چگونه شخصیت رونالدو را در فری فایر بگیریم

 
helpkade
چگونه شخصیت رونالدو را در فری فایر بگیریم
چگونه شخصیت رونالدو را در فری فایر بگیریم

دفتر مرکزی: 02128423963

فروشگاه آیدی گیم با پشتیبانی 24 ساعته و تحویل فوری

09215637245

تجربه لذت خرید آسان و فوری از فروشگاه بزرگ آیدی گیم

آموزش گرفتن کاراکتر chorono در بازی فری فایر Free Fire

چگونه شخصیت رونالدو را در فری فایر بگیریم

بازی فری فایر Free Fire یک بازی چند نفره بتل رویال (Battle Royal) است که توسط شرکت Garena ساخته شده است. این بازی یک پدیده جهانی در دنیای بازی های موبایل و یکی از بهترین بازی های سبک بتل رویال موجود در بازار است. فری فایر بیش از 500 میلیون بار در Google Play Store، دانلود شده است. شرکت Garena  به طور مداوم در تلاش است تا بازی Free Fire را به روزرسانی کند. محبوب ترین راه برای این کار افزودن اسلحه و کاراکتر ها است.  Garena  همیشه مجموعه ای از ویژگی های جدید را در هر بار به روزسانی، به فری فایر اضافه می کند.

چون بسیاری از بازیکنان هنوز نمی دانند که چطور کاراکتر Chrono را در بازی فری فایر بدست آورند، ما اولین بار تمام روش ها را برای دریافت این کاراکتر جدید معرفی خواهیم کرد.
کاراکتر Chrono بدون شک داغترین موضوع هفته گذشته در بازی فری فایر Free Fire بوده است. کاراکتر Chrono به عنوان نسخه قابل بازی معروف ترین فوتبالیست جهان یعنی کریستیانو رونالدو به بازی اضافه شده است. به شما پیشنهاد میکنیم که حتما مقاله ی قبلی ما را در مورد کاراکتر chrono که به معرفی کامل و مهارت آن پردخته است بخوانید. این کاراکتر توانایی های زیادی دارد که به شما کمک می کند در بازی فری فایر دشمنان را بدون هیچ زحمتی شکست دهید. در اینجا تمام روش ها برای گرفتن کاراکتر chrono در بازی فری فایر Free Fire را به شما آموزش می دهیم.

سری رویدادهای Chrono Free Fire Operation بهترین شانس برای هر بازیکنی است که نه تنها کاراکتر Chrono بلکه بسیاری از جوایز محدود دیگر مانند بسته نرم افزاری و اسلحه را نیز به صورت رایگان دریافت کند. برای شرکت در این رویداد و دریافت آخرین کاراکتر در بازی Free Fire بدون خرج یک الماس، لطفا مراحل زیر را دنبال کنید:

آخرین نسخه در فروشگاه رسمی برنامه دانلود شده است. برای دیدن رویداد بازی، باید مستقیماً با کلیک روی دکمه “آپدیت” به روز شوید و برنامه را دوباره راه اندازی کنید. در صورت مشکلی در دانلود مستقیم نسخه آپدیت شده، دانلود فایل OB25 با فرمت APK را به صورت دستی امتحان کنید.

پس از آپدیت آخرین نسخه بازی، تب Operation Chrono را با بسیاری از رویدادهای در حال انجام مانند Chrono Mission ،Chrono Bounty ،Chrono Archive و حالت های جدید Cosmic Racer یا Chosen One را مشاهده خواهید کرد. با تکمیل این رویدادها، بازیکنان می توانند طیف وسیعی از سلاح ها، وسیله نقلیه، بسته نرم افزاری و بسیاری از جوایز محدود دیگر را دریافت کنند.
با این حال، برای به گرفتن کاراکتر Chrono در بازی Free Fire، باید تا 19 دسامبر (29 آذز) منتظر بمانید تا قفل رویداد Obtain Chrono باز شود. در حال حاضر، دستورالعمل های دقیق در مورد این رویداد هنوز معلوم نیستند زیرا هیچ کاربری نمی تواند رویداد Obtain Chrono را باز کند. اگر می خواهید این شخصیت را به صورت رایگان دریافت کنید، برای بررسی دوباره آن در 29 آذر برگردید و برای راهنمایی دقیق به وب سایت ما مراجعه کنید.

روش دیگر برای بدست آوردن کاراکتر Chrono به صورت رایگان در بازی Fire Fire استفاده از کد آزاد کردن کاراکتر است. این نوع کدها را می توانید در شبکه های اجتماعی طرفداران بازی فری فایر، در بخش های رسمی پخش مستقیم بازی یا هر گونه حامی مالی معتمد پیدا کنید. با این حال، لطفا توجه داشته باشید که کد محدودیت زمانی دارد و اگر کدی دریافت کردید، بلافاصله با وارد کردن کد در سایت Garen Official Redemption Site، آن را خریداری کنید.

اگرچه در حال حاضر هیچ رویدادd در دسترس نیست، اما این احتمال وجود دارد که بازیکنان بتوانند شخصیت را از یک رویداد top-up در آینده مانند کاراکتر DJ Alok یا بسیاری از کاراکتر های درون بازی به دست آورند. اگر این رویداد راه اندازی شود، باید مقدار الماس مورد نیاز را پر کنید تا بتوانید این کاراکتر را به صورت رایگان بگیرید.

در صورت از دست دادن فرصت دریافت رایگان Chrono in Free Fire، نگران نباشید زیرا بعداً می توانید او را از فروشگاه داخل بازی خریداری کنید. شخصیت کریستینو رونالدو نیز مانند سایر شخصیت ها قرار است با قیمت 499 جم در دسترس قرار بگیرد. شما میتوانید برای خرید جم فری فایر به فروشگاه ایدی گیم مراجعه کنید.

کاراکتر Chrono به عنوان یکی از بهترین کاراکترهای بازی فری فایر Free Fire تاکنون معرفی شده است و همه می خواهند این کاراکتر را امتحان کنند. در واقع، نسخه قابل پخش کریستیانو رونالدو قبلاً چند روز پیش در Free Fire Advance Server OB25 به صورت رایگان ارائه می شد.

این شخصیت مهارت خاصی به نام Time Tuner دارد که با آن می تواند یک میدان قدرت ایجاد کند تا 500 آسیب (damage) ببیند و حرکت کل تیم را همزمان افزایش دهد. شکی نیست که Chrono یکی از قدرتمندترین کاراکترهایی است که هر بازیکنی آرزو می کند داشته باشد.

با توجه به اینکه کاراکتر Chrono متحد شما است مهارت منحصر به فرد او می تواند به راحتی به شما کمک کند تا از  آسیب دشمن محفوظ بمانید و سپس سرعت حرکت خود را برای ورود به موقعیت های لازم در لحظه مناسب حفظ کنید.
اگر بخواهیم با یکی از آنها به میدان جنگ برویم، تأیید دانستن اطلاعاتی در مورد کاراکتر chrono بسیار مهم است. در آخرین به روزرسانی، کریستیانو رونالدو نه تنها به عنوان یک سفیر طولانی مدت برای این بازی بلکه به شخصیتی در بازی خود با نام “chrono ” تبدیل شده است که باعث ایجاد یک سری رویدادها و جوایز مرتبط با آن در طول موضوع “Operation Chrono” می شود.

همچنین بخوانید :

استراتژی استفاده از شخصیت Chrono در بازی فری فایر

 
به طور خلاصه، به نظر می رسد که Chrono یکی از بهترین کاراکتر ها تاکنون بوده است، به خصوص وقتی که صحبت از موقعیت های خاصی می شود. حتی اگر توانایی Chrono نتواند توانایی کاراکتر های محبوبی  مانند K یا DJ Alok را برآورده کند ، شما هنوز هم می توانید هنگام استفاده از او، صحنه های خارق العاده ای را علیه دشمنان خود بسازید.

یک میدان نیرویی حبابی شکل ایجاد می کند که 600 آسیب (damage) از حمله دشمنان خنثی می کند. سرعت حرکت 15٪ افزایش می یابد. در طول دوره فعال سازی مهارت، متحدان در این میدان نیرویی (حباب) 10٪ پاداش سرعت دریافت می کنند. 10 ثانیه طول می کشد.

آمار ارائه شده در بالا بر اساس سطح اول است و نیازی به گفتن نیست وقتی بازیکنان این توانایی را ارتقا دهند، این آمار بیشتر هم می شود.

امیدواریم که این موضوع برا شما مفید بوده باشد. اگر به مطالب دیگری در زمینه ی بازی فری فایر Free Fire و سلاح ها و کاراکترهای آن علاقه مند هستید می توانید در سایت آیدی گیم آن ها را دنبال کنید و خوشحال می شویم که تجرییات و مشاهدات خودتان را در این زمینه با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

عالی

من می خواهم رونالدو را بخرم چون رو نالدو خیلی قوی است بخاطر اون سپر داره

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تیم آیدی گیم در تلاش است با ارائه خدمات با کیفیت خدمت شما مشتریان عزیز رضایت خاطر شما عزیزان را جلب نموده و سفارشات شما را در کمترین زمان دهد.

نماد اعتماد الکترونیکی آیدی گیم

تمامی حقوق نزد فروشگاه آیدی گیم محفوظ است.

کپی لینک

کریستیانو رونالدو فورتبالیست مشهور پرتغالی با گارنا وارد همکاری شده و قرار است به عنوان یک کاراکتر قابل‌کنترل به بازی بتل رویال Free Fire اضافه شود.

با افزایش محبوبیت بتل رویال به عنوان یک پدیده‌ی جهانی، نه تنها شرکت‌های بزرگ مانند اکتیویژن و الکترونیک آرتز، بلکه استودیوهای کوچک و ناشناخته هم تصمیم گرفتند شانس خود را در این ژانر امتحان کنند. 111Dots Studio، یکی از همین استودیوهای کوچک است. محصول آن تحت عنوان Free Fire اواخر سپتامبر سال ۲۰۱۷ میلادی به صورت بتا عرضه شد و سپس نسخه‌ی نهایی آن در دسترس قرار گرفت تا کاربران تمامی کشورهای جهان قادر به تجربه‌اش باشند. فری فایر در حال حاضر پشت سر PUBG Mobile، Fortnite Battle Royale و Call of Duty: Mobile قرار داشته و چهارمین بازی بتل رویال موبایل از لحاظ محبوبیت به شمار می‌رود.

گارنا با انتشار یک تیزر در وب سایت یوتیوب، از امضای قرارداد همکاری با کریستانو رونالدو (Cristiano Ronaldo) خبر داد. بازیکن مشهور پرتغالی قرار است به عنوان یک شخصیت قابل‌کنترل به بازی بتل رویال Free Fire اضافه شود. نکته‌ی جالب اینجا است که برای طراحی شخصیت او از المان‌های سبک سایبرپانک بهره برده‌اند. اگرچه نمی‌توان با اطمینان گفت اما احتمالا چنین اقدامی از سوی توسعه‌دهندگان را باید به پای Cyberpunk 2077 نوشت که فاصله‌ی زمانی چندانی با انتشارش نداریم؛ عنوانی که در حال حاضر تقریبا تمامی توجه‌ها را به سمت خود جلب کرده است. در ضمن، تیزر منتشر شده در ابتدا یک ورزشکار را نشان می‌دهد که چهره‌اش مشخص نیست. او پس از چندین بار تجربه‌ی فری فار و باختن، با شرکت گارنا تماس گرفته و دستور فعالسازی پروژه‌ی کرونو را می‌دهد.

چگونه شخصیت رونالدو را در فری فایر بگیریم

کریستیانو رونالدو، نه تنها یکی از بزرگ‌ترین فورتبالیست‌های جهان به شمار می‌رود، بلکه از دیدگاه بسیاری از کارشناسان یکی از بزرگ‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ است. او با درخشش در منچستر یونایند مورد توجه قرار گرفت و پس از حدودا شش سال شیاطین سرخ را ترک کرد و به رئال مادرید پیوست. ستاره‌ی پرتغالی دوران بسیار خوبی در مادرید داشت اما بنا به دلایلی تصمیم گرفت به یوونتوس بپیوندد. رونالدو طی سال‌های فعالیت حرفه‌ای خود به دستاوردهای زیادی دست یافته که از مهم‌ترینشان می‌توان به توپ طلا و کفش طلای اروپا اشاره کرد. او درباره‌ی همکاری‌اش با گارنا و حضور در بازی بتل رویال Free Fire گفت:

طراحی یک شخصیت بر اساس ویژگی‌های ظاهری من و همچنین خلق محیطی جدید بر اساس این شخصیت، حس و حال بسیار جالبی دارد. تیم گارنا برای پروژه‌ی کرونو قابلیت‌ها و المان‌های زیادی را مهیا کرده‌اند. امیدوار هستم کاربران در سراسر جهان به اندازه‌ی من هیجان‌زده باشند.

بازی بتل رویال Free Fire از جزئیات گرافیک قابل‌قبولی برخوردار است. این ویژگی در کنار بهینه‌سازی مناسب باعث شده به انتخاب اول تعدادی زیادی از کاربران در سراسر جهان تبدیل شود. محصول مشترک 111Dots Studio و گارنا بیش از یک میلیارد کاربر دارد که از این تعداد،۸۰ به تجربه‌ی بازی می‌پردازد. اگر تاکنون نام این محصول را نشنیده‌اید تعجب نکنید؛ زیرا بخش عمده‌ی محبوبیت آن به کشورهای برزیل و تایلند تلعق دارد. در ضمن، پروژه‌ی کرونا از تاریخ ۲۹ آذر (مصادف با ۱۹ دسامبر) فعال خواهد شد.

پربحث‌ترین‌ها

پربازدید‌ترین‌ها

دیگه چه خبر؟

دسترسی

همه چیز درباره کاراکتر chrono در بازی فری فایر

در بازی Free Fire شما می توانید یک سیستم شخصیتی فوق العاده ببینید که نسبت به سایر بازی های بتل رویال این امر باعث تفاوت بازی فری فایر نسبت به سایر بازی ها شده است. یکی از شخصیت هایی که اخیراً به بازی فری فایر اضافه شده و طرفداران بسیار زیادی را در این مدت زمان اندک به خود اختصاص داده است شخصیت chrono بوده که در دنیای واقعی همان کریستیانو رونالدو فوتبالیست معروف پرتغالی است، در ادامه با من همراه باشید تا در رابطه با این شخصیت صحبت کنم و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهم.

این کاراکتر را می‌توان یکی از کاراکترهای بسیار قدرتمند در بازی فری فایر به شمار آورد که می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی نتیجه بازی بگذارد. قابلیت ویژه این کاراکتر Time Turner نام دارد که در واقع این قابلیت ویژه می‌تواند یک حباب در اطراف شخص ایجاد کند و به واسطه این حباب حدود ۵۰۰ آسیب و خسارت که از طرف سایر بازیکنان دشمن به شما وارد خواهد شد خنثی می شود، در واقع می توان این قابلیت ویژه را یک معضل برای بازیکنانی که بیشتر طرفدار رقابت های دوربرد هستند دانست.

این قابلیت در سطح های مختلف تغییر خواهد کرد و همچنین می تواند بر روی سرعت حرکت بازیکن ایست تاثیر بگذارد.

سرعت حرکت ۱۵ درصد افزایش خواهد یافت و ما در زمان بارگذاری مجدد ۵۵ ثانیه است.

چگونه شخصیت رونالدو را در فری فایر بگیریم

سرعت حرکت 20 درصد افزایش خواهد یافت و ما در زمان بارگذاری مجدد 54 ثانیه است.

سرعت حرکت 25 درصد افزایش خواهد یافت و ما در زمان بارگذاری مجدد 52 ثانیه است.

سرعت حرکت 30 درصد افزایش خواهد یافت و ما در زمان بارگذاری مجدد 49 ثانیه است.

سرعت حرکت 35 درصد افزایش خواهد یافت و ما در زمان بارگذاری مجدد 45 ثانیه است.

سرعت حرکت 40 درصد افزایش خواهد یافت و ما در زمان بارگذاری مجدد 40 ثانیه است.

حال ممکن است این سوال برای بسیاری از بازیکنان به وجود بیاید که چگونه می‌توان از این مهارت ویژه این کاراکتر در بازی فری فایر استفاده کرد؟ در ادامه با من همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهم.

من به شما توصیه می کنم که از این مهارت بیشتر در انتهای رقابت ها استفاده کنید و شما می توانید از این مهارت چه در حالت تهاجمی و چه در حالت تدافعی نیست برای خود استفاده کنید، اما پیشنهاد من به شما این است با توجه به هاله حبابی که ایجاد می‌شود بیشتر از این مهارت در حالت تدافعی استفاده کنید. زیرا در این حالت می توانید نتیجه بهتری بگیرید. شما میتوانید برای خرید جم فری فایر به فروشگاه اینترنتی موجو شاپ مراجعه کنید.

شما می‌توانید از این کاراکتر به همراه کاراکتر های Alok و K استفاده کنید و یا اینکه از مهارت‌های آنها نیز برای خود استفاده کنید و مهارت ها را با یکدیگر ترکیب کنید اگر مهارت این سه کاراکتر با یکدیگر ترکیب شود یک قدرت فوق العاده ایجاد خواهد شد که به راحتی شکست نخواهد خورد و اگر بتوانید از مهارت ردیابی Clu نیز استفاده کنید که دیگر عالی خواهد شد.
کاراکتر chrono مهارت تیراندازی بسیار خوبی نیز می باشد زیر و دارای یک حباب محافظ است در نتیجه بدون هیچ نگرانی می‌تواند هر بازیکنی را از هر فاصله ای مورد هدف قرار دهد. این نکته را نیز به خاطر داشته باشید

کاراکتر را به دست آوریم ؟ این سوالی است که ممکن است ذهن بسیاری از بازیکنان را به خود مشغول کرده باشد.

شما می توانید با شرکت در ایونت chrono به راحتی این کاراکتر را به صورت کاملاً رایگان از آن خود کنید. این یکی از ساده ترین و البته راه رایگان به دست آوردن این کاراکتر می باشد اگر قصد ندارید آن را به صورت رایگان به دست آورید می توانید با پرداخت مقداری جرم آن را از فروشگاه بازی خریداری کنید

اگر شما نیز در رابطه با این کاراکتر که به تازگی در بازی فری فایر منتشر شده است اطلاعات کافی دارید و یا تجربه استفاده از آن را دارید خوشحال می شوم که تجربیات خود را با من و سایر بازیکنان بازی فری فایر به اشتراک بگذارید. امیدوارم مطالبی که در بالا ذکر شد مورد توجه شما کاربران عزیز واقع شده باشد.

ایا اجرای بازی فری فایر بصورت افلاین امکان پذیر است؟ بازی Free Fire توانسته خود را به عنوان یکی از بازی های […]

معرفی بهترین حیوانات در بازی فری فایر free fire در بازی Free Fire شما می توانید حیوانات بسیار زیادی را مشاهده کنید […]

ترفندهای استفاده از Lanchpad در بازی فری فایر اگر از بازیکنان بازی Free Fire باشید می دانید که در این بازی شما […]

021-28422508 – 09365153899

شرکت «گارنا» (Garena) از رویداد «عملیات کرونو» (Operation Chrono) برای بازی فری فایر که بازیکن مشهور فوتبال، کریستیانو رونالدو در آن حضور دارد خبر داد. این رویداد روز ۲۹ دسامبر (۲۹ آذر) برگزار می‌شود.

بازی فری فایر، محصول شرکت گارنا در میان دیگر بازی‌های بتل رویال موبایلی است. اکثر افرادی که در بازی‌های رقابتی آنلاین فعالیت دارند شرکت گارنا را می‌شناسند. این شرکت فعالیت‌های مختلفی در دنیای بازی‌های رقابتی آنلاین دارد و بازی فری فایر حضور گارنا را در دنیای بازی‌های بتل رویال موبایلی رقم می‌زند.

در طول مدت فعالیت بازی فری فایر رویدادهای مختلفی برای این بازی مانند همکاری با چهره‌های دنیای موسیقی و سریال «سرقت پول» (Money Heist) رخ داده. حالا در جدیدترین همکاری بازی فری فایر می‌بینیم که کریستیانو رونالدو در این بازی حاضر شده است.

هنوز اطلاعات رسمی زیادی از این همکاری منتشر نشده. تنها می‌دانیم در رویداد عملیات کرونو می‌توان در نقش کریس رونالدو این بازی را تجربه کرد. این شخصیت قابلیت‌ها و آیتم‌های مختلفی دارد که اطلاعات بیشتر از آن‌ها در یک وب‌سایت جداگانه مربوط به عملیات کرونو اعلام خواهند شد.

چگونه شخصیت رونالدو را در فری فایر بگیریم

این رویداد علاوه بر کریس رونالدو، مأموریت‌ها و آیتم‌های جدیدی به بازی فری فایر اضافه می‌کند. همچنین تغییرات دیگری همراه با آپدیت عملیات کرونو در بازی فری فایر اعمال می‌شوند. ظاهر رونالدو در این رویداد جالب است و حالتی آینده‌ای دارد. خدا می‌داند با چه مبلغی رونالدو راضی به حضور در بازی فری فایر شده اما می‌دانیم این کار اصلا به سادگی انجام نشده.

همین حالا می‌توانید بازی فری فایر را برای موبایل‌های با سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید. این بازی رایگان است اما خرید‌های درون‌برنامه‌ای دارد.

شرکت گارنا تیزری برای رویداد عملیات کرونو از بازی فری فایر منتشر کرده که می‌توانیم در آن شخص کریستیانو رونالدو را ببینیم که از باختن در بازی فری فایر شاکی می‌شود و تصمیم می‌گیرد عملیات کرونو را آغاز کند. در ادامه می‌توانید این تیزر را ببینید.

منبع: Pocket Gamer

شش
 + 

 = 
13

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

چقدر رونالدو بدبخت شده که امده فری فایر
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

حرف نزن

یا خدااااااااااااااا????????????????
این فری فایر کم مونده بود بازکن بیاره که اورد
خیلی عالیه ولی لگه بجز رونالدو بازیکنان دیگه ای هم میاورد خیلی بهتر میشد

فری فایر عشقه یعنی
جونه
نفسه
همه چیه????????
بنصبید

این تویی که بدبختی نمیدونی چه بازی رو داری از دست میدی

من فری فایر بازی کردم بدرد نمیخوره هروقت لولم میرفت رو ۱۰ بازی میرفت از اول حذف و نصب کردم جواب نداد

اون مشکل تو بود برای بقیه نیست

وجود به‌روزرسانی‌های متنوع در بازی فری فایر باعث شده است تا این بازی به عنوان یکی از بازی‌های پرطرفدار و محبوب در سبک بتل رویال شناخته شود. در به‌روزرسانی اخیر بازی فری فایر یک نقشه جدید و بزرگ معرفی شده است که دارای ویژگی‌های کلیدی و متنوع است. یکی از ویژگی‌های مهم نقشه جدید بازی، اضافه شدن کاراکتر Luqueta به بازی است. ما در این مقاله آموزشی قصد داریم تا آموزش گرفتن کاراکتر جدید Luqueta بازی فری فایر را برای شما عزیزان همیشه همراه بیان کنیم.

با توجه به این که آپدیت اخیر ارائه شده برای بازی فری فایر دارای آیتم و ویژگی‌های بسیار زیادی است، بازیکنان می‌توانند با استفاده از استراتژی‌های مختلف سطح خود را در بازی افزایش دهند. اگر از جمله طرفداران کاراکتر  Luqueta هستید بهتر است با آموزش گرفتن کاراکتر جدید Luqueta بازی فری فایر همراه سایت مجله بازی موبایل ایموجو باشید.

بازیکنان بازی فری فایر می‌توانند با به دست آوردن ۶۰۰ الماس این کاراکتر جدید را در بازی Free Fire خریداری کنند. تخفیف‌های بسیار مناسبی در بازی برای دریافت این کاراکتر محبوب قرار گرفته است. بازیکنان این بازی محبوب می‌توانند با استفاده از شیوه‌های مختلف شخصیت Luqueta را دریافت کنند. هر یک از شخصیت‌های بازی دارای ویژگی‌های کلیدی و منحصر به فرد است که می‌توانند شانس موفقیت بازیکنان را در بازی افزایش دهند. شخصیت جدید بازی دارای ویژگی و مهارت‌های خاص خود است.

گرفتن شخصیت جدید Luqueta برای بسیاری از بازیکنان این بازی محبوب می‌تواند بسیار خوشایند باشد چرا که شخصیت جدید بازی دارای قدرت بسیاری زیادی است که قادر خواهد بود تا دشمنان زیادی را نابود کند. بازیکنان بازی Free Fire می‌توانند با دریافت این کاراکتر جدید به راحتی دشمنان بازی را در تعداد بالا نابود کنند. قدرت این شخصیت به گونه‌ای است که گیمرها می‌توانند شانس موفقیت خود را در بازی افزایش دهند.

چگونه شخصیت رونالدو را در فری فایر بگیریم

یکی از قابلیت‌های ویژه کاراکتر Luqueta در بازی این است که می‌تواند HP هر بازیکن را از ۸ به ۳۵ ارتقا دهد که همین امر بازیکنان را ترغیب به گرفتن این کاراکتر  می‌کند. بازیکنان می‌توانند از شیوه‌های مختلف برای به دست آوردن این شخصیت قدرتمند استفاده کنند.

همچنین بخوانید: ترفندهای تبدیل شدن به یک راشر حرفه ای در فری فایر

بازیکنان می‌توانند با استفاده از دو شیوه کاراکتر جدید بازی را خریداری کنند. در شیوه نخست بازیکنان برای گرفتن کاراکتر جدید Luqueta  می‌توانند با پرداخت ۲۰۰ جم به راحتی این کاراکتر را در اختیار بگیرند. در این شیوه بدون داشتن هیچ مهارت و تکنیک خاصی می‌توانید این شخصیت هیجان انگیز و قدرتمند را خریداری کنید. در شیوه دوم بازیکنان با پرداخت ۵۰۰ جم می‌توانند به صورت ویژه، شخصیت Luqueta را در اختیار داشته باشند و از تواناهایی‌های این شخصیت برای شکست دشمنان استفاده کنند.

در شیوه دوم تمام تکنیک‌ها و مهارت‌های خاص این شخصیت در اختیار بازیکنان قرار خواهد کرد که می‌تواند برای موفقیت در بازی بسیار تأثیرگذار باشد. وجود شخصیت‌های جدید در بازی فری فایر این امکان را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که بتوانند با ایجاد تنوع در بازی و استفاده از شیوه‌های جدید به نابودی دشمنان بروند.

بازی فری فایر یک بازی هیجان انگیز در سبک بتل رویال است که بر روی گوشی‌های هوشمند قابل اجرا است. افرادی که دارای گوشی‌های هوشمند ضعیف هستند نیز می‌توانند این بازی را به راحتی بر روی گوشی خود به راحتی اجرا کنند. در آخرین به‌روزرسانی صورت گرفته، از بزرگ‌ترین نقشه بازی فری فایر رونمایی شده است که در آن یک شخصیت جدید به نام Luqueta دیده می‌شود. بازیکنان برای دریافت این شخصیت قدرتمند، نیاز به مطالعه آموزش بالا دارند.

سایت ایموجو آموزش گرفتن کاراکتر جدید Luqueta بازی فری فایر را به زبان ساده برای همراهان همیشگی سایت، قرار داده است. اگر بخواهید این شخصیت قدرتمند را خریداری کنید و شانس موفقیت خود را در بازی افزایش دهید بهتر است به نکات گفته شده در مقاله بالا توجه کنید. بازی فری فایر به عنوان یک بازی اکشن شناخته می‌شود که بازیکنان برای پیروزی در نبردهای مختلف باید استراتژی‌های ویژه‌ای داشته باشند. هر نقشه از بازی دارای تکنیک‌های خاص خود است که بازیکنان با انتخاب یک شخصیت مناسب می‌توانند در نبردهای مختلف شرکت کنند. برای آموزش و یادگیری ترفندهای بازی فری فایر به بخش ترفند بازی سایت ایموجو همراه باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

وبسایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ایموجو رسانه تخصصصی دنیای بازی از سال 1398 فعالیت خود را آغاز نمود. در ایموجو شما می توانید جدیدترین اخبار دنیای بازی، آموزش بازی ها، نقد و بررسی بازی و راهکارهایی برای رفع مشکلات بازی ها را بیابید و به ساده ترین شکل ممکن، بازی مورد علاقه خود را دانلود نمایید. در فروشگاه ایموجو، می توانید کنسول پلی استیشن 5 و سایر بازی ها را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

آدرس ایموجو: تهران – بلوار فردوس غرب – سازمان برنامه جنوبی – کوچه رضایی – کوچه ۱۶ غربی – ساخنمان مهرگان – واحد ۲ غربی

تلفن تماس : ۹۱۳۰۳۲۳۴-۰۲۱

FORD

توضیحات : یک کاراکتر مرد سیاه پوست قدیمی

ویژگی : وقتی پشت safe zoon در منتقطه آبی باشد جون کمتری از او کم میشود

چگونه شخصیت رونالدو را در فری فایر بگیریم

OLIVIA

توضیحات : یک کاراکتر زن سفید پوست پرستار

ویژگی : وقتی یکی از یار ها افتاده باشد این کاراکتر در هنگام بلند کردن آن جون بیشتری نسبت به بقیه به او اضافه خواهد کرد

ANDREW

توضیحات : کاراکتر مرد که پلیس بوده

ویژگی : قدرت دوام جلیقه ضد گلوله را در هنگام تیر خوردن از حد عادی جلیقه بیشتر میکند

KELLY

توضیحات : کاراکتر دختر سفید پوست دونده !

ویژگی : دویدن سریعتر ازهمه کاراکتر ها !

NIKITA

توضیحات : کاراکتر زن بادیگارد سفید پوست

ویژگی : تعویض خشاب سریعتر نسبت به بقیه کاراکتر ها !

MISHA

توضیحات : یک کاراکتر دختر ماشین سوار سفید پوست

ویژگی : رانندگی سریعتر نسبت به بقیه کاراکتر ها !

MAXIM

توضیحات : کاراکتر پسر که عاشق غذا خوردنه و سفید پوست

ویژگی : سریعتر از قارچ و جعبه کمک های اولیه استفاده میکند

KLA

توضیحات : کاراکتر مرد ورزشکار(بوکس) زرد پوست

ویژگی : مشت هایی با دمیج های فوق العاده بالا !

PALOMA

چگونه شخصیت رونالدو را در فری فایر بگیریم

توضیحات : کاراکتر زن یک جنگجوی حرفه ای سفید پوست

ویژگی : تیر های AR AMMO بیشتری را میتواند بردارد !

MIGUEL

توضیحات : کاراکتر مرد جز نیرو های ویژه سفید پوست

ویژگی : وقتی کسی با میکشید به شما EP میدهد !

KELLY’S BEST FRIND

توضیحات : کاراکتر دختر و بهترین دوست کلی هست و سفید پوست است

ویژگی : سرعت حرکت را وقتی یک شاتگان را نگهداشته اید افزایش میدهد

ANTONIO

توضیحات : کاراکتر مرد گنگستر سفید پوست

ویژگی : در هنگام شروع بازی جون بیشتری دارد !

MOCO

توضیحات : کاراکتر زن سفید پوست

ویژگی ها : یک هکر که در نقشه بالای سر بازیکنان یک فلش می آورد تا آنها را گم نکنید!

HAYATO

توضیحات : کاراکتر مرد سفید پوست

ویژگی ها : وقتی که HP شما کم باشه قدرت جلیقه رو افزایش میده

Laura

توضیحات : لورا از بچکی یک تک تیر انداز ماهر بوده که میخواسته عدالت را به جهان برساند

ویژگی : افزایش دقت شلیک

Rafael

توضیحات : او یک قاتل مرگبار است که میخواهد عدالت جهانی را برقرار کند

ویژگی ها : صدا خفه کن برای یکی از تفنگ هایی که شما انتخاب میکنید

A124

توضیحات : یک ربات ساخته شده با تکنولوژی مدرنه که یک قسمت مغزش مثل یک دختر 18 سالس و یک قسمت دیگه یک جنگجو

ویژگی ها : قسمتی از EP های شمارو به HP تبدیل میکنه!

Alok

توضیحات : او یک دیجی اهل غرب برزیل است که با استفاده از صنعت موسیقی دور دنیا را سفر کرده است و اخیرا یک قرارداد برای اضافه شدن او به فری فایر بسته است

ویژگی ها : در هر لول وقتی اورا فعال کنید هر ثانیه به شما 5 HP میدهد(از 5 تا 10 ثانیه)

Alvaro

توضیحات : آلوارو در یک خانوادگی نطامی بزرگ شد او وقتی در 14 سالگی فهمید که استعداد در ساخت مواد منفجره دارد به این کار روی آورد و ازمایش های انفجاری خود را در پشت خانه خودشان در جنگل انجام میداد!

Joseph

توضیحات : او یک فیزیکدان مشهور و یک پلیر است. او بنیان گزار یک شرکت فناوری موفق بوده.او همچنان یک دانشجوی برجسته درآکادمی ارتش بوده!

قابلیت : هنگام دمیج خوردن سرعت حرکت او افزایش پیدا میکند

Notora

توضیحات : ناتورا موتورسوار است و در خانواده موتور سوار ها بزرگ شد اما از قتل متنفر شد. روزی تیم اورا به قتل میرسانند و اورا اسیر میکنند. به دلیل عملکردش در نبرد به فری فایر اعزام شد

ویژگی ها : وقتی وسیله نقلیه میراند تمامی افراد و خودش در وسیله نقلیه افزایش HP پیدا میکنند

Shani

توضیحات : او یک مهندس خوآموز است و خانواده خودش را در 18 سالگی در انفجار از دست داد. او چند سال مشغول کار های عجیب بود و وقتی صاحب یک اوراقی با او تماس گرفت و به او یک خانه داد او با قطعات اوراقی یک محتوای ارتباط با قلب خود بسازد

ویژگی ها : او سطح جلیقه را بعد از هر کیل افزایش میدهد و جلیقه را تا سطح سه ارتقا میدهد

Steffie

توضیحات : او یک لیبرالیست است که نقاشی های دیواری انجام میدهد و بعد از جنگ فهمید که کشورش چه اندازه در هنر پیشرفت کرده و نقاشی های خود را روی دیوار با اسپری میکشید و به عنوان یک شورشی شناخته میشد. او همچنان یه عضو غیر هکر در تیم cibernetia هست.

.

.

.

جهت سوال و بازی با هم تیمی ایرانی در کانال تلگرام ما عضو شوید(با فیل.تر شکن)

عضویت در کانال تلگرام

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

خرید جم فری فایر

امروز ۰۴ بهمن ۱۳۹۹، تمامی سفارشات خرید جم فری فایر با موفقیت در حال انجام شدن می باشند.

چگونه شخصیت رونالدو را در فری فایر بگیریم

 

گرانا فری فایر (free fire) |

یکی از زیباترین، محبوب ترین و جالب ترین بازیهای اکشن و بقا از استودیوی بازیسازی 111dots Studio برای دستگاه ها اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت گردیده است. شما در کنار 39 کاربر دیگر با چتر در یک جزیره فرود می آیید. هدف هر کدام از شما دوام آوردن بیشتر و از میان برداشتن دیگران است. کسی که بتواند تا آخر در بازی دوام بیاورد و آخرین نفری باشد که در جزیره باقی میماند برنده بازی است. هر بازیکنی نقطه فرودش را به دلخواه میتواند انتخاب کند و بعد از فرود آمدن باید به دنبال سلاح و منابع مورد نیازش باشد. هر چقدر بازی ادامه پیدا کند جزیره کوچک و کوچکتر میشود و این یعنی شانس رویارو شدن کسانی که در جزیره فرود آمده اند نیز بیشتر خواهد شد. این امر باعث جذابیت بیشتر بازی فری فایر میشود. بازیکنان توانایی گشت و گذار آزادانه را دارند و می توانند همانند یک انسان واقعی انواع کارهای مختلف را انجام دهند. جزیره اقلیمی متنوع است و شامل محیط های مختلف میشود. نبردهای شما ممکن است در هر کدام از این محیط ها اتفاق بیافتد. نبردی آنلاین به معنای واقعی کلمه قبل از هر چیز به دنبال سلاح باشید و سعی کنید در مبارزه ها شرکت فعال داشته باشید. بعد از کشتن حریفان تان سلاح ها و آیتم های به درد بخور آنها را بردارید و در نهایت آخرین کسی باشید که در جزیره باقی میماند. مبارزه با 50 کاربر دیگر به صورت آنلاین وقتی 50 نفر در یک جزیره باشند که همه برای بقا مبارزه میکنند و از طرفی جزیره هم مرتب کوچک و کوچک تر میشود خدا میداند که چه اوضاعی بوجود خواهد آمد! تشکیل گروه های 4 نفره شما میتوانید با سه کاربر دیگر متحد شده و با تشکیل یک گروه 4 نفره شانس خود را برای پیروزی افزایش دهید. بازی فری فایر مخصوص کسانی است که به بازی‌های آنلاین در حوزه اکشن و سبک بقا علاقه دارند و همچنین گرافیک بالای این بازی باعث علاقه و محبوبیت دو چندان آن در بین مردم شده است. با آموزش بازی فری فایر شما می توانید به تمامی مراحل بازی تسلط پیدا کنید و از بازی کردن لذت ببرید.

 

 

به جستجوی هفته ادامه دهید، سعی کنید در منطقه امن خود باقی بمانید، دشمنانتان را غارت کرده و آخرین شخصی باشید که سرپا ایستاده است. گیم پلی سریع و سبک، در مدت ۱۰ دقیقه، یک بازمانده جدید وارد می شود. از وظیفه‌ای که به شما ملحق شده فراتر خواهید رفت و یکی از معدود افرادی هستید که به زیر نور درخشان می روید. تیم هایی با حداکثر 4 بازیکن ایجاد کنید و در همان لحظه اول با تیم خود ارتباط برقرار کنید. به ندای وظیفه پاسخ دهید و دوستان خود را به سمت پیروزی سوق دهید و آخرین تیمی باشید که در اوج ایستاده است. گروه های چهار نفره یا هفت نفره در فیری فایر ایجاد کنید، داشته هایتان را مدیریت کنید، سلاح بخرید و گروه های دشمن را حذف کنید. همچنین کنترل آسان و گرافیک صاف بهترین تجربه را از بقا بر روی گوشی موبایل شما به ارمغان می آورد و به شما کمک می کند تا نام خود را در میان افسانه ها جاودانه کنید و لذت دو چندان بیشتر را از فری فایر را مزه کنید.

برای اینکه اکانت بازی خود را زودتر به اوج برسانید نیاز است که جم فری فایر را خریداری با خرید جم فری فایر  دسترسی هایی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. با خرید جم Garena Free Fire می توانید اصلحه،تجهیزات،لباس ها و … را فعال کنید و اکانت و کارکتر خود را ارتقا دهید. شخصیت در فری فایر وجود دارد که هرکدام ویژگی های مربوط به خود را دارند و شما میتوانید متناسب با مرحله و میزان الماس (Diamonds) شخصیت های بازی خود را انتخاب کنید. هرکدام از شخصیت ها با ویژگی های منحصر به فرد خود امکان برنده بودن را برای شما بیشتر میکنند. جم فری فایر به شما امکان میدهد علاوه بر اسلحه، پوسته های مختلف ،حیوان خانگی و وسایل دیگر فروشگاه را خریداری کنید. خرید الماس فری فایر از سایت معتبر مو جو جم شاپ با ارزان ترین قیمت و سریعترین زمان واریز به شما در پیشرفت سریع تر و پیشه گرفتن از دوستانتان کمک میکند. همچنین علاوه بر خرید جم فری فایر شما میتوانید ایونت های هفتگی، ماهیانه و متنوع بازی فری‌ فایر را خریداری نمایید. مو جو جم شاپ از خرداد ماه ۱۳۹۳ فعالیت خود را در عرصه شارژ حساب های بازی ایرانیان آغاز نمود و دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره میباشد و در آخر برای کسب اعتماد و اطمینان بیشتر شما عزیزان، میتوانید نظرات کاربران را در رابطه با پشتیبانی و اعمال سریع خرید مطالعه کنید، سپاس از همراهی و خرید شما.

 

دانلود جدید ترین نسخه اندروید فری فایر

دانلود جدید ترین نسخه ios فری فایر

سوالات ، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق بخش نظرات  در همین صفحه با ما در میان بگذارید.

برای مشاهده و خرید جم و محصولات دیگر بازی ها  به صفحه اصلی خرید جم و سکه بازی ها مراجعه کنید

 در صورتی علاقه مند به بازی های اکشن هستید میتوانید یوسی بازی پابجی را نیز از موجوجم شاپ تهیه کنید.

همچنین در صورتی که از کابران بازی کال آف دیوتی هستید هم اکنون میتوانید برای خربد سی پی بازی کال آف دیوتی به صفحه خرید محصولات این بازی مراجعه کنید .

سلام این سایت بهترین و معتبرترین سایت جهان است ولی میشه دوبل هم بزارین ما خرید کنیم

سلام.
سپاس از انتخاب شما.

خیلی عالی هستش عرض ۵ دقیقه جم هام اومدن

درود.
سپاس از انتخاب شما.

سلام ببخشید شما فقط رمز جیمیل برای خرید میگیرید یا ایدی اکانت میگیربد؟

سلام.
برای دریافت اطلاعات کامل با پشتیبانی خرید در ارتباط باشید.
ممنون.

واقعا سایت خیلی خوبی هست الماسایه منو ۲۰ دقیقه ای فرستاد فقد ازاین سایت خرید کنید

درود.
سپاس از اعتماد و انتخاب شما.

تخفیف بهم بدید عالی من‌ هر روز ۵تومن تومن ازتون خرید میکنم و لطف کنید کد تخفیف بهم بدید با تشکر از موجوجم شاپ🌹

درود.
برای دریافت کد تخفیف به تلگرام همکاران فروش پیام دهید.
ممنون.

عالیه من همیشه از سایت شما خرید میکنم و همیشه هم سر نیم ساعت میاد جما

درود.
سپاس از انتخاب شما دوست عزیز.
هدف موجو جم رضایت شما عزیزان میباشد.

جم ریگان میدید

ببخشید این ایونت ها به چه دردی میخورن

ببخشید خواستم بدونم برای گرفتن شخصیت رونالدو باید چه بسته ای رو بخریم و چقدر جم به ما میده و یه سوال دیگه که داشتم اینکه وقتی مثلا از لول ۲۵ رسیدیم به ۳۰ به ما دوباره جم میده یا نه و آیا بسته این با رونالدو فرق میکنه؟

سلام خسته نباشید .. میخواستم بدونم با خرید لول اپ پس کارکتره رونالدو که توی بای اند وینه رو میگیرم یا نه؟و اینکه توی مدت واریز نباید وارد اکانت بشیم؟

سلام دوست عزیز.
برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی خرید در ارتباط باشید تا به سوالات شما پاسخ داده شود.
ممنون.

من یه لول اپ پس خریدم واقعا خیلی خوب بود توی ۱۰ دقیقه واسم اومد سایتتون واقعا عالیه خیلی خیلی راضی بودم

سلام.
سپاس از انتخاب شما دوست عزیز.

جم هفتگی خریدم ولی نیومد اصلا جم ها برام رسیدگی کنید لطفا

چگونه شخصیت رونالدو را در فری فایر بگیریم

سلام.
دوست عزیز مدت زمان اعمال سفارشات بین ۵ دقیقه الی ۲ ساعت میباشد.
ممنون.

سلام جم ریگان میدن

اقا من رمز ایمل اشتباه دادم بعد یه خانمی تماس گرفت گفت رمزت اشتباه منم رمزمو عوض کردم امروز ارسال کردم جواب نمیده زنگ بزنم

درود دوست عزیز.
نگران نباشین همکاران ما پیگیری خواهند کرد.
ممنون.

من میخواهم ب خرم

ببخشید من دو بار لول آپ پس خرید کردم ولی برام آفر یک دلاری زدید بازیم هم لول آپ پس رو داره ولی آفر یک دلاری زدید من چیکار کنم الان میخام برای بار سوم لول آپ پس بزنم اگ باز آفر بزنین چی

درود دوست عزیز.
با پشتیبانی مربوطه در ارتباط باشید تا مشکل شما برطرف شود.
ممنون.

من ایونت خریدم ۱۰۰تا جم اومده ولی گرگ و اسکینش برام نیومده رسیدگی کنید

سلام.
با پشتیبانی خرید در ارتباط باشید دوست عزیز.
ممنون.

ممنون

داداش منم نیم ساعته خریدم نیومده جم

سلام.
مدت زمان اعمال سفارش بین ۵ دقیقه الی ۲ ساعت میباشد.
ممنون.

آقا من میخام ۵۷۰ جم بگیرم چند میشه باید چی کار کنم

سلام. https://mojogem.com/portfolio/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%ac%d9%85-%d9%81%d8%b1%db%8c-%d9%81%d8%a7%db%8c%d8%b1/
از لینک بالا اقدام به خرید کنید.
برای پاسخ به سوالات دیگر با پشتیبانی در ارتباط باشید دوست عزیز.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

 All Rights Reserved By mojogem.com 2014 ©

 تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به موجوجم شاپ می باشد و هر گونه کپی برداری خلاف قانون می باشد. | طراحی سایت توسط امیرحسین عرشیا  


کد تایید *

چگونه شخصیت رونالدو را در فری فایر بگیریم
چگونه شخصیت رونالدو را در فری فایر بگیریم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *