چگونه در فورتنایت شخصیت عوض کنیم

 
helpkade
چگونه در فورتنایت شخصیت عوض کنیم
چگونه در فورتنایت شخصیت عوض کنیم

بازی فورتنایت هنوز هم به عنوان یکی از بزرگترین بازی های صنعت گیمینگ فعالیت دارد و هیچ چیز جلوی آن ها را نمی گیرد. این بازی نه تنها پلیر های خودشو دور خودش حفظ می کنه بلکه با ایجاد پلیر های جدید و هم گام بودن با Event های مختلف دنیای بازی مثل Event اخیر فیلم Star Wars Episode IX: The Rise of Skywalker خودشو تو دنیای گیمینگ نگه میداره. بسیاری از بازی ها شما رو مجبور می کنن که همون اول شخصیت خودتون رو انتخاب کنین و دیگه ام نمی تونین عوضش کنین اما فورتنایت رویکرد متفاوتی داره. اینجا ما توضیح میدیم که چگونه جنسیت کاراکتر خودتون رو در این بازی عوض کنین. همراه گیمینو باشید:

فورتنایت ایران- بازی فورتنایت-بازی آنلاین

از آنجا که هیچ سازنده شخصیتی در Fortnite وجود ندارد، شخصیت‌ های شما متکی بر چیز هایی هستند که این بازی آن را Outfit معرفی می کند و همه به عنوان Skin میشناسنش. این اسکین ها را می توان از طریق ابزار های مختلف در رویدادها یا با خریدبه دست آورد. ممکنه فکر کنید در ابتدا اسکین خود را بر اساس جنسیت مشخصی می سازید و تا آخز بازی با همان کاراکتر ادامه میدید ولی در Fortnite اوضاع متفاوت است. در واقع هیچ راهی برای تعیین جنسیت در بازی وجود ندارد. در عوض جنسیت کاملا وابسته به اسکین ای هست که شما در بازی به دست می‌ آورید.

 

بازی آنلاین – گیمر آنلاین-بازی PS4

چگونه در فورتنایت شخصیت عوض کنیم

 

اگر می‌ خواهید به عنوان یک شخصیت مرد بازی کنید، باید اسکین ای را انتخاب کنید که در مجموعه خود داشته باشید و آن را به پیش‌ فرض خود تبدیل کنید. اگر می‌ خواهید با انتخاب یک اسکین شخصیت زن نقش یک زن را بازی کنید نیز همین کار را بکنید. اسکین های ویژه‌ ای وجود دارند که هم جنس مذکر و هم جنس مونث دارند اما شما مجبورید که جفتشونو داشته باشید تا بتونید از بینشون یکی رو انتخاب کنین. ممکنه اول بازی انتخاب محدودی داشته باشین اما قبل اینکه خیلی دیر بشه باید به تعدادی از اونا دسترسی پیدا کنین و حداقل چند گزینه برای آنچه می‌ خواهید در این بازی پیدا کنید داشته باشید.

 

 

No products found which match your selection.

فروشگاه اینترنتی گیمینو، تجربه ای به یاد ماندنی از خرید آنلاین برای شما است. شما در gamino24.com میتوانید انواع کنسول های پلی استیشن PS4 و Xbox را به همراه بازی های آن با قیمت مناسب خریداری نمایید. آنچه که این روز ها بیش از هر چیزی جلب توجه میکند، تیشرت فانتری شخصیت های فیلم و سریال ها ، بازی ها ، مشاهیر و بزرگان موسیقی و غیره است. کتاب انگیلسی های گیمینو شامل مجموعه ای بزرگ از انواع رمان ها و داستان های مطرح و پر فروش سرتاسر دنیاست که طرفداران خاص خود را دارد. همچنین بهترین ماگ ها و بردگیم ها ( بازی رومیزی ) در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

بخش‌های مختلف لابی فورتنایت چه کاربردی دارند؟

خانه بازی » راهنمای خرید و آموزش

چگونه در فورتنایت شخصیت عوض کنیم

فورتنایت به چنان پدیده بزرگ و سرسام‌آوری تبدیل شده که کمتر روزی پیش می‌آید اسم آن به گوش نرسد. دستگاه پول سازی شرکت اپیک‌گیمز علنا برای هر پلتفرمی که فکرش را بکنید، از تلفن‌های همراه گرفته تا کنسول‌های خانگی و هیبرید منتشر شده و میلیون‌ها بازیکن را هر روز به نبرد هم دعوت می‌کند.

اما اگر آشنایی چندانی با بازی‌های ویدیویی نداشته باشید و نهایت چندمین باری است که فورتنایت بازی می‌کنید، احتمالا منوی اصلی و تنظیمات آن کمیدر  برایتان گیج کننده باشد. در این بخش از آموزش محبوب‌ترین بازی بتل رویال این روزها می‌خواهیم به بررسی و آموزش بخش‌‌های منو اصلی بازی پرداخته و شما را در نحوه اضافه کردن دوستان، تغییر دادن تنظیمات و کارهایی از این قبیل راهنمایی کنیم.

لابی اصلی 

به محض ورود به بازی با منو هاب شکلی مواجه می‌شوید که تصویر آن را در پایین می‌توانید ببینید. در این بخش می‌توانید بین حالت‌‌های مختلف بازی یکی را انتخاب کرده و چند ثانیه بعد وارد میدان نبرد شوید. کاراکتر اصلی و افرادی که در جوخه‌ شما هستند نیز در این قسمت نمایش داده می‌شود.

اما قبل از آن که وارد بازی شویم، بهتر است ابتدا به معرفی بخش‌های مختلف منو و کاربردهای آن‌ها بپردازیم تا با مهم‌ترین ویژگی‌های فورتنایت آشنا شوید.

تغییر دادن تنظیمات بازی برای عملکرد بهتر

فورتنایت بازی آسانی نیست و برای اول شدن در نبردهای 100 نفره آن نیازمند سطح خوبی از مهارت و سرعت هستید اما اهمیت تنظیمات بهینه و مناسب را به هیچ وجه فراموش نکنید. تنها کمی افت فریم یا حساسیت بیش از حد کم یا زیاد موس و کنترلر به راحتی می‌تواند تجربه شما از بازی را مختل و با مشکل مواجه کند.

درست در سمت راست لابی و در بالاترین قسمت آن آیکونی به شکل چرخ دنده وجود دارد که با وارد شدن به آن می‌توانید تنظیمات مختلف فورتنایت از گرافیک گرفته تا نحوه کنترل کاراکتر را تغییر دهید.

تنظیمات گرافیکی (نسخه کامپیوتر)

اولین بخش تنظیمات نسخه کامپیوتر بازی مربوط به گرافیک و جلوه‌های بصری می‌شود. حتما توصیه می‌کنیم هر کدام از تنظیمات بازی چون رزولوشن (وضوح تصویر) و کیفیت بافت‌ها را مناسب با سخت‌افزار کامپیوتر خود تنظیم کنید تا در هنگام بازی هیچ افت فریمی نداشته باشید. فورتنایت سخت افزار قدرتمندی از شما طلب نمی‌کند اما در هر صورت در زیر می‌توانید حداقل سخت‌افزار مورد نیاز و سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی را مشاهده کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

سیستم پیشنهادی:

دکمه‌ها و سیستم کنترلی را انتخاب کنید که با آن راحت هستید

همانطور که در تصویر بالا هم می‌بینید، بخش یکی مانده به آخر در قسمت ستینگ بازی که با علامت کنترلر مشخص شده مربوط به تنظیمات کنترل فورتنایت است. در این بخش می‌توانید دکمه‌های دلخواه خود را برای حرکت کاراکتر و تیراندازی انتخاب کنید. حتما قبل از شروع بازی سری به این قسمت بزنید و حالت‌های مختلف را آزمایش کنید.

تغییر دادن حساسیت موس و کنترلر

با رفتن به یکی از تب‌های بخش تنظیمات بازی که Game نام دارد و در نسخه‌های کنسولی با علامت چرخ دنده مشخص شده، می‌توانید حساسیت و سرعت حرکت موس و کنترلر خود را تغییر دهید. قرار دادن این حساسیت روی مقداری که به آن عادت دارید به شدت روی نشانه‌گیری شما در بازی تاثیر می‌گذارد. بنابراین حالت‌های مختلف را بررسی کنید تا متوجه شوید چه تنظیماتی بیشتر از بقیه مناسب شما است.

منوی بالای لابی

درست در بالا و میانه لابی منو خطی شکلی وجود دارد که شامل بخش‌هایی چون Leaderboards، Store و Profile می‌شود. کارایی و ویژگی‌های هر کدام از این بخش‌ها به اندازه نام آن‌ها واضح است اما در ادامه به توضیح کامل‌تر آن‌ها می‌پردازیم:

اضافه کردن دوستان و ملحق شدن به پارتی‌ها

فورتنایت یکی از آن بازی‌هایی است که تجربه آن به صورت چند نفره و با دوستان لذت دیگری دارد. همان منو و لابی اصلی بازی نیز به شما این اجازه را می‌دهد تا دیگران را به جوخه خود دعوت کرده و یا وارد پارتی و جوخه آن‌ها شوید.

اضافه کردن دیگران به لیست دوستان نیز به لطف ویژگی خوب Friend Link به سادگی تمام انجام می‌شود. در بالای لابی و در سمت راست (در کنار همان بخش تنظیمات) می‌توانید گزینه فرند لینک را ببینید که با کلیک کردن روی آن لینکی به شما داده می‌شود و با فرستادن آن به دیگران می‌توانید با هم دوست شوید.

چالش‌ها (Challenges)

با شروع هر فصل جدید از فورتنایت بخش چالش‌ها بازی نیز کامل بروز شده و موارد تازه‌ای به آن اضافه می‌شود. تمام کردن این چالش‌ها امتیازاتی را به شما می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به سطح و Level بالاتر بروید.

چالش‌های حال حاضر هر فصل نیز در لابی بازی و در سمت چپ آن نمایش داده می‌شوند که می‌توانید وضعیت هر کدام و اینکه چه مقدار از آن‌ها کامل شده را مشاهده کنید.

تایر (Tier) شما در Battle Pass و سطحی که در آن قرار دارید نیز در همین بخش از لابی نشان داده شده و می‌توانید ببینید که برای رسیدن به تایر بعدی نیاز به چند Battle Star دیگر دارید.

انتخاب مود و شروع بازی

حالا که با تمامی بخش‌های مهم لابی و تنظیمات آشنا شدید، وقت آن رسیده که سلاح‌هایتان را برداشته و آماده نبرد شوید. در سمت راست و پایین تصویر، بالای دکمه Play می‌توانید مود و حالتی را که در حال حاضر انتخاب شده، ببینید. حالت‌های اصلی و همیشگی فورتنایت شامل Solo، Duo و Squad می‌شوند که در آن‌ها به ترتیب تنهایی، دو نفری و در قالب یک تیم 4 نفره به نبرد دیگر بازیکنان می‌روید.

البته هر از چند گاهی برخی حالت‌های جدیدی نیز به طور موقت به بازی اضافه می‌شود که تجربه آن‌ها نیز خالی از لطف نیست. هر کدام از این مودها را که دوست داشتید انتخاب کرده و دیگر تنها کافیست دکمه Play را فشار دهید تا به محض پیدا کردن سرور وارد بازی شوید.

سلام من هدستم ۳بعدی هست و تنظیمات و اتصالاتم درست هست اما وقتی میرم تو بازی تیک فعال کردن صدای ۳بعدی غیر فعال و خاکستریه
کسی میتونه راهنمایی کنه؟

با سلام من مشکل ورود به کرتیو دارم و نمیتوانم در مود کرتیو بازی کنمچگونه در فورتنایت شخصیت عوض کنیم

سلام من دانلود کردم ولی پیکسلیه و گرافیکشم خیلی بده سیستمم یکم از پیشنهادی بالا تره لطفا کمکم کنید

دوستان این بازی رو ویندوز ۷ ۳۲ بیت اجرا میشه؟
بقیه چیز هام اوکیه

من ویباکس خریدم ولی هیچی به ویباکسام اضافه نشده میدونید مشکل از کجتس

تو ps4 هستی

چون اگه تو ps4 بازی بهت نمیده باید روی pc با موبایل اجرا کنی فورتنایتت رو

من ویباکس خریدم ولی هیچی به ویباکسام اضافه نشده مشکل از کجاس و راه حلش چیه؟؟

داداش رفیق منم همینطوریه خب ویباک رو داره اما نشون داده نمیشه باگه من از اپیک گیمز که رفتم براش دیدم داره

با سلام و خسته نباشید من مشکل ویس چت دارم تا چند روز پیش درست بود اما دیگه میزنه ویس دیسیبل چیکار کنم روی پوش تو تاک هم نیستش و اینکه هدفون هم عوض کردم در لحضه هم تو دیسکورد حرف میزنم و برای من PC پلیر ها ی قسمت داره شما میتونی مدل هدفون و صدا رو انتخاب کنی اما اون برای من کلا دیفالت شده و گزینه دیگه ای هم نداره یک بار بازی رو هم پاک کردم دوباره نصب کردم ولی بازم نشد -_-ممنون میشم اگه کمکم کنید با تشکر اینم ایدی من AMIRKHXRZ

با سلام و خسته نباشید من مشکل ویس چت دارم تا چند روز پیش درست بود اما دیگه میزنه ویس دیسیبل چیکار کنم روی پوش تو تاک هم نیستش و اینکه هدفون هم عوض کردم در لحضه هم تو دیسکورد حرف میزنم و برای من PC پلیر ها ی قسمت داره شما میتونی مدل هدفون و صدا رو انتخاب کنی اما اون برای من کلا دیفالت شده و گزینه دیگه ای هم نداره ممنون میشم اگه کمکم کنید با تشکر اینم ایدی من AMIRKHXRZ

سلام من توی ps4 بازی میکنم
وقتی که دوستام نیستن و میخوام برم اسکواد
برای من یار نمیاد . یعنی همه ۴ نفرن ولی من ۱ نفر..لطفا بهم بگید باید چیکار کنم تا یارای من هم به صورت رندوم بیان

تو لابی مربع(change) رو بزن بعد بیا رو اسکواد بعد مربع رو بزن

منم

چون رو حالت Dont fill هست
عوضش کن و بزار رو حالت Fill تو همون قسمتی که اسکواد رو انتخاب میکنی

من مشکل لود نشدن اجسام رو دارم چی کار کنم

سی پی یو رو باید ارتقا بدی ضعیفه

با چه دکمه ای میشه ویس چت کرد

سلام
چطور مي تونم صفحه بازي فورد نايت رو كوچكتر كنم

سلام لطفاً جواب منو بدید.. چجوری میتونم صفحه بازیو کوچک تر کنم…از تو بخش تنظیمات میشه.. لطفاً بگید

سلام ببخشید کجا میتونم ایدی دوستم را بزنم کجا باید ایدی را بزنم؟

باید گوشه سمت چپ رو بزنید و گزینه ی اخر از سمت چپ رو انتخاب کنید اگه خاستی به مت در خاست بده

سلام ببخشید ایدی را برای اضافه کردن دوست باید کجا ایدی را بزنم؟

تو اد غرند باید بزنی

من با این سیستم به چه گرافیکی ست کنم؟
ram 12 gb ddr3 1600
vpu amd aathlon iix4 635 (4 core) 2.9ghz
vga asus gtx 650

لطفا سریع جواب بدید ممنون

سلام خسته نباشید . بازی فورتنایت روی رم ۴ و cpu i7 و گرافیک nvidida nvs 3100m میاره ؟؟؟

اره اوکیه

سلام. ببخشید چگونه میشود که بیشتر از ۴ فرند را در پارتی فورتنایت عضو کنیم ویا به عبارتی تعداد جاهایی که friend را اضافه میکنیم بیشتر شود؟؟؟
با تشکر.

چجوری تو سیرم ۳ستینگ اوت کنم

سلام من ویس چتم قطع شده چطوری باید درستش کنم هرچی میرم تو تنظیمات میزنم on بازم نمیشه??کمکم کنید???

باید از پوش تو تاک برای روی اوپن میک

برای = بری

سلام وقتتان بخیر
دو روزی است که عملکرد بالا پایین رفتن صفحه بازی من برعکس شده، لطفا راهنمایی کنید چه باید انجام دهم؟
با سپاس

سلام ،آقا لول من از صد بالاتر نميره و يه تايم اومده تو صفحه اصلي بايد چيكار كنم ميتونيد كمكم كنيد؟؟؟؟؟؟

واسه منم من تو موبایل بازی میکنم

داداش کیفیت چیه لوی هستش اگه کیفیت رو بردی بالا چطور بردی

اسکولی دیگه

باید بتل پس بگیری اوسکل

از کسی که میاد آموزش ردی‌کردن در فورتنایت میبینه انتظار بیشتری نداشته باش🤣🤣آخه اینم شد آموزش

یه سوال چجوری ویبره یا همون لرزش رو توی فورتنایت اندروید قطع کنم؟؟ واقعا آزاردهندس ??

یه سوال … توی فورتنایت اندروید .‌.
چجوری صدای ویبره موقع شکلیک کردن رو قطع کنم ؟؟؟ واقعا آزار دهندس آخه ?

من خیلی سعی کردم رو گوشی نصب کنم ولی یه اروری میداد!!

بخش چت کلمات کجاس ایا کسی میدونه

بله پایین صفحه

سلام . آقا من به هم اصلا آیتم نمی دع بدع هم خیلی کم می دع ولی برای دوستام هر روز که وارد می شن یه آیتم جدید می دع مشکلش چی هس ؟؟؟

باید بتب پس داشته باشی?
اگه بتل پس داشته باشی هر لولی که بالاتر بری بهت یه چیز جدید می ده

اونا بتل پس دارن چون

داداش من یه مشکلی دارم اگه تو نبرد دو یا چهار نفره می رم من خودم تک و اونا ۴ یا دو نفره هستن لطفا کمکم کن

سلام. وقتی میری مود بازی رو انتخاب کنی مولا دو یا اسکواد ، اون پایین سمت راست رو طوری تغییر بده که روی حالت fill باشه تا گروهتو پر کنه. وگرنه بازم تنها میفرستت تو بازی.

داداچ رو fill بزار

داداش من یه مشکلی دارم فورتنایت من انگاری یه مشکلی داره وقتی می رم نبرد دو یا چهار نفره من تک هستم لطفا کمکم کن

بعضی وقت ها همینطوریه
ولی به نظر من سولو برو

باید گزینه fill فعال کنی

لاکد بای کنترل پنل چیست تو تنظیمات ولم در فورتنایت نمیشه صدا رو روشن کنم بگید لطفا و چجوری درست میشه؟

جناب چهجوری تو کریتیو فورتنایت تیر رو میشه بی نهایت کرد ؟ میشه بگید

نمیشه بینهایت کرد
باید تو کریتیو توی بازی ای برین که تیر هاش بینهایت باشه

کسی میدونه که تو (fortnite-pc) چجوری میشه پول در آورد ؟

داداش یه سوال حالت motionرو فعال میکنم ولی کار نمیکنه باید چ کنم؟!

تو این پست اطلاعات بهتری میشد باشه ک نیست در هر صورت تشکر

واقعا مطالب جالبی در سایت،پیج و کانال تلگرامی شما هستش.ممنونم

چگونه میشه region بازی رو تغییر داد مثلا مال من آسیای شرقیه چجوری تغییرش بدم ؟

استپ می کنی می ری تو بخش سرور همون که سلامت چرخ دنده است سرورند تغییر می دی

اطلاعات مهمی از ریمیک نسخه چهارم لو رفته

شیطاین، فرشتگان و سوپرویلن‌ها

خوش آمدید، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

برگردانی رمز.

رمز عبور به شما ایمیل خواهد شد.

دیجی مگ Digimeg – وبسایت آموزشی رایگان و کاربر محور دیجی مگ

سلام،اگه تو هر نوع موضوع مجازی اطلاعاتی داری مثل بازی،امنیت،آموزش برنامه،گرافیک و … میتونی اونو تو دیجی مگ با نام خودت بنویسی!چگونه در فورتنایت شخصیت عوض کنیم

#ثبت نام

#اطلاعات بیشتر

مطالب مغایر با قوانین در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف خواهد شد.

دیجی مگ همواره تلاش میکند تا مخاطبان خود را تبدیل به نویسندگان فعال وبسایت کند تا به این صورت بیشترین تعامل را با مخاطبان خود داشته باشد از این رو قابلیت نویسندگی به وبسایت اضافه گردید.

سلام،اگه تو هر نوع موضوع مجازی اطلاعاتی داری مثل بازی،امنیت،آموزش برنامه،گرافیک و … میتونی اونو تو دیجی مگ با نام خودت بنویسی!

#ثبت نام

#اطلاعات بیشتر

مطالب اخیر

حل مشکل تاری دوربین های سامسونگ (اندروید ۱۰)


آشنایی با مخرب ترین ویروس رایانه ای

اجرای فورتنایت در کامپیوتر PC بدون فیلتر شکن و عبور از تحریم


بهترین روش های کاهش پینگ بدون هزینه

نصب کالی لینوکس مخصوص ماشین های مجازی virtual machine (ساده ترین روش)


ویندوز ۱۲ ترکیبی از لینوکس و ویندوز!


بازی need for speed heat کرک شد

خوش آمدید، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

برگردانی رمز.

رمز عبور به شما ایمیل خواهد شد.

زمانی که بحث طراحی لباس برای کاراکترها در بازی Fortnite به میان می‌آید، بازیکنان هیجان زده می‌شوند. بازیکنانی که در طراحی و هنر سررشته‌ای دارند، طرح‌های بی‌نظیری خلق می‌کنند، به خصوص که این روزها تم Black Panther نیز بسیار داغ است و همه از آن الگو می‌گیرند. همچنین وسایل تزئینی که در فیلم‌ها و سریال‌هایی مانند Terminator و Breaking Bad استفاده شده بودند در این طراحی‌ها مورد استفاده قرار گرفته‌اند. وبسایت Make-Fortnite-skins به کاربران این اجازه را داده است تا شخصیت مورد علاقه خود را طراحی کنند حتی بدون اینکه دانشی از فتوشاپ داشته باشند. البته این وبسایت به طور رسمی با استدیو سازنده Epic Games قرارداد ندارد ولی به بازیکنان کمک می‌کند تا با انتخاب از بین لباس‌های موجود در بازی، لباس عجیب و مورد علاقه خود را بسازند. یک نمونه از این طراحی‌های عجیب را در شکل زیر می‌توانید مشاهده کنید.

البته این سایت مشکلات خاص خود را نیز دارد. برای تازه واردها، برخی از لباس‌ها کاملاً اندازه کاراکتر نشده و بازیکنان حتماً باید برای انتخاب هر آیتم، آیتم قبلی را حذف کنند تا از عدم همپوشانی آن‌ها بایکدیگر مطمئن شوند. این سایت در نسخه آزمایشی خود به سر می‌برد؛ بنابراین مثل خود بازی همچنان جای برای بهتر شدن دارد. در حال حاضر مشخص نیست که شرکت Epic Games به بازیکنان این اجازه را بدهد که درون بازی لباس‌های کاراکترها را تغییر دهند. اگر بازیکنان به یک طراحی جدید علاقه دارند، از توسعه دهندگان می‌خواهند که در هر آپدیت لباس‌های جدیدتری به مجموعه اضافه کنند.

لازم به ذکر است که در این وبسایت گزینه‌ای به نام Submit My Own Design وجود دارد که به واسطه آن کاربران به وبسایت اجازه می‌دهند طرحشان را به نمایش بگذارد. اگر این وبسایت یک گالری داشت به راحتی شرکت Epic Games از تمایل کاربران به وجود لباس‌های جدید و نحوه طراحی آن‌ها آگاه می‌شد. این قابلیت می‌توانست این توسعه دهنده را به بازنگری در طراحی‌های خود مجاب کند. بازی Fortnite یک بازی رایگان در سبک Battle Royale است که در حال حاضر برروی پلتفرم‌های مختلفی نظیر پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، کامپیوتر و iOS قابل دانلود است.

اولین نفری باشید که نظر میدهد…

چگونه در فورتنایت شخصیت عوض کنیم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سپاس از حامیان قدیم و پیشاپیش سپاس از حامیان آینده

مرجع دانلود رایگان بازی، اخبار و نقد و بررسی بازی ها

از اینکه نقطه نو را به عنوان مرجع خودتان انتخاب کرده اید از شما سپاس گزاریم.هدف ایجاد تغییرات بنیادی در دنیای بازی ها در ایران است.همانطور که از بدو شروع کرده ایم تغییراتی مانند ایجاد دایرکتوری،معرفی و … (پیاده سازی ایده های کوچک و نو) ایجاد کنیم؛ تلاش می کنیم تا از این پس نیز نو بمونیم.مطمئن هستیم با حمایت شما عزیزان، در کنار سایر مجموعه های مشابه که خیلی دوستشان داریم، جای خالی بعضی نقطه ها را پر می‌کنیم.

جهت دنبال کردن مقالات ، بازی های بزودی و جدیترین فیلم هانقطه نو از روش های زیر استفاده نمایید.

کلیه حقوق این وب سایت به نوین اسپات تعلق دارد و کپی برداری از آن ممنوع می باشد.

© 2020 Novinspot

ivahid Specialized and Professional Web Design & Development Company

خیلی دوس دارین که اسکین خودتون در فورتنایت PS4 رو تغییر بدین؟ نمیدونید چطور باید اسکین رو دانلود کنین؟ خب ما گرفتن اسکین فورتنایت در PS4 رو بهتون آموزش میدیم.

با مسترگیمرز مرجع بازی ها همراه باشین تا نحوه گرفتن اسکین فورتنایت در PS4 رو یاد بگیریم.

 

بازی تیرانداز محبوب Epic Games  یعنی Fortnite یک بازی رایگان هستش ، اما گزینه خرید شخصیت های اضافی یا پوسته رو به بازیکنان پیشنهاد می دهد. Epic از سیستمی به نام V-Bucks استفاده می کنه تا بازیکنان بتوانند اسکین و سایر لوازم  رو خریداری کنند. شما با استفاده از پرداختپول واقعی می تونید V-Bucks دریافت کنید و برای خرید های داخل بازی از اون ها استفاده کنین. ما در این مطلب نحوه  گرفتن اسکین فورتنایت در PS4 (دانلود) رو به شما نمایش می دیم.

 

چگونه در فورتنایت شخصیت عوض کنیم

گرفتن اسکین فورتنایت در PS4

 

 

گرفتن اسکین فورتنایت در PS4

 

 

گرفتن اسکین فورتنایت در PS4

 

 

 

 

گرفتن اسکین فورتنایت در PS4

 

 

متشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

خوشحال میشیم نظر خودتون رو راجع به گرفتن اسکین فورتنایت در PS4  یر همین مطلب برامون ارسال کنین.

 

آقا ما خودمون بدیم چطور بگیریم ب، و چطور رایگان بگیریم

آقا ما خودمون بدیم چطور بگیریم ب، و چطور رایگان بگیریم اینو به جا بگو

والا میخواهی یه چیزخوب بزاری بسته الحاقی بتمن ارکام نایت ویدئو شو بزار

همه بلدن چجور بخرن وقتی این دیدم مردم از خنده

😂😂😂😂😂😂😂😁😁😁👎👎👎👎
اینو باید جوک کنن😂😂😂😂😂😂👏👏👏👏👎👅💔💔💔
خودتو خراب کردی

سلام دوست عزیز
ممنون از نطرتون. این مطلب یه روش بیس و پایه ای هست و بیشتر برای افرادی هست که تازه وارد بازی فورتنایت شدن وگرنه برای حرفه ای هایی مثل شما که اصلا آموزش این چیزها نیاز نیست. و ما سعیمون بر این هست که تمام افراد بتونن و یاد بگیرن ❤
تشکر از توجه و همراهیتون

من تازه وارد فورتنایت شدم ولی بلدم بخرم

سلام همه بلدن اسکین بخرن ما اسکین میخوایم که رایگان باشه اگه بخوایم اسکین بگیریم بتل پس میگیریم چون اسکین های بیشتر و بهتری میده . من هنوز بتل پس نگرفتم من یه اسکین رایگان میخوام اگه تونستین کاری انجام بدین که اسکین بدون نیاز اینکه ویباکس بدیم بگیرم بزارین . ممنون

سلام دوست عزیز
چشم حتما در نظر داریم و میزاریم براتون از این دست مطالب
تشکر از توجهتون

سلام من اسکین میدونم چجوری بگیری نیازی هم نیست ۱۰دلار بگیری برای بالا پس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

چگونه در فورتنایت شخصیت عوض کنیم

ایمیل *

وب‌سایت

اگر به دنبال اطلاعاتی با ارزش، کامل و به روز برای بازی ها هستید به بخش گیم اینفو و اگر به دنبال مکان های ارائه دهنده خدمات بازی هستید به بخش گیم هاوس در مستر گیمرز مراجعه کنید.

صادرات زعفران / قیمت شیائومی / مدل مو / لپتاپ دل Dell / مشاوره دیجیتال مارکتینگ / پایگاه اطلاع رسانی صنعت / خرید و فروش فیش حج / خرید یوسی پابجی / خرید کاغذ دیواری اتاق کودک /

گروه مستر گیمرز یک رسانه خبری-آموزشی است که در سال ۱۳۹۷ تاسیس شد.

هدف گروه مستر گیمرز بالا بردن سطح آگاهی عموم فارسی زبانان راجع به انواع بازی ها (گیم ها) اعم از بازی های کامپیوتری (ویدئو گیم) ، بازی های موبایلی، بازی های تخته ای، بازی های پرتحرک، بازی های گروهی-خانوادگی، باری های کارتی و بازی های آموزشی، با اتکا به تیمی با انگیزه، خلاق، هدفمند و گیمر می باشد.


کد تایید *


نام کاربری یا ایمیل *


رمز عبور *


ورود


چگونه در فورتنایت شخصیت عوض کنیم

اینکه در بازی Fortnite بتوانید نام مورد علاقه خود را انتخاب و از به اشتراک گذاری آن به صورت آنلاین احساس راحتی کنید، بسیار مهم است. مادامی که زمان می‌گذرد، سلایق و علایق ما تغییر می‌کند و به همین دلیل می‌باشد که ممکن است اسمی که چند سال قبل در بازی Fortinte انتخاب کردید، شخصیت امروزی شما را نشان ندهد. در این آموزش ما نحوه تغییر اسم در فورتنایت را آماده کردیم تا بتوانید به راحتی نام دلخواه خود را در بازی Fortnite انتخاب نمایید. 

برخلاف روند پیچیده تغییر نام PDN، تغییر نام مستعار بازیکنان حین شلیک به آن‌ها اصلاً سخت نیست. در این بخش نحوه تغییر نام در بازی Fortnite به آسانی ارائه شده است. برای شروع این کار، باید ابتدا به وب‌سایت Epic Games بروید و به اطلاعات حسابتان دسترسی پیدا کنید. برای این کار، به یک حساب Epic Games نیاز خواهید داشت. البته اگر مدتی است که بازی می‌کنید، احتمالاً یک حساب دارید، اما اگر اینطور نیست، حتماً حساب را به پلتفرمی که با آن بازی می‌کنید یعنی پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و غیره متصل کنید.

آموزش تغییر اسم فورتنایت

زمانی که حسابتان را ایجاد کردید، با استفاده از لینک فوق وارد اطلاعات مربوط به حساب کاربری خود شوید. باید صفحه را به پایین بکشید تا به بخش تنظیمات عمومی برسید. در اینجا، نامتان برای مسابقات بتل رویال و دیگر اطلاعاتی مانند آدرس ایمیل وجود دارد. روی علامت مداد آبی رنگ کنار اسمتان کلیک کنید تا بتوانید آن را تغییر دهید.

با این کار صفحه جدیدی باز می‌شود که در آن می‌توانید نام دقیق بازی Fortnite خود را بنویسید. نام کنونی شما در بازی، دو بخش خالی و یک هشدار درباره تغییر نام به شما نشان داده می‌شود. باید بخش خالی اول را با نام جدیدی که می‌خواهید پر کنید.

هر بار که آنلاین باشید و در مسابقات کاری انجام دهید، این نام در لیست دوستانتان نشان داده می‌شود، پس مطمئن شوید چیزی را که واقعاً دوست دارید انتخاب می‌کنید. پس از وارد کردن نام جدید در بخش اول، باید آن را دوباره در بخش دوم وارد نمایید تا نام نمایشی خود را تأیید کنید.

کمی پایین‌تر با زدن یک تیک، موظف می‌شوید که تنها هر دو هفته یکبار امکان تغییر نام کاربری فورتنایت را دارید. با زدن این تیک می‌توانید نام خود را تغییر دهید. حالا تنها کافی است که یک بار از حساب خود خارج و دوباره وارد شوید تا نام جدید خود را مشاهده نمایید. 

البته به خاطر داشته باشید که محدودیت‌هایی در تغییر نام شما وجود دارد. محدودیت اصلی این است که هر دو هفته یک بار می‌توانید نامتان را تغییر دهید. در حالی که اساساً تغییرات نامحدودی در دسترس قرار گرفته است، اما اگر نامتان را تغییر دادید باید دو هفته همان نام را داشته باشید. در واقع Epic Games این گزینه را به دلایل امنیتی در این بخش گنجانده تا از سودجویی هکرها و کاربران متقلب جلوگیری شود. 

خوشبختانه، این تغییر نام کاملاً رایگان است، پس قرار نیست پول یا C-Bucks برای این کار خرج کنید. اگر از شناسه فعلی خود راضی نیستید، می‌توانید به راحتی آن را تغییر دهید.

 

 

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

راه های ارتباط با ما:

ایمیل: [email protected]
تلفن مشاوره: 44220000(021)
خدمات پس از فروش: 62739(021)
ساعات پاسخگوئی شنبه تا چهارشنبه: 8 الی 18
پنج شنبه: 8 الی 14

چیزی خاص را وارد کنید:


کد تایید *

چگونه در فورتنایت شخصیت عوض کنیم

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

خوش آمدید

بازگردانی رمز عبور

یک کلمه عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

پلی مگ: تازه های سینما و بازی – پلی مگ وب سایت نقد و بررسی بازی، سینما، تلویزیون، فیلم، اخبار بازی، اخبار سینما، مصاحبه با بازی سازان، معرفی بازی و معرفی فیلم و سریال و شایعات گیم و …

همه چیز درباره فصل هشتم بازی Apex Legends [تغییرات و ویژگی های جدید] چگونه در فورتنایت شخصیت عوض کنیم

سیستم مورد نیاز بازی Resident Evil: Village | حداقل و ایده آل ترین سیستم

مکان تمامی سکه های اکس پی (XP Coins) فصل پنجم چپتر 2 بازی فورتنایت – هفته جدید…

رسمی: فصل ششم سریال Peaky Blinders پایان سریال خواهد بود

اقدام جالب تام کروز برای فیلمبرداری فیلم ماموریت غیرممکن (Mission: Impossible)

بازگشت کریس ایوانز به مارول در نقش کاپیتان آمریکا (Captain America)

فصل چهارم از چپتر دوم بازی Fortnite را می توان یکی از شلوغ ترین سیزن ها از لحاظ محتوایی و علی الخصوص اسکین + جوایز ویژه آن دانست؛ شاید اینکه اسکین های ویژه تماما شخصیت های محبوب دنیای مارول (Marvel) هستند نیز در این جریان و دیده شدن آن تاثیرگذار بوده باشند.

مکان تمامی سکه های اکس پی (XP Coins) فصل پنجم چپتر 2 بازی…

راهنمایی چلنج هفته هشتم فصل پنجم از Chapter 2 بازی فورتنایت

راهنمایی چلنج Predator Jungle Hunter بازی فورتنایت [دریافت…

لیست تمامی اسکین های آیکون سریز (Icon Series) بازی فورتنایت

آموزش فعال یا غیرفعال کردن ویژگی Pre-Edit بازی فورتنایت

راهنمایی چلنج هفته هفتم فصل پنجم از Chapter 2 بازی فورتنایت

امروز در سایت پلی مگ قصد داریم به شما راهنمای گرفتن استایل اسکین های فصل 4 از Chapter 2 بازی Fortnite دهیم.

قبل از هرچیز باید بدانید که حتما و حتما شما باید بتل پس داشته باشید و در صورتی که هر یک از اسکین های بالا را ندارید (استایل معمولی و عادی)، باید چلنج های ویژه آنها را که اتفاقا آموزش تمامی آنها در سایت موجود است را تکمیل کنید. همچنین برای دریافت استایل نقره ای، طلایی و هولو همانطور که در جدول گفته شده است باید به لول مورد نیاز برسید.

شما می توانید از فروشگاه رسمی پلی مگ با قیمت مناسب بتل پس فورتنایت (کلیک کنید) را خریداری کنید

ما قبلا به طور ویژه در یک مقاله تمامی روش های ممکن جهت لول آپ سریع در بازی Fortnite را گفته ایم که شما با کلیک روی متن قرمز زیر می توانید به آن مقاله دسترسی پیدا کنید و در صورتی که روش های جدیدی جهت افزایش لول به وجود بیاید و یا کشف شود، حتما و حتما آن مقاله بروزرسانی خواهد شد.

آموزش بالا بردن لول (سریع) در بازی Fortnite

برای دیدن و یا خرید محصولات فورتنایت(ویباکس و بتل پس و …) از فروشگاه پلی مگ روی لینک بنفش کلیک کنید!

آموزش چالش های فورتنایت با ترجمه فارسی را در سایت پلی مگ دنبال کنید!

هر سوالی راجع به نحوه دریافت سایر اسکین ها داشتید می توانید در بخش نظرات ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی شما دوستان عزیز باشیم.

منبع: پلی مگ

امین شهری هستم؛ مدیر و موسس رسانه پلی مگ | PLAYMAG.IR

پست قبلی

فالوور فیک اینستاگرام با تست ارسال رایگان

پست بعدی

فصل سوم سریال The Boys تایید شد [تاریخ پخش + داستان + بازیگرها]

مکان تمامی سکه های اکس پی (XP Coins) فصل پنجم چپتر 2 بازی فورتنایت – هفته جدید…

راهنمایی چلنج هفته هشتم فصل پنجم از Chapter 2 بازی فورتنایت

راهنمایی چلنج Predator Jungle Hunter بازی فورتنایت [دریافت اسکین Predator]

آموزش فعال یا غیرفعال کردن ویژگی Pre-Edit بازی فورتنایت چگونه در فورتنایت شخصیت عوض کنیم

سلام میشه لطفاً یه طوری اطلاع بدین که چغدر از سیزن مونده آخه من لول 115 هستم میخام بدونم وقت میکنم برسونم 220 یا نه ممنون ♥️

سلام مهدی جان؛ اگر اشتباه نکنم اوایل آذرماه تموم میشه

سلام من با یک هفته از اکس پی های فورتنایت از لول 83 به 100 برسم

سلام؛ اکس پی کوین؟ فکر نمیکنم

حیف مدرسمون خیلی مشق میده و هرچی هم مثلا پنج ساعت بازی میکردم کلا پنج لول میرفت بالا با وجود این که همه چلنجارو ساییدم هیچی لولم نمیره بالاو. مدرسمم که هست اصلا نمتونم دیگه راحت لول آپ کونم😭😭😭😭😭😭

سلام به نظرتون لول ۱۱۹ خ به و امیدی هست ؟؟ به ۲۲۰ برسم ؟؟

سلام؛ تا پایان سیزن فرصت زیادی باقی مونده

سلام ادمین 30 اکتبر یعنی 20 روز دیگه سیزن تموم میشه خوده فورتنایت گفته

سلام آریا جان؛ در اول سیزن به طور رسمی اعلام شد ۳۰ نوامبر سیزن تموم میشه؛ فکر میکنم دارید اشتباه میکنید

سلام من رسیدم به لول107ولی من کل چلنج های تونی استارک رو رفتم فقط یک چلنج مونده برای دریافت ایموت مخصوص به محلی که گفته میرم ولی بازم ایموت قفل این باگ یا نه

سلام؛ خیر باگ نیست، فقط محل انجام چلنج سوم تغییر کرده

سیزن ۵۱ روز دیگه تمومه

پس یعنی امیدی هست از ۱۲۰به ۲۲۰ برسم تا سیزن تموم نشده به نظرتون لول ۱۲۰ الان خوبه ؟؟؟ و اینکه به نظرتون ریون زن برا خرید بهتره ریون مرد یا گلکسی ؟؟

امید که بله هست و لولتون خوبه و خارجی هایی هم که می بینید خیلی لولشون بالا هست ویباکس خرج کردند و از بقیه زدن جلو؛ به نظرم گلکسی از همه قشنگ تره 🙂

مرسی پس میشه به ۲۲۰ رسید بله منم عاشق گلکسی ام

خوبه پس خداراشکر میشه به ۲۲۰ رسید من خودم گلکسی زن رو از همه بیشتر دوست دارم ممنون

من دیروز رسیدم لول 100 بنظر شما به لول تونی طلایی میرسم تا اخر سیزن بعد این سیزن از سیزن پیش بیشتره یا کمتره ؟ من سیزن پیش 179 رسیدم

از سیزن قبل کمتره؛ بله می‌رسید

پس میشه لطفا بگین محل جدید ایموت کجاس که من انجام بدم لطفا کمک کنیین

Stark Industries

سلام مرسي من الان لول 122 هستم و هر روز به سايته خوبتون ميرم و چلنج هاي فورتنايت و اخبار فيلم هارو دنبال ميكنم ❤️ به نظر شما با رفتن چلنج ها و گرفتنه xp ميتونم تا لول چند برم آيا ميتونم تا لول 200 برم ؟؟

سلام آرسام جان؛ اگر توی مچ ها وین بگیرید طبیعتا بله و غیرممکن نیست

سلام ممنون از سایت خوبتوتون و ادمین فعالتون من لول ۱۰۸ هستم ایا میرسم ۱۷۵

سلام ایلیا جان؛ در کنار چلنج ها و … باید سعی کنید توی مچ های اصلی وین بگیرید

ممنون از سایت عالیتون دیگه مجبورم همه ی تلاشم را بکنم به لول 100 رسم این روز ها 100 دیگه همه دیگه رسیدن

من الان هنوز چلنج هفته ی 7 رو انجام ندادم با اون هم میشه از لول 87 به 100 رسید

حقیقتش نمیدونم لول 87 تا 100 مجموعا چقدر اکس پی میخوان اما اگر ویباکس دارید، ویباکس خرج کنید

سلام اگر من هر روز ۲ یا ۳ لول اپ میکنم و اخر هفته ها هم ۵ یا ۶ یا ۷ تا لول اپ کنم میتونم به ۲۲۰ برسم الان ۱۲۳ هستن

سلام؛ 30 نوامبر، یعنی 48 روز دیگه سیزن تموم میشه؛ خودتون با توجه به عملکرد حساب کنید

اخر سیزن ویباکس میده؟ که میگید ویباکس خرج کنید

مرسی از سایت خوبتون

خیر؛ توی جوایز بتل پس مشخص هست چه لول هایی ویباکس میده

سلام من لول 74 هستم به لول 220 میرسم؟

سلام یزدان جان؛ اینکه این همه مدت از سیزن گذشته و لول ۷۴ هستید، به نظرم نشون میده کم بازی می کنید و تمامی چلنج ها رو انجام نمی‌دید؛ در کل فکر نمیکنم به ۲۲۰ بتونید برسید مگه اینکه فعال تر بشید

سلام من لولم 157 به نظرتون تا 220 میرسم؟؟؟

سلام؛ بله به نظرم لولتون درحال حاضر متعادل هست و می رسید

چجوری به ۱۵۷ رسیدی ؟؟؟ من ۱۲۶ ام میشه بگین ؟؟

من لول ۱۱۵ به ۲۲۰ میرسم؟

بعید میدونم محمود جان

به لطف شما با آموزش چلنج ها و مکان اکس پی کوین ها و چلنج و مخفی و پانچ کارت و دیلی چلنج های 10 هزار اکس پی من الان لول 143 هستم ممنون از سایت عالی تون اگه سایتتون نبود فکر کنم الان حتی لول 100 هم نبودم ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

باعث خوشحالیه عرفان جان

چطوری رنگ گان هامونو سیلور یا گلد کنیم

سلام علی جان؛ همچین چیزی وجود داره؟ فکر کنم این ویژگی برای سیزن قبل بود

سلام لطفا میشه بگین کی سیزن تموم میشه؟؟؟

سلام؛ اگر اشتباه نکنم 10 آذر

سلام اول من 184 میرسم به 300 همه چلنچ هارو رفتم

سلام؛ بعید میدونم

سلام من الان لولم 180 و ولورین طلایی رو گرفتم آیا می تونم تا 220 برم و ولورین هولو رو بگیرم

سلام؛ 30 روز تا پایان سیزن فرصت هست؛ به نظرم میشه

سلام من همه چلنجا های هفته یازده رو رفتم ولی سیصد هزار اکس پی نداد و اینکه من لول ۱۳۵ هستم به ۱۷۵ میرسم؟

سلام؛ به نظرم خیر شما احتمالا از هر چلنج فقط 1 استیج انجام دادید که بهتون نداده

سلام ادمین عزیز من میخواهم استایل اسکین هایی مثل ولورین لوگان یا میستیک استایل تکتیکالشو بگیرم ولی نمیدونم چجوری بگیرم لطفا کمک کنید لولم هم 137 هس

سلام؛ تمامی چلنج های هفتگی و ویژه رو انجام بدید، لولتون رو هم باید ببرید بالا

سلام من الان لولم ۲۱۰ میرسم به نظرتون به ۲۲۰ ؟؟؟

سلام؛ دو هفته دیگه باقی مونده؛ بله

داداش استایل دوم ولورین و هالک دختر رو چجوری باید گرفت؟؟؟

بالا بردن لول + انجام تمامی چلنج های هفتگی و ویژه

داداش میشه بگی باید چیکار کنم برا من چیزی ننوشته

چه چیزی رو چیکار کنید؟

کنارش چیزی ننوشته که برم انجام بدمش تا باز بشه

@sh1183 داداش اگه میشه یه پیام تو تلگرام بهم بده

داداش باید یه کاری انجام بدم تا باز بشه استایل دوم ولی کنار اون استایل دومی چیزی ننوسته

عزیز نوشته دیگه؛ پیشنیاز لول هست

داداش اگه تونستی یه پیام توی تلگرام بهم بده sh1183@ دمت گرم

ایمیل شما منتشر نمی شود

ذخیره مشخصات من برای دیدگاه های بعدی

برترین های این هفته

راهنمایی چلنج Predator Jungle Hunter بازی فورتنایت [دریافت…

مکان تمامی سکه های اکس پی (XP Coins) فصل پنجم چپتر 2 بازی…

لیست تمامی اسکین های آیکون سریز (Icon Series) بازی فورتنایت

آموزش فعال یا غیرفعال کردن ویژگی Pre-Edit بازی فورتنایت

راهنمایی چلنج هفته هشتم فصل پنجم از Chapter 2 بازی فورتنایت

آخرین نقد و بررسی ها

نقد و بررسی بازی ایرانی سفیر عشق | بی ادعا و لایق تمجید

10 دلیل برای تماشای سریال The Queen’s Gambit | چرا گامبی…

آیا بازی FIFA 21 ارزش خریدن و تجربه کردن دارد؟ | نگاهی به…

نقد و بررسی کنسول PS5 | ویژگی های مثبت و منفی پلی استیشن 5

پلی مگ خردادماه 98 شروع به کار کرد. هدف پلی مگ ارائه جدیدترین اخبار و نقد و بررسی ها و سایر موارد در حوزه های سینما و تلویزیون و صنعت گیم و بازی سازی است.

Contact Us: admin@playmag.ir

معرفی فیلم و سریال

معرفی بهترین فیلم ها و سریال های کمدی سال 2020 [برترین فیلم…

معرفی فیلم Tenet | فیلم سینمایی تنت چه ویژگی هایی دارد؟

معرفی 5 بازیگری که می‌توانستند شخصیت جوکر را بازی کنند

بهترین فیلم ها و سریال های جوکر را بشناسید [8 جوکر برتر…

معرفی بهترین سریال های طنز ایرانی [خنده دار ترین سریال ها را…

معرفی بازی

معرفی 20 بازی پرحجم | سنگین ترین بازی ها از لحاظ حجم کدام…

معرفی بازی ایرانی قُلمُل و سه دیو | بکش بکش چالش برانگیز

معرفی 5 بازی شبیه PUBG برای گوشی های موبایل ضعیف + لینک…

معرفی 5 فوتبالیست معروفی که PUBG Mobile بازی می کنند [ایرانی…

معرفی 20 بازی برتر PS4 | بهترین بازی های انحصاری کنسول پلی…

خوش آمدید

بازگردانی رمز عبور

یک کلمه عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

چگونه در فورتنایت شخصیت عوض کنیم
چگونه در فورتنایت شخصیت عوض کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *