چگونه مرد ناراحت را ارام کنیم

 
helpkade
چگونه مرد ناراحت را ارام کنیم
چگونه مرد ناراحت را ارام کنیم

یادگیری زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 3615موضوع :

آموزش رایگان زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 4152موضوع :

Best sources of love and relationship from all […]تاریخ : ۰۳ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 1830موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 35848موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 4162موضوع : چگونه مرد ناراحت را ارام کنیم

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 9226موضوع : جذب عشق

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 19060موضوع :

در این مطلب به شما نشان می دهیم وقتی مردی ناراحت است چه باید کرد. ناراحتی مردان می تواند دلایل بسیار زیاد و متفاوتی داشته باشد در چنین مواقعی باید بتوانید با آرامش دادن به شوهر این ناراحتی را از بین ببرید. وقتی مردی از زنی ناراحت است زن باید بتواند با راهکارهایی به صورت غیر مستقیم این ناراحتی را از دل او در بیاورد. همچنین نوین اطلس به شما نشان می دهد وقتی مردان قهر می کنند چه رفتاری از خود نشان دهید و همچنین وقتی مردها عصبانی هستند چگونه به این عصبانیت در آن ها پایان دهید.

دلایل ناراحتی مردان و رفتار مناسب در این شرایط

آیا تا به حال شده در حالی که گمان می‌کردید لحظات فوق‌العاده خوبی در کنار همسرتان دارید، ناگهان او عصبانی شده و شروع به ایراد گرفتن از شما کند؟ متاسفانه اغلب خانم‌ها عاداتی دارند که مردها را ناراحت می‌کند…

مردان دوست ندارند مورد انتقاد قرار بگیرند و از زنانی که می‌خواهند آن‌ها را با توجه به سلیقه خود تغییر دهند بیزارند، حتی اگر عاشق شریکشان باشند و همین مورد میتواند از دلیل فاصله گرفتن مردان باشد. مردان به‌دنبال زنانی هستند که آن‌ها را همان‌جوری که هستند بپذیرند. اگر در یک ارتباط موفق و پرسوزوگداز عاشقانه هستید و عادت به غرزدن و انتقاداز شریک‌تان را دارید، به زودی شاهد فرار همسرتان خواهید بود. بهتر است تا دیر نشده یاد بگیرید که شریک‌تان را همان‌طور که هست دوست داشته باشید.

مردان از گریه کردن زنان بیزارند، به خصوص زنانی که حتی در ساده‌ترین و کوچک ترین بحث‌ها اشک‌شان در می‌آید نمی‌توانند در دراز مدت مورد علاقه و توجه یک مرد قرار بگیرند. مردان عاشق زنان منطقی هستند و این همان ویژگی است که دوست دارند همسرشان آن را داشته باشد. زنانی که می‌خواهند مردان را تحت کنترل خود در بیاورند نمی‌توانند ارتباط پایداری را داشته باشند. موضوع مهم دیگر بحث آزادی مردان است. بعضی از مردان آنقدر در ارتباط‌های‌شان توسط شریک‌شان محدود می‌شوند که حتی نمی‌تواند با دوستان و همکاران خود فضایی برای صحبت و ارتباط داشته باشند و این اتفاق زنگ خطری است که باید جدی‌اش گرفت. مردان نیاز به فضا دارند و اگر این فضا را از آن‌ها سلب کنید دیر یا زود آن‌ها شما را ترک خواهند کرد.

استقلال داشتن و روی پای خود ایستادن، ویژگی خیلی خوبی است اما اگر یک خانم هستی یادت باشد خیلی این خصوصیتت را به رخ شریکت نکشی. مردان از زنانی که تمام کارهای‌شان را بدون کمک همسرشان انجام می‌دهند فراری هستند، آن‌ها دل‌شان می‌خواهد که زنان روی قدرت و حمایت آن‌ها حساب کنند و در واقع تکیه‌گاه شما باشند. البته یادتان باشد نباید در این موضوع خیلی زیاده‌روی کرد چون به همان اندازه‌ای که زنان بسیار مستقل می‌توانند مردان را از خود دور کنند، زنان خیلی محتاج و کسانی که حتی برای خرید خمیر دندان به کمک شریک‌شان نیازمندند، مورد تنفر و بیزاری مردان قرار می‌گیرند. شاید برای‌تان غیرمنطقی به‌نظر برسد اما این تصمیم شماست که بین یک ارتباط پایدار و ناپایدار یک کدام را انتخاب کنید.

به یاد داشته باشید که وقتی مردها حرف می زنند و ناراحت هستند، می خواهند حرفهایشان تأیید شود.

زن باید احساسات همسرش را تأیید کند و بعد از او بخواهد زمان دیگری این بحث را ادامه دهند. بعد بی آنکه حرفی بزند، باید شوهرش را تنها بگذارد. این مهارت جدید ارتباطی به مرد امکان می دهد که ضمن حفظ خونسردی خود، بر خشم و ناراحتی اش غلبه کند.

برخورد مناسب با قهر مردها

مردهای زیادی هستند که وقتی از شما ناراحت می شوند قهر می کنند. قهر می تواند مثبت یا منفی باشد؛ مثبت است اگر جانشین انتخاب های بدتر شده یا آنکه مانع تسلیم فرد در مقابل زورگویی های دیگران شده باشد. اما منفی و بسیار آسیب زاست اگر از روی لجبازی و عدم بخشش اتفاق افتاده باشد.قهر در بین اکثریت همسران اتفاق می افتد اما در بین برخی بسیار بیشتر و جدی تر رخ داده و به صورت یک عادت در می آید. شخصیت اخلاقی هر انسانی باعث می شود که بیشتر و یا کمتر قهر کند. افرادی که بیشتر قهر می کنند عموما احتیاج به مطرح شدن، حل مشکلات و یا جلب توجه دارند و بسیاری از مواقع از نداشتن اعتماد به نفس رنج می برند.

نوین اطلس دات کام دریافته است رفتارها در دوران کودکی بیشتر با مشاهده رفتار والدین آموخته می شوند. اگر در الگوهای رفتاری والدین این افراد دقت کنید یعنی از آن ها سوال شود که وقتی پدر و مادرتان با هم دچار مشکل می شدند نتیجه نهایی بحث آنان چه می شد، بیشتر آن ها این طور جواب می دهند که مثلاً پدر یا مادر قهر می کرد و موقعیت را ترک می کرد! همچنین این باور در این خانواده ها ایجاد و تقویت می شود که در بحث و صحبت درباره یک مشکل، همیشه باید یک نفر پیروز شود. در صورتی که در بحث و صحبت کردن درباره مشکلات پیش آمده، برد و باختی وجود ندارد؛ یعنی ممکن است دو نفر مدت ها درباره آن موضوع با هم بحث کنند و در نهایت به نتیجه مشخصی هم نرسند. پس این سوال پیش می آید که هدف این بحث کردن چیست؟ هدف اصلی صحبت کردن درباره یک مشکل، گفتن از احساسات و ناراحتی ها به جای نادیده گرفتن آن هاست.

برخورد مناسب با قهر چیست؟

برای اینکه بدانیم چگونه قهر را تمام کنیم باید همیشه سعی کنید درباره مشکلی که با همسرتان دارید، با او صحبت کنید حتی اگر ظاهراً به حرف شما گوش نمی کند. می توانید برای او یادداشتی بگذارید یا پیامکی بفرستید. در ضمن از مردها در بیشتر مواقع انتظار جواب نداشته باشید چون مردها به ندرت به اشتباه خود اعتراف می کنند. شاید علت این که همسر شما قهر می کند این است که فکر می کند نمی تواند در صحبت با شما پیروز شود یا به نتیجه دلخواهش برسد. برای این که بتوانید همسرتان را برای صحبت کردن با خودتان درباره مشکلات قانع کنید ابتدا سعی کنید به طور کامل به صحبت های او گوش کنید. در این مرحله از خودتان هیچ دفاعی نکنید یعنی سعی نکنید قضیه را توضیح دهید یا حتی نخواهید از ناراحتی همسرتان با این توضیحات کم کنید. از ناراحت شدن همسرتان نترسید، او هم حق دارد گاهی، حتی به اشتباه ناراحت شود. ابتدا همسرتان باید متوجه شود که شما به حرف های او گوش می کنید. خود این کار یعنی گوش کردن، هنر بزرگی است که افراد کمی قادر به انجام آن هستند. وقتی صحبت های همسرتان تمام شد بهتر است در همان موقعیت چیزی در دفاع از خودتان یا برای حل قضیه نگویید و آن را به موقعیت دیگری موکول کنید و اگر نمی توانید تا آن موقع صبر کنید از همسرتان بپرسید که آیا دوست دارد شما در جواب حرف هایش چیزی بگویید یا نه. اگر خواست برایش توضیح دهید.

نترسید از این که گاهی در بحث ها محکوم شوید یا همسرتان حرف شما را درست متوجه نشود. باز هم در آینده فرصت این را خواهید یافت که درباره آن حرف بزنید شاید وقتی که هیچ کدامتان عصبانی یا ناراحت نیستید و می توانید خوب به حرف های هم گوش بدهید.

رفتارهای زنانه ای که مردان را ناراحت می کند

برخی رفتارهایی که زنان از خود نشان می دهند باعث ناراحتی مردان می شوند. این رفتارها گاهی ناخواسته و ناخودآگاه بوده اما مردتان را آزرده خاطر می کند. بعضی از این رفتارها به شرح زیر است که novinatlas.com پیشنهاد می کند از انجام آن ها اجتناب کنید:

از جنسیت خود به عنوان یک سلاح استفاده کردن : زنان در هنگام مبارزه و جبهه گرفتن در برابر مردان مایلند از جنسیت خود به عنوان یک سلاح استفاده کنند که این باعث خرد شدن اعصاب مردان می شود.

بیش از حد احساساتی شدن : زنان بر سر هر موضوعی گاهی به گریه می افتند: در حین تماشای یک فیلم سوزناک (یا حتی یک فیلم شاد!)، شکستن یک ناخن یا حالت نگرفتن موها و غیره. بدتر اینکه در این مواقع از مردان توقع دارند که حال آنان درک شود و آن ها پا به پایشان پیش بروند. باید حقیقت را بیان کرد: هیچ منظره ای بدتر از منظره زنی نیست که گریه کنان مقابل شوهرش بنشیند و هیچ حرفی هم نزند! مردان نسبت به گریه زنان بی تفاوت و بی توجه نیستند، ولی به جز بیان واژه هایی مثل: «عزیزم، گریه نکن یا عزیزم چرا گریه می کنی و غیره» راه دیگری برای دلداری دادن زنان بلد نیستند! مردان قبول دارند که زنان موجوداتی حساس، زودرنج و دل نازک هستند، ولی تحمل مشاهده اشک های آنان بر سر هر موضوع جزیی و پیش پا افتاده ای را ندارند.

حس نیازمندی : بعضی از خانمها همیشه چند خط مشی بسیار سری را دنبال می کنند. آنها از همسرانشان انتظار دارند که تمام توجهشان را به آنها معطوف کنند، آنها را تر و خشک کنند و به آنها بگویند که تا چه حد وجودشان استثنایی و ویژه است. آنها می خواهند مردها را به یک صندوقچه احساسات تبدیل کنند و از آنها انتظار پشتیبانی اخلاقی، ذهنی و عاطفی دارند. در این قسمت یک تضاد جدی بین آن دسته از خانم ها که ذکر شد و دسته دیگری که به بیرون از خانه رفته، کار می کنند و خود را مستقل نشان می دهند وجود دارد.دسته دوم جزء گروهی هستند که هنگام عاشقی واقعا متزلزل می شوند. البته شاید دانستن این مطلب برای شما خالی از لطف هم نباشد که آقایون خانم های سرسخت را ترجیح می دهند زیرا حداقل در این حالت می توانند اندکی آرامش ذهنی خود را حفظ کنند.

تجاوز به حریم خصوصی مردان : زنان به خاطر وجود حس کنجکاوی شدید مایلند تمام مدت به دلایل مختلف به حریم خصوصی مردان تجاوز کنند تا به قول خودشان آنان را آموزش دهند! زنانی که تمام مدت حالت یک جاسوس را در قبال شوهرانشان ایفا می کنند، مورد تنفر آنان قرار می گیرند!

حسادت ورزی : خیلی از مواقع، حتی زمانی که مردی نام زن دیگری را به زبان می آورد، با حسادت های شدیدی از سوی همسرش مواجه می گردد. متأسفانه بسیاری از زنان با شنیدن نام یک زن دیگر از دهان مردان، دچار هزار و یک فکر و خیال و سوء تفاهم می شوند و همین باعث می شود که مردا به دروغگویی متوسل گردند. زنان معمولاً نسبت به صداقت و وفاداری مردان دچار عدم اطمینان هستند که این باعث رنجیده خاطر شدن مردها می شود.

بدگویی در جمع : مردها دوست ندارند جلوی جمع از آنها بد بگویید به‌خصوص در میان اعضای خانواده و دوستان خودشان. اگر شما شروع کنید در مقابل دیگران از همسر یا نامزدتان بد بگویید اولین چیزی که به ذهن آنها می‌رسد این است که شما چقدر نادانید که با مردی زندگی می‌کنید که رفتارهایش را نمی‌پسندید. یادتان باشد تنها چیزی که دیگران باید از شما و زندگی شخصی‌تان بشنوند این است که چقدر همسر خوبی دارید و در کنار هم خوشبختید. مردتان را تحسین کنید و مطمئن باشید که او همیشه قدردان خواهد بود.

آرامش دادن به شوهر خشمگین و عصبانی

کنار آمدن با همسر عصبی شاید برای خانم ها یکی از مشکلات زندگی زناشویی باشد. اما نگران نباشید نوین اطلس دات کام راهکارهایی برای آرامش دادن به شوهر عصبانی دارد.

ممکن است شوهر خشمگین شما در خانواده ای رشد کرده باشد که اینگونه رفتارها طبیعی بوده است و بیان احساسات درونی با چنین راه های خشن، بدون توجه به آسیبی که به شما وارد می آید، به نظرش عادی می آید. اگر شما در خانه ای با عشق فراوان بزرگ شده اید، به طور قطع توقع محبت بیشتری از شوهرتان دارید و عصبانی شدن او شما را به میزان فراوانی ناامید و دلگیر می کند.

به شوهرتان بگویید که وقتی خشمگین می شود، چقدر شما اذیت می شوید. شاید او از اینکه دارد به شما آزار می رساند، آگاهی ندارد. اگر او شما را دوست دارد باید تلاش کند تا برای جلوگیری از ناراحت شدن شما، عبارات مناسب و لحن متمایزی را یاد بگیرد. در حقیقت برخی از مردها بسیار خودخواهند و از درک دیدگاه های شما سرباز می زنند. اما حداقل سعی کنید زمانی که او آرام است، در این مورد با او به گفت و گو بنشینید.

بیشتر مردان متأهل قادرند تا با احترام سخن بگویند، پس تلاش کنید درمورد آنچه بیش از همه شما را آزار می دهد، با او صحبت کنید و از او بخواهید تا بیشتر ملاحظه احساسات شما را بنماید. برای داشتن یک زندگی زناشویی کامیاب، در جهت شاد و خشنود کردن یکدیگر تلاش کنید.

در صورتی که شوهر شما به احساساتتان اهمیتی نمی دهد و به صراحت اقرار می کند که می خواهد شما را بیازارد ، ممکن است خودش هم عمیقاً آسیب دیده باشد. از او درمورد آنچه که او را آزار می دهد سؤال کنید و به او قول دهید این مسئله را طوری تغییر خواهید داد که دیگر اذیت نشود. برخی افراد دوست دارند وقتی خودشان آزرده خاطر می شوند، دیگران هم مثل آنها باشند.

اگر شما باعث آزردگی او شده باشید، ممکن است او بخواهد کار شما را تلافی کند. بنابراین، درباره آنچه باعث شده تا شما او را اذیت کنید با او حرف بزنید و سعی کنید تا دیگر با این روش او را نیازارید.

سعی‌ کنید همواره‌ در منزل‌ و در برابر شوهر و فرزندانتان‌ نکات‌ مثبت‌ همسرتان‌ را یادآور شوید؛ مثلاً همین‌ که‌ مراقب‌ لوازم‌ خانه‌ است‌ و یا این‌ که‌ایشان‌ به‌ خویشان‌ خود بسیار احترام‌ می‌گذارد و… این‌ کار موجب‌ خواهد شدنقاط‌ مثبت‌ در ایشان‌ تقویت‌ گردد.

مطالب مرتبط:

به دست آوردن کلید قلب مرد

چگونه دل پسری را به دست بیاوریم؟

چگونه مرد ناراحت را ارام کنیم

طرز صحبت با مردان

آرامش دادن به مرد

راهکار زندگی با مردی که دست بزن دارد

روانشناسی مرد عاشق

نکات روانشناسی شوهرداری

نحوه برخورد با شوهر عصبی

novinatlas 1706 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

بسیاری از مواقع پیش می آید که در اثر عوامل گوناگون همسر شما ناراحت و غمگین می شود،سختی های موجود در زندگی و فشارهای بیرونی می تواند باعث آزار روحی شود. چنین زن‌هایی را همه جا می‌بینید: در میوه‌فروشی، محل‌کار، زمین بازی یا جلو مدرسه ابتدایی.

 

زن‌هایی که اشک‌های فرزندشان را از روی صورتشان پاک می‌کنند، زن‌هایی که بدون کوچکترین خودخواهی هر روز را بدون هیچ چشمداشت تشکر یا قدردانی خدمت می‌کنند، آنهایی که کار بیرون و تربیت بچه‌ها را همزمان اداره می‌کنند، زن‌هایی هم شوهرانشان را می‌پرستند، زن‌هایی که حواسشان به خواسته‌ها و نیازهای همه به جز خودشان هست. آنها زن‌هایی هستند که با آرامش در حال گرداندن جهان‌اند.

 

چگونه مرد ناراحت را ارام کنیم

و اگر شما که این مقاله را می‌خوانید یک زن هستید، منظورمان خود شما هستید.نگاه چشمانتان را خیلی خوب می‌شناسم. می‌دانم چه معنی دارد وقتی همه چیزت را می‌دهی و هیچوقت تصور نمی‌کنی که کافی بوده است. می‌دانم چه حسی دارد وقتی بیدار شوی و به این فکر کنی که تا آخر روز را با این حجم کار چطور باید سپری کنی. فقط باید بدانید که شما تنها نیستید.

 

شوهرها با شما هستم. ما به شما نیاز داریم. ما می‌دانیم که نمی‌توانیم مسیر زندگی را به تنها طی کنیم. وقتی بیفتیم، به شما نیاز داریم که بلندمان کرده و کمکمان کنید که سر پا بایستیم. به شما نیاز داریم که اشک را از روی گونه‌هایمان پاک کنید و آنقدر سفت در آغوشمان بگیرید که دیگر حتی نفس کشیدن برایمان سخت شود. به شما نیاز داریم که قوتی تحمل کردن زندگی سخت شد، آراممان کنید.

 

شاید برای مردها سخت باشد که بدانند چه باید بکنند. می‌دانم که گاهی پیدا کردن جملات درست کار سختی می‌شود. ما می‌خواهیم به شما کمک کنیم که کمکمان کنید. به همین دلیل از زنان سراسر دنیا خواستم که تصورشان را درمورد اینکه چطور شوهرانشان می‌توانند در زمان‌های سختی و استرس کمکشان کنند، بگویند. امیدوارم که این ایده‌ها برای شما هم مفید باشد

 

۱. از مسئولیت‌های او آگاه باشید. 

چه همسرتان سر کار برود و چه خانه‌دار باشد، آیا می‌دانید که روزش را چطور سپری می‌کند؟ اگر نمی‌دانید از او بپرسید. برنامه کاری روزانه او مطمئناً پر از انبوه کارهایی فرای زمان و انرژی اوست. حواستان به نیازهای او باشد و ازخودگذشتگی‌هایش را قدردان باشید.

 

۲. قبل از عصبانی شدن خودتان را وارد جریان کنید. 

بهترین زمان برای کمک کردن به همسرتان همین الان است. نباید منتظر بنشینید که ناامید و سرخورده و درهم‌شکسته شود تا به دادش برسید.

 

۳. شرکت‌کننده‌ای فعال باشید. 

برای بچه‌دار شدن به دو نفر نیاز است. برای خوب بودن یک ازدواج هم به مشارکت هر دو نفر نیاز است. اداره خانه هم دو نفر می‌خواهد. سعی کنید در هر مرحله از زندگی خانواده‌اید فعال باشید. کار کردن سخت است ولی وضعیت کاری‌تان به شما این اجازه را نمی‌دهد که از بار مسئولیت‌های خانه شانه خالی کنید.

 

۴. سعی نکنید مشکلاتش را حل کنید. 

فقط گوش کنید. این تنها کاری است که لازم است انجام دهید. و اگر بخواهد راه‌حلی برایش پیدا کنید، مطمئن باشید که خودش از شما می‌خواهد.

برای خوب بودن یک ازدواج به مشارکت هر دو نفر نیاز است‎

 

۵. در آغوشش بگیرید. 

بچه‌ها را به کاری سرگرم کنید و بعد همسرتان را در آغوش بگیرید و به او بگویید که چه اندازه دوستش دارید. او را محکم در آغوش بگیرید و بگذارید اگر خواست در آغوشتان گریه کند.

 

۶. بگذارید تا زمانی که می‌خواهد برایتان حرف بزند. 

گاهی‌اوقات بهترین راه برای انگیزه یافتن دوباره یک زن این است که همه افکارش را بیرون بریزد. بگذارید همسرتان درمورد احساسات و مشکلات خود با شما حرف بزند. با او همدلی کنید. خوب به حرف‌هایش گوش دهیداز او سوال بپرسید و کاملاً فعالانه با او گفتگو کنید.

 

۷. شریکش باشید. 

ازدواج یعنی شریک شدن یک زندگی با هم. یعنی به دوش کشیدن دشواری‌های زندگی همدیگر. یعنی گریه کردن با هم، خندیدن با هم. یعنی حمایت کردن از همدیگر در مواقع سختی. ازدواج یعنی دوست، پشتیبان و عاشق هم بودن. شما فقط دو انسان که با هم زندگی می‌کنند نیستید، شما یک اتحاد زیبا از دو انسانی هستید که می‌خواهند تا آخر عمر همدیگر را دوست داشته باشند.

 

۸. به او امید بدهید. 

تشویقش کنید. به او بگویید که چه ویژگی‌هایش را دوست دارید. کاری کنید نقاط مثبت را هر موقعیتی ببیند. وقتی ناامید و خسته است، به او امید و انگیزه‌ی دوباره دهید.

 

۹. مفید باشید. 

عادت کنید همیشه چشمتان به دور و بر خانه باشد تا چیزی که نیاز به تعمیر دارد را درست کنید. آیا ظرف‌شویی پر از ظرف است؟ لازم است سگتان را برای پیاده‌روی بیرون ببرید؟ لامپ‌های لوستر سوخته است؟ نباید صبر کنید تا همسرتان به شما بگوید، خودتان زودتر دست به کار شوید!

 

چگونه مرد ناراحت را ارام کنیم

۱۰. بگذارید یک روز را فقط مختص خودش داشته باشد. 

هیچ چیز بیشتر از یک مانیکور، پدیکور، اصلاح موها، ماساژ و یک لباس جدید به خانم‌ها حس خوب نمی‌دهد. بگذارید یک روز دیرتر از خواب بیدار شود، یک حمام داغ بکند و تا آخر روز را تنها به کارهایی که خودش دوست دارد سپری کند. از او حمایت کنید و سعی کنید کارهای روزانه‌اش را آن روز به گردن بگیرید تا او بتواند بدون دغدغه به خودش برسد.

 

۱۱، برایش دعا کنید. 

درست قبل از خواب، با هم کنار تختتان زانو بزنید و دست در دست‌های همدیگر دعا کنید. به خدا بگویید تا چه اندازه همسرتان را دوست دارید و بگذارید بداند که چه چیزهایی را در او تحسین می‌کنید. از خداوند کمک بخواهید. از او بخواهید که نشانتان دهد که چطور می‌تواند همسر بهتری باشید و از خداوند برای همسرتان آرامش بخواهید.

 

۱۲. از او بپرسید که چطور می‌توانید به او کمک کنید. 

 به گزارش پارس ناز همسرتان می‌داند که شما برای کمک کردن به او چه می‌توانید بکنید. مطمئن باشید خیلی بیشتر از آنچه فکر می‌کنید خوشحال خواهد شد. چون می‌دانید چرا؟ او هم شما را خیلی دوست دارد و هر روز برای کمک‌هایی که به او می‌کنید قدردانتان خواهد بود.

 

منبع: مردمان

 

 

دعواهای زن و شوهری به قول قدیمی ترها نمک هر زندگی است

 

دعواهای زن و شوهری به قول قدیمی ترها نمک هر زندگی است. تنها نکته ای که می ماند این است که برخی کارها را بعد از دعواهای زن و شوهری نباید انجام دهید. این کارها عبارتند از :

بعد از دعواهای زن و شوهری این اشتباهات را انجام ندهیداینکه زن و شوهر با یکدیگر بحث و دعوا کنند بسیار عادی است. آنها دو انسان مجزا با طرز فکرهای متفاوت هستند. کاملا طبیعی است که در مواردی با هم اختلاف نظر داشته باشند و حتی به واسطه این اختلاف نظر با یکدیگر بحثشان نیز بشود. اما برخی از اشتباهات مخرب پس از این دعواها روی می دهند. زن و شوهرها پس از بحث با هم کارهای اشتباهی را انجام می دهند که به تثبیت و طولانی تر شدن ناراحتی بسیار کمک می کند. ما در این مطلب 10 مورد از این اشتباهات را یادآور شده ایم که توصیه اکید داریم آنها را ترک کنید و دیگر تکرار نکنید.چگونه مرد ناراحت را ارام کنیم

بعد از دعواهای زن و شوهری با هم سرد رفتار نکنیدپس از بحث و دعوا اصولا دو طرف حوصله حرف زدن با هم را ندارند. اما اگر پس از گذشت زمان، هنگامی که هر دو آرام تر بودید و همسرتان نزد شما آمد و به هر بهانه ای می خواست با شما حرف بزند، از پاسخ دادن به او امتناع نکنید. بدترین کار ممکن در این شرایط این است که سکوت اختیار کنید و به اصطلاح قیافه بگیرید. کارشناسان روابط زناشویی می گویند: با پاسخ ندادن به طرف مقابل، این حس را به او می دهید که در حال تنبیه کردن او هستید و این باعث می شود تا او نتواند حرف هایش را راحت تر با شما در میان بگذارد. تکرار این مسایل، فاصله بزرگی میان زن و شوهر ایجاد می کند که شاید خسارت های جبران ناپذیری نیز در پی داشته باشد. به جای این کار بچه گانه به همسر خود بگویید: «من هنوز ناراحت هستم و نتواسته ام همانند تو به این زودی همه چیز را فراموش کنم. به من چند ساعتی فرصت بده تا بتوانم آرام شوم. سپس در مورد آن با هم حرف خواهیم زد.» بعد از دعواهای زن و شوهری جمله های او را به خاطر نسپاریدحتما شنیده اید که می گویند: «در دعوا حلوا خیرات نمی کنند!» دقیقا هم همین طور است. جملات یا واژه هایی که هنگام دعوا از دهان همسر خود می شنوید را نادیده بگیرید. به آنها اهمیت ندهید و بگذارید همان جا وسط دعوا خاک شوند. بار سنگین آنها را به دوش نکشید. بدون شک هنگام دعوا دو طرف قربان صدقه هم نمی روند و واژه های ناامیدکننده به کار می برند. اما هوشمندانه ترین کار این است هر زمان حرف های ناراحت کننده او به ذهنتان رسید، یک نفس عمیق بکشید و سعی کنید فکر خود را با مسایل مثبت پر کنید. دوره این جملات چیزی جز درد و ناراحتی در پی ندارد. هنگامی که او ناراحت است به او نگویید: «ببخشید»وقتی در اوج بحث و دعوا هستید گفتن خشک و خالی «ببخشید» دردی را دوا نمی کند. باید سعی کنید پس از اینکه اوضاع بهتر شد، نزد او بروید و عذرخواهی کنید و سوتفاهم پیش آمده را برایش توضیح دهید. یا بگویید چه شد که آن کار را انجام داده اید یا آن حرف را گفته اید. عذرخواهی کردن بدون پشیمانی واقعی و بدون توضیح چندان قابل قبول نیست. باید سعی کنید اشتباه خود را تکرار نکنید و این اطمینان را نیز به طرف مقابل بدهید. برای دعوای خود دنبال بهانه نباشیدهزاران مساله ناراحت کننده در زندگی وجود دارند که می توانید به واسطه آنها دعوا راه بیندازید. به طور مثال، یک روز کاری سخت، سردرد، بی خوابی، کم خوابی و … . اما محققان دانشگاه برکلی کالیفرنیا ثابت کرده اند زوج هایی که کم می خوابند و استراحت کامل ندارند، بیشتر در معرض مشاجره های دایمی قرار دارند. اینکه تقصیرها را گردن طرف مقابل بیندازیم کار درستی نیست. اگر شما ناراحت، عصبانی یا دلخور هستید یا خبرهای ناراحت کننده شنیده اید، باید این مساله را با همسرتان در میان بگذارید. این مساله به آرام ماندن جو، کمک شایانی می کند. کم خوابی موجب حساسیت بیشتر اعصاب می شود.

زن و شوهر با یکدیگر بحث و دعوا کنند بسیار عادی است

 

بعد از دعواهای زن وشوهری بحث را دوباره باز نکنیداگر چند دقیقه پس از بحث دوباره بخواهید در مورد آن با هم حرف بزنید ایرادی ندارد. اما اگر چند روز پس از آن دوباره این مساله باز شود و بخواهید صحبت کنید، چندان جالب نیست. اگر در دعوایی خود را مقصر می دانید، نزد همسرتان بروید و از او عذرخواهی کنید. اگر حرفی زده اید که او را ناراحت کرده است، آن را تصحیح کنید. مساله را خیلی ادامه ندهیدوقتی در مورد مساله ای با همسر خود دعوا یا بحث می کنید، سعی نکنید پس از تمام شدن دعوا، به طور غیرمستقیم و بی نیش و کنایه موضوع دعوا را با یاد او بیاورید. به طور مثال، اگر سر هزینه های سفر با هم بحث کرده اید، لازم نیست وقتی عکس های مسافرت دوستان خود را می بینید در مورد هزینه هایی که کرده اند و مکان هایی که رفته اند به همسر خود طعنه بزنید. بهتر است به جای این کارهای بچه گانه، در فرصتی که هر دو آرام هستید در مورد این مشکل با هم حرف بزنید. اگر دوست ندارید، پس از دعوا نزدیکی نداشته باشیدپس از دعوا هر دو از یکدیگر عذرخواهی کرده اید و شرایط کمی آرام شده است. در این مواقع مردها دوست دارند نزدیکی داشته باشند و این کار را برای نزدیکی بیشتر به همسرشان انجام می دهند. اما زنان شاید این کار را دوست نداشته باشند. اگر شما هم این طور هستید، با مهربانی و آرامش به مرد خود بگویید: می دانم برای بهتر شدن رابطه این درخواست را داری اما اکنون من در فاز چنین کاری نیستم. او را در آغوش بگیرید و محبت صادقانه خود را به او نشان دهید. هرگز بدون توضیح از این کار امتناع نکنید. او باید احساسات قلبی و واقعی شما را بداند تا موجب ناراحتی بیشتر نشود. بر دلیل آغاز دعوا تمرکز نکنیدبهتر است انرژی خود را برای یافتن راهکار صرف کنید. نه برای فکر کردن به اینکه چه چیزی باعث دعوا شد. تفاوت میان یک دعوای خوب و دعوای بد این است که بتوانید برای مشکل خود راهکار مناسب بیابید. به طور مثال، اگر همسرتان فراموش می کند در جاهایی که باید پول نقد با خودش بیاورد، به جای داد و بیداد، با هم یک عابر بانک پیدا کنید و پول بردارید. به همین سادگی می توانید مشکل را حل کنید و لازم نیست یک دعوای طولانی راه بیندازید. بعد از دعواهای زن و شوهری نگویید: «منظورم این نبود»این جمله همچون استفاده از پاک کن برای پاک کردن ماژیک یا خودکار است. حرفی که بیان کرده اید را گفته اید. همسر شما هم در پاسخ خواهد گفت: «ولی تو همین را گفتی!» کلید کردن روی حرف ها و اینکه من این را گفته ام یا نگفته ام، یا منظورم از این حرف این بوده یا نبوده است، مرور گذشته ها است، مرور اتفاق هایی که افتاده و آبی که ریخته شده است. باید سعی کنید مشکل را برطرف کنید. از بحث و دعوا ناراحت و ناامید نشویدباید بدانید دعوا کردن زن و مرد با هم نشانه این است که می خواهند رابطه خود را درست کنند. آنها هنوز به بهبود امید دارند و در نتیجه بحث می کنند تا به یک راهکار مناسب دست پیدا کنند. نباید این بحث ها موجب ناامیدی شما از همسر یا رابطه تان بشود.منبع : زندگی ایده آل 

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج


درمان اختلالات روحی بدون دارو و عارضه

بالاترین کیفیت لوازم خانگی با بهترین قیمت


میخوای از همیشه زیباتر باشی؟


یادگیری زبان انگلیسی با اینترنت نیم بها


خرید ماست ساز پونته

ناباروری شما هم می تواند قابل درمان باشد!

بادکنک آرایی واجرای مدرن ترین تم های تولد


هرگز ناامید نشوید!درمان زوج نابارور


طراحی و بازسازی فضای داخلی


قابلیت افزودن لباس حین شست و شو


اقساط 36 ماه بدون پیش پرداخت لوازم خانگی


دانستنی های سلامت واژن


مرکز تخصصی استعدادیابی و آموزش کودکان

اینجا یکی از هتلهای کیشه! همین حالارزروکن

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

رفتار با همسر عصبانی کار چندان ساده ای نیست به خصوص زمانی که قصد آرام کردن او را داشته باشید ؛ مردان بیشتر کلامی هستند و به همین دلیل بایستی اجازه دهید عصبانیت خود را بیرون بریزند اما زنان تمام خشم خود را درون خود نگه می دارند و با گریستن آن را بروز می دهند.درمورد یک زوج متأهل، تمام خشم مرد متوجه زن خواهد بود به این دلیل که همسرش نزدیکترین فرد به اوست . در این بخش نمناک ما حرف های درگوشی را با برخی خانم ها مطرح می کنیم تا در جهت رفع مشکلات رفتاری و آرام کردن همسر عصبانی خود پیش بروند.

روی آتش بنزین نریزید

عصبانیت یک ویژگی مهم دارد و آن هم این است که موقتی است بنابراین به او اجازه دهید خودش خشمگین شود و بداند که عاقبت آرام خواهد شد.اگر آتش بیشتری روی آتش قرار دهید، ممکن است چند ساعت یا حتی بیشتر از حد معمول طول بکشد. به خاطر داشته باشید که عصبانیت او از بین خواهد رفت، اما چیزی که شما به هم می گویید در هنگام بحث در لحظه عصبانیت ممکن است جای زخمی را برای همیشه بگذارد.

صبر کنید تا او آرام شود:

چگونه مرد ناراحت را ارام کنیم

زمانی که منطقی شد، خشم خود را بیان کنید. تعجب نکنید که شوهر شما هنوز عصبانی است، حتی وقتی همه چیز مطابق میل او باشد.درک کنید که بدن یک سیستم انرژی است و زمان می برد تا انرژی حل شود و پایان یابد. معمولاً حداقل 20 دقیقه طول می کشد تا اثر آدرنالین کاهش یابد.وقتی او خونسرد و آرام شد، رفتار نامعقولش را بررسی کنید.

مرزهای خود را مشخص کنید:

آن ها را تنظیم کنید و طبق آن ها عمل کنید. بزرگ ترین اشتباهی که از دیگران می بینم این است که آن ها به روشنی آنچه را که مایل به تحملش نیستند را معین و تعریف نمی کنند.تعیین مرزها و شناختن آن ها یکی از موثرترین روش های مدیریت عصبانیت در خانه است.

نبرد خودتان را انتخاب کنید:

بزرگ ترین ژنرال ها می دانند که تنها در جنگ هایی می توانند پیروز شوند که در آنها مبارزه می کنند. آن ها منابع خود را در مورد آنچه که نمی توانند، تلف نمی کنند. هرچه کمتر در مبارزه ها شرکت کنید، قدرتمندتر خواهید شد.

بی احترامی را تحمل نکنید:

این به خصوص به سمت دیدگاه تحقیر آمیز می رود. این برای او سازنده نیست، چه برسد به شما. از دیدگاه مردان:یک مرد تنها زمانی که می تواند با یک زن بد رفتاری کند که کسی رفتار او را به چالش نکشد.اگر او بداند که می تواند این کار را انجام دهد و مشکلی نیست، به شما چیزهای بدتری خواهد گفت.

این کار کثیفی است و ممکن است کمی زننده به نظر برسد، اما همان طور که پیرمرد می گفت:” زمانی که فریبم دادی، شرم بر تو باد.

اگر دو بار فریبم دادی، شرم بر من باد” پس اگر شوهرتان بیش از یک بار با شما بدرفتاری کرد، این با شما خواهد بود که جلوی او را بگیرید.

اگر سو استفاده را بارها و بارها انجام داد و کاری نکردید، یعنی به او این اجازه را دادید که باور کند کار بسیار خوبی انجام می دهد. لطفاً این را تحمل نکنید:مرزهای خود را تنظیم کنید.

در زمان لازم معذرت خواهی کنید:

“معذرت می خواهم”، این یکی از این تاکتیک های حس مشترکی است که حتی در اینجا هم مضحک است. اگر به طور واضح نقشی در افزایش درگیری ایفا کرده اید، پس به سادگی مسئولیت آن را برعهده بگیرید و بگویید:” بسیار متاسفم” ، هیچ چیز یک قلب خشمگین را مانند یک معذرت خواهی صادقانه صاف نمی کند. با این حال، حتما صادق باشید.

حواستان به رژیم غذایی همسرتان باشد :شوهر شما چه می خورد؟

خوردن غذاهای هله هوله اش خیلی زیاد است؟ اهمیت رژیم غذایی خوب برای سلامت روانی خوب مهم است. “ما همان چیزی هستیم که می خوریم” این جمله واقعاً در اینجا صادق است. اگر او غذاهای کم ارزش مغذی مانند غذاهای سرخ شده، فرآوری شده، چرب، و شیرین شده، را می خورد پس تعجبی ندارد که مغز او آتش گرفته باشد.یک رژیم غذایی فاسد به خصوص سلامت شکم را ضعیف می کند که می تواند هر فرد را دیوانه کند.

برای یک راه حل سریع:

یک ماهی تن نیمه پخته، غذاهای سالم و تازه را به وعده های خود اضافه کنید، و گوشت قرمز را با ماهی و ماکیان، سبزیجات آب میوه و میوه های محلی جایگزین کنید، همچنین کمی مکمل های خوبی مانند ویتامین B، ویتامین C، امگا 3، را مصرف کنید. حالت روحی و عصبانیت به طور چشمگیری بهتر می شوند.

اگر هیچ چیزی جواب نداد، می توانید در برخی از کلاس های مدیریت خشم شرکت کنیداز طرف دیگر ممکن است دچار اختلال عصبانیت و یا برخی شرایط مربوط به مغز باشد که باید توسط فرد حرفه ای مورد توجه قرار گیرد.

باید او را متقاعد کنید که از یک متخصص بهداشت روانی به دنبال کمک باشد.

می توانید با رفتارهای عقلانی ، عصبانیت همسر را رفع کنید رفتارهایی مثل

در پاسخ به عصبانیتش عصبانی نشوید:

عصبانی شدن در واکنش به عصبانیت او عاقلانه نیست.اگر شما حمله کلامی او را تحمل میکنید و آرام هستید، احتمالا از رفتارش خجالت زده خواهد شد و به این فکر می کند که آن را تصحیح کند، و به شما احترام بیشتری بگذارد.

تامل کلید مهمی است:

برخی از فلسفه های شرقی، خشم را در عمق بررسی کرده اند و به ما توصیه می کنند که روش توسعه آگاهی را دنبال کرده و از واکنش های ناخودآگاه نسبت به خشم جلوگیری کنیم.آن ها توصیه می کنند که نگاهی بهتر به این که چرا آن فرد عصبانی است، به دست آورید.

اگر دیدید که مسئولیت عصبانی شدن فرد را دارید، قبول خواهید کرد که سو رفتار شما به خشم و عصبانیت آن ها کمک می کند و باعث عصبانیت او می شود.اگر شما مقصر نیستید پس می توانید بفهمید که چرا این فرد رفتار شما را بد تعبیر کرده است سپس می توانید راهی برای کمک به او پیدا کنید تا انگیزه های واقعی شما را درک کند. با انجام این کار، شما پاک خواهید ماند.”

بدانید چه موقع باید بروید:

اگر او این کار را از شما درخواست کرد، باید تصمیم سختی بگیرید.اگر شوهرتان زندگی شما را بیش از حد بد کرده، و او آن کسی نیست که با او ازدواج کرده اید، یا شما با او اصلا شاد نیستید، پس باید انتخاب سختی را انجام دهید.

بررسی وضعیتتان و فکر کردن در مورد اینکه آیا شما در رابطه (با در نظر گرفتن دلبستگی عاطفی، بچه ها، دارایی و غیره) و اینکه به دنبال کیفیت بهتر زندگی هستید (دوباره با توجه به تمام عوامل مهم) به خاطر داشته باشید، یک رابطه بد و توهین آمیز به نفع هیچ کس نیست. زمانی که عصبانیت زیادی در خانه وجود دارد، همه از آن رنج می برند، خودتان، شوهرتان، بچه ها، حتی حیوانات خانگی تان.

شفقت و مهربانی حیاتی است:

اگر شما چراغ صبر و شفقت در خانه هستید، می توانید شوهرتان را قانع کنید که تنها دلسوزی نسبت به یکدیگر باعث حفظ رابطه تان می شود.شفقت، اکسیر حیات است که همه زخم ها را التیام می بخشد و همه ارواح را به قله های جدید می برد برای آن تلاش کنید. تصمیم درست را برای خودتان و شوهرتان بگیرید و همیشه به یاد داشته باشید که عاشقش هستید.چگونه مرد ناراحت را ارام کنیم

احساسات همسرتان را در نظر بگیرید:

خیلی آرام و بدون پرده به او بگویید “من می دانم عصبانی هستی” این بیان به او اطمینان می دهد که شما درک مناسبی از او دارید و همین موجب می شود تا موضوع بزودی حل می شود. اینکه او احساس کند هنگام تنش فکری تنها نیست برایش قوت قلب بزرگی است.

با همسرتان همدردی کنید:

چنانچه شما هم عصبانی هستید و از احساس عصبانیت همسرتان ناراحتید این احساس خود را حتما به زبان آورید به این دلیل که اگر او بداند که همسرش احساسات واقعی اش را مخفی و انکار کرده خشم اش بیشتر می شود.

انتقاد کنید، اما درست و اصولی:

تفکر انتقادی صحیح مهارتی است که اینجا کاربرد بسیار دارد. انتقاد بجا، به موقع و به اندازه می تواند به بهبود روابط بین شما ختم شود. فراموش نکنید که انتقاد سالم را بایستی در شرایطی که او سرحال و شاداب است عنوان کنید و درکنار صحبت در مورد نکات مثبت شخصیتش، نکته مورد نظرتان را هم به او بگویید.

 

اختلاف نظر بین دو نفر طبیعی است. طبیعی‌تر از آن اختلاف نظر میان دو جنس مخالف است. درست است که همسران اغلب به تصور داشتن تفاهم با هم ازدواج می‌کنند ولی این تفاهم به معنای هم عقیده بودن در همه جریانات زندگی نیست.

خیلی وقت‌ها همسران بر سر یک مسئله هر چقدر هم بی‌ارزش با هم اختلاف عقیده پیدا کرده و بار‌ها و بار‌ها از دست هم عصبانی می‌شوند. گاهی اوقات این عصبانیت ساعت‌ها طول کشیده و تبدیل به یک معضل می‌شود و‌گاه زود به پایان می‌رسد اما نکته اینجاست که چگونه در مواقع عصبانیت خود را کنترل کنیم تا به معضلات جدی‌تر گرفتار نشویم.

۱- علت عصبانیت را فوراً پیدا کنید: زمانی‌هایی وجود دارد که به طور ناگهانی با عصبانیت همسرتان مواجه می‌شوید بدون آنکه بدانید او به چه علت عصبانی است.
گاهی رفتار عصبی همسرتان ممکن است دلیلی خارج از خانه و رابطه زناشویی داشته باشد بنابراین بهتر است زن یا شوهر از علت عصبانیت همسرشان آگاهی پیدا کنند.
در این مواقع ترک کردن فرد عصبانی کار عاقلانه‌ای نیست زیرا تصور بر این است که اگر او را ترک کند او آرامش پیدا می‌کند در حالی که این مسئله نه تنها بهبود پیدا نمی‌کند بلکه اوضاع را بد‌تر خواهد کرد. زیرا هجوم افکار همراه با تنش و عصبانیت در مواقع تنهایی او را‌‌ رها نخواهد کرد.

۲- آرام باشید: عصبانیت، غذای عصبانیت است. وقتی همسرتان عصبانی است و شما علت عصبانیت آن را فهمیده‌اید، حتی اگر شما موضوع عصبانیت او باشید سعی کنید در آن موقعیت شما نیز عصبانی نشوید زیرا به هم ریختن اوضاع و فضا تنها باعث ادامه مشاجرات شده و اوضاع را بد‌تر از پیش خواهد کرد.

در آن موقعیت سعی کنید آرام باشید حتی اگر حق با شما باشد و بحث درباره موضوع را به وقت دیگری موکول کنید.چگونه مرد ناراحت را ارام کنیم

۳- احساسات همسرتان را در نظر گرفته و به زبان آورید: خیلی آرام و بدون پرده به او بگویید «می‌دانم عصبانی هستی». این بیان به فرد عصبانی اطمینان می‌دهد که همسرش درک مناسبی از او داشته و موضوع بزودی حل می‌شود. وقتی همسر بداند هنگام تنش فکری تنها نیست احساس آرامش بیشتری می‌کند.

۴- با همسرتان همدردی کنید: اگر شما هم احساس عصبانیت می‌کنید و از احساس عصبانیت همسرتان ناراحت هستید این احساس خود را به زبان آورید زیرا اگر فرد عصبانی بداند که همسرش احساسات واقعی‌اش را انکار کرده و نسبت به موضوع پیش آمده بی‌تفاوت است، خشم‌اش بیشتر می‌شود.

۵- برای صلح پیش قدم شوید: وقتی از دلایل عصبانیت همسرتان با خبر شدید و به طور واقع بینانه متوجه شدید شما نیز در این ماجرا مقصر بوده‌اید برای صلح چند قدم بردارید این قدم‌ها بیانگر این است که خواهان آشتی هستید و بخشی از اشتباهات خود را پذیرفته‌اید و قصد دارید مشکل پیش آمده را هر چه سریع‌تر حل کنید. البته در این راه چند قدم واقعی‌تر هم باید بردارید.

۶- از تکنیک رکوردشکنی استفاده کنید: غالب اوقات رسم خانه شما این است که پس از چند روز قهر دوباره صلح برقرار شود. حال شما از‌‌ همان ابتدا پیش قدم شده و این رسم کهنه را بشکنید.
عصبانیت و کشدار کردن ماجرا را به روزهای بعدی موکول کنید و با آرامش به حرف‌های همسرتان گوش فرا دهید. اگر هنگام صحبت پیرامون موضوع پیش آمده مقوله عصبانیت را فراموش کنید. آرامش، همه چیز را حل خواهد کرد.

۷- تکنیک مه آلود: این تکنیک به شما کمک می‌کند تا عیب جویی‌های بی‌دلیل را دفع کنید چون عیب جویی باعث می‌شود عصبانیت همسرتان اوج گرفته و اوضاع بد‌تر شود، به جای بحث کردن با همسرتان درباره موضوع پیش آمده سعی کنید او را از فضای عصبانیتش منحرف کرده و وارد جاده مه آلود کنید.

به طور مثال وقتی او به خاطر خودپسندی شما عصبانی است به او بگویید «موافقم بعضی وقت‌ها درباره عواقب کار‌ها فکر نمی‌کنم اما در این راه سعی خودم را بیشتر می‌کنم» یا اگر او به خاطر تأخیرتان عصبانی است به جای دلیل آوردن تنها به او بگویید «می‌دانم تأخیر داشته‌ام سعی می‌کنم همین امروز این مسئله را طور دیگری جبران کنم.» |روانشناسان|

کد یا شناسه شهاب همان شناسه‌ای است که بانک‌ها مشتری را از طریق آن شناسایی می‌کنند،یعنی برای اشخاص حقیقی کد ملی، اشخاص حقوقی شناسه ملی و برای اتباع خارجی همان شماره فراگیر اتباع خارجی است.

سیاست‌های فرانسه طی سال‌های گذشته تابعی از سازوکارهای دیپلماسی اجبار،‌ همکاری‌های حقوقی و فشارهای سیاسی علیه ایران بوده است.

بیماری‌‌های قابل انتقال از راه تماس جنسی حتی می‌تواند منجر به ناباروری شود

گفت‌وگو با دکتر علی رودگر، از پایه‌گذاران هک رشد کسب‌وکار در ایران که موجب رشد بسیاری از کسب‌وکارهای نوپا و بزرگ‌ مقیاس کشور شده است

گفت‌وگو با علیرضا شجاع نوری، تهیه کننده و بازیگری که از دزدی‌های شبکه‌های ماهواره‌ای، خشمگین است

بازخوانی حماسه مردم آمل در گفت‌وگو با سردار کسائیان

اگر از بیت‌کوین، ارزش آن، قوانین خرید و فروش و جزئیات دیگر آن خبر ندارید، این گزارش را بخوانید

انتشار اخبار تایید نشده درباره حذف غربالگری اجباری با واکنش‌های مختلفی روبه‌رو شد

پسری 26 ساله ام، برام سخته که از خانواده پول بگیرم

بیکاری یا مشکل مالی مرد رو عصبی می کنه ؟

بیایید علل بیکاری رو به چالش بکشیم

در مورد حل مشکل بیکاری چه کارهایی میشه کرد ؟

چگونه مرد ناراحت را ارام کنیم

شما چه می کنید با این وضع بی پولی ؟

درد شرمندگی مردان در این اوضاع اقتصادی

اشکالی داره پسر و دختر ازدواج کنن ولی هر کدوم سر سفره پدرشون باشن؟

وقتی یه پسر ناراحته چجوری من میتونم آرومش کنم باید چه حرف هایی بهش بگم تا آروم بشه

چجوری وقتی دوس پسرم ناراحته ارومش کنم چ حرفایی باید بهش بزنم تا اروم بشه

سلام ببخشید من نمیدونم کجا باید سوالمو مطرح کنم و الان تویه نظرات میخوام بپرسم 

خواستم اگه میشه کمک کنید تویه این رابطه ک چی کارباید کنم من عشقی دارم ک خیلی دوسش دارم واونم همین طور عشق من خیلی حساسه واگه بی توجهی از من ببینه خیلی دلخور میشه میخواستم اول درمورداین موضوع بپرسم ک باید چی کارکنم ک بفهمه خیلی مورد توجهمه و باید چی کار کنم ک با رفتارام سوپرایز بشه و خیلی خوشحال بشه 

و دوم وقتی از دستم ناراحته چی کار کنم که از دلش دربیارم ؟

سلام ببخشید من نمیدونم کجا باید سوالمو مطرح کنم و الان تویه نظرات میخوام بپرسم 

خواستم اگه میشه کمک کنید تویه این رابطه ک چی کارباید کنم من عشقی دارم ک خیلی دوسش دارم واونم همین طور عشق من خیلی حساسه واگه بی توجهی از من ببینه خیلی دلخور میشه میخواستم اول درمورداین موضوع بپرسم ک باید چی کارکنم ک بفهمه خیلی مورد توجهمه و باید چی کار کنم ک با رفتارام سوپرایز بشه و خیلی خوشحال بشه 

و دوم وقتی از دستم ناراحته چی کار کنم که از دلش دربیارم ؟

به شیدا کرمی

درود

امیدوارم هنوز عشقتو کنارت داشته باشی

بعضی آقایون مثل عشق شما همینجورن، تو ناراحتی سکوت میکنن ولی نیاز دارن بهشون توجه و محبت بشه

چنین مردی توی ناراحتی ممکنه حرف نزنه، سکوت کنه حتی شمارو پس بزنه یا سرد رفتار کنه، ولی احتیاج به محبت و توجه داره، اصلا با رها کردنش به حال خودش بهش کمک نمیشه کرد

چنین مردی انتظار داره هرقدرم که سرد رفتار میکنه شما قربون صدقه‌ش بری و حمایتش کنی

اگر کنارش باشی، میتونی با نوازش و بغل و حرفای عاشقانه حالشو خوب کنی

اگرم از هم دورین بهترین کار اینه ویدئوکال بگیری و همونجور که تو چشاش نگاه میکنی بهش حرفای محبت آمیز بزنی

یا اگر امکان ویدئوکال نداری، دومین راه اینه تماس تلفنی بگیری و باهاش صحبت کنی، حتی اگر ایشون ساکت باشه میتونی با حرفای دلگرم کننده ارومش کنی

راه سوم اینه اگر امکان تماس هم نداری، وُیس بدی براش

دیگه اگر امکان ویس دادن هم نبود با پیام دادن و گفتن جملات محبت آمیز و دلگرم کننده و یاداوری اینکه هرچی بشه کنارشی میتونی حالشو بهتر کنی

اینجور وقتا بهترین کار اینه خیلی روی اینکه چه چیز ناراحتش کرده پافشاری نکنی؛ چون ممکنه تو اون لحظه تمام مشکلاتی که تو کل زندگیش داشته، تو فکرش بیاد و حتی خودشم ندونه که دقیقا برای چی ناراحته

من خودم کسی رو تو زندگیم دارم که عاشقشم و تحمل ناراحتیشو ندارم

شاید وقتی ناراحته تو هم انقد غصت بگیره که نتونی حتی صحبت کنی، اما با این وجود تمام تلاشتو بکن که حس کنه کنارشی؛ حتی اگه حال خودتم گرفته بود سعی کن خوب باشی و بهش روحیه بدی تا از حال خوبت انرژی بگیره و ناراحتیش خوب شه

اینم بدون که رابطه فقط برای زمانایی که شاد و خوشحالیم، نیست

توی هر رابطه‌ای از دوستی و نامزدی تا ازدواج، هم اوقات خوش  و شیرین وجود داره، هم اوقات بد و تلخ

اگه شما تو همه شرایط کنار هم نباشین، پس اون رابطه به چه دردی میخوره؟

مردتو تو هیچ شرایطی تنها نذار

و درمورد زمانایی که خودت باعث ناراحتیش هستی، با گفتن ببخشید چیزی درست نمیشه، اول اینکه سعی کن دیگه اون رفتاری که باعث ناراحتیش شده رو تکرار نکنی

دوم اینکه بهش اطمینان بده دیگه همچین کاری نمیکنی که ناراحت بشه و بهش بگو که اینو الان دارم میگم ولی با عمل هم بهت ثابت میکنم که دیگه باعث ناراحتیت نمیشم و واقعا در طول زمان بهش ثابت کن که کاری نمیکنی ناراحت شه

ولی اگر پیاپی اشتباهی رو تکرار کردی و ناراحتش کردی گفتن این حرفا شاید دردی دوا نکنه

پایه‌ی هر رابطه‌ای اعتماده که وقتی از دست بره سخت میشه برش گردوند. دقت کن نگفتم نمیشه، میشه ولی سخت، انقد سخت که گاهی ممکنه وسط راه خسته بشی و فک کنی نشدنیه ولی میشه

اولا که کاری نکن اعتمادشو از دست بدی

دوما اگر چنین شد و باعث ناراحتیش شدی سعی کن در طول زمان بهش ثابت کنی که رابطه‌ت برات ارزشمنده و کاری نمیکنی که خراب شهچگونه مرد ناراحت را ارام کنیم

تو این موارد رفتار دلگرم کننده درطول زمان کمک میکنه که ناراحتیا برطرف بشه

درهرصورت چه زمانی که یه عامل خارجی باعث ناراحتیشه، چه زمانی که خودت باعث ناراحتیش شدی، تنها به حال خودش رهاش نکن و کنارش باش و بهش عشق بده 

سلام من هانیام و 17 سالمه راستش من از بچگی به خاطر رفتار های والدینم و کم بودنشون باهام دچار کمبود محبت شدم از پسر ها زیاد خوش نمیومد و درگیر رابطه باهاشون نمیشدم من واقعا نمیدونم با یه پسر چجوری باید رفتار کرد جوری ک خود پسری ک الان دارم باهاش رل میزنم اونم تو فضای مجازی بهم یاد میده چیکار کنم ک اینم خیلی خنده داره خخخ اون همیشه کنارم بوده حتی تو بدترین شرایطش و شرایطم الان حالش خوب نیست کلا آدمیه ک فاز غم میگیره بلند پروازه و جوونه و دوست داره به آرزوهاش برسه ولی بعضی موقع ها بی انگیزه و کم حرف میشه یه وقت هایی دوست داره باهام حرف بزنه ولی یه وقت هایی هم تو لاک خودشه و میخواد بحث رو عوض کنه من خیلی بد دهنم و فوش زیاد میدم ببخشید ها ولی خداییش نمیدونم باید باهاش چجوری رفتار کنم من تشنه محبت هاشم کلا باید با یه پسر چطوری رفتار کرد جواب اینکه توی این موقعیت باید چجوری باهاش رفتار کنم رو از پست های قبلی گرفتم خخ مرسی اوووه چقدر حرف زدم من مرسییییییییی

هانیه دولو

 

سلام عزیزم

ببین دختر گل من شرایط خانوادگیت رو نمیدونم ولی این که من کمبود محبت دارم اصلا توجیه خوبی نیست

آدم میتونه از تنهایی و کمبود محبت، افسردگی بگیره و گوشه نشین بشه ولی طرف پسرا نره

اگه مواظب خودش باشه

 

میدونم منظورت چیه به هرحال آدم نیاز داره با خانوادش باشه

 

همینی که میگی دنبال ارتباط با پسرا نبودی یعنی دختر عاقلی هستی

حالا به هر دلیلی وارد  این رابطه شدی

 

منم یه دخترم 

فکر کن دوستتم ، اگه چیزی میگم برای خودته عزیزم

پس ازت خواهش می کنم حداقل درموردشون یه کوچولو فکر کنی

 

اول اینکه سعی کن از بقیه تاثیر نگیری

اگه یه سری چیزا برای بقیه دخترا طبیعیه فکر نکن درسته

رل زدن اصلا یعنی چی دختر خوب

این چیزا کاملا بی معنیه

حتی اگر کل دوستات اهل این جور چیزها هستن تو نباید از اونا تاثیر بگیری

 

اول از همه خواهش می کنم تکلیف خودتو و این آقا پسر رو مشخص کن

رابطتون فقط دوستیه یا قول و قراری برای ازدواج دارید اگه مورد دومه

به این سوالا تو ذهنت جواب بده:

۱.چه زمانی قصد ازدواج داری؟

۲.اگه الآن این پسر بیاد خواستگاریت خانوادت میذارن تو این سن ازدواج کنی؟

۳.اگه به اون پسر بگی بیاد خواستگاریت میاد؟

۴.اگه شرایط ازدواج نداره دقیقا چه زمانی شرایطشو پیدا میکنه و میاد خواستگاری؟

۵.اگه بیاد خواستگاری پدر و مادرت می پسندنش ؟

۶.اگه بیاد خانواده ی اون تو رو می پسندن؟

۷.اگه با هم بیشتر آشنا بشین(نه این آشنایی مجازیه و دوراز هم) باهم تفاهم دارید؟

۸.اگه این رابطه همین طور ادامه پیدا کنه چقدر مطمئنی نظر ایشون در مورد تو عوض نشه؟

۹.چقدر مطمئنی نظر خودت در مورد ایشون عوض نشه؟

۱۰.اگه یه خواستگار مناسب برات بیاد و همه چیز مناسب باشه و خانوادت اصرار کنن که با اون فرد ازدواج کنی بازم پای این رابطه ی بی سرانجام میمونی؟

 

به همشون فکر کن

اگر همین الآن امکان خواستگاری هست خب به ایشون بگو بیاد خواستگاری 

اگر نه ، به این سوالا فکر کن ، مطمئنم به این نتیجه میرسی که این رابطه احتمال به سرانجام رسیدنش کمه

 

به هیچ قول و قراری هم دلتو خوش نکن

همه ی پسر ها ، تاکید می کنم همه ی پسر ها وقتی به این نتیجه برسن که طرف مقابلشون مناسبشون نیست صرفا به خاطر اینکه طرف وابسته شده داخل رابطه نمیمونند و کنارت میزنند

برای دخترا هم همین طوره

 

اصلا ازدواج به خاطر دلسوزی معنی نداره

منتها اخلاقیش اینه که تا مطمئن به ازدواج نیستی ،کسی رو وابسته نکنی و وابستگی رو بذاری برای بعد محرمیت که دراون صورت امکان اشتباهی نیست

 

اگر رابطتون فقط یه دوستیه

خواهش می کنم سریع تمومش کن

اینو یادت باشه تنها محبتی که باید دریافت کنی از خونوادته بقیه ی محبت ها سرابن و ممکنه شبیه یه مسکن باشه ولی بعدش ممکنه بدترین ضربه رو بهت بزنه

 

باور کن منم سال های قبل یه وقتایی از احساس تنهایی گریه میکردم(ولی دنبال محبت های الکی نبودم)

الآن دیگه گریه نمیکنم، پیرشدم از این فاز ها اومدم بیرون😁

 

تو سن حساسی هستی باید مراقب خودت باشی

چند سال دیگه شخصیتت منطقی تر میشه

 

خواهش می کنم قاطع باش اگه رابطت اطمینان نداره قطعش کن

به قول و قرار دلتو خوش نکن

 

و خواهش می کنم ، خواهش می کنم اینستاگرامت رو حذف کن

 

اگه دوستایی داری که تورو به خاطر یه سری رفتار ها مسخره می کنند یا میخوان تورو به داشتن رابطه و …. تشویق کنند

ارتباطت رو باهاشون قطع کن حتی اگه مجبور باشی تنها بشی

 

اینو یادت باشه که کسی که میخواد با تمسخر تورو به سمت کاری سوق بده ۱.خیرخواه تو نیست، چون کسی که تورو دوست داره هیچ وقت مسخرت نمیکنه حتی اگر کارت اشتباه باشه ۲.منطقی پشت حرفاش نیست

 

پس اصلا بهشون توجه نکن بذار هرچی دلشون میخواد بگن

اگه به خاطر حرف بقیه خودتو عوض کنی یعنی آدم ضعیفی هستی

کاری رو انجام بده که فکر می کنی درسته حتی اگه کسی تاییدش نکنه

 

نگران حال اون پسرم نباش ، اگرم نگرانی فقط براش دعا کن

تو به عنوان یه دختر نمیتونی به یه پسر از نظر عاطفی کمک کنی

 

میدونم برات سخته ولی ممکنه دیر یا زود مجبور باشی دل بکنی پس الآن عاقلانه فکر کن و وقت و انرژی و احساست رو بیشتر از این تلف نکن

 

الآن دوران طلاییه برات

باید به آیندت فکر کنی

به پیشرفت فکر کنی

تلاش کنی

مواظب باش که خدای ناکرده بعدا افسوس این روز هارو نخوری

 

چند سال دیگه تو موقعیت مناسب ان شاءالله ازدواج  می کنی همه ی این محبت هارو از راه درستش دریافت میکنی

الآن یه خورده سختی بکش و تو زمینه های دیگه تلاش کن که بعد به هم سن و سال هات نگاه می کنی احساس عقب موندن نکنی

احساس نکنی عمرت به هدر رفته

و وقتی با همه ی چیزهایی که از دست دادی خواستی ازدواج کنی یه خاطره ی تلخ، شیرینی یه عمر زندگی مشترک رو ازت نگیره

 

مطمئن بااااااش

که اون پسر هر وقت ببینه موندن با تو وقتشو تلف میکنه خیلی راحت میره ، پشت سرشم نگاه نمی کنه (کلی مورد بودن که اولش ادعای عاشقی میکردن آخرشم هیچی،،توی دوستای خودمم دیدم ، طرف حتی دوستم رو به خواهرش معرفی کرده ولی خیلی راحت بعد دوسال رهاش کرد)

 

پس خواهشا با این افکار که این با بقیه فرق داره خودتو گول نزن 

همه ی اون دخترا با این افکار جلو رفتن و آخرشم هیچی

 

ساده بودن مودبانه ی احمق بودنه

کسی به خاطر سادگی ازت تشکر نمی کنه

منظورم از سادگی ، زودباور بودنه

 

در مورد الفاظ بد هم

ببین عزیزم اصلا در شان دختر گلی مثل تو نیست که بخواد حرفای نامناسب بزنه

شاید برات عادت شده ولی کم کم میتونی خودتو تغییر بدی

۱.اول اینکه در آرامش و حتی به شوخی به هیچ وجه از کلمات نامناسب استفاده نکن حتی اگر خطابت به بدترین آدم باشه

۲.هروقت تو عصبانیت استفاده کردی برای خودت جریمه بذار

 

از خدا کمک بخواه راه درست رو بهت نشون بده

 

 

یه چیز دیگه هم یادم رفت بگم😊

سعی کن تو محیط های مختلط(گروه های مختلط که فضای خوبی نداره ، اینستگرام و کلا فضاهای این شکلی ) نرو ، هرچقدر فاصلت رو از پسر ها حفظ کنی برات بهتره

به این معنی نیست که اگه تو فلان گروه باشی حتما به گناه میفتی، نه عزیزم ولی هرچقدر ارتباطت با پسرها کمتر باشه ، کمتر در معرض اشتباهی ، باور کن من چند روز پیش برای یه کاری باید به یه آقا پسری پیام میدادم، شمارشو دادم به داداشم اون برام بپرسه، نه این که یه پیام ساده مشکلی داشته باشه ، نه ولی کلا میگم تا وقتی از راه دیگه ای میتونم کارم رو انجام بدم چه لزومی هست حتما خودم پیام بدم

حالا یه پیام که هدف خاصی داره اصلا مشکلی نداره ، فقط منظورم اینه که تا میتونی ارتباطت رو کم کن

من تا این سن(نزدیک۲۳) نه فضای واقعی نه فضای مجازی درخواست دوستی از پسری بهم نشده، چون اصلا خودم رو توی موقعیتی قرار ندادم که چنین درخواستی بشه

ذهنمم به همین خاطر آروم بوده

و احتمال به اشتباه افتادنم صفر

 

پیشگیری بهتر از درمان است😁

یه خورده به خودم سخت میگیرم ولی در عوض در نهایت راحت ترم

چون وقتی درخواست دوستی نباشه توهم اشتباه نمیکنی

ولی اگه یه پسری به هردلیلی جذبت بشه یا احساس کنه میتونه باهات ارتباط بگیره و هی درخواست دوستی بده حتی اگرم محکم باشی و نه بگی ، حداقلش اعصابت یکم خورد میشه

 

از کامنتت میشد فهمید دختر گلی هستی

امیدوارم همیشه راه درست رو انتخاب کنی

همه حرفام خواهرانه و دوستانه بود

میتونم بفهممت چون خودمم دخترم و تو سنت بودم

خواهشا به حرفام فکر کن

امیدوارم موفق باشی عزیز دلم🌹

تمرکزت رو بذار روی چیز های مهم✌

 

با قلب پاکت برام دعا کن💕

 به H. Irani 

سلام آبجی مهربونم و دوست گلم امیدوارم حالت خوب باشه من آدم بی حوصله ای هستم ولی حرفات انقدر قشنگ بود ک همشون رو خط به خط خوندم و مطمئن باش تمام سعیم رو میکنم ک بهش عمل کنم من دنبال رابطه با پسرا نیستم حسینم بهم آرامش میداد برای همین این مدت به پاشم افتادم و غرورمو گذاشتم کنار خیلی خر و خنگ بودم خیلیییییی دعا کن دندانپزشک بشم عزیزم … حسین اهل سواستفاده کردن نیست اون منو بیشتر مثل یه خواهر کوچیکتر دوست داره و همیشه بهم کمک میکنه بیشتر از اینکه بخواد دوست دارم و عاشقتم و اینارو بگه بیشتر برام دلسوزه هنوز همدیگه رو ندیدیم ک بخوام تصمیمی راجبش بگیرم امروز میره گوشیشو بفروشه ای خدااا دلم براش تنگ میشه ولی چ میشه کرد فعلا وضع هردو مون اینجوریه دیگ اون یه مدت بدون گوشیه منم کنکور دارم ببینم بعد کنکور چی میشه خخخ به نظرت بعد کنکور برم جلووو ؟ یا ن ؟ حسین به خاطر درس خوندنم شده باشه بهم کمک میکنه خخخ میگه پزشک شدی میام خواستگاریت بعضی موقع هام میگه شوخی کردم ها خیلی وقت ها هم به قول خودت فکر میکنه من به دردش نمیخورم ولی اون دوست داره شخصیت من رو بسازه به عنوان همسر ایده آلش همش بهم میگه اینجوری رفتار کنم خوشش میاد و این لباس رو بپوشم یا چ میدونم از چادری بودن خوشش میاد میگه من بگم چادر بپوش میپوشی هعی خدا از دست این پسره معلوم نیس چند چنده خخخ خوبه خودمم مثل اونم و گفتم حوصله ام پایینه و این همه خط نوشتممممم خخخخخخخخخ قربونت عزیزمی مرسی ک جوابمو دادی .. بووس

سلام عزیزم

ممنون گلم

دندانپزشک که بی حوصله نمیشه😉

ان شاءالله به همه هدف های خوشگلت برسی

ببین عزیزم اصلا بحث سواستفاده کردن نیست، سوءاستفاده فقط یه حالته (اون سوالایی که پرسیدم همش حالت های مختلفی بود که ممکن بود باعث بشه شما به هم نرسین و کلی حالت دیگه)

ممکنه شما پشیمون بشی، ممکنه ایشون پشیمون بشن ،ممکنه خانواده ها رضایت ندن

ممکنه شرایطتون به هم نخوره ووو

عزیزم آرامش رو اشتباه نگیر

وقتی میگی فردا موبایلشو میفروشه و دلم تنگ میشه ، وقتی میگی بعد کنکور برم جلو یا نه ،..

اینا نشون میده شما آرامش نداری

یه گوشه ی ذهنتون درگیر ایشونه

چون اطمینان نداری از بودنش

 

عزیز دلم با خودت صادق باش

علاقه ی بین دوجنس مخالف نمیتونه صددرصد خواهر برادری باشه 

وقتی حتی به شوخی یا هرچی بگه میخوام بیام خواستگاریت و …

پس خواهشا دیگه نگو من مثل خواهرش دوست داره

ولی این که میگی زیاد ابراز علاقه ی اون شکلی نداره خوبه ولی بازم وابستش شدی پس این ارتباط اشتباهه

 

 اصلا الآن مسئله این نیست که این آقا ، پسر خوبیه یا نه

شما فرض کن بهترین پسر دنیاس

ولی عزیز من شما نباید وابسته ی شخصی بشی که مطمئن نیستی همسرت میشه یا نه

 

چون آرامشتو میگیره

بعدا ضربه میخوری 

و حتی توی زندگی آیندت ممکنه تاثیر منفی بذاره

 

شما خودتم میگی این پسره معلوم نیست با خودش چندچنده

چرا به همچین آدمی دلبستی

 

ببین عزیز من 

با خودت صادق باش

هرجا فکر کردی راه رو اشتباه رفتی برگرد، اشتباهت رو ادامه نده

اگه نظر منو میخوای این رابطه رو تموم کن خداروشکر که راه ارتباطیتون هم قطع میشه

دیگه نه سمت ایشون برو ، نه بهشون اجازه بده وارد حریم شخصیت بشن

کلی آدم هستن که میتونی ازشون کمک بگیری

لزومی نداره از یه پسر کمک بگیری و باهاش درد دل کنی

 

سعی کن ارتباطت رو با پسرا محدود کنی

طبق تجربه ی خودم برای حفظ رابطه ی رسمی با آقایون باید برای خودت قانون بذاری و بهش پایبند باشی و به هیچ وجه استثنا قائل نشی

در غیر این صورت ممکنه دچار اشتباه بشی

چون معمولا توی یک ارتباط کمی طولانی ، بعضی چیزها از بین میره

یکی خجالته ، حس غریبه بودن ، و…

به خاطر همین اگر برای خودت قانون نذاشته باشی ، ممکنه بعضی افراد برات استثنا بشن و مرزهات رو بشکنی

ولی وقتی قانون بذاری و به حالت عادت برای خودت در بیاری حتی اگه ارتباطت هم در شرایطی یه خورده ادامه پیدا کرد ، مرزهات رو نگه میداری

 

اگه کسی مرزت رو رد کرد ، تو رودربایستی نباش خودت جلوش رو بگیر

این رو یادت باشه این تو هستی که به عنوان یه دختر باید نوع رابطه رو شکل بدی 

این تو هستی که تعیین میکنی رابطه ی خودت و فرد مقابلت رسمی باشه یا نه

 

پس ارتباطت رو در شرایط مختلف مدیریت کن

استثنا قائل نشو

این که فلان شخص آرامش میده و … اینا توجیهه گل من

 

مثلا نگاه کن ببین اولین بار چی باعث شد با این آقا وارد این ارتباط بشی

چنین چیزهایی رو برای خودت محدود کن

موفق باشی عزیزم

خواهش می کنم عزیزم ، وظیفم بود.

التماس دعا

در پناه خدا باشی💗

کامنتم خطاب به هانیه بود

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

خرید آنلاین ماهی و میگو جنوب / صید روز را با قیمت مناسب سفارش دهید

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

با این بخش از دلگرم همراه باشید تا با راه های مناسب برای آرام کردن همسر عصبانی آشنا شوید.

چگونه مرد ناراحت را ارام کنیم

رفتار با شوهر بداخلاق، کار ساده‌ای نیست. مردان بیشتر کلامی هستند و به همین خاطر باید اجازه دهید عصبانیت خود را بیرون بریزند. درحالی که زنان تمام خشم خود را درون خود نگه می‌دارند و با گریستن آن را نشان می‌دهند. درمورد یک زوج متأهل، تمام خشم مرد متوجه زن خواهد بود چون او نزدیک‌ترین فرد به شوهرش می‌باشد.

خشمی که از طرف شوهرتان سر می‌زند، مستقیماً شما را هدف قرار نمی‌دهد. در این شرایط شما به اندازه کافی به احساساتی شدن گرایش دارید. اندیشیدن به شوهرتان که همیشه با خشم برخورد می‌کند، باعث می‌گردد احساس فرومایگی کنید و این امری کاملاً طبیعی است. شما باید یک قدم به عقب بردارید و عملاً به آنچه رخ داده است بیندیشید و دلیلی که در پس این رفتار وجود دارد را بیابید.

استرس، ناامیدی و ترس، مردان را عصبانی می‌کند. می‌توانید به همسرتان بگویید که با اینکه می‌دانید او این روز‌ها چه استرس فراوانی دارد و این مسئله او را عصبی کرده است، اما این موضوع باعث شده که رابطه زناشوییتان نیز تحت تأثیر قرار گیرد. با همسرتان شفاف و روشن گفت‌و‌گو کنید و او را بدون قید و شرط حمایت کنید.

زمانی‌هایی وجود دارد که به طور ناگهانی با عصبانیت همسرتان مواجه می‌شوید بدون آنکه بدانید او به چه علت عصبانی است.گاهی رفتار عصبی همسرتان ممکن است دلیلی خارج از خانه و رابطه زناشویی داشته باشد بنابراین بهتر است زن یا شوهر از علت عصبانیت همسرشان آگاهی پیدا کنند.

در این مواقع ترک کردن فرد عصبانی کار عاقلانه‌ای نیست زیرا تصور بر این است که اگر او را ترک کند او آرامش پیدا می‌کند در حالی که این مسئله نه تنها بهبود پیدا نمی‌کند بلکه اوضاع را بد‌تر خواهد کرد. زیرا هجوم افکار همراه با تنش و عصبانیت در مواقع تنهایی او را‌‌ رها نخواهد کرد.

عصبانیت، غذای عصبانیت است. وقتی همسرتان عصبانی است و شما علت عصبانیت آن را فهمیده‌اید، حتی اگر شما موضوع عصبانیت او باشید سعی کنید در آن موقعیت شما نیز عصبانی نشوید زیرا به هم ریختن اوضاع و فضا تنها باعث ادامه مشاجرات شده و اوضاع را بد‌تر از پیش خواهد کرد.در آن موقعیت سعی کنید آرام باشید حتی اگر حق با شما باشد و بحث درباره موضوع را به وقت دیگری موکول کنید.

خیلی آرام و بدون پرده به او بگویید «می‌دانم عصبانی هستی». این بیان به فرد عصبانی اطمینان می‌دهد که همسرش درک مناسبی از او داشته و موضوع بزودی حل می‌شود. وقتی همسر بداند هنگام تنش فکری تنها نیست احساس آرامش بیشتری می‌کند.

اگر شما هم احساس عصبانیت می‌کنید و از احساس عصبانیت همسرتان ناراحت هستید این احساس خود را به زبان آورید زیرا اگر فرد عصبانی بداند که همسرش احساسات واقعی‌اش را انکار کرده و نسبت به موضوع پیش آمده بی‌تفاوت است، خشم‌اش بیشتر می‌شود.

وقتی از دلایل عصبانیت همسرتان با خبر شدید و به طور واقع بینانه متوجه شدید شما نیز در این ماجرا مقصر بوده‌اید برای صلح چند قدم بردارید این قدم‌ها بیانگر این است که خواهان آشتی هستید و بخشی از اشتباهات خود را پذیرفته‌اید و قصد دارید مشکل پیش آمده را هر چه سریع‌تر حل کنید. البته در این راه چند قدم واقعی‌تر هم باید بردارید.

غالب اوقات رسم خانه شما این است که پس از چند روز قهر دوباره صلح برقرار شود. حال شما از‌‌ همان ابتدا پیش قدم شده و این رسم کهنه را بشکنید.عصبانیت و کشدار کردن ماجرا را به روزهای بعدی موکول کنید و با آرامش به حرف‌های همسرتان گوش فرا دهید. اگر هنگام صحبت پیرامون موضوع پیش آمده مقوله عصبانیت را فراموش کنید. آرامش، همه چیز را حل خواهد کرد.

این تکنیک به شما کمک می‌کند تا عیب جویی‌های بی‌دلیل را دفع کنید چون عیب جویی باعث می‌شود عصبانیت همسرتان اوج گرفته و اوضاع بد‌تر شود، به جای بحث کردن با همسرتان درباره موضوع پیش آمده سعی کنید او را از فضای عصبانیتش منحرف کرده و وارد جاده مه آلود کنید.

به طور مثال وقتی او به خاطر خودپسندی شما عصبانی است به او بگویید «موافقم بعضی وقت‌ها درباره عواقب کار‌ها فکر نمی‌کنم اما در این راه سعی خودم را بیشتر می‌کنم» یا اگر او به خاطر تأخیرتان عصبانی است به جای دلیل آوردن تنها به او بگویید «می‌دانم تأخیر داشته‌ام سعی می‌کنم همین امروز این مسئله را طور دیگری جبران کنم..

نکته برای آرام کردن شوهران خشمگین

۱ – نگذارید همسرتان درگیر خشم خود گردد. اگر دیدید عصبانی است، او را تنها بگذارید. اگر فکر می‌کنید که مسئله خاصی باعث عصبانیت همسرتان می‌شود، از طرح آن موضوعات اجتناب کنید.

۲ – عصبانیت به آسیب‌های فیزیکی و عاطفی می‌انجامد. با شوهرتان لجبازی نکنید. در عوض سعی کنید راه‌هایی برای درک و حمایت او بیابید.

۳ – شما باید درون خودتان را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. باید به این فکر کنید که چرا همسرتان عصبانیت خود را برسر شما خالی کرد. غر نزنید، زیرا نتیجه‌ای جز انفجار عصبانیت و بد‌تر شدن شرایط ندارد.

۴ – طوری رفتار کنید که همسرتان با شما احساس راحتی کند. شما می‌توانید انفجار خشم همسرتان را با برقراری ارتباطی درست با وی، خنثی کنید. گفت‌و‌گو با همسرتان به هیچ وجه او را ناراحت نخواهد کرد. پس از اینکه با او گفت‌و‌گو کردید، درخواهید یافت که همه چیز به حالت عادی بازگشته است. این زمان مناسبی است تا با شریک زندگی خود روبه رو شوید.

۵ – شوهرتان را درک کنید. درک شما از او طغیان خشمش را کمتر می‌کند. در ضمن شنونده خوبی باشید.

۶ – اگر متوجه شده‌اید که شوهرتان بیش از اندازه عصبانی می‌شود، می‌توانید از یک متخصص کمک بگیرید. از او بخواهید که خود را متعهد به انجام برنامه‌های مدیریت خشم نماید.

گردآوری شده ی مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی

چگونه مرد ناراحت را ارام کنیم

 

چگونه مرد ناراحت را ارام کنیم
چگونه مرد ناراحت را ارام کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *