چگونه قلب بزرگ بکشیم

 
helpkade
چگونه قلب بزرگ بکشیم
چگونه قلب بزرگ بکشیم

احتمالاً هر یک از ما حداقل یک بار در زندگی خود یک قلب ترسیم کرده ایم. اجرای این عنصر کاملاً ساده است ، اما می توان آن را به روش های مختلفی انجام داد. هنگام ترسیم قلب ، می توانید از رنگ ، مداد ، خودکار ، مارکر و سایر مواد استفاده کنید. وظیفه اصلی این است که تصویر زیبا و شسته و رفته باشد ، به طوری که دو نیمه یکدست و شبیه یکدیگر باشند. این امر با استفاده از الگو یا اشکال هندسی برای جمع آوری قلب حاصل می شود. رسم آن یک لذت است.

برای ترسیم یک تصویر زیبا ، نیاز به ذخیره مواد از لیست زیر:

این مواد را می توان ترکیب کرد و همچنین می توانید از عناصر تزئینی مختلفی (مهره ها ، بدلیجات ، توری و …) برای جلوه و جذابیت بیشتر نقاشی استفاده کنید.

مجسمه ای که می خواهیم ترسیم کنیم از اشکال هندسی تشکیل شده است: یک مثلث و دایره. یک مثلث را می توان با خط کش و مداد رسم کرد ، اما یک دایره به یک شی گرد از اندازه مناسب نیاز دارد. درب بطری برای این منظور مناسب است.

پیروی از دستورالعمل های گام به گام، می توانید یک قلب یکنواخت و منظم ترسیم کنید:چگونه قلب بزرگ بکشیم

یک روش آسان دیگر نیز برای ترسیم قلب با استفاده از اشکال هندسی وجود دارد. این روش شامل استفاده از دو دایره و مثلث متقارن است. این تصویر کاملا سرسبز و آبدار به نظر می رسد. این روش اصلی را می توان با رعایت موارد ساده امتحان کرد دستورالعمل های گام به گام:

چنین قلبی را می توان با یک تیر ، گل رز یا برق تزئین کرد. اگر کمی با عناصر تزئینی بازی کنید و نقاشی را تزئین کنید ، می توانید آن را روی کاغذ ضخیم قرار دهید و به یک کارت پستال جالب تبدیل کنید.

با استفاده از می توانید قلب را ترسیم کنید بیضی… برای این کار باید دنبال کنید دستورالعمل های گام به گام:

این روش کمی پیچیده تر از روش های قبلی است ، اما به نظر می رسد که نقاشی زیبا و شسته و رفته است. می توانید بال ، یک پیکان به قلب اضافه کنید یا یک فرشته ناز در کنار آن بکشید. انتخاب طرح فقط توسط تخیل هنرمند محدود می شود.

1. پولک.

برای درخشش و درخشش قلب ، می توانید برق به تصویر اضافه کنید. این می تواند بدلیجات یا چسب براق باشد. از بدلیجات می توان برای همپوشانی رئوس مطالب تصویر استفاده کرد تا جلوه اصلی و غیرمعمولی داشته باشد. دنباله ها می توانند کل نقاشی و طرح اصلی موارد برجسته را پر کنند. قلب زرق و برق دار جشن تر به نظر می رسد. چنین نقاشی مطمئنا هر کارت پستال یا ولنتاین را تزئین خواهد کرد.

2… توری.

توری در نقاشی قلب عالی به نظر می رسد. می توانید قلب را با نوک نمادی ، مداد یا رنگ صورتی رنگ کنید و سپس قسمت کوچکی از بند سفید را در قسمت بالا قرار دهید. باید وسط قلب را بپوشاند. توری های غیر ضروری باید با قیچی بریده شوند. قلب توری مخصوصاً ملایم و عاشقانه به نظر می رسد.

3. گلبرگهای گل رز.

بعد از شما ، نمی توانید فقط آن را با مواد کلاسیک رنگ کنید ، بلکه از گلبرگهای گل رز استفاده شده به یکدیگر استفاده کنید. برای انجام این کار ، آنها را روی لایه ای از کاغذ به صورت لایه لایه دراز بکشید و شکل قلب را حفظ کنید. این روش برای ایجاد یک کارت پستال بی نظیر برای یکی از عزیزان مناسب است.

هرکسی می تواند یک قلب ترسیم کند. شما فقط باید تخیل خود را روشن کنید و از روند خلق یک شاهکار لذت ببرید.

اگر نمی دانید چگونه می توان قلب را ترسیم کرد مداد ، پس در این صفحه بیهوده نیستید: این درس به شما کمک می کند یاد بگیرید که چگونه این کار را حتی برای هنرمندان و کودکان تازه کار انجام دهید. برای ترسیم یک قلب زیبا ، باید این کار را انجام دهید: یک برگ کاغذ خالی ، یک مداد ، یک پاک کن. وقتی همه ابزارها آماده شدند ، می توانید کارهای مرحله به مرحله ما را انجام دهید.

مرحله شماره 1

ابتدا باید خطوط اصلی قلب خود را ترسیم کنیم. برای این کار ، بیضی به اندازه دلخواه خود بکشید. در داخل بیضی یک خط متقاطع ایجاد کرده و به مرحله بعدی بروید.

گام 2

حال بیایید ترسیم سمت چپ قلب را شروع کنیم. توجه کنید که چگونه طرف نسبت به بیضی پایه کشیده شده است.

مرحله شماره 3

برای تکمیل قلب ، باید سمت راست را بکشید ، همانطور که در تصویر نشان داده شده است.

در این درس ساده شما یاد گرفتید که چگونه گام به گام قلب را با استفاده از مداد ترسیم کنید. اگر واقعاً دوست دارید نقاشی بکشید ، می توانید از سایر فعالیت های ارسال شده در قسمت نقاشی استفاده کنید. برای شما آرزوی موفقیت خلاقانه داریم!

چگونه می توان قلب را ترسیم کرد.

چیه؟ آیا این … قلب است؟

نه ترفند این است که ما می خواهیم نمادی خاص ترسیم کنیم که عملاً با آنچه در سینه ما می زند مطابقت ندارد و واقعاً ظرف عشق است. اما خوب ، نمادها نماد هستند.

توجه داشته باشید که علامت قلب متقارن است. هنگام ساخت باید این را در نظر بگیریم. یعنی ابتدا نیمی از قلب را می کشیم:

خط میانی را بدون فشار رسم کنید – محور تقارن. و سپس ، بله ، نیمه دوم را کاملاً متقارن می سازیم. و برای این کار شما باید به آرامی و با تمرکز اندازه گیری کنید و دائماً مقایسه کنید.

می توانید با خط کش یا چشم اندازه بگیرید. از آنجا که در حال توسعه چشم هستیم ، ابتدا چشم به چشم می کشیم.

شکل منحنی خیلی پیچیده نیست و سه نقطه لنگر برای ما کافی است که تقریباً دقیق آن را تعریف می کنند.

ابتدا از طریق این نقاط عمودها را به محور تقارن رسم می کنیم و سپس روی این عمودها نقاط متقارن را با چشم علامت گذاری می کنیم.

بیایید این نقاط را به هم متصل کنیم:

چگونه قلب بزرگ بکشیم

اگر نقاشی درست است ، می توانید آن را به صورت رنگی حلقه کنید:

با این وجود می توانید از خط کش برای اندازه گیری ها نیز استفاده کنید. اکنون ما نه چشم ، بلکه مهارت های حرکتی خوب انگشتان را توسعه خواهیم داد. بیایید این بار منحنی را دشوارتر کنیم. بیایید پنج نقطه را روی آن ، تقریباً در فاصله مساوی از یکدیگر ، انتخاب کنیم و پس از رسم عمودها ، اندازه گیری ها را ادامه دهیم:

و بنابراین با هر امتیاز:

اینجا ، و این قلب کشیده شد:

اما همه این اندازه گیری ها و ساخت ها به عنوان وظایف آموزشی برای توسعه دست ها و تحکیم مهارت در کار با خط کش خوب است. اگر می خواهید به سرعت قلب را ترسیم کنید ، بهتر است این کار را با استفاده از استنسیل انجام دهید.

قلب یکی از عناصر مورد تقاضا برای روز ولنتاین است. به طور کلی قلب نماد عشق است. قلب ها اغلب روی هدیه ها ، عکس های تعطیلات ، کارت های تبریک به تصویر کشیده می شوند. آنها معمولاً در کنار تصویر عاشقان ، در کنار آمورچیک های مختلف با تیرها ، حیوانات زیبا ، گل ها و همچنین با الگوهای مختلف تزئین می شوند. در اینجا می خواهیم چند گزینه دیگر برای تصویر قلب ها روی کارت ها به شما توجه کنیم.

مرحله 1. یک خط عمودی بکشید. نیمی از قلب را در دو طرف آن بکشید. بر روی آنها مانند زبان های شعله ای تصویر می کنیم. در یک نیمه به سمت داخل ، در نیمه دیگر به بیرون. آنها در باد تکان می خورند. رنگ آمیزی قلب.

مرحله 2. یک خط مستقیم بکشید. در دو طرف آن نیمه قلب ایجاد می کنیم. سپس با یک خط موج دار دور آن می چرخیم. قلب را به رنگ قرمز ، حاشیه را به رنگ خاکستری و محیط موج دار را به رنگ یاسی می کشیم.

مرحله 3. ساخت یک خط. از آن خطوط قلب را در هر دو جهت با شکاف برای قلب اضافی ترسیم می کنیم. سپس در قلب بزرگ ما یکی دیگر از کوچکترها را می سازیم و کوچک ها را در حفره ها می کشیم. بیایید نقاشی را رنگ کنیم.

مرحله 4. قلب شکسته. نشانه خیلی خوبی نیست ، اما با این وجود ، چنین موردی وجود دارد. یک خط مستقیم را به صورت مایل بکشید. از او در یک جهت نیمی از قلب شکسته را می سازیم. سپس نیمه دیگر را در سمت دیگر خط مستقیم رسم می کنیم. قلب شکسته را به رنگ قرمز روشن و کلبه ها را با رنگ سیاه مشخص کنید.

این اندام اغلب در هنر برای نشان دادن عشق استفاده می شود. همانطور که حدس زده اید ، امروز ما می آموزیم که چگونه قلب را ترسیم کنیم. ما مثالهای مختلفی را مرور خواهیم کرد. برخی از آنها واقع گرایانه خواهند بود ، در حالی که برخی دیگر ساده تر و زیبا ترند. برای طراحی ، قطعاً به مداد ، خودکار یا قلم قرمز احتیاج خواهیم داشت. و همچنین داشتن پاک کن برای پاک کردن خطاهای ناشی از کار اضافی نخواهد بود.

اولین مثال به ما نشان می دهد که چگونه یک قلب زیبا ترسیم کنیم. این یک رنگ قرمز نسبتاً استاندارد و برجسته خواهد داشت ، اما این باعث نمی شود که نقاشی از زیبایی کمتری برخوردار باشد.

بیایید ساده شروع کنیم. باید دو نقطه را روی یک خط بکشیم. از آنها است که ما هنگام نقاشی بر اساس آن کار خواهیم کرد.

از نقطه بالا ، یک قوس از سمت چپ به نقطه پایین بکشید. در ابتدا گسترش می یابد و سپس به تدریج محدود می شود.

اکنون دقیقاً همان قوس را در سمت دیگر بکشید. ما می خواهیم بلافاصله به شما هشدار دهیم ، بعید است که اولین بار بتوانید قوس های متقارن بکشید. بنابراین از مداد استفاده کنید و تلاش های ناموفق را با پاک کن پاک کنید. هنگامی که قلبی زیبا داشتید ، می توانید با قلم نوک خطوطی را ترسیم کنید.

یک قلم نوک قرمز بردارید و روی نقاشی حاصل رنگ آمیزی کنید تا دو برجسته ایجاد کنید ، در بالا ما باید یک فضای خالی بگذاریم.

این کارگاه نحوه ترسیم قلب با مداد را به ما نشان می دهد. برخلاف مورد قبلی ، این کمان با یک کمان صورتی زیبا بسته خواهد شد.

سمت راست قوس را بکشید. اینجا همه چیز ساده است.

ما برای رسم سمت چپ از بالا شروع می کنیم ، اما آن را تمام نکنید ، این بسیار مهم است. یک کمان خوب بین نقاط بدون اتصال اضافه کنید.

اما اکنون نقاط را به هم متصل می کنیم ، در پایان قلب با کمان گره می خورد. همچنین فراموش نکنید که یک نوار از کمان بکشید.

ما مداد قرمز و صورتی می گیریم و نقاشی می کنیم. کمان را می توان صورتی ، و قلب ، به ترتیب ، قرمز ، در قسمت سمت راست بالا ما یک فضای خالی برای برجسته را ترک خواهیم کرد.

گزینه واقع بینانه تری را در نظر بگیرید که به ما نشان می دهد چگونه می توان قلب را به صورت مرحله ای ترسیم کرد. تا نتیجه نهایی ، باید 5 مرحله را پشت سر بگذاریم. مشکل ترسیم نقاشی های واقع گرایانه این است که تعداد زیادی عنصر کوچک دارند که باید ترسیم شوند.

در اولین قدم ، رئوس مطالب اندام خود را ترسیم می کنیم. اشکالی ندارد اگر خیلی صاف و روان نشوند ، این کاملا طبیعی است.

در بالا ما عروق مختلفی را نشان می دهیم که از نظر ظاهری شبیه لوله هستند. آنها نباید کاملاً یکنواخت باشند ، اما در جهات مختلف کمی گرد می شوند. برای درک اینکه ما در مورد چه چیزی صحبت می کنیم ، فقط به عکس زیر نگاه کنید.

تاج گل می کشیم. آنها در جهات آشفته قرار می گیرند و انتهای آنها باید تیز باشد. آنها از نظر ظاهری به شاخه های درخت شباهت دارند ، بنابراین اگر قبلاً می دانید چگونه درخت بکشید ، می توانید تاج های گل را بدون مشکل به تصویر بکشید.

ظروف بزرگ بیشتری را در اطراف لبه ها اضافه کنید و جزئیات کوچک را بکشید.

ما به قسمت سرگرم کننده می رسیم – رنگ آمیزی! قلب واقعی فرد کاملاً قرمز به نظر نمی رسد. همچنین دارای رنگ های آبی ، قهوه ای و زرد است ، بنابراین هنگام رنگ آمیزی تصویر باید این نکته را در نظر بگیرید.

بیایید یک مثال واقع بینانه دیگر بگیریم که به ما نشان می دهد چگونه قلب انسان را ترسیم کنیم. این بار حتی نسبت به دفعه قبل باورپذیرتر به نظر می رسد.

مرحله اول به ترسیم رئوس مطالب ، یک تاج گل کوچک و یک ظرف اختصاص دارد. در شکل ، طرح حاصل حتی ممکن است به نوعی میوه شباهت داشته باشد!

مرحله بعدی افزودن رگها و رگهای مختلف است. تاج های گل نازک نباید صاف باشند. برای واقع بینی به نظر رسیدن قلب ، باید تاج های گل مانند شاخه ها را بکشید ، به همان اندازه تیز و ناهموار.

آخرین مرحله اضافه کردن جزئیات مختلف کوچک است. همچنین می توانید از مدادهای رنگی استفاده کرده و قلب حاصل را رنگ آمیزی کنید.

بیایید موضوع را کمی تحریک کنیم و بفهمیم چگونه می توان یک قلب یکنواخت را با چشم ، دست و دهان ترسیم کرد. نقاشی نهایی بسیار خنده دار و زیبا خواهد بود ، چنین قلب هایی را در هیچ جای دیگر نمی بینید!

ابتدا یک قلب ساده و غیر قابل توجه ترسیم کنید. برای درک چگونگی انجام این کار ، می توانید به پاراگراف های قبلی نگاه کنید ، که در آنها به طور مفصل درباره نحوه ترسیم آن بحث کردیم

الان قسمت خوبش شروع میشود! ما چشمهای بزرگی را ترسیم می کنیم ، آنها یک روش غیر معمول برای اجرای برجسته ها دارند ، که شما باید آن را یاد بگیرید. همچنین ، بیایید ابرو ، دهان خندان و دستهایی را که به شکل قلب جمع شده اند ، اضافه کنیم!

ما نشانگرهای رنگی می گیریم و نقاشی حاصل را رنگ می کنیم! اگر می خواهید همه کارها را به روشی کاملاً غیرمعمول انجام دهید و مقداری خلاقیت به آن اضافه کنید ، می توانید آن را نه به رنگ قرمز بلکه به رنگ دیگری رنگ کنید. به عنوان مثال ، سبز یا بنفش.

این مثال نحوه ترسیم قلب با بال را در سه مرحله آسان نشان می دهد. اگر شما از قبل در طراحی پرندگان یا بالها تجربه داشته باشید ، امتیاز بزرگی خواهد بود ، زیرا طراحی از قلب منظم و بال های منظم تشکیل می شود. با هم ، چیزهای معمولی به چیزی زیبا و شگفت انگیز تبدیل می شوند!

اولین قدم ساده است – قلب را بکشید.

حالا روی بال ها نقاشی می کنیم. شبیه پرهای عقاب هستند. قسمت فوقانی آنها صاف و صاف خواهد بود و قسمت پایینی آن از پرهای تیز تشکیل شده است. سعی کنید آنها را کم و بیش متقارن رنگ کنید.

جزئیات کوچک را اضافه کنید و نقاشی ما آماده است. می توانید از مدادهای رنگی استفاده کنید و در صورت تمایل آن را رنگ کنید.

پاراگراف آخر این مقاله نحوه ترسیم قلب شکسته را به شما نشان می دهد. به دو نیمه بزرگ تقسیم شده و قطعات کوچک در اطراف آنها پراکنده خواهد شد.

ابتدا سمت چپ را بکشید. نیمی کاملا استاندارد به نظر می رسد و شکسته نیست ، اما نیمی دیگر از خطوط زیگزاگ تشکیل شده است.

بیایید ابعادی به نقاشی خود اضافه کنیم و قسمت شکاف را ترسیم کنیم.

به همین ترتیب ، قسمت دوم قلب را به تصویر می کشیم. توجه داشته باشید که خطوط تقسیم شده زیگزاگ باید در کنار هم قرار بگیرند ، گویا می توان به آنها پیوست.

بیایید قطعات کوچک ، حجم را اضافه کنیم و قلب شکسته ما آماده است! همچنین ، رنگ آن را فراموش نکنید!

2020 ، brendoptom.ru

سلامتی. سبک زندگی. دستور پخت. یادداشت به میزبان

چگونه می توان قلب را ترسیم کرد؟ این سوال همیشه مرتبط است ، اما به خصوص در روز ولنتاین! بالاخره اگر درست شد نقاشی زیبا، سپس می توان آن را با غرور و لطافت به عزیزانتان ارائه داد. البته ، شما می توانید یک ولنتاین قلب را در یک فروشگاه خریداری کنید ، اما دادن یک دست ساخته شده احساس یک فرد خلاق را ایجاد می کند. و یک نکته دیگر: چنین ولنتاین قطعاً اصلی و نوعی خواهد بود.

اما نه تنها برای ایجاد کارت های روز ولنتاین ، بلکه باید بتوانید یک قلب را ترسیم کنید. این مهارت ها بیش از یک بار مفید خواهد بود. با کمک قلب های کشیده شده می توانید به زیبایی یک نامه یا آلبوم عکس را طراحی کنید. و فقط یک نقاشی زیبا از قلب ، وارد یک قاب می شود و روی دیوار قرار می گیرد ، مطمئنا فضای داخلی را احیا می کند و اطرافیان را به وجد می آورد. بیایید قبل از یادگیری نحوه ترسیم قلب ، کمی در تاریخ پیدایش آن غوطه ور شویم.

می توان گفت نمادی که قلب را نمایندگی می کند یک عنصر جهان وطنی است. چرا؟ زیرا منشأ آن با کشور ، ایمان و فرهنگ خاصی ارتباط ندارد. رئوس مطالب آن کاملاً ساده است ، اما علی رغم آن ، مثبت ترین و مهربان ترین نماد در کل جهان محسوب می شود. کمی ترسیم خواهیم کرد که چگونه یک قلب زیبا ترسیم کنیم و اکنون با دو نسخه محبوب مبدا این نماد آشنا خواهیم شد.

یکی از نسخه های منشأ این نشان می گوید که این امر به زمین و باروری مربوط می شود ، زیرا قلب آن بر اساس یک مربع است (در یکی از گوشه ها قرار گرفته است). و زمین و حاصلخیزی نیز به نوبه خود با روند تولد و اصل زنانه همراه است. بیهوده نیست که در گفتار ما عباراتی مانند “مادر زمین” یا “زمین به دنیا می آورد” (به معنی برداشت) وجود دارد. دو گردی (نیم دایره) واقع در نیمه بالایی قلب متعلق به دسته نمادها به معنای نور است ، بنابراین می توان گفت ، شاخص ورود به محافظت از خدا.

اگر همه موارد بالا را ارزیابی کنیم و نتیجه گیری منطقی کنیم ، پس معلوم می شود که ما در مورد خانه ، زن در آن و حضور یک حرز الهی بر روی همه چیزهایی که برای یک شخص عزیز است صحبت می کنیم.چگونه قلب بزرگ بکشیم

البته نسخه های دیگری نیز در مورد ریشه این نماد وجود دارد ، به عنوان مثال ، نمونه هایی که می گویند قلب بر روی یک صلیب است. و به معنای واقعی کلمه به معنای مقدس به معنای: “من هستم!” با ارائه چنین نماد مثبتی به یک زن ، به نظر می رسید مرد به او نوید ایمنی یک خانواده آینده را می دهد و قلب به عنوان شاخصی از عشق قلمداد نمی شود بلکه به عنوان یک محافظت تضمین شده محسوب می شود.

برای ترسیم قلبی زیبا ، به حداقل مواد و ملزومات نیاز دارید. اول از همه ، یک رنگ مناسب انتخاب کنید. می تواند صورتی ، قرمز یا سورمه ای باشد. شما تصمیم می گیرید که دقیقاً چه چیزی قلب خود را رنگ آمیزی کنید. نماد قلب ساخته شده با استفاده از رنگ بسیار خوب به نظر می رسد. برای خلاقیت کودکان می توانید مداد یا خودکار را انتخاب کنید.

وجود یک مداد ساده نیز ضروری است ، زیرا در این حالت انجام تنظیمات و اصلاح اشتباهات بسیار آسان تر است.

و البته، صفحه شفاف کاغذ.

اگر با موسیقی کاری دارید ، بهتر است هنگام کشیدن قلب ، روی شکل تمرکز کنید ، بنابراین می توان گفت ، یک نیم دایره کمی خمیده ، قسمت محدب آن به سمت بالا قرار دارد. آیا به خاطر می آورید که او چه شکلی است؟ این بدان معناست که درک چگونگی ترسیم قلب برای شما آسان خواهد بود. این فرآیند را می توان مرحله به مرحله و در سه مرحله انجام داد.

گام یک… این شکل را بکشید مداد ساده روی یک تکه کاغذ

گام دوم… برای بدست آوردن قلب ، باید همان عنصر را بکشید ، فقط در جهت مخالف چرخانده شده است. در اینجا لازم نیست تقارن کامل مشاهده شود ، زیرا قلب ، که کمی شلخته است ظاهر، حتی از نسخه کاملاً تخت اصلی تر به نظر می رسد.

مرحله سه… بعد از اینکه به نتیجه دلخواه رسیدید ، می توانید روی شکل حاصل از نقاشی ادامه دهید.

او همچنین در مورد چگونگی ترسیم قلب با مداد اما کمی متفاوت صحبت خواهد کرد. برای قرینه سازی قلب ترسیم شده ، با استفاده از آن را ترسیم می کنیم مثلث متساوی الساقین… فراموش نکنید که این شکل را از بالا به پایین قرار دهید. با استفاده از خط کش می توانید یک مثلث را روی کاغذ بکشید. پس از آن ، گوشه های کناری شکل با خطوط صاف گرد می شوند. و نقطه اتصال آنها باید دقیقاً بالای راس مثلث متساوی الساقین باشد.

اگر ترسیم خطوط گرد با دست برایتان دشوار است ، می توانید از قطب نما استفاده کنید. بعد از آماده شدن قلب ، آن را به رنگ دلخواه خود رنگ کنید.

این غیر معمول است زیرا ما قلب را با استفاده از خطوط ، بلکه با استفاده از برخی عناصر کوچک ترسیم نمی کنیم. بگذارید بگوییم گلها (گلهای مروارید و غیره). ترسیم قلب با مداد با استفاده از این روش کاملاً ساده است اما این گزینه بسیار عاشقانه و غیرمعمول به نظر می رسد.

با استفاده از یکی از گزینه های بالا برای قلب ، یک خط سیم برای نماد بکشید. اکنون در امتداد خطوط رسم شده گلها را به طور مساوی بکشید. اما نه لزوما ، می تواند چهره های زیبا دیگری باشد ، مانند کمان ، قلب ، دانه های برف ، خورشید و غیره. هنگام انجام نقشه ها ، اطمینان حاصل کنید که قاب کاملاً در امتداد مرکز آنها قرار دارد. این نسخه از تصویر قابل حذف است. در پایان کار ، از پاک کن برای پاک کردن باقی مانده های غیرضروری یک مداد ساده استفاده کنید.

اکنون شما چندین گزینه برای نحوه ترسیم قلب می دانید؟ از یکی از آنها استفاده کنید و یک کارت پستال بی نظیر ایجاد کنید یا فضای داخلی آپارتمان خود را با الگویی زیبا و بدیع تزئین کنید.

تصویر تلطیف شده قلب ، که برای همه آشنا است ، از اروپا به فرهنگ ما آمد. اولین ذکر شکل مدرن این نقاشی به قرن 17 برمی گردد. یوانکی گالیاتوفسکی از آن در خطبه های خود به عنوان تعیین فضیلت مسیحی استفاده کرد.

اکنون این تصویر به عنوان نمادی از عاشقان استفاده می شود و در روز ولنتاین می توان آن را در همه جا یافت: در خیابان ، تلویزیون یا وب. اما بسیاری از بهترین هدیه ها یک ولنتاین دست ساز هستند ، فقط برای این کار باید بدانید که چگونه قلب را ترسیم کنید.

در واقع ، هیچ چیز پیچیده ای در آن وجود ندارد ، کافی است کمی تمرین کنید و نتیجه آن یک تصویر زیبا و شسته و رفته خواهد بود.

این فرآیند را می توان به طور متداول به چهار مرحله تقسیم کرد. این کار به یک کاغذ ، مداد و کمی تلاش نیاز دارد.

با پاسخ به این سوال که چگونه قلب را با بال ترسیم کنیم ، لازم است که در مورد رنگ آمیزی صحبت کنیم. در اینجا گزینه های زیادی وجود دارد: اگر نقاشی روی کاغذ کشیده شده باشد ، می توانید از قلم یا نوک نمادی استفاده کنید ، و برای یک تصویر دیجیتال ساخته شده روی رایانه لوحی ، به هر ویرایشگر گرافیکی نیاز دارید. در حالت دوم ، دادن اثر حجم نیز ساده شده است – یک شیب رنگ به راحتی به دستیابی به نتیجه مطلوب کمک می کند. با دانستن نحوه ترسیم قلب زیبا ، می توانید دانش خود را در عمل به کار گیرید.

یک قلب زیبا با لبه های یکنواخت ، که با دستان خود با مداد رنگی کشیده شده است ، توسط هر کسی قابل دستیابی است حتی در کودکان چهار ساله. سهولت اجرا و اجرای سریع زیبایی این آموزش است که به شما این امکان را می دهد تا یک قلب قرمز زیبا با هایلایت ها بدست آورید. البته ، قلب های شکل گرفته دیگری نیز وجود دارد ، اما این گزینه کلاسیک است. بنابراین ، شما باید یاد بگیرید که ابتدا آن را ترسیم کنید!

مواد لازم:

مراحل ترسیم:

1. با ترسیم مربع با مداد ساده در زیر خط کش شروع به ترسیم قلب می کنیم. به عنوان مثال ، هنگامی که یک مربع 4 4 4 سانتی متر ایجاد می کنید می توانید یک قلب کوچک ایجاد کنید.

2. اکنون نیمی از امتداد افقی را در قسمت بالا اندازه بگیرید و یک خط به سمت پایین بکشید. شروع به ترسیم قسمت بالای قلب می کنیم. همه چیز باید از هر دو طرف یکسان باشد.

3. پایین قلب را به شکل یک علامت چک کنید ، که آن را درست در وسط خط عمودی قرار می دهیم.

4. بالا و پایین را با همان خطوط وصل کنید.

5- سپس قلب تمام شده خود را گرد می کنیم. به جای گوشه ها و پیچ های تیز ، یکنواخت و صاف خواهند بود.

6. با یک نشانگر مشکی (یا شاید یک خودکار) ، یک قلب را در امتداد خط مداد بکشید. همه خطوط مورد نیاز را حذف می کنیم.

چگونه قلب بزرگ بکشیم

7. می توانید هایلایت را در دو طرف قلب اضافه کنید. آنها می توانند از اندازه ها و شکل های مختلف باشند.

8. یک مداد قرمز بردارید و با دقت روی قلب محدب زیبای ما نقاشی کنید. ما سکته ها را به شکل قلب انجام می دهیم تا حجم بیشتری داشته باشیم. تابش خیره کننده را دست نخورده بگذارید.

9. حال بیایید به موارد برجسته ای که روی قلب قرمز قرار داده شده برویم. ما ابتدا آنها را با یک مداد زرد رنگ می کنیم ، و سپس با رنگ نارنجی در کناره های نزدیک کانتور قرار می دهیم.

10. این کار نقاشی مرحله به مرحله ما را که با نشانگر مشکی و مدادهای رنگی به رنگ های قرمز ، نارنجی و زرد ساخته شده است ، کامل می کند. چنین قلبی را می توان برش داد و به هر وسیله یا کارت پستال چسباند. می توانید آن را روی کارت پستال حجیم کنید و به سادگی با اتصال یک تکه نوار دو طرفه روی کف به سمت پشت آن ، آن را حجیم کنید.

اگر خطایی پیدا کردید ، لطفاً یک متن را انتخاب کنید و فشار دهید Ctrl + Enter.

بسیاری از ما نه تنها برای عبور از خودکار یا قلم استفاده کرده ایم مشق شب نقاشی در مدرسه. گاهی اوقات ، به یک دلیل یا دلیل دیگر ، اشتیاق غیرقابل توصیف برای نقاشی در زندگی یک نوجوان یا بزرگسال ظاهر می شود. چگونه می خواهید یک مداد بردارید و به سادگی شروع به خلق شاهکارهای کوچک می کنید ، حتی اگر فقط برای خودتان یا یک حلقه نزدیک از مردم باشد بدون ادعای شناخت و شهرت جهانی. ممکن است به نظر برسد کسانی که حرکات ساده مدادی را در ویدئو یا روبروی شما انجام می دهند تقریباً هیچ تلاشی نمی کنند ، اما در واقعیت اینگونه نیست. حرفه ای بودن در طراحی ، مانند هر کار دیگر ، فقط با تجربه همراه است. حتی در ساده ترین نقاشی ها می توانید ظرافت ها و جزئیاتی را برجسته کنید که قبلاً حتی از آنها نمی دانید. اکنون یکی از ساده ترین نقاشی ها – قلب – را بررسی خواهیم کرد. به سالهای تحصیل خود یا آن لحظاتی فکر کنید که همه ما آن را به سمت یکدیگر ترسیم کرده ایم. این بار یاد می گیریم که چگونه یک قلب معمولی ، با یک تیر یا بال ترسیم کنیم.

و بنابراین ، بیایید بفهمیم چگونه می توان قلب را با مداد به صورت مرحله ای برای مبتدیان به زیبایی ترسیم کرد. تمام آنچه ما نیاز داریم یک ورق کاغذ ، یک مداد ساده و البته پشتکار در این کار است. برای زیبا نشان دادن قلب ، باید آن را متقارن کنید و برای این کار ، چند عمل ساده انجام دهید:

روی یک قطعه کاغذ دو دایره یکسان در همان صفحه افقی بکشید تا هر دو دایره کمی با هم تلاقی کنند. بیایید بلافاصله رزرو کنیم که نیمه بالایی دایره ها به ایجاد لبه های متقارن زیبا کمک می کند. بر این اساس ، آن قسمتهایی که ترسیم اصلی را تشکیل می دهند می توانند پررنگ باشند و قسمتهایی که باید برداشته شوند ضعیف تر هستند. توصیه می شود دایره ها را با دست به تصویر بکشید ، اشکالی ندارد اگر ابتدا دایره خیلی گرد نباشد ، با پیشرفت مهارت های عملی این اصلاح می شود. اما اگر کیفیت حلقه ها در ابتدا مناسب شما نیست ، می توانید به کمکها متوسل شوید. شکل بعدی در شکل صلیب است. خط عمودی صلیب باید از تقاطع دایره ها عبور کند ؛ برای تشکیل آن کافی است از دو نقطه که دایره ها از نقطه اول تلاقی می کنند ، یک خط بکشیم. منطقی نیست که خط عمودی را از طول بلند بلند کنید ؛ قسمت پایین آن برای ترسیم مفیدتر است ، پس از این صرفه جویی نکنید و آن را به سمت پایین پایین بیاورید. برای درک این که چقدر باید آن را پایین بیاورید ، از خود بپرسید: چگونه یک قلب را به زیبایی ترسیم کنیم ، چه نسبت هایی از نظر قد برای شما مطلوب است ، به طوری که نقاشی زیبا شود. یک خط افقی عمود بر عمودی در وسط هر دو دایره رسم شده است. از نقاط تقاطع افراطی دایره ها با خط افقی ، دو خط متقارن صاف را به نقطه پایین قلب کاهش دهید. موقعیت این پایین ترین نقطه را باید خودتان تعیین کنید ، به همین دلیل پارامتر ، قلب بیشتر کشیده یا صاف تر می شود. نیم دایره های هر دایره را با یک خط پررنگ از خط افقی تا اولین نقطه تقاطع رسم کنید. در این مرحله ، ترسیم قلب کامل است. فقط برای حذف خطوط اضافی مورد استفاده در ساخت و هدایت نقشه حاصل باقی مانده است.

یک قلب ایده آل از نظر تقارن و شکل از قبل پیش روی شماست. البته این طور نیست تنها راهبه شما اجازه می دهد یک قلب ترسیم کنید.

اگر نسخه قبلی به دلیل وجود تعداد زیادی از سازه های اضافی برای شما خسته کننده و جذاب نبود ، اگر نیاز دارید خیلی سریع تر نقشه را به اتمام برسانید و راهی برای بازسازی محافل وجود ندارد ، اگر سطح و مهارت کافی در خود احساس کردید ، روش دوم ، نحوه ترسیم قلب مداد قدم به قدم. اما بیایید بلافاصله یک رزرو انجام دهیم ، شما باید در ترسیم محافل متقارن مهارت داشته باشید ، در غیر این صورت قلب نامتقارن خواهد شد.

روش بعدی برای به تصویر کشیدن قلب حتی ساده تر است ، این به تصویر کشیدن قلب فقط در چند مرحله و با اثر چرخش به دور یک محور کمک می کند. اما این روش فقط برای متخصصان باتجربه ای مناسب است که می توانند بدون استفاده از ساختارهای اضافی ، خطوط نیم دایره ای متقارن را بدون هیچ گونه مشکلی با دست ترسیم کنند.

در نتیجه ، تصویر زیر را دریافت می کنیم:

نقاشی را می توان با جلوه های اضافی مانند بال ، شاخ ، هاله ، کتیبه ، آتش و سایر موارد مشابه تهیه کرد که جلوه های اضافی می دهد و بسته به ایده های شما اجازه می دهد تصویر به طور هماهنگ در انگیزه خاصی از نقاشی گنجانده شود. امروز ما چندین گزینه برای طراحی قلب با بال را به عنوان عاشقانه ترین نسخه این تصویر در نظر خواهیم گرفت. بال ها عاشقانه و لحن های متعالی خاصی به قلب ها می بخشند. لازم به ذکر است که موقعیت بالها در رابطه با قلب ، ماهیت آنچه نویسنده می خواهد منتقل کند را تعیین می کند: بالها را به سمت بالا ، بالهای باز شده را نشان می دهد اهداف محکم ، احساسات ناب ، تلاش برای یک عزیز. برعکس ، هرچه بالها بیشتر پایین می آیند (و احتمالاً به سمت پایین می پیوندند) ، بیشتر نشان دهنده تلاش قلب برای بستن خود از برخی عوامل و مشکلات خارجی است ، تلاشی برای پنهان کردن چیزی تحت مراقبت و نگرانی آن.

بنابراین بیایید بفهمیم چگونه با استفاده از مداد به صورت مرحله ای قلب را با بال ترسیم می کنیم. برای چنین نقاشی لازم است که ابتدا موضوع نحوه ترسیم قلب یا الگوی آماده با تصویر قلب را مطالعه کنید. بنابراین ، برای شروع ، ما از این واقعیت شروع می کنیم که نقاشی تمام شده از قبل موجود است. واضح است که آسانترین و بدون عارضه ترین راه کشیدن بالها با دست و بدون هیچ فریم و ساخت اضافی است. این روش ممکن است رایج ترین روش فوق به نظر برسد ، اما در عین حال سخت ترین ، زیرا نویسنده نیاز به مهارت عملی در ترسیم خطوط متقارن و شکل های منحنی با دست دارد. برای به تصویر کشیدن بال از قلب گزینه های مختلفی وجود دارد. بال ها را می توان از طرفین یا از بالا به تصویر کشید. موقعیت بال ها در این مورد مهم نیست ، مهم است که بگوییم از چه بخشی رشد می کنند.

اگر تصمیم دارید بالها را از بالای قلب رشد دهید ، بهتر است آنها را کوچک ، تزئینی به تصویر بکشید ، این در تماس بصری با تصویر از یک ظرافت و ظرافت خاصی برخوردار است. هنگام به تصویر کشیدن بالها در کناره های قلب ، بالهای پهن شده به کناره ها یک گزینه عالی است. ما موارد زیر را انجام می دهیم:

اگر می خواهید جلوه ای از قلب با بالهای عظیم ، یک دامنه شبیه عقاب در حال پرواز را بدست آورید ، بهتر است از یک بال یک نسخه ، بلکه یک سطح چند سطح استفاده نکنید. هرچه تعداد بیشتری ردیف پر روی بالها باشد ، نقاشی بسیار دیدنی به نظر می رسد و انگیزه قلب خود را نجیب تر می کند ، گویی که بال های عقاب آن را به سمت معشوق می کشاند. بنابراین بیایید گام به گام بفهمیم که چگونه قلب را با بال با مداد ترسیم می کنیم ، یک الگوی پر پر روی بالها یا سایر جلوه های اضافی را نشان می دهد.

همانند موارد قبلی ، ما تصویر تصویر را با معمولی ترین قاب قلب آینده آغاز می کنیم. او را می توان به عنوان بیشترین تصویر کرد روش های مختلفاما بهتر است یکی از موارد بالا را انتخاب کنید. به قاب قلب خود یا نقاشی پایان یافته آن ، قاب بال های آینده را اضافه می کنیم. در اینجا دیگر ارزش چشم پوشی از فضا را ندارد ، طول و اندازه بالها باید واقعاً سلطنتی باشد. از فضا صرف نظر نکنید ، بهتر است قلب کوچکتری ترسیم کنید. یک باره قاب را با چندین سطح تشکیل دهید: کوچکترین به قلب نزدیک است ، بزرگترین دورترین است. سپس شروع به کشیدن هر پر کنید ، از کوچکترین پایه شروع کنید و در طولانی ترین و بزرگترین لبه ها به پایان برسید. در اصل ، شما می توانید شروع به اعمال لایه ها کنید ، به تدریج هر ردیف پرها را جداگانه به تصویر بکشید ، ردیف بعدی را بدون قاب روی آن قرار دهید. مراحل بالا را برای بال دوم تکرار کنید.

نتیجه یکی از محبوب ترین تصاویر هنری یک قلب با بال است.

سلام! امروز یاد خواهیم گرفترسم قلب در فتوشاپ… قلب اگرچه بال ندارد اما با این وجود بسیار زیبا خواهد بود.

درس ساده است ، تنها چیزی که می تواند مشکل ایجاد کند ابزار است خودکار… برای بسیاری ، مدت طولانی باقی مانده است عنصر پیچیده برنامه ها ، اما اگر ما آموزش ندهیم ، پس هرگز بر هیچ چیز مسلط نخواهیم شد. به شما اطمینان می دهم که در این آموزش موفق خواهید شد.

ابتدا نیمی از قلب را می کشیم ، سپس لایه را کپی کرده و نیمه دیگر را متقارن می کنیم. و سپس ، هر کدام به اختیار خود ، می تواند جلوه ها و سبک های مختلفی را بر روی تصویر اعمال کند. به عنوان مثال ، می توانید عکس شخص مورد علاقه خود را در مرکز آن قرار دهید.

در پایان آموزش ، ما آن را به این شکل ترسیم می کنیم:

اکنون همه چیز دقیق تر است:

مرحله 1

بیایید در مورد اندازه تصویر آینده تصمیم بگیریم. من آن را 256 در 256 پیکسل با پس زمینه شفاف می سازم. از آنجا که شکل قلب حاکی از تقارن هر دو نیمه آن است ، ما باید یک راهنمای عمودی ایجاد کنیم که در طول آن خود را جهت دهی کنیم ، به طوری که در پایان همه چیز یکنواخت و متقارن شود.

برای تنظیم راهنما ، ابتدا ابزار را روشن کنید حاکمان (نمایش – حاکمان ، کادر را علامت بزنید) ، دو میله با مقیاس در بالا و سمت چپ ظاهر می شوند. نشانگر ماوس را روی خط کش سمت چپ حرکت دهید ، روی آن کلیک کنید و بدون آزاد کردن دکمه ماوس ، به سمت سند ایجاد شده بکشید. توجه داشته باشید که از نظر بصری یک نوار عمودی سیاه مشاهده خواهید کرد.

گام 2

سپس ساز که مورد علاقه بسیاری نیست ، وارد نبرد می شود خودکار… با کمک آن چیزی شبیه اسکلت قلب آینده خواهیم ساخت. برای این منظور ، سه نقطه تعیین کنید تا مرزهای شکل مشخص شود. اولین و آخرین نقاط را به یکدیگر متصل کنید. نحوه کار آن در اینجا است:

مرحله 3

در مرحله بعدی ، ما می توانیم اشکال گرد را تشخیص دهیم. اینجاست که مشکل اصلی کار با قلم آغاز می شود. ابزاری بردار زاویه (در زبانه قلم واقع در پایین لیست قرار دارد). روی نقطه سمت راست راست کلیک کنید و بدون رها کردن دکمه ماوس ، حرکت به کنار را شروع کنید. خطوط مستقیم یک بار تغییر شکل می دهند. شما باید گوشه را گرد کنید.

بعد از کمی بیشتر کشیدن در تمام نقاط ایجاد شده ، باید به نتیجه زیر برسید:

مرحله 4

اکنون باید مسیر تازه ساخته شده خود را به تبدیل کنیم. برای انجام این کار ، با همان ابزار انتخاب شده زاویه، در هر کجای تصویر کلیک راست کرده و از منوی زمینه انتخاب کنید منطقه انتخاب فرم.

در کادر گفتگوی ظاهر شده ، در پارامتر شعاع پر مقدار را روی 0 تنظیم کنید. در نتیجه ، یک ناحیه منتخب از نیمه قلب را بدست می آوریم:

مرحله 5

انتخاب را با رنگ قرمز پر کنید. دستور را اجرا کنید در حال ویرایش – پر کردن را انجام دهید… در گفتگویی که ظاهر می شود ، گزینه را پیدا کنید محتوا – استفاده کنید و در منوی کشویی انتخاب کنید رنگ… در جایی که باید سایه قرمز را انتخاب کنید ، یک پالت ظاهر می شود (در واقع ، این خیلی مهم نیست ، زیرا بعداً از یک شیب استفاده خواهیم کرد).

مرحله 6

بیایید نیمه دوم از دست رفته را بکشیم. با کلیک کردن ، انتخاب را در یک لایه جدید تکرار کنید Ctrl + J … یک کپی از لایه روی پالت را انتخاب کنید ، ابزار را بگیرید تحول آزاد Ctrl + T و بر روی تصویر کلیک راست کنید. از منویی که ظاهر می شود ، کلیک کنید تلنگر افقی بزنید… اکنون نیمه دیگر آینه شده است. برای قرار دادن آن در سمت چپ نیمه اصلی ما استفاده کنید. اگر این کار را به آرامی انجام دهید ، احساس مغناطیسی خواهید کرد.

حالا مثل خودش شده! می توانید راهنما را حذف کنید.

در مراحل بعدی قلب کشیده شده توسط خود را به درستی ترسیم خواهیم کرد. اما مهمتر از همه ، هر دو نیمه را در یک لایه در پالت لایه ها ادغام کنید. برای این کار ، این دو لایه را انتخاب کنید ، سپس منو را با دکمه سمت راست ماوس باز کرده و کلیک کنید لایه ها را ادغام کنید.

مرحله 7

اول از همه ، اقدام کنید شیب… روی لایه دوبار کلیک کنید ، یک پنجره ظاهر می شود سبک لایه، در سمت چپ آن کلیک کنید همپوشانی گرادیان… در سمت راست در تنظیمات ترکیب ، یک نوار رنگی مشاهده خواهید کرد ، با کلیک بر روی آن ، پنجره ای ظاهر می شود ویرایشگر شیب… رنگ را از قرمز تیره تنظیم کنید ( # 9a080f) به سایه روشن تر # f38e8e).

مرحله 8

می توانید سکته مغزی را اضافه کنید. در آنجا در سبکهای لایه قرار دارد. رنگ را از بین سایه های قرمز ، تیرگی حدود 80٪ انتخاب کنید.

مرحله 9

مرحله 10

بیایید یک بازی نور اضافه کنیم.

یک لایه شفاف و جدید خالی ایجاد کنید. نگه داشتن کلید Ctrl ، روی تصویر کوچک قلب در پالت لایه ها کلیک کنید. یک انتخاب باید در امتداد رئوس قلب ظاهر شود. اکنون در نوار ابزار پیدا کنید شیب… یک مقدار از سفید به مات ، خطی تنظیم کنید.

با انتخاب یک لایه خالی جدید ، یک شیب را بالای قسمت انتخاب کنید ، اما فقط به این دلیل که رنگ قرمز ما را با نور سفید خود از بین نبرد.

مرحله 11

ابزار را انتخاب کنید و یک نیم دایره بکشید تا حدود یک سوم قلب ما را ترسیم کند. سپس فشار دهید فضای پشتی … در نتیجه ، ما قسمت انتخاب شده از شیب سفید را حذف کرده ایم. فقط قسمت کوچکی از آن از بالا باقی مانده بود ، گویی نوری در حال سقوط است. اگر کنتراست خیلی زیاد است ، می توانید میزان تیرگی شیب را کاهش دهید.

همین! من به طور خاص همه چیز را با جزئیات بسیار نقاشی کردم ، زیرا این درس برای کاربران مبتدی فتوشاپ طراحی شده است. در مورد موفقیت های خود مشترک شوید.

اگر خطایی در متن مشاهده کردید ، آن را انتخاب کرده و Ctrl + Enter را فشار دهید. متشکرم

mstone.ru – خلاقیت ، شعر ، آمادگی برای مدرسه

بسیاری از افراد وقت زیادی را صرف انتخاب هدیه برای یک دوست عزیز می کنند. با وجود محصولات بسیار متنوعی ، بهترین هدیه ها هنوز هم آنهایی هستند که با دست ساخته می شوند. در این حالت ، یک سوغات اختصاصی دریافت می کنید که در آن گرما و عشق خود را سرمایه گذاری کرده اید. قلب های حجیم ساخته شده از کاغذ با دستان خود نوعی هدیه بسیار زیبا است که می توانید برای هر تعطیل ، چه روز ولنتاین و چه روز تولد خود ، در اختیار عزیزان قرار دهید. برای این کار چه چیزی لازم است؟ حداقل مواد و کمی صبر.

قلب های حجمی ساخته شده از کاغذ ، طرح هایی که در این مقاله در نظر گرفته خواهد شد ، بسیار اصلی به نظر می رسند ، آنها می توانند نه تنها به یک هدیه تبدیل شوند ، بلکه همچنین به یک دکوراسیون داخلی تبدیل می شوند. آنها را می توان با استفاده از تعداد زیادی تکنیک از کاغذهای مختلفی تهیه کرد.

این تکنیک به شما امکان می دهد سوغاتی های بسیار زیبایی بسازید که می تواند به عنوان دکور جداگانه ای استفاده شود یا بخشی از نقاشی ها باشد. برای ایجاد چنین قلبی ، باید توجه کنید:

ابتدا باید ورق را به صورت نوارهای یکسان خرد کرد که هر یک از آنها باید روی مورد انتخاب شده پیچ خورده شوند (ما یک خلال دندان داریم). در نتیجه ، شما باید تعداد زیادی مارپیچ در اندازه های مختلف دریافت کنید. حالا باید آنها را از مرکز چسب بزنید تا قلبی بدست بیاید که اندازه آن بتوانید بنا به انتخاب خود انتخاب کنید. علاوه بر این ، می توانید شکل مارپیچ را تغییر داده و مثلاً آنها را به شکل “قایق” خم کنید و سپس آنها را به شکل دلخواه بچسبانید. چنین قلبهای حجمی که از کاغذ با دست خود ساخته شده اند می توانند جایگزینی برای کارت پستال باشند یا به عنوان دکوراسیون داخلی خدمت کنند.

این روش در سراسر جهان بسیار محبوب است. حتی در دوران کودکی ، بسیاری از آنها از هواپیما ساخته شده اند. اینها ساده ترین صنایع دستی هستند ، اما می توانید شاهکارهای واقعی بسازید. برای کاغذ اریگامی “قلب اطراف” شما نیاز به تهیه یک ورقه مستطیلی از هر رنگی دارید.چگونه قلب بزرگ بکشیم

یک تکه کاغذ بردارید ، آنرا به صورت مورب خم کنید تا یک نوار باریک در زیر آن آزاد بماند. حالا آن را با طرف دیگر باز کنید و نوار پایین را به نصف خم کنید. در نتیجه ، از داخل شما یک نوار باریک خواهید داشت. سپس دوباره ورق را برگردانید و قسمت بالایی مربع را به صورت افقی خم کنید تا چین در مرکز موربها باشد. لبه بالایی نوار پایین را با لبه خم وصل می کنیم و قلب نیمه تمام را می چرخانیم. حال باید مربع بالایی را گسترش دهید ، در پایان باید 2 برش مورب و 1 برابر افقی مشاهده کنید. در این خطوط ، شما باید مربع بالایی را بچسبانید ، به طوری که در پایان مثلث بگیرید ، و در پایه آن – یک نوار باریک. گوشه پایین و راست مثلث باید به سمت بالا خم شود. سمت چپ و راست شکل خود به سمت مرکز خم می شود. در نتیجه ، شما باید “خانه ای” بدست آورید که باید به صورت عمودی در نیمه خم شود و به صورت تلنگر درآید. 2 گوشه پایین را به سمت مرکز می چرخانیم و در زیر زاویه حاد می گیریم. بالا را به پایین خم کنید ، و باقی مانده های رایگان باید پیچیده شوند ، و جهت های مختلفی (سمت چپ و راست) را هدایت می کنند. باقی مانده است که گوشه ها را در جیب خود پر کنید. و این همان است ، قلب آماده است. خودتان کاری کنید که کاغذهای فله ای ساخته شده از این روش بتوانند کارت پستال را جایگزین کنند

چنین سوغاتی اصلی می تواند جایگزینی عالی برای عادت ولنتاین باشد. برای او ، شما باید الگویی چاپ کنید که قلب کامل را به دست آورد. کاغذ بهتر است چگالتر گرفته شود. رنگ ، طبق معمول ، هر ، به اختیار خود. قلب های حجمی ساخته شده از کاغذ ، ساخته شده از کاغذ چند رنگ ، می توانند در یک رنگین کمان جمع شوند. چنین هدیه ای مطمئناً توسط هر شخص به یاد خواهد آمد. روش اجرای را می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

این ساده ترین گزینه ای است که حتی کودک می تواند از عهده آن برآید. برای انجام این کار ، باید یک کاغذ و مقوا ، مداد ، قیچی و چسب PVA بگیرید.

ابتدا از مقوا الگوهایی بسازید ، برای این کار ، قلب هایی با اندازه های مختلف بکشید. پس از آن ، آنها را روی کاغذ حلقه کرده و برش دهید. بر روی هر شکل ، یک برش کوچک به وسط در وسط قرار دهید. سپس هر یک از نیمه بریده شده ها را باید با چسب آغشته کرده و چسب بزنید. در نتیجه ، شما باید قلب حجمی داشته باشید. بقیه را به همین روش انجام دهید. از قلب های آماده می توانید یک ترکیب روی دیوار درست کنید ، یک کارت یا جعبه را تزئین کنید.

قلب یک قطعه مهم از صنایع دستی است که برای یک دوست عزیز طراحی شده است.

صنایع دستی با استفاده از قلب می تواند در 8 مارس یا تولد به مادر یا مادربزرگ اهدا شود.

همچنین می توانید در روز تولد و روز ولنتاین برای دوست دختر یا دوست دخترتان صنایع دستی زیبایی بسازید.

تهیه چنین هدیه ای با دستان خود بسیار ساده است و زمان زیادی را صرف نمی کنید.

شما نیاز دارید:

مقاله (در این مورد ، یک مجله قدیمی یا غیر ضروری)

چسب چوب

قیچی

قاب عمیق

مربع مقوا.

1.
برای جدا کردن قلب از صفحه مجله از یک جفت قیچی استفاده کنید. از این قلب استفاده کنید تا برای ده ها نفر دیگر از همان قلب ها الگو بگیرید.

2.
هر قلب را به نصف تا کنید و بر روی چسب چسب بزنید.

3.
یک قلب را روی دیگری و به همین ترتیب چسب بزنید تا تمام قلبها به هم بچسبند.

4.
کاردستی خود را در وسط مربع مقوا که باید داخل قاب قرار دهید چسب بزنید.

* هرچه قلب بیشتر باشد ، صنایع دستی با شکوه تر هستند.

این جیب های قلبی شکل نه تنها بسیار زیبا به نظر می رسند ، بلکه ساخت آنها نیز بسیار آسان است.

در داخل هر جیب می توانید اظهار عشق خود قرار دهید یا فقط آن را با شیرینی های کوچک پر کنید.

شما می توانید با خیال راحت جیب های ولنتاین را با بچه ها درست کنید ، آنها آن را دوست خواهند داشت.

شما نیاز دارید:

کاغذ (ترجیحا مقوا ضخیم یا رنگی) از هر رنگی

قیچی

پانچ سوراخ

نشانگرها

شیرینی

1.
2 قلب را از کاغذ ضخیم برش دهید. آنها باید به همان اندازه باشند. برای رسیدن به این هدف ، کافی است دو ورق کاغذ را روی هم بچسبانید و در همان زمان شروع به بریدن شکل مورد نظر از آنها کنید.

* اندازه قلب و بر این اساس ، جیب خود را تعیین می کنید.

2. از سوراخ سوراخ برای ایجاد سوراخ های مختلف در اطراف محیط قلب استفاده کنید. هشت تا ده سوراخ در جیب شکلها ایجاد شده است.چگونه قلب بزرگ بکشیم

* به یاد داشته باشید که هنگام استفاده از پانچ سوراخ ، قلب ها را در کنار هم نگه دارید.

3. نخ را از طریق سوراخ های قلب عبور دهید و طول دلخواه را برش دهید. نخی را آنقدر طولانی کنید که جیب شما یک دسته را پیچید. نخ را به گره گره بزنید.

4.
ولنتاین خود را تزئین کنید و کلمات صحیح را بنویسید. آب نبات را داخل آن قرار دهید. انجام شد!

ساخت این کیف آسان است و بسیار رنگی به نظر می رسد. شما می توانید از رنگ های مورد علاقه شخصی که به آن عطا می کنید استفاده کنید. به علاوه ، این هزینه ی زیادی برای شما خواهد داشت.

شما نیاز دارید:

پارچه ضخیم در رنگ های مختلف

کاغذ سنگین

قیچی

الگوی قلب

چرخ خیاطی

1.
یک قالب قلب را از کاغذ ضخیم درست کنید. تصویر نیمی از قلب را نشان می دهد ، اما می توانید با یک ورق کاغذ به نصف و کشیدن نیمی از قلب در نزدیکی چین ، تمام قلب را یکجا تهیه کنید. سپس کاغذ را صاف کنید.

2.
اگر تصمیم دارید نیمی از قلب کاغذ را برش دهید ، پس باید پارچه را به نصف بچسبانید و این نیمه را در بالای آن بچسبانید (تصویر را ببینید) تا قلب بیشتر از پارچه جدا شود.

اگر قلبی را کاملاً از کاغذ تهیه کرده اید ، آن را به راحتی به پارچه بچسبانید و قلب را برش دهید.

* تکرار کنید تا دو چنین قلب از پارچه بدست آید.

3.
به همین روش ، 2 قلب کوچکتر را بپزید تا 3 قلب یکی از دیگری کوچکتر شود.

4.
قلبها را با نخ با استفاده از چرخ خیاطی به یکدیگر وصل کنید.

5.
یک روبان را از همان مواد متراکم آماده کنید – هر چه روبان گسترده تر باشد ، حجم کیف شما بیشتر خواهد بود.

6.
همانطور که در تصویر نشان داده شده است ، روبان را به قلب ها ببافید.

7.
حالا فقط کافی است کیسه را با شیرینی پر کنید و همین است.

شما نیاز دارید:

کاغذ (ترجیحا ضخیم)

قیچی

موضوع (خط ماهیگیری بهتر)

برای یک قلب حجمی ، شما باید 4 قسمت را برش دهید (تصویر را ببینید). هر قسمت از قسمت قبلی کوچکتر است.

برای انجام این کار ، ورق کاغذ را به نصف تا کنید و کف قلب را بکشید. بعد ، فقط در امتداد کانتور برش دهید ، نیمه دوم قلب به طور خودکار معلوم شود.

هنگامی که تمام قسمت های قلب حجمی آماده هستند ، بر روی هر لایه چسب بزنید.

* به منظور اتصال همه قسمت ها ، می توانید به جای اینکه آنها را به هم بچسبانید ، تمام قلب ها را در کنار چین بخیه کنید. شما نوعی “کتاب” دریافت خواهید کرد.

05/29/2018 4،055 0 آنیا

قلم های ماهر

دریافت قلب به عنوان هدیه همیشه لذت بخش است. و حتی انجام این کار خودتان و با یک روح برای کسانی که دوستشان دارید ، حتی خوشایندتر است. قلب های کاغذی می توانند در تکنیک های مختلفی انجام شوند و اندازه های مختلف و تفسیرهای مختلفی داشته باشند. در مقاله ما چندین روش برای ایجاد قلب از کاغذ پیدا خواهید کرد و مطمئن باشید که راه مناسبی را برای خودتان انتخاب کرده اید.

مطالب:

برای کار ، یک ورقه مستطیلی از کاغذ رنگی بگیرید. از هر طرف وسط آن را علامت بزنید و از آن خم شوید به نظر می رسد که شما در حال ساخت هواپیما هستید. سپس صاف کنید. و بنابراین از هر طرف تکرار کنید. در نتیجه ، خطوط تاشو یک رمبوس در مرکز ورق تشکیل می دهد. سپس ابتدا همه گوشه ها را حدود 2 سانتی متر بپیچید و سپس کاغذ را در امتداد خطوط تاشو بپیچید. طرح ارائه شده در زیر را دنبال کنید و در پایان کاردستی مورد نظر را کسب خواهید کرد.

چنین قلبی را می توان به عنوان کارت پستال استفاده کرد که در داخل آن آرزوها نوشته شده است.

برای شروع ، مواد زیر را آماده کنید:

کار را با دنبال کردن این مراحل انجام دهید:

1. کاغذ رنگی بگیرید ، یک مستطیل بکشید تا اندازه آن 2: 1 باشد. سپس چهار بار کاغذ را در امتداد خطوط مورب بکشید. گسترش شما باید 2 صلیب دریافت کنید.

2. ابتدا کاغذ را در امتداد خطوط X شکل از یک طرف ، به سمت وسط بکشید. همین کار را از انتهای مخالف ورق انجام دهید. در پایان ، شما باید مثلث بسازید. به سمت خود بچرخید که طرف آن در عکس قابل مشاهده است.

3. از مرکز ، تمام قسمت ها را به سمت بالا بچرخانید. پس از آن ، شما باید تمام شیرها را باز کنید ، و یکی از طرفین قطعه کار را بچرخانید.

4- قطعه کار را با طرف دیگر به سمت خود بچرخانید. گوشه ها باید خم شوند. سپس دوباره تلنگر بزنید و دریچه ها را یکی یکی باز کنید.

5- تمام دریچه ها (8 قطعه) باید بطور متناوب باز و پیچ شوند.

در نتیجه یک کاردستی بسیار اصلی بدست می آورید که می توانید داخلی ، هدیه ای را تزئین کنید یا فقط آن را به مخاطب تحویل دهید.


این هدیه در قالب یک نشانک زیبا مورد استقبال طرفداران قرار خواهد گرفت تا در اوقات فراغت خود بخوانند ، و به سادگی کسانی که مجبورند کار زیادی با کتاب کنند. علاوه بر این ، نشانکهایی وجود دارند که به رفع صفحه مورد نظر کمک می کنند و در عین حال تزئین کننده موضوع دانش هستند. حتی بهتر است مجموعه ای از بوک مارک های زیبا را به روش های مختلف تهیه کنید.

روش 1

کاغذهای رنگی مربع شکل گرفته و شروع به کار کنید.

روش 2

مشاوره! گوشه ها می توانند در زمان اشتباه به صفحات خم شده و چسبیده باشند ، بنابراین می توانید آنها را با چسب برطرف کنید. همین کار را می توانید با وسط نشانک انجام دهید ، جایی که ممکن است خط وسط واگرا باشد.

روش 1

در چنین جعبه اصلی و زیبا می توانید هر هدیه ای را قرار دهید: یک ساعت ، یک اسباب بازی نرم ، یک مهره ، لوازم آرایشی و غیره.

قبل از شروع ، مواد زیر را جمع کنید: کاغذ رنگی با چگالی بالا ، چسب ، یک مداد ساده ، قیچی ، یک خط کش.

پس از آماده سازی محل کار ، به تولید صنایع دستی بروید.

1. نمودار زیر را روی برگه تهیه شده چاپ یا چاپ کنید.

2. قیچی را برداشته و قطعه کار را برش دهید ، با دقت در نزدیکی کانتور عبور کنید. عناصر افراطی را بزنید (عکس را دنبال کنید).

۳ having قطعات را به ترتیب به یکدیگر متصل کنید ، که قبلاً اتصالات را با چسب پوشانده باشید.

4- صبر کنید تا چسب خشک شود و شما می توانید از جعبه قلب شکل گرفته استفاده کنید.

جالب ترین چیز این است که بسته به چیزی که قصد دارید در آنجا قرار دهید ، می توانید از این نوع جعبه ها به هر اندازه ای ساخته شود.

روش 2

می توانید جعبه را با کارت (2 در 1) ترکیب کنید تا یک هدیه اصلی و کامل دریافت کنید.


موارد زیر را برای کار بگیرید:

الگوی دقیق جعبه مورد نظر را روی کاغذ بکشید.

خطوط چین های آینده را با یک خط خسته شده بکشید و طرح را با یک قلم نمدی 1-2 رنگ تیره تر از رنگ کاغذ ترسیم کنید.

با توجه به خط نقطه چین خورده ، جعبه را خم کرده و بچسبانید ، در بعضی از نقاط با چسب چسب بزنید. بعد از خشک شدن همه چیز ، خواسته های خود را در قسمت جلو بنویسید یا فقط دو کلمه خوب. در وسط ، می توانید چیزی مناسب با اندازه یا شیرینی خود قرار دهید. در این فرم می توانید هدیه ای را به شخص عزیز هدیه دهید.

اگر انتخاب شما روی این یا آن شخص افتاده است و شناخت او را بالغ کرده اید ، پس وقت آن است که نه تنها در مورد کلمات خاص ، بلکه در مورد طراحی زیبای آنها فکر کنید. برای این ، پاکت به شکل قلب بهترین تناسب است. که می توانید با دست خود انجام دهید.

یک ورقه مربع از کاغذ قرمز تهیه کنید.

زاویه ها را به وضوح تا کنید تا یک مثلث درست شود. آن طرف را باز کرده و بکشید. دوباره باز کنید

یکی از گوشه ها را به مرکز خم کنید تا قسمت بالای آن تا مرکزی ترین نقطه ورق را لمس کند.

ورق را با طرف دیگر بپیچانید و از پایین آن را بپیچید تا قله پایین در مرز طرف فوقانی بیفتد.

سمت چپ را طوری بپیچید که لبه های آن با خط افقی مثلث بزرگ در زیر مطابقت داشته باشد.

در سمت راست نیز همین کار را انجام دهید. معلوم شد چیزی مثل قلب زاویه دار.

طرف اشتباه را به سمت خود بچرخانید و گوشه ها را در طرفین کمی خم کنید.

سپس 0.5-1 سانتی متر گوشه ها را در بالا خم کرده و کاردستی را روی آن بچرخانید. اکنون ، در چنین پاکت موضوعی ، می توانید یک یادداشت مبهم قرار دهید.

یک قلب دست ساز با بال به عنوان یک هدیه مستقل به نظر می رسد اصلی است.

فقط باید روی یک کاغذ از رنگ دلخواه به شکل مربع (200 در 200 میلی متر) جمع آوری کرد. از آن ، این هنر و صنعت 2 برابر کوچکتر خواهد بود.

چگونه انجام شود

از طرف دیگر ، چنین حلقه ای بعید است که برای مدت طولانی مجبور به تهدید شود ، اما تزئین یک نشانگر یا قلم کاملاً ممکن است.

شما باید جلوی حلقه ای با قلب سنگریزه بگیرید.

از میان بسیاری از ماژول ها ، می توانید برای روز ولنتاین و نه تنها یک هدیه بسیار زیبا تهیه کنید. چنین قلبی هر زمان به دست می آید و شادی بسیاری را برای عزیزان به ارمغان می آورد.

مواد مورد نیاز:

ما موارد زیر را انجام می دهیم:

1. تعداد زیادی ماژول جداگانه را از کاغذ تهیه شده بسازید که بعداً یک طرح واحد را جمع کنید.

مشاوره!  به کودکان پیشنهاد دهید تا در این درس به شما کمک کنند. آنها در یک رابطه جذاب با عناصر رنگارنگ ، وقت خود را با لذت سپری می کنند.

نمودار مونتاژ ماژول را در زیر مشاهده خواهید کرد.

2- سخت ترین فرآیند رفع ذرات ساخته شده (ماژول ها) است. این باعث می شود برخی از قدرت جسمی انگشتان دست و چابکی استفاده شود. یک طرح تقریبی از ماژولهای چفت و بست که در زیر مشاهده می کنید.

با در دست گرفتن جوهر چفت شدن عناصر ماژول ، می توانید قلب هرگونه تغییر را از نو جلب کنید.

تکنیک ها و تکنیک های زیادی برای ایجاد قلب کاغذ وجود دارد. ما فیلم های جالبی را در این زمینه ارائه خواهیم داد:

1. اوریگامی قلب حجمی:


2. قلب 3 D:


3. قلب اریگامی با بال:


4- قلب حصیری ساخته شده از کاغذ:


در آستانه روز ولنتاین ، موضوع تهیه انواع تزئینات تزئینی ، که البته باید به طور نمادین از این روز فوق العاده یادآوری کنند ، به ویژه ضروری می شود. خوب ، نماد روز سنت ولنتاین چیست ، احتمالاً همه می دانند ، درست است ؟! البته ، این قلب است ، در این روز است که عاشقان سراسر دنیا متنوع ترین دلها را در نحوه خدمت تغییر می دهند. خوب ، اگر می خواهید به هموطنان خود قلبی کاملاً استاندارد نداشته باشید ، این مقاله مورد توجه شما قرار خواهد گرفت ، زیرا امروز ما انواع مختلفی از قلب های زیبا را نشان می دهیم.

چنین قلب از موضوعات می تواند یک هدیه فوق العاده باشد یا کاملاً در دکوراسیون منزل رمانتیک جا بیفتد.

لازم است که سیم را به شکل نگه داشته ، شکل قلب را به آن بخشیده و انتهای آن را در چین های داخلی ایمن کنید. سپس قطعه کار حاصل باید با نخ های صورتی یا قرمز در اطراف محیط پیچیده شود. سپس می توانید شروع به ایجاد موضوعات درهم آمیخته کنید ، به ویژه نمی توانید امتحان کنید ، فقط موضوع را از یک طرف سیم به طرف دیگر پرتاب کنید. در آخر ، یک طناب آویز را از همان موضوع ایجاد کنید. طبق این طرح ، می توانید یک گلدان کامل درست کنید ، و آن را با یک پنجره ، درب یا دیوار تزئین کنید.

لازم است دو بادکنک کوچک را باد کنید ، آنها را در انتهای آنها با نخ ها با هم ثابت کنید ، سپس آنها را با موضوعات رنگی مطابقت ببندید و با دقت آنها را با چسب PVA در بالا بپوشانید. پیچاندن توپ ها با نخ ها ، شما باید روند کار را کنترل کنید و سعی کنید به شکل اعلام شده به شکل قلب پایبند باشید. بعد از خشک شدن نخ ها ، و این حدود 12-24 ساعت است ، یک سوزن برداشته و هر یک از توپ ها را با دقت سوراخ کنید. توپ ها را از طریق یکی از سوراخ ها بکشید و کار انجام شده را تحسین کنید. به هر حال ، بعد از اینکه نخ ها با لایه ای از چسب PVA پوشانده شوند ، می توان این محصول را با براقیت بزرگی در بالا پوشانید ، اما این مورد اختیاری است.

برای انجام این کار ، شما نیاز به یک توپ به شکل قلب دارید ، آن را باد کنید ، آن را با نخ های متراکم قرمز یا صورتی بپیچانید ، محصول را با چند لایه چسب PVA در بالا بپوشانید. بگذارید تا در جایی به مدت 12-24 ساعت خشک شود ، برای راحتی خشک شدن ، توپ را می توان در یک شیشه یا شیشه قرار داد. سپس توپ را با سوزن سوراخ کرده و به یکی از سوراخ ها بکشید. چنین قلب نخی را می توان با تزئینات برقی تزئین کرد ، فقط یک گلدان کوتاه را درون آن بچسبانید ، اما برای این کار ، باید سوراخ بزرگی را در انتهای مرحله سیم پیچ بگذارید تا راحت تر بتوانید تزئین حلقه های تزئینی را در قلب تمام شده قرار دهید.

شما دو توپ بلند را باد می کنید ، هر یک از آنها با انتهای آن بسته می شوند ، با نخ پیچیده می شوند ، با چند لایه فراوان از چسب PVA پوشانده شده ، برای خشک شدن باقی مانده است. پس از خشک شدن ، توپ های بلند را با سوزن سوراخ کرده و آنها را از غلاف رشته ای جدا کنید. سپس انتهای شکاف های نخ را به هم متصل کنید ، همانطور که در عکس زیر وجود دارد ، قلب را تشکیل می دهد. برای استحکام ، انتهای آن را نیز می توان با چسب PVA چسبانید. قلب تمام شده را می توان روی یک روبان آویزان کرد ، بنابراین یک پنجره یا لوستر را تزئین می کند.

بادکنک را به شکل قلب باد کنید ، نخهای متراکم را به قسمتهای کوتاه برش دهید ، آنها را با چسب PVA خیس کنید و قلب بالون را روی آن بپوشانید. نخ ها را نه تنها به طور مساوی بکشید ، بلکه به شکل امواج ، طبق این طرح ، لازم است که کل توپ را به طور کلی بپوشانید. پس از خشک شدن نخ ها ، می توان توپ را سوراخ کرد.

یک قلب را از کاغذ برش دهید ، آن را روی مقوا بمالید و با شکل آن سوراخ هایی را با یک جاف یا سوزن ضخیم ایجاد کنید. سپس با نخ و سوزن در امتداد مسیرهای آماده شده ، جلوه گلدوزی ایجاد می کنیم ، مانند عکس زیر.

ورق نئوپان را با رنگ قرمز رنگ می کنیم ، قلب بزرگی را از کاغذ برش می دهیم ، قالب را به پانل نقاشی شده وصل می کنیم ، آن را با نوار چسب می چسبانیم ، آن را مطابق شکل قلب درون تخته میخک می ریزیم. نخ ها را می گیریم ، گره را روی یکی از میخک ها گره می زنیم و شروع می کنیم تا نخ ها را از یک میخک به دیگری و غیره هدایت کنیم تا همه ناخن ها استفاده نشوند. تعداد لایه ها را به سلیقه خود بسازید ، تعداد کمی از موضوعات به همان اندازه زیبا به نظر می رسند ، و برعکس ، یک قلب زخم غنی.

امروز به شما نشان دادیم که چگونه می توانید بدون دردسر غیر ضروری قلب خود را به وجود بیاورید ، فکر می کنیم که از نمونه های ارائه شده در بالا قطعاً ایده صحیحی را برای خودتان انتخاب خواهید کرد. خوب ، شما فقط می توانید قلبی از جنس نخ آماده را به روحانی خود بدهید یا آن را با فضای یک خانه یا آپارتمان تزئین کنید. خود قلبی که از نخ ساخته شده است مطمئناً برای روحانی شما جذاب خواهد بود!

وب سایت دکورول به ما یادآوری می کند که می توانید برای دریافت اخبار مشترک شوید ، می توانید این کار را از طریق فرم اشتراک که در نوار کناری قرار دارد انجام دهید.

بسیاری از افراد وقت زیادی را صرف انتخاب هدیه برای یک دوست عزیز می کنند. علیرغم تنوع زیاد کالاها ، کالاهایی که توسط خودشان ساخته می شوند هنوز مورد توجه قرار گرفته اند. در این حالت ، یک سوغات اختصاصی دریافت می کنید که در آن گرما و عشق خود را سرمایه گذاری کرده اید. قلب های حجیم ساخته شده از کاغذ با دستان خود نوعی هدیه بسیار زیبا است که می توانید برای هر تعطیل ، چه روز ولنتاین و چه روز تولد خود ، در اختیار عزیزان قرار دهید. برای این کار چه چیزی لازم است؟ حداقل مواد و کمی صبر.

قلب های حجمی ساخته شده از کاغذ ، طرح هایی که در این مقاله در نظر گرفته خواهد شد ، بسیار اصلی به نظر می رسند ، آنها می توانند نه تنها به یک هدیه تبدیل شوند ، بلکه همچنین به یک دکوراسیون داخلی تبدیل می شوند. آنها را می توان با استفاده از تعداد زیادی تکنیک از کاغذهای مختلفی تهیه کرد.

این تکنیک به شما امکان می دهد سوغاتی های بسیار زیبایی بسازید که می تواند به عنوان دکور جداگانه ای استفاده شود یا بخشی از نقاشی ها باشد. برای ایجاد چنین قلبی ، باید توجه کنید:

ابتدا باید ورق را به صورت نوارهای یکسان خرد کرد که هر یک از آنها باید روی مورد انتخاب شده پیچ خورده شوند (ما یک خلال دندان داریم). در نتیجه ، شما باید تعداد زیادی مارپیچ در اندازه های مختلف دریافت کنید. حالا باید آنها را از مرکز چسب بزنید تا قلبی بدست بیاید که اندازه آن بتوانید بنا به انتخاب خود انتخاب کنید. علاوه بر این ، می توانید شکل مارپیچ را تغییر داده و مثلاً آنها را به شکل “قایق” خم کنید و سپس آنها را به شکل دلخواه بچسبانید. چنین قلبهای حجمی که از کاغذ با دست خود ساخته شده اند می توانند جایگزینی برای کارت پستال باشند یا به عنوان دکوراسیون داخلی خدمت کنند.

این روش در سراسر جهان بسیار محبوب است. حتی در دوران کودکی ، بسیاری از آنها از هواپیما ساخته شده اند. اینها ساده ترین صنایع دستی هستند ، اما می توانید شاهکارهای واقعی بسازید. برای کاغذ اریگامی “قلب اطراف” شما نیاز به تهیه یک ورقه مستطیلی از هر رنگی دارید.

یک تکه کاغذ بردارید ، آنرا به صورت مورب خم کنید تا یک نوار باریک در زیر آن آزاد بماند. حالا آن را با طرف دیگر باز کنید و نوار پایین را به نصف خم کنید. در نتیجه ، از داخل شما یک نوار باریک خواهید داشت. سپس دوباره ورق را برگردانید و قسمت بالایی مربع را به صورت افقی خم کنید تا چین در مرکز موربها باشد. لبه بالایی نوار پایین را با لبه خم وصل می کنیم و قلب نیمه تمام را می چرخانیم. حال باید مربع بالایی را گسترش دهید ، در پایان باید 2 برش مورب و 1 برابر افقی مشاهده کنید. در این خطوط ، شما باید مربع بالایی را بچسبانید ، به طوری که در پایان مثلث بگیرید ، و در پایه آن – یک نوار باریک. گوشه پایین و راست مثلث باید به سمت بالا خم شود. سمت چپ و راست شکل خود به سمت مرکز خم می شود. در نتیجه ، شما باید “خانه ای” بدست آورید که باید به صورت عمودی در نیمه خم شود و به صورت تلنگر درآید. 2 گوشه پایین را به سمت مرکز می چرخانیم و در زیر زاویه حاد می گیریم. بالا را به پایین خم کنید ، و باقی مانده های رایگان باید پیچیده شوند ، و جهت های مختلفی (سمت چپ و راست) را هدایت می کنند. باقی مانده است که گوشه ها را در جیب خود پر کنید. و این همان است ، قلب آماده است. خودتان کاری کنید که کاغذهای فله ای ساخته شده از این روش بتوانند کارت پستال را جایگزین کنند

چنین سوغاتی اصلی می تواند جایگزینی عالی برای عادت ولنتاین باشد. برای او ، شما باید الگویی چاپ کنید که قلب کامل را به دست آورد. کاغذ بهتر است چگالتر گرفته شود. رنگ ، طبق معمول ، هر ، به اختیار خود. قلب های حجمی ساخته شده از کاغذ ، ساخته شده از کاغذ چند رنگ ، می توانند در یک رنگین کمان جمع شوند. چنین هدیه ای مطمئناً توسط هر شخص به یاد خواهد آمد. روش اجرای را می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

این ساده ترین گزینه ای است که حتی کودک می تواند از عهده آن برآید. برای انجام این کار ، باید یک کاغذ و مقوا ، مداد ، قیچی و چسب PVA بگیرید.

ابتدا از مقوا الگوهایی بسازید ، برای این کار ، قلب هایی با اندازه های مختلف بکشید. پس از آن ، آنها را روی کاغذ حلقه کرده و برش دهید. بر روی هر شکل ، یک برش کوچک به وسط در وسط قرار دهید. سپس هر یک از نیمه بریده شده ها را باید با چسب آغشته کرده و چسب بزنید. در نتیجه ، شما باید قلب حجمی داشته باشید. بقیه را به همین روش انجام دهید. از قلب های آماده می توانید یک ترکیب روی دیوار درست کنید ، یک کارت یا جعبه را تزئین کنید.

سلام بر خوانندگان عزیز وبلاگ! امروز شما یاد می گیرید که چگونه با دستان خود قلب خود را از راه های مختلفی ایجاد کنید. یک عاشقانه کوچک در یک رابطه هرگز صدمه نمی بیند. برای نشان دادن احساسات خود برای نیمه دوم ، می توانید از صنایع دستی به شکل قلب استفاده کنید.

یک جوان برای محبوبش می تواند یک دسته از نفیس شیرینی ها را ارائه دهد. و یک دختر می تواند او را با یک بالش یا یک عنصر غیرمعمول خوشحال کند.

پیشنهاد ازدواج بسیار مؤثر خواهد بود و اگر به روشی غیر معمول انجام شود ، دختر را تحت تأثیر قرار می دهد. برای یادآوری آن برای همیشه ، می توانید اتاق را با قلب کاغذ تزئین کنید یا یک قلب بزرگ و حجیم را از مقوا برش دهید.

می توانید قلب را از مواد نمدی دوختید ، که برای صنایع دستی زیبا بسیار مناسب است. از آن می توانید یک سوغات کوچک درست کنید یا یک اسباب بازی بزرگ درست کنید.

برای انجام این کار ، شما نیاز دارید:

برای چنین کاردستیها ، لازم است که 2 قسمت از یک ماده قرمز به شکل مناسب برش داده شود و در امتداد لبه با نخ های زیبا دوخته شود (می توانید از موارد متضاد استفاده کنید).

سوغات را با یک زمستان ساز مصنوعی پر می کنیم و تا آخر می دوختیم. این کار زمان زیادی نمی برد. این یک هدیه فوق العاده برای روز ولنتاین خواهد بود. و همچنین می تواند برای استفاده از چنین بالشی در زیر سوزن و سایر لوازم خیاطی به مادر یا مادربزرگ ارائه شود.

برای یک کودک برای تعطیلات ، می توانید یک لباس السا را u200bu200bاز فیلم “منجمد” خیاطی کنید. یکی از این ایده ها را می توانید در ویدیو مشاهده کنید:

آمادگی برای عروسی هرگز بدون تزئین سالن عروسی و ماشین کامل نیست. برای این اهداف ، می توانید یک قلب بی نظیر از روبان ها بسازید. برای ساختن آن ، شما باید تهیه کنید:

کار به محل کار ، انجام اقدامات مرحله به مرحله:

این کار را می توان در دستگاه ثابت کرد. یک تالار عروسی یا یک آپارتمان را می توان با قلب های ساخته شده از مهره ها تزئین کرد ، و قلب های قرمز ساخته شده از کاغذ را می توان روی دیوارها آویزان کرد.

روی میز جشن ، قلب های دستمال سفره مناسب به نظر می رسد. برای این کار ، آنها باید به روشی خاص برابر شوند ، یعنی:

این دستمال های تم را می توان در بشقاب میهمانان گذاشت.

شما می توانید با ساختن هدیه ای از قلب با دستان خود ، جوان خود را شگفت زده کنید. اگر نیمه دیگر شما عاشق شیرینی است ، می توانید یک کیک خوشمزه را با قلب بپزید.

یک کلاس کارشناسی ارشد در مورد آماده سازی آن را می توان در فیلم های متعدد در اینترنت مشاهده کرد و تماشا کرد. قلب شیرین منتخب شما را تسخیر می کند و او این تعجب را برای مدت طولانی به یاد می آورد.

برنامه هدیه خوب دیگر کارت پستال خواهد بود. می توانید خودتان آن را از مقوا معمولی درست کنید. برای ساختن آن ، باید موارد زیر را بگیرید:

یک ورق مقوایی می گیریم و نصف آن را می چسبانیم. لازم است 2 قلب را در هر دو نیمه ورق بکشید و آنها را قطع کنید. نیازی به لمس کردن نقاط خم نیست. پایه کارت مشخص می شود ، که هنوز هم باید تزئین شود.

از کاغذ رنگی می توانید گلهایی را ببافید که به سمت راست کارت چسبانده شود. نیمه چپ را با کاغذ روغنی تزئین می کنیم. برای انجام این کار ، کاغذ را به صورت نوارها برش داده و انتهای آن را به شکل رول پیچانده کنید. چنین چهره هایی را با لبه در امتداد لبه سمت چپ کارت چسب بزنید.

تمام خاطرات شاد مرتبط با یکدیگر در عکس هایی ضبط می شوند که از آنها می توانید یک کولاژ زنده تهیه کنید. برای این کار ، الگویی را به شکل قلب ترسیم یا چاپ کنید.

شما باید عکس هایی از لذت بخش ترین و به یاد ماندنی ترین لحظه ها را انتخاب کرده و آنها را روی یک کولاژ ترتیب دهید تا هر تصویر به راحتی مشاهده شود. گوشه های عکس ممکن است کمی فراتر از لبه های الگو باشد. اگر عکس های زیادی را به کولاژ بچسبانید ، در این صورت عزیز شما قادر خواهد بود برای مدت طولانی به آنها نگاه کند و خاطرات دلپذیر را تسلیم کند.

می توانید یک درخت قهوه را برای دوست خود درست کنید. برای این کار به مواد زیر نیاز داریم:

ما شروع به ساختن درخت می کنیم:

قلب را روی کاغذ مقوا می کشیم و داخل یک مورد دیگر. و سپس آن را با قیچی برش دهید.

اساس حاصل باید حجمی شود. برای انجام این کار ، قطعات روزنامه خرد شده را به آن چسب بزنید و آن را با نخ ثابت کنید.

تنه های سیم آلومینیومی را می سازیم. خم های لازم را به آنها می دهیم و در پایان قلاب می زنیم.

سیم را با نخ بپیچید و داخل پایه قرار دهید ، با چسب ثابت کنید.   خمیر را با لوبیای قهوه چسباند. برای این کار می توانید از اسلحه ای با چسب داغ استفاده کنید.

در یک گلدان ، محلول گچ را با آب آماده کرده و یک تنه درخت را در آن قرار دهید تا مخلوط یخ زده شود.

برای دختر محبوب شما در آستانه تعطیلات روز ولنتاین یا به افتخار سالگرد روابط ، می توانید قلبی از جنس فوم بسازید.

او می تواند آن را به صورت دکوراسیون روی دیوار در اتاق آویزان کند. رقم می تواند به هر اندازه باشد. می توان آن را از یک تکه فوم پلی استایرن برید و با رنگ قرمز رنگ کرد. و همچنین می توان چهره ای با عناصر روباز تهیه کرد که ملایم و رمانتیک به نظر می رسند.

دختر مورد علاقه برای یک شگفتی شیرین خوشحال خواهد شد. بنابراین ، می توانید هدیه ای از Kinder به او بدهید.

آن را بسیار آسان کنید. شما باید یک پایه مقوایی یا جعبه ای از هر شکل برای پایه تهیه کنید. باید با کاغذ زیبا چسبانده شود ، و نوار دو طرفه باید در اطراف محیط چسبانده شود. این به اوست که شکلات ها به هم وصل شده اند. از بالا می توان آنها را با یک روبان زیبا گره زد. در داخل جعبه مهد کودک قرار داده و هدیه آماده است.

با کمک یک جعبه خانگی می توانید اظهار عشق یا پیشنهاد ازدواج کنید.

می توانید انگشتر یا جواهرات دیگری را در آن قرار دهید. ابتدا 2 قلب را از مقوا جدا کنید.

یکی به عنوان پایین جعبه ، و دوم به عنوان درب. سپس باید نوار گسترده ای را با میخک های یک طرف برش دهید. آنها به پایین پایه چسبانده می شوند. به منظور نگه داشتن درب ، ما 2 نوار از بند را به پایه وصل می کنیم. انتهای دیگر روبان ها را روی قسمت داخلی درب بچسبانید. بعد ، جعبه را باید با کاغذ رنگی چسبانده و تزئین کنید.

ما بسیاری را مورد بررسی قرار دادیم سوزن دوزی، راه هایی برای ایجاد قلب با دستان خود برای همشهری خود.

با احترام ، ناتالیا کراسنووا.

در انتظار یک تعطیلات عالی ، این سوال برای بسیاری از افراد در حال پیدایش است – چگونه یک شگفتی را برای یک دوست عزیز آماده کنیم؟ اگر کارت پستال های معمولی از قبل خسته شده اند ، پس می توانید برای مثال چیز جالب تری ارائه دهید ، به عنوان مثال – تزئینات قلب. چگونه می توان قلب خود را با دستان خود برای جواهرات تزئین کرد ، اکنون به شما می گوید.

خیلی سریع و به راحتی ، می توانید با ایجاد یک جنگل کامل از باغ های تزئینی که از سقف سقوط می کنند ، یک اتاق را تزئین کنید. این یک سورپرایز بزرگ برای روحانی شما خواهد بود. و برای این کار شما فقط به رشته ها و کاغذ رنگی احتیاج دارید.

چگونه می توان قلب حجم را از کاغذ برای تزئینات تزئین کرد – می پرسید؟ بله ، بسیار ساده است برای انجام این کار ، شما نیاز دارید:

چگونه قلب را از کاغذ بکشیم؟ ابتدا نوارهای زیادی از کاغذها را با طول و عرض های مختلف برش می دهیم تا قلب ما به اندازه های مختلف معلوم شود.

سپس هر نوار را به نصف خم کنید ، از هر لبه خم شوید و آن را به مرکز چسب بزنید. نامه کمی اشتباه “B” معلوم خواهد شد ، داخل آن را چسب بزنید و قلبی پیدا کنید.

ما به چنین قلبهای زیادی احتیاج داریم. هنگامی که آنها را به هم چسباندید ، می توانید تخیل را نشان داده و مثلاً با یک الگوی درون آنها را چسب بزنید. من به قلبهای کاملاً متفاوت احتیاج داریم

در اوایل فوریه ، مردم در سراسر جهان شروع به آماده سازی برای عاشقانه ترین تعطیلات سال می کنند. این جشن در 14 فوریه ، روز ولنتاین برگزار می شود ، که از طرفداران مقدس عاشقان و عزیزان به حساب می آید. نماد این تاریخ قلب است. آنها آن را به یکدیگر می دهند و چنین هدایایی را ولنتاین می نامند.

می توانید صفت عشق را در فروشگاه بخرید. اما این بدان معنی است که هزاران زن و مرد دقیقاً همان هدیه را دریافت می کنند. بیشتر افراد در مورد چگونگی ایجاد قلب با دست خود فکر می کنند. سپس می توانید مطمئن باشید که فقط یک نفر در جهان این هدیه را خواهد داشت – محبوب شما.

نمادهای تعطیلات از مواد مختلف اختراع می شوند. آنها سالادها را تهیه می کنند و کیک ها را به شکل قلب پخت می کنند. ارائه و طراحی تعطیلات به میل و فرصت ها بستگی دارد.

این مقرون به صرفه ترین مواد برای ساخت صنایع دستی است. چگونه می توان قلب را از کاغذ بیرون آورد؟ برای این کار ، علاوه بر میل ، به کمی نیاز خواهید داشت:

هنگام طراحی محصولات کاغذی ، تعداد زیادی از انواع آن استفاده می شود:

گزینه های بسیاری برای ولنتاین های کاغذی وجود دارد. برای تهیه آنها می توانید از تکنیک های زیر استفاده کنید:

قبل از شروع خلاقیت ، باید تصمیم بگیرید که از کدام تکنیک می خواهید استفاده کنید.

لحاف – حلقه کاغذ. برای انجام این کار ، ورق به نوارهای باریک که بر روی یک جسم میله زخم می شود برش داده می شود: مداد ، مسواک ، سوزن بافندگی ، سوزن ضخیم. مارپیچهای بدست آمده در پایه پیش ساخته چسبانده می شوند ، به طوری که شکل تصور شده شکل می گیرد. هرچه جسم بر روی نوارها نازک تر باشد ، کار نهایی بهتر خواهد بود.

برای ولنتاین ، یک قلب بزرگ را از مقوا برش دهید. ابتدا باید آن را ترسیم کنید یا از یک الگوی استفاده کنید.

نوارهای کاغذ را به عرض 1 سانتی متر برش داده و مارپیچ کنید. رنگ خود را انتخاب کنید ، اما فراموش نکنید که یک قلب عاشق با رنگهای روشن می درخشد. کاغذ باید از دو طرف نقاشی شود. برای این کار می توانید از مجلات براق قدیمی استفاده کنید.

مارپیچها را مطابق میل خود روی یک مقوا خالی بگذارید. آنها می توانند به صورت متقارن در هر دو نیمه قرار بگیرند یا الگوی انتزاعی را تشکیل دهند. فرش ها را به مقوا بچسبانید.

برای ساختن یک ولنتاین در تکنیک اپلیکیشن ، باید یک قلب بزرگ را از کاغذ یا مقوا ضخیم و بسیاری کوچک کوچک از رنگ جدا کنید. پتوهای کوچک باید روی قسمت بزرگ چسبانده شوند. اگر از مواد با بافت های مختلف استفاده کنید ، قلب اصلی تر خواهد شد. می توان آن را از هر دو طرف با کلیپ هایی از صفحات روزنامه و مجله ، گل ، عکس چسباند.

قلب های کوچک را می توان در نیمه تا خورده و فقط به یک طرف چسباند. سپس در زیر نیمه دیگر جایی برای آرزوها و سخنان گرم وجود خواهد داشت.

اوریگامی تاشو کاغذ به روش های خاصی برای بدست آوردن شکل تصور شده است.

برای تهیه یک ولنتاین در این تکنیک ، به یک کاغذ مربع نیاز دارید. شما با داشتن یک برگ چسبیده و فرم لازم را به آن می دهید ، شما خودتان می دانید که چگونه یک قلب اریگامی درست کنید. گزینه های زیادی وجود دارد. نتیجه اصلی است ، اوریگامی خود شما.

شکل به دست آمده را به هر شکلی تزئین کنید. به عنوان مثال ، یک کمان را از روبان ساتن بچسبانید یا با گواش رنگ کنید.

یک قلب بزرگ به خصوص چشمگیر به نظر می رسد ، و بسیاری سعی می کنند برای یک روز مهم چنین چیزی را فریب دهند. اگر این سؤال پیش بیاید ، چگونه می توان قلب حجمی ایجاد کرد ، ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه چیزی خواهد بود. آنها از مواد مختلف تهیه شده اند:

ساده ترین گزینه: یک قلب را از کاغذ برش دهید ، یک قطعه کوچک را در قسمت بالایی انجام دهید ، مکان های برش خورده را بکشید ، حجم آن را ببخشید و آن را چسب بزنید. یک روش پیچیده تر استفاده از روش اریگامی مدولار است.

قلب از پارچه دوخته شده و پر از مواد خاص است:

می توانید گیاهان معطر را داخل آن قرار دهید. سپس او به “قلب عطر” تبدیل می شود.

هر پارچه ای برای دوختن یک ویژگی عشق مناسب است. نمونه های کوچک به طور عالی از پشم گوسفند وجانوران دیگر بدست می آید. برای بزرگ ، یک ساتن یا ابریشم براق روشن انتخاب کنید. صنایع دستی خوب از chintz ، پارچه ، calico. چنین پارچه ای کشش ندارد و کار با آن بسیار راحت خواهد بود.

برای ساختن یک پارچه حجم دهنده از نماد عشق ، باید یک الگوی از کاغذ تهیه کنید. روی آن ، دو قسمت را از پارچه بریده و آنها را ببندید. در هنگام دوختن ، حتماً شکاف کوچکی به منظور پر کردن قسمت داخلی با پرکننده ایجاد کنید. قلب را پر کنید ، “جیب” را با دقت خیاطی کنید.

پارچه ای که لبه های آن از بین نمی رود ، می توان در قسمت جلوی آن دوخته شد. این به اصالت محصول می بخشد. لبه های مواد کاملاً فله ای باید بسیار با دقت انجام شود.

به جای پارچه ، می توانید از پارچه نخی یا هدیه استفاده کنید ، می توانید گره یا قلاب دوزی کنید و همچنین آن را با مواد نرم پر کنید.

با پارچه و نمادهای بافتنی آنها اتاق را برای تعطیلات تزئین می کنند ، آنها را به یکدیگر هدیه دهید. شما می توانید تمام “قلب” را ایجاد کنید:

پس از آماده شدن ولنتاین ، باید تزیین شود. برای این کار استفاده کنید:

با پوشیدن یک هدیه در لوازم جانبی تعطیلات ، می توانید مطمئن باشید که برای کسانی که برای آنها در نظر گرفته شده جذاب خواهد بود.

خمیر شور یک ماده به راحتی قابل دسترسی و پلاستیک است. از آن می توانید تقریباً هر شکل را قالب بندی کنید.

خمیر به شرح زیر تهیه شده است: یک لیوان آرد و نمک ریز با یک لیوان آب مخلوط می شوند. ابتدا باید نمک را در آب حل کرده و سپس آرد را اضافه کنید. شما باید خمیر را ورز دهید تا وقتی که از دستانتان بپیچد و نرم و چسبنده باشد. برای استحکام محصولات نهایی ، گاهی اوقات کمی چسب PVA یا چسب کاغذ دیواری به چنین “پلاستیکین” اضافه می شود.

خمیر را با پین نورد حل کنید و اشیاء را با قالب درست کنید. می توانید آنها را با دستان خود شکل دهید. محصولات نهایی به طور طبیعی یا در فر خشک می شوند. سپس با نشان دادن تمام توانایی خلاقانه خود ، باید نقاشی شوند. اگر گواش یا رنگ آمیزی مواد غذایی را مستقیماً به خمیر اضافه کنید ، بلافاصله رنگ ها ایجاد می شوند.

اگر هدیه برای روز ولنتاین به شکل قلب نیست ، پس حتما بسته بندی مناسبی را برای آن ایجاد کنید – یک جعبه. ابتدا باید در مورد نحوه درست کردن جعبه قلب به دقت فکر کنید: گزینه های بسیاری وجود دارد. سعی کنید کاغذ درست کنید.

کاغذ ضخیم برای جعبه مناسب است. مقوا بسیار ضخیم خم و چسب ناخوشایند خواهد بود ، اما بسته بندی قوی تر خواهد بود. کاغذ مناسب را برای جعبه قلب انتخاب کنید.

جعبه از دو قسمت تشکیل می شود: قسمت اصلی و پوشش آن.

درب جعبه به روشی مشابه ساخته شده است. فقط درب باید کمی بزرگتر از خود جعبه باشد تا بسته به راحتی بسته شود. بنابراین ، قسمت بالای درب باید چند میلی متر بیشتر از قسمت پایین ساخته شود. بر این اساس ، نوار برای طرفین کمی طولانی تر ، اما باریک تر خواهد بود.

جعبه را به هر شکلی تزئین کنید. می توانید تمام جزئیات را با یک پارچه یا کاغذ خود چسبنده روشن بچسبانید.

ساختن قلب با دستان خود امری فوری است. فقط کافی است کمی تخیل نشان دهید و تمایل زیادی برای جلب شادی برای دوست خود دارید. حتی یک عاشق ، به دور از سوزن دوزی و خلاقیت ، قادر است یک ولنتاین را برای یک تعطیلات عاشقانه بسازد.

شکل در شکل قلب به طور گسترده ای برای ساخت طیف گسترده ای از صنایع دستی مورد استفاده قرار می گیرد. کارتهای تبریک مخصوص خانمهای عزیز یا دوستداران اغلب به شکل قلب ساخته می شوند. اگر می خواهید در مورد احساسات صمیمانه خود نسبت به دوست عزیز صحبت کنید ، لازم نیست هدیه گران قیمت بخرید. تکنیک اریگامی را استاد کنید و سعی کنید درست کنید قلب کاغذ .

یک مربع را از کاغذهای صورتی یا قرمز رنگ برش دهید. آن را به نصف تا کنید ، و سپس آن را دراز کنید و یک نیمه را به چهار نوار مساوی تقسیم کنید. آنها را می توان با یک مداد ساده رسم کرد ، به طوری که بعدا راحت تر می توان کاغذ را جمع کرد ، و به پایان رسید که صاف است.

معلوم شد یک حلقه کاغذی به شکل قلب است که می توانید به دوست دختر یا معشوق خود بدهید. تهیه این کاردستی آسان است نه تنها از رنگ ، بلکه از کاغذ تزئینی یا اسکناس نیز تهیه می شود.

اگر انگشتان خود را در قسمت مرکزی فشار دهید و سپس به پایین فشار دهید ، از یک طرف باید یک مثلث حجمی بگیرید.

همین کار را از طرف دیگر انجام دهید.

انجام صنایع دستی پیچیده به شکل قلب لازم نیست. همچنین سعی کنید یک قلب ساده از یک مستطیل با دستان خود درست کنید. برای انجام این کار ، شما فقط باید کاغذ را به درستی خم کنید.

کاردستی در چند دقیقه انجام می شود.

حالا مانند عکس لبه های جانبی را خم کنید و برای یک پاکت شکلی به شکل قلب بدست می آورید. در همان تکنیک ، می توانید یک گلدسته از قلب کاغذ درست کنید.

این کاردستی حتی با کودکان کوچک که یاد می گیرند رنگ های متناوب را یاد بگیرند ، قابل انجام است.

قلبهای پر حجم می توانند به یک دکوراسیون واقعی سفره عروسی تبدیل شده و به عنوان کادرفنی خدمت کنند.

کار با کاغذ بسیار راحت است ، بنابراین حتی بدون مهارت های خاص می توانید یک کاردستی اصلی را به شکل قلب درست کنید. با انواع مختلف کاغذ آزمایش کنید ، زیرا از روی کاغذهای آرام ، راه راه یا دفتر ، می توانید کاملا متفاوت شوید قلب خود را انجام دهید.

متخصص قلب خانم در تهران – متخصص قلب در تهران

دو گروه از مشکلات ممکن است باعث بزرگ شدن قلب شوند که عبارتند از:

مشکلات پاتولوژیک یا آسیب‌شناختی: مربوط به اختلال واقعی عضله‌ی قلب است.

مشکلات فیزیولوژیک: مربوط به مشکلات دیگری است که باعث بیش از حد کار کردن قلب می‌شوند، مانند فشار خون بالا یا اختلال تیرویید.چگونه قلب بزرگ بکشیم

فهرست موضوعات

در برخی موارد، بزرگ شدن قلب بدون نشانه است، اما زمانی که نشانه‌ای وجود داشته باشد، به این معنی است که قلب دیگر نمی‌تواند به طور موثری خون را به درون بدن پمپ کند و این منجر به سندرومی به نام نارسایی احتقانی قلب می‌شود که نشانه‌هایش عبارتند از:

برخی دلایل بزرگ شدن قلب عبارتند از:

وقتی پلاک یا چربی درون یک یا تعداد بیش‌تری از عروق کرونری قلب رسوب کند، عارضه‌ای به نام آترواسکلروزیس ایجاد می‌شود که باعث باریکی و تنگ‌ شدن سرخرگ‌ها می‌شود؛ در نتیجه تامین اکسیژن که منبع انرژی قلب است، با مشکل مواجه می‌گردد.

پمپاژ خون با فشاری بیش از حد معمول به درون سرخرگ در اثر چاقی و سبک زندگی بی‌تحرک، که به قلب فشار می‌آورد.

اختلال عضله‌ی قلب به دلیل ناشناخته. قلب دیلاته (گشاده شده) یا قلب بزرگ شده یکی از شایع‌ترین انواع کاردیومیوپاتی با علایم تنفس کوتاه، و تورم قوزک پا است. سرگیجه و تنگی و درد قفسه‌ی سینه به ندرت مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید:      کاردیومیوپاتی در بارداری

عفونت قلبی ناشی از ویروس. ممکن است فرد در ابتدا دچار یک بیماری ویروسی و به دنبال آن نشانه‌های نارسایی احتقانی قلب شود.

به عنوان مثال، مشکل دریچه‌ی میترال باعث می‌شود خون دوباره به عقب بازگردد و این باعث می‌شود قلب با نیرویی خیلی بیش‌تر از حالت معمول مجبور به کار شود.

درمان قطعی افتادگی دریچه میترال

کاهش جریان خون به سمت قلب که می‌تواند باعث درد قلب (آنژین) شود.

اطلاعاتی از بیماری ایسمیک قلبی ندارید؟

همه چیز درباره بیماری ایسمیک قلبی

یک قلب ضعیف بزرگ می‌شود چون باید برای خون‌رسانی به سراسر بدن تلاش بیش‌تری کند.

غده‌ی تیرویید تنظیم‌کننده‌ی بیش‌تر کارکردهای متابولیک بدن است و در صورتی که اختلال این غده درمان نشود، منجر به فشار خون بالا، کلسترول بالا، ضربان قلب نامنظم و بزرگ شدن قلب می‌شود.

چربی بالای بدن یکی از عوامل خطرساز فشار خون بالاست و به نوبه‌ی خود منجر به بزرگ شدن قلب هم می‌شود.

سبک زندگی بی‌تحرک و بدون ورزش که یکی از عوامل خطرساز اختلال عروق کرونری قلب و فشار خون بالا است.

هرچه مسن‌تر می‌شویم انعطاف‌پذیری و الاستیسیته‌ی سرخرگ‌ها هم کمتر می‌شود؛ این میزان سفت‌شدگی رگ‌ها منجر به فشار خون بالا می‌شود که خود، عامل بزرگ شدن قلب است.

تشخیص قلب بزرگ شده به چند طریق صورت می‌گیرد:

-سابقه‌ی پزشکی: شامل معاینه‌ی فیزیکی

-عکسبرداری از قفسه‌ی سینه: به پزشک کمک می‌کند شکل و اندازه‌ی قلب و ریه‌ها را ببیند.

–اکوکاردیوگرام: صدای مربوط به ضربان قلب به دستگاه مخصوصی فرستاده می‌شود که می‌تواند موج صوتی را به تصویر تبدیل کند؛ بر این اساس، پزشک می‌تواند متوجه نحوه‌ی کارکرد قلب شود.

-آزمایش داپلر: جریان خون را در میان دریچه‌های قلب نشان می‌دهد و می‌تواند بسنجد که آیا دریچه‌ها درست کار می‌کنند یا نه.

-الکتروکاردیوگرام: فعالیت الکتریکی قلب را اندازه می‌گیرد و می‌تواند ریتم قلبی و شواهد مربوط به انفارکتوس و ایسکمی پیشین را تشخیص دهد.

آیا ضخیم شدن قلب خطرناک است؟ گاهی اوقات بزرگ شدن قلب می تواند منجر به اختلال در ریتم ضربان قلب شما شود. ریتم های قلبی که برای حرکت خون خیلی کند هستند یا برای ضربان قلب مناسب خیلی سریع هستند، می توانند منجر به غش یا در برخی موارد ایست قلبی یا مرگ ناگهانی شوند! تأثیر قلب بزرگ شده بر امید به زندگی تا حدی به علت اصلی بستگی دارد. 

درمان این مسئله مبتنی بر علت آن است، اما به طور کلی گزینه‌ها درمانی عبارتند از:

اگر کاردیومیوپاتی یا نوع دیگری از بیماری قلبی مقصر بزرگ شدن قلب شما باشد، ممکن است پزشک داروهایی را به شما توصیه کند. این دارو ها عبارتند از:

روش هایی برای بهبود وضعیت قلب بزرگ شما وجود دارد، حتی اگر نمی توانید آن را درمان کنید. پزشک شما ممکن است تغییرات سبک زندگی زیر را توصیه کند:

چکاپ پزشکی منظم برای اطمینان از تاثیر درمان نیز ضروری می باشد.

تنها افرادی که در زمینه برگ شدن قلب می توانند به بیمار کمک کنند، پزشک و متخصص قلب است.

دکتر آرزو خسروی متخصص قلب و عروق و فوق تخصص اکوکاردیوگرافی

برای پرسش از دکتر بر روی مشاوره پزشکی کلیک کنید.چگونه قلب بزرگ بکشیم

برای نوبت دهی باشماره ۰۲۱۲۲۸۹۴۰۸۶ در تماس باشید

دکتر آرزو خسروی متخصص قلب و عروق و فوق تخصص اکوکاردیوگرافی | شروع همكاري با بيمارستان بقيه ا.. الاعظم به عنوان متخصص قلب و عروق و هیات علمی دانشگاه بقیه الله در سال ۱۳۸۳

نوشته قبلی

علل تپش قلب در بارداری + روش درمان

نوشته بعدی

سوفل قلبی، بیماری کودکی تا بزرگسالی

اندوکاردیت باکتریایی چیست؟ (التهاب درون‌شامه قلب)

علائم تصلب شرایین ( آترواسکلروز ) چیست؟

آنژین قلبی چیست؟

معرفی بیماری کوستوکندریت (کوستوکندریت یا درد قفسه سینه)

دکتر آرزو خسروی – متخصص قلب و عروق، فلوشیپ اکو کاردیوگرافی عضو هیئت علمی و دانشیار دانشگاه رئیس بخش اکوکاردیوگرافی بیمارستان بقیه الله اعظم عضو انجمن قلب و عروق ایران عضو انجمن اکو کاردیوگرافی ایران عضو انجمن قلب اروپا (ESC) عضو انجمن اکوکاردیوگرافی و تصویربرداری اروپا (EACVI) عضو انجمن اکو کاردیوگرافی آمریکا (ASE) عضو شورای پژوهشی مرکز تحقیقات اترواسکلروز

آخرین مطالب

اندوکاردیت باکتریایی چیست؟ (التهاب درون‌شامه قلب)

نوار قلب؛ بهترین راه تشخیص بیماری قلبی

علائم گرفتگی عروق کرونری قلب و نحوه درمان آن با دارو قرص

تفاوت درد قفسه سینه عصبی با حمله قلبی و کرونا

آدرس مطب: خیابان ولیعصر (جنوب به شمال)، نرسیده به توانیر، بن بست بخشندگان، مجتمع مدیکو پلاس، طبقه ی ۷ ، واحد ۷۰۱

شماره تماس: ۲۲۸۹۴۰۸۶

روزهای حضور دکتر: یکشنبه و سه شنبه ساعت ۱۷ الی ۲۰

مطالب ویژه

روش انجام و مراقبت بعد از آنژیوگرافی قلب چگونه است؟

تفسیر جواب اکو قلب

از علت تا درمان تنگی دریچه میترال قلب

How to Draw an Impossible Heart

دفترچه راهنما

یک سند جدید 800×600 با رنگ پر رنگ و RGB رنگی را در Illustrator ایجاد کنید.

ابزار Elliptical را در نوار ابزار بگیرید و بدون پر کردن یک دایره ساده ترسیم کنید. برای ایجاد یک دایره ، و نه بیضی ، Shift را در هنگام کشش شکل نگه دارید.

حالا وظیفه شما این است که شکل یک دایره را به یک شکل تبدیل کنید. برای این کار ، تابع Convert Point Tool را انتخاب کنید ، که به شما امکان می دهد بردارهای تصویر و همچنین ابزار Direct Selection را ویرایش کنید.

با زدن دکمه سمت راست ماوس بر روی رئوس قلب کلیک کرده و بر روی دکمه Make Selection کلیک کنید ، که شعاع تیرگی آن صفر است.چگونه قلب بزرگ بکشیم

ابزار پر کردن را انتخاب کنید و انتخاب را با رنگ پر کنید. سپس ناحیه انتخاب شده را بر روی یک لایه جدید (Ctrl + Shift + J) کپی کرده و برش دهید. پس از این عمل ، سه لایه در لیست لایه ها ظاهر می شوند – شما باید روی یک تازه ایجاد شده کار کنید.

کنترل پنل و سبک ها (Colors، Swatches، Styles) را باز کنید. با یکی از سبک ها ، حجم را به قلب خود اضافه می کنید. شیشه آبی (دکمه) را در لیست سبک ها پیدا کنید – به این سبک نیاز خواهید داشت. قلب پررنگ تر خواهد شد ، هایلایت های طبیعی و سایه ها ظاهر می شوند ، اما اکنون باید عملیات بعدی را روی نقشه انجام دهید – پس از اعمال سبک جدید ، رنگی که مشخص کردید می تواند تغییر کند.

اعوجاج صحیح رنگ. به قسمت بخش جلوه های سبک بروید – در سمت راست نام لایه خود ، روی نماد با حرف f دوبار کلیک کنید. Overlay Color را باز کنید و سایه مناسب قرمز را که در ابتدا به آن احتیاج داشتید انتخاب کنید.

برگه Inner Glow را باز کنید و شفافیت را به 30٪ کاهش دهید ، و سپس نوار لغزنده ها را در Shading در تب Bevel و Emboss جابجا کنید تا سطح صدا و ظاهر قلب کاملاً مناسب شما باشد.

فیلم های مرتبط

توجه کنید

اکنون یاد خواهید گرفت که چگونه قلب را بکشید. مرحله 1. دو دایره را کنار هم بکشید. مرحله 2. مثلثی معکوس را از طریق مرکز حلقه ها بکشید. مرحله 3. دو منحنی را در طرفین مثلث بکشید. مرحله 4. قلب خود را دور بزنید. مرحله 5. چند مورد را به قلب خود اضافه کنید. خطوط اضافی را پاک کنید.

مشاوره مفید

امروز بیایید سعی کنیم قلب را با بال بکشیم. برای این کار ، یک تصویر جدید 1000 × 800px با پس زمینه سفید ایجاد کنید. یک لایه شفاف جدید ایجاد کنید و نمای کلی نیمی از قلب را ترسیم کنید.انتخاب را کاهش داده و مازاد بردارید. انتخاب را حذف می کنیم ، حالت “همپوشانی” را تنظیم می کنیم ، آن را با 10 پیکسل گاوسی تار می کنیم و در سمت چپ برجسته می شویم: برای ترسیم قلب با بال ، خود به بالها احتیاج دارید.

منابع:

اگر حتی یک کار کوچک در Adobe Photoshop داشته باشید ، علاوه بر قلدری معمول عکس های دوستان ، در این برنامه می توانید یک تصویر بسیار زیبا نیز با دو قلب تهیه کنید که به عنوان مثال می تواند زمینه ای عالی برای کارت تبریک یا به سادگی راضی باشد. آیا شما و عزیزان هستید در زیر می توانید دستورالعمل های دقیق برای ایجاد چنین تصویری پیدا کنید.

دفترچه راهنما

اگر می خواهید بالها  ظریف تر – یک نیم دایره دراز را روی قسمت داخلی بالها بسازید و آن را پاک کنید. اکنون می توانید شروع به ترسیم پرها کنید. در پایان کار ، سایه ای از قسمت پرها بسازید – بنابراین بالها  به نظر می رسد حجمی است

فیلم های مرتبط

توجه کنید

البته لوسیفر یک بار نیز فرشته بود اما اگر قصد نقاشی آن را دارید بهتر است برای الهام گرفتن به خفاش ها روی آورید. چنین بال هایی با پنجه ، حلقه های فلزی و هاله شوم تزئین شده در اطراف آنها تزئین شده است.

منابع:

دانشمندان مدتهاست درباره منشأ تصویری که از آن برای نشان دادن عشق و قلب استفاده می کردیم ، استدلال می کردند. شخصی “ولنتاین” را با باسن زن مقایسه می کند ، کسی برگهای گیاه بنام سیلیفیا را که در سده های اول عصر ما از بین رفته است ، به یاد می آورد ، که از آن یک ضد بارداری ساخته شد. این نماد Tomsk Ugrians یک مرد جنگجو را معرفی کرد. به یک صورت یا روش دیگر ، امروز یک پیام عاشقانه نادر نیازی به توانایی ترسیم زیبایی ندارد دلها.

شما نیاز دارید

دفترچه راهنما

حالا همان نیم دایره را که در جهت مخالف کار می کند رسم کنید. برای تقارن کامل تلاش نکنید ، لازم نیست. شکل را با رنگ قرمز یا صورتی پر کنید.

متقارن از یک مثلث ایزولسل با یک vertex به سمت پایین منتج می شود. آن را با یک خط کش یا روی کاغذ در قفس بکشید. گوشه های کنار را با دو خط گرد صاف کنید. آنها را به طور مستقیم در بالای قسمت متصل کنید. خطوط گرد دو نیم دایره تشکیل می دهند. اگر به خطوط کاملاً مستقیم نیاز دارید ، از قطب نما استفاده کنید. قلب را با رنگ یا مداد رنگ کنید.

مثلاً کمی پیچیده تر از چهره های دیگر. ابتدا با یک مداد روی یکی از طرح های پیشنهادی “قاب” آینده بکشید. سپس در امتداد این خط در فاصله مساوی از یکدیگر ، کمان ها ، روبان ها یا اشیاء دیگر را بکشید. وسط هر مورد باید کاملاً روی خط باشد.

در صورت تمایل ، قلب خود را پر کنید ، و نه فقط محوطه های آن. پس از اتمام این طرح ، آن را به دلخواه خود رنگ آمیزی کنید.

صبر کنید تا رنگ خشک شود (در صورت لزوم). پس از آن ، علائم مداد را در جایی که قابل مشاهده است پاک کنید.

به نظر می رسد برای جلب قلب معمولی ، نیازی به تلاش زیادی نیست. اما برای بخش مکرر ، نگرانیم که قلب کج شده باشد. برای جلوگیری از این کار موارد زیر را انجام دهید:

شما نیاز دارید

دفترچه راهنما

ورق کاغذ را که می خواهید بکشید ، بگیرید. شما می توانید آن را به طور دلخواه ترتیب دهید – حداقل به صورت عمودی ، حداقل به صورت افقی. مهم نیست خود را ساده کنید و شروع کنید. مانند هر نقاشی ، نقاشی قلب نیز دارای یک طرح است. اگر مهارت نقاشی آزاد ندارید و نسبت به نسبت نگران هستید ، می توانید از قطب نما و یک خط کش استفاده کنید. در قسمت اول این طرح ، با مداد رنگی از دو دایره ، به همان اندازه که در کنار یکدیگر قرار دارند ، بکشید. این به اصطلاح “بالا” قلب است ، “گوش” های آن است.

حالا باید مثلثی بکشید ، تقریباً یکدست. خط بالایی آن دقیقاً در وسط دایره هایی که با هم ادغام شده اند ، جریان دارد ؛ به طور کلی ، قطر مشترک آنها است. گوشه پایین مثلث “دم” قلب خواهد بود. ” این طرح از قبل شبیه ساختار قلب است.

بعد ، طرح خود را بکشید ، و آن را به یک قلب واقعی تبدیل کنید. برای انجام این کار ، دایره سمت چپ را با “دم” قلب و دایره راست با آن در یک خط گرد و صاف وصل کنید و از این طریق قلب واقعی را بکشید. با چنین روشی ساده ، ما یک قلب یکدست را جلب کردیم. باقی مانده است که آن را رنگ کنیم و در صورت دلخواه تزئین با ویژگی ها را انجام دهیم.چگونه قلب بزرگ بکشیم

خطوط کمکی از اشکال هندسی که با آن قلب را ترسیم می کنید با یک پاک کن پاک می شوند. نقاشی را بزنید ، برجسته ها را روی “گوش” قلب انتخاب کنید و نقاشی خود را با مدادهای رنگی ، قلم های نمدی ، رنگها یا چیزهای دیگر رنگ کنید. در مرحله بعدی ، لوازم جانبی (اختیاری) برای نقاشی خود بیاورید. این می تواند بال ، هاله ، شاخ شیطان باشد. می توانید قلبی را سوراخ کرده و یا چهره ای خنده دار بکشید ، شخصی را روی آن بنویسید ، آن را با یک تاج گل بپیچانید و کارهای دیگری را انجام دهید که برای تصور شما کافی است. قلب آماده است.

بنا به دلایلی ، طبیعت حکم کرده است که افراد بدون بال به دنیا می آیند و تنها با کمک دستگاههای مختلف فنی می توانند پرواز کنند. شاید این دقیقاً همان چیزی باشد که می تواند علاقه بسیاری از هنرمندان و تصویرگران را به تصویر کشیدن بال نشان دهد. بالها از نظر شکل و ساختار متفاوت هستند ، اما تقریباً همه آنها را می توان به سه گروه بزرگ تقسیم کرد – پرنده ، بال حشرات و بال خفاش.

دفترچه راهنما

ابتدا آناتومی بال را مطالعه کنید. اگر بال پرنده را ترسیم می کنید ، ساختار اسکلت پرنده را با دقت در نظر بگیرید. در همه پرندگان مشابه است – کوچک یا بزرگ ، نسبت ها تغییر می کنند. شکل بال توسط پرهای بلند مشخص می شود ، پرهای کوچک پر را از بالا می پوشانند. برای ترسیم بال پرنده ، ابتدا یک خط اسکلت بکشید. سپس ، یک به یک ، شروع به ترسیم لایه های پر ، از کوتاهترین تا طولانی ترین کنید. سپس جزئیات کوچک را بکشید – شیارهای روی پرها را بکشید ، پرهای کوچک دیگری که به بال رئالیسم اضافه خواهد شد.

اگر بال خفاش را ترسیم می کنید ، از اینجا با ساختار شروع کنید. خفاش ها ، مانند انسان ها ، متعلق به پستانداران هستند ، بنابراین ساختار بال آنها از راه دور شبیه به یک دست انسان خواهد بود. پایه بال را از مفصل شانه تا نوک انگشتان بکشید. به آن شکلی بدهید که بال از آن پس بگیرد. به هر حال ، بر خلاف انسان ، انگشتان خفاش هرگز به طور کامل افزایش نمی یابد. بال ممبران را در امتداد خطوط مشخص شده مفاصل بکشید. مقداری حجم و سایه به انگشتان و پنجه خود اضافه کنید. توانایی ترسیم یک بال به شما کمک می کند یاد بگیرید که چگونه مثلا بال اژدها را بکشید.

برای ترسیم بال پروانه یا هر حشره دیگر ، به تعدادی عکس با چنین بال نگاه کنید. توجه خواهید کرد که این بالها دارای رگ های زیادی هستند و مشابه برگ گیاه هستند ، اگر به آن نگاه کنید به نور است. شکل کلی بال را ترسیم کنید ، با یک جفت خط راهنما تقسیم کنید و رگه ها را در خطوط نازک بکشید. اگر یک پروانه ترسیم می کنید ، سپس الگوهای بال را اضافه کنید و سپس با رنگ های روشن نقاشی کنید. علاوه بر این ، اگر بال پروانه ای را در نزدیکی بکشید ، مقیاس هایی را که بال را پوشانده اید فراموش نکنید.

فیلم های مرتبط

مشاوره مفید

اگر باید بال یک فرشته را بکشید ، آن را طبق همان قواعد پرنده بکشید ، فقط کمی تغییر شکل و نسبت آن دهید.

منابع:

پرنده ، فرشته ، خفاش ، اژدها بالدار ، پروانه ای – همه آنها با این واقعیت متحد هستند که هر یک از این موجودات دارای بالها. و اغلب اوقات هنگام ترسیم این شخصیت ها این سؤال پیش می آید – چگونه به طور صحیح و زیبایی آنها را ترسیم کنیم بالها?

شما نیاز دارید

دفترچه راهنما

مواد مورد نیاز برای کار را آماده کنید. پس از ترسیم شکل شخصیت ، شروع به کشیدن بال کنید.

بال در حقیقت اندام اصلاح شده توسط تکامل است. بنابراین ، آن را به همان روش دستی یا پنجه (به جز حشرات) بکشید. از شانه شروع به کشیدن کنید ، یک خط نازک بکشید ، سپس یک خط را از ساعد با زاویه کمی بکشید و آن را با یک انگشت بلند بکشید.

اگر ترسیم کنید بالها  پرنده یا فرشته ، بلافاصله پلوم را که در قسمت تحتانی بال قرار دارد ، مشخص کنید. ابتدا پرهای کوچک را در نزدیکی شانه ، ساعد و انگشت بکشید. سپس ردیف دوم و سوم پرها را مرتب کنید. ردیف سوم بسیار طولانی تر از بقیه خواهد بود و آخرین پر آن که در نزدیکی انگشت واقع شده است بزرگترین خواهد بود. بعد نقشه قلم را مشخص کنید.

هنگام کشیدن بال های اژدها یا خفاش ، قوانین کمی متفاوت است. این شخصیت ها به خودی خود دارای پر نیستند ، اما شروع یکسان خواهد بود. فقط بعد از اولین انگشت ، باید بقیه را مرتب کنید ، از انتهای ساعد شروع می شود. آنها را مانند فن دراز بکشید. پس از آن ، هر “انگشت” را با یک غشاء همسایه وصل کنید ، و آن را با قوس مشخص کنید. بعد ، الگوی بال را اصلاح کنید – استخوان ها را بکشید ، در انتهای “انگشتان” می توانید پنجه بکشید. به خاطر داشته باشید که هر انگشت پیاپی تقریباً یک چهارم کوتاهتر از انگشت قبلی خواهد بود.

رسم بالها  حشرات بسیار ساده تر هستند. ابتدا بالهای یک پروانه یا سایر بندپایان را شکل دهید. سپس با شروع از محل “چفت شدن” بال به بدن ، خطوط را بکشید و هر الگویی را ایجاد کنید. این را فراموش نکنید بالها  پروانه ها نه تنها الگوی مش دارند ، بلکه دارای نقاط مختلف رنگ متقارن نیز هستند.

فیلم های مرتبط

منابع:

بالهایی به قلب شروع به رنگ آمیزی کرد به این دلیل که یک مرد عاشق روی بالهای عشق پرواز می کند وگرنه می گویند – مانند یک پرچم می بالد. بنابراین ، این نماد پرواز به همراهی نقشه ها با قلب تبدیل شد. اما بالهای پروانه زیبا ترین نیستند ، اما پروانه موضوع دیگری است. آنها برای نقاشی با قلب ایده آل هستند.

دفترچه راهنما

ما یک قلب کمی ناهموار می کشیم.

آنتن ها را مثل قلب پروانه ای واقعی به قلب اضافه می کنیم. و در پایه آنها ما چیزی مانند کمان یا براکت را به پایان می رسانیم.

اگر نمی دانید چگونه قلب را جلب کنیم  با یک مداد ، بیهوده نیست که شما در این صفحه هستید: این درس حتی به هنرمندان و کودکان مبتدی کمک می کند تا یاد بگیرند که چگونه این کار را انجام دهند. برای جلب قلب زیبا ، باید از آن استفاده کنید: یک کاغذ خالی ، یک مداد ، یک پاک کن. وقتی همه ابزارها آماده شدند ، می توانید کارهای مرحله به مرحله را انجام دهید.

مرحله 1

در ابتدا شما باید پایه قلب ما را تهیه کنید. برای انجام این کار ، یک بیضی از اندازه دلخواه خود دل بکشید. درون بیضی شکل ، یک قلاب دوزی درست کرده و به مرحله بعدی ادامه دهید.

مرحله №2

حالا بیایید نقاشی سمت چپ قلب را شروع کنیم. توجه کنید که چگونه طرف نسبت به بیضی پایه کشیده می شود.

مرحله №3

برای تکمیل قلب ، باید همانطور که در شکل نشان داده شده است ، سمت راست را بکشید.

در این آموزش ساده یاد گرفتید که چگونه مراحل را با مداد در قلب بکشید. اگر واقعاً دوست دارید نقشه بکشید ، می توانید از سایر فعالیتهای واقع در بخش نقاشی استفاده کنید. برای شما آرزوی موفقیت داریم!

و در اینجا نسخه دیگری از قلب ها از زوایای مختلف و اشکال مختلف وجود دارد 🙂

چنین قلبی برای کارت ویزیت مخصوص روز ولنتاین عالی خواهد بود.

بنابراین احساس رایگان کنید که قلبها را جلب کنید و به آنها عزیزان بدهید 🙂

قرعه کشی قلب  خیلی ساده برای این کار به یک مداد و یک کاغذ نیاز داریم. یک قلب می تواند با بال باشد ، می تواند یک پیکان شکسته باشد – چنین قلب هایی مخصوصاً برای روز ولنتاین اهمیت دارند.

و ما یک قلب کلاسیک ترسیم خواهیم کرد – یک خالی.

برای انجام این کار ، دو دایره با هم ترسیم کنید. قطر دایره می تواند باشد.

یک خط مستقیم در تقاطع حلقهu200cها بکشید.

از انتهای خط ما نقل قول می کنیم؛ raysquot؛. ما باید مثلث مساوی را بدست آوریم.

پاک کن خطوط اضافی را پاک کنید. قلب آماده است! به هر حال ، می توان آن را با رنگ قرمز آبدار رنگ آمیزی کرد)

می توانید از روش دوم استفاده کنید. کمی پیچیده تر است ، اما روند ایجاد نیز بسیار جالب است:

چنین نقاشی جالبی از قلب وجود دارد. ما شروع به ترسیم چنین قلبی از گل رز می کنیم ، جوانه ای را می کشیم ، گلبرگها را می کشیم ، و سپس ساقه را می گیریم ، فقط پس از آن شکل قلب را ترسیم می کنیم

شما می توانید چنین الگوی قلبی را ترسیم کنید ، در اینجا ما شروع به رسم از کف دست می کنیم ، سپس انگشتان دست را می کشیم که ما را به شکل قلب تبدیل می کند

یک ایده دیگر وجود دارد که چگونه می توان چنین قلب را با کتیبه رسم کرد

همچنین چنین درس مرحله ای وجود دارد ، قلب را ترسیم می کنید ، چگونه می توانید با استفاده از دو دایره ، تمام مراحل موجود در عکس را به راحتی قلب بکشید.

چگونه می توان قلب را با مداد در مراحل مختلف ترسیم کرد؟ پس از پاسخ های زیاد ، پیدا کردن چیز اصلی دشوار بود. اما! کسی که جستجو می کند ، همیشه پیدا خواهد کرد!

پیشنهاد می کنم در مراحل مختلف قلب دوخته شده با نخ را با مداد بکشید:

ابتدا ، نیمی را ترسیم کنید:

سپس دوم:

سپس درزها را بکشید:

این همه است! رنگارنگ شوید و قلب شما آماده است!

به یاد می آورم که همیشه سعی می کردم قلبی یکدست را جلب کنم. اما مدام به نوعی نتیجه نمی گرفت. اما ممکن است لزوماً متناسب نباشد. اما هنوز هم ، semetriya بسیار بهتر به نظر می رسد.

قلب را به صورت مرحله بکشید  معلوم نبود خیلی دشوار نیست. دو راه خوب پیدا کردم طبق چنین یک طرح ساده ، کودک می تواند به راحتی قلب را جلب کند و آن را به عنوان یک ولنتاین در روز ولنتاین قطع کند.

قلب های زیبا و جالب بسیاری در اینترنت وجود دارد که دستورالعمل های مرحله به مرحله برای ترسیم دارند. متأسفانه همه آنها قابل توصیف نیست. من به شما خواهم گفت چگونه بیشترین گزینه هایی را که دوست داشتم ترسیم کنید. در اینجا یک نسخه بسیار زیبا از قلب در گل رز وجود دارد:

جایی که بدون قلب توسط فلش u200bu200bسوراخ شده است:

قلبهایی که با گلهای سرخ پوشیده شده اند:

قلب با بال:

قلب دلفین:

برای اینکه قلب را با مداد بکشید ، باید یک ورق را با یک قالب از یک ورق نوت بوک بگیرید و آن را به نصف خم کنید ، سپس آن را خم کنید و با خط تاشو به صورت عمودی در مقابل خود قرار دهید.

1-حالا یک خط افقی بکشید و از هر لبه ، در طرف راست و چپ ، خطوط را به سمت چین بکشید. ما باید مثلث بگیریم ،

2- و اکنون ، در یک خط افقی ، ما باید دو نیم دایره بکشیم ، به طوری که آنها از یکدیگر تلاقی می کنند.

3-حالا ورق را برگردانید و دقیقاً همان نیم دایره را ترسیم کنید. به طور کلی ، ما به عنوان دو حلقه عروسی موفق خواهیم شد ..

4- اکنون باقی مانده است که با یک مداد ساده و نرم بچرخید. از خط افقی شروع به ردیابی به وسط اتصال فوقانی و سپس دوباره به خط افقی می کنیم. در نیم دایره پایینی ما را به نصف می چرخانیم و گوشه ای را می کشیم ، تا چین ورق را بشوریم ، از طرف دیگر همین کار را می کنیم ، قلب قلب را می گیریم.

بسیاری از ما قلم یا مداد گرفتیم ، نه تنها برای گذراندن مشق شب برای نقاشی در مدرسه. بعضی اوقات ، به یک دلیل یا دلیل دیگر ، هوس غیرقابل توصیف برای نقاشی در زندگی یک نوجوان یا یک بزرگسال ظاهر می شود. چگونه می خواهید مداد بردارید و به سادگی شروع به ایجاد شاهکارهای کوچک کنید ، اجازه دهید آنها را فقط برای خودشان یا برای اطرافیان نزدیک و بدون ادعای شناخت و شهرت جهانی بگذارید. به نظر می رسد کسانی که حرکات ساده مداد را در ویدیو یا در مقابل شما انجام می دهند عملا هیچ تلاشی نمی کنند ، اما در واقعیت اینگونه نیست. حرفه ای بودن در نقاشی ، مانند هر حرفه دیگری ، فقط با تجربه همراه است. حتی در ساده ترین نقاشی ها ، می توانید چنین ظرافت ها و جزئیاتی را که تا پیش از این حتی از آن مطلع نبودید ، برجسته کنید. اکنون ما یکی از ساده ترین نقشه ها – قلب را در نظر خواهیم گرفت. سالهای مدرسه یا آن لحظات را به یاد بیاورید که همه ما آن را به یکدیگر نقاشی کردیم. این بار یاد خواهیم گرفت که چگونه یک قلب معمولی را با یک فلش یا بال بکشیم. همچنین توصیه می شود مشترک شوید. بنابراین ابتدا مواد جدید را مشاهده خواهید کرد.

و بنابراین ، بیایید ببینیم که چه زیبایی قلب را با یک مداد در مراحل برای مبتدیان ترسیم می کند. همه آنچه ما نیاز داریم یک صفحه کاغذ ، یک مداد ساده و البته پشتکار کافی در این تلاش است. برای اینکه قلب زیبا به نظر برسد ، باید آن را متقارن کنید و برای این کار ، چند عمل ساده انجام دهید:

دو دایره یکسان را روی یک تکه کاغذ در همان صفحه افقی بکشید به طوری که هر دو دایره کمی با هم تلاقی کنند. بلافاصله رزرو کنید که نیمه های بالای دایره ها به ایجاد لبه های متقارن زیبایی از قلب کمک کنند. بر این اساس ، آن قسمت هایی که تصویر اصلی را تشکیل می دهند ، جسورانه است و مواردی که باید حذف شوند ضعیف تر هستند. توصیه می شود دایره ها را با دست بکشید ، اشکالی ندارد اگر در ابتدا دایره خیلی گرد نباشد ، با مهارت های عملی به دست آمده ، این اصلاح می شود. اما اگر کیفیت حلقه ها در ابتدا مناسب شما نیست ، می توانید به وسایل کمکی متوسل شوید.

شکل بعدی شکل به صلیب تبدیل می شود. خط عمودی صلیب باید در تقاطع دایره ها باشد ، برای شکل گیری آن کافی است یک خط را از طریق دو نقطه که در آن دایره ها از نقطه اول با هم تلاشی می کنند ، ترسیم کنید. خط عمودی بلند نشدن معنی ندارد ، زیرا رسم قسمت پایین آن مفیدتر است ، بنابراین لاغر نشوید و آن را پایین بیاورید. برای درک اینکه چقدر باید پایین بیاید ، این سؤال را بپرسید: چگونه یک قلب را به زیبایی بکشیم ، چه نسبت هایی از نظر قد برای شما زیبا تر می شود تا تصویر را زیبا کنید. خط افقی عمود بر وسط عمودی هر دو دایره کشیده شده است.   از نقاط شدید تقاطع حلقه ها با خط افقی ، دو خط متقارن صاف را تا انتهای قلب پایین بیاورید. به همین دلیل باید موقعیت این پایین ترین نقطه را خودتان تعیین کنید   به نظر می رسد که پارامتر قلب طولانی تر یا مسطح تر است.   خط جسورانه نیم دایره هر دایره را از خط افقی تا اولین نقطه تقاطع بالا ببرید.   در این مرحله رسم قلب تکمیل می شود. باقی مانده است که فقط خطوط اضافی را که در ساخت و ساز استفاده می شود حذف کرده و تصویر حاصل را نشان دهید.

  قلب ایده آل در تقارن و شکل در حال حاضر در مقابل شما است. البته این تنها راه جلب قلب نیست.

اگر نسخه قبلی به دلیل تعداد زیاد ساختهای اضافی برای شما خسته کننده و جذاب به نظر نمی رسید ، اگر شما نیاز دارید که نقشه را خیلی سریع تر انجام دهید و امکان بازسازی محافل وجود ندارد ، اگر احساس می کنید سطح و مهارت کافی دارید ، روش دوم را به شما پیشنهاد می دهیم که چگونه قلب را ترسیم کنید. مداد در مراحل. اما اجازه دهید فوراً رزرو کنیم ، باید بتوانید حلقه های متقارن را به خوبی بکشید ، در غیر این صورت قلب نامتقارن خواهد شد.

راه بعدی برای نشان دادن قلب حتی ساده تر است ، کمک می کند تا قلب را فقط در چند مرحله و با تأثیر چرخش در اطراف محور به تصویر بکشید. اما این روش فقط برای متخصصان با تجربه مناسب است که می توانند به راحتی و بدون استفاده از سازه های اضافی ، خطوط نیم دایره ای متقارن را با دست بکشند.

در نتیجه ، تصویر زیر را دریافت می کنیم:

این تصویر می تواند مجهز به جلوه های اضافی مانند بال ، شاخ ، هاله ، کتیبه ها ، آتش و موارد اضافی مانند آن باشد که جلوه های اضافی می بخشد و به شما اجازه می دهد بسته به ایده های خود ، تصویر را در یک یا انگیزه دیگر تصویر قرار دهید. امروز ما به عنوان عاشقانه ترین نسخه این تصویر گزینه های مختلفی برای ترسیم قلب با بال را در نظر خواهیم گرفت. بالها به قلبها عاشقانه و لحنهای والایی می بخشد. لازم به ذکر است که جایگاه بالها در رابطه با قلب ، ماهیت آنچه را که نویسنده می خواهد انتقال دهد تعیین می کند: برافراشته به بالا ، بال های پهن نشان دهنده اهداف محکم ، احساسات خالص ، میل به یک فرد محبوب است. در عوض ، هرچه بالها پایین بیایند (و احتمالاً اتصال به پایین) ، این بیشتر نشان می دهد که تلاش قلب برای بستن خود از برخی عوامل و مشکلات بیرونی ، تلاشی برای پنهان کردن چیزی تحت مراقبت و مراقبت از آن است.

بنابراین ، بیایید بدانیم که چگونه قلب را با بالها در مراحل با مداد رسم کنیم. چنین نقاشی به شما نیاز خواهد داشت تا ابتدا موضوع چگونگی ترسیم قلب یا الگوی تمام شده با قلب را مطالعه کنید. بنابراین ، برای شروع ما از این واقعیت شروع می کنیم که یک نقاشی تمام شده در حال حاضر موجود است. مشخص است که ساده ترین و بدون عارضه ترین روش ، کشیدن بالها به صورت دستی و بدون هیچگونه فریم و ساخت های اضافی است. این روش ممکن است رایج ترین موارد فوق باشد ، اما در عین حال دشوارترین ، زیرا به نویسنده مهارت های عملی در ترسیم خطوط متقارن و اشکال خمیده با دست نیاز خواهد داشت. چندین نوع تصویر از بالها از قلب باید مشخص شود. بالها را می توان از طرفین یا از بالا به تصویر کشید. موقعیت بالها در این حالت مهم نیست ، مهم است که از چه بخشی رشد می کنند ، به اصطلاح.

اگر تصمیم دارید بالهایی را که از بالای قلب در حال رشد هستند به تصویر بکشید ، بهتر است آنها را به صورت کوچک ، تزئینی به تصویر بکشید ، این در هنگام تماس بصری با تصویر ، زیبایی و پختگی خاصی به شما می بخشد. هنگام به تصویر کشیدن بالها در طرفین قلب ، بالهایی که به طرفین پخش می شوند گزینه ای عالی هستند. موارد زیر را انجام می دهیم:

اگر می خواهید با بالهای عظیم ، مقیاس ای که شبیه عقاب پرنده است ، جلوه ای قلبی به دست آورید ، بهتر است نه از یک نسخه از سطح بالها بلکه از یک سطح چند سطح استفاده کنید. هرچه ردیفهای پر بیشتر روی بالها باشد ، ترسناک تر ظاهر می شود و نجیب تر عجله قلب خود را نشان می دهد ، گویی بالهای عقاب آن را به سمت محبوب خود سوار می کنند. بنابراین ، بیایید قدم به قدم چگونگی ترسیم قلب با بالها با مداد را بفهمیم ، الگوی غنی از پرها یا سایر جلوه های اضافی را روی بالها نشان می دهیم.

مانند موارد قبلی ، تصویر نقاشی را با معمولی ترین قاب قلب آینده شروع می کنیم. می توان آن را به روش های مختلفی به تصویر کشید ، اما بهتر است یکی از موارد فوق را انتخاب کنید.   به اسکلت قلب خود یا نقاشی تمام شده آن ، اسکلت بالهای آینده را اضافه کنید. در اینجا نباید از جای خود دور شوید ، دامنه و اندازه بالها باید واقعاً سلطنتی باشند. در جایی لاغر نشوید ، بهتر است قلبی کوچکتر بکشید. قاب را بلافاصله با چند سطح تشکیل دهید: نزدیک به قلب ، کوچکترین ، دورترین – بزرگترین. پس از آن ، شروع به ترسیم هر پر کنید ، با کوچکترین در پایه شروع کنید و با طولانی ترین و بزرگترین در لبه ها پایان دهید. در اصل ، می توانید لایه ها را با مرحله کردن هر ردیف پر به طور جداگانه شروع کنید ، و قسمت بعدی را بدون پر روی آن بکشید. مراحل توصیف شده با بال دوم را تکرار کنید.

چگونه قلب را بکشیم.

و این چیست؟ آیا این … قلبی است؟

نه شوخی این است که ما می خواهیم یک نماد مشخص را بکشیم که عملا با آنچه در سینه های ما ضرب و شتم نیست ارتباط دارد و واقعاً ظرف عشق است. اما خوب ، نمادها خیلی نماد هستند.

توجه داشته باشید که نشانه قلب متقارن است. ما باید هنگام ساختن این موضوع را در نظر بگیریم. یعنی ابتدا نیمی از قلب را جلب می کنیم:

بدون فشار ، خط میانی – محور تقارن را ترسیم می کنیم. و سپس ما می سازیم ، بله ، نیمه دوم را دقیقاً متقارن می سازیم. و برای این کار شما نیاز دارید که به آرامی و با اشتیاق اندازه گیری کرده و مرتباً مقایسه کنید.

شما می توانید با خط کش یا با چشم اندازه گیری کنید. از آنجا که ما چشم خود را توسعه می دهیم ، ابتدا یک مارپیچ را می کشیم.

شکل منحنی بسیار پیچیده نیست و ما سه نقطه مرجع داریم که تقریباً دقیقاً آن را تعیین می کنند.

ابتدا عمود بر این نقاط از طریق این نقاط به محور تقارن رسم می کنیم و سپس در این عمود بر نقاط متقارن به وسیله چشم علامت می زنیم.

اتصال این نکات:

اگر طراحی صحیح معلوم نبود ، می توانید دور آن حلقه بزنید:

با این حال ، شما همچنین می توانید از خط کش برای اندازه گیری استفاده کنید. اکنون نه چشم بلکه مهارت های حرکتی خوب انگشتان را توسعه خواهیم داد. این بار ، اجازه دهید منحنی پیچیده تر باشد. ما پنج نقطه را بر روی آن ، در فاصله تقریبا مساوی از یکدیگر ، انتخاب می کنیم و با ترسیم عمود ، به اندازه گیری ها می پردازیم:

و بنابراین با هر نکته:

در اینجا ، و این قلب جلب شد:

اما همه این اندازه گیری ها و سازه ها به عنوان وظایف آموزشی برای توسعه دست و مهارت های تقویتی با خط کش خوب است. اگر فقط می خواهید به سرعت قلب را جلب کنید ، بهتر است این کار را روی یک استنسیل انجام دهید.

© 2019، 499c.ru

درباره لباس و PPE. محافظت از چشم و صورت

چگونه قلب را بکشیم؟

ایده های زیادی وجود دارد ترسیم قلب تمام مراحل ، طراحی مرحله ای ، در عکس دیده می شود ، می توانید با کتیبه چنین قلبی را بکشید

چنین گزینه ای وجود دارد ، کشیدن قلب با جوانه گل رز

چنین ایده ای برای ترسیم ، قلب هایی با کف دست وجود دارد.

برای ترسیم قلب می توانید از چنین درسی برای ترسیم مرحله ای استفاده کنید. ما شروع به رسم با دو دایره می کنیم که باید در یک دایره بزرگ قرار بگیرند ، خط را از بالا با یک باند الاستیک بردارید و زاویه حاد را در زیر بسازید ، خطوط را در وسط با یک باند الاستیک بردارید و به پایان رسید.چگونه قلب بزرگ بکشیم

در اینجا گزینه دیگری در مورد چگونگی جلب قلب است. حتی با یک خلال دندان معمولی ، بسیار زیبا به نظر می رسد 🙂

شما می توانید با چنین قلب یک کارت برای روز ولنتاین تزئین کنید

ولنتاین شما بی نظیر خواهد بود 🙂

ترسیم قلب یک لذت است.

چنین الگویی را می توان با نگاه کردن به کلید یا ولنتاین به شکل قلب ایجاد کرد.

همچنین قلب بکش با مثال هایی که در شبکه جهانی وب کافی است امکان پذیر است.

به عنوان مثال ، مانند این:

یک قلب معمولاً با عشق نقاشی می شود. رسم آنچنان دشوار نیست ، بلکه خراب کردن آن نیز آسان است. دیوارهای روبرو ناهموار و غیر نامتقارن ، تمام قلب قابل مشاهده و زیبا را خراب می کند. قدم به قدم در تصویر کشیده شده است.

رسم قلب بسیار آسان و ساده است برای انجام این کار ابتدا یک شکل تخم مرغ شکل را برای قلب بکشید ، سپس یک خط عمودی در وسط قلب ما اضافه کنید.

حالا شکل بال را بکشید.

در مرحله بعدی ، همانطور که در اینجا نشان داده شده است ، شروع به ترسیم پرها کنید. سپس یک شکل قلب بکشید.

حالا نقاشی خود را تمام می کنیم ، یک شکل هاله و یک شکل یک روبان فرفری می کشیم. کرک ها را روی بالها بکشید. و در آخر فراموش نکنید که خطوط و خطوط غیر ضروری را پاک کنید. قلب ما را رنگ کنید!چگونه قلب بزرگ بکشیم

می توانید یک گل رز زیبا بکشید:

این گل رز به صورت مرحله ای کشیده می شود. با یک دایره شروع کنید و مطابق مراحل نشان داده شده در تصویر ، کاملاً ترسیم کنید. سعی کنید به راحتی و به مدت طولانی رسم نکنید. با مداد بکشید ، در انتهای انتخاب خود نقاشی کنید.

ساده ترین راه برای جلب قلب. یک علامت سؤال را بدون نقطه در شیب بکشید قبل از این علامت ، یک تصویر آینه از علامت سؤال بکشید تا نقطه شروع و انتهای آن با یکدیگر لمس شود و قلبی بدست آید.

مشخص نیست شما به چه کیفیتی نیاز دارید. اگر فقط یک کانتور باشد ، من شخصاً یکی از دو روش را ترسیم می کنم:

1 می توانید از گوشه بالا شروع کنید. یک نیم دایره می کشیم و زیر آن یک خط مورب قرار می گیریم. سپس همین کار را برای طرف دوم انجام می دهیم.

2 می توانید از گوشه پایین شروع کنید. ما برعکس انجام می دهیم ، یعنی ابتدا یک خط مورب انجام می دهیم ، و سپس یک نیم دایره درست می کنیم.

شما می توانید با کشیدن چندین بار بر روی کاغذ ، نقاشی درجه یک را تمرین کنید. وقتی یاد می گیرید ، رسم قلب دشوار نیست.

و هنوز چنین راهی برای جلب قلب سایه دار متقارن وجود دارد. آبرنگ یا گواش برت بزنید و نصف قلب نقاشی شده را بکشید. سپس یک تکه کاغذ را در وسط قلب خم کرده و فشار دهید. نیمی از قلب از طرف دیگر منقرض می شود و وقتی ورق را گسترش می دهید ، یک قلب کامل ، متقارن و پر از قلب خواهید دید. آفتاب خوب خواهد بود اما به دلیل تاشو برگ چروکیده است. با این حال ، می توانید آن را اصلاح کنید. در حالی که رنگ هنوز خشک است ، ورق دوم را به این ورقه وصل کنید و فشار دهید. در نتیجه ، اکنون یک قلب کامل بر روی nm حک شده است. برای این روش ، باید رنگ را به وفور بمالید ، زیرا آنها باید حداکثر دو بار چاپ کنند.

احتمالاً هر بار که در خواب دیدم قلب کاملاً صاف و زیبایی را ترسیم می کنم. رسم قلب در واقع بسیار ساده است. به عنوان مثال ، به این روش:

باید مرتب و مرتب باشد. این قلبی معمولی قلمداد می شود. و او را که فقط پیوست نمی کنند: فلش ، بال ، قلعه و موارد دیگر. اگر به چنین قلبهای پیچیده ای علاقه دارید ، الگوهای آنها را در اینجا ببینید.

ساده ترین راه با استنسیل. ما دو دایره و یک مثلث را می چرخیم. بعد ، طبق نقاشی ، طرفین قلب خود را ترسیم می کنیم. هر دو طرف متقارن هستند بنابراین فقط این روش را با طرف دوم تکرار کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد Обязательные поля помечены *

توضیح

نام *

پست الکترونیک (ایمیل) *

دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران –

بزرگ شدن قلب یا گشادی قلب (کاردیومگالی) یک بیماری به حساب نمی آید، اما می تواند از علائم بیماری قلبی باشد. در این مقاله به بررسی علت بزرگ شدن قلب و همچنین روش های درمان قلب بزرگ می پردازیم.

فهرست موضوعات

برخی شرایط و مشکلات خاص جسمی می توانند منجر به ضخیم شدن عضله قلب و یا گشاد شدن دریچه های آن شوند که در نهایت منجر به بزرگ شدن قلب یا کاردیومگالی در فرد خواهد شد که گاهی به آن قلب بزرگ نیز می گویند. بسته به نوع مشکل مربوطه، مشکل بزرگ شدن قلب یا کاردیومگالی می تواند موقتی و یا دائم باشد.چگونه قلب بزرگ بکشیم

مشکل بزرگ شدن قلب را می توان با درمان صحیح علت بروز آن حل کرد. از جمله درمان های مربوط به یک قلب بزرگ شده می توان به مواد دارویی، پروسه های درمانی و یا عمل جراحی اشاره داشت.

در برخی افراد، بزرگ شدن قلب یا کاردیومگالی هیچ علائم و نشانه خاصی را بروز نمی دهد. اما برخی از افراد دیگر ممکن است علائم خاصی نظیر موارد زیر را تجربه کنند:

درمان یک قلب بزرگ زمانی ساده تر است که خیلی زود تشخیص داده شود. پس اگر در زمینه وضعیت قلب خود دچار تردید و نگرانی هستید، حتما با یک پزشک متخصص مشورت کنید.

اگر علائم و نشانه های جدیدی را تجربه می کنید که مرتبط به قلب شما هستند حتما یک وقت ملاقات با پزشک تنظیم کنید. در صورت داشتن برخی از علائم و نشانه ها باید حتما هر چه سریع تر به مراکز درمانی و یا پزشک ها مراجعه کرد. چرا که نشانه این هستند که شما یک حمله قلبی را تجربه می کنید.

بزرگ شدن عضله قلب در بدن معمولا به علت شرایط و مشکلاتی ایجاد می شود که منجر به افزایش سرعت پمپاژ خون توسط قلب می شوند و یا این که به عضله قلب آسیب وارد می کنند. گاهی اوقات قلب بنا به دلایل ناشناخته بزرگ شده و ضعیف می شود که به آن ایدئوپاتیک (idiopathic) نیز می گویند.

یک مشکل قلبی که با آن به دنیا می آیید ( بیماری مادرزادی)، آسیب و صدمه مربوط به حمله قلبی و یا ضربان قلب غیر نرمال (آرهیتمیا) می تواند منجر به بزرگ شدن عضله قلب شوند.

ممکن است قلب شما برای رساندن خون به همه اعضای بدن شما سخت تر پمپاژ کند و به همین دلیل عضله قلب بزرگ و ضخیم می شود. فشار خون بالا می تواند منجر به بزرگ شدن بطن چپ شود و در نتیجه عضله قلب ضعیف می شود. همچنین فشار خون بالا می تواند باعث بزرگ شدن اتاقک های بالایی از قلب ( دهلیز های قلب) شود.

چهار دریچه در قلب شما سعی می کنند جریان خون را در مسیر درستی نگه دارند. اگر این چهار دریچه بنا به دلایل مختلفی نظیر تب روماتیسمی، نقص قلب، عفونت ها (اندوکاردیت عفونی)، اختلالات بافت همبند، برخی دارو های خاص و یا درمان های اشعه ای برای سرطان آسیب ببینند در نهایت احتمال بزرگ شدن عضله قلب وجود دارد.

 هر چه ضخیم شدن و سخت شدن عضله قلب پیشرفت کرده و بیشتر شود، ممکن است قلب شما به خاطر تلاش خود برای پمپاژ خون بیشتر به بدن بزرگ شود.

فشار خون بالا در شریانی که قلب را به ریه ها متصل می کند.  قلب شما در این شرایط برای انتقال خون بین ریه ها و قلب نیاز به پمپاژ سخت تر و بیشتری دارد. در نتیجه احتمال بزرگ شدن سمت راست از عضله قلب شما وجود دارد.

 انباشته شدن مایعات در کیسه ای که حاوی قلب شما است (پریکاردیوم) می تواند منجر به بزرگ نشان داده شدن قلب در تصاویر ایکس ری قفسه سینه باشد.

کم بودن تعداد سلول های قرمز خون را کم خونی می‌گویند.  کم خونی شرایطی است که در آن تعداد سلول های قرمز خون برای رساندن اکسیژن کافی به بافت های بدن کم است. مشکل کم خونی مزمن اگر درمان نشود می تواند منجر به ضربان قلب تند و یا نا منظم در بدن فرد شود. به دلیل کمبود اکسیژن در خون، قلب باید با سرعت و قدرت بیشتری خون را به بدن پمپاژ کند.

هم کم کاری غده تیروئید (هایپوتیروئید) و هم پر کاری غده تیروئید (هایپرتیروئید) می تواند منجر به بروز مشکلات قلبی، از قبیل بزرگ شدن عضله قلب شوند.

هموکروماتوسیس یک مشکل خاص است و زمانی پیش می آید که بدن شما نمی تواند به خوبی آهن را در متابولیسم خود مدیریت کند و در نتیجه آهن در ارگان های مختلف بدن شما انباشته می شود که یکی از این عضلات قلب است. این می تواند منجر به بزرگ شدن بطن چپ به دلیل ضعیف شدن عضله قلب شود.

در حین بارداری و یا به علت وضعیت سلامتی و جسمی خود نظیر ضعیف شدن عضله قلب، بیماری عروق کرونر قلبی، مشکلات دریچه های قلب و یا ریتم های غیر نرمال قلب، ممکن است بزرگ شدن قلب و یا همان کاردیومگالی را تجربه کنید.

ممکن است به خاطر استرس موجود در بدن و ذهن خود، مشکل بزرگ شدن قلب یا کاردیومگالی به صورت موقت برای شما پیش بیاید.

برخی بیماری های نادر

بیماری های نادری که می توانند بر روی قلب اثر بگذارند، مثل آمیلوییدوسیس.  این بیماری شرایطی است که در آن پروتئین های غیر نرمال در خون به گردش در می آیند و ممکن است در داخل قلب انباشته شوند، با کارکرد این ارگان تداخل پیدا کنند و در نهایت منجر به بزرگ شدن قلب شوند.

در صورت داشتن برخی از شرایط و فاکتورهای خاص در بدن احتمال بزرگ شدن عضله قلب شما بالاتر است.

داشتن فشار خونی بالاتر از ۹۰/۱۴۰ میلیمتر جیوه میزان ریسک بزرگ شدن قلب در بدن شما را بالا می برد.

اگر یکی از اعضای نزدیک خانواده شما نظیر پدر یا مادر و یا برادر و خواهر شما مشکل بزرگی عضله قلب را داشته باشند، احتمال این که این مشکل در شما نیز به وجود آید بالا می رود.

در این شرایط، پلاکت های چربی در شریان های قلب شما جریان خون را به رگ های خونی دیگر مسدود می کنند که می تواند منجر به بروز حمله قلبی شود. وقتی که یک بخش از عضله قلب از بین می رود، قلب شما باید سخت تر خون را پمپاژ کند تا بتواند خون کافی به سایر نقاط بدن را تامین کند که همین منجر به بزرگ شدن عضله قلب خواهد شد.

اگر با مشکلی به دنیا آمده باشید که ساختار قلب شما را تحت تاثیر قرار داده باشد، احتمال بزرگ شدن قلب در شما بالا می رود.

قلب شما دارای چهار دریچه هست – دریچه آئورت، دریچه میترال، دریچه ریه و تریکوسپید – که باز و بسته می شوند تا جریان خون از قلب شما را به مسیر درست برسانند. مشکلات دریچه‌های قلب ، مانند نارسایی دریچه میترال، می توانند در نهایت منجر به بزرگ شدن قلب شوند.

تجربه کردن یک حمله قلبی ریسک بزرگ شدن قلب فرد را افزایش می دهد.

ریسک های مربوط به مشکلات و عوارض جانبی بزرگ شدن قلب در افراد، به ناحیه ای از قلب که بزرگ شده است و همچنین علت بروز این مشکل بستگی دارند. از جمله عوارض جانبی و مشکلات بزرگ شدن قلب:

بزرگی بطن چپ که یکی از شدید ترین انواع مشکل بزرگی قلب به شمار می رود می تواند ریسک بروز نارسایی قلبی را بالا ببرد. در نارسایی قلبی، عضله قلب شما ضعیف می شود و بطن های آن کش می آیند تا جایی که قلب نتواند خون را به شکل بهینه ای در کل بدن فرد پمپاژ کند.

داشتن قلب بزرگ شده احتمال شکل گیری لخته‌ های خون در ناحیه قلب و شریان های متصل به آن را افزایش می دهد. اگر لخته های خونی وارد جریان خون شما شوند، باعث مسدود شدن گردش خون به ارگان های حیاتی شما شده و حتی ممکنه منجر به حمله قلبی یا سکته شوند. لخته های خونی که در سمت راست از قلب شما ایجاد می شوند ممکن است به سمت ریه ها حرکت کنند که به این شرایط خطرناک آمبولی ریه می گویند.

برای آن دسته از افراد که مشکل بزرگی قلب را دارند، دو مورد از چهار دریچه قلب – دریچه میترال و دریچه تریسکوپید – ممکن است به خوبی بسته نشوند چرا که گشاد می شوند و در نتیجه مشکل بازگشت خون به سمت قلب به وجود می آید. این بازگشت جریان خون صدایی ایجاد می کند که به آن غرغر قلبی (heart murmur) می گویند. با این که چنین وضعیتی لزوما خطرناک نیست، اما باید حتما توسط پزشک معالج تحت نظر باشد.

برخی از انواع بزرگ شدن قلب می تواند منجر به بروز اختلال در ریتم ضربان قلب شما شوند. ضربان های قلبی که برای حرکت دادن خون خیلی کند باشند و یا شدت آن ها به قلب اجازه داشتن ریتم مناسب را ندهد می توانند منجر به ضعف و غش و در برخی موارد ایست قلبی و مرگ ناگهانی شوند.

چگونه قلب بزرگ بکشیم

اگر شما علائم یک مشکل قلبی را دارید، پزشک معالج شما یک آزمایش بدنی انجام داده و تعدادی آزمایش مختلف را تجویز می کند تا به کمک آن ها مشخص کند که آیا قلب شما بزرگ شده است یا خیر و این که علت بروز این مشکل چه است.

◼ آزمایش اشعه ایکس قفسه سینه

تصاویر ایکس ری به پزشک معالج شما کمک می کنند تا وضعیت ریه ها و قلب را بررسی کنند. اگر بزرگی قلب شما در تصاویر ایکس ری اثبات شود، معمولا آزمایش های بیشتری برای مشخص شدن دلیل آن مورد نیاز است.

◼ الکتروکاردیوگرافی

این آزمایش گزارشی از فعالیت الکتریکی قلب شما را به کمک الکترودهای متصل به پوست نشان می دهد. ضربان و نبض ها به شکل امواج ثبت شده و بر روی یک مانیتور و یا یک کاغذ پرینت شده نمایش داده می شوند. این آزمایش به پزشک معالج کمک می کند تا مشکلات مربوط به ریتم قلبی را تشخیص دهد و یا آسیب های مربوط به یک حمله قلبی را شناسایی کند.

◼ اکوکاردیوگرافی

این آزمایش برای تشخیص و تحت نظر قرار دادن قلب بزرگ شده است و از امواج صوتی استفاده می کند تا تصاویر ویدیویی از قلب شما بسازد. با این آزمایش، چهار اتاقک قلب ( دو دهلیز و دو بطن) را می توان به خوبی ارزیابی کرد.

پزشک معالج می تواند از نتایج این آزمایش بفهمد که قلب شما تا چه حد بهینه خون را پمپاژ می کند، مشخص کند کدام یک از اتاقک های قلب شما بزرگ شده است، به دنبال سرنخ هایی از حملات قلبی قدیمی باشد و بفهمد که آیا شما مشکل مادرزادی قلبی دارید یا خیر.

◼ آزمایش استرس

این نوع از آزمایش که به آن تست ورزش نیز می گویند، اطلاعاتی در مورد این که قلب شما در حین فعالیت بدنی چطور کار می کند ارائه می دهد. یک تست ورزش معمولا شامل راه رفتن بر روی یک تردمیل و یا راندن یک دوچرخه ثابت می شود که در حین آن ریتم قلبی، فشار خون و تنفس شما ارزیابی خواهد شد.

◼ سی تی اسکن و یا آزمایش ام آر آی

در سی تی اسکن شما بر روی یک میز دراز می کشید و وارد یک ماشین شبیه به دونات می شوید که به آن گانتری می گویند. یک لوله ایکس ری درون این ماشین اطراف بدن شما می چرخد و تصاویری را از قلب و قفسه سینه شما ثبت خواهد کرد.

در آزمایش ام آر آی قلبی بر روی یک میز در درون یک ماشین شبیه به لوله دراز می کشید. این ماشین از میدان آهنربایی و امواج رادیویی استفاده می کند تا سیگنال هایی که تصاویری از قلب شما تولید می کنند را تولید کند.

◼ آزمایش های خونی

پزشک معالج ممکن است آزمایش های خونی خاصی را تجویز کند تا بتواند سطح برخی از مواد خاص درون خون شما را تشخیص دهد. همچنین این آزمایش های خونی می توانند به پزشک معالج شما کمک کنند برخی دیگر از مشکلات که ممکن است علائم شما را به وجود آورند را رد کنند.

◼ کاتتریزاسیون قلب و بیوپسی

در این پروسه، یک لوله باریک با نام کاتتر وارد کشاله ران شما شده و به سمت رگ های خونی در قلب شما هدایت می شود که در آنجا یک نمونه کوچک (بیوپسی) از قلب شما، در صورت مشخص شدن، استخراج می شود تا در آزمایش مورد بررسی و آنالیز قرار گیرد.

در این آزمایش میزان فشار درون اتاقک های قلب شما (دهلیز و بطن ها) اندازه گیری می شود تا مشخص شود خون با چه شدتی در قلب شما پمپاژ می شود. تصاویر مربوط به شریان های قلب شما در حین این پروسه گرفته می شوند آنژیوگرافی عروق کرونری تا از عدم وجود مشکل مسدود بودن رگ های قلبی اطمینان حاصل شود.

تمرکز درمان های موجود برای قلب بزرگ شده افراد بر روی حل علت اصلی بروز مشکل تمرکز دارند.

اگر کاردیومیوپاسی و یا دیگر انواع مشکلات قلبی مسئول مشکل بزرگی قلب شما باشند، پزشک معالج ممکن است داروهای خاصی را پیشنهاد دهد.

اگر داروها برای حل مشکل شما کافی نیستند، پروسه های پزشکی و جراحی مورد نیاز است.

برای برخی از انواع خاص قلب بزرگ شده (کاردیومیوپاسی گشاد شده) یک دستگاه تنظیم کننده ریتم که انقباض های بین بطن چپ و راست را زمانی که نیاز باشد تنظیم کی کند استفاده خواهد شد. برای افرادی که در خطر آریتمیها هستند، درمان دارویی یا دستگاه قابل ایمپلنت ICD گزینه خوبی است.

اگر علت اصلی قلب بزرگ شما فیبریلاسیون باشد به پروسه های درمانی نیاز دارید که ریتم قلب شما را به حالت نرمال برگردانند  تا از ضربان تند قلب شما جلوگیری کند.

اگر مشکل شما مربوط به دریچه های قلب باشد و یا بزرگی قلب برای دریچه ها مشکل ایجاد کرده باشد عمل جراحی برای تعمیر و یا تعویض دریچه انجام می شود.

اگر بزرگی قلب به بیماری عروق کرونر ربط داشته باشد، این نوع عمل جراحی انجام خواهد شد.

اگر مشکل نارسایی قلبی داشته باشید به این دستگاه قابل ایمپلنت مکانیکی پمپاژ نیاز دارید تا به جریان ضعیف شده قلب شما کمک کند. ممکن است در زمانی که در انتظار انجام پیوند قلب هستید یک LVAD برای شما ایمپلنت شود و یا شاید در زمانی که کاندیدای پیوند قلب نیستید به عنوان یک درمان بلند مدت برای نارسایی قلبی مورد استفاده باشد.

اگر دارو ها نتوانند علائم شما را کنترل کنند انجام پیوند قلب احتمالا آخرین گزینه پیش رو است. به علت کمبود اهدا کنندگان قلب، حتی کسانی که به شدت مریض هستند باید مدت ها در صف بمانند.

راه های مختلفی برای بهبود وضعیت خود در پیش رو دارید اما با این حال نمی توانید این مشکل را به کلی درمان کنید. پزشک معالج شما ممکن است برای بهبود وضعیت تعدادی راهکار پیشنهادی پیش روی شما بگذارد. از جمله این موارد می توان به راهکار های زیر اشاره داشت:

 

دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق و فوق تخصص آنژیوپلاستی

برای پرسش از دکتر روی مشاوره پزشکی کلیک کنید.

 

.برای ارتقاء کیفیت مطالب امتیاز دهید

دکتر سعید یزادان‌خواه متخصص آنژیوگرافی و قلب و عروق | بیمارستان های طرف قرار داد: بیمارستان نیکان، بیمارستان محب مهر، بیمارستان پیامبران | شماره تماس: ۰۲۱۲۶۷۵۲۲۹۴

پست قبلی

همه چیز درباره ی طریقه نصب هولتر قلب

پست بعدی

۹ راهکار طلایی جهت درمان تنگی نفس در خانه

۲۶ غذایی که می‌توانند بیماری قلبی ایجاد کنند

یکی از روزهای زندگی فوق تخصص قلب و عروق

ّهر آنچه در مورد گرفتگی عروق پا باید بدانید

مراحل آنژیوپلاستی عروق پا چیست؟

پستهای اخیر

هزینه آنژیوگرافی قلب در سال ۹۹ چقدر است؟

سی تی آنژیو قلب چگونه انجام می شود؟

چرا نمی توانم نفس عمیق بکشم؟

چگونه قلب بزرگ بکشیم
چگونه قلب بزرگ بکشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *