چگونه مرد متولد مهر را عاشق خود کنیم؟

 
helpkade
چگونه مرد متولد مهر را عاشق خود کنیم؟
چگونه مرد متولد مهر را عاشق خود کنیم؟

یادگیری زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 3615موضوع :

آموزش رایگان زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 4152موضوع :

Best sources of love and relationship from all […]تاریخ : ۰۳ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 1830موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 35847موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 4162موضوع : چگونه مرد متولد مهر را عاشق خود کنیم؟

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 9226موضوع : جذب عشق

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 19060موضوع :

این مطلب از نوین اطلس دات کام در مورد شناخت مردان متولد مهر می باشد. در این مطلب با توجه به علایق مردان متولد مهر به شما نشان می دهیم آن ها از چه زنانی خوششان می آید و دوست دارد زنی که برای ازدواج انتخاب می کنند چه ویژگی ها و خصوصیاتی داشته باشد.

همچنین در این مطلب به موضوع اینکه یک مرد مهرماهی چگونه عاشق می شود و در روابط عاشقانه ی خود چگونه عمل می کند نیز می پردازیم و در مورد آن اطلاعاتی به شما ارائه می دهیم.

مرد مهر چه زنی را دوست دارد

مرد مهر زنی را دوست دارد که منصف و صادق باشد. مردان متولد مهر ماه به تعادل، عدالت و برابری اهمیت می دهند. به همین دلیل است که نماد ماهشان ترازوی عدالت است. برای متولد مهر ماه هیچ چیز به اندازه بی عدالتی تنفر برانگیز نیست.

مرد متولد مهر از زنی خوشش می آید که او را تنها نگذارد زیرا آن ها دارای اجتماعی ترین خصوصیات هستند اما بیشتر، جمع های صمیمی و خودمانی را دوست دارند. افرادی این خصوصیات را دارند از شرکت در گروه های دوستانه کوچک و حتی دو نفره با شما لذت می برند.

مردان متولد مهر ماه مردانی صریح و صادق هستند و این خصوصیت منحصر به فرد باعث می شود از دیگران متمایز شوند. گاهی اوقات شما آنها را انتخاب می کنید چون مردان متولد مهر ماه باعث شادی شما می شوند.

متولد مهر ماه به راحتی قلب خود را به کسی نمی دهد و فقط آن را یکبار به کسی که قرار است با او زندگی کند می بخشد. اگر شما عاشق یک متولد مهر ماه هستید خوش شانسید اگر او نیز شما را از قبل دوست داشته باشد و اگر متولد این ماه شما را دوست دارد ولی شما او را دوست ندارید نگران نباشید خودش از قبل این را حس کرده است. مراقب شکستن قلب آن ها باشید زیرا متولدین این ماه بسیار حساس هستند.

علایق مرد متولد مهر

مرد متولد مهر از درهم برهمی امور واقعا متنفر است و در مقابل شیفته هم آهنگی و نظم و ترتیب می باشد. خانه او باید مأوای دنج و راحتی باشد که بتواند پس از فرار از غوغای دیوانه کننده دنیای خارج به آن پناه بیاورد و اگر جز این بود، تعادل ذاتی و طبیعی خود را از دست می دهد.

مرد متولد مهر مردی شاد است و دوست دارد فضایی که در آن قرار می گیرد تجلی بخش شادی باشد پس سعی کنید محیط خانه را برای او یک محیط دلباز و با رنگ های زیبا مهیا کنید.

یکی دیگر از علایق مردهای متولد مهر تفریح است. او عاشق هیجان و خوش گذرانی می باشد و زنی را برای ازدواج دوست دارد که در این هیجان ها و خوش گذرانی ها همراهی اش کند.

شناخت مردان متولد مهر

مردان متولد مهر از استعداد و قوه ذهنی خوبی برخوردارند و در شرایطی که مجبور به قضاوت ‌می‌شوند، قادرند منصفانه و بی‌طرفانه داوری کنند.

یکی از مهم ترین مواردی که برای شناخت مردان متولد مهر باید بدانید این است که به هیچ وجه حاضر نیستند با اشخاصی که برخلاف نقطه نظرات آن‌ها به بحث و جدل می‌پردازند، سر و کار داشته ‌باشند، چون به محض آن که به نتیجه‌ای برسند، حقیقت آن به نظرشان بدیهی و مسلم‌ می‌آید.

یکی از نقطه ضعف‌های آن‌ها ناشکیبایی در برابر انتقاد است و شدیدا مایلند که ‌دیگران رفتار و اعمالشان را تأیید نمایند.

ولی در کل افرادی متعادل، با تدبیر، ملاحظه گر و حتی انعطاف ‌پذیر هستند.

متولدین مهر ماه دارای طبعی گرم و‌تر هستند. عموماً خوش خلق، جوانمرد و مورد توجه مردم هستند. در قضاوت منصف بوده و هرگاه دروغ بگویند، صدمه خواهند دید.

از تجارت سود خوبی خواهد برد. اما شراکت‎ با آن ها سازگار نیست. با هر کس شراکت کنند، ضرر خواهند دید. همچنین مال حرام با آنان سازگار نیست.

مرد مهر ماهی چگونه عاشق میشود

فکر می کنید با توجه به این خصوصیات یک مرد متولد مهر چگونه دیوانه و عاشق می شود؟ این مرد همیشه به دنبال زنی کامل و بی نقص می باشد که در ذهن خود تصور می کند.شاید ظرافت زن کافی نباشد.زن بسیار شیک پوش است و تمام لباس هایی که می پوشد برازنده او می باشد، اما آیا حرکات و رفتارش چگونه است؟

اگر می خواهید پسری را دیوانه خود کنید بایدبه طرز راه رفتن و حرکاتتان دقت کنید.اگر حرکات ما به اندازه یک بالرین زیبا و ظریف باشد، قطعا می توانید یه پسر مهر ماهی را دیوانه و شیفته خود کنیم. زیرا تبدیل می شوید به زن ایده آل و مورد تصور وی ( نگاه کنید به چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم).

این مرد به هیچ وجه پرخور نمی باشد، شاید پراشتها نباشد اما غذاهای زیبا و منتخب را دوست دارد. این مرد در غذا نیز دنبال زیبایی می گردد و باید  قبل از هر چیز برای او سفره ای زیبا و رنگین بچینید.

همچنین برای عاشق کردن یک مرد مهرماهی باید در مورد او از انجام کارهای زیر اجتناب کنید:

۱- در حضور او با مردی زیاد خودمانی نشوید و نگذارید در مورد محبت شما تردید

کند.او میل دارد حس کند که تمام قلب شما متعلق به اوست.

۲- موجود تنبل و کودنی نباشید.تحسینی را که او برای شوخیهای جالب و هوشمندی قایل است,با داشتن این صفات,به خود اختصاص دهید.

۳- از هرگونه عملی که نشان دهنده این باشد که دارید به او دستور می دهید خودداری کنید و او را وادار نکنید شما را به تمام دوستانش معرفی کند.

روابط عاشقانه مرد متولد مهر

در مورد روابط عاشقانه مرد مهرماهی باید گفت دختری که در دام عشق یک چنین مردی افتاده است ،‌ دیگر هرگز نمی تواند خود را خلاص کند . می دانید چرا؟  برای اینکه اگر بخواهید او را ترک کنید، چنان با دلیل و منطق غلط بودن این فکر را به شما ثابت می کند که نه تنها در لحظاتی که مقابل او نشیته اید و به حرف هایش گوش می دهید ،‌ خود را محکوم احساس می کنید بلکه ذکاوت و هوشمندی او در دلایلی که عرضه می کند ، چنان نرمش ، احساسات و خونگرمی از خود نشان می دهد که شما طبیعت دمدمی او را که گاهی سخت موجب ناراحتی می گردد ،‌ به کلی فراموش می کنید .

مرد متولد مهر خیلی راحت می تواند  قلب و نظر شما را به سوی خود جلب کند . در کشمکش و مبارزه متولد مهر ماه اکثر اوقات شما بازنده هستید ، اما این باختن با شکست خوردن از زمین تا آسمان فرق دارد زیرا دیری نمی گذرد که می بینید آرزوهایتان آرزوهای او ، و خواسته هایتان خواسته های اوست و در دنیا هیچ چیز بیشتر از خوشحال کردن او برایتان ارزش ندارد .

لبخند او برای شما حکم یک سبد گل قرمز را که غنچه های آن در حال شکوفا شدن است را پیدا می کند،‌ سبد گلی برای به دست آوردن آن تلاش می کنید و دیگر بدون آن نمی توانید به زندگی ادامه بدهید.

تنها زنانی که قلبی از سنگ خارا دارند، می توانند در مقابل لبخندهای یک مرد متولد مهر مقاومت کنند ، آن هم به شرطی که علاوه بر یک چنین قلبی، اراده ای از فولاد آبدیده داشته باشند . زنانی که عاشق یک مرد متولد مهر هستند و با او روابط عاشقانه دارند، هیچکدام نمی توانند بگویند« نمی دانم چرا دوستش دارم».

اگر قصد دارید فردی را متقاعد کنید با شما ازدواج کند، یا اگر می خواهید مهارت های جذب و ازدواج را بیاموزید تا رابطه ای سالم به سوی ازدواج داشته باشید می توانید به صورت رایگان به شماره زیر از طریق واتس آپ یا تلگرام پیام بدید. همچنین اگر فرد خاصی در زندگی شما وجود دارد می توانید در مورد وی صحبت کنید و روش های رفتار در مقابل تیپ شخصیتی وی را بیاموزید.چگونه مرد متولد مهر را عاشق خود کنیم؟

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

 مطالب مرتبط:

مردان چه اندامی را دوست دارند

فال تاروت عشق و احساس

رفتار مرد عاشق

دینامیک های مرد و زن

چگونه توجه شوهرم را جلب کنم

فال عشق واقعی طرف مقابل

قانون جذب همسر دلخواه

مرد متولد مهر

خصوصیات متولدین مهر

novinatlas 1706 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

آیا میدانید مرد متولد مهر بهتر است با چه زنی ازدواج کند؟ و مرد متولد مهر چه زنی را دوست دارد و کلا خصوصیات رفتاری او چیست؟ پس با ما همراه باشید.

مرد متولد مهر موجودی مادی و طرفدار همه چیزهای خوب و زیبای موجود در دنیاست. به پول علاقمند است و دوست دارد خانه ای زیبا ، اتومبیلی شیک و لباسهایی گران قیمت بخرد و خوب بپوشد و خوب بخورد و خوب بگردد. علیرغم این که ممکن است کمی دمدمی مزاج باشد و خلق و خویش به خاطر برخی مشکلات کاری یا حتی تغییر آب و هوا کمی تغییر کند ولی به طور کلی مردی دوست داشتنی ، مهربان و پرشور و نشاط است.

مرد متولد مهر کمی حسود است بنابراین باید مراقب رفتار خود با دیگران باشید زیرا او میل دارد که همه احساس و عاطفله و قلب شما به او تعلق داشته باشد. البته خیلی اجتماعی و خونگرم است و دوست دارد با مردم نشست و برخاست داشته باشد.

مرد متولد مهر ، واقعاً مار خوش خط و خالی است ، اما معمولاً به بهترین روش ممکن ، رفتار می کند. مرد متولد برج مهر مثل شوالیه ای است که در زره می درخشد و با اسب سفید جنگی ، دوشیزه های گرفتار مخمصه را نجات می دهد. او حتی در قرن بیست و یک هم رنگ و بوی عشق مؤدبانه را فراموش نکرده است. اگر ببیند عجوزه ای ، دوشیزه ای را تهدید می کند ، می داند چه کار کند . (مطمئن باشید فرار نخواهد کرد.)

مرد متولد مهر جذاب واستثنایی به نظر می رسد و کلکسیونی از ادکلن و عطر دارد . به یک مرد متولد برج مهر که می شناسید ، فکر کنید. آیا زیادی شیک و ظریف نیست؟چگونه مرد متولد مهر را عاشق خود کنیم؟

مرد متولد مهر دوست داشتنی ، سیاستمدار بزرگی است. او از ناراحت کردن دیگران متنفر است. در واقع او طوری رفتار می کند که ثابت کند زمان احترام به بانوان (شوالیه گری) به پایان نرسیده است . وی کسی است که در اتوبوس و مترو بلند می شود تا شما بنشینید. او خیلی با نزاکت است . اگر با این شوالیه مهربان ازدواج کنید ، گرچه از نظر شما همیشه جذاب خواهد ماند ، اما به شکلی مسحور کننده با همه دوشیزه ها مؤدبانه رفتار می کند. او بی وفا نیست ، فقط نمی تواند هیچ صورت زیبایی را نادیده بگیرد .

جز لاینفک وجودی او این است که می خواهد زیبا و جذاب به نظر برسد . اگر پول داشته باشد لباسهای سفارشی و پیراهنها ابریشمی از جنس عالی می پوشد . نه به این دلیل که آنها نشانه موقعیت اجتماعی هستند ، بلکه او کسی است که عاشق بهترین ها است .

از آن جا که عنصر وجودی او هواست احساسات او بیشتر از ذهنش سرچشمه می گیرد تا از قلبش. او فکر می کند چون ستاره اش ونوس است ، پس سرا پا عشق و شور است و نمی خواهد بپذیرد که گاهی رفتار سردی دارد.

پدر متولد مهر فداکار است. وی به نوازد علاقه زیادی ندارد چون دایماً باید تر و خشک شود . اما وقتی آنقدر بزرگ شود که زبان باز کند ، مورد علاقه بابا خواهد بود راستی یادتان نرود شاید وقت زیادی را به بچه اختصاص ندهد و ترجیح بدهد به جای بازی با بچه ، یک گیم گلف یا یک دست تنیس بازی کند .

متولد مهر همان کسی است که شما می خواهید.

 

مرا برای نظرات کاربرانی بعدی به یاد بسپار

تاریخ پرداخت یارانه حمایت معیشتی دولت در بهمن و زمان واریز بسته کمک معیشتی بهمن و زمان واریز یارانه حمایت معیشتی بهمن دولت و ساعت واریز نقدی بهمن و یارانه حمایت معیشتی دولت بهمن ماه کی واریز میشه در نم نمک.

در این بخش از آشپزخانه نم نمک دستور تهیه و طرز تهیه  شله ماش (ماش لِه شله) خوشمزه و ساده در منزل را برای شما آموزش خواهیم داد.

All Rights Reserved – © 2016 – 2021

به مناسبت فرا رسیدن فصل پاییز مطلبی خواندنی درباره مردان متولد مهر ماه گردآوری کرده ایم که با خواندن آن با خصوصیات و ویژگی های بارز آنها آشنا شده تا بتوانید برخورد مناسبی با آنها داشته باشید در این مطلب شما را با علایق مردان مهر ماهی آشنا کرده و به شما می گوید این مردان به کدام زنان علاقه مند هستند و همچنین به این موضوع که یک مرد متولد مهر ماه چگونه عاشق شده و چگونگی رفتارهای او در رابطه عاشقانه اش پرداخته است ؛ این بخش از نمناک رازهایی در مورد ویژگی های اخلاقی و … مردان مهرماهی را برایتان بازگو خواهد کرد.

برای مرد مهرماهی صداقت بسیار مهم است او زنی صادق و منصف را دوست دارد و برابری و عدالت و همچنین تعادل داشتن از ویژگی های بارز مردان مهر ماهی می باشد به خاطر همین است که ترازوی عدالت نماد ماهشان می باشد و هیچ چیز تنفرآمیزتر از بی عدالتی برایشان نیست.

مرد مهر ماهی به زنی علاقه مند است که تحت هر شرایطی او را تنها نگذاشته و اجتماعی ترین خصوصیات را داشته باشد ولی در کل جمع های خودمانی و صمیمانه را بیشتر ترجیح می دهد.

این مرد ها بسیار صادقانه و صریح صحبت می کنند و همین ویژگی منحصر به فرد و خاص آن ها را از دیگران متمایز کرده است گاهی علت انتخاب شما از مردان متولد مهر ماه این است که دلیل شادی شما می شوند. مردان متولدین مهر ماه به سادگی قلب خود را در اختیار کسی نمی گذارند و آن را تنها به کسی که قرار است ازدواج کنند می بخشند.

چنانچه عاشق و علاقمند به یک متولد مهرماه شدید و چنانچه او نیز شما را دوست دارد شانس با شما یار است ولی اگر حسی به مرد متولد مهر ندارید اما او شما را دوست دارد مطمئن باشید که خودش از حسی که در وجود شماست با خبر است ، متولدین دی ماه روحیه بسیار حساسی دارند بنابراین مراقب باشید که دلشان را نشکنید.چگونه مرد متولد مهر را عاشق خود کنیم؟

چیزی که برای مرد متولد مهر تنفر آمیز است درهم برهمی کارها و امور زندگی است و در مقابل نظم و ترتیب و هماهنگی بسیار مورد اهمیت او می باشد تا جایی که باید راحتی و آرامش در خانه موج بزند که بتواند پس از مشغله های بزرگ و دیوانه کننده به آنجا پناه برده آرامش بگیرد و اگر چیزی غیر از این باشد تعادل طبیعی و ذاتی اش از بین میرود.

مرد مهر ماهی روحیه بسیار شادی دارد و همیشه به فضا های فرح بخش علاقه مند هست پس تلاشتان این باشد که محیط خانه را با چیدمان زیبا و رنگ های دلباز آماده کنید. مسافرت رفتن یکی دیگر از علایق مردهای مهر ماهی می باشد آنها عاشق خوش گذرانی و هیجان می باشد و زنی را دوست دارند که در این خوش گذرانی ها او را همراهی کند.

برخورداری از قوه ذهنی و استعداد بالا از خصیصه های بارز مردان متولد مهر می باشد مرد مهر ماهی هنگامی که به اجبار وادار به قضاوت شوند توانایی این را دارند که بی طرفانه و منصفانه داوری کنند به هیچ عنوان حاضر نیستند با افراد پر حاشیه سر و کله بزند.

بی صبری در برابر انتقاد از جمله ضعف های آن ها می باشد و به شدت تمایل دارند که اعمال و رفتارشان مورد تایید دیگران قرار گیرد اما در کل اشخاصی با تدبیر ، متعادل ، انعطاف پذیر و ملاحظه گر میباشند.

متولدین مهر ماه دارای طبیعت گرم و تر بوده و معمولاً خوش طینت و مورد توجه دیگران می باشند آنها زمانی که دروغ بگویند حتماً صدمه خواهند دید شراکت با آن ها سازگاری ندارد و با هر کسی که شریک شوند حتماً زیان آن را می بینند و مهمتر از همه مال حرام نیز برای آنها خوشکام نیست.

تصور می کنید با وجود این ویژگی ها مرد مهرماهی چطور عاشق میشود؟ این مرد در همه حال به دنبال زنی بی نقص و کامل می باشد که همیشه در ذهنش تجسم می کند تنها ظرافت زن کافی نیست و هیچ شکی در این نیست تمام لباس هایی که زن می پوشد شیک پوش به نظر می رسد ولی آیا رفتار و حرکاتش چگونه باید باشد؟ چنانچه قصد دارید پسری مهرماهی را شیفته خود کنید بایستی به تمامی حرکات بدن و طرز راه رفتنتان توجه کنید چرا که یک پسر مهر ماهی به ریزترین حرکات شما توجهش جلب می شود.

مرد مهر ماهی به هیچ عنوان اهل پرخوری نیست غذاهای منتخب و زیبا مورد علاقه او است و در غذا خوردن نیز طالب زیبایی و دیزاین آن می باشد پس پیش از هر چیزی سفره ای رنگین و زیبا برایش بچینید.

در ادامه لیستی از کارهایی را که بایستی در برابر یک مرد مهر ماهی از آنها اجتناب کنید در اختیارتان قرار دادیم با ما همراه باشید تا با آنها آشنا شوید.

1- زمانی که او حضور دارد با مردهای دیگر خودمانی و راحت نشوید اجازه ندهید که در مورد محبت شما شکی به دلش راه پیدا کند چرا که او دوست دارد قلب شما تنها متعلق به او باشد.

2- سعی کنید تنبلی را از خود دور کنید و یک فرد منفعل در دید او به نظر نیایید.

3- از هر نوع عمل یا کاری که نشان می دهد به او دستور می دهید به شدت اجتناب کنید و از او انتظار نداشته باشید که شما را به همه دوست های خود معرفی کرده و با آن ها آشنا کند.

باید بدانید دختری که در دام عشق یک مرد مهر ماهی افتاد دیگر خلاص شدنی در کار نیست دلیل آن را می دانید؟ دلیلش این است که چنانچه قصد ترک او را داشته باشید به قدری منطق و دلیل برایتان می آورد که ثابت کند افکاری که دارید غلط است و نه تنها خود را محکوم می کنید بلکه هوشمندی او در عرضه دلایلش چنان به نرمی و گرمی بروز می کند که شما سرسخت بودنش که حتی باعث ناراحتیتان می شود را نیز به طور کلی فراموش می کنید.

مرد مهر ماهی قلب و نظر شما را به راحتی می تواند تسخیر کند تا جایی که در مبارزه و کشمکش با یک مهر ماهی بیشتر اوقات شما میبازید ، ولی این باختن با شکست خوردن قابل قیاس نیست چرا که دیری نمی گذرد که مشاهده می کنید خواسته هایتان خواسته های اوست و آرزوهایتان آرزوی او است و در دنیا هیچ چیزی به اندازه خوشحال شدن او برایتان ارزشمند نیست.

در نظرتان لبخندش حکم یک سبد گل رز را که غنچه هایش در حال شکفتن است دارد که به هیچ عنوان توانایی ادامه زندگی بدون او را ندارید. زن هایی که سنگدل هستند می توانند در برابر لبخندهای یک مرد مهر ماهی مقاومت کنند به شرطی که جدا از داشتن چنین دلی یک اراده فولادین داشته باشند. آن دسته زن هایی که عاشق یک متولد مهر ماه هستند و با او در یک رابطه عاطفی و عاشقانه به سر می برند هیچ کدامشان نمی توانند جمله « نمی دانم چرا دوستش دارم» را به زبان بیاورند.

خصوصیات مرد متولد مهرعلایق مرد متولد مهرروابط عاشقانه مرد متولد مهر رگ خواب مرد متولد مهرمرد متولد مهر از چه زنی خوشش می آیدمرد متولد مهر ازدواجطالع بینی مرد متولد مهرجذب مرد متولد مهر

مطالب جاری به منظور بیشتر شدن اطلاعات خوانندگان از طالع مرد متولد مهر در این صفحه نوشته شده است . خصوصیات مردان متولد مهر در عشق را با جذب مرد متولد مهر در روان تاروت در حال دنبال کردن هستید و هدف این قسمت بدست آوردن رگ خواب مرد متولد مهر ماه است که به صورت کلی قابل استفاده می باشد .

باشد که کلیه موارد زیر را بررسی کنید .

۱- مخاطب
ما درون گرا است یا برون گرا (( وقتی در تنهایی است می تواند مشکلاتش را حل کند یا
زمانی که در جمع است انرژی بیشتری از خود به نمایش می گذارد
))
۲ – در تعریف یک داستان به کلیات آن توجه
دارد یا از جزئیات سخن می گوید .
۳ – فردی است که اگر به سوی هدف حرکت کند
انگیزه می گیرد یا ترس از شکست او را به جلو هدایت می کند؟
۴ – الگوی زبانی فرد ، در توضیحاتش
شنیداری است ، دیداری یا حسی ؟ ( توضیحاتی در این خصوص ذکر شد )

پس از بررسی رگ خواب مرد متولد مهر و مشخص کردن چگونگی عمل کردن در هر کدام از موارد بالا ، با وی هم مسیر شوید (فقط در بخورد با وی مثل خودش فکر ، عمل و حرف بزنید … البته که اگر با دیگران اینگونه باشید رگ غیرتش گل می کند ) حال شما می توانید طالع مرد متولد مهر را بهتر بررسی کنید .چگونه مرد متولد مهر را عاشق خود کنیم؟

ازدواج مرد متولد مهر .فکر می کنید ازدواج مرد متولد مهر با چه ماهی بهتر است؟ طالع بینی در مورد ازدواج مرد متولد مهر چه می گوید؟ ازدواج مرد متولد مهر با فروردین :درست است که به سختی می توان این دو طبیعت را با هم تطبیق داد اما به خاطر داشته باشید که همین تضادهای اولیه است که به رابطه دو نفر مفهوم می دهد. میزان و حمل مثل دیگر نشانه های متضاد یکی از جفت های زودیاک هستند زیرا این دو، خانه هفتم (خانه رابطه) همدیگر هستند. البته ناگفته نماند که برج میزان خودش در حالت کلی نشانه رابطه است. وقتی متولد مهر و فروردین عاشق هم می شوند هیچ چیزی نمی تواند آن ها را از هم جدا کند. و تفاوت ها دیگر هیچ اهمیتی ندارند. آن ها باید روی رابطه خود کار کنند اما شکی در این نیست که رابطه این دو یک تناسب عالی و بی نقص بین دو روح است. ازدواج مرد متولد مهر با اردیبهشت :مهرماهی ها مراقب باشید چون برج ثور (اردیبهشت) اینجاست تا ترس های درونی شما را بیدار کرده و همه را بیرون بریزد. البته اردیبهشت هم باید مراقب باشد چون احساس گناه در اوتوسط برج میزان شکوفا می شود. این رابطه درسی است که هر دو فراموش نخواهند کرد به خصوص اگر تصمیم گرفته باشند که درک و محبت در رابطه به اندازه کافی داشته باشند. تنها راهی که می تواند این دو را برای همیشه خوشحال کند پذیرفتن چیزهایی است که نمی خواهند در دنیای درونشان با آن دست و پنجه نرم کنند.ازدواج مرد متولد مهر با خرداد :میزان و جوزا همیشه جفت خوبی برای هم نیستند. اگر میزان با تنها بودن و انجام دادن کارها خودش مشکل داشته باشد این برای جوزا قابل درک نیست. به دلیل نداشتن مرزهای خصوصی، میزان به جوزا اجازه رهبری می دهد تا زمانی که تمام انرژی او تمام شود. متولد مهر نیاز دارد که به متولد خرداد احترام بگذارد تا برای او هم معلم، هم عشق و هم دوست باشد. متولدین خرداد باید مراقب محبوب مهر ماهی خود باشند به محدودیت ها و سخت گیری های او احترام بگذارند.ازدواج مرد متولد مهر با تیر :بزرگ ترین محدودیت ها در رابطه بین این دو در انتظاراتی است که از هم دارند. تیر ماهی ها کسی را می خواهند که مسئولیت پذیر باشد تا در صورت نیاز دست او را بگیرد و طبیعت عاطفی شان را تکمیل کند. مهر ماهی ها کسی را می خواهند که قوی و پر از انگیزه و انرژی باشد. این دو اگر انتظاراتشان برآورده نشود در ابتدای رابطه همدیگر را ناامید می کنند . بهترین راه برای ایجاد یک عشق پایدار بین آن ها این است که استقلال خودشان را حفظ کنند. ازدواج مرد متولد مهر با مرداد :این دو خیلی چیزها برای یاد گرفتن از همدیگر دارند و مهم ترین هدف آن ها در رابطه احترام و مسئولیت پذیری با قدرت یکسان است. گاهی اوقات برای آن ها سخت است که در مقابل رقابت با یکدیگر و نشان دادن این که کدام یک بهتر و باهوش تر از دیگری است مقاومت کنند. حتی اگر رابطه چندان رضایت بخشی نداشته باشند اما همیشه در جمع دیگران رابطه ای لذت بخش و بی نقص نشان داده می دهند.ازدواج مرد متولد مهر با شهریور :مهر و شهریور می توانند یک رابطه عقلانی رضایت بخش تشکیل دهند زیرا همیشه به احساسات همدیگر احترام می گذارند. گاهی اوقات در رابطه بین این دو همه چیز خوب و هماهنگ پیش می رود اما در عین حال گاهی اوقات هم در درک احساسی یکدیگر مشکل دارند و چیزی که نمی توانند خودشان را با آن وفق بدهند درون شکننده و حساسشان است. شهریور برای خشنودی مهر مسئولیت ها و تصمیماتی که مهر باید بگیرد را قبول می کند و این باعث ایجاد حس خودبرتر بینی مهر و بی احترامی به شهریور می شود. اگر این مشکل حل نشود رابطه آن ها به دلیل عدم احترام ممکن است به آخر برسد. ازدواج مرد متولد مهر با مهر :نشان میزان نشان رابطه است و این دو چیزهای دیگری در رابطه به هم یاد می دهند. وقتی دو مهرماهی وارد رابطه می شوند برای آن ها پیدا کردن هدف رابطه کمی سخت است. زیرا هر دو تکلیف و هدفی را دنبال می کنند که با مردم دیگر در ارتباط است. اگر در رابطه بتوانند ارزش های مشترکشان را با هم بپیوندند جفت خوشبختی می شوند. تنها چیزی که در رابطه آن ها وجود ندارد احترام متقابل بدون قضاوت و توقع است. هر دو این مشکل را با دنیای اطرافشان دارند و وقتی وارد رابطه می شوند مشکل دوبرابر می شود. اگر به خودشان اجازه دهند همانی باشند که هستند حتی می توانند الهام بخش دیگران هم باشند. ازدواج مرد متولد مهر با آبان :رابطه مهر و آبان زیاد راحت و بی دردسر نیست چون باعث می شود هر دو با جنبه تاریک و سیاه همدیگر مواجه شوند. و همین منجر به ایجاد احساس شدیدی در آن ها می شود که برای دیگران قابل درک نیست. در نهایت در دام افسردگی می افتند و نمی دانند چگونه باید خود را از آن بیرون بکشند. تنها راه برای داشتن یک رابطه پایدار و رضایت بخش این است که هر کدام زندگی خصوصی و مستقل خودشان را داشته باشند در غیر اینصورت گرفتار انتظارات منفی و وسواس فکری می شوند. ازدواج مرد متولد مهر با آذر :رابطه مهر و آذر رابطه مفیدی است که به هر دو طرف اجازه می دهد دنیای احساسی درونشان را رشد داده زندگی شان را بدون تاثیرات منفی بسازند. البته یک درگیری کوچک نیز بین آن ها وجود دارد. هر دو برای برتر بودن و به دست آوردن وضعیت حاکم با هم مقابله می کنند و این مشکل تنها زمانی رفع می شود که غرور و رقابت های بچه گانه را کنار بگذارند. تنها چیزی که باعث می شود این دو با هم خوشحال باشند این است که به هم احترام بگذارند و اجازه دهند دیگری کاری که دلش می خواهد انجام دهد.ازدواج مرد متولد مهر با دی :رابطه مهر و دی رابطه سختی است. البته به این معنا نیست که نمی توانند از با هم بودن لذت ببرند و رابطه بادوامی داشته باشند. اما یک رابطه معمولی مثل رابطه های دیگر هم نیست. بزرگ ترین چالش آن ها احترام نگذاشتن به ارزش های عاطفی یکدیگر است. اگر این دو راهی برای درک همدیگر پیدا کنند همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.ازدواج مرد متولد مهر با بهمن :میزان و دلو به دلیل داشتن عنصر مشترک (هوا) درک متقابلی نسبت به یکدیگر دارند. اما با این وجود باز هم سخت می توانند خودشان را با شخصیت همدیگر وفق داده و به هم احترام بگذارند. بهترین درمان هر مشکلی در رابطه آن ها زمان است. اما به دلیل بی برنامه بودن دلو آنقدر صبر نمی کنند که مشکل رفع شود. ازدواج مرد متولد مهر با اسفند :برج میزان و برج حوت اغلب با بی احترامی قادر به درک زیبایی های عشق نیستند. یک اسفند ماهی نمی تواند رابطه آرامش بخشی که مهر به آن نیاز دارد بسازد. هر دو می توانند با از خود گذشتگی از رضایت طرف مقابل لذت ببرند و هر اتفاقی که بیفتد رابطه خوبی داشته باشند. اگر بی احترامی و توقعات غیرعادی را کنار بگذارند عشق واقعی را تجربه خواهند کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

بعضی خواب ها مانند این و انواع آن نوید از موفقیت و رهایی از…

سلام من امروز بعد از نماز صبح خواب دیدم که توی کوچه (پسرخاله…

نشان دهنده بهتر شدن روز به روز رابطه شما با دختری که دوستش د…

می گویند فاصله عشق و نفرت یک مو است اینگونه تعاریف برای انسا…

نشان دهنده علاقه زیاد شما در دنیای واقعی است به وی یک چیزی د…

با فرا رسیدن فصل زیبا و رنگارنگ پاییز در این بخش برای شما علاقمندان به طالع بینی و شخصیت شناسی افراد از ماه تولدشان خصوصیات بارز و مهم یک مرد مهر ماهی را گردآوری کرده ایم با وب سایت نازوب و این بخش جذاب و خواندنی همراه باشید تا انتخابی عالی داشته باشید.

 

خصوصیات مهم یک مرد متولد مهر / طالع بینی ازدواج متولدین مهر ماه

مرد متولد مهر موجودی مادی و طرفدار همه چیزهای خوب و زیبای موجود در دنیاست. به پول علاقمند است و دوست دارد خانه ای زیبا، اتومبیلی شیک و لباسهایی گران قیمت بخرد و خوب بپوشد و خوب بخورد و خوب بگردد.

علیرغم این که ممکن است کمی دمدمی مزاج باشد و خلق و خویش به خاطر برخی مشکلات کاری یا حتی تغییر آب و هوا کمی تغییر کند ولی به طور کلی مردی دوست داشتنی، مهربان و پرشور و نشاط است.چگونه مرد متولد مهر را عاشق خود کنیم؟

 

 

مرد متولد مهر کمی حسود است بنابراین باید مراقب رفتار خود با دیگران باشید زیرا او میل دارد که همه احساس و عاطفله و قلب شما به او تعلق داشته باشد. البته خیلی اجتماعی و خونگرم است و دوست دارد با مردم نشست و برخاست داشته باشد.

 

 

مرد متولد مهر ،واقعاً مار خوش خط و خالی است ، اما معمولاً به بهترین روش ممكن ، رفتار می كند. مرد متولد برج مهر مثل شوالیه ای است كه در زره می درخشد و با اسب سفید جنگی، دوشیزه های گرفتار مخمصه را نجات می دهد.

او حتی در قرن بیست و یك هم رنگ و بوی عشق مؤدبانه را فراموش نكرده است. اگر ببیند عجوزه ای ، دوشیزه ای را تهدید می كند، می داند چه كار كند . (مطمئن باشید فرار نخواهد كرد.)

 

 

مرد متولد مهر جذاب واستثنایی به نظر می رسد و كلكسیونی از ادكلن و عطر دارد . به یك مرد متولد برج مهر كه می شناسید ، فكر كنید. آیا زیادی شیك و ظریف نیست ؟

مرد متولد مهر دوست داشتنی ، سیاستمدار بزرگی است. او از ناراحت كردن دیگران متنفر است. در واقع او طوری رفتار می كند كه ثابت كند زمان احترام به بانوان (شوالیه گری) به پایان نرسیده است .

 

 

وی كسی است كه در اتوبوس و مترو بلند می شود تا شما بنشینید. او خیلی با نزاكت است . اگر با این شوالیه مهربان ازدواج كنید

گرچه از نظر شما همیشه جذاب خواهد ماند ، اما به شكلی مسحور كننده با همه دوشیزه ها مؤدبانه رفتار می كند. او بی وفا نیست ، فقط نمی تواند هیچ صورت زیبایی را نادیده بگیرد .

 

 

جز لاینفک وجودی او این است كه می خواهد زیبا و جذاب به نظر برسد . اگر پول داشته باشد لباسهای سفارشی و پیراهنها ابریشمی از جنس عالی می پوشد .

نه به این دلیل كه آنها نشانه موقعیت اجتماعی هستند ، بلكه او كسی است كه عاشق بهترین ها است .

 

 

نیاز جنسی و سکس مردان متولد مهر

مردان مهر به س-ک-س با زن زیبا بیشتر اهمیت میدهند در غیر اینصورت س-ک-س در تاریکی را ترجیح میدهند.در کل مرد مهربان و دوست داشتنی است مانند زنان مهر به سازگاری اهمیت میدهند

به این دلیل که هر کاری زمانی دارد از همسری که برایش نرخ تعیین کند متنفر است.کمی نارسیسم و خود پسند است.

 

 

از آن جا كه عنصر وجودی او هواست احساسات او بیشتر از ذهنش سرچشمه می گیرد تا از قلبش. او فكر می كند چون ستاره اش ونوس است، پس سرا پا عشق و شور است و نمی خواهد بپذیرد كه گاهی رفتار سردی دارد.

 

چگونه مرد متولد مهر را عاشق خود کنیم؟

 

پدر متولد مهر فداكار است. وی به نوازد علاقه زیادی ندارد چون دایماً باید تر و خشك شود . اما وقتی آنقدر بزرگ شود كه زبان باز كند 

مورد علاقه بابا خواهد بود راستی یادتان نرود شاید وقت زیادی را به بچه اختصاص ندهد و ترجیح بدهد به جای بازی با بچه ، یك گیم گلف یا یك دست تنیس بازی كند.

 

 

جمله آخر: متولد مهر همان كسی است كه شما می خواهید.

 

نیاز جنسی و خصوصیات اخلاقی زنان مهرماهی

عکس نوشته های متولدین مهرماه

برچسبها: متولدین مهر

اگر لازم باشد از خصوصیات مردان متولد مهر ماه یا طالع مرد مهر ماه را بدانید بهتر است خود را برای آشنایی با یک مرد متعادل و خوش خلق آماده کنید. مرد متولد مهر ماه به همان میزان که زنان متولد مهر ماه میتوانند از خصوصیات اخلاقی مانند محبت و انعطاف برخوردار باشند، او نیز بر خوردار است. زیرا لازمه ماه هفتم خلق عشق و محبت است، بنابراین به همان میزان که میتوانند این مردان با محبت و خوش خلق باشند به همان شکل منعطف و قابل پیش بینی نیز هستند.

اگر معیار و شناخت هر فردی در زندگی برای انتخاب یک دوست بتواند اعتماد و محبت باشد، قطعا مردان متولد مهر ماه از این خصوصیت بهره بسیار زیادی برده اند. این گروه از مردان می توانند با همدلی و صمیمیت زمان خود را در کنار دیگران سپری کنند و دور از اضطراب و دلهره و نگرانی بهترین فرصت ها را برای خود و دیگران رقم بزنند.

از آنجایی که مردان متولد مهر ماه دارای خلقی خوب هستند آرام و درونگرا نیز به نظر می آیند. اما زمانی که با آنها بیش تر معاشرت میکنید متوجه میشوید بسیار شوخ طبع و پر جنب و جوش نیز می باشند و میتوانند جمعی را به خود سرگرم کنند. اما نکته مهم در مورد خصوصیات مردان متولد مهر ماه ایجاد و حفظ تعادل بین درونگرایی و برونگرایی آنها است.

طالع مرد مهرماه این رفتار را نشان می دهد که انعطاف و خوش خلقی و یکدست شدن با محیط اطراف از ویژگی های ثابت آنها است. اما اگر بخواهیم به صورت دقیق تر به خصوصیات مردان متولد مهر ماه بپردازیم میتوانیم درونگرایی عمیقی را در آنها مشاهده کنیم که نه نشان از افسردگی و بی نشاطی دارد، بلکه بیش تر نشان از درایت و آگاهی و حفظ موقعیت خود در جایگاهش دارد.

چگونه مرد متولد مهر را عاشق خود کنیم؟

یکی از خصوصیات مردان متولد مهر ماه تنبلی مشهود این گروه از مردان است. مرد متولد مهر ماه با تمام خصوصیات خوش خلقی و مهربانی و آگاهی و درایت خود به میزانی از تنبلی دچار است که اگر کل روز را بتواند میخوابد و یا برای انجام کوچک ترین کاری باید مدام به او یادآوری و گوشزد شود.

مراقب باشید خلق مردان متولد مهر ماه با گوشزد های مداوم برای تنبل بودنشان تنگ خواهد شد و آنها این میل را دارند که کارهایی را که نمیخواهند انجام دهند را انجام ندهند.

زنانی که به دنبال امنیت و محبت پدرانه از همسران خود هستند میتوانند بهترین انتخاب را در مردان متولد مهر ماه داشته باشند. و قطعا زنان مورد علاقه مردان مهر ماهی زنانی خانه دار، مسئول و مرتب هستند که مادرانی مهربان و دلسوز برای فرزندانشان باشند. این گروه از مردان به دنبال مهمانی های مداوم و یا نمایش خود و زندگیشان نیستند و گویا پیش از این یک باربه صورت کامل طعم زندگی را چشیده اند و اکنون مایل به حفظ تعادل و نگه داشتن احساس رضایت مداوم در زندگی هستند.

این بینش در مردان مهر ماه که میتوانند همه امور را در حد تعادل حفظ کنند در بسیاری از موارد میتواند خود ایجاد اضطراب کند، اما تمام هدف و نیت این گروه از مردان به صورت مجدد حفظ تعادل است. در واقع آنها نمیتوانند از کنترل اوضاع زندگی خود دست بردازند و سکان را به دست همسر و یا فرد دیگری بدهند و تماشاگر باشند.

از عمده خصوصیات خوب مردان متولد مهر ماه مسئولیت پذیری و قبول بار زندگی به صورت تمام عیار است. تنبلی که پیش از این در مورد مردان مهر ماه گفته شد به نوعی خواب آلودگی است که جدای از مسئولیت پذیری این گروه از مردان است.

به طور مثال مردان متولد مهر ماه روزهای تعطیل را قطعا با خانواده خود به پیکنیک میروند و تمام وسایل را جا به جا میکنند اما قطعا در فرصتی که همه در حال گفت و شنود هستند ترجیح میدهند دراز بکشند و یا بخوابند.

انعطاف پذیری و پدر معاب بودن از خصوصیات مردان مهر ماه بود که به آن پرداختیم. قطعاً زنان در کنار این گروه از مردان احساس رضایت خاطر زیادی پیدا خواهند کرد، اما لازم به ذکر است نباید قدرت پدرانه و مسئول بودن این گروه از مردان را در تمام امور نادیده گرفت. ممکن است در هر فرصتی با شما مهربان باشند اما در انجام ندادن اموری که صلاح نمیدانند کوتاهی نمیکنند و تمام منطق خود را به کار میگیرند که نه بگویند و اطرافیان را نیز قانع کنند.

یکی از خصلت های بارز مردان متولد مهر ماه منطق گرایی و عقلانی بودن آنهاست. این گروه از مردان میتوانند به صورت منطقی و با ارائه نظرات منطقی و عقلگرایانه هر فردی را که بخواهند قانع کنند و یا آنها را مجاب به انجام امری کنند که میخواهند. اگر زنی در کنار مرد متولد مهر ماه قرار گرفته باشد شاید در مواردی از اینکه با صحبت های منطقی مدام در حال مجاب شدن است ناراحت باشد، اما چون صحبت از منطق و رفتار منطقی است قطعا راه گریزی به جز پذیرش شرایط نخواهد داشت.

منطق در مردان متولد مهر ماه جنبه منفی و غیر کاربردی ندارد به همین دلیل دلخوری از این گروه از مردان بسیار کم است و هر فردی که در کنار مرد متولد مهر باشد میداند در پس هر رفتارش یک استدلال مهربانانه، منطقی و یا پدرانه است که در آن توجه به افراد مهم بندگی اش را در نظر گرفته است.

شاید با تعاریفی که از خصوصیات مرد مهر ماه گفته شد نزدیک ترین کهن الگوی یونگی به این گروه از مردان مردی با آرکیتایپ زئوس باشد.

این گروه از مردان رهبران و مدیرانی ذاتی هستند که میتوانند بر سر و رأس امور قرار بگیرند و همه افراد پیرامون خود را کنترل و هدایت کنند.

مردان زئوس توانایی مدیر بودن را به صورت ذاتی در خود دارند، اما نکته مهم در این گروه از مردان درایت آنهاست و نه جنگجو بودنشان. مردی با کهن الگوی زئوس به اطراف خود و هدایت افراد اطراف خود بینش و داریت دارد و این کار را با منطق و آگاهی انجام میدهد و نه با جنگ و قدرت نمایی.

اگر بخواهیم طالع مرد متولد مهر ماه را با مرد زئوس یکی بدانیم در بسیاری از خصوصیات قطعاً با یکدیگر مشترک هستند که میتواند گویای کهن الگوی زئوس برای مردان مهر ماه باشد.

اما نکته مهم در کهن الگوی زئوس در مردان مهر ماه این ااست که قدرت نمایی و عقل گرایی در این گروه از مردان به قدری زیاد است که گاها از صرف هیجان های اولیه باز میمانند و افرادی که در کنارشان هستند میتوانند در برخی از موارد که مایل به صرف انرژی و هیجان هستند از معاشرت با مرد زئوس و یا مرد مهر ماه نا امید شوند.

افرادی با خصوصیات مرد متولد مهر ماه یا طالع مرد مهر ماه اگر بتواند با کهن الگوی زئوس به میزانی از عقل گرایی خود زیاد کند و در مواردی بر روی احساسات و هیجانات خود سوار باشد قطعا هماهنگی بهتری در رفتارش به وجود خواهد آمد.

مرد متولد مهر ماه بر اساس تیپ شناسی MBTI میتواند در گروه INFJ قرار بگیرند. مردان متولد مهر ماه مردانی مهربان، صمیمی و آرام هستند که میتوانند شخصیتی به ظاهر پیچیده داشته باشند که کنجکاوی همه را نیز برانگیخته کنند. مرد متولد مهر ماه به احساسات خود و شهودهای درونی خود به شدت وابسته است و آنچه که در درون او اتفاق میافتد میتواند مصداق کاملی بر واقعیت اطراف او نیز داشته باشد. این تیپ شخصیتی بسیار خلاق و آرام است و نیاز به رشد را در خود پیدا کرده است و مایل است به اهداف خود دست پیدا کند. این افراد مایل هستند دیده شوند و یا مورد تحسین و احترام قرار بگیرند اما تمام این اتفاقات را در کمال آرامش و بدون هیاهو میخواهند. هر آنچه که بتوانند مرد متولد مهر ماه را در ازدحام بیاندازد از جمله رفتارهایی است که مایل به انجامشان نمی باشد.

این گروه از مردان در محل کار خود بسیار کمال طلب هستند و آن میزان از صلح جویی که در آنها وجود داشت در محل کار به نوعی کمال طلبی تبدیل میشود اما در واقع هیچگونه تشنجی ایجاد نمیکنند و در نهایت درایت و آرامش خود را به خواسته شان میرسند. دفاع از باورها برای مردان متولد مهر ماه بسیار مهم و تاکیدی است. این گروه از مردان از اعتقاداتشان کوتاه نمی آیند زیرا شهود قلبی آنچه که میخواهند را دارند. مرد متولد مهر با این تیپ از شخصیت در ارتباط با دیگران بسیار دلسوز، مهربان و آرام است. نیاز دارد در معاشرت های محدود خود احساس آرامش را تجربه کند. داشتن شغل های هنری که تجربه شخصی این افراد درشان اثر گذار است برای این گروه از مردان بسیار خوشایند است.

این گروه از مردان باید خواسته هایشان را به صورت تاکیدی بیان کنند و همچنین در زمان مناسبی که دیگران مایل به کمک شما هستند به آنها کمک کنند.

1. خصوصیات بارز مرد مهر ماه چیست؟ منطقی، خلاق، تیزبین و نکته بین هستند. مرد متولد مهر ماه دو جنبه درونگرایی و برونگرایی وجود خود را ایفا میکنند و هراسی از نشان دادن وجه های منفی وجودی خود ندارد.

2. رگ خواب مرد مهر ماه چیست؟ رعایت ادب و احترام به مرد مهر ماه میتواند رگ خواب او باشد. اگر شما هر رفتاری داشته باشید اما بتوانید احترام مرد مهر ماه را حفظ کنید هیچگاه با او در هیچ مسئله ایی درگیر نخواهید شد.

3. چه زنانی مناسب مردان مهر ماه هستند؟ زنانی که بتوانند با اصول و قواعد مرد متولد مهر ماه هماهنگی ایجاد کنند فرد مناسبی برای آنها هستند. مهم نیست زنان مورد علاقه شان پرسونالیتی خاصی داشته باشند، همین که پیروی مردشان باشند کافی است.

4. تعریف کهن الگوی مرد مهر ماه چیست؟ کهن الگوی زئوس یا خدای خدایان، رهبر، مقتدر جاه طلب صاحب اراده، اهل عمل و کنترل کننده هستند. به دنبال رشد و پیشرفت هستند و مایل هستند از طبقه اجتماعی خود به طبقه بالاتر بروند.

لطفا جهت مشاوره در مورد «مردان متولد مهر و مقایسه با کهن الگوی یونگی زئوس» با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22004925 – 021 22623587 – 021

لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

تلفن: 22004925 021

تلفن: 22623587 021

همراه: 1671664 0935

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

منصف و صادق باشید. افراد متولد مهر ماه به تعادل، عدالت و برابری اهمیت می دهند. این تصادفی نیست که نماد و سنبل این ماه شکل ترازو که نمادی از عدالت است می باشد. برای متولد مهر ماه هیچ چیز به اندازه بی عدالتی تنفر برانگیز نیست.

سعی نکنید آنها را تنها بگذارید چرا که آنها دارای اجتماعی ترین خصوصیات هستند اما بیشتر گروه های صمیمی و خودمانی را دوست دارند. افرادی که دارای این خصوصیات هستند از منش خوبی برخوردارند و از شرکت در گروه های دوستانه کوچک لذت می برند.
افراد متولد مهر ماه افرادی شفاف و صادق هستند و این خصوصیت منحصر به فردیست که این افراد را از دیگران متمایز می کند. گاهی اوقات شما آنها را انتخاب می کنید چون افراد متولد مهر ماه باعث شادی شما می شوند.

متولد مهر ماه به راحتی قلب خود را به کسی نمی دهد و فقط آن را یکبار به کسی که قرار است با او زندگی کند می بخشد. اگر شما عاشق یک متولد مهر ماه هستید خوش شانسید اگر او نیز شما را از قبل دوست داشته باشد و اگر متولد این ماه شما را دوست دارد ولی شما او را دوست ندارید نگران نباشید خودش از قبل این را حس کرده است.مراقب شکستن قلب آنها باشید زیرا متولدین این ماه بسیار حساسند.

عشق و جذابیت با وجود متولدین این ماه آمیخته است. به تمامی تشریفات روابط عاشقانه آگاهند.
– اگر شما متولد ماه آبان هستید بسیار خوش شانسید چرا که اگر متولد مهر ماه عاشق متولد این ماه شود برای او هر کاری انجام می دهد.
– دلبری جزیی از ذات متولدین ماههای مهر و اسفند است. هر دوی آنها بسیار ظریف و شکننده هستند. وقتی متولد مهر ماه عاشق متولد اسفند می شود دیگر راه برگشتی وجود ندارد. هنگامی که این اتفاق می افتد هیچ چیزی از عشق فرد متولد مهر ماه نسبت به متولد اسفند کم نمی کند و همچنان راسخ است. متولد اسفند ماه از اینکه عاشق متولد مهر شود می ترسد، اما مهر ماهی قادر است به راحتی از عشق خاموش خود نسبت به او صرف نظر کند. اگر آنها از هم جدا شوند اصولا تقصیر هر دوی آنهاست. یک طرف رابطه متلود اسفند است که به احتمال زیاد به دلیل اینکه متولد ماه اسفند می ترسد قلب خود را به متولد ماه مهر دهد سبب شروع شکست این رابطه یا از دست دادن کامل آن می شود. طرف دیگر این رابطه متولد مهر ماه است که به احتمال زیاد به دلیل اینکه این نگرانی را از طرف ماه اسفند در مورد رابطه شان حس می کند سبب می شود تا تصمیمی عجولانه و بی پروا بگیرد که این رابطه شکسته شود و اقدام لازم را انجام می دهد. این کار به هر دوی آنها لطمه می زند چرا که آنها دو دلبر واقعی هستند. هنگامی که رابطه در سراشیبی سقوط است متولد اسفند درصدد تمام کردن رابطه به نفع خود است به نحوی که خود را در رابطه عاشقانه بی تقصیر نشان دهد. در ابتدا متولد مهر ماه نیز وجود عشق را انکار کرده ولی متوجه می شود که تن دادن به خواسته ماه اسفند و جدایی به هر دوی آنها صدمه می زند. رابطه آنها دوباره شکل می گیرد اگر متولد مهر ماه با غرور خود کنار آمده و به متولد اسفند شانسی دوباره دهد. در رابطه بین مهر و اسفند ممکن است این نقش جابجا شود. اگر هر دوی آنها به یکدیگر این فرصت را بدهند نتیجه شادی حاصل می شود.
– در حالیکه تعداد زیادی از مردم متولدین مهر ماه را بعنوان نزدیک ترین دوست خود انتخاب می کنند، متولد مهر ماه تعداد کمی از آنها را بعنوان دوست صمیمی خود که یاد گرفته اند که چگونه با متولد مهر ماه صمیمی شوند را می پذیرد.
– آنها به ندرت اجازه ورود شخصی دیگر را به خصوصی ترین رابطه خود می دهند که اگر شما به اندازه کافی خوش شانس باشید می توانید یکی از این معدود افراد باشید که آنها وفاداری و دوستی خود را با شما بدون مرز می دانند.
– آنها در میان رهبران جامعه بهترین هستند و در گرفتن تصمیم گیری های درست ماهرند. با این حال، آنها ممکن است برای نتیجه گیری زمان زیادی را صرف کنند که این نتیجه از نظر آنها ممکن است هر چیزی باشد.
– همچنین متولدین مهر ماه حساس و مهربان هستند، آنها توانایی منحصر به فردی در دانستن آنچه که دیگری حس کرده یا فکر می کند دارد و نیز چیزی که می خواهید با آن او را فریب دهید را به راحتی شناسایی می کند، پس مراقب باشید.
– متولد مهر ماه نمی ترسد از ایستادن روی چیزی که به آن باور دارد، بدون توجه به هزینه ای که بابت آن ممکن است بپردازد.
– متولدین این ماه جنگیدن را دوست ندارند مگر زمانی که به شیوه ای تهدید آمیز برخورد کنند که در این زمان از این خصلت خود چشم پوشی میکنند.
– آنها بسیار خانواده گرا هستند و زن و شوهر و در نهایت پدر و مادری عالی می شوند، آنها به شدت مراقب آنهایی که دوستشان دارند هستند و به طور طبیعی از خود گذشته اند.
– آنها تعادل و آرامش درونی با خود می آورند اما در عین حال می توانند جنگجویان وحشی بر سر آنچه که به آن باور دارند نیز باشند.

عشق متولدین این ماه واقعی است بگونه ای که در اولین عشق یا بوسه خود به مانند کودکی هستند. متولدین این ماه اغلب در سنین جوانی همسر روح خود را پیدا می کنند اما در صورت جدایی بسیاری از آنها نمی دانند که چرا از هم جدا شدند. این است که در جدایی اغلب تقصیر از متولدین مهر ماه است زیرا اینگونه به نظر می رسد که آنها نمی خواهند شانسی دوباره را برای بازگشت به عقب و جبران آن و یا امتحان دوباره آن با شخصی دیگر به خود بدهند.چگونه مرد متولد مهر را عاشق خود کنیم؟

wikiHow

ممنون

چرا از متولدین ماه های دیگر سال مطلب در این رابطه نمیزارید؟

سلام خوشحالم که این مطلب مورد توجهتون قرار گرفته، از اونجائیکه سعیمون بر اینه که مطالب جدید به مخاطب ارائه بدیم درصدد ترجمه مطالب ماههای دیگر سال هستیم. مدنظر شما چه ماهیه؟

ممنون…تیر 🙂

حتما برات میذارم، سر بزنی به زودی مطلبتو میبینی 🙂

مرسیییییییییییییییی ♥ ♥ ♥

خواهش میکنم

سلام ساراجان مطلبت فردا رو سایت میره میتونی ببینی 🙂

خیلییییییییی ممنوووووننننن ♥ ☺

می شه همه ی ماه هارو بزارید ؟؟!

سلام آقا عادل، درصدد هستم که همه ماهها رو بذارم، بفرمایید چه ماهی مدنظرتون هست؟

تیر آذر و دی اگه می شه ؟! دی نشد نشد ولی تیر و آذرو اگه می شه بزارین D: مرسی ممنون !

ماه تیر تو سایت هست، آذر و دی هم چشم میذارم، الان دارم بهمنو ترجمه میکنم، یه کم فرصت بدید میذارم، شما سر بزنید

اسفنددددددددددد

سلام سمیرا جون
لطفا ماه خرداد هم بذارین 😍

سلام. خسته نباشید و ممنونم از مطالبتون
چرا برای نوع رابطه ی مهر ماهی ها با سایر ماه ها ،فقط اسفند و آبان رو گفتید؟
اگه ممکنه نوع رابطشون با متولدین سایر ماه ها رو هم اضافه کنید. مثلا با متولدین “تیر ماه” لطفاااااااا

با سلام
من خودم آبان ماهیم ۳۷ سالمه و با یه پسر مهرماهی در رابطه هستم ۳۹ سالشه خیلی مهربون و آقاست خودش گفت که مرد زندگیه. خوشبختم می کنه اما از نظر جنسی توقعش بالاست آیا قصدش سو استفاده که نیست یعنی امکانش هست یه پسر مهرماهی آدم بدی باشه لطفا راهنماییم کنید.

من خودم مهرماهیم از من به شما نصیحت یه مرد از هر ماهی باشه تا زمانیکه به زنی نرسه بهش وفاداره وقتی رسید دیگه وفا نداره باید با قفل و زنجیر نگهش داری. موضوع ترشح یه ماده توی سر مردهاست که به جسم زن نیاز داره.
مثلا ۳ یا ۴ سال با هم عقد هستن دختره خونه باباشه با هم هستن ولی زیر یه سقف نیستن پسره میره با یکی دیگه میپره.
مردها وقتی موضوع خواسته شون میشه به مرحله جنون میرسن دین و دنیا رو میفروشن تا به خواستشون برسن نه به دختر مورد علاقشون وقتی سیر شدن و جنونشون خوب شد او گود بای و شما رو به سلامت.
یه مهرماهی زود دودل میشه و از حرف قبلیش که به نظر ۹۹ درصد مردم من جمله خودش واقعیه بر میگرده. پس فقط وقتی بهشون اعتماد کنین که اسماتون تو شناسنامه هم رفت.

بانظرتون کاملا مخالفم مرد پن متولد مهره و از اون وفادارار ب عمرم ندیدم و نخواهم دید هیچ چیز کلی نیست





ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ԁ



چگونه مرد متولد مهر را عاشق خود کنیم؟

 


 

چگونه مرد متولد مهر را عاشق خود کنیم؟
چگونه مرد متولد مهر را عاشق خود کنیم؟
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *