چگونه مرد متولد خرداد را عاشق خود کنیم

 
helpkade
چگونه مرد متولد خرداد را عاشق خود کنیم
چگونه مرد متولد خرداد را عاشق خود کنیم


جهیزیه ات رو قسطی وبدون پیش پرداخت بخر

خریدقسطی جهیزیه بدون نیاز به پرداخت اولیه

مرد متولد خرداد ماه‎

 

چگونه مرد متولد خرداد را عاشق خود کنیم

عاشق یک چنین مردی شدن موجب می شود که احساس مطبوعی از تامین به شما دست بدھد زیرا پیوسته یقین خواھید داشت کسی را دارید که ھر وقت به وی نیازمند شدید، به کمکتان بشتابد و ھرگز تنھایتان نمی گذارد . تمام تردیدھای اجتماعی که قبل از ازدواج با او داشتید، سریعا از بین می روند، با وجود این ھیچ بعید نیست که اگر صبح روز شنبه او را برای خرید نان به خارج بفرستید، تا یکشنبه ظھر برنگردد .

 

اگر می خوھید اعصاب آرام و راحتی داشته باشید، ھرگز منتظرش نباشید و ھنگامی که خواست از منزل خارج شود، گوشه کتش را نچسبید . وقتی موفق شدید طبیعت نا آرام و رفتار غیر قابل پیش بینی اش را درک و قبول کنید،دیگر کارھا برایتان سھل و ساده می شوند .

 

شاید این حالت مغایر با رفتار مردی باشد که زنش می تواند روی شراکت او در زندگی حساب کند ، ولی در عمل این نا پایداری ھا ربطی به فکر و احساسی که او راجع به ھمسرش دارد ، ندارد . دختری که به عقد یک مرد متولد خرداد می آید، نه تنھا می تواند مطمئن باشد که شوھرش ھرگز در مشکلات و پیچ و خم ھای زندگی او را تنھا نمی گذارد، بلکه در عمل ھمیشه لااقل دو نفر ھمراه دارد که ھر دوتایشان ھمان شوھر او ھستند. شما می دانید که او در برج دو پیکر به دنیا آمده است . مثلا موجودی است که دو روح کاملا متفاوت در یک کالبد داشته باشد. حتی شخصیت او دوگانه است . او خوش صحبت و مردم دار است. به مھمانی رفتن و مھمانی دادن و با مردم جوشیدن را دوست می دارد . ھم صحبت خوبی است . غالبا شمع مجلس است و در گفت و گو نکته سنج و باذوق است .

 

اگر با او آشنا شدید ، اگر با او گرم گرفتید، اگر از او خوشتان آمد، اگر به فکر حلقه نامزدی و سفره عقد افتادید، از ابتدا بدانید که مردی را برای زندگی انتخاب کرده اید که ممکن است ماه عسلش را نصفه کاره رھا کند و برای انجام کاری تک وتنھا به یک شھر دیگر برود . وزش یک باد و نسیم تصمیم و رای او را بر می گرداند. او به شدت از تنھایی نفرت دارد و ھمیشه مایل است در جمع باشد . اگر برای مدت درازی بماند، کارش به اشک و آه و فغان خواھد کشید. یک روز ممکن است نامزد متولد خرداد ماه شما شاد و خندان به دیدنتان بیاید و پیشنھاد کند که با ھم به دیدن یک فیلم کمدی و یا تماشای یک سیرک بروید . او برای شما گل ، عطر ، صفحه ، کتاب و کادوھای دوست داشتنی دیگر می آورد . شما دعوتش را قبول می کنید و با ھم به گردش می روید ، ساعات خوشی با سرعت سپری می شوند و شما از اینکه در کنار مردی این ھمه خونگرم وشاد و خوش سر و زبان غرق در شادی و نشاط ھستید، از خوشحالی در پوست نمی گنجید .

 

او به صد شیوه مختلف به شما می گوید که دوستتان دارد، شیوه ھایی که نظیرش را ھیچ کس دیگری نم داند.فردای آن روز تلفن زنگ می زند و او بدون ھیچ دلیل قانع کننده ای قرار ملاقات بعدی اش را با شما به ھم می زند و موجب می شود که ھزار فکر و خیال ناباب در قلب و مغز شما به وجود بیاید. آیا اظھار عشقش به شما شوخی بوده است ؟ آیا دوست دختر دیگری پیدا کرده است ؟ آیا کار خلافی از شما سر زده است ؟ آیا گرفتاری خاصی برایش پیش آمده است ؟چند روز بعد باز سر وکله اش پیدا می شود ، با دھھا جمله خوش آیند وچھره ای مملو از نشاط، اگر کوچکترین حرکتی از شما مشاھده کند که دال بر رنجش شما باشد ، سخت متعجب می گردد، اما در ھمان حالت ممکن است از شکل کفش و یا آرایشی که کرده اید انتقاد کند و یا با فلان نظریه ای که ابراز می دارید، مخالفت نماید و حتی بگویید که شک دارد که در جوار یکدیگر خوشبخت خواھید شد .

 

درباره این رفتار ضد و نقیض واین کردار مغشوش ابدا حیرت نکنید و علتش را جستجو نکنید زیرا خودش ھم جواب درستی برای توجیه کردن آن ندارد.اگر شما تاب مقاومت بیاورید وصبر و حوصله داشته باشید، ھفته بعد بار دیگر خود را با او در تئاتر، موزه، سینما ، کتابخانه و یا گالری نقاشی می بینید و عمیقا مجذوب اطلاعات وسیع و عمیقش در رشته ھای مختلف علمی و ھنری می شوید. در ھمان لحظات ناگھان دست شما را در دستش می گیرد و پیشنھاد می کند که با وی ازدواج کنید، درست به ھمین صورت، خیلی برق آسا، لحن کلامش آن چنان صادقانه و نگاھش آن چنان صمیمی است که شما در یک لحظه تمام آن

» چندگانگی ھا، تمام آن خلف وعده ھا، تمام آن تضادھا را فراموش می کنید و می گویید در یک چنین موقعیتی، اگر واقعا خیال شوھر کردن دارید، کوچکترین تردیدی در جواب ،« حاضرم مثبت دادن سریع به خودتان راه ندھید زیرا در غیر این صورت ممکن است او عقیده اش را می شوید.بله « چیستان » خیلی زود عوض کند، به این ترتیب است که شما ھمسر یک مرد و سئوال مشکل است. اگر شما انتظار دارید که شوھرتان آدم ثابت قدم و « چیستان » او ی بدون تلون مزاج باشد پیوسته مثل مجنون به لیلی خود عشق بورزد وھرگز حرف و عقیده اش را عوض نکند، در اشتباه کامل بسر می برد.

 

اگر یک چنین آرزوھا و نیاتی در سر دارید، ھرگز خود را برسر راه یک مرد متولد شده در ماه خرداد قرار ندھید. اگر از زمره زنانی ھستید که می خواھید زندگی آرام ، مطمئن و یکنواخت و معمولی داشته باشید ، از مرد متولد خرداد ماه حتما بگریزید . نمونه بسیار بارز دو شخصیتی بودن متولدین خرداد را می توانید از دھان یکی از زیباترین و مشھورترین ھنرمندان ھالیوود بشنوید . او می گوید که یک روز تعطیلات آخر ھفته را به اتفاق عده ای از دوستان و آشنایان میھمان یکی از کارخانه دارھای بزرگ بودم، او ما را به کشتی تفریحی خود دعوت کرده بود تا در سواحل زیبای مدیترانه به گردش بپردازیم. این اولین باری بود که من او را می دیدم و وقتی پا بر روی عرشه کشتی اش گذاشتم، با برخورد بسیار سرد وی مواجه شدم. رفتار او طی دو روز بعد ھم به قدری توھین آمیز جلوه کرد تا جایی که به یکی از دوستانم گفتم نمی دانم او که اصلا نمی خواھد با من حرف ھم بزند، چرا مرا به این میھمانی دعوت کرده است.

 

این اولین باری است که من او را می بینم و ھیچ دلیلی برای این رفتار بی نزاکتش نمی توانم حدس بزنم. اما این خانم گول ظاھر میزبان را خورده بود زیرا این مرد متولد خرداد مدت ھا بود که عاشق او شده بود و این عشق در طی آن دو روز چنان شدت پیدا کرد که سر انجام از وی خواستگاری کرد و کارشان به ازدواج کشید، اما آیا این رفتاری است که باید از یک عاشق سر بزند؟ھمانطور که قبلا نیز گفته شد، مرد متولد خرداد علاقه دارد که مرموز جلوه کند و چندگانگی خلقی و روحی او نیز ناشی از ھمین رمز و راز است.گاه عاشق است و برای زنی می میرد ولی به او اخم می کند، گاه از کسی قلبا نفرت دارد ولی از روی سیاست و مصلحت با او چنان گرم می گیرد که گویی دیگر ھیچکس را به اندازه او در دنیا دوست نمی دارد .

 

کسانی که با او سر و کار دارند، ھمیشه گیج و سر در گم ھستند که میل باطنی و عقاید پنھانی او از چه قرار است.از این گذشته، مرد متولد خرداد میل ندارد که ھیچکس حتی ھمسرش و یا نزدیک ترین دوستش به خلوت دل او و ضمیر مخفی او راه یابد. او راز درونی اش را با ھیچکس در میان نمی گذارد و کسی را به صندوقچه اسرار دل خود محروم نمی کند و اگر شما ھمذسر چنین مردی ھستید، بھتر است که برای گشودن این صندوق اسرار پافشاری واصرار نکنید و او را به حال خود بگذارید .

 

مرد متولد خرداد قبل از ھر چیز انتظار دارد که ھمسرش از نظر روحی پشتیبان او باشد و اگر زنی توانست به این سئوال پاسخ مثبت دھد، خیلی زود می تواند او را تحت نفوذ خود بگیرد ، علی الخصوص که او به ھیچ وجه خودخواه نیست. اگر بتوانید ھوش و ذکاوت خود را در قالب زنانه به وی عرضه کنید، بر خلاف مردھای دیگر که از زن خیلی باھوش خوششان نمی آید، از شما استقبال می کند و احترام بیشتری برایتان قائل خواھد شد و ھمین موجب نزدیکی بیشتر شما و او خواھد شد.

 

مشھور است که متولد این ماه دوستان قدیم را به خاطر دوستان جدید فراموش می کند، اما بدانید که او این کار را به این علت انجام نمی دھد که قلب ندارد و قدر دوستی را نمی شناسد. بلکه این طبیعت اوست که در ھر لحظه به آن شخص و یا چیزی توجه داشته باشد که در آن موقع با حالت روحی و تمایل باطنی اش تناسب دارد.بسیاری از مردان متولد این ماه چند بار ازدواج می کنند، و اغلب این ازدواج ھا را در سنینی انجام می دھند که ھنوز جوان ھستند.طبیعی است که این قاعده کلیت ندارد اما اگر مرد خرداد دو زن نداشته باشد، از خیلی چیزھای دیگر دو تا دارد، مثلا دو تا اتومبیل، دو تا آپارتمان، دوتا شغل، دو تا لیسانس یا دکترا، دو تا حیوان خانگی، دو تا ریش تراش، دو تا سر گرمی، دو تا ھدف و… او واقعا دو نفر است.یکی از دوستان که روزنامه نویس است و در ماه خرداد متولد شده ،چنان دو شخصیتی شدیدی است که سالی دوبار به مرخصی می رود، یک بار به شمال، یک بار به جنوب.

 

او عاشق قایقرانی و اتومبیل رانی است، دو تا بچه دارد، ھم تار می زند و ھم سنتور، دو تا خود تراش برقی و بالاخره ده ھا فکر و ایده در سر دارد که به طور متوسط ھر شش ماه یک بار آنھا را عوض می کند. آنچه که عجیب بود، این بود که یک بار بیشتر ازدواج نکرده است، وقتی پرس و جو کردم، معلوم شد که پدرش متولد برج اسد (مرداد) است ( اگر یکی از والدینش متولد مرداد ویا اردیبھشت ) باشند، در طالع زناشویی اش اثر می گذارد تلون مزاج از او سلب می شود ) .

 

او در کارش زبر دستی و مھارت خارق العادھای دارد، به نحوی که در ھمان حال که مشغول نوشتن یک مقاله است، طرح کلی مقاله دیگری را ھم در سر می ریزد و این امر به ھیچ وجه موجب درھم و بر ھم شدن مطالبی که بر روی کاغذ می آورد، نمی گردد. او مرد دو چھره است با توانایی انجام کارھای گوناگون است.دو شخصیتی بودن بر امور مالی متولدین خرداد نیز اثر می گذارد . گاه به دست و دل بازی شھره آفاق است وگاه او را می بیند که دست ودلش برای خرج کردن یک شاھی می لرزد. از این نظر اگر معدل اعمال او را بگیرید،دست و دل بازی اش برجسته تر است .

 

او نه به جمع کردن پول علاقه دارد نه چیزی به دست بیاورد و بدون تغییر آن را از دست بدھد .بین صورت فلکی دو پیکر و اخبار و رد وبدل کردن اطلاعات رابطه ای نزدیک وجود دارد و به ھمین دلیل در مراکز خبرگزاری ھای عالم موفق ترین خبرنگاران ھمیشه کسانی ھستند که در ماه خرداد متولد شده اند. متولد جوزا کسی است که حتی اگر در یک سازمان خبری کار نکند وعملا به رد و بدل کردن اخبار و اطلاعات وعرضه کردن ایده ھای نو علاقمند باشد و قابلیت عجیبی برای کسب اخبار و شایعات و مبادله کردن آنھا داشته باشد. از نظر اینکه آیا در عشق و کار و زندگی موجود وفاداری است یا نه، باید گفت که به شیوه خودش او وفادار است و وفادار ھم باقی می ماند، اما این بدان معنی نیست که پس از زناشویی چشم و گوش خود را به روی تمام زنان عالم ببندد. او از یک طرف مرد جذاب خوش صحبتی است و از طرف دیگر تشنه معاشرت و گفتفوست و به ھمین جھت مورد توجه زنان قرار می گیرد و در مجالس و محافل ھم او و ھم زن ھا با او گرم می گیرند و به ھمین جھت ھمسر مرد متولد خرداد نباید از تیپ حسود و نظر تنگ باشد زیرا در این صورت بسیار رنج می برد. اما چون مردی صمیمی و منصف است، عدالت وانصاف کمتر به او و اجازه می دھد که به ھمسرش خیانت از یک حس ششم قوی برخوردار است و مچ دست خائن را به سھولت می تواند بگیرد.

 

او از نظر روحی و مغزی یک انسان خیانتکار نیست. مرد متولد خرداد پدری صبور ، آرام و مھربان است. او قادر است که مطالب خود را بدون پرخاش و با زبانی نرم و ملایم به فرزندان خود حالی کند و چون از روی شوق و ذوق با بچه ھا حرف می زند و بازی می کند، لذا

فرزندانش قبل از رفتن به مدرسه دارای اطلاعات و آمادگی کافی ھستند و از روشنایی ذھن و

فکر برخوردار می باشند. روابط پدر متولد خرداد و فرزندانش صمیمی و دوستانه است و آنھا به

سھولت اسرار دل خود را نزد پدر فاش می کنند.

 

البته این حسن روابط گاھی ھم موجب آسان گیری و لوس شدن بچه ھا می شود که باید از توسعه آن جلوگیری کرد و پدر خرداد ماه گاھی ھم باید از جذبه پدرانه و در مقام ریاست خانواده بودن استفاده کند و اجازه ندھد که بچه ھا ھمیشه او را پدری دل رحم و بخشنده و نرم و ملایم تلقی کنند . نکته مھم دیگر که باید در مورد مرد متولد خرداد در نظر گرفت، قولی ھای گاه به گاه اوست؛ چون دارای قوه تخیل بسیار و رویاھی فراوان و طبعی تنوع پرست و حادثه جوست ، گاھی حرف ھایی می زند و قول و قرار ھایی با اشخاص می گذارد و وعده و وعیدھایی می دھد که درست از آب در نمی آید و به ھمین جھت خلف وعده ھای او از سایر مردان بیشتر است .چگونه مرد متولد خرداد را عاشق خود کنیم

 

ضمنا این آقا ، بعضی اوقات نیز اھل زخم زبان زدن، کنایه زدن و آزار دادن است وتندی وتیزی زبان او با آنکه ھمراه با شوخی و لبخند است ولی چون خنجر به قلب می نشیند.حسادت صفتی است که شما تقریبا ھرگز در یک شوھر متولد شده در برج دو پیکر مشاھده نمی کنید و اگر احیانا موردی پیدا شد که آن فکر و حالت در او به وجود بیاید، فورا آن را با تمام قدرت از خود دور می کند ( مگر اینکه به ھنگام تولد صور دیگر فلکی در وضعی باشند که تاثیر شدیدی روی او گذاشته باشند ) طبیعی است که ھیچ انسانی را نمی توان یافت که به کلی فاقد حس حسادت باشد، اما در متولد برج خرداد میزانش بسیار کم می باشد .

 

در مورد عشق نیز به جنبه ھای جسمانی و سکسی آن توجه زیادی ندارد . احساس او از آنچه که می بینید ویا می شنود، خیلی بیش از دیگران است و صورت فلکی ماه تولدش برابر صور فلکی دیگر به وی کمک می کند تا به نکات باریک پی ببرد . عشق او چنان جنبه ملکوتی دارد که انسان گاھی خیال می کند اصلا به جنبه ھای جسمانی و مادی آن به کلی بی توجه است، در حالی که شما اگر انتظار ندارید که عشقتان مرد غار نشینی باشد که با چوب توی مغزتان بکوبد و بعد موھایتان را بگیرد و تا توی غار محل سکونتش روی زمین کشان کشان ببرد ، او یکی از بھترین عشق ھای دنیاست .

 

متولد خرداد با عاشقانه ترین جملات و رویا انگیز ترین تخیلات از عشق خود با شما صحبت می کند و قلب شما را با گواراترین لذت ھای شفاھی و شاعرانه لبریز می سازد . به خاطر داشته باشید که سرد مزاجی مرد متولد خرداد وقتی از بین می رود که بتوانید ھمان نوایی را که در گوش او طنین انداز است، بشنوید و ھمان تخیلاتی را که در سرش وجود دارد، درک کنید . او مدتھا قبل از آنکه بخواھد و یا بتواند عشق خود را از راه جسمانی ظاھر سازد، نیازمند به آن است که از نظر تخیلات و ایده آل ھا ارضا شده باشد. شاید انجام این کار غیر مقدور به نظر برسد ، ولی به ھر صورت آن تنھا راھی است که قلب شما و قلب او را به ھم وصل می کند. ضمنا شما باید به تکیه کلام معروف او توجه مخصوص داشته باشید .

 

اگر من عاشق تو بودم ، می توانستیم ، یا اگر من عاشق بودم، » : این تکیه کلام این است اینھا جملاتی است که شما ممکن است از دھان او به دفعات مختلف بشنوید . « ممکن بود جملاتی که گاھی اوقات خودش ھم نمی تواند تمامشان کند. در اغلب این موارد شما می توانید با خیال راحت این اگرھا را از ابتدای جملات او حذف کنید زیرا در نود درصد مواقع منظور او از به کار بردن این کلمه حالت نفی دادن به جمله نیست . او این کار را بر حسب عادت و به عنوان یک اقدام غیر عادی احتیاطی انجام می دھد . مرد متولد خرداد از شنیدن انتقاد از رفتار عاشقانه اش چنان بیزار است که زندگی چند ساله اش را به این خار بر ھم می زند .

 

منبع: سامیازا

 

مطالب بیشتر برای زندگی بهتر


درخواست مجرب ترین وکلا طلاق توافقی


خرید ماست ساز پونته


سفارش آنلاین کیک تازه خانگی


یادگیری زبان با بهترین متدهای روز دنیا


لوازم خونگیت رو اقساطی نو کن!


کلکسیون فرشهای مدرن و کلاسیک برای خرید


سینما رو به خونت بیار!

قبل ازخرید،فرش مورد نظرت رو تو دکورتست کن


خرید دستگاه تصفیه آب با شرایط اقساطی


این آزمون شخصیت شما را مشخص می کند


سریعترین راه یادگیری زبان انگلیسی


حس می کنی دچار کم شنوایی شدی؟


خرید دستگاه تصفیه آب با شرایط اقساطی

درانتخاب همسرآینده‌تان دچارتردید شده‌اید؟

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

شما متولد چه ماهی هستيد؟

مردی که در ماه خرداد متولد شده است موجودی خلاق,دارای استعداد هنری, دارای قوه تصور و استعداد اختراع کردن است.مسایل مورد توجه او بسیار است و از این راه می توان توجه او را جلب کرد و آن را حفظ نمود,لیکن نبایستی خودتان را زیاد مطرح کنید زیرا او موجود پر حرفی است و میل دارد در مرکز توجه باشد.نسبت به او با توجه باشید, بگذارید آنچه را در قلبش می گذرد باز گوید: درباره زندگی اش,عشقهایش, شغلش, مشکلات مالی اش, دوستانش و خانواده اش.او به طور معمول در حلقه ای از افراد صمیمی جا دارد و شما بایستی به او آزادی کامل بدهید تا درباره آنها صحبت و بحث کند,حتی اگر این صحبتها برای شما خسته کننده باشد.وقتی با او صحبت می کنید هرگز سعی نکنید مکالمه را به خودتان اختصاص بدهید.به هر حال هر چه که می گویید باید ساده و صادقانه باشد,زیرا او از هر نوع تظاهر و تکبر بدش می آید.ایجاب می کند با او صداقت کامل داشته باشید چه در کلام,چه در فکر و چه در رفتار.او محافظه کار است و دوست ندارد در بین جمع احساساتش را به نمایش بگذارد.او طبعا مخالف خود نمایی و نشان دادن احساسات است.شما هم در روابط زناشویی خود با او کمی خوددار و کم حرف باشید.در واقع ممکن است از نظر عاطفی او را کمی سرد بیابید زیرا او بیشتر یک موجود معنوی است تا اهل توجه به مسایل جسمانی.او به مکانهای خلوت و تنهایی علاقه دارد.دوست دارد برای استراحت و آرامش به ییلاق برود,ولی ترجیح می دهد محل سکونتش در شهر باشد,جایی که بتواند هر وقت میل دارد با مردم بیامیزد.
سعی نکنید او را به مکانهایی که دوست ندارد ببرید.گرچه محبوب خرداد ماهی شما بدست آوردنش آسان نیست,ولی هنگامی که شما عشق و اعتماد او را بدست آوردید, موجودی وفادار و قابل اعتماد در زندگی تان خواهید داشت.
دوگانگی شخصیت در او بشدت یک زن متولد خرداد نیست زیرا آن را سرکوب می کند.با این همه او به آسانی عصبانی می شود و در مورد اشخاصی که عکس العملهایشان کند است,بی تحمل می باشد.
خودتان را آماده کنید تا با تغییرات سریعی که در برنامه هایش می دهد هماهنگ بشوید,زیرا او تصمیمات رعد آسا می گیرد و از تاخیر خشمگین می شود.

مرد متولد خرداد،خيلي زود وابسته نمي شود.و اگر با اقدام آني و بدون فكر،تصميم به ازدواج بگيرد،ممكن است بعدآ پشيمان شده و از همسرش جدا شود.وياممكن است شما با ديدن تغيير رفتار و اخلاق او بعد از ازدواج بسيار متعجب شويد.از آنجايي كه مرد متولد خرداد،انساني شاد،باهوش،پرحرف،مؤدب و خون گرم است،بسيار محبوب بوده و مورد توجه مردم مي باشد.و او به تمام معني انساني ايده آل است.

 

 

چگونه مرد متولد خرداد را عاشق خود کنیم

در مطالبي كه بيان شد در مورد متولد خرداد و اين كه مشكل عاشق و دلبسته مي شود،اما به اين منظور نيست كه مرد متولد خرداد هرگز عاشق نمي شود.او نيز عاشق و دلبسته شده و در اين صورت حساسات قوي خواهد داشت و براي وابسته كردن معشوقش تمام استعدادها و قابليت هايش را به كار مي برد.اين مرد كه تحت تأثير دوقلوهايي است كه يكي جدي و يكي ديگر سر به هوا مي باشد.به سرعت تغيير رفتار و شخصيت مي دهد.و اگر مرد متولد خرداد،شما را دوست داشته باشد،اين احساس خود را با سخناني شيرين بيان مي كند و به ندرت انساني پيدا مي شود كه احساس عشق و محبت خود را مانند مرد خرداد،بيان كند.

شما زماني كه به سخنان شيرين او گوش مي دهيد،خود را زيباترين،خوش بخت ترين و خوش شانس ترين زن دنيا مي پنداريد،اما اين مرد كه چنين شيرين سخن است،بعد از گذشت مدتي احساس عشق خود را آشكار نكرده و سخناني شيرين ابراز نمي كند.وشما،شايد فكر كنيد كه او ديگر شما را دوست نداشته و از شما خسته شده است.در اين شرايط،هرگز اشتباه نكنيد،زيرا مرد خرداد شما را واقعآ دوست دارد،اما گاهي افكار و انديشه هاي زيادي داشته و در مورد نقشه و طرح هايي فكر كرده و در مورد مسائلي تحقيق و كاوش مي كند و چون عميقآ به آنها فكر مي كند،ممكن است در مورد شما سهل انگاري كند. 

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

©
2021 دقیقترین مطلب موجود

با نیروی وردپرس

یادگیری زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 3615موضوع :

آموزش رایگان زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 4152موضوع :

Best sources of love and relationship from all […]تاریخ : ۰۳ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 1830موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 35847موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 4162موضوع : چگونه مرد متولد خرداد را عاشق خود کنیم

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 9226موضوع : جذب عشق

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 19060موضوع :

اگر مرد مورد علاقه تان یک مرد خردادی است نوین اطلس دات کام در این مطلب به شما نشان می دهد مرد متولد خرداد چه زنی را برای ازدواج دوست دارد و برای جذب چنین مردی چگونه باید با او رفتار کنید.

مردان خردادی به هدیه علاقه ی زیادی دارند و بسیار تحت تاثیر قرار می گیرند و با زنی ازدواج می کنند که به این موضوع اهمیت دهد. برای نگه داشتن یک مرد خردادی باید روابط عاشقانه تان را تا حد زیادی طبق میل او پیش ببرید. اگر می خواهید بدانید روابط عاشقانه ی یک مرد متولد خرداد چگونه است این مطلب را تا پایان دنبال کنید.

مرد متولد خرداد چه زنی را برای ازدواج دوست دارد

در فال عشق واقعی طرف مقابل مردان خردادی شخصیتی بسیار متعهد دارند و با زنی ازدواج می کنند که به تعهد و مسئولیت اهمیت زیادی بدهد. مرد خردادی زنی را برای ازدواج دوست دارد که برای خودش ارزش زیادی قائل باید و به خودش اهمیت زیادی بدهد.

اگر می خواهید بدانید یک مر متولد خرداد چه زنی را برای ازدواج انتخاب می کند می توان گفت این زن باید  با اعتماد به نفس و قابل اعتماد باشد و بتوان در مشکلات به او تکیه کرد.

استقلال شخصیتی و مالی یکی دیگر از ویژگی های زنانی است که مرد خردادی برای ازدواج دوست دارد. زنی که برای برآورده کردن نیازهای خود به دیگران احتیاجی ندارد و می تواند از پس زندگی خود برآید بسیار برای مردان خردادی جذاب خواهد بود.

برای اینکه یک مرد متولد خرداد با شما ازدواج کند باید قناعت را سر لوحه ی زندگی تان قرار دهید. مرد متولد خرداد بای زنی ازدواج می کند که او را همانطور که هست بپذیرد و برای تغییر کردن تحت فشارش نگذارد.

اهمیت به ظاهر و لباس نیز برای مردان خردادی خیلی مهم است. زنی که همیشه ظاهر آراسته داشته باشد و لباس های شیک بپوشد از نظر مرد مردادی یک زن ایده آل برای زندگی است. البته مردان خردادی بسیار حساس هستند و باید فقط در مقابل آن ها زیبایی خود را نشان دهید.

جذب مرد خرداد

می خواهید یک مرد خردادی را به خود جذب کنید؟

اگر پاسخ مثبت است راه حل های آن بسیار ساده هستند. با کارهایی خیلی کوچک و ساده که هیچ هزینه ای برایتان در بر نخواهد داشت می توانید زنی باشید که یک مرد خردادی دوست دارد با آن ازدواج کند و او را به خود جذب کنید.

لازم است علاوه بر ویژگی های شخصیتی که در بخش قبلی گفته شد نیازهای به خصوص یک مرد خردادی را بشناسید و برای جذب او این نیازها را برآورده کنید.

۱. با گوش دادن بدون نصیحت و انتقاد اجازه دهید به شما اعتماد کند.

او باید بفهمد که می تواند همه چیز را با شما درمیان بگذارد. و هرچه بیشتر به شما بگوید، تعهدش به شما بیشتر خواهد شد و بعنوان مثال، فرض کنید به شما می گوید که خیلی احساس بدی دارد که نتوانسته در دانشگاه مدرک بگیرد. شما باید فقط گوش دهید و بعد به او بفهمانید که به همان اندازه ای که اگر از دانشگاه تهران دکترا می گرفت دوستش دارید. اگر به شما گفت که نگران از دست دادن شغلش است، فقط گوش دهید و به او بفهمانید که حتی اگر کارش را هم از دست دهد باز همین قدر دوستش دارید. وقتی برای نصیحت کردن بعدها پیش خواهد آمد، وقتی که خودش دنبال نصیحت و راهنمایی باشد. اما در آن لحظه مطمئناً به تنها چیزی که نیاز ندارد این است که کسی نصیحتش کند. او فقط به شما نیاز دارد.

۲. به او نشان دهید فقط به خاطر خودش دوستش دارید و باعث شوید که مردتان احساس خاص بودن کند.

در ابتدای رابطه سعی نکنید اصول الدین از او بپرسید. از سوالاتی مثل، “چقدر درآمد داری؟”، “آیا دانشگاه رفته ای؟”، “کی و کجا ازدواج کردی؟”، “چرا جدا شدی؟”، “کار پدر و مادرت چیست؟” و … خودداری کنید. این سوالات نشان می دهد که شما قصد ارزیابی او را دارید تا ببینید فرد مناسبی برای ازدواج هست یا نه. یادتان باشد، حتی اگر بعداً بفهمید که یک میلیاردر است، لازم است که حس کند او را به خاطر خودش می خواهید.

درعوض از او درمورد احساسش نسبت به مسائل مختلف و علایقش سوال کنید. اگر به شما گفت که اخیراً یک پاداش خیلی عالی دریافت کرده، از او نپرسید آن پاداش چقدر بوده است. درمورد هیجان انگیز بودن آن تجربه با او حرف بزنید. باید از آن تجربه در کنار او لذت ببرید. بعد از مدتی همه چیز را به شما خواهد گفت مگر اینکه خیلی آدم مرموزی باشد که این خود یک علامت بسیار منفی است. باید طوری رفتار کنید که بفهمد که برای او فارغ از هر طبقه ای که در آن باشد ارزش قائل هستید.

۳. طبیعی رفتار کنید، خودتان باشید و علایقتان را پنهان نکنید.

اگر طرفتان می گوید به موسیقی رپ علاقه دارد و اسم خواننده هایی را که هیچوقت نشنیده بودید به زبان آورد، به هیچ وجه تظاهر نکنید که آنها را می شناسید و دوستشان دارید. خیلی راحت بگویید که هیچ چیز از آن سبک موسیقی نمی دانید.

اگر همیشه طرفدار اپرا بوده اید، بگویید. اگر موقع تماشای یک فیلم در کنار او گریه تان گرفت، هیچ اشکالی ندارد گریه کنید. اگر خواستید بخندید، بخندید. وقتی شما خودتان باشید او هم تشویق می شود که در حضور شما خودش باشد و تظاهر نکند. او آدم خاصی است و شما هم همینطور اما به طرق مختلف. هیچوقت برای گفتن یک دروغ خودتان را تحت فشار قرار ندهید.

۴. اجازه دهید او آزادیش را حفظ کند—حداقل تا میزانی منطقی.

باید به او نشان دهید که نمی خواهید همه چیز را از او بگیرید. بعنوان مثال، حتماً بگذارید وقتی را با دوستان خودش بگذراند. وقتی مردها بدون حضور خانم ها کنار هم باشند خیلی پیش می آید که یکی بپرسد “چطور تونستی امشب جیم بزنی؟” و همه مردها برای آن مردی که هیچوقت نمی تواند از دست زنش به دورهمی های مردانه بیاید احساس تاسف می کنند. این را یادتان باشد مردها فقط با بودن با زنی که دوستش دارند نیست که احساس مردانگی می کنند، بلکه با بودن کنار دوستان و رفقای هم جنس خودشان هم همین احساس را دارند. شما باید او را مطمئن کنید که او هنوز هم می تواند وقتی را با دوستانش بگذراند.

۵. اجازه ندهید زیاد برایتان خرج کند و قانع باشید (حتی اگر خودش بخواهد).

اگر اجازه بدهید اینکار را بکند، یک روز صبح از خواب بیدار می شود و از خودش می پرسد، “من دارم با خودم چه کار می کنم؟” شاید در ابتدای رابطه بخواهد با کمک کردن به درست کردن اوضاع در خانه تان، تعمیر کردن چیزهای خراب، مردانگی اش را به شما نشان دهد و شما هم احساس خواهید کرد که کسی هست که مراقبتان است اما اجازه ندهید خیلی پیش برود. اگر می توانید برای انجام کاری از کسی دیگر یا متخصصش کمک بگیرید، اجازه ندهید که او این زحمت را تقبل کند. نباید حس کند که بودن با شما خیلی برایش هزینه دارد. از او نخواهید به رستوران های شیک و گران ببردتان چون با اینکار برای او آسانتر خواهد بود که ترکتان کند و زن جدیدی برای خود پیدا کند. حتی سعی کنید خیلی وقت ها شما حساب کنید یا بخواهید که برای شام میهمان شما باشد و یا به جای رستوران گران به سینما بروید و شام هم پیتزا بخورید.

یکی از دوستانم چند وقت پیش می گفت با زنی که بود به مشکل خورده چون با اینکه هزاران بار او را به رستوران های خیلی گران برده و لباسهای گران قیمت برایش خریده بود حتی آن زن یکبار هم او را به شام دعوت نکرده بود. او این را به منزله این گذاشته بود که آن خانم قدر کارهایی که برایش کرده است را نفهمیده است. من از او خواستم این موضوع را با او مطرح کند و همین رابطه شان را نجات داد.

چگونه با یک مرد متولد خرداد رفتار کنیم

مرد متولد خرداد با زنی ازدواج می کند که با خلق و خویش آشنایی کامل داشته باشد و بداند در مقابل او باید چه کارهایی را انجام دهد و چه کارهایی را انجام ندهد. برای ازدواج با یک مرد متولد خرداد باید بدانید چگونه با او رفتار کنید. برای برخورد درست با مرد متولد خرداد نکات زیر را در نظر داشته باشید و آن ها را رعایت کنید:

۱- بدون اینکه خودش مایل باشد در زندگی خصوصی و افکار او کنجکاوی نکنید.

۲- به محافظه کاری او, با سخن گفتن غیر عادی, لباس پوشیدن غیر عادی, و کارهای غیرعادی دیگر, خدشه وارد نکنید. خیلی احتمال دارد که او سیگار کشیدن یا مشروب خوردن شما را تایید نکند…

۳- هر نوع تمایل به بد خلقی, اغتشاش یا ناسازگاری را در خود سرکوب کنید.

۴- سعی نکنید به او توصیه کنید که چه بخورد و چه بپوشد و اگر به نظر می رسد که به دوستان شما علاقه مند نیست آنها را به او تحمیل نکنید.

هدیه مورد علاقه مرد متولد خرداد

مردان خردادی با هدیه بسیار تحت تاثیر قرار می گیرند و می توانید برای جذبشان او را به هدیه ی مورد علاقه اش شگفت زده کنید. مردان متولد خرداد، به‌خصوص متولدین دهه اول این ماه، عمومـا افـرادی سخت‌کوش، با اراده، دارای پشتکار هستند. از لحاظ فیزیکی افرادی سالم، دارای استخوان‎ بندی محکم، چهره‎ای خوب، چشمانی تیره و پوستی نسبتا روشن هستند.چگونه مرد متولد خرداد را عاشق خود کنیم

با ذوق، هنر دوست، غیر حسود و کمی بدقول، برای فرزندان پدری نرم و مهربان، در زناشوئی و معاشرت با زن اهل تنوع و ماجرا، خوش صحبت است، علاقه دارد که مرموز جلوه کند، گاهی اهل زخم زبان، کنایه و آزار است. از شنیدن انتقاد از رفتار عاشقانه‌اش بیزار است.

خردادی ها افرادی اجتماعی هستند که علاقه دارند با دوستانشان در ارتباط باشند، مسلما در این زمانه با لوازمی مثل موبایل و تبلت و لپ تاپ و… این ارتباط را حفظ می کنند، پس به دنبال ایده ای کاربردی باشید برای لوازمی که همیشه استفاده می کنند. متولدین خرداد ماه عاشق مطالعه هستند، پس به دنبال هدیه ای مانند کتاب باشیم.

کادو پیچ زیبا برای هدیه برای آن ها اهمیت ندارد، بنابراین برای کادو کردن هدیه مورد علاقه ی مرد خردادی خیلی وسواس به خرج ندهید. ولی اگر چندین کادو برای آنها در نظر گرفتید، هرکدام را جداگانه کادو کنید و به او بدهید، ذات کنجکاو آن ها دوست دارد بداند داخل هرکدام از کادوها چیست. هدیه هایی مثل عطر وادکلن، هدفون یا حتی کنسول بازی می تواند برای مرد متولد خرداد مناسب باشد.

روابط عاشقانه مرد خرداد

همانطور که گفتم باید روابط عاشقانه را با مرد خردادی طبق میل او پیش ببرید. فکر می کنید خواسته ی آن ها از رابطه ی عاشقانه چیست؟

مردان متولد خرداد خواهان رابطه عاشقانه، صادقانه و بجا هستند. رابطه صادقانه برای آن ها در اولویت قرار دارد. یک مرد خردادی همسری می خواهد که به سوالات او صادقانه پاسخ بدهد و حتی در اطلاع رسانی داوطلب و پیش قدم باشد. او همسری می خواهد که با اطمینان خواسته ها و نیازهای خود را به زبان آورد. او همسری می خواهد که واقع بین باشد و با مهربانی حقیقت را بیان کند. یک مرد همسری می خواهد که او را سرزنش نکند و به حفظ اصالت خویش اهمیت بدهد.

مرد متولد خرداد، همسری خودکفا، خاطرجمع و مطمئن می خواهند. یک مرد خردادی می خواهد همسرش او را به خاطر خودش – نه از روی ضعف و نیاز مالی و عاطفی – بخواهد. یک مرد خردادی دوست دارد زن زندگی اش او را بخواهد و به او نیاز داشته باشد و در عین حال هویت و فردیت خودر ا حفظ کند. یک مرد متولد خرداد می خواهد همسری فعال و مستقل با دوستان و علایق جداگانه داشته باشد. از سوی دیگر بریا بودن در کنار همسر خود ارزش قایل هستند.

مردان خردادی خواستار رابطه و زندگی مشترک بدون سلطه جویی و بهره برداری هستند. آن ها به هیچ عنوان نمی خواهند زیر نفوذ کسی باشند. آنها نمی خواهند ذهن همسر خود را بخوانند یا سیگنال های ارسالی او را ترجمه کنند. آنها نمی خواهند مجبور شوند فراتر از حد آمادگی خود در یک رابطه پیش بروند. آنها نمی خواهند به خاطر تمام مشکلاتی که پیش می آید سرزنش شوند. آنها نمی خواهند در این بازی، مطیع و فرمانبردار کسی باشند.

نگه داشتن مرد متولد خرداد

برای نگه داشتن رابطه ی خود با مرد متولد خرداد و محکم کردن پایه های آن باید شگردها و سیاست های زنانه ای را به کار بگیرید. این راهکارها را نوین اطلس دات کام با بررسی ویژگی های شخصیتی و روحیات منحصر به فرد مردان خردادی به شما ارائه داده است. پس برای نگه داشتن یک مرد خردادی می توانید از آن ها کمک بگیرید. برخی از این راهکارها به شرح زیر است:

اگر در رابطه دچار مشکلی شده اید برای رفع آن مشکل راه حل پیشنهاد بدهید. هرگز از شرایط پیش آمده انتقاد نکنید.

وقت گذراندن با یکدیگر همیشه به رشد یک رابطه کمک می کند اما برای پایدار شدن رابطه نیاز است که گاهی از یکدیگر فاصله بگیرید و به محدوده شخصی یکدیگر احترام بگذارید. اگر این کار را نکنید برای او سوال می شود که چه جایگاهی نزد شما دارند و شما چه فکری درباره او می کنید.

این یکی از قوانین طلایی در رابطه هاست که همیشه مادرها توصیه می کنند. همین یک کلمه ساده هزار مفهوم برای طرف مقابلتان دارد. با این روش ساده باعث می شوید که فرد مقابل تان احساس ارزشمند بودن کند.

برای خیلی ها پیش آمده که اشتباه کرده اند اما نمی خواهند آن را بپذیرند. برای لحظه ای هم که شده غرورتان را کنار بگذارید و اشتباه تان را بپذیرید. اگر بپذیرید آسان تر بخشیده خواهید شد.

اگر نیاز دارید با فردی که در رابطه هستید درباره چیزی صحبت کنید تردید نکنید. اگر با این انتظار که او خودش متوجه می شود اصل مطلب را به زبان نیاورید ممکن است او برداشتی غیر از چیزی که انتظار دارید می کند. و این فقط به ضرر شماست.

با یک شاخه گل غافلگیرش کنید. برنامه پیک نیک بچینید و هر کاری که دوست داشتن تان را نشان می دهد. رمانتیک بودن مهم ترین گام در رابطه هاست.

مطالب مرتبط:

نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق

فال تاروت عشق و احساس

جذب مردان و ایجاد وابستگی

مرد متولد خرداد

فال عشق واقعی طرف مقابل

دعای بازگشت معشوق در سه روز

ترفند عاشق کردن مردان

چگونه یک مرد را وادار به خواستگاری کنیم

رفتارهای زنانه مورد پسند آقایان

novinatlas 1706 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

به به! از دست او حتماً سرسام می‌گیرید! مردان متولد خرداد بسیار گیرا هستند. دوست شما باشد یا عاشق شما، به هر حال وسوسه‌انگیر است و جالب اینكه خودش هم به خوبی می‌داند! اگر شما لارو جنبنده‌ای هستید پیله‌ای زیبا به دور شما می‌تند و صبر می‌كند تا به پروانه‏ای زیبا تبدیل شوید، اما وقتی به خواسته‌اش رسید، به این نتیجه می‌رسد كه دیگر پروانه دوست ندارد و آن وقتست است كه آرام و بی‌صدا می‌رود از آن پیله ابریشمی چیزی به جا نمی‌ماند و شما هم فقط یك سراب دیده‌اید. پس اگر می‏خواهید عاشق او شوید از ترفند خودش استفاده كنید. بهترین راه برای جذب او بی‌توجهی است. اگر در میهمانی‌ها تظاهر كنید كه او را ندیده‌اید، خواهید دید كه چطور به خود می‌جنبد و در عرض دو دقیقه به هر بهانه‌ای كه شده خود را به كنار شما می‌كشاند. او به هر چیزی كه در اطرافش باشد توجه می‌كند و همیشه بیشترین توجه او به شماست و مشكلات شما از همین جا آغاز می‌شود چون چنان برای شما از عشق نجوا می‌كند گوئی هیچ‌گاه چنین سخنانی نشینده‌اید و مشكل عمده‌تر اینكه او حتی اگر شما را دوست نداشته باشد باز هم عاشقانه برای شما زمزمه خواهد كرد.

او می‌ترسد نكند توانائی‌های سرنوشت‌ساز او (جذابیت) رو به زوال باشد، پس تصمیم می‌گیرد توانائی‌هایش را امتحان كند و ندرتاً شكست می‌خورد. واقعیت این است كه او روحیه‌ای ماجراجو دارد. حتی وقتی ازدواج می‌كند باز هم نظری به زن‌های دیگر دارد. اگر روزی به شما تلفن كرد و گفت كه به سفر می‌رود، خیلی به گفته‌اش اطمینان نكنید چون احتمالاً در جای دیگر مشغول خوشگذرانی است. مرد خرداد حتی در عین وفاداری به همسرش علاقه دارد تا وارد جمع زن‌های دیگر شده و با آنها گپ بزند.

كمی دقت كنید شاید مردی متولد خرداد كه ازدواج كرده و از زندگی‌اش هم راضی است ولی هنوز هرجامی‌رود به زن‌ها می‌گوید كه عاشق آنهاست (و واقعاً عاشق آنهاست بشناسید) او همه آنها را دوست دارد ولی به روش‌های مختلف و دلایل متفاوت. سیاره متولدین خرداد عطارد است. بسیاری از مردان عطاردی چشم‌هائی زیرك و زیبا و معمولاً مژه‌هائی بلند دارند. طرز تفكر و سوخت و ساز عطاردی معمولاً از آنها مردانی لاغر اندام می‌سازد. از آنجا كه به ژست اهمیت می‌دهد، اگر تاجر باشد، حتماً دسته چك‌های زیادی ( برای ژست و پز) به همراه خواهد داشت و دفتر كارش پر از تلفن‌های بی‌سیم شیك و آخرین مدل است و به‌طور همزمان راه می‌رود و صحبت می‌كند. ‌دفتر كار او پر از لوازم اداری متنوع است. البته او به واژه پرداز بیش از هر چیزی علاقه دارد.

جوزا نشانه ارتباطات است اما برای مرد متولد خرداد، برقراری ارتباط با نوزاد سخت و گیج‌كننده است. تا وقتی كه عضو جدید خانواده نمی‌تواند صحبت كند، پدر خانواده نگران و عصبی است. اما به محض اینكه نوزاد كوچك شروع به صحبت می‌كند شادی پدر هم شروع می‌شود. او عاشق بازی كردن با بچه‌هاست و علت اینكه بچه‌ها هم عاشق او هستند این است كه او مثل برادر بزرگتر با آنها رفتار می‌كند. به‌طور كلی فرق نمی‌كند كه از صدور شناسنامه او چند سال گذشته باشد چون در هرحال او كودكی بیش نیست.

زن متولد خرداد معتقد است ماهی برای مغز مفید است اگر می‌خواهید او را شیفته خود كنید یك بشقاب ماهی را تا ته بخورید!چگونه مرد متولد خرداد را عاشق خود کنیم

او پول زیادی بابت هزینه پستی می‌پردازد و همیشه هم به تنهائی به پستخانه می‌رود. اگر شما دوست او هستید از دریافت یك خروار كارت پستال و یادداشت‌های كوچك او خوشحال خواهید شد چون او دایماً با شما در تماس است. دفترچه یادداشت او پر از قرار ملاقات، برنامه و وظایف اوست و اگر می‌خواهید او را ببنید، حتماً دو هفته قبل وقت ملاقات بگیرید. او عاشق دیدن نمایش‌های جدید، آخرین فیلم‌ها و خواندن جدیدترین كتاب‌هاست و كسی است كه با رضایت كامل با شما به گردش‌های هنری، علمی، تفریحی یا ورزشی می‌آید.

بعضی از مردم می‌گویند كه زن متولد خرداد معمولاً شایعات خوبی برای گفتن دارد و می‌شود اعتراف كرد كه خبرهای بی‌مزه و یا چرت و پرت نمی‌‌گوید. ‌خبرهای او بسیار وسوسه‌انگیز و داغ و مربوط به مسائل روز است. توصیه می‌كنم هیچ رازی را به او نگوئید، چون مطمئناً كمی دور خودش می‌چرخد، چای دم می‌كند و برای پخش خبر جدید به یكی از دوستان تلفن می‌كند.

زن متولد برج خرداد دوست دارد بلوز و شلوار راحتی بپوشد. او قلباً‌ فمینیست است و عقیده دارد كه زنان از هر نظر با مردان مساوی هستند و او نیازی ندارد كه زنانگی خود را با زلم زیمبو و یا لباس‌های چین واچین ثابت كند بلكه می‌خواهد او را فقط به خاطر خود و افكارش دوست بدارید بنابراین خود او نیز به ذهن شما بیش از ظاهرتان علاقمند است.

بیشتر زنان متولد خرداد بسیار سرشناس هستند. اگرچه برخی می‌گویند آنها آدم‌هائی سطحی هستند، اما در واقع این‌طور نیست. او بر خلاف این آنها خود را به سرعت با محیط وفق می‌دهند. آنها همان‌طور كه در بحث‌ها در مورد موضوعات اصلی و شاخه‌های فرعی صحبت می‌كنند (چون آنها عاشق بحث و مذاكره هستند) به راحتی هم می‌توانند موضوع را عوض كنند. دوستان یك زن خرداد توصیف‌های مختلفی از او دارند. گاهی معتقدند او شبیه آفتاب پرست است و تحت تأثیر محیط و افراد مختلف رنگ عوض می‌كند. اما به‌طور كلی بهترین ویژگی او این است كه حتی اگر سعی كنید به هیچ وجه به ذهن او راه نخواهید یافت. فقط می‌دانید كه هفت روز هفته هر روز بیست و چهار ساعت كار می‌كند. اگر زندگی یا حتی اتاق خود را با او تقسیم كردید مطمئن باشید شادی او در تمام ساعات شبانه روز شما را مات و متحیر می‌كند.

فكر نمی‌كنم كه زن متولد این برج مادر خیلی خوبی باشد، او هم مثل همتای مردش بچه‌ها را وقتی دوست دارد كه بزرگ می‌شوند و زبان باز می‌كنند و به جای اینكه خودش بچه‌دار شود و یكی دو سال خود را به زحمت بیاندازد و هر سه ساعت یك بار بچه را تر و خشك كند و در تختخواب بگذارد، ترجیح می‌دهد كودكی را به خانه بیاورد و به فرزندی بپذیرد!

رفتار او اصلاً مثل مادرها نیست. اگر برای بچه‌ها آشپزی كند، لطف زیادی در حق آنها كرده و بچه‌ها باید خیلی هم خوشحال باشند. او بیش از تغذیه جسم، به تغذیه مغز آنها اهمیت می‌دهد و بچه‌ها را به سوی آموختن سوق می‌دهد و برای آنها داستان می‌خواند و آنها را تشویق می‌كند كه عاقلانه فكر كنند. اگر بچه‌ها بخواهند مادر آنها را در آغوش خود بگیرد، احتمالاً دلسرد و ناامید می‌شوند، اما اگر بخواهند آنها را نصیحت كند، حتماً به آنها كمك خواهد كرد.

جهت مشاوره رایگان درباره تبلیغات، با ما تماس بگیرید:

۰۲۱ – ۲۳۰ ۴۴ ۳۳۳

+۹۸ ۲۱ ۲۳۰ ۴۴ ۳۳۳

تلگرام آفتاب

اینستاگرام آفتاب

+۹۸ ۲۱ ۲۳۰ ۴۴ ۱۰۳

ایران، تهران، میدان نوبنیاد ، کوهستان سوم
،
پلاک ۳

پشتیبانی آفتاب

نگه داشتن مرد متولد خرداد از توجه به نیاز هایش سرچشمه می گیرد نه خواسته هایی که خودش فکر می کند برای وی مفید است.

روان تاروت در مورد بدست آوردن دل مرد خرداد ماهی ؛ پیشنهاد می کند ، به پنج مورد زیر توجه فرمایید :

الف – اجازه دهید متوجه شود چقدر وجودش برای شما اهمیت دارد.

ب – احترام به علایق وی باید حتماً در نظر گرفته شود برای این کار می توانید بر روی اعمال خوب وی متمرکز کنید .

ج – درست بر روی اولویت های زندگی همراه با برآورده موقعیت تمرکز کنید ، مثلاً در رستوران ، مهمانی ها یا حتی بیرون رفتن یعنی زمانی که به نقطه آسایش مردان خردادی نزدیک می شوید از مشکلات سخن به میان نیاورید .چگونه مرد متولد خرداد را عاشق خود کنیم

د – خودتان را ناتوان نشان دهید و از وی تقاضای کمک کنید ، ( طوری نیم شد نیمیمیری ).

ی – بد نیست از نظر فکری هم خود را به حالت خنگی بزنید ، در این جور مواقع مخاطب شما سطح هوش شما را ارزیابی می کند و برای فریب شما از راههای ساده استفاده می کند ، مفید بودن این مطلب آنجا برجسته می شود که شما تشخیص می دهید در حال فریب خوردن هستید و به صلاح دید خود گول می خورید یا نه ، به طور کلی خطرناک است او بفهمد از شما کمتر می فهمد .

اگر با او آشنا شدید ، اگر با او گرم گرفتید، اگر از او خوشتان آمد، اگر به فکر حلقه نامزدی و سفره عقد افتادید، از ابتدا بدانید که مردی را برای زندگی انتخاب کرده اید که ممکن است ماه عسلش را نصفه کاره رھا کند و برای انجام کاری تک وتنھا به یک شھر دیگر برود . وزش یک باد و نسیم تصمیم و رای او را بر می گرداند. او به شدت از تنھایی نفرت دارد و ھمیشه مایل است در جمع باشد . اگر برای مدت درازی بماند، کارش به اشک و آه و فغان خواھد کشید.

یک روز ممکن است نامزد متولد خرداد ماه شما شاد و خندان به دیدنتان بیاید و پیشنھاد کند که با ھم به دیدن یک فیلم کمدی و یا تماشای یک سیرک بروید . او برای شما گل ، عطر ، لوازم آرایشی ، کتاب و کادوھای دوست داشتنی دیگر می آورد . شما دعوتش را قبول می کنید و با ھم به گردش می روید ، ساعات خوشی با سرعت سپری می شوند و شما از اینکه در کنار مردی این ھمه خونگرم وشاد و خوش سر و زبان ، غرق در شادی و نشاط ھستید، از خوشحالی در پوست نمی گنجید . اما

او به صد شیوه مختلف به شما می گوید که دوستتان دارد، شیوه ھایی که نظیرش را ھیچ کس دیگری نم داند.فردای آن روز تلفن زنگ می زند و او بدون ھیچ دلیل قانع کننده ای قرار ملاقات بعدی اش را با شما به ھم می زند و موجب می شود که ھزار فکر و خیال ناباب در قلب و مغز شما به وجود بیاید. آیا اظھار عشقش به شما شوخی بوده است ؟ آیا دوست دختر دیگری پیدا کرده است ؟ آیا کار خلافی از شما سر زده است ؟ آیا گرفتاری خاصی برایش پیش آمده است ؟چند روز بعد باز سر وکله اش پیدا می شود ، با دھھا جمله خوش آیند وچھره ای مملو از نشاط، اگر کوچکترین حرکتی از شما مشاھده کند که دال بر رنجش شما باشد ، سخت متعجب می گردد، اما در ھمان حالت ممکن است از شکل کفش و یا آرایشی که کرده اید انتقاد کند و یا با فلان نظریه ای که ابراز می دارید، مخالفت نماید و حتی بگویید که شک دارد که در جوار یکدیگر خوشبخت خواھید شد .

درباره این رفتار ضد و نقیض واین کردار مغشوش ابدا حیرت نکنید و علتش را جستجو نکنید زیرا خودش ھم جواب درستی برای توجیه کردن آن ندارد.اگر شما تاب مقاومت بیاورید وصبر و حوصله داشته باشید، ھفته بعد بار دیگر خود را با او در تئاتر، موزه، سینما ، کتابخانه و یا گالری نقاشی می بینید و عمیقا مجذوب اطلاعات وسیع و عمیقش در رشته ھای مختلف علمی و ھنری می شوید. در ھمان لحظات ناگھان دست شما را در دستش می گیرد و پیشنھاد می کند که با وی ازدواج کنید .

تمام چندگانگی ھا، تمام خلف وعده ھا، تمام تضادھای دنیا را همه با هم دارد ، بزرگ ترین اصلحه در مقابل این معجزه قرن ، صبر است . افسانه هایی وجود دارد که قهرمانان زن آن با دانستن این راز بزرگ (( صبر )) ، توانسته اند با مرد خردادی زندگی رویایی داشته باشند .

عشق مرد خردادی به گونه های مختلفی از دختران دیده شده ولی به طور دقیق بخواهیم در روان تاروت تعریفی خواص ارائه دهیم ، دخی هایی که به خودآگاهی رسیده باشند ، مورد عشق شدید مردان متولد خرداد قرار می گیرند .

خود آگاهی یعنی توانایی شناختن یا داشتن درک از اینکه که هستم و چه می خواهم .

دخترانی که با نیازهای خود آشنا هستند، می دانند از چه راهی نیاز هایشان دست یافتنی هستند و بهترین راه دراین مسیر پانهادن این است که ، آنها را شناسایی کنیم ؟

برای رسیدن به خودآگاهی باید دست از فریب دادن خود و پنهان کاری برداریم .

همچنان به صورت خیلی روان در حال دنبال کردن مطالب روان تاروت هستید و خلاصه وار ولی شدیدن کلی و عملی به اطلاعتان پیش کش می کنیم که هدیه مورد علاقه مرد متولد خرداد باید شکاف روح او را پور کند .

یک خلاء معمولاً در خردادی ها هست که موجب بد اخلاقی و بیتابی آنها در زندگی می شود و علت تمام نارضایتی های آنهاست.

لطفن توجه داشته باشید که احساس پوچی و بیهودگی خیلی زود تر از مردان دیگر می تواند مردان خردادی را در مسیر آسیب به عزت نفس قرار دهد پس در انتخاب هدیه زیرک باشید.

در روان تاروت مطالبی مانند سایت های دیگر نخواهید یافت ، اینجا از لحاظ روان شناختی از طریق روان درمانگران در حال بررسی مطالب هستیم پس توجه داشته باشید مثلاً در خصوص مرد خرداد و عشق او ، جای دیگری اینگونه راهنمایی نمی گیرید و باز عرض کنم همه مطالبی که ذکر می شود را شما لازم ندارید ، به این دلیل است که اگر موضوعی را در خصوص توضیحات مطرح شده نفهمیدید لازم هم نیست که بفهمید .

مرد خرداد و عشق او را در یک کلام بگویم ، وی از دروغ متنفر است ، پس در شعاء صد متری وی از مطرح کردن انواع دروغ های زیر بپرهیزید .

الف – دروغ های مصلحتی : دروغ های که تعاملات اجتماعی را تسهیل می نماید

ب – دروغ های خنده دار : دروغ هایی که برای سرگرم کردن و خنداندن دیگران گفته می شود

ج – دروغ های تدافعی : دروغ هایی که در دفاع از خود یا دیگران گفته می شوند .

د – دروغ های ایثار گرانه : دروغ هایی که جهت سود رساندن به دیگری ، کاهش رنج یا افزایش اعتماد به نفس گفته می شوند .

م – دروغ های تهاجمی : دروغ هایی که جهت آسیب رساندن به دیگری به منظور سود بردن خویش گفته می شوند .

ه – دروغ های بیمار گونه : دروغ هایی که بدون هیچگونه دلیل مشخص گفته می شوند که به آنها دروغ های ناخواسته هم می گویند .

ی – دروغ گفتن به خود : خود فریبی در همه اشکال خود مخرب است . زیرا توانایی ما را برای درست زندگی کردن و رسیدن به خود واقعیمان تضعیف می سازد . صداقت با خود یکی از شرایط لازم برای رسیدن به مرد خرداد و عشق او است .

هیچ پیش نهادی صد در صد مأثر نیست باید دید فرد مورد نظر شما چگونه است که به طور اختصاصی راهکار هایی برای وی ارائه داده شود

در مرود مرد متولد خرداد غیر از اجتناب کردن موارد بالا باید بدانید که میزان رنج جسمانی آنها بستگی به میزان بیگانگی یا دور شدن آنها از خود واقعی شان دارد . به عبارت دیگر ، میزان بد اخلاقی آنها مرتبط است با اینکه چگونه از خود واقعی خویش جدا شده اند.

و شما با رعایت و اجتناب از موارد این صفحه ، حکم عملیات نجات برای زندگی این افراد هستید . در این عملیات و با اجتناب از آن موارد که در بالا آمده در حقیقت خود گمشده خودش یا بخش های طرد شده و جدا شده وجودش را درمان می کنید برای اینکه از بند این زندگی پر از نا آرامی نجاتش دهید ، می بایست کلیه بخش های وجودش را کنار هم قرار دهید ، این فرایند به عنوان افزایش دهنده رشید عاطفی و معنوی در آنهاست ، حتی در مواردی گذشته عشقی مرد مرداد در همان سالهای نخست زندگی وی از لحاظ رشد عاطفی و معنوی متوقف گردیده که شما باید این روند را جبران کنید . ( مدیونی بری سوء استفاده کنی از اینا که یادت دادم – یالا قول بده )

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

بعضی خواب ها مانند این و انواع آن نوید از موفقیت و رهایی از…

سلام من امروز بعد از نماز صبح خواب دیدم که توی کوچه (پسرخاله…

نشان دهنده بهتر شدن روز به روز رابطه شما با دختری که دوستش د…چگونه مرد متولد خرداد را عاشق خود کنیم

می گویند فاصله عشق و نفرت یک مو است اینگونه تعاریف برای انسا…

نشان دهنده علاقه زیاد شما در دنیای واقعی است به وی یک چیزی د…

به دست آوردن دل مرد متولد خرداد و در مورد مرد متولد خرداد از کارهای زیر اجتناب کنید و نقطه ضعف مردان خردادی و هدیه مورد علاقه مرد متولد خرداد و همه چیز درباره مردان متولد خرداد و گل مورد علاقه متولدین خرداد و رازهای رفتاری متولدین خرداد و عشق متولدین خرداد را در نم نمک ببینید.

مردان خرداد ماهی افرادی بسیار دوست داشتنی ، خوش زبان و مهربان هستند . به هر روشی احساست خود را بروز می دهد و از گفتن آن هیچ هراسی ندارد .مردان متولد خرداد از محیط اطراف خود شناخت دقیقی دارند و هرگز در توهم باقی نمی مانند.

آنها غیر حسود و کمی بدقول ، با ذوق ، هنر دوست ، پدری مهربان ، اهل تنوع و ماجراجویی در زناشوئی و معاشرت با زن ، خوش صحبت ، مرموز ، گاهی اهل زخم زبان ، کنایه و آزار هستند .

متولدین این ماه اغلب دارای قدی متوسط بوده ، خوشرو ، خوش زبان و صادق هستند.

مردان خرداد ماهی اغلب صبور و کاردان هستند. عیب دیگران را پنهان می کنند و از افراد حسود و خودخواه دوری می کنند. بیشتر خدا را یاد می کنند و از دعای خیر والدین خود بی نصیب نمی مانند. اغلب در چهره ، سینه ، پشت نشانی دارند که برایشان نیک است و آنان را نزد دیگران عزیز می‎کند.چگونه مرد متولد خرداد را عاشق خود کنیم

معمولا درآمد خوبی از راه تجارت یا کشاورزی کسب می کنند .

در طالع برخی از آنها سفرهای طولانی و پر سود وجود دارد.

طبع بیشتر آنها سرد و تر است.

در طالع اغلب مردان خرداد ماهی ، دو زن دیده می‎شود که از آن ها خیر و نفع می‎برند.

چنانچه در این بخش از نم نمک گفته ایم دو وجهی بودن خصوصیت بارز مردان خرداد ماهی است. به همین دلیل می توان گفت مردان خرداد ماهی آرامش را از شما سلب میکنند. چرا که اگر وجه دوم مردان خردادی ظاهر شود دیگر تمایلی به انجام کارهای قبل ندارد از این رو افرادی که با مردان خرداد ماهی معاشرت می کنند دچار سردرگمی شده و می گویند :

و چراهای بسیار دیگری که در هنگام مشاهده تغییر رفتار یکباره و عجیب مردان خرداد ماهیبه ذهن شما خطور می کند به همین خاطر اگر در جمع دوستان و خانواده خود ، مرد خرداد ماهی دارید خود را برای هر لحظه و یک اتفاق و برخورد جدید آماده کنید.

زنان مورد علاقه مردان متولد خرداد

در ابتدا باید بگوییم چگونه زنانی میتوانند با خصوصیات مردان خردادی کنار بیایند. مردان متولد خرداد کاملا متغیر و چند بعدی رفتار میکنند ، نمیتوانند به مدت طولانی زنی را در کنار خود داشته باشند.برای محبوب شدن نزد مردان خرداد ماهی باید زنی صبور و بزرگوار باشید ، او را کنترل نکنید و با تغییر رفتار و همچنین رفتارهای تکانه ایی مردان خرداد ماهی مشکلی نداشته باشید.

زنان صبور مناسب مردان خرداد ماهی

صبور بودن زنان به این دلیل اهمیت دارد که مردان خردادی در هر لحظه نظری متفاوت و احوالی متغیر نسبت به شما ، زمان و مکان می توانند داشته باشند. مثلاً اگر روزی در منزل نشسته باشید شاید برای خرید از منزل خارج شوند و دو روز دیگر بازگردند ، بنابراین تعجب نکنید.

ارتباط مردان متولد خرداد با زنان

مردان خرداد ماهی بسیار جذاب هستند. اگر شما را لارو جنبنده ای بداند ، پیله ای زیبا به دور شما تنیده و صبورانه منتظر می شود تا به پروانه‏ ای زیبا تبدیل شوید ، اما زمانی که به خواسته اش رسید ، شاید دیگر پروانه دوست نداشته باشد و آرام و بی صدا کنار می کشد . پس برای عاشق کردن او باید مانند خودش عمل کنید.

راه های جذب مردان خرداد ماهی

بهترین روش برای جذب مرد متولد خرداد بی توجهی است.اگر در میهمانی ها تظاهر به ندیدن او کنید ، خواهید دید که چطور در عرض دو دقیقه به هر بهانه ای که شده خود را به کنار شما می کشاند. او به اطراف خود و مخصوصا شما بسیار توجه می کند .برای شما آنچنان نجواهای عاشقانه سر می دهد که گویی تا کنون مانند آنها را نشینده اید ، حتی اگر شما را دوست نداشته باشد باز هم به زمزمه نجواهای عاشقانه خود برای شما ادامه خواهد کرد.

ترس اینکه جذابیت او رو به زوال باشد همیشه به همراه او خواهد بود. ، پس تصمیم به امتحان توانایی هایش می گیرد و به ندرت شکست می خورد. روحیه ماجراجویی او در زندگی زناشویی نیز قوی است. ازدواج مانع از توجه او به زن های دیگر نمی شود. اگر روزی با تلفن خبر از سفر خود داد نباید به گفته اش اطمینان کنید چرا که ممکن است در جای دیگر مشغول خوشگذرانی باشد.مردان خرداد ماهی با وجود وفاداری به همسر خود مایل هستند تا وارد جمع زنان دیگر شده و با آنها گپ بزند.

ماجراهای عاشقانه مرد متولد خرداد

شانس و بخت متولدین خرداد ماه ، دو برابر ماه های دیگر می باشدممکن است بیش از یک بار ازدواج کنند و دارای داستان های عاشقانه بسیاری باشد. اگر مرد خرداد ماهی پس از ازدواج احساس خوشحالی نداشته باشد ، مانعی برای جدایی از همسرش نمی بیندو به راحتی از او جدا می شود و اگر در چنین شرایطی دلبسته زنی دیگر شود برای دیدار او ، هیچ نیرویی نمی تواند مانع شده و او را در خانه نگه دارد .

پدر متولدخرداد ماه

نمادجوزا به نشانه ارتباطات است اما پدر خرداد ماهی در برقراری ارتباط با نوزاد کمی سخت و گیج کننده عمل می کند. تا زمانی که کودک نتواند صحبت کند ، پدر خانواده نگران و عصبی است. اما مادامی که شروع به صحبت کند شادی پدر هم شروع میشود. پدر متولد خرداد عاشق بازی کردن با کودکان است به همین دلیل کودکان او را مانند یک برادر بزرگتر دوست دارند. مهم نیست که چند سال سن داشته باشد ، چون در هرحال او کودکی بیش نیست.

پول و درآمد مردان متولد خرداد

مردادن متولد خرداد ماه دارای افکار و عقاید متفاوتی در مرود پول با دیگران هستند . بیشتر از متولدین ماههای دیگر به پول و مادیات اهمیت می دهد.گاهی اوقات بسیار خسیس و گاه بسیار بخشنده و سخاوتمند می شود. علاقه مند به خرید است ، شاید تمام حقوق خود را تا نیمه های ماه به اتمام برساند.

مردان خرداد ماهی دارای دو وجه شخصیت کاملاً متفاوت و مجزا هستند. یک وجه ، مهربانی ، دوست داشتن و توجه بی نظیر این مردان در مقابل وجه دیگر ، بی توجهی ، دوری گزینی و نامهربانی است که به دیگران منتقل میکنند. به همین علت مردان خرداد ماه با دو کهن الگوی : هرمس ، هفائستوس وجه تشابه دارند.

میزان هوش مردان هرمس

مردان هرمس با ذهنی باز و فعال مدام در حال اجرای ایده های جدید هستند ، فعال بودن و انجام فعالیت های جدید او بی حد است. ذهن فعال و باهوش و در حال تغییر و تحول به آنها در رهایی از بندها کمک می کند و آنها را به تعقیب ایده آلهای ذهنیشان سوق میدهد. مردان هرمس ، پیام رسان های خوب و قابل اعتمادی هستند و می توانند بدون قضاوت و پیش فرض ، ناقل یک پیام مهم باشند و به درستی آن را بیان کنند.

مسئولیت پذیری مردان هرمس

مردان هرمس در جذب یک گروه با یک سخنوری کوتاه نقش مهمی ایفا می کنند. فرار از بی مسئولیتی و گریز از هر چهارچوبی که بتواند آنها را در تنگای رفتار مسئولانه قرار بدهد از جمله خصلت های مهم آنهاست.

1. خصوصیات بارز مرد خرداد ماه چیست؟

جذابیت ظاهری خوش زبانی و مهربانی از خصوصیات بارز مرد خرداد ماه است که میتوان بدون دانستن ماه تولدشان به اینکه متولد چه ماهی هستند پی برد.

2. رگ خواب مرد خرداد ماه چیست؟

شاید تعریف از جذابیت های ظاهری رگ خواب مرد خرداد ماهی باشد. در واقع مرد خرداد ماه به هر میزان که مورد تعریف و تمجید قرار بگیرد احساس بهتری خواهد داشت.

3. تعریف کهن الگوی مرد خرداد ماه چیست؟

کهن الگوی هرمس کهن الگوی مناسب مردان خرداد ماه است که کهن الگوی برونگرایی است که کاملاً جذاب و فریبنده به نظر میاید و پر از رفتارهای تکانه ایی و یکباره و غافلگیر کننده است.چگونه مرد متولد خرداد را عاشق خود کنیم

4. زن مناسب مرد خرداد ماه چه کسی است؟

به قولی میتوان گفت همه زنها میتوانند برای مرد خرداد ماه مناسب باشند ، زیرا مرد خرداد ماه به هیچ وجه مایل به ازدواج نیست و صرفاً معاشرت های دوستانه را ترجیح میدهد.

خرداد و فروردین :

بد؛ افرادی پر جنب و جوش و بی قرار ناسازگار و بدون تفاهم

خرداد و اردیبهشت :

متوسط ؛ تیزهوش کنجکاو تنوع طلب چندان با هم سازگار نیستند

خرداد و خرداد :

خوب ؛ مشورت پذیر با استدلال توانا در برطرف کردن مشکلات

خرداد و تیر :

متوسط ؛ با روحیه تنوع طلب و بی قرار خودشان می توانند باعث ایجاد مشکلات شوند

خرداد و مرداد :

بسیار خوب ؛ زوجی جذاب و اجتماعی با صفات مشترک فراوان

خرداد و شهریور :

متوسط ؛ چندان ذوق و شوقی در روابطشان وجود ندارد

خرداد و مهر :

بسیار خوب ؛ خونسرد با سلیقه هنر دوست و بسیار با نشاط می باشند

خرداد و آبان :

متوسط ؛ برای رسیدن به خوشبختی باید یکدیگر راتحمل کنند

خرداد و آذر :

بسیار خوب ؛ سرشار از ذوق و شوق برای زندگی مشترک

خرداد و دی :

خوب ؛ خویشتندار سیاستمدار و از سازگاری مناسب برخوردارند

خرداد و بهمن :

بسیار خوب ؛ با روحیه انسان دوستی و همیشه آماده کمک به همدیگر

خرداد و اسفند :

بد ؛ خیالباف رویا پرداز مرموز عدم تفاهم با همدیگر

مرا برای نظرات کاربرانی بعدی به یاد بسپار

تاریخ پرداخت یارانه حمایت معیشتی دولت در بهمن و زمان واریز بسته کمک معیشتی بهمن و زمان واریز یارانه حمایت معیشتی بهمن دولت و ساعت واریز نقدی بهمن و یارانه حمایت معیشتی دولت بهمن ماه کی واریز میشه در نم نمک.

در ادامه با روش و دستور تهیه کباب چنجه گیلانی به همراه کیوی و نکات مهم آن با شما در نم نمک خواهیم بود.

All Rights Reserved – © 2016 – 2021

مشاغل و خدمات محبوب ایرانی


نشونه بزرگترین بانک اطلاعات مشاغل ایران

به به ! از دست مرد متولد خرداد حتماً سرسام می گیرید !

مردان متولد خرداد بسیار گیرا هستند . دوست شما باشد یا عاشق شما ، به هر حال وسوسه انگیر است و جالب اینكه خودش هم به خوبی می داند !  اگر شما لارو جنبنده ای هستید پیله ای زیبا به دور شما می تند و صبر می كند تا به پروانه‏ای زیبا تبدیل شوید ، اما وقتی به خواسته اش رسید ، به این نتیجه میرسد كه دیگر پروانه دوست ندارد و آن وقتست است كه آرام و بی صدا می رود از آن پیله ابریشمی چیزی به جا نمی ماند و شما هم فقط یك سراب دیده اید . پس اگر می‏خواهید عاشق او شوید از ترفند خودش استفاده كنید . بهترین راه برای جذب او بی توجهی است . اگر در میهمانی ها تظاهر كنید كه او را ندیده اید، خواهید دید كه چطور به خود می جنبد و در عرض دو دقیقه به هر بهانه ای كه شده خود را به كنار شما می كشاند.چگونه مرد متولد خرداد را عاشق خود کنیم

او به هر چیزی كه در اطرافش باشد توجه می كند و همیشه بیشترین توجه او به شماست و مشكلات شما از همین جا آغاز می شود چون چنان برای شما از عشق نجوا می كند گویی هیچ گاه چنین سخنانی نشینده اید و مشكل عمده تر اینكه او حتی اگر شما را دوست نداشته باشد باز هم  عاشقانه برای شما زمزمه خواهد كرد . او می ترسد نكند توانایی های سرنوشت ساز او ( جذابیت) رو به زوال باشد، پس تصمیم می گیرد توانایی هایش را امتحان كند و ندرتاً شكست می خورد. واقعیت این است كه او روحیه ای ماجرا جو دارد . حتی وقتی ازدواج می كند باز هم نظری به زنهای دیگر دارد. اگر روزی به شما تلفن كرد و گفت كه به سفر می رود، خیلی به گفته اش اطمینان نكنید چون احتمالاً در جای دیگر مشغول خوشگذرانی است.

مرد متولد خرداد حتی در عین وفاداری به همسرش علاقه دارد تا وارد جمع زنهای دیگر شده و ابا آنها گپ بزند.

كمی دقت كنید شاید مردی متولد خرداد  كه ازدواج كرده واز زندگی اش هم راضی است ولی هنوز هرجامیرود به زنها می گوید كه عاشق آنهاست (و واقعاً عاشق آنهاست بشناسید) او همه آنها را دوست دارد ولی به روشهای مختلف و دلایل متفاوت. سیاره متولدین خرداد عطارد است .

بسیاری از مردان عطاردی چشمهایی زیرك و زیبا و معمولاً مژه هایی بلند دارند. طرز تفكر و سوخت و ساز عطاردی معمولاً از آنها مردانی لاغر اندام می سازد . از آنجا كه به ژست اهمیت می دهد ، اگر تاجر باشد ، حتماً دسته چكهای زیادی ( برای ژست و پز) به همراه خواهد  داشت و دفتر كارش پر از تلفنهای بی سیم شیك و آخرین مدل است و بطور همزمان راه می رود و صحبت می كند . دفتر كار او پر از لوازم اداری متنوع است . البته او به واژه پرداز بیش از هر چیزی علاقه دارد .

جوزا نشانه ارتباطات است اما برای مرد متولد خرداد ، برقراری ارتباط با نوزاد سخت و گیج كننده است . تا وقتی كه عضو جدید خانواده نمی تواند صحبت كند ، پدر خانواده نگران و عصبی است . اما به محض اینكه نوزاد كوچك شروع به صحبت می كند شادی پدر هم شروع میشود.

مرد متولد خرداد عاشق بازی كردن با بچه هاست و علت اینكه بچه ها هم عاشق او هستند این است كه او مثل برادر بزرگتر با آنها رفتار می كند . بطور كلی فرق نمی كند كه از صدور شناسنامه او چند سال گذشته باشد چون در هرحال او كودكی بیش نیست .

منبع: beytoote.com

یه ریز پچ پچ می کردن و می خندیدن. بهم که رسیدن وایسادن. یه جوری نیگام می کردن. هر کدومشون یه چیزی می گفت. یکی شون گفت چرا تنها تو این بارون اینجا نشستی؟ یکیشون می گفت رنگا رو پاشیدی رو خودت نشستی بارون رنگت کنه؟ یکی دیگشون می گفت قیافتو کی نقاشی کرده؟ یکی می گفت عیبی نداره همینجوریم قشنگی، پسندیدیم، وای قیافشو! شده عین هو دلقکا. خانوم آینه بدم خدمتون؟ پارکم دسشویی داره برو خودتو ببین حیفه نخندی….

من از بس تو خودم بودم متوجه آرایشم که پاک بارون خرابش کرده بود نشده بودم. حتی لباسامم رنگی شده بود. مثل بی هوشا که وقتی به هوش می آن همه چی براشون عجیب و غریبه و نمی دونن چی شده و کجان، به خودم اومدم. دیدم رو نیمکت نشستم و یادم اومد اینجا پارکه. اونا هنوز داشتن مسخرم می کردن و می خندیدن. بدون اینکه باهاشون حرف بزنم بلند شدم برم. خیلی بهم برخورد. دلم شکسته بود. بی اختیار شروع کردم به دویدن. گریم گرفته بود. همینجوری که می دویدم اشکامم می ریخت. چند بار زمین خوردم. بار آخری افتادم رو چمنا. خیلی خسته شده بودم. چن لحظه نشستم، یه صدایی به گوشم می رسید. موبایلم بود. داشت زنگ می خورد. اصلا نیگاش نکردم. دوباره بلند شدم و دویدم. خودمو به دسشویی رسوندم. شلوارم و مانتوم تماما گلی شده بود و قرمزی کفشام دیگه دیده نمی شد. نگام که به آینه افتاد، دیدم همه چیز صورتم به هم ریخته. رژ لبام ریخته بود، سیاهی ریمل، رو گونه هامو پوشونده بود و سرخابشون به بناگوشم رسیده بود. پیشونیمم بریده بریده شده بود و قطرات آب قلمبه قلمبه رو صورتم چسبیده بود. یه لحظه خودم از خودم ترسیدم.

صورتمو حسابی شستم و سعی کردم با آب گلای لباسمو تمیز کنم. زدم بیرون. اینقدر دلم سنگین شده بود که یه ریز گریه می کردم. یاد رویای قشنگم افتادم و تو دلم به اون پسرا که به هم زده بودنش بد می گفتم. تو عمرم ضد حالی به این بدی نخورده بودم. حس بدی داشتم. انگار از خودم بدم می اومد. یاد اونهمه زحمتی که  واسه آرایشم کشیدم افتادم. با چه ذوق و شوقی آرایش کرده بودم. همش با یه بارون رفت. اونهمه زیبایی به زشتی تبدیل شده بود. عوض اینکه پسرا قربون صدقم برن دستم انداختن و حتی واسه اولین بار خودم از خودم ترسیده بودم. شاید همه اینا به خاطر این بود که یادم رفته بود با خودم چترمو ببرم . یا شاید اگه تو اون حس و حالی که داشتم نمی رفتم و اینهمه سوال و جواب نمی کردم، اینجوری نمی شد.

احساس بی هویتی می کردم. اینکه با یه اتفاق ساده و یه فراموشی کوچیک صورت زیبام زشت شده بود و حتی ترسناک شده بودم، اینکه کسایی که تا دیروز بهم احترام می ذاشتن و تیکه می گفتن و التماس می کردن حالا مسخرم کنن، اینکه اینهمه گریه کنم و حس هام قاطی بشن، همه باعث شده بود به این فکر بیفتم که چرا اینجوری شد؟ یعنی من تا وقتی محترمم که خوشگل باشم؟ یعنی من تا وقتی خوشگل می مونم که اتفاقی نیفته؟

این چطور؟

پانويس:دختر ها چي مي پسندن..راه وروش تور کردن پسران خوشگل.روش بوس کردن زن.عاشق کردن با نگاه..راههايي براي رابطه برقرارکردن پسر با دختران .حالات پسران هنگام عاشق شدن. شماره دادن دختران  به پسران.چطور پسري رو وادار به ابراز علاقه کنيم.چگونه يک مرد را مجذوب و دلباخته خود کنيم.جذب پسر با نگاه.آيا پسرها  ازدخترهاي خرخون دانشگاه خوششون مياد؟ پسرا عاشق چه جور دخترايي ميشن؟ پسرها از چه دختر هايي خوششون مياد.نگاه کردن دختر.نشونه هاي آدم هوس باز. دختر ها از چه ويژگي پسرها خوششون مي ياد.راه هاي عاشق کردن مرد متولد. شماره پسر خوشگل و خوشتيپ.روشهاي وابسته كردن دختران.روش هاي جذب مرد متولد فروردين.روش هاي جذب مرد متولد خرداد.روش هاي جذب مرد متولد تير.روش هاي جذب مرد متولد مرداد.روش هاي جذب مرد متولد شهريور.روش هاي جذب مرد متولد مهر.روش هاي جذب مرد متولد آبان.روش هاي جذب مرد متولد آذر.روش هاي جذب مرد متولد دي.روش هاي جذب مرد متولدبهمن.روش هاي جذب مرد متولد اسفند..عاشق کردن دختر يا پسر با نگاه کردن.رازهاي وابسته کردن دختر ها به خود.روش هاي تيکه انداختن غير مستقيم به دختر در دانشگاه.شماره يه دختر خوب و خوش بدن.ويژگي مردان خوشگل.دوست شدن فقط با دادن شماره..جلب وعاشق كردن پسر.پسر و جذبش..چشمک پسر به دختر ميتونه نشونه ي علاقه باشه.جلب وعاشق كردن پسر.روش خوشگل شدن پسرها.روش خوشگل شدن دختر ها..پسرها جذب چه دخترايي ميشن؟.رموز عاشق کردن پسر.عکس هاي دختران خوش اندام تهروني.راه هاي جذب کردن در نگاه اول.راه هاي بروز دادن علاقه و عشق.راه هاي جذب جنس مونث.چگونگي عاشق کردن يک پسر.تيپ خاص دخترانه.شناخت پسر از هر نوع.عاشق کردن پسران.چگونه يك مرد را عاشق خودتان بكنيد.طرز نگاه دختر عاشق به پسر. عاشق کردن پسر خوشگل.روش هاي جذب دوست.پسر خوش هيکل خوشتيپ خوشتون مياد.شناخت زن بي وف.تيپ خاص دخترانه.تيپ پسر.تيپ دختر.روش شماره دادن به دختر تو خيابون

چه جوري به دوست پسرمون ابراز علاقه کنيم؟راه هاي خوشگل کردن پسران.چگونه با نگاه کردن دختر رابه خودعلاقه مند کنيم

+  نوشته شده در  جمعه سی و یکم خرداد 1392ساعت 13:13&nbsp توسط ی پسر  |

طرز فکر های یک دختر…(1)

جلوی میز آرایشم که می ایستم نگام به چشام که می افته، ابروهامو که می بینم دستمو به لبام و گونه هام که می کشم و موهامو پریشون می کنم، به خودم می گم زود باش دختر کلی کار داری. باید به همه اعضای صورتم برسم. نباید چیزی از قلم بمونه. هم تک تکشون، هم همشون با هم باید جوری باشه که منو از همه قشنگ تر جلوه بده.

از چشام شروع می کنم. آخه چشام خیلی جذابن. خودمم دوسشون دارم. اما… اما از بینیم زیاد خوشم نمی آد! اَه… همین روزاس که از دستت راحت بشم. منم مث دوستم مریم می خوام عمل کنم. دیدی چه دماغش قشنگ و مرتب شده؟ اگه به این خاطرم نباشه الان دماغ اینجوری مده. اگه دماغمو عمل کنم بیشتر جلب توجه می کنم. مخصوصا تا یه مدت چسباشو می خوام نکنم. چه کلاسی داره، نه؟ اِ… زود باش دیر شد.

لباس چی بپوشم؟ لباسامم باید از همه قشنگ تر باشن. امروز می خوام اون شلوار جین قشنگمو با اون مانتو سفید نازکمو بپوشم. این از خط چشم و اینم سایه… و اینم ریمل و … نه این سایه خوب نیست با رنگ شلوارم باید ست شه. اصلا بذار اون کفش قرمزامم بپوشم و رنگ سایه چشامو باهاشون ست کنم. گونه ها و پیشونیم باید همرنگ مانتوم سفید سفید بشن. اون پنکیک رو که تازه خریدم نمی دونم کجا گذاشتم؟ مامان! مامان! تو اون پنکیکمو که دیروز خریدم ندیدی؟ آها یادم اومد تو کیفمه از دیروز هنوز درش نیاوردم. آخه دیشب از خستگی نفهمیدم کی خوابم برده بود. چه خوش گذشت دیشب. می گم بد نیست لا اقل هفته ای یه بار برم توچال… ای بابا الان چه وقت این حرفاست دیرم شد بجنب. ….

وای چه خوشگل شدم! خودمم نمی تونم نگاهمو از خودم بردارم. بیرون که برم چه همه آدم منو می بینن و ازم خوششون می آد. خب امروز کجا برم؟ آخ نزدیک بود موبایلم جا بمونه! مامان من رفتم خدا حافظ.

خب داشتم به چی فکر می کردم؟ آها به اینکه چقدر از من خوششون می آد. یعنی تیپ من باعث می شه خیلیا بهم نگاه کنن و لذت ببرن از من که الان دیگه شدم خوشگلترین دختر دنیا. یعنی من دوس دارم اونا لذت ببرن؟ چرا تا حالا به اینش فکر نکرده بودم؟! خب لذت ببرن که چی؟ که خوش باشن؟ به من چی می رسه؟ سهم من از کیف اونا چی می شه؟ خب منم لذت می برم دیگه. از چی؟ خب معلومه از اینکه اونا لذت ببرن. ولی… نه چه ربطی داره لذت اونا به لذت من. پس من از چی لذت می برم؟ از اینکه بهم نگاه می کنن. از اینکه بهم توجه می کنن، تو دلاشون تحسینم می کنن. بهم تیکه می گن. جلوی پام ترمز می زنن. بهم کلی تخفیف می دن و گاهی وقتام…، اینا لذیذه دیگه، نیست؟ ((می خوام دوسم داشته باشن)). خب من که نمی تونم با همه اونا رابطه داشته باشم. مگه می شه با هزار نفر دوس شد؟ عیبی نداره، تا جایی که بتونم دوس می شم. همین که دوسم داشته باشن کافیه.

اما چرا من اینو می خوام؟ چرا می خوام دوسم داشته باشن؟ چرا به دوست داشته شدن نیاز دارم؟ جالب شد دختر، داری یه فیلسوف می شی انگاری. به کجا رسیده بودم؟ بحث درباره ((نیاز)) بود. اصلا چرا من نیاز دارم؟ اینکه دست من نیست. اینجوری منو آفریدن. چرا اینجوری آفریدنم؟

نظرتون چیه؟

در رابطه دوستي چگونه وابسته کردن پسر به دختر.راههاي وابسته كردن دختر به خود.چگونه دختر وبسر عاشق هم ميشن.شناخت دختر.شماره پسر با مرام.راز هاي مجذوب کردن پسر.شناخت دخترها.راهاي جذب جنس مخالف.روش هاي عاشق کردن پسر.پسرا از چه حرکاتي از دخترا خوششون مياد.بسرها از جه دختراني.شناخت دختر ها.عاشق شدن دختر به پسر.شناخت زن بي وفا.با نگاه كردن چه پسران.روش خوشگل شدن پسرها.چگونه به مرد متولد مرداد ابراز علاقه کرد.شناخت پسرهاي عاشق.پسرا جذب چه دخترايي ميشن؟.جذب کردن مردفروردين.چگونه دوست پسران رفته را بازگردانيم.عاشق کردن پسران.جذب دختر.عاشق کردن پسر

چگونگي جذب دختران  چگونگي جذب پسران  راه های عاشق کردن دختر روش لب دادن به مرد  راههای عاشق کردن  جذب پسر توسط دختر    جذب مرد متولد خرداد  چگونه دختری را عاشق خود کنیم   راه جذب پسر تیپ خفن  چگونه با نگاه عاشق کنیم؟   راههای مجذوب کردن دختر   راههای جذب ‍پسرها  جذب مرد متولد اسفند  کلماتی برای جذب دختر   راههای جذب جنس مخالف  عاشق شدن پسرا پسر خوشگل  شماره دادن به دختر   نحوه شماره دادن به دختر  پسرها از چه دختری خوششون میاد

+  نوشته شده در  جمعه سی و یکم خرداد 1392ساعت 12:58&nbsp توسط ی پسر  |

منبع: blogfa.com

رازهای رفتاری متولد خرداد

خردادی ها به سمت افرادی فرهیخته جذب میشوند ؛ متولدین خردادماه از راه های عجیب و پیش‌بینی نشده، به دنبال ارضای خواسته‌های خود و دستیابی به محبت هستند.آنها از داشتن دوستان متعدد و ارتباطات متفاوت به وجد می‌آیند.برای راه یافتن به قلب آنها، باید سخت تلاش کنید، چون آنها از دست و پنجه نرم کردن با هر چالشی لذت وافر میبرند ؛ آنها ذاتا به سمت افراد فرهیخته و صاحب نظر جذب میشوند.آنها از گفت ‌و گوهای طولانی شب هنگام لذت میبرند .اگر مایلید ارتباطتان را با آنها حفظ کنید، باید گاه و بیگاه آنها را به حال خود رها کنید و در حقیقت، آنها را از آزادی طبیعی‌شان محروم نسازید .همیشه چیزهای تازه و جدیدی برایشان فراهم آورید تا دچار یکنواختی در یک ارتباط نشوند، در غیر این صورت به محض کسل شدن از طرف مقابلشان دل زده میشوند و بیدرنگ ، آن ارتباط را قطع میکنند.زمانیکه آنها با شما حرف میزنند، شنونده خوبی برایشان باشید ؛ از پیروی از آداب قدیمی و کهنه دست بکشید و در عوض با جریان نوین روز پیش بروید تا همیشه در قلبشان جای خاصی داشته باشید .

می خواهید متولد خرداد ماه را بیشتر بشناسید!؟ کار شما آسان است! کافیست فرم تاریخ تولد بالای صفحه را پرنمایید…ما به شما خواهیم گفت!

منبع: persianfal.com

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مردان متولد خرداد بسیار گیرا هستند. دوست شما باشد یا عاشق شما، به هر حال وسوسه انگیر است و جالب اینکه خودش هم به خوبی می داند! اگر شما لارو جنبنده ای هستید پیله ای زیبا به دور شما می تند و صبر می کند تا به پروانه‏ ای زیبا تبدیل شوید، اما وقتی به خواسته اش رسید، به این نتیجه میرسد که دیگر پروانه دوست ندارد و آن وقتست است که آرام و بی صدا می رود از آن پیله ابریشمی چیزی به جا نمی ماند و شما هم فقط یک سراب دیده اید. پس اگر می‏ خواهید عاشق او شوید از ترفند خودش استفاده کنید. بهترین راه برای جذب مرد خردادی بی توجهی است.

اگر در میهمانی ها تظاهر کنید که او را ندیده اید، خواهید دید که چطور به خود می جنبد و در عرض دو دقیقه به هر بهانه ای که شده خود را به کنار شما می کشاند. او به هر چیزی که در اطرافش باشد توجه می کند و همیشه بیشترین توجه او به شماست و مشکلات شما از همین جا آغاز می شود چون چنان برای شما از عشق نجوا می کند گویی هیچ گاه چنین سخنانی نشینده اید و مشکل عمده تر اینکه او حتی اگر شما را دوست نداشته باشد باز هم عاشقانه برای شما زمزمه خواهد کرد.

او می ترسد نکند توانایی های سرنوشت ساز او (جذابیت) رو به زوال باشد، پس تصمیم می گیرد توانایی هایش را امتحان کند و ندرتاً شکست می خورد. واقعیت این است که او روحیه ای ماجرا جو دارد. حتی وقتی ازدواج می کند باز هم نظری به زنهای دیگر دارد. اگر روزی به شما تلفن کرد و گفت که به سفر می رود، خیلی به گفته اش اطمینان نکنید چون احتمالاً در جای دیگر مشغول خوشگذرانی است.

مرد خرداد حتی در عین وفاداری به همسرش علاقه دارد تا وارد جمع زنهای دیگر شده و با آنها گپ بزند.چگونه مرد متولد خرداد را عاشق خود کنیم

کمی دقت کنید شاید مردی متولد خرداد که ازدواج کرده واز زندگی اش هم راضی است ولی هنوز هرجامیرود به زنها می گوید که عاشق آنهاست (و واقعاً عاشق آنهاست بشناسید) او همه آنها را دوست دارد ولی به روشهای مختلف و دلایل متفاوت. سیاره متولدین خرداد عطارد است. بسیاری از مردان عطاردی چشمهایی زیرک و زیبا و معمولاً مژه هایی بلند دارند. طرز تفکر و سوخت و ساز عطاردی معمولاً از آنها مردانی لاغر اندام می سازد.

از آنجا که به ژست اهمیت می دهد، اگر تاجر باشد، حتماً دسته چکهای زیادی (برای ژست و پز) به همراه خواهد داشت و دفتر کارش پر از تلفنهای بی سیم شیک و آخرین مدل است و بطور همزمان راه می رود و صحبت می کند . دفتر کار او پر از لوازم اداری متنوع است. البته او به واژه پرداز بیش از هر چیزی علاقه دارد.

جوزا نشانه ارتباطات است اما برای مرد متولد خرداد، برقراری ارتباط با نوزاد سخت و گیج کننده است. تا وقتی که عضو جدید خانواده نمی تواند صحبت کند، پدر خانواده نگران و عصبی است. اما به محض اینکه نوزاد کوچک شروع به صحبت می کند شادی پدر هم شروع میشود. او عاشق بازی کردن با بچه هاست و علت اینکه بچه ها هم عاشق او هستند این است که او مثل برادر بزرگتر با آنها رفتار می کند. بطور کلی فرق نمی کند که از صدور شناسنامه او چند سال گذشته باشد چون در هرحال او کودکی بیش نیست.

گفتیم که شانس و بخت انسان متولد خرداد ماه،دو برابر دیگر ماه ها می باشد.امکان دارد که بیش از یک بار ازدواج کرده و ماجراهای عشقی زیادی دشته باشد.مرد متولد خرداد ازدواج کرده و اگر بعد از گذشت زمانی،خشنود نباشد،در جدایی از همسرش هیچ مانعی ندیده و به راحتی از وی جدا می شود.واگر در آن زمان با زنی جذاب آشنا شده و عاشق او باشد،هیچ نیرویی نمی تواند او را در خانه خود بند کند.

مرد متولد خرداد،خیلی زود وابسته نمی شود.و اگر با اقدام آنی و بدون فکر،تصمیم به ازدواج بگیرد،ممکن است بعدآ پشیمان شده و از همسرش جدا شود.ویاممکن است شما با دیدن تغییر رفتار و اخلاق او بعد از ازدواج بسیار متعجب شوید.از آنجایی که مرد متولد خرداد،انسانی شاد،باهوش،پرحرف،مؤدب و خون گرم است،بسیار محبوب بوده و مورد توجه مردم می باشد.و او به تمام معنی انسانی ایده آل است.

در مطالبی که بیان شد در مورد متولد خرداد و این که مشکل عاشق و دلبسته می شود،اما به این منظور نیست که مرد متولد خرداد هرگز عاشق نمی شود.او نیز عاشق و دلبسته شده و در این صورت حساسات قوی خواهد داشت و برای وابسته کردن معشوقش تمام استعدادها و قابلیت هایش را به کار می برد.این مرد که تحت تأثیر دوقلوهایی است که یکی جدی و یکی دیگر سر به هوا می باشد.به سرعت تغییر رفتار و شخصیت می دهد.و اگر مرد متولد خرداد،شما را دوست داشته باشد،این احساس خود را با سخنانی شیرین بیان می کند و به ندرت انسانی پیدا می شود که احساس عشق و محبت خود را مانند مرد خرداد،بیان کند.

شما زمانی که به سخنان شیرین او گوش می دهید،خود را زیباترین،خوش بخت ترین و خوش شانس ترین زن دنیا می پندارید،اما این مرد که چنین شیرین سخن است،بعد از گذشت مدتی احساس عشق خود را آشکار نکرده و سخنانی شیرین ابراز نمی کند.وشما،شاید فکر کنید که او دیگر شما را دوست نداشته و از شما خسته شده است.در این شرایط،هرگز اشتباه نکنید،زیرا مرد خرداد شما را واقعآ دوست دارد،اما گاهی افکار و اندیشه های زیادی داشته و در مورد نقشه و طرح هایی فکر کرده و در مورد مسائلی تحقیق و کاوش می کند و چون عمیقآ به آنها فکر می کند،ممکن است در مورد شما سهل انگاری کند.

سعی کنید شخصیت خوب خود را حفظ کنید،زیرا مرد متولد خرداد به انسان های با شخصیت علاقه دارد.شما باید در دوران روابط خود با او در هر مرحله جنبه های مختلف شخصیت خود را به او نشان دهید و به این طریق دقت و حس کنجکاوی او را تحریک کرده و او را به هیجان آورده و سرگرمش کنید.مرد خرداد نسبت به زنی که او را سرگرم کرده و شور و شوق او را تحریک کرده و هر لحظه تغییر میکند،وابسته شده و هرگز به فکر ترک کردن او نخواهد بود.

مهمترین عامل برای مرد خرداد در روابط خود،ارتباط فکری می باشد.و او شیفته و دلباخته انسانهایی است که با شخصیت و با تجربه و عاقل و با معلومات بوده و دائمآ در حال تغییر و پیشرفت هستند.اگرانسانی هستید که از علم و معلومات زیاد خوشتان نمی آید و اهمیت زیادی به تحصیلات نمی دهید،تصمیم ازدواج با مرد خرداد را نگیرید.اما اگر زنی با معلومات،متمدن بوده و از تازه ها و چیزهای مدرن خوشتان می آید و طبق تغییرات زمان،شما نیز تغییر می کنید،برای او همسری ایده آل هستید.

افکار و عقاید مرد خرداد با عقاید دیگران در مورد پول،متفاوت است.به ندرت کسی پیدا می شود که به اندازه مرد متولد خرداد،اهمیت پول و مادیات را بداند.برای همین،او گاهی به پول اهمیت زیادی داده و گاهی نیز اصلآ به آن تجه نمی کند.بعضی اوقات بسیار بخشنده و سخاوتمند شده و گاهی نیز بسیار خسیس می شود.اگر بودجه خانه خود را به او بسپارند ممکن است در نیمه های ماه بی پول بمانید.زیرا این مرد هر موقع که چیز مورد علاقه و پسند خود را ببیند،فورآ می خرد.

اگر مرد متولد خرداد تحت تآثیر شدید ستاره دیگری قرار نگیرد،اصلآ حسود نمی باشد.او حتی در مورد حسادت به دوستان قدیمی شما،فکر هم نمی کند.او به شما اطمینان داشته و در مورد خیانت کاری نسبت به شما اعتماد کامل دارد.واگر چنین گناهی از شما سر بزند،اولین کاری که انجام می دهد،رفتن و ترک کردن شماست.این زن به همسر و کسانی که دوستشان دارد،احترام زیادی قائل است و انتظار احترام متقابل نیز از طرف آنها،دارد.

گفتیم که شانس و بخت انسان متولد خرداد ماه،دو برابر دیگر ماه ها می باشد.امکان دارد که بیش از یک بار ازدواج کرده و ماجراهای عشقی زیادی دشته باشد.مرد متولد خرداد ازدواج کرده و اگر بعد از گذشت زمانی،خشنود نباشد،در جدایی از همسرش هیچ مانعی ندیده و به راحتی از وی جدا می شود.واگر در آن زمان با زنی جذاب آشنا شده و عاشق او باشد،هیچ نیرویی نمی تواند او را در خانه خود بند کند.

متولدین خرداد ماه افرادی هستند اهل تنّوع ، واقعاْ باهوش ، سریع الانتقال ، متلّون المزاج…

به سایت آگهی یار خوش آمدید
. روز زن و روز مادر مبارک باد رد کردن

چگونه مرد متولد خرداد را عاشق خود کنیم
چگونه مرد متولد خرداد را عاشق خود کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *