چگونه فقط عاشق یک نفر باشیم

 
helpkade
چگونه فقط عاشق یک نفر باشیم
چگونه فقط عاشق یک نفر باشیم

 

 

 

شاید بتوانیم از عشق به عنوان قدیمی ترین مفهوم بشری یاد کنیم و حتی ممکن است گاهی در حیوانات نیز رفتارهایی ببینیم که بشود آنها را عشق تلقی کرد.

چگونه فقط عاشق یک نفر باشیم

 

عشق از آن واژه هایی است که ابهامات زیادی دارد و تعاریف بسیاری از آن کرده اند. یکی از مباحثی که با عشق مطرح می شود، بحث دوست داشتن است و برخی این دو را یکی می دانند، ولی به نظر می رسد که عشق چیزی فراتر و بیشتر از دوست داشتن باشد، چرا که ما خیلی ها را دوست داریم اما عاشق آنها نیستیم و خیلی ها هم هستند که نسبت به آنها کشش داریم ولی لزوما آنها را دوست نداریم و وقتی نیستند برای ما مهم نیست. به همین دلایل می توانیم بگوییم بین دوست داشتن و عشق تفاوت وجود دارد.

 

اصغر فروع الدین عدل، دکترای روان شناسی و خانواده درمانگر در این باره می گوید: عشق؛ احساس یا هیجان مثبتی است که اگر انسان تجربه اش کرده باشد، آن را دوست دارد. انسان ها هم از عاشق شدن و هم از معشوق بودن لذت می برند، چرا که هیجان عشق خوشایند است. برخی عشق را یک پدیده ناسالم می دانند و فکر می کنند این مقوله فرا رفتن یا خارج شدن از هنجارهاست، اما باید گفت که هم عشق سالم وجود دارد و هم عشق ناسالم. انسان ها دوست ندارند تنها باشند و این حس انسان را از تنهایی می رهاند، چرا که تنهایی احساس ناامنی به ما می دهد، ولی با کسی بودن و حتی فکر با کسی بودن به ما آرامش می دهد. نیاز به صمیمیت و ارضای نیاز های عاطفی ما را به سمت ارتباط با افراد می کشاند.عدل می افزاید:

 

بخش روانی انسان از تفکر و هیجان و رفتار تشکیل شده است و در عشق این سه با هم به شکل پیچیده ای ترکیب شده اند و کار می کنند. هم جنبه های شناختی و فکری و هم جنبه های هیجانی و هم ابعاد رفتاری عشق بشدت این سه حوزه را درگیر می کند و زندگی ما را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

ما وقتی می توانیم عاشق شویم که با احساس های خودشیفتگی و خودفریفتگی مان کنار بیاییم و بر آنها غلبه کنیم تا بتوانیم به کسی فکر کنیم و او را وارد زندگی خود کنیم. اگر می خواهیم عشق سالم داشته باشیم باید بتوانیم تنها هم زندگی کنیم. انسانی که می تواند تنها زندگی کند و با تنهایی خود کنار بیاید، بهتر می تواند در روابط خود با عشق وارد شود و اگر کسی تنهایی برایش یک فاجعه باشد، ممکن است در رابطه عاشقانه ای ناسالم وارد شود.

 

دکتر عدل، عشق را قابلیت درونی اهدای بخشی از وجود خود به افراد یا حتی به عقاید و آرمان ها به جای خودخواهی و حفظ همه چیز برای خود می داند. در این تعریف عشق فراتر از انسان ها رفته و ممکن است انسان عاشق یک آرمان یا عقیده باشد.

 

 

● جنبه های جذابیت

 

وقتی صحبت از عشق و دوست داشتن می شود یعنی دو نفر به طرف هم جذب می شوند. جذب افراد به هم دارای جنبه هایی است که هر چه در انسان ها بیشتر باشد احتمال جذب شدن آنها به هم بیشتر خواهد بود.

▪ عدل این جنبه ها را این گونه می شمرد:

۱) جذابیت جسمانی: دو فرد باید برای هم جذابیت ظاهری داشته باشند که این جذابیت لزوما زیبایی نیست، ممکن است فردی که زیبا نیست به دل فردی بنشیند و به اصطلاح دلنشین باشد. انسان ها به افرادی که برایشان جذابیت جسمانی دارند بدون این که اطلاعات دیگری از آنها داشته باشند، ویژگی های مثبت تری را نسبت می دهند و بیشتر به سمت آنها جذب می شوند.

۲) مجاورت: انسان هایی که در یک منطقه زندگی می کنند، احتمال این که به هم علاقه مند شوند بیشتر است. اشتراک در محل زندگی، محل تحصیل، محل کار با تعداد دیدارها و برخوردها و امکان علاقه مند شدن رابطه مستقیم دارند. البته امروز با وجود اینترنت و… این جنبه تحت تاثیر قرار گرفته است اما با این حال باز هم از جنبه های جذابیت محسوب می شود.

 

۳) شباهت: هرچه انسان ها از لحاظ جسمی، عاطفی، اخلاقی، عقیدتی، هوشی، فرهنگی و… شباهت های زیادی به هم داشته باشند به احتمال بیشتری جذب همدیگر خواهند شد.

جنبه های دیگری نیز نظیر باکفایتی، باهوشی، جایگاه اجتماعی و تحصیلات بالا، طی کردن اوقات خوش با هم، داشتن مهارت های شنیدن، محبوبیت و دلنشینی و گاهی متفاوت بودن هم می تواند در جذابیت تاثیر داشته باشد.

 

● چند نکته راجع به عشق

 

عشق ویژگی هایی دارد که در همه مشترک است و به قول دکتر عدل این ویژگی ها عبارتند از:

 

۱) دلبستگی و نیاز به یکدیگر (زندگی بدون او برایم سخت است).

 

۲) اهمیت داشتن (حاضرم هر کاری برایش انجام دهم).

 

چگونه فقط عاشق یک نفر باشیم

۳) ایجاد تحمل برای خطاهای یکدیگر (با این که از کارش ناراحت شدم اما چون عاشقش هستم او را می بخشم).

 

۴) اعتماد و امنیت به طوری که می تواند رازهایش را برای او بگوید (من هر حرفی را به او می گویم و در کنارش احساس امنیت می کنم).

 

به گفته این روان شناس، اینها ویژگی هایی است که وقتی عاشق می شویم در ما ایجاد می شود. اما به غیر از این ویژگی ها عاشق شدن در ما احساس های مثبت و منفی نیز ایجاد می کند که می توان احساس های مثبت را مانند شادی و شور و نشاط که معمولا در اوایل عاشق شدن اتفاق می افتد، تجربه کرد و احساس های منفی نیز مثل دلتنگی و بی قراری و عدم تمرکز بر کار و درس و… گاهی نیز احساس های دوسوگرا و متناقض مثل عشق و نفرت که بیشتر در زن ها پیش می آید اتفاق می افتند.

 

عدل می گوید: معمولا افراد عشقشان را به این اشکال به هم ابراز می کنند؛ ابراز محبت، تبادل پاداش ها و کارهایی که برای هم می کنند، حمایت های عاطفی و اخلاقی و صبر و تحمل در قبال کارهای ناخوشایند طرف مقابل. با این حال با توجه به معانی و تعابیری که ما از عشق داریم، می توانیم با این خطرات نیز مواجه شویم که شامل هوس، درگیر شدن با فرد نامتناسب، ندیدن عیوب، ماجراجویی، تبدیل کردن رابطه به یک درام و ادامه دادن رابطه به رغم بدرفتاری های طرف مقابل می شود.

 

 

● عشق های ناسالم

 

دکتر عدل اظهار می کند که بیشتر عشق ها ناسالم است. به دلیل این که بیشتر آدم ها گره ها و کمبودهایی در درون خود دارند که باعث افتادن آنها در روابط ناسالم می شود.

 

در عشق های ناسالم ابراز عشق یا نیاز فرد نسبت به رابطه بسیار شدید است. عشق های زودهنگام و شدت یافته معمولا مشکل ایجاد می کنند.

 

فردی که فکر می کند اگر معشوق کسی نشود، بسیار بدبخت و بیچاره است معمولا گرفتار عشق های ناسالم می شود.

 

فردی که به طرف مقابلش حکم می کند که تو باید فقط عاشق من باشی و نمی توانی حتی به اشیا یا فعالیت های خود عشق بورزی نیز عشقی ناسالم را تجربه خواهد کرد.

 

عدل همچنین ادامه می دهد: عشق بی قید و شرط به طوری که (هر کاری کردم باید مرا دوست داشته باشی)، عکس العمل های تند در مواقعی که با عدم عشق متقابل روبه رو می شویم، سیری ناپذیری در انتخاب عاشق و معشوق به طوری که فرد به یک نفر اکتفا نکند، ناتوانی در عشق ورزیدن به طوری که فرد به رغم داشتن عشق نتواند آن را به شکل مناسب ابراز کند، ترس از پذیرفته نشدن و این تفکر که من ارزش عشق را ندارم، ترس از وابستگی، اجبار در عشق متقابل به این صورت که (چون من عاشق توام پس تو نیز باید عاشق من باشی)، جلب ترحم و دلسوزی در رابطه مثلا با مریض جلوه دادن خود، توسل به تهدید در اجبار فرد به ایجاد رابطه مثل تهدید به خودکشی و… خواسته من به خواسته های تو و دیگران ارجحیت دارد (باید همیشه مرا در اولویت قرار دهی) و من همیشه مهم ترین فرد در زندگی تو هستم همه اینها از مصادیق عشق های ناسالم است.

 

این روان شناس، ریشه عشق های ناسالم را در بچگی و روابط ما با والدینمان می داند و اضافه می کند: وقتی نیاز های ما در رابطه با والدین بخوبی ارضا نشود و محبت کافی ندیده باشیم، به طور ناخودآگاه عشق به والدین را در بیرون جستجو می کنیم و می خواهیم کمبودها و معایبی که در روابط با والدینمان داشته ایم، در روابط عاشقانه خود جبران کنیم. رابطه بین ما و والدینمان دلبستگی است. دلبستگی یک اتفاق است که بین کودک و مراقب مستقیمش که معمولا مادر است، می افتد. این دلبستگی می تواند به اشکال مختلف باشد و نسبت به شکل آن در ما مشکلاتی ایجاد کند یا باعث رشد ما شود.

 

 

● عدل انواع دلبستگی را این گونه توضیح می دهد:

 

▪ دلبستگی ایمن: وقتی ما با والدین خود دلبستگی ایمن پیدا می کنیم که محبت و مراقبت و صمیمیت و اعتماد بین ما برقرار است و والدین تمام نیاز های عاطفی کودک خود را ارضا می کنند (البته این روند در سنین مختلف متفاوت است و تقریبا تا ۲ سالگی به تمام نیاز ها باید پاسخ مثبت داد و بعد از آن شکل پاسخ به نیاز ها متفاوت می شود) در این حالت ما در بزرگسالی به طور مناسبی وارد روابط می شویم، چرا که با والدین خود مشکلی در زمینه دلبستگی نداریم.

 

▪ دلبستگی دوری جو: اما اگر والدین پر توقع، بی اعتنا و عیب جو داشته باشیم در روابط خود نیز دچار شک و تردید به محبت و احساس افراد می شویم، چرا که همواره به احساس والدین خود نیز نسبت به خودمان مشکوک بوده ایم.

 

▪ دلبستگی مقاوم: اگر والدین غیرقابل پیش بینی و غیرمنصف باشند، احساس های شدید که در پس آن حسادت و ترس و خشم است در بزرگسالی حاصل می شود.

 

هرگونه مشکلی در روابط ما با والدینمان در دوران بچگی روی روابط ما در بزرگسالی تاثیر می گذارد. اگر کسی در ارتباط عاشقانه اش دچار مشکل است، باید ارتباطش را با والدینش در کودکی و بزرگسالی بررسی کند و مشکلات را حل کند، حتی گاهی نیاز به روان درمانی و بررسی گره های روحی در خردسالی لازم می شود که باید از یک متخصص کمک گرفت.

 

● باورهای غلط و عشق های بی سرانجام

 

دکتر عدل می گوید: بسیاری از افراد درباره عشق اشتباه فکر می کنند و باورهای غلطی در مورد آن دارند که باعث بروز مشکل در روابط آنها می شود که برخی آنها عبارتند از:

 

۱) عشق حقیقی بر همه چیز فائق می آید. (عشق که باشد همه چیز مهیاست و هر اختلافی را می توان حل کرد).

 

۲) عشق در نگاه اول. (من با اولین نگاه عاشق او شدم).

 

۳) عشق فقط یک بار. (فقط یک فرد وجود دارد که نیمه گمشده من است و اگر رابطه ام با معشوقم به هم بخورد دیگر کسی نیست که بتوانم با او ارتباط برقرار کنم).

 

۴) معشوق مسوول برآورده کردن همه نیازهاست. (معشوق من باید تمام نیازهای من را بر طرف کند و باید جای همه کس را برایم در زندگی پر کند، به طوری که من دیگر نیازی به دوست و خانواده و… نداشته باشم).

 

۵) جاذبه جنسی همان عشق است.

 

این روان شناس می گوید: برخی عشق ها بی سر انجامند مثل عشق نابرابر و یکطرفه. عاشق توانایی های بالقوه شدن (فردی که با هوش است ولی بیکار)، عشق به عنوان نجات طرف مقابل (عاشق افراد ناتوان شدن برای کمک به آنها مثل یک فرد معتاد)، عشق به عنوان معلم و شاگردی (یادگیری یک طرفه از یک فرد)، عشق به دلایل بیرونی (تحت فشارهای اجتماعی و خانوادگی)، عشق با حداقل تفاهم (بدون هیچ چیز مشترک)، انتخاب براساس کمبودهای روابط قبلی (مقایسه با رابطه های قبلی)، عشق بدون دسترسی به معشوق (عاشق کسی شدن که در کشور دیگری زندگی می کند)، این عشق ها به احتمال زیاد به سرانجام نمی رسند و افراد را دچار مشکلات متعددی در روابط و زندگی می کنند.

 

وقتی به عشق فکر می کنیم همیشه داستان های زیبا و افسانه های عاشقانه به یادمان می آید، اما باید به یاد داشته باشیم که عشق در زندگی واقعی با عشق در فیلم ها و داستان ها متفاوت است و ممکن است گاهی زندگی ما را بسیار لذت بخش یا بسیار زجرآور کند، پس کمی آهسته تر و محتاط تر در مسیر پر خطر عشق گام برداریم.

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج


چگونه نزد همسر بیشتر دوست داشته شویم؟


بلیطت رو به قیمت لحظه آخر بخر!


واسه همه چی جا هست!

خریدقسطی جهیزیه بدون نیاز به پرداخت اولیه


قیمت امروز بلیط اتوبوس به هرکجای ایران


پاکسازی و رفع آلودگی هوای خانه

سریعترین وارزانترین راه سفربه نقاط مختلف


ارسال فوری و محرمانه انواع کاندوم

چطور با هزینه‌ی کم، زیاد و راحت سفر کنیم؟

بالاترین کیفیت لوازم خانگی با بهترین قیمت


چنددقیقه ای بدون دردسر ماست سالم بساز!

اینجا یکی از هتلهای کیشه! همین حالارزروکن


سریعترین راه یادگیری زبان انگلیسی


خدمات ایمپلنت بدون آسیب رساندن به لثه

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

همگی می‌دانیم که نمی‌توانیم دیگران را وادار کنیم که دوستمان داشته باشند، هر چقدر هم که دیوانه‌وار عاشق دیگری باشیم و ذره ذره وجودمان عشق او را بخواهد، عشق اجباری نمی‌شود. سوال اینجا است که آیا راهی وجود ندارد که محبوبمان را ترغیب کنیم که عاشق ما بشود، آیا اگر هر کاری از دستمان بربیاید انجام بدهیم، شانس این که فرد رویاهایمان به ما توجه کند، بیشتر نمی‌شود؟ شاید برخی فکر کنند که این کار تقلب است، اما با استفاده از چند شگرد میتوانید به هدفتان برسید. گذشته از هر چیز موضوع مهمی در بین است، صحبت بر سر عشق است و همانطور که میدانید، همه چیز در جنگ و در عشق مجاز است.

فهرست مطالب

جذب کردن را با جلب توجه کردن اشتباه نگیرید. خیلی راحت می‌توانید با انجام دادن یک کار عجیب و خارق‌العاده یا حتی احمقانه توجه یک نفر را برای چند دقیقه جلب کنید، اما این توجه کوتاه مدت است و او به محض آن که از شما دور شود و به خانه برگردد، دیگر شما را به خاطر نخواهد آورد. جذب موفق زمانی رخ می‌دهد که توجه یک نفر را به روشی جلب کنید که او حتی بعد از جدا شدن از شما هم، به شما فکر کند.شما باید به مرد مورد علاقه‌تان نشان بدهید، خصوصیاتی دارید که او به شدت نیازمند آن‌ها است. در چنین موردی حتی اگر او از قبل علاقه‌ای به شما نداشته باشد، جذبتان خواهد شد. هر فردی در این جهان به دنبال ویژگی‌های خاصی است و این ویژگی‌ها را در هر فردی که ببیند، جذبش خواهد شد. برای مثال بعضی خانم‌ها جذب مردان بلندپرواز می‌شوند، چون جاه‌طلبی و بلندپروازی این نوید را می‌دهد که شاید این مرد روزی به فرد مهمی تبدیل شود؛ از طرفی بعضی مردان جذب زنانی می‌شوند که مورد توجه مردان دیگرند، چون با به دست آوردن یک زن محبوب احساس می‌کنند که به موقعیت بالاتری دست یافته‌اند. بنابراین علت این که مرد مورد علاقه‌تان شما را دوست ندارد، می‌تواند این باشد که شما به او نشان نداده‌اید که واجد خصوصیات مورد نیازش هستید. قبل از آن که سعی کنید توجه کسی را جلب کنید، ابتدا باید درباره او اطلاعات کافی جمع کنید و متوجه شوید که چه خصوصیاتی او را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

در ابتدا باید دائماً اطرافش باشید تا مطمئن شوید که فراموش نمی‌شوید. نبرد برای جلب توجه نبرد دشواری است و ممکن است مسائل بسیار دیگری وجود داشته باشد که برای جلب توجه او با وجود شما رقابت کند. البته این که فقط نزدیکش باشید، کافی نیست، مادامی که او به شما علاقه‌مند نشده است، باید هر بار که در کنارش هستید، خصوصیاتی را که می‌دانید، روی او تاثیر می‌گذارد، نیز به نمایش بگذارید. بعد از آن که او به شما وابسته شد و به وجودتان در زندگی‌اش عادت کرد، با فرستادن سیگنال‌‌های مختلف گیجش کنید، مثلاً یک روز به شدت به او توجه کنید، اما روز دیگر کاملاً نادیده‌اش بگیرید.همین رویه گیج کننده را ادامه بدهید تا او از خودش بپرسد که خواسته واقعیتان چیست و آیا او را واقعاً دوست دارید یا خیر. اینجا است که می‌توانید بابت این موفقیت به خودتان تبریک بگویید، چون فکرش را کاملاً به خودتان مشغول کرده‌اید.اگر مدتی به همین رفتار ادامه بدهید، او هر روز بیشتر از قبل به شما فکر خواهد کرد تا جایی که متوجه می‌شود، زندگی کردن بدون شما برایش بسیار سخت است و از این به بعد او است که دنبالتان می‌آید.

اگر مراحل قبل را با موفقیت انجام داده باشید، او مرتب به شما فکر می‌کند و هرچند هنوز جذبتان نشده است، اما سعی می‌کند شما را که به نظرش مرموز و غیرقابل درک می‌رسید، در گروه معینی جای بدهد. در این مرحله است که باید تمام ویژگی‌های تاثیرگذارتان، به ویژه آن خصوصیاتی را که طرف مقابل فاقد آن‌ها است، به او نشان بدهید. برای مثال اگر مردی که می‌خواهید جذبش کنید، خجالتی است، شما باید با اعتماد به نفستان او را مجذوب کنید.

چگونه فقط عاشق یک نفر باشیم

اگر مردی که می‌خواهید دوستتان داشته باشد، گوشه‌گیر است و با دیگران صمیمی نمی‌شود، رفتار دوستانه‌ای با او در پیش بگیرید، اگر اعتماد به نفس ندارد، اعتماد به نفستان را نشان بدهید یا اگر از زندگی می‌ترسد، جسارت و شور زندگیتان را به نمایش بگذارید. همگی ما جذب افرادی می‌شویم که خصوصیات فوق‌العاده‌ای را دارند که خودمان فاقدش هستیم یا دارای خصوصیاتی هستند که ما هم آن‌ها را داریم و وجود آن‌ها را در خودمان می‌پسندیم.

بعد از آن که در فکر و ذهن فرد مورد علاقه‌تان جای گرفتید و به مشغولیت ذهنی او تبدیل شدید، گام بعدی این است که کمتر از گذشته دور و برش آفتابی بشوید و با دوستانتان هماهنگ کنید که وقتی کنارش نیستید، نزد او از شما تعریف کنند. مثلاً یکی از دوستانتان می‌تواند بگوید: “وای! این پسر فوق‌العاده است، تعجبی نداره که همه دخترا دنبالشن.” به این ترتیب می‌توانید از دوستانتان برای اثبات اجتماعی خودتان به فرد موردعلاقه‌تان کمک بگیرید، ضمناً چون دیگر مانند سابق همیشه کنارش نیستید، آتش شور و اشتیاق او را نیز روشن می‌کنید. غیرقابل پیش‌بینی باشید و احساساتتان را به سرعت برملا نکنید، چون هر آنچه که قابل پیش‌بینی است، کسل کننده می‌شود. انتظار می‌رود که فرد محبوبتان در این مرحله به شما علاقه‌مند شده باشد. لطفاً از این اطلاعات عاقلانه استفاده کنید.

فرد مورد علاقه‌تان را می‌توانید به راحتی، با انتخاب لباس‌های مناسب جذب کنید. پژوهش‌های متعدد نشان داده است که قرمز رنگ بسیار جذابی است و احتمال این که جذب افرادی بشویم که رنگ قرمز به تن کرده‌اند، بیشتر است. به علاوه قرمز تداعی کننده جذابیت و انرژی جنسی است.

رفتار آئینه‌ای یکی از مفاهیم جالب روانشناسی است و اطرافیانمان را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. اگر رفتار فردی را که درصدد جذبش هستید، مانند آئینه تقلید کنید، این فکر را در او به وجود می‌آورید که به هم شبیه هستید و با هم تفاهم دارید. اگر او به ساعتش نگاه کرد، شما هم به ساعتتان نگاه کنید. اگر او پایش را خاراند، شما هم پایتان را بخارانید. مطمئن باشید که از تاثیر این تکنیک شگفت‌زده خواهید شد.

وقتی می‌خواهید فردی را جذب کنید، بهتر است خودتان را به جای او بگذارید. این همدلی مزایای متعددی دارد که همگی آن‌ها در جذب فرد مورد علاقه‌تان به شما کمک می‌کند. اول این که با همدلی کردن می‌توانید نیازهای او را پیش‌بینی کنید و به این ترتیب او را مجذوب قدرت “ذهن‌خوانی” خودتان بکنید و در موقع نیاز به دادش برسید. دوم این که وقتی احساس کند که درکش می‌کنید، طبعاً احتمال این که جذبتان شود و به شما علاقه پیدا کند، بیشتر میشود. سعی کنید به نقطه‌ای برسید که بتوانید جملاتش را کامل کنید.

یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای این که محبوبتان را به خودتان علاقه‌مند کنید، این است که به او نزدیکتر شوید. اگر همیشه نزدیکش باشید، او بیشتر با شما آشنا می‌شود و این آشنایی و درک بیشتر کمک می‌کند تا به هدفتان برسید. هر چه او بیشتر و بیشتر شما را ببیند، شانس این که به قلب او راه پیدا کنید، بالاتر می‌رود.

بهره‌گیری از حس شوخ‌طبعی همواره روش فوق‌العاده‌ای برای جذب دیگران به شمار می‌رود، به همین دلیل است که کمدین‌ها تقریباً بدون هیچ سعی و تلاشی می‌توانند با فرد دلخواه خود وارد رابطه شوند. این اثرگذاری اصطلاحاً اثر شوخ‌طبعی گفته می‌شود. اثر شوخ‌طبعی پدیده‌ای روانشناختی است که براساس آن، وقتی مسائل را به روشی شوخی‌آمیز به مخاطبمان عرضه می‌کنیم، به خاطر سپردن آن‌ها راحت‌تر می‌شود؛ بنابراین اگر می‌خواهید در خاطر فرد مورد علاقه‌تان بمانید، شوخی‌های خنده‌دار را از یاد نبرید.

دختر زیبایی کتاب‌هایش روی زمین می‌ریزد و وقتی همه با بی‌توجهی از کنارش می‌گذرند، غریبه جذابی به کمکش می‌آید و کتاب‌هایش را جمع می‌کند. کلیشهیآشنایی است، اینطور نیست؟ این تصویر آشنا نمونه‌ای از “اثر قربانی قابل شناسایی” است. پژوهش‌ها نشان داده است که احتمال کمک کردن مردم به کسی که به دردسر افتاده است و هیچ دستی برای کمک به سمتش دراز نمی‌شود، بیشتر است. برای این که این موقعیت را خلق کنید، باید تنها و نیازمند کمک باشید، البته باید مطمئن شوید که هیچ فرد دیگری به کمکتان نخواهد آمد.

منحصر به فرد بودن یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای جذب فرد مورد علاقه‌تان است. هیچ کس نمی‌خواهد با فردی وارد رابطه شود که هیچ تفاوتی با دیگران ندارد. پس ترتیبی بدهید که متمایز از دیگران باشید. تنها راهی که تضمین می‌کند، می‌توانید توجه یک نفر را جلب کنید و از آن مه‌متر، به یادش بمانید، این است که همرنگ جماعت نباشید. از این تاثیرگذاری با اصطلاح “اثر عجیب و غریب بودن” یاد می‌شود. این اثر پدیده‌ای روانشناختی است که توضحیح می‌دهد، مردم مسائلی را که به روشی غیرعادی به آن‌ها عرضه می‌شود، بهتر به خاطر می‌سپارند. بنابراین اگر می‌خواهید در یادش بمانید، منحصر به فرد باشید.

کاملاً درست است که تاثیر اولیه همه چیز است و اثر آن تکرار نشدنی است. این باور درباره جذب عشق کاملاً صحت دارد. پژوهش‌ها نشان داده است که ما فقط ظرف 30 ثانیه بعد از ملاقات کردن با یک فرد جدید، درباره ادامه دادن رابطه خود با او تصمیم می‌گیریم. بنابراین سعی کنید که تاثیر اولیه خوبی به جا بگذارید. البته از سوی دیگر نتایج پژوهش‌های متعدد حاکی از آن است که وقتی در اولین برخورد از فردی خوشمان نیاید، اما بعد از آن مرتباً او را ببینیم، احتمال ایجاد شدن پیوندی قوی بینمان بسیار بالا خواهد بود. بنابراین اگر از برخورد اول نتیجه دلخواهتان را نگرفتید، ناامید نشوید، چون هنوز شانستان را برای عاشق کردن او از دست نداده‌اید.

اعتماد به نفس نقش مهمی در جذب کردن دیگران دارد. وقتی به خودتان مطمئن باشید، اطرافیان متوجه این اعتماد به نفس می‌شوند و احتمالاً این خصوصیت بیشتر از هر چیز دیگری توجهشان را جلب می‌کند. به علاوه وقتی از خودتان مطمئن باشید، دیگران در حضورتان راحت‌تر خواهند بود؛ اگر عصبی باشید، این عصبی بودن به آن‌ها نیز سرایت خواهد کرد. بهترین راه برای این که اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید، این است که در کاری مهارت پیدا کنید یا روش دیگری را پیدا کنید که باعث شود احساس خوبی درباره خودتان داشته باشید.

همه می‌دانند که اندکی مرموز بودن یکی از خصوصیات بسیار جذاب است. زندگی و شخصیت خودتان را بیش از حد برملا نکنید. کمی تودار باشید و رو بازی نکنید تا جذابیتتان دوچندان شود. به این ترتیب عشقتان ترغیب می‌شود که شما را بهتر بشناسد و رمز و رازهایتان را کشف کند.

پژوهش‌ها نشان داده است که وقتی دو نفر با سرعت یکسان راه می‌روند، حس می‌کنند که علاقه‌ای بین آن‌ها وجود دارد. این سرعت یکسان و همراه بودن این احساس را در آن‌ها ایجاد می‌کند که با یکدیگر هماهنگ‌اند و وجوه تشابه فراوانی دارند. هماهنگ راه رفتن نمونه‌ای از رفتار آئین‌های است که بررسی‌های دقیق‌تری بر روی آن انجام شده است. فردی که به طرف مقابلش علاقه‌مند باشد، سرعت گام‌هایش را با سرعت گام‌های او هماهنگ می‌کند، حال آن که دوستان معمولاً سرعت راه رفتنشان را با هم تنظیم نمی‌کنند.

نوشیدن قهوه یکی از بهترین ایده‌ها برای قرار اول و آشنایی است، اما آیا می‌دانستید که این قرار گرم از نظر روانشناسی نیز به جذب طرف مقابل کمک می‌کند؟ بعد از آن که نخستین قرارتان را به صرف قهوه برگزار کردید، شخصیتتان برای او تداعی کننده گرمای لذت‌بخش قهوه خواهد بود. برای مثال اثبات شده است که اگر هنگام صحبت کردن با دیگری، نوشیدنی سردی در دستتان باشد، این باور در شما شکل می‌گیرد که طرف مقابلتان شخصیت سرد و غیردوستانه‌ای دارد. از سوی دیگر اگر حین گفتگو نوشیدنی داغی، مثل قهوه در دستتان باشد، فکر می‌کنید که طرف مقابلتان شخصیت خونگرم و دوستانه‌ای دارد.

تمام توصیه‌های بالا روش‎هایی عمومی هستند، اما از یاد نبرید آنچه که برای شما جذاب است، شاید برای دوستتان کاملاً کسل کننده باشد و آنچه شما را جذب می‌کند، شاید تاثیری بر دوستتان نداشته باشد. می‌دانید بازاریاب‌ها چطور دیگران را ترغیب به خرید محصولاتشان می‌کنند؟ آن‌ها اول نوع افرادی را که درصدد جذبشان هستند، تعیین می‌کنند، سپس کمپین‌ها و تبلیغاتشان را مطابق علائق گروه مورد نظرشان طراحی می‌کنند.

 

فردی که عاشقش هستید، برای شما مهمترین آدم روی کره زمین است، بنابراین هیچ دلیلی ندارد که از جذب کردن او ناامید شوید. با پیاده کردن روش‌های خاص می‌توانید رویای خودتان را به واقعیت تبدیل کنید، می‌توانید فردی را که دوستش دارید، جذب کنید، رابطه‌تان را وقتی همه چیز به نظر تمام شده می‌رسد، ترمیم کنید یا عشق قدیمیتان را به رابطه برگردانید. در هر موقعیتی که قرار داشته باشید، ایمان داشته باشید که اوضاع بهتر خواهد شد. روش‌های کلی جذب کسی که دوستتان ندارد، شامل درگیر کردن فکر او، تبدیل جذب به مشغولیت ذهنی و بازی کردن با ذهن او می‌شود، البته ممکن است این روش‌ها برای هر فردی موثر نباشد. بهتر است برای این که ایده‌های بهتری را متناسب با مورد خاص خودتان پیدا کنید و هر چه سریعتر به عشقتان برسید، با یک مشاور مجرب تماس بگیرید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

40 بازدید

50 بازدید

119 بازدید

108 بازدید

185 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چگونه فقط عاشق یک نفر باشیم

ویژگی های خیلی زیادی داره اون خیلی با استعداد ه و من از ۶ سالگی می شناسمش و و بهش اعتماد خیلی زیادی دارم من در هنگام فراموش کردنش دچار تردید می شم و وقتی می بینمش ضربان قلبم بالا می ره و دست پاچه می شم و دوباره بهش وابسته می شم فکر نکنم زیاد دوسم داشته باشه ولی من دوست داشتم واقعیه و حتی هرشب خوابش رو می بینم و وابسته تر میشم به خودش و خاطراتش چی کار کنم

و من خیلی هدف دارم و اولین هدفم اینه که پزشک شم و دومین هدفم به دست آوردن سجاد نمی تونم فراموشش کنم چند باری هم دم مدرسه دیدمش چی کار کنم ؟

خسته نباشید من واقعا عاشقشم و براش می میرم حاظرم تمام دارایی خودم رو باهاش قسمت کنم نمی دونم یه حسه دست خودم نیست و نمی دونم باید چی کار کنم؟ به نظر شما میشه عاشقش کنم ؟ و دوستم ناراحت نمی شه ؟

سلام من دختر، و ۱۶ سالمه عاشق پسری شدم که یه سال از من بزرگتره البته اینو بگم بچه محلمونه و باباش سوپر مارکت داره باباش منو و می شناسه و خیلی دوسم داره من چند روز پیش پیج اینستاگرام اونو پیدا کردم رفتم تو دایرکتش و بهش گفتم عاشقتم و اون از من خواست که تو واتساپ بهش پیام بدم و شمارشو داد منم قبول کردم و باهم حرف زدیم اون گفت قبلا دوست دختر داشته و من ی دونستم چون دوست دخترش رفیق فاب منه بعد که باهم حرف زدیم اون گفت من اونو دوست دارم جالب این جاست که کات کرده و دوست دختر نداره و من چند بار براش اهنگ فرستادم و تولدش رو بهش تبریک گفتم من خیلی دوسش دارم بیش از حد تو درسم هیچ خللی ایجاد نشده و معدلم ۲۰ ولی دوسش دارم میشه بگید چی کار کنم ؟؟

چند بار خواستم فراموشش کنم اما نمی تونم و تا می یام فراموشش کنم یهو تو خیابون می بینمش چی کار کنم ؟☹

سلام دوست گرامی این مساله را می‌دانیم که فراموش کردنی در کار نیست، بلکه با کمک متخصص می‌توانید این اتفاق تلخ را کمرنگ کنید و به جای اینکه تمام شبانه روز خود را به او فکر کنید، این افکار را مدیریت کنید. توصیه می‌کنیم در دوره «زندگی پیروزمندانه پس از جدایی» شرکت کنید.

سلام دوست گرامی شما به صورت مستقیم ابراز علاقه کردید و طرف مقابل شما اشاره کرده که قبلاً در رابطه بوده است که فرد قبلی دوست شما بوده است!! آیا تمایلی برای ادامه این رابطه دارد؟دلایل اینکه به او علاقمند شدید را می‌توانید بگویید؟ در درس شما خللی وارد نشده، چون هنوز رابطه‌ای شروع نشده است و سن شما برای ارتباط عاطفی پایین است.

خسته نباشید من واقعا عاشقشم و براش می میرم حاظرم تمام دارایی خودم رو باهاش قسمت کنم نمی دونم یه حسه دست خودم نیست و نمی دونم باید چی کار کنم؟

خسته نباشید من واقعا عاشقشم و براش می میرم حاظرم تمام دارایی خودم رو باهاش قسمت کنم نمی دونم یه حسه دست خودم نیست و نمی دونم باید چی کار کنم؟ به نظر شما میشه عاشقش کنم ؟ و دوستم ناراحت نمی شه ؟

سلام من دخترم دو سال پیش با یک پسری آشنا شدم که دو سال از من کوچک تره ازش به عنوان یک دوست خیلی خوشم میومد اما پس از گذشت دو سال اون بهم گفت خیلی دوستم داره(چند ماه پیش) به نظرم راست هم می گفت چون خیلی به هم نزدیک بودیم و تند تند همدیگر میدیدیم خیلی باهم صمیمی بودیم و همه با حسرت به ما نگاه می کردن من هیچوقت مثل اون نگفتم که عاشقتم و دوست دارم اما اون میگفت و حتی با رفتارش نشون میدان اما راستش من میترسیدم بگم چون با خودم می گفتم زوده. خلاصه همینجوری میگذشت یه روز که پیش هم بودیم اون خواست بهم نزدیک بشه من رفتم عقب چندوقت پیشش هم من به خاطر اینکه مادرم متوجه شده بود چت می کنیم گفتم دیگه بسه اما اون گفت من هزار بار آبروم رفته و هیچی به تو نگفتم راستم میگفت. بهم گفت نکنه یکی بهتر از منو دیدیم و اینجور چیزا. میگفتم اومد سمتم من خودمو کشیدم عقب اون دوباره نزدیک شود من با لبخند و شوخی فاصله گرفتم آخه از اینجور کارا خوشم نمیاد. بعد اون با تندی رفتار کرد و گفت همه چی تموم و رفت. هنوزم که همواره هم دیگری می بینیم با هم لج افتادیم تو جمع نشستیم آروم بهم میگه حالم ازت بهم میخوره منم میگم همچنین ولی میدونم که راست نمیگه چون با اینکه قهر بودیم مثل قدیما نزدیک شد و احساسشو با رفتارش نشون میداد ولی باز میگفت ازت بدم میاد. تو جمع خیلی لجه تو تنهاییمون بد نیست. من گیج شدم یعنی دوستم داره هنوز؟ راست میگه ازم بدش میاد؟ چرا وقتی قهر بودیم مثل قدیما حتی خیلی نزدیکتر اومد سمتم و احساسشو نشون میداد و بعضی اوقات از چشمش می‌شد خوند ولی تو همون حالتم میگفت ازم بدش میاد؟ اصلا چرا وقتی بینمون به قول خودش همه چی تموم شده باز اومد سمتم؟ چطوری رابطمونو دوباره خوب کنم؟ فکر کنم هنوز دوسش دارم

سلام دوست گرامی به سن خودتان و او اشاره نکردید. هیجان ایشان برای نزدیک شدن بیشتر به شما، نشان از اهمیت دادن به ارتباط فیزیکی دارد و زمانی که شما او را پس زدید، رفتارش متفاوت شد؛ پس این نوع رفتار نشان می‌دهد که ارتباط عاطفی اولویت پایین‌تری نسبت به ارتباط فیزیکی دارد. بنابراین این انتخاب شماست که او را انتخاب کنید تا آسیب ببینید یا خیر.

ممنون که پاسخ دادین. البته آنقدر بهم نزدیک نمیشه که بخواد آسیب بزنه و من هم اجازه نمیدم و اون قصدش آسیب زدن نیست به نظرم. نظر شما چیه یعنی اینجوری داره ابراز احساسات میکنه؟ رو در رو براش سخت بود به زبون بیاره ولی مجازی میگفت. به نظر شما اگه اومد و ازم عذر خواهی کرد و فرصت دوباره خواست بهش اجازه بدم؟ یا که بزازم وضعیت همینجوری بمونه؟

سلام من عاشق پسر خالم شدم و ما قبلا همدیگرو اصلا ندیده بودیم سه سال پیش همدیگرو دیدیم و من اول ازش خوشم نمیومد ولی بعد به شدت عاشقش شدم من سنم کمه ولی اون از من بزرگتره تا حالا خیلی به هم نزدیک نشدیم بعضی موقع ها خیلی بهم نگاه عاشقانه میکنه ولی اون قبلا دختر دیگه ای رو دوست داشت و الان هم فک کنم نمیدونم دوست داره من چیکار کنم عاشقم باشه

سلام دوست گرامی به سن خودتان و او اشاره نکردید. عاشقانه نگاه کردن، دلیل بر دوست داشتن و یا برنامه‌ای برای آینده داشتن نیست. تلاش کنید در مورد مسائل مشترک باهم صحبت کنید تا اطلاعات بیشتری درباره او بدست بیاورید.

سلام فردی از طریق راه های بالا من رو به خودش جذب کرد و الان دو سالی میگذره و من الان که دیگه نمیبینمش احساس میکنم خیلی بهش وابسته شدم و همش تو فکرشم به طوری که روند عادی زندگیم رو به هم زده ، نمیدونم حسم رو بهش بگم یا نه

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. اگر به صورت حضوری به او دسترسی ندارید، بهتر است به صورت مجازی با او صحبت کنید.

سلام من یک دخترم ک عاشق ی پسری شدم ک او چن وقت پیش ب یک دختر دیگر ابراز علاقه کرده است و من کلا نمی دانم او از من خوشش می آید یان من باید چیکار کنم خواهش میکنم چیزی بگویید

سلام دوست گرامی اشاره کردید که او به شخص دیگری علاقمند است، پس خودتان جواب خود را دادید. این عشق یکطرفه ممکن است برای شما آسیب به همراه داشته باشد؛ پس بهتر است اگر از علاقه او نسبت به خودتان مطمئن نیستید، او را رها کنید.

من پسرم و ۱۹ سالمه طرف مقابلم نیز هم سن منه من از ۱۲ سالگیم بهش علاقه داشتم ولی حسمو بهش نمیتونستم بگم که یه روز حسمو بهش گفتم و او در جواب گفت من تورو به اندازه داداشم دوست دارم.من چطوری میتونم اونو جذب خودم کنم.واقعا عاشقشم و بدون اون نمیتونم زندگی کنم.

سلام دوست گرامی به نظر می‌رسد طرف مقابل بیشتر از حد یک برادر به شما علاقه‌ای ندارد و این مسیر یک طرفه از سوی شما ممکن است به نتیجه‌ای نرسد. اما برای او علاقه خودتان را بازگو کنید مجدد و دلایل خودتان را برای انتخابش بگویید.

از این کار میتونم جواب بگیرم.الان من یه سال دوسالی میشه که ندیدمش

یعنی امکان داره هیچ علاقه ای به من نداشته باشه.یه سال دوسالی میشه که ندیدم واینکه اگه دوباره حسمو بهش بگم و دلیل اینکه چرا اونو دوس دارمو بازگو کنم میتونه یه جورایی کمکم کنه یا نه

سلام من 15 سالمه و 9 ساله عاشق یه پسری هستم که 17 سالشه چند بار هم بهش ابراز احساسات کردم ولی از من خوشش نمیاد چیکار کنم که عاشقم بشه چون خیلی دوسش دارم

سلام دوست گرامی 6 سالگی شروع احساسات شما به او بوده است؟! بهتر است کمی منطقی‌تر به این ماجرا نگاه کنید. سن شما برای این ابراز علاقه مناسب نیست. تلاش کنید به جای ابراز علاقه به او، موفقیت‌های خودتان را بیشتر کنید و به وظایفی که به سن شما مربوط است رسیدگی کنید.

سلام. من عاشق یه دختری از 4 سالگیم هستم الان 14 سالمه و طرف 1 ماه ازم کوچیک تره سالی یه بار میبینمش موقعیت پیش نمیاد بهش بگم بعضی شبا خوابش رو میبینم اخرین خوابی که دیدم بد بود ولی همشون خیلی خوب بود واقعا اگر بره از پیشم خودکشی میکنم خیلی بهش وابسته هستم میبینمش سرش توی لاک خودشه و توی گوش دوستاش حرف میزنه واقعا عاشقشم به قدری نمیتوتن سرم رو بالا منم

سلام من یه دختری ام که عاشق یه پسری شدم که در ظاهر جدیه ولی خیلی روحیه نرم و لطیف دارد و مهربون است من ۲۰ سال دارم اون ۲۸ سال دارن من بدون اون نمیتونم زندگی کنم لطفا کمکم کنید ممنون

سلام دوست گرامی برای جذب عشق ایشان شما باید تلاش کنید که از طریق غیرمستقیم به او علاقه‌تان را نشان دهید. اشاره‌ای نکردید که چگونه با او آشنا شدید تا بهتر بتوانیم به شما راهنمایی کنیم. در ضمن میزان علاقه‌ای که به او پیدا کردید، کمی غیرطبیعی است و نشان از وابستگی دارد. می‌توانید در دوره« جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» رادیوعشق شرکت کنید.

سلام من یه دختری هستم که عاشق یه پسر شده ام که اون عجیب غریبه و چند تا ویژگی رو باهم داره مثلا هم خیلی خجالتیه که سمته دخترا نمیره هم خیلی شوخ طبعه و میدونم که از چه جور دخترایی خوشش میاد از دخترا مثل خودش که شوخ باشن خوشش میاد منم اینطور هستم اما نمیدونم چطور به این پسر رو عاشق خودم کنم و بدون اون نمیتونم ممنون میشم اگر کمکم کنید

سلام دوست گرامی شما می‌توانید در دوره «جذب عشق، از آشنایی تا ازدواج رادیوعشق» شرکت کنید تا بتوانید این جذب عشق را به طریقه صحیح و علمی آموزش ببینید.

سلام من ابوالفضل هستم 12سالمه من ی دختری رو دوست داشتمم اونم12سالش بود ازمن ولی دوماه کوچیک بود اونم میگفت دوست دارم اما بعدش بهم گفت تواخلاقت خرابه من نمیتونم با تو بمونم میشه راهنمایی کنید من واقعا عاشقشم چیکارکنم.راهی هست که برگرده؟

سلام دوست گرامی شروع دوره نوجوانی همراه با کشش به سمت جنس مخالف است. احساسات متنوع و مختلفی را تجربه خواهید کرد و یکی از آنها احساس دوست داشتن است. اما این احساسات پایدار نخواهد ماند و دائماً تغییر شکل می‌دهد. بنابراین نمی‌توانید به این مساله امید فراوانی داشته باشید که این احساس همیشه دوام خواهد داشت. همانطور که طرف مقابل شما که اول از شما خوشش می‌آمد و حالا از اخلاق شما ایراد گرفته است و کنار شما نیست.

سلام وقتتون بخیر من از یه دختری خوشم اومده دلم میخواد بهش بگم ولی میترسم چون من افغانستانیمو اون ایرانیه میگم شاید سر همین قضیه از من خوشش نیاد میخواستم راهنماییم کنید یعنی میشه کاریش کرد؟!!

سلام دوست گرامی این مساله بستگی به طرز فکر طرف مقابل شما دارد و تا وقتی عنوان نکنید نمی‌شود حدسی زد.

سلام من۲۲سالمه و عاشق پسرعموی۲۷سالم شدم به شدت بهش علاقه دارم چون به پدرش که مشکلات زیادی داره خیلی کمک میکنه اکثرا شبا خوابشو میبینم وقتی بهش نزدیک میشم تمام بدنم سفت میشه و احساس میکنم کسی رو بجز اون نمیبینم تا حالا بهش ابراز علاقه نکردم ولی اونم کاری نکرده ولی بهم بی توجه نیست ممنون میشم اگه بگین چطور میتونم بهش نزدیک بشم؟

سلام دوست گرامی برای ابراز علاقه کردن راه‌های زیادی وجود دارد که یکی از آنها راه مستقیم است. اما در این شیوه مستقیم امکان اینکه طرف مقابل شما را طرد کند و یا از چشمش بیفتید زیاد است. بنابراین شیوه‌های غیرمستقیمی وجود دارند که می‌توانید از آن طریق نزدیک شوید. برای مثال شما می‌توانید به دنبال یک صحبت مشترک بگردید. در رابطه با کار، رشته تخصیلی، یک اتفاق مشترک در فامیل، موضوعات روزمره و… در واقع شما باید ابتدا گفتگو کردن با او را تمرین کنید. برای مساله شما دوره‌ای با نام «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» وجود دارد که می‌توانید از آموزش آن بهرمند شوید و همراه یک مشاور در این مسیر قدم بردارید.

سلام من عاشق دختری شدم که از من 1 سال بزرگتره و من اونو شدیدا دوستش دارم و اون توجهی به من نمیکنه و من بدون اون هیچ امیدی برای زندگی کردن ندارم لطفا یک راه حل به من بدین ممنونم

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. آیا به او ابراز علاقه کردید و او بی ‌توجهی می‌کند؟ یا دورادور از او خوشتان می‌آید؟ بهتر است ابتدا شناخت‌تان را از ویژگی‌های فرد ایده‌آل او بیشتر کنید تا بدانید او به جه شخصیت‌هایی بیشتر علاقه دارد. دستاوردهای خود را افزایش دهید و برای جذب صحیح ایشان از مشاوران رادیو عشق، نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام و خسته نباشید بابت مطالب مفیدتون من پسری ۱۶ ساله هستم و از دختری که چند ماه از خودم بزرگ تره خوشم اومده برای اولین بار که بهش گفتم قبول نکرد و دومین بار خودمو یکی دیگه جا زدم بازم قبول نکرد چند باری به صورت تلفنی مزاحم شدم و اون فهمید بعدش هم که بهش گفتم گفت آدمهایی به من پیشنهاد دادن که شانشون از تو بالا تره و منو کوچیک کرد و میگه که با هیچ کسی نمیخواد دوست بشه هیچ نشانه ای هم از علاقش به خودم رو نمیبینم میشه لطف کنید راهنمایی کنید

سلام دوست گرامی سوال دقیقی نپرسیدید نکات مهم را در نظر داشته باشید: سن کم شما که در دوره نوجوانی هستید انتخاب شخصی که از شما بزرگتر است عدم نشانه یا علاقه‌ای از طرف مقابل تحقیر شدن از جانب طرف مقابل ابتدا مشخص کنید دلیل و انگیزه‌تان از بودن در این رابطه چیست؟ و به چه دلیلی به کسی علاقمند شدید که علاقه‌ای به شما ندارد؟ می‌توانید برای بررسی بیشتر از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام من پسری ۲۶ ساله ام حدود ۵ ماه پیش با یه دختری آشنا شدم و به شدت بهش علاقه مند شدم ایشون ۵ سال از من کوچک تر هستش نزدیک ۲ ماهی تو رابطه بودیم ولی بعد یه مدت گفت من بهت حس ندارم و فقط بعنوان یه دوست ساده میتونم کنارت باشم این هم اضافه کنم از طریق چنتا از دوستان باهم آشنا شدیم به شدت بهش علاقه نشون میدادم و همه جا بهت اهمیت میدادم و خیلی کارهای زیادی کردم براش ولی اون همش حرفش همین بود که بهم حس نداره بعد از جدایی هنوز همدیگه رو میبینیم یه روز خیلی باهام خوبه ولی یه روز کاملا سرد و بی تفاوته نمیدونم چیکار باید بکنم که مهرم به دل این آدم بیفته ایشون دقیقا چند روز قبل آشناییمون یه رابطه رو تموم کرده بود که طرف مقابل رو دوست داشت ولی چون خیانت دیده بود طرف مقابل رو کنار گذاشته آیا راهی هست بتونم جدب خودم بکنم؟ ما همدیگه رو هنوز میبینیم و از طریق دوستان بیرون میریم و در ارتباطیم

سلام دوست گرامی نکته مهمی که در پرسش شما وجود دارد این است که ایشان پیش از شما با شخصی در ارتباط بودند و خیانت دیدند و بلافاصله پس از چندروز با شما وارد رابطه شدند. این مساله نشان می‌دهد که او اصلاً آمادگی شروع یک رابطه جدید را ندیده است و در ارتباط قبل آسیب دیدند. بنابراین شما در حال حاضر یکی از اشتباهاتی که نباید انجام دهید اصرار به شروع رابطه عاطفی است. نقش یک ناجی و حمایت‌گر را نیز نداشته باشید و فعلاً به او فرصت دهید تا بتواند با زخمی که خورده است، کنار بیاید.

سلام من یکیو دوست دارم ک اون دوسم نداره….یعنی یجوریه که یه روز باهام خوبه یک روز بد… میدونه دوسش دارم…برای همین کم محلی میکنه…من خودم دختریم ک خیلیا میخوان باهام باشن ولی من فقط از یک نفر خوشم میاد و نمیتونم فراموشش کنم….نمیدونم چیکار کنم چه باهاش سرد باشم چه صمیمی باهام حرف نمیزنه … ولی همیشه استوریامو چک میکنه و حواسش بهم هست…نمیفهممش خیلی مغروره ..چیکار کنم خدایی .. 19سالمه:(

سلام دوست گرامی اشاره کردید با شما صحبت نمی‌کند، اما یک روز با شما خوب است یک روز بد، این مساله یک تناقض است. بالاخره باهم در ارتباط هستید یا خیر؟ اگر ارتباط شما از طریق فضای مجازی باشد و شما از این طریق به او علاقمند شدید، بهتر است کمی واقع‌بینانه‌تر به این ماجرا نگاه کنید. تا به حال از خودتان پرسیدید که جذب کدام ویژگی‌های شخصیتی در ایشان شده‌اید؟ چقدر ایشان را می‌شناسید؟ اینکه رفتار یک فرد را نمی‌فهمید، یعنی شناخت‌تان از او بسیار کم است. چون اطلاعات کمی از خودتان و نوع آشنایی گفتید، راهنمایی خیلی کلی است. بهتر است برای بررسی و یاد گرفتن شیوه صحیح جذب عشق، از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

من خیلی عاشق یه دخترم من 14سالمه و اون 16 او با من سرکوچه از مدرسه میومد من باهاش سر صحبت را باز میکردم و او گاهی اوقات پاسخ طولانی می‌داد و با من حرف میزد بعد از مدتی دیگه جوابم را نمی‌داد من خیلی دوستش دارم لطفا راهنمایی کنید

سلام دوست گرامی سن هردوی شما پایین است و سن 14 سالگی برای انتخاب یک شریک عاطفی بسیار سن پایینی است. اگر شما بتواند موفقیت‌هایی کسب کنید، خصوصا درباره درس و در آینده درباره دانشگاه و شغل، می‌توانید نظر ایشان را به خودتان جلب کنید. اختلاف سنی شما نیز مساله ساز است. چون شما درگیر یک هیجان شدید که مختص به سن شماست.

سلام من کسی را دوست دارم اما نمیخواهم با او دوست شوم ومن کسی را که دوست دارم و اما او مرا دوست ندارد ولی در اینستاگرام مرا فالو میکند و به استوری هایم نگاه میکند و درواقع توجه نشان میدهد اما من میخواهم او از من دور شود لطفا راهنمایی کنید

سلام من عاشق پسر داییم شدم البته من ۱۷ سالمه اون ۲۴ می دونم فاصله هامون زیاده ولی واقعا دوسش دارم من دوسالی میشه دوسش دارم اوایل توجه نمی‌کرد ولی بعد بهم از واتساپ پیام داد و ما خیلی البته پیام که نه بگه سلام خوبی من چالش گذاشته بودم به اون جواب داد بعد یکم مغروره ولی ما بعد از اون حرف زدیم بعضی موقع اتفاقی مشروب می‌خورد ولی خیلی کم وقتی مست میشد به من پیام میداد الان من از کجا بفهمم عاشقمه یا نه

سلام دوست گرامی سن شما اوج سن نوجوانی است که در آن هیجانات زیادی وجود دارد که یکی از این هیجانات احساس علاقه به یک جنس مخالف است. روال پیام‌ها دادن‌های ایشان نشانه‌ای از علاقه ندارد، او هم مثل هر مخاطب دیگری وقتی چالش گذاشتید، به شما پاسخ داد. پیام زمان مستی، نشانه علاقه نیست.

سلام خسته نباشید من ۱۶ سالمه و به پسری ۲۳ ساله علاقه مندم و متاسفانه از علاقه من نسبت به خودشون باخبر هستن قبل از اینکه بفهمن خیلی بهم اهمیت میدادن و بهم نگاه میکردن ولی از وقتی فهمیدن خیلی اذیت میکنن من نمیدونم دوستم داره یا ن خیلی دوست دارم بدونم ولی اصلا کاری انجام نمیدن که بشه فهمید گاهی وقتا کاری میکنن که احساس میکنم دوستم داره و بعضی وقت ها هم برعکس به نظرتون باید فراموشش کنم یا کاری کنم که بهم علاقه مند بشه؟

و اینم اضافه کنم اون پسر ی روز عاشق ی نفر بوده و شکست سختی خورده و به خاطر همین انتقام کاری که اون دختر باهاش کرده رو با دختر های دیگه انجام میده و مطمئنن خیلی سخت عاشق میشه حقیقت و مشکل اصلی من اینه که اون میتونست با من هم این کار رو بکنه ولی بهم گفت خودتو خراب من نکن نمیدونم باید چیکار کنم چون خیلی دوستش دارم و نمیتونم فراموشش کنم لطفا راهنماییم کنید که چه جوری بهش ثابت کنم دوسش دارم یا چجوری فراموشش کنم😔

سلام ببخشید من ۱۵ سالمه و چند وقتی هست که حس می کنم از یه پسر یه فامیل دورمون می شه خوشم میاد ولی خب من آدم مغرور و خجالتی هستم و یه مسئله دیگه ای هم که هست این که خب اون خونشون تو بیرجند و من تو تهران و پسره خیلی درس خون و خوبی هستش یعنی اینکه باهاش در ارتباط نیستم و واقعا نمی دونم که از من خوشش میاد یا نه باید چیکار کنم که لااقل ببینم از من خوشش میاد یانه که اگر نمی یاد فراموشش کنم چون من خوشبختانه وابستگی زیادی به کسی ندارم

سلام دوست گرامی دلیل اینکه به او علاقه پیدا کردید چیست؟ سن شما پایین است و در سن نوجوانی امکان اینکه شما از نظر احساسی به شخصی حسی پیدا کنید طبیعی است بهتر است طبق آنچه گفتید که او فرد درسخوانی است، شما نیزدستاوردهای تحصیلی خودتان را بیشتر کنید تا برای او جذاب‌تر باشید.

سلام من ۱۵ سالمه و پسری که بهش علاقه دارم ۲۰ سالشه اون پسر داییمه با یه نفر دوس شدم تا از سرم بپره ولی فایده نداشت خب اون یکی دیگرو میخواد من بهش غیر حضوری ابراز علاقه کردم ولی گفت که من بچه ام و منو مث یه خواهر دوست داره تو رو خدا بگید چیکار کنم دارم دیوونه میشم. تو جمع های خانوادگی باهام حرف میزنم میگه می‌خنده ولی مثل یه بچه باهام رفتار می‌کنه اصن جزو آدم بزرگا حسابم نمیکنه من خودم کوچیک نیستم، قدم بلنده، کاملا به بلوغ ذهنی و بدنی رسیدم ولی اون فک میکنه که من بچم همش تو فکرشم خوابش رو میبینم هرکاری میکنم تا خوشحال باشه من بار ها نشون دادم که دوسش دارم ولی نشد یه راه حل بهم بدین لطفا

سلام دوست گرامی شما در دوره نوجوانی قرار دارید و هویتی مابین کودکی و بزرگسالی برای‌تان درحال شکل‌گیری است. یکی از چالش‌های این دوره سنی، عاشق شدن زودهنگام است که شما حاضر هستید هرکاری برای او انجام دهید تا به شما توجه کند. بلوغ ذهنی که اشاره کردید در سن شما رخ نمی‌دهد و دائماً درحال تکمیل و رشد این بلوغ هستید. برای اینکه علاقمندی خود را مدیریت کنید و او شما را به چشم یک بزرگسال ببیند، قدم اول این است که برای زندگی‌تان هدف داشته باشید قدم دوم این است که علاقه خود را به صورت مستقیم به ایشان ابراز نکنید و از راه‌حل‌های اشتباهی که در گذشته انجام دادید، دست بکشید. برای راهنمایی بیشتر می‌توانید از مشاوران رادیوعشق، وقت مشاوره دریافت کنید.

سلام من ۱۴ سالم است و اون هم همینطور…برای گفتن حسم بهش اقدامی نکردم…دلیل علاقه مندی من داشتن چهره زیبا و داشتن شخصیتی با اراده قوی است…فکر نکنم از سر خجالت خودش رو پنهان میکنه چون یه مدتی با من خوب بود و با هم سر یک موضوعی حرف می زدیم(البته تو همن سوپر مارکت)بعد یه مدتی هروقت میخوام سر صحبت رو باز کنم دیگه جواب های کوتاه میده و حتی به من نگاه نمیکنه((از مدتی این جوری شد که آن رو با ۳ پسر بیرون دیدم (فقط یه بار که چند بارم خودشون ۲ نفری اودن سوپر مارکتش و همینطورجلوی مادرش با هم حرف میزدن٬میت سم با یکی از اون پسر ها رابطه داشته باشه و دلیل این که با من حرف نمیزنه همین باشه))… خیلی ممنون میشم کمکم کنید دلم واقعا از این دلتنگی سیره💔.

راستی این رو اضافه کنم که با اون پسر فقط یک بار بیرون رفته تا اونجایی که دیدم (هر روز ریز نظرش دارم)

سلام دوباره یه چیزی رو اضافه کنم که هروقت که نزدیکشم نگاهم نمیکنه ولی مثلا یه پیادرو باهاش فاصله دارم نگاه میکنه لطفا سریع جواب بدید خیلی خیلی ممنونم که کمک میکنید

سلام مطالبتون خیلی خوب بود میخواستم بگم من سن کمی دارم‌ولی عاشقم راستش من ۱۴ سالمه و طرف مقابلم ۱۵ سالشه راستش بابت سنم خیلی مسخرم میکنه ولی من هیچ اعتقادی به سن ندارم . من هر روز تو فکرشم ولی فک میکنم که من هیچ وقت تو فکرش نیستم شبا تا صبح بیدارم راهمون هم خیلی دوره شاید سالی ۳ هفته ببینمش بهش پیامم میدم با بی حوصلگی جواب میده یا با هر بهونه ای منو میپیچونه نمدونم چیکار کنم بهم علاقه پیدا کنه لطفا راهنماییم کنید. ممنون

سلام دوست گرامی از لطف و بازخورد مثبت شما سپاسگزاریم. مساله سن در علاقه اتفاقا بسیار مهم است. سن 12 تا 18 سالگی که دوره نوجوانی است، دوره‌ای پر از هیجانات مختلف است که یکی از اتفاقاتی که در آن می‌افتد تمایل به جنس مخالف است. اینکه ایشان به شما توجهی ندارد و یا دائما از شما فرار می‌کند نیز یکی از همین نشانه‌های دوره نوجوانی است که هیجاناتش باعث می‌ود که تمایلی به شما نداشته باشد. شما می‌توانید با تمرکز روی دستاوردهایی مانند درس، مهارت آموزی و سپس داشتن شغل توجه او را به خود جلب کنید.

اممم.سلام ببخشید میشه به چیزایی که من میگم هم یه جوابی بدید خیلی ممنون میشم.

سلام،من یه دخترم ۲۲ سالمه و حدودا یه ماهه با اقایی اشنا شدم ۲۶ ساله،چند باری باهم قرار داشتیم ،اوایل خیلی بهم محبت میکرد احساس میکنم داره از قانون جذب استفاده میکنه برای نزدیکتر کردن من بخودش و منم واقعا دارم احساس میکنم نسبت به این فرد حس پیدا کردم و دلم میخاد بیشتر باهاش وقت بگذرونم،چجوری میتونم منم مثله خودش جذبش کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام دوست گرامی چیزی به اسم قانون جذب وجود ندارد و از نظر علمی کاملاً رد شده است. راه‌های صحیح و علمی جذب عشق، مسیر دیگری است که می‌توانید با دریافت مشاوره از آن استفاده کنید و یاد بگیرید.

سلام من یک پسر هستم و تقریبا ۳ سال هست که یک دختر را دوست دارم و چند وقت هست که میخواهم سر بحث را با او آغاز کنم تفرقه میرود و نگاهش را از من قایم میکند او در یک سوپرمارکت کار میکند لطفا سریع جواب دهید

سلام دوست گرامی جزییاتی که بیان کردید بسیار محدود است چندساله هستید؟ ایشان چندساله هستند؟ آیا تابحال اقدامی برای گفتن این علاقه انجام داده‌اید؟ دلیل علاقمندی شما به ایشان چیست؟ و آیا ایشان از سر خجالت خود را مخفی می‌کند و یا دوست ندارد وارد رابطه شود؟ مخالفتی اعلام کرده است؟ برای بررسی و نشان دادن این علاقمندی به ایشان باید این جزییات را داشته باشیم که راهنمایی کامل تری ارائه کنیم.

سلام با اینکه من سنم برای اینکه بیام اینجا و دنبال جواب بگردم سنم کم است امامن معتقدم که عشق سن و سال نمیشناسد ولی من 14 سال سن دارم و اون هم همینطور . برای گفتن حسم بهش اقدامی فعلا نکردم دلیل علاقه مندی من به اون هم چهره زیبا و شخصیتی با اراده قوی هست که هیچ دختری من با این مشخصات ندیدم. فکر نکنم از سر خجالت خودش رو مخفی کنه چون توی خونواده بر جمعیت هست و هر روز توی مغازش با کلی ادم سرو کله داره ولی چند وقت بیش اون با من رابطه صمیمانه ای داشت مثلا سر یک موضوعی باهم حرف میزدیم و اون به من نگاه میکرد ولی الان بعد از یه مدت برعکس شده به من نگاه نمیکنه و جواب های کوتاه میده وقتی باهاش سر بحث رو باز میکنم.

در ضمن این ها رو هم کامل کنم که یه بار میخواستم برم بیششون ولی اون رو یهو دیدم توی محله من با 3 یسر بیرون است ولی انها را به مغازه اش برد و یه مادرش هم آنهارا نشان داد.(میترسم با یکی از انها رابطه داشته باشد و به علت همین از من دوری میکند) (هروقت هم بیشش میروم صدام خود به خود اروم میشه و یه حس استرسی دارم موقع حرف زدن باهاش)

سلام من یک پسر هستم یه دختری رو دوست دارم که توی سوپرمارکت کار میکنه و فکر کنم یه مدتیه متوجه حس من شده و از وقتی متوجه حس من شده سرد رفتار میکنه خواهش میکنم به من یه راهنمایی بکنید که چیکار کنم که با من ارتباط بگیره لطفا جواب بدید ممنونم.

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید و اینکه به چه علتی به او علاقمند شده‌اید؟ اطلاعاتی که به آنها اشاره کردید کم است. اگر متوجه رفتارهای شما شده است و رفتار سردی انجام می‌دهد، ممکن است این شیوه شما که صرفاً نگاه کردن است، برایش خوشایند نباشد. بهتر است اگر تصمیم جدی برای این آشنایی دارید، پیشقدم شوید و مستقیما و یا از طریق خانواده با ایشان صحبت کنید.

سلام…مدتیه که کسی رو دوست دارم ی رفتارایی می کنه که نمیدونم اونم به من علاقه داره یا نه بیشتر با تلگرام باهم صحبت می کنیم…فامیل دورمون هستش چیکار باید بکنم؟

سلام دوست گرامی اطلاعاتی که نوشتید، بسیار کم است. برای بررسی بیشتر و اینکه مشخص شود آیا ایشان به شما علاقه ای دارد یا خیر، بهتر است وقت مشاوره بگیرید.

عالللی واقعا مرسی

سلام من حدود یکسالی میشه دوستش دارم ۱۶سالمه یه هفته ای هست دیگه احساسش نمیکنم فک میکنم دیگه حسی بهش ندارم با وحود اینکه اونم خیلی دوسم داره ولی خب هیچ رابطه ای توی گوشی باهم نداریم شمارشم دارم فقط استوری های هم رو میبینیم میشه بفرمایید چرا این حس رو میکنم ولی واقعا نمیخوام از دستش بدم نمیخوام چون دوسم داره منم دوسش دارم یه حس خیلی بده از تو فکرشم حتی یه لحظه بیرون نمیام لطفا راهنماییم کنید خواهش میکنم

سلام دوست گرامی دلیل این حس شما، سنی است که در آن قرار دارید، در واقع شما نوجوان هستید و این تناقضات برای سن شما طبیعی است. اما راهکار این است که تا وقتی به ثبات برای احساسات خود نسبت به دیگران نرسیدید، روی روابط عاطفی خود حساب جدی‌ای باز نکنید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

همگی می‌دانیم که نمی‌توانیم دیگران را وادار کنیم که دوستمان داشته باشند، هر چقدر هم که دیوانه‌وار عاشق دیگری باشیم و ذره ذره وجودمان عشق او را بخواهد، عشق اجباری نمی‌شود. سوال اینجا است که آیا راهی وجود ندارد که محبوبمان را ترغیب کنیم که عاشق ما بشود، آیا اگر هر کاری از دستمان بربیاید انجام بدهیم، شانس این که فرد رویاهایمان به ما توجه کند، بیشتر نمی‌شود؟ شاید برخی فکر کنند که این کار تقلب است، اما با استفاده از چند شگرد میتوانید به هدفتان برسید. گذشته از هر چیز موضوع مهمی در بین است، صحبت بر سر عشق است و همانطور که میدانید، همه چیز در جنگ و در عشق مجاز است.

فهرست مطالب

جذب کردن را با جلب توجه کردن اشتباه نگیرید. خیلی راحت می‌توانید با انجام دادن یک کار عجیب و خارق‌العاده یا حتی احمقانه توجه یک نفر را برای چند دقیقه جلب کنید، اما این توجه کوتاه مدت است و او به محض آن که از شما دور شود و به خانه برگردد، دیگر شما را به خاطر نخواهد آورد. جذب موفق زمانی رخ می‌دهد که توجه یک نفر را به روشی جلب کنید که او حتی بعد از جدا شدن از شما هم، به شما فکر کند.شما باید به مرد مورد علاقه‌تان نشان بدهید، خصوصیاتی دارید که او به شدت نیازمند آن‌ها است. در چنین موردی حتی اگر او از قبل علاقه‌ای به شما نداشته باشد، جذبتان خواهد شد. هر فردی در این جهان به دنبال ویژگی‌های خاصی است و این ویژگی‌ها را در هر فردی که ببیند، جذبش خواهد شد. برای مثال بعضی خانم‌ها جذب مردان بلندپرواز می‌شوند، چون جاه‌طلبی و بلندپروازی این نوید را می‌دهد که شاید این مرد روزی به فرد مهمی تبدیل شود؛ از طرفی بعضی مردان جذب زنانی می‌شوند که مورد توجه مردان دیگرند، چون با به دست آوردن یک زن محبوب احساس می‌کنند که به موقعیت بالاتری دست یافته‌اند. بنابراین علت این که مرد مورد علاقه‌تان شما را دوست ندارد، می‌تواند این باشد که شما به او نشان نداده‌اید که واجد خصوصیات مورد نیازش هستید. قبل از آن که سعی کنید توجه کسی را جلب کنید، ابتدا باید درباره او اطلاعات کافی جمع کنید و متوجه شوید که چه خصوصیاتی او را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

در ابتدا باید دائماً اطرافش باشید تا مطمئن شوید که فراموش نمی‌شوید. نبرد برای جلب توجه نبرد دشواری است و ممکن است مسائل بسیار دیگری وجود داشته باشد که برای جلب توجه او با وجود شما رقابت کند. البته این که فقط نزدیکش باشید، کافی نیست، مادامی که او به شما علاقه‌مند نشده است، باید هر بار که در کنارش هستید، خصوصیاتی را که می‌دانید، روی او تاثیر می‌گذارد، نیز به نمایش بگذارید. بعد از آن که او به شما وابسته شد و به وجودتان در زندگی‌اش عادت کرد، با فرستادن سیگنال‌‌های مختلف گیجش کنید، مثلاً یک روز به شدت به او توجه کنید، اما روز دیگر کاملاً نادیده‌اش بگیرید.همین رویه گیج کننده را ادامه بدهید تا او از خودش بپرسد که خواسته واقعیتان چیست و آیا او را واقعاً دوست دارید یا خیر. اینجا است که می‌توانید بابت این موفقیت به خودتان تبریک بگویید، چون فکرش را کاملاً به خودتان مشغول کرده‌اید.اگر مدتی به همین رفتار ادامه بدهید، او هر روز بیشتر از قبل به شما فکر خواهد کرد تا جایی که متوجه می‌شود، زندگی کردن بدون شما برایش بسیار سخت است و از این به بعد او است که دنبالتان می‌آید.

اگر مراحل قبل را با موفقیت انجام داده باشید، او مرتب به شما فکر می‌کند و هرچند هنوز جذبتان نشده است، اما سعی می‌کند شما را که به نظرش مرموز و غیرقابل درک می‌رسید، در گروه معینی جای بدهد. در این مرحله است که باید تمام ویژگی‌های تاثیرگذارتان، به ویژه آن خصوصیاتی را که طرف مقابل فاقد آن‌ها است، به او نشان بدهید. برای مثال اگر مردی که می‌خواهید جذبش کنید، خجالتی است، شما باید با اعتماد به نفستان او را مجذوب کنید.

چگونه فقط عاشق یک نفر باشیم

اگر مردی که می‌خواهید دوستتان داشته باشد، گوشه‌گیر است و با دیگران صمیمی نمی‌شود، رفتار دوستانه‌ای با او در پیش بگیرید، اگر اعتماد به نفس ندارد، اعتماد به نفستان را نشان بدهید یا اگر از زندگی می‌ترسد، جسارت و شور زندگیتان را به نمایش بگذارید. همگی ما جذب افرادی می‌شویم که خصوصیات فوق‌العاده‌ای را دارند که خودمان فاقدش هستیم یا دارای خصوصیاتی هستند که ما هم آن‌ها را داریم و وجود آن‌ها را در خودمان می‌پسندیم.

بعد از آن که در فکر و ذهن فرد مورد علاقه‌تان جای گرفتید و به مشغولیت ذهنی او تبدیل شدید، گام بعدی این است که کمتر از گذشته دور و برش آفتابی بشوید و با دوستانتان هماهنگ کنید که وقتی کنارش نیستید، نزد او از شما تعریف کنند. مثلاً یکی از دوستانتان می‌تواند بگوید: “وای! این پسر فوق‌العاده است، تعجبی نداره که همه دخترا دنبالشن.” به این ترتیب می‌توانید از دوستانتان برای اثبات اجتماعی خودتان به فرد موردعلاقه‌تان کمک بگیرید، ضمناً چون دیگر مانند سابق همیشه کنارش نیستید، آتش شور و اشتیاق او را نیز روشن می‌کنید. غیرقابل پیش‌بینی باشید و احساساتتان را به سرعت برملا نکنید، چون هر آنچه که قابل پیش‌بینی است، کسل کننده می‌شود. انتظار می‌رود که فرد محبوبتان در این مرحله به شما علاقه‌مند شده باشد. لطفاً از این اطلاعات عاقلانه استفاده کنید.

فرد مورد علاقه‌تان را می‌توانید به راحتی، با انتخاب لباس‌های مناسب جذب کنید. پژوهش‌های متعدد نشان داده است که قرمز رنگ بسیار جذابی است و احتمال این که جذب افرادی بشویم که رنگ قرمز به تن کرده‌اند، بیشتر است. به علاوه قرمز تداعی کننده جذابیت و انرژی جنسی است.

رفتار آئینه‌ای یکی از مفاهیم جالب روانشناسی است و اطرافیانمان را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. اگر رفتار فردی را که درصدد جذبش هستید، مانند آئینه تقلید کنید، این فکر را در او به وجود می‌آورید که به هم شبیه هستید و با هم تفاهم دارید. اگر او به ساعتش نگاه کرد، شما هم به ساعتتان نگاه کنید. اگر او پایش را خاراند، شما هم پایتان را بخارانید. مطمئن باشید که از تاثیر این تکنیک شگفت‌زده خواهید شد.

وقتی می‌خواهید فردی را جذب کنید، بهتر است خودتان را به جای او بگذارید. این همدلی مزایای متعددی دارد که همگی آن‌ها در جذب فرد مورد علاقه‌تان به شما کمک می‌کند. اول این که با همدلی کردن می‌توانید نیازهای او را پیش‌بینی کنید و به این ترتیب او را مجذوب قدرت “ذهن‌خوانی” خودتان بکنید و در موقع نیاز به دادش برسید. دوم این که وقتی احساس کند که درکش می‌کنید، طبعاً احتمال این که جذبتان شود و به شما علاقه پیدا کند، بیشتر میشود. سعی کنید به نقطه‌ای برسید که بتوانید جملاتش را کامل کنید.

یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای این که محبوبتان را به خودتان علاقه‌مند کنید، این است که به او نزدیکتر شوید. اگر همیشه نزدیکش باشید، او بیشتر با شما آشنا می‌شود و این آشنایی و درک بیشتر کمک می‌کند تا به هدفتان برسید. هر چه او بیشتر و بیشتر شما را ببیند، شانس این که به قلب او راه پیدا کنید، بالاتر می‌رود.

بهره‌گیری از حس شوخ‌طبعی همواره روش فوق‌العاده‌ای برای جذب دیگران به شمار می‌رود، به همین دلیل است که کمدین‌ها تقریباً بدون هیچ سعی و تلاشی می‌توانند با فرد دلخواه خود وارد رابطه شوند. این اثرگذاری اصطلاحاً اثر شوخ‌طبعی گفته می‌شود. اثر شوخ‌طبعی پدیده‌ای روانشناختی است که براساس آن، وقتی مسائل را به روشی شوخی‌آمیز به مخاطبمان عرضه می‌کنیم، به خاطر سپردن آن‌ها راحت‌تر می‌شود؛ بنابراین اگر می‌خواهید در خاطر فرد مورد علاقه‌تان بمانید، شوخی‌های خنده‌دار را از یاد نبرید.

دختر زیبایی کتاب‌هایش روی زمین می‌ریزد و وقتی همه با بی‌توجهی از کنارش می‌گذرند، غریبه جذابی به کمکش می‌آید و کتاب‌هایش را جمع می‌کند. کلیشهیآشنایی است، اینطور نیست؟ این تصویر آشنا نمونه‌ای از “اثر قربانی قابل شناسایی” است. پژوهش‌ها نشان داده است که احتمال کمک کردن مردم به کسی که به دردسر افتاده است و هیچ دستی برای کمک به سمتش دراز نمی‌شود، بیشتر است. برای این که این موقعیت را خلق کنید، باید تنها و نیازمند کمک باشید، البته باید مطمئن شوید که هیچ فرد دیگری به کمکتان نخواهد آمد.

منحصر به فرد بودن یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای جذب فرد مورد علاقه‌تان است. هیچ کس نمی‌خواهد با فردی وارد رابطه شود که هیچ تفاوتی با دیگران ندارد. پس ترتیبی بدهید که متمایز از دیگران باشید. تنها راهی که تضمین می‌کند، می‌توانید توجه یک نفر را جلب کنید و از آن مه‌متر، به یادش بمانید، این است که همرنگ جماعت نباشید. از این تاثیرگذاری با اصطلاح “اثر عجیب و غریب بودن” یاد می‌شود. این اثر پدیده‌ای روانشناختی است که توضحیح می‌دهد، مردم مسائلی را که به روشی غیرعادی به آن‌ها عرضه می‌شود، بهتر به خاطر می‌سپارند. بنابراین اگر می‌خواهید در یادش بمانید، منحصر به فرد باشید.

کاملاً درست است که تاثیر اولیه همه چیز است و اثر آن تکرار نشدنی است. این باور درباره جذب عشق کاملاً صحت دارد. پژوهش‌ها نشان داده است که ما فقط ظرف 30 ثانیه بعد از ملاقات کردن با یک فرد جدید، درباره ادامه دادن رابطه خود با او تصمیم می‌گیریم. بنابراین سعی کنید که تاثیر اولیه خوبی به جا بگذارید. البته از سوی دیگر نتایج پژوهش‌های متعدد حاکی از آن است که وقتی در اولین برخورد از فردی خوشمان نیاید، اما بعد از آن مرتباً او را ببینیم، احتمال ایجاد شدن پیوندی قوی بینمان بسیار بالا خواهد بود. بنابراین اگر از برخورد اول نتیجه دلخواهتان را نگرفتید، ناامید نشوید، چون هنوز شانستان را برای عاشق کردن او از دست نداده‌اید.

اعتماد به نفس نقش مهمی در جذب کردن دیگران دارد. وقتی به خودتان مطمئن باشید، اطرافیان متوجه این اعتماد به نفس می‌شوند و احتمالاً این خصوصیت بیشتر از هر چیز دیگری توجهشان را جلب می‌کند. به علاوه وقتی از خودتان مطمئن باشید، دیگران در حضورتان راحت‌تر خواهند بود؛ اگر عصبی باشید، این عصبی بودن به آن‌ها نیز سرایت خواهد کرد. بهترین راه برای این که اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید، این است که در کاری مهارت پیدا کنید یا روش دیگری را پیدا کنید که باعث شود احساس خوبی درباره خودتان داشته باشید.

همه می‌دانند که اندکی مرموز بودن یکی از خصوصیات بسیار جذاب است. زندگی و شخصیت خودتان را بیش از حد برملا نکنید. کمی تودار باشید و رو بازی نکنید تا جذابیتتان دوچندان شود. به این ترتیب عشقتان ترغیب می‌شود که شما را بهتر بشناسد و رمز و رازهایتان را کشف کند.

پژوهش‌ها نشان داده است که وقتی دو نفر با سرعت یکسان راه می‌روند، حس می‌کنند که علاقه‌ای بین آن‌ها وجود دارد. این سرعت یکسان و همراه بودن این احساس را در آن‌ها ایجاد می‌کند که با یکدیگر هماهنگ‌اند و وجوه تشابه فراوانی دارند. هماهنگ راه رفتن نمونه‌ای از رفتار آئین‌های است که بررسی‌های دقیق‌تری بر روی آن انجام شده است. فردی که به طرف مقابلش علاقه‌مند باشد، سرعت گام‌هایش را با سرعت گام‌های او هماهنگ می‌کند، حال آن که دوستان معمولاً سرعت راه رفتنشان را با هم تنظیم نمی‌کنند.

نوشیدن قهوه یکی از بهترین ایده‌ها برای قرار اول و آشنایی است، اما آیا می‌دانستید که این قرار گرم از نظر روانشناسی نیز به جذب طرف مقابل کمک می‌کند؟ بعد از آن که نخستین قرارتان را به صرف قهوه برگزار کردید، شخصیتتان برای او تداعی کننده گرمای لذت‌بخش قهوه خواهد بود. برای مثال اثبات شده است که اگر هنگام صحبت کردن با دیگری، نوشیدنی سردی در دستتان باشد، این باور در شما شکل می‌گیرد که طرف مقابلتان شخصیت سرد و غیردوستانه‌ای دارد. از سوی دیگر اگر حین گفتگو نوشیدنی داغی، مثل قهوه در دستتان باشد، فکر می‌کنید که طرف مقابلتان شخصیت خونگرم و دوستانه‌ای دارد.

تمام توصیه‌های بالا روش‎هایی عمومی هستند، اما از یاد نبرید آنچه که برای شما جذاب است، شاید برای دوستتان کاملاً کسل کننده باشد و آنچه شما را جذب می‌کند، شاید تاثیری بر دوستتان نداشته باشد. می‌دانید بازاریاب‌ها چطور دیگران را ترغیب به خرید محصولاتشان می‌کنند؟ آن‌ها اول نوع افرادی را که درصدد جذبشان هستند، تعیین می‌کنند، سپس کمپین‌ها و تبلیغاتشان را مطابق علائق گروه مورد نظرشان طراحی می‌کنند.

 

فردی که عاشقش هستید، برای شما مهمترین آدم روی کره زمین است، بنابراین هیچ دلیلی ندارد که از جذب کردن او ناامید شوید. با پیاده کردن روش‌های خاص می‌توانید رویای خودتان را به واقعیت تبدیل کنید، می‌توانید فردی را که دوستش دارید، جذب کنید، رابطه‌تان را وقتی همه چیز به نظر تمام شده می‌رسد، ترمیم کنید یا عشق قدیمیتان را به رابطه برگردانید. در هر موقعیتی که قرار داشته باشید، ایمان داشته باشید که اوضاع بهتر خواهد شد. روش‌های کلی جذب کسی که دوستتان ندارد، شامل درگیر کردن فکر او، تبدیل جذب به مشغولیت ذهنی و بازی کردن با ذهن او می‌شود، البته ممکن است این روش‌ها برای هر فردی موثر نباشد. بهتر است برای این که ایده‌های بهتری را متناسب با مورد خاص خودتان پیدا کنید و هر چه سریعتر به عشقتان برسید، با یک مشاور مجرب تماس بگیرید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

40 بازدید

50 بازدید

119 بازدید

108 بازدید

185 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چگونه فقط عاشق یک نفر باشیم

ویژگی های خیلی زیادی داره اون خیلی با استعداد ه و من از ۶ سالگی می شناسمش و و بهش اعتماد خیلی زیادی دارم من در هنگام فراموش کردنش دچار تردید می شم و وقتی می بینمش ضربان قلبم بالا می ره و دست پاچه می شم و دوباره بهش وابسته می شم فکر نکنم زیاد دوسم داشته باشه ولی من دوست داشتم واقعیه و حتی هرشب خوابش رو می بینم و وابسته تر میشم به خودش و خاطراتش چی کار کنم

و من خیلی هدف دارم و اولین هدفم اینه که پزشک شم و دومین هدفم به دست آوردن سجاد نمی تونم فراموشش کنم چند باری هم دم مدرسه دیدمش چی کار کنم ؟

خسته نباشید من واقعا عاشقشم و براش می میرم حاظرم تمام دارایی خودم رو باهاش قسمت کنم نمی دونم یه حسه دست خودم نیست و نمی دونم باید چی کار کنم؟ به نظر شما میشه عاشقش کنم ؟ و دوستم ناراحت نمی شه ؟

سلام من دختر، و ۱۶ سالمه عاشق پسری شدم که یه سال از من بزرگتره البته اینو بگم بچه محلمونه و باباش سوپر مارکت داره باباش منو و می شناسه و خیلی دوسم داره من چند روز پیش پیج اینستاگرام اونو پیدا کردم رفتم تو دایرکتش و بهش گفتم عاشقتم و اون از من خواست که تو واتساپ بهش پیام بدم و شمارشو داد منم قبول کردم و باهم حرف زدیم اون گفت قبلا دوست دختر داشته و من ی دونستم چون دوست دخترش رفیق فاب منه بعد که باهم حرف زدیم اون گفت من اونو دوست دارم جالب این جاست که کات کرده و دوست دختر نداره و من چند بار براش اهنگ فرستادم و تولدش رو بهش تبریک گفتم من خیلی دوسش دارم بیش از حد تو درسم هیچ خللی ایجاد نشده و معدلم ۲۰ ولی دوسش دارم میشه بگید چی کار کنم ؟؟

چند بار خواستم فراموشش کنم اما نمی تونم و تا می یام فراموشش کنم یهو تو خیابون می بینمش چی کار کنم ؟☹

سلام دوست گرامی این مساله را می‌دانیم که فراموش کردنی در کار نیست، بلکه با کمک متخصص می‌توانید این اتفاق تلخ را کمرنگ کنید و به جای اینکه تمام شبانه روز خود را به او فکر کنید، این افکار را مدیریت کنید. توصیه می‌کنیم در دوره «زندگی پیروزمندانه پس از جدایی» شرکت کنید.

سلام دوست گرامی شما به صورت مستقیم ابراز علاقه کردید و طرف مقابل شما اشاره کرده که قبلاً در رابطه بوده است که فرد قبلی دوست شما بوده است!! آیا تمایلی برای ادامه این رابطه دارد؟دلایل اینکه به او علاقمند شدید را می‌توانید بگویید؟ در درس شما خللی وارد نشده، چون هنوز رابطه‌ای شروع نشده است و سن شما برای ارتباط عاطفی پایین است.

خسته نباشید من واقعا عاشقشم و براش می میرم حاظرم تمام دارایی خودم رو باهاش قسمت کنم نمی دونم یه حسه دست خودم نیست و نمی دونم باید چی کار کنم؟

خسته نباشید من واقعا عاشقشم و براش می میرم حاظرم تمام دارایی خودم رو باهاش قسمت کنم نمی دونم یه حسه دست خودم نیست و نمی دونم باید چی کار کنم؟ به نظر شما میشه عاشقش کنم ؟ و دوستم ناراحت نمی شه ؟

سلام من دخترم دو سال پیش با یک پسری آشنا شدم که دو سال از من کوچک تره ازش به عنوان یک دوست خیلی خوشم میومد اما پس از گذشت دو سال اون بهم گفت خیلی دوستم داره(چند ماه پیش) به نظرم راست هم می گفت چون خیلی به هم نزدیک بودیم و تند تند همدیگر میدیدیم خیلی باهم صمیمی بودیم و همه با حسرت به ما نگاه می کردن من هیچوقت مثل اون نگفتم که عاشقتم و دوست دارم اما اون میگفت و حتی با رفتارش نشون میدان اما راستش من میترسیدم بگم چون با خودم می گفتم زوده. خلاصه همینجوری میگذشت یه روز که پیش هم بودیم اون خواست بهم نزدیک بشه من رفتم عقب چندوقت پیشش هم من به خاطر اینکه مادرم متوجه شده بود چت می کنیم گفتم دیگه بسه اما اون گفت من هزار بار آبروم رفته و هیچی به تو نگفتم راستم میگفت. بهم گفت نکنه یکی بهتر از منو دیدیم و اینجور چیزا. میگفتم اومد سمتم من خودمو کشیدم عقب اون دوباره نزدیک شود من با لبخند و شوخی فاصله گرفتم آخه از اینجور کارا خوشم نمیاد. بعد اون با تندی رفتار کرد و گفت همه چی تموم و رفت. هنوزم که همواره هم دیگری می بینیم با هم لج افتادیم تو جمع نشستیم آروم بهم میگه حالم ازت بهم میخوره منم میگم همچنین ولی میدونم که راست نمیگه چون با اینکه قهر بودیم مثل قدیما نزدیک شد و احساسشو با رفتارش نشون میداد ولی باز میگفت ازت بدم میاد. تو جمع خیلی لجه تو تنهاییمون بد نیست. من گیج شدم یعنی دوستم داره هنوز؟ راست میگه ازم بدش میاد؟ چرا وقتی قهر بودیم مثل قدیما حتی خیلی نزدیکتر اومد سمتم و احساسشو نشون میداد و بعضی اوقات از چشمش می‌شد خوند ولی تو همون حالتم میگفت ازم بدش میاد؟ اصلا چرا وقتی بینمون به قول خودش همه چی تموم شده باز اومد سمتم؟ چطوری رابطمونو دوباره خوب کنم؟ فکر کنم هنوز دوسش دارم

سلام دوست گرامی به سن خودتان و او اشاره نکردید. هیجان ایشان برای نزدیک شدن بیشتر به شما، نشان از اهمیت دادن به ارتباط فیزیکی دارد و زمانی که شما او را پس زدید، رفتارش متفاوت شد؛ پس این نوع رفتار نشان می‌دهد که ارتباط عاطفی اولویت پایین‌تری نسبت به ارتباط فیزیکی دارد. بنابراین این انتخاب شماست که او را انتخاب کنید تا آسیب ببینید یا خیر.

ممنون که پاسخ دادین. البته آنقدر بهم نزدیک نمیشه که بخواد آسیب بزنه و من هم اجازه نمیدم و اون قصدش آسیب زدن نیست به نظرم. نظر شما چیه یعنی اینجوری داره ابراز احساسات میکنه؟ رو در رو براش سخت بود به زبون بیاره ولی مجازی میگفت. به نظر شما اگه اومد و ازم عذر خواهی کرد و فرصت دوباره خواست بهش اجازه بدم؟ یا که بزازم وضعیت همینجوری بمونه؟

سلام من عاشق پسر خالم شدم و ما قبلا همدیگرو اصلا ندیده بودیم سه سال پیش همدیگرو دیدیم و من اول ازش خوشم نمیومد ولی بعد به شدت عاشقش شدم من سنم کمه ولی اون از من بزرگتره تا حالا خیلی به هم نزدیک نشدیم بعضی موقع ها خیلی بهم نگاه عاشقانه میکنه ولی اون قبلا دختر دیگه ای رو دوست داشت و الان هم فک کنم نمیدونم دوست داره من چیکار کنم عاشقم باشه

سلام دوست گرامی به سن خودتان و او اشاره نکردید. عاشقانه نگاه کردن، دلیل بر دوست داشتن و یا برنامه‌ای برای آینده داشتن نیست. تلاش کنید در مورد مسائل مشترک باهم صحبت کنید تا اطلاعات بیشتری درباره او بدست بیاورید.

سلام فردی از طریق راه های بالا من رو به خودش جذب کرد و الان دو سالی میگذره و من الان که دیگه نمیبینمش احساس میکنم خیلی بهش وابسته شدم و همش تو فکرشم به طوری که روند عادی زندگیم رو به هم زده ، نمیدونم حسم رو بهش بگم یا نه

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. اگر به صورت حضوری به او دسترسی ندارید، بهتر است به صورت مجازی با او صحبت کنید.

سلام من یک دخترم ک عاشق ی پسری شدم ک او چن وقت پیش ب یک دختر دیگر ابراز علاقه کرده است و من کلا نمی دانم او از من خوشش می آید یان من باید چیکار کنم خواهش میکنم چیزی بگویید

سلام دوست گرامی اشاره کردید که او به شخص دیگری علاقمند است، پس خودتان جواب خود را دادید. این عشق یکطرفه ممکن است برای شما آسیب به همراه داشته باشد؛ پس بهتر است اگر از علاقه او نسبت به خودتان مطمئن نیستید، او را رها کنید.

من پسرم و ۱۹ سالمه طرف مقابلم نیز هم سن منه من از ۱۲ سالگیم بهش علاقه داشتم ولی حسمو بهش نمیتونستم بگم که یه روز حسمو بهش گفتم و او در جواب گفت من تورو به اندازه داداشم دوست دارم.من چطوری میتونم اونو جذب خودم کنم.واقعا عاشقشم و بدون اون نمیتونم زندگی کنم.

سلام دوست گرامی به نظر می‌رسد طرف مقابل بیشتر از حد یک برادر به شما علاقه‌ای ندارد و این مسیر یک طرفه از سوی شما ممکن است به نتیجه‌ای نرسد. اما برای او علاقه خودتان را بازگو کنید مجدد و دلایل خودتان را برای انتخابش بگویید.

از این کار میتونم جواب بگیرم.الان من یه سال دوسالی میشه که ندیدمش

یعنی امکان داره هیچ علاقه ای به من نداشته باشه.یه سال دوسالی میشه که ندیدم واینکه اگه دوباره حسمو بهش بگم و دلیل اینکه چرا اونو دوس دارمو بازگو کنم میتونه یه جورایی کمکم کنه یا نه

سلام من 15 سالمه و 9 ساله عاشق یه پسری هستم که 17 سالشه چند بار هم بهش ابراز احساسات کردم ولی از من خوشش نمیاد چیکار کنم که عاشقم بشه چون خیلی دوسش دارم

سلام دوست گرامی 6 سالگی شروع احساسات شما به او بوده است؟! بهتر است کمی منطقی‌تر به این ماجرا نگاه کنید. سن شما برای این ابراز علاقه مناسب نیست. تلاش کنید به جای ابراز علاقه به او، موفقیت‌های خودتان را بیشتر کنید و به وظایفی که به سن شما مربوط است رسیدگی کنید.

سلام. من عاشق یه دختری از 4 سالگیم هستم الان 14 سالمه و طرف 1 ماه ازم کوچیک تره سالی یه بار میبینمش موقعیت پیش نمیاد بهش بگم بعضی شبا خوابش رو میبینم اخرین خوابی که دیدم بد بود ولی همشون خیلی خوب بود واقعا اگر بره از پیشم خودکشی میکنم خیلی بهش وابسته هستم میبینمش سرش توی لاک خودشه و توی گوش دوستاش حرف میزنه واقعا عاشقشم به قدری نمیتوتن سرم رو بالا منم

سلام من یه دختری ام که عاشق یه پسری شدم که در ظاهر جدیه ولی خیلی روحیه نرم و لطیف دارد و مهربون است من ۲۰ سال دارم اون ۲۸ سال دارن من بدون اون نمیتونم زندگی کنم لطفا کمکم کنید ممنون

سلام دوست گرامی برای جذب عشق ایشان شما باید تلاش کنید که از طریق غیرمستقیم به او علاقه‌تان را نشان دهید. اشاره‌ای نکردید که چگونه با او آشنا شدید تا بهتر بتوانیم به شما راهنمایی کنیم. در ضمن میزان علاقه‌ای که به او پیدا کردید، کمی غیرطبیعی است و نشان از وابستگی دارد. می‌توانید در دوره« جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» رادیوعشق شرکت کنید.

سلام من یه دختری هستم که عاشق یه پسر شده ام که اون عجیب غریبه و چند تا ویژگی رو باهم داره مثلا هم خیلی خجالتیه که سمته دخترا نمیره هم خیلی شوخ طبعه و میدونم که از چه جور دخترایی خوشش میاد از دخترا مثل خودش که شوخ باشن خوشش میاد منم اینطور هستم اما نمیدونم چطور به این پسر رو عاشق خودم کنم و بدون اون نمیتونم ممنون میشم اگر کمکم کنید

سلام دوست گرامی شما می‌توانید در دوره «جذب عشق، از آشنایی تا ازدواج رادیوعشق» شرکت کنید تا بتوانید این جذب عشق را به طریقه صحیح و علمی آموزش ببینید.

سلام من ابوالفضل هستم 12سالمه من ی دختری رو دوست داشتمم اونم12سالش بود ازمن ولی دوماه کوچیک بود اونم میگفت دوست دارم اما بعدش بهم گفت تواخلاقت خرابه من نمیتونم با تو بمونم میشه راهنمایی کنید من واقعا عاشقشم چیکارکنم.راهی هست که برگرده؟

سلام دوست گرامی شروع دوره نوجوانی همراه با کشش به سمت جنس مخالف است. احساسات متنوع و مختلفی را تجربه خواهید کرد و یکی از آنها احساس دوست داشتن است. اما این احساسات پایدار نخواهد ماند و دائماً تغییر شکل می‌دهد. بنابراین نمی‌توانید به این مساله امید فراوانی داشته باشید که این احساس همیشه دوام خواهد داشت. همانطور که طرف مقابل شما که اول از شما خوشش می‌آمد و حالا از اخلاق شما ایراد گرفته است و کنار شما نیست.

سلام وقتتون بخیر من از یه دختری خوشم اومده دلم میخواد بهش بگم ولی میترسم چون من افغانستانیمو اون ایرانیه میگم شاید سر همین قضیه از من خوشش نیاد میخواستم راهنماییم کنید یعنی میشه کاریش کرد؟!!

سلام دوست گرامی این مساله بستگی به طرز فکر طرف مقابل شما دارد و تا وقتی عنوان نکنید نمی‌شود حدسی زد.

سلام من۲۲سالمه و عاشق پسرعموی۲۷سالم شدم به شدت بهش علاقه دارم چون به پدرش که مشکلات زیادی داره خیلی کمک میکنه اکثرا شبا خوابشو میبینم وقتی بهش نزدیک میشم تمام بدنم سفت میشه و احساس میکنم کسی رو بجز اون نمیبینم تا حالا بهش ابراز علاقه نکردم ولی اونم کاری نکرده ولی بهم بی توجه نیست ممنون میشم اگه بگین چطور میتونم بهش نزدیک بشم؟

سلام دوست گرامی برای ابراز علاقه کردن راه‌های زیادی وجود دارد که یکی از آنها راه مستقیم است. اما در این شیوه مستقیم امکان اینکه طرف مقابل شما را طرد کند و یا از چشمش بیفتید زیاد است. بنابراین شیوه‌های غیرمستقیمی وجود دارند که می‌توانید از آن طریق نزدیک شوید. برای مثال شما می‌توانید به دنبال یک صحبت مشترک بگردید. در رابطه با کار، رشته تخصیلی، یک اتفاق مشترک در فامیل، موضوعات روزمره و… در واقع شما باید ابتدا گفتگو کردن با او را تمرین کنید. برای مساله شما دوره‌ای با نام «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» وجود دارد که می‌توانید از آموزش آن بهرمند شوید و همراه یک مشاور در این مسیر قدم بردارید.

سلام من عاشق دختری شدم که از من 1 سال بزرگتره و من اونو شدیدا دوستش دارم و اون توجهی به من نمیکنه و من بدون اون هیچ امیدی برای زندگی کردن ندارم لطفا یک راه حل به من بدین ممنونم

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. آیا به او ابراز علاقه کردید و او بی ‌توجهی می‌کند؟ یا دورادور از او خوشتان می‌آید؟ بهتر است ابتدا شناخت‌تان را از ویژگی‌های فرد ایده‌آل او بیشتر کنید تا بدانید او به جه شخصیت‌هایی بیشتر علاقه دارد. دستاوردهای خود را افزایش دهید و برای جذب صحیح ایشان از مشاوران رادیو عشق، نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام و خسته نباشید بابت مطالب مفیدتون من پسری ۱۶ ساله هستم و از دختری که چند ماه از خودم بزرگ تره خوشم اومده برای اولین بار که بهش گفتم قبول نکرد و دومین بار خودمو یکی دیگه جا زدم بازم قبول نکرد چند باری به صورت تلفنی مزاحم شدم و اون فهمید بعدش هم که بهش گفتم گفت آدمهایی به من پیشنهاد دادن که شانشون از تو بالا تره و منو کوچیک کرد و میگه که با هیچ کسی نمیخواد دوست بشه هیچ نشانه ای هم از علاقش به خودم رو نمیبینم میشه لطف کنید راهنمایی کنید

سلام دوست گرامی سوال دقیقی نپرسیدید نکات مهم را در نظر داشته باشید: سن کم شما که در دوره نوجوانی هستید انتخاب شخصی که از شما بزرگتر است عدم نشانه یا علاقه‌ای از طرف مقابل تحقیر شدن از جانب طرف مقابل ابتدا مشخص کنید دلیل و انگیزه‌تان از بودن در این رابطه چیست؟ و به چه دلیلی به کسی علاقمند شدید که علاقه‌ای به شما ندارد؟ می‌توانید برای بررسی بیشتر از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام من پسری ۲۶ ساله ام حدود ۵ ماه پیش با یه دختری آشنا شدم و به شدت بهش علاقه مند شدم ایشون ۵ سال از من کوچک تر هستش نزدیک ۲ ماهی تو رابطه بودیم ولی بعد یه مدت گفت من بهت حس ندارم و فقط بعنوان یه دوست ساده میتونم کنارت باشم این هم اضافه کنم از طریق چنتا از دوستان باهم آشنا شدیم به شدت بهش علاقه نشون میدادم و همه جا بهت اهمیت میدادم و خیلی کارهای زیادی کردم براش ولی اون همش حرفش همین بود که بهم حس نداره بعد از جدایی هنوز همدیگه رو میبینیم یه روز خیلی باهام خوبه ولی یه روز کاملا سرد و بی تفاوته نمیدونم چیکار باید بکنم که مهرم به دل این آدم بیفته ایشون دقیقا چند روز قبل آشناییمون یه رابطه رو تموم کرده بود که طرف مقابل رو دوست داشت ولی چون خیانت دیده بود طرف مقابل رو کنار گذاشته آیا راهی هست بتونم جدب خودم بکنم؟ ما همدیگه رو هنوز میبینیم و از طریق دوستان بیرون میریم و در ارتباطیم

سلام دوست گرامی نکته مهمی که در پرسش شما وجود دارد این است که ایشان پیش از شما با شخصی در ارتباط بودند و خیانت دیدند و بلافاصله پس از چندروز با شما وارد رابطه شدند. این مساله نشان می‌دهد که او اصلاً آمادگی شروع یک رابطه جدید را ندیده است و در ارتباط قبل آسیب دیدند. بنابراین شما در حال حاضر یکی از اشتباهاتی که نباید انجام دهید اصرار به شروع رابطه عاطفی است. نقش یک ناجی و حمایت‌گر را نیز نداشته باشید و فعلاً به او فرصت دهید تا بتواند با زخمی که خورده است، کنار بیاید.

سلام من یکیو دوست دارم ک اون دوسم نداره….یعنی یجوریه که یه روز باهام خوبه یک روز بد… میدونه دوسش دارم…برای همین کم محلی میکنه…من خودم دختریم ک خیلیا میخوان باهام باشن ولی من فقط از یک نفر خوشم میاد و نمیتونم فراموشش کنم….نمیدونم چیکار کنم چه باهاش سرد باشم چه صمیمی باهام حرف نمیزنه … ولی همیشه استوریامو چک میکنه و حواسش بهم هست…نمیفهممش خیلی مغروره ..چیکار کنم خدایی .. 19سالمه:(

سلام دوست گرامی اشاره کردید با شما صحبت نمی‌کند، اما یک روز با شما خوب است یک روز بد، این مساله یک تناقض است. بالاخره باهم در ارتباط هستید یا خیر؟ اگر ارتباط شما از طریق فضای مجازی باشد و شما از این طریق به او علاقمند شدید، بهتر است کمی واقع‌بینانه‌تر به این ماجرا نگاه کنید. تا به حال از خودتان پرسیدید که جذب کدام ویژگی‌های شخصیتی در ایشان شده‌اید؟ چقدر ایشان را می‌شناسید؟ اینکه رفتار یک فرد را نمی‌فهمید، یعنی شناخت‌تان از او بسیار کم است. چون اطلاعات کمی از خودتان و نوع آشنایی گفتید، راهنمایی خیلی کلی است. بهتر است برای بررسی و یاد گرفتن شیوه صحیح جذب عشق، از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

من خیلی عاشق یه دخترم من 14سالمه و اون 16 او با من سرکوچه از مدرسه میومد من باهاش سر صحبت را باز میکردم و او گاهی اوقات پاسخ طولانی می‌داد و با من حرف میزد بعد از مدتی دیگه جوابم را نمی‌داد من خیلی دوستش دارم لطفا راهنمایی کنید

سلام دوست گرامی سن هردوی شما پایین است و سن 14 سالگی برای انتخاب یک شریک عاطفی بسیار سن پایینی است. اگر شما بتواند موفقیت‌هایی کسب کنید، خصوصا درباره درس و در آینده درباره دانشگاه و شغل، می‌توانید نظر ایشان را به خودتان جلب کنید. اختلاف سنی شما نیز مساله ساز است. چون شما درگیر یک هیجان شدید که مختص به سن شماست.

سلام من کسی را دوست دارم اما نمیخواهم با او دوست شوم ومن کسی را که دوست دارم و اما او مرا دوست ندارد ولی در اینستاگرام مرا فالو میکند و به استوری هایم نگاه میکند و درواقع توجه نشان میدهد اما من میخواهم او از من دور شود لطفا راهنمایی کنید

سلام من عاشق پسر داییم شدم البته من ۱۷ سالمه اون ۲۴ می دونم فاصله هامون زیاده ولی واقعا دوسش دارم من دوسالی میشه دوسش دارم اوایل توجه نمی‌کرد ولی بعد بهم از واتساپ پیام داد و ما خیلی البته پیام که نه بگه سلام خوبی من چالش گذاشته بودم به اون جواب داد بعد یکم مغروره ولی ما بعد از اون حرف زدیم بعضی موقع اتفاقی مشروب می‌خورد ولی خیلی کم وقتی مست میشد به من پیام میداد الان من از کجا بفهمم عاشقمه یا نه

سلام دوست گرامی سن شما اوج سن نوجوانی است که در آن هیجانات زیادی وجود دارد که یکی از این هیجانات احساس علاقه به یک جنس مخالف است. روال پیام‌ها دادن‌های ایشان نشانه‌ای از علاقه ندارد، او هم مثل هر مخاطب دیگری وقتی چالش گذاشتید، به شما پاسخ داد. پیام زمان مستی، نشانه علاقه نیست.

سلام خسته نباشید من ۱۶ سالمه و به پسری ۲۳ ساله علاقه مندم و متاسفانه از علاقه من نسبت به خودشون باخبر هستن قبل از اینکه بفهمن خیلی بهم اهمیت میدادن و بهم نگاه میکردن ولی از وقتی فهمیدن خیلی اذیت میکنن من نمیدونم دوستم داره یا ن خیلی دوست دارم بدونم ولی اصلا کاری انجام نمیدن که بشه فهمید گاهی وقتا کاری میکنن که احساس میکنم دوستم داره و بعضی وقت ها هم برعکس به نظرتون باید فراموشش کنم یا کاری کنم که بهم علاقه مند بشه؟

و اینم اضافه کنم اون پسر ی روز عاشق ی نفر بوده و شکست سختی خورده و به خاطر همین انتقام کاری که اون دختر باهاش کرده رو با دختر های دیگه انجام میده و مطمئنن خیلی سخت عاشق میشه حقیقت و مشکل اصلی من اینه که اون میتونست با من هم این کار رو بکنه ولی بهم گفت خودتو خراب من نکن نمیدونم باید چیکار کنم چون خیلی دوستش دارم و نمیتونم فراموشش کنم لطفا راهنماییم کنید که چه جوری بهش ثابت کنم دوسش دارم یا چجوری فراموشش کنم😔

سلام ببخشید من ۱۵ سالمه و چند وقتی هست که حس می کنم از یه پسر یه فامیل دورمون می شه خوشم میاد ولی خب من آدم مغرور و خجالتی هستم و یه مسئله دیگه ای هم که هست این که خب اون خونشون تو بیرجند و من تو تهران و پسره خیلی درس خون و خوبی هستش یعنی اینکه باهاش در ارتباط نیستم و واقعا نمی دونم که از من خوشش میاد یا نه باید چیکار کنم که لااقل ببینم از من خوشش میاد یانه که اگر نمی یاد فراموشش کنم چون من خوشبختانه وابستگی زیادی به کسی ندارم

سلام دوست گرامی دلیل اینکه به او علاقه پیدا کردید چیست؟ سن شما پایین است و در سن نوجوانی امکان اینکه شما از نظر احساسی به شخصی حسی پیدا کنید طبیعی است بهتر است طبق آنچه گفتید که او فرد درسخوانی است، شما نیزدستاوردهای تحصیلی خودتان را بیشتر کنید تا برای او جذاب‌تر باشید.

سلام من ۱۵ سالمه و پسری که بهش علاقه دارم ۲۰ سالشه اون پسر داییمه با یه نفر دوس شدم تا از سرم بپره ولی فایده نداشت خب اون یکی دیگرو میخواد من بهش غیر حضوری ابراز علاقه کردم ولی گفت که من بچه ام و منو مث یه خواهر دوست داره تو رو خدا بگید چیکار کنم دارم دیوونه میشم. تو جمع های خانوادگی باهام حرف میزنم میگه می‌خنده ولی مثل یه بچه باهام رفتار می‌کنه اصن جزو آدم بزرگا حسابم نمیکنه من خودم کوچیک نیستم، قدم بلنده، کاملا به بلوغ ذهنی و بدنی رسیدم ولی اون فک میکنه که من بچم همش تو فکرشم خوابش رو میبینم هرکاری میکنم تا خوشحال باشه من بار ها نشون دادم که دوسش دارم ولی نشد یه راه حل بهم بدین لطفا

سلام دوست گرامی شما در دوره نوجوانی قرار دارید و هویتی مابین کودکی و بزرگسالی برای‌تان درحال شکل‌گیری است. یکی از چالش‌های این دوره سنی، عاشق شدن زودهنگام است که شما حاضر هستید هرکاری برای او انجام دهید تا به شما توجه کند. بلوغ ذهنی که اشاره کردید در سن شما رخ نمی‌دهد و دائماً درحال تکمیل و رشد این بلوغ هستید. برای اینکه علاقمندی خود را مدیریت کنید و او شما را به چشم یک بزرگسال ببیند، قدم اول این است که برای زندگی‌تان هدف داشته باشید قدم دوم این است که علاقه خود را به صورت مستقیم به ایشان ابراز نکنید و از راه‌حل‌های اشتباهی که در گذشته انجام دادید، دست بکشید. برای راهنمایی بیشتر می‌توانید از مشاوران رادیوعشق، وقت مشاوره دریافت کنید.

سلام من ۱۴ سالم است و اون هم همینطور…برای گفتن حسم بهش اقدامی نکردم…دلیل علاقه مندی من داشتن چهره زیبا و داشتن شخصیتی با اراده قوی است…فکر نکنم از سر خجالت خودش رو پنهان میکنه چون یه مدتی با من خوب بود و با هم سر یک موضوعی حرف می زدیم(البته تو همن سوپر مارکت)بعد یه مدتی هروقت میخوام سر صحبت رو باز کنم دیگه جواب های کوتاه میده و حتی به من نگاه نمیکنه((از مدتی این جوری شد که آن رو با ۳ پسر بیرون دیدم (فقط یه بار که چند بارم خودشون ۲ نفری اودن سوپر مارکتش و همینطورجلوی مادرش با هم حرف میزدن٬میت سم با یکی از اون پسر ها رابطه داشته باشه و دلیل این که با من حرف نمیزنه همین باشه))… خیلی ممنون میشم کمکم کنید دلم واقعا از این دلتنگی سیره💔.

راستی این رو اضافه کنم که با اون پسر فقط یک بار بیرون رفته تا اونجایی که دیدم (هر روز ریز نظرش دارم)

سلام دوباره یه چیزی رو اضافه کنم که هروقت که نزدیکشم نگاهم نمیکنه ولی مثلا یه پیادرو باهاش فاصله دارم نگاه میکنه لطفا سریع جواب بدید خیلی خیلی ممنونم که کمک میکنید

سلام مطالبتون خیلی خوب بود میخواستم بگم من سن کمی دارم‌ولی عاشقم راستش من ۱۴ سالمه و طرف مقابلم ۱۵ سالشه راستش بابت سنم خیلی مسخرم میکنه ولی من هیچ اعتقادی به سن ندارم . من هر روز تو فکرشم ولی فک میکنم که من هیچ وقت تو فکرش نیستم شبا تا صبح بیدارم راهمون هم خیلی دوره شاید سالی ۳ هفته ببینمش بهش پیامم میدم با بی حوصلگی جواب میده یا با هر بهونه ای منو میپیچونه نمدونم چیکار کنم بهم علاقه پیدا کنه لطفا راهنماییم کنید. ممنون

سلام دوست گرامی از لطف و بازخورد مثبت شما سپاسگزاریم. مساله سن در علاقه اتفاقا بسیار مهم است. سن 12 تا 18 سالگی که دوره نوجوانی است، دوره‌ای پر از هیجانات مختلف است که یکی از اتفاقاتی که در آن می‌افتد تمایل به جنس مخالف است. اینکه ایشان به شما توجهی ندارد و یا دائما از شما فرار می‌کند نیز یکی از همین نشانه‌های دوره نوجوانی است که هیجاناتش باعث می‌ود که تمایلی به شما نداشته باشد. شما می‌توانید با تمرکز روی دستاوردهایی مانند درس، مهارت آموزی و سپس داشتن شغل توجه او را به خود جلب کنید.

اممم.سلام ببخشید میشه به چیزایی که من میگم هم یه جوابی بدید خیلی ممنون میشم.

سلام،من یه دخترم ۲۲ سالمه و حدودا یه ماهه با اقایی اشنا شدم ۲۶ ساله،چند باری باهم قرار داشتیم ،اوایل خیلی بهم محبت میکرد احساس میکنم داره از قانون جذب استفاده میکنه برای نزدیکتر کردن من بخودش و منم واقعا دارم احساس میکنم نسبت به این فرد حس پیدا کردم و دلم میخاد بیشتر باهاش وقت بگذرونم،چجوری میتونم منم مثله خودش جذبش کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام دوست گرامی چیزی به اسم قانون جذب وجود ندارد و از نظر علمی کاملاً رد شده است. راه‌های صحیح و علمی جذب عشق، مسیر دیگری است که می‌توانید با دریافت مشاوره از آن استفاده کنید و یاد بگیرید.

سلام من یک پسر هستم و تقریبا ۳ سال هست که یک دختر را دوست دارم و چند وقت هست که میخواهم سر بحث را با او آغاز کنم تفرقه میرود و نگاهش را از من قایم میکند او در یک سوپرمارکت کار میکند لطفا سریع جواب دهید

سلام دوست گرامی جزییاتی که بیان کردید بسیار محدود است چندساله هستید؟ ایشان چندساله هستند؟ آیا تابحال اقدامی برای گفتن این علاقه انجام داده‌اید؟ دلیل علاقمندی شما به ایشان چیست؟ و آیا ایشان از سر خجالت خود را مخفی می‌کند و یا دوست ندارد وارد رابطه شود؟ مخالفتی اعلام کرده است؟ برای بررسی و نشان دادن این علاقمندی به ایشان باید این جزییات را داشته باشیم که راهنمایی کامل تری ارائه کنیم.

سلام با اینکه من سنم برای اینکه بیام اینجا و دنبال جواب بگردم سنم کم است امامن معتقدم که عشق سن و سال نمیشناسد ولی من 14 سال سن دارم و اون هم همینطور . برای گفتن حسم بهش اقدامی فعلا نکردم دلیل علاقه مندی من به اون هم چهره زیبا و شخصیتی با اراده قوی هست که هیچ دختری من با این مشخصات ندیدم. فکر نکنم از سر خجالت خودش رو مخفی کنه چون توی خونواده بر جمعیت هست و هر روز توی مغازش با کلی ادم سرو کله داره ولی چند وقت بیش اون با من رابطه صمیمانه ای داشت مثلا سر یک موضوعی باهم حرف میزدیم و اون به من نگاه میکرد ولی الان بعد از یه مدت برعکس شده به من نگاه نمیکنه و جواب های کوتاه میده وقتی باهاش سر بحث رو باز میکنم.

در ضمن این ها رو هم کامل کنم که یه بار میخواستم برم بیششون ولی اون رو یهو دیدم توی محله من با 3 یسر بیرون است ولی انها را به مغازه اش برد و یه مادرش هم آنهارا نشان داد.(میترسم با یکی از انها رابطه داشته باشد و به علت همین از من دوری میکند) (هروقت هم بیشش میروم صدام خود به خود اروم میشه و یه حس استرسی دارم موقع حرف زدن باهاش)

سلام من یک پسر هستم یه دختری رو دوست دارم که توی سوپرمارکت کار میکنه و فکر کنم یه مدتیه متوجه حس من شده و از وقتی متوجه حس من شده سرد رفتار میکنه خواهش میکنم به من یه راهنمایی بکنید که چیکار کنم که با من ارتباط بگیره لطفا جواب بدید ممنونم.

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید و اینکه به چه علتی به او علاقمند شده‌اید؟ اطلاعاتی که به آنها اشاره کردید کم است. اگر متوجه رفتارهای شما شده است و رفتار سردی انجام می‌دهد، ممکن است این شیوه شما که صرفاً نگاه کردن است، برایش خوشایند نباشد. بهتر است اگر تصمیم جدی برای این آشنایی دارید، پیشقدم شوید و مستقیما و یا از طریق خانواده با ایشان صحبت کنید.

سلام…مدتیه که کسی رو دوست دارم ی رفتارایی می کنه که نمیدونم اونم به من علاقه داره یا نه بیشتر با تلگرام باهم صحبت می کنیم…فامیل دورمون هستش چیکار باید بکنم؟

سلام دوست گرامی اطلاعاتی که نوشتید، بسیار کم است. برای بررسی بیشتر و اینکه مشخص شود آیا ایشان به شما علاقه ای دارد یا خیر، بهتر است وقت مشاوره بگیرید.

عالللی واقعا مرسی

سلام من حدود یکسالی میشه دوستش دارم ۱۶سالمه یه هفته ای هست دیگه احساسش نمیکنم فک میکنم دیگه حسی بهش ندارم با وحود اینکه اونم خیلی دوسم داره ولی خب هیچ رابطه ای توی گوشی باهم نداریم شمارشم دارم فقط استوری های هم رو میبینیم میشه بفرمایید چرا این حس رو میکنم ولی واقعا نمیخوام از دستش بدم نمیخوام چون دوسم داره منم دوسش دارم یه حس خیلی بده از تو فکرشم حتی یه لحظه بیرون نمیام لطفا راهنماییم کنید خواهش میکنم

سلام دوست گرامی دلیل این حس شما، سنی است که در آن قرار دارید، در واقع شما نوجوان هستید و این تناقضات برای سن شما طبیعی است. اما راهکار این است که تا وقتی به ثبات برای احساسات خود نسبت به دیگران نرسیدید، روی روابط عاطفی خود حساب جدی‌ای باز نکنید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

همگی می‌دانیم که نمی‌توانیم دیگران را وادار کنیم که دوستمان داشته باشند، هر چقدر هم که دیوانه‌وار عاشق دیگری باشیم و ذره ذره وجودمان عشق او را بخواهد، عشق اجباری نمی‌شود. سوال اینجا است که آیا راهی وجود ندارد که محبوبمان را ترغیب کنیم که عاشق ما بشود، آیا اگر هر کاری از دستمان بربیاید انجام بدهیم، شانس این که فرد رویاهایمان به ما توجه کند، بیشتر نمی‌شود؟ شاید برخی فکر کنند که این کار تقلب است، اما با استفاده از چند شگرد میتوانید به هدفتان برسید. گذشته از هر چیز موضوع مهمی در بین است، صحبت بر سر عشق است و همانطور که میدانید، همه چیز در جنگ و در عشق مجاز است.

فهرست مطالب

جذب کردن را با جلب توجه کردن اشتباه نگیرید. خیلی راحت می‌توانید با انجام دادن یک کار عجیب و خارق‌العاده یا حتی احمقانه توجه یک نفر را برای چند دقیقه جلب کنید، اما این توجه کوتاه مدت است و او به محض آن که از شما دور شود و به خانه برگردد، دیگر شما را به خاطر نخواهد آورد. جذب موفق زمانی رخ می‌دهد که توجه یک نفر را به روشی جلب کنید که او حتی بعد از جدا شدن از شما هم، به شما فکر کند.شما باید به مرد مورد علاقه‌تان نشان بدهید، خصوصیاتی دارید که او به شدت نیازمند آن‌ها است. در چنین موردی حتی اگر او از قبل علاقه‌ای به شما نداشته باشد، جذبتان خواهد شد. هر فردی در این جهان به دنبال ویژگی‌های خاصی است و این ویژگی‌ها را در هر فردی که ببیند، جذبش خواهد شد. برای مثال بعضی خانم‌ها جذب مردان بلندپرواز می‌شوند، چون جاه‌طلبی و بلندپروازی این نوید را می‌دهد که شاید این مرد روزی به فرد مهمی تبدیل شود؛ از طرفی بعضی مردان جذب زنانی می‌شوند که مورد توجه مردان دیگرند، چون با به دست آوردن یک زن محبوب احساس می‌کنند که به موقعیت بالاتری دست یافته‌اند. بنابراین علت این که مرد مورد علاقه‌تان شما را دوست ندارد، می‌تواند این باشد که شما به او نشان نداده‌اید که واجد خصوصیات مورد نیازش هستید. قبل از آن که سعی کنید توجه کسی را جلب کنید، ابتدا باید درباره او اطلاعات کافی جمع کنید و متوجه شوید که چه خصوصیاتی او را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

در ابتدا باید دائماً اطرافش باشید تا مطمئن شوید که فراموش نمی‌شوید. نبرد برای جلب توجه نبرد دشواری است و ممکن است مسائل بسیار دیگری وجود داشته باشد که برای جلب توجه او با وجود شما رقابت کند. البته این که فقط نزدیکش باشید، کافی نیست، مادامی که او به شما علاقه‌مند نشده است، باید هر بار که در کنارش هستید، خصوصیاتی را که می‌دانید، روی او تاثیر می‌گذارد، نیز به نمایش بگذارید. بعد از آن که او به شما وابسته شد و به وجودتان در زندگی‌اش عادت کرد، با فرستادن سیگنال‌‌های مختلف گیجش کنید، مثلاً یک روز به شدت به او توجه کنید، اما روز دیگر کاملاً نادیده‌اش بگیرید.همین رویه گیج کننده را ادامه بدهید تا او از خودش بپرسد که خواسته واقعیتان چیست و آیا او را واقعاً دوست دارید یا خیر. اینجا است که می‌توانید بابت این موفقیت به خودتان تبریک بگویید، چون فکرش را کاملاً به خودتان مشغول کرده‌اید.اگر مدتی به همین رفتار ادامه بدهید، او هر روز بیشتر از قبل به شما فکر خواهد کرد تا جایی که متوجه می‌شود، زندگی کردن بدون شما برایش بسیار سخت است و از این به بعد او است که دنبالتان می‌آید.

اگر مراحل قبل را با موفقیت انجام داده باشید، او مرتب به شما فکر می‌کند و هرچند هنوز جذبتان نشده است، اما سعی می‌کند شما را که به نظرش مرموز و غیرقابل درک می‌رسید، در گروه معینی جای بدهد. در این مرحله است که باید تمام ویژگی‌های تاثیرگذارتان، به ویژه آن خصوصیاتی را که طرف مقابل فاقد آن‌ها است، به او نشان بدهید. برای مثال اگر مردی که می‌خواهید جذبش کنید، خجالتی است، شما باید با اعتماد به نفستان او را مجذوب کنید.

چگونه فقط عاشق یک نفر باشیم

اگر مردی که می‌خواهید دوستتان داشته باشد، گوشه‌گیر است و با دیگران صمیمی نمی‌شود، رفتار دوستانه‌ای با او در پیش بگیرید، اگر اعتماد به نفس ندارد، اعتماد به نفستان را نشان بدهید یا اگر از زندگی می‌ترسد، جسارت و شور زندگیتان را به نمایش بگذارید. همگی ما جذب افرادی می‌شویم که خصوصیات فوق‌العاده‌ای را دارند که خودمان فاقدش هستیم یا دارای خصوصیاتی هستند که ما هم آن‌ها را داریم و وجود آن‌ها را در خودمان می‌پسندیم.

بعد از آن که در فکر و ذهن فرد مورد علاقه‌تان جای گرفتید و به مشغولیت ذهنی او تبدیل شدید، گام بعدی این است که کمتر از گذشته دور و برش آفتابی بشوید و با دوستانتان هماهنگ کنید که وقتی کنارش نیستید، نزد او از شما تعریف کنند. مثلاً یکی از دوستانتان می‌تواند بگوید: “وای! این پسر فوق‌العاده است، تعجبی نداره که همه دخترا دنبالشن.” به این ترتیب می‌توانید از دوستانتان برای اثبات اجتماعی خودتان به فرد موردعلاقه‌تان کمک بگیرید، ضمناً چون دیگر مانند سابق همیشه کنارش نیستید، آتش شور و اشتیاق او را نیز روشن می‌کنید. غیرقابل پیش‌بینی باشید و احساساتتان را به سرعت برملا نکنید، چون هر آنچه که قابل پیش‌بینی است، کسل کننده می‌شود. انتظار می‌رود که فرد محبوبتان در این مرحله به شما علاقه‌مند شده باشد. لطفاً از این اطلاعات عاقلانه استفاده کنید.

فرد مورد علاقه‌تان را می‌توانید به راحتی، با انتخاب لباس‌های مناسب جذب کنید. پژوهش‌های متعدد نشان داده است که قرمز رنگ بسیار جذابی است و احتمال این که جذب افرادی بشویم که رنگ قرمز به تن کرده‌اند، بیشتر است. به علاوه قرمز تداعی کننده جذابیت و انرژی جنسی است.

رفتار آئینه‌ای یکی از مفاهیم جالب روانشناسی است و اطرافیانمان را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. اگر رفتار فردی را که درصدد جذبش هستید، مانند آئینه تقلید کنید، این فکر را در او به وجود می‌آورید که به هم شبیه هستید و با هم تفاهم دارید. اگر او به ساعتش نگاه کرد، شما هم به ساعتتان نگاه کنید. اگر او پایش را خاراند، شما هم پایتان را بخارانید. مطمئن باشید که از تاثیر این تکنیک شگفت‌زده خواهید شد.

وقتی می‌خواهید فردی را جذب کنید، بهتر است خودتان را به جای او بگذارید. این همدلی مزایای متعددی دارد که همگی آن‌ها در جذب فرد مورد علاقه‌تان به شما کمک می‌کند. اول این که با همدلی کردن می‌توانید نیازهای او را پیش‌بینی کنید و به این ترتیب او را مجذوب قدرت “ذهن‌خوانی” خودتان بکنید و در موقع نیاز به دادش برسید. دوم این که وقتی احساس کند که درکش می‌کنید، طبعاً احتمال این که جذبتان شود و به شما علاقه پیدا کند، بیشتر میشود. سعی کنید به نقطه‌ای برسید که بتوانید جملاتش را کامل کنید.

یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای این که محبوبتان را به خودتان علاقه‌مند کنید، این است که به او نزدیکتر شوید. اگر همیشه نزدیکش باشید، او بیشتر با شما آشنا می‌شود و این آشنایی و درک بیشتر کمک می‌کند تا به هدفتان برسید. هر چه او بیشتر و بیشتر شما را ببیند، شانس این که به قلب او راه پیدا کنید، بالاتر می‌رود.

بهره‌گیری از حس شوخ‌طبعی همواره روش فوق‌العاده‌ای برای جذب دیگران به شمار می‌رود، به همین دلیل است که کمدین‌ها تقریباً بدون هیچ سعی و تلاشی می‌توانند با فرد دلخواه خود وارد رابطه شوند. این اثرگذاری اصطلاحاً اثر شوخ‌طبعی گفته می‌شود. اثر شوخ‌طبعی پدیده‌ای روانشناختی است که براساس آن، وقتی مسائل را به روشی شوخی‌آمیز به مخاطبمان عرضه می‌کنیم، به خاطر سپردن آن‌ها راحت‌تر می‌شود؛ بنابراین اگر می‌خواهید در خاطر فرد مورد علاقه‌تان بمانید، شوخی‌های خنده‌دار را از یاد نبرید.

دختر زیبایی کتاب‌هایش روی زمین می‌ریزد و وقتی همه با بی‌توجهی از کنارش می‌گذرند، غریبه جذابی به کمکش می‌آید و کتاب‌هایش را جمع می‌کند. کلیشهیآشنایی است، اینطور نیست؟ این تصویر آشنا نمونه‌ای از “اثر قربانی قابل شناسایی” است. پژوهش‌ها نشان داده است که احتمال کمک کردن مردم به کسی که به دردسر افتاده است و هیچ دستی برای کمک به سمتش دراز نمی‌شود، بیشتر است. برای این که این موقعیت را خلق کنید، باید تنها و نیازمند کمک باشید، البته باید مطمئن شوید که هیچ فرد دیگری به کمکتان نخواهد آمد.

منحصر به فرد بودن یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای جذب فرد مورد علاقه‌تان است. هیچ کس نمی‌خواهد با فردی وارد رابطه شود که هیچ تفاوتی با دیگران ندارد. پس ترتیبی بدهید که متمایز از دیگران باشید. تنها راهی که تضمین می‌کند، می‌توانید توجه یک نفر را جلب کنید و از آن مه‌متر، به یادش بمانید، این است که همرنگ جماعت نباشید. از این تاثیرگذاری با اصطلاح “اثر عجیب و غریب بودن” یاد می‌شود. این اثر پدیده‌ای روانشناختی است که توضحیح می‌دهد، مردم مسائلی را که به روشی غیرعادی به آن‌ها عرضه می‌شود، بهتر به خاطر می‌سپارند. بنابراین اگر می‌خواهید در یادش بمانید، منحصر به فرد باشید.

کاملاً درست است که تاثیر اولیه همه چیز است و اثر آن تکرار نشدنی است. این باور درباره جذب عشق کاملاً صحت دارد. پژوهش‌ها نشان داده است که ما فقط ظرف 30 ثانیه بعد از ملاقات کردن با یک فرد جدید، درباره ادامه دادن رابطه خود با او تصمیم می‌گیریم. بنابراین سعی کنید که تاثیر اولیه خوبی به جا بگذارید. البته از سوی دیگر نتایج پژوهش‌های متعدد حاکی از آن است که وقتی در اولین برخورد از فردی خوشمان نیاید، اما بعد از آن مرتباً او را ببینیم، احتمال ایجاد شدن پیوندی قوی بینمان بسیار بالا خواهد بود. بنابراین اگر از برخورد اول نتیجه دلخواهتان را نگرفتید، ناامید نشوید، چون هنوز شانستان را برای عاشق کردن او از دست نداده‌اید.

اعتماد به نفس نقش مهمی در جذب کردن دیگران دارد. وقتی به خودتان مطمئن باشید، اطرافیان متوجه این اعتماد به نفس می‌شوند و احتمالاً این خصوصیت بیشتر از هر چیز دیگری توجهشان را جلب می‌کند. به علاوه وقتی از خودتان مطمئن باشید، دیگران در حضورتان راحت‌تر خواهند بود؛ اگر عصبی باشید، این عصبی بودن به آن‌ها نیز سرایت خواهد کرد. بهترین راه برای این که اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید، این است که در کاری مهارت پیدا کنید یا روش دیگری را پیدا کنید که باعث شود احساس خوبی درباره خودتان داشته باشید.

همه می‌دانند که اندکی مرموز بودن یکی از خصوصیات بسیار جذاب است. زندگی و شخصیت خودتان را بیش از حد برملا نکنید. کمی تودار باشید و رو بازی نکنید تا جذابیتتان دوچندان شود. به این ترتیب عشقتان ترغیب می‌شود که شما را بهتر بشناسد و رمز و رازهایتان را کشف کند.

پژوهش‌ها نشان داده است که وقتی دو نفر با سرعت یکسان راه می‌روند، حس می‌کنند که علاقه‌ای بین آن‌ها وجود دارد. این سرعت یکسان و همراه بودن این احساس را در آن‌ها ایجاد می‌کند که با یکدیگر هماهنگ‌اند و وجوه تشابه فراوانی دارند. هماهنگ راه رفتن نمونه‌ای از رفتار آئین‌های است که بررسی‌های دقیق‌تری بر روی آن انجام شده است. فردی که به طرف مقابلش علاقه‌مند باشد، سرعت گام‌هایش را با سرعت گام‌های او هماهنگ می‌کند، حال آن که دوستان معمولاً سرعت راه رفتنشان را با هم تنظیم نمی‌کنند.

نوشیدن قهوه یکی از بهترین ایده‌ها برای قرار اول و آشنایی است، اما آیا می‌دانستید که این قرار گرم از نظر روانشناسی نیز به جذب طرف مقابل کمک می‌کند؟ بعد از آن که نخستین قرارتان را به صرف قهوه برگزار کردید، شخصیتتان برای او تداعی کننده گرمای لذت‌بخش قهوه خواهد بود. برای مثال اثبات شده است که اگر هنگام صحبت کردن با دیگری، نوشیدنی سردی در دستتان باشد، این باور در شما شکل می‌گیرد که طرف مقابلتان شخصیت سرد و غیردوستانه‌ای دارد. از سوی دیگر اگر حین گفتگو نوشیدنی داغی، مثل قهوه در دستتان باشد، فکر می‌کنید که طرف مقابلتان شخصیت خونگرم و دوستانه‌ای دارد.

تمام توصیه‌های بالا روش‎هایی عمومی هستند، اما از یاد نبرید آنچه که برای شما جذاب است، شاید برای دوستتان کاملاً کسل کننده باشد و آنچه شما را جذب می‌کند، شاید تاثیری بر دوستتان نداشته باشد. می‌دانید بازاریاب‌ها چطور دیگران را ترغیب به خرید محصولاتشان می‌کنند؟ آن‌ها اول نوع افرادی را که درصدد جذبشان هستند، تعیین می‌کنند، سپس کمپین‌ها و تبلیغاتشان را مطابق علائق گروه مورد نظرشان طراحی می‌کنند.

 

فردی که عاشقش هستید، برای شما مهمترین آدم روی کره زمین است، بنابراین هیچ دلیلی ندارد که از جذب کردن او ناامید شوید. با پیاده کردن روش‌های خاص می‌توانید رویای خودتان را به واقعیت تبدیل کنید، می‌توانید فردی را که دوستش دارید، جذب کنید، رابطه‌تان را وقتی همه چیز به نظر تمام شده می‌رسد، ترمیم کنید یا عشق قدیمیتان را به رابطه برگردانید. در هر موقعیتی که قرار داشته باشید، ایمان داشته باشید که اوضاع بهتر خواهد شد. روش‌های کلی جذب کسی که دوستتان ندارد، شامل درگیر کردن فکر او، تبدیل جذب به مشغولیت ذهنی و بازی کردن با ذهن او می‌شود، البته ممکن است این روش‌ها برای هر فردی موثر نباشد. بهتر است برای این که ایده‌های بهتری را متناسب با مورد خاص خودتان پیدا کنید و هر چه سریعتر به عشقتان برسید، با یک مشاور مجرب تماس بگیرید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

40 بازدید

50 بازدید

119 بازدید

108 بازدید

185 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چگونه فقط عاشق یک نفر باشیم

ویژگی های خیلی زیادی داره اون خیلی با استعداد ه و من از ۶ سالگی می شناسمش و و بهش اعتماد خیلی زیادی دارم من در هنگام فراموش کردنش دچار تردید می شم و وقتی می بینمش ضربان قلبم بالا می ره و دست پاچه می شم و دوباره بهش وابسته می شم فکر نکنم زیاد دوسم داشته باشه ولی من دوست داشتم واقعیه و حتی هرشب خوابش رو می بینم و وابسته تر میشم به خودش و خاطراتش چی کار کنم

و من خیلی هدف دارم و اولین هدفم اینه که پزشک شم و دومین هدفم به دست آوردن سجاد نمی تونم فراموشش کنم چند باری هم دم مدرسه دیدمش چی کار کنم ؟

خسته نباشید من واقعا عاشقشم و براش می میرم حاظرم تمام دارایی خودم رو باهاش قسمت کنم نمی دونم یه حسه دست خودم نیست و نمی دونم باید چی کار کنم؟ به نظر شما میشه عاشقش کنم ؟ و دوستم ناراحت نمی شه ؟

سلام من دختر، و ۱۶ سالمه عاشق پسری شدم که یه سال از من بزرگتره البته اینو بگم بچه محلمونه و باباش سوپر مارکت داره باباش منو و می شناسه و خیلی دوسم داره من چند روز پیش پیج اینستاگرام اونو پیدا کردم رفتم تو دایرکتش و بهش گفتم عاشقتم و اون از من خواست که تو واتساپ بهش پیام بدم و شمارشو داد منم قبول کردم و باهم حرف زدیم اون گفت قبلا دوست دختر داشته و من ی دونستم چون دوست دخترش رفیق فاب منه بعد که باهم حرف زدیم اون گفت من اونو دوست دارم جالب این جاست که کات کرده و دوست دختر نداره و من چند بار براش اهنگ فرستادم و تولدش رو بهش تبریک گفتم من خیلی دوسش دارم بیش از حد تو درسم هیچ خللی ایجاد نشده و معدلم ۲۰ ولی دوسش دارم میشه بگید چی کار کنم ؟؟

چند بار خواستم فراموشش کنم اما نمی تونم و تا می یام فراموشش کنم یهو تو خیابون می بینمش چی کار کنم ؟☹

سلام دوست گرامی این مساله را می‌دانیم که فراموش کردنی در کار نیست، بلکه با کمک متخصص می‌توانید این اتفاق تلخ را کمرنگ کنید و به جای اینکه تمام شبانه روز خود را به او فکر کنید، این افکار را مدیریت کنید. توصیه می‌کنیم در دوره «زندگی پیروزمندانه پس از جدایی» شرکت کنید.

سلام دوست گرامی شما به صورت مستقیم ابراز علاقه کردید و طرف مقابل شما اشاره کرده که قبلاً در رابطه بوده است که فرد قبلی دوست شما بوده است!! آیا تمایلی برای ادامه این رابطه دارد؟دلایل اینکه به او علاقمند شدید را می‌توانید بگویید؟ در درس شما خللی وارد نشده، چون هنوز رابطه‌ای شروع نشده است و سن شما برای ارتباط عاطفی پایین است.

خسته نباشید من واقعا عاشقشم و براش می میرم حاظرم تمام دارایی خودم رو باهاش قسمت کنم نمی دونم یه حسه دست خودم نیست و نمی دونم باید چی کار کنم؟

خسته نباشید من واقعا عاشقشم و براش می میرم حاظرم تمام دارایی خودم رو باهاش قسمت کنم نمی دونم یه حسه دست خودم نیست و نمی دونم باید چی کار کنم؟ به نظر شما میشه عاشقش کنم ؟ و دوستم ناراحت نمی شه ؟

سلام من دخترم دو سال پیش با یک پسری آشنا شدم که دو سال از من کوچک تره ازش به عنوان یک دوست خیلی خوشم میومد اما پس از گذشت دو سال اون بهم گفت خیلی دوستم داره(چند ماه پیش) به نظرم راست هم می گفت چون خیلی به هم نزدیک بودیم و تند تند همدیگر میدیدیم خیلی باهم صمیمی بودیم و همه با حسرت به ما نگاه می کردن من هیچوقت مثل اون نگفتم که عاشقتم و دوست دارم اما اون میگفت و حتی با رفتارش نشون میدان اما راستش من میترسیدم بگم چون با خودم می گفتم زوده. خلاصه همینجوری میگذشت یه روز که پیش هم بودیم اون خواست بهم نزدیک بشه من رفتم عقب چندوقت پیشش هم من به خاطر اینکه مادرم متوجه شده بود چت می کنیم گفتم دیگه بسه اما اون گفت من هزار بار آبروم رفته و هیچی به تو نگفتم راستم میگفت. بهم گفت نکنه یکی بهتر از منو دیدیم و اینجور چیزا. میگفتم اومد سمتم من خودمو کشیدم عقب اون دوباره نزدیک شود من با لبخند و شوخی فاصله گرفتم آخه از اینجور کارا خوشم نمیاد. بعد اون با تندی رفتار کرد و گفت همه چی تموم و رفت. هنوزم که همواره هم دیگری می بینیم با هم لج افتادیم تو جمع نشستیم آروم بهم میگه حالم ازت بهم میخوره منم میگم همچنین ولی میدونم که راست نمیگه چون با اینکه قهر بودیم مثل قدیما نزدیک شد و احساسشو با رفتارش نشون میداد ولی باز میگفت ازت بدم میاد. تو جمع خیلی لجه تو تنهاییمون بد نیست. من گیج شدم یعنی دوستم داره هنوز؟ راست میگه ازم بدش میاد؟ چرا وقتی قهر بودیم مثل قدیما حتی خیلی نزدیکتر اومد سمتم و احساسشو نشون میداد و بعضی اوقات از چشمش می‌شد خوند ولی تو همون حالتم میگفت ازم بدش میاد؟ اصلا چرا وقتی بینمون به قول خودش همه چی تموم شده باز اومد سمتم؟ چطوری رابطمونو دوباره خوب کنم؟ فکر کنم هنوز دوسش دارم

سلام دوست گرامی به سن خودتان و او اشاره نکردید. هیجان ایشان برای نزدیک شدن بیشتر به شما، نشان از اهمیت دادن به ارتباط فیزیکی دارد و زمانی که شما او را پس زدید، رفتارش متفاوت شد؛ پس این نوع رفتار نشان می‌دهد که ارتباط عاطفی اولویت پایین‌تری نسبت به ارتباط فیزیکی دارد. بنابراین این انتخاب شماست که او را انتخاب کنید تا آسیب ببینید یا خیر.

ممنون که پاسخ دادین. البته آنقدر بهم نزدیک نمیشه که بخواد آسیب بزنه و من هم اجازه نمیدم و اون قصدش آسیب زدن نیست به نظرم. نظر شما چیه یعنی اینجوری داره ابراز احساسات میکنه؟ رو در رو براش سخت بود به زبون بیاره ولی مجازی میگفت. به نظر شما اگه اومد و ازم عذر خواهی کرد و فرصت دوباره خواست بهش اجازه بدم؟ یا که بزازم وضعیت همینجوری بمونه؟

سلام من عاشق پسر خالم شدم و ما قبلا همدیگرو اصلا ندیده بودیم سه سال پیش همدیگرو دیدیم و من اول ازش خوشم نمیومد ولی بعد به شدت عاشقش شدم من سنم کمه ولی اون از من بزرگتره تا حالا خیلی به هم نزدیک نشدیم بعضی موقع ها خیلی بهم نگاه عاشقانه میکنه ولی اون قبلا دختر دیگه ای رو دوست داشت و الان هم فک کنم نمیدونم دوست داره من چیکار کنم عاشقم باشه

سلام دوست گرامی به سن خودتان و او اشاره نکردید. عاشقانه نگاه کردن، دلیل بر دوست داشتن و یا برنامه‌ای برای آینده داشتن نیست. تلاش کنید در مورد مسائل مشترک باهم صحبت کنید تا اطلاعات بیشتری درباره او بدست بیاورید.

سلام فردی از طریق راه های بالا من رو به خودش جذب کرد و الان دو سالی میگذره و من الان که دیگه نمیبینمش احساس میکنم خیلی بهش وابسته شدم و همش تو فکرشم به طوری که روند عادی زندگیم رو به هم زده ، نمیدونم حسم رو بهش بگم یا نه

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. اگر به صورت حضوری به او دسترسی ندارید، بهتر است به صورت مجازی با او صحبت کنید.

سلام من یک دخترم ک عاشق ی پسری شدم ک او چن وقت پیش ب یک دختر دیگر ابراز علاقه کرده است و من کلا نمی دانم او از من خوشش می آید یان من باید چیکار کنم خواهش میکنم چیزی بگویید

سلام دوست گرامی اشاره کردید که او به شخص دیگری علاقمند است، پس خودتان جواب خود را دادید. این عشق یکطرفه ممکن است برای شما آسیب به همراه داشته باشد؛ پس بهتر است اگر از علاقه او نسبت به خودتان مطمئن نیستید، او را رها کنید.

من پسرم و ۱۹ سالمه طرف مقابلم نیز هم سن منه من از ۱۲ سالگیم بهش علاقه داشتم ولی حسمو بهش نمیتونستم بگم که یه روز حسمو بهش گفتم و او در جواب گفت من تورو به اندازه داداشم دوست دارم.من چطوری میتونم اونو جذب خودم کنم.واقعا عاشقشم و بدون اون نمیتونم زندگی کنم.

سلام دوست گرامی به نظر می‌رسد طرف مقابل بیشتر از حد یک برادر به شما علاقه‌ای ندارد و این مسیر یک طرفه از سوی شما ممکن است به نتیجه‌ای نرسد. اما برای او علاقه خودتان را بازگو کنید مجدد و دلایل خودتان را برای انتخابش بگویید.

از این کار میتونم جواب بگیرم.الان من یه سال دوسالی میشه که ندیدمش

یعنی امکان داره هیچ علاقه ای به من نداشته باشه.یه سال دوسالی میشه که ندیدم واینکه اگه دوباره حسمو بهش بگم و دلیل اینکه چرا اونو دوس دارمو بازگو کنم میتونه یه جورایی کمکم کنه یا نه

سلام من 15 سالمه و 9 ساله عاشق یه پسری هستم که 17 سالشه چند بار هم بهش ابراز احساسات کردم ولی از من خوشش نمیاد چیکار کنم که عاشقم بشه چون خیلی دوسش دارم

سلام دوست گرامی 6 سالگی شروع احساسات شما به او بوده است؟! بهتر است کمی منطقی‌تر به این ماجرا نگاه کنید. سن شما برای این ابراز علاقه مناسب نیست. تلاش کنید به جای ابراز علاقه به او، موفقیت‌های خودتان را بیشتر کنید و به وظایفی که به سن شما مربوط است رسیدگی کنید.

سلام. من عاشق یه دختری از 4 سالگیم هستم الان 14 سالمه و طرف 1 ماه ازم کوچیک تره سالی یه بار میبینمش موقعیت پیش نمیاد بهش بگم بعضی شبا خوابش رو میبینم اخرین خوابی که دیدم بد بود ولی همشون خیلی خوب بود واقعا اگر بره از پیشم خودکشی میکنم خیلی بهش وابسته هستم میبینمش سرش توی لاک خودشه و توی گوش دوستاش حرف میزنه واقعا عاشقشم به قدری نمیتوتن سرم رو بالا منم

سلام من یه دختری ام که عاشق یه پسری شدم که در ظاهر جدیه ولی خیلی روحیه نرم و لطیف دارد و مهربون است من ۲۰ سال دارم اون ۲۸ سال دارن من بدون اون نمیتونم زندگی کنم لطفا کمکم کنید ممنون

سلام دوست گرامی برای جذب عشق ایشان شما باید تلاش کنید که از طریق غیرمستقیم به او علاقه‌تان را نشان دهید. اشاره‌ای نکردید که چگونه با او آشنا شدید تا بهتر بتوانیم به شما راهنمایی کنیم. در ضمن میزان علاقه‌ای که به او پیدا کردید، کمی غیرطبیعی است و نشان از وابستگی دارد. می‌توانید در دوره« جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» رادیوعشق شرکت کنید.

سلام من یه دختری هستم که عاشق یه پسر شده ام که اون عجیب غریبه و چند تا ویژگی رو باهم داره مثلا هم خیلی خجالتیه که سمته دخترا نمیره هم خیلی شوخ طبعه و میدونم که از چه جور دخترایی خوشش میاد از دخترا مثل خودش که شوخ باشن خوشش میاد منم اینطور هستم اما نمیدونم چطور به این پسر رو عاشق خودم کنم و بدون اون نمیتونم ممنون میشم اگر کمکم کنید

سلام دوست گرامی شما می‌توانید در دوره «جذب عشق، از آشنایی تا ازدواج رادیوعشق» شرکت کنید تا بتوانید این جذب عشق را به طریقه صحیح و علمی آموزش ببینید.

سلام من ابوالفضل هستم 12سالمه من ی دختری رو دوست داشتمم اونم12سالش بود ازمن ولی دوماه کوچیک بود اونم میگفت دوست دارم اما بعدش بهم گفت تواخلاقت خرابه من نمیتونم با تو بمونم میشه راهنمایی کنید من واقعا عاشقشم چیکارکنم.راهی هست که برگرده؟

سلام دوست گرامی شروع دوره نوجوانی همراه با کشش به سمت جنس مخالف است. احساسات متنوع و مختلفی را تجربه خواهید کرد و یکی از آنها احساس دوست داشتن است. اما این احساسات پایدار نخواهد ماند و دائماً تغییر شکل می‌دهد. بنابراین نمی‌توانید به این مساله امید فراوانی داشته باشید که این احساس همیشه دوام خواهد داشت. همانطور که طرف مقابل شما که اول از شما خوشش می‌آمد و حالا از اخلاق شما ایراد گرفته است و کنار شما نیست.

سلام وقتتون بخیر من از یه دختری خوشم اومده دلم میخواد بهش بگم ولی میترسم چون من افغانستانیمو اون ایرانیه میگم شاید سر همین قضیه از من خوشش نیاد میخواستم راهنماییم کنید یعنی میشه کاریش کرد؟!!

سلام دوست گرامی این مساله بستگی به طرز فکر طرف مقابل شما دارد و تا وقتی عنوان نکنید نمی‌شود حدسی زد.

سلام من۲۲سالمه و عاشق پسرعموی۲۷سالم شدم به شدت بهش علاقه دارم چون به پدرش که مشکلات زیادی داره خیلی کمک میکنه اکثرا شبا خوابشو میبینم وقتی بهش نزدیک میشم تمام بدنم سفت میشه و احساس میکنم کسی رو بجز اون نمیبینم تا حالا بهش ابراز علاقه نکردم ولی اونم کاری نکرده ولی بهم بی توجه نیست ممنون میشم اگه بگین چطور میتونم بهش نزدیک بشم؟

سلام دوست گرامی برای ابراز علاقه کردن راه‌های زیادی وجود دارد که یکی از آنها راه مستقیم است. اما در این شیوه مستقیم امکان اینکه طرف مقابل شما را طرد کند و یا از چشمش بیفتید زیاد است. بنابراین شیوه‌های غیرمستقیمی وجود دارند که می‌توانید از آن طریق نزدیک شوید. برای مثال شما می‌توانید به دنبال یک صحبت مشترک بگردید. در رابطه با کار، رشته تخصیلی، یک اتفاق مشترک در فامیل، موضوعات روزمره و… در واقع شما باید ابتدا گفتگو کردن با او را تمرین کنید. برای مساله شما دوره‌ای با نام «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» وجود دارد که می‌توانید از آموزش آن بهرمند شوید و همراه یک مشاور در این مسیر قدم بردارید.

سلام من عاشق دختری شدم که از من 1 سال بزرگتره و من اونو شدیدا دوستش دارم و اون توجهی به من نمیکنه و من بدون اون هیچ امیدی برای زندگی کردن ندارم لطفا یک راه حل به من بدین ممنونم

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. آیا به او ابراز علاقه کردید و او بی ‌توجهی می‌کند؟ یا دورادور از او خوشتان می‌آید؟ بهتر است ابتدا شناخت‌تان را از ویژگی‌های فرد ایده‌آل او بیشتر کنید تا بدانید او به جه شخصیت‌هایی بیشتر علاقه دارد. دستاوردهای خود را افزایش دهید و برای جذب صحیح ایشان از مشاوران رادیو عشق، نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام و خسته نباشید بابت مطالب مفیدتون من پسری ۱۶ ساله هستم و از دختری که چند ماه از خودم بزرگ تره خوشم اومده برای اولین بار که بهش گفتم قبول نکرد و دومین بار خودمو یکی دیگه جا زدم بازم قبول نکرد چند باری به صورت تلفنی مزاحم شدم و اون فهمید بعدش هم که بهش گفتم گفت آدمهایی به من پیشنهاد دادن که شانشون از تو بالا تره و منو کوچیک کرد و میگه که با هیچ کسی نمیخواد دوست بشه هیچ نشانه ای هم از علاقش به خودم رو نمیبینم میشه لطف کنید راهنمایی کنید

سلام دوست گرامی سوال دقیقی نپرسیدید نکات مهم را در نظر داشته باشید: سن کم شما که در دوره نوجوانی هستید انتخاب شخصی که از شما بزرگتر است عدم نشانه یا علاقه‌ای از طرف مقابل تحقیر شدن از جانب طرف مقابل ابتدا مشخص کنید دلیل و انگیزه‌تان از بودن در این رابطه چیست؟ و به چه دلیلی به کسی علاقمند شدید که علاقه‌ای به شما ندارد؟ می‌توانید برای بررسی بیشتر از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام من پسری ۲۶ ساله ام حدود ۵ ماه پیش با یه دختری آشنا شدم و به شدت بهش علاقه مند شدم ایشون ۵ سال از من کوچک تر هستش نزدیک ۲ ماهی تو رابطه بودیم ولی بعد یه مدت گفت من بهت حس ندارم و فقط بعنوان یه دوست ساده میتونم کنارت باشم این هم اضافه کنم از طریق چنتا از دوستان باهم آشنا شدیم به شدت بهش علاقه نشون میدادم و همه جا بهت اهمیت میدادم و خیلی کارهای زیادی کردم براش ولی اون همش حرفش همین بود که بهم حس نداره بعد از جدایی هنوز همدیگه رو میبینیم یه روز خیلی باهام خوبه ولی یه روز کاملا سرد و بی تفاوته نمیدونم چیکار باید بکنم که مهرم به دل این آدم بیفته ایشون دقیقا چند روز قبل آشناییمون یه رابطه رو تموم کرده بود که طرف مقابل رو دوست داشت ولی چون خیانت دیده بود طرف مقابل رو کنار گذاشته آیا راهی هست بتونم جدب خودم بکنم؟ ما همدیگه رو هنوز میبینیم و از طریق دوستان بیرون میریم و در ارتباطیم

سلام دوست گرامی نکته مهمی که در پرسش شما وجود دارد این است که ایشان پیش از شما با شخصی در ارتباط بودند و خیانت دیدند و بلافاصله پس از چندروز با شما وارد رابطه شدند. این مساله نشان می‌دهد که او اصلاً آمادگی شروع یک رابطه جدید را ندیده است و در ارتباط قبل آسیب دیدند. بنابراین شما در حال حاضر یکی از اشتباهاتی که نباید انجام دهید اصرار به شروع رابطه عاطفی است. نقش یک ناجی و حمایت‌گر را نیز نداشته باشید و فعلاً به او فرصت دهید تا بتواند با زخمی که خورده است، کنار بیاید.

سلام من یکیو دوست دارم ک اون دوسم نداره….یعنی یجوریه که یه روز باهام خوبه یک روز بد… میدونه دوسش دارم…برای همین کم محلی میکنه…من خودم دختریم ک خیلیا میخوان باهام باشن ولی من فقط از یک نفر خوشم میاد و نمیتونم فراموشش کنم….نمیدونم چیکار کنم چه باهاش سرد باشم چه صمیمی باهام حرف نمیزنه … ولی همیشه استوریامو چک میکنه و حواسش بهم هست…نمیفهممش خیلی مغروره ..چیکار کنم خدایی .. 19سالمه:(

سلام دوست گرامی اشاره کردید با شما صحبت نمی‌کند، اما یک روز با شما خوب است یک روز بد، این مساله یک تناقض است. بالاخره باهم در ارتباط هستید یا خیر؟ اگر ارتباط شما از طریق فضای مجازی باشد و شما از این طریق به او علاقمند شدید، بهتر است کمی واقع‌بینانه‌تر به این ماجرا نگاه کنید. تا به حال از خودتان پرسیدید که جذب کدام ویژگی‌های شخصیتی در ایشان شده‌اید؟ چقدر ایشان را می‌شناسید؟ اینکه رفتار یک فرد را نمی‌فهمید، یعنی شناخت‌تان از او بسیار کم است. چون اطلاعات کمی از خودتان و نوع آشنایی گفتید، راهنمایی خیلی کلی است. بهتر است برای بررسی و یاد گرفتن شیوه صحیح جذب عشق، از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

من خیلی عاشق یه دخترم من 14سالمه و اون 16 او با من سرکوچه از مدرسه میومد من باهاش سر صحبت را باز میکردم و او گاهی اوقات پاسخ طولانی می‌داد و با من حرف میزد بعد از مدتی دیگه جوابم را نمی‌داد من خیلی دوستش دارم لطفا راهنمایی کنید

سلام دوست گرامی سن هردوی شما پایین است و سن 14 سالگی برای انتخاب یک شریک عاطفی بسیار سن پایینی است. اگر شما بتواند موفقیت‌هایی کسب کنید، خصوصا درباره درس و در آینده درباره دانشگاه و شغل، می‌توانید نظر ایشان را به خودتان جلب کنید. اختلاف سنی شما نیز مساله ساز است. چون شما درگیر یک هیجان شدید که مختص به سن شماست.

سلام من کسی را دوست دارم اما نمیخواهم با او دوست شوم ومن کسی را که دوست دارم و اما او مرا دوست ندارد ولی در اینستاگرام مرا فالو میکند و به استوری هایم نگاه میکند و درواقع توجه نشان میدهد اما من میخواهم او از من دور شود لطفا راهنمایی کنید

سلام من عاشق پسر داییم شدم البته من ۱۷ سالمه اون ۲۴ می دونم فاصله هامون زیاده ولی واقعا دوسش دارم من دوسالی میشه دوسش دارم اوایل توجه نمی‌کرد ولی بعد بهم از واتساپ پیام داد و ما خیلی البته پیام که نه بگه سلام خوبی من چالش گذاشته بودم به اون جواب داد بعد یکم مغروره ولی ما بعد از اون حرف زدیم بعضی موقع اتفاقی مشروب می‌خورد ولی خیلی کم وقتی مست میشد به من پیام میداد الان من از کجا بفهمم عاشقمه یا نه

سلام دوست گرامی سن شما اوج سن نوجوانی است که در آن هیجانات زیادی وجود دارد که یکی از این هیجانات احساس علاقه به یک جنس مخالف است. روال پیام‌ها دادن‌های ایشان نشانه‌ای از علاقه ندارد، او هم مثل هر مخاطب دیگری وقتی چالش گذاشتید، به شما پاسخ داد. پیام زمان مستی، نشانه علاقه نیست.

سلام خسته نباشید من ۱۶ سالمه و به پسری ۲۳ ساله علاقه مندم و متاسفانه از علاقه من نسبت به خودشون باخبر هستن قبل از اینکه بفهمن خیلی بهم اهمیت میدادن و بهم نگاه میکردن ولی از وقتی فهمیدن خیلی اذیت میکنن من نمیدونم دوستم داره یا ن خیلی دوست دارم بدونم ولی اصلا کاری انجام نمیدن که بشه فهمید گاهی وقتا کاری میکنن که احساس میکنم دوستم داره و بعضی وقت ها هم برعکس به نظرتون باید فراموشش کنم یا کاری کنم که بهم علاقه مند بشه؟

و اینم اضافه کنم اون پسر ی روز عاشق ی نفر بوده و شکست سختی خورده و به خاطر همین انتقام کاری که اون دختر باهاش کرده رو با دختر های دیگه انجام میده و مطمئنن خیلی سخت عاشق میشه حقیقت و مشکل اصلی من اینه که اون میتونست با من هم این کار رو بکنه ولی بهم گفت خودتو خراب من نکن نمیدونم باید چیکار کنم چون خیلی دوستش دارم و نمیتونم فراموشش کنم لطفا راهنماییم کنید که چه جوری بهش ثابت کنم دوسش دارم یا چجوری فراموشش کنم😔

سلام ببخشید من ۱۵ سالمه و چند وقتی هست که حس می کنم از یه پسر یه فامیل دورمون می شه خوشم میاد ولی خب من آدم مغرور و خجالتی هستم و یه مسئله دیگه ای هم که هست این که خب اون خونشون تو بیرجند و من تو تهران و پسره خیلی درس خون و خوبی هستش یعنی اینکه باهاش در ارتباط نیستم و واقعا نمی دونم که از من خوشش میاد یا نه باید چیکار کنم که لااقل ببینم از من خوشش میاد یانه که اگر نمی یاد فراموشش کنم چون من خوشبختانه وابستگی زیادی به کسی ندارم

سلام دوست گرامی دلیل اینکه به او علاقه پیدا کردید چیست؟ سن شما پایین است و در سن نوجوانی امکان اینکه شما از نظر احساسی به شخصی حسی پیدا کنید طبیعی است بهتر است طبق آنچه گفتید که او فرد درسخوانی است، شما نیزدستاوردهای تحصیلی خودتان را بیشتر کنید تا برای او جذاب‌تر باشید.

سلام من ۱۵ سالمه و پسری که بهش علاقه دارم ۲۰ سالشه اون پسر داییمه با یه نفر دوس شدم تا از سرم بپره ولی فایده نداشت خب اون یکی دیگرو میخواد من بهش غیر حضوری ابراز علاقه کردم ولی گفت که من بچه ام و منو مث یه خواهر دوست داره تو رو خدا بگید چیکار کنم دارم دیوونه میشم. تو جمع های خانوادگی باهام حرف میزنم میگه می‌خنده ولی مثل یه بچه باهام رفتار می‌کنه اصن جزو آدم بزرگا حسابم نمیکنه من خودم کوچیک نیستم، قدم بلنده، کاملا به بلوغ ذهنی و بدنی رسیدم ولی اون فک میکنه که من بچم همش تو فکرشم خوابش رو میبینم هرکاری میکنم تا خوشحال باشه من بار ها نشون دادم که دوسش دارم ولی نشد یه راه حل بهم بدین لطفا

سلام دوست گرامی شما در دوره نوجوانی قرار دارید و هویتی مابین کودکی و بزرگسالی برای‌تان درحال شکل‌گیری است. یکی از چالش‌های این دوره سنی، عاشق شدن زودهنگام است که شما حاضر هستید هرکاری برای او انجام دهید تا به شما توجه کند. بلوغ ذهنی که اشاره کردید در سن شما رخ نمی‌دهد و دائماً درحال تکمیل و رشد این بلوغ هستید. برای اینکه علاقمندی خود را مدیریت کنید و او شما را به چشم یک بزرگسال ببیند، قدم اول این است که برای زندگی‌تان هدف داشته باشید قدم دوم این است که علاقه خود را به صورت مستقیم به ایشان ابراز نکنید و از راه‌حل‌های اشتباهی که در گذشته انجام دادید، دست بکشید. برای راهنمایی بیشتر می‌توانید از مشاوران رادیوعشق، وقت مشاوره دریافت کنید.

سلام من ۱۴ سالم است و اون هم همینطور…برای گفتن حسم بهش اقدامی نکردم…دلیل علاقه مندی من داشتن چهره زیبا و داشتن شخصیتی با اراده قوی است…فکر نکنم از سر خجالت خودش رو پنهان میکنه چون یه مدتی با من خوب بود و با هم سر یک موضوعی حرف می زدیم(البته تو همن سوپر مارکت)بعد یه مدتی هروقت میخوام سر صحبت رو باز کنم دیگه جواب های کوتاه میده و حتی به من نگاه نمیکنه((از مدتی این جوری شد که آن رو با ۳ پسر بیرون دیدم (فقط یه بار که چند بارم خودشون ۲ نفری اودن سوپر مارکتش و همینطورجلوی مادرش با هم حرف میزدن٬میت سم با یکی از اون پسر ها رابطه داشته باشه و دلیل این که با من حرف نمیزنه همین باشه))… خیلی ممنون میشم کمکم کنید دلم واقعا از این دلتنگی سیره💔.

راستی این رو اضافه کنم که با اون پسر فقط یک بار بیرون رفته تا اونجایی که دیدم (هر روز ریز نظرش دارم)

سلام دوباره یه چیزی رو اضافه کنم که هروقت که نزدیکشم نگاهم نمیکنه ولی مثلا یه پیادرو باهاش فاصله دارم نگاه میکنه لطفا سریع جواب بدید خیلی خیلی ممنونم که کمک میکنید

سلام مطالبتون خیلی خوب بود میخواستم بگم من سن کمی دارم‌ولی عاشقم راستش من ۱۴ سالمه و طرف مقابلم ۱۵ سالشه راستش بابت سنم خیلی مسخرم میکنه ولی من هیچ اعتقادی به سن ندارم . من هر روز تو فکرشم ولی فک میکنم که من هیچ وقت تو فکرش نیستم شبا تا صبح بیدارم راهمون هم خیلی دوره شاید سالی ۳ هفته ببینمش بهش پیامم میدم با بی حوصلگی جواب میده یا با هر بهونه ای منو میپیچونه نمدونم چیکار کنم بهم علاقه پیدا کنه لطفا راهنماییم کنید. ممنون

سلام دوست گرامی از لطف و بازخورد مثبت شما سپاسگزاریم. مساله سن در علاقه اتفاقا بسیار مهم است. سن 12 تا 18 سالگی که دوره نوجوانی است، دوره‌ای پر از هیجانات مختلف است که یکی از اتفاقاتی که در آن می‌افتد تمایل به جنس مخالف است. اینکه ایشان به شما توجهی ندارد و یا دائما از شما فرار می‌کند نیز یکی از همین نشانه‌های دوره نوجوانی است که هیجاناتش باعث می‌ود که تمایلی به شما نداشته باشد. شما می‌توانید با تمرکز روی دستاوردهایی مانند درس، مهارت آموزی و سپس داشتن شغل توجه او را به خود جلب کنید.

اممم.سلام ببخشید میشه به چیزایی که من میگم هم یه جوابی بدید خیلی ممنون میشم.

سلام،من یه دخترم ۲۲ سالمه و حدودا یه ماهه با اقایی اشنا شدم ۲۶ ساله،چند باری باهم قرار داشتیم ،اوایل خیلی بهم محبت میکرد احساس میکنم داره از قانون جذب استفاده میکنه برای نزدیکتر کردن من بخودش و منم واقعا دارم احساس میکنم نسبت به این فرد حس پیدا کردم و دلم میخاد بیشتر باهاش وقت بگذرونم،چجوری میتونم منم مثله خودش جذبش کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام دوست گرامی چیزی به اسم قانون جذب وجود ندارد و از نظر علمی کاملاً رد شده است. راه‌های صحیح و علمی جذب عشق، مسیر دیگری است که می‌توانید با دریافت مشاوره از آن استفاده کنید و یاد بگیرید.

سلام من یک پسر هستم و تقریبا ۳ سال هست که یک دختر را دوست دارم و چند وقت هست که میخواهم سر بحث را با او آغاز کنم تفرقه میرود و نگاهش را از من قایم میکند او در یک سوپرمارکت کار میکند لطفا سریع جواب دهید

سلام دوست گرامی جزییاتی که بیان کردید بسیار محدود است چندساله هستید؟ ایشان چندساله هستند؟ آیا تابحال اقدامی برای گفتن این علاقه انجام داده‌اید؟ دلیل علاقمندی شما به ایشان چیست؟ و آیا ایشان از سر خجالت خود را مخفی می‌کند و یا دوست ندارد وارد رابطه شود؟ مخالفتی اعلام کرده است؟ برای بررسی و نشان دادن این علاقمندی به ایشان باید این جزییات را داشته باشیم که راهنمایی کامل تری ارائه کنیم.

سلام با اینکه من سنم برای اینکه بیام اینجا و دنبال جواب بگردم سنم کم است امامن معتقدم که عشق سن و سال نمیشناسد ولی من 14 سال سن دارم و اون هم همینطور . برای گفتن حسم بهش اقدامی فعلا نکردم دلیل علاقه مندی من به اون هم چهره زیبا و شخصیتی با اراده قوی هست که هیچ دختری من با این مشخصات ندیدم. فکر نکنم از سر خجالت خودش رو مخفی کنه چون توی خونواده بر جمعیت هست و هر روز توی مغازش با کلی ادم سرو کله داره ولی چند وقت بیش اون با من رابطه صمیمانه ای داشت مثلا سر یک موضوعی باهم حرف میزدیم و اون به من نگاه میکرد ولی الان بعد از یه مدت برعکس شده به من نگاه نمیکنه و جواب های کوتاه میده وقتی باهاش سر بحث رو باز میکنم.

در ضمن این ها رو هم کامل کنم که یه بار میخواستم برم بیششون ولی اون رو یهو دیدم توی محله من با 3 یسر بیرون است ولی انها را به مغازه اش برد و یه مادرش هم آنهارا نشان داد.(میترسم با یکی از انها رابطه داشته باشد و به علت همین از من دوری میکند) (هروقت هم بیشش میروم صدام خود به خود اروم میشه و یه حس استرسی دارم موقع حرف زدن باهاش)

سلام من یک پسر هستم یه دختری رو دوست دارم که توی سوپرمارکت کار میکنه و فکر کنم یه مدتیه متوجه حس من شده و از وقتی متوجه حس من شده سرد رفتار میکنه خواهش میکنم به من یه راهنمایی بکنید که چیکار کنم که با من ارتباط بگیره لطفا جواب بدید ممنونم.

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید و اینکه به چه علتی به او علاقمند شده‌اید؟ اطلاعاتی که به آنها اشاره کردید کم است. اگر متوجه رفتارهای شما شده است و رفتار سردی انجام می‌دهد، ممکن است این شیوه شما که صرفاً نگاه کردن است، برایش خوشایند نباشد. بهتر است اگر تصمیم جدی برای این آشنایی دارید، پیشقدم شوید و مستقیما و یا از طریق خانواده با ایشان صحبت کنید.

سلام…مدتیه که کسی رو دوست دارم ی رفتارایی می کنه که نمیدونم اونم به من علاقه داره یا نه بیشتر با تلگرام باهم صحبت می کنیم…فامیل دورمون هستش چیکار باید بکنم؟

سلام دوست گرامی اطلاعاتی که نوشتید، بسیار کم است. برای بررسی بیشتر و اینکه مشخص شود آیا ایشان به شما علاقه ای دارد یا خیر، بهتر است وقت مشاوره بگیرید.

عالللی واقعا مرسی

سلام من حدود یکسالی میشه دوستش دارم ۱۶سالمه یه هفته ای هست دیگه احساسش نمیکنم فک میکنم دیگه حسی بهش ندارم با وحود اینکه اونم خیلی دوسم داره ولی خب هیچ رابطه ای توی گوشی باهم نداریم شمارشم دارم فقط استوری های هم رو میبینیم میشه بفرمایید چرا این حس رو میکنم ولی واقعا نمیخوام از دستش بدم نمیخوام چون دوسم داره منم دوسش دارم یه حس خیلی بده از تو فکرشم حتی یه لحظه بیرون نمیام لطفا راهنماییم کنید خواهش میکنم

سلام دوست گرامی دلیل این حس شما، سنی است که در آن قرار دارید، در واقع شما نوجوان هستید و این تناقضات برای سن شما طبیعی است. اما راهکار این است که تا وقتی به ثبات برای احساسات خود نسبت به دیگران نرسیدید، روی روابط عاطفی خود حساب جدی‌ای باز نکنید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

همگی می‌دانیم که نمی‌توانیم دیگران را وادار کنیم که دوستمان داشته باشند، هر چقدر هم که دیوانه‌وار عاشق دیگری باشیم و ذره ذره وجودمان عشق او را بخواهد، عشق اجباری نمی‌شود. سوال اینجا است که آیا راهی وجود ندارد که محبوبمان را ترغیب کنیم که عاشق ما بشود، آیا اگر هر کاری از دستمان بربیاید انجام بدهیم، شانس این که فرد رویاهایمان به ما توجه کند، بیشتر نمی‌شود؟ شاید برخی فکر کنند که این کار تقلب است، اما با استفاده از چند شگرد میتوانید به هدفتان برسید. گذشته از هر چیز موضوع مهمی در بین است، صحبت بر سر عشق است و همانطور که میدانید، همه چیز در جنگ و در عشق مجاز است.

فهرست مطالب

جذب کردن را با جلب توجه کردن اشتباه نگیرید. خیلی راحت می‌توانید با انجام دادن یک کار عجیب و خارق‌العاده یا حتی احمقانه توجه یک نفر را برای چند دقیقه جلب کنید، اما این توجه کوتاه مدت است و او به محض آن که از شما دور شود و به خانه برگردد، دیگر شما را به خاطر نخواهد آورد. جذب موفق زمانی رخ می‌دهد که توجه یک نفر را به روشی جلب کنید که او حتی بعد از جدا شدن از شما هم، به شما فکر کند.شما باید به مرد مورد علاقه‌تان نشان بدهید، خصوصیاتی دارید که او به شدت نیازمند آن‌ها است. در چنین موردی حتی اگر او از قبل علاقه‌ای به شما نداشته باشد، جذبتان خواهد شد. هر فردی در این جهان به دنبال ویژگی‌های خاصی است و این ویژگی‌ها را در هر فردی که ببیند، جذبش خواهد شد. برای مثال بعضی خانم‌ها جذب مردان بلندپرواز می‌شوند، چون جاه‌طلبی و بلندپروازی این نوید را می‌دهد که شاید این مرد روزی به فرد مهمی تبدیل شود؛ از طرفی بعضی مردان جذب زنانی می‌شوند که مورد توجه مردان دیگرند، چون با به دست آوردن یک زن محبوب احساس می‌کنند که به موقعیت بالاتری دست یافته‌اند. بنابراین علت این که مرد مورد علاقه‌تان شما را دوست ندارد، می‌تواند این باشد که شما به او نشان نداده‌اید که واجد خصوصیات مورد نیازش هستید. قبل از آن که سعی کنید توجه کسی را جلب کنید، ابتدا باید درباره او اطلاعات کافی جمع کنید و متوجه شوید که چه خصوصیاتی او را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

در ابتدا باید دائماً اطرافش باشید تا مطمئن شوید که فراموش نمی‌شوید. نبرد برای جلب توجه نبرد دشواری است و ممکن است مسائل بسیار دیگری وجود داشته باشد که برای جلب توجه او با وجود شما رقابت کند. البته این که فقط نزدیکش باشید، کافی نیست، مادامی که او به شما علاقه‌مند نشده است، باید هر بار که در کنارش هستید، خصوصیاتی را که می‌دانید، روی او تاثیر می‌گذارد، نیز به نمایش بگذارید. بعد از آن که او به شما وابسته شد و به وجودتان در زندگی‌اش عادت کرد، با فرستادن سیگنال‌‌های مختلف گیجش کنید، مثلاً یک روز به شدت به او توجه کنید، اما روز دیگر کاملاً نادیده‌اش بگیرید.همین رویه گیج کننده را ادامه بدهید تا او از خودش بپرسد که خواسته واقعیتان چیست و آیا او را واقعاً دوست دارید یا خیر. اینجا است که می‌توانید بابت این موفقیت به خودتان تبریک بگویید، چون فکرش را کاملاً به خودتان مشغول کرده‌اید.اگر مدتی به همین رفتار ادامه بدهید، او هر روز بیشتر از قبل به شما فکر خواهد کرد تا جایی که متوجه می‌شود، زندگی کردن بدون شما برایش بسیار سخت است و از این به بعد او است که دنبالتان می‌آید.

اگر مراحل قبل را با موفقیت انجام داده باشید، او مرتب به شما فکر می‌کند و هرچند هنوز جذبتان نشده است، اما سعی می‌کند شما را که به نظرش مرموز و غیرقابل درک می‌رسید، در گروه معینی جای بدهد. در این مرحله است که باید تمام ویژگی‌های تاثیرگذارتان، به ویژه آن خصوصیاتی را که طرف مقابل فاقد آن‌ها است، به او نشان بدهید. برای مثال اگر مردی که می‌خواهید جذبش کنید، خجالتی است، شما باید با اعتماد به نفستان او را مجذوب کنید.

چگونه فقط عاشق یک نفر باشیم

اگر مردی که می‌خواهید دوستتان داشته باشد، گوشه‌گیر است و با دیگران صمیمی نمی‌شود، رفتار دوستانه‌ای با او در پیش بگیرید، اگر اعتماد به نفس ندارد، اعتماد به نفستان را نشان بدهید یا اگر از زندگی می‌ترسد، جسارت و شور زندگیتان را به نمایش بگذارید. همگی ما جذب افرادی می‌شویم که خصوصیات فوق‌العاده‌ای را دارند که خودمان فاقدش هستیم یا دارای خصوصیاتی هستند که ما هم آن‌ها را داریم و وجود آن‌ها را در خودمان می‌پسندیم.

بعد از آن که در فکر و ذهن فرد مورد علاقه‌تان جای گرفتید و به مشغولیت ذهنی او تبدیل شدید، گام بعدی این است که کمتر از گذشته دور و برش آفتابی بشوید و با دوستانتان هماهنگ کنید که وقتی کنارش نیستید، نزد او از شما تعریف کنند. مثلاً یکی از دوستانتان می‌تواند بگوید: “وای! این پسر فوق‌العاده است، تعجبی نداره که همه دخترا دنبالشن.” به این ترتیب می‌توانید از دوستانتان برای اثبات اجتماعی خودتان به فرد موردعلاقه‌تان کمک بگیرید، ضمناً چون دیگر مانند سابق همیشه کنارش نیستید، آتش شور و اشتیاق او را نیز روشن می‌کنید. غیرقابل پیش‌بینی باشید و احساساتتان را به سرعت برملا نکنید، چون هر آنچه که قابل پیش‌بینی است، کسل کننده می‌شود. انتظار می‌رود که فرد محبوبتان در این مرحله به شما علاقه‌مند شده باشد. لطفاً از این اطلاعات عاقلانه استفاده کنید.

فرد مورد علاقه‌تان را می‌توانید به راحتی، با انتخاب لباس‌های مناسب جذب کنید. پژوهش‌های متعدد نشان داده است که قرمز رنگ بسیار جذابی است و احتمال این که جذب افرادی بشویم که رنگ قرمز به تن کرده‌اند، بیشتر است. به علاوه قرمز تداعی کننده جذابیت و انرژی جنسی است.

رفتار آئینه‌ای یکی از مفاهیم جالب روانشناسی است و اطرافیانمان را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. اگر رفتار فردی را که درصدد جذبش هستید، مانند آئینه تقلید کنید، این فکر را در او به وجود می‌آورید که به هم شبیه هستید و با هم تفاهم دارید. اگر او به ساعتش نگاه کرد، شما هم به ساعتتان نگاه کنید. اگر او پایش را خاراند، شما هم پایتان را بخارانید. مطمئن باشید که از تاثیر این تکنیک شگفت‌زده خواهید شد.

وقتی می‌خواهید فردی را جذب کنید، بهتر است خودتان را به جای او بگذارید. این همدلی مزایای متعددی دارد که همگی آن‌ها در جذب فرد مورد علاقه‌تان به شما کمک می‌کند. اول این که با همدلی کردن می‌توانید نیازهای او را پیش‌بینی کنید و به این ترتیب او را مجذوب قدرت “ذهن‌خوانی” خودتان بکنید و در موقع نیاز به دادش برسید. دوم این که وقتی احساس کند که درکش می‌کنید، طبعاً احتمال این که جذبتان شود و به شما علاقه پیدا کند، بیشتر میشود. سعی کنید به نقطه‌ای برسید که بتوانید جملاتش را کامل کنید.

یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای این که محبوبتان را به خودتان علاقه‌مند کنید، این است که به او نزدیکتر شوید. اگر همیشه نزدیکش باشید، او بیشتر با شما آشنا می‌شود و این آشنایی و درک بیشتر کمک می‌کند تا به هدفتان برسید. هر چه او بیشتر و بیشتر شما را ببیند، شانس این که به قلب او راه پیدا کنید، بالاتر می‌رود.

بهره‌گیری از حس شوخ‌طبعی همواره روش فوق‌العاده‌ای برای جذب دیگران به شمار می‌رود، به همین دلیل است که کمدین‌ها تقریباً بدون هیچ سعی و تلاشی می‌توانند با فرد دلخواه خود وارد رابطه شوند. این اثرگذاری اصطلاحاً اثر شوخ‌طبعی گفته می‌شود. اثر شوخ‌طبعی پدیده‌ای روانشناختی است که براساس آن، وقتی مسائل را به روشی شوخی‌آمیز به مخاطبمان عرضه می‌کنیم، به خاطر سپردن آن‌ها راحت‌تر می‌شود؛ بنابراین اگر می‌خواهید در خاطر فرد مورد علاقه‌تان بمانید، شوخی‌های خنده‌دار را از یاد نبرید.

دختر زیبایی کتاب‌هایش روی زمین می‌ریزد و وقتی همه با بی‌توجهی از کنارش می‌گذرند، غریبه جذابی به کمکش می‌آید و کتاب‌هایش را جمع می‌کند. کلیشهیآشنایی است، اینطور نیست؟ این تصویر آشنا نمونه‌ای از “اثر قربانی قابل شناسایی” است. پژوهش‌ها نشان داده است که احتمال کمک کردن مردم به کسی که به دردسر افتاده است و هیچ دستی برای کمک به سمتش دراز نمی‌شود، بیشتر است. برای این که این موقعیت را خلق کنید، باید تنها و نیازمند کمک باشید، البته باید مطمئن شوید که هیچ فرد دیگری به کمکتان نخواهد آمد.

منحصر به فرد بودن یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای جذب فرد مورد علاقه‌تان است. هیچ کس نمی‌خواهد با فردی وارد رابطه شود که هیچ تفاوتی با دیگران ندارد. پس ترتیبی بدهید که متمایز از دیگران باشید. تنها راهی که تضمین می‌کند، می‌توانید توجه یک نفر را جلب کنید و از آن مه‌متر، به یادش بمانید، این است که همرنگ جماعت نباشید. از این تاثیرگذاری با اصطلاح “اثر عجیب و غریب بودن” یاد می‌شود. این اثر پدیده‌ای روانشناختی است که توضحیح می‌دهد، مردم مسائلی را که به روشی غیرعادی به آن‌ها عرضه می‌شود، بهتر به خاطر می‌سپارند. بنابراین اگر می‌خواهید در یادش بمانید، منحصر به فرد باشید.

کاملاً درست است که تاثیر اولیه همه چیز است و اثر آن تکرار نشدنی است. این باور درباره جذب عشق کاملاً صحت دارد. پژوهش‌ها نشان داده است که ما فقط ظرف 30 ثانیه بعد از ملاقات کردن با یک فرد جدید، درباره ادامه دادن رابطه خود با او تصمیم می‌گیریم. بنابراین سعی کنید که تاثیر اولیه خوبی به جا بگذارید. البته از سوی دیگر نتایج پژوهش‌های متعدد حاکی از آن است که وقتی در اولین برخورد از فردی خوشمان نیاید، اما بعد از آن مرتباً او را ببینیم، احتمال ایجاد شدن پیوندی قوی بینمان بسیار بالا خواهد بود. بنابراین اگر از برخورد اول نتیجه دلخواهتان را نگرفتید، ناامید نشوید، چون هنوز شانستان را برای عاشق کردن او از دست نداده‌اید.

اعتماد به نفس نقش مهمی در جذب کردن دیگران دارد. وقتی به خودتان مطمئن باشید، اطرافیان متوجه این اعتماد به نفس می‌شوند و احتمالاً این خصوصیت بیشتر از هر چیز دیگری توجهشان را جلب می‌کند. به علاوه وقتی از خودتان مطمئن باشید، دیگران در حضورتان راحت‌تر خواهند بود؛ اگر عصبی باشید، این عصبی بودن به آن‌ها نیز سرایت خواهد کرد. بهترین راه برای این که اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید، این است که در کاری مهارت پیدا کنید یا روش دیگری را پیدا کنید که باعث شود احساس خوبی درباره خودتان داشته باشید.

همه می‌دانند که اندکی مرموز بودن یکی از خصوصیات بسیار جذاب است. زندگی و شخصیت خودتان را بیش از حد برملا نکنید. کمی تودار باشید و رو بازی نکنید تا جذابیتتان دوچندان شود. به این ترتیب عشقتان ترغیب می‌شود که شما را بهتر بشناسد و رمز و رازهایتان را کشف کند.

پژوهش‌ها نشان داده است که وقتی دو نفر با سرعت یکسان راه می‌روند، حس می‌کنند که علاقه‌ای بین آن‌ها وجود دارد. این سرعت یکسان و همراه بودن این احساس را در آن‌ها ایجاد می‌کند که با یکدیگر هماهنگ‌اند و وجوه تشابه فراوانی دارند. هماهنگ راه رفتن نمونه‌ای از رفتار آئین‌های است که بررسی‌های دقیق‌تری بر روی آن انجام شده است. فردی که به طرف مقابلش علاقه‌مند باشد، سرعت گام‌هایش را با سرعت گام‌های او هماهنگ می‌کند، حال آن که دوستان معمولاً سرعت راه رفتنشان را با هم تنظیم نمی‌کنند.

نوشیدن قهوه یکی از بهترین ایده‌ها برای قرار اول و آشنایی است، اما آیا می‌دانستید که این قرار گرم از نظر روانشناسی نیز به جذب طرف مقابل کمک می‌کند؟ بعد از آن که نخستین قرارتان را به صرف قهوه برگزار کردید، شخصیتتان برای او تداعی کننده گرمای لذت‌بخش قهوه خواهد بود. برای مثال اثبات شده است که اگر هنگام صحبت کردن با دیگری، نوشیدنی سردی در دستتان باشد، این باور در شما شکل می‌گیرد که طرف مقابلتان شخصیت سرد و غیردوستانه‌ای دارد. از سوی دیگر اگر حین گفتگو نوشیدنی داغی، مثل قهوه در دستتان باشد، فکر می‌کنید که طرف مقابلتان شخصیت خونگرم و دوستانه‌ای دارد.

تمام توصیه‌های بالا روش‎هایی عمومی هستند، اما از یاد نبرید آنچه که برای شما جذاب است، شاید برای دوستتان کاملاً کسل کننده باشد و آنچه شما را جذب می‌کند، شاید تاثیری بر دوستتان نداشته باشد. می‌دانید بازاریاب‌ها چطور دیگران را ترغیب به خرید محصولاتشان می‌کنند؟ آن‌ها اول نوع افرادی را که درصدد جذبشان هستند، تعیین می‌کنند، سپس کمپین‌ها و تبلیغاتشان را مطابق علائق گروه مورد نظرشان طراحی می‌کنند.

 

فردی که عاشقش هستید، برای شما مهمترین آدم روی کره زمین است، بنابراین هیچ دلیلی ندارد که از جذب کردن او ناامید شوید. با پیاده کردن روش‌های خاص می‌توانید رویای خودتان را به واقعیت تبدیل کنید، می‌توانید فردی را که دوستش دارید، جذب کنید، رابطه‌تان را وقتی همه چیز به نظر تمام شده می‌رسد، ترمیم کنید یا عشق قدیمیتان را به رابطه برگردانید. در هر موقعیتی که قرار داشته باشید، ایمان داشته باشید که اوضاع بهتر خواهد شد. روش‌های کلی جذب کسی که دوستتان ندارد، شامل درگیر کردن فکر او، تبدیل جذب به مشغولیت ذهنی و بازی کردن با ذهن او می‌شود، البته ممکن است این روش‌ها برای هر فردی موثر نباشد. بهتر است برای این که ایده‌های بهتری را متناسب با مورد خاص خودتان پیدا کنید و هر چه سریعتر به عشقتان برسید، با یک مشاور مجرب تماس بگیرید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

40 بازدید

50 بازدید

119 بازدید

108 بازدید

185 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چگونه فقط عاشق یک نفر باشیم

ویژگی های خیلی زیادی داره اون خیلی با استعداد ه و من از ۶ سالگی می شناسمش و و بهش اعتماد خیلی زیادی دارم من در هنگام فراموش کردنش دچار تردید می شم و وقتی می بینمش ضربان قلبم بالا می ره و دست پاچه می شم و دوباره بهش وابسته می شم فکر نکنم زیاد دوسم داشته باشه ولی من دوست داشتم واقعیه و حتی هرشب خوابش رو می بینم و وابسته تر میشم به خودش و خاطراتش چی کار کنم

و من خیلی هدف دارم و اولین هدفم اینه که پزشک شم و دومین هدفم به دست آوردن سجاد نمی تونم فراموشش کنم چند باری هم دم مدرسه دیدمش چی کار کنم ؟

خسته نباشید من واقعا عاشقشم و براش می میرم حاظرم تمام دارایی خودم رو باهاش قسمت کنم نمی دونم یه حسه دست خودم نیست و نمی دونم باید چی کار کنم؟ به نظر شما میشه عاشقش کنم ؟ و دوستم ناراحت نمی شه ؟

سلام من دختر، و ۱۶ سالمه عاشق پسری شدم که یه سال از من بزرگتره البته اینو بگم بچه محلمونه و باباش سوپر مارکت داره باباش منو و می شناسه و خیلی دوسم داره من چند روز پیش پیج اینستاگرام اونو پیدا کردم رفتم تو دایرکتش و بهش گفتم عاشقتم و اون از من خواست که تو واتساپ بهش پیام بدم و شمارشو داد منم قبول کردم و باهم حرف زدیم اون گفت قبلا دوست دختر داشته و من ی دونستم چون دوست دخترش رفیق فاب منه بعد که باهم حرف زدیم اون گفت من اونو دوست دارم جالب این جاست که کات کرده و دوست دختر نداره و من چند بار براش اهنگ فرستادم و تولدش رو بهش تبریک گفتم من خیلی دوسش دارم بیش از حد تو درسم هیچ خللی ایجاد نشده و معدلم ۲۰ ولی دوسش دارم میشه بگید چی کار کنم ؟؟

چند بار خواستم فراموشش کنم اما نمی تونم و تا می یام فراموشش کنم یهو تو خیابون می بینمش چی کار کنم ؟☹

سلام دوست گرامی این مساله را می‌دانیم که فراموش کردنی در کار نیست، بلکه با کمک متخصص می‌توانید این اتفاق تلخ را کمرنگ کنید و به جای اینکه تمام شبانه روز خود را به او فکر کنید، این افکار را مدیریت کنید. توصیه می‌کنیم در دوره «زندگی پیروزمندانه پس از جدایی» شرکت کنید.

سلام دوست گرامی شما به صورت مستقیم ابراز علاقه کردید و طرف مقابل شما اشاره کرده که قبلاً در رابطه بوده است که فرد قبلی دوست شما بوده است!! آیا تمایلی برای ادامه این رابطه دارد؟دلایل اینکه به او علاقمند شدید را می‌توانید بگویید؟ در درس شما خللی وارد نشده، چون هنوز رابطه‌ای شروع نشده است و سن شما برای ارتباط عاطفی پایین است.

خسته نباشید من واقعا عاشقشم و براش می میرم حاظرم تمام دارایی خودم رو باهاش قسمت کنم نمی دونم یه حسه دست خودم نیست و نمی دونم باید چی کار کنم؟

خسته نباشید من واقعا عاشقشم و براش می میرم حاظرم تمام دارایی خودم رو باهاش قسمت کنم نمی دونم یه حسه دست خودم نیست و نمی دونم باید چی کار کنم؟ به نظر شما میشه عاشقش کنم ؟ و دوستم ناراحت نمی شه ؟

سلام من دخترم دو سال پیش با یک پسری آشنا شدم که دو سال از من کوچک تره ازش به عنوان یک دوست خیلی خوشم میومد اما پس از گذشت دو سال اون بهم گفت خیلی دوستم داره(چند ماه پیش) به نظرم راست هم می گفت چون خیلی به هم نزدیک بودیم و تند تند همدیگر میدیدیم خیلی باهم صمیمی بودیم و همه با حسرت به ما نگاه می کردن من هیچوقت مثل اون نگفتم که عاشقتم و دوست دارم اما اون میگفت و حتی با رفتارش نشون میدان اما راستش من میترسیدم بگم چون با خودم می گفتم زوده. خلاصه همینجوری میگذشت یه روز که پیش هم بودیم اون خواست بهم نزدیک بشه من رفتم عقب چندوقت پیشش هم من به خاطر اینکه مادرم متوجه شده بود چت می کنیم گفتم دیگه بسه اما اون گفت من هزار بار آبروم رفته و هیچی به تو نگفتم راستم میگفت. بهم گفت نکنه یکی بهتر از منو دیدیم و اینجور چیزا. میگفتم اومد سمتم من خودمو کشیدم عقب اون دوباره نزدیک شود من با لبخند و شوخی فاصله گرفتم آخه از اینجور کارا خوشم نمیاد. بعد اون با تندی رفتار کرد و گفت همه چی تموم و رفت. هنوزم که همواره هم دیگری می بینیم با هم لج افتادیم تو جمع نشستیم آروم بهم میگه حالم ازت بهم میخوره منم میگم همچنین ولی میدونم که راست نمیگه چون با اینکه قهر بودیم مثل قدیما نزدیک شد و احساسشو با رفتارش نشون میداد ولی باز میگفت ازت بدم میاد. تو جمع خیلی لجه تو تنهاییمون بد نیست. من گیج شدم یعنی دوستم داره هنوز؟ راست میگه ازم بدش میاد؟ چرا وقتی قهر بودیم مثل قدیما حتی خیلی نزدیکتر اومد سمتم و احساسشو نشون میداد و بعضی اوقات از چشمش می‌شد خوند ولی تو همون حالتم میگفت ازم بدش میاد؟ اصلا چرا وقتی بینمون به قول خودش همه چی تموم شده باز اومد سمتم؟ چطوری رابطمونو دوباره خوب کنم؟ فکر کنم هنوز دوسش دارم

سلام دوست گرامی به سن خودتان و او اشاره نکردید. هیجان ایشان برای نزدیک شدن بیشتر به شما، نشان از اهمیت دادن به ارتباط فیزیکی دارد و زمانی که شما او را پس زدید، رفتارش متفاوت شد؛ پس این نوع رفتار نشان می‌دهد که ارتباط عاطفی اولویت پایین‌تری نسبت به ارتباط فیزیکی دارد. بنابراین این انتخاب شماست که او را انتخاب کنید تا آسیب ببینید یا خیر.

ممنون که پاسخ دادین. البته آنقدر بهم نزدیک نمیشه که بخواد آسیب بزنه و من هم اجازه نمیدم و اون قصدش آسیب زدن نیست به نظرم. نظر شما چیه یعنی اینجوری داره ابراز احساسات میکنه؟ رو در رو براش سخت بود به زبون بیاره ولی مجازی میگفت. به نظر شما اگه اومد و ازم عذر خواهی کرد و فرصت دوباره خواست بهش اجازه بدم؟ یا که بزازم وضعیت همینجوری بمونه؟

سلام من عاشق پسر خالم شدم و ما قبلا همدیگرو اصلا ندیده بودیم سه سال پیش همدیگرو دیدیم و من اول ازش خوشم نمیومد ولی بعد به شدت عاشقش شدم من سنم کمه ولی اون از من بزرگتره تا حالا خیلی به هم نزدیک نشدیم بعضی موقع ها خیلی بهم نگاه عاشقانه میکنه ولی اون قبلا دختر دیگه ای رو دوست داشت و الان هم فک کنم نمیدونم دوست داره من چیکار کنم عاشقم باشه

سلام دوست گرامی به سن خودتان و او اشاره نکردید. عاشقانه نگاه کردن، دلیل بر دوست داشتن و یا برنامه‌ای برای آینده داشتن نیست. تلاش کنید در مورد مسائل مشترک باهم صحبت کنید تا اطلاعات بیشتری درباره او بدست بیاورید.

سلام فردی از طریق راه های بالا من رو به خودش جذب کرد و الان دو سالی میگذره و من الان که دیگه نمیبینمش احساس میکنم خیلی بهش وابسته شدم و همش تو فکرشم به طوری که روند عادی زندگیم رو به هم زده ، نمیدونم حسم رو بهش بگم یا نه

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. اگر به صورت حضوری به او دسترسی ندارید، بهتر است به صورت مجازی با او صحبت کنید.

سلام من یک دخترم ک عاشق ی پسری شدم ک او چن وقت پیش ب یک دختر دیگر ابراز علاقه کرده است و من کلا نمی دانم او از من خوشش می آید یان من باید چیکار کنم خواهش میکنم چیزی بگویید

سلام دوست گرامی اشاره کردید که او به شخص دیگری علاقمند است، پس خودتان جواب خود را دادید. این عشق یکطرفه ممکن است برای شما آسیب به همراه داشته باشد؛ پس بهتر است اگر از علاقه او نسبت به خودتان مطمئن نیستید، او را رها کنید.

من پسرم و ۱۹ سالمه طرف مقابلم نیز هم سن منه من از ۱۲ سالگیم بهش علاقه داشتم ولی حسمو بهش نمیتونستم بگم که یه روز حسمو بهش گفتم و او در جواب گفت من تورو به اندازه داداشم دوست دارم.من چطوری میتونم اونو جذب خودم کنم.واقعا عاشقشم و بدون اون نمیتونم زندگی کنم.

سلام دوست گرامی به نظر می‌رسد طرف مقابل بیشتر از حد یک برادر به شما علاقه‌ای ندارد و این مسیر یک طرفه از سوی شما ممکن است به نتیجه‌ای نرسد. اما برای او علاقه خودتان را بازگو کنید مجدد و دلایل خودتان را برای انتخابش بگویید.

از این کار میتونم جواب بگیرم.الان من یه سال دوسالی میشه که ندیدمش

یعنی امکان داره هیچ علاقه ای به من نداشته باشه.یه سال دوسالی میشه که ندیدم واینکه اگه دوباره حسمو بهش بگم و دلیل اینکه چرا اونو دوس دارمو بازگو کنم میتونه یه جورایی کمکم کنه یا نه

سلام من 15 سالمه و 9 ساله عاشق یه پسری هستم که 17 سالشه چند بار هم بهش ابراز احساسات کردم ولی از من خوشش نمیاد چیکار کنم که عاشقم بشه چون خیلی دوسش دارم

سلام دوست گرامی 6 سالگی شروع احساسات شما به او بوده است؟! بهتر است کمی منطقی‌تر به این ماجرا نگاه کنید. سن شما برای این ابراز علاقه مناسب نیست. تلاش کنید به جای ابراز علاقه به او، موفقیت‌های خودتان را بیشتر کنید و به وظایفی که به سن شما مربوط است رسیدگی کنید.

سلام. من عاشق یه دختری از 4 سالگیم هستم الان 14 سالمه و طرف 1 ماه ازم کوچیک تره سالی یه بار میبینمش موقعیت پیش نمیاد بهش بگم بعضی شبا خوابش رو میبینم اخرین خوابی که دیدم بد بود ولی همشون خیلی خوب بود واقعا اگر بره از پیشم خودکشی میکنم خیلی بهش وابسته هستم میبینمش سرش توی لاک خودشه و توی گوش دوستاش حرف میزنه واقعا عاشقشم به قدری نمیتوتن سرم رو بالا منم

سلام من یه دختری ام که عاشق یه پسری شدم که در ظاهر جدیه ولی خیلی روحیه نرم و لطیف دارد و مهربون است من ۲۰ سال دارم اون ۲۸ سال دارن من بدون اون نمیتونم زندگی کنم لطفا کمکم کنید ممنون

سلام دوست گرامی برای جذب عشق ایشان شما باید تلاش کنید که از طریق غیرمستقیم به او علاقه‌تان را نشان دهید. اشاره‌ای نکردید که چگونه با او آشنا شدید تا بهتر بتوانیم به شما راهنمایی کنیم. در ضمن میزان علاقه‌ای که به او پیدا کردید، کمی غیرطبیعی است و نشان از وابستگی دارد. می‌توانید در دوره« جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» رادیوعشق شرکت کنید.

سلام من یه دختری هستم که عاشق یه پسر شده ام که اون عجیب غریبه و چند تا ویژگی رو باهم داره مثلا هم خیلی خجالتیه که سمته دخترا نمیره هم خیلی شوخ طبعه و میدونم که از چه جور دخترایی خوشش میاد از دخترا مثل خودش که شوخ باشن خوشش میاد منم اینطور هستم اما نمیدونم چطور به این پسر رو عاشق خودم کنم و بدون اون نمیتونم ممنون میشم اگر کمکم کنید

سلام دوست گرامی شما می‌توانید در دوره «جذب عشق، از آشنایی تا ازدواج رادیوعشق» شرکت کنید تا بتوانید این جذب عشق را به طریقه صحیح و علمی آموزش ببینید.

سلام من ابوالفضل هستم 12سالمه من ی دختری رو دوست داشتمم اونم12سالش بود ازمن ولی دوماه کوچیک بود اونم میگفت دوست دارم اما بعدش بهم گفت تواخلاقت خرابه من نمیتونم با تو بمونم میشه راهنمایی کنید من واقعا عاشقشم چیکارکنم.راهی هست که برگرده؟

سلام دوست گرامی شروع دوره نوجوانی همراه با کشش به سمت جنس مخالف است. احساسات متنوع و مختلفی را تجربه خواهید کرد و یکی از آنها احساس دوست داشتن است. اما این احساسات پایدار نخواهد ماند و دائماً تغییر شکل می‌دهد. بنابراین نمی‌توانید به این مساله امید فراوانی داشته باشید که این احساس همیشه دوام خواهد داشت. همانطور که طرف مقابل شما که اول از شما خوشش می‌آمد و حالا از اخلاق شما ایراد گرفته است و کنار شما نیست.

سلام وقتتون بخیر من از یه دختری خوشم اومده دلم میخواد بهش بگم ولی میترسم چون من افغانستانیمو اون ایرانیه میگم شاید سر همین قضیه از من خوشش نیاد میخواستم راهنماییم کنید یعنی میشه کاریش کرد؟!!

سلام دوست گرامی این مساله بستگی به طرز فکر طرف مقابل شما دارد و تا وقتی عنوان نکنید نمی‌شود حدسی زد.

سلام من۲۲سالمه و عاشق پسرعموی۲۷سالم شدم به شدت بهش علاقه دارم چون به پدرش که مشکلات زیادی داره خیلی کمک میکنه اکثرا شبا خوابشو میبینم وقتی بهش نزدیک میشم تمام بدنم سفت میشه و احساس میکنم کسی رو بجز اون نمیبینم تا حالا بهش ابراز علاقه نکردم ولی اونم کاری نکرده ولی بهم بی توجه نیست ممنون میشم اگه بگین چطور میتونم بهش نزدیک بشم؟

سلام دوست گرامی برای ابراز علاقه کردن راه‌های زیادی وجود دارد که یکی از آنها راه مستقیم است. اما در این شیوه مستقیم امکان اینکه طرف مقابل شما را طرد کند و یا از چشمش بیفتید زیاد است. بنابراین شیوه‌های غیرمستقیمی وجود دارند که می‌توانید از آن طریق نزدیک شوید. برای مثال شما می‌توانید به دنبال یک صحبت مشترک بگردید. در رابطه با کار، رشته تخصیلی، یک اتفاق مشترک در فامیل، موضوعات روزمره و… در واقع شما باید ابتدا گفتگو کردن با او را تمرین کنید. برای مساله شما دوره‌ای با نام «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» وجود دارد که می‌توانید از آموزش آن بهرمند شوید و همراه یک مشاور در این مسیر قدم بردارید.

سلام من عاشق دختری شدم که از من 1 سال بزرگتره و من اونو شدیدا دوستش دارم و اون توجهی به من نمیکنه و من بدون اون هیچ امیدی برای زندگی کردن ندارم لطفا یک راه حل به من بدین ممنونم

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. آیا به او ابراز علاقه کردید و او بی ‌توجهی می‌کند؟ یا دورادور از او خوشتان می‌آید؟ بهتر است ابتدا شناخت‌تان را از ویژگی‌های فرد ایده‌آل او بیشتر کنید تا بدانید او به جه شخصیت‌هایی بیشتر علاقه دارد. دستاوردهای خود را افزایش دهید و برای جذب صحیح ایشان از مشاوران رادیو عشق، نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام و خسته نباشید بابت مطالب مفیدتون من پسری ۱۶ ساله هستم و از دختری که چند ماه از خودم بزرگ تره خوشم اومده برای اولین بار که بهش گفتم قبول نکرد و دومین بار خودمو یکی دیگه جا زدم بازم قبول نکرد چند باری به صورت تلفنی مزاحم شدم و اون فهمید بعدش هم که بهش گفتم گفت آدمهایی به من پیشنهاد دادن که شانشون از تو بالا تره و منو کوچیک کرد و میگه که با هیچ کسی نمیخواد دوست بشه هیچ نشانه ای هم از علاقش به خودم رو نمیبینم میشه لطف کنید راهنمایی کنید

سلام دوست گرامی سوال دقیقی نپرسیدید نکات مهم را در نظر داشته باشید: سن کم شما که در دوره نوجوانی هستید انتخاب شخصی که از شما بزرگتر است عدم نشانه یا علاقه‌ای از طرف مقابل تحقیر شدن از جانب طرف مقابل ابتدا مشخص کنید دلیل و انگیزه‌تان از بودن در این رابطه چیست؟ و به چه دلیلی به کسی علاقمند شدید که علاقه‌ای به شما ندارد؟ می‌توانید برای بررسی بیشتر از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام من پسری ۲۶ ساله ام حدود ۵ ماه پیش با یه دختری آشنا شدم و به شدت بهش علاقه مند شدم ایشون ۵ سال از من کوچک تر هستش نزدیک ۲ ماهی تو رابطه بودیم ولی بعد یه مدت گفت من بهت حس ندارم و فقط بعنوان یه دوست ساده میتونم کنارت باشم این هم اضافه کنم از طریق چنتا از دوستان باهم آشنا شدیم به شدت بهش علاقه نشون میدادم و همه جا بهت اهمیت میدادم و خیلی کارهای زیادی کردم براش ولی اون همش حرفش همین بود که بهم حس نداره بعد از جدایی هنوز همدیگه رو میبینیم یه روز خیلی باهام خوبه ولی یه روز کاملا سرد و بی تفاوته نمیدونم چیکار باید بکنم که مهرم به دل این آدم بیفته ایشون دقیقا چند روز قبل آشناییمون یه رابطه رو تموم کرده بود که طرف مقابل رو دوست داشت ولی چون خیانت دیده بود طرف مقابل رو کنار گذاشته آیا راهی هست بتونم جدب خودم بکنم؟ ما همدیگه رو هنوز میبینیم و از طریق دوستان بیرون میریم و در ارتباطیم

سلام دوست گرامی نکته مهمی که در پرسش شما وجود دارد این است که ایشان پیش از شما با شخصی در ارتباط بودند و خیانت دیدند و بلافاصله پس از چندروز با شما وارد رابطه شدند. این مساله نشان می‌دهد که او اصلاً آمادگی شروع یک رابطه جدید را ندیده است و در ارتباط قبل آسیب دیدند. بنابراین شما در حال حاضر یکی از اشتباهاتی که نباید انجام دهید اصرار به شروع رابطه عاطفی است. نقش یک ناجی و حمایت‌گر را نیز نداشته باشید و فعلاً به او فرصت دهید تا بتواند با زخمی که خورده است، کنار بیاید.

سلام من یکیو دوست دارم ک اون دوسم نداره….یعنی یجوریه که یه روز باهام خوبه یک روز بد… میدونه دوسش دارم…برای همین کم محلی میکنه…من خودم دختریم ک خیلیا میخوان باهام باشن ولی من فقط از یک نفر خوشم میاد و نمیتونم فراموشش کنم….نمیدونم چیکار کنم چه باهاش سرد باشم چه صمیمی باهام حرف نمیزنه … ولی همیشه استوریامو چک میکنه و حواسش بهم هست…نمیفهممش خیلی مغروره ..چیکار کنم خدایی .. 19سالمه:(

سلام دوست گرامی اشاره کردید با شما صحبت نمی‌کند، اما یک روز با شما خوب است یک روز بد، این مساله یک تناقض است. بالاخره باهم در ارتباط هستید یا خیر؟ اگر ارتباط شما از طریق فضای مجازی باشد و شما از این طریق به او علاقمند شدید، بهتر است کمی واقع‌بینانه‌تر به این ماجرا نگاه کنید. تا به حال از خودتان پرسیدید که جذب کدام ویژگی‌های شخصیتی در ایشان شده‌اید؟ چقدر ایشان را می‌شناسید؟ اینکه رفتار یک فرد را نمی‌فهمید، یعنی شناخت‌تان از او بسیار کم است. چون اطلاعات کمی از خودتان و نوع آشنایی گفتید، راهنمایی خیلی کلی است. بهتر است برای بررسی و یاد گرفتن شیوه صحیح جذب عشق، از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

من خیلی عاشق یه دخترم من 14سالمه و اون 16 او با من سرکوچه از مدرسه میومد من باهاش سر صحبت را باز میکردم و او گاهی اوقات پاسخ طولانی می‌داد و با من حرف میزد بعد از مدتی دیگه جوابم را نمی‌داد من خیلی دوستش دارم لطفا راهنمایی کنید

سلام دوست گرامی سن هردوی شما پایین است و سن 14 سالگی برای انتخاب یک شریک عاطفی بسیار سن پایینی است. اگر شما بتواند موفقیت‌هایی کسب کنید، خصوصا درباره درس و در آینده درباره دانشگاه و شغل، می‌توانید نظر ایشان را به خودتان جلب کنید. اختلاف سنی شما نیز مساله ساز است. چون شما درگیر یک هیجان شدید که مختص به سن شماست.

سلام من کسی را دوست دارم اما نمیخواهم با او دوست شوم ومن کسی را که دوست دارم و اما او مرا دوست ندارد ولی در اینستاگرام مرا فالو میکند و به استوری هایم نگاه میکند و درواقع توجه نشان میدهد اما من میخواهم او از من دور شود لطفا راهنمایی کنید

سلام من عاشق پسر داییم شدم البته من ۱۷ سالمه اون ۲۴ می دونم فاصله هامون زیاده ولی واقعا دوسش دارم من دوسالی میشه دوسش دارم اوایل توجه نمی‌کرد ولی بعد بهم از واتساپ پیام داد و ما خیلی البته پیام که نه بگه سلام خوبی من چالش گذاشته بودم به اون جواب داد بعد یکم مغروره ولی ما بعد از اون حرف زدیم بعضی موقع اتفاقی مشروب می‌خورد ولی خیلی کم وقتی مست میشد به من پیام میداد الان من از کجا بفهمم عاشقمه یا نه

سلام دوست گرامی سن شما اوج سن نوجوانی است که در آن هیجانات زیادی وجود دارد که یکی از این هیجانات احساس علاقه به یک جنس مخالف است. روال پیام‌ها دادن‌های ایشان نشانه‌ای از علاقه ندارد، او هم مثل هر مخاطب دیگری وقتی چالش گذاشتید، به شما پاسخ داد. پیام زمان مستی، نشانه علاقه نیست.

سلام خسته نباشید من ۱۶ سالمه و به پسری ۲۳ ساله علاقه مندم و متاسفانه از علاقه من نسبت به خودشون باخبر هستن قبل از اینکه بفهمن خیلی بهم اهمیت میدادن و بهم نگاه میکردن ولی از وقتی فهمیدن خیلی اذیت میکنن من نمیدونم دوستم داره یا ن خیلی دوست دارم بدونم ولی اصلا کاری انجام نمیدن که بشه فهمید گاهی وقتا کاری میکنن که احساس میکنم دوستم داره و بعضی وقت ها هم برعکس به نظرتون باید فراموشش کنم یا کاری کنم که بهم علاقه مند بشه؟

و اینم اضافه کنم اون پسر ی روز عاشق ی نفر بوده و شکست سختی خورده و به خاطر همین انتقام کاری که اون دختر باهاش کرده رو با دختر های دیگه انجام میده و مطمئنن خیلی سخت عاشق میشه حقیقت و مشکل اصلی من اینه که اون میتونست با من هم این کار رو بکنه ولی بهم گفت خودتو خراب من نکن نمیدونم باید چیکار کنم چون خیلی دوستش دارم و نمیتونم فراموشش کنم لطفا راهنماییم کنید که چه جوری بهش ثابت کنم دوسش دارم یا چجوری فراموشش کنم😔

سلام ببخشید من ۱۵ سالمه و چند وقتی هست که حس می کنم از یه پسر یه فامیل دورمون می شه خوشم میاد ولی خب من آدم مغرور و خجالتی هستم و یه مسئله دیگه ای هم که هست این که خب اون خونشون تو بیرجند و من تو تهران و پسره خیلی درس خون و خوبی هستش یعنی اینکه باهاش در ارتباط نیستم و واقعا نمی دونم که از من خوشش میاد یا نه باید چیکار کنم که لااقل ببینم از من خوشش میاد یانه که اگر نمی یاد فراموشش کنم چون من خوشبختانه وابستگی زیادی به کسی ندارم

سلام دوست گرامی دلیل اینکه به او علاقه پیدا کردید چیست؟ سن شما پایین است و در سن نوجوانی امکان اینکه شما از نظر احساسی به شخصی حسی پیدا کنید طبیعی است بهتر است طبق آنچه گفتید که او فرد درسخوانی است، شما نیزدستاوردهای تحصیلی خودتان را بیشتر کنید تا برای او جذاب‌تر باشید.

سلام من ۱۵ سالمه و پسری که بهش علاقه دارم ۲۰ سالشه اون پسر داییمه با یه نفر دوس شدم تا از سرم بپره ولی فایده نداشت خب اون یکی دیگرو میخواد من بهش غیر حضوری ابراز علاقه کردم ولی گفت که من بچه ام و منو مث یه خواهر دوست داره تو رو خدا بگید چیکار کنم دارم دیوونه میشم. تو جمع های خانوادگی باهام حرف میزنم میگه می‌خنده ولی مثل یه بچه باهام رفتار می‌کنه اصن جزو آدم بزرگا حسابم نمیکنه من خودم کوچیک نیستم، قدم بلنده، کاملا به بلوغ ذهنی و بدنی رسیدم ولی اون فک میکنه که من بچم همش تو فکرشم خوابش رو میبینم هرکاری میکنم تا خوشحال باشه من بار ها نشون دادم که دوسش دارم ولی نشد یه راه حل بهم بدین لطفا

سلام دوست گرامی شما در دوره نوجوانی قرار دارید و هویتی مابین کودکی و بزرگسالی برای‌تان درحال شکل‌گیری است. یکی از چالش‌های این دوره سنی، عاشق شدن زودهنگام است که شما حاضر هستید هرکاری برای او انجام دهید تا به شما توجه کند. بلوغ ذهنی که اشاره کردید در سن شما رخ نمی‌دهد و دائماً درحال تکمیل و رشد این بلوغ هستید. برای اینکه علاقمندی خود را مدیریت کنید و او شما را به چشم یک بزرگسال ببیند، قدم اول این است که برای زندگی‌تان هدف داشته باشید قدم دوم این است که علاقه خود را به صورت مستقیم به ایشان ابراز نکنید و از راه‌حل‌های اشتباهی که در گذشته انجام دادید، دست بکشید. برای راهنمایی بیشتر می‌توانید از مشاوران رادیوعشق، وقت مشاوره دریافت کنید.

سلام من ۱۴ سالم است و اون هم همینطور…برای گفتن حسم بهش اقدامی نکردم…دلیل علاقه مندی من داشتن چهره زیبا و داشتن شخصیتی با اراده قوی است…فکر نکنم از سر خجالت خودش رو پنهان میکنه چون یه مدتی با من خوب بود و با هم سر یک موضوعی حرف می زدیم(البته تو همن سوپر مارکت)بعد یه مدتی هروقت میخوام سر صحبت رو باز کنم دیگه جواب های کوتاه میده و حتی به من نگاه نمیکنه((از مدتی این جوری شد که آن رو با ۳ پسر بیرون دیدم (فقط یه بار که چند بارم خودشون ۲ نفری اودن سوپر مارکتش و همینطورجلوی مادرش با هم حرف میزدن٬میت سم با یکی از اون پسر ها رابطه داشته باشه و دلیل این که با من حرف نمیزنه همین باشه))… خیلی ممنون میشم کمکم کنید دلم واقعا از این دلتنگی سیره💔.

راستی این رو اضافه کنم که با اون پسر فقط یک بار بیرون رفته تا اونجایی که دیدم (هر روز ریز نظرش دارم)

سلام دوباره یه چیزی رو اضافه کنم که هروقت که نزدیکشم نگاهم نمیکنه ولی مثلا یه پیادرو باهاش فاصله دارم نگاه میکنه لطفا سریع جواب بدید خیلی خیلی ممنونم که کمک میکنید

سلام مطالبتون خیلی خوب بود میخواستم بگم من سن کمی دارم‌ولی عاشقم راستش من ۱۴ سالمه و طرف مقابلم ۱۵ سالشه راستش بابت سنم خیلی مسخرم میکنه ولی من هیچ اعتقادی به سن ندارم . من هر روز تو فکرشم ولی فک میکنم که من هیچ وقت تو فکرش نیستم شبا تا صبح بیدارم راهمون هم خیلی دوره شاید سالی ۳ هفته ببینمش بهش پیامم میدم با بی حوصلگی جواب میده یا با هر بهونه ای منو میپیچونه نمدونم چیکار کنم بهم علاقه پیدا کنه لطفا راهنماییم کنید. ممنون

سلام دوست گرامی از لطف و بازخورد مثبت شما سپاسگزاریم. مساله سن در علاقه اتفاقا بسیار مهم است. سن 12 تا 18 سالگی که دوره نوجوانی است، دوره‌ای پر از هیجانات مختلف است که یکی از اتفاقاتی که در آن می‌افتد تمایل به جنس مخالف است. اینکه ایشان به شما توجهی ندارد و یا دائما از شما فرار می‌کند نیز یکی از همین نشانه‌های دوره نوجوانی است که هیجاناتش باعث می‌ود که تمایلی به شما نداشته باشد. شما می‌توانید با تمرکز روی دستاوردهایی مانند درس، مهارت آموزی و سپس داشتن شغل توجه او را به خود جلب کنید.

اممم.سلام ببخشید میشه به چیزایی که من میگم هم یه جوابی بدید خیلی ممنون میشم.

سلام،من یه دخترم ۲۲ سالمه و حدودا یه ماهه با اقایی اشنا شدم ۲۶ ساله،چند باری باهم قرار داشتیم ،اوایل خیلی بهم محبت میکرد احساس میکنم داره از قانون جذب استفاده میکنه برای نزدیکتر کردن من بخودش و منم واقعا دارم احساس میکنم نسبت به این فرد حس پیدا کردم و دلم میخاد بیشتر باهاش وقت بگذرونم،چجوری میتونم منم مثله خودش جذبش کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام دوست گرامی چیزی به اسم قانون جذب وجود ندارد و از نظر علمی کاملاً رد شده است. راه‌های صحیح و علمی جذب عشق، مسیر دیگری است که می‌توانید با دریافت مشاوره از آن استفاده کنید و یاد بگیرید.

سلام من یک پسر هستم و تقریبا ۳ سال هست که یک دختر را دوست دارم و چند وقت هست که میخواهم سر بحث را با او آغاز کنم تفرقه میرود و نگاهش را از من قایم میکند او در یک سوپرمارکت کار میکند لطفا سریع جواب دهید

سلام دوست گرامی جزییاتی که بیان کردید بسیار محدود است چندساله هستید؟ ایشان چندساله هستند؟ آیا تابحال اقدامی برای گفتن این علاقه انجام داده‌اید؟ دلیل علاقمندی شما به ایشان چیست؟ و آیا ایشان از سر خجالت خود را مخفی می‌کند و یا دوست ندارد وارد رابطه شود؟ مخالفتی اعلام کرده است؟ برای بررسی و نشان دادن این علاقمندی به ایشان باید این جزییات را داشته باشیم که راهنمایی کامل تری ارائه کنیم.

سلام با اینکه من سنم برای اینکه بیام اینجا و دنبال جواب بگردم سنم کم است امامن معتقدم که عشق سن و سال نمیشناسد ولی من 14 سال سن دارم و اون هم همینطور . برای گفتن حسم بهش اقدامی فعلا نکردم دلیل علاقه مندی من به اون هم چهره زیبا و شخصیتی با اراده قوی هست که هیچ دختری من با این مشخصات ندیدم. فکر نکنم از سر خجالت خودش رو مخفی کنه چون توی خونواده بر جمعیت هست و هر روز توی مغازش با کلی ادم سرو کله داره ولی چند وقت بیش اون با من رابطه صمیمانه ای داشت مثلا سر یک موضوعی باهم حرف میزدیم و اون به من نگاه میکرد ولی الان بعد از یه مدت برعکس شده به من نگاه نمیکنه و جواب های کوتاه میده وقتی باهاش سر بحث رو باز میکنم.

در ضمن این ها رو هم کامل کنم که یه بار میخواستم برم بیششون ولی اون رو یهو دیدم توی محله من با 3 یسر بیرون است ولی انها را به مغازه اش برد و یه مادرش هم آنهارا نشان داد.(میترسم با یکی از انها رابطه داشته باشد و به علت همین از من دوری میکند) (هروقت هم بیشش میروم صدام خود به خود اروم میشه و یه حس استرسی دارم موقع حرف زدن باهاش)

سلام من یک پسر هستم یه دختری رو دوست دارم که توی سوپرمارکت کار میکنه و فکر کنم یه مدتیه متوجه حس من شده و از وقتی متوجه حس من شده سرد رفتار میکنه خواهش میکنم به من یه راهنمایی بکنید که چیکار کنم که با من ارتباط بگیره لطفا جواب بدید ممنونم.

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید و اینکه به چه علتی به او علاقمند شده‌اید؟ اطلاعاتی که به آنها اشاره کردید کم است. اگر متوجه رفتارهای شما شده است و رفتار سردی انجام می‌دهد، ممکن است این شیوه شما که صرفاً نگاه کردن است، برایش خوشایند نباشد. بهتر است اگر تصمیم جدی برای این آشنایی دارید، پیشقدم شوید و مستقیما و یا از طریق خانواده با ایشان صحبت کنید.

سلام…مدتیه که کسی رو دوست دارم ی رفتارایی می کنه که نمیدونم اونم به من علاقه داره یا نه بیشتر با تلگرام باهم صحبت می کنیم…فامیل دورمون هستش چیکار باید بکنم؟

سلام دوست گرامی اطلاعاتی که نوشتید، بسیار کم است. برای بررسی بیشتر و اینکه مشخص شود آیا ایشان به شما علاقه ای دارد یا خیر، بهتر است وقت مشاوره بگیرید.

عالللی واقعا مرسی

سلام من حدود یکسالی میشه دوستش دارم ۱۶سالمه یه هفته ای هست دیگه احساسش نمیکنم فک میکنم دیگه حسی بهش ندارم با وحود اینکه اونم خیلی دوسم داره ولی خب هیچ رابطه ای توی گوشی باهم نداریم شمارشم دارم فقط استوری های هم رو میبینیم میشه بفرمایید چرا این حس رو میکنم ولی واقعا نمیخوام از دستش بدم نمیخوام چون دوسم داره منم دوسش دارم یه حس خیلی بده از تو فکرشم حتی یه لحظه بیرون نمیام لطفا راهنماییم کنید خواهش میکنم

سلام دوست گرامی دلیل این حس شما، سنی است که در آن قرار دارید، در واقع شما نوجوان هستید و این تناقضات برای سن شما طبیعی است. اما راهکار این است که تا وقتی به ثبات برای احساسات خود نسبت به دیگران نرسیدید، روی روابط عاطفی خود حساب جدی‌ای باز نکنید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

همگی می‌دانیم که نمی‌توانیم دیگران را وادار کنیم که دوستمان داشته باشند، هر چقدر هم که دیوانه‌وار عاشق دیگری باشیم و ذره ذره وجودمان عشق او را بخواهد، عشق اجباری نمی‌شود. سوال اینجا است که آیا راهی وجود ندارد که محبوبمان را ترغیب کنیم که عاشق ما بشود، آیا اگر هر کاری از دستمان بربیاید انجام بدهیم، شانس این که فرد رویاهایمان به ما توجه کند، بیشتر نمی‌شود؟ شاید برخی فکر کنند که این کار تقلب است، اما با استفاده از چند شگرد میتوانید به هدفتان برسید. گذشته از هر چیز موضوع مهمی در بین است، صحبت بر سر عشق است و همانطور که میدانید، همه چیز در جنگ و در عشق مجاز است.

فهرست مطالب

جذب کردن را با جلب توجه کردن اشتباه نگیرید. خیلی راحت می‌توانید با انجام دادن یک کار عجیب و خارق‌العاده یا حتی احمقانه توجه یک نفر را برای چند دقیقه جلب کنید، اما این توجه کوتاه مدت است و او به محض آن که از شما دور شود و به خانه برگردد، دیگر شما را به خاطر نخواهد آورد. جذب موفق زمانی رخ می‌دهد که توجه یک نفر را به روشی جلب کنید که او حتی بعد از جدا شدن از شما هم، به شما فکر کند.شما باید به مرد مورد علاقه‌تان نشان بدهید، خصوصیاتی دارید که او به شدت نیازمند آن‌ها است. در چنین موردی حتی اگر او از قبل علاقه‌ای به شما نداشته باشد، جذبتان خواهد شد. هر فردی در این جهان به دنبال ویژگی‌های خاصی است و این ویژگی‌ها را در هر فردی که ببیند، جذبش خواهد شد. برای مثال بعضی خانم‌ها جذب مردان بلندپرواز می‌شوند، چون جاه‌طلبی و بلندپروازی این نوید را می‌دهد که شاید این مرد روزی به فرد مهمی تبدیل شود؛ از طرفی بعضی مردان جذب زنانی می‌شوند که مورد توجه مردان دیگرند، چون با به دست آوردن یک زن محبوب احساس می‌کنند که به موقعیت بالاتری دست یافته‌اند. بنابراین علت این که مرد مورد علاقه‌تان شما را دوست ندارد، می‌تواند این باشد که شما به او نشان نداده‌اید که واجد خصوصیات مورد نیازش هستید. قبل از آن که سعی کنید توجه کسی را جلب کنید، ابتدا باید درباره او اطلاعات کافی جمع کنید و متوجه شوید که چه خصوصیاتی او را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

در ابتدا باید دائماً اطرافش باشید تا مطمئن شوید که فراموش نمی‌شوید. نبرد برای جلب توجه نبرد دشواری است و ممکن است مسائل بسیار دیگری وجود داشته باشد که برای جلب توجه او با وجود شما رقابت کند. البته این که فقط نزدیکش باشید، کافی نیست، مادامی که او به شما علاقه‌مند نشده است، باید هر بار که در کنارش هستید، خصوصیاتی را که می‌دانید، روی او تاثیر می‌گذارد، نیز به نمایش بگذارید. بعد از آن که او به شما وابسته شد و به وجودتان در زندگی‌اش عادت کرد، با فرستادن سیگنال‌‌های مختلف گیجش کنید، مثلاً یک روز به شدت به او توجه کنید، اما روز دیگر کاملاً نادیده‌اش بگیرید.همین رویه گیج کننده را ادامه بدهید تا او از خودش بپرسد که خواسته واقعیتان چیست و آیا او را واقعاً دوست دارید یا خیر. اینجا است که می‌توانید بابت این موفقیت به خودتان تبریک بگویید، چون فکرش را کاملاً به خودتان مشغول کرده‌اید.اگر مدتی به همین رفتار ادامه بدهید، او هر روز بیشتر از قبل به شما فکر خواهد کرد تا جایی که متوجه می‌شود، زندگی کردن بدون شما برایش بسیار سخت است و از این به بعد او است که دنبالتان می‌آید.

اگر مراحل قبل را با موفقیت انجام داده باشید، او مرتب به شما فکر می‌کند و هرچند هنوز جذبتان نشده است، اما سعی می‌کند شما را که به نظرش مرموز و غیرقابل درک می‌رسید، در گروه معینی جای بدهد. در این مرحله است که باید تمام ویژگی‌های تاثیرگذارتان، به ویژه آن خصوصیاتی را که طرف مقابل فاقد آن‌ها است، به او نشان بدهید. برای مثال اگر مردی که می‌خواهید جذبش کنید، خجالتی است، شما باید با اعتماد به نفستان او را مجذوب کنید.

چگونه فقط عاشق یک نفر باشیم

اگر مردی که می‌خواهید دوستتان داشته باشد، گوشه‌گیر است و با دیگران صمیمی نمی‌شود، رفتار دوستانه‌ای با او در پیش بگیرید، اگر اعتماد به نفس ندارد، اعتماد به نفستان را نشان بدهید یا اگر از زندگی می‌ترسد، جسارت و شور زندگیتان را به نمایش بگذارید. همگی ما جذب افرادی می‌شویم که خصوصیات فوق‌العاده‌ای را دارند که خودمان فاقدش هستیم یا دارای خصوصیاتی هستند که ما هم آن‌ها را داریم و وجود آن‌ها را در خودمان می‌پسندیم.

بعد از آن که در فکر و ذهن فرد مورد علاقه‌تان جای گرفتید و به مشغولیت ذهنی او تبدیل شدید، گام بعدی این است که کمتر از گذشته دور و برش آفتابی بشوید و با دوستانتان هماهنگ کنید که وقتی کنارش نیستید، نزد او از شما تعریف کنند. مثلاً یکی از دوستانتان می‌تواند بگوید: “وای! این پسر فوق‌العاده است، تعجبی نداره که همه دخترا دنبالشن.” به این ترتیب می‌توانید از دوستانتان برای اثبات اجتماعی خودتان به فرد موردعلاقه‌تان کمک بگیرید، ضمناً چون دیگر مانند سابق همیشه کنارش نیستید، آتش شور و اشتیاق او را نیز روشن می‌کنید. غیرقابل پیش‌بینی باشید و احساساتتان را به سرعت برملا نکنید، چون هر آنچه که قابل پیش‌بینی است، کسل کننده می‌شود. انتظار می‌رود که فرد محبوبتان در این مرحله به شما علاقه‌مند شده باشد. لطفاً از این اطلاعات عاقلانه استفاده کنید.

فرد مورد علاقه‌تان را می‌توانید به راحتی، با انتخاب لباس‌های مناسب جذب کنید. پژوهش‌های متعدد نشان داده است که قرمز رنگ بسیار جذابی است و احتمال این که جذب افرادی بشویم که رنگ قرمز به تن کرده‌اند، بیشتر است. به علاوه قرمز تداعی کننده جذابیت و انرژی جنسی است.

رفتار آئینه‌ای یکی از مفاهیم جالب روانشناسی است و اطرافیانمان را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. اگر رفتار فردی را که درصدد جذبش هستید، مانند آئینه تقلید کنید، این فکر را در او به وجود می‌آورید که به هم شبیه هستید و با هم تفاهم دارید. اگر او به ساعتش نگاه کرد، شما هم به ساعتتان نگاه کنید. اگر او پایش را خاراند، شما هم پایتان را بخارانید. مطمئن باشید که از تاثیر این تکنیک شگفت‌زده خواهید شد.

وقتی می‌خواهید فردی را جذب کنید، بهتر است خودتان را به جای او بگذارید. این همدلی مزایای متعددی دارد که همگی آن‌ها در جذب فرد مورد علاقه‌تان به شما کمک می‌کند. اول این که با همدلی کردن می‌توانید نیازهای او را پیش‌بینی کنید و به این ترتیب او را مجذوب قدرت “ذهن‌خوانی” خودتان بکنید و در موقع نیاز به دادش برسید. دوم این که وقتی احساس کند که درکش می‌کنید، طبعاً احتمال این که جذبتان شود و به شما علاقه پیدا کند، بیشتر میشود. سعی کنید به نقطه‌ای برسید که بتوانید جملاتش را کامل کنید.

یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای این که محبوبتان را به خودتان علاقه‌مند کنید، این است که به او نزدیکتر شوید. اگر همیشه نزدیکش باشید، او بیشتر با شما آشنا می‌شود و این آشنایی و درک بیشتر کمک می‌کند تا به هدفتان برسید. هر چه او بیشتر و بیشتر شما را ببیند، شانس این که به قلب او راه پیدا کنید، بالاتر می‌رود.

بهره‌گیری از حس شوخ‌طبعی همواره روش فوق‌العاده‌ای برای جذب دیگران به شمار می‌رود، به همین دلیل است که کمدین‌ها تقریباً بدون هیچ سعی و تلاشی می‌توانند با فرد دلخواه خود وارد رابطه شوند. این اثرگذاری اصطلاحاً اثر شوخ‌طبعی گفته می‌شود. اثر شوخ‌طبعی پدیده‌ای روانشناختی است که براساس آن، وقتی مسائل را به روشی شوخی‌آمیز به مخاطبمان عرضه می‌کنیم، به خاطر سپردن آن‌ها راحت‌تر می‌شود؛ بنابراین اگر می‌خواهید در خاطر فرد مورد علاقه‌تان بمانید، شوخی‌های خنده‌دار را از یاد نبرید.

دختر زیبایی کتاب‌هایش روی زمین می‌ریزد و وقتی همه با بی‌توجهی از کنارش می‌گذرند، غریبه جذابی به کمکش می‌آید و کتاب‌هایش را جمع می‌کند. کلیشهیآشنایی است، اینطور نیست؟ این تصویر آشنا نمونه‌ای از “اثر قربانی قابل شناسایی” است. پژوهش‌ها نشان داده است که احتمال کمک کردن مردم به کسی که به دردسر افتاده است و هیچ دستی برای کمک به سمتش دراز نمی‌شود، بیشتر است. برای این که این موقعیت را خلق کنید، باید تنها و نیازمند کمک باشید، البته باید مطمئن شوید که هیچ فرد دیگری به کمکتان نخواهد آمد.

منحصر به فرد بودن یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای جذب فرد مورد علاقه‌تان است. هیچ کس نمی‌خواهد با فردی وارد رابطه شود که هیچ تفاوتی با دیگران ندارد. پس ترتیبی بدهید که متمایز از دیگران باشید. تنها راهی که تضمین می‌کند، می‌توانید توجه یک نفر را جلب کنید و از آن مه‌متر، به یادش بمانید، این است که همرنگ جماعت نباشید. از این تاثیرگذاری با اصطلاح “اثر عجیب و غریب بودن” یاد می‌شود. این اثر پدیده‌ای روانشناختی است که توضحیح می‌دهد، مردم مسائلی را که به روشی غیرعادی به آن‌ها عرضه می‌شود، بهتر به خاطر می‌سپارند. بنابراین اگر می‌خواهید در یادش بمانید، منحصر به فرد باشید.

کاملاً درست است که تاثیر اولیه همه چیز است و اثر آن تکرار نشدنی است. این باور درباره جذب عشق کاملاً صحت دارد. پژوهش‌ها نشان داده است که ما فقط ظرف 30 ثانیه بعد از ملاقات کردن با یک فرد جدید، درباره ادامه دادن رابطه خود با او تصمیم می‌گیریم. بنابراین سعی کنید که تاثیر اولیه خوبی به جا بگذارید. البته از سوی دیگر نتایج پژوهش‌های متعدد حاکی از آن است که وقتی در اولین برخورد از فردی خوشمان نیاید، اما بعد از آن مرتباً او را ببینیم، احتمال ایجاد شدن پیوندی قوی بینمان بسیار بالا خواهد بود. بنابراین اگر از برخورد اول نتیجه دلخواهتان را نگرفتید، ناامید نشوید، چون هنوز شانستان را برای عاشق کردن او از دست نداده‌اید.

اعتماد به نفس نقش مهمی در جذب کردن دیگران دارد. وقتی به خودتان مطمئن باشید، اطرافیان متوجه این اعتماد به نفس می‌شوند و احتمالاً این خصوصیت بیشتر از هر چیز دیگری توجهشان را جلب می‌کند. به علاوه وقتی از خودتان مطمئن باشید، دیگران در حضورتان راحت‌تر خواهند بود؛ اگر عصبی باشید، این عصبی بودن به آن‌ها نیز سرایت خواهد کرد. بهترین راه برای این که اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید، این است که در کاری مهارت پیدا کنید یا روش دیگری را پیدا کنید که باعث شود احساس خوبی درباره خودتان داشته باشید.

همه می‌دانند که اندکی مرموز بودن یکی از خصوصیات بسیار جذاب است. زندگی و شخصیت خودتان را بیش از حد برملا نکنید. کمی تودار باشید و رو بازی نکنید تا جذابیتتان دوچندان شود. به این ترتیب عشقتان ترغیب می‌شود که شما را بهتر بشناسد و رمز و رازهایتان را کشف کند.

پژوهش‌ها نشان داده است که وقتی دو نفر با سرعت یکسان راه می‌روند، حس می‌کنند که علاقه‌ای بین آن‌ها وجود دارد. این سرعت یکسان و همراه بودن این احساس را در آن‌ها ایجاد می‌کند که با یکدیگر هماهنگ‌اند و وجوه تشابه فراوانی دارند. هماهنگ راه رفتن نمونه‌ای از رفتار آئین‌های است که بررسی‌های دقیق‌تری بر روی آن انجام شده است. فردی که به طرف مقابلش علاقه‌مند باشد، سرعت گام‌هایش را با سرعت گام‌های او هماهنگ می‌کند، حال آن که دوستان معمولاً سرعت راه رفتنشان را با هم تنظیم نمی‌کنند.

نوشیدن قهوه یکی از بهترین ایده‌ها برای قرار اول و آشنایی است، اما آیا می‌دانستید که این قرار گرم از نظر روانشناسی نیز به جذب طرف مقابل کمک می‌کند؟ بعد از آن که نخستین قرارتان را به صرف قهوه برگزار کردید، شخصیتتان برای او تداعی کننده گرمای لذت‌بخش قهوه خواهد بود. برای مثال اثبات شده است که اگر هنگام صحبت کردن با دیگری، نوشیدنی سردی در دستتان باشد، این باور در شما شکل می‌گیرد که طرف مقابلتان شخصیت سرد و غیردوستانه‌ای دارد. از سوی دیگر اگر حین گفتگو نوشیدنی داغی، مثل قهوه در دستتان باشد، فکر می‌کنید که طرف مقابلتان شخصیت خونگرم و دوستانه‌ای دارد.

تمام توصیه‌های بالا روش‎هایی عمومی هستند، اما از یاد نبرید آنچه که برای شما جذاب است، شاید برای دوستتان کاملاً کسل کننده باشد و آنچه شما را جذب می‌کند، شاید تاثیری بر دوستتان نداشته باشد. می‌دانید بازاریاب‌ها چطور دیگران را ترغیب به خرید محصولاتشان می‌کنند؟ آن‌ها اول نوع افرادی را که درصدد جذبشان هستند، تعیین می‌کنند، سپس کمپین‌ها و تبلیغاتشان را مطابق علائق گروه مورد نظرشان طراحی می‌کنند.

 

فردی که عاشقش هستید، برای شما مهمترین آدم روی کره زمین است، بنابراین هیچ دلیلی ندارد که از جذب کردن او ناامید شوید. با پیاده کردن روش‌های خاص می‌توانید رویای خودتان را به واقعیت تبدیل کنید، می‌توانید فردی را که دوستش دارید، جذب کنید، رابطه‌تان را وقتی همه چیز به نظر تمام شده می‌رسد، ترمیم کنید یا عشق قدیمیتان را به رابطه برگردانید. در هر موقعیتی که قرار داشته باشید، ایمان داشته باشید که اوضاع بهتر خواهد شد. روش‌های کلی جذب کسی که دوستتان ندارد، شامل درگیر کردن فکر او، تبدیل جذب به مشغولیت ذهنی و بازی کردن با ذهن او می‌شود، البته ممکن است این روش‌ها برای هر فردی موثر نباشد. بهتر است برای این که ایده‌های بهتری را متناسب با مورد خاص خودتان پیدا کنید و هر چه سریعتر به عشقتان برسید، با یک مشاور مجرب تماس بگیرید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

40 بازدید

50 بازدید

119 بازدید

108 بازدید

185 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چگونه فقط عاشق یک نفر باشیم

ویژگی های خیلی زیادی داره اون خیلی با استعداد ه و من از ۶ سالگی می شناسمش و و بهش اعتماد خیلی زیادی دارم من در هنگام فراموش کردنش دچار تردید می شم و وقتی می بینمش ضربان قلبم بالا می ره و دست پاچه می شم و دوباره بهش وابسته می شم فکر نکنم زیاد دوسم داشته باشه ولی من دوست داشتم واقعیه و حتی هرشب خوابش رو می بینم و وابسته تر میشم به خودش و خاطراتش چی کار کنم

و من خیلی هدف دارم و اولین هدفم اینه که پزشک شم و دومین هدفم به دست آوردن سجاد نمی تونم فراموشش کنم چند باری هم دم مدرسه دیدمش چی کار کنم ؟

خسته نباشید من واقعا عاشقشم و براش می میرم حاظرم تمام دارایی خودم رو باهاش قسمت کنم نمی دونم یه حسه دست خودم نیست و نمی دونم باید چی کار کنم؟ به نظر شما میشه عاشقش کنم ؟ و دوستم ناراحت نمی شه ؟

سلام من دختر، و ۱۶ سالمه عاشق پسری شدم که یه سال از من بزرگتره البته اینو بگم بچه محلمونه و باباش سوپر مارکت داره باباش منو و می شناسه و خیلی دوسم داره من چند روز پیش پیج اینستاگرام اونو پیدا کردم رفتم تو دایرکتش و بهش گفتم عاشقتم و اون از من خواست که تو واتساپ بهش پیام بدم و شمارشو داد منم قبول کردم و باهم حرف زدیم اون گفت قبلا دوست دختر داشته و من ی دونستم چون دوست دخترش رفیق فاب منه بعد که باهم حرف زدیم اون گفت من اونو دوست دارم جالب این جاست که کات کرده و دوست دختر نداره و من چند بار براش اهنگ فرستادم و تولدش رو بهش تبریک گفتم من خیلی دوسش دارم بیش از حد تو درسم هیچ خللی ایجاد نشده و معدلم ۲۰ ولی دوسش دارم میشه بگید چی کار کنم ؟؟

چند بار خواستم فراموشش کنم اما نمی تونم و تا می یام فراموشش کنم یهو تو خیابون می بینمش چی کار کنم ؟☹

سلام دوست گرامی این مساله را می‌دانیم که فراموش کردنی در کار نیست، بلکه با کمک متخصص می‌توانید این اتفاق تلخ را کمرنگ کنید و به جای اینکه تمام شبانه روز خود را به او فکر کنید، این افکار را مدیریت کنید. توصیه می‌کنیم در دوره «زندگی پیروزمندانه پس از جدایی» شرکت کنید.

سلام دوست گرامی شما به صورت مستقیم ابراز علاقه کردید و طرف مقابل شما اشاره کرده که قبلاً در رابطه بوده است که فرد قبلی دوست شما بوده است!! آیا تمایلی برای ادامه این رابطه دارد؟دلایل اینکه به او علاقمند شدید را می‌توانید بگویید؟ در درس شما خللی وارد نشده، چون هنوز رابطه‌ای شروع نشده است و سن شما برای ارتباط عاطفی پایین است.

خسته نباشید من واقعا عاشقشم و براش می میرم حاظرم تمام دارایی خودم رو باهاش قسمت کنم نمی دونم یه حسه دست خودم نیست و نمی دونم باید چی کار کنم؟

خسته نباشید من واقعا عاشقشم و براش می میرم حاظرم تمام دارایی خودم رو باهاش قسمت کنم نمی دونم یه حسه دست خودم نیست و نمی دونم باید چی کار کنم؟ به نظر شما میشه عاشقش کنم ؟ و دوستم ناراحت نمی شه ؟

سلام من دخترم دو سال پیش با یک پسری آشنا شدم که دو سال از من کوچک تره ازش به عنوان یک دوست خیلی خوشم میومد اما پس از گذشت دو سال اون بهم گفت خیلی دوستم داره(چند ماه پیش) به نظرم راست هم می گفت چون خیلی به هم نزدیک بودیم و تند تند همدیگر میدیدیم خیلی باهم صمیمی بودیم و همه با حسرت به ما نگاه می کردن من هیچوقت مثل اون نگفتم که عاشقتم و دوست دارم اما اون میگفت و حتی با رفتارش نشون میدان اما راستش من میترسیدم بگم چون با خودم می گفتم زوده. خلاصه همینجوری میگذشت یه روز که پیش هم بودیم اون خواست بهم نزدیک بشه من رفتم عقب چندوقت پیشش هم من به خاطر اینکه مادرم متوجه شده بود چت می کنیم گفتم دیگه بسه اما اون گفت من هزار بار آبروم رفته و هیچی به تو نگفتم راستم میگفت. بهم گفت نکنه یکی بهتر از منو دیدیم و اینجور چیزا. میگفتم اومد سمتم من خودمو کشیدم عقب اون دوباره نزدیک شود من با لبخند و شوخی فاصله گرفتم آخه از اینجور کارا خوشم نمیاد. بعد اون با تندی رفتار کرد و گفت همه چی تموم و رفت. هنوزم که همواره هم دیگری می بینیم با هم لج افتادیم تو جمع نشستیم آروم بهم میگه حالم ازت بهم میخوره منم میگم همچنین ولی میدونم که راست نمیگه چون با اینکه قهر بودیم مثل قدیما نزدیک شد و احساسشو با رفتارش نشون میداد ولی باز میگفت ازت بدم میاد. تو جمع خیلی لجه تو تنهاییمون بد نیست. من گیج شدم یعنی دوستم داره هنوز؟ راست میگه ازم بدش میاد؟ چرا وقتی قهر بودیم مثل قدیما حتی خیلی نزدیکتر اومد سمتم و احساسشو نشون میداد و بعضی اوقات از چشمش می‌شد خوند ولی تو همون حالتم میگفت ازم بدش میاد؟ اصلا چرا وقتی بینمون به قول خودش همه چی تموم شده باز اومد سمتم؟ چطوری رابطمونو دوباره خوب کنم؟ فکر کنم هنوز دوسش دارم

سلام دوست گرامی به سن خودتان و او اشاره نکردید. هیجان ایشان برای نزدیک شدن بیشتر به شما، نشان از اهمیت دادن به ارتباط فیزیکی دارد و زمانی که شما او را پس زدید، رفتارش متفاوت شد؛ پس این نوع رفتار نشان می‌دهد که ارتباط عاطفی اولویت پایین‌تری نسبت به ارتباط فیزیکی دارد. بنابراین این انتخاب شماست که او را انتخاب کنید تا آسیب ببینید یا خیر.

ممنون که پاسخ دادین. البته آنقدر بهم نزدیک نمیشه که بخواد آسیب بزنه و من هم اجازه نمیدم و اون قصدش آسیب زدن نیست به نظرم. نظر شما چیه یعنی اینجوری داره ابراز احساسات میکنه؟ رو در رو براش سخت بود به زبون بیاره ولی مجازی میگفت. به نظر شما اگه اومد و ازم عذر خواهی کرد و فرصت دوباره خواست بهش اجازه بدم؟ یا که بزازم وضعیت همینجوری بمونه؟

سلام من عاشق پسر خالم شدم و ما قبلا همدیگرو اصلا ندیده بودیم سه سال پیش همدیگرو دیدیم و من اول ازش خوشم نمیومد ولی بعد به شدت عاشقش شدم من سنم کمه ولی اون از من بزرگتره تا حالا خیلی به هم نزدیک نشدیم بعضی موقع ها خیلی بهم نگاه عاشقانه میکنه ولی اون قبلا دختر دیگه ای رو دوست داشت و الان هم فک کنم نمیدونم دوست داره من چیکار کنم عاشقم باشه

سلام دوست گرامی به سن خودتان و او اشاره نکردید. عاشقانه نگاه کردن، دلیل بر دوست داشتن و یا برنامه‌ای برای آینده داشتن نیست. تلاش کنید در مورد مسائل مشترک باهم صحبت کنید تا اطلاعات بیشتری درباره او بدست بیاورید.

سلام فردی از طریق راه های بالا من رو به خودش جذب کرد و الان دو سالی میگذره و من الان که دیگه نمیبینمش احساس میکنم خیلی بهش وابسته شدم و همش تو فکرشم به طوری که روند عادی زندگیم رو به هم زده ، نمیدونم حسم رو بهش بگم یا نه

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. اگر به صورت حضوری به او دسترسی ندارید، بهتر است به صورت مجازی با او صحبت کنید.

سلام من یک دخترم ک عاشق ی پسری شدم ک او چن وقت پیش ب یک دختر دیگر ابراز علاقه کرده است و من کلا نمی دانم او از من خوشش می آید یان من باید چیکار کنم خواهش میکنم چیزی بگویید

سلام دوست گرامی اشاره کردید که او به شخص دیگری علاقمند است، پس خودتان جواب خود را دادید. این عشق یکطرفه ممکن است برای شما آسیب به همراه داشته باشد؛ پس بهتر است اگر از علاقه او نسبت به خودتان مطمئن نیستید، او را رها کنید.

من پسرم و ۱۹ سالمه طرف مقابلم نیز هم سن منه من از ۱۲ سالگیم بهش علاقه داشتم ولی حسمو بهش نمیتونستم بگم که یه روز حسمو بهش گفتم و او در جواب گفت من تورو به اندازه داداشم دوست دارم.من چطوری میتونم اونو جذب خودم کنم.واقعا عاشقشم و بدون اون نمیتونم زندگی کنم.

سلام دوست گرامی به نظر می‌رسد طرف مقابل بیشتر از حد یک برادر به شما علاقه‌ای ندارد و این مسیر یک طرفه از سوی شما ممکن است به نتیجه‌ای نرسد. اما برای او علاقه خودتان را بازگو کنید مجدد و دلایل خودتان را برای انتخابش بگویید.

از این کار میتونم جواب بگیرم.الان من یه سال دوسالی میشه که ندیدمش

یعنی امکان داره هیچ علاقه ای به من نداشته باشه.یه سال دوسالی میشه که ندیدم واینکه اگه دوباره حسمو بهش بگم و دلیل اینکه چرا اونو دوس دارمو بازگو کنم میتونه یه جورایی کمکم کنه یا نه

سلام من 15 سالمه و 9 ساله عاشق یه پسری هستم که 17 سالشه چند بار هم بهش ابراز احساسات کردم ولی از من خوشش نمیاد چیکار کنم که عاشقم بشه چون خیلی دوسش دارم

سلام دوست گرامی 6 سالگی شروع احساسات شما به او بوده است؟! بهتر است کمی منطقی‌تر به این ماجرا نگاه کنید. سن شما برای این ابراز علاقه مناسب نیست. تلاش کنید به جای ابراز علاقه به او، موفقیت‌های خودتان را بیشتر کنید و به وظایفی که به سن شما مربوط است رسیدگی کنید.

سلام. من عاشق یه دختری از 4 سالگیم هستم الان 14 سالمه و طرف 1 ماه ازم کوچیک تره سالی یه بار میبینمش موقعیت پیش نمیاد بهش بگم بعضی شبا خوابش رو میبینم اخرین خوابی که دیدم بد بود ولی همشون خیلی خوب بود واقعا اگر بره از پیشم خودکشی میکنم خیلی بهش وابسته هستم میبینمش سرش توی لاک خودشه و توی گوش دوستاش حرف میزنه واقعا عاشقشم به قدری نمیتوتن سرم رو بالا منم

سلام من یه دختری ام که عاشق یه پسری شدم که در ظاهر جدیه ولی خیلی روحیه نرم و لطیف دارد و مهربون است من ۲۰ سال دارم اون ۲۸ سال دارن من بدون اون نمیتونم زندگی کنم لطفا کمکم کنید ممنون

سلام دوست گرامی برای جذب عشق ایشان شما باید تلاش کنید که از طریق غیرمستقیم به او علاقه‌تان را نشان دهید. اشاره‌ای نکردید که چگونه با او آشنا شدید تا بهتر بتوانیم به شما راهنمایی کنیم. در ضمن میزان علاقه‌ای که به او پیدا کردید، کمی غیرطبیعی است و نشان از وابستگی دارد. می‌توانید در دوره« جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» رادیوعشق شرکت کنید.

سلام من یه دختری هستم که عاشق یه پسر شده ام که اون عجیب غریبه و چند تا ویژگی رو باهم داره مثلا هم خیلی خجالتیه که سمته دخترا نمیره هم خیلی شوخ طبعه و میدونم که از چه جور دخترایی خوشش میاد از دخترا مثل خودش که شوخ باشن خوشش میاد منم اینطور هستم اما نمیدونم چطور به این پسر رو عاشق خودم کنم و بدون اون نمیتونم ممنون میشم اگر کمکم کنید

سلام دوست گرامی شما می‌توانید در دوره «جذب عشق، از آشنایی تا ازدواج رادیوعشق» شرکت کنید تا بتوانید این جذب عشق را به طریقه صحیح و علمی آموزش ببینید.

سلام من ابوالفضل هستم 12سالمه من ی دختری رو دوست داشتمم اونم12سالش بود ازمن ولی دوماه کوچیک بود اونم میگفت دوست دارم اما بعدش بهم گفت تواخلاقت خرابه من نمیتونم با تو بمونم میشه راهنمایی کنید من واقعا عاشقشم چیکارکنم.راهی هست که برگرده؟

سلام دوست گرامی شروع دوره نوجوانی همراه با کشش به سمت جنس مخالف است. احساسات متنوع و مختلفی را تجربه خواهید کرد و یکی از آنها احساس دوست داشتن است. اما این احساسات پایدار نخواهد ماند و دائماً تغییر شکل می‌دهد. بنابراین نمی‌توانید به این مساله امید فراوانی داشته باشید که این احساس همیشه دوام خواهد داشت. همانطور که طرف مقابل شما که اول از شما خوشش می‌آمد و حالا از اخلاق شما ایراد گرفته است و کنار شما نیست.

سلام وقتتون بخیر من از یه دختری خوشم اومده دلم میخواد بهش بگم ولی میترسم چون من افغانستانیمو اون ایرانیه میگم شاید سر همین قضیه از من خوشش نیاد میخواستم راهنماییم کنید یعنی میشه کاریش کرد؟!!

سلام دوست گرامی این مساله بستگی به طرز فکر طرف مقابل شما دارد و تا وقتی عنوان نکنید نمی‌شود حدسی زد.

سلام من۲۲سالمه و عاشق پسرعموی۲۷سالم شدم به شدت بهش علاقه دارم چون به پدرش که مشکلات زیادی داره خیلی کمک میکنه اکثرا شبا خوابشو میبینم وقتی بهش نزدیک میشم تمام بدنم سفت میشه و احساس میکنم کسی رو بجز اون نمیبینم تا حالا بهش ابراز علاقه نکردم ولی اونم کاری نکرده ولی بهم بی توجه نیست ممنون میشم اگه بگین چطور میتونم بهش نزدیک بشم؟

سلام دوست گرامی برای ابراز علاقه کردن راه‌های زیادی وجود دارد که یکی از آنها راه مستقیم است. اما در این شیوه مستقیم امکان اینکه طرف مقابل شما را طرد کند و یا از چشمش بیفتید زیاد است. بنابراین شیوه‌های غیرمستقیمی وجود دارند که می‌توانید از آن طریق نزدیک شوید. برای مثال شما می‌توانید به دنبال یک صحبت مشترک بگردید. در رابطه با کار، رشته تخصیلی، یک اتفاق مشترک در فامیل، موضوعات روزمره و… در واقع شما باید ابتدا گفتگو کردن با او را تمرین کنید. برای مساله شما دوره‌ای با نام «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» وجود دارد که می‌توانید از آموزش آن بهرمند شوید و همراه یک مشاور در این مسیر قدم بردارید.

سلام من عاشق دختری شدم که از من 1 سال بزرگتره و من اونو شدیدا دوستش دارم و اون توجهی به من نمیکنه و من بدون اون هیچ امیدی برای زندگی کردن ندارم لطفا یک راه حل به من بدین ممنونم

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. آیا به او ابراز علاقه کردید و او بی ‌توجهی می‌کند؟ یا دورادور از او خوشتان می‌آید؟ بهتر است ابتدا شناخت‌تان را از ویژگی‌های فرد ایده‌آل او بیشتر کنید تا بدانید او به جه شخصیت‌هایی بیشتر علاقه دارد. دستاوردهای خود را افزایش دهید و برای جذب صحیح ایشان از مشاوران رادیو عشق، نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام و خسته نباشید بابت مطالب مفیدتون من پسری ۱۶ ساله هستم و از دختری که چند ماه از خودم بزرگ تره خوشم اومده برای اولین بار که بهش گفتم قبول نکرد و دومین بار خودمو یکی دیگه جا زدم بازم قبول نکرد چند باری به صورت تلفنی مزاحم شدم و اون فهمید بعدش هم که بهش گفتم گفت آدمهایی به من پیشنهاد دادن که شانشون از تو بالا تره و منو کوچیک کرد و میگه که با هیچ کسی نمیخواد دوست بشه هیچ نشانه ای هم از علاقش به خودم رو نمیبینم میشه لطف کنید راهنمایی کنید

سلام دوست گرامی سوال دقیقی نپرسیدید نکات مهم را در نظر داشته باشید: سن کم شما که در دوره نوجوانی هستید انتخاب شخصی که از شما بزرگتر است عدم نشانه یا علاقه‌ای از طرف مقابل تحقیر شدن از جانب طرف مقابل ابتدا مشخص کنید دلیل و انگیزه‌تان از بودن در این رابطه چیست؟ و به چه دلیلی به کسی علاقمند شدید که علاقه‌ای به شما ندارد؟ می‌توانید برای بررسی بیشتر از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام من پسری ۲۶ ساله ام حدود ۵ ماه پیش با یه دختری آشنا شدم و به شدت بهش علاقه مند شدم ایشون ۵ سال از من کوچک تر هستش نزدیک ۲ ماهی تو رابطه بودیم ولی بعد یه مدت گفت من بهت حس ندارم و فقط بعنوان یه دوست ساده میتونم کنارت باشم این هم اضافه کنم از طریق چنتا از دوستان باهم آشنا شدیم به شدت بهش علاقه نشون میدادم و همه جا بهت اهمیت میدادم و خیلی کارهای زیادی کردم براش ولی اون همش حرفش همین بود که بهم حس نداره بعد از جدایی هنوز همدیگه رو میبینیم یه روز خیلی باهام خوبه ولی یه روز کاملا سرد و بی تفاوته نمیدونم چیکار باید بکنم که مهرم به دل این آدم بیفته ایشون دقیقا چند روز قبل آشناییمون یه رابطه رو تموم کرده بود که طرف مقابل رو دوست داشت ولی چون خیانت دیده بود طرف مقابل رو کنار گذاشته آیا راهی هست بتونم جدب خودم بکنم؟ ما همدیگه رو هنوز میبینیم و از طریق دوستان بیرون میریم و در ارتباطیم

سلام دوست گرامی نکته مهمی که در پرسش شما وجود دارد این است که ایشان پیش از شما با شخصی در ارتباط بودند و خیانت دیدند و بلافاصله پس از چندروز با شما وارد رابطه شدند. این مساله نشان می‌دهد که او اصلاً آمادگی شروع یک رابطه جدید را ندیده است و در ارتباط قبل آسیب دیدند. بنابراین شما در حال حاضر یکی از اشتباهاتی که نباید انجام دهید اصرار به شروع رابطه عاطفی است. نقش یک ناجی و حمایت‌گر را نیز نداشته باشید و فعلاً به او فرصت دهید تا بتواند با زخمی که خورده است، کنار بیاید.

سلام من یکیو دوست دارم ک اون دوسم نداره….یعنی یجوریه که یه روز باهام خوبه یک روز بد… میدونه دوسش دارم…برای همین کم محلی میکنه…من خودم دختریم ک خیلیا میخوان باهام باشن ولی من فقط از یک نفر خوشم میاد و نمیتونم فراموشش کنم….نمیدونم چیکار کنم چه باهاش سرد باشم چه صمیمی باهام حرف نمیزنه … ولی همیشه استوریامو چک میکنه و حواسش بهم هست…نمیفهممش خیلی مغروره ..چیکار کنم خدایی .. 19سالمه:(

سلام دوست گرامی اشاره کردید با شما صحبت نمی‌کند، اما یک روز با شما خوب است یک روز بد، این مساله یک تناقض است. بالاخره باهم در ارتباط هستید یا خیر؟ اگر ارتباط شما از طریق فضای مجازی باشد و شما از این طریق به او علاقمند شدید، بهتر است کمی واقع‌بینانه‌تر به این ماجرا نگاه کنید. تا به حال از خودتان پرسیدید که جذب کدام ویژگی‌های شخصیتی در ایشان شده‌اید؟ چقدر ایشان را می‌شناسید؟ اینکه رفتار یک فرد را نمی‌فهمید، یعنی شناخت‌تان از او بسیار کم است. چون اطلاعات کمی از خودتان و نوع آشنایی گفتید، راهنمایی خیلی کلی است. بهتر است برای بررسی و یاد گرفتن شیوه صحیح جذب عشق، از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

من خیلی عاشق یه دخترم من 14سالمه و اون 16 او با من سرکوچه از مدرسه میومد من باهاش سر صحبت را باز میکردم و او گاهی اوقات پاسخ طولانی می‌داد و با من حرف میزد بعد از مدتی دیگه جوابم را نمی‌داد من خیلی دوستش دارم لطفا راهنمایی کنید

سلام دوست گرامی سن هردوی شما پایین است و سن 14 سالگی برای انتخاب یک شریک عاطفی بسیار سن پایینی است. اگر شما بتواند موفقیت‌هایی کسب کنید، خصوصا درباره درس و در آینده درباره دانشگاه و شغل، می‌توانید نظر ایشان را به خودتان جلب کنید. اختلاف سنی شما نیز مساله ساز است. چون شما درگیر یک هیجان شدید که مختص به سن شماست.

سلام من کسی را دوست دارم اما نمیخواهم با او دوست شوم ومن کسی را که دوست دارم و اما او مرا دوست ندارد ولی در اینستاگرام مرا فالو میکند و به استوری هایم نگاه میکند و درواقع توجه نشان میدهد اما من میخواهم او از من دور شود لطفا راهنمایی کنید

سلام من عاشق پسر داییم شدم البته من ۱۷ سالمه اون ۲۴ می دونم فاصله هامون زیاده ولی واقعا دوسش دارم من دوسالی میشه دوسش دارم اوایل توجه نمی‌کرد ولی بعد بهم از واتساپ پیام داد و ما خیلی البته پیام که نه بگه سلام خوبی من چالش گذاشته بودم به اون جواب داد بعد یکم مغروره ولی ما بعد از اون حرف زدیم بعضی موقع اتفاقی مشروب می‌خورد ولی خیلی کم وقتی مست میشد به من پیام میداد الان من از کجا بفهمم عاشقمه یا نه

سلام دوست گرامی سن شما اوج سن نوجوانی است که در آن هیجانات زیادی وجود دارد که یکی از این هیجانات احساس علاقه به یک جنس مخالف است. روال پیام‌ها دادن‌های ایشان نشانه‌ای از علاقه ندارد، او هم مثل هر مخاطب دیگری وقتی چالش گذاشتید، به شما پاسخ داد. پیام زمان مستی، نشانه علاقه نیست.

سلام خسته نباشید من ۱۶ سالمه و به پسری ۲۳ ساله علاقه مندم و متاسفانه از علاقه من نسبت به خودشون باخبر هستن قبل از اینکه بفهمن خیلی بهم اهمیت میدادن و بهم نگاه میکردن ولی از وقتی فهمیدن خیلی اذیت میکنن من نمیدونم دوستم داره یا ن خیلی دوست دارم بدونم ولی اصلا کاری انجام نمیدن که بشه فهمید گاهی وقتا کاری میکنن که احساس میکنم دوستم داره و بعضی وقت ها هم برعکس به نظرتون باید فراموشش کنم یا کاری کنم که بهم علاقه مند بشه؟

و اینم اضافه کنم اون پسر ی روز عاشق ی نفر بوده و شکست سختی خورده و به خاطر همین انتقام کاری که اون دختر باهاش کرده رو با دختر های دیگه انجام میده و مطمئنن خیلی سخت عاشق میشه حقیقت و مشکل اصلی من اینه که اون میتونست با من هم این کار رو بکنه ولی بهم گفت خودتو خراب من نکن نمیدونم باید چیکار کنم چون خیلی دوستش دارم و نمیتونم فراموشش کنم لطفا راهنماییم کنید که چه جوری بهش ثابت کنم دوسش دارم یا چجوری فراموشش کنم😔

سلام ببخشید من ۱۵ سالمه و چند وقتی هست که حس می کنم از یه پسر یه فامیل دورمون می شه خوشم میاد ولی خب من آدم مغرور و خجالتی هستم و یه مسئله دیگه ای هم که هست این که خب اون خونشون تو بیرجند و من تو تهران و پسره خیلی درس خون و خوبی هستش یعنی اینکه باهاش در ارتباط نیستم و واقعا نمی دونم که از من خوشش میاد یا نه باید چیکار کنم که لااقل ببینم از من خوشش میاد یانه که اگر نمی یاد فراموشش کنم چون من خوشبختانه وابستگی زیادی به کسی ندارم

سلام دوست گرامی دلیل اینکه به او علاقه پیدا کردید چیست؟ سن شما پایین است و در سن نوجوانی امکان اینکه شما از نظر احساسی به شخصی حسی پیدا کنید طبیعی است بهتر است طبق آنچه گفتید که او فرد درسخوانی است، شما نیزدستاوردهای تحصیلی خودتان را بیشتر کنید تا برای او جذاب‌تر باشید.

سلام من ۱۵ سالمه و پسری که بهش علاقه دارم ۲۰ سالشه اون پسر داییمه با یه نفر دوس شدم تا از سرم بپره ولی فایده نداشت خب اون یکی دیگرو میخواد من بهش غیر حضوری ابراز علاقه کردم ولی گفت که من بچه ام و منو مث یه خواهر دوست داره تو رو خدا بگید چیکار کنم دارم دیوونه میشم. تو جمع های خانوادگی باهام حرف میزنم میگه می‌خنده ولی مثل یه بچه باهام رفتار می‌کنه اصن جزو آدم بزرگا حسابم نمیکنه من خودم کوچیک نیستم، قدم بلنده، کاملا به بلوغ ذهنی و بدنی رسیدم ولی اون فک میکنه که من بچم همش تو فکرشم خوابش رو میبینم هرکاری میکنم تا خوشحال باشه من بار ها نشون دادم که دوسش دارم ولی نشد یه راه حل بهم بدین لطفا

سلام دوست گرامی شما در دوره نوجوانی قرار دارید و هویتی مابین کودکی و بزرگسالی برای‌تان درحال شکل‌گیری است. یکی از چالش‌های این دوره سنی، عاشق شدن زودهنگام است که شما حاضر هستید هرکاری برای او انجام دهید تا به شما توجه کند. بلوغ ذهنی که اشاره کردید در سن شما رخ نمی‌دهد و دائماً درحال تکمیل و رشد این بلوغ هستید. برای اینکه علاقمندی خود را مدیریت کنید و او شما را به چشم یک بزرگسال ببیند، قدم اول این است که برای زندگی‌تان هدف داشته باشید قدم دوم این است که علاقه خود را به صورت مستقیم به ایشان ابراز نکنید و از راه‌حل‌های اشتباهی که در گذشته انجام دادید، دست بکشید. برای راهنمایی بیشتر می‌توانید از مشاوران رادیوعشق، وقت مشاوره دریافت کنید.

سلام من ۱۴ سالم است و اون هم همینطور…برای گفتن حسم بهش اقدامی نکردم…دلیل علاقه مندی من داشتن چهره زیبا و داشتن شخصیتی با اراده قوی است…فکر نکنم از سر خجالت خودش رو پنهان میکنه چون یه مدتی با من خوب بود و با هم سر یک موضوعی حرف می زدیم(البته تو همن سوپر مارکت)بعد یه مدتی هروقت میخوام سر صحبت رو باز کنم دیگه جواب های کوتاه میده و حتی به من نگاه نمیکنه((از مدتی این جوری شد که آن رو با ۳ پسر بیرون دیدم (فقط یه بار که چند بارم خودشون ۲ نفری اودن سوپر مارکتش و همینطورجلوی مادرش با هم حرف میزدن٬میت سم با یکی از اون پسر ها رابطه داشته باشه و دلیل این که با من حرف نمیزنه همین باشه))… خیلی ممنون میشم کمکم کنید دلم واقعا از این دلتنگی سیره💔.

راستی این رو اضافه کنم که با اون پسر فقط یک بار بیرون رفته تا اونجایی که دیدم (هر روز ریز نظرش دارم)

سلام دوباره یه چیزی رو اضافه کنم که هروقت که نزدیکشم نگاهم نمیکنه ولی مثلا یه پیادرو باهاش فاصله دارم نگاه میکنه لطفا سریع جواب بدید خیلی خیلی ممنونم که کمک میکنید

سلام مطالبتون خیلی خوب بود میخواستم بگم من سن کمی دارم‌ولی عاشقم راستش من ۱۴ سالمه و طرف مقابلم ۱۵ سالشه راستش بابت سنم خیلی مسخرم میکنه ولی من هیچ اعتقادی به سن ندارم . من هر روز تو فکرشم ولی فک میکنم که من هیچ وقت تو فکرش نیستم شبا تا صبح بیدارم راهمون هم خیلی دوره شاید سالی ۳ هفته ببینمش بهش پیامم میدم با بی حوصلگی جواب میده یا با هر بهونه ای منو میپیچونه نمدونم چیکار کنم بهم علاقه پیدا کنه لطفا راهنماییم کنید. ممنون

سلام دوست گرامی از لطف و بازخورد مثبت شما سپاسگزاریم. مساله سن در علاقه اتفاقا بسیار مهم است. سن 12 تا 18 سالگی که دوره نوجوانی است، دوره‌ای پر از هیجانات مختلف است که یکی از اتفاقاتی که در آن می‌افتد تمایل به جنس مخالف است. اینکه ایشان به شما توجهی ندارد و یا دائما از شما فرار می‌کند نیز یکی از همین نشانه‌های دوره نوجوانی است که هیجاناتش باعث می‌ود که تمایلی به شما نداشته باشد. شما می‌توانید با تمرکز روی دستاوردهایی مانند درس، مهارت آموزی و سپس داشتن شغل توجه او را به خود جلب کنید.

اممم.سلام ببخشید میشه به چیزایی که من میگم هم یه جوابی بدید خیلی ممنون میشم.

سلام،من یه دخترم ۲۲ سالمه و حدودا یه ماهه با اقایی اشنا شدم ۲۶ ساله،چند باری باهم قرار داشتیم ،اوایل خیلی بهم محبت میکرد احساس میکنم داره از قانون جذب استفاده میکنه برای نزدیکتر کردن من بخودش و منم واقعا دارم احساس میکنم نسبت به این فرد حس پیدا کردم و دلم میخاد بیشتر باهاش وقت بگذرونم،چجوری میتونم منم مثله خودش جذبش کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام دوست گرامی چیزی به اسم قانون جذب وجود ندارد و از نظر علمی کاملاً رد شده است. راه‌های صحیح و علمی جذب عشق، مسیر دیگری است که می‌توانید با دریافت مشاوره از آن استفاده کنید و یاد بگیرید.

سلام من یک پسر هستم و تقریبا ۳ سال هست که یک دختر را دوست دارم و چند وقت هست که میخواهم سر بحث را با او آغاز کنم تفرقه میرود و نگاهش را از من قایم میکند او در یک سوپرمارکت کار میکند لطفا سریع جواب دهید

سلام دوست گرامی جزییاتی که بیان کردید بسیار محدود است چندساله هستید؟ ایشان چندساله هستند؟ آیا تابحال اقدامی برای گفتن این علاقه انجام داده‌اید؟ دلیل علاقمندی شما به ایشان چیست؟ و آیا ایشان از سر خجالت خود را مخفی می‌کند و یا دوست ندارد وارد رابطه شود؟ مخالفتی اعلام کرده است؟ برای بررسی و نشان دادن این علاقمندی به ایشان باید این جزییات را داشته باشیم که راهنمایی کامل تری ارائه کنیم.

سلام با اینکه من سنم برای اینکه بیام اینجا و دنبال جواب بگردم سنم کم است امامن معتقدم که عشق سن و سال نمیشناسد ولی من 14 سال سن دارم و اون هم همینطور . برای گفتن حسم بهش اقدامی فعلا نکردم دلیل علاقه مندی من به اون هم چهره زیبا و شخصیتی با اراده قوی هست که هیچ دختری من با این مشخصات ندیدم. فکر نکنم از سر خجالت خودش رو مخفی کنه چون توی خونواده بر جمعیت هست و هر روز توی مغازش با کلی ادم سرو کله داره ولی چند وقت بیش اون با من رابطه صمیمانه ای داشت مثلا سر یک موضوعی باهم حرف میزدیم و اون به من نگاه میکرد ولی الان بعد از یه مدت برعکس شده به من نگاه نمیکنه و جواب های کوتاه میده وقتی باهاش سر بحث رو باز میکنم.

در ضمن این ها رو هم کامل کنم که یه بار میخواستم برم بیششون ولی اون رو یهو دیدم توی محله من با 3 یسر بیرون است ولی انها را به مغازه اش برد و یه مادرش هم آنهارا نشان داد.(میترسم با یکی از انها رابطه داشته باشد و به علت همین از من دوری میکند) (هروقت هم بیشش میروم صدام خود به خود اروم میشه و یه حس استرسی دارم موقع حرف زدن باهاش)

سلام من یک پسر هستم یه دختری رو دوست دارم که توی سوپرمارکت کار میکنه و فکر کنم یه مدتیه متوجه حس من شده و از وقتی متوجه حس من شده سرد رفتار میکنه خواهش میکنم به من یه راهنمایی بکنید که چیکار کنم که با من ارتباط بگیره لطفا جواب بدید ممنونم.

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید و اینکه به چه علتی به او علاقمند شده‌اید؟ اطلاعاتی که به آنها اشاره کردید کم است. اگر متوجه رفتارهای شما شده است و رفتار سردی انجام می‌دهد، ممکن است این شیوه شما که صرفاً نگاه کردن است، برایش خوشایند نباشد. بهتر است اگر تصمیم جدی برای این آشنایی دارید، پیشقدم شوید و مستقیما و یا از طریق خانواده با ایشان صحبت کنید.

سلام…مدتیه که کسی رو دوست دارم ی رفتارایی می کنه که نمیدونم اونم به من علاقه داره یا نه بیشتر با تلگرام باهم صحبت می کنیم…فامیل دورمون هستش چیکار باید بکنم؟

سلام دوست گرامی اطلاعاتی که نوشتید، بسیار کم است. برای بررسی بیشتر و اینکه مشخص شود آیا ایشان به شما علاقه ای دارد یا خیر، بهتر است وقت مشاوره بگیرید.

عالللی واقعا مرسی

سلام من حدود یکسالی میشه دوستش دارم ۱۶سالمه یه هفته ای هست دیگه احساسش نمیکنم فک میکنم دیگه حسی بهش ندارم با وحود اینکه اونم خیلی دوسم داره ولی خب هیچ رابطه ای توی گوشی باهم نداریم شمارشم دارم فقط استوری های هم رو میبینیم میشه بفرمایید چرا این حس رو میکنم ولی واقعا نمیخوام از دستش بدم نمیخوام چون دوسم داره منم دوسش دارم یه حس خیلی بده از تو فکرشم حتی یه لحظه بیرون نمیام لطفا راهنماییم کنید خواهش میکنم

سلام دوست گرامی دلیل این حس شما، سنی است که در آن قرار دارید، در واقع شما نوجوان هستید و این تناقضات برای سن شما طبیعی است. اما راهکار این است که تا وقتی به ثبات برای احساسات خود نسبت به دیگران نرسیدید، روی روابط عاطفی خود حساب جدی‌ای باز نکنید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

55,000 تومان

 

چگونه جذاب ترین فرد دنیا شویم ❤️ ❤️ ❤️

بارها این جمله را شنیدید : فلانی چه خوش شانسه ، انگار مهره مار داره . نمی دونم چطوری این همه آدم جذبش میشن !؟

شاید فکر کنید ، زیبایی مهمترین عامل جذابیت است اما مطمئنا بارها دیده اید که زن های زیبا ، مردان عادی را انتخاب می کنند و یا مردان ثروتمند و مشهور زن های خیلی معمولی را برای ازدواج بر می گزینند !!؟؟

چگونه فقط عاشق یک نفر باشیم

چرا زن ها ناز میکنند و یا چرا مردها بعد از مدتی از رابطه خسته شده و غیب شان میزند؟ دلیل خیانت زن و مردها چه چیزیست ؟؟؟

 

آیا راهی هست هرکسی را ، حتی کسانی که هیچ علاقه ای به ما ندارند ، عاشق خود کنیم ؟؟؟

حقیقتی عجیب و غم انگیز

شکست عشقی یکی از دردآورترین اتفاقات در زندگی هر انسانی است که حداقل یک بار آن را تجربه کرده ایم. پیش آمده که عاشق کسی بوده ایم ، اما او ما رها کرده و یا با کسی دیگری رابطه برقرار کرده و احساس خیلی بدی در ما ایجاد شده است.

بارها دیده ایم زن و مردی که عاشق هم بودند و صدها میلیون خرج ازدواج میکردند اما کمتر از چند ماه بعد ، این بار میلیون ها تومان هزینه دادگاه و وکیل می کردند تا هر چه زودتر از هم جدا شوند!!!

در شکست عشقی و طلاق باید مهریه های سنگین و ضررهای زیادی پرداخت کنیم و با قلب هایی شکسته شده و احساس نا امیدی لحظات سختی را سپری کنیم.😥 😥 😥

اما آیا راهی وجود دارد که جلوی این دردها و ضررها را گرفت؟؟

 

برای اولین بار در جهان پس از 10سال تلاش

با مطالعه هزاران مقاله علمی ، مصاحبه با صدها نفر و بررسی رفتار مردم سه کشور ایران ، انگلستان و آمریکا پاسخ نهایی به این راز بزرگ را بدست آوردیم و آن را در یک مقاله اختصاصی ارائه دادیم ، رازی که دانستنش زندگی شما را برای همیشه تغییر خواهد داد .حالا بهتر است که جواب تمامی این سوال ها را باهم مرور کنیم.برای بدست آوردن هر شخصی که دوستش داریم نیاز نیست کار سختی انجام دهیم ، فقط باید نکاتی که در ادامه گفته می شود را بدانیم.این نکات ساده در مدرسه یا در محیط خانواده به ما آموزش داده نشده اند به همین خاطر کسی آن ها را نمی داند و به شکل یک راز تبدیل شده اند.این نکات این ها هستند…

دریافت رمز

55هزار تومان ( تخفیف نوروزی )

 

بخش رایگان مقاله »»»

 

یک – زن ها لبخند بزنند اما مردها کمتر !!! از نظر مردها خانمهایی جذاب اند که لبخند میزنند ، پر انرژی هستند. مردان یک زن با قیافه معمولی اما خوش برخورد را به یک زن بسیار زیبا ولی اخمو ترجیح میدهند. اما برای خانمها چهره های جدی ، مغرور و کمی خشن ، در سطح ناخودآگاه، بسیار جذاب تر هست و این باعث میشود که مردان ، قویتر دیده شده و بتوانند نقش حامی و محافظت کننده را بازی کنند که برای خانمها بسیار جذاب است.

دو – قانون تضاد و تشابه مردم جذب کسانی می شوند که بیشترین نقاط اشتراک را با هم دارند ، اگر میخواهید کسی را جذب خود کنید به دنبال نقاط مشترکی بگردید که با او دارید و آن ها را به او نشان دهید.اما در کمال تعجب در این مقاله شما یاد خواهید گرفت چطور کسی را عاشق خود کنید بدون آنکه به شما علاقه یا نقطه اشتراکی داشته باشد.

سه – کمیاب شدن هـر چه بیشتر با شخصی ارتباط داشته باشید آن شخص بیشتر شما را دوست خواهد داشت. بنابراین در ابتدای آشنایی ، به دنبـال بهانه های فراوان باشید تا در کنار او باشید.درست زمانی که مطمئن شدید که او را مجذوب خود کرده اید کمتر در دسترس قرار گیرید ، با این کار عطش او را برای دیدن شما ، بیشتر خواهید کرد.شما در این مقاله تکنیک های را خواهید آموخت که همه را شیفته و اسیر خود کنید !!!

چهار – مردهای ریش دار ، زن های ساده ولی زیبا !!! ریش مرتب یا ته ریش در مردان یکی از مواردی است که بیانگر چهره ای مردانه بوده که برای بسیاری از زنان دلنشین است.اما خانم ها این نکته مهم را بدانند که ساختار بینایی مردان با آنها متفاوت بوده و مردها نسبت به آنها ، محدودیت زیادی در تشخیص رنگ ها دارند.به همین دلیل یک زن با آرایش ساده بسیار جذاب تر از کسی است که آرایش بسیار غلیظ دارد. بقیه این ویژگی های مخفی را در این مقاله خواهید آموخت…

 

پنج – درست صحبت کردن صدا تاثیر زیادی در جذب جنس مخالف دارد. انتخاب کلمات ، تن صدا و نوع بیان شما ، اثری سحر آمیز دارد . ( عوام این را اشتباها مخ زنی می نامند ) یکی از بیشترین سوالاتی که کاربران از ما می پرسند، در همین زمینه است.مثلا : وقتی کنار اونم چی بگم ؟ چطور حرف دلمو بگم ؟ … دوست داشتید تنها با صحبت کردن دیگران را عاشق خود کنید ؟؟؟ در این مقاله شما را با هیپنوتیزم گفتاری آشنا میکنیم که می توانید هر کسی را شیفته خود کنید.

شش – فرق بین زیبایی و جذابیت عموما علائم جذابیت ظاهری زنان عبارتند از: ‌جوانی، نسبت عرض کمر به لگن، پوست سالم، لب برجسته و دندان‌های سفید، چشمان بزرگ، چانه‌ی کوچک و موهای براق است.این معیارها در مردان شامل بلندی قد، شفافیت چشم و پوست، حجم عضلات و تُن صدا، دندان‌های خوب و دیگر علایم سلامتی است.اما جذابیت ظاهری بعد از مدتی فروکش کرده و تکراری می شود، یکی از دلایل خیانت و تنوع طلبی همین است !!!

هفت – همیشه خوش‌لباس باشید شاید اینکه بینی‌تان چه شکلی باشد دست خودتان نبوده است ولی این خودتان هستید که می‌توانید تصمیم بگیرید چه لباسی تن بدنتان کنید. لباسی که برای خود انتخاب می‌کنید تاثیر بسیار زیادی روی سطح جذابیت شما دارد. حتی اگر زیبا هم نباشید، اگر خوب لباس بپوشید به نظر همه جذاب‌تر خواهید رسید. انتخاب ساعت یکی از مواردی است که باید در اولویت های شما باشد.در این مقاله خواهید فهمید چرا کفش مناسب نقش زیادی در جذابیت افراد دارد !!!

هشت – فردی پر رمز و راز باشید همه‌چیز را یک ‌باره رو نکنید. چیز‌های مربوط به خودتان را رازگونه و مبهم نگه‌دارید.یکی از تکنیک هایی که شما می توانید با آن ذهن و قلب دیگران را در اختیار بگیرید ، رفتار های هیپنوتیزم کننده است که در این مقاله خواهید آموخت.به طرز عجیبی مردم به سمت افرادی جذب می شوند که مرموز بوده و سوالات زیادی در ذهن آن ها ایجاد میکند. در این مقاله شما خواهید آموخت چطور با رفتار خود دیگران را هیپنوتیزم کنید.

اما پیشنهاد می کنیم این مقاله اختصاصی را نخرید !!!

ابتدا تمامی راه ها و مطالبی که در اینترنت هست را انجام دهید اما بعد از اینکه باز هم شکست خوردید ، برگردید به مطالعه این مقاله …

نظرات کاربرانی که این مقاله را خریده اند

سوالاتی که ممکن است در ذهن شما بوده باشد :”

√ وقتی ما با جنس مخالف در ارتباط هستیم، چه برخورد هایی باعث جذابیت بیشتر ما می شود ؟√ وقتی که یک نفر را دوست داریم ، بدون اینکه به غرورمان لطمه ای وارد شود ، چطور علاقه مان را به او بفهمانیم ؟√ چطور کسی را که دوستش داریم به دست بیاوریم و چه کاری بکنیم که اون فرد به طرف کس دیگری نرود ؟√ چگونه می‌توانیم فرق میان یک فرد هوس باز را با کسی که قصد زندگی دارد، تشخیص دهیم؟√ بهترین نوع لباس پوشیدن و آرایش در زمان برخورد با جنس مخالف چگونه است ؟√ چرا بعد از یک مدت از دوستی ، رفتارهای آن شخص نسبت به شما سرد می شود ؟ در این زمان چه باید بکنید ؟√ با زن یا مردی که مغرور هست و به شما توجهی نمی کند چه برخوردی باید داشته باشید ؟√ چگونه باید با جنس مخالف قرار ملاقات گذاشت ؟√ و صدها نکته دیگر که هر کدام به تنهایی می تواند شما را فردی جذاب و دوست داشتنی نشان دهد !√ تکنیک های افزایش اعتماد به نفس در ارتباط با جنس مخالف√ چگونه خواستگاری در حد و اندازه خود پیدا کنید.√ چگونه تشخیص دهید عشق و علاقه طرف مقابلتان واقعی است.√ چگونه یک آشنایی را به ازدواجی موفق تبدیل کنید.

شما هم می توانید نظر خود را با ما در میان بگذارید …

چگونه فقط عاشق یک نفر باشیم

چگونه یک معلم را عاشق خود کنیم ، چگونه دیگران را طلسم خود کنیم ، کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم pdf ، چگونه محبت دیگران را به خود جلب کنیم ، چطور دیگران عاشق ما میشوند ، چگونه دیگران را جذب کنیم ، جذب افراد با ذهن ، راههای جذب مردان مغرور ، راه های جذب دوست پسر ، جذب مردان متاهل

چیز هایی که هرگز در جایی دیگر نشنیده اید !!!

لحظه ای تصور کنید اینقد جذاب شدید که از میان کلی آدم زیبا ، ثروتمند و تحصیل کرده که همه مجذوب شما شده اند ، عشق رویایی خود را بدست آوردید. راز این جذاب بودن در چه چیزیه ؟؟؟ هیچ سحر و جادویی در میان نیست، این برخورد صحیح شماست که می تواند یک فرد را عاشق و شیفته شما کند، پس برخورد مناسب را یاد بگیرید تا بتوانید به نتیجه دلخواهتان برسید.

عامل جذب مردان ، راه های جذب پسر مورد علاقه ، جذب همکار مرد ، برای جذب مردان چه باید کرد ، راه های جذب پسران در چت ، راه های جذب دختر در چت ، جذب دختر مغرور ، جملاتی برای جذب زنان

چگونه دختری رو جذب خودمون کنیم ، چگونه دیگران را شیفته خود کنیم ، قانون جذب زنان ، کتاب روانشناسی جذب خانمها ، نکات کاربردی برای جذب زنان ، جذب دختر با حرف زدن ، جذب دختر با نگاه ، راه های جذب زنان ، چگونه یک پسر را تور کنیم

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم ، چگونه استاد را عاشق خود کنیم ، چگونه خود را در دل یک پسر جا کنیم ، چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم ، چگونه یک مرد متاهل را عاشق خود کنیم ، جذب پسر مغرور ، چگونه مردان را دلتنگ کنیم

چطور عاشق خود کنیم

عشقولانهبرچسب: جذابیت, چطور دیگران را شیفته جذب عاشق خود کنیم, چطور همسرم را عاشق خود کنم, چطوری جذاب بشم, چگونه پسر دختر مرد زنی را عاشق خود کنیم, چگونه جذاب ترین فرد دنیا شویم, چگونه دیگران را شیفته خود کنیم, چگونه کسی را عاشق خود کنم, راه های جذاب شدن

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

چگونه فقط عاشق یک نفر باشیم


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

این پست را جدی نگیرید!

یکی از دل نگرانی های خانمهای مجرد و آقایان مجردی که قدری سن شان برای ازدواج بالا رفته، این است که احساس می کنند دیگر  نمی توانند عاشق بشوند. احساس می کنند دیگر کسی دل آنها را نمی لرزاند و احساس می کنند دیگر در کمند عشق گرفتار نمی شوند. اگر دختران و پسران ما بدانند که عاشقی چه اندازه ساده رخ می دهد ، بسرعت عاشق خواهند شد.

من به نیمه گمشده عقیده ندارم. یعنی فکر نمی کنم که فقط یک نفر در دنیا وجود دارد که می تواند طعم عشق واقعی را به انسان بچشاند. البته باور دارم که ما جذب کسانی می شویم که زندگی با او درس بزرگی را به ما می آموزد، درسی که ما نیاز به آموختن آن داریم.

 

حالا چطور عاشق یک آدم بکلی غریبه شویم؟

 

وسایل مورد نیاز:

یک عدد دختر و یک عدد پسر

دو استکان چای

نیم ساعت وقت

 

روش عاشق شدن:

برای این که عاشق شوید کافی است که روبروی هم بنشینید، یک دقیقه به چشم های هم خیره شوید. پانزده دقیقه از صمیم قلب در مورد خود حرف بزنید و پانزده دقیقه از صمیم قلب به حرفهای او گوش کنید.

در پایان این سی و یک دقیقه تا آخر عمر عاشق یکدیگر می شوید.

باور نمی کنید؟

امتحان آن خرجی ندارد! و نتیجه آن یک عمر عاشقی است!

چرا؟

نگاه عمیق و طولانی و سپس درددل کردن صمیمانه، بسادگی باعث ایجاد عشق و کشش بین زن و مرد می شود. زیرا با این کار مواد شیمیایی خاصی در بدن ترشح می شود که پایه و اساس عشق هستند. عاشق شدن به همین سادگی اتفاق می افتد. طبیعت می خواهد زن و مرد در کنار هم قرار بگیرد و کار را برای همه ما ساده کرده است. البته این پست را به عنوان یک پست کاربردی در نظر نگیرید. چون می دانم انتقادهای زیادی به من خواهد شد. فقط خواستم بگویم عاشق شدن آسان است.

کاش بتوانم این موضوع علمی را دستمایه یک داستان عاشقانه کنم: دو غریبه در هواپیما کنار هم می نشینند و سر صحبت را باز می کنند. نیم ساعتی گپ می زنند. پرواز به پایان می رسد. از یکدیگر خداحافظی می کنند و هر یک به راه خود می روند. درحالیکه هر دو فکر می کنند که با نیمه گمشده خود ملاقات کرده اند. آیا دوباره با یکدیگر ملاقات خواهند کرد؟

{3}


نظرات

سلام گيس گلابتون عزيزم فكر كنم ديدن فيلمهاي سه گانه (before sunset/before sunrise/before midnight)شايد بتونه جواب آخرين سوالتونو بده .قشنگ شايد ديده باشين منكه خيلي دوستش داشتم اما اينا آشنايون تو ترن شروع ميشه

من این سه تا فیلم را ندیدم. ممنونم از معرفی آنها. حتما فیلم خوبی است، چون بقیه دوستان هم آنها را معرفی کرده اند.


اتفاقا منم یاد این فیلم افتادم

راستش تویمواد اولیه چایی بود ولی تو رسیپی که دادی نقش چایی را نفهمیدم!!!

وقت درد دل قلپ قلپ چایی هم بخورید دیگر! نوشیدن چای با همدیگر، احساس رفاقت و دوستی می دهد. جدی جدی این کار را می کند.

سلام خانم دکترداستان جالبی خواهد بود. فیلم قبل از طلوع آفتاب (before sunrise) تقریبا شبیه همین چیزی است که شما گفتید. اگر ندیدین توصیه می کنم ببینیم. داستان عاشقانه قشنگی است که چند سال بعد ادامه آن قبل از غروب هم ساخته شد.(before sunset)ممنون از مطالب پربار و پر انرژی که می نویسین.پایدار باشین.

before sunrise رو ندیدی گیس گلابتون عزیز؟ همین داستان عاشقانه است که میگی.

چقدر دوست داشتم این پستتون رو .. واقعا نیاز به خواندن این مطالب داستم .. ممنونم ازت گیس گلابتون عزیزم :*


منم ميخام.
زندگيه عشقولانه رو ميگم.

فيلم (دوگانه ي) معروفي هست به نام “قبل از طلوع” و “قبل از غروب” . كل ايده ي اصلي داستان همين است. دختر و پسر غريبه اي به طور اتفاقي در يك قطار با هم آشنا مي شوند، با هم حرف مي زنند، به اصرار پسر، دختر در بين راه و در اتريش با او پياده مي شود. تمام شب را تا صبح در شهر راه مي روند و از عميق ترين و دروني ترين احساساتشان حرف مي زنند و… اگر نديده ايد(كه به نظر مي رسد نديده ايد) حتمن از دستش ندهيد! به تازگي قسمت سومي هم برايش ساخته اند به نام “قبل از نيمه شب” كه همين اخيرا در امريكا اكران شده. ديدن دو قسمت قبلي به شدت توصيه مي گردد!

توصیه خطرناک میکنی؟؟؟؟اون وقت ممکنه مغزمون بره مرخصی و بعد سر از پای سفره عقد دربیاریم و بعدشم دادگاه خانواده!!!!

چگونه فقط عاشق یک نفر باشیم

آهان یادم رفت بگم دلیل دادگاه رفتن اینه که ازدواج عاقلانه نبوده وگرنه دلیل دیگه ای نداره:)

Salam,man saken Iran nistam, mikham form ozviat ro por konam, bayad che kar konam?

سلامصبحت بخیر گلابتون بانو عزیزمن چند بار فرم ثبت نام ده گام تا ثروت رور کردم اما هر بار با ارور مواجهه شدم ..

ندا جون، خواهش می کنم یک ایمیل برای من بفرست تا به قضیه رسیدگی کنم.


mishe baraye man ham barrasi konid?mamnoon

اين فيلم ها رو بر حسب زمان و اکر شد با فاصله ببينيد . ما مشتاقان فيلم اول سالها متتظر ساخت دوميش بوديم و اين زمان انتظار خيلي خيلي تاثير داشت

سلام گیس گلابتون جان،من این مطلبتو تازه دیدم. برام جالب بود چون من هیچوقت با این سیستم عاشق نشدم. نه اینکه تا حالا روبروی کسی ننشسته باشم، بهش نگاه نکرده باشم و حرف نزده باشیم!!! اتفاقا خیلی اینطوری پیش اومده اما نتنها جذب هم نشدیم برعکس تقریبا آخرین قراری بوده که باهم گذاشتیم!در عوض بیشتر وقتها شیفته ی اونایی شدم که بدون اینکه بفهمن زیر ذره بینن رفتار و منش خوبی داشتن و توی ارتباطات معمولی ای که با هم داشتیم (یعنی جای دنج و چایی و دونفری و این حرفا نبوده! خیلی معمولی و توی تعاملات روز مره بوده)بهترین عکسالعمل های طبیعی رو داشتن و من همون خود واقعیشون برام شگفت انگیز بوده! خیلی وفتا این هیجان به یه دید دو طرفه رسیده اما من واقعا نمیدونستم و نمیدونم واسه اینکه این احساس خراب نشه باید چیکار کنم! بهر حال بعد از خوندن دستورالعمل پیشنهادیت و تجربیاتی که باهات درمیون گذاشتم،دارم با خودم فکر میکنم بعد اینهمه عمر ، من سیستم عاشق شدنم غیر طبیعیه یا اینکه تا حالا فقط تصور میکردم که عاشق شدم!!!!


چرا نظر من ثبت نمیشه؟همش ارورررررررررررر

گیس گلابتون عزیزسلاممدتی بودکه مطالب خوبتومیخوندم اما توسایت عضونبودم وبخاطرهمینم نمیتونسم کامنت بذارم.اول یه خسته نباشید بهت میگم بابت تمام زحماتی که بی منت میکشیخانوم دکتر راستش من یه دختر20ساله ام که مدتیه به یکی ازاساتیددانشگام علاقه مندشدمحس میکنم که اونم ازمن خوشش میادولی خب خیلی بهم توجه نمیکنه.چیکارمیتونم بکنم واسه جذب کردنش.به نظرشما اصلاممکنه این رابطه پابگیره.درحالی که اون یه استاده که توخیلی ازهمایشای بین المللی شرکت میکنه ومطب داره و… ولی من فقط یه دانشجوی بیکارم.فاصله سنمونم یه کم زیاده.حدود12سالواینکه اصلاسنم مناسب این حرفاهس یانه؟اخه مامانم میگه توهنوزخیلی بچه ای.بازم ممنونم

من نمیخوام برای ازدواج عاشق کسی باشم عشق در شروع رابطه بردگی میاره دلم میخواد ضمن زندگی عاشق بشم البته دوست داشتم اوایل که با عشق ازدواج کنم اما هیچوقت قسمت نشد ادمایی که من عاشقشون بودم عاشق من نبودن و فقط منو زجر دادن ورفتن وداغ بزرگی روی قلب من گذاشتن پس توصیه میکنم که عاشق نشین وفقط بخواین که یه ازداج موفق بکنین

این وای از دست تو!
عشق با شیدایی فرق می کند.
شیدایی است که چشم را کور می کند. عشق، بخشنده و مهربان و خطاپوش است.
من و تو باید حسابی با هم حرف بزنیم.

وای خانم دکتر من همیشه با نظریاتم اعصاب شما را بهم میریزم



خانم دكتر عزيز اين راه حل ميتونه در زندگي متاهلي هم شور بدمد؟

شما بهتر از من می دانی که زندگی زناشویی مسئله پیچیده ای است و با “یک” راه حل نمی توان مسائل آن را حل کرد. دوره زندگی مثل عسل برای شرایط شما تهیه شده است. مطمئنم از آن بخوبی استفاده خواهی کرد. چون مشتاق آموختنی و در بکار گرفتن دانسته هایت پشتکار داری

چقدر بده که آدم کامنت بذاره و نیاد جوابشو چک کنه. الان دیدم جوابتونو خیلی مشتاقم مشابه شوری را که در عشقهای به سرانجام نرسیده عهد شباب تجربه کردم با همخانه اهل و امن و مهربانم تجربه کنم..یه کم که مستقر بشم توی کسب و کارم و یه خورده با نجمه مهربونتر بشم حتما تهیه ش میکنم زندگی مثل عسل را…از شما بسیار ممنونم

چه جالب! پس ذیل این پست با فیلم پیش از طلوع آشنا میشید و اون میشه وسیله‌ای برای همایش زن جذاب. احسنت به شما خانم دکتر کارآفرین باهوش و زیرک!


بله! دقیقا!

بله دوباره با هم ملاقات میکنند چون جاذبه عشق دوباره اونا رو بهم میرسونه. منم با توجه کردن به طرف مقابل یعنی نگاه و گوش دادن بهش در استارت زدن برای عشق موافقم

آدرس: بومهن- بلوار امام

تلفن:  76258183-021

ایمیل: info@gisgolabetoon.ir 


 

آیا فکر می‌کنید عشق قابل کنترل نیست؟

آیا فکر می‌کنید اگر کسی از همان ابتدای آشنایی عاشقتان نشود، دیگر شانسی ندارید؟

آیا فکر می‌کنید امکان این وجود ندارد که بتوانید کسی را دیوانه‌وار عاشق خودتان بکنید؟

اگر پاسختان به این سوال‌ها مثبت بوده است، احتمالا به قضا و قدر و سرنوشت هم اعتقاد دارید. اشکالی ندارد، خیلی‌ها اینطورند! اکثر مردم تصور می‌کنند که عشق چیزی غیرقابل‌تغییر است و کنترلی روی آن ندارند.

اما تحقیقات مختلفی که طی این سالها انجام گرفته ثابت کرده است که شما می‌توانید عشق را کنترل کنید. و همه اینها توسط قدرت مغز انجام می‌گیرد. فقط باید یاد بگیرید چطور از ذهنتان استفاده کنید.

چگونه فقط عاشق یک نفر باشیم

عشق هیچ فرقی با سایر احساسات روانشناسی که به صورت روزانه تجربه می‌کنید ندارد:

– ترس
– استرس
– حسادت
– ترحم به خود
– اضطراب

این احساسات قابل کنترل هستند و عشق هم جزو احساسات روانشناختی دسته‌بندی می‌شود و قابل کنترل است. کنترل عشق بعنوان یک احساس به همان اندازه کنترل ترس، هیجان و از این قبیل آسان است. مشکل اعتقادات ما است. در طول سالها باور کرده‌ایم که عشق چیزی است که اتفاق می‌افتد و همه چیز به سرنوشت بستگی دارد.

اما واقعیت متفاوت با این است. با استفاده از روانشناسی عشق می‌توانید کاری کنید کسی که می‌خواهید عاشقتان شود و چشمش جای دیگری را نبیند. البته هیچ تضمینی نیست و نمی‌گوییم این روش 100٪ موثر است اما نتیجه کارتان با این روش کاملا متفاوت خواهد شد. اگر بتوانید شانس اینکه فرد موردنظرتان عاشقتان شود را سه برابر کنید، چرا آن را امتحان نکنید؟

1. چطور عاشق می‌شویم و روانشناسی پشت آن

قبل از اینکه وارد این داستان شوید که چطور کسی را دیوانه‌وار عاشق خودتان کنید، باید نگاهی به جنبه روانشناختی آن بیندازید و نخیر، هیچ معجون جادویی برای آن وجود ندارد.

بدون اینکه بدانید، هر آدمی که می‌شناسید در فهرستی پشت ذهنتان ذخیره شده است. لیستی از معیارها هم در این لیست هست، معیارهایی که قبل از عاشق شدنتان باید در آن فرد وجود داشته باشد. روانشناسان به این نقشه عشق می‌گویند.

اگر فردی یکی یا چند مورد از این معیارها را نداشته باشد، به طور اتوماتیک‌وار ویژگی تبدیل شدن به عشق زندگی شما را از دست می‌دهند و احتمالا فقط دوست شما باقی می‌مانند. به همین خاطر است که فقط عاشق یک نفر می‌شوید و بقیه برایتان دوست باقی می‌مانند.

البته لیست هر شخص متفاوت و خاص است. مواردی که روی این لیست نوشته به خودِ شما بستگی دارد:

– ارزش‌ها
– اعتقادات
– تجربیات قبلی
– پیشینه
– روابط قبلی

به همین دلیل است که دوستتان ممکن است عاشق مردی شود که به نظر شما خیلی معمولی است. آن مرد با نقشه عشق دوست شما مطابقت دارد نه نقشه شما. اینکه افراد را ارزیابی کنید تا ببینید کسی با لیست شما جور است یا نه به صورت خودآگاه انجام نمی‌گیرد، این اتفاق به صورت ناخودآگاه می‌افتد، بدون اینکه حتی به آن فکر کنید. ذهن همه کارها را خودش به تنهایی انجام می‌دهد. درست همانطور که به قلبتان می‌گوید بتپد، درحالیکه به صورت خودآگاه از آن اطلاع ندارید. به همین دلیل است که ممکن است عاشق یک نفر شوید و ندانید اصلا چرا عاشق او شده‌اید. مسئولیت با ذهن ناخودآگاه شماست.

به همین دلیل است که عشق پدیده‌ای رمزآلود است و خیلی‌ها آن را به سرنوشتشان می‌سپارند. اما در واقعیت، این هیچ ارتباطی با سرنوشت ندارد، فقط به ذهن ناخودآگاه شما بستگی دارد که ارزیابی کند آن فرد با لیست شما هماهنگی دارد یا خیر. حقیقت ماجرا این است که هرچه اطلاعات و آگاهی‌تان از معیارهای ذهن ناخودآگاهتان بیشتر شود، می‌توانید خیلی سریع ارزیابی کنید که چرا عاشق یک نفر شده‌اید.

در زیر به لیست جیم که مردی 26 ساله است که نامزدهای زیادی در زندگی خود داشته، اشاره می‌کنیم. او 2 سال است که از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد و در لندن کار می‌کند. از قرار گذاشتن و دوستی‌های کوتاه‌مدت با دخترهای مختلف خسته شده و به دنبال یک شریک‌زندگی جدی‌تر برای خود است. لیست جیم یا این 4 معیار شروع می‌شود:

1- باید سطح تحصیلات او به من بخورد.

2- باید موهای قهوه‌ای داشته باشد (جیم یکبار عاشق دختری با موهای قهوه‌ای شده است و درنتیجه ذهن ناخودآگاهش آن را وارد لیست معیارهایش کرده است که کمکش کند شکست عشقی که قبلا با آن دختر مو قهوه‌ای داشته را جبران کند).
3- باید به خانواده‌اش نزدیک باشد (خانواده و بچه برای جیم مهم‌اند و او به دنبال کسی است که بتواند مادر خوبی برای فرزندان او شود. می‌بینید ما جذب کسانی می‌شویم که خودمان می‌خواهیم و نیاز داریم).

4- باید مسافرت کردن را دوست داشته باشد.

اگر جیم که الان مجرد است با دختر فوق‌العاده‌ای که موهای قرمز دارد روبرو شود، احتمالا عاشق او نخواهد شد. بااینکه ممکن است آن دختر به نظرش خوب بیاید اما خودش هم نمی‌تواند بفهمد چرا نمی‌تواند عاشق آن دختر شود.

فقط زمانی خواهید توانست عاشق شوید که آن فرد با اکثر موارد موجود در لیست ناخودآگاهتان همخوانی داشته باشد. آنوقت ذهن ناخودآگاهتان به شما کمک خواهد کرد در عشق با آن فرد بمانید و رابطه خوبی با او داشته باشید. چون ناخودآگاهتان خود را به این صورت به آن فرد می‌چسباند، به همین خاطر فراموش کردن کسی که دوست داشته‌اید حتی بعد از سالها تا این اندازه سخت است.

2. چطور برای اطمینان از عشق او به خودتان ذهنتان را کنترل کنید

اینجا نمونه‌هایی از روش‌های قبلا امتحان‌شده برایتان آورده‌ایم که کمکتان می‌کند کسی که می‌خواهید را عاشق خودتان کنید:
1- معیارهای او را در خودتان ایجاد کنید. همه ما این لیست یا نقشه عشق را در ذهنمان داریم. این لیست هر معیار اصلی که انتظار داریم طرف موردنظرمان داشته باشد را دارد. البته صددرصد نیست که هر کسی که معیارهای این لیست را داشته باشد، عاشقش شویم اما اگر کسی هیچکدام از این معیارها را نداشته باشد امکان اینکه عاشقش شویم وجود ندارد. قبل از اینکه تلاش کنید کسی را عاشق خودتان کنید، کمی درمورد او تحقیق کنید. همه اطلاعات اصلی درمورد پیشینه و علایقش را به دست آورید. هرچه بیشتر درمورد او بدانید و سعی کنید خودتان را با معیارهای او جور کنید بهتر است.
2- نیازهای برآورده‌نشده‌شان را برآورده کنید. وقتی افراد به دنبال یک رابطه جدید هستند، به دنبال فرد دیگری می‌گردند که به طرق مختلف شبیه به خودشان باشد. آنها به دنبال نقاط قوت خود و همچنین متضاد ضعف‌هایشان در آن فرد هستند. بعنوان مثال، کسی که احساس حقارت دارد اما فردی باهوش است به دنبال کسی است که در عین باهوش بودن اعتمادبه‌نفس داشته باشد تا بتواند آنها را به تعادل برساند. اگر سعی دارید کسی را عاشق خودتان بکنید که می‌دانید اختلال شخصیتی خودکم‌بینی دارد، اینکه خودتان را فردی بااعتمادبه‌نفس به او نشان دهید کمک می‌کند عاشقتان شود. وقتی نقش یک فرد بااعتمادبه‌نفس را بازی می‌کنید، به ذهن ناخودآگاه او پیام می‌فرستید که «من چیزی که دنبالش هستی را دارم»!
3- چقدر تلاش می‌کنید؟ خیلی‌ها دوست دارند بدانند که آیا پشتکار داشتن در این موارد واقعا عمل می‌کند یا نه. اگر کسی که به دنبالش هستید وابستگی بیرونی داشته باشد، احتمال اینکه پشتکار داشتن روی او اثر کند هست. وابستگی بیرونی داشتن یعنی فرد برای اینکه حالش بهتر شود یا از موقعیت بدی در زندگی‌اش فرار کند به دیگران تکیه می‌کند. اگر کسی جزء این دسته افراد باشد، احتمال اینکه در هر موقعیتی بخواهند وارد یک رابطه جدید شوند وجود دارد. در این مورد، احتمال اینکه بتوانید او را عاشق خودتان بکنید بیشتر خواهد بود. خلاصه اینکه وقتی افراد آسیب‌پذیرتر باشند و نیاز به توجه و مراقبت احساس کنند، احتمال اینکه بتوانند سریعتر عاشق شما شوند بیشتر است.
4- از دوستان مشترکتان کمک بگیرید. اگر شما و کسی که دوستش دارید دوستان مشترکی دارید، باید از این امتیاز استفاده کنید. دلیل آن این است که ذهن ناخودآگاه وقتی منابع مورداعتماد (مثل دوستان) چیزی که قرار است در ذهنشان برنامه‌ریزی شود را تایید کنند، راحت‌تر آن برنامه‌ریزی جدید را می‌پذیرد. اگر دوستان او تصور کنند که شما فوق‌العاده‌اید، احتمال اینکه با آنها هم‌عقیده شود زیاد است. هرچه دوستان مشترکتان بیشتر درمورد فوق‌العاده بودن شما با او حرف بزنند، احتمال اینکه جایی در ذهن او باز کنید بیشتر خواهد بود.
5- ذهنشان را سیم‌پیچی کنید. هرچه چیزی را بیشتری برای کسی تکرار کنید، بهتر می‌توانید باعث شوید به آن چیز خاص فکر کند. چرا؟ خیلی ساده است، تکرار می‌تواند تاثیر فوق‌العاده‌ای روی ذهن ناخودآگاه داشته باشد. البته این به شما مجوز نمی‌دهد که هر ده دقیقه یکبار به او زنگ بزنید. این فقط می‌ترساندشان. با نشان دادن زیرکانه حضورتان، می‌توانید روی ذهنشان برنامه بریزید. باید جلو چشم باشید و به او این امکان را بدهید که تا می‌تواند شما را ببیند، اینکه با او حرف بزنید یا نه مهم نیست، فقط کافی است جایی بایستید که شما را ببیند.
6- تصور مثبت از خودتان بسازید. وقتی اسمتان در جمعی به زبان می‌آید، اولین کلمه‌ای که به ذهن دیگران می‌آید چیست؟ دیگران چه تصویری از شما دارند؟ فکر آنها در مورد شما فردی «قوی»، «شاد»، «بااعتمادبه‌نفس» یا چیزی منفی‌تر مثل «آویزان» است؟ هر چه جایگاه بهتری برای خودتان در ذهن افراد بسازید، دید آنها نسبت به شما بهتر خواهد شد. مهم نیست که هستید و چه ویژگی‌های منفی‌ای دارید، چیزی که مهم است درک آنها نسبت به شماست. باید کاری کنید که این تصور مثبت باشد.

3. آیا واقعا چیزی به اسم عشق در نگاه اول وجود دارد یا همه اینها افسانه است؟

البته عشق در نگاه اول وجود دارد، اگر کسی از همان ابتدا با معیارهایی که در ذهن ناخودآگاهتان لیست شده است همخوانی داشته باشد، احتمالا در نگاه اول عاشق او خواهید شد.

آنوقت به خودتان می‌گویید، «یک لحظه صبر کن، اگه تا حالا با او حتی حرف هم نزده‌ام پس از کجا می‌دانم که با معیارهای من جور است یا نیست؟»

خیلی ساده است. معیارهای شما ممکن است شامل طریقه ایستادن، راه رفتن، حرف زدن یا حتی ارتباط او با دیگران باشد. اگر رفتارها، ظاهر یا هر چیز دیگر او شما را یاد کس دیگری بیندازد این اتفاق خواهد افتاد.

مثلا شما را یاد کسی که قبلا عاشقش بودید بیندازد.

ما معمولا از یک الگو پیروی می‌کنیم و همیشه عاشق یک تیپ خاص از افراد می‌شویم. بنابراین اگر کسی شما را یاد کسی بیندازد که قبلا عاشقش بودید، اما در خودآگاهتان ندانید که شما را یاد کسی از گذشته‌تان می‌اندازد، ممکن است در نگاه اول عاشق آن فرد شوید، بدون اینکه بدانید چرا. آنوقت ممکن است فکر کنید که سرنوشتتان بوده که عاشق او شوید. / مردمان

فال حافظ

متن عاشقانه متن زیبا آهنگ تولدت مبارک

صفحه اصلی تبلیغات تماس با ما درباره ما

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا برای تمامی وب سایت ها به هر نحو غیر مجاز می باشد.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

حکم عاشقی در اسلام

۱۳۹۳/۰۲/۰۴


۵۰۸۹۳ بازدید

نقل مطالب در مطبوعات و نشریات با ذکر منبع بلامانع است.
اداره تبلیغ نوین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها

چگونه فقط عاشق یک نفر باشیم
چگونه فقط عاشق یک نفر باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *