چگونه فرد عاشق را بشناسیم

 
helpkade
چگونه فرد عاشق را بشناسیم
چگونه فرد عاشق را بشناسیم

چگونه می‌توان به علاقه مردان نسبت به خودمان پی ببریم؟ آیا می‌توان نشانه های دوست داشتن مردان را شناسایی کرد؟ مردان عاشق چگونه رفتار می‌کنند؟ در واقع عشق یک اتفاق غیر ارادی و گاه فیزیولوژیکی‌ست که درروح و جسم همه انسان‌ها امکان دارد اتفاق بیافتد. اما هر کس بر اساس شخصیتش به شیوه‌های متفاوتی ابراز عشق می‌کند. اگر این ابراز عشق با احترام همراه نباشد، چیزی جز یک احساس جسمانی و گذرا نیست. چه بسا چنین می‌تواند مخرب هم باشد. در قدم اول باید کمی بیشتر با مفهوم عشق و جلوه‌های سالم آن آشنا شویم. در ادامه به نشانه‌های رفتاری و زبان بدن مردان عاشق می‌پردازیم.

یک عشق سالم بر مبنای شناختن بنا می‌شود. قدم اول آن است که فرد بداند مردی که عاشق او شده آیا سعی می‌کند نیازها و خصوصیاتش را بشناسد؟. در قدم دوم به نیازهای شریک خود احترام بگذارد و به آن‌ها اهمیت بدهد. سوم آن که خود را مسئول رفع نیازهای طرف مقابل می‌داند و در آخر تمام تلاش خود را برای رسیدن به او انجام می‌دهد.

اگر متوجه شوید که او همین عشق و احترام را برای خودش نیز قائل است می‌توانید از عشق سالم در او مطمئن شوید. زمانی می‌توانید به عشق مردان اعتماد کنید که احترام او و توانایی‌اش برای ابراز سالم عشق را ببینید. برای شناخت مردان کلیک کنید.

چگونه فرد عاشق را بشناسیم

تحقیقات روان‌شناسی نشان می‌دهد که زنان و مردان در موارد زیادی با هم تفاوت دارند. این تفاوت‌ها را به عنوان تفاوت‌های جنسیتی می‌شناسند. همچنین عرف جامعه نیز برای نقش مردان و زنان متفاوت است و از آن‌ها انتظار رفتار همسان را ندارد. این موارد باعث شده که نشانه‌ دوست داشتن مردان را از رفتار زنان هنگامی که عاشق می‌شوند متفاوت ببینیم. اما توجه کنید که همه مردان هم دقیقا عین هم نیستند.

هر مردی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی به روش خود رفتار می‌کند. پس نشانه‌هایی که در ادامه به عنوان نشانه‌های دوست داشتن مردان می‌آوریم الزاما در مورد همه مردها درست نیست و لازم است با شرایط دیگر آن‌ها را بسنجید و در صورت لزوم از کمک مشاور استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم در این زمینه مقاله تفاوت زن و مرد را مطالعه کنید.

زبان بدن انسان همه چیز او را لو می‌دهد. زمانی که فردی دروغ می‌گوید، می‌توانید با دقت در زبان بدن او، متوجه شوید. لحن صدا، تماس چشمی، حالت چهره و بدن، بیش از هرچیزی احساساتتان را نشان می‌دهند. با دقت و بررسی زبان بدن مردان می‌توانید به علاقه آن‌ها پی ببرید.

مردی که عاشق شماست در مقابلتان، عمیق و صمیمی لبخند می‌زند. شما تفاوت لبخند صمیمانه و اصیل را می‌توانید از لبخند مصنوعی تشخیص دهید. لبخند واقعی می‌تواند در چشم‌ها خودش را نشان دهد. چشم‌های گرد شده و هماهنگ با لب‌هایی که کامل کشیده شده‌اند نشانه‌ای از لبخندی عمیق و صمیمیتی هستند که بدون کنترل ابراز می‌شود.

از نشانه دوست داشتن مردان احترام است. مرد عاشق در درجه اول به نیاز و خواسته درونی دختر مورد علاقه خود احترام می‌گذارد. پس توجه می‌کند رفتاری نشان ندهد که او را برنجاند. با آن که اگر به شما علاقه داشته باشد و دوست دارد بدنش را به شما نزدیک کند و در فاصله کمی با شما قرار گیرد؛ اما به خاطر توجه به احساس شما، خود را کمی دورتر نگه می‌دارد. اما شما از حالت صورت و دست‌هایش می‌توانید متوجه علاقه او به نزدیک شدن شوید.

مردان عاشق با چشمانشان ارتباط کامل برقرار می‌کنند. وقتی صحبت می‌کنید خوب به چشم‌های شما نگاه می‌کنند و نشان می‌دهند که به شما توجه می‌کنند. شاید وقتی حواستان نبود متوجه شوید که به شما نگاه می‌کرده یا با چشمانش شما را دنبال می‌کند. شاید هم با تلاقی نگاهتان لبخندی زده و سری تکان بدهد. همه این‌ها می‌تواند نشانه توجه او به شما باشد.

زبان بدن افرادی که به هم علاقه نشان می‌دهند باهم هماهنگ‌تر است. این اتفاق به صورت ناخودآگاه رخ می‌دهد. فردی که به شما علاقه دارد فرم بدن شما را تقلید می‌کند. نحوه نشستن، به هم گره زدن دست‌ها، قرار گرفتن پاها یا خم شدن به سمت شما طوری است که با شما هماهنگ است.

برای پی بردن به احساس مردان می‌توانید به سبک‌های رفتاری آن‌ها هم توجه کنید.

مردان عاشق در مواقعی که با فرد مورد علاقه خود هستند سعی دارند با ادب و با شخصیت باوقارتری رفتار کنند. این تمرکز بر روی رفتار محترمانه یا به اصطلاح جنتلمن بودن نشانه‌ای از علاقه عمیق آن‌ها به شماست. شاید هم رفتاری پخته‌تر از شخصیت واقعی خود در مقابل شما داشته باشد. تلاش برای این که خود را باشخصیت‌تر یا بزرگتر نشان دهد الزاما نشانه حقه‌بازی او نیست. شاید عشق او را وادار کرده در برابر شما بیشتر حواسش را جمع کند.

مرد عاشق، علاقه خود ر ابه صورت سالم به شما نشان می دهد، او به نظر و خواسته شما اهمیت می‌دهد. بنابراین قرار نیست نظرش را به شما تحمیل کند. به عقیده شما گوش می‌دهد و به نیاز شما احترام می‌گذارد. حتی اگر با نظر شما مخالف باشد شما را وادار به قبول حرف خودش نمی‌کند.

مردی که به شما علاقه دارد را همیشه در اطراف خود می‌بینید. چون بودن با شما را به چیزهای دیگر ترجیح می‌دهد. سعی می‌کند به شما نزدیک باشد و راه تماسی برای با شما بودن پیدا می‌کند. این مسئله می‌تواند به فضای مجازی هم کشیده شود. سعی می‌کند با هر بهانه‌ای با شما در ارتباط باشد و حضورش را به شما نشان دهد.

ما وقتی در برابر افرادی قرار می‌گیریم که نظرشان برایمان مهم است بیشتر مضطرب می‌شویم. پس مردان عاشق احتمال زیاد در برابر شما بیشتر عصبی و مضطرب به نظر می‌رسند. ممکن است هول کنند یا دست و پا چلفتی دیده شوند. در حالی که سعی دارند متشخص‌تر به نظر برسند، اما در واقع اضطراب مانعشان می شود.

وقتی کسی به شما علاقه دارد پس طبیعتا روی روابط دیگر شما مخصوصا با جنس مخالفتان حساس‌تر می‌شود. حتی اگر سعی کند که حساسیت خودش را بروز ندهد، می‌توانید این مسئله را با توجه به رفتارش متوجه شوید. وجود حالت عصبی، پرسیدن سوالات درباره روابط دیگر شما و توجه بیشتر به این مسائل می‌تواند نشانه‌ای از حسادت باشد.

مردان عاشق شیطنت و سر به سر گذاشتن را دوست دارند. برای شما هم پیش آمده وقتی کودک بانمکی را دوست دارید کمی او را اذیت کنید. این رفتار نوعی بازگشت به دوران کودکی برای نشان دادن علاقه است. ممکن است وسیله‌ای را از شما کش برود یا سعی کند شما را عصبانی کند.

توجه داشته باشید که عشق همیشه به یک شکل بروز نمی‌کند. شاید شما برخی از این علائم را در اوایل رابطه خود با همسر یا نامزدتان دیده‌اید اما به مرور زمان کمرنگ شده‌اند. این به معنای آن نیست که علاقه او به شما کم شده یا عشقی بین شما وجود ندارد. بلکه چهره عشق پس از مدتی تغییر می‌کند و به شکل دیگری خود را نشان می‌دهد.

عشق در اوایل رابطه خودش را با اضطراب و رفتارهای پرهیجان نشان می‌دهد اما پس از گذشت ماه‌ها از رابطه به شکلی باثبات و آرام تبدیل می‌شود. اگر برخی از این نشانه‌ها را در مردی می بینید اما همچنان ابراز علاقه‌ای از جانب او صورت نمی‌گیرد، ممکن است با فرد مغروری طرف باشید. برای اطلاع از راه های جذب مردان و پسران مغرور کلیک کنید.

گاه متوجه می‌شوید تمام نشانه‌های دوست داشتن در مرد مورد علاقه شما وجود دارد اما هیچ تلاشی برای نزدیک شدن به شما نمی‌کند. این موضوع می‌تواند علل گوناگونی داشته‌باشد که یکی از آن‌ها خجالتی بودن فرد مقابل است؛ و یا ممکن است فرد مقابل آمادگی و شرایط لازم برای وارد شدن به رابطه را نداشته‌باشد. در این شرایط چه کار می‌توانید انجام دهید؟

این که خود پیشقدم شوید و به مرد مورد نظر پیشنهاد دهید انتخابی شخصی است که تبعات و مزایای خود را دارد؛ در این خصوص برای تصمیم‌گیری بهتر می‌توانید به مشاوره روانشناسی مراجعه کنید. همچنین اگر برای چگونگی شروع رابطه و ابراز عشق مشکل دارید پیشنهاد می‌کنیم مقاله شروع رابطه عاشقانه را مطالعه کنید.

رابطه عاطفی زمانی به صورت سالم شکل می‌گیرد که زن و مرد هر دو به یک اندازه نسبت به یکدیگر عشق و علاقه‌ داشته‌ باشند و محبت کافی دریافت کنند. گاه این رابطه سالم شکل نمی‌گیرد و یکی از طرفین در میزان عشق و علاقه همسر خود شک می‌کند. گاه مردان با وجود نرسیدن به خواسته هایشان در رابطه می ماند، شاید باور نکنید اما شکست عشقی مردان را بسیار آزار می دهد. برای اطلاع از نشانه ها و رفتار مردان در زمان شکست عشقی کلیک کنید.

معمولا نشانه دوست داشتن مردان و عشق آن‌ها به همسرانشان واضح است اما برخی از مهم‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر می‌شود و به شما کمک می‌کند تا به علاقه همسر خود و یا کسی که با او در رابطه عاطفی هستید پی ببرید:

برای دریافت مشاوره در زمینه نشانه دوست داشتن مردان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.


تردید و دو دلی قبل از ازدواج


مشاوره روانشناسی به صورت ویدیو کال

افرادی که واقعا عاشقند تمایل به تمرکز روی خصوصیات مثبت معشوق خود دارند

 

چگونه فرد عاشق را بشناسیم

تغییر و تحولات مغز ” عاشق ” منحصر به فرد و دوره ای تعریف شده است که کاملا در مغز مشخص و قابل پی گیری است.13 نشانه برای این که نشان دهد عاشق شده اید وجود دارد.

 

نمی توانید آن دختر یا پسر را از سرتان بیرون کنید؟ 

زمانی که باید مشغول کار باشید درباره او خیالبافی می کنید؟ 

آینده خود را با هم تصور می کنید؟

 

این افکار گیج کننده ممکن است نشان عشق باشد.

 

در حقیقت دانشمندان این علایم را به ” عاشق شدن ” ربط می دهند.

محققان دریافته اند که یک مغز عاشق بسیار متفاوت از تجربه شهوت صرف است و شباهتی هم به مغز یک فرد متاهل، ندارد. مطالعات انجام شده توسط هلن فیشر Helen Fisher، انسان شناس دانشگاه راتگرز و یکی از کارشناسان برجسته بیولوژی عشق نشان داده است که تغییر و تحولات مغز ” عاشق ” منحصر به فرد و دوره ای تعریف شده است که کاملا در مغز مشخص و قابل پی گیری است.13 نشانه برای این که نشان دهد عاشق شده اید وجود دارد:

 

1. معشوق من فرد خاصی است 

وقتی عاشق می شوید، شروع به این فکر می کنید که معشوق شما بی همتا و منحصر به فرد است. این باور است که شما را در عشق به دیگران(به غیر از معشوق تان) ناتوان می کند. فیشر و همکارانش معتقدند که این واکنش نتیجه بالا رفتن سطح دوپامین مرکزی (یک ماده شیمیایی که باعث توجه و تمرکز می شود)در مغز شماست.

  

2. معشوق من عالی است 

افرادی که واقعا عاشقند تمایل به تمرکز روی خصوصیات مثبت معشوق خود دارند، در حالیکه از صفات منفی معشوق خود چشم پوشی می کنند.آنها همچنین حتی روی وقایع بی اهمیت و موضوعاتی که معشوقشان را به یادشان می آورد تمرکز می کنند، آنها درباره این لحظات و یادگاری های با ارزش خیالبافی می کنند.این توجهات هم ناشی از بالا رفتن سطح دوپامین مرکزی همزمان با بالا رفتن سطح نوراپی نفرین Norepinephrine مرکزی است (یک ماده شیمیایی افزایش دهنده حافظه به دلیل یک محرک جدید)

  

3. حالم خراب است 

عاشق شدن اغلب منجر به بی ثباتی عاطفی و فیزیولوژیکی(بدنی)می شود. شما بین نشاط، شادی و سرخوشی، افزایش انرژی، بی خوابی، از دست دادن اشتها، بی ثباتی، تپش قلب، نفس نفس زدن، همچنین اضطراب، هراس و احساس نا امیدی گیر افتادید، زمانی که با کوچکترین شکست رنجیده خاطر می شوید. این نوسانات خلقی شبیهه رفتار معتادان است. و در واقع وقتی افراد عاشق می شوند دیدن عکس عشقشان دقیقا همان منطقه ای که یک معتاد موقع کشیدن مواد فعال می کند را به آتش می کشد. محققان عنوان می کنند که عاشق شدن شکلی از اعتیاد است.

  

4. سختی ها من و عشقم را به هم نزدیک تر می کند 

به خاطر شخص دیگری به سختی افتادن جاذبه عاشقانه را بیشتر می کند.دوپامین مرکزی احتمالا مسئوول این واکنش است زیرا تحقیقات نشان می دهد زمانی که پاداش (رسیدن به معشوق)به تاخیر می افتد تولید سلول های عصبی تولید کننده دوپامین در منطقه مرکزی مغز افزایش می یابد.

 

5. من در افکار او غرق شده ام 

به گفته فیشر : افراد عاشق به طور متوسط بیش از 85 درصد ساعات بیداری خود را غرق در افکار ” معشوقشان ” هستند. تفکر فرو رونده (به زور داخل شونده)، عنوان این شکل از رفتار وسواسی است، ممکن است این اتفاق نتیجه کاهش سطح سروتونین مرکزی در مغز باشد، حالتی که با رفتار وسواسی در ارتباط است.

  

6. ای کاش می توانستیم همیشه با هم باشیم

افراد عاشق به طور معمول علایم وابستگی احساسی در رابطه خود دارند از جمله مالکیت، حسادت، ترس از طرد شدن و اضطراب جدایی. به عنوان مثال فیشر و همکارانش تصاویر مغز افرادی که عشقشان که آن ها را ترک کرده یا کسانی که هنوز بعد از ترک شدن عاشق هستند را بررسی کردند. تصویر برداری MRI فعالیت در مناطق مختلف مغز شامل قشر کمربندی مغز cingulate gyrus نشان داد که نقش اصلی در ولع مصرف کوکائین را بازی میکند.  محققان در سال 2010 در مجله فیزیولوژی اعصاب نوشتند: ” فعال سازی مناطق درگیر در اعتیاد به کوکائین ممکن است توضیح دهنده رفتارهای وسواسی در ارتباط با طرد شدن در عشق را نشان دهد.”

  

7. امیدوارم که برای همیشه با هم بمانیم

آنها همچنین برای پیوند عاطفی با معشوق شان اشتیاق دارند، آن ها به دنبال راهی برای نزدیک تر شدن هستند و در مورد آینده با هم بودنشان خیال بافی می کنند.

 

یکی دیگر از کارشناسان عشق، لوسی براون Lucy Brown، عصب شناس کالج پزشکی آلبرت انیشتین در نیویورک می گوید این کشش ما نسبت به شخص دیگر مانند کشش ما نسبت به آب و سایر نیازهایمان برای زنده ماندن است.

 

” مطالعات MRI نشان می دهد سیستم عصبی این کشش در بیشتر افراد هنگامی که به چهره معشوقشان نگاه می کنند و در مورد عشق فکر میکنند، فعال می شود.

چگونه فرد عاشق را بشناسیم

 

افراد عاشق به طور معمول علایم وابستگی احساسی در رابطه خود دارند

 

8. می خواهم هر کاری برایش انجام دهم 

افرادی که عاشق هستند احساس قوی یکدلی با معشوقشان دارند، احساس درد دیگری انگار که درد خودشان است و تمایل به فداکاری برای شخص دیگر دارند.

  

9. از این لباس خوشش میاد؟ 

یکی از نشانه های عاشق شدن تمایل به مرتب سازی مجدد اولویت ها و/یا تغییر لباس، خصوصیات شخصی، عادات یا ارزش هاست به طوری که بهتر به خواسته های معشوق خود شبیه می شوند.

 

با این حال، اگر خودتان باشید شانستان بیشتر است: در یکی دیگر از مطالعات فیشر که در سال 2013 در کنفرانس ” انسان ” ارائه شد، متوجه شده بود که افراد جذب شخصیت های متضاد خودشان می شوند، حداقل با کسی که از نظر شیمیایی مغزش متضاد آن ها باشد. برای مثال، تحقیقات او نشان داد افرادی که به اصطلاح شخصیت تستوسترون غالب دارند ( تحلیلی، رقابتی، عاطفی) اغلب به سمت اشخاصی که سطح استروژن و اکسی توسین بالایی دارند (این افراد تمایل به همدلی، پرورش ، اعتماد و اجتماعی بودن و به دنبال معنا و هویت ” هستند)، کشیده می شوند.

  

10. آیا می توانیم منحصر به فرد باشیم؟

کسانی که عمیقا عاشق باشند معمولا تجربه حسادت نسبت به معشوق خود را دارند ولی رشته های عاطفی قوی ای هم بینشان وجود دارد: اشتیاق به انحصارطلبی و حسادت شدید وقتی معشوق شما مظنون به خیانت است، طبیعی است.به نظر می رسد این انحصار طلبی تکامل یافته تا فرد عاشق شریک زندگی خود را وادار به رد کردن دیگران نماید.

  

11. رابطه جنسی مقدم نیست

با این که میل به پیوند جنسی در افراد عاشق اهمیت دارد، ولع رسیدن به پیوند عاطفی برایشان مقدم است. یک مطالعه نشان داد 64 درصد از افرادی که عاشقند ( به همان میزان برای هر دو جنس ) با بیانیه ، ” رابطه جنسی مهم ترین بخش رابطه من با شریک زندگی است ” مخالفت کردند. 

 

12. احساس می کنم از کنترل خارج شده ام 

فیشر و همکارانش دریافتند افرادی که گزارش می کنند ” عاشق ” هستند معمولا می گویند علاقه شان غیر ارادی و غیر قابل کنترل است.

در کتابش که سال 1979 با عنوان ” Love and Limerence ” منتشر شده ، روان شناس مرحوم دوروتی تنوو از 400 مرد و زن خواسته بود که به 200 سوال درباره عشق رمانتیکشان پاسخ دهند. بسیاری از شرکت کنندگان احساس درماندگی داشتند و عنوان کردند که وسواسی که در این رابطه دارند غیر منطقی و غیر ارادی است. به گفته فیشر ، یکی از شرکت کنندگان در اوایل دهه 50 زندگی اش که مدیر اجرایی کسب و کارش بوده در مورد مشکلات دفتر کارش نوشته بود، ” نظریه من این است که این جاذبه ای که به امیلی دارم بیولوژیکی است مثل یک عمل غریزی است و تحت کنترل اراده یا منطق من نیست. … این حس من را هدایت می کند. تمام سعیم را برای کنار آمدن با این حس انجام دادم تا نفوذش را کم کنم ، تغییرش دهم ( مثلا به سمت رابطه جنسی ) انکارش کنم ، از آن لذت ببرم ، و ، بله ، لعنتی ، تا او را وادار به واکنش کنم! با این که میدانم من و امیلی هیچ شانسی برای زندگی با هم نداریم ولی در موردش وسواس فکری گرفته ام، “

  

13. جرقه عشق از بین رفته است 

معمولا عاشق بودن تا ابد ادامه ندارد. این حس حالتی ناپایدار است که در بلند مدت تکامل پیدا می کند. ارتباط وابسته که دانشمندان تحت عنوان ” وابستگی ” می شناسند. محو شده و در رابطه حل می شود.اگر موانع فیزیکی یا اجتماعی از دیدار دو نفر به طور منظم جلوگیری کند –به عنوان مثال یک رابطه از راه دور – عشق نسبت به سایر شرایط دوام بیشتری دارد.

  

منبع: سیمرغ

 

مطالب بیشتر برای زندگی بهتر

اینجا یکی از هتلهای کیشه! همین حالارزروکن


قیمت امروز بلیط اتوبوس به هرکجای ایران


اقساط 36 ماه بدون پیش پرداخت لوازم خانگی


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی


پاکسازی و رفع آلودگی هوای خانه


مرکز تخصصی استعدادیابی و آموزش کودکان


یادگیری زبان انگلیسی با اینترنت نیم بها

مشاهده تمامی مدلهای فرش وامکان خریدآنلاین


آموزش زبان را با یک جلسه رایگان شروع کن


چنددقیقه ای بدون دردسر ماست سالم بساز!

باکلاسهای غیرحضوری،چطورکمک درس فرزندم باشم


به مقصد دلخواهت با کمترین هزینه سفر کن

میخوای باکمترین هزینه دندون هاتو سفید کنی؟


بهترین پیشنهادهای خرید برای کتاب کودک

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

نشانه های پسری که عاشق شماست و قصد دارد از شما خواستگاری کند را با رفتارها و حرکات او در حین صحبت کردن و نگاه کردن به خودتان تشخیص دهید. پسری که به شما علاقه دارد زمانی که شما را می بیند… . بسیاری از آقایان هنگامی که عاشق می شوند رفتارهایی از خود نشان می دهند که می توان از روی آنها عشق و علاقه شان را تشخیص داد .

اگر می خواهید بدانید آیا همکار یا همکلاسی تان به زودی از شما خواستگاری می کند یا نه به نشانه های رفتاری او دقت کنید تا از حرکات او زمان خواستگاری را بفهمید . در این بخش از نمناک نشانه های رفتاری یک مرد عاشق را آورده ایم که شما را با آنها آشنا می کنیم.

کج کردن سر

سر یک حرکت کاملا ناخودآگاه در مردان هنگامی که به زنی احساس نزدیکی می کنند کج کردن سر است. این حرکت و ژست را مردها زمانی که عاشق زنی شده اند از خود بروز می دهند اما خودشان شجاعت این را که جلو بروند و ابراز علاقه و خواستگاری کنند را ندارند و با کج کردن سر، خود را آسیب پذیر و در دسترس نشان می دهد. اگر همکار یا همکلاسی تان وقتی با شما صحبت می کند ارتباط چشمی برقرار کرده و گردنش را کج می کند، احتمالا خیلی زود از شما خواستگاری می کند.

چگونه فرد عاشق را بشناسیم

گذاشتن پنجه پاها به سمت داخل

اگر همکار یا همکلاسی تان هنگام صحبت پنجه پاهایش را به سمت داخل می گذارد، نسبت به شما احساس تمایل دارد و می خواهد از شما خواستگاری کند اما ممکن است شما او را عصبی و دستپاچه کرده باشید و او هنوز آنقدر اعتماد به نفس نداشته باشد که از شما خواستگاری کند .

اگر او هنگام صحبت دستپاچه می شود با او دوستانه رفتار کنید و اشتباهاتش را به صورت غیرمستقیم به او بفهمانید، در این صورت او راحت تر می شود و درخواست ازدواج خود را مطرح می سازد. متمایل کردن انگشتان پنجه پاها به سمت هم نشان دهنده صحبت درباره موضوعی مثل ازدواج است ، پس بهتر است ساکت باشید تا او برای مطرح کردن درخواست ازدواجش زمان داشته باشد.

دادن شانه ها به بالا و سمت جلو

پسری که تمایل به ازدواج با شما دارد و به شما علاقمند است زمانی نگاه کردن به شما سریع شانه هایش را به سمت بالا جمع می کند و به سمت جلو می دهد زیرا توجه او سمت شما با کاری که انجام داده اید جلب شده است .

هنگامی که مردی یک خانم را مناسب ازدواج می داند و رفتارهایش را تحسین می کند کاملا ناخودآگاه در این هنگام شانه هایش را به سمت جلو می آورد و جمع می کندو با این حرکت نشان می دهد که محبت عمیقی در دل دارد و دوست دارد به نوعی آن را ابراز کند.

در زندگی زناشویی نیز وقتی مردی از همسرش حرکتی تحسین آمیز می بیند ولی غرورش اجازه ابراز کردن این تحسین را به او نمی دهد شانه هایش را به سمت جلو جمع می کند اما بهتر است آقایون در این مواقع برای خوشحال کردن همسرشان، به صورت کلامی علاقه خود را ابراز کنند.

بزرگ نشان دادن شخصیت خود در مقابل شما

اگر مردی شخصیت خود را در مقابل شما بزرگتر از آنچه هست نشان می دهد بدین معنی است که طرف مقابل شما تمام حقیقت را از شما پنهان می کند و با این کار برای خود زمان برای پیدا کردن پاسخ یا حرفی مناسب می خرد. حرفی که بعد از این حرکت از او می شنوید، کاملا دقیق و درست نیست و کاملا اغراق شده می باشد. مردی که شخصیت خود را در مقابل شما بزرگتر از آنچه هست نشان می دهد ، شما را آماده جواب مثبت به درخواست ازدواجش می کند.

او برای تحت تاثیر قرار دادن شما خود را توصیف می کند ، پس به حس های زنانه تان اعتماد کنید زیرا آن ها جاهایی که طرف مقابلتان به شما دروغ می گویند را نشان می دهند اما اگر او این حرکت را برای قانع کردن شما برای درخواست ازدواجش کند، برای اینکه تصمیمی غیرعقلانی نگیرید ، حواس تان را کاملا جمع کنید. این حرکت نشان دهنده نیرنگ طرف مقابل نیست بلکه او می پندارد در صورت رو راستی شما حرفش را باورنخواهید نمود.

کف دستشان را پنهان می کنند

اگر مردی کف دست هایش به سمت پایین است و کف دست های او دیده نمی شود ، نشان دهنده پنهان نمودن موضوعی از شما می باشد، هنگامی که خواستگار شما فقط پشت دست هایش را به شما نشان می دهد و حالت دفاعی به خود گرفته و نشان می دهد که شخصیتی قوی دارد و قصد بازگرداندن توازن به رابطه را دارد.

به همین علت به حرف های او در این حالت بیشتر گوش دهید. اگر برای اولین بار با خواستگارتان بیرون رفته اید و او کف دست هایش را از شما پنهان می کند او می خواهد تا دست یابی از شناخت کافی نسبت به شما مرزها را کاملا حفظ کند ، به همین علت کاملا رسمی و مانند قرارهای کاری تا وقتی جواب مثبت از شما نگرفته رفتار می کند.

به موهای خود می رسد

مردان برای زیباتر به نظر رسیدن برای فرد مقابل دست های خود را بین موهایشان می برند زیرا تنها راه برای زیباتر به نظر رسیدن مردان موهای شان است بر عکس زنان که راه های زیادی برای زیبا به نظر رسیدن دارند . موهای مردان بیش از همه چیز در چهره به چشم می آیند و آنها به راحتی می توانند به آن حالت دهند.

اگر اولین بار در مرحله آشنایی برای ازدواج با خواستگارتان بیرون می روید، اگر مدل موی او مدلی معمولی باشد و او کلاهی بر سر گذاشته باشد بدین معنی است که او می خواهد باهوش و زیرک به نظر برسد. اگر نامزد یا شوهرتان هنگام بیرون رفتن حسابی به موهایش رسیده است، برای صمیمی شدن و بهتر شدن رابطه تان به او بگویید که از مدل موهایش لذت می برید .

جلب توجه می کند

اگر فردی علاقمند به شما باشد بیشتر اوقات سعی می کند به نوعی کنار شما بایستد . اگر در جمعی حضور دارید و در این جمع یکی از افراد همیشه سعی می کند خود را به شما نزدیک کند و در کنار شما بایستد ، بدین معنا می باشد که این فرد به شما توجه دارد .

مردها برای رصد کردن رفتارهای زن مورد علاقه شان به خصوص زمانی که از احساس او بی خبر هستند ، قدرت خارق العاده ای دارند و بدون اینکه خود فرد متوجه بشود ، فرد مورد نظرشان را همه جا تحت نظر میگیرند و رفتارهای او را کنترل می کنند اما اگر مرد از احساس فرد مور نظرش آگاه و مطمئن باشد، خود را سر راه او قرار می دهد و نظر او را جلب می کند.

 

مردان و زنان، عشق و محبت خودرا از طریق راه های مختلف نشان میدهند ، گذشته از احساسات بی نظیر مردان ، این یک حقیقت جهانی است این میتواند برای زنان گیج کننده باشد که او دیروز بهترین دوست جهان بودو امروز کاملا متفاوت است .آنچه انسان انجام میدهد میتواند کاملا نامفهوم باشد همچنین آنچه انسان میگوید ،میتواند کاملا باکاری که انجام میدهد متفاوت باشد حقیقت این است که زنان و مردان متفاوت فکر میکنند ، به طور کلی بیشتر زنان حساس و سازگار هستند، دو زمینه ای که مردان مانع آن میباشند ؛ گفتنی است که مردان برای نشان دادن عشقشان به زنان مجموعه ای از رفتارهای معمول را نشان میدهند.

3.او ضعف خود را به شما نشان میدهد (این مهم ترین قسمت است) :

ما در نشان دادن هررفتاری که دیگران متوجه ضعفمان شوند محتاط هستیم ؛ محتاط هستیم اگرچه در عشق عمیق کاملا این نگرش ناپدید می شود و به کناری می افتد ولی ما اهمیتی به ان نمی دهیم اگر ما عاشق باشیم, احساس راحتی بیشتری میکنیم و با آسیب پذیری بیشتری رو به رو میشویم.

4.او دوست دارد بداند شما درروزهای سخت چگونه اید؟؟؟

به یاد داشته باشید که در روز های اول چقدر تلاش کردید که بهترین وجه خودتان را نشان دهید.البته که همه ما میخواهیم زمانی که با یک شخص ملاقات میکنیم فوق العاده به نظر برسیم. پس یک رابطه واقعی زمانی وجود خواهد داشت که ، زمان بیشتری در کنار یکدیگر سپری میکنیم,سطوح راحتی ایجاد میشود و نیازمان به میزان قابل توجهی کاهش میابد. ماآزادیم که با پیژامه بگردیم, پیراهنمان را لکه دار کنیم و ژل زدن به موها را فراموش کنیم. وقتی مردان کسی را درست دارند زیبایی زنان در موقعیت ها برایشان بی اهمیت میشود.

چگونه فرد عاشق را بشناسیم

5.او به شما افتخار میکند و از نشان دادن ان ترسی ندارد:

در عشق,مردان واقعی ازاینکه به شما افتخار میکنند خجالت نمیکشند ؛ اینکه شما یک مادر فوق العاده و سخت کوش هستید یا به هدف خود رسیده اید. شما میتوانید مطمئن باشید که تلاش شما بی توجه نبوده است در حقیقت کارهای سختی که انجام میدهید تحسین برانگیز است و برای مردان اهمیت زیادی دارد.

6.او برای شما و به خاطر شما میجنگد:

مسئله ای که مکرر شاهد هستیم و یک مرد عاشق برای حفاظت از حریم و حقوق همسرش به واسطه ی آن با دیگران وارد جنگ می شود .

7. او با شما میجنگد :

این یک چیز واضح است دعوا کردن ما همراه با توهین و بی احترامی نیست و به گونه ای تظاهر کردن است قطعا به طور فیزیکی با شما بحث نمیکنیم ؛ گفتم اگر یک مرد شما را دوست دارد در روابطش سرمایه گذاری میکند او برای اینکه شما را از دست ندهد با شما میجنگد حتی اگر به این معنی باشد که بازنی که دوستش دارد بجنگد چرا؟چون میترسند ، می ترسند که شما را از دست بدهند. شما را دوست دارد و کوچک ترین تهدید برای آنها, مانند ضربه مهلکی است؛  اگر مردان به این دلیل با شما بجنگند، میخواهند که تعهدشان را به شما ثابت کنند پس حتی جنگیندنشان هم از دوست داشتن زیادی می باشد.

 

اگر آنها بدانند که کسی برای شما مهم است به طور پیش فرض برای آنها هم مهم می شود دلیل آن ساده است:خانواده و دوستان شما را گرامی میدارند، زیرا آخرین چیزی که میخواهند، آسیب رساندن به احساسات شماست .درحالی که ممکن است یکی از اعضای خانواده تان را دوست نداشته باشند ، یا اگر یکی از دوستان شما گربه صفت باشد آن را نادیده بگیرند، تنها به این دلیل که برای شما مهم هستند و هر چیزی که برای شما مهم است، برای آنها هم مهم میباشد.

از آخرین مقالات منتشر شده و تخفیف های ویژه با خبر شوید…

سیگنالهای مرد عاشق

آیا تا به حال با مردی قرار داشته اید که دایما سیگنال های ضد و نقیض برای شما میفرستد و مطمئن نیستید چه حسی به شما دارد؟

آیا او گاهی به سوی شما می آید و برای با هم بودن برنامه می ریزد و بعد از چند روز دوباره از شما فاصله می گیرد و از شما دور می شود. اگر این فاصله طولانی شود ، احتمالا نشانه این است که مردی دوستش دارید علاقه خود را از دست داده است.

با این حال ، اگر متوجه یک چرخه ی نزدیک شدن و عقب کشیدن هستید که دایما تکرار می شود ، ممکن است نشان دهنده این باشد که آن مرد واقعا عاشق شما شده است اما از احساسات شدید خود می ترسد.

چگونه فرد عاشق را بشناسیم

علاقه نسبت به مردی که با او ملاقات میکنید اما مطمئن نیستید او این احساسات را متقابلا پاسخ می دهد یا خیر می تواند دردناک باشد.

سخت و نامناسب است که بخواهید از مردی که می بینید اقرار بگیرید که دوستتان دارد!  و این ناآگاهی از احساس او نسبت به خودتان می تواند شما را مضطرب و بی خواب کند.

البته ، هر مردی با مرد دیگر متفاوت است، اما علائم معدودی وجود دارد که می تواند احساسات او را نشان دهد.

در رابطه خود علائم زیر را جستجو کنید، این علائم و حرکات مرد عاشق ، می تواند نشان دهد که او عاشق شده اما از اینکه آن را بپذیرد و اعتراف کند می ترسد چون در آن صورت باید سروسامانی به آن رابطه بدهد!

قبل از بیان علائم رایجی که یک مرد هنگام مواجهه با احساسات متناقض نشان می دهد، بیایید در مورد دلایل احتمالی این دمدمی مزاجی صحبت کنیم.

تحقیقات این نظریه را تأیید می کنند که وقتی ما تجربه های منفی داشته باشیم عشق و ترس می تواند به هم پیوند بخورد.

گرچه ممکن است در مورد تاریخچه روابط قبلی مردی که دوست دارید اطلاعات چندانی نداشته باشید ، اما اطلاعاتی که به دست می آوردید می تواند به شما بینش دهد که چرا او در پذیرش احساسات رمانتیک خود مردد است.

شاید او از رابطه گذشته خود آسیب دیده باشد. آقایان نیز دقیقاً مانند خانم ها وقتی نوبت به عاشقی می شود بسیار آسیب پذیر می شوند، به خصوص اگر قلب آنها در گذشته شکسته شده باشد و یا به اصطلاح شکست عشقی خورده باشند. مگر اینکه شما اولین کسی باشید که با او وارد رابطه شده است.

پیشنهاد میکنیم این مقاله را بخوانید: چرا من هیشه شکست عشقی میخورم؟…

او به احتمال زیاد تجربه های سختی را در شکست عشقی یا جواب رد شنیدن داشته است.

اگر او دچار شکست عشقی و یا طلاق بوده ممکن است حسابی از قلبش محافظت کند که مبادا دوباره ان درد را تجربه کند.

این کاملاً طبیعی است. مهم نیست شما چقدر به او اهمیت می دهید ، نمی توانید او را وادار به تسریع در تصمیم گیری کنید. این کار فقط او را از شما دور می کند.

برای اینکه بینشی از نحوه احساسات مرد مقالبتان داشته باشید ، رفتار او را بدون مقابله با او زیرنظر داشته باشید، چون ممکن است او را درحالت تدافعی قرار دهد.

الگوهای زیر به طور کلی به دلیل وجود احساسات شدید متناقض اتفاق می افتد ، کشمکش هایی به دلیل اینکه از یک سو شدیدا به شما علاقه دارد و از دیگر سو می خواهد از شدت احساسات و عمق صمیمیت و رابطه فرار کند تا مبادا احساساتش جریحه دار شود.

به دنبال علائم زیر باشید که ممکن است شما را در چگونگی احساس او آگاه کند.

ممکن است متوجه شوید او از فاصله دور به شما خیره شده یا نگاهش را بیش از حد طولانی روی شما متوقف کرده است اما به محض اینکه با او چشم در چشم می شوید نگاهش را از شما می دزدد. در هر صورت ، افزایش توجه چشمی نشانه ای واضح است که وی احساسی عمیق نسبت به شما دارد.

این واقعیت که او نگاه خود را از شما می دزدد ، نشانگر بار سنگین این احساس روی دوش او است.

نحوه ای که او به شما نگاه می کند نیز می تواند به شما نشان دهد که حس او نسبت به شما دقیقا چه جنسی دارد.

آیا نگاه او به شما به دلیل عشق و عاشق بودن است یا صرفا به دلیل اینکه چهره تان برایش جذاب است.

نگاه برخواسته از عشق در مقایسه با نگاه شهوت امیز نگاهی نرم تر و عمیقتر است.

این یکی از واضح ترین نشانه هایی است که یک مرد عاشق نسبت به شما احساسی دارد اما از ابراز آن واهمه دارد.

ببینید این الگو برایتان آشنا نیست: او علاقه مند عمل می کند و به صورت پیاپی  با شما قرار می گذارد.

همه چیز به خوبی پیش می رود و شما نسبت به رابطه احساس خوبی می کنید. ناگهان سطح ارتباط او کاهش می یابد و به نظر می رسد روزهای شلوغ تر از حد معمولی دارد.

پیشنهاد میکنیم این مقاله را بخوانید: روانشناسی مرد عاشق و حقایقی که باید درباره آنان بدانید..

با این حال ، درست هنگامی که شما شروع فاصله گرفتن می کنید ، مرد عاشق با شما تماس می گیرد و این چرخه دوباره از سر گرفته می شود.

این شیوه ایی معمول، حاکی ازمردی است که از تعهد به رابطه می ترسد. وقتی متوجه شدید که او میخواهد از شما دوری کند ، به او مجال بدهید.

دنبال او نروید ، چونکه فقط او را تشویق به فرار و دوری می کند. درعوض ، هر چند که برایتان سخت باشد او را به حال خود تنها بگذارید و روی زندگی خود متمرکز شوید و خودتان را مشغول نگه دارید.

هرچه مجال بیشتری به او داده شود و شما را مستقل ببیند ، احتمال ریختن ترس و نزدیک شدن او به شما بیشتر می شود چون او احساس راحتی خواهد کرد.

آیا تا به حال با کسی صحبت می کردید و تجربه ناراحت کننده داشتید ازینکه او هیچ درکی از حرفهای شما نداشته است؟ در جامعه مملو از مشغله ذهنی، متاسفانه این تجربه ایی ناخوشایند است.

اگر مردی را می بینید وقتیکه به او در مورد کار روزانه خود یا فیلم مورد علاقه تان میگویید ، و او به آنچه که شما می گویید توجه می کند ، این نشانه ای است که وی واقعاً به آنچه در ذهن و زندگی شما هست علاقه مند است.

اگر او این صحبت ها را در مکالمات آینده پیش کشد ، می توانید مطمئن باشید که او اغلب به شما فکر می کند.

اگر طرف نزد شما که هست واقعاً خوشحال است و به نظر می رسد که خستگی خود را پیش شما در می کند ، این به وضوح نشانه این است که شما به صورت فوق العاده برای او مهم هستید.

وقتی او به شوخی های شما (حتی آن بی مزهاش) می خندد ، سعی می کند شما را بخنداند، او احساس خودش را بدون گفتن آن که عاشق شما است به شما نشان میدهد.

بسیاری از اقایان شرطی شده اند که از احساسات خود حرف نزنند، خصوصاً مواردی که باعث می شود آسیب پذیر شوند.

برای همین باید بتوانیم تشخیص دهیم یک مرد چه احساسی دارد و به چه چیزی فکر می کند؛ برای این منظور باید به نحوه عملکرد و رفتار او توجه کنیم. اگر او به شما اهمیت می دهد ، متوجه خواهید شوید که تلاش می کند کاری برای شما انجام دهد.

چگونه فرد عاشق را بشناسیم

توجه کنید اگر او از کار خود می زند تا به شما در انجام امور یا مسئولیت های روزمره کمک کند یعنی به شما علاقه دارد.

اگر مردی که با او ملاقات میکنید ابتکار عمل را بدست گرفته و شما را به خانواده ، دوستان و سایر افراد نزدیک به خود معرفی کرده است، می توانید مطمئن باشید که او شما را در زندگی خود می خواهد و عاشق شماست، حتی اگر احساسات خود را بروز نداده است.

او ممکن است در مورد احساسات و دودلی خود که تمایلی به صحبت در مورد آن ندارد مستقیما با شما یا افرادی که در زندگی خود رابطه خیلی نزدیک دارد ، صحبت کند.

اگر این نشانه هست که او دائما از شما صحبت میکند و به شما فکر می کند، می تواند حاکی ازین باشد که شما خیلی برای او مهم هستید.

دقت داشته باشید این مورد به تنهایی می تواند فریبنده باشد. شاید مردی برای سو استفاده از شما با صحبت از آینده شما را فریب دهد.

اما اگر این مورد با سایر رفتارهای ذکر شده فوق همراه باشد ، می تواند نشانه ای باشد ازینکه او عاشق تان شده است.

اگر متوجه شدید که او در مورد داشتن آینده مشترک با شما صحبت می کند ، اما تعهد به برنامه مشخصی نشان نمیدهد، احتمالا  او صرفا دارد این ایده را آزمایش می کند تا مزه دهن شما را بسنجد و وقتی بیشتر احساس راحتی کرد به آن بپردازد.

سروکله زدن با سیگنال های ضد و نقیض مردی که دوست دارید می تواند استرس زا باشد و انرژی زیادی از شما بگیرد.

ممکن است ذهنتان درگیر فکر و خیال شود که بالاخره با این رابطه چه کنید، آیا ادامه دهید برای رهایی از درگیری احساسی و استرس آن را رها کنید اگر رفتارهایی که در بالا اشاره شد را در او دیده اید و ان مرد واقعا برای شما مهم است سعی کنید وقت و مجال به او بدهید.

این کار می تواند سخت باشد اما اینکه روی خودتان تمرکز کنید برای سلامت روحی و روانی خودتان بهتر است.. این نگرش می تواند امنیت لازم برای متعهد شدن به شما را برای همیشه به او بدهد.

ما در اینجا به اصلی ترین نشانه های مرد عاشق اشاره کردیم اما توجه داشته باشید که بعضی از مردها در یک سری الگوی همیشگی و تکرار پذیر می افتند که کلا تمایلی به تعهد به صمیمیت و رابطه درازمدت ندارند.

باید دقت داشته باشید گرفتار این مردها نشید به امید اینکه روزی بالاخره سر به تعهد و ازدواج بپسرند. اگر مدتهاست که با مردی ملاقات میکنید و به دنبال این هستید که باهم زندگی کنید.

تحقیقات نشان می دهد این نوع طفره از عشق  از سوی مرد کماکان ادامه پیدا می کند، مگر اینکه توسط همان زنی که از بودن با او اجتناب میکند، یعنی شما، تحت درمان و معالجه قرار گیرد. بنابراین اگر مدتی است در برزخ چنین رابطه ای گرفتار شده اید باید از یک مشاور و درمانگر کمک بگیرید.

قرار گرفتن در معرض سیگنالهای ضد و نقیض از سوی یک مرد، می تواند موجب شود حتی با اعتماد به نفس ترین افراد هم خودشان را بازخواست کنند، به خصوص اگر شخصی که با او ملاقات میکنید برای شما خیلی مهم باشد.

گرفتن مشاوره از شخص سوم که تجارب فنی و تخصصی در حوزه مشاوره روابط دارد می تواند تصویر روشنی از وضعیت موجود به شما بدهد.

الگوهای رفتاری غلطی که در هر یک از افراد ممکن است وجود داشته باشد که آنها را از یک رابطه عاطفی خوب کنار بکشد و موجب شود برای همیشه شانس حفظ یک رابطه خوب را از دست بدهند و حتی این مشکل را بارها در زندگی خود تکرار کنند.

مشاوره آنلاین در “های اکسپرت”  و کمک گرفتن از درمانگران ما در این زمینه می تواند به شما و شریک عاطفی تان کمک کند. اکنون که پای شما و آینده تان در میان است، از مشاورین ما کمک بگیرید تا شما را در مسیر درست راهنمایی کنند.

در قسمت پایین برای ما کامنت بگذارید و در بحث ما شرکت کنید تا همه کاربران از آن استفاده کنند.

بیخیال عشق اخر عاقبت نداره همش درد همش دلتنگی خدایا ازت شکایت دارم چرا باید این احساس عذاب اور یک طرفه باشه

سلام من یه مدت هس یه درگیر یک پسر مغرور شدم ولی واقعا نمیدونم ک اون چ حسی به من داره هرموقع ک من میبینمش اصلا بهش توجه نمیکنم ولی اون نگاه میکنه یا مثلا استوری ک تو ایستا میزارمو ریپلای میکنه وقتی من جواب میدم اون دیگ جواب نمیده واقعا نمیدونم باید چیکار کنم لطفا کمکم کنید

از آخرین مقالات منتشر شده و تخفیف های ویژه با خبر شوید…

سیگنالهای مرد عاشق

آیا تا به حال با مردی قرار داشته اید که دایما سیگنال های ضد و نقیض برای شما میفرستد و مطمئن نیستید چه حسی به شما دارد؟

آیا او گاهی به سوی شما می آید و برای با هم بودن برنامه می ریزد و بعد از چند روز دوباره از شما فاصله می گیرد و از شما دور می شود. اگر این فاصله طولانی شود ، احتمالا نشانه این است که مردی دوستش دارید علاقه خود را از دست داده است.

با این حال ، اگر متوجه یک چرخه ی نزدیک شدن و عقب کشیدن هستید که دایما تکرار می شود ، ممکن است نشان دهنده این باشد که آن مرد واقعا عاشق شما شده است اما از احساسات شدید خود می ترسد.

چگونه فرد عاشق را بشناسیم

علاقه نسبت به مردی که با او ملاقات میکنید اما مطمئن نیستید او این احساسات را متقابلا پاسخ می دهد یا خیر می تواند دردناک باشد.

سخت و نامناسب است که بخواهید از مردی که می بینید اقرار بگیرید که دوستتان دارد!  و این ناآگاهی از احساس او نسبت به خودتان می تواند شما را مضطرب و بی خواب کند.

البته ، هر مردی با مرد دیگر متفاوت است، اما علائم معدودی وجود دارد که می تواند احساسات او را نشان دهد.

در رابطه خود علائم زیر را جستجو کنید، این علائم و حرکات مرد عاشق ، می تواند نشان دهد که او عاشق شده اما از اینکه آن را بپذیرد و اعتراف کند می ترسد چون در آن صورت باید سروسامانی به آن رابطه بدهد!

قبل از بیان علائم رایجی که یک مرد هنگام مواجهه با احساسات متناقض نشان می دهد، بیایید در مورد دلایل احتمالی این دمدمی مزاجی صحبت کنیم.

تحقیقات این نظریه را تأیید می کنند که وقتی ما تجربه های منفی داشته باشیم عشق و ترس می تواند به هم پیوند بخورد.

گرچه ممکن است در مورد تاریخچه روابط قبلی مردی که دوست دارید اطلاعات چندانی نداشته باشید ، اما اطلاعاتی که به دست می آوردید می تواند به شما بینش دهد که چرا او در پذیرش احساسات رمانتیک خود مردد است.

شاید او از رابطه گذشته خود آسیب دیده باشد. آقایان نیز دقیقاً مانند خانم ها وقتی نوبت به عاشقی می شود بسیار آسیب پذیر می شوند، به خصوص اگر قلب آنها در گذشته شکسته شده باشد و یا به اصطلاح شکست عشقی خورده باشند. مگر اینکه شما اولین کسی باشید که با او وارد رابطه شده است.

پیشنهاد میکنیم این مقاله را بخوانید: چرا من هیشه شکست عشقی میخورم؟…

او به احتمال زیاد تجربه های سختی را در شکست عشقی یا جواب رد شنیدن داشته است.

اگر او دچار شکست عشقی و یا طلاق بوده ممکن است حسابی از قلبش محافظت کند که مبادا دوباره ان درد را تجربه کند.

این کاملاً طبیعی است. مهم نیست شما چقدر به او اهمیت می دهید ، نمی توانید او را وادار به تسریع در تصمیم گیری کنید. این کار فقط او را از شما دور می کند.

برای اینکه بینشی از نحوه احساسات مرد مقالبتان داشته باشید ، رفتار او را بدون مقابله با او زیرنظر داشته باشید، چون ممکن است او را درحالت تدافعی قرار دهد.

الگوهای زیر به طور کلی به دلیل وجود احساسات شدید متناقض اتفاق می افتد ، کشمکش هایی به دلیل اینکه از یک سو شدیدا به شما علاقه دارد و از دیگر سو می خواهد از شدت احساسات و عمق صمیمیت و رابطه فرار کند تا مبادا احساساتش جریحه دار شود.

به دنبال علائم زیر باشید که ممکن است شما را در چگونگی احساس او آگاه کند.

ممکن است متوجه شوید او از فاصله دور به شما خیره شده یا نگاهش را بیش از حد طولانی روی شما متوقف کرده است اما به محض اینکه با او چشم در چشم می شوید نگاهش را از شما می دزدد. در هر صورت ، افزایش توجه چشمی نشانه ای واضح است که وی احساسی عمیق نسبت به شما دارد.

این واقعیت که او نگاه خود را از شما می دزدد ، نشانگر بار سنگین این احساس روی دوش او است.

نحوه ای که او به شما نگاه می کند نیز می تواند به شما نشان دهد که حس او نسبت به شما دقیقا چه جنسی دارد.

آیا نگاه او به شما به دلیل عشق و عاشق بودن است یا صرفا به دلیل اینکه چهره تان برایش جذاب است.

نگاه برخواسته از عشق در مقایسه با نگاه شهوت امیز نگاهی نرم تر و عمیقتر است.

این یکی از واضح ترین نشانه هایی است که یک مرد عاشق نسبت به شما احساسی دارد اما از ابراز آن واهمه دارد.

ببینید این الگو برایتان آشنا نیست: او علاقه مند عمل می کند و به صورت پیاپی  با شما قرار می گذارد.

همه چیز به خوبی پیش می رود و شما نسبت به رابطه احساس خوبی می کنید. ناگهان سطح ارتباط او کاهش می یابد و به نظر می رسد روزهای شلوغ تر از حد معمولی دارد.

پیشنهاد میکنیم این مقاله را بخوانید: روانشناسی مرد عاشق و حقایقی که باید درباره آنان بدانید..

با این حال ، درست هنگامی که شما شروع فاصله گرفتن می کنید ، مرد عاشق با شما تماس می گیرد و این چرخه دوباره از سر گرفته می شود.

این شیوه ایی معمول، حاکی ازمردی است که از تعهد به رابطه می ترسد. وقتی متوجه شدید که او میخواهد از شما دوری کند ، به او مجال بدهید.

دنبال او نروید ، چونکه فقط او را تشویق به فرار و دوری می کند. درعوض ، هر چند که برایتان سخت باشد او را به حال خود تنها بگذارید و روی زندگی خود متمرکز شوید و خودتان را مشغول نگه دارید.

هرچه مجال بیشتری به او داده شود و شما را مستقل ببیند ، احتمال ریختن ترس و نزدیک شدن او به شما بیشتر می شود چون او احساس راحتی خواهد کرد.

آیا تا به حال با کسی صحبت می کردید و تجربه ناراحت کننده داشتید ازینکه او هیچ درکی از حرفهای شما نداشته است؟ در جامعه مملو از مشغله ذهنی، متاسفانه این تجربه ایی ناخوشایند است.

اگر مردی را می بینید وقتیکه به او در مورد کار روزانه خود یا فیلم مورد علاقه تان میگویید ، و او به آنچه که شما می گویید توجه می کند ، این نشانه ای است که وی واقعاً به آنچه در ذهن و زندگی شما هست علاقه مند است.

اگر او این صحبت ها را در مکالمات آینده پیش کشد ، می توانید مطمئن باشید که او اغلب به شما فکر می کند.

اگر طرف نزد شما که هست واقعاً خوشحال است و به نظر می رسد که خستگی خود را پیش شما در می کند ، این به وضوح نشانه این است که شما به صورت فوق العاده برای او مهم هستید.

وقتی او به شوخی های شما (حتی آن بی مزهاش) می خندد ، سعی می کند شما را بخنداند، او احساس خودش را بدون گفتن آن که عاشق شما است به شما نشان میدهد.

بسیاری از اقایان شرطی شده اند که از احساسات خود حرف نزنند، خصوصاً مواردی که باعث می شود آسیب پذیر شوند.

برای همین باید بتوانیم تشخیص دهیم یک مرد چه احساسی دارد و به چه چیزی فکر می کند؛ برای این منظور باید به نحوه عملکرد و رفتار او توجه کنیم. اگر او به شما اهمیت می دهد ، متوجه خواهید شوید که تلاش می کند کاری برای شما انجام دهد.

چگونه فرد عاشق را بشناسیم

توجه کنید اگر او از کار خود می زند تا به شما در انجام امور یا مسئولیت های روزمره کمک کند یعنی به شما علاقه دارد.

اگر مردی که با او ملاقات میکنید ابتکار عمل را بدست گرفته و شما را به خانواده ، دوستان و سایر افراد نزدیک به خود معرفی کرده است، می توانید مطمئن باشید که او شما را در زندگی خود می خواهد و عاشق شماست، حتی اگر احساسات خود را بروز نداده است.

او ممکن است در مورد احساسات و دودلی خود که تمایلی به صحبت در مورد آن ندارد مستقیما با شما یا افرادی که در زندگی خود رابطه خیلی نزدیک دارد ، صحبت کند.

اگر این نشانه هست که او دائما از شما صحبت میکند و به شما فکر می کند، می تواند حاکی ازین باشد که شما خیلی برای او مهم هستید.

دقت داشته باشید این مورد به تنهایی می تواند فریبنده باشد. شاید مردی برای سو استفاده از شما با صحبت از آینده شما را فریب دهد.

اما اگر این مورد با سایر رفتارهای ذکر شده فوق همراه باشد ، می تواند نشانه ای باشد ازینکه او عاشق تان شده است.

اگر متوجه شدید که او در مورد داشتن آینده مشترک با شما صحبت می کند ، اما تعهد به برنامه مشخصی نشان نمیدهد، احتمالا  او صرفا دارد این ایده را آزمایش می کند تا مزه دهن شما را بسنجد و وقتی بیشتر احساس راحتی کرد به آن بپردازد.

سروکله زدن با سیگنال های ضد و نقیض مردی که دوست دارید می تواند استرس زا باشد و انرژی زیادی از شما بگیرد.

ممکن است ذهنتان درگیر فکر و خیال شود که بالاخره با این رابطه چه کنید، آیا ادامه دهید برای رهایی از درگیری احساسی و استرس آن را رها کنید اگر رفتارهایی که در بالا اشاره شد را در او دیده اید و ان مرد واقعا برای شما مهم است سعی کنید وقت و مجال به او بدهید.

این کار می تواند سخت باشد اما اینکه روی خودتان تمرکز کنید برای سلامت روحی و روانی خودتان بهتر است.. این نگرش می تواند امنیت لازم برای متعهد شدن به شما را برای همیشه به او بدهد.

ما در اینجا به اصلی ترین نشانه های مرد عاشق اشاره کردیم اما توجه داشته باشید که بعضی از مردها در یک سری الگوی همیشگی و تکرار پذیر می افتند که کلا تمایلی به تعهد به صمیمیت و رابطه درازمدت ندارند.

باید دقت داشته باشید گرفتار این مردها نشید به امید اینکه روزی بالاخره سر به تعهد و ازدواج بپسرند. اگر مدتهاست که با مردی ملاقات میکنید و به دنبال این هستید که باهم زندگی کنید.

تحقیقات نشان می دهد این نوع طفره از عشق  از سوی مرد کماکان ادامه پیدا می کند، مگر اینکه توسط همان زنی که از بودن با او اجتناب میکند، یعنی شما، تحت درمان و معالجه قرار گیرد. بنابراین اگر مدتی است در برزخ چنین رابطه ای گرفتار شده اید باید از یک مشاور و درمانگر کمک بگیرید.

قرار گرفتن در معرض سیگنالهای ضد و نقیض از سوی یک مرد، می تواند موجب شود حتی با اعتماد به نفس ترین افراد هم خودشان را بازخواست کنند، به خصوص اگر شخصی که با او ملاقات میکنید برای شما خیلی مهم باشد.

گرفتن مشاوره از شخص سوم که تجارب فنی و تخصصی در حوزه مشاوره روابط دارد می تواند تصویر روشنی از وضعیت موجود به شما بدهد.

الگوهای رفتاری غلطی که در هر یک از افراد ممکن است وجود داشته باشد که آنها را از یک رابطه عاطفی خوب کنار بکشد و موجب شود برای همیشه شانس حفظ یک رابطه خوب را از دست بدهند و حتی این مشکل را بارها در زندگی خود تکرار کنند.

مشاوره آنلاین در “های اکسپرت”  و کمک گرفتن از درمانگران ما در این زمینه می تواند به شما و شریک عاطفی تان کمک کند. اکنون که پای شما و آینده تان در میان است، از مشاورین ما کمک بگیرید تا شما را در مسیر درست راهنمایی کنند.

در قسمت پایین برای ما کامنت بگذارید و در بحث ما شرکت کنید تا همه کاربران از آن استفاده کنند.

بیخیال عشق اخر عاقبت نداره همش درد همش دلتنگی خدایا ازت شکایت دارم چرا باید این احساس عذاب اور یک طرفه باشه

سلام من یه مدت هس یه درگیر یک پسر مغرور شدم ولی واقعا نمیدونم ک اون چ حسی به من داره هرموقع ک من میبینمش اصلا بهش توجه نمیکنم ولی اون نگاه میکنه یا مثلا استوری ک تو ایستا میزارمو ریپلای میکنه وقتی من جواب میدم اون دیگ جواب نمیده واقعا نمیدونم باید چیکار کنم لطفا کمکم کنید

از آخرین مقالات منتشر شده و تخفیف های ویژه با خبر شوید…

سیگنالهای مرد عاشق

آیا تا به حال با مردی قرار داشته اید که دایما سیگنال های ضد و نقیض برای شما میفرستد و مطمئن نیستید چه حسی به شما دارد؟

آیا او گاهی به سوی شما می آید و برای با هم بودن برنامه می ریزد و بعد از چند روز دوباره از شما فاصله می گیرد و از شما دور می شود. اگر این فاصله طولانی شود ، احتمالا نشانه این است که مردی دوستش دارید علاقه خود را از دست داده است.

با این حال ، اگر متوجه یک چرخه ی نزدیک شدن و عقب کشیدن هستید که دایما تکرار می شود ، ممکن است نشان دهنده این باشد که آن مرد واقعا عاشق شما شده است اما از احساسات شدید خود می ترسد.

چگونه فرد عاشق را بشناسیم

علاقه نسبت به مردی که با او ملاقات میکنید اما مطمئن نیستید او این احساسات را متقابلا پاسخ می دهد یا خیر می تواند دردناک باشد.

سخت و نامناسب است که بخواهید از مردی که می بینید اقرار بگیرید که دوستتان دارد!  و این ناآگاهی از احساس او نسبت به خودتان می تواند شما را مضطرب و بی خواب کند.

البته ، هر مردی با مرد دیگر متفاوت است، اما علائم معدودی وجود دارد که می تواند احساسات او را نشان دهد.

در رابطه خود علائم زیر را جستجو کنید، این علائم و حرکات مرد عاشق ، می تواند نشان دهد که او عاشق شده اما از اینکه آن را بپذیرد و اعتراف کند می ترسد چون در آن صورت باید سروسامانی به آن رابطه بدهد!

قبل از بیان علائم رایجی که یک مرد هنگام مواجهه با احساسات متناقض نشان می دهد، بیایید در مورد دلایل احتمالی این دمدمی مزاجی صحبت کنیم.

تحقیقات این نظریه را تأیید می کنند که وقتی ما تجربه های منفی داشته باشیم عشق و ترس می تواند به هم پیوند بخورد.

گرچه ممکن است در مورد تاریخچه روابط قبلی مردی که دوست دارید اطلاعات چندانی نداشته باشید ، اما اطلاعاتی که به دست می آوردید می تواند به شما بینش دهد که چرا او در پذیرش احساسات رمانتیک خود مردد است.

شاید او از رابطه گذشته خود آسیب دیده باشد. آقایان نیز دقیقاً مانند خانم ها وقتی نوبت به عاشقی می شود بسیار آسیب پذیر می شوند، به خصوص اگر قلب آنها در گذشته شکسته شده باشد و یا به اصطلاح شکست عشقی خورده باشند. مگر اینکه شما اولین کسی باشید که با او وارد رابطه شده است.

پیشنهاد میکنیم این مقاله را بخوانید: چرا من هیشه شکست عشقی میخورم؟…

او به احتمال زیاد تجربه های سختی را در شکست عشقی یا جواب رد شنیدن داشته است.

اگر او دچار شکست عشقی و یا طلاق بوده ممکن است حسابی از قلبش محافظت کند که مبادا دوباره ان درد را تجربه کند.

این کاملاً طبیعی است. مهم نیست شما چقدر به او اهمیت می دهید ، نمی توانید او را وادار به تسریع در تصمیم گیری کنید. این کار فقط او را از شما دور می کند.

برای اینکه بینشی از نحوه احساسات مرد مقالبتان داشته باشید ، رفتار او را بدون مقابله با او زیرنظر داشته باشید، چون ممکن است او را درحالت تدافعی قرار دهد.

الگوهای زیر به طور کلی به دلیل وجود احساسات شدید متناقض اتفاق می افتد ، کشمکش هایی به دلیل اینکه از یک سو شدیدا به شما علاقه دارد و از دیگر سو می خواهد از شدت احساسات و عمق صمیمیت و رابطه فرار کند تا مبادا احساساتش جریحه دار شود.

به دنبال علائم زیر باشید که ممکن است شما را در چگونگی احساس او آگاه کند.

ممکن است متوجه شوید او از فاصله دور به شما خیره شده یا نگاهش را بیش از حد طولانی روی شما متوقف کرده است اما به محض اینکه با او چشم در چشم می شوید نگاهش را از شما می دزدد. در هر صورت ، افزایش توجه چشمی نشانه ای واضح است که وی احساسی عمیق نسبت به شما دارد.

این واقعیت که او نگاه خود را از شما می دزدد ، نشانگر بار سنگین این احساس روی دوش او است.

نحوه ای که او به شما نگاه می کند نیز می تواند به شما نشان دهد که حس او نسبت به شما دقیقا چه جنسی دارد.

آیا نگاه او به شما به دلیل عشق و عاشق بودن است یا صرفا به دلیل اینکه چهره تان برایش جذاب است.

نگاه برخواسته از عشق در مقایسه با نگاه شهوت امیز نگاهی نرم تر و عمیقتر است.

این یکی از واضح ترین نشانه هایی است که یک مرد عاشق نسبت به شما احساسی دارد اما از ابراز آن واهمه دارد.

ببینید این الگو برایتان آشنا نیست: او علاقه مند عمل می کند و به صورت پیاپی  با شما قرار می گذارد.

همه چیز به خوبی پیش می رود و شما نسبت به رابطه احساس خوبی می کنید. ناگهان سطح ارتباط او کاهش می یابد و به نظر می رسد روزهای شلوغ تر از حد معمولی دارد.

پیشنهاد میکنیم این مقاله را بخوانید: روانشناسی مرد عاشق و حقایقی که باید درباره آنان بدانید..

با این حال ، درست هنگامی که شما شروع فاصله گرفتن می کنید ، مرد عاشق با شما تماس می گیرد و این چرخه دوباره از سر گرفته می شود.

این شیوه ایی معمول، حاکی ازمردی است که از تعهد به رابطه می ترسد. وقتی متوجه شدید که او میخواهد از شما دوری کند ، به او مجال بدهید.

دنبال او نروید ، چونکه فقط او را تشویق به فرار و دوری می کند. درعوض ، هر چند که برایتان سخت باشد او را به حال خود تنها بگذارید و روی زندگی خود متمرکز شوید و خودتان را مشغول نگه دارید.

هرچه مجال بیشتری به او داده شود و شما را مستقل ببیند ، احتمال ریختن ترس و نزدیک شدن او به شما بیشتر می شود چون او احساس راحتی خواهد کرد.

آیا تا به حال با کسی صحبت می کردید و تجربه ناراحت کننده داشتید ازینکه او هیچ درکی از حرفهای شما نداشته است؟ در جامعه مملو از مشغله ذهنی، متاسفانه این تجربه ایی ناخوشایند است.

اگر مردی را می بینید وقتیکه به او در مورد کار روزانه خود یا فیلم مورد علاقه تان میگویید ، و او به آنچه که شما می گویید توجه می کند ، این نشانه ای است که وی واقعاً به آنچه در ذهن و زندگی شما هست علاقه مند است.

اگر او این صحبت ها را در مکالمات آینده پیش کشد ، می توانید مطمئن باشید که او اغلب به شما فکر می کند.

اگر طرف نزد شما که هست واقعاً خوشحال است و به نظر می رسد که خستگی خود را پیش شما در می کند ، این به وضوح نشانه این است که شما به صورت فوق العاده برای او مهم هستید.

وقتی او به شوخی های شما (حتی آن بی مزهاش) می خندد ، سعی می کند شما را بخنداند، او احساس خودش را بدون گفتن آن که عاشق شما است به شما نشان میدهد.

بسیاری از اقایان شرطی شده اند که از احساسات خود حرف نزنند، خصوصاً مواردی که باعث می شود آسیب پذیر شوند.

برای همین باید بتوانیم تشخیص دهیم یک مرد چه احساسی دارد و به چه چیزی فکر می کند؛ برای این منظور باید به نحوه عملکرد و رفتار او توجه کنیم. اگر او به شما اهمیت می دهد ، متوجه خواهید شوید که تلاش می کند کاری برای شما انجام دهد.

چگونه فرد عاشق را بشناسیم

توجه کنید اگر او از کار خود می زند تا به شما در انجام امور یا مسئولیت های روزمره کمک کند یعنی به شما علاقه دارد.

اگر مردی که با او ملاقات میکنید ابتکار عمل را بدست گرفته و شما را به خانواده ، دوستان و سایر افراد نزدیک به خود معرفی کرده است، می توانید مطمئن باشید که او شما را در زندگی خود می خواهد و عاشق شماست، حتی اگر احساسات خود را بروز نداده است.

او ممکن است در مورد احساسات و دودلی خود که تمایلی به صحبت در مورد آن ندارد مستقیما با شما یا افرادی که در زندگی خود رابطه خیلی نزدیک دارد ، صحبت کند.

اگر این نشانه هست که او دائما از شما صحبت میکند و به شما فکر می کند، می تواند حاکی ازین باشد که شما خیلی برای او مهم هستید.

دقت داشته باشید این مورد به تنهایی می تواند فریبنده باشد. شاید مردی برای سو استفاده از شما با صحبت از آینده شما را فریب دهد.

اما اگر این مورد با سایر رفتارهای ذکر شده فوق همراه باشد ، می تواند نشانه ای باشد ازینکه او عاشق تان شده است.

اگر متوجه شدید که او در مورد داشتن آینده مشترک با شما صحبت می کند ، اما تعهد به برنامه مشخصی نشان نمیدهد، احتمالا  او صرفا دارد این ایده را آزمایش می کند تا مزه دهن شما را بسنجد و وقتی بیشتر احساس راحتی کرد به آن بپردازد.

سروکله زدن با سیگنال های ضد و نقیض مردی که دوست دارید می تواند استرس زا باشد و انرژی زیادی از شما بگیرد.

ممکن است ذهنتان درگیر فکر و خیال شود که بالاخره با این رابطه چه کنید، آیا ادامه دهید برای رهایی از درگیری احساسی و استرس آن را رها کنید اگر رفتارهایی که در بالا اشاره شد را در او دیده اید و ان مرد واقعا برای شما مهم است سعی کنید وقت و مجال به او بدهید.

این کار می تواند سخت باشد اما اینکه روی خودتان تمرکز کنید برای سلامت روحی و روانی خودتان بهتر است.. این نگرش می تواند امنیت لازم برای متعهد شدن به شما را برای همیشه به او بدهد.

ما در اینجا به اصلی ترین نشانه های مرد عاشق اشاره کردیم اما توجه داشته باشید که بعضی از مردها در یک سری الگوی همیشگی و تکرار پذیر می افتند که کلا تمایلی به تعهد به صمیمیت و رابطه درازمدت ندارند.

باید دقت داشته باشید گرفتار این مردها نشید به امید اینکه روزی بالاخره سر به تعهد و ازدواج بپسرند. اگر مدتهاست که با مردی ملاقات میکنید و به دنبال این هستید که باهم زندگی کنید.

تحقیقات نشان می دهد این نوع طفره از عشق  از سوی مرد کماکان ادامه پیدا می کند، مگر اینکه توسط همان زنی که از بودن با او اجتناب میکند، یعنی شما، تحت درمان و معالجه قرار گیرد. بنابراین اگر مدتی است در برزخ چنین رابطه ای گرفتار شده اید باید از یک مشاور و درمانگر کمک بگیرید.

قرار گرفتن در معرض سیگنالهای ضد و نقیض از سوی یک مرد، می تواند موجب شود حتی با اعتماد به نفس ترین افراد هم خودشان را بازخواست کنند، به خصوص اگر شخصی که با او ملاقات میکنید برای شما خیلی مهم باشد.

گرفتن مشاوره از شخص سوم که تجارب فنی و تخصصی در حوزه مشاوره روابط دارد می تواند تصویر روشنی از وضعیت موجود به شما بدهد.

الگوهای رفتاری غلطی که در هر یک از افراد ممکن است وجود داشته باشد که آنها را از یک رابطه عاطفی خوب کنار بکشد و موجب شود برای همیشه شانس حفظ یک رابطه خوب را از دست بدهند و حتی این مشکل را بارها در زندگی خود تکرار کنند.

مشاوره آنلاین در “های اکسپرت”  و کمک گرفتن از درمانگران ما در این زمینه می تواند به شما و شریک عاطفی تان کمک کند. اکنون که پای شما و آینده تان در میان است، از مشاورین ما کمک بگیرید تا شما را در مسیر درست راهنمایی کنند.

در قسمت پایین برای ما کامنت بگذارید و در بحث ما شرکت کنید تا همه کاربران از آن استفاده کنند.

بیخیال عشق اخر عاقبت نداره همش درد همش دلتنگی خدایا ازت شکایت دارم چرا باید این احساس عذاب اور یک طرفه باشه

سلام من یه مدت هس یه درگیر یک پسر مغرور شدم ولی واقعا نمیدونم ک اون چ حسی به من داره هرموقع ک من میبینمش اصلا بهش توجه نمیکنم ولی اون نگاه میکنه یا مثلا استوری ک تو ایستا میزارمو ریپلای میکنه وقتی من جواب میدم اون دیگ جواب نمیده واقعا نمیدونم باید چیکار کنم لطفا کمکم کنید

همانند بدبینی، خوش‌بینی هم همۀ جهان را سیاه و سفید می‌بیند

سواد زندگی؛ سواد
عاطفی- بشر از ادوار آغازین تاریخ به عشق توجه داشته است. در فرهنگ های گوناگون نیز
این پدیده به صورت ها و واژه های گوناگون توصیف شده است با این حال تا دهه 90
میلادی تحقیقات علمی روی عشق انجام نشده بود.

 با
ایجاد علوم میان رشته ای، “عشق” موضوع کار دانشمندانی شد که در رشته های Evolutionary psychology یا روانپزشکی
تکاملی، علم اعصاب (نوروساینس) و انسان شناسی فعالیت می کردند.

چگونه فرد عاشق را بشناسیم

یکی از شناخته ترین آن ها
تحقیقاتی است که توسط هلن فیشر، روانشناس و انسان شناس آمریکایی با بررسی مغز
انسان های عاشق به وسیله MRI
انجام شده است. نتیجه مطالعات هلن فیشر و تیم همکارش در سال 2002 منتشر شد و فیشر
در کتابی به نام “مغز در عشق” نتایج تحقیقات خود منتشر کرد. این کتاب در ایران به نام “چرا عاشق می شویم” توسط
نشر ققنوس منتشر شده است.

شهوت، عشق، دلبستگی

* شهوت (Lust) شخص را به جستجوی هرکسی فقط به منظور ارضای جنسی
وادار می کند و در صورتی که کسی را نیابد یا با موانع فرهنگی مواجه شود ممکن است به
خودارضایی بینجامد.

  سطوح
بالای هورمون شهوت (تستوسترون) موجب فرونشاندن اثر هورمون دلبستگی (اکسی توسین و
وازوپرسین) می شود.

این دلیل خوبی برای این واقعیت است که چرا مردان
شهوتران (دارای سطوح بالای تستوسترون) کمتر تن به ازدواج می دهند یا کمتر به
ازدواج خود پایبند می مانند.

 و بر عکس مردان دارای سطوح پایین تستوسترون به
همسر خود وفادارترند. البته مردان دارای فرزند با کاهش سطح تستوسترون روبرو می
شوند که دلیل آن احتمالا بالا رفتن هورمون دلبستگی (اکسی توسین و وازوپرسین) است.

* عشق رمانتیک (Romantic love) باعث تمرکز انرژی و توجه به فرد خاص (معشوق) می
شود. فرایند شیمیایی و فیزیولوژیک مرتبط با آن از 2 تا 17 ماه ممکن است تداوم یابد
و پس از آن فروکش می کند. روابط جنسی سطوح هورمون های دلبستگی را افزایش می دهد. برای
همین ازدواج هایی که با عشق رمانتیک آغاز می شوند شانس تداوم بیشتری دارند.

* دلبستگی (Attachment) سبب می شود عاشق رابطه با معشوق خود را به مدت
کافی برای بزرگ کردن بچه ها حفظ کند. تحقیقات دکتر فیشر نشان داده که مقدار زیاد
هورمون های دلبستگی (اکسی توسین و وازوپرسین) روی راه های عبور هورمون های عشق
رمانتیک (دوپامین و نوراپی نفرین) اثر مسدود کننده دارد. این توجیه می کند که
چگونه دلبستگی عشق رمانتیک ر ا از بین می برد، امری که برای بقای نسل ضروری
است. ( یعنی همسران همدیگر را دوست دارند ولی در عین حال نقاظ ضعف هم را نیز می بینند و وابسته هم نیز هستند.)

نشانه های عاشق شدن 

ادبیات و هنر سرشار از نشانه های عشق و عاشقی
است اما تحقیقات دانشمندان 6 ویژگی و نشانه را برای عاشق بودن به ثبت رسانده است. منظور
از عشق در این مورد همان عشق رمانتیک است.

1- برجستگی: لحظه ای آغازین که یک “دیگری” برای شما
معنایی خاص می یابد.

2- افکار ناخوانده: مرحله بعد از برجستگی است که ذهن تان با اندیشه
هایی در باره معشوق تسخیر می شود. به طور معمول تا 85 در صد اوقات یک روز را افکار
ناخوانده راجع به معشوق در بر می گیرد.

3- خاص بودگی: در این مرحله هر نگاه و لبخند، سخن یا حرکت
معشوق در نگاه شما عمق و معنایی خاص پیدا می کند و “او” به مرکز دنیای
شما تبدیل می شود. 

4- تبلور یافتگی: در این مرحله شخص شروع می کند به تمرکز روی
عادی ترین جنبه های معشوق و بزرگ نمایی این خصایص. در این جا نقاط ضعف معشوق هر
چند در نظر عاشق انکار نمی شوند اما یا به چشم نمی آیند و نادیده گرفته می شوند یا حتی به عناصری جذاب و بی همتا تبدیل می شوند.

5-
امید و عدم قطعیت: این مرحله ای است که هر حرکت، حرف نگاه معشوق
مورد تعبیر و تفسیر از سوی عاشق قرار می گیرد. اگر اوضاع و رابطه بر وفق مراد باشد
موجب سرخوشی و اشتیاق شده و اگر اوضاع خراب باشد به تردید و ناکامی می انجامد.
لرز، عرق کردن، سرخ شدن و برافروختگی از نشانه های فیزیولوژیک این مرحله است.

6- آرمانی سازی: این مرحله اوج عشق رمانتیک است. در این مرحله تمام خصوصیات معشوق حتی اگر بر خلاف عرف و قانون باشد          از نظر عاشق مطلقا زیبا و پذیرفتنی است و هر رویدادی در دنیای بیرون از دریچه چشم معشوق دیده می شود. “اصطلاح عشق کور می کند” توصیفی از این مرحله است.

عشق با بدن ما چه می کند

عاشق شدن به دلیل تغییراتی که در ترشح میزان هورمونها در بدن ایجاد می کند موجب رویدادهای مثبتی در بدن می شود. برخی از مهم ترین تأثیراتی که با عاشق شدن در بدن ما روی می دهد به این شرح است:

– فعال شدن مرکز ضد درد

دیدن شخصی که عاشق او
هستیم همان قسمتی از مغز را فعال می کند که دارو های ضد دردی مثل مورفین فعال می
کنند یعنی  سیستم اوپیوئید را که مسؤول احساس دوست داشتن است. یک تحقیق
جدید نشان داده است مردانی که دوز پایینی مورفین دریافت کرده اند نسبت به مردانی
که مورفین دریافت نکرده اند عکس صورت زنان را جذاب تر تلقی می کنند. این موضوع
نشان می دهد سیستم اپیوید می تواند برای درک جذابیت یک چیز تحریک شود.

– افزایش جریان خون

عاشق بودن باعث می شود جریان خون به مرکز لذت مغز بیشتر شود، جایی در
مغز به نام هسته اکومبنس.  تصویر
برداری از مغز شخص عاشق (MRIبه روش)
نشان می دهد که این منطقه از مغز هنگام احساس عشق در انسان روشن تر می
شود ( یعنی میزان جریان خون در آن بیش تر می شود). بیش تر شدن جریان خون معمولا در
مرحله جذابیت عشق اتفاق می افتد، زمانی که احساس زوج به هم تثبیت شده است.

– محافظت از قلب اکسی‌توسین (هورمون عشق) سبب کاهش استرس، کاهش فشار خون و کاهش میزان
هیجانات منفی حاصل از اضطراب می‌شود. همچنین اعتمادبه‌نفس را افزایش داده و به فرد
کمک می‌کند تا به مبارزه با افسردگی بپردازد.

چگونه فرد عاشق را بشناسیم

– تقویت ایمنی عشق سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و به به روند درمان بیماران
واکنش‌های مثبت‌تری نشان می‌دهد.

– درمان بی‌خوابی هورمون‌های عشق (اکسی‌توسین و اندروفین) ترشح کورتیزول را مسدود می‌کند.
کورتیزول مسئول استرس است. وقتی از ترشح این هورمون جلوگیری شود، فرد به لحاظ روحی
و فکری آرام‌تر خواهد بود و در نتیجه خواب راحت‌تری نیز خواهد داشت.

– پیشگیری از اعتیاد عشق، علاوه بر افزایش ترشح دوپامین، میزان ترشح تستوسترون و اکسی‌توسین
را نیز افزایش می‌دهد که بهترین ترکیب برای پیشگیری و مبارزه با اعتیاد است.

 

هر زنی دوست دارد بنداند نشانه های مرد عاشق چیست . بیشتر مردها درونگرا تر از زن ها هستند و ممکن است تشخصی علاقه آن ها کمی سخت باشد . اما از رفتارهای یک مرد و تلاشی که برای خوشحال کردن شما می کند ، متوجه علاقه او به خود شوید . در این مقاله به نشانه هایی که می توانید احساس دوست داشتن یک مرد را تشخیص دهید ، خواهیم پرداخت :

۱. به شما آسیب نمی رساند .

یکی از نشانه های مرد عاشق بسیار واضح است ، مردی که شما را دوست دارد ، هرگز جرات فکر کردن در مورد صدمه زدن به احساسات شما را نخواهد داشت . صدمه زدن به احساسات شما مانند صدمه زدن به خودش خواهد بود . و هیچ کس دوست ندارد به خود آسیب برساند . او در ذهن برتر است که نیازهای شما نیازهای اوست. به نوعی می توان گفت که او غرایز طبیعی طبیعی خود را به عنوان یک انسان برای بهتر کردن رابطه خود با شما ناکام کرد.

« افرادی که در یک رابطه خودخواه هستند ، کسانی هستند که خود را اولویت اصلی رابطه می دانند . این عشق واقعی نیست . »

اگر او می خواهد شما را بیش از هر چیز خوشحال کند تا بیشتر لبخند بزنید ، یکی از پررنگ ترین نشانه های مرد عاشق را به شما نشان می دهد . مردی که عاشق شماست ، فقط می تواند بسته به زبان عشق خود ، ابراز علاقه کند . تلاش کنید تا زبان عشق او را یاد بگیرید .

چگونه فرد عاشق را بشناسیم

« عشق واقعی زمانی است که افراد از خود خارج شده و در مورد بهتر شدن رابطه فکر می کنند ، نه بهبود زندگی خودشان .»

۳. از خود مراقبت می کند .

همه ما می توانیم به کسی در زندگی خود فکر کنیم و او را دوست داشته باشیم ، اما بسیاری از افراد پس بعد از رابطه ، شروع به تغییر کرده و در نهایت دست از مراقبت از خود برمی دارند .

از نشانه های مرد عاشق این است که « اگر او واقعاً شما را دوست داشته باشد ، همیشه از خود مراقبت خواهد کرد ، زیرا می داند که شما می توانید هر لحظه از دوست داشتن او دست بکشید . و این فکریست که او نمی تواند تحمل کند . »

عشق این است که یک شخص را در زندگی از هر کس دیگری ویژه تر بدانیم ؛ به این معنی که عقیده او برای ما بسیار با ارزش باشد . علاوه بر این ، عشق برپایه ی پذیرش و اعتماد است . اگر او واقعاً شما را دوست داشته باشد ، نسبت به سخنان دیگران درباره ی شما ، اعتباری قائل نمی شود . یکی از نشانه های مرد عاشق ، این است که او شما را مانند گنج زندگی خود می داند .

قضاوت نکردن یکی از مهمترین نشانه های مردی است که عاشق شما است . درعوض ، او کاملاً اعتقاد دارند که روح و نیات واقعی شما را می شناسند و شما را به خاطر اتفاقات سطحی قضاوت نمی کند .  حتی اگر نظرات مختلفی در مورد یک موضوع داشته باشید ، او هرگز با شما بحث نخواهد کرد تا سعی کند اثبات کند که حرف او درست است : در عوض ، او می فهمد که خودش همه چیز را نمی داند و ممکن است شما درست بگویید .

۶. از شما محافظت می کند .

یکی دیگر از نشانه های مرد عاشق ، این است که آیا او از شما محافظت می کند یا خیر . این نیز یک غریزه طبیعی برای مردان است . آن ها دوست دارند از چیزی که برایشان مهم است ، محافظت کنند . البته نباید محافظت بخاطر علاقه زیاد را با تعصبات کورکورانه اشتباه بگیرید . هیچ مردی اجازه ندارد تا مالک شما باشد .

۷. به اشتباه خود اعتراف می کند .

تشخیص و قبول اشتباهات خودمان برای بهبود رابطه ، به طرز عجیبی به آگاهی نیاز دارد . از نشانه های مرد عاشق این است که همیشه به این فکر می کند که شاید حق با او باشد .

اگر مردی شما را دوست داشته باشد ، می خواهد در حد ممکن با شما باشد . توجه داشته باشید که این ممکن است برای همه انسان ها متفاوت باشد ، زیرا ممکن است برخی از مردان نیاز به حفظ تعادل خاصی بین بودن با شما و تنها بودن داشته باشند .

برای مردی که مایل به محافظت از زن خود باشد ، سخت تر از این نیست که نتواند . نقطه ضعف او بودن ، لزوماً به معنای این نیست که او به هر چیزی که می خواهید ، “بله” خواهد گفت .  حساس و آسیب پذیر بودن نسبت به زن مورد علاقه ، از نشانه های مرد عاشق است .

۱۰. آیا کاری را برای شما انجام می دهد ؟

اصالت و میزان عشق یک مرد به زنش را می توان با اقداماتی که به خاطر زن خود انجام می دهد ، سنجید .

۱۱. او با افتخار شما را به دیگران نشان می دهد .

مطالعات نشان داده است كه صحبت کردن با افراد دیگر در مورد چیزهایی که دوست داریم ، در واقع احساساتی را كه نسبت به آن داریم ، تقویت می كند . مردی که شما را دوست دارد و نشانه های مرد عاشق را در او می بینید، هرگز احساس شرمندگی از معرفی شما به دیگران نخواهد داشت . در عوض ، او بیش از این خوشحال خواهد بود که به همه اطرافیان خود درباره شما بگوید !

حسادت از ویژگی های بسیار جالب انسان ها و از نشانه های مردی است که عاشق شماست . انسان ها از نظر طبیعی نسبتاً خودخواه هستند . همه مردان نیاز یکسانی ندارند که شریک زندگی شان فقط با او باشد . اما مردی که عاشق شماست ، نسبت به داشتن شما کمی خودخواه و حسود می شود . به خاطر داشته باشید که اشکال سالم و ناسالم حسادت و تملک وجود دارد . مراقب باشید که تبدیل به اموال مردی نشوید و اجازه ندهید به جای شما برای زندگیتان تصمیم بگیرد .

۱۳. شما تأثیر زیادی بر او دارید .

تاثیر پذیری از شما یکی از نشانه های مرد عاشق است . هرچه بیشتر کسی را دوست داشته باشیم ، بیشتر تحت نفوذ او خواهیم بود . در حقیقت ، این نشانه خوبی از عشق واقعی مردی به شماست . کسی که به شما یا نظر شما اهمیتی نمی دهد ، هیچگاه احساس ناراحتی نسبت به آنچه ممکن است به او بگویید ، نخواهد داشت .

۱۴. از شما حمایت می کند .

بدترین احساس ممکن این است که هیچ گونه حمایتی از طرف شخصی که بیشتر او را دوست دارید ، نداشته باشید . پشتیبانی یک عامل واقعاً مهم هنگام داشتن رابطه سالم است .

بسیاری از مردم انعطاف پذیر نیستند . از آنجا که یک رابطه از دو نفر تشکیل شده است ، درک نظرات ، تفکر و شخصیت شما از نشانه های مرد عاشق است که می توانید او را برای داشتن یک رابطه انتخاب کنید .

۱۶. به شما ایمان دارد . حتی زمان هایی که خودتان ایمانتان را از دست داده اید .

آیا شریک زندگی شما به شما ایمان دارد و از شما حمایت می کند ؟ اگر جواب مثبت است ، می توانید نشانه های عاشق بودن مرد را ببینید . شروع به شک و تردید در زندگی آسان است ، خواه به خاطر دیگران باشد یا بخاطر خودمان . در این لحظات است که ما به حمایت بیشتری نیاز داریم .

پذیرفتن نقاط ضعف ، یکی از نشانه های مرد عاشق است . همه ما دارای نقص هایی هستیم . هیچ کس کامل نیست ، و این چیزی است که زندگی را هیجان انگیز می کند .  اگر با مردی روبرو هستید که در برابر شما ، احساس کامل بودن می کند و به هیچ وجه نقایص خود را قبول ندارد ، احتمالا او نسبت به شما علاقه ی واقعی ندارد .

۱۸. او شما را بخشی از آینده خود می داند .

هنگامی که یک مرد از ته قلب عاشق یک زن است ، همیشه او را در برنامه های آینده خود لحاظ می کند . او هرگز ارزشمندترین زن زندگی خود را فراموش نخواهد کرد . به خاطر داشته باشید که برخی افراد نسبت به سایرین ” آینده محورتر” هستند . ممکن است مرد شما فرد آینده محوری نباشد . این شما هستید که باید در مورد ارتباط با چنین مردی تصمیم بگیرید .

همانطور که می گویند : “چشم پنجره روح است”. نگاه کردن به چشم یکدیگر از آن چه فکر می کنید ، قدرتمندتر است ، مطالعات نشان داده است که می توانید دو نفر را عاشق یکدیگر کنید ، فقط با نگاه کردن آن ها به یکدیگر.

چشم ها احساسات زیادی را منتقل می کنند . چشم های مرد را نگاه کنید و نشانه های مرد عاشق را در آن ها جستجو کنید .

آیا می دانید که رابطه ی بسیاری از زوج ها به دلیل عدم درک نیازهای یکدیگر به پایان می رسند ؟ واقعیت امر این است که ابراز عشق برای هر فردی متفاوت است . اگر مردی واقعاً شما را دوست داشته باشد ، بر اساس تعریف او از عشق ، همیشه عشق خود را به شما ابراز خواهد کرد .

۲۱. او بیشتر از آن که تقاضا کند ، به شما می بخشد .

” رابطه جایی برای بخشیدن است ، نه گرفتن “. متأسفانه ، اکثر مردم برای بدست آوردن چیزی ، به جای اضافه کردن ارزش ، با ذهنیت اشتباه وارد رابطه می شوند . عشق واقعی به معنای این است که بدون در نظر گرفتن این که چه اتفاقی بیفتد ، عشق ورزیدن بدون قید و شرط باشد . از نشانه های مرد عاشق این است کهک به جای این که سعی کند چیزی را از شما بگیرد ، هر کاری را انجام می دهد که ارزش زندگی شما را بیفزاید و به شما ببخشد .

۲۲. او زبان عشق شما را می داند .

چگونه فرد عاشق را بشناسیم

وقتی مدتی با کسی که از ته قلب خود را دوست دارید در رابطه بوده اید ، همیشه آن ها را خیلی خوب می شناسید ، عادات آن ها ، انتخاب کلمات ، زبان بدن و زبان عشق ! اگر شاهد بوده اید که شریک زندگی شما تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شما با تنظیم رفتار خود انجام می دهد ، او یکی از مهمترین نشانه های مرد عاشق را دارد .

عشق بدون قید و شرط است . اگر مردی تمام تلاش خود را برای دوست داشتن شما انجام می دهد ، حتی وقتی کاری کرده اید که او را رنجانده اید ، او واقعا عاشق شما است .

۲۴. او به شما احترام می گذارد .

از نشانه های مرد عاشق این است که  او شما را مجبور به انجام کارهایی که نمی خواهید ، نمی کند . همچنین ، او به تصمیمات شما احترام می گذارد و شما را مجبور نمی کند که از او پیروی کنید . او به اصول شما احترام می گذارد و باعث نمی شود شما بیش از حد مجبور به سازش باشید . او در رفتار با شما محترمانه عمل می کند . فریاد نمی زند . ناسزا نمی گوید و احترامی را که توقع دارد از سوی شما دریافت کند ، به شما می دهد .

۲۵. او صبور است و بی ادب نیست .

مردی که واقعاً شما را دوست دارد ، با وجود اینکه بعضی اوقات شرایط بین او و شما آزار دهنده است ، صبور و مهربان است . بپذیریم که زنان بسیار غیرقابل پیش بینی و عاطفی هستند . با این حال ، اگر مردی واقعاً شما را دوست داشته باشد ، او لحظات و رفتار شما را درک می کند و خود را از بی ادب بودن نسبت به شما باز می دارد .

در ارتباط با صبور بودن و نجیب بودن ، از نشانه های مرد عاشق، این است که او غرور خود را فراموش می کند . عشق وقتی در اوج غرور و افتخار قرار می گیرد . اما نه غرور در برابر زنی که دوستش دارد .

۲۷. او خودخواه نیست .

یک مرد عاشق نسبت به زنی که دوست دارد ، از خودگذشتگی دارد . نیازهای شما همیشه برای او اولویت دارد . او سخت تلاش می کند تا با هر راهی به شما کمک کند . او می خواهد که زندگی برای شما راحت باشد .

۲۸. او با شما رقابت نمی کند .

از نشانه های مرد عاشق ، عدم رقابت طلبی او نسبت به شماست . مردی که شما را دوست دارد ، هرگز با شما رقابت نمی کند . او فقط به این دلیل که خیلی بیشتر درآمد کسب می کنید یا از او بیشتر دستاورد داشته اید ، احساس ناامنی نمی کند . طبیعی است که مردان رقابتی باشند ، اما وقتی صحبت از شما می شود ، او از خود گذشتگی می کند . او در فراز و نشیب های شما با شما جشن می گیرد و شما را ترغیب می کند تا به رویاهایتان برسید . شما تهدیدی برای او نیستید ، بلکه الهامی برای تلاش سخت برای اهداف او هستید .

اگر مردی عاشق شما باشد ، مراقب است کاری نکند که ممکن است شما را ناراحت کند یا آزار دهد . او همیشه نظر شما را در نظر می گیرد . بنابراین ، او هنگام تصمیم گیری های اساسی ، همیشه نظر شما را جویا می شود .

۳۰. او به هیچ وجه به شما آسیب نمی رساند یا از شما سوءاستفاده نمی کند .

اگر او شما را دوست داشته باشد ، هرگز از لحاظ جسمی ، عاطفی ، روانی یا جنسی از شما سوءاستفاده نمی کند . مهم نیست که چقدر از شما عصبانی می شود ، هرگز جرات نمی کند از نظر جسمی به شما صدمه بزند و یا حرف های توهین آمیز بزند . او می خواهد شما را از هرگونه صدمه ای محافظت کند ، بنابراین تمام تلاش خود را می کند تا علت آن نباشد . محافظت کردن از نشانه های مرد عاشق است . که او در هر زمینه ای ، چه از سوی خود و چه از دیگران سعی در مراقبت از شما دارد . برای یک مرد عاشق ، سخت ترین چیز این است که زن مورد علاقه اش را ناراحت و آسیب دیده ببیند .

 

از کلینیک روانشناسی روان آرام

کلینیک روان آرام با دارا بودن جمعی از مشاوران خبره، اساتید دانشگاه و درمانگران مفتخر است در خدمت شما عزیزان باشد. لازم به ذکر است که کلیه خدمات این مجموعه توسط متخصصان دوره دیده در زمینه های مختلف روانشناسی عرضه میگردد.

تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی نبش کوچه شهریار پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

ravanaramvanak@gmail.com

© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روان آرام
کلینیک می باشد
طراحی و سئو توسط لومین


پاسخگوی شما 9 صبح الی 12 شب

ممکن است مردان شخصیت‌های مختلفی داشته باشند، اما تمام آقایان یک وجه مشترک دارند که همان روانشناسی آنها است. خوشبختانه تفسیر روانشناسی مردها بسیار آسان است. تقریباً تمام آقایان به دنبال ویژگی‌های یکسانی در زنان هستند و دیوانه و شیفتۀ هر زنی می‌شوند که این خصوصیات را داشته باشد. مردان موجودات ساده‌ای هستند و انتظار زیادی از یک رابطۀ عاشقانه ندارند. البته اگر می‌خواهید عشق و توجه مردی را برای مدتی طولانی نگه دارید، باید تلاش کنید و ازخود گذشتگی داشته باشید. برای جذب مردان زیبایی و جذابیت ظاهری کافی نیست؛ رمز عاشق کردن مردان موضوعی بسیار عمیق‌تر است. اگر می‌خواهید مرد مورد علاقه‌تان دیوارنه‌وار عاشقتان شود، باید کاملاً خودتان را بشناسید. در این مقاله با ده راز عاشق و دیوانه کردن مردان آشنا می‌شوید.

فهرست مطالب

شاید این توصیه کلیشه‌ای به نظرتان برسد، اما اگر تا به حال موثر بوده است، حتماً توصیه خوبی است، این‌طور نیست؟ درهر حال اگر می‌خواهید مرد مورد علاقه‌تان مجنون‌وار عاشقتان شود، باید خود واقعیتان را کاملاً بپذیرید و وقتی در کنارش هستید، خودتان باشید. شاید مردان موجودات ساده‌ای باشند، اما احمق نیستند. اگر تظاهر کنید یا بیهوده سعی کنید که تصویر دیگری را از خودتان به نمایش بگذارید، به راحتی متوجه می‌شوند. لازم نیست نگران عیب‌ها و کمبودهایتان باشید، چون هیچ کس کامل نیست. از نشان دادن خود واقعیتان، حتی جنبه‌های منفی شخصیتتان نترسید. مطمئناً مرد مورد علاقه‌تان ترجیح می‌دهد که با او صادق باشید، به علاوه ماه هیچ وقت زیر ابر نمی‌ماند و وقتی رابطه‌تان پیشرفت کند، او متوجه شخصیت واقعیتان می‌شود. پس چرا از همان ابتدا خود واقعیتان را به او نشان ندهید؟

آیا شما از آن دسته دختر خانم‌هایی هستید که به سرعت صورتشان مثل لبو سرخ می‌شود و از خجالت سرشان را پایین می‌اندازند؟ آیا با افتخار هنرها و استعدادهایتان را به دیگران نشان می‌دهید؟ می‌توانید با اعتماد به نفس با دیگران روبه‌رو شوید یا آن که در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها با خجالت پشت سر بقیه قایم می‌شوید؟ اگر این‌طور باشد، اعتماد به نفس و عزت نفس پایینی دارید و طبق اصول روانشناسی مردان، جذابیتی برای جنس مذکر نخواهید داشت.

چگونه فرد عاشق را بشناسیم

البته قبول داریم که وقتی ذاتاً دختر درونگرایی هستید، برایتان آسان نیست که با اعتماد به نفس رفتار کنید، اما مطمئن بودن از خود لزوماً به این معنا نیست که مجبورید با افرادی که نمی‌شناسید قاطی شوید یا باید بلند بخندید تا در مرکز توجه قرار بگیرید. نکته مهم این است که از خودتان مطمئن باشید. وقتی مردی ببیند که خودتان را قبول دارید و تحویل می‌گیرید، او بیش از پیش به خاطر معاشرت با شما به خودش افتخار می‌کند، عشقش نسبت به شما قوی‌تر می‌شود و نهایت تلاشش را می‌کند تا به دیگران نشان بدهد که چنین زن جذاب و بااعتمادبه نفسی متعلق به او است.

حتما بخوانید: 15 راه افزایش اعتماد به نفس زنان مقابل مردان در رابطه عاطفی 

اگر همیشه تسلیم نظر مرد مورد علاقه‌تان می‌شوید تا به این ترتیب درگیر بحث و دعوای بی‌فایده نشوید، بدانید که این مطیع بودنتان اجازه نمی‌دهد که او متوجه ارزشتان بشود. اگر فکر می‌کنید که چون همیشه به او اجازه می‌دهید که راه خودش را برود و هیچ وقت با او مخالفت نمی‌کنید، او با شما مانند فردی که در زندگیش به او نیاز دارد، رفتار خواهد کرد، سخت در اشتباهید. چون با این کارها و به خاطر این که می‌ترسید مبادا او را ناراحت کنید و از خود برانید، شیفته‌تر از او به نظر خواهید رسید. به این ترتیب وجودتان برای او عادی می‌شود، چرا که خودتان این فکر را در سرش به وجود آورده‌اید که هر وقت اختلاف نظری پیش بیاید، در نهایت شما با نظر او موافق خواهید بود. به همین دلیل او حتی به احتمال رفتن شما فکر نمی‌کند، چرا که همیشه گوش به فرمان در کنارش بوده‌اید. بنابراین محکم پای باورها و نظراتتان بایستید. به مردتان نشان بدهید که شما هم ذهنیت، استانداردها و باورهای خاص خود را در زندگی دارید.

منظورمان از مقتدر بودن این نیست که رئیس‌بازی دربیاورید یا دائم به او غر بزنید که چرا فلان کار را انجام نداده است. زیاده‌روی در این کار باعث می‌شود که آنها ابروهایشان را با خشم و تعجب از این رفتار تحکم‌آمیز بالا ببرند. اگر بیش از حد پرتوقع باشید و او را تحت فشار قرار بدهید، احساس می‌کند که دیگر از خودش اختیاری ندارد و این حق را ندارد که دربارۀ رابطه‌تان تصمیمی بگیرد.

اگر یک چیز وجود داشته باشد که مردان در خفا عمیقاً از آن متنفرند، آن چیز کنترل شدن است. کنترل اکثر امور در یک رابطه معمولاً به دست مردان است. بااین حال حتی این مردان قدرت‌طلب هم هر از گاه نیاز به استراحت پیدا می‌کنند. در این بین اگر مردی مطمئن باشد که زن مورد علاقه‌اش می‌تواند مسئولیت زندگی را به عهده بگیرد، عشقش به او بیشتر می‌شود و با او مانند مهم‌ترین و خاص‌ترین انسان روی زمین رفتار می‌کند. پس خواسته‌هایتان را به مرد مورد علاقه‌تان بفهمانید و انجام دادن آنها را با ظرافت از او طلب کنید. ضمناً به او نشان بدهید که می‌توانید به اندازۀ او قوی و مقتدر باشید، اما مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید.

آن خصوصیتی که مردان در زن زندگیشان جستجو می‌کنند، نه ابروهای کمانی و مژه‌های پروانه‌ای است و نه لباس پوشیدن جذاب هرچند این ویژگی‌ها نیز مسلماً در جذب مردان بی‌تاثیر نیست. عاملی که از تمام این موارد مهم‌تر است، نگرش و رفتار شما با دیگران است. حرف بقیه را که می‌گویند زنان خوش‌رفتار و پاکدامن امّل و عقب مانده هستند و مردان آنها را دوست ندارند، باور نکنید، چون اشتباه می‌کنند. وقتی با مهربانی با مرد مورد علاقه‌تان و دیگران رفتار کنید، مردم شما را دوست خواهند داشت و تاثیر خوبی روی آنها خواهید گذاشت. به این ترتیب مرد مورد علاقه‌تان بیش از پیش به خاطر انتخاب شما به خودش افتخار می‌کند، با سربلندی شما را به همه نشان می‌دهد و دیوانه‌وار شیفته‌تان می‌شود.

یکی از اشتباهات رایج خانم‌ها در روابط عاشقانه این است که تمام توجه‌شان را معطوف عشقشان می‌کنند، به حدی که از خودشان غافل می‌شوند. اما باید بدانید که با مراقبت نکردن از خودتان باعث نمی‌شوید که او بیشتر متوجه ارزشتان شود ممطئن باشید که هیچ مردی عاشق زنی نمی‌شود که به نظرش مهم نمی‌آید.

واقعاً چه کسی برای فردی که به خودش اهمیت نمی‌دهد، اهمیت قائل می‌شود؟ هرگز برای این که مرد موردعلاقه‌تان را زیر باران مهر و محبتتان غرق کنید، نیازهای خودتان را نادیده نگیرید. از خودتان مراقبت کنید و به خودتان عشق بورزید، البته منظورمان این نیست که خودتان را شبیه مدل‌ها بکنید، اما لازم است بهداشت فردی را رعایت کنید و به خودتان برسید. هر روز حمام کنید، دندانهایتان را بعد از صرف هر وعده غذا مسواک بزنید و موهایتان را همیشه مرتب نگه دارید. به خاطر بسپارید که او در نگاه اول جذب ظاهر زیبایتان شد، نه مزایایی که می‌توانستید در اختیارش بگذارید. اگر ژولیده و نامرتب به نظر برسید، مطمئن باشید که علاقه‌اش را از دست خواهید داد. درک روانشناسی مردان در روابط عاشقانه بسیار آسان است آن‌ها وقتی ببینند که زن مورد علاقه‌شان هر روز زیباتر از قبل می‌شود، بیشتر عاشق و شیدای او می‌شوند.

حتما بخوانید: دلبری کردن از مرد

معمولاً رابطه‌هایی در برابر گذر زمان تاب می‌آورند که هر دو طرف به دلیل وجود علائق مشترک، یکدیگر را به خوبی بشناسند و درک کنند. هرچند رمز ماندگاری اکثر روابط همین است، اما تفاهم داشتن لزوماً موجب موفقیت در رابطه نمی‌شود. باید رازی را برایتان فاش کنیم، اگر می‌خواهید قلب مرد مورد علاقه‌تان را تسخیر کنید، باید با همین ویژگی‌های موجود، تعادل را در رابطه برقرار کنید. سعی کنید نقاط قوتی را که در رابطه‌تان وجود ندارد، در خودتان ایجاد کنید. برای مثال اگر عشقتان عزت نفس پایینی دارد، شما باید با اعتماد به نفس رفتار کنید. اگر او ساز می‌زند، شما باید خوانندۀ مخصوصش بشوید. با پر کردن خلأ و شکاف‌هایی که در رابطه وجود دارد، رابطه‌تان را هیجان‌انگیز کنید.

براساس روانشناسی مردان، آقایان وقتی چیزی به نظرشان خاص و منحصر به فرد می‌آید، بی‌تاب می‌شوند که آن را مال خود کنند و موارد معمولی و پیش پاافتادۀ اطرافشان را نادیده می‌گیرند. شما هم برای شیفته کردن مرد مورد علاقه‌تان باید همین کار را بکنید، یعنی به او ثابت کنید که چه دختر خاص و منحصر به فردی هستید.

اگر نوازندۀ چیره‌دستی هستید، فرصتی پیدا کنید و برایش بنوازید. اگر نقاش ماهری هستید، تصویری از او بکشید و غافلگیرش کنید. اگر ایده‌های بلندپروازانه‌ای برای آینده دارید، بدون ترس و واهمه او را در جریان برنامه‌هایتان بگذارید و بگویید که مصمم هستید تمام موانع را از پیش پایتان بردارید تا به اهدافتان برسید. وقتی مرد مورد علاقه‌تان ببیند که چه شور و اشتیاقی دربارۀ مهارت‌ها و استعدادهایتان دارید، و مصمم هستید تا خودتان را به انسان بهتری تبدیل کنید، او نیز از صمیم قلب عاشقتان می‌شود، چرا که این فکر را به سرش انداخته‌اید که بعید است در آینده دختری با کمالات شما را پیدا کند.

یکی دیگر از اشتباهات رایج خانم‌ها در روابط عاشقانه این است که بیش از حد برای جلب توجه مرد مورد علاقه‌شان تلاش می‌کنند. این که هر از گاه به یکدیگر ابراز عشق کنید، اشکالی ندارد، اما نباید زیاده‌روی کنید و کار را به جایی برسانید که هر پیامتان به یک دوستت دارم ختم شود. تعریف کردن از عشقتان اشکالی ندارد، اما نباید طوری رفتار کنید که انگار او را مانند یک بت می‌پرستید.

وقتی در نشان دادن تحسین و ستایش‌تان زیاده‌روی می‌کنید، فکر می‌کنید که او چرا باید دیوانه‌تان بشود؟ باید بدانید که با این رفتارها نمی‌توانید به قلب هیچ مردی راه پیدا کنید. هر از گاه باید تودار بشوید و با ظرافت بیشتری رفتار کنید. مردان زنانی را که برایشان ناز می‌کنند و سهل‌الوصل نیستند، دوست دارند. برقرار کردن تعادل را فراموش نکنید؛ او را با ابراز عشق و تحسین اغوا کنید، اما گاهی اوقات هم اجازه بدهید که او برای ابراز عشق پیشقدم شود و از شما تعریف کند.

حتما بخوانید: 11 راه علمی برای جذب مردان

وارد یک رابطۀ عاشقانه شدن به این معنا نیست که مجبورید تمام وقت و زندگیتان را فدای عشقتان کنید و همیشه در دسترسش باشید. شما هنوز هم انسان مستقلی هستید که کار، مسئولیت‌ها و امور شخصی خودش را دارد. به علاوه مردان دوست ندارند که شریک زندگیشان همواره مانند سایه دنبالشان باشد و فرصت نفس کشیدن به آنها ندهد. بنابراین اگر 24 ساعته به او بچسبید، بعید است که موفق شوید او را عاشق خودتان بکنید.

هر از گاه از دسترس خارج شوید البته منظورمان این نیست که وقتی واقعاً به شما و حمایتتان نیاز دارد، تنهایش بگذارید و به او کمک نکنید، فقط هر چند وقت یک بار بگذارید که روی پاهای خودش بایستد. به او بفهمانید که سرتان شلوغ است و زندگی شخصی خودتان را دارید. به این ترتیب او کنجکاو می‌شود که وقتی با او نیستید، چه کار می‌کنید؛ از شما می‌خواهد که زمان بیشتری را به او اختصاص بدهید و به این ترتیب مجبور نمی‌شوید که برای بودن با عشقتان به او التماس کنید و او را به ستوه بیاورید.

اگر چه انسان‌ها شخصیت‌های متفاوتی دارند اما ویژگی‌های خاصی هستند که هر مردی را دیوانه و شیفته شما می‌کند. برای مثال آنها ترجیح می‌دهد شما خود واقعی‌تان باشید و نقش بازی نکنید یا از دید همه مردها با اعتماد به نفس بودن یک خانم کلید جذابیت اوست. در رابطه با آقایان باید روی استانداردها و ارزش‌هایتان قاطعانه بایستید. مردها دوست ندارد کنترل رابطه را دست خانم‌ها بدهند چون همیشه دوست دارند خودشان قوی و مقدر جلوه کنند اما دوست دارند دختر مورد علاقه‌شان دختری قوی و محکم باشد که ترس از دست دادن نداشته باشد. سعی کنید با او و اطرفیانتان مهربان و خوش‌برخورد باشید چون مهربان بودن دختر یکی از اولویت‌های اصلی مردهاست. در رابطه عاطفی باید بتوانید نقص‌ها و کم و کاستی‌های او را بطور طبیعی پوشش دهید. ویژگی‌های منحصر به فردتان را به او نشان دهید. همیشه در رابطه طوری رفتار کنید که او قدر ابراز علاقه‌های شما را بداند و برایش جذابیت داشته باشد پس بیش از اندازه به او ابراز علاقه نکنید. سعی کنید زمان‌هایی را فقط به خودتان اختصاص دهید و فعالیت و تفریح‌هایی را سوای رابطه عاطفی‌تان امتحان کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

40 بازدید

50 بازدید

120 بازدید

109 بازدید

186 بازدید

دیدگاه

نام *

چگونه فرد عاشق را بشناسیم

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

حتی یک مرد سرسخت، مغرور و زن‌گریز نیز روزی عاشق می‌شود. روزنه‌های عشق و محبت در نهایت به قلب تمام زنان و مردان نفوذ می‌کند و رنگ و بوی زندگی آنان را تغییر می‌دهد. مردان در مواجه با پدیده عشق، احساسات و رفتارهای بی‌نظیری را از خود نشان می‌دهند که عاشق شدن‌شان را هویدا می‌کند. رفتارهای عاشقانه یک مرد عاشق، غالبا به صورت موارد زیر نسبت به یک زن بروز پیدا می‌کند، برای آشنایی با نشانه‌های عشق در مردان با ما همراه باشید.

شما به عنوان یک خانم ممکن است واقعیت‌های عاشقانه میان خود و عشقتان را هنوز به رسمیت نشناخته‌ باشید و از خود سوال کنید که آیا او به من عشق می ورزد و من را عاشقانه دوست دارد؟ یا خیر این عشق و علاقه واقعی نیست؟

نکته این است که عشق یک پدیده پیچیده است. یک مرد می‌تواند بگوید که شما را دوست دارد؛ اما واقعا عاشق شما نباشد و یک مرد می‌تواند شما را بسیار دوست داشته باشد، اما آماده نباشد آن را بگوید.

عشق همان‌طور که زیبا است، می‌تواند ترسناک باشد و بسیاری از عشاق از ابراز یک طرفه عشق نگران باشند. برای شناسایی علاقه و عشق یک مرد و اطمینان از واقعی بودن آن کافی است، افکار نگران‌کننده را از خود دور کنید و نشانه‌های زیر را در او جستجو نمایید.

چگونه فرد عاشق را بشناسیم

او به شما همانند یک الهه نایاب نگاه می‌کند و نمی‌تواند باور کند که زنی همانند شما وجود داشته باشد. او حتی ممکن است این موضوع را به زبان بیاورد و به شما بگوید: «من نمی‌توانم باور کنم که کسی مانند شما وجود دارد». اما توجه داشته باشید که این دیدگاه از روی شهوت و میل جنسی نباشد. او در این نشانه رفتارهای شما را تحسین می‌کند و نمی‌تواند از شما چشم بردارد.

عشاق واقعی چیزی را از طرف مقابل طلب نمی‌کنند؛ بلکه تمام داشته‌های خود را به عشق خود می‌بخشند. لزوما داشته‌های ارزانی شده توسط عشاق مادی نیستند و احساسات و شادی‌ها نیز به اشتراک گذاشته می‌شوند. مردان زمانی که کسی را دوست دارند، می‌خواهند طرف مقابلشان همه چیز داشته باشد و به تمام آرزوهایش برسد. به همین خاطر یک مرد عاشق تمام تلاشش را می‌کند تا با کوچک‌ترین اقدامات خود نیز شما را خوشحال کند.

عشق فقط یک احساس نیست، یک فعل است که به عرصه عمل در می‌آید. بزرگ‌ترین اقداماتی که نشان می‌دهد یک مرد عاشق شما است، زمانی است که او به هر طریقی برای رضایت و شادی شما تلاش می‌کند.

همه ما روزانه مشغله‌ها و تعهدات مختلفی داریم. وقتی یک مرد شما را دوست دارد، شما را در اولویت تمام مشغله‌ها و تعهداتش قرار می‌دهد. او حتی اگر زمانی برای فراقت نداشته باشد، تمام تلاشش را می‌کند تا زمانی را برای بودن با شما اختصاص دهد. هنگامی که یک مرد به شما عشق می‌ورزد، شما مهم‌ترین فرد زندگی او هستید و او اطمینان می‌دهد که شما را بر هر مشغله‌ای مقدم بداند.

عشاق واقعی آینده خود را با معشوقه‌شان تصور می‌کنند و مردان عاشق برای زندگی عاشقانه با خانم مورد علاقه‌شان برنامه‌ریزی می‌کنند. در همین راستا مردان تمایل دارند تا درباره احساسات، سرگرمی‌ها و تمایلات زن مورد علاقه خود بیشتر بدانند و بهتر او را بشناسند. شاید یک مرد عاشق درباره آینده خود با شما صحبت نکند؛ اما با زبان بی‌زبانی نشان می‌دهد که او آینده خود را با شما در نظر گرفته است.

یک مرد عاشق به تمام رفتارها و عادت‌های شما توجه می‌کند و می‌داند که چگونه با دیگران ارتباط برقرار می‌کنید، چگونه ذهن شما کار می‌کند، چگونه احساسات خود را پردازش و آن‌ها را بیان می‌کنید. او به تمام جزئیات کوچک مربوط به ابعاد شخصیتی شما دقت می‌کند.

او فقط ظاهر شما را دوست ندارد؛ بلکه شیفته باطن شما نیز هست. عشاق واقعی از خوبی و بدی یکدیگر می‌گویند و برای تعالی یکدیگر تلاش می‌کنند. آن‌ها از خصلت‌های نیکوی معشوقه خود مراقبت می‌نمایند و نمی‌گذارند ویژگی‌های خوب فرد تضعیف شود.

این نشانه یکی از مهم‌ترین و واضح‌ترین ویژگی‌‌های عشاق واقعی است. اکثر مردان دوست دارند از بحث و جدل اجتناب کنند، اما هنگامی که پای شما در میان است، حاضرند با نزدیک‌ترین دوستان و حتی خانواده خود بر سر دفاع از شما درگیر شوند. آن‌ها با دفاع از شما می‌خواهند نشان دهند که عاشقانه شما را دوست دارند و همیشه پشتیبان شما خواهند بود.

مردان به طور کلی نسبت به نشان دادن رفتارهایی که می‌توانند توسط دیگران به عنوان نقطه ضعف برداشت شوند، محتاط هستند. آن‌ها دوست دارند همیشه قوی و مستحکم به نظر برسند.

اما زمانی که یک مرد عاشق می‌شود، دیوارهای سنگی شخصیت خود را فرو می‌ریزد و احساسات واقعی خود را بروز می‌دهد. نمایش آسیب‌پذیری و نگرانی‌ها توسط یک مرد عاشق می‌تواند زمان ببرد، اما بروز احساسات واقعی نشان می‌دهد که او به شما اعتماد کرده است و می‌خواهد شما از او عاشقانه محافظت کنید.

برای مردان گذشت و فداکاری برای کسی که عاشقانه دوستش دارد، آسان است. عشق مقدمه‌ای برای رفع خودخواهی و رشد بلوغ فکری است. عشاق برای جلب رضایت معشوقه خود دست به هر کاری می‌زنند.

مردانی که عشق را تجربه می‌کنند، نمی‌خواهند معشوقه خود را ناراضی ببینند از این رو از هیچ گذشت و فداکاری برای شاد کردن او، دریغ نمی‌کنند.

مطالعات نشان می‌دهند که زنان نسبت به مردان، شنوندگان بسیار بهتری هستند. اما مهارت گوش دادن فعال در مردان به هنگام عشق خود را نمایان می‌کند. بنابراین هنگامی که می‌بینید یک مرد نه تنها به شما گوش می‌دهد، بلکه به طور فعال به شما توجه می‌کند و پاسخ می‌دهد، می‌توانید به عشق او پی ببرید.

عشق بدون مبارزه و تلاش اتفاق نمی‌افتد. یک مرد عاشق هیچ‌گاه از همراهی شما پا پس نمی‌کشد و شما را ترک نمی‌کند. عشاق واقعی تا آخرین لحظه برای بدست آوردن شما تلاش می‌کنند و از هیچ مانعی نمی‌ترسند.

عاشق واقعی در کوچک‌ترین مسائل نیز از معشوقه‌اش نظرخواهی می‌کند. مردان هنگام مواجه با عشق خواستار تایید اعمال و تصمیمات خود توسط معشوقه‌شان هستند. مهم نیست که چقدر موضوع بزرگ یا کوچک است، یک مرد عاشق برای دریافت مشاوره از شما اقدام می‌کند. او حتی برای انتخاب یک ماشین جدید نیز از شما نظر می‌خواهد یا حتی برای تصمیمات کاری خود از شما راهنمایی می‌گیرد، پس این نشانه را جدی بگیرید و اگر در رابطه عاشقانه خود با یک مرد مورد مشورت قرار می‌گیرید از عشق پدید آمده غافل نشوید.

اگر یک مرد در رابطه عاشقانه با شما جدی نباشد، ممکن است حتی تاریخ تولد شما را نیز فراموش کند. اما عشاق واقعی نه تنها مناسبت‌های مهم را فراموش نمی‌کنند بلکه از مدت‌ها قبل برای شگفت‌زده کردن شما برنامه‌ریزی می‌کنند. آن‌ها کوچک‌ترین جزئیات و علایق را نیز در نظر می‌گیرند و هرگز اولین مکان و زمان آشنایی با شما را از خاطر نمی‌برند.

مردان در عشق واقعی از اینکه به معشوقه خود افتخار کنند، خجالت نمی‌کشند. آن‌ها عملکرد شما را تحسین می‌کنند و به سخت‌کوشی شما واکنش نشان می‌دهند.

یک مرد عاشق اگر بداند کسی برای شما مهم است، او نیز فرد موردنظر را با آغوش باز می‌پذیرد. او برای شاد کردن شما به خانواده و بستگان‌تان احترام می‌گذارد و برای توجه به احساسات معشوقه خود حاضر است در حفظ روابط با خانواده و دوستان شما از خود‌گذشتگی کند.

باور کنید یا نه، بعضی از مردان در مواجه با عشق، دچار سردرگمی می‌شوند. هنگامی که یک مرد احساس می کند که عشق او را تغییر داده، ممکن است از شما فاصله بگیرد تا علاقه و عشق خود را ارزیابی کند و نسبت به شرایط خود آگاهی یابد. اگر مدت کوتاهی است که او به پیام‌های تلفنی و تماس‌های‌تان پاسخ نمی‌دهد نگران نشوید، این برخوردها می‌تواند نشانه بروز عشق باشد.

عاشقان واقعی با معشوقه خود به آرامی و با صمیمیت حرف می‌زنند. آن‌ها نمی‌خواهند طرف مقابل خود را، گریان یا ناراحت ببینند و حاضرند برای دیدن لبخند معشوقه خود هر کاری انجام دهند.

یک مرد عاشق نمی‌خواهد معشوقه‌اش دچار بیماری یا درد شود و هیچ رنجی را متحمل گردد؛ از این رو همواره مراقب سلامتی و آرامش او است.

عشق به یک زن باعث می‌شود تا یک مرد نسبت به تمام وعده‌های خود متعهدانه عمل کند. او دوست ندارد که معشوقه‌اش نسبت به او احساس عدم ثبات و دروغ‌گویی کند؛ از این رو با صداقت به قول‌های خود عمل می‌کند و برای برآورده کردن وعده‌هایش حاضر به تغییر است.

او برای اثبات علاقه و احساس عاشقانه‌اش دست به هر کاری می‌زند. حتی ممکن است قدری عصبی شود یا حتی کارهای احمقانه‌ای انجام دهد تا قدری از توجه شما را به خود جلب کند. یک مرد عاشق دوست دارد که تایید شما را همیشه با خود داشته باشد و کاری خلاف میل شما انجام ندهد.

یک مرد عاشق برای ساختن خاطرات ناب، عاشقانه و منحصر به فرد برنامه‌ریزی و برای غافلگیری شما تلاش می‌کند.

 

 

https://www.powerofpositivity.com/signs-he-is-in-love-with-you/

https://www.thetalko.com/15-signs-hes-already-in-love-with-you/

https://www.anewmode.com/dating-relationships/signs-he-is-in-love-with-you/4/

برچسب:رابطه عاطفی, عاشقی, عشق

مطلب قبلی

چگونه فرد عاشق را بشناسیم

مطلب بعدی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام «رشد تو» به شما این است: امید داشته باشید. اگر رابطه‌ یا ازدواج شما به مشکل خورده است. اگر انگیزه‌ای برای ادامه زندگی ندارید. اگر دچار چالش‌ها و بحران‌های عاطفی و یا تحصیلی و شغلی شده‌اید. امید داشته باشید. چرا که ما با روش‌ها و راهکارهای تازه‌ای آمده‌ایم تا شما را در برابر این مشکلات مقاوم کنیم. خیانت‌ها، اختلافات، جدایی‌ها، مشکلات خانوادگی، تربیت فرزندان و هر آنچه که در زندگی مشترک به آن نیاز دارید در اختیار شما قرار دارند. تنها تصمیم شما باقی مانده است.

جهت دانلود رایگان این کتاب ایمیل خود را وارد نمایید.

(function() {
if (!window.mc4wp) {
window.mc4wp = {
listeners: [],
forms : {
on: function (event, callback) {
window.mc4wp.listeners.push({
event : event,
callback: callback
});
}
}
}
}
})();

Leave this field empty if you’re human:

طراحی فرامحتوا
تمامی حقوق برای رشد تو محفوظ می باشد.




من را به یاد داشته باش


چگونه فرد عاشق را بشناسیم
چگونه فرد عاشق را بشناسیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *