چگونه ذهن ثروتمند داشته باشیم

 
helpkade
چگونه ذهن ثروتمند داشته باشیم
چگونه ذهن ثروتمند داشته باشیم

نویسنده : جادوی باور

بروزرسانی : ۱۳۹۹/۰۹/۲۷

بازدید : 3,189

تعداد نظرات : ۳ نظر

در این مقاله سایت موفقیت و انگیزشی جادوی باور به راه های کسب ثروت و اینکه چگونه ذهنی ثروتمند داشته باشیم میپردازیم .
برای به دست آوردن استقلال مالی در زندگی ، باید یاد بگیرید که یک “ذهنیت میلیونر” یا ثروتمند داشته باشید .  بیشتر افراد ثروتمند و میلیونرهای خودساخته از اتومبیل های ارزان قیمت استفاده می کنند ، در محله های متوسط نشین ​​زندگی می کنند ، لباس و ساعتی با قیمت متوسط ​​می خرند و پول خود را پس انداز می کنند.
اما تعداد بسیار کمی از آنها قایق ، وسایل تفریحی ، خانه های لوکس و هواپیماهای شخصی دارند.  در حقیقت ذهنیت میلیونر داشتن به این معنی است که باید یکی از افراد ثروتمند شوید ، نه ولخرج . البته کلمه ولخرج به معنای صرفه جویی نیست کافیست زندگی نامه افرادی مثل زاکربرگ که یکی از ثروتمندت ترین افراد آمریکا است را بخوانید تا متوجه این موضوع شوید.چگونه ذهن ثروتمند داشته باشیم

 

ثروتمندان زمان بسیار بیشتری را صرف فکر کردن در مورد امور مالی خود می کنند تا افراد فقیر. متوسط ​​بزرگسالان هر ماه ۲-۳ ساعت وقت صرف مطالعه و تفکر در مورد پولشان می کنند ، در مقابل یک میلیونر هر ماه ۲۰ تا ۳۰ ساعت را صرف فکر کردن ، مطالعه و برنامه ریزی امور مالی خود می کند. این طرز فکر میلیونری ، همان عمل تمرکز روی پول و تصمیماتی است که با توجه به آن اتخاذ می شود در نتیجه ثروتمندانی که برای برنامه ریزی امور مالی خود وقت بیشتری سرمایه گذاری می کنند ، می توانند تصمیمات بهتری اتخاذ کنند و نتایج بهتری می گیرند .

میلیونرها یک سری عادتهای مالی دارند تا اطمینان حاصل کنند که پول آنها به مرور و به طور پیوسته رشد می کند. در طول پرورش ذهنیت یک میلیونر ، یکی از بهترین عادت های مالی آنها ، عادت به گرفتن مشاوره مالی برای انجام هر کاری است. بنابراین توانایی در انتخاب مشاوران مالی عالی می تواند یک عامل مهم در تصمیم گیری های مناسب برای سرمایه گذاری و ثروتمند شدن باشد.

عادت دیگر آنها تحقیق قبل از سرمایه گذاری در هر چیزی است. قانون تحقیق قبل از سرمایه گذاری یعنی ، “ برای پولی که می خواهید سرمایه گذاری کنید ، باید صبور باشید و تحقیقات زیادی کنید.”هرگز در مورد اینجور تصمیمات عجله نکنید.

اگر می خواهید ثروتمند شوید ، باید به آینده نگاه کنید و در مورد وضعیت فعلی خود وسواس نشان ندهید در واقع باید هدفهایی را تعیین کنید که سالها یا دهها ، نه فقط هفته ها یا ماه ها به دنبال آن یوده اید. هر چه طولانی تر بتوانید تفکر خود را به آینده متمرکز کنید ، ثروتمندتر خواهید شد. اهداف بلند مدت شما را وادار می کند تا به جای فکر کردن در مورد موضوعات کوتاه مدت مانند ”چگونه می توانم صورتحساب های خود را پرداخت کنم ، به سؤالهایی از قبیل” چگونه می توانم درآمد خود را دو برابر کنم؟ بپردازید.

 

یادگیری و استقبال از تغییر و رشدی که اغلب با آن همراه است ، اعتماد به نفس شما را بالا می برد و زمانی که اعتماد به نفس بالایی داشته باشید می توانید یک ذهنیت ثروتمندانه ای را در خود پرورش دهید.

افراد ثروتمند وقت و انرژی خود را صرف استراتژیک کردن و برنامه ریزی برای پاسخ به چالش های پیش رو می گذارند تا مشکلات خود را حل کنند.ثروتمندان جنگجویان مالی هستند،آنها می دانند که اگر در حل مشکلات و غلبه بر موانع استاد شوند ، چیزی آنها را از موفقیت باز نمی دارد.

شما استاد سرنوشت خود هستید و می توانید محیط شخصی خود را تحت تأثیر ، هدایت و کنترل قرار دهید، همچنین می توانید زندگی خود را آنگونه که می خواهید کنترل و رهبری کنید.

۱.داشتن دیدگاه

برای بزرگنمایی ثروت ، باید طرز فکر خود را تغییر دهید تا احساس ضعف نکنید. یکی از راه های رسیدن به هدف خود داشتن چشم انداز است. طبق آمار ، ۸۰ درصد از جمعیت جهان با کمتر از ۱۰ دلار در روز زندگی می کنند.
در ابتدا باید نگرش خود را نسبت به پول تغییر دهید. ممکن است در حال حاضر نتوانید برخی از اقلامی را که می خواهید خریداری کنید اما به جای تمرکز بر کمبود های فعلی مالی خود ، از دستاوردهای خود قدردانی کنید.

گفته های منفی بی شماری درباره پول وجود دارد یکی از آنها اینکه پول به خودی خود به وجود نمی آید یا پول خوشبختی نمی آورد این افکار منفی درباره پول مانع از پولدارشدن می شود.
باید باورهای جدید و مثبت در مورد پول داشته باشید و مرتباً آنها را به خود یاداوری کنید. به عنوان مثال ، به خود بگویید که به اندازه میلیونرهای بی شماری که ثروت بدست آورده اند ، می توانید ثروت کسب کنید.
اکنون که ذهنیت یک شخص ثروتمند را دارید شروع به فکر کردن مثل یک میلیونر می کنید زیرا که افکار شما بر سبک زندگی تان تأثیر می گذارند.علاوه بر این ، باورهای مثبتی درباره ثروت ایجاد کنید ، مانند “پول آزادی را فراهم می کند” و “هرچه پول بیشتری داشته باشم ، به تعداد بیشتری از مردم می توانم کمک مالی کنم.” مثبت اندیشی را سرلوحه همه کارها یتان کنید

۳. از برنامه های صوتی آموزش مغز استفاده کنید

 

از برنامه های صوتی خوب برای توانمندسازی مغز خود در راه ثروتمند شدن استفاده کنید تا سریعتر ، واضح تر و متمرکز تر به هر هدفی که در ذهن خود دارید برسید.شما به معنای واقعی کلمه می توانید مغز خود را برای موفقیت برنامه ریزی کنید و ذهنیت یک شخص ثروتمند را پیدا کنید .

۴- به خیریه ها کمک کنید

در حقیقت ، بسیاری از ثروتمندان ۱۰٪ از پول خود را به موسسات خیریه می دهند.علاوه بر این ، از بخشش ثروت خود نترسید زیرا که این نتیجه دهنیت باز مالی شما است.

۵.ثروت نامحدودی را با هیپنوتیزم جذب کنید

 

آیا ثروت نامحدود می خواهید؟ خود هیپنوتیزم می تواند به شما کمک کند ذهنیت و اعتقادی را که برای جذب ثروت لازم دارید را بدست آورید. همانطور که در این مقاله توضیح داده شد، افراد ثروتمند کارهایی متفاوت از دیگران انجام می دهند،آنها متفاوت فکر می کنند و مجموعه ای از عقایدی دارند که به آنها این امکان را می دهد کارهایی انجام دهند که به نظر غیرممکن می رسد. دیگر مانند گذشته هیپنوتیزم دیگر برای برخی بیماریهای روانی به کار نمیرود بلکه افراد از فایل های خود هیپنوتیزم تغییر باورها و همچنین جذب ثروت استفاده میکنند.

⦁ آیا می خواهید یک حرفه موفق داشته باشید؟
⦁ آیا می خواهید ثروت کسب کنید یا کاری را که دوست دارید انجام دهید؟
⦁ آیا می خواهید به خیریه مورد علاقه خود کمک کنید یا یک ماشین گران قیمت داشته باشید؟
⦁ آیا می خواهید به جهان سفر کنید ؟

برای همه این سؤالات فقط یک جواب وجود دارد: تفکر و ذهنیت در مورد ثروتمند شدن
افراد فقیر یک ذهنیت مبتنی بر ترس دارند و تنها به دنبال امنیت بیشتر خود هستند تا کسب ثروت
اما افراد ثروتمند می فهمند که با کمی خلاقیت و داشتن ذهن باز می توانند فرصتهایی را که قبلاً نمی دیدند را پیدا کنند.
بنابراین باید طرز فکر خود را تغییر دهید و از نبوغ خلاق  برای تحقق اهداف تان استفاده کنید. همچنین فقط شما می توانید تصمیم بگیرید که محدودیت هایی زندگی خود را بشکنید. شما این قدرت را دارید که باورهای خود را تغییر دهید و به خودتان ثابت کنید .

فوق العاده مطالب کلیدی هستند.
سپاسگذارم???

سلام بنده دبیر آموزش پرورش هستم ورشکست کردم لطفا هدایت وراهنمایی کنید

سلام جناب عباس پیشنهاد میکنم از لینک زیر دوره آرزوی تو دستور توست کوین ترودو رو دانلود کنید این دوره بسیار تاثیر گذار بوده و اولین دوره عجیب برای موفقیت در دنیاستhttps://jadoyebavar.ir/%D8%A2%D8%B1%D8%B2%D9%88%DB%8C-%D8%AA%D9%88-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%AA/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

قانون جذب تخصصی

تغییر نظام باورها

چگونه ذهن ثروتمند داشته باشیم

هوش مالی و روانشناسی ثروت

خودشناسی و رشد فردی

کوین ترودو ناپلئون هیل آنتونی رابینز استر هیکس بروس لیپتون جول اوستینتی هارو اکر

ورود و ثبت نام

وبلاگ

تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که فرق افراد ثروتمند با افراد فقیر در چیست؟ اگر این سؤال را از هر فردی با توانایی مالی بالا بپرسید، قطعا به شما خواهد گفت که فرقِ بین این دو دسته در ذهنیت‌شان است. تعجب‌آور است، نه؟ خیلی کم پیش می‌آید که فرد میلیونری به شما بگوید به‌خاطر معامله‌ای عالی ثروتمند شده است یا همین‌طور که برای خودش در حال گشت‌وگذار بوده، ناگهان به یک سرمایه‌گذار بزرگ برخورد کرده است. به‌هرحال، آنچه اکثر افراد ثروتمند به‌عنوان نقطه‌ی قوت‌شان در راه به‌دست‌آوردن مال‌واموال به آن اشاره می‌کنند، یک چیز است: ذهنیت میلیاردری.

حتما از خود می پرسید ذهنیت میلیاردری دیگر چه صیغه‌ای است. خوب است بدانید افراد ثروتمند در مهارت خیلی مهمی استاد شده‌اند: ذهن خود را طوری پرورش داده‌اند که برای‌شان کار می‌کند. اگر شما هم می‌خواهید ذهن ثروتمند و میلیاردری پیدا کنید، با ما در ادامه‌، این پادکست همراه باشید.

نظر شما درباره‌ی این موضوع چیست؟ پیشنهاد می‌کنیم مقاله «پادکست: افراد ثروتمند چگونه فکر می کنند؟ (قسمت اول)» را نیز مطالعه کنید و نظرات خودتان را با ما و همراهان هَدَفِ‌مَن در زیر همین پست به اشتراک بگذارید.چگونه ذهن ثروتمند داشته باشیم

 

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

سایت «هَدَفِ‌مَن» به شما کمک خواهد کرد تا  با سیستم‌سازی و هوشمندسازی فرایندها  با صرف هزینه، انرژی و زمان کمتر، سود و بهره‌وری کسب‌وکار خود را افزایش دهید.

«هَدَفِ‌مَن» یک نشان تجاری ثبت شده می‌باشد

همین الان ایمیل‌تان را وارد کنید تا ضمن قرارگیری در گروه دست اول‌های هَدَفِ‌مَن جزو اولین افرادی باشید که از نتایج تحقیقات و تصمیمات ما مطلع میشود!

متشکریم! شما همینک عضو خبرنامه ما هستید 🙂

کمتر کسی اینجا میاد و لطفاً صداشو در نیار… ما اینجا بعضی مواقع برای افراد کنجکاوی مثل شما یه هدیه‌هایی قرار می‌دیم. پس برای اینکه تا اینجا اومدی و دست خالی بیرون نری، شانستو امتحان کن 🙂

ورود


نام کاربری:


رمز عبور:



https://hadafeman.com/uploads/Audio-artical/hadafeman-Article-how-to-have-a-rich-mind-music.mp3Downloads-icon

خانه > پیشرفت شخصی > چگونه فکر اقتصادی داشته باشیم

حتما تا به حال به این قضیه فکر کرده اید که چرا بعضی از افراد، ثروتمند هستند و بعضی دیگر فقیر؛ شاید فکر کنید که یک معامله ی عالی، یک کار پردرآمد یا ارث پدری و … این افراد را ثروتمند کرده است درحالی که اگر این سوال را از افراد ثروتمند بپرسید در جواب چیز دیگری را عنوان خواهند کرد و آن ذهنیت آن ها نسبت به ثروت و پول است. با اندکی صحبت با این افراد، متوجه خواهید شد که ذهن ثروتمندی دارند و ذهنشان را طوری پرورش داده اند که برایشان کار می کند. همه ی ما جویای این هستیم که بدانیم چگونه فکر اقتصادی داشته باشیم و راز ذهن ثروتمند چیست؟ چگونه می توان ذهن فقیر را به ذهن ثروتمند تبدیل کرد؟ اگر به دنبال جواب این سوالات هستید در این مقاله با ما همراه باشید.

ذهن ما، به گونه ای برنامه ریزی شده است که در مقابل مسائل غیرعادی از خود واکنش نشان می دهد، آنها را به عنوان یک تهدید به حساب می آورد و از ما محافظت می کند. محافظت در برابر تهدید بسیار خوب است اما این کار باعث می شود فرصت های جدید آموختن و رشد کردن را از دست بدهیم یعنی دقیقاً همان فرصت هایی که برای ثروتمند شدن لازم است.

ذهن ثروتمند، ذهنی است که باورهای محدودکننده ای نسبت به پول و ثروت ندارد و همیشه به دنبال کشف راههایی برای رسیدن به ثروت است. افرادی که ذهن ثروتمندی دارند بیشتر به سمت افراد موفق می روند و سعی می کنند با این افراد بیشتر در ارتباط باشند و برای رسیدن به ثروت از تجربه ی انها کمک بگیرند اما در مقابل، باورهای ذهن فقیر نسبت به پول و کسب ثروت محدود می باشد و از برقراری ارتباط با افراد ثروتمند دوری می کنند.

یکی از ابزارهای فوق العاده در زمینه جذب فرکانسی ثروت و داشتن ذهنیتی ثروتمند کننده  ” سابلیمینال روانشناسی ثروت “ است این سابلیمینال ارزشمند موجب تغییر باورها و افکار برای داشتن ذهن و طرز تفکری ثروتمند کننده به کمک ضمیر ناخودآگاه می شود ، این سابلیمینال فوق العاده توسط متخصصین سابلیمیران تهیه و عرضه شده است. هم اکنون می توانید از طریق لینک زیر مشاهده کنید:چگونه ذهن ثروتمند داشته باشیم

روانشناسی ثروت با فایل مخصوص تاثیر گذاری بر ضمیر ناخودآگاه | می توانید از طریق منو سایت با انواع آلبوم های سابلیمیران آشنا شوید

ذهن ثروتمند با دید بازتری نسبت به پول فکر می کند افراد ثروتمند هیچگاه به این فکر نکرده اند که پول کثیف است برعکس، آنها پول را برابر با قدرت می دانند و همیشه برای بدست آوردن آن تلاش می کنند. به عقیده ثروتمندان پول ابزاری قوی برای رسیدن به اهداف است، فرقی نمی کند که پول چگونه بدست می آید، اگر از راه نامشروع به دست آمده باشد صرف اهداف نامشروع خواهد شد و اگر از راه مشروع به دست آمده باشد صرف اهداف مشروع و کارهای انسان دوستانه خواهد شد و این بستگی به خود فرد دارد.

پول می تواند نتایج مثبتی برای شما داشته باشد مثلا کارهای خداپسندانه ی زیادی وجود دارد که لازمه ی انجام آنها، پول است و در صورتی شما می توانید آنها را انجام دهید که ثروتمند باشید بنابرین هیچگاه نسبت به پول منفی فکر نکنید و اگر افکار منفی به ذهنتان آمد به خودتان یادآوری کنید که، چه کارهای خداپسندانه ای می توانید با پول انجام دهید.

فردی خوش پوش را با ماشین گران قیمت می بینیم، اولین فکری که به ذهن ما می رسد چیست؟ بله درست است، در نگاه اول فکر میکنیم این فرد، کلاهبردار، دزد، مال مردم خور و … است. و این باور منفی در اغلب افراد وجود دارد. درست است بعضی از افراد، از راه نامشروع به ثروت رسیده اند اما خیلی ها هم هستند که با پشتکار، دانش و هوش مالی و تجاری به ثروت رسیده اند و به افراد زیادی خیر رسانده اند و خیلی ها را به کار گرفته اند. این افراد، ثروتمندان سالمی هستند که ثروت را برای کارهای انسان دوستانه به کار میگیرند و همواره برای بدست آوردن آن تلاش می کنند.

شما سعی کنید زندگی نامه و مسیر موفقیت افرادی را مطالعه کنید که از صفر شروع کرده اند و با کارآفرینی به ثروت رسیده اند،. شمار اینگونه افراد در جهان و ایران زیاد است مسیر و رفتار آنها را، در رسیدن به موفقیت بررسی کنید و از آنها الگو بگیرید.

افراد ثروتمند به داشته ها بیشتر فکر می کنند اما ذهن فقیر همیشه روی کمبودها و نداشته ها متمرکز می شود به همین دلیل انسانهای فقیر در راه کسب ثروت، به “ناامیدی” و “نتوانستن” می رسند اما ذهن ثروتمند همواره به “چگونه می توانم” می اندیشد.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که ذهن با گفتن “نمی توانم” برای یافتن راه حل جدید خاموش می شود اما با گفتن “چگونه” به دنبال یافتن راه حل، برای حل مسئله می افتد. سعی کنید فهرستی از علایق، مهارت ها و استعدادهای خود تهیه کنید و ببینید کدام یک می تواند شما را به ثروت برساند.

افراد با ذهن فقیر فقط به دنبال این هستند که درس بخوانند، دانشگاه قبول شوند و مدرک بگیرند و نهایتاً در جای ثابتی استخدام شوند اما ذهن ثروتمند با شرایط کنونی اقتصاد جامعه،

من چون وضعیت مالی مطلوب ندارم نمیدانم از کجا شروع کنم

نظرییه جالبیه اما بدون راهکارییه اجرائی کم ارزشه.
دوست شما محسن.

خواستن توانستن است
وقتی میشه زندگی راحت و خوب داشت،چرا زندگی معمولی داشته باشیم.

باید دولت وام بدهد به ماتاکارافرینی کنیم

بسیار جالب بود.سپاسگذارم🙏🙏🙏
خواستن توانستن است.

کاش یکی بود بگه چکار کنیم دراین شرایط که به پول برسیم دست روی هرکاری میذاری یاسرمایه زیادمیخواد یابازارش راکدشده

من خواستم و تونستم…
از صفر شروع کردم و امروز کارفرما هستم.
به امید موفقیت و سربلندی تمام جوونهای کشورم

خواستن توانستن است اگه همین جلرو بفهمی 80درصد راهو رفتی ایمان به خواسته و باور خواستهاتون 20درصد مابقی هستش تا قبل از تلاش میشه ذهن آماده ثروتمند شدن بعدشم به قطع یقین خودتون تلاش میکنید.تمام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

سابلیمینال ها و بیوکنزی های  سابلیمیران تنها در صورت تهیه از همین سایت و پیج ها و پشتیبانی های معرفی شده ( با آدرس مشخص ) در سایت اعتبار و تایید فنی دارند و در صورت آپدیت شامل پشتیبانی می شوند. مراقب کلاه برداران در فضای مجازی باشید

ارتباط با ما :

آیدی تلگرام پشتیبان : suplimir@

ایمیل: info@sublimiran.com

برای ارتباط با ما از طریق روش های دیگر لطفا به صفحه ارتباط با ما مراجعه کنید

ورود


نام کاربری: perm_identity


رمز عبور: lock_open


وبلاگ

چگونه ذهن ثروتمند داشته باشیم

ساختن یک ذهن ثروتمند در بسیاری از موانع عمده روانی که مانع موفقیت مالی ما می شود به ما کمک می کند.

شایع ترین دلیل این است که بعضی از مردم به هر دلیلی معتقدند که سزاوار ثروت نیستند. حالا، من می دانم برخی از شما ممکن است بپرسید، چرا این چنین است؟

بعضی از افراد، همیشه به دنبال یک درآمد پایدار و حقوق ثابت می گردند. این باعث شده است که آنها در سطح ناخودآگاه نتیجه بگیرند که آنها سزاوار موفقیت و خوشحالی نیستند.

این روش منفی تفکر می تواند منجر به عادات مخرب مالی شود. این عادت ها میتواند به شکست مالی منجر شود.

تجربیات منفی در دوران کودکی، که خیلی شایع هستند، می تواند اثرات وحشتناکی داشته باشد.

به عنوان مثال:

زمانی که مردم در نتیجه کار سخت تلاش می کنند، احساس گناه می کنند.

این احساسات گناه پس از آن باعث می شود که آنها کارهایی را انجام دهند تا پول را از بین ببرند و آن را دور بریزند. آنها پول را خرج می کنند یا آن را با احتیاط پس انداز می کنند.

آنها پولشان را به دیگران قرض می دهند، آنها با خرج کردن پولشان را از دست می دهند. آنها در خود خرابکاری پول شرکت می کنند. این می تواند به شکل پرخوری، خرید لوازم غیر ضروری، استفاده از مواد مخدر، خیانت به ازدواج و اغلب تغییرات شخصیتی ظاهر شود.

شما باید نگرش خود را نسبت به آن تغییر دهید. شما باید عادت داشته باشید که پول را مثبت بدانید.

واقعیت این است که پول بسیار شبیه یک عاشق و دوست خوب است. پول با توجه کردن به آن و برخورد درست با آن بدست می آید. قانون ذهنیت مثبت به پول اینگونه عمل می کند:

افرادی که به آن احترام می گذارند، ارزش آن را می دانند و قادر به انجام کارهای ارزشمند با آن هستند. برای آنها برکت می آورد و به زندگی شان شادی و ثروت می آفریند و از افرادی که آن را درک نمی کنند یا مدام غر می زنند و پول را عامل بدبختی خود می دانند دور می شود.

گاهی اوقات مردم می گویند که با پول خیلی خوب نیستند. اما داشتن پول خوب، یک مهارت است که هر کس می تواند از طریق تمرین یاد بگیرد و آن را بدست آورد.

معمولا، گفته می شود که پول زیاد خوب نیست،شاید خیلی وقت ها ما حتی

در رویاهای خود هم به آن فکر نمی کنیم این که مثلا میلیاردها دلار پول داشته باشیم.

این صرفا یک ذهنیت غلط است. واقعیت این است که افراد موفق با داشتن انضباظ مالی

و یک رابطه خوب با پول برقرار می کنند .

نقطه آغاز جمع آوری پول به عهده شماست که به خودتان اعتقاد داشته باشید

و یک رابطه خوب با پول برقرار کنید یعنی پول را کثیف نپندارید و آدم های

پولدار را دزد نام ننهید. شما دارای ظرفیت نامحدود برای به دست آوردن پول هستید.

در این دنیا برای تمام افراد فراوانی وجود دارد فقط باید به آن باور داشته باشید.

به عنوان یک موفقیت مالی در انتظار یک جایگاه برای رسیدن به ثروت به خودتان نگاه کنید. و خود را سزاوار ثروت و خوشبختی بدانید همه شما می توانید پول زیادی بدست آورید.

پول خوب است پول به شما  این اجازه را می دهد که حق انتخاب داشته باشید

و شما را قادر می سازد تا زندگی خود را همانطور که می خواهید زندگی کنید.

وقتی ذهن خود را به سمت پولدار شدن می بندید و به کارهای روزمره می پردازید

و به فکر بدهی و اجاره و گذران امور خود هستید در ثروتمند شدن را به روی خود می بندید.

اگر یک شخص با پول مضطرب شود، ممکن است از این واقعیت که پول صرفا یک ابزار است،

چشم پوشی کند. اگر پول چیزی برای به دست آوردن شادی به دست می آید، آن چیز مضر است.

همچنین خنثی است. این خوب و بد نیست. این تنها راهی است که به دست می آید و استفاده هایی که در آن قرار داده شده است، تعیین می کند که آیا مفید یا زیان آور است یا خیر.

در اینجا دو چیز است که می توانید بلافاصله برای قرار دادن این ایده ها به عمل انجام دهید:

اولا، تشخیص و قبول می کند که تقریبا همه کسانی که امروز پول دارند یک بار شکست خورده اند و احتمالا برای مدت طولانی شکسته اند. سپس آنها مهارت های جمع آوری پول را یاد گرفتند و اکنون از لحاظ مالی مستقل هستند. هر چه آنها انجام دادند، احتمالا می توانید شما هم انجام دهید.

دوم، از امروز به بعد دانشجوی پول باشید. آن را مطالعه کنید، در مورد آن یاد بگیرید و درسهایی را که برای زندگی مالی خود کشف کرده اید، اعمال کنید تا زمانی که شروع به جذب بیشتر و بیشتر پول در جهت خود کنید.

برای رسیدن به آزادی مالی این مقاله را از دست ندهیدچگونه ذهن ثروتمند داشته باشیم

 

ما در این وب سایت آموزشی به افراد کمک می کنیم تا با آموزش مهارت های ایجاد کسب وکارهای ثروت آفرین صاحب کسب و کار خودشان شوند.

آینده بسیار خوبی در اینجا شروع می شود
تا همه جوانان، برای رسیدن به پتانسیل کامل خود به عنوان تولید کننده کسب و کار،یاد گیری رشد فردی و رهبری، ایجاد نوآوری و برنامه ریزی و همچنین طراحی استراتژی، تعلیم گیرند.

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

عالی عالی . نمیدونم چرا نمیشه همش به خودم انرژی مثبت میدم ولی نمیدون چرا نمیشه

سلام دوست عزیز
بسیار کار خوبی انجام می دهید انرژی مثبت + اقدام+ آنالیز کارهایی که باید انجام می داید
این سه مورد در کنار هم به شما کمک می کند که نتیجه بهتری بگیرید

سلام بنده دبیرآموزش پرورش هستم ۲۰۰ میلیون بدهی دارم چکارکنم ورشکسته شدم

بسیار عالی.تشکر بابت مطالب مثبت و سازندتون🙏🙏🙏🙏

خوشحالم که براتون مفید بوده

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ما در این وب سایت آموزشی به افراد کمک می کنیم تا با آموزش مهارت های ایجاد کسب وکارهای ثروت آفرین صاحب کسب و کار خودشان شوند. آینده بسیار خوبی در اینجا شروع می شود تا همه جوانان، برای رسیدن به پتانسیل کامل خود به عنوان تولید کننده کسب و کار،یاد گیری رشد فردی و رهبری، ایجاد نوآوری و برنامه ریزی و همچنین طراحی استراتژی، تعلیم گیرند.

آپدیت بزرگ دوره آربی – آشنایی با آربی کیو – راهنمای جامع فروشندگان آمازون دانلود رایگان ویدئو

توضیحات کوتاه :
افکار بر شیوه زندگی و کسب ثروت تأثیر گذار می‌باشد، اما احتمالاً شما به این موضوع واقف نیستید. افکار نیز موجودیت و هویت دارند. دانشمندان تغییرات افکار و احساسات را می‌توانند اندازه گیری کنند.

تعداد امتیازها: 1

 

خلاصه ای از مقاله

چگونه ذهن ثروتمند داشته باشیم

به منظور کسب ثروت، در مرحله نخست باید افکاری در مورد پول پرورش دهید. اگر تمایل دارید پولدار شوید، در صورتی که متوجه شدید افکار شما منفی هستند باید در آنها تغییراتی ایجاد کنید. در این مقاله 8 روش بیان می‌شود که می‌تواند به شما در این زمینه کمک نماید.

 

آنچه در این مقاله می خوانید:

افکار بر شیوه زندگی تأثیر گذار می‌باشد، اما احتمالاً شما به این موضوع واقف نیستید. افکار نیز موجودیت و هویت دارند. دانشمندان تغییرات افکار و احساسات را می‌توانند اندازه گیری کنند. آن‌ها متوجه شده‌اند که افکار مثبت و شاد از قبیل، عشق و احساس رضایت، سطح تغییرات بالایی دارند. افکاری همانند، ترس، ناامیدی و دشمنی ارتعاشات پائین تری دارند. پدیده‌ای به نام قانون جذب، رابطه میان افکار و نحوه زندگی و حتی موقعیت‌های مالی را تشریح می‌کند.

به منظور کسب ثروت، در مرحله نخست باید افکاری در مورد پول پرورش دهید. اگر تمایل دارید پولدار شوید، در صورتی که متوجه شدید افکار شما منفی هستند باید در آنها تغییراتی ایجاد کنید. در این مقاله 8 روش بیان می‌شود که می‌تواند به شما در این زمینه کمک نماید.

 

 

افراد بسیاری در فرهنگ ما، خودباوری سطح پایینی دارند. دائماً در معرض این گونه پیام‌ها قرار می‌گیریم که ما “به قدر کافی خوب نیستیم”. در صورتی که شما زیبایی خود را با یک فوق ستاره مقایسه نمایید یا حساب بانکی خود را با افراد میلیونر در قیاس قرار دهید، روش درستی را اتخاذ ننموده‌اید. باید باور داشته باشید که شما واقعاً چیزی برای ارائه به جهان هستی دارید. شما هدیه و استعداد ویژه‌ای دارید که به شما کمک خواهد کرد ثروتمند شوید. افراد ثروتمند مشکلی در ارتقاء خود، خدمات و یا کسب و کار خود ندارند. آن‌ها معتقد هستند که وجودشان ارزشمند است و می‌تواند به این قابلیت دست یابد. شما نیز باید چنین تفکری داشته باشید.

تا به حال چندین بار این جمله را از والدین خود شنیده‌اید که “پول علف خرس نیست” یا “فکر می‌کنی من دستگاه پول ساز هستم؟” بسیاری از افراد به طور خودکار با افکار منفی برنامه ریزی شده‌اند و گمان می‌کنند که پول نایاب و غیرقابل دسترس است. این طرز فکر درست نیست. راه‌های زیادی برای به دست آوردن پول وجود دارد. تنها باید این باور را در خود پرورش دهید که “شما لیاقت کسب ثروت را دارید” هر چیزی ممکن است. اما قبل از آنکه چنین اتفاقی بیفتد، باید باورهای خود را شکل دهید.

در صورتی که نشسته‌اید و به این موارد فکر می‌کنید، “من خانه‌ام را دوست ندارم، ای کاش خانه بزرگتری داشتم” یا “من از رانندگی با این ماشین خجالت می‌کشم و دیگر تحمل ندارم تا ماشین جدیدی پیدا کنم”، در این صورت شما با افکار منفی، ارتعاشات منفی را ارسال می‌کنید. بر طبق قانون جذب، افکار منفی هیچگونه مورد مثبتی را ایجاد نخواهد کرد.

در عوض شما باید نسبت به خانه و اتومبیل خود احساس رضایت داشته باشید. باید نسبت به این که سقفی بالای سر شما قرار دارد و تختی که برای خوابیدن در اختیار شما هست یا غذایی که روی میز شما وجود دارد، سپاسگزار باشید. هر چه نسبت به داشته‌های خود سپاسگزار باشید، احتمال دارد موارد بیشتری را جذب نمایید.

گاهی، افراد در مورد اشخاص ثروتمند عبارات منفی را می‌شنوند. آیا این عبارات برای شما آشنا نیستند: “افراد ثروتمند افرادی افاده‌ای هستند” ، “افرا ثروتمند، صادق نیستند” یا “افراد ثروتمند، خودخواه هستند” در صورتی که این عبارات را به کرات می‌شنوید، ضمیر ناخودآگاه شما با افکار منفی برنامه ریزی خواهد شد، چرا که مطمئناً شما نمی‌خواهید فردی افاده‌ای، فاقد صداقت و خودخواه باشید. در عوض، باید این تفکر را پرورش دهید که افراد ثروتمند افراد واقعاً خوبی هستند. باور کنید، آن‌ها مستحق داشته‌هایشان هستند. آن‌ها را ستایش کنید و از آنها ” تشکر نمایید” که به این حد از ثروت رسیده‌اند.

 

 

عبارات مثبت را جایی برای خود یادداشت نماید و آنها را مداوم در ذهن خود تکرار نمایید . این کار به شما کمک خواهد کرد ذهن و مغز خود را ساماندهی و برنامه ریزی مجدد کنید. در صورتی که به عباراتی برخوردید که حامل این پیام هستند که افراد ثروتمند افاده‌ای هستند، فوراً عبارتی از قبیل اینکه ” افراد ثروتمند، بخشنده، مهربان و افرادی دوست داشتنی هستند” را برای خود تکرار نمایید.

به این موضوع فکر کنید که شما نیز روزی یکی از این افراد خواهید بود. تابلوهای مثبتی که در جلوی ذهن شما قرار می‌گیرند، بسیار کمک کننده خواهند بود. یک پوستر را بردارید و کلمات و عباراتی را که دوست دارید، از آن جدا کنید. هر چیزی از جمله، یک ماشین جدید، خانه مجلل و بزرگ، جت شخصی یا حتی یک قایق تفریحی لوکس. هر آنچه به شما احساس خوبی منتقل کند و موجب برانگیختن احساسات مثبت شما شود، را روی تابلوی خود بچسبانید. از عبارات مثبت و تابلوی دیداری همراه یکدیگر استفاده کنید تا به نتایج بهتر و کارآمدتری دست یابید.

تا کنون این عبارت چندین مرتبه به گوش من خورده است که” از پول متنفرم”. از شنیدن این عبارت متعجب می‌شوم. چگونه می‌توان از پول متنفر بود؟ دلیل تنفر افراد این است که پولی در اختیار ندارند. عباراتی که بر زبان جاری می‌کنند دلیل تنفر آنها نیست. آن‌ها در واقع از فقدان پول، متنفر هستند. در صورتی که مداوم از عبارات منفی استفاده می‌کنید، باید از این کار اجتناب بورزید. جملات خود را تغییر دهید،” من عاشق پول هستم! پول دوست من است! پول برای من شادی می‌آورد!” هر چه ارتعاشات مثبت و عشق را نسبت به پول افزایش دهید، بیشتر موفق می‌شوید آن را به دست بیاورید.

مطمئناً زمانی که قصد دارید قبوض خود را پرداخت نمایید، احساس دلشوره دارید. اکثر مردم این حس را تجربه کرده‌اند. به این دلیل که تمرکز آنها بر جوانب منفی این موضوع است. آنچه ذهن آنها را مشغول ساخته است، این است که چه مقدار پول از دایره اختیاراتشان خارج می‌شود و بازگشتی نخواهد داشت. لازم است این طرز تفکر را بازسازی نمایید. زمانی که قبوض خود را پرداخت می‌نمایید، خوشحال باشید. حدس بزنید چرا باید چنین تفکری داشته باشید؟

 

مقاله پیشنهادی: ایده پردازی برای ثروتمند شدن

 

به این دلیل که در واقع شما این امکان را دارید که قبوض خود را پرداخت کنید. در صورتی که نتوانید آنها را پرداخت نکنید، به این معنا است که پول لازم برای پرداخت قبوض خود را در اختیار ندارید. بنابراین به خاطر پرداخت آنها سپاسگزار باشید. با این طرز تفکر، مکانی برای زندگی شما فراهم خواهد شد، ماشینی در اختیار دارید که می‌توانید با آن رانندگی کنید و غذایی برای خوردن دارید. بسیار رضایت بخش خواهد بود!

در گام پایانی، تنها لازم است برای کسب ثروت تصمیم بگیرید! متوقف نشوید! به منظور به دست آوردن هر چیزی در زندگی شما باید متعهد باشید، نباید به موضوع “پولدار شدن” به عنوان یک سرگرمی نگاه کنید، باید برای آن تلاش کنید و ببینید چه اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد. افراد ثروتمند نسبت به آنچه برای کسب ثروت لازم است، متعهد می‌باشند. شما نیز باید همین گونه رفتار کنید. نسبت به هدف ثروت خود متعهد باشید و مطمئن باشید موفق خواهید شد.

میلیونر خود ساخته ای به نام Steve Siebold ، قبل از آنکه کتاب خود به نام “How Rich People Think “را به چاپ برساند، 26 سال را صرف مصاحبه با افراد ثروتمند جهان نمود. او به این موضوع پی برد که راز ثروتمند شدن” مکانیزم پول نیست، بلکه سطح تفکری است که آن را تولید می‌کند” افراد ثروتمند علاوه بر بالانس حساب بانکی بیشتر، عقاید، فلسفه و استراتژی‌های متفاوتی دارند”. افراد ثروتمند با دیدگاه‌های متعدد و متنوع نسبت به سایر افراد، به جهان نگاه می‌کنند. در زیر دو مورد از آنها ذکر می‌شود:

افراد عام در جامعه بر این باور هستند که ثروت یک امتیاز است. Siebold بر این باور است که “متفکران طبقه جهانی در یک کشور سرمایه داری می‌دانند در صورتی که بخواهند برای سایر افراد ارزش‌های شگرف ایجادکنند، ثروتمند شدن حق آنها است”.

مردم عادی و معمولی فکر می‌کنند که شروع یک بیزینس یک کار پرخطر و مخاطره آمیز است. حقیقت این است که داشتن یک شغل، امن‌تر از راه اندازی یک بیزینس به صورت شخصی نخواهد بود. افرادی که برای خودشان کار می‌کنند این قدرت را دارند که فعالانه بیزینس خود را پیگیری نمایند و درآمد خود را افزایش دهند. البته، برای شروع یک بیزینس ریسک‌هایی وجود دارد، اما افراد ثروتمند می‌دانند که بزرگترین ریسک این است که روی خود شرط بندی کنند.

 

 

“در حالی که افراد ثروتمند اقدام به راه اندازی کسب و کار خود می‌کنند و در نتیجه سودهایی از راه اندازی آن می‌برند، مردم عادی به دنبال کسب و کاری ثابت هستند و بنابراین، این شانس را نخواهند داشت که برای خود فرصت خلق ثروت را ایجاد کنند. افراد عادی با ثبات مالی که از طریق مشاغل کم درآمد و افزایش حقوق سالانه‌ای که به دست می آورند، زندگی خود را تضمین می‌کنند.

داشتن یک ذهنیت درست برای ساخت تجربه‌ای از زندگی که با پذیرش همه اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی آن، شما را به موفقیت برساند، چه‌قدر برای شما حائز اهمیت است؟ اگر علاقه‌مند هستید در خصوص راهنمایی که شما را برای تجربه یک زندگی موفق آماده می‌کند، بیشتر بدانید، مطالعه مقاله معرفی دوره شگفت انگیز پاراسل زندگی را از دست ندهید.

 

چگونه ذهن ثروتمند داشته باشیم

 

شما هم میتوانید نظر خود را در رابطه با این مطلب برای ما ارسال نمایید.

برای ارسال نظر باید عضو سایت باشید، اگر قبلا در سایت ثبت نام کرده اید اینجا را کلیک کنید.

لطفا شکیبا باشید !

پایان لیست نظرات

آدرس :
اصفهان، شاهین شهر، بلوار امام، خیابان نظامی،
نبش فرعی 6 شرقی، ساختمان قلب شهر، طبقه دوم، واحد 3

شماره تلفن ثابت دفتر ایران :

031-45248985
031-45270622
031-45270633

دوره جامع فروش در آمازون دوره آربی به همراه پاراسل زندگی ( آربی اکسترا )

چگونه ذهن ثروتمند داشته باشیم
چگونه ذهن ثروتمند داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *