چگونه ذهن دیگران را از راه دور کنترل کنیم

 
helpkade
چگونه ذهن دیگران را از راه دور کنترل کنیم
چگونه ذهن دیگران را از راه دور کنترل کنیم

حتما بارها برای شما نیز پیش آمده است که افراد نتوانسته اند ذهنتان را بخوانند و به همین خاطر از شما خواسته اند حرفتان را تکرار کنید. افرادی که چنین درخواستی را دارند در این مورد آگاهی ندارند که می‌توانند ذهن شما را بخوانند. آنها اینکار را به یک روش ثابت و همانند گذشته انجام می‌دهند.

واقعیت این است که بیشتر افراد می‌توانند خواندن ذهن افراد را با آموزش‌های مخصوص، زمان، تمرکز و مجموعه‌ای از مهارت‌های خاص یاد بگیرند.

خواندن ذهن کاری نیست که تنها از عهده روانشناسان بر بیاید. اگرچه این افراد تخصص لازم برای انجام اینکار را دارند اما سایر افراد نیز می‌توانند این موضوع را به خوبی یاد بگیرند.

قبل از اینکه به شما نشان دهیم چگونه می‌توان ذهن افراد را خواند، باید بدانید که اطلاعات پس زمینه برای خواندن ذهن افراد بسیار مهم است.

چگونه ذهن دیگران را از راه دور کنترل کنیم

زمانی که دانش و علم روانشناسی موجود در این فرایند را درک کردید، متوجه خواهید شد که دستیابی به آن برای هر فردی که مصمم به یادگیری روش‌های جدید است بسیار ساده خواهد بود. همچنین ترفندها و نکاتی برای خواندن ذهن افراد وجود دارد که می‌توان از آن‌ها نیز استفاده کرد. این ترفندها زمانی مفیدتر خواهد بود که حقیقت پشت خواندن ذهن را بدانید.

حتما از خودتان می‌پرسید چرا کسی می‌تواند خواندن ذهن افراد را یاد بگیرند؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده است. معمولا هر فردی توانایی انجام اینکار را دارد. اگرچه اغلب فرضیات ما در این مورد اشتباه است اما این بدین معنا نیست که فرآیند خواندن ذهن با شکست مواجه می‌شود.

ما می‌توانیم افکار و احساسات افرادی که با آن‌ها تعامل داریم را به تصویر بکشیم. ما بیشتر اوقات واکنش‌های خود را بر روی چیزی که فکر می‌کنیم آن‌ها انجام خواهند داد متمرکز می‌کنیم به جای اینکه بر روی چیزهایی که به ما می‌گویند تمرکز داشته باشیم. ما اغلب به حالات صورت و زبان بدن این افراد نگاه می‌کنیم و به درستی حدس می‌زنیم که افسرده هستند، بیمارند، خوشحال هستند یا ناراحت و خشمگین اند.

حالا فکر کنید یک نفر بازیگر خوبی باشد و بتواند احساسات خود را پنهان کند. در این شرایط که سرنخ‌های بصری و احساسی در صورت فرد وجود ندارد چگونه می‌توان ذهن فرد را خواند؟

واقعیت این است که برای خواندن ذهن دیگران نیاز به داشتن مهارت‌های زیادی نیست. تنها چیزی که نیاز دارید انگیزه ای برای یادگیری و تمایل و اشتیاق برای درک شرایط افراد است. واضح است که قبل از دستیابی به این مهارت، باید کمی تمرین کنید. اما لازم نیست یک گوی بلورین، کارت‌های مخصوص یا لباس‌های عجیب و غریب داشته باشید. شما باید بتوانید ذهن خود را از تمامی حواس پرتی‌های موجود خالی کنید.

برای برخی از افراد توسعه این مهارت به زمان زیادی نیاز خواهد داشت. ممکن است بخواهید در کلاسهای یوگا شرکت کنید تا قدرت تمرکز بر روی کارهای خود را به دست آورید.

اینکار نه تنها به شما کمک می‌کند بر روی ذهن و انرژی خود تمرکز داشته باشید بلکه انعطاف پذیری خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر دوست دارید ذهن دیگران را بخوانید، می‌توانید برای آغاز کار ترفندها و نکاتی را دنبال کنید. این ترفندها توسط کیران بهارا روانشناس مشهور توسعه داده شده بود. مشتریان بهارا شامل مشهورترین و ثروتمندترین چهره‌های شناخته شده در حوزه سرگرمی و نمایش‌های تجاری هستند.

شما باید این نکات را در خانواده یا در میان دوستان خود تمرین کنید. ممکن است بعد از آغاز تمرین متوجه نتایج سریعی شوید اما انجام آن به زمان زیادی نیاز خواهد داشت.

علاوه بر پاک کردن ذهن از تمامی افکار مزاحم و استرس‌ها، شما باید انرژی خود را به روی افراد و احتمالاتی که در اطرافتان وجود دارد باز کنید. در مورد هیچ چیزی فکر نکنید. باید در زمان حال حضور داشته باشید. ذهن و روح شما باید با انرژی دریافتی از افراد و اطراف غرق شود.

تمرینات یوگا یک روش آموزشی عالی برای انجام اینکار است. شما می‌توانید آن را در منزل و در یک اتاق آرام نیز تمرین کنید. زمانی که می‌خواهید بر روی افکار و انرژی خود تمرکز کنید مطمئن شوید که کسی در اتاق حضور ندارد.

چند لحظه از زمان خود را برای دیدن فردی که در نزدیکی شما نشسته است صرف کنید. یک تصویر لحظه‌ای و ذهنی از ساختار صورت ، موها، چشم‌ها، ژست ، زبان بدن و سایر جزییات آن‌ها بگیرید.

هر چیز دیگری که در اطراف این فرد وجود دارد را مشاهده کنید:

باید یک ستون ذهنی داشته باشید که نشانه های موجود در هر شخص را با سایر چیزهایی که متعلق به او نیست جدا می‌کند. فرد را از صندلی که بر روی آن نشسته است یا دیواری که به آن لم داده است جدا کنید. تمامی این موارد باید به یک روش خاص تصویرسازی شود بنابراین می‌توانید انرژی که در اطراف شما تولید می‌شود را احساس کنید.

خوب حالا تمرکز خود را به صورت فرد اختصاص دهید. به صورت مستقیم به چشم‌های فرد به مدت ۱۵ ثانیه نگاه کنید. سعی کنید به صورت طولانی مدت به چشم طرف مقابل زل نزنید. در غیر اینصورت انرژی دریافتی از فرد مختل می‌شود و فرد مقابل احساس راحتی نخواهد داشت.

بعد از گذشت ۱۵ ثانیه، به طرف دیگری نگاه کنید.یک تصویر ذهنی از چهره و چشم‌های فرد بسازید. انرژی این فرد چگونه است؟ حالا ساکت بنشینید و اجازه دهید افکار و احساسات فرد مقابل تمامی ذهن و روح شما را پر کند. حالا به درستی می‌توانید فرایند خواندن ذهن را آغاز کنید.

در این مرحله می‌توانید افکار و احساسات یک فرد را کشف کنید. شما می‌توانید موضوع دلخواه خود برای مکالمه را انتخاب نمایید. از آن‌ها در مورد کار یا زندگی شان سوال کنید. افکاری که به ذهن شما خطور می‌کند ممکن است دقیقا همان افکاری باشد که به ذهن فرد دیگر می‌آید.

می‌توانید بلافاصله چیزی که فکر می‌کنید طرف مقابل در حال فکر کردن به آن است را بیان کنید. اگر حافظه خوبی داشته باشید، می‌توانید این افکار را ذخیره کنید تا بعدا تمامی احساسات خود در مورد افکار فرد مورد نظر را جمع آوری نمایید.

نکته کلیدی این است که هر فکری که در این نقطه به ذهنتان خطور می‌کند را محترم بشمارید و از آن استقبال کنید. حتی اگر این افکار تیره و مزاحم هستند باز هم اجازه ورود آن‌ها را بدهید. برای انجام اینکار، شما باید ذهن خود را برای هر نوع احتمالی باز نگه دارید.

ممکن است هیچ سرنخی در مورد اینکه فرد مورد نظر افسرده است از قبل نداشته باشید و این کمی آزاردهنده خواهد بود. بهتر است در مورد برخی از شرایط اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید به فرد مورد نظر کمک کنید.

ترفندهای دیگری وجود دارد که می‌توانید از آن به نفع خود استفاده کنید. زمانی که توانایی‌های خود را برای تمرکز بر روی افکار و احساسات دیگران افزایش دادید، می‌توانید از ترفندهای موجود استفاده کنید و یک تصویر روشن از چیز‌هایی که در ذهن فرد مقابل می‌گذرد به دست آورید.

این ترفندها می‌تواند شانس موفقیت شما را افزایش دهد.

اگر فردی را که در حال صحبت با او هستید را می‌شناسید، می‌توانید از او بپرسید که آیا احساس یکسانی با شما دارند یا خیر. باید در این مسیر صبور باشید.

بیشتر افراد در برچسب گذاری و مشخص کردن احساسات خود زیاد خوب نیستند. آن‌ها ممکن است زمانی که واقعا استرس و اضطراب دارند احساس عصبانیت بکنند. زمانی که آماده رفتن به یک موضوع دیگر هستند ممکن است احساس عصبی بودن و ناراحتی داشته باشند.

اگر فردی که با او صحبت می‌کنید با احساس شما موافق بود، در مورد دلیل این موضوع از او سوال کنید. در نهایت شما می‌توانید پیشنهادهای خود در مورد کارهای بعدی برای افزایش یا کاهش این احساسات را ارائه کنید.

این موضوع بیشتر شبیه خواندن روان انسان‌هاست تا خواندن ذهن اما بدون شک یکی از روش‌های کلیدی برای توسعه مهارت‌های طبیعی است.

آیا می‌دانید افرادی که ارتباط خوبی با دیگران دارند چه مهارتی را بیشتر از سایر مهارت‌های موجود تقویت کرده اند؟ بله درست حدس زدید. این افراد شنوندگان خوبی هستند.

زمانی که فردی صحبت می‌کند، کاملا همراه او باشید. تنها به خاطر پاسخ دادن به صحبت‌های آن‌ها گوش ندهید. اگر به درستی به حرف‌های او گوش دهید قادر خواهید بود هر چیزی که می‌گوید را پردازش کرده و درک نمایید.

همچنین باید به دنبال حرف‌هایی باشید که فرد مقابل دوست ندارد به زبان بیاورد. اگر فردی نتوانسته است روز خوبی داشته باشد حتما دلیلی برای این امر وجود دارد.

گوش دادن دقیق به شما کمک می کند دلایل این امر را کشف کنید. برای موفق شدن در اینکار، بایدیاد بگیرید بیشتر از چیزی که فرد به زبان می‌اورد بشنوید. به افراد و احساسات آن‌ها گوش دهید.

دلیل اینکه بیشتر افراد امروزه نمی‌توانند همدردی خوبی با یکدیگر داشته باشند این است که آن‌ها این شرایط را انتخاب می‌کنند. ما بیشتر اوقات احساسات طرف مقابل را نادیده می‌گیریم.

هر چقدر این نادیده گرفتن طولانی‌تر باشد، ارتباط کم رنگ تر می‌شود. به جای فکر کردن در مورد ایمیل جدید از طرف رییس خود یا خوردن شام، در مورد احساسات خود فکر کنید.

بر اساس یافته‌های روانشناسی، هر چقدر بیشتر به احساسات خود پاسخ دهید بیشتر قادر خواهید بود به احساسات و افکار دیگران پاسخ دهید.

چگونه ذهن دیگران را از راه دور کنترل کنیم

خواندن ذهن کاری است که هر کسی می‌تواند آن را انجام دهد و مربوط به افراد خاصی نیست. ممکن است در آغاز کار موفقیت چشمگیری به دست نیاورید اما با تمرین و تکرار قادر خواهید بود پیشرفت کنید. هرگز از توانایی جدید خود برای سوء استفاده کردن از افراد استفاده نکنید.

اگر قادر هستید به خوبی احساسات آن‌ها را تشخیص دهید، پس می‌توانید از آن در یک روش مثبت استفاده کنید. سعی کنید از توانایی خود برای کمک به افراد استفاده کنید. افرادی که قادر به خواندن ذهن افراد هستند می‌توانند دوستان عالی باشند.

مطلبتون عالی بود دوست عزیز.لطفا از مطلب منم دیدن کنید

خیلی دوس دارم ذهن مسئولین این مملکت و بخونم ولی هر چی سعی میکنم نمیتونم

😂😂 اگه خوندی به ما هم بگو ببینیم هدفشون چیه؟؟ 😂🤞

من مطمئنم میتونم این کارو انجام بدم و بارها شده افکار دیگران رو حدس زدم ولی باید تمرینات رو بیشتر کنم

واقعا مفید و عالی بود

واقعا حقیقت داره چون عجیبه

عالی نظیر نداشت

عالی بود من و دوستم همیشه ذهن هم رو با استفاده از متن خوبتون می‌خونیم همیشه هم همزمان یک حرف رو میزنیم ممنونم بابت متن عالیتون

سلام من یه نفر رو دوست دارم و بیشتر اوقات هم به فکرشم یه روز داشتم تلویزیون نگاه میکردم و کلا یادم به اون نبود یهو یه صدایی توی گوشم گفت دلم برات تنگ شده! انقدر تعجب کردم! لطفا میشه بگید آیا اون با من ارتباط ذهنی برقرار کرده؟ آخه یهو صداهای دور و برم قعط شدن و این صدا تو گوشم اکو شد و گفت دلم برات تنگ شده! میشه بگید آیا بامن ارتباط ذهنی برقرار کرده یا نه؟؟

و با عرض معذرت خواستم بگم که من از کودکی ذهن بقیه رو میخونم و حس ششم به قدری قوی هست که هر اتفاقی می افته من به مامانم میگم که از اتفاق افتادن این ماجرا خبر داشتم فکر میکنه لاف میزنم!

عسل جان ارتباط ذهنی از راه دور ممکن نیست به نظر مه تو مشگل عصبی داری برو پیش یگان داکتر

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


نام کاربری: perm_identity


رمز عبور: lock_open


هیپنوتیزم یک دانش دست یافته بشر به حالتی نرمال از مغز انسان است . اما سوالی که ممکن است حتی ذهن شما را نیز به خود مشغول کرده باشد این است که آیا هیپنوتیزم یک پدیده ماورای طبیعی، غیرعادی و فراحسی است ؟ یا یک پدیده طبیعی است؟

اما در جواب باید به این نکته اشاره کرد که دانش هیپنوتیزم به ما خواهد گفت که وضعیتی است که مغزانسان در حالت بیداری و هشیاری به سر می برد . و انسانی که بیدار است طبیعتا می بیند ، می شوند و به محیط پیرامون خود عکس العمل نشان میدهد . خواب طبیعی نیز یک حالت دیگر مغزی است که در آن کلیه فعالیت های درونی اندام های بدن به صورت طبیعی صورت می گیرد. اما مغز در یک حالت  stand by قرار دارد.

چگونه ذهن دیگران را از راه دور کنترل کنیم

زمان صحبت کردن پیرامون هیپنوتیزم ، یعنی باید فرد را در حالتی قرار دهیم تا عملکرد و دخالت خودآگاهش را کاهش دهیم تا بتوانیم ارتباط با ضمیر ناخودآگاه فرد برقرار کنیم . سپس اعمال افکار و تلقیناتی را که میخواهیم به ذهن فرد منتقل می کنیم.

در این روش تلقین ها به مغز انسان و بیمار باید در خواب هیپنوتیزمی صورت پذیرد.

اما پیام پنهان به این گونه عمل نمی‌کند و نیازی به ایجاد شرایط هیپنوز برای بیمار ندارد. اگر خودآگاه شما، نتواند پیامی را که به طرف شما ارسال می‌شود را پردازش کند ، آن پیام هر چه که هست از خودآگاه عبور می‌کند و در ناخودآگاه ثبت می‌شود. چون ناخودآگاه هیچ موضوعی را تحلیل نمی‌کند، در نتیجه مورد پذیرش قرار می‌گیرد.

برای آن تفاوتی ندارد که پیغامی که دریافت کرده است خوب است یا بد . هر چه که باشد، اگر مورد پذیرش یکی از آگاهی‌های شما (ضمیر خودآگاه یا ضمیر ناخودآگاه) قرار گیرید، در زندگی شما به وقوع می‌پیوندد.

بنابراین پیام‌های پنهان می‌توانند در پیشرفت زندگی انسان نقش مهمی تاثیر ویژه ای را ایفا کنند و این موضوع می‌تواند خبر بسیار خوبی باشد برای اینکه ما بتوانیم به اهداف و خواسته ‌های خودمان با سرعت بیشتری دست یابیم.

هیپنوتیزم از راه دور یا تله هیپنوتیزم شبیه به عمل هیپنوتیزم است و اساس آن تاثیر گذرای بر ضمیر ناخودآگاه است. در تله هیپنوتیزم فردی به عنوان فرستنده امواج و پیام در مکانی متفاوت از فرد گیرنده امواج قرار دارند و فرد گیرنده پیام از در مورد امواجی که از شما به سمت ایشان ارسال میشود اطلاعی ندارد ، اما فرستنده با تمرکز و قدرت ذهنی تجسم بالا روی ضمیر ناخودآگاه شخص گیرنده پیام میتواند تاثیر بگذارد و افکار و احساسات او را تغییر می‌دهد. تله هیپنوتیزم شباهت زیادی با تله پاتی دارد، اما در تله پاتی معمولا فرد فرستنده و گیرنده پیام هر دو از فرستاده شدن پیام ذهنی مطلع‌اند.

گام 1 :  در مکانی ساکت و آرام بنشینید ، چشم ها بسته و تلقیناتی که میخواهید به ذهن شخص دیگری وارد کنید در ذهن خود بیاد بیاورید .

گام 2 – شما باید وارد حالت آلفا شوید . عمل دم و بازم را به آرامی انجام دهید . دم گرفته ودر فکرتان از 1 تا 5 بشمرید ، نفس خود را نگه داشته و باز در ذهنتان از 1 تا 5 بشمرید و هنگام بازدم نیز در ذهنتان از 1 تا 5 بشمرید . این کار را باید 10 الی 15 بار انجام دهید . یعنی حدود 5 دقیقه این عمل را انجام دهید .

گام 3 – تصویر فردی را که میخواهید در تله ی هیپنوتیزم بیاندازیدش ، در ذهنتان مجسم کنید و به مدت 10 الی 15 دقیقه با او صحبت کنید و تلقینات را به ذهن او القا کنید.

راستی آزمایی این همل به سادگی است کافی است شما با چند تجربه کوچک به شیوه زیر عمل کنید :

شما میتوانید این روش را با چند تجربه ی زیر امتحان کنید :

– در تلقینات از دوستتان بخواهید که به شما زنگ بزند و میبینید او پس از مدتی به شما زنگ خواهد زد .

– در تلقینات به مدیر خود بخواهید هنگام درخواست مرخصی درخواست شما را بپذیرد و رد نکند این اتفاق خواهد افتاد .

آیا ممکن است پس از هیپنوتیزم دیگر بیدار نشویم ؟

شاید شما نیز  به وفور با این دیدگاه غلط مواجه شده باشید که رایج ترین باور غلط در میان مردم می باشد . در حقیقت خارج شدن از حالت هیپنوتیزم به راحتی بیدار شدن از خواب می باشد . همانطور که گفتم بیدار شدن از هیپنوتیزم بسیار ساده است به حدی که فرد پس از آنکه هیپنوتیزم شد خودش می تواند بیدار شود. برخی با تصورات غلط ذهن خود را درگیر میکنند و گمان می کنند هیپنوتیزم مثل به کما رفتن است که اگر کسی وارد آن شود معلوم نیست که دیگر از آن حالت بیرون بیاید .

بسیاری از ما بر این باور هستیم که ممکن است با هیپنوتیزم ذهن ضعیف شود و جالب است بدانید که نه تنها ذهن را ضعیف نمی کند بلکه باعث تقویت آن نیز میگردد ، زیرا باعث تقویت امواج آلفا و تتا در مغز می شود و همین امر موجب بهبود عملکرد مغز و افزایش بهره وری آن می شود.

343 بازدید

237 بازدید

152 بازدید

163 بازدید

165 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

استفاده از مطالب رایگان استادمجازی فقط برای اهداف غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.


خوش آمدین، لطفا وارد حساب کاربری شوید

9
 + 

 = 
ده

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

بازیابی رمز عبور

یک رمزعبور موقت، برایتان ایمیل خواهد شد.

SookhteJet.ir – انگیزشی ترین وبسایت برای جوان موفق

چگونه ذهن دیگران را از راه دور کنترل کنیم

بر خلاف باور عموم، داشتن مدارک و شواهد بیشتر باعث قانع کننده تر کردن صحبت هایتان نمیشود…
در عوض این روش را امتحان کنید :
احتمالا در زندگی با افرادی برخورد داشته اید که باید تصمیمی میگرفته اند اما به طور کاملا بی منطق(!) تصمیمی اتخاد میکنند که نه تنها برای شما بلکه برای خودشان نیز هیچ سودی در بر ندارد ! در چنین شرایطی کاری که معمول است این است که شواهد و مدارک و استدلالات بیشتری به شخص مقابل ارایه کنیم تا بفهمد تصمیمش اشتباه است و از تصمیم خود صرف نظر کند.

اما این کار بر خلاف باور عموم کاملا اشتباه است !

مردم ابتدا تصمیمی از روی احساس میگیرند و سپس با مدارک و استدلالات منطقی آنرا توجیه میکنند.

برای مثال فرض کنید دانشجوی حقوق هستید و شما را به پزشک قانونی برده اند تا در رابطه با جرایم قتل و … به شما دروس و تجربایتی ارایه دهند. هنگامی که جسدی را به شما نشان میدهند و شروع میکنند آنرا تشریح کنند جسد تکان میخورد. واکنش شما چی میتونه باشه در آن لحظه؟ جیغ کشیدن، عقب رفتن … ترس (احساس) و بعد از چند ثانیه آرام میشوید و با خود فکر میکنید “جسد که فرد مرده است چطور میتواند حرکت کند حتما ضربه ای یا حرکتی از طرف استاد باعث آن شده” (توجیه منطقی)

به زبان دیگر، وقتی مردم راجع به مسئله ای تصمیمی کاملا اشتباه گرفته اند، هرچقدر مدارک و شواهد و استدلال بیشتری بیاورید و ارایه دهید بیشتر موضع خودشان را حفظ میکنند.

در دنیای تجارت مثال های فراوانی داریم , به عنوان نمونه : ادعای برتری اپل و مایکروسافت
طرفداران هر دو گروه استدلالات خودشان را دارند که چرا اپل یا مایکروسافت بهتر است و با وجود دهه ها مذاکره و بحث و گفتگو هنوز کمتر هوادار یکی از شرکت ها قانع شده که به محصول دیگری به خاطر استدلال درست یا مدارک کامل تر تغییر عقیده دهد.

پس اگر دلیل و منطق نمیتواند کاری برای ما بکند ,چه کار کنیم؟ این روند را دنبال کنید :

اصلا طبیعت انسان است؛ هرچقدر فشار بیشتر باشد مقاومت در برابر فشار هم بیشتر میشود. پس قدم اول در کنترل ذهن طرف مقابلتان این است که قبولش کنید و طرفدار نظرش باشید.
این به معنی آن نیست که از موضع خود عقب نشینی کرده اید, بلکه تاکتیکی است که نشان میدهید من به نظر شما احترام قائلم و قرار است اگر تصمیمی عوض شود تصمیم هردویمان متفقالقل عوض شود نه تصمیم “تو” , بلکه “ما”.

 

معمولا مشکلات به علت نگرش و دید نادرست به وجود می آیند.وقتی شما صورت مسئله را طور دیگری تشریح میکنید, فرصتی به طرف مقابل میدهید تا از موضع خودش شرافتمندانه عقب نشینی کند نه اینکه مجبور باشد به علت دلایل شما از تصمیمش صرف نظر کند.
با این روش شما کنترل ذهن طرف مقابل را در دست میگیرد و باعث میشود به طرف دید متفاوتی بدهید و امکان استفاده از صورت مسئله برای پافشاری بر روی تصمیم گیری اش را ندهید.

وقتی صورت مسئله را عوض کردید و طرف مقابل با صورت مسئله جدید موافق بود شما باید میختان را بکوبید و یک پیشنهاد عالی مطرح کنید تا صورت مسئله جدید را حل کند.
در این گام شما میتوانید شواهدی ارائه دهید, نه اینکه طرف مقابل اشتباه کرده بود بلکه برای اینکه نشان دهید راه حل جدید برای صورت مسئله جدید کارآمد است.

 

مردم در اکثر موارد بر تصمیم شان پافشاری میکنند نه به خاطر اینکه نمیدانند اشتباه است, بلکه به خاطر اینکه نمیخواهند در صورت قبول پیشنهاد شما احمق به نظر برسند. وقتی به طرف مقابل افکارتان را القا کردید باید طوری وانمود کنید که طرف مقابل به این نتیجه گیری رسیده.

برای روشن تر شدن این موضوع مثال زیر را ببینید :
مشتری به شما اطلاع میدهد که از شما دیگر خرید نمیکند و از رقیبتان خرید میکند. شما میخواهید تصمیم مشتری تان را عوض کنید تا از شما خرید کند, صحبت و مذاکره شما میتواند یکی از این دو حالت باشد:

– مشتری: ما تصمیم گرفتیم از xyz خرید کنیم
+ شمــا: شما یک نگاه به تحلیل کیفی محصول ما بیاندازید تا ببینید محصول ما از کیفیت بهتری برخوردار است (شواهد)
– مشتری: تحلیل ها فقط چیزهایی را نشان میدهند که رئسای شرکت ها پول میدهند تا نشان دهند (رد شواهد)
+ شمــا: اما محصولی که میخواهید بخرید عمر کمی خواهد داشت…
– مشتری: آنها مشتری های زیادی دارند (توجیه تصمیم گیریشان)
+ شمــا: شما تصمیم اشتباهی گرفتید
– مشتری: شاید, اما حداقلش اینه که تصمیم خودم بود

 

– مشتری: ما تصمیم گرفتیم از xyz خرید کنیم
+ شمــا: امکانش هست دلیل تصمیم گیریتان را بفرمایید؟
– مشتری: قیمت پایین آنها با بودجه ما سازگار است
– شمــا: شرکت xyz محصول خوبی دارند و قیمت های مناسبی هم دارند من اگر در موقعیت فعلی شما بودم حتما آنها را انتخاب میکردم (موافقت)
+ مشتری: (کمی گیج شده !) به نظر شما تصمیم درستی گرفتم؟
– شمــا: بله, اما دوست داشتم تا که تصمیم را هم در دراز مدت و مسئه بازگشت سرمایه را هم مد نظر قرار میدادید (تغییر صورت مسئله)
– مشتری: اما من نگران بودجه الانم هستم تا آینده !
+ شمــا: بله کاملا درک میکنم به خاطر همین پرسیدم تا به شما شواهدی ارایه دهم اگر موافق باشید که در دراز مدت مبلغ بیشتری از بودجه تان را صرفه جویی کنید (راه حل جدید)
– مشتری: اما الان چی؟
+ شما: من آمار و شواهدی را به شما ارائه میدهم در رابطه با ارتباط بودجه الانتان و سرمایه گذاری تان با آن شما فکر هایتان را بکنید و اگر معقول بود بفرمایید (راه برگشت شرافتمندانه از تصمیم گیری اش)
–مشتری: شاید, مایلم ببینم چه توجیه ای برای حرفتان دارید؟ (تمام.)

دیالوگ های بالا معلوم است که کاملا ایده آل است و در دنیای واقعیت به همین سادگی نیست, اما اصول اولیه همان است و روش اول همیشه غلط میشود و مشتری قانع نمیشود و روش دوم همیشه پیروز میدان است.

اگر به این موضوع علاقه داری توصیه میشود مطالب زیر را حتما بخوانید :

 

مقاله قبلی

چه چیزهایی لازم داریم تا تبدیل به یک سخنران موفق شویم؟

مقاله بعدی

3 راه تضمینی فروش بیشتر در دوران رکود

برای استفاده از قدرت ذهن و خلق معجزات در زندگی از این تمرین استفاده کنید

چطور یک نقشه راه برای موفقیت در زندگی طراحی کنید؟

لطفا بهم راه حل بدید که چگونه کسیکه تصمیم گرفته مدافع حرم شود و این ماه اعزام میشود را منصرف کنم؟

به نظرتون چجوری کسیکه تصمیم گرفته مدافع حرم بشه و همین ماه اعزام میشه رو منصرف کنم؟!

عالی دآش

واقعا مطالبی مفیدی دارید خیلی ممنونم استفاده ی زیادی کردم.

واقعا سایت عالیه من تازه عضو شدم و خوشم اومد
ممنون از زحمات ادمین ها

مرسی عالی بود

عالی است

چگونه ذهن دیگران را از راه دور کنترل کنیم

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید…

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**

ذخیره نام و ایمیل برای دیدگاه‌گذاری‌های بعدی

خوش آمدین، لطفا وارد حساب کاربری شوید

9
 + 

 = 
ده

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

بازیابی رمز عبور

یک رمزعبور موقت، برایتان ایمیل خواهد شد.

چند سوال که پرسیدن‌شان از خودتان مسیر زندگی‌تان را بالا…

ویدیوکست رنه سینانی و تجربیات کارآفرینی با شهرام فخار

پیشرفت ۲۰۰ درصدی در کار با نکاتی طلایی – قسمت ۱

چطور خودتان را از منطقه‌ امن زندگی‌تان نجات داده و…

چگونه راحت نه بگویید و کنترل زندگی‌تان را به دست بگیرید…

فرم ارسال تجارب ماورایی شما به سایت

انتقال فکر از راه دور

چگونه ذهن دیگران را از راه دور کنترل کنیم

منظور از تاثیر روانی از را دور همان القای فکر به سایرین بدون استفاده از روشهای فیزیکی رایج برقراری ارتباط و در نتیجه صرفا توسط نیروی فکر است.

انتقال فکر معمولا بین دو نفر که از لحاظ فکری و عاطفی شبیه هم هستند راحت تر صورت می گیرد (مانند دوقلوهای همسان، والدین و فرزندان، رفقای خیلی نزدیک و ….) ولی افراد غریبه ای که هیچ سنخیتی با ما ندارند هم می توانند افکار خود را به ما القا کنند.

برای اثرگذاری در فردی که سنخیت روحی، فکری یا عاطفی با ما ندارد باید افکاری با انرژی بیشتری نسبت به افکار شخصی خود او ایجاد کرد. در واقع کم کم این فکر به او تحمیل می شود و جای تصمیم قبلی شخص را می گیرد. البته این کار معمولا باید در دراز مدت و در طی جلسات طولانی انجام شود و این گونه نیست که با یک اشاره، کل افکار شخص مقابل ما دگرگون شود.

هر چه قدر تلقین از راه دور با باورهای شخص مقابل در تضاد باشد تلاش بیشتری برای انتقال آن صورت می گیرد و در صورتی که ۱۸۰ درجه با باورهای درونی شخص متعارض باشد در این صورت نمی توان امید داشت که القای فکر در آن فرد مورد نظر موثر واقع شود.

در هند مرتاضانی هستند که می توانند طی چند دقیقه یک جمع را توسط تاثیر روانی از راه دور به توهم فرو ببرند و انتقال فکر بین آنها پدید آورند. ولی در غرب، تمرینات انتقال فکر به این سرعت جواب نمی دهند.

 

 

مکانیسم های مختلفی برای این کار وجود دارد برای مثال ممکن است فرد از روش اشباع تدریجی استفاده کند. ابتدا فرد تصویری مفهوم و نه چندان مرتبط را به ذهن فرد می فرستد. دلیل این کار این است که اگر پیام ذهنی به صورت واضح به ناخودآگاه شخص ارسال شود و تعارضی بین اهداف خود و آن فکر جدید ببیند فورا آن فکر را بلاک می کند. ولی وقتی فکر انتقالی به صورت نمادین در بیاید، شخص قربانی مقاومتی در برابر آن نمی کند. سپس فرد فرستنده، پیامهای ذهنی متداومی را به تعداد بالا (مثلا هر بار ۱۰۰ تا) به ذهن قربانی ارسال می کند و کم کم آن فکر را شبیه نیت واقعی خود می کند و روز به روز به موضوع نهایی اش مشابهت بیشتر پیدا می کند.

تجربه نشان داده است که یک جلسه طولانی انتقال فکر و تاثیر روانی از راه دور بر افراد، نسبت به دو جلسه ولی با نصف زمان قبل بهتر است.

کیفیت تصاویر ذهنی که می خواهیم به فرد ارسال کنیم هم مهم هستند. تصاویر اگر واضح و شفاف نباشند تاثیر زیادی بر فرد مقابل نمی گذارند. همچنین تصاویر نسبت به کلمات موثرتر هستند.

مسئله مهم بعدی در انتقال افکار، قدرت انتشار شماست. شما حتی اگر همه مراحل را به خوبی انجام داده باشید ولی نتوانید قدرت و انگیزه را برای انتقال فکر ایجاد کند تنها یک اثر گنگ و بی نتیجه را در ذهن فرد باقی می گذارید.

برای موثر واقع شدن اثر ماورایی از راه دور شما به یک میل و ولع و اشتیاق شدید برای انتقال فکر نیاز دارید. متاسفانه در بیشتر روشها فقط گفته شده فکرتان را مجسم کنید و به ذهن طرف بفرستید. تصور خالی این کار کافی نیست. چند ساعت تصور خالی انتقال فکر برابر است با چند دقیقه انتقال فکر همراه با میل مفرط و اشتیاق و حرارت درونی. در واقع باید نسبت به محقق شدن آن فکر در زندگی شخص بسیار هیجانزده باشید. وقتی مرکز احساسات مغز تحریک شود نوسانات شدیدتری را از خود ساطع می کند.

 

 

– ابتدا باید کاری که دوست دارید توسط آن شخص محقق شود را انتخاب کنید. حتما کارهای خیر مثل ایجاد دوستی، آشتی بین افراد، ایجاد وفاداری بین زن و شوهر و … را انتخاب کنید. اگر مقاصد منحرف و منفی را انتخاب کنید کارمای سنگینی برای خود ایجاد کرده اید. به علاوه نیتهای خیر معمولا ارتعاشات بالاتری ایجاد کرده و از آنجا که اکثرا مورد موافقت ضمیرناخودآگاه طرف قرار می گیرند، سریع تر و بهتر نتیجه می دهند.

– حال نیت خود را به چند مرحله تقسیم کنید. برای مثال اگر فردی با شما عداوت دارد نمی توانید یک مرتبه او را دوست کنید. بلکه ابتدا روی از بین بردن دشمنی و کینه ای که دارد کار کنید و تلقینات از راه دور را در این زمینه به او بفرستید و سپس یک مرحله پیش رفته و به دنبال ایجاد دوستی باشید.

– زمانی که اختصاص می دهید هر بار حداقل دو ساعت (ترجیحا قبل از خواب) باشد. برای ایجاد هر مرحله تغییر در شخص، ممکن است به شش جلسه دو ساعته نیاز داشته باشید.

– باید در حین تمرین، به خوبی چهره و احساسات او را تصور کنید. اگر چهره فرد را نمی دانید کار شما فایده چندانی ندارد.

– همچنین باید حالات و عکس العمل های هیجانی فرد را در هنگامی که تصور می کنید تصمیم شما را پذیرفته پیش بینی کرده و در ذهن خود تصور کنید که آنها را پذیرفته است.

– در تمام مدت جلسه انتقال فکر به راه دور، باید شوق و طمع شما برای تحقق یافتن تصمیمتان توسط آن شخص

بالا باشد.

– برای فرآیند انتشار فکر به سمت مخاطب، به انرژی روانی و عصبی بالایی نیاز است. برای این کار باید ذهنتان خسته نباشد و شبها به خوبی بخوابید و تغذیه مناسب داشته باشید. انجام کارهای انرژیکی و مصرف قهوه و چای (هر نوشیدنی که کافئین دارد و می تواند سطح انرژی فیزیکی شما را بالا ببرد و خستگی را دور کند) در زمان قبل از تمرین توصیه می شود. در طول روز سعی کنید انرژی خود را صرف کارهای بیهوده نکنید و حتی افکار خود را به سمت مسائل مثبت پیش ببرید.

– ممکن است اوایل نتوانید تصویری شفاف و مستمر از شخص مقابل و تغییری که قرار است روی او انجام شود داشته باشید و تصاویر ذهنی شما پس از چند ثانیه محو شوند ولی با مداومت در تمرین، می توانید ماندگاری و وضوح آنها را بیشتر کنید.

خواب و رویا

مديتيشن حمامِ صوتى

اخطار کائنات

رايحه درمانى

شیطان پرستی

معنويت

سلام سوال اول چرا بودا ها موی سرش خودشونو از ته میتراشن؟ سوال دوم ممکنه بخاطر دریافت بهتر انرژی از طرف چاکراه تاج باشه یعنی ممکنه مو دریافت و ارسال انرژی و ضعیف کنه؟

با سلام. خیر راهبان بودایی به عنوان نماد دوری از ظاهربینی و خلوص ظاهر موهای خودشان را میتراشند در حالی که راهبان هندوئیسم ممکن است موهای زیاد و آشفته داشته باشند که نماد دوری از جامعه و عزلت نشینی است. انرژی حیاتی چون فیزیکی نیست به راحتی از مو و لباس و حتی دیوار هم عبور می کند و داشتن مو مشکلی ایجاد نمی کند.

میشه برای القای فکر از راه های دیگه هم کمک گرفت؟به طوری که القای فکر به صورت عالی انجام بشه و بسیار قوی باشه ؟ مثلا با هیپنوتیزم یا مدیتیشن؟

با سلام. بله توسط هیپنوتیزم از راه دور. البته قدرتمندی یک روش به میزان تمرین و استعدادهای روحی شما بستگی دارد.

چگونه ذهن دیگران را از راه دور کنترل کنیم

و از راه مدیتیشن چطور؟ یعنی چطور باید از هیپنوتیزم یا مدیتیشن استفاده کرد تا القای فکر صددرصد عمل کند؟

به نظرم در قسمت ارسال پیشنهادات به سایت درخواست دهید تا مقاله ای در مورد آن نوشته شود چون فکر نمی کنم تا به حال مطلبی در مورد آن نوشته شده باشد.

بله چشم حتما. در مورد خودهیپنوتیزم چطور؟ خودهیپنوتیزم به القای فکر کمک میکند؟

با سلام. اگر در خلسه عمیق باشد بله. البته اگر مایل به کسب اطلاعات کامل تر هستید می توانید از بخش موضوعات پیشنهادی به سایت، درخواست دهید تا اگر چنین چیزی وجود داشت در سایت منتشر شود.

مرتاض ها در القای فکر کردن از چه روشی استفاده میکنند؟ چطور القای فکر میکنن؟

با سلام. اطلاع ندارم. ممکن است کار آنها هیپنوتیزم جمعی باشد.

سلام چگونه میشه از این کار جلوگیری کرد؟ یعنی منظورم اینه یه نفر که میخواد فکرش رو به ما القا کنه یا مجبورمون کنه کاری انجام بدیم یا به مکان خاصی بریم. چطور ميشه جلوی خواسته شون رو گرفت؟

با سلام اطلاع ندارم. سوال شما را در جدول پیشنهادات سایت می گذارم تا نویسندگان سایت در مورد آن ترتیب اثر دهند.

با سلام اشخاص لازمه با داشتن ارامش و توکل به خدا و گفتن این جمله همیشگی هر چه صلاح توست خداوندا همان را برایمان پیش آور همیشه با قدرت گرفتن از ذات الهی در همه کارها خود را به عنوان بنده در اختیار خداوند متعال و روح پاک او قرار داده این امر باعث جلوگیری از هر گونه نفوذ چه انسانی و چه شیطانی خواهد شد.

سلام وقت بخیر اگه رابطه ای بین دونفر شکل نگرفته باشه درحالی که این دو از اول ازهم خوششون اومده ولی به مرور به دلایلی هم ابراز علاقه نکردن هم دور شدن ازهم حالا میشه با انجام این تله پاتی نظر شخص رو کامل برگردوند تا پیامی تماسی داشته باشه؟ درحالی که نیت هم برای شخص کاملا مثبت و سودمند باشد

با سلام. گاهی اوقات این کار امکان پذیر است ولی بهتر است حالت اجبار برای آن شخص ایجاد نکنید و تنها دعوت کننده باشید. موفق باشید

دوره آموزشی خود هیپنوتیزم

خود هیپنوتیزم ارتباط با خرد درون

خود هیپنوتیزم میل به ورزش

هیپنوتیزم برای افزایش جذبه و یافتن عشق

هیپنوتیزم برای موفقیت تحصیلی و کنکور

تکنیک های ذهن خوانی و کنترل افکار

چگونه ذهن دیگران را از راه دور کنترل کنیم

برای همه ما حتی یک بار هم که شده اتفاق افتاده که وارد یک مغازه میشیم و فروشنده شروع به صحبت راجع به اجناسش می کنه و مام یه جنسی و میخریم که نه بهش احتیاج داریم نه تو نگاه اول ازش خوشمون اومده. وقتی می رسیم خونه با خودمون فکر می کنیم که من چه جوری متقاعد شدم که این جنس و بخرم؟ چطور فروشنده تونست این جنس و به من قالب کنه؟ چطور ذهن منو کنترل کرد؟ منم می تونم مهارت ذهن خوانی رو یاد بگیرم؟ چگونه ذهن خوانی کنیم؟ چگونه فکر دیگران را بخوانیم؟ آموزش ذهن خوانی موضوع جذابی هست که هر کسی دوست داره اونو بفهمه و ازش استفاده کنه پس با من همراه باشید.

پکیج آموزش ان ال پی

یه تجربه شخصی رو می خوام براتون تعریف کنم. من یه زمان تو کار فروشندگی بودم و خیلی دوست داشتم یه روز مغازه بزنم و خودم برای خودم کار کنم؛ اما متاسفانه هر مشتری که وارد مغازه می شد، من استرس می گرفتم و زبونم بند میومد. اصلا نمی دونستم چی بگم بعضی وقتا هُل می شدم و می گفتم سلام و سکوت می کردم. مشتری میومد داخل مغازه یه نگاه می کرد و می رفت. هر روز همین بود. بعضی وقتام که مشتری میومد خرید کنه من اینقدر سرد برخورد می کردم که واقعا پشیمون می شد و می گفت نمی خوام این جنس و ممنون و می رفت! (من قدرت ذهن خوانی رو اون زمان نداشتم)

گذشت و گذشت تا آخر صدای صاحب مغازه در اومد و بم گفت تو استعداد فروشندگی نداری، بلد نیستی با مشتری چه جوری رفتار کنی، چی بگی، چیکار کنی که مشتری ترغیب بشه جنس و بخره، نمیتونی یه فرد عادی و به مشتری تبدیل کنی و خیلی چیزای دیگ که منو نابود کرد. دلم می خواست فرار کنم و دیگ اونجا پیدام نشه؛ ولی خب به پولش نیاز داشتم. بش گفتم من میتونم این مشکل و درست کنم بم فرصت بده! گفت تا ۲ هفته وقت داری.

از اون روز شروع کردم از این فروشنده از اون فروشنده بپرسم که شما این مهارت ها رو از کجا یاد گرفتید. یکیشون دوستانه بهم گفت که باید روش های کنترل ذهن دیگران و بلد باشی تا بتونی تو این کار به موفقیت های زیادی برسی. رفتم تو فضای وب شروع کردم به تحقیق و این مقاله انگلیسی رو بخون اون مقاله رو بخون! تکنیک هایی که گفته بودن و تمرین کردم اینقدر که به صاحب مغازه ثابت کنم که منم میتونم یه فروشنده خوب باشم.

وقتی همه مهارت های کنترل ذهن و ذهن خوانی رو یاد گرفتم دیدم شغل های با درآمد بالا تر هم هست که با این مهارتم میتونم توش موفق باشم. کم کم رفتم سمت بازاریابی، شدم مشاور فروش تو یه شرکت که اسمش و نمیارم. به درآمدی رسیدم که حتی فکرشم نمی کردم و به فردی تبدیل شدم که هیچکس باورش نمی شد. یه خانم خوش صحبت و خوش زبون که روابط عمومی بالایی داره و میتونه با یک سری تکنیک ها شما رو قانع که جنسش رو بخرید. تو زندگی شخصیم باعث شد اعتماد به نفس بالا تری داشته باشم به خودم ارزش بدم.

حالا من تجربیاتم رو تو این مقاله با شما به اشتراک می زارم که اگر یه زمان شما خواستید کاری رو انجام بدید و یا ذهن افراد رو از حرکات و رفتار هاشون بخونید، ببینید بتون راست می گن یا دروغ با این روش ها به راحتی تشخیص بدید و مثل خیلیا فریب افراد سود جو رو نخورید.این روش ها حتی می تونه کمکتون کنه که ذهن آدم ها رو به کنترل خودتون در بیارید.

فهرست مطالب

فکر می کنید که افراد چرا می خواهند مهارت ذهن خوانی را یاد بگیرند؟ آیا همه می توانند این مهارت را به دست آورند؟ در پاسخ به سؤال اول باید بگویم که دلایل یاد گرفتن این مهارت کاملا شخصی است و در پاسخ به سوال دوم، بله همه می توانند این مهارت را یاد بگیرند. باید بگویم که ما می توانیم افکار و احساسات کسانی را که می شناسیم به تصویر کشیده و تمرکزمان را روی واکنش های آنان قرار دهیم. ما بیشتر حالات بدن و صورت این افراد را در نظر می گیریم و تشخیص می دهیم که آنان بیمارند، افسردگی دارند، خوشحال اند یا ناراحت.

اگر افراد بازیگران خوبی باشند، راه خواندن ذهن را کمی دشوار می سازند که این مشکل با آموزش خواندن ذهن دیگران قابل حل است.

پیشنهاد ویژه برای مطالعه: اعتماد به نفس چیست ؟

ذهن خوانی یا Brain Reading روش جدیدی است که می توان با بازخوانی سیگنال های ذهنی، افکار و احساسات دیگران را پیش بینی کرد. به یاد داشته باشید که این تفکرات به عمل در آمده و شما فقط می توانید آنها را پیش بینی نمایید. خواندن ذهن دیگران می تواند از طریق کامپیوتر ها و یا افراد باشد که کاربرد های زیادی دارد. برخی از کاربرد های آن عبارت است از درمان آسیب های مغزی و کمک به بیان افکاری که فرد را آزار می دهد و توانایی صحبت ندارد.

بسیاری از مشکلات و مسائل خانوادگی ریشه در قضاوت های زود هنگام ما دارد که می توان این مشکل را با آموزش ذهن خوانی به راحتی حل کرد. باید بگویم که هیچ انسانی حتی کامپیوتر ها نمی توانند به طور کامل افکار دیگران را بخوانند، بلکه با استفاده از تئوری هایی مثل رفتار، زبان بدن، صحبت ها و شناختی که از فرد دارند، افکار و احساسات آن را پیش بینی می کنند که چه چیزی در ذهن آنها می گذرد و وضعیت روحی و روانی آنها چگونه است.

برای به دست آوردن قدرت ذهن خوانی ابتدا باید تمرین های تقویت تمرکز را به خوبی انجام دهید. این تمرین ها به شما کمکمی کند که تمرکزتان افزایش یافته و تسلط بیشتری بر روی افراد داشته باشید.

تمرین اول: تنفس درست

در قدم اول چشمان خود را ببندید. عمل دم را به مدت ۵ ثانیه شمره و انجام دهید. سپس به مدت ۵ ثانیه نفس تان را نگه دارید. پس از آن تا ۵ ثانیه عمل بازدم را انجام دهید.

تمرین دوم: تمرکز بر روی تنفس 

هنگان نفس کشیدن به هیچ چیزی فکر نکنید و تمام حواستان به صدای نفس هایتان باشد. به عنوان مثال به پر شدن شش هایتان از هوا فکر کنید و یا هنگام بازدم به خالی شدن هوا از شش هایتان فکر کنید.

این تمرثن را ۱۰ تا ۱۵ مرتبه انجام دهید. در حین انجام این تمرین نباید تمرکزتان به سمت دیگری برود. این تمرین را روزانه می توانید انجام دهید. این تمرین به تکرار مکرر و زیاد احتیاج دارد و بدون تمرین نمیتوان این مهارت را کسب نمود.

حال نوبت به تاثیر بر روی افکار دیگران می رسد!

در این قسمت قبل از تمرکز بر روی افراد شما باید تمرین دم و بازدم را به خوبی انجام دهید. سپس به فردی که می خواهید کاری که در ذهنتان است را انجام دهد، فکر کنید. به عنوان مثال تمرکزتان را روی دوست خود گذارید و در ذهنتان به او بگویید که “با من تماس بگیر”. اگر مهارت تنفس درست را انجام داده  و تمرکزتتان را بالا برده باشید خواهید دید که دوست تان با شما تماس می گیرد. القای فکر خود به دیگران نیازمند تمرین و افزایش تمرکز است؛ چرا که فکر شما نباید پرت شود و به سمت و سوی دیگری برود.

قبل از اینکه روش های فکر خوانی را یاد بگیرید باید ذهنتان را آماده کنید. این عادت ها با زندگی ما آمیخته شده اند و شاید یادمان نیاید که چگونه به عادت تبدیل شده اند. این عادت ها به سختی تغییر می یابند و با عادت های جدید جایگزین می شوند؛ اما تغییر آنها غیر ممکن نیست. یکی از روش های تغییر عادات بد، استفاده از تکنیک های ان ال پی می باشد. شما اگر بدانید که چه علمی پشت شکلگیری این عادات است، به راحتی می توانید آنها را تغییر دهید. این تغییر عادات می تواند همراه با کنترل ذهن دیگران باشد.

یکی از راحت ترین روش هایی که می توان عادات جدید را در خودمان ایجاد کنیم، وصل کردن این عادات به عادت هایی است که الان داریم. این اتصال باعث می شود که شما راحت تر بتوانید عادت های بد را جایگزین عادت های خوب کنید.

همه ما در ذهنمان، تصویری از شخصیت خود داریم. اگر دقت کرده باشید می بینید که برای دیگران داستان هایی را تعریف می کنیم که به آنها بفهمانیم چه کسی هستیم و دلایل کارهایمان چیست. شما اگر بتوانید این تصورات شخصیتی را بفهمید و کامل درک کنید، با این مدل داستان ها ارتباط بر قرار کرده و می توانید کنترل ذهن دیگران را به دست بگیرید.

به عنوان مثال، نوشتن با دست می تواند بخش هایی از مغزتان را فعال کند که این مورد باعث افزایش تعهد افراد به چیزی که نوشته اند، می شود.

تا به حال شده احساس کنید که شما را کنار گذاشته اند یا دیگر به شما اهمیتی نمی دهند؟ این حس عدم تعلق ممکن است باعث، ناراحتی، عصبانیت و شاید افسردگی شود. انسان موجودی است که نیاز دارد اجتماعی باشد، با دیگران ارتباط بر قرار کند و انگیزه درونی را برای خود به وجود آورد. افراد برای پذیرفته شدن تلاش زیادی می کنند و تنهایی را دوست ندارند. شما نیز می توانید از این ویژگی برای کنترل افکار دیگران استفاده کنید.

تا به حال به این موضوع توجه کرده اید که هنگام تصادف دو ماشین به خودتان می گویید که نباید صحنه را نگاه کنم و با سرعت از کنارش رد می شوم؛ اما وقتی به صحنه تصادف می رسید ناخودآگاه سرعتتان را کم می کنید و به آن صحنه نگاهی می اندازید. خطر یکی از غرایزی است که انسان مجذوب آن می شود. غرایز قدرتمند اند و می توانند روی رفتار ما تاثیر بگذارند و ما را وادار به کاری سازند که نمی خواهیم آن را انجام دهیم.

در مقاله ذهن خوانی و کنترل افکار باید بگوییم که برای وادار کردن افراد، به انجام کاری که می خواهیم باید انرژی و وقت زیادی را صرف کنیم. جدا از انرژی ممکن است با پرداخت پول یا جایزه آنها را وادار به انجام کار کنیم. تکنیک چماق و هویج بدین صورت است که سیاستی را پیش می برد که هم دارای پاداش است هم تنبیه! دقیقا همانند سایت های شرط بندی. این سیاست افراد به انجام کار وادار می سازد. با استفاده از این تکنیک نیز می توانید کنترل افکار دیگران را به دست آورید.

پیشنهاد ویژه برای مطالعه: اناگرام چیست ؟

به احتمال زیاد با عبارت خطای دید آشنا هستید، در روانشناسی نیز چنین خطایی وجود دارد که به خطای شناختی معروف است. مغز ما گونه است که می تواند به سرعت نتیجه گیری کند که در برخورد با اتفاقات، تصمیمات سریع می گیرد و ما را دچار خطا های ادراکی می کند. شما نیز می توانید از این تکنیک برای کنترل افکار دیگران استفاده کنید.

چیزی که بیشتر از پاداش، افراد را مشتاق یادگیری می کند، مسلط شدن بر روی مهارت ها است. به دست آوردن موقعیت اشتیاق افراد را به بالا بردن اطلاعات بیشتر می کند. شما می توانید یکی از الگو هایی باشید که این اشتیاق را در افراد به وجود می آورد و با کمک آن ذهنشان را کنترل می نماید.

به عنوان مثال، استقلال دادن به افراد در کار، انگیزه آنان را به چیره دستی بالا می برد و یا اگر کار سختی را به آنان بدهیم، انگیزه فرد را برای انجام آن بالا می بریم.

برای خواندن ذهن دیگران لازم نیست که راه های پر پیچ و خمی را بروید؛ بلکه فقط داشتن اشتیاق یادگیری کافی است. برای اینکه بتوانید تسلط کاملی را روی مهارت های ذهن خوانی پیدا کنید باید این تکنیک ها را به طور مکرر تمرین نمایید. این تمرینات نیازی به گوی و چوب جادویی ندارد و فقط نیاز دارد که ذهن را از حواس پرتی ها خالی نمایید. این را بدانید که مدت زمان مسلط شدن روی تکنیک ها برای هر فرد متفاوت است. خانم مهدوی نسب یکی از مشاورانی است که می تواند این تکنیک ها را دقیق تر به شما آموزش دهد.

خطاب به افرادی که به تازگی می خواهند این روش را یاد بگیرند، علاوه بر پاکسازی ذهن، باید تمام افکار منفی، مزاحم، ناراحت کننده، استرس و اضطراب را از خود دور کنند. به آینده و گذشته فکر نکنند و در زمان حال زندگی کنند. تمرینات یوگا می تواند به تقویت تمرکزتان کمک بسزایی کند. مهارت های مورد نیاز ذهن خوانی عبارت است از:

یکی از روش های ذهن خوانی دیدن و ندیدن است. شما باید مدت زمانی را صرف دیدن فردی کنید که در کنارتان است با ثبت تصویر صورت، چشم ها، زبان بدن، موها، ژست و سایر جزئیات در ذهنتان شروع کنید. بهتر از جزئیات دیگری را هم که در کنار آن فرد قرار دارد را نیز به ذهنتان بسپارید. سعی کنید ذهنتان را دسته بندی نمایید مانند کتابخانه ای که با دیواره ها نوع کتاب ها را از هم جدا کرده است. تمام افرادی را که در هر فرد مشاهده می کنید سعی کنید در ذهنتان در دسته ای جداگانه قرار دهید.

چگونه ذهن دیگران را از راه دور کنترل کنیم

سعی کنید که تصور هر شخص را به روش خاص خود به ذهن بسپارید. این کار باعث می شود انرژیی که در اطراف شما وجود را احساس کنید.

هنگامی که ذهن خود را از افکار منفی پاک کردید، باید انرژی اطراف خود را باز کنید. بدین گونه که به هیچ چیز فکر نکنیدو در زمان حال زندگی کنید. ذهن و روحتان باید با انرژی که از محیط دریافت می کند، غرق شود. همان طور که گفتیم بهترین راه برای این کار ورزش یوگا می باشد.

حال برای شروع ذهن خوانی باید تمرکزتان را روی یک فرد خاص قرار دهید. به مدت ۱۵ ثانیه به چشمان فرد مقابلتان خیره شوید. سعی کنید از این مدت زمان بیشتر نشود؛ چرا که انرژی دریافتی از طرف مقابلتان مختل شده و احساس راحتی نمی کند. پس از آنکه ۱۵ ثانیه گذشت به طرف دیگری نگاه کنید و در ذهنتان تصویری از چهره و چشمان آن بسازید. حال می توانید حس کنید که انرژی این فرد چگونه است.

سپس باید بدون حرف و سخنی، ساکت نشسته و اجازه دهید که افکار و احساسات آن ذهن و روح تان را پر نماید. حالا نوبت به خواندن ذهن فرد مقابلتان رسیده است.

هنگامی که به این مرحله می رسید به راحتی می توانید، افکار و احساسات طرف مقابل را پیش بینی و کشف کنید. موضوع دلخواهتان را برای مکالمه با آن فرد انتخاب کرده و از او در رابطه با کار یا زندگی اش سوال نمایید. افکاری که به ذهن شما می آید دقیقا در ذهن آن فرد نیز به وجود آمده است.شما بلافاصله چیزی را که در ذهنتان است بیان کنید؛ چرا که طرف مقابل شما در حال فکر کردن به همان موضوع است.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که باید به افکار احساساتی که به ذهنتان می آید احترام بگذارید؛ حتی اگر افکار مزاحم هستند. برای خواندن ذهن دیگران شما باید ذهنتان را برای ورود هر فکری باز نگه دارید.

ترفند های دیگری نیز برای خواندن ذهن افراد وجود دارد که شما می توانید از آنها به نفع خودتان استفاده کنید. این ترفند ها نیازمند داشتن تمرکز روی افکار و احساسات دیگران است. شما با استفاده از این ترفند ها می توانید چیز هایی که در ذهن طرف مقابلتان است را بخوانید و تصویر روشنی از آن را به دست بیاورید. این ترفند ها عبارت اند از:

هنگامی که می خواهید از ترفند هوش هیجانی برای خواندن ذهن دیگران استفاده کنید، ابتدا باید از آن فرد بپرسید که آیا احساس مشترکی با شما دارد یا ندارد؟ توجه کنید که این ترفند ها نیازمند صبر هستند و به سرعت نمی توان آن را به دست آورد. شاید دیده باشید که اکثر افراد نمی توانند احساساتشان را به طور کامل مشخص کنند. به عنوان مثال برخی از افراد از استرس زیاد، احساس عصبی بودن می کنند و زمانی که می خواهند به موضوع دیگری رجوع کنند این حس عصبی بودن را با خود می آورند.

اگر  در هنگام صحبت با آن فرد، او با احساس شما موافق بود، باید علت این موافقت را از او سوال کنید. در قدم بعدی شما می توانید پیشنهادات دیگری را برای افزایش یا کاهش آن حس بیان کنید. این روش یکی از روش های کلیدی برای توسعه مهارت های طبیعی انسان است.

یکی از مهم ترین مهارت هایی که کمتر فردی به آن توجه می کند، مهارت خوب شنیدن است. تفاوتی که سخنوران با دیگر افراد دارند در تقویت این مهارت است. هنگامی که فردی با شما سخن می گوید، سعی کنید که همراه او شوید و به تمام صحبت هایش با دقت تمام گوش دهید. توجه داشته باشید که فقط برای پاسخ دادن به صحبت های آنها به حرف هایشان گوش ندهید.

اگر شما بتوانید با تمام دقتتان به صحبت های فرد مقابل گوش دهید می تواید تمام حرف های او را پردازش و درک نمایید و می توانید دریابید که فرد چه حرف هایی را دوست ندارد به زبان آورد. مهارت خوب گوش دادن به شما کمک می کند که علت بسیاری از مسائل را کشف کنید. پس قبل از هر سخنی، به افراد و احساسات آنها خوب گوش بدهید.

شاید برای خیلی از شما سوال شده که چرا برخی از افراد نمی توانند با هم کنار بیایند و همدیگر را درک کنند و همدردی خوبی با یک دیگر داشته باشند. نادیده گرفتن احساسات طرف مقابل دقیقا علت به وجود آمدن این مشکلات است. این نادیده گرفتن یکی از موانعی است که نمی گذارد شما ذهن طرف مقابل را بخوانید. به جای فکر کردم به کار و مشغله های ذهنی کمی به خودتان وقت بدهید و به احساساتتان فکر کنید.

این را بدانید که برای ذهن خوانی باید در ابتدا به احساسات خودتان پاسخ بدهید تا قادر به پاسخ دادن به احساسات دیگران باشید.

یکی از جالب ترین شیوه های خواندن ذهن دیگران ، درک زبان بدن آنان است. اگر دقت کرده باشید افراد هنگام صحبت یکی از اعضای بدن خود را به صورت ناخودآگاه تکان می دهند که این نشان دهنده طرز تفکر و احساسات آنان است. شما می توانید برای اطلاع بیشتر از ضمیر ناخودآگاه مقاله باور چیست را مطالعه نمایید.

هنگامی که از فردی در رابطه با آرزو هایش سوال می کنید، او سعی می کند تصویری از آن آرزو را درون ذهن خود بسازد. این تلاش ها واکنشی را در پی خود دارد که شما می توانید در چشمان طرف مقابلتان مشاهده کنید و با تمرکز بر آن بفهمید که به چه چیزی می اندیشد.

در مورد افراد چپ دست و راست دست این واکنش ها برعکس می باشد.

افرادی که هنگام صحبت با شما چشمان خود را می بندند، قطعا  در پنهان کردن چیزی از شما سعی می کنند. البته این جمله به معنی ترس از بیان کردن آن یست بلکه نمی خواهد به شما جواب پس دهد.

هنگامی که افراد مچ دست، انگشتان و یا کف دست خود را در نزدیکی دهان خود قرار می دهند، این معنی را می دهد که فرد نمی خواهد کلمه ای را به زبان بیاورد و یا به فرد دیگری اشاره می کند. این حرکت می تواند همراه با یک سرفه الکی نیز صورت گیر.

هنگامی که فردی با شما برخورد می کند و با دو دستش به شما دست می دهد، قطعا سعی می کند که اعتماد شما را به خود جلب کند. همچنین افرادی که به شما دست داده و دست دیگر خود را به گونه ای روس دست شما قرار می دهند  که پشت دستشان رو به سقف باشد. می خواهند مهر وو محبت خود را به شما نشان دهند.

ما در این مقاله، تمام روش های ذهن خوانی را بررسی کردیم و گفتیم که چگونه می توان با استفاده از این تکنیک ها به راحتی ذهن دیگران را بررسی کرد. شما می توانید برای به دست آوردن راحت تر تکنیک ها در دوره های خانم مهدوی نسب شرکت نمایید.

موانع موفقیت

موانع موفقیت کدامند؟

راه های افزایش انگیزه درونی

راه های تقویت انگیزه درونی

جملات انگیزشی

جملات انگیزشی تکان دهنده

انگیزه چیست

انگیزه چیست ؟

i like this just right article

Tank you

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ارتباط با ما

دسترسی سریع

مارا در اینستاگرام دنبال کنید

تمامی حقوق متعلق به وب سایت مهدوی نسب می باشد و هرگونه کپی برداری غیرمجاز بوده و پیگرد قانونی دارد.

09023404170

alizadeh.urmia@gmail.com

www.mindcontrol.ir

اگر اطلاعاتی در این زمینه دارید یا خودتان جز‌‌و قربانیان کنترل ذهن هستید لطفا با ما تماس بگیرید.

نیازمند یاری و همدلی همه عزیزان هستیم.

چگونه ذهن دیگران را از راه دور کنترل کنیم

 

 منبع

سایت فصل نامه عملیات روانی وابسته به سپاه پاسداران

http://www.swar.ir/default.aspxhttp://www.swar.ir/quarterly.aspx?qid=48

 نوين در عملیات روانی و اطلاعاتی

(Mojmir Babacek “The Deadly Instruments of the New World Order: Electromagnetic and Informational Weapons: The Remote Manipulation of the Human Brain” www.globalresearch.ca 6 August 2004.)

مجمير بابكك/ پرويز امام زاده فرد

اشاره

تحقيقاتي كه تاكنون در زمينه عمليات رواني يا جنگ‌هاي رواني صورت گرفته‌اند، اغلب نگرشي عملكردي( ) نسبت به عمليات رواني داشته و كه كار يا هدف طبيعي و واقعي آنها را بررسي كرده‌اند بدون اينكه توجه گسترده و شايسته‌اي، به ديناميك يا شكل‌گيري نيروها و عوامل به وجود‏ آورنده آن عمليات داشته باشند. شمار نسبتاً كمي از تحقيقات مربوط به عمليات رواني، رهيافت ديناميك و ساختارگرايانه را دنبال كرده‌اند. به اين معنا كه كار تحقيق را طوري پيش برده‌اند كه هر بخش به طور مناسب با بخش‌هاي ديگر ارتباط پيدا كند و سرانجام اجزاء به هم مرتبط تشكيل كل را دهند. با اين همه، جاي تحقيقات ساختاري در عمليات رواني نسبتاً محدود و رفع اين محدوديت معاضدت پژوهشگران و ترجمه آثار بيشتر را مي‌طلبد.

مقاله‌اي كه ترجمه آن از نظر مي‌گذرد از جمله كارهايي است كه مي‌توان آن را به مثابه مقدمه‌اي با رهيافت ساختارگرايانه براي عمليات رواني در نظر گرفت تا دانشمندان ايراني با ابزارهاي نوين و راه‌هاي مقابله با آن آشنا گردند. نويسنده اين مقاله، مجمير بابكك، بنيانگذار جنبش بين‌المللي براي ممنوع ساختن دستكاري و كنترل روي سامانه سيستم عصبي انسان( ) از طريق فني مي‌باشد.

 

مقدمه

در اكتبر 2000م. دنيس جي.كوسينيچ( ) عضو مجلس نمايندگان امريكا طرحي را به مجلس مزبور پيشنهاد داد كه در آن رئيس‌جمهوري اين كشور موظف مي‌شد، براي ممنوع كردن سلاح‌هاي مستقر در فضا با كشورها و يا سازمان‌هاي ذي‌ربط وارد مذاكره شود. در طرح مذكور، سامانه‌اي از تجهيزات و سلاح‌هاي مستقر در فضا را به صورت زير تعريف كرده است: «هر نوع ابزاري، موجود يا فاش نشده و يا توسعه نيافته، كه باعث مرگ و يا صدمات ديگر شود (و يا در حالت كلي به حيات زيستي -بيولوژيك-، سلامت بدني، سلامت رواني و يا بهداشت فيزيكي و بهبودي اقتصادي شخص لطمه زند …) و اين كار با استفاده از سامانه‌هاي مستقر در زمين، دريا، و يا فضا انجام گيرد كه از اشعه‌هاي الكترومغناطيس، رواني – الكتروني( )، صوتي( )، ليزري يا ساير انرژي‌ها صورت گيرد كه به منظور جنگ اطلاعاتي، كنترل و نظارت بر تمايلات مردم، اشخاص و يا جمعيت‌ها، يا كنترل اذهان آنان جهت‌گيري شده باشند.15 اين طرح، مانند ساير قوانين كنگره امريكا كه در اين مقاله مورد استناد قرار گرفته‌اند، ابزارهاي صوتي، نوري و يا الكترومغناطيسي را كه براي برانگيختن مغز بشري به كار مي‌روند، شامل مي‌شود. مطالب مربوط به سلاح‌هاي رواني – الكترونيك دست كم براي اشخاص نامطلع و همچنين براي بسياري از اشخاص مطلع در حوزه‌هاي غير از فناوري‏ اطلاعاتي و تحقيقات محرمانه نظامي مشابه، به حوزه داستان‌هاي علمي تعلق دارد زيرا تاكنون هيچ يك از آزمايش‌هايي علمي از اين قبيل به گونه‌اي مرتب و منظم در معرض افكار عمومي جهانيان قرارنگرفته است.

با اين همه، اكنون محرز و مسلم شده است كه مي‌توان رفتار بشري را از طريق ابزارهاي بي‌اثركننده حواس( )، با پيام‌هاي شنيداري يا ديداري، دستكاري و كنترل كرد و اين موضوع از سوي جامعه علمي به صورت يك واقعيت، پذيرفته شده است. به همين خاطر است كه در بيشتر كشورها، حداقل از لحاظ تئوري، استفاده از فناوري‌هاي ياد شده بدون اجازه از افراد مورد آزمايش قرار گرفته، ممنوع است. اين در حالي است كه در كشورهايي كه انجام چنين آزمايش‌ها به طور عملي امكان‌پذير است استفاده از فناوري‌هاي فوق به طور محرمانه و بدون اطلاع و اجازه اشخاص و گروه‌هاي هدف قرار گرفته صورت مي‌گيرد. ابزارهايي كه از پرتو( ) براي برانگيختن قواي رواني انسان‌ها در راستاي اهدافي خاص استفاده مي‌كنند، مكانيزم‌هاي ويژه‌اي دارند كه با كمك آن مكانيزم‌ها، نور در فركانس‌هاي مشخصي به صورت چشمك‌زدن تابانده مي‌شود. اين شيوه خاص پرتوافشاني در فركانس‌هاي معين مي‌تواند، در دستكاري و كنترل روان بشري مورد استفاده قرار گيرد.

در مورد استفاده از صوت براي دستكاري و كنترل روان انسان‌ها، ابزاري وجود دارند كه امواج صوتي را به گونه‌اي منتشر مي‌كنند كه تنها توسط اشخاص مورد هدف قرار گرفته، شنيده مي‌شود و اين موضوع در چندين رسانه خبري گزارش شده است. در اين مورد، تركيب مشخصي از امواج صوتي و ماوراي صوتي را به سوي شخص يا اشخاص هدف قرار گرفته، روانه مي‌كنند. اين باعث مي‌شود كه آن شخص يا اشخاص از درون سر خود، و نه از طريق گوش، صداهايي را بشنوند كه توسط ديگران كه مورد آزمايش قرار نگرفته‌اند، شنيده نمي‌شود. چنين اقدامي مي‌تواند روي توازن ذهني شخص يا اشخاص هدف قرار گرفته، اثر رواني گذارد و نيز او را متقاعد سازد كه از لحاظ رواني بيمار است.

اين مقاله توسعه و گسترش فناوري‌ها و دانشي را بررسي مي‌كند كه به چگونگي عملكرد مغز انسان و روش‌هاي جديد دستكاري و كنترل ذهن انسان مي‌پردازد.

.

برای دیدن اصل مقاله و مطالب دیگر میتوانید عضو کانال حقیقت خاموش که در زیر لینک آنرا قرار داده ام شوید. 

آدرس کانال:https://t.me/joinchat/AAAAAEKVm8m784QCmQEJFQ

کنترل ذهن با استفاده از فرکانس الکترومغناطیسی

در سال های اخیر، واژه های “سوء کنترل ذهن و شکنجه” و فرد هدف” غالبا در جاهای مختلف و به صورت آنلاین به چشم می خورد. بسیاری از افراد در گروه ها یا به طور شخصی توجه مردم را به سوی سوء استفاده ها یا شکنجه ها از طریق تکنولوژی کنترل ذهن الکترومغناطیسی به وسیله اینترنت و دیگر کانال ها جلب می کنند. جرائم در حال حاضر در مقیاس بزرگ و به صورت پنهان در حال رخداد هستند. مردم در تلاش برای جلب توجه جهانی بوده و به دنبال انجام تحقیق و بررسی بین المللی در باره تخطی بزرگ حقوق بشر می باشند که در حال حاضر، به آرامی در تمامی دنیا در حال انجام است. چکیدهیکی از بزرگترین نقض های حقوق بشر در قرن 21، تکثیر تکنولوژیهای کنترل ذهن و به طبع آن سوء استفاده و شکنجه می باشد. بسیاری از قربانیان بی گناه در دنیا از فعالان آزادی شده اند.فنآوری های کنترل ذهن الکترومغناطیسی سلاح هایی هستند که از امواج الکترومغناطیسی برای استفاده و دزدیدن ذهن و سیستم عصبی شخص استفاده می کنند و حس کنترل شخص نسبت به تفکر، رفتار، احساسات یا قوه تصمیم گیری اش را تخریب می کنند. این مقاله، مقدمه ای کوتاه بر فن آوری های کنترل ذهن، وضعیت وخیم سوء استفاده ها و شکنجه های پنهانی کنترل ذهن، و قربانیان می باشد. از این جمله می توان به سولیماویس لیو اشاره کرد که کار او در معرض عموم قرار دادن فن آوری های کنترل ذهن و سوء استفاده های شکنجه گرانه آن ها، و ترغیب دولت ها در سراسر جهان برای تحقیق و بررسی و مانع شدن بر سر راه نقض های فاحش حقوق بشر می باشد.کلمات کلیدی: تکنولوژی کنترل ذهن؛ صدا به جمجمه؛ قربانی، حقوق بشر؛ شکنجه؛ سوء استفادهمقدمهبسیاری از افراد در گروه ها یا به طور شخصی توجه مردم را به سوی سوء استفاده ها یا شکنجه ها از طریق تکنولوژی کنترل ذهن الکترومغناطیسی به وسیله اینترنت و دیگر کانال ها جلب می کنند. جرائم در حال حاضر در مقیاس بسیار بزرگ و به صورت پنهان در دنیا در حال رخداد هستند. مردم در تلاش برای جلب توجه جهانی بوده و به دنبال انجام تحقیق و بررسی بین المللی در باره تخطی بزرگ حقوق بشر می باشند که در حال حاضر، به آرامی در تمامی دنیا در حال انجام است. این مقاله به طور خلاصه فن آوری های کنترل ذهن، اطلاعات موجود درباره قربانیان کنترل ذهن، خلاصه ای از مورد خاص سولیماویس، و کار او برای در معرض قرار دادن سوء استفاده از کنترل ذهن و شکنجه، معرفی می کند. خلاصه ای از مورد خاص سولیماویس و کار او، آگاهی عمومی بیشتری را در باره جرائم مرموز سوء استفاده و شکنجه در باره کنترل ذهن به ارمغان خواهد آورد. مقدمه ای کوتاه بر فن آوری های کنترل ذهنفن آوری های کنترل ذهن، سلاح هایی هستند که از کاشت های ریز تراشه، فن آوری نانو، موج های کوتاه، و یا موج های الکترومغناطیسی برای تخریب حس کنترل شخص بر روی تفکر، رفتار، احساساست یا تصمیم گیری از طریق حمله به مغز و سیستم عصبی، استفاده می کند. پیشرفت و تکمیل این روش ها و فن آوری ها تاریخچه ای بس طولانی دارد.

www.mindcontrol.ir

شماره تماس 09143404170

ایمیل. alizadeh.urmia@gmail.com

اینجانب جهت احقاق حقوق خود و تمام قربانیان این تجاوز غیر انسانی با ارسال شکایتهای متعدد و پیگیری آنها از تمامی کسانی که قربانی این تجاوز فکری غیر انسانی هستند و یا کسانی که اطلاعاتی در این زمینه دارند  درخواست دارم با اطلاع رسانی جمعی کمکی در جهت به نتیجه رسیدن این شکایتها و احقاق حقوق قربانیان آن انجام دهند.

09143404170

alizadeh.urmia@gmail.com

بسمه تعالی

با سلام

 

لطفا مطالب ارائه شده مطالعه شود. اتفاقاتی که در حال افتادن است بسیار هولناک است.

طی نامه هایی بارها به نهادها سازمانها و وزارت خانه های مختلف وهمچنین روزنامه ها در مورد اتفاقاتی که برای من و بسیاری از افرادی که در ایران طی سالهای اخیر افتاده درخواست اطلاع رسانی و دادرسی کردم. نهایتا در دادسرای ارومیه شکایتی را بشماره پرونده 9509984416700880 تنظیم کردم  و همچنین پرونده ای در دادستانی کل کشور جهت مدعی العموم بودن تشکیل دادم.

آنچه در ادامه نوشته میشود تجربیات خودم در چهار پنج سال اخیر و تعدادی از ایرانیان قربانی طی ده پانزده سال اخیر که من به قسمتی از آنها دسترسی دارم و تعداد زیادی از قربانیان در سطح جهان در چهل پنجاه سال اخیر و همچنین مطالب علمی هستند که ناچارا برای شفاف شدن حرفم و پایان دادن به این ظلمی که در حق من و بسیاری از افراد در ایران بی هیچ اثری از عاملان آن و نبود هیچ قانون حمایتی طی چند ماه اخیر مجبور به مطالعه آنها شدم

پروژه ی به نام کنترل ذهن با امواج رادیویی (Mind reading technologies) (Mind Control Technologies)

این پروژه بعد از جنگ جهانی دوم در دستور کار وزارت دفاع آمریکا قرار گرفت آنها دانشمندان آلمان نازی را به آمریکا منتقل کردند و در آزمایشگاههای زیرزمینی شروع به تحقیق در زمینه های مختلف جهت کنترل ذهن افراد و استخراج اطلاعات آنها وکاشت افکار در ذهن آنها کردند درسال 1953 این پروژه با نام MK-ULTRA رسما کلید خورد در سال 1964 ظاهرا اعلام شد این پروژه هیچ نتیجه ی نداشت وادامه آن متوقف شد رییس وقت سازمان سیا اعلام کرد تمام اسناد مربوط به آنرا از بین ببرید اما در واقع هرگز این اتفاق نیفتاد وفقط نام آن تغییر کرد.مقالات و مطالب متعدد را که کنار هم قرار می دهیم اینگونه به نظر میرسد که در آغاز پروژه MK-Ultra  یک پروژه با همکاری کشورهای مختلف بود که به نتایجی باور نکردنی رسیده بود با توجه به اوج گیری جنگ سرد آمریکاییها نمیخواستند آنچه بدست آورده بودند فاش شود و بدست دشمن بیفتد بر اساس آنچه سالها بعد افشا شد بیش از 250 نفر از کسانی که در این پروژه بودند شستشوی مغزی شدند و تعدادی از دانشمندانی که اقدام به افشای جزئیات آن کردند ترور شدند و تمامی اسناد منتشر شده در آن زمان از بین برده شد.

چگونه ذهن دیگران را از راه دور کنترل کنیم

 

در سال 1974 برای اولین بار در آزمایشگاه بصورت علمی انتقال پیام مستقیم به مغز انسان بصورت علمی به ثبت رسید و در مقالات علمی به چاپ رسید هر چند این اتفاق قبل از آن افتاده بود.ماموران سازمان سیا از این امکان برای برقراری ارتباط استفاده می کردند.

 

بسیاری از تجهیزات پزشکی پیشرفته ی  که امروزه برای اسکن و تجزیه و تحلیل امواج مغز مورد استفاده قرار میگیرد نتیجه کوچکی از این پروژه بود.

امروزه چشم مصنوعی طراحی و در سال 2016 اولین نمونه های آن در آمریکا بر روی چشم نابینایان نصب شد و در سال 2017 نوع کامل شده آن طی عمل جراحی برای بازگشت بینایی به نابینایان انجام خواهد شد.چشم مصنوعی چیست؟

چشم مصنوعی شامل دوربینی هست که تصاویر اطراف فرد نابینا را فیلمبرداری و سپس با اتصال به سیستم عصبی مغز آنها را تبدیل به سیگنالهایی می کند که برای مغز نابینا قابل درک باشد و این یعنی دانشمندان تا چه حد به عملکرد مغز و سیگنالهای تولید شده  تسلط یافته اند.

در سال 1977 میلادی با افشای جزئیاتی از پروژه MK-Ultra  توسط یکی از سناتورهای آمریکا این پروژه و فعالیتهای غیرانسانی صورت گرفته در آن در مجلس سنای آمریکا مورد بررسی قرار گرفت و نسبت به توقف هرگونه دستکاری مغزی انسان تصمیم گیری شد.اما این پروژه هرگز متوقف نشد و فقط نام تحقیقاتی آن مجددا عوض شد.

از دهه هفتاد میلادی تا اواخر قرن بیستم تعداد افراد زیادی برای تکمیل این پروژه در آمریکا قربانی آزمایشهای سازمانهای امنیتی شدند که خاطرات بسیاری از آنها به چاپ رسید که معروف ترین آنها یکی از کارکنان زن وزیر امور خارجه وقت آمریکا هنری کسینجر بود که در مستندات خاطراتی از این فرد و کتابی که در سال 1999 نوشته وجود دارد.

عموم مردم اعتقاد دارند که مغز انسان مثل یک کامپیوتر کار می کند در واقع مطلب درست این است که کامپیوترها شبیه به مغز انسان کار میکنند.با توجه به تحقیقاتی که آمریکاییها بر روی مغز انسان انجام دادند آنها به مکانیزم عملکرد مغز پی بردند cpuهای کامپیوتر با الهام از عملکرد مغز انسان ساخته شده است.آنها موفق به رمزگشایی سیگنالهای مغزی شدند.علمی که آنها چند دهه قبل به آن دست یافته اند حتی امروز هم برای خیلی از افراد غیرقابل باور است آنها امواج و اصوات مغزی را دریافت و با استفاده از دستگاههای تفسیرکننده مغز که از خود مغز برای ساخت آنها الهام گرفته بودند موفق شدند سیگنالهای مغز یک انسان را بر روی این دستگاهها به گونه ای تفسیر کنند که برای همگان قابل درک باشد.معنی این عمل این است آنها سیگنالهایی را که از طریق حواس پنجگانه انسان به مغز می رسد را شبیه سازی کردند به گونه ای که دستگاه تفسیرکننده سیگنالهای دریافتی از چشم را به صورت تصویر و سیگنالهای دریافتی از گوش را بصورت صوت برای درک انسان نمایش می دهد حتی سیگنالهایی که توسط ذهن خود فرد بصورت افکار نمایش داده می شود برای دستگاه قابل تشخیص و تفسیر است.

دانش پروژه کنترل ذهن تکمیل شد طول موج ها و فرکانسهایی که امکان اینکار را به دولتها می دهند کامل شد با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و نصب دکل های مخابراتی و فرستنده گیرنده های متعدد و ارسال امواج با طول موجها و فرکانسهای مختلف و همچنین وجود این امواج در همه جا کار راحت تر شد.

در سال 1999 قانونی در پارلمان اروپا تصویب شد که ضمن درخواست از جامعه جهانی برای تصویب قوانینی برای ممنوعیت هرگونه عملی برای دستکاری و کنترل افکار انسانها این اقدام را در این اتحادیه ممنوع کردند این قانون شامل هرگونه تجهیزاتی هست که در حال حاضر نصب و یا از این تاریخ به بعد نصب خواهند شد

همچنین بعد از فروپاشی شوروی این قانون در فدراسیون روسیه نیز مطرح و با اشاره به وجود تجهیزات کنترل ذهن اینکار را در سرزمین روسیه ممنوع و جرم اعلام کردند

این پروژه دو جنبه دارد یکی برای اثرگذاری  در سطح عمومی یعنی ارسال امواج بر روی یک منطقه خاص برای مقاصد مختلف از جمله در شرایط جنگی با ساخت تسلیحات بیولوژیک ویا اثرگذاری بر روی افکار و دوم اثرگذاری و کنترل بر روی فکر فرد انتخاب شده.

حالت اول در مستنداتی که من مطالعه کردم در حال حاضر بصورت محدود مورد استفاده قرار میگیرد.از جاهایی که به استفاده از آنها اشاره شده بود در مناطقی از آمریکا جهت کاهش جرایم (با کاهش استرس و ایجاد آرامش ذهنی) در نوار غزه جهت کاهش خشم مردم این منطقه و در جنگ آمریکا علیه عراق. البته این امواج برای آزار و اذیت از زمان جنگ جهانی دوم در آلمان و در جنگ کره  در حال استفاده بوده است و امروزه تسلیحات غیر قابل تصوری با این تجهیزات ساخته شده است که اینجانب قصد ندارم در این مطلب به آنها اشاره کنم

در حالت دوم که امروزه بصورت بسیار متداول در کشورهای آمریکا انگلیس آلمان استرالیا چین و ژاپن و رژیم صهیونیستی (و البته ایران ) مورد استفاده قرار میگیرد که برای درک بهتر آن توضیحی عرض میکنم.

 

تصور کنید صدای شما چگونه از طریق یک سیم کارت داخل گوشی به دستگاه موبایلی در نقطه ی دیگر ارسال میشود.صدای شما و اصوات دیگر پیرامون شما از طریق امواج و BTS های موجود به سمت دستگاه موبایل مشخصی که امکان تبدیل مجدد این امراج را به اصوات قابل درک برای انسان دارد ارسال میشود و به همان صورت از دستگاه گیرنده پخش می شود.همین اتفاق برای فرد قربانی کنترل ذهن می افتد.اگر امواج مغزی را صوت در نظر بگیریم این اصوات به وسیله میکروچیپ یا کاشت الکترود و یا هر روش دیگری از طریق امواج به دستگاهی که قادر به تفسیر این اصوات هست ارسال میشود این دستگاه دقیقا شبیه مغز کار میکند و امکان درک آنرا برای افراد کنترل کننده می دهد صدا و تصویر و حتی احساسات و تفکرات فرد قربانی به همان صورت از طریق این دستگاه تفسیر کننده برای فرد کنترل کننده قابل درک هست و همچنین شخص کنترل کننده قدرت بسیار زیادی برای القاء افکار و حالات روحی مختلف به فرد قربانی را دارد.با توجه به اینکه این ارتباط دو طرفه هست فرد کنترل کننده امکان ایجاد تخیل القاء افکار تصویرسازی ذهنی و … به صورتی که فرد خیال می کند این افکار تراوشات ذهنی خودش هست چون صداها و تصاویر درون ذهن فرد ایجاد می شود.یک حالتی مانند الهام غیبی

 

با توجه به اینکه اینجانب طی چهار سال گذشته قربانی این کنترل غیر انسانی بودم مطالب عرضه شده را بصورت عینی تجربه کرده ام

اولین اتفاقی که بعد از این کنترل در ذهن فرد قربانی ایجاد می شود عدم تمرکز است فرد قربانی به شکل عجیب و ناراحت کننده ی تمرکز خود را از دست می دهد علت اینکار این است که مغز قربانی بدون اینکه خودش اطلاعی از آن داشته باشد در حال کار کردن و ارسال امواج است فرد با حالتی وحشت زده وارد دنیای جدید و بسیار بی روحی میشود فرد کنترل کننده می تواند تا حد مرگ قربانی خود را شکنجه کند.فرد قربانی به دلیل اینکه کنترل مغز خود را آرام آرام از دست می دهد و تحت القاء افکار و عدم تمرکز گاهی اوقات رفتار خارج از عرفی که به ظاهر به او الهام می شود و وادار می شود انجام میدهد بصورتی غیر محسوس اعتبار خود را از دست می دهد و به انزوا کشیده می شود تعداد بسیاری از این افراد گاهی بدلیل شکنجه های روحی شدید و یا القاء افکار که منشاء آنرا نمی دانستند وهیچ راه گریزی از آن نداشتند اقدام به خودکشی می کنند

تعدادی از علائمی که فرد قربانی با آنها مواجه می شود

1.ایجاد صداهایی که فقط فرد قربانی می شنود و منشا آنرا نمی داند

2.توهمات بصری و رویاهای مصنوعی

3.خواندن افکار و بازیابی آن

4. دستکاری افکار، اراده، احساسات، خواسته ها و ادراک

5.دستکاری رفتار فرد بطوری که بصورت غیر ارادی اقدام به حرکات بدنی می کند

6.ایجاد سستی و خستگی شدید به قدری که فرد احساس می کند قادر به حرکت نیست

و …

طی تحقیقاتی که در سال 2006 بر روی قربانیان این کنترل فکری صورت گرفته آنها با ارسال نامه های بی شماری برای ادارات دولتی و نهادهای اجتماعی ومجامع حقوق بشر و روزنامه ها و خبرگزاری ها درخواست یاری و رسیدگی نسبت به این عمل غیر انسانی را داشتند آنها با تشکیل انجمن ها و گردهمایی هایی در جهت مقابله با این ترور و آزار و اذیت وحشیانه هستند.

کنترل وشکنجه در حال تبدیل شدن به یک مشکل بزرگ بین المللی است در همین تحقیق اشاره شده که در آن سال در هرکدام از کشورهای آمریکا اروپا و چین بیش از 2000 نفر اقدام به شکایت کرده اند همچنین در کشور روسیه حدود 200 نفر در هند حدود 100 نفر و در ژاپن هم 100 نفر.البته این آمار تنها مربوط به کسانی هستند که شکایت آنها به ثبت رسیده است

در ایران نیز طی سالهای اخیر شکایات متعددی در این زمینه صورت گرفته است که بدلیل عدم آگاهی از وجود این دانش در جهان متاسفانه بدون وجود هیچگونه اطلاعی و یا هیچ نوع قانونی برای حمایت از این افراد تمامی شکایتها بی نتیجه مانده است.گوشه ی از این شکایات در روزنامه ایران به شماره 4947 صفحه 22 بچاپ رسید تعداد زیادی از افراد که اینجانب در زمان تحقیق برای تنظیم این مقاله نظرات آنها را در مطالبی که مربوط به وجود این تکنولوژی نوشته بودند مشاهده کردم که اشاره به قربانی بودن خود کرده بودند اما با تمسخر سایر کاربران مواجه شده بودند و همچنین مقاله ی که به استفاده گسترده از این تکنولوژی در رده های بالای اطلاعاتی و متاسفانه سوء استفاده از این امکان برای رسیدن به مقاصد غیرانسانی حتی در راستای ضربه زدن به نظام جمهمری اسلامی به چاپ رسیده بود.

جالب ترین آن مستندی بود از زنی که با قاطعیت مدعی ارتباط با امام زمان (عج) بود و از صدا و سیمای جمهموری اسلامی ایران پخش شد.با توجه به مطالبی که در یکی از مقالات به آن اشاره شده بود مبنی بر اینکه کنترل افکار امروزه در ایران برای ضربه زدن به دین تشیع و خرافاتی جلوه دادن آن از سوی سرویسهای جاسوسی سیا وموساد امروزه در ایران مورد استفاده قرار میگیرد و اینکه اینجانب هم در اوایل این کنترل خیال میکردم این اتفاقات از جانب غیب هست و بارها برای کاشتن افکار در ذهنم از ائمه و معصومین استفاده کرده بودند نامه های متعددی به ریاست سازمان صدا و سیما و تعدادی از نهادها نوشتم و اشاره کردم که این فرد قربانی کنترل فکری بوده استد

آنچه که در فیلم هایی که از قربانیان این کنترل فکری در اینترنت موجود هست که برای شناسایی وجود این الکترودها یا فرستنده گیرندها در بدنشان اشاره می کنند تنها وسیله ی که قادر به تشخیص آن هست دستگاههای فرکانس یاب هستند که وقتی به بدن فرد قربانی نزدیک میشوند وجود امواج رادیویی را در بدن آنها تشخیص می دهد.

بعد از این همه سال که زندگی من تبدیل به جهنم شده است و واقعا نمی دانم چه چیزی فکر من است یا چه چیزی کاشته شده است از شما و تمامی کسانی که روح آزادی دارند درخواست می کنم به یاری من و قربانیان بیشماری که ناخواسته مورد تجاوز این افراد قرار گرفته اند بشتابید.

اگر تمام شکایات و گزارشهایی که در این زمینه به ثبت رسیده است را بررسی کنید خواهید دید همه آنها حرفهای مشترکی میزنند (شنیدن صداها کنترل آنها ایجاد توهم تصورات ساختگی و…)

 اکثر قربانیان این عمل که تحمل مقاومت در مقابل این فشار را ندارند نهایتا اقدام به خودکشی می کنند.البته مواردی هم در مستندات اشاره شده است که از این افراد برای کشتن دیگران استفاده کرده اند یکی از آنها مردی بود که شبها در خواب به او الهام می شد تو باید پدر و مادرت را بکشی و بعد از اینکه این فکر در او رشد کرد نهایتا او اقدام به اینکار کرد در بازجویی هایی که از او شده بود گفته بود که از طرف خداوند به من الهام شد که اینکار را انجام دهم.

یا داستان چارلز رابرت در آمریکا که با ورود به مدرسه همه را کلاس بغیر از دختران 6 تا 13 ساله از کلاس بیرون کرده بود و از فاصله ی نزدیک به آنها تیراندازی کرده بود و سپس خودکشی کرده بود ابتدا گفته شد که او در سن 12 سالگی دو دختر بچه را از اقوام خود مورد آزار و اذیت قرار داده بود و در خواب دیده بود که اینکار را دوباره تکرار خواهد کرد.گروه کنترلگر فکر ابتدا این خاطرات را در ذهن او کاشته بودند و با ایجاد احساس ندامت شدید او را به اینکار وادار کرده بودند.در تحقیقی که صورت گرفته بود مشخص شد که او فردی آرام و پدری مهربان بود و هرگز هیچ زنی را از جمله دختر بچه های اقوام را آزار و اذیت نکرده بود.

موارد بسیار متعددی از این اقدامات از افرادی که هیچ گونه سوء سابقه ی نداشته اند به ثبت رسیده است

این اتفاقات بارها برای من هم افتاده است در ماههای اول این کنترل یوسف شکوری بارها تلاش کرد که با افزایش فشارهای روحی روانی و گرفتن تمرکز مرا به خودکشی وادار کند حقیقت این است که من بدلیل باورهای ایمانی تا جایی که می توانستم در مقابل این امر مقاومت کردم اما بدلیل کاهش تمرکز فکری تا آستانه اینکار پیش رفتم بعد از اینکه برای من مشخص شد اینکار توسط تکنولوژی کنترل فکر از جانب آنها صورت میگیرد آنها مجددا برای انجام اینکار تلاش کردند اینبار زمانی که در حال رانندگی در جاده بودم بارها با آزار و اذیت روحی و تلاش برای گرفتن تمرکز من و ایجاد حالتهایی که برای لحظه ی کنترل خودرو را از من بگیرند برای نابودی من تلاش کردند.

این تجهیزات نه تنها برای شخصی که تحت کنترل است خطرناک هستند بلکه خطر آن متوجه کل جامعه است.

من نمی دانم این تجهیزات کنترل فکر برای چه منظوری و با چه اهدافی و توسط چه کسانی وارد کشور شده اند اما تنها نامی که می توانم از میان نامهایی که برای آن گذاشته اند  بگویم نهایت ترور است.

بسیاری از اعمالی که طی سالهای اخیر از طرف من صورت گرفته است در واقع همه آنها خواسته خود من نبوده است و بسیاری از اعمالی که می تواند از من و تمام قربانیان این کنترل غیر انسانی صورت بپذیرد برآمده از افکار خود آنها نیست مخصوصا در قربانیانی که اصلا اطلاعی از کنترل ذهنشان ندارند.

در اکثر کشورها این تجهیزات صرفا توسط نهادهای امنیتی برای کنترل کسانی که اقدام به براندازی حکومتها می کنند استفاده می شود متاسفانه در ایران با توجه به فسادی که در برخی از لایه های وزارت اطلاعات وجود دارد امروزه این امکان وسیله ی برای آزار و اذیت شهروندان با مقاصد شخصی و گاه غیر انسانی تبدیل شده است بنده و بسیاری از قربانیان نامه های بسیاری به این وزارتخانه نوشته اند که متاسفانه به هیچیک از آنها پاسخی داده نشد.

اینجانب جهت احقاق حقوق خود و قربانیان این کنترل غیر انسانی با تمام نهادها ارگانها نمایندگان مجلس و مسئولین مربوطه با ارسال شکایت نامه و ملاقات حضوری بدنبال دریافت پاسخ از مسئولین مربوطه هستم

با توجه به اینکه این تجهیزات برای استفاده نیاز به زیرساختهای مخابراتی دارند از آن وزارتخانه درخواست دارم نسبت به آن رسیدگی و نسبت به پایان دادن به این عمل غیر انسانی اقدامات شایسته انجام دهد.

 

  

 

 

اینجانب جزء قربانیان این کنترل فکری هستم که طی چهار سال گذشته مورد آزار و اذیت شدید روحی و روانی قرار گرفته ام از تمامی کسانی که اطلاعاتی در مورد چگونگی انجام این عمل و یا تجربیاتی در این مورد دارند تقاضای یاری دارم.

09023404170

alizadeh.urmia@gmail.com

برای دریافت کتارب به آدرس http://mindcontrol.ir/ مراجعه کنید

 

باسلام

 این متن فقط جهت استحضار ایرانیان و هموطنان محترم میباشد و لطفا این اطلاعات را به اگاهی کلیه اقوام و دوستان بخصوص انانی که خارج از کشور به سر میبرند برسانید تا بتوانند با ذهنی باز نسبت به حوادثی که در زندگی انها اتفاق میافتد تصمیمات صحیح و مناسبی بگیرند.

کلیه این اطلاعات را میتوانید از سایتهای مختلف چک کرده و نسبت به صحت انها تحقیق نمایید.

دولتهای اروپایی و امریکا با استفاده از سیستمهای فکرخوان که نسل جدید دستگاههای دروغ سنج هستند با نصب کردن این دستگاهها در بدن انسانها شروع به خواندن و درک انچه انسانها فکر میکنند و همچنین انچه می بینند یا میشنوند بصورت کاملا غیر قانونی میکنند.

این بدین معناست که در خواب در زیر پوست  ویا بصورت غذا و اشامیدنی دستگاه کنترلگر ذهن را توسط عوامل خود( که عموما مجاهدین خلق و فداییان هستند ) در بدن اشخاص که به خارج از کشور مهاجرت کرده اند وارد و سپس توسط تیمهای تروریستی خود شروع به کنترل ذهن و فکر اشخاص مینمایند انها حتی با توجه به فرکانسهای خارج شده از این دستگاه که سیستم عصبی را تحت مراقبت 24 ساعته خود دارد در 3 شیفت کاری معمولا در فرودگاههای این کشورهای شروع به کنترل غیر قانونی وغیر محسوس انچه شخص قربانی میبیند یا میشنود مینمایند .

اگر به سایتهای توضیح این دستگاه در موتورهای جستجوی اینترنت بروید میتوانید متوجه شوید که خیلی انسانها توسط این دستگاه کشته شده اند. موضوع مهم این است که متاسفانه نمیتوان با یک سی تی اسکن یا ام ارای معمولی جای این دستگاه را در بدن مشخص کرد . برای اینکار ابتدا باید این دستگاههای اسکنر را در جم روم ( اطاقهای تست بی سیم ) که مجهز به مواد ضد ای ام ار ( ضد امواج الکترومغناطیس ) قرار داد و بعد تست گرفت زیرا این دولتها با استفاده از جی پی ار اس و امواج القایی مستقیم از ماهواره قادرند دستگاههای اسکنر بدن را به خطا انداخته و کاری کنند چیزی یافت نشود . این جریان انقدر قوی است که حتی  منبع برق این دستگاهها را هم شامل میشود.

قابل ذکر است اگر فکر میکنید که چرا شما ویا خانواده شما؟ باید به این نکته توجه داشته باشید که در اروپا یا امریکا از هر 5 نفر یک نفر بدون اینکه بداند در بدنش این دستگاه در حال کار است و ایرانیان مغیم خارج از کشور که اقامت گرفته اند نیز دارند. اگر شخص متوجه این مضوع شود مثلا وقتی پشت چراغ قرمز ایستاده است به عضلات او توسط دستگاه دستور میدهند و او بعد از حرکت تصادف کرده کشته میشود و همه فکر میکنند در یک حادثه کشته شده است اما واقعا او توسط این ترویستهای دولتی کشته شده است .این هشداری است به انسانها زیرا پروژه اینها کنترل فکر کل بشر و برده کردن نسل بشر است زیرا صهیونیستها معتقدند که دنیا مال انهاست !

این افراد حتی روح هم از جسمی به جسم دیگر منتقل میکنند !

روش این گروها این است که ابتدا رابطه شخص مورد نظر را با اطرافیان از طریق القا احساسات یا فکر و بوجود اورده سوژه بهم میزنند سپس وقتی شخص تنها شد بدن  او را برای مقاصد خود کنترل دستی کرد ه یا با بوجود اوردن صحنه او را میکشند. در افرادی که این دستگاه در انها وجود ندارد مستقیم از طریق ماهواره میتوانند احساس مانند خشم ترس و … و یا فکر مانند این طرف ادم بدی است و یا خوب را بوجود میاورند.

تنها کشوری که این سیستم را از بدن خارج میکند ایران است زیرا اسلام اعتقاد به این دارد که فقط خدا میتواند فکر انسان را بخواند .

نمونه این مراکز ترور عمومی مردم و حتک حرمتهای شخصی مثلا در فرودگاه شهر لایپزیک المان میباشد که در ان در ساختمان ازوبی  یک گروه کامل از ترویستها و اجنه مشغول به کار میباشند ریس این افراد در اطاق 302 که یکی از سه اطاق مخصوص کنترل ایرانیان است بنیامین بنک که بزودی بازنشسته میشود و معاون او خانم ندین مولر و شامل خانوادهای بنک ( دخترها تانیا و مونیکا و …شوهر موینکا پاتریک ریواروسکی اسم پسر جاستین) هستند خانوادهای فرانس و هانس مولر(دختر فرانس سرهنگ ساندرا مولر) میشاأل اشمیت (پسرش اریک اشمیت و همسرش انیا دخترش نانسی که همزمان یک رستوران هم دارد ) جهودها شامل یواخیم یهود ماندگار و برادرو  خواهرش (قابل توجه است که جهودها اسامی مستعار اسلامی ایرانی برای خود گذاشته اند و به زبان فارسی کاملا مسلط هستند  مانند خاخام یواخیم ماندگارنام مادر ازخیم نام دختر نگین که از مادرخودش این دختر را دارد (مسعود ارانی ) است و یا  فرید و برادرش فرهاد قنبری که اسم اصلی انها فریدون و فرزاد میباشد). و یا در فرودگاه برلین ساختمان ایکاروس که رییس ان ژنرال سرکیسیان میباشد.اطاقهای دیگر برای کنترل مردم کشورهای دیگر مانند ویتنامی ها – اعراب و … و حتی محمد البرادعی رییس اژانس بین المللی اتمی !

و حتی حیوانات بخصوص کلاغ – گربه و سگ . جهودها قرار داد مستشاریشان را با دولتهای اروپایی  زیر خاک در حیاط خانه هایشان خاک کرده اند.

ریس جهودها سرهنگ کیکاوس غریب افشار با ایدی ققنوس که در وب نقطه د.ا. که دامنه مخصوص المان است ایمیل به اسم ققنوس دارد و …..رییس او جهود شمعون فخیمی (نام دختر فرح نام پسر فریبرز ) که هم اکنون در کالیفرنیا امریکا با ژنرال اندرسون در سیا کار میکند و پسر برادرش تورج در ووخاو دهکده ای کوچک در شمال شرقی فرودگاه لایپزیک به همراه خانواده اش مشغول ترور و کنترل فکر مردم بیگناه هستند.

نام پروژه این دستگاه ام کی اولترا میباشد که توسط امریکا و المان از سال 1975 در بدن مردم شروع به نصب کردند.

کارخانه سازنده این دستگاهها در ایالت ویسکانسین امریکا میباشد و قطعات دیگر ان در کارخانه هیتاچی ساخته میشود.

و خوب است بدانید که جهودها در بدنهای خود از بچگی دستگاه فکر خوان را نصب میکنند که این نوع که خود استفاده میکنند از ارتباط با سیستم اینفراروت استفاده میکند و طبیعتا کل زندگی همدیگر و یا اعمال هم را کاملا تحت کنترل دارند.

 

قابل ذکر است جهودها خود را برای یک حمله اتمی به امریکا اماده میکنند که میخواهند ان را به گردن ایران بیاندازند و همه این نقشه ها توسط افراد و اجنه تحت کنترل خود را در 17 و 70 طبقه که در زیر بیت المقدس از ترس مسلمانان ساخته اند و مرکز کنترل جهانی کنترل فکر است و مرکز کنترل اجنه که در 17 و همچنین 70  طبقه در زیر تل اویو است کنترل میشوند .

بن لادن و بقیه سران  گروههای تروریستی جهان در این مراکز مشغول به کار میباشند .

جهت مجهز ساختن اطاق ضد فرکانس ( جم روم ) میتوانید از این سایت استفاده نمایید: http://www.yshield.com/

جهت اطلاعات بیشتر به سایتهای زیر مراجهه فرمایید :

*عکسهای دستگاه در این سایت :

http://www.freewebs.com/rumorsconspiracybooks/Folder3/Mind%20Control%20Forums.pdf

*فدراسیون ضد کنترلگر ذهن :

http://www.killerstartups.com/Site-Reviews/fedame-org-federation-against-mind-control-europe-online-forum

*کتاب به زبان فارسی راجع به کنترگر ذهن :

http://mindcontrol.ir/

*توضیحات :

http://www.educate-yourself.org/mc/

*سایتهای توضیحی :

http://www.wanttoknow.info/mindcontrol

*فیلمهای یوتیوب از قربانیان  :

http://il.youtube.com/watch?v=99tm4wUnqgw&feature=related

*فیس بوک و مایند کنترل :

http://www.facebook.com/topic.php?uid=76416668535&topic=10203

*توضیحات :

http://mindcontrol.twoday.net/stories/3672995/

 

Search: MKULTRA Project

 

Terrorist email: googhnoos@web.de or goghnos@web.de …

PAY ATTENTION: If you want to know you have mind control in your body at first you should go to an Isolated room that no EMR or another wave come there (www.yshield.com) and then MRI from your body there.

 

 

Terrosist s add: Bejamin Beneq- Anija Schmidt – Tanija Beneq- Monica Beneq- Patric Riovarevsky – Nicolai Sakharov ( Russland embassy in Berlin)- Michael Schmidt-Sandra and Hanna Muller- ….

 

They live all in Wochau (or Zwochau) a small village East north of Leipzig Halle airport . In satellite  position:( 51,27.52 and North:12,17.00)

در مطالب قبلی کمی در رابطه با مبحث کنترل ذهن و کمی هم در رابطه با برخی تکنولوژی ها و علوم بکار رفته در این پروژه ،صحبت کردیم.در این قسمت هم می خواهم شما را با برخی دیگر از روشها و تکنولوژی های موجود در این زمینه آشنا کنم.تکنولوژی هایی که در اختیار ابرقدرتهای توطئه کننده و پشت پرده سیاست جهان قرار گرفته است.یقینا در پشت تمام این فعالیتهای اهریمی و کثیف دست شیطان نهفته است.سیاستمداران صهیونیست و قدرت طلب آمریکا را به جرات می توان مصداق همان اولیاء شیطان نامید که در قرآن از آنها نام برده شده است.آنها در آرزوی به قدرت رسانیدن مجدد فرعون(دجال) در عصر حاضر هستند.آنها اشتهای سیری نا پذیری برای نفوذ و اعمال قدرت خود بر تمام سیاره زمین و به بردگی کشانیدن همه انسانهای آزاد را دارند.ولی از این غافل هستندکه الله(جل جلاله) همانگونه که فرعون و یارانش به هلاکت رسانید و غرق کرد ،آنها را نیز به سرنوشت فرعون و فرعونیان دچار خواهد کرد.این سنت الهی است که خداوند ستمکاران و قدرت طلبان ظالم را به سزای اعمال ننگینشان برساند و وعده پیروزی از طرف او به بندگان درست کردارش داده شده است.در متن جاهایی با قرار دادن شماره ای درون [] به منبع اشاره شده است .لیست منابع در انتهای مطلب ذکر می گردد.

از دوستانی که تمایل دارند تا این مطلب و سایر مطالب منتشر شده در سایت (حقیقت خاموش) را در وبلاگ یا سایت خود قرار دهند،خواهش می کنم که نام منبع را نیز ذکر کنند.

———————————————————————–

کنترل از راه دور مغز با استفاده از تکنولوژی های کنترل ذهن الکترونیک

چند سال پیش یک فیلم مستند ساخت شبکه بی بی سی را دیدم به نام (Tomorrow`s World) که در آن مردی را نشان می داد که دچار بیماری پارکینسون شده بود.پارکینسون یک بیماری است که سیستم عصبی بدن را نشانه گرفته و از بین می برد.این بیماری همان لرزش در وضعیت استراحت است که شیوع آن بیشتر در سنین پیری است اما در جوانان هم دیده می‌شود . بطور کلی این بیماری بر اثر از بین رفتن سلول‌های ترشح کننده ماده‌ای به نام دوپامین (که یک انتقال دهنده عصبی) است رخ می‌دهد.

در این برنامه مستند نشان می داد که چگونه برای لرزشهای غیر ارادی بدن و دست و پای این بیمار درمانی انجام گرفته است.درمان این بیمار به این صورت بود که یک وسیله و الکترود کوچک در مغز این بیمار کار گذاشته شده بود و بیمار یک دستگاه کنترل دستی در اختیار داشت که می توانست با کمک این کنترل دستی، این وسیله درون مغز خویش را کنترل کرده و با کمک تحریکهایی که در مغزش ایجاد می شد ،نشانه های بیماری خود را کنترل کند.

خبر شنیدن چنین پیشرفتی در علم و پزشکی قطعا شما را شوکه نکرده و ناراحت نمی سازد.این وجه و جنبه استفاده از این تکنولوژی،وجه مثبت آن است که برای استفاده از یک بیماری لاعلاج استفاده شده است.ولی در کنار آن جنبه منفی نیز می تواند وجود داشته باشد.محققان بسیاری بر این باورند که نیروهای اهریمنی و سیاه دلی نیز وجود دارند که آرزوی دست یابی و استفاده از چنین تکنولوژی ها و توانایی ها را دارند.چه چیز اغوا کننده تر از این می تواند باشد که آنها بتوانند با جاسازی و کاشتن یک وسیله کوچک در بدن قربانیان خویش،آنها را برای همیشه زیر سلطه خود گرفته و تحت نفوذ و کنترل قرار دهند؟؟چه چیز برای اربابان ایلومیناتی و نظم نوین جهانی اغواکننده تر و وسوسه انگیز تر از اینکه بتوانند سربازان آینده را با استفاده از چنین تکنولوژی هایی بسازند؟؟

بدتر از آن،حالتی است که حتی نیازی هم به کاشتن و قرار دادن الکترود و وسیله ای در مغز یا بدن قربانی نباشد.حالتی که تنها با نشانه گیری و ارسال سیگنالها و امواج قوی الکترومغناطیسی به سوی قربانی،بتوان کنترل مغز و ذهن او را در اختیار گرفت.راهی که با استفاده از آن ،این نیروهای شیطانی و اهریمنی می توانند بر افکار و احساسات انسانهای بیگناه بسیاری تاثیر بگذارند. این نیروهای مخفی و فعال در پشت پرده،می توانند به شکلهای مختلفی باشند.برخی می گویند که این سازمانهای اطلاعاتی و جاسوسی مثل CIA، MI6، موساد و غیره… هستند که از این تکنولوژی ها برای کنترل ذهن افراد استفاده می کنند.برخی دیگر بر این باورند که این انجمن های مخفی و سری مثل ایلومیناتی،فراماسونری،انجمن استخوان و جمجمه،بیلدربرگ و غیره… هستند که در حال طراحی و اجرای  توطئه های عظیم جهانی هستند و با استفاده از چنین تکنولوژی هایی قصد دارند تا کنترل توده های انسانی را در اختیار بگیرند.این اعمال نفوذ بخصوص در زمینه رسانه های جمعی،فیلم سینما و صنعت موسیقی و تفریحات برای تغییر سبک زندگی و باورهای توده های مردم نیز نمایان است.

برخی از افراد نیز بر این باورند که این موجودات بیگانه فرازمینی  بد اندیش و شیطانی (Aliens) چون خاکستری ها Greys یا reptilians ها هستند که از ایمپلنت هایی که در مغز و بدن قربانیان خود می کارند برای ردیابی و کنترل آنها در هر زمان و هر مکان،استفاده می کنند. ولی همه این انواع گوناگون روشهای کنترل ذهن ،یاوه سرایی و خیالبافی نیست که به قول عده ای از ذهن عده ای که دچار توهم توطئه شده اند ،تراوش کرده باشد.مثلا مجله علمی معتبر Nature  در یکی از شماره های خود[۱] به پیشرفتهای عظیمی که در رابطه با علوم عصب شناسی Neurosciencee اشاره کرده و آنها را  تهدیدی بالقوه برای حقوق بشر قلمداد می کند.

در این مقاله به عصب شناسی فرانسوی به نام Jean-Pierre Changeux که در انیستیتو پاستور پاریس مشغول به کار است،اشاره می شود.ایشان در همایشی که کمیته اخلاق-پزشکی ملی فرانسه  (French National Bioethics Committee) برگزار کرده بود، به این موضوع اشاره می کنند که مثلا پیشرفتهای بدست آمده در تکنولوژی های عکس برداری مغزی Cerebral Imaging ،به شکل وحشتناکی حریم خصوصی افراد را نقض کرده است.ایشان اشاره می کنند که اگرچه که تجهیزاتی که برای انجام این امور مورد نیاز است در حال حاضر بسیار تخصصی و پیشرفته هستند ولی به زودی این تجهیزات پیش پا افتاده شده و این توانایی بدست می آید که از آنها حتی در فاصله های دور نیز استفاده کرد.

این به نوبه خود باعث می شود تا راهی بوجود آید که از طریق آن سوء استفاده و حمله به آزادی های فردی امکان پذیر گردد.می توان از چنین ابزار و وسایلی به راحتی برای کنترل رفتاری و حتی شستشوی مغزی افراد استفاده کرد.محقق دیگری به نام Denis LeBihan از کمیسیون انرژی اتمی فرانسه (French Atomic Energy Commission) در این همایش به این نکته اشاره می کند که در حال حاضر پیشرفتهای بدست آمده در زمینه تکنولوژی های تصویر برداری مغزی،به نقطه و مرحله ای رسیده است که ما می توانیم با استفاده از آنها تقریبا فکر و ذهن تمام مردم را بخوانیم.

کنترل رفتار Behavioural Control

آمریکایی ها استفاده از تکنیک هیپنوتیزم با امواج الکترومغناطیسHypnosis-EMR را از سال ۱۹۷۴ شروع کردند و آن را بروی سوژه های داوطلب مختلفی مورد آزمایش قرار دادند.یکی از آزمایش کنندگان این تکنیک به نام J.F.Schapitz اینگونه عنوان می کند: “تحقیقات و بررسی های ما نشان داده است که کلمات گفته شده توسط هیپنوتیزم کننده را می توان با استفاده از انرژی الکترومغناطیس مدوله شده modulated electromagnetic energy ،مستقیما به لایه های ناخودآگاه ذهن و مغز یک انسان منتقل کرد.به عنوان مثال،بدون استفاده از هیچ وسیله تکنیکی برای دریافت و کدگذاری و ارسال پیام می توان چنین کاری را انجام داد.در چنین روشهایی فردی که تحت تاثیر این القائات الکترومغناطیس هیپنوتیزم کننده قرار می گیرد،شانس اینکه بتواند اطلاعات ورودی به ذهن خود را آگاهانه کنترل کند،نخواهد داشت.”[۲]

نکته جالبی در این میان وجود دارد که توجه به آن خالی از لطف نیست.علارغم اینکه علم مدرن الکترونیک ، فقط از ابتدای قرن بیستم بوجود آمده و پا به عرصه وجود گذاشته است،ولی از لا اقل دو قرن گذشته، افراد بسیاری مشاهده شده اند که اینگونه ادعا کرده اند که ذهن آنها از راه دور تحت تاثیر و کنترل ماشینهای خاصی قرار گرفته است.به عنوان مثال می توان به مورد فردی به نام James Tilly Matthews  اشاره کرد.او یک واسطه و دلال در معملات چای بود که در حدود سالهای  ۱۸۱۰ در لندن زندگی می کرده است.این فرد ادعا می کرد که ذهن و مغز او توسط یک گروه و دسته جنایتکاری کنترل می شود.او می گفت که این گروه از ماشین عجیبی برای اینکار استفاده می کنند که او آن را (Air Loom) می نامید.

او می گفت که این ماشین عجیب امواج مغناطیسی نا مرئی را از درون یک سرداب زیرزمینی در لندن به بیرون ارسال کرده و می فرستند. این فرد بر این باور بود که ماشین هایی مشابه Air Loom وجود دارند که از طریق آنها ذهن و فکر نمایندگان پارلمان انگلستان کنترل می شود.

او نامه هایی را برای نمایندگان پارلمان ارسال کرد و به آنها در رابطه با وجود چنین ماشین هایی و توطئه موجود در پشت آنها،هشدار داد.نتیجه این شد که این فرد را نهایتا به عنوان یک بیمار روانی دیوانه به بیمارستان Bethelm معرفی کردند.[۳]خوب خیلی راحت است که همه ادعاهایی که  James Tilly Matthews  کرده است را رد کرده و انکار کنیم و بگوئیم که او دیوانه بوده و سیمهای مخش قاطی کرده بوده است.اصلا مگر در آن زمان امکان وجود چنین تکنولوژی امکان پذیر بوده است؟ البته باید ذکر کنیم که مورد او تنها مورد از این دست نیست

در سال ۱۹۹۴، دکتر Ronald K.Siegel یک پرفسور دپارتمان روانپزشکی و علوم رفتاری دانشگاه UCLA ،کتابی را تجت عنوان (Whispers:The Voice of Paranoia) منتشر کرد.[۴]     دکتر سیگل یک متخصص در زمینه توهم های ذهنی است.او کتاب مهم دیگری را نیز در سال ۱۹۷۵ با همکاری یک روانشناس دیگر به نام دکترلوئیس وست و با عنوان (Hallucinations:Behavior,Experience,and Theory) منتشر ساخت.

او در این کتاب ناخواسته رازهای بسیاری را در رابطه با پروژه کنترل ذهن MKULTRA افشا کرده است.[۵] پروژه MKULTRA را باید در کنار پروژه های دیگری از قبیل BLUEBIRD,ARTI-CHOKE,CHATTER,CASTI-GATE,MKDELTA,MKNOAMI,THIRD CHANCE,MKSEARCH,MKOFTEN و سایر پروژه ها در نظر گرفت.

این پروژه یکی از پروژه های مخفیانه سازمان جاسوسی CIA بوده است که در آن دانشمندان رده بالا و موسسات پزشکی و علمی مختلفی نیز درگیر بوده و شرکت داشته اند.هدف این پروژه استفاده از تکنیک ها و تکنولوژی هایی بود که با آنها بتوان در افراد مختلف تغییرات رفتاری ایجاد کرده و ذهن و فکر آنها را کنترل کرد.در اغلب این موارد سوژه ها و قربانی های این آزمایشات از اتفاقی که برایشان روی می داده آگاه نبوده اند.در این پروژه ها از اواخر دهه ۱۹۴۰ تا اوایل دهه ۱۹۷۰ میلادی،عملا در زمینه ها مختلفی بروی افراد زیادی آزمایش انجام شد از استفاده از دارو ها و مواد مخدر و توهم زای قوی گرفته تا استفاده از تکنیک های هیپنوتیزم و نهایتا استفاده از تکنولوژی های جدید الکترونیکی.[۶]

کتاب Whispers کلکسیونی از کیس ها و مورد های تاریخی کنترل ذهن است.(البته دکتر سیگل در کتاب خود برای رد گم کردن از واژه paranoia استفاده می کند) که توسط دکتر سیگل مورد مطالعه قرار گرفته اند.در یکی از این موردها به مردی به نام Tolman اشاره شده است که ادعا می کرد که ذهن او توسط کامپیوترهایی از طریق یک سیستم ماهواره ای به نام POSSE مخفف (Personal Orbiting Satellite for Surveillance and Enforcment) کنترل می شود.

             

خیلی خیلی جالب است،چون نویسنده زن دیگری به نام Dorothy Burdick در کتاب خود به نام Such things Are Known که در سال ۱۹۸۲ چاپ شده نیز ادعا می کند که ذهن او توسط کامپیوترهایی و از طریق ماهواره کنترل می شده است. این زن از دکتر سیگل را به عنوان مخترع وسیله ای به نام FOCUS نام می برد.FOCUS مخفف (Flexible Optical Control Unit Simulator) است.کار این وسیله این است که که می تواند توهمات تصویری را مستقیما بروی شبکیه چشم قربانی انداخته و پروژکت کند،به صورتیکه سوژه مورد نظر تصویرهایی توهمی می بیند و ابدا نیز قادر نیست که تفاوت تصاویر توهمی را از واقعیت تشخیص دهد.[۷] 

در کتابی که خود دکتر سیگل نوشته است،Tolman ادعا می کند که تصاویر و توهمات تصویری مستقیما به دورن مغزش ارسال می شوند.دکتر سیگل در این کتاب خطاب به این بیمار اینگونه می گوید: “آیا منظور تو این است و تو می خواهی به من بگویی که ماشین هایی وجود دارند که قادرند تصاویر بصری را مستقیما به درون مغز تو ارسال کنند؟”[۸]در سال ۱۹۶۸ دکتر سیگل یک مقاله حرفه ای را تحت عنوان “A Device for Chronically Controlled visual Input” منتشر می کند.

این مقاله توصیف وسیله ای است که او شخصا اختراع کرده و ساخته است و از طریق آن می توان تصاویر را مستقیما به درون مغز سوژه های حیوانات آزمایشگاهی منتقل کرد.این انتقال تصاویر با استفاده و از طریق اعصاب اپتیکی سوژه ها انجام می گیرد. او پیشنهاد می دهد که آزمایشات بعدی بروی نوزادان و بچه های حیوانات انجام گیرد به صورتی که تمام تحریکات بصری آنها ،از لحظه ای که چشم خود را باز می کنند ،تحت کنترل قرار بگیرد.[۹] 

سی سال بعد دانشمندان آمریکایی کابلهایی را به مغز یک گربه متصل کردند و موفق شدند تا تصاویری ویدوئی را از آنچه که آن گربه در مغز خود می بیند،تهیه کنند.جالب است ،نه؟ یاد فیلم ماتریکس نیفتادید؟  

   

یکی از دانشمندانی که بروی این پروژه کار می کرد،فردی بود به نام Garret Stanley از دانشگاه هاوارد. او پیش بینی کرد که ماشینهایی ساخته شود که اینترفیس و میانجی مغز باشند.ما فقط می توانیم گوشه ای از پیشرفتهایی که به صورت مخفیانه در آزمایشگاهای زیرزمینی و مخفی دولت و ارتش آمریکا بدست آمده است را ،تصور کنیم. پروژه هایی که با هدایت و ساپورت مالی مجتمع های نظامی /صنعتی ایالات متحده آمریکا به اجرا در آمده است.همان مجتمع های نظامی/صنعتی که آیزنهاور Dwight D.Eisenhower رئیس جمهور سابق آمریکا در رابطه با آنها به مردم آمریکا، تحت عنوان Military Industrial Complexes هشدار داده بود.برای آشنایی بیشتر این لینک را مطالعه کنید:

 

Military Industrial Complexes

 

البته امروز بر خلاف زمان Matthews قربانیانی که در این زمینه وجود دارند،می توانند به خروارها اسناد و مدارکی که در این رابطه وجود دارد اشاره کنند و نشان دهند که چگونه سازمانهای اطلاعاتی دولتی و مراکز تحقیقاتی این دست از تکنولوژی ها را ایجاد کرده و توسعه داده اند.اینها همه همان مدارکی هستند که نشان می دهد چگونه مردم عادی ،به مدت بیش از دو قرن قربانی چنین پروژه های شیطانی شده اند. این تکنولوژی ها دارای عناصر مختلف روانشناسی،هیپنوتیزم،تئوری های توطئه سیاسی،و تجهیزات پیشرفته الکترونیکی هستند که امواج و اشعه هایی را صادر کرده و رفتار و ذهن دیگران را بدون آنکه خودشان از آنها آگاه باشند،کنترل می کند.

کنترل پردازش بیولوژیکی Biological Process Control

 

در سال ۱۹۹۶،هیات مشاوره علمی نیروی هوایی آمریکا (US Air Force Scientific Advisory Board) ،مطالعاتی را در قالب ۱۴ جلد منتشر کرد . این گزارشات  به پیشرفتهای آینده در زمینه ساخت سلاحهایی پرداخته بود ، که به آنها نام “دورنماهای عصر جدید ” New World Vistas  اطلاق شده بود. در صفحه ۸۹ از جلد فرعی ۱۵ این گزارش برخی نکات ذکر شده است که مو را به تن انسان سیخ می کند. در این گزارش از جفت سازی و کوپل کردن انسان ها و ماشین ها در آینده نزدیک صحبت به میان آمده است.این بخش از گزارش تحت عنوان Biological Process Control قرار گرفته است.

 

نویسنده این مطلب به انفجاری که در دانش و علوم مربوط به مغز و اعصاب رخ داده است اشاره می کند و اضافه می کند:

“می توان پیشرفتهای آتی که در زمینه تولید منابع انرژی الکترومغناطیسی بدست خواهد آمد را در نظر آورده و تصور نمود.امواج خروجی این دستگاهها را می توان به صورتی به تپیدن واداشت و آنها را به فرمی شکل داده و متمرکز کرد که به راحتی با اندام و بدن انسانی کوپل شده و جفت شود.در این صورت می توان از حرکت های ارادی ماهیچه ها جلوگیری کرده و حرکات بدنی فرد را به طور کامل در اختیار خود گرفت.می توان به راحتی احساسات و اعمال و رفتار فرد را کنترل کرد.خواب ایجاد کرد،پیشنهادهای ذهنی به مغز او ارسال کرد،به حافظه دراز مدت و کوتاه مدت او دسترسی پیدا کرد.حتی می توان به راحتی چیدمان تجربه ای Experience Set  خاصی را برای فرد ایجاد کرده و یا چیدمان تجربه ای دیگری را در مغز و روان او دیلیت کرده و پاک کرد. ”

اگر بخواهیم عبارت چیدمان تجربه ای Experience set  را از یک اطلاح فنی نظامی به زبان فارسی ترجمه کنیم باید اینگونه بگوئیم که منظور از چیدمان تجربه ای یا چیدمان تجربه ها یا همان Experience Set ،این است که آنها قادر خواهند بود تمام خاطرات شما و تجربه های شما را که در زندگی خود داشته اید ،پاک کرده و آنها را با تجربیات و خاطرات جدید که برای شما برنامه نویسی کرده اند جایگزین کنند.

یعنی کلا ذهن شما را فرمت کرده و آنطور که می خواهند برنامه ریزی می کنند. قربانی فکر می کند ،که شخصیت او همان است که به آن آگاه هست ولی حقیقت چیز دیگری است.دقیقا مشابه آنچه که در فیلم ماتریکس مشاهده می کنید. البته مهم است که به این نکته توجه داشته باشید،در حقیقت نویسندگان این گزارش New World Vistas ،با اشاره به پیشرفتهایی که در آینده نزدیک روی می دهد ،در حقیقت می خواهند توانایی ها و قابلیتهای تکنولوژیک فعلی خود را استتتار کنند.سناریوی مربوط به آینده مشابه دیگری که در آن نیز منابع زیادی در رابطه با دستکاری های ذهنی وجود دارد، در گزارش دیگری تحت عنوان The Revolution in military Affairs and Conflict Short of War  توضیح داده شده و ذکر شده است.

این گزارش را کالج جنگ های ارتش آمریکا US Army War College در سال ۱۹۹۴ منتشر کرده است.نویسندگان این مطلب Steven Metz و James Kievit هستند .

آنها در این مطلب اذعان می کنند که:“استفاده از تکنیکهای اصلاح و تغییرات رفتاری ،کلید اصلی در دست یابی به صلح جهانی هستند.”.آنها در این گزارش به صراحت عنوان می کنند که :“مهمترین حسن و فایده استفاده از چنین تکنیکهایی امکان انکار کردن آنها به طور کلی است.”نویسندگان این مطلب این سئوال را مطرح می کنند که :” خوب،این قابلیت انکار کردن بر علیه چه کسانی به کار می آید؟؟”.. پاسخ آن به صراحت مشخص است:”علیه مردم ایالات متحده آمریکا”

این نویسندگان(Metzو Kievit) در سال ۲۰۱۰ از “قالب سازی آگاهی Perception Moulding” و “تکنولوژی های پیشرفته روانی” سخن می گویند که از آنها برای جلوگیری از شورش و تظاهرات مردم آمریکا بر ضد جنگ استفاده می شود.

البته این فقط شروع این داستان است. آنها بر این باورند که مانع اصلی و سد راه رسیدن به نظم نوین جهانی نظام اخلاقی سنتی مردم آمریکا ست.این نظام اخلاقی سنتی مردم آمریکا گیر و مانعی آزار دهنده برای اجرا کردن برنامه های شوم اربابان نظم نوین جهانی است. مردم ایالات متحده آمریکا از نظر اخلاقی به طور سنتی برای دو چیز فوق العاده اهمیت قائل هستند:

۱-آزادی و حریم خصوصی شخصی Personal Privacy

۲- حکومت و سلطه ملی National Sovereignty

لذا برای رسیدن به هدف بزرگ لازم و ضروری است تا این دو ذهنیت و ارزش از مد افتاده از ذهن مردم آمریکا پاک شود.

         

 


http://www.freewebs.com/rumorsconspiracybooks/Folder3/Mind%20Control%20Forums.pdfDownloads-icon

چگونه ذهن دیگران را از راه دور کنترل کنیم
چگونه ذهن دیگران را از راه دور کنترل کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *