چگونه دعانویس پیدا کنیم

 
helpkade
چگونه دعانویس پیدا کنیم
چگونه دعانویس پیدا کنیم

دعانویسی و دعای گشایش / برای موفق شدن از کجا شروع کنیم؟

۱۳۹۲/۰۲/۳۰


۵۵۰۸۱ بازدید

نقل مطالب در مطبوعات و نشریات با ذکر منبع بلامانع است.
اداره تبلیغ نوین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها

زنگ خانه «حاج‌آقا» را پی‌درپی و ممتد فشار می‌دهد. در که باز می‌شود، با عجله و در حالی که مدام پشت سرش را نگاه می‌کند، وارد اتاق می‌شود: «شوهرم داره تعقیبم می‌کنه؛ تو رو خدا اجازه بدید، اول من برم تو. به خدا فقط یه نقطه حرف با حاج‌آقا دارم. برم کارم رو بهش بگم، زود میام بیرون. ایشالا خدا مشکل همتونو حل کنه…»

خانمی که معرف من است، وقتی آدرس را برایم روی کاغذ می‌نویسد، تاکید می‌کند قبل از ساعت ۹ صبح به خانه «حاج‌آقا» برسم؛ چون سرش آنقدر شلوغ است که اگر دیر برسم، مرا به عنوان مراجعه‌کننده نمی‌پذیرند و باید دوباره کلی منتظر نوبت بمانم.

بر اساس یک قرار از پیش تعیین‌شده، صبح خیلی زود از سر کنجکاوی راهی یکی از محله‌های جنوب تهران می‌شوم؛ برای دیدن «حاج‌آقا» و یک تجربه خبری که با شما به اشتراک گذاشته می‌شود. حاج‌آقا کار اصلی‌اش «سرکتاب» باز کردن است؛ بر اساس آنچه می‌گوید از «علوم غریبه» می‌داند و از رازهایی می‌گوید که ما آدم‌های عادی به این راحتی‌ها از آن سر در نمی‌آوریم.

ساعت ۸ صبح است که خودم را در کوچه‌ای خلوت و باریک می‌بینم. از آن کوچه‌ها که پرنده هم در آن پر نمی‌زند. پلاک خانه را با آدرسی که در دست دارم، مطابقت می‌دهم. یک خانه شخصی سه طبقه که اولین طبقه آن به مراجعه‌کنندگان اختصاص دارد. زنگ را فشار می‌دهم، بدون اینکه کسی نامم را بپرسد، در باز می‌شود. یک راهروی باریک موکت شده روبریم است که به اتاق مربع و خیلی کوچکی ختم می‌شود.

زن‌های زیادی از من زرنگ‌تر بوده و خیلی زودتر آمده‌اند. همه‌شان به پشتی‌های قرمزی که دورتا دور اتاق چیده شده، تکیه زده‌اند. مشغول درد دل کردن با یکدیگرند و منتظر هستند صدای «حاج‌آقا» را از پشت در چوبی بزرگ بشنوند تا به نوبت، شنونده مشکلاتشان باشد و برایشان دعا بنویسد.چگونه دعانویس پیدا کنیم

یکی از زن‌ها در حالی که چهره‌ای بغض‌آلود به خود گرفته چادرش را جمع می‌کند تا من هم بتوانم کنارش در نوبت بنشینم. بدون اینکه چیزی بپرسم، شروع می‌کند به درد دل کردن: «به خدا خسته شدم از دست پسرم. بیکار افتاده تو خونه. نه سربازی می‌ره. نه اهل درس و دانشگاست. هیچ هدفی نداره. اصلا نمی‌دونه می‌خواد چیکار کنه؟ خیلی ناراحتم…» یک‌دفعه خانمی که کنارش نشسته، برای دلداری‌اش می‌گوید: «نگران نباش خانم. حاج‌آقا درستش می‌کنه. هرچند که باید توکلت به خدا باشه. اول خدا، بعدم حاج‌آقا.»

زنگ در مداوم به صدا در می‌آید و تعداد مراجعه‌کنندگان هم هر لحظه بیشتر می‌شود. حاج‌آقا اولین مراجعه‌کننده را از پشت در صدا می‌زند. زن میانسال با موهای بلوند در حالی که کیف پولش را زیر بغل گرفته آرام داخل اتاق می‌شود و کارش ۱۰ دقیقه‌ای هم طول می‌کشد. یکی از زن‌ها به نظر می‌رسد از شدت استیصال دائم در جایش می‌ایستد، با لهجه آذری غلیظ و با صدای بلند می‌گوید: «ای بابا! چقدر لفتش می‌دن. به خدا به هوای نون بربری خریدن صبح کله سحر از خونه زدم، بیرون. نه شوهرم خبر داره، نه دخترم. هیچ روزی انقد شلوغ نبود..»

صدای زنگ در که پی در پی و مداوم نواخته می‌شود، جمله‌اش را ناتمام می‌گذارد. زن میانسال در حالی که چادرش را به دندان گرفته و مدام پشت سرش را نگاه می‌کند، وارد اتاق می‌شود: «تو رو خدا بذارید من زود برم تو. به خدا فقط یه نقطه حرف با حاج‌آقا دارم. شوهرم تعقیبم می‌کنه. اگه بفهمه اینجام، به خاک سیاه می‌شونه منو. ایشالا خدا مشکل همتونو حل کنه.»
صدای زن‌های دیگر بلند می‌شود تا اجازه ندهند او بدون نوبت به اتاق برود و یکی هم در پاسخ می‌گوید: «تو هر روز همین جایی. هر روزم همینو می‌گی. می‌بینی که همه گرفتارن. مثل بقیه بشین تو نوبت.» اعتراض‌ها جواب می‌دهد و او هم در نوبت می‌رود. آرام کنارش می‌روم و می‌پرسم:

ـ ببخشید خانم! اگر شما از دعاهای حاج‌آقا جواب نگرفتید، پس چرا هر روز می‌یاید؟
ـ هر روز که نمی‌یام. اینا هم حرف مفت می‌زنن. مثلا دیروز نیومده بودم؛ رفته بودم یه جا فال قهوه بگیرم. نمی‌دونی چقدر گرفتارم. می‌فهمی شوهرت هر روز صبح بفرستت تو خیابون یعنی چی؟

سر دردل‌ همه‌شان باز می‌شود. یک‌نفر به خاطر پسرش آمده که همه دارایی‌اش را به نام همسرش کرده و آن زن هم پسرش را ترک کرده و خبری از او نیست. یک نفر دیگر به گفته حاج‌آقا جادو شده و بختش بسته شده و حالا مدت‌ها به این خانه می‌آید تا حاج‌آقا طلسمش را باطل کند. زن جوانی آمده است تا دعای «زبان‌بند» برای مادرشوهرش بگیرد و…

بیشتر مراجعه‌کنندگان البته دارای نوعی عقاید مذهبی هم هستند، اما رجوع به دعانویس را از مراجعه به فالگیر معتبرتر می‌دانند. اغلب آن‌ها به فال قهوه و تاروت معتقد نیستند و ترجیح می‌دهند از طریقی که نامش را «ادعیه‌ معتبر و آیات قرآنی» گذاشته‌اند، مشکلشان را حل کنند؛ این را از میان صحبت‌هایشان می‌فهمم.

وقتی از چند نفرشان می‌پرسم که چقدر از این راه جواب گرفته‌اند، متفق‌القول می‌گویند: «حاج‌آقا کارش خیلی خوبه. اگه دستورایی که می‌گه درست انجام بدی، حتما مشکلت حل می‌شه. ما که جواب گرفتیم. حاجی آدم خوبیه. اصلا وسیله خدا برای ماست. اهل طلسم کردن و کارای بد نیست. فقط مشکل‌گشاست. خدا خیرش بده که گره باز می‌کنه.»

سه ساعتی می‌گذرد و هنوز نوبت من نشده. در این سه ساعت سعی می‌کنم برای زن‌ها صف درست کنم تا سر نوبت با هم دعوا نکنند. حاج‌آقا تقریبا هیچ مراجعه‌کننده مردی ندارد و دور تا دور اتاق پر است از زنان دردمند که چشم به نسخه‌ها و دعاهای او دارند.

ساعت ۱۱:۳۰ بالاخره نوبت من می‌شود. در می‌زنم و سلام می‌کنم. با صدای بلندی جواب می‌دهد:‌«علیکم‌السلام»‌

اتاق کوچکی را فرش قرمز کرده و در گوشه آن روی تشک نشسته است. کنارش قرآن، یک کتاب قطور با جلد نامعلوم و تعداد زیادی کاغذ است. به غیر از این‌ها و آینه کوچکی که روی دیوار آویزان است، هیچ چیز دیگری در اتاق نیست. کت و شلوار مشکی مرتب پوشیده با پیراهن سفید یقه ایستاده. تقریبا ۷۰ ساله به نظر می‌رسد و تندتند حرف می‌زند.

از آنجا که بیشتر زن‌هایی که دیده بودم، دارای عقاید مذهبی بودند، درباره حکم شرعی دعانویسی و جن‌گیری هم جست‌وجو می‌کنم. آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی در این‌باره فتوا داده است: « نوشتن دعاهایی که از حضرات معصومین (علیهم السلام) رسیده و در کتب معتبر موجود است، اشکالی ندارد، ولی دعانویسی حرفه‌ای که شغل افراد سودجوست، صحیح نیست و غالب کتاب‌هایی که به آن استناد می‌کنند، اعتباری ندارد. این امر اگر چه ممکن است ولی شرعا جایز نیست و بسیاری از مدعیان آن، افرادی دروغگو یا خطاکارند.»

آیت‌الله العظمی علوی گرگانی هم فتوا داده است: «دعانویسی از نظر شرعی اشکال ندارد ولی فال‌گیری و جن‌گیری مورد تایید نیست؛ البته دعانویسی که فعلا در مملکت ما رواج دارد و بیشتر افراد کلاهبردار به این امر مشغول هستند، جایز نیست زیرا بسیاری از آنها معلومات کافی در این امر ندارند و گرفتن چنین پول‌هایی هم خالی از شبهه نیست و ما نباید خودمان را در معرض سوءاستفاده این‌گونه افراد قرار دهیم.»

در بخش استفتائات وب‌سایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیز در  پاسخ به این پرسش‌ها که آیا پرداخت و دریافت پول در قبال دعانویسی جایز است و دعاهایی که نویسندگان آنها ادعا می‌کنند که در کتاب‌های قدیمی دعا نقل شده‌اند، چه حکمی دارد؟ آمده است: «دریافت یا پرداخت مبلغی به عنوان اجرت نوشتن دعاهای وارده اشکالی ندارد. درباره سوال دوم هم اگر دعاها از ائمه اطهار (ع) نقل و روایت شده باشند و یا مضامین آنها حق باشد، تبرک جستن به آنها اشکالی ندارد؛ همان‌گونه که تبرک جستن به دعاهای مشکوک به این امید که از معصوم (علیه‌السلام) باشند، اشکالی ندارد.»

البته مشخص نیست افرادی که به عنوان «دعانویس» در کشور فعالیت می‌کنند دقیقا مطابق با نظرات و حدود تعیین‌شده از سوی مراجع عظام تقلید فعالیت می‌کنند یا نه و آیا استنباط از «ادعیه مجاز» در بین همه آنها یکی است یا خیر؟ از ظاهر امر برمی‌آید که نظارت مشخصی بر فعالیت‌ آنها نمی‌شود و بنابرین نمی‌توان به صورت مطلق درباره جایز بودن یا نبودن فعالیت آنها نظر داد.

در دنیای علم و عصر تکنولوژی تمایل به سمت این امور جای تعجب دارد
هرچند من هم یک بار تجربه کردم ویا بارها شاهد اسارت بندگان خدا به این امور بودم

سلام
دوستان عزیز بنده با چنین اشخاصی برخورد داشته ام حتی یکی مشکل بینایی بنده را رفع کرد. اما این طور نبود که طلب پول کند و اصولا گمنام هستند حتی به بنده به صورت خیلی غیر مستقیم پیشنهاد ورود به این وادی را داد که متوجه منظورش نشدم الانم از دنیا رفته . خداوند رحمتش کنه

سلام خانم صدیقی
من نه دعا نویس هستم و نه فامیلمون اینجوری هس
اما اونقدر که اطمینان دارم الان روز هست و خورشید تو آسمون هست میتونم بگم دعا نویس هایی وجود دارند که میتونند کاری کنند آنچنان سرگردون بشید که دست چپ و راست هم تشخیص ندید. این توصیه نیازی به تایید شدن و نمایش در سایت نداره اما امیدوارم به عنوان پندی و نصیحتی شنیده بشه…

همه جا پر شده و زندگی مردم را فلج کردند .بسیاری از مردم هم خرافاتی . یکی کاش همه را جمع میکرد .یکی از اینها را شنیدم که به دختران دست درازی میکرد و میگفت بختتون باز میشه ..اخر یکی لو داد و گرفتنش .دیگه نشنید یم چی شد.

نوع پیشرفته شده آن هم میتوان به مغناطیس درمانی،انرژی درمانی،بازبینی هاله اطراف انسان،سنگ درمانی،اهرام وچاکراه وغیره اشاره کرد که اینبار توسط افراد باهوش تحصیل کرده برای افراد ناآگاه تجویز میشود.فراموش نکنید که درآمدهای شگفتی آوری هم دارند وفقط درانگلستان رمالهای پشرفته درآمدی معادل 4میلیارد پوند دارند که اکثرا مشتریانشان هم خانمها هستند.

واااای منم تجربه کردم ی جا توی میدون شهدا
ی اقای خیلی پیر
با دوستم از سر کنجکاوی رفتم
دیگه فکر نمیکردم زنده برگردم خونه داشت خراب میشد
ی اقای تریاکی ما رو برد پیشش
وقتی نشستم گفت زنم میشی ؟برات چادر می خرم
بعدم ی چیزایی از همین عکسا داد ، گفت تو جادو نداری ی نعل اسب میدم واسه محبت
اصن زندگیم زیر و رو شد ، با اینکه همه رو انداختم تو رودخونه ولی خب گره افتاد تو کارم
دفعه بعد رفتم بگم چکار کردی که گفتن گرفتنش
اصلن اعتقادی به این دعا نویسا و فالگیرا ندارم
اگه واقعی بودن پول نمیگرفتن

خدا خودش همه ما از شر خرافه ها حفظ کند…

ای کاش آدرشو منم داشتم بلکه گره از مشکلات من هم باز میشد.

با سلام. خدمت آقای شعبانی عرض کنم که قرارگرفتن در عصر علم و تکنولوژی منافاتی با اتکال و اتکا به دعا و یاری خواستن از حضرت معصومین علیهم السلام ندارد. اتفاقا” در همین دنیای علم زده و گرفتار در پیچیدگی های تکنولوژی، نیاز به این امور بیشتر احساس می شود. البته دعا و مددخواستن از این چشمه های فیاض مهر و محبت، هیچ میانه و مناسبتی با رمالی و عوام فریبی ندارد.

در جامعه ای که به گفته بعضی از کارشناسان مشکلات روانی زیادی داره این جور چیزا عجیب نیست. آموزش هم که تعطیله

با تشکر از مطلب مفیدتون از خانم صدیقی تقاضا دارم ادرس این دعانویس رو برام ایمیل کنید خدا خیرتون بده دختر مریضی دارم تشنج داره اگر محبت کنید برام ایمیل کنید ممنون میشم

این فقط مختص جنوب تهران نیست پدیده‌ای است که در کل کشور وجود دارد. باید دولتمردان فکر اساسی در این باره بکنند. من خانواده هایی می شناسم که محتاج نان شب هستند از کمیته امداد کمک می‌گیرند و مردم و اقوام کمکشان میکنند باز پول‌ها رو به دعانویس می‌دهند‌ که مشکلشان حل شود.

درود
متاسفانه این عبارت هم نادرست هست! کدام عبارت؟!
“از راه‌های علمی به هیچ‌وجه اثبات‌پذیر نیست”.
در علم هم چیزی اثبات پذیری ندارد.

در محله هایی از شمال شهر مثل تجریش هم از این جور دعا نویس ها هستند در کل مناطق تهران وکشور پخش هستند

کارم از گریه گذشته است به این میخندم

دعای واقعی و دعانویس واقعی چگونه است و به چه دعانویسی اعتماد کنیم

سلام استاد. میخواسم قیمت پکیج متاتکنو بدونم؟

سلام
لطفا در تلگرام و یا واتساپ پیام بدید
۰۹۰۱۱۸۷۶۳۹۳

سلام.استاد من چندماهی هست که خاستگاری دارم.ما دونفر به هم علاقه داریم.اما پدرم برای جواب دادن امروز وفردا میکنه.الان هفت ماهی میشه میخواد جواب بده اما بی فایده هستش دیگه خانواده پسر هم خسته شدن موندم چیکار کنمچگونه دعانویس پیدا کنیم

سلام استاد ببخشین دوباره مزاحم میشم ، راستش من از بدو‌تولد یه سری بیماری های خونی لاعلاج دارم که همیشه حالت خستگی و اشفتگی دارم بزور کار میرم بزوز میخوابم پا میشم و هر روز هم یه جای از بدنم درد میگیره انگارخوب بشو نیستم و و و و… میخوام واسه همه ی مشکلات روحی جسمی و مالی و خانوداگیم یه دعایی هم واسه ما بکنین تشکر

سلام دوست گرامی
دعای شفاهی در زمان مناسب به نیت شما و جهت حل مشکل شما انجام شد.
انشاالله که نور الهی همراه شما باشد.

سلام استاد در استانه ی سی سالگی استم اما با هرکس که تصمیم به ازدواج یا رابطه میگیرم یا من ازش بدم میاد یا اون ، تازگی ها چهار سال با سکی بودم قصدمون ازدواج بود یه دفعه از من بدش اومد و منو جواب داد خیلی حالم بده از یه طرف هیچکس دیگه ای نمیخوام دیگه نمیدونم چیکار کنم که یا بهش برسم یا فراموشش کنم، و همچنان ۱۶ ساله از مامانم جدا هستم هر کار میکنم بهش نمیرسم دارم نا امید میشم 😭😭😭😭😭تو زندگی خیلی خیلی خیلی سختی کشیدم اما انگار توموی ندارن

سلام دوست گرامی
دعای شفاهی در زمان مناسب به نیت شما و جهت حل مشکل شما انجام شد.
انشاالله که نور الهی همراه شما باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وبسایت

سلام دوست عزیز دعای شفاهی به نیت شما و برای حل مشکل انجام شد…

سلام من ده ماه پیش یکیودوس داشتم اونم دوسم داشت ولی بعدش ترک…

سلام خدا راشکر که براتون خوب بوده. مبارک باشه…

در پناه خدا باشید…

سلام ممنون از الطاف شما دوست گرامی…

سلام دوست عزیز دعای شفاهی به نیت شما و برای حل مشکل انجام شد…

سلام من ده ماه پیش یکیودوس داشتم اونم دوسم داشت ولی بعدش ترک…

سلام خدا راشکر که براتون خوب بوده. مبارک باشه…

در پناه خدا باشید…

سلام ممنون از الطاف شما دوست گرامی…

برای سفارشات فقط در تلگرام و واتساپ پیام بدید 09011876393…

سلام لطفا در تلگرام و یا واتساپ پیام بدید 09011876393…

سلام برای خرید بخور در تلگرام یا واتساپ پیام بدید 0901187639…

سلام دوست عزیز دعای شفاهی به نیت شما و برای حل مشکل انجام شد…

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

سلام خانوما. چند وقت قبل تو منزلم یه کاغذایی پیدا کردم. روش شکلهای عجیب و نوشته داشت به عربی…

بنظرتون نیاز هست کار خاصی انجام بدم؟ کسی تجربه ای داره؟

بنداز تو اب روان

چگونه دعانویس پیدا کنیم

ببر پیش دعا نویس میگ چیه

ببین خوب گوش بده اصلا بازش نکن بندازش داخل ی ظرف اب بعد سوره بقره رو بذار رو ظرف اب پخش بشه تا باطل بشه بعدم کاغذ و بنداز تو اب روون و اون ابم بریز پای باغچه،

آیا می‌دانید در هفته ۳۶ بارداری باید برای ذخیره خون بندناف نوزادتان ثبت‌نام کنید؟!

ی چهار قل بخون فوتش کن بعد بندازش تو اب روان یا به یکی اهل فنش نشون بده 

تو خونه ات کندر  یا مریم گلی بسوزون.مثل اسفند

شانس اوردی پیداش کردی،ایه 33سوره الرحمن و 70بار به اب بخون و فوت کن ازش یکم بخورین بقیه شم بریز تو چارگوشه خونت

ولی من اول که نمیدونستم چیه بازش کردم. حالا چی میشه؟

الان یعنی اثری داشته روی ما بنظرتون؟

اشکال نداره فقط و فقط این کاری که گفتم و انجام بده تا باطل بشه اگه زندگیت و ارامشتو دوست داری از سوره بقره کوتاهی نکن 

مثلا به کی؟ به دعا نویس؟ میترسم والا ازین کارا مخصوصا که حامله ام الان

باشه فقط یه بار بخونم کافیه دیگه؟

صد در صد،سحره دیگه،برو صدقه بذار و خدا رو شکر کن با اون ایه که گفتم باطل میشه و اثرات منفیشم فقط و فقط با گوش دادن یا خوندن سوره بقره تا45روز از بین میره البته اگه سحر قوی بوده باشه خب بیشتر

خونم حیاط داره چجوری بریزم؟ تو حیاطم باید بریزم؟

😓😓😓😢😢😢😢😢 دارم میترسم…

اون ایه رو هفتاد بار به اب بخون همتون بخورید بقیه شم بریز تو اب پاش بپاش هر روز تو خونه ولی سوره بقره 45روز تا اثراتشم بره

تو حیاط نه،کجا پیداش کردی

اصلا نرو پیش دعا نویس،همین که من گفتم

باشه ممنونم از راهنماییت.

میشه بگین مثلا چه اثراتی ممکنه داشته باشه؟

زیر فرش اتاق خواب

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید
چگونه دعانویس پیدا کنیم

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

چگونه دعانویس پیدا کنیم
چگونه دعانویس پیدا کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *