چگونه شخصیت مستقلی داشته باشیم

 
helpkade
چگونه شخصیت مستقلی داشته باشیم
چگونه شخصیت مستقلی داشته باشیم

چاپ صفحه

انتشار: 02 اردیبهشت 99

زمان مطالعه: 7 دقیقه

دسته بندی ها: رشد و توسعه فردی

هیچ نظر

چگونه شخصیت مستقلی داشته باشیم

نام، ایمیل و وبسایت من را برای دفعه بعد در مرورگر ذخیره کنید.

مستقل کیست؟ چه ویژگی‌ها و یا رفتارهایی باعث می‌شود که ما شخصیت یک فرد و یا خود فرد را مستقل بنامیم؟ در این مقاله با شما کاربران یاد خواهیم گرفت که استقلال داشتن در شخصیت و رفتار به چه شاخصه‌هایی مرتبط است. پس‌ازاین آشنایی، با یکدیگر روش‌های پرورش شخصیتی مستقل را مرور خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

مستقل بودن از چند بعد قابل‌بحث و بررسی است ولی در این مقاله مطابق همیشه ما به سراغ پایه و اساس موضوع رفته ایم. مطمئناً بدون داشتن روحیه استقلال‌طلبان شما نمی‌توانید در کار، زندگی و مشغله خود مستقل باشید. اما حال استقلال یا مستقل بودن به چه معناست؟ یا اصلاً چرا باید مستقل بود و شخصیت مستقلی داشت؟

استقلال به‌خودی‌خود دارای معانی متفاوتی است که شاید خیلی ساده و خلاصه بتوان آن را وابسته نبودن تعریف کرد؛ اما برای فردی که در یک شرایط اجتماعی زندگی می‌کند آیا می‌شود کاملاً از بقیه جدا شود و هیچ وابستگی‌ای از هر نظر به سایر افراد نداشته باشد؟

آنچه در داشتن شخصیت مستقل مدنظر است  جدایی از دیگران نیست بلکه داشتن شخصیت محکم با اعتمادبه‌نفس بالاست. این فرد برای رسیدن به اهداف مصمم است هرچند در این راه، هوشمندانه از کمک دیگران استفاده کند.  شخصیتی که به خود و توانایی‌های خود ایمان دارد، اگر کمبودی در خود احساس کند برای جبران آن تلاش می کند. اگر به دنبال داشتن شخصیت قوی، محکم و البته بااراده هستید پس ناخواسته باید شخصیت مستقل خود را بسازید. در ادامه شاخصه‌هایی که از شما یک شخصیت مستقل می‌سازد را بررسی می‌کنیم.

چگونه شخصیت مستقلی داشته باشیم

تا زمانی که خود را نشناسید نمی‌توانید مستقل باشید. آیا تابه‌حال به این سؤال‌ فکر کرده‌اید که شما چه کسی هستید و چه ویژگی‌های شخصیتی دارید؟ همین‌الان برای چند دقیقه به این سؤال و سؤالات مشابه فکر کنید. چه مواردی نکات مثبت و چه مواردی معایب و نقاط ضعف شخصیت شماست؟ دیگران در مورد شما چه می‌گویند؟ از سوی دیگر در طول یک شبانه‌روز چه‌کارهایی انجام می‌دهید. وجه تمایز شما از دیگران چیست؟ آیا برای آینده خود قدم برمی‌دارید؟

شما باید با شخصیتی که تا به امروز ساخته‌اید بیشتر آشنا شوید و در صورت نیاز خود را برای تغییر و تحولاتی آماده کنید. اگر می‌خواهید مستقل باشید باید اقدام به آنالیز خود و رفتارهای خود کنید و در کمترین زمان معایب آن را برطرف کنید.  درنهایت همه این سؤال‌ها و همچنین شناخت خود برای این مورد است که می تواند کمک کند تا شخصیتی کامل تر و قوی تر بسازید.

به انواع تفکرات و عقاید خود فکر کنید؟ به کارهای که ناآگاهانه انجام می‌دهید و تابه‌حال به آن‌ها فکر نکرده‌اید نیز همچنین؟ چند درصد از کارهایتان نادرست و از روی عادت است. شکی نیست که محیط و افراد دیگر با این وضعیت بر شما تأثیر پیش از حد گذاشته‌اند. دیگران اجازه تصمیم‌گیری و تفکر را از شما گرفته‌اند. زمان آن رسیده است که بر روی اندیشه‌ها و مواردی که صرفاً از دیگران تقلید کرده‌اید تجدیدنظر کنید. زمان آن رسیده است خودتان از خودتان تأثیر بپذیرید و واقعاً خودتان باشید.

با داشتن اعتمادبه‌نفس تقریباً یک گام بلند برای داشتن شخصیت مستقل برداشته‌اید. خیلی از مواردی که بالاتر اشاره کردیم و در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد بر پایه داشتن یک اعتمادبه‌نفس کامل است. اعتماد به نفس به مرور شکل می‌گیرد و برای کسب آن باید تلاش خود را بیشتر کنید.

کم‌کم باکار کردن روی مهارت‌های بالا، پایه‌ریزی  برای داشتن یک شخصیت محکم و با جسارت انجام‌شده است، و زمان آن رسیده است پرقدرت‌تر از همیشه با خود و محیط خود برخورد کنید. اشتباه نکنید که با جسارت بودن هرگز به معنی برخورد نامناسب، نامودبانه و یا خارج شدن از چهارچوب‌ها نیست، جسارت در اینجا احترام به خود در عین احترام به دیگران و عقایدشان است. جرئت در اینجا توانایی نه گفتن به مواردی است که باید نه بگوید و تابه‌حال قدرت آن را نداشتید. محکم بودن در اینجا ایستادگی در برابر گفته‌ها و تفکراتی است که قبل‌تر بادانش و اطلاع کامل گرفته‌شده‌اند و حال منطقاً قابل دفاع هستند.

در این مورد در مقالات قبلی مفصل صحبت کردیم ولی بدانید که تمرین‌های مختلفی برای پیش رفت در تصمیم‌گیری و گرفتن تصمیم‌های درست وجود دارد. توجه داشته باشید قبل از اینکه شما تصمیم‌گیری درست را فرابگیرید باید مهارت‌های تصمیم‌گیری و اقدام برای تصمیم‌گیری را تمرین کنید. می‌توانید باکارهای روزانه خود شروع کنید و تصمیمات کوچک روزانه را تمرین کنید. با این تصمیمات شما دیگر اجازه نمی‌دهید که روزتان همچون برگی در باد به هر سو که می‌خواهد برود. سعی کنید روزتان را با وجود همه حوادثش، خودتان برای خودتان رقم بزنید. با برنامه‌های هفتگی و روزانه آن را تمرین کنید و پس از مدتی برای تصمیم‌های بزرگ‌تر اقدام کنید.

همان‌طور که کیم وو چونگ مدیر عامل سامسونگ  می‌گوید: بزرگ‌ترین خطر زمانی است که احساس کنید بهترین و یا کامل‌ترین هستید چراکه با داشتن این تفکر از تمرین و ادامه دادن مسیر موفقیت دست می‌کشید. از سعی و تلاش در مسیر بهتر شدن هیچ‌وقت دست نکشید. مدام انواع مهارت‌های فردی و اجتماعی خود را بهبود ببخشید تا اعتمادبه‌نفستان را در مقابل دیگران بهبود ببخشید. هیچ‌وقت و هیچ روزی از بهتر شدن دست نکشید.

اگر به دنبال شخصیت مستقل هستید باید کم‌کم با آهنگ‌ها، فیلم‌ها، دوستان و بازی‌هایی که شمارا به انزوا و تنهایی می‌کشند خداحافظی کنید و از آن‌ها فاصله بگیرید. خیالتان راحت، هیچ‌کس توجهی به انزوا و این حالت افسرده شما نمی‌کند. چیزی که برای دیگران قابل‌توجه و ملموس است موفقیت است. کافی است ذره‌ای به موفقیت برسید و آن زمان است که در مرکز توجه دیگران قرار می‌گیرید. از جای خود بلند شوید و تمامی مواردی که غیر از موارد رسیدن شما به اهدافتان است فاصله بگیرید. شروع به مطالعه کنید و حواستان را جمع کنید که زمان زیادی باقی نمانده است. باید زودتر دست‌به‌کار شوید.

چگونه ریسک پذیر باشیم؟ (آموزش ۵ روش)

چگونه خوب صحبت کنیم و خوب بشنویم؟

چگونه اعتماد بنفس داشته باشیم؟

برای ارسال دیدگاه خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

با سلام موضوع شما عالی از شما سپاسمندم که چنین موضوع مهم را در اختیار ما گذاشتی امروز داشتن یک شخصیت قوی آزوی خیلی از انسان هاست همه دوست دارند که یک شخصیت قوی داشته باشد اما شاید راهکار نداد این موضوع کمک زیادی برای چنین افراد خواهد کرد برای خودم بیشتر در آخر از شما تشکر می کنم.

احمد جان بسیار از این بابت خوشحالیم

با سلام ممنون بابت مطالب خوب شما تشکر سیستم خلاء https://parsvacuumpumps.com/

خیلی مفید و منطقی

سلام
من از تمام مراحلی که گفته بودید پیروی کردم اما متأسفانه به دلایل محیط اطرافم (پدر مادر،خانه،دوست،اشنا،محل کار،و…)
هی به سمت ناامیدی و به قولی مطیع و برده شدن این عوامل میشم حای در بعضی مواقع قصد به فرار از خانه یا خودکشی داشتم
خلاصه کلام من اینه که وقتی از عوامل داخلی( تفکرات،اخلاق،و… ) که خودم عاملش هستم تامین شدم…
باید برای عوامل محیطی که شرح دادم چکار کنم که رو عوامل داخلی هم تاثیر گذار نباشه
با تشکر

مضامین که در سایت وزین شما نشر می شود الرزنده و آموزنده است. من از آن همواره کسب فیض می کنم. این مصلب نیز مفهوم عالی دارد و توفیق مزید برای کارگردانان این سایت از خداوند می خواهم. به امید درخشش بیشتر شما

جناب قادری بسیار از این بابت خوشحالیم.

برای دریافت اخبار جدید ایمیل خود را وارد نمایید

کپی کردن قسمت یا تمامی مقاله از “هاو کن یو” تنها با
کسب مجوز امکان پذیر است

نسخه
الکترونیک
کتاب صوتی چگونه شخصیتی مستقل داشته باشیم؟
به همراه
هزاران کتاب دیگر از طریق اپلیکیشن رایگان فیدیبو در دسترس است. همین حالا
دانلود کنید

نسخه نمونه کتاب صوتی چگونه شخصیتی مستقل داشته باشیم؟ را رایگان
بشنوید

مستقل کیست؟ چه ویژگی‌ها یا رفتارهایی باعث می‌شود که ما شخصیت یک فرد یا خود فرد را مستقل بنامیم؟ در این مقاله در کنار شما کاربران یاد خواهیم گرفت که استقلال داشتن در شخصیت و رفتار به چه شاخصه‌هایی مرتبط است. پس‌ازاین آشنایی، با یکدیگر روش‌های پرورش شخصیتی مستقل را مرور خواهیم کرد. با ما همراه باشید.
مستقل بودن از چند بعد قابل‌بحث و بررسی است ولی در این مقاله مطابق همیشه ما به سراغ پایه و اساس موضوع رفته‌ایم. مطمئنا بدون داشتن روحیه استقلال‌طلبانه شما نمی‌توانید در کار، زندگی و مشغله خود مستقل باشید. اما حال استقلال یا مستقل بودن به چه معناست؟ یا اصلا چرا باید مستقل بود و شخصیت مستقلی داشت؟
استقلال به‌تنهایی دارای معانی متفاوتی است که شاید خیلی ساده و خلاصه بتوان آن را وابسته نبودن تعریف کرد؛ اما فردی که در یک محیط اجتماعی زندگی می‌کند آیا می‌شود کاملا از بقیه جدا شود و هیچ وابستگی‌ای از هر نظر به سایر افراد نداشته باشد؟
آنچه در داشتن شخصیت مستقل مدنظر است جدایی از دیگران نیست بلکه داشتن شخصیت محکم با اعتمادبه‌نفس بالاست. این فرد برای رسیدن به اهداف مصمم است هرچند در این راه، هوشمندانه از کمک دیگران استفاده کند. شخصیتی که به خود و توانایی‌های خود ایمان دارد، اگر کمبودی در خود احساس کند برای جبران آن تلاش می‌کند. اگر به دنبال داشتن شخصیت قوی، محکم و البته بااراده هستید پس ناخواسته باید شخصیت مستقل خود را بسازید. در این مقاله شاخصه‌هایی که از شما یک شخصیت مستقل می‌سازد را بررسی می‌کنیم.

اس. جی. اسکات

گروه نویسندگان چگونه شخصیت مستقلی داشته باشیم

دیوید لارنس پرستون

دارن هاردی

جول اوستین

دبی فورد

استر هیکس

جول اوستین

كيم وو – چونگ

برایان تریسی

دیل کارنگی

دیوید نیون

بیهقی

ریچارد باخ

علی میرمیرانی

کیارش ساعتچی

موسسه پژوهشی کودکان دنیا

دن نوریس

جی الیوت

آرتور شوپنهاور

کیانوش کاکاوند

سید مهدی شجاعی

عارفانه‌های خواجه عبدالله انصاری

سون تزو

علیرضا مرادی

علیرضا مرادی

علیرضا مرادی

علیرضا مرادی

علیرضا مرادی

علیرضا مرادی

علیرضا مرادی

علیرضا مرادی

علیرضا مرادی

علیرضا مرادی

علیرضا مرادی

علیرضا مرادی

نام کتاب، نویسنده، مترجم، ناشر یا هر واژه مورد نظرتان را
بنویسیدچگونه شخصیت مستقلی داشته باشیم

iOS

اندروید

ویندوز




https://fidibo.com/book/97626

کتاب مورد نظرتان را درخواست کنید تا در صورت امکان آن را به فروشگاه اضافه کنیم.

برای خرید و دانلود  کتاب صوتی چگونه شخصیتی مستقل داشته باشیم  نوشته  علیرضا مرادی  و خواندن و شنیدن هزاران کتاب الکترونیکی و صوتی دیگر،  اپلیکیشن طاقچه  را رایگان نصب کنید.

کتاب صوتی چگونه شخصیتی مستقل داشته باشیم، با ترجمه‌ی علیرضا مرادی، کتابی است که درباره‌ی ویژگی‌های یک شخصیت مستقل و راه‌های رسیدن به استقلال شخصیتی صحبت می‌کند.

کتاب صوتی چگونه شخصیتی مستقل داشته باشیم را با صدای دلنشین ندا پوریان می‌شنوید. 

حتما همه‌ی ما این عبارت را شنیده‌ایم: استقلال. اما آیا می‌دانیم که برای به دست آوردن استقلال و داشتن یک شخصیت مستقل لازم است چه کارهایی انجام دهیم؟ آیا استقلال و داشتن شخصیت مستقل صرفا در استقلال مالی خلاصه می‌شود یا ابعاد و جنبه‌های دیگری هم دارد؟ در کتاب صوتی چگونه شخصیتی مستقل داشته باشیم به تمام این پرسش‌ها پرداخته‌ایم. با مطالعه‌ی کتاب چگونه شخصیتی مستقل داشته باشیم می‌توانیم شاخصه‌های یک شخصیت مستقل را دریابیم. روش‌های رسیدن به استقلال را کشف کنیم و تمرین‌هایی انجام دهیم تا قدم به قدم به داشتن شخصیتی مستقل نزدیک شویم.

اگر دوست دارید هرچه سریعتر به استقلال شخصیتی دست پیدا کنید، کتاب صوتی چگونه شخصیتی مستقل داشته باشیم را انتخاب کنید. چگونه شخصیت مستقلی داشته باشیم

مستقل کیست؟

چه ویژگی‌ها یا رفتارهایی باعث می‌شود که ما شخصیت یک فرد یا خود فرد را مستقل بدانیم. در کتاب چگونه شخصیتی مستقل داشته باشیم یاد خواهیم گرفت که استقلال داشتن در شخصیت یا رفتار به چه شاخصه‌هایی مرتبط است. پس از این آشنایی با یکدیگر روش‌های پرورش شخصیتی مستقل را مرور خواهیم کرد. 

مستقل بودن از چند بعد قابل بحث و بررسی است. ولی در کتاب چگونه شخصیتی مستقل داشته باشیم مطابق همیشه ما به سراغ پایه و اساس موضوع رفته‌ایم…

طاقچه سایت و اپلیکیشن   دانلود کتاب الکترونیکی    و    دانلود کتاب صوتی    است. در طاقچه هزاران کتاب، مجله،    روزنامه    و کتاب گویا را می‌توانید دانلود کنید و با موبایل، تبلت و رایانه آن‌ها را بخوانید. در طاقچه  کتاب‌های روانشناسی  ،  رمان و داستان  ،   کتاب‌های تاریخی  ،   کتاب فلسفی  و هزاران  کتاب رایگان برای دانلود  وجود دارد.  

کتاب صوتی چگونه شخصیت مستقل داشته باشم؟ مقاله‌ای مفید و کاربردی در همین باب است که علیرضا مرادی آن را ترجمه کرده است. در این کتاب صوتی به بررسی شاخصه هایی که در داشتن استقلال در شخصیت و رفتار مرتبط است پرداخته شده است. همچنین چند روشی که به پرورش شخصیتی مستقل کمک می‌کند، معرفی شده است.
درباره‌ی کتاب صوتی چگونه شخصیت مستقل داشته باشم؟
مستقل کیست؟
چه ویژگی‌های سبب می‌شود تا فرد مستقل نامیده شود؟
کتاب صوتی چگونه شخصیت مستقل داشته باشم؟، به طور خلاصه، فردی که دارای شخصیتی محکم و اعتماد به نفس بالا است را فردی مستقل معرفی…
(بیشتر بخوانید)

کتاب صوتی چگونه شخصیت مستقل داشته باشم؟ مقاله‌ای مفید و کاربردی در همین باب است که علیرضا مرادی آن را ترجمه کرده است.  در این کتاب صوتی به بررسی شاخصه هایی که در داشتن استقلال در شخصیت و رفتار مرتبط است پرداخته شده است. همچنین چند روشی که به پرورش شخصیتی مستقل کمک می‌کند، معرفی شده است.

کتاب صوتی چگونه شخصیت مستقل داشته باشم؟، به طور خلاصه، فردی که دارای شخصیتی محکم و اعتماد به نفس بالا است را فردی مستقل معرفی کرده‌است و به بررسی شاخصه‌هایی که از فرد یک شخصیت مستقل می‌سازد، پرداخته است. افراد مستقل برای رسیدن به اهدافشان مصمم هستند. آن‌ها به توانایی‌های خود ایمان دارند و اگر کمبودی در خود احساس کنند در صدد رفع آن تلاش می‌کنند. آن‌ها قابلیت‌های خود را می‌شناسند و با برنامه‌ریزی منظم در پی افزایش و گسترش آن هستند. افراد مستقل مسئولیت کشتی زندگیشان بر دوش خودشان است. درواقع آن‌ها تنها کاپیتان زندگی خودشان هستند. آیا کسی هست که دوست نداشته باشد کاپیتان شود؟!

در این مقاله‌ی صوتی از هفت ویژگی افراد مستقل نام‌ برده شده‌ که به طور مفصل هر هفت ویژگی شرح داده شده است.چگونه شخصیت مستقلی داشته باشیم

استقلال یکی از شرط‌های لازم برای موفقیت است. استقلال به ما این امکان را می‌دهد تا به چشم یک فرد دیده ‌شویم. استقلال کاری می‌کند تا شما دارای هویت شوید و در حقیقت خود را پیدا کنید.  برای مستقل شدن نیز از کارهای کوچک شروع کنید. گوش دادن به این کتاب صوتی یکی از آن کارهاست.

نوار به شما کمک میکند که همیشه و همه جا با گوش دادن به کتاب صوتی، یاد بگیرید، شگفت زده بشوید و از وقت خود بهترین استفاده را ببرید.

با نصب اپلیکیشن نوار همیشه و همه جا کتابخانه تان با شماست .


تردید و دو دلی قبل از ازدواج

پرطرفدارترین شوینده های نایاب در بازار

ویژگی‌های یک زن مستقل

 

استقلال زنان

چگونه شخصیت مستقلی داشته باشیم

دیگر زمان آن رسیده است که افکار نادرست خود را کنار گذاشته و خود را از محدودیتی که در اصل خود برای خود ساخته‌اید آزاد سازید. باید بگوییم استقلال شما تاثیر شگرفی در سطح کیفی زندگی و میزان رضایتمندی شما از زندگی دارد.

 

و تنها زمانی می‌توانید حقیقت این اثرگذاری را درک کنید که آن را تجربه کنید. بهانه‌تراشی‌های شما تنها مانع‌تان برای رسیدن به شخصیتی مستقل است. مطمئنا بدون داشتن روحیه استقلال طلبانه شما نمی توانید در کار، زندگی و مشغله خود مستقل باشید.

 

استقلال به معنای جدایی از دیگران نیست!

استقلال به خودی خود دارای معانی متفاوتی است که شاید خیلی ساده و خلاصه بتوان آن را وابسته نبودن تعریف کرد. اما برای فردی که در یک شرایط و مکان اجتماعی زندگی می کند آیا می شود کاملا از بقیه جدا شود و هیچ وابستگی ای از هر نظر به سایر افراد نداشته باشد؟

 

آنچه در داشتن شخصیت مستقل مد نظر است جدایی از دیگران نیست بلکه خود را تکیه‌گاه اصلی قرار دادن، داشتن شخصیت محکم و با اعتماد به نفس بالاست که برای انجام کار ها و یا رسیدن به اهداف مصمم است هرچند در این راه هوشمندانه از کمک دیگران استفاده کند. 

 

شخصیتی که به خود و تواناییهای خود ایمان دارد و اگر کمبودی در خود احساس می کند سریع برای رفع آن اقدام می کند و هیچ گاه بدون تلاش، دیگران را بهتر و بزرگ تر از خود نمیبیند.

 

اگر به دنبال داشتن شخصیت قوی، محکم و البته با اراده هستید پس ناخواسته باید شخصیت مستقل خود را بسازید. در ادامه شاخصه هایی که از شما یک شخصیت مستقل می سازد را بررسی می کنیم.

 

جدای از خواسته ی ما، زندگی خود به خود ما را به سمت داشتن استقلال بیشتری هدایت میکند. از زمانی که خود را از هر وابستگی و محدودیتی که باعث میشود با زندگی واقعی آشنا نشویم رها می‌سازیم، بیش از پیش به اهمیت استقلال یابی و مستقل شدن پی میبریم.

 

از طرفی بعضی از افراد خودشان برای خودشان محدودیت هایی تعیین میکنند و هیچوقت به معنی واقعی کلمه در زندگی رشد نمیکنند… اما ارتباط زیادی بین موفقیت در زندگی و مستقل بودن یک فرد وجود دارد به همین علت موفقیت را یکی از دستآورد های مستقل شدن دانست.

 

فاکتورهای لازم برای مستقل شدن یک خانم

راهکارهایی برای استقلال یافتن

 

– خود را بشناسید

شما تا زمانی که خود را نشناسید نمی توانید مستقل باشید. آیا تا به حال به این سوال ها فکر کرده اید که شما چه کسی هستید و چه ویژگی های شخصیتی دارید؟ همین الان برای چند دقیقه به این سوال و سوالات بعدی فکر کنید که  چه مواردی نکات مثبت شما و چه مواردی معایب و نقاط ضعف شخصیت شماست؟

 

دیگران در مورد شما چه می گویند؟ از سوی دیگر در طول یک شبانه روز چه کار هایی انجام می دهید. وجه تمایز شما از دیگران چیست؟ آیا برای آینده خود قدم بر می دارید؟ شما باید با خود و شخصیتی که تا به امروز از خود ساخته اید بیشتر آشنا شوید و در صورت نیاز خود را برای تغییر و تحولاتی آماده کنید.

 

اگر که می خواهید مستقل باشید باید اقدام به آنالیز خود و رفتار های خود کنید و در کمترین زمان معایب آن را برطرف کنید. در نهایت همه این سوال ها و همچنین شناخت خود برای این مورد است که شما خود را بپذیرید و قبول کنید و از خود رضایت نسبی داشته باشید. این همان ایمان به خود است.

 

– قدرت فیزیکی‌تان را افزایش دهید

به ساخت یک بدن قوی بپردازید. به مقدار کافی ورزش کنید و تمرکزکنید بر آنچه که بدن شما می توانید انجام دهید. خوردن از تمام گروه های غذایی و هیدراته مانند ( پروتئین، گوشت، ماهی، تخم مرغ، آجیل، سویا) به شما کمک خواهد توده عضلانی محکمی داشته باشید.

 

میوه و سبزی گیاهان به شما ویتامین و مواد معدنی نیاز به قوی کمک میکند. چربی ها و دسر بلکه برای مغز و سلامت سلولی مهم است. نگه داشتن یک لیوان آب در میز کار خود، و همچنین داشتن چیزی برای نوشیدن با هر وعده غذایی مناسب است. حداقل 8  ساعت خواب.

 

بدن شما نیاز دارد به خواب به منظور شارژ و رشد قوی .اگر شما خود را فرسوده کنید، شما قادر نخواهد بود به خوبی انجام دهید کار های روزمره تان را. شاید بگویید زن واقعی اهل مبارزه و دعوا نیست؛ اما شاید در طول زندگی شما نیازمند به دفاع از خودتان باشید.

 

این در مواقعی است که شما با یک دزد و یا شوهری که به کتک زدن و پرخاشگری روی آورده، مفید واقع می شود. گاهی یادگیری همین فنون کوچک می‌تواند زندگی شمارا نجات دهد. کلاس‌های کیک بوکسینگ و دفاع شخصی برای هر زنی مفید است.چگونه شخصیت مستقلی داشته باشیم

 

– به تقوت قدرت ذهنیتان بپردازید

مغز شما در حال رشد است و در حال توسعه و این فوق العاده است.  به چالش کشیدن خود و یادگیری چیزهای جدید به توسعه یک ذهن قوی کمک میکند.

 

– توانایی کنتل عواطف خود را داشته باشید

قدرت عاطفی است که به شما برای درک احساسات و تحمل احساسات کمک میکند. یک دختر احساسی قوی و انعطاف پذیر شوید. نگاهی هم به استراحت هر روز. آرامش بخش مهمی از احساس سالم و متعادل است، و آن به شما اجازه تصمیم خوب و شایسته در وقتی که مشکلات بوجود می‌آورد را میدهد. سرگرمی های خود را، با خواندن یک کتاب سرگرم کننده، رفتن برای پیاده روی، یک حمام آرامش بخش، و یا صرف وقت با کسی که دوستش داری بگذرانید.

 

– اعتماد به نفس

اگر می خواهید روی پای خودتان بایستید، اولین قدم این است که یک حس اعتماد به نفس قوی در خودتان ایجاد کنید. اگر خودتان به خودتان اعتقاد و اطمینان نداشته باشید، چطور انتظار دارید دیگران به شما اعتماد کنند و کاری دستتان دهند.

 

اغلب افراد توانایی فرد را با میزان اعتماد به نفسی کا دارد می‌سنجند. شما برای حضور فعال در اجتماع و کسب و کار نیاز به جلب اعتماد دیگران دارید. همچنین اعتماد به نفس باعث می‌شود احساس بهتری نسبت به خود داشته باشید. شما می‌توانید برای تقویت اعتماد به نفس خود این اقدانات را انجام دهید: 

 

مهارت های جدیدی یاد بگیرید ،به تناسب اندامتان اهمیت دهید، جملات مثبت را هر روز تکرار کنید و … و حتما این نکته را در نظر داشته باشید که هیچ چیز یک شبه قابل تغییر نیست و با اراده و خواست شما در طول زمان این کار امکان پذیر است.

 

– عمل‌گرا باشید

نسبت به فعالیت‌های جدید و متنوع خوش‌بین باشید و در انجام آنها شجاعت به خرج بدهید. وقتی کودک هستید، انتخابی جز برنامه‌های والدین ندارید. اما حالا که بزرگ شده‌اید پس منتظر چه هستید؟

 

ببینید چه چیزی دوست دارید و آن را پیگیری و اجرا کنید. سعی کنید هر هفته یک کار جدید در برنامه‌ی خود داشته باشید. انجام کارهای جدید بستگی به سلیقه، توانایی و امکانات شما دارد. می‌توانید یک غذای جدید را امتحان کنید یا به کار داوطلبانه برای نجات خرس‌های پاندای رو به انقراض بپیوندید.

 

– شغل رویایی خود را پیدا کنید

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای لازم برای ساختن شخصیتی مستقل، استقلال مالی است. با هر سطح تحصیلی و اجتماعی که هستید، کاری مناسب خود را دست و پا کنید. البته هیچ‌چیزی بدتر از ماندن در شغلی نیست که از آن متنفر هستید پس یافتن شغل رویایی تان هدف اصلی شماست.

 

هنگامی‌که شما در شغل موردعلاقه‌تان در حال کار کردن هستید شما سخت کارکرده و پول بیشتری کسب می‌کنید. اگر برای اینکار شرایط لازم را ندارید، با کارهای کوچک شروع کرده و درکنار آن دانش و مهارتتان را برای کسب جایگاه های بالاتر شغلی افزایش دهید.

 

– پس‌انداز مالی داشته باشید

شما به مقدار پول زیادی برای حمایت مالی خودتان نیاز ندارید؛ اما شما برای مستقل شدن نیازمند آن هستید که همیشه مقداری پس از انداز داشته باشید. بسیاری از زنان به دلیل فقر مالی در روابط زناشویی بسیار بدی باقی می‌مانند زیرا هزینه زندگی خود و فرزندشان را ندارند. همیشه برای خود پس‌اندازی داشته باشید زیرا آینده پیش‌بینی‌ناپذیر است.

 

– خانه ای برای خود بخرید

داشتن فضایی برای زندگی اعتمادبه‌نفس و استقلالی وصف‌ناشدنی به شما می‌دهد. هنگامی‌که شما دارای سر پناهی باشید دیگر نگران نبوده و روابط مخرب خود را به‌راحتی ترک می‌کنید. منظور روابطی است زنان مجبور به تحمل آن هستند و دیگر راهی برای بهبودی نمی‌یابند. شاید خرید یک آپارتمان برای شما غیرقابل‌تصور باشد اما شما با برنامه‌ریزی قطعاً می‌توانید.

 

– سفر کنید

سفر به‌تنهایی برایتان مملو از تجربه خواهد بود. این سفر می‌تواند یک سفر جاده‌ای کوتاه و یا یک تور جهانی باشد. هنگامی‌که شما به‌تنهایی سفر می‌کنید فرصت این را دارید که جزئیات اطرافتان را با دقت بیشتری نگاه کرده و با انسان‌های جدیدی آشنا شویید. این در حالی است که شاید هنگامی‌که شما با دیگران به سفر می‌روید ممکن است از دیدن شگفتی‌های اطراف قافل شوید.

 

– تبدیل به الگوی برای جامعه شوید

شما می‌توانید مادر قوی، خواهری قوی و یا مادربزرگی قدرتمند باشید. شما می‌توانید رئیسی مستقل و قوی بوده و الگوی برای بسیاری از افراد باشید. من مطمئن هستم زنان بسیاری لیستی بلندبالا برای رسیدن به موفقیت در زندگی دارند. تعیین اهداف، شمارا قوی‌تر و جسورتر کرده و در این زمان شما می‌توانید از زندگی شاد و به کمال رسیدن خود لذت ببرید.

 

– خانواده‌ای موفق تشکیل دهید

زن مستقل الزاماً نباید تنها باشد. تلاش کنید تا خانواده‌ای موفق تشکیل دهید. مردان نیز زنان قوی و مستقل را دوست دارند. قوی باشید و اجازه ندهید ترس‌تان شما از رسیدن به موفقیت‌هایتان جلوگیری کند و مانع از ایجاد رابطه‌ای موفق شود.

 

 

گردآوری: بخش روانشناسی بیتوته

 

مطالب بیشتر برای زندگی بهتر

بلیط کیش را دربهترین فصل سفر به آن خریدکن


حس می کنی دچار کم شنوایی شدی؟


بلیطت رو به قیمت لحظه آخر بخر!

هرآنچه ازعملهای زیبایی زنان میخواهیدبدانید


قابلیت افزودن لباس حین شست و شو


طعم موردعلاقه کیکت رو انتخاب کن


مشاوره روانشناسی به صورت ویدیو کال


کامل ترین سیستم خانگی پاکیزه کننده هوا


سفارش آنلاین کیک تازه خانگی


هرگز ناامید نشوید!درمان زوج نابارور


اقساط 36 ماه بدون پیش پرداخت لوازم خانگی


با چند سوال ساده شخصیتت رو بشناس!


انواع جراحی زیبایی سینه

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

پرطرفدارترین شوینده های نایاب در بازار


تردید و دو دلی قبل از ازدواج

استقلال یافتن

 

استقلال یک امر مطلق نیست. اینگونه نیست که انسانها چنانچه به استقلال احتیاج دارند ديگر به وابستگی احتیاج ندارند. وابستگی یکی از نیازهای انسان هاست که زندگی جمعی ما را تأمین می کند. ما در بهترین شرایط استقلال، در عین حال وابسته ایم. یعنی استقلال ما به وابستگی های مان گره خورده است.چگونه شخصیت مستقلی داشته باشیم

 

به عبارت ديگر این دو مسئله در طرفین یک طیف قرار دارند و ما در میانه ی آن طیف هستیم. استقلال نیازی است که در همه ی آدم ها وجود دارد و یک احتیاج مطلق نیست. انسان به دنبال استقلال می گردد و در عین حال در پی وابستگی نیز هست.

 

اگر می گوییم نوجوان تمایل به استقلال دارد، معنایش این نیست که به وابستگی به خانواده تمایل ندارد. وقتی تمایل به استقلال نوجوان نادیده گرفته می شود، در مواردی، وی برای رسیدن به استقلال ناگزیر است نیازش را به وابستگی به خانواده نادیده بگیرد و این سبب می شود که ارتباطش را با خانواده اش قطع کند، از خیر کمک های آن ها بگذرد و احتیاج خویش به وابستگی، در رابطه با دوستانش جستجو کند.

 

انسان مستقل

 

به چه علت نمی توانیم مستقل کار کنیم؟

درصورتی که بخواهیم ميزان استقلال و تکیه بخود را برای انجام کارها افزایش دهیم، نخست باید ببینیم علت وابسته بودن ما به افراد دیگر چیست و به چه دلیل در انتظار می مانیم تا آنها به ما بگویند چه کار باید بکنیم.

 

یکی از دلیل های این وابستگی امکان دارد مفهومی به نام« درماندگیِ آموخته شده»- learned helplessness باشد که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد. یا امکان دارد علت آن سردرگم بودن شما باشد، اینکه هنوز دقیقاً نمی دانید باید چه کاری انجام دهید، شاید هم علت این مسأله این باشد که شما تبحر و توانایی های کافی را برای انجام دادن کار ندارید.

 

از طرف ديگر امکان دارد رفتار رؤسای سازمان به گونه ای باشد که وابستگی کارمندان را تقویت می کند، یا علت ديگر امکان دارد احتیاج به دریافت تائید از افراد دیگر یا اعتماد به نفس پائین شما باشد، که اجازه نمی دهد به صورت مستقل و بدون احتیاج بنظر افراد دیگر کارتان را پیش ببرید. در هر صورت بنظر من بهتر است اول علت این وابستگی را پیدا کنید، زیرا در اینصورت سریعتر میتوانید برای این مشکل راهکار پیدا کنید و آنرا رفع کنید.

 

ميزان استقلال

 

انواع استقلال و فواید آن ها

استقلال فردی: اعتماد به نفس شما را چند برابر می کند. اشخاص مستقل تبحر و اعتماد به نفس بیشتری در رویارویی با سختی های زندگی شان دارند. علت آن می تواند این باشد که آن ها برای انجام کار امادگی بیشتری دارند تا اینکه در انتظار حمایت یا اجازه افراد دیگر بمانند. مستقل بودن به مفهوم آن است که شما علاقه بیشتری به آزمودن چیز های تازه دارید به جای این که توقع و توقعات سایرین را پاسخ دهید.

 

استقلال عاطفی:اضطراب را کاهش و خوشبختی را افزایش می دهد. استقلال عاطفی به مفهوم آن است که شما بیشتر تصمیمات فردی و چالش های زندگی تان را بدون شرکت دادن افراد دیگر در آن، حل می کنید و پیش می روید.

 

استقلال مالی: به مفهوم داشتن آزادی و حس دستاورد است. هنگامی که صحبت از مستقل بودن می شود، هیچ حسی بهتر از پرداخت هزینه های شخصی به وسیله خود شخص نمی تواند وی را ارضا کند. توانایی پرداخت هزینه های شخصی وابستگی شما را به خانواده، دوستان و … کاهش می دهد. استقلال مالی یعنی شما کنترل کاملی روی دخل و خرجتان دارید و به هیچ شخصی جوابگو نیستید.

 

انواع استقلال

 

تصمیم گیری بهتر

مستقل بودن، تصمیم گیری را شدیداً اسان می کند؛ برای این که قبول می کنید تنها شخصی هستید که تحت‌تأثیر تصمیمات تان قرار می گیرید، ولی چنانچه استقلال کم تر و وابستگی بیشتری به افراد دیگر برای حمایت عاطفی و مالی داشته باشید، تصمیم گیری برای شما جزء سخت ترین کار ها می شود.

 

وابستگی کم تر به افراد دیگر

 افراد کم تر مستقل، رغبت بیشتری به تکیه کردن بر دیگران دارند. علت چنين اقدامی می تواند این باشد که این افراد نمی خواهند مجبور باشند خودشان برای خودشان تصمیم بگیرند یا شجاعت آنرا ندارند در زندگی خودشان با مشکلات به تنهایی رو به رو شوند بدون اینکه فردی کنار آن ها باشد. داشتن چنين شخصیتی می تواند شما را به یک شخص نیازمند تبدیل کند.

 

رشد فردی و خلاقیت

مستقل شدن بعنوان مقصود می تواند سبب رشد در جنبه های گوناگون زندگی تان باشد.

برای نمونه استقلال عاطفی می تواند سبب رشد و افزایش کیفیت رابطه شما با دوستان، خانواده و… شود. شما کنترل بیشتری بر روی احساساتتان خواهید داشت و داشتن یک ذهن مستقل و ازاد این قابلیت را به شما میدهد که از تمام بعدهای وجودیتان استفاده کنید، استعدادهایتان را کشف کنید و آن ها را شکوفا کنید.

 

چگونه شخصیت مستقلی داشته باشیم

وسیعتر کردن افق دید

بیشتر استقلال یافتن به معنی داشتن امادگی و ازادی بیشتر برای شناخت با اشخاص جدید و به دست اوردن تجربیات نو. به این معنی که شما دیدی وسیع تر نسبت به امورات و رابطه به دست خواهید آورد که علت آن داشتن تجربیات و درک از جهان بیشتر به نسبت گذشته است.

 

یکی از مهم ترین علل موفقیت کارآفرینان هم کشف فرصت ها است. برای این که آن ها دیدگاه و دیدی وسیع تر پیدا کردند و می توانند فرصت هایی را مشاهده کنند که قبلا کسی متوجه آن ها نبوده است( این جا را بخوانید)

 

ارزش گذاری بخود و افزایش عزت نفس 

هرچقدر بیشتر مستقل باشید، عزت نفس تان به همان نسبت افزایش پیدا خواهد کرد و ارزش‌گذاری به خودتان هم بیشتر میشود. برای این که شما هرچقدر تجربیات بیشتری به دست آورید، افق دید وسیع تری پیدا کنید، ارزش کلام بالاتری هم به دست خواهید آورد و از طرفی ديگر به هر ميزان استقلال مالی، عاطفی، شخصیتی، شغلی و اجتماعی به دست آورید، به همان نسبت دستآوردهایتان هم افزایش پیدا می کند که نسبت مستقیم با عزت نفس تان دارد در نتیجه عزت نفس تان هم افزایش پیدا میکند.

 

افزایش ارزش‌گذاری به خودتان از طريق استقلال یافتن می تواند سوختی عالی برای افزایش عزت نفس و موفقیت شخصی تان باشد.

 

گردآوری: بخش روانشناسی بیتوته

 

 

مطالب بیشتر برای زندگی بهتر

بلیط کیش را دربهترین فصل سفر به آن خریدکن

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت


پاکسازی و رفع آلودگی هوای خانه

اینجا یکی از هتلهای کیشه! همین حالارزروکن


طعم موردعلاقه کیکت رو انتخاب کن

هتل و بلیط مقصد موردنظرت رو آنلاین رزرو کن


چگونه نزد همسر بیشتر دوست داشته شویم؟


بهترین پیشنهادهای خرید برای کتاب کودک


با چند سوال ساده شخصیتت رو بشناس!

درانتخاب همسرآینده‌تان دچارتردید شده‌اید؟


آموزش مکالمه محور زبان به صورت آنلاین


انواع جراحی زیبایی سینه


کامل ترین سیستم خانگی پاکیزه کننده هوا


سینما رو به خونت بیار!

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

چگونه شخصیت قوی داشته باشیم ؟ بیشتر افراد ترجیح می‌دهند شخصیتی قوی از خود ارائه دهند و در برابر مشکلات و مسائل زندگی قدرتمند عمل کنند. شخصیت‌ هر کسی منحصر به فرد است. برخی به طور ناخودآگاه و به واسطه‌ی تربیت خانوادگی از شخصیت‌های قدرتمند و مدیریتی بهره‌مند هستند. قسمت عمده‌ای از شخصیت انسان‌ها در دوران کودکی و نوجوانی و بر اثر تربیت والدین شکل می‌گیرد اما در بزرگسالی نیز می‌توانید ویژگی های یک شخصیت قوی را در خود تقویت کنید. شخصیت قدرتمند نیاز به تمرین و تلاش دارد. در مطلب پیشرو سعی کرده‌ایم تا مجموعه‌ای از ویژگی‌های مهم در شکل گیری شخصیت قوی را بررسی کنیم.

شخصیت، از نظر روانشناختی، خصوصیات فردی را توصیف می کند که منحصر به فرد است. بخشی از شخصیت شامل روشهای تفکر، احساس و رفتار می‌شود. این ترکیبات برای تعیین نحوه پاسخگویی فرد به موقعیتهای خاص است. برخی از نمونه های ویژگی های شخصیتی عبارتند از: صادق بودن، دمدمی بودن و اجتماعی بودن. برای شناخت ابعاد مختلف شخصیتی می‌توانید به مقاله‌‌ی تعریف ابعاد شخصیت مراجعه کنید.

 

یادآوری خاطرات تلخ و زندگی در گذشته مانعی بر سر راه پرورش شخصیت و رشد خلاقیت است. اگر می خواهید شخصیت قوی داشته باشید، گذشته را فراموش کنید و در حال زندگی کنید. از دستاوردهای خود یاد کنید هر چند کوچک باشند. فراموشی وقایع ناگوار و گذشت از اشتباهات، از شما شخصیتی قوی می‌سازد. ممکن است در ابتدا گمان کنید راه سختی را در پیش دارید اما با تمرین و تکرار و از بین بردن افکار منفی متوجه می‌شوید که به تدریج می‌توانید با شخصیتی قوی و به آسانی از مشکلات عبور کنید.چگونه شخصیت مستقلی داشته باشیم

 

سعی کنید زمان خوبی را برای صحبت انتخاب کنید. افراد با شخصیت های قوی زیاد حرف نمیزنند اما وقتی هم صحبت می کنند تاثیر گذار و مفید سخن می گویند. با کم سخن گفتن احتمال خطا کاهش می یابد. شنونده بودن را در خود تقویت کنید و در زمان‌های مناسب و فکر شده سخن بگویید. در این زمینه می‌توانید مقاله مهارت گوش دادن را مطالعه کنید تا از فواید آن آگاه شوید.

 

ممکن است در جلسه که هستید از شما انتقاد شود تلاش کنید روحیه انتقاد پذیری داشته باشید و اگر از شما انتقاد کردند خونسردی خود را حفظ کنید؛ سعی کنید فرد مقابل را قانع کنید در غیر این صورت فردی منعطف و انعطاف پذیر باشید و سعی کنید انتقادات را بپذیرید. انتقاد پذیری شما را فردی قوی و با ظرفیت بالا نشان می‌دهد. 

 

پوشیدن لباس های رسمی افراد را با انضباط نشان می دهد و دیگران متوجه می شوند که برای کار خود ارزش قائل هستید و برای آن وقت می گذارید. به آراستگی خود اهمیت دهید و نوع لباس پوشیدنتان را متناسب با شرایط انتخاب کنید.

 

افرادی که می‌خواهند شخصیت قوی داشته باشند باید اعتماد به نفس را در خود تقویت کنند. با تقویت اعتماد به نفس روابط اجتماعی شما از لحاظ کمی و کیفی بهبود پیدا می‌کند و افراد زیادی جذب شما می شوند و دستورات شما را انجام می‌دهند. به مرور زمان فردی با شخصیت قوی و تأثیرگذار شناخته می‌شوید. مقاله‌ی راه‌های افزایش اعتماد به نفس کمک زیادی به شما در این زمینه می‌کند.

 

هنگامی که کارهای گروهی انجام می دهید، سعی کنید کارها را به بهترین نحو ممکن انجام دهید و به دیگران نیز کمک کنید. سعی کنید گاهی و در حد توان خود مدیریت کارهای گروهی را به عهده بگیرید و در آن‌ها داوطلب شوید. این کار از شما شخصیتی قدرتمند می‌سازد. فردی که می‌تواند کارهای دیگران را نیز مدیریت کند.

 

معمولا افراد خوش بین اتفاقات خوبی برایشان رقم میخورد زیرا نسبت به همه چیز نگرش مثبت دارند. در حقیقت خوش بین بودن شما را قادر میسازد تا بتوانید راه حل های منطقی را ارائه دهید. افرادی که مدام از زمین و زمان شکایت می‌کنند نمی‌توانند شخصیتی قوی از خود ارائه دهند. توصیه می‌کنیم در این زمینه مقاله‌ی آثار و راه های رسیدن به ‎⁨مثبت اندیشی⁩ را مطالعه کنید.

 

افراد با شخصیت های قوی کارهای خود را ناتمام نمی گذارند و انها را به طور کامل به اتمام می رسانند و بعد به کارهای دیگری مشغول میشوند. این کار سبب می شود کارها را به صورت کامل و حرفه ای انجام دهید.

 

افراد موفق انعطاف پذیری بالایی دارند و خود را با محیط سازگار میکنند. این انعطاف پذیری به حل مشکلات بسیار کمک میکند و راهکارها و انتقادات دیگران را قبول میکنند.

 

ارتباط چشمی یکی از انواع مهارت‌های ارتباطی است که با استفاده از آن می‌توانید تأثیرات عمیقی را بر مخاطب خود اعمال کنید. برقراری ارتباط چشمی مؤثر از نکات مهمی است که نوع شخصیت شما را به لحاظ خجالتی بودن و یا برعکس آن مشخص می‌کند. اگر شما با افراد ارتباط چشمی برقرار کنید و با دانستن کمی از دانش زبان بدن می توانید متوجه شوید که شنونده در چه حالتی قرار دارد مثلا جذب سخنان شما شده است یا حوصله اش سر رفته است. پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ی ارتباط چشمی را نیز مطالعه کنید.

 

مطالعه تان را نسبت به قبل بیشتر کنید. قبل از سخنرانی ها روی فن بیان و حرکات بدن خود تمرکز کنید. اگر دانسته های شما زیاد باشد افراد با هم صحبت شدن با شما لذت می برند.

 

تلاش کنید تا ویژگی‌های خوب را در خود تقویت کنید اما خودتان باشید و ادای کسی را در نیاورید . اگر فکر میکنید اینطور جذاب تر به نظر می رسید در اشتباه هستید . شما دارای شخصیت مستقل هستید این برای دیگران تازگی دارد. 

 

دوستی و معاشرت با افراد جدید اطلاعات زیادی را به شما می دهد و دیدگاه و وسعت دیدتان بیشتر می شود. افراد معاشرتی طرفداران بیشتری دارند و دیگران بیشتر نسبت به آن‌ها جذب می‌شوند. معاشرت و ارتباط برقرار کردن با افراد مختلف باعث می‌شود با شخصیت‌های متفاوت و گوناگون آشنا شوید و در نهایت ویژگی‌های مثبت هریک را در خود تقویت کنید و شخصیتی قوی و مستقل بسازید. همچنین لازم است تا آداب معاشرت را بلد باشید.

برای دریافت مشاوره روانشناسی در زمینه شخصیت و اختلالات آن میتوانید با مشاوران مرکز روان شناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۸ و از تهران با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۲۶۵ تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

چگونه شخصیت مستقلی داشته باشیم
چگونه شخصیت مستقلی داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *