چگونه شاخ حرف بزنیم

 
helpkade
چگونه شاخ حرف بزنیم
چگونه شاخ حرف بزنیم

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

برترین ها: البته کتاب‌ها و توصیه‌های زیادی برای خوب صحبت کردن و خوب سخنرانی کردن وجود دارد؛ این‌قدری هست که آدم سرگیجه می‌گیرد. اما یکی از معروف‌ترین آثاری که در این حوزه چاپ شده، «آیین سخنوری» است.

این کتاب را یک ایرانی درباره سخنرانی نوشته است. او با ادبیات خاص خودش، کتاب آیین سخنوری را نوشته است که پر از ارائه راهکار و فرمول و اینگونه حرف‌هاست. ۴۰ پیشنهاد از این کتاب را به زبانی ساده و امروزی، برایتان کنار گذاشته‌ایم تا آن‌ها را مطالعه کرده، صفا کنید و مثل بلبل در صدر هر مجلسی چهچه زده و بدرخشید. این پیشنهادها، کاملا ایرانی و سفارش یک ایرانی است.

این پیشنهادها، برای سخنور شدن است. شما در هر جایی که باید برای بیش از ۳-۲ نفر صحبت کنید، سخنور محسوب می‌شوید. از کجا معلوم، شاید سال‌ها بعد، یک سخنران حرفه‌ای هم از آب در آمدید. نکاتی که باید بیاموزید:

چگونه شاخ حرف بزنیم

۱. زیاد تمرین سخنرانی کنید. فن سخن گفتن را هم خوب یاد بگیرید.

۲. شاید حافظه‌تان خوب نباشد، اما لازم است که برای خوب سخن گفتن، حافظه خوبی داشته باشید و چیز‌های زیادی را حفظ کرده باشید تا بتوانید از آن‌ها در جمله‌هایتان به‌کار ببرید. شعر زیاد حفظ کنید، جمله‌های آموزنده و….

۳. از چی دارید حرف می‌زنید؟ لطفا بی‌گدار به آب نزنید و درباره چیزی که نمی‌دانید یا کم می‌دانید، صحبت نکنید.

۴. واجب‌تر از همه، این است که کمی روانشناسی بلد باشید و بدانید چطوری می‌شود در مردم شور برانگیخت.

۵. از انتقاد نترسید. اصلا دربه‌در دنبال کسی باشید که از شما انتقاد کند. همین‌طور زل بزنید توی چشم‌هایش تا از شما انتقاد کند و شما هم بروید و این مشکلات را رفع کنید.

۶. خوب مطالعه کنید و از همه چیز اطلاعاتی به دست بیاورید تا این مطالعه، خودش را در حرف‌های شما نشان بدهد.

۷. طوری تمرین کنید که قاعده‌های خوب حرف زدن برای شما تبدیل به عادت شود؛ درست مثل اینکه دارید راه می‌روید و نفس می‌کشید. نه اینکه همین‌طوری یاد بگیرید و هر وقت خواستید صحبت کنید و به زور آن را اجرا کنید؛ مطمئن باشید کار را خراب می‌کنید.

۸. یادتان باشد شما باید اطرافیان‌تان را سرگرم کنید تا از حرف‌هایتان لذت ببرند. درست است که هدفی دارید، اما باید اول سرگرم و پر نشاط‌شان کنید، تا در دل آن‌ها به هدفتان برسید.

۹. لازم نیست ادای کسی را که دارد خوب حرف می‌زند، در بیاورید. روش منحصربه‌فرد خودتان را عشق است.

۱۰. اگر حدس می‌زنید که قرار است جایی حرف بزنید، باید خوش تیپ باشید پس به‌خودتان رسیدگی لازم را بکنید.

۱۱. خواهشا حوصله مخاطبان را سر نبرده و بعضی‌اوقات چشمتان را به ساعت و زمان هم بیندازید.

۱۲. نیاز به خیلی بلند صحبت کردن و داد کشیدن و سریع حرف زدن نیست. آرام و کنترل‌شده حرف بزنید.

۱۳. به همه مخاطبان‌تان نگاه کنید؛ نه به یکی از آنها. طوری نگاه کنید که انگار دارید با تک‌تک‌شان ارتباط برقرار می‌کنید.

۱۴. قلمبه‌سلمبه حرف نزنید، جمله‌های طولانی به کار نبرید و شروع و پایان‌تان را بهتر تهیه کنید تا موثرتر باشد.

۱۵. اگر می‌خواهید حرف‌هایتان مهیج و موثر باشد، باید دلی حرف بزنید؛ یعنی حرفتان، واقعا حرف دلتان باشد.

۱۶. زیاد زبان‌بازی نکنید؛ ساده حرف بزنید. اگر زیاد زبان‌بازی کنید، درست مثل دکتری می‌مانید که سر تخت یک‌بیمار رو به مرگ رفته باشد و شروع کند به ادبی حرف زدن؛ آن هم به‌مدت طولانی.

۱۷. سعی کنید هوشتان بالا برود تا بتوانید به راحتی هرچه تمام‌تر، همه چیز را درک کرده و به همان روشنی به دیگران منتقل کنید؛ مثل آب خوردن و به شفافی شیشه و کریستال.

۱۸. سعی کنید درباره چیز‌هایی حرف بزنید که برای مردم خوشایند است یا حرف‌هایتان را یک جور‌هایی به این ربط دهید. اما چی برای مردم خوشایند است؟ من یکی که می‌گویم ثروت، شهرت، شرافت و آبرو، لذت‌های مختلف، امور ذوقی و چیز‌هایی که به احساسات مربوط است و…

۱۹. درکل یادتان باشد که حرف زدن از چیز‌هایی که جان دارند و حرکت می‌کنند، بهتر از چیز‌هایی است که جان ندارند و بی‌حرکت هستند.

۲۰. حرف زدن از چیز‌هایی که مردم می‌بینند و واقعی است، بیشتر جواب می‌دهد تا حرف زدن از چیز‌هایی که باید فکر کنند تا به آن برسند.

۲۱. مثل‌ها، روایت‌ها، داستان‌ها، ماجرا‌ها و خوب تعریف کردنشان، می‌تواند حرف‌های شما را دلنشین کند.

۲۲. رمان‌نویسان و شاعران، به آن می‌گویند توصیف. هرچقدر توصیف شما دقیق‌تر و بهتر باشد، اثر بیشتری هم می‌گذارد. خوب تصویرسازی کرده، خوب توصیف کنید.

۲۳. با قرار دادن یکی از این دو، می‌توانید مخاطب‌تان را به هیجان بیاورید و قانعش کنید؛ یا حس عدالت طلبی، شرافت و جوانمردی‌شان را تحریک کنید، یا حس هم‌چشمی، خودپسندی، حس رقابت و… آن‌ها را. مطمئن باشید جواب می‌دهد.

۲۴. اگر به‌اصطلاح می‌خواهید در مخاطبان خودتان، شور و هیجان ایجاد کنید، دیگر این کار نیاز به لفاظی و ادیبانه حرف زدن ندارد. این مادر‌های بچه از دست داده را دیده‌اید که چطور جانگداز حرف می‌زنند؟ دلشان سوخته و این‌طوری حرف می‌زنند و بین حرف‌هایشان هم هیچ اثری از ادبیات و تصنع و این مسخره‌بازی‌ها نیست.

۲۵. لطفا الکی ادای کسانی را که با حرارت و هیجان حرف می‌زنند، درنیاورید؛ چون حسابی یخ خواهید کرد.

۲۶. تا خودتان شوری نداشته باشید، نمی‌توانید در هیچ کسی شوری ایجاد کنید. دل به دل راه دارد و در نتیجه، باید حتما در دل شما شور وجود داشته باشد تا بتوانید شور ایجاد کنید.

۲۷. حتما لازم است که خونسرد باشید، خودتان را نبازید، الکی قافیه را نبازید، در ضمن لازم است که بسیار حاضر جواب بوده و حضور ذهن بالایی هم داشته باشید. البته یکی از بزرگان گفته سخن گفتن جلوی جمع، اصلا خودش به‌طور خودبه‌خود حضور ذهن هم می‌آورد.

سلام  سلام سلام خدمت شما همراهان عزیز …چقدر حالا که دارم این مقاله جملات و کلمات باکلاس و آموزش لفظ قلم حرف زدن می نویسم حالم خوبه ..به خاطر حس خوبی که از بازخوردهای خوبی که شما می دین، گرفتم . علت اصلی نوشتن این مقاله سؤالات متعدد شما بخصوص دوستان شرکت کننده در دوره رایگان فن بیان و سخنرانی است .

درباره لفظ قلم حرف زدن نمونه نزدیک من، برادر خودم هست . برادر من دکتری دانشگاه شریف هست و فکر می کنم تحصیل در این دانشگاه بی تأثیر نبوده که در صحبت های عادی و روزانه ش هم معمولاً رسمی و یا نوشتاری بیشتر صحبت می کنه تا گفتاری ! ادبیات ما هنگام حرف زدن و نوشتن، متفاوته. اگر ما مثل زمانی که می نویسیم صحبت کنیم در واقع داریم لفظ قلم صحبت می کنیم .

 آیا می دانید تک تک کلمات و جملاتی که در زندگی روزانه خود استفاده می کنید تا چه اندازه روی روحیه و رفتار و ارتباطات شما تاثیر دارد؟ آیا تاحالا به کلماتی که به کار می برید توجه کرده اید؟ نه فقط زبان گفتاری که بلکه تفکرات درونی و مکالماتی که با خودتان دارید (واگویه ها )، توجه کرده اید؟زبان یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین ابزار برای کنترل حالت های روحی در برابر خود و دیگران است. این مکالمات و تفکرات ما هستند که ارتباطاتمان  را می سازند و مسلما همه ما روز شاد و پر انرژی را به روز پر استرس و خسته کننده ترجیح می دهیم.

همچون مسایل دیگر، نخستین مرحله برای کنترل زبان، آگاهی است؛ بسیاری از مردم به نحوه صحبت کردن – درونی و با دیگران – آگاه نیستند. توجه کنید که آیا مثبت یا منفی صحبت می کنید. آیا واقعا به نوع بیان خود و تاکید خود روی جملات مختلف آگاهی دارید؟چگونه شاخ حرف بزنیم

فهرست محتوا

 شناخت اصول زبان شناسی به زمان نیاز دارد. خیلی از مردم هستند که بدون آگاهی از جملاتی استفاده می کنند که بار منفی زیادی دارند و وقتی شما منفی فکر کنید چه می شود؟ معلوم است. افکار منفی به رفتارهای منفی منجر می شود. در آخر هم موجب ایجاد مشکلات و ناراحتی در زندگی می شود. با خفه کردن این افکار منفی در نطفه، می توانیم بسیاری از دردها و ناراحتی را از زندگی خود دور کنیم.

راستی اگر هنوز در دوره رایگان فن بیان و سخنرانی شرکت نکردید از طریق لینک زیر از آموزش فن بیان و سخنرانی ارائه شده استفاده کنید.

 

شرکت در دوره رایگان فن بیان و سخنرانی

 

خب ! بستگی دارد به اینکه در چه فضایی و برای چه افردی می خواهیم صحبت کنیم . مثلا در مثالی که در مورد برادرم زدم برادر من در برخورد و صحبت با یک فردی که تحصیلات بسیار پائینی داشت هم همانطور لفظ قلم صحبت می کرد و خب نتیجه هم مشخصه است ، شخص مقابل متوجه نمی شد . لفظ قلم صحبت کردن در شرایط و زمان مناسب به کار رود در حقیقت رسمی بودن شما را نشان می دهد اما جز شرایط خاص تلاش کنید که ساده و روان صحبت کنید( فن بیان یعنی با توجه به مخاطب و با توجه به موقعیت، موثر صحبت کردن) . اصلاً توصیه نمی‌ کنیم که در ارتباطاتمان  و هنگام صحبت کردن نقش بازی کنیم چون کاملاً مشخص می شود و حس خوبی به مخاطب انتقال پیدا نمی کند. 

 در صحبت کردن از اصطلاحات لطفاً..خواهشاً..عذر میخوام و …استفاده کنید ..اما در ادامه کلمات و جایگزین هایی مناسب برای آنها را مطرح کردم .

 

ادامه….

 

 

فایل صوتی کلمات با کلاس را از لینک زیر دریافت کنید .

دانلود فایل صوتی چطور لفظ قلم و با کلاس صحبت کنیم؟

 

همچنین پیشنهاد میکنم برای بالا بردن مهارتهای ارتباطی مقاله ی دیگر ما با موضوع نحوه احوالپرسی را حتما مطالعه کنید.

احوالپرسی | نحوه احوالپرسی | قشنگ ترین جملات احوالپرسی در ارتباط

در حقیقت مبحث لفظ قلم صحبت کردن ، در مرحله بعد از آموزش فن بیان است . در ابتدا باید اصول کلی فن بیان و سخنوری را آموزش ببینیم ، در گام بعدی این مهارت را در خودمان گسترش دهیم.

 

 

سلام خانم قهرمانی
من اصالتا اهل شمال هستم و تو یه شرکت قطعه سازی در تهران مشغول به کارم تو واحد بازرگانی هستم
خیلی دوست دارم رفتاری داشته باشم یا به طوری صحبت کنم که کوچکترین ایرادی تو گفتارم نداشته باشم و میخوام فن بیان محکم و قدرتمندی داشته باشم میشه کمکم کنین از وبسایت خوبتونم خیلی ممنون که اطلاعات مفیدی در اختیار کاربران قراردادین.منتظر خبرتون هستم
۰۹۳۸۳۱۷۴۷۱۰ از تهران

سلام دوست عزیز ممنونم که سایت ما را انتخاب کردید و بهتون تبریک می گم که در پی رشد خودتان هستید و می خواهید به موفقیت دست پیدا کنید.
پیشنهاد ما به شما دوره حضوری فن بیان و سخنرانی است که می توانید اطلاعات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید .

http://sokhanesabz.com/?p=662

سلام خانم قهرمانی من تو فروش عسل و خرید عسل (فروشگاه اینترنتی عسل یک) در حال فعالیت هستم و از مطالب وب سایت شما برای ارتقای فن بیان خودم نتیجه های خوبی گرفتم سپاسگذارم که مطالب آموزشی خودتان را با ما به اشتراک می ذارید.
پیشنهاد می کنم که دیگران از وب سایت شما نهایت استفاده را ببرند.

سلام خدا رو شکر ..بهتون پیشنهاد می کنم که از این لینک هم دیدن کنید

https://sokhanesabz.com/?p=2668

سلام علیکم مطلب سایت بسیار عالی و زیبا بود. از خانم قهرمانی بسیار متشکرم.
من یک سوال فنی از شما داشتم چطور می تونم تو نظر سنجی از عکس پروفایل استفاده کنم؟؟

مثل شما که نوشتید عسل یک

خوبه اگر هر روز کلمات جدیدی به سایت اضافه شود

این مقاله را هم بخوانید

https://sokhanesabz.com/respectful-words/

سلام خانم قهرمان مرسی از وبسایت عالیتون،من ی خانم خانه دار هستم خیلی دوس دارم فن بیان خوبی داشته باشم مدام دنبال کلمات و لغات جدیدم تا اینکه به سایت شما دسرسی پیدا کردم خیلی به دردم خورد راهنماهیاتون مرسیچگونه شاخ حرف بزنیم

سلام خدمت شما ممنونم از بازخورد شما این مقاله را هم در راستای گسترش دایره لغات بخوانید

https://sokhanesabz.com/?p=1040

اول کلمه مرسی را حذف کنید از محاوره روزمره تا با کلاس شوید

بسیار ممنونم از شما موفق باشین

ممنونم دوست عزیز ..به شما پیشنهاد می کنم این مقاله را هم بخونید

https://sokhanesabz.com/respectful-words/

سلام مرسی از وب سایت خوبدون..من کارمند هستم و زیاد با ارباب رجوع سرکار دارم میخوام با بهترین شکل با اونها صحبت کنم نظرتون چیه.ممنون

سلام خدمت شما به شما تبریک می گم که در پی ارتقا خودتون هستید به شما یپشنهاد می کنم که مقالات زیر را بخونید

https://sokhanesabz.com/?p=1279

https://sokhanesabz.com/?p=1291https://sokhanesabz.com/?p=175

سلام
برای آموزش فن بیان چگونه باید اقدام کنم

سلام دوست عزیز اگر تهران هستید دوره حضوری تهران را به شما پیشنهاد می دهم برای اموزش فن بیان. اگر هم تهران نیستید محصول غیر حضوری فن بیان و سخنرانی . لینک هر دو را در ادامه قرار خواهم دادhttp://sokhanesabz.com/?p=662 دوره حضوری تهرانhttps://sokhanesabz.com/?p=2668 دوره غیر حضوری آموزش فن بیان و سخنرانی

سلام به ایمیلم ارسال نشد

سلام خانوم قهرمانی من فن بیان خوبی ندارم و طرز صحبت کردنم خیلی بده همیشه اطرافیانم از صحبت کردن من ناراحت میشن من نمیتونم توی یه جمع صحبت کنم همیشه ساکت میشینم و خودم خجالت میکشم ممنونتون میشم یه راهی پیش پای من بزارید

سلام دوست عزیز. هیچ جای نگرانی نیست انسان تا زنده است می تواند تغییر کند .
محصول افزایش عزت نفس

https://sokhanesabz.com/?p=736

و محصول فن بیان

https://sokhanesabz.com/?p=2257

به شما توصیه میکنیم .

خیلی عالی بود لذت بردم ممنونم

سپاس از شما مقاله زیر برای شما مفید استhttps://sokhanesabz.com/speak-well/

سلام ممنونم از مطالب ارائه شده بسیار عالی و مفید

سلام ممنونم از اینکه همراه ما هستید این مقاله را هم به شما پیشنهاد می کنم

https://sokhanesabz.com/good-speaking-training/

باسلام خدمت خانم قهرمانی
شاد و پر انرژی باشید،خانم قهرمانی لطفا منو کمک کنید چطوری باید اعتماد بنفس و عزت نفس رو بالا ببرم🌹
چطوری برای زندگی ایندم یک همسر شاد بتونم باشم؟
ممنون

سلام و درود بر شما .عزت نفس و اعتماد به نفس با تمرین به دست می اید . مقاله زیر را مطالعه کنید

https://sokhanesabz.com/%d8%b1%d9%81%d8%b9-%d8%ae%d8%ac%d9%88%d9%84%db%8c/

سلام و عرض ادب و احترام…مقاله بسیار عالی بود،تشکر از استاد فرهیخته سرکار خانم قهرمانی‌‌‌‌…
نکات بسیار خوبی در مقاله بود،اینکه ربان یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین ابزار برای کنترل حالتهای روحی در برابر خود و دیگران است و باید به نحوه صحبت کردن با دیگران آگاه باشیم،به نوع بیان خود و اگر از جملات منفی استفاده کنیم به رفتارهای منفی منجر میشود و موجب ناراحتی میشود…
سپاس

درود بر شما مقاله زیر برای شما مفید است

https://sokhanesabz.com/%d8%aa%d8%ba%d8%b0%db%8c%d9%87-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b5%d8%af%d8%a7/

سلام…درود بر شما
مقاله بسیار کاربردی و خوبی بود…نکات بسیار مفیدی مطرح نمودید…
تک تک کلمات و جملاتی که در زندگی روزانه خودمان استفاده میکنیم بر روی روحیه،رفتار و ارتباطات ما تاثیر میگذارد…لفظ قلم صحبت کردن در شرایط و زمان مناسب بکار میرود و باید جز در شرایط خاص تلاش کنیم که ساده و روان صحبت کنیم…
سپاسگزارم بسیار مطالب مفیدی بود….در پناه خداوند همیشه سلامت،موفق و پایدار باشید‌‌…

درود بر شما در دوره رایگان فن بیان وسخنرانی شرکت کنید

https://sokhanesabz.com/speak-well/

سلام،سپاسگزارم از شما…
بسیار مقاله خوبی بود…خوب صحبت کردن یعنی به ویژگیهای منفی دیگران توجه نکنیم،غیبت نکنیم…تهمت نزنبم،در مورد ویژگیهای خوب و مثبت دیگران صحبت کنیم،این رفتار نشان میدهد که چقدر باکلاس هستیم….
سپاس…

سلام وقت بخیر..‌تشکر ویژه از استاد سرکار خانم قهرمانی بخاطر زحمات ارزشمند ایشان…
لفظ قلم صحبت کردن بر جذابیت فردی می افزاید و روی لرتباطاتمان تاثیر بسیار زیادی دارد…

درود بر شما مقاله زیر برای شما مفید است

https://sokhanesabz.com/good-speaking-training/

با سلام واحترام
من در شرکتی مشغول بکار هستم در قسمت اداری- من دوست دارم خیلی محترم و با نفوذ صحبت کنم ولی همیشه خیلی عصبی و عامیانه و احساسی صحبت می کنم- البته از موقعی که فهمیدم احترام نفرات دست خودشون نیست اینگونه شدم- و اصلا این شرایط رو دوست ندارم
میخوام یکسری حرمت و رودربایستی بینمون باشه که از من حساب ببرن- به نظرتون چکار باید بکنم؟؟

درود بر شما که در پی رشد هستید

در ابتدا کتاب عزت نفس

https://sokhanesabz.com/product/self_steem_book/

بعد وبینار هوش کلامی را در جهت تقویت فن بیان و هوش کلامی تان تهیه کنید

https://sokhanesabz.com/product/linguistic-intelligence-webinar/

بین “ان شاء الله” و “انشالله” و “ایشالله” فرق است.

سلام. من یک دانش آموز هستم و برای درسم به یک مشاور تحصیلی مراجعه میکنم که ایشون مردی جوان هستند و برای من مثل برادم هستند اما می خواهم طوری رفتار و گفتار داشته باشم که مبادا از رفتارم برداشت اشتباهی داشته باشند. میشه در این مورد راهنماییم کنید.

سلام به تو دختر خوب . سعی کن خودت باشی. ادا در نیار .. رفتارت هم خیلی معقول مثل زمانی که داری با معلمت صحبت می کنی. نگران نباش . هیچ کسی قرار نیست از رفتار و گفتار تو اشتباه برداشت کنه . نگرانی در اینباره نداشته باش و سعی کن تمرکزت بگذاری روی درست و اموزشهای مشاور به جای تمرکز روی خود شخص مشاور.

راستش من هیچ وقت خارج از رفتار های معمولم نبودم اما احساس میکنم ایشون از رفتار من اشتباه برداشت کردن برای مثال تا چند وقت پیش وقتی باهاشون جهت امور درسی چت می کردم من رو تو خطاب می کردند اما حالا مدتی است که شما خطابم می کنند… صرفا به خاطر این جزئیاته که همچین فکری به ذهنم خطور کرده وگرنه شاید من خیلی حساس شدم!

سلام بله شما زیادی متمرکز شدین روی رفتار ایشون . بسیار پیش می اید که افراد از تو و شما استفاده می کنند بدون منظورخاصی . به نظرم تمرکز تون بگذارید روی درس و نتیجه.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

چیزی خاص را وارد کنید:

آیا حساب کاربری ندارید؟


دوره رایگان فن بیان، سخنرانی، افزایش عزت نفس

آموزش غیرحضوری افزایش اعتماد به نفس و رفع خجولی 


آموزش غیرحضوری افزایش عزت نفس 


آموزش غیر حضوری فن بیان و سخنرانی

 آموزش حضوری فن بیان، سخنرانی و افزایش عزت نفس 

تست سنجش عزت نفس

تست ثروت

چیزی خاص را وارد کنید:

آیا حساب کاربری ندارید؟


دانلود فایل صوتی چطور لفظ قلم و با کلاس صحبت کنیم؟Downloads-icon

سلام  سلام سلام خدمت شما همراهان عزیز …چقدر حالا که دارم این مقاله جملات و کلمات باکلاس و آموزش لفظ قلم حرف زدن می نویسم حالم خوبه ..به خاطر حس خوبی که از بازخوردهای خوبی که شما می دین، گرفتم . علت اصلی نوشتن این مقاله سؤالات متعدد شما بخصوص دوستان شرکت کننده در دوره رایگان فن بیان و سخنرانی است .

درباره لفظ قلم حرف زدن نمونه نزدیک من، برادر خودم هست . برادر من دکتری دانشگاه شریف هست و فکر می کنم تحصیل در این دانشگاه بی تأثیر نبوده که در صحبت های عادی و روزانه ش هم معمولاً رسمی و یا نوشتاری بیشتر صحبت می کنه تا گفتاری ! ادبیات ما هنگام حرف زدن و نوشتن، متفاوته. اگر ما مثل زمانی که می نویسیم صحبت کنیم در واقع داریم لفظ قلم صحبت می کنیم .

 آیا می دانید تک تک کلمات و جملاتی که در زندگی روزانه خود استفاده می کنید تا چه اندازه روی روحیه و رفتار و ارتباطات شما تاثیر دارد؟ آیا تاحالا به کلماتی که به کار می برید توجه کرده اید؟ نه فقط زبان گفتاری که بلکه تفکرات درونی و مکالماتی که با خودتان دارید (واگویه ها )، توجه کرده اید؟زبان یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین ابزار برای کنترل حالت های روحی در برابر خود و دیگران است. این مکالمات و تفکرات ما هستند که ارتباطاتمان  را می سازند و مسلما همه ما روز شاد و پر انرژی را به روز پر استرس و خسته کننده ترجیح می دهیم.

همچون مسایل دیگر، نخستین مرحله برای کنترل زبان، آگاهی است؛ بسیاری از مردم به نحوه صحبت کردن – درونی و با دیگران – آگاه نیستند. توجه کنید که آیا مثبت یا منفی صحبت می کنید. آیا واقعا به نوع بیان خود و تاکید خود روی جملات مختلف آگاهی دارید؟چگونه شاخ حرف بزنیم

فهرست محتوا

 شناخت اصول زبان شناسی به زمان نیاز دارد. خیلی از مردم هستند که بدون آگاهی از جملاتی استفاده می کنند که بار منفی زیادی دارند و وقتی شما منفی فکر کنید چه می شود؟ معلوم است. افکار منفی به رفتارهای منفی منجر می شود. در آخر هم موجب ایجاد مشکلات و ناراحتی در زندگی می شود. با خفه کردن این افکار منفی در نطفه، می توانیم بسیاری از دردها و ناراحتی را از زندگی خود دور کنیم.

راستی اگر هنوز در دوره رایگان فن بیان و سخنرانی شرکت نکردید از طریق لینک زیر از آموزش فن بیان و سخنرانی ارائه شده استفاده کنید.

 

شرکت در دوره رایگان فن بیان و سخنرانی

 

خب ! بستگی دارد به اینکه در چه فضایی و برای چه افردی می خواهیم صحبت کنیم . مثلا در مثالی که در مورد برادرم زدم برادر من در برخورد و صحبت با یک فردی که تحصیلات بسیار پائینی داشت هم همانطور لفظ قلم صحبت می کرد و خب نتیجه هم مشخصه است ، شخص مقابل متوجه نمی شد . لفظ قلم صحبت کردن در شرایط و زمان مناسب به کار رود در حقیقت رسمی بودن شما را نشان می دهد اما جز شرایط خاص تلاش کنید که ساده و روان صحبت کنید( فن بیان یعنی با توجه به مخاطب و با توجه به موقعیت، موثر صحبت کردن) . اصلاً توصیه نمی‌ کنیم که در ارتباطاتمان  و هنگام صحبت کردن نقش بازی کنیم چون کاملاً مشخص می شود و حس خوبی به مخاطب انتقال پیدا نمی کند. 

 در صحبت کردن از اصطلاحات لطفاً..خواهشاً..عذر میخوام و …استفاده کنید ..اما در ادامه کلمات و جایگزین هایی مناسب برای آنها را مطرح کردم .

 

ادامه….

 

 

فایل صوتی کلمات با کلاس را از لینک زیر دریافت کنید .

دانلود فایل صوتی چطور لفظ قلم و با کلاس صحبت کنیم؟

 

همچنین پیشنهاد میکنم برای بالا بردن مهارتهای ارتباطی مقاله ی دیگر ما با موضوع نحوه احوالپرسی را حتما مطالعه کنید.

احوالپرسی | نحوه احوالپرسی | قشنگ ترین جملات احوالپرسی در ارتباط

در حقیقت مبحث لفظ قلم صحبت کردن ، در مرحله بعد از آموزش فن بیان است . در ابتدا باید اصول کلی فن بیان و سخنوری را آموزش ببینیم ، در گام بعدی این مهارت را در خودمان گسترش دهیم.

 

 

سلام خانم قهرمانی
من اصالتا اهل شمال هستم و تو یه شرکت قطعه سازی در تهران مشغول به کارم تو واحد بازرگانی هستم
خیلی دوست دارم رفتاری داشته باشم یا به طوری صحبت کنم که کوچکترین ایرادی تو گفتارم نداشته باشم و میخوام فن بیان محکم و قدرتمندی داشته باشم میشه کمکم کنین از وبسایت خوبتونم خیلی ممنون که اطلاعات مفیدی در اختیار کاربران قراردادین.منتظر خبرتون هستم
۰۹۳۸۳۱۷۴۷۱۰ از تهران

سلام دوست عزیز ممنونم که سایت ما را انتخاب کردید و بهتون تبریک می گم که در پی رشد خودتان هستید و می خواهید به موفقیت دست پیدا کنید.
پیشنهاد ما به شما دوره حضوری فن بیان و سخنرانی است که می توانید اطلاعات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید .

http://sokhanesabz.com/?p=662

سلام خانم قهرمانی من تو فروش عسل و خرید عسل (فروشگاه اینترنتی عسل یک) در حال فعالیت هستم و از مطالب وب سایت شما برای ارتقای فن بیان خودم نتیجه های خوبی گرفتم سپاسگذارم که مطالب آموزشی خودتان را با ما به اشتراک می ذارید.
پیشنهاد می کنم که دیگران از وب سایت شما نهایت استفاده را ببرند.

سلام خدا رو شکر ..بهتون پیشنهاد می کنم که از این لینک هم دیدن کنید

https://sokhanesabz.com/?p=2668

سلام علیکم مطلب سایت بسیار عالی و زیبا بود. از خانم قهرمانی بسیار متشکرم.
من یک سوال فنی از شما داشتم چطور می تونم تو نظر سنجی از عکس پروفایل استفاده کنم؟؟

مثل شما که نوشتید عسل یک

خوبه اگر هر روز کلمات جدیدی به سایت اضافه شود

این مقاله را هم بخوانید

https://sokhanesabz.com/respectful-words/

سلام خانم قهرمان مرسی از وبسایت عالیتون،من ی خانم خانه دار هستم خیلی دوس دارم فن بیان خوبی داشته باشم مدام دنبال کلمات و لغات جدیدم تا اینکه به سایت شما دسرسی پیدا کردم خیلی به دردم خورد راهنماهیاتون مرسیچگونه شاخ حرف بزنیم

سلام خدمت شما ممنونم از بازخورد شما این مقاله را هم در راستای گسترش دایره لغات بخوانید

https://sokhanesabz.com/?p=1040

اول کلمه مرسی را حذف کنید از محاوره روزمره تا با کلاس شوید

بسیار ممنونم از شما موفق باشین

ممنونم دوست عزیز ..به شما پیشنهاد می کنم این مقاله را هم بخونید

https://sokhanesabz.com/respectful-words/

سلام مرسی از وب سایت خوبدون..من کارمند هستم و زیاد با ارباب رجوع سرکار دارم میخوام با بهترین شکل با اونها صحبت کنم نظرتون چیه.ممنون

سلام خدمت شما به شما تبریک می گم که در پی ارتقا خودتون هستید به شما یپشنهاد می کنم که مقالات زیر را بخونید

https://sokhanesabz.com/?p=1279

https://sokhanesabz.com/?p=1291https://sokhanesabz.com/?p=175

سلام
برای آموزش فن بیان چگونه باید اقدام کنم

سلام دوست عزیز اگر تهران هستید دوره حضوری تهران را به شما پیشنهاد می دهم برای اموزش فن بیان. اگر هم تهران نیستید محصول غیر حضوری فن بیان و سخنرانی . لینک هر دو را در ادامه قرار خواهم دادhttp://sokhanesabz.com/?p=662 دوره حضوری تهرانhttps://sokhanesabz.com/?p=2668 دوره غیر حضوری آموزش فن بیان و سخنرانی

سلام به ایمیلم ارسال نشد

سلام خانوم قهرمانی من فن بیان خوبی ندارم و طرز صحبت کردنم خیلی بده همیشه اطرافیانم از صحبت کردن من ناراحت میشن من نمیتونم توی یه جمع صحبت کنم همیشه ساکت میشینم و خودم خجالت میکشم ممنونتون میشم یه راهی پیش پای من بزارید

سلام دوست عزیز. هیچ جای نگرانی نیست انسان تا زنده است می تواند تغییر کند .
محصول افزایش عزت نفس

https://sokhanesabz.com/?p=736

و محصول فن بیان

https://sokhanesabz.com/?p=2257

به شما توصیه میکنیم .

خیلی عالی بود لذت بردم ممنونم

سپاس از شما مقاله زیر برای شما مفید استhttps://sokhanesabz.com/speak-well/

سلام ممنونم از مطالب ارائه شده بسیار عالی و مفید

سلام ممنونم از اینکه همراه ما هستید این مقاله را هم به شما پیشنهاد می کنم

https://sokhanesabz.com/good-speaking-training/

باسلام خدمت خانم قهرمانی
شاد و پر انرژی باشید،خانم قهرمانی لطفا منو کمک کنید چطوری باید اعتماد بنفس و عزت نفس رو بالا ببرم🌹
چطوری برای زندگی ایندم یک همسر شاد بتونم باشم؟
ممنون

سلام و درود بر شما .عزت نفس و اعتماد به نفس با تمرین به دست می اید . مقاله زیر را مطالعه کنید

https://sokhanesabz.com/%d8%b1%d9%81%d8%b9-%d8%ae%d8%ac%d9%88%d9%84%db%8c/

سلام و عرض ادب و احترام…مقاله بسیار عالی بود،تشکر از استاد فرهیخته سرکار خانم قهرمانی‌‌‌‌…
نکات بسیار خوبی در مقاله بود،اینکه ربان یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین ابزار برای کنترل حالتهای روحی در برابر خود و دیگران است و باید به نحوه صحبت کردن با دیگران آگاه باشیم،به نوع بیان خود و اگر از جملات منفی استفاده کنیم به رفتارهای منفی منجر میشود و موجب ناراحتی میشود…
سپاس

درود بر شما مقاله زیر برای شما مفید است

https://sokhanesabz.com/%d8%aa%d8%ba%d8%b0%db%8c%d9%87-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b5%d8%af%d8%a7/

سلام…درود بر شما
مقاله بسیار کاربردی و خوبی بود…نکات بسیار مفیدی مطرح نمودید…
تک تک کلمات و جملاتی که در زندگی روزانه خودمان استفاده میکنیم بر روی روحیه،رفتار و ارتباطات ما تاثیر میگذارد…لفظ قلم صحبت کردن در شرایط و زمان مناسب بکار میرود و باید جز در شرایط خاص تلاش کنیم که ساده و روان صحبت کنیم…
سپاسگزارم بسیار مطالب مفیدی بود….در پناه خداوند همیشه سلامت،موفق و پایدار باشید‌‌…

درود بر شما در دوره رایگان فن بیان وسخنرانی شرکت کنید

https://sokhanesabz.com/speak-well/

سلام،سپاسگزارم از شما…
بسیار مقاله خوبی بود…خوب صحبت کردن یعنی به ویژگیهای منفی دیگران توجه نکنیم،غیبت نکنیم…تهمت نزنبم،در مورد ویژگیهای خوب و مثبت دیگران صحبت کنیم،این رفتار نشان میدهد که چقدر باکلاس هستیم….
سپاس…

سلام وقت بخیر..‌تشکر ویژه از استاد سرکار خانم قهرمانی بخاطر زحمات ارزشمند ایشان…
لفظ قلم صحبت کردن بر جذابیت فردی می افزاید و روی لرتباطاتمان تاثیر بسیار زیادی دارد…

درود بر شما مقاله زیر برای شما مفید است

https://sokhanesabz.com/good-speaking-training/

با سلام واحترام
من در شرکتی مشغول بکار هستم در قسمت اداری- من دوست دارم خیلی محترم و با نفوذ صحبت کنم ولی همیشه خیلی عصبی و عامیانه و احساسی صحبت می کنم- البته از موقعی که فهمیدم احترام نفرات دست خودشون نیست اینگونه شدم- و اصلا این شرایط رو دوست ندارم
میخوام یکسری حرمت و رودربایستی بینمون باشه که از من حساب ببرن- به نظرتون چکار باید بکنم؟؟

درود بر شما که در پی رشد هستید

در ابتدا کتاب عزت نفس

https://sokhanesabz.com/product/self_steem_book/

بعد وبینار هوش کلامی را در جهت تقویت فن بیان و هوش کلامی تان تهیه کنید

https://sokhanesabz.com/product/linguistic-intelligence-webinar/

بین “ان شاء الله” و “انشالله” و “ایشالله” فرق است.

سلام. من یک دانش آموز هستم و برای درسم به یک مشاور تحصیلی مراجعه میکنم که ایشون مردی جوان هستند و برای من مثل برادم هستند اما می خواهم طوری رفتار و گفتار داشته باشم که مبادا از رفتارم برداشت اشتباهی داشته باشند. میشه در این مورد راهنماییم کنید.

سلام به تو دختر خوب . سعی کن خودت باشی. ادا در نیار .. رفتارت هم خیلی معقول مثل زمانی که داری با معلمت صحبت می کنی. نگران نباش . هیچ کسی قرار نیست از رفتار و گفتار تو اشتباه برداشت کنه . نگرانی در اینباره نداشته باش و سعی کن تمرکزت بگذاری روی درست و اموزشهای مشاور به جای تمرکز روی خود شخص مشاور.

راستش من هیچ وقت خارج از رفتار های معمولم نبودم اما احساس میکنم ایشون از رفتار من اشتباه برداشت کردن برای مثال تا چند وقت پیش وقتی باهاشون جهت امور درسی چت می کردم من رو تو خطاب می کردند اما حالا مدتی است که شما خطابم می کنند… صرفا به خاطر این جزئیاته که همچین فکری به ذهنم خطور کرده وگرنه شاید من خیلی حساس شدم!

سلام بله شما زیادی متمرکز شدین روی رفتار ایشون . بسیار پیش می اید که افراد از تو و شما استفاده می کنند بدون منظورخاصی . به نظرم تمرکز تون بگذارید روی درس و نتیجه.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

چیزی خاص را وارد کنید:

آیا حساب کاربری ندارید؟


دوره رایگان فن بیان، سخنرانی، افزایش عزت نفس

آموزش غیرحضوری افزایش اعتماد به نفس و رفع خجولی 


آموزش غیرحضوری افزایش عزت نفس 


آموزش غیر حضوری فن بیان و سخنرانی

 آموزش حضوری فن بیان، سخنرانی و افزایش عزت نفس 

تست سنجش عزت نفس

تست ثروت

چیزی خاص را وارد کنید:

آیا حساب کاربری ندارید؟


دانلود فایل صوتی چطور لفظ قلم و با کلاس صحبت کنیم؟Downloads-icon

سلام  سلام سلام خدمت شما همراهان عزیز …چقدر حالا که دارم این مقاله جملات و کلمات باکلاس و آموزش لفظ قلم حرف زدن می نویسم حالم خوبه ..به خاطر حس خوبی که از بازخوردهای خوبی که شما می دین، گرفتم . علت اصلی نوشتن این مقاله سؤالات متعدد شما بخصوص دوستان شرکت کننده در دوره رایگان فن بیان و سخنرانی است .

درباره لفظ قلم حرف زدن نمونه نزدیک من، برادر خودم هست . برادر من دکتری دانشگاه شریف هست و فکر می کنم تحصیل در این دانشگاه بی تأثیر نبوده که در صحبت های عادی و روزانه ش هم معمولاً رسمی و یا نوشتاری بیشتر صحبت می کنه تا گفتاری ! ادبیات ما هنگام حرف زدن و نوشتن، متفاوته. اگر ما مثل زمانی که می نویسیم صحبت کنیم در واقع داریم لفظ قلم صحبت می کنیم .

 آیا می دانید تک تک کلمات و جملاتی که در زندگی روزانه خود استفاده می کنید تا چه اندازه روی روحیه و رفتار و ارتباطات شما تاثیر دارد؟ آیا تاحالا به کلماتی که به کار می برید توجه کرده اید؟ نه فقط زبان گفتاری که بلکه تفکرات درونی و مکالماتی که با خودتان دارید (واگویه ها )، توجه کرده اید؟زبان یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین ابزار برای کنترل حالت های روحی در برابر خود و دیگران است. این مکالمات و تفکرات ما هستند که ارتباطاتمان  را می سازند و مسلما همه ما روز شاد و پر انرژی را به روز پر استرس و خسته کننده ترجیح می دهیم.

همچون مسایل دیگر، نخستین مرحله برای کنترل زبان، آگاهی است؛ بسیاری از مردم به نحوه صحبت کردن – درونی و با دیگران – آگاه نیستند. توجه کنید که آیا مثبت یا منفی صحبت می کنید. آیا واقعا به نوع بیان خود و تاکید خود روی جملات مختلف آگاهی دارید؟چگونه شاخ حرف بزنیم

فهرست محتوا

 شناخت اصول زبان شناسی به زمان نیاز دارد. خیلی از مردم هستند که بدون آگاهی از جملاتی استفاده می کنند که بار منفی زیادی دارند و وقتی شما منفی فکر کنید چه می شود؟ معلوم است. افکار منفی به رفتارهای منفی منجر می شود. در آخر هم موجب ایجاد مشکلات و ناراحتی در زندگی می شود. با خفه کردن این افکار منفی در نطفه، می توانیم بسیاری از دردها و ناراحتی را از زندگی خود دور کنیم.

راستی اگر هنوز در دوره رایگان فن بیان و سخنرانی شرکت نکردید از طریق لینک زیر از آموزش فن بیان و سخنرانی ارائه شده استفاده کنید.

 

شرکت در دوره رایگان فن بیان و سخنرانی

 

خب ! بستگی دارد به اینکه در چه فضایی و برای چه افردی می خواهیم صحبت کنیم . مثلا در مثالی که در مورد برادرم زدم برادر من در برخورد و صحبت با یک فردی که تحصیلات بسیار پائینی داشت هم همانطور لفظ قلم صحبت می کرد و خب نتیجه هم مشخصه است ، شخص مقابل متوجه نمی شد . لفظ قلم صحبت کردن در شرایط و زمان مناسب به کار رود در حقیقت رسمی بودن شما را نشان می دهد اما جز شرایط خاص تلاش کنید که ساده و روان صحبت کنید( فن بیان یعنی با توجه به مخاطب و با توجه به موقعیت، موثر صحبت کردن) . اصلاً توصیه نمی‌ کنیم که در ارتباطاتمان  و هنگام صحبت کردن نقش بازی کنیم چون کاملاً مشخص می شود و حس خوبی به مخاطب انتقال پیدا نمی کند. 

 در صحبت کردن از اصطلاحات لطفاً..خواهشاً..عذر میخوام و …استفاده کنید ..اما در ادامه کلمات و جایگزین هایی مناسب برای آنها را مطرح کردم .

 

ادامه….

 

 

فایل صوتی کلمات با کلاس را از لینک زیر دریافت کنید .

دانلود فایل صوتی چطور لفظ قلم و با کلاس صحبت کنیم؟

 

همچنین پیشنهاد میکنم برای بالا بردن مهارتهای ارتباطی مقاله ی دیگر ما با موضوع نحوه احوالپرسی را حتما مطالعه کنید.

احوالپرسی | نحوه احوالپرسی | قشنگ ترین جملات احوالپرسی در ارتباط

در حقیقت مبحث لفظ قلم صحبت کردن ، در مرحله بعد از آموزش فن بیان است . در ابتدا باید اصول کلی فن بیان و سخنوری را آموزش ببینیم ، در گام بعدی این مهارت را در خودمان گسترش دهیم.

 

 

سلام خانم قهرمانی
من اصالتا اهل شمال هستم و تو یه شرکت قطعه سازی در تهران مشغول به کارم تو واحد بازرگانی هستم
خیلی دوست دارم رفتاری داشته باشم یا به طوری صحبت کنم که کوچکترین ایرادی تو گفتارم نداشته باشم و میخوام فن بیان محکم و قدرتمندی داشته باشم میشه کمکم کنین از وبسایت خوبتونم خیلی ممنون که اطلاعات مفیدی در اختیار کاربران قراردادین.منتظر خبرتون هستم
۰۹۳۸۳۱۷۴۷۱۰ از تهران

سلام دوست عزیز ممنونم که سایت ما را انتخاب کردید و بهتون تبریک می گم که در پی رشد خودتان هستید و می خواهید به موفقیت دست پیدا کنید.
پیشنهاد ما به شما دوره حضوری فن بیان و سخنرانی است که می توانید اطلاعات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید .

http://sokhanesabz.com/?p=662

سلام خانم قهرمانی من تو فروش عسل و خرید عسل (فروشگاه اینترنتی عسل یک) در حال فعالیت هستم و از مطالب وب سایت شما برای ارتقای فن بیان خودم نتیجه های خوبی گرفتم سپاسگذارم که مطالب آموزشی خودتان را با ما به اشتراک می ذارید.
پیشنهاد می کنم که دیگران از وب سایت شما نهایت استفاده را ببرند.

سلام خدا رو شکر ..بهتون پیشنهاد می کنم که از این لینک هم دیدن کنید

https://sokhanesabz.com/?p=2668

سلام علیکم مطلب سایت بسیار عالی و زیبا بود. از خانم قهرمانی بسیار متشکرم.
من یک سوال فنی از شما داشتم چطور می تونم تو نظر سنجی از عکس پروفایل استفاده کنم؟؟

مثل شما که نوشتید عسل یک

خوبه اگر هر روز کلمات جدیدی به سایت اضافه شود

این مقاله را هم بخوانید

https://sokhanesabz.com/respectful-words/

سلام خانم قهرمان مرسی از وبسایت عالیتون،من ی خانم خانه دار هستم خیلی دوس دارم فن بیان خوبی داشته باشم مدام دنبال کلمات و لغات جدیدم تا اینکه به سایت شما دسرسی پیدا کردم خیلی به دردم خورد راهنماهیاتون مرسیچگونه شاخ حرف بزنیم

سلام خدمت شما ممنونم از بازخورد شما این مقاله را هم در راستای گسترش دایره لغات بخوانید

https://sokhanesabz.com/?p=1040

اول کلمه مرسی را حذف کنید از محاوره روزمره تا با کلاس شوید

بسیار ممنونم از شما موفق باشین

ممنونم دوست عزیز ..به شما پیشنهاد می کنم این مقاله را هم بخونید

https://sokhanesabz.com/respectful-words/

سلام مرسی از وب سایت خوبدون..من کارمند هستم و زیاد با ارباب رجوع سرکار دارم میخوام با بهترین شکل با اونها صحبت کنم نظرتون چیه.ممنون

سلام خدمت شما به شما تبریک می گم که در پی ارتقا خودتون هستید به شما یپشنهاد می کنم که مقالات زیر را بخونید

https://sokhanesabz.com/?p=1279

https://sokhanesabz.com/?p=1291https://sokhanesabz.com/?p=175

سلام
برای آموزش فن بیان چگونه باید اقدام کنم

سلام دوست عزیز اگر تهران هستید دوره حضوری تهران را به شما پیشنهاد می دهم برای اموزش فن بیان. اگر هم تهران نیستید محصول غیر حضوری فن بیان و سخنرانی . لینک هر دو را در ادامه قرار خواهم دادhttp://sokhanesabz.com/?p=662 دوره حضوری تهرانhttps://sokhanesabz.com/?p=2668 دوره غیر حضوری آموزش فن بیان و سخنرانی

سلام به ایمیلم ارسال نشد

سلام خانوم قهرمانی من فن بیان خوبی ندارم و طرز صحبت کردنم خیلی بده همیشه اطرافیانم از صحبت کردن من ناراحت میشن من نمیتونم توی یه جمع صحبت کنم همیشه ساکت میشینم و خودم خجالت میکشم ممنونتون میشم یه راهی پیش پای من بزارید

سلام دوست عزیز. هیچ جای نگرانی نیست انسان تا زنده است می تواند تغییر کند .
محصول افزایش عزت نفس

https://sokhanesabz.com/?p=736

و محصول فن بیان

https://sokhanesabz.com/?p=2257

به شما توصیه میکنیم .

خیلی عالی بود لذت بردم ممنونم

سپاس از شما مقاله زیر برای شما مفید استhttps://sokhanesabz.com/speak-well/

سلام ممنونم از مطالب ارائه شده بسیار عالی و مفید

سلام ممنونم از اینکه همراه ما هستید این مقاله را هم به شما پیشنهاد می کنم

https://sokhanesabz.com/good-speaking-training/

باسلام خدمت خانم قهرمانی
شاد و پر انرژی باشید،خانم قهرمانی لطفا منو کمک کنید چطوری باید اعتماد بنفس و عزت نفس رو بالا ببرم🌹
چطوری برای زندگی ایندم یک همسر شاد بتونم باشم؟
ممنون

سلام و درود بر شما .عزت نفس و اعتماد به نفس با تمرین به دست می اید . مقاله زیر را مطالعه کنید

https://sokhanesabz.com/%d8%b1%d9%81%d8%b9-%d8%ae%d8%ac%d9%88%d9%84%db%8c/

سلام و عرض ادب و احترام…مقاله بسیار عالی بود،تشکر از استاد فرهیخته سرکار خانم قهرمانی‌‌‌‌…
نکات بسیار خوبی در مقاله بود،اینکه ربان یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین ابزار برای کنترل حالتهای روحی در برابر خود و دیگران است و باید به نحوه صحبت کردن با دیگران آگاه باشیم،به نوع بیان خود و اگر از جملات منفی استفاده کنیم به رفتارهای منفی منجر میشود و موجب ناراحتی میشود…
سپاس

درود بر شما مقاله زیر برای شما مفید است

https://sokhanesabz.com/%d8%aa%d8%ba%d8%b0%db%8c%d9%87-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b5%d8%af%d8%a7/

سلام…درود بر شما
مقاله بسیار کاربردی و خوبی بود…نکات بسیار مفیدی مطرح نمودید…
تک تک کلمات و جملاتی که در زندگی روزانه خودمان استفاده میکنیم بر روی روحیه،رفتار و ارتباطات ما تاثیر میگذارد…لفظ قلم صحبت کردن در شرایط و زمان مناسب بکار میرود و باید جز در شرایط خاص تلاش کنیم که ساده و روان صحبت کنیم…
سپاسگزارم بسیار مطالب مفیدی بود….در پناه خداوند همیشه سلامت،موفق و پایدار باشید‌‌…

درود بر شما در دوره رایگان فن بیان وسخنرانی شرکت کنید

https://sokhanesabz.com/speak-well/

سلام،سپاسگزارم از شما…
بسیار مقاله خوبی بود…خوب صحبت کردن یعنی به ویژگیهای منفی دیگران توجه نکنیم،غیبت نکنیم…تهمت نزنبم،در مورد ویژگیهای خوب و مثبت دیگران صحبت کنیم،این رفتار نشان میدهد که چقدر باکلاس هستیم….
سپاس…

سلام وقت بخیر..‌تشکر ویژه از استاد سرکار خانم قهرمانی بخاطر زحمات ارزشمند ایشان…
لفظ قلم صحبت کردن بر جذابیت فردی می افزاید و روی لرتباطاتمان تاثیر بسیار زیادی دارد…

درود بر شما مقاله زیر برای شما مفید است

https://sokhanesabz.com/good-speaking-training/

با سلام واحترام
من در شرکتی مشغول بکار هستم در قسمت اداری- من دوست دارم خیلی محترم و با نفوذ صحبت کنم ولی همیشه خیلی عصبی و عامیانه و احساسی صحبت می کنم- البته از موقعی که فهمیدم احترام نفرات دست خودشون نیست اینگونه شدم- و اصلا این شرایط رو دوست ندارم
میخوام یکسری حرمت و رودربایستی بینمون باشه که از من حساب ببرن- به نظرتون چکار باید بکنم؟؟

درود بر شما که در پی رشد هستید

در ابتدا کتاب عزت نفس

https://sokhanesabz.com/product/self_steem_book/

بعد وبینار هوش کلامی را در جهت تقویت فن بیان و هوش کلامی تان تهیه کنید

https://sokhanesabz.com/product/linguistic-intelligence-webinar/

بین “ان شاء الله” و “انشالله” و “ایشالله” فرق است.

سلام. من یک دانش آموز هستم و برای درسم به یک مشاور تحصیلی مراجعه میکنم که ایشون مردی جوان هستند و برای من مثل برادم هستند اما می خواهم طوری رفتار و گفتار داشته باشم که مبادا از رفتارم برداشت اشتباهی داشته باشند. میشه در این مورد راهنماییم کنید.

سلام به تو دختر خوب . سعی کن خودت باشی. ادا در نیار .. رفتارت هم خیلی معقول مثل زمانی که داری با معلمت صحبت می کنی. نگران نباش . هیچ کسی قرار نیست از رفتار و گفتار تو اشتباه برداشت کنه . نگرانی در اینباره نداشته باش و سعی کن تمرکزت بگذاری روی درست و اموزشهای مشاور به جای تمرکز روی خود شخص مشاور.

راستش من هیچ وقت خارج از رفتار های معمولم نبودم اما احساس میکنم ایشون از رفتار من اشتباه برداشت کردن برای مثال تا چند وقت پیش وقتی باهاشون جهت امور درسی چت می کردم من رو تو خطاب می کردند اما حالا مدتی است که شما خطابم می کنند… صرفا به خاطر این جزئیاته که همچین فکری به ذهنم خطور کرده وگرنه شاید من خیلی حساس شدم!

سلام بله شما زیادی متمرکز شدین روی رفتار ایشون . بسیار پیش می اید که افراد از تو و شما استفاده می کنند بدون منظورخاصی . به نظرم تمرکز تون بگذارید روی درس و نتیجه.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

چیزی خاص را وارد کنید:

آیا حساب کاربری ندارید؟


دوره رایگان فن بیان، سخنرانی، افزایش عزت نفس

آموزش غیرحضوری افزایش اعتماد به نفس و رفع خجولی 


آموزش غیرحضوری افزایش عزت نفس 


آموزش غیر حضوری فن بیان و سخنرانی

 آموزش حضوری فن بیان، سخنرانی و افزایش عزت نفس 

تست سنجش عزت نفس

تست ثروت

چیزی خاص را وارد کنید:

آیا حساب کاربری ندارید؟


دانلود فایل صوتی چطور لفظ قلم و با کلاس صحبت کنیم؟Downloads-icon

سلام  سلام سلام خدمت شما همراهان عزیز …چقدر حالا که دارم این مقاله جملات و کلمات باکلاس و آموزش لفظ قلم حرف زدن می نویسم حالم خوبه ..به خاطر حس خوبی که از بازخوردهای خوبی که شما می دین، گرفتم . علت اصلی نوشتن این مقاله سؤالات متعدد شما بخصوص دوستان شرکت کننده در دوره رایگان فن بیان و سخنرانی است .

درباره لفظ قلم حرف زدن نمونه نزدیک من، برادر خودم هست . برادر من دکتری دانشگاه شریف هست و فکر می کنم تحصیل در این دانشگاه بی تأثیر نبوده که در صحبت های عادی و روزانه ش هم معمولاً رسمی و یا نوشتاری بیشتر صحبت می کنه تا گفتاری ! ادبیات ما هنگام حرف زدن و نوشتن، متفاوته. اگر ما مثل زمانی که می نویسیم صحبت کنیم در واقع داریم لفظ قلم صحبت می کنیم .

 آیا می دانید تک تک کلمات و جملاتی که در زندگی روزانه خود استفاده می کنید تا چه اندازه روی روحیه و رفتار و ارتباطات شما تاثیر دارد؟ آیا تاحالا به کلماتی که به کار می برید توجه کرده اید؟ نه فقط زبان گفتاری که بلکه تفکرات درونی و مکالماتی که با خودتان دارید (واگویه ها )، توجه کرده اید؟زبان یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین ابزار برای کنترل حالت های روحی در برابر خود و دیگران است. این مکالمات و تفکرات ما هستند که ارتباطاتمان  را می سازند و مسلما همه ما روز شاد و پر انرژی را به روز پر استرس و خسته کننده ترجیح می دهیم.

همچون مسایل دیگر، نخستین مرحله برای کنترل زبان، آگاهی است؛ بسیاری از مردم به نحوه صحبت کردن – درونی و با دیگران – آگاه نیستند. توجه کنید که آیا مثبت یا منفی صحبت می کنید. آیا واقعا به نوع بیان خود و تاکید خود روی جملات مختلف آگاهی دارید؟چگونه شاخ حرف بزنیم

فهرست محتوا

 شناخت اصول زبان شناسی به زمان نیاز دارد. خیلی از مردم هستند که بدون آگاهی از جملاتی استفاده می کنند که بار منفی زیادی دارند و وقتی شما منفی فکر کنید چه می شود؟ معلوم است. افکار منفی به رفتارهای منفی منجر می شود. در آخر هم موجب ایجاد مشکلات و ناراحتی در زندگی می شود. با خفه کردن این افکار منفی در نطفه، می توانیم بسیاری از دردها و ناراحتی را از زندگی خود دور کنیم.

راستی اگر هنوز در دوره رایگان فن بیان و سخنرانی شرکت نکردید از طریق لینک زیر از آموزش فن بیان و سخنرانی ارائه شده استفاده کنید.

 

شرکت در دوره رایگان فن بیان و سخنرانی

 

خب ! بستگی دارد به اینکه در چه فضایی و برای چه افردی می خواهیم صحبت کنیم . مثلا در مثالی که در مورد برادرم زدم برادر من در برخورد و صحبت با یک فردی که تحصیلات بسیار پائینی داشت هم همانطور لفظ قلم صحبت می کرد و خب نتیجه هم مشخصه است ، شخص مقابل متوجه نمی شد . لفظ قلم صحبت کردن در شرایط و زمان مناسب به کار رود در حقیقت رسمی بودن شما را نشان می دهد اما جز شرایط خاص تلاش کنید که ساده و روان صحبت کنید( فن بیان یعنی با توجه به مخاطب و با توجه به موقعیت، موثر صحبت کردن) . اصلاً توصیه نمی‌ کنیم که در ارتباطاتمان  و هنگام صحبت کردن نقش بازی کنیم چون کاملاً مشخص می شود و حس خوبی به مخاطب انتقال پیدا نمی کند. 

 در صحبت کردن از اصطلاحات لطفاً..خواهشاً..عذر میخوام و …استفاده کنید ..اما در ادامه کلمات و جایگزین هایی مناسب برای آنها را مطرح کردم .

 

ادامه….

 

 

فایل صوتی کلمات با کلاس را از لینک زیر دریافت کنید .

دانلود فایل صوتی چطور لفظ قلم و با کلاس صحبت کنیم؟

 

همچنین پیشنهاد میکنم برای بالا بردن مهارتهای ارتباطی مقاله ی دیگر ما با موضوع نحوه احوالپرسی را حتما مطالعه کنید.

احوالپرسی | نحوه احوالپرسی | قشنگ ترین جملات احوالپرسی در ارتباط

در حقیقت مبحث لفظ قلم صحبت کردن ، در مرحله بعد از آموزش فن بیان است . در ابتدا باید اصول کلی فن بیان و سخنوری را آموزش ببینیم ، در گام بعدی این مهارت را در خودمان گسترش دهیم.

 

 

سلام خانم قهرمانی
من اصالتا اهل شمال هستم و تو یه شرکت قطعه سازی در تهران مشغول به کارم تو واحد بازرگانی هستم
خیلی دوست دارم رفتاری داشته باشم یا به طوری صحبت کنم که کوچکترین ایرادی تو گفتارم نداشته باشم و میخوام فن بیان محکم و قدرتمندی داشته باشم میشه کمکم کنین از وبسایت خوبتونم خیلی ممنون که اطلاعات مفیدی در اختیار کاربران قراردادین.منتظر خبرتون هستم
۰۹۳۸۳۱۷۴۷۱۰ از تهران

سلام دوست عزیز ممنونم که سایت ما را انتخاب کردید و بهتون تبریک می گم که در پی رشد خودتان هستید و می خواهید به موفقیت دست پیدا کنید.
پیشنهاد ما به شما دوره حضوری فن بیان و سخنرانی است که می توانید اطلاعات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید .

http://sokhanesabz.com/?p=662

سلام خانم قهرمانی من تو فروش عسل و خرید عسل (فروشگاه اینترنتی عسل یک) در حال فعالیت هستم و از مطالب وب سایت شما برای ارتقای فن بیان خودم نتیجه های خوبی گرفتم سپاسگذارم که مطالب آموزشی خودتان را با ما به اشتراک می ذارید.
پیشنهاد می کنم که دیگران از وب سایت شما نهایت استفاده را ببرند.

سلام خدا رو شکر ..بهتون پیشنهاد می کنم که از این لینک هم دیدن کنید

https://sokhanesabz.com/?p=2668

سلام علیکم مطلب سایت بسیار عالی و زیبا بود. از خانم قهرمانی بسیار متشکرم.
من یک سوال فنی از شما داشتم چطور می تونم تو نظر سنجی از عکس پروفایل استفاده کنم؟؟

مثل شما که نوشتید عسل یک

خوبه اگر هر روز کلمات جدیدی به سایت اضافه شود

این مقاله را هم بخوانید

https://sokhanesabz.com/respectful-words/

سلام خانم قهرمان مرسی از وبسایت عالیتون،من ی خانم خانه دار هستم خیلی دوس دارم فن بیان خوبی داشته باشم مدام دنبال کلمات و لغات جدیدم تا اینکه به سایت شما دسرسی پیدا کردم خیلی به دردم خورد راهنماهیاتون مرسیچگونه شاخ حرف بزنیم

سلام خدمت شما ممنونم از بازخورد شما این مقاله را هم در راستای گسترش دایره لغات بخوانید

https://sokhanesabz.com/?p=1040

اول کلمه مرسی را حذف کنید از محاوره روزمره تا با کلاس شوید

بسیار ممنونم از شما موفق باشین

ممنونم دوست عزیز ..به شما پیشنهاد می کنم این مقاله را هم بخونید

https://sokhanesabz.com/respectful-words/

سلام مرسی از وب سایت خوبدون..من کارمند هستم و زیاد با ارباب رجوع سرکار دارم میخوام با بهترین شکل با اونها صحبت کنم نظرتون چیه.ممنون

سلام خدمت شما به شما تبریک می گم که در پی ارتقا خودتون هستید به شما یپشنهاد می کنم که مقالات زیر را بخونید

https://sokhanesabz.com/?p=1279

https://sokhanesabz.com/?p=1291https://sokhanesabz.com/?p=175

سلام
برای آموزش فن بیان چگونه باید اقدام کنم

سلام دوست عزیز اگر تهران هستید دوره حضوری تهران را به شما پیشنهاد می دهم برای اموزش فن بیان. اگر هم تهران نیستید محصول غیر حضوری فن بیان و سخنرانی . لینک هر دو را در ادامه قرار خواهم دادhttp://sokhanesabz.com/?p=662 دوره حضوری تهرانhttps://sokhanesabz.com/?p=2668 دوره غیر حضوری آموزش فن بیان و سخنرانی

سلام به ایمیلم ارسال نشد

سلام خانوم قهرمانی من فن بیان خوبی ندارم و طرز صحبت کردنم خیلی بده همیشه اطرافیانم از صحبت کردن من ناراحت میشن من نمیتونم توی یه جمع صحبت کنم همیشه ساکت میشینم و خودم خجالت میکشم ممنونتون میشم یه راهی پیش پای من بزارید

سلام دوست عزیز. هیچ جای نگرانی نیست انسان تا زنده است می تواند تغییر کند .
محصول افزایش عزت نفس

https://sokhanesabz.com/?p=736

و محصول فن بیان

https://sokhanesabz.com/?p=2257

به شما توصیه میکنیم .

خیلی عالی بود لذت بردم ممنونم

سپاس از شما مقاله زیر برای شما مفید استhttps://sokhanesabz.com/speak-well/

سلام ممنونم از مطالب ارائه شده بسیار عالی و مفید

سلام ممنونم از اینکه همراه ما هستید این مقاله را هم به شما پیشنهاد می کنم

https://sokhanesabz.com/good-speaking-training/

باسلام خدمت خانم قهرمانی
شاد و پر انرژی باشید،خانم قهرمانی لطفا منو کمک کنید چطوری باید اعتماد بنفس و عزت نفس رو بالا ببرم🌹
چطوری برای زندگی ایندم یک همسر شاد بتونم باشم؟
ممنون

سلام و درود بر شما .عزت نفس و اعتماد به نفس با تمرین به دست می اید . مقاله زیر را مطالعه کنید

https://sokhanesabz.com/%d8%b1%d9%81%d8%b9-%d8%ae%d8%ac%d9%88%d9%84%db%8c/

سلام و عرض ادب و احترام…مقاله بسیار عالی بود،تشکر از استاد فرهیخته سرکار خانم قهرمانی‌‌‌‌…
نکات بسیار خوبی در مقاله بود،اینکه ربان یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین ابزار برای کنترل حالتهای روحی در برابر خود و دیگران است و باید به نحوه صحبت کردن با دیگران آگاه باشیم،به نوع بیان خود و اگر از جملات منفی استفاده کنیم به رفتارهای منفی منجر میشود و موجب ناراحتی میشود…
سپاس

درود بر شما مقاله زیر برای شما مفید است

https://sokhanesabz.com/%d8%aa%d8%ba%d8%b0%db%8c%d9%87-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b5%d8%af%d8%a7/

سلام…درود بر شما
مقاله بسیار کاربردی و خوبی بود…نکات بسیار مفیدی مطرح نمودید…
تک تک کلمات و جملاتی که در زندگی روزانه خودمان استفاده میکنیم بر روی روحیه،رفتار و ارتباطات ما تاثیر میگذارد…لفظ قلم صحبت کردن در شرایط و زمان مناسب بکار میرود و باید جز در شرایط خاص تلاش کنیم که ساده و روان صحبت کنیم…
سپاسگزارم بسیار مطالب مفیدی بود….در پناه خداوند همیشه سلامت،موفق و پایدار باشید‌‌…

درود بر شما در دوره رایگان فن بیان وسخنرانی شرکت کنید

https://sokhanesabz.com/speak-well/

سلام،سپاسگزارم از شما…
بسیار مقاله خوبی بود…خوب صحبت کردن یعنی به ویژگیهای منفی دیگران توجه نکنیم،غیبت نکنیم…تهمت نزنبم،در مورد ویژگیهای خوب و مثبت دیگران صحبت کنیم،این رفتار نشان میدهد که چقدر باکلاس هستیم….
سپاس…

سلام وقت بخیر..‌تشکر ویژه از استاد سرکار خانم قهرمانی بخاطر زحمات ارزشمند ایشان…
لفظ قلم صحبت کردن بر جذابیت فردی می افزاید و روی لرتباطاتمان تاثیر بسیار زیادی دارد…

درود بر شما مقاله زیر برای شما مفید است

https://sokhanesabz.com/good-speaking-training/

با سلام واحترام
من در شرکتی مشغول بکار هستم در قسمت اداری- من دوست دارم خیلی محترم و با نفوذ صحبت کنم ولی همیشه خیلی عصبی و عامیانه و احساسی صحبت می کنم- البته از موقعی که فهمیدم احترام نفرات دست خودشون نیست اینگونه شدم- و اصلا این شرایط رو دوست ندارم
میخوام یکسری حرمت و رودربایستی بینمون باشه که از من حساب ببرن- به نظرتون چکار باید بکنم؟؟

درود بر شما که در پی رشد هستید

در ابتدا کتاب عزت نفس

https://sokhanesabz.com/product/self_steem_book/

بعد وبینار هوش کلامی را در جهت تقویت فن بیان و هوش کلامی تان تهیه کنید

https://sokhanesabz.com/product/linguistic-intelligence-webinar/

بین “ان شاء الله” و “انشالله” و “ایشالله” فرق است.

سلام. من یک دانش آموز هستم و برای درسم به یک مشاور تحصیلی مراجعه میکنم که ایشون مردی جوان هستند و برای من مثل برادم هستند اما می خواهم طوری رفتار و گفتار داشته باشم که مبادا از رفتارم برداشت اشتباهی داشته باشند. میشه در این مورد راهنماییم کنید.

سلام به تو دختر خوب . سعی کن خودت باشی. ادا در نیار .. رفتارت هم خیلی معقول مثل زمانی که داری با معلمت صحبت می کنی. نگران نباش . هیچ کسی قرار نیست از رفتار و گفتار تو اشتباه برداشت کنه . نگرانی در اینباره نداشته باش و سعی کن تمرکزت بگذاری روی درست و اموزشهای مشاور به جای تمرکز روی خود شخص مشاور.

راستش من هیچ وقت خارج از رفتار های معمولم نبودم اما احساس میکنم ایشون از رفتار من اشتباه برداشت کردن برای مثال تا چند وقت پیش وقتی باهاشون جهت امور درسی چت می کردم من رو تو خطاب می کردند اما حالا مدتی است که شما خطابم می کنند… صرفا به خاطر این جزئیاته که همچین فکری به ذهنم خطور کرده وگرنه شاید من خیلی حساس شدم!

سلام بله شما زیادی متمرکز شدین روی رفتار ایشون . بسیار پیش می اید که افراد از تو و شما استفاده می کنند بدون منظورخاصی . به نظرم تمرکز تون بگذارید روی درس و نتیجه.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

چیزی خاص را وارد کنید:

آیا حساب کاربری ندارید؟


دوره رایگان فن بیان، سخنرانی، افزایش عزت نفس

آموزش غیرحضوری افزایش اعتماد به نفس و رفع خجولی 


آموزش غیرحضوری افزایش عزت نفس 


آموزش غیر حضوری فن بیان و سخنرانی

 آموزش حضوری فن بیان، سخنرانی و افزایش عزت نفس 

تست سنجش عزت نفس

تست ثروت

چیزی خاص را وارد کنید:

آیا حساب کاربری ندارید؟


دانلود فایل صوتی چطور لفظ قلم و با کلاس صحبت کنیم؟Downloads-icon

چگونه جذاب حرف بزنیم ؟ اغلب اوقات در زندگی روزمره ما با دیگران ارتباط برقرار می کنیم.

در خانه، در محل کار، خیابان، تاکسی، مغازه، کلاس، و غیره.

در بین آنها، تعداد کمی از افراد در میان افراد وجود دارد.

که با دیگران صحبت می کند.

همچنین همیشه افراد را جذب می کند و مردم را به طور کلی تحت تأثیر قرار می دهد.چگونه شاخ حرف بزنیم

چگونه جذاب حرف بزنیم ؟ البته، جذابیت شخصیت از زیبایی بودن متفاوت است.

جذابیت و جذابیت شخصیت کاملا آگاهانه یا ناخودآگاه به دست می آید.

چنین افرادی با دیگران تفاوت ندارند.

به عنوان مثال، آنها دارای ستاره ای خاص یا جادوگری نیستند.

اما آنها به صورت آگاهانه یا ناخودآگاه از مجموعه ای از قوانینی که همان قوانین برتری.

و جذب دیگران هستند و بر ذهن نفوذ دارند، پیروی می کنند.

ما همچنین می توانیم این کار را انجام دهیم.

در ادامه برخی از این عوامل را برای چگونه جذاب حرف بزنیم ؟ ذکر می کنیم که عبارتند از:

بحث کمتر:

متأسفانه بعضی از مردم این عادت خوب را درک نمی کنند.

و معتقدند که این عادت به انزوا و فاصله از جامعه منجر می شود.

قبل از شروع مکالمه حداقل سی ثانیه فکر کنید و قبل از شروع گفتگو فکر کنید.

هرچند کوتاه و مختصر باشد، گزیده ای داشته باشید.

از هرگونه سر و صدا نترسید و از صحبت کردن نهراسید.

شما احتمالا کسانی را دیده اید که پس از شنیدن یک کلمه یا یک سوال.

آن را برای یک لحظه انالیز کرده و سپس در جواب آن  حرفی را بیان می کنند.

و اغلب اوقات، پاسخ های آنها بسیار دقیق و درست است.

و هیچ چیز اشتباه در آن وجود ندارد.

چگونه جذاب حرف بزنیم ؟ اما افرادی که ذهن خود را آماده نمی کنند.

یک مرتبه حرفی را بیان می کنند .

حتی برای یک لحظه فکر نمی کنند.

راهکارهایی برای چگونه جذاب حرف بزنیم ؟

کاهش صدای خنده :

لبخند:

در امور دیگران دخالت نکنید:

تا حد ممکن و لازم شوخی کنیم و نه بیشتر:

به عنوان مثال:

برای آنکه به سوال چگونه جذاب حرف بزنیم ؟ تنها لازم نیست درباره مواردی که باعث می شود جذاب باشیم صحبت کنیم. بلکه در رابطه با نبایدها نیز دقت لازم را به عمل آوریم.

یک شوخی بد انرژی ذهنی را کاهش می دهد و جذابیت را از بین می برد.

از آنجا که شوخی به تدریج حرمت های بین افراد را می شکند و باعث دیوانگی می شود.

با این حال، لبخند سبب زیبایی چهره می شود .

اما  در بسیاری از موارد خنده و شوخی های بی مورد.

و بیش از حد سبب کاهش از جذابیت فرد می شود.

ما باید از صحبت کردن و مباافه های بی مورد درباره خودمان جلوگیری کنیم.

و خودمان را بی جهت بزرگ نکنیم.

چگونه شاخ حرف بزنیم

هر چه هستیم باشیم، به این معنا که ما خودمان را بزرگتر از آنچه هستیم.

تصور نکرده و  ندانیم و سعی نکنیم خود را به زور در قلب مردم جای دهیم.

یکی از عواملی که باعث می شود مردم احساس خوبی داشته باشند.

خوشی و شادی و جذابیت و زیبایی های ظاهری می باشد.

مطمئنا هیچ کس دوست ندارد به دروغ با کسی که دهانش بوی بد می دهد.

یا لباس های نامناسب و کثیف می پوشد ارتباط برقرار کند.

علاوه بر این، هماهنگی و پاکیزگی همیشگی مردم را جذب می کند.

تمرین سکوت: بعضی ها فکر می کنند که هر چه بیشتر شلوغ  باشند و حرف بزنند، مردم بیشتر به آن ها جذب می شوند.

اما این طور هم نیست. گاهی سکوت تأثیر ذهنی مثبت بر افراد دارد

. وقتی سکوت می کنیم، خلاء را در خودمان ایجاد می کنیم.

و این در برخی موارد سبب جذب افراد هم می شود.

در همین حال، سکوت مربوط به انسان های عاقل تر و با تجربه تر است.

و زمینه ای مناسب برای صمیمیت است.

البته، سکوت ناشی از ترس و بی اعتمادی، جذابیت را کاهش می دهد.

از این رو یکی از پاسخ ها به چگونه جذاب حرف بزنیم ؟ این است که بدانید در چه مواقعی باید سکوت کنید تا بتوانید تاثیر خود را داشته باشید.

 

منبع:مشاورکو

 

برچسب ها: راز جذاب بودن زنان ,روش جذاب بودن ,هنر جذاب بودن ,هنر خوب حرف زدن ,چگونه جذاب باشیم ,

نتایج جستجو در گوگل: روش جذاب بودن,  روش هایی برای جذاب بودن,  روش های جذاب بودن,  روش جذاب بودن برای همسر,  

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

واریز آنلاین

شرکت در نظرسنجی کلینیک

شعبه شرق و مرکز شعبه شمال تهران شعبه غرب تهران

شعبه مرکزی

چهارراه قصر، خیابان قدوسی، پلاک ۱۵۶، واحد ۱

شماره تماس:
88422495-021

شعبه قیطریه

چیذر، میدان ندا، جنب بانک دی، پ ۵۶، طبقه 4

شماره تماس:
22247100-021

شعبه سعادت آباد

ضلع جنوب غربی چهارراه سرو، خ پاکنژاد کوچه گلها، پلاک ۵ طبقه ۴

شماره تماس:
22354282-021

ساعات کاری تمام مراکز

8:30-24

انسان ذاتاً موجودی اجتماعی است و نیاز به برقراری رابطه دارد. نحوه برقراری ارتباط بشر از اوایل حیاتش بر روی زمین تا به امروز تغییرات زیادی داشته است. زبان به‌عنوان اصلی‌ترین ابزار ایجاد ارتباط هزاران سال است که در اختیار انسان قرار دارد. صحبت کردن و تعامل کلامی نقش بسیار مؤثری در زندگی روزمره و یا حتی زندگی حرفه‌ای دارد؛ اما صحبت کردن مدل‌های خاصی دارد که همه انواعش تأثیرگذار نیست. بسیاری از ما به دنبال راهی هستیم که نشان دهد چگونه باکلاس صحبت کنیم؟ قطعاً باکلاس صحبت کردن قواعد خودش را دارد و یک مهارت است. این مهارت آموختنی است و به شما کمک خواهیم کرد تا در شیوه صحبت کردن خود تغییرات مثبتی ایجاد کنید.

برای خوب صحبت کردن نیازی به تقلید نیست، کافی ست به برخی جزییات بیشتر اهمیت بدهیم و با تغییر و جایگزینی بعضی واژه‌ها شیوه صحبت کردن خود را بهبود بخشیم. دایره لغات ما با توجه به سطح تحصیلات و سوادمان متفاوت است اما آیا از تمام واژگانی که می‌دانیم هرروز استفاده می‌کنیم؟ مسلماً نه. ما حدوداً از بیست درصد واژگانی که می‌دانیم استفاده می‌کنیم. پس باکلاس حرف زدن به معنای کاربرد لغات و واژگان غریب و ناشناس نیست. اینکه ما به‌گونه‌ای صحبت کنیم که مخاطبمان حتی یک کلمه از آن را متوجه نشود و در اصطلاح قلمبه و سلمبه حرف بزنیم هنر نکرده‌ایم. هنر آن است که در کمال سادگی و احترام، بسیار فصیح و بلیغ صحبت کنیم تا منظورمان به‌درستی منتقل شود و از طرفی سخنمان در روح و جان مخاطب اثر کند.

داشتن روابط باکیفیت منجر به افزایش کیفیت زندگی خواهد شد. لحن و نوع بیان در حفظ روابط نقش مهمی را ایفا می‌کند. زبان جادو می‌کند. این معجزه همیشه همراه را اگر به‌درستی پرورش دهیم از نعمات بی‌حدوحصرش بهره‌مند خواهیم شد. معمولاً به‌رسم عادت از یک مجموعه واژگانی در صحبت‌های هرروزه خود استفاده می‌کنیم که بد نیست اگر این عادت را بشکنیم و سعی کنیم واژگان بیشتر و بهتری را در بیان خود به کار ببریم. برای اینکه بدانیم چگونه باکلاس صحبت کنیم، نیاز به آموختن نکاتی داریم که این مهارت را در ما تقویت کنند.

ابتدا بهتر است روابط و ارتباط کلامی خود را دسته بندی کنیم. قطعاً هر مکالمه‌ای از بخش‌های مختلفی چون سلام و احوالپرسی، معارفه، تشکر و … تشکیل شده است برای هر کدام از این بخش‌ها کلمات و عباراتی وجود دارد که کاربرد آن‌ها در گفت و گوی روزانه می‌تواند بر با کلاس صحبت کردن ما تأثیر گذار باشد.

آنچه بیش از هر چیز در مکالمه و ارتباط باید رعابت بشود مقوله احترام است. احترام در کلام می‌تواند مخاطب را تحت تأثیر قرار دهد. برای این منظور قطعاً لیستی از کلمات محترمانه می‌توان جمع آوری کرد که کاربرد هر یک از آن‌ها در گفت و گو منعکس کننده احترامی است که برای طرف گفتگوی خود قائل هستیم. استفاده از کلماتی چون لذتبخش، شگفت انگیز، الهام بخش، مشتاق و … به جای عبارات معمولی به کلی می‌تواند بر گفت و گوی ما تأثیر بگذارد. جهت آشنایی بیشتر با این کلمات و چگونگی محترمانه صحبت کردن به مقاله” لیست کلمات محترمانه ” مراجعه کنید.چگونه شاخ حرف بزنیم

همچنین برای شروع احوالپرسی نیز نیاز به این داریم که در این بخش از گفت و گوی خود تنوع بدهیم و کمی متفاوت‌تر و شکیل‌تر از همیشه شروع به احوالپرسی کنیم. از آنجایی که احوالپرسی در ابتدای گفت و گو اتفاق می افتد، می‌تواند از همان اول سبک باکلاس صحبت کردن شما را نشان دهد. همچنین با احوالپرسی محترمانه و صمیمانه امواج مثبتی را به سمت مخاطب خود روانه می‌کنید. فرض کنید به جای پرسش همیشگی و ساده خوب هستید؟ یا حالتان چطور است؟ از عباراتی چون همه چیز بر وفق مراد است؟ یا امروز روز خوبی را گذراندید و سایر عبارات استفاده کنید. جهت ارتقای ارتباط کلامی خود در زمینه احوال پرسی مطالعه” فن بیان در احوالپرسی ” را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

یکی دیگر از مباحث مهم در سخن گفتن مبحث تشکر کردن است. در هر گفت و گویی چه رسمی و چه غیر رسمی فرصتی فراهم می‌شود که شما باید تشکر کرده و از عباراتی استفاده کنید که مراتب سپاس گزاری شما را نشان دهد. کلمات و حملات فوق العاده ای در ادبیات ما وجود دارد که با کمی تمرین می‌توانید آن‌ها را جایگزین عبارات همیشگی و معمول کنید و از صحبت کردن لذت ببرید و دیگران نیز از هم صحبتی با شما مشعوف شوند. عباراتی چون، لطف شما پایدار، از محبت شما سپاس گزارم و … همراه با اصولی که در قدردانی کردن به آن نیاز دارید به طور مفصل در مقاله ” کلمات محترمانه برای تشکر” قرار دارد. پس از مطالعه این مطلب حتماً تغییراتی محسوس در ادبیات خود و طرز صحبت کردنتان را شاهد خواهید بود.

داشتن روابط باکیفیت منجر به افزایش کیفیت زندگی و توسعه فردی خواهد شد. لحن و نوع بیان در حفظ روابط نقش مهمی را ایفا می‌کند. زبان جادو می‌کند. این معجزه همیشه همراه را اگر به‌درستی پرورش دهیم از نعمات بی‌حدوحصرش بهره‌مند خواهیم شد. معمولاً به‌رسم عادت از یک مجموعه واژگانی در صحبت‌های هرروزه خود استفاده می‌کنیم که بد نیست اگر این عادت را بشکنیم و سعی کنیم واژگان بیشتر و بهتری را در بیان خود به کار ببریم. برای اینکه بدانیم چگونه باکلاس صحبت کنیم، نیاز به آموختن نکاتی داریم که این مهارت را در ما تقویت کنند.

از کلمات تشکرآمیز زیاد در مکالمات خود استفاده کنید زیرا قدرشناسی شما را می‌رساند و برای مخاطبتان بسیار قابل احترام و ستایش خواهد بود.

در اینجا لیستی از کلمات و عبارات باکلاس که به‌راحتی می‌توانند جایگزین عبارات ساده و معمولی پیشین شوند برای کسانی که به دنبال پاسخ به سؤال چگونه باکلاس صحبت کنیم هستند، ارائه می‌کنیم. این عبارات در گفتارهای روزمره بسیار استفاده می‌شود و می‌توانید با کمک آن‌ها زیباتر سخن بگویید. با کمک لیست جملات شیک زیر می‌توانیم عبارات همیشگی را جایگزین عبارات بهتر و زیباتر کنیم.

ما به دنبال باکلاس صحبت کردن هستیم تا با استفاده ازنفوذ کلاممان بتوانیم دیگران را تحت تأثیر قرار دهیم. بخصوص اگر قرار است آموزش یا مشاوره به شخص دیگری بدهیم اهمیت نفوذ کلام بیشتر به چشم می‌آید.

برخی از کلمات با کلاس در حرف زدن کدام است؟ سپاس‌گزارم
متشکرم
جویای احوالتون بودم
عرایضم تمام شد
شب خوش
و …
بهتر است فن بیان در احوالپرسی چگونه باشد؟ برای شروع احوالپرسی نیاز به این داریم که در این بخش از گفت و گوی خود تنوع بدهیم و کمی متفاوت‌تر و شکیل‌تر از همیشه شروع به احوالپرسی کنیم. از آنجایی که احوالپرسی در ابتدای گفت و گو اتفاق می افتد، می‌تواند از همان اول سبک باکلاس صحبت کردن شما را نشان دهد. همچنین با احوالپرسی محترمانه و صمیمانه امواج مثبتی را به سمت مخاطب خود روانه می‌کنید.
با چه کلماتی تشکر کنیم؟ کلمات و جملات فوق العاده ای در ادبیات ما وجود دارد که با کمی تمرین می‌توانید آن‌ها را جایگزین عبارات همیشگی و معمول کنید و از صحبت کردن لذت ببرید و دیگران نیز از هم صحبتی با شما مشعوف شوند. عباراتی چون، لطف شما پایدار، از محبت شما سپاس گزارم و …
چه نکاتی را در با کلاس حرف زدن رعایت کنیم؟ تنظیم صدا
تنظیم سرعت
مثبت حرف زدن
و …

برای شروع احوالپرسی نیاز به این داریم که در این بخش از گفت و گوی خود تنوع بدهیم و کمی متفاوت‌تر و شکیل‌تر از همیشه شروع به احوالپرسی کنیم. از آنجایی که احوالپرسی در ابتدای گفت و گو اتفاق می افتد، می‌تواند از همان اول سبک باکلاس صحبت کردن شما را نشان دهد. همچنین با احوالپرسی محترمانه و صمیمانه امواج مثبتی را به سمت مخاطب خود روانه می‌کنید.

کلمات و جملات فوق العاده ای در ادبیات ما وجود دارد که با کمی تمرین می‌توانید آن‌ها را جایگزین عبارات همیشگی و معمول کنید و از صحبت کردن لذت ببرید و دیگران نیز از هم صحبتی با شما مشعوف شوند. عباراتی چون، لطف شما پایدار، از محبت شما سپاس گزارم و …

سلام وقتتون بخیر
چگونه با کلاس حرف بزنیم ؟

سلام دوست عزیز
برای خوب صحبت کردن نیازی به تقلید نیست، کافی ست به برخی جزییات بیشتر اهمیت بدهیم و با تغییر و جایگزینی بعضی واژه‌ها شیوه صحبت کردن خود را بهبود بخشیم. برای مثال میتوانیم از کلماتی چون :
سپاس‌گزارم
متشکرم
جویای احوالتون بودم
عرایضم تمام شد
شب خوش
و …

سلام روزتون بخیر
چگونه باکلاس حرف بزنیم ؟

سلام دوست عزیز
برای خوب صحبت کردن نیازی به تقلید نیست، کافی ست به برخی جزییات بیشتر اهمیت بدهیم و با تغییر و جایگزینی بعضی واژه‌ها شیوه صحبت کردن خود را بهبود بخشیم. برای مثال میتوانیم از کلماتی چون :
سپاس‌گزارم
متشکرم
جویای احوالتون بودم
عرایضم تمام شد
شب خوش
و …

سلام
چگونه با کلاس صحبت کنیم ؟

سلام دوست عزیز
برای خوب صحبت کردن نیازی به تقلید نیست، کافی ست به برخی جزییات بیشتر اهمیت بدهیم و با تغییر و جایگزینی بعضی واژه‌ها شیوه صحبت کردن خود را بهبود بخشیم. برای مثال میتوانیم از کلماتی چون :
سپاس‌گزارم
متشکرم
جویای احوالتون بودم
عرایضم تمام شد
شب خوش
و …

سلام وقتتون بخیر
چطور با کلاس صحبت کنیم ؟

سلام دوست عزیز
برای خوب صحبت کردن نیازی به تقلید نیست، کافی ست به برخی جزییات بیشتر اهمیت بدهیم و با تغییر و جایگزینی بعضی واژه‌ها شیوه صحبت کردن خود را بهبود بخشیم. برای مثال میتوانیم از کلماتی چون :
سپاس‌گزارم
متشکرم
جویای احوالتون بودم
عرایضم تمام شد
شب خوش
و …

چطور باکلاس حرف بزنیم ؟

سلام دوست عزیز
برای خوب صحبت کردن نیازی به تقلید نیست، کافی ست به برخی جزییات بیشتر اهمیت بدهیم و با تغییر و جایگزینی بعضی واژه‌ها شیوه صحبت کردن خود را بهبود بخشیم. برای مثال میتوانیم از کلماتی چون :
سپاس‌گزارم
متشکرم
جویای احوالتون بودم
عرایضم تمام شد
شب خوش
و …

سلام روزتون بخیر
چطور با کلاس حرف بزنیم ؟

سلام دوست عزیز
برای خوب صحبت کردن نیازی به تقلید نیست، کافی ست به برخی جزییات بیشتر اهمیت بدهیم و با تغییر و جایگزینی بعضی واژه‌ها شیوه صحبت کردن خود را بهبود بخشیم. برای مثال میتوانیم از کلماتی چون :
سپاس‌گزارم
متشکرم
جویای احوالتون بودم
عرایضم تمام شد
شب خوش
و …

سلام روزتون بخیر
چجوری با کلاس حرف بزنیم ؟

سلام دوست عزیز
برای خوب صحبت کردن نیازی به تقلید نیست، کافی ست به برخی جزییات بیشتر اهمیت بدهیم و با تغییر و جایگزینی بعضی واژه‌ها شیوه صحبت کردن خود را بهبود بخشیم. برای مثال میتوانیم از کلماتی چون :
سپاس‌گزارم
متشکرم
جویای احوالتون بودم
عرایضم تمام شد
شب خوش
و …

چگونه کتاب را تهیه کنم

داش ایول خیلی باجال بید.
از انشا ها خوب بمویسین همیشه
یکسره باس مینوشتیم علم بیتر اس تا سروت…
چه میدونم تعتیلات خود را چطوریا گزروندید…
والا بقران .این انشا ۲۰بود نمرش

سلام وقت بخیر سپاس از لطف نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

چگونه شاخ حرف بزنیم

داشتن شغل یک ضرورت است. اما آنچه که انتخاب شغل را از حساسیت بالایی برخوردار می کند، میزان درآمد و سود حاصل از آن شغل…

در این مطلب قصد داریم بهترین منابع دیجیتال مارکتینگ را معرفی کنیم. پس با ما باشید تا با بهترین منابع آشنا شوید. انتخاب یک آموزنده…

استفاده روزافزون از اینترنت سبب شده اغلب مدیران تجاری تمایل به معرفی محصولات و کسب و کار خود از طریق اینترنت داشته باشند. شیوع بیماری…

ممکن است تا به حال کارشناس دیجیتال مارکتینگ را در حال انجام فعالیت های کاری دیده باشید. او ساعت ها به سیستم خیره می شود…

ایسمینار اولین و تنها پلتفرم تخصصی مدیریت و برگزاری وبینار (سمینار آنلاین، کلاس آنلاین) و رویدادهای آنلاین هست. ایسمینار صفر تا صد هر آنچه که برای برگزاری وبینارتون مثل زیرساخت و نرم افزار وبینار، ثبت‌نام آنلاین، مدیریت کاربران، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، فروش فیلم وبینارهای برگزار شده و… رو ارائه می‌ده در یک کلام تو ایسمینار هم می‌تونین وبینار برگزار کنین و هم در وبینارها شرکت کنین

ایسمینار از 21 مهر ماه سال 1392 فعالیت خودشو شروع کرده و از نیمه دوم سال 1397 فعالیت خودشو بعنوان پلتفرم دو سویه مدیریت و فروش بلیت وبینار‌ها و رویدادهای آنلاین، بصورت جدی از سر گرفته است.

کلیه حقوق این وبسایت و برند ایسمینار، متعلق به شرکت ارزش‌آفرینان نوین‌آسا می‌باشد.

تمام پسرای شاخ ( شاخ از همه نظر و به معنای واقعی ) رو که نگاه می کنی ، بدن خوش فرم و خوش استیل دارند و بیشتر آنها باشگاه رفته اند. تناسب اندام در جذاب بودن شما خیلی نقش دارد و می تواند تاثیر زیادی روی افراد دور و برتان بگذارد .

خب یک فرصت خوب گیرتان اومده …..

صبحا ک میرین مد آدامس بردارید و جلوی دوستاتون بخوریدش🔥🙃- هر روز با کفش و سویشرت جدید برین مد اگه ندارین یه چیزی بپوشین خوجل باشه👟💞- موهاتون همیشه باید مرتب باشع ؛ مثلا موهاتونو بالای بالا ببندین و … 💆🏻🦋- همیشع عطر زده باشین 💎🎈- فقط با اکیپتون باشید👭👯- سر صف شلوغ بازی در نیارین🦄🍃- هیچ وقت یاور پرورشی یا … نشین چون اصن شاخ نیس-_-👁🗣 اگه میخواین تو مد معروف بشین یعنی همع بشناسنتون💐💫 -یه کاری کنید تا ناظم اسمتونو یاد بگیره هی وقتی تو صف شلوغ میکنید اسمتونو داد بزنه‌ پشت بلنگو🌸✨

 

چگونه شاخ حرف بزنیم

 

کلاس زبانچگونه در کلاس زبان شاخ باشیم😈؟_همیشه با ی تیپ اسپرت برین👟و کوله مشکی بندازین_ساعت مشکی دستون کنید_همش انگلیسی حرف بزنید🙅🏻_شاگرد اول باشید👸🏻_کنار دفتر زبانتون ایموجی بکشید😸👽 👽 

تو کافه❤️ #دخترا-یه مانتوی جلو باز بپوشید- لاک الزامی😐-شالتون با رنگ لاکتون ست باشه😎-عطر خوش بو بزنین✨-یه شلوار تنگ بپوشید-یه کیف یا کوله خوجل داشته باشین😘-ارایش خیلی ملایم بزنین مثلا یه رژ کم رنگـ.ریمل-به غذاهای مردم نگاه نکنین😐-حتما با دوستت برو😻#لاکچری

 

 

توع تلگرام👐🏿 بهترع زیاد دعوا نکنین[🤦🏻‍♀]عگرم دعوا میکنین عصن فهش ندین باو[😹🖕🏿] عز عین تیکع هایی که میزارم تو چنل عستفادع کنینبلاخرع توع تلگرامع هرچیع باشین عگه نت قطع شع وسط دعواع ریدع میشع بع هیکلتون پس بهترع کع عسمو رفتاراتون شاعخ باشع[👱🏽‍♀🤞🏿] ✅عسماتونو شاعخ بنویصید[👌🏿]مثلا Helia رو اینجوریع بنویصیدع[👇🏿]нєℓιαнelιaђє hëlïä منع علان توع پستع بعدی برنامع ی عسمتو شاخ کن رو میدعم[🤘🏿👅] ✅صعی کنین فینگیلیش تایپع کنینع.فینگیلیشتون بهترع خلاصع باشع مثلا[👇🏿] brb = be right back = برمی‌گردمdc = disconnect = قطع ارتباط شبکهon= online = آنلاینoff = offline = آفلاینlol= laugh out loudly = خندیدن با صدای بلندnp= no problem = ایرادی نداردty= thank you = متشکرمso so= نه زیاد خوب نه زیاد بدs2a=send too all=ارسال برای همهir3l=irancell=ایرانسلw8=wait=انتظار@sa = ساعتtnx = thanks = ممنونBA=بیاuw = you’re welcome = خواهش می‌کنمعز عین نوشتع های عایفون بزارید پروفایل

خعلی خوبع[😻💪🏿] 〰〰〰〰〰😻 🐾🐲 ☺ 🐉🍃 

1《از اول مهمونی تا اخر اون وسط شلنگ تختع نزنین افت دارع》🤦‍♀👅🌈 2《از همون اول حملع نکنین ب شیرینی و میوع😹》👐🏽🌸 2《وقتی عروس داماد اومدن فوری بلند نشید جیغ بکشید باو زشتع》😹🔥 3《میوه رو درستع نکنین تو حلقتون》💀💦 4《ریز ریز کنید اروم اروم بخورید》😽🍿💎 5《اگر موهاتون بلندع بریزین دورتون》💋🐚🌵 6《عن سلفی رو در نیارید/:》😹🤘🏽📀

نظرهای زیادی وجود دارد وقتی که اسم بهترین راه تمیز کردن کفش وسط می آید. هر کسی نظر بی همتا ی خودش را دارد از تمیزکردن با تف تا استفاده از پولیش . روند پایین یکی از ساده ترین راه ها است که من از آن برای چندین سال استفاده می کنم واین راه برای من وتمامی سربازان خوب کار می کند.

منظورم از پولیش زدن همان واکس خودمان و منظورم از کفش همان پوتین است البته این روش برای کفش های چرمی هم به خوبی جواب می دهد.

بیا ادامه مطلب

این یک طرح ساده است.شما جایی برای نگه داشتن برس ها و قوطی ها و یک مکانبرای استراحت پای خود در هنگام تابیدن کفش‌های خود دارید. چیزی که این طراحی را بسیار زیرکانه می‌سازد، دو گزینه تبدیل آزاد است که در داخل کادر قرار داده می‌شود.پس از این که به کفش‌های خود یک پولیش خوب داده‌اید ان ها مانند اینه می درخشند و چشمان دیگران را کور خواهند کرد…

 

بیا ادامه مطلب …

 

دریافت كد گالری عكس در وب

چگونه شاخ حرف بزنیم
چگونه شاخ حرف بزنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *