads-icon

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

راز موفقیت | محمود جولایی – آموزش تکنیک های نوین موفقیت فردی

زمان لازم برای مطالعه این مقاله ارزشمند ۱۷ دقیقه است.چگونه دختری که ترکمان کرده را برگردانیم

جذب افراد خاص بعد از یک شکست عشقی با بکارگیری پکیج قانون جذب عشق و هیپنوتیزم موضوع این مقاله است.

اکنون که در حال خواندن این مقاله هستید، به احتمال بسیار زیاد با یکی از مشکلات زیر مواجه شده اید:

چرا هنوز از دوره نخبگان قانون جذب برای تحقق آرزوهایتان استفاده نمی‌کنید ؟

 کلیک کنید تا عضوی از نخبگان قانون جذب باشید !‍ 

  مشاوره خرید محصول: ۲۶۷۲۱۸۴۱-۰۲۱

گاهی اوقات نیاز داریم آخرین تلاشمان را برای برگرداندن عشق خود انجام دهیم چون جدایی واقعا سخت است اما معمولا این مواقع همه فقط یک نصیحت برای ما دارند؛ فراموشش کن و به زندگی ات ادامه بده!!! گاهی وقت ها نیاز دارید برای آخرین بار هم که شده برای بهبود رابطه خود، هرکاری که می توانید بکنید و در اعماق قلبتان به خود می گویید که اگر فقط یک شانس دیگر داشته باشم، همه چیز را در رابطه ام جبران میکنم و از خود می پرسید: آیا می توانم عشقم را برگردانم؟

قانون جذب عشق یا قانون جذب به زبان ساده می گوید: به هرچیزی که فکر کنی به طرف تو جذب می شود که در مقاله قانون جذب مفصل به آن پرداخته شده است. شما می توانید کسی را که دوستش دارید، عاشقش هستید و مهم ترین فرد زندگیتان است را به راحتی در کنار خود داشته باشید. می دانم که تردید دارید که چگونه می توانیم خودمان با بکارگیری قانون جذب هر جنبه از واقعیت زندگیمان را جذب کنیم که شامل جذب فردی خاص در زندگی هم می شود.باورکردنی به نظر نمیرسد اما واقعیت دارد و من همواره ازاین تکنیک استفاده می کنم. این موضوع، شامل بازگشت همسر سابقتان به زندگی، یا بازگرداندن عشقتان و حتی دوستی که سالهاست سر مسایل بی ارزش باهم قهر هستید نیز می شود. این شگفت انگیزترین بخش قانون جذب عشق محسوب می شود.

سوال اکثرمخاطبان این مقاله این است:

پاسخ ما این است:

شاید از نظر شما جمله بالا بیشتر به یک پیام تبلیغاتی شباهت داشته باشد تا یک خبر واقعی! اما دوستان خوبم؛ بدانید که قانون جذب و قانون جذب عشق، همیشه کار می کند؛ چه آن را باور کنید و چه باور نکنید! چه شما آن را بپذیرید، چه نپذیرید! همین حالا نیز عده ای از آن سود می برند. ممکن است در مقالات و یا “دوره آنلاین اسرار ناگفته ی قانون جذب” من، چنین استنباط کرده باشید که باید ارتباطی که قطع شده را فراموش کنید. دوستان، منظور این بوده که وقتی ارتباطی قطع می شود،باید دلایل بسیار مهمی وجود داشته باشد. باید این دلایل را بررسی کنید. اگر برای این دلایل کاری نکنید، برگرداندن آن فرد به زندگیتان کار درستی به نظر نمی رسد. من در پکیج آموزشی ” چگونه همسر دلخواه و رابطه رویایی را با قانون جذب عشق ، جذب کنم؟  ” مفصل این موضوع را توضیح داده ام.

چرا هنوز از دوره نخبگان قانون جذب برای تحقق آرزوهایتان استفاده نمی‌کنید ؟

 کلیک کنید تا عضوی از نخبگان قانون جذب باشید !‍ 

  مشاوره خرید محصول: ۲۶۷۲۱۸۴۱-۰۲۱

 

۱- لطفا سوال بسیار سرنوشت ساز زیر را در قسمت وسط بالای برگه ای بنویسید.

حتما بخوانید: چگونه همسر دلخواهم را با قانون جذب عشق، جذب کنم؟

۲- سمت راست برگه زیر سوال، تمام عوامل مثبت و دوست داشتنی که در رابطه از دست رفته برای شما مهم بوده را با شماره لیست کنید.

۳- سمت چپ برگه زیر سوال، تمام عوامل منفی رابطه و همه چیزهایی که شما را آزار می داد و دوست نداشته اید را با شماره لیست کنید.

این تمرین دقیقا مثل دو جلسه مشاوره، ذهن شما را به چالش می کشد. ممکن است نوشتن برایتان سخت باشد و کمی کند پیش رود. اما اگر تحمل کنید و همه جنبه های رابطه را بررسی کنید حتما موارد مثبت و منفی زیادی را بیاد خواهید آورد.

۴- زمانی که دیگر هیچ چیزی برای نوشتن ندارید، برگه خود را جلوی روی خود بگیرید.

۵- دو ستون چپ و راست را در دو کف ترازوی انصاف و واقع بینی دادگاه ذهن خود قرار دهید. چه احساسی دارید. احساس تو قاضی است.

دوست من اگر اختلاف زیاد نیست و یا کفه عوامل منفی و موارد آزاردهنده رابطه شما سنگین هست، بدانید که قانون جذب عشق به شما می گوید که واقع بین باشید. این رابطه برای شما مثل سم است. رهایش کنید. اگر نمی توانید رهایش کنید و وابسته شده اید توصیه می کنم دقیقا این مشکل را درمان کنید تا بتوانید رابطه را رها کنید. نه اینکه سم را نوش جان کنید.

اگر نمی توانید رهایش کنید و وابسته شده اید توصیه می کنم دقیقا این مشکل را درمان کنید تا بتوانید رابطه را رها کنید. نه اینکه سم را نوش جان کنید.

اکنون سوال این است:

اگر دو نفری را که با هم نساخته اند و به هر دلیلی از هم جدا شده اند را دوباره در کنار هم قرار دهید، تقریبا همیشه همان نتایج قبل ظاهر می شود. دقیقا به همین دلیل است که اکثر افرادی که بدون تغییر، دوباره نزد هم برمی گردند، خیلی زود از هم جدا می شوند. شرایط ارتباطی افرادی که از هم جدا می شوند و دوباره رجوع می کنند، عموما در بار دوم و یا چندم، خیلی پیچیده تر و دشوارتر می شود. دوستان توجه کنید، وقتی همان افراد قبلی در کنار هم قرار می گیرند، همان نتایج مشخص قبلی را تجربه خواهند کرد.

بدانید که باید طرفین این ارتباط تغییر کنند. برای این کار هم فقط سه راهکار وجود دارد :

حتما بخوانید: چگونه باید از چنگال افکار و باورهای منفی رها شویم؟

امیدوارم متوجه شده باشید که مهمترین و  بهترین کاری که باید قبل از بازگشت به ارتباط مشکل دار قبلی انجام دهید، این است که تغییر کنید و  افراد جدیدی شوید. قانون جذب عشق برای افراد سابق که تغییر نکرده اند، همان نتایج سابق را به همراه دارد. یا باید افراد تغییر کنند؛ یعنی افکار و باورهای جدیدی در آنها شکل بگیرد و رشد کند و یا اینکه باید شخص یا افراد جدیدی جایگزین شوند که در واقع افکار جدید باعث می شود قانون جذب به شکل و فرم جدید در زندگی ارتباطی آنها عمل کند.

افراد جدید هرگز نتایج قبل را در ارتباط  جدید خود تجربه نمی کنند. این روش بهترین توصیه روانشناسان و مشاورین ازدواج نیز هست. این روش همیشه بهترین روش خلق رویایی ترین ارتباط با فردی که دوستش دارید ولی قبلا نتوانسته بودید در کنار هم آرامش و محبت را تجربه کنید، محسوب می شود.

درچه مواردی “قانون جذب عشق” عمل نمی کند؟ (کدام ارتباط را نباید برگرداند؟ )

چگونه دختری که ترکمان کرده را برگردانیم

بدانید که این ارتباط مسموم است. در راهکار دوم که در بالا اشاره شد، عموما این نتایج بروز می کند:

یعنی یکی از طرفین، مشاوره می رود و درمان می شود و تغییر می کند و به همان ارتباط  قبلی برمی گردد اما چون طرف مقابل تغییر نکرده باید یکسری از مسائل را بپذیرد و تحمل کند. این ارتباط حتی اگر مجددا هم برقرار شود، حلقه محبت و علاقه دو طرفه در هم قفل نخواهد شد. من اینگونه ارتباط را صلاح نمی دانم. این ارتباط نیست، آویزان شدن است. این فرد باید یک عمر در خفت و خواری به سر ببرد و مطمئنا روزی از گدایی محبت و عشق خسته خواهد شد و طلاق عاطفی اولین اتفاق در این ارتباط خواهد بود. راهکار، همان مورد سومی است که در بالا به آن اشاره شد. پس تصمیم نهایی با خود شماست.

حتما بخوانید: نشانه‌های عزت نفس پایین و نشانه های عزت نفس بالا

در این بخش از مقاله خواهید دانست که بالاخره چطور می توانید عشق خود را جذب کنید.

این مقاله برای همه کسانی است که در مورد استفاده از قانون جذب برای جذب فردی که دوستش دارند (یا بهتر بگم عاشق هستند) پرسش دارند، اما می ترسند که بپرسند. مقاله را بخوانید تا متوجه شوید چطور کسی را که دوست دارید به زندگیتان جذب کنید. چطور با استفاده از قانون جذب فردی خاص را که عاشقش هستیم به زندگیمان جذب کنیم. قانون جذب برای پیدایش یا آشکار سازی فردی خاص در زندگی از طریق “تمرکز بر خودتان” کار می کند و ارتباطی به سایر افراد ندارد. این فقط در مورد شماست. این راز بزرگی است که به شما گفته می شود. درک درست و فهم عمیق این موضوع سخت ترین بخش از قانون جذب است. من افراد بسیاری را دیده ام که شاید ۵ سال است که قانون جذب را اجرا می کنند. حتی بیشتر کتابهای مرتبط با قانون جذب را نیز مطالعه کرده اند. اما همچنان و همیشه دنبال تغییر افراد و شرایط بیرونی هستند. این افراد جواب نخواهند گرفت. پس وقتی کسی را دوست داریم یا می­ خواهیم جذب کنیم، “خودمان و ارتباط مان” تنها چیزی است که می­ توانیم به آن فکر کنیم. اما همیشه تصور کرده ایم که باید از قانون جذب استفاده کنیم تا آن فرد ما را دوست داشته باشد و به ما توجه کند. ما به دنبال راهی هستیم تا فردی را برخلاف میل باطنی به کاری واداریم. ما به دنبال این هستیم تا روح و روان کسی که هیچ علاقه ای به بودن در این ارتباط را ندارد، تسخیر کنیم. اما قانون جذب تماماً در مورد شماست، در مورد افکار شما، احساسات و فرکانس تان. شما نمی توانید از قانون جذب سوء استفاده کنید. شما نمی توانید با قانون جذب به کسی صدمه بزنید. فراموش نکنید فرد مقابل شما هم سیستم فعال احساسی و ارتعاش ذهنی را دارد. او نیز باید در فرکانس شما باشد و یا تمایل داشته باشد تا با افکار و باورهای شما همسو شود.

کارهای که برای جذب فردی خاص به زندگیتان حتما باید انجام دهید:

همه تغییرات با افزایش عزت نفس و خود باوری آغاز می شود. همه کارتان را رها کنید. اکنون وقت تقویت خود دوستی و خود عشقی است. اگر به راحتی نمی توانید، یا سالها روی این موضوع کار کرده اید و الان احساس می کنید نمی شود!!! از خود هیپنوتیزم تقویت عزت نفس و خود دوستی و خود ارزشمندی قدرتمندانه استفاده کنید. باید باور کنید و درک کنید که فردی بسیار عالی هستید و این به فکری که دیگران درباره شما می کنند هرگز ارتباطی ندارد. نمی توانید انتظار داشته باشید که فردی شما را دوست داشته باشد یا عاشق شما باشد، درحالی که هم اکنون خودتان را دوست ندارید. چطور می توانید کسی را دوست داشته باشید؟! در حالی که از خودتان متنفرید؟ اعتماد به نفس، ابزاری قدرتمند است و افراد را جذب شما می­ کند. از طرف دیگر عزت نفس شماست که باعث می شود در هر رابطه ای کمترین آسیب را ببینید.

شما نمی توانید با حال خراب و گریه و زاری ناشی از رفتن عشق تان قانون جذب عشق را بکار بگیرید. ما ازآموخته های خود در قانون جذب می دانیم که افکار منفی مجددا منفی های بیشتر و حال بدتری را برایمان بوجود می آورد. خانم دکتر لیزا فایر استون می گوید: شما بعد از شکست عشقی دچار بحران روحی و حال بد می شوید و دقیقا به همین دلیل وارد رابطه ای بدتر از قبل میگردید و نتایج بدتری را تجربه می کنید. در زندگی برخی افراد این تکرار ادامه دارد…

مثال:

“زندگی بدون عشقم دیگه معنی و ارزش نداره!!!!”

“بدون اون نمی تونم زندگی کنم!!!”

“پیدا کردن فردی مناسبتر سخت است!”

“چرا هیچ کس خوبی مرا نمی بیند؟”

یا “چرا کسی مرا دوست ندارد؟”

شما ویژگی ­های بسیار عالی دارید که شما را سزاوار عشق و توجه هر کسی می­ کند. دیگران به شما توجه می ­کنند و تحسین تان می کنند. اطراف شما تماما عشق است. اجازه دهید وارد شود. محبت و عشق را در فراوانی ببینید. ایمان و اعتقاد شما باید فراوانی عشق باشد تا موج فراوانی علاقه و عشق به سمت شما جریان یابد. وقتی اجازه دهید عشق وارد شود و بر موارد مثبت تمرکز کنید، می­ توانید فرکانس تان را تغییر دهید و درب را برای قانون جذب با عشق باز کنید تا فرد خاص را به زندگی شما بیاورد. شما خودتان خالق ارتباطات خود هستید.

حتما بخوانید: چگونه ارتعاش (فرکانس) قدرتمندی بفرستیم؟

ترسناک ترین چیز در مورد عشق حقیقی، باز کردن آغوش تان برای آن است. عشق را زندگی کنید، نقش بازی کردن کافی است. با تک تک سلولهای وجودتان احساسش کنید. اکثر افراد و مخصوصا خانمها این باور محدود کننده سنتی را در ذهن دارند: “وقتی خودتان را در مورد عشق آزاد و رها می­ کنید، این احتمال وجود دارد که صدمه ببینید.” اگر از صدمه دیدن بترسید؛ ممکن است ناخودآگاه از نزدیک شدن فردی که دوستش دارید به خودتان جلوگیری کنید. آماده خطر کردن باشید و کاملا خودتان را در برابر عشق آزاد بگذارید. آن عشقی را که می­ خواهید خلق خواهید کرد. دست و پای ذهن را نبندید. آزادش بگذارید تا از جریان عشق، قدرت و انرژی ماورایی بگیرد.

افراد، اغلب جذب افراد خنده رو و شاد می شوند. این کلید طلایی در ارتباطات است و در شرایط سخت و پیچیده زندگی امروزی، این موضوع برای افراد یک امتیاز بسیار بزرگ محسوب می شود. وقتی حال خوبی دارید، دیگران به شما توجه می­ کنند و می­ خواهند که با شما باشند. افکار مثبت و یا منفی ذهن شما بر اساس احساس شما در آن لحظه شکل و فرم می گیرد. بنابراین آن چیزهایی که خشنودتان می­ کند را حتما انجام دهید. از کارهایی که شما را به فرکانس منفی می برد حتما دوری کنید. ممکن است این کار تماشای فیلمی سرگرم کننده یا رفتن به پارک یا رستوران مورد علاقه تان برای نهار و یا بازی با یک کودک باشد. هر چه قدر که بیشتر از زندگیتان لذت ببرید و بتوانید  احساس و حال خوب را در خودتان زنده نگه دارید، سریعتر می­ توانید فردی خاص را به زندگیتان جذب کنید.

توصیه می کنم: اگر مشکلات زیادی دارید و یا در هر ارتباطی شکست می خورید و یا نگران بالا رفتن سنتان برای ازدواج موفق هستید، توصیه میکنم سریعا به یک مشاور خوب مراجعه کنید. در صورت تمایل برای گفتگو با یک مشاور با تجربه، می توانید از طریق شماره ۰۹۱۲۱۷۵۲۸۵۴ و یا تلگرام همین شماره و یا شماره دفتر راز موفقیت برای وقت مشاوره تلفنی هماهنگ کنید. مراحل مشاوره مستقیم با استاد جولایی به این شکل است که بعد از برقراری تماس، پرسشنامه ای برای شما ارسال می شود. پس از تکمیل پرسشنامه، آن را از طریق تلگرام یا واتسپ و یا راه های ارتباطی دیگر( و برای عزیزان خارج از کشور از طریق ایمو و یا …) ارسال می کنید. این  کار از اتلاف زمان جهت آشنایی جلوگیری می کند و موجب صرفه جویی زمان مشاوره شما می شود.  پس از واریز هزینه مشاوره، فیش واریز را به همین شماره ارسال می کنید و بلافاصله وقت مشاوره تلفنی برای شما هماهنگ می شود.

روی موارد خوب و مثبت فرد مورد علاقه تان که می­ خواهید قانون جذب به شما بدهد تمرکز کنید.

در همین لحظه از شرایط و ویژگی های او راضی باشید. راضی بودن به معنی پذیرش چیزی که دوست ندارید نیست.

بر روی چیزهایی که نمی­ خواهید در فرد باشد تمرکز نکنید. مانعی ندارد که به خاطر تفاوت ها و حتی تضادها هم شکرگزاری کنید. تمام موفقیت یک ارتباط، زمانی شکل کامل به خود می گیرد که شما تفاوت ها را واقعی ببینید و بپذیرید.

یادتان باشد زمانی که فقط تفاوت ها را ببینید و بر آنها متمرکز شوید و حتی شاید مدام به فرد گوشزد کنید. درواقع شما در حال فرا خواندن همان چیزها به زندگیتان هستید.

اینجاست که دلیل اکثر جدایی ها مشخص می شود: تبدیل تفاوت ها به اختلافات.

از زمانی که بتوانید درهر لحظه، تفاوت ها و تضادها را به یک فکر سازنده مثبت تبدیل کنید، چیزهایی  شروع به قرار گیری در مسیر زندگی شما می­ کنند که همیشه در رویایتان بوده است، از جمله زندگی عاشقانه و ارتباط رویایی.

حتما بخوانید: ۵ تکنیک طلایی تقویت عزت نفس که هرگز به ما نگفتند

این یکی از سخت ترین قسمتهای قانون جذب برای جذب عشق است. وقتی که می خواهید فردی خاص را جذب کنید. می دانم که می خواهید با او باشید، اما الان به شما گفتم که باید بتوانید او را از دست بدهید!

دیوانگی است! درسته؟

اما فقط زمانی که شما بتوانید با نبودن او هم راحت باشید، آن زمان است که راه قانون جذب را برای جذب فردی خاص به زندگیتان هموار می­ کنید. تا وقتی که از نبودن او در رنج باشید و احساس راحتی نکنید، بخشی از مغز شما مقاومت می­ کند و داشتن آنچه را که واقعا می­ خواهید غیر ممکن می سازد. در واقع این یک باور مخفی در لایه های پایین ضمیر ناخودآگاه است که می‌گوید:

می‌ترسم و نگرانم که نکند روزی از دستش بدهم، پس چه کاری است که این همه سختی را  برای بدست آوردنش متحمل  شوم!!!

کائنات هم مثل همیشه حرف ذهن شما را می پذیرد و دستور شما را علیرغم تمایل ظاهری مبنی بر اینکه، من این فرد را نمی خواهم  اطاعت می کند و شرایط و اتفاقات متناسب با این خواست درونی شما را بوجود می آورد. این بدان معناست که بر اساس قانون جذب تا زمانی که با احتمال از دست دادن او هم مشکلی نداشته باشید، داشتن ارتباطی که می ­خواهید بسیار سخت خواهد بود. شما باید با نداشتن او هم راحت باشید.

می­ دانم که آسان نیست، می دانم که چقدر سخت است. به همین دلیل است که وقتی با قانون جذب کار می کنید، اغلب بهتر است بگویید، من آقا یا خانم X یا فرد بهتری را می­ خواهم یا من ارتباط بهتری با دوستم یا فرد بهتری را می­ خواهم. کمی منطقی باشید. آیا این خوب نیست که به جای رابطه فعلی تان با یک فرد نامناسب بتوانید با فرد بهتری ارتباط داشته باشید؟ چقدر عالی می شود اگر بتوانید با کسی باشید که دوست نخواهد داشت حتی یک روز را بدون شما بگذراند، چه برسد به اینکه عمری بدون شما باشد؟ تصمیم نهایی با شماست. شاید این مقاله را باید ۱۰ بار بخوانید. این مقاله فقط توضیح قانون جذب نیست. این مقاله کوتاه بیان علل و عوامل و راهکارهای پیشگیری از یک آسیب اجتماعی است. اما در نهایت هر کاری که تصمیم می­ گیرید همان را درست و قدرتمندانه انجام دهید. بر کاری تمرکز کنید که خوشحالتان می­ کند. با کسی باشید که حس خوب دوستی به شما می دهد. تمام مدت نگران  چگونگی ایجاد و جذب فرد خاص نباشید. کمی از بالا به موضوع بنگرید. مسایل بسیار مهمتری شاید باشد که قبل از تمنای جذب باید به آنها توجه کنید. کمی نگران خودتان باشید، خودتان را به ناز بپرورانید، از خودتان مراقبت کنید. با خودتان آشتی مجدد کنید. هرگز دوستی بهتر از خودتان را نمی توانید جذب کنید. بگذارید که او آنچه را از دست رفته ببیند و ارزیابی کند. اگر خوب و ارزشمند بود حتما تا پای جان ارزش تلاش دارد. قانون جذب آن عشقی را که شما می­ خواهید برایتان می­ آورد، چون شما بهترین عشق الهی هستید.

در پایان خبر خوبی برایتان دارم:

اگر تلاش زیادی کرده اید ولی هنوز موفق به بازگرداندن عشق و یار و جفت روحی خود به زندگیتان نشده اید، شاید زمان آن رسیده تا اقدام جدی بکنید. حتما و حتما توصیه میکنم، توضیحات دو پکیج زیر را مطالعه کنید:

معرفی محصول: جذب عشق رویایی | دو پکیج در یک پکیج (هیپنوتیزم جذب فرد خاص+ پکیج قانون جذب عشق)

 

پست قبلی

بعد از طلاق چه کنم؟ و چطور حالم رو خوب کنم؟ (قانون جذب عشق)-راز موفقیت

پست بعدی

فرمول قانون جذب؟ | چرا قانون جذب کار نمی­ کند؟ – راز موفقیت

ازدواج با جفت روحی در ۴ گام تضمینی!

قانون جذب | قانون جذب چیست و چگونه از آن استفاده کنیم ؟

قانون جذب در قرآن (قانون جذب در دین اسلام)

قانون ارتعاش در قانون جذب چیست؟|چگونه ارتعاش (فرکانس) قدرتمندی بفرستیم؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پیام شما پس از بررسی منتشر می شود

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

ازدواج با جفت روحی در ۴ گام تضمینی!

قانون جذب | قانون جذب چیست و چگونه از آن استفاده کنیم ؟

قانون جذب در قرآن (قانون جذب در دین اسلام)

همین الان ایمیل و شماره همراه خود را وارد کنید تا ایمیل برایتان ارسال شود

آیا می‌دانید چه فرصتی پیش روی شماست ؟

همین الان می‌توانید عضوی از نخبگان قانون جذب شوید که با تدریس استاد جولایی در این دوره  قانون جذب زندگی‌شان را متحول کرده‌اند !

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

به یاد داشته باشید این ۴ حرکت آسان برای برگرداندن عشق و شروع دوباره رابطه پس از جدایی اگر با هدف ازدواج و پایداری رابطه شکل نگیرد نمی تواند نتایج خوبی برای شما به همراه داشته باشد. پس اگر به دنبال بازگشت به رابطه پس از جدایی هستید حتما باید با هدف رسیدن به ازدواج و پایداری رابطه پیش بروید. به عبارت دیگر هدف نباید بازگشت به رابطه دوستی باشد.

اگر بخواهیم به این پرسش که چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم پاسخ دهیم باید بدانیم بازگشت به رابطه پس از جدایی ساده ترین مرحله است زیرا فقط خلاصه به برگرداندن عشق نمی شود بلکه حفظ رابطه و پایداری آن نیز اهمیت دارد؛ یعنی اگر ازدواج نکرده ایم، ارتباط را به ازدواج ختم کنیم و اگر ازدواج کرده ایم احتمال جدایی را برای همیشه از بین ببریم.

پس وقتی در مورد ۴ حرکت آسان برای برگرداندن عشق و شروع دوباره رابطه پس از جدایی صحبت می کنیم منظور یادگیری مهارت های بازگرداندن عشق از دست رفته و همچنین رسیدن به ازدواج است و اگر متاهل هستیم بازگرداندن همسر به قصد پایداری همیشگی رابطه (نه روابط کوتاه مدت و تفریحی).

اگر همچنان رابطه شما تمام نشده است و در شرایط پس از جدایی قرار ندارید اما طرف مقابل رابطه اش با شما سرد شده است و دیگر به شما توجه نمی کند به شما توصیه می کنم نگاه کنید به مقاله قبلی من با نام چگونه رابطه سرد شده را گرم کنیم).چگونه دختری که ترکمان کرده را برگردانیم

این مقاله در گذشته ۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته نام داشت که در آخرین و جدید ترین به روز رسانی در سال ۱۳۹۹ که بر اساس آخرین تکنیک ها و پژوهش های من – شاهین زند – نوشته شده است به ۴ حرکت آسان برای برگرداندن عشق از دست رفته و شروع دوباره رابطه تغییر یافت که مهارت مهارت های از راه دور برای بهبود رابطه نیز به آن اضافه شده است.

گاهی اوقات به یک فرصت دیگر برای شروع دوباره رابطه تمام شده نیاز داریم. 

اولین تجربه ای که پس از جدایی احساس می کنیم یک خلا دردناک است که گویی زندگی را برای مان بی معنا می کند. به همین دلیل در اعماق قلب خود احساس می کنیم اگر فقط یک شانس دیگر داشتیم می توانستیم همه چیز را  رو به راه کنیم؛ در نتیجه به خود می گوییم هر طور شده باید راهی برای شروع دوباره رابطه تمام شده خود پیدا کنم.

گاهی اوقات نیاز داریم برای یک بار دیگر هم که شده برای شروع دوباره رابطه پس از جدایی خود تلاش کنیم تا شاید مرور خاطرات قدیمی در تنهایی تاریک اتاق به مرور نوستالژی عاشقانه ای در کنار عشق مان تبدیل شود که اکنون همسر ماست.

به هر حال چیزی که بیش از همه ذهن را در این شرایط درگیر می کند این است که آیا احتمال بازگشت به رابطه وجود دارد و یا واقعا باید همه این خاطرات را فراموش کنیم!! اصلا مگر می شود فراموش کرد …

به همین دلیل در این مطلب می خواهیم در مورد مهارت های بازگشت به رابطه پس از جدایی بر اساس روانشناسی عشق و دیگر منابع روانشناختی صحبت کنیم که به صورت مرحله به مرحله و بر اساس یک برنامه جامع و مشخص به ما کمک می کند رابطه از دست رفته خود را دوباره شروع کنیم.

البته باید تاکید کنم حفظ رابطه از بازگرداندن عشق به رابطه تمام شده پس از جدایی مهم تر است زیرا بازگشتی که به جدایی مجدد ختم شود شما را در چرخه بازگشت و جدایی می اندازد که از ” جدایی همیشگی” بدتر است ( نگاه کنید به چرا بازگشت به رابطه ساده است اما کافی نیست).

به هر حال نتیجه ای که سخن بالا می گیریم این است که بازگشت به رابطه تمام شده بسیاری ساده تر از آنی است که تصورش را بکنید هرچند شروع یک رابطه جدید با فردی جدید از آن هم ساده تر است اما گاهی تلاش برای حفظ یک رابطه عاشقانه که سرشار از خاطرات شاد و زیباست ارزشش را دارد ( نگاه کنید به چگونه طرف مقابل برای شروع دوباره رابطه پیش قدم شود).

به زبان ساده همه کاری که باید انجام دهیم به دو دسته تقسیم می شود:

حرکت اول: کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد – پرهیز از اشتباهات بعد از جدایی

حرکات بعدی: کارهایی که بعد از اتمام رابطه باید انجام داد از جمله تکنیک های جذب غیر مستقیم ( نگاه کنید به اشتباهات و اقدامات صحیح بعد از جدایی – بعد از کات کردن چه باید کرد)

قبل از اینکه در مورد ۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق و شروع دوباره رابطه تمام شده سخن بگوییم اجازه دهید اشاره کنیم که منابع این مهارت ها و تکنیک ها بر اساس برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه، هیپنوتیزم، زبان بدن، روانشناسی اجتماعی، روانشناسی عشق، فرهنگ شناسی ایرانی، عصب شناسی و شخصیت شناسی و ان ال پی (NLP) عشق یا برنامه ریزی عصبی کلامی است.

بر اساس همین تکنیک های nlp عشق یا برنامه ریزی عصبی کلامی است که که می آموزیم چه کارهایی بعد از کات کردن نباید انجام دهیم ( مثلا اصرار به ادامه رابطه) و یا مدت زمان ممنوعیت تماس چقدر است ( نگاه کنید به واقعیت در مورد تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق)

برنامه ریزی عصبی کلامی / neuro-linguistic programming  فقط یکی از ده هاه تکنیک و منبعی است که در طراحی تکنیک های نوین بینش و کتاب های من – شاهین زند – استفاده شده است. اما از آنجایی که اطلاعات کمی درمورد این رویکرد وجود دارد، در ادامه کمی در مورد آن صحبت خواهیم کرد و سپس به سراغ مراحل شروع دوباره رابطه پس از جدایی خواهیم رفت.

NLP یا برنامه ریزی عصبی کلامی یعنی بدست آوردن قدرت و کنترل ضمیر ناخودآگاه خود یا دیگران. به زبان ساده nlp به ۳ شکل به شما کمک می کند

nlp یا برنامه ریزی عصبی کلامی در واقع به معنای ارتباط بین نشانه ها و و نورون های مغز است. همه درک ما، احساسات ما و اقدامات مان تحت تاثیر ارتباطی است که بین نشانه های بیرونی و نورون های درونی ذهن شکل می گیرد ( برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به تکنیک ها و مفاهیم برنامه ریزی عصبی کلامی).

۱ – چگونه nlp  دانش را به مهارت تبدیل می کند

برای بسیاری از شما پیش آمده است که کاری انجام دهید که می دانید اشتباه است ( مثلا پرخاشگری یا عصبانیت). در این شرایط مهم نیست چقدر با خود تکرار کنید و یا نسبت به مضرات پرخاشگری آشنا باشید، همچنان این رفتار ناخوشایند را انجام می دهید. یا ممکن است بسیاری از دانسته های رفتاری دیگر خود را در زمان مناسب به یاد نیاورید.

به همین دلیل است که من از تکنیک های nlp در آموزش های خود استفاده می کنیم و نام آن را آموزش مطالعه محور گذاشته ام زیرا نه تنها دانش روابط عاطفی را به شما می آموزد برای مثال دانش بازگشت به رابطه بلکه این دانش را در ناخودآگاه شما برنامه ریزی می کند.

وقتی دانش مورد نظر در ضمیر ناخودآگاه برنامه ریزی شود دیگر نیاز نیست به آن بیندیشید یا آن را به خاطر داشته باشید، این تکنیک ها خود به خود در رفتار و اقدامات شما نمایان خواهد شد و آن ها را اجرا خواهید کرد.

۲ – چگونه nlp به ما در نفوذ به احساسات دیگران کمک می کند

همان چیزی که من را عاشق می کند نمی تواند شما را نیز عاشق کند. انسان ها با توجه به گذشته و تجربیاتی که داشته اند ویژگی ها و نیازهای متفاوتی در سطح ناخودآگاه دارند و در نتیجه نمی شود یک قانون برای عاشق کردن همه افراد ایجاد کرد ( نگاه کنید به عشق و نیازهای ضمیر ناخودآگاه)..

بسیاری از کارهایی که بعد از اتمام رابطه باید انجام داد و همچنین کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد با هدف ایجاد احساس مثبت و مورد نظر در شخص مقابل جهت بازگشت به رابطه پس از جدایی است.

۳ – چگونه nlp به ما در رسیدن به هر هدفی کمک می کند

مهمترین و شگفت انگیز ترین قدرت nlp در فعال کردن نیروی هدایت پنهان در ضمیر ناخودآگاه است. ضمیر ناخودآگاه شما یک نیروی هدایت پنهان است که اگر به درستی از تکنیک های فرمان به ضمیر ناخودآگاه استفاده کنید هم شما را به سوی اهداف تان هدایت می کند و هم عامل اصلی ایجاد احساس عشق در دیگران است.

این ویژگی nlp همان چیزی است که به ما در جذب شخص مورد نظر با استفاده از شیوه های ارتباطی غیر مستقیم و بر اساس روانشناسی جذب کمک خواهد کرد ( برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به یا قانون جذب عشق از دست رفته بر اساس روانشناسی جذب).

در واقع بر خلاف باور عامیانه مدت زمان ممنوعیت تماس بعد از جدای برای این نیست که فقط ارتباط را قطع کرده باشیم بلکه برای این است که از شیوه های ارتباطی غیر مستقیم نیز استفاده کنیم. به هر حال قبل از هر چیز باید با اشتباهات بعد از جدایی و کارهایی که بعد از کارت کردن نباید انجام داد اشنا باشیم – در ادامه همین مقاله این موارد را نیز توضیح خواهیم داد.

اگرچه احتمال بازگشت به رابطه در روابط مختلف می تواند کمتر یا بیشتر باشد اما در هر صورت این ۴ حرکت به صورت قابل توجهی به شما در بازگشت به رابطه پس از جدایی کمک خواهد کرد ( نگاه کنید به برگرداندن مرد به رابطه – چه مردانی به رابطه برمی گردند).

با این ۴ حرکت ساده برای بازگرداندن عشق از دست رفته یاد می گیرید چگونه با شیوه های ارتباط مستقیم و غیر مستقیم در طرف مقابپل نسبت به خود احساسات مثبت ایجاد کنید. همچنین در مورد مدت زمان ممنوعیت تماس بعد از جدایی یاد خواهید گرفت، کارهایی که بعد از اتمام رابطه باید انجام داد و کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد را می آموزید و همچنین از اشتباهات بعد از جدایی پرهیز خواهید کرد.

مهمترین منابع بکار رفته در این ۴ حرکت آسان، تکنیک های NLP برای برگرداندن عشق و کتاب بازگشت به عشق و ازدواج نوشته شاهین زند است.

حرکت اول برای اینکه بفهمیم چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم شناخت اشتباهات بعد از جدایی است که انسان ها معمولا پس از جدایی و طلاق مرتکب می شوند؛ همان اشتباهاتی که بعد از کات کردن باعث ارسال سیگنال منفی می شود.

پس می توان گفت کارهایی که بعد از اتمام رابطه باید انجام داد اول از همه شامل پرهیز از اشتباهات بعد از جدایی است.

اشتباهاتی که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد، اشتباهاتی است که پس اتمام رابطه بسیاری افراد به صورت ناخودآگاه مرتکب می شوند زیرا ناخودآگاه به آنها می گوید این بهترین کار برای بازگشت به رابطه شکست خورده است.

اما با اینکار نه تنها باعث ارسال سیگنال های منفی / احساسات منفی به طرف مقابل می شود بلکه موجب می شود احساس شکست در رابطه و ترد شدن پیدا کنید. به عبارت دیگر این اشتباهات وضعیت روحی شما را بیشتر نابسامان می کند.

به همین دلیل است که در ابتدا گفتیم برای اجرای هر تکنیکی مرتبط با احساسات و رفتار باید از طریق برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه آن را حل کرد زیرا ریشه اکثر اقدامات، احساسات و رفتارات ما ضمیر ناخودآگاه است. در مورد اشتباهات نیز برای حل ریشه ای آن باید باور های غلط مرتبط با آن را پیدا کرد و آن ها را از ریشه قطع کرد ( نگاه کنید به ۱۱ باور غلط که بعد از کات کردن باعث اشتباهات بیشتر می شود).چگونه دختری که ترکمان کرده را برگردانیم

 

تجربیات گذشته، دوران کودکی، امیال، آرزوها و ترس ها، چیزی را در ذهن ما ایجاد می کنند که ضمیر ناخودآگاه نام دارد. ضمیر ناخودآگاه به صورت پنهان مسئول ۹۰ درصد از اقدامات و رفتارهای ما است.

پس از اینکه یک رابطه عاشقانه تمام می شود ضمیر ناخودآگاه شما همچنان به دنبال نشانه هایی از وجود احساس عاشقانه در عشق از دست رفته است. به این منظور دچار سوء گیری شناختی می شود. سوء گیری شناختی به معنی پذیرش بخشی از واقعیت است که مطابق با امیال ذهن ما باشد.

در این موقعیت ضمیر ناخودآگاه، تمایل به برگرداندن مرد یا زن مورد علاقه دارد و پذیرش این امیال ضمیر ناخودآگاه نیز باعث می شود دوست داشته باشید هر نشانه ای را که بیانگر احساس وی است بپذیرید حتی اگر به ضرر خودتان باشد. در نتیجه بهانه هایی که از سوی معشوق عنوان می شود را بی چون و چرا می پذیرید و حتی ممکن است گاهی خود را مسبب پایان رابطه عاشقانه تصور کنید.

این بهانه ها گاهی در مورد وضعیت اقتصادی است، گاهی در مورد مشکلات درونی و گاهی هم مخالفت خانواده ها. به هر حال بهانه های بسیاری در این موقعیت ممکن است عنوان شود و شما نیز ناخودآگاه آن ها را بپذیرید. باید بدانید بهانه ها یا دلایلی که به ظاهر باعث جدایی شما شده اند، ریشه اصلی سرد شدن عشق در طرف مقابل نیستند.

برای پیدا کردن دلیل از دست رفتن عشق تان نباید به دنبال دلایل خودآگاه باشید بلکه باید دلایل ناخودآگاه را پیدا کنید. به یاد داشته باشید عشق از طریق خودآگاه و منطق شکل نمی گیرد بلکه ناخودآگاه ایجاد می شود.

پذیرش این بهانه های ناسازگار با واقعیت که یکی از اشتباهات بعد از جدایی است می تواند موجب اشتباهات بعدی شود که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهم کرد.

به یاد داشته باشید اشتباهات بعد از جدایی می توانند شما را به یک برند تبدیل کنند اما نه یک برند مثبت بلکه برندی که وقتی اسمش یا یادش به خاطر می آید همراه با احساسات ناخوشایند و منفی است.

از دیگر اشتباهات بعد از جدایی که منجر به شکست شما در بازگشت به رابطه پس از جدایی می شود و معمولا افراد پس از جدایی و قطع ارتباط انجام می دهند انتخاب عکس های معذرت خواهی، متن برای برگرداندن عشق یا ارسال صدها پیام و اس ام اس است برای اینکه اعتراف کنند اشتباه خود را پذیرفته اند ( به دلیل بهانه پذیری ناسازگار) و یا اشتباه خود را توجیه کنند.

اما در واقع با اینکار فقط باعث ارسال بیشتر سیگنال های منفی می شوند زیرا این عمل مستقیما احساسات منفی را هدف می گیرد و افزایش می دهد. هرگونه اشتباه، اشاره به اشتباه، پذیرش اشتباه و توجیه آن نیز فقط بیشتر اشتباه و حس منفی مرتبط با آن را در یادها ایجاد می کند.

اگر به دنبال یک شروع تازه برای رابطه قبلی خود هستید باید بدانید بعضی افراد تصور می کنند یک راه درمانی سریع وجود دارد که هر مشکلی را می تواند به سادگی حل کند و آن هم دلجویی و معذرت خواهی از عشق است. اما این تصور یک تصور احساسی است و از سیگنال های منفی و غریزه شما نشات گرفته است.

البته روش صحیحی برای عذر خواهی کردن وجود دارد که می توان از آن حتی وقتی هیچ اشتباهی مرتکب نشده اید استفاده کنید که در همین مراحل به آن اشاره می شود.

یکی دیگر از کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد و باعث می شود موفق به بازگرداندن عشق از دست رفته نشویم تکدی گری احساسی است. تکدی گری احساسی یعنی اصرار به ادامه رابطه؛ یعنی برای حفظ رابطه شروع به خواهش و التماس کنیم. این اشتباه یکی از رایج ترین اشتباهاتی است که بسیاری آن را بهترین راه برای برگرداندن عشق می دانند.

اگر بخواهیم بفهمیم چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم باید بدانیم اصرار به ادامه رابطه یکی از بزرگترین اشتباهات بعد از جدایی است و یکی از کارهایی است که بعد از کات کردن نباید انجام داد.

به یاد داشته باشید اگر فردی تصمیم بگیرد از شما جدا شود، التماس کردن هرگز تصمیم او را تغییر نخواهد داد. خواهش و تمنا کردن باعث می شود به نظر فردی نیازمند و ضعیف بیایید؛ رفتاری که اصلا جذابیت ندارد.

واقعا فکر می کنید معشوق تان از شما جدا شده است تا برای بازگرداندنش التماس کنید؟ هیچ فردی دوست ندارد با یک فرد نیازمند و ضعیف در رابطه باشد. حتی اگر التماس کردن نتیجه بدهد، رابطه ی شما تبدیل به یک رابطه ی ارباب، برده ای می شود.

حتی اگر اصرار های مداوم به ادامه رابطه باعث بازگرداندن عشق شود، مجدد آن رابطه با شکست مواجه خواهد شد زیرا احساسات منفی در ضمیر ناخودآگاه نه تنها از بین نرفته است بلکه بیشتر شده است.

از اشتباهات بسیاری رایج بعد از جدایی رابطه ی ارباب/ برده است. این رابطه دقیقا پس از التماس کردن و اصرار به ادامه رابطه شکل می گیرد و مجدد باعث ارسال سیگنال های منفی و در نتیجه شکست در بازگشت به رابطه پس از جدایی می شود.

در واقع این نوع از رابطه وقتی شکل می گیرد که بی چون و چرا هر چیزی که از طرف مقابل خود می شنوید را می پذیرید و ارزش خود را زیر پا می گذارید.

در این شرایط ممکن است بدون در نظر گرفتن خودتان هر چیزی را که عشق قبلی به آن اشاره می کند بپذیرید. باز هم تاکید می کنم اجازه ندهید غرورتان را پایمال کند.

ارزش خود را، خوشحالی خود را، رویاها و همه ی زندگی خود را زیر پا می گذارید تا وقتی بتوانید رابطه از دست رفته خود را دوباره بازگردانید با این خیال که رابطه ی خود را بهبود داده اید. گاهی اوقات بعضی این رفتار ها را به این امید انجام می دهند که شاید در آینده بتوانند مجدد با عشق سابق خود رابطه خوبی برقرار کنند.

اما یکی از عوارض این نوع رفتار این است که عشق سابق شما با خود می گوید ” خب اگر انقدر برای بودن با من مشتاق هستی پس باید به هر چیزی که می خواهم عمل کنی”.

در بسیاری موارد، اگر به رابطه ی ارباب/ برده ای تن بدهید، عشق از دست رفته تان که سابق با او در ارتباط بودید فقط به این خاطر شما را نزدیک خود نگاه می دارد که نیاز های عاطفی و جنسی خود را برطرف کند اما هرگز به شما متعهد نخواهد شد.

می دانید چه اتفاقی برای عشق شما در چنین رابطه ی می افتد؟ عشقی که قصد دارید دوباره رابطه خود را با او بسازید برای همیشه از دست خواهد رفت. اگر می خواهید در فرایند بازگشت به رابطه پس از جدایی موفق شوید از شما خواهش می کنم رابطه ی خود را تبدیل به یک رابطه ی ارباب/ برده ای نکنید.

وقتی با فردی وارد رابطه عاطفی می شوید و ناگهان پیامی محبت آمیز از او دریافت می کنید، ضمیر  ناخودآگاه شروع به ترشح هورمون اکسیتاسین / Oxytocin  یا هورمون عشق می کند.

این هورمون باعث ایجاد احساسی هیجان انگیز و سرشار از شوق در هر فردی می شود و وقتی به مرور دریافت احساس عشق از طریق ارتباط آنلاین در ذهنش تکرار شد، ضمیر ناخودآگاه وی به ارتباط آنلاین اعتیاد پیدا می کند. این رویداد بیشتر برای افرادی رخ می دهد که هوش هیجانی ضعیفی داشته دارند.

اکنون تصور کنید چه اتفاقی می افتد وقتی دیگر منبع ترشح این هورمون یعنی دریافت پیام وجود نداشته باشد؟

به صورت ناخودآگاه، اولین کاری که می کنید این است که به سمت منبع ترشح این هورمون یعنی تلفن همراه خود می روید و با ارسال پیام به هر شکلی تلاش می کنید تا با دریافت پیامی از وی مجدد آن احساس را در ذهن خود بیدار کنید.

این رویداد برای افرادی که قبل از جدایی از عشق خود ارتباط تلفنی یا پیامی بیشتری داشته اند رخ می دهد. در این شرایط حتی قرص استومینوفن کدوئین هم نمی تواند جلوی آخرین تماس نصف شب شما را بگیرد.

وجود تکنولوژی های یپشرفته از جمله شبکات اجتماعی و ارتباط های آنلاین مثل تلگرام یا واتس آپ نیز باعث می شوند چنین اعتیادهایی گسترش پیدا کند و هنگام قطع ارتباط به عنوان تنها منبع شروع دوباره رابطه تمام شده در نظر گرفته شود.

این تکنولوژی های ساده که امکان ارسال مداوم پیام را فراهم می کند باعث ایجاد یکی از بزرگترین اشتباهات بعد از جدایی می شود و از جمله کارهایی است که بعد از کات کردن به هیچ وجه نباید انجام داد.

فقط یک لحظه تصور کنید نمی خواهید با فردی صحبت کنید و آن فرد هر ۵ دقیقه یک بار برای شما پیام ارسال می کند. صندوق ورودی پیام های شما مملو می شود از صدها پیام از آن فرد، حتی با وجود اینکه به هیچ کدام از آن پیام ها پاسخ نداده اید.

سپس نصف شب همان فرد با شما تماس می گیرد و شروع می کند به گفتن حرف های آزار دهنده و بی معنی. چه حسی در مورد آن فرد پیدا می کنید؟ آیا می پذیرید مجدد یک رابطه ی عاطفی با آن شخص برقرار کنید؟

ارسال پیام به عشق سابق تان و تماس با وی فقط باعث می شود جذابیت شما کاهش پیدا کند. اگر می خواهید رابطه ی قبلی خود را ترمیم کنید و در شروع دوباره این رابطه تمام شده  به نتیجه برسید باید اجازه دهید فرد مورد نظرتان کمی با خود تنها باشد.

همچنین نیاز دارید به خودتان این فرصت را بدهید تا کمی از رابطه ی از دست رفته ی خود دور باشید. به یاد داشته باشید تماس گرفتن ممتد و ارسال پیام های پی در پی هیچگاه به هیچ فردی کمک نخواهد نکرد.

دریافت پیام های عاشقانه به دلیل تحریک هورمون عشق می تواند به مرور زمان باعث ایجاد ارتباط مثبت بین دریافت پیام و عشق از دست رفته شود. در نتیجه ضمیر ناخودآگاه پس از جدایی به شدت احساس نیاز به دریافت پیام پیدا می کند.

اثبات تاکیدی عشق به معنای اصرار برای اثبات عشق خود به دیگری است و نوعی اصرار به ادامه رابطه پس از جدایی محسوب می شود. اما برای موفقیت در بازگشت به رابطه پس از جدایی باید بدانید عشق را با اصرار و تاکید نمی توان ایجاد کرذ. همانطور که بارها گفته ام، منشا عشق، ضمیر ناخودآگاه است نه خودآگاه. در نتیجه تلاش و تاکید برای اثبات عشق نتیجه مثبتی به همراه نخواهد داشت.

پس فرق نمی کند چقدر اصرار به ادامه رابطه و عشق خود کنید، مدرک بیاورید یا قسم بخورید که عاشقِ رابطه خود با او هستید، به هر حال اینکار به بازگشت عشق پس از جدایی کمک نمی کند.

حتی اگر عشق سابقتان شما را مدام متهم می کند عاشقش نیستید بدانید این یک جنگ روانی است و دلیل واقعی جدایی وی از شما آن اتهامات نیست. چرا که بارها دیده ایم حتی افرادی که به شریک عاطفی خود واقعا آسیب می رسانند، همچنان با عشق طرف مقابل موجه می شوند.

منظورم این است که اگر کسی از ناخودآگاه عاشق شود، دیگر مهم نیست خودآگاه با چه رویداد یا آسیبی مواجه شود، در هر صورت عاشق شما باقی می ماند. اما برعکس اگر خودآگاه با محبت، حمایت و حتی منافع مالی هم رو به رو باشد اگر از ناخودآگاه عاشق نباشد، آن رابطه پایدار نخواهد بود.

در هر صورت باید به یاد داشته باشید نیازی به اثبات تاکیدی عشق نیست زیرا عشق از دست رفته تان می داند چقدر عاشقش هستید. او می داند چقدر به وی اهمیت می دهید، چقدر می خواهید خوشبخت شود، چقدر باعث خوشبختی و خوشحالی شما می باشد و اینکه می تواند شما را کامل کند.

او نیز با شما در ارتباط بوده است و احتمالا برای شما اهمیت قائل است. اما همانطور که گفتم دلیل جدایی شما خودآگاه نیست که خودآگاه بیان شود بلکه ناخودآگاه است و معمولا افراد خود از آن آگاه نیستند.

عشق سابق شما به یک مدرک برای اثبات عشق نیاز ندارد. چنین اقداماتی تنها باعث می شود وی در مقابل شما گارد بگیرد. اینکار همچنین می تواند باعث شود بلاک شوید. (اگر قبلا بلاک شده اید نگاه کنید به معنی بلاک شدن از طرف عشق).

دلیل واقعی جدایی عشق سابق از شما انباشتگی احساسات منفی در سطح ناخودآگاه است.  هر زمان که عشق بی انتهای خود را ابراز می کنید، فقط باعث می شوید احساسات منفی که در وی وجود دارد بیشتر در ذهنش تداعی شود و در نتیجه احتما بازگشت دوباره رابطه بعد از جدایی کاهش یابد.

با یادآوری خود وقتی در شرایط پس از جدایی هستید باعث می شوید در ضمیر ناخودآگاه عشق سابق تان، بیشتر مرتبط با احساس منفی شوید.

بازهم تاکید می کنم اگر می خواهید واقعا در بازگرداندن عشق به رابطه مواجه شوید و پس از جدایی مجدد همه چیز را مثل سابق کنید باید تفاوت بین ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه را بشناسید.

حتی یک بچه ی کوچک نیز بسیاری اوقات نمی تواند با تعامل دلسوزانه با ایجاد احساس دلسوزی به چیزی که می خواهد برسد پس آیا فکر می کنید شما می توانید با تعاملی دلسوزانه در شروع دوباره رابطه تمام شده موفق شوید؟

پس در صورتی که “اگر” های زیر شامل موقعیت کنونی شما است باید همین الان دست نگه دارید:

پس برای بازگرداندن دوباره عشق به رابطه باید به این نکته توجه داشته باشید ایجاد ارتباط مجدد با عشق سابق تان به دلیل اینکه احساس تنهایی می کنید اصلا فکر خوبی نیست و باعث ترمیم رابطه شما نمی شود ( نگاه کنید به زمان مناسب برای بازگشت به رابطه پس از جدایی).

چیزی که اکنون تجربه می کنید یکی از عوارض جدایی است. باید بدانید همه چنین احساسی پیدا می کنند و این احساس قرار نیست برای همیشه ادامه پیدا کند.

همچنین بدانید تعامل دلسوزانه فقط باعث می شود در ضمیر ناخودآگاه عشق قبلی خود احساسات منفی ایجاد کنید و بیشتر از قبل خود را مرتبط با احساسات منفی کنید.

تعامل دلسوزانه یکی از اشتباهات بعد از جدایی است زیرا هیچ فردی نمی خواهد با یک شخص غمگین زندگی کند. اگر می خواهید در شروع دوباره رابطه تمام شده خود پیروز شوید باید بدانید غمگین بودن و ایجاد احساس گناه و تعامل دلسوزانه هرگز راهکار مناسبی برای شما نیست.

البته عذر خواهی کردن یا استفاده از متن برای برگرداندن عشق در زمان مناسب و در موقعیت مناسب وقتی شرایط بازگرداندن رابطه بعد از قهر است و نه بازگرداندن رابطه بعد از جدایی می تواند فکر خوبی باشد ( نگاه کنید به جملات برگشتن عشق)

جدایی رویداد بسیار ناگواری است به خصوص وقتی شما همچنان نسبت به رابطه خود پس از جدایی حساس هستید و همیشه ذهن تان درگیر این است که آیا او نیز دلش برایم تنگ می شود یا خیر. بدتر از همه وقتی است که متوجه شوید نه تنها نتوانسته اید در ساختن دوباره رابطه موفق شوید بلکه وی با فرد دیگری وارد رابطه عاشقانه شده است.

در چنین شرایطی احساس می کنید از آن شخص مشت محکمی خورده اید و کاملا احساس شکست و سرخوردگی می کنید. هیچ چیز نمی تواند شما را برای چنین رخدادی آماده کند. اما اگر با چنین شرایطی رو به رو شده و متوجه شدید عشق تان، نامزدتان یا فردی که قصد ازدواج با او را داشته اید با فرد دیگری آشنا شده است به هیچ وجه نگران نباشید.

واقعیت این است که اگر عشق قبلی تان خیلی زود پس از جدایی با فرد دیگری وارد رابطه شود به طور قطع آن رابطه یک رابطه ی واکنشی است و رابطه ی واکنشی به ندرت طولانی مدت خواهد بود.

یک رابطه ی واکنشی در واقع به این معنا است که پس از جدایی، عشق سابق شما یک حفره ی بزرگ در زندگی خود احساس می کند که برای جبران و پر کردن آن مجبور به شروع یک رابطه با فرد دیگری می شود.

در واقع شریک سابق شما نیز در پی بازگشت به رابطه شکست خورده ی خود می باشد اما روش دیگری برای بازگرداندن عشق در زندگی خود تعیین کرده است و آن شروع یک رابطه جدید است.

در بسیاری از موارد، چنین روابطی ممکن است پس از جدایی برای پر کردن خلا ناشی از شکست خیلی زود شکل بگیرند و خیلی زود نیز جدی شوند. اما اصلا جای نگرانی نیست؛ هر چه یک رابطه سریع تر شکل بگیرد، سریع تر نیز به شکست منجر خواهد شد و به پایان خواهید رسید.

آگاهی از این موضوع و توانایی شما در مدیریت وضعیت خلقی و روحی خود امری حیاتی در شروع دوباره رابطه تمام شده پس از جدایی خواهد بود.

اشتباهات رایج پس از جدایی مهمترین دلیلی است که جلوی بازگشت به رابطه را خواهد گرفت. با پرهیز از این اشتباهات و انجام اقدامات لازم که باید پس از جدایی انجام دهید احتمال بازگشت به رابطه را ده برابر افزایش خواهید داد.

تقریبا در بیشتر روابط واکنشی، فرد مورد نظر خیلی زود متوجه می شود که رابطه ی جدید واقعا مناسب او نیست و خیلی زود به آن رابطه پایان می دهد – البته اقدامات شما در این وضعیت می تواند به جدی شدن یا زودتر پایان گرفتن آن کمک کند.

پس اگر به دنبال پاسخ به این پرسش هستیم که چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم باید بدانیم اگر عشق سابق مان با فرد جدیدی آشنا شده است و یا در حالی که همسرماست با فرد دیگری ارتباط برقرار می کند، وحشت زده نشویم.

این فقط یک رابطه ی واکنشی است و به زودی به پایان می رسد. البته راهکار ها و وظایف بیشتری برای شما وجود دارد که باید حتما آنها را انجام دهید. این وظایف برای ترمیم رابطه شکست خورده را در حرکت های بعدی توضیح خواهیم داد.

صحیح نیست برای برگرداندن مرد یا زن مورد علاقه تان سعی کنید با متقاعد کردن وی به اینکه عشق جدیدش مناسب نیست پیش بروید.

با اینکار فقط باعث می شوید وی بیشتر به سمت آن شخص کشیده شود و از شما فاصله بگیرد (به فردی بگویید این دکمه را فشار نده و سپس متوجه می شوید که اشتیاق وی برای فشار دادن آن دکمه بیشتر خواهد شد).

در چنین شرایطی عشق سابق شما ممکن است برای اثبات این موضوع که شما اشتباه می کنید همه ی تلاش خود را به کار گیرد تا رابطه ی طولانی مدت و موفق تری داشته باشد.

اگر در چنین شرایطی قرار دارید، بهترین کار برای شروع دوباره رابطه تمام شده این است که خونسرد باشید. در مورد رابطه ی جدیدی که ایجاد شده است نظر ندهید و اجازه دهید فرایند طبیعی خود را طی کند.

فقط سعی کنید خونسردی خود را حفظ کنید تا وارد حرکات بعدی برگرداندن عشق و شروع دوباره رابطه ی خود شوید و بتوانید رابطه ی خود را پس از جدایی از سر بگیرید. به یاد داشته باشید این رویداد اگر به درستی حرکات بعدی برگرداندن عشق به رابطه را انجام دهید می تواند صد در صد به نفع شما باشد.

البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که بسیاری وقت ها ارتباط عشقی همسر یا فرد مورد نظر ما با فرد دیگری برگرفته از یک شک است و هیچ دلیل مستندی برای اثبات آن موجود نیست. در این شرایط بهتر است قبل از اینکه در مورد وی قضاوت کنید از این موضوع مطمئن شوید (نگاه کنید به شک به همسر).

نباید از وجود یک رابطه واکنشی وحشت کرد بلکه در این شرایط باید بسیار زیرکانه و هوشمندانه برخورد کنید.

خودتان را سرزنش نکنید. همه ی این رفتار ها پس از جدایی از رابطه عاشقانه کاملا طبیعی است. تکلیف مهم این است که بفهمید این رفتارها اشتباه می باشند و مجدد آن ها را تکرار نکنید.

اگر در مورد بازگرداندن بازگشت به رابطه پس از جدایی خود مصمم هستید باید بدانید  التماس کردن، برده شدن، یادآوری و اصرارهای غیر ضروری به ادامه رابطه، ایجاد احساس دلسوزی، ترس و وحشت و خراب کردن رابطه عشق تان جزء مهارت های شما برای ترمیم رابطه شکست خوردتان نیست.

البته رابطه ی عاطفی و عاشقانه ی شما می تواند نجات پیدا کند ولی فقط در صورتی که از مرتکب شدن به چنین اشتباهاتی پرهیز کنید. بهترین کاری که می توانید برای جبران این خسارات انجام دهید وارد شدن به فرایند چهار مرحله ای برگرداندن عشق و شروع دوباره رابطه پس از جدایی است که با در نظرگرفتن مقدمه می توان آن را ۵ مرحله ای نیز نامید.

در این ویدیوی آموزشی نیز من –  شاهین زند – توضیح داده ام چگونه با یک تکنیک ساده می شود در لحظه ای که قرار است رابطه تمام شود، از جدایی جلوگیری کرد. آدرس پیج شاهین زند در اینستاگرام: shahinzand18@

اکنون که با اشتباهات بعد از جدایی آشنا شدیم و فهمیدیم چه کارهایی بعد از کات کردن نباید انجام داد، باید شروع کنیم به یادگیری کارهایی که بعد از اتمام رابطه باید انجام داد. حرکت دوم تنظیم میزان ارتباط، قطع ارتباط یا کنترل ارتباط بر اساس شرایط رابطه است. در بعضی روابط ممکن است به ممنوعیت تماس نیاز باشد.

اما باید دقت کرد هرگونه حرکت اشتباه در این مرحله بسیار حساس از رابطه می تواند همه فرصت شما را از بین ببرد. متاسفانه سایت ها و مقالات بسیاری را مشاهده می کنید که بدون تخصص و حتی دانش کافی اقدام به کپی و تحریف مطالب سایت نوین بینش کرده اند.

با کمی جست و جو در مورد تعداد مقالات نوین بینش و بررسی مجوز های ثبت آثار ادبی شاهین زند متوجه خواهید شد منبع اصلی آموزش های مرتبط با روانشناسی عشق و بازگشت به رابطه کدام سایت است.

به دلیل عدم آشنایی با این مهارت ها بسیاری از وبسایت ها همه حرکات بازگشت به عشق و ازدواج را خلاصه در تعیین مدت زمان ممنوعیت تماس بعد از جدایی کرده اند که به تنهایی هیچ تاثیری ندارد.

به یاد داشته باشید نمی توان یک قانون کلی برای مدت زمان ممنوعیت تماس بعد از جدایی یا هر یک از تکنیک ها و مهارت های بازگشت به رابطه پس از جدایی تعیین کرد زیرا همانطور که پیشتر گفتیم افراد، روابط و شرایط متفاوت است و ممکن است بعضی به چند روز و بعضی بیش از ۱ ماه قطع ارتباط نیاز داشته باشند.

در بعضی شرایط نیاز است همه ارتباط ها به صورت صد در صد و قطعی قطع شود و حتی اگر پیامی دریافت شد نیز پاسخی ارسال نشود و فقط از روش های ارتباط غیر مستقیم برای جذب شخص مورد نظر استفاده کرد و در بعضی موارد نیاز است فقط رابطه از سوی شما قطع شود و اگر طرف مقابل پیامی ارسال کرد با رعایت قوانین ارتباط از راه دور پاسخ وی را ارسال کرد.

گاهی نیز ارتباط همچنان ادامه دارد و شما ممکن است تنها به دنبال این باشید که چگونه یک رابطه سرد را گرم کنید که در این شرایط بیشتر تکنیک ها از را نزدیک و کلامی یا پیامی خواهد بود.

هرچند طی یادگیری ۴ مرحله برای بازگشت به عشق و ازدواج همه موقعیت ها و راهکارهای مرتبط توضیح داده می شود اما همانطور که قبلا اشاره کردیم برای اجرای این مهارت باید آن ها را در سطح ضمیر ناخودآگاه برنامه ریزی کرده و همچنین در صورت نیاز تغییراتی در بعضی تکنیک ها بسته به نوع رابطه ایجاد کنیم که نیازمند پشتیبانی تخصصی یک تیم با تجربه است.

مجدد تاکید می کنم مدت زمان ممنوعیت تماس بعد از جدایی به تنهایی برای شروع دوباره رابطه تمام شده کافی نیست و بسیاری از تکنیک های بازگشت به رابطه را باید از راه دور و به صورت غیر مستقیم انجام دهید.

اکنون سولی که ایجاد می شود این است که غیر از قطع ارتباط احتمالی و یا کنترل میزان ارتباط چه کارهای دیگری باید انجام داد؟ با ما همراه باشید زیرا تکنیک های اصلی هنوز توضیح داده نشده است.

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم جذب شخص مورد نظر با استفاده از شیوه های ارتباطی غیر مستقیم یا قانون جذب عشق از راه دور تنها با فعال کردن نیروی هدایت پنهان در ضمیر ناخودآگاه امکان پذیر است که بر اساس تکنیک های شاهین زند و برگرفته از nlp است اما ابتدا باید از اشتباهاتی که ذکر شد پرهیز کنید.

سپس با اجرای این تکنیک ضمیر ناخودآگاه، شما را به صورتی هدایت می کند که بدون هیچ ارتباطی، در بازگشت به رابطه پس از جدایی موفق شوید؛ آن هم به صورتی که عشق سابق تان متوجه نشود تلاشی از سوی شما برای بازگشت به رابطه پس از جدایی صورت گرفته است ( نگاه کنید به بازگشت به رابطه با ارسال سیگنال عشق از راه دور).

هدایت پنهان در ضمیر ناخودآگاه می تواند از طریق احساسات شهودی و کنترل افکار و رفتار تان، منجر به اقداماتی در شما شود که در نهایت باعث می شود به هدف خود دست پیدا کنید؛ چه این هدف کسب ثروت باشد، موفقیت تحصیلی باشد یا بازگرداندن عشق.

اگر تاکنون به صورت تخصصی با مهارت های رابطه عاطفی آشنا نشده اید، پس بسیاری از سیگنال هایی که تاکنون ارسال می کردید سیگنال های منفی بوده است. سیگنال های منفی سیگنال هایی است که باعث جدایی از عشق می شود.

در مقابل سیگنال های جذب که در کتاب بازگشت به عشق و ازدواج نوشته شاهین زند آموزش داده شده به شما کمک می کنند در برگرداندن عشق پس از جدایی موفق شوید. سیگنال های جذب از طریق شبکه ۶ مرحله ای حتی می توانند بدون برقرار کردن ارتباط و ارسال پیام یا تماسی باعث بازگشت به رابطه پس از جدایی شوند. ( نگاه کنید به  قانون جذب عشق از راه دور بر اساس تکنیک های nlp).

بسیاری افراد این تکنیک ها را با روش های غیر علمی و  تخیلی قانون جذب اشتباه می گیرند. همه مقالات نوین بینش در مورد اینکه چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم بر اساس روانشناسی مدرن و تکنیک های NLP/ برنامه ریزی عصبی کلامی نوشته شده است و منابعی مثل قانون جذب که توسط تحقیقات و پژوهش ها ثابت نشده است مورد تایید نوین بینش نیست.

اگر کسی ادعا کند می تواند در چند مرحله و بدون ارتباط فردی را عاشق کند قطعا از سادگی شما سوء استفاده کرده است. اگرچه با وجود پیشرفت تکنولوژی و خیلی مسائل دیگر فرایند جذب از راه دور امکان پذیر است اما در نهایت پس از جذب باید وارد مرحله عاشق کردن یا تبدیل رابطه به ازدواج شوید زیرا جذب کردن با عاشق کردن متفاوت است.

کتاب بازگشت به عشق و ازدواج بر اساس تکنیک های شاهین زند نوشته شده است و  بر اساس ارتباط از راه دور ( شبکه شش مرحله ای جذب) ارتباطات غیر کلامی ( زبان بدن و زبان چهره) ارتباطات کلامی ( ارسال پیام، ارسال سیگنال های جذب و برقرار کردن ارتباط)، تکنیک های NLP برای برگرداندن عشق – neuro linguistic programming  و بسیاری موارد دیگر است.

با یادگیری تکنیک های شاهین زند می آموزیم چگونه با استفاده از زبان و نشانه ها می توانیم بر ذهن، احساس و در نتیجه رفتار دیگران تاثیر بگذاریم حتی اگر با آنها در ارتباط مستقیم نباشیم.

درست است که به کمی تلاش نیاز دارید اما به یاد داشته باشید کارهایی که باید انجام دهید به هیچ وجه سخت نیست و همه ی مراحل را می توانید در خانه و بدون نیاز به هیچ امکانات خاصی عملی کنید. حتی اگر با فرد مورد نظر خود در ارتباط نیستید و می خواهید از راه دور او را بازگردانید این تکنیک ها کارساز و عملی هستند.

تاکید می کنم فقط افرادی می توانند این کتاب را دریافت کنند که هدف شان ازدواج یا جلوگیری از طلاق باشد. اگر شما جزء این افراد هستید به شماره ی زیر پیام ارسال کرده و درخواست نسخه رایگان کتاب بازگشت به عشق و ازدواج نوشته شاهین زند را بدهید.

ارسال پیام از طرف شما به شماره ی زیر به این معنا است که متعد می شوید از این تکنیک ها به درستی استفاده کرده و با نیت مثبت و ایجاد یک رابطه ی پایدار اهداف خود را دنبال کنید.

نسخه رایگان کتاب که شامل توضیحاتی در مورد کتاب و پشتیبانی تخصصی نوین بینش است را می توانید با ارسال پیام به شماره زیر دریافت کنید.

تماس فقط از طریق واتس آپ:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

روابط عمومی تیم نوین بینش

تیم نوین بینش از ارائه ی خدمات به افرادی که متاهل باشند و در پی رسیدن به فرد دیگری به جز همسرشان باشند، معذور است. مقالات و آموزش ها همچنین برای کسانی که به دنبال فردی باشند که متاهل است و می خواهند آن فرد را به رابطه بازگردانند ارسال نخواهد شد. اهداف مورد تایید تیم نوین بینش جلوگیری از طلاق و بهبود روابط عاطفی با قصد ازدواج و ایجاد یک رابطه ی پایدار است.

در صورت تمایل می توانید پس از معرفی خود؛ سن، شغل و تحصیلات (اختیاری) مشکل خود را به صورت خلاصه (با خط فارسی) توضیح دهید. به دلیل درخواست های بسیار ممکن است در پاسخ به پیام شما تاخیر صورت بگیرد ولی قطعا پاسخ شما ارسال خواهد شد.

همچنین می توانید کلیپ های آموزشی شاهین زند در مورد روانشناسی عشق و بازگشت به رابطه را در پیج اینستاگرام شاهین زند مشاهده کنید: shahinzand18@

برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش.

نوشته ی شاهین زند – شرح حالی از سوابق علمی شاهین زند

اگر علاقه مند به افزایش دانش روانشناسی خود در حوزه مهارت های ارتباطی و روانشناسی عشق هستید می توانید از این همین مقاله شروع کنید و همه مقالات معرفی شده مرتبط را مطالعه کنید. 

علاقه مند به یادگیری بیشتر مهارت های روانشناختی هستم:

تست احتمال بازگشت به رابطه 

واکنش در برابر بلاک شدن

جذب پسر از راه غیر مستقیم

آموزش مطالعه محور

تمرین ها و تکالیف برای برگرداندن عشقمان

آشنایی با تیم نوین بینش

چرا می توان به نوین بینش اعتماد کرد

 

می توانید به صورت 24 ساعت از طریق تلگرام یا واتس آپ با تیم نوین بینش در ارتباط باشید :09306135008

برچسب‌ها:بازگرداندن عشق از دست رفته, بازگشت به رابطه ی تمام شده, برگرداندن زن به رابطه, جلوگیری از جدایی, چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم

انتقادات و شکایات

shahinzand18@gmail.com

اینستاگرام شاهین زند

     شماره تماس:  03136201013       از ساعت 9 صبح الی 5 عصر

 آدرس: اصفهان، خ ارتش، کوچه 69، ساختمان پیمان، ط 2، واحد11

ارتباط با کارشناس روابط عاطفی از طریق ارسال پیام در تلگرام یا واتس آپ: 09306135008

 

 

.                   قوانین و مقررات

 

این مطلب برای افرادی نوشته شده است که به دنبال جلوگیری از سرد شدن رابطه خود هستند و می خواهند بدانند چگونه رابطه سرد شده را گرم کنیم؛ یعنی عشق و حرارت موجود در رابطه عاطفی را افزایش دهند.

فرق نمی کند که رابطه شما یک رابطه زن و شوهری بوده و ازدواج کرده باشید یا در دوران آشنایی بوده و به دنبال ازدواج باشید.

به هر حال این مقاله با هدف جلوگیری از سرد شدن رابطه عاشقانه زن و شوهر، به پرسش چگونه رابطه را گرم نگه داریم پاسخ خواهیم داد زیرا هر نوع رابطه ای اگر تکنیک ها و مدل های حفظ رابطه در آن اجرا نشود طبیعی است که نه تنها سرما بلکه یخبندان را در رابطه خود تجربه کند.

در این مطلب ۵ موضوع را بررسی می کنیم. اول به نشانه های سرد شدن رابطه عاشقانه می پردازیم و سپس با اشاره به ۴ اصل توضیح می دهیم چگونه یک رابطه سرد را گرم کنیم و گرم نگه داریم. این ۴ اصل شامل رهایی از مدل چسبندگی، بازشناسی روش های رفتاری، مدل برجسته سازی رابطه گرم و مدل تمرکز بر دریافت هدف است.

قبل از پاسخ به این پرسش که چگونه رابطه سرد شده را گرم کنیم پاسخ دهیم باید با نشانه های سرد شدن رابطه آشنا شویم. هرچقدر بیشتر نشانه های زیر را در رابطه عاشقانه خود مشاهده کنید یعنی دمای رابطه شما بیشتر زیر صفر است و هر چه کمتر مشاهده کردید یعنی اوضاع بهتری دارید.چگونه دختری که ترکمان کرده را برگردانیم

۱)وقتی رابطه سرد می شود عشقتان را کمتر می بینید: یکی دیگر از نشانه های سرد شدن رابطه عاشقانه این است که احساس می کنید همسر یا خواستگار تان وقتی کمتری برای شما می گذارد و تماس های کمتری با شما برقرار می کند.

۲) از بین رفتن اعتماد، رابطه را سرد می کند: یکی دیگر از نشانه های سرد شدن رابطه به خصوص در زن و شوهرها این است که اعتماد از بین می رود برای مثال به ارتباط های یکدیگر مشکوک می شوید.

۳) افزایش درگیری = کاهش دما: نشانه ی بعدی این است که با بهانه های کوچک با یکدیگر دعوا کنید و بیشتر وقت خود را به کشمکش و نزاع بگذارنید. یا برعکس همیشه مطیع و سرسپرده طرف مقابل باشید.

۴) کاهش سطح رضایت از رابطه: اما مهمترین نشانه سرد شدن رابطه عاشقانه این است که احساس کنید از طرف مقابل راضی نیستید، آنطور که می خواهید شما را خوشحال نکرده و انتظارات شما را برآورده نمی کند. چنین نشانه هایی را ممکن است در طرف مقابل نیز مشاهده کنید.

در چنین موقعیتی احساس می کنیدسرمای شدید رابطه تان شما را به یک پایان گریزناپذیر نزدیک می سازد. اما نگران نباشید. اگر زود به فکر بیفتید و اقدامی مثبت در جهت جلوگیری از سرد شدن رابطه انجام دهید قطعا می توانید خود را از باطلاق طلاق عاطفی رها سازید و  مجدد به سمت یک رابطه گرم و عاشقانه حرکت کنید.

در ادامه به نکاتی مهمی اشاره خواهم کرد که در گرم کردن یک رابطه سرد نقش مثبتی دارند.

مدل چسبندگی یکی از الگوهای غلط در روابط زناشویی و عاشقانه است که باعث سرد شدن بیشتر رابطه خواهد شد. قبل از هر اقدامی باید این مدل غلط را کنار گذاشته و بیش از آنکه به طرف مقابل وابسته باشید روی پای خود به ایستید.

فرق نمی کند که شما یک خانم باشید یا یک آقا در هر صورت خودکفا بودن و استقلال می تواند چند رتبه جذابیت شما را افزایش دهد و از سرد شدن طرف مقابل جلوگیری کند. پس همه سعی خود را به کار بگیرید تا از وابستگی افراطی جلوگیری کنید ( نگاه کنید به چگونه وابستگی را از بین ببریم)

وقتی همیشه به دنبال برطرف کردن انتظارات خود باشید یعنی همیشه می خواهید نیازهای خود را برطرف کنید. دیگران برای برطرف کردن نیازهای شما وارد رابطه نمی شوند بلکه خود نیز نیازهایی دارند که باید به آنها اهمیت داده شود.

برای مثال همیشه به دنبال تماس های وی نباشید، هر ساعت به او پیام ارسال نکنید، از او نخواهید هر روز برای گردش شما را بیرون ببرد و به طور کلی همیشه خواهان نباشید.

هیچ روش رفتاری صد در صد منفی و هیچ روش رفتاری صد در صد مثبت نیست. یک روش رفتاری خاص ممکن است در بعضی باعث سرد شدن احساس عاشقانه شود و در بعضی دیگر باعث گرم تر شدن رابطه شود.

به همین دلیل است که بازشناسی روش رفتاری تان اهمیت بسیار زیادی در جلوگیری از سرد شدن رابطه دارد. حتما پس از مطالعه این مطلب خوب فکر کنید و روش های رفتاری خود را بررسی کنید.

به این فکر کنید که کدام یک از رفتارهای شما باعث ایجاد احساس مثبت و خوشحال شدن طرف مقابل تان می شود ( اگر مدت ها است دیگر احساس مثبت و خوشحالی را در وی مشاهده نکردید به اوایل رابطه فکر کنید).

همچنین به این فکر کنید که در چه موقعیت هایی و با چه رفتارهایی باعث آزرده شده یا ایجاد احساس منفی در طرف مقابل خود شده اید.

لیستی از روش های رفتاری خود تهیه کنید و برنامه ای برای اجرای روش های رفتاری مثبت آماده کنید. باید بتوانید این روش ها را پیاده سازه کنید.

هیچ پاسخی بهتر از مدل برجسته سازی رابطه گرم برای این پرسش که چگونه یک رابطه سرد را گرم کنیم وجود ندارد.

سرد شدن رابطه عاشقانه باعث ایجاد یک دیوار تدافعی در طرف مقابل می شود. در چنین شرایطی هر نوع تلاش مستقیم و علنی برای صحبت کردن در مورد رابطه عاشقانه و قانع کردن وی برای گرم شدن رابطه با شکست مواجه خواهد شد.

احساس عشق، بر اساس  منطق و استدلال به وجود نخواهد آمد بلکه از درون شما نشات می گیرد. پس به جای اینکه برای جلوگیری از سرد شدن رابطه عاشقانه تان دلیل و استدلال بیاورید، غر بزنید، دعوا کنید یا حتی التماس کنید به دنبال برجسته سازی یک رابطه گرم باشید.

به عبارت دیگر به جای اینکه مستقیم برای گرم شدن رابطه تلاش کنید و اصرار کنید که ” مرا دوست داشته باش”، در عمل گرمای رابطه عاشقانه خود را برجسته کنید و نشان می دهید که رابطه عاشقانه ای دارید.

بازشناسی روش های رفتاری و پیاده سازی مدل های رفتاری مثبت و پرهیز از مدل های رفتاری منفی که در بخش قبل در مورد آن صحبت کردم می تواند نقش قدرتمندی در برجسته سازی رابطه گرم و در نتیجه بهبود رابطه سرد شده بازی کند.

از دیگر مدل های برای جلوگیری از سرد شدن رابطه و برجسته سازی رابطه گرم که روی همه افراد تاثیر مثبت دارد شامل شوخ طبعی، سرحال بودن، پر انرژی بودن، خوشال بودن، خودآرایی و رسیدگی به خود است.

اما برای رسیدن به چنین احساس هایی نیاز به فردی دارید که بتوانید از او احساس مثبت دریافت کنید. در ادامه توضیح خواهم داد که چگونه حتی در یک رابطه سرد نیز می توانید چنین احساس مثبتی را از طرف مقابل دریافت کنید.

اگر نگران سرد شدن طرف مقابل هستید پس باید بدانید با مدل تمرکز بر دریافت هدف به سادگی می توانیم یک رابطه سرد را گرم کنیم.

فردی را تصور کنید که برای خرید مثلا یک نوشیدنی وارد فروشگاهی بزرگ می شود اما ناگهان متوجه سی دی موسیقی از خواننده ای می شود که به رفتارهای غیر اخلاقی معروف است. سپس آن سی دی را بر می دارد، به سراغ فروشنده می رود و درگیر یک دعوای حسابی می شود.

در نتیجه وقت خود را می گیرد، محیط فروشگاه را به متشنج می کند و روز خود را از بین می برد. آیا بهتر نبود همان اول روی دریافت هدف خود یعنی نوشیدنی متمرکز می شد و سی دی موسیقی را برای فردی دیگر می گذاشت؟.

من در مورد مواردی صحبت نمی کنم که جان فردی در خطر است یا امنیت تان تهدید می شود؛ در این شرایط حتما باید دخالت کرده و مشکل را حل کنید.

اما وقتی موضوع دیدگاه و نقطه نظرات متفاوت است بی جهت خود را درگیر نکنید. چیزی که می خواهید را مشخص کنید، آن را دریافت کنید و از مغازه خارج شوید.

در مورد سایت نوین بینش هم داستان به همین شکل است. به دنبال نکاتی باشید که برای شما مفید است و مطالب تکراری یا غیرمفید را رها کنید. به عبارت دیگر متمرکز شوید روی چیزی که باید دریافت کنید و هدف نهایی شما است.

به صورت خلاصه برای تمرکز بر دریافت هدف اول باید هدف اصلی خود را مشخص کرده و روی آن تمرکز کنید، و سپس آن را بدست آورید ( دریافت).

پس مدل تمرکز بر دریافت هدف یعنی مشخص کردن هدف و تمرکز روی دریافت آن تاحاشیه ها و حواس پرتی ها شما را از اهداف تان دور نکند.

در ادامه توضیح می دهم چگونه می توانید از این مدل جهت جلوگیری از سرد شردن رابطه عاشقانه استفاده کنید.

در یک رابطه عاطفی هدف اصلی شما چیست؟ دریافت احساس مثبت. پس باید روی دریافت احساس مثبت متمرکز شوید و سپس آن را دریافت کنید.

به عبارت دیگر متمرکز شوید روی ایجاد احساس خوب، مثبت و شاد در خود و سپس آن را از طرف مقابل دریافت کنید.

قرار نیست طرف مقابل را مجبور کنید به شما حس خوب بدهد؛ قرار نیست برای او دستورالعملی تعیین کنید از وظایفی که باید برای خوشحال کردن شما انجام دهد؛ قرار نیست آنطور که شما می خواهید با خانواده خود برخورد کند تا احساس کنید موفق شده اید یک رابطه سرد را گرم کنید.

بگردید و احساس مثبت ( یا همان احساس عشق) را در او پیدا کنید و آن را دریافت کنید. هر چیز دیگر را نیز که با آن مخالف هستید دور بریزید. حداقل فعلا.چگونه دختری که ترکمان کرده را برگردانیم

به جای اینکه به دنبال حذف یا تغییر ویژگی های منفی باشید سعی کنید بیشتر روی ویژگی های مثبت وی تمرکز کنید و چیزی را دریافت کنید که باعث افزایش احساس رضایت در شما می شود.

این نکته را در گفت و گوهای روزمره خود نیز به خاطر داشته باشید و از تنش در بحث ها و صحبت های تان جلوگیری کنید.

هر چقدر احساس مثبت بیشتر و حس رضایت بیشتری داشته باشید می توانید انرژی مثبت بیشتری به رابطه خود تزریق کنید. این فرایند خود یک مدل از برجسته سازی رابطه گرم است.

زیرا با اینکار بدون ارتباط مستقیم و اشاره به سرد شدن رابطه کاری می کنید که غیر مستقیم گرمای رابطه به ذهن طرف مقابل تلقین می شود.

به صورت خلاصه سه مرحله مهم در جلوگیری از سرد شدن رابطه و بهبود آن وجود دارد. مرحله اول رهایی از مدل چسبندگی است. مرحله دوم بازشناسی روش های رفتاری. مرحله سوم مدل برجسته سازی رابطه گرم و مرحله پایانی مدل تمرکز بر دریافت هدف در رابطه است.

در واقع پس از رهایی از مدل چسبندگی با تمرکز روی دریافت احساس عشق از طرف مقابل باعث برجسته سازی رابطه گرم خود می شوید. همچنین با بازشناسی روش های رفتاری خود می توانید راه های بیشتری جهت برجسته سازی رابطه گرم و همچنین دریافت احساس عشق پیدا کنید.

تکنیک های فوق فقط موارد معدودی از تکنیک های من برای جلوگیری از سرد شدن رابطه عاطفی و بهبود رابطه شکست خورده است.

اگر فکر می کنید نیاز دارید تکنیک های بیشتری بیاموزید حتما به شماره زیر پیام ارسال کرده و با تیم نوین بینش در ارتباط باشید.

آیا شما دچار چسبندگی عاطفی در رابطه خود هستید؟ اگر پاسخ مثبت است چه راهکاری برای جلوگیری از آن دارید؟

روش های رفتاری خود را بازشناسی کنید و مدل های برجسته سازی رابطه گرم تان را تعریف کنید.

چه چیزی در طرف مقابل باعث افزایش احساس رضایت شما از وی و رابطه عاشقانه تان می شود؟ به عبارت دیگر توضیح دهید چگونه می توانید روی دریافت احساس عشق از طرف مقابل متمرکز شوید؟

می توانید پاسخ  های خود را از طریق تلگرام یا واتس آپ به شماره زیر ارسال کنید تا تیم نوین بینش برای یادگیری تکنیک های بیشتر شما را همراهی کند:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

کارشناس تیم نوین بینش

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین  مرجع در مورد بازگشت به عشق و ازدواج در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به دسته بازگشت به عشق و ازدواج مراجعه کنید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

می خواهم بیشتر بدانم:

۴ حرکت ساده برای بازگرداندن عشق از دست رفته

در مقابل تغییر رفتار ناگهانی مردان چه باید کرد

بعد از جدایی چه باید کرد – بایدها و نبایدها بعد از جدایی

تجربیات من در برگرداندن معشوق

ایجاد دلتنگی در مردان بعد از جدایی

ایجاد وابستگی عاطفی در دیگران

حفظ رابطه عاطفی از راه دور

تست احتمال بازگشت به رابطه 

سیاست رفتاری در مقابل خانواده شوهر

می توانید به صورت 24 ساعت از طریق تلگرام یا واتس آپ با تیم نوین بینش در ارتباط باشید :09306135008

خیلی مطالب‌تون مفید و خوب هستند. بیشتر پست بذارید و اینکه از طریق سایت‌تون وارد کانال تلگرام‌تونم شدم. امیداوارم بیشتر فعالیت کنید.

ممنون از مطالب آموزنده شما

بسیار عالی

خوشمان امد

عالییییییییییییییییی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت


تصویر امنیتی
*

برچسب‌ها:درمان طلاق عاطفی, نشانه های طلاق عاطفی

انتقادات و شکایات

shahinzand18@gmail.com

اینستاگرام شاهین زند

     شماره تماس:  03136201013       از ساعت 9 صبح الی 5 عصر

 آدرس: اصفهان، خ ارتش، کوچه 69، ساختمان پیمان، ط 2، واحد11

ارتباط با کارشناس روابط عاطفی از طریق ارسال پیام در تلگرام یا واتس آپ: 09306135008

 

 

.                   قوانین و مقررات

 

کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد چیست؟

چه کارهایی بعد از جدایی باید انجام داد که احتمال نجات رابطه نابود نشود؟

چه باورهایی بعد از کات کردن باعث اشتباهات ما می شود؟

جدایی بعد از یک رابطه عاشقانه رویدادی است که تقریبا همه انسان ها ممکن است حداقل یک بار در زندگی خود تجربه کنند. فرق نمی کند که شکست عشقی بعد از جدایی را یک نوجوان تجربه کند یا یک مردی که بارها شکست عشقی را بعد از جدایی تجربه کرده است، به هر حال احساسات افسردگی و تنفری که بعد از جدایی احساس می شود در همه انسان ها تقریبا مشترک است.

در شرایط بعد از جدایی به دلیل غلبه احساسات بر منطق و تفکر عقلانی ممکن است باورهای غلطی شکل بگیرد که باعث بروز اشتباهات بعد از جدایی خواهد شد (نگاه کنید به اشتباهات و اقدامات صحیح بعد از جدایی – بعد از کات کردن چه باید کرد)چگونه دختری که ترکمان کرده را برگردانیم

چنین کارهایی که بعد از جدایی نباید انجام داد می تواند احتمال نجات رابطه را نابود کند. حتی اگر قصد فردی فراموش کردن رابطه قبلی باشد، این اشتباهات بعد از کات کردن شرایط را سخت تر می کند.

در ادامه به باورهای غلطی اشاره می کنیم که بعد از کات کردن باعث اشتباهات بیشتر می شود؛ اما این اشتباهات را ناخودآگاه و بدون اینکه خود بخواهیم، مرتکب می شویم که باعث می شود احتمال نجات رابطه را کمتر کنیم.

چرا آگاهی از کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد کافی نیست؟ پاسخ ساده است، زیرا تا وقتی مشکلات را از ریشه حل نکنیم، هر چقدر هم از اشتباهات خود آگاه باشیم همچنان در زمانی که نباید آن را انجام دهیم، انجام می دهیم.

این موضوع مثل داستان افرادی است که سیگار می کشند؛ تقریبا همه این افراد می دانند که مصرف سیگار اشتباه است اما همچنان آن را ادامه می دهند.

پس اگر بخواهیم کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد را واقعا انجام ندهیم و همچنین کارهایی انجام بدهیم که بعد از اتمام رابطه صحیح است، نباید فقط به آگاهی از اشتباهات پس از جدایی پسنده کنیم بلکه باید با تغییر ریشه ای باورهای بنیادین، ریشه افکاری که موجب این اشتباهات می شود را قطع کنیم.

به عبارت دیگر باور های غلط که بعد از کات کردن باعث اشتباهات بیشتر می شود را باید شناخت و جلوی رشد آن ها را گرفت تا بتوانیم از کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد پرهیز کرده و کارهایی را انجام دهیم که بعد از اتمام رابطه باید انجام داد.

به زبان ساده با از بین بردن این باورها می توانیم به سادگی از کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد پرهیز کنیم بخصوص وقتی می خواهیم طرف مقابل خود برای شروع دوباره رابطه پیش قدم شود زیرا همانطور که قبلا گفته ام بازگشت به رابطه بسیار ساده اتفاق می افتد اما اگر ندانیم چطور با بازگشت طرف مقابل برخورد کنیم همه چیز از دست می رود.

همانطور که در مورد قبل گفتیم یکی از باورهای غلط که باعث کارهایی می شود که بعد از کات کردن نباید انجام داد، تمرکز کورکورانه برای برگشت به رابطه است.

وقتی تنها هدف ما فقط بازگشت به رابطه باشد باعث می شویم نتوانیم با تفکر عقلانی خود را به درستی برای داشتنن یک رابطه موفق آماده کنیم.

در این شرایط احتمالا به دلیل اشتباهات رایجی مثل ارسال مداوم پیام، تماس های پی در پی، اصرار به ادامه رابطه، گریه کردن های مداوم و گاهی اوقات تهدید و پرخاشگری باعث می شویم احتمال بازگشت به رابطه بسیار کاهش پیدا کند و حتی در شرایط شدیدتر موجب بلاک شدن ما توسط طرف مقابل می شود. اگر قبلا به دلیل چنین اشتباهاتی بلاک شدن اید باید حتما مهارت های واکنش صحیح در برابر بلاک شدن را یاد بگیرید.

از سوی دیگر حتی اگر در برگشت به رابطه موفق شویم به دلیل اینکه فقط هدف بازگشت بوده است و نه حفظ رابطه، موفق به ادامه رابطه نخواهیم بود و خیلی زود رابطه بازگردانده شده به جدایی ختم خواهد شد.

به عبارت دیگر تمرکز کورکورانه برای برگشت به رابطه باعث افتاده در چرخه بازگشت و جدایی خواهد شد که در مقاله چرا بازگشت به رابطه عاطفی ساده است اما کافی نیست مفصل در مورد آن توضیح داده ام.

یکی دیگر از باورهای غلط که باعث اشتباهات بعد از جدایی می شود، فراموش کردن رابطه قبلی با شروع یک رابطه جدید می باشد. بسیاری افراد تصور می کنند شروع یک رابطه جدید بلافاصله پس از جدایی به آن ها کمک می کند که رابطه قبلی خود را فراموش کنند.

اما در واقع شروع رابطه جدید، یک رابطه واکنشی است که با هدف جبران خلا عاطفی ناشی از جدایی ایجاد شده است؛ در نتیجه چنین روابط پایدار نیست ( نگاه کنید به خلا عاطفی در روابط زناشویی).

این موضوع نه فقط در مورد شما بلکه در مورد طرف مقابل نیز ممکن است اتفاق بیفتد که معمولا برای افرادی که قصد بازگرداندن رابطه خود را دارند یک خبر خوب است زیرا چنین رابطه در نهایت منجر به جدایی خواهد شد.

یکی از باور های غلط که در اثر احساس منفی پس از جدایی شکل می گیرد تصور بد بودن طرف مقابل است.

در اینجا سعی کردیم از واژه ای مناسب استفاده کنیم ولی در واقع بسیاری افراد در این شرایط طرف مقابل خود را با واژگانی مثل پست، خائن، نامرد، رذل و دیگر خصایص منفی اخلاقی تعریف می کنند که یک باور غلط است.

گاهی ممکن است فردی که قصد پایان دادن به رابطه عاطفی را دارد، با ایجاد تنفر از شما کاری کند که خود پایان دهنده رابطه شوید و با اینکار از احساس گناه ناشی از جدایی فرار کند.

حتی اگر واقعا طرف مقابل رفتار ناشایستی انجام داده باشد، تنفر شما تنها به خود شما آسیب می زند و می تواند منجر به اشتباهاتی از جمله بلاک کردن طرف مقابل، انتقام گرفتن با خراب کردن رابطه های بعدی وی یا درگیری و کشمکش می شود.

چنین اقداماتی در نهایت باعث پشیمانی شما بعد از جدایی و در نتیجه ایجاد احساس سرخوردگی می شود. به همین دلیل پس از مدتی بیشتر دلتان برای طرف مقابل تنگ شده و تنفر شما به عشق تبدیل خواهد شد.

به همین دلیل است که می گوییم عشق و تنفر دو روی یک سکه هستند و چه هدف شما فراموشی باشد چه بازگشت به رابطه پس از جدایی، تنفر باعث می شود نتوانید به هدف خود برسید ( نگاه کنید به چه کنیم طرف مقابل برای شروع دوباره رابطه پیش قدم شود).

در مقابل سعی کنید با تفکر عقلانی طرف مقابل را صد در صد بد یا صد در صد خوب نبینید بلکه فردی ببینید که مثل هر انسان دیگری می تواند همزمان هم ویژگی های منفی داشته باشد و هم مثبت.

اینکه فقط یکی از ویژگی هایی وی را ببینید و دیگر ویژگی ها را انکار کنید ( مثلا فقط بدی ها را ببینید) باعث می شود پس از مدتی دیدگاه شما برعکس شود ( مثلا فقط خوبی ها را ببینید).

یکی دیگر از باور های غلط این است که همه همجنسان طرف مقابل را مثل خود او فردی بی وفا یا ناشایست بدانیم. ضمیر ناخودآگاه همیشه به دنبال ساده کردن و رسیدن به سریع ترین پاسخ است.

در نتیجه وقتی با یک شکست عشقی مواجه می شویم بعد از جدایی تصور می کنیم همه افراد مثل هم هستند و دلیل شکست عشقی یا جدایی این است که ذات همه همجنسان طرف مقابل به این صورت است.

در اصطلاح ان ال پی / nlp یا برنامه ریزی عصبی کلامی به این رویداد تعمیم دادن می گویند. تعمیم دادن یعنی بر اساس مدارک جزئی، نتیجه گیری های کلی انجام دهیم.

برای مثال چون با چند پسری درغگو آشنا شده ایم که در ارتباط خود صادق نبودند تصور کنیم همه پسرها درغگو هستند.

در این شرایط ذهن ما یک طرح واره ایجاد می کند که در آن فقط مدارکی را جمع می کند که نشان دهنده اثبات تصور غلط ذهن باشد و در مقابل هر مدرکی که در تضاد با باور ما باشد را از دید ما پنهان می کند یا به آن برچست استثنا می دهد.

برای مثال همه افرادی که مثلا به دلیل خیانت و بی وفایی طرف مقابل آسیبب دیده اند را به یاد خواهید آورد و در مقابل یا متوجه بسیاری افرادی که در زندگی عاشقانه خود موفق هستند نمی شوید یا آن ها را استثنا تصور می کند.

این باور غلط باعث می شود باور غلطی بعدی یعنی تنفر از شروع یک رابطه عاطفی دیگر شکل بگیرد که موجب یکی از بزرگترین اشتباهات بعد از جدایی می شود.

یگی دیگر از باور های غلط بعد از جدایی ممنوعیت تماس است. هرچند این باور تا حدودی درست است اما دقیقا چیزی نیست که بسیاری تصور می کنند. اول اینکه ممنوعیت تماس فقط باید از طرف شما باشد. این بدین معناست که در مواقع خاص در صورتی که تماس یا پیامی از سوی طرف مقابل ایجاد شد، باید پاسخ بدهید اما برای پاسخ به طرف مقابل در این شرایط قوانین و اصول خاصی وجود دارد.

در اینجا نمی شود به همه این قوانین اشاره کرد زیرا، این موضوع بستگی به خیلی چیزها در رابطه دارد که ابتدا نیاز است بررسی شود. مسئله بعدی در مورد مدت زمان ممنوعیت تماس است که بسیاری آن را ۳۰ روز در نظر می گیرند. در صورتی که این تعیین زمان اشتباه است زیرا در بسیار اوقات ممکن است نیاز باشد مدت زمان بیشتر یا حتی کمتری قانون ممنوعیت تماس رعایت شود.

به هر حال چیزی که از همه این ها مهم تر می باشد این است که کدام نوع از ارتباط را می خواهیم ارتباط کنیم: ارتباط از راه دور که منجر شود به پیش قدم شدن طرف مقابل یا ارتباط مستقیم که نیاز است خود پیش قدم شویم. هر یک از این انتخاب ها نیز مزیت ها و مضرت خود را دارد. به هر حال چه بخواهیم غیر مستقیم کاری کنیم طرف مقابل خود پیش قدم شود و چه خود پیش قدم شویم، قبل از هر چیز باید باورهای صحیح بدست بیاوریم تا بتوانیم از اشتباهات دوری کنیم.

تاکید می کنم، آگاه شدن به تنهایی کافی نیست زیرا بسیاری اوقات پیش آمده است که با وجود آگاهی از اشتباه بود رفتارمان، همچنان آن رفتار را در زمانی که نباید انجام می دادیم، انجام دادیم. دلیل این موضوع این است که ذهن ما و نیروی هیجانی ضمیر ناخودآگاه مان، برای مقابل با شرایط آماده نشده است.

به همین دلیل در کنار آگاهی نیاز داریم، مهارت را نیز بدست بیاوریم و دانش خود را تبدیل به بخشی از زندگی کنیم که خود به خود و بدون اینکه مدام به آن فکر کنیم در زندگی روزمره به عمل تبدیل شود.چگونه دختری که ترکمان کرده را برگردانیم

فرق نمی کند دلیل تنفر از شروع یک رابطه جدید، تنفر از همه همجنسان طرف مقابل باشد یا چیز دیگری به هر حال وجود چنین باوری مثل سم می تواند ذهن شما را دچار انحراف کند.

البته این بدین معنا نیست که بعد از جدایی باید وارد یک رابطه دیگر شوید یا هیچ تلاشی برای برگشت به رابطه نکنید اما چیزی که اهمیت دارد وجود یک باور صحیح است زیرا باور های صحیح موجب اقدامات صحیح می شود.

به عبارت دیگر چه هدف شما فراموشی باشد و چه برگشت به رابطه در صورتی موفق خواهید شد که با ایجاد باورهای صحیح در ذهن کارهایی که بعد از جدایی باید انجام داد را به درستی انجام دهید.

وقتی شما با خود می گویید اگر عشق سابقم به رابطه بازنگردد من دیگر هرگز نمی خواهم وارد یک رابطه عاطفی شوم، در واقع ناخودآگاه خود را از یک نیاز اساسی خود محروم می کنید ( نگاه کنید به چگونه عاشق نشویم).

از آنجایی که ضمیر ناخودآگاه نیاز به محبت و عشق دارد و چنین نیازی مثل نیاز به خوراک و خواب است پس هرگز نمی توانید نیاز به یک رابطه عاطفی پایدار و موفق را در خود از بین ببرید.

پس وقتی این باور غلط شکل می گیرد یعنی تنفر از رابطه جدید بعد از جدایی؛ ضمیر ناخودآگاه که منبع احساسات است به دو صورت در مقابل شما واکنشی منفی نشان می دهد:

همانطور که مشاهده کردید هر دوی این اشتباهات بعد از جدایی به دلیل باور غلطی ( تنفر از رابطه جدید بعد از جدایی) شکل گرفته است که دقیقا نتیجه عکس داشته است.

بسیاری افراد سختی جدایی را با یک باور غلط دو چندان می کنند. این باور غلط این است که تصور می کنند برای یک رابطه سرمایه گذاری بسیاری کرده اند و اکنون از دست رفته این رابطه به معنای از بین رفتن سرمایه آن ها است؛ از نظر این افراد عمری و مدت زمانی که در این رابطه بودن اند سرمایه ای تلقی می شود که اکنون از دست رفته است.

در صورتی که سرمایه گذاری که این افراد انجام داده است به هیچ وجه از بین نرفته است بلکه تجربیات بسیاری به آن ها ارائه کرده که اگر به درستی از این تجربیات استفاده کنند، این جدایی برای آن ها بسیاری ارزشمند خواهد شد.

حتی مدت زمانی که در یک رابطه عاشقانه سپری شده است در مدت زمان خود سرشار از خوشی ها و خاطرات خوب بوده است، پس مدتی که در این رابطه بوده اند به هیچ وجه بد نگذشته است.

اکنون باید به فکر این بود که چطور مدت زمان بعد از جدایی را نیز به خوبی سپری کنند. در صورتی که بتوانند به درستی جدایی را مدیریت کنند و اجازه ندهند احساس شکست و سرخوردگی بر آن ها چیره شود پس هم در گذشته و هم در حال لحظات شان با خوشی گذشته است ( نگاه کنید به چگونه از شکست پیروزی بسازیم).

این بدین معنا است که شکست یا باختن سرمایه شما که همان لحظات خوش است، بستگی به خودتان و باور شما دارد که آن را اکنون با غم و غصه خراب کنید یا امروز خود را نیز به خوبی سپری کنید ( نگاه کنید به تاثیر باور در موفقیت).

حتی اگر از این دید بخواهیم بنگریم که چه کسی در این رابطه باخته است در واقع کسی بازنده است که تمام کننده رابطه بوده نه فردی که رها شونده محسوب می شود. زیرا کسی که رابطه را تمام کرده است یعنی به اندازه کافی این رابطه مطابق نیازهای ضمیر ناخودآگاهش نبوده پس مجبور به تمام کردن رابطه شده است.

اما فردی که رها شونده است و از جدایی ناراضی، از رابطه قبلی خود کاملا رضایت داشته که اکنون به دنبال حفظ آن است. اگر از این بعد به داستان نگاه کنید متوجه خواهید شد کسی که در واقع رها شده است بیشترین امتیاز را در این رابطه بدست آورده است.

تنها چیزی که می ماند از الان به بعد است که باید تصمیم بگیرند و انتخاب کنند که همچنان خوشحال و شاد به زندگی خود ادامه دهند و یا اجازه دهند اندوهی بی پایان زندگی آن ها را به اسارت بگیرد.

به زبان ساده اینکه تصور کنید سرمایه خود را از دست داده اید باعث ضعف، ترس، استرس، نامیدی و اندوه بیشتر شما خواهد شد که نتیجه آن می شود اشتباهات مثل التماس، اصرار به ادامه رابطه، ترس و ناتوانی در رد کردن این شرایط سخت.

در نتیجه چه هدف شما فراموش کردن رابطه قبلی باشد چه بازگرداندن آن، به هر حال به شما کمک نمی کند به هدف خود دست پیدا کنید.

یکی دیگر از باورهای رایج که منجر به اشتباهات جبران ناپذیر پس از جدایی خواهد شد، باور به مقصر دانستن یا سرزنش کردن خود یا دیگران بر اساس دلایل ظاهری است که معمولا بهانه جدایی در نظر گرفته می شود.

به یاد داشته باشید دلیل یک جدایی با بهانه ها و رویدادهای قبل از جدایی متفاوت است و ریشه در انباشتگی احساسات منفی دارد که در سطح ضمیر ناخودآگاه شکل گرفته است.

به چند نمونه از این سرزنش ها و مقصر دانستن های غلط توجه کنید:

اینگونه مقصر دانستن های ظاهری، با واقعیت جدایی ها سازگار نیست. البته در هر رابطه ای خطاهایی وجود دارد ولی این خطاها از سوی دو طرف است و به شکافی مربوط می شود که دو طرف نتوانستند از بزرگ شدن آن جلوگیری کنند.

به عبارت دیگر بسیاری اوقات دلیل جدایی ها عدم آگاهی از وضعیت روحی و روانی یکدیگر است که به زبان دقیق تر می شود عدم برطرف شدن نیازهای ضمیر ناخودآگاه.

چه فردی که نتوانسته است جلوی شکاف در رابطه خود را بگیرد و اجازه داده است رویدادهای مختلف به مرور زمان باعث از بین رفتن عشقش شود و در نتیجه تصمیم به جدایی بگیرد چه فردی که نتوانسته به درستی به ساختار ذهن طرف مقابل، تیپ شخصیتی وی و نیازهای ناخودآگاهش آشنا شود، هر دو عامل این جدایی هستند اما مقصر نیستند.

در واقع تقصیر اصلی بر گردن ناآگاهی است که هر دو طرف رابطه به آن توجه نکرده اند. هرچند اگر این جدایی بهانه ای شود برای افزایش دانش در مورد روانشناسی عشق و واقعیت در مورد نیازهای ضمیر ناخودآگاه، پس می شود گفت این جدایی که باعث چنین آگاهی شده است یک دستاورد بزرگ محسوب می شود ( نگاه کنید به عاشق کردن با برطرف کردن نیازهای ضمیر ناخودآگاه)

چنین باور غلطی یا باعث اشتباهاتی از قبیل خودسرکوبگری می شود که نتیجه آن ضعف است یا تنفر از طرف مقابل که قبل تر توضیح دادیم چگونه تنفر بیشتر باعث عشق، دلتنگی و پشیمانی بیشتر می شود.

در مورد قبل گفتیم بعضی افراد مدام خود یا طرف مقابل را مقصر می پندارند اما برعکس آن نیز پیش می آید و آن وقتی است که خود یا طرف مقابل را توجیه می کنند و بعضی واقعیت ها را انکار.

این مورد بیشتر وقتی صورت می گیرد که رها شونده قصد دارد با توجیه رفتار طرف مقابل، او را ببخشد و خود را توجیه کند که برای بازگرداندن وی تلاش کند.

در این شرایط نیز اشتباهات رایجی که در مورد اول – اصرار به ادامه رابطه – اشاره کردیم شکل می گیرد که دلیل آن وابستگی و ضعف بیشتر در مقابل طرف مقابل است.

حتی اگر قصد شما برگرداندن عشق تان است باید ضعف ها و اشتباهات طرف مقابل را ببینید و بپذیرید تا بتوانید رابطه خود را به صورت صحیح آماده کنید و واقعی بینانه برای ترمیم رابطه خود اقدام کنید.

به عبارت دیگر نه قرار است طرف مقابل را یک مقصر تمام عیار بدانید که بجز خطا هیچ نمی کند یا همه اشتباهات او را توجیه کنید و به گردن خود بیندازید. واقعیت این است که همه افراد ممکن است که گاهی اشتباهاتی داشته باشند و گاهی به خوبی رفتار کنند.

این باور بخصوص در خانم ها بیشتر رواج دارد که تصور می کنند از لحاظ عاطفی و احساسی نیازمند به یک رابطه عاطفی هستند. در نتیجه وابستگی بیش از حد خود را طبیعی تصور می کنند.

وقتی می گوییم وابستگی شدید یعنی تفاوت است بین وابستگی در حدی نیاز به عشق که یک نیاز طبیعی در همه انسان ها است و وابستگی شدید که برای برطرف کردن همه نیازهای ناخودآگاه است.

اجازه دهید دقیق تر به این مورد اشاره کنم. بعضی از نیازهای ضمیرر ناخودآگاه شامل نیاز به محبت، نیاز به اطمینان، نیاز به امنیت، نیاز به اعتماد به نفس، نیاز به توجه و نیاز به تایید است.

برای برطرف کردن این نیازها باید روی هویت و ویژگی های فردی خود کار کنیم و فقط مورد نیاز به محبت است که برای آن به یک رابطه عاطفی نیاز است.

اما وقتی فردی رابطه عاطفی را اهرمی برای برطرف کردن همه نیازهای خود بپندارد، وابستگی شدید شکل می گیرد. این باور وقتی شکل می گیرد که ما خود را از همه لحاظ محکوم به داشتن یک رابطه عاطفی می بینیم.

در نتیجه هویت خود را به وسیله یک رابطه عاطفی تعریف می کنیم و دچار گمگشتگی هویت می شویم. در این شرایط است که وابستگی بیش از حد باعث به دلیل ترس از جدایی و ترس از جدایی باعث اشتباهات پس از جدایی از جمله ضعف و گاهی باج دادن در رابطه می شود ( نگاه کنید به آیا ازدواج باعث خوشبختی می شود)

یکی دیگر از باورهای غلط که باعث اشتباهات پس از جدایی می شود باور به نیمه گمشده است. این موضوع واقعا عجیب است که بسیاری تصور می کنند فردی یا هرگز نباید عاشق او بوده باشید یا اگر عاشق شد هرگز نمی تواند عشق خود را از دست بدهد.

به همین دلیل فردی که جدایی را تجربه می کند یا تلاش می کند ثابت کند طرف مقابل او یک فریبکار و درغگو بوده که در نشان دادن عشق خود نقش بازی می کرده است یا همچنان عاشقش است اما به دلیل مانع های ذهنی یا شاید مخالفت ها یا امتحان کردن وی، عشقش را پنهان کرده است.

این افراد فراموش می کنند که عشق نیز مثل هر احساسات دیگری با نوسانات همراه است و همانطور که ممکن است یک فرد شاد، روزی ناراحت باشد و روزی خوشحال، پس عشق هم می تواند روزی از بین برود و روزی بازگردد.

به عبارت دیگر اصلا غیر منتظره نیست که مثلا پسری زمانی دیوانه وار عاشق دختری باشد ولی پس از مدتی احساس وی فروکش کند. درواقع این رویدادی است که در هر رابطه ی عاطفی می تواند رخ بدهد مگر اینکه ما مهارت های حفظ رابطه را بدانیم و عشق را در رابطه خود پایدار نگاه داریم ( نگاه کنید به مهارت های ارتباط موثر)

دلیل این موضوع که بسیاری تصور می کنند عشق یا هرگز شکل نمی گیرد یا اگر شکل گرفت از بین نمی رود ریشه در افسانه نیمه گمشده دارد. صنعت موسیقی و سینما نقش اصلی در ایجاد چنین باوری بازی می کنند زیرا باور به نیمه گمشده یک باور محبوب برای فروش و جذب مشتری است.

وقتی از کودکی تا بزرگسالی از طریق فیلم ها، آهنگ ها، تبلیغات و گفته های پیرامون خود در معرض اطلاعاتی قرار می گیریم که به صورت مستقیم و غیر مستقیم باور به نیمه گمشده را در ذهن ما تلقین می کنند، عجیب نیست که ما نیز واقعا تصور کنیم نیمه گمشده ای برای ما وجود دارد.

به همین دلیل است که یکی از اشتباهات بعد از جدایی، گوش دادن به آهنگ های غمگین است زیرا پیغام های منفی که در بسیاری اوقات واقعی نیست را به ناخودآگاه ما ارسال می کنند ولی چون موضوع های این آهنگ ها چیزی است که دوست داریم واقعیت داشته باشد، به آن ها گوش می دهیم.

به یاد داشته باشید در تجارت و صنعت همیشه چیزی به شما می گویند که دوست داشته باشید بشنوید تا به محبوبیت کالای خود دست پیدا کنند پس هر چیزی که می شنوید را سریع باور نکنید.

به هر حال باور به نیمه گمشده باعث می شود بسیاری تصور کنند یا شخصی اصلا نمی توانسته عاشق آن ها باشد یا اگر عاشق شده پس وی از اول برای آن ها ساخته شده و نیمه گمشده ی وی است.اما واقعیت در صورتی که هیچ دو نفری از اول برای هم ساخته نشده اند ( نگاه کنید به آیا نیمه گمشده واقعا وجود دارد).

همانطور که بارها در این مقاله اشاره کرده ام، دلیل اصلی عاشق شدن نیازهای ضمیر ناخودآگاه است و افراد بسیاری هستند که می توانند نیازها و معیارهای ضمیر ناخودآگاه ما را برطرف کنند (نگاه کنید به روانشناسی عاشق شدن).

اما چیزی که از عاشق شدن مهم تر است حفظ عشق است که هیچ ارتباطی با ایجاد آن ندارد زیرا وقتی معیارهایی تیک خورد و طرف مقابل عاشق شد ممکن است پس از مدتی آن معیار یا تغییر کند یا دیگر توسط طرف مقابل برطرف نشود.

پس برای حفظ رابطه عاشقانه باید مهارت های متفاوتی آموخت که به ما کمک کند تصویری از خود نشان دهیم که برطرف کننده نیازهای ضمیر ناخودآگاه طرف مقابل است (برای اطلاعات بیشتر در این باره نگاه کنید به چگونه دیگران را عاشق خود کنیم ( بر اساس روانشناسی عشق) )

در پایان این نکته را نیز تاکید کنم که معیارها یا نیازهای ضمیر ناخودآگاه با نیازهای یا معیارهای ضمیرخودآگاه متفاوت است. سخنان، خواسته ها یا گفته های طرف مقابل نیازها و معیارهای واقعی وی برای عاشق شدن نیست. عشق به صورت خودآگاه اتفاق نمی افتد که معیارخودآگاه برای آن اعلام کنیم.

در واقع برطرف شدن نیازها و یا معیارهای خودآگاه شاید باعث افزایش رضایت از رابطه شود اما لزوما باعث عشق نمی شود. به همین دلیل است که ممکن است افرادی را پیدا کنید که از طرف مقابل خود راضی هستند اما عاشق وی نیستند و در مقابل افرادی را پیدا کنید که اصلا از طرف مقابل خود راضی نیستند اما همچنان به او عشق می ورزند.

نوشته شاهین زند- محقق و پژوهشگر

نوین بینش یک سایت پزشکی پیچیده یا یک دائره المعارف آنلاین و خسته کننده نیست؛ بلکه بزرگترین مرجع رواشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان است که به صورت خلاصه، مختصر و مفید مهارت های کاردبری را به شما می آموزد. برای اطمینان به این موضوع نگاه کنید به روانشنایس عشق و بازگشت به رابطه. کتاب بازگشت به عشق و ازدواج نوشته شاهین زند توسط نوین بینش منتشر شده است. این کتاب شانس شما را برای بازگشت به رابطه با هدف ازدواج یا حفظ ازدواج افزایش می دهد در حالی که در صورت عدم رضایت هزینه ی پرداختی به شما برگشت داده می شود. برای مشاهده کلیپ های آموزشی  در صفجه اینستاگرام شاهین زند عضو شوید.

می خواهم بیشتر بدانم

واکنش در برابر بلاک شدن

تست احتمال بازگشت به رابطه 

چگونه وابستگی را از بین ببریم

می توانید به صورت 24 ساعت از طریق تلگرام یا واتس آپ با تیم نوین بینش در ارتباط باشید :09306135008

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت


تصویر امنیتی
*

برچسب‌ها:اشتباهات بعد از جدایی

انتقادات و شکایات

shahinzand18@gmail.com

اینستاگرام شاهین زند

     شماره تماس:  03136201013       از ساعت 9 صبح الی 5 عصر

 آدرس: اصفهان، خ ارتش، کوچه 69، ساختمان پیمان، ط 2، واحد11

ارتباط با کارشناس روابط عاطفی از طریق ارسال پیام در تلگرام یا واتس آپ: 09306135008

 

 

.                   قوانین و مقررات

 

  

 

اگر شما هم به‌تازگی رابطه‌تان به هم خورده است، این مقاله را بخوانید.اگر می‌خواهید عشق سابقتان را دوباره به رابطه برگردانید چند نکته مهم برایتان داریم که سعی می‌کنیم با سرعت هرچه تمام‌تر برایتان بازگو کنیم که زیاد وقتتان را نگیرد.

 

چگونه دختری که ترکمان کرده را برگردانیم

شاید بد نباشد که اول یک چیزی درمورد خودم بگویم. من عادت داشتم که همیشه اشتباهات بزرگی در روابطم مرتکب شوم… وقتی می‌خواستم یک نفر را به رابطه برگردانم کارهای افتضاحی می‌کردم. با گذشت زمان خیلی چیزها یاد گرفتم، موفقیت‌های زیادی پیدا کردم و الان سعی می‌کنم به بقیه دخترها و پسرها هم کمک کنم چطور عشقشان را به رابطه برگرداند.

 

واقعاً اینقدر وقت نداریم که من همه تاریخچه زندگیم را برایتان تعریف کنم. به‌خاطر همین سریع سر اصل مطلب می‌روم. 

الان باید روی یک آمار دقیق و عمده تمرکز کنیم.

در هر فاجعه‌ای، اولین قدم متوقف کردن خونریزی و بعد حل مشکل است.

برنامه این است. می‌خواهم یک توصیه رک و پوست‌کنده بکنم.

برای متوقف کردن آسیب‌ها خیلی سریع با 10 اشتباه شروع می‌کنیم: 

10 اشتباهی که به طرفتان ثابت می‌کند تصمیم درستی گرفته است

اشتباه 1: بیش ‌از ‌حد مهربان بودن و تصور اینکه این عمل باعث می‌شود برای همه مورد خوبی به حساب بیایید

دوست دارید شعله عشق رابطه‌تان را روشن کنید؟ یادتان باشد که برای روشن کردن شعله آتش، اصطکاک لازم است. پس روی حرف خودتان بایستید.

 

قلب انسان‌ها واکنشی است نه منطقی. پس به‌جای اینکه با بحث منطقی طرفتان را برگردانید، کارهای دیگری هست که می‌توانید انجام دهید تا قلب او واکنش دهد.

اشتباه 3: عجز و لابه کردن

اشتباه 4: بمباران کردن طرفتان با گل و هدیه

درواقع، حتی می تواند تنفرآور هم باشد. اینکار به طرفتان می‌گوید که فکر می‌کنید به اندازه کافی خوب نیستید که روی خوبی‌های خودتان تکیه کنید. به همین خاطر برای پوشاندن اشکالات خودتان برای او هدیه می‌خرید. هیچ‌وقت اینکار نکنید، هیچ‌وقت!

 

اشتباه 6: تفاوت‌های جنسی را فراموش نکنید

منظورم این است که مردها و زن‌ها به چیزهای مختلفی جذب می‌شوند. نمی‌توانید از چیزهایی که برای خودتان جذاب است برای جلب توجه جنس مخالف استفاده کنید.

این به آن معنی نیست که مردها نباید به ظاهرشان برسند یا زن‌ها نباید سعی کنند آدم‌های خوبی باشند. معنی آن این است که باید تلاشتان را بکنید که روی چیزهایی که برای طرف‌مقابلتان جذاب است بیشتر کار کنید.

اشتباه 7: همه قدرت را به طرفتان بدهید

اشتباه 8: دام ظاهر و پول

بعضی‌ها اشتباه کرده و می‌گویند، “فوقش اینقدر پول از دست می‌دهم اما باز او را به‌دست می‌آورم.”

اشتباه 9: درک اشتباه نشانه‌ها

این مورد کمی سخت می‌شود. اما می‌توانید درمورد رفتارهای انسانی مطالعه کنید، مخصوصاً درمورد دینامیک‌های مرد و زن و روابط عاشقانه.

اشتباه 10: کمک نگرفتن

ممکن است موجب ناراحتی بعضی شود اما اگر وقت بگذارید و کمی درمورد روان‌شناسی و نیازها و امیال پایه‌ای انسان مطالعه کنید، می‌‌توانید کنترل از دست رفته رابطه را برگردانده و دوباره دل طرفتان را به دست آورید.

مردمان

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج


به همسرت اعتماد نداری؟

هتل و بلیط مقصد موردنظرت رو آنلاین رزرو کن


اگر شما هم مشکل ملکی دارید تماس بگیرید


سوالات پیش از ازدواج به تفکیک جلسه

مشاهده تمامی مدلهای فرش وامکان خریدآنلاین


بهترین قیمت رزرو هتل برای نوروز1400


دنبال بهترین روانشناس تهران میگردی؟

چگونه دختری که ترکمان کرده را برگردانیم


قاعدگی دردناک زنان و دختران


راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش


هرگز ناامید نشوید!درمان زوج نابارور

درمان سریع وقطعی بواسیر بدون درد و خونریزی


تشخیص و درمان ناباروری در زنان


کم شنوایی و ناشنوایی در میانسالان


تجربه روابط جنسی لذتبخش و ایمن

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

Publisher –

برای این مطلب عنوان های زیادی می توانستم بنویسم! که همه امیدی به تو بدهد که بازگشت معشوق ات نزدیک است

اما شاید بهترین عنوان این بود که به تو نشانه هایی بدهد از این که عشق سابقت، اونی که رفته، اونی که به هر دلیلی تنهات گذاشت، هنوز دوستت داره یا نه؟ و اصلا این که می خواهد برگردد یا نه!

نکته مهمی که باید بدانی این است که تو باید حتما از این نشانه ها خبر داشته باشی

چرا؟

چگونه دختری که ترکمان کرده را برگردانیم

خب معلوم است

چون وقتی کسی تو را ترک می کند، به هر دلیلی! منطقی یا غیر منطقی،

معمولا فرد ترک شونده، به امید های واهی، منتظر می ماند و عمر خود را تلف می کند

با شناخت این چند نشانه می توانی مطمئن شوی که کاری که حالا می کنی درست است یا نه!

لطفا الکی! برای بچه مردم! تریپ عشق وفادار را برندار! 

به زندگی ات برس و تلاش کن انتخاب های بهتر و درست تری داشته باشی

این را بدان که از نظر من، تو از همه مهم تر هستی و نباید وقت خودت را صرف وفاداری یک عشق مرده کنی

می دانی چرا؟

چون کسی که باید برایت ارزش قائل باشد و این تلاش و وفاداری تو را ببیند، هم اکنون تو را با تمام خوبی هایی که مطمئنا سراغ دارد، رها کرده است. پس برای چه کسی این همه خودکشی؟

بجای هر نوع عصبانیت، افسردگی و فرسودگی، سعی کن بهترین شاهکار از خودت خلق کنی

این بهترین انتقامی است که می توان گرفت

البته نه با دل پر کینه

بلکه تو شایسته این هستی که بهترین جایگاه را داشته باشی و البته آن که تو را به ناحق ترک کند روزی به اشتباهش پی خواهد برد

حداقل سیلی روزگار حالیش می کند!

چقدر کوبنده و تلخ حرف زدم! اما لازم است

چون روزانه شاهد این باورهای اشتباه به کرات هستم و دلسوز و نگران فرزندان خوب سرزمینم هستم.

اما پاسخ به سوالاتی نظیر:

را در این مطلب آورده ام

اگر در عشقت و ان کسی که تو را ترک کرده این نشانه ها را دیدی،

اگر قصد یللی و تللی نداشته باشد احتمال بسیار زیاد قصد دارد باز به رابطه برگردد و تو را برای زندگی اش انتخاب کند.

 

شبکه های اجتماعی کمک کرده که بتوان شخصیت افرادی که قصد بازگشت به رابطه را دارند بشناسید. کسی که نگران تو است و هنوز تو را در ذهنش دارد فعالیت های اجتماعی تو را دنبال می کند.

اگر متوجه شدید که چنین فردی در حال لایک کردن پست ها، فالوو کردن و یا حتی کامنت گذاری است می توان امیدوار بود که او هنوز تو را دوست دارد، و قصد بازگشت به رابطه دارد.

 

چه عنوان جالبی شد. وقتی کسی تو را دوست دارد به یاد خاطرات جذاب و هیجان انگیز گذشته است. او با این جملات و حرف ها سعی می کند احساس خود را به تو بگوید، و سعی کند، نظر تو را در مورد بازسازی مجدد رابطه بداند!

البته این کار زیرکانه صورت می گیرد و اگر تو هم او را دوست بداری و اشتباه پاسخ دهی، ممکن است او را از دست بدهی.

 

آیا می دانی نشانه کسی که دیگر به تو باز نخواهد گشت چیست؟ اینجا را کلیک کن

مثلا فرض کنید که عید نوروز شده و او به شما پیام تبریک عید می فرستد!

در چنین شرایطی می توان امیدوار بود که او هنوز تو را دوست دارد چرا که این گونه ایام زمانی برای نزدیک شدن به خانواده، همکلاسی ها و دوستان نزدیک است.

 

اگر شما به طور مکرر یا حتی اتفاقی او را می بینید و متوجه می شوید صحبتتان یک سلام و علیک ساده نیست! می توان حدس زد که در دل یکی از دو نفر شما غوغایی است.

اگر او تلاش می کند صحبت را طول دهد تا صحبت کند، مطمئن باش که او برای بودن با تو هنوز هم نقشه هایی در سر دارد.

 

چگونه دختری که ترکمان کرده را برگردانیم

اگر به طور مکرر او را می بینید، یا حداقل شبکه های اجتماعی اش را مشاهده می کنید

با بیان هایش می توانید حالش را درک کنید

اگر او دوست دارد برگردد، جلوی شما غمگین جلوه می کند و معمولا غم دار است

در شبکه های اجتماعی اش عکس ها و حرف هایی از تنهایی می زند

 

وقتی که او را می بینی، اگر مدام از اشتباهاتش می گوید و سعی می کند که بگوید که از کارش شرمنده است این نشانه ای از این است که احتمال بسیار زیاد قصد بازگشت دارد.

معمولا در چنین شرایطی حرف از بازگشت به طور مستقیم زده نمی شود اما با بیان جملاتی مثل این که :

و مواردی نظیر این

او در حال ارسال فید بک هایی است که قصد دارد شما را به زندگی اش بازگرداند.

 

وقتی که فردی تو را ترک کرده ولی همچنان دوستت دارد، رابطه اش را با اهل خانواده و دوستانت حفظ می کند و سعی می کند همه چیز را عادی جلوه دهد. درست مثل روزهایی که تو در زندگی اش بوده ای.

گاهی صحبتی که او با دیگران دارد پیرامون مشکلاتی است که بین تو و او رخ داده است.

این ها می تواند نشانه ای از بازگشت او باشد.

 

یکی از قوی ترین احتمال ها برای وقتی که از شما دور است و قصد بازگشت به شما دارد این است که به هر طریقی که شده، مسقیم یا غیر مستقیم گویای این است که، ” تو را از دست داده ” یا ” کم شانسی آورده ” و یا ” تو را در زندگی اش کم دارد ” و مواردی نظیر این!

این ها نشانه هایی از این است که او دوست دارد شما به زندگی با او برگردید و با هم گذشته را به آینده پیوند دهید.

 

وقتی که دوستانتان در حال تعریف و تمجید از کسی هستند که رفته و در حال تشویق تو به ادامه رابطه هستند این یعنی او از دوستانتان حمایت طلبیده و به کمک اهرم دوستان تان تلاش دارد تا تو را به خودش بازگرداند.

 

وقتی که کسی قصد بازگشت به رابطه دارد، سعی می کند خود را برای تو مفید جلوه دهد. در این شرایط او سعی بر این دارد که هر بار تو نیاز به کمک داری، بابا لنگ دراز گونه خودش را به تو برساند و مشکلت را حل کند و اتفاقات ناخوش گذشته را جبران کند.

 

معمولا افراد وقتی که مشکلی دارند برای درد دل و یا هر مشکلی سعی دارند، که با نزدیک ترین و صمیمی ترین دوست خود حرف بزنند.

اگر تو نیز هنگام بروز مشکلاتی که برای او رخ می دهد، شاهد چنین صحنه هایی هستی، به احتمال زیاد او هنوز به فکر بازگشت به تو است و تو را دوست دارد.

 

بیا این عنوان را در مثالی با تو مطرح کنم. فکر کن که او را جایی دیده ای

گپ و گفتی داشته ای

وقتی که از هم دور می شوید

وقتی به پشت سرت بر می گردی و نگاه میکنی، متوجه می شوی او در حال نگاه کردن به تو است و نمی خواهد چشم از تو بردارد چرا که دوست دارد تو را ببیند و از آن او باشی

 

وقتی که متوجه می شوی که عشق سابق ات، بعد از ترک کردن تو

هنوز هم که هنوز است مجرد است

و نشانه هایی دارد که نشان می دهد او دوست دارد به تو برگردد

نشان از این دارد که به احتمال زیاد نمی تواند بدون تو زندگی اش را ادامه دهد و تلاش دارد تو را از آن خود کند.

همه این ها نشان از بازگشت معشوق دارد

 

بیاد بیاور زمانی که خیلی به عشقت و معشوقت دلبسته بودی 

و او ناگهان همه چیز را خراب کرد و رفت

چه حال اندوهناکی داشتی.

احتمالا حالا کمی ترمیم شده ای و در حال بهتر شدن هستی

اما دقت کن که با وجود این که این نشانه ها، گویای این است که فرد رفته ممکن است برگردد

اما تو فقط زمانی به این موضوع جدی توجه کن 

که اقدامی از سمت او ببینی 

و مشاهده کنی که او تو را برای زندگی دائمی اش می خواهد

در غیر اینصورت مطمئن باش هر چقدر هم که به هم جوش بخورید، باز هم روزی باید جدا شوید و این خود به تنهایی 

یک ضربه کاری است

 

 

خواه یک دختر پاک از سرزمین من باشی یا یک پسر ساده دل

تجربه های فراوانی نشان می دهد که انسان ها نمی توانند، به تنهایی زندگی کنند چرا که دلایل متعددی وجود دارد

اگر شما در پی رابطه های موقتی هستید تا یکی دو ماه یا حتی چند سال با کسی سپری کنید، و بعد این رابطه را ترک کنید

اگر این رابطه هم اکنون با شکست مواجه شده بهتر است که در مورد شیوه زندگی ات تجدید نظر کنی

تو سر انجام متاهل خواهی شد و افتخاری بزرگ تر از این برای تو نیست که بتوانی ایام مجردی ات را واقعا مجرد سپری کرده باشی

چرا که با این اوصاف

کسی از تو بهره جویی نمی کند و شخصیتت کاملا حفظ می شود

همچنین کسی فرصت این را ندارد که روحیه ات را داغان! کند! 

به قول یکی از دوستان خوش ذوق!

” دل است دیگر! سنگ که نیست.. می رود پی نگاری و دل می بندد به او “

و خودت هم خوب می دانی، که جدا شدن بعد از مدتی ارتباط، برای هر رابطه ی پیش از ازدواج واقعیت دارد و تخریب های روحی نیز قوی تر است.

به ارتباط هایی توجه داشته باش که تو را به هدفی خاص می رساند مثلا ازدواج!

در واقع هر دلیلی برای هر رابطه ای، به غیر از این گزینه یعنی ” ازدواج ” صورت گیرد، محکوم به ضرر های فراوانی است.

در این باره خوب فکر کن و البته این مقاله را هم حتما بخوان که در مورد ” سیر بودن یا گرسنه بودن حین ازدواج ” است.

 

از زمانی که متولد شده ام، سعی کرده ام برای بنده های خوب خدا، مفید باشم. هر چه آموخته ام، تجربه کرده ام، و احساس کرده ام را با تو در میان خواهم گذاشت.

Prev Post

15 روش شاد کردن و خنداندن عشقم وقتی که ناراحت است

Next Post

اگر نامزدم تهدید به جدایی کرد باور کنم؟ چه کار کنم؟

چه رابطه ای را باید تمام کرد ( 22 نشانه پسر بد )

13 موضوع جدید و جذاب برای جذب پسر با حرف زدن

3 روش کاهش استرس با نفس عمیق در لحظه

چگونه بفهمیم قصد پسر ازدواج است یا دوستی

عشق بزرگ و مقدس است و فراموشی ندارد … من کسی را داشتم که حالا با نداشتنش هر روز دنیا را جهنم می بینم و هیچ چیز نمی تواند دلم را خوش کند . حضور او همیشگی ست و مدام جلوی چشمان خیسم رژه می رود . تقدیم به # م .خ#
ولی چاره نیست و ب اجبار باید نفس کشید

سلام منو خواستگار سابقم باهم کات کردیم..ولی هنوز بعد چند ماه که میگذره منو لایک میکنه و ریپلای میکنه .. بعضی وقتا هم سعی میکنه باهام حرف بزنه… بنظرتون دلیل کارش چی میتونه باشه؟
من سعی میکنم عادی برخورد کنم تو جواب دادن ریپلای ولی جالب اینجاست که واکنش اون حالت متقابل به مثل داره. مثلا اگه من اونو تحویل بگبرم اونم منو تحویل میگیره ولی اگه سرد برخورد کنم اونم سرد میشه… رابطه مجازی هستش فقط

سلام
علت بهم خوردن رابطه ازدواجی چی بوده؟
صحبت هاتون در چه مورده بیشتر؟
و ….
پاسخ به این سوال ها ارتباط داره اما اگ تمایل دارید باز برای خواستگاری اقدام کنه، یک بار ترس از دست دادن تون رو براش تداعی کنید.

سلام ما با هم به مدت ۱ سال رابطه داشتیم اما از همدیگه دور بودیم ولی هر ۳ ۴ ماه یکبار همو میدیدیم بعد به خاطر دلایل نامشخصی که شاید یکیش همین فاصله زیاد بوده از هم جدا شدیم الان ۲ سال و نیم هست که از رابطه میگذره و در این مدت هیچگونه خبری از هم نداشتیم اما بازم این خانوم از فکر بنده نمیره آیا درست کردن این ارتباط دوباره درسته؟

سلام اگر به قصد ازدواج است مانعی ندارد. پیش قدم شوید و جدی تر مساله را مطرح کنید و اجازه ندهید فضای غیر شفاف دوستی از هدف اصلی شما را دو کند.

ببخشید میخوام بدونم چون شرایط برای ازدواج مناسب نیست و این درخواست فعلا برای دوستی باشد چند درصد احتمال دارد که ایشون قبول کنند؟

سلام مجدد. معمولا خانم های باهوش تمایل به دنبال کردن رابطه بی سر و ته ندارند و صرفا به امیدی! روزی! یک جایی یک وقتی توی رابطه نمی مونند. از طرفی چون خود شما هم براتون ازدواج الان امکان پذیرنیست، بهتر هست وارد این رابطه نشین که ضررش بیشتر هست.
اما اگر 100 درصد ایشون انتخاب شما هستن و تا 3 الی 6 ماه آتی، شرایط ازدواج تون جور میشه می تونین با خودش مطرح کنید.

چجوری مثلا میشه راهنمایی کنید دقیق منم همچین موردی دارم تقریبا

سلام
من و دختر مورد علاقم 5 ساله باهم بودیم این اواخر سرد شده بود و حالا بعد چند ماه عقد کرده ولی هنوز یه روز میگه دوست دارم یه روز میگه برو دنبال زندگیت…

من میخوام همه اشتباهاتمو جبران کنم خیانتشو هم ببخشم…

چیکار کنم برگرده بهم؟!

سلام فارغ از تمام صحبت ها این خانم الان عقد کرده! اینطور متوجه شدم که با شما عقد نکرده و با دیگری عقد کرده
بهترین کار این هست که از زندگی اش بکشید کنار و بگذارید زندگی اش رو کنه
اگر ایشون شما رو بهتر می دونست قطعا جواب بله به دیگری نمی داد و پای سفره عقد نمی نشست
این که به شما میگه دوست دارم و بعد یک روز سرده یک روز گرم، این بخاطر عدم ثبات ایشون و عدم بلوغ عاطفی ایشون هست.
شما به فکر زندگی خودتون و یک انتخاب عاقلانه تر باشید.

سلام منو خاستگارم خيلي باهم خوب بوديم،
يك ماه با هم اشنا شديم ولي از اول خيلي باهم راحت و مچ بوديم،با اينكه رابطمون از راه دور بود ولي مدام ويدئو كال بوده و كل روز از هم خبر داشتيم،
بعد كه اومد ايران يك هفته منو به تمام دوستاش معرفي كرد،خيلي ذوق داشت خيلي باهام خوب بود،تا روز اخرم مه ايران بود عالي بود و مدام از ايندمون ميگفت،يهويي از بعد از طهر يك روز رفتارش عوض شد،و فرداش با يه بهونه خيلي ابتدايي كه از اولم ميدونست خواست مه تموم كنيم…من هنوز تو شوكم كه چيشده…ميشه راهنمايي كنيد

شوکه ی عزیزم!
هیچ اتفاقی ناگهانی نمی افتد!
احتمالا یا اشتباهات رفتاری تو او را به این روز انداخت
یا این که
از روز اول ماندنی نبود و سرشار از فریب بود
به هر حال اگر دوست داری این تجربه دوباره برایت تکرار نشود، به پشتیبانی سایت پیام دهید و راهمایی دریافت کنید

سلام،من با کسی ب مدت ۲ سال دوست بودم و خیلی همو دوست داشتیم و هیچ مشکلی هم نداشتیم،تا اینکه با خونوادش صحبت کرد و پدرش مخالف ازدواج بود،اونم همه چیو تموم کرد
حالا بعد گذشت ۴ ماه هنوزم گهگاهی از نزدیکام خبر منو میگیره،ب نظرتون ممکنه برگرده؟؟و اینکه پسری که نمیتونه پدرش رو راضی کنه و میزنه زیر همه چی ادم قابل اعتمادی هست؟؟؟۲۶ سالشه و از نظر کاری کاملا مستقله

سلام این که ایشون شما رو دوست داره یا نه چندان مهم نیست. دوست داشتن باید همراه با تعهد باشه. احتمالا دوستتون داره ولی نه به قدر یک ازدواج و همسری!

دقیقا من امشب با همین مشکل مواجه شدم و بخاطر اینکه گف نمیتونم جلو خونوادم در بیام از ترس رفت و فقط گفت ایندمو بسازم تا زمان مارو بهم برسونه شایو

من کسیو دوست دارم د۲ماه باهم حرف زدیم خیلی خوب بودیم ولی از خانوادمون میترسید بعدا بی دلیل منو ترک کرد الانم واسش چیزی بفرستم سین میکنه ولی جواب نمیده تو جایی هم منو ببینه سعی میکنه منم اونو ببینم از اطرافیانم درمورد من میپرسه ولی فقط باهام صحبت نمیکنه یعنی منو دوس داره؟

سلام قطعا دلیلی بر پاسخ ندادن ایشان هست اگر قصذ واقعی برای زندگی با ایشان دارید و شرایطش مهیا است، جدی صحبت کنید باهاشون و حتی اگر شناخت دارید رسما خواستگاری کنید در غیر اینصورت وقت خودتون رو صرف التماس ها و انتظارهای بی فایده نکنید.

منم ی سه ماه محرمیت داشتیم ب یک ماه ک رسید گفت چیز ایده الی ک فک میکردم نیستی و دونه دونه فقط عیبامو شمرد و خودشو توجیه کرد و رفت و الان انگار نه انگار دو ماه از محرمیتمون مونده کلا وجود ندارم براش منم اشتباهات داشتم نمیگم نداشتم اونم داشت ولی حتی فرصت نداد ببینه تو این مدت پونده از محرمیت تغییری میبینه ازم یا نه با بی رحمی خودش ی روز خواست منو ی روزم خیلی راحت ولم کرد…دارم دیوونه میشم.کاش از ی لحاظایی برتری داشت ازم نمیسوختم…

سلام زری جان، امیدوارم که این تجربه رو برای پیشرفتت استفاده کنی. توصیه می کنم این 1 ماه رو زیادی بزرگش نکنی و اشتباهاتت رو مورد بررسی قرار بده وبرای آشنایی های بعدی به روش اصولی و درست، آماده شو

سلام من خودم دخترم و به یه دختر دیگه عاشق شدم اونم عاشق من بود خیییلی اولش خودش اومد مستم و عاشقم کرد شب و روز قربون صد قم میرفت خیلی عاشقم بود خیلی خیلی خیلب منم از ته دلم عاشقش بودم بهش اعتماد کردم اما الان حدود یه سال گذشته تو مدرسه ه با همیم بهم میگه من دیگه عاشقت نیستم باهام سرد شده دیگه باهام نمی گرده ولی از دور حواسش بهم حواست دیگه مث قبلا نیس ولی نمیدونم اون همش با یکی دیگست ولی من احساس میکنم هنوزم عاشفمه من باورم نمیشه اون فراموشم کرده باشه…کروحدا کمکم کنید میخ ام بدونم هنوزم عاشفمه یا نه تورو خدا کمکم کنید دارم نابود میشم ارزوم فقط مر که مرگ کمکم کنید خواهش میکنم …

سلام دوست عزیز شما عاشق به هم جنس خودتون شدید و این یک معزل اساسی در رابطه هاست.
من بهت توصیه میکنم بجای این که به فکر این باشی که ایشون دوستت داره هنوز یا نه، به یک مشاور مراجعه کنی و مساله رو از بیخ و بن حل کنی تا بتونی به عنوان یک دختر موفق پله های ترقی رو پشت سر بگذاری و ازدواج موفق داشته باشی.

سلام وقتتون بخیر. من همیشه به همه مشاوره میدم اما از پس مشکل خودم برنمیام دیگه. ۲ سال با هم رشته ایم توی دانشگاه بودم بخاطر یه همکاری و پروژه رابطمون عمیق تر شد اما این شخص به دلیل تزلزل فکری یک روز میگفت دوستم دارد روز دیگر گمراه بود و با تمام نزدیکانش از این دودلی گفته بود و درگیر بود. آنقدر که آخر سر گفت من دوستت دارم اما حس میکنم اون عشق واقعی که دنبالش هستم نیستی و دارم فقط عذابت میدم و رفت. اولین دختر زندگی این شخص بودم و سن کمی داشتیم الان ارشد میخونیم و من ۱ سال جلوترم چند باری به بهانه دادن فلش هایم که دستش بود پیام داد اما نمیگفت برای دیدن من میگفت به چه کسی بدهم و شخصیت بسیار مغروری دارد پست غمگین عاشقانه بعد از اولین برخورد ناگهانی گذاشت یا از دیدن و رو در رو شدنمان فرار میکند. نمی دانم دیگر چکار کنم با آمدن مجددش و دیدنش مشکلات روحی زیادی را تحمل میکنم اینک بعد اینهم محبت و عشق بی محلی و سرد از کنار هم رد میشویم اذیتم میکن و اینک دوست ها و اطرافیان همه بر این اعتقاد هستند که بودن و محبت زیادی من این شخص را دل زده کرده و فرصت عاشق شدن ندادم و یا شاید سواستفاده ای بیش نبوده اما همه دانشگاه و دوستان و اطرافیانش به پاکی و درستی اش قسم میخورند آدم غیر قابل درکی است به همین دلیل هنوز که هنوز نمیدانم چه بود چه کرد و چه باید بکنم

سلام دوست عزیزم این که شما به فردی علاقه دارید و مدتی در ارتباط بودید دلیل بر این نیست که باید همیشه مال هم باشید. اما به قول دیگران مخبت های افراطی شما و یا به عبارتی عدم مهارت شما برای برقراری ارتباط تا ازدواج مانع این مساله شده. و اگر مهارت ها تون تفویت نشه نمی تونین روابط بعدی رو هم هندل کنید. جتی ممکنه در عقد و نامزدی رسمی هم به مشکل بخورید. برای این مساله من به شما توصیه میکنم دوره جذب همسر دلخواه و پک قرص صورتی رو شرکت کنید تا از این معضل به خوبی بیرون بیایید. برای اطلاع بیشتر و شرکت در دوره به تلگرام 09030280078 پیام بدین . تشکر

سلام.من با یک آقایی به قصد ازدواج به مدت دو ماه صحبت میکردم.خیلی رابطمون خوب بود ولی با ایجاد یک کدورت رابطمون شکراب شد و ایشون کات کردن.ولی با گذشت دو سال هنوز شماره منو تو گوشیشون دارند.من چون برنامه موبوگرام دارم میتونم بفهمم کدوم مخاطبین من شماره تماس من رو دارن.به نظرتون اگه منو نمیخواست چرا شماره منو پاک نکرده؟

سلام دوست عزیزم
بهتره بگیم که
اگر میخواست چرا توی این مدت با این که شماره تون رو داره چرا اقدام نکرده؟
و با تغییر جهت تفکر شما، کاری کنید که به ایشون دل نبندید و به زندگی تون برسید.
اما در رابطه با این مساله:
1- شاید شما مهارت های ارتباطی با مرد ها رو نیاموخته بودید و خطایی کردی که ایشون برای همیشه دل زده شده
2- بهتر هست که جدی به مساله فکر کنید و در پی فراموش کردن و جذب همسر دلخواه تون تلاش کنید. برای این کار دوره جذب همسر دلخواه بهتون خیلی کمک میکنه که فاز فکری تون رو عوض کنید برای اطلاع بیشتر و شرکت در دوره به تلگرام 09030280078 پیام بدین . تشکر

با سلام و خسته نباشید… یکی از پسران فامیل دورمون ب هم علاقمنذ بودیم و رابطه احساسی هم با هم داشتیم. نگاه و رفتارهای عاشقانه و بیرون رفتن اما هر وقت در مورد احساسش نسبت ب خودم ازش میپرسیدم میگفت ی حسی بوده ک از بچگی بوده و احترام خاصی برات قایلم و ی ابراز علاقه واضح ب من نکرد با وجودی ک باهم بیرون میرفتیم و حرکات عاشقانه و اینکه سعی کنه بطور فیزیکی بهم نزدیک بشه رو خیلی ازش می دیدم حتی تو جمع هم ک همدیگرو میدیدیم خانوادم حس میکردن ب من علاقه داره… خیلی منتظرش موندم و خیلی خواستگارای خوب رد کردم ک یهو شنیدم ازدواج کرده و بعد از اون مساله منم تصمیم گرفتم منطقی ازدواج کنم و عشق و عاشقی رو فراموش کنم… الان بعد از حدود 2سال از ازدواج هردومون هر از دو سه ماهی یکبار بهم پیام میده…. اونم ن پیامهای واضح.. ی جور پیغامهایی ک انگار میخواد سر حرف رو دوباره باهام باز کنه یا اینکه میخواد منو ب یاد خودش بندازه…. علت این کارش چیه الان بعذ از ازدواج؟

سلام دوست عزیزم
علت کار ایشون هر چه که باشه که مطمئنا ” خیر و مبارک ” نیست، به زندگی شما لطمه می زنه. حالا که هر دو متاهل هستید بهتره که شما قاطعانه راه رو بر پیام دادن ایشون، درد و دل کردن و موارد اینچنینی ببندید، و نگذارید که زندگی تون خراب شه و به دنبال علت نباشید.
حتی اگر علت این کارشون دوست داشتن شما باشه، واقعا دیره و باید زودتر از این حرف ها به این فکر می بود اما احیانا با توجه به تجربیات قبلی ممکنه فقط به دنبال یک گوش باشه برای درد دل وشکایت از زندگی و .. که البته اون گوش نباید گوش شما باشه عزیزم.

با سلام.. بنده مرد هستم 41 ساله با یه مرد 29 ساله یکسال. پیش آشنا شده ام.. در ابتدا از هم خوشمون می اومد اما نه خیلی.. رفته رفته با شناخت همدیگر من با شتاخت درونیات رفتار و کارهاش.. پیداش کردم و حس خیلیی خوبی بهم دست داد و کنارش خیلیی اروم بودم و من گفتم نیمه وجودی منی. البته ایشون یکی را سخت دوست میداشت و سخت تو فکرش بود ولی من بهش میگفتم گفت اون دوست معنولی من هست و باهاش کات میکنم و قرار شد شرایط را فراهم کنم بیاد کرج باهم زندگی کنیم اما جور نشد و ایشون باب رفاقت را باز کردند و میگفتن رفیقیم و. جددی نشدند و از این به بعد ایشون دلبری می‌کردند و اما جلو نمی اومدند مستقیم چیزی نمی‌گفتند و بطور غیر مستقیم وانمود می‌کردند دوستم داره و حتی بهم عشق داره و عسگکس هاشو با نوشته های عاشقانه و موسیقی جهت دار عاشقانه می فرستاذ و ولی کلامی میگفت ما رفیقیم و بعذ

در این مدت فاز تتهایی گرفته بود و ایدی تلگزاممش که مخصوص سرج بوذ حذف کرده بود ولی به من می‌گفت تو برو سرچ کن و میرفتم بیشتر بخاطر ایشون و البته کمی نگران حال خودم بودم هم… و طی این مدت از مجازی بودن من و سررچ کردن من شاکی بودند و ناراحت… اشاره می کردند اما منم نمی تونستم مستقیم بگم که هدفت چیه و طبق بزنامه ایشون اومدم جلو

و طی مدت رفاقت من بیشتر جذبش میشدم و ارامم میشدم بهش بیام میدادم و از بیام دادن باهاش سیر نمیشدم و به هر بهاته ای بهش بیام میدادم

ایشون اصلا دریغ نمی کرد و فقط نگران بود چرا همش آنلاین ام

xکوچکترین شکی میکردم بهش با دلیل کامل توضیح میدادن کگو اثبات میکردن تا خیالم راحت شه

تا دوهفته پیش خیلی عالی بود باهام فقط میگفت توو چرا این همه عالی هستی و همش سرچ میکنی تتهاییی تو چرا کسی پیدا نمیکنین و تو که همش گروهایی و گفت رفاقت کات منم شوکه شده بودم مات مبهوت.. حتی یک ساعت قبلش بگه کات صدامو فرستادم به به چه چه می‌کرد

و الان من واقعا دچار ابهام بزرگی شدم

ایا این هدف خاصی دارند از کات کردن و میخواد مطمئن شه از احساسم یا کلا از اول داشت بازی می‌کرد یا سوتفاهمم شده

و چیزی که هنیشه میگفت.. میگفت به نن ءیام نده برو کیس یابی

و بعد کات کرد گفت به من فکر نکن اصلا برو کیستو بیدا کن

با سلام؛ شخصی رو دوسال میشناختم اما رابطه ی ما کاملا رسمی بود یعنی گاهاً در شبکه مجازی تبریک عید، تبریک سال نو و…. برایم ارسال میکرد و من میدنستم که یه حس مثبتی داره و البته متقابل بود این حس… تا اینکه حدود دو ماه پیش خواست که برای ادواج آشنا بشیم ما یک ماه و یک هفته تقریبا باهم ارتباط تلفنی و چت و گاها تصویری داشتیم امااز همون هفته اول بدلیل یه مشکل بزرگی این ازدواج ممکن نبود اما چون بهم علاقه مند شده بودیم هی دنبال راه چاره میگشتیم ولی بلاخره تصمیم به خداحافظی گرفتیم اون بشدت ابراز عشق میرد حتی موقع خداحافظی گفت که بی شک قوی ترین حسی بوده که به کسی داشته وعشقی مثل من نداشته اما بعد از گذشت شاید چندروز ایشون با یکی دیگه وارد رابطه شدن و من بهش گفتم درسته تصمیم گرفتیم جدا شیم ولی توباید حرمت نگه میداشتی پس اون احساس عمیقی که ازش حرف میزدی دروغ محض بوده ولی اون اصرار داره که هرگز دروغ نگفته! راستش با اینکه تمام شده بودولی حس بسیار بسیار بدی به من دست داد و برایم باورکردنی نیست که کسی که اونهمه ابراز عشق میکرد و خیلی هم ناراحت بود که نمیشه انقدر زود با کسی دیگه وارد رابطه بشه وحتی یکماه حرمت منو نگه نداره!

سلام و احترام به شما. باید مشخص بشه توی اون 40 روز تقریبا چی گذشته که ایشون منصرف شده از ادامه این ارتباط و ازدواج! ( می تونین مساله رو به پشتیبانی تلگرام ارسال کنید ) شاید نحوه رفتار شما به گونه ای است که جنس مخالف تون رو پس می زنه.
از طرفی، وقتی که یک مرد مدعی است که شما قوی ترین حس رو براش ایجاد کردید و یک جورایی خیلی رویایی در مورد حس خودش به شما می گه، قطعا نباید این رو باور کنید چرا که ایشون، به محض رها سازی شما رابطه ای جدید تشکیل داده! از هر مرد عاشقی که بپرسید، متوجه می شوید که وقتی چنین حسی که ازش می گن واقعیت داشته باشه، مرد جز به ازدواج راضی نمی شه. پس شما به خیال این که ایشون عاشق واقعی بوده و حالا رفته دنبال ذیگری، خودتون رو خسته و ناراحت نکنید. به هر حال واقعیت را بپذیرید که ایشون خواهان ادامه نبوده و ترجیح داده رابطه رو تموم کنه و بقیه زندگی اش به خودش ارتباط داره.
حرمت نگه داشتن صرفا چیزی هست که ساخته ذهن ماست و البته بهتره بگم که انتظاری نا به جا.

سلام من ی پسر ۳۰ساله ارشد برق قدرت وشاغل هستم به مدت ۶سال با ی خانوم دانشجوی پزشکی رابطه عمیق عاطفی ورابطه جنسی هم داشتیم به قصد ازدواج ازهم فاصله داشتیم سه ماهی ی بارهمو میدیدم علاقه از طرف من شروع شده بود بعد ازمدتی خیلی زیاد شد.مدتی که پیش این خانوم بودم به شدت ابراز علاقه وازازدواج صحبت میکردن ولی وقتی دوربودیم بحثی پیش می آمد قهرمیکردن ومیگفتن علاقه ندارن ونمیخوان وجدابشیم بااصرار من برمیگشتن بر سر فضای مجازی ماهمیشه بحث داشتیم ودعوا عقیده داشتن مشکلی نداره ومن برعکس ایشون گاهی اوقات هم بدون گفتن به من بیرون میرفتن باهمکلاسی پسرشون وبعدا میگفتن با لحن بدی دوست داشتم رفتن میخوای بری برو تااین اواخر که بشدت دعوا کردیم من خیلی راحت گفتم پسرهاوفالو نکن وخوشم نمیاد اول قبول کرد بعد مثل اینکه باهم اتاقی هاش صحبت کرد واونا بهش گفته بودن کوتاه نیا وبددل وشکاکه وکارخودتو بکن ایشونم منو انفالو کردن وکارخودشون وکردن وقهر کردن الان یک ماه کلا ازهمه شبکه های اجتماعی منو بلاک کردن من به ایشون علاقه دارم خیلی میدونم این خانومم داره خیلی اصرار وپیام دادم بهشون ولی قبول نکردن برگردن دیگه جواب هم نمیدن تازه فارغ التحصیل شدن ودیگه دانشگاه نمیرن تو مدت رابطمون بنده همه جوره محبت وازهمه نظر پشتیبانشون بودم میخواستم راهنمایی بفرمایید

سلام وقتتون بخیر،من 3سال بای پسر تو رابطه بودم،خیلی همدیگرو دوست داشتیم وهیچ جوره مایل به جدایی نبودیم،اما یهو ی عده باکلی حرف وحدیث مارو ازهم جدا کردن،یکسال ازین جدایی گذشته امامن هنوز نتونستم فراموشش کنم،3ماه بعدازجدایی رفت بایک دختر دیگه،وهنوز باهمونه،من چیکار کنم برگرده…

سلام
من ۳۰ سالم هست. با کسی نامزد شده ام 27 ساله که قبلا کسی دیگر را دوست داشته و روابط شان در حد پیام بازی و تلفن بوده. هر دو با شخصیت و پاک بودند و اولین ملاقات شان هم گپ ازدواج بوده. بعد پسره میاد خواستگاری ولی خانواده دختر قبول نمی کند. و این رابطه میشکند و گاهی باهم از طریق پیام خبرگیری میکردن مثلا در هر چند ماه. مدت قول و قرارشان هم حدود پنج یا شش ماه طول میکشه. بعد خواستگاران زیادی میاید ولی دختره رد میکند که یکیش من بودم و مرا هم گفت با تمام احترام به شخصیت تان احساس ندارم نسبت به شما و رد کرد. حالا رابطه ایشان با آن پسره در طول ۵ سال همان خبر گیری از طریق پیام رسانی در هر چند ماه تا حدود ۶ ماه پیش ادامه داشت که پسره معمولا پیام میداد نه دختره. و من درین مدت ۵ سال مرتبا با این دختر در تماس بودم و گاهی ساعتها درد دل میکرد. بعد ۶ ماه پیش برای من گفت من میخواهم با تو ازدواج کنم. من گفتم قبلی را فراموش کردی؟ گفت خودت میفامی اصلا یادم نیست بود یا نبود. من گفتم آیا منو دوست داری یا از روی مصلحت چون او را بدست آورده نمیتوانی و از طرف خانواده زیرفشار هستی ، میخواهی با من ازدواج کنی؟ چون بمن اعتماد داری و میفهمی اهل زندگی هستم و از تمام داستانت خبر دارم ولی تو را عاشقانه دوستت دارم. فکر میکنی بهت خیانت نمی کنم. به این دلایل؟ یا واقعا منو دوست داری؟ چون اینکه عقل سلیمت حکم‌خوب کرده قابل قبول هست ولی برای من اینم مهمه وقتی با من ازدواج میکنی مرا دوست داشته باشی تا از زندکی لذت ببریم هردویمان نه اینکه من به حکم عاشق بودن با تو ازدواج کنم و تو بحکم مصلحت. بعد بمن گفت تصمیم من جدی هست اگر مهرت در دلم نمی نشست اصلا نمی گفتم و او پسر دیگه را اصلا یادم نیست که اصلا بود یا نبود و هیچ کاری هم نتوانیست تا به ازدواج برسیم. حالا برو برای خانواده بگو بیاین خواستگاری؟ ما رفتیم خواستگاری و نامزد شدیم. حالا من با تما دلم او را دوستش دارم و او هم همیشه بمن عشق میورزد. گاهی شده کمی سرم شلوغ باشد کمتر گپ‌بزنوم شده باخودش در تنهایی گریه کرده و میگوید با من حرف بزن ، با انکه تحصیلات عالی دارد و زیاد مذهبی نیست هر جمعه میرود مسجد برای سلامتی من نذری میدهد. راستی یک چیزی یادم رفت، از دوستانش پرسیدم که بعد نامزدی چه تغییرات در روحیه و رفتارش بوجود امده همه میگویند خیلی خوشحال و شاد شده و مثل قدیم غمگین و افسرده نمیشود همیشه از تو میگوید که چنان میگویی و تعداد از دوستانش از خوشحالی اش حسادت میکنند. البته مسئله حسادت را خودش هم‌بارها گفته.حالا سوال من اینست با این اوصاف که گفته شد، آیا همو قسمیکه او میگوید کسی را که پنج سال پیش دوست داشته و بعد خانواده اش دست رد زده، از یاد برده واقعا؟ با توجه به چیزای گفته شده که تجربه کرده ام. من سوالم اینست که چه کار کنم تا اصلا تمام احساست گذشته اش بی معنی شود. من بی باکانه و دیوانه وار دوستش دارم ولی دوست دارم بفهممم حتی اگر میلی متر هم از گذشته اش در دلش بیاید دیگر نیاید در تمام عمرمان. فقط احساس را میگویم نه خدای نخواسته خیانت را. چون اهل خیانت حتی به اندازه ای یک پیام دادن هم نیست چون امتحان کرده ام . آیا من نگرانی داشته باشم؟ یا اصلا نه؟ چون در عمرم دنبال زن یا دختر حتی به اندازه ای حرام دیدن نبوده ام. تنها دختری بود که مرا جذبش کرد. نظر شما بعنوان کارشناس در مورد زندگی آینده ما چیست؟ او را میبینم غرق در روابط با من و تک تک اعضای خانواده ام هست میگوید دلم جمع هست که تو منو دوست داری و هیچوقت دنبال کسی دیگری نمیروی. من قبول دارم گپش‌را چون درست میگوید.

سلام.خانم من حدود سه ماهه رفته قهر.نه باهام حرف میزنه نه میاد ببینمش.خواهراش دارن بهش خط میدن.من اشتباه کردم و خیلی خواهش و التماس کردم.چون ی بچه دارم نمیخاستم زندگیم بپاشه.الان من باید چیکارکنم

سلام و خسته نباشید
من دختر ۱۹ ساله هستم و به مدت ۷ ماه با یکی از هم دانشگاهی هام توی رابطه رفتم اینم بگم که از نظر ظاهری بسیار مورد توجه بقیه هستم و به همین دلیل به راحتی این پیشنهاد دوستی رو فبول نکردم بلکه ۴ ماه ایشون وقت گذاشتن و مثل دوتا دوست بودیمو سعی کردن که اعتماد منو به دست بیارن و ایشون اصخار داشتن که توی این مدت سختی زیادی کشیدن و من توجهی بهشون نمیکردم خلاصه ایشون به طور کامل شیفته من شده بودن و جوری که اطرفیانم هم متوجه این علاقه بیش از حد شده بودن و به طبع منم به ایشون دل بسته بودم و تقریبا میتونم بگم اولین رابطه جدی من بوده و حتی ایشون چند بار به طور جدی حرف اذدواج رو زده بودن و داشتن برتانه ریزی میکردن اما من برای اینکه اون زمان نمیخواستم جدی بشه سر باز میزدم به علاوه اصلا رو کسی حساب باز نمیکردم ولی ایشون با رفتارشون منو متقاعد کرده بودن که میشه اعتماد کرد و جدی گرفت این رابطه رو اما مشکلی ک ایشون داشتن با اینکه از خوانواده ثروتمند سرشناسی بودن اما مشکلات خوانوادگی فراونی داشتن و ایکه مادر ایشون به دلیل خیانت طلاق گرفته بود و همین مسعله این فرد رو شکاک کرده بود و بسیار حساس رابطه ما تا ماه ۵ خوب بود تا اینکه سر مسعله ای ایشون فکر کردند ک منم خیانت کردم! من فقط در اینستا پسر عموم رو بوون هماهنگی فالو کردم و با من کات کردند اما ۲ روز بعد با گریه و التماس و تمنا برگشتن و تقریبا میتونم بگم به دست و پام افتاده بودن منم از سر دلسوزی و علاقه قبول کردم!اما از ماه ۵ دیگه مثل قبل نشد و ماه هر هفته دعوا و مشاجره و قهر داشتیم اما همیشه حتی اگه اشتباه از من بود ایشون سری پا پیش میزاشتن و نمیزاشتن به روز بکشه و اینکه شک ایشون هم بیشتر میشد تا ماه اخر که رابطه به سردی میرفت و تقریبا میتونم بگم توافقی کات کردیم بیشتر من خسته شده بودم اما من خودم وقتی علاقه ایشون و رفتارشون با من رو که مرور میکنم نمیتونم متوجه بشم که الان چجوری راحت منو کنار گذاشته !!!ما هم دیگرو درهفته شاید ۲ بار به صورت کوتاه توی محوطه ببینیم ایشون زمانی که منو میبینن یا دوستامو سعی میکنن دور خودشونو با دختر های مختلف پر کنن و خدوشونو خیلی شاد نشون میدن در صورتی که اصلا همچنین شخصیت دختر بازی نداشت و حتی به صورت اغراق امیز و ظایع ای خدذشون شاد و صمیمی نشون میدن و حتی جلوی من باهم بیرون میرن و مطمعن میشن که من متوجه شدم یا نه !اینم بگم که دختر بسیار حسودی هستم و این موضوع رو میدنن و وقتی که من دور میشم ایشون تنها میشنن یا با بی میلی پیش دوستاشون و اینکه بیو اینستا و تلگرامشون هم راجبه رابطه ما تکس نوشتن (از قلب مهربون سو استفاده نکن شاید دیکه بهت پیشنهاد نشه)من هیچ ری اکشنی نشون ندادم تا الان و اینم بگم که بعد کات منو بلاک کردن وو منم همین کارو کردم اما ایشون بعد یک ماه هی از بلاک در اوردن و گذاشتن باز تا اینکه اخرم در اوردن منم بعد چند ماه دراوردم و اینکه وقتای که حواسم نیست بهم زل میزنن من نمیدونم الان برم سراغ رابطه جدید یا امید به برگشت داشته باشم؟درضمن بعد کات ما ایشون دانشکاهو تقریبا ول کردن و خیلیییی کم تر از موقعه ای ک باهم بودیم میان تقربا ساعتای بیکاری من !!!این سوالمم برلی اینکه یک فردی الان دوساله پای من نشسته و من هر بلای سرشون اوردم بازم نرفتن و حتی میتونم بگم از این فرد بهتر هم هستن اما برای من جدایی از ای رابطه سخت بوده و پر از درد!و هنوز خاطرات و هدیه هارو نگه داشتم میشه راهنماییم کنید چیکار کنم اخه عشق ایشون و رفتارشون با من کاملا خالصانه و خوب بود جوری که بعد اینهمه مدت باورم نمیسه همون ادمه

سلام
میخواستم ببینم رابطه ای که یه بار تموم شده و از اون ۶ ماه میگذره و هر دوطرف هم با یه نفر اشنا شدن رو میشه دوباره شروع کرد؟

سلام اگر یه پسر ک عاشقشم بعد از دو سال جدایی و رابطه با چندین دختر و برگشت و ب من گفت ک ب پاش وایستم تا وقتی کارش جور میشه و اصلا رل نباشیم فقط ب هم قول زندگی بدیم این یعنی هنوز منو دوسم داره؟؟؟؟

سلام مجدد گفته های یک مرد تا به عمل تبدیل نشه، نمیشه روش حساب کرد 🙂 با عرض معذرت از تمام آقایون..

پسری ک عاشقش بودم بعد از دو سال و رابطه با چندین دختر هنوز چن هفته یه بار ب من پی ام میده یا زنگ میزنه و حتی یبارم ب طور جدی پیشنهاد ازدواج داد و گفت پاش وایستم تا درگیری های شغلیش تموم شه ولی این پیشنهاد ب هم خورد و الان وقتی حرف میزنم ب طور غیر مستقیم بهم میگه ک منو واسه زندگی میخواد و دوسم داره ولی اگه یکم باهاش گرم بگیرم اون سرد میشه در ضمن اون پسر خیلی خیلی مغرور هستن ب نظر شما اون باید فراموش بشه یا امید ب بازگشت هست؟؟؟

سلام به پشتیبانی لطفا پیام بدین.

سلام شما میگویید که دوستی قبلا از ازدواج روح را آزرده میکنه ولی مگه غیر ازینه که خود ازدواج هم در نهایت سرخوردگیه فقط تشریفاتش بیشتره و بهرحال یک سری وعده رسمی حداقل آدم عادت کنه بهتره و پخته تر بشه تا اینکه باکلی ذوق ازدواج کنه و کاملا ناامید بشه و هیچ کاریش هم نشه کرد شناخت هرچه قبل از ازدواج کامل تر انتخاب درست تر و ناچارا این شناخت هم تنها از طریق دوستی (البته بدون روابط نامشروع) ممکنه حالا ممکنه به کات ختم بشه که چه بهتر که آدم طرفشو قبل از ازدواج بشناسه و حتی الامکان از طلاق جلوگیری بشه در مورد احساسات اولیه هم شک دارم مردم بازیگرن با احساسات بازی میکنن پس نمیشه گفت اولین و آخرین عشق و اینکه احساساتمو خرج یه نفر کردم اینا دراماتیک بازیه پخته شدن و فریب نخوردن میارزه به شکست عشقیا قلب شکسته و ترمیم شده قویتره من با اینکه خودم ۲ بار ضربه خوردم(البته رابطه بسیار کوتاه مدت چون با اولین علامت هشدار میفهمیدم چیزی که خرابه رو نمیشه درستش کرد و فندک زیر رابطه رو میکشیدم) ولی بازم حاضر نیسم کورکورانه ازدواج کنم

سلام و خسته نباشي ، يه مدت ي است با كسي در ارتباطم و هر دو علاقه زيادي به هم داريم ولي بر اثر اين مشكلات قرنطينه گي ويروس كرونا خورد خورد ارتباط را كم كرد و حتي براي وابستگي يه مدت خواستين در ارتباط نباشيم ، الان درست نميدونم چه كنم؟!

سلام دوست عزیز
قرنطینه بودن دلیلی برای کات کردن و کاهش تماس نیست مگر این که از سوی شما یا ایشون مساله ای رخ داده باشه. برای این که موضوع رو کامل بررسی کنید به پشتیبانی تلگرام پیام دهید.

سلام من۳۳ سال و همسرم۴۵ ساله هست و حدود یکسال هست با هم هستیم البته سه ماه هست که رسما عقد شدیم ولی بعلت اینکه پدرم چندماه پیش فوت شدند زیر یه سقف نرفتیم. من همسرم رو خیلی دوست دارم و بارها شده که از همدیگه دلخور بشیم ولی شوهرم هیچوقت با من قهر نکرده ، که در دعوای اخیر سر مراسم عروسی و… دعوای لفظی شدیدی بین ما رخ داد که من از خانواده ام کمک خواستم و آنها هم نظریاتی دادند که من از سر عصبانیت به شوهرم گفتم فقط طلاق میخواهم و ادامه ی زندگی با تو مشکله….. ایشون دو هفته صبر کردن تا من نظرم تغییر کند البته تماسی نگرفتند ولی وقتی من رو مصمم دیدند به هم ریخته شدند و خانواده شون رو در جریان گذاشتند و حالا که بحث به خانواده ها کشیده شده آنها هم نظرشان اینه که توافقی از هم جدا شیم و اینکه همسرم توی این مدت بخاطر شرایط روحی که داشتم خیلی به دلم راه اومده بوده ولی الان به کلی تغییر کرده.وقتی آروم ترشدم من از خانواده م خواستم که تصمیم نهایی رو به عهده خودم بگذارند و من طلاق نمیخوام چون واقعا همسرم رو دوست دارم. ولی ایشون نظرشان اینه من هم طلاق نمیخواستم ولی وقتی پیشنهاد دادی بهش فکر کردم و دیدم منطقی ترین کار همینه. حال هم بعد از اون مشاجره که داشتیم که سه هفته زمان برد ایشون فقط یکبار به اصرار من ، همدیگه رو دیدیم و اصرار دارن جدایی بهترین راه حل هست . چون به هم و خانواده ها بی حرمتی شده و دیگه این مثل ظرف ترک خورده ای میمونه که زیبا نیست در کنار هم زندگی کنیم. بعد از اون چندین بار بهش پیام دادم که بیا مجددا در مورد مشکلمون صحبت کنیم و من از روی عصبانیت فقط اسم طلاق رو آوردم….. ولی هیچ جوابی به پیام ها و تلفن من نمیده. و چون محل کارش یه شهر دیگری هست من اصلا ازش خبر ندارم. حتی روز عید هم با من تماس نگرفت … من حتی به خانواده ش هم زنگ زدم و حتی به خواهرش که احساس صمیمیت بیشتری باهاش داره هم صحبت کردم و نظر ایشون این بود که شما چون شناخت درستی از هم ندارید و نمی تونید با هم زندگی کنید! از ایشون خواستم که به همسرم بگوید با من تماس بگیره و حدود یک هفته هست هنوز تماس نگرفته! نگران هستم و نمیدونم قصد همسرم از این کار چیه؟؟؟ یه وقتی میگم خواسته با آرامش به اشتباهات مون فکر کنیم. که واقعا تو این مورد خیلی موثر برای من بوده. ولی یه وقتی هم میگم اون دیگه من رو فراموش کرده و میخواهد که ادامه ندهیم. به نظر شما راهکار چیست؟ یعنی چی تو سرش میگذره و با اینکه آدمی که جونش برای من میرفت و حتی توی این مدت یک روز هم نبود با من قهر کنه و هر روز هم با من تماس می گرفت چرا الان یهویی سرد شده یعنی روی تصمیم جدایی مصممه؟
قابل ذکر هست شوهرم فرزند آخر خانواده هست و در این خانواده با وجود تحصیلات عالیه در سن بالا ازدواج میکنند و یا اصلا نمیکنند.

سلام دوست عزیز مدتی صبر کنید شاید ایشان هم میخواهند یک مقابله به مثل داشته باشند و شاید هم تنبیهی برای شما باشه که قدر شناس تر باشید
کمی صبر کنید تا ببنیید یکی دو هفته اینده پیشنهاد خودشون چی هست.

سلام ؛وقتتون بخير؛من٢٨ سالمه حدود ٧ ماه ِ كه با ي اقاييي در ارتباط هستم.از هرنظر به من خيلي شبيه هستن.اوايل رابطه يني تا ٢-٣ ماه اول كاملا مشخص بود كه قصدشون با من ازدواجه.از ماه ٤-٥ به بد حرفش رو نميزد اما تو كاراش بهم نشون ميداد ك قصدشون جديه.چون من خيلي ادم شكاكي هستم مدام اذيتشون ميكردم.هيچي نميديدم ازشون ولي مدام بهشون گير ميدادم.هر كاري براي اثبات اينكه بهم تعهد داره ميكرد اماپذيرفتن من سطحي بود.عدم اعتمادم هم چون قبلا از رابطه قبليم تجربه خيانت داشتم اعتمادم كم شده به جنس مخالف.الان رابطمون تموم شده و كلا انكار ميكنه ك با من قصد ازدواج داشته .ميگه اخلاقت خيلي شكاكه من نميتونم همش دعوا داشته باشم.واقعا هم حق با ايشونه.الان اين اقا ميگه ي مدت از هم دور باشيم من رواز خودت دور كردي با شكات با گير دادنات.الان تقريبا ١ هفته گذشته از اين قضيه و من نميدونم بايد چكار كنم!؟

سلام با کلیک کردن روی این لینک به پشتیبانی پیام بدهید و همین سوال تون رو کپی کنید

سلام خسته نباشید….من و دوست پسرم سه سال هست ک با هم ارتباط داریم و این اواخر ارتباط ما قطع و وصلی داشت..‌.من این مدت خیلی حساس و پرخاشگر شدم و به شدت هم به این آقا وابسته هستم الان پنج روز هست که پیامم رو هم حتی سین نمیکنه و جواب نمیده چون دفعه آخر تهدید به خودکشی و مکرر زنگ زدن رو هم داشتم مکرر زنگ و پیام دادم و تنها چیزی ک گفتن این مدت اینکه گفتن سه روز دیگ برمیگردن و نمیخاد راجب این مسائل باهاش صحبت کنم و برگردیم ب روال قبل…الان سه روز و چهار روز گذشته ولی هیچ خبری ازش نشده من متن معذرت خواهی هم فرستادم ولی باز جوابی ندادن‌…حتی نمیگن رابطه کات هست یا دارن فکر میکنن هیچی هیچی نمیگن و اولین باره طی این مدت ک جواب تلفن منو تو دوره طولانی نمیدن الان من باید واکنشم چی باشه و تو فکر این آقا چی میگذره …بنظرتون بی خبر بعد این مدت از من جدا شده؟

سلام پاسخ و راهکار رو توی تلگرام خدمت شما همکارمون ارسال نموده اند.

سلام من تحصیلات عالیه دارم. پسر مورد علاقه ام هم تحصیلات عالیه دارد. من خیلی نشانه های دوست داشتن از او دیدم اما وقتی به او گفتم او گفت شما مثل خواهرم هستید، با اینکه خیلی دوستت دارم و بهت اعتماد کامل دارم اما کسی در زندگیم است. او گفت رابطه علمی ما ادامه خواهد داشت. تا قبل از آن در اکثر مواقع من سراغ او را میگرفتم . اما بعد از انینکه به او گفتم دوستت دارم و او اینطور جواب داد من از او دور شدم اما او به من نزدیک شده و بیشتر پیام می دهد. تا اینکه به او گفتم من میخواهم رابطه علمی فقط داشته باشیم. او هم گفت باشه ولی خیلی ناراحت شد از این حرف. او قبلا همیشه استوری های واتس اپ مرا میدید الان هم می بیند. به نظر شما اون چشه؟ چرا اینجوری جواب منو داده. با اینکه حسم میگه دوسم داره. از نگاهش رفتارش می فهمیدم اینو ولی خب میدونم هم شرایط اقتصادی خوبی هم ندارد. به نظر شما بخاطر مشکلی اینجوری گفته با واقعا دوسم نداره؟

سلام میتونه بخاطر مشکل مالی باشه ولی وقتی فهمیده از سمت شما ممانعتی برای نزدیک شدن جهت اشنایی ازدواج نداره و اقدام جدی نمی کنه این یعنی منتفیه . پس فکرت رو دچار نکن و حتی رابطه علمی ات رو هم با فرد دیگری پیش ببر تا دچار اسیب نباشی
قانونی وجود داره و اون هم این که
اگر پسری دختری رو بخوات و واقعا بخوات توی مریخ هم پیداش میکنه.
پس خودت رو با خود فریبی اسیب نرسون.
موفق باشی عزیزم

سلام دختر ۲۰ ساله ای هستم و تقریبا ۶ ماهه ک با دوس پسرم بودم،۹ ماه قبل از این که دوست بشیم ایشون ب من پیشنهاد دوستی داده بودن و من بنا ب دلایلی قبول نکردم و بعد از ۹ ماه ک فهمیدم ایشون واقعا منو میخواد و منتظرم مونده دوست شدیم. تو این ۳ ماه آخر دعواهامون زیاد شده بود و شاید بتونم بگم بیشتر بخاطر این بود ک من خیلی حساس بودم و حسودی میکردم و گیر مبدادم بهش. آخرین بار ک دعوا کردیم خیلی مصر برای بهم زدن بود. من خیلی زود وابسته میشم و نتونستم بیخیال بمونم و یه ماهی ک درگیر قهر و این بحثا بودیم من چن روز درمیون بهش پیام میدادم،آخرش خودم خسته شدم از رفتارش و بهش گفتم ک من فکر کردم و هر جوابی از تو رو میپذیرم ،آیا میخوای با هم باشیم؟؟اونم بعد یه روز گفت آره و بعد اون خیلی معمولی باهم حرف میزنیم ولی بازم من پیام میدم بهش، بنظرتون واقعا منو دوس داره؟؟؟
راستش فک کنم یکمم درگیر مشکلات خانوادگی باشه
نمیدونم ،خیلی گیج شدم

سلام دوست عزیزم
اگر این اقا
شاغل است
سنش بالای 28 هست
و تعهد ازدواج از اول بین تون بوده
پک قرص صورتی رو تهیه کنید، و طبق آموزش ها اون پیش برید و به این ترتیب، بین سه تا 6 ماه هم ایشون رو به خودتون نزدیک تر کنید تا شناخت بهتری از ایشون براتون به دست بیاد و هم این که با تز های این دوره، کاری کنید اجتمال ازدواج تون بیشتر شه و از الاف شدن برای یک پسر جلوگیری کنید. شما قطعا اشتباهات بی سیاستی داشتید که با کمک چنین پک آموزشی ارتباطی قابل حل خواهد بود. برای اطلاع از شرایط اقساط دوره ها، می توانید به تلگرام بنده پیام دهید .
در صورتی که این اقا شامل کزینه های بالا نیست، مخصوصا شاغل بودن رو ندارند، این رابطه رو کات کنید چرا که …
بودن در رابطه ای که شانس ازدواچ در آن تا سه ماه آینده کم است و صفر است، اصلا توصیه نمی شود. دلایل متعددی در این باره وجود داره که جای توضیجش در این جا نیست. موفق باشی عزیزم

سلام من دختري هستم ٣٦ ساله .نزديك ٣ سال با يه آقايي آشنا شدم.١ سال كه از رابطه ما گذشت با هم در برگشت از سفر تصادف كرديم ماشين چپ شد ايشون دچار آسيب نخاعي شدن .من همچنان پايبند ايشون بودم تا آخرين روز اسفند ٩٧ فهميدم با اون شرايط دارن به من خيانت ميكنن..من وابطه رو تموم كردم.الان ٢٦ روز هست هيچ خبري از هم نداريم.من تو اين رابطه بهترين بودم ولي ايشون خيلي كم لطفي كردن.به نظرتون پشيمون ميشن؟

سلام سعیده ی عزیزم
شما 36 سال دارید و پایبند فردی بوده اید از روی دلسوزی که ظاهرا هیچ گونه اینده ای با ایشان ندارید
از طرفی ممکنه ایشون از شما خشمی در دل داشته باشه
ضمن این که خیلی خوب بودن یک امتیاز در روابط قبل از ازدواج نیست. ( به علت های مختلف که جاش نیست اینجا بگم )
و این که با این که ایشون خیانت کرده اند و کم لطفی به شما کرده اند آیا باز هم به فکر این هستید که پشیمان شوند؟
بهترین کار این هست که کمی از ایشان فاصله بگیرید و به آینده تون فکر کنید به این فکر کنید که راهی کخ الان در اون قرار گرفتید به مقصد شما رو نمی رسونه یا اقلا دیر می رسوونه که هیچ لطفی نداره. پس اگر درست فکر کنید متوجه میشی که برای زندگی خودت کم گذاشتی و باید به فکر خودت باشیهر دختر خانمی که حرف منو می شنوه، لطفا در رابطه هایی پیش از ازدواج، بیش از 3 تا 6 ماه حضور نداشته باشید و به شدت در مقابل پسر های سو استفاده گر، خودخواه خودخواه باشید.

سلام..خسته نباشید..من 19 سالمه و از 2 سال پیش فهمیدم که پسر دایی پدرم به من علاقه داره و من از این موضوع اصلا خوشحال نبودم و هرکاری می کردم تا ازم دوری کنه..با وجود اینکه هم از نظر ظاهری و هم اخلاقی واقعا خوب بود..همین طور تو هر مناسبت خودشو بهم نزدیک کرد تا اینکه آخرش تابستون 98 ازم خواستگاری کرد و منم به تندی جوابشو دادم و بهش نه گفتم…هم بدلیل اینکه بهش تمایل نداشتم و هم اینکه اون موقع بیکار بود(الآن شاغله)…اما وقتی جوابشو اونجور دادم..اونم برام توضیح داد که چقدر زمان زیادیه منو دوست داره و فرصت دوباره خواست و من باز خیلی بد جوابشو دادم ولی بعد از اون موضوع که چند بار دیدمش واقعا از رفتارم شرمنده شدم و احساس کردم قلبشو خیلی بد شکستم..مخصوصا چون باهام خیلی سرسنگین شده بود..بعدش متوجه شدم که یکی از دخترای زیبای فامیلمون رو که دوست خودمم هست فالو کرده و دم به دیقه..پستاشو لایک می کنه..منم بدجور دلم شکست چون قبلش می خواستم از دلش در بیارم..یکم گذشت و دیدم هردوتاشون همدیگه رو آنفالو کردن..از یه طرف خوشحال شدم چون خیالم راحت شد که دیگه پستاشو نمی بینه شایدم فکر کرده چون من فالوور دختره هستم فکر بد بکنم آنفالو کرده(دلخوشی😂)..از یه طرف دیگه ترسیدم نکنه با هم بودن بعد بهم زدن که آنفالو کردن..خلاصه اینکه مدتیه بهش احساس وابستگی پیدا کردم و انکارناپذیره..چند بار که با خواهرش با هم بودیم که خیلی با هم صمیمی هستیم..احساس کردم که هنوزم شاید حتی خیلی کم منو دوست داره..فقط اینو میدونم که نمی تونم تحمل کنم با یه دختر دیگه ببینمش یا حتی راجع به این موضوع بشنوم یا حتی…می دونم که خیلی ها هم چشمشون بهشه…حالا به نظرتون چیکار کنم؟؟دارم دیوونه میشم از فکر و خیال……

سلام!من مدتی با پسری دوست بودم که رابطمون بیشتر از 6 ماه نمیکشید به بهانه های مختلف میرفت و بعد مدت کوتاهی برمیگشت!همیشه با یک پیام یا ریپلای استوری و…!حتی زمانی که بهش بی محلی میکردم هم ناراحت میشد و اشتباهات خودش رو هم قبول میکرد،ولی وقتی دوباره بهش اعتماد میکردم بعد چند ماه باز به بهانه های مختلف میزاره میره و من هم سراغی از او نمیگیرم که فکر نکنه پیگیرشم!قصدش چیه؟و آیا دوستم داره؟

سلام من دختری هستم ۲۲ساله ۲ سال با یه آقایی دوست بودم میمردیم برای هم از روز اول هم قول ازدواج داد الان یکی از دوستان خودم بهشون پیام داد و گفت که سعیدمن دوست دارم دوست پسر من کنجکاو میشه و یک هفته با دوستم حرف میزنه دوست من هم به دروغ گفت من تو این دوسال وقتی باهاش بودم با ۱۰۰ نفر بودم و دوست پسر من باور میکنه دوماه تو کش مکش بودیم میگفت پای رفتن دارم دلش نیست و از ابن حرفا من هرکااااری کردم باور نکرد که خیانت نکردم
الان اون به من خیانت کرده با هم دانشگاهی ۵ سال پیشش که او زمان ۶ ماه باهم بودن دوباره دوست شده ولی میزنه زیرش به همه میگه من هیچ فازی رو اون ندارم ولی منم هرچی میگم برنمیگرده چیکار کنم؟؟ به نظر شما برمیگرده؟؟

سلام تقریبا نزدیک 7 ماه میشه از هم جدا شدیم و الان با یکی دیگه رابطه داره ولی خیلی سراغمو میگیره الانم رفته سرباز چند بار از پادگان بهم زنگ زده دلیل این کارش چیه؟هوزم دوسم داره؟؟

سلام
دو سال با عزيزترين فرد زندگيم بهترين روزها رو گذرونديم الان سه ماهه بخاطر يه دليل سطحي كه من نبايد ميرفتم جايي بهم خورديم يعني اولين پس زدن از من بود كسي نيست بره دنبال كيس ديگه با خانواده م ارتباطشو حفظ كرده از اينيستا همه پستهامو دنبال ميكنه اما ميگه همه چي تموم شده
اينجور قهر و اشتي زياد داشتيم ولي تا اين حد نرسيده بود بگه از وجودم بيرون كردم
واقعا حالم خيلي بده نه دليل جداييمون اونقد محكمه نه كلا علاقه از هم ميبريم فقط ارتباطمون قطع شده به نظرتون من چيكار بايد بكنم

سلام و عرض ادب خدمت شما، ببخشید من الان واقعا شرایط بدی دارم و سردرگم هستم و نمیدونم چیکار کنم پسری هستم ۲۲ ساله و عاشق خانمی ۳۳ ساله شدم(ایشون در کشور دیگری زندگی می‌کنند و ملیت آمریکایی دارند) که خب حدودا ۶ ماه هست که رابطه داریم، من قبلا حسم رو بهش گفتم ولی خب ری اکشن نامعلومی از خودشون نشون دادن یعنی وقتی بهش گفتم دوسش دارم و عاشقشم خندید و گفت ما نمیتونیم در یک رابطه عاشقانه باشیم و خب برای من کمی سخت بود ولی قبول کردم ولی خب خودش بیشتر از من پیگیر بود یعنی مثلا تا یه روز پیام نمی‌دادم بهم پیام میداد چه از شبکه های اجتماعی یا خود کنسول که کجام و چیکار میکنم و خب حتی خود من هم بعضی مواقع این کارو میکردم ولی حسشون رو نمیتونستم درک کنم حتی بعضی مواقع حرف اول اسمم رو روی پرفایلشون میگذاشتند و خب برام عجیب بود و بعضی مواقع فکر میکردم که شاید شخص دیگری را دوست دارند و بعد از ۶ ماه رابطه من به دلیل امتحان زبان بازی هارو از کنسول پاک کردم و خب به ایشون هم چیزی نگفتم و وقتی به من گفتن تا برای بازی دوباره جوین بشم گفتم که نمیتونم و بازی هارو پاک کردم خب ایشون هم چیزی نپرسیدند که چرا بازی هارو پاک کردم و منم چیزی نگفتم و بعد از گذشت سه روز متوجه شدم که من رو از لیست دوستانشون حذف کردن و خب من هم زود تصمیم گرفتم و به ایشون گفتم تا من رو بلاک کنن حدودا ۴۰ روز باهم مثلا قهر بودیم و خب من پروفایلشون رو چک کردم و متن یک آهنگ خیلی غمگین رو دیدم که می‌گفت(باورم نمیشه تو را از دست داده ام روح من و…) و من هم غرورم رو شکستم و اشتباهم رو قبول کردم و بهشون پیام دادم و معذرت خواهی کردم ولی ری اکشن نامعلومی(از نظر من) از خودشون نشون دادند و گفتند من ازت ناراحت نیستم و اینکه تو گفتی منو بلاک کن و منم بلاک کردم وخب شاید من اشتباه برداشت کردم و خب بعد، دو تا پیام دیگه دادم(گفتم حس واقعیترو بهم بگو و مثلا چرا کتمان میکنی که از من دلخوری) ولی خب جوابی ندادند، میخوام بدونم اینها ممکنه به اختلال (دوقطبی بودن) مرتبط باشه چون ایشون دارای اختلالات دوقطبی هستند(خودشون گفتند که دوقطبی هستند و نزدیک به 2 ساله که مشاوره و دارو را قطع کرده اند) و خب باز هم متن ها و آهنگ های غمگین، من دوسشون دارم و میترسم اگر باهاشون برای همیشه قطع ارتباط کنم ممکنه آسیب روحی بدی ببینن چون شاید منو دوست داشته باشن و من نفهمیده باشم و اونوقت عذاب وجدان ولم نمیکنه، از طرفی هم میترسم دوباره معذرت خواهی کنم و خب اصلا جوابم رو ندن و اون‌موقع خیلی داغون میشم چون یکبار همین یک 10 روز پیش اینکارو کردم و خوب پیش نرفت(نمیدونم شاید من درست متوجه نشدم) خواهش میکنم کمکم کنید من نمیخوام ناراحتش کنم فقط نمیدونم الان باید چیکار کنم،با تشکر فراوان.

من و عشق قدیمی ام فامیل دور هستیم و الان هر دو متاهلیم و ایشان مدتی است فعالیتهای مجازی منو چک می کنه و سعی می کنه با من صحبت کنه… خیلی میترسم چون هم فامیل هستیم هم هردومون بهم احساس و خاطرات مشترک داریم و الان هردو متاهلیم… میدونم ک نباید دیگه بهش فکر کنم، اما نمیدونم علت این کارهاش الان ک هردو متاهل هستیم، چیه؟ لطغا راهنمایی کنید.

سلام عزیزم هر دلیلی داشته باشه، باید مراقب باشید .
ایشون الان خودش رو هم برای شما جر وا جر کنه 🙂 برای شما سودی نداره چون شما متاهل هستید عزیزم.
یا از پیج تون بندازیدش بیرون یا بلاک کنید یا کلا فعالیت مجازی نداشته باشید.
فکر تون رو ازش بگیرید.

سلام.من به یه آقایی که قبلا ازدواج کرده و الان جدا شده علاقه مند شدم البته عروسی نکرده بودن فقط عقد بودن خیلی دوستش دارم حتی یه مدتی باهم دوست بودیم و کات کردیم ولی دوباره بعد دو ماه برگشت همو می دیدیم حتی من یه بار وقتی که حواسش نبود بکگراند گوشيش رو دیدم عکس با یه دختری که بغلش کرده بود گذاشت من خیلی ناراحت شدم ازش پرسیدم مگه تو جدا نشدی گفت چرا ولی این و حتی زنمم ميدونست گفت این عشق اولم بود که من باهاش 7سال دوست بودم و الانم باش نیستم چون ازدواج کرده بعد اون موضوع من دو روز باهاش صحبت نکردم اصلا بعد باهام دعوا افتاد منم رفیق رو فالو کردم تو اينستا ناراحت شد زنگ زد کلی بدوبیراه گفت من بهش گفتم که ناراحت شدم اون عکسو دیدم گفت اون کسی بود که هیچ کاری نکرده بود برام گرون تموم شه ولی تو بهم خیانت کردی وقتى که قهر بوديم مثل زن سابقم اونم دقیقا همین کارو میکرد در صورتی که من اصلا حتی یه کلمم با دوستش حرف نزدم بعد من با کلی عذرخواهی باهاش اوکی شدم دوباره بعد یه مدت کات کردیم به صورت فجيهي با فحش و فحش کاری هر دهنمون بود بار هم کردیم به من گفت تو مثل سن سابقمي من از اون فرار کردم دوباره خودمو درگیر یکی مثل اون نمیکنم با تو بودم چون گفتی فرق داری ولی نداشتی حاضرم با یکی 5 سال از خودم بزرگ تر برم که مثل اون نباشه حتی کادویی که ولنتاین بهش دادمو مسخره کرد و گفت میدم درخنتون ولی نداد گفت کادوشو پس بدم با اسنپ منم ندادم الان من دوست دارم که برگرده دوباره آخه خیلی دوسش دارم بعد کات من با پیچ فيک فالوش کردم اون فهمید منم واقعا نمیدونم از کجا بعد دایرکت داد گفت من به خودم شک کردم که واقعا من چی دارم تو صفحم که با فيک مياي سراغم خودت باش من بهت توضيح میدم که چیکار میکنم. من فقط پيامش رو دیدم هیچی نگفتم دوباره نوشت خیلی پرويي با اینکه بارت کردم بازم هستی بازم سین کردمو چیزی نگفتم باز نوشت بی وجود پيامش رو پاک کرد و فقط پیام اولش رو گذاشت بمونه شبش لايو گذاشت دختر پيشش بود بهش میگفت عشقم و شاه دلم و ازین جور حرفا صدا دختر میومد آهنگ و شادی و …. الان 4ماه از کات میگذره من میخوام که برگرده دوباره با اکانت خودم فالوش کردم هیچ پیامی ندادم اونم چیزی نگفته هیچ ريکشني نشون نداده انگار نه انگار چیکار کنم به نظرتون؟ واقعا میخوام که برگرده😭

سلام من و پسرخالم ۵ ساله که باهم دوستیم خیلی خیلی همدیگرو دوس داریم اما همش درحال جروبحث و دعوا سر مسائل الکی و پیش پا افتاده ایم بهمن ماه خواستگاریمون بود آزمایش هم دادیم که مشکلی نداشت داشتیم عقد میکردیم که کرونا اومد و پسرعموی جوون بنده فوت کردن و عقد تا الان که خرداد باشه عقب افتاده از عید تا اردیبهشت با هم قهر بودیم چون ایشون دو تا از دخترعموهای خودشون رو فالو کردن که همش عکسای باز از خودشون به اشتراک میزارن و من از این موضوع خوشم نمیاد یا جروبحث دیگمون سراین بود که من و خواهرشون سر یه موضوعی اختلاف نظر داشتیم و این اقا به میگفت باید باید بری و از خواهر من عذرخواهی کنی و درحال حاضر با من قهره اینم بگم که هردومون زود از کوره در میریم حالا بنظر شما رابطه ی ۵ ساله پراز جنگ و دعوامون که داره به ازدواج ختم میشه رو تموم کنیم یا قابل درمان هست و میتونیم باهم ادامه بدیم با همو خیلی دوس داریم و به هم وفاداریم البته ایشون شمال و بنده تهران هستم همیشه هم دوری رو باعث و بانی دعوای ما میدونه مشکل اینه برا همدیگه احترام قائل نیستیم حتی گاهی فحشای پدر مادر هم به هم میدیم چیکار کنیم😭😭😭خیلی دلتنگشم امیدی به رابطه ما هست؟؟؟

توروخداااااا کامنت من رو جواب بدین خواهش میکنم ازتون

سلام
من با ی خانومی آشنا شدم 1 ماهو خوردی تو این 1 ماه همه چی خیلی خیلی خیلی خوب بود حتی خودش 2-3 بار بهم گفت باهام ازدواج میکنی جوری که هر روز تو این 1 ماه همو میدیدم اگر چند ساعت پیام نمیدادم جویای من میشد بعد ایشون دانشجوی شهر دیگن از وقتی که رفتن شهر دیگه سرد بودن با من جوری که من دیگه دووم نیاوردم و گفتم سرد شدی که یهو برگشت گفت من اینجا سرم شلوغه اونچنان که فکر تو درگیر منه من درگیر تو نیستم خیلی شکستم بعد به بهونه رابطه دور تموم کرد الان خیلی اوضام داغونه
یعنی الان تحت تاثیر دوستاش که اونجاست همچین حرکتی کرده؟
آیا برمیگرده دوباره؟

سلام وقت بخیر
من دوسال بود ک پسر عمومو دوست داشتم خیلی زیاد بعد ۱ سال فهمید و بعد اون روز باهم رابطه داشتیم و اون به مامانشو و خالهاش گفته بود ک منو دوست داره و با من در ارتباطه و حتی وقتی مامانش حرف از ازدواجش زده بود عکس منو نشون داده بود گفته بود من اینو میخوام و تمام
ولی ما ۸سال تفاوت سنی داریم
ما ۶ماه رابطه داشتیم ولی یروز بهم گفت ک تفاوت سنیمون زیاده ونمیشه باهم باشیم عصبی شدم هر چی میتونستم بهش گفتم
ولی من اینو از اول بهش گفته بودم اون گفته بود مشکلی نداره
بعد از ۱ماه پی ام داد و گفت میخواستم حالتو بپرسم این شد ک بعد اون روز هفته ۲یا۳بار پی ام میداد و تماس تصویری میگرفت واز اول میدونست ک روی دختر عمه اش حساسم حرف اونو میزد و وقتی من حرص میخوردم اون میخندید خلاصه خیلی دوست داشت اذیتم کنه و همیشه تو مهمونی خانوادگیمون بهم میگفت دوستت دارم
۸ ماه گذشتو ما این رابطه رو داشتیم تا اینکه یه سفر خانوادگی رفتیم بعد از اینکه برگشتیم بهم پی ام دادو گفت عاشقتم،زندگیمی اینا و کل اون روزو باهم حرف زدیم ولی فرداش پی ام دادو گفت شرمنده ام بخدا انقدری دوستت دارم نمیخوام اگ بهم نرسیدیم اذیتت بشیم بیا یکم صبر کنیم منم اون لخظه واقعا از دست خودم عصبی بودم ک چرا دوباره باهاش حرف زدم تنها کلمه ای ک گفتم بهش اوکی بود
و الان هم رابطمون همون طوره و هفته ای ۱یا۲ بار با هم حرف میزنیم و پی ام میده و نمیتونم فراموشش کنم خیلی دوسش دارم خیلی
و من واقعا نمیدونم چیکار کنم
نمیدونم واقعا دوستم داره ک برگشته یا نه
نمیدونم هدفش از این کارا چیه
نمیدونم چیکار کنم نمیدونم چ رفتاری باید داشته باشن لطفاا کمکم کنین

سلام من دوسال پیش با یه آقایی از طریق فضای مجازی آشنا شدم و باهم رابطه ی خوبی داشتیم اما بعلت نفرستادن عکس اون اقا رفت و الان بعد از دوسال برگشته و فرصت میخواد و میگه اون موقع شرایط روحی خوبی نداشته الان هم که باهم صحبت میکنیم احساس میکنم چند درصد بهتر شده بیشتر از خانواده م میپرسه و از ازدواج میگه به نظرتون چیکار کنم ممنون از لطفتون

سلام طبق آموزه های پک قرص صورتی، به مدت 3 ماه، با رعایت استانداردهای این پک، با ایشون در ارتباط باشید و شانس ازدواج تون رو محک بزنید و ایشون رو بشناسید.
برای دریافت اطلاعات پیرامون پک به پیام رسان های شادزیستی پیام بدین . تلگرام کلیک کنید

سلام مجدد می خوام نظرتونو درباره ی فرستادن عکس میخواستم بدونم

سلام، و عرض خسته نباشید، من خواستگار یکی از دختران اقوام بودم ، اما بعد از 5 ماه تلاش منو فقط نگه میداشت و نه جواب بله میداد و نه جواب نه، تلاش من هم برای اثبات دوست داشتنش فایده ای نداشت، در نهایت من بهش گفت دیگه منتظر نمیمونم یا آره یا هم جواب نه بده که گفت پس نظر من منفیه ، بعد از گذشت دو ماه که دیگه ارتباطی نبود ، خودش برگشت و به من پیام داد و بعد از دو بار صحبت کردن دیگه لحن صحبت کردنش صمیمی شد( چون قبلش اصلا صمیمی نبود و سرد جواب میداد) و گفت میخواد همو بشناسیم، حالا با این اوصاف به نظرتون رفتار من باید چطور باشه ؟ و این که اصلا علاقه ای به من داره یا فقط چون دید من ولش کردم ترس از دست دادن داشته و بر گشته؟

سلام خسته نباشید
ببخشید من با دوس پسرم حدود چهار ماه دوس بودیم و این رابطه از راه دورم بود و به دلایلی که یکیش همین فاصله دورمون بود از هم جدا شدیم و اون منو از همه جا بلاک کرد ولی بعد یک ماه منو از بلاکی دراورد و حدود دوماه بعد به من زنگ زد و هیچ چیزی درباره این که بیا دوباره با هم باشیمو اینا نگفت ولی بین این چند باری که زنگ زد این پیشنهادو داد که باهم باشیم ولی وقتی که من جواب مثبت بهش دادم تفره رفت و هنوزم به من زنگ میزنه ولی تکلیفش با خودشم مشخص نیست
به نظر شما من باید چیکار کنم ؟ اینم ذکر کنم که خیلی دوسش دارم

من و دوست پسر سابقم بطور مجازی با هم اشنا شدیم و حدود دو سال و خورده ای تو رابطه بودیم کلا از همون اول هم علاقه زیادی به من داشت ولی من نادیده میگرفتمش و احساس میکردم که اگه بخوام احساسات واقعی خودمو نشون بدم ممکنه زده بشه بخاطر همین کلا نه وقت زیادی براش میذاشتم نه خیلی احساس نشون میدادم و به همین روال تا 2 سال با تموم بد اخلاقیا ی من سر کرد و بعد یه مدت همش درخواست س*ک*س چت داشت ولی من قبول نمیکردم واقعا نمیدونم واقعا قصدش از اول همین بوده یا واقعا منو دوست داشته از طرفی بنظرم اگه دوستم نداشت 2 سال اخلاق بد منو تحمل نمیکرد جتی برام تو فیسبوک یه پیج به اسم خودم و خودش زد و الان که تقریبا 3 ماهه با هم حرف نزدیم گاهی اوقات وارد اون پیج میشه و فعالیت میکنه ولی یه مدلیه که موقعی که با هم قهر هستیم میگه من دوست ندارم و دیگه مسیج نمیدم ولی چند دقیقه بعد خودش باهام حرف میزنه و حتی میگه دوست دارم و از همه جزئیات زندگیش برام عکس میفرسته بنظرتون هنوز دوسم داره ؟ و یا قصدش سوء استفاده بوده؟

حتی راجع به ازدواج هم صحبت میکرد

سلام،من چند ماه پیش با یک آقایی آشنا شدم بعد از 3 ماه هردومون به دلیل اینکه از هم فاصلمون دوره تصمیم گرفتیم جدا بشیم. الان دائم یا برام آهنگ میفرسته با پیام میده خیلیم گرو میگیره با اینکه چندین ماه از جداییمون میگذره، این یعنی پشیمونه؟ آخه به صورت مستقیم چیزی نمیگه

سلام من به از طریق اینستا با یه پسری آشنا شدم حدودا ۹ ماه با هم بودیم اون پسر همونی بود که میخواستم و تمام ویژگی هایی که یه مرد عاشق باید داشته باشه و داشت اول من.دوسش نداشتم که بعد تلاش های بسیار اون بعد ۵ بار قرار من هم عاشقش شدم و زمانی که اینو فهمید خیلی خوشحال شد حتی واسم طلا خرید همو خیلی میخواستیم هفته یک بار بیرون میرفتیم به علاوه اینستاهامونو پی وی کردیم و من تنها دختر تو اینستاش بودم بعد یه مدت بیکاری فشار مالی چون ما قرارمون ازدواج بود و من خاستگار داشتم خیلی بهش فشار اومد و یک بار همه رو ریخت بیرون گف من شرایطشو ندارم با عصابانیت و ناراحتی با اینکه تصمیم بر این شد که با هم نباشیم اون اصرار داشت بدون فکر کردن به آینده با هم باشیم منم موافقت کردم اما یک شب بعد اینکه همو دیدیم دیدم اینستا دختر فالو کرده و بهونش این بود که میخواستم تنبیهه بشی که به حرفم گوش بدی و تنظیم خوابتو درست کنی من هم که ناراحت شدم لج کردم و پسر فالو کردم که اونو به شدت عصبانی کرد حتی به من گفت بی حیا بحث های طولانی داشتیم و آخر مجبور شدم که پیجمو پی وی کنم و ازم معذرت خواهی کرد و رفتارش مثل گذشته بود اما من چون این رفتارشو نتونستم فراموش کنم یا حرفاش با اینکه بهش ابراز علاقه میکردم اما نتونستم شبیهه قبل باشم حتی بم گفت سرد شدی این رابطه انگار هر روز داره سرد میشه منم بحث فالوور پیش کشیدم که به گونه ای پیچوند خلاصه رابطمون ادامه داشت تا این که ی شب که خوابم بهم خورده بود بم زنگ زد و مثل همیشه بود و بم گفت دوست دارم و… بعد چند ساعت بهش پی ام دادم یکم چت کردیم اما آخرین پی امش نمیدونم بود که من جواب ندادم و چون بیرون کار داشتم و نت هم نداشتم رفتم بیرون و ۱۱ انلاین شدم دیدم نوشته نمیدونم جواب نداره دیگه چی جواب نداره منم گفتم هیچی تازه از بیرون اومدم در کمال ناباروری واسم فرستاد گمشو بابا!!گفتم با من بودی ج نداد بعد که خیلی ناراحت شده بودم گفتم خودت گمشو بی لیاقت گفت چی گهی خوردی (تو عصبانیت بد دهن می‌شد) من بی لیاقتم؟ برگ کدوم درختی که باز گفتم گمشو گف باشه اما شمارمو پاک نکرد من شمارشو پاک کردم اونم وقتی دید بعد یه شب شمارمو پاک کرد من هم از اینستا ریموو کردمش. من ۲۲ سالمه اون ۲۴ ما رابطمون خوب بود و اون رو من خیلی حساس بود آیا امکان داره برگرده؟

سلام خسته نباشید.من و آقایی ۴ سال باهم در ارتباط بودیم.خیلی دوسم داشت و الانم داره بهم گفته بود بعد از ۴ سال میاد خواستگاری اما خانوادش قبول نکردن چون برادر بزرگتر از خودش مجرد بود.برای همین بخاطر بهانه های الکی ول کرد و رفت.موندم الان چیکار کنم خیلی عذاب میکشم….

سلام عزیزم
شما نیز باید صفحه مقاله چطور به درمان شکست عشقی خودم بپردازم رو تو سایت سرچ کنید و بخونین و اجرا کنید
و بعد به خودت کمک کنی تا دوباره دچار چنین روابط اشتباهی نشی.
4 سال آخه یه رابطه ؟؟؟؟
اگر دوست داری ایراداتت رو بدونی به پشتیبانی تلگرام پیام بده .

اینم بگم که خانوادشو میشناسم ۴ سال به خونمون رفت و آمد داشت به امید اینکه یه روز قراره برای هم بشیم
دوران دانشجویی که تموم شد بیخیال شد…..خیلی خوب بود….مشکلاتی داشتیم بخاطر اخلاقش اما چون دوسش داشتم کنار میومدم باهاش ولی اون رفت….ممکن هست بیاد یا نه؟؟؟

سلام من ی سال با یه پسری بودم که رابطمون واقعا قشنگ بود همو خیلییی دوست داشتیم، ولی بخاطر یک سری مشکلا و اشتباها که بیشتر تقصیر من بود اون خسته شد و تصمیم گرفت ک بره چون میگفت دیگ هیچی درست نمیشه و تو رفتارت همین میمونه، واقعا دوستم داشت اما بخاطر رفتار های خودم تصمیم گرفت بره. خیلی بهش اصرار و خواهش کردم و یکم موند. و من همه تلاشمو کردم ک درست شم و واقعا شدم ولی بهم گفت که دیگه حسی نداره و اگرم حسش برگرده دیگه نمیخواد رابطرو. خودش مشکلای ریادی داره و نباید هم عصبی بشه بخاطر قلبش اما این اواخر همش بحث و دعوا بود و اخر هم دیگ حسش رفت. و من واقعا دوستش دارم و میخوام برگرده ممکنه بیاد دوباره؟

سلام من ۳ سال بود که به یه پسر که همکارم بود در ارتباط بودم اون بروش خودش عاشق من بود منم به روش خودم دوتامونم لجباز خیلی خواستیم دیگه ادامه ندیم ولی نتونستیم متاسفانه بار اخر من ازش خواستم دیگه به هر شریطی تموم بشه و رفت از زندگی خیلی دردناک بود ولی رفت من موندم .. الان تا هفته پیش ۹ ماه بود ک دیگه کلا در ارتباط نبودیم بگزریم این بین خیلی خیلی اتفاقاافتاده
یه بار از طرف یه نفر برام گل فرستاد منم قبول کردن ولی نه زنگی زدم و نه پیامی
هفته پیشم برا تولدم نتونستم جلو خودمو بگیرن و زنگ زدم

با شنیدن صداش کلا دیت و دلم میلرزه حالم داغون میشه اختیارم از دستم میره

الانم هر سب پیام میده
عین قبله ولی ازمم نمیخواد رابطه ای شکل بگیره انگار فقط میخواد کدورتی نباشه نمیدونم چجور رفتار کنم یا لمونه برا هنیشه یا بره ؟؟؟؟
اصلا موندنش منطقیه ایا ؟؟؟؟

سلام ما رابطمون حدود ۲سال بود چند بار باهم کات کردیم ولی باز برگشتیم دوسپسرم ایندفعه میگه که ما کات نکردیم ولی خیلی سرد حرف میزنه اصلا باهم دیگ حرف نمی‌زنیم به ندرت پیش میاد ی چیزی بگه
چیکار کنم دوباره جذبم بشه نگرانم بشه؟؟ همش وی ام بده؟؟
ازتون خواهش میکنم کمکم کنید

سلام ما رابطمون حدود ۲سال بود چند بار باهم کات کردیم ولی باز برگشتیم دوسپسرم ایندفعه میگه که ما کات نکردیم ولی خیلی سرد حرف میزنه اصلا باهم دیگ حرف نمی‌زنیم به ندرت پیش میاد ی چیزی بگه
چیکار کنم دوباره جذبم بشه نگرانم بشه؟؟ همش وی ام بده؟؟
ازتون خواهش میکنم کمکم کنید

سلام من با رلم چهار ماه پیش کات کردیم، تا دوماه اول ک همش استوری میزاشت و تیکه و عصبانیتشو نشون میداد ی مدتم بلاکم کرد باز انبلاکم کرد، گاهی موقه ها ب یه بهانه های بهم پیم مبداد یا زنگ میزد هر یک ماه یبار و بیشتر از ی ساعت حرف میزد، رمز اینستام دستش بود منم با دوستم اینستا چت کردمو گفتم ک دلم براش تنگ شده، فرداش زنگ زد گف میخام واسه ی مدت برم تهران بیا بببنمت واس بار اخرو برم منم رفتم، وقتی پیشش بودم باهام خیلی رفتار خوبی داشت و اصلن از بحثی ک کردیم حرفی نمیزد الانم شرو کرده بهم پیم میده ولی کم مصلن روزی یک بار، یا زنگ میزنه و میگ خب بحرف و از این حرفا ولی هر موقه میخام بحثو باز کنم و بگم ک من کار بدی نکردم ک ترکم کردی یا بیا باز باهم باشیم، عصبی میشه و بحث میکنه و حرف حرف خودشه و میگه من نمیتونم باورت کنم
دلیل این رفتار چیه؟ ایا با گذشت زمان بازم مصل قبل میشه؟ من باید چیکار کنم چجوری از بلاتکلیفی دربیام

سلام بعد از دوسال دیگ نمیتونم دوریشو تحمل کنم می‌دونم اگ بهش پیام بدم قبولم می‌کنه ولی نمی‌دونم به چه بهانه ای اون تا حالا چندبار به دوستان پیام داده ک من برگردم ولی چون شمارمو عوض کردم مستقیم ب خود م نگفته حالا به چه بهانه ای پیام بدم بش

سلام منو و عشقم همو میخاستیم و اولشم برای ازدواج جلو اومدیم ولی قبل از من خواستگار دکتر داشتن که دختره جوابش نه بود ولی وقتی که من رسما خواستگاری رفتم خونوادش مخالفت کردن و رابطش با من تموم شد و به دکتره جواب مثبت دادن چیکار کنم لطفا کمکم کنید هنوز بعد ۳ ماه فراموشش نکردم

سلام..من قبلا یه رابطه ی ناموفقی داشتم و موقعی که حال روحیم خوب نبود پسرخالم بهم ابراز علاقه کرد و واقعا دوسم داشت(به گفته ی خودش از بچگی منو میخواسته)..ولی من تو شرایط بدی بودم و همش بهونه گیری و لجبازی میکردم تا اینکه سر بهونه ی الکی از جانب من رابطه تموم شد…بعد از مدت حدود یک سال من به طور کامل تونستم شکست عشقی ‌که قبلا داشتم رو فراموش کنم و حالم خوب شد و در این مدت به بهونه هایی پسرخالم سرحرفو باهام باز میکرد ولی من نمیخواستم کسی کنارم باشه و طردش میکردم چون میدونستم قصدش ازدواجه و من نمیخواستم….الان که دیدم باز شده حس میکنم منو پسرخالم خیلی دنیامون شبیه همه..البته چون خیلی روابط خانوادگی گرمی نداریم هیچوقت درست و حسابی از نزدیک همو ندیدیم….واقعا دچار سردرگمی شدم نمیدونم درسته بودنمون با هم یا نه اشتباهه تکرار گذشته….من سر بهونه ای بهش پیام دادم و فالو فرستادم..قبول کرد و خیلی مودبانه حرف زد و استوری ای گذاشت مبنی براینکه گذشته رو رهاکن و یک ساعت فکرکردن به گذشته شور و شوق رو از ادم میگیره و…(از سخنان دکتر هلاکویی بود).خواهش میکنم راهنمایی کنید مشاور عزیز چیکار کنم؟😓

سلام.خسته نباشید،من ۵ سال با دختر عموم در ارتباط بودم تا اینکه ی شب ازش خواستگاری کردم اما بهم گفت من خیلی آدم خشک و بی احساس و بی عاطفه ای هستم نمیتونم عاشق کسی بشم،حرف آخرمه،گفت مطمئن باش اگه یک هفته با من زندگی کنی ازم متنفر میشی منم عصبانی شدم بهش گفتم وقتی خواستگاری رسمی اومدم اگه واقعا منو نمیخوای بگو نمیخوامش چمیدونم ی بهونه ای بیار نمیخوام زوری باهام ازدواج کنی،اونم جواب رد داد اما بازم باهاش ارتباط گرفتم و هرچی گفتم فقط میگفت که تو رو نمیخوام،میخوام بدونم اشکال از من بوده یا این خانم اصلا منو دوست نداشته؟؟؟؟؟

سلام
یکی از همکلاسی هام بعد از فارغ التحصیلیم بهم پیام داد جهت اشنایی و بعدش ازدواج اما بهم گفت که من تا دوسال دیگر شرایط ازدواج برام مهیا نیست چون دوره ی سربازیش میره منم بهش گفتم خب اون موقع بیا که شرایطش رو داشته ولی گفت که خب نمیشه که ما کلن از هم بی خبر باشیم واینکه باید از هم شناخت پیدا کنیم که ایا به درد هم میخوریم یا نه؟ و اینکه اگر باهم نباشیم من امکان داره بایکی دیگر اشنا شم و ازدواج کنم ؟
تا حالا چهار بار ازم خواهش کرده باهاش باشم و این دوسال رو صبر کنم ولی من جواب نه داده بهشون .
بنظرتون حرفش منطقیه ؟ من واقعا ارزششو داره صبر کنم تا شرایطش اوکی شه ؟

Your email address will not be published.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

+ نُه = 15

هرگونه استفاده از محتوای شادزیستی در شبکه های اجتماعی ، وب سایت ها و کانال ها، موجب بدهکاری شرعی و عرفی است و پیگرد قانونی دارد. به تلاش های یکدیگر احترام بگذاریم.

پر بحث ترین ها

13 نشانه پسر یا دختری که دیگر تو را نمی خواهد

از کجا بدانم عشق سابقم هنوز دوستم دارد؟ ( 13 نشانه بازگشت معشوق)

تمام ترفندهای جذب مرد و وابسته کردن مردان به خود

49 نشانه تنفر پسر از دختر که مستقیما به زبان نمی آورد

Welcome, Login to your account.

+ هفت = 13

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.

+ نُه = 14

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که بخواهید دوست پسر و یا نامزد قبلی خود را که به رابطه تان پایان داده است، به رابطه بازگردانید؟

راه حل برگرداندن دوست پسر چیست؟؟!!

آیا دوستان و اطرافیانتان مدام به شما گوشزد میکنند که با دقت بیشتری در این باره فکر کنید، اما شما او را مورد مناسبی برای خود میدانید؟

و در تلاش برای برگرداندن دوست پسر تان هستید؟

چگونه دختری که ترکمان کرده را برگردانیم

آیا پسری که رفته برمیگرده ميخوام برگرده چیکار کنم دوست دخترم برگرده؟

چگونه عشقم را برگردانم؟ چه دعایی کنم که عشقم برگرده ؟

بحث بر سر اینکه آیا برگرداندن دوست پسر برایتان مناسب است یا نه، در موضوع این مقاله نمیگنجد و ما با فرض آنکه او برای شما مورد مناسبی است، راهکارهایی را برایتان ارائه میدهیم تا بتوانید دوست پسر خود را بهرابطه بازگردانید.

اگر تصمیم به مصالحه با او گرفته اید و در تصمیم خود قاطع هستید.

عزم خود را جزم کنید و به حرف های اطرافیانتان توجه نکنید. فراموش نکنید که نباید از امر مشورت چشم پوشی کنید اما هنگامی که با درنظر گرفتن تمام جوانب، انتخاب خود را کرده اید و در تصمیمتان مصمم هستید.

حال وقت اراده فرا رسیده است! در اینجا به 3 راهکار موثر در این راه اشاره خواهم کرد؛

اما قبل از آن باید ابتدا به موفقیت خود در این راه امیدوار باشید!

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که دختران (یا زنان) پس از پایان رابطه انجام میدهند، تلاش بیش ازحد برای بازگرداندن شریک عاطفی شان به رابطه است؛

که این تلاش اغلب از راه های اشتباهی به انجام میرسد و در آخر نتیجه عکس خواهد داد!

پیام دادن هر روزه و مداوم به او، چک کردن او در صفحات اجتماعی، سعی در ابراز عشق وعلاقه و سعی در بزرگنمایی ابعاد مثبت وجودی خود، تماس گرفتن با او، عمداً قرار گرفتن بر سر راهش و…

تماماً جزء رفتارهای اشتباه پس از پایان رابطه است و هیچ نتیجه ای جز ایجاد فاصله ی بیشتر میانتان نخواهد داشت.

پس از پایان رابطه باید بصورت غیر مستقیم نشان دهید که حال زندگی مستقلی را شروع کرده اید و کنترل ویژه ای برروی احساسات خود دارید.

دختری که پس از پایان رابطه بطورکامل ازنظر روحی فلج و ناتوان میشود، نه تنها برای  برگرداندن دوست پسر و شریک سابق خود بلکه برای هیچ مردی خوشایند و جذاب نیست!

پس اگر فعلاً توان کنترل این احساسات را درحود نمی بینید، اندکی به خود زمان دهید تا به شکلی حقیقی این کنترل را بدست آورید.

او باید شما را با کسی که قبلاً بوده اید، متفاوت ببیند و کنترلتان را بر روی احساساتتان را بصورت ملموس و «واقعی» حس کند.

باید ببیند که راه مثبت اندیشی، موفقیت و شادی را درپیش گرفته اید.

باید اعتماد به نفس خود را تقویت کرده و از این راه به جذابیت بیشتری برسید.

غیبت و نبود شما میتواند باعث حس فقدان حضورتان در زندگی اش شود!

مدتی در دسترس نباشید و به معنای واقعی غیب شوید!!

دلتنگی ایجاد شده نسبت به شما به همراه حس استقلال وجودتان که به او القا کرده اید، همراهان خوبی برای بازگرداندن او به رابطه هستند.

اگر همیشه در دسترس باشید، هیچگاه دلتنگتان نخواهد شد!

باید مدتی را دور از او به رسیدگی به اهداف خود بپردازید و نشان دهید که میتوانید مستقلاً در رسیدن به آرزوهایتان تلاش کنید.

استقلال و اعتماد به نفس دو پارامتر عمده هستند که زنان را برای مردان جذاب خواهندکرد.

این را بدانید که او دوست دارد شما دوستش بدارید حتی اگر به رابطه پایان داده باشد! خودخواهانه بنظر میرسد اما حقیقت دارد!

شما، زمانی اعتماد به نفس او را افزایش داده اید و او همیشه انتظار دارد که در مرکز توجه شما باشد!

باید نشان دهید که اکنون دیگر در مرکز توجه شما نیست و تاحدودی او را به فکر بیندازید که:

چه اتفاقی افتاده که دیگه به من توجه نمیکنه؟!

باید نشان دهید که میخواهید از این برهه ی زمانی بگذرید و به سمت جلو حرکت کنید و حتی شاید تصمیم دارید او را فراموش کنید!

در تمام این مراحل دقت کنید که رفتارهای منفی ازخود بروز ندهید و برای برگرداندن دوست پسر با کارهای مثبت او را به سمت خود جذب کنید.

فراموش نکنید که ادب، احترام، استقلال و اعتماد به نفس بسیار مهم بوده و یک زن جذاب هیچگاه برای نشان دادن استقلال فکری خود حرمت ها را نمیشکند و دهان به توهین بازنمیکند!

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

سایت  آموزشی دکتر سمیه سلطانی به شما کمک می کند که مشکل فعلی خود را پیدا کرده و با راه حل هایی آشنا شوید که به نیاز های شما در ارتباط با روابط عاشقی در مسیر ازدواج و تحصیلی پاسخ بدهد.در صورت تمایل برای گفتگو با یک مشاور با تجربه، می توانید از طریق شماره09913943537 در تلگرام یا واتس آپ هماهنگ بشید همچنین می توانید پرسش های خود را در مورد این مراحل ارسال کنید تا در اسرع وقت پاسخ تان ارسال شود.

برای عضویت در کانال تلگرام روانشناسی دکتر سمیه سلطانی کلیک نمایید.

 سرد شدن عشق یک مرد

پیام عاشقانه

چگونه دختری که ترکمان کرده را برگردانیم

نرم کردن قلب مردان

شماره تماس : 09913943537

آدرس دفتر : تهران- خیابان شریعتی – بالاتر از ملک- پلاک 1 واحد 11

تلفن تماس : 02177653154

تلفن همراه: ۰٩٩١٣٩۴٣۵٣٧

شما توسط جستجوی کلماتی مانند:برگرداندن عشق سابق برگرداندن دوست دختر سابق برگرداندن دوست پسر سابق چگونه عشق سابق خود را برگردانیم روش های برگرداندن عشق سابق چگونه دوست پسر سابق خود را برگردانیم  به این صفحه هدایت شدید.

این که شما دچار ضربه عاطفی شده باشید یا در تلاش برای برگرداندن عشق سابق خود باشید ایرادی ندارد هر شخصی ممکن است در این شرایط قرار بگیرد و برای رسیدن به عشق سابق خود هر تلاشی کند.

ابتدا بهتر است با دلایل بوجود آمدن مشکلات در روابط آشنا شد، عدم رضایت در برطرف شدن نیاز ها ایجاد تنش ها و موارد این چنینی باعث ایجاد اختلاف در یک رابطه میشود.

اما این مشکلات قابل حل است چیزی که این نارضایتی ها را به جدایی تبدیل میکند ناتوانی در کنترل هوش هیجانی است (واکنش های نامناسب در هنگام ایجاد تنش ها و مشکلات) هر رابطه ای مشکلات خود را دارد، مشکلاتی مانند نارضایتی طرف مقابل از مسائلی چون تفریح محبت امکانات زندگی و یا دوستی مشترک.چگونه دختری که ترکمان کرده را برگردانیم

اما اشتباه ما زمانی باعث صدمه خورد در رابطه میشود که ما در این تنش ها نتوانیم بهترین مدیریت را انجام بدیم. این ناتوانایی ریشه در ضعف مهارت های ارتباطی دارد.

برگرداندن دوست دختر سابق یا برگرداندن دوست پسر سابق در مرحله اول نیاز به شناخت اشتباهاتی دارد که باعث تخریب رابطه ما شده است.

به عنوان مثال اگر عشق شما از این مورد ناراضی بود که در کنار سختی های او توجه لازم را نشان نمیدادید باید تغییری در روند برخورد خود ایجاد کنید و به مشکلات اصلی طرف مقابل واکنش نشان بدهید.

شاید با خود بگوید اینگونه نبود! باید خدمت شما عرض کنم اگر شما اشتباهاتی این چنینی نداشتید پس در برخورد مناسب و تفسیر خودتان دچار مشکل هستید و نتوانستید احساس درونی و واقعی خودتان را ابراز کنید.

بعد از شناخت دلایلی که با کاوش در رابطه به آن دست پیدا خواهیم کرد به سراغ روشی برای بازگرداندن عشق سابق میرویم.

مسئله ای که در برگرداندن عشق سابق اهمیت بالایی دارد دوری از اشتباهاتی است که بصورت غریزی آن ها را با روش هایی برای برگرداندن عشق سابق اشتباه میگیریم.

زمانی که عشقتان شما را به هر دلیلی ترک میکند شما بصورت کاملا غریزی و بودن فکر به عوابق رفتار و کار هایتان تلاش در ترمیم رابطه و بازگرداندن عشق سابق خود خواهید کرد، چگونه معشوق سابق خود را برگردانم وقتی او من را دیگر دوست ندارد.

وقتی این سوال ملکه ذهن شما میشود و تمام اهداف شما کنار رفته و وفقط به روشی برای برگرداندن معشوق سابق خود هستید به هر کاری دست خواهید زد کار هایی که شاید قبلا نیاز به انجام انها بود کار های اشتباهی که هیچ وقت حاظر به انجام آنها نبودید.

اما افسردگی و ضعف تنهایی باعث میشود اشتباهاتی را مرتکب بشوید که در تفکر شما باعث بازگشت شریک دلدادگی سابق شما میشود.

اگر مدتی در رابطه با عشق سابق خود بودید هر دوی شما از احساسات طرف مقابل نسبت به هم باخبر هستید. ابراز احساسات شدید بعد از جدایی از دوست پسر سابق یا دوست دختر سابق  نه تنها هیچ نتیجه ای ندارد بلکه باعث میشود همان تصویری که از شما در ذهن عشق سابق خود شکل داده بودید نیز از بین برود.

این باعث میشود عشقتان شما را فردی ضعیف در نظر بگیرد که برای برگرداندن عشق سابق حاظر است هر کاری انجام بدهد. همه ما این را میدانیم که هیچ کس عاشق یک فرد ضعیف نمیشود حتی خود ما.

پس ابراز احساسات شدید خود را کنار بذارید. اگر عشق شما فردی با تیپ شخصیتی خودشیفته یا حساس باشد این ابراز احساسات تاثیر های متفاوتی خواهند داشت اما نتیجه در هر حالت منفی است.

در این شرایط جدایی و دوری از عشق سابق افراد بصورت ناخودآگاه رابطه خود را در خطر دیده و دست به هر کاری میزنن مانند حضور همه جانبه در کنار عشق سابق خود، اگر در زمانی که رابطه هیچ مشکلی ندارد شما به حد نرمال در کنار طرف مقابل خود باشید و در حدی فعالیت و رفع نیاز های شخص مورد نظر را انجام بدید مشکلی ندارد.

اما زمانی که این رفع نیاز ها و یا حضور شما در کنار طرف مقابل بیش از میزان لازم باشد در دسترس بودن  شکل میگیرد، یعنی شما تبدیل به فردی در دسترس میشوید.

به عنوان مثال پارک محل برای شما جذاب تر است یا جنگل های شمال حتی اگر مانند هم باشند شما جنگل را بیشتر میپسندید چون هم وسعت بیشتری دارد هم طبیعت واقعی است و در دسترس نیست برای رفتن به این جنگل ها باید فاصله زیادی را طی کرد.

این کار در بهترین شرایط رابطه خطرناک است و باعث عادی شدن رابطه شما میشود. اینکه در زمان جدایی از عشق سابق بخواهیم در دسترس باشیم نتیجه ای صد برابر بدتر خواهیم گرفت.

پس سعی نکنید برای بازگشت عشق سابق تمام نیاز های او را برطرف کنید همیشه حضور داشته باشید در کنارش باشید کار ها و مشکلات عشق سابق خود را حل کنید. این کار باعث جذابیت شما نخواهد بود و شما را به فردی در دسترس و کم اهمیت تبدیل خواهد کرد.

برای برگرداندن دوست دختر سابق یا برگرداندن دوست پسر سابق خود شما نباید دست به اصرار و التماس بزنید. غریزه شما بر این موضوع پافشاری دارد که اگر طرف مقابل حس و حال بد من را ببیند دلش برایم خواهد سوخت، من با این کار میتوانم او را برگردانم و قطعا برمیگردد تا من را از این حال نجات دهد.

در صورت انجام این اشتباه دو حالت رخ میدهد عشقتان شما را فردی ضعیف و بدون ارزش قلمداد میکند یا نهایتا بخاطر دلسوزی به رابطه باز میگردد، که امکانش بسیار کم است.

اما اگر این اتفاق افتاد و شما موفق شدید در نظر داشته باشید طرف مقابلتان تا حدی میتواند به دلیل دلسوزی در یک رابطه اجباری بماند و این رابطه دوامی نخواهد داشت جدایی از ان رابطه ای که بر اساس دلسوزی باشد هیچ ثمری نخواهد داشت.

آیا پیام دادن ها و تماس گرفتن های پی در پی برای برگرداندن دوست دختر سابق یا برگرداندن دوست پسر سابق نتیجه ای هم دارد؟

قطعا شما با این نگرش به موضوع نگاه میکنید که اگر با او تماس نگیرم و همیشه وجود خود را اثبات نکنم عشقم من را فراموش خواهد کرد. اما از تماس های مدام و پیام های مکرر فقط یک چیز نصیب شما میشود (پیام ها و تماس های بی پاسخ).

دلیل این اتفاق این است که وقتی طرف مقابل شما با این حجم از تماس و پیام روبرو میشود نسبت به شما یک احساس منفی پیدا میکند. وقتی شما مدام این احساس را افزایش میدهید مانند یک نیروی گریز از مرکز عمل میکنید و بیشتر باعث دورشدن عشق خود میشوید.

شاید بعد از مطالعه این مقاله بلاتکلیف شده باشید تمام راه هایی که میشناختید برای برگرداندن دوست پسر سابق یا برگرداندن دوست دختر سابق اشتباه بوده است.

پس حالا چه کاری باید انجام داد برای برگرداندن عشق سابق خود. میخواهیم شما را از احساسات و راه حل های غریزی فاصله بدیم و به شما روش های علمی را معرفی کنیم که رابطه عاطفی سابق خود را مجدد احیا کنید.

قبل از صحبت در باره تکنیک های برگرداندن عشق سابق بهتره با مواردی آشنا بشید که در روابط اهمیت بالایی داره.

روابط عاطفی ما به دلایل مشخصی دچار مشکل میشوند، به عنوان مثال زمانی که ما عاشق فردی میشویم سعی در تغییر اون فرد داریم میخواهیم عشق خود را تغییر بدیم ولی تلاش در تغییر عشقمان باعث بروز مشکل خواهد بود.

گاهی عشق در ما به قدری عمیق میشود که فقط فقط عشق را طلب میکنیم  و میخواهیم عشق بگیریم ولی عشقی به طرف مقابل خود نمیدهیم این اتفاق بصورت ناخودآگاه و غیر عمدی رخ میدهد.

انسان ها به چه دلیلی عاشق میشوند؟ یکی از اصلی ترین دلایل وابستگی برطرف شدن نیاز های ناخودآگاه است. اگر شما تمام یا بیشتر نیاز های ناخود آگاه عشقتان را برآورده کنید قطعا و بدون شک وابستگی و احساس عشق را در شخص مورد نظر ایجاد کرده اید.

شاید با خود بگویید آیا این برطرف کردن نیاز های ناخودآگاه همان در دسترس بودن نیست؟ باید به شما بگویم خیر تفاوت زیادی میان نیاز های خودآگاه و ناخودآگاه است. نیاز های ناخودآگاه زمانی که توسط شخصی برطرف شود ایجاد نیاز و وابستگی میکند.

ما همیشه عاشق پدر و مادر خود خواهیم بود نه برای اینکه نیاز های خودآگاهی مانند غذا مسکن پول را برای ما فراهم میکنند بلکه به دلیل برطرف شدن نیاز های ناخودآگاه از طرف پدر و مادر است.

پدر برای فرزندان خانواده احساس امنیت احساس یک حامی را برطرف میکند همیشه میتوان پدر را به عنوان یک قهرمان و مدافع دید و اورا ستایش کرد، مادر برای ما نقش پر رنگی دارد کسی که شادی و یا ناراحتی ما برای او اهمیت بسیار زیادی دارد همیشه نگران آسایش و موفقیت فرزندانش است.

خب تفاوت نیاز های ناخودآگاه و خودآگاه را متوجه شدیم پس حالا بهتر درک میکنیم که برطرف کردن این نیاز ها چه تاثیری روی شخص خواهد گذاشت و عشقی عمیق را میسازد. وقتی در رابطه این نیاز ها به فراموشی سپرده میشوند خلاء عاطفی شکل گرفته و با دست خودمان عشق خود را از رابطه سرد میکنیم.

وقتی چیزی در رابطه عاطفی مورد پسند یا میل ما نباشد رفتار ما میتواند سرنوشت ساز و بسیار تعیین کننده باشد. اگر درخواستی داریم و اجابت نگردد اگر انتظار ما براورده نشود اگر کار یا واکنشی غلط ببینیم ایجاد بحث و تنش نه تنها باعث رفع مشکل نمیشود.چگونه دختری که ترکمان کرده را برگردانیم

بلکه در طول مدت زمان صدمه ای شدید به رابطه وارد خواهد کرد، برای اینکه سرنوشت رابطه را درکنترل خود بگیریم باید با نحوه کنترل تنش ها آشنا باشیم.

برای امنیت در رابطه باید مدیر خوبی برای عشقمان باشیم. زمانی که نیاز به تصمیم گیری هایی در رابطه است، زمانی که اتفاقی ناخوشایند یا نارضایتی در رابطه بوجود می آید باید توانایی مدیریت آن را بدست بیاوریم.

در کل باید تصوری تعیین کننده و رهبری مقتدر و شریک عاطفی قابل اطمینان و تکیه گاهی خوب باشیم باید تصویری قدرتمند از خود در ذهن عشقمان ایجاد کنیم.

تا اینجا با دلایل ایجاد فاصله و جدایی در روابط آشنا شدیم، با اشتباهاتی که برای برگرداندن دوست پسر سابق و یا دوست دختر سابق باید کنار گذاشت. گریزی به رفتار های غلط و مهارت هایی که نیاز است تا یک رابطه استوار باشد زدیم حالا میخواهیم به برسی راه های برگرداندن عشق سابق بپردازیم.

در این مقاله تصمیم داریم شما را با علمی ترین راه و روش های برگرداندن عشق سابق آشنا کنیم یعنی قانون جذب عشق و تکنیک های روانکاوی و نفوذ به ضمیر ناخود اگاه.

جای هیچ نگرانی نیست موسسه طلوع سبز با تخصص و مهارت آموزش تکنیک های جذب و نفوذ به ضمیر ناخودآگاه دیگران استفاده از این تکنیک ها را برای شما ساده کرده است. ابتدا کمی با این که این تکنیک ها در واقع چه هستند و چگونه میتوان از آنها استفاده کرد آشنا میشویم.

قانون جذب عشق چیست؟ (برگرداندن عشق سابق با قانون جذب تضمینی)

جهان بیرون آینه درون من است. شاید تا به حال پیش نیامده که به این موضوع فکر کنید که هر احساس و تفکری که در ذهن شما وجود دارد باعث تغییر زندگی و روابط شما میشود.

اما حتما با نام قانون جذب عشق آشنا هستید.. قانون جذب یعنی ایجاد افکار مثبت خب این که ما افکار مثبتی داشته باشیم چه فایده ای دارد؟!!

بلکه فقط داشتن افکار مثبت کافی نخواهد بود. اما افکار مثبت اگر سطحی نباشند و واقعا باور ما بر این افکار مثبت باشد باعث ایجاد احساسات مثبت میشود و در نتیجه احساسات مثبتی که در ناخودآگاه و خود آگاه ما شکل گرفته شده است به رفتار مثبت منتهی میشود.

رفتاری که تضمین کننده موفقیت در تمام موارد زندگی است: سلامتی، ثروت، موفقیت، روابط عاطفی، روابط اجتماعی. انرژی ها و ارتعاشات جزعی از واقعیت جهان هستی و زندگی ما هستند.

قطعا تجربه کردید هر زمانی که افکار منفی داشته باشم احساسات منفی بوجود می آید پشت سر این احساسات منفی اتفاق های ناخوشایند رخ میدهد و ما نام آن را بدشناسی میگذاریم!

اما این غیر ممکن است که ما مدتی باور های مثبت داشته باشیم و احساس مثبتی در ما وجود نداشته باشد. تقریبا غیر ممکن است که باور مثبت، افکار مثبت، رفتار مثبت، به نتیجه ای منفی ختم شود.

قدرت قانون جذب غیر قابل انکار است و یک روند ثابت و غیر قابل تغییر دارد،باور های ما باعث ارسال ارتعاش میشود و ما همان ارتعاشی را که ارسال میکنیم ارتعاش هم جهت آن را نیز دریافت میکنیم.

افکار و باور های مثبت => احساسات مثبت => رفتار مثبت == (اتفاقات مثبت)

افکار و باور های منفی => احساسات منفی => رفتار منفی == (اتفاقات منفی)

تمام تصمیم ها و رفتار های انسان ها تحت تاثیر احساسات است و منشا تمام احساسات انسان ناخودآگاه اوست. همه ما این را تجربه کردیم اما چون درک روشنی از ناخودآگاه نداریم، از قدرت و تاثیر آن بی خبر هستیم.

شاید شنیده باشید هنگام گرسنگی و یا عصبانیت تصمیم نگیرید، شاید تجربه کرده باشید روزی که به دلایلی  ناراحت یا عصبی هستید و یا احساس خوبی ندارید ممکن است بی دلیل کوچک ترین حرف یا اتفاقی شما را عصبی کند دیل این پیش آمد بصورت ناخود آگاه است. ناخود آگاه انسان ها را میتوان در جهت اهداف خود برنامه ریزی کرد.

اگر از بدون دید گاه قبلی فکر کنیم و هیچ حافظه ای نسبت به طلا و نقره نداشته باشیم میبینیم که این دو تفاوتی برای ما ندارند و در ارزش حتی با فلز آهن برابر هستند اما ناخودآگاه ما طلا را به نقره و نقره را به آهن ترجیح میدهیم.

 زیرا در جهان طلا فلزی با ارزش است ما انسان ها به طلا ارزش و قیمت دادیم میشد این ارزش با فلز مس هم جابجا شود. خب ریشه این ارزش طلا از گذشته های دور است و در گذشته و حتی زمان کنونی طلا با ارزش شد چون به سختی یافت میشد در عمق بیشتری از زمین قرار داد.

ما میتوانیم با رفتار های ساده مانند نوع فعالیت در شبکه های مجازی رفتار در مقابل دیگران نوع پوشش نوع نگاه کردن با استفاده از زبان بدن با استفاده از قدرت کلمات ناخودآگاه دیگران را برنامه ریزی کنیم تا در جهت اهداف ما تصمیم بگیرند و قدم بردارند

برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید، تیم روانشناسی سربرگ تازه از بهترین و با تجربه ترین روانشناسان ایرن تشکیل شده است، همچنین تمام روانشناسان سربرگ تازه زیر نظر آقای رجب پور دوره های ان ال پی و جذب را گذرانده اند و صلاحیت پاسخگویی سوالات شما را دارند.

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

Telegram (برای ارتباط سریع تر با تلگرام روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

Whatsapp (برای ارتباط سریع تر با واتس آپ روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

کانال روانشناسی: sarbargetaze

مقالات مرتبط:

قانون جذب چیست؟

قانون جذب عشق

تکنیک های برنامه ریزی و نفوذ به ضمیر ناخودآگاه

نیاز های ناخودآگاه عشقمان چیست؟

چگونه دیگران را تغییر دهیم

چگونه ارتعاش بفرستیم

چگونه عشق بورزیم

در روابط دست نیافتنی باشید نه در دسترس


قانون جذب چیست-آموزش قانون جذب-مراحل قانون جذب

سلام آقای دکتر من از طرف دار های کارهاتون هستم یه سوال دارم وقتی عشق سابق ما نمی خواد اصلا با ما روبرو بشه چطوری اونو برگردونیم مثلا وقتی طرف ما رو بلاک کرده هیچ جا هم نمی بینیمش واقعا برام منطقی نیست که از راه دور بشه کاری کرد

در پاسخ به رسول 99 درصد افراد وقتی رابطه تمام میشود با طرف مقابل خود هیچ ارتباطی ندارند و این طبیعت رابطه دوستی است فقط درصد کمی هستند که طرف مقابلشان اقوام همکار یا همکلاسی آنها هست ولی این نبود ارتباط هیچ مشکلی بوجود نخواهد آورد چون در دوره ها روش جذب غیر مستقیم غیر کلامی آموزش داده میشود با تکیه بر تکنیک های راتباطی از راه دور، نظریه های ارتباط غیر مستقیم، و قانون جذب از راه دور بصورت کاملا علمی. این موارد این امکان را به شما میدهد که بصورت غیر مستقیم شخص را تحت تاثیر قرار بدهید و جذب کنید. برای آموزش مراحل میتونید بصورت رایگان به تیم پشتیبانی در واتس آپ یا تلگرام پیام ارسال کنید: 09129305020

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشاوره رایگان در تلگرام و واتس آپ : 09129305020

چگونه دختری که ترکمان کرده را برگردانیم
چگونه دختری که ترکمان کرده را برگردانیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *