چگونه طلسم دل سیاهی را باطل کنیم

 
helpkade
چگونه طلسم دل سیاهی را باطل کنیم
چگونه طلسم دل سیاهی را باطل کنیم

یادگیری زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 3790موضوع :

آموزش رایگان زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 4356موضوع :

Best sources of love and relationship from all […]تاریخ : ۰۳ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 1957موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 36263موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 4222موضوع :

چگونه طلسم دل سیاهی را باطل کنیم

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 9333موضوع : جذب عشق

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 19329موضوع :

مطالبی که نوین اطلس در مورد طلسم جمع آوری کرده برگرفته از نسخه های قدیمی است و هیچ مدرکی دال بر صحبت و اعتبار آن ها وجود ندارد. لذا فقط جهت افزایش اطلاعات عمومی و آشنایی با چنین باورهای قدیمی و سنتی در مورد آن نوشته شده است. مطلبی که در ادامه می خوانید به هیچ وجه مورد تایید یا رد نوین اطلس نیست و اعتبار آن نامشخص است.

خداوند متعال با قدرت خویش، چنین اراده و نیرویی را در افراد قرار داده است که با تقویت آن می توانند دست به کارهای شگفت انگیز بزنند و زندگی خود و دیگران را تحت تاثیر قرار دهند.

بعضی از جادو در راه های درست و حلال استفاده می کنند و برخی دیگر جادو را در راه های نادرست مانند دل سیاهی بین دو نفر، تفریق و جدایی و … به کار می گیرند. به همین منظور نوین اطلس دات کام در این مطلب راهکارهایی برای باطل کردن طلسم سیاه و ابطال طلسم تفریق و دل سیاهی در اختیار شما گذاشته است. هم چنین دعای باطل السحر مفاتیح، قویترین باطل کننده سحر و جادو و راه های باطل سحر با نمک را به شما معرفی می کنیم.

برای باطل کردن طلسم سیاه آیات زیر را با رعایت نکات زیر به مدت ۷ روز و روزی ۷ بار بخوانید.

۱- بهتر است که قرائت آیه را از روز شنبه شروع کنید و تا روز جمعه ادامه دهید.۲- در طول یک هفته ای که مشغول انجام اعمال باطل السحر است همیشه باوضو باشید و یاد خداوند را فراموش نکنید.۳- در طول هفته ای که اعمال ابطال طلسم را انجام میدهید، هر روز قرآن بخوانید.

آیات به صورت زیر است:

یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ اذْکُرُواْ نِعْمَتَ اللّهِ عَلَیْکُمْ إِذْ هَمَّ قَوْمٌ أَن یَبْسُطُواْ إِلَیْکُمْ أَیْدِیَهُمْ فَکَفَّ أَیْدِیَهُمْ عَنکُمْ وَاتَّقُواْ اللّهَ وَعَلَى اللّهِ فَلْیَتَوَکَّلِ الْمُؤْمِنُونَ ﴿۱۱ مائده)

وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ وَاذْکُرُواْ نِعْمَتَ اللّهِ عَلَیْکُمْ إِذْ کُنتُمْ أَعْدَاء فَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِکُمْ فَأَصْبَحْتُم بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا وَکُنتُمْ عَلَىَ شَفَا حُفْرَهٍ مِّنَ النَّارِ فَأَنقَذَکُم مِّنْهَا کَذَلِکَ یُبَیِّنُ اللّهُ لَکُمْ آیَاتِهِ لَعَلَّکُمْ تَهْتَدُونَ ﴿ ۱۰۳آل عمران﴾

برای ابطال طلسم تفریق سه یا چهار لیتر از آب که برای نوشیدن در هفت روز کفایت کند (یک لیوان قبل و یک لیوان بعد از خواب) تهیه کنید. این آب را با مقداری نمک مخلوط کرده و در قسمت های مختلف منزل بپاشید. این آب باید به نحوی در منزل پاشیده شود که هدر نرود. این عمل باید هفت روز پی در پی تکرار شود. در زمان رش البیت (پاشیدن آب در منزل) باید آیه الکرسی را قرائت نمایید.  همچنین به مدت هفت روز متوالی سوره مبارکه بقره در منزل بخوانید.نکته دیگر اینکه از این مخلوط آب و نمک روزانه یک بار باید بر بدن مالیده شود (قبل از خواب)

حاج شیخ عباس قمی در کتاب مفاتیح الجنان از امیرالمۆمنین علی علیه السلام نقل نموده است که جهت باطل کردن سحر این جملات را بنویسید و همراه خود داشته باشید:

«بِسمِ الله وَ بِالله، بِسمِ الله وَ ما شاءَالله، بِسم الله لاحَولَ ولاقُوّه الا بالله، قالَ موسی ما جِئتُم بِه السِّحرُ اِنَّ اللهَ سَیُبطِلُهُ اِنَّ اللهَ لا یُصلِحُ عَملَ المُفسِدینَ، فَوَقَعَ الحَقُّ و بَطَلَ ما کانُوا یَعمَلونَ فَغُلِبوا هُنالِکَ وَانقَلَبُوا صاغِرینَ» (۱)

بهترین روش برای ابطال طلسم و سحر و قویترین باطل کننده ی سحر و جادو (مکتوب باشد یا مرشوش و یا ماکول ) استفاده از آیات قرآنی (خصوصا معوذتین) برای این امر است که در مطالب قبلی به این آیات کریمه اشاره شده است.

یکی از بهترین اذکار برای باطل کردن طلسم و سحر ، استفاده از آیه شریفه ذیل است:

{وَلَا یُفْلِحُ السَّاحِرُ حَیْثُ أَتَى} . عدد تکرار این آیه شریفه ۱۳۹۴ میباشد.

دعای مذکور در ذیل از قویترین و مجربترین حرزها جهت جلوگیری و درمان و باطل کردن طلسم است. فردی که این دعا را به همراه داشته باشد و یا حتی در منزل نگهداری کند، به اذن و اراده باریتعالی از طلسم و بسته شدن کارها مصون خواهد ماند.

بر روی یک مشت نمک هفت بار فاتحه و هفتاد بار آیه ی (قال موسی ماجتم بالسحر ان الله لا یصلحوا عمل المفسدین)را هفتاد بار و سوره اخلاص ۷۰ بار و سوره ی فلق ۷۰بار و سوره ی ناس ۷۰بار با هفتاد صلوات خوانده و از آن نمک سه روز به شخص سحر زده بخورانید باذن الهی بهبود می یابد.

همچنین می توانید ۶۶بار بر روی تکه نمکی «فرجالین بزجالین»بخوانید و یک جرعه از آب آن را بنوشید و پس از آن بلافاصله حمام کنید.اگر آبی غیر از آن نریزید ،سحر باطل می شود.

مطالب مرتبط:

باطل کردن جادوی سیاه

باطل کردن طلسم جدایی و طلاق

دعای محبت _ ایجاد، افزایش و بازگشت محبت با دعا

دعا برای انداختن مهر خود در دل دیگران

راه های افزایش عشق بین زن و شوهر

دعای جلوگیری از طلاق

novinatlas 1706 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

 سحر و جن زدگي دو موضوع واقعي هستند که تاثيرات و مشکلات فراواني براي بعضي ها به وجود مي آورند و عدم شناخت کافي از اين موضوعات، مهم ترين عامل در درمان نيافتن بيماري ها و مشکلاتي هست که گريبانگير بعضي از ماست. مشکلاتي از قبيل : ناآرامي هاي خانوادگي و تنفر بين زن و شوهر، مشکلات جنسي و زناشويي، بيماري هاي شديد جسمي، ناراحتي ها و بيماري هاي روحي و رواني، و ….

سحر، جادو، طلسم و دل سياهي

سحر و ساحران در طول تاريخ بشري از دير باز وجود داشته اند و قرآن نيز به امر سحر و جادو اشاره کرده است و از آن به عنوان يک حقيقت و واقعيتي که داراي تاثير مي باشد ياد کرده است و آن را از جمله امور بد و ناردست برشمرده است و همگان را از اجرا و مشغول شدن به اين امور بازداشته است و يادآوري کرده است که ساحران جز با اذن الله کاري نمي توانند بکنند (( آيه 122 سوره البقرة و آيه 4 سوره الفلق )) و از ديدگاه فقه اسلامي، ساحران و جادوگران کافر مي باشند.

اما در هر صورت در اکثر جوامع عده ايي به عنوان ساحر و جادوگر به اين کار زشت و حرام مشغول هستند و موجبات فساد، نزاع و جدايي را بين انسانها فراهم مي کنند. با توجه به اينکه سحر و جادو داراي تاثير مي باشد و عده ايي به اين کار زشت مشغول هستند و عده ايي نيز توسط ساحران سحر شده اند، و به ضررهاي فراوان جسمي، روحي و خانوادگي دچار شده اند، قضيه ي باطل کردن سحر داراي اهميت دوچندان مي باشد.

چگونه طلسم دل سیاهی را باطل کنیم

باطل کردن سحر، جادو و طلسم

عده ايي از ساحران با روش هاي غير شرعي و زشت خود سحر و جادو را باطل مي کنند تا از دو طرف سود ببرند و اموالي را صاحب شوند، حال آنکه مراجعه به اين ساحران براي ابطال سحر، جادو، طلسم، دل سياهي و يا هر بيماري ديگري به علت روش هاي غير شرعي و نادرست اين ساحران، از لحاظ شرعي حرام و ممنوع مي باشد.

در اين ميان روش درست و شرعي باطل کردن سحر، استفاده از آيات قرآني و اذکار نبوي و امور ديگري است که رسول الله صلي الله عليه و سلم براي باطل کردن سحر به آن اشاره و ارشاد فرموده اند.

اين سايت با توکل بر خداوند در صدد آن است که در امر باطل کردن سحر و جادو و مشکلات ناشي از آن براي بيماران قدمي بردارد و به شما اين اطمينان را مي دهد که روش هاي مورد نظر مسئولين اين وبلاگ, بدون اشکال شرعي مي باشد.

نشانه ها و عوارض سحر و جادو

شخصي که سحر شده است به عنوان يک بيمار علائم و نشانه هايي بر او آشکار مي شود که از خلال آن مي توان فهميد که مورد سحر واقع شده است يا خير. ما اين نشانه ها را در ذيل مي آوريم تا شما بتوانيد در مرحله ي اوليه تشخيص دهيد که آيا دچار بيماري شده ايد يا نه؟

1ـ طلسم:

ساحران معمولا براي اجراي سحر از طلسم استفاده مي کنند. طلسم عبارت است از نوشته ايي مرموز و متشکل از اعداد و حروف ناهماهنگ و نامفهوم و معمولا به صورت جدول که ساحر آن را بر روي کاغذ و يا شيئ ديگر مي نويسد. در صورتي که کسي چنين چيزي که ممکن است در اشکال و اشياء مختلف جاسازي شده باشد را مشاهده کند، احتمال اينکه وي مورد سحر واقع شده باشد زياد است. اين موارد ممکن است در محيط خانه، اتاق، رختخواب، در درب ورودي منزل و يا در کوچه جلو درب منزل يافت شود.

2ـ جدايي، بدبيني، تنفر و طلاق ناشي از دل سياهي

رايج ترين نوع سحر، جدايي و دشمني افکندن بين دو شخص مي باشد، به گونه ايي که اين دو شخص يا يکي از آنها به طور غيرطبيعي و غيرارادي از ديگري متنفر مي شود، تا جايي که توانايي و تحمل ديدن وي را ندارد و وقتي که او را مي بيند و يا هم سخن مي شود به شدت دچار فشار روحي مي شود، نفس هايش بند مي آيد، سردرد مي گيرد، رنگش تغيير مي کند و مي خواهد هر چه سريع تر از او جدا شود و جالب اينکه خود نيز دلايل اين همه تنفر و امور غيرطبيعي را نمي داند و متحير مي ماند که چرا نمي تواند طرف مقابل خود را تحمل کند. اين نوع سحر معمولا بين زن و شوهر و يا دو نامزد صورت مي گيرد و ممکن است بين فرزند و والدين و يا هر کس ديگري رخ دهد.

در مورد جدايي و نفرت بين زن و شوهر يا دو نامزد شرح بيشتري مي دهيم.

بسياري از اوقات دو شريک زندگي، روابط خوب، سالم و گرمي دارند ولي به يکباره همه چيز به هم مي خورد و همه ي نشانه هاي بالا در يکي از آن دو ظاهر مي شود، طوري که طرف فقط خواستار طلاق و جدايي مي شود و خود نيز دليل آن را نمي داند و فقط تنفر بي سبب، بي دليل و بدون اراده…

در بين مردم اين نوع سحر را دل سياهي مي نامند. بدين معني که دل و قلب کسي را براي ديگري سياه و تار نموده اند تا موجبات جدايي حاصل شود و معمولا اين امور بوسيله ي دشمنان آن خانواده و يا اشخاص حسود و از طريق شخص ساحر صورت مي گيرد.

اين نوع تنفر بي اراده معمولا نشانه هاي ديگري نيز دارد؛ به طور مثال زن شوهرش را به اشکال غير طبيعي مي بيند مثلا صورت شوهرش را مانند يک حيوان حقيقي مي بيند. معمولا در اين نوع سحر دو شخص در هنگام دور بودن از هم تنفري ندارند، اما به محض اينکه همديگر را مي بينند و يا هم صحبت مي شوند، اين نشانه ها ظاهر مي شوند. مثلا تا زماني که شوهر در مسافرت و يا خارج از منزل به سر مي برد، زن هيچ نفرتي ندارد، اما به محض اينکه شوهر وارد خانه مي شود همه ي اين نشانه ها و مشکلات بدون اينکه زن بخواهد و بداند بر او عارض گشته و مشکلات شروع مي شود.

3ـ مشکلات جنسي ــ ناتواني در روابط جنسي ــ اختلال در روابط جنسي

يکي از نشانه هاي سحر و يکي از انواع آن، اختلال در روابط جنسي بين زن و شوهر مي باشد. ساحر بدين وسيله يکي از مهم ترين ويژگي هاي روابط بين زن و شوهر را مختل مي کند، تا بدين وسيله بتواند به همان هدف خود که بروز مشکلات خانوادگي و جدايي و طلاق بين زن و شوهر است، دست يابد.

در اين نوع سحر زن يا شوهر به مشکلات جنسي غير معمول و غير متعارفي دچار مي شوند، به گونه ايي که در اجراي اعمال جنسي به کلي ناتوان مي شوند که به بعضي از انواع و آثار آن اشاره مي کنيم.

ممکن است زن ناخواسته از دخول و نزديک شدن آلت تناسلي مرد به شرمگاهش ممانعت کند و سبب اين کار هم ترس يا مشکلات رواني و يا سردي مزاج در امور جنسي از طرف زن نمي باشد، به گونه ايي که خود زن هم دليل اين امر را نمي داند. مثلا قبل از آميزش به يکباره دو ران زن قفل مي شود و به هم مي چسبند و تحت هيچ نيرويي قابل بازشدن نيست و اين امر به اراده ي زن نيست و زن علت آن را نمي داند. و يا اينکه زن به يکباره از آميزش جنسي با شوهرش به طور کلي متنفر مي شود.

اين نوع از سحر بيشتر اوقات در شب اول عروسي اتفاق مي افتد و ممکن است تا ماه ها ادامه يابد . معمولا توسط کساني که با اين ازدواج مخالف و يا نسبت به داماد و عروس حسودي مي کنند صورت مي گيرد.

ممکن است اين نوع سحر براي مرد نيز رخ دهد، به طوري که توانايي کامل اعمال جنسي را به يکباره و بدون دلايل رواني و پزشکي از دست مي دهد يا اينکه مرد در مراحل لمس کردن و بازي کردن با بدن زن مشکلي ندارد اما به محض اينکه قصد دخول مي کند آلت تناسلي وي ناخواسته و بي دليل از کار مي افتد و هيچ گاه موفق به مهم ترين کار آميزش جنسي يعني دخول و انزال نمي شود که در اين صورت رضايت طرفين حاصل نمي شود و زمينه براي بروز مشکلات خانوادگي و نهايتا جدايي و طلاق مهيا مي شود.

4ـ مشکلات رواني و رفتاري و اختلال در روابط اجتماعي فرد

ممکن است فرد توسط سحر دچار ناراحتي هاي رواني و اعصاب و اختلال در روابط اجتماعي شود که از نشانه هاي آن موارد زير است:

عصبانيت بيش از حد و بدون زمينه و بي دليل

گرفتگي، انزوا، تنهايي و دوري جستن از ديگران

افسردگي شديد

نکته ي قابل توجه اينست که اين موارد مي بايست يکباره و بدون دليل بروز کند تا بتوان آن را جزء علامت احتمالي سحر دانست چون ممکن است اين موارد دلايل ديگري غير از سحر داشته باشند.

5ـ مشکلات و بيماري هاي جسمي

به وسيله ي سحر مي توان در بدن شخص، بيماري هاي مختلفي ايجاد کرد و معمولا اين بيماري ها توسط پزشکان قابل درمان نيستند چون علت اصلي اين بيماري ها براي پزشکان نامشخص است.

مواردي مانند:

کور شدن يکباره و بي دليل

فلج شدن يکباره بعضي از اعضاي بدن

کر و لال شدن بي دليل و بدون زمينه ي قبلي

از جمله نمونه هايي است که ساحر ممکن است به وسيله ي سحر در شخص مورد نظر ايجاد کند.

توجه: ضعف ايمان و تلاوت نکردن قرآن و اذکار صحيح شبانه روز مهم ترين عامل واقع شدن در دام ساحران است.

*********

چگونه طلسم دل سیاهی را باطل کنیم

جن زدگي

چنانچه در قرآن نيز بيان شده است “جن ها” موجوداتي شبيه انسانها هستند که ديده نمي شوند اما آنها انسانها را مي بينند. آنها زندگي فردي، اجتماعي و خانوادگي دارند، تشکيل خانواده مي دهند، زندگيشان در اين دنيا مثل انسان با تولد شروع و با مرگ پايان مي يابد، بر روي همين زمين زندگي مي کنند و انسانها آنها را نمي بينند و آنها را احساس نمي کنند.

جن ها به طور معمول و عادي در زندگي انسانها هيچ نوع دخالت و تصرفي نمي کنند، ولي در بعضي از حالات عده ايي از جن ها در زندگي گروهي از انسانها دخالت مي کنند که اين نوع تاثير و دخالت داراي انواعي مي باشد که در ادامه انواع، اسباب و نشانه هاي انسان جن زده را بيان مي کنيم و نياز به ذکر است که جن زدگي با سحر و جادو تفاوت دارد.

نشانه هاي انسان جن زده

1ـ تشنج و صرع

شخصي که توسط جن مورد حمله و ضرر قرار مي گيرد، نشانه هايي در او ظاهر مي شود که بيشتر اوقات به صورت تشنج يا همان صرع بروز مي کند و شخص جن زده گاه و بيگاه دچار تشنج غير معمول مي شود و يا شخص يکباره و بدون سوابق پزشکي دچار تشنج شديد مي شود و صرع در او به صورت کامل مشاهده مي شود و مهم ترين نکته در اين زمينه اين است که اين نوع تشنج و صرع هيچ نوع تفسير پزشکي ندارد و پزشک علت اين امر را نمي داند.

2ـ ديوانگي و جنون

ممکن است شخص جن زده به طور کلي عقل و هوش خود را يکباره از دست بدهد و به قول معروف ديوانه و يا مجنون ناميده مي شود که اين امر ممکن است از تاثيرات جن باشد.

3ـ مشاهده امور عجيب و غريب در منزل

هم چنين ممکن است جن به دلايل متفاوت در امور منزل و خانه شخص دخالت کند به طوري که شخص سر و صداي غيرمتعارفي در خانه بشنود و يا وسايل خانه به طور غريبي جا به جا شود و يا سنگ و اشياء ديگري پرتاب شوند و اموري از اين قبيل مي توانند نشانه ي حضور جن باشند.

4ـ بيماري هاي جسمي

جن ممکن است بيماري هاي جسمي مانند درد شديد در بعضي از اعضاي بدن و اختلالاتي مثل کوري و کر و لالي و … ايجاد کند. پديد آمدن ناگهاني و نامشخص بودن علت آن از لحاظ پزشکي مهم ترين نکته در اين مشکلات است.

5ـ مشکلات هاي روحي رواني

جن ممکن است موجبات مشکلات روحي همچون افسردگي شديد و رغبت به تنهايي و انزوا و عصباني بودن را در شخص ايجاد کند.

6ـ داشتن علاقه و ارتباط شديد با دستشويي

يکي از نشانه هاي جانبي در کنار نشانه هاي فوق اين است که شخص جن زده بعد از اينکه به يکي يا بعضي از نشانه هاي بالا دچار شد، نشانه ي جانبي ديگري در او ظهور مي کند و آن اينکه هنگام دستشويي رفتن مدت زيادي آنجا مي ماند و يا بسياري از اوقات در نزديکي دستشويي مي نشيند.

7- نشانه هاي سحر

جن مي تواند مشکلاتي که توسط سحر به وجود مي آيد را در انسان ايجاد کند لذا همه نشانه ها سحر مي تواند علامت جن زدگي نيز باشد.

علل دخالت جن در زندگي انسان ها

جن ها به يکي از دلايل زير در زندگي انسان ها دخالت مي کنند و اسباب مشکلات را فراهم مي کنند:

1ـ انتقام

چنانکه گفتيم انسان ها، جن ها را نمي بينند، اما آنها ما را مي بينند و به همين خاطر ممکن است انسانها ناخواسته به بعضي از جن ها يا اعضاي خانواده آنها آسيبي وارد کنند، مثلا پا روي آنها بگذارند و يا … که در اين صورت جن به خاطر انتقام در زندگي اين شخص دخالت مي کند و اسباب مشکلات را فراهم مي کند.

2ـ عشق و عاشق شدن

جن ها هم مانند انسان ها متشکل از دو جنس نر و ماده هستند که به همين علت ممکن است جن عاشق انساني شود و وارد بدن وي شود که در پي ورود جن به بدن انسان مشکلاتي پديد مي آيد.

3ـ شرارت جن

جن ها همچون انسان ها داراي اديان و عقايد مختلفي هستند و ممکن است مسلمان، مسيحي، يهودي و يا … باشند و طبعا بعضي از آنها بد و بعضي خوب هستند. جن هاي شرور و بد ممکن است بدون هيچ دليلي وارد زندگي انسان ها شده و زندگي آنها را مختل کرده و مشکلات متفاوتي را بوجود بياورند.

درمان جن زدگي

امروزه بسياري از روش هاي درمان جن زدگي غيرشرعي مي باشند و اين در حالي است که روش هاي شرعي و قوي تري وجود دارد که همنوا با آيات قرآني و اذکار نبوي و احاديث رسول الله صلي الله عليه و سلم مي باشد.

ما در اين وبلاگ سعي مي کنيم با جن زدگان در دو مرحله همراه و مشاور آنان باشيم:

مرحله اول: تشخيص بيماري

وجود نشانه هاي فوق هميشه دلالت بر جن زده بودن ندارد، بلکه با روش هاي خاصي مي بايست به اين يقين رسيد که شخص جن زده است يا نه؟

به همين خاطر اين سايت در اين مرحله با کساني که اين نشانه ها دارند همراه خواهد بود.

مرحله دوم: درمان

پس از اينکه جن زده بودن شخص قطعي و يقيني شود مرحله درمان شروع مي شود. ما در اين مرحله نيز همراه شما خواهيم بود و فراموش نکنيم که شفا دهنده فقط خداوند است و نگاهمان بايد به سوي خدا باشد و در مسير درمان از وسايل مشروع و حلال استفاده کنيم.

مدیر سایت

دسامبر 30, 2020
مقالات

15 دیدگاه
70,110 بازدید

تعریف طلسم و راه باطل کردن سحر و جادو

در این مطلب شما را با طلسم و چگونگی از بین بردن سحر و جادو که برای شما اتفاق افتاده است آشنا می کنیم. در همین ابتدا عرض کنم هیچ قدرتی بالاتر از قدرت خداوند متعال نیست و بهترین راه مقابله با جادوگران آیات قرآن کریم است.

طلسم چیست؟

روش های باطل کردن طلسمات و سحر و جادو

چگونه طلسم دل سیاهی را باطل کنیم

نشانه های طلسم

دعا برای باطل کردن سحر و انواع طلسمات

دعا و سوره های مخصوص برای باطل کردن طلسم و سحر و جادو

اگر کسی را بسته باشند سوره مریم را بنویسد و بخورد گشاده میگردد

 دعای موثر و مجرب برای باطل کردن طلسم و سحر و جادو

اگر فردی دعای قرآنی ذیل را بنویسد و با خود نگاه  دارد از کلیه طلسمات و جادو و سحر در امان خواهد بود و اگر کسی را مورد سحر و طلسم و جادو قرار داده باشند، باید که این دعا را با زعفران و گلاب نوشته و سپس در آب حل کرده و بیاشامد و همچنین بر سر بریزد وسپس یکی دیگر را نوشته و در نزد خود نگاه دارد. با عنایت باریتعالی سحر و جادو برطرف خواهد گردید. توجه شود که این دعا همچنین برای گشایش بخت و کارگشائی نیز مفید فایده است.

بسم الله الرحمن الرحیم خَتَمَ الله عَلی قُلوُبِهِم وَ عَلی سَمعِهِم وَ عَلی اَبصارِهِم غِشاوَهٌ وَ لَهُم عَذابٌ عَظیم وَ مِن النّاس مَن یَقول امَنّا بِالله وَ بِالاخِرَهِ وَ ما هُم بِموُمِنین یُخادَعون الله وَالّذینَ امَنو وَ ما یَخدَعون اِلاّ اَنفُسَهُم وَ ما یَشعَروُن فی قُلوبِهِم مَرَضٌ فَزادَهُمُ الله مَرَضاً وَ نُنَزِّلُ مِنَ القُران ما هُوَ شَفاءٌ وَ رَحمَهٌ لِلموُمِنین یا ارحَمَ الرّاحِمین قالَ موسی ما جِئتُم بِه السِّحر اِنَّ اللهَ لا یُصلِح عَمَلَ المُفسِدین فَسَیَکفیکََهُمُ الله وَ هُوَ السَّمیعُ العَلیم لا حَولَ وَ لا قُوَّهَ اِلاّ باللهِ العَلیِّ العَظیم اِنّا لُلّه وَ اِنّا اِلَیهِ راجِعوُن وَ اُفَوِّضُ اَمری اِلی الله اِنَّ اللهَ بَصیرٌ باِلعِباد یا اَرحَم الرّاحِمین.

باز شدن شخص بسته
برای باز شده شخص بسته شده این آیات شریفه را بنویسید و به همراه شخص نمایید.

بسم الله الرحمن الرحیم
ثُمَّ قَسَتْ قُلُوبُکُم مِّن بَعْدِ ذَلِکَ فَهِیَ کَالْحِجَارَهِ أَوْ أَشَدُّ قَسْوَهً وَإِنَّ مِنَ الْحِجَارَهِ لَمَا یَتَفَجَّرُ مِنْهُ الأَنْهَارُ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا یَشَّقَّقُ فَیَخْرُجُ مِنْهُ الْمَاء وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا یَهْبِطُ مِنْ خَشْیَهِ اللّهِ وَمَا اللّهُ بِغَافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ بقره 74

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ بقره 156

وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَهٌ لِّلْمُؤْمِنِینَ وَلاَ یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إَلاَّ خَسَارًا اسرا 82

و نیز آورده اند اگر کسی را بسته باشند سوره مبارکه مریم را بنویسد و بشوید و بخورد گشاده میگردد انشاءالله تعالی

هنگام نوشتن دعا ،طهارت و با وضو بودن و شرایط مکانی و زمانی را رعایت فرمائید

دعا جهت ابطال سحر
حضرت علی (ع) فرمود: هرکس بر پوست آهو بنویسد و نزد خود نگهدارد سحر از او باطل میشود

بسم الله و بالله ماشاءالله بسم الله و لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم قال موسی ما جئتم به السحر ان الله سیبطله ان الله لا یصلح عمل المفسدین و یحق الله بکلماته و لوکره المجرمون فوقع الحق و بطل ما کانو یعملون فغلبو هنالک وانقلبو صاغرین بسم الله و قدمنا الی ما عملو من عمل فجعلناه هباء” منصورا” وجعلنا من بین ایدیهم سدا” و من خلفهم سدا” فاغشیناه فهم لا یبصرون و القی السحره ساجدین قالو امنا برب العالمین رب موسی و هارون قال امنتم به قبل ان اذن لکم انه لکبیر کم الذی علمکم السحر قالو ان هذان لساحران یریدان ان یخرجاکم من ارضکم بسحرها بحق کهعیص و بحق حمعسق و بحق صم بکم عمی فهم لا یسمعون و لا یتکلمون.

توجه شود:
*قواعد عمومی نگاشتن دعا مثل طهارت و با وضو بودن و شرایط مکانی و زمانی را رعایت فرمائید.

*در زمان نگاشتن دعای قرآنی فوق حتما رو به قبله باشید.
* سوره های فلق و ناس را هر روز تلاوت نمایید. صبح و شب.
* به وقت خواب معوذتین (همان سوره های فلق و ناس را بخوانید).
* معوذتین را در کاغذ بدون خط بنویسید و همیشه همراه خود داشته باشید.
* پایان هر نماز آیه الکرسی را حداقل یکبار تلاوت نمایید. آیه اول آنرا بخوانید تا و هو العلی العظیم.
* در هنگام اذان یا اندکی قبل یا پس از آن که درهای استجابت دعا  گشوده است جهت برآورده شدن حاجت خود از جانب خداوند متعال دعا و طلب حاجت کنید. شک نکنید.

بسیار مجرب است. مستجاب است انشاء الله تعالی .

 

جادو، طلسم، از کجا بفهمم جادو یا طلسم شده ام یا نه ؟!!

  بر اساس تحقیقات انجام شده اغلب طلسم ها وقتی برای شما نوشته می شود که کسی از شما دلخوری خاصی بصورت مستقیم یا غیر مستقیم پیدا می کند. معمولا این افراد آدم هایی هستند که از نظر قدرت مقابله با حقایق آدم های ضعیفی هستند و چون نمی توانند در مقابل شما و یا رفتارهای شما عکس العمل مناسبی انجام دهند و در مقابل شما احساس حقارت می کنند برای گرفتن انتقام به دعا نویسی و طلسم مبادرت می کنند.

طلسم ها بصورت های مختلف نوشته می شود رایج ترین آنها عبارتند از :

۱- دفن کردن یکی از لباس های شما (هر چه لباس زیر تر باشد اثرش بیشتر است)

     در این گونه طلسم ها بر روی لباس مفعول دعای مورد نظر خوانده شده و در جایی دفن می گردد. معمولا این نوع دعاها زمان دارند و پس از طی زمان گفته شده خود بخود باطل می شوند. اگر بهر دلیلی این لباس دفن شده از زیر خاک بیرون بیاید سحر باطل خواهد شد. برای همین بعضی از باطل کنندگان سحر می گویند که باید آنرا پیدا کرده و از زیر خاک بیرون بکشید.

۲- دفن کردن جزء مرده ای بدن شما که معمولا یا ناخن است و یا موی شما. آن هم مانند طلسم با لباس می باشد.

۳- خوراندن دعا با استفاده از یک چیز شیرین

    در بعضی مواقع دعا نویس ها مبادرت به دعا خوانی بر روی خوردنی شیرین مانند حلوا، شعله زرد و چیزهایی به شکل های گفته شده مبادرت می کنند فرد آن را خورده و طلسم می شود. برا باطل کردن آن باید آن دعا از جسم و تک تک سلول های فرد جدا شود .

۴- مامور کردن یک جن برای ایفای یک وظیفه

    در این نوع طلسم فرد دعانویس یک جن را مامور می کند که برای مدتی مشخص برای انجام ماموریت گفته شده همراه شما شده و نگذارد که تصمیم یا عمل شما محقق گردد. باطل کردن این طلسم ساده تر است چون خود جن اسیر است و می خواهد خود آزاد باشد و شما اگر بتوانید نیروهای مثبت زیادی در خود جمع کنید بطوریکه جن نتواند در کنار شما دوام پیدا کند یا می میرد و یا فرار می کند.

حالت های دیگری نیز است که جایز به گفتن آن در اینجا نیست.

 سحر، جادو ، طلسم و دل سیاهی

     سحر و ساحران در طول تاریخ بشری از دیر باز وجود داشته اند و قرآن نیز به امر سحر و جادو اشاره کرده است و از آن به عنوان یک حقیقت و واقعیتی که دارای تاثیر می باشد یاد کرده است و آن را از جمله امور بد و ناردست برشمرده است و همگان را از اجرا و مشغول شدن به این امور بازداشته است و یادآوری کرده است که ساحران جز با اذن الله کاری نمی توانند بکنند ( آیه ۱۰۲ و ۱۰۳ سوره البقره  و آیه ۴  سوره الفلق ) و از دیدگاه بسیاری از فقهای اسلامی، ساحران و جادوگران کافر می باشند.

     اما در هر صورت در اکثر جوامع عده ایی به عنوان ساحر و جادوگر به این کار زشت و حرام مشغول هستند و موجبات فساد، نزاع و جدایی را بین انسان ها فراهم می کنند. با توجه به اینکه سحر و جادو دارای تاثیر می باشد و عده ایی به این کار زشت مشغول هستند و عده ایی نیز توسط ساحران سحر شده اند، و به ضررهای فراوان جسمی، روحی و خانوادگی دچار شده اند، قضیه ی باطل کردن سحر دارای اهمیت دو چندان می باشد.

 باطل کردن سحر، جادو و طلسم

     عده ایی از ساحران با روش های غیر شرعی و زشت خود سحر و جادو را باطل می کنند تا از دو طرف سود ببرند و اموالی را صاحب شوند ، حال آنکه مراجعه به این ساحران برای ابطال سحر، جادو، طلسم، دل سیاهی و یا هر بیماری دیگری به علت روش های غیر شرعی و نادرست این ساحران ، از لحاظ شرعی حرام و ممنوع می باشد. در این میان روش درست و شرعی باطل کردن سحر ، استفاده از آیات قرآنی و اذکار نبوی و امور دیگری است که رسول الله صلی الله علیه و علی آله و سلم برای باطل کردن سحر به آن اشاره و ارشاد فرموده اند.

چگونه طلسم دل سیاهی را باطل کنیم

نشانه ها و عوارض سحر و جادو

     شخصی که سحر شده است به عنوان یک بیمار علائم و نشانه هایی بر او آشکار می شود که از خلال آن می توان فهمید که مورد سحر واقع شده است یا خیر. ما این نشانه ها را در ذیل می آوریم تا شما بتوانید در مرحله ی اولیه تشخیص دهید که آیا دچار بیماری شده اید یا نه؟

۱ـ طلسم:

     ساحران معمولا برای اجرای سحر از طلسم استفاده می کنند. طلسم عبارت است از نوشته ایی مرموز و متشکل از اعداد و حروف ناهماهنگ و نامفهوم و معمولا به صورت جدول که ساحر آن را بر روی کاغذ و یا شیئ دیگر می نویسد. در صورتی که کسی چنین چیزی که ممکن است در اشکال و اشیاء مختلف جاسازی شده باشد را مشاهده کند، احتمال اینکه وی مورد سحر واقع شده باشد زیاد است. این موارد ممکن است در محیط خانه،  اتاق، رختخواب، در درب ورودی منزل و یا در کوچه جلو درب منزل یافت شود.

۲ـ جدایی، بدبینی، تنفر و طلاق ناشی از دل سیاهی

   رایج ترین نوع  سحر، جدایی و دشمنی افکندن بین دو شخص می باشد، به گونه ایی که این دو شخص یا یکی از آنها به طور غیرطبیعی و غیرارادی از دیگری متنفر می شود، تا جایی که توانایی و تحمل دیدن وی را ندارد و وقتی که او را می بیند و یا هم سخن می شود به شدت دچار فشار روحی می شود، نفس هایش بند می آید، سردرد می گیرد، رنگش تغییر می کند و می خواهد هر چه سریع تر از او جدا شود و جالب اینکه خود نیز دلایل این همه تنفر و امور غیرطبیعی را نمی داند و متحیر می ماند که چرا نمی تواند طرف مقابل خود را تحمل کند. این نوع سحر معمولا بین زن و شوهر و یا دو نامزد صورت می گیرد و ممکن است بین فرزند و والدین و یا هر کس دیگری رخ دهد.

   بسیاری از اوقات دو شریک زندگی، روابط خوب، سالم و گرمی دارند ولی به یکباره همه چیز به هم می خورد و همه ی نشانه های بالا در یکی از آن دو ظاهر می شود، طوری که طرف فقط خواستار طلاق و جدایی می شود و خود نیز دلیل آن را نمی داند و فقط تنفر بی سبب، بی دلیل و بدون اراده ! در بین مردم این نوع سحر را دل سیاهی می نامند. بدین معنی که دل و قلب کسی را برای دیگری سیاه و تار نموده اند تا موجبات جدایی حاصل شود و معمولا این امور بوسیله ی دشمنان آن خانواده و یا اشخاص حسود و از طریق شخص ساحر صورت می گیرد. این نوع تنفر بی اراده معمولا نشانه های دیگری نیز دارد؛ به طور مثال زن شوهرش را به اشکال غیر طبیعی می بیند مثلا صورت شوهرش را مانند یک حیوان حقیقی می بیند. معمولا در این نوع سحر دو شخص در هنگام دور بودن از هم تنفری ندارند، اما به محض اینکه همدیگر را می بینند و یا هم صحبت می شوند، این نشانه ها ظاهر می شوند. مثلا تا زمانی که شوهر در مسافرت و یا خارج از منزل به سر می برد، زن هیچ نفرتی ندارد، اما به محض اینکه شوهر وارد خانه می شود همه ی این نشانه ها و مشکلات بدون اینکه زن بخواهد و بداند بر او عارض گشته و مشکلات شروع می شود.

۳ـ مشکلات جنسی ــ ناتوانی در روابط جنسی ــ اختلال در روابط جنسی

     یکی از نشانه های سحر و یکی از انواع آن، اختلال در روابط جنسی بین زن و شوهر می باشد. ساحر بدین وسیله یکی از مهم ترین ویژگی های روابط بین زن و شوهر را مختل می کند، تا بدین وسیله بتواند به همان هدف خود که بروز مشکلات خانوادگی و جدایی و طلاق بین زن و شوهر است، دست یابد. در این نوع سحر زن یا شوهر به مشکلات جنسی غیر معمول و غیر متعارفی دچار می شوند، به گونه ایی که در اجرای اعمال جنسی به کلی ناتوان می شوند که به بعضی از انواع و آثار آن اشاره می کنیم. ممکن است زن ناخواسته از دخول و نزدیک شدن آلت تناسلی مرد به شرمگاهش ممانعت کند و سبب این کار هم ترس یا مشکلات روانی و یا سردی مزاج در امور جنسی از طرف زن نمی باشد، به گونه ایی که خود زن هم دلیل این امر را نمی داند. مثلا قبل از آمیزش به یکباره دو ران زن قفل می شود و به هم می چسبند و تحت هیچ نیرویی قابل بازشدن نیست و این امر به اراده ی زن نیست و زن علت آن را نمی داند. و یا اینکه زن به یکباره از آمیزش جنسی با شوهرش به طور کلی متنفر می شود. این نوع از سحر بیشتر اوقات در شب اول عروسی اتفاق می افتد و ممکن است تا ماه ها ادامه یابد . معمولا توسط کسانی که با این ازدواج مخالف و یا نسبت به داماد و عروس حسودی می کنند صورت می گیرد. این نوع از سحر بیشتر اوقات در شب اول عروسی اتفاق می افتد و ممکن است تا ماه ها ادامه یابد .

     ممکن است این نوع سحر برای مرد نیز رخ دهد، به طوری که توانایی کامل اعمال جنسی را به یکباره و بدون دلایل روانی و پزشکی از دست می دهد یا اینکه مرد در مراحل لمس کردن و بازی کردن با بدن زن مشکلی ندارد اما به محض اینکه قصد دخول می کند آلت تناسلی وی ناخواسته و بی دلیل از کار می افتد و هیچ گاه موفق به مهم ترین کار آمیزش جنسی یعنی دخول و انزال نمی شود که در این صورت رضایت طرفین حاصل نمی شود و زمینه برای بروز مشکلات خانوادگی و نهایتا جدایی و طلاق مهیا می شود.

در ضمن نازایی نیز یکی از عوارض یا نشانه های سحر و طلسم می باشد.

 ۴ـ مشکلات روانی و رفتاری و اختلال در روابط اجتماعی فرد

ممکن است فرد توسط سحر دچار ناراحتی های روانی و اعصاب و اختلال در روابط اجتماعی شود که از نشانه های آن موارد زیر است:

– عصبانیت بیش از حد و بدون زمینه و بی دلیل

– گرفتگی، انزوا، تنهایی و دوری جستن از دیگران

– افسردگی شدید

   نکته ی قابل توجه اینست که این موارد می بایست یکباره و بدون دلیل بروز کند تا بتوان آن را جزء علامت احتمالی سحر دانست چون ممکن است این موارد دلایل دیگری غیر از سحر داشته باشند.

۵ـ مشکلات و بیماری های جسمی

   به وسیله ی سحر می توان در بدن شخص، بیماری های مختلفی ایجاد کرد و معمولا این بیماری ها توسط پزشکان قابل درمان نیستند چون علت اصلی این بیماری ها برای پزشکان نامشخص است. مواردی مانند:

– کور شدن یکباره و بی دلیل

– فلج شدن یکباره بعضی از اعضای بدن

– کر و لال شدن بی دلیل و بدون زمینه ی قبلی

از جمله نمونه هایی است که ساحر ممکن است به وسیله ی سحر در شخص مورد نظر ایجاد کند.

جن زدگی

    چنانچه در قرآن نیز بیان شده است “جن ها” موجوداتی شبیه انسان ها هستند که دیده نمی شوند اما آنها انسانها را می بینند. آنها زندگی فردی، اجتماعی و خانوادگی دارند، تشکیل خانواده می دهند، زندگیشان در این دنیا مثل انسان با تولد شروع و با مرگ پایان می یابد، بر روی همین زمین زندگی می کنند و انسان ها آنها را نمی بینند و آنها را احساس نمی کنند. جن ها به طور معمول و عادی در زندگی انسانها هیچ نوع دخالت و تصرفی نمی کنند، ولی در بعضی از حالات عده ایی از جن ها در زندگی گروهی از انسانها دخالت می کنند که این نوع تاثیر و دخالت دارای انواعی می باشد که در ادامه انواع، اسباب و نشانه های انسان جن زده را بیان می کنیم و نیاز به ذکر است که جن زدگی با سحر و جادو تفاوت دارد.

نشانه های انسان جن زده :

۱ـ  تشنج و صرع

     شخصی که توسط جن مورد حمله و ضرر قرار می گیرد، نشانه هایی در او ظاهر می شود که بیشتر اوقات به صورت تشنج یا همان صرع بروز می کند و شخص جن زده گاه و بیگاه دچار تشنج غیر معمول می شود و یا شخص یکباره و بدون سوابق پزشکی دچار تشنج شدید می شود و صرع در او به صورت کامل مشاهده می شود و مهم ترین نکته در این زمینه این است که این نوع تشنج و صرع هیچ نوع تفسیر پزشکی ندارد و پزشک علت این امر را نمی داند .

۲ـ دیوانگی و جنون

   ممکن است شخص جن زده به طور کلی عقل و هوش خود را یکباره از دست بدهد و به قول معروف دیوانه و یا مجنون نامیده می شود که این امر ممکن است از تاثیرات جن باشد.

۳ـ مشاهده امور عجیب و غریب در منزل

   هم چنین ممکن است جن به دلایل متفاوت در امور منزل و خانه شخص دخالت کند به طوری که شخص سر و صدای غیرمتعارفی در خانه بشنود و یا وسایل خانه به طور غریبی جا به جا شود و یا سنگ و اشیاء دیگری پرتاب شوند و اموری از این قبیل می توانند نشانه ی حضور جن باشند.

۴ـ بیماری های جسمی

    جن ممکن است بیماری های جسمی مانند درد شدید در بعضی از اعضای بدن و اختلالاتی مثل کوری و کر و لالی و … ایجاد کند. پدید آمدن ناگهانی و نامشخص بودن علت آن از لحاظ پزشکی مهم ترین نکته در این مشکلات است.

۵ـ  مشکلات های روحی روانی

    جن ممکن است موجبات مشکلات روحی همچون افسردگی شدید و رغبت به تنهایی و انزوا و عصبانی بودن را در شخص ایجاد کند.

۶ـ داشتن علاقه و ارتباط  شدید با دستشویی

     یکی از نشانه های جانبی در کنار نشانه های فوق این است که شخص جن زده بعد از اینکه به یکی یا بعضی از نشانه های بالا دچار شد، نشانه ی جانبی دیگری در او ظهور می کند و آن اینکه هنگام دستشویی رفتن مدت زیادی آنجا می ماند و یا بسیاری از اوقات در نزدیکی دستشویی می نشیند.

۷- نشانه های سحر

     جن می تواند مشکلاتی که توسط سحر به وجود می آید را در انسان ایجاد کند لذا همه نشانه ها سحر می تواند علامت جن زدگی نیز باشد.

 علل دخالت جن در زندگی انسان ها

     جن ها به یکی از دلایل زیر در زندگی انسان ها دخالت می کنند و اسباب مشکلات را فراهم می کنند:

۱ـ  انتقام

    چنانکه گفتیم انسان ها، جن ها را نمی بینند، اما آنها ما را می بینند و به همین خاطر ممکن است انسانها ناخواسته به بعضی از جن ها یا اعضای خانواده آنها آسیبی وارد کنند، مثلا پا روی آنها بگذارند و یا … که در این صورت جن به خاطر انتقام در زندگی این شخص دخالت می کند و اسباب مشکلات را فراهم می کند.

 ۲ـ عشق و عاشق شدن

     جن ها هم مانند انسان ها متشکل از دو جنس نر و ماده هستند که به همین علت ممکن است جن عاشق انسانی شود و وارد بدن وی شود که در پی ورود جن به بدن انسان مشکلاتی پدید می آید.

۳ـ  شرارت جن

     جن ها همچون انسان ها دارای ادیان و عقاید مختلفی هستند و ممکن است مسلمان، مسیحی، یهودی و یا … باشند و طبعا بعضی از آنها بد و بعضی خوب هستند.

راه های باطل کردن سحر و جادو

     هر کس این آیه از سورهء الرحمن را ۷۰ مرتبه بر روی ظرف آبی بخواند و سپس با آن آب غسل کند هر کس هر سحری برای او کرده باشد باطل می شود باید توجه داشت که هنگامی که به وسیلهء این آب غسل میکنید تشت بزرگی در زیر خود بگذارید چون روی این آب قرآن خوانده شده پس نباید در راه آب یا جای کثیف ریخته شود وپس از غسل نیز می توان آن آب را در پای درخت یا در باغچه یا در رودخانه ریخت و اگر در مکانی سحر باشد مثلا کسی مغازه یا محلی را سحر کرده باشد میتوان پس از خواندن این آیه بر روی آب آن آب را در چهار گوش خانه یا مغازه یا آن محل ریخت ونیز این کار اجنه را هم دور میکند اکر از این آب به روی مصروع یا جن زده بپاشند فی لفور به حال آید . آیه این است : بسم الله الرحمن الرحیم ، یا معشرالجن والانس ان استطعتم ان تنفذوا من اقطار السماوات والارض فانفذوا لا تنفذون الا بسلطان ).

 ۱) استعاذه به خداوند و خواندن سوره ‏های فلق و ناس

۲) خواندن و نوشتن آیات ۷۵ تا ۸۲ سوره یونس

۳) دعا وتضرع به درگاه خداوند

۴) درخواست دعا از اولیای واقعی خداوند

۵) صدقه دادن

۶) خواندن آیت الکرسی

 نتیجه گیری کلی :

۱) اول آنکه علوم غریبه و فراروانی و قدرت های مافوق وجود دارند .

۲) افراد اهل این پدیده ها هم وجود دارند که معمولا یک عده قلیلی از آنها انسان های خوب و پسندیده و خود ساخته و معنوی هستند و متاسفانه عده کثیری از آنها انسان های خود ساخته و معنوی نیستند و از این راه دکان باز کرده و مشغول کاسبی بوده و از جهل و نادانی و ضعف عده ای ترزق می کنند و طرفداران کور و کری هم دارند که خوشبختانه در کشور ما قاطعانه با این افراد برخورد می گردد.

۳) جادو و طلسم و دعا و ….. فقط روی افراد سست ایمان و ضعیف النفس و منفی و اهل خرافات جواب می دهند و افرادی که انسان های درستی هستند و با یاد و نام خای متعال و بر مبنای معنویت زندگی می کنند و در همه امور توکل و توجه شان به حضرت حق می باشد اساسا خداوند حافظ و پشتیبان آنهاست و از شر شیاطین انسانی و غیر انسانی محفوظ هستند.

۴) در همه حال بایستی درست و الهی زندگی کرد تا مشمول عنایات و رحمت عام و خاص الهی گردیم و در تک تک لحظات زندگی فقط و فقط خداوند متعال را لحاظ نموده و در جهت رضای حضرتش گام برداریم نه رضایت غیر و همیشه حضرتش را حافظ و پشتیبان خود تصور نماییم.

۵) در مصائب و مشکلات علاوه بر توکل به حضرت حق و طلب هدایت درونی و بیرونی ، از افراد متخصص و فرهیخته یاری و کمک بخواهیم.

۶) برای همه نیات و افکار خوبی داشته و خیرات و برکات الهی را در صورتی که به خیر و صلاحشان باشد مسئلت نماییم ( دعا برای غیر زمانی درست و ارزشمند است که از خداوند خیر و صلاح مخاطب را نیز مسئلت نماییم ).

۷) تمام انفاق ، نذر و نذورات ، صدقات ،قرض الحسنه ها و غیره و غیره باید مبتنی بر رضا و خشنودی  ” حضرت حق ” باشد نه رضایت سایرین و ریا و تزویر و حتی احساس خوبی ونیکی و ثواب !!!!

۸) مسائل خصوصی و خانوادگی را به هیچ احدی حتی نزدیکان و دوستان نگویید. اگر مشکل و یا چالشی دارید فقط و فقط آن را با مشاور و یا متخصص فرهیخته ( ترجیحا غریبه ) مطرح نمایید.

۹) موفقیت های بزرگ ، تجارب عالی ، لذت های ناب ، سفرهای عالی ، ….. و تمام نعمت ها و موهبت های الهی که نصیبتان می گردد را لزومی ندارد به کسی بگویید و یا نشان دهید.

۱۰) در حریم شخصی تان هر کسی را وارد نکنید. با هر کسی رفت و آمد خانوادگی نداشته باشید . هر لقمه و غذایی را نخورید!

 برای شما بهترین ها را از خداوند سبحان و متعال خواهانم.

 

Originally posted 2019-12-28 13:18:47.

برچسبجادو جادوگران سحر طلسم موکل

3 هفته پیش

3 هفته پیش

3 هفته پیش

آیا شیطان جنود و لشکریانی هم دارد و لشکر شیطان و دوستان و شریکان او …

سلام استاد بزرگوار
طلسمی وجود دارد ک یک گربه واقعیر را بکشند ?وجسدش را در محل اقامت شما بندازن?

سلام، مادرزندگی باچالشهای زیادی مواجه بودیم، ایاامکان داره اززمان ازدواج پدرومادرم کسی ایشانرا طلسموجادوکرده باشدوطلسم فوق تا الان فعال باشدودرزندگیه ماتاثیرداشته باشد، البته پدر بنده درقیدحیاط نیستن، ممنون ازشمااستادبزرگوار

سلام من مدت ۴ سال با پسری کوچکتر از خودم دوست بودم اوایل عاشق و دیوانم بود من هم خیلی دوستش داشتم ولی از همون اول گفته بود ک مادرش فقط میخاد از فامیل براش زن بگیره و ب هیچ عنوان اجازه نمیده ازدواج کنیم بعد از اینهمه عاشقی ب یکباره گفت جدا شیم الان ک داشتم علائم طلسم رو می خوندم متوجه شدم این اخرا حس جنون داشت گریه میکرد میخندید و تند تند مریض میشد و کارای عجیب قریب میکرد حتی یکبار توی گردنش ی دعا ک با چسب پوشیده شده بود دیدم ب نظرم مادرش اینکارو کرده تا مارو جدا کنه ب نظر شما چیکار کنم تا سحر باطل شه و ب سمت من برگرده و ازدواج کنیم؟

با یکی از مشاوران سایت در تماس باشید، به زودی رقیه شرعی در سایت قرار میگیرد

سلام خسته نباشید

سلام خسته نباشید .ببخشید میخواستم بدونم آیا طلسمی هست که انگیزه و تلاش افراد رو کم کنه به خاطر اینکه من الان سال سومی هست که پشت کنکور موندم و اینکه همیشه خیلی انگیزه و تلاشم در درس خوندن بالا بوده و نمرات خوبی هم میگرفتم ولی واقعا نمیدونم چرا ۳ ساله پشت کنکور موندم و کاملا هم ناامیدم .میخواستم بدونم اگه واقعا کسی طلسمم کرده باشه راهی هست که از بین بردش (البته توی اطرافیان ما بعید هم نیست این کارا) لطفا اگه میشه راهنمایی کنید خیلی ذهنم درگیره .ممنون

بله این امکان وجود دارد، اگر علایم فوق را دارید ابتدا به دکتر و چنانچه رفع نشد با یکی از مشاوران ما گفتگو نمایید.

.من یک لوح نقره در کیفم پیدو کردم ..ایات وچهار قل را خواندم وبخدا پناه بردم .. میشه راهنمایز کنید این لوح را چیکار کنم یا چگونه معدوم کنم

در داخل آب نمک بمدت 24 ساعت قرار دهید سپس در یک گوشه ای خارج از خانه و محل زندگی دفنش کنید

سلام خسته نباشید برای مادرم طلسمی درست کردن اونم سه بار با اعمال بد
و تا مشکل مادرم هل نشه دختراش هم نمیتونن ازدواج کنن انگار به همه ما سرایت کرده پیش شخصی رفتیم گفته که باید با شخصی به غیر از همسرش رابطه برقرار کنه تا مشکل هل بشه چون اون زنی که برای مادرم درست کرده سه بار با شخصی خوابیده و عمل بد رو به خورد مادرم دادن میشه کمک کنید راه جلو پامون بزارید مادرم خیلی پاک مال این کارا نیست کمک کنید چیکار کنیم

سلام، این اشتباهه که با شخصی دیگه بخوابه. برای باطل کردن باید رقیه شرعی شوید. با خانم ارتمیس یا خانم ریتا در ارتباط باشید.

سلام استاد من 10سال پیش توی خدمت سربازی برای اولین بارتشنج کردم وتا امروز هم ادامه داردهربارقبل تشنج سروصدای چندنفررامیشنوم که وقتی ان صدا را میشنوم دیگر صدای اطرافم را نمیشنوم بعداز چند ثانیه بیهوش میشوم واطرافیان میگن که جیغ میزنم استاد به نظرشما این جن زده گی هست یا طلسم و بایدچکار انجام بدم که از شررش خلاص بشم ممنونم

جن زدگی است. برای درمان آن اقدام کنید. با آرتمیس یا ریتا در ارتباط باشید.

سلام،خسته نباشید،امروز در پای دیوار منزل میان علف ها مقدار زیادی زغال پیدا کردم که گویا در سحر استفاده میکنند.ایا نیاز به پیگیری هستش و اگر بود باید چکاری انجام بدم،بنده پسری مجرد و34ساله هستم

سلام، اگر اقلامی دیگر به همراهش پیدا کردید تصاویرشان را گرفته و برای یکی از مشاوران ارسال کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

بسیار جالب توجه است که در آیات قرآن صراحتا به سحر و جادو اشاره شده است . قرآن درباره داستان حضرت موسی و سحر جادوگران برای مقابله با او اشاره کرده است و در آیات دیگری نیز درباره آن سخن گفته است. درباره باطل کردن طلسم در پرشین وی بخوانید.

باطل کردن طلسم قبلا مطالبی مختصر پیرامون انواع سحر و طلسم و چگونگی جلوگیری از آنها و باطل کردن
آنها بیان شده است.روشهای قرآنی متفاوت و موثری برای ابطال سحر وجود دارد (مثلا استفاده از ادعیه معتبره و حرزهای
کاربردی و مجرب) که در کتب مختلفه آمده است وهمگی کمابیش با آنها آشنا هستند.در ذیل نحوه باطل کردن چند
نوع سحر و طلسم با مدد گرفتن از روشهای قرآنی مذکور می افتد:

۱- باطل کردن سحر و طلسم محبت

نشانه های این طلسم شور و رغبت و محبت زیاده از حد و غیر عادی است.از طرف دیگر کثرت در مباشرت و اطاعت کورکورانه و بی دلیل
از طرف مقابل است.(در این نوع طلسم و سحر ، ساحر و طلسم کننده ، مرد یا زن را به
نسبت به یکدیگر محبوب میکند.این نوع سحر میتواند موجب شود که حتی فرد مورد نظر از مادر و خواهر و
اقوام درجه یک خود اکراه و تنفر پیدا کند و فقط زوجه خود را ببیند و رضایت او مد نظرش
قرار گیرد.از طرف دیگر این نوع سحر میتواند مثل یک شمشیر دولبه عمل کند و باعث شود که زوج نسبت
به زوجه اش متنفر شود همچنان که نسبت به سایر زنها این احساس را پیدا میکند).

یک روش علاج و درمان طلسم محبت:

چگونه طلسم دل سیاهی را باطل کنیم

آیات رقیه مخصوص ابطال سحر را ((غیر از آیه شریفه ۱۰۲ از سوره مبارکه بقره و بجای آن آیات
چهاردهم و پانزدهم و شانزدهم از سوره مبارکه تغابن ( یا ایها الذین آمنوا إن من أزواجکم …) جهت درمان
مسحور استفاده فرمایید)).این درمان غالبه با احساس درد در معده و تخدیر و سردرد و تنگی نفس و تهوع همراه
است ( در صورتی که طلسم و سحر نوشیدنی یا خوراکی بوده باشد).

برای درمانش باید هفت مرتبه آیات شریفه ابطال
سحر و آیه الکرسی بر آب پاک خوانده شود و شخص مسحور از آن بنوشد.نشانه اولیه برای ابطال این نوع
طلسم خوراکی این است که پس از نوشیدن آبی که بر آن رقیه مخصوصه خوانده شده است ، فرد مسحور،
چیزی زرد یا سرخ یا سیاه بالا بیاورد (استفراغ کند).این اولین نشانه ابطال این نوع سحر است.در غیر این صورت
باید به مدت سه هفته از آب پاکی که بر آن آیات شریفه سوره های (یونس آیات ۸۱ و ۸۲
– و سوره مبارکه الاعراف از آیه ۱۱۷ تا آیه شریفه ۱۲۲ – و سوره مبارکه طه آیه شریفه ۶۹
) قرائت شده باشد بنوشد که به اذن خداوند تبارک و تعالی رفع مشکل شود.

سوره الفاتحهسوره البقره از آیه ۱ – ۵سوره البقره الایه ۱۰۲ هفت مرتبهسوره البقره از آیه ۱۶۳ – ۱۶۴سوره البقره
آیه الکرسی آیه ۲۵۵سوره البقره آخر السوره از آیه ۲۸۵ – ۲۸۶سوره ال عمران از آیه ۱۸ – ۱۹سوره الاعراف
از آیه ۵۴ – ۵۶سوره الاعراف از آیه ۱۱۷ – ۱۲۲ هفت مرتبه ، و این فرموده خداوند تبارک و
تعالی را سی مرتبه تکرار کند ( وألقى السحره ساجدین).

سوره یونس از آیه ۸۱ – ۸۲ این فرموده خداوند تبارک
و تعالی را هفتاد مرتبه تکرار (إن الله سیبطله ).سوره طه آیه ۶۹ هفت مرتبهسوره المؤمنون از آیه ۱۱۵ –
۱۱۸سوره الصافات از آیه ۱ – ۱۰سوره الاحقاف از آیه ۲۹ – ۳۲ این فرموده خداوند تبارک و تعالی را
هفت مرتبه تکرار کند ( یاقومنا أجیبوا داعی الله ).

سوره الرحمن از آیه ۳۳ – ۳۶سوره الحشر از آیه ۲۱
– ۲۴سوره الجن از آیه ۱ – ۹سوره الاخلاصسوره الفلق ( نه مرتبه).سوره الناس.

۲- باطل کردن سحر و طلسم مرض و بیماری

(در این نوع طلسم و سحر، جن خبیث در مرکز سمع و بصر و دست و پای فرد مورد نظر
رخنه میکند.در این حالت میتواند موجب کوری و یا از دست دادن شنوایی فرد شود یا او را فلج کند.از
نشانه های این طلسم و سحر ، احساس درد متوالی در یکی از اعضاء و یا حالات صرع و تشنجات
و یا فلج و از کار افتادن جزیی و کلی اعضاء و یا از بین رفتن برخی از حواس فرد
میباشد.این حالات دقیقا شبیه به حالات مرض طبیعی اعضای انسان است.

تنها طریق تشخیص این امراض سحر و طلسم از امراض
طبیعی جسم این است که رقیه و آیات باطل کننده طلسم بر آن فرد قرائت شود.اگر فرد مریض در زمان
قرائت احساس سرگیجه یا سردرد یا اضطراب و لرز کند یا اینکه جسمش دچار تغیر شدید شود، باید مطمئن شد
که مشکل پیش آمده در نتیجه طلسم یا حسد و یا چشم زخم است.
اگر این تغییرات مشاهده نشد پس باید توسط اطباء و پزشکان معالجه گردد).

همانگونه که ذکر شد مهمترین نشانه های طلسم و سحر مرض و بیماری ، درد مشخص در عضوی از
اعضای بدن است که برای آن علاج یا درمانی وجود ندارد.درد و فلج و عجز کلی عضوی از اعضای بدن
با یک علت ناشناخته.عجز و تعطل یکی از حواس انسان.

رقیه ابطال سحر و طلسم مذکور را سه مرتبه انجام دهد.در صورتی که درمان کامل نشد (در وضعیت حاد) اعمال
زیر را نیز انجام دهد:

سوره فاتحه الکتاب را هفت مرتبه ، آیه الکرسی را هفت مرتبه ، معوذات را
سه مرتبه بخواند.در مرحله آخر نیز ، رقیه ذیل را بر روغن سیاه دانه بخواند و بر روی پیشانی و
نیز بر مکان درد بمالد (صبحها و عصرها این عمل را انجام دهد و این عمل را تا چهل روز
یا بیشتر پی در پی ادامه دهد تا کاملا به اذن خداوند تبارک و تعالی بهبودی حاصل شود).
و آن رقیه این است:

۱- الفاتحه.۲- المعوذات.۳- (وننزل من القرآن ما هو شفاء ورحمه للمؤمنین ) هفت مرتبه.۴- (بسم
الله أرقیک والله یشفیک من کل داء یؤذیک ومن کل نفس او عین حاسد یشفیک ) هفت مرتبه.۵- (اللهم رب
الناس إذهب البأس واشف أنت الشافى لا شفاء إلا شفاؤک شفاء الا یغادر سقما ) هفت مرتبه.

۳- باطل کردن طلسم و سحر جنون

سحر و طلسم جنون یعنی طلسمی که موجب شرود و زوال عقل و فراموشی شدید و خطای شدید در گفتار
و نظرات و افعال و از این قبیل است.(این نوع سحر و طلسم همان است که جن خبیث (جنی) در
ذهن فرد مستقر میشود و باعث فراموشی شدید و نقصان کلام فرد و بی قراری شدید میشود و بسیار آسیب
زا میباشد.(نعوذ بالله من عمل الشیاطین).

یک روش علاج :

در این نوع سحر ، باید بر مسحور رقیه خاصه جهت ابطال سحر قرائت شود و در موارد شدید بایستی
آیات شریفه مخصوص ابطال سحر بر فرد مسحور قرائت شود:سوره البقره – هود – الحجر – الصافات – ق –
الرحمن – الملک – الجن – الاعلى – الز لزله – الهمز ه – الکا فرون – المعوذتین.این قرائت حتما
باید دوبار در هر روز انجام شود ( به مدت یکماه تمام و حتی ممکن است سه ماه هم به
طول بیانجامد).در طول مدت ابطال سحر و درمان فرد مسحور باید از آب پاکی که بر آن آیات خاصه ابطال
سحر خوانده شده است بنوشد.

۴- باطل کردن طلسم بخت (باز شدن بخت بسته شده)

ازدواج کردن و تشکیل خانواده از امور موکد در اسلام است.اما در برخی از موارد انجام این عمل به دلایلی
مشخص یا نامشخص دچار وقفه و تعطل میگردد.در برخی موارد این مساله همان تعطیل الزواج است.با وجود اینکه فرد دوست
دارد که ازدواج کند ولی به هر دلیل این عمل جور نمیشود و مشکلات عدیده در سر راه قرار میگیرد
(بصورت غیر عادی و به کرات و مرات).این مسئله به گونه ای است که فرد را نسبت به ازدواج دلسرد
میکند و حتی ممکن است ازدواج و تشکیل خانواده را بفراموشی بسپارد.

نحوه عمل این نوع طلسم در مورد دختر خانمها
متفاوت است (دیده نشدن و مطرح نشدن توسط دیگران جهت ازدواج ، تعدد خواستگار داشتن ولی سرنگرفتن ازدواج ، عدم
تمایل به ازدواج ، خواستگارهای غیر قابل قبول و مطرح شدن بحث ازدواج و سپس به فراموشی سپرده شدن و…..
البته نتیجه نیز همان است که ذکر شد.

یک روش علاج :

دعاهای مختلفی برای سحر تعطیل الزواج (طلسم و سحر بخت و ازدواج) ذکر گردیده است.یک روش
بسیار موثر قرآنی برای ابطال این نوع سحر و طلسم ، ( و صورت گرفتن ازدواج موفق و نیکو )
انجام اعمال ذیل است :۱- وضو قبل از خواب ، سپس آیه الکرسی – سپس معوذات را بخواند و در
کف دستهایش بدمد و سپس دستهایش را بر بدنش بمالد (سه مرتبه این عمل را تکرار کند).
۲- گوش دادن به قرائت آیه الکرسی (میتواند از قرائت ضبط شده استفاده کند و روزی یک مرتبه به آن
گوش دهد).

۳- گوش دادن به قرائت معوذات (سوره های مبارکه الاخلاص – الفلق – الناس ) چندین مرتبه پی در
پی.(میتواند از قرائت ضبط شده استفاده کند) و روزی یک مرتبه به آن گوش کند.۴- همچنین رقیه ابطال سحر ذکر
شده را بر آب پاک قرائت کند و با آن آب غسل کند.هر سه روز یکبار این عمل را انجام
دهد.۵- بعد از نماز صبح ، یکصد مرتبه بگوید : ( لا إله إلا الله وحده لا شریک له ،
له الملک و له الحمد یحیى و یمیت و هو على کل شىء قدیر ).
اعمال مذکور را به مدت یک ماه کامل انجام دهد به اذن و اراده خداوند تبارک و تعالی کارش انجام
میشود و حاجت میگیرد.

۵- باطل کردن طلسم و سحر خمول

(در این سحر و طلسم، طلسم کننده یا ساحر که جنی را در
خدمت دارد (جن کافر) او را امر به ضربه زدن به فرد مورد نظر میکند و این موکل هم با
مستقر شدن در ذهن و مخ فرد مورد نظر، او را گوشه گیر و منزوی میکند به گونه ای که
زمین گیر میشود و عوارض آن پس از این امر ظاهر میشود.فرد مسحور در این حالت دچار فکر مشوش بوده
و دچار کم حرفی شدید و سکون و یکجا نشینی و انزوای شدید و سردرد مداوم میشود و در برخی
موارد حتی از حمام کردن اجتناب و اکراه شدید دارد).

سحر در لغت به معنای انجام کاری باطل است که به شکل حق درآمده که به آن خدعه نیز گفته می‌شود.

همچنین به هر چیزی که سبب آن پنهان و دقیق و ظریف باشد، اطلاق می‌گردد. سحر
در اصطلاح، مجموعه باورها، اعمال، فنون و روش‌هایی است که گمان می‌رود می‌توان با
بکارگیری آن شرایط طبیعی و فراطبیعی را دگرگون نمود و بدین ترتیب به اهدافی دست یافت.
در قرآن کریم ۶۶ آیه به سحر و ساحری اختصاص دارد. یکی از آیاتی که از سحر و
جادو سخن گفته است، آیه ۱۰۲ سوره بقره است:

«وَ اتَّبَعُواْ مَا تَتْلُواْ الشَّیَاطِینُ عَلیَ‏ مُلْکِ سُلَیْمَنَ وَ مَا کَفَرَ سُلَیْمَنُ وَ لَاکِنَّ الشَّیَطِینَ کَفَرُواْ یُعَلِّمُونَ
النَّاسَ السِّحْرَ وَ مَا أُنزِلَ عَلیَ الْمَلَکَینْ‏ِ بِبَابِلَ هَرُوتَ وَ مَرُوتَ وَ مَا یُعَلِّمَانِ مِنْ أَحَدٍ حَتیَ‏ یَقُولَا
إِنَّمَا نحَْنُ فِتْنَهٌ فَلَا تَکْفُرْ فَیَتَعَلَّمُونَ مِنْهُمَا مَا یُفَرِّقُونَ بِهِ بَینْ‏َ الْمَرْءِ وَ زَوْجِهِ وَ مَا هُم بِضَارِّینَ بِهِ
مِنْ أَحَدٍ إِلَّا بِإِذْنِ اللَّهِ وَ یَتَعَلَّمُونَ مَا یَضُرُّهُمْ وَ لَا یَنفَعُهُمْ وَ لَقَدْ عَلِمُواْ لَمَنِ اشْترََئهُ مَا
لَهُ فیِ الاَْخِرَهِ مِنْ خَلَاقٍ وَ لَبِئْسَ مَا شَرَوْاْ بِهِ أَنفُسَهُمْ لَوْ کَانُواْ یَعْلَمُون.»

و آنچه را که شیطان [صفت‏]ها در سلطنت سلیمان خوانده [و درس گرفته‏]بودند،
پیروی کردند؛ و سلیمان کفر نورزید، لیکن آن شیطان [صفت‏]ها به کفر گراییدند
که به مردم سحر می‏ آموختند؛ و [نیز از]آنچه بر آن دو فرشته، هاروت و ماروت،
در بابِل فرو فرستاده شده بود [پیروی کردند]،

با اینکه آن دو [فرشته‏]هیچ کس را تعلیم [سحر]نمی‏ کردند مگر آنکه [قبلًا به او]می‏ گفتند:
«ما [وسیله‏]آزمایشی [برای شما]هستیم، پس زنهار کافر نشوی.» و [لی‏]آن‌ها از آن دو
[فرشته‏]چیز‌هایی می‏ آموختند که به وسیله آن میان مرد و همسرش جدایی بیفکنند.

هر چند بدون فرمان خدا نمی ‏توانستند به وسیله آن به احدی زیان برسانند؛
و [خلاصه‏]چیزی می‏ آموختند که برایشان زیان داشت، و سودی بدیشان نمی‏ رسانید؛
و قطعاً [یهودیان‏]دریافته بودند که هر کس خریدار این [متاع‏]باشد،
در آخرت بهره‏‌ای ندارد. وه که چه بد بود آنچه به جان خریدند- اگر می‏ دانستند.

ایران ـ باشگاه خبرنگاران جوان

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

سحر و جن زدگی دو موضوع واقعی هستند که تاثیرات و مشکلات فراوانی برای بعضی ها به وجود می آورند و عدم شناخت کافی از این موضوعات، مهم ترین عامل در درمان نیافتن بیماری ها و مشکلاتی هست که گریبانگیر بعضی از ماست. مشکلاتی از قبیل : ناآرامی های خانوادگی و تنفر بین زن و شوهر، مشکلات جنسی و زناشویی، بیماری های شدید جسمی، ناراحتی ها و بیماری های روحی و روانی، و ….

سحر، جادو، طلسم و دل سیاهی

سحر و ساحران در طول تاریخ بشری از دیر باز وجود داشته اند و قرآن نیز به امر سحر و جادو اشاره کرده است و از آن به عنوان یک حقیقت و واقعیتی که دارای تاثیر می باشد یاد کرده است و آن را از جمله امور بد و ناردست برشمرده است و همگان را از اجرا و مشغول شدن به این امور بازداشته است و یادآوری کرده است که ساحران جز با اذن الله کاری نمی توانند بکنند (( آیه 122 سوره البقرة و آیه 4 سوره الفلق )) و از دیدگاه فقه اسلامی، ساحران و جادوگران کافر می باشند.

اما در هر صورت در اکثر جوامع عده ایی به عنوان ساحر و جادوگر به این کار زشت و حرام مشغول هستند و موجبات فساد، نزاع و جدایی را بین انسانها فراهم می کنند. با توجه به اینکه سحر و جادو دارای تاثیر می باشد و عده ایی به این کار زشت مشغول هستند و عده ایی نیز توسط ساحران سحر شده اند، و به ضررهای فراوان جسمی، روحی و خانوادگی دچار شده اند، قضیه ی باطل کردن سحر دارای اهمیت دوچندان می باشد.

باطل کردن سحر، جادو و طلسم

چگونه طلسم دل سیاهی را باطل کنیم

عده ایی از ساحران با روش های غیر شرعی و زشت خود سحر و جادو را باطل می کنند تا از دو طرف سود ببرند و اموالی را صاحب شوند، حال آنکه مراجعه به این ساحران برای ابطال سحر، جادو، طلسم، دل سیاهی و یا هر بیماری دیگری به علت روش های غیر شرعی و نادرست این ساحران، از لحاظ شرعی حرام و ممنوع می باشد.

در این میان روش درست و شرعی باطل کردن سحر، استفاده از آیات قرآنی و اذکار نبوی و امور دیگری است که رسول الله صلی الله علیه و سلم برای باطل کردن سحر به آن اشاره و ارشاد فرموده اند.

این سایت با توکل بر خداوند در صدد آن است که در امر باطل کردن سحر و جادو و مشکلات ناشی از آن برای بیماران قدمی بردارد و به شما این اطمینان را می دهد که روش های مورد نظر مسئولین این وبلاگ, بدون اشکال شرعی می باشد.

نشانه ها و عوارض سحر و جادو

شخصی که سحر شده است به عنوان یک بیمار علائم و نشانه هایی بر او آشکار می شود که از خلال آن می توان فهمید که مورد سحر واقع شده است یا خیر. ما این نشانه ها را در ذیل می آوریم تا شما بتوانید در مرحله ی اولیه تشخیص دهید که آیا دچار بیماری شده اید یا نه؟

1ـ طلسم:

ساحران معمولا برای اجرای سحر از طلسم استفاده می کنند. طلسم عبارت است از نوشته ایی مرموز و متشکل از اعداد و حروف ناهماهنگ و نامفهوم و معمولا به صورت جدول که ساحر آن را بر روی کاغذ و یا شیئ دیگر می نویسد. در صورتی که کسی چنین چیزی که ممکن است در اشکال و اشیاء مختلف جاسازی شده باشد را مشاهده کند، احتمال اینکه وی مورد سحر واقع شده باشد زیاد است. این موارد ممکن است در محیط خانه، اتاق، رختخواب، در درب ورودی منزل و یا در کوچه جلو درب منزل یافت شود.

2ـ جدایی، بدبینی، تنفر و طلاق ناشی از دل سیاهی

رایج ترین نوع سحر، جدایی و دشمنی افکندن بین دو شخص می باشد، به گونه ایی که این دو شخص یا یکی از آنها به طور غیرطبیعی و غیرارادی از دیگری متنفر می شود، تا جایی که توانایی و تحمل دیدن وی را ندارد و وقتی که او را می بیند و یا هم سخن می شود به شدت دچار فشار روحی می شود، نفس هایش بند می آید، سردرد می گیرد، رنگش تغییر می کند و می خواهد هر چه سریع تر از او جدا شود و جالب اینکه خود نیز دلایل این همه تنفر و امور غیرطبیعی را نمی داند و متحیر می ماند که چرا نمی تواند طرف مقابل خود را تحمل کند. این نوع سحر معمولا بین زن و شوهر و یا دو نامزد صورت می گیرد و ممکن است بین فرزند و والدین و یا هر کس دیگری رخ دهد.

در مورد جدایی و نفرت بین زن و شوهر یا دو نامزد شرح بیشتری می دهیم.

بسیاری از اوقات دو شریک زندگی، روابط خوب، سالم و گرمی دارند ولی به یکباره همه چیز به هم می خورد و همه ی نشانه های بالا در یکی از آن دو ظاهر می شود، طوری که طرف فقط خواستار طلاق و جدایی می شود و خود نیز دلیل آن را نمی داند و فقط تنفر بی سبب، بی دلیل و بدون اراده…

در بین مردم این نوع سحر را دل سیاهی می نامند. بدین معنی که دل و قلب کسی را برای دیگری سیاه و تار نموده اند تا موجبات جدایی حاصل شود و معمولا این امور بوسیله ی دشمنان آن خانواده و یا اشخاص حسود و از طریق شخص ساحر صورت می گیرد.

این نوع تنفر بی اراده معمولا نشانه های دیگری نیز دارد؛ به طور مثال زن شوهرش را به اشکال غیر طبیعی می بیند مثلا صورت شوهرش را مانند یک حیوان حقیقی می بیند. معمولا در این نوع سحر دو شخص در هنگام دور بودن از هم تنفری ندارند، اما به محض اینکه همدیگر را می بینند و یا هم صحبت می شوند، این نشانه ها ظاهر می شوند. مثلا تا زمانی که شوهر در مسافرت و یا خارج از منزل به سر می برد، زن هیچ نفرتی ندارد، اما به محض اینکه شوهر وارد خانه می شود همه ی این نشانه ها و مشکلات بدون اینکه زن بخواهد و بداند بر او عارض گشته و مشکلات شروع می شود.

3ـ مشکلات جنسی ــ ناتوانی در روابط جنسی ــ اختلال در روابط جنسی

یکی از نشانه های سحر و یکی از انواع آن، اختلال در روابط جنسی بین زن و شوهر می باشد. ساحر بدین وسیله یکی از مهم ترین ویژگی های روابط بین زن و شوهر را مختل می کند، تا بدین وسیله بتواند به همان هدف خود که بروز مشکلات خانوادگی و جدایی و طلاق بین زن و شوهر است، دست یابد.

در این نوع سحر زن یا شوهر به مشکلات جنسی غیر معمول و غیر متعارفی دچار می شوند، به گونه ایی که در اجرای اعمال جنسی به کلی ناتوان می شوند که به بعضی از انواع و آثار آن اشاره می کنیم.

ممکن است زن ناخواسته از دخول و نزدیک شدن آلت تناسلی مرد به شرمگاهش ممانعت کند و سبب این کار هم ترس یا مشکلات روانی و یا سردی مزاج در امور جنسی از طرف زن نمی باشد، به گونه ایی که خود زن هم دلیل این امر را نمی داند. مثلا قبل از آمیزش به یکباره دو ران زن قفل می شود و به هم می چسبند و تحت هیچ نیرویی قابل بازشدن نیست و این امر به اراده ی زن نیست و زن علت آن را نمی داند. و یا اینکه زن به یکباره از آمیزش جنسی با شوهرش به طور کلی متنفر می شود.

این نوع از سحر بیشتر اوقات در شب اول عروسی اتفاق می افتد و ممکن است تا ماه ها ادامه یابد . معمولا توسط کسانی که با این ازدواج مخالف و یا نسبت به داماد و عروس حسودی می کنند صورت می گیرد.

ممکن است این نوع سحر برای مرد نیز رخ دهد، به طوری که توانایی کامل اعمال جنسی را به یکباره و بدون دلایل روانی و پزشکی از دست می دهد یا اینکه مرد در مراحل لمس کردن و بازی کردن با بدن زن مشکلی ندارد اما به محض اینکه قصد دخول می کند آلت تناسلی وی ناخواسته و بی دلیل از کار می افتد و هیچ گاه موفق به مهم ترین کار آمیزش جنسی یعنی دخول و انزال نمی شود که در این صورت رضایت طرفین حاصل نمی شود و زمینه برای بروز مشکلات خانوادگی و نهایتا جدایی و طلاق مهیا می شود.

4ـ مشکلات روانی و رفتاری و اختلال در روابط اجتماعی فرد

ممکن است فرد توسط سحر دچار ناراحتی های روانی و اعصاب و اختلال در روابط اجتماعی شود که از نشانه های آن موارد زیر است:

عصبانیت بیش از حد و بدون زمینه و بی دلیل

گرفتگی، انزوا، تنهایی و دوری جستن از دیگران

افسردگی شدید

نکته ی قابل توجه اینست که این موارد می بایست یکباره و بدون دلیل بروز کند تا بتوان آن را جزء علامت احتمالی سحر دانست چون ممکن است این موارد دلایل دیگری غیر از سحر داشته باشند.

5ـ مشکلات و بیماری های جسمی

به وسیله ی سحر می توان در بدن شخص، بیماری های مختلفی ایجاد کرد و معمولا این بیماری ها توسط پزشکان قابل درمان نیستند چون علت اصلی این بیماری ها برای پزشکان نامشخص است.

مواردی مانند:

کور شدن یکباره و بی دلیل

فلج شدن یکباره بعضی از اعضای بدن

کر و لال شدن بی دلیل و بدون زمینه ی قبلی

از جمله نمونه هایی است که ساحر ممکن است به وسیله ی سحر در شخص مورد نظر ایجاد کند.

توجه: ضعف ایمان و تلاوت نکردن قرآن و اذکار صحیح شبانه روز مهم ترین عامل واقع شدن در دام ساحران است.

*********

جن زدگی

چگونه طلسم دل سیاهی را باطل کنیم

چنانچه در قرآن نیز بیان شده است «جن ها» موجوداتی شبیه انسانها هستند که دیده نمی شوند اما آنها انسانها را می بینند. آنها زندگی فردی، اجتماعی و خانوادگی دارند، تشکیل خانواده می دهند، زندگیشان در این دنیا مثل انسان با تولد شروع و با مرگ پایان می یابد، بر روی همین زمین زندگی می کنند و انسانها آنها را نمی بینند و آنها را احساس نمی کنند.

جن ها به طور معمول و عادی در زندگی انسانها هیچ نوع دخالت و تصرفی نمی کنند، ولی در بعضی از حالات عده ایی از جن ها در زندگی گروهی از انسانها دخالت می کنند که این نوع تاثیر و دخالت دارای انواعی می باشد که در ادامه انواع، اسباب و نشانه های انسان جن زده را بیان می کنیم و نیاز به ذکر است که جن زدگی با سحر و جادو تفاوت دارد.

نشانه های انسان جن زده

1ـ تشنج و صرع

شخصی که توسط جن مورد حمله و ضرر قرار می گیرد، نشانه هایی در او ظاهر می شود که بیشتر اوقات به صورت تشنج یا همان صرع بروز می کند و شخص جن زده گاه و بیگاه دچار تشنج غیر معمول می شود و یا شخص یکباره و بدون سوابق پزشکی دچار تشنج شدید می شود و صرع در او به صورت کامل مشاهده می شود و مهم ترین نکته در این زمینه این است که این نوع تشنج و صرع هیچ نوع تفسیر پزشکی ندارد و پزشک علت این امر را نمی داند.

2ـ دیوانگی و جنون

ممکن است شخص جن زده به طور کلی عقل و هوش خود را یکباره از دست بدهد و به قول معروف دیوانه و یا مجنون نامیده می شود که این امر ممکن است از تاثیرات جن باشد.

3ـ مشاهده امور عجیب و غریب در منزل

هم چنین ممکن است جن به دلایل متفاوت در امور منزل و خانه شخص دخالت کند به طوری که شخص سر و صدای غیرمتعارفی در خانه بشنود و یا وسایل خانه به طور غریبی جا به جا شود و یا سنگ و اشیاء دیگری پرتاب شوند و اموری از این قبیل می توانند نشانه ی حضور جن باشند.

4ـ بیماری های جسمی

جن ممکن است بیماری های جسمی مانند درد شدید در بعضی از اعضای بدن و اختلالاتی مثل کوری و کر و لالی و … ایجاد کند. پدید آمدن ناگهانی و نامشخص بودن علت آن از لحاظ پزشکی مهم ترین نکته در این مشکلات است.

5ـ مشکلات های روحی روانی

جن ممکن است موجبات مشکلات روحی همچون افسردگی شدید و رغبت به تنهایی و انزوا و عصبانی بودن را در شخص ایجاد کند.

6ـ داشتن علاقه و ارتباط شدید با دستشویی

یکی از نشانه های جانبی در کنار نشانه های فوق این است که شخص جن زده بعد از اینکه به یکی یا بعضی از نشانه های بالا دچار شد، نشانه ی جانبی دیگری در او ظهور می کند و آن اینکه هنگام دستشویی رفتن مدت زیادی آنجا می ماند و یا بسیاری از اوقات در نزدیکی دستشویی می نشیند.

7- نشانه های سحر

جن می تواند مشکلاتی که توسط سحر به وجود می آید را در انسان ایجاد کند لذا همه نشانه ها سحر می تواند علامت جن زدگی نیز باشد.

علل دخالت جن در زندگی انسان ها

جن ها به یکی از دلایل زیر در زندگی انسان ها دخالت می کنند و اسباب مشکلات را فراهم می کنند:

1ـ انتقام

چنانکه گفتیم انسان ها، جن ها را نمی بینند، اما آنها ما را می بینند و به همین خاطر ممکن است انسانها ناخواسته به بعضی از جن ها یا اعضای خانواده آنها آسیبی وارد کنند، مثلا پا روی آنها بگذارند و یا … که در این صورت جن به خاطر انتقام در زندگی این شخص دخالت می کند و اسباب مشکلات را فراهم می کند.

2ـ عشق و عاشق شدن

جن ها هم مانند انسان ها متشکل از دو جنس نر و ماده هستند که به همین علت ممکن است جن عاشق انسانی شود و وارد بدن وی شود که در پی ورود جن به بدن انسان مشکلاتی پدید می آید.

3ـ شرارت جن

جن ها همچون انسان ها دارای ادیان و عقاید مختلفی هستند و ممکن است مسلمان، مسیحی، یهودی و یا … باشند و طبعا بعضی از آنها بد و بعضی خوب هستند. جن های شرور و بد ممکن است بدون هیچ دلیلی وارد زندگی انسان ها شده و زندگی آنها را مختل کرده و مشکلات متفاوتی را بوجود بیاورند.

درمان جن زدگی

امروزه بسیاری از روش های درمان جن زدگی غیرشرعی می باشند و این در حالی است که روش های شرعی و قوی تری وجود دارد که همنوا با آیات قرآنی و اذکار نبوی و احادیث رسول الله صلی الله علیه و سلم می باشد.

ما در این وبلاگ سعی می کنیم با جن زدگان در دو مرحله همراه و مشاور آنان باشیم:

مرحله اول: تشخیص بیماری

وجود نشانه های فوق همیشه دلالت بر جن زده بودن ندارد، بلکه با روش های خاصی می بایست به این یقین رسید که شخص جن زده است یا نه؟

به همین خاطر این سایت در این مرحله با کسانی که این نشانه ها دارند همراه خواهد بود.

مرحله دوم: درمان

پس از اینکه جن زده بودن شخص قطعی و یقینی شود مرحله درمان شروع می شود. ما در این مرحله نیز همراه شما خواهیم بود و فراموش نکنیم که شفا دهنده فقط خداوند است و نگاهمان باید به سوی خدا باشد و در مسیر درمان از وسایل مشروع و حلال استفاده کنیم.

*************

حال با مطالعه مطالب فوق ممکن است که احساس کنید خود شما یا یکی از نزدیکانتان و دوستانتان احتمالا دچار سحر یا جن زدگی شده اید یا بعضی از نشانه های آن را احساس می کنید در این صورت توصیه های زیر را به شما یادآوری می کنیم :

1- همه چیز در دست خداوند هست و فقط اوست که می تواند هر مشکلی را آسان کند لذا بر او توکل کنید و او را بخوانید تا شما را کمک کند.

2- در مسیر درمان فقط از روش هایی استفاده کنید که مشکل شرعی نداشته باشد و فقط به کسانی رجوع کنید که مورد اطمینان باشند، فراموش نکنید که بسیاری با روش های شیطانی می توانند این مشکلات را حل کنند ولی چون روش های آنها غیر شرعی هست رجوع و درمان از طریق آنها اشکال شرعی دارد.

3- به محض اینکه بعضی از این نشانه ها را مشاهده کردید دلیل بر سحر یا جن زدگی نیست بلکه این مشکلات و علامت ها می تواند دلایل دیگری داشته باشد لذا پس از مشاهده علامت ها باید توسط متخصص به این نتیجه رسید که شما دچار سحر یا جن شده اید یا نه ؟

4- در صورتی که مایل باشید می توانید مشکلاتتان را در این زمینه ها با ما در میان بگذارید تا در مورد تشخیص و درمان یاور و همراه شما باشیم از طریق ایمیل ebtal۲۰۱۰@yahoo.com با ما تماس بگیرید و سعی کنید در ایمیلتان مشکلاتتان را واضح و دقیق و با شرح کامل بنویسید تا ما در تشخیص حالت شما دقیق تر عمل کنیم.

5- ما در زمینه تشخیص و درمان با داشتن تخصص می توانیم با مشیئت خداوند شما را یاری کنیم.

Email : ebtal۲۰۱۰@yahoo.com

This entry was posted on ژانویه 26, 2010 at 10:08 ق.ظ. and is filed under Uncategorized. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.
You can leave a response, or trackback from your own site.

آیا تابه حال بیماری که بر اثر جن زدگی یا طلسم فلج شده است رادرمان کرده اید ؟
لطفا در مورد نحوه درمان توضیح دهید.

طفا اگر دعایی برای جدایی دارید به منبگید این دو نفر محرم هم نیستند
خانواده ای از نگرانی در ایند

سلام ممنون از سایت جالبتون /من یک مدت احساس میکن که کسی منو سحر کرده چون دنبال هر کاری میرم به نیتیجه نمیرسم .به کسی هم میکم میگه فکر نکن جادو چیه .ولی اخه مگه میشه
من بارها شانس خودم رو امتحان کردم قبلا اینطور نبود الان دو سال هست که همه کارام به نتیجه نمیرسه
از خدا بارها خواستم .لطفش همیشه شامل حالم بوده .ولی … میخوام کمکم کنید چیکار. حداقل برام دا کنید که خدا کمکم کنه .ممنون میشم

من دنبال كسي هستم كه بتونه سحر را باطل كنه ممنون ميشم كمك كنيد

سلام برای محبت طلسمی را سوزاندو که نمیدانم نام خدا در آن بوده یا نه ونام ها را هم به ابجد در نیاورده بودم چند روز بعد انگار کسی با ناخن دو جای گوشم را زخم کرده داخل دهانم هم زخم شد خود به خود
جریان چیست؟ حالا چه کنم؟
با تشکر

میشه بگید اگر یک جن شرور وارد بدن کسی شود یا بخواهد به کسی ازار برساند چه علائمی در فرد ظاهر می شود و اینکه ممکن است خود شیطان وارد بدن فردی شود و اینکه از کجا می توانیم بفهمیم جن زده شدیم یا به یک بیماری روانی مبتلا شده ایم .و اینکه ایا می تونید افراد واقعا حرفه ای و کار بلد جن گیری را در ایران به خصوص تهران معرفی کنید . خیلی دارم از یک حالاتی که با هیچ قرص و دارو و هیچ روانشناسی نتونسته معالجش کنه رنج می برم و به یقین رسیدم که یه موجودی مانند روح یا جن یا شیطان وارد بدنم شده و سرچشمه این حالتها از این موجوده . اگه ممکنه نجاتم بدید .لطفا با ایمیلم تماس بگیرید

سلام

همسرم بی نهایت وابسته به مادرش میباشد البته مادرش خیلی به سحر اعتقاد دارد به حدی که همسرم حتی از غذای منزلمان هم مادرش را خبر دار میکند

salam dokhtri 19saleh hastam ke moshkelati az jomlleh(sar dard badan dard narahati asab va cheshm dard)mibasham. va motenafer az pesar va khastegar nadaram va dost daram ezdevaj konam ama nemitonam bishtar dar khanevadeh az jomleh zan dadasham dava daram .lotfan ta anjai ke mishavad rahnamaim konid.
BATASHAKOR AZ SHOMA HAMKARANEH MOHTARAM

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی یکی از نمادها کلیک کنید:

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید.
( خروج / 
تغییر حساب )

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google خود هستید.
( خروج / 
تغییر حساب )

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید.
( خروج / 
تغییر حساب )

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید.
( خروج / 
تغییر حساب )

درحال اتصال به %s

دیدگاه‌های جدید را از طریق ایمیل به اطلاع من برسانید.

نوشته‌های جدید را از طریق ایمیل به اطلاع من برسانید.


وب‌نوشت روی WordPress.com.
Entries (RSS) and Comments (RSS).

فروردین 14, 1395 ادعيه و اذكار, باطل السحر و چشم زخم, دعا و ختم مجرب 2

باطل کردن طلسم ربط و شخص بسته شده مجرب دعایی قرآنی که ذیلا بیان میشود برای ابطال طلسم و سحر و همچین گشودن بستگی از شخص بسته شده است. در مورد سحر ربط و شخص مربوط و بسته شده قبلا مطالبی مفصل بیان شده است. (طلسم ربط عبارت است از …

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گاهی درگیری‌های احساسی طوری ذهن‌مان را مستاصل می‌کنند که فقط دنبال راهی می‌گردیم تا یک شبه همه چیز وفق مرادمان بشود و همان چیزی بشود که ما می‌خواهیم. افراد سودجو مانند رمالان و فالگیرها از این فرصت استفاده می‌کنند و با دادن وعده‌های وسوسه انگیز راهی برای کسب درآمدهای کلان خود پیدا می‌کنند. طلسم جدایی یکی از همین وعده‌های وسوسه انگیز است. رمالان، فالگیران و دعانویسان برای جذب افرادی که که می‌خواهند عشقان را از کسی دور نگه‌ دارند به آنها طلسم جدایی می‌دهند. البته عده دیگری نیز وجود دارند که دغدغه‌شان باطل کردن طلسم جدایی میان خودشان و عشقشان است چون مشکلات و اختلافاتشان را زیر سر طلسم و سحری می‌دانند که بدخواهان برایشان نوشته ‌اند. در این مقاله می‌آموزید چطور با رفتار و برخورد صحیح می‌توانید عشقتان را جوری طلسم کنید که فقط چشم‌هایش شما را ببیند.

فهرست مطالب

گروهی دنبال باطل کردن طلسم جدایی هستند چون فکر می‌کنند سردی میان آنها و مرد زندگی‌شان بدلیل قرار دادن طلسم و جادوی بدخواهان در زندگی‌شان است. مردی که در کنار او احساس آرامش و خوشبختی می‌کردند به مرور دیگر نسبت به آنها توجهی نشان نمی‌دهد، دیگر ابراز علاقه نمی‌کند، مدام دعوا می‌کند و نسبت به هر چیزی و یا هر رفتاری بهانه می‌گیرد و قهر می‌کند تمام این نشانه ذهن را به این سمت می‌برد که احتمالا کسی آنها را سحر کرده است و جدایی بینشان انداخته است. اگرچه این ادعا بنای علمی ندارد اما اگر درصدی هم این حدس درست باشد بجای ریختن پول‌های کلان در جیب رمال‌ها باید به توانایی‌ها و جذابیت‌های خودت تکیه کرد تا به راحتی دوباره مرد زندگی‌ خود را جذب کرد جوری که چشم‌هایش هیچ زن دیگری را نبیند. برای رسیدن به این هدف فقط کافی است:

بهبود خلق و خو تاثیر چشم‌گیری بر افزایش جذابیت دارد. مردان ناخودآگاه جذب زنان شاد می‌شود. وقتی حالتان خوب باشد، همسرتان وقتی کنار شما است، این انرژی مثبت را حس می‌کند و جذب شما می‌شود.

چگونه طلسم دل سیاهی را باطل کنیم

خودتان را با کارهایی سرگرم کنید که از انجام آنها لذت می‌برید. تفریح کنید و به مکان‌های سرگرم کننده‌ای بروید که می‌توانید احساسات‌تان را تخلیه کنید، به آرامش برسید و از ته دل بخندید. با دوستان‌تان قرار بگذارید یا در دورهمی‌های خانوادگی شرکت کنید و در یک کلام خوش بگذرانید و زندگی را سخت نگیرید. در لحظه زندگی کنید و خودتان را با مسائل جزئی که اصلاً مهم نیست، آزار ندهید.

قابل درک است که بخواهید خودتان را با معشوقه‌ی شوهرتان یا به طور کلی افراد دیگر مقایسه کنید. شاید وقتی زن دیگری را می‌بینید، با خودتان فکر کنید: “فقط اگه من … ” در جای خالی هر خصوصیتی را قرار بدهید که دوست دارید در خودتان تغییر بدهید تا مثل آن زن بشوید.

شاید شنیده باشید که پوشیدن لباس‌های تنگ و بدن‌نما و با ناز و عشوه حرف زدن تنها راه جذب مردان است. تمام این حرف‌ها را فراموش کنید. سعی کردن برای انجام دادن کارهایی که شما را معذب می‌کند، ایده‌ی وحشتناکی است، چون وقتی راحت نباشید، جذاب هم نخواهید بود.

 

او در ذهنش پیش فرض‌هایی درباره شما و رفتارتان دارد باید با تغییر در رفتار و عکس العمل‌تان در مقابل خواسته‌های او معادلات ذهنی‌اش را بهم بزنید، با اینکار با یک تیر دو نشان زدید چون علاوه بر اینکه بهانه‌ای برای بحث و جدل به او نداده‌اید بلکه ذهنیتش نسبت به خودتان را به شیوه مثبتی تغییر داده‌اید. برای دستیابی به این هدف باید سطح دانش و آگاهی‌تان را بالا ببرید. رادیو عشق در کارگاه بازگرداندن آموزش-محور عشق و ازدواج متد‌های روانشناسی موثر و کاربردی‌ به شما آموزش می‌دهد تا بتوانید ذهنیت همسرتان را نسبت به خودتان بازسازی کنید و تمام برداشت‌های منفی او را پاک کنید. در این کارگاه می‌آموزید چطور خانم با اعتماد به نفسی شوید که با قدرت درونی‌اش همسرش را مجذوب خود می‌کند. این کارگاه به صورت آنلاین برگزار می‌شود و در آن تمام آموزش‌های مورد نیاز به صورت فایل‌های صوتی در اختیارتان قرار می‌گیرد و یک روانشناس با تجربه و متخصص در این زمینه از طریقه مشاوره تلفنی و آنلاین قدم به قدم شما را پشیبانی می‌کند.

جهت ارتباط با کارشناسان رادیو عشق و مطرح کردن سوالات خود می توانید با شماره 02146015870 تماس بگیرید. علاوه بر این کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما از طریق تلگرام و واتساپ (09035714068) هستند.

خویشتن‌بینی و کشف کردن خود فرایندی مستمر است که همگی ما آن را در طول زندگی‌مان انجام می‌دهیم. انسان همواره در حال رشد و تغییر است. شناخت خود گام مهمی برای جذاب شدن است: خودتان را تا جایی که می‌توانید، بشناسید تا خود به خود راحت‌تر برخورد کنید و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید.

موبایل‌تان یکی از ابزارهای کارآمد برای جذب و عاشق کردن مرد مورد علاقه‌تان است با ارسال پیام‌های خاص و منحصر به فرد کاری کنید که به شما و پیام‌هایتان معتاد شود جوری که هربار صدای گوشی‌اش را می‌شنود منتظر دریافت پیامی از طرف شما باشد. برای فراگیری نحوه صحیح پیام دادن در رابطه و دلبری کردن از مرد موردعلاقه‌تان در پیام می‌توانید از دوره آنلاین جذب مرد با موبایل رادیو عشق استفاده کنید با تفاوت و تمایزتان را نسبت به بقیه خانم‌ها ثابت کنید.

هر مردی نظر خاص خودش را درباره‌ی آرایش کردن زنش دارد، اما اکثر سبک آرایش خاصی را جذاب می‌دانند.

بهبود تناسب اندام و انتخاب غذاهای سالم نکته‌ی کلیدی برای افزایش جذابیت ظاهری است؛ البته منظورمان این نیست که به خودتان گرسنگی بدهید، فقط رژیم غذایی متعادلی را رعایت کنید. به ندای بدن‌تان گوش کنید، سعی نکنید با گرسنگی کشیدن و رژیم‌های لاغری ناسالم به اندام دلخواه‌تان برسید. سلامتی‌تان مهم‌تر از هر چیز دیگر است.

انتخاب لباس تاثیر چشم‌گیری بر جذابیت یک زن از نظر مردان دارد. لباس‌هایی بپوشید که قالب اندام‌تان باشد و جذابیت‌های زنانه‌تان را به بهترین وجه به نمایش بگذارد.

نظر آقایان درباره‌ی زیبایی موهای زنان متفاوت است، مهم‌ترین نکته معمولاً این است که مدلی را به موهای‌تان بدهید که فکر می‌کنید، به شما می‌آید.

عطر مقوله‌ای است که بسیاری از بانوان در استفاده از آن زیاده‌روی می‌کنند. اکثر آقایان علاقه‌ای به عطرهای سنگین ندارند. بهتر است عطر ملایمی انتخاب کنید و به اندازه از آن استفاده کنید، نه این که با عطر دوش بگیرید.

پادکست آموزشی زیر را گوش دهید.

عده‌ای که شوهرشان به آنها خیانت کرده است برای جدا کردن شوهرشان از معشوعه‌اش و جذب دوباره شوهرشان بدنبال طلسم جدایی هستند. خیانت تجربه دردناکی است و آسیب‌های عمیقی به روح فردی که مورد خیانت قرار گرفته است می‌زند. این بحران قدرت منطقی فکر کردن و عمل کردن را از فرد می‌گیرد و او را مستعد می‌کند که سمت طلسم و سحر برود. اما تنها نتیجه که نصیب می‌شود از بین رفتن انرژی، زمان و پول است و در نهایت ناامید شدن است. اما راهکار‌های موثر و مفیدی مطابق بر مفاهیم علم روانشناسی وجود دارد که نه تنها می‌تواند از خیانت شوهر جلوگیری کنند بلکه دوباره او را به سمت همسر و زندگی مشترکش بر‌می‌گرداند طوری که خودش به اشتباهش پی ببرد و از صمیم قلب بخواهد اشتباه و خیانتش را جبران ‌کند. برخی از این راهکارها عبارتند از:

وقتی مردی هنگام خیانت گیر می‌افتد و نگران است که مبادا همسرش را از دست بدهد، سخت‌گیری لازم می‌شود. منظورمان سخت‌گیری بی‌رحمانه و سنگ‌دلانه نیست، اما باید حد و مرزها و شرایطی تعریف شود که زمینه را برای ترمیم رابطه فراهم کند. گام اول این است که متوجه شوید، چطور باید با شوهرتان ارتباط برقرار کنید و توجه او را به روشی مثبت جلب کنید. بسیار مهم است که از جنگیدن یا منفعل رفتار کردن خودداری کنید؛ چون هیچ کدام از این دو روش شما را به شوهرتان نزدیکتر نمی‌کند.

باید یاد بگیرید که چطور می‌توانید بدون درمانده و سمج به نظر رسیدن، به شوهرتان کمک کنید تا متوجه شود که شما انتخاب بهتری از معشوقه‌اش هستید. او باید ارزش وجودی شما را ببیند. مردان از این که گنج‌های باارزش زندگی خود را از دست بدهند، متنفراند، حتی اگر مدت‌ها باشد که از این گنج استفاده نکرده باشند. شوهرتان نیز احتمالاً چنین مایملک باارزشی دارد، شما هم می‌توانید به یکی از آنها تبدیل شوید.

در گام بعد باید در زمان مناسب از شوهرتان بخواهید که یک نفر را از بین شما و آن زن دیگر انتخاب کند. این زمان مناسب گاهی همان ابتدای رابطه‌ی نامشروع است و گاهی اوقات بعد از تحکیم رابطه‌ی زناشویی است. مسلماً نمی‌خواهید همسرتان را در شرایطی بر سر دوراهی قرار دهید که رابطه‌ی مشترک‌تان به تار مویی بند است، چون انتخاب در چنین موقعیتی برای همسرتان آسان خواهد بود.

از سوی دیگر اگر خانه را برای مردی که در حال خیانت کردن به شما است، به بهشت تبدیل کنید، بیش از حد به این مرد خیانت‌کار آسان گرفته‌اید. به قول قدیمی‌ها نمی‌توان هم خدا را داشت، هم خرما را. اگر شوهرتان را وادار نکنید که از بین شما دو نفر یکی را انتخاب کند، او ترجیح می‌دهد که هر دو یار را برای خودش نگه دارد. زمانی هم که همسرتان را وادار به انتخاب کردید، خودتان را کنترل کنید.

دختران مجردی که درگیر رابطه با مرد متاهل می‌شود گاهی آنقدر غرق احساسات خود می‌شوند که برای رسیدن به آن مرد دست به هرکاری می‌زنند حتی برای گرفتن طلسم طلاق و جدایی به رمال رجوع می‌کنند تا مرد متاهل از همسرش جدا شود و سمت آنها بیاید. بهتر است این افراد با واقعیت روبرو بشوند که این بازی هر دوسر باخت است. این طلسم و جادوها هیچ وقت کارساز نبوده و نیست و تنها چیزی که نصیب‌شان می‌شود تباه شدن روزهای خوش جوانی‌شان و تحمل درد و رنج زیاد است. حتی در بهترین حالت اگر مرد همسرش را طلاق دهد و سمت آنها بیاید چطور می‌خواهند به مردی که یک بار به زندگی و زنی که نسبت به او تعهد داشته پشت پا زده است، اطمینان کنند؟! بهتر است هرچه زود این رابطه را تمام کنند با این ضربه عاطفی کنار بیاید و برای پیدا کردن همسری که لیاقتش را دارند تلاش کنند.

برای این که بتوانید این مرد بی‌‌وفا و نامناسب را فراموش کنید، باید پنج مرحله‌ی زیر را طی کنید:

یک راه‌حل مشترک برای کمک به تمام زوجین وجود ندارد. اما مشاوره‌ی خصوصی با یک فرد مجرب کمک می‌کند تا زندگی‌تان را از لبه‌ی پرتگاه نجات دهید. صحبت کردن با فردی که خودش این شرایط را تجربه کرده است، برای دلگرمی پیدا کردن و آرام شدن خوب است، اما چنین فردی نمی‌تواند مشاور خوبی برایتان باشد و توصیه‌های مفیدی را ارائه دهد. مطمئناً شرایط دوستتان با شما متفاوت بوده و راه‌حل او لزوماً برای شما مناسب نخواهد بود.

روابط گاهی آنقدر پیچیده و بغرنج می‌شوند که فرد برای حل مشکل، پیش رمال و جادوگر می‌روند و برای گرفتن طلسم جدایی پول‌های کلان می‌دهد. افراد مختلف از گرفتن طلسم و جادوی جدایی مقاصد مختلف دارند عده‌ای می‌خواهند شوهرشان را از معشوقه‌اش جدا کنند که بجای این کار، برای برگرداندن شوهرشان بهتر است اعتماد به نفسشان را حفظ کنند تا نیازمند توجه به نظر نیایند، صبور باشند، نیازهای طرف مقابلشان را بشناشند و در مقابل سختی ها مقاوم باشند. عده دیگر به این امید به فالگیر و رمال مراجعه می‌کنند که برای طلاق مرد متاهلی که عاشقش هستند طلسم طلاق بگیرند، این افراد بطور قطع باید رابطه‌شان را با آن مرد تمام کنند و بفکر بقیه فرصت‌های زندگی‌شان باشند. و گروهی هم بخاطر سردی رابطه با همسرشان فکر می‌کنند که آنها را طلسم کرده‌اند و دنبال باطل کردن آن هستند که باید بدانند بهترین باطل کننده هر نوع طلسم و جادوی فاصله و جدایی این است که زن جذابی باشند. جذاب بودن یعنی خودشان را بشناسند، خواسته های خود را بدانند، شاد باشند، بلد باشند چطور با مرد مورد علاقه‌شان ارتباط برقرار کنند بخصوص از طریق موبایل و به ظاهرشان برسند.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

66 بازدید

99 بازدید

335 بازدید

354 بازدید

294 بازدید

دیدگاه

چگونه طلسم دل سیاهی را باطل کنیم

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

عرض سلام و احترام. ، عذرخواهی میکنم فقط از خیانت مرد صحبت شد. ،، بنده سوالی داشتم اگر زنی خیانت کردم چه کنیم ؟؟ چرا همیشه پیکان خیانت به سوی مردان است ؟؟!!!!

سلام دوست گرامی. خیانت هم از طرف مردان و هم زنان اتفاق می افتد، اینطور نیست که صرفا فقط مردان خیانت کنند. اما پرسیدید اگر زنی خیانت کرد باید چه کنیم؟ ابتدا با پذیرش سخت بودن موضوع از اقدامات تلافی جویانه خودداری کنید. سپس برای ادامه مسیر حتما از مشاوره رادیو عشق نوبت بگیرید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

می‌خوام برگرده به رابطه/زندگیمی‌خوام فراموشش کنم

باید تمومش کنم، اما قدرتشو ندارم

می‌خوام جذبش کنم و ازدواج کنیم


https://lovesradio.com/wp-content/uploads/دلیل-جدایی.mp3Downloads-icon

شیعه نیوز: متاسفانه رواج افراد ساحر و جادوگر و طلسم نویس در سطح جامعه باعث روی آوردن افراد بی دین و ضعیف ایمان به این افراد شده است. متاسفانه شاهد بروز نشانه های بدی از رواج سحر و جادو در بین جامعه ایرانی هستیم. بسیاری از مردم و علی الخصوص زنان به دلیل حسادت نسبت به افراد، نزدیکان، اقوام و … به سحر و جادو روی می آورند و پیش جن گیر ها می روند و بر علیه فردی طلسم می نویسند تا فردی را بدبخت کنند، زندگی را به کامش تلخ کنند و خوشی را از وی بگیرند. مثلا خاله و دختر خاله می روند برای خاله و دختر خاله شان طلسم می کنند که دخترانشان ازدواج نکنند و برای آنها خواستگار نیاید. البته این پدیده فقط مختص به خویشاوند نیست و ممکن است در همایسگی شما کسی باشد که برای شما توطئه کرده باشد. یا در سطح بالا و کلان ممکن است سران فاسد و فراماسونر در یک کشور برای فاسد و تباه کردن جامعه، علاوه بر روش های رایج اجتماعی و فمینیستی، به جادوگران و طلسم نویسان پول دهند که برای مردم و جوانان طلسم و وکیل بگیرند که آنها همواره در زندگی شان به مشکل برخورند.

شناخت طلسم و انواع آن برای ما بسیار مهم است. وقتی شما طلسم (سحر و جادو) و نشانه های آن را بشناسید به محض آنکه اولین نشانه آن در زندگی تان ظاهر شد به دنبال درمان و یافتن راه حل آن خواهید گشت. مثلا اگر کسی به شما غذای بدطعم و مسموم داد ممکن است در غذای تان موادی ریخته باشد که خاصیت طلسم دهندگی داشته باشند و به آن ورد خوانده شده باشد. یا اگر صبح یا شب دیدید که کسی بر درب ورود خانه تان آب پاشیده است یا خاک ریخته است بدانید که برایتان طلسم پیچیده و شیاطین را وکیل کرده که زندگی را برایتان سیاه کنند. یا اگر در صحبت اقوام خود شنیدید که گفتند که “من تو را «نفرین» کردم که در زندگی موفق نخواهی شد و می دانم که نفرینم می گیرد” (نفرین و پیش گویی را مد نظر داشته باشید)، بدانید که فرد مد نظر مطمئنا «طلسم خوبی» برای انتقام گیری از شما طراحی و ایجاد کرده است! مثلا یکی از دوستان ما تعریف می کرد که عروس خانواده شان با اینکه ظاهر موجه چادری و از خانواده خوبی بود ولی پس از ازدواج فهمیدیم که ماهانه مبلغ گزافی برای رفتن به پیش جن گیر و جادو و جنبل خرج می کند. ماحصل آن کارها باعث شده بود که طلسم های متعددی برای خانواده شوهرش بکار گرفته و همواره پیش جن گیر می رفت و جن گیر نیز از غیب به او می گفت و او نیز پیش شوهرش می آمد و آن ها را به زبان دیگری بازگو می کرد. شوهرش نیز جرئت نداشت کاری خلاف نظر همسرش کند.

آنچه محرز است این است که جن گیر با ارتباط گیری با شیاطین جن، آنچه در ذهن افراد دیگر می گذرد را به جن گیر می گویند و جن گیر نیز در قبال گرفتن مبلغی آنها را با زبان حرفه ای به مشتریانش بازگو می گوید. آنچه مهم است این است که هدف شیاطین، دامن زدن به اختلافات بین خانوادگی و بدبین کردن خانواده ها از یکدیگر است بگونه ای که صله رحم در جامعه ریشه کن شود. شیاطین با بیان حرف هایی که باعث حسادت و کینه می شود مشتریان خود را که اکثرا زن هستند را جذب خود می کنند و پس از آنکه آنها را مجذوب حرف های خود کردند آنها را وارد دامی می کنند که برایشان پهن کرده اند. دام هایی همچون طلسم نویسی برای در امان ماندن از شر طرف مقابل!! شری که اصلا وجود خارجی نداشته و صرفا با دادن اطلاعات ناقص و هدفمند به مخاطب سعی می شود وی مشغول دشمنی با خانواده طرف مقابل شود. برای شناخت این دسته از افراد شیطان صفت (که ظاهر موجهی نیز ممکن است داشته باشند. مثلا زن مد نظر چادری یا مانتویی رسمی باشد) هیچ وقت دست از کینه جویی بر نمی دارند و همیشه تا وقت مرگ بر سر کینه شان هستند. ویژگی دیگر این دسته از افراد این است که به آنچه جن گیر ها می گویند اعتماد و اعتقاد کامل دارند و ماهانه مبلغ کلانی برای این مسئله صرف می کنند. به عبارتی آنها به جن گیرها و شیاطین جن ایمان کامل دارند. این ویژگی هر چند در این دسته از افراد که علی الظاهر مسلمان و محجبه باشند باعث می شود مصداق تعریف قرآنی باشند که در آن، این دسته از افراد را شیطان پرست نامیده است.

به قول معروف،‌ شیطان پرستی شاخ و دم ندارد. در میان افراد جامعه، افراد شیطان پرستی نیز حضور دارند که حتی ممکن است خود را به ظواهر دینی هم آراسته باشند. برای فهم بهتر، از سخن امام صادق علیه السلام کمک می‌گیریم. عبد الله بن سنان به امام صادق علیه السلام درباره شخصی این گونه گفت: فلانی وسواسی است و مدام مشغول وضو گرفتن و نماز خواندن است؛ اما در عین حال مردی عاقل است. امام صادق علیه السلام در جواب عبدالله سنان فرمودند: چگونه می‌گویی که او مردی عاقل است و حال آنکه او شیطان را اطاعت می‌کند!

مسئله دیگری که لازم می دانم ذکر کنم این است که اگر فردی بر اثر سحر و طلسم به بیماری دچار شد هم باید به دنبال درمان بیماری اش باشد (از طرق صحیح پزشکی متناسب با علم روز) و هم به دنبال دفع طلسم. طلسم را نباید شوخی گرفت. خداوند متعال در قرآن کریم بارها به سحر و طلسم اشاره کرده است. همچنین راه حل های قرآنی متعددی برای درمان آن وجود دارد. لذا توجه داشته باشید که ممکن است طلسم باعث بیماری شود و این دو می توانند رابطه ای منطقی با هم داشته باشند. مثلا طلسم باعث می شود فکر و ذهن فردی مسخر شود و همین باعث می شود که گوشه نشین و افسرده شود و به همین دلیل مبتلا به اعتیاد و دیابت و … شود.

چگونه طلسم دل سیاهی را باطل کنیم

مسئله دیگری که لازم است بیان شود این است که ما به عنوان یک مسلمان مومن، حق مراجعه به جن گیر نداریم. ما حق و اجازه طلسم کردن افراد را نداریم و اگر کسی چنین کند مطمئنا در روز قیامت با ساحران و در صف شیطان پرستان محشور خواهد شد ان شاء الله. ولی ما موظف هستیم همواره در برابر چشم بد و سحر و طلسم مردم از خود محافظت کنیم. برای درمان و رفع طلسم، راه حل های قرآنی متعددی وجود دارد که ما را به طور کامل نسبت به راه حل های انحرافی و غیر اسلامی بی نیاز می کند. افرادی بسیاری بوده اند که به سبب مراجعه به افراد فاسق، نه تنها مشکلات شان حل نشده است بلکه بیشتر نیز شده است. لذا وقت و سرمایه تان را به پای افراد ناصالح تباه نکنید. به دامن قرآن پناه بیاورید و درمان خود را در محضر قرآن کریم و در پناه آیات خداوند پیدا کنید.

اگر طلسم شده اید و در زندگی به بن بست رسیده اید، اگر جوان هستید و به دنبال هر کاری می روید نمی توانید کار مناسبی برای خود دست و پا کنید، اگر همواره با همسر یا شوهرتان بحث تان می شود، اگر همییشه در خانواده تان مناقشه و دعوا هست، اگر مشکلات زندگی تان روز بروز بیشتر می شود، اتفاق پیش آمده را نه به عنوان یک بحران، بلکه به عنوان اتفاقی که باعث شده به قرآن و خدا پناه ببرید تلقی کنید. درمان قرآنی برای این مشکل را اجرا کنید و پس از آنکه مشکلات تان حل شد، زندگی را وقف قرآن و خدا کنید.

در زیر مطالبی که از سایت های فعال در این زمینه استخراج شده است ذکر می گردد. مطالب با اهمیت رنگی شده اند.

عاقبت دردناک ساحران و جادوگران

حرمت جادودر این پیام قصد داریم موضوع جادوگری را که از زمان‌های بسیار قدیم رواج داشته پیگیری نماییم و ببینیم قرآنی ‌که همه چیز در آن آمده (سوره کهف آیه 54) در این رابطه چه می‌فرماید.

در آیه 102 سوره بقره پرده از این کار زشت برداشته به نحوی که جادوگری را کار شیطان و دوستان شیطان و کار کسانی می‌داند که پیرو شیطان هستند و جادوگر را کافر می‌داند. اصل عمل سِحر و جادو از درس‌های شیطان است که مطرود درگاه خداست* و خدا بر او لعنت کرده * و او مهلتی را تا وقت معلوم از خدا خواسته و قسم یاد کرده که؛ به عزت و جلال خداوند همه انسان‌ها را گمراه می‌کنم مگر بندگان خالص خدا را (سوره ص آیات 77 تا 83) گویی شیطان سگِ دَرِ خانه خداست و با هر کسی که اهل آن خانه نباشد کار دارد.

یهودی‌ها از آنچه شیاطین در عصر سلیمان بر مردم می‌خواندند پیروی کردند ولی سلیمان هرگز پیروی نکرد و کافر نشد و دست به سحر و جادو نیالود. این نشان می‌دهد که سلیمان اهل خانه خداست که شیطان (سگ) عوعو نمی‌کند و کاری به او ندارد و نمی‌تواند کاری به او داشته باشد ولی یهود عصر سلیمان بیگانه درگاه خدا بودند و شیطان در آنها نفوذ کرد و آنها را گمراه نمود.کسی که وارد مقوله سِحر و جادو می‌شود از هم اکنون خود را برای آتشی که دامنه‌اش فراگیر است آماده کند چرا که مَتاع ناچیزی مثل از هم پاشیدن زندگی یک زن و مرد را در دنیا بدست می آورد و بهشت همیشگی را از دست می دهد و عذاب آتش درد آور را به جان می‌خرد.

آری! شیاطین مُلک سلیمان به مردم سِحر و جادو یاد دادند (سوره بقره آیه 102) و خداوند که لطف و کرم و هدایتش بی‌نهایت است برای هدایت مردم دو فرشته را بنام‌های هاروت و ماروت بصورت دو نفر بر مردم فرستاد تا طریقه خنثی‌کردن سحر و جادو را به مردم یاد دهند.

از آنجا که سحر و جادو مثل بمب است برای خنثی‌کردن آن لازم است خنثی‌کننده از ریزه‌کاری‌های بمب و نحوه ‌ساخته‌شدن آن خبر داشته باشد آن دو فرشته نیز آمدند و به مردم گفتند که اینگونه و به این روش‌ها سحر و جادو انجام می‌شود و اینگونه هم خنثی می‌شود؛ اما با توجه به اینکه ما انسان‌ها از همان لحظه‌ای که پدربزرگمان آدم (علیه السلام) و حوا (سلام الله علیها) پا در عرصه وجود گذاشتند کراراً امتحان می شویم مردم عصر سلیمان هم از این قانون مستثنی نبودند و امتحان شدند بنحوی که آن دو فرشته ابتدا به مردم می‌گفتند ما وسیله آزمایش شما هستیم پس کافر نشوید (یعنی قسمت سحر و جادو کردن را بکار نبندید) اما یهود عصر سلیمان از آن دو فرشته مطالبی آموختند که بتوانند با آن میان مرد و همسرش جدایی بیفکنند. جالب است که در همین آیه می‌فرماید: آنها نمی‌توانستند به کسی ضرر بزنند مگر به اِذن خدا! آنها چیزی را یاد می‌گرفتند که برایشان زیان داشت و نفعی به آنها نمی‌رسانید و مسلماً می‌دانستند هر کس خریدار اینگونه کارها باشد آخرتش را از دست می‌دهد پس اگر اهل فهم می‌بودند می‌فهمیدند که چه بد معامله‌ای با نفس خود می‌کنند.

جهنم شیطان عذاب زنجیر فریاد کسی که وارد مقوله سِحر و جادو می‌شود از هم اکنون خود را برای آتشی که دامنه‌اش فراگیر است آماده کند چرا که مَتاع ناچیزی مثل از هم پاشیدن زندگی یک زن و مرد را در دنیا بدست می آورد و بهشت همیشگی را از دست می دهد و عذاب آتش درد آور را به جان می‌خرد. مسلماً اگر انسان بداند این بد معامله‌ای است که با جان خود می‌کند حقیقتا ما انسان‌ها در گِرو کردار خودمان هستیم (سوره مدثر آیه 38 ) حتی باید پاسخگوی آثار اعمال زشت خود هم باشیم مثلا اگر کسی با سحر و جادو زندگی زیبای یک زوج جوان را به هم بریزد و آنها از هم جدا شوند و هر کدام راه فساد را بروند و یا فرزندان طلاق آنها بخاطر عدم تربیت صحیح مُفسدِ فی‌الارض شوند شخص جادوگر باید بار گناه همه آنها را به دوش بکشد بدون اینکه از بار گناه آنها کاسته شود.

شیاطین مُلک سلیمان به مردم سِحر و جادو یاد دادند و خداوند که لطف و کرم و هدایتش بی‌نهایت است برای هدایت مردم دو فرشته را بنام‌های هاروت و ماروت بصورت دو نفر بر مردم فرستاد تا طریقه خنثی‌کردن سحر و جادو را به مردم یاد دهند

عاقبت ساحر تجربه تاریخ حیات انسان این حقیقت را به اثبات رسانیده و آیات قرآن و روایات هم آن را تأیید مى‏کند که هیچ خلاف‏کارى و عصیان‏گرى، و ستم پیشه‏اى که یکى از مصادیق آنها ساحر و جادوگر است عاقبت به خیر نشده، و زندگى بى‏ دغدغه‏ اى نداشته و نهایتاً دچار خسارت‏ هاى دنیائى و آخرتى شده و گوى سعادت را از دست داده و به ویژه خود را در آخرت از هر گونه بهره و نصیب الهى و بهشتى محروم نموده است، و با این عمل زشت و کار ناپسندش خود را به عذاب ابد و دوزخ همیشگى فروخته است، چنان که قرآن مى‏فرماید:«ما لَهُ فِی الْآخِرَةِ مِنْ خَلاقٍ وَ لَبِئْسَ ما شَرَوْا بِهِ أَنْفُسَهُمْ لَوْ کانُوا یَعْلَمُونَ» ؛ (براى ساحر و جادوگر) در آخرت هیچ نصیبى نیست، و یقیناً بد چیزى است آنچه خود را به آن فروختند اگر آگاهى و معرفت مى‏ داشتند.

بالاخره اینکه از نظر فقهی تعلیم و تعلم سحر – به جز برای بی اثر کردن سحر ساحران – حرام است.

آیت الله فاضل : اصل سحر و جادو و مراجعه به ساحر و جادوگر برای این امور حرام است و درآمدی هم که از این طریق کسب شود حرام است ولی مراجعه برای بطلان و بی اثر کردن سحر اشکال ندارد. (جامع المسائل آیت الله فاضل، س 961).آیت الله خامنه ای: علم سحر و یاد گرفتن آن حرام است مگر آن که به منظور غرض عقلایی مشروع باشد. (اجوبه الاستفتاآت، ص445)

باز بودن راه توبه بر ساحر سحر و جادوگرى از گناهانى نیست که توبه نداشته باشد و راه جبران به رویش باز نباشد، و حضرت حق هم به مقتضاى کرم و لطف و احسان و رحمتش توبه ساحر را مى‏پذیرد و او را مورد عفو و مغفرت قرار مى‏دهد.خداوندا! ای کسی که برگ درختان بدون اذن تو از درخت جدا نمی‌شود ما را از شَرِّ شیطان و پیروان شیطان و هر کاری که آخرت ما را تهدید می‌کند حفظ بفرما فراوری: محمدی / بخش قرآن تبیانمنابع : سایت عرفان، طهور دانش

نکته ای در باب سحر و جادو یکی از مسائلی که از زمان‌های دور و در هر قوم و قبیله‌ای مطرح بوده است بحث سحر و جادو است و حتی در عصر مدرنیته هم هنوز به قوت خود باقی است و حتی خرافات بی اساس و خلاف عقل در این حوزه نیز برای بسیاری قابل باور است و عده‌ای هم آن‌ها را برای خود حجت قرار می‌دهند . ممکن است برای ما این سؤال را پیش آورد که آیا این‌ها واقعیت دارند یا نه ؟

جادودر پاسخ باید به نکات زیر توجه داشت:

الف- سحر و جادو و طلسم و بستن بخت از اموری است که واقعیت دارد البته انجام دادن آن حرام است. وجود چنین نیروها به مقتضای نظام دنیا می‌باشد که تزاحم میان زشتی‌ها و پلیدی‌ها وجود دارد و همچنان که انسان‌های شیطان صفت و زشت کار وجود دارد جن‌های پلید و آزاردهنده نیز وجود دارد.

ب- آنچه که از آیات قرآن بر می‌آید این است که سحر در شهرهای کهن همانند کلدان و مصر در زمان حضرت موسی و فرعون و پیش از آن در زمان حضرت نوح (ذاریات، 52) رواج داشته است. (تفسیر تسنیم، آیت الله جوادی آملی، ج 5، ص 688)

ج- سحر و جادو و طلسم از نظر قرآن کریم و احادیث واقعیت دارد. به این امر در آیه 102 سوره بقره و 4 سوره فلق اشاره شده است. از این آیات و برخی روایات استفاده می‌شود که برخی از سحرها واقعا اثر گذارند. همچنان که آیه 102 سوره بقره می‌فرماید: «مردم سحرهایی را فرا می‌گرفتند که میان مرد و همسرش جدایی می‌افکند.» در حقیقت مؤثر واقعی، در تمام نظام جهان یکی است و نظام جهان که به صورت اسباب و مسببات جلوه گری دارند، همگی از او استمداد گرفته و به او منتهی می‌شوند

علامه طباطبایی در وجود داشتن چنین اموری می‌فرمایند: «… در این میان افعال خارق العاده دیگری است که مستند به هیچ کدام از سبب از اسباب طبیعی و عادی نیست، مانند خبر دادن از پنهانی‌ها و مانند ایجاد محبت یا دشمنی و گشودن گره‌ها و گره زدن‌ها و خواب کردن و احضار و حرکت دادن اشیاء با اراده و از این قبیل کارهایی که مرتاض‌ها انجام می‌دهند که به هیچ وجه قابل انکار نیست، یا خودمان بعضی از آن‌ها را دیده‌ایم و یا به رایمان آن قدر نقل کرده‌اند که دیگر قابل انکار نیست».

د- تأثیر تکوینی سحر به اذن خداوند:یکی از اصول اساسی توحید، این است که همه قدرت‌ها در این جهان از قدرت پروردگار سرچشمه می‌گیرد، حتی سوزندگی آتش و برندگی شمشیر بی اذن فرمان او نمی‌باشد. منتها مفهوم این بیان مجبور بودن افراد در کار خود نیست.خداوند متعال با قدرت خویش، چنین اراده و نیرویی را در افراد به ودیعت نهاده است. انسان‌ها با بهره گیری از این اراده و تقویت آن می‌توانند به کارهای شگفت انگیزی دست زنند. برخی مانند اولیای خداوند از آن نیرو و در مسیر مناسب، استفاده می‌کنند و عده‌ای دیگر، با سوء استفاده از آن به کارهای ناشایست اقدام می‌کنند؛ پس، در واقع اصل وجود این نیرو در نهاد آدمی از آن خداوند و به فرمان او است.

توضیح این که: جهان آفرینش، جهان اسباب و مسببات است. البته برخی سبب‌ها مادی است و برخی غیر مادی است. اراده حکیمانه خداوند بر این تعلق گرفته است که هر پدیده و حادثه‌ای از علت ویژه خود صادر گردد و درعین حال، نظام علت و معلول‌ها همگی به خدا منتهی شده و از او قدرت و نیرو می‌گیرند. او است که سبب را می‌آفریند و به آن قدرت و نیرو می‌بخشد و آن را برای ایجاد معلول ویژه خود آماده می‌سازد. در حقیقت مؤثر واقعی، در تمام نظام جهان یکی است و نظام جهان که به صورت اسباب و مسببات جلوه گری دارند، همگی از او استمداد گرفته و به او منتهی می‌شوند (اصالت روح، آیت الله سبحانی، ص 241، مؤسسه امام صادق).

در تأثیر سحر و جادو نیز وضع چنین است. خداوند متعال با قدرت خویش، چنین اراده و نیرویی را در افراد به ودیعت نهاده است. انسان‌ها با بهره گیری از این اراده و تقویت آن می‌توانند به کارهای شگفت انگیزی دست زنند. برخی مانند اولیای خداوند از آن نیرو و در مسیر مناسب، استفاده می‌کنند و عده‌ای دیگر، با سوء استفاده از آن به کارهای ناشایست اقدام می‌کنند؛ پس، در واقع اصل وجود این نیرو در نهاد آدمی از آن خداوند و به فرمان او است، منتها چگونگی بهره گیری از آن به عهده خود انسان نهاده شده است و او در چگونگی بهره گیری از آن مسؤول است.

ه- گرچه سحر و جادو واقعیت دارد ولی غالب آنچه امروزه در میان مردم در این به اره شایع است بی‌اساس می‌باشد و اکثر کسانی که به این امور می‌پردازند کلاه بردارانی هستند که از این طریق قصد اخاذی و پر کردن جیب خود را دارند.

ولی اگر بر فرض موردی پیدا شد که سحری در کار بود راه‌هایی برای بطلان آن وجود دارد: 1- استعاذه به خداوند و خواندن سوره‌های فلق و ناس. 2- خواندن و نوشتن آیات 75 تا 82 سوره یونس. 3- آیه 102 سوره بقره «واتبعوا ما تتلوا الشیاطین…» تا آخر آیه با آب زعفران روی طشت مسی نوشته شود و در هنگام نوشتن، کندر را بخور دهند. بعد طشت را پر از آب باران و یا آب چشمه می‌کنند بعد مسحور با استفاده از آن آب غسل می‌کند و از آن آب می‌نوشد. بقیه آب را در پارچ شیشه‌ای بریزد و برای غسل استفاده کند. بهترین روز هم روز چهارشنبه است. 4- آیه 100 سوره نسا «و من یهاجر فی سبیل الله…» تا آخر آیه با جوهر زعفران با کره گاو روی کف دست نوشته شود. 5- دعا وتضرع به درگاه خداوند. 6- درخواست دعا از اولیای واقعی خداوند. 7- صدقه دادن.

آیات قرآن کریم و دعای باطل کردن سحر و طلسم – ابطال سحر

دعای باطل کردن سحر و طلسم – ابطال سحر: سبحان من لبس العز وتردى به ، سبحان من تعطف بالمجد وتکرم به ، سبحان من لا ینبغى التسبیح الا له ، جل جلاله ، سبحان من احصى کل شىء بعلمه ، وخلقه بقدرته ، سبحان ذى المن والنعم.

آیات قرآن برای باطل کردن سحر:

وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقاً وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ وَلاَ یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إِلَّا خَسَاراً (سوره مبارکه اسرا آیه 82)

وَأَوْحَیْنَا إِلَى‏ مُوسَى‏ أَنْ أَلْقِ عَصَاکَ فَإِذَا هِیَ تَلْقَفُ مَا یَأْفِکُونَ فَوَقَعَ الْحَقُّ وَبَطَلَ مَاکَانُوا یَعْمَلُونَ فَغُلِبُوا هُنَالِکَ وَانْقَلَبُوا صَاغِرِینَ وَأُلْقِیَ الْسَّحَرَةُ سَاجِدِینَ لا قَالُوا آمَنَّا بِرَبِّ الْعَالَمِینَ رَبِّ مُوسَى‏ وَهَارُونَ (سوره مبارکه اعراف آیه 122)

قَالُوا یَامُوسَى‏ إِمَّا أَن تُلْقِیَ وَإِمَّا أَن نَّکُونَ أَوَّلَ مَنْ أَلْقَى‏ قَالَ بَلْ أَلْقُوا فَإِذَا حِبَالُهُمْ وَعِصِیُّهُمْ یُخَیَّلُ إِلَیْهِ مِن سِحْرِهِمْ أَنَّها تَسْعَى‏ فَأَوْجَسَ فِی نَفْسِهِ خِیفَةً مُّوسَى‏ قُلْنَا لاَ تَخَفْ إِنَّکَ أَنتَ الْأَعْلَى‏ وَأَلْقِ مَا فِی یَمِینِکَ تَلْقَفْ مَا صَنَعُوا إِنَّمَا صَنَعُوا کَیْدُ سَاحِرٍ وَلاَ یُفْلِحُ السَّاحِرُ حَیْثُ أَتَى‏ فَأُلْقِیَ السَّحَرَةُ سُجَّداً قَالُوا آمَنَّا بِرَبِّ هَارُونَ وَمُوسَى‏ (سوره مبارکه طه آیه70)

قَالَ لَهُم مُّوسَى‏ أَلْقُوا مَا أَنتُم مُلْقُونَ(سوره مبارکه یونس آیه80)

فَأَلْقَوْا حِبَالَهُمْ وَعِصِیَّهُمْ وَقَالُوا بِعِزَّةِ فِرْعَوْنَ إِنَّا لَنَحْنُ الْغَالِبُونَ فَأَلْقَى‏ مُوسَى‏ عَصَاهُ فَإِذَا هِیَ تَلْقَفُ مَا یَأْفِکُونَ فَأُلْقِیَ السَّحَرَةُ سَاجِدِینَ قَالُوا آمَنَّا بِرَبِّ الْعَالَمِینَ رَبِّ مُوسَى وَهَارُونَ (سوره مبارکه شعراء آیه 48)‏

وَقَالَ فِرْعَوْنُ ائْتُونِی بِکُلِّ سَاحِرٍ عَلِیمٍ فَلَمَّا جَاءَ السَّحَرَةُ قَالَ لَهُم مُّوسَى‏ أَلْقُوا مَا أَنتُم مُلْقُونَ فَلَمَّا أَلْقَوْا قَالَ مُوسَى‏ مَا جِئْتُم بِهِ السِّحْرُ إِنَّ اللَّهَ سَیُبْطِلُهُ إِنَّ اللَّهَ لاَ یُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِینَ(سوره مبارکه یونس آیه 81 و 82)

چگونه طلسم دل سیاهی را باطل کنیم

آیات کریمه فوق، خاصیت باطل السحر و الطلسم و از بین بردن بستگی در کارها را دارد. همچنین به بخت گشائی مردان کمک شایانی مینماید. جهت بخت گشائی مردان این آیات کریمه را با گلاب و زعفران نوشته و در آب نموده و بنوشند و اگر کسی این آیات کریمه راپیوسته به همراه داشته باشد از سحر و طلسم در امان خواهد بود.

دعای موثر و مجرب برای باطل کردن طلسم و سحر و جادو

اگر فردی دعای قرآنی ذیل را بنویسد و با خود نگاه دارد از کلیه طلسمات و جادو و سحر در امان خواهد بود و اگر کسی را مورد سحر و طلسم و جادو قرار داده باشند، باید که این دعا را با زعفران و گلاب نوشته و سپس در آب حل کرده و بیاشامد و همچنین بر سر بریزد وسپس یکی دیگر را نوشته و در نزد خود نگاه دارد. با عنایت باریتعالی سحر و جادو برطرف خواهد گردید. توجه شود که این دعا همچنین برای گشایش بخت و کارگشائی نیز مفید فایده است.

بسم الله الرحمن الرحیم خَتَمَ الله عَلی قُلوُبِهِم وَ عَلی سَمعِهِم وَ عَلی اَبصارِهِم غِشاوَهٌ وَ لَهُم عَذابٌ عَظیم وَ مِن النّاس مَن یَقول امَنّا بِالله وَ بِالاخِرَهِ وَ ما هُم بِموُمِنین یُخادَعون الله وَالّذینَ امَنو وَ ما یَخدَعون اِلاّ اَنفُسَهُم وَ ما یَشعَروُن فی قُلوبِهِم مَرَضٌ فَزادَهُمُ الله مَرَضاً وَ نُنَزِّلُ مِنَ القُران ما هُوَ شَفاءٌ وَ رَحمَهٌ لِلموُمِنین یا ارحَمَ الرّاحِمین قالَ موسی ما جِئتُم بِه السِّحر اِنَّ اللهَ لا یُصلِح عَمَلَ المُفسِدین فَسَیَکفیکََهُمُ الله وَ هُوَ السَّمیعُ العَلیم لا حَولَ وَ لا قُوَّهَ اِلاّ باللهِ العَلیِّ العَظیم اِنّا لُلّه وَ اِنّا اِلَیهِ راجِعوُن وَ اُفَوِّضُ اَمری اِلی الله اِنَّ اللهَ بَصیرٌ باِلعِباد یا اَرحَم الرّاحِمین.

باز شدن شخص بستهبرای باز شده شخص بسته شده این آیات شریفه را بنویسید و به همراه شخص نمایید.

بسم الله الرحمن الرحیمثُمَّ قَسَتْ قُلُوبُکُم مِّن بَعْدِ ذَلِکَ فَهِیَ کَالْحِجَارَهِ أَوْ أَشَدُّ قَسْوَهً وَإِنَّ مِنَ الْحِجَارَهِ لَمَا یَتَفَجَّرُ مِنْهُ الأَنْهَارُ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا یَشَّقَّقُ فَیَخْرُجُ مِنْهُ الْمَاء وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا یَهْبِطُ مِنْ خَشْیَهِ اللّهِ وَمَا اللّهُ بِغَافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ بقره 74

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ بقره 156

وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَهٌ لِّلْمُؤْمِنِینَ وَلاَ یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إَلاَّ خَسَارًا اسرا 82

و نیز آورده اند اگر کسی را بسته باشند سوره مبارکه مریم را بنویسد و بشوید و بخورد گشاده میگردد انشاءالله تعالی

هنگام نوشتن دعا ،طهارت و با وضو بودن و شرایط مکانی و زمانی را رعایت فرمائید

دعا جهت ابطال سحرحضرت علی (ع) فرمود: هرکس بر پوست آهو بنویسد و نزد خود نگهدارد سحر از او باطل میشود

بسم الله و بالله ماشاءالله بسم الله و لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم قال موسی ما جئتم به السحر ان الله سیبطله ان الله لا یصلح عمل المفسدین و یحق الله بکلماته و لوکره المجرمون فوقع الحق و بطل ما کانو یعملون فغلبو هنالک وانقلبو صاغرین بسم الله و قدمنا الی ما عملو من عمل فجعلناه هباء” منصورا” وجعلنا من بین ایدیهم سدا” و من خلفهم سدا” فاغشیناه فهم لا یبصرون و القی السحره ساجدین قالو امنا برب العالمین رب موسی و هارون قال امنتم به قبل ان اذن لکم انه لکبیر کم الذی علمکم السحر قالو ان هذان لساحران یریدان ان یخرجاکم من ارضکم بسحرها بحق کهعیص و بحق حمعسق و بحق صم بکم عمی فهم لا یسمعون و لا یتکلمون.

توجه شود:*قواعد عمومی نگاشتن دعا مثل طهارت و با وضو بودن و شرایط مکانی و زمانی را رعایت فرمائید.

*در زمان نگاشتن دعای قرآنی فوق حتما رو به قبله باشید.* سوره های فلق و ناس را هر روز تلاوت نمایید. صبح و شب.* به وقت خواب معوذتین (همان سوره های فلق و ناس را بخوانید).* معوذتین را در کاغذ بدون خط بنویسید و همیشه همراه خود داشته باشید.* پایان هر نماز آیه الکرسی را حداقل یکبار تلاوت نمایید. آیه اول آنرا بخوانید تا و هو العلی العظیم.* در هنگام اذان یا اندکی قبل یا پس از آن که درهای استجابت دعا گشوده است جهت برآورده شدن حاجت خود از جانب خداوند متعال دعا و طلب حاجت کنید. شک نکنید.

منبع:  تبیان

چگونه طلسم دل سیاهی را باطل کنیم
چگونه طلسم دل سیاهی را باطل کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *