چگونه پسر مغروری را عاشق خود کنیم

 
helpkade
چگونه پسر مغروری را عاشق خود کنیم
چگونه پسر مغروری را عاشق خود کنیم

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم؟

چگونه می توانید دل پسران خودشیفته را به دست آورید؟

راه های جذب پسر مغروری که مورد علاقه ی شما است چیست؟

یکی از چالش هایی که معمولا دختران در رابطه خود با آن مواجه هستند عاشق کردن یک پسر مغرور است. دلیل این موضوع این است که پسران مغرور به دلیل غروری که دارند تصویری قوی و قاطع از خود نشان می دهند. و از آنجایی که تصویر چنین افرادی برای دختران جذاب است پس تمایل به عاشق کردن یک پسر مغرور نیز در میان دختران بیشتر می شود.

اگر بتوانید درک یک پسر مغرور را نسبت به ارزش خود تغییر دهید، از جانب او پاسخی مثبت دریافت خواهید کرد و این دقیقا همان جایی است که می توانید آن پسر مغرور را به خود جذب کرده و به پاسخ پرسش چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم برسیم.چگونه پسر مغروری را عاشق خود کنیم

در این مقاله قصد دارم توضیح دهم چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم

همه ی پسران  مغرور به خصوص مورد های مجرد دنبال توجه و جذب زنان نسبت به خود هستند. البته این در شرایطی است که آن زن از جانب آن پسر مغرور با ارزش در نظر گرفته شود.

این موضوع در مورد زنان نیز صدق می کند. به عنوان مثال توجه و علاقه ی یک مرد شکست خورده و بازنده از اهمیتی کمتری برخوردار است نسبت به یک مرد مشهور.

پس  اگر به دنبال پاسخ این سوال هستیم که چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم باید بدانیم قبل از جذب و سپس عاشق کردن پسران مغرور  باید ارزش خود را افزایش دهیم. در ادامه به راه هایی اشاره می کنم که به شما می آموزد چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم:

اگر این ۴ مرحله را به درستی دنبال کنید می توانید هر پسری به خصوص پسران مغرور و خودشیفته را به خود جذب و عاشق خود کنید.

من به شدت به اخلاقیات پایبند هستم و دلیلم برای ارائه ی این اطلاعات کمک به افرادی است که از آن ها بری اهداف اخلاقی استفاده می کنند. همه ی مطالب و تکنیک های سایت نوین بینش با هدف ترویج و تشویق به ازدواج نوشته شده است و ورود به یک رابطه با هر هدف دیگری را به شدت رد می کند.

من کاملا با سوءاستفاده از این اطلاعات در جهت اهداف غیراخلاقی مخالف هستم.

پس لطفا خردمندانه از این اطلاعات استفاده کنید.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد روانشناسی جذب در بین سایت های فارسی زبان می باشد. کتاب مدار جذب و ازدواج نوشته شاهین زند با اهدف جذب یک گزینه ایده آل یا جذب یک گزینه خاص و تبدیل رابطه به ازدواج نوشته شده است. با این کتاب مهارت های جذب را یاد خواهید گرفت و یا طبق قوانین نوین بینش هزینه پرداختی به شما بازگردانده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش. صفحه اینستاگرام شاهین زند

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

ناگفته هایی از قانون جذب عشق از دست رفته

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم-بر اساس روانشناسی عشق

چگونه با افراد خوشیفته برخورد کنیم

چگونه یک مرد را جذب کنیم ( روانشناسی جذب در مردان)

چرا باید مردان یا زنان را به چالش بکشیم

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق

آیا فکر کردن به یک فرد شما را عاشق او می کند

می توانید به صورت 24 ساعت از طریق تلگرام یا واتس آپ با تیم نوین بینش در ارتباط باشید :09306135008

برچسب‌ها:چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم, کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم

انتقادات و شکایات

shahinzand18@gmail.com

اینستاگرام شاهین زند

     شماره تماس:  03136201013       از ساعت 9 صبح الی 5 عصر

 آدرس: اصفهان، خ ارتش، کوچه 69، ساختمان پیمان، ط 2، واحد11

ارتباط با کارشناس روابط عاطفی از طریق ارسال پیام در تلگرام یا واتس آپ: 09306135008

 

 

.                   قوانین و مقررات

 

جذب بخش مهمی از یک رابطه‌ی عاشقانه است. قبل از آن که حتی کلمه‌ای به زبان آورده شود، دو نفر بر مبنای جذب فیزیکی تصمیم می‌گیرند که آیا علاقه‌ای برای برقراری رابطه با هم دارند یا خیر. در این میان جذب و بدست آوردن دل یک مرد مغرور چالش دشوارتری است، چون این گروه از مردان عادت دارند که زنان خودشان را به پایشان بیاندازند و این محبوب بودن یکی از دلایل اصلی مغرور شدن آنها است. اما اگر مراحل این راهنمای ساده و در عین حال تاثیرگذار را انجام دهید، از دیگران متمایز می‌شوید و توجه محبوب مغرورتان را جلب می‌کنید.

فهرست مطالب

اگر از خودتان راضی نباشید، این عدم اعتماد به نفس حتی از دور هم کاملاً مشخص خواهد بود. مردان بیشتر جذب زنانی می‌شوند که خودشان را دوست داشته باشند و از زندگی‌شان لذت ببرند و بالعکس از زنانی که ناامیدانه در جستجوی مردی هستند که خلاهای زندگی‌شان را پر کند، فرار می‌کنند. رعایت توصیه‌های زیر به ارتقاء اعتماد به نفس‌تان کمک می‌کند:

یک پسر مغرور جذب زنی می‌شود که خودش را می‌شناسد، می‌داند که از کجا آمده است، وضعیت کنونی‌اش چیست و به کجا می‌آورد و از تمام این واقعیت‌ها راضی و خوشحال است. یک مرد مغرور می‌خواهد زن زندگی‌اش نیازها، محدودیت‌ها و آرزوهای خود را بداند و آنها را قبول داشته باشد.

برای این که بتوانید احساس خوبی درباره‌ی خودتان داشته باشید، لازم است فضایی داشته باشید که بتوانید در آن فضا خودتان باشید و دیگران شما را به خاطر خودتان دوست داشته باشند، دوستان، خانواده و دیگر تعاملات فردی برای احساس محبوب بودن و شایسته‌ی عشق بودن ضروری است.چگونه پسر مغروری را عاشق خود کنیم

حال که می‌دانید درون زیبایی دارید، لازم است که با آرایش و لباس‌های جذاب به ظاهر زیبایتان نیز جلوه‌ای غیرقابل مقاومت بدهید. لازم نیست ولخرجی کنید و حساب بانکی‌تان را با خریدهای گران‌قیمت خالی کنید، اما باید ظاهری پیدا کنید که یک مرد مغرور را جذب کند. برای داشتن یک جذابیت فریبنده لازم است که:

تمیز بودن و بوی خوب دادن بسیار مهم است. حتماً از ضدعرق استفاده کنید یا کمی عطر ملایم به خودتان بزنید. مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید، چون ممکن است باعث سردرد و حساسیت عشق‌تان بشوید.

بعد از آن که احساس خوبی درباره‌ی زیبایی درونی و ظاهری‌تان پیدا کردید، نوبت به جذب کردن پسر مغرور مورد علاقه‌تان می‌رسد.

اولین درس زبان بدن این است که با مرد محبوب‌تان تماس چشمی برقرار کنید تا متوجه شود که دوستش دارید.

حال که مرد محبوب‌تان دوستی را از نگاه‌تان خوانده است و جذب لبخند درخشان‌تان شده است، وقت آن است که با زبان بدن به او نشان دهید که این علاقه دوطرفه است.

از بامزه بودن نترسید و خجالت نکشید

مردان عاشق زنان شوخ‌طبعی هستند که از شوخی کردن خجالت نمی‌کشند.

از این که تیزهوشی‌تان مرد مورد علاقه‌تان را بترساند و فراری بدهد، نترسید. اگر او واقعاً مناسب شما باشد، از آشنا شدن با زن باهوشی مانند شما خوشحال خواهد شد و می‌خواهد که زمان بیشتری با شما باشد.

زنان  بامزه، باهوش و با اعتماد به نفس فراوانی در دنیا وجود دارند، اما باید به عشق‌تان ثابت کنید که شما در دنیا بی‌نظیرید. بااعتماد به نفس و بدون نگرانی به این پسر مغرور ثابت کنید که چه خصوصیات ویژه‌ای دارید و چرا منحصر به فردید.

برای جذب کردن یک مرد مغرور لازم است که او را به خودتان علاقه‌مند نگه دارید. اگر جرقه‌ی عشق زده شد، باید به این آتش هیزم اضافه کنید تا خاموش نشود.

متاسفانه ممکن است هر چقدر هم که تلاش بکنید، تیرتان برای جذب مرد مغرور به سنگ بخورد. ناراحت نشوید، در هرحال اگر این راهنما را اجرا کرده باشید، برنده شده‌اید، چرا که برای رشد و بهبود خودتان تلاش کرده‌اید. اگر مردی که علاقه‌تان را جلب کرده است، اعتماد به نفس، زیبایی یا مهارت‌های اجتماعی‌تان را نمی‌بیند، مطمئن باشید که دیر یا زود با مردی آشنا خواهید شد که بعد از دیدن این محاسن به هیچ قیمتی شما را از دست نخواهد داد.

تمام مردان از دست و پنجه نرم کردن با چالش‌های دشوار لذت می‌برند و وقتی چشم‌شان چیزی را بگیرد، برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند. اما اگر آیتم مورد علاقه‌شان سهل‌الوصول باشد، به سرعت علاقه‌شان را از دست می‌دهند. مردان عاشق هیجان دنبال کردن خواسته‌هایشان هستند. وانمود کنید که علاقه‌ای به این پسر مغرور ندارید. این کار شاید به غرورش صدمه بزند، اما باعث می‌شود که برای جلب توجه شما و تصاحب قلبتان سخت‌تر تلاش کند. ناز کنید و خونسرد باشید تا برنده شوید.

مردان دوست دارند که احساس کنند دیگران به آنها نیاز دارند. یک مرد مغرور از این که می‌تواند خواسته‌های زن مورد علاقه‌شان را برآورده کند و از او محافظت کند، به خودش می‌بالد. اجازه بدهید که صورت‌حساب‌ها را او پرداخت کند و در ماشین را برایتان باز کند. با این کارها شما احساس یک ملکه را پیدا می‌کنید، و او احساس می‌کند که یک جنتلمن واقعی است.

یک مرد مغرور باید حس کند که همیشه همه چیز را تحت کنترل دارد. او باید همیشه قوی باشد و هرگز ضعیف به نظر نرسد. به همین دلیل چنین مرد مغروری احتمالاً حس می‌کند که به هیچ کس در این دنیا نمی‌تواند اعتماد کند. پس محرم اسرار و سنگ صبورش باشید و هرگز او را قضاوت نکنید. در مقابل او نیز از لاک دفاعی‌اش بیرون می‌آید و شما را به قلبش راه می‌دهد.

در دوره جذب مرد با موبایل به شما آموزش داده میشود که چطور از طریق موبایل پسر مغرور مورد علاقه تان را سمت خودتان بکشید بدون اینکه بطور مستقیم به او ابراز علاقه کنید. نوع پیام دادن شما بسیار مهم است تا از میان تمامی افرادی که ممکن است با او در ارتباط باشند، شما خاص و متفاوت جلوه کنید و  او جذب شما شود. همچنین در این دوره چگونگی انتخاب مناسب‌ترین عکس پروفایل نیز آموزش داده می‌شود، طوری‌که بدون نیاز به آرایش غلیظ و فتوشاپ، یک پروفایل زیبا داشته باشید که به بهترین شکل شخصیت و روحیات‌تان را نشان میدهد. در این دوره می آموزید که برای جذب پسر مغرور مورد علاقه‌تان از ابتدای آشنایی تا بعد از ازدواج در موقعیت های مختلف چطور رفتار کنید و چه پیامی برای او بفرستید. و همینطور از فرستادن چه پیامی در چه شرایطی پرهیز کنید.برای آشنایی با این دوره می توانید با شماره 02146015870 تماس بگیرید.

برای اینکه پسر مغرور مورد علاقه تان را جذب کنید و دل او را بدست آوردی لازم است اعتماد به نفس  خود را افزایش دهید، به هویت و ارزش های خود اهمیت دهید، ارتباطات عاطفی شخصی داشته باشید، ظاهر شیک و زیبایی داشته باشید، به بهداشت خود رسیدگی کنید، به نحوه برقراری ارتباط، زبان بدن، ارتباط چشمی و چگونگی نشان دادن خود توجه نمایید. حتی لازم است از او تعریف و تمجید کنید، و از اتفاقات خوب و هیجان انگیز صحبت کنید، ویژگی های برجسته خود را یادآور شوید و ترتیب ملاقات های بیشتر را بدهید. علایق او را بشناسید و درمورد آن ها صحبت کنید. با او خوش‌گذرانی داشته باشید، احساس مردانگی به او بدهید و مانند یک رفیق واقعی رفتار کنید اما محبت و وابستگی زیادی به او نشان ندهید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

55 بازدید

60 بازدید

133 بازدید

120 بازدید

198 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چگونه پسر مغروری را عاشق خود کنیم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

جذب بخش مهمی از یک رابطه‌ی عاشقانه است. قبل از آن که حتی کلمه‌ای به زبان آورده شود، دو نفر بر مبنای جذب فیزیکی تصمیم می‌گیرند که آیا علاقه‌ای برای برقراری رابطه با هم دارند یا خیر. در این میان جذب و بدست آوردن دل یک مرد مغرور چالش دشوارتری است، چون این گروه از مردان عادت دارند که زنان خودشان را به پایشان بیاندازند و این محبوب بودن یکی از دلایل اصلی مغرور شدن آنها است. اما اگر مراحل این راهنمای ساده و در عین حال تاثیرگذار را انجام دهید، از دیگران متمایز می‌شوید و توجه محبوب مغرورتان را جلب می‌کنید.

فهرست مطالب

اگر از خودتان راضی نباشید، این عدم اعتماد به نفس حتی از دور هم کاملاً مشخص خواهد بود. مردان بیشتر جذب زنانی می‌شوند که خودشان را دوست داشته باشند و از زندگی‌شان لذت ببرند و بالعکس از زنانی که ناامیدانه در جستجوی مردی هستند که خلاهای زندگی‌شان را پر کند، فرار می‌کنند. رعایت توصیه‌های زیر به ارتقاء اعتماد به نفس‌تان کمک می‌کند:

یک پسر مغرور جذب زنی می‌شود که خودش را می‌شناسد، می‌داند که از کجا آمده است، وضعیت کنونی‌اش چیست و به کجا می‌آورد و از تمام این واقعیت‌ها راضی و خوشحال است. یک مرد مغرور می‌خواهد زن زندگی‌اش نیازها، محدودیت‌ها و آرزوهای خود را بداند و آنها را قبول داشته باشد.

برای این که بتوانید احساس خوبی درباره‌ی خودتان داشته باشید، لازم است فضایی داشته باشید که بتوانید در آن فضا خودتان باشید و دیگران شما را به خاطر خودتان دوست داشته باشند، دوستان، خانواده و دیگر تعاملات فردی برای احساس محبوب بودن و شایسته‌ی عشق بودن ضروری است.چگونه پسر مغروری را عاشق خود کنیم

حال که می‌دانید درون زیبایی دارید، لازم است که با آرایش و لباس‌های جذاب به ظاهر زیبایتان نیز جلوه‌ای غیرقابل مقاومت بدهید. لازم نیست ولخرجی کنید و حساب بانکی‌تان را با خریدهای گران‌قیمت خالی کنید، اما باید ظاهری پیدا کنید که یک مرد مغرور را جذب کند. برای داشتن یک جذابیت فریبنده لازم است که:

تمیز بودن و بوی خوب دادن بسیار مهم است. حتماً از ضدعرق استفاده کنید یا کمی عطر ملایم به خودتان بزنید. مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید، چون ممکن است باعث سردرد و حساسیت عشق‌تان بشوید.

بعد از آن که احساس خوبی درباره‌ی زیبایی درونی و ظاهری‌تان پیدا کردید، نوبت به جذب کردن پسر مغرور مورد علاقه‌تان می‌رسد.

اولین درس زبان بدن این است که با مرد محبوب‌تان تماس چشمی برقرار کنید تا متوجه شود که دوستش دارید.

حال که مرد محبوب‌تان دوستی را از نگاه‌تان خوانده است و جذب لبخند درخشان‌تان شده است، وقت آن است که با زبان بدن به او نشان دهید که این علاقه دوطرفه است.

از بامزه بودن نترسید و خجالت نکشید

مردان عاشق زنان شوخ‌طبعی هستند که از شوخی کردن خجالت نمی‌کشند.

از این که تیزهوشی‌تان مرد مورد علاقه‌تان را بترساند و فراری بدهد، نترسید. اگر او واقعاً مناسب شما باشد، از آشنا شدن با زن باهوشی مانند شما خوشحال خواهد شد و می‌خواهد که زمان بیشتری با شما باشد.

زنان  بامزه، باهوش و با اعتماد به نفس فراوانی در دنیا وجود دارند، اما باید به عشق‌تان ثابت کنید که شما در دنیا بی‌نظیرید. بااعتماد به نفس و بدون نگرانی به این پسر مغرور ثابت کنید که چه خصوصیات ویژه‌ای دارید و چرا منحصر به فردید.

برای جذب کردن یک مرد مغرور لازم است که او را به خودتان علاقه‌مند نگه دارید. اگر جرقه‌ی عشق زده شد، باید به این آتش هیزم اضافه کنید تا خاموش نشود.

متاسفانه ممکن است هر چقدر هم که تلاش بکنید، تیرتان برای جذب مرد مغرور به سنگ بخورد. ناراحت نشوید، در هرحال اگر این راهنما را اجرا کرده باشید، برنده شده‌اید، چرا که برای رشد و بهبود خودتان تلاش کرده‌اید. اگر مردی که علاقه‌تان را جلب کرده است، اعتماد به نفس، زیبایی یا مهارت‌های اجتماعی‌تان را نمی‌بیند، مطمئن باشید که دیر یا زود با مردی آشنا خواهید شد که بعد از دیدن این محاسن به هیچ قیمتی شما را از دست نخواهد داد.

تمام مردان از دست و پنجه نرم کردن با چالش‌های دشوار لذت می‌برند و وقتی چشم‌شان چیزی را بگیرد، برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند. اما اگر آیتم مورد علاقه‌شان سهل‌الوصول باشد، به سرعت علاقه‌شان را از دست می‌دهند. مردان عاشق هیجان دنبال کردن خواسته‌هایشان هستند. وانمود کنید که علاقه‌ای به این پسر مغرور ندارید. این کار شاید به غرورش صدمه بزند، اما باعث می‌شود که برای جلب توجه شما و تصاحب قلبتان سخت‌تر تلاش کند. ناز کنید و خونسرد باشید تا برنده شوید.

مردان دوست دارند که احساس کنند دیگران به آنها نیاز دارند. یک مرد مغرور از این که می‌تواند خواسته‌های زن مورد علاقه‌شان را برآورده کند و از او محافظت کند، به خودش می‌بالد. اجازه بدهید که صورت‌حساب‌ها را او پرداخت کند و در ماشین را برایتان باز کند. با این کارها شما احساس یک ملکه را پیدا می‌کنید، و او احساس می‌کند که یک جنتلمن واقعی است.

یک مرد مغرور باید حس کند که همیشه همه چیز را تحت کنترل دارد. او باید همیشه قوی باشد و هرگز ضعیف به نظر نرسد. به همین دلیل چنین مرد مغروری احتمالاً حس می‌کند که به هیچ کس در این دنیا نمی‌تواند اعتماد کند. پس محرم اسرار و سنگ صبورش باشید و هرگز او را قضاوت نکنید. در مقابل او نیز از لاک دفاعی‌اش بیرون می‌آید و شما را به قلبش راه می‌دهد.

در دوره جذب مرد با موبایل به شما آموزش داده میشود که چطور از طریق موبایل پسر مغرور مورد علاقه تان را سمت خودتان بکشید بدون اینکه بطور مستقیم به او ابراز علاقه کنید. نوع پیام دادن شما بسیار مهم است تا از میان تمامی افرادی که ممکن است با او در ارتباط باشند، شما خاص و متفاوت جلوه کنید و  او جذب شما شود. همچنین در این دوره چگونگی انتخاب مناسب‌ترین عکس پروفایل نیز آموزش داده می‌شود، طوری‌که بدون نیاز به آرایش غلیظ و فتوشاپ، یک پروفایل زیبا داشته باشید که به بهترین شکل شخصیت و روحیات‌تان را نشان میدهد. در این دوره می آموزید که برای جذب پسر مغرور مورد علاقه‌تان از ابتدای آشنایی تا بعد از ازدواج در موقعیت های مختلف چطور رفتار کنید و چه پیامی برای او بفرستید. و همینطور از فرستادن چه پیامی در چه شرایطی پرهیز کنید.برای آشنایی با این دوره می توانید با شماره 02146015870 تماس بگیرید.

برای اینکه پسر مغرور مورد علاقه تان را جذب کنید و دل او را بدست آوردی لازم است اعتماد به نفس  خود را افزایش دهید، به هویت و ارزش های خود اهمیت دهید، ارتباطات عاطفی شخصی داشته باشید، ظاهر شیک و زیبایی داشته باشید، به بهداشت خود رسیدگی کنید، به نحوه برقراری ارتباط، زبان بدن، ارتباط چشمی و چگونگی نشان دادن خود توجه نمایید. حتی لازم است از او تعریف و تمجید کنید، و از اتفاقات خوب و هیجان انگیز صحبت کنید، ویژگی های برجسته خود را یادآور شوید و ترتیب ملاقات های بیشتر را بدهید. علایق او را بشناسید و درمورد آن ها صحبت کنید. با او خوش‌گذرانی داشته باشید، احساس مردانگی به او بدهید و مانند یک رفیق واقعی رفتار کنید اما محبت و وابستگی زیادی به او نشان ندهید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

55 بازدید

60 بازدید

133 بازدید

120 بازدید

198 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چگونه پسر مغروری را عاشق خود کنیم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

جذب بخش مهمی از یک رابطه‌ی عاشقانه است. قبل از آن که حتی کلمه‌ای به زبان آورده شود، دو نفر بر مبنای جذب فیزیکی تصمیم می‌گیرند که آیا علاقه‌ای برای برقراری رابطه با هم دارند یا خیر. در این میان جذب و بدست آوردن دل یک مرد مغرور چالش دشوارتری است، چون این گروه از مردان عادت دارند که زنان خودشان را به پایشان بیاندازند و این محبوب بودن یکی از دلایل اصلی مغرور شدن آنها است. اما اگر مراحل این راهنمای ساده و در عین حال تاثیرگذار را انجام دهید، از دیگران متمایز می‌شوید و توجه محبوب مغرورتان را جلب می‌کنید.

فهرست مطالب

اگر از خودتان راضی نباشید، این عدم اعتماد به نفس حتی از دور هم کاملاً مشخص خواهد بود. مردان بیشتر جذب زنانی می‌شوند که خودشان را دوست داشته باشند و از زندگی‌شان لذت ببرند و بالعکس از زنانی که ناامیدانه در جستجوی مردی هستند که خلاهای زندگی‌شان را پر کند، فرار می‌کنند. رعایت توصیه‌های زیر به ارتقاء اعتماد به نفس‌تان کمک می‌کند:

یک پسر مغرور جذب زنی می‌شود که خودش را می‌شناسد، می‌داند که از کجا آمده است، وضعیت کنونی‌اش چیست و به کجا می‌آورد و از تمام این واقعیت‌ها راضی و خوشحال است. یک مرد مغرور می‌خواهد زن زندگی‌اش نیازها، محدودیت‌ها و آرزوهای خود را بداند و آنها را قبول داشته باشد.

برای این که بتوانید احساس خوبی درباره‌ی خودتان داشته باشید، لازم است فضایی داشته باشید که بتوانید در آن فضا خودتان باشید و دیگران شما را به خاطر خودتان دوست داشته باشند، دوستان، خانواده و دیگر تعاملات فردی برای احساس محبوب بودن و شایسته‌ی عشق بودن ضروری است.چگونه پسر مغروری را عاشق خود کنیم

حال که می‌دانید درون زیبایی دارید، لازم است که با آرایش و لباس‌های جذاب به ظاهر زیبایتان نیز جلوه‌ای غیرقابل مقاومت بدهید. لازم نیست ولخرجی کنید و حساب بانکی‌تان را با خریدهای گران‌قیمت خالی کنید، اما باید ظاهری پیدا کنید که یک مرد مغرور را جذب کند. برای داشتن یک جذابیت فریبنده لازم است که:

تمیز بودن و بوی خوب دادن بسیار مهم است. حتماً از ضدعرق استفاده کنید یا کمی عطر ملایم به خودتان بزنید. مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید، چون ممکن است باعث سردرد و حساسیت عشق‌تان بشوید.

بعد از آن که احساس خوبی درباره‌ی زیبایی درونی و ظاهری‌تان پیدا کردید، نوبت به جذب کردن پسر مغرور مورد علاقه‌تان می‌رسد.

اولین درس زبان بدن این است که با مرد محبوب‌تان تماس چشمی برقرار کنید تا متوجه شود که دوستش دارید.

حال که مرد محبوب‌تان دوستی را از نگاه‌تان خوانده است و جذب لبخند درخشان‌تان شده است، وقت آن است که با زبان بدن به او نشان دهید که این علاقه دوطرفه است.

از بامزه بودن نترسید و خجالت نکشید

مردان عاشق زنان شوخ‌طبعی هستند که از شوخی کردن خجالت نمی‌کشند.

از این که تیزهوشی‌تان مرد مورد علاقه‌تان را بترساند و فراری بدهد، نترسید. اگر او واقعاً مناسب شما باشد، از آشنا شدن با زن باهوشی مانند شما خوشحال خواهد شد و می‌خواهد که زمان بیشتری با شما باشد.

زنان  بامزه، باهوش و با اعتماد به نفس فراوانی در دنیا وجود دارند، اما باید به عشق‌تان ثابت کنید که شما در دنیا بی‌نظیرید. بااعتماد به نفس و بدون نگرانی به این پسر مغرور ثابت کنید که چه خصوصیات ویژه‌ای دارید و چرا منحصر به فردید.

برای جذب کردن یک مرد مغرور لازم است که او را به خودتان علاقه‌مند نگه دارید. اگر جرقه‌ی عشق زده شد، باید به این آتش هیزم اضافه کنید تا خاموش نشود.

متاسفانه ممکن است هر چقدر هم که تلاش بکنید، تیرتان برای جذب مرد مغرور به سنگ بخورد. ناراحت نشوید، در هرحال اگر این راهنما را اجرا کرده باشید، برنده شده‌اید، چرا که برای رشد و بهبود خودتان تلاش کرده‌اید. اگر مردی که علاقه‌تان را جلب کرده است، اعتماد به نفس، زیبایی یا مهارت‌های اجتماعی‌تان را نمی‌بیند، مطمئن باشید که دیر یا زود با مردی آشنا خواهید شد که بعد از دیدن این محاسن به هیچ قیمتی شما را از دست نخواهد داد.

تمام مردان از دست و پنجه نرم کردن با چالش‌های دشوار لذت می‌برند و وقتی چشم‌شان چیزی را بگیرد، برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند. اما اگر آیتم مورد علاقه‌شان سهل‌الوصول باشد، به سرعت علاقه‌شان را از دست می‌دهند. مردان عاشق هیجان دنبال کردن خواسته‌هایشان هستند. وانمود کنید که علاقه‌ای به این پسر مغرور ندارید. این کار شاید به غرورش صدمه بزند، اما باعث می‌شود که برای جلب توجه شما و تصاحب قلبتان سخت‌تر تلاش کند. ناز کنید و خونسرد باشید تا برنده شوید.

مردان دوست دارند که احساس کنند دیگران به آنها نیاز دارند. یک مرد مغرور از این که می‌تواند خواسته‌های زن مورد علاقه‌شان را برآورده کند و از او محافظت کند، به خودش می‌بالد. اجازه بدهید که صورت‌حساب‌ها را او پرداخت کند و در ماشین را برایتان باز کند. با این کارها شما احساس یک ملکه را پیدا می‌کنید، و او احساس می‌کند که یک جنتلمن واقعی است.

یک مرد مغرور باید حس کند که همیشه همه چیز را تحت کنترل دارد. او باید همیشه قوی باشد و هرگز ضعیف به نظر نرسد. به همین دلیل چنین مرد مغروری احتمالاً حس می‌کند که به هیچ کس در این دنیا نمی‌تواند اعتماد کند. پس محرم اسرار و سنگ صبورش باشید و هرگز او را قضاوت نکنید. در مقابل او نیز از لاک دفاعی‌اش بیرون می‌آید و شما را به قلبش راه می‌دهد.

در دوره جذب مرد با موبایل به شما آموزش داده میشود که چطور از طریق موبایل پسر مغرور مورد علاقه تان را سمت خودتان بکشید بدون اینکه بطور مستقیم به او ابراز علاقه کنید. نوع پیام دادن شما بسیار مهم است تا از میان تمامی افرادی که ممکن است با او در ارتباط باشند، شما خاص و متفاوت جلوه کنید و  او جذب شما شود. همچنین در این دوره چگونگی انتخاب مناسب‌ترین عکس پروفایل نیز آموزش داده می‌شود، طوری‌که بدون نیاز به آرایش غلیظ و فتوشاپ، یک پروفایل زیبا داشته باشید که به بهترین شکل شخصیت و روحیات‌تان را نشان میدهد. در این دوره می آموزید که برای جذب پسر مغرور مورد علاقه‌تان از ابتدای آشنایی تا بعد از ازدواج در موقعیت های مختلف چطور رفتار کنید و چه پیامی برای او بفرستید. و همینطور از فرستادن چه پیامی در چه شرایطی پرهیز کنید.برای آشنایی با این دوره می توانید با شماره 02146015870 تماس بگیرید.

برای اینکه پسر مغرور مورد علاقه تان را جذب کنید و دل او را بدست آوردی لازم است اعتماد به نفس  خود را افزایش دهید، به هویت و ارزش های خود اهمیت دهید، ارتباطات عاطفی شخصی داشته باشید، ظاهر شیک و زیبایی داشته باشید، به بهداشت خود رسیدگی کنید، به نحوه برقراری ارتباط، زبان بدن، ارتباط چشمی و چگونگی نشان دادن خود توجه نمایید. حتی لازم است از او تعریف و تمجید کنید، و از اتفاقات خوب و هیجان انگیز صحبت کنید، ویژگی های برجسته خود را یادآور شوید و ترتیب ملاقات های بیشتر را بدهید. علایق او را بشناسید و درمورد آن ها صحبت کنید. با او خوش‌گذرانی داشته باشید، احساس مردانگی به او بدهید و مانند یک رفیق واقعی رفتار کنید اما محبت و وابستگی زیادی به او نشان ندهید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

55 بازدید

60 بازدید

133 بازدید

120 بازدید

198 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چگونه پسر مغروری را عاشق خود کنیم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

جذب بخش مهمی از یک رابطه‌ی عاشقانه است. قبل از آن که حتی کلمه‌ای به زبان آورده شود، دو نفر بر مبنای جذب فیزیکی تصمیم می‌گیرند که آیا علاقه‌ای برای برقراری رابطه با هم دارند یا خیر. در این میان جذب و بدست آوردن دل یک مرد مغرور چالش دشوارتری است، چون این گروه از مردان عادت دارند که زنان خودشان را به پایشان بیاندازند و این محبوب بودن یکی از دلایل اصلی مغرور شدن آنها است. اما اگر مراحل این راهنمای ساده و در عین حال تاثیرگذار را انجام دهید، از دیگران متمایز می‌شوید و توجه محبوب مغرورتان را جلب می‌کنید.

فهرست مطالب

اگر از خودتان راضی نباشید، این عدم اعتماد به نفس حتی از دور هم کاملاً مشخص خواهد بود. مردان بیشتر جذب زنانی می‌شوند که خودشان را دوست داشته باشند و از زندگی‌شان لذت ببرند و بالعکس از زنانی که ناامیدانه در جستجوی مردی هستند که خلاهای زندگی‌شان را پر کند، فرار می‌کنند. رعایت توصیه‌های زیر به ارتقاء اعتماد به نفس‌تان کمک می‌کند:

یک پسر مغرور جذب زنی می‌شود که خودش را می‌شناسد، می‌داند که از کجا آمده است، وضعیت کنونی‌اش چیست و به کجا می‌آورد و از تمام این واقعیت‌ها راضی و خوشحال است. یک مرد مغرور می‌خواهد زن زندگی‌اش نیازها، محدودیت‌ها و آرزوهای خود را بداند و آنها را قبول داشته باشد.

برای این که بتوانید احساس خوبی درباره‌ی خودتان داشته باشید، لازم است فضایی داشته باشید که بتوانید در آن فضا خودتان باشید و دیگران شما را به خاطر خودتان دوست داشته باشند، دوستان، خانواده و دیگر تعاملات فردی برای احساس محبوب بودن و شایسته‌ی عشق بودن ضروری است.چگونه پسر مغروری را عاشق خود کنیم

حال که می‌دانید درون زیبایی دارید، لازم است که با آرایش و لباس‌های جذاب به ظاهر زیبایتان نیز جلوه‌ای غیرقابل مقاومت بدهید. لازم نیست ولخرجی کنید و حساب بانکی‌تان را با خریدهای گران‌قیمت خالی کنید، اما باید ظاهری پیدا کنید که یک مرد مغرور را جذب کند. برای داشتن یک جذابیت فریبنده لازم است که:

تمیز بودن و بوی خوب دادن بسیار مهم است. حتماً از ضدعرق استفاده کنید یا کمی عطر ملایم به خودتان بزنید. مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید، چون ممکن است باعث سردرد و حساسیت عشق‌تان بشوید.

بعد از آن که احساس خوبی درباره‌ی زیبایی درونی و ظاهری‌تان پیدا کردید، نوبت به جذب کردن پسر مغرور مورد علاقه‌تان می‌رسد.

اولین درس زبان بدن این است که با مرد محبوب‌تان تماس چشمی برقرار کنید تا متوجه شود که دوستش دارید.

حال که مرد محبوب‌تان دوستی را از نگاه‌تان خوانده است و جذب لبخند درخشان‌تان شده است، وقت آن است که با زبان بدن به او نشان دهید که این علاقه دوطرفه است.

از بامزه بودن نترسید و خجالت نکشید

مردان عاشق زنان شوخ‌طبعی هستند که از شوخی کردن خجالت نمی‌کشند.

از این که تیزهوشی‌تان مرد مورد علاقه‌تان را بترساند و فراری بدهد، نترسید. اگر او واقعاً مناسب شما باشد، از آشنا شدن با زن باهوشی مانند شما خوشحال خواهد شد و می‌خواهد که زمان بیشتری با شما باشد.

زنان  بامزه، باهوش و با اعتماد به نفس فراوانی در دنیا وجود دارند، اما باید به عشق‌تان ثابت کنید که شما در دنیا بی‌نظیرید. بااعتماد به نفس و بدون نگرانی به این پسر مغرور ثابت کنید که چه خصوصیات ویژه‌ای دارید و چرا منحصر به فردید.

برای جذب کردن یک مرد مغرور لازم است که او را به خودتان علاقه‌مند نگه دارید. اگر جرقه‌ی عشق زده شد، باید به این آتش هیزم اضافه کنید تا خاموش نشود.

متاسفانه ممکن است هر چقدر هم که تلاش بکنید، تیرتان برای جذب مرد مغرور به سنگ بخورد. ناراحت نشوید، در هرحال اگر این راهنما را اجرا کرده باشید، برنده شده‌اید، چرا که برای رشد و بهبود خودتان تلاش کرده‌اید. اگر مردی که علاقه‌تان را جلب کرده است، اعتماد به نفس، زیبایی یا مهارت‌های اجتماعی‌تان را نمی‌بیند، مطمئن باشید که دیر یا زود با مردی آشنا خواهید شد که بعد از دیدن این محاسن به هیچ قیمتی شما را از دست نخواهد داد.

تمام مردان از دست و پنجه نرم کردن با چالش‌های دشوار لذت می‌برند و وقتی چشم‌شان چیزی را بگیرد، برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند. اما اگر آیتم مورد علاقه‌شان سهل‌الوصول باشد، به سرعت علاقه‌شان را از دست می‌دهند. مردان عاشق هیجان دنبال کردن خواسته‌هایشان هستند. وانمود کنید که علاقه‌ای به این پسر مغرور ندارید. این کار شاید به غرورش صدمه بزند، اما باعث می‌شود که برای جلب توجه شما و تصاحب قلبتان سخت‌تر تلاش کند. ناز کنید و خونسرد باشید تا برنده شوید.

مردان دوست دارند که احساس کنند دیگران به آنها نیاز دارند. یک مرد مغرور از این که می‌تواند خواسته‌های زن مورد علاقه‌شان را برآورده کند و از او محافظت کند، به خودش می‌بالد. اجازه بدهید که صورت‌حساب‌ها را او پرداخت کند و در ماشین را برایتان باز کند. با این کارها شما احساس یک ملکه را پیدا می‌کنید، و او احساس می‌کند که یک جنتلمن واقعی است.

یک مرد مغرور باید حس کند که همیشه همه چیز را تحت کنترل دارد. او باید همیشه قوی باشد و هرگز ضعیف به نظر نرسد. به همین دلیل چنین مرد مغروری احتمالاً حس می‌کند که به هیچ کس در این دنیا نمی‌تواند اعتماد کند. پس محرم اسرار و سنگ صبورش باشید و هرگز او را قضاوت نکنید. در مقابل او نیز از لاک دفاعی‌اش بیرون می‌آید و شما را به قلبش راه می‌دهد.

در دوره جذب مرد با موبایل به شما آموزش داده میشود که چطور از طریق موبایل پسر مغرور مورد علاقه تان را سمت خودتان بکشید بدون اینکه بطور مستقیم به او ابراز علاقه کنید. نوع پیام دادن شما بسیار مهم است تا از میان تمامی افرادی که ممکن است با او در ارتباط باشند، شما خاص و متفاوت جلوه کنید و  او جذب شما شود. همچنین در این دوره چگونگی انتخاب مناسب‌ترین عکس پروفایل نیز آموزش داده می‌شود، طوری‌که بدون نیاز به آرایش غلیظ و فتوشاپ، یک پروفایل زیبا داشته باشید که به بهترین شکل شخصیت و روحیات‌تان را نشان میدهد. در این دوره می آموزید که برای جذب پسر مغرور مورد علاقه‌تان از ابتدای آشنایی تا بعد از ازدواج در موقعیت های مختلف چطور رفتار کنید و چه پیامی برای او بفرستید. و همینطور از فرستادن چه پیامی در چه شرایطی پرهیز کنید.برای آشنایی با این دوره می توانید با شماره 02146015870 تماس بگیرید.

برای اینکه پسر مغرور مورد علاقه تان را جذب کنید و دل او را بدست آوردی لازم است اعتماد به نفس  خود را افزایش دهید، به هویت و ارزش های خود اهمیت دهید، ارتباطات عاطفی شخصی داشته باشید، ظاهر شیک و زیبایی داشته باشید، به بهداشت خود رسیدگی کنید، به نحوه برقراری ارتباط، زبان بدن، ارتباط چشمی و چگونگی نشان دادن خود توجه نمایید. حتی لازم است از او تعریف و تمجید کنید، و از اتفاقات خوب و هیجان انگیز صحبت کنید، ویژگی های برجسته خود را یادآور شوید و ترتیب ملاقات های بیشتر را بدهید. علایق او را بشناسید و درمورد آن ها صحبت کنید. با او خوش‌گذرانی داشته باشید، احساس مردانگی به او بدهید و مانند یک رفیق واقعی رفتار کنید اما محبت و وابستگی زیادی به او نشان ندهید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

55 بازدید

60 بازدید

133 بازدید

120 بازدید

198 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چگونه پسر مغروری را عاشق خود کنیم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

راه های جذب مردان و پسران مغرور چیست؟ اگر به دنبال جلب توجه و علاقه مردی هستید که بسیار مغرور است باید در مورد مردان شناخت بیشتری به دست بیاورید و در برخورد و ارتباطات خود برخی اصول را رعایت کنید. برقراری ارتباط عاطفی با مردان مغرور دشوار است در نتیجه باید با آگاهی بیشتری عمل کنید تا دچار احساس شکست نشوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه های جذب مردان و پسران مغرور تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. برای مطالعه مقاله ما با عنوان شکست عشقی کلیک کنید.

مردانی که غرور بیشتری نسبت به دیگران دارند، سخت تر با دیگران ارتباط برقرار می کنند و تعامل با آن ها نیز دشوارتر است. اگر با پذیرش این موضوع تصمیم گرفته اید که با مردی مغرور وارد رابطه عاطفی شوید و او را به خود جذب کنید رعایت برخی نکات احتمال موفقیت شما را بالا خواهند برد. در ادامه به چند نکته مهم در این زمینه اشاره کرده ایم.

با این حال توصیه می کنیم به دلیل مشکلاتی که ارتباط با مردان مغرور برای افراد ایجاد می کند، پیش از هر اقدامی با یک متخصص روانشناس مشورت کنید. برای دریافت مشاوره پیش از ازدواج کلیک کنید.چگونه پسر مغروری را عاشق خود کنیم

یکی از مهمترین پارامترها در علاقمند کردن مردانی که دارای شخصیت مغرور هستند، شناخت ارزش های آنان است؛ یعنی شناخت موضوعاتی که در زندگی برای آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. توجه کنید که ارزش ها برای هر شخصی متفاوت بوده و شما می توانید در تعاملات تان متوجه شوید که ارزش از نقطه نظر او به چه معناست.

این ارزش ها می تواند تحصیلات، ثروت، زیبایی اندام، ارزش های اخلاقی و… باشند. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی ابزار های گوناگونی در اختیار شما قرار دارد که به شما کمک می کنند تا بتوانید در مورد ارزش ها و علایق طرف مقابل خود بیشتر بدانید. از جمله آنها می توان به شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک اشاره داشت. اگر مرد مورد علاقه تان ببیند که با شما ارزش ها و علائق مشترک زیادی دارد احتمال جذب او به شما بیشتر می شود. چرا که اصولا انسان ها از افرادی که شبیه به خودشان باشند خوششان می آید. 

افراد مغرور نسبت به توجه کردن افراطی دیگران، واکنش های معکوس نشان می دهند و معمولا از آن می گریزند. به همین خاطر بهتر است که در توجه کردن به او حد اعتدال را رعایت کنید و به او این فرصت را بدهید که دائما توجهات یک طرفه دریافت نکند و بتواند تعاملات دو سویه ای را تجربه کنید.

اگر در رفتارهایتان کمی ابهام وجود داشته باشد بیشتر احتمال دارد که توجه فرد مقابل را به خود جذب کنید. در واقع لازم است که از ابتدا کل عشق و علاقه خود را به فرد مقابل نشان ندهید و بگذارید که او خود این موضوع را کشف کند. یک قانون کلی در روان شناسی می گوید که ناشناخته ها جذاب ترند. در نتیجه تلاش کنید تا اندکی ناشناخته و مبهم باقی بمانید.

یک سری نیازهای ذاتی وجود دارد که برای جذب مردان باید از آن ها اطلاع کافی داشته باشید. شناسایی این نیازها با خواندن مقاله شناخت مردان به شما کمک بزرگی می کند. هم چنین در جذب مردان مغرور و افرادی که سخت تر عواطف خود را ابراز می کند اهمیت به این نیازها می تواند نقش پررنگی داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت زن و مرد از دیدگاه روانشناسی کلیک کنید.

شاید فکر کنید مردان مغرور هرگز نیازی به حمایت دیگران ندارند و به تنهایی از پس همه امور زندگی خود بر می آیند. در حالیکه این یک تصور کاملا اشتباه است. مردان مغرور کمتر می توانند در مورد مشکلات و ناراحتی های خود با دیگران صحبت کنند اما این امر به معنای عدم نیاز آن ها به کمک و همدلی نیست. آن ها هم مثل هر انسانی به حمایت دیگران نیاز دارند. اگر بتوانید در شرایط سخت همراه او باشید و احساساتش را بشناسید، جذابیت بیشتری برای وی خواهید داشت. 

بسیاری از مردان به این دلیل از ازدواج و تعهد نسبت به آن می ترسند که احساس می کنند آزادی و استقلال خود را از دست می دهند. به طرف مقابلتان نشان دهید در کنار این که برای زندگی مشترک ارزش قائل هستید، به استقلال و آزادی او نیز احترام می گذارید. 

تمامی مردان حتی آنهایی که در ظاهر بسیار از خود راضی هستند، نیاز به تایید شدن دارند. آن ها نیز نیاز دارند که مورد احترام دیگران قرار بگیرند و از آنها قدردانی شود. پس برای جذب مردان مغرور رفتار محترمانه ای با آن ها داشته باشید و به هیچ وجه شخصیت آن ها را خرد نکنید. با این رفتار نه تنها فرد مقابل را بیشتر به خود جذب می کنید، بلکه باعث می شوید که او نیز با احترام بیشتری با شما برخورد کند. 

برای دریافت مشاوره در مورد نحوه برقراری ارتباط و  جذب مردان و پسران مغرور می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

دقیقا درست نوشتین. خیلی ممنونم. خیلی من با توجه به همین نکات تونستم پسری که دوسش دارم به خودم علاقه مند کنم. واقعا ممنونم. خسته نباشید

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم سوالی که پیدا کردن پاسخ برای اون خیلی هم ساده نیست و دردسر های زیادی برای کسی که دنبال راه حل چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم هست به همراه داره.

ما در سربرگ تازه با هدف آموزش و ارتقای مهارت های ارتباطی توانستیم نتایج بی نظیری را بدست آوریم که می توانید چند مورد را در فایل صوتی زیر گوش کنید.

 

خانم های که تصمیم دارن مرد مغروری را عاشق خودشان کنند معمولا در این راه مجبور می شوند از غرور و عزت نفس خودشون بگذرن تا موفق به عاشق کردن یک پسر مغرور بشوند. اما واقعا برای عاشق کردن مردان مغرور نیاز هست که همه چیز زیر پا گذاشته بشه؟

مشخصه که نه! حتی برعکس یک زن هیچ وقت نمی تونه با زیر پا گذاشتن غرور و عزت نفس خودش یک مرد مغرور را عاشق کنه! چون اولین اصلی که پسران مغرور بخاطر اون جذب یک دختر می شوند را از دست داده یعنی ” دست نیافتنی بودن “چگونه پسر مغروری را عاشق خود کنیم

وقتی مسئله اینکه چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم ابتدا باید درست فکر کردن و درست سوال پرسیدن رو یاد بگیرم و سوال درستی را برای خودمون مطرح کنیم “مردان مغرور جذب کدام زنان می شوند؟”

یک پسر مغرور عاشق دختری میشه که یکسری موارد و نکات را در وجودش ببینه و یکسری موارد دیگه رو نبینه! اما این موارد چه چیز هایی هستند؟

یک پسر مغرور در مقابل جنس مخالف رفتار عادی نشان نمی دهد، افراد مغرور پیچیدگی های زیادی دارند اما می توان با یک تست و تحلیل ساده نشانه های عاشق شدن یک پسر مغرور را در رابطه پیدا کرد.

نگاه پسران و مردان مغرور به عشق کمی متفاوت تر از حالت عادی است، همچنین مردان خودشیفته و مغرور استراتژی های متفاوتی نسبت به شروع یک رابطه عاشقانه تا بازگشت دوباره به رابطه دارند.

اگر به دنبال شروع یک رابطه هدفمند و آینده دار هستید به مطالعه همین مقاله ادامه بدید اما اگر هدف شما بازگشت و ترمیم رابطه با یک پسر مغرور می باشد، مقاله چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم پاسخ بهتری برای نیازتان است.

پسران مغرور نسبت به یک رابطه جدید ذهنیت بازتری دارند اما همین افراد مغرور در مقابل بازگشت به رابطه گارد بیشتری می گیرند.

افراد خودشیفته و مغرور قابل پیش بینی نیستند، ممکن است او جوری رفتار کند که شما فکر کنید نه تنها علاقه ای به شما ندارد بلکه از شما متنفر هم هست!

یا ممکن است طوری رفتار کند که این تصور ایجاد شود به شما علاقه مند است اما نتیجه کاملا برعکس باشد.

پسران مغرور در عشق از به بازی گرفتن طرف مقابل و گیج کردن او لذت می برند، بنابراین شما نباید بخاطر رفتار پیچیده یک مرد مغرور گمراه شوید.

یک مرد مغرور وقتی عاشق می شود ممکن است مانند سایر تیپ های شخصیتی رفتار نکند و حتی رفتاری داشته باشد که باعث عصبانیت شما شود.

ممکن است چنین رفتار متناقضی از پسر مغروری که عاشق او هستید ببینید و یا هیچ واکنش خاصی به شما نشان ندهد. باید دید در کجای راه قرار دارید آیا با شخصی روبرو هستید که او هم عاشق شما شده یا در یک رابطه یک طرفه گیر کردید.

 

 

 پسران مغرور عاشق دخترانی می شوند که آنها را به چالش بکشند، باید روی مهارت های خودتان کار کنید تا با ارتقا مهارت های ارتباطی بتوانید در ذهن یک پسر مغرور تاثیر گذار باشید.

عاشق کردن یک پسر مغرور راه های زیادی دارد و می توانیم با تمرکز بر یکسری قوانین و اصول به ضمیر ناخودآگاه پسر مغرور نفوذ کرده و کاری کنیم تا در جهت اهداف ما قدم بردارد.

چیزی مثل ظاهر یک عامل سطحی است، در روابط عاطفی مسائل ظاهری مانند چهره، اندام و مادیات در ابتدای رابطه و شکل گیری یک رابطه نقش دارند نه بعد از آن!

به محض اینکه دو زوج از لحاظ ظاهری یک دیگر را بپسندند دیگر این موضوع به حاشیه خواهد رفت “در انتخاب فرد مورد نظرتان دقت داشته باشید که از لحاظ این موارد حداقل نزدیک به یک سطح باشید”

نمیخواهم برخلاف بقیه مطالب رایج به زیبایی های ظاهری مثل آرایش کردن و یا نوع لباس بپردازم چون این موارد هیچ گونه ارزشی ندارند و پرداختن به آن هدر دادن وقت است.

در این باب همین کافی است که شما بدانید باید در بهترین حالت خود قرار بگیرید و از لحاظ فاکتور های ظاهری تا جایی که می توانید پیشرفت کنید.

بزرگترین ابزار زنان برای عاشق کردن مردان مغرور رسیدگی به نیاز ها و معیار های ناخودآگاه افراد است. شناخت این نیاز ها و معیار ها به ما خواهد آموخت که چگونه پسری را دیوانه خود کنیم حتما با این تکنیک ها آشنا شوید.

اطلاعات خود را از ویژگی های پسران مغرور افزایش دهید، باید ها و نباید های زندگی یک فرد مغرور را بشناسید.

آزادی فردی: یک پسر مغرور نیاز به احساس آزادی دارد، این حس را در او ایجاد کنید که شما مانع آزدی او نخواهید بود.

تعریف و تمجید: پسران مغرور نسبت به تعریف و تمجید ضعف خاصی دارند که می توانید از آن استفاده کنید ” اما حواستان باشد باعث به وجود آمدن احساس من برتری در او نشوید”

تشویق: یکی از نیاز های این افراد تشویق شدن است که به آنها انگیزه بیشتری می دهد و به درستی کار خود افتخار می کنند، رفع این نیاز در ذهن پسر مغرور بسیار تاثیر گذار است.

حامی: مغرور بودن به معنی عاری بودن از نیاز نیست، شخصیت طرف مقابل خود را خوب تحلیل کنید و حامی برای او باشید که در زندگی کمبودش را احساس کرده باشد.

پسران مغرور از افراد منفی باف و منفی نگر متنفر هستند آنها کسانی که بلند پروازی نداشته باشند را از زندگی خود حذف می کنند و با پالس های منفی میانه خوبی ندارند.

توجه بقیه پسران به شما آنها را حساس تر می کند، باعث می شود بیشتر از قبل شما را زیر نظر بگیرند.

نسبت به هر چیزی که در مرکز توجه قرار بگیرد احساس رقابت پیدا می کنند.

شخصیت منحصر به فرد شما برای او ارزش زیادی دارد.

غرور زنانگی از دید یک فرد مغرور ویژگی جذابی است و دختری که فاقد آن باشد شانس بودن باید پسر مغرور را ندارد.

 

برای جذب پسر مورد علاقه خود باید وقت زیادی بگذارید، باید کم کم به او و زندگیش نزدیک شوید. باید جایگاه خود را در زندگی او بدست آورید.

ما به شما می گویم چگونه کاری کنید که پسر مغرور به شما وابسته شود ” وابستگی و عشق زمانی اتفاق خواهد افتاد که شما به ذهن طرف مقابل نفوذ کرده باشید”

یعنی کاری کنید که فرد موردنظرتان شب به شما فکر کند، اگر این اتفاق را عملی کنید شما یک قدم با عاشق کردن پسر مغرور بیشتر فاصله ندارید.

روش خاصی برای تسخیر قلب انسان ها وجود دارد، با درگیر کردن ذهن یک شخص می توان به آرامی ضمیر ناخودآگاه او را باز نویسی کرد، چون ۹۲ درصد از رفتار و انتخابات افراد در ضمیر ناخودآگاه آنها شکل می گیرد.چگونه پسر مغروری را عاشق خود کنیم

قوی ترین روشی که برای برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه استفاده می شود تکنیک nlp عشق نام دارد که یکی از برترین متد های جهان است که ما در دوره های آموزشی سربرگ تازه از این تکنیک ها استفاده می کنیم.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ بصورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

Telegram (برای ارتباط سریع تر با تلگرام روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

Whatsapp (برای ارتباط سریع تر با واتس آپ روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

کانال روانشناسی: sarbargetaze

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

سلام من النازم عشق بچگیم یعنی من ۴سالم بود با یه پسر ۱۶ساله…

سلام شما می تونید به تیم روانشناسی سربرگ تازه در تلگرام یا و…

یک سال بزرگترم است .از هم جدا شدیم ولی همدیگه رو دوست داریم…

سلام دوست عزیز. شما اشاره کردید به این که طرف مقابلتون رو بخ…

آیا حساب کاربری ندارید؟

09129305020


https://www.sarbargetaze.com/wp-content/uploads/2020/02/نظرات-شرکت-کنندگان.mp3Downloads-icon

سماتک

چگونه پسر مغروری را عاشق خود کنیم

جذب پسر مغرور به خود ممکن است برای شما دختر خانم عزیز کمی سخت باشد چون پسران مغرور به سختی به شما علاقه شان را نشان می دهند در اینجا راههای جذب پسر مغرور به خود را بیان خواهیم کرد و بعد از آن روش مخ زدن پسر مغرور و همچنین راه های بدست آوردن دل پسر مغرور را برایتان آماده کرده ایم. اگر می خواهید مخ دوست پسر مغرورتان را بزنید این مقاله را دنبال کنید.

 

تمام پسران مغرور از دست و پنجه نرم کردن با چالش‌های دشوار لذت می‌برند و وقتی چشم‌شان دختری را بگیرد، برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند. اما اگر دختر مورد علاقه‌شان سهل‌الوصول باشد، به سرعت علاقه‌شان را از دست می‌دهند. پس برای جذب پسر مغرور باید خونسردی تان را حفظ کنید. پسران پرادعا عاشق هیجان دنبال کردن خواسته‌هایشان هستند. وانمود کنید که علاقه‌ای به این پسر پرمدعا ندارید. این کار شاید به غرورش صدمه بزند، اما باعث می‌شود که برای جلب توجه شما و تصاحب قلبتان سخت‌تر تلاش کند. ناز کنید و خونسرد باشید تا برنده شوید.

 

پسران مغرور دوست دارند که احساس کنند دیگران به آنها نیاز دارند و حس مردانگی شان را باید شما دختر خانم عزیز تقویت کنید. یک مرد مغرور از این که می‌تواند خواسته‌های زن مورد علاقه‌شان را برآورده کند و از او محافظت کند، به خودش می‌بالد. تقویت حس مردانگی پسران مغرور برای جذب کردن آنان به خود بسیار امر مهمی است پس اجازه بدهید که صورت‌حساب‌ها را دوست پسرتان پرداخت کند و در ماشین را برایتان باز کند. با این کارها شما احساس یک ملکه را پیدا می‌کنید، و او احساس می‌کند که یک جنتلمن واقعی است. یک پسر مغرور باید حس کند که همیشه همه چیز را تحت کنترل دارد. او باید همیشه قوی باشد و هرگز ضعیف به نظر نرسد. به همین دلیل چنین مرد مغروری احتمالاً حس می‌کند که به هیچ کس در این دنیا نمی‌تواند اعتماد کند. پس محرم اسرار و سنگ صبورش باشید و هرگز او را قضاوت نکنید. در مقابل او نیز از لاک دفاعی‌اش بیرون می‌آید و شما را به قلبش راه می‌دهد.

بازیکنان یک تیم فوتبال و این که چطور پس از پیروزی به یکدیگر تبریک می‌گویند را در نظر بیاورید، این که چطور شانه‌ها یا کف دست‌هایشان را به هم می‌زنند. همین یک مثال کافی است تا بگوییم مردان دوست دارند به شیوه‌ای کاملا متفاوت از روشی که زنان به کار می‌برند تحسین شوند و بدست آوردن دل پسر مغرور با تعریف کردن از او امکان پذیر است. بنابراین، برای این که یک مرد مغرور را طوری تشویق کنید که خوشش بیاید و به دلش بنشیند، بهتر است روش‌های به شدت و رمانتیک و احساساتی را برای دوستان دختر خود نگه داشته و برای همسر یا دوست پسر خود از شیوه‌هایی ساده‌‌تر و سر‌راست‌تر استفاده کنید. عبارات کوتاه و دلپذیری مثل این که: “من شک نداشتم تو ترفیع خواهی گرفت ” برای یک مرد خیلی بامفهوم‌تر از آن است که با جوش و خروش و لحنی تحسین‌برانگیز در مورد این که او می‌تواند ریس جمهور آینده باشد داد سخن دهید و این مهمترین راهکار بدست آوردن دل مردان و پسران مغرور است.

 

اگر از خودتان راضی نباشید، این عدم اعتماد به نفس حتی از دور هم کاملاً مشخص خواهد بود. پسرهای مغرور بیشتر جذب دخترانی می‌شوند که خودشان را دوست داشته باشند و از زندگی‌شان لذت ببرند و بالعکس از زنانی که ناامیدانه در جستجوی مردی هستند که خلاهای زندگی‌شان را پر کند، فرار می‌کنند. رعایت توصیه‌های زیر به ارتقاء اعتماد به نفس‌تان کمک می‌کند:

 

برای جذب پسران مغرور به خودتان بگویید که چه انسان فوق‌العاده‌ای هستید. مهارت‌ها و محاسنی را که دارید به خودتان یادآوری کنید، به خاطر داشتن خصوصیاتی که از شما یک زن منحصر به فرد می‌سازد، به خودتان ببالید. خاطرات‌تان را بنویسید و در آن به نقاط قوتی اشاره کنید که این احساس را در شما ایجاد کند که ارزش توجه و عشق یک مرد را، هر چقدر هم مغرور دارید. ذهنیت قبول عشق و شایستگی عشق را در خودتان ایجاد کنید.

 

به خاطر داشته باشید که هم از زیبایی درونی و هم از زیبایی ظاهری برخوردارید. درست است که هیچ انسانی کامل نیست، اما لازم است، قبل از آن که سر قرار حاضر شوید، در آئینه به خودتان نگاه کنید، بهترین خصوصیات‌تان، مثلاً دندان‌های سفید و درخشان، لبخند مسحور کننده یا پاهای کشیده و خوش‌تراش‌تان را به خودتان یادآوری کنید. اگر روی جنبه‌های مثبت ظاهرتان متمرکز شوید، مردان نیز این جذابیت‌ها را خواهند دید. هرگز از خودتان شرمنده نباشید.

 

وقتی با افراد جدید آشنا می‌شوید، اعتماد به نفس داشته باشید. تعامل با افراد جدید می‌تواند ترسناک و نگران کننده باشد، اما اگر هوشیار و گوش به زنگ باشید، برای هر چیزی آمادگی داشته باشید و از قضاوت دیگران خودداری کنید، دیگران نیز برای شناختن شما راغب می‌شوند. بانوی شادی که در حلقه‌ی دوستان خودش محاصره شده است، برای جذب پسران مغرور جذاب‌تر از یک دختر ناراحت و تنها است. هر مردی دوست دارد که جزئی از این انرژی مثبت باشد.

 

دائماً برای بهبود خودتان تلاش کنید. اعتماد به نفس داشتن یک چیز است و نادیده گرفتن عیب‌های خود و خودخواه بودن یک چیز دیگر. به تمام نقدهای سازنده‌ای که از شما می‌شود، توجه کنید و اگر لازم است، خودتان را تغییر بدهید.

 

یک پسر مغرور جذب زنی می‌شود که خودش را می‌شناسد، می‌داند که از کجا آمده است، وضعیت کنونی‌اش چیست و به کجا می‌آورد و از تمام این واقعیت‌ها راضی و خوشحال است. یک پسر مغرور و پرمدعا می‌خواهد زن زندگی‌اش نیازها، محدودیت‌ها و آرزوهای خود را بداند و آنها را قبول داشته باشد. همچنین برای این که بتوانید احساس خوبی درباره‌ی خودتان داشته باشید، لازم است فضایی داشته باشید که بتوانید در آن فضا خودتان باشید و دیگران شما را به خاطر خودتان دوست داشته باشند، دوستان، خانواده و دیگر تعاملات فردی برای احساس محبوب بودن و شایسته‌ی عشق بودن ضروری است.

 

حال که می‌دانید درون زیبایی دارید، لازم است که با آرایش و لباس‌های جذاب به ظاهر زیبایتان نیز جلوه‌ای غیرقابل مقاومت بدهید. لازم نیست ولخرجی کنید و حساب بانکی‌تان را با خریدهای گران‌قیمت خالی کنید، اما باید ظاهری پیدا کنید که یک مرد مغرور را جذب و شیفته کند. برای داشتن یک جذابیت فریبنده لازم است که:

 

لباس‌هایی پیدا کنید که زیبایی‌های ظاهری‌تان را به نمایش بگذارد.
لباس مناسبی برای هر قرار بپوشید.
به آرایش صورت و زیبایی موهای‌تان توجه کنید.

 

تمیز بودن و بوی خوب دادن بسیار مهم است برای جذب پسر مغرور لازم است. حتماً از ضدعرق استفاده کنید یا کمی عطر ملایم به خودتان بزنید. مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید، چون ممکن است باعث سردرد و حساسیت عشق‌تان بشوید.

حداقل هر دو روز یک بار دوش بگیرید.
هر زمان که لازم بود، موهایتان را بشویید.
مسواک زدن را فراموش نکنید تا همواره دهانی خوشبو داشته باشید.

 

بعد از آن که احساس خوبی درباره‌ی زیبایی درونی و ظاهری‌تان پیدا کردید، نوبت به جذب کردن پسر مغرور مورد علاقه‌تان می‌رسد. به خاطر داشته باشید که فقط یک بار برای گذاشتن تاثیر اولیه فرصت دارید، پس قبل از ملاقات کردن با دوست پسر مغرور مورد علاقه‌تان لازم است که نگرش مثبتی را در خودتان ایجاد کنید.

 

اولین درس جذب پسر مغرور مورد علاقه تان زبان بدن این است که با پسر مغرور محبوب‌تان تماس چشمی برقرار کنید تا متوجه شود که دوستش دارید. برای چند ثانیه به چشمانش نگاه کنید. لازم نیست ساعت‌ها به چشمانش خیره شوید، فقط چند ثانیه از آن سر اتاق به او نگاه کنید. باید در عین حال که ناز می‌کنید، خون‌گرم به نظر برسید. وقتی به مرد مورد علاقه‌تان نگاه می‌کنید، مراقب باشید که بیش از حد مشتاق به نظر نرسید؛ اما در عین حال باید نشان دهید که از گفتگو کردن با او خوشحال خواهید شد. با حالات صورت‌تان حرف بزنید. وقتی آن مرد مغرور به شما نزدیک شد، لبخند زدن را فراموش نکنید. هیچ چیز به اندازه‌ی یک لبخند زیبا جذاب و دوستانه نیست.

همچنین سعی کنید برای جذب دوست پسر مغرور خود همواره زبان بدن مثبتی داشته باشید. حال که دوست پسر مغرور مورد علاقه و محبوب‌تان دوستی را از نگاه‌تان خوانده است و جذب لبخند درخشان‌تان شده است، وقت آن است که با زبان بدن به او نشان دهید که این علاقه دوطرفه است. با اعتماد به نفس رفتار کنید. قوز نکنید، به پاهایتان نگاه نکنید یا دست به سینه نایستید. از انجام دادن حرکات عصبی مانند بازی کردن با موهای‌تان یا جویدن ناخن خودداری کنید. توجه او را به زیبایی‌های ظاهری‌تان جلب کنید. هنگام صحبت کردن با عشق‌تان تماس چشمی را حفظ کنید، از بیهوده نگاه کردن به اطراف خودداری کنید و از همه بدتر گوشی‌تان را هر پنج دقیقه یک بار چک نکنید. برای جذب دوست پسر مغرور، او باید حس کند که وقتی با شما است، فقط و فقط او برایتان اهمیت دارد، انگار که تنها آدم روی کره زمین است. هیچ چیز به اندازه‌ی دختری که به جای توجه کردن به گفتگو هر دو دقیقه یک بار ایمیلش را چک می‌کند، باعث بیزاری و دفع ذوست پسرتان نمی‌شود.

 

از بامزه بودن نترسید و خجالت نکشید مردان عاشق زنان شوخ‌طبعی هستند که از شوخی کردن خجالت نمی‌کشند. شاید الان زمان مناسبی برای لطیفه تعریف کردن نباشد، اما می‌توانید گاهی اوقات در زمان مناسب یک یا دو لطیفه‌ی بامزه تعریف کنید. به او نشان بدهید که می‌توانید به خودتان بخندید. هیچ مردی به دنبال زنی نیست که بیش از حد جدی است و به خودش سخت می‌گیرد. اگر به او ثابت کنید که می‌توانید به نقاط ضعف خودتان هم بخندید، او متوجه می‌شود که هم اعتماد به نفس دارید و هم از عیب‌های خودتان آگاه هستید.

 

چگونه پسر مغروری را عاشق خود کنیم

از این که تیزهوشی‌تان پسر مغرور مورد علاقه‌تان را بترساند و فراری بدهد، نترسید. اگر او واقعاً مناسب شما باشد، از آشنا شدن با زن باهوشی مانند شما خوشحال خواهد شد و می‌خواهد که زمان بیشتری با شما باشد.

 

زنان بامزه، باهوش و با اعتماد به نفس فراوانی در دنیا وجود دارند، اما باید به عشق‌تان ثابت کنید که شما در دنیا بی‌نظیرید. بااعتماد به نفس و بدون نگرانی به این پسر مغرور ثابت کنید که چه خصوصیات ویژه‌ای دارید و چرا منحصر به فردید.

 

برای جذب کردن یک دوست پسر مغرور لازم است که او را به خودتان علاقه‌مند نگه دارید. اگر جرقه‌ی عشق زده شد، باید به این آتش هیزم اضافه کنید تا خاموش نشود. درست است که هنوز می‌توانید ناز کنید، اما اگر علاقه‌ی متقابلی بین‌تان وجود دارد، فراموش نکنید که اطلاعات تماس‌تان را قبل از خداحافظی رد و بدل کنید. بدون آن که بیش از حد مشتاق به نظر برسید، علاقه‌ی خودتان را نشان بدهید تا او هم متوجه شد که دوست دارید زمان بیشتری با او باشید. شاید باور نکنید که اکثر پسرهای پرادعا خجالتی‌اند و وقتی زن مورد علاقه‌شان ابتکار عمل را در دست می‌گیرد و برای ادامه‌ی رابطه پیش‌قدم می‌شود، بی‌نهایت خوشحال می‌شوند.

 

متاسفانه ممکن است هر چقدر هم که تلاش بکنید، تیرتان برای جذب پسران مغرور به سنگ بخورد. ناراحت نشوید، در هرحال اگر این راهنما را اجرا کرده باشید، برنده شده‌اید، چرا که برای رشد و بهبود خودتان تلاش کرده‌اید. اگر پسری که علاقه‌تان را جلب کرده است، اعتماد به نفس، زیبایی یا مهارت‌های اجتماعی‌تان را نمی‌بیند، مطمئن باشید که دیر یا زود با پسری آشنا خواهید شد که بعد از دیدن این محاسن به هیچ قیمتی شما را از دست نخواهد داد.

 

ممکن است قلب دوست پسری که تمام توانایی‌هایتان را برای جذب کردن او خرج کرده‌اید، جای دیگری باشد. حتی اگر او در حال حاضر رابطه‌ی جدی نداشته باشد، ممکن است به تازگی یک شکست عشقی تجربه کرده باشد یا به فرد دیگری علاقه‌مند باشد. در این شرایط هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید که اوضاع را تغییر دهید. اگر این پسر مغرور شما را پس زد و جذب شما نشد، بازی را تمام کنید. اگر کراش‌تان قدر شما را نمی‌داند و علاقه‌ی متقابل بین‌تان وجود ندارد، به هیچ وجه خودتان را با اشک و زاری یا فرستادن پیام‌های تلخ و ناراحت کننده کوچک نکنید. محکم باشید تا با پسری که مناسبتان باشد، آشنا شوید.

 

برای بدست آوردن دل پسران مغرور توصیه می کنیم روش های زیر را دنبال کنید:

در طول تاریخ همیشه زنان از مردان شجاع و جوانمرد و پسران از دختران ظریف و طناز و شیرین خوش‌شان آمده است.البته تفاوت زیادی بین ترسو و خجالتی بودن یک دختر با لطافت و طنازی او وجود دارد. حتی امروزه هم پسران از دختران لطیف، با ظرافت‌های زنانه خوش‌شان می‌آید. شما هم می‌توانید برای بدست آوردن دل پسر مغرور چنین دختری باشید. مثلا می‌توانید وقتی فکر می‌کنید با موهای خود بازی کنید، عبارات و ادا و اصول‌های شیرین و خاص خودتان را داشته باشید یا هر بار که میخواهید چشمان‌تان را ببندید به جای یک بار دوبار مژه‌هایتان را باز و بسته کنید. این‌ کارها از شما دختری بسیار دوست‌داشتنی و تو دل برو برای پسران مغرور می‌سازند. شما یاد بگیرید یک دختر طناز باشید، خواهید دید که دوست پسر مغرور مورد علاقه تان برای این که شوالیه شما باشند سر و دست خواهند شکست.

 

یکی از راه‌های ارتباطی مهم در دنیای امروز تلفن همراه است، استفاده درست از آن کمک بزرگی به محکم‌تر شدن رابطه دختر و پسر می‌کند. در واقع موبایل یک ابزار قوی برای بدست آوردن دل پسرهای مغرور است. پیام‌های که از طریق موبایل برای دوست پسر مغرور خود ارسال می‌کنید باید به نحوی باشد که لبخند به لب او بیاورد و به قلب او نفوذ کند. این مطلب سایت سماتک  راههای بدست آوردن دل پسران مغرور با موبایل را به شما می‌آموزد. چطور با این دستگاه کوچک پیام‌های رمانتیک و عاشقانه برای بدست آوردن دل دوست پسر مغرورتان بفرستید و یا چطور با توجه به ویژگی‌های شخصیتی او پیامی بنویسید که فقط شما دو نفر از آن سر در می‌آورید و برای بقیه عجیب و غیر قابل درک است. در واقع در این مقاله آموزش‌ داده شده که چطور به پسرهای مغرور و پرادعا با توجه به تفاوت در الگوی‌های زبانی‌شان باید پیام داد تا جایگاه ویژه و پایداری در قلب‌شان برای خود پیدا کنید.

 

دختران و زنان برای حل مشکلاتی که با آن‌ها مواجه می‌شوند درباره آن‌ها صحبت می‌کنند، اما پسران مغرور ترجیح می‌دهند به جای صحبت کردن درباره یک موضوع به سرعت به سراغ راه‌حل و عمل کردن بروند. بنابراین برای مثال وقتی بخواهید با شوهرتان درباره مشکل کم شدن اعتماد به نفسی که به خاطر بی‌کاری برایش پیش آمده صحبت کنید، برای او فقط بخشی از حرف‌هایتان جالب خواهد بود که راهکاری عملی را نشان دهد. پس نحوه صحبت کردن برای بدست آوردن دل پسر مغرور مورد علاقه تان بسیار مهم است. مردان و زنان نزدیکی و صمیمیت را به شیوه‌ای کاملا مخالف یکدیگر تجربه می‌کنند. بر خلاف دختران که دوست دارند درباره لحظات لذت‌بخشی که تجربه کرده‌اند صحبت کنند، پسران ترجیح می‌دهند درباره آن سکوت کنند.

جمع‌بندی و صحبت کردن درباره یک تجربه آن را برای دختران پرمعناتر و لذت‌بخش‌تر می‌کند، در حالی که پسران چنین اهمیتی برای گفتگو قائل نیستند. برای جذب پسر مغرور به خود از او سؤالاتی بپرسد که بتواند راجع به خودش صحبت کند. این کار نه تنها روشی مناسب برای صحبت کردن با پسرهای مغرور است ، بلکه برای هر مکالمه جدیدی است. برای هر کس هیچ موضوعی آشناتر از “خودش” وجود ندارد. بنابراین اگر در به در به دنبال موضوع و ایده‌ای برای مکالمه باشیم، چه موضوعی بهتر از “خودمان”. برای این که با پسران صحبت کنید، از آن‌ها سوالاتی بپرسید که به راحتی بتوانند پاسخ دهند و درست و غلط بودن برای جواب‌هایشان مطرح نباشد. این کار به آن‌ها اجازه می‌‌دهد تا بتوانند بیشتر درباره خود و احساسات‌شان با شما صحبت کنند و کیفیت مکالمه برای بدست آوردن دل پسر مغرور افزایش پیدا میکند‌‌.

 

مردان به خصوص پسران مغرور همیشه مجذوب لمس و تماس‌های لطیف و آرام یک دختر می‌شوند. تحقیقات علمی هم نشان داده است که مردان به طور ناخوداگاه به دخترانی که در حین مکالمه آن‌ها را لمس می‌کنند توجه بیشتری نشان می‌دهند. برای این کار می‌توانید گاه‌گاهی ساعد او را لمس کنید یا دست خود را روی شانه‌اش بگزارید یا به هر حال به نحوی که مناسب یک مکالمه معمولی باشد او را لمس کنید. خواهید دید که چطور در زمان خیلی کوتاهی توجه او به شما افزایش پیدا می‌کند.

 

هیچ چیز بهتر از آن نیست که یک دختر ملیح و طناز بتواند هر از گاهی رگه‌‌هایی از شیطنت را هم از خود بروز دهد. خوب است که هر چند وقت یکبار برای بدست آوردن دل پسر مورد علاقه تان جدی بودن را کنار گذاشته و شوخ‌طبعی کنید. مثلا می‌توانید سر به سر او بگزارید، لطیفه تعریف کنید، با ارنج یا شانه به او بزنید یا همه این‌ کارها باهم را انجام دهید. پسران از دختران خیلی شیرین و مهربان و لطیف خوششان می‌آید، اما این ممکن است بعد از مدتی خسته‌کننده شود. پس آن روی بازی‌گوش خود را نیز به او نشان دهید.

 

مودب بودن یکی از خصوصیات یک دختر شیرین و با نزاکت است که هر پسری طالب آن است. اگرمی‌خواهید بدانید چطور باید با یک پسر جنتلمن صحبت کرد تا دل او را بدست آورید این نکته را فراموش نکنید. مهربان، خوش‌رو و مودب باشید. ممکن است فقط زمانی که با او هستید به ادب و نزاکت تظاهر کنید، اما این کار اسان نیست. پس به جای تظاهر یاد بگیرید واقعا انسان خوبی باشید که این باعث می‌شود برای پسر مورد علاقه تان دوست داشتنی تر شوید.

 

در نظر داشته باشید که مردان مغرور در هنگام مکالمه ممکن است کمی عصبی بوده، یا به اندازه شما در صحبت کردن مهارت نداشته باشند. هنگامی که با یک پسر مغرور و عصبی صحبت می‌کنید روی نقاط مثبت حرف‌های او تمرکز کنید. مثلا خندیدن به لطیفه ‌ای که تعریف کرده می‌تواند مکالمه را تقویت کند چرا که اعتماد به نفس او را بالا برده و باعث می‌شود بفهمد شما به مکالمه با او علاقه‌مند هستید. همچنین اگر در زمان مکالمه با یک مرد مغرور، اجازه دهید تا بتواند احساس راحتی کرده و آزادانه و بدون نگرانی از قضاوت شدن صحبت کند قطعا به سود رابطه شما خواهد بود. پسران پرمدعا از این که حس کنند تمامی جملات‌شان زیر ذره‌بین قضاوت است احساس راحتی نمی‌کنند. این مساله در گفتگو با هر مردی صادق است.

 

مردان دوست دارند که احساس کنند اندک کنترلی بر اوضاع داشته و لااقل کمی جذابند. به همین خاطر در هنگام مکالمه با پسرها اجازه دهید مکالمه با سرعتی که او احساس راحتی کند پیش برود، این کلید یک مکالمه موفق است. ممکن است برای بعضی سپردن کنترل مکالمه به مردان کاری دشوار باشد. مثلا گاهی موضوعاتی که برای گفتگو انتخاب می‌کنند قدیمی و از مد افتاده‌اند یا گاهی خلط مبحث کنند، اما اگر در زمان صحبت کردن با پسری کنترل سرعت مکالمه در دست آن‌ها باشد، ناخودآگاه احساس اعتماد به نفس کرده و موانع درونی خود را می‌شکنند و در نتیجه مکالمه‌ برای هر دوی شما مهیج‌تر خواهد شد. هم قدم و هماهنگ شدن با مردان در مکالمه اولین چیزی است که باید در مورد درست صحبت کردن با آن‌ها یاد بگیرید.

در طول تاریخ تکامل انسان، همیشه مردان نقش شکارچی و محافظ را داشته‌اند و زنان کشاورزی کرده‌اند و غذا و مایحتاج زندگی را آماده کرده‌اند. پسران از این که شما کاری کنید که این غریزه اولیه در آن‌ها زنده شود، واقعا لذت می‌برند و خوششان می‌اید. هنگامی که می‌خواهید از خیابان رد شوید دستتان را دراز کنید و بازوی او را بگیرید، با یک لبخند خجولانه از او بپرسید ممکن است چند لحظه کتاب‌های سنگین را برایتان نگه دارد، وقتی یک سگ بزرگ و ترسناک به سمت‌تان می‌اید دست او را بگیرید و…. این قبیل کارها باعث می‌شود پسر مغرور مورد علاقه تان احساس کند محافظ شماست و بخواهد همیشه در کنارتان باشد.

 

اگر چه از نظر یک پسر مغرور، دختران اسرارآمیز کمی آزار دهنده‌اند ، اما نمی‌توانند در مقابل عشق چنین دخترانی مقاومت کنند. لازم نیست که درباره تک‌تک احساسات و افکار خود با یک پسر حرف بزنید. وقتی غرق افکار خود هستید یا با خودتان لبخند می‌زنید مچ‌تان را بگیرد و از شما دلیل ان را بپرسد، به جای جواب دادن می‌توانید به سادگی بگویید چیزی نیست. هر چیزی که در ذهن‌تان اتفاق می‌افتد بازگو نکنید، در غیر این صورت برایش خسته کننده می‌شوید. البته توجه داشته باشید که این کار را نباید در مورد همسر یا دوست پسر خود انجام دهید چرا که ممکن است فکر کند شما درگیر یک رابطه عاطفی شده‌اید.

 

در این مقاله ترفندهای جذب مردان پرمدعا و پسران مغرور را بیان کردیم. اگر به دنبال راههای جذب پسران مغرور برای ازدواج هستید این مطلب بسیار به شما دختر خانم عزیز کمک خواهد کرد.

Mapper since: March 24, 2020

چگونه پسر مغرور را عاشق خود کنیم,چگونه پسران مغرور را عاشق خود کنیم,چگونه مرد مغرور را عاشق خود کنیم,چگونه پسر مغرور را جذب خود کنیم,چگونه پسر مغروری را عاشق خود کنیم,چگونه پسری مغرور را جذب خود کنیم,چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم,چگونه دختر مغرور را جذب خود کنیم,چگونه میتوانیم یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم,چگونه یک مرد مغرور را عاشق خود کنیم؟,چگونه مردان مغرور را جذب خود کنیم,چگونه یه مرد مغرور را عاشق خود کنیم,چگونه مردی مغرور را عاشق خود کنیم,چگونه یک پسر مغرور را جذب خود کنیم,چگونه یک دختر مغرور را جذب خود کنیم,چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنم,چگونه یک پسر مغرور را به خود جذب کنیم,چگونه پسری مغرور را عاشق خود کنیم,چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم نی نی سایت,چگونه یک پسر مغرور را شیفته خود کنیم,چگونه یک پسر مغرور را مجذوب خود کنیم,چگونه یک پسر مغرور را شیفته ی خود کنیم؟,چگونه یک دختر مغرور را عاشق خود کنیم,چگونه یه دختر مغرور را عاشق خود کنیم

یادگیری زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 3623موضوع :

آموزش رایگان زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 4167موضوع :

Best sources of love and relationship from all […]تاریخ : ۰۳ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 1838موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 35861موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 4163موضوع : چگونه پسر مغروری را عاشق خود کنیم

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 9230موضوع : جذب عشق

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 19069موضوع :

این مطلب در مورد موضوعات چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم، چگونه پسری را در یک نگاه عاشق خود کنیم، چگونه یک پسر را دیوانه خود کنیم، چگونه فردی را عاشق خود کنیم، چطور عاشقش کنم، جذب پسر مغرور، چگونه دوست پسرمان را به خود وابسته کنیم نوشته شده است.

اگر به دنبال این هستیم که بدانیم چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم یا چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم باید با لبخند اثر بخش وقتی می خواهید با کسی سلام و احول پرسی کنید آشنا باشید. ولی از همان ابتدا لبخند نزنید ، چون ارزش لبخندتان را از بین می برید. سعی کنید ،لحظه ای به صورت او خیره شوید، سپس مکث کنید.

وضعیت روحی او را به طور کامل بررسی نمایید. آن گاه با لبخندی عمیق، گرم و سرشار از توجه و علاقه به او نگاه کنید ، لبخندی که چشمان تان را هم فرا گیرد .این لبخند مانند موجی گرم و گیرا ، مخاطب شما را دربر می گیرد.

به یاد داشته باشید برای پاسخ به پرسش چگونه پسری را در یک نگاه عاشق خود کنیم، لبخند بهترین جواب است.

با این تأخیر کوتاه مخاطب شما احساس می کند که این لبخند، صادقانه و فقط متعلق به اوست. روش هایی که در این بخش آمده، به شما کمک می کند تا به این هدف دست یابید. شما می توانید با استفاده از این روش ها، درنظر هر کسی، فردی خاص باشید.

و در هر جمعی نظرها را به خود جلب کنید، حتی اگر درآن جمع فردی بیگانه و ناآشنا باشید.

افراد موفق می دانند یکی از قوی ترین سلاح ها لبخندشان است، به همین دلیل کاری می کنند ، با این شیوه بیشترین تأثیر را بر بیننده بگذارند.

لبخندهای کوتاه و مصنوعی ، امروزه کاربرد چندانی ندارد و در هزارتوی دنیای امروزدیگر هیچ تأثیری را بر جای نمی گذارد. به رهبران بزرگ دنیا ، کسانی که سخنرانی های اساسی ، ایراد می کنن، یا صاحبان شرکت های معتبر و مشهور نگاه کنید.

هیچ یک از آنها را در حال لبخند زدن نمی بینید . افراد با نفوذ و نامی نیز در همه طبقات اجتماعی، این چنین اند، ولی وقتی خطوط لبخند بر چهره های شان نقش می بندد، آن قدر قدرتمند عمل می کند و دنیا را به لبخند زدن وا می دارد .

برای پاسخ به پرسش چگونه پسری را در یک نگاه دیوانه خود کنیم باید ابتدا وضعیت روحی او را به طور کامل بررسی نماییم. آن گاه با لبخندی عمیق، گرم و سرشار از توجه و علاقه به او نگاه کنیم، لبخندی که چشمان تان را هم فرا گیرد.

این لبخند مانند موجی گرم و گیرا ، مخاطب شما را دربر می گیرد. به همین دلیل است که لبخند بهترین پاسخ برای این موضوع است که چگونه یک پسر مغرور را با یک نگاه عاشق خود کنیم.

با این تأخیر کوتاه مخاطب شما احساس می کند که این لبخند ، صادقانه و فقط متعلق به اوست .زبان نگاهچشمان شما مانند مواد منفجره، می توانند احساسات مردم را به تکاپو و هیجان وا دارند . افراد موفق می دانند که نگاه های عمیق و طولانی می توانند بسیارمفید باشند ، بخصوص میان دو جنس مخالف.

در کارهای اداری ، حتی زمانی که طرف مقابل از احساسات عاشقانه شما آگاه نیست، زبان و نگاهی نیرومند می تواند تأثیری عمیق و نافذ بر زن و مرد بگذارید . این نوع نگاه توأم با ادراک و احترام، احساسات درونی شما را القاء خواهد کرد.

برای اینکه بفهمیم بهمترین اقدام برای این موضوع که چگونه یک پسر مغرور را با یک نگاه دیوانه و عاشق خود کنیم باید بدانیم حتی بعد از پایان سخنان مان نیز به نگاه های مان ادامه دهیم.

لازم است سویی دیگر را بنگرید، این کار را به آهستگی و بدون جلب توجه انجام دهید.

یکی دیگر از توصیه هایی که برای پاسخ به پرسش چگونه پسری را با یک نگاه عاشق خود کنیم در نظر گرفته می شود این است که ازروش نگاه های پرنفوذ استفاده کنیم.

ولی زمانی که می خواهید درباره مسائل شخصی صحبت کنید، از نگاه های کوتاه تری استفاده کنید. تا مخاطب تان احساس نکند مورد تهدید قرار گرفته یا منظور شما را به درستی درک نکرده است.

ولی در برخوردهای روزمره، ارتباط چشمی خود را به تدریج افزایش دهید و وقتی با فردی همکلام شدید، ازاین شیوه بیشتر استفاده کنید .

نکاتی که در ادامه به آنها اشاره می کنیم برای پاسخ به پرسش چگونه یک پسر را دیوانه خود کنیم یا چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم بسیار کاربرد دارد.

ساده ولی زیبا وشیک باشید

سعی کنید چهرتون رو همیشه شاداب داشته باشید و هیچ وقت آشفته نباشید. لباس هایی که بهتون میاد و طرفتون هم خوشش میاد بپوشید.

زیبایی رو به طوری ذاتی نشون بدید و از آرایش هایی که موجب زیبایی افراطی میشه استفاده نکنید چون ممکنه وقتی طرفتون شما رو در حالت عادی ببینه از شما دل سرد بشه.

در مورد مسائلی مانند : عشق حرف بزنید

در مکالمات از خودتون ( شما و طرفتون ) حرف بزنید، البته به اندازه. بعضی وقت ها در مورد عشق ، دوست داشتن ، حس قشنگ عاشق شدن و از این موارد به صورت سوال جوابی حرف بزنید و نظرش رو بدونید.

پرسش های منفی تضمینی بپرسید

گاهی اوقات پرسیدن سوالاتی به صورت منفی که خودتون جوابش رو می دونید باعث میشه طرفتون عشقش رو نسبت به شما نشون بده.البته حتما باید خودتون قبل جوابش بدونید در جواب چه خواهد گفت. این تکنیک می تونه برای خیلی ها موثر باشه.

مثلا ازش بپرسید : تو از من بدت میاد، مگه نه؟ ( البته اگه مطمئنید میگه نه خیلیم دوست دارم ، بپرسیدا) طرفتون چند ثانیه به فکر فرو میره و بعدش جواب مورد علاقتون رو بهتون میده و البته این سوال اون رو به این فکر فرو می بره که چرا همچین حرفی رو زد و از اون به بعد سعی میکنه عشقش رو نسبت به شما بیشتر نشون بده./ بیش از حد از این روش استفاده نکنید.(همچنین نگاه کنید به ۱۰ نکته مهم در جذب یک مرد از راه دور)

توصیه هایی که به شما در موضوع چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم یا چگونه پسری مغرور را دیوانه خود کنیم فقط خلاصه به موارد فوق نمی شود بلکه تکنیک های بیشتری از جمله موارد زیر نیز وجود دارد که به شما در این مسیر کمک می کند:

۱. سلیقه‌ی لباس پوشیدن‌تان

مردها عاشق خانم‌هایی هستند که تمیز و مرتب هستند، پس از این موضوع نهایت استفاده را بکنید. اغلب دخترها سردرگم می‌شوند که برای قرارشان چه لباسی بپوشند که مردشان نتواند در برابر ستایش و تحسین آنها مقاومت کند، . هر وقت با او هستید چیزی بپوشید که زیبا و چشم‌نواز باشد و با پوشیدن آن فوق‌العاده شوید. دختری که در لباس پوشیدن خوش‌سلیقه باشد می‌داند چگونه زیبا و در عین حال عادی به نظر برسد. این باور رایج که کسی که عاشق‌ات باشد تو را قضاوت نمی‌کند همیشه درست نیست. اگر مرد شما نامرتب لباس بپوشد، احساس ناامیدی نمی‌کنید؟(همچنین نگاه کنید به نحوه برخورد با مرد مورد علاقه)

۲. عطری وسوسه‌کننده

وقتی با یک آغوش از او خداحافظی می‌کنید، اجازه بدهید عطرتان به نفع شما کار کند. مردها عاشق این هستند که نامزدشان بوی فوق‌العاده‌ای داشته‌باشد. عطر را به مچ دست‌ها، اطراف گردن، پشت گوش، و روی استخوان ترقوه بزنید تا مطمئن شوید عطرتان ماندگار است.

می‌توانید در مناسبت‌های مختلف از عطرهای مختلف استفاده کنید. عطرهای متنوعی بخرید و ببینید کدام‌یک برای‌تان بهترین نتیجه را دارد. خوش‌بختانه مجبور نیستید برای خریدن‌شان از خانه بیرون بروید. با وجود چند فروشگاه الکترونیکی عطر، می‌توانید به‌صورت برخط عطرهای فوق‌العاده‌ای بخرید.چگونه پسر مغروری را عاشق خود کنیم

۳. هوش هیجانی بالا(ای‌کیو)

به عنوان یک دختر، اغلب از شما انتظار می‌رود هیجان‌های عمیقی داشته‌باشید. اما معنی‌اش به هیچ وجه این نیست که هر وقت داستان غم‌انگیزی شنیدید چشم‌های‌تان را پر از اشک کنید. یک خانم با هوش هیجانی بالا(که به آن ای‌کیو هم گفته می‌شود) می‌تواند هر زمان که مردش به انگیزه نیاز دارد او را تشویق کند و برای‌اش الهام‌بخش باشد. این خانم به جای این‌که داستان‌های غم‌انگیز غیرضروری خلق کند، در زمان مناسب جملات مناسبی می‌گوید.

۴. زیاد لبخند بزنید(البته نه غیرضروری)

قبلا در مورد اینکه چگونه پسری را با یک نگاه دیوانه خود کنیم گفتیم لبخند بسیار تاثیرگذار است و مردها دیوانه‌ی لبخند یک دختر هستند. از آنجایی ه این موضوع اهمیت بسیاری دارد مجدد به آن اشاره کردیم تا بدانید حتما لبخندتان باید واقعی و شیرین باشد. در غیر این‌صورت به زور لبخند نزنید، شاید مردتان فکر کند غیرعادی هستید. هم‌چنین، وقتی با او هستید، تمام توجه‌تان را به او بدهید و به جوک‌های‌اش بخندید. نشان بدهید از بودن با او خوشحال هستید. او بقیه‌ی کارها را انجام می‌دهد.(همچنین نگاه کنید به روش های دلبری از پسر)

معاشرت کردن و سپس غیر قابل دسترس شدن و همچنین انجام کارهای دلپسند نیز می تواند در پاسخ به پرسش چگونه یک پسر مغرور را دیوانه خود کنیم به ما کمک کند اما باید بدانید نکات بسیاری در مورد این مورد است که باید حتما در نظر داشت. پس با ما همراه باشید تا بهتر به پاسخ پرسش چگونه پسری را دیوانه خود کنیم دست پیدا کنید:

زیاد معاشرت کنید… سپس غیر قابل دسترس گردید

هـر چه بیشتر با شخصی ارتباط داشته باشید آن شخص بیشتر شما را دوست خواهد داشت. این را دیوید لیدمن متخصص رفتار انسانها بیان می کند. در واقع حق با اوسـت. چندین مطالعه دیگر نشان داده کـه در مـعـرض قـرار گـرفـتن مکرر با هر محرک خاص ما را نسبت به آن محرک علاقه مند تر می گرداند. (تنها زمانی این نظریه صدق نمی کنـد کـه واکنش اولیه ما به آن محرک منفی باشد). بنابراین در ابتدای آشنایی از آنکه کناره گیـر، گریزان و غیر قابل دسترس باشید، پرهیز کنید. در عوض به دنبـال بهانه های فراوان برای آنکه وقت خود را با وی بگذرانید باشید.

اکنون حواستان را کاملا جمع کنید چون این مرحله زیرکانه بوده و احتیاج به مهارت دارد. درست زمانی که مطمئن شدید که او را مجذوب خود کرده و محبوب گشته اید به تدریج معاشرت خود را کاهش داده و کمتر در دسترس قرار گیرید و این کـار را تـا زمانی کـه وی دیگر شما را دیگر ملاقات نکرده و نبینـد ادامه دهید. شـما هم اکنون “قانون کمـیابی” را بطور مؤثر بکار گماردید. همه ما واقف هستیم که: مردم خـواهـان چیزهایی هستـند که نمیتوانند داشته باشند.

همیشه در دسترس بودن شـما سبب کاهـش ارزش و شـان شما می گردد. برای مثال هـرگـاه پـایتان را از در خانه بیرون بگذارید و با توده عظیمی از الماس بروی زمین روبرو گردید، کم کم برایتان عادی شده و دیگر آنها را بچشم سنگهای گرانبها و ارزشمند نخواهید نگریست. این قانون کمیابی است که سبب میشـود بـیشتر طالب آنها گردید. با آنان باشید و سپس کمیاب گردید و مشاهده خواهید کرد محبوب تر می شوید.

ما مرتبا در مورد مسایلی چون شور و اشتیاق، جـاذبـه جـنـسـی و عـشـق صحبت به میان میاوریم اما به “شباهت ها” اشاره ای نمیکنیم . بـایـد آگـاه باشیم افراد با خصوصیات متضاد در بلـنـد مـدت جـذب یـکدیـگر نـمی شوند. ما همواره در جستجوی شباهتها میان خود و شریک زندگیمان می بـاشیم. اغـلب ما بـا گـشـتـن و مـعـاشرت با دوستانی که مورد علاقه امان نمی باشند ترس داریـم پس چـرا با مـعشـوق خود چنین کنیم؟ علاقمند بودن و دوست داشتن کسی بسیار مهم تر از آن است که ما عاشق آن فرد باشیم. تنـها شباهت های اخلاقی و شخصیتی ما نیست که حائز اهمیت میباشد. هرگاه شما با فردی کـه از لـحاظ ظاهـر شبـیـه شـما باشد آشنا گردید، احتمال آنکه وی شیفته و دلباخته شما گردد ۴ برابر بیشتر میباشد.

کار دلپسندی برایش انجام ندهید…. بـگذاریـد او برایتان کارهای دلپسندی انجام دهد

همانطور که اشاره کردیم انجام کارهای دلپسندن نیز از دیگر پاسخ های پرسش چگونه پسری را با یک نگاه عاشق و دیوانه خود کنیم هستیم. هرگاه شما کار پـسـنـدیـده ای بـرای شـخـصی انجام دهید، از دو جهت احساس خوبی خواهید داشت: احـساس خـوشـنودی از خـودتان و صمیمیت با فردی که شما اندکی با عملتان لوسش کرده اید. ما معمولا بمنظور توجیه زحمات و یا هزینه هایی که صرف فرد مورد نظر کرده ایم در شایستگی و استحقاق وی مبالغه وخیالپردازی میکنیم. سـرانجام آنکه:ما آن فرد را بیشتر دوست خواهیم داشت.هرگاه شخصی برای ما کار پسندیده ای انجام میدهد، خوشنود میگردیم. اما در کنار آن احساسات ناخوشایند دیگری نیز تظاهر خواهند کرد.

گاه غرق در هیجانات میشویم. در تـنگنا قرار می گیریم که مانند همان فرد بامعرفت که آن لطف را در حق شما کرده عمل نماییم یعنی آنکه لطفش را جبران کنیم. و حتی زمانیکه آن عمـل نـیک از سوی شخصی صورت می گـیـرد کـه شـما علاقه وافری به وی داشته اما نسبت به احساسش نسبت به خودتان مردد هستید، مسئله بسیار بغرنج تر میگردد. متوجه منظورم می شـوید؟ هنگامی که ما شیفته و شیدای شخصی می شویم، ناگزیریم برای او کارهای لطف آمیزی انجام دهیم.اما بهتر آنست اجازه دهید او شما را لوس کند.

در مورد اینکه چگونه یک پسر مغرور را با یک نگاه دیوانه خود کنیم باید چند نکته مهم را در نظر داشته باشیم:

پسرا معمولا تیز هستن و حتی اگه دختر رفتار غیر مستقیم از خودش بروز بده زود متوجه تمایل او نسبت به خودشون می‌شن مگه اینکه رابطه قبلا بوده باشه و مثلا بدبینی ایجاد شده باشه یا اینکه رابطه عادی قبلا بوده باشه و پسر فکر کنه که این رفتار ادامه همون رابطه عادی سابقه.

بنابراین در صورت وجود رابطه قبلی اگه در ذهن پسر نقطه منفی مثل بدبینی هست، دختر باید قبل هرگونه اقدامی اول اونو برطرف کنه اگرم فقط یه رابطه عادی بوده در این صورت دختر باید تمایلش رو در رفتارها و برخوردها و صحبتها صریح‌تر نشون بده تا طرفش متوجه بشه.

ولی یه حرف هست: این اشتباهه که دختر فکر کنه اگه پسر بفهمه که اون دوستش داره حتما برای ازدواج به طرفش خواهد امد در صورتی که این طور نیست و ممکنه پسر بره تو خط سوء استفاده یا اینکه طاقچه بالا بذاره.

پس دختر بهتره به جای اظهار علاقه به پسر تمایلش رو به صورت غیر مستقیم بهش نشون بده به مقداری که اون بفهمه دختر ازش بدش نمیاد و اگه بخواد بیاد خواستگاری دختر اجازه می‌ده وگرنه اگه دختر بیشتر از پسر اظهار علاقه کنه ممکنه حتی در صورتی که پسر علاقه هم داشته باشه با این کار یواش یواش سرد بشه.

خلاصه اینکه اگه علاقه از طرف پسر نیست یا اینکه کمه، اظهار علاقه از طرف دختر ممکنه کار رو بدتر کنه و اونو بیشتر ازش دور کنه بنابراین بهتره که قدم به قدم جلو بره و اظهار تمایل رو در صورتی بیشتر کنه که پسر به اظهار تمایل قبلی جواب مثبت داده باشه ولی اگه هرکاری می‌کنه اون از یه حدی جلوتر نمیاد بدونه که این راه فایده‌ای نداره و حتی ممکنه اثر منفی هم داشته باشه.(همچنین نگاه کنید به چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم )

در انتها چند توصیه نهایی نیز برای اینکه چگونه پسری را وابسته کنیم یا پسری مغرور را دلبسته خود کنیم اضافه می کنیم که وقتی پای پرسش چگونه پسری را دیوانه خود کنیم یا چگونه پسری مغرور را با یک نگاه دیوانه کنیم اهمیت پیدا می کند. بابت تکرار بعضی جملات عذر خواهی می کنم، این موضوع به دلایلی در نوشت یک مطلب در وبسایت اهمیت دارد. خب اجازه بدید بریم سراغ تکنیک های وابسته کردم:

بفهیمد که مردتان چطور آدمیست ، خود را با او همراه کنید، فکر می کند خیلی بامزه است؟ به حرفهایش بخندید. یک مرتبه جنی می شود؟ با او کنار بیائید. چیزی برای او درست کنید، تی شرت با رنگ مورد علاقه اش برایش بخرید. به او کارت پستال بدهید مثل یک دوست واقعی. نه اینکه هر روز به او یک دنیا هدیه بدهید اینطوری هم او را بد عادت می کنید. فقط به او بفهمانید که او را به خاطر آنچه که هست دوست دارید.

اگر کسی رادوست دارید، او را آزاد بگذارید، حاضر بودن در همه لحظات ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد. به زندگی خود برسید، همانطور که خودتان دوست دارید آزاد باشید طرف مقابل شما هم دوست دارد آزاد باشد. همانطور زندگی کنید که قبل از عاشق شدن زندگی می کردید، شاید روش زندگی قبلی شما او را به شما علاقمند کرده باشد. به خاطرداشته باشید عشق به معنی سپری کردن اوقات با یکدیگر نیست.

بیشتر بخوانید:

سایت روانشناسی نوین بینش: از بزرگترین منابع روانشناسی عشق به زبان فارسی

چگونه دل پسری را به دست بیاوریم و برای او دلبری کنیم

۲۴ روش ساده برای دیوانه کردن پسران – تکنیک های دلبری

چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم – تکنیک های تسخیر قلب

چگونه برای یک پسر در چت طوری دلبری کنیم تا عاشقمان شود

جذب پسر از راه غیر مستقیم – راه های جذب غیر مستقیم پسران

در شروع رابطه چگونه رفتار کنیم

چگونه پسری مغرور باشیم

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

 

novinatlas 1706 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

راه های جذب مردان مغرور چگونه به ما کمک می کند که یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم؟ چرا جذب کردن پسران مغرور سخت تر است؟ چگونه می توانیم توجه یک پسر مغرور را جلب کنیم؟

مردان مغرور مردانی هستند که به علت داشتن برخی ویژگی های برجسته برای دختران از جذابیت خاصی برخوردارند.

اگر شما دلباخته یکی از این پسران شده اید اما عاشق کردن او را کاری سخت و دشوار میبینید نا امید نشوید.

خبر خوب این است که با استفاده از تکنیک هایی که تیم روانشناسی طلوع سبز برایتان در این مقاله تهیه کرده می توانید به راحتی دل هر مرد مغروری که به سختی سنگ است را هم ببرید.

قبل از اینکه به بررسی راه های جذب مردان مغرور بپردازیم نیاز است که بدانیم این دسته از افراد چه ویژگی ها و چه نیازهایی دارند. برای برقراری هر ارتباطی لازم است که ما شخصیت فرد مقابلمان را ارزیابی کنیم. از طرز نگاه، زبان بدن یا ویژگی های فردی می توانیم روش درست برقراری ارتباط با آن ها را پیدا کنیم.چگونه پسر مغروری را عاشق خود کنیم

اینگونه می توانیم با داشتن یک آگاهی نسبی درباره ی ویژگی ها و نیاز های اصلی مرد موردعلاقه مان در جذبش موفق تر عمل کنیم. از آن جایی که مردی که عاشقش شدیم مردی مغرور و متکبر است با یک چالش بزرگتری همراهیم پس شناخت خصوصیات پسران مغرور یکی از ابزار های مهم ما محسوب می شود.

یک مرد مغرور دوست دارد همواره مورد مدح و ستایش قرار بگیرد حتی اگر کاری نکرده باشد. زیرا این باعث افزایش اعتماد به نفس در آن ها می شود.

گاهی پیش می آید که به دلیل برخی ویژگی ها یک مرد مغرور را با یک مرد خجالتی به اشتباه می گیریم. اما یکی از خصوصیات پسران مغرور این است که دوست دارند در مرکز توجه باشند. درست برعکس آن چیزی که در نشانه های عاشق شدن پسر خجالتی توضیح دادیم.

یک پسر مغرور دوست دارد با تعریف از خود احترام دیگران را به دست بیاورد و در صحبت هایشان مدام از خود و موفقیت هایی که کسب کردند صحبت می کنند.

نتایج کاربران از کتاب بازگشت به عشق و ازدواج نوشته حسین رجب پور

مردان مغرور به 2 دلیل شروع کننده یک ارتباط نیستند.

1-کسی را لایق خود نمی دانند.

2-به هیچ عنوان دوست ندارند نه بشنوند.

معمولا شما به سختی می توانید نقطه ضعفی در یک پسر مغرور پیدا کنید. مانند کوهی می ماند که هیچ چیز نمی تواند به او آسیب برساند. اما به این معنی نیست که نقطه ضعفی ندارند. آن ها فقط نقاط ضعف خود را پنهان می کنند.

یکی از خصوصیات پسر مغرور عدم انتقادپذیری آن هاست. مردان مغرور اشتباهات خود را نمی پذیرند و از نظر آن ها همیشه بقیه مقصر هستند. و معمولا برای اشتباهات خود بهانه تراشی می کنند. چون از نظرشان اشتباهی مرتکب نشده اند پس سزاوار انتقاد هم نیستند.

غرور را به راحتی می شود در حرکات، رفتار و حتی حرف های این پسران دید. چهره ای جدی اما مرموز دارند. با اعتماد به نفس و مقتدر راه می روند گویی که هیچ چیز در این دنیا مانعی برای آن ها نیست. به ندرت آن ها را در حال داد و فریاد می بینیم. از کلمات و جملات قدرتمند در حرف هایشان استفاده می کنند.

اغلب یک مرد مغرور عذر خواهی نمی کند یا خیلی کم پیش می آید که این کار را کند. آنها فکر می کنند با عذرخواهی جایگاه خود را از دست می دهند. و همانطور که در مورد قبلی هم اشاره کردیم از آنجایی که فکر می کنند اشتباهی نکرده اند پس عذرخواهی هم برایشان بی معناست.

پسران مغرور از اشتباهات دیگران استفاده می کنند تا اشتباهات خودشان را بپوشانند. برای همین گذشت معنای زیادی برای آن ها ندارد.

مرز بین اعتماد به نفس، عذت نفس و غرور بسیار باریک است. این سه خصلت  تفریبا مشابه هستند اما در شدت آن ها اختلاف بسیاری وجود دارد. پس فردی که عذت نفس دارد به این معنی نیست که مغرور است.

همچنین قضاوت یک فرد بدون در نظر گرفتن شرایط اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بسیار اشتباه است. مقایسه باید در یک شرایط یکسان و مساوی انجام گیرد.

اما بیایید از بحث اصلی خارج نشویم و حالا که با برخی از خصوصیات پسران مغرور آشنا شدیم به سراغ راه های جذب مردان مغرور و عاشق کردنشان برویم.

نتایج کاربران از کتاب بازگشت به عشق و ازدواج نوشته حسین رجب پور

مردان مغرور در عشق بسیار سخت پسند هستند. به دلیل شخصیت مرموز و پنهانشان شاید نتوان به راحتی متوجه خواسته هایشان شد. اما روش های زیر برای جلب توجه هر پسر مغروری کار آمد است.

معمولا یک مرد مغرور خودش از اعتماد به نفس خوبی برخوردار است . پس قطعا جذب یک دختر بی اعتماد به نفس نمی شود. پس سعی کنید اگر در اعتماد به نفس دچار مشکل هستید هرچه زودتر این مشکل را رفع کنید.

متوجه ارزش های خود باشید. افراد مغرور و متکبر معمولا دیگران را دست کم می گیرند. به ارزش های آن ها بها نمی دهند. پس سعی کنید با توجه و بها دادن به خودتان او را متوجه خود کنید.

شاید برایتان عجیب باشد زیرا فکر می کنید یک مرد مغرور به تنهایی می تواند از پس هر مشکلی بر بیاید. اما مردان مغرور هم به حمایت و همدردی نیاز دارند. آن ها خیلی از مشکلات خود را بروز نمی دهند. و چون خیلی کم از زندگی خود صحبت می کنند شاید فکر کنید که هیچ مشکلی ندارند. اما یکی از راه های جذب پسر مورد علاقه تان که القضا مغرور هم هست حمایت کردن است.

اگر سعی کنید مانند یک دوست کنارش باشید و اعتمادش را جلب کنید و در مشکلات او را همراهی کنید می توانید بخش بزرگی از توجه او را بدست بیاورید.

خیلی دیده یا شنیده ایم که با یک مرد مغرور باید مانند خودش رفتار کنیم. اگر به ما بی محلی کرد پس ماهم باید متقابلا به او بی محلی کنیم. یا برعکس اگر بی محلی دیدیم با مهربانی و تواضع پاسخش را بدهیم.

اما نه باید خیلی شور باشید نه خیلی بی نمک. اعتدال را رعایت کنید. نه با بی محلی می توانید توجه یک مرد مغرور را جذب کنید نه با مهربانی بیش از حد.

هر دوی این ها نشان از تلاش بیش از حد شما برای جلب توجهش دارد.

پس چه کار کنیم؟

خودتان باشید. وقتی خودتان باشید و خونسردانه رفتار کنید و بیش از حد خود را در تلاش برای جلب توجهش نشان دهید می تواند تاثیر عکس داشته باشد و باعث توجهش شود.

ظاهر هم یکی از راه های جذب مردان مغرور است و هم یکی از راه های جذب غیر مستقیم  پسران . قطعا اولین چیزی که با آن می توانید هر مردی چه مغرور چه خجالتی و … را در نگاه اول تحت تاثیر قرار دهید داشتن یک ظاهر زیبا و فریبنده است. ترکیب های رنگی درست، تمیزی و مرتب بودن لباس ها، موهای مرتب و درخشان، ناخن های تمیز، آرایش ملایم و طبیعی، تناسب اندام و … همه می توانند بیشترین تاثیر را مخصوصا در نگاه اول داشته باشند.

از تاثیرات ارتباط چشمی و لبخند همه خبر داریم. سعی کنید به مدت فقط چند ثانیه کوتاه با او ارتباط چشمی برقرار کنید. به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی به او خیره نشوید. با یک لبخند ملیح اما جذاب هم اعتماد به نفس و هم انرژی مثبت خود را به نمایش بگذارید.

معمولا عشق باعث می شود تا ما نتوانیم بهترین خودمان را حضورا نشان دهیم. ممکن است دست پاچه شویم، خجالت بکشیم یا …اما خب معمولا افراد در چت کردن اعتماد به نفس بیشتری دارند.به همین دلیل نیاز داریم که بدانیم چگونه در چت دلبری کنیم برای پسر .

در دنیای امروز که تلفن و اینترنت یار همیشگی ما شده اند، نگرانی بابت جذب و عاشق کردن نداریم. زیرا می توانیم با استفاده از روش های دلبری در چت بدون دست پاچه شدن دل یک پسر مغرور را ببریم. به همین دلیل دانستن روش های جذب مرد مغرور با موبایل واجب است.

در این روش ها یاد می گیریم چه زمانی پیام بدهیم؟ از چه نوع موضاعتی برای پیام دادن استفاده کنیم؟ چطور سر صحبت را باز کنیم؟ و هر مورد دیگری که برای ارتباط با یک پسر مغرور به آن نیاز داریم.

بعد از طی کردن تمام این راه ها به احتمال زیاد تا به الان موفق شده اید که نظر پسر مغروری که عاشقش شده اید را جلب کنید. اما اگر او آنقدر مغرور است که این عشق را بروز نمی دهد جای تعجب نیست.

نگران نباشید!عشق چیزی نیست که بشود به راحتی آن را پنهان کرد. حتی مغرورترین مرد هم تسلیم عشق می شود و رفتارهایی دارد که نشان از عاشق شدنش می دهند.

نتایج کاربران از کتاب بازگشت به عشق و ازدواج نوشته حسین رجب پورچگونه پسر مغروری را عاشق خود کنیم

یکی از علائم عاشق شدن پسران مغرور این است که با شما پر حرف می شوند، شوخی می کند و سر به سرتان می گذارند، حتی در مواقعی با لجبازی کردن می خواهند شما را متوجه علاقه و توجهشان کنند. نگرانتان می شوند و حالتان را می پرسند. شاید این کار را مانند مردان عاشق دیگر انجام ندهند و فقط سرد و خشک جویای حالتان شوند اما همین نشان می دهند که به شما اهمیت می دهند. و خیلی علائم دیگر که در این مقاله گنجانده نمی شود.

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

Telegram (برای ارتباط سریع تر با تلگرام روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

Whatsapp (برای ارتباط سریع تر با واتس آپ روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

کانال روانشناسی: sarbargetaze


برگرداندن عشق از راه دور

علائم دلتنگی در مردان مغرور

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشاوره رایگان در تلگرام و واتس آپ : 09129305020

راههای جذب مردان مغرور چیست؟

برای جذب مردان مغرور باید ابتدا نیازهای آنان مانند نیاز به احترام، آزادی و حمایت را بشناسید.سپس کاری کنید تا متوجه ارزشمندی و عشق شما شوند. مردی را می ‌شناسید که بسیار مغرور به نظر می‌ رسد.احساس می ‌کنید عاشقش شده‌اید اما نمی ‌دانید چطور می ‌توانید او را به خودتان جذب کنید.دوست دارید دوست تان بدارد اما او به نحوی مغرورانه رفتار می ‌کند که نمی ‌توانید احساسش را تشخیص دهید.اینجاست که باید روی آن موضوعاتی متمرکز شوید که مردها دوست دارند و در جذب مردان مغرور به شما کمک می ‌کنند.

دو چیز برای عاشق کردن و جذب مردان مغرور و مخصوصا شخصیت‌ های خود شیفته بسیار اهمیت دارد :یکی ارزش شما و دیگری توجه شما

یکی از مهمترین نکاتی که در علاقمند کردن شخصیت خود شیفته بسیار حائز اهمیت است ارزش شما می ‌باشد.

برای مثال اگر طرف مقابل تان برای شما از موفقیت‌ های خود گفت در درجه اول باید نشان دهید که بسیار تحت تاثیر قرار گرفته‌ اید (نشان دادن توجه) .چگونه پسر مغروری را عاشق خود کنیم

سپس شما نیز به موفقیت‌ های خود اشاره کنید ( نشان دادن ارزش).باید توجه کنید که ارزش‌ ها بسته به هر شخصی متفاوت هستند .

شما باید در برخورد هایی که داشته‌اید این موضوع را متوجه شوید که ارزش از نقطه نظر طرف مقابل تان به چه معنی است.این ارزش‌ ها می تواند شامل ثروت، تحصیلات، زیبایی اندام یا حتی ارزش‌ های اخلاقی باشد.

برای جذب مردان مغرور بهتر است در کنار نشان دادن ارزش ‌هایتان به وی توجه نیز نشان دهید.

اما این توجه کردن وقتی بسیار موثر خواهد بود که همراه با بی توجهی باشد.به عبارت دیگر اگر شما قصد دارید یک فرد مغرور را به خود جذب کنید ،باید به یاد داشته باشید توجه به همراه بی توجهی به خصوص در اوایل رابطه می ‌تواند محرک بسیاری شگفت انگیزی در جذب طرف مقابل شما باشد.

اگر به دنبال جلب توجه و علاقه مردی هستید که بسیار مغرور است .احساس می کنید که عاشقش شدید اما نمی توانید به دلیل رفتاری که دارد احساسش را نسبت خودتان تشخیص دهید.باید روی موضوعاتی تمرکز کنید که مردان دوست دارند و در جذب مردان به شما کمک می کند.

برای اینکه بتوانید مردان و پسران مغرور را جذب کنید.قبل از هر چیزی باید علایق و نیاز های آنان به آزادی، احترام، حمایت و … را بشناسید.سپس می توانید وارد عمل شوید.

سه چیز برای عاشق کردن و جذب مردان مغرور به خصوص مردانی که دارای شخصیت خود شیفته ای هستند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

یکی از مهمترین پارامتر ها در علاقمند کردن مردانی که دارای شخصیت های خود شیفته می باشند، شناخت ارزش های آنان می باشد به بیان بهتر شناخت مواردی است که برای او در زندگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

توجه کنید که ارزش ها برای هر شخصی متفاوت است .شما می توانید در برخورد هایی که دارید متوجه شوید که ارزش از نقطه نظر طرق مقابل تان به چه معنی است.این ارزش ها می تواند تحصیلات، ثروت، زیبایی اندام، ارزش های اخلاقی و … باشد.

بعد از شناخت ارزش های مردی که به او علاقه دارید.با نشان دادن ارزش هایی که برای او ارزشمند است و در شما وجود دارد می توانید علاقه او را نسبت به خود جلب کنید.

برای جذب کردن مردان و پسران مغرور علاوه بر نشان دادن ارزش های تان به وی ، باید به او نیز توجه داشته باشید.نکته ی مهمی که در این توجه کردن شما بسیار ارزشمند می باشد این است که باید توجه شما همراه با بی توجهی باشد.

به بیان بهتر اگر شما قصد دارید تا یک مرد مغرور را جذب خود کنید باید همواره به یاد داشته باشید که توجه شما باید همراه با بی توجهی باشد.بخصوص در اوایل رابطه این عمل محرک بسیار شگفت انگیزی در جذب مردان مغرور می باشد.

یک قانون کلی وجود دارد که هر چه شخصی بیشتر به چیزی فکر کند، بیشتر جذب آن می شود. پس هر چه شخصی بیشتر به شما فکر کند، بیشتر جذب شما می شود. اگر در رابطه ای که دارید رفتار تان به راحتی قابل پیش بینی باشد؛ موفق به روشن کردن حس کنجکاوی وی نخواهید شد. ولی اگر در رفتارهای تان کمی ابهام وجود داشته باشد. به شکلی که به راحتی قابل توضیح و فهم نباشد. می توانید فکر او را مشغول کنید.

اگر به من علاقه دارد پس چرا بعضی از وقت ها از من دوری می کند.

چنین سوالاتی ذهن شخص موردنظر را بیشتر مشغول می کند. به همین دلیل ممکن است راجب شما با دوستانش نیز صحبت کند تا بتواند توضیحی برای رفتارتان بیابد. توجه داشته باشید تا وقتی که به شما کاملا علاقمند نشده است تا جایی که توانستید به او نزدیک شوید چرا که در غیر این صورت شما را فراموش خواهد کرد .

به محض این که به شما علاقه مند شد ناپدید شوید و یا کارهایی که نشان دهنده ی عشق شما به او است را متوقف کنید. در دسترس نبودن قبل از اینکه به شما علاقمند شود سبب می شود که شما را فراموش کند. ولی بعد از این که طرف مقابلتان به شما علاقه مند شده اگر از دسترس خارج شوید. ذهن او را به خود مشغول  می کنید و این سبب می شود تا بیشتر و بیشتر به شما فکر کند.

سایت  آموزشی دکتر سمیه سلطانی به شما کمک می کند که مشکل فعلی خود را پیدا کرده و با راه حل هایی آشنا شوید که به نیاز های شما در ارتباط با روابط عاشقی در مسیر ازدواج و تحصیلی پاسخ بدهد.در صورت تمایل برای گفتگو با یک مشاور با تجربه، می توانید از طریق شماره09913943537 در تلگرام یا واتس آپ هماهنگ بشید همچنین می توانید پرسش های خود را در مورد این مراحل ارسال کنید تا در اسرع وقت پاسخ تان ارسال شود.

برای عضویت در کانال تلگرام روانشناسی دکتر سمیه سلطانی کلیک نمایید.

نشانه‌ی سواستفاده‌ی عاطفی

ازدواج اشتباهی

شماره تماس : 09913943537

آدرس دفتر : تهران- خیابان شریعتی – بالاتر از ملک- پلاک 1 واحد 11

تلفن تماس : 02177653154

تلفن همراه: ۰٩٩١٣٩۴٣۵٣٧

چگونه پسر مغروری را عاشق خود کنیم
چگونه پسر مغروری را عاشق خود کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *