چگونه ذهن موفق داشته باشیم

 
helpkade
چگونه ذهن موفق داشته باشیم
چگونه ذهن موفق داشته باشیم

داشتن ذهن قوی و قدرتمند برای موفقیت در هر کاری لازم است پس با شناخت موانع رسیدن به این مهم هرکسی می تواند به بهترین نحو از قدرت ذهنی خود در کار و زندگی استفاده کند.

هنگامی که شما در حال کاهش وزن،کار کردن، یادگیری یک حرفه و غیره هستید باید ذهنتان آماده باشد تا بتوانید از آن به نحو احسنت استفاده کنید بدون ذهنیت مناسب به راحتی تمرکز خودتان را از دست می دهید و کارهایی را که باید انجام دهید را نمی توانید خوب انجام دهید.

در این بخش از نمناک ما پنج عادت نامناسب را به شما معرفی خواهیم کرد که به شما در داشتن ذهن قوی کمک خواهد کرد.

اگر می خواهید ذهن آماده داشته باشید پیشنهاد می کنیم که مقایسه کنید این برای زمانی است که شما به اطرافتان نگاه می کنید و می اندیشید که دیگری از شما ثروتمندتر، لاغرتر، با استعدادتر و موفق تر از شماست که از این موضوع می توانید به عنوان هدف استفاده کنید که در نهایت امر شما هم موفق می شوید و هم ذهن فعال تری خواهید داشت.چگونه ذهن موفق داشته باشیم

مشکل این است که شما ذهنتان را با چیزهایی که مهم نیستند پر کرده اید که این کار شما منجر به استرس اضافی و ترس و اشتباه خواهد شد و در آینده باعث بروز برخی مشکلات می شود؛ کلمات و کاربرد آنها مهم هستند برای اینکه موفق باشید و حافظه خوبی داشته باشید باید از چیزهایی پیش پاافتاده بگذرید تا بتوانید موفق شوید. توجه خود را روی مطالب مهم و چیزهایی که باعث پیشرفت شما می شوند را صرف کنید

با این حال که هر کسی می توانند نظرات خود را به اشتراک بگذارد این به این معنا نیست که شما باید به حرف هر شخصی گوش کنید بعضی از افراد ممکن است که با حرف های شان شما را از هدف تان منع سازند.

لازم نیست که در مورد این اشخاص بی ادبی کنید بلکه شما میتوانید از اشخاصی که میتوانند شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند، راهنمایی بگیرید. اگر دیدید که شخصی حرفهای ناامید کننده میزند برای اینکه جواب او را ندهید یک لبخند مودبانه بزنید و از او تشکر کنید و سپس آن مجلس را ترک کنید

شما احتمالاً باهوش هستید و دارای مدارک عالی هستید و شما می توانید دستاوردهای بزرگی در زندگی خود کسب کنید اگر باور داشته باشید که خودتان به تنهایی می توانید هر کاری را انجام دهید زودتر موفق می شوید و برای موفق شدن خودتان به هیچ کس احتیاج نخواهید داشت ؛ تنها عامل مهم در موفقیت شما این است که شما خودتان را باور داشته باشید که از پس هر کاری می توانید بر بیایید.

به طور معمول هر کسی به مسافرت میرود اما مسافرت چیزی نیست که باعث بهبود یافتن سطح ذهن ما شود بهتر است به جای مسافرت های طولانی کارهایی برای رسیدن به هدفتان انجام دهید که در غالب سفرهای کوتاه شما را ر تقویت ذهنتان یاری کند.

مطالعه شریف بیش از 10 سال است جدیدترین آموزش ها در کلاس جهانی را به شکل کاملا بومی، کاربردی با متد فانتوم در اختیار علاقه مندان قرار میدهد.

راهنمای خرید از مطالعه شریف

پرفروش ترین محصولات

چگونه ذهن موفق داشته باشیم

تهران، درب شمالی دانشگاه صنعتی شریف،خ قاسمی، تقاطع بلوار اکبری، پلاک 30 طبقه 3

021-66064000

021-40663100

info [at] motalesharif [dot] com

ما را دنبال کنید …

اینجا یکی از هتلهای کیشه! همین حالارزروکن

دندانپزشکی تخصصی کودکان/*تعرفه‌ مناسب

با بالا رفتن سن قوای عقل و منطق آدمی هم کاهش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یابد. اما این اتفاق قابل پیشگیری است؛ در این مقاله به شما مراحلی را معرفی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنیم که می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانی د در هر سنی ذهن و فکرتان را جوان و هوشیار نگاه دارید.

همه ما عقیده داریم که با بالا رفتن سن قوای عقل و منطق آدمی هم کاهش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یابد. اما این اتفاق قابل پیشگیری است؛ در این مقاله به شما مراحلی را معرفی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنیم که با بکار بردن آنها می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانی د در هر سنی که هستید ذهن و فکرتان را جوان و هوشیار نگاه دارید:

 

چگونه ذهن موفق داشته باشیم

۱- باشگاه بروید و ورزش کنید: بسیاری از دانشمندان عقیده دارند که فعالیت‌های بدنی و فیزیکی باعث تحریک و کارکردن درست عقل و قوای فکری می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود. تحریکات خونی بدن باعث می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود مغز بیشتر و بهتر کار کند؛ چرخش درست خون موجب می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود شما بتوانید ذهن تان را سالم نگاه دارید و عکس العمل‌های سریع و عاقلانه تری داشته باشید. همچنین فعالیت‌های بدنی باعث می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شوند سلول‌های موجود در مغز شما رشد و تکثیر یابند، و ذهن شما مانند یک ساعت کار کند.

 

 

۲- از ذهن تان کار بکشید: فارغ التحصیل شدن از مدرسه به این معنی نیست که شما یادگیری و آموزش را رها کنید. اگر ذهن تان را درگیر آموزش و یادگیری کارهای جدید نکنید یعنی به روند کاهش قوای فکری تان کمک کرده اید. یک زبان جدید یاد بگیرید، به طور منظم کتاب بخوانید، یا حتی نواختن یک ساز موسیقی را یاد بگیرید. فکر کردن هم یکی از فعالیت‌هایی است که ذهن را درگیر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند. فعالیت‌های روزانه ذهنی باعث قویتر شدن مغز می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود، در نتیجه شما ذهن سالم تری خواهید داشت.

 

۳ – سالم غذا بخورید: خوردن غذاهای فست فود و یا تنقلات مضر و بی فایده تنها به بدن شما و فیزیک تان آسیب نمی رساند، بلکه قوای ذهنی تان را مختل می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند. خوردن غذاهای سالم و مقوی به ذهن شما این امکان را می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد که سلول‌های خود را گسترش دهد و مواد مغذی مورد نیازش را از بدن تان بگیرد. غذاهایی که برای تقویت ذهن شما مفیدند عبارتند از شاتوت، بروکلی، قهوه، و آواکادو.

 

۴- استرس خود را مهار کنید : آیا می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دانید که استرس آسیب‌های فراوانی به سلول‌های ذهن شما وارد می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند؟ تنها این مسئله نیست، زمانیکه شما دچار استرس و اضطراب می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شوید، نمی توانید بدرستی روی کارها و اعمال تان تمرکز کنید. استرس کنترل نشده ممکن است به افسردگی تبدیل شود و یا بیماریهای جسمی وخیمی بهمراه داشته باشد.

 

 

۵- به اندازه کافی استراحت کنید : اگر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خواهی د ذهن تان هر روزمنظم و دقیق کار کند باید هر شب به اندازه کافی استراحت کنید. اگر نتوانید به اندازه کافی بخوابید، ذهن تان هوشیاری همیشگی را نخواهد داشت. البته زیاد از حد خوابیدن هم به اندازه کم خوابی مضر است ؛ پس تعادل را حفظ کنید.

 

۶- تنها نباشید‌ : داشتن دوستان صمیمی چند فایده دارد. اول اینکه ، ارتباطات کلامی موجب تقویت حافظه و هوشیاری ذهن می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود. داشتن رابطه با دیگران باعث می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود شما فکر کنید و مشکلات تان را خودتان حل کنید. علاوه بر این داشتن دوستان زیاد از ابتلا به افسردگی و انزواطلبی جلوگیری می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند .

 

۷- کارهای روزانه خسته کننده تان را با هیجان آمیخته کنید: انجام دادن یک سری کارهای روتین روزانه خسته کننده است اما موجب می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود شما مانند یک خلبان اتوماتیک کار کنید. برای اینکه کارتان شما را خسته نکند آنها را با هم ادغام کنید. راه‌های مختلفی را برای رسیدن به محل کارتان تجربه کنید. فعالیت‌های فوق برنامه جدیدی برای خود پیدا کنید. کارهایی انجام دهید که شما را به هیجان می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آورند و ذهن شما را هوشیار و فعال می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند.

 

 

 


مشاوره تربیت کودک و شیوه های فرزندپروری


طرح های 3بعدی کاغذ دیواری برای خرید


سینما رو به خونت بیار!


آکادمی تخصصی زبان| مبتدی تا پیشرفته

چطور با هزینه‌ی کم، زیاد و راحت سفر کنیم؟


ماشین لباسشویی با آبکشی شرعی


بهترین قیمت بلیط اتوبوس-خریدآنلاین

پکیجی که شما را به هدف تحصیلی‌تان میرساند


اقساط36ماهه لوازم خانگی بدون پیش پرداخت

سریعترین وارزانترین راه سفربه نقاط مختلف


مشاوره تلفنی طلاق


تست شنوایی و درمان وزوز گوش


تو جلسه خواستگاری چی بپرسیم!؟


موفقیت شما در کدام رشته تحصیلی است؟

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

خانه > پیشرفت شخصی > چگونه فکر اقتصادی داشته باشیم

حتما تا به حال به این قضیه فکر کرده اید که چرا بعضی از افراد، ثروتمند هستند و بعضی دیگر فقیر؛ شاید فکر کنید که یک معامله ی عالی، یک کار پردرآمد یا ارث پدری و … این افراد را ثروتمند کرده است درحالی که اگر این سوال را از افراد ثروتمند بپرسید در جواب چیز دیگری را عنوان خواهند کرد و آن ذهنیت آن ها نسبت به ثروت و پول است. با اندکی صحبت با این افراد، متوجه خواهید شد که ذهن ثروتمندی دارند و ذهنشان را طوری پرورش داده اند که برایشان کار می کند. همه ی ما جویای این هستیم که بدانیم چگونه فکر اقتصادی داشته باشیم و راز ذهن ثروتمند چیست؟ چگونه می توان ذهن فقیر را به ذهن ثروتمند تبدیل کرد؟ اگر به دنبال جواب این سوالات هستید در این مقاله با ما همراه باشید.

ذهن ما، به گونه ای برنامه ریزی شده است که در مقابل مسائل غیرعادی از خود واکنش نشان می دهد، آنها را به عنوان یک تهدید به حساب می آورد و از ما محافظت می کند. محافظت در برابر تهدید بسیار خوب است اما این کار باعث می شود فرصت های جدید آموختن و رشد کردن را از دست بدهیم یعنی دقیقاً همان فرصت هایی که برای ثروتمند شدن لازم است.

ذهن ثروتمند، ذهنی است که باورهای محدودکننده ای نسبت به پول و ثروت ندارد و همیشه به دنبال کشف راههایی برای رسیدن به ثروت است. افرادی که ذهن ثروتمندی دارند بیشتر به سمت افراد موفق می روند و سعی می کنند با این افراد بیشتر در ارتباط باشند و برای رسیدن به ثروت از تجربه ی انها کمک بگیرند اما در مقابل، باورهای ذهن فقیر نسبت به پول و کسب ثروت محدود می باشد و از برقراری ارتباط با افراد ثروتمند دوری می کنند.

یکی از ابزارهای فوق العاده در زمینه جذب فرکانسی ثروت و داشتن ذهنیتی ثروتمند کننده  ” سابلیمینال روانشناسی ثروت “ است این سابلیمینال ارزشمند موجب تغییر باورها و افکار برای داشتن ذهن و طرز تفکری ثروتمند کننده به کمک ضمیر ناخودآگاه می شود ، این سابلیمینال فوق العاده توسط متخصصین سابلیمیران تهیه و عرضه شده است. هم اکنون می توانید از طریق لینک زیر مشاهده کنید:چگونه ذهن موفق داشته باشیم

روانشناسی ثروت با فایل مخصوص تاثیر گذاری بر ضمیر ناخودآگاه | می توانید از طریق منو سایت با انواع آلبوم های سابلیمیران آشنا شوید

ذهن ثروتمند با دید بازتری نسبت به پول فکر می کند افراد ثروتمند هیچگاه به این فکر نکرده اند که پول کثیف است برعکس، آنها پول را برابر با قدرت می دانند و همیشه برای بدست آوردن آن تلاش می کنند. به عقیده ثروتمندان پول ابزاری قوی برای رسیدن به اهداف است، فرقی نمی کند که پول چگونه بدست می آید، اگر از راه نامشروع به دست آمده باشد صرف اهداف نامشروع خواهد شد و اگر از راه مشروع به دست آمده باشد صرف اهداف مشروع و کارهای انسان دوستانه خواهد شد و این بستگی به خود فرد دارد.

پول می تواند نتایج مثبتی برای شما داشته باشد مثلا کارهای خداپسندانه ی زیادی وجود دارد که لازمه ی انجام آنها، پول است و در صورتی شما می توانید آنها را انجام دهید که ثروتمند باشید بنابرین هیچگاه نسبت به پول منفی فکر نکنید و اگر افکار منفی به ذهنتان آمد به خودتان یادآوری کنید که، چه کارهای خداپسندانه ای می توانید با پول انجام دهید.

فردی خوش پوش را با ماشین گران قیمت می بینیم، اولین فکری که به ذهن ما می رسد چیست؟ بله درست است، در نگاه اول فکر میکنیم این فرد، کلاهبردار، دزد، مال مردم خور و … است. و این باور منفی در اغلب افراد وجود دارد. درست است بعضی از افراد، از راه نامشروع به ثروت رسیده اند اما خیلی ها هم هستند که با پشتکار، دانش و هوش مالی و تجاری به ثروت رسیده اند و به افراد زیادی خیر رسانده اند و خیلی ها را به کار گرفته اند. این افراد، ثروتمندان سالمی هستند که ثروت را برای کارهای انسان دوستانه به کار میگیرند و همواره برای بدست آوردن آن تلاش می کنند.

شما سعی کنید زندگی نامه و مسیر موفقیت افرادی را مطالعه کنید که از صفر شروع کرده اند و با کارآفرینی به ثروت رسیده اند،. شمار اینگونه افراد در جهان و ایران زیاد است مسیر و رفتار آنها را، در رسیدن به موفقیت بررسی کنید و از آنها الگو بگیرید.

افراد ثروتمند به داشته ها بیشتر فکر می کنند اما ذهن فقیر همیشه روی کمبودها و نداشته ها متمرکز می شود به همین دلیل انسانهای فقیر در راه کسب ثروت، به “ناامیدی” و “نتوانستن” می رسند اما ذهن ثروتمند همواره به “چگونه می توانم” می اندیشد.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که ذهن با گفتن “نمی توانم” برای یافتن راه حل جدید خاموش می شود اما با گفتن “چگونه” به دنبال یافتن راه حل، برای حل مسئله می افتد. سعی کنید فهرستی از علایق، مهارت ها و استعدادهای خود تهیه کنید و ببینید کدام یک می تواند شما را به ثروت برساند.

افراد با ذهن فقیر فقط به دنبال این هستند که درس بخوانند، دانشگاه قبول شوند و مدرک بگیرند و نهایتاً در جای ثابتی استخدام شوند اما ذهن ثروتمند با شرایط کنونی اقتصاد جامعه،

من چون وضعیت مالی مطلوب ندارم نمیدانم از کجا شروع کنم

نظرییه جالبیه اما بدون راهکارییه اجرائی کم ارزشه.
دوست شما محسن.

خواستن توانستن است
وقتی میشه زندگی راحت و خوب داشت،چرا زندگی معمولی داشته باشیم.

باید دولت وام بدهد به ماتاکارافرینی کنیم

بسیار جالب بود.سپاسگذارم🙏🙏🙏
خواستن توانستن است.

کاش یکی بود بگه چکار کنیم دراین شرایط که به پول برسیم دست روی هرکاری میذاری یاسرمایه زیادمیخواد یابازارش راکدشده

من خواستم و تونستم…
از صفر شروع کردم و امروز کارفرما هستم.
به امید موفقیت و سربلندی تمام جوونهای کشورم

خواستن توانستن است اگه همین جلرو بفهمی 80درصد راهو رفتی ایمان به خواسته و باور خواستهاتون 20درصد مابقی هستش تا قبل از تلاش میشه ذهن آماده ثروتمند شدن بعدشم به قطع یقین خودتون تلاش میکنید.تمام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

سابلیمینال ها و بیوکنزی های  سابلیمیران تنها در صورت تهیه از همین سایت و پیج ها و پشتیبانی های معرفی شده ( با آدرس مشخص ) در سایت اعتبار و تایید فنی دارند و در صورت آپدیت شامل پشتیبانی می شوند. مراقب کلاه برداران در فضای مجازی باشید

ارتباط با ما :

آیدی تلگرام پشتیبان : suplimir@

ایمیل: info@sublimiran.com

برای ارتباط با ما از طریق روش های دیگر لطفا به صفحه ارتباط با ما مراجعه کنید

داشتن ذهنی قوی، چیزی است که میتوانید با تمرین آنرا کسب کنید و مزایای آن بهره مند شوید.

به گزارش مجله آلامتو به نقل از success.com؛ من سال هاست که به افراد کمک می کنم استعدادها و مهارت های فعلی خود را شناسایی کند و از این استعدادها به نفع خود بهره ببرند. بعد از انجام اینکارها، به این نتیجه رسیده ایم که چگونه می توانیم با توسعه نکات قوت فعلی افراد، توانمندی هایشان را افزایش دهیم.

همیشه فکر می کردم برنامه مثبت می تواند یک روش موثر برای کمک به افراد برای غلبه بر رقبا باشد اما یک حادثه تلخ نظر مرا عوض کرد. در سال 2003 به طور ناگهانی مادرم را از دست دادم. دو سال قبل از سومین سالگرد مرگ مادرم، همسر 26 ساله ام دچار حمله قلبی شد. 7 سال بعد پدرشوهرم را از دست دادم.

در طول این روزهای سخت و دردناک دریافتم که تمرکز کردن بر روی نکات قوت و نادیده گرفتن ضعف ها محدودیت های زیادی برای من داشته است. اگر می خواستم قوی تر از گذشته از این حوادث بیرون بیایم باید توجه ویژه ای به عادت های بدی که مرا در گذشته نگه می داشت، می کردم.چگونه ذهن موفق داشته باشیم

اینکه خود را یک قربانی بدانم و در مورد شرایط موجود شکایت کنم در کوتاه مدت به من کمک می کرد اما می توانست در طولانی مدت مشکلات بیشتری برایم ایجاد کند. سخت کوشی هایم به من یاد داد که یک یا دو عادت بد نیز می تواند مانع از پیشرفتم شود.

دسترسی به پتانسیل بالایی که دارید همیشه نیازمند کار و کوشش فراوان برای اضافه کردن عادت های مطلوب به زندگی پرمشغله فعلی تان نیست. در عوض می توانید هوشمندانه کار کنید و برنامه های فعلی که مانع از موفقیت شما و تقویت روح و روانتان می شود را حذف نمایید.

در ادامه قصد داریم 13 عادتی را بیان کنیم که افراد قدرتمند از لحاظ روحی اینکار را انجام می دهند.

اینکه بخواهید همه مشکلاتی که دارید را لیست کنید، شکست هایتان را با اغراق بیان کنید و سختی هایی که در زندگی با آن مواجه شده اید را بشمارید هیچ کمکی به شما نمی کند. اینکه با پرداخت قرض دست و پنجه نرم می کنید یا مشکل حادی در سلامت خود دارید، افسوس خوردن برای شرایط مشکلی را حل نمی کند و باعث بدتر شدن آن می شود.

افسوس خوردن باعث می شود بیشتر از قبل بر روی مشکلاتی که دارید تمرکز کنید و همین امر مانع از توسعه راه حل های مفید برای حل مشکلات می شود. بروز سختی و ناراحتی در زندگی غیر قابل انکار است اما احساس تاسف برای خود، انتخابی است که خودتان انجام می دهید.

حتی زمانی که نمی توانید مشکل خود را حل کنید می توانید بر روی افکاری که دارید کنترل داشته باشید. برای هر چیزی که در زندگی خود دارید شکر کنید.

شما نمی تواند حس یک قربانی را داشته باشید و در عین حال از لحاظ ذهنی انسان قدرتمندی باشید. این موضوع غیر ممکن است. اگر افکار شما به گونه ای باشید که حالت قربانی را ایجاد کند، قدرت بیشتری به سایر افراد می دهد تا شما را کنترل کنند. سعی کنید از افکار خود مراقبت کنید و از توانایی هایی که دارید به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید.

تغییر واژگان روزانه یکی از روش های موجود برای شناسایی انتخاب هایی است که در زندگی خود دارید. به جای اینکه بگویید باید تا دیروقت کار کنم جمله خود را ویرایش کنید و بگوید من امروز می خواهم تا دیروقت کار کنم و این انتخاب من است. اگر نتوانید تا دیرقت کار کنید ممکن است مشکلاتی داشته باشید اما هنوز هم این انتخاب خودتان بوده است.

قدرت بخشیدن به خود یکی از اجزای ضروری برای ایجاد چیزهایی است که می خواهید در زندگی به آن برسید.

اگر نگران این هستید که تغییر شرایط شما را بدتر کند، نمی توانید کار را جلو ببرید. دنیا در حال تغییر است و موفقیت شما به توانایی که برای انطباق خود با این شرایط دارید بستگی خواهد داشت.

هر چقدر بیشتر خود را با این شرایط وفق دهید بیشتر می توانید موفق شوید و تغییرات مثبت در خود ایجاد نمایید.

شکایت کردن، نگران بودن و افسوس خوردن در مورد اتفاقاتی که ما قادر به حل آن ها نیستیم نمی تواند مشکلی را حل کند و در عوض باعث به هدر رفتن انرژی مان می شود. اگر همین انرژی را بر روی مواردی به کار ببرید که بر روی آن کنترل دارید قادر خواهید بود خود را برای چیزهایی که می توانید به دست آورید آماده سازید.

به زمان هایی که در مورد اتفاقات غیر قابل کنترل نگران هستید توجه داشته باشید و این انرژی را بر روی موارد خلاقانه همچون پایان دادن به یک پروژه یا تمیز کردن منظل اختصاص دهید. موقعیت های خود را بپذیرید و بدانید که برخی از این شرایط فراتر از کنترل شما هستند.

شما نمی توانید همه افرادی که در دنیا وجود دارند را راضی نگه دارید. اینکار می تواند قدرت ذهنی و روحی شما را تخلیه کند و باعث از دست رفتن اهداف مهمی شود که می توانید در زندگی خود بدان دست پیدا کنید.

انتخاب هایی که باعث ناراحتی و نا امیدی سایر افراد می شود می تواند باعث ناراحتی شما شود اما ماهیت زندگی افراد را ملزم می کند بر اساس ارزش های خود رفتار کنند.

5 مورد از ارزش هایی که در ذهن دارید را بنویسید و انرژی خود را بر روی حفظ آن ها قرار دهید.

اگر چیزی به نظرتان وحشتناک بود ممکن است دوست نداشته باشید در مورد آن ریسک کنید. اگر در مورد فرصت های کوچک هیجان زده باشید، ممکن است خطرات بزرگی که در مسیر وجود دارد را نادیده بگیرید و به سمت جلو حرکت کنید. احساسات می تواند قاضی شما باشد و با توانایی های تان برای محاسبه دقیق خطرات تداخل نماید.

شما نمی توانید بدون استفاده از فرصت ها موفق شوید اما نتیجه موفقی آمیز به توانایی شما برای کنترل خطرات بستگی دارد.

خطرات موجود را شناسایی کنید و ببینید چگونه می توانید با آن ها مقابله نمایید. ایجاد فهرستی از مزایا و معایب خطر کردن ، می تواند در تصمیم گیری درست منطقی و احساسی به شما کمک کند.

با اینکه درس گرفتن از گذشته می تواند باعث تقویت روحی شما شود اما زندگی کردن در آن بسیار خطرناک است. زیر سوال بردن مداوم انتخاب های گذشته یا مرور دائمی روزهای خوبی که قبلا داشته اید مانع از ساخت یک اینده خوب و لذت بخش می شود. با گذشته خود صلح کنید.

برخی از اوقات اینکار به معنای بخشیدن فردی است که به شما اسیب رسانده و برخی از اوقات بع معنای عبور از گذشته و انتخاب های آن است.

همه ما از دوران کودکی یاد می گیریم که اشتباه کردن بد است. به همین خاطر ممکن است اشتباهات خود را پنهان کنیم تا شرم مرتبط با آن را کمتر نماییم. اشتباه را به عنوان فرصتی برای رشد بدانید. غرور خود را کنار بگذارید و همه کارهایی که کرده اید را ارزیابی کنید. حالا می توانید از اشتباهات خود درس بگیرید و دیگر مرتکب آن ها نشوید.

دیدن ترفیع همکارتان در محل کار، شنیدن صحبت های یک دوست در مورد دستاوردهایش و دیدن پیشرفت اعضای خانواده نباید باعث ایجاد حس حسادت در شما شود.

این احساس باعث می شود تمرکزتان از تلاش هایی که انجام می دهید برداشته شود و با توانایی های موجود برای رسیدن به اهداف تداخل ایجاد نماید. تعریف خود را از موفقیت بنویسید. بعد از اینکه به تعریف واحدی رسیدید، از دستاوردهای دیگران خشمگین نخواهید شد.

باید بدانید زمانی که افراد به اهداف خود می رسند ، دستاوردهای شما کوچک تر نمی شود.

شکست خوردن جزئی از مسیر موفقیت است.

برخی از افراد از شکست پرهیز می کنند. تلاش نکردن بعد از اولین شکست، مانع از رسیدن به اهداف می شود. تقریبا هر داستانی در مورد افراد موفق با شکست های تکراری آغاز می شود.

با ترس خود روبرو شوید و با محدودیت های موجود مبارزه کنید. حتی زمانی که احساس شرمندگی دارید، از طرف دیگران رد شده اید یا شکست خورده اید باز هم سر خود را بالا بگیرید و اجازه ندهید نرسیدن به موفقیت شخصیتتان را زیر سوال ببرد.

بر روی بهبود مهارت های خود تمرکز کنید و دوباره تلاش نمایید.

تنهایی می تواند حس بدی در افراد ایجاد کند. برخی از افراد احساس می کنند تنها بودن حس وحشتناکی است. بیشتر افراد با پر کردن روز خود با فعالیت های مختلف، از سکوت جلوگیری می کنند.

با اینحال، زمان تنهایی ، بخش ضروری برای ساخت قدرت ذهنی است. حداقل 10 دقیقه از روز را برای جمع آوری افکار بدون تداخل سایر موارد اختصاص دهید. از این زمان برای ارزیابی پیشرفت و ایجاد اهداف اینده استفاده کنید.

زمانی که سخت تلاش می کنیم، به دنبال موفقیت هستیم. اما اینکه بنشینید و منتظر بمانید دنیا چیزهایی که می خواهید را بدون تلاش در اختیارتان قرار دهد سخت در اشتباهید. بر روی چیزهایی تمرکز کنید که باید به دنیا بدهید.

شما هدایایی در درون خود دارید که می توانید با سایر افراد به اشتراک بگذارید.چگونه ذهن موفق داشته باشیم

رشد و توسعه فردی به تدریج اتفاق می افتد. اینکه تلاش می کنید موانع موجود برای رسیدن به موفقیت را از سر راه بردارید یا زندگی زناشویی خود را بهبود ببخشید زیاد فرقی نمی کند. انتظار نتایج فوری به نا امیدی منجر خواهد شد.

تلاش های خود را همانند دوی ماراتن بدانید.. قدرت ذهنی انعطاف پذیری به شما می دهد که به کمک آن می توانید از موانع عبور کنید.

خبر خوب این است که هر کس می تواند عضلات روحی خود را تقویت کند. تمرین کنید تا مربی قدرت ذهنی خود باشید. به حوزه هایی فکر کنید که توانسته اید به خوبی عمل کنید و ببینید در چه مواردی نیاز به بهبود دارید.

برای رشد خود فرصت هایی را ایجاد کنید و سپس خود را به چالش بکشید تا بتوانید هر روز بهتر از دیروز عمل کنید.

بسیار عالی بود. لذت بردم. ممنون میشم مقاله من را هم که در این باره نوشتم مطالعه کنید

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    

2,034 بازدید

دكتر مهرداد منصوری

==============================

ممكن است زندگی كردن با آنچه از خود در آینه میبینیم زیاد آسان نباشد ولی اگر یك تصویر خوب از شكل ظاهری خود در ذهنمان داشته باشیم به خودمان اهمیت بیشتری میدهیم و اعتماد به نفسمان بیشتر میشود. در همین رابطه محققان توصیه میكنندچگونه ذهن موفق داشته باشیم

همین حالا مشورت کنید: در صورتیکه این مقاله بیماری یا مشکل خاصی را شرح داده است میتوانید با نویسنده آن که بیشترین اطلاعات ارتوپدی در همین زمینه را دارد مشورت کنید.

این مقاله چقدر مفید بود ؟

لطفا در زیر امتیاز بدهید

2 روز پیش

1 هفته پیش

1 هفته پیش

2 هفته پیش

2 هفته پیش

2021-01-05

 

 

ایران ارتوپد    دانشنامه آسیب ها و بیماری های استخوان و مفاصل

دکتر مهرداد منصوری     تهران. سعادت آباد. میدان سرو. ابتدای خیابان شهید بخشایش. نبش خیابان بهار یکم. ساختمان بخشایش

تلفن    231 40 221 – 021

این سایت حاوی اطلاعاتی در باره بیماری ها و درمان آنها است. این اطلاعات صرفا به منظور افزایش آگاهی و اطلاعات شما در سایت قرار داده شده است و به هیچ وجه جایگزین مراجعه مستقیم به پزشک برای تشخیص و درمان نیست. شما مجاز نیستید به هیچ طریقی از این اطلاعات برای تشخیص، درمان یا هر اقدام دیگری در مورد بیماری یا مشکل فیزیکی بدن خود یا فرد دیگری استفاده کنید.

چگونه ذهن موفق داشته باشیم
چگونه ذهن موفق داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *