چگونه همسر پولدار پیدا کنیم

 
helpkade
چگونه همسر پولدار پیدا کنیم
چگونه همسر پولدار پیدا کنیم

ازدواج با یک مرد پولدار آرزوی بسیاری از دختران جوان دم بخت است. اگر بخواهیم بدون تعارف صحبت کنیم، مسائل مالی در انتخاب همسر تاثیر زیادی دارد؛ چراکه بسیاری از دختران باور دارند در کنار خصوصیات اخلاقی خوب، ازدواج با یک پسر پولدار تأمین کننده آسایش و رفاه در زندگی مشترکشان خواهد بود. اما چطور یک دختر می‌تواند خواستگاران پولداری داشته باشد؟ از چه راهی می‌تواند برای ازدواج، نظر یک پسر پولدار را به خود جذب کند؟ و چگونه می‌تواند ازدواج موفقی را در کنار او رقم بزند؟

فهرست مطالب

اگر می‌خواهید یک مرد پولدار را جذب کنید، قبل از هرچیز باید دیدگاه و طرز فکر او را بشناسید. شناخت مردان پولدار و طرز فکر آنها باعث می‌شود آگاهانه‌تر با آنها ارتباط برقرار کنید و درنتیجه بهتر بتوانید آنها را به سمت خود جذب کنید. البته منظور ما فریب کاری برای بدست آوردن یک پسر پولدار نیست، بلکه بررسی چگونگی برقراری یک ارتباط مناسب برای ازدواج با مردی است که ثروتمند است. پسران پولدار معمولا ویژگی‌‌های شخصیتی زیر را دارند:

پسران پولدار چه ثروتشان خود ساخته باشد و چه درخانواده ثروتمندی بزرگ شده باشند معمولا سرشان شلوغ است. آنها انرژی زیاد، اعتماد به نفس بالا و چشم‌انداز بلند مدتی برای گسترش سرمایه خود و همچنین نحوه خرج کردن آن دارند. تفاوت آنها با پسران بی‌پول این است که می‌توانند رویاهای خود را به سرعت عملی کنند.

برای کسی که سرمایه و پول زیادی دارد ریسک کردن آسان‌‌تر است. آنها از، ازدست دادن نمی‌ترسند، جرأت بیشتری برای تصمیم‌های بزرگ دارند و ریسک پذیرتر هستند.چگونه همسر پولدار پیدا کنیم

پول قدرت می‌آورد و مردان پولدار معمولا احساس قدرت زیادی می‌کنند. آنها با داشتن ثروت زیاد به راحتی می‌توانند نیازهای مادی خود را برطرف کنند و این موضوع احساس غرور و قدرت در آنها ایجاد می‌کند.

افراد پولدار معمولا سبک زندگی متفاوتی با دیگران دارند. آنها معمولا وقت آزاد خود را با تفریحات گران قیمت و پرخرج می‌گذرانند. رفتن به سفرهای خارج از کشور، شرکت در مهمانی‌های بزرگ، سرگرمی‌ها و ورزش‌های پرهزینه و خرید اجناس گران قیمت، قسمت جدا نشدنی از زندگی پسران پولدار است.

مردان پولدار معمولا برای انتخاب همسر به دنبال یک زن ایده‌آل هستند. زن ایده‌آل برای یک مرد ثروتمند خودساخته کسی است که علاوه بر داشتن ظاهری جذاب و زیبا، باهوش، اجتماعی، مستقل و منحصر به فرد باشد.

به گفته پژوهشگران، ثروت زیاد شاید بتواند به نحوی در کاهش درد و اندوه موفق باشد، اما الزاما به این معنی نیست که پول می‌تواند میزان شادی و سعادت را افزایش دهد. ازدواج با یک پسر پولدار، علاوه بر مزایای فراوان از جمله مرفه بودن امکانات و رفاه زیاد، معایبی هم می‌تواند داشته باشد. در ادامه به برخی از معایب ازدواج با خواستگار پولدار اشاره می‌کنیم:

همانطور که گفتیم معمولا یک پسر پولدار به دنبال دختری ایده‌آل و بدون نقص است و از آنجایی که هیچ کس کامل و بدون عیب نیست، ممکن است با کشف کوچک‌ترین ایراد در شما برای او دلسردی ایجاد شود.

مردان پولدار معمولا وقت زیادی برای مدیریت سرمایه خود نیاز دارند. به همین علت برای بسیاری از آنها کار و بیزینس در اولویت اول قرار می‌گیرد و وقت کمتری را برای همسر و خانواده می‌توانند داشته باشند.

همانطور که ذکر شد مردان پولدار به دلیل عدم وابستگی به دیگران برای رفع نیازهای مالی خود، معمولا حس قدرت و غرور زیادی دارند. این غرور و خود بزرگ بینی می‌تواند در روابط عاطفی برای آنها مشکلات متعددی ایجاد کند. کسی که قصد ازدواج با یک پسر پولدار را دارد باید این موضوع را در نظر داشته باشد.

به سبب سبک زندگی متفاوتی که پسران پولدار دارند. ازدواج یک دختر از خانواده با سطح مالی پایین‌تر و آشنا نبودن او به سبک زندگی اشرافی، می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی در رابطه آنها شود.

اگر برای ازدواج با یک مرد پولدار مصمم هستید و می‌خواهید یک شوهر پولدار پیدا کنید، می‌توانید راهکارهای کلیدی زیر را بکار ببرید:

برای اکثر پسران ثروتمند، زیبایی ظاهر همسر آینده‌شان اهمیت زیادی دارد. پس لازم است به آراستگی و زیبایی ظاهری خود توجه کافی داشته باشید و اگر مشکل خاصی در ظاهر شما وجود دارد که قابل اصلاح است، آن را برطرف کنید.

افراد پولدار معمولا در مکان‌ها و رویدادهای خاصی شرکت دارند و پول خود را برای آن خرج می‌کنند. اگر می‌خواهید یک شوهر پولدار داشته باشید و یک پسر پولدار را جذب کنید قبل از هرچیز باید در مکان‌هایی که آنها حضور دارند، حضور پیدا کنید. البته لازم نیست شما هم مانند آنها برای خودتان زیاد خرج بتراشید، اما حضور شما در محیط مناسب و گسترش فعالیت‌های اجتماعی با آنها لازم است. برای مثال در باشگاه‌های اسب سواری، پیست ماشین‌رانی، کلوپ‌های تفریحی، گالری‌های هنری، سمینارها، پیست اسکی، تور مسافرتی و کوهنوردی، شرکت‌های بزرگ و مهمانی‌های مجلل امکان حضور مردان ثروتمند زیادتر است.

برای بدست آوردن هیچ مردی استاندارهای اخلاقی و ارزش‌های خود را زیر سوال نبرید، هرچند او میلیاردر باشد. رویاهای خود را دنبال کنید و مسیر مشخصی را برای زندگیتان در نظر داشته باشید. مطمئنا شما و شخصیتتان به عنوان یک دختر شایسته با ارزش و قابل احترام است و همین تفاوت‌ها است که هرکس را منحصر به فرد و جذاب می‌کند. پس لازم نیست برای جلب توجه یک پسر پولدار آدم دیگری بشوید.

لازم نیست منتظر باشید تا توسط طرف مقابل انتخاب شوید. اگر دوست یا واسطه مناسبی می‌شناسید که بتواند شما را به عنوان دختری شایسته به مرد موردعلاقه‌تان معرفی کند، از این کار دریغ نکنید.

نیازی نیست الزاما از لباس‌های گران قیمت برای جلب توجه استفاده کنید. درواقع آرایش‌های زننده و پوشش‌های نامناسب، در نظر بیشتر مردان برای دختری که می‌خواهند با او ازدواج کنند نقطه قوت به شمار نمی‌آید. اما لازم است ظاهری مرتب و آراسته داشته باشید و برای خوش پوش بودن در انتخاب لباس، سلیقه کافی به خرج دهید .

پسران پولدار از افرادی که وابستگی مالی زیادی به دیگران دارند، خوششان نمی‌آید. بسیاری از مردان پولدار نسبت به هدف اطرافیان از برقراری ارتباط به سبب سواستفاده مالی بدبین هستند. پس دختری که تا حدی از لحاظ مالی مستقل باشد، احتمالا برای آنها جذاب‌تر است.

فن بیان و قدرت نفوذ کلام در آشنایی برای ازدواج و مخصوصا در دیدارهای اول نقش ویژه‌ای دارد. سعی کنید ادب و متانت را د ر بیانتان حفظ کنید و در عین حال رفتار گرم، صمیمی و بانشاطی داشته باشید. برای جذب یک پسر پولدار لازم است اطلاعات عمومی و تخصصی نسبتا بالایی در زمینه‌های مختلف داشته باشید تا به عنوان فردی باهوش، عاقل و آگاه در نظر آن‌ها شناخته شوید. برای بالا بردن مهارت‌های ارتباط موثر، می‌توانید از مقالات و کتاب‌های روانشناسی این حوزه کمک بگیرید.

تسلط به رشته‌های محتلف هنری، موسیقی و ورزش می‌تواند شما را در نظر یک مرد پولدار جذاب‌تر نشان دهد. هنر عنصری است که معمولا مردها کمتر سراغ آن می‌روند و هنرمند بودن، شما را در نظر یک مرد، لطیف و با احساس معرفی می‌کند.

پسران پولدار معمولا به دنبال دختران باکلاس هستند، دختری که به در کنار او بودن افتخار کنند. منظور از باکلاس بودن این است که در ظاهر و رفتار در عین سادگی، باوقار و جذاب به نظر برسید. رفتارهایی مانند تکه کلام‌های نامناسب، پوشش زننده و به اشتراک‌گذاری پی‌در‌پی عکس (سلفی) در صفحات مجازی، رفتار مناسبی برای یک خانم باکلاس و باوقار نیست. برای با کلاس بودن در قرار ملاقات‌ها و یا بعد از دریافت هدیه  تشکر کردن را فراموش نکنید و بد نیست اگر هر از چند گاهی تعارف کنید که پرداخت هزینه قرار با شما باشد.

یک مرد پولدار برای دختر مورد علاقه‌اش زیاد خرج می‌کند. او دوست دارد برای دختری خرج کند که ارزش پول او و زحمتی که برای بدست آوردن آن کشیده را بداند. به خصوص اگر مرد خودساخته‌ای باشد و ثروتش را با تلاش بدست آورده باشد.  پس مهم است که دختر به اینکه این پول از کجا آمده اهمیت نشان دهد. به عنوان دختری که وارد رابطه با یک پسر پولدار شده‌اید باید کمی به صحبت درمورد کسب و کار او، مدیریت مالی و نحوه درآمدزایی او توجه و علاقه نشان دهید، البته از آنجایی که درموارد دیگر خانم‌ها حرف بیشتری برای گفتن دارند، می‌توانید برای ایجاد تعادل در مسائل مالی و کاری بیشتر شنونده خوبی باشید تا گوینده.

برای اینکه شاهزاده‌تان شما را خاص و منحصر به فرد ببیند، باید به او نشان دهید، همان زن خاصی هستید که همواره در رویاهایش تصور کرده است. اگر تنها به خاطر ثروتش او را تحسین برانگیز بدانید، او را صاحب اختیار کامل کرده‌اید تا شما را تحقیر کند. مسحور و مبهوت ثروتش نشوید؛ این مرد ثروتمند باید باور کند که شما به راحتی توانایی جذب مردان ثروتمند دیگر را دارید. تمام مردان دنیا خود را خاص و منحصر به فرد می‌دانند و وقتی مردی ثروتمند باشد، این باور صد برابر در او تقویت می‌شود. در این بین شما باید کاری کنید که او حس کند در دنیا بی‌نظیرید و این او است که خوش‌شانس بوده که شما را پیدا کرده است. حتی اگر قبلاً به این طریق رفتار نکرده‌اید، اکنون وقت آن است که قبول کنید، مردان صاحبان بلامنازع جهان نیستند.

درصورتیکه درمورد مسائل مربوط به خواستگار پولدار و شوهرثروتمند سوال یا تجربه خاصی دارید، می‌توانید در قسمت “پرسش و پاسخ” آن را با ما درمیان بگذارید.

با پول نمی‌توان شادی را خرید و ازدواج با پسر پولدار الزاما خوشبختی شما را در آینده زندگی مشترکتان تضمین نمی‌کند. اما از آنجایی که ازدواج با مرد ثروتمند مزایایی همچون رفاه و آسایش را به همراه خواهد داشت، شاید شما هم علاقه داشته باشید با یک پسر پولدار ازدواج کنید. در صورتیکه که مایل به جذب یک پسر پولدار برای ازدواج هستید لازم است در مکان‌هایی که آنها معمولا زیاد حضور دارند، حضور پیدا کنید. می‌توانید از معرف و واسطه برای آشنایی کمک بگیرید. برای جذاب بودن در نظر یک مرد پولدار در عین حال که شخصیت و ارزش‌های خود را حفظ می‌کنید، لازم است به آراستگی ظاهر توجه نشان دهید و فن بیان مطلوبی برای برقراری ارتباط موثر داشته باشید. همچنین هنرمند بودن و مستقل بودن می‌تواند ویژگی‌های مثبتی از یک دختر جذاب در نظر پسران پولدار باشد.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

11 بازدید

21 بازدید

31 بازدید

59 بازدید

103 بازدید

دیدگاه

نام *

چگونه همسر پولدار پیدا کنیم

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

من به طور ذاتی و نه اکتسابی تمام موارد گفته شده رو در خودم دارم و از کودکی ایمان داشتم با مردی پولدار ازدواج خواهم کرد و این در حالی است که کمتر از 14 روز دیگر و در دی ماه وارد 22 سالگی میشوم و هنوز خبری از آنها نیست تنها در خیابان تحسینشان را برمی انگیزم ولاغیر .

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

ازدواج با یک مرد پولدار آرزوی بسیاری از دختران جوان دم بخت است. اگر بخواهیم بدون تعارف صحبت کنیم، مسائل مالی در انتخاب همسر تاثیر زیادی دارد؛ چراکه بسیاری از دختران باور دارند در کنار خصوصیات اخلاقی خوب، ازدواج با یک پسر پولدار تأمین کننده آسایش و رفاه در زندگی مشترکشان خواهد بود. اما چطور یک دختر می‌تواند خواستگاران پولداری داشته باشد؟ از چه راهی می‌تواند برای ازدواج، نظر یک پسر پولدار را به خود جذب کند؟ و چگونه می‌تواند ازدواج موفقی را در کنار او رقم بزند؟

فهرست مطالب

اگر می‌خواهید یک مرد پولدار را جذب کنید، قبل از هرچیز باید دیدگاه و طرز فکر او را بشناسید. شناخت مردان پولدار و طرز فکر آنها باعث می‌شود آگاهانه‌تر با آنها ارتباط برقرار کنید و درنتیجه بهتر بتوانید آنها را به سمت خود جذب کنید. البته منظور ما فریب کاری برای بدست آوردن یک پسر پولدار نیست، بلکه بررسی چگونگی برقراری یک ارتباط مناسب برای ازدواج با مردی است که ثروتمند است. پسران پولدار معمولا ویژگی‌‌های شخصیتی زیر را دارند:

پسران پولدار چه ثروتشان خود ساخته باشد و چه درخانواده ثروتمندی بزرگ شده باشند معمولا سرشان شلوغ است. آنها انرژی زیاد، اعتماد به نفس بالا و چشم‌انداز بلند مدتی برای گسترش سرمایه خود و همچنین نحوه خرج کردن آن دارند. تفاوت آنها با پسران بی‌پول این است که می‌توانند رویاهای خود را به سرعت عملی کنند.

برای کسی که سرمایه و پول زیادی دارد ریسک کردن آسان‌‌تر است. آنها از، ازدست دادن نمی‌ترسند، جرأت بیشتری برای تصمیم‌های بزرگ دارند و ریسک پذیرتر هستند.چگونه همسر پولدار پیدا کنیم

پول قدرت می‌آورد و مردان پولدار معمولا احساس قدرت زیادی می‌کنند. آنها با داشتن ثروت زیاد به راحتی می‌توانند نیازهای مادی خود را برطرف کنند و این موضوع احساس غرور و قدرت در آنها ایجاد می‌کند.

افراد پولدار معمولا سبک زندگی متفاوتی با دیگران دارند. آنها معمولا وقت آزاد خود را با تفریحات گران قیمت و پرخرج می‌گذرانند. رفتن به سفرهای خارج از کشور، شرکت در مهمانی‌های بزرگ، سرگرمی‌ها و ورزش‌های پرهزینه و خرید اجناس گران قیمت، قسمت جدا نشدنی از زندگی پسران پولدار است.

مردان پولدار معمولا برای انتخاب همسر به دنبال یک زن ایده‌آل هستند. زن ایده‌آل برای یک مرد ثروتمند خودساخته کسی است که علاوه بر داشتن ظاهری جذاب و زیبا، باهوش، اجتماعی، مستقل و منحصر به فرد باشد.

به گفته پژوهشگران، ثروت زیاد شاید بتواند به نحوی در کاهش درد و اندوه موفق باشد، اما الزاما به این معنی نیست که پول می‌تواند میزان شادی و سعادت را افزایش دهد. ازدواج با یک پسر پولدار، علاوه بر مزایای فراوان از جمله مرفه بودن امکانات و رفاه زیاد، معایبی هم می‌تواند داشته باشد. در ادامه به برخی از معایب ازدواج با خواستگار پولدار اشاره می‌کنیم:

همانطور که گفتیم معمولا یک پسر پولدار به دنبال دختری ایده‌آل و بدون نقص است و از آنجایی که هیچ کس کامل و بدون عیب نیست، ممکن است با کشف کوچک‌ترین ایراد در شما برای او دلسردی ایجاد شود.

مردان پولدار معمولا وقت زیادی برای مدیریت سرمایه خود نیاز دارند. به همین علت برای بسیاری از آنها کار و بیزینس در اولویت اول قرار می‌گیرد و وقت کمتری را برای همسر و خانواده می‌توانند داشته باشند.

همانطور که ذکر شد مردان پولدار به دلیل عدم وابستگی به دیگران برای رفع نیازهای مالی خود، معمولا حس قدرت و غرور زیادی دارند. این غرور و خود بزرگ بینی می‌تواند در روابط عاطفی برای آنها مشکلات متعددی ایجاد کند. کسی که قصد ازدواج با یک پسر پولدار را دارد باید این موضوع را در نظر داشته باشد.

به سبب سبک زندگی متفاوتی که پسران پولدار دارند. ازدواج یک دختر از خانواده با سطح مالی پایین‌تر و آشنا نبودن او به سبک زندگی اشرافی، می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی در رابطه آنها شود.

اگر برای ازدواج با یک مرد پولدار مصمم هستید و می‌خواهید یک شوهر پولدار پیدا کنید، می‌توانید راهکارهای کلیدی زیر را بکار ببرید:

برای اکثر پسران ثروتمند، زیبایی ظاهر همسر آینده‌شان اهمیت زیادی دارد. پس لازم است به آراستگی و زیبایی ظاهری خود توجه کافی داشته باشید و اگر مشکل خاصی در ظاهر شما وجود دارد که قابل اصلاح است، آن را برطرف کنید.

افراد پولدار معمولا در مکان‌ها و رویدادهای خاصی شرکت دارند و پول خود را برای آن خرج می‌کنند. اگر می‌خواهید یک شوهر پولدار داشته باشید و یک پسر پولدار را جذب کنید قبل از هرچیز باید در مکان‌هایی که آنها حضور دارند، حضور پیدا کنید. البته لازم نیست شما هم مانند آنها برای خودتان زیاد خرج بتراشید، اما حضور شما در محیط مناسب و گسترش فعالیت‌های اجتماعی با آنها لازم است. برای مثال در باشگاه‌های اسب سواری، پیست ماشین‌رانی، کلوپ‌های تفریحی، گالری‌های هنری، سمینارها، پیست اسکی، تور مسافرتی و کوهنوردی، شرکت‌های بزرگ و مهمانی‌های مجلل امکان حضور مردان ثروتمند زیادتر است.

برای بدست آوردن هیچ مردی استاندارهای اخلاقی و ارزش‌های خود را زیر سوال نبرید، هرچند او میلیاردر باشد. رویاهای خود را دنبال کنید و مسیر مشخصی را برای زندگیتان در نظر داشته باشید. مطمئنا شما و شخصیتتان به عنوان یک دختر شایسته با ارزش و قابل احترام است و همین تفاوت‌ها است که هرکس را منحصر به فرد و جذاب می‌کند. پس لازم نیست برای جلب توجه یک پسر پولدار آدم دیگری بشوید.

لازم نیست منتظر باشید تا توسط طرف مقابل انتخاب شوید. اگر دوست یا واسطه مناسبی می‌شناسید که بتواند شما را به عنوان دختری شایسته به مرد موردعلاقه‌تان معرفی کند، از این کار دریغ نکنید.

نیازی نیست الزاما از لباس‌های گران قیمت برای جلب توجه استفاده کنید. درواقع آرایش‌های زننده و پوشش‌های نامناسب، در نظر بیشتر مردان برای دختری که می‌خواهند با او ازدواج کنند نقطه قوت به شمار نمی‌آید. اما لازم است ظاهری مرتب و آراسته داشته باشید و برای خوش پوش بودن در انتخاب لباس، سلیقه کافی به خرج دهید .

پسران پولدار از افرادی که وابستگی مالی زیادی به دیگران دارند، خوششان نمی‌آید. بسیاری از مردان پولدار نسبت به هدف اطرافیان از برقراری ارتباط به سبب سواستفاده مالی بدبین هستند. پس دختری که تا حدی از لحاظ مالی مستقل باشد، احتمالا برای آنها جذاب‌تر است.

فن بیان و قدرت نفوذ کلام در آشنایی برای ازدواج و مخصوصا در دیدارهای اول نقش ویژه‌ای دارد. سعی کنید ادب و متانت را د ر بیانتان حفظ کنید و در عین حال رفتار گرم، صمیمی و بانشاطی داشته باشید. برای جذب یک پسر پولدار لازم است اطلاعات عمومی و تخصصی نسبتا بالایی در زمینه‌های مختلف داشته باشید تا به عنوان فردی باهوش، عاقل و آگاه در نظر آن‌ها شناخته شوید. برای بالا بردن مهارت‌های ارتباط موثر، می‌توانید از مقالات و کتاب‌های روانشناسی این حوزه کمک بگیرید.

تسلط به رشته‌های محتلف هنری، موسیقی و ورزش می‌تواند شما را در نظر یک مرد پولدار جذاب‌تر نشان دهد. هنر عنصری است که معمولا مردها کمتر سراغ آن می‌روند و هنرمند بودن، شما را در نظر یک مرد، لطیف و با احساس معرفی می‌کند.

پسران پولدار معمولا به دنبال دختران باکلاس هستند، دختری که به در کنار او بودن افتخار کنند. منظور از باکلاس بودن این است که در ظاهر و رفتار در عین سادگی، باوقار و جذاب به نظر برسید. رفتارهایی مانند تکه کلام‌های نامناسب، پوشش زننده و به اشتراک‌گذاری پی‌در‌پی عکس (سلفی) در صفحات مجازی، رفتار مناسبی برای یک خانم باکلاس و باوقار نیست. برای با کلاس بودن در قرار ملاقات‌ها و یا بعد از دریافت هدیه  تشکر کردن را فراموش نکنید و بد نیست اگر هر از چند گاهی تعارف کنید که پرداخت هزینه قرار با شما باشد.

یک مرد پولدار برای دختر مورد علاقه‌اش زیاد خرج می‌کند. او دوست دارد برای دختری خرج کند که ارزش پول او و زحمتی که برای بدست آوردن آن کشیده را بداند. به خصوص اگر مرد خودساخته‌ای باشد و ثروتش را با تلاش بدست آورده باشد.  پس مهم است که دختر به اینکه این پول از کجا آمده اهمیت نشان دهد. به عنوان دختری که وارد رابطه با یک پسر پولدار شده‌اید باید کمی به صحبت درمورد کسب و کار او، مدیریت مالی و نحوه درآمدزایی او توجه و علاقه نشان دهید، البته از آنجایی که درموارد دیگر خانم‌ها حرف بیشتری برای گفتن دارند، می‌توانید برای ایجاد تعادل در مسائل مالی و کاری بیشتر شنونده خوبی باشید تا گوینده.

برای اینکه شاهزاده‌تان شما را خاص و منحصر به فرد ببیند، باید به او نشان دهید، همان زن خاصی هستید که همواره در رویاهایش تصور کرده است. اگر تنها به خاطر ثروتش او را تحسین برانگیز بدانید، او را صاحب اختیار کامل کرده‌اید تا شما را تحقیر کند. مسحور و مبهوت ثروتش نشوید؛ این مرد ثروتمند باید باور کند که شما به راحتی توانایی جذب مردان ثروتمند دیگر را دارید. تمام مردان دنیا خود را خاص و منحصر به فرد می‌دانند و وقتی مردی ثروتمند باشد، این باور صد برابر در او تقویت می‌شود. در این بین شما باید کاری کنید که او حس کند در دنیا بی‌نظیرید و این او است که خوش‌شانس بوده که شما را پیدا کرده است. حتی اگر قبلاً به این طریق رفتار نکرده‌اید، اکنون وقت آن است که قبول کنید، مردان صاحبان بلامنازع جهان نیستند.

درصورتیکه درمورد مسائل مربوط به خواستگار پولدار و شوهرثروتمند سوال یا تجربه خاصی دارید، می‌توانید در قسمت “پرسش و پاسخ” آن را با ما درمیان بگذارید.

با پول نمی‌توان شادی را خرید و ازدواج با پسر پولدار الزاما خوشبختی شما را در آینده زندگی مشترکتان تضمین نمی‌کند. اما از آنجایی که ازدواج با مرد ثروتمند مزایایی همچون رفاه و آسایش را به همراه خواهد داشت، شاید شما هم علاقه داشته باشید با یک پسر پولدار ازدواج کنید. در صورتیکه که مایل به جذب یک پسر پولدار برای ازدواج هستید لازم است در مکان‌هایی که آنها معمولا زیاد حضور دارند، حضور پیدا کنید. می‌توانید از معرف و واسطه برای آشنایی کمک بگیرید. برای جذاب بودن در نظر یک مرد پولدار در عین حال که شخصیت و ارزش‌های خود را حفظ می‌کنید، لازم است به آراستگی ظاهر توجه نشان دهید و فن بیان مطلوبی برای برقراری ارتباط موثر داشته باشید. همچنین هنرمند بودن و مستقل بودن می‌تواند ویژگی‌های مثبتی از یک دختر جذاب در نظر پسران پولدار باشد.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

11 بازدید

21 بازدید

31 بازدید

59 بازدید

103 بازدید

دیدگاه

نام *

چگونه همسر پولدار پیدا کنیم

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

من به طور ذاتی و نه اکتسابی تمام موارد گفته شده رو در خودم دارم و از کودکی ایمان داشتم با مردی پولدار ازدواج خواهم کرد و این در حالی است که کمتر از 14 روز دیگر و در دی ماه وارد 22 سالگی میشوم و هنوز خبری از آنها نیست تنها در خیابان تحسینشان را برمی انگیزم ولاغیر .

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

ازدواج با یک مرد پولدار آرزوی بسیاری از دختران جوان دم بخت است. اگر بخواهیم بدون تعارف صحبت کنیم، مسائل مالی در انتخاب همسر تاثیر زیادی دارد؛ چراکه بسیاری از دختران باور دارند در کنار خصوصیات اخلاقی خوب، ازدواج با یک پسر پولدار تأمین کننده آسایش و رفاه در زندگی مشترکشان خواهد بود. اما چطور یک دختر می‌تواند خواستگاران پولداری داشته باشد؟ از چه راهی می‌تواند برای ازدواج، نظر یک پسر پولدار را به خود جذب کند؟ و چگونه می‌تواند ازدواج موفقی را در کنار او رقم بزند؟

فهرست مطالب

اگر می‌خواهید یک مرد پولدار را جذب کنید، قبل از هرچیز باید دیدگاه و طرز فکر او را بشناسید. شناخت مردان پولدار و طرز فکر آنها باعث می‌شود آگاهانه‌تر با آنها ارتباط برقرار کنید و درنتیجه بهتر بتوانید آنها را به سمت خود جذب کنید. البته منظور ما فریب کاری برای بدست آوردن یک پسر پولدار نیست، بلکه بررسی چگونگی برقراری یک ارتباط مناسب برای ازدواج با مردی است که ثروتمند است. پسران پولدار معمولا ویژگی‌‌های شخصیتی زیر را دارند:

پسران پولدار چه ثروتشان خود ساخته باشد و چه درخانواده ثروتمندی بزرگ شده باشند معمولا سرشان شلوغ است. آنها انرژی زیاد، اعتماد به نفس بالا و چشم‌انداز بلند مدتی برای گسترش سرمایه خود و همچنین نحوه خرج کردن آن دارند. تفاوت آنها با پسران بی‌پول این است که می‌توانند رویاهای خود را به سرعت عملی کنند.

برای کسی که سرمایه و پول زیادی دارد ریسک کردن آسان‌‌تر است. آنها از، ازدست دادن نمی‌ترسند، جرأت بیشتری برای تصمیم‌های بزرگ دارند و ریسک پذیرتر هستند.چگونه همسر پولدار پیدا کنیم

پول قدرت می‌آورد و مردان پولدار معمولا احساس قدرت زیادی می‌کنند. آنها با داشتن ثروت زیاد به راحتی می‌توانند نیازهای مادی خود را برطرف کنند و این موضوع احساس غرور و قدرت در آنها ایجاد می‌کند.

افراد پولدار معمولا سبک زندگی متفاوتی با دیگران دارند. آنها معمولا وقت آزاد خود را با تفریحات گران قیمت و پرخرج می‌گذرانند. رفتن به سفرهای خارج از کشور، شرکت در مهمانی‌های بزرگ، سرگرمی‌ها و ورزش‌های پرهزینه و خرید اجناس گران قیمت، قسمت جدا نشدنی از زندگی پسران پولدار است.

مردان پولدار معمولا برای انتخاب همسر به دنبال یک زن ایده‌آل هستند. زن ایده‌آل برای یک مرد ثروتمند خودساخته کسی است که علاوه بر داشتن ظاهری جذاب و زیبا، باهوش، اجتماعی، مستقل و منحصر به فرد باشد.

به گفته پژوهشگران، ثروت زیاد شاید بتواند به نحوی در کاهش درد و اندوه موفق باشد، اما الزاما به این معنی نیست که پول می‌تواند میزان شادی و سعادت را افزایش دهد. ازدواج با یک پسر پولدار، علاوه بر مزایای فراوان از جمله مرفه بودن امکانات و رفاه زیاد، معایبی هم می‌تواند داشته باشد. در ادامه به برخی از معایب ازدواج با خواستگار پولدار اشاره می‌کنیم:

همانطور که گفتیم معمولا یک پسر پولدار به دنبال دختری ایده‌آل و بدون نقص است و از آنجایی که هیچ کس کامل و بدون عیب نیست، ممکن است با کشف کوچک‌ترین ایراد در شما برای او دلسردی ایجاد شود.

مردان پولدار معمولا وقت زیادی برای مدیریت سرمایه خود نیاز دارند. به همین علت برای بسیاری از آنها کار و بیزینس در اولویت اول قرار می‌گیرد و وقت کمتری را برای همسر و خانواده می‌توانند داشته باشند.

همانطور که ذکر شد مردان پولدار به دلیل عدم وابستگی به دیگران برای رفع نیازهای مالی خود، معمولا حس قدرت و غرور زیادی دارند. این غرور و خود بزرگ بینی می‌تواند در روابط عاطفی برای آنها مشکلات متعددی ایجاد کند. کسی که قصد ازدواج با یک پسر پولدار را دارد باید این موضوع را در نظر داشته باشد.

به سبب سبک زندگی متفاوتی که پسران پولدار دارند. ازدواج یک دختر از خانواده با سطح مالی پایین‌تر و آشنا نبودن او به سبک زندگی اشرافی، می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی در رابطه آنها شود.

اگر برای ازدواج با یک مرد پولدار مصمم هستید و می‌خواهید یک شوهر پولدار پیدا کنید، می‌توانید راهکارهای کلیدی زیر را بکار ببرید:

برای اکثر پسران ثروتمند، زیبایی ظاهر همسر آینده‌شان اهمیت زیادی دارد. پس لازم است به آراستگی و زیبایی ظاهری خود توجه کافی داشته باشید و اگر مشکل خاصی در ظاهر شما وجود دارد که قابل اصلاح است، آن را برطرف کنید.

افراد پولدار معمولا در مکان‌ها و رویدادهای خاصی شرکت دارند و پول خود را برای آن خرج می‌کنند. اگر می‌خواهید یک شوهر پولدار داشته باشید و یک پسر پولدار را جذب کنید قبل از هرچیز باید در مکان‌هایی که آنها حضور دارند، حضور پیدا کنید. البته لازم نیست شما هم مانند آنها برای خودتان زیاد خرج بتراشید، اما حضور شما در محیط مناسب و گسترش فعالیت‌های اجتماعی با آنها لازم است. برای مثال در باشگاه‌های اسب سواری، پیست ماشین‌رانی، کلوپ‌های تفریحی، گالری‌های هنری، سمینارها، پیست اسکی، تور مسافرتی و کوهنوردی، شرکت‌های بزرگ و مهمانی‌های مجلل امکان حضور مردان ثروتمند زیادتر است.

برای بدست آوردن هیچ مردی استاندارهای اخلاقی و ارزش‌های خود را زیر سوال نبرید، هرچند او میلیاردر باشد. رویاهای خود را دنبال کنید و مسیر مشخصی را برای زندگیتان در نظر داشته باشید. مطمئنا شما و شخصیتتان به عنوان یک دختر شایسته با ارزش و قابل احترام است و همین تفاوت‌ها است که هرکس را منحصر به فرد و جذاب می‌کند. پس لازم نیست برای جلب توجه یک پسر پولدار آدم دیگری بشوید.

لازم نیست منتظر باشید تا توسط طرف مقابل انتخاب شوید. اگر دوست یا واسطه مناسبی می‌شناسید که بتواند شما را به عنوان دختری شایسته به مرد موردعلاقه‌تان معرفی کند، از این کار دریغ نکنید.

نیازی نیست الزاما از لباس‌های گران قیمت برای جلب توجه استفاده کنید. درواقع آرایش‌های زننده و پوشش‌های نامناسب، در نظر بیشتر مردان برای دختری که می‌خواهند با او ازدواج کنند نقطه قوت به شمار نمی‌آید. اما لازم است ظاهری مرتب و آراسته داشته باشید و برای خوش پوش بودن در انتخاب لباس، سلیقه کافی به خرج دهید .

پسران پولدار از افرادی که وابستگی مالی زیادی به دیگران دارند، خوششان نمی‌آید. بسیاری از مردان پولدار نسبت به هدف اطرافیان از برقراری ارتباط به سبب سواستفاده مالی بدبین هستند. پس دختری که تا حدی از لحاظ مالی مستقل باشد، احتمالا برای آنها جذاب‌تر است.

فن بیان و قدرت نفوذ کلام در آشنایی برای ازدواج و مخصوصا در دیدارهای اول نقش ویژه‌ای دارد. سعی کنید ادب و متانت را د ر بیانتان حفظ کنید و در عین حال رفتار گرم، صمیمی و بانشاطی داشته باشید. برای جذب یک پسر پولدار لازم است اطلاعات عمومی و تخصصی نسبتا بالایی در زمینه‌های مختلف داشته باشید تا به عنوان فردی باهوش، عاقل و آگاه در نظر آن‌ها شناخته شوید. برای بالا بردن مهارت‌های ارتباط موثر، می‌توانید از مقالات و کتاب‌های روانشناسی این حوزه کمک بگیرید.

تسلط به رشته‌های محتلف هنری، موسیقی و ورزش می‌تواند شما را در نظر یک مرد پولدار جذاب‌تر نشان دهد. هنر عنصری است که معمولا مردها کمتر سراغ آن می‌روند و هنرمند بودن، شما را در نظر یک مرد، لطیف و با احساس معرفی می‌کند.

پسران پولدار معمولا به دنبال دختران باکلاس هستند، دختری که به در کنار او بودن افتخار کنند. منظور از باکلاس بودن این است که در ظاهر و رفتار در عین سادگی، باوقار و جذاب به نظر برسید. رفتارهایی مانند تکه کلام‌های نامناسب، پوشش زننده و به اشتراک‌گذاری پی‌در‌پی عکس (سلفی) در صفحات مجازی، رفتار مناسبی برای یک خانم باکلاس و باوقار نیست. برای با کلاس بودن در قرار ملاقات‌ها و یا بعد از دریافت هدیه  تشکر کردن را فراموش نکنید و بد نیست اگر هر از چند گاهی تعارف کنید که پرداخت هزینه قرار با شما باشد.

یک مرد پولدار برای دختر مورد علاقه‌اش زیاد خرج می‌کند. او دوست دارد برای دختری خرج کند که ارزش پول او و زحمتی که برای بدست آوردن آن کشیده را بداند. به خصوص اگر مرد خودساخته‌ای باشد و ثروتش را با تلاش بدست آورده باشد.  پس مهم است که دختر به اینکه این پول از کجا آمده اهمیت نشان دهد. به عنوان دختری که وارد رابطه با یک پسر پولدار شده‌اید باید کمی به صحبت درمورد کسب و کار او، مدیریت مالی و نحوه درآمدزایی او توجه و علاقه نشان دهید، البته از آنجایی که درموارد دیگر خانم‌ها حرف بیشتری برای گفتن دارند، می‌توانید برای ایجاد تعادل در مسائل مالی و کاری بیشتر شنونده خوبی باشید تا گوینده.

برای اینکه شاهزاده‌تان شما را خاص و منحصر به فرد ببیند، باید به او نشان دهید، همان زن خاصی هستید که همواره در رویاهایش تصور کرده است. اگر تنها به خاطر ثروتش او را تحسین برانگیز بدانید، او را صاحب اختیار کامل کرده‌اید تا شما را تحقیر کند. مسحور و مبهوت ثروتش نشوید؛ این مرد ثروتمند باید باور کند که شما به راحتی توانایی جذب مردان ثروتمند دیگر را دارید. تمام مردان دنیا خود را خاص و منحصر به فرد می‌دانند و وقتی مردی ثروتمند باشد، این باور صد برابر در او تقویت می‌شود. در این بین شما باید کاری کنید که او حس کند در دنیا بی‌نظیرید و این او است که خوش‌شانس بوده که شما را پیدا کرده است. حتی اگر قبلاً به این طریق رفتار نکرده‌اید، اکنون وقت آن است که قبول کنید، مردان صاحبان بلامنازع جهان نیستند.

درصورتیکه درمورد مسائل مربوط به خواستگار پولدار و شوهرثروتمند سوال یا تجربه خاصی دارید، می‌توانید در قسمت “پرسش و پاسخ” آن را با ما درمیان بگذارید.

با پول نمی‌توان شادی را خرید و ازدواج با پسر پولدار الزاما خوشبختی شما را در آینده زندگی مشترکتان تضمین نمی‌کند. اما از آنجایی که ازدواج با مرد ثروتمند مزایایی همچون رفاه و آسایش را به همراه خواهد داشت، شاید شما هم علاقه داشته باشید با یک پسر پولدار ازدواج کنید. در صورتیکه که مایل به جذب یک پسر پولدار برای ازدواج هستید لازم است در مکان‌هایی که آنها معمولا زیاد حضور دارند، حضور پیدا کنید. می‌توانید از معرف و واسطه برای آشنایی کمک بگیرید. برای جذاب بودن در نظر یک مرد پولدار در عین حال که شخصیت و ارزش‌های خود را حفظ می‌کنید، لازم است به آراستگی ظاهر توجه نشان دهید و فن بیان مطلوبی برای برقراری ارتباط موثر داشته باشید. همچنین هنرمند بودن و مستقل بودن می‌تواند ویژگی‌های مثبتی از یک دختر جذاب در نظر پسران پولدار باشد.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

11 بازدید

21 بازدید

31 بازدید

59 بازدید

103 بازدید

دیدگاه

نام *

چگونه همسر پولدار پیدا کنیم

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

من به طور ذاتی و نه اکتسابی تمام موارد گفته شده رو در خودم دارم و از کودکی ایمان داشتم با مردی پولدار ازدواج خواهم کرد و این در حالی است که کمتر از 14 روز دیگر و در دی ماه وارد 22 سالگی میشوم و هنوز خبری از آنها نیست تنها در خیابان تحسینشان را برمی انگیزم ولاغیر .

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

ازدواج با یک مرد پولدار آرزوی بسیاری از دختران جوان دم بخت است. اگر بخواهیم بدون تعارف صحبت کنیم، مسائل مالی در انتخاب همسر تاثیر زیادی دارد؛ چراکه بسیاری از دختران باور دارند در کنار خصوصیات اخلاقی خوب، ازدواج با یک پسر پولدار تأمین کننده آسایش و رفاه در زندگی مشترکشان خواهد بود. اما چطور یک دختر می‌تواند خواستگاران پولداری داشته باشد؟ از چه راهی می‌تواند برای ازدواج، نظر یک پسر پولدار را به خود جذب کند؟ و چگونه می‌تواند ازدواج موفقی را در کنار او رقم بزند؟

فهرست مطالب

اگر می‌خواهید یک مرد پولدار را جذب کنید، قبل از هرچیز باید دیدگاه و طرز فکر او را بشناسید. شناخت مردان پولدار و طرز فکر آنها باعث می‌شود آگاهانه‌تر با آنها ارتباط برقرار کنید و درنتیجه بهتر بتوانید آنها را به سمت خود جذب کنید. البته منظور ما فریب کاری برای بدست آوردن یک پسر پولدار نیست، بلکه بررسی چگونگی برقراری یک ارتباط مناسب برای ازدواج با مردی است که ثروتمند است. پسران پولدار معمولا ویژگی‌‌های شخصیتی زیر را دارند:

پسران پولدار چه ثروتشان خود ساخته باشد و چه درخانواده ثروتمندی بزرگ شده باشند معمولا سرشان شلوغ است. آنها انرژی زیاد، اعتماد به نفس بالا و چشم‌انداز بلند مدتی برای گسترش سرمایه خود و همچنین نحوه خرج کردن آن دارند. تفاوت آنها با پسران بی‌پول این است که می‌توانند رویاهای خود را به سرعت عملی کنند.

برای کسی که سرمایه و پول زیادی دارد ریسک کردن آسان‌‌تر است. آنها از، ازدست دادن نمی‌ترسند، جرأت بیشتری برای تصمیم‌های بزرگ دارند و ریسک پذیرتر هستند.چگونه همسر پولدار پیدا کنیم

پول قدرت می‌آورد و مردان پولدار معمولا احساس قدرت زیادی می‌کنند. آنها با داشتن ثروت زیاد به راحتی می‌توانند نیازهای مادی خود را برطرف کنند و این موضوع احساس غرور و قدرت در آنها ایجاد می‌کند.

افراد پولدار معمولا سبک زندگی متفاوتی با دیگران دارند. آنها معمولا وقت آزاد خود را با تفریحات گران قیمت و پرخرج می‌گذرانند. رفتن به سفرهای خارج از کشور، شرکت در مهمانی‌های بزرگ، سرگرمی‌ها و ورزش‌های پرهزینه و خرید اجناس گران قیمت، قسمت جدا نشدنی از زندگی پسران پولدار است.

مردان پولدار معمولا برای انتخاب همسر به دنبال یک زن ایده‌آل هستند. زن ایده‌آل برای یک مرد ثروتمند خودساخته کسی است که علاوه بر داشتن ظاهری جذاب و زیبا، باهوش، اجتماعی، مستقل و منحصر به فرد باشد.

به گفته پژوهشگران، ثروت زیاد شاید بتواند به نحوی در کاهش درد و اندوه موفق باشد، اما الزاما به این معنی نیست که پول می‌تواند میزان شادی و سعادت را افزایش دهد. ازدواج با یک پسر پولدار، علاوه بر مزایای فراوان از جمله مرفه بودن امکانات و رفاه زیاد، معایبی هم می‌تواند داشته باشد. در ادامه به برخی از معایب ازدواج با خواستگار پولدار اشاره می‌کنیم:

همانطور که گفتیم معمولا یک پسر پولدار به دنبال دختری ایده‌آل و بدون نقص است و از آنجایی که هیچ کس کامل و بدون عیب نیست، ممکن است با کشف کوچک‌ترین ایراد در شما برای او دلسردی ایجاد شود.

مردان پولدار معمولا وقت زیادی برای مدیریت سرمایه خود نیاز دارند. به همین علت برای بسیاری از آنها کار و بیزینس در اولویت اول قرار می‌گیرد و وقت کمتری را برای همسر و خانواده می‌توانند داشته باشند.

همانطور که ذکر شد مردان پولدار به دلیل عدم وابستگی به دیگران برای رفع نیازهای مالی خود، معمولا حس قدرت و غرور زیادی دارند. این غرور و خود بزرگ بینی می‌تواند در روابط عاطفی برای آنها مشکلات متعددی ایجاد کند. کسی که قصد ازدواج با یک پسر پولدار را دارد باید این موضوع را در نظر داشته باشد.

به سبب سبک زندگی متفاوتی که پسران پولدار دارند. ازدواج یک دختر از خانواده با سطح مالی پایین‌تر و آشنا نبودن او به سبک زندگی اشرافی، می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی در رابطه آنها شود.

اگر برای ازدواج با یک مرد پولدار مصمم هستید و می‌خواهید یک شوهر پولدار پیدا کنید، می‌توانید راهکارهای کلیدی زیر را بکار ببرید:

برای اکثر پسران ثروتمند، زیبایی ظاهر همسر آینده‌شان اهمیت زیادی دارد. پس لازم است به آراستگی و زیبایی ظاهری خود توجه کافی داشته باشید و اگر مشکل خاصی در ظاهر شما وجود دارد که قابل اصلاح است، آن را برطرف کنید.

افراد پولدار معمولا در مکان‌ها و رویدادهای خاصی شرکت دارند و پول خود را برای آن خرج می‌کنند. اگر می‌خواهید یک شوهر پولدار داشته باشید و یک پسر پولدار را جذب کنید قبل از هرچیز باید در مکان‌هایی که آنها حضور دارند، حضور پیدا کنید. البته لازم نیست شما هم مانند آنها برای خودتان زیاد خرج بتراشید، اما حضور شما در محیط مناسب و گسترش فعالیت‌های اجتماعی با آنها لازم است. برای مثال در باشگاه‌های اسب سواری، پیست ماشین‌رانی، کلوپ‌های تفریحی، گالری‌های هنری، سمینارها، پیست اسکی، تور مسافرتی و کوهنوردی، شرکت‌های بزرگ و مهمانی‌های مجلل امکان حضور مردان ثروتمند زیادتر است.

برای بدست آوردن هیچ مردی استاندارهای اخلاقی و ارزش‌های خود را زیر سوال نبرید، هرچند او میلیاردر باشد. رویاهای خود را دنبال کنید و مسیر مشخصی را برای زندگیتان در نظر داشته باشید. مطمئنا شما و شخصیتتان به عنوان یک دختر شایسته با ارزش و قابل احترام است و همین تفاوت‌ها است که هرکس را منحصر به فرد و جذاب می‌کند. پس لازم نیست برای جلب توجه یک پسر پولدار آدم دیگری بشوید.

لازم نیست منتظر باشید تا توسط طرف مقابل انتخاب شوید. اگر دوست یا واسطه مناسبی می‌شناسید که بتواند شما را به عنوان دختری شایسته به مرد موردعلاقه‌تان معرفی کند، از این کار دریغ نکنید.

نیازی نیست الزاما از لباس‌های گران قیمت برای جلب توجه استفاده کنید. درواقع آرایش‌های زننده و پوشش‌های نامناسب، در نظر بیشتر مردان برای دختری که می‌خواهند با او ازدواج کنند نقطه قوت به شمار نمی‌آید. اما لازم است ظاهری مرتب و آراسته داشته باشید و برای خوش پوش بودن در انتخاب لباس، سلیقه کافی به خرج دهید .

پسران پولدار از افرادی که وابستگی مالی زیادی به دیگران دارند، خوششان نمی‌آید. بسیاری از مردان پولدار نسبت به هدف اطرافیان از برقراری ارتباط به سبب سواستفاده مالی بدبین هستند. پس دختری که تا حدی از لحاظ مالی مستقل باشد، احتمالا برای آنها جذاب‌تر است.

فن بیان و قدرت نفوذ کلام در آشنایی برای ازدواج و مخصوصا در دیدارهای اول نقش ویژه‌ای دارد. سعی کنید ادب و متانت را د ر بیانتان حفظ کنید و در عین حال رفتار گرم، صمیمی و بانشاطی داشته باشید. برای جذب یک پسر پولدار لازم است اطلاعات عمومی و تخصصی نسبتا بالایی در زمینه‌های مختلف داشته باشید تا به عنوان فردی باهوش، عاقل و آگاه در نظر آن‌ها شناخته شوید. برای بالا بردن مهارت‌های ارتباط موثر، می‌توانید از مقالات و کتاب‌های روانشناسی این حوزه کمک بگیرید.

تسلط به رشته‌های محتلف هنری، موسیقی و ورزش می‌تواند شما را در نظر یک مرد پولدار جذاب‌تر نشان دهد. هنر عنصری است که معمولا مردها کمتر سراغ آن می‌روند و هنرمند بودن، شما را در نظر یک مرد، لطیف و با احساس معرفی می‌کند.

پسران پولدار معمولا به دنبال دختران باکلاس هستند، دختری که به در کنار او بودن افتخار کنند. منظور از باکلاس بودن این است که در ظاهر و رفتار در عین سادگی، باوقار و جذاب به نظر برسید. رفتارهایی مانند تکه کلام‌های نامناسب، پوشش زننده و به اشتراک‌گذاری پی‌در‌پی عکس (سلفی) در صفحات مجازی، رفتار مناسبی برای یک خانم باکلاس و باوقار نیست. برای با کلاس بودن در قرار ملاقات‌ها و یا بعد از دریافت هدیه  تشکر کردن را فراموش نکنید و بد نیست اگر هر از چند گاهی تعارف کنید که پرداخت هزینه قرار با شما باشد.

یک مرد پولدار برای دختر مورد علاقه‌اش زیاد خرج می‌کند. او دوست دارد برای دختری خرج کند که ارزش پول او و زحمتی که برای بدست آوردن آن کشیده را بداند. به خصوص اگر مرد خودساخته‌ای باشد و ثروتش را با تلاش بدست آورده باشد.  پس مهم است که دختر به اینکه این پول از کجا آمده اهمیت نشان دهد. به عنوان دختری که وارد رابطه با یک پسر پولدار شده‌اید باید کمی به صحبت درمورد کسب و کار او، مدیریت مالی و نحوه درآمدزایی او توجه و علاقه نشان دهید، البته از آنجایی که درموارد دیگر خانم‌ها حرف بیشتری برای گفتن دارند، می‌توانید برای ایجاد تعادل در مسائل مالی و کاری بیشتر شنونده خوبی باشید تا گوینده.

برای اینکه شاهزاده‌تان شما را خاص و منحصر به فرد ببیند، باید به او نشان دهید، همان زن خاصی هستید که همواره در رویاهایش تصور کرده است. اگر تنها به خاطر ثروتش او را تحسین برانگیز بدانید، او را صاحب اختیار کامل کرده‌اید تا شما را تحقیر کند. مسحور و مبهوت ثروتش نشوید؛ این مرد ثروتمند باید باور کند که شما به راحتی توانایی جذب مردان ثروتمند دیگر را دارید. تمام مردان دنیا خود را خاص و منحصر به فرد می‌دانند و وقتی مردی ثروتمند باشد، این باور صد برابر در او تقویت می‌شود. در این بین شما باید کاری کنید که او حس کند در دنیا بی‌نظیرید و این او است که خوش‌شانس بوده که شما را پیدا کرده است. حتی اگر قبلاً به این طریق رفتار نکرده‌اید، اکنون وقت آن است که قبول کنید، مردان صاحبان بلامنازع جهان نیستند.

درصورتیکه درمورد مسائل مربوط به خواستگار پولدار و شوهرثروتمند سوال یا تجربه خاصی دارید، می‌توانید در قسمت “پرسش و پاسخ” آن را با ما درمیان بگذارید.

با پول نمی‌توان شادی را خرید و ازدواج با پسر پولدار الزاما خوشبختی شما را در آینده زندگی مشترکتان تضمین نمی‌کند. اما از آنجایی که ازدواج با مرد ثروتمند مزایایی همچون رفاه و آسایش را به همراه خواهد داشت، شاید شما هم علاقه داشته باشید با یک پسر پولدار ازدواج کنید. در صورتیکه که مایل به جذب یک پسر پولدار برای ازدواج هستید لازم است در مکان‌هایی که آنها معمولا زیاد حضور دارند، حضور پیدا کنید. می‌توانید از معرف و واسطه برای آشنایی کمک بگیرید. برای جذاب بودن در نظر یک مرد پولدار در عین حال که شخصیت و ارزش‌های خود را حفظ می‌کنید، لازم است به آراستگی ظاهر توجه نشان دهید و فن بیان مطلوبی برای برقراری ارتباط موثر داشته باشید. همچنین هنرمند بودن و مستقل بودن می‌تواند ویژگی‌های مثبتی از یک دختر جذاب در نظر پسران پولدار باشد.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

11 بازدید

21 بازدید

31 بازدید

59 بازدید

103 بازدید

دیدگاه

نام *

چگونه همسر پولدار پیدا کنیم

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

من به طور ذاتی و نه اکتسابی تمام موارد گفته شده رو در خودم دارم و از کودکی ایمان داشتم با مردی پولدار ازدواج خواهم کرد و این در حالی است که کمتر از 14 روز دیگر و در دی ماه وارد 22 سالگی میشوم و هنوز خبری از آنها نیست تنها در خیابان تحسینشان را برمی انگیزم ولاغیر .

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

در این مقاله به بررسی اینکه از کجا شوهر پیدا کنیم و یا به عبارتی چگونه شوهر پیدا کنیم و اینکه آیا قانون جذب پیدا کردن شوهر پولدار کاربردی دارد میپردازیم کاهش آمار ازدواج علت‌های زیادی را در بر میگیرد که نمی‌توان در این مقاله به آن پرداخت.

اما بحث دخترانی که همه آنها را بعنوان دخترانی خوب و ایده‌آل میشناسند فرق میکند آنها چرا نمی‌توانند مرد مناسب خود را پیدا کنند و ازدواج کنند؟

این دختران چگونه باید خواستگار مناسب پیدا کنند؟

 

چگونه همسر پولدار پیدا کنیم

به گزارش آلامتو و به نقل از سپیده دانایی؛ حتماً شما هم در میان اقوام و آشنایان خود دیده‌اید که بعضی از دختران باوجود اینکه از صلاحیت اخلاقی و دیگر معیارهای اساسی انتخاب همسر برخوردارند، تا به حال خواستگاری نداشته‌اند. به دلیل شرایط فرهنگی پسرانی که قصد ازدواج دارند، می‌توانند به راحتی این موضوع را با خانوادۀ خود در میان گذاشته و به فرد مورد نظر پیشنهاد ازدواج دهند.

 

اما دختران برای اینکه نشان دهند قصد ازدواج دارند تا موارد مناسب را جذب کنند، باید از چه راهکاری استفاده کنند؟

این نکته را هر کسی قبول داشته باشد دختران چینی قبول ندارند و به همین دلیل به کلاس‌های دلربایی می‌روند. در این کلاس‌های ۳۰ساعته – که در پکن برگزار می‌شود – به آنها طرز برخورد با یک مرد ثروتمند یاد داده می‌شود. هزینه ثبت‌نام در این دوره آموزشی ۲۳۰۰ یورو است و دوشیزه‌های چینی طرز سرو چای و رسیدن به ظاهرشان و نهایتا برقراری مکالمه خوب با طرف‌شان را یاد می‌گیرند.

شائو تانگ موسس این دوره آموزشی می‌گوید: «با این کار دختران را تشویق می‌کنیم که به بالاترین سطح‌شان برسند.» ضمنا در این کلاس‌ها به دختران طرز تشخیص آدم پولدار واقعی از کسی که تنها قصد دست انداختن زنان را دارد، یاد داده می‌شود.

تا امروز بیش از سه هزار زن چینی در این کلاس‌ها شرکت کرده‌اند. ژو یوی ۲۳ساله یکی از این دختران بوده که می‌گوید: «خانواده من در بازار هستند و گاهی اوقات شرایط زندگی باب میل ما نیست.

یکی از سوالاتی که اغلب از بنده میشود این است که آیا میتوان از قانون جذب برای پیدا کردن همسر پولدار استفاده کرد که در جواب باید به شما بگویم بله اما چگونه بیاید باهم یکی از سوالات دوستی عزیز را مورد بررسی قرار دهیم : 

بنده تمام ویژگی های دلخواهی که دوست داشتم همسر آینده ام دارا باشد را لیست کردم…بعد از یک و نیم ماه سرو کله کسی که با لیست من تا مرز ۷۰٫٫۸۰ درصد همخوانی دارد پیدا شده و روز به روز لیست من کامل تر میشود و ایشون روز به روز ویژگی هایی که دلبخواه من است را داراست…اما او کامل خبری از حال و احساسات من ندارد…قانون جذب نزدیک ترین فرد را به سمت من آورده..کسی که بمدت یک سال ونیم هم کلاس دانشکده هستیم و هم شهری و هم دانشگاهی هم هستیم…انگار خود خودشه…..من ایشان را تا کنون به چشم خریداری نگاه نکرده بودم…..فکری م کرده…از دوستان گلم راهنمایی میخواهم…برنامه چیه…چه کارهایی باید بکنم…چه کارهایی نباید بکنم…چه کارهایی جواب میده…چگونه ارتباط بزنم؟

 

این اتفاق عالی رو بنویسید و تحسینش کنید. دوست خوبم من ابتدا موردی که باعث شده شما این خواسته تونو جذب کنید مینویسم تا متوجه بشید که دقیقا الان چه کاری انجام دهید زیرا منم این مدل اتفاقات رو جذب کردم.

ببنید شما اومدید تمام ویژه گی های همسر مورد علاقه تونو نوشتید و با روش های که بلد بودید به این ویژه گی ها توجه کردید دقت کنید با روش های که بلد بودید به این ویژه گی ها توجه کردید و به احساس خوب رسیدید احتمالا در موردش صحبت کردید احتمالا تجسم کردید احتمالا روی ارتباط تون با خداوند کار کردید و بعد از یک و نیم ماه سر و کله فردی که دوست دارید در زندگی تون نمایان شده است فراموش نکنید که فردی با همچین ویژه گی های که دوست دارید قبلا ازش خبری نبود همینکه شما مدت ها روی خودتون کار کردید و با خودتون هماهنگ شدید و روی خواسته تون تمرکز کردید این فرد پیدا شده است پس خوب دقت کنید که دقیقا شما تو این مدت خواسته تونو جذب کردید پس نتیجه میگیریم که اگر میخواید وضع همیشه به همین خوبی پیش برود کار یک انسان عاقل این است که همینطوری ادامه دهد یعنی اگر فقط در مدت ۵۰ روز شما تونستید فرد مورد علاقه تونو با این ویژه گی ها پیدا کنید اگر همینطوری کار کنید قطعا باهاش ارتباط برقرار میکنید و یک زندگی عالی رو تجربه میکنید.

 

فراموش نکنید که همه چیز وقتی روی خودتون کار کردید شروع شد پس وابسته به کسی نشید و همچنان روی این ویژه گی ها تمرکز کنید اگر دوست داشتید برید با اعتماد بنفس بالا یک ارتباط سطحی ابتدا باهاش برقرار کنید دقت کنید که با همین باورهای خوب که الان دارید وارد رابطه بشید زیرا میدانید که جواب داده است.

 

دوست خوبم بیشتر به همین نشانه های کوچیک و بزرگ توجه کنید تا ایمان تون محکم باقی بماند زیرا اگر اینطوری عمل کنید حتی اگر این ارتباط منجر به ازدواج نشود چیزی از شما کاسته نمیشود همان آدم با همان ایمان باقی میمانید.

 

مثل زمانیکه استاد یه همکار داشت که باهاش تند خوانی رو تدریس میکرد بعد این فرد خواسته خودش برای خودش کار کند و با استاد خداحافظی کرد ولی استاد چون همان آدم بود همان ایمان و باورها را داشت خللی در احساسش بوجود نیامد و کار خودش رو ادامه داد این تفاوت یک انسان موفق با انسان نا موفق است. دوست خوبم هرچقد باورهای مان قوی باشد به همان اندازه اقدامات صحیح با پایه های درست انجام میدهیم.

 

طبق آمار سازمان ثروت جهانی، تعداد میلیونرها نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد رشد داشته و در چین این موضوع به خوبی مشهود است و ثروتمندان چینی در رده‌بندی جهانی بعد از آمریکا و ژاپن در رده سوم قرار دارند. خیلی از دختران می‌دانند که ازدواج با یک مرد پولدار کار ساده‌ای نیست و احتمالا همه داستان آن دختری را شنیده‌اند که هر روز بهترین لباسش را می‌پوشید و دم طلافروشی‌ها می‌ایستاد تا شاهزاده رویاهایش را پیدا کند. با این همه قسمت او ازدواج با یک نویسنده معمولی بود.

 

بنابراین با خودم فکر کردم اگر با یک آدم پولدار ازدواج کنم دیگر نگران به وجود آمدن مشکل مالی نخواهم بود.» خبر خوب برای امثال ژو این است که پیدا کردن یک شریک زندگی مناسب تنها مشکل زنان نیست و مردان هم دوست دارند با کسی زیر یک سقف بروند که از هر نظر بهشان بخورد.

آنها می‌توانند با پرداخت ۳۵۰۰ یورو این شانس را داشته باشند که ضمن شرکت در کلاس‌ها، با دخترانی در سطح خودشان آشنا شوند.

 

با اینکه مردان پولدار می‌دانند هدف اصلی دختران از شرکت در این کلاس‌ها پیدا کردن شریک زندگی ثروتمند است اما این موضوع مانعی جهت شکل‌گیری کانون گرم خانواده نشده و تا امروز بیش از ۳۰ انسان خوشبخت نیمه گمشده زندگی‌شان را در این کلاس‌ها پیدا کرده‌اند. چین تنها کشوری نیست که در آن به دختران راه ازدواج با همسری پولدار یاد داده می‌شود، در مسکو و نیویورک هم از این دست کلاس‌ها وجود دارد.

 

آیا راه حل این است که از این پس دختران هم در صورت مواجهه با مورد مناسب، پیشقدم شده و پیشنهاد ازدواج بدهند؟ این کار به دلیل تفاوت‌های روان‌شناختی زن و مرد و نقش‌های جنسیتی آنها، نه‌تنها در فرهنگ ما، که حتی در فرهنگ‌های اروپایی و آمریکایی کار بهنجار و پسندیده‌ای تلقی نمی‌شود‌. پس چارۀ کار چیست؟ راه‌حل معقولی که روان‌شناسان و جامعه‌شناسان آن را پیشنهاد می‌کنند، استفاده از راهکارهایی است که موجب می‌شود دختران جوانی که قصد و شرایط ازدواج را دارند، بیشتر دیده شوند. در ادامه به ۹ مورد از مهم‌ترین این راهکارها اشاره می‌کنیم.

 

پیشنهاد میکنم قانون جذب برای ازدواج سریع و جذب فرد مورد علاقه‌ی‌ مان حتما بخوانید

 

تکلیف‌تان را با خودتان مشخص کنید

یکی از مواردی که موجب می‌شود کسی برای ازدواج با شما پا پیش نگذارد، این است که تکلیفتان با خودتان روشن نیست. مثلاً دختری را در نظر بگیرید که حجابش را رعایت نمی‌کند و ظاهر و رفتارش نشان می‌دهد که به دستورات دینی اهمیتی نمی‌دهد، اما از طرف دیگر نمازش را به موقع می‌خواند و روزه‌اش را می‌گیرد (حتی در ماه رمضان نیز حجابش را رعایت نمی‌کند). در چنین مواردی، هم افرادی که به اصول مذهبی پایبند هستند، او را فرد مناسبی برای ازدواج نمی‌یابند و هم افرادی که اعتقادات مذهبی ندارند حس می‌کنند که ممکن است با ازدواج با این فرد دچار مشکل شوند. بنابراین به وی پیشنهاد ازدواج نمی‌دهند. این مطلب در مورد همۀ جنبه‌های متعارض شخصیت شما صدق می‌کند.

 

چگونه همسر پولدار پیدا کنیم

 

ازدواج را جزو اولویت‌هایتان قرار دهید

تنها اینکه به خودتان بگویید من قصد ازدواج دارم کافی نیست. همان‌طور که برای اولویت‌های دیگرتان مثل کار یا تحصیل وقت می‌گذارید، باید برای ازدواج نیز وقت و انرژی صرف کنید. اگر واقعاً قصد ازدواج دارید، سرتان را بیش از حد به کار‌، درس یا هر چیز دیگری مشغول نکنید.

زمانی که در حضور همکاران مردتان اعلام می‌کنید که اولویت اول من در زندگی کارم است، طبعاً آنها هم اولویت‌بندی شما را به هم نخواهند زد.

البته لازم نیست شما این حرف را به زبان بیاورید، وقتی اقوام و آشنایان می‌بینند شما وقتی برای حضور در مجالس خانوادگی و دوستانه ندارید، به این نتیجه می‌رسند که حتماً برای تشکیل زندگی مشترک هم وقت ندارید، و اگر قصد معرفی موردی را به شما داشته‌ باشند، از این کار صرف‌نظر می‌کنند.

 

همه برنامه‌های‌تان را به بعد از ازدواج موکول نکنید

شاید ازدواج یکی از اهداف شما باشد، اما رسیدن به آن کاملاً دست شما نیست. با خودتان نگویید که بعد از ازدواج درسم را ادامه می‌دهم یا سر کار می‌روم. چرا الان که وقت بیشتری دارید این کارها را انجام نمی‌دهید؟ تعداد کمی از مردان دخترانی را که هیچ مهارت خاصی ندارند و وقتشان را به بطالت می‌گذرانند، به همسری انتخاب می‌کنند. افزون بر این، همان‌طور که در ادامه خواهیم گفت، افزایش فعالیت اجتماعی، شانس یافتن زوج مناسب را افزایش می‌دهد.

 

فعالیت‌های اجتماعی‌تان را گسترش دهید

هنوز هم در بسیاری از خانواده‌های سنتی، انتخاب همسر از طریق خانواده صورت می‌گیرد. بنابراین شرکت در مجالس زنانه، از جمله مراسم‌ مذهبی علاوه بر اجر اخروی آن می‌تواند در این زمینه نیز به شما کمک کند. در ضمن اگر کسی از اقوام یا دوستان از شما پرسید که قصد ازدواج دارید یا نه، علاوه بر پاسخ، معیارهایتان را هم بیان کنید. خیلی از اوقات افراد به دلیل اینکه فکر می‌کنند مسئله خاصی (مثل ظاهر فرد) برای شما اهمیت زیادی دارد، موارد خوبی را که برای ازدواج وجود دارند، اما فاقد آن مورد خاص هستند به شما معرفی نمی‌کنند.

 

منتظر نباشید تا انتخاب شوید

درست است که گفتیم پیشنهاد ازدواج از طرف دختر معمولاً کار درستی نیست، اما منظور ما این نبود که در صورت مواجهه با یک مورد مناسب منفعلانه برخورد کنید و در حقیقت هیچ کاری انجام ندهید. در این‌گونه مواقع می‌توانید از یک واسطه که البته باید از صداقت و امین بودن وی مطمئن باشید، کمک بگیرید. واسطه می‌تواند شما را به‌عنوان یک مورد مناسب برای ازدواج به فرد مورد نظر یا خانواده‌اش معرفی کند.

 

 

به ظاهرتان بیشتر توجه کنید

منظور ما این نیست که از لباس‌های گران‌قیمت یا جلب توجه‌کننده استفاده کنید. سعی کنید در این مورد حد اعتدال را رعایت کنید. ممکن است آرایش‌های زننده یا پوشش‌های نا‌مناسب موجب شود بعضی از مردان به شما علاقه نشان دهند. اما معمولاً مردی که به دنبال یک زندگی آرام و بی‌دردسر است، چنین فردی را به همسری انتخاب نمی‌کند. از طرف دیگر، اهمیت ندادن به ظاهر و داشتن ظاهری نامرتب نیز به معنای نجابت نیست. در دین مبین اسلام بارها بر اهمیت پاکیزگی و نظافت تأکید شده است.

به مکان هایی بروید که افرادی با سلایق و علایق شما در آن حضور دارند. اگر شما در یک زمینۀ هنری خاص تبحر دارید و دوست دارید همسرتان نیز از هنر سررشته‌ای داشته باشد، بد نیست از اماکن هنری دیدن کنید. این کار هم به شما کمک می‌کند تا به یکی از علایق فردی‌تان برسید و دانشتان را در زمینۀ مورد علاقه‌تان بالا ببرید و هم اینکه امکان آشنایی‌تان با افرادی که با شما تشابهاتی دارند، افزایش می‌دهد.

 

از فن بیان غافل نشوید

یکی از مواردی که مخصوصاً در اولین دیدارها اهمیت زیادی دارد، شیوۀ صحبت کردن و به‌طور کلی ارتباط برقرار کردن ما است.

ما معمولاً جذب افرادی می‌شویم که با ادب و متانت صحبت کرده و ضمن حفظ حریم‌ها، رفتار گرم و بانشاطی دارند. برای ارتقای سطح مهارت‌های ارتباطی می‌توانید از کتاب‌ها و مقالاتی که دربارۀ مهارت زندگی نوشته شده است کمک بگیرید. البته هنگام مطالعۀ این کتاب‌ها ملاحظات فرهنگی را هم در نظر بگیرید، چون بیشتر این کتاب‌ها ترجمه هستند و ممکن است بعضی از موارد ما در کشور ما کاربرد نداشته باشند.

برای مثال، یکی از مواردی که در این کتاب‌ها در رابطه با ارتباط مؤثر به آن اشاره شده، برقراری تماس چشمی به هنگام صحبت کردن است، که در جامعۀ ما هنگام صحبت با نا‌محرم، برقراری تماس چشمی مداوم کار پسندیده‌ای نیست.

 

از تجربیات دیگران کمک بگیرید

اگر در میان دوستان و اقوام فردی را می‌شناسید که با وجود داشتن شرایطی مشابه با شرایط شما‌، خواستگاران خوب متعددی داشته، می‌توانید از وی کمک بگیرید. در صورتی‌که با این فرد خیلی صمیمی نیستید و دوست ندارید این موضوع را مستقیم با وی در میان بگذارید، می‌توانید در رفتارش دقیق شوید و از کارهای مثبت وی در این زمینه الگوبرداری کنید.

 

منبع : nayabnet.ir

علاقه زیاد من به کسب و کار اینترنتی , قانون جذب و اصول موفقیت باعث شد نایاب نت رو راه اندازی کنم. من عاشق کسب و کار اینترنتی آموزش محور و موفقیت هستم امیدوارم با راه اندازی این وب سایت بتونم به دوستان عزیزم که در این زمینه دوست دارند فعالیت کنند کمک کنم.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سایت نایاب نت با 4 سال سابقه به افرادی که به دنبال موفقیت اند کمک می‌کند تا در مسیر هدف هایشان سریع‌تر گام بردارند. کار اصلی ما آموزش کسب و کار انلاین و موفقیت فردی است.

برای اطلاع از فروش های ویژه و کدهای تخفیف لطفا در خبرنامه عضو شوید.

انتخاب شوهر پولدار قطعا تاثیر زیادی بروی سطح رفاه زندگی شما خواهد گذاشت. اگر قصد دارید که همسری ثروتمند انتخاب کنید باید بدانید که آنها را در چه جایی و چه موقعیتی می‌توانید بیابید. خودتان را برای هم‌کلامی با آن‌ها آماده کنید و حتما ظاهری آراسته و در سطح آن‌ها داشته باشید. این نوشته نکاتی در رابطه با راه‌های پیدا کردن شوهر پولدار به شما می‌آموزد. حتما این نوشته را تا انتها بخوانید.

آشنا شدن با یک مرد پولدار آرزوی بسیاری از زن‌ها هست. خب اگر شما هم به این موضوع علاقه مند هستید با مطالعه این مقاله آموزشی شانس خود را برای پیدا کردن یک شوهر پولدار بالا ببرید.
ابتدا باید بتوانید یک مرد پولدار را درست درک کنید. بعد از آن باید سبک زندگی و ظاهر خود را تغییر دهید تا جایگاه لازم را برای خود ایجاد کنید.

این مقاله درباره چیزهایی که برای پیدا کردن یک شوهر پولدار مهم است نوشته شده و ما به هیچ وجه قصد آموزش فریب مردان پولدار را نداریم. پس تا انتها این مطلب را بخوانید.

چگونه همسر پولدار پیدا کنیم

ابتدا باید بدانید که چه کسی پولدار هست و چه کسی نیست. در حالی که می‌دانید ثروت یک موضوع نسبی است و اگر بگوییم فردی پولدار هست آیا صد میلیون سرمایه دارد و یا یک میلیارد و یا بیشتر خواهد بود؟ در آمریکا از هر 13 نفر، یک نفر مجموع دارایی هایش بالای یک میلیون دلار است و از هر 100 نفر یک نفر مجموع دارایی هایش بالای 25 میلیون دلار است.

مقاله مرتبط: خانم‌ها حتما بخوانند: 8 روش شگفت انگیز و زیرکانه برای جذب مرد

این مردها چگونه ثروت خود را افزایش می‌دهند؟ راه‌های سرمایه گذاری مختلفی وجود دارد. اگر بتوانید سرمایه گذاری‌های یک مرد را بفهمید احتمالا از میزان درآمد وی مطلع خواهید شد. مثلا فردی که یک باب مغازه در یک جای شلوغ شهر شما دارد احتمالا درآمد وی قابل تخمین حدودی خواهد بود و یا اگر صاحب شرکتی با 20 کارمند باشد تخمین حدودی می‌توانید داشته باشید.
همچنین سمت‌های شغلی مانند مدیر بودن، پزشک بودن، قاضی بودن و … خود مشخص کننده میزان درآمد وی خواهد بود.

مردهای پولدار بین 60 تا 80 ساعت در هفته کار می‌کنند و اکثرا خودساخته هستند. تحصیلات خوبی دارند و برنامه ریزی‌های بلند مدتی را می‌توانند بنویسند و عملی کنند. انرژی بالا و چشم انداز و اعتماد به نفس فوق العاده ای دارند.

اعتقادی به این که زرنگ ترین فرد هستند ندارند و به همین دلیل می‌توانند از بقیه برای پر کردن خلاهای موجود در کسب وکار خود کمک بگیرند.
هرچند که اعتماد به نفس بالای آنها گاهی اوقات به شکل خودشیفتگی بروز می‌کند و احساس همدلی کمتری با دیگران دارند و خود برتر بینی برای آنها خیلی عجیب نیست.

هرچند تمام مردها یکسان نیستند، اما عموما تشابهاتی وجود دارد. آنها جذب زن‌های خوش اندام و خوش پوش می‌شوند. دوست دارند که برتر دیده شوند و از زن‌هایی که می‌توانند رویدادهای اجتماعی را برنامه ریزی کنند، از مهمان‌های خود پذیرایی کنند خوششان می‌آید. یک شوهر پولدار به زنی باهوش فکر می‌کند که شاید در بعضی مواقع این هوش را برتر از زیبایی هم در نظر بگیرند.

تحقیقات نشان می‌دهد مردهایی که فعالیت‌های اجتماعی بیشتری دارند به زن‌های زیبا و جوان علاقه مند هستند و مردهایی که کمتر به فعالیت‌های اجتماعی علاقه مندند به زن‌های مهربان و باهوش و خونگرم علاقه مند هستند.

البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که مردهای پولدار تمایل بیشتری به رابطه‌های متعدد دارند و بیشتر از دیگر مردها به دنبال کسب لذت در زندگی هستند.

هر شهر یا کشوری یک مقیاس اقتصادی از درآمد دارد. شما نباید در یک شهر کوچک انتظار یافتن یک شوهر پولدار مولتی میلیاردر را براحتی داشته باشید. شاید به تعداد انگشتان یک دست در یک شهر کوچک چنین مردانی پیدا شوند. شهرهای بزرگتر سرمایه‌های بیشتری را در خود جای داده و خانواده‌های ثروتمند بیشتری دارد.

اگر می‌خواهید خانه جدیدی بخرید و یا اجاره کنید، چرا در محله‌های خوب شهر نباشد؟ هرچند شاید توانایی مالی برای خرید خانه‌های گرانقیمت بالاشهر را نداشته باشید اما می‌توانید جایی در نزدیکی آن پیدا کنید.

هرچقدر نزدیک، شانس بیشتری برای آشنا شدن با یک شوهر پولدار بالقوه خواهید داشت زیرا رفت و آمد و سر زدن به کافه‌ شاپ های محله‌های خوب و … باعث دیده شدن شما و همچنین دیدن مردهای پولدار می‌شود.

مقاله مرتبط: 12 روش مخ زدن در چت تلگرام و اینستاگرام

همچنین بدون هیچ هزینه اضافی برای یادگیری می‌آموزید که چگونه در بین افراد ثروتمند زندگی کنید و آرامش داشته باشید. اگر نمی‌توانید در منطقه‌های بالاشهر خانه بخرید، می‌توانید برای خریدهای خود به آنجا بروید.

اگر می‌خواهید که یک شوهر پولدار پیدا کنید، باید پولدار به نظر برسید. اگر ظاهری ثروتمند نداشته باشید احتمالا نمی‌توانید به آن دست پیدا کنید. استفاده از جواهرآلات بسیار مهم است.

البته نیازی ندارید جنس اصل بخرید، از کپی‌های برابر اصل در بازار استفاده کنید. اصول پوشش مناسب برای هر مکان را بیاموزید. بسیار آرایش نکنید و موهای خود را بیش از حد رنگ نکنید تا غیر طبیعی به نظر نرسند که در نظر ثروتمندان غیرطبیعی بودن کلاس و شخصیتی ندارد.

حتی اگر تحصیلات شما در حوزه اقتصاد و سیاست نیست، باید بدانید که مردان ثروتمند چگونه درباره مسائل اقتصادی صحبت می‌کنند و بیاموزید. خواندن روزنامه ها، اخبار اقتصادی مخصوصا روزنامه ای مانند دنیای اقتصاد به افزایش دانش شما در رابطه با اقتصاد و سیاست کمک می‌کند.

اگر با اصطلاحات اقتصادی و سیاسی آشنا نیستید در اینترنت به مطالعه بپردازید. همچنین به مطالعه چیزهایی که ثروتمندان به آنها علاقه مند هستند مانند سوارکاری، قایق رانی ، طراحی جواهرات و اتومبیل‌های لوکس و … بپردازید.

اگر شما دارای مدرک تحصیلی MBA هستید می‌توانید در صنایع مختلفی وارد شوید و شرکت‌های معتبری را انتخاب کنید. صنایعی را انتخاب کنید که اطراف ثروتمند در آن هزینه می‌کنند. مانند هنر، اتومبیل‌های لوکس، قایق‌های تفریحی و خانه‌های گران قیمت و …
مشاغلی مانند طراحی داخلی، بدنسازی، معماری و … اگر در شهر بزرگی با سرمایه گذاری کافی باشد می‌تواند محلی برای جذب افراد ثروتمند باشد.

مقاله مرتبط: دوست داشتن واقعی را چطور تشخیص دهیم؟ نشانه های آن کدام است؟

همچنین از استخدام شدن در مشاغلی که باید لباس فرم بپوشید دوری کنید. زیرا یک مانع روانی ایجاد خواهد کرد که افراد مختلف تمایل به صحبت‌های شخصی و غیره با افرادی که لباس فرم دارند پیدا نمی‌کنند.

افراد ثروتمند به شرکت در خیریه‌ها علاقه‌مند هستند، تمایل دارند بخشی از ثروت خود را کمک به افراد جامعه کنند و با افراد جدیدی در این راه آشنا شوند. کمی به جستجو بپردازید و چنین رویدادهایی را پیدا کنید و اهدا کنندگان را بشناسید و با حضور در این رویدادها فرصت آشنایی با مردهای ثروتمند که پتانسیل « شوهر پولدار » شدن را دارند پیدا کنید.

هرچه شانس بیشتری برای آشنایی در محیط‌هایی که افراد ثروتمند حضور دارند را پیدا کنید، احتمال بیشتری برای پیدا کردن یک شوهر پولدار را خواهید داشت. همچنین به نکاتی که برای جذب مردان پولدار اشاره شد نیز دقت کنید و بکار بگیرید.

یکی از مواردی که در جامعه ما بسیار منع می‌شود، ازدواج با دختر بزرگتر است. اصولاً مردان بزرگتر از همسر خود هستند. حتی به صورت…

یکی از سخت‌ترین و مهم‌ترین تصمیمات زندگی، ازدواج کردن و شروع زندگی مشترک است. بسیاری از افراد قبل از ازدواج با یکدیگر در ارتباط هستند…

یکی از مشکلات رایج این روزهای کشور ما پایین آمدن آمار ازدواج و بالا رفتن میزان طلاق است. این مسئله می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد.…

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین نیازهای انسان، نیاز جنسی است. این نیاز نیز مانند نیاز انسان به غذا، خواب، تنفس و… باید برطرف شود. به…چگونه همسر پولدار پیدا کنیم





کلیه حقوق این سایت متعلق به مجموعه آموزشی تکامل من میباشد.

 چگونه شوهر پولدار پیدا کنیم, چگونه شوهر پولدار پیدا کنیم, چگونه شوهر پولدار پیدا کنیم

چگونه مردی ثروتمند را عاشق خود کنیم

اول از همه باید سعی کنید وی را به خود جذب کنید. برای اینکار اول باید شخص مورد نظر خود را بشناسید – همه اشخاص پولدار مثل هم نیستند – سپس باید از تکنیک هایی برای جذب کردن وی استفاده کنید مثل همسان سازی یا نرخ ارزشی. البته منظورم این نیست که خودتان را عوض کنید. این تنها برای یک مدت خاص است. یعنی تا وقتی که شخص مورد نظر را به خود وابسته کنید. وابسته کردن خود روش ها و تکنیک های روانشناختی مربوط به خود را دارد. در حقیقت تمام کار به همین سه مورد خلاصه می شود: یعنی شناخت وی، کشیدن شخص مورد نظر به سمت خود و معتاد کردن وی به حضور شما در کنارش. در ادامه به چند lورد از این روش ها اشاره می کنیم:

شناخت شخصیت دیگران نقش مهمی در زندگی ما ایفا می کند به خصوص اگر موضوع مربوط به عشق باشد. با شناخت شخص مورد نظر می توانیم نقطه ضعف های، علایق و عواملی که می تواند در ذهن ناخودآگاه وی تاثیر بگذارد را بنشناسیم. وقتی به این شناخت برسیم بیشتر کار انجام شده است. در کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم روش های بسیاری ساده ای برای شناخت دیگران توضیح دادم مثل شناخت شصیت از طرز خرید، صحبت کردن و حتی راه رفتن.

 چگونه شوهر پولدار پیدا کنیم

چگونه همسر پولدار پیدا کنیم

چنین اشخاصی اهمیت ویژه ی برای “ارزش” قائل هستند. به یاد اشته باشید ارزش همیشه در پول نیست. ارزش واقعی انسان ها را اجتماع مشخص می کند. باید به گونه ای رفتار کنید که نشان دهید مورد پسند اجتماع هستید. روش های و حربه های بسیاری وجود دارد که می توانید با آنها این تصور را در شخص مورد نظر به وجود بیارید. البته به یاد داشته باشید که این باور باید در سطح ناخودآگاه شخص مورد نظر شکل بگیرد و خود به آن برسد. هرگز به طور مسقتیم به با ارزش بودن خود اشاره نکنید.

فرایند وابستگی بسیار ساده است. مهم ترین اصل در این مرحله عادت است. البته عادت به تجربه های خوشایند و هیجان انگیز. در حقیقت شما با تکنیک القای هیجان می توانید این احساس را در شخص مورد نظر ایجاد کرده و به مرور زمان وی را به خود وابسته کنید.

 روشی فوق العاده تاثیر گذار برای جذب همسر دلخواه مقالات ازدواج موفق تست ازدواج برای دختر و پسران مجرد چطوری یک مرد ایده آل برای ازدواج پیدا کنیم؟ تستی مهم : با چه کسی ازدواج کنیم؟ اگر هنوز مجردید حتما این کتاب را بخوانید!برای جذب زنان زیبا چه کار باید کرد؟

با سلام و وقت بخیر حدود یکسال هست فایل مرد زندگی را تهیه کردم و هر شب موقع خواب با هندزفری گوش میدم ولی به نتیجه ای نرسیدم علتش چیه؟

سلام دوست عزیز میتونه علت های مختلفی داشته باشه. ممکنه مسأله ای ریشه دار باشه که با این فایل اون ریشه برطرف نمیشه و یا موارد دیگه.

ایمیل شما نمایش داده نمی شود. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام و نام خانوادگی *

ایمیل *

اینجا بنویسید

نام کاربری/ایمیل

فراموشی کلمه عبور؟ کلمه عبور

مرا به خاطر بسپار

ورود به سایت

تعداد موارد موجود در سبدخرید: 0

برای عضویت در خبرنامه و اطلاع از تازه ترین مقالات و دانلودهای رایگان، لطفاً ایمیل خود را وارد نمایید:

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

برترین‌ها: هفت میلیارد نفر روی این کره‌ی خاکی زندگی می‌کنند و کشور به کشور و شهر به شهر می‌توانید تنوع و گوناگونی را ببینید، اما با وجود اینهمه تنوع و جورواجور بودن، به نظر می‌رسد در مورد ازدواج همه‌ی انسان‌ها قبول دارند که، رضایت طرفین شرط است.

اگر زن و مردی که با هم ازدواج می‌کنند نسبت به پیوندی که با هم می‌بندند، توافق نظر داشته باشند می‌توانند زندگی شاد و موفقی را تجربه کنند، حتی اگر طبق استاندارد‌های رایج، در ابتدا شدیدا عاشق هم نباشند. موضوعی که کمتر به آن پرداخته شده، ازدواج به خاطر پول است و اینکه ایرادی ندارد یاد بگیرید چگونه با یک فرد پولدار ازدواج کنید.

همسرتان چه نقشی در زندگی‌تان خواهد داشت؟

یکی از باور‌های اشتباه در مورد ازدواج‌های امروزی این است که همسر شما باید بتواند نقش تمام افرادی را که در زندگی به آن‌ها نیاز دارید بازی کند و طبیعی است که چنین چیزی امکان ندارد که یک نفر بتواند به تنهایی این کار را انجام دهد. شما به سایر آدم‌ها و روابط دیگری نیز در زندگی‌تان نیاز دارید مانند دوستان و خانواده. یعنی لازمه‌ی یک ازدواج موفق این است که مشخص کنید دوست دارید همسر آینده‌ی شما چه نقشی در زندگی‌تان داشته باشد و کدام نقش از همه برای‌تان مهمتر است.چگونه همسر پولدار پیدا کنیم

تعیین نقش همسرتان باعث می‌شود با هدف درستی ازدواج کنید و هر دوی شما بدانید از هم چه انتظاراتی دارید. توافقی که شما دو نفر با هم می‌کنید به شما اجازه می‌دهد بدانید این ازدواج چه چیزی قرار است به شما بدهد و شما را به کجا برساند. ازدواج به خاطر پول نیز می‌تواند یک از توافق‌هایی باشد که طرفین به آن می‌رسند. شاید زن و مرد دارای احساسات غلیظ عاشقانه نسبت به هم نباشند، اما به این موقعیت رسیده‌اند که بدانند از هم چه می‌خواهند، بنابراین هر دو از تصمیمی که گرفته‌اند شاد و راضی‌اند.

اما آیا این اشتباه نیست که یک ازدواج بر مبنای ثروت انجام شود؟ لزوما نه، اگر روراستی و شفافیت در هر دو طرف وجود داشته باشد و بخشی از معادله‌ی ازدواج باشد، انتخاب بر اساس پول، کار اشتباهی نیست. اشتباه زمانی است که با حیله و فریب از کسی سوء استفاده کنید.

چگونه ازدواج بر اساس پول و ثروت، می‌تواند کار درستی باشد؟

کلید موفقیت در هر ازدواجی، از جمله ازدواج بر مبنای پول این است که هر دو طرف در مورد انتظاراتی که از هم دارند، صادق و روراست باشند. شما باید ارزش‌ها و باور‌های خود را به دقت ارزیابی کنید و با قطعیت، نه با شک و تردید، به این نتیجه برسید که معیار اصلی‌تان برای ازدواج، ثروت همسرتان است. سوال‌های زیر را برای شفافیت ذهن‌تان از خودتان بپرسید:

یکی از چیز‌هایی که باید قبول کنید این است که در ازدواج با یک فرد پولدار، شما نیز باید چیزی برای عرضه کردن داشته باشید. زیرا طرف مقابل شما (فرد پولدار) قرار است چیزی نسبتا ارزشمند به شما بدهد: «امنیت مالی». ضمنا ازدواج با یک پولدار می‌تواند به این معنی باشد که شما در جایگاهی قرار می‌گیرید که قدرت کمتری خواهید داشت. ممکن است همسر پولدار شما از شما بخواهد وقت خود را صرف الویت‌ها و علاقه مندی‌های او کنید. اگر او تمام وقت مشغول کسب و کارش باشد و زمان بسیار اندکی برای رابطه‌تان صرف کند چطور؟ آیا این شرایطی است که بتوانید با آن کنار بیایید؟

اولین قدم در ازدواج با یک فرد پولدار و تداوم این ازدواج این است که بپذیرید شما نیز باید ارزشی غیر مالی برای ارائه دادن داشته باشید و مشخص کنید این «ارزش» چیست. البته خیلی‌ها تصور می‌کنند زنی که همسر یک فرد پولدار شده، حتما امتیاز خاصی و منحصربفردی داشته (مثلا زیبایی یا ویژگی خاص دیگری) که برای این ازدواج انتخاب شده است. اما در بلند مدت چطور؟ سلبریتی‌های ثروتمند زیادی هستند که همسر میانسال خود را با زنان جوان‌تر و زیباتر و به روزتر، جایگزین کرده‌اند. پس مهم است که مطمئن شوید کسی که با او ازدواج می‌کنید، فقط امتیازات مالی ندارد. شما باید به طریقی، ارتباطی در سطحی عمیق‌تر با فرد مورنظر برقرار کنید.

دلیل هر کسی برای ازدواج بر اساس موقعیت مالی طرف مقابل می‌تواند متفاوت باشد، اما شایع‌ترین دلیل، نیاز به پشتوانه و امنیت مالی است. خیلی سخت است وقتی نگران تامین بدیهی‌ترین و اصلی‌ترین نیاز‌های زندگی‌تان هستید، بتوانید واقعا شاد و راضی زندگی کنید. مشکلات مالی، یکی از متداول‌ترین دلایل جدایی و طلاق هستند؛ بنابراین قابل درک است که یک نفر تصمیم بگیرد یکی از معیار‌های مهمش برای ازدواج، پول باشد. اما چگونه می‌توانیم یک فرد ثرتمند ِ مناسب ازدواج را جذب خود کنیم؟ اگر عواملی که گفتیم را به دقت بررسی کردید و واقعا تصمیم گرفته‌اید یک مرد پولدار که بیشتر ثروت خود را از کار و تلاش به دست آورده، شما را انتخاب کند پس ادامه‌ی مطلب را بخوانید.

برای جذب یک آدم پولدار باید خواستنی باشید

۱. مثل بقیه نباشید

امروزه دختر‌هایی که تمام روز را در سالن‌های زیبایی و مراکز خرید می‌گذرانند و با کمک سیلیکون و … سعی دارند هر چه بیشتر مطابق الگو‌های باب روز و البته تکراری جلوه کنند فراوانند. مطمئن باشید یک مرد پولدار به دنبال چنین تصویری از همسر آینده‌ی خود نیست، زیرا به راحتی می‌تواند آن را جایگزین کند و داشتن ویژگی‌هایی مانند آنچه همه جا هست، امتیازی برای شما محسوب نمی‌شود که توجه یک مرد برای ازدواج را به خود جلب کند. برای یک مرد پولدار دختران بسیار زیادی هستند که در قالب‌های متداول امروزی می‌گنجند، اما او به سختی می‌تواند کسی را پیدا کند که هیجان زده‌اش کند و بتواند با چیز‌هایی که او از زندگی می‌خواهد جور باشد.

ضمنا فقط به خاطر پول، عاشق کسی بودن نیز دوامی ندارد. خیلی خوب است که مردی را پیدا کنید که بتواند از جهت مالی کاملا شما را تامین کند، اما باید مردی باشد که بتوانید در سطحی معقول، ارتباط عاطفی خوبی با او برقرار کنید. یک مرد پولدار مطمئنا دوست ندارد همسرش فقط به دنبال خرج کردن پول‌های او باشد، طبیعی است که این مرد باید احساس کند عمیقا دوستش دارید.

۲. به خودتان احترام بگذارید

بیشتر مرد‌های پولدار، زنی را می‌خواهند که به خودش احترام بگذارد. اگر شما با خودتان جوری رفتار کنید که انگار دوست داشتنی و باارزش نیستید، چرا او باید چنین رفتاری با شما داشته باشد؟ پس با تغذیه‌ی سالم، ورزش کردن، خوب و متناسب لباس پوشیدن و رعایت بهداشت فردی، نشان دهید که برای خودتان ارزش و احترام قائلید.

۳. سطح تحصیلات‌تان را بالا ببرید

معمولا مرد‌های پولدار به دنبال زن‌هایی که تحصیل نکرده‌اند نیستند، چون بیشتر آن‌ها خودشان باهوشند و کسی را می‌خواهند که تقریبا هم سطح آن‌ها باشد. اگر می‌توانید تحصیلات دانشگاهی خود را ادامه دهید یا اگر نمی‌توانید، در دوره‌های آموزشی شرکت کنید.

۴. سطح فرهنگ‌تان را بالاتر ببرید

افراد پولدار معمولا در برخی از زمینه‌های فرهنگی شرکت دارند و علاقه مندند و شما نیز باید بتوانید از این محیط‌ها لذت ببرید و با آن جور باشید. سطح فرهنگ و آگاهی‌تان را از هنر، موسیقی، ادبیات و فیلم بالاتر ببرید، در مورد فرهنگ سایر کشور‌ها مطالعه کنید و آن‌ها را بشناسید، تاریخ بخوانید و دیدتان را بازتر کنید.

۵. زندگی‌تان را بی‌هدف و فعالیت رها نکنید

هیچکس دوست ندارد با یک آدم بی‌اراده و صرفا خیالپرداز همراهی کند. هیچ کاری نکردن و به دنبال هدفی نرفتن واقعا کسل کننده است. از لاک‌تان بیرون بیایید و کاری بکنید. اگر واقعا رویایی در سر دارید، فعالانه دنبالش کنید، نه اینکه ساعت‌ها در خیال‌تان غرق شوید و آرزو کنید کاش یک سوپراستار شوید! به هر صورت باید تکلیف‌تان را با خودتان مشخص کنید. به دنبال هدف‌ها و آرزو‌ها رفتن، شخصیت‌تان را پیچیده‌تر و زیباتر می‌کند و باعث می‌شود آدم توانمندتری به نظر برسید.

۶. استعدادی در خودتان کشف کنید

استعداد همیشه جذاب است و شما را خواستنی‌تر جلوه می‌دهد. اگر تا به حال استعدادی در خودتان کشف نکرده‌اید هر چه زودتر این کار را بکنید یا اگر می‌دانید در چه چیزی مستعد هستید، تقویت و پُررنگش کنید. پرورش استعداد، اعتماد بنفس‌تان را نیز بالا می‌برد.

۷. شور و هیجان داشته باشید

شاید فکر کنید در جستجوی یک فرد پولدار بودن خودش به اندازه‌ی کافی هیجان انگیز است، اما شما اول باید نسبت به زندگی شخصی خودتان شور و هیجان داشته باشید. ببینید واقعا از چه چیز‌هایی لذت می‌برید و به دنبال‌شان بروید. آدم پُرشور، جذاب است. اگر همیشه دوست داشتید کاری را انجام دهید، بسیار خب انجام دهید!

برای جذب یک آدم پولدار کجا‌ها باید بروید؟

۱. جا‌هایی حضور داشته باشید که پولدار‌ها معمولا هستند

افراد پولدار معمولا جا‌های خاصی می‌روند و در ماجرا‌های بخصوصی شرکت دارند. پس اگر می‌خواهید یک مرد پولدار را جذب خود کنید شما هم در این مکان‌ها و موقعیت‌ها قرار بگیرید، البته لازم نیست به اندازه‌ی آن‌ها پول خرج کنید، اما می‌توانید زمینه‌های مشترک زیاد با آن‌ها پیدا کنید. گالری‌های هنری، سیمنارها، تور‌های مسافرتی و … جا‌هایی هستند که پولدار‌ها زیاد آنجا حضور دارند. یکی از جا‌هایی که پولدار‌ها زیاد به آنجا رفت و آمد می‌کنند، بنگاه‌های خیریه است. می‌توانید طبق برنامه‌ای که برای خودتان تعیین می‌کنید مثلا دو روز در هفته به این بنگاه‌ها سری بزنید و داوطلب شوید بخشی از کار را به عهده بگیرید. نیازی نیست حتما کمک مالی بکنید، کمک شما می‌تواند یک کار دفتری باشد یا هر چیز دیگری که از دست‌تان برمی‌آید. در این مکان‌ها می‌توانید با آدم‌های زیاد آشنا شوید و با آن‌ها صحبت کنید.

۲. سعی کنید در محیط‌های مناسبی مشغول به کار شوید

آیا می‌دانید که تقریبا ۲۲ درصد از زوج‌ها در محیط کار با هم آشنا می‌شوند؟ اگر می‌توانید سعی کنید در یک شرکت با تکنولوژی بالا مشغول به کار شوید یا در شرکتی که فضای کاری گسترده و با سطحی بالا داشته باشد.

۳. با پولدار‌ها دوست شوید

شما می‌توانید از تمام روش‌هایی که در بالا گفتیم برای دوستی و برقراری ارتباط با افراد پولدار استفاده کنید. دوستان ما معمولا کسانی هستند که اوقاتی را برای سپری کردن با آن‌ها صرف می‌کنیم، پس اگر قرار است آدم پولداری را جذب خود کنید بهتر است دوستان‌تان را از میان پولدار‌ها انتخاب کنید. شبکه‌ی دوستان شما این امکان را برای‌تان را فراهم می‌کند که به طور مستقیم و غیرمستقیم با افراد زیادی آشنا شوید و شانس خود را برای جذب یک آدم پولدار بالاتر ببرید.

بعد از جذب یک آدم پولدار چگونه رفتار کنید؟

چگونه همسر پولدار پیدا کنیم

۱. نشان دهید که فقط به خاطر پول با او ارتباط برقرار نکرده‌اید

همسر آینده‌ی شما باید بداند که فقط به خاطر ثروتش با او نیستید و باید ببیند و بفهمد که دوستش دارید و باید هم دوستش داشته باشید! رابطه، مقوله‌ی پیچیده‌ای است و اگر واقعا بتوانید ارتباط قوی با فرد مورد نظرتان برقرار کنید، خوب پیش خواهد رفت. در اوایل آشنایی در صحبت‌های‌تان، در مورد پول حرف نزنید و سعی کنید زیاد برایش خرج نتراشید.

۲. فضایی از اعتماد و اطمینان ایجاد کنید

زیاد پیش می‌آید که از آدم‌های پولدار سوء استفاده شود و برای همین طبیعی است که اینجور افراد به سختی بتوانند به کسی اعتماد کنند. اما شما باید فضای قابل اعتمادی ایجاد کنید تا خودتان را از تمام افرادی که اطراف این مرد هستند مجزا کرده و نشان بدهید که شما، آن یک نفری هستید که باید با او ازدواج کند. شما باید کسی باشید که بتوان به او اعتماد کرد، هرگز کسی را قضاوت نکنید و در مورد آنچه در دل‌تان دارید راحت و روراست باشید. بعد از اینکه مدتی از آشنایی‌تان گذشت باید بتوانید موضوع «امنیت و پشتوانه‌ی مالی» را پیش بکشید و از دغدغه‌های‌تان حرف بزنید.

۳. منتظر نباشید فقط او قرار ملاقات بگذارد

منتظر نمانید فقط طرف مقابل‌تان با شما قرار بگذارد. شما هم نقش فعالی در قرارهای‌تان داشته باشید. گاهی هم شما تعیین کنید کجا همدیگر را ببینید، حتی اگر مکانی که پیشنهاد می‌دهید خیلی عالی نیست. در گفتگوهای‌تان هم شنونده‌ی خوبی باشید و هم خوب حرف بزنید.

۴. جان بیشتری به زندگی‌اش وارد کنید

همه دوست دارند با کسی ازدواج کنند که باور دارند زندگی‌شان را بهتر خواهد کرد. کسی که پولدار است، دیگر نگران این نیست که طرف مقابلش از جهت مالی چه مزیتی برایش دارد. در عوض بیشتر به این اهمیت می‌دهد که همسرش بتواند زندگی‌اش را جالب‌تر و شادتر از آنچه هم اکنون هست بکند، پس سعی کنید شما همان زن باشید. مرد مقابل‌تان را از لاک خودش بیرون بکشید، تجربه‌های هیجان انگیز به او پیشنهاد بدهید و کاری کنید بهترین لحظات در خاطرش با شما ثبت شوند. همیشه خوشبین و مثبت باشید و به هیچ عنوان پیش چنین آدمی، گله و شکایت نکنید.

۵. به او عشق بورزید و وفادار باشید

به هنر عشق ورزیدن مجهز باشید. بلد باشید که عاشق شوید و کمکش کنید عاشق شما نیز بشود. بدیهی است که به دنبال عشق در نگاه اول نبوده‌اید، اما عشق، مسیر‌های دیگری هم بلد است و شما باید آن‌ها را در پیش بگیرید، کم کم عاشق شوید و او را نیز عاشق خود کنید، حتی اگر پول و ثروت، اولین انگیزه و کشش بوده است. خودخواهی را در رابطه‌تان فراموش کنید. تمرین کنید و یاد بگیرید چگونه طرف مقابل‌تان را شاد کنید، غافلگیر کنید و همیشه نشانی از علاقه‌ای واقعی در رفتار و گفتارتان باشد.

۶. او را مشتاق خودتان نگه دارید

تمام توجه و علاقه‌تان را به یک باره نثارش نکنید. شما می‌توانید بیشتر اوقات در دسترس این مرد پولدار باشید، اما تمام وقت خود را صرف او نکنید. یک مرد پولدار چرا باید با شما ازدواج کند وقتی که همین الان هم هر چه می‌خواهد به او می‌دهید؟

نکات دیگری که در جذب یک آدم پولدار کمک‌تان می‌کند

۱. فکر نکنید که خودتان نمی‌توانید پول دربیاورید

اگر هنوز جوان هستید تلاش‌تان را بکنید. هر روز مقدار کمی هم که شده پس انداز کنید یا اینکه بررسی کنید چه مهارتی می‌توانید یاد بگیرید که با استفاده از آن کسب درآمد کنید. اگر هم شاغل هستید سعی کنید در کارتان پیشرفت کنید و بهترین باشید.

۲. نسبت به ظاهرتان، هوش‌تان و شخصیت‌تان واقع بین باشید

اگر ظاهرتان آراسته و متناسب نیست، هوش‌تان کم است و شخصیتی خسته کننده و منفعل دارید، پس باید دست به کار شوید. بنشیند و فکر کنید و ببینید چه چیز‌هایی را باید بهبود بدهید و تقویت کنید، لیستی از آن‌ها تهیه کنید و سپس اقدام کنید. شما باید به اندازه‌ی مردی که می‌خواهید جذبش کنید، خوب و قوی به نظر برسید، اما شخصیت اصلی و شیوه‌ی فردی خودتان را فراموش نکنید. عیب‌های‌تان را کم رنگ‌تر و نقاط قوت‌تان را تقویت کنید.

۳. در مورد درآمد و سرمایه‌اش سوال نکنید

در مورد اینکه مرد مورد نظرتان چقدر پول درمی‌آورد یا چه اندازه ثروت دارد صحبت نکنید. اگر او خودش این موضوع را پیش کشید، مودب باشید و سوالی نپرسید. پول و ثروت نباید موضوع مورد بحث شما در گفتگوهای‌تان باشند.

۴. مثل یک خانم باوقار رفتار کنید

از کلمات نادرست در کلام‌تان استفاده نکنید، با صدای بلند نخندید، رفتار‌های زننده نداشته باشید و از لباس و اکسسوری بسیار چشمگیر استفاده نکنید. ژست‌های برازنده و گیرا را تمرین کنید، با کلاس باشید، کسی را قضاوت نکنید و برچسب نزنید. شما قرار است «همسر» یک مرد پولدار باشید نه معشوقه‌ی او.

باز هم چند توصیه برای جذب یک مرد پولدار

هشدار!

منابع: wikihow, betterhelp

0

119

در این پادکست درباره اینکه چطور خواستگار و شوهر پولدار پیدا کنیم و اینکه مردان ثروتمند را چگونه جذب کنیم توضیحات مفیدی داده شده است. با همراه باشید.سایت:https://lovesradio.com/ کانال تلگرام:@lovesradio کانال اینستاگرام:@lovesradio

# جذب مردان ثروتمند # جذب شوهر پولدار # خواستگار پولدار # چطوری شوهر پولدار پیدا کنم # شوهر پولدار

چگونه همسر پولدار پیدا کنیم

2 سال پیش

برای ارسال نظر ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

چگونه؟

از شادی بپرس 😃

😁😁😁

چگونه همسر پولدار پیدا کنیم

به سختي

آیا می‌دانید در هفته ۳۶ بارداری باید برای ذخیره خون بندناف نوزادتان ثبت‌نام کنید؟!

😂😂😂😂😂😂😂پارسا جونو میخوان دوستان

خواستگار فقط پولدار داشتم

چگونه یه همه چی تمامش رو پیدا کنیم😉

😃😃😃😃 البته اون عشقشم بد نبود 

من شوهر خوش تیپ و پولدار میخوام .😕

باید کچل وشکم گنده باشه😁

😂😂😂😂برو مسجداي بالا شهر

مادر شوهرت ببينتت بپسنده😎😎

داستان چيه؟

والا هر پولداری دیدم برا خودشون چند تا چند تا دارن 

 پول دار داشتم اما  من درگیر قدشونم چرا مردای ایرانی اکثرا قدشون از من کوتاه تره 😃

حداقل کاری که میتونی بکنی اینه که تو سایت همسریابی ایرانیای خارج ثبت نام کنی.

برو کافی شاپای بالا شهر بشین تا پیدا بشه  

یکی از کاربرای نی نی سایت بود 

الان شوهرای شما پولدارن؟ 

اره مال من میلیاردره 

پاریس جان ب سایتای همسر یابی اعتمادی نیست 

گزينه پرخرج اما مناسبيه😂

واسه من مجانيه😂😂😂😂

از لحاظ معنوي هم رشد ميكني 😂😂

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

نمیدونم چرا ولی تنها ملاک زندگیم واسه شوهره ایندم پولداریه اونم نه پولداره معمولیاااا 😅🤨مثلا در حدی که ماشینش میلیاردی باشه خودمون وضع مالیمون معمولیه 😅 راهکار بدین خوشگلااااا❤️❤️❤️❤️

بیچاره شوهرت😐

واویلاااااا.        لیلی

چگونه همسر پولدار پیدا کنیم

فقط 6 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !

عزیزم دعا کن شوهرت مرد باشه نه صرفا نر پولدار

آیا می‌دانید در هفته ۳۶ بارداری باید برای ذخیره خون بندناف نوزادتان ثبت‌نام کنید؟!

برو فرودگاه با یه چمدون بچرخ😃😃😃

راهکار ندارم

چون خودم ملاکم اصلا پول نبود

اول ایمان و اخلاق

بعد

 شخصیت

خانواده 

تحصیلات

زبر و زرنگ و کاری بودن

خودت پولدارو خوشگل باشی

😂😂😂

قسمتت ببین چیه خودت رو هم بکشی قسمتت هرچی باشه همون میشه

اراسته و با کمالات توی جمعی که پر از پسرای این مدلیه ظاهر بشو . مثلا بعضیا میرن سر کلاس درس رزیدنت ها که همسر آیندشون پزشک باشه

به نام خدا یا باید بابای خودت هم خففففن پولدار باشه یا باید بی نهایت زیبا باشی و اگر نه درصر پیدا کردن مرد پولدار در این ابعااااااااد ۱ هست🤚🏻

از قانون جذب استفاده بکن . اگه دیگه خیلی می خوای کولاک کنی از شیر استفاده بکن.

مامانمم همینو میگه … فقط یه دوست پسر داشتم قبلنا که اون مولتی میلیاردر بود خیلیم گل بود دیگه نمیتونم قانع باشم ☹️☹️

مگه راهکار داره؟😂ازخدا بخواه سعی کن جذبش کنی البته اول ایمانو اخلاق و عشق بخواه بعد پول😄

😂😂😂😜😜😜

شیر؟؟؟؟؟؟؟؟

میشه بیشتر توضیح بدی

فقط 6 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !

شیر چیه 

عزیزم این شوخیه . ندیدی ؟ تو تلوزیون یه خانومه توضیح می داد چجوری همسرداری کنید بعد گفت از شیر استفاده بکن پای همسرتو با شیر بشور . دیگهاین شیر نقل هر محفلی شد

چگونه همسر پولدار پیدا کنیم

اره واقعا 

خب چرا باهمون قرار ازدواج نذاشتی؟

فقط 6 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

سلام.من دختر 22 ساله هستم.هم اکنون با آقایی در ارتباطم که واقعا دوسش دارم.ولی مشکل اعتماد داره بهم.علتشم خود منم که قانع نیستم همش با این پسر با اون پسر حرف میزنم تا مردی رو پیدا کنم که هم پولدار باشه هم من دوسش بدارم…اون آقا هم اینو میدونه واسه همین همیشه بهم مشکوکه من با اینکه واقعا دوسش دارم بازم نمتونم به پسرای با شرایط مادیه بهتر از اون بیتوجه باشم. البته وی شرایطش بد نیس فقط 5 ماه سربازی داره که باید بره وخونه نداره که اونم باباش گفته که من میخرم……خلاصه تازگیا یکی پولدار پیدا کردم ولی اینبارم دیدم بهش احساس محبت ندارم و ولش کردم.من قبلا اینجور نبودم خودمم نمدونم چرا اینجور بی رحم شدم.شایدم از آیندم میترسم که روزی از ازدواجم پشیمون شم. اون اقا هم کلا اعتمادش سلب شده همش منو امتحان میکنه منم هر دفعه جلوش ضایع میشم.دیگه خودمم خسته شدم.میخوام یکی باشه همه چیزش جور باشه.ولی پیدا نمیکنم.گیج شدم بی تکلیفم. خودم از خودم بدم میاد.خدایا من چیکار کنم؟

جمع بندی نهایی:با تشکر از دوستانی که با نظرات مفیدشون در این پست شرکت فعالی داشتند.

سلام(با گذشت از ملاکهای ترجیحی، در امر ازدواجتان سرعت ببخشید)

قبل از پرداختن به سوال شما، مساله بسیار با اهمیتی را گوشزد می کنم.ارتباط های این چنینی با نامحرم علاوه براینکه شرعا حرام است و دارای عواقب سختی درروز قیامت است آسیب های زیادی در همین دنیا نیز دارد علی الخصوص برای دخترها، شما باید بیشتر دقت کنید اگر بخواهید به همین رویه ادامه دهید در نظر مردم تبدیل به یک دختر هرزه می شوید که دیگر کسی به سراغتان نمی آید.الان هم گمان نکنید که همه کسانی که با آنها در ارتباط هستید قصد ازدواج با شما را دارند چون معمولا پسرها بر خلاف دخترها هدفشان از ارتباط، ازدواج نیست بلکه اکثرا بعد از سوء استفاده از احساسات دختر و گاها از جسم او، به بهانه های واهی دختر را رها می کنند.مساله دیگر اینکه گویا ملاک پول برای شما تبدیل به یک ملاک اصلی شده است در حالی که پول، قیافه شغل و …جزء ملاکهای ترجیحی ازدواج هستند که نبودنشان مانع خوشبختی نیست در روایت از معصوم نیز داریم اگر با کسی بخاطر قیافه یا پولش ازدوج کنید هیچ گاه از پول و قیافه او بهره ای نخواهید برد.پس شما باید تغییرات اساسی در فکر و رویه کار خود ایجاد کنید اینکه می ترسید بعد از ازدواج پشیمان شوید مطمئن باشید که اگر از راهش وارد شوید ازدوج خوبی خواهید داشت و جای هیچ گونه نگرانی نیست چیزی که ضامن خوشبختی و پایداری زندگی زوجین می شود بر خوردار بودن آنها از تناسبهای لازم ازدواج یعنی تناسبهای فکری اخلاقی رفتاری اعتقادی ست و اگر شما سعی کنید معیارهای ترجیحی خود کوتاه بیایید سریع تر موفق به ازدوج می شوید و ازاین وضع خلاصی می یابید.اما در مرحله عمل شما تمام ارتباطهای خود را با پسرهای دیگر قطع کنید و تا آنجا که می توانید اعتماد آن آقا را(همان که خواستگاراتان است و دوستش دارید)جلب نمایید. همیشه شفاف عمل کنید و به او بگویید  که دیگر آدم سابق نیستید و از کارهای گذشته پشیمان هستید و توبه کردید، بگویید اگر واقعا خواهان شما است با خانواده برای خواستگاری اقدام کند و تمام نشدن دوران سربازی یا مسائل دیگر مانعی برای مسلم کردن اصل ازدواج نیستند، شما می توانید بعد از یک عقد ساده و با طولانی کردن دوران عقد بستگی بر مشکلات فائق آیید.

در آخر با توکل و توسل به خداوند متعال و اهل بیت عصمت وطهارت همیشه در زندگی پیروز و سربلند باشید.چگونه همسر پولدار پیدا کنیم

همه چی جور باشه؟؟؟؟؟؟؟

همه چی خداست که اگه در راهش قدم برداری از دنیا بی نیازت میکنه…

پول و دارایی و 4تا آهنوآجر یه شبه به باد میره وفا نداره.بعد اون میخوای چیکار کنی؟

شیطان که شمارو سرگرم زرق و برق دنیا میکنه شمارو از خدا دور کرده و گنج اصلی رو فراموش کردین!!!!!!!!!!آیا از گنجینه های خدا وفادار تر پیدا میشه

شاید اولش سخت باشه اما بعد هر سختی آسایشو راحتی هست که وفا هم داره

سلام خواهر من

تا زمانيكه شما بدنبال پيدا كردن مورد براي خودتون باشيد وضعيت همينه و شما بلاتكليف و سردر گميد

به نظر من خودتون رو پيدا كنيد كه توي چه قضيه و افكاري دقيق شديد و بايد چه كمكي به خودتون بكنيد تا بيش از اين غرق نشيد .

جمله آخر شما جمله خوبيه و خبر از اين مي ده كه ميشه روي خودتون كار كنيد و با كمك خدا و تلاش خودتون زندگي آينده تون رو تضمين كنيد .

شايد خدا منتظر شماست كه با تغيير گاه شما و خالص كردن نيتتون ، دقيقا هموني رو به شما بده كه منتظرش بوديد. يعني همون پول ولي با يه فرقي نسبت به قبل ، و اون اينه كه پول و همراه خوشبختي و رضايت خدا داريد .

خواهر من شما خلاف جهت آب شنا مي كنيد و خلاف جهت طبيعت … شما نبايد به دنبال پيدا كردن كسي باشيد و حتي اين جمله رو بگيد بلكه بايد اينقدر احساس ارزشمندي به خودتون بديد ( همون طبيعت پاك و دخترانه و لطيف وجودتون ) تا ديگران بدنبال زندگي آرامش بخش در كنار شما باشند .

شايد جوابتون رو تو اين آيات پيداكنيد:

مَن كَانَ يُرِيدُ الْحَيَاةَ الدُّنْيَا وَزِينَتَهَا نُوَفِّ إِلَيْهِمْ أَعْمَالَهُمْ فِيهَا وَهُمْ فِيهَا لاَ يُبْخَسُونَ (15) أُوْلَـئِكَ الَّذِينَ لَيْسَ لَهُمْ فِي الآخِرَةِ إِلاَّ النَّارُ وَحَبِطَ مَا صَنَعُواْ فِيهَا وَبَاطِلٌ مَّا كَانُواْ يَعْمَلُونَ (16)سوره هود .

سلام

همین امشب ( حدود 2 ساعت پیش ) داشتم می امدم که دم یه مغازه، یک بنز با دو تا پسر حدود 25 سال نشسته بودند !!

یه دختر کاملا بی حجاب داشت سمت تقریبا چپ این ماشین با گوشیش ور می رفت

یک دختر دیگه هم رسید و جلوی مغازه شروع کرد به باز کردن بند کفشش و دوباره بستنش …

خدایا ان شاالله که این دختر ها به اون چیزی که می خوان واقعا برسن ..

خدایا کمی وضعیت مادی مردم رو بهتر کن …

سلام

شما فک نمیکنی یه وقت اونی که انتخاب میکنی بعد از مدتی ورشکسته شد و فقیر، اون وقت شما چیکار میکنی؟

یا اونی که خوش قیافست خدایی نکرده مشکلی براش پیش امد و اون زیبایی قدیم رو نداشت؟

یه بیماری لا علاج واسه شما یا شوهرت پیش امد(خدایی نکرده) اون وقت چی؟ پول و زیبایی بدرد میخوره؟

حالا بعد از ازدواچ شما یه نفر خوشگل تر و پول دار تر از همسرت پیدا شد چی همسرت رو ول میکنی؟(یا زیبا تر از شما واسه شوهرت پیدا شد و شوهرت رفت اونو گرفت چی؟)

خیلی ها هستن که هر دو طرف پول و زیبایی دارن اما از هم جدا میشن.

ولی کلا انسان خدا تو زندگیش نباشه هرچی هم داشته باشه (پول زیبایی سلامتی و …) آخرشم یه کمبود داره.

خیلی ها مثل من این ملاکا(پول و زیبایی) تا حدودی براشون مهمه(متعصفانه) ولی باید ملاک اصلی رو ایمان بزاریم.

ان شاء الله خوشبخت بشین

یا علی التماس دعا

تقدیم به شما !! 

معرکه   -مجتبی کبیری

چنگی به دل نمیزنه این روزا عشق و عاشقی

از ته دل برات بگم نمونده قلب صادقی

اونا که اهل دل بودن دلو گذاشتن زیر پا

بی سر و سکه مونده دل شکسته بازار وفا

چگونه همسر پولدار پیدا کنیم

عاشق خوب شهرمون معرکه بود رنگ چشاش

تو این روزای قحط عشق راستی عجب خالیه جاش

یادش به خیر که عشقشو از دل و از جون میخرید

نگاه گرم یارشو به قیمت خون میخرید

اما تو این روزا که دل منگوله ی عروسکاست

واژه ی خوب عاشقی بازیچه ی آدمکاست

تو حجره های رنگارنگ تجارت دل میکنن

بعد یه چشم بهم زدن عشقشونو ول میکنن

من فکر کنم دلایلتون اینها باشه:

1-افراد پولدار باعث رفاه من و ایندم میشن

2-پولدارها باکلاس تر با پرستیژ تر هستن

3-چشم خانواده و فامیلم از کاسه در میاد

یا شاید دلایل دیگر.شما دقیق مشخص نکردید به چه علتی .به نظرم اول دلیلش رو مشخص کنید بعد بسنجید که ایا این دلیل یا نیاز فقط با پولدارها برطرف میشه و دوم اینکه اصلا این دلیل ایا ارزش انرا دارد که من زندگیم رو ریسک کنم .ولی این که شما به این خاطر با پسرها ارتباط برقرار کنی ولو در حد حرف تلفنی به نظرم اشتباه محضه که امیدوارم به خاطر خودت هم که شده تکرارش نکنی.ضمنا اقایونی که این مطلب زیاد به مزاجشون خوش نیومد باید در جوابشون گفت  که وقتی شما فقط فقط قد و سایز کمر و سفیدی بیش از حد پوست ملاکتون برای ازدواج هستش  انتظار توقع بالا رو هم باید از دخترها به جا بدونید.مادیات در برابر مادیات.بازم این خانم خیلی بهتون لطف کرده خواستش رو رک و راست گفته باید ممنونشم باشید.

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

شکر که بعد از مدتها دختری اومد که به جای تعریف از خودش مشکلشو گفت باز میدونی ایرادت کجاست و داری مشکلتو میگی این خودش خوبه…به درست و غلط بودنه افکارت کاری ندارم چون مطمئنا خودتم میدونی پول تنها خوشبختی نمیاره با کسی ازدواج کن که شعوره بالایی داشته باشه و درکت کنه و واقعا دوستت داشته باشه شما کسیو 100 در 100 با ایده آلتون بخوره هیچوقت پیدا نمیکنید این برا همه همینطوره هیچ دخترو پسری 100 در 100 ایده آلشو تو یه نفر نمیتونه پیدا کنه شما اولویت بندی کن چیزایی که مهم هستو فقط دنبالش باش از 5 تا بیشتر نشه اصلیات خونواده دینداری اخلاق وضعیت مالی تحصیلات حالا از نظره شما نمیدونم چی مهم تره در مورده اون آقا هم هم شما حق داری هم ایشون ….ایشون حق داره چون شما باهاش وارده رابطه شدی بهتره از الان یاد بگیری وقتی کسی وقتشو برات میذاره قدر بدونی به اینجور رفتارایی که داری میگن هوسباز اصلا خوب نیست برات به این اسم شناخته بشی سعی کن یکم احساساتتو مهار کنی همه اونایی که وفادار هستن صبورن احساساتشونو کنترل میکنن وگرنه هر کسی میتونه مثله شما بی قیدو بند باشه خیلی مواظب باش داری بدجور خودتو خراب میکنی البته تو هم حق داری به فکره آیندت باشی ولی بهتره از رابطه کامل بیرون بیای هیچ قولی به کسی نده فقط خواستگاراتو بررسی کن بذار پسرا بدونن تو ماله ازدواجی نه تو رابطه موندن وقتی اینکارو بکنی هیچکس ازت توقع نداره همه میدونن باید تلاششونو برا جلب نظرت داشته باشن فقط وارده رابطه نشو به هیچ وجه شما چون ازدواج میخوای رابطه هم وقتتو تلف میکنه هم تو دیده بقیه خراب میشی 

خیلی جالب بود!

 

البته نمونه اشم داشنیم تو پست های قبل…ولی به یک  شیوه دیگه!

 

اونکه یکی باشه همه چیش جور باشه اینطوری جور نمیشه!!

 

یه اقوام ما مثل شما شوهر پولدار میخواست…نشست خونه تا خواستگار بیاد براش…یه شوهر گیرش اومد،اوایل پولدار نبود ولی الان چرا…

شرایط خودتون چگونه است که دنبال همچین شخصی هستید؟

 

 

دختر خانم خيلي خوشم اومد كه اومدي اينجا راستش رو گفتي . 

واقعا نشون دادي كه دخترايي كه فقط و فقط دنبال پول هستن هم وجود دارند (كه البته به اعتقاد خودم جديدا تعدادشون خيلي هم زياد شده )

 

سلام عزیزم.این عادت خیلی بدیه که بهش مبتلا شدی و حتما در زندگی مشترک دچاد مشکل میشی….

همین!

خانوم!!!!

مراقب باش. گرگ زیاده. شما که اینچنین مست پول و مادیات شدی خیلی راحت فریب گرگهای فرصت طلبو خواهی خورداااااااااااااا. از ما نصیحت… 

سلام  اول پول  خوشبختی نمیاره و این کاری که میکنید اشتباه باعث میشه شما عادت کنید وعادی بشه براتون  درنظر بگیر یه  اگه کسی این کاررو باشما بکنه  خوشتون میاد؟

 

دوست گرامی خدت یه بار بخون چی نوشتی . یعنی چی که شما میخوای یه نفر پولدار پیدا کنی .فکر نمیکنی داری راه رو اشتباه میری . نمیدونم منظورتون اینه که نامزدین یا …

بنظرم بهرحال شما ایشون رو پسندیدین پس نباید بدنبال ادم دیگه ای باشید یک لحظه خودتون رو بذارید جای اون بنده خدا اگر دختری پولدارتر زیباتر و از نظر اجتماعی و فرهنگی بالاتر از شما باشه در حالی که قول ازدواج با شما رو داده بره سمت اون دختر شما میتونید ایشون رو ببخشی. چه احساسی پیدا میکنی؟ جوابشو به خودت بده.

خانم محترم و عزیز

از این بازی ها دست بردار. مردها هم خیلی احمق فرض نکنید اونا میدون با چه کسانی هم صحبت میشن.

توکلتون به خدا باشه و مادی گرای افراطی رو رها کنید.

مخاطب گرامی!

میفرمایید: .دیگه خودمم خسته شدم.میخوام یکی باشه همه چیزش جور باشه.ولی پیدا نمیکنم.گیج شدم بی تکلیفم

هم خسته شدید و کار خودتون رو اشتباه میدونید و هم میخواهید یکی باشه همه چیزش جور باشه!!!

مگر ازدواج مقوله بدست آوردن کامل هاست؟

اون همسر یا مرد آیندتون هم مث خودتون یه بنده است خداوند خواسته با توانایی جسمی و روحی که زن و شوهر دارند در کنار هم به ارامش برسند

لذا اندیشه خودتون رو نسبت به بدست آوردن ارامش تغییر بدید ، اصلی ترین معیار و ضامن خوشبختی داشتن ایمان واخلاق هست که حتی اگر عشق نتوانست زندگی را نجات دهد ایمان و اخلاق ناجی زندگیهاست در بحرانها

آرامش وقتی حاصل میشود که معیارها درست انتخاب شود و تناسب ها در انتخاب همسر نمره خوبی بیاورد و یقین بدونید آرامش با همسر پولدار بدست نمیآید

 

موفق و موید باشید

به پیر به پیغمبر همه چیز پول نیست!!!!!!!!!!!

اگر واقعا خودت خوب ونجیب هستی دنبال یه پسر بگرد که نجیب وخوب باشه پول چیه!!!

از من به تو نصیحت بعدا پشیمون میشی اگر برات فقط مادیات مهم باشه

سلام.
پسرا همین پستا رو می خونن که صدتا بدبیراه به ما دخترا می گن .برای همینه به دخترا می گن پول پرست!
خواهر گرامی کی گفته پول ضامن خوشبختیه که شما حاضرید به خاطرش با صدتا مردو نامرد حرف بزنید.؟!!!
کی گفته هر کس پولدار تر خوشبختتر؟!!!یعنی فکر می کنید پول داشته باشه حله.نه نیست.
اگر میلیاردیم داشته باشه ولی اخلاق و ایمان نداشته باشه زندگیو براتون جهنم می کنه .
قبل از این که دیر بشه راه زندگیتونو عوض کنید و البته افکارتونو.موفق باشید

به نام خدا

سوال شما خواهر گرامی از سطح دانش ما خارجه..بقول آقوی همساده یعنی له لهماااااا 

ممنونم یاسمین زهرا جان حرف دل منو زدی منم هرچی فکر می کنم نمی دونم واقعا چی بگم!!!!
لهاااااااا…. 😐

منم همینطور….

واقعاً له لهماااااااااااااااااااا 

خدایا یه کم به گذر این روزها سرعت بده…

سلام

از اینکه با سایت ره روان ولایت مکاتبه می کنید متشکریم

قبل از پرداختن به سوال شما، مساله بسیار با اهمیتی را گوشزد می کنم.ارتباط های این چنینی با نامحرم علاوه براینکه شرعا حرام است و دارای عواقب سختی درروز قیامت است آسیب های زیادی در همین دنیا نیز دارد علی الخصوص برای دخترها، شما باید بیشتر دقت کنید اگر بخواهید به همین رویه ادامه دهید در نظر مردم تبدیل به یک دختر هرزه می شوید که دیگر کسی به سراغتان نمی آید.الان هم گمان نکنید که همه کسانی که با آنها در ارتباط هستید قصد ازدواج با شما را دارند چون معمولا پسرها بر خلاف دخترها هدفشان از ارتباط، ازدواج نیست بلکه اکثرا بعد از سوء استفاده از احساسات دختر و گاها از جسم او، به بهانه های واهی دختر را رها می کنند.مساله دیگر اینکه گویا ملاک پول برای شما تبدیل به یک ملاک اصلی شده است در حالی که پول، قیافه شغل و …جزء ملاکهای ترجیحی ازدواج هستند که نبودنشان مانع خوشبختی نیست در روایت از معصوم نیز داریم اگر با کسی بخاطر قیافه یا پولش ازدوج کنید هیچ گاه از پول و قیافه او بهره ای نخواهید برد.پس شما باید تغییرات اساسی در فکر و رویه کار خود ایجاد کنید اینکه می ترسید بعد از ازدواج پشیمان شوید مطمئن باشید که اگر از راهش وارد شوید ازدوج خوبی خواهید داشت و جای هیچ گونه نگرانی نیست چیزی که ضامن خوشبختی و پایداری زندگی زوجین می شود بر خوردار بودن آنها از تناسبهای لازم ازدواج یعنی تناسبهای فکری اخلاقی رفتاری اعتقادی ست و اگر شما سعی کنید معیارهای ترجیحی خود کوتاه بیایید سریع تر موفق به ازدوج می شوید و ازاین وضع خلاصی می یابید.اما در مرحله عمل شما تمام ارتباطهای خود را با پسرهای دیگر قطع کنید و تا آنجا که می توانید اعتماد آن آقا را(همان که خواستگاراتان است و دوستش دارید)جلب نمایید. همیشه شفاف عمل کنید و به او بگویید  که دیگر آدم سابق نیستید و از کارهای گذشته پشیمان هستید و توبه کردید، بگویید اگر واقعا خواهان شما است با خانواده برای خواستگاری اقدام کند و تمام نشدن دوران سربازی یا مسائل دیگر مانعی برای مسلم کردن اصل ازدواج نیستند، شما می توانید بعد از یک عقد ساده و با طولانی کردن دوران عقد بستگی بر مشکلات فائق آیید.

در آخر با توکل و توسل به خداوند متعال و اهل بیت عصمت وطهارت همیشه در زندگی پیروز و سربلند باشید.

چگونه همسر پولدار پیدا کنیم
چگونه همسر پولدار پیدا کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *