چگونه دل همسرم را شاد کنم

 
helpkade
چگونه دل همسرم را شاد کنم
چگونه دل همسرم را شاد کنم

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

آخرین باری که به همسرتان احساس خاص بودن داده اید، چه زمانی بود؟ همسر شما مرد زندگی شماست، کسی که در غم و شادی شما شریک و همراه است. او پدر فرزندان شماست. چه تازه عروس باشید یا مادری با چند فرزند، راه هایی وجود دارد که می توانید همسرتان را شاد کنید و به او احساس خاص بودن دهید. اگر نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید، ما به شما می گوییم…

اینکه ما خانم هستیم و احساسات لطیف و حساسی داریم و مدام باید از طرف شوهرمان تامین عاطفی و احساسی بشویم درست است اما این مسئله باعث نمی شود همسرمان به حکم مرد بودنش از این احساسات و عاطفه مبرا و بی نیاز باشد.

در نتیجه ما هم باید به نوبه خود برای تامین عاطفه مرد و شادی او دست به کار شده و موجبات شادی و خوشحالی او را فراهم کنیم. شادی و خوشحالی که با روش هایی قابل اجراست و ما به چند مورد از آن اشاره می کنیم:• غذای مورد علاقه شوهرتان را بپزید بیشتر آقایان به غذای خود اهمیت زیادی می دهند. در صد بالایی از دعوای بسیار ساده اما ماندگار زن و شوهر سر غذایی است که یا به درستی پخت نشده و یا به موقع آماده نبوده و این اتفاق به راحتی توانسته باعث ایجاد مشکلات و دعواهای زیادی شود. اما اگر شما گاهی اختصاصی و برای شخص همسرتان غذایی خوشمزه و مورد علاقه او با تمام مخلفاتش را آماده کنید باعث خوشحالی او شده اید. • دائم کنارش نباشید در مسیر سر کار تا خانه دائم به این موضوع فکر می کرده که هر چه زودتر به خانه برسد و برنامه مورد علاقه خود را از تلویزیون ببیند اما شما با این انتظار که باید بنشیند و با شما گفتگو کند و دائم به شما توجه نشان دهد نقشه های او را نقش بر آب کرده و اسباب ناراحتی اش را فراهم کرده اید. اما اگر به جای این انتظار ساعتی او را در خلوتش خودش تنها گذاشته تا او هم به علایقش برسد نه تنها احترام خود را حفظ کرده بلکه باعث شدید او به برنامه دلخواهش رسیده و از لحاظ روانی آرامش پیدا کند. با این جمله که “عزیزم! تا شما توی این یک ساعت تلویزیون نگاه می کنی منم به کارهام می رسم تا بعدش مفصل با هم صحبت کنیم و شام بخوریم” او را خوشحال کرده و خیالش را آسوده کرده اید که هم شما را دلخور نکرده و هم به برنامه مورد علاقه اش رسیده است. • خانواده اش را در شادی هایتان شریک کنید اگر برای همسرتان قصد گرفتن جشن تولد دارید خانواده اش را هم در این شادی شریک کنید. جلوی او از پدر و مادرش تشکر کنید که چنین پسری را با ویژگی های بی نظیر تربیت کرده اند. این کار هم باعث شادی مضاعف همسرتان شده و هم محبت خانواده اش به شما جلب گردیده است. همسرتان هرگز این محبت و برنامه ای که تربیت داده اید را فراموش نکرده و اگر به زبان هم نیاورد در دل، شما و شعور و مهربانیتان را ستایش خواهد کرد. • به او کمک کنید به طور قطع او کارهایی دارد که به دلیل کمبود وقت از پس انجامشان بر نمی آید. اگر شما وقت و شرایطش را دارید در یک غافلگیری دست به کار شده و کارهایش را انجام دهید. شاید انجام این کارها، خیلی ساده و پیش پا افتاده باشد اما انجامش توسط شما برای کسی که وقتش را ندارد دنیایی از خوشحالی به همراه می آورد.

همسر شما خانم خانه و شریک تنهایی شما در روزگاران پیری و ناتوانی شماست، کسی که در غم و شادی شما شریک و همراه است. او مادر فرزندان شماست، پس باید در زندگی برای شادی او بکوشید ما به شما می گوییم خوشحال کردن همسر تان سخت نیست و راه هایی وجود دارد که می توانید همسرتان را شاد کنید و به او احساس خاص بودن دهید. اگر نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید،در این مطلب همراه ما باشید.

زنها به همه چیز توجه دارند – منظـورم همه چیز هـسـت. آنها استاد کشف چیزها بـهـمراه جـزئیاتشان می باشنـد. بنابراین حتی کوچکترین رفتارها اگر صمیمانه و متفکـرانـه انجام پذیرند، نتنها از طرف هـمسـرتـان مـورد تـحـسیـن و تقدیر قرار خواهد گرفت، بلکه باعث تحکیم روابط و برقراری حب و دوستی بیشتر بین شما خواهد شد.الـبـتـه مـنـظـور از این اعمال فقط کمک در انـجام امور خانه نیست. برخی از مردان تصور می کنند که شـسـتن ظروف نـهایت ابراز یک رفتار رمانتیک بشمار میرود. این ایده خـوب است ولی کافی نیست.تمیز و مرتب نمودن محیط بیشتر یک انتظار محسوب میشود تا یک لطف.اگر واقعا تصـمیم تـحت تاثیر قـراردادن و خـوشحال نمودن همسر خود را دارید نکات زیر را دنبال کنید و مطمئن باشید نتایج چشمگیری عایدتان خواهد شد.1) دستورالعمل های رومانتیک تهیه نمایید هنگامیکه همسرتان به خانه می آید، یک موضوع ماجراجویانه کوچک برایش محیا کنیـد. در قسمتی از خانه یاداشتی که به او بگوید چه باید بکند، قرار دهید. یاداشت دومـی را در محلی که باید آن کار مورد نظر را انجام دهد، بگذارید و به همین ترتیب.توجه داشته باشید که یادداشتها را بصورتی رومانتیک تدارک ببینید تا خودش را بـتـدریج بـرای شـبی خـاطره انگیز و بیاد ماندی آماده نماید. برای مثال به او بگویید در آشپزخانـه یـک لـیـوان چـای گرم بنوشد، سپس دوش بگیرد و یک موسیقی ملایم بگذارد – متـوجـه منظور می شوید؟2) به او بگویید که زیبا است زنها هیچگاه از شنیدن این جمله خسته نمی شوند و حتی زمانیکه انتظار شنیدنش را ندارند، بیشتر لذت می برند. گه گاهی به محل کار همسرتان تلفن زده و این موضوع را به او گوشزد کنید. یـادداشتی حاوی این پیغام در کیـفـش قـرار دهـید تا او در طول روز به آن برخورد کند. همچنین ایـمـیلی بـرایـش بـفرستید و بنویسید که دیگر تحمل دوریش را ندارید. او برای دیدن شما بسیار مشتاق و هیجان زده شده و مـمکن است حتـی محـل کارش را زودتر ترک نماید.3) برایش نامه ای دست نویس بنگارید شاید ایمیل مهمترین ابداع نسـل کنـونی بحساب آید اما چیز مهمی از زندگی را از بین برده است:اسرار و مکتب رومانتیک یک نامه دست نویس. بنابراین آنرا بازسازی نموده و یکی برایش بفرسفید. می تواند یک نامه عاشـقـانـه، داـستانی، اقراری و یا هر آنچه که همسر شما خوشش می آید باشد. فقط آنرا چاپ نکنید.

 4) او را به یک رستوران ببرید بیاد داشته باشید که این عنصر “غافلگیر نمون” است که باعث بهدف رسیدن میـشـود. بـطور غـیر منتظره به محل کار همسرتان رفته و او را به رستورانی در آن حوالی بـبـریـد. حتی می تـوانید غـذای او را آورده و فـی البداهه به یک پیکنیک کوچک بروید. شما پدیده بـرجسته روز او خواهید شد بخصوص هنگامی که همکارانش می بینند که وی چه مـرد رومانتیکی دارد.5) غذای مورد علاقه اش را برایش بپزید همه بانوان موافقند مـردی که بـا آشـپـزخـانه بـیگانه نباشد واقعا یک مرد کامل است. هر مـردی بـاید بـا پـختن غـذاهای آسـان آشنا بوده و بتواند حداقل یک غذای مشکل را طبخ کنـد. روش پـختـن غذای مورد علاقه او را یاد گرفته و خـود را در دریـای مـحـبـت وی غـرق شده ببینید. 6) او را به یک قرار ملاقات “رسمی” دعوت کنید بعد از زمان طولانی با هم بودن، زوجین تمایل به کندی و از دست دادن هیجانات مفـرط روزهای اولیه زندگی پیدا می کنند. این چیزی است که اغلب زنان تاسف آنرا میخورنـد. بـنـابـراین آن هیجـانات از دست رفته را بازیابی نموده و او را برای یک ملاقات زیـبـا دعوت نمایید. بهتر است او را به مکانی با کلاس و مجلل که مستلزم پوشیدن لبـاس رسـمـی مـی بـاشد ببرید ( می دانید که زنان عاشق شیک لباس پوشیدن هستند ) برای اینـکه به کار خود واقعا رسمیت بخشید، از او از طریق یک نامه یا ایمیل دعوت بعمل آورید.

7) برایش هدیه ای بعنوان یادگاری خریداری نمایید یک روز بدون دلیلی خاص هدیه ای منـاسـب کوچکی به او بدهید. البته منظور یک خرس عروسکی و یا دیگر هدایای غیـرقابل تخیل مـوجود نیست. بـه او چیزی بدهـید که برایش ارزش و مـعـنـی داشـتـه باشد. اگر چیزی که وی به آن احتـیـاج داشـته ولی تا به حال از گفتنش بشما اجتناب کرده را برایش خریداری کنید، نتیجه بسیار بهتری خواهید گرفت.9) یک شاخه گل به او بدهید مـنـتظر رسیدن روز ولنتاین یا تولدش نباشید. همین امــروز به همسرتان یک شاخه گـل بـدهـید تا احساسات او را بر انگیخته و محیط اطرافش را مزیـن نـمایـیـد. ابـتـکار داشـتـه بـاشـید و گـلی بـه او بـدهید که قبلا نداده باشید مانند یک تک شاخه رز یا ارکیده. تـحت هیـچ شـرایـطی نـبـاید گیاهانی مانـنـد کـاکتوس را به او داده و ایـن طور وانـمو کـنـید که نشانه عشق و رمز و راز میباشند.10) او را نوازش کنید وقتی همسرتان بعد از روزی سخت و خسته کننده از سرکار به خانه بازگشت به نزد او رفته و با مهربانی و نوازش با او سخن گفته و رفتار نمایید. سعی کنید با خوش رویی و خوش خلقی خستگی و استرس روزانه را از تن وی بیرون نمایید.در انتها این نکته را بیاد داشته باشید آنچـیزی کـه همسرتان از روی علاقه واقعی بخاطر می سپارد، اعمال کوچک و جزئی شما می بـاشـد. چـیـزهـای کـوچـکی مـانند تهیه یک کاریکاتـور از هـر دوی شـما و یـا ترجـیح دادن وی بجای تماشای مسابقه فوتبال دوشنبه شب.

دو راه دیگر برای خوشحال کردن همسر

چگونه دل همسرم را شاد کنم

اگر عادت دارید با همسر یا نامزدتان همانند یکی از دوستان تان برخورد کنید باید بدانید که احتمالا او از رابطه اش با شما چندان خوشحال نیست، همه آنچه یک زن از مردش می خواهد عشق اوست و شما تا زمانی که به طور علنی این را به او نشان ندهید کافی نیست، فقط کافی است به طور مرتب با رفتارها و حرف های تان به او اظهار عشق کنید و یادش بیاورید که چقدر او را دوست دارید، تا او احساس کند که چقدر خوشبخت است که در کنار شما زندگی می کند.

قدیمی ها را دور بزنید

اصلا کافی نیست که تنها مشارکت شما در خانه فقط آوردن پول باشد. همسرتان احتیاج دارد که به لحاظ عاطفی او را پشتیبانی کنید ، او احتیاج به همراهی دارد که در تمام قدم های زندگی همراهش باشد از عوض کردن پوشک و آرام کردن کودک تان در شب گرفته تا تقسیم مساوی کارهای خانه. اگر همسرتان را دوست دارید عقاید قدیمی را که بعضی از کارها را زنانه می دانند دور بریزید و در همه کارها به همسرتان کمک کنید، مطمئن باشید در این حالت او نیز همراه بهتری برای شما خواهد بود.

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت


طراحی و بازسازی فضای داخلی

 

 

چگونه دل همسرم را شاد کنم

وفاداری و علاقه شما به همسرتان در زمان های سختی و مشکلات اثبات می شود لذا زمانی که شوهرتان دچار شکست شغلی، بیماری، بدهکاری و … می شود از او حمایت کنید.

 

در این مطلب به نکات و مواردی اشاره خواهد شد که به شما کمک می کند هر چه بیشتر محبوب همسرتان شوید و روابط زناشویی تان، بیش از پیش مسالمت آمیز و توام با خوشحالی و نشاط گردد.

 

عموماً نکات و مطالبی که در اختیار زوجین قرار می گیرد، برگرفته از متون اروپایی و آمریکایی است که به طور قطع تفاوتهای فرهنگی، اعتقادی و نگرشی بسیاری با ما ایرانیان مسلمان دارند. در فرهنگ و تمدن ما ایرانیان مسلمان، علاوه بر تأکید و اهمیت فراوانی که بر کیان خانواده داده شده است، وظایفی خاص و منحصر به فرد به هر یک از زوجین واگذار می شود که رعایت آن نقش بسزایی در رضایت زناشویی خواهد داشت.

 

فراموش نکنید که شما نه تنها یک زن ایرانی بلکه یک زن مسلمان بوده و با زنان سایر کشورهای دنیا متمایز بوده و حتی به جرأت می توان گفت منحصر به فرد هستید چرا که تعهد، عفاف، مسئولیت پذیری، فداکاری و … که در یک زن مسلمان ایرانی مشاهده می شود، در هیچ یک از زنان سایر ملل دیده نمی شود. زنان ما نه تنها دارای فرهنگ و تمدن غنی ایرانی هستند بلکه این فرهنگ و تمدن با آموزه های اسلامی و اعتقادی آنان نیز درآمیخته است.

 

از سوی دیگر مردان ایرانی نیز در وفاداری، مسئولیت پذیری، سخت کوشی و خانواده دوستی از منحصر به فردترین مردان دنیا هستند؛ لذا آموزه های تربیتی زنان و مردان ایرانی باید مختص خود آنان باشد و نه الگوبرداری از دیدگاههای روان شناسان غربی. در ادامه نکات کلی شیوه های همسرداری به شما بانوان ایرانی ارائه می گردد:

 

1 – میزبانی جذاب باشید

پس از بازگشت همسرتان از مسافرت، محل کار، دانشگاه و… با روی خوش به استقبال او رفته با چهره ای بشاش و خنده رو با او سلام و احوال پرسی کرده و بهترین لباسهایتان را برای همسرتان بپوشید، عطر بزنید و به ظاهر خود رسیدگی کنید. در مورد اتفاقات و خبرهای خوشی که در طی روز دیده یا شنیده اید صحبت کنید و اخبار و ناگوار را به زمانی بعد از استراحت همسرتان موکول کنید. تلاش کنید تا در حد توانتان فضای منزل را برای استراحت همسرتان مهیا کنید.

 

2 – با صدایی آرام و ملایم با همسرتان صحبت کنید.

حتی در بدترین شرایط هم بر سر شوهر خود فریاد نکشید.

 

3 – همیشه بوی خوش داشته باشید و به زیبایی ظاهرتان توجه کنید

به تناسب اندام و بهداشت جسمانی خود توجه داشته باشید. بهترین لباسها و پوششها را نزد همسر خود داشته باشید ، نه اینکه لباسهای زیبایتان را مختص مهمانی ها و مجالس کنار بگذارید. اجازه ندهید همسرتان شما را با ظاهری نامرتب و ژولیده ببیند. از آرایشهای حرام به شدت بپرهیزید (یعنی در مقابل نامحرم ظاهری مناسب و عفیف داشته باشید و زیبایی هایتان را مختص همسرتان بدانید).

از رنگها، لباسها و آرایشهایی استفاده کنید که مورد علاقه همسرتان است و هر چند وقت آرایش ظاهر، لباسها و موهای خود را تغییر دهید ( البته فراموش نکنید که در این زمینه حتماً به توانایی اقتصادی همسرتان توجه داشته باشید ).

 

4 – راضی به رضای خداوند باشید

به خاطر درآمد کم همسرتان غمگین و افسرده نباشید و با او درگیر نشوید و خودتان را آزار ندهید. برای کنار آمدن بهتر با این وضعیت به زندگی افراد کم درآمدتر از خود توجه کنید و نعمتهایی را (سلامتی و خانواده خوب و…) که خداوند به شما داده، شکر گذار باشید و به خاطر داشته باشید که ثروت واقعی در ایمان و تقواست.

 

5 – تحت تاثیر تجملات زندگی اطرافیان خود قرار نگیرید

خانه و زندگی خود را همان طور که هست دوست داشته باشید و از همسر تان تقاضاهایی فراتر از توان و قدرت مالی اش نداشته باشید. در مقابل به همسرتان کمک کنید تا هر ماه پس انداز هر چند اندکی ذخیره کند و از طرف دیگر او را تشویق کنید تا به افراد نیازمند و فقیر کمک کند.

 

6 – از همسر خود تشکر و قدردانی کنید

درست است که مردان مسئول تأمین هزینه های زندگی زن و فرزندان هستند اما این مساله به معنای نادیده گرفتن تلاشها و زحمات مردان نیست. از همسر خود به خاطر تلاشهای بی شائبه اش تشکر و تقدیر کنید. نتیجه این رفتار، عشق و علاقه بیشتر شوهرتان نسبت به شما و خانواده خواهد بود.

 

7 – وفاداری خود را به همسرتان اثبات کنید

وفاداری و علاقه شما به همسرتان در زمان های سختی و مشکلات اثبات می شود لذا زمانی که شوهرتان دچار شکست شغلی، بیماری، بدهکاری و … می شود از او حمایت کنید. این حمایت می تواند شامل حمایت و توجه عاطفی تا کار کردن شما در بیرون از منزل ( برای کمک اقتصادی به همسر) را شامل شود.

 

8 – زمانی که عصبانی است او را بشاش نمائید

قبل از هر کاری از چیزهایی که او را عصبانی می کند پرهیز کنید، اما چنانچه این اتفاق افتاد با استفاده از تکنیک های زیر سعی کنید او را آرام کنید:

 

چگونه دل همسرم را شاد کنم

1 _ اگر اشتباهی از شما سرزده و مقصر هستید غرور را کنار بگذارید و عذرخواهی نمایید

2 _ اگر او مقصر است آنگاه :

_ به جای غر زدن سعی کنید آرام باشید

_ هرگز کاری نکنید که همسرتان مجبور باشد بین شما و خانواده اش یکی را انتخاب کند

_ صبر کنید تا عصبانیت او فروکش کند و سپس با آرامش و مهربانی در مورد مشکل بوجود آمده با او صحبت کنید.

3 _ اگر عصبانیت وی عامل خارجی دارد:

_ تا فروکش کردن خشم او ساکت بمانید.

_ از پرسیدن پرسش های زیاد و طولانی پرهیز کنید و تنها سعی کنید با سؤالات کوتاه بفهمید که چه اتفاقی افتاده است مثلاً بپرسید: ممکن است به من بگویید چه اتفاقی افتاده؟ چرا این قدر عصبانی هستید؟ دوست دارم کمک کنم. همه چیز را به من بگو.

_ وظیفه سرپرستی خود را هنگام غیبت ایشان به خوبی انجام دهید.

 

9 – رازدار باشید

از گفتن آنچه شوهرتان دوست ندارد بقیه افراد فامیل از آن مطلع شوند خودداری کنید. از منزل و بچه ها به خوبی مراقبت نمائید. مواظب دارایی ها و مخارج خانواده باشید.

با هماهنگی و اطلاع شوهرتان کارهای خارج از خانه را انجام دهید. با افراد یا اقوامی که شوهرتان با آنها رابطه ی خوبی ندارد در ارتباط و یا رفت و آمد زیاد نباشید. در غیاب ایشان با والدین و اقوام شان خوش رفتار باشید.

_ با دوستان و اقوام ایشان محترمانه رفتار کنید.

_ با مهمان های شوهرتان با رویی گشاده رفتار کرده و به خوبی از آنها پذیرایی کنید.

_ از هر گونه مشکل با اقوام و خویشاوندان شوهرتان بپرهیزید.

_ هرگز کاری نکنید که او مجبور باشد بین شما و خانواده اش یکی را انتخاب کند.

_ شوهرتان را تشویق کنید که با اقوامش در ارتباط باشد و آنها را به منزلتان دعوت کنید.

_ با خانواده شوهرتان به صورت تلفنی، حضوری و … در ارتباط مستمر باشید، به آنها هدیه بدهید و در مواقع نیاز به آنها کمک نمایید.

 

10 – صبور باشید و از شوهرتان حمایت عاطفی نمائید

هنگامی که با تنگدستی و شرایط مالی سخت مواجه می شوید، هنگام ابتلا به حوادث ناگوار برای اقوام، نزدیکان و یا والدین از قبیل تصادف، بیماری یا مرگ و نیز هنگامی که او با شما کمی غیرعادی برخورد می کند صبور باشید و حمایت عاطفی خود را از او دریغ نکنید.

 

11 – خانه دار خوبی باشید

دکوراسیون خانه را با نظر یکدیگر بچینید و به نظافت خانه برسید. غذاهای سالم و مورد علاقه شوهرتان را تهیه کنید و در تربیت فرزندان دقیق و کوشا باشید.

منبع :tebyan.net

مطالب بیشتر برای زندگی بهتر


درمان اختلالات روحی بدون دارو و عارضه


آسانترین راه خرید برنامه در کنسول ps4


درخواست وکیل طلاق و مشاوره تلفنی رایگان


میخوای از همیشه زیباتر باشی؟

خرید انواع ابزار وجعبه ابزار خانگی وصنعتی


بازسازی پیوند عاطفی زن و شوهر


آشپزی بدون دغدغه کثیفی گاز


چگونه نزد همسر بیشتر دوست داشته شویم؟


تا60%تخفیف پرطرفدارترین محصولات جنسی

درمان رفتار آسیب زاوبهبوداحساس نسبت به خود


درخواست مجرب ترین وکلا طلاق توافقی


واسه همه چی جا هست!


موفقیت شما در کدام رشته تحصیلی است؟


معرفی بهترین کتاب‌های کودک برای خرید

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

 

خوشحالی

ما معتقدیم 4 نیاز روحی اساسی وجود دارد

 

چگونه دل همسرم را شاد کنم

** نیاز به دوست داشتن ودوست داشته شدن

 

** نیاز به تعلق داشتن

 

** نیاز به داشتن تصور ذهنی خوب از خود

 

** نیاز به آزادى

 

با اجرای روش های زیر می توانید همسر خود را شاد کنید و به خواسته هایش جامع عمل بپوشانید:

 

هر روز به او بگویید که دوستش دارید

 

هر کسی دوست دارد تایید شود و بداند که اطرافیان او را دوست دارند .بهترین راه برای تایید همسرتان – که برایش بسیار مهم است -این است که خیلی ساده هر روز به او بگویید دوستش دارید . گاهی دستانش را بفشارید و این جمله را زمانی که شما را بدرقه میکند بگویید.

 

درک کردن و بخشش داشتن

 

روزهایی هست که همسرتان اشتباهاتی انجام دهد و یا کمتر به شما رسیدگی کند . همیشه به خاطر داشته باشید که هیچ کس کامل نیست . در این مواقع خواسته همسرتان این است که او را درک کنید و او خود را سزاوار بخشش شما می‌داند  بدانید که هیچ رابطه ای بدون بخشش دوام ندارد.

 

-وقتی از شما خطایی سر می زند اظهار تاسف کنید. وقتی هم که تقصیر از شما نیست باز هم اظهار تاسف کنید!

 

وقتی اوضاع قمر در عقرب است، لبخند را فراموش نکنید. اگر بخندید دنیا هم با شما می خندد و اگر گریه کنید یقین بدانید که دنیا شما را تنها خواهد گذاشت

 

گفتگو کنید

 

نگذارید کار به جایی برسد که هیچ حرفی با همسرتان نداشته باشید درباره بچه‌ها کارتان و حتی آب و هوا با هم صحبت کنید. چرا که گفتگو نکردن اولین جرقه‌های یک رابطه سرد است.

 

نکات مهم :

 

* هرگز با همسرتان نجنگید، چون امکان ندارد در جنگ برنده شوید. در عوض از قلم برای نوشتن آن چه در ذهن دارید استفاده کنید. بعد آن را به همراه شاخه ای گل تحویل او بدهید.

 

* هر روز از همسر خود سوال کنید که چه کاری می توانید برایش انجام دهید.

 

بیشتر بگویید بله به جای نه

 

عادت به منفی نگری و مخلفت شما را از عزیزانتان دور میکند . سعی کنید دربرابر بعضی خواسته‌ها نه نگویید .با گفتن همین کلمه ساده بله همسرتان را متعجب و خوشحال کنید.

چگونه دل همسرم را شاد کنم

 

خوب گوش دهید

همسرتان را با این مهارت میتوانید عاشق تر کنید . همسر شما فقط گوش‌های شما را برای شنیدن نمیخواهد بلکه باید با قلبتان به او گوش دهید و او را بفهمید .

 

*وقتی اوضاع قمر در عقرب است، لبخند را فراموش نکنید. اگر بخندید دنیا هم با شما می خندد و اگر گریه کنید یقین بدانید که دنیا شما را تنها خواهد گذاشت.

 

وقتی برای همسر و فرزندانتان اختصاص دهید

 

این زمان به دست شما محقق می‌شود و باید کیفیت با هم بودن را بالا ببرید یعنی تمام طرح‌ها و برنامه‌های آن روز را به میل آنها هماهنگ کنید . فقط خالی کردن برنامه روزانه برای با هم بودن کافی نیست بلکه باید برای این زمان برنامه ریزی کنید و به خود ثابت کنید که برای عزیزترین‌های زندگی تان عشق و احترام قائلید.

 

دلبستگی و مهربانی

 

چقدر در طول روز به همسرتان میگویید لطفا یا متشکرم یا اورا میبوسید . متاسفانه بعضی از زوجین فراموش میکنند با هم مهربان باشند و این کلید موفقیت را در زندگی از دست میدهند .

 

نکات مهم :

 

* از تلاش های همسرتان تشکر کنید و ببینید این تشکر تا چه حد موثر واقع می شود.

 

* به این فکر کنید که همسر شما زن خیلی خوبی است، مادری بسیار خوب، عروسی بهتر از دیگر عروس ها و اگر به این طرز فکر ادامه دهید، او همین طور خواهد شد.

 

* خسیس نباشید و در ستایش همسر خود دست و دلباز باشید. اما به یاد داشته باشید که در هیچ موردی مبالغه نکنید. باید همسرتان استحقاق تعریف و تمجیدی را که شما می کنید، داشته باشد وگرنه ممکن است نتیجه ی خوبی ندهد.

 

* به جای هدایای گرانبها، وقت خود را در اختیار همسرتان قرار دهید. نشان دهید که به او توجه دارید، حتی پس از یک روز کار سخت! برای او هدیه ای ببرید حتی یک شاخه گل به این ترتیب او خوش اخلاق می ماند.

 

* بدانید زمانی که همسرتان از سر درد شکایت می کند، چاره سر درد او قرص مسکن نیست، بلکه یک لبخند است.

 

* همسر خود را تشویق کنید و کمک کنید تا استعدادهای پنهانی او شکوفا شود.

 

اگر همسر شما شاغل است ساعات بیکاری او و اگر همسرتان شاغل نیست خود به او مرخصی دهید . این روزها بگذارید او آزاد باشد و نگران بچه‌ها ،شما ؛ خانه ؛ و .. نباشد . بگذارید در این اوغات فراغت به خود و خواسته‌های شخصی اش برسد.

 

بعضی از وظایف خانه و کودک را با هم تقسیم کنید.یکی از مهمترین دعواهای زناشویی بر سر همین مساله جزئی است.خرده کاری‌های خانه و بچه‌ها تنها مسائل همسرتان نیستند چه خوب است کمی غرور و سابقه خانودگی خود را کنار بگذارید و با این کار زندگی شیرین تری داشته باشید . شاید اوائل سخت باشد اما خود کم کم معجزه اندک کمک به همسر را خواهید دید.

 

اوقات فراغت و برنامه ریزی

 

اگر همسر شما شاغل است ساعات بیکاری او و اگر همسرتان شاغل نیست خود به او مرخصی دهید . این روزها بگذارید او آزاد باشد و نگران بچه‌ها ، شما ؛ خانه ؛ و .. نباشد . بگذارید در این اوغات فراغت به خود و خواسته‌های شخصی اش برسد .

 

نکات مهم:

 

* زن ها دوست ندارند میهمان ناخوانده داشته باشند، بنابراین به آنها وقت کافی بدهید تا آماده شوند. آمادگی آنها برای پذیرایی امری حیاتی است.

 

به او سفارش کنید و خود نیز مراقب سلامت روحی و جسمی خودتان باشید

 

بساری از مردان مراقب سلامتی خود نیستند و این برای همسرانشان مشکل بوجود می‌آورد و این افراد به سلامتی طرف مقبل هم اهمیت نمیدهند و لی به خاطر داشته باشد همسرتان نمیتواند مدام دنبال شما باشد. چرا که او عشق شما و همسر شماست نه مادرتان و خود نیاز به توجه دارد ؛ پس به سلامتی خود و او اهمیت دهید .

منبع:تبیان

چگونه یک مرد را خوشحال کنیم ؟ چقدر مرد زندگیتان برایتان ارزش دارد؟ همسر شما مردیست که همراه و شریک تمام لحظات زندگی تان است. هر چه به او محبت کنید و ارزش دهید، عشق و علاقه میان‌تان را تقویت کرده‌اید و در نتیجه انسجام و خوشحالی خانواده خود را افزایش داده‌اید. فرزندانتان نیز شما را الگو قرار داده و برای خوشحال کردن پدر و مادر و حتی در آینده خوشحال کردن همسر خود تلاش خواهند کرد. شاید با گذشت سال‌ها از ازدواج، فراموش کرده اید که با چه کارهای ساده ای می‌توانید همسرتان را شاد کنید. با اهمیت دادن به همسر خود به راحتی می‌توانید او را شاد کرده و احساس خاص بودن را به او هدیه دهید. در ادامه به چند مورد از راهکارهای خوشحال کردن مردان اشاره کرده‌ایم.

همان قدر که خوشحالی و سلامت روحی مادر بر فرزندان و خانواده تاثیر دارد، خوشحالی پدر و مرد خانواده نیز حائز اهمیت است. شما به عنوان همسر با انجام کارهای ساده می‌توانید شوهر خود را خوشحال کرده و به او انرژی دهید. در ادامه با ما برای اطلاع از این کارهای ساده همراه باشید. با رعایت نکات همسرداری این خوشحالی‌ها را دو چندان کنید. برای آگاهی بیشتر از نکات همسرداری کلیک کنید.

به یاد داشته باشید برای اینکه خانواده و شوهرتان را خوشحال کنید، اول باید خودتان شاد باشید تا این انرژی مثبت به خانواده نیز داده شود. سعی کنید همیشه صورتی خندان و شاد داشته باشید. با شادی شما و همسرتان فرزندان نیز تلاش می‌کنند تا پدر و مادر خود را خوشحال کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خوشحال کردن پدر کلیک کنید.

غذا برای بیشتر آقایان اهمیت زیادی دارد. بسیاری از زن و شوهرها تنها بر سر غذایی که یا به درستی پخت نشده یا به موقع آماده نبوده و سوخته دعوا می‌کنند. این اتفاق به راحتی می‌تواند باعث ایجاد مشکلات و دعواهای مداوم شود. اما اگر شما گاهی اختصاصی و برای همسرتان غذای مورد علاقه‌اش را با تمام مخلفات آماده کنید، به راحتی او را خوشحال کرده‌اید. همچنین می‌فهمد که برای او وقت گذاشته و ارزش زیادی برایش قائل هستید. 

چگونه دل همسرم را شاد کنم

برای همسرتان جشن تولد بگیرید و حتما خانواده اش را هم در این شادی شریک کنید. جلوی او از پدر و مادرش تشکر کنید که چنین پسری با ویژگی‌های بی نظیر تربیت کرده‌اند. این کار هم باعث شادی مضاعف همسرتان شده و هم محبت خانواده اش به شما جلب می‌شود. همسرتان هرگز این محبت و برنامه‌ای که ترتیت داده‌اید را فراموش نمی‌کند؛ حتی اگر به زبان هم نیاورند، در دلش شما، شعور و مهربانیتان را ستایش می‌کند. اگر در برقراری ازتباط با خانواده همسرتان مشکل دارید، ضروری است که با یک روانشناس صحبت کنید چراکه خانواده نقش بسیار مهمی در کیفیت رابطه زناشویی دارد. 

با اعتماد به شوهرتان قدرت او را افزایش می‌دهید. همواره او را تشویق کرده و طرفدارش باشید حتی اگر بازنده باشد، او را از نظر خودش و دیگران بزرگ و برنده نشان دهید. از خوبی‌های او تعریف کرده و مهارت‌ها و استعدادهایش را به او یادآوری کنید. در کارها به همسرتان اعتماد کرده و او را تکیه گاه خود بدانید. بالا بردن اعتماد به نفس مرد از اصول شکل گیری خانواده سالم است. برای آگاهی بیشتر در زمینه خانواده سالم کلیک کنید.

گاهی به زبان بیاورید که دوستش دارید. برای موثرتر بودن گفته تان جمله “دوستت دارم” را در گوشش زمزمه کنید. هیچ وقت نگویید که “من دوست داشتنم را با رفتارم ثابت می‌کنم”؛ رفتار و زبان تکمیل کننده هم هستند. ابراز احساسات باعث پایداری رابطه عاطفی و در نتیجه انسجام خانواده می‌شود. برای آگاهی بیشتر در زمینه انسجام خانواده کلیک کنید. 

گاهی پیامک‌های عاشقانه برای او بفرستید. متاسفانه اغلب جوانان در دوران دوستی یا آشنایی ابتدایی به هم پیامک‌های عاشقانه، استیکر قلب و… می‌دهند، اما بعد از عروسی این کارها را به طور کل فراموش می‌کنند. حتی بعد از گذشت سال ها از ازدواج، باز هم به یکدیگر پیام، تصاویر یا استیکرهای عاشقانه بدهید. حتی می‌توانید برای شوهرتان نامه عاشقانه بنویسید.

خود را خوشگل کرده و لباس‌هایی که شوهرتان دوست دارد را بپوشید. مخصوصا وقتی از سرکار بر می‌گردد حتما به ظاهرتان برسید. نگویید “از ما گذشته است”، حتی اگر 50 ساله هستید. اگر فرزندانتان بزرگ هستند و نمی‌توانید هر لباسی بپوشید، از رنگ‌ها دلنشین و شاد استفاده کنید، یک گلسر زیبا به موهایتان زده و با یک عطر ظاهر زیبای خود را تکمیل کنید.

یکی از روش‌های خوشحال کردن شوهر این است که او را از دوست هایش جدا نکنید. توقع نداشته باشید که او با ازدواج، گذشته اش را از ذهنش پاک کند و از دوستان دوران مجردی‌اش دور شود. هر فردی چه زن و چه مرد نیاز دارد که در کنار هم سن، هم فکر و یا هم‌نشینی از جنس خود باشد. البته نوع دوستان آن‌ها هم مهم است. اجازه دهید با دوستانی که به نظرتان خوب است و به مورد اعتماد هستند، رفت و آمد کند.

این کار حتی باعث پیشرفت شما و زندگیتان هم می‌شود. بگذارید دوستانش را به منزل دعوت کند. اگر دوستانش متاهل بودند، همسرانشان را برای شناخت و ارتباط بیشتر به خانه خود دعوت نمایید.

برای خوشحال كردن شوهر خود خوبی‌هایش را به او بگویید. هر زنی توقع دارد که شوهرش مدام از او تعریف کند. مثلا بگوید که “چه غذای خوشمزه‌ای پخته‌ای یا چه لباس زیبای پوشیده ای”. به همین اندازه شوهر هم توقع دارد که زن از او تعریف کرده و خوبی‌هایش را بیان نماید. مثلا بگویید “امروز چه خوش تیپ شده ای یا این مدل ریش به تو خیلی می‌آید”. یا مثلا “چقدر تو دست و دلبازی یا چقدر تو خوش صحبتی یا چقدر قدرتمندی”، “من به تو در این مورد افتخار می‌کنم”. خاطراتی که در دوران نامزدی داشتید را  برایش زنده کنید. هیچ وقت تو ذوقش نزنید و اگر موافق کاری نیستید یا کوتاه بیایید و یا با آرامش او را منصرف کنید.

به یاد داشته باشید که با خوشحال کردن همسرتان می‌توانید خانواده موفق و شادی داشته باشید و با دریافت مشاوره خانواده آرامش را به زندگی خود بازگردانید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خانواده موفق کلیک کنید.

برای پایداری یک رابطه عاطفی و زناشویی لازم است که زوجین به دنبال خوشحال کردن یکدیگر در زندگی مشترک باشند. زمانی که زن و شوهر خوشحال باشند، فرزندان نیز شاد هستند و در نتیجه خانواده سالم آنان شکل می‌گیرد. متاسفانه این باور وجود دارد که تنها مردان باید همسر خود را خوشحال کنند در حالی که هردوی آن‌ها وظیفه دارند که زمینه شادی و خوشحالی یکدیگر را فراهم نمایند. روانشناس و مشاور خانواده راهکارهایی را به شما آموزش می‌دهد تا همسر خود را خوشحال کرده و این شادی را پایدار و همیشگی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره خانواده کلیک کنید. 

برای دریافت مشاوره در زمینه رابطه زناشویی و راه های خوشحال کردن مردان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.


روانشناسی
مشاوره خانواده

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

جستجو در سایت

شاد کردن شوهر، برای شاد کردن شوهرم چکارکنم،چطور شوهرم را خوشحال کنم،خوشحال کردن شوهر،نتايج مطالعه جديدي که در دانشگاه ميشيگان انجام شده نشان داده است شادي مردها رابطه مستقيمي با شادي همسرانشان دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از هفته نامه زندگی مثبت، اين محققان مي‌گويند اگر مردي احساس کند همسرش از شرايط زندگي راضي است و به زندگي زناشويي‌شان نمره بالايي مي‌دهد، او هم شاد مي‌شود حتي اگر آنقدرها هم از ازدواجش راضي نباشد. ويکي فيردمن، استاد دانشگاه ميشيگان و محقق مرکز تحقيقات اجتماعي اين دانشگاه که مسئوليت انجام اين پروژه تحقيقاتي را برعهده داشته مي‌گويد: «زوج‌هاي مسن‌تر احساس شادي و رضايت بيشتري در زندگي‌شان دارند و به طور کلي از زندگي‌شان راضي‌ترند. هر چند شادي زن در زندگي مي‌تواند مردان جوان را نيز شاد کند. در ضمن اگر مردي از زندگي‌اش راضي نباشد اما حس کند همسرش شرايط موجود را قبول دارد و از آن راضي است، احساس شادي و نشاط بيشتري در رابطه‌شان مي‌کند. براي انجام اين مطالعه فريدمن و همکارانش، زندگي 394 زوج را از سال 2009 به بعد مورد مطالعه قرار دادند و به اين نتيجه رسيدند شادي همسر، کليد شادي مردان متاهل است و باعث مي‌شود مردان سالم‌تر بمانند.

 

چگونه دل همسرم را شاد کنم

دلتان می خواهد زن خوبی باشید؟ من چند راه ساده برای این کار به شما نشان می دهم، به شوهرتان اعتماد داشته باشید. اگر شما به او اعتماد نکنید ، هیچکس دیگر هم به او اعتماد نخواهد کردودرنتیجه دیر یا زود دچار مشکل می شوید. با اعتماد به شوهرتان، قدرت اورا افزایش می دهید. پروپا قرص ترین طرفدار او باشید، سردسته ی تشویق کنندگان. به اوکمک کنید با دیگران ارتباط برقرار کند. شبکه ی ارتباطی راه بیندازید، لازم نیست مثل پروانه دور شوهرتان بچرخید، می توانید محرم رازهای اوباشید. یک دفترچه ی تلفن و آدرس برای او تهیه کنید، وازآن به دقت مراقبت کنید. برای شبکه ی دوستان خود وهمسرتان، کارت تبریک تولد، سال نو ودیگر اعیاد بفرستید. به آنها کمک کنید . شاید هرگز نیازی به آنها نداشته باشید، اما اگر چنین چیزی پیش آمد، مطمئنا کارتان راه می افتد. تکلیفتان را انجام دهید . قبل از اینکه تشنه شوید، دنبال آب بگردید. دفترچه ی تلفن ونشانی وقتی به کمکی نیاز داشته باشید، راهنمایتان خواهد بود، این کمک می تواند درجهت تغییر شغل ، شراکت، رفتن به تعطیلات ، یا هرچیز دیگری باشد. دفترچه ی تلفن می تواند مثل دست لردگانشچی به شما کمک کند. ارتباط زیاد، برخوردهای اجتماعی، گرفتن اطلاعات ، آیا اینها موفقیتتان را تضمین می کنند؟ نه! اما مطمئنا خیلی بهتر است که همه ی اینها را داشته باشید تا در صورت نیاز آماده باشند یادتان باشد که ۹۶ درصد از این ارتباطات هیچ کمکی به شما نخواهد کرد، اما شاید زمانی برسد که وجود یکی از آنها بسیار موثر باشد. شاید درآینده ای که پیش رو دارید ، شوهرتان شغل خود را ازدست بدهد. اورا تشویق کنید که علاوه بر گسترش روابط اجتماعی خود، مهارت هایش را نیز افزایش دهد. گفتم تشویق کنید، نه اینکه سرش نق بزنید. تکرار می کنم تشویق وترغیب ، نه گله وشکایت.

از اینکه با گذشت ، شوهرتان رمانتیک تر می شود ، تعجب نکنید . شاید این اثر فیلم ها ، دوستان ، کتاب ها، ارتباطات یا هرچیز دیگری باشد. قهرمان درون او را درزمینه ی کاری یا اجتماعی زنده کنید. با اوهمراه شوید . شریک رویاهایش باشید. نگذارید اختلاف هایتان با عث دوری شما ازهم شود . باهم حرف بزنید ، پیاده روی کنید. فکر کنید، بفهمید ، منعکس کنید وراه حل را بیابید. رفیق شوهرتان باشید. وارد دنیایش شوید. برای صحبت کردن هوشمندانه با اوتمرین کنید. بیشتر از او بپرسید تا بیشتر فکر کند. فکرمبهم او خیلی زود شفاف خواهد شد و اعتمادش به شما افزایش می یابد.مهارت شنیدن را در خود افزایش دهید،مشاور او و راهنمایش باشید.

معتقدم که همه ی ما هدفمان شاد زیستن است ویکی از مهم ترین اکتشافات من درباره ی شادی این است: اگر می خواهید به مدت یک ساعت خوشحال باشید….بخوابید اگر می خواهید یک روز خوشحال باشید…… به گردش بروید. اگر می خواهید یک ماه خوشحال باشید……. ازدواج کنید. اگر میخواهید یک سال خوشحال باشید…..باید ارث کلانی به شما برسد. اگر می خواهید یک عمر خوشحال باشید……… یاد بگیرید که عاشق شغلتان باشید! ولی ما برعکس این عمل می کنیم ! از شغلمان متنفریم ، درازدواج دنبال خوشحالی ورضایت می گردیم. وقتی این نظریه را درکلاس مطرح می کنم ، همه می خندند، دلیل آن واضح است : اینکه می بینند این اکتشاف تا چه حد درست است! واگر افرادی که باهم ازدواج می کنند، هردو شاغل باشند، دست یابی به خوشحالی مشکل تر هم خواهد شد. بله، ممکن است زندگی راحت تر باشد، اما احتمالا خیلی شاد نخواهد بود. چه کار کنم؟ خوب، اگر شما زنی شاغل هستید، سعی کنید شغلتان را دوست داشته باشیدواطمینان حاصل کنید که شوهرتان کارش را دوست دارد. علاقه ی شما به کارمی تواند تفاوت بزرگی دراوایجاد کند . وقتی هوشمندانه و با علاقه به کار می پردازید، خودتان شاد می شوید وشوهرتان از شغل خود وشما راضی تر خواهد بود! گفتم هوشمندانه ومقصودم تنها این معنا نیست که هردوطرف ازدواح باید شخصیت کامل خود را داشته باشند. یادتان باشد، وقتی کسی به شغلش عشق می ورزد ، این شغل درحد کار باقی نمی ماند، بلکه به تفریح تبدیل خواهد شد. به این مسئله فکر کنید، درباره اش صحبت کنید….. با هم. درآخر، هر دوخوشحال تر وراضی تر خواهید بود، یک زوج خوشحال!

عمل… …. اقدامات کوچک می توانند پیامدهای بزرگی داشته باشند، این پیامدها می توانند اوضاع را بهتریا بدتر کنند. فلسفه ی « راضی کردن خود» پدیده ای روان شناختی است که بین زن وشوهر بیشترین کاربرد را دارد. این پدیده با عنوان « پیگمالیون» هم شناخته می شود. پیگما لیون یکی از شخصیت های افسانه های یونانی است . اوآنقدر به زیبایی مجسمه ای که خود تراشیده بود، معتقد بود که مجسمه جان گرفت. حالا اگر فکر می کنید که شوهرتان یک پیگما است، مطمئن باشید بعد از چندسال چنین خواهد شد.نظر شما روی شوهرتان ورفتار او اثر می گذارد، مخصوصا وقتی شما حضور دارید. اگر تصورتان این باشد که اویک ببر است ، به زودی ببر می شود واگر فکر کنید یک گربه ی بی عرضه است، همینطور هم می شود! خوب ، تصمیم بگیرید کدام شوهر را ترجیح می دهید گربه ی توآب افتاده یا ببر! حرفمان را با این جمله شروع کردیم:« اقدامات کوچک پیامدهای بزرگی به همراه دارند که اوضاع بهتر یا بدتر می کنند.» باور کنید این واقعیت دارد. می توانید از شوهرتان یک مرد دومتری ، یا دو سانتی متری بسازید . منظورم هیکل نیست ، درمثل مناقشه نیست. درزندگی می توانید بلندترازشوهرتان، کوتاه تر ، یا هم قد اوباشید،انتخاب با خودتان است، این را با عکس العملی که نسبت به هر عمل او انجام می دهید تعیین می کنید. اگر درتناسخ بعدی ام زن شدم ، سعی می کنم شوهرم را سه متری وخودم را یک ونیم متری بکنم! شاید مسخره باشد. نمیدانم!

 

منابع: سایتهای: سلامت نیوز ( بخش اول) / پی سی وب – آکا ایران ( بخش دوم)

 

روشهای وابسته کردن شوهر

چگونه دل شوهرم را بدست بیاورم

زنان در رابطه جنسی چگونه باشند

چطور شوهرم را تحریک کنم

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود



بخش مشاوره و پرسش و پاسخ

شناسه کاربری 

رمز عبور             


  

عضویت در سایت


دسته بندی مطالب

چگونه دل همسرم را شاد کنم

مطالب روابط جنسی و زناشویی

مطالب دوران قبل از ازدواج

مطالب پزشکی و سلامت

مطالب تربیت فرزندان

مطالب احکام شرعی

مطالب روانشناسی

مطالب اجتماعی

مطالب صوتی

ویدئو

خدمات عمومی


 


 افراد آنلاین :


12391


بازدید امروز:


34891


بازدید دیروز:


232639051


آمار کل:

مشاوره
ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و
معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این
سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

چگونه دل همسرم را شاد کنم
چگونه دل همسرم را شاد کنم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *