چگونه پسر مخ بزنیم

 
helpkade
چگونه پسر مخ بزنیم
چگونه پسر مخ بزنیم

اگر به پسری در فامیل، دانشگاه یا محیط مجازی علاقه مند شده باشید و او به شما توجهی نشان ندهد، اینکه چطور میتوانید جذبش کنید واصطلاحا مخش را بزنید ممکن است یکی از دغدغه اصلی این روزهای شما شده باشد. اگرچه بسیاری از دختران از توانایی های خود برای جذب جنس مخالف آگاه نیستند و فکر میکنند فقط پسرها مهارت ذاتی برای مخ زدن دارند. اما برای تور کردن شوهر و مخ زدن برای ازدواج، دختران نیز میتوانند روش هایی را بکار گیرند. در واقع مخ زدن پسر موردعلاقه آنقدرها هم که فکر میکنید سخت و پیچیده نیست. در این مقاله به برسی روشهایی که برای مخ زدن توسط دخترها میتواند به صورت حضوری یا در فضای مجازی مورد استفاده قرار گیرد میپردازیم.

فهرست مطالب

عاشق کردن پسر و مخ زدن نیاز به صبر و حوصله زیادی دارد زیرا اینکه بتوانید به طرف مقابل ثابت کنید فردی جذاب و مورد اعتماد هستید ممکن است کمی طول بکشد. به طور کلی با بکارگیری روش های زیر میتوانید مخ یک پسر را در فامیل یا در دانشگاه بزنید:

بدون شک یکی از اصلی ترین نکاتی که در مخ زدن به صورت حضوری در فامیل و دانشگاه باید در نظر داشته باشید، ظاهر جذاب و شیک است. خوش لباس شیک پوش و معطر باشید. ابتدا به تیپ و سر و وضعتان برسید بعد شروع به مخ زنی یک پسر کنید. اما در عین حال جلف نباشید و از پوشش و آرایش زننده خودداری کنید.

پسرها عاشق دخترهای باجذبه، با اعتماد به نفس و مطمئن هستند. دختری که اعتماد به نفس بالایی دارد، ارزش درونی خودش را میداند و در نظر دیگران نیز با ارزش و خواستنی تر میشود. البته داشتن اعتماد به نفس برای مخ زنی به این معنا نیست که خودخواه و مغرور باشید، بلکه به این معناست که خودتان را کمتر از دیگران ندانید. غرور بیش از حد علاوه بر اینکه پسر موردنظرتان را جذب نمیکند او را میترساند و از شما دور میکند.چگونه پسر مخ بزنیم

نگاه خاص و معنی داراد یک روش ساده اما کاربردی برای مخ زدن پسرها است. اگر نگاهتان را با یک لبخند ملیح همراه کنید احتمالا به راحتی میتوانید پسر مورد نظر را با یک نگاه تور کنید. البته این نگاه را چند بار تکرارا نکیند و بیش از حد خیره نشوید. با نگاهتان قرار است این مفهوم را برسانید که تمایل به برقراری رابطه عاطفی با او دارید اما خیلی هم برایتان موضوع حیاتی و مهمی نیست.

یکی از شیوه های کلاسیک و کارآمد برای مخ زدن پسر مورد علاقه در دانشگاه و فامیل این است که در موقعیت مناسب از او کمک یا راهنمایی بخواهید. مخ زدن گاهی به سادگی پرسیدن آدرس یا گرفتن یک جزوه درسی میتواند باشد. اما اگر به دنبال روش حرفه ای تر برای مخ زنی پسرها هستید میتوانید روش های پیچیده تری را نیز بکار گیرید. مثلا در یک روز بارانی از پسر هم دانشگاهی یا فامیل بخواهید شما را تا مقصد خاصی همراهی کند یا برایتان یک تاکسی بگیرد یا حتی از او بخواهید برایتان در یک بطری نوشابه را باز کند. معمولا در این شرایط حس غیرت مندی و حمایتگری پسر شکوفا شده و به راحتی مخش زده میشود. پس درخواست کمک کنید تا برایتان از جان گذشتگی کنند!

برای جلب نظر یک پسر لازم نیست خیلی رفتار پیچیده ای داشته باشید. همین که شروع کنید به تعریف وتمجید های ساده از او، برای مخ زنی کفایت میکند! مثلا خیلی ساده از پیراهن او تعریف کنید و رفتارش یا ویژگی خاص شخصیتی که دارد را مورد تحسین و ستایش قرار دهید. معمولا پسرها با دیدن چنین رفتاری خودشان متوجه موضوع میشوند و در صورت تمایل قدم بعدی را برای آشنایی بیشتر با شما برمیدارند.

برای مخ زدن لازم است بسیار خوشرو، خوش اخلاق و با انرژی باشد. به خصوص در مکالمات اولیه برای جذب پسر و مخ زنی این موضوع خیلی اهمیت دارد. لازم است طرف مقابل حس مثبتی از شما دریافت کند تا دوست داشته باشد باز هم با شما تعامل برقرار کند.

گاهی شما از پسری در دانشگاه یا فامیل خوشتان آمده است، اما ترجیح میدهید ابتدا از طریق فضای مجازی مخ او را بزنید. درواقع برای مخ زدن پسر مغرور یا مخ زدن پسری در فامیل و دانشگاه، بد نیست ابتدا در فضای مجازی اصطلاحا آمار طرف را درآورید، سپس در صورت فراهم بودن شرایط رابطه ای را با او آغاز کنید. زیرا ممکن است شما ندانید او مایل به برقراری رابطه هست یا نه یا اینکه شرایط به صورتی باشد که مخ زدن به صورت حضوری امکان پذیر نباشد و ریسک زیادی داشته باشد. اگر از این راه وارد میشوید توجه داشته باشد که حداقل تا زمانی که اطلاعات لازم را به دست نیاورده اید، هویت خودتان را فاش نکنید. اگر در این مدت به صورت حضوری او را در دانشگاه یا فامیل دیدید، اصلا موضوع را به روی خودتان نیاورید و خیلی عادی و معمولی برخورد کنید.

موضوعات و حوزه های مورد علاقه پسر را بشناسید و از آن برای جذب او و مخ زدن استفاده کنید. مثلا اگر او به ورزش خاص، سینما یا نجوم علاقه مند است درمورد آن موضوع اطلاعات زیادی کسب کرده و با ذوق و هیجان زیادی درمورد آن صحبت کنید. به طوری که او هم دوست داشته باشد وارد مکالمه شود و در آن مورد اظهار نظر کند.

اگر در مکالماتی که برای مخ زدن پسر انجام میدهید اشاره کنید که ورزشکار هستید، احتمالا نظر او را بیشتر به خودتان جلب میکنید. زیرا ورزشکار بودن نشان میدهد شما برای سلامتی و شادابی تن و روان خود ارزش قائل هستید.

برای مخ زدن پسر هرگز شروع نکنید به غر زدن و ناله کردن و مرور خاطرات بد و ناگواری که برایتان افتاده است. به یاد داشته باشید شما قرار است یک خاطره خوب از خودتان برای او رقم بزنید. پس فعلا فقط از اتفاقات جالب و هیجان انگیز صحبت کنید و سعی کنید انرژی زیادی در صحبت کردن داشته باشید.

توجه و محبت بیش از حد اختیار زیادی به طرف مقابل میدهد. اینکار شما را آسیب پذیر و پسر را دلزده و سرد میکند. اجازه ندهید که او احساس تسلط زیاد بر شما پیدا کند. اطلاعات شخصی بیش از حد در اختیارش قرار ندهید. خودتان را بیچاره و مستأصل نشان ندهید و اصلا نگران این نباشید که فرایند مخ زنی با شکست مواجه شود. اگر طرف مقابل تمایلی برای آشنایی نشان نداد به جای سرخوردگی بر گزینه های مناسب دیگری که ممکن است برای شما وجود داشته باشد تمرکز کنید.

در گذشته دخترها و پسرها برای برقراری ارتباط و مخ زدن در کوچه و خیابان با هم آشنا میشدند و شماره رد و بدل میکردند اما امروزه قسمت زیادی از فرایند دوست یابی و مخ زدن جنس مخالف در فضاهای مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام شکل میگیرد. و بسیاری از مواقع علاقه و عشق در فضای مجازی ایجاد میشود.

اما چطور میتوانیم مخ پسر مورد علاقه مان را در فضای تلگرام و اینستاگرام بزنیم؟ در ادامه روش های مخ زنی در فضای مجازی را بیان میکنیم:

به طور کلی شوخ طبعی در مخ زدن و جذب طرف مقابل میتواند بسیار موثر باشد. اما در فضای مجازی شوخ طبع بودن و بانمک بودن اهمیت ویژه ای دارد زیرا میتواند طرف مقابل را سرذوق آورد و مکالمه چتی را برای او جذاب کند. پس همیشه چند تکه زبان و جوک مناسب برای مخ زدن در آستینتان داشته باشید، تا در موقعیت مناسب از آن ها استفاده کنید. همچنین اگر در چت کمی شیطنت کنید و سر به سر او بگذارید بر جذابیت شما افزوده می شود.

در چت تلگرامی و اینستاگرامی زیاد درمورد چیزی توضیح ندهید. از جمله های کوتاه و جالب استفاده کنید. سعی کنید کمی ابهام ایجاد کنید تا طرف مقابل کنجکاو شود بیشتر سوال بپرید و بیشتر شما را کشف کند. میتوانید از جمله های دو پهلو و بامزه برای اینکار استفاده کنید. در مورد حسی که نسبت به طرف مقابل دارید هم ابهام ایجاد کنید. یعنی به اصطلاح با دست پیش بکشید و با پا پس بزنید. از مکالمه با او هیجان زده باشید اما وابستگی خاصی نداشته باشید.

دقت کنید احساسات و لحن بیان شما در چت تلگرام و دایرکت اینستاگرام، با ایموجی و شکلک و گیف به طرف مقابل منتقل میشود. پس برای مخ زدن در چت به درستی از این عناصر استفاده کنید. به خصوص زمانی که طرف مقابل پیام جالبی فرستاده و منتظر واکنش شماست، حتما از گیف یا ایموجی مناسب در پاسخ استفاده کنید. همیشه چند گیف جدید و بامزه داشته باشید تا از آن برای هیجان انگیزتر شدن و جالب شدن مکالمه چتی استفاده کنید. از فیلترهای اسنپ چت و برنامه های دیگر نیز برای ارسال تصاویر بامزه از واکنش خودتان به موضوع میتوانید استفاده کنید.

درست است که در فضای مجازی هستید و درست است که هدف شما مخ زنی و جلب نظر طرف مقابل است اما این موضوع دلیل موجهی برای دروغگویی نیست. دروغ گفتن و اصطلاحا “خالی بستن” زیاد در چت و فضای مجازی علاوه بر اینکه کار اخلاقی و انسانی نیست، ممکن است اگر رابطه شما ادامه پیدا کند برایتان مشکل ساز شود و اعتماد طرف مقابل را به طور کامل از بین ببرد.

در چت کردن تلگرامی و اینستاگرامی لازم نیست زیاد پرسش و پاسخ های رسمی و اتو کشیده صورت بگیرد. اگر سوال شخصی میپرسید پشت سرهم نباشید و زیاد درمورد آن ریز نشوید تا حالت بازجویی پیدا نکند. طرف مقابل را در همان چت اول تخلیه اطلاعاتی نکنید و خودتان هم اطلاعات شخصی زیادی در اختیارش قرار ندهید. همینکه یک سری اطلاعات کلی درمورد او و ارزش هایش داشته باشید کافی است. در عوض خیلی راحت درمورد مسائل متفرقه مانند سیاست، موسیقی، فلسفه، آب و هوای شهرتان، درس و … صحبت کنید یا خاطره تعریف کنید. اگر شروع به صحبت درمورد موضوعی کردید و طرف مقابل زیاد استقبال نکرد به سراغ موضوع دیگری بروید و اینکار را تا زمانی که موضوع برای او هم جذاب باشد ادامه دهید. سپس میتوانید درمورد موضوع مورد علاقه او بیشتر صحبت کنید تا به وجد آید!

مهم نیست که میخواهید در فضای مجازی مخ بزنید یا به صورت حضوری و مهم نیست طرف مقابلتان چه شخصیتی دارد. شما در هر حال شخصیت خودتان را حفظ کنید، با ادب باشید، از شوخی ها و الفاظ رکیک، بی ادبانه و نامربوط در مکالمه استفاده نکنید. چنین رفتاری برای مخ زدن اصلا جالب نیست. حتی ممکن است در همان لحظه پسر واکنش منفی نشان ندهد، ولی شما در نظر او دختر با وقار و باکلاسی به نظر نخواهید رسید و از چشم او به راحتی خواهید افتاد. ضمن اینکه اینکار باعث میشود پسرهای ناشایست و اصطلاحا “دختر باز” به سمت شما جذب شوند.

منظور این است که برای زدن مخ طرف مقابل، جملاتی را در چت بکار ببرید که ناخوداگاه خودش را به صورت حضوری در کنار شما تصور کند. مثلا میتوانید بگویید “اگر یبار با هم بریم فلان جا احتمالا خیلی خوش بگذره…”

یک نکته مهم برای مخ زنی پسر در چت این است که اعتماد او را جلب کنید. زیرا افراد معمولا در چت و فضای مجازی راحت به دیگران اعتماد نمیکنند. اما اگر طرف مقابل حس کند شما به او اعتماد زیادی دارید احتمالا اعتماد او هم جلب خواهد شد. پس اگر مثلا ذکر کنید به خاطر اعتمادی که به او دارید میخواهید یک موضوع شخصی مهم که تا به حال به کسی نگفته اید با او در میان بگذارید و اینکار را انجام دهید، احتمالا او نیز به شما اعتماد میکند و برخی اطلاعات شخصی اش را به شما خواهد گفت!

منظور این است که اجازه ندهید مکالمه شما آنقدر ادامه پیدا کند که هیجانش کم کم افول کرده و سپس خداحافظی کنید. البته این روش شاید تا حدی عجیب به نظر برسد اما برای مخ زدن میتواند جواب بدهد. اگر در اوج هیجان یک مکالمه جالب، چت را ترک کنید طرف مقابل بیشتر مجذوبتان میشود، زیرا فکر او هنوز مشغول شماست و منتظر است که دوباره بتواند با شما ارتباطش را برقرار کند تا آن بحث هیجان انگیز ادامه پیدا کند. با اینکار میتوانید علاوه بر اینکه مخ پسر را به راحتی میزنید، جذابیت مکالمه را برای او تا مدت بیشتری حفظ کنید.

در دوره جذب مرد با موبایل آموزش میبینید(حتما اطلاعات دوره را بخوانید) چطور از طریق موبایل پسری که توجه‌تان را جلب کرده است سمت خودتان بکشید بدون اینکه بطور مستقیم به او ابراز تمایل کنید. چطور پیام دهید که از میان تمامی افرادی که ممکن است با او در ارتباط باشند، خاص و متفاوت جلوه کنید و  او جذب شما بشود. حتی در این دوره نحوه انتخاب بهترین و مناسب‌ترین عکس برای پروفایل نیز آموزش داده شده است، طوری‌که بدون نیاز به آرایش غلیظ و فتوشاپ کردن عکس، یک پروفایل زیبا که به بهترین شکل شخصیت و روحیاتتان را بیان می‌کند داشته باشید. در این دوره به شما آموزش داده می‌شود که برای جذب مرد مورد علاقه‌تان از ابتدای آشنایی تا حتی بعد از ازدواج در شرایط و موقعیت های مختلف چطور با او رفتار کنید و چه پیامی برای او بفرستید. و همینطور از فرستادن چه پیامی در چه مواقعی پرهیز کنید.برای تهیه دوره می توانید با شماره 02146015870 تماس بگیرید.

برای اینکه مخ یک پسر را در فامیل یا دانشگاه بزنید، ظاهر شیک و زیبایی داشته باشید، از او تعریف و تمجید کنید، خوش اخلاق باشید و از اتفاقات خوب و هیجان انگیز صحبت کنید. علایق او را بشناسید و درمورد این علایق صحبت کنید اما اختیار و محبت و وابستگی زیادی به او نشان ندهید.

برای مخ زدن در پسر زدن در چت تلگرام و اینستاگرام سعی کنید اعتماد او را جلب کنید، شوخ طبع و با نمک باشید، در مکالمات ابهام و کنجکاوی ایجاد کنید، از شکلک، ایموجی و گیف مناسب استفاده کنید و صداقت داشته باشید. برای جذاب بودن در مکالمه درمورد مسائل متفرقه صحبت کنید، با ادب و با کلاس باشید، تصور باهم بودن ایجاد کنید و گاهی مکالمه را نیمه تمام رها کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

55 بازدید

60 بازدید

133 بازدید

120 بازدید

198 بازدید

دیدگاه

نام *

چگونه پسر مخ بزنیم

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام من از یکی خوشم میاد ولی خودش نمیدونه غریبه هس، چیکار کنم تا باهاش آشنا شم ؟

سلام دوست گرامی بسیار مختصر نوشتید و جزییاتی از خودتان و او نگفتید. می‌توانید در دوره «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» شرکت کنید.

سلام . من از یک پسری خوشم اومده و اون منو تا به حال ندیده .ولی من اونو دیدم … میخوام برم بهش شماره بدم …. به نظرتون کارم درسته ؟؟؟

سلام دوست گرامی خیر کار شما درست نیست، چون ابراز علاقه مستقیم باعث می‌شود در آینده دچار چالش شوید. برای یادیگری راه‌حل‌های غیرمستقیم جذب عشق، می‌توانید در دوره «جذب عشق، از آشنایی تا ازدواج» رادیو عشق شرکت کنید.

سلام، در دایرکت اینستاگرام شخصی که طرفداران زیاد دارد و شما را ندیده است، چگونه میتوان نظر ایشان جلب کرد؟ امکان پذیر هست؟ مطمئنا خیلی‌ها عکس با ظاهر جذاب‌تر و تبحر در بیان کلمات دارند.

سلام دوست گرامی توجه نشان دادن به پست‌ها و استوری‌های ایشان می‌تواند مقدمه‌ای برای جلب توجه باشد. اما باید مراقب باشید که روی کسی که نه شما و نه ایشان هیچ شناختی از هم ندارید، سرمایه‌گذاری عاطفی و زمانی زیادی نکنید. همانطور که اشاره کردید ایشان طرفداران زیادی دارند، ابتدا از خود بپرسید به چه دلیلی از ایشان خوش‌تان آمده است؟ آیا عاشق شهرت او شده‌اید؟ چقدر امید دارید که میان طرفداراهایش به شما توجهی نشان دهد؟ اگر او فرد مشهور و معروفی است، امکان این مسأله بسیار کم است و بهتر است حسابی روی این رابطه نکنید تا زمان‌تان هدر نرود.

سلام وقتتون بخیر چطور پیامی بفرستم که برای اولین بار جواب بدهد ؟

سلام دوست عزیز باید شرایط‌تون بررسی بشه که رابطه‌تون تا به حال چطور بوده و بعد بر اساس شرایط و نوع رابطه‌تون راهنمایی بشید. بنابراین توصیه می‌کنم با سیستم مشاوره تلفنی تماس بگیرید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

اگر به پسری در فامیل، دانشگاه یا محیط مجازی علاقه مند شده باشید و او به شما توجهی نشان ندهد، اینکه چطور میتوانید جذبش کنید واصطلاحا مخش را بزنید ممکن است یکی از دغدغه اصلی این روزهای شما شده باشد. اگرچه بسیاری از دختران از توانایی های خود برای جذب جنس مخالف آگاه نیستند و فکر میکنند فقط پسرها مهارت ذاتی برای مخ زدن دارند. اما برای تور کردن شوهر و مخ زدن برای ازدواج، دختران نیز میتوانند روش هایی را بکار گیرند. در واقع مخ زدن پسر موردعلاقه آنقدرها هم که فکر میکنید سخت و پیچیده نیست. در این مقاله به برسی روشهایی که برای مخ زدن توسط دخترها میتواند به صورت حضوری یا در فضای مجازی مورد استفاده قرار گیرد میپردازیم.

فهرست مطالب

عاشق کردن پسر و مخ زدن نیاز به صبر و حوصله زیادی دارد زیرا اینکه بتوانید به طرف مقابل ثابت کنید فردی جذاب و مورد اعتماد هستید ممکن است کمی طول بکشد. به طور کلی با بکارگیری روش های زیر میتوانید مخ یک پسر را در فامیل یا در دانشگاه بزنید:

بدون شک یکی از اصلی ترین نکاتی که در مخ زدن به صورت حضوری در فامیل و دانشگاه باید در نظر داشته باشید، ظاهر جذاب و شیک است. خوش لباس شیک پوش و معطر باشید. ابتدا به تیپ و سر و وضعتان برسید بعد شروع به مخ زنی یک پسر کنید. اما در عین حال جلف نباشید و از پوشش و آرایش زننده خودداری کنید.

پسرها عاشق دخترهای باجذبه، با اعتماد به نفس و مطمئن هستند. دختری که اعتماد به نفس بالایی دارد، ارزش درونی خودش را میداند و در نظر دیگران نیز با ارزش و خواستنی تر میشود. البته داشتن اعتماد به نفس برای مخ زنی به این معنا نیست که خودخواه و مغرور باشید، بلکه به این معناست که خودتان را کمتر از دیگران ندانید. غرور بیش از حد علاوه بر اینکه پسر موردنظرتان را جذب نمیکند او را میترساند و از شما دور میکند.چگونه پسر مخ بزنیم

نگاه خاص و معنی داراد یک روش ساده اما کاربردی برای مخ زدن پسرها است. اگر نگاهتان را با یک لبخند ملیح همراه کنید احتمالا به راحتی میتوانید پسر مورد نظر را با یک نگاه تور کنید. البته این نگاه را چند بار تکرارا نکیند و بیش از حد خیره نشوید. با نگاهتان قرار است این مفهوم را برسانید که تمایل به برقراری رابطه عاطفی با او دارید اما خیلی هم برایتان موضوع حیاتی و مهمی نیست.

یکی از شیوه های کلاسیک و کارآمد برای مخ زدن پسر مورد علاقه در دانشگاه و فامیل این است که در موقعیت مناسب از او کمک یا راهنمایی بخواهید. مخ زدن گاهی به سادگی پرسیدن آدرس یا گرفتن یک جزوه درسی میتواند باشد. اما اگر به دنبال روش حرفه ای تر برای مخ زنی پسرها هستید میتوانید روش های پیچیده تری را نیز بکار گیرید. مثلا در یک روز بارانی از پسر هم دانشگاهی یا فامیل بخواهید شما را تا مقصد خاصی همراهی کند یا برایتان یک تاکسی بگیرد یا حتی از او بخواهید برایتان در یک بطری نوشابه را باز کند. معمولا در این شرایط حس غیرت مندی و حمایتگری پسر شکوفا شده و به راحتی مخش زده میشود. پس درخواست کمک کنید تا برایتان از جان گذشتگی کنند!

برای جلب نظر یک پسر لازم نیست خیلی رفتار پیچیده ای داشته باشید. همین که شروع کنید به تعریف وتمجید های ساده از او، برای مخ زنی کفایت میکند! مثلا خیلی ساده از پیراهن او تعریف کنید و رفتارش یا ویژگی خاص شخصیتی که دارد را مورد تحسین و ستایش قرار دهید. معمولا پسرها با دیدن چنین رفتاری خودشان متوجه موضوع میشوند و در صورت تمایل قدم بعدی را برای آشنایی بیشتر با شما برمیدارند.

برای مخ زدن لازم است بسیار خوشرو، خوش اخلاق و با انرژی باشد. به خصوص در مکالمات اولیه برای جذب پسر و مخ زنی این موضوع خیلی اهمیت دارد. لازم است طرف مقابل حس مثبتی از شما دریافت کند تا دوست داشته باشد باز هم با شما تعامل برقرار کند.

گاهی شما از پسری در دانشگاه یا فامیل خوشتان آمده است، اما ترجیح میدهید ابتدا از طریق فضای مجازی مخ او را بزنید. درواقع برای مخ زدن پسر مغرور یا مخ زدن پسری در فامیل و دانشگاه، بد نیست ابتدا در فضای مجازی اصطلاحا آمار طرف را درآورید، سپس در صورت فراهم بودن شرایط رابطه ای را با او آغاز کنید. زیرا ممکن است شما ندانید او مایل به برقراری رابطه هست یا نه یا اینکه شرایط به صورتی باشد که مخ زدن به صورت حضوری امکان پذیر نباشد و ریسک زیادی داشته باشد. اگر از این راه وارد میشوید توجه داشته باشد که حداقل تا زمانی که اطلاعات لازم را به دست نیاورده اید، هویت خودتان را فاش نکنید. اگر در این مدت به صورت حضوری او را در دانشگاه یا فامیل دیدید، اصلا موضوع را به روی خودتان نیاورید و خیلی عادی و معمولی برخورد کنید.

موضوعات و حوزه های مورد علاقه پسر را بشناسید و از آن برای جذب او و مخ زدن استفاده کنید. مثلا اگر او به ورزش خاص، سینما یا نجوم علاقه مند است درمورد آن موضوع اطلاعات زیادی کسب کرده و با ذوق و هیجان زیادی درمورد آن صحبت کنید. به طوری که او هم دوست داشته باشد وارد مکالمه شود و در آن مورد اظهار نظر کند.

اگر در مکالماتی که برای مخ زدن پسر انجام میدهید اشاره کنید که ورزشکار هستید، احتمالا نظر او را بیشتر به خودتان جلب میکنید. زیرا ورزشکار بودن نشان میدهد شما برای سلامتی و شادابی تن و روان خود ارزش قائل هستید.

برای مخ زدن پسر هرگز شروع نکنید به غر زدن و ناله کردن و مرور خاطرات بد و ناگواری که برایتان افتاده است. به یاد داشته باشید شما قرار است یک خاطره خوب از خودتان برای او رقم بزنید. پس فعلا فقط از اتفاقات جالب و هیجان انگیز صحبت کنید و سعی کنید انرژی زیادی در صحبت کردن داشته باشید.

توجه و محبت بیش از حد اختیار زیادی به طرف مقابل میدهد. اینکار شما را آسیب پذیر و پسر را دلزده و سرد میکند. اجازه ندهید که او احساس تسلط زیاد بر شما پیدا کند. اطلاعات شخصی بیش از حد در اختیارش قرار ندهید. خودتان را بیچاره و مستأصل نشان ندهید و اصلا نگران این نباشید که فرایند مخ زنی با شکست مواجه شود. اگر طرف مقابل تمایلی برای آشنایی نشان نداد به جای سرخوردگی بر گزینه های مناسب دیگری که ممکن است برای شما وجود داشته باشد تمرکز کنید.

در گذشته دخترها و پسرها برای برقراری ارتباط و مخ زدن در کوچه و خیابان با هم آشنا میشدند و شماره رد و بدل میکردند اما امروزه قسمت زیادی از فرایند دوست یابی و مخ زدن جنس مخالف در فضاهای مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام شکل میگیرد. و بسیاری از مواقع علاقه و عشق در فضای مجازی ایجاد میشود.

اما چطور میتوانیم مخ پسر مورد علاقه مان را در فضای تلگرام و اینستاگرام بزنیم؟ در ادامه روش های مخ زنی در فضای مجازی را بیان میکنیم:

به طور کلی شوخ طبعی در مخ زدن و جذب طرف مقابل میتواند بسیار موثر باشد. اما در فضای مجازی شوخ طبع بودن و بانمک بودن اهمیت ویژه ای دارد زیرا میتواند طرف مقابل را سرذوق آورد و مکالمه چتی را برای او جذاب کند. پس همیشه چند تکه زبان و جوک مناسب برای مخ زدن در آستینتان داشته باشید، تا در موقعیت مناسب از آن ها استفاده کنید. همچنین اگر در چت کمی شیطنت کنید و سر به سر او بگذارید بر جذابیت شما افزوده می شود.

در چت تلگرامی و اینستاگرامی زیاد درمورد چیزی توضیح ندهید. از جمله های کوتاه و جالب استفاده کنید. سعی کنید کمی ابهام ایجاد کنید تا طرف مقابل کنجکاو شود بیشتر سوال بپرید و بیشتر شما را کشف کند. میتوانید از جمله های دو پهلو و بامزه برای اینکار استفاده کنید. در مورد حسی که نسبت به طرف مقابل دارید هم ابهام ایجاد کنید. یعنی به اصطلاح با دست پیش بکشید و با پا پس بزنید. از مکالمه با او هیجان زده باشید اما وابستگی خاصی نداشته باشید.

دقت کنید احساسات و لحن بیان شما در چت تلگرام و دایرکت اینستاگرام، با ایموجی و شکلک و گیف به طرف مقابل منتقل میشود. پس برای مخ زدن در چت به درستی از این عناصر استفاده کنید. به خصوص زمانی که طرف مقابل پیام جالبی فرستاده و منتظر واکنش شماست، حتما از گیف یا ایموجی مناسب در پاسخ استفاده کنید. همیشه چند گیف جدید و بامزه داشته باشید تا از آن برای هیجان انگیزتر شدن و جالب شدن مکالمه چتی استفاده کنید. از فیلترهای اسنپ چت و برنامه های دیگر نیز برای ارسال تصاویر بامزه از واکنش خودتان به موضوع میتوانید استفاده کنید.

درست است که در فضای مجازی هستید و درست است که هدف شما مخ زنی و جلب نظر طرف مقابل است اما این موضوع دلیل موجهی برای دروغگویی نیست. دروغ گفتن و اصطلاحا “خالی بستن” زیاد در چت و فضای مجازی علاوه بر اینکه کار اخلاقی و انسانی نیست، ممکن است اگر رابطه شما ادامه پیدا کند برایتان مشکل ساز شود و اعتماد طرف مقابل را به طور کامل از بین ببرد.

در چت کردن تلگرامی و اینستاگرامی لازم نیست زیاد پرسش و پاسخ های رسمی و اتو کشیده صورت بگیرد. اگر سوال شخصی میپرسید پشت سرهم نباشید و زیاد درمورد آن ریز نشوید تا حالت بازجویی پیدا نکند. طرف مقابل را در همان چت اول تخلیه اطلاعاتی نکنید و خودتان هم اطلاعات شخصی زیادی در اختیارش قرار ندهید. همینکه یک سری اطلاعات کلی درمورد او و ارزش هایش داشته باشید کافی است. در عوض خیلی راحت درمورد مسائل متفرقه مانند سیاست، موسیقی، فلسفه، آب و هوای شهرتان، درس و … صحبت کنید یا خاطره تعریف کنید. اگر شروع به صحبت درمورد موضوعی کردید و طرف مقابل زیاد استقبال نکرد به سراغ موضوع دیگری بروید و اینکار را تا زمانی که موضوع برای او هم جذاب باشد ادامه دهید. سپس میتوانید درمورد موضوع مورد علاقه او بیشتر صحبت کنید تا به وجد آید!

مهم نیست که میخواهید در فضای مجازی مخ بزنید یا به صورت حضوری و مهم نیست طرف مقابلتان چه شخصیتی دارد. شما در هر حال شخصیت خودتان را حفظ کنید، با ادب باشید، از شوخی ها و الفاظ رکیک، بی ادبانه و نامربوط در مکالمه استفاده نکنید. چنین رفتاری برای مخ زدن اصلا جالب نیست. حتی ممکن است در همان لحظه پسر واکنش منفی نشان ندهد، ولی شما در نظر او دختر با وقار و باکلاسی به نظر نخواهید رسید و از چشم او به راحتی خواهید افتاد. ضمن اینکه اینکار باعث میشود پسرهای ناشایست و اصطلاحا “دختر باز” به سمت شما جذب شوند.

منظور این است که برای زدن مخ طرف مقابل، جملاتی را در چت بکار ببرید که ناخوداگاه خودش را به صورت حضوری در کنار شما تصور کند. مثلا میتوانید بگویید “اگر یبار با هم بریم فلان جا احتمالا خیلی خوش بگذره…”

یک نکته مهم برای مخ زنی پسر در چت این است که اعتماد او را جلب کنید. زیرا افراد معمولا در چت و فضای مجازی راحت به دیگران اعتماد نمیکنند. اما اگر طرف مقابل حس کند شما به او اعتماد زیادی دارید احتمالا اعتماد او هم جلب خواهد شد. پس اگر مثلا ذکر کنید به خاطر اعتمادی که به او دارید میخواهید یک موضوع شخصی مهم که تا به حال به کسی نگفته اید با او در میان بگذارید و اینکار را انجام دهید، احتمالا او نیز به شما اعتماد میکند و برخی اطلاعات شخصی اش را به شما خواهد گفت!

منظور این است که اجازه ندهید مکالمه شما آنقدر ادامه پیدا کند که هیجانش کم کم افول کرده و سپس خداحافظی کنید. البته این روش شاید تا حدی عجیب به نظر برسد اما برای مخ زدن میتواند جواب بدهد. اگر در اوج هیجان یک مکالمه جالب، چت را ترک کنید طرف مقابل بیشتر مجذوبتان میشود، زیرا فکر او هنوز مشغول شماست و منتظر است که دوباره بتواند با شما ارتباطش را برقرار کند تا آن بحث هیجان انگیز ادامه پیدا کند. با اینکار میتوانید علاوه بر اینکه مخ پسر را به راحتی میزنید، جذابیت مکالمه را برای او تا مدت بیشتری حفظ کنید.

در دوره جذب مرد با موبایل آموزش میبینید(حتما اطلاعات دوره را بخوانید) چطور از طریق موبایل پسری که توجه‌تان را جلب کرده است سمت خودتان بکشید بدون اینکه بطور مستقیم به او ابراز تمایل کنید. چطور پیام دهید که از میان تمامی افرادی که ممکن است با او در ارتباط باشند، خاص و متفاوت جلوه کنید و  او جذب شما بشود. حتی در این دوره نحوه انتخاب بهترین و مناسب‌ترین عکس برای پروفایل نیز آموزش داده شده است، طوری‌که بدون نیاز به آرایش غلیظ و فتوشاپ کردن عکس، یک پروفایل زیبا که به بهترین شکل شخصیت و روحیاتتان را بیان می‌کند داشته باشید. در این دوره به شما آموزش داده می‌شود که برای جذب مرد مورد علاقه‌تان از ابتدای آشنایی تا حتی بعد از ازدواج در شرایط و موقعیت های مختلف چطور با او رفتار کنید و چه پیامی برای او بفرستید. و همینطور از فرستادن چه پیامی در چه مواقعی پرهیز کنید.برای تهیه دوره می توانید با شماره 02146015870 تماس بگیرید.

برای اینکه مخ یک پسر را در فامیل یا دانشگاه بزنید، ظاهر شیک و زیبایی داشته باشید، از او تعریف و تمجید کنید، خوش اخلاق باشید و از اتفاقات خوب و هیجان انگیز صحبت کنید. علایق او را بشناسید و درمورد این علایق صحبت کنید اما اختیار و محبت و وابستگی زیادی به او نشان ندهید.

برای مخ زدن در پسر زدن در چت تلگرام و اینستاگرام سعی کنید اعتماد او را جلب کنید، شوخ طبع و با نمک باشید، در مکالمات ابهام و کنجکاوی ایجاد کنید، از شکلک، ایموجی و گیف مناسب استفاده کنید و صداقت داشته باشید. برای جذاب بودن در مکالمه درمورد مسائل متفرقه صحبت کنید، با ادب و با کلاس باشید، تصور باهم بودن ایجاد کنید و گاهی مکالمه را نیمه تمام رها کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

55 بازدید

60 بازدید

133 بازدید

120 بازدید

198 بازدید

دیدگاه

نام *

چگونه پسر مخ بزنیم

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام من از یکی خوشم میاد ولی خودش نمیدونه غریبه هس، چیکار کنم تا باهاش آشنا شم ؟

سلام دوست گرامی بسیار مختصر نوشتید و جزییاتی از خودتان و او نگفتید. می‌توانید در دوره «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» شرکت کنید.

سلام . من از یک پسری خوشم اومده و اون منو تا به حال ندیده .ولی من اونو دیدم … میخوام برم بهش شماره بدم …. به نظرتون کارم درسته ؟؟؟

سلام دوست گرامی خیر کار شما درست نیست، چون ابراز علاقه مستقیم باعث می‌شود در آینده دچار چالش شوید. برای یادیگری راه‌حل‌های غیرمستقیم جذب عشق، می‌توانید در دوره «جذب عشق، از آشنایی تا ازدواج» رادیو عشق شرکت کنید.

سلام، در دایرکت اینستاگرام شخصی که طرفداران زیاد دارد و شما را ندیده است، چگونه میتوان نظر ایشان جلب کرد؟ امکان پذیر هست؟ مطمئنا خیلی‌ها عکس با ظاهر جذاب‌تر و تبحر در بیان کلمات دارند.

سلام دوست گرامی توجه نشان دادن به پست‌ها و استوری‌های ایشان می‌تواند مقدمه‌ای برای جلب توجه باشد. اما باید مراقب باشید که روی کسی که نه شما و نه ایشان هیچ شناختی از هم ندارید، سرمایه‌گذاری عاطفی و زمانی زیادی نکنید. همانطور که اشاره کردید ایشان طرفداران زیادی دارند، ابتدا از خود بپرسید به چه دلیلی از ایشان خوش‌تان آمده است؟ آیا عاشق شهرت او شده‌اید؟ چقدر امید دارید که میان طرفداراهایش به شما توجهی نشان دهد؟ اگر او فرد مشهور و معروفی است، امکان این مسأله بسیار کم است و بهتر است حسابی روی این رابطه نکنید تا زمان‌تان هدر نرود.

سلام وقتتون بخیر چطور پیامی بفرستم که برای اولین بار جواب بدهد ؟

سلام دوست عزیز باید شرایط‌تون بررسی بشه که رابطه‌تون تا به حال چطور بوده و بعد بر اساس شرایط و نوع رابطه‌تون راهنمایی بشید. بنابراین توصیه می‌کنم با سیستم مشاوره تلفنی تماس بگیرید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

اگر به پسری در فامیل، دانشگاه یا محیط مجازی علاقه مند شده باشید و او به شما توجهی نشان ندهد، اینکه چطور میتوانید جذبش کنید واصطلاحا مخش را بزنید ممکن است یکی از دغدغه اصلی این روزهای شما شده باشد. اگرچه بسیاری از دختران از توانایی های خود برای جذب جنس مخالف آگاه نیستند و فکر میکنند فقط پسرها مهارت ذاتی برای مخ زدن دارند. اما برای تور کردن شوهر و مخ زدن برای ازدواج، دختران نیز میتوانند روش هایی را بکار گیرند. در واقع مخ زدن پسر موردعلاقه آنقدرها هم که فکر میکنید سخت و پیچیده نیست. در این مقاله به برسی روشهایی که برای مخ زدن توسط دخترها میتواند به صورت حضوری یا در فضای مجازی مورد استفاده قرار گیرد میپردازیم.

فهرست مطالب

عاشق کردن پسر و مخ زدن نیاز به صبر و حوصله زیادی دارد زیرا اینکه بتوانید به طرف مقابل ثابت کنید فردی جذاب و مورد اعتماد هستید ممکن است کمی طول بکشد. به طور کلی با بکارگیری روش های زیر میتوانید مخ یک پسر را در فامیل یا در دانشگاه بزنید:

بدون شک یکی از اصلی ترین نکاتی که در مخ زدن به صورت حضوری در فامیل و دانشگاه باید در نظر داشته باشید، ظاهر جذاب و شیک است. خوش لباس شیک پوش و معطر باشید. ابتدا به تیپ و سر و وضعتان برسید بعد شروع به مخ زنی یک پسر کنید. اما در عین حال جلف نباشید و از پوشش و آرایش زننده خودداری کنید.

پسرها عاشق دخترهای باجذبه، با اعتماد به نفس و مطمئن هستند. دختری که اعتماد به نفس بالایی دارد، ارزش درونی خودش را میداند و در نظر دیگران نیز با ارزش و خواستنی تر میشود. البته داشتن اعتماد به نفس برای مخ زنی به این معنا نیست که خودخواه و مغرور باشید، بلکه به این معناست که خودتان را کمتر از دیگران ندانید. غرور بیش از حد علاوه بر اینکه پسر موردنظرتان را جذب نمیکند او را میترساند و از شما دور میکند.چگونه پسر مخ بزنیم

نگاه خاص و معنی داراد یک روش ساده اما کاربردی برای مخ زدن پسرها است. اگر نگاهتان را با یک لبخند ملیح همراه کنید احتمالا به راحتی میتوانید پسر مورد نظر را با یک نگاه تور کنید. البته این نگاه را چند بار تکرارا نکیند و بیش از حد خیره نشوید. با نگاهتان قرار است این مفهوم را برسانید که تمایل به برقراری رابطه عاطفی با او دارید اما خیلی هم برایتان موضوع حیاتی و مهمی نیست.

یکی از شیوه های کلاسیک و کارآمد برای مخ زدن پسر مورد علاقه در دانشگاه و فامیل این است که در موقعیت مناسب از او کمک یا راهنمایی بخواهید. مخ زدن گاهی به سادگی پرسیدن آدرس یا گرفتن یک جزوه درسی میتواند باشد. اما اگر به دنبال روش حرفه ای تر برای مخ زنی پسرها هستید میتوانید روش های پیچیده تری را نیز بکار گیرید. مثلا در یک روز بارانی از پسر هم دانشگاهی یا فامیل بخواهید شما را تا مقصد خاصی همراهی کند یا برایتان یک تاکسی بگیرد یا حتی از او بخواهید برایتان در یک بطری نوشابه را باز کند. معمولا در این شرایط حس غیرت مندی و حمایتگری پسر شکوفا شده و به راحتی مخش زده میشود. پس درخواست کمک کنید تا برایتان از جان گذشتگی کنند!

برای جلب نظر یک پسر لازم نیست خیلی رفتار پیچیده ای داشته باشید. همین که شروع کنید به تعریف وتمجید های ساده از او، برای مخ زنی کفایت میکند! مثلا خیلی ساده از پیراهن او تعریف کنید و رفتارش یا ویژگی خاص شخصیتی که دارد را مورد تحسین و ستایش قرار دهید. معمولا پسرها با دیدن چنین رفتاری خودشان متوجه موضوع میشوند و در صورت تمایل قدم بعدی را برای آشنایی بیشتر با شما برمیدارند.

برای مخ زدن لازم است بسیار خوشرو، خوش اخلاق و با انرژی باشد. به خصوص در مکالمات اولیه برای جذب پسر و مخ زنی این موضوع خیلی اهمیت دارد. لازم است طرف مقابل حس مثبتی از شما دریافت کند تا دوست داشته باشد باز هم با شما تعامل برقرار کند.

گاهی شما از پسری در دانشگاه یا فامیل خوشتان آمده است، اما ترجیح میدهید ابتدا از طریق فضای مجازی مخ او را بزنید. درواقع برای مخ زدن پسر مغرور یا مخ زدن پسری در فامیل و دانشگاه، بد نیست ابتدا در فضای مجازی اصطلاحا آمار طرف را درآورید، سپس در صورت فراهم بودن شرایط رابطه ای را با او آغاز کنید. زیرا ممکن است شما ندانید او مایل به برقراری رابطه هست یا نه یا اینکه شرایط به صورتی باشد که مخ زدن به صورت حضوری امکان پذیر نباشد و ریسک زیادی داشته باشد. اگر از این راه وارد میشوید توجه داشته باشد که حداقل تا زمانی که اطلاعات لازم را به دست نیاورده اید، هویت خودتان را فاش نکنید. اگر در این مدت به صورت حضوری او را در دانشگاه یا فامیل دیدید، اصلا موضوع را به روی خودتان نیاورید و خیلی عادی و معمولی برخورد کنید.

موضوعات و حوزه های مورد علاقه پسر را بشناسید و از آن برای جذب او و مخ زدن استفاده کنید. مثلا اگر او به ورزش خاص، سینما یا نجوم علاقه مند است درمورد آن موضوع اطلاعات زیادی کسب کرده و با ذوق و هیجان زیادی درمورد آن صحبت کنید. به طوری که او هم دوست داشته باشد وارد مکالمه شود و در آن مورد اظهار نظر کند.

اگر در مکالماتی که برای مخ زدن پسر انجام میدهید اشاره کنید که ورزشکار هستید، احتمالا نظر او را بیشتر به خودتان جلب میکنید. زیرا ورزشکار بودن نشان میدهد شما برای سلامتی و شادابی تن و روان خود ارزش قائل هستید.

برای مخ زدن پسر هرگز شروع نکنید به غر زدن و ناله کردن و مرور خاطرات بد و ناگواری که برایتان افتاده است. به یاد داشته باشید شما قرار است یک خاطره خوب از خودتان برای او رقم بزنید. پس فعلا فقط از اتفاقات جالب و هیجان انگیز صحبت کنید و سعی کنید انرژی زیادی در صحبت کردن داشته باشید.

توجه و محبت بیش از حد اختیار زیادی به طرف مقابل میدهد. اینکار شما را آسیب پذیر و پسر را دلزده و سرد میکند. اجازه ندهید که او احساس تسلط زیاد بر شما پیدا کند. اطلاعات شخصی بیش از حد در اختیارش قرار ندهید. خودتان را بیچاره و مستأصل نشان ندهید و اصلا نگران این نباشید که فرایند مخ زنی با شکست مواجه شود. اگر طرف مقابل تمایلی برای آشنایی نشان نداد به جای سرخوردگی بر گزینه های مناسب دیگری که ممکن است برای شما وجود داشته باشد تمرکز کنید.

در گذشته دخترها و پسرها برای برقراری ارتباط و مخ زدن در کوچه و خیابان با هم آشنا میشدند و شماره رد و بدل میکردند اما امروزه قسمت زیادی از فرایند دوست یابی و مخ زدن جنس مخالف در فضاهای مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام شکل میگیرد. و بسیاری از مواقع علاقه و عشق در فضای مجازی ایجاد میشود.

اما چطور میتوانیم مخ پسر مورد علاقه مان را در فضای تلگرام و اینستاگرام بزنیم؟ در ادامه روش های مخ زنی در فضای مجازی را بیان میکنیم:

به طور کلی شوخ طبعی در مخ زدن و جذب طرف مقابل میتواند بسیار موثر باشد. اما در فضای مجازی شوخ طبع بودن و بانمک بودن اهمیت ویژه ای دارد زیرا میتواند طرف مقابل را سرذوق آورد و مکالمه چتی را برای او جذاب کند. پس همیشه چند تکه زبان و جوک مناسب برای مخ زدن در آستینتان داشته باشید، تا در موقعیت مناسب از آن ها استفاده کنید. همچنین اگر در چت کمی شیطنت کنید و سر به سر او بگذارید بر جذابیت شما افزوده می شود.

در چت تلگرامی و اینستاگرامی زیاد درمورد چیزی توضیح ندهید. از جمله های کوتاه و جالب استفاده کنید. سعی کنید کمی ابهام ایجاد کنید تا طرف مقابل کنجکاو شود بیشتر سوال بپرید و بیشتر شما را کشف کند. میتوانید از جمله های دو پهلو و بامزه برای اینکار استفاده کنید. در مورد حسی که نسبت به طرف مقابل دارید هم ابهام ایجاد کنید. یعنی به اصطلاح با دست پیش بکشید و با پا پس بزنید. از مکالمه با او هیجان زده باشید اما وابستگی خاصی نداشته باشید.

دقت کنید احساسات و لحن بیان شما در چت تلگرام و دایرکت اینستاگرام، با ایموجی و شکلک و گیف به طرف مقابل منتقل میشود. پس برای مخ زدن در چت به درستی از این عناصر استفاده کنید. به خصوص زمانی که طرف مقابل پیام جالبی فرستاده و منتظر واکنش شماست، حتما از گیف یا ایموجی مناسب در پاسخ استفاده کنید. همیشه چند گیف جدید و بامزه داشته باشید تا از آن برای هیجان انگیزتر شدن و جالب شدن مکالمه چتی استفاده کنید. از فیلترهای اسنپ چت و برنامه های دیگر نیز برای ارسال تصاویر بامزه از واکنش خودتان به موضوع میتوانید استفاده کنید.

درست است که در فضای مجازی هستید و درست است که هدف شما مخ زنی و جلب نظر طرف مقابل است اما این موضوع دلیل موجهی برای دروغگویی نیست. دروغ گفتن و اصطلاحا “خالی بستن” زیاد در چت و فضای مجازی علاوه بر اینکه کار اخلاقی و انسانی نیست، ممکن است اگر رابطه شما ادامه پیدا کند برایتان مشکل ساز شود و اعتماد طرف مقابل را به طور کامل از بین ببرد.

در چت کردن تلگرامی و اینستاگرامی لازم نیست زیاد پرسش و پاسخ های رسمی و اتو کشیده صورت بگیرد. اگر سوال شخصی میپرسید پشت سرهم نباشید و زیاد درمورد آن ریز نشوید تا حالت بازجویی پیدا نکند. طرف مقابل را در همان چت اول تخلیه اطلاعاتی نکنید و خودتان هم اطلاعات شخصی زیادی در اختیارش قرار ندهید. همینکه یک سری اطلاعات کلی درمورد او و ارزش هایش داشته باشید کافی است. در عوض خیلی راحت درمورد مسائل متفرقه مانند سیاست، موسیقی، فلسفه، آب و هوای شهرتان، درس و … صحبت کنید یا خاطره تعریف کنید. اگر شروع به صحبت درمورد موضوعی کردید و طرف مقابل زیاد استقبال نکرد به سراغ موضوع دیگری بروید و اینکار را تا زمانی که موضوع برای او هم جذاب باشد ادامه دهید. سپس میتوانید درمورد موضوع مورد علاقه او بیشتر صحبت کنید تا به وجد آید!

مهم نیست که میخواهید در فضای مجازی مخ بزنید یا به صورت حضوری و مهم نیست طرف مقابلتان چه شخصیتی دارد. شما در هر حال شخصیت خودتان را حفظ کنید، با ادب باشید، از شوخی ها و الفاظ رکیک، بی ادبانه و نامربوط در مکالمه استفاده نکنید. چنین رفتاری برای مخ زدن اصلا جالب نیست. حتی ممکن است در همان لحظه پسر واکنش منفی نشان ندهد، ولی شما در نظر او دختر با وقار و باکلاسی به نظر نخواهید رسید و از چشم او به راحتی خواهید افتاد. ضمن اینکه اینکار باعث میشود پسرهای ناشایست و اصطلاحا “دختر باز” به سمت شما جذب شوند.

منظور این است که برای زدن مخ طرف مقابل، جملاتی را در چت بکار ببرید که ناخوداگاه خودش را به صورت حضوری در کنار شما تصور کند. مثلا میتوانید بگویید “اگر یبار با هم بریم فلان جا احتمالا خیلی خوش بگذره…”

یک نکته مهم برای مخ زنی پسر در چت این است که اعتماد او را جلب کنید. زیرا افراد معمولا در چت و فضای مجازی راحت به دیگران اعتماد نمیکنند. اما اگر طرف مقابل حس کند شما به او اعتماد زیادی دارید احتمالا اعتماد او هم جلب خواهد شد. پس اگر مثلا ذکر کنید به خاطر اعتمادی که به او دارید میخواهید یک موضوع شخصی مهم که تا به حال به کسی نگفته اید با او در میان بگذارید و اینکار را انجام دهید، احتمالا او نیز به شما اعتماد میکند و برخی اطلاعات شخصی اش را به شما خواهد گفت!

منظور این است که اجازه ندهید مکالمه شما آنقدر ادامه پیدا کند که هیجانش کم کم افول کرده و سپس خداحافظی کنید. البته این روش شاید تا حدی عجیب به نظر برسد اما برای مخ زدن میتواند جواب بدهد. اگر در اوج هیجان یک مکالمه جالب، چت را ترک کنید طرف مقابل بیشتر مجذوبتان میشود، زیرا فکر او هنوز مشغول شماست و منتظر است که دوباره بتواند با شما ارتباطش را برقرار کند تا آن بحث هیجان انگیز ادامه پیدا کند. با اینکار میتوانید علاوه بر اینکه مخ پسر را به راحتی میزنید، جذابیت مکالمه را برای او تا مدت بیشتری حفظ کنید.

در دوره جذب مرد با موبایل آموزش میبینید(حتما اطلاعات دوره را بخوانید) چطور از طریق موبایل پسری که توجه‌تان را جلب کرده است سمت خودتان بکشید بدون اینکه بطور مستقیم به او ابراز تمایل کنید. چطور پیام دهید که از میان تمامی افرادی که ممکن است با او در ارتباط باشند، خاص و متفاوت جلوه کنید و  او جذب شما بشود. حتی در این دوره نحوه انتخاب بهترین و مناسب‌ترین عکس برای پروفایل نیز آموزش داده شده است، طوری‌که بدون نیاز به آرایش غلیظ و فتوشاپ کردن عکس، یک پروفایل زیبا که به بهترین شکل شخصیت و روحیاتتان را بیان می‌کند داشته باشید. در این دوره به شما آموزش داده می‌شود که برای جذب مرد مورد علاقه‌تان از ابتدای آشنایی تا حتی بعد از ازدواج در شرایط و موقعیت های مختلف چطور با او رفتار کنید و چه پیامی برای او بفرستید. و همینطور از فرستادن چه پیامی در چه مواقعی پرهیز کنید.برای تهیه دوره می توانید با شماره 02146015870 تماس بگیرید.

برای اینکه مخ یک پسر را در فامیل یا دانشگاه بزنید، ظاهر شیک و زیبایی داشته باشید، از او تعریف و تمجید کنید، خوش اخلاق باشید و از اتفاقات خوب و هیجان انگیز صحبت کنید. علایق او را بشناسید و درمورد این علایق صحبت کنید اما اختیار و محبت و وابستگی زیادی به او نشان ندهید.

برای مخ زدن در پسر زدن در چت تلگرام و اینستاگرام سعی کنید اعتماد او را جلب کنید، شوخ طبع و با نمک باشید، در مکالمات ابهام و کنجکاوی ایجاد کنید، از شکلک، ایموجی و گیف مناسب استفاده کنید و صداقت داشته باشید. برای جذاب بودن در مکالمه درمورد مسائل متفرقه صحبت کنید، با ادب و با کلاس باشید، تصور باهم بودن ایجاد کنید و گاهی مکالمه را نیمه تمام رها کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

55 بازدید

60 بازدید

133 بازدید

120 بازدید

198 بازدید

دیدگاه

نام *

چگونه پسر مخ بزنیم

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام من از یکی خوشم میاد ولی خودش نمیدونه غریبه هس، چیکار کنم تا باهاش آشنا شم ؟

سلام دوست گرامی بسیار مختصر نوشتید و جزییاتی از خودتان و او نگفتید. می‌توانید در دوره «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» شرکت کنید.

سلام . من از یک پسری خوشم اومده و اون منو تا به حال ندیده .ولی من اونو دیدم … میخوام برم بهش شماره بدم …. به نظرتون کارم درسته ؟؟؟

سلام دوست گرامی خیر کار شما درست نیست، چون ابراز علاقه مستقیم باعث می‌شود در آینده دچار چالش شوید. برای یادیگری راه‌حل‌های غیرمستقیم جذب عشق، می‌توانید در دوره «جذب عشق، از آشنایی تا ازدواج» رادیو عشق شرکت کنید.

سلام، در دایرکت اینستاگرام شخصی که طرفداران زیاد دارد و شما را ندیده است، چگونه میتوان نظر ایشان جلب کرد؟ امکان پذیر هست؟ مطمئنا خیلی‌ها عکس با ظاهر جذاب‌تر و تبحر در بیان کلمات دارند.

سلام دوست گرامی توجه نشان دادن به پست‌ها و استوری‌های ایشان می‌تواند مقدمه‌ای برای جلب توجه باشد. اما باید مراقب باشید که روی کسی که نه شما و نه ایشان هیچ شناختی از هم ندارید، سرمایه‌گذاری عاطفی و زمانی زیادی نکنید. همانطور که اشاره کردید ایشان طرفداران زیادی دارند، ابتدا از خود بپرسید به چه دلیلی از ایشان خوش‌تان آمده است؟ آیا عاشق شهرت او شده‌اید؟ چقدر امید دارید که میان طرفداراهایش به شما توجهی نشان دهد؟ اگر او فرد مشهور و معروفی است، امکان این مسأله بسیار کم است و بهتر است حسابی روی این رابطه نکنید تا زمان‌تان هدر نرود.

سلام وقتتون بخیر چطور پیامی بفرستم که برای اولین بار جواب بدهد ؟

سلام دوست عزیز باید شرایط‌تون بررسی بشه که رابطه‌تون تا به حال چطور بوده و بعد بر اساس شرایط و نوع رابطه‌تون راهنمایی بشید. بنابراین توصیه می‌کنم با سیستم مشاوره تلفنی تماس بگیرید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

اگر به پسری در فامیل، دانشگاه یا محیط مجازی علاقه مند شده باشید و او به شما توجهی نشان ندهد، اینکه چطور میتوانید جذبش کنید واصطلاحا مخش را بزنید ممکن است یکی از دغدغه اصلی این روزهای شما شده باشد. اگرچه بسیاری از دختران از توانایی های خود برای جذب جنس مخالف آگاه نیستند و فکر میکنند فقط پسرها مهارت ذاتی برای مخ زدن دارند. اما برای تور کردن شوهر و مخ زدن برای ازدواج، دختران نیز میتوانند روش هایی را بکار گیرند. در واقع مخ زدن پسر موردعلاقه آنقدرها هم که فکر میکنید سخت و پیچیده نیست. در این مقاله به برسی روشهایی که برای مخ زدن توسط دخترها میتواند به صورت حضوری یا در فضای مجازی مورد استفاده قرار گیرد میپردازیم.

فهرست مطالب

عاشق کردن پسر و مخ زدن نیاز به صبر و حوصله زیادی دارد زیرا اینکه بتوانید به طرف مقابل ثابت کنید فردی جذاب و مورد اعتماد هستید ممکن است کمی طول بکشد. به طور کلی با بکارگیری روش های زیر میتوانید مخ یک پسر را در فامیل یا در دانشگاه بزنید:

بدون شک یکی از اصلی ترین نکاتی که در مخ زدن به صورت حضوری در فامیل و دانشگاه باید در نظر داشته باشید، ظاهر جذاب و شیک است. خوش لباس شیک پوش و معطر باشید. ابتدا به تیپ و سر و وضعتان برسید بعد شروع به مخ زنی یک پسر کنید. اما در عین حال جلف نباشید و از پوشش و آرایش زننده خودداری کنید.

پسرها عاشق دخترهای باجذبه، با اعتماد به نفس و مطمئن هستند. دختری که اعتماد به نفس بالایی دارد، ارزش درونی خودش را میداند و در نظر دیگران نیز با ارزش و خواستنی تر میشود. البته داشتن اعتماد به نفس برای مخ زنی به این معنا نیست که خودخواه و مغرور باشید، بلکه به این معناست که خودتان را کمتر از دیگران ندانید. غرور بیش از حد علاوه بر اینکه پسر موردنظرتان را جذب نمیکند او را میترساند و از شما دور میکند.چگونه پسر مخ بزنیم

نگاه خاص و معنی داراد یک روش ساده اما کاربردی برای مخ زدن پسرها است. اگر نگاهتان را با یک لبخند ملیح همراه کنید احتمالا به راحتی میتوانید پسر مورد نظر را با یک نگاه تور کنید. البته این نگاه را چند بار تکرارا نکیند و بیش از حد خیره نشوید. با نگاهتان قرار است این مفهوم را برسانید که تمایل به برقراری رابطه عاطفی با او دارید اما خیلی هم برایتان موضوع حیاتی و مهمی نیست.

یکی از شیوه های کلاسیک و کارآمد برای مخ زدن پسر مورد علاقه در دانشگاه و فامیل این است که در موقعیت مناسب از او کمک یا راهنمایی بخواهید. مخ زدن گاهی به سادگی پرسیدن آدرس یا گرفتن یک جزوه درسی میتواند باشد. اما اگر به دنبال روش حرفه ای تر برای مخ زنی پسرها هستید میتوانید روش های پیچیده تری را نیز بکار گیرید. مثلا در یک روز بارانی از پسر هم دانشگاهی یا فامیل بخواهید شما را تا مقصد خاصی همراهی کند یا برایتان یک تاکسی بگیرد یا حتی از او بخواهید برایتان در یک بطری نوشابه را باز کند. معمولا در این شرایط حس غیرت مندی و حمایتگری پسر شکوفا شده و به راحتی مخش زده میشود. پس درخواست کمک کنید تا برایتان از جان گذشتگی کنند!

برای جلب نظر یک پسر لازم نیست خیلی رفتار پیچیده ای داشته باشید. همین که شروع کنید به تعریف وتمجید های ساده از او، برای مخ زنی کفایت میکند! مثلا خیلی ساده از پیراهن او تعریف کنید و رفتارش یا ویژگی خاص شخصیتی که دارد را مورد تحسین و ستایش قرار دهید. معمولا پسرها با دیدن چنین رفتاری خودشان متوجه موضوع میشوند و در صورت تمایل قدم بعدی را برای آشنایی بیشتر با شما برمیدارند.

برای مخ زدن لازم است بسیار خوشرو، خوش اخلاق و با انرژی باشد. به خصوص در مکالمات اولیه برای جذب پسر و مخ زنی این موضوع خیلی اهمیت دارد. لازم است طرف مقابل حس مثبتی از شما دریافت کند تا دوست داشته باشد باز هم با شما تعامل برقرار کند.

گاهی شما از پسری در دانشگاه یا فامیل خوشتان آمده است، اما ترجیح میدهید ابتدا از طریق فضای مجازی مخ او را بزنید. درواقع برای مخ زدن پسر مغرور یا مخ زدن پسری در فامیل و دانشگاه، بد نیست ابتدا در فضای مجازی اصطلاحا آمار طرف را درآورید، سپس در صورت فراهم بودن شرایط رابطه ای را با او آغاز کنید. زیرا ممکن است شما ندانید او مایل به برقراری رابطه هست یا نه یا اینکه شرایط به صورتی باشد که مخ زدن به صورت حضوری امکان پذیر نباشد و ریسک زیادی داشته باشد. اگر از این راه وارد میشوید توجه داشته باشد که حداقل تا زمانی که اطلاعات لازم را به دست نیاورده اید، هویت خودتان را فاش نکنید. اگر در این مدت به صورت حضوری او را در دانشگاه یا فامیل دیدید، اصلا موضوع را به روی خودتان نیاورید و خیلی عادی و معمولی برخورد کنید.

موضوعات و حوزه های مورد علاقه پسر را بشناسید و از آن برای جذب او و مخ زدن استفاده کنید. مثلا اگر او به ورزش خاص، سینما یا نجوم علاقه مند است درمورد آن موضوع اطلاعات زیادی کسب کرده و با ذوق و هیجان زیادی درمورد آن صحبت کنید. به طوری که او هم دوست داشته باشد وارد مکالمه شود و در آن مورد اظهار نظر کند.

اگر در مکالماتی که برای مخ زدن پسر انجام میدهید اشاره کنید که ورزشکار هستید، احتمالا نظر او را بیشتر به خودتان جلب میکنید. زیرا ورزشکار بودن نشان میدهد شما برای سلامتی و شادابی تن و روان خود ارزش قائل هستید.

برای مخ زدن پسر هرگز شروع نکنید به غر زدن و ناله کردن و مرور خاطرات بد و ناگواری که برایتان افتاده است. به یاد داشته باشید شما قرار است یک خاطره خوب از خودتان برای او رقم بزنید. پس فعلا فقط از اتفاقات جالب و هیجان انگیز صحبت کنید و سعی کنید انرژی زیادی در صحبت کردن داشته باشید.

توجه و محبت بیش از حد اختیار زیادی به طرف مقابل میدهد. اینکار شما را آسیب پذیر و پسر را دلزده و سرد میکند. اجازه ندهید که او احساس تسلط زیاد بر شما پیدا کند. اطلاعات شخصی بیش از حد در اختیارش قرار ندهید. خودتان را بیچاره و مستأصل نشان ندهید و اصلا نگران این نباشید که فرایند مخ زنی با شکست مواجه شود. اگر طرف مقابل تمایلی برای آشنایی نشان نداد به جای سرخوردگی بر گزینه های مناسب دیگری که ممکن است برای شما وجود داشته باشد تمرکز کنید.

در گذشته دخترها و پسرها برای برقراری ارتباط و مخ زدن در کوچه و خیابان با هم آشنا میشدند و شماره رد و بدل میکردند اما امروزه قسمت زیادی از فرایند دوست یابی و مخ زدن جنس مخالف در فضاهای مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام شکل میگیرد. و بسیاری از مواقع علاقه و عشق در فضای مجازی ایجاد میشود.

اما چطور میتوانیم مخ پسر مورد علاقه مان را در فضای تلگرام و اینستاگرام بزنیم؟ در ادامه روش های مخ زنی در فضای مجازی را بیان میکنیم:

به طور کلی شوخ طبعی در مخ زدن و جذب طرف مقابل میتواند بسیار موثر باشد. اما در فضای مجازی شوخ طبع بودن و بانمک بودن اهمیت ویژه ای دارد زیرا میتواند طرف مقابل را سرذوق آورد و مکالمه چتی را برای او جذاب کند. پس همیشه چند تکه زبان و جوک مناسب برای مخ زدن در آستینتان داشته باشید، تا در موقعیت مناسب از آن ها استفاده کنید. همچنین اگر در چت کمی شیطنت کنید و سر به سر او بگذارید بر جذابیت شما افزوده می شود.

در چت تلگرامی و اینستاگرامی زیاد درمورد چیزی توضیح ندهید. از جمله های کوتاه و جالب استفاده کنید. سعی کنید کمی ابهام ایجاد کنید تا طرف مقابل کنجکاو شود بیشتر سوال بپرید و بیشتر شما را کشف کند. میتوانید از جمله های دو پهلو و بامزه برای اینکار استفاده کنید. در مورد حسی که نسبت به طرف مقابل دارید هم ابهام ایجاد کنید. یعنی به اصطلاح با دست پیش بکشید و با پا پس بزنید. از مکالمه با او هیجان زده باشید اما وابستگی خاصی نداشته باشید.

دقت کنید احساسات و لحن بیان شما در چت تلگرام و دایرکت اینستاگرام، با ایموجی و شکلک و گیف به طرف مقابل منتقل میشود. پس برای مخ زدن در چت به درستی از این عناصر استفاده کنید. به خصوص زمانی که طرف مقابل پیام جالبی فرستاده و منتظر واکنش شماست، حتما از گیف یا ایموجی مناسب در پاسخ استفاده کنید. همیشه چند گیف جدید و بامزه داشته باشید تا از آن برای هیجان انگیزتر شدن و جالب شدن مکالمه چتی استفاده کنید. از فیلترهای اسنپ چت و برنامه های دیگر نیز برای ارسال تصاویر بامزه از واکنش خودتان به موضوع میتوانید استفاده کنید.

درست است که در فضای مجازی هستید و درست است که هدف شما مخ زنی و جلب نظر طرف مقابل است اما این موضوع دلیل موجهی برای دروغگویی نیست. دروغ گفتن و اصطلاحا “خالی بستن” زیاد در چت و فضای مجازی علاوه بر اینکه کار اخلاقی و انسانی نیست، ممکن است اگر رابطه شما ادامه پیدا کند برایتان مشکل ساز شود و اعتماد طرف مقابل را به طور کامل از بین ببرد.

در چت کردن تلگرامی و اینستاگرامی لازم نیست زیاد پرسش و پاسخ های رسمی و اتو کشیده صورت بگیرد. اگر سوال شخصی میپرسید پشت سرهم نباشید و زیاد درمورد آن ریز نشوید تا حالت بازجویی پیدا نکند. طرف مقابل را در همان چت اول تخلیه اطلاعاتی نکنید و خودتان هم اطلاعات شخصی زیادی در اختیارش قرار ندهید. همینکه یک سری اطلاعات کلی درمورد او و ارزش هایش داشته باشید کافی است. در عوض خیلی راحت درمورد مسائل متفرقه مانند سیاست، موسیقی، فلسفه، آب و هوای شهرتان، درس و … صحبت کنید یا خاطره تعریف کنید. اگر شروع به صحبت درمورد موضوعی کردید و طرف مقابل زیاد استقبال نکرد به سراغ موضوع دیگری بروید و اینکار را تا زمانی که موضوع برای او هم جذاب باشد ادامه دهید. سپس میتوانید درمورد موضوع مورد علاقه او بیشتر صحبت کنید تا به وجد آید!

مهم نیست که میخواهید در فضای مجازی مخ بزنید یا به صورت حضوری و مهم نیست طرف مقابلتان چه شخصیتی دارد. شما در هر حال شخصیت خودتان را حفظ کنید، با ادب باشید، از شوخی ها و الفاظ رکیک، بی ادبانه و نامربوط در مکالمه استفاده نکنید. چنین رفتاری برای مخ زدن اصلا جالب نیست. حتی ممکن است در همان لحظه پسر واکنش منفی نشان ندهد، ولی شما در نظر او دختر با وقار و باکلاسی به نظر نخواهید رسید و از چشم او به راحتی خواهید افتاد. ضمن اینکه اینکار باعث میشود پسرهای ناشایست و اصطلاحا “دختر باز” به سمت شما جذب شوند.

منظور این است که برای زدن مخ طرف مقابل، جملاتی را در چت بکار ببرید که ناخوداگاه خودش را به صورت حضوری در کنار شما تصور کند. مثلا میتوانید بگویید “اگر یبار با هم بریم فلان جا احتمالا خیلی خوش بگذره…”

یک نکته مهم برای مخ زنی پسر در چت این است که اعتماد او را جلب کنید. زیرا افراد معمولا در چت و فضای مجازی راحت به دیگران اعتماد نمیکنند. اما اگر طرف مقابل حس کند شما به او اعتماد زیادی دارید احتمالا اعتماد او هم جلب خواهد شد. پس اگر مثلا ذکر کنید به خاطر اعتمادی که به او دارید میخواهید یک موضوع شخصی مهم که تا به حال به کسی نگفته اید با او در میان بگذارید و اینکار را انجام دهید، احتمالا او نیز به شما اعتماد میکند و برخی اطلاعات شخصی اش را به شما خواهد گفت!

منظور این است که اجازه ندهید مکالمه شما آنقدر ادامه پیدا کند که هیجانش کم کم افول کرده و سپس خداحافظی کنید. البته این روش شاید تا حدی عجیب به نظر برسد اما برای مخ زدن میتواند جواب بدهد. اگر در اوج هیجان یک مکالمه جالب، چت را ترک کنید طرف مقابل بیشتر مجذوبتان میشود، زیرا فکر او هنوز مشغول شماست و منتظر است که دوباره بتواند با شما ارتباطش را برقرار کند تا آن بحث هیجان انگیز ادامه پیدا کند. با اینکار میتوانید علاوه بر اینکه مخ پسر را به راحتی میزنید، جذابیت مکالمه را برای او تا مدت بیشتری حفظ کنید.

در دوره جذب مرد با موبایل آموزش میبینید(حتما اطلاعات دوره را بخوانید) چطور از طریق موبایل پسری که توجه‌تان را جلب کرده است سمت خودتان بکشید بدون اینکه بطور مستقیم به او ابراز تمایل کنید. چطور پیام دهید که از میان تمامی افرادی که ممکن است با او در ارتباط باشند، خاص و متفاوت جلوه کنید و  او جذب شما بشود. حتی در این دوره نحوه انتخاب بهترین و مناسب‌ترین عکس برای پروفایل نیز آموزش داده شده است، طوری‌که بدون نیاز به آرایش غلیظ و فتوشاپ کردن عکس، یک پروفایل زیبا که به بهترین شکل شخصیت و روحیاتتان را بیان می‌کند داشته باشید. در این دوره به شما آموزش داده می‌شود که برای جذب مرد مورد علاقه‌تان از ابتدای آشنایی تا حتی بعد از ازدواج در شرایط و موقعیت های مختلف چطور با او رفتار کنید و چه پیامی برای او بفرستید. و همینطور از فرستادن چه پیامی در چه مواقعی پرهیز کنید.برای تهیه دوره می توانید با شماره 02146015870 تماس بگیرید.

برای اینکه مخ یک پسر را در فامیل یا دانشگاه بزنید، ظاهر شیک و زیبایی داشته باشید، از او تعریف و تمجید کنید، خوش اخلاق باشید و از اتفاقات خوب و هیجان انگیز صحبت کنید. علایق او را بشناسید و درمورد این علایق صحبت کنید اما اختیار و محبت و وابستگی زیادی به او نشان ندهید.

برای مخ زدن در پسر زدن در چت تلگرام و اینستاگرام سعی کنید اعتماد او را جلب کنید، شوخ طبع و با نمک باشید، در مکالمات ابهام و کنجکاوی ایجاد کنید، از شکلک، ایموجی و گیف مناسب استفاده کنید و صداقت داشته باشید. برای جذاب بودن در مکالمه درمورد مسائل متفرقه صحبت کنید، با ادب و با کلاس باشید، تصور باهم بودن ایجاد کنید و گاهی مکالمه را نیمه تمام رها کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

55 بازدید

60 بازدید

133 بازدید

120 بازدید

198 بازدید

دیدگاه

نام *

چگونه پسر مخ بزنیم

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام من از یکی خوشم میاد ولی خودش نمیدونه غریبه هس، چیکار کنم تا باهاش آشنا شم ؟

سلام دوست گرامی بسیار مختصر نوشتید و جزییاتی از خودتان و او نگفتید. می‌توانید در دوره «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» شرکت کنید.

سلام . من از یک پسری خوشم اومده و اون منو تا به حال ندیده .ولی من اونو دیدم … میخوام برم بهش شماره بدم …. به نظرتون کارم درسته ؟؟؟

سلام دوست گرامی خیر کار شما درست نیست، چون ابراز علاقه مستقیم باعث می‌شود در آینده دچار چالش شوید. برای یادیگری راه‌حل‌های غیرمستقیم جذب عشق، می‌توانید در دوره «جذب عشق، از آشنایی تا ازدواج» رادیو عشق شرکت کنید.

سلام، در دایرکت اینستاگرام شخصی که طرفداران زیاد دارد و شما را ندیده است، چگونه میتوان نظر ایشان جلب کرد؟ امکان پذیر هست؟ مطمئنا خیلی‌ها عکس با ظاهر جذاب‌تر و تبحر در بیان کلمات دارند.

سلام دوست گرامی توجه نشان دادن به پست‌ها و استوری‌های ایشان می‌تواند مقدمه‌ای برای جلب توجه باشد. اما باید مراقب باشید که روی کسی که نه شما و نه ایشان هیچ شناختی از هم ندارید، سرمایه‌گذاری عاطفی و زمانی زیادی نکنید. همانطور که اشاره کردید ایشان طرفداران زیادی دارند، ابتدا از خود بپرسید به چه دلیلی از ایشان خوش‌تان آمده است؟ آیا عاشق شهرت او شده‌اید؟ چقدر امید دارید که میان طرفداراهایش به شما توجهی نشان دهد؟ اگر او فرد مشهور و معروفی است، امکان این مسأله بسیار کم است و بهتر است حسابی روی این رابطه نکنید تا زمان‌تان هدر نرود.

سلام وقتتون بخیر چطور پیامی بفرستم که برای اولین بار جواب بدهد ؟

سلام دوست عزیز باید شرایط‌تون بررسی بشه که رابطه‌تون تا به حال چطور بوده و بعد بر اساس شرایط و نوع رابطه‌تون راهنمایی بشید. بنابراین توصیه می‌کنم با سیستم مشاوره تلفنی تماس بگیرید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

این واقعیت بر همه ما عیان است که از زمان خلقت تا کنون  تفاوت‌های وجودی زیادی بین مردان و زنان وجود داشته است و اتفاقا همین مسئله تفاوت‌ها در اخلاق، رفتار، احساس و به طور کلی تفاوت در خلقت است که این دو را برای هم جذاب نشان می‌دهد. رفتار‌ها، اخلاقیات و عکس العمل مردان و زنان با هم خیلی تفاوت دارند و در عین حال و با وجود تفاوت در بین این دو جنس، شباهت‌های زیادی بین مردان یا بین زنان وجود دارد و به همین دلیل اگر فردی بخواهد و یا تمایل داشته باشد که به نوعی در یکی از این دو جنسیت نسبت به خود عاطفه یا احساسات ایجاد کند و او را به خود علاقمند کند باید در قدم اول همان رفتار‌ها، علایق، احساسات و تفاوت‌های کلی را به خوبی بررسی کند و با توجه به آنها در این مسیر پیشرفت کند.

برای بسیاری از دختران این مسئله به احتمال زیاد اتفاق می‌افتد که نسبت به پسری علاقمند می‌شوند و یا در نظرشان جذاب می‌آید و خیلی اوقات او را مردی مناسب برای آینده و ازدواج می‌دانند و اما نمی‌دانند چگونه با او رفتار کنند و او را به دست بیاورند و یا به اصطلاح مخ پسر مورد نظرشان را بزنند و در این ارتباط اکثرا دچار تشویش و اضطراب می‌شوند و با به کارگیری رفتار نامناسب شکست می‌خورند.

این مقاله به شما کمک می‌کند که با استفاده از ترفند‌هایی که به شما معرفی می‌کنیم و اکثر  طبق نظر کارشناسان تایید  شده هستند به راحتی و با کمی صبر و حوصله مخ پسر دلخواه خودتون را بزنید و او را نسبت به خود علاقمند کنید و از این بابت نگرانی نداشته باشید. در حالت کلی در این مقاله می خواهیم در خصوص راه و روش های مخ زدن پسر اطلاعات کاملی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، پس با ما همراه باشید.

سوال: چطور می توانیم به بررسی روش های مخ زدن دختر بپردازیم؟ ایا راه و روشی برای آن وجود دارد؟ بله شما می توانید با مراجعه به دورهچگونه پسر مخ بزنیم

یکی از کار‌های ساده برای اینکه مخ پسر مورد علاقه خودتون را بزنید و توجه او را به سمت خودتون جلب کنید اینه که از کار‌ها، رفتار و یا ظاهر او به مقدار کم!! و نه زیاد تعریف کنید به طور مثال از رنگ لباس یا پوششی که دارد تعریف کرده و او را ستایش کنید و با انجام این کار پسر مورد علاقه شما خودش تا حدی متوجه منظورتان می‌شود و اگر بخواهد او نیز اقدام می‌کند و به سمت شما میاد.

میخواهم یاد بگیرم هر مردی را مجذوب و وابسته خودم کنم

با توجه به دنیای دور و بر ما و تنش و استرس‌های حاصل از آن، معمولا افرادبیشتر جذب کسانی می‌شوند که عموما شاد باشند و لبخند و شادی را فراموش نکنند چون این آدم‌ها هستند که باعث می‌شوند حتی فشار‌های روانی نیز در نظر فردی که با او هستند کم‌ رنگ‌تر شود.

اگر می‌خواهید به راحتی مخ پسر محبوبتون را بزنید و به او نزدیک شوید؛ راه سختی در پیش ندارید فقط کافی از هر موقیتی بخصوص موقعیت‌های عادی و معمولی شادی و خوشحالی ایجاد کنید و با لبخند‌هایتان او را شیفته خود کنید. در فضا مجازی حتما از کارهای روزانه و تفریحات خود عکس منتشر کنید چون تاثیر بسیاری دارد.

آقایان معمولا دوست ندارند با کسی دوست شوند که از خیلی از جنبه‌ها از آن‌ها موقعیت برتر و بهتری دارد بنابراین اگر حتی می‌خواهید با پسری رابطه برقرار کنید که در یکی از موقعیت‌ها مثلا سطح سواد یا مادیات و غیره از او بالاتر هستید هرگز برتری خود را از طریق بیان کردن و یا با رفتار به او نشان ندهید.

اکثر پسران معمولا به سمت دختری تمایل دارند که در مورد مسائل روز و در جنبه‌های خاص و مختلف حرفی برای گفتن دارند و بودن  و ارتباط برقرار کردن با دختری که از نظرشان با بقیه دختر‌ها  متفاوت هستند و در خیلی از جنبه‌ها به روز هستند برایشان هیجان انگیز است.

مقاله مرتبط: چطور دختر جذابی باشیم؟ 12 فاکتور اصلی برای جذابیت دختر

اگر می‌خواهید پسر مقابلتان جذب شما شود قطعا باید از خود استقلال نشان دهید و هیچ‌ گاه خود را به نوعی به او نشان ندهید که انگار به او احساس نیاز دارید چون با این کار به جای اینکه مخ پسر خاصی را بزنید و او را دلبسته کنید باعث دور کردن او از خودتان می‌شوید.

برای اینکه توجه پسر مورد علاقه‌ خودتان را جلب کنید و یا حس غرور و غیرت او را برانگیزید به طریق مختلف از او درخواست کمک کنید. سعی کنید درخواست‌هایی داشته باشید که در حد توانش است و یا بتواند آن را به راحتی برایتان انجام دهد. مثلا از او جزوه یا کتاب به امانت بخواهید و یا اگر در دانشگاه هستید درخواست کنید که کاری را به صورت مشارکتی انجام دهید و سایر کار‌ها که با توجه به شرایط خودتان و او می‌توانید در نظر بگیرید و مخ پسر مد نظر خودتون را به راحتی از این طریق بزنید.

خیلی از افراد دوست دارند که اطرافیانشان علایق و سلیقه‌های آن‌‌ها را بشناسند و برای آن احترام قائل شوند بنابراین اگر حتی شناخت زیادی از او ندارید می‌توانید از طریق دوستان، فضای مجازی و غیره اطلاعاتی در این زمینه بدست بیاورید و در اولین فرصت‌ها در مورد آن بحث کنید.

مثلا اگر می‌خواهید مخ پسر خاصی را بزنید و او به یک تیم ورزش ی علاقمند است یا به اثرات یک نویسنده یا خواننده معرف علاقه دارد؛ سعی کنید صحبت‌هایتان را در جهت علایق او سمت و سو دهید و در مورد آنها از او سوال کنید.

اگر از علاقه پسری را که دوستش دارید و می‌خواهید مخش را بزنید؛ خبر دارد مثلا رنگ‌های مورد علاقه و یا تیپی که می‌پسنندد، پس برای جذب او به آن سمت بروید و تیپ خودتان را تغییر دهید و در کل به ظاهر خودتان اهمیت دهید.

سعی کنید غلیط آرایش نکنید چون اکثر پسران آن را نمی‌پسندند و همیشه خوش لباس و خوش بو باشید  و همواره تناسب فیزیکی مناسب خودتان را حفظ کنید تا در نظر او جذاب‌تر باشید.

اگر می‌خواهید با جذابیت خود مخ پسر مورد علاقه‌یتان را بزنید هرگز سعی نکنید پشت سر دوستان مشترک و یا افراد دور و برتان غیبت کنید و یا با بدگویی کردن از آنان منفی بودن خود را به دیگران نشان ندهید و باعث افسرگی خود نشوید و به جای بدگویی و غیبت؛ بهتر است از دیگران تعریف کنید و نکات مثبت را یاد آور شوید.

برای اینکه مخ پسری را بزنید سعی کنید نه به طور مستیم بلکه با انجام رفتار‌ها و کار‌های غیر مستقیم توجه خود را بر روی او معطوف کنید به طور مثال در مورد او و کار‌هایش صحبت کنید و یا از او سوال‌های مختلف بپرسید.

خلقت مردان معمولا به گونه‌ای است که اگرچه در عین حال از دریافت محبت خوشحال می‌شوند و به آن نیاز دارند؛ اما زمانی که میزان محبتی که از طرف مقابلشان دریافت می‌کنند بیشتر از محبتی باشد که خود به او هدیه می‌دهند ممکن است تغییر کنند و سعی کنند از شما فاصله بگیرند چون به خاطر محبت زیادی دلزده می‌شوند؛ بنابراین با توجه به این ویژگی در اکثریت مردان سعی کنید تعادل را حفظ کنید و هرگز دچار افراط و تفریط نشوید.

با توجه به اینکه امروزه فضای مجازی از جمله تلگرام و اینستاگرام فضایی برای دوست یابی شده است؛ بنابراین اگر قصد دارید مخ پسر مورد علاقتون رو بزنید متوسل شدن به این فضا به نوبه خود به عنوان یکی از راه‌ها شاید کارساز باشد به عنوان مثال از شکلک‌های خنده دار، گیف‌های هیجان انگیز و محرک استفاده کنید، اوایل صحبت‌هایتان مودب باشید، سوالات شخصی بپرسید، او را بخندانید و حتی در فضای مجازی هم سعی کنید مثل فضای واقعی خودتان باشید و خود واقعیتان را به او نشان دهید.

مقاله مرتبط: سیاست زن: 11 سیاست زنانه که هر خانمی به آن نیاز دارد (جذب مردان)

زمانی که با پسری در ارتباط هستید یا با او صحبت می‌کنید و از طرفی چون به او علاقه دارید و قصد دارید مخ او را بزنید؛ پس سعی کنید هرگز خودتون را به حالتی نشان ندهید که انگار فردی بیچاره هستید. سعی کنید هنگامی که در معرض دید او و در حال بحث کردن با او هستید از درد دل‌ها و رنج‌های زندگی خود نگویید و مدام از اوضاع زندگی و دور و برتان شکایت نکنید چون آقایان اکثرا دوست دارند با فردی صحبت کنند که خاطرات شاد و لحظات شادی با او داشته باشند و این لحظات شاد در ذهنشان بماند.

سعی کنید برای اینکه توجهات رو به سمت خودتون جلب کنید وقتی که در میان جمع هستید و یا حتی وقتی که با پسری که به او علاقمندید به تنهایی صحبت می‌کنید؛ شجاع باشید و برای آنها جوک و لطیف تعریف کنید و یا از خاطرات مشترکی استفاده کنید که هر دو شما در آن شرکت داشته‌اید. پسر‌ها معمولا جذب دختری می‌شوند که باعث خنده و خوشحالی آنها شود و بذله گو باشد و این کار باید به شکل صحیح و دوستانه اجرا شود چون اگر از حد خارج شود دقیقا نتیجه عکس به بار می‌آید و پسر مورد علاقه‌یتان از شما دور می‌شود.

برای زدن مخ پسر سعی کنید برای اطرافیانتان از طریق انجام کار‌های کوچک محبت خود رانشان دهید و یا حس دوست داشتن خود را از طریق لبخند زدن و نگاه مستقیم با لبخند و غیره بکار ببرید و از این طریق، با انرژی بودن و اعتماد به نفس خود را نشان دهید و تا می‌توانید از چهره گرفته، اخمو و عبوس دوری کنید چون اصلا راهکار مناسبی نیست برای اینکه بتوانید مخ پسری را بزنید.

داشتن دوست پسر دروغگو می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. کسی دوست ندارد با فردی دروغگو وارد رابطه شود. اصولاً افراد به قصد ازدواج وارد رابطه با…

ممکن است جز آن دسته از افرادی باشید که مشکل زود وابسته شدن دارند. این ویژگی می‌تواند زندگی را بر انسان بسیار سخت کند. افرادی…

داشتن زندگی خشک و بدون خنده برای هیچ کسی جذاب نیست. شاید شخصیت‌های جدی به نظرمان جذاب بیایند اما در نهایت، افراد ترجیح می‌دهند با…

یکی از مواردی که در جامعه ما بسیار منع می‌شود، ازدواج با دختر بزرگتر است. اصولاً مردان بزرگتر از همسر خود هستند. حتی به صورت…




چگونه پسر مخ بزنیم


مقاله خوبی بود

خیلی خوب بود ممنون به درد خورد

از یه ادم خارجی خوشم امده چجوری مخشو بزنم

شاید باورتون نشه ولی من خودم پسرم دارم نیگا میکنم دخترا چجوری مخ پسرا رو میزنن😍😘
لطف کنین ی راه حل عالی هم واسه مخ زدن دخترا بزنید به قول بعضیا پسرای خوشگل مخ زدن بلد نیستن پس خودتون دست به کار شین و مخمون رو بزنین😁🤣😘😍🥰❤🤩

سلام خدمت شما
برای مخ زدن خانم ها بهترین آموزش کتاب الکترونیکی جنتلمن آنلاین هست.کاملا عملگرا و تضمینی

حالا که یاد گرفتین مخ بزنیم نمیخواین مخ منو بزنین😅🤨

خیلی عالی بود
میشه بگید
من از یه پسری خوشم میاد که تو کلاسم
و اینکه الان کرونا گرفته و نمیاد
میخوام پیام بدم میشه بگید چی بگم بهش

سلام و وقت بخیر
شما نباید مستقیم بهشون پیشنهاد بدید و حتی نباید طوری رفتار کنید که متوجه بشند
که علاقه شدیدی بهشون دارید چون ممکنه اصلا حسی به شما نداشته باشند
باید غیر مستقیم بهشون چراغ سبز نشون بدید تا خودشون یک قدم برای آشنایی با شما بردارند.
شما میتونید بابت احوال جویی که کرونا گرفتند بهشون پیام بدید
یا میتونید بابت کلاس سوال بپرسید
و یا در اینستاگرام یک یا نهایتا دو بار استوری طرف مقابل رو ریپلای کنید
مواطب باشید مرز باریکی این بین وجود داره.
برای یادگیری کامل جذب مردان پیشنهاد ما به شما پکیج آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد هست

کلیه حقوق این سایت متعلق به مجموعه آموزشی تکامل من میباشد.

سماتک

چگونه پسر مخ بزنیم

مخ پسر را می توان به شکل های مختلفی زد اگر عاشق پسری شده اید و نمی دانید که باید چجوری مخ پسر بزنیم در اینجا روشهای مخ زنی پسران را به شما معرفی خواهیم کرد همچنین اینجا می آموزید که چگونه مخ پسر فامیل را بزنیم پس با ما همراه باشید.

خونسرد و مطمئن باشید. از دست دادن یک پسر اتفاق ناگواری نیست. مثل اون هست.چیزی ک زیاده خواستگار

بهش نشون بدید که مهارت های خاص خودتون رو دارید. اما سرزنش نکنید با این مهارت ها. پسر ها دوست ندارند که ببینند طرفشون ازشون سر تر هست.

همیشه سعی کنید که روی مطالب کمی که میدونید اونها دوست دارند نظر بدید، اگه میدونید که والیبال دوست داره، بگید که خیلی دوست دارید که وقتی یک نفری که میشناسید داره بازی میکنه برید تماشاش کنید، بعد میگه. هی. من والیبال بازی میکنم میتونی بیای من رو ببینی.
اگر هنوز با هم ازدواج نکرده اید، به او خیلی اختیار ندهید

بیشتر زنان وقتی وارد رابطه با مرد دلخواه خود می شوند، همه فکر و احساس خود را برای او سرمایه گذاری می کنند. همین باعث می شود تا هیچ گاه متوجه نشوند رابطه کنونی آنها در چه شرایطی قرار دارد و قرار است به کجا برسد. هر چه بیشتر در مورد رابطه خود با مردتان حرف بزنید، او را بیشتر از خود دور خواهید کرد.

اگر این طور به رابطه نگاه کنید، راحت تر می توانید برای انتخاب گزینه های مختلف ذهن خود را باز بگذارید. به جای اینکه مرد خود را تهدید کنید یا با او اتمام‌حجت کنید که حتما این رابطه را به سرانجام برساند وگرنه شما به خواستگارتان جواب مثبت می دهید، چشمان خود را باز کنید تا مردان دیگر را نیز ببینید.

ملاقات کردن با مردهای دیگر که طالب ازدواج با چشم هستند نه تنها بد نیست که برای آینده شما بهتر هم هست. می توانید از میان انسان های مختلف، فردی را انتخاب کنید که وافعا ارزشش را دارد. خود را به یک مرد و یک رابطه محدود نکنید تا او نیز اگر نخواست تعهدی را قبول کند، شما سرخورده شوید.

لازم نیست که برای جذب اونها کارهای جلف بکنید. همین! از پیرهنشون خیلی شیرین تعریف کنید.

همیشه مستقیم بهش نگاه کنید. پسر ها این رو خیلی دوست دارند.

از طرف مخ تون صحبت کنید. گزارشگر کسی نخواست! پسر ها دوست دارند دختر ها زیاد حرف بزنند (برعکس اونی که فکر میکنید) اما دوست دارند که دختر ها فکر هاشون رو بیان کنند. نه این که چیزایی که اونا صد بار میبینند براشون تعریف کنند.

هیچ گاه، هیچ گاه ، هیچ گاه از اتفاقات بدی که افتاده ننالید. مثلاً با لحن دلسوزانه ای نگید. برادرم من رو اذیت میکنه. میتونید خیلی عادی این رو بگید و بعدش بخندید. انگار که یک جک گفتید و بعدش فراموشش کنید. یک پسر وقتی با شماست دوست داره شاد باشه. این خاطره ی خوبی در ذهنش نسبت به شما ایجاد میکنه. وقت نالیدن هم فرا میرسه!!صحبت یه عمره ها…

خودتون رو بیچاره نشون ندید، نگذارید طرف روی شما و اطلاعاتش در مورد شما مسلط باشه. البته تفریط نکنید. طوری که قیافه شما هم براش ناشناخته باشه. در مورد چیزایی که نشون میده شما یک آدم منعطفی هستید حتماً صحبت کنید.روش های عاشق کردن پسران
برای او غذا درست نکنید، برایش کادو نخرید و هزینه رستوران و تفریحات را پرداخت نکنید

بله، این کار به نظر بسیار غیرمنصفانه است اما کسی که هزینه رستوران و … را پرداخت می کند باید میان دوستی و وقت گذرانی با یک دوست معمولی و قرار گذاشتن با یک زن را فرق بگذارد. اگر مرد از اینکه همیشه هزینه ها را او پرداخت می کند به شما شکایت کرد، به او بگویید برایتان مهم نیست او خرج های سنگین انجام دهد، شما فقط دوست دارید در کنار او باشید و می توان این با هم بودن را بدون هزینه پول هم انجام داد. به طور مثال، با هم در خیابان یا فضای سبز قدم بزنید، به کتابخانه بروید، پیک نیک بروید و … کارهای زیادی وجود دارند که با صرف کمترین هزینه می توان لحظه های شادی را رقم زد.

اما مراقب باشید برای مثلا پیک نیک رفتن شما غذایی درست نکنید. از بیرون یک خوراکی ساده و ارزان بگیرید و در کنار هم در پارک آن را میل کنید و از بودن در کنار هم لذت ببرید. اگر بی جهت به یک مرد هدیه بدهید در واقع همه توجه و انرژی خود را برای او صرف کرده اید. این معنای خوبی ندارد. در این حالت بیش از اندازه توجه نشان داده اید. این از حس های مردانه ای است که در وجود زنان است هست. این مساله برخلاف تصور شما اصلا برای یک مرد جالب نیست.

صادق باشید، خودتون باشید، و شیرین باشیدعاشق کردن مرد یا پسر به خود.

برای اینکه بتوانید عشق و محبت یک مرد را برای همیشه برای خود داشته باشید مستلزم این است که شما هم از او عشق دریافت کنید. بسیاری از زنان تصور می کنند هر چه بیشتر به یک مرد توجه کنند و نیازهای کوچک و بزرگ او را برآورده کنند، بیشتر در دل او جای خواهند داشت. از آنجا که این کار را بیشتر جامعه زنان در دنیا انجام می دهند، زنان تصور می کنند این مسیر درست است و تخت‌گاز به سمت انتهایی که نمی دانند چیست می تازند. اما هر چه بیشتر در عمق این روش می روند، بیشتر آسیب‌پذیر می شوند و کمتر عشق دریافت می کنند.

مردها وقتی بیشتر از آنچه به شما می دهند از شما دریافت کنند، دلزده می شوند. خاموش می شوند و ممکن است روش رفتاری خود را تغییر دهند. هنگامی که یک مرد دایما با حجم زیادی توجه، نگرانی، کادو، علاقه، قربان‌صدقه، آماده بودن غذا و تمیز بودن خانه و …. مواجه می شود احساسش به شما عوض خواهد شد. او شما را همچون مادری می بیند که دایما مراقب فرزند خود است تا چیزی کم نداشته باشد. این همه توجه و زحمتی که شما می کشید هرگز به چشمش نخواهد آمد و نمی تواند برای آنها به شما عشق بیشتری بدهد.

برخلاف تصور زنان، توجهات بیش از اندازه نه تنها باعث افزایش علاقه مردان به زنان نمی شود که درست برعکس، احساسات عاشقانه آنها را از بین می برد. مردها به واسطه قوی تر دانستن خود بیشتر دوست دارند دهنده باشند تا گیرنده. آنها می خواهند آنها باشند که نیازهای زن را تامین می کنند. وقتی زن همه کار را انجام دهد، مردها نقش خود را بسیار کمرنگ می بینند و تصور می کنند آن جذبه مردانه را ندارند و این باعث می شود تا زنی که این حس را در آنها به وجود آورده است را دوست نداشته باشند.

چجوری مخ پسر بزنیم همانطور که دید مخ زدن پسر خیلی سخت نیست و شما باید کمی در رفتار خود تجدید نظر کنید اگر دوست دارید مخ پسر مورد علاقه تان را خیلی زود بزنید یکبار دیگر مطلب فوق را بادقت مرور کنید.

2 لزومی نداره که لاس بزنید. لازم نیست که برای جذب اونها کارهای جلف بکنید. همین! از تیپشون  تعریف کنید البته زیاد این کارو نکنید که نتیجه عکس میده

3 صادق باشید، خودتون باشید، و با 1 خشگله جوگیر نشید. 

4 همیشه سعی کنید که روی مطالب کمی که میدونید اونها دوست دارند نظر بدید،
اگه میدونید که والیبال دوست داره، در بارش خوب بگید 

5 خودتون رو بیچاره نشون ندید، نگذارید طرف
روی شما و اطلاعاتش در مورد شما مسلط باشه. البته تفریط نکنید. طوری که
قیافه شما هم  براش ناشناخته باشه.  در مورد چیزایی که نشون میده شما یک
آدم منعطفی هستید حتماً صحبت کنید.چگونه پسر مخ بزنیم

6 هش نشون بدید که مهارت های خاص خودتون رو دارید. اما سرزنش نکنید با این مهارت ها. پسر ها دوست ندارند که ببینند طرفشون ازشون سر تر هست.

7  هیچ گاه، هیچ گاه ، هیچ گاه از اتفاقات بدی که افتاده ننالید.
مثلاً با لحن دلسوزانه ای نگید. برادرم من رو اذیت میکنه.  میتونید خیلی
عادی این رو بگید و بعدش بخندید. انگار که یک جک گفتید و بعدش فراموشش
کنید. یک پسر وقتی با شماست دوست داره شاد باشه. این خاطره ی خوبی در ذهنش
نسبت به شما ایجاد میکنه. وقت نالیدن هم فرا میرسه!!

8 خونسرد و مطمئن باشید. از دست دادن یک پسر اتفاق ناگواری نیست. البته برای بعضیها بدتر از ناگوار هست

کاربران گرامی,این مقاله از سایت حذف گردیده.

مروری بر دیگر مطالب ”

آگوست 20, 2018 آموزش رابطه زناشویی

چجوری مخ پسر بزنیم + مخ زدن پسر مورد علاقه در شبکه های اجتماعی یا مخ دیگران را چگونه بزنیم با هم در بخش

آموزش رابطه زناشویی مشاهده میکنیم.

چگونه مخ پسر بزنیم این روزها برای همه سوال شده است و باید متوجه شوید که او از چه تیپ دختری خوشش می آید.

اگر شما در مورد ظاهرتان اعتماد بنفس ندارید سعی کنید روی آن کار کنید. چگونه پسر مخ بزنیم

از شر جوش ها خلاص شوید، چند کیلو وزن کم کنید

اگر تاریخچه روابط او را بدانید خیلی به شما کمک می کند و اینجاست که شبکه اجتماعی کمک می کند.ب

اید شرایط یک ارتباط ساده را فراهم کنید یک دوست در حد سلام و خداحافظ باشید.

از دوستان مشترک برای دستیابی به این قضیه استفاده کنید. اگر دوستتان را در حال صحبت با وی می بینید

شما هم وارد بحث شوید، دوستتان زحمت معرفی شما را به دوش می کشند.

وقتی که او را می بینید خوشحال باشید و سلام کنید.

پسر ها دوست دارند که به دختر ها آرامش دهند پس بگذارید حس مرد

بودن را تجربه کند. دست از کنترل کردن آنها بردارید، آنوقت خواهید

دید که چگونه در شرایط سخت از شما محافظت می کند. به او اجازه بدهید که حس کند می تواند در خوب کردن حال شما نقش مهمی داشته باشد.

چگونه مخ یک آقا یا پسر مورد علاقه مان را بزنیم؟

این سوالی است که شاید بسیاری از خانم ها در جستجوی جواب آن باشند. اگر می خواهید قلب یک آقای واقعاً مرد و باوفا را تصاحب کنید این مطلب بالا را از دست ندهید.

حتما ببینید: مالش دادن سينه ها را بزرگ می کند و آموزش دخول صحیح برای اولین بار در شب عروسی

معمولا در بیشتر رابطه ها، خانم ها برای اولین بار حرف ازدواج را پیش می کشند زیرا اکثر مردها از ازدواج می ترسند، دلیل آن هم مسئولیت عاطفی و مالی آن است. اگر می خواهید هر چه زودتر با شریک زندگی تان ازدواج کنید، از این راهها وارد شوید.

پسر ها دخترانی را دوست دارند که خودشان هستند.

پس سعی کنید طبیعی و نرمال رفتار کنید. باعث خندیدن آنها شوید.

خوشحال و شاد باشید و از جلب توجه زیادی دوری کنید.به پسری که شیفته شما شده است

فرصت دهید تا قدمی بر دارد. نظر دوستانتان

در مورد اینکه او به شما علاقه دارد یا نه اکثر وقت ها درست از آب در می آید. سعی کنید سخت به دست بیایید اما همیشه

صادق باشی.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که ازشون ببرسید که در شبکه های اجتماعی تلگرام و ایدی چیزی دارد و اینگونه سر مطلب را باز کنید و علاقه های او را بخواهید بگوید که چه چیز هایی در زندگی روزه مره دوست دارد.

هـر چه بیشتر با شخصی ارتباط داشته باشید آن شخص بیشتر شما را دوست خواهد داشت. این را دیوید لیدمن متخصص رفتار انسانها بیان می کند. در واقع حق با اوسـت. چندین مطالعه دیگر نشان داده کـه در مـعـرض قـرار گـرفـتن مکرر با هر محرک خاص ما را نسبت به آن محرک علاقه مند تر می گرداند. (تنها زمانی این نظریه صدق نمی کنـد کـه واکنش اولیه ما به آن محرک منفی باشد).

بنابراین در ابتدای آشنایی از آنکه کناره گیـر، گریزان و غیر قابل دسترس باشید، پرهیز کنید. در عوض به دنبـال بهانه های فراوان برای آنکه وقت خود را با وی بگذرانید باشید.

زیـک روبیـن روانـشـنـاس دانشگاه هاروارد مطالعه ای را صورت داد تا دریابد آیا قادر است عشق را بطور علمی توسط ضبط مدت زمانی که دو عاشق بیکدیگر چشم دوختـه انـد، مورد اندازه گیری قرار دهد. وی دریافت که دو فردی که عمیقا عاشق یکدیگر می بـاشند ۷۵ درصد از زمانی را که گفتگو می کنند، به همدیگر نگاه می کنند. و هـنـگـامی که فرد ناخوانده ای به میان صحبتشان وارد میگردد آهسته تر روی از یکدیگر برمی گـردانـنـد. در گـفـتـگوهـای معمولی افراد ۳۰ تا ۶۰ درصد از وقت را به نگاه کردن به یـکدیـگر اخـتـصـاص می دهند.

مردان شانه های مربع شکلی دارند و اغلب زمانیکه با زنی که دوستشان دارند صحبت می کنند

شانه هایشان به طور ناخودآگاه انعطاف پذیر به نظر می رسد. او خود را طوری قرار می دهد که شما در مقابل و در مرکز او قرار بگیرید تا او بتواند براحتی روی شما تمرکز داشته باشد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

ژانویه 2, 2021

اکتبر 30, 2020

اکتبر 30, 2020

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

چگونه پسر مخ بزنیم

ایمیل

وب‌ سایت

دانلود آهنگ جدید

بیوگرافی پویان مختاری و همسرش نیلی افشار

بیوگرافی علی صادقی و همسرش

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده و همسرش

قیمت سفته

فواید آب منی مردان برای پوست و عوارض خوردن مایع منی

چگونه مخ یک آقا یا پسر مورد علاقه مان را بزنیم؟ این سوالی است که شاید بسیاری از خانم ها در جستجوی جواب آن باشند. اگر می خواهید قلب یک آقای واقعاً مرد و باوفا را تصاحب کنید این مطلب را از دست ندهید.

معمولا در بیشتر رابطه ها، خانم ها برای اولین بار حرف ازدواج را پیش می کشند زیرا اکثر مردها از ازدواج می ترسند، دلیل آن هم مسئولیت عاطفی و مالی آن است. اگر می خواهید هر چه زودتر با شریک زندگی تان ازدواج کنید، از این راهها وارد شوید.

 

 

درباره تمام جنبه های ازدواج با او به گفتگو بنشینیدبرای ازدواج تنها عشق کافی نیست. شما باید تمام جنبه های آن را در نظر بگیرید و با فردی که می خواهید زندگی تان را با او شریک کنید، در میان بگذارید. مسائلی مانند آشنایی با خانواده ها، خرید یا اجاره خانه، خرید ماشین و دیگر نیازهای زندگی. شاید شریک زندگی تان در برخی موارد نگرانی هایی داشته باشد، در این شرایط وظیفه شما است که با حرف هایتان به او آرامش دهید.چگونه پسر مخ بزنیم

 

 

به او بگویید که به ازدواج علاقه داریدبرخی مردان اگر بدانند که شما قصد ازدواج دارید، جدی تر به این مسئله فکر می کنند. کافی است این موضوع را با فرد مورد علاقه تان در میان بگذارید. چه کسی می داند؟ شاید او منتظر نشانه ای از شما است. شما به واقعیت امر پی نخواهید برد، مگر این که با او به گفتگو بنشینید.

 

 

خود را زیاد وابسته نشان ندهیدهر چه دخترها خودشان را نیازمند و وابسته تر نشان دهند، پسرها را از خود دورتر می کنند. آقایان، خانم هایی را که از خود استقلال ندارند، نمی پسندند. بنابراین قبل از این که رابطه شما به پایان برسد، این رفتار را از خود دور کنید.

 

 

از او بپرسید چرا تا به حال به شما پیشنهاد ازدواج نداده استاول از همه از فرد مورد علاقه تان بپرسید که چرا تا به حال به شما پیشنهاد ازدواج نداده است؟ سعی کنید تا جواب سوال تان را نگرفته اید، بحث را عوض نکنید. اگر به شما گفت که هنوز شرایط کافی برای ازدواج را ندارد، از او بپرسید که با همه این احوال، آیا عاشق شما است یا خیر؟

 

 

او را زیاد تحت فشار نگذاریداگر برای ازدواج، فرد مورد علاقه تان را زیاد تحت فشار قرار دهید، ممکن است که او در آینده، هنگامی که در رابطه خود دچار مشکل شده اید، شما را سرزنش کند. سعی کنید به طور غیر مستقیم موضوع را با او مطرح کنید. به عنوان مثال به او بگویید که والدین تان دوست دارند هر چه زودتر شاهد ازدواج تان باشند.

 

 

هنگام دادن پیشنهاد، کمی بذله گو باشیداین که هنگام دادن پیشنهاد ازدواج به فرد مورد علاقه خود، کمی شوخ و بذله گو باشید، بسیار اهمیت دارد. بنابراین حتی اگر برای این کار عصبی و مضطرب هستید، جملاتی مانند «چه زمانی می توانم تو را همسر خود بنامم؟» یا «چه زمانی می خواهی به من پیشنهاد ازدواج دهی؟» را به زبان آورید.

 

 

پیشنهادتان را در خلوت بدهیدحتما شما هم این که در مقابل چشم دیگران رو به روی معشوق تان زانو بزنید و به او پیشنهاد ازدواج دهید را نمی پسندید. این کار برای آقایان طبیعی است اما اگر شما چنین کاری را انجام دهید، او از خجالت قرمز می شود. بنابراین بهتر است این کار را در خلوت دو نفره خود انجام دهید.

 

مطالب مرتبط :

8 مرحله برای مخ زدن دختران تا رسیدن به ازدواج

چگونه مخ پسرا رو بزنیم ؟!

۱- پسرای ناناز که روی ما رو تو آرایش کم کردن . منظورم اون دسته ایی که ابرو قیطونی می کنن بد جورـ رنگ مو و هایلایتشون خیلی تابلوه ـ کرم پودر و پنککشون ازسه فرسخی معلومه وهمه جای تنشونو اپی لیدی می ندازن و از لباسای ترک بیشتر استفاده می کنن و  وقتی یقه شون بازه ململه تنتشون معلومه دریغ از یه دونه مو روی سینه کلا  یه جوری خوشگلن که ادم شک مکنه که پسرن البته هیچ کدوم از ما دخترا تمایلی به دوستی با این دسته از پسرا نداریم چون فاقد جذابیتهای پسرانه ای هستند که ما دنبالشیم و یه جورایی ویترینی هستند و به کار ما نمیان خوب پس این دسته که حال نمیکنیم مخشونو بزنیم چون ما دنبال نازکشیم نه نُنُر بازی  .

۲- پسرای خوش تیپ اون دسته از پسرایی هستند که به تیپ و قیافه شون حسابی می رسن البته اکثرا قیافه ندارن اما آنقدر توپ به خودشون میرسن که به راحتی نمیشه ازشون گذشت لباس های مارک دارایتالیای می پوشون و حتی تو انتخاب ماشین و موبایل دستشونم خوش سلیقه ان و یه جورایی آدمو به ذوق میارن و کلا تیپشون پسرونه اس و مثه دسته ی اول نیستن و و زیبایی ها و جذابیت های پسرونه شونو به نمایش می زارن و سعی در شبیه سازی خودشون به دخترا ندارن که همین حالتشونه که باعث می شه ما دخترا معمولا بیشتر خواهان برقراری رابطه با این  دسته ایمو معمولا دست و دلبازند و اهل گدا بازی نیستندو اخلاق نرمالی دارند که میشه تحمل کرد . روش زدن مخ : این دسته همون قد که به تیپ خودشون اهمیت میدن تیپ دوست دخترشونم براشون فوق العاده مهمه پس اول یه تیپ به روز می زنین گفتم به روز نه تیپ جیغ که فراری شن و فکر کنن دنباله جلب توجه اید یه ارایش ملایم البته اگه مثه من خوشگلید اگه نه غصه  نخورید خدا که لوزم آرایشو از ما نگرفته می تونید هر اشکالی  که تو صورتتون داریدو ماهرانه  رفع کنید که خودتون اوستایین ومی بینید که عمرا یه پسر متوجه قیافه پشت آرایش شما بشه خوب برای زدن مخ این دسته نیازی به تلاش نیست خودشون سر و گوششون به اندازه کافی می جنبه اگه تمام موارد بالا رو رعایت کرده باشید با یه نیم نگاه از سمت شما دست و پا شونو گم میکنند و عمرا دافی مثه شما رو از دست بدن فقط وقتی اومدن جلو زیاد بهشون رو ندید که فکر کنن منتظر بودید البته این به این معنی نیست که کلاس الکی بذارید که بزاره بره خلاصه چیزیی که برای شما زیاده پسر اونم از نوعه شیطونش

۳- این دسته هم خوشگلند هم خوش تیپ هم پولدار دلتون خواست آره ؟! مخ زدن این دسته فقط از دست دخترایی هم دست خودشون ساخته است پس از راهنمایی شما دوست عزیز معذوریم چون تلاش الکی تو این راه بدتر سرخوردتون می کنه البته گاها دیده شده که یه سری از دخملایی که از من و شما یه سیصد تا پیرهن بیشتر پاره کردن با وجود عدم  قیافه هم تونستن مخشونو بزنن که حق استادی به گردن ما دارن که اونم تجربه کافی می خواد

۴- این دسته جواتایی هستند که تابلوه تازه به دوران رسیدند و با پوشیدن یه شلوار جین و تیشرت  تو همه جا ریختن واکثرا ماشینای ضایعی دارند که تازه مال باباشونه و تا دلت بخواد تو خیابون ریختن و اصلا نیازی به مخ زدن ندارن سرتو برگردونی صد تاشونو میبینی که اصولا بر این اعتقادند دختر باشه کوفت باشه پس شما نیازنیست کار ی بکنیدچگونه پسر مخ بزنیم

۵- پسرای یُبس که یا چسبیدن به کار یا درس که مخ زدن این دسته شما رو پیر مکنه .

خب توی این ۵ دسته یه چیز مشترکه اونم اینه که موقتی هستند پس از دلبستن به این افراد اکیدا بپرهیزید .

 

)اگه میخواین مخ یه پسری رو بزنین اول شیک پوش باشین، یعنی فک

نکنم پسری تو دنیا باشه

از یه دختر خشن، بد لباس، بد دهن، بی منطق، خودخواه خوشش بیاد.چگونه پسر مخ بزنیم

 

 

2)اگه میخواین توجه پسرارو به خودتون جلب کنین، اول باید غلضت غرورتونو

بیارین پایین.

 

 

3)پسرا عاشق دخترای باحال و خوشرواند دخترایی که معطر هستن، به

تیپشون میرسن.

 

 

4)اگه میخوای به یه پسری نخای واضحی بدی، بهترین راه اینه که با اعتماد

به نفس باشین که

پسرا عاشق همچین دخترایی هستن. نمیکم که خودخواه یا زیادی مغرور!

مننظور از اعتماد به

نفس داشتن؟ یعنی اینکه به خود ایمان داشتن و خودرو کمتر از دیگرون

ندیدن.

 

چگونه پسر مخ بزنیم

 

5)اگه میخواین تو اولیل نگاه مخ طرفو بیارین پایین، با یه نگاه چند مین همراه

با یه لبخند کوچولو

دیگه لازم نیس دوباره نیگاش کنین طرف نخرو کامل میگیره. زیاد شاخ نشین

که پسره یهو حسه

برات پیته به خودش بگیره. تریپه، بیا پیشم اما مواضب رفتارت باش چون من

از خودم خیلی

مطمینم رو داشته باشین.

 

 

6)دختری که اعتماد به نفس نداره تو چشم پسرا یه چیزی تو مایه های

واسط پسر و دخترای

دیگه بودن هستش، ارزششم میاد پایین و مورد سوءاستفاده قرار میگیره.

سعی کنین به خودتون

مطمین باشین البته به این معنا نیس که طوری رفتار کنین که طرف بگه اه

اینکه خیلی رو مخه.

 

 

7)پسرا درسته به قیافه اهمیت میدن اما واسه رابطه های بیشتر قیافه

نمی تونه دختررو پیش

پسره نیگه داره و اخلاق دختره خیلی تاثیر گذاره واسه رسیدن دوستی به

جاهای عمیق تر.

 

 

8)این خیلی مهمه دختره فیلم نیمه پورن آمریکایی میبینه و الگوشو از همه

چی بیخبر ستاره ی

میلیونر این فیلم قرار میده با چرخش نیم دایره یه کمرش میوفته به کوه و

بیابون بعد میگه پسرا

خیلی بیجنبن!! خوب دختر تو با این کارت تنها پسرای دختربازو رو خودت زوم

میکنی و

پسرایی که تو موقیعت ازدواجن رو از خودت میپرونی. من نمیگم که چادر بزن

اما یه دختر به

اصطلاح بیحجاب هم تو راه رفتن میتونه نخرو به پسرای با شخصیت بده. یه

پسر چرا باید

دختری رو بگیره که با اون، فردای دوستیش رابطه جنسی داشته؟! تازه مد

شده که دخترا واسه

اینکه خودشونو تو 3کس به دوس پسرشون پر تجربه نشون بدن، میگن که

آره قبل تو با چنتایی

هم خوابیدم، زکی!! این دیگه از محالاته که پسره بیاد دختره رو بگیره، پسره

میگه چه خوب،

اما پشت دختره میگه  “عجب دختر خلیه این”.

 

 

9)پسرا از چیه دخترا بیشتر حشری میشن؟ هیچ چیزی جذاب تر از رون های

پرس پا دیده ی

دخترا واسه پسرا حشری کننده نیست! شما خودتون قاضی باشین، رون شلخته ی پر از چربی،

که وقتی طرف راه میره چربیها رقص بندری میکنن زیباتره؟ یا رونایی که

ورزشکاری و

سفتن؟! و دیگه راجب شیکم بخاطر زود غشی من نمیخوام زیاد بگم، هیچ

پسری شکم بادکرده

نمیخواد! که وقتی طرف راه میره تازه صداشم درآد! یعنی یه چیزی تو مایه

های حال به هم زن!

در کل در ایران چونکه دخترا فقط میتونن بیشتر صورتشونو مورد نمایش قرار بدن، زیاد به

بدنشون که اصل کاریه توجهی ندارن. ولی به نظر من بدن زیبا، نشانه ی

سلامت روح و روانه،

و ارزشش خیلی بیشتر از قیافه ی زیباست، و با رفتن به سالن زیبایی اندام

و ورزش کردن

میتونید به این امر مهم هم برسین.

 

 


محض اطلاع برد پیت و نه برات پیت

توسط : در ساعت : 16:28و تاریخ : 1396/10/30


به نظرم مطلبش کاملا درسته

توسط : امیر در ساعت : 15:30و تاریخ : 1396/8/26

سلام ممنون
خخخخخخخ باحال بود ولی نه زیاد
جواب میده ولی باید صبر ایوبو داشته باشی

توسط : سارا در ساعت : 16:16و تاریخ : 1396/6/7


عالی بود

توسط : ساناز در ساعت : 15:27و تاریخ : 1396/4/10


عالیه ممنون

توسط : دذرزط در ساعت : 18:13و تاریخ : 1396/4/3


خخخخخخخخخخخ باحال بودن

توسط : اا در ساعت : 21:01و تاریخ : 1395/9/19

تمامی حقوق مطالب ، قالب و… برای«کچل تپل» محفوظ بوده و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد

چگونه پسر عزیزم را مخ بزنم؟شاید در یک محیط خانوادگی ، دوستان یا دانشگاه شما یک پسر را دوست دارید که تمام ویژگی های شما را دوست دارد اما متأسفانه او به شما نگاه نمی کند ، می تواند دلایل زیادی داشته باشد اما چگونه می توانید او را برنده شوید این دقیقاً یکی از مهمترین مواردی که ما در این دوره با آنها سر و کار داریم ، بنابراین برای اینکه بتوانید به مغز پسر مورد علاقه خود مخ بزنید ، باید از روش ها و راهبردهای فریبکارانه آگاه باشید تا یک ملکه خوب در دوره ملکه باشد. ما از لحاظ روانشناختی مطالعه می کنیم و ساده ترین راه را به شما آموزش می دهیم ، به طور کلی دوره و مباحث مختلفی که ما به فرزند زیر می پردازیم:

چگونه مغز یک پسر خانواده را مورد مخ قرار دهیم؟چگونه مغز پسر مغرور را مخ کنیم؟چگونه پسری که دوستش داریم را مخ بزنیم؟چگونه مغز پسر را در فضای مجازی ضرب کنیم؟راه هایی برای جذب یک پسر مورد علاقهراه هایی برای جذب یک پسر مورد علاقه و ضربه زدن به مغز اوجذب پسر مورد علاقه از دورروشهای وابسته دوست پسربهترین جملات برای spankingجمله اول برای لیوانجملات خوب برای خرخر کردنمتن برای خرخر کردنبهترین جملات برای لگد زدن در خیاباندهه هشتادروانشناختی دخترآموزش پیام کوتاه پیام کوتاهو …

2. از چه راه هایی می توان شوهر یا شوهر جذب کرد؟مخاطب هدف در واقع زنانی هستند که می خواهند بیشتر به مردان خود شبیه شوند و می خواهند توجه بیشتری از همسر خود داشته باشند ، اما چگونه واقعاً می توانید این کار را انجام دهید؟ آیا جادوی خاصی برای جذب مرد یا جذب مرد وجود دارد؟ چگونه می توانیم روش های انجام این کار را پیدا کنیم؟ نگران نباشید ، ما در طول ملکه باش با همه این موارد سر و کار داریم و شما را نگران می کنیم ، در این دوره به چه مواردی توجه خواهیم کرد؟

چه عواملی برای جذب شوهر وجود دارد؟قانون جذب مردان چیست؟راه های جذب مردان افتخار چیست؟چگونه همسر در ازدواج جذب می شود؟راه های جذب همسر یک مرد چیست؟راه های عاشق شدن با مرد چیست؟و …

7. دوست پسر و همه چیزهایی را که باید در مورد این بدانید جذب کنید!مهم نیست که مدتهاست در یک رابطه عاطفی بوده اید یا رابطه جدیدی را شروع کرده اید ، هنوز هم می خواهید مورد قبول و قبول شریک زندگی خود قرار بگیرید ، اگر احساس می کنید برای شخص دیگر جذابیت های واضحی ندارید. یا ممکن است شما به آن علاقه ای نداشته باشید. سرانجام ، این سؤالات ممکن است به ذهن شما خطور کند:چگونه پسر مخ بزنیم

چگونه رفتار می کنید تا او و شما را مجذوب و وابسته تر کنید؟ او چه کاری می تواند برای شما ایجاد کند که او را دیوانه کنید؟ با یک کلام ، چگونه قلب یک پسر را تسخیر می کنید؟

اگر به دنبال پاسخ به این سؤالات هستید ، ما در دوره کویین به صورت ماهرانه به بررسی این موضوعات پرداخته ایم ، اما موارد دیگری را نیز مورد بررسی قرار داده ایم که در زیر ذکر خواهیم کرد.

روشهای وابسته دوست پسرجذب پسر مورد علاقه از دورراه هایی برای جذب یک پسر مورد علاقهراز نگه داشتن یک دوست پسرتجارت با موبایل از راه دورچگونه دوست پسرمان را وابسته کنیم؟قانون جذب پسرانروشهای فداکاری پسرچگونه دوست پسرم را مخ بزنم؟و …دوره ملکه برای زانو زدن برای شما چیست؟بیشتر دختران مجرد در روابط قبل از ازدواج خود از اینكه چرا مردان متعهد نیستند تعجب می كنند. چرا این رابطه به تدریج در پسر بی تفاوت می شود و خودش را دور می کند؟ چرا پسرم پسرم را ترک کرد؟ چرا روابط ناموفق دارم؟

همچنین ممکن است متوجه شوید که دخترانی که در اطراف خود می شناسید به راحتی مورد علاقه مرد مورد علاقه خود قرار می گیرند.

اما شما با وجود موقعیت بهتر خود موفق نمی شوید و فقط به آنها حسادت می کنید.

فکر می کنید این دختران چه چیزی دارند؟ این رفتارها چه زیبایی را نشان می دهد؟

منابع:

https://www.wikihow.com/Fight-(Girls)

https://www.calpont.com/mind-games-women-play/

https://www.psychologytoday.com/us/blog/real-men-dont-write-blogs/201806/you-dont-hit-girls

https://food.ndtv.com/beauty/6-beauty-tips-for-girls-to-fight-the-summer-heat-wave-1397906

چگونه پسر مخ بزنیم
چگونه پسر مخ بزنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *