چگونه دختری تو دل برو شویم

 
helpkade
چگونه دختری تو دل برو شویم
چگونه دختری تو دل برو شویم

جذاب بودن یا به اصطلاح عامیانه تو دل برو بودن یکی از خصوصیاتی است همه آدم ها دوست دارند با آن شناخته شوند. حتما شما هم با افرادی برخورد داشته اید که در همان نگاه اول جذاب و تو دل برو به نظر میرسند و به اصطلاح مهرشان به دل آدم می نشیند. راه های زیادی برای جذب دیگران و جذاب شدن وجود دارد که با یادگیری آن ها شما هم میتوانید یک شخصیت تو دل برو داشته باشید و آدم های اطرافتان را جذب کنید. در این بخش از نمناک شما را با راه های جذاب و تو دل برو بودن آشنا میکنیم.

 

برای و تو دل برو و محبوب بودن کافی است این مراحل را دنبال کنید:

برای این که دیگران ما را دوست داشته باشند و محبوب و تو دل برو باشیم ، نخست باید خودمان را دوست داشته باشیم. کسی که خودش را دوست دارد به افزایش اعتماد به نفس در خود کمک می کند؛ برای خودش ارزش و احترام قائل است و به همین دلیل دیگران به او احترام می گذارند و نسبت به او احساس پذیرش دارند. دوست داشتن خود و خودشیفتگی دو چیز متفاوت هستند. دوست داشتن خود به معنای این است که ما از خودمان خشنود باشیم. اعتماد به نفس داشته باشیم. برای خودمان ارزش و احترام قائل شویم و از دیگران نیز بخواهیم به ما احترام بگذارند.

اگر می خواهید جذاب باشید، به چیزی که شما را از دیگران متمایز می کند تمرکز کرده و آن را پرورش دهید. کمبودهای خودتان را بشناسید و سعی در بهبود آنها داشته باشید و نقاط قوتتان را بشناسید و به خود واقعی تان اجازه درخشیدن بدهید اما ظاهرسازی نکنید.

چگونه دختری تو دل برو شویم

افرادی که روی اعتقاد و باورهای درست خود راسخ می ایستند، همیشه جذابند. افراد قوی، همیشه تحسین برانگیزند. اگر فکر می کنید چیزی درست نیست و معتقدید که برخلاف اصولتان است، از دور شدن نترسید. هیچ نکته مثبتی در اجبار خودتان به پذیرش چیزی که به وضوح بر خلاف ملاکهای اخلاقی تان است، نیست.

افراد دل ربا و محبو ب دائما لبخند می زنند و نگرش مثبتی به زندگی دارند. افرادی که در نگاه همه جذاب هستند، همیشه با دیگران خوب رفتار کرده و از عصبانیت دوری می کنند. دیگران را مسخره نکنید. به کسی آزار نرسانید و بی ادب نباشید. یاد بگیرید که اگر با مساله ای مخالفید تا شما را ناراحت می کند، آن را به شیوه ای دوستانه و آرام ابراز کنید. لبخند تصنعی نداشته باشید؛ لبخند تصنعی بی ادبانه است و معمولا طعنه آمیز برداشت می شود.

یک فرد تو دل برو و جذاب، زمان و موقعیت مناسب برای شوخی و جدیت راجع به مسائل مختلف را می داند. افراد تو دل برو ارزش زندگی خود را می دانند و هر اتفاقی که بیافتد باز هم شاد خواهند بود و از کوچکترین مسائل در زندگی لذت می برند.

رفتار و نگرش مثبت به زندگی، سبب می شود فردی تو دل برو و جذاب باشید . افرادی که دیگران را جذب خود می کنند، قلب مهربانی داشته و به دیگرا دلگرمی می دهند و آنها را با افکار منفی خود مایوس نمی کنند.

اگر می خواهید اطرافیان را به خود جذب کنید و در دل آنها جا باز کنید، همیشه با ادب باشید و از کلماتی مثل «لطفا» و «متشکرم» استفاده کنید.

 

آدم های دوست داشتنی از شنیدن تشکر خوشحال می شوند و با کلام به آن پاسخ می دهند. ‏افراد جذاب و تو دل برو همیشه بعد از کمک دیگران از آنها تشکر کرده و در اصطلاح بی چشم و رو نیستند.

افراد جذاب و تو دل برو به دیگران بها می دهند و با ‏احساسات افراد دیگر همراهی می کنند. اغلب افراد جذب کسانی می شوند که احساسات آنها را درکنند بنابراین جذب این افراد می شوند.

افراد تو دل برو در جست وجوی ‏فرصتی برای کمک به دیگران هستند . این افراد بدون اینکه توقع جبران داشته باشند برای رضای خدا و دل خود به دیگران کمک می کنند.

افراد جذاب و تو دل برو در مواجهه با چالش های زندگی جا نمی زند و آنچه که بر عهده اش قرار گرفته تکمیل می کند، آنها افراد محکمی هستند که در همه مواقع بهترین راهکارها را ارائه می دهند اما هرگز جا نمی زنند.

آدم های خیلی دوست داشتنی و تو دل برو شنونده های فعال و صادقی هستند. می توانید با آن ها درباره نظرات یا ماجراهایتان صحبت کنید یا از آن ها ‏راهنمایی بخواهید .

افراد تو دل برو مسئولیت کار یا خطایشان را می پذیرند و کنترل اموری را که باید تحت نظارت شان باشد به دست می گیرند؛ بنابراین با عقل جور ‏درمی آید که بگوییم آدم های قابل اعتماد بسیار دوست داشتنی اند. ‏

 

چنانچه در نمناک اشاره کرده ایم افراد محبوب با دیگران ارتباط زیادی دارند و دیگران آنها را می شناسند و به آنها توجه می کنند. اگر می خواهخید تو دل برو باشید، ارتباط خود را افزایش دهید و در جامعه حاضر گردید. حضور در جامعه کمک می کند در جهت بهبود زندگی آدم هایی قدمی بردارید که به شما احتیاج دارند.

برای محبوب بودن باید در سطحی از روابط اجتماعی که چندان در آن راحت نیستید، چندین بار فرصت برقراری ارتباط پیدا کنید؛ بنابراین آماده ی کارهای شجاعانه باشید.

آدم های محبوب تقریبا با همه رفتار دوستانه ای دارند و آمادگی دارند و می توانند با هر کسی روابط دوستانه برقرار کنند.

 

آدم هایی که حقیقتا محبوب هستند، کاملا معمولی و خود واقعیشان هستند و برای محبوبیت احتیاج به بزرگنمایی ندارند. افراد محبوب همیشه رفتار درستی دارند و ایرادات خود را می دانند وبرطرف می کنند و بیش از حد از خود تعریف نمی کنند.

جذابیت یک دختر چیزی فراتر از چهره زیبا و اندامی بدون نقص است. دختران زیبای بسیاری وجود دارند که به هیچ وجه جذاب و تو دل برو نیستند و از طرفی دختران با چهره و اندام معمولی نیز وجود دارند که از نظر دیگران بسیار خاص و دوست داشتنی هستند. این موضوع به این دلیل است که جذاب بودن یک مهارت است نه یک ویژگی ذاتی. علاوه بر این، زیبایی برای هرکس تعریف متفاوتی دارد و محدود به یک سری ویژگی های مشخص و ثابت نیست. حتی برای هر مردی نیز فاکتورهای زیبایی یک زن میتواند متفاوت باشد. اما چه چیزی باعث میشود یک دختر حتی با ظاهری معمولی بتواند در نظر دیگران جذاب، خاص و خواستنی باشد؟

فهرست مطالب

با در پیش گرفتن نکات زیر میتوانید به راحتی تبدیل به یک دختر جذاب و دوست داشتنی شوید و هر پسری را عاشق خودتان کنید

اگر خودتان را دوست داشته باشید، ابراز خودتان (اینکه خودتان باشید) خیلی ساده تر خواهد شد. مسائلی وجود دارد که افراد نمی توانند راجع به خودشان قبول کنند و به همین دلیل سعی می‌کنند خود را فردی دیگر نشان دهند. یک زن جذاب با فردی که هست، راحت است. او قدر بدن خودش را می‌داند و از آن مراقبت می‌کند. او با وجود آگاهی از نقایصی که دارد خودسرزنشگر نیست ،از ابراز وجود کردن نمی‌ترسد دارای اعتماد به نفس است.یک زن جذاب با همینی که هست خوشحال است و به سادگی با استانداردهای دیگران و تعریف آنان از خوبی و بدی متاثر نمی شود. او می‌داند که کیست و به آن افتخار می‌کند.

می دانید که هر کدام از ما به نوعی منحصر به فرد است. اگر می‌خواهید جذاب باشید، بر آنچه شما را از دیگران متمایز می‌کند تمرکز کرده و آن را پرورش دهید. مردان مجذوب زنانی می‌شوند که شبیه دیگر زنانی که تا بحال دیده اند، نباشد. خودتان باشید. اگر با لباسان زرق و برق دار و جذاب راحت نیستید و دوست دارید یک شلوار لی و کتانی بپوشید، به خودتان فشار نیاورید و همین کار را بکنید. اگر سواری روی اسب را به خرید ترجیح می‌دهید، شک نکنید. هیچ نیازی نیست که همرنگ جماعت باشید. زنی که همراه جماعت باشد، تا به جایی خواهد رسید که جمعیت همراه رسیده؛ اما زنی که به تنهایی ریسک می‌کند، خودش را در جایی خواهد دید که پیش از آن کسی به آن دست نیافته بود. کمبودهای خودتان را بشناسید و سعی در بهبود آنها داشته باشید. نقاط قوتتان را برجسته کنید و به خود واقعی‌تان اجازه درخشیدن بدهید. ظاهرسازی هیچوقت شما را جذاب نخواهد نمود.

چگونه دختری تو دل برو شویم

زنانی که بر باورهایشان راسخ می‌ایستند، همیشه برای مردان جذابند. مهم است که زن بداند چه می‌خواهد و برای رسیدن به آن سخت تلاش کند. اینکه نداند کجا باید باشد، کمی ناامید کننده و آزار دهنده است. یک زن منظم قادر به حفظ استانداردهای اخلاقی اش صرفنظر از تمامی مسائل پیش رویش خواهد بود و این به تنهایی بسیار زیبا و جذاب است. زنان قوی، تحسین برانگیزند. اگر فکر می‌کنید چیزی درست نیست و معتقدید که برخلاف اصولتان است، از دور شدن نترسید. هیچ نکته مثبتی در اجبار خودتان به پذیرش چیزی که به وضوح بر خلاف ملاکهای اخلاقی‌تان است، نیست.

زن جذاب کسی است که از خودش مراقبت می‌کند. او سالم است و شایسته یک سبک و روال زندگی سالم است. در اوقات آزادش تمرین میکند. هر از چندگاهی مو و ناخن هایش را مرتب می‌کند. دندانهایش را مرتب مسواک می‌زند. تمیز است و بوی تمیزی و تازگی می‌دهد. به اندازه کافی می‌خوابد و از پوستش به طور منظم مراقبت می‌کند. یک زن جذاب تمیز است، ولی از کثیف شدن نمی ترسد (وسواس ندارد). اگر اندام زیبا و متناسبی داشته باشید،هم خودتان احساس خوبی خواهید داشت و هم این حس خوب را به دیگران منتقل خواهید کرد متناسب بودن منجر به جذابیت ظاهری می‌شود. جذابیت ظاهری به معنای اعتماد به نفس و اعتماد به نفس یعنی جذاب و دلربا.

یک زن دلربا و جذاب، کسی است که دائما لبخند می‌زند و نگرش مثبتی به زندگی دارند. زیباترین حالت یک زن زمانی است که لبخند می‌زند. همین برای به دست آوردن قلب یک مرد کافی است. اگر زنی دلپسند و دوستانه باشد، در نگاه همه جذاب خواهد بود. حال در طرف دیگر قضیه، هر چقدر هم اگر زنی زیبا اما بی ادب باشد، نزدیک شدن به وی سخت است و جذابیتی نخواهد داشت. بنابراین داشتن لبخند و مهربان بودن با همه، دارای اهمیت بسیار زیادی است. اگرچه به حدی با دیگران مهربان نباشید که شما را نادیده بگیرند و برخورد بدی با شما داشته باشند. یاد بگیرید که در زمان مقتضی از خود دفاع کنید. دیگران را مسخره نکنید. به کسی آزار نرسانید و بی ادب نباشید. یاد بگیرید که اگر با مساله ای مخالفید تا شما را ناراحت می‌کند، آن را به شیوه ای دوستانه و آرام ابراز کنید. قطعا مردم بلافاصله مجذوب رفتار خوب و دوستانه شما خواهند شد. لبخند تصنعی نداشته باشید؛ لبخند تصنعی بی ادبانه است و معمولا طعنه آمیز برداشت می‌شود.

یک زن جذاب زمان و موقعیت مناسب برای شوخی و جدیت راجع به مسائل مختلف را می‌دانند. وقتی که او زندگی را جشن می‌گیرد و یا دیگران لذت می‌برد، جذاب است. اگر زنی ارزش زندگی اش را بداند، هر اتفاقی که بیافتد باز هم شاد خواهد بود. این حلقه ادمه پیدا می‌کند و او لذتی به زندگی دیگران القا خواهد نمود. زنی که می‌داند چگونه از کوچکترین مسائل در زندگی لذت ببرد، هرگز خسته کننده نخواهد بود. مردان حتما مجذوب چنین زنانی خواهند شد.

تفاوتی بین مزاج و طبیعت دخترهای معمولی و جذاب وجود دارد و این تفاوت همان ظاهر شاد آنها است. زنان جذاب، شادترند و این شادی دیده می‌شود. آنها برای دیدن شما هیجان دارند، در صحبت راجع به هر موضوعی که پیش بیاید و همچنین در انجام هر چیزی هیجان دارند. در راه رفتنشان جست و خیزی دارند که دیگر دختران آن را ندارند و این شور و شوق در آن ها از بین نمیرود. دیدار با دخترانی که متفاوتند، خسته کننده نیستند و بودن با آنها جالب است، نیروبخش است.

رفتار و نگرش مثبت به زندگی، توجه بسیاری از سوی مردان را جلب می‌نماید. قطعا زنی که قلب مهربانی در قبال افراد دارد و به آسانی آنها را مورد قضاوت قرار نمی دهد،  جذاب تر است. زنی که به آسانی از شرایط مایوس و دلسرد می‌شود، جذاب نیست. او باور دارد که در وجود هر کسی که می‌بیند، خوبی وجود دارد. در قضاوت دیگران بسیار محتاط عمل می‌کند و همین است که او را دوستی بسیار خوب و محرم اسرار می‌کند. زنی با دوستان خوب، می‌تواند مسیری طولانی را بپیماید. زنی که به آسانی دیگران را قضاوت می‌کند و مدام راجع به همه چیز شکایت می‌کند، موانعی در جذب پسران محجوبی که دوست دارد با آنها در ارتباط باشند، فراهم می‌کند.

چیزی زشت تر از کسی که دائما در حال شکایت از همه چیز است، نیست. چرا مردی باید بخواهد بخشی از زندگی دختری باشد که خودش اذعان دارد،و از  زندگی خود راضی  نیست. مردان همچنین زنانی را که مدام در زندگی دیگران دخالت و از آنها عیبجوئی می‌کنند، را تحمل نمی کنند. این مساله خسته کننده و ناراحت کننده است.

در مورد ظاهر خودتان نیز بدگویی نکنید. اگر پسری با شماست، ظاهر شما را دوست دارد. با شکایت از ظاهر خودتان، به قضاوت او توهین نکنید.هیچ پسری انتظار ندارد که شما شبیه سوپرمدل‌ها باشید و همین نقص های جزئی است که شما را جذاب تر می‌کند، چرا که این دلیلی بر واقعی بودنتان است.

اگر بروید بیرون و از آفتاب لذت ببرید، مردم تنها می‌توانند زیبایی شما را تحسین کنند. اگر به مخفی شدن ادامه دهید، آنها متوجه شما نخواهند شد. بیرون بروید، گل‌ها را ببوید، لبخند بزنید و از زندگی لذت ببرید. شادی همه گیر است. این مساله یک زن را زیبا و جذاب خواهد نمود. بیرون بروید و اوقات خوشی با دوستانتان داشته باشید. چیزهایی بخورید که قبلا مزه آن را نچشیدید. خودتان باشید! مردان دخترانی که غیرقابل پیش بینی اند را دوست دارند؛ دوست دارند حرکت بعدی دختر را حدس بزنند و با آنچه انجام می‌دهد شگفت زده شوند و بدینگونه آنها بیشتر هم عاشق او می‌شوند. اگر دوست ندارید بیرون بروید، مادامی که فعالیت داشته باشید، مشکلی وجود ندارد.

برای ورزشکار بودن لازم نیست حتما دونده ماراتن یا قهرمان تیم ملی باشید! همین که هر نوع ورزش مورد علاقه تان را در برنامه روزانه یا هفتگی خود جای دهید برای جذاب بودن کافی است. ورزش کردن منظم نشان میدهد شما برای سلامتی خود ارزش قائل هستید. ورزش علاوه بر اینکه باعث میشود از نظر جسمی سلامت باشید و اندام زیبا و جذابی داشته باشید و با ایجاد نشاط و شادابی، شما را در نظر مردان خواستنی میکند.

یک زن جذاب می‌داند که کی باید خود را ابراز کند؛ او آنقدر باهوش است که کلماتش را با دقت انتخاب می‌کند و در عین حال با صمیمیت و بی ریا بیان می‌کند. او باهوش است ولی عجیب نیست. حس شوخ طبعی وی همه را می‌خنداند. لطیفه های خوبی می‌گوید، ولی هیچوقت کسی را مسخره نمی کند. راجع به مسائل مختلفی صحبت می‌کند؛ راجع به موارد مختلف خیلی می‌داند و همنشین خسته کننده ای نیست. جذابیت، به معنای قادر بودن به ابراز احساسات و بیان آنچه که می‌خواهید است، زمانی که می‌خواهید اعتماد به نفس داشته باشید! اگر فکر می‌کنید باید چیزی بگویید، بگویید. مردم به شما گوش خواهند داد. اجازه ندهید ایده های درخشانتان ناگفته باقی بمانند. مردم شایسته دانستن آنها هستند …

زنی که برخلاف تمام چالشهای پیش رو در زندگی به راه خود ادامه می‌دهد، قطعا زیبا و جذاب است. او به دنبال رویاها و دستیابی به اهدافش است. او کسی است، همواره موفق و مطمئن که به خواسته هایش می‌رسد. وقتی زنی در مواجهه با چالش‌ها جا نمی زند و آنچه که بر عهده اش قرار گرفته تکمیل می‌کند، توجه مردان را جلب نموده و آنها شروع به تحسینش خواهند نمود.

دخترها همه چیز را به یکدیگر می‌گویند، اما پسرها الزاما نمی خواهند که همه از تمامی جوانب زندگی خصوصی و رابطشان باخبر باشند.وقتی دختری در رابطه راز نگه دار باشد، پسر احساس می‌کند هر دو آن‌ها در یک تیم هستند و هوای هم را دارند. راز نگه دار بودن یک دختر برای پسرها بسیار مهم و جذاب است.

شما میتونید برای اینکه هر چه بیشتر جذاب باشید و باعث شوید خواستگار شما جذب شما شود میتوانید از موبایل خودتان کمک بگیرید. برای آشنایی با این موضوع حتما مقاله جذب مرد با موبایل را بخوانید

برای اینکه در نظر دیگران دختری جذاب و خاص باشید لازم است قبل از هرچیز خودتان را دوست داشته باشید، از خودتان مراقبت کنید، جرأت متفاوت بودن داشته باشید و پای باورهایتان بایستید. برای دوست داشتنی بودن لبخند بزنید و شاد باشید، یاد بگیرید از زندگی لذت ببرید و مثبت نگر باشید.برای زن جذاب بودن از همه چیز ناله و شکایت نکنید، در مقابل فعال، با انرژی و ورزشکار باشید. اگر میخواهید جذاب و خاص باشید، در موقعیت مناسب ابراز وجود کنید، در برابر مشکلات قوی و محکم و در رابطه عاطفی راز نگه دار باشید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

7 بازدید

13 بازدید

22 بازدید

32 بازدید

59 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

وقتی اعتماد ب نفسمون کمه یا خودمونو کمتر از بقیه میدونیم چی کنیم؟

چگونه دختری تو دل برو شویم

سلام. کار کردن روی اعتماد به نفس یک پروسه زمان‌بره و باید کمک حرفه‌ای گرفته بشه. پیشنهاد می‌کنم با سیستم مشاوره صحبت کنید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

جذابیت یک دختر چیزی فراتر از چهره زیبا و اندامی بدون نقص است. دختران زیبای بسیاری وجود دارند که به هیچ وجه جذاب و تو دل برو نیستند و از طرفی دختران با چهره و اندام معمولی نیز وجود دارند که از نظر دیگران بسیار خاص و دوست داشتنی هستند. این موضوع به این دلیل است که جذاب بودن یک مهارت است نه یک ویژگی ذاتی. علاوه بر این، زیبایی برای هرکس تعریف متفاوتی دارد و محدود به یک سری ویژگی های مشخص و ثابت نیست. حتی برای هر مردی نیز فاکتورهای زیبایی یک زن میتواند متفاوت باشد. اما چه چیزی باعث میشود یک دختر حتی با ظاهری معمولی بتواند در نظر دیگران جذاب، خاص و خواستنی باشد؟

فهرست مطالب

با در پیش گرفتن نکات زیر میتوانید به راحتی تبدیل به یک دختر جذاب و دوست داشتنی شوید و هر پسری را عاشق خودتان کنید

اگر خودتان را دوست داشته باشید، ابراز خودتان (اینکه خودتان باشید) خیلی ساده تر خواهد شد. مسائلی وجود دارد که افراد نمی توانند راجع به خودشان قبول کنند و به همین دلیل سعی می‌کنند خود را فردی دیگر نشان دهند. یک زن جذاب با فردی که هست، راحت است. او قدر بدن خودش را می‌داند و از آن مراقبت می‌کند. او با وجود آگاهی از نقایصی که دارد خودسرزنشگر نیست ،از ابراز وجود کردن نمی‌ترسد دارای اعتماد به نفس است.یک زن جذاب با همینی که هست خوشحال است و به سادگی با استانداردهای دیگران و تعریف آنان از خوبی و بدی متاثر نمی شود. او می‌داند که کیست و به آن افتخار می‌کند.

می دانید که هر کدام از ما به نوعی منحصر به فرد است. اگر می‌خواهید جذاب باشید، بر آنچه شما را از دیگران متمایز می‌کند تمرکز کرده و آن را پرورش دهید. مردان مجذوب زنانی می‌شوند که شبیه دیگر زنانی که تا بحال دیده اند، نباشد. خودتان باشید. اگر با لباسان زرق و برق دار و جذاب راحت نیستید و دوست دارید یک شلوار لی و کتانی بپوشید، به خودتان فشار نیاورید و همین کار را بکنید. اگر سواری روی اسب را به خرید ترجیح می‌دهید، شک نکنید. هیچ نیازی نیست که همرنگ جماعت باشید. زنی که همراه جماعت باشد، تا به جایی خواهد رسید که جمعیت همراه رسیده؛ اما زنی که به تنهایی ریسک می‌کند، خودش را در جایی خواهد دید که پیش از آن کسی به آن دست نیافته بود. کمبودهای خودتان را بشناسید و سعی در بهبود آنها داشته باشید. نقاط قوتتان را برجسته کنید و به خود واقعی‌تان اجازه درخشیدن بدهید. ظاهرسازی هیچوقت شما را جذاب نخواهد نمود.

چگونه دختری تو دل برو شویم

زنانی که بر باورهایشان راسخ می‌ایستند، همیشه برای مردان جذابند. مهم است که زن بداند چه می‌خواهد و برای رسیدن به آن سخت تلاش کند. اینکه نداند کجا باید باشد، کمی ناامید کننده و آزار دهنده است. یک زن منظم قادر به حفظ استانداردهای اخلاقی اش صرفنظر از تمامی مسائل پیش رویش خواهد بود و این به تنهایی بسیار زیبا و جذاب است. زنان قوی، تحسین برانگیزند. اگر فکر می‌کنید چیزی درست نیست و معتقدید که برخلاف اصولتان است، از دور شدن نترسید. هیچ نکته مثبتی در اجبار خودتان به پذیرش چیزی که به وضوح بر خلاف ملاکهای اخلاقی‌تان است، نیست.

زن جذاب کسی است که از خودش مراقبت می‌کند. او سالم است و شایسته یک سبک و روال زندگی سالم است. در اوقات آزادش تمرین میکند. هر از چندگاهی مو و ناخن هایش را مرتب می‌کند. دندانهایش را مرتب مسواک می‌زند. تمیز است و بوی تمیزی و تازگی می‌دهد. به اندازه کافی می‌خوابد و از پوستش به طور منظم مراقبت می‌کند. یک زن جذاب تمیز است، ولی از کثیف شدن نمی ترسد (وسواس ندارد). اگر اندام زیبا و متناسبی داشته باشید،هم خودتان احساس خوبی خواهید داشت و هم این حس خوب را به دیگران منتقل خواهید کرد متناسب بودن منجر به جذابیت ظاهری می‌شود. جذابیت ظاهری به معنای اعتماد به نفس و اعتماد به نفس یعنی جذاب و دلربا.

یک زن دلربا و جذاب، کسی است که دائما لبخند می‌زند و نگرش مثبتی به زندگی دارند. زیباترین حالت یک زن زمانی است که لبخند می‌زند. همین برای به دست آوردن قلب یک مرد کافی است. اگر زنی دلپسند و دوستانه باشد، در نگاه همه جذاب خواهد بود. حال در طرف دیگر قضیه، هر چقدر هم اگر زنی زیبا اما بی ادب باشد، نزدیک شدن به وی سخت است و جذابیتی نخواهد داشت. بنابراین داشتن لبخند و مهربان بودن با همه، دارای اهمیت بسیار زیادی است. اگرچه به حدی با دیگران مهربان نباشید که شما را نادیده بگیرند و برخورد بدی با شما داشته باشند. یاد بگیرید که در زمان مقتضی از خود دفاع کنید. دیگران را مسخره نکنید. به کسی آزار نرسانید و بی ادب نباشید. یاد بگیرید که اگر با مساله ای مخالفید تا شما را ناراحت می‌کند، آن را به شیوه ای دوستانه و آرام ابراز کنید. قطعا مردم بلافاصله مجذوب رفتار خوب و دوستانه شما خواهند شد. لبخند تصنعی نداشته باشید؛ لبخند تصنعی بی ادبانه است و معمولا طعنه آمیز برداشت می‌شود.

یک زن جذاب زمان و موقعیت مناسب برای شوخی و جدیت راجع به مسائل مختلف را می‌دانند. وقتی که او زندگی را جشن می‌گیرد و یا دیگران لذت می‌برد، جذاب است. اگر زنی ارزش زندگی اش را بداند، هر اتفاقی که بیافتد باز هم شاد خواهد بود. این حلقه ادمه پیدا می‌کند و او لذتی به زندگی دیگران القا خواهد نمود. زنی که می‌داند چگونه از کوچکترین مسائل در زندگی لذت ببرد، هرگز خسته کننده نخواهد بود. مردان حتما مجذوب چنین زنانی خواهند شد.

تفاوتی بین مزاج و طبیعت دخترهای معمولی و جذاب وجود دارد و این تفاوت همان ظاهر شاد آنها است. زنان جذاب، شادترند و این شادی دیده می‌شود. آنها برای دیدن شما هیجان دارند، در صحبت راجع به هر موضوعی که پیش بیاید و همچنین در انجام هر چیزی هیجان دارند. در راه رفتنشان جست و خیزی دارند که دیگر دختران آن را ندارند و این شور و شوق در آن ها از بین نمیرود. دیدار با دخترانی که متفاوتند، خسته کننده نیستند و بودن با آنها جالب است، نیروبخش است.

رفتار و نگرش مثبت به زندگی، توجه بسیاری از سوی مردان را جلب می‌نماید. قطعا زنی که قلب مهربانی در قبال افراد دارد و به آسانی آنها را مورد قضاوت قرار نمی دهد،  جذاب تر است. زنی که به آسانی از شرایط مایوس و دلسرد می‌شود، جذاب نیست. او باور دارد که در وجود هر کسی که می‌بیند، خوبی وجود دارد. در قضاوت دیگران بسیار محتاط عمل می‌کند و همین است که او را دوستی بسیار خوب و محرم اسرار می‌کند. زنی با دوستان خوب، می‌تواند مسیری طولانی را بپیماید. زنی که به آسانی دیگران را قضاوت می‌کند و مدام راجع به همه چیز شکایت می‌کند، موانعی در جذب پسران محجوبی که دوست دارد با آنها در ارتباط باشند، فراهم می‌کند.

چیزی زشت تر از کسی که دائما در حال شکایت از همه چیز است، نیست. چرا مردی باید بخواهد بخشی از زندگی دختری باشد که خودش اذعان دارد،و از  زندگی خود راضی  نیست. مردان همچنین زنانی را که مدام در زندگی دیگران دخالت و از آنها عیبجوئی می‌کنند، را تحمل نمی کنند. این مساله خسته کننده و ناراحت کننده است.

در مورد ظاهر خودتان نیز بدگویی نکنید. اگر پسری با شماست، ظاهر شما را دوست دارد. با شکایت از ظاهر خودتان، به قضاوت او توهین نکنید.هیچ پسری انتظار ندارد که شما شبیه سوپرمدل‌ها باشید و همین نقص های جزئی است که شما را جذاب تر می‌کند، چرا که این دلیلی بر واقعی بودنتان است.

اگر بروید بیرون و از آفتاب لذت ببرید، مردم تنها می‌توانند زیبایی شما را تحسین کنند. اگر به مخفی شدن ادامه دهید، آنها متوجه شما نخواهند شد. بیرون بروید، گل‌ها را ببوید، لبخند بزنید و از زندگی لذت ببرید. شادی همه گیر است. این مساله یک زن را زیبا و جذاب خواهد نمود. بیرون بروید و اوقات خوشی با دوستانتان داشته باشید. چیزهایی بخورید که قبلا مزه آن را نچشیدید. خودتان باشید! مردان دخترانی که غیرقابل پیش بینی اند را دوست دارند؛ دوست دارند حرکت بعدی دختر را حدس بزنند و با آنچه انجام می‌دهد شگفت زده شوند و بدینگونه آنها بیشتر هم عاشق او می‌شوند. اگر دوست ندارید بیرون بروید، مادامی که فعالیت داشته باشید، مشکلی وجود ندارد.

برای ورزشکار بودن لازم نیست حتما دونده ماراتن یا قهرمان تیم ملی باشید! همین که هر نوع ورزش مورد علاقه تان را در برنامه روزانه یا هفتگی خود جای دهید برای جذاب بودن کافی است. ورزش کردن منظم نشان میدهد شما برای سلامتی خود ارزش قائل هستید. ورزش علاوه بر اینکه باعث میشود از نظر جسمی سلامت باشید و اندام زیبا و جذابی داشته باشید و با ایجاد نشاط و شادابی، شما را در نظر مردان خواستنی میکند.

یک زن جذاب می‌داند که کی باید خود را ابراز کند؛ او آنقدر باهوش است که کلماتش را با دقت انتخاب می‌کند و در عین حال با صمیمیت و بی ریا بیان می‌کند. او باهوش است ولی عجیب نیست. حس شوخ طبعی وی همه را می‌خنداند. لطیفه های خوبی می‌گوید، ولی هیچوقت کسی را مسخره نمی کند. راجع به مسائل مختلفی صحبت می‌کند؛ راجع به موارد مختلف خیلی می‌داند و همنشین خسته کننده ای نیست. جذابیت، به معنای قادر بودن به ابراز احساسات و بیان آنچه که می‌خواهید است، زمانی که می‌خواهید اعتماد به نفس داشته باشید! اگر فکر می‌کنید باید چیزی بگویید، بگویید. مردم به شما گوش خواهند داد. اجازه ندهید ایده های درخشانتان ناگفته باقی بمانند. مردم شایسته دانستن آنها هستند …

زنی که برخلاف تمام چالشهای پیش رو در زندگی به راه خود ادامه می‌دهد، قطعا زیبا و جذاب است. او به دنبال رویاها و دستیابی به اهدافش است. او کسی است، همواره موفق و مطمئن که به خواسته هایش می‌رسد. وقتی زنی در مواجهه با چالش‌ها جا نمی زند و آنچه که بر عهده اش قرار گرفته تکمیل می‌کند، توجه مردان را جلب نموده و آنها شروع به تحسینش خواهند نمود.

دخترها همه چیز را به یکدیگر می‌گویند، اما پسرها الزاما نمی خواهند که همه از تمامی جوانب زندگی خصوصی و رابطشان باخبر باشند.وقتی دختری در رابطه راز نگه دار باشد، پسر احساس می‌کند هر دو آن‌ها در یک تیم هستند و هوای هم را دارند. راز نگه دار بودن یک دختر برای پسرها بسیار مهم و جذاب است.

شما میتونید برای اینکه هر چه بیشتر جذاب باشید و باعث شوید خواستگار شما جذب شما شود میتوانید از موبایل خودتان کمک بگیرید. برای آشنایی با این موضوع حتما مقاله جذب مرد با موبایل را بخوانید

برای اینکه در نظر دیگران دختری جذاب و خاص باشید لازم است قبل از هرچیز خودتان را دوست داشته باشید، از خودتان مراقبت کنید، جرأت متفاوت بودن داشته باشید و پای باورهایتان بایستید. برای دوست داشتنی بودن لبخند بزنید و شاد باشید، یاد بگیرید از زندگی لذت ببرید و مثبت نگر باشید.برای زن جذاب بودن از همه چیز ناله و شکایت نکنید، در مقابل فعال، با انرژی و ورزشکار باشید. اگر میخواهید جذاب و خاص باشید، در موقعیت مناسب ابراز وجود کنید، در برابر مشکلات قوی و محکم و در رابطه عاطفی راز نگه دار باشید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

7 بازدید

13 بازدید

22 بازدید

32 بازدید

59 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

وقتی اعتماد ب نفسمون کمه یا خودمونو کمتر از بقیه میدونیم چی کنیم؟

چگونه دختری تو دل برو شویم

سلام. کار کردن روی اعتماد به نفس یک پروسه زمان‌بره و باید کمک حرفه‌ای گرفته بشه. پیشنهاد می‌کنم با سیستم مشاوره صحبت کنید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

جذابیت یک دختر چیزی فراتر از چهره زیبا و اندامی بدون نقص است. دختران زیبای بسیاری وجود دارند که به هیچ وجه جذاب و تو دل برو نیستند و از طرفی دختران با چهره و اندام معمولی نیز وجود دارند که از نظر دیگران بسیار خاص و دوست داشتنی هستند. این موضوع به این دلیل است که جذاب بودن یک مهارت است نه یک ویژگی ذاتی. علاوه بر این، زیبایی برای هرکس تعریف متفاوتی دارد و محدود به یک سری ویژگی های مشخص و ثابت نیست. حتی برای هر مردی نیز فاکتورهای زیبایی یک زن میتواند متفاوت باشد. اما چه چیزی باعث میشود یک دختر حتی با ظاهری معمولی بتواند در نظر دیگران جذاب، خاص و خواستنی باشد؟

فهرست مطالب

با در پیش گرفتن نکات زیر میتوانید به راحتی تبدیل به یک دختر جذاب و دوست داشتنی شوید و هر پسری را عاشق خودتان کنید

اگر خودتان را دوست داشته باشید، ابراز خودتان (اینکه خودتان باشید) خیلی ساده تر خواهد شد. مسائلی وجود دارد که افراد نمی توانند راجع به خودشان قبول کنند و به همین دلیل سعی می‌کنند خود را فردی دیگر نشان دهند. یک زن جذاب با فردی که هست، راحت است. او قدر بدن خودش را می‌داند و از آن مراقبت می‌کند. او با وجود آگاهی از نقایصی که دارد خودسرزنشگر نیست ،از ابراز وجود کردن نمی‌ترسد دارای اعتماد به نفس است.یک زن جذاب با همینی که هست خوشحال است و به سادگی با استانداردهای دیگران و تعریف آنان از خوبی و بدی متاثر نمی شود. او می‌داند که کیست و به آن افتخار می‌کند.

می دانید که هر کدام از ما به نوعی منحصر به فرد است. اگر می‌خواهید جذاب باشید، بر آنچه شما را از دیگران متمایز می‌کند تمرکز کرده و آن را پرورش دهید. مردان مجذوب زنانی می‌شوند که شبیه دیگر زنانی که تا بحال دیده اند، نباشد. خودتان باشید. اگر با لباسان زرق و برق دار و جذاب راحت نیستید و دوست دارید یک شلوار لی و کتانی بپوشید، به خودتان فشار نیاورید و همین کار را بکنید. اگر سواری روی اسب را به خرید ترجیح می‌دهید، شک نکنید. هیچ نیازی نیست که همرنگ جماعت باشید. زنی که همراه جماعت باشد، تا به جایی خواهد رسید که جمعیت همراه رسیده؛ اما زنی که به تنهایی ریسک می‌کند، خودش را در جایی خواهد دید که پیش از آن کسی به آن دست نیافته بود. کمبودهای خودتان را بشناسید و سعی در بهبود آنها داشته باشید. نقاط قوتتان را برجسته کنید و به خود واقعی‌تان اجازه درخشیدن بدهید. ظاهرسازی هیچوقت شما را جذاب نخواهد نمود.

چگونه دختری تو دل برو شویم

زنانی که بر باورهایشان راسخ می‌ایستند، همیشه برای مردان جذابند. مهم است که زن بداند چه می‌خواهد و برای رسیدن به آن سخت تلاش کند. اینکه نداند کجا باید باشد، کمی ناامید کننده و آزار دهنده است. یک زن منظم قادر به حفظ استانداردهای اخلاقی اش صرفنظر از تمامی مسائل پیش رویش خواهد بود و این به تنهایی بسیار زیبا و جذاب است. زنان قوی، تحسین برانگیزند. اگر فکر می‌کنید چیزی درست نیست و معتقدید که برخلاف اصولتان است، از دور شدن نترسید. هیچ نکته مثبتی در اجبار خودتان به پذیرش چیزی که به وضوح بر خلاف ملاکهای اخلاقی‌تان است، نیست.

زن جذاب کسی است که از خودش مراقبت می‌کند. او سالم است و شایسته یک سبک و روال زندگی سالم است. در اوقات آزادش تمرین میکند. هر از چندگاهی مو و ناخن هایش را مرتب می‌کند. دندانهایش را مرتب مسواک می‌زند. تمیز است و بوی تمیزی و تازگی می‌دهد. به اندازه کافی می‌خوابد و از پوستش به طور منظم مراقبت می‌کند. یک زن جذاب تمیز است، ولی از کثیف شدن نمی ترسد (وسواس ندارد). اگر اندام زیبا و متناسبی داشته باشید،هم خودتان احساس خوبی خواهید داشت و هم این حس خوب را به دیگران منتقل خواهید کرد متناسب بودن منجر به جذابیت ظاهری می‌شود. جذابیت ظاهری به معنای اعتماد به نفس و اعتماد به نفس یعنی جذاب و دلربا.

یک زن دلربا و جذاب، کسی است که دائما لبخند می‌زند و نگرش مثبتی به زندگی دارند. زیباترین حالت یک زن زمانی است که لبخند می‌زند. همین برای به دست آوردن قلب یک مرد کافی است. اگر زنی دلپسند و دوستانه باشد، در نگاه همه جذاب خواهد بود. حال در طرف دیگر قضیه، هر چقدر هم اگر زنی زیبا اما بی ادب باشد، نزدیک شدن به وی سخت است و جذابیتی نخواهد داشت. بنابراین داشتن لبخند و مهربان بودن با همه، دارای اهمیت بسیار زیادی است. اگرچه به حدی با دیگران مهربان نباشید که شما را نادیده بگیرند و برخورد بدی با شما داشته باشند. یاد بگیرید که در زمان مقتضی از خود دفاع کنید. دیگران را مسخره نکنید. به کسی آزار نرسانید و بی ادب نباشید. یاد بگیرید که اگر با مساله ای مخالفید تا شما را ناراحت می‌کند، آن را به شیوه ای دوستانه و آرام ابراز کنید. قطعا مردم بلافاصله مجذوب رفتار خوب و دوستانه شما خواهند شد. لبخند تصنعی نداشته باشید؛ لبخند تصنعی بی ادبانه است و معمولا طعنه آمیز برداشت می‌شود.

یک زن جذاب زمان و موقعیت مناسب برای شوخی و جدیت راجع به مسائل مختلف را می‌دانند. وقتی که او زندگی را جشن می‌گیرد و یا دیگران لذت می‌برد، جذاب است. اگر زنی ارزش زندگی اش را بداند، هر اتفاقی که بیافتد باز هم شاد خواهد بود. این حلقه ادمه پیدا می‌کند و او لذتی به زندگی دیگران القا خواهد نمود. زنی که می‌داند چگونه از کوچکترین مسائل در زندگی لذت ببرد، هرگز خسته کننده نخواهد بود. مردان حتما مجذوب چنین زنانی خواهند شد.

تفاوتی بین مزاج و طبیعت دخترهای معمولی و جذاب وجود دارد و این تفاوت همان ظاهر شاد آنها است. زنان جذاب، شادترند و این شادی دیده می‌شود. آنها برای دیدن شما هیجان دارند، در صحبت راجع به هر موضوعی که پیش بیاید و همچنین در انجام هر چیزی هیجان دارند. در راه رفتنشان جست و خیزی دارند که دیگر دختران آن را ندارند و این شور و شوق در آن ها از بین نمیرود. دیدار با دخترانی که متفاوتند، خسته کننده نیستند و بودن با آنها جالب است، نیروبخش است.

رفتار و نگرش مثبت به زندگی، توجه بسیاری از سوی مردان را جلب می‌نماید. قطعا زنی که قلب مهربانی در قبال افراد دارد و به آسانی آنها را مورد قضاوت قرار نمی دهد،  جذاب تر است. زنی که به آسانی از شرایط مایوس و دلسرد می‌شود، جذاب نیست. او باور دارد که در وجود هر کسی که می‌بیند، خوبی وجود دارد. در قضاوت دیگران بسیار محتاط عمل می‌کند و همین است که او را دوستی بسیار خوب و محرم اسرار می‌کند. زنی با دوستان خوب، می‌تواند مسیری طولانی را بپیماید. زنی که به آسانی دیگران را قضاوت می‌کند و مدام راجع به همه چیز شکایت می‌کند، موانعی در جذب پسران محجوبی که دوست دارد با آنها در ارتباط باشند، فراهم می‌کند.

چیزی زشت تر از کسی که دائما در حال شکایت از همه چیز است، نیست. چرا مردی باید بخواهد بخشی از زندگی دختری باشد که خودش اذعان دارد،و از  زندگی خود راضی  نیست. مردان همچنین زنانی را که مدام در زندگی دیگران دخالت و از آنها عیبجوئی می‌کنند، را تحمل نمی کنند. این مساله خسته کننده و ناراحت کننده است.

در مورد ظاهر خودتان نیز بدگویی نکنید. اگر پسری با شماست، ظاهر شما را دوست دارد. با شکایت از ظاهر خودتان، به قضاوت او توهین نکنید.هیچ پسری انتظار ندارد که شما شبیه سوپرمدل‌ها باشید و همین نقص های جزئی است که شما را جذاب تر می‌کند، چرا که این دلیلی بر واقعی بودنتان است.

اگر بروید بیرون و از آفتاب لذت ببرید، مردم تنها می‌توانند زیبایی شما را تحسین کنند. اگر به مخفی شدن ادامه دهید، آنها متوجه شما نخواهند شد. بیرون بروید، گل‌ها را ببوید، لبخند بزنید و از زندگی لذت ببرید. شادی همه گیر است. این مساله یک زن را زیبا و جذاب خواهد نمود. بیرون بروید و اوقات خوشی با دوستانتان داشته باشید. چیزهایی بخورید که قبلا مزه آن را نچشیدید. خودتان باشید! مردان دخترانی که غیرقابل پیش بینی اند را دوست دارند؛ دوست دارند حرکت بعدی دختر را حدس بزنند و با آنچه انجام می‌دهد شگفت زده شوند و بدینگونه آنها بیشتر هم عاشق او می‌شوند. اگر دوست ندارید بیرون بروید، مادامی که فعالیت داشته باشید، مشکلی وجود ندارد.

برای ورزشکار بودن لازم نیست حتما دونده ماراتن یا قهرمان تیم ملی باشید! همین که هر نوع ورزش مورد علاقه تان را در برنامه روزانه یا هفتگی خود جای دهید برای جذاب بودن کافی است. ورزش کردن منظم نشان میدهد شما برای سلامتی خود ارزش قائل هستید. ورزش علاوه بر اینکه باعث میشود از نظر جسمی سلامت باشید و اندام زیبا و جذابی داشته باشید و با ایجاد نشاط و شادابی، شما را در نظر مردان خواستنی میکند.

یک زن جذاب می‌داند که کی باید خود را ابراز کند؛ او آنقدر باهوش است که کلماتش را با دقت انتخاب می‌کند و در عین حال با صمیمیت و بی ریا بیان می‌کند. او باهوش است ولی عجیب نیست. حس شوخ طبعی وی همه را می‌خنداند. لطیفه های خوبی می‌گوید، ولی هیچوقت کسی را مسخره نمی کند. راجع به مسائل مختلفی صحبت می‌کند؛ راجع به موارد مختلف خیلی می‌داند و همنشین خسته کننده ای نیست. جذابیت، به معنای قادر بودن به ابراز احساسات و بیان آنچه که می‌خواهید است، زمانی که می‌خواهید اعتماد به نفس داشته باشید! اگر فکر می‌کنید باید چیزی بگویید، بگویید. مردم به شما گوش خواهند داد. اجازه ندهید ایده های درخشانتان ناگفته باقی بمانند. مردم شایسته دانستن آنها هستند …

زنی که برخلاف تمام چالشهای پیش رو در زندگی به راه خود ادامه می‌دهد، قطعا زیبا و جذاب است. او به دنبال رویاها و دستیابی به اهدافش است. او کسی است، همواره موفق و مطمئن که به خواسته هایش می‌رسد. وقتی زنی در مواجهه با چالش‌ها جا نمی زند و آنچه که بر عهده اش قرار گرفته تکمیل می‌کند، توجه مردان را جلب نموده و آنها شروع به تحسینش خواهند نمود.

دخترها همه چیز را به یکدیگر می‌گویند، اما پسرها الزاما نمی خواهند که همه از تمامی جوانب زندگی خصوصی و رابطشان باخبر باشند.وقتی دختری در رابطه راز نگه دار باشد، پسر احساس می‌کند هر دو آن‌ها در یک تیم هستند و هوای هم را دارند. راز نگه دار بودن یک دختر برای پسرها بسیار مهم و جذاب است.

شما میتونید برای اینکه هر چه بیشتر جذاب باشید و باعث شوید خواستگار شما جذب شما شود میتوانید از موبایل خودتان کمک بگیرید. برای آشنایی با این موضوع حتما مقاله جذب مرد با موبایل را بخوانید

برای اینکه در نظر دیگران دختری جذاب و خاص باشید لازم است قبل از هرچیز خودتان را دوست داشته باشید، از خودتان مراقبت کنید، جرأت متفاوت بودن داشته باشید و پای باورهایتان بایستید. برای دوست داشتنی بودن لبخند بزنید و شاد باشید، یاد بگیرید از زندگی لذت ببرید و مثبت نگر باشید.برای زن جذاب بودن از همه چیز ناله و شکایت نکنید، در مقابل فعال، با انرژی و ورزشکار باشید. اگر میخواهید جذاب و خاص باشید، در موقعیت مناسب ابراز وجود کنید، در برابر مشکلات قوی و محکم و در رابطه عاطفی راز نگه دار باشید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

7 بازدید

13 بازدید

22 بازدید

32 بازدید

59 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

وقتی اعتماد ب نفسمون کمه یا خودمونو کمتر از بقیه میدونیم چی کنیم؟

چگونه دختری تو دل برو شویم

سلام. کار کردن روی اعتماد به نفس یک پروسه زمان‌بره و باید کمک حرفه‌ای گرفته بشه. پیشنهاد می‌کنم با سیستم مشاوره صحبت کنید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

جذابیت یک دختر چیزی فراتر از چهره زیبا و اندامی بدون نقص است. دختران زیبای بسیاری وجود دارند که به هیچ وجه جذاب و تو دل برو نیستند و از طرفی دختران با چهره و اندام معمولی نیز وجود دارند که از نظر دیگران بسیار خاص و دوست داشتنی هستند. این موضوع به این دلیل است که جذاب بودن یک مهارت است نه یک ویژگی ذاتی. علاوه بر این، زیبایی برای هرکس تعریف متفاوتی دارد و محدود به یک سری ویژگی های مشخص و ثابت نیست. حتی برای هر مردی نیز فاکتورهای زیبایی یک زن میتواند متفاوت باشد. اما چه چیزی باعث میشود یک دختر حتی با ظاهری معمولی بتواند در نظر دیگران جذاب، خاص و خواستنی باشد؟

فهرست مطالب

با در پیش گرفتن نکات زیر میتوانید به راحتی تبدیل به یک دختر جذاب و دوست داشتنی شوید و هر پسری را عاشق خودتان کنید

اگر خودتان را دوست داشته باشید، ابراز خودتان (اینکه خودتان باشید) خیلی ساده تر خواهد شد. مسائلی وجود دارد که افراد نمی توانند راجع به خودشان قبول کنند و به همین دلیل سعی می‌کنند خود را فردی دیگر نشان دهند. یک زن جذاب با فردی که هست، راحت است. او قدر بدن خودش را می‌داند و از آن مراقبت می‌کند. او با وجود آگاهی از نقایصی که دارد خودسرزنشگر نیست ،از ابراز وجود کردن نمی‌ترسد دارای اعتماد به نفس است.یک زن جذاب با همینی که هست خوشحال است و به سادگی با استانداردهای دیگران و تعریف آنان از خوبی و بدی متاثر نمی شود. او می‌داند که کیست و به آن افتخار می‌کند.

می دانید که هر کدام از ما به نوعی منحصر به فرد است. اگر می‌خواهید جذاب باشید، بر آنچه شما را از دیگران متمایز می‌کند تمرکز کرده و آن را پرورش دهید. مردان مجذوب زنانی می‌شوند که شبیه دیگر زنانی که تا بحال دیده اند، نباشد. خودتان باشید. اگر با لباسان زرق و برق دار و جذاب راحت نیستید و دوست دارید یک شلوار لی و کتانی بپوشید، به خودتان فشار نیاورید و همین کار را بکنید. اگر سواری روی اسب را به خرید ترجیح می‌دهید، شک نکنید. هیچ نیازی نیست که همرنگ جماعت باشید. زنی که همراه جماعت باشد، تا به جایی خواهد رسید که جمعیت همراه رسیده؛ اما زنی که به تنهایی ریسک می‌کند، خودش را در جایی خواهد دید که پیش از آن کسی به آن دست نیافته بود. کمبودهای خودتان را بشناسید و سعی در بهبود آنها داشته باشید. نقاط قوتتان را برجسته کنید و به خود واقعی‌تان اجازه درخشیدن بدهید. ظاهرسازی هیچوقت شما را جذاب نخواهد نمود.

چگونه دختری تو دل برو شویم

زنانی که بر باورهایشان راسخ می‌ایستند، همیشه برای مردان جذابند. مهم است که زن بداند چه می‌خواهد و برای رسیدن به آن سخت تلاش کند. اینکه نداند کجا باید باشد، کمی ناامید کننده و آزار دهنده است. یک زن منظم قادر به حفظ استانداردهای اخلاقی اش صرفنظر از تمامی مسائل پیش رویش خواهد بود و این به تنهایی بسیار زیبا و جذاب است. زنان قوی، تحسین برانگیزند. اگر فکر می‌کنید چیزی درست نیست و معتقدید که برخلاف اصولتان است، از دور شدن نترسید. هیچ نکته مثبتی در اجبار خودتان به پذیرش چیزی که به وضوح بر خلاف ملاکهای اخلاقی‌تان است، نیست.

زن جذاب کسی است که از خودش مراقبت می‌کند. او سالم است و شایسته یک سبک و روال زندگی سالم است. در اوقات آزادش تمرین میکند. هر از چندگاهی مو و ناخن هایش را مرتب می‌کند. دندانهایش را مرتب مسواک می‌زند. تمیز است و بوی تمیزی و تازگی می‌دهد. به اندازه کافی می‌خوابد و از پوستش به طور منظم مراقبت می‌کند. یک زن جذاب تمیز است، ولی از کثیف شدن نمی ترسد (وسواس ندارد). اگر اندام زیبا و متناسبی داشته باشید،هم خودتان احساس خوبی خواهید داشت و هم این حس خوب را به دیگران منتقل خواهید کرد متناسب بودن منجر به جذابیت ظاهری می‌شود. جذابیت ظاهری به معنای اعتماد به نفس و اعتماد به نفس یعنی جذاب و دلربا.

یک زن دلربا و جذاب، کسی است که دائما لبخند می‌زند و نگرش مثبتی به زندگی دارند. زیباترین حالت یک زن زمانی است که لبخند می‌زند. همین برای به دست آوردن قلب یک مرد کافی است. اگر زنی دلپسند و دوستانه باشد، در نگاه همه جذاب خواهد بود. حال در طرف دیگر قضیه، هر چقدر هم اگر زنی زیبا اما بی ادب باشد، نزدیک شدن به وی سخت است و جذابیتی نخواهد داشت. بنابراین داشتن لبخند و مهربان بودن با همه، دارای اهمیت بسیار زیادی است. اگرچه به حدی با دیگران مهربان نباشید که شما را نادیده بگیرند و برخورد بدی با شما داشته باشند. یاد بگیرید که در زمان مقتضی از خود دفاع کنید. دیگران را مسخره نکنید. به کسی آزار نرسانید و بی ادب نباشید. یاد بگیرید که اگر با مساله ای مخالفید تا شما را ناراحت می‌کند، آن را به شیوه ای دوستانه و آرام ابراز کنید. قطعا مردم بلافاصله مجذوب رفتار خوب و دوستانه شما خواهند شد. لبخند تصنعی نداشته باشید؛ لبخند تصنعی بی ادبانه است و معمولا طعنه آمیز برداشت می‌شود.

یک زن جذاب زمان و موقعیت مناسب برای شوخی و جدیت راجع به مسائل مختلف را می‌دانند. وقتی که او زندگی را جشن می‌گیرد و یا دیگران لذت می‌برد، جذاب است. اگر زنی ارزش زندگی اش را بداند، هر اتفاقی که بیافتد باز هم شاد خواهد بود. این حلقه ادمه پیدا می‌کند و او لذتی به زندگی دیگران القا خواهد نمود. زنی که می‌داند چگونه از کوچکترین مسائل در زندگی لذت ببرد، هرگز خسته کننده نخواهد بود. مردان حتما مجذوب چنین زنانی خواهند شد.

تفاوتی بین مزاج و طبیعت دخترهای معمولی و جذاب وجود دارد و این تفاوت همان ظاهر شاد آنها است. زنان جذاب، شادترند و این شادی دیده می‌شود. آنها برای دیدن شما هیجان دارند، در صحبت راجع به هر موضوعی که پیش بیاید و همچنین در انجام هر چیزی هیجان دارند. در راه رفتنشان جست و خیزی دارند که دیگر دختران آن را ندارند و این شور و شوق در آن ها از بین نمیرود. دیدار با دخترانی که متفاوتند، خسته کننده نیستند و بودن با آنها جالب است، نیروبخش است.

رفتار و نگرش مثبت به زندگی، توجه بسیاری از سوی مردان را جلب می‌نماید. قطعا زنی که قلب مهربانی در قبال افراد دارد و به آسانی آنها را مورد قضاوت قرار نمی دهد،  جذاب تر است. زنی که به آسانی از شرایط مایوس و دلسرد می‌شود، جذاب نیست. او باور دارد که در وجود هر کسی که می‌بیند، خوبی وجود دارد. در قضاوت دیگران بسیار محتاط عمل می‌کند و همین است که او را دوستی بسیار خوب و محرم اسرار می‌کند. زنی با دوستان خوب، می‌تواند مسیری طولانی را بپیماید. زنی که به آسانی دیگران را قضاوت می‌کند و مدام راجع به همه چیز شکایت می‌کند، موانعی در جذب پسران محجوبی که دوست دارد با آنها در ارتباط باشند، فراهم می‌کند.

چیزی زشت تر از کسی که دائما در حال شکایت از همه چیز است، نیست. چرا مردی باید بخواهد بخشی از زندگی دختری باشد که خودش اذعان دارد،و از  زندگی خود راضی  نیست. مردان همچنین زنانی را که مدام در زندگی دیگران دخالت و از آنها عیبجوئی می‌کنند، را تحمل نمی کنند. این مساله خسته کننده و ناراحت کننده است.

در مورد ظاهر خودتان نیز بدگویی نکنید. اگر پسری با شماست، ظاهر شما را دوست دارد. با شکایت از ظاهر خودتان، به قضاوت او توهین نکنید.هیچ پسری انتظار ندارد که شما شبیه سوپرمدل‌ها باشید و همین نقص های جزئی است که شما را جذاب تر می‌کند، چرا که این دلیلی بر واقعی بودنتان است.

اگر بروید بیرون و از آفتاب لذت ببرید، مردم تنها می‌توانند زیبایی شما را تحسین کنند. اگر به مخفی شدن ادامه دهید، آنها متوجه شما نخواهند شد. بیرون بروید، گل‌ها را ببوید، لبخند بزنید و از زندگی لذت ببرید. شادی همه گیر است. این مساله یک زن را زیبا و جذاب خواهد نمود. بیرون بروید و اوقات خوشی با دوستانتان داشته باشید. چیزهایی بخورید که قبلا مزه آن را نچشیدید. خودتان باشید! مردان دخترانی که غیرقابل پیش بینی اند را دوست دارند؛ دوست دارند حرکت بعدی دختر را حدس بزنند و با آنچه انجام می‌دهد شگفت زده شوند و بدینگونه آنها بیشتر هم عاشق او می‌شوند. اگر دوست ندارید بیرون بروید، مادامی که فعالیت داشته باشید، مشکلی وجود ندارد.

برای ورزشکار بودن لازم نیست حتما دونده ماراتن یا قهرمان تیم ملی باشید! همین که هر نوع ورزش مورد علاقه تان را در برنامه روزانه یا هفتگی خود جای دهید برای جذاب بودن کافی است. ورزش کردن منظم نشان میدهد شما برای سلامتی خود ارزش قائل هستید. ورزش علاوه بر اینکه باعث میشود از نظر جسمی سلامت باشید و اندام زیبا و جذابی داشته باشید و با ایجاد نشاط و شادابی، شما را در نظر مردان خواستنی میکند.

یک زن جذاب می‌داند که کی باید خود را ابراز کند؛ او آنقدر باهوش است که کلماتش را با دقت انتخاب می‌کند و در عین حال با صمیمیت و بی ریا بیان می‌کند. او باهوش است ولی عجیب نیست. حس شوخ طبعی وی همه را می‌خنداند. لطیفه های خوبی می‌گوید، ولی هیچوقت کسی را مسخره نمی کند. راجع به مسائل مختلفی صحبت می‌کند؛ راجع به موارد مختلف خیلی می‌داند و همنشین خسته کننده ای نیست. جذابیت، به معنای قادر بودن به ابراز احساسات و بیان آنچه که می‌خواهید است، زمانی که می‌خواهید اعتماد به نفس داشته باشید! اگر فکر می‌کنید باید چیزی بگویید، بگویید. مردم به شما گوش خواهند داد. اجازه ندهید ایده های درخشانتان ناگفته باقی بمانند. مردم شایسته دانستن آنها هستند …

زنی که برخلاف تمام چالشهای پیش رو در زندگی به راه خود ادامه می‌دهد، قطعا زیبا و جذاب است. او به دنبال رویاها و دستیابی به اهدافش است. او کسی است، همواره موفق و مطمئن که به خواسته هایش می‌رسد. وقتی زنی در مواجهه با چالش‌ها جا نمی زند و آنچه که بر عهده اش قرار گرفته تکمیل می‌کند، توجه مردان را جلب نموده و آنها شروع به تحسینش خواهند نمود.

دخترها همه چیز را به یکدیگر می‌گویند، اما پسرها الزاما نمی خواهند که همه از تمامی جوانب زندگی خصوصی و رابطشان باخبر باشند.وقتی دختری در رابطه راز نگه دار باشد، پسر احساس می‌کند هر دو آن‌ها در یک تیم هستند و هوای هم را دارند. راز نگه دار بودن یک دختر برای پسرها بسیار مهم و جذاب است.

شما میتونید برای اینکه هر چه بیشتر جذاب باشید و باعث شوید خواستگار شما جذب شما شود میتوانید از موبایل خودتان کمک بگیرید. برای آشنایی با این موضوع حتما مقاله جذب مرد با موبایل را بخوانید

برای اینکه در نظر دیگران دختری جذاب و خاص باشید لازم است قبل از هرچیز خودتان را دوست داشته باشید، از خودتان مراقبت کنید، جرأت متفاوت بودن داشته باشید و پای باورهایتان بایستید. برای دوست داشتنی بودن لبخند بزنید و شاد باشید، یاد بگیرید از زندگی لذت ببرید و مثبت نگر باشید.برای زن جذاب بودن از همه چیز ناله و شکایت نکنید، در مقابل فعال، با انرژی و ورزشکار باشید. اگر میخواهید جذاب و خاص باشید، در موقعیت مناسب ابراز وجود کنید، در برابر مشکلات قوی و محکم و در رابطه عاطفی راز نگه دار باشید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

7 بازدید

13 بازدید

22 بازدید

32 بازدید

59 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

وقتی اعتماد ب نفسمون کمه یا خودمونو کمتر از بقیه میدونیم چی کنیم؟

چگونه دختری تو دل برو شویم

سلام. کار کردن روی اعتماد به نفس یک پروسه زمان‌بره و باید کمک حرفه‌ای گرفته بشه. پیشنهاد می‌کنم با سیستم مشاوره صحبت کنید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

شما همان‌قدر جذاب هستید که می‌خواهید باشید. اگر شما احساس جذاب بودن بکنید دیگران هم شما را جذاب خواهند یافت. هم‌چنین اگر خود را غیر جذاب بدانید دیگران نیز شما را جذاب نمی‌بینند. همه‌ی شما علاقه‌‌‌مندید که درباره‌ی خودتان احساس خوبی داشته باشید. به یاد داشته باشید که شما با دیگران برابرید و جاذبه و آمیزه‌ی جذابیت خاص خود را دارید.زیبایی و خوش‌قیافه بودن بستگی به ژن‌ها و مسائل ارثی دارد. فکر نکنید که زیبایی و خوش‌قیافگی لازمه‌ی جذاب بودن است این به این معنی است شما می‌توانید برای جذاب شدن کارهایی انجام دهید و نتیجه بگیرید. انسان‌هایی هستند که بسیار زیبا و خوش‌قیافه‌اند ولی احساس جذابیت نمی‌کنند. این در حالی است که شما ممکن است افرادی را ببینید که چندا هم زیبا نیستند اما شما مجذوب آن‌ها شده‌اید. همه‌ی این‌ها یک چیز را ثابت می‌کند: شما همان اندازه جذابید که احساس می‌کنید.سؤالات زیر را از خودتان بپرسید تا بتوانید افکار و اعتقادات منفی را که در مورد خود دارید ازخود دور کنید و به فراموشی بسپرید.

1- یکی از افکار منفی که من در مورد نمود، ظاهر و قیافه‌ام می‌کنم این است که …. ؟ ( این سؤال را 5 بار تکرار کنید و هر بار پاسخ‌جدیدی به آن بدهید.)

2- مهم‌تر از همه، منفی‌ترین فکری که من در مورد نمود،ظاهر و قیافه ام می‌کنم این است که …. ؟

3- آن چه من در مورد نمود،ظاهر و قیافه‌ام از پدر/ مادر / دیگران شنیده‌ام این است که …‌؟( این سؤال را 5 بار تکرار کنید و هر بار پاسخ‌جدیدی به آن بدهید.)

4- مهم‌ترین و اصلی ترین چیزی که در مورد نمود،ظاهر و قیافه‌ام از پدر/ مادر / دیگران شنیده‌ام این است که …‌؟

چگونه دختری تو دل برو شویم

5- مهم‌ترین پیامی که من در مورد نمود،ظاهر و قیافه‌ام به دیگران می‌دهم این است که …. ؟

6- چیزی که انتظار دارم دیگران در مورد نمود،سیما و قیافه‌ام فکر کنند این‌ است که …. ؟7- چیزهایی که مرا از این مسئله دور می‌کنند عبارتند از…. ؟ ( این سؤال را 5 بار تکرار کنید و هر بار پاسخ‌جدیدی به آن بدهید.)

این احساسات تنها تا زمانی درست خواهند بود که شما هم‌چنان به آن‌ها اعتقاد داشته باشید و با آن‌ها جلو بروید. در این‌جا می‌توانید تعدادی از اعتقادات و افکار جایگزین شده را ببینید:

1- من دیگر احتیاجی ندارم که فکر کنم خیلی چاق، خیلی لاغر یا زشت هستم.2- دیگر لازم نیست به افکار منفی پدر و مادر یا دیگران راجع به خودم فکر کنم.3- من کاملا از قید اکار منفی پدر و مادر و دیگران راجع به من آزادم.4- حالا دیگر زیبایی طبیعی و جذابیت درونیم را درک می‌کنم.5- همان قدر شگفت انگیز هستم که باید باشم. 6- من خودم را دوست دارم.7- من ظاهرم را می‌پسندم و عاشق خودم هستم.8- حالا دیگر هان طور که هستم خودم را می‌پسندم و دوست دارم.9- احساس می‌کنم جذاب هستم و می‌درخشم.

سه تا از افکار و اعتقادات بالا را برگزینید. آن‌ها را تغییر دهید یا چیزهایی به آن‌ها بیافزایید تا شخصی تر شوند. از امرو شروع کنید و آن‌ها را ده بار صبح و 10 بار در شب بنویسید. در طول روز مکررا آن‌ها را با خودتان تکرار کنید و به آن‌ها فکر کنید. وقتی ضمیر ناخودآگاهتان را با این افکار تربیت کنید پس از مدتی خودتان را جذاب‌تر خواهید یافت و دیگران نیز شما را جذاب‌تر می‌بینند. این کار را برای سی روز انجام دهید و سپس روی افکار و اعتقادات مثبت دیگری کار کنید.

وقتی روی درون و روانتان کار کردید حالا دیگر نوبت کار کردن بر روی برون و ظواهر است تا بهترین شوید. کسانی که معمولا خود را آراسته نمی‌کنند و نمی‌آرایند در واقع خودشان را نابود می‌کنند و به زودی به جمع افراد خسته و دل‌زده می‌پیوندند. خود را با زیبا‌ترین مدل مویی که می‌توانید آرایش کنید. همیشه حتی در تنهایی فقظ لباس‌هایی را بپوشید که دوستشان دارید. و مهم‌تر از همه چیز مطمئن شوید که با ظاهر و تیپتان احساس راحتی می‌کنید.مطمئن‌تر،‌ راحت‌تر، سرگرم‌کننده‌تر و شوخ‌تر شوید. از خودتان بخواهید که شاد باشید و هرگز نا امید نشوید. کمی مرموز باشید. بگذارید مردم فکر کنند شما بیش از آن چیزی هستید که با چشمانشان می‌بینند. همین طور ادامه دهید. به خاطر داشته باشید شما همان قدر جذابید که خودتان می‌اندیشید. فـکـر مـی کنـید راز زندگی جاودان کشف شده است؟ در فیـلـم های سینـمـایــی مثل “آسمان وانیلی” و “آستین پـاورز” مـــی بینیم که می توان با منجمد کردن جسم به آن زنـدگـی جـــاوید داد. اما هیچگاه خود را از این تخیلات دور نمیکنیم تا ببینیم که در دنیای واقعی چطور میتوانیم طولانی زندگی

 کنیم.

 

به دنبال راهی برای به دست آوردن دلش می گردید؟ نگران نباشید در این مطلب 8راز مهم برای جذب جنس مخالف را به شما می گوییم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، میل به جذاب بودن و کامل بودن یک میل ذاتی است که در هر فردی وجود دارد. اگر دوست دارید دل فرد مورد علاقه تان را به دست آورید، از این 8 قانون پیروی کنید تا موفق باشید.

چه جور آدم هایی جذاب تر هستند؟ زنان چشم آبی یا مردان مو مشکی؟ یکسری موارد هستند که در سطح جذابیت آدم ها تاثیر زیادی دارند اما زیاد واضح و روشن نیستند.  جذابیت فقط به ظاهر آدم نیست. در این مقاله یاد می گیرید که چه ویژگی هایی جنس مخالف را جذب می کند؟

مردها مجذوب زنانی می شوند که شاد هستند و لبخند به لب دارند. زن ها مجذوب مردانی می شوند که ظاهر جدی و مغرور دارند.

زبان بدن فعال

چگونه دختری تو دل برو شویم

هم مردها و هم زن ها فردی را می پسندند که زبان بدن فعالی داشته باشد. به علاوه عکس هایی را می پسندند که در حال حرکت گرفته شده باشد تا بدون حرکت.

یک دانشمند بریتانیایی کشف کرده است که زنان مجذوب مردانی می شوند که به پدرش شباهت داشته باشد. و همینطور مردها نیز زنانی را می پسندند که به مادرشان شباهت داشته باشد.برای کسانی که چنین شباهت هایی دارند شانس این که یک رابطه موفق داشته باشند بیشتر است.

موها

مردها جذب زنان مو بلند می شوند. اما زیاد توجهی به موی مرد ندارند و این مسئله کاملا سلیقه ای است. بعضی ها مرد مو بلند دوست دارند و بعضی ها موکوتاه. اما این سلیقه ها به مرور زمان تغییر می کند.

در سال ۲۰۱۴ دانشمندان در تحقیقی از ۱۵۰۰ زن خواستند که به چند آهنگ گوش بدهند. بعضی از آهنگ ها پیچیده بود و بعضی از آن ها ساده. بیشتر آن ها آهنگ های پیچیده را انتخاب کردند و اعتراف کردند مردی را انتخاب می کنند که آهنگ پیچیده بسازد.

جذابیت یکسان

آیا تا به حال زن و شوهری را دیده اید که یکی از آن ها جذاب تر از دیگری باشد. هم مردها و هم زن ها به طور ناخودآگاه فردی را انتخاب می کنند که به اندازه خودشان جذاب باشد.

نوع دوستی یکی از ویژگی هایی است که هم مردها را جذب می کند و هم زن ها. نوع دوستی افراد نشان دهنده این است که در آینده هم می تواند پدر یا مادر خوبی باشد.

اندازه کفش

مردها به دنبال شخصی هستند که از خودشان کوچک تر و کوتاه تر باشد. بنابراین کفش های کوچک بیشتر آن ها را جذب می کند. اما در این مورد نمی توان گفت چه چیزی برای زن هاجذابیت بیشتری دارد. سلیقه ها متفاوت است بعضی از آن ها کفش های بزرگ دوست دارند و بعضی کفش های کوچک.

 

88492747

88830950

info@bornanews.ir

تهران – خیابان شهید مطهری – خیابان فجر – خیابان نظری – انتهای خیابان دلفان – نبش اتوبان مدرس – پلاک 50

تمام حقوق برای خبرگزاری برنا محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.

خانمها ،
بانوان، سركاران عليّه:

وقتي در
صف شير مردم جايشان را به شما نمي دهند؟ وقتي كرايه تاكسي را مي دهيد راننده نمي
گويد قابلي نداره؟ وقتي لبخند مي زنيد بچه هاي كوچيك از ترس قيافه شما گريه مي
كنند ؟ وقتي راه ميرويد بهتر است كه راه نرويد؟ آيا وقتي به زيبايي فكر مي كنيد
همان زماني است كه به خودتان فكر نمي كنيد؟ اگر مي خواهيد وقتي قدم بر مي زنيد مردان كف بر شوند، اگر مي خواهيد وقتي پلك
ميزنيد مردان در خاك و خون غوطه ور شوند، اگر مي خواهيد وقتي با آنها صحبت مي كنيد
خود را تكه تكه كنند، اگر مي خواهيد وقتي به آنها لبخند مي زنيد از كت خود يه چرخ
گوشت در آورند و خود را چرخ كنند به موارد ريز توجه كنيد:

 

در باب
اداي جملات:

 – در
اداي جملات و واژه ها دقت خاصي مبذول فرماييد. به طور مثال اول هر جمله از واژه (
آخي ) استفاده كنيد.

چگونه دختری تو دل برو شویم

– حتي
المقدور واژه هاي پاياني جمله را كمي بيشتر از حد معمول بكشيد به طور مثال:

(فردا
مي بينم………… ……… .ت)

 

 

عشوه
فراموش نشه ها:

 – سعي
كنيد ريتم پلك زدنتان را با ميزان هجاهاي جمله تان هماهنگ كنيد مثلا در جمله

”من
به فلان چيز علاقه دارم” براي ”من” يك پلك و براي ”به فلان چيز علاقه دارم”
9عدد پلك بزنيد.

(لطفا
امتحان كردن رو بذارين واسه بعد بذارين ادامه درسو بدم )

 

در باب
خوردن غذا:

– در
حين خوردن بايستي بسيار جلب توجه كنيد براي اين كار جسم خوردني را از انتها با دو
انگشت اشاره و شست گرفته و پيش از فرو بردن كامل در دهان جسم را با لبها بازي
دهيد(ميدونم نميتوني جلوي شيكمتو بگيري و ميخواي همشو يه جا بذاري دهنت حالا اين
دفعه رو كم كم بخور)

 – غذا
را به نحوي بجويد كه لبها به طور يكي در ميان غنچه گردد.

 

 در باب
راه رفتن:

– سعي
كنيد تق تق پاشنه كفشتان به گونه اي تنظيم گردد كه يك ملودي عاشقانه را براي مخاطب
تداعي كند.

– هيچگاه
فاصله ما بين قدمهايتان از دو سانتيمتر تجاوز نكند هر چند عجله داشته باشيد.

 

در باب
لبخند زدن:

– آداب
لبخند زدن بستگي به مستقيمي به وضعيت دندانهايتان دارد اگر دندانهايتان كج و معوج،
لك لك، فاصله دار و داراي ساير نا هنجاريها داريد…….. تبسمي كفايت مي كند .

 – اگر
دندان كناري خود را طلا كرده ايد از همان طرف بخنديد.

 – اگر
اصولاً دنداني در كار نيست به گونه اي چشمان را خمار كنيد كه كار لبخند را ميكند

 

 در باب
ورود به كلاس:

 – هنگامي
وارد كلاس شويد كه حداقل يك ربع ساعت از شروع آن گذشته و همه دانشجويان سر كلاس
حاضر باشند. به قول خودتون هر جا دير بري كلاس داره .

 – موقع
نشستن دورترين و سخت ترين صندلي را براي نشستن انتخاب کنید تا حسابي رسيدن به
صندلي مورد نظر طول بكشد سپس ده دقيقه وقت به جمع و جور كردن مانتو اختصاص بديد .

 – بهتر
است هنگام ورود به كلاس كاور گيتاري ولو خالي روي دوشتان حمل شود .

 

بدون شك
تمرين مستمر نقش مهمي را در موفقيت شما بازي مي كند .اگر پس از شش ماه متدهاي فوق
پاسخگو نبود بهتر است مخاطبين خود را تغيير دهيد.

اغلب ما به دنبال جذاب بودن هستیم! حال می تواند این جذابیت برای جنس مخالف باشد یا به لحاظ اجتماعی یا کاری. باید توجه داشت که ملاک ها و معیارهای جذابیت از نظر افراد مختلف با هم متفاوت است اما معمولا این موضوع بیشتر در چهارچوب جنسیت مطرح می شود. به این معنی که معیارهای جذابیت از نظر خانم ها و آقایان، غالبا تفاوت اساسی با یکدیگر دارند. اگر شما نیز این سوال را دارید که چگونه جذاب باشیم ، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید!

اغلب افراد این تصور را دارند که جذاب بودن یعنی زیبایی! که باید در این خصوص گفت به هیچ عنوان چنین نیست. به صورت صحیح تر میتوان گفت زیبایی در میزان جذابیت نقش دارد اما نه به اندازه ای که همه چیز باشد! موارد دیگری نظیر شخصیت، وضعیت روحی روانی و شعور انسان نیز به اندازه زیبایی ظاهری در جذاب بودن نقش دارد. با توجه به اینکه ممکن است بسیاری به فکر این باشند که چگونه جذاب باشیم برای جنس مخالف ، پس بنابراین در ادامه سعی خواهیم کرد معیارهای جذابیت را از نگاه جنس مخالف بررسی نماییم.

خانم ها اگر قصد دارند برای مردان جذاب باشند می بایست معیارهای جذابیت زنان از نگاه مردان را مورد بررسی قرار دهند. در ابتدا لازم است موضوع مهمی را مطرح نماییم. اگر مردی را دوست دارید و می خواهید با آن مرد ازدواج نمایید و یا در زندگی زناشویی برای مرد خود جذابیت داشته باشید می بایست به موارد مهم و اساسی زیر توجه نمایید:

اغلب مردان در کشور ما برای ازدواج به سمت خانم هایی می روند که از ویژگی های سلامت اخلاقی را داشته باشد که در فوق به آنها اشاره شد. حال اگر با آرایش بیش از حد یا پوشیدن لباس های خارج از عرف و … قصد جذب کردن مردان را دارید حتما توجه داشته باشید که غالبا مردانی را به سمت خود جلب خواهید کرد که هدف آنها از بدست آوردن شما، صرفا برطرف نمودن نیازهای جنسی می باشد! این موضوع نیز اثبات شده که جذابیت جنسی برای مردان موقتی بوده و دیر یا زود برای آن عادی شده و هیچ جذابیتی برای او نخواهید داشت. توجه داشته باشید که دو عبارت آراستگی و زیبایی را با هم اشتباه نگرفته باشید. مردان، اغلب زنان آراسته را جذاب می دانند اما همه زنان زیبا که به واسطه آرایش خود را زیبا کرده اند برای آنها جذاب نیستند. اگر جذابیتی نیز وجود داشته باشد سطحی بوده و عمیق نیست.

پیشنهاد می کنیم مطالب زیرا مطالعه نمایید:

چگونه دختری تو دل برو شویم

برای اینکه در نظر زنان، جذاب دیده شوید می بایست معیارهای جذابیت مردان برای زنان را بدانید. اگر قصد دارید جذابیت بالایی برای زنان داشته باشید می بایست به موارد مهم و اساسی زیر توجه نمایید:

موضوع کمی پیجیده است اما بسیار ساده! اگر می خواهید شخصی (خانم) به شما جذب شود بهتر است زیرساخت های لازم را در خود ایجاد نمایید تا شخص، خودش به سمت شما جذب شود. در این حالت، احساس اطمینان بیشتری به زنان دست می دهد. برای جذب خانم ها نیازی نیست لباس های چند میلیونی بر تن داشته باشید، نیازی نیست عطر چند میلیونی استفاده کنید و …! برای جذب زنان تنها کافیست مرد خوبی باشید و آراستگی لازم را داشته باشید. همین!!!

در بسیاری از موارد معیارهای پسران با مردان کاملا هماهنگ و برابر است.

در بسیاری از موارد معیارهای دختران با زنان کاملا هماهنگ و برابر است.

با سلام و خدا قوت!
دیدگاه خاصی نسبت به موضوع مربوط به جذاب بودن ندارم! اما مشکلی دارم که امیدوارم کمک ام بکنید!
۱۵ سال پیش من و یک خانم ( دختر) با هم آشنا شدیم و من به اش ابراز علاقه کردم و ارتباط تلفنی با هم داشتیم برای چند ماه! او متخصص داخلی ( جراح عمومی) بود و اکنون فوق تخصص است در حالی که من دیپلم هستم! او تهرانی است و من سراوله ای ( لک کرد زبان در ایلام) خانواده هایمان با این توجیح که اختلاف فرهنگی داریم مخالفت کردند من هم برای اینکه آن خانم فرصت ازدواج با از من بهتر را از دست ندهد به اش گفتم برو شوهر کن همین باعث شده در طی این پانزده سال یا بگوید شوهر کرده یا بگوید دیگه دوست ام ندارد اما از برخی علائم برای ام ثابت شده او هنوز دوست ام دارد البته من درصدی از اسکیزوفرنی دارم بطوری که گاهی توهمات را عین واقعیت می دانم و فکر می کنم که با توجه به اینکه این علامت را به من نشان داده پس هنوز دوست ام دارد مثلن یک بار رفتم پیش اش در حالی که می گفت دیگه دوست ام ندارد پایش را آورد کنار پایم جفت کرد و برداشت من از این حرکت او این بود که می خواهد به من بگوید که ما لنگه ی هم ایم و یا وقتی از حرف اش ناراحت شدم و می خواستم از پیش اش بروم گفت حالا یه دقیقه ی دیگه بمان و برداشتم این بود که چون دوست ام دارد می خواهد بیشتر نگاه ام بکند!
از دیدگاه من آن زن موجود پیچیده ای است ( شاید هم کل زنان) و نمی خواهد من بدانم که او چقدر دوست ام دارد چون فکر می کنم او می ترسد که من بدانم او چقدر دوست دارم تا ازش سو استفاده نکنم! مشکل او و خیلی از زن ها این است در عشق ورزی شجاعت و شهامت ندارند و نمی خواهند برای عشق شان هزینه بدهند ( نه هزینه ی پولی و مالی منظورم این است که مثلن دیگران نفهمند که عاشق کسی شده اند که در سطح پائینی است ) فکر کنم این خانم به خاطر اختلاف مدرک با من غرورش اجازه نمی دهد آشکارا به من عشق بورزد! چون حتا اون موقع که چند ماه با هم ارتباط داشتیم تنها یکبار آنهم نه چشم در چشم بله در حالی که داشتم کفش ام را پا می کردم و سرم پائین بود گفت تو عشق منی؛ وگرنه غیر آن یک بار در طی این ۱۵ سال حتا یک بار نگفته دوست ام دارد!
به هر حال! الان به نظر شما باز هم از طریق وب سایت اش برای اش پیام بذارم و به اش ابراز علاقه بکنم یا قطع کنم و فراموش اش کنم و بروم دنبال زندگی با کس دیگه ای! البته تا الان دست کم یک بار ازش بریده ام و به طرف خانمی رفتم که سه بچه دارد اما چون عاشق شوهرش است دیگه نخواستم برای اش ایجاد مزاحمت بکنم و چند روز پیش باهاش قطع ارتباط کردم! و این موضوع را با آن خانمی که پانزده سال پیش عاشق هم شدیم در میان گذاشتم که دست کم یک بار ازش عبور کرده ام!
او نزدیک به ۴۸ سال دارد و من ۳۹ سال!
وضعیت شغلی و پولی و مالی خوبی هم ندارم و از این لحاظ هم به اش حق می دهم که با احتیاط با من رفتار بکند اما عرصه ی عشق ورزی باید خالی باشد از توجه به اختلافات اقتصادی و فرهنگی و …و کلاس بندی های اجتماعی و تحصیلی چه آنگونه یک شاه عاشق یک گدا می شود و یا یک ملکه عاشق یک گدا می شود و از افکار عمومی و … می گذرد و گدا را با جان و دل می پذیرد چنانکه بر یوسف و زلیخا و یا خسرو شیرین گذشت!
با سپاس! منتظر راهنمائی تان هستم!

حوصله نداشتم همشو بخونم ولی تا اونجایی که خوندم اصن نباید به طرفت بگی برو شوهر کن یعنی من کسی نیستم ک بیام بگیرمت

منم تا اونجایی ک خوندم اصن نباید بگی برو زن بگیر ینی من کسی نیستم ک هر کسی لیاقتمو داشته باشه

من اسمتو خوندم فهمیدم جریان چیه
دوست عزیز یکم برای خودت ارزش قائل شو و دنبال جواب مجانی نگرد واسه مشکل اولت که عزت نفس هست حداقل به ۶ ماه تا یکسال مشاوره و تمرین نیاز داری اینکه خودتو بیکس خطاب میکنی از کمبود عزت نفست میاد که مساله جدی هست چون اکثر مسائل از همینجا نشات میگیره پیشنهاد میکنم کتاب وضعیت آخر من خوب هستم شما خوب هستید رو حتما بخونی البته اگر اهل مطالع هستی

من یک دختر هستم و اگر برای من این اتفاقات رخ میداد باید بگویم که او از تو دل سردشده و نمیتواند به تو تکیه کند📌

سلام دوست عزیز احساس می کنم با این دیدگاهت چیزی برا از دست دادن نداری اما متوجه نشدم برداشتت از عشق چیه این چیز هایی که شما گفتی همش داستان اگر میشه به واقعیت رو به رو شو اگر واقعا فکر می کنی که عشقتو به خاطر سطح پایین بودنت از دست میدی خب یه تکون به خودت بده بهش برسی درس بخون یا واقعا کار کن ببین چه کاریو بهتر انجام میدی خودتو بساز فکرتو با روان شناسی قوی کن و کاری کن که خودت به خودت افتخار کنی واقعا اولش سخته…. بجنب هنوز دیر نشده تو می تونی اینو خودت به خودت بگوو مرد باش…

این دیدگاه خییلی کلیه و حتی میتونه باعث تعمیم نا به جا بشه

سلام
متن جالبی بود لذت بردم
یاد پروردگار در دلتان جاری

لطفااین مشکلی که باعث عدم شناخت خودم شده،«به حدی مرز اشناییم بیم‌هایت باشد هیچ وقت به مقصد نرسیم.،امابایدشمااین قول رو به من بدید

این روزا کمتر افرادی پیدا میشن که این جذابیت هارو داشته باشن

درود بر تمامی شما دوستان عزیزم
من داشتم دنبال ادکلن جذاب برای فصل میگشتم اتفاقی به این مطلب برخوردم و به نظرم بامزه بود.جذابیت مگر عنوانبندی میخواد؟همین که خود حقیقیتون باشید!میزان عقاید و سلیقه ها فراوان هست حتما اشخاصی هستند که جذب شما بشن.پس همه ما جذابیم ولی نه برای همه چون به عوامل بیشماری بستگی داره!اگر خانم هستید حقیقتا خانم باشید و اگر آقا هستید یه مرد باشید قول میدم همتونم از من بهتر متوجه هستید چطور میشه یک خانم یا یک مرد بود.شاد و پیروز باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

آدرس : تهران ، ونک ، جردن جنوبی ، خ نوزدهم ، پ 12 ، ط 5 ، واحد 17

تلفن تماس : 02188881984

Copyright 2020 Dr. Leila Jebeli (Psychologist)

چگونه دختری تو دل برو شویم
چگونه دختری تو دل برو شویم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *