چگونه پسر اردیبهشتی را عاشق خود کنیم

 
helpkade
چگونه پسر اردیبهشتی را عاشق خود کنیم
چگونه پسر اردیبهشتی را عاشق خود کنیم

شما متولد چه ماهی هستيد؟

مرد محبوب اردیبهشت ماهی شما یک موجود زمینی و دلچسب است.او رفاه و آسایش,غذا و نوشیدنی خوب را دوست دارد و از انواع تفریحها لذت می برد. دوست دارد شما در ورزشهای خارج از خانه همراه او باشید.زمانی که می خواهد به سفرهای کوتاهی برای شکار و مشابه آن برود به طور طبیعی مصاحبت همجنسان خود را ترجیح می دهد. ولی در سایر مسافرتهای تفریحی همراهی شما برایش خوشایند است.در او این آمادگی هست که بیشتر از روی عواطف خود عمل کند تا از روی منطق.هر نوع جاذبه ای در وجود شما که طبیعت احساساتی او را ارضا کند موثرتر از هر نوع جر و بحث است.اگر او را همانطور که هست قبول داشته باشید بهتر با او کنار خواهید آمد.بهتر است از هر نوع کوششی برای ایجاد تغییرات اساسی در شخصیت او دست بر دارید.
طبیعت او تغییر را نمی پذیرد.او موجود شوخ و جذابی است.سیاره هدایت کننده ماه تولد او,ونوس,باعث می شود که بسیار اجتماعی و دارای رفتار دوستانه باشد.اردیبهشت ماه یک علامت خاکی و زمینی ثابت است,او دوست ندارد در مورد روش تن آسایی یا خوشگذارانی خود مورد ملامت و نزاع قرار بگیرد.این را به یاد داشته باشید و در عوض, شما سعی کنید خودتان را با شخصیت و سابقه زندگی او وفق بدهید.
از آنجا که اردیبهشت ماهی اهل عمل,به کسب و کار و پول علاقمند است,اگر با او راجع به مسایل مالی و شغلی بحث کنید,خوشش خواهد آمد.در غیر این صورت,اگر مایل نیستید,از طرح این مسایل پرهیز کرده و به صحبتهای عمومی دیگر بپردازید.او از بحثهای سیاسی و پروژه های مربوط به تعلیم و تربیت لذت می برد.سعی کنید به خاطر خودتان هم که شده سرگرمیهای مورد علاقه او را بپذیرید,بخصوص اگر معمولا اوقات زیادی را با یکدیگر می گذرانید.او زیبایی صورت و اندام را تحسین می کند.رنگهای روشن و شاد برایش جاذبه دارند. رنگهای تیره را فقط در صورتی دوست دارد که با یکدیگر تضاد تندی پیدا کنند.
گرچه او ایده خاصی در مورد اینکه چه نوع لباسی را شیک می داند ندارد,ولی از لباسها و لوازم آخرین مد خوشش می آید.در مورد تغییر فرم لباس پوشیدن یا آرایش موی خود و سایر مسایلی که به ظاهر مربوط می شوند,با او مشورت نکنید.او تصورش بر این است که از تغییر خوشش نمی آید,ولی در واقع از تازگی و نوآوری لذت می برد.به علت علاقه او به طبیعی جلوه کردن,عاقلانه است که همیشه آرایش ماهرانه ولی سبکی داشته باشید.
حتی پس از اینکه موفق به جلب عشق و علاقه او شدید,باید برای حفظ این علاقه بجنگید.علاقه ای که او به زیبایی دارد,صرفنظر از جذابیت شما,باعث توجه او به زیباییهای دیگران نیز می شود.اگر متوجه شدید توجه او به شما در حال کاهش است,سعی در مقداری نوآوری بکنید و مشتاقانه در کارهایی که او بخصوص از انجام دادنشان لذت می برد,مشارکت کنید.

هیچ موجودی در دنیا به اندازه گربه و مرد متولد اردیبهشت در مقابل ناز ونوازش نرمش از خود نشان نمی دهد.

در پدر بودن مردی است بی نظیر و برای بچه های خود در یک دستش زر و در یک دستش شلاق است . وای به روزی که برنجد ، وای اگر قهر کند.

مرد متولد اردیبهشت دیر ناراحت می شود واگر ناراحت بشود دنیا را به هم می ریزد.چگونه پسر اردیبهشتی را عاشق خود کنیم

او زنی شوخ وشنگ ، ظریف و زنانه ، عاقل و سیاستمدار، و مطیع و خانه دار را به سر حد پرستش دوست دارد.

لابد تصور می کنید که یک مرد متولد برج ثور آدمی است آرام ، اهل عمل ،حساس و همانند صخره ای عظیم پابرجاست. این تصور شما کاملا درست است و با حقیقت وفق می دهد . شما به علاوه ممکن است متوجه این نکته نیزشده باشید که آدمی است محتاط و مصمم،ضمنا اصلا رویایی نیست واحکام قلبش بر مغزش حکومت نمی کند. یک مرد متولد اردیبهشت ممکن است برای انتخاب شما به عنوان یک همسر مدت ها وقت صرف نماید.

او وقتی هم که فهمید شما همانی هستید که می خواهد ، وقتی تصمیم گرفت که شما را بدست بیاورد ، آن وقت جوزای عاشق پیشه هم در مقابلش لنگ می اندازد، او حتی کاری می کند که اسد پر جنب و جوش و عقرب آتشی مزاج هم در مقابلش احساس حقارت بکنند. این موجود آرام و مصمم و اهل عمل می تواند هر روز صبح برای شما یک دسته گل سرخ فوق العاده زیبا بفرستد و این کار را آنقدر ادامه بدهد و تا اینکه در مقابلش تسلیم بشوید و حاضر به ازدواج با او بشوید . او حتی ممکن است یک شعر عاشقانه هم بگوید و یا یک قطعه شلعرانه هم بنویسد ولی از فرط کمرویی آن را بدون امضا برایتان ارسال نماید.

مرد اردیبهشت می تواید یک عاشق بیقرار ، صمیمی و حامی معشوق باشد . طبیعت شهوانی اش او را نسبت به عطرهای محرکی که بکار می برید ، نرمی موهایتان و یا لطافت پوست بدنتان سخت آسیب پذیر می سازد . او ممکن است نتواند این احساس خود را با کلمات و جملات رایج عشاق بر زبان بیاورد، اما به هر حال راهی برای القای آن به شما پیدا می کند. حساسیت او به نوازش خارق العاده است . وجود علائمی از وابستگی به زمین در مجمع الکواکب ثور موجب می شود که در زمینه های عشقی تناقضاتی در کارش دیده شود.

یک اردیبهشتی دوست دارد شما را در یک پالتوی پوست قیمتی و زیبا ببیند. او ممکن است در یک روز بهاری از پیر زنی که در خارج شهر گل بنفشه می فروشد، یک دسته گل برایتان بخرد و چند برابر قیمت آن به وی پول بپردازد، فقط به این علت که شباهت زیادی بین او و مادرش دیده است ( اما این را یقین داشته باشید که شما او را هرگز یاد مادر و خواهرش نمی اندازید، مگر به هنگام حمایت از شما قرار بگیرد) موسیقی شدیدا بر روح او باثیر دارد و احساسات عاشقانه ای را بر می انگیزد . او مسلما به آهنگ بخصوص، که عشقش را در خاطرش زنده می سازد، دلبستگی فراوان دارد، عشقی که هیچ بعید نیست خود شما باشید.

اگر شما می خواهید دلایل بیشتری از وجود عشق در اعماق روح او به دست بیاورید ، به هدایایی که در روز تولدتان و یا روز عید برایتان می خرد و مقایسه آن را با امکاناتش توجه کنید. چند بار دیده و شنیده اید که او اظهار تمایل کرده است با هم تنها باشید ؟ زیر نور مهتاب به گردش بروید ، و در خیابان های خلوت زیر نور ستارگان به قدم زدن بپردازید. وقتی یک اردیبهشتی نسبت به شما ابراز عشق می کند، این کار را واقعا و از صمیم قلب انجام می هد و منظورش به هیچ صورت چاپلوسی نیست . او شما را در هر فرصتی که به دست بیاورد، به رستوران دنجی که با نور روشن شده و موسیقی آرامی داشته باشد، می برد و هرگز اولین روزی که با شما آشنا شده است را ازخاطر نمی برد. آیا باز هم دلایل بیشتری از حقیقی بودن عشق او می خواهید؟

مرد متولد اردیبهشت مثل یک دلو (بهمن) شدیدا رویایی نیست ، او هرگز قاپ شما را نمی دزدد و هرگز مانند متولد برج حمل به شما وعده زندگی در قصر شاه پریان و خوابیدن بر روی بستری از گل های سرخ را نمی دهد. اما بر عکس این امکان خیلی وجود دارد که نامزدش که به دیدنش آمده است، به سر میز کارش ببرد و نقشه منزلی را که در نظر دارد بسازد تا پس از ازدواج در آن ساکن بشود، به وی نشان بدهد و توضیح بدهد که برای این کار چقدر پول دارد و از چه امکانات عملی می تواند استفاده کند.

او احتمالا قبل از آنکه به فکر نامزدی بیفتد، مقداری از اسباب و اثاثیه خانه را تهیه کرده و پیش قسط خرید یک آپارتمان را هم داده است . او همیشه کارش از روی حساب است . وقتی شما را از خانه پدر و مادرتان بر می دارد و به منزل خود می برد ، بدون اینکه گفته باشد شمار را به یک قصر افسانه ای می برد ، می توانید مطمئن باشید که فکر پرداخت اقساط آن را کرده است.

او تقریبا هرگز به چیزی اعتراض نمی کند و از شما ایرادی نمی گیرد و دیری نمیگذرد که شما با دیدن خود در خانه ای که می توانید هر کاری دلتان خواست در آن انجام بدهید و احساس اطمینان از اینکه شوهرتان همیشه فکر همه چیز را می کند، از خود می پرسید که چرا قبل از ازدواج رویاهای طلایی زندگی در ابر ها را در سر داشته اید ؟ و یا لااقل آنقدر کار منزل و مخصوصا رسیدگی به حساب و کتاب و دخل و خرج خواهید داشت که تقریبا مجالی پیدا نمی کنید برای آرزو های طلا یی بر آورده نشده خود اشک حسرت بریزید. این است خصوصیت یک مرد متولد اردیبهشت برای زنی که روی خصوصیات خوب یک شوهرش تکیه می کند و چقدر جای تاسف خواهد بود اگر چنین نکند . یک مرد متولد اردیبهشت نقشه کارهای فردای خود را با کمال دقت و احتیاط برنامه ریزی می کند، او مثل سنجاب مقداری از آذوقه خود را برای زمستان ذخیره خواهد کرد.

وسوسه دیگران و یا رویدادهای ظاهری فریب هرگز نمی توانند او را از تعقیب هدفی که برای خود تعیین کرده است ، منصرف سازد . با وجود یک چنین دوراندیشی ، اگر وضع مالی اش اجازه بدهد، خیلی راحت تر از متولد ماههای دیگر با رفتن زن و بچه اش به تعطیلات کنار دریا و یا سفرهای تفریحی موافقت می کند.

 طبیعی است که او نقاط ضعفی هم دارد . چه چیز و یا چه کسی را می شناسید که بی عیب باشد؟ از یک نظر شما باید همیشه سعی بر آن داشته باشید که زنی باشید با تمام ظرافت های زنانه . اگر شما نظریه قاطعی در سر دارید، سعی نکنید آن را به زور پیش ببرید و یا راجع به قدرت فکری خود در مقابل دیگران با او به جدل بر نخیزید . او در خلوت احترام خیلی زیادی برای یک زن هوشمند قائل است ( که البته در این حالت هم باز یک پله بالاتر را برای خود خالی نگاه می دارد).

وقتی در جمع هستید و با او می رقصید، بگذارید او « فرد برتر» باشد . وقتی در جمع دوستان و یا اقوام راجع به موضوعی ابراز عقیده می کند، شما مانند یک ناظر بیطرف رفتار کنید و از او حمایت نکنید تا غوغا برپا شود. یکی از این دو عکس العمل را از او خواهید دید: اگر او یک اردیبهشتی خالص باشد، که اغلب هم همینطور است، همان جا کاری خواهد کرد که واقعا موجب تعجبتان شود و حتی ممکن است بعد از مراجعت به منزل عملی از وی سر بزند که اصلا انتظارش را نداشته باشید و چه بسا که برای این کار صبر هم نمی کند به منزل برسد، اما اگر خیلی صاف و ساده نباشد ، آن وقت ممکن است اخم هایش را در هم بکشد و تمام شب را در گوشه ای بنشیند و دیگر با هیچکس صحبتی نکند و به این کار خود با چنان حالت بدی ادامه بدهد که آرزوی کنید ای کاش زمین دهان باز کرد ه و شما را در خود فرو می برد . رفتار او( بهتر است بگویم کناره گیری مطلق او از جمع) در این گونه مواقع چنان خواهد بود که شرکت کنندگان در مجلس را هم ناراحت خواهد کرد . او خیلی راحت می تواند عیش یک مجلس را از بین ببرد اما چه در مورد اول ، و چه در مورد دوم، هرگز به شما نمی گوید که علت این رفتارش چه بوده است. او صمیمانه توقع دارد که شما خودتان بدانید چه باید بکنید ، او می خواهد که زن مورد علاقه اش در همه حال پشتیبان و حامی او باشد و برایش فداکاری کند.

در مواقع خشم و رنجش طبیعی است که شما سعی می کنید اوقات او را از بین ببرید اما سعی شما هر قدر هم زیاد باشد ، تا او به انتهای خط نرسد ، عملا بی فایده و بی ثمر خواهد بود. این کار درست مثل جابجا کردن صخره جبل الطارق است. در حقیقت اگر شما سعی کنید که او را به حال عادی برگردانید، متوجه می شوید که ای کاش این کار را نمی کردید و می گذاشتید که اوقات تلخی اش سیر عادی خود را طی می کرد و به انتهای خط می رسید، بیشتر سربه سرش بگذارید و بیشتر اذیتش کنید تا ناگهان از یک ثور آرام و متین موجودی خشمگین و منهدم کننده به وجود بیاید و چیز هایی را با فریادهای رعد آسا بگوید که تا سال ها هم بعد از به خاطر آوردنشان صورتتان از خجالت سرخ بشود.

مرد متولد اردیبهشت هرگز از خانه اش قهر نمیکند ولو اینکه شما او را به شدت عصبانی کرده باشید ، اما ممکن است رفتار شما طوری باشد که او سعی کند حتی المقدور در خانه نباشد و یا بدتر اینکه ممکن است بدون اینکه از ظاهرش خیلی معلوم باشد، جسمش نزد شما باشد و روحش در جای دیگری . به همین ترتیب قهر کردن شما هم نمی تواند کوچکترین تاثیری روی او بگذارد . اگر او دچار خشم شد و رنجش عمیق پیدا کرد، شما مجبورید تا زمانی که همسرش هستید ، با او در یک منزل و زیر یک سقف زندگی کنید و روی یک تختواب کنار هم بخوابید ، ولی هیچوقت مالک قلب و روح او نخواهید شد.

دخالت های مادر زن آخرین چیزی است که اصلا قادر به تحملش نمی باشد. به احتمال زیاد اولین قهر شما از منزل او، آخرینش هم می باشد . یک بار که این تجربه صورت گرفت، هم خوتان وهم پدر و مادرتان می فهمند که با این چاقو نمی توان سر گاوی را برید.

مرد اردیبهشتی را که زن بسیار تند خویی دارد راه حل بسیار جالبی برایش پیدا می کند، حتی المقدور با او از خانه خارج نمی شود ، و در منزل هم کمتر راجع به موضوع جدی و مهمی با وی حرف می زند. او چهار پنچم ساعات بیداری اش را در خارج از منزل می گذارند. در این مورد فشار غیر قابل مقاومت زنش به جسم غیر منقولی، یعنی او ، برخورد کرده است . این زن می تواند هر جادلش می خواهد برود و هر وقت دلش می خواهد به منزل برگردد. وقتی از او پرسیدم که آیا زنت را واقعا دوست داری ؟ جواب مثبت داد و گفت که زندگی شان جریان عادی و طبیعی دارد، احترام یکدیگر را نگاه می داریم، اما تا زمانی که او نداند نسبت به من چه رفتاری باید داشته باشد و تا زمانی که نتواند جلوی پرخاشگری را بگیرد و بالاخره تا وقتی کاملا درک نکند که کی مرد است و کی زن ، وضع به همین منوال خواهد بود. یک چنین سرنوشتی در انتظار تمام زنانی که همسر مرد متولد اردیبهشت می شوند ، نشسته است. وای به حال آن ها اگر در جمع به مرد خود توهین کنند ، مثلا در رستوران جلوی دوست و آشنا صورت غذا را از دست او بیرون بکشند و یا بالای حرف او حرفی بزنند . در این مورد شما نباید یک اردیبهشتی را سرزنش کنید. خلق خوی او به راستی با علامت برجی که در آن به دنیا آمده تشابه دارد.

او اگرچه با تمام قدرت از ازدواج خود مراقبت به عمل می آورد و مانع از هم پاشیدن آن می گردد ، ولی شما ممکن است خود را خیلی خوشبخت نبینید، و اگر نمی خواهید چنین باشد ، سر به سرش نگذارید و با وی لجبازی نکنید.

 

یک مرد اردیبهشتی اگر چه فوق العاده صبور است اما نمی خواهد که حلقه ای به بینی اش انداخته شود، و به این طرف و آن طرف کشیده شود ، اما این حرف مفهومش این نیست که خواهان زنی می باشد که خود را مثل کنه به او بچسبانید. او خیلی مرد عمل است و بیش از آن خواهان آزادی است  اجازه نمی دهد زنی مثل گردن بند خودش را به او آویزان کند . او می خواهد که زنش موجودی سرشار از شادی و نشاط باشد . یک چنین زنی او را هم به وجد می آورد و توازنی بین روح و جسمش ایجاد می کند. او به تبسمی شیرین بسان عاشق شیدایی که مشغول تماشای معشوقه اش باشد، به چنین زنی که شادمانه وظریف به این سو و آن سو می رود و شادی به اطراف می پراکند، نظاره می کند.

 

منبع: samatak.com

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

©
2021 دقیقترین مطلب موجود

با نیروی وردپرس

یادگیری زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 3616موضوع :

آموزش رایگان زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 4153موضوع :

Best sources of love and relationship from all […]تاریخ : ۰۳ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 1831موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 35849موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 4163موضوع : چگونه پسر اردیبهشتی را عاشق خود کنیم

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 9227موضوع : جذب عشق

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 19062موضوع :

این مطلب در مورد موضوعاتی همچون چگونه مرد اردیبهشتی را عاشق خود کنیم؟، طالع بینی چینی مرد متولد اردیبهشت، مرد متولد اردیبهشت طالع بینی ازدواج، مرد اردیبهشت و زن تیر، چگونگی رفتار با مرد متولد اردیبهشت، خصوصیات بد مرد متولد اردیبهشت، ازدواج مرد اردیبهشت با زن شهریور، طرز رفتار با متولدین اردیبهشت نوشته شده است.

چگونه مرد اردیبهشتی را عاشق خود کنیم؟

کار دلپسندی برایش انجام ندهید…. بـگذاریـد او برایتان کارهای دلپسندی انجام دهد

هرگاه شما کار پـسـنـدیـده ای بـرای شـخـصی انجام دهید، از دو جهت احساس خوبی خواهید داشت : احـساس خـوشـنودی از خـودتان و صمیمیت با فردی که شما اندکی با عملتان لوسش کرده اید.ما معمولا بمنظور توجیه زحمات و یا هزینه هایی که صرف فرد مورد نظر کرده ایم در شایستگی و استحقاق وی مبالغه وخیالپردازی میکنیم. سـرانجام آنکه:ما آن فرد را بیشتر دوست خواهیم داشت.هرگاه شخصی برای ما کار پسندیده ای انجام میدهد، خوشنود میگردیم.

اما در کنار آن احساسات ناخوشایند دیگری نیز تظاهر خواهند کرد. گاه غرق در هیجانات می شویم.

در تـنگنا قرار می گیریم که مانند همان فرد بامعرفت که آن لطف را در حق شما کرده عمل نماییم یعنی آنکه لطفش را جبران کنیم. و حتی زمانیکه آن عمـل نـیک از سوی شخصی صورت می گـیـرد کـه شـما علاقه وافری به وی داشته اما نسبت به احساسش نسبت به خودتان مردد هستید، مسئله بسیار بغرنج تر میگردد. متوجه منظورم می شـوید؟ هنگامی که ما شیفته و شیدای شخصی می شویم، ناگزیریم برای او کارهای لطف آمیزی انجام دهیم.اما بهتر آنست اجازه دهید او شما را لوس کند.

طالع بینی چینی مرد متولد اردیبهشت

مرد متولد برج اردیبهشت می تواند خیلی پررو باشد! در اتوبوس یا متروهای شلوغ هیچ گاه نزدیک او نایستید چون تمایل زیادی دارد که شما را نیشگون بگیرد! او آدم شوخ طبعی است و با پرتاب پوست موز و کیک ، دلقک بازی در می آورد . ( هر چیزی که به غذا شبیه باشد او را خوشحال می کند . )

اعتقاد و وفاداری از خصلتهای مرد متولد اردیبهشت است و انتظار دارد که این ویژگیها را در هر کس که می شناسد، از خدمتکار گرفته تا همسرش پیدا کند و به همین دلیل خیلی زود گول زنهای با هوش را می خورد او کسی است که با رضایت قلبی با منشی یا خدمتکارش ازدواج می کند .

مرد متولد اردیبهشت، شریکی می خواهد که آشپزی و خانه داری را به خوبی بداند . از آنجا که به نظر دوستانش اهمیت می دهد اهل قمپز و خودنمایی نیست و وقتی دوستان را به خانه می آورد خانه باید پر از صمیمیت بوده و غذایی پر گوشت و شاهانه مهیا باشد .

به عکس نشانه های دیگر، او شریکش را فقط بر اساس زیبایی اش انتخاب نمی کند . از آنجا که سیاره او ونوس است ، به دنبال کسی نیست که همیشه خود رادر آینه نگاه می کند از نظر او ژست شریک مهمتر از چهره اوست و خوش هیکلی را بیشتر از لاغری می پسندد .

دوست ستاره شناسی دارم که می گوید قطع رابطه برای این مرد غم و غصه ای واقعی است و اگر او آدمی منفی باشد . هر قدر ارتباط او با شریکش طولانی تر شود ، حس مالکیتش هم بیشتر می شود و فراموش می کند که او هم انسان است و حتی گاهی به شریک زندگی اش به چشم اثاثیه منزل و یا چیزی که بابت تهیه آن پول پرداخته ، نگاه می کند .

مرد متولد اردیبهشت خیلی دست و دل باز است و با اشتیاق آخرین لقمه غذای چرب و نرمش را به شما می دهد حتی پیرهنش را هم از تن در می آورد و به شما هدیه می کند. ( که ابریشمی و نرم است .) این افراد را حتماً در میهمانی هایتان دعوت کنید چون کسی است که همیشه می خندد و گاهی آنقدر می خندد که ریسه می رود و اگر در خوردن غذا و نوشیدنی زیاده روی کرده باشد واقعاً روده بر می شود .

مرد منفی متولد اردیبهشت بسیار حسود است . اگر شما به عنوان همسر او ، برای کاری پیش بینی نشده بیرون بروید و یا پنج دقیقه دیر کنید . می خواهد بداند کجا بوده اید و یا چه می کردی. او همیشه به دنبال امنیت می گردد.

متولدین اردیبهشت در بین اعضای بدن خود ، به گردن اهمیت بیشتری می دهند و اغلب گردنهای کلفتی دارند . برخی از این مردان تنومند و جذاب هستند، بعضی دیگر هم – که مشخصه برج آنهاست – استخوانی هستند . اما خود ، یعنی شانه های پهن و کمری صاف را حتماً دارند .

آنها عموماً موهای مجعد و تیره ، چشمانی قهوه ای رنگ و با احساس و رنگ پوستی روشن دارند ، عجیب است اما بیشتر آنها کاکل هایشان را روی پیشانی می ریزند .

مرد اردیبهشت مردی است سرشار از عشق و علاقه که برای عاشق شدن زمان زیادی می خواهد . اگر زن خوش شانسی هستید، مطمئن باشید هر سی سال یکبار عصبانیت او را خواهید دید.

مرد متولد اردیبهشت طالع بینی ازدواج

پیوند زناشویی اردیبهشت با سایر ماه ها

اردیبهشت با فروردین : (متوسط ) ممکن است مشکل داشته باشند قابل حل شدن استاردیبهشت با اردیبهشت : ( متوسط ) نسبتا خودرای و لجباز هستند ممکن است مشکل پیش بیایداردیبهشت با خرداد : ( متوسط ) تیزهوش کنجکاو و چندان با هم سازگار نیستنداردیبهشت با تیر : ( بسیار خوب ) خانواده دوست خونگرم پیوندی محکم و استواراردیبهشت با مرداد : ( بسیار خوب ) عاشق پیشه با صداقت وفادار پیوندی مملو از آرامشاردیبهشت با شهریور : ( خوب ) جوانمرد باسخاوت مددکار و بدون مشکلاردیبهشت با مهر : ( متوسط ) اهل اعتدال معاشرتی خونسرد و کمی حسادتاردیبهشت با آبان : ( خوب ) آرمانگرا بلندپرواز همراه با جاذبه و اقتدار و ناسازگاراردیبهشت با آذر : ( متوسط ) جسور بی پروا نیازمند با آزادی و بدون تفاهماردیبهشت با دی : ( بسیار خوب ) با ثبات راز نگه دار پیوندی مستحکم و پابرجااردیبهشت با بهمن : ( بد ) کنجکاو آزادیخواه و آرمانگرا و ایده متفاوت از یکدیگراردیبهشت با اسفند : ( خوب ) اشخاصی تودار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری را دارند

مرد اردیبهشت و زن تیر

علی رغم اختلاف سلیقه پیوند خوبی می باشد

چگونگی رفتار با مرد متولد اردیبهشت

پنج اشتباه زنها

زن ها بدون اینکه متوجه باشند گاهی کارهایی را انجام می دهند که باعث فراری دادن مرد ها میشوند.این پنج مورد از موارد مهم برای این امر به شمار می رود.اعتماد به نفس پایینزنهایی که اعتماد به نفس پایین دارند مرد ها را فراری می دهند. مرد ها جذب زنهایی که مشکلات زیادی دارند نمی شوند. مرد ها علاقه دارند در اطراف زنهایی باشند که کمترین دردسر را درست می کنند. مردها دوست ندارند در کنار کسی باشند که مدام در حال گریه کردن است. همچنین متنفرند در کنار زنانی باشند که مدام دیگران را برای اشتباهات سرزنش می کنند به جای آنکه در صدد رفع آن مشکل بر می آیند.کنترل کردنمردها زنهایی را که می خواهند مرد را کنترل کنند دوست ندارند. زنهایی که آنها را یاد غر غر کردن های مادرشان می اندازد. زنهای کنترل کننده تاثیری بر روی مردان ندارند. مردهایی که کنترل می شوند پشت سر زنانشان دروغ می گویند و دزدکی همه کاری انجام می دهند. این امکان را به او می دهید تا زمان کمتری را با شما بگذراند. زن های کنترل کننده مسئله عدم امنیت و اخبار های نا درستی را برای مردان ایجاد می کنند. مرد ها هرگز با زنانی که آنها را کنترل می کنند نمی مانند اهمیتی ندارد که شما چقدر خوب و خوشگل هستید. زنها نباید مرد ها را به مانند بچه ها بزرگ کنند.آویزان بودنهیچکس دوست ندارد در اطراف زنی باشد که مثل چسب به او چسبیده است، هیچکس دوست ندارد با کسی قرار بگذارد که او را یاد بچه ها می اندازد. مردها دوست ندارند اطراف زنی باشند که نیاز به توجه دارد. چسبیدن به مردها کاملا آنها را دفع می کند. مردها دوست دارند که هر چند گاهی با دوستانشان بیرون بروند بدون اینکه زنی مزاحم آنها باشد.بیکارمرد ها دوست ندارند اطراف زنان بیکار بچرخند. مردها زنانی که پولشان را به باد می دهند دوست ندارند. مردها زنانی را می خواهند که بتوانند از پس خودشان بر بیایند. که پیشینه شغلی خوبی داشته باشند. زنی که از این شغل به آن شغل می پرد جذابیتی برای هیچ مردی ندارد. زنی که نمی تواند شغل خود را نگه دارد چگونه می تواند مرد خود را نگه دارد. از مرد ها هیچ وقت پول نخواهید و راجع به مشکلات مالیتان با انها صحبت نکنید چون این مسئله او نیست پس به آن اهمیتی نمی دهد.فرار کردن به خانه مادرتانمردها از زنهایی که در شرایط سخت به مادرشان رجوع می کنند تا مشکلشان را برایشان حل کند، فرار می کنند

خصوصیات بد مرد متولد اردیبهشت

هیچ موجودی در دنیا به اندازه گربه و مرد متولد اردیبهشت در مقابل ناز ونوازش نرمش از خود نشان نمی دهد.

در پدر بودن مردی است بی نظیر و برای بچه های خود در یک دستش زر و در یک دستش شلاق است . وای به روزی که برنجد ، وای اگر قهر کند.

مرد مترلد اردیبهشت دیر ناراحت می شود واگر ناراحت بشود دنیا را به هم می ریزد.

او زنی شوخ وشنگ ، ظریف وزنانه ، عاقل و سیاستمدار، و مطیع و خانه دار را به سر حد پرستش دوست دارد.

لابد تصور می کنید که یک مرد متولد برج ثور آدمی است آرام ، اهل عمل ،حساس و همانند صخره ای عظیم پابرجاست. این تصور شما کاملا درست است و با حقیقت وفق می دهد . شما به علاوه ممکن است متوجه این نکته نیزشده باشید که آدمی است محتاط و مصمم ،ضمنا اصلا رویایی نیست واحکام قلبش بر مغزش حکومت نمی کند. یک مرد متولد اردیبهشت ممکن است برای انتخاب شما به عنوان یک همسر مدت ها وقت صرف نماید.

او وقتی هم که فهمید شما همانی هستید که می خواهد ، وقتی تصمیم گرفت که شما را بدست بیاورد ، آن وقت جوزای عاشق پیشه هم در مقابلش لنگ می اندازد، او حتی کاری می کند که اسد پر جنب و جوش و عقرب آتشی مزاج هم در مقابلش احساس حقارت بکنند. این موجود آرام و مصمم و اهل عمل می تواند هر روز صبح برای شما یک دسته گل سرخ فوق العاده زیبا بفرستد و این کار را آنقدر ادامه بدهد و تا اینکه در مقابلش تسلیم بشوید و حاضر به ازدواج با او بشوید . او حتی ممکن است یک شعر عاشقانه هم بگوید و یا یک قطعه شلعرانه هم بنویسد ولی از فرط کمرویی آن را بدون امضا برایتان ارسال نماید.

مرد اردیبهشت می تواید یک عاشق بیقرار ، صمیمی و حامی معشوق باشد . طبیعت شهوانی اش او را نسبت به عطرهای محرکی که بکار می برید ، نرمی موهایتان و یا لطافت پوست بدنتان سخت آسیب پذیر می سازد . او ممکن است نتواند این احساس خود را با کلمات و جملات رایج عشاق بر زبان بیاورد، اما به هر حال راهی برای القای آن به شما پیدا می کند. حساسیت او به نوازش خارق العاده است . وجود علائمی از وابستگی به زمین در مجمع الکواکب ثور موجب می شود که در زمینه های عشقی تناقضاتی در کارش دیده شود.چگونه پسر اردیبهشتی را عاشق خود کنیم

یک اردیبهشتی دوست دارد شما را در یک پالتوی پوست قیمتی و زیبا ببیند. او ممکن است در یک روز بهاری از پیر زنی که در خارج شهر گل بنفشه می فروشد، یک دسته گل برایتان بخرد و چند برابر قیمت آن به وی پول بپردازد، فقط به این علت که شباهت زیادی بین او و مادرش دیده است ( اما این را یقین داشته باشید که شما او را هرگز یاد مادر و خواهرش نمی اندازید، مگر به هنگام حمایت از شما قرار بگیرد) موسیقی شدیدا بر روح او باثیر دارد و احساسات عاشقانه ای را بر می انگیزد . او مسلما به آهنگ بخصوص، که عشقش را در خاطرش زنده می سازد، دلبستگی فراوان دارد، عشقی که هیچ بعید نیست خود شما باشید.

اگر شما می خواهید دلایل بیشتری از وجود عشق در اعماق روح او به دست بیاورید ، به هدایایی که در روز تولدتان و یا روز عید برایتان می خرد و مقایسه آن را با امکاناتش توجه کنید. چند بار دیده و شنیده اید که او اظهار تمایل کرده است با هم تنها باشید ؟ زیر نور مهتاب به گردش بروید ، و در خیابان های خلوت زیر نور ستارگان به قدم زدن بپردازید. وقتی یک اردیبهشتی نسبت به شما ابراز عشق می کند، این کار را واقعا و از صمیم قلب انجام می هد و منظورش به هیچ صورت چاپلوسی نیست . او شما را در هر فرصتی که به دست بیاورد، به رستوران دنجی که با نور روشن شده و موسیقی آرامی داشته باشد، می برد و هرگز اولین روزی که با شما آشنا شده است را ازخاطر نمی برد. آیا باز هم دلایل بیشتری از حقیقی بودن عشق او می خواهید؟

مرد متولد اردیبهشت مثل یک دلو (بهمن) شدیدا رویایی نیست ، او هرگز قاپ شما را نمی دزدد و هرگز مانند متولد برج حمل به شما وعده زندگی در قصر شاه پریان و خوابیدن بر روی بستری از گل های سرخ را نمی دهد. اما بر عکس این امکان خیلی وجود دارد که نامزدش که به دیدنش آمده است، به سر میز کارش ببرد و نقشه منزلی را که در نظر دارد بسازد تا پس از ازدواج در آن ساکن بشود، به وی نشان بدهد و توضیح بدهد که برای این کار چقدر پول دارد و از چه امکانات عملی می تواند استفاده کند.

او احتمالا قبل از آنکه به فکر نامزدی بیفتد، مقداری از اسباب و اثاثیه خانه را تهیه کرده و پیش قسط خرید یک آپارتمان را هم داده است . او همیشه کارش از روی حساب است . وقتی شما را از خانه پدر و مادرتان بر می دارد و به منزل خود می برد ، بدون اینکه گفته باشد شمار را به یک قصر افسانه ای می برد ، می توانید مطمئن باشید که فکر پرداخت اقساط آن را کرده است.

او تقریبا هرگز به چیزی اعتراض نمی کند و از شما ایرادی نمی گیرد و دیری نمیگذرد که شما با دیدن خود در خانه ای که می توانید هر کاری دلتان خواست در آن انجام بدهید و احساس اطمینان از اینکه شوهرتان همیشه فکر همه چیز را می کند، از خود می پرسید که چرا قبل از ازدواج رویاهای طلایی زندگی در ابر ها را در سر داشته اید ؟ و یا لااقل آنقدر کار منزل و مخصوصا رسیدگی به حساب و کتاب و دخل و خرج خواهید داشت که تقریبا مجالی پیدا نمی کنید برای آرزو های طلا یی بر آورده نشده خود اشک حسرت بریزید. این است خصوصیت یک مرد متولد اردیبهشت برای زنی که روی خصوصیات خوب یک شوهرش تکیه می کند و چقدر جای تاسف خواهد بود اگر چنین نکند . یک مرد متولد اردیبهشت نقشه کارهای فردای خود را با کمال دقت و احتیاط برنامه ریزی می کند، او مثل سنجاب مقداری از آذوقه خود را برای زمستان ذخیره خواهد کرد.

ازدواج مرد اردیبهشت با زن شهریور

صفات مشترک خوب نظیر جوانمردی و نجابت دارند و ازدواجشان خوب است

طرز رفتار با متولدین اردیبهشت

زن متولد اردیبهشت

۱-سعی نکنید چگونگی تفکر زن متولد اردیبهشت را تغییر بدهید, زیرا او حس می کند برای حفظ عقاید شخصی و خصوصی خود حقوقی دارد.

۲-برای اینکه با او کاملا هماهنگ باشید نباید او را وادار کنید علیرغم میل خود جایی برود و یا کسی را ملاقات کند.

۳-با او دعوا و جر و بحث نکنید. او شدیدا از اعتشاش و پرخاش بدش می آید.

۴-علاقه او به حرف زدن و نوشتن صحیح و درست, شما را ملزم می کند به انتخاب لغات و گرامر صحیح توجه و دقت داشته باشید.

۵-از اینکه موجودی پول پرست, مفلوک و یا طعنه زن به نظر بیاید اجتناب کنید, زیرا طبیعت بخشنده او با این خصوصیات تناقض دارد.

مرد متولد اردیبهشت

۱-درباره سایر مردها و نقاط مثبتشان صحبت نکنید بخصوص در مورد کسانی که قبلا می شناختید یا فرضا شوهر سابقتان.از حسود کردن او بپزهیزید.

۲-او را درگیر خویشاوندان خود نکنید.اجبارهایی رابه او تحمیل نکنید و قرارهایی نگذارید که با سلیقه او جورنیست.

۳-از بد قولی بپرهیزید و عادات افراطی را در خود سرکوب کنید.

۴-از شب زنده داری زیاد خودداری کنید حتی اگر ظاهرا به نظر بیاید که او این کار را دوست دارد.علیرغم اینها او به آسانی از شب زنده داری خسته می شود.

سخن آخر

به یاد داشته باشید جذب کردن، عاشق کردن و ازدواج با فرد مورد علاقه چیزی نیست که برای همه افراد به یک صورت باشد. مطلب فوق فقط جنبه سرگرمی دارد و نمی تواند به عنوان منبع قابل اطمینان و مطمئن در علاقه مند کردن و عاشق کردن دیگران تاثیر داشته باشد.

انسان ها بر اساس تجربیات، گذشته، تربیت و رفتار والدین نیازهای عاطفی خاص و منحصر به فردی بدست می آورند. مثلا ممکن است فردی عاشق یک ورزشکار شود و فرد دیگر عاشق یک تاجر ثروتمند. ممکن است فردی ادبیات رسمی را دوست داشت باشد و فردی دیگر ادبیات محاوره. به همین دلیل نمی توان برای جذب و عاشق کردن دیگران قانون کلی پیدا کرد.

تیم روانشناسی نوین بینش در تمام ساعات شبانه روز از طریق پیام رسان تلگرام و واتس آپ آماده شنیده وضعیت رابطه شما است. فرق نمی کند که در شرف ایجاد یک رابطه جدید باشید یا در تلاش برای بهبود رابطه قبلی خود باشید در هر صورت با ارتباط با تیم ما می توانید راهکارهای منحصر به فرد و خاصی را دریافت کنید که بر اساس نیازها و نقطه ضعف های عاطفی طرف مقابل شماست. منتظر پیام های شما هستیم:

تماس از طریق واتس آپ یا تلگرام:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم

مرد متولد اردیبهشت با چه ماهی ازدواج کند

طالع بینی ازدواج ماه ها با هم برای پیوند زناشویی

آشتی با مرد متولد اردیبهشت

مرد متولد اردیبهشت

جذب پسران به خود ( تضمینی)

خصوصیات متولدین اردیبهشت

فال عشق واقعی طرف مقابل و تاثیر منفی آن

۵ مرحله ی ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

novinatlas 1706 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

 

در این مطلب از ایارن ناز به بررسی خصوصیات روحی و روانی و علائق جنسی مردان متولد اردیبهشت میپردازیم . با ما در ایران ناز همراه باشید

 

عنصر وجودی مردان اردیبهشت ماه : خاك

چگونه پسر اردیبهشتی را عاشق خود کنیم

روز شانس: جمعه

عدد شانس:6

سنگ شانس: زمرد

رنگ شانس: صورتي،آبي،آسماني،كرم

گل شانس: رز قرمز،ميخك صورتي،شب بو

بوي شانس: ميخك،گل سيب

بارزترين خصوصيات: مقاومت

بزرگترين ايده آل: شهرت

بزرگترين اشتباه: لجاجت

بزرگترين آرزو: ثروت زياد

 

يكي از آرام ترين و متعادل ترين برج ها،برج گاو مي باشد.ارديبهشت كه اولين برج،گروه خاك مي باشد،با زيبايي ها و جنبه هاي خوب زندگي،رابطه نزديك دارد.انسان هايي خوش شانس متولد ارديبهشت به زندگي به اندازه زيبايي،آرامش نيز مي بخشند.شما به دليل متولد شدن در ارديبهشت ماه،خوش شانس هستيد،زيرا تحت تأثير ونوس مي باشيد كه تمثيل كننده زيبايي،عشق و هنرهاي زيبا،است.ستاره ونوس تمثيل كننده هر نوع زيبايي مي باشد.اما شما اين ستاره را با ماه مهر تقسيم مي كنيد،به همين سبب نيز،بعضي خصوصيات ونوس در وجود شما و بعضي ديگر در متولدين مهر ماه،ديده مي شود.ونوس،نيرويي است كه موجب ملايمت،با روزي و سخاوت،شده و روشن كننده زندگي،زيبايي دهنده و معني دهنده به احساسات،مي باشد.ستاره ونوسي علاوه بر عشق،تمثيل كننده سكس نيز مي باشد.

 

گروه خاك

 

از دوازده ماه سال،سه ماه از گروه آتش،سه ماه از گروه خاك،سه ماه از گروه هوا و سه ماه ديگر نيز از گروه آب مي باشند،هر سه ماه يك گروه،با هم سازگارند.اين ماه ها خصوصيات بارزي از گروه خود را دارند.از آنجايي كه شما از گروه خاك هستيد در زندگي خود تابع منطقي بوده و علايق وافري به ماديات داشته،شخصي با اراده و استوار و آماده،هستيد.انساني هستيد كه در ماه پول به دنيا آمده ايد و ماده در زندگي شما جايگاه مهمي را اشغال كرده است.شما بر اين باوريد كه پول براي ادامه يك زندگي راحت و آسوده،ضروري است و تفكرات و انديشه ها و نقشه هاي شما،در اين راه مي باشد

 

نيروي مقاومت

 

برج گاو به شما قدرت و استقامت مي دهد و قدرت مقاومت و پايداري را در وجود شما مي توان يافت.اين نيروي مقاومت كه در ماه هاي ديگر به ندرت ديده مي شود،به شما اعتماد به نفس و نيرو مي بخشد.باتبارا فرزند خانواده اي فقير بود كه از يك طرف مشغول تحصيل بود و از طرف ديگر در پرده سينما ها،حضور داشته و خود نشان ميداد و به عنوان پاداش و نتيجه سال ها نيروي مقاومت و پايداري خود،يكي از معروفترين چهره هاي هاليوود شد و در ميان نامدارترين و پرآوازه ترين هنرپيشه هاي هاليوود،جاي گرفت.ء

 

لجاجت

 

تنها چيزي كه در زندگي مانع پيشرفت و حركت شما مي باشد،لجاجت و يكدندگي شما مي باشد.زيرا،شما در زندگي خود،پيشنهاداتي كه دريافت كرده و يا سخناني را كه مي شنويد،به راحتي قبول نكرده و نمي پذيريد.در نگاه او،اين روش زندگي،روشي مفيد مي باشد،زيبا مطالعه و تحقيق در مورد مسئله اي و سپس اقدام به كاري،عاقلانه مي باشد.اما در مورد شما،اوضاع چنين نيست.شما حتي گفته هاي كسي را كه به وي اطمينان و اعتماد داريد،نيز به زودي باور نمي كنيد.ء

 

دوستي و رفاقت

 

متولدين ارديبهشت،انسان هاي خونگرمي بوده و روابط دوستي برايشان بسيار مهم بوده و جزو شخصيت هاي رئوف و آتشين و حريص مي باشند.اما احساسات خود را به آساني،بروز نمي دهند.در مقابل قدرتي كه ستاره ونوس به آنان ارزاني داشته،در ابراز احساسات خود كم رو و خجالتي هست،زيرا هرگز تصور نمي كنند كه ستاره عشق و زيبايي،به آنها نيروي جذابيت و زيبايي و خونگرمي زيادي،داده است. به عبارت ديگر اين را باور نمي كنند.ء

 

وجود انسان هايي كه زندگي را زيباتر،مي كنند

 

عنوان «انسان هايي كه زندگي را زيبا مي كنند»در مورد متولدين ارديبهشت ماه،بيان مي شود.زيرا،بين متولدين اين ماه،تعداد زيادي موزيسين،نقاش و معمار،ديده مي شود.بعلاوه زنان زيبا و مردان خوش تيپ زيادي كه توجه همه را به سوي خود جلب مي كنند،جزو متولدين اين ماه،مي باشند.بعلاوه«رادولف والنتينو»هنر پيشه اي كه در مراسم تشييع جنازه وي هزاران زن شركت كرده بود،تا زمان حال،بين مرداني كه به دنيا آمده و يا از دنيا رفته اند،يكي از زيباترين و خوش تيپ ترين مردان دنيا،به شمار مي رود.انسان هاي متولد ارديبهشت ماه نه تنها در مورد هنرهاي زيبا،بلكه در مورد فعاليت هاي مختلفي كه تمثيل كننده زيبايي هستند،كار و تلاش مي كنند.ء

 

مقتصد و صرفه جو بودن

 

چگونه پسر اردیبهشتی را عاشق خود کنیم

متولدين ارديبهشت،اهميت پول را به خوبي دانسته و تنها در سايه پول مي توانند،امنيت و اعتماد به نفس داشته باشند.اگر چه بسيار ثروتمند نيز باشند،به اسراف و ولخرجي معتقد نيستند. اما اين انسان كه معتقد به حساب شده خرج كردن پول بوده و پياده رفتن را مناسب و بهتر از رفتن با ماشين مي داند،در لحظه اي كه براي شما در مورد مقتصد بودن و صرفه جويي سخنراني مي كند،به يكباره مي تواند به شخص محتاج و نيازمندي،مقدار بسيار زيادي پول كه حتي به فكر شما نيز نمي رسيد،داده و به او كمك كند.ء

 

انسان هايي كه شناخت آنها بسيار مشكل مي باشد

 

متولدين ارديبهشت كه شخصيت آرام و متعادل دارند،گاه گاهي بسيار ناآرام و بد رفتار شده و دوستان و نزديكان و خانواده خود را آزار مي دهند.اين انسان ها كه علاقه وافري به عشق و سكس دارند،از مخالفت با آرزوها و خواسته هايش نا خشنود مي شود اما به خاطر اين موارد،ديگران را مورد سرزنش و نكوهش قرار مي دهد.به طور خلاصه،بعضي از متولدين ارديبهشت داراي فكر محدود و بسته اي هستند و امكان وفق دادن خود با شرايط و افكار جديد،براي آنها وجود ندارد.متولد ارديبهشت انساني است كه آرام و ساكن و فعال و پركار بوده و از زيبايي ها لذت مي برد و احساس نشاط و سرزندگي عجيبي دارد.مي توان گفت كه داراي نشاط و شادي بچه گانه اي مي باشد.به همين سبب اگر شخصي در مسير خود،با ليز خوردن از روي پوست موز ليز خورده و بر زمين بيفتد،براي او صحنه خنده داري بوده و با قهقهه مي خندد.«بالزاك»كه تمامي داستان هاي او بين رمان هاي كلاسيك،جاي دارند،متولد ارديبهشت ماه بوده است.مردم زمان«بالزاك»كه از علاقه وافر او نسبت به غذا،اطلاع داشته اند،از ديدن رمان هاي پر احساس و رمانتيك او بسيار متعجب مي شدند.ء

 

مسايل جنسي

 

هم زن و هم مرد ارديبهشت ماه،اهميت زيادي به سكس مي دهند.سكس براي آنها به اندازه زيبايي هاي زندگي،غذا و پول،مهم مي باشد.اما مرد متولد ارديبهشت،خود را با اين مسائل زياد مشغول نمي كند.او به هر زني كه به او توجه كرده و در رفتار و حركات خود،علاقه خود را به او نشان دهد،به آساني نزديك مي شود.ء

 

حسادت

 

زنان و مردان ارديبهشت،حسود هستند.اين حس حسادت بيشتر در مسائل عشقي،بارز است.اما در مورد اوضاع و احوال ديگران نيز به چشم مي خورد.متولد ارديبهشت نه تنها آرزوي منزلي زيبا و راحتي را دارد بلكه از بودن افراد قابل ستايش و نيكو در اطراف خود خشنود مي شود.ء

 

سلامتي و تحرك

 

انسان هاي متولد ارديبهشت بسيار سالم و سرزنده هستند.از ورزش و حركت دادن بدن خود بسيار خوشحال مي شوند.حركت و جنب و جوش براي اين افراد كه علاقه بسياري به غذا دارند،از نظر سلامتي بسيار مهم مي باشد.ء

 

مردان متولد ارديبهشت

 

مردان متولد ارديبهشت،دوستي صادق،شوهر خوب،پدري مهربان و رئيس خانوادگي كامل هستند و خصوصيات ويژه خود را دارند.اگر مي خواهيد با چنين مردي ازدواج كرده و با شادي و خوشي زندگي كنيد،بايد بسيار دقيق و هوشيار باشيد.مرد متولد ارديبهشت به كار خود اهميت بسياري مي دهد.به هر كاري كه مشغول باشد بسيار دقت كرده و تا اندازه اي كه براي ديگران قابل تحمل نيست كار مي كند.اما بايد كار خود را،خودش انتخاب كند.زيرا كار كردن براي او تحت نظر شخصي خشن و بي رحم و ناشكيبا،بسيار مشكل مي باشد.ء

 

مسايل جنسي:

 

نيروي سكس متولد ارديبهشت،زياد است.و آرزوي سكس مانند پوشاك و خوراك در زندگي روزمره آنها،وجود دارد.اگر در مورد سكس توانايي همراهي با او را نداريد،با چنين مردي ازدواج نكنيد.زيرا اگر شما در نظر مرد ارديبهشت،از نظر سكس كامل نباشيد،هر چند كه شما را دوست داشته باشد،اما نا خواسته،با زنان ديگري،رابطه جنسي خواهد داشت.اگر مطمئن هستيد كه در اين مورد،نمي توانيد او را خشنود كنيد،بهتر است با يكي از متولدين ماه هاي ديگر ازدواج كنيد.ء

 

غذا:ء

 

مرد متولد ارديبهشت،بسيار بااشتهاست.او براي هر چيز زيبا و لذيذ،در زندگي،اشتها و ميل دارد.اگر مي خواهيد،اين مرد را وابسته خود كنيد،بهتر است غذاهاي مورد علاقه او را پخته و سفره اي باذوق و سليقه زيبايي برايش بچينيد.به گفته بزرگان،مسير نفوذ به قلب مرد ارديبهشت از معده او مي گذرد،لذا در اين خصوص دقت و توجه لازم را داشته باشيد.ء

 

سلامتي:ء

 

مرد ارديبهشت از نظر جسمي بسيار سالم و قوي مي باشد.اما اگر بيمار باشد،مقاومت خود را از دست مي دهد.قسمت گردن و گلوي او بسيار حساس مي باشد.اگر سرماخوردگي داشته باشد احتمال عود بيماري او،وجود دارد.و نيز اعتماد و ايمان زيادي به دكترها ندارد.و به صحت افكار خود معتقد بوده و حرف ديگران را در اين مورد قبول ندارد،واين هم مانعي است كه جلوي بهبودي و سلامتي سريع او را،مي گيرد.ء

 

ديكتاتوري:ء

 

اگر به نام سرشناسان ارديبهشت ماه دقت كنيد،به نام تعداد زيادي،امپراطور و ديكتاتور وملكه،برخورد مي كنيد،يكي از خصوصيا متولدين اين ماه،امر و نهي كردن و دستور انجام كارها مي باشد.به همين سبب در زندگي مشترك و در خانه هميشه حرف اول را او خواهد زد نه شما.از طرف ديگر مرد متولد ارديبهشت،به اندازه يك كودك،صاف و ساده مي باشد.شما مي توانيد خانه و زندگي را با سليقه خود اداره كنيد ولي چنين نشان دهيد كه طبق دستورات و خواسته هاي او اداره مي شود.ء

 

عشق:ء

 

گفتيم كه مرد متولد ارديبهشت،اهميت زيادي به سكس مي دهد.اما علي رغم تمامي روابط سكسي خود،هميشه به دنبال عشق است.لحظه اي كه عاشق مي شود،تمام خصوصيات زيبايي را كه تا آن زمان مخفي كرده بود،آشكار مي كند.واگر عاشق زني شد،هرگز از او دست نكشيده و تركش نمي كند.اما نبايد از اين مرد انتظار داشت،زماني كه عاشق شماست،سخنان شيرين عاشقانه بيان كرده و شعر خوانده و پي در پي «دوستت دارم» بگويد،زيرا او بسيار كم حرف بوده و احساسات قلبي خود را با عمل و حركات نشان مي دهد.ء

 

ازدواج:ء

 

هيچ يك از متولدين ماه هاي ديگر به اندازه متولد ارديبهشت كه زن مورد علاقه خود را پيدا كرده و با او ازدواج مي كند،خشنود و خرسند نمي شود.زيرا مردان ارديبهشت اگرتحت تأثير ستاره اي ديگر نباشند،در طول عمر خود،فقط يك بار عاشق مي شوند،و در كنار آن زن احساس آرامش و مسرت مي كنند.اين مرد كه ارزش پول را دانسته و به مسائل مادي اهميت زيادي مي دهد،ولي درباره زن مورد علاقه وي،به كلي تغيير عقيده مي دهد.به نظر او هيچ چيزي در دنيا شايسته و لايق،وجود معشوق او و نشانگر عشق و علاقه وي نمي تواند باشد.تمام چيزهاي زيبا و گلچين شده را براي همسرش آورده و از او مي خواهد كه لباس هاي شيك و مدرن پوشيده و آرايش كرده و به بهترين نحو خود را زينت بخشد.ء

 

زن ايده آل:ء

 

مرد ارديبهشت با سازگاري و تفاهم، با همسر خود،يك عمر به شادي و آرامش زندگي مي كند.اما گاهي ممكن است همسر وي زني بسيار حساس بوده و به مسائل معنوي بيشتر از ماديات اهميت بدهد.و در اين صورت تفاهم و سازگاري در زندگي مشترك،بسيار مشكل خواهد بود.زيرا مرد ارديبهشت تصور مي كند كه تمام خواسته ها و نيازهاي همسرش را برآورد مي كند و نا رضايتي و خوشنودي او را درك نمي كند.و اگر همسر او،اين موضوع را بيان كند،با عكس العمل شديد و خشن شوهر خود،مواجه مي شود.و مرد اخم كرده و روزها با همسرش صحبت نمي كند.براساس حسادت بيش از اندازه مرد ارديبهشت،هرگز مرد ديگري حق ندارد به زني كه متعلق به اوست،حتي گوشه چشمي نگاه كند.در اين حالت،احساس حسادت وي بيش از پيش و با شدت بروز مي كند و حتي در اين درگيري و احساس حسادت،اين مرد،تمام اشيايي كه در خانه وجود داشته و برايش بسيار باارزش مي باشد،شكسته و پاره پاره مي كند.ء

 

دوستي:ء

 

نبايد فراموش كنيد كه روابط دوستي شوهرتان نيز بايد پابه پاي او و همراه او باشيد.زيرا مرد ارديبهشت بسيار صبور و خوش نيت و طالب دوستي بوده و در دوران مجردي دوستان زيادي داشته است.فقط در مورد همسرش،نظر و عقيده وي تغيير مي كند.در مورد زن خود بسيار حساس بوده و حتي اگر موردي هم وجود نداشته باشد،باز نسبت به وي حسادت مي كند.به همين سبب اگر با مردي كه متولد ارديبهشت بوده ازدواج كنيد بايد درايجاد روابط دوستي بسيار دقيق و ظريف باشيد.ء

 

پدر خانواده:ء

 

مردان متولد ارديبهشت،علاقه وافري به كودكان دارند.در زمان تشكيل خانواده و ازدواج در مورد كودكان نيز ايده آل هايي دارند و به آنها فكر مي كنند.يكي از بزرگترين ايده آل هاي آنها در زندگي،همسر مورد علاقه و محبوب و فرزندانشان است.ء

 

مطالب مرتبط:

 

خصوصیات و علائق جنسی مردان متولد دی

 

طالع بینی، من در چه ماهی باید متولد می شدم؟

 

خصوصیات و علایق جنسی مرد متولد آذر

یك مرد اردیبهشتی اگر چه فوق العاده صبور است اما نمی خواهد كه حلقه ای به بینی اش انداخته شود، و به این طرف و آن طرف كشیده شود ، اما این حرف مفهومش این نیست كه خواهان زنی می باشد كه …

یك مرد اردیبهشتی اگر چه فوق العاده صبور است اما نمی خواهد كه حلقه ای به بینی اش انداخته شود، و به این طرف و آن طرف كشیده شود ، اما این حرف مفهومش این نیست كه خواهان زنی می باشد كه خود را مثل كنه به او بچسبانید. او خیلی مرد عمل است و بیش از آن خواهان آزادی است كه اجازه بدهد زنی مثل گردن بند خودش را به او آویزان كند . او می خواهد كه زنش موجودی سرشار از شادی و نشاط باشد . یك چنین زنی او را هم به وجد می آورد و توازنی بین روح و جسمش ایجاد می كند. او به تبسمی شیرین بسان عاشق شیدایی كه مشغول تماشای معشوقه اش باشد، به چنین زنی كه شادمانه وظریف به این سو و آن سو می رود و شادی به اطراف می پراكند،نظاره می كند. در این حالت او بسان كسی است كه بچه گربه ای كوچك و دوست داشتنی را كه با كلاف رنگارنگ پشم بازی كند و از حركات او خوشش می آید ، اما بچه گربه ای كه باید خوب بداند وقتی نخ كشیده شد، وقت آن است كه كلاف را رها كند و به صدای ارباب خود گوش دهد.مسلما هیچ مردی مهربان تر ، صمیمی تر و شكیبا تر از یك متولد برج اردیبهشت نیست به شرط آنكه مردانگی و احترامات او مورد تهدید قرار نگیرد. او در این دنیا برای زنی كه دوستش دارد هر كاری ممكن است بكند مگر اینكه روی پایش بیفتد. از متولد اردیبهشتی گاهی حركاتی سر می زند كه انسان را به یاد دلقك های سیرك می اندازد ، قلب بی ریای او جایی برای كینه توزی و دوز و كلك چیدن ندارد اما یادتان نرود كه دلقك سیرك بعد از اتمام برنامه دیگر دلقك نیست.برای آنكه دیگ بخار یك اردیبهشتی به جوش بیاید ، مدتی وقت لازم است، اما این دیگ آنقدر بزرگ است كه وقتی به جوش آمد و تركید، خرابی های جبران نا پذیری به بار می آورد. همین حالت در مورد امور عشقی وی نیز صادق است . ممكن است مدتها با دختری رفت و آمد داشته باشد و كوچكترین ابراز عشقی به وی نكند، اما وقتی تصمیمش را گرفت ، آن وقت دیگر مسلما هیچ چیز جلو دارش نخواهد بود. او حتی در این حالت فراموش می كند كه باید معقول و محتاط باشد . یك اردیبهشتی واقعی وقتی هدفی را انتخاب كرد، نسبت به تمام خطرات احتمالی كه ممكن است سر راهش قرار بگیرند، بی اعتنا می ماند. هر قدر دوستان واطرافیانش موانع كاری را بیشتر برایش توضیح بدهند، او در انجام دادنش مصمم تر می گردد و این دوستان واقعا اگر او را خوب بشناسند، خوب می دانند كه تصمیم او چه مفهوم دارد. طبیعی است كه یك چنین آدمی در معرض رویدادهای ناگوار قرار دارد با اینكه سنی از وی بگذرد و تجربیات بیشتری كسب كند، از سوی دیگر به راحتی برای كسی كه از موانع نمی هراسد، احتمال كسب موفقیت هم خیلی زیاد است.

نظر خود را بیان نمایید

نظری ثبت نشده است

جهت مشاوره رایگان درباره تبلیغات، با ما تماس بگیرید:
چگونه پسر اردیبهشتی را عاشق خود کنیم

۰۲۱ – ۲۳۰ ۴۴ ۳۳۳

+۹۸ ۲۱ ۲۳۰ ۴۴ ۳۳۳

تلگرام آفتاب

اینستاگرام آفتاب

+۹۸ ۲۱ ۲۳۰ ۴۴ ۱۰۳

ایران، تهران، میدان نوبنیاد ، کوهستان سوم
،
پلاک ۳

پشتیبانی آفتاب

ویژگی دختر متولد اردیبهشتروانشناسی زن متولد اردیبهشتروحیات زنان متولدین اردیبهشتزن اردیبهشت با چه ماهی ازدواج کند ؟چگونه دختر متولد اردیبهشت…

ویژگی دختر متولد اردیبهشتروانشناسی زن متولد اردیبهشتروحیات زنان متولدین اردیبهشتزن اردیبهشت با چه ماهی ازدواج کند ؟چگونه دختر متولد اردیبهشت…

بعضی خواب ها مانند این و انواع آن نوید از موفقیت و رهایی از…

سلام من امروز بعد از نماز صبح خواب دیدم که توی کوچه (پسرخاله…

نشان دهنده بهتر شدن روز به روز رابطه شما با دختری که دوستش د…چگونه پسر اردیبهشتی را عاشق خود کنیم

می گویند فاصله عشق و نفرت یک مو است اینگونه تعاریف برای انسا…

نشان دهنده علاقه زیاد شما در دنیای واقعی است به وی یک چیزی د…

عنصر وجودی :خاک 

روز شانس: جمعه 

عدد شانس:6 

سنگ شانس: زمرد 

رنگ شانس: صورتی،آبی،آسمانی،کرم 

چگونه پسر اردیبهشتی را عاشق خود کنیم

گل شانس: رز قرمز،میخک صورتی،شب بو 

بوی مورد علاقه:میخک،گل سیب 

بارزترین خصوصیات:مقاومت 

بزرگترین ایده آل: شهرت

بزرگترین اشتباه:لجاجت 

بزرگترین آرزو: ثروت زیاد 

مردان متولد اردیبهشت خونگرم و با احساس، آرام، متین هستند که در نهایت آرامش و آسایش در امنیتی که ساخته ذهن خود و همچنین محیط اطرافشان است زندگی می کنند . هر گونه دغدغه درگیری و بی امنیتی روانی در مردان متولد اردیبهشت کم و یا غیرقابل دید است. 

افراد پیرامون مردان اردیبهشتی اطمینان دارند از اینکه در هاله ای از امنیت روانی و آسایش ناشی از وجود مردان اردیبهشتی قرار دارند . 

بد خشم و زود رنج 

مرد اردیبهشتی عاری از نقطه ضعف و عیب نیست . اگر همراه و همسر یک مرد اردیبهشتی هستید همیشه سعی بر آن داشته باشید که زنی با تمام ظرافت های زنانه باشید. در گفتن نظریات قاطعانه خودبه زور متوسل نشوید و بحث و جدل نکنید.مرد اردیبهشتی در خلوت احترام خیلی زیادی برای یک زن هوشمند قائل است اما نه به اندازه خویش . 

در جمع دوستانه و خانوادگی خود اجازه دهید تا او برتر از شما بماندا. اگر در جمع دوستان و یا اقوام در مورد موضوعی نظر می دهد مانند ناظری بی طرف باشید تا غوغا برپا نکند.در غیر اینصورت یکی از این دو عکس العمل را از او خواهید دید:اگر اردیبهشتی خالص باشد ، واکنش همان لحظه او واقعا موجب تعجبتان میشود و شاید بعد از مراجعت به منزل واکنش غیرمنتظره ای از او ببینید و چه بسا که برای این کار صبر هم نمی کند به منزل برسد. اما اگر خیلی صاف و ساده نباشد، ممکن است با درهم کشیدن اخمهایش تمام شب را در گوشه ای بنشیند و با هیچکس صحبت نکند .

با ادامه دادن او به این کار شاید آرزوی کنید ای کاش زمین دهان باز کرده و شما را در خود فرو می برد. کناره گیری او چنان خواهد بود که شرکت کنندگان در مجلس را هم ناراحت خواهد کرد.

 مرد اردیبهشتی به رحتی می تواند شادی مجلس را به هم زند ، اما در هر دو حالت گفته شده به شما نگوید که علت رفتارش چه بوده است. او متوقع است که شما خودتان بدانید چه باید بکنید، او می خواهد که زن مورد علاقه اش در همه حال پشتیبان و حامی او باشد و برایش فداکاری کند.

 در حقیقت اگر شما سعی کنید که او را به حال عادی برگردانید، متوجه می شوید که ای کاش این کار را نمی کردید و می گذاشتید که اوقات تلخی اش سیر عادی خود را طی می کرد و به انتهای خط می رسید

 اگر بیشتر سربه سرش بگذارید و بیشتر اذیتش کنید ، ناگهان از یک ثور آرام و متین موجودی خشمگین و منهدم کننده به وجود آمده و چیز هایی را با فریادهای رعد آسا می گوید که تا سال ها هم بعد از به خاطر آوردنشان صورتتان از خجالت سرخ بشود.

 هرگز امکان ندارد که مرد اردیبهشتی از خانه خود قهر کند.اما ممکن است که حضور خود را در خانه کمتر کند و یا بدتر اینکه ممکن است بدون اینکه از ظاهرش خیلی معلوم باشد، جسمش نزد شما باشد و روحش در جای دیگری. 

از سوی دیگر قهر کردن شما تاثیر در جلب توجه او ندارد اگر نسبت به شما دچار خشم و رنجش عمیق شد، شما مجبورید تا زمانی که همسرش هستید، با او در یک منزل و زیر یک سقف زندگی کنید و روی یک تختواب کنار هم بخوابید ولی هیچوقت مالک قلب و روح او نخواهید شد.

 دخالت های مادرزن خود را به هیچ عنوان تحمل نمی کند.به همین دلیل اولین قهر شما از منزل او، آخرینش هم می باشد. یک بار که این تجربه صورت گرفت، هم شما وهم پدر و مادرتان متوجه می شوید که با این چاقو نمی توان سر گاوی را برید.

 

رفتار مرد اردیبهشتی با همسر بداخلاق خود 

مرد اردیبهشتی راهکارهای مناسبی برای زن تند خوی خود پیدا می کند، تا حد ممکن با او از خانه خارج نمی شود و در منزل هم کمتر راجع به موضوع جدی و مهمی با وی حرف می زند. اغلب ساعت های خود را در خارج از منزل می گذراند. همسر او می تواند هر جادلش می خواهد برود و هر وقت دلش می خواهد به منزل برگردد.

 اگر از او بپرسید که آیا همسرش را دوست دارد ؟پاسخ مثبت خواهد داد و می گوید :زندگی شان جریان عادی و طبیعی دارد و احترام یکدیگر را حفظ می کنیم .اما این دوری جستن ها تا زمانی که او نداند نسبت به من چه رفتاری باید داشته باشد و نتواند جلوی پرخاشگری خود را بگیرد و بالاخره تا وقتی کاملا درک نکند که کی مرد است و کی زن ، ادامه خواهد یافت. یک چنین سرنوشتی در انتظار تمام زنانی که همسر مرد متولد اردیبهشت می شوند، نشسته است.

 ممکن است با اینکه مرد اردیبهشتی تمام تلاش خود را برای حفاظت از زندگی خود به عمل می آورد ، خود را فردی خوشبخت ندانید.اگر می خواهید چنین موقعیتی بای شما رخ ندهد بهتر است تا سر به سرش نگذارید و با وی لجبازی نکنید.

 مرد متولد اردیبهشت، مهربان ترین مرد

چنانچه در نمناک میخوانید به طور یقین می توان گفت هیچ مردی مهربان تر، صمیمی تر و شکیبا تر از متولدین اردیبهشت نیست مشروط بر اینکه به مردانگی و احترام او خدشه ای وارد نگردد. این مرد برای همسر مورد علاقه اش هر کاری انجام می دهد مگر اینکه روی پایش بیفتد.گاهی حرکات او فرد را به یاد دلقک های سیرک می اندازد.در قلب او جایی برای کینه و کلک وجود ندارد.

 برای تمام شدن تحمل و به جوش آمدن مرد اردیبهشتی زمان زیادی لازم است ، اما امان از روزی که طاقت وی طاق شود . همین حالت در مورد امور عشقی وی نیز صدق می کند. شاید تا مدتها با دختری رفت و آمد کند و کوچکترین ابراز عشقی به وی نکند، اما وقتی تصمیم خود را بگیرد ، مسلما هیچ چیز جلو دارش نخواهد بود و شاید عقل و احتیاط را نیز نادیده بگیرد.

 یک متولد اردیبهشت واقعی اگر هدفی را انتخاب کند ممکن است نسبت به تمام خطرات احتمالی پیرامون آن بی اعتنا بماند. حتی اگر دوستان و اطرافیان او موانع کاری را بیشتر برایش توضیح بدهند، در انجام هدف خود مصمم تر می گردد . طبیعی است که چنین آدمی با وجود بالا رفتن سن و کسب تجربه ، باز هم در معرض رویدادهای ناگوار قرار گیرد. از سوی دیگربه دلیل نترسیدن از موانع احتمال کسب موفقیت هم خیلی زیاد است.

 مرد اردیبهشتی دست و دلباز اما حسابگر

 مرد متولد اردیبهشت همسری است پر اغماض که به راحتی از اشتباهات زن مورد علاقه خود چشم می پوشد. در صورت داشتن امکان مالی از خرید خانه ای راحت با تمام امکانات ، خرید لباس های زیبا، عطرهای گران قیمت خودداری نمی کند. هرگز در مخارج منزل خساست به خرج نمی دهد. اما در تمام حالات حساب مالی خود را در اختیار گرفته و اجازه نمی دهد تا کلاهی بر سرش برود.

 

رفتار مرد اردیبهشتی در منزل 

دارای پشتکار فوق العاده و تعجب برانگیزی است اما به همان نسبت به هنگام استراحت مایل است تا آرامشی کامل و همه جانبه داشته باشد. پس به هنگام استراحت او مراقب باشید که خودتان یا بچه ها مزاحمش نشوید زیرا در این حالت خیلی بداخلاق و خشمگین می شود.به هیچ عنوان به او نگویید که فردی تنبل است، این کار درست مانند تکان دادن پارچه ای قرمز رنگ در مقابل یک گاو نر است. 

هرگز در انجام امور عجله نمی کند و با آرامش و به طور مستمر کار خود را انجام می دهد. ترغیب او به داشتن عجله و شتاب زدگی در انجام کارهایی که نیاز به تعجیل و شوک زیاد است ، قطعا با شکست مواجه می گردد. شاید به علت داشتن یک چنین ویژگی هایی بیشتر مایل است میهمان به منزلش بیاید تا خودش به میهمانی برود و در ضمن از نقاط شلوغ و پر سر وصدا هم بیزار است.

 تلاش و پشتکار مردان متولد اردیبهشت ماه

 مردان اردیبهشتی با تلاش و پشتکار خود ، تنها به دنبال نتیجه و اهداف هستند،به همین دلیل بیشتر مشغول کار خود هستند و مقاومت و اقتدار بیشتری در انجام کارها و فعالیت خود نشان می دهند. چگونه پسر اردیبهشتی را عاشق خود کنیم

مردان اردیبهشتی از تنبلی گله و شکایتی ندارند

 شاید در سطح اجتماعی در رده های بالایی قرار نگیرند و دارای شغل های پردرآمد و عناوین مهم نباشند اما میتوان با اطمینان گفت در هر زمانی که مشغول به کار و فعالیت هستند ، هیچگاه آنها را در حال تنبلی و گله و شکایت نمی بینید. با تمام وجود و علاقه کار می کنند تا در دستیابی به هدف خود موفق شوند.

 احساس آرامش در مردان اردیبهشتی

 در کنار مرد متولد اردیبهشتی از آرامشی یک دست و صادقانه برخوردار خواهید بود و شفافیت کامل در همه چیز وجود دارد. دروغ گفتن، بی راهه رفتن، زیرک بودن از ویژگی های اخلاقی مرد اردیبهشتی نیست اما اصرار و پافشاری کردن از مهمترین خصلت های او است که شاید گاهی در ذوق معاشران خود بزنند.

 مقاومت و لجبازی در عین آرامش، از آن دست از خصلت های غیر دوست داشتنی مردان این گروه است که ممکن است برای خواستن و رسیدن به هدفشان به این صفت ها متوصل شوند و هیچ ابائی از اینکه چه کسی در مورد آنها چه فکری میکند، نداشته باشند. اما به هر حال همین صفات باعث ماندن در هدف و آینده نگری متولدین اردیبهشت میشود.

 ابراز عشق و احساست مردان اردیبهشت ماهی

 بسیار صادق و صمیمی هستند، ولی نباید توقع ابراز بیش از حد احساسات از آنها داشت. رفتار آنها تا مدتی با شما به یک صورت خواهد بود و تا زمانی که قلباً احساس نکنند میخواهند در کنار شما باشند،تغییر نخواهد کرد هدف واقعی و نهایی مردان اردیبهشت ماهی فردی است که مدت ها با او وقت گذرانده اند و در مورد او تصمیم گرفته اند.آنها عشق خود را با انجام کارهایی که نشانگر احساسات است ابراز می کنند.حفظ امنیت خانه ،بی دغدغه بودن و آرامش آنها نشان از محبت و دوست داشتن در این افراد می دهد .

 زن مورد علاقه مردان متولد اردیبهشت

همان طور که گفته شد مردان متولد اردیبهشت صبور، آرام و با اقتدار هستند، از همین رو از زنانی با صفات آرامش، عشق، محبت و زنانی که بدانند چگونه قلب مردان خود را بدست بیاورند، بیشتر خوششان می آید. در واقع صبوری مردان اردیبهشت نشان از این نیست که زنی بتواند به او دستور بدهد و یا او را به کاری که نمیخواهد مجبور کند.

 از این رو یک زن در عین زیبایی و دلربایی باید مفهومی از ادب و خرد را داشته باشد که در کنار مرد اردیبهشت خوشبخت باشد. شوخ طبعی و زیبایی از خصوصیاتی هستند که یک مرد اردیبهشتی را به خود جذب میکند اما اعتدال و رعایت ادب در کنار همه این رفتارها میتواند یک زن را در کنار مرد اردیبهشتی همیشگی کند.

 برای یک مرد اردیبهشتی بر طرف شدن نیازهای جنسی بسیار اهمیت دارد و اگر همسری با تمام این صفات را پیدا کند، به طور یقین به او وفادار و متعهد باقی می ماند.

 او به زنانه لباس پوشیدن همسر خود علاقه دارد و دوست دارد که همرش رفتاری زنانه داشته باشد و به معنای واقعی ، زن باشد. در این صورت تبدیل به بهترین شوهر دنیا می شود که در دنیا لنگه نخواهد داشت. 

ورزش و سلامت جسمانی مردان متولد اردیبهشت 

مردان متولد دومین ماه سال به سلامت و شادابی خود اهمیت میدهند،با تنبلی و نادیده گرفته شدن در انجام کارها مخالف است و برای روز به روز بهتر شدن در عین سلامت روح و روان و جسم تلاش بسیار می کند .

 

تغذیه مردان اردیبهشت 

اشتهای مرد متولد اردیبهشت،بسیار است.یکی از راههای وابسته کردن مرد اردیبهشتی این است که غذاهای مورد علاقه او را پخته و سفره ای باذوق و سلیقه زیبایی برایش بچینید.به اعتقاد بزرگتر ها مسیر نفوذ به قلب مرد اردیبهشت از معده او می گذرد، بنابراین دقت و توجه لازم را داشته باشید و سعی نکنید به بهانه اینکه آرایشگاه بوده اید سر و ته ناهار و یا شام را با یک غذای حاضری و یک فیجان چای و یک شیشه نوشابه به هم بیاورید.زیرا مایل است غذایش به همان شیوه های سنتی در آشپزخانه خوب پخته بشود و به سر سفره آورده شود .

 تمایل به غذاهای خوب مفهومش این نیست که از رفتن به رستوران دوری می کند چرا که هفته ای یکی دو بار شمارا به رستوران می برد زیرا به هیچ صورتی نمی خواهد که زنش خیال کند آشپز اوست.

در قبال مرد اردیبهشتی هرگز اشتباه نکنید 

در برابر مرد اردیبهشتی که به عنوان یک دوست به صداقت شما ایمان دارد ،هرگز اشتباه نکنید، انجام یک اشتباه برابر است با بخشیده نشدن. شاید میان شما دعوا و بحثی صورت نگیرد، اما اگر زمانی از چشم این مرد افتادید دیگر امیدی به جبران و بازگشت نداشته باشید چرا که او با تمام وجود صداقت و محبت خود را در برای شما هزینه می کند و در مقابل هم صداقت و محبت شما را می خواهد . 

دیکتاتور بودن مردان اردیبهشتی

 اگر به ماه تولد بسیاری از افراد دیکتاتور در تاریخ توجه کنید متوجه خواهید شد که تعداد زیادی،امپراطور و دیکتاتور وملکه متولد اردیبهشت ماه هستند. امر و نهی کردن و دستور دادن از خصوصیت بارز آنها است . به همین علت در زندگی مشترک و منزل همیشه حرف اول را او خواهد زد نه شما.از سوی دیگر مانند یک کودک ،صاف و ساده می باشد.شما می توانید خانه و زندگی را با سلیقه خود اداره کنید ولی چنین نشان دهید که طبق دستورات و خواسته های او اداره می شود.

 روابط اجتماعی مرد اردیبهشتی 

با دوستان قدیمی و کسانی که در زندگی دارای هدف ها و آرزوهای مشخص هستند، رفتار بسیار صمیمانه و دوستانه خواهد داشت و چنانچه در ادامه ی این بخش از نمناک عنوان کرده ایم در مقابل اگر با کسانی که به قول معروف چیزی بارشان نیست و سر به هوا و سبک سر هستند، ارتباط دوستانه برقرار کنید خواهید دید که چطور خود را از دور معاشرت خارج می کند و شما را تنها می گذارد. 

مرد متولد ردیبهشت میانه ای با افراد جلف و سبک سر و بی انضباط ندارد. 

پول و ثروت مرد متولد اردیبهشت

 مردان اردیبهشتی معمول از وضع مالی خوبی برخوردار هستند. کمتر مرد اردیبهشتی را خواهید دید که مالی را برای روز مبادا ذخیره نکرده باشد. برخی از این مردان دارای فکر اقتصادی قوی هستندو در کارهای تجارت موفق عمل می کنند. او عاشق خرید کردن است ولی از فروشگاه های خلوت وشیک خوشش می آید نه از فروشگاه های چند طبقه که در آنها مردم از سر و کول هم بالامی روند. 

علاقه مرد اردیبهشت ماه به داشتن فرزند پسر 

به نظر او هر مردی باید پسری برای حفظ نسل داشته باشد اما علاقه او به دختر بچه های کوچک ، ظریف و مهربان مثال زدنی است .در عشق ورزی به فرزندان خود تظاهر نمی کندو با تمام وجود احساسات خود را صرف آنها می کند. با این وجود قوانین و مقررات مخصوص به خود در تربیت فرزندان دارد و با نهایت دقت و وسواس بر تربیت و رفتار آنها نظارت می کند. او معتقد است که بچه هایش در عین حال که باید او را دوست و رفیق خو بدانند، نباید یادشان برود که وی پدرشان است. او پدری صبور به شمار می رود.

شاگرد اول بودن فرزندانش اهمیتی ندارد اما قبولی آنها مهم است.به اعتقاد او فرزندانش باید به تدریج آموزش ببیند و به حد رشد و کمال برسند. با وجود دادن هدایای گرانقیمت به فرزندان ، آنها رو بی مسئولیت تربیت نمی کند و در زمان مناسب آنها را وادار به درس خواندن و انجام تکالیفشان می سازد. 

1. رگ خواب مردان اردیبهشت ماه چیست؟ 

مرد اردیبهشت ماه رگ خواب خود را از خانه و خانواده به دست میاورد. زمانی که همسر مرد اردیبهشت ماه متوجه این موضوع بشود قطعاً با فراهم کردن آسایش در خانه رگ خواب مرد اردیبهشت ماه را فراهم کرده است. 

2. خصوصیات بارز مرد اردیبهشتی چیست؟ 

سخت کوشی یکی از بارزترین خصوصیات مرد اردیبهشت ماه است.این مردان از هر روشی برای کار و تلاش برای رسیدن به احساس خوشبختی و شاد کردن اطرافیان استفاده میکند . 

3. زن مناسب مرد اردیبهشت ماهی چگونه فردی است ؟

 زنان صبور و خانه دار که آشپزی خوبی دارند قطعاً میتوانند همسران مناسبی برای مرد متولد اردیبهشت ماه باشند. زیبایی ظاهری آنقدرها برای مردان اردیبهشت ماه مهم نیست که خانه داری و همسر داری زنانی که انتخاب میکنند مهم است.

 

زن متولد شهریور ماه :دارای قوه تصور 

زن دی ماه : سلطه جو 

تیر ماه : غریزی 

زن متولد فروردین و اسفند ماه : منفعل 

زن آبان ماه : سوء ظنی 

مرداد ماه : سلطه جو 

زن آذر ماه : ارای احساس مالکیت 

زن بهمن ماه :وابسته 

رابطه مرد اردیبهشت ماهی با متولدین سایر ماه ها رابطه ای میانه است (نه خیلی خوب و نه خیلی بد)

نویسنده : نادر | زمان انتشار :
1398-07-05 19:31:46

درحال لود مطلب …

برچسب ها :
مرد
اردیبهشتی
عاشق
کنیم؟
چگونه پسر اردیبهشتی را عاشق خود کنیم

Jan 25, 2018 – این مطلب در مورد موضوعاتی همچون چگونه مرد اردیبهشتی را عاشق خود کنیم؟، طالع بینی چینی مرد متولد اردیبهشت، مرد متولد اردیبهشت طالع بینی …

چگونه یک متولد اردیبهشت می تواند در زندگی عاطفی خود به شادی دست یابد · چگونه می … مرد محبوب اردیبهشت ماهی شما یک موجود زمینی و دلچسب است.او رفاه و آسایش,غذا و …

Dec 3, 2018 – هیچ موجودی در دنیا به اندازه گربه و مرد متولد اردیبهشت در مقابل ناز ونوازش نرمش از خود نشان نمی دهد. در پدر بودن مردی است بی نظیر و برای بچه های خود در …

Jan 4, 2007 – یك مرد اردیبهشتی اگر چه فوق العاده صبور است اما نمی خواهد كه حلقه ای به بینی اش … و آن طرف كشیده شود ، اما این حرف مفهومش این نیست كه خواهان زنی می باشد كه خود را مثل كنه به او بچسبانید. … او به تبسمی شیرین بسان عاشق شیدایی كه مشغول تماشای معشوقه اش باشد، … چرا نباید به هر موسسه زبان انگلیسی اعتماد کنیم؟

چگونه يك متولد ارديبهشت مي تواند در زندگي عاطفي خود به شادي دست يابد · چگونه مي … مرد ارديبهشت مي توايد يك عاشق بيقرار ، صميمي و حامي معشوق باشد . طبيعت …

یك مرد اردیبهشتی اگر چه فوق العاده صبور است اما نمی خواهد كه حلقه ای به بینی اش … شود ، اما این حرف مفهومش این نیست كه خواهان زنی می باشد كه خود را مثل كنه به او بچسبانید. … او به تبسمی شیرین بسان عاشق شیدایی كه مشغول تماشای معشوقه اش باشد، به … کمتر روی یکی از گونه های زیبا و پر طرفداراین ماهیان توضیحاتی را ارائه کنیم.

خصوصیات و علائق جنسی مرد اردیبهشت ماهی در این مطلب از ایارن ناز به بررسی … تأثير ستاره اي ديگر نباشند،در طول عمر خود،فقط يك بار عاشق مي شوند،و در كنار آن زن …

Jan 8, 2019 – اما چگونه مرد را عاشق خود کنیم ؟ در این مقاله 6 راه افزایش عشق را به شما معرفی می‌کنیم که باعث می‌شود مرد زندگی‌تان هرروز بیشتر عاشقتان شود.

Dec 27, 2018 – شخصیت کلی متولدین آبانخصوصیت مردان متولد آبانخصوصیت زنان متولد آبانچگونه یک متولد آبان می تواند در زندگی عاطفی خود به شادی دست …

Mar 9, 2019 – از آنجایی که مردان متولد اردیبهشت صبور، آرام و با اقتدار هستند، از زنانی با صفات آرامش، عشق، محبت و زنانی که بدانند چگونه قلب مردان خود را بدست …

تاریخ 30 دی 1399

تاریخ 05 تیر 1398

نام

ایمیل

نظر


ارسال

تاریخ 23 دی 1399

تاریخ 20 دی 1399

تاریخ 16 آبان 1399

تاریخ 05 آذر 1399

تاریخ 25 آبان 1399

تاریخ 03 آذر 1399

دانلود اهنگ دوراتو زدی مهدی احمدوند

جلوگیری از بارداری در دوران عقد

مرگ همسرم نی نی سایت

نام اعضای بدن به فارسی

تقدیم به دایی عزیزم

قیمت قرص پروپرانولول

تیمارستان چیست

متن دلداری دادن به داغدیده

داروی گیاهی ضد خواب

حدیث در مورد مهربانی خدا

تمامی حقوق محفوظ است!

اگر به دنبال میزان قابل توجهی از امنیت و آرامش میگردید بهتر است راجع به مرد اردیبهشتی بیشتر بدانید. از مردان معروف متولد اردیبهشت می توان به (ویلیام شکسپیر) نمایش نامه نویس انگلیسی و (زیگموند فروید) روانکاو اتریشی اشاره کرد. مردان متولد اردیبهشت مردانی آرام، متین، خونگرم و با احساس هستند که در نهایت آرامش و آسایش به زندگی خود ادامه میدهند. این گروه از مردان در امنیتی که ساخته ذهن خود و همچنین محیط اطرافشان است زندگی میکنند. هرگونه دغدغه درگیری و بی امنیتی روانی در مردان متولد اردیبهشت کم و غیرقابل دید است. افرادی که با مردان متولد اردیبهشت معاشرت دارند میدانند که همیشه در هاله ایی از امنیت روانی و آسایش قرار گرفته اند که بدون هیجانات آنی و یکباره است.

مردان اردیبهشتی با پشتکار و تلاشگر هستند و فقط به دنبال نتیجه اهداف و رفتار خود هستند تا دیگران، این پشتکار و تلاش باعث میشود بیشتر مشغول کار خود باشند و مقاومت و اقتدار بیشتری در انجام کارها و فعالیت خود نشان دهند. مردان اردیبهشتی معمولاً تنبلی و گله و شکایت نمی کنند. مردان اردیبهشتی اگر چه ممکن است در رده های بالای اجتماعی قرار نگیرند، شغل های پر سود نداشته باشند و رئیس یک بخش نباشند. اما میتوان این اطمینان را در مورد آنها حاصل کرد که در هر زمانی مشغول به کار و فعالیت هستند و هیچگاه آنها را در حال تنبلی و گله و شکایت نمیبینید. زیرا خودشان نسبت به علاقه شخصی خود مشغول به فعالیت میشوند و در آن به مرور موفق خواهند شد.

آرامش در کنار مردان اردیبهشتی یکدست و صادقانه است و همه چیز در شفافیت کامل است. دروغ گفتن، بی راهه رفتن، زیرک بودن از خصوصیات مردان اردیبهشت نیست. اما مبادرت کردن و پا فشاری کردن از مهمترین خصلت های مردان اردیبهشت است که گاهی ممکن است در ذوق معاشران خود بزنند. مقاومت، پا فشاری و لجبازی در عین آرامش، از آن دست از خصلت های غیر دوست داشتنی مردان این گروه است. که ممکن است برای خواستنو رسیدن به هدفشان به این صفت ها متوصل شوند و هیچ اباعی از اینکه چه کسی در مورد آنها چه فکری میکند، نداشته باشند. اما به هر حال همین صفات باعث ماندن در هدف و آینده نگری متولدین اردیبهشت میشود.

بسیار صادقانه و صمیمی هستند، اما نمیتوان از آنها توقع بیان بی حد احساساتشان را داشته باشید. این گروه از مردان مدت ها با شما با یک رفتار واحد در رفت و آمد می مانند تا زمانی که قلباً احساس کنند میخواهند در کنار شما باشند، در اینصورت هدف واقعی و نهایی مردان اردیبهشت کسی است که مدت ها با او وقت گذرانده اند و در مورد او تصمیم گرفته اند. آنها با انجام کارهایی که نشان از محبت و عشق دارد خود را ثابت میکنند. امنیتی که در خانه فراهم میکنند، بی دغدغه بودنشان و آرامش آنها نشان از محبت و دوست داشتن در این افراد را دارد.چگونه پسر اردیبهشتی را عاشق خود کنیم

اگر برای مردان اردیبهشتی دوستی هستید که به صداقت شما ایمان دارد هیچگاه اشتباه نکنید، یک بار اشتباه کردن به معنای بخشیده نشدن است. شاید میان شما دعوا و بحثی صورت نگیرد. اما زمانی که از چشم مرد اردیبهشت بیافتید دیگر راهی برای جبران نخواهید داشت.

این گروه از مردان همه صداقت و محبتشان را در رابطه میگذارند. و از شما همه صداقت و محبتتان را میخواهند، اگر زمانی مجبور به دروغ گفتن و یا بی صداقتی شدید بهتر است خودتان را با همیشه نبودن در زندگی این افراد مواجه کنید.

مردان اردیبهشت در عین آرامش به سلامت و شادابی خود اهمیت میدهند، تنبلی و نادیده گرفته شدن در رده کارهای این مردها نیست و تلاش مداومشان برای روز به روز بهتر شدن در عین سلامت روح و روان و جسم است.

از آنجایی که مردان متولد اردیبهشت صبور، آرام و با اقتدار هستند، از زنانی با صفات آرامش، عشق، محبت و زنانی که بدانند چگونه قلب مردان خود را بدست بیاورند، خوششان میاید. در واقع صبوری مردان اردیبهشت نشان از این نیست که زنی بتواند به او دستور بدهد و یا او را به کاری که نمیخواهد مجبور کند. از این رو یک زن در عین زیبایی و دلربایی باید مفهومی از ادب و خرد را داشته باشد که در کنار مرد اردیبهشت خوشبخت باشد. شوخ طبعی و زیبایی از خصوصیاتی هستند که یک مرد اردیبهشتی را به خود جذب میکند. اما اعتدال و رعایت ادب در کنار همه این رفتارها میتواند یک زن را در کنار مرد اردیبهشتی همیشگی کند.

بر طرف شدن نیازهای جنسی برای مرد اردیبهشت بسیار مهم است و اگر بتواند همسر خود را که تمام این صفات را داشته باشد پیدا کند. قطعاً وفادار و متعهد به او باقی میماند. از آنجایی که مردان اردیبهشتی تکانه ایی رفتار نمیکنند و آرام هستند، اگر در جای مناسب خود قرار بگیرند، آرامششان چندین برابر شده و یک زن با تمام این صفات میتواند ملکه زندگی مرد اردیبهشت باشد.

مردان اردیبهشت از لحاظ شخصیت شناسی یونگ شباهت های بسیاری با مرد هفائستوس دارند. این گروه از مردان با صفات هنرمند، اهل کار، سازنده، زحمتکش، غرق در کار، نگاه زیبا شناسانه، وفادار، تک همسر، نابغه در خلاقیت و مبتکر هستند که گاهی از رنج هایی درونی و عزت نفس پایین خود در عذاب هستند.

مردان هفائستوس در بیشتر موارد درونگرا و آرام هستند که اگر در کار و حرفه مناسب خود قرار نگیرند رنج های درونیشان چندین برابر میشود و سرگشته میشوند. زیرا ماهیت اصلی این افراد با کار، خلاقیت و ایجاد فضایی برای ابتکار و نوآوری شکل گرفته است. از این رو به هر میزان که از کار خود راضی تر باشند، افرادی خوشحال تر و توانا تر در زندگی و معاشرت خود هستند.

مردان هفائستوس نیازمند به زنی هستند که در کنارشان تجربه ایی از عشق و محبت را داشته باشند، بنابراین با پیدا کردن همسری که بتواند عشق و عزت نفس او را بالا ببرد نهایت خوشبختی را تجربه میکنند و خیانت و زن دومی در زندگی آنها وجود نخواهد داشت. این گروه از مردان به دلیل رنج درونی مدامی که میبرند، نیازمند معاشرانی هستند که آنها را از فضای رنجشان دور کنند اما به آنها هم زیاد نزدیک نشوند. در واقع همان تنظیم زیبایی و خردمندی که برای مردان اردیبهشتی نسبت به زنان کارآمد بود را میخواهند. مردان متولد اردیبهشت با مشابهت های فراوانی در کهن الگوی یونگ به مردان هفائستوس می مانند که میتوانند بُعد های مختلفی از وجود خود را که در روابطشان کم رنگ است را قوی کنند.

مثلاً همانطور که بیان کرده ایم مردان اردیبهشتی همیشه غرق در کار و بیان احساساتشان با تخیلاتو دیدن نتیجه عمل هستند. به همان میزان مردان هفائستوس در کار، خلاقیت و ابتکار غرق شده اند. بنابراین در برخی از معاشرت ها و روابط اجتماعی که میتواند آنها را به جامعه و مردم جامعه معرفی کند دور هستند. همچنین نمیتوانند به خوبی ایفای نقش کنند، از این رو مردان هفائستوس میتوانند با بالا بردن روابط اجتماعی و در مواردی داشتن دوستان سطحی و وقت گذرانی در جمع به بالا بردن صفت معاشرتی بودن خود کمک کنند و در کار و خلاقیت خود نتیجه بخش باشند.

یک مرد اردیبهشتی با خصوصیات هفائستوس اگر نتواند هنر و احساسات خود را به جامعه بیان کند، نمیتواند شاهد رشد خود باشد و بی انگیزگی و رشد نکردن میتواند او را از پا در آورد. بنابراین با رشد نقاط ضعیف روحی و روابط خود میتوانند به هدف های بزرگتری دست پیدا کنند.

1. آیا میدونستی فقط مشاوره پیش از ازدواج
توسط یک روانشناس میتونه برای ازدواج علمی و مفید باشه؟ برای تعیین وقت با مرکز مشاوره مکث تماس حاصل کنید. 02122618473 و 02122623587 در نظر بگیرید تیپ شخصیتی فصل ها و ماهها جنبه فان و سرگرمی دارد.

2. رگ خواب مردان ازدیبهشت ماه چیست؟ مرد اردیبهشت ماه رگ خواب خود را از خانه و خانواده به دست میاورد. زمانی که همسر مرد اردیبهشت ماه متوجه این موضوع بشود قطعاً با فراهم کردن آسایش در خانه رگ خواب مرد اردیبهشت ماه را فراهم کرده است.

3. زن مناسب مرد اردیبهشت ماهی کیست؟ زنان خانه دار که آشپزی خوبی دارند قطعاً میتوانند همسران مناسبی برای مرد متولد اردیبهشت ماه باشند. زیبایی ظاهری آنقدرها برای مردان اردیبهشت ماه مهم نیست که خانه داری و همسر داری زنانی که انتخاب میکنند مهم است.

4. تعریف کهن الگوی مردان اردیبهشت ماه چیست؟ کهن الگوی هفائستوس که در اکثر مردان اردیبهشت ماه وجود دارد کهن الگوی کار و تلاش و مهربانی است. مردان درونگرایی که با تلاش در حرفه و پیشه ایی که انتخاب میکنند میتوانند آرامش را به خود و خانواده شان بیاورند.

لطفا جهت مشاوره در مورد «مرد اردیبهشتی یا هفائستوس و خصوصیات او» با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22004925 – 021 22623587 – 021

Thank you, I have recently been looking for information approximately this
subject for a while and yours is the best I have discovered till now.
But, what concerning the bottom line? Are you sure
concerning the source?

خیلی جالب بود و نزدیک به شخصیت نامزدم

خیلی جالب و خوب بود مطالب

این مورد رو استفاده کردم جواب داد

2. رگ خواب مردان ازدیبهشت ماه چیست؟
مرد اردیبهشت ماه رگ خواب خود را از خانه و خانواده به دست میاورد. زمانی که همسر مرد اردیبهشت ماه متوجه این موضوع بشود قطعاً با فراهم کردن آسایش در خانه رگ خواب مرد اردیبهشت ماه را فراهم کرده است.

لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

تلفن: 22004925 021

تلفن: 22623587 021

همراه: 1671664 0935

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

چگونه پسر اردیبهشتی را عاشق خود کنیم
چگونه پسر اردیبهشتی را عاشق خود کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *