چگونه قلب شوهرم را از عشق سیراب کنم

 
helpkade
چگونه قلب شوهرم را از عشق سیراب کنم
چگونه قلب شوهرم را از عشق سیراب کنم

توصيه اي به آقايان !اينکه چگونه قلب همسرخود را از عشق سيراب سازند.رژيمي ابداع کرده ام به نام «رژيم عشق»!و آن را بدين منظور طراحي کرده ام تا روش ساده اي باشد براي اينکه قلب نامزد/همسر خود را از عشق و محبت سيراب کنيد و بتوانيد بيرون از اتاق خواب نيز معشوقي مطلوب باشيد. اين روش ساده، عملي و لذت بخش مي تواند تفاوتهاي بزرگي را در ازدواج شما ايجاد کند.

هنگامي که دانش تغذيه را مطالعه مي کنيد درمي يابيد که غذاها شامل چند گروه اصلي هستند:سبزيجات، غلات، پروتئين ها و لبنيات. در ضمن حايز کمال اهميت است که هر روز حتماً يک عضو متعلق به هريک از اين گروه هاي اصلي را در برنامه ي غذايي خود داشته باشيد. خب، نيازهاي احساسي و عاطفي انسان نيز دقيقاً به همين صورت هستند.تغذيه ي قلب نامزد/همسرتان و سيراب ساختن او به اين معناست که حتماً هر روز مقاديري از هريک از نيازهاي پايه و اساسي او را تأمين کنيد. اين نيازهاي پايه شامل سه گروه اند: توجه، محبت و قدرداني.اين سه جزء اصلي و حياتي، فرمول اصلي اکسيرعشق را تشکيل مي دهند که در واقع سيراب کننده دل و جان نامزد/همسر شما يا به عبارتي غذاي روح اوست. بدين ترتيب بايد به معشوق خود توجه کنيد، به او محبت نشان دهيد و مراتب تشکر و قدرداني خود را از او اعلام کنيد.

سه عنصر سازنده ي اکسير عشق01 توجه02 محبت03 تشکر و قدرداني

 

چگونه قلب شوهرم را از عشق سیراب کنم

چنانچه از شما بپرسند که به چند وعده غذا در روز نياز داريد احتمالاً پاسخ خواهيد داد:سه وعده اصلي به انضمام چندين ميان وعده ي کوچک و سبک. در اينجا از شما مي خواهم که براي غذا دادن به روح زن زندگي خود و تسخیر قلب زنان، همين تعداد وعده ها و ميان وعده ها را با رعايت فرمول هاي ارائه شده در زير تکرار کنيد:

وعده هاي اصلي: نامزد/همسر شما به سه وعده ي اصلي از اکسير عشق در طول روز نيازمند است. اما اکسير عشق چيست؟ اکسير عشق تشکيل شده است از سه مورد ليست غذايي صفحه ي پيش بايد روزي سه بار، هر بار به ميزان سه دقيقه يک، دو يا سه عنصر سازنده ي اکسير عشق را به نامزد/همسر خود بخورانيد!توجه، محبت، قدرداني. من اين فرمول را به 3×3 مي نامم. بدين معنا که روزي سه بار هر بار به مدت سه دقيقه. مي توانيد آن را سه دقيقه ي صميميت و نزديکي نيز بناميد.زمان وعده ها را نيز مي توانيد صبح پيش از آنکه از بستر خارج شويد، ظهر، و سرانجام شب پس از آنکه بچه ها به خواب رفتند، در نظر بگيريد: سه دقيقه صبح هنگامي که با هم بيدار مي شويد، سه دقيقه ظهر تلفني هنگامي که در محل کار خود هستيد و سه دقيقه شب پيش از خواب.اينها وعده هاي اصلي هستند. درست مانند صبحانه، ناهار و شام.

ميان وعده ها: حتي با اينکه سه وعده در روز غذا مي خوريد، اما با اين حال، گهگاهي نيز نياز داريد تنقلات يا خوراکي هاي سبک ديگري را نيز مصرف کنيد. اينطور نيست؟ به هر طرز مشابهي نظير همين فرمول را بايد در رژيم عشق نيز رعايت کنيد. بدين معنا که علاوه بر فرمول 3×3 بايد چند ميان وعده ي کوچک و سبک را نيز به دل و جان همسر خود بخورانيد.

اما ميان وعده چيست؟*بوسه اي کوچک از گونه هاي همسرتان هنگامي که از کنار او عبور مي کنيد.*يک تلفن کوتاه که فقط بگوييد:«دوستت دارم»*تعريف، تمجيد يا تحسيني کوچک.براي نمونه: «خيلي خوشگل شدي.»امروز چقدر زيبا به نظر مي رسي»*نگاه يا لبخندي محبت آميز که حاوي تمام عشق تان باشد.*يک پيغام يا يادداشت کوتاه و مختصر که بر روي تلفن همراه يا کيف پول او مي گذاريد.حال که اصول کلي و اصلي رژيم عشق را آموختيد، وقت آن رسيده است تا در باره ي سه عنصر سازنده ي اکسيرعشق، توجه، محبت و قدرداني، اندکي صحبت کنيم.

 

01 توجهيکي از رايج ترين اشتباهاتي که در تشنه نگه داشتن نامزد/همسرمان مرتکب مي شويم آن است که به او توجه کافي نشان نمي دهيم.توجه کردن به نامزد/همسرتان يکي از مؤثرترين روش هاي سيراب سازي قلب زن زندگي شما و توليد احساس محبوبيت در اوست و همانگونه که ديديد نيز اولين عنصر اصلي سازنده ي اکسير عشق است.

توجه کردن به معناي 100 درصد حضور داشتن شماست در لحظه ي اکنون، آن هم در کنارنامزد/همسرتان. ممکن است بگوييد:«خب، من که هميشه اين کار را مي کنم.ما اوقات زيادي را با هم مي گذرانيم، اما حقيقت آن است که با هم بودن و در کنار همسرتان بودن لزوماً به اين معنا نيست که توجه خود را تمام و کمال به او داده ايد. ممکن است سرگرم صحبت با او باشيد اما در عين حال با گربه تان بازي کنيد. ممکن است کنار او نشسته باشيد اما مشغول تماشاي برنامه ي مورد علاقه تان از تلويزيون باشيد. اين ها توجه کردن نيستند.مطمئناً نامزد/همسرتان نيز آن را احساس خواهد کرد. شايد بتوان اين قبيل توجهات را يک ميان وعده در نظر گرفت اما مطمئناً وعده ي اصلي نخواهد بود.

توجه کردن به نامزد/همسرتان به اين معناست که تمام کمال و با تمامي وجود خود در کنارش و با او باشيد، مشغول هيچ کار ديگري نباشيد.تلويزيون تماشا نکنيد، مشغول باز کردن صندوق پستي کامپيوتري خود نباشيد. مشغول ور رفتن با کامپيوتر خود نباشيد، و تمامي توجه خودتان را فقط صرف او کنيد.چگونه؟ به چشمان او نگاه کنيد. حالش را از او بپرسيد. شنونده ي خوبي باشيد و او را به خود نزديک کنيد. اين توجهات قلب او را چنان سيراب خواهند کرد که تصور آن را هم نمي توانيد بکنيد. توجه شما آن هم به اين طريق به نامزد/همسرتان، به اومي گويد که براي شما مهم است و شما براي او ارزش قائل ايد. گويي براي مدت سه دقيقه آن هم سه بار در روز. او تنها چيزي است که در کل اين دنيا برايتان مهم است. هرگاه دربست و تمام و کمال توجه مي کنيد، لحظات گرانقدر و ارزشمند صميميت مي توانند ايجاد شوند. اينگونه توجه کردن از بهترين اشکال «پيش نوازش» محسوب مي شود.

02 محبتدر مطالعات و تحقيقاتي که ظرف پنج سال گذشته از هزاران هزار زن به عمل آمده است از آنها پرسيده شده که آيا دوست دارند تماس جنسي و «دخول» را با شوهرشان تجربه کنند يا اينکه صرفاً فقط او را در آغوش بگيرند.حدود 80 درصد از زنان پاسخ داده بودند که دوست دارند فقط ناز و نوازش شده و درآغوش گرفته شوند بدون اينکه دخول جنسي اي در کار باشد. اين در حالي است که مردها همگي از اين آمار و ارقام متعجب و حيران مانده بودند.اما اين نتايج براي زن ها چندان هم تعجب آور نبود. به طوري که همگي آن را خوب درک مي کردند.به زبان ساده: اغلب زن ها، بيشتر تشنه ي محبت جسماني، اما غير جنسي از جانب شوهرشان هستند.

محبت دومين عنصر اصلي سازنده ي اکسير عشق است. محبت يعني که روزي سه بار، هر بار به مدت سه دقيقه به لحاظ جسماني با همسر خود ارتباط برقرار کنيد.دستش را بگيريد، او را به خود نزديک کنيد، او را ببوسيد، موهايش را نوازش کنيد، و از نظر جسماني و فيزيکي با او صميمي بشويد. هرگاه به همسرتان محبت جسماني مي کنيد، انرژي هاي خود را در بعدي فيزيکي و جمساني به يکديگر مرتبط کرده جريان واحدي را بين قلب هاي خود برقرار مي سازيد.تحقيقات انجام شده در پرورشگاه ها و يافته هاي آنان در رابطه با قدرت التيام بخش محبت و نوازش جسماني را به ياد داريد؟ هرگاه به همسر خود محبت جسماني مي کنيد قلب او را عميقاً سيراب مي سازيد.

چرا برخي از مردها با محبت کردن مشکل دارند؟ اين قبيل مردها که به سختي مي توانند به لحاظ جسماني و فيزيکي به همسرشان محبت نشان دهند چيزي در خود دارند که من آن را سندرم «يا هيچ يا همه چيز» مي نامم.اين باوري است که مي گويد:«چنانچه امکان آن را نداشته باشم که تمام و کمال انجامش دهم پس اصلاً انجامش نمي دهم!» و در ضمن برخواسته از اين باور غلط و سوءتفاهم است که تمامي احساسات جنسي بايد به «ارگاسم يا همان اوج لذت جنسي يا به عبارتي به انزال ختم شوند. ذهنيت بسياري از مردها اين است که چنانچه به لحاظ جنسي تحريک شوند، بايد فوراً دست به کار شده ارتباط جنسي «دخول» برقرار کنند. لذا چنانچه امکان کافي براي به اتمام بردن آن را نداشته باشند اجازه نمي دهند حتي تحريک شوند.زيرا احساس مي کنند اين کار تلف کردن يا به هدر دادن انرژي شان است.براي نمونه،زن و شوهري در کنار هم خوابيده اند. صبح که زن بيدار مي شود نزديک مي آيد تا شوهرش را در آغوش بگيرد. مرد احساس مي کند که مي خواهد تحريک شود ناگهان به ياد مي آورد که تا پنج دقيقه ي ديگر بايد براي رفتن به سر کار حاضر شود و گرنه ديرش خواهد شد. از اين رو همسرش را پس مي زند و مي گويد: «الآن نه عزيزم. بايد بلند شوم.» زن احساس طردشدگي و عدم محبوبيت مي کند و مي رنجد و نمي تواند بفهمد که چرا شوهرش تا اين حد نسبت به او سرد و بي محبت است. اما مرد احساس نمي کند که مرتکب اشتباهي شده باشد.بعداً همان شب که مرد حال و حوصله و نيز وقت ارتباط جنسي را دارد، زن سرد، بي علاقه و بي تفاوت است و اين بار اين مرد است که نمي تواند بفهمد چرا.

آنچه در اينجا اتفاق مي افتد سندرم «يا هيچ يا همه چيز» است. مرد احساس مي کند وقت آن را ندارد که همه چيز را خوب اجرا کند و سنگ تمام بگذارد.از اين رو هيچ کاري نمي کند و حتي از يک بوسه يا نزديک شدن ساده نيز سر باز مي زند. چرا که احساس مي کند منجر به همه چيز [دخول] نخواهد شد. اما مردان عزيز، توجه داشته باشيد که محبت جسماني هميشه نبايد به مقصد خاصي بيانجامد. بلکه به خودي خود تجربه اي است از صميميت. به علاوه اين وعده و ميان وعده هاي عشق تأثيرات مثبت و بسزايي بر روي زندگي جنسي شما نيز خواهد گذاشت. چنانچه به ياد داشته باشيد، همان گونه که در مبحث مربوط به حساب جنسي و عاطفي نيز گفتيم هر بار که به لحاظ جسماني نسبت به همسرتان از خود محبتي نشان مي دهيد در واقع مقاديري را به حساب مشترک خود با همسرتان واريز کرده ايد. اين کار چه تأثيري بر روابط جنسي شما خواهد گذاشت؟ همانگونه که بعداً نيز خواهيم ديد هرچه موجودي حساب عشق و صميميت زني بالاتر باشد، بيشتر به لحاظ جنسي تحريک مي شود و تمايل بيشتري به همبسترشدن با شما خواهد داشت.

03 تشکر و قدرداني«مي دانم دوستم دارد اما هيچوقت از من تشکر و قدرداني نمي کند.» اين گله و شکايتي است که زن ها هميشه از نامزد/شوهرشان دارند و علت آن نيز اين است که بيشتر زن ها تشنه ي تشکر و قدرداني از مرد زندگي شان هستند. هنگامي که مردها اين شکايت زن ها را مي شنوند گيج مي شوند:«چگونه مي تواند بگويد که من از او قدرداني نمي کنم؟ من سخت مشغول کار هستم تا زندگي او و بچه ها را تأمين کنم؛ نسبت به او وفادارم. براي او زيرزمين خانه را مجدداً بازسازي و تعمير کردم.من همه کار مي کنم تا قدرداني خود را نسبت به او نشان دهم.»

مردان عزيز:آنچه شما از آن صحبت مي کنيد تشکر و قدرداني از زن ها به وسيله ي کارهايي است که انجام مي دهيد. اما آنچه قلب زن ها به راستي به آن نياز دارد، شنيدن تشکر و قدرداني شما در قالب الفاظ و عبارات است.

بيشتر زن ها به مراتب حراف تر و خوش صحبت تر از مردها هستند. بيشتر اوقات چيزها براي ما زن ها خيلي واقعي نيستند مگر اينکه به زبان آورده شوند.دانستن اينکه شما از ما قدرداني مي کنيد، هميشه کافي نيست.ما نياز داريم آن را از زبان شما بشنويم.ما به کلمات و گفتار شما احتياج داريم. ابراز کلمات عاشقانه و نيز تعريف و تحسين کلامي و گفتاري شما همانند جواهرات براي ما ارزشمند و گرانقدر هستند.ما آنها را جمع مي کنيم و گرامي مي داريم. آنها موجب مي شوند احساس ارزشمند بودن و غني بودن کنيم.آنها به ما احساس خوشبختي و رضايت مي دهند.

چگونه بايد تشکر و قدرداني خود را ابراز کنيم؟*به ما بگوييد از چه چيز ما خوش تان مي آيد.*به ما بگوييد کداميک از کارهايي را که براي شما و خانواده مان انجام مي دهيم دوست داريد و براي آن از ما متشکر هستيد.*براي ما بگوييد که چه چيزي از ما را تحسين مي کنيد و به آن افتخار مي کنيد.*به ما بگوييد براي نقشي که در زندگي شما ايفا مي کنيم از ما قدرداني مي کنيد.*به ما بگوييد که به واسطه چه چيز ما احساس غرور مي کنيد.

بيشتر مردها احساس مي کنند که از نامزدشان تشکر و قدرداني لازم را به عمل آورده اند (حتي تشکر و قدرداني کلامي)اما آنچه متوجه آن نيستند اين است که ممکن است از چيزهايي که به راستي براي نامزد/همسرشان مهم است قدرداني نکرده باشند.در مصاحبه ها و تحقيقاتي که پيش از نگارش اين مقاله انجام دادم تمامي زن ها به ويژه نياز داشتند که مرد زندگي شان براي نگهداري و بزرگ کردن بچه ها و انجام دادن کارهاي خانه از آنها تشکر و قدرداني کنند. بسياري از زن ها گفته بودند که نياز دارند شوهرشان صرفاً براي آنکه مادرهاي بسيار خوبي هستند يا از خانه به خوبي مراقبت و نگهداري مي کنند يا پيراهن هاي شوهرشان را هميشه شسته شده و اتو شده نگه مي دارند يا غذاهاي مورد علاقه ي او را تهيه مي کنند از آنها متشکر و ممنون باشند.مادران شاغل به ويژه نياز داشتند که شوهرانشان از آنها براي مراقبت از بچه ها و انجام کارهاي خانه و درعين حال داشتن يک شغل نيمه وقت يا تمام وقت تشکر و قدرداني کنند.به ياد دارم زني يکبار براي من نوشت:«نياز دارم شوهرم به من بگويد که مادري خوب و زني فوق العاده هستم . دوست دارم به اين دليل که پس از روزي نه يا ده ساعت کار باز هم در خانه آشپزي مي کنم و غذاي مورد علاقه ي او را براي شام درست مي کنم از من قدرداني کند. دوست دارم به اين دليل که در کنار اين همه مشغله به امور جزئي خانه مثل کوتاه کردن چمن ها، بردن ماشين به مکانيکي و دخترمان به دکتر نيز توجه و رسيدگي مي کنم از من تشکر کند.»

به تجربه دريافته ام که واقعيت اين نيست که مردها براي انجام اين کارها از نامزد/همسرشان متشکر و ممنون نيستند.بلکه داستان از اين قرار است که زن ها چنان در انجام امور متفرقه و جانبي بويژه انجام چند کار به طور همزمان مهارت دارند که اين کارها برايشان بسيار ساده و به طور خودکار صورت مي گيرد. لذا مردها نيز اين حالت ما را مشاهده مي کنند و آن را بسيار ساده و بديهي مي پندارند و تصور مي کنند که اصلاً براي انجام اين همه کار تلاشي صرف نکرده يا متحمل زحمتي نيز نشده ايم.مردان عزيز: ممکن است که ظاهراً ساده به نظر برسد اما در واقع چنين نيست.نمي توانيد تصور کنيد شنيدن عبارات يا جملاتي نظير:عزيزم، براي شما متشکرم» يا: «امروز صبح براي شرکت در مراسم مذهبي چه لباس هاي زيبايي بر تن بچه ها پوشاندي»واقعاً از تو متشکرم. چقدر ما را خوشحال کرده قلب مان را از عشق و محبت سيراب مي کند.

تنقلات پيش از خواب: تشکر و قدردانيوعده هاي اصلي و ميان وعده هاي رژيم عشق را به ياد داريد؟ حال وعده ي آخري را نيز پيش از خواب به آن اضافه مي کنيم و آن را:«تنقلات پيش از خواب»مي ناميم:روشي ساده و در عين حال بسيار نيرومند که قلب همسرتان را با تشکر و قدرداني تغذيه کنيد.نحوه ي انجام آن نيز بدين صورت است که تشکر و قدرداني خود را از کاري که همسرتان در همان روز انجام داده است پيش از خواب هنگامي که به بستر مي رويد به او اعلام مي کنيد:«متشکرم که بچه ها را نگه داشتي تا من بتوانم به سالن ورزش بروم.»«متشکرم که شام مورد علاقه ي من را درست کردي.»«متشکرم که شانه هايم را امشب پس از کار ماساژ دادي واقعاً بهش احتياج داشتم.»«متشکرم که امروز صبح خيلي با من صبور بودي. از اينکه من خيلي غرغر کردم معذرت مي خوام.»بسيار عالي و فوق العاده است چنانچه چنين تنقلاتي را پيش از خواب نثار هم کنيد. از اين که چه تعداد چيزهايي وجود دارند که مي توانيد براي آنها از همسرتان متشکر و ممنون باشيد.تعجب خواهيد کرد؛ تنها چنانجه توجه کافي مبذول داريد. به علاوه چنانچه اين آخرين وعده به ميان وعده ي فيزيکي و جسماني ديگري نيز انجاميد، تعجب نکنيد.چرا که عشق و محبت بهترين پيش نوازشي است که وجود دارد… .

سيراب سازي قلب فرزندانتان با اکسير عشقدرست به همان ميزان که نامزد/همسرتان به توجه، محبت و قدرداني نياز دارد فرزندانتان نيز به اين سه عنصراکسير عشق براي سيراب سازي دل و جان شان نياز دارند.اکسير عشق فرمولي است بسيار ساده براي سيراب سازي قلب کودکانتان از عشقي که بدان نياز دارند. سعي کنيد حتماً هر روز چند دقيقه از هر سه عنصر توجه، محبت و قدرداني به فرزندان خود بدهيد. بدين معنا که چند دقيقه تمام و کمال منحصراً فقط به آنان توجه کنيد به طوري که واقعاً حضور شما را احساس کنند.آنان را در آغوش بگيريد و ببوسيد (آن هم نه فقط صبح يا شب که به آنها صبح به خير يا شب به خير مي گوييد) بلکه اين کارها را در بين روز نيز بارها تکرار کنيد و تشکر و قدرداني خود را از آنها نيز اعلام داريد. به اين معنا که بگوييد به آنها افتخار مي کنيد، بگوييد از چه چيز آنها خوشتان مي آيد و هر بار که شما را خوشحال مي کنند از آنها تشکر کنيد.

يکي از روش هايي که به ويژه مؤثر واقع مي شود اين است که درست پيش از خواب اين کارها را با آنها بکنيد.درست همانگونه که توصيه کردم اين کار را با همسرتان بکنيد:«از اينکه امروز اتاقت را مرتب کردي متشکرم.«از اينکه در شستن ظرفها به مامان کمک کردي از تو متشکرم» با اين روش فرزندان با قلب و دلي آکنده از شادي، عشق و احساس محبوبيت به خواب خواهند رفت.

آنچه عشق را پژمرده مي سازد و آنچه در مقابل آن را بالنده و شکوفا مي کندهيچ يک از اعمال شما خنثي نيستند.يک يک تمامي رفتارها و حرکات شما يا نامزد/همسرتان را سيراب مي سازد و يا آن را محروم نگاه مي دارد.تمامي افعال شما يا ميان شما صميميت ايجاد مي کند يا آن را پژمرده مي سازد. يا شمارا به يکديگر نزديک تر مي کند يا از هم دور مي سازد. اما بارها اين مهم را فراموش مي کنيم که آنچه مي گوييم يا نمي گوييم، مي کنيم يا نمي کنيم تأثيرات عميق و بسزايي را بر فردي که دوستش داريم به جا مي گذارد.

در سمينارهايم معمولاً از حضار کمک مي گيرم تا به همراه يکديگر بر روي تخته سياه فهرستي از مواردي را که عشق را شکوفا و بالنده مي کند و نيز مواردي که آن را پژمرده و محروم مي سازند، تهيه کنيم.اين راه مؤثري است، براي درک تأثيراتي که گفته ها يا کرده هاي ما بر روي روابط مان مي گذارند.در زير نمونه اي از اين ليست نوشته شده است:

 

آنچه موجب پژمردگي و مردن عشق مي گردد:نگه داشن و بيرون نريختن احساساتانتقاد و نکوهشگرم گرفتن و زياد از حد تحويل گرفتن و چشم چراني با ديگرانبديهي پنداشتن نامزد/همسرتانتنهايي طلبي ـ تک رويجمع شدن انزجار و عصبانيتپس کشيدن، دور گرفتنزياد کارکردنسرزنش کردن و ديگران را مسئول دانستن

آنچه موجب شکوفاي و بالندگي عشق مي گردد:ابراز و بيان افکار و احساساتتعريف، تحسين و تمجيدپاي بندي و وفاداري به همسرتشکر و قدردانيمهرطلبي، با هم يک تيم بودنحل و فصل کردن مسائل و مشکلاتنزديکي، صميميتبا هم بودنپذيرفتن مسئوليت اعمال و رفتار

طبيعتاً موارد زياد ديگري نيز وجود دارند که مي توان به فهرست فوق افزود. بسيار مفيد است اين فهرست را به همراه نامزد/همسرتان مطالعه کنيد. سپس درباره ي موارد ذکر شده در آن با يکديگر مذاکره کنيد و ببينيد که با کداميک موافق يا مخالفيد.در واقع، توصيه ي من اين است که شما فهرست جداگانه و شخصي خودتان را حال به تنهايي و يا ترجيحاً به کمک نامزد/همسرتان ترتيب دهيد و ببينيد که چه مواردي موجب شکوفايي عشق و روابط شما شده و چه مواردي آن را سرد و خاموش مي کنند.افزودن اين موارد به فهرست نوشته شده، پياده کردن آنها را به مراتب ساده تر خواهد کرد. زوجي را مي شناسم که فهرست خود را بر روي يخچال آشپزخانه شان زده بودند يعني درست جايي که بتوانند هر روز آن را ببينند. بعدها براي من نوشتند که روابط شان به طرز فوق العاده اي دگرگون شده و بهبود يافته بود تنها به اين دليل که نسبت به مواردي که موجب شکوفايي يا پژمرده شدن روابط و ازدواج شان مي شده آگاهي يافته و خودآگاه تر شده بودند.من فرمول اکسير عشق را به اين دليل ابداع کردم که مردها اغلب به من مي گفتند:«مي خواهم شوهر بهتري باشم اما نمي دانم چه کار کنم.» يا «مي دانم نامزدم به توجه بيشتري از جانب من احتياج دارد، اما درست نمي دانم چگونه اين خواسته اش را به او بدهم.» اکسير عشق پاسخ به اين پرسش هار ا بسيار ساده کرده است: يکي را انتخاب کنيد: توجه، محبت يا قدرداني، و مطمئن باشيد که حتماً درست عمل کرده ايد.(به عبارت ديگرمحال است اشتباه کنيد!)با وجود اين اگر مي خواهيد خيلي مطمئن شويد هر سه را با هم ترکيب کنيد تا اکسير

عشق 3×3 را به همسر خود خورانده باشيد!سيراب ساختن قلب نامزد/همسرتان با اکسيرعشق مانند آن است که ازدواج خود را بيمه کرده باشيد.آيا مي دانيد در تحقيقاتي که به عمل آمده است چنين اثبات شده که علت اکثريت روابط نامشروع خارج از ازدواج نه به دليل گرسنگي جنسي، بلکه به دليل محروميت از توجه، محبت و قدرداني است؟ در تحقيقات انجام شده از زن هايي که به شوهر خود خيانت کرده بودند در ارتباط با دلايل روابط نامشروع شان سؤال شده بود و در کمال تعجب تنها عده ي بسيار معدودي از آنها گرسنگي يا نياز جنسي را به عنوان دليل اين نوع روابط ذکر کرده بودند. هرگز زني پاسخ نداده بود که:«زيرا مردي را با اندام و هيکلي زيبا ديدم.» يا:«به اين دليل، با مربي يوگاي خود همبستر شدم که بدني ورزيده و در عين حال نرم و انعطاف پذير داشت.»بيشتر اين زن ها دليل خيانت خود را کمبود و محروميت از توجه، محبت و قدرداني ذکر کرده بودند.به همين دليل در جاي ديگري به جست و جوي آن رفته بودند.

اين گفته ادعايي سطحي يا بي پايه و اساس نيست، بلکه حقيقتي محض است که چنانچه نامزد/همسر خود را به دفعات کافي با وعده ها و ميان وعده ها سير کنيد، ديگر از گرسنگي به اين سو وآن سو سرک نخواهد کشيد تا خود را سير کند.

چنانچه با کسي رابطه داريد اميدوارم رژيم عشق را از همين امروز به کار ببنديد.خود را متعهد سازيد که تنها به مدت يک هفته سه بار در روز هر بار به مدت سه دقيقه اکسير عشق (توجه، محبت و قدرداني)را در سه وعده ي اصلي و نيز ميان وعده هاي نامزد/همسر خود بگنجانيد و نتايج حيرت انگيز آن را مشاهده کنيد. نامزد/همسرتان از عشق خواهد درخشيد و شما نيز عشق بيشتري به او در خود احساس خواهيد کرد.منبع:رازهايي درباره زنان نويسنده: باربارادي آنجليس

 

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج


تجربه روابط جنسی لذتبخش و ایمن

طرح فروش اقساط(بدون پیش پرداخت)لوازم خانگی


لیفت و پروتز سینه توسط پزشک برتر تهران

چگونه قلب شوهرم را از عشق سیراب کنم


طلاق توافقی و هرآنچه لازم است بدانید

پیشرفته ترین روش درمان نازایی زنان و مردان

رزروبلیط وهتل درسراسرایران بابیشترین تخفیف


پاکسازی و رفع آلودگی هوای خانه


طراحی و بازسازی فضای داخلی

بهترین مراکزآموزشی بابالاترین میزان بازدهی


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی


قابلیت افزودن لباس حین شست و شو

مراکز فیزیوتراپی با به روز ترین دستگاه ها


کم شنوایی و ناشنوایی در میانسالان


کاندوم متناسب با نیازت رو اینجا پیداکن

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

آیا در جلب توجه شوهر خود مشکل دارید؟ گاهی اوقات شوهر شما برای داشتن توجه بیشتر به شما به یک حس اعتماد به نفس ساده احتیاج دارد. اعتماد به نفسی که با آن باور کند که او را بصورت فیزیکی و عاطفی می‌خواهید. گاهی اوقات او برای ترغیب و کشیده شدن به سمت شما نیاز به تلاش بیشتری از جانب شما دارد. راه‌های بیشماری برای نفوذ به قلب شوهر و عاشق کردن بیشتر او وجود دارد.

فهرست مطالب

یکی از خصلت‌های مربوط به شما که برای شوهرتان بیشترین جذابیت را دارد این است که زمانی (و امیدواریم که هنوز هم همانطور باشد) شما جذب او شده‌اید. یک مرد دوست دارد اطراف کسی باشد که به او حس برنده شدن بدهد. کاری کند که حس کند یک پشتوانه عالی است، در کار خودش بی نظیر است و هنوز هم با دیدن او قلب شما تند تند می زند (و به عبارتی هر چیزی که شما بتوانید او را در آن کار مورد تعریف و تمجید قرار دهید).

مردها همواره چالش را دوست دارند؛ فقط آن را برایش خیلی پیچیده و خسته کننده نکنید. آیا شوهر شما همه چیز را درباره شما می داند؟ اگر چنین است، یک مهارت یا چیز جدید را از خود بروز بدهید یا او را درگیر رازی کنید تا برای کشف آن تقلا کند. از زمانی که برای شوهرتان مرموز میشوید وی همواره می‌خواهد چیزهایی از شما بداند. رازهایی از درون شما که دوست دارد کشف کند. اگر همه اسرارتان را به او بگویید شانسی برای او قائل نشده‌اید. یادداشتی تحت عنوان یک “عاشق پیشه ناشناس” برای او بگذارید و نگویید که از طرف شما بوده است. او را برای ملاقات به جایی دعوت کنید و با لباس‌های جدید و زیبا به ملاقاتش بروید. به روش‌های مختلف برای او مرموز باشید. برای او قلبی آکنده از رازهایی باشید که همواره در تلاش برای رمزگشایی از آنها باشد!

چیزی که واقعا شما را جذاب می‌کند وجود جلوه خداوند در شماست. هنگامی که شما حس صمیمیت و تعلق خاطر به خدا دارید و یا تحت کنترل روح خداوند هستید، زندگی شما ثمره روح خدا (عشق، شادی، امنیت، صبر، مهربانی، خوبی، وفاداری، نجابت و تحت کنترل بودن) را در خود پرورش می دهد. یک مرد چه چیزی بیشتر از زنی را که واقعا شاد، با آرامش، صبور، مهربان، خوب، با وفا، نجیب (مردها این مورد را بیشتر از همه دوست دارند) و خود-کنترل باشد، می‌خواهد.

چگونه قلب شوهرم را از عشق سیراب کنم

بسیاری اززنان خیلی به نوع پوشش خود توجهی نمی‌کنند. یا اینکه فقط مواقعی که به مهمانی میروند یا با دوستان خانم خود بیرون میروند لباس زیبا میپوشند، اما برای زیبا کردن نوع پوشش خود در مواجهه با همسرشان تلاش زیادی نمیکنند. اما مردها میتوانند منسوخ بودن نوع لباس پوشیدن زنان را حتی اگر خود آنان هم نتوانند متوجه آن بشوند، تشخیص دهند. همچنین در هنگام شب برای او لباس‌های خوب و زیبا بپوشید. شور و اشتیاق شوهر شما میتواند با نوع لباس پوشیدنی که ممکن است گاهی شبیه لباس پوشیدن مادر او باشد خاموش شود! بنابراین، اکنون زمانی است که شما باید برای نوع پوشش خود بمنظور جذابیت بیشتر هزینه کنید.

به یاد بیاورید که زمانی این ویژگی شما برای او جذاب بوده است. این مورد هنوز هم پابرجاست. بنابراین، فارغ از اینکه راجع به وزن، تناسب اندام، “زانوهای حجیم” و یا هر ویژگی ظاهری دیگری از بدنتان چگونه فکر میکنید، خود را در زمینه اعتماد به نفس تقویت کنید. همسر شما نقایصی از شما را که فکر میکنید خیلی واضح هستند نمیبیند. مردها اندام زن را به آنصورتی که خود زن میبیند مورد بررسی و تحلیل قرار نمیدهند. زمانی که شما در حرف زدن، راه رفتن و رابطه‌تان با او اعتماد به نفس پیدا کردید، نقش شما به عنوان همسر برای وی نیز جذاب خواهد شد.

اگر او قبلا این ویژگی را دوست داشته است، پس اکنون نیز آن را دوست دارد (حتی ممکن است بیشتر). ناز و عشوه یک هنر پنهان در دستان زنان امروزی است. زنان معمولا چیزهای بیشمار دیگری در ذهن خود دارند که میتوانند از آنها برای جلب توجه شوهر خود و نشان دادن اینکه به او فکر میکنند دارند. اما ناز و عشوه میتواند تحت عنوان یک پیام متنی یا ارسال یک پست صوتی برای یادآوری کردن به وی که به فکرش هستید باشد. حتی در این زمینه دوره‌هایی برای جذب عشق با موبایل وجود دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله آن را مطالعه کنید.

ما همواره میخواهیم در شغل خود، در مواجهه با فرزندان خود یا در خانه بهترین خودمان باشیم و باقیمانده داراییمان (وقت، انرژی و حتی ظاهر) برای شوهرمان باشد. همه ما زنانی را میشناسیم که از نو شدن دکوراسیون منزل خود لذت میبرند. حال در مورد نو کردن خودمان چه فکر میکنید؟ آموزه های دینی به ما میگویند که بدن ما منزلگاه خداوند است. بنابراین از آخرین خانه تکانی این منزل چقدر میگذرد؟ هر آنچه را که میتوانید برای تناسب اندام، سلامت و تطهیر این منزلگاه، هم برای خداوند و هم برای شوهرتان انجام دهید. قرآن به ما میفرماید که وجود ما نه تنها منزلگاه خداوند است بلکه به شوهرمان نیز تعلق دارد. بنابراین ما باید مراقب وجود خودمان باشیم.

آیا شوهر شما میتواند همیشه انتظار یک لبخند یا کلمه عاشقانه را از شما داشته باشد؟ یا اینکه او همیشه حین وارد شدن به منزل نگران این است که شما خلق و خویتان در آن لحظه چگونه است؟ بودن اطراف انسان های مثبت اندیش لذتبخش است. اگر شما برای او دلپذیر باشید، او هم معمولا میخواهد که در جوار شما باشد.

در بغل کردن او پیش‌دستی کنید. در تعریف و تمجید از یکدیگر آغازگر باشید. امیدوار باشید که شوهرتان خواهان یک “زن افسار گسیخته” در شما باشد. بگذارید خوی درونی شما خود را بروز دهد و به او نشان دهید که فرد شماره یک زندگی‌تان است. او را سورپرایز کنید و به او نشان دهید که یک نیمه دیگر در شما است که او باید آنرا کشف کند.

با انجام فعالیت خاصی که شوهرتان انجام میدهد، شما تقریبا تمامی جنبه‌های لازم برای تسخیر قلب او را انجام داده‌اید.

او را مانند بوسه‌ای که بر روی گونه یک کودک میزنید نبوسید. بلکه فراتر از آن و با عشق این کار را انجام دهید. پژوهش‌ها نشان می‌دهد که زوج‌هایی که بصورت روزانه همدیگر را میبوسند در زندگی از نرخ رضایت بالاتری نسبت به زوج‌هایی که این کار را انجام نمی‌دهند برخوردار هستند. بنابراین شما پیشقدم شده و او را ببوسید. درست است که دوست دارید اول او شما را ببوسید، اما هر کاری را که دوست دارید او برایتان انجام دهد شما برای او انجام دهید. او را همانطوری ببوسید که دوست دارید شما را ببوسد و ببینید چه اتفاقی می افتد.

به عنوان یک مرد، شوهر شما بصورت بصری به شما متصل است. و گفته می شود که دید مردان نسبت به زنان کلی است، به این معنی که آنان به همان صورتی که زنان با دید جزئی خود را میبینند به آنها نگاه نمیکنند. تمامی داشته‌های خود را به او ارائه دهید و مطمئن باشید او قدر آنها را خواهد دانست.

بهترین راه برای نفوذ به قلب شوهر شاید از طریق شکم او باشد. بنابراین بگذارید بداند که شما حواستان به او هست و خوراکی مورد علاقه‌اش را برایش فراهم میکنید. غذا مقدمه خوبی برای نزدیک شدن به مردان است.

مردها معمولا دوست دارند زنان به مدل موی جدیدشان توجه کنند، حتی اگر نتوانند تفاوت‌های آن را بگویند. زمانی که شما به جزئیات ظاهری شوهرتان توجه میکنید این پیام را به او میرسانید که از جزئیات او آگاهی داشته و وی را تحسین میکنید. نگاه خود را از حالت شکایت به حالت تمجید ببرید (به عبارت دیگر، به چروک بودن پیراهنش و اینکه جوراب ورزشی پوشیده است توجهی نکنید. به این توجه کنید که او با این نوع پوشش هم جذاب به نظر میرسد).

شما ممکن است از این که درخواست‌های او چقدر ساده است شگفت زده شوید (لباس او را داخل خشک کن قرار دهید، غذای او را بسته بندی کنید، در جلسات مهم برای او دعا کنید). درخواست برای انجام برخی از کارهایش به او نشان خواهد داد که قلب شما در جهت تامین نیازهای اوست.

مردها در موقع خودش مانند یک بچه هستند. آنها عاشق سورپرایز بخصوص در زمان مناسب هستند. ببینید آنها به چه چیزی علاقه دارند و برایشان فراهم کنید، چه اینکه آنها دوست دارند شما را با مدل موی جدیدی ببینند یا اینکه دوست داشته باشند در مکان مورد علاقه‌شان غذا سرو کنند.

بگذارید او در نقش راهنما باشد. این کار برایش این پیام را خواهد داد که به او و توانایی‌اش برای مدیریت شرایط مختلف اعتقاد دارید.

به شخصیت او و کاری که انجام میدهد احترام بگذارید. او بیشتر از آنچه که فکر میکنید به شما نیاز دارد.

غیر قابل پیش بینی باشید اما از جنبه مثبت آن. پیشنهاد کنید برای غذا خوردن به جایی که تاکنون نرفته اید بروید. از حاشیه امن خود بیرون آمده و ریسک هایی را با او تجربه کنید. این کار باعث میشود که او حس کند دارد یک زندگی جدید را تجربه میکند.

برای او پیام هایی مانند “تو هنوز هم فرد شماره یک زندگی من هستی”، من زن خوشبختی هستم که تو را دارم” و “تو برای من بسیار زیبا و شگفت انگیز هستی” بفرستید. نتیجه مثبت این کار این است که او ممکن است برخی از این پیامها را پاسخ دهد.

معدود مردانی هستند که جذب صداهای بلند و زمخت میشوند. صدای ملایم زنانگی شما را به او منتقل میکند.

حتی اگر نتوانستید تماشای ورزش یا فیلم مورد علاقه او را هضم کنید، آنرا تماشا کرده و سعی کنید بخاطر او از آن کار لذت ببرید.

ورزش کردن باعث بهبود شرایط و سلامت کلی شما میشود که به نوبه خود، شما را برای اطرافیانتان جذابتر میکند. حتی گزینه بهتر از آن، ورزش کردن بصورت مشترک است.

این کلمه میتواند محبوبترین کلمه برای او از جانب شما باشد. “بله، میتوانیم دوستانت را برای این بازی دعوت کنیم.” “بله، من این لباس را فقط برای تو میپوشم.” قربانی کردن خود در رابطه زناشویی روش بسیار موفقیت آمیزی است.

بسیاری از خانم ها به دلایل مختلف به دنبال نفوذ بیشتر به قلب همسر خود هستند و برای رسیدن به این امر سراغ هر ترفندی از جمله دعا و جادو هم میروند. در صورتی که با کمی آگاهی و استفاده از راهکارهای روانشناسی میتوانید با اطمینان قلب شوهر خود را تسخیر کنید. مثلا او را تایید کنید، مرموز باشید، رابطه معنوی با خدا داشته باشید و دعا کنید، لباس مناسب بپوشید، اعتماد به نفس داشته باشید، عشوه‌گری کنید، بهترین خود را به او ارائه دهید، مثبت اندیش باشید، آغازگر رابطه باشید، در سرگرمی های مورد علاقه اش او را همراهی کنید، با عشق فراوان او را ببوسید، غذای مورد علاقه‌اش را درست کنید، به جزییات ظاهرش واکنش نشان دهید، از اصلاح و کنترل کردن او بپرهیزید، او را سوپرایز کنید، به او حس مردانگی بدهید، با صدای ملایم صحبت کنید، پیام‌های عاشقانه بفرستید، ورزش کنید و در مقابل خواسته‌هایش زیاد بله بگویید. این موارد شیوه‌های مفیدی هستند که به صورت کلی بیان میشوند، اما راهکارهای ما به همین جا ختم نمیشود. شما میتوانید با تماس با مشاورین مجرب ما و توضیح در مورد شخصیت همسرتان شیوه های تخصصی‌تری دریافت کنید و در زندگی‌تان به کار گیرید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

110 بازدید

101 بازدید

108 بازدید

138 بازدید

271 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

چگونه قلب شوهرم را از عشق سیراب کنم

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

آیا در جلب توجه شوهر خود مشکل دارید؟ گاهی اوقات شوهر شما برای داشتن توجه بیشتر به شما به یک حس اعتماد به نفس ساده احتیاج دارد. اعتماد به نفسی که با آن باور کند که او را بصورت فیزیکی و عاطفی می‌خواهید. گاهی اوقات او برای ترغیب و کشیده شدن به سمت شما نیاز به تلاش بیشتری از جانب شما دارد. راه‌های بیشماری برای نفوذ به قلب شوهر و عاشق کردن بیشتر او وجود دارد.

فهرست مطالب

یکی از خصلت‌های مربوط به شما که برای شوهرتان بیشترین جذابیت را دارد این است که زمانی (و امیدواریم که هنوز هم همانطور باشد) شما جذب او شده‌اید. یک مرد دوست دارد اطراف کسی باشد که به او حس برنده شدن بدهد. کاری کند که حس کند یک پشتوانه عالی است، در کار خودش بی نظیر است و هنوز هم با دیدن او قلب شما تند تند می زند (و به عبارتی هر چیزی که شما بتوانید او را در آن کار مورد تعریف و تمجید قرار دهید).

مردها همواره چالش را دوست دارند؛ فقط آن را برایش خیلی پیچیده و خسته کننده نکنید. آیا شوهر شما همه چیز را درباره شما می داند؟ اگر چنین است، یک مهارت یا چیز جدید را از خود بروز بدهید یا او را درگیر رازی کنید تا برای کشف آن تقلا کند. از زمانی که برای شوهرتان مرموز میشوید وی همواره می‌خواهد چیزهایی از شما بداند. رازهایی از درون شما که دوست دارد کشف کند. اگر همه اسرارتان را به او بگویید شانسی برای او قائل نشده‌اید. یادداشتی تحت عنوان یک “عاشق پیشه ناشناس” برای او بگذارید و نگویید که از طرف شما بوده است. او را برای ملاقات به جایی دعوت کنید و با لباس‌های جدید و زیبا به ملاقاتش بروید. به روش‌های مختلف برای او مرموز باشید. برای او قلبی آکنده از رازهایی باشید که همواره در تلاش برای رمزگشایی از آنها باشد!

چیزی که واقعا شما را جذاب می‌کند وجود جلوه خداوند در شماست. هنگامی که شما حس صمیمیت و تعلق خاطر به خدا دارید و یا تحت کنترل روح خداوند هستید، زندگی شما ثمره روح خدا (عشق، شادی، امنیت، صبر، مهربانی، خوبی، وفاداری، نجابت و تحت کنترل بودن) را در خود پرورش می دهد. یک مرد چه چیزی بیشتر از زنی را که واقعا شاد، با آرامش، صبور، مهربان، خوب، با وفا، نجیب (مردها این مورد را بیشتر از همه دوست دارند) و خود-کنترل باشد، می‌خواهد.

چگونه قلب شوهرم را از عشق سیراب کنم

بسیاری اززنان خیلی به نوع پوشش خود توجهی نمی‌کنند. یا اینکه فقط مواقعی که به مهمانی میروند یا با دوستان خانم خود بیرون میروند لباس زیبا میپوشند، اما برای زیبا کردن نوع پوشش خود در مواجهه با همسرشان تلاش زیادی نمیکنند. اما مردها میتوانند منسوخ بودن نوع لباس پوشیدن زنان را حتی اگر خود آنان هم نتوانند متوجه آن بشوند، تشخیص دهند. همچنین در هنگام شب برای او لباس‌های خوب و زیبا بپوشید. شور و اشتیاق شوهر شما میتواند با نوع لباس پوشیدنی که ممکن است گاهی شبیه لباس پوشیدن مادر او باشد خاموش شود! بنابراین، اکنون زمانی است که شما باید برای نوع پوشش خود بمنظور جذابیت بیشتر هزینه کنید.

به یاد بیاورید که زمانی این ویژگی شما برای او جذاب بوده است. این مورد هنوز هم پابرجاست. بنابراین، فارغ از اینکه راجع به وزن، تناسب اندام، “زانوهای حجیم” و یا هر ویژگی ظاهری دیگری از بدنتان چگونه فکر میکنید، خود را در زمینه اعتماد به نفس تقویت کنید. همسر شما نقایصی از شما را که فکر میکنید خیلی واضح هستند نمیبیند. مردها اندام زن را به آنصورتی که خود زن میبیند مورد بررسی و تحلیل قرار نمیدهند. زمانی که شما در حرف زدن، راه رفتن و رابطه‌تان با او اعتماد به نفس پیدا کردید، نقش شما به عنوان همسر برای وی نیز جذاب خواهد شد.

اگر او قبلا این ویژگی را دوست داشته است، پس اکنون نیز آن را دوست دارد (حتی ممکن است بیشتر). ناز و عشوه یک هنر پنهان در دستان زنان امروزی است. زنان معمولا چیزهای بیشمار دیگری در ذهن خود دارند که میتوانند از آنها برای جلب توجه شوهر خود و نشان دادن اینکه به او فکر میکنند دارند. اما ناز و عشوه میتواند تحت عنوان یک پیام متنی یا ارسال یک پست صوتی برای یادآوری کردن به وی که به فکرش هستید باشد. حتی در این زمینه دوره‌هایی برای جذب عشق با موبایل وجود دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله آن را مطالعه کنید.

ما همواره میخواهیم در شغل خود، در مواجهه با فرزندان خود یا در خانه بهترین خودمان باشیم و باقیمانده داراییمان (وقت، انرژی و حتی ظاهر) برای شوهرمان باشد. همه ما زنانی را میشناسیم که از نو شدن دکوراسیون منزل خود لذت میبرند. حال در مورد نو کردن خودمان چه فکر میکنید؟ آموزه های دینی به ما میگویند که بدن ما منزلگاه خداوند است. بنابراین از آخرین خانه تکانی این منزل چقدر میگذرد؟ هر آنچه را که میتوانید برای تناسب اندام، سلامت و تطهیر این منزلگاه، هم برای خداوند و هم برای شوهرتان انجام دهید. قرآن به ما میفرماید که وجود ما نه تنها منزلگاه خداوند است بلکه به شوهرمان نیز تعلق دارد. بنابراین ما باید مراقب وجود خودمان باشیم.

آیا شوهر شما میتواند همیشه انتظار یک لبخند یا کلمه عاشقانه را از شما داشته باشد؟ یا اینکه او همیشه حین وارد شدن به منزل نگران این است که شما خلق و خویتان در آن لحظه چگونه است؟ بودن اطراف انسان های مثبت اندیش لذتبخش است. اگر شما برای او دلپذیر باشید، او هم معمولا میخواهد که در جوار شما باشد.

در بغل کردن او پیش‌دستی کنید. در تعریف و تمجید از یکدیگر آغازگر باشید. امیدوار باشید که شوهرتان خواهان یک “زن افسار گسیخته” در شما باشد. بگذارید خوی درونی شما خود را بروز دهد و به او نشان دهید که فرد شماره یک زندگی‌تان است. او را سورپرایز کنید و به او نشان دهید که یک نیمه دیگر در شما است که او باید آنرا کشف کند.

با انجام فعالیت خاصی که شوهرتان انجام میدهد، شما تقریبا تمامی جنبه‌های لازم برای تسخیر قلب او را انجام داده‌اید.

او را مانند بوسه‌ای که بر روی گونه یک کودک میزنید نبوسید. بلکه فراتر از آن و با عشق این کار را انجام دهید. پژوهش‌ها نشان می‌دهد که زوج‌هایی که بصورت روزانه همدیگر را میبوسند در زندگی از نرخ رضایت بالاتری نسبت به زوج‌هایی که این کار را انجام نمی‌دهند برخوردار هستند. بنابراین شما پیشقدم شده و او را ببوسید. درست است که دوست دارید اول او شما را ببوسید، اما هر کاری را که دوست دارید او برایتان انجام دهد شما برای او انجام دهید. او را همانطوری ببوسید که دوست دارید شما را ببوسد و ببینید چه اتفاقی می افتد.

به عنوان یک مرد، شوهر شما بصورت بصری به شما متصل است. و گفته می شود که دید مردان نسبت به زنان کلی است، به این معنی که آنان به همان صورتی که زنان با دید جزئی خود را میبینند به آنها نگاه نمیکنند. تمامی داشته‌های خود را به او ارائه دهید و مطمئن باشید او قدر آنها را خواهد دانست.

بهترین راه برای نفوذ به قلب شوهر شاید از طریق شکم او باشد. بنابراین بگذارید بداند که شما حواستان به او هست و خوراکی مورد علاقه‌اش را برایش فراهم میکنید. غذا مقدمه خوبی برای نزدیک شدن به مردان است.

مردها معمولا دوست دارند زنان به مدل موی جدیدشان توجه کنند، حتی اگر نتوانند تفاوت‌های آن را بگویند. زمانی که شما به جزئیات ظاهری شوهرتان توجه میکنید این پیام را به او میرسانید که از جزئیات او آگاهی داشته و وی را تحسین میکنید. نگاه خود را از حالت شکایت به حالت تمجید ببرید (به عبارت دیگر، به چروک بودن پیراهنش و اینکه جوراب ورزشی پوشیده است توجهی نکنید. به این توجه کنید که او با این نوع پوشش هم جذاب به نظر میرسد).

شما ممکن است از این که درخواست‌های او چقدر ساده است شگفت زده شوید (لباس او را داخل خشک کن قرار دهید، غذای او را بسته بندی کنید، در جلسات مهم برای او دعا کنید). درخواست برای انجام برخی از کارهایش به او نشان خواهد داد که قلب شما در جهت تامین نیازهای اوست.

مردها در موقع خودش مانند یک بچه هستند. آنها عاشق سورپرایز بخصوص در زمان مناسب هستند. ببینید آنها به چه چیزی علاقه دارند و برایشان فراهم کنید، چه اینکه آنها دوست دارند شما را با مدل موی جدیدی ببینند یا اینکه دوست داشته باشند در مکان مورد علاقه‌شان غذا سرو کنند.

بگذارید او در نقش راهنما باشد. این کار برایش این پیام را خواهد داد که به او و توانایی‌اش برای مدیریت شرایط مختلف اعتقاد دارید.

به شخصیت او و کاری که انجام میدهد احترام بگذارید. او بیشتر از آنچه که فکر میکنید به شما نیاز دارد.

غیر قابل پیش بینی باشید اما از جنبه مثبت آن. پیشنهاد کنید برای غذا خوردن به جایی که تاکنون نرفته اید بروید. از حاشیه امن خود بیرون آمده و ریسک هایی را با او تجربه کنید. این کار باعث میشود که او حس کند دارد یک زندگی جدید را تجربه میکند.

برای او پیام هایی مانند “تو هنوز هم فرد شماره یک زندگی من هستی”، من زن خوشبختی هستم که تو را دارم” و “تو برای من بسیار زیبا و شگفت انگیز هستی” بفرستید. نتیجه مثبت این کار این است که او ممکن است برخی از این پیامها را پاسخ دهد.

معدود مردانی هستند که جذب صداهای بلند و زمخت میشوند. صدای ملایم زنانگی شما را به او منتقل میکند.

حتی اگر نتوانستید تماشای ورزش یا فیلم مورد علاقه او را هضم کنید، آنرا تماشا کرده و سعی کنید بخاطر او از آن کار لذت ببرید.

ورزش کردن باعث بهبود شرایط و سلامت کلی شما میشود که به نوبه خود، شما را برای اطرافیانتان جذابتر میکند. حتی گزینه بهتر از آن، ورزش کردن بصورت مشترک است.

این کلمه میتواند محبوبترین کلمه برای او از جانب شما باشد. “بله، میتوانیم دوستانت را برای این بازی دعوت کنیم.” “بله، من این لباس را فقط برای تو میپوشم.” قربانی کردن خود در رابطه زناشویی روش بسیار موفقیت آمیزی است.

بسیاری از خانم ها به دلایل مختلف به دنبال نفوذ بیشتر به قلب همسر خود هستند و برای رسیدن به این امر سراغ هر ترفندی از جمله دعا و جادو هم میروند. در صورتی که با کمی آگاهی و استفاده از راهکارهای روانشناسی میتوانید با اطمینان قلب شوهر خود را تسخیر کنید. مثلا او را تایید کنید، مرموز باشید، رابطه معنوی با خدا داشته باشید و دعا کنید، لباس مناسب بپوشید، اعتماد به نفس داشته باشید، عشوه‌گری کنید، بهترین خود را به او ارائه دهید، مثبت اندیش باشید، آغازگر رابطه باشید، در سرگرمی های مورد علاقه اش او را همراهی کنید، با عشق فراوان او را ببوسید، غذای مورد علاقه‌اش را درست کنید، به جزییات ظاهرش واکنش نشان دهید، از اصلاح و کنترل کردن او بپرهیزید، او را سوپرایز کنید، به او حس مردانگی بدهید، با صدای ملایم صحبت کنید، پیام‌های عاشقانه بفرستید، ورزش کنید و در مقابل خواسته‌هایش زیاد بله بگویید. این موارد شیوه‌های مفیدی هستند که به صورت کلی بیان میشوند، اما راهکارهای ما به همین جا ختم نمیشود. شما میتوانید با تماس با مشاورین مجرب ما و توضیح در مورد شخصیت همسرتان شیوه های تخصصی‌تری دریافت کنید و در زندگی‌تان به کار گیرید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

110 بازدید

101 بازدید

108 بازدید

138 بازدید

271 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

چگونه قلب شوهرم را از عشق سیراب کنم

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

آیا در جلب توجه شوهر خود مشکل دارید؟ گاهی اوقات شوهر شما برای داشتن توجه بیشتر به شما به یک حس اعتماد به نفس ساده احتیاج دارد. اعتماد به نفسی که با آن باور کند که او را بصورت فیزیکی و عاطفی می‌خواهید. گاهی اوقات او برای ترغیب و کشیده شدن به سمت شما نیاز به تلاش بیشتری از جانب شما دارد. راه‌های بیشماری برای نفوذ به قلب شوهر و عاشق کردن بیشتر او وجود دارد.

فهرست مطالب

یکی از خصلت‌های مربوط به شما که برای شوهرتان بیشترین جذابیت را دارد این است که زمانی (و امیدواریم که هنوز هم همانطور باشد) شما جذب او شده‌اید. یک مرد دوست دارد اطراف کسی باشد که به او حس برنده شدن بدهد. کاری کند که حس کند یک پشتوانه عالی است، در کار خودش بی نظیر است و هنوز هم با دیدن او قلب شما تند تند می زند (و به عبارتی هر چیزی که شما بتوانید او را در آن کار مورد تعریف و تمجید قرار دهید).

مردها همواره چالش را دوست دارند؛ فقط آن را برایش خیلی پیچیده و خسته کننده نکنید. آیا شوهر شما همه چیز را درباره شما می داند؟ اگر چنین است، یک مهارت یا چیز جدید را از خود بروز بدهید یا او را درگیر رازی کنید تا برای کشف آن تقلا کند. از زمانی که برای شوهرتان مرموز میشوید وی همواره می‌خواهد چیزهایی از شما بداند. رازهایی از درون شما که دوست دارد کشف کند. اگر همه اسرارتان را به او بگویید شانسی برای او قائل نشده‌اید. یادداشتی تحت عنوان یک “عاشق پیشه ناشناس” برای او بگذارید و نگویید که از طرف شما بوده است. او را برای ملاقات به جایی دعوت کنید و با لباس‌های جدید و زیبا به ملاقاتش بروید. به روش‌های مختلف برای او مرموز باشید. برای او قلبی آکنده از رازهایی باشید که همواره در تلاش برای رمزگشایی از آنها باشد!

چیزی که واقعا شما را جذاب می‌کند وجود جلوه خداوند در شماست. هنگامی که شما حس صمیمیت و تعلق خاطر به خدا دارید و یا تحت کنترل روح خداوند هستید، زندگی شما ثمره روح خدا (عشق، شادی، امنیت، صبر، مهربانی، خوبی، وفاداری، نجابت و تحت کنترل بودن) را در خود پرورش می دهد. یک مرد چه چیزی بیشتر از زنی را که واقعا شاد، با آرامش، صبور، مهربان، خوب، با وفا، نجیب (مردها این مورد را بیشتر از همه دوست دارند) و خود-کنترل باشد، می‌خواهد.

چگونه قلب شوهرم را از عشق سیراب کنم

بسیاری اززنان خیلی به نوع پوشش خود توجهی نمی‌کنند. یا اینکه فقط مواقعی که به مهمانی میروند یا با دوستان خانم خود بیرون میروند لباس زیبا میپوشند، اما برای زیبا کردن نوع پوشش خود در مواجهه با همسرشان تلاش زیادی نمیکنند. اما مردها میتوانند منسوخ بودن نوع لباس پوشیدن زنان را حتی اگر خود آنان هم نتوانند متوجه آن بشوند، تشخیص دهند. همچنین در هنگام شب برای او لباس‌های خوب و زیبا بپوشید. شور و اشتیاق شوهر شما میتواند با نوع لباس پوشیدنی که ممکن است گاهی شبیه لباس پوشیدن مادر او باشد خاموش شود! بنابراین، اکنون زمانی است که شما باید برای نوع پوشش خود بمنظور جذابیت بیشتر هزینه کنید.

به یاد بیاورید که زمانی این ویژگی شما برای او جذاب بوده است. این مورد هنوز هم پابرجاست. بنابراین، فارغ از اینکه راجع به وزن، تناسب اندام، “زانوهای حجیم” و یا هر ویژگی ظاهری دیگری از بدنتان چگونه فکر میکنید، خود را در زمینه اعتماد به نفس تقویت کنید. همسر شما نقایصی از شما را که فکر میکنید خیلی واضح هستند نمیبیند. مردها اندام زن را به آنصورتی که خود زن میبیند مورد بررسی و تحلیل قرار نمیدهند. زمانی که شما در حرف زدن، راه رفتن و رابطه‌تان با او اعتماد به نفس پیدا کردید، نقش شما به عنوان همسر برای وی نیز جذاب خواهد شد.

اگر او قبلا این ویژگی را دوست داشته است، پس اکنون نیز آن را دوست دارد (حتی ممکن است بیشتر). ناز و عشوه یک هنر پنهان در دستان زنان امروزی است. زنان معمولا چیزهای بیشمار دیگری در ذهن خود دارند که میتوانند از آنها برای جلب توجه شوهر خود و نشان دادن اینکه به او فکر میکنند دارند. اما ناز و عشوه میتواند تحت عنوان یک پیام متنی یا ارسال یک پست صوتی برای یادآوری کردن به وی که به فکرش هستید باشد. حتی در این زمینه دوره‌هایی برای جذب عشق با موبایل وجود دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله آن را مطالعه کنید.

ما همواره میخواهیم در شغل خود، در مواجهه با فرزندان خود یا در خانه بهترین خودمان باشیم و باقیمانده داراییمان (وقت، انرژی و حتی ظاهر) برای شوهرمان باشد. همه ما زنانی را میشناسیم که از نو شدن دکوراسیون منزل خود لذت میبرند. حال در مورد نو کردن خودمان چه فکر میکنید؟ آموزه های دینی به ما میگویند که بدن ما منزلگاه خداوند است. بنابراین از آخرین خانه تکانی این منزل چقدر میگذرد؟ هر آنچه را که میتوانید برای تناسب اندام، سلامت و تطهیر این منزلگاه، هم برای خداوند و هم برای شوهرتان انجام دهید. قرآن به ما میفرماید که وجود ما نه تنها منزلگاه خداوند است بلکه به شوهرمان نیز تعلق دارد. بنابراین ما باید مراقب وجود خودمان باشیم.

آیا شوهر شما میتواند همیشه انتظار یک لبخند یا کلمه عاشقانه را از شما داشته باشد؟ یا اینکه او همیشه حین وارد شدن به منزل نگران این است که شما خلق و خویتان در آن لحظه چگونه است؟ بودن اطراف انسان های مثبت اندیش لذتبخش است. اگر شما برای او دلپذیر باشید، او هم معمولا میخواهد که در جوار شما باشد.

در بغل کردن او پیش‌دستی کنید. در تعریف و تمجید از یکدیگر آغازگر باشید. امیدوار باشید که شوهرتان خواهان یک “زن افسار گسیخته” در شما باشد. بگذارید خوی درونی شما خود را بروز دهد و به او نشان دهید که فرد شماره یک زندگی‌تان است. او را سورپرایز کنید و به او نشان دهید که یک نیمه دیگر در شما است که او باید آنرا کشف کند.

با انجام فعالیت خاصی که شوهرتان انجام میدهد، شما تقریبا تمامی جنبه‌های لازم برای تسخیر قلب او را انجام داده‌اید.

او را مانند بوسه‌ای که بر روی گونه یک کودک میزنید نبوسید. بلکه فراتر از آن و با عشق این کار را انجام دهید. پژوهش‌ها نشان می‌دهد که زوج‌هایی که بصورت روزانه همدیگر را میبوسند در زندگی از نرخ رضایت بالاتری نسبت به زوج‌هایی که این کار را انجام نمی‌دهند برخوردار هستند. بنابراین شما پیشقدم شده و او را ببوسید. درست است که دوست دارید اول او شما را ببوسید، اما هر کاری را که دوست دارید او برایتان انجام دهد شما برای او انجام دهید. او را همانطوری ببوسید که دوست دارید شما را ببوسد و ببینید چه اتفاقی می افتد.

به عنوان یک مرد، شوهر شما بصورت بصری به شما متصل است. و گفته می شود که دید مردان نسبت به زنان کلی است، به این معنی که آنان به همان صورتی که زنان با دید جزئی خود را میبینند به آنها نگاه نمیکنند. تمامی داشته‌های خود را به او ارائه دهید و مطمئن باشید او قدر آنها را خواهد دانست.

بهترین راه برای نفوذ به قلب شوهر شاید از طریق شکم او باشد. بنابراین بگذارید بداند که شما حواستان به او هست و خوراکی مورد علاقه‌اش را برایش فراهم میکنید. غذا مقدمه خوبی برای نزدیک شدن به مردان است.

مردها معمولا دوست دارند زنان به مدل موی جدیدشان توجه کنند، حتی اگر نتوانند تفاوت‌های آن را بگویند. زمانی که شما به جزئیات ظاهری شوهرتان توجه میکنید این پیام را به او میرسانید که از جزئیات او آگاهی داشته و وی را تحسین میکنید. نگاه خود را از حالت شکایت به حالت تمجید ببرید (به عبارت دیگر، به چروک بودن پیراهنش و اینکه جوراب ورزشی پوشیده است توجهی نکنید. به این توجه کنید که او با این نوع پوشش هم جذاب به نظر میرسد).

شما ممکن است از این که درخواست‌های او چقدر ساده است شگفت زده شوید (لباس او را داخل خشک کن قرار دهید، غذای او را بسته بندی کنید، در جلسات مهم برای او دعا کنید). درخواست برای انجام برخی از کارهایش به او نشان خواهد داد که قلب شما در جهت تامین نیازهای اوست.

مردها در موقع خودش مانند یک بچه هستند. آنها عاشق سورپرایز بخصوص در زمان مناسب هستند. ببینید آنها به چه چیزی علاقه دارند و برایشان فراهم کنید، چه اینکه آنها دوست دارند شما را با مدل موی جدیدی ببینند یا اینکه دوست داشته باشند در مکان مورد علاقه‌شان غذا سرو کنند.

بگذارید او در نقش راهنما باشد. این کار برایش این پیام را خواهد داد که به او و توانایی‌اش برای مدیریت شرایط مختلف اعتقاد دارید.

به شخصیت او و کاری که انجام میدهد احترام بگذارید. او بیشتر از آنچه که فکر میکنید به شما نیاز دارد.

غیر قابل پیش بینی باشید اما از جنبه مثبت آن. پیشنهاد کنید برای غذا خوردن به جایی که تاکنون نرفته اید بروید. از حاشیه امن خود بیرون آمده و ریسک هایی را با او تجربه کنید. این کار باعث میشود که او حس کند دارد یک زندگی جدید را تجربه میکند.

برای او پیام هایی مانند “تو هنوز هم فرد شماره یک زندگی من هستی”، من زن خوشبختی هستم که تو را دارم” و “تو برای من بسیار زیبا و شگفت انگیز هستی” بفرستید. نتیجه مثبت این کار این است که او ممکن است برخی از این پیامها را پاسخ دهد.

معدود مردانی هستند که جذب صداهای بلند و زمخت میشوند. صدای ملایم زنانگی شما را به او منتقل میکند.

حتی اگر نتوانستید تماشای ورزش یا فیلم مورد علاقه او را هضم کنید، آنرا تماشا کرده و سعی کنید بخاطر او از آن کار لذت ببرید.

ورزش کردن باعث بهبود شرایط و سلامت کلی شما میشود که به نوبه خود، شما را برای اطرافیانتان جذابتر میکند. حتی گزینه بهتر از آن، ورزش کردن بصورت مشترک است.

این کلمه میتواند محبوبترین کلمه برای او از جانب شما باشد. “بله، میتوانیم دوستانت را برای این بازی دعوت کنیم.” “بله، من این لباس را فقط برای تو میپوشم.” قربانی کردن خود در رابطه زناشویی روش بسیار موفقیت آمیزی است.

بسیاری از خانم ها به دلایل مختلف به دنبال نفوذ بیشتر به قلب همسر خود هستند و برای رسیدن به این امر سراغ هر ترفندی از جمله دعا و جادو هم میروند. در صورتی که با کمی آگاهی و استفاده از راهکارهای روانشناسی میتوانید با اطمینان قلب شوهر خود را تسخیر کنید. مثلا او را تایید کنید، مرموز باشید، رابطه معنوی با خدا داشته باشید و دعا کنید، لباس مناسب بپوشید، اعتماد به نفس داشته باشید، عشوه‌گری کنید، بهترین خود را به او ارائه دهید، مثبت اندیش باشید، آغازگر رابطه باشید، در سرگرمی های مورد علاقه اش او را همراهی کنید، با عشق فراوان او را ببوسید، غذای مورد علاقه‌اش را درست کنید، به جزییات ظاهرش واکنش نشان دهید، از اصلاح و کنترل کردن او بپرهیزید، او را سوپرایز کنید، به او حس مردانگی بدهید، با صدای ملایم صحبت کنید، پیام‌های عاشقانه بفرستید، ورزش کنید و در مقابل خواسته‌هایش زیاد بله بگویید. این موارد شیوه‌های مفیدی هستند که به صورت کلی بیان میشوند، اما راهکارهای ما به همین جا ختم نمیشود. شما میتوانید با تماس با مشاورین مجرب ما و توضیح در مورد شخصیت همسرتان شیوه های تخصصی‌تری دریافت کنید و در زندگی‌تان به کار گیرید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

110 بازدید

101 بازدید

108 بازدید

138 بازدید

271 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

چگونه قلب شوهرم را از عشق سیراب کنم

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

آیا در جلب توجه شوهر خود مشکل دارید؟ گاهی اوقات شوهر شما برای داشتن توجه بیشتر به شما به یک حس اعتماد به نفس ساده احتیاج دارد. اعتماد به نفسی که با آن باور کند که او را بصورت فیزیکی و عاطفی می‌خواهید. گاهی اوقات او برای ترغیب و کشیده شدن به سمت شما نیاز به تلاش بیشتری از جانب شما دارد. راه‌های بیشماری برای نفوذ به قلب شوهر و عاشق کردن بیشتر او وجود دارد.

فهرست مطالب

یکی از خصلت‌های مربوط به شما که برای شوهرتان بیشترین جذابیت را دارد این است که زمانی (و امیدواریم که هنوز هم همانطور باشد) شما جذب او شده‌اید. یک مرد دوست دارد اطراف کسی باشد که به او حس برنده شدن بدهد. کاری کند که حس کند یک پشتوانه عالی است، در کار خودش بی نظیر است و هنوز هم با دیدن او قلب شما تند تند می زند (و به عبارتی هر چیزی که شما بتوانید او را در آن کار مورد تعریف و تمجید قرار دهید).

مردها همواره چالش را دوست دارند؛ فقط آن را برایش خیلی پیچیده و خسته کننده نکنید. آیا شوهر شما همه چیز را درباره شما می داند؟ اگر چنین است، یک مهارت یا چیز جدید را از خود بروز بدهید یا او را درگیر رازی کنید تا برای کشف آن تقلا کند. از زمانی که برای شوهرتان مرموز میشوید وی همواره می‌خواهد چیزهایی از شما بداند. رازهایی از درون شما که دوست دارد کشف کند. اگر همه اسرارتان را به او بگویید شانسی برای او قائل نشده‌اید. یادداشتی تحت عنوان یک “عاشق پیشه ناشناس” برای او بگذارید و نگویید که از طرف شما بوده است. او را برای ملاقات به جایی دعوت کنید و با لباس‌های جدید و زیبا به ملاقاتش بروید. به روش‌های مختلف برای او مرموز باشید. برای او قلبی آکنده از رازهایی باشید که همواره در تلاش برای رمزگشایی از آنها باشد!

چیزی که واقعا شما را جذاب می‌کند وجود جلوه خداوند در شماست. هنگامی که شما حس صمیمیت و تعلق خاطر به خدا دارید و یا تحت کنترل روح خداوند هستید، زندگی شما ثمره روح خدا (عشق، شادی، امنیت، صبر، مهربانی، خوبی، وفاداری، نجابت و تحت کنترل بودن) را در خود پرورش می دهد. یک مرد چه چیزی بیشتر از زنی را که واقعا شاد، با آرامش، صبور، مهربان، خوب، با وفا، نجیب (مردها این مورد را بیشتر از همه دوست دارند) و خود-کنترل باشد، می‌خواهد.

چگونه قلب شوهرم را از عشق سیراب کنم

بسیاری اززنان خیلی به نوع پوشش خود توجهی نمی‌کنند. یا اینکه فقط مواقعی که به مهمانی میروند یا با دوستان خانم خود بیرون میروند لباس زیبا میپوشند، اما برای زیبا کردن نوع پوشش خود در مواجهه با همسرشان تلاش زیادی نمیکنند. اما مردها میتوانند منسوخ بودن نوع لباس پوشیدن زنان را حتی اگر خود آنان هم نتوانند متوجه آن بشوند، تشخیص دهند. همچنین در هنگام شب برای او لباس‌های خوب و زیبا بپوشید. شور و اشتیاق شوهر شما میتواند با نوع لباس پوشیدنی که ممکن است گاهی شبیه لباس پوشیدن مادر او باشد خاموش شود! بنابراین، اکنون زمانی است که شما باید برای نوع پوشش خود بمنظور جذابیت بیشتر هزینه کنید.

به یاد بیاورید که زمانی این ویژگی شما برای او جذاب بوده است. این مورد هنوز هم پابرجاست. بنابراین، فارغ از اینکه راجع به وزن، تناسب اندام، “زانوهای حجیم” و یا هر ویژگی ظاهری دیگری از بدنتان چگونه فکر میکنید، خود را در زمینه اعتماد به نفس تقویت کنید. همسر شما نقایصی از شما را که فکر میکنید خیلی واضح هستند نمیبیند. مردها اندام زن را به آنصورتی که خود زن میبیند مورد بررسی و تحلیل قرار نمیدهند. زمانی که شما در حرف زدن، راه رفتن و رابطه‌تان با او اعتماد به نفس پیدا کردید، نقش شما به عنوان همسر برای وی نیز جذاب خواهد شد.

اگر او قبلا این ویژگی را دوست داشته است، پس اکنون نیز آن را دوست دارد (حتی ممکن است بیشتر). ناز و عشوه یک هنر پنهان در دستان زنان امروزی است. زنان معمولا چیزهای بیشمار دیگری در ذهن خود دارند که میتوانند از آنها برای جلب توجه شوهر خود و نشان دادن اینکه به او فکر میکنند دارند. اما ناز و عشوه میتواند تحت عنوان یک پیام متنی یا ارسال یک پست صوتی برای یادآوری کردن به وی که به فکرش هستید باشد. حتی در این زمینه دوره‌هایی برای جذب عشق با موبایل وجود دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله آن را مطالعه کنید.

ما همواره میخواهیم در شغل خود، در مواجهه با فرزندان خود یا در خانه بهترین خودمان باشیم و باقیمانده داراییمان (وقت، انرژی و حتی ظاهر) برای شوهرمان باشد. همه ما زنانی را میشناسیم که از نو شدن دکوراسیون منزل خود لذت میبرند. حال در مورد نو کردن خودمان چه فکر میکنید؟ آموزه های دینی به ما میگویند که بدن ما منزلگاه خداوند است. بنابراین از آخرین خانه تکانی این منزل چقدر میگذرد؟ هر آنچه را که میتوانید برای تناسب اندام، سلامت و تطهیر این منزلگاه، هم برای خداوند و هم برای شوهرتان انجام دهید. قرآن به ما میفرماید که وجود ما نه تنها منزلگاه خداوند است بلکه به شوهرمان نیز تعلق دارد. بنابراین ما باید مراقب وجود خودمان باشیم.

آیا شوهر شما میتواند همیشه انتظار یک لبخند یا کلمه عاشقانه را از شما داشته باشد؟ یا اینکه او همیشه حین وارد شدن به منزل نگران این است که شما خلق و خویتان در آن لحظه چگونه است؟ بودن اطراف انسان های مثبت اندیش لذتبخش است. اگر شما برای او دلپذیر باشید، او هم معمولا میخواهد که در جوار شما باشد.

در بغل کردن او پیش‌دستی کنید. در تعریف و تمجید از یکدیگر آغازگر باشید. امیدوار باشید که شوهرتان خواهان یک “زن افسار گسیخته” در شما باشد. بگذارید خوی درونی شما خود را بروز دهد و به او نشان دهید که فرد شماره یک زندگی‌تان است. او را سورپرایز کنید و به او نشان دهید که یک نیمه دیگر در شما است که او باید آنرا کشف کند.

با انجام فعالیت خاصی که شوهرتان انجام میدهد، شما تقریبا تمامی جنبه‌های لازم برای تسخیر قلب او را انجام داده‌اید.

او را مانند بوسه‌ای که بر روی گونه یک کودک میزنید نبوسید. بلکه فراتر از آن و با عشق این کار را انجام دهید. پژوهش‌ها نشان می‌دهد که زوج‌هایی که بصورت روزانه همدیگر را میبوسند در زندگی از نرخ رضایت بالاتری نسبت به زوج‌هایی که این کار را انجام نمی‌دهند برخوردار هستند. بنابراین شما پیشقدم شده و او را ببوسید. درست است که دوست دارید اول او شما را ببوسید، اما هر کاری را که دوست دارید او برایتان انجام دهد شما برای او انجام دهید. او را همانطوری ببوسید که دوست دارید شما را ببوسد و ببینید چه اتفاقی می افتد.

به عنوان یک مرد، شوهر شما بصورت بصری به شما متصل است. و گفته می شود که دید مردان نسبت به زنان کلی است، به این معنی که آنان به همان صورتی که زنان با دید جزئی خود را میبینند به آنها نگاه نمیکنند. تمامی داشته‌های خود را به او ارائه دهید و مطمئن باشید او قدر آنها را خواهد دانست.

بهترین راه برای نفوذ به قلب شوهر شاید از طریق شکم او باشد. بنابراین بگذارید بداند که شما حواستان به او هست و خوراکی مورد علاقه‌اش را برایش فراهم میکنید. غذا مقدمه خوبی برای نزدیک شدن به مردان است.

مردها معمولا دوست دارند زنان به مدل موی جدیدشان توجه کنند، حتی اگر نتوانند تفاوت‌های آن را بگویند. زمانی که شما به جزئیات ظاهری شوهرتان توجه میکنید این پیام را به او میرسانید که از جزئیات او آگاهی داشته و وی را تحسین میکنید. نگاه خود را از حالت شکایت به حالت تمجید ببرید (به عبارت دیگر، به چروک بودن پیراهنش و اینکه جوراب ورزشی پوشیده است توجهی نکنید. به این توجه کنید که او با این نوع پوشش هم جذاب به نظر میرسد).

شما ممکن است از این که درخواست‌های او چقدر ساده است شگفت زده شوید (لباس او را داخل خشک کن قرار دهید، غذای او را بسته بندی کنید، در جلسات مهم برای او دعا کنید). درخواست برای انجام برخی از کارهایش به او نشان خواهد داد که قلب شما در جهت تامین نیازهای اوست.

مردها در موقع خودش مانند یک بچه هستند. آنها عاشق سورپرایز بخصوص در زمان مناسب هستند. ببینید آنها به چه چیزی علاقه دارند و برایشان فراهم کنید، چه اینکه آنها دوست دارند شما را با مدل موی جدیدی ببینند یا اینکه دوست داشته باشند در مکان مورد علاقه‌شان غذا سرو کنند.

بگذارید او در نقش راهنما باشد. این کار برایش این پیام را خواهد داد که به او و توانایی‌اش برای مدیریت شرایط مختلف اعتقاد دارید.

به شخصیت او و کاری که انجام میدهد احترام بگذارید. او بیشتر از آنچه که فکر میکنید به شما نیاز دارد.

غیر قابل پیش بینی باشید اما از جنبه مثبت آن. پیشنهاد کنید برای غذا خوردن به جایی که تاکنون نرفته اید بروید. از حاشیه امن خود بیرون آمده و ریسک هایی را با او تجربه کنید. این کار باعث میشود که او حس کند دارد یک زندگی جدید را تجربه میکند.

برای او پیام هایی مانند “تو هنوز هم فرد شماره یک زندگی من هستی”، من زن خوشبختی هستم که تو را دارم” و “تو برای من بسیار زیبا و شگفت انگیز هستی” بفرستید. نتیجه مثبت این کار این است که او ممکن است برخی از این پیامها را پاسخ دهد.

معدود مردانی هستند که جذب صداهای بلند و زمخت میشوند. صدای ملایم زنانگی شما را به او منتقل میکند.

حتی اگر نتوانستید تماشای ورزش یا فیلم مورد علاقه او را هضم کنید، آنرا تماشا کرده و سعی کنید بخاطر او از آن کار لذت ببرید.

ورزش کردن باعث بهبود شرایط و سلامت کلی شما میشود که به نوبه خود، شما را برای اطرافیانتان جذابتر میکند. حتی گزینه بهتر از آن، ورزش کردن بصورت مشترک است.

این کلمه میتواند محبوبترین کلمه برای او از جانب شما باشد. “بله، میتوانیم دوستانت را برای این بازی دعوت کنیم.” “بله، من این لباس را فقط برای تو میپوشم.” قربانی کردن خود در رابطه زناشویی روش بسیار موفقیت آمیزی است.

بسیاری از خانم ها به دلایل مختلف به دنبال نفوذ بیشتر به قلب همسر خود هستند و برای رسیدن به این امر سراغ هر ترفندی از جمله دعا و جادو هم میروند. در صورتی که با کمی آگاهی و استفاده از راهکارهای روانشناسی میتوانید با اطمینان قلب شوهر خود را تسخیر کنید. مثلا او را تایید کنید، مرموز باشید، رابطه معنوی با خدا داشته باشید و دعا کنید، لباس مناسب بپوشید، اعتماد به نفس داشته باشید، عشوه‌گری کنید، بهترین خود را به او ارائه دهید، مثبت اندیش باشید، آغازگر رابطه باشید، در سرگرمی های مورد علاقه اش او را همراهی کنید، با عشق فراوان او را ببوسید، غذای مورد علاقه‌اش را درست کنید، به جزییات ظاهرش واکنش نشان دهید، از اصلاح و کنترل کردن او بپرهیزید، او را سوپرایز کنید، به او حس مردانگی بدهید، با صدای ملایم صحبت کنید، پیام‌های عاشقانه بفرستید، ورزش کنید و در مقابل خواسته‌هایش زیاد بله بگویید. این موارد شیوه‌های مفیدی هستند که به صورت کلی بیان میشوند، اما راهکارهای ما به همین جا ختم نمیشود. شما میتوانید با تماس با مشاورین مجرب ما و توضیح در مورد شخصیت همسرتان شیوه های تخصصی‌تری دریافت کنید و در زندگی‌تان به کار گیرید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

110 بازدید

101 بازدید

108 بازدید

138 بازدید

271 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

چگونه قلب شوهرم را از عشق سیراب کنم

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

مجتبی حیدری
 
روش محبت به همسر
در این قسمت برخی از توصیه‌ها‌ی عملی جهت ابراز عشق و محبت مردان به همسرانشان را فهرست‌وار می‌آوریم.

آقایان عزیز، دوستان گرامي!
1. به همسر خود توجه کنید
یکی از رایج‌ترین اشتباهاتی که مردان در تشنه نگه داشتن همسر خود مرتکب
می‌شوند آن است که به او توجه کافی نشان نمی‌دهند. توجه کردن به همسر یکی
از مؤثرترین روش‌های سیراب کردن قلب او و ایجاد احساس محبوبیت در قلب وی
است.
توجه به همسر به این معناست که تمام و کمال، و با تمامی وجود خود در کناراو
و با او باشید. وقتي او با شما کار دارد يا با شما حرف مي‌زند و يا به هر
دليل ديگري به توجه شما نياز دارد، مشغول هیچ کار دیگری نباشید، تلویزیون
تماشا نکنید، روزنامه، مجله یا کتاب نخوانید و تمامی توجه خود را فقط صرف
او کنید. حالش را از او بپرسید و با حواس کاملاً جمع به صحبت‌های او گوش
کنید.
توجه شما به این طریق، به همسرتان می‌گوید که وي برای شما مهم است و شما
برای او ارزش قائلید. هرگاه دربست و تمام و کمال توجه می‌کنید لحظات
گرانقدر و ارزشمند صمیمیت می‌توانند ایجاد شوند.

2. محبت خود را به همسرتان ابراز کنید
اغلب زن‌ها، بیشتر تشنه محبت جسمانی، اما غیرجنسی از جانب شوهرانشان هستند.
آنان دوست دارند ناز و نوازش شده و در آغوش گرفته شوند؛ بدون اینکه آمیزش
جنسی در کار باشد. محبت جسمانی یعنی هر روز به لحاظ جسمانی با همسر خود
ارتباط برقرار کنید: دستش را بگیرید، او را به خود نزدیك كنید، او را
ببوسید، موهایش را نوازش کنید و از نظر جسمانی و فیزیکی با او صمیمی شوید.
هرگاه به همسر خود محبت جسمانی می‌کنید قلب او را عمیقاً سیراب می‌سازید.

3. از همسر خود تشکر کنید
زن‌ها به شدت نیازمند آنند که شوهرانشان از آنان تشکر کنند. ممکن است مرد
سعی کند با انجام کار زیاد یا انجام وظایف خود در خانه قدردانی خود را به
همسرش نشان دهد. اما آنچه قلب زن‌ها به راستی به آن نیاز دارد، شنیدن تشکر و
قدردانی شما در قالب الفاظ و عبارات است.
دانستن اینکه شما قدردان زحمات همسرتان هستید، برای آنان همیشه کافی نیست.
آنان نیاز دارند آن را از زبان شما بشنوند. زنان به کلمات و گفتار شما
احتیاج دارند. ابراز کلمات عاشقانه و نیز تعریف و تحسین کلامی و گفتاری
شما، همانند جواهرات برای آنان ارزشمند و گرانقدر هستند. این‌گونه سخنان
موجب می‌شوند زنان احساس ارزشمند بودن کنند و به آن‌ها احساس خوشبختی و
رضایت می‌دهد.
زن‌ها نیازمند آنند که مرد زندگی‌شان برای نگهداری و بزرگ کردن بچه‌ها و
انجام دادن کارهای خانه از آن‌ها تشکر و قدردانی کند. آن‌ها نیاز دارند
شوهرشان به دلیل شستن و اتو کردن لباس‌های آن‌ها، پختن غذای مورد
علاقه‌شان، پذیرایی مناسب از مهمان‌ها، یا مراقبت و نگهداری از خانه، از
آنان تشکر کند. مادران شاغل به ویژه نیاز دارند که شوهرانشان از آن‌ها برای
مراقبت از بچه‌ها و انجام کارهای خانه در عین شاغل بودن، قدردانی کنند.

4. عشق خودتان را بر زبان آورید
خیلی از مردها، جملة کوتاه «دوستت دارم» را خیلی کم به همسرشان می‌گویند یا
اصلاً بر زبان نمی‌آورند، چون تصور می‌کنند «او که می‌داند من دوستش دارم،
پس چرا باید آن را بگویم.»
هر زنی نیاز دارد جملة «دوستت دارم» را هر روز به دفعات بشنود. این دو کلمة
سحرآمیز، یعنی «دوستت دارم» يا « به تو افتخار مي‌کنم» را بارها و بارها،
دوباره و دوباره به همسرتان بگویید. او از شنیدن این کلمات هرگز خسته
نمی‌شود.

چگونه قلب شوهرم را از عشق سیراب کنم

5. از همسرتان تعریف و تمجید کنید
از همسرتان تعریف کنید و نشان دهید مدیون او هستید. از زیبایی او، از
سلیقه‌اش، از توانایی‌اش در ادارة خانه و مراقبت از فرزندان و از دست پخت
او تعریف کنید و او را به خاطر این توانایی‌‌ها مورد ستایش قرار دهید.
همواره سعی کنید نکات مثبت همسرتان را بزرگ و نکات منفی او را کوچک
بشمارید. به جای آنکه مدام عیوب و نقاط ضعف همسرتان را یادآور شوید، آن‌ها
را فراموش کنید و به جای آن، نقاط قوت و توانایی‌های او را بازگو کنید. این
کار، اعتماد به نفس همسرتان را بالا می‌برد و به او احساس ارزشمند بودن
می‌دهد.

6. برای همسرتان هدیه بخرید
هدیه دادن به همسر، نشانة حس قدردانی و علاقة شما به اوست. به او می‌فهماند که برایتان ارزشمند است و او را دوست دارید.
مي‌دانيد يکي از زيباترين و به يادماندني‌ترين هديه‌ها چيست؟ هديه‌اي که
کسي غير منتظره به انسان بدهد. پس؛ بدون هيچ مناسبتي و غير منتظره براي
همسرتان يک شاخة گل تزيين‌شده بگيريد. حتماً او خواهد پرسيد: به چه
مناسبتي؟ و شما فقط بگوييد: به مناسبت عشق! امتحان کنيد.

 

نویسنده: باربارادی آنجلیس

 

چگونه قلب شوهرم را از عشق سیراب کنم

توصیه‌ای به آقایان !اینکه چگونه قلب همسرخود را از عشق سیراب سازند.

چگونه قلب نامزد/همسر خود را از عشق سیراب سازید.

رژیمی ابداع کرده‌ام به نام «رژیم عشق»!و آن را بدین منظور طراحی کرده‌ام تا روش ساده‌ای باشد برای اینکه قلب نامزد/همسر خود را از عشق و محبت سیراب کنید و بتوانید بیرون از اتاق خواب نیز معشوقی مطلوب باشید. این روش ساده، عملی و لذت بخش می‌تواند تفاوتهای بزرگی را در ازدواج شما ایجاد کند.

هنگامی که دانش تغذیه را مطالعه می‌کنید درمی یابید که غذاها شامل چند گروه اصلی هستند:سبزیجات، غلات، پروتئین‌ها و لبنیات. در ضمن حائز کمال اهمیت است که هر روز حتماً یک عضو متعلق به هریک از این گروه‌های اصلی را در برنامهٔ غذایی خود داشته باشید. خب، نیازهای احساسی و عاطفی انسان نیز دقیقاً به همین صورت هستند.تغذیهٔ قلب نامزد/همسرتان و سیراب ساختن او به این معناست که حتماً هر روز مقادیری از هریک از نیازهای پایه و اساسی او را تأمین کنید. این نیازهای پایه شامل سه گروه‌اند: توجه، محبت و قدردانی.این سه جزء اصلی و حیاتی، فرمول اصلی اکسیرعشق را تشکیل می‌دهند که در واقع سیراب کننده دل و جان نامزد/همسر شما یا به عبارتی غذای روح اوست. بدین ترتیب باید به معشوق خود توجه کنید، به او محبت نشان دهید و مراتب تشکر و قدردانی خود را از او اعلام کنید.

سه عنصر سازندهٔ اکسیر عشق

01 توجه

02 محبت

03 تشکر و قدردانی

چنانچه از شما بپرسند که به چند وعده غذا در روز نیاز دارید احتمالاً پاسخ خواهید داد:سه وعده اصلی به انضمام چندین میان وعدهٔ کوچک و سبک. در اینجا از شما می‌خواهم که برای غذا دادن به روح زن زندگی خود، همین تعداد وعده‌ها و میان وعده‌ها را با رعایت فرمول‌های ارائه شده در زیر تکرار کنید:

وعده‌های اصلی: نامزد/همسر شما به سه وعدهٔ اصلی از اکسیر عشق در طول روز نیازمند است. اما اکسیر عشق چیست؟ اکسیر عشق تشکیل شده است از سه مورد لیست غذایی صفحهٔ پیش باید روزی سه بار، هر بار به میزان سه دقیقه یک، دو یا سه عنصر سازندهٔ اکسیر عشق را به نامزد/همسر خود بخورانید!توجه، محبت، قدردانی. من این فرمول را به 3×3 می‌نامم. بدین معنا که روزی سه بار هر بار به مدت سه دقیقه. می‌توانید آن را سه دقیقهٔ صمیمیت و نزدیکی نیز بنامید.زمان وعده‌ها را نیز می‌توانید صبح پیش از آنکه از بستر خارج شوید، ظهر، و سرانجام شب پس از آنکه بچه‌ها به خواب رفتند، در نظر بگیرید: سه دقیقه صبح هنگامی که با هم بیدار می‌شوید، سه دقیقه ظهر تلفنی هنگامی که در محل کار خود هستید و سه دقیقه شب پیش از خواب.این‌ها وعده‌های اصلی هستند. درست مانند صبحانه، ناهار و شام.

میان وعده‌ها: حتی با اینکه سه وعده در روز غذا می‌خورید، اما با این حال، گهگاهی نیز نیاز دارید تنقلات یا خوراکی‌های سبک دیگری را نیز مصرف کنید. اینطور نیست؟ به هر طرز مشابهی نظیر همین فرمول را باید در رژیم عشق نیز رعایت کنید. بدین معنا که علاوه بر فرمول 3×3 باید چند میان وعدهٔ کوچک و سبک را نیز به دل و جان همسر خود بخورانید.

اما میان وعده چیست؟

*بوسه‌ای کوچک از گونه‌های همسرتان هنگامی که از کنار او عبور می‌کنید.

*یک تلفن کوتاه که فقط بگویید:«دوستت دارم»

*تعریف، تمجید یا تحسینی کوچک.برای نمونه: «خیلی خوشگل شدی.»امروز چقدر زیبا به نظر می‌رسی»

*نگاه یا لبخندی محبت آمیز که حاوی تمام عشقتان باشد.

*یک پیغام یا یادداشت کوتاه و مختصر که بر روی تلفن همراه یا کیف پول او می‌گذارید.

حال که اصول کلی و اصلی رژیم عشق را آموختید، وقت آن رسیده است تا در بارهٔ سه عنصر سازندهٔ اکسیرعشق، توجه، محبت و قدردانی، اندکی صحبت کنیم.

1 توجه

یکی از رایج‌ترین اشتباهاتی که در تشنه نگه داشتن نامزد/همسرمان مرتکب می‌شویم آن است که به او توجه کافی نشان نمی‌دهیم.توجه کردن به نامزد/همسرتان یکی از مؤثرترین روش‌های سیراب سازی قلب زن زندگی شما و تولید احساس محبوبیت در اوست و همانگونه که دیدید نیز اولین عنصر اصلی سازندهٔ اکسیر عشق است.

توجه کردن به معنای 100 درصد حضور داشتن شماست در لحظهٔ اکنون، آن هم در کنارنامزد/همسرتان. ممکن است بگویید:«خب، من که همیشه این کار را می‌کنم.ما اوقات زیادی را با هم می‌گذرانیم، اما حقیقت آن است که با هم بودن و در کنار همسرتان بودن لزوماً به این معنا نیست که توجه خود را تمام و کمال به او داده‌اید. ممکن است سرگرم صحبت با او باشید اما در عین حال با گربه‌تان بازی کنید. ممکن است کنار او نشسته باشید اما مشغول تماشای برنامهٔ مورد علاقه‌تان از تلویزیون باشید. این‌ها توجه کردن نیستند.مطمئناً نامزد/همسرتان نیز آن را احساس خواهد کرد. شاید بتوان این قبیل توجهات را یک میان وعده در نظر گرفت اما مطمئناً وعدهٔ اصلی نخواهد بود.

توجه کردن به نامزد/همسرتان به این معناست که تمام کمال و با تمامی وجود خود در کنارش و با او باشید، مشغول هیچ کار دیگری نباشید.تلویزیون تماشا نکنید، مشغول باز کردن صندوق پستی کامپیوتری خود نباشید. مشغول ور رفتن با کامپیوتر خود نباشید، و تمامی توجه خودتان را فقط صرف او کنید.چگونه؟ به چشمان او نگاه کنید. حالش را از او بپرسید. شنوندهٔ خوبی باشید و او را به خود نزدیک کنید. این توجهات قلب او را چنان سیراب خواهند کرد که تصور آن را هم نمی‌توانید بکنید. توجه شما آن هم به این طریق به نامزد/همسرتان، به اومی گوید که برای شما مهم است و شما برای او ارزش قائل اید. گویی برای مدت سه دقیقه آن هم سه بار در روز. او تنها چیزی است که در کل این دنیا برایتان مهم است. هرگاه دربست و تمام و کمال توجه می‌کنید، لحظات گرانقدر و ارزشمند صمیمیت می‌توانند ایجاد شوند. اینگونه توجه کردن از بهترین اشکال «پیش نوازش» محسوب می‌شود.

2 محبت

در مطالعات و تحقیقاتی که ظرف پنج سال گذشته از هزاران هزار زن به عمل آمده است از آنها پرسیده شده که آیا دوست دارند تماس جنسی و «دخول» را با شوهرشان تجربه کنند یا اینکه صرفاً فقط او را در آغوش بگیرند.حدود 80 درصد از زنان پاسخ داده بودند که دوست دارند فقط ناز و نوازش شده و درآغوش گرفته شوند بدون اینکه دخول جنسی‌ای در کار باشد. این در حالی است که مردها همگی از این آمار و ارقام متعجب و حیران مانده بودند.اما این نتایج برای زن‌ها چندان هم تعجب آور نبود. به طوری که همگی آن را خوب درک می‌کردند.به زبان ساده: اغلب زن‌ها، بیشتر تشنهٔ محبت جسمانی، اما غیر جنسی از جانب شوهرشان هستند.

محبت دومین عنصر اصلی سازندهٔ اکسیر عشق است. محبت یعنی که روزی سه بار، هر بار به مدت سه دقیقه به لحاظ جسمانی با همسر خود ارتباط برقرار کنید.دستش را بگیرید، او را به خود نزدیک کنید، او را ببوسید، موهایش را نوازش کنید، و از نظر جسمانی و فیزیکی با او صمیمی بشوید. هرگاه به همسرتان محبت جسمانی می‌کنید، انرژی‌های خود را در بعدی فیزیکی و جمسانی به یکدیگر مرتبط کرده جریان واحدی را بین قلب‌های خود برقرار می‌سازید.تحقیقات انجام شده در پرورشگاه‌ها و یافته‌های آنان در رابطه با قدرت التیام بخش محبت و نوازش جسمانی را به یاد دارید؟ هرگاه به همسر خود محبت جسمانی می‌کنید قلب او را عمیقاً سیراب می‌سازید.

چرا برخی از مردها با محبت کردن مشکل دارند؟ این قبیل مردها که به سختی می‌توانند به لحاظ جسمانی و فیزیکی به همسرشان محبت نشان دهند چیزی در خود دارند که من آن را سندرم «یا هیچ یا همه چیز» می‌نامم.این باوری است که می‌گوید:«چنانچه امکان آن را نداشته باشم که تمام و کمال انجامش دهم پس اصلاً انجامش نمی‌دهم!» و در ضمن برخواسته از این باور غلط و سوءتفاهم است که تمامی احساسات جنسی باید به «ارگاسم یا همان اوج لذت جنسی یا به عبارتی به انزال ختم شوند. ذهنیت بسیاری از مردها این است که چنانچه به لحاظ جنسی تحریک شوند، باید فوراً دست به کار شده ارتباط جنسی «دخول» برقرار کنند. لذا چنانچه امکان کافی برای به اتمام بردن آن را نداشته باشند اجازه نمی‌دهند حتی تحریک شوند.زیرا احساس می‌کنند این کار تلف کردن یا به هدر دادن انرژی‌شان است.

برای نمونه،زن و شوهری در کنار هم خوابیده‌اند. صبح که زن بیدار می‌شود نزدیک می‌آید تا شوهرش را در آغوش بگیرد. مرد احساس می‌کند که می‌خواهد تحریک شود ناگهان به یاد می‌آورد که تا پنج دقیقهٔ دیگر باید برای رفتن به سر کار حاضر شود و گرنه دیرش خواهد شد. از این رو همسرش را پس می زند و می‌گوید: «الآن نه عزیزم. باید بلند شوم.» زن احساس طردشدگی و عدم محبوبیت می‌کند و می‌رنجد و نمی‌تواند بفهمد که چرا شوهرش تا این حد نسبت به او سرد و بی محبت است. اما مرد احساس نمی‌کند که مرتکب اشتباهی شده باشد.بعداً همان شب که مرد حال و حوصله و نیز وقت ارتباط جنسی را دارد، زن سرد، بی علاقه و بی تفاوت است و این بار این مرد است که نمی‌تواند بفهمد چرا.

آنچه در اینجا اتفاق می افتد سندرم «یا هیچ یا همه چیز» است. مرد احساس می‌کند وقت آن را ندارد که همه چیز را خوب اجرا کند و سنگ

تمام بگذارد.از این رو هیچ کاری نمی‌کند و حتی از یک بوسه یا نزدیک شدن ساده نیز سر باز می زند. چرا که احساس می‌کند منجر به همه چیز [دخول] نخواهد شد. اما مردان عزیز، توجه داشته باشید که محبت جسمانی همیشه نباید به مقصد خاصی بیانجامد. بلکه به خودی خود تجربه‌ای است از صمیمیت. به علاوه این وعده و میان وعده‌های عشق تأثیرات مثبت و بسزایی بر روی زندگی جنسی شما نیز خواهد گذاشت. چنانچه به یاد داشته باشید، همان گونه که در مبحث مربوط به حساب جنسی و عاطفی نیز گفتیم هر بار که به لحاظ جسمانی نسبت به همسرتان از خود محبتی نشان می‌دهید در واقع مقادیری را به حساب مشترک خود با همسرتان واریز کرده‌اید. این کار چه تأثیری بر روابط جنسی شما خواهد گذاشت؟ همانگونه که بعداً نیز خواهیم دید هرچه موجودی حساب عشق و صمیمیت زنی بالاتر باشد، بیشتر به لحاظ جنسی تحریک می‌شود و تمایل بیشتری به همبسترشدن با شما خواهد داشت.

03 تشکر و قدردانی

چگونه قلب شوهرم را از عشق سیراب کنم

«می دانم دوستم دارد اما هیچوقت از من تشکر و قدردانی نمی‌کند.» این گله و شکایتی است که زن‌ها همیشه از نامزد/شوهرشان دارند و علت آن نیز این است که بیشتر زن‌ها تشنهٔ تشکر و قدردانی از مرد زندگی‌شان هستند. هنگامی که مردها این شکایت زن‌ها را می‌شنوند گیج می‌شوند:«چگونه می‌تواند بگوید که من از او قدردانی نمی‌کنم؟ من سخت

مشغول کار هستم تا زندگی او و بچه‌ها را تأمین کنم؛ نسبت به او وفادارم. برای او زیرزمین خانه را مجدداً بازسازی و تعمیر کردم.من همه کار می‌کنم تا قدردانی خود را نسبت به او نشان دهم.»

مردان عزیز:آنچه شما از آن صحبت می‌کنید تشکر و قدردانی از زن‌ها به وسیلهٔ کارهایی است که انجام می‌دهید. اما آنچه قلب زن‌ها به راستی به آن نیاز دارد، شنیدن تشکر و قدردانی شما در قالب الفاظ و عبارات است.

بیشتر زن‌ها به مراتب حراف‌تر و خوش صحبت تر از مردها هستند. بیشتر اوقات چیزها برای ما زن‌ها خیلی واقعی نیستند مگر اینکه به زبان آورده شوند.دانستن اینکه شما از ما قدردانی می‌کنید، همیشه کافی نیست.ما نیاز داریم آن را از زبان شما بشنویم.ما به کلمات و گفتار شما احتیاج داریم. ابراز کلمات عاشقانه و نیز تعریف و تحسین کلامی و گفتاری شما همانند جواهرات برای ما ارزشمند و گرانقدر هستند.ما آنها را جمع می‌کنیم و گرامی می‌داریم. آن‌ها موجب می‌شوند احساس ارزشمند بودن و غنی بودن کنیم.آن‌ها به ما احساس خوشبختی و رضایت می‌دهند.

چگونه باید تشکر و قدردانی خود را ابراز کنیم؟

*به ما بگویید از چه چیز ما خوشتان می‌آید.

*به ما بگویید کدامیک از کارهایی را که برای شما و خانواده‌مان انجام می‌دهیم دوست دارید و برای آن از ما متشکر هستید.

*برای ما بگویید که چه چیزی از ما را تحسین می‌کنید و به آن افتخار می‌کنید.

*به ما بگویید برای نقشی که در زندگی شما ایفا می‌کنیم از ما قدردانی می‌کنید.

*به ما بگویید که به واسطه چه چیز ما احساس غرور می‌کنید.

بیشتر مردها احساس می‌کنند که از نامزدشان تشکر و قدردانی لازم را به عمل آورده‌اند (حتی تشکر و قدردانی کلامی)اما آنچه متوجه آن نیستند این است که ممکن است از چیزهایی که به راستی برای نامزد/همسرشان مهم است قدردانی نکرده باشند.در مصاحبه‌ها و تحقیقاتی که پیش از نگارش این مقاله انجام دادم تمامی زن‌ها به ویژه نیاز داشتند که مرد زندگی‌شان برای نگهداری و بزرگ کردن بچه‌ها و انجام دادن کارهای خانه از آنها تشکر و قدردانی کنند. بسیاری از زن‌ها گفته بودند که نیاز دارند شوهرشان صرفاً برای آنکه مادرهای بسیار خوبی هستند یا از خانه به خوبی مراقبت و نگهداری می‌کنند یا پیراهن‌های شوهرشان را همیشه شسته شده و اتو شده نگه می‌دارند یا غذاهای مورد علاقهٔ او را تهیه می‌کنند از آنها متشکر و ممنون باشند.مادران شاغل به ویژه نیاز داشتند که شوهرانشان از آنها برای مراقبت از بچه‌ها و انجام کارهای خانه و درعین حال داشتن یک شغل نیمه وقت یا تمام وقت تشکر و قدردانی کنند.به یاد دارم زنی یکبار برای من نوشت:«نیاز دارم شوهرم به من بگوید که مادری خوب و زنی فوق العاده هستم . دوست دارم به این دلیل که پس از روزی نه یا ده ساعت کار باز هم در خانه آشپزی می‌کنم و غذای مورد علاقهٔ او را برای شام درست می‌کنم از من قدردانی کند. دوست دارم به این دلیل که در کنار این همه مشغله به امور جزئی خانه مثل کوتاه کردن چمن‌ها، بردن ماشین به مکانیکی و دخترمان به دکتر نیز توجه و رسیدگی می‌کنم از من تشکر کند.»

به تجربه دریافته‌ام که واقعیت این نیست که مردها برای انجام این کارها از نامزد/همسرشان متشکر و ممنون نیستند.بلکه داستان از این قرار است که زن‌ها چنان در انجام امور متفرقه و جانبی بویژه انجام چند کار به طور همزمان مهارت دارند که این کارها برایشان بسیار ساده و به طور خودکار صورت می‌گیرد. لذا مردها نیز این حالت ما را مشاهده می‌کنند و آن را بسیار ساده و بدیهی می‌پندارند و تصور می‌کنند که اصلاً برای انجام این همه کار تلاشی صرف نکرده یا متحمل زحمتی نیز نشده‌ایم.مردان عزیز: ممکن است که ظاهراً ساده به نظر برسد اما در واقع چنین نیست.نمی‌توانید تصور کنید شنیدن عبارات یا جملاتی نظیر:عزیزم، برای شما متشکرم» یا: «امروز صبح برای شرکت در مراسم مذهبی چه لباس‌های زیبایی بر تن بچه‌ها پوشاندی»واقعاً از تو متشکرم. چقدر ما را خوشحال کرده قلبمان را از عشق و محبت سیراب می‌کند.

تنقلات پیش از خواب: تشکر و قدردانی

وعده‌های اصلی و میان وعده‌های رژیم عشق را به یاد دارید؟ حال وعدهٔ آخری را نیز پیش از خواب به آن اضافه می‌کنیم و آن را:«تنقلات پیش از خواب»می‌نامیم:روشی ساده و در عین حال بسیار نیرومند که قلب همسرتان را با تشکر و قدردانی تغذیه کنید.نحوهٔ انجام آن نیز بدین صورت است که تشکر و قدردانی خود را از کاری که همسرتان در همان روز انجام داده است پیش از خواب هنگامی که به بستر می‌روید به او اعلام می‌کنید:

«متشکرم که بچه‌ها را نگه داشتی تا من بتوانم به سالن ورزش بروم.»

«متشکرم که شام مورد علاقهٔ من را درست کردی.»

«متشکرم که شانه‌هایم را امشب پس از کار ماساژ دادی واقعاً بهش احتیاج داشتم.»

«متشکرم که امروز صبح خیلی با من صبور بودی. از اینکه من خیلی غرغر کردم معذرت می خوام.»

بسیار عالی و فوق العاده است چنانچه چنین تنقلاتی را پیش از خواب نثار هم کنید. از این که چه تعداد چیزهایی وجود دارند که می‌توانید برای آنها از همسرتان متشکر و ممنون باشید.تعجب خواهید کرد؛ تنها چنانجه توجه کافی مبذول دارید. به علاوه چنانچه این آخرین وعده به میان وعدهٔ فیزیکی و جسمانی دیگری نیز انجامید، تعجب نکنید.چرا که عشق و محبت بهترین پیش نوازشی است که وجود دارد… .

سیراب سازی قلب فرزندانتان با اکسیر عشق

درست به همان میزان که نامزد/همسرتان به توجه، محبت و قدردانی نیاز دارد فرزندانتان نیز به این سه عنصراکسیر عشق برای سیراب سازی دل و جانشان نیاز دارند.اکسیر عشق فرمولی است بسیار ساده برای سیراب سازی قلب کودکانتان از عشقی که بدان نیاز دارند. سعی کنید حتماً هر روز چند دقیقه از هر سه عنصر توجه، محبت و قدردانی به فرزندان خود بدهید. بدین معنا که چند دقیقه تمام و کمال منحصراً فقط به آنان توجه کنید به طوری که واقعاً حضور شما را احساس کنند.آنان را در آغوش بگیرید و ببوسید (آن هم نه فقط صبح یا شب که به آنها صبح به خیر یا شب به خیر می گویید) بلکه این کارها را در بین روز نیز بارها تکرار کنید و تشکر و قدردانی خود را از آنها نیز اعلام دارید. به این معنا که بگویید به آنها افتخار می‌کنید، بگویید از چه چیز آنها خوشتان می‌آید و هر بار که شما را خوشحال می‌کنند از آنها تشکر کنید.

یکی از روش‌هایی که به ویژه مؤثر واقع می‌شود این است که درست پیش از خواب این کارها را با آنها بکنید.درست همانگونه که توصیه کردم این کار را با همسرتان بکنید:«از اینکه امروز اتاقت را مرتب کردی متشکرم.«از اینکه در شستن ظرفها به مامان کمک کردی از تو متشکرم» با این روش فرزندان با قلب و دلی آکنده از شادی، عشق و احساس محبوبیت به خواب خواهند رفت.

آنچه عشق را پژمرده می‌سازد و آنچه در مقابل آن را بالنده و شکوفا می‌کند

هیچ یک از اعمال شما خنثی نیستند.یک یک تمامی رفتارها و حرکات شما یا نامزد/همسرتان را سیراب می‌سازد و یا آن را محروم نگاه می‌دارد.تمامی افعال شما یا میان شما صمیمیت ایجاد می‌کند یا آن را پژمرده می‌سازد. یا شمارا به یکدیگر نزدیک‌تر می‌کند یا از هم دور می‌سازد. اما بارها این مهم را فراموش می‌کنیم که آنچه می گوییم یا نمی‌گوییم، می‌کنیم یا نمی‌کنیم تأثیرات عمیق و بسزایی را بر فردی که دوستش داریم به جا می‌گذارد.

در سمینارهایم معمولاً از حضار کمک می‌گیرم تا به همراه یکدیگر بر روی تخته سیاه فهرستی از مواردی را که عشق را شکوفا و بالنده می‌کند و نیز مواردی که آن را پژمرده و محروم می‌سازند، تهیه کنیم.این راه مؤثری است، برای درک تأثیراتی که گفته‌ها یا کرده‌های ما بر روی روابطمان می‌گذارند.در زیر نمونه‌ای از این لیست نوشته شده است:

آنچه موجب پژمردگی و مردن عشق می‌گردد:

نگه داشن و بیرون نریختن احساسات

انتقاد و نکوهش

گرم گرفتن و زیاد از حد تحویل گرفتن و چشم چرانی با دیگران

بدیهی پنداشتن نامزد/همسرتان

تنهایی طلبی ـ تک روی

جمع شدن انزجار و عصبانیت

پس کشیدن، دور گرفتن

زیاد کارکردن

سرزنش کردن و دیگران را مسئول دانستن

آنچه موجب شکوفای و بالندگی عشق می‌گردد:

ابراز و بیان افکار و احساسات

تعریف، تحسین و تمجید

پای بندی و وفاداری به همسر

تشکر و قدردانی

مهرطلبی، با هم یک تیم بودن

حل و فصل کردن مسائل و مشکلات

نزدیکی، صمیمیت

با هم بودن

پذیرفتن مسئولیت اعمال و رفتار

طبیعتاً موارد زیاد دیگری نیز وجود دارند که می‌توان به فهرست فوق افزود. بسیار مفید است این فهرست را به همراه نامزد/همسرتان مطالعه کنید. سپس دربارهٔ موارد ذکر شده در آن با یکدیگر مذاکره کنید و ببینید که با کدامیک موافق یا مخالفید.در واقع، توصیهٔ من این است که شما فهرست جداگانه و شخصی خودتان را حال به تنهایی و یا ترجیحاً به کمک نامزد/همسرتان ترتیب دهید و ببینید که چه مواردی موجب شکوفایی عشق و روابط شما شده و چه مواردی آن را سرد و خاموش می‌کنند.افزودن این موارد به فهرست نوشته شده، پیاده کردن آنها را به مراتب ساده‌تر خواهد کرد. زوجی را می‌شناسم که فهرست خود را بر روی یخچال آشپزخانه‌شان زده بودند یعنی درست جایی که بتوانند هر روز آن را ببینند. بعدها برای من نوشتند که روابطشان به طرز فوق العاده ای دگرگون شده و بهبود یافته بود تنها به این دلیل که نسبت به مواردی که موجب شکوفایی یا پژمرده شدن روابط و ازدواجشان می‌شده آگاهی یافته و خودآگاه‌تر شده بودند.من فرمول اکسیر عشق را به این دلیل ابداع کردم که مردها اغلب به من می‌گفتند:«می‌خواهم شوهر بهتری باشم اما نمی‌دانم چه کار کنم.» یا «می دانم نامزدم به توجه بیشتری از جانب من احتیاج دارد، اما درست نمی‌دانم چگونه این خواسته‌اش را به او بدهم.» اکسیر عشق پاسخ به این پرسش هار ا بسیار ساده کرده است: یکی را انتخاب کنید: توجه، محبت یا قدردانی، و مطمئن باشید که حتماً درست عمل کرده‌اید.(به عبارت دیگرمحال است اشتباه کنید!)با وجود این اگر می‌خواهید خیلی مطمئن شوید هر سه را با هم ترکیب کنید تا اکسیر

عشق 3×3 را به همسر خود خورانده باشید!

سیراب ساختن قلب نامزد/همسرتان با اکسیرعشق مانند آن است که ازدواج خود را بیمه کرده باشید.آیا می دانید در تحقیقاتی که به عمل آمده است چنین اثبات شده که علت اکثریت روابط نامشروع خارج از ازدواج نه به دلیل گرسنگی جنسی، بلکه به دلیل محرومیت از توجه، محبت و قدردانی است؟ در تحقیقات انجام شده از زن‌هایی که به شوهر خود خیانت کرده بودند در ارتباط با دلایل روابط نامشروعشان سؤال شده بود و در کمال تعجب تنها عدهٔ بسیار معدودی از آنها گرسنگی یا نیاز جنسی را به عنوان دلیل این نوع روابط ذکر کرده بودند. هرگز زنی پاسخ نداده بود که:«زیرا مردی را با اندام و هیکلی زیبا دیدم.» یا:«به این دلیل، با مربی یوگای خود همبستر شدم که بدنی ورزیده و در عین حال نرم و انعطاف پذیر داشت.»

بیشتر این زن‌ها دلیل خیانت خود را کمبود و محرومیت از توجه، محبت و قدردانی ذکر کرده بودند.به همین دلیل در جای دیگری به جست و جوی آن رفته بودند.

این گفته ادعایی سطحی یا بی پایه و اساس نیست، بلکه حقیقتی محض است که چنانچه نامزد/همسر خود را به دفعات کافی با وعده‌ها و میان وعده‌ها سیر کنید، دیگر از گرسنگی به این سو وآن سو سرک نخواهد کشید تا خود را سیر کند.

چنانچه با کسی رابطه دارید امیدوارم رژیم عشق را از همین امروز به کار ببندید.خود را متعهد سازید که تنها به مدت یک هفته سه بار در روز هر بار به مدت سه دقیقه اکسیر عشق (توجه، محبت و قدردانی)را در سه وعدهٔ اصلی و نیز میان وعده‌های نامزد/همسر خود بگنجانید و نتایج حیرت انگیز آن را مشاهده کنید. نامزد/همسرتان از عشق خواهد درخشید و شما نیز عشق بیشتری به او در خود احساس خواهید کرد.

منبع:

رازهایی درباره زنان

 

 


نام*


ایمیل*

سایت شمیم بر پایه احترام به ارزش‌های خانواده بنا شده است و تمامی تلاش خود را در تحقق این مهم انجام خواهد داد. برای تماس با ما توسط راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

سامانه پیامکی : 100020010

رایانامه : contactus@shamiim.ir

شبکه اجتماعی:

تمامی حقوق این سایت برای وب‌سایت شمیم محفوظ می باشد

توصیه ای به آقایان !اینکه چگونه قلب همسرخود را از عشق سیراب سازند.

رژیمی ابداع کرده ام به نام «رژیم عشق»!و آن را بدین منظور طراحی کرده ام تا روش ساده ای باشد برای اینکه قلب نامزد/همسر خود را از عشق و محبت سیراب کنید و بتوانید بیرون از اتاق خواب نیز معشوقی مطلوب باشید. این روش ساده، عملی و لذت بخش می تواند تفاوتهای بزرگی را در ازدواج شما ایجاد کند.

هنگامی که دانش تغذیه را مطالعه می کنید درمی یابید که غذاها شامل چند گروه اصلی هستند:سبزیجات، غلات، پروتئین ها و لبنیات. در ضمن حایز کمال اهمیت است که هر روز حتماً یک عضو متعلق به هریک از این گروه های اصلی را در برنامه ی غذایی خود داشته باشید. خب، نیازهای احساسی و عاطفی انسان نیز دقیقاً به همین صورت هستند.تغذیه ی قلب نامزد/همسرتان و سیراب ساختن او به این معناست که حتماً هر روز مقادیری از هریک از نیازهای پایه و اساسی او را تأمین کنید. این نیازهای پایه شامل سه گروه اند: توجه، محبت و قدردانی.این سه جزء اصلی و حیاتی، فرمول اصلی اکسیرعشق را تشکیل می دهند که در واقع سیراب کننده دل و جان نامزد/همسر شما یا به عبارتی غذای روح اوست. بدین ترتیب باید به معشوق خود توجه کنید، به او محبت نشان دهید و مراتب تشکر و قدردانی خود را از او اعلام کنید.

سه عنصر سازنده ی اکسیر عشق01 توجه02 محبت03 تشکر و قدردانی

چگونه قلب شوهرم را از عشق سیراب کنم

چنانچه از شما بپرسند که به چند وعده غذا در روز نیاز دارید احتمالاً پاسخ خواهید داد:سه وعده اصلی به انضمام چندین میان وعده ی کوچک و سبک. در اینجا از شما می خواهم که برای غذا دادن به روح زن زندگی خود، همین تعداد وعده ها و میان وعده ها را با رعایت فرمول های ارائه شده در زیر تکرار کنید:

وعده های اصلی: نامزد/همسر شما به سه وعده ی اصلی از اکسیر عشق در طول روز نیازمند است. اما اکسیر عشق چیست؟ اکسیر عشق تشکیل شده است از سه مورد لیست غذایی صفحه ی پیش باید روزی سه بار، هر بار به میزان سه دقیقه یک، دو یا سه عنصر سازنده ی اکسیر عشق را به نامزد/همسر خود بخورانید!توجه، محبت، قدردانی. من این فرمول را به 3×3 می نامم. بدین معنا که روزی سه بار هر بار به مدت سه دقیقه. می توانید آن را سه دقیقه ی صمیمیت و نزدیکی نیز بنامید.زمان وعده ها را نیز می توانید صبح پیش از آنکه از بستر خارج شوید، ظهر، و سرانجام شب پس از آنکه بچه ها به خواب رفتند، در نظر بگیرید: سه دقیقه صبح هنگامی که با هم بیدار می شوید، سه دقیقه ظهر تلفنی هنگامی که در محل کار خود هستید و سه دقیقه شب پیش از خواب.اینها وعده های اصلی هستند. درست مانند صبحانه، ناهار و شام.

میان وعده ها: حتی با اینکه سه وعده در روز غذا می خورید، اما با این حال، گهگاهی نیز نیاز دارید تنقلات یا خوراکی های سبک دیگری را نیز مصرف کنید. اینطور نیست؟ به هر طرز مشابهی نظیر همین فرمول را باید در رژیم عشق نیز رعایت کنید. بدین معنا که علاوه بر فرمول 3×3 باید چند میان وعده ی کوچک و سبک را نیز به دل و جان همسر خود بخورانید.

اما میان وعده چیست؟*بوسه ای کوچک از گونه های همسرتان هنگامی که از کنار او عبور می کنید.*یک تلفن کوتاه که فقط بگویید:«دوستت دارم»*تعریف، تمجید یا تحسینی کوچک.برای نمونه: «خیلی خوشگل شدی.»امروز چقدر زیبا به نظر می رسی»*نگاه یا لبخندی محبت آمیز که حاوی تمام عشق تان باشد.*یک پیغام یا یادداشت کوتاه و مختصر که بر روی تلفن همراه یا کیف پول او می گذارید.حال که اصول کلی و اصلی رژیم عشق را آموختید، وقت آن رسیده است تا در باره ی سه عنصر سازنده ی اکسیرعشق، توجه، محبت و قدردانی، اندکی صحبت کنیم.

01 توجهیکی از رایج ترین اشتباهاتی که در تشنه نگه داشتن نامزد/همسرمان مرتکب می شویم آن است که به او توجه کافی نشان نمی دهیم.توجه کردن به نامزد/همسرتان یکی از مؤثرترین روش های سیراب سازی قلب زن زندگی شما و تولید احساس محبوبیت در اوست و همانگونه که دیدید نیز اولین عنصر اصلی سازنده ی اکسیر عشق است.

توجه کردن به معنای 100 درصد حضور داشتن شماست در لحظه ی اکنون، آن هم در کنارنامزد/همسرتان. ممکن است بگویید:«خب، من که همیشه این کار را می کنم.ما اوقات زیادی را با هم می گذرانیم، اما حقیقت آن است که با هم بودن و در کنار همسرتان بودن لزوماً به این معنا نیست که توجه خود را تمام و کمال به او داده اید. ممکن است سرگرم صحبت با او باشید اما در عین حال با گربه تان بازی کنید. ممکن است کنار او نشسته باشید اما مشغول تماشای برنامه ی مورد علاقه تان از تلویزیون باشید. این ها توجه کردن نیستند.مطمئناً نامزد/همسرتان نیز آن را احساس خواهد کرد. شاید بتوان این قبیل توجهات را یک میان وعده در نظر گرفت اما مطمئناً وعده ی اصلی نخواهد بود.

توجه کردن به نامزد/همسرتان به این معناست که تمام کمال و با تمامی وجود خود در کنارش و با او باشید، مشغول هیچ کار دیگری نباشید.تلویزیون تماشا نکنید، مشغول باز کردن صندوق پستی کامپیوتری خود نباشید. مشغول ور رفتن با کامپیوتر خود نباشید، و تمامی توجه خودتان را فقط صرف او کنید.چگونه؟ به چشمان او نگاه کنید. حالش را از او بپرسید. شنونده ی خوبی باشید و او را به خود نزدیک کنید. این توجهات قلب او را چنان سیراب خواهند کرد که تصور آن را هم نمی توانید بکنید. توجه شما آن هم به این طریق به نامزد/همسرتان، به اومی گوید که برای شما مهم است و شما برای او ارزش قائل اید. گویی برای مدت سه دقیقه آن هم سه بار در روز. او تنها چیزی است که در کل این دنیا برایتان مهم است. هرگاه دربست و تمام و کمال توجه می کنید، لحظات گرانقدر و ارزشمند صمیمیت می توانند ایجاد شوند. اینگونه توجه کردن از بهترین اشکال «پیش نوازش» محسوب می شود.

02 محبتدر مطالعات و تحقیقاتی که ظرف پنج سال گذشته از هزاران هزار زن به عمل آمده است از آنها پرسیده شده که آیا دوست دارند تماس جنسی و «دخول» را با شوهرشان تجربه کنند یا اینکه صرفاً فقط او را در آغوش بگیرند.حدود 80 درصد از زنان پاسخ داده بودند که دوست دارند فقط ناز و نوازش شده و درآغوش گرفته شوند بدون اینکه دخول جنسی ای در کار باشد. این در حالی است که مردها همگی از این آمار و ارقام متعجب و حیران مانده بودند.اما این نتایج برای زن ها چندان هم تعجب آور نبود. به طوری که همگی آن را خوب درک می کردند.به زبان ساده: اغلب زن ها، بیشتر تشنه ی محبت جسمانی، اما غیر جنسی از جانب شوهرشان هستند.

محبت دومین عنصر اصلی سازنده ی اکسیر عشق است. محبت یعنی که روزی سه بار، هر بار به مدت سه دقیقه به لحاظ جسمانی با همسر خود ارتباط برقرار کنید.دستش را بگیرید، او را به خود نزدیک کنید، او را ببوسید، موهایش را نوازش کنید، و از نظر جسمانی و فیزیکی با او صمیمی بشوید. هرگاه به همسرتان محبت جسمانی می کنید، انرژی های خود را در بعدی فیزیکی و جمسانی به یکدیگر مرتبط کرده جریان واحدی را بین قلب های خود برقرار می سازید.تحقیقات انجام شده در پرورشگاه ها و یافته های آنان در رابطه با قدرت التیام بخش محبت و نوازش جسمانی را به یاد دارید؟ هرگاه به همسر خود محبت جسمانی می کنید قلب او را عمیقاً سیراب می سازید.

چرا برخی از مردها با محبت کردن مشکل دارند؟ این قبیل مردها که به سختی می توانند به لحاظ جسمانی و فیزیکی به همسرشان محبت نشان دهند چیزی در خود دارند که من آن را سندرم «یا هیچ یا همه چیز» می نامم.این باوری است که می گوید:«چنانچه امکان آن را نداشته باشم که تمام و کمال انجامش دهم پس اصلاً انجامش نمی دهم!» و در ضمن برخواسته از این باور غلط و سوءتفاهم است که تمامی احساسات جنسی باید به «ارگاسم یا همان اوج لذت جنسی یا به عبارتی به انزال ختم شوند. ذهنیت بسیاری از مردها این است که چنانچه به لحاظ جنسی تحریک شوند، باید فوراً دست به کار شده ارتباط جنسی «دخول» برقرار کنند. لذا چنانچه امکان کافی برای به اتمام بردن آن را نداشته باشند اجازه نمی دهند حتی تحریک شوند.زیرا احساس می کنند این کار تلف کردن یا به هدر دادن انرژی شان است.برای نمونه،زن و شوهری در کنار هم خوابیده اند. صبح که زن بیدار می شود نزدیک می آید تا شوهرش را در آغوش بگیرد. مرد احساس می کند که می خواهد تحریک شود ناگهان به یاد می آورد که تا پنج دقیقه ی دیگر باید برای رفتن به سر کار حاضر شود و گرنه دیرش خواهد شد. از این رو همسرش را پس می زند و می گوید: «الآن نه عزیزم. باید بلند شوم.» زن احساس طردشدگی و عدم محبوبیت می کند و می رنجد و نمی تواند بفهمد که چرا شوهرش تا این حد نسبت به او سرد و بی محبت است. اما مرد احساس نمی کند که مرتکب اشتباهی شده باشد.بعداً همان شب که مرد حال و حوصله و نیز وقت ارتباط جنسی را دارد، زن سرد، بی علاقه و بی تفاوت است و این بار این مرد است که نمی تواند بفهمد چرا.

آنچه در اینجا اتفاق می افتد سندرم «یا هیچ یا همه چیز» است. مرد احساس می کند وقت آن را ندارد که همه چیز را خوب اجرا کند و سنگ تمام بگذارد.از این رو هیچ کاری نمی کند و حتی از یک بوسه یا نزدیک شدن ساده نیز سر باز می زند. چرا که احساس می کند منجر به همه چیز [دخول] نخواهد شد. اما مردان عزیز، توجه داشته باشید که محبت جسمانی همیشه نباید به مقصد خاصی بیانجامد. بلکه به خودی خود تجربه ای است از صمیمیت. به علاوه این وعده و میان وعده های عشق تأثیرات مثبت و بسزایی بر روی زندگی جنسی شما نیز خواهد گذاشت. چنانچه به یاد داشته باشید، همان گونه که در مبحث مربوط به حساب جنسی و عاطفی نیز گفتیم هر بار که به لحاظ جسمانی نسبت به همسرتان از خود محبتی نشان می دهید در واقع مقادیری را به حساب مشترک خود با همسرتان واریز کرده اید. این کار چه تأثیری بر روابط جنسی شما خواهد گذاشت؟ همانگونه که بعداً نیز خواهیم دید هرچه موجودی حساب عشق و صمیمیت زنی بالاتر باشد، بیشتر به لحاظ جنسی تحریک می شود و تمایل بیشتری به همبسترشدن با شما خواهد داشت.

03 تشکر و قدردانی«می دانم دوستم دارد اما هیچوقت از من تشکر و قدردانی نمی کند.» این گله و شکایتی است که زن ها همیشه از نامزد/شوهرشان دارند و علت آن نیز این است که بیشتر زن ها تشنه ی تشکر و قدردانی از مرد زندگی شان هستند. هنگامی که مردها این شکایت زن ها را می شنوند گیج می شوند:«چگونه می تواند بگوید که من از او قدردانی نمی کنم؟ من سخت مشغول کار هستم تا زندگی او و بچه ها را تأمین کنم؛ نسبت به او وفادارم. برای او زیرزمین خانه را مجدداً بازسازی و تعمیر کردم.من همه کار می کنم تا قدردانی خود را نسبت به او نشان دهم.»

مردان عزیز:آنچه شما از آن صحبت می کنید تشکر و قدردانی از زن ها به وسیله ی کارهایی است که انجام می دهید. اما آنچه قلب زن ها به راستی به آن نیاز دارد، شنیدن تشکر و قدردانی شما در قالب الفاظ و عبارات است.

بیشتر زن ها به مراتب حراف تر و خوش صحبت تر از مردها هستند. بیشتر اوقات چیزها برای ما زن ها خیلی واقعی نیستند مگر اینکه به زبان آورده شوند.دانستن اینکه شما از ما قدردانی می کنید، همیشه کافی نیست.ما نیاز داریم آن را از زبان شما بشنویم.ما به کلمات و گفتار شما احتیاج داریم. ابراز کلمات عاشقانه و نیز تعریف و تحسین کلامی و گفتاری شما همانند جواهرات برای ما ارزشمند و گرانقدر هستند.ما آنها را جمع می کنیم و گرامی می داریم. آنها موجب می شوند احساس ارزشمند بودن و غنی بودن کنیم.آنها به ما احساس خوشبختی و رضایت می دهند.

چگونه باید تشکر و قدردانی خود را ابراز کنیم؟

*به ما بگویید از چه چیز ما خوش تان می آید.*به ما بگویید کدامیک از کارهایی را که برای شما و خانواده مان انجام می دهیم دوست دارید و برای آن از ما متشکر هستید.*برای ما بگویید که چه چیزی از ما را تحسین می کنید و به آن افتخار می کنید.*به ما بگویید برای نقشی که در زندگی شما ایفا می کنیم از ما قدردانی می کنید.*به ما بگویید که به واسطه چه چیز ما احساس غرور می کنید.

بیشتر مردها احساس می کنند که از نامزدشان تشکر و قدردانی لازم را به عمل آورده اند (حتی تشکر و قدردانی کلامی)اما آنچه متوجه آن نیستند این است که ممکن است از چیزهایی که به راستی برای نامزد/همسرشان مهم است قدردانی نکرده باشند.در مصاحبه ها و تحقیقاتی که پیش از نگارش این مقاله انجام دادم تمامی زن ها به ویژه نیاز داشتند که مرد زندگی شان برای نگهداری و بزرگ کردن بچه ها و انجام دادن کارهای خانه از آنها تشکر و قدردانی کنند. بسیاری از زن ها گفته بودند که نیاز دارند شوهرشان صرفاً برای آنکه مادرهای بسیار خوبی هستند یا از خانه به خوبی مراقبت و نگهداری می کنند یا پیراهن های شوهرشان را همیشه شسته شده و اتو شده نگه می دارند یا غذاهای مورد علاقه ی او را تهیه می کنند از آنها متشکر و ممنون باشند.مادران شاغل به ویژه نیاز داشتند که شوهرانشان از آنها برای مراقبت از بچه ها و انجام کارهای خانه و درعین حال داشتن یک شغل نیمه وقت یا تمام وقت تشکر و قدردانی کنند.به یاد دارم زنی یکبار برای من نوشت:«نیاز دارم شوهرم به من بگوید که مادری خوب و زنی فوق العاده هستم . دوست دارم به این دلیل که پس از روزی نه یا ده ساعت کار باز هم در خانه آشپزی می کنم و غذای مورد علاقه ی او را برای شام درست می کنم از من قدردانی کند. دوست دارم به این دلیل که در کنار این همه مشغله به امور جزئی خانه مثل کوتاه کردن چمن ها، بردن ماشین به مکانیکی و دخترمان به دکتر نیز توجه و رسیدگی می کنم از من تشکر کند.»

به تجربه دریافته ام که واقعیت این نیست که مردها برای انجام این کارها از نامزد/همسرشان متشکر و ممنون نیستند.بلکه داستان از این قرار است که زن ها چنان در انجام امور متفرقه و جانبی بویژه انجام چند کار به طور همزمان مهارت دارند که این کارها برایشان بسیار ساده و به طور خودکار صورت می گیرد. لذا مردها نیز این حالت ما را مشاهده می کنند و آن را بسیار ساده و بدیهی می پندارند و تصور می کنند که اصلاً برای انجام این همه کار تلاشی صرف نکرده یا متحمل زحمتی نیز نشده ایم.مردان عزیز: ممکن است که ظاهراً ساده به نظر برسد اما در واقع چنین نیست.نمی توانید تصور کنید شنیدن عبارات یا جملاتی نظیر:عزیزم، برای شما متشکرم» یا: «امروز صبح برای شرکت در مراسم مذهبی چه لباس های زیبایی بر تن بچه ها پوشاندی»واقعاً از تو متشکرم. چقدر ما را خوشحال کرده قلب مان را از عشق و محبت سیراب می کند.

تنقلات پیش از خواب: تشکر و قدردانیوعده های اصلی و میان وعده های رژیم عشق را به یاد دارید؟ حال وعده ی آخری را نیز پیش از خواب به آن اضافه می کنیم و آن را:«تنقلات پیش از خواب»می نامیم:روشی ساده و در عین حال بسیار نیرومند که قلب همسرتان را با تشکر و قدردانی تغذیه کنید.نحوه ی انجام آن نیز بدین صورت است که تشکر و قدردانی خود را از کاری که همسرتان در همان روز انجام داده است پیش از خواب هنگامی که به بستر می روید به او اعلام می کنید:«متشکرم که بچه ها را نگه داشتی تا من بتوانم به سالن ورزش بروم.»«متشکرم که شام مورد علاقه ی من را درست کردی.»«متشکرم که شانه هایم را امشب پس از کار ماساژ دادی واقعاً بهش احتیاج داشتم.»«متشکرم که امروز صبح خیلی با من صبور بودی. از اینکه من خیلی غرغر کردم معذرت می خوام.»بسیار عالی و فوق العاده است چنانچه چنین تنقلاتی را پیش از خواب نثار هم کنید. از این که چه تعداد چیزهایی وجود دارند که می توانید برای آنها از همسرتان متشکر و ممنون باشید.تعجب خواهید کرد؛ تنها چنانجه توجه کافی مبذول دارید. به علاوه چنانچه این آخرین وعده به میان وعده ی فیزیکی و جسمانی دیگری نیز انجامید، تعجب نکنید.چرا که عشق و محبت بهترین پیش نوازشی است که وجود دارد… .

سیراب سازی قلب فرزندانتان با اکسیر عشق

درست به همان میزان که نامزد/همسرتان به توجه، محبت و قدردانی نیاز دارد فرزندانتان نیز به این سه عنصراکسیر عشق برای سیراب سازی دل و جان شان نیاز دارند.اکسیر عشق فرمولی است بسیار ساده برای سیراب سازی قلب کودکانتان از عشقی که بدان نیاز دارند. سعی کنید حتماً هر روز چند دقیقه از هر سه عنصر توجه، محبت و قدردانی به فرزندان خود بدهید. بدین معنا که چند دقیقه تمام و کمال منحصراً فقط به آنان توجه کنید به طوری که واقعاً حضور شما را احساس کنند.آنان را در آغوش بگیرید و ببوسید (آن هم نه فقط صبح یا شب که به آنها صبح به خیر یا شب به خیر می گویید) بلکه این کارها را در بین روز نیز بارها تکرار کنید و تشکر و قدردانی خود را از آنها نیز اعلام دارید. به این معنا که بگویید به آنها افتخار می کنید، بگویید از چه چیز آنها خوشتان می آید و هر بار که شما را خوشحال می کنند از آنها تشکر کنید.

یکی از روش هایی که به ویژه مؤثر واقع می شود این است که درست پیش از خواب این کارها را با آنها بکنید.درست همانگونه که توصیه کردم این کار را با همسرتان بکنید:«از اینکه امروز اتاقت را مرتب کردی متشکرم.«از اینکه در شستن ظرفها به مامان کمک کردی از تو متشکرم» با این روش فرزندان با قلب و دلی آکنده از شادی، عشق و احساس محبوبیت به خواب خواهند رفت.

آنچه عشق را پژمرده می سازد و آنچه در مقابل آن را بالنده و شکوفا می کندهیچ یک از اعمال شما خنثی نیستند.یک یک تمامی رفتارها و حرکات شما یا نامزد/همسرتان را سیراب می سازد و یا آن را محروم نگاه می دارد.تمامی افعال شما یا میان شما صمیمیت ایجاد می کند یا آن را پژمرده می سازد. یا شمارا به یکدیگر نزدیک تر می کند یا از هم دور می سازد. اما بارها این مهم را فراموش می کنیم که آنچه می گوییم یا نمی گوییم، می کنیم یا نمی کنیم تأثیرات عمیق و بسزایی را بر فردی که دوستش داریم به جا می گذارد.

در سمینارهایم معمولاً از حضار کمک می گیرم تا به همراه یکدیگر بر روی تخته سیاه فهرستی از مواردی را که عشق را شکوفا و بالنده می کند و نیز مواردی که آن را پژمرده و محروم می سازند، تهیه کنیم.این راه مؤثری است، برای درک تأثیراتی که گفته ها یا کرده های ما بر روی روابط مان می گذارند.در زیر نمونه ای از این لیست نوشته شده است:

آنچه موجب پژمردگی و مردن عشق می گردد:نگه داشن و بیرون نریختن احساساتانتقاد و نکوهشگرم گرفتن و زیاد از حد تحویل گرفتن و چشم چرانی با دیگرانبدیهی پنداشتن نامزد/همسرتانتنهایی طلبی ـ تک رویجمع شدن انزجار و عصبانیتپس کشیدن، دور گرفتنزیاد کارکردنسرزنش کردن و دیگران را مسئول دانستن

آنچه موجب شکوفای و بالندگی عشق می گردد:ابراز و بیان افکار و احساساتتعریف، تحسین و تمجیدپای بندی و وفاداری به همسرتشکر و قدردانیمهرطلبی، با هم یک تیم بودنحل و فصل کردن مسائل و مشکلاتنزدیکی، صمیمیتبا هم بودنپذیرفتن مسئولیت اعمال و رفتار

طبیعتاً موارد زیاد دیگری نیز وجود دارند که می توان به فهرست فوق افزود. بسیار مفید است این فهرست را به همراه نامزد/همسرتان مطالعه کنید. سپس درباره ی موارد ذکر شده در آن با یکدیگر مذاکره کنید و ببینید که با کدامیک موافق یا مخالفید.در واقع، توصیه ی من این است که شما فهرست جداگانه و شخصی خودتان را حال به تنهایی و یا ترجیحاً به کمک نامزد/همسرتان ترتیب دهید و ببینید که چه مواردی موجب شکوفایی عشق و روابط شما شده و چه مواردی آن را سرد و خاموش می کنند.افزودن این موارد به فهرست نوشته شده، پیاده کردن آنها را به مراتب ساده تر خواهد کرد. زوجی را می شناسم که فهرست خود را بر روی یخچال آشپزخانه شان زده بودند یعنی درست جایی که بتوانند هر روز آن را ببینند. بعدها برای من نوشتند که روابط شان به طرز فوق العاده ای دگرگون شده و بهبود یافته بود تنها به این دلیل که نسبت به مواردی که موجب شکوفایی یا پژمرده شدن روابط و ازدواج شان می شده آگاهی یافته و خودآگاه تر شده بودند.من فرمول اکسیر عشق را به این دلیل ابداع کردم که مردها اغلب به من می گفتند:«می خواهم شوهر بهتری باشم اما نمی دانم چه کار کنم.» یا «می دانم نامزدم به توجه بیشتری از جانب من احتیاج دارد، اما درست نمی دانم چگونه این خواسته اش را به او بدهم.» اکسیر عشق پاسخ به این پرسش هار ا بسیار ساده کرده است: یکی را انتخاب کنید: توجه، محبت یا قدردانی، و مطمئن باشید که حتماً درست عمل کرده اید.(به عبارت دیگرمحال است اشتباه کنید!)با وجود این اگر می خواهید خیلی مطمئن شوید هر سه را با هم ترکیب کنید تا اکسیر

عشق 3×3 را به همسر خود خورانده باشید!سیراب ساختن قلب نامزد/همسرتان با اکسیرعشق مانند آن است که ازدواج خود را بیمه کرده باشید.آیا می دانید در تحقیقاتی که به عمل آمده است چنین اثبات شده که علت اکثریت روابط نامشروع خارج از ازدواج نه به دلیل گرسنگی جنسی، بلکه به دلیل محرومیت از توجه، محبت و قدردانی است؟ در تحقیقات انجام شده از زن هایی که به شوهر خود خیانت کرده بودند در ارتباط با دلایل روابط نامشروع شان سؤال شده بود و در کمال تعجب تنها عده ی بسیار معدودی از آنها گرسنگی یا نیاز جنسی را به عنوان دلیل این نوع روابط ذکر کرده بودند. هرگز زنی پاسخ نداده بود که:«زیرا مردی را با اندام و هیکلی زیبا دیدم.» یا:«به این دلیل، با مربی یوگای خود همبستر شدم که بدنی ورزیده و در عین حال نرم و انعطاف پذیر داشت.»بیشتر این زن ها دلیل خیانت خود را کمبود و محرومیت از توجه، محبت و قدردانی ذکر کرده بودند.به همین دلیل در جای دیگری به جست و جوی آن رفته بودند.

این گفته ادعایی سطحی یا بی پایه و اساس نیست، بلکه حقیقتی محض است که چنانچه نامزد/همسر خود را به دفعات کافی با وعده ها و میان وعده ها سیر کنید، دیگر از گرسنگی به این سو وآن سو سرک نخواهد کشید تا خود را سیر کند.

چنانچه با کسی رابطه دارید امیدوارم رژیم عشق را از همین امروز به کار ببندید.خود را متعهد سازید که تنها به مدت یک هفته سه بار در روز هر بار به مدت سه دقیقه اکسیر عشق (توجه، محبت و قدردانی)را در سه وعده ی اصلی و نیز میان وعده های نامزد/همسر خود بگنجانید و نتایج حیرت انگیز آن را مشاهده کنید. نامزد/همسرتان از عشق خواهد درخشید و شما نیز عشق بیشتری به او در خود احساس خواهید کرد.منبع:رازهایی درباره زنان نویسنده: باربارادی آنجلیس


چگونه قلب همسرم را از عشق سیراب کنم؟

توصیه ای به آقایان !اینکه چگونه قلب همسرخود را از عشق سیراب سازند.

رژیمی ابداع کرده ام به نام «رژیم عشق»!و آن را بدین منظور طراحي کرده ام تا روش ساده ای باشد برای اینکه قلب نامزد/همسر خود را از عشق و محبت سیراب کنید و بتوانید بیرون از اتاق خواب نیز معشوقی مطلوب باشید. این روش ساده، عملی و لذت بخش می تواند تفاوتهای بزرگی را در ازدواج شما ایجاد کند.

هنگامی که دانش تغذیه را مطالعه می کنید درمی یابید که غذاها شامل چند گروه اصلی هستند:سبزیجات، غلات، پروتئین ها و لبنیات. در ضمن حایز کمال اهمیت است که هر روز حتماً یک عضو متعلق به هریک از این گروه های اصلی را در برنامه ی غذایی خود داشته باشید. خب، نیازهای احساسی و عاطفی انسان نیز دقیقاً به همین صورت هستند.تغذیه ی قلب نامزد/همسرتان و سیراب ساختن او به این معناست که حتماً هر روز مقادیری از هریک از نیازهای پایه و اساسی او را تأمین کنید. این نیازهای پایه شامل سه گروه اند: توجه، محبت و قدردانی.این سه جزء اصلی و حیاتی، فرمول اصلی اکسیرعشق را تشکیل می دهند که در واقع سیراب کننده دل و جان نامزد/همسر شما یا به عبارتی غذای روح اوست. بدین ترتیب باید به معشوق خود توجه کنید، به او محبت نشان دهید و مراتب تشکر و قدردانی خود را از او اعلام کنید.

چگونه قلب شوهرم را از عشق سیراب کنم

سه عنصر سازنده ی اکسیر عشق01 توجه02 محبت03 تشکر و قدردانی

چنانچه از شما بپرسند که به چند وعده غذا در روز نیاز دارید احتمالاً پاسخ خواهید داد:سه وعده اصلی به انضمام چندین میان وعده ی کوچک و سبک. در اینجا از شما می خواهم که برای غذا دادن به روح زن زندگی خود، همین تعداد وعده ها و میان وعده ها را با رعایت فرمول های ارائه شده در زیر تکرار کنید:

وعده های اصلی:

 نامزد/همسر شما به سه وعده ی اصلی از اکسیر عشق در طول روز نیازمند است. اما اکسیر عشق چیست؟ اکسیر عشق تشکیل شده است از سه مورد لیست غذایی صفحه ی پیش باید روزی سه بار، هر بار به میزان سه دقیقه یک، دو یا سه عنصر سازنده ی اکسیر عشق را به نامزد/همسر خود بخورانید!توجه، محبت، قدردانی. من این فرمول را به 3×3 می نامم. بدین معنا که روزی سه بار هر بار به مدت سه دقیقه. می توانید آن را سه دقیقه ی صمیمیت و نزدیکی نیز بنامید.زمان وعده ها را نیز می توانید صبح پیش از آنکه از بستر خارج شوید، ظهر، و سرانجام شب پس از آنکه بچه ها به خواب رفتند، در نظر بگیرید: سه دقیقه صبح هنگامی که با هم بیدار می شوید، سه دقیقه ظهر تلفنی هنگامی که در محل کار خود هستید و سه دقیقه شب پیش از خواب.اینها وعده های اصلی هستند. درست مانند صبحانه، ناهار و شام.

میان وعده ها:

 حتی با اینکه سه وعده در روز غذا می خورید، اما با این حال، گهگاهی نیز نیاز دارید تنقلات یا خوراکی های سبک دیگری را نیز مصرف کنید. اینطور نیست؟ به هر طرز مشابهی نظیر همین فرمول را باید در رژیم عشق نیز رعایت کنید. بدین معنا که علاوه بر فرمول 3×3 باید چند میان وعده ی کوچک و سبک را نیز به دل و جان همسر خود بخورانید.

اما میان وعده چیست؟

*بوسه ای کوچک از گونه های همسرتان هنگامی که از کنار او عبور می کنید.*یک تلفن کوتاه که فقط بگویید:«دوستت دارم»*تعریف، تمجید یا تحسینی کوچک.برای نمونه: «خیلی خوشگل شدی.»امروز چقدر زیبا به نظر می رسی»*نگاه یا لبخندی محبت آمیز که حاوی تمام عشق تان باشد.*یک پیغام یا یادداشت کوتاه و مختصر که بر روی تلفن همراه یا کیف پول او می گذارید.حال که اصول کلی و اصلی رژیم عشق را آموختید، وقت آن رسیده است تا در باره ی سه عنصر سازنده ی اکسیرعشق، توجه، محبت و قدردانی، اندکی صحبت کنیم.

۱. توجه

یکی از رایج ترین اشتباهاتی که در تشنه نگه داشتن نامزد/همسرمان مرتکب می شویم آن است که به او توجه کافی نشان نمی دهیم.توجه کردن به نامزد/همسرتان یکی از مؤثرترین روش های سیراب سازی قلب زن زندگی شما و تولید احساس محبوبیت در اوست و همانگونه که دیدید نیز اولین عنصر اصلی سازنده ی اکسیر عشق است.

توجه کردن به معنای 100 درصد حضور داشتن شماست در لحظه ی اکنون، آن هم در کنارنامزد/همسرتان. ممکن است بگویید:«خب، من که همیشه این کار را می کنم.ما اوقات زیادی را با هم می گذرانیم، اما حقیقت آن است که با هم بودن و در کنار همسرتان بودن لزوماً به این معنا نیست که توجه خود را تمام و کمال به او داده اید. ممکن است سرگرم صحبت با او باشید اما در عین حال با گربه تان بازی کنید. ممکن است کنار او نشسته باشید اما مشغول تماشای برنامه ی مورد علاقه تان از تلویزیون باشید. این ها توجه کردن نیستند.مطمئناً نامزد/همسرتان نیز آن را احساس خواهد کرد. شاید بتوان این قبیل توجهات را یک میان وعده در نظر گرفت اما مطمئناً وعده ی اصلی نخواهد بود.

توجه کردن به نامزد/همسرتان به این معناست که تمام کمال و با تمامی وجود خود در کنارش و با او باشید، مشغول هیچ کار دیگری نباشید.تلویزیون تماشا نکنید، مشغول باز کردن صندوق پستی کامپیوتری خود نباشید. مشغول ور رفتن با کامپیوتر خود نباشید، و تمامی توجه خودتان را فقط صرف او کنید.چگونه؟ به چشمان او نگاه کنید. حالش را از او بپرسید. شنونده ی خوبی باشید و او را به خود نزدیک کنید.

 این توجهات قلب او را چنان سیراب خواهند کرد که تصور آن را هم نمی توانید بکنید. توجه شما آن هم به این طریق به نامزد/همسرتان، به اومی گوید که برای شما مهم است و شما برای او ارزش قائل اید. گویی برای مدت سه دقیقه آن هم سه بار در روز. او تنها چیزی است که در کل این دنیا برایتان مهم است. هرگاه دربست و تمام و کمال توجه می کنید، لحظات گرانقدر و ارزشمند صمیمیت می توانند ایجاد شوند. اینگونه توجه کردن از بهترین اشکال «پیش نوازش» محسوب می شود.

۲. محبت

در مطالعات و تحقیقاتی که ظرف پنج سال گذشته از هزاران هزار زن به عمل آمده است از آنها پرسیده شده که آیا دوست دارند تماس جنسی و «دخول» را با شوهرشان تجربه کنند یا اینکه صرفاً فقط او را در آغوش بگیرند.حدود 80 درصد از زنان پاسخ داده بودند که دوست دارند فقط ناز و نوازش شده و درآغوش گرفته شوند بدون اینکه دخول جنسی ای در کار باشد. این در حالی است که مردها همگی از این آمار و ارقام متعجب و حیران مانده بودند.اما این نتایج برای زن ها چندان هم تعجب آور نبود. به طوری که همگی آن را خوب درک می کردند.به زبان ساده: اغلب زن ها، بیشتر تشنه ی محبت جسمانی، اما غیر جنسی از جانب شوهرشان هستند.

حبت دومین عنصر اصلی سازنده ی اکسیر عشق است. محبت یعنی که روزی سه بار، هر بار به مدت سه دقیقه به لحاظ جسمانی با همسر خود ارتباط برقرار کنید.دستش را بگیرید، او را به خود نزدیک کنید، او را ببوسید، موهایش را نوازش کنید، و از نظر جسمانی و فیزیکی با او صمیمی بشوید. هرگاه به همسرتان محبت جسمانی می کنید، انرژی های خود را در بعدی فیزیکی و جمسانی به یکدیگر مرتبط کرده جریان واحدی را بین قلب های خود برقرار می سازید.تحقیقات انجام شده در پرورشگاه ها و یافته های آنان در رابطه با قدرت التیام بخش محبت و نوازش جسمانی را به یاد دارید؟ هرگاه به همسر خود محبت جسمانی می کنید قلب او را عمیقاً سیراب می سازید.

چرا برخی از مردها با محبت کردن مشکل دارند؟ این قبیل مردها که به سختی می توانند به لحاظ جسمانی و فیزیکی به همسرشان محبت نشان دهند چیزی در خود دارند که من آن را سندرم «یا هیچ یا همه چیز» می نامم.این باوری است که می گوید:«چنانچه امکان آن را نداشته باشم که تمام و کمال انجامش دهم پس اصلاً انجامش نمی دهم!» و در ضمن برخواسته از این باور غلط و سوءتفاهم است که تمامی احساسات جنسی باید به «ارگاسم یا همان اوج لذت جنسی یا به عبارتی به انزال ختم شوند. ذهنیت بسیاری از مردها این است که چنانچه به لحاظ جنسی تحریک شوند، باید فوراً دست به کار شده ارتباط جنسی «دخول» برقرار کنند. لذا چنانچه امکان کافی برای به اتمام بردن آن را نداشته باشند اجازه نمی دهند حتی تحریک شوند.زیرا احساس می کنند این کار تلف کردن یا به هدر دادن انرژی شان است.برای نمونه،زن و شوهری در کنار هم خوابیده اند.

صبح که زن بیدار می شود نزدیک می آید تا شوهرش را در آغوش بگیرد. مرد احساس می کند که می خواهد تحریک شود ناگهان به یاد می آورد که تا پنج دقیقه ی دیگر باید برای رفتن به سر کار حاضر شود و گرنه دیرش خواهد شد. از این رو همسرش را پس می زند و می گوید: «الآن نه عزیزم. باید بلند شوم.» زن احساس طردشدگی و عدم محبوبیت می کند و می رنجد و نمی تواند بفهمد که چرا شوهرش تا این حد نسبت به او سرد و بی محبت است. اما مرد احساس نمی کند که مرتکب اشتباهی شده باشد.بعداً همان شب که مرد حال و حوصله و نیز وقت ارتباط جنسی را دارد، زن سرد، بی علاقه و بی تفاوت است و این بار این مرد است که نمی تواند بفهمد چرا.

آنچه در اینجا اتفاق می افتد سندرم «یا هیچ یا همه چیز» است. مرد احساس می کند وقت آن را ندارد که همه چیز را خوب اجرا کند و سنگ تمام بگذارد.از این رو هیچ کاری نمی کند و حتی از یک بوسه یا نزدیک شدن ساده نیز سر باز می زند. چرا که احساس می کند منجر به همه چیز [دخول] نخواهد شد. اما مردان عزیز، توجه داشته باشید که محبت جسمانی همیشه نباید به مقصد خاصی بیانجامد. بلکه به خودی خود تجربه ای است از صمیمیت.

به علاوه این وعده و میان وعده های عشق تأثیرات مثبت و بسزایی بر روی زندگی جنسی شما نیز خواهد گذاشت. چنانچه به یاد داشته باشید، همان گونه که در مبحث مربوط به حساب جنسی و عاطفی نیز گفتیم هر بار که به لحاظ جسمانی نسبت به همسرتان از خود محبتی نشان می دهید در واقع مقادیری را به حساب مشترک خود با همسرتان واریز کرده اید. این کار چه تأثیری بر روابط جنسی شما خواهد گذاشت؟ همانگونه که بعداً نیز خواهیم دید هرچه موجودی حساب عشق و صمیمیت زنی بالاتر باشد، بیشتر به لحاظ جنسی تحریک می شود و تمایل بیشتری به همبسترشدن با شما خواهد داشت.

۳. تشکر و قدردانی

«می دانم دوستم دارد اما هیچوقت از من تشکر و قدردانی نمی کند.» این گله و شکایتی است که زن ها همیشه از نامزد/شوهرشان دارند و علت آن نیز این است که بیشتر زن ها تشنه ی تشکر و قدردانی از مرد زندگی شان هستند. هنگامی که مردها این شکایت زن ها را می شنوند گیج می شوند:«چگونه می تواند بگوید که من از او قدردانی نمی کنم؟ من سخت مشغول کار هستم تا زندگی او و بچه ها را تأمین کنم؛ نسبت به او وفادارم. برای او زیرزمین خانه را مجدداً بازسازی و تعمیر کردم.من همه کار می کنم تا قدردانی خود را نسبت به او نشان دهم.»

مردان عزیز:آنچه شما از آن صحبت می کنید تشکر و قدردانی از زن ها به وسیله ی کارهایی است که انجام می دهید. اما آنچه قلب زن ها به راستی به آن نیاز دارد، شنیدن تشکر و قدردانی شما در قالب الفاظ و عبارات است.

بیشتر زن ها به مراتب حراف تر و خوش صحبت تر از مردها هستند. بیشتر اوقات چیزها برای ما زن ها خیلی واقعی نیستند مگر اینکه به زبان آورده شوند.دانستن اینکه شما از ما قدردانی می کنید، همیشه کافی نیست.ما نیاز داریم آن را از زبان شما بشنویم.ما به کلمات و گفتار شما احتیاج داریم. ابراز کلمات عاشقانه و نیز تعریف و تحسین کلامی و گفتاری شما همانند جواهرات برای ما ارزشمند و گرانقدر هستند.ما آنها را جمع می کنیم و گرامی می داریم. آنها موجب می شوند احساس ارزشمند بودن و غنی بودن کنیم.آنها به ما احساس خوشبختی و رضایت می دهند.

چگونه باید تشکر و قدردانی خود را ابراز کنیم؟

*به ما بگویید از چه چیز ما خوش تان می آید.*به ما بگویید کدامیک از کارهایی را که برای شما و خانواده مان انجام می دهیم دوست دارید و برای آن از ما متشکر هستید.*برای ما بگویید که چه چیزی از ما را تحسین می کنید و به آن افتخار می کنید.*به ما بگویید برای نقشی که در زندگی شما ایفا می کنیم از ما قدردانی می کنید.*به ما بگویید که به واسطه چه چیز ما احساس غرور می کنید.

بیشتر مردها احساس می کنند که از نامزدشان تشکر و قدردانی لازم را به عمل آورده اند (حتی تشکر و قدردانی کلامی)اما آنچه متوجه آن نیستند این است که ممکن است از چیزهایی که به راستی برای نامزد/همسرشان مهم است قدردانی نکرده باشند.در مصاحبه ها و تحقیقاتی که پیش از نگارش این مقاله انجام دادم تمامی زن ها به ویژه نیاز داشتند که مرد زندگی شان برای نگهداری و بزرگ کردن بچه ها و انجام دادن کارهای خانه از آنها تشکر و قدردانی کنند. بسیاری از زن ها گفته بودند که نیاز دارند شوهرشان صرفاً برای آنکه مادرهای بسیار خوبی هستند یا از خانه به خوبی مراقبت و نگهداری می کنند یا پیراهن های شوهرشان را همیشه شسته شده و اتو شده نگه می دارند یا غذاهای مورد علاقه ی او را تهیه می کنند از آنها متشکر و ممنون باشند.

مادران شاغل به ویژه نیاز داشتند که شوهرانشان از آنها برای مراقبت از بچه ها و انجام کارهای خانه و درعین حال داشتن یک شغل نیمه وقت یا تمام وقت تشکر و قدردانی کنند.به یاد دارم زنی یکبار برای من نوشت:«نیاز دارم شوهرم به من بگوید که مادری خوب و زنی فوق العاده هستم . دوست دارم به این دلیل که پس از روزی نه یا ده ساعت کار باز هم در خانه آشپزی می کنم و غذای مورد علاقه ی او را برای شام درست می کنم از من قدردانی کند. دوست دارم به این دلیل که در کنار این همه مشغله به امور جزئی خانه مثل کوتاه کردن چمن ها، بردن ماشین به مکانیکی و دخترمان به دکتر نیز توجه و رسیدگی می کنم از من تشکر کند.»

به تجربه دریافته ام که واقعیت این نیست که مردها برای انجام این کارها از نامزد/همسرشان متشکر و ممنون نیستند.بلکه داستان از این قرار است که زن ها چنان در انجام امور متفرقه و جانبی بویژه انجام چند کار به طور همزمان مهارت دارند که این کارها برایشان بسیار ساده و به طور خودکار صورت می گیرد. لذا مردها نیز این حالت ما را مشاهده می کنند و آن را بسیار ساده و بدیهی می پندارند و تصور می کنند که اصلاً برای انجام این همه کار تلاشی صرف نکرده یا متحمل زحمتی نیز نشده ایم.مردان عزیز: ممکن است که ظاهراً ساده به نظر برسد اما در واقع چنین نیست.نمی توانید تصور کنید شنیدن عبارات یا جملاتی نظیر:عزیزم، برای شما متشکرم» یا: «امروز صبح برای شرکت در مراسم مذهبی چه لباس های زیبایی بر تن بچه ها پوشاندی»واقعاً از تو متشکرم. چقدر ما را خوشحال کرده قلب مان را از عشق و محبت سیراب می کند.

تنقلات پیش از خواب: تشکر و قدردانی

وعده های اصلی و میان وعده های رژیم عشق را به یاد دارید؟ حال وعده ی آخری را نیز پیش از خواب به آن اضافه می کنیم و آن را:«تنقلات پیش از خواب»می نامیم:روشی ساده و در عین حال بسیار نیرومند که قلب همسرتان را با تشکر و قدردانی تغذیه کنید.نحوه ی انجام آن نیز بدین صورت است که تشکر و قدردانی خود را از کاری که همسرتان در همان روز انجام داده است پیش از خواب هنگامی که به بستر می روید به او اعلام می کنید:«متشکرم که بچه ها را نگه داشتی تا من بتوانم به سالن ورزش بروم.»«متشکرم که شام مورد علاقه ی من را درست کردی.»«متشکرم که شانه هایم را امشب پس از کار ماساژ دادی واقعاً بهش احتیاج داشتم.»«متشکرم که امروز صبح خیلی با من صبور بودی. از اینکه من خیلی غرغر کردم معذرت می خوام.»بسیار عالی و فوق العاده است چنانچه چنین تنقلاتی را پیش از خواب نثار هم کنید. از این که چه تعداد چیزهایی وجود دارند که می توانید برای آنها از همسرتان متشکر و ممنون باشید.تعجب خواهید کرد؛ تنها چنانجه توجه کافی مبذول دارید. به علاوه چنانچه این آخرین وعده به میان وعده ی فیزیکی و جسمانی دیگری نیز انجامید، تعجب نکنید.چرا که عشق و محبت بهترین پیش نوازشی است که وجود دارد… .

سیراب سازی قلب فرزندانتان با اکسیر عشق

درست به همان میزان که نامزد/همسرتان به توجه، محبت و قدردانی نیاز دارد فرزندانتان نیز به این سه عنصراکسیر عشق برای سیراب سازی دل و جان شان نیاز دارند.اکسیر عشق فرمولی است بسیار ساده برای سیراب سازی قلب کودکانتان از عشقی که بدان نیاز دارند. سعی کنید حتماً هر روز چند دقیقه از هر سه عنصر توجه، محبت و قدردانی به فرزندان خود بدهید. بدین معنا که چند دقیقه تمام و کمال منحصراً فقط به آنان توجه کنید به طوری که واقعاً حضور شما را احساس کنند.آنان را در آغوش بگیرید و ببوسید (آن هم نه فقط صبح یا شب که به آنها صبح به خیر یا شب به خیر می گویید) بلکه این کارها را در بین روز نیز بارها تکرار کنید و تشکر و قدردانی خود را از آنها نیز اعلام دارید. به این معنا که بگویید به آنها افتخار می کنید، بگویید از چه چیز آنها خوشتان می آید و هر بار که شما را خوشحال می کنند از آنها تشکر کنید.

یکی از روش هایی که به ویژه مؤثر واقع می شود این است که درست پیش از خواب این کارها را با آنها بکنید.درست همانگونه که توصیه کردم این کار را با همسرتان بکنید:«از اینکه امروز اتاقت را مرتب کردی متشکرم.«از اینکه در شستن ظرفها به مامان کمک کردی از تو متشکرم» با این روش فرزندان با قلب و دلی آکنده از شادی، عشق و احساس محبوبیت به خواب خواهند رفت.

آنچه عشق را پژمرده می سازد و آنچه در مقابل آن را بالنده و شکوفا می کند

چگونه قلب شوهرم را از عشق سیراب کنم

هیچ یک از اعمال شما خنثی نیستند.یک یک تمامی رفتارها و حرکات شما یا نامزد/همسرتان را سیراب می سازد و یا آن را محروم نگاه می دارد.تمامی افعال شما یا میان شما صمیمیت ایجاد می کند یا آن را پژمرده می سازد. یا شمارا به یکدیگر نزدیک تر می کند یا از هم دور می سازد. اما بارها این مهم را فراموش می کنیم که آنچه می گوییم یا نمی گوییم، می کنیم یا نمی کنیم تأثیرات عمیق و بسزایی را بر فردی که دوستش داریم به جا می گذارد.

در سمینارهایم معمولاً از حضار کمک می گیرم تا به همراه یکدیگر بر روی تخته سیاه فهرستی از مواردی را که عشق را شکوفا و بالنده می کند و نیز مواردی که آن را پژمرده و محروم می سازند، تهیه کنیم.این راه مؤثری است، برای درک تأثیراتی که گفته ها یا کرده های ما بر روی روابط مان می گذارند.در زیر نمونه ای از این لیست نوشته شده است:

آنچه موجب پژمردگی و مردن عشق می گردد:

نگه داشن و بیرون نریختن احساساتانتقاد و نکوهشگرم گرفتن و زیاد از حد تحویل گرفتن و چشم چرانی با دیگرانبدیهی پنداشتن نامزد/همسرتانتنهایی طلبی ـ تک رویجمع شدن انزجار و عصبانیتپس کشیدن، دور گرفتنزیاد کارکردنسرزنش کردن و دیگران را مسئول دانستن

آنچه موجب شکوفای و بالندگی عشق می گردد:ابراز و بیان افکار و احساساتتعریف، تحسین و تمجیدپای بندی و وفاداری به همسرتشکر و قدردانیمهرطلبی، با هم یک تیم بودنحل و فصل کردن مسائل و مشکلاتنزدیکی، صمیمیتبا هم بودن

پذیرفتن مسئولیت اعمال و رفتار

طبیعتاً موارد زیاد دیگری نیز وجود دارند که می توان به فهرست فوق افزود. بسیار مفید است این فهرست را به همراه نامزد/همسرتان مطالعه کنید. سپس درباره ی موارد ذکر شده در آن با یکدیگر مذاکره کنید و ببینید که با کدامیک موافق یا مخالفید.در واقع، توصیه ی من این است که شما فهرست جداگانه و شخصی خودتان را حال به تنهایی و یا ترجیحاً به کمک نامزد/همسرتان ترتیب دهید و ببینید که چه مواردی موجب شکوفایی عشق و روابط شما شده و چه مواردی آن را سرد و خاموش می کنند.افزودن این موارد به فهرست نوشته شده، پیاده کردن آنها را به مراتب ساده تر خواهد کرد.

 زوجی را می شناسم که فهرست خود را بر روی یخچال آشپزخانه شان زده بودند یعنی درست جایی که بتوانند هر روز آن را ببینند. بعدها برای من نوشتند که روابط شان به طرز فوق العاده ای دگرگون شده و بهبود یافته بود تنها به این دلیل که نسبت به مواردی که موجب شکوفایی یا پژمرده شدن روابط و ازدواج شان می شده آگاهی یافته و خودآگاه تر شده بودند.من فرمول اکسیر عشق را به این دلیل ابداع کردم که مردها اغلب به من می گفتند:«می خواهم شوهر بهتری باشم اما نمی دانم چه کار کنم.» یا «می دانم نامزدم به توجه بیشتری از جانب من احتیاج دارد، اما درست نمی دانم چگونه این خواسته اش را به او بدهم.» اکسیر عشق پاسخ به این پرسش هار ا بسیار ساده کرده است: یکی را انتخاب کنید: توجه، محبت یا قدردانی، و مطمئن باشید که حتماً درست عمل کرده اید.(به عبارت دیگرمحال است اشتباه کنید!)با وجود این اگر می خواهید خیلی مطمئن شوید هر سه را با هم ترکیب کنید تا اکسیر

عشق 3×3 را به همسر خود خورانده باشید!

سیراب ساختن قلب نامزد/همسرتان با اکسیرعشق مانند آن است که ازدواج خود را بیمه کرده باشید.آیا می دانید در تحقیقاتی که به عمل آمده است چنین اثبات شده که علت اکثریت روابط نامشروع خارج از ازدواج نه به دلیل گرسنگی جنسی، بلکه به دلیل محرومیت از توجه، محبت و قدردانی است؟ در تحقیقات انجام شده از زن هایی که به شوهر خود خیانت کرده بودند در ارتباط با دلایل روابط نامشروع شان سؤال شده بود و در کمال تعجب تنها عده ی بسیار معدودی از آنها گرسنگی یا نیاز جنسی را به عنوان دلیل این نوع روابط ذکر کرده بودند. هرگز زنی پاسخ نداده بود که:«زیرا مردی را با اندام و هیکلی زیبا دیدم.» یا:«به این دلیل، با مربی یوگای خود همبستر شدم که بدنی ورزیده و در عین حال نرم و انعطاف پذیر داشت.»

بیشتر این زن ها دلیل خیانت خود را کمبود و محرومیت از توجه، محبت و قدردانی ذکر کرده بودند.به همین دلیل در جای دیگری به جست و جوی آن رفته بودند.

این گفته ادعایی سطحی یا بی پایه و اساس نیست، بلکه حقیقتی محض است که چنانچه نامزد/همسر خود را به دفعات کافی با وعده ها و میان وعده ها سیر کنید، دیگر از گرسنگی به این سو وآن سو سرک نخواهد کشید تا خود را سیر کند.

چنانچه با کسی رابطه دارید امیدوارم رژیم عشق را از همین امروز به کار ببندید.خود را متعهد سازید که تنها به مدت یک هفته سه بار در روز هر بار به مدت سه دقیقه اکسیر عشق (توجه، محبت و قدردانی)را در سه وعده ی اصلی و نیز میان وعده های نامزد/همسر خود بگنجانید و نتایج حیرت انگیز آن را مشاهده کنید. نامزد/همسرتان از عشق خواهد درخشید و شما نیز عشق بیشتری به او در خود احساس خواهید کرد.

منبع:رازهایی درباره زناننویسنده: باربارادی آنجلیس

مواقعی در زندگی پیش می آید که ثابت می شود از دست دادن چیزی خیلی راحت تر از نگه داشتن آن است یا به قول معروف خراب کردن راحت تر از آباد کردن است ، این موضوع دقیقا در زندگی زناشویی نیز صادق است چراکه برای تداوم و ادامه زندگی تدابیری وجود دارد که چنانچه در موردشان کوتاهی شود مطمئناً تبعات جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت.

جالب است بدانید دنیای زن ها سرشار از احساس و دنیای مرد ها در گرو استدلالهای مردانه شان است. درک تفاوت میان این دو راز صمیمیت و نزدیکی آنهاست. طبق تحقیقات انجام شده ثابت شده است که چنانچه مرد ها مجبور به انتخاب یکی از دو مورد عشق و احترام باشند بیشتر ترجیح می دهند تنهایی را برگزیند تا اینکه رو به بی احترامی بیاورند و از سوی دیگر بیشتر زنها به ابراز عشق و محبت علاقه نشان دادند به همان اندازه که بشر احتیاج به هوا دارد زن نیازمند عشق است و مرد نیازمند به احترام. 

چنانچه زن و مرد بتوانند به درستی درک خوبی از همدیگر داشته باشند زندگی آرام بدون دغدغه و سرشار از عشق و احترام تجربه می کنند یک زندگی عاشقانه در دید همسرتان نسبت به زندگیتان کمک بزرگی به حال خوب هر دوتان می کند. 

در این مطلب مهم بخش خانواده پلاس نمناک روی صحبت ما با آن دسته از خانم هایی است که درصدد نفوذ به قلب شوهرشان هستند اما روش درستی را برای راهیابی به آن بلد نیستند. ترفندها و روش های ساده ای که در اختیارتان قرار داده ایم ممکن است در نگاه اول پیش پا افتاده و بی اهمیت به نظر برسند اما تجربیات و تحقیقات حاکی از آن است که ریشه بسیاری از اختلافات خانوادگی در همین نکات به ظاهر جزئی می باشد پس با ما همراه باشید تا با خواندن این راهکارها یک زندگی شیرینی را در کنار همسر خود رقم زده و با درک متقابل اختلافات زندگیتان را به حداقل برسانید. 

چگونه قلب شوهرم را از عشق سیراب کنم

حواستان به حسادت های شوهرتان باشد 

برای اینکه با شوهر خود تفاهم داشته باشید باید از روحیات او اطلاع داشته باشید. به عنوان مثال آیا انتظار دارید زمانی که از همکار شوهرتان تعریف می کنید شوهرتان عصبانی نشود؟ ما به شما پیشنهاد می کنیم چنانچه می خواهید جایی در قلب همسرتان داشته باشید بیش از اندازه مردی را پیش او تعریف نکنید ، چیزهایی که از دیگران یاد گرفته اید را پیش او با ناز و ادا تعریف نکنید ، چراکه گاهی اوقات مردها قدرت ابراز حسادت خود را ندارند و سخت بیان می کنند بنابراین در این مواقع دچار درد های درونی بسیاری می شوند و پیامدهای خوشایندی برایشان ندارد پس شما بایستی به این دست از خصیصه های مرد خود توجه داشته باشید و از همه مهمتر باید بدانید او با حسادتی که نسبت به اطرافیان در مورد شما دارد به طور غیرمستقیم دوست داشتن خود را به شما نشان می دهد. 

عادت های قدیمی خود را ترک کنید 

زمانی که در آستانه جدایی از همسرتان قرار گرفته اید باید این را قبول داشته باشید که مطمئناً کاری کردید که موجب دوری از هم شده اید.ممکن است با خود بگویید که من که چیزی برای همسرم کم نگذاشته ام اما این را بدانید که این فقط تفکرات شما است و باید ببینید که چه چیزی باعث رفتن همسرتان شده است.پس چنانچه می خواهید به همان روزها، ماه ها و سال های اول زندگی عاشقانه خود بازگردید و به نوعی مرد خود رامنصرف کنید بایستی عادت های قدیمی خود را ترک کنید. 

قبل از هر چیزی با فکر کردن اقدام به پیدا کردن عادت های اشتباه خود بکنید و با رجوع به عمق و درون خود به خوبی در مورد رفتارها و حرفهای خود بیندیشید و سپس با کمی مطالعه و یا مشورت با دوستان خود در صدد برطرف کردن عادت های بد خود در بیاید تا بتوانید مجدد به اعتماد به نفس قبلی خود دست یابید. باید به خودباوری برسید و مهارت های خود را بشناسید زمانی که به این مرحله رسیدید از تفکرات بیهوده ای همچون چرا پیامک نمی دهی و زنگ نمیزنی دست برمی دارید و با این کار یاد میگیرید که زندگیتان را درگیر رفتارهای خوب و بد او نکنید و چنانچه با شما خوب تا کرد حالتان خوب شود و اگر بی محلی دیدید غمگین و افسرده شوید و در نهایت به این نتیجه خواهید رسید که غم و شادی زندگی شما کاملاً به خودتان بستگی دارد. 

بنابراین زمانی که به این درجه از حال خوب رسیدید در همه روز و لحظه های خود دیگر فقط به او فکر نخواهید کرد ، دیگر نگران حرف هایتان نخواهید شد که مبادا چیزی بگویید که موجب آزردگی اش شود ، بیش از اندازه تلاش برای جلب توجه اش نمی کنید. دستیابی به این مرحله تعالی روح منجر می شود که مرد به طرف شما جذب شود و آن موقع هست که در میابید شما باید درونیات خود را تغییر می دادید نه طرف مقابل تان را. 

حمایت احساسی را از او دریغ نکنید 

بیشتر مردها مواقعی که زندگیشان دچار بحران شده است نیاز به یک پشتیبان دارند و چنانچه شما نقش این حامی و پشتیبان را برای او داشته باشید مطمئن باشید که قشنگترین احساس را به او هدیه داده اید. 

به هیچ عنوان نباید در برابر همسرتان بی تفاوت باشید و از هیچ گونه کمکی نسبت به او دریغ نکنید و همیشه به او فرصت متعهد بودن و کسب انرژی چند باره در کارهایش را بدهید تا احساس راحتی داشته باشد. 

همیشه انعطاف پذیر باشید 

در زندگی زناشویی خود متفاوت باشید نه همیشه خوب و مهربان بوده و نه همیشه یکنواخت و کسل آور باشید با رفتارهای جدید ، طرز تفکر خلاق ، پوشش جدید و کردار قابل توجه متفاوت بودن خود را به همسرتان نشان دهید. 

صبور و شکیبا باشید 

با صبر و شکیبایی سعی کنید در حد امکان از بحث و جدل دوری کنید و بدانید که نظر شخصی هر کسی قابل احترام است و هیچ دلیلی ندارد که شما اقدام بر تحمیل عقاید خود به دیگران بکنید. 

به همسرتان احساس امنیت بدهید 

همه مردها در زندگی خود نیاز به احساس امنیت دارند و در صورتی به سمت طرف مقابلشان جذب می شوند که چنین حسی را از آنها بگیرند حتی خود شما نیز زمانی که سکوت کرده و در لاک خود فرو رفته اید دوست دارید همسرتان کنارتان باشد و در باره احساسی که دارید با شما سخن بگوید. 

آنها خواهان شرایط امنیتی هستند که تمام استرس ها و نگرانی هایشان را بیرون بریزند بنابراین برای اینکه در دل همسر خود به محبوبیت خاصی برسید سعی کنید فضای امنی را برای او مهیا کنید. 

آراستگی خود را حفظ کنید 

اکثر مردان تاکید بسیار زیادی آراستگی همسرشان دارند و بیشتر متکی به قوه بینایی خود هستند بنابراین بهتر است با آراستگی هر چه تمام در جلوی دیدگان همسرتان دلبری کنید.

زن رازداری برای شوهرتان باشید 

درباره اسرار و رازهای همسرتان امانتدار باشید و عیب ها و نقایص او را پیش هیچ کس حتی والدین تان بازگو نکنید. 

چنانچه در آیه ای از قرآن آمده است:«هن لباس لکم» یعنی زن ها باید پوشش مناسب برای عیوب مردان باشند. به قدری باید در عیب پوشی حساس و دقیق باشید که حتی اگر کسی قسم خورد که همسرتان دارای فلان عیب است شما نیز همپای او به اینکه او از این عیب مبرا است مصر باشید. 

بهترین زن دنیا برایش باشید 

با ارتقای سلامت جسمی و روحی و اجتماعی خود و همچنین رسیدگی به پوشش و ظاهر خود به شوهر خود نشان دهید که بهترین زن برایش هستید. به این معتقدیم که شرافت با لباس به دست نمی آید اما انضباط شرافت می آورد همانطور که حضرت نبی اکرم (ص) به هنگام خارج شدن از منزل خود لباس ها و عمامه خود را منظم کرده و موهای خود را شانه زده و عطر مخصوص خود را استفاده می کردند و سپس از خانه بیرون می آمدند. چراکه ظاهر آراسته و جذاب محبوبیت به دنبال دارد جالب است بدانید نظم درونی و زیبایی درون و آرامش شما نیز به همین اندازه بر محبوبیت شما تاثیر گذار است. 

به همسرتان حس خوب انتقال دهید 

تا جایی که برایتان امکان پذیر است طرف مقابل خود را تشویق کنید چراکه با خوشبین بودنتان نسبت به شوهر ، او را نیز نسبت به خودتان خوشبین می کنید. بی پرده بگوییم زمانی که مرتب در حال انتقاد کردن همسرتان باشید بالاخره بذر بدبینی را در وجود او می کارید و این بدبینی باعث می شود که محبوبیت شما در مقابل همسرتان از بین برود باید بدانید که این طبیعت بشر است که زمانی مورد انتقاد قرار می گیرد حس خوبی ندارد. 

لبخند زدن را فراموش نکنید 

جالب است بدانید با یک لبخند ساده ای که بر لبان شما مینشیند تاثیر فوق العاده ای روی مرد شما گذاشته می شود اشتباهی که بسیاری از زنان می کنند این است که علاقه مند به این هستند که جدیت داشته باشند اما غافل از اینکه جدیت تاثیر عکس در رابطه زن و مرد دارد پس همیشه تلاش کنید لبخند کوچکی بر لبانتان داشته باشید.

 

لطفاً دست نیافتنی باشید 

همه افراد طالب چیزهایی می باشند که دسترسی به آنها مشکل است و چیزهایی که به راحتی برایشان قابل دسترس است ارزش و شأن چندانی ندارد. یادتان باشد هیچ وقت همه خودتان را به شوهرتان نشان ندهید گاهی اوقات دست نیافتنی باشید گاهی انعطاف پذیر و تسلیم. 

زمان گفت و گو به چشمهایش نگاه کنید 

یک زوج عاشق زمانی که از صمیم قلب عاشق همدیگر هستند 75% از تایمی که با هم صحبت می کنند به چشمهای همدیگر نگاه می کنند و زمانی که بین صحبتشان شخص ناخوانده ای وارد شود به آرامی روی از یکدیگر برمی گردانند. اما در گفتگوهای عادی معمولاً 30 تا 60 درصد از گفتگو اختصاص نگاه کردن دارد. 

کارهای غافلگیر کننده بکنید 

چگونه قلب شوهرم را از عشق سیراب کنم

با توجه به نیازهای منطقی و احساسی همسرتان مثل رنگ ها ، غذا ، کتاب ها و فیلم های مورد علاقه اش کارهایی بکنید که او را غافلگیر کرده باشید مثلاً غذای مورد علاقه اش را با دستورالعمل خاصی درست کنید و زمانی که او از سرکار برمی گردد او را شگفت زده کنید با این کار شما فکرش را خوانده اید و با روح و روان و بازی می کنید. 

حس آزادی به او هدیه دهید 

از آنجایی که مردها از محدودیت بیزارند بنابراین سعی کنید در دوران آشنایی و نامزدی به او ثابت کنید که قصد تغییر شخصیتش را ندارید و همان طور که هست قبولش دارید و اصلا محدودیتی برایش ایجاد نکنید با این کار شما احساس آزادگی او می دهید. 

فقط به حرف زدن اکتفا نکنید 

به روز های قبلی که با او بودید فکر کنید و ببینید آیا در همان روزها مدام با هم در ارتباط بوده و تماس میگرفتید؟آیا به تمام توجهات و خواسته های او زندگیتان را بنا کرده بودید؟آیا خودتان را قربانی جلب توجه او کرده بودید؟ 

بی شک هیچکدام از این اقدامات را انجام نمیدادید و در اولین ملاقاتتان فکرتان فقط معطوف خودسازی و ارتقای ظاهرو روحتان بوده است و چنان به رفتار خود توجه میکردید تا جذبش شوید.حال بگویید در این برهه از زمان چرا مثل قبل نیستید؟پس سعی کنید دوباره به حالت قبلی خود برگردید و جوری رفتار کنید که انگار با مرد خود به تازگی آشنا شده اید و قصد تسخیر قلبش را دارید و دوباره به فکر ارتقای روح و ظاهر خود باشید. 

سعی کنید نق زدن را کنار بگذارید 

از همین حالا خود را از دسته زنان نق نقو جدا کنید چرا که نق نق کردن روز خوب مردان را خراب میکند بنابراین چنانچه این کار را ترک کردید در واقعا به همسر خود ثابت میکنید که آسایش و آرامش او از هر چیز دیگری برای شما مهم است. 

نیاز های مزاجی و ذهنی شوهرتان را بشناسید 

در حالی که همیشه در تلاش برای حفظ همسرتان هستید نباید از نیازهای فکری و احساسی او نیز از رنگ مورد علاقه گرفته تا فیلم و کتاب های مورد علاقه اش غافل شوید و به وقتش با همین چیزهایی که از او میدانید غافلگیرش کنید. 

دلربا و دلفریب رفتار کنید 

همچون یک پری دریایی نقشتان را ایفا کنید یک پری دریایی با اینکه خیلی زیبایی خیره کننده ای دارد اما همیشه خود را در معرض توجه قرار نمیدهد بنابراین حتما در رابطه خود و همسرتان کمی رمز و راز چاشنی آن بکنید. 

گاهی مواقع اقدام به ارسال پیام های گیج کننده و متناقض برایش بکنید و در عین اینکه آرام و معصومانه رفتار میکنید آنگاه همچون یک فرد شرور خودنمایی کنید اینگونه رفتارها از شما منجر میشود همسرتان برای کشف شما بیشتر تلاش کند.

 

زیاد از حد خوب نباشید 

چنانچه تمام تلاش خود را برای خوب بودن صرف کنید احتمالش خیلی بالاست که در انتهای روز رفتارهایتان برای خودتان بسیار راضی کننده خواهد بود اما باید بدانید با محبت و خوبی بیش از اندازه از جذابیت خود کاسته اید و ممکن است به مرور زمان همسرتان از رفتارهایتان دلزده شود. 

بطوریکه زمانی که یک تقاضای طبیعی و کوچک از همسرتان دارید وی در دیدگاهش به شما به عنوان یک شخص پر توقع نگاه میکند. 

پس بعضی مواقع بخش های کوچکی از سیاهی های شخصیتتان را بروز دهید و گاهی خود را به بی رحمی بزنید و یا حتی گاهی رفتارهای زشت از خود نشان دهید ولی حواستان باشد دست به کارهای بی ارزش و مبتذل نزنید. 

در بحث هایتان پرونده سازی نکنید 

چنانچه همسرتان متوجه این شود که با بروز احساساتش یک جنگ خانگی شروع میشود مطمئنا سرپوشی روی آن خواهند گذاشت.بارها گفته شده است که مردها تنفر خاصی از قضاوت شدن دارند و از اینکه احساسات فعلیشان در آینده به عنوان مدرک جرم استفاده شود بیزارند. 

آن ها بر این باورند یک حرف به ظاهر ساده می تواند ساعت ها در ذهن شما پرورش پیدا کرده و تبدیل به یک موضوع جدی و سخت شود که هر آن ممکن است زندگیتان را خراب کند به همین خاطر ترجیح میدهند بجای اینکه ترس ها و مشکلاتشان را با شما در میان بگذارند ان ها را به یک فرد کاملا نا آشنا بازگو کنند تا مبادا در رابطه اش با شما فاصله ای ایجاد شود. 

همیشه او را مقصر ندانید 

شما برای بروز احساساتتان در حد معمول اجازه دارید نه اینکه به قدر سرزنش و خشمگینانه! حتی برای اینکه احساسات درونیتان را بگویید نباید از او انتظار تغییر اوضاع را آن هم یک تنه داشته باشید چرا که اگر غیر از این باشد عواقب آن را به زودی خواهید دید.پس چنانچه خواستید حتی برای یکبار هم که شده به اون بگویید چه کند یا نکند حتما جلوی زبان خود را بگیرید و از بکار گیری چنین جملاتی خودداری کنید. 

بنابراین برای پشت سر گذاشتن این مرحله بایستی احساسات خود همچون ترس، نا امنی، خشم و حتی خستگی را بشناسید چرا که همین ها میتواند سرآغاز واکنش های غیر قابل کنترل شود اما چنانچه شما کنترل ذهن و بدن خود را داشته باشید میتوانید بدون اینکه هیجانی رفتار کنید احساستان را بیان کنید مثلا بجای اینکه بگویید از این به بعد باید زودتر به خانه برگردی بگویید کمی حال خوبی ندارم دلم میخواهد بیشتر در کنار تو باشم بنابراین از اینکه احساسات خود را از راه مناسبی با او در میان میگذارید در واقع آرامش خاصی به اون منتقل میکنید و باعث میشوید او بدون تر از سرزنش و قضاوت شدن با شما حرف بزند.الان متوجه اصل قضیه شدید؟با اینکه شما کار عجیب و غریبی نکردید و فقط بدون اینکه او را مقصر جلوه دهید احساساتتان را به او بیان کردید اما کاری کردید که او امنیت خاطر داشته باشد.

 

اجازه دهید مرموز باقی بماند 

با تمام توضیحاتی که پیش از این در اختیارتان قرار داده ایم تلاش ما این بود که راه هایی را برایتان پیشنهاد کنیم که با به کارگیری آنها مردتان را به حرف آورده و به نوعی احساساتش را کشف کنید ولی در این بخش قصد این را داریم به شما بگوییم که بعضی اوقات وارد این محدوده نشوید. ممکن است این پیشنهاد برایتان بسیار عجیب باشد و با خود بگویید به عنوان یک همدم و همسر حق مسلم شماست که در مورد زندگیش همه چیز را بدانید و باری از دوشش بردارید. اما بعضی از مردها با نگفتن مشکلاتشان و بروز نکردن احساساتشان اعتماد به نفس بیشتری به دست می آورند اگر ساده تر بخواهیم بگوییم باید بدانید مردها احساس می کنند چنانچه بعضی از مشکلات خود را به همسرشان نگویند و یک تنه آنها را رفع کند بیشتر مردانگی به خرج دادند. 

آنها علاقه مندند گاهی ژان والژان زندگیتان باشند و برای اینکه یک مشکل بزرگ را حل کنند دیرتر به خانه برگردند و از طرفی به شما بگویند که سر کار مشغول بودند و یا حتی گاهی دلشان میخواهد برای خرید یک هدیه مرخصی بگیرند اما به شما بگویند که سر کارند . پس اگر واقعاً به مردتان اعتماد دارید بیش از حد به حیطه خصوصی اش ورود نکنید و اجازه دهید که قسمتی از اتفاقات زندگیش را به تنهایی مدیریت کرده تا احساس بهتری پیدا کند. مطمئناً شما با توجه به شناختی که از همسرتان دارید ممکن است همه این پنهان کاری ها را کشف کنید اما به هیچ عنوان نباید به روی او بیاورید و بگویید که سر از کار مخفی کاری هایش در آورده اید.

همان‌طور که گفتیم، زن نیز باید علاقه خود را به شوهرش ابراز کند. اولین راه ابراز محبت با زبان و گفتار است. خانم محترم، چه مانع دارد گاه گاه به شوهرت بگویی: «عزیزم واقعاً تو را دوست دارم». اگر در بیرون خانه است به او تلفن بزن و حالش را بپرس؛ اگر از موقع معمول دیرتر به خانه آمد، اظهار کن: «خیلی منتظرت بودم تا بیای، از دیرآمدنت دلتنگ شدم؛» اگر از سفر آمده به او بگو: «خوب شد آمدی دلم برایت تنگ شده بود.» در ادامه، چند راه دیگر ابراز علاقه زن به شوهرش را ذکر می‌کنیم.

1. با شوهرتان سازگار باشیدبرخورد بین دو انسان ـ‌زن و شوهر‌ـ که دارای دیدگاه‌های متفاوت هستند باعث پیدایش بیشتر مشکلات زندگی می‌شود. این دیدگاه‌ها اگر به‌طور اتفاقی با یکدیگر همسو باشند، موجب بروز مشکلات خیلی اندک و گذرا خواهد بود در غیر این صورت، این اتفاق دیدگاه‌ها باعث ایجاد برخورد می‌شود.برای مثال، شما مایلید به دانشگاه بروید و به تحصیل ادامه دهید، اما شوهرتان می‌خواهد شما در خانه بنشینید و به خانه‌داری و رسیدگی به همسر و فرزندان بپردازید. یا در مورد دیگر، شوهر شما پس از کار روزانه، عصر هنگام به خانه می‌آید تا شبی آرام را در خانه بگذراند، اما شما که تمام روز را در خانه به سر برده‌اید مایلید برای گردش یا مهمانی از خانه خارج شوید. در اینجاست که یک برخورد بین زن و شوهر پدید می‌آید و هر یک با دلایلی که برای خودش قانع کننده است، خواسته خود را فریاد می‌زند.

چگونه قلب شوهرم را از عشق سیراب کنم

تمام زوج‌ها این مسائل را دارند. برای رفع اختلافاتی که میان زن و شوهر پیش می‌آید چه باید کرد؟

ناگزیر باید یکی از آن ‌دو از خواسته خود بگذرد. به نظر بسیاری از روان‌شناسان و مشاوران خانواده، در این‌گونه موارد لازم است زن کوتاه بیاید و از شوهر خود اطاعت کند. زن باید خود را با زندگی شوهرش سازگار کند. اسلام نیز این نظر را مورد تأیید قرار می‌دهد. پیامبر اکرم(ص) فرمودند: «یا معاشر النساء… و أطعن أزواجکنَ؛[1] ای بانوان… از شوهرانتان اطاعت کنید.»مرد و زن هر چند از لحاظ انسان بودن یکسان هستند، اما از حیث وظیفه و کارکرد با یکدیگر تفاوت دارند. خداوند بر اساس ویژگی‌های جسمی و روحی مرد و زن، مقرر داشت که مرد، رئیس خانواده و زنش معاون او باشد. هر سازمانی یک رئیس دارد و واحد خانواده نیز از این قائده مستثنی نیست.وقتی به شوهرتان این امکان را می‌دهید که رئیس خانواده باشد، کار درستی انجام می‌دهید که به صلاح خود شما خواهد بود. ممکن است بپرسید آیا این روش، یعنی اطاعت از شوهر و وفق دادن خود با او، یک زن را بردة شوهرش نمی‌کند؟!

یک زن شایسته، یک برده نیست؛ او بزرگوارانه تصمیم می‌گیرد که خود را با زندگی شوهرش سازگار کند، هر چند گاهی اوقات ممکن است این کار بسیار سخت باشد. مرد نیز باید برای سپاس‌گزاری از همسرش، فداکاری او را جبران و خواسته‌هایش را برآورده ‌کند.مرد هنگامی عاشق همسرش می‌شود که زن، تمام زندگی‌اش را وقف شوهرش کند و به او احترام بگذارد و دوستش بدارد و خود را آمادة خدمت‌گزاری او کند. در این وضعیت است که زن به راستی در چشم شوهرش زیبا می‌شود و به صورت گوهری گران‌بها در می‌آید که شوهرش حاضر نیست او را با هیچ ثروتی عوض کند.

2. به شوهرتان احترام بگذاریدهر انسانی به شخصیت خویش علاقه‌مند است و از خدشه‌دار شدن آن می‌رنجد. رعایت نکردن این امر مهم، باعث بریدن رشته محبت و ایجاد فاصله میان افراد می‌شود. حفظ حرمت و شخصیت دیگران در گرو احترامی است که در برخوردها از انسان نمایان می‌شود. رعایت این مسأله به‌ ویژه از سوی کسانی که با هم انس و الفتی دارند، باعث استحکام دوستی و گرمی روابط آنان خواهد شد. زن و شوهر به دلیل ارتباط بسیار نزدیکی که با هم دارند، بیش از همه موظف به رعایت احترام متقابل و حراست از شأن و منزلت یکدیگر هستند.

در این راستا، احترام گذاشتن به مرد یکی از مهم‌ترین راه‌های ابراز محبت به او از سوی همسرش است. وقتی زن، هنگام ورود شوهر به منزل، با لبی خندان و چهره‌ای گشاده به استقبال همسرش می‌رود، به او سلام می‌کند، به او خوش آمد می‌گوید، از او پذیرایی می‌کند، مؤدبانه کنار او می‌نشیند، به صحبت‌هایش گوش می‌دهد، مهم‌ترین کارها را در جلب محبت و رضایت شوهرش انجام داده است.

پیامبر اکرم(ص) فرمودند: «حق الرجل علی المراة إنارة ‌السراج و إصلاح الطعام و أن تستقبله عند باب بیتها فترحب؛[2] حق مرد بر زن آن است که چراغ خانه را روشن کند، غذا را آماده کند و هنگام ورود مرد به خانه، تا جلوی در، به استقبال او برود و به او خوش‌آمد بگوید.»

3. به شوهرتان توجه کنیدمردها نیازمند آنند که از سوی همسرشان مورد توجه قرار گیرند. می‌خواهند همسرشان آنان را در مقایسه با دیگران، به‌خصوص فرزندان، در اولویت قرار دهند و آن‌ها را مهم‌ترین شخص زندگی خود بدانند. مردها می‌خواهند همسرشان به خواسته‌ها و نیازهای آنان توجه کنند؛ اگر خسته‌اند اسباب استراحت آنان را فراهم کنند، اگر گرسنه یا تشنه‌اند نیازشان را برطرف کنند و اگر بیمارند و نیاز به مراقبت دارند، از آنان مراقبت و پرستاری کنند.یکی از مهم‌ترین کارهایی که زن می‌تواند برای شوهرش انجام دهد این است که به او فرصت دهد با او درد دل کند و مسائلی را که قادر نیست با کسی در میان بگذارد، به او بگوید. زن‌هایی که به این وظیفه عمل می‌کنند باعث موازنه و تقویت احساس تعادل روحی در مرد و خوشبختی و کامیابی در ازدواج هستند. گوش دادن به درد دل و حرف‌های شوهر، بدون آنکه اظهار نظر یا اندرزی به او داده شود، روشی است برای محبت کردن به مرد؛ که موجبات محبوبیت زن را نیز فراهم می‌آورد.

4. شوهرتان را همان‌گونه که هست بپذیریدیک مرد نیاز دارد همان‌گونه که هست، پذیرفته شود؛ دقیقاً همان‌طوری که هست (با همة عادات خوب یا بدی که دارد). این نوع پذیرش کامل و همه جانبه، وی را متقاعد می‌کند که شما به راستی او را دوست دارید. همسر شما نیاز دارد که احساس کند از اهمیت برخوردار است، دوستش می‌دارند و وی را می‌پذیرند. اگر شما ویژگی‌های فردی او را نپذیرید پس چه کسی باید پذیرای آن‌ها شود؟

یک زن شایسته، به علائق خاص شوهرش توجه می‌کند؛ خواه این علاقه‌ها یک غذای خاص، روابط جنسی، یا کوهنوردی با دوستان باشد. یک زن کامل، به شوهرش امکان می‌دهد که از پذیرشی بی‌قید و شرط برخوردار شود. بنابراین:الف. هیچ‌گاه غر نزنید. مرتب اشکال گرفتن از کارهای شوهر و غر زدن برای چیزهای بی‌اهمیت فقط او را از محیط خانه بیزار می‌کند. تأثیر غر زدن، درست برعکس پذیرش وضعیت شوهر است.

ب. هرگز او را با مرد دیگری مقایسه نکنید. مردهای دیگر را به رخ شوهرتان نکشید. این کار به او احساس ناشایستگی می‌دهد و اعتماد به نفس را از او می‌گیرد. هر مردی دوست دارد بابت توانایی‌ها و محاسنش از سوی همسر مورد تحسین قرار گیرد. به او اجازه دهید همان مرد شایسته‌ای باشد که هست. بدانید اگر به هر کسی آزادی بدهید که خودش باشد، او بهترین فرد خواهد شد.

5. شوهرتان را تحسین کنیدبه عنوان یک زن، شما آرزو دارید که مورد عشق و علاقه همسرتان باشید. در مقابل، شوهر شما هم به عنوان یک مرد آرزو دارد که شما وی را تحسین کنید. این نخستین نیاز او در خانه است. شما همان شخصی هستید که شوهرتان نیاز داردکه احساس کند در نظر شما فرد خاصی است و جایگاه ویژه‌ای دارد. او با شما ازدواج کرد زیرا فکر می‌کرد که شما بهترین همسر دنیا هستید. در مقابل، او به حمایت و تحسین شما نیاز دارد. او برای آنکه همیشه با شور و نشاط باشد به تحسین‌تان نیاز دارد وگرنه به خانواده‌اش بی‌رغبت می‌شود.

از همین حالا تصمیم بگیرید که وجود شوهر خود را در منزل جدی بگیرید و محبت به شوهر را در برنامه رفتاری قرار دهید.. هنگامی که صحبت می‌کند تحسینش کنید. به چیزی که می‌گوید توجه کنید. اجازه دهید که احساس کند شما خیلی به او اهمیت می‌دهید. به صفات تحسین برانگیز او توجه کنید. همة مردها صفات قابل‌تحسینی دارند. از شوهرتان که عادت دارد با کلمات شیرین خود، دل شما را شاد کرده، به وجدتان آورد، تعریف و تمجید کنید. ممکن است شوهر شما اندام خود را دوست داشته باشد. او از شما می‌خواهد که جسمش را دوست بدارید و تحسین کنید. تنها راهی که برای این کار وجود دارد این است که به او بگویید اندام هیکلش را دوست دارید. همچنین می‌توانید از هوش و عقل و درایتش، از اخلاق خوبش، از وقت‌شناس بودنش و… تعریف و تمجید کنید.

منظور از این سخنان این نیست که شما برای اینکه در شوهرتان یک احساس غرور و شخصیت پدید آورید، به دروغ و نیرنگ متوسل شوید. همة افراد، تفاوت میان تحسین و تملّق را درک می‌کنند. بلکه منظور این است که شوهرتان نیاز عمیقی به تحسین واقعی دارد. درصدد یافتن تحسین‌های تازه برآیید. نقاط قوتی را که شوهرتان دارد و شاید خودش هم به دارا بودن آن صفات توجه ندارد، پیدا کنید و او را به خاطر داشتن آن‌ها تحسین کنید.

6. خود را برای شوهرتان بیاراییدیکی از نیازهای اساسی شوهر شما این است که از نظر جسمانی برای او جذاب باشید. او عاشق اندام شماست. سر و وضع آراسته، همان چیزی است که شوهرتان از شما می‌خواهد. او می‌خواهد وقتی به خانه می‌آید همسرش با تمام لطافت‌های زنانگی منتظر او باشد. اگر لباس شما بد و کهنه باشد و خسته به نظر برسید، او را

 

چگونه قلب شوهرم را از عشق سیراب کنم
چگونه قلب شوهرم را از عشق سیراب کنم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *