کارشناسی ارشد بدون کنکور رشته روانشناسی بالین

 
helpkade
کارشناسی ارشد بدون کنکور رشته روانشناسی بالین
کارشناسی ارشد بدون کنکور رشته روانشناسی بالین

پذیرش در دانشگاه های بدون آزمون در مقاطع مختلفی صورت می پذیرد. پذیرش در مقطع ارشد روانشناسی بدون کنکور  نیز در دانشگاه های مختلفی امکان پذیر است. رشته روانشناسی بدون کنکور علمی کاربردی شرایط پذیرش منحصر به فرد تری را نسبت به سایر دانشگاه های دیگر خواهد داشت. زمان ثبت نام در رشته روانشناسی بدون آزمون برای هر یک از این دانشگاه ها متفاوت خواهد بود. قطعا شهریه رشته روانشناسی کودک در دانشگاه علمی کاربردی در مقایسه با سایر دانشگاه های دیگر متفاوت می باشد. امکان پذیرش در روانشناسی بدون کنکور پیام نور برای رشته های غیر مرتبط نیز وجود دارد.

 

برای اطلاع از زمان و شرایط ثبت نام ارشد روانشناسی بدون کنکور ،دریافت راهنمای ثبت نام و مشاوره انتخاب رشته از سراسر کشور با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099072952 – تماس از سراسر کشور

9099072952 – تماس از استان تهران

کارشناسی ارشد بدون کنکور رشته روانشناسی بالین

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

 

 

انجام ثبت نام برای تمامی داوطلبان به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه مربوط به هر یک از دانشگاه ها صورت می پذیرد. برای انجام ثبت نام ، ابتدا دفترچه ثبت نام را دانلود نموده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اطلاع از شرایط مورد نظر، می توانید در زمان تعیین شده برای انجام ثبت نام اقدام نمایید. لازم به ذکر است که انجام ثبت نام برای هر یک از دانشگاه ها، تنها در سامانه همان دانشگاه صورت می پذیرد و در زمان تعیین شده امکان پذیر خواهد بود.

برای انجام ثبت نام ارشد روانشناسی بدون کنکور در تمامی دانشگاه ها، لازم است برای خرید کارت اعتباری ثبت نام اقدام نمایید. خرید کارت اعتباری ثبت نام به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه های تعیین شده امکان پذیر است. برای دریافت شماره سریال، می توان از کارت های عضو شبکه شتاب و  همچنین رمز دوم اینترنتی استفاده نمود. پس از خرید، سامانه شماره سریالی در اختیار شما قرار خواهد داد که بهتر است آن را نزد خود تا زمان اعلام نتایج نگاه دارید.

ارائه مدارک مورد نیاز برای رشته روانشناسی بدون آزمون به صورت الکترونیک و در سایت سنجش و دانشگاه آزاد باید آپلود شود. حجم فایل های مورد نظر باید در اندازه مشخص و به صورت فایل اسکن شده و با حجم کم و همچنین وضوح تصویر مناسب باشد. برای برخی از دانشگاه ها ، انجام ثبت نام با مراجعه به سامانه سنجش و آموزش کشور امکان پذیر است و برخی از دانشگاه های دیگر در همان سامانه انجام پذیر است.

 

 

 

 

 

برای پذیرش در رشته روانشناسی بدون آزمون دانشگاه فراگیر پیام نور، نیازی به مرتبط بودن رشته کارشناسی با کارشناسی ارشد نخواهد بود. از جمله شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور این است که داوطلبان پس از انتخاب رشته می توانند یک ترم تحصیلی در مقطع ارشد روانشناسی بدون کنکور را بگذارنند و در صورتی که بتوانند پذیرفته شوند، می توانند برای ادامه تحصیل اقدام نمایید. برای ادامه تحصیل داوطلبان لازم است شهریه مربوط به ترم های تحصیلی را پرداخت نمایند.

شهریه دانشگاه فراگیر پیام نور برای ارشد روانشناسی بدون کنکور نسبت به سایر دوره های پیام نور قدری بالاتر می باشد. در صورتی که رشته کازشناسی شما غیر مرتبط به این رشته می باشد، لازم است واجدهای پیش نیاز را پشت سربگذارنید تا بتوانید در این دانشگاه ادامه تحصیل دهید. با توجه به اضافه شدن تعداد واحدهای دیگر ، قطعا شهریه این دانشگاه ها نیز بیشتر خواهد شد و ممکن است در صورت عدم قبولی شما در واحدهای ارائه شده، ترم دیگری نیز به شما افزوده شود.

 

 

در لیست رشته های کارشناسی ارشد علمی کاربردی  در حال حاضر ارشد روانشناسی بدون کنکور وجود ندارد. ممکن است دانشگاه علمی کاربردی در حال حاضر تصمیمی مبنی بر ارائه این رشته در این مقطع نداشته باشد اما در آینده نزدیک و در سال جاری تصمیم به اخذ دانشجو در این مقطع بگیرد. امکان پذیرش در مقطع کاردانی و کارشناسی برای تمامی داوطلبان وجود خواهد داشت . ظرفیت پذیرش در رشته های کاردانی و کارشناسی روانشناسی این دانشگاه بسیار مناسب بوده و امکان قبولی داوطلبان و متقاضیان بسیار بالا خواهد بود.

در صورتی که مایل به اطلاع از واحدهای دانشگاه علمی کاربردی دارای رشته روانشناسی می باشید، می توانید با مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید. همچنین با استفاده از این تماس، می توانید از امکان و یا عدم امکان رشته روانشناسی بدون کنکور علمی کاربردی کارشناسی ارشد 99 آگاه شوید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود.

 

دانشگاه آزاد نیز در برخی از واحدهای خود اقدام به پذیرش داوطلبان و متقاضیان در رشته بدون آزمون روانشناسی می نماید. با توجه به اینکه رشته روانشناسی شامل گرایش های مختلفی می باشد، برخی از واحدها دارای گرایش های مختلف این رشته می باشند. به همین دلیل به نسبت هر یک از دانشگاه ها، این موضوع می تواند متفاوت باشد. به طور معمول، پذیرش در رشته روانشناسی بالینی بدون کنکور با احتمال بسیار کمی امکان پذیر است زیرا تخصص در این رشته بسیار مهم است. اما  در صورت برخورداری داوطلب از معدل لازم، می توان بر اساس شرایط استعداد درخشان کارشناسی ارشد اقدام نمایید.

پذیرش در رشته روانشناسی بدون کنکور در دانشگاه آزاد برای تمامی مقطع کاردانی و کارشناسی در برخی از واحدهای این دانشگاه، با میزان تاثیر معدل صفر می باشد. به همین دلیل بدون نیاز به شرکت در آزمون می توانید به راحتی در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهید.

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با ارشد روانشناسی بدون کنکور ارائه نمایید. برای مشاوره انتخاب رشته روانشناسی بدون کنکور علمی کاربردی و همچنین اطلاع از شرایط پذیرش رشته روانشناسی بدون آزمون می توانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید. دریافت مشاوره قبولی در رابطه با رشته روانشناسی کودک در دانشگاه علمی کاربردی و همچنین سایر رشته های دیگر با شماره های پشتیبانی تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود.

 

مطالب مرتبط

شهریه پرستاری بدون کنکور

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران

ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر

کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی

تمامی دانشگاه های دولتی، پیام نور، علمی کاربردی، آزاد و دانشگاه پردیس خودگردان امکان پذیرش بدون کنکور را برای واجدین شرایط فراهم می نمایند.

 

کارشناسی ارشد بدون کنکور رشته روانشناسی بالین

بسته به دانشگاه انتخابی شما این موضوع می تواند متفاوت باشد. برای برخی از دانشگاه ها، شرط معدل صفر در مظر گرفته می شود.

 

همزمان با فراخوان هر یک از دانشگاه ها می توانید برای انجام ثبت نام اقدام نمایید. برای دانشگاه های غیر دولتی به طور معمول پذیرش در زمان ترم مهر خواهد بود.

 

 

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

لینک مفید :

خدمات ساختمانی خوارزم سازه

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

مرکز مشاوره باخه – مشاوره تحصیلی | مشاوره آموزشی | مشاوره تلفنی

رشته روانشناسی یکی از رشته‌های پر متقاضی و جزء برترین رشته‌ها در علوم انسانی است . به همین علت علاقه‌مندان زیادی در کارشناسی ارشد روانشناسی بدون کنکور پیام نور هر ساله ثبت‌نام می‌کنند.کارشناسی ارشد بدون کنکور رشته روانشناسی بالین

روانشناسی با انسان و فرآیندهای ذهنی پیچیده‌ی انسان سروکار دارد. افراد، تفکرات و فرآیندهای ذهنی منحصر به فردی را دارند و به دلیل پیچیدگی انسان و شرایط ذهنی متفاوت هر شخص، تحقیقات در زمینه‌ی علم روان‌شناسی از حدود ۱۵۰ سال پیش شروع و تا به امروز ادامه داشته است زیرا تفکرات و ذهنیت‌های افراد روزانه دستخوش تغییرات بسیاری می‌شود. رشته روانشناسی هیچ گونه حد و مرزی نداشته و پیوسته اطلاعات جدید و بسیاری از این رشته پرکابرد کشف می شود.

یک روانشناس باید دارای مهارت حل مسئله و برخورد منطقی با مسائل را داشته باشد، فارغ التحصیلان رشته روانشناسی می توانند پس از فارغ التحصیلی و کسب مهارت‌های لازم در مراکز دولتی همچون:بهزیستی،زندان‌ها، آموزش و پرورش،نیروی انتظامی، شهرداری، کانون اصلاح و ترییت و . .

همچنین علاوه بر موارد گفته شده افراد می‌توانند در بخش‏‌های خصوصی مانند: مراکز مشاوره،مهدهای کودک،مراکز آموزشی و تربیتی و… مشغول به کار شوند.

ضمناً در صورتی که افراد در دو مقطع تحصیلی در یک رشته مشابه (برای مثال هر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته روان‌شناسی) تحصیل نمایند، می‌توانند در سازمان نظام روان‌شناسی جمهوری اسلامی ایران عضو شده و پس از طی مراحل لازم مجوز تأسیس کلینیک‌های خصوصی و مراکز مشاوره را کسب کنند.

افراد پس از اتمام دوره‎‌ی کارشناسی می توانند در گرایش‌های زیر و برحسب علاقه و مهارت‌های خود یکی از گرایش‌ها را انتخاب کنند. لازم به ذکر است این گرایش ها با گرایش های ارشد روانشناسی بدون کنکور پیام نور متفاوت است.

دارندگان مدرک کارشناسی رشته روانشناسی و یا رشته‌های غیرمرتبط می‌توانند در آزمون مقطع کارشناسی ارشد روان‌شناسی شرکت کنند، البته داوطلبان رشته‌های غیرمرتبط توجه فرمایند که مسیر دشوارتری را نسبت به افراد با رشته‌های مرتبط باید سپری کنند.

داوطلبان کارشناسی ارشد روانشناسی پس از فارغ‌التحصیلی در مقطع کارشناسی برحسب علاقه می‌توانند برای ادامه تحصیل در این رشته در آزمون سراسری مجموعه روان‌شناسی ثبت‌نام و پس از مطالعه‌ی منابع و مباحث لازم در آزمون شرکت نمایند و پس از قبولی در هر یک از ۸ گرایش گفته شده انتخاب رشته نمایند،

افراد در صورت عدم قبولی در دانشگاه سراسری می‌توانند بدون آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی (ویژه استعداد درخشان)، پردیس کیش و ارس، در برخی گرایش‏‌های رشته روان‌شناسی که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت و با دارا بودن برخی شرایط و ضوابط عمومی و خصوصی ثبت‌نام نمایند.

ضمناً یکی از راه‌های آسان جهت قبولی در ارشد رشته روان‌شناسی طرح فراگیر پیام نور است. در صورتی با کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ، که بدون کنکور میباشد، آشنا نیستید. یا رشته‌های آن را نمیشناسید پیشنهاد می‌شود مقاله همه چیز درباره کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را مطالعه کنید.

دانشگاه پیام نور هرساله اقدام به جذب دانشجویان از دو طریق کنکور کارشناسی ارشد و طرح فراگیر پیام نور می‌نماید، علاقه‌مندان به تحصیل در مقطع کارشناسی‌ارشد می‌توانند جهت ثبت‌نام در دوره‌ی دانش‌پذیری طرح فراگیر پیام‌نور در زمان مقرر و با مطالعه ضوابط و شرایط لازم اقدام نمایند.

ضمناً توجه فرمایید، تحصیل در مقطع ارشد رشته ی روانشناسی در طرح فراگیر پیام‌نور احتیاجی به داشتن مدرک مرتبط با این رشته ندارد.

مراقب مؤسسات با عنوان کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور باشید! متولی دوره فراگیر کارشناسی ارشد پیام‌نور سازمان سنجش و آموزش کشور می‌باشد.


و…

معافیت تحصیلی به داوطلبان دانش‌پذیر اقا در طرح فراگیر ارشد بدون کنکور پیام نور تعلق نخواهد گرفت.

دوره‌ی دانش‌پذیری به مرحله‌ ای از طرح فراگیر پیام‌نور گفته می‌شود که هیچ‌گونه کلاسی برای داوطلبان تشکیل نشده و افراد باید منابع و مباحث مربوطه را به صورت خودخوان مطالعه کرده تا برای آزمون دانش‌پذیری آماده شوند.

یکی از روش‌هایی که دانشگاه پیام‌ نور اقدام به جذب دانشجویان می‌کند طرح فراگیر پیام نور است، در این طرح افراد پس از ثبت‌نام و انتخاب رشته و در صورت کسب نمره ی قبولی تبدیل به دانشجوی رسمی رشته مربوطه می‌شوند و می‎‌توانند از شرایط و خدماتی که برای دانشجویان رسمی است بهره گیرند، ضمناً پیش از کسب نمره‌ی قبولی به افرادی که شرایط ورود به این دوره‌ها را داشته و صرفاً در موعد مقرر ثبت‌نام کرده‌اند، دانش‌پذیر می‌گویند. در دوره‌ی دانش‌پذیری احتیاجی به پرداخت شهریه ثابت و متغیر نیست.

همانطور که در مطالب قبلی گفته شد برای اینکه افراد از دانش‌پذیر به دانشجوی رسمی تبدیل گردند می‌بایست منابع و مباحث دروس مربوطه را مطالعه کرده و در آزمونی که با عنوان دانش‌پذیری شناخته می‌شود شرکت نمایند و در صورت کسب نمره‌ی قبولی به عنوان دانشجوی رسمی دانشگاه شناخته می‎شوند. ضمناً دروسی که داوطلبان جهت قبولی در آزمون دانش‌پذیری مطالعه می‌کنند، در صورت قبولی، جزء واحدهای اخذ شده مقطع ارشد محسوب می‌شود.

ویژگی مهم سوالات آزمون دانش‌پذیری، تستی بودن و نداشتن نمره منفی است.

شرط قبولی در آزمون فراگیر ارشد روانشناسی بدون کنکور پیام نور

دانشگاه پیام نور نسبت به تمامی دانشگاه‌های شهریه پرداز قیمت مناسبی دارد و از لحاظ اقتصادی، مقرون به صرفه ترین دانشگاه حهت تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد می‌باشد. شهریه مقطع کارشناسی ارشد فراگیر روانشناسی بدون کنکور پیام نور هر ترم براساس دروس اخذ شده (نظری یا عملی) نزدیک به ۲ میلیون تومان است که برای ارشد رشته‌ی روانشناسی بدون کنکور پیام نور نیز همین مقدار است.

پیشنهاد میکنیم جهت اطلاع از شهریه دقیق  دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد مقاله ما را در این زمینه مطالعه کنید .

داوطلبانی که تمایل ادامه تحصیل در کارشناسی ارشد روانشناسی بدون کنکور پیام نور را دارند میتوانند از طریق سامانه سازمان سنجش  در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی در این دوره ثبت نام کنند.

مراقب مؤسسات با عنوان کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور باشید! متولی دوره فراگیر کارشناسی ارشد پیام‌نور سازمان سنجش و آموزش کشور می‌باشد .

طرح فراگیر پیام نور در برخی گرایش‌‌‌های رشته روان‌شناسی از قبیل:

اقدام به جذب دانشجویان داوطلب ‌می‌نمایند.

برحسب گرایش‌های انتخابی هر داوطلب، دروس مربوطه متفاوت است، برخی از دروس این رشته‌ها:

مطالعه منابع بالا زمان بر بوده و نیاز به وقت زیاد دارد . پس پیشنهاد میکنیم منابع کارشناسی ارشد روانشناسی فراگیر پیام‌ نور را تهیه و سریعتر مطالعه خود را شروع کنید .

ثبت نام ارشد روانشناسی بدون کنکور پیام نور فقط یک بار در سال برگزار می‌شود، بازه حدودی ثبت نام معمولا هر ساله اواخر مهر ماه می‌باشد. آزمون دوره دانش‌پذیری نیز معمولا اواخر آذر یا اوایل دی ماه برگزار می‌شود. همچنین داوطلبان باید جهت دریافت کارت ورود به جلسه یک هفته قبل از آزمون دانش‌پذیری از طریق سامانه سنجش اقدام نمایند.

زمان دقیق ثبت نام آزمون دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور از تاریخ ۲۹ مهر ماه شروع شده و تاریخ ۸ آبان ماه ادامه دارد.

مراحل ثبت‌نام کارشناسی ارشد روانشناسی بدون کنکور پیام نور به شرح زیر است:

۱ -مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: sanjesh.org
۲ -دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام از پایگاه اینترنتی سازمان مذکور
۳ -آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت نام
۴ -با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام منحصراً بصورت اینترنتی انجام میگیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارتهـای بـانکی عضـو شبکه شتاب هر یک از بانکهای جمهوری اسلامی ایران در داخل یا خارج از کشور که پرداخت الکترونیکی آنها فعال میباشد با مراجعـه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ ۸۰۰۰۰۰ ریال به عنوان وجه ثبت نام شرکت در آزمون، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

شما می‌توانید جهت اطلاعات بیشتر با مشاوران، مرکز مشاوره باخه در ارتباط باشید و از مزایای مشاوره تلفنی باخه استفاده نمایید .کارشناسی ارشد بدون کنکور رشته روانشناسی بالین

{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”ثبت نام کنکور ارشد فراگیر “,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”زمان برگزاری آزمون فراگیر ئیام نور در اوایل بهمن ماه”}}]}

پست قبلی

لیست رشته‌ های ارشد فراگیر پیام‌ نور واحد روانسر

پست بعدی

منابع ارشد فراگیر پیام نور مدیریت امور شهری ۹۹

کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی بدون کنکور پیام نور ۹۸

کارشناسی ارشد علوم دامی بدون کنکور پیام نور ۹۸

کارشناسی ارشد زبان فارسی بدون کنکور پیام نور ۹۸

کارشناسی ارشد پژوهش هنر بدون کنکور پیام نور ۹۸

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

تماس از خطوط ثابت کل کشور:

۷۰۷۰۷۰۱۲-۰۲۱

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

شروع کردن یک فعالیت تحصیلی و آکادمیک، یک فعالیت اقتصادی، طی کردن یک مسیر حقوقی،انتخاب بهترین مشاور برای راهنمایی در رسیدن به یک هدف مصداق های کلی از یک انتخاب اند…
همه و همه ی ما برای یک هدف تلاش می کنیم:ساختن یک خاطره خوب از یک انتخاب درست برای شما.
اگر به دنبال افرادی می گردید که علاوه بر تخصص و تجربه و تعهد ،صادقانه ترین و بهترین مسیر را به شما نشان دهند
باخه ، احتمالا بهترین گزینه برای شماست باخه، خاطره خوب انتخاب

آموزشگاه شریفیار

با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای

روانشناسی بدون کنکور در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد بدون کنکور در دانشگاه های مختلف بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

شرایط پذیرش در روانشناسی بدون کنکور تفاوت چندانی با سایر رشته‌های تحصیلی ندارد. در صورت تمایل مطلب زیر را مطالعه کنید:

همه چیز درباره ثبت‌نام بدون کنکور

کارشناسی ارشد بدون کنکور رشته روانشناسی بالین

شما از هر رشته‌ای می‌توانید برای رشته روانشناسی ثبت‌نام کنید. حداقل مدرک مورد نیاز برای ورود به مقطع کارشناسی، مدرک پیش‌دانشگاهی است.

در ورود بدون کنکور به دانشگاه، ملاک سنجش و پذیرش معدل داوطلب و رشته تحصیلی دیپلم اوست؛ اگر رشته دیپلم شما علوم انسانی، معارف اسلامی، ریاضی و یا تجربی باشد معدلتان برای پذیرش در روانشناسی بدون کنکور اثر صددرصدی خواهد داشت و اگر رشته دیپلمتان به‌جز این موارد باشد، معدل شما با ضریب ۴۱/۲ اعمال خواهد شد.

برای ثبت‌نام روانشناسی بدون کنکور در کلیه دانشگاه‌های سراسری اعم از روزانه و شبانه، غیرانتفاعی، مجازی و پیام نور باید «دفترچه ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری» را از وب‌سایت سازمان سنجش کشور دریافت کنید. این دفترچه در مردادماه منتشر می‌شود.

دانشگاه آزاد نیز در مقطع کارشناسی پیوسته برای روانشناسی بدون کنکور پذیرش دارد.

البته دانشگاه آزاد برای هر مقطع تحصیلی یک دفترچه راهنمای جداگانه منتشر می‌کند. شما باید برای ثبت‌نام روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد به وب‌سایت دانشگاه آزاد مراجعه کرده و «دفترچه راهنمای ثبت‌نام دوزه کارشناسی پیوسته بر اساس سوابق تحصیلی» را دریافت نمایید.

مهلت ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه‌های مختلف را می‌توانید از لینک داده شده مشاهده نمایید.

از آنجا که دانشگاه علمی کاربردی یک دانشگاه بدون کنکور است، بسیار از داوطلبان ورود به دانشگاه که قصد دارند بدون کنکور ثبت‌نام کنند به سراغ این دانشگاه می‌روند.

متأسفانه در دانشگاه علمی کاربردی رشته روانشناسی تدریس نمی‌شود؛ اما علاقه‌مندان می‌توانند در کارگاه‌ها، همایش‌ها و دوره‌های آموزشی که این دانشگاه پیرامون موضوعات روانشناسی برگزار می‌کند شرکت کنند. برای اطلاع از این دوره‌ها به وب‌سایت دانشگاه علمی کاربردی مراجعه نمایید.

درصورتی‌که علاقه‌مند به ثبت‌نام در کارشناسی ارشد روانشناسی بدون کنکور باشید، سه راه پیش رو دارید:

فراگیر پیام نور برای کارشناسی ارشد رشته‌های روانشناسی اسلامی گرایش روانشناسی مثبت‌گرا، روانشناسی بالینی، روانشناسی بالینی کودک و نوجوان، روانشناسی تربیتی، روانشناسی عمومی، روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی پذیرش دارد.

برای ثبت‌نام باید دفترچه راهنمای ثبت‌نام را از سایت سازمان سنجش، بخش «فراگیر پیام نور» دریافت نمایید. در دفترچه راهنما لیست دروس امتحانی هر رشته آمده است. شما باید دروس مشخص‌شده را که درواقع به‌منزله دروس ترم اول روانشناسی ارشد هستند مطالعه کرده و در آزمون آن شرکت نمایید. در صورت پذیرش می‌توانید تحصیلات خود را در این رشته از ترم دوم ادامه دهید.

در مطلب ثبت‌نام فراگیر پیام نور در مورد نحوه تحصیل و ثبت‌نام در فراگیر پیام نور به‌طور کامل توضیح داده‌شده است.

کارشناسی ارشد برخی رشته‌ها از جمله روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی در مراکز بین‌المللی پیام نور از دانشجویان به‌صورت بدون کنکور ثبت‌نام می‌کنند.

ثبت‌نام این مراکز در شهریورماه بوده و از طریق وب‌سایت http://iscreg.pnu.ac.ir/  انجام می‌شود.

اطلاعات بیشتر در مورد ثبت‌نام مراکز بین‌المللی پیام نور را از صفحه «ثبت‌نام بدون کنکور مراکز بین‌الملل دانشگاه پیام نور» مطالعه کنید.

برخی پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌های دولتی در برخی رشته‌های کارشناسی ارشد بدون کنکور پذیرش دارند.

برای ثبت‌نام در پردیس‌های خودگردان باید از طریق وب‌سایت دانشگاه مدنظر پیش‌ ثبت‌نام انجام دهید تا در زمان مناسب با شما تماس بگیرند.

فهرست پردیس‌های خودگردان را از صفحه «رشته‌های پردیس بدون کنکور» ببینید.

اگر این رشته را برای ادامه تحصیلاتتان انتخاب کنید می‌توانید تا مقطع دکتری به تحصیلات خود ادامه بدهید. در مقطع دکتری این رشته، خود، به رشته‌های جداگانه‌ای تقسیم می‌شود که عبارت‌اند از روانشناسی، روانشناسی تربیتی، روانشناسی مدرسه، روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، روانشناسی بالینی، روانشناسی سلامت، خانواده و سلامت جنسی، روانشناسی صنعتی و سازمانی، مشاوره، سنجش و اندازه‌گیری.

فقط دانشگاه‌های سراسری و آزاد در مقطع دکتری پذیرش بدون کنکور دارند و آن نیز مختص دانشجویان استعدادهای درخشان است که شرایط آن در مطلب شرایط دکتری بدون کنکور توضیح داده شده است.

در مطلب «دکترای روانشناسی» در مورد سوالات مصاحبه، منابع کنکور و واحدهای هر یک از گرایش‌ها به تفصیل صحبت شده.

شاید عده‌ای به تفاوت بین رشته‌های روان‌پزشکی و روانشناسی توجه نکنند.

لازم است بدانید برای ورود به رشته روان‌پزشکی باید اول مدرک پزشکی عمومی را اخذ کنید و سپس امتحان تخصص بدهید و رشته روان‌پزشکی را به‌عنوان تخصص خود انتخاب کنید.

روان‌پزشک می‌تواند بعد از تشخیص مشکل بیمار برای او دارو تجویز کند.

برای ورود به رشته روانشناسی بعد از گذراندن دوره پیش‌دانشگاهی در رشته روانشناسی در دانشگاه به ادامه تحصیل می‌پردازید.

روانشناس اجازه تجویز دارو ندارد و از طریق گفتگو و ارائه راه‌حل‌های رفتاری به حل مشکلات مراجعینش کمک می‌کند.

سلام بنده لیسانس ریاضی کاربردی دارم و حدودا ۱۰ مشغول به کار در زمینه کودک بودم ، می‌خوام ارشد روانشناسی کودک بخونم ، لطفاً راهنمایی بفرمایید

وقت بخیر ، من که دیپلم کاردانی گرافیک و کامپیوتر دارم نمیتونم روانشناسی بخونم ؟ ممنون

سلام من دیپلم کامپیوتر دارم.اگر بخوام ادامه تحصیل بدم و رشته روانشناسی بخونم،چطور باید اقدام کنم.ممنون میشم راهنماییم کنیم.۱۰سال میشه که ترک تحصیل کردم،خونه دارهستم.مراحلی که باید طی کنم رو نمیدونم اصلا چطور هست.میشه راهنماییم کنین؟؟؟

سلام.دقيقأمن هم همين شرايط دارم.بايد مدرك پيش دانشگاهي بگيريد وبعد از اون ثبت نام كنيد

سلام میخواستم کارشناسی بدون کنکور و چون شاغل هستم غیر حضوری ثبت نام کنم چطور کجا از چه راه اقدام کنم

سلام میخوام واسه ارشد دانشگاه ازاد بخونم ایا میشه بدون کنکور هم شرکت کرد؟

چه خوب! یعنی من اگر بخوام ارشد روانشناسی بخونم فقط باید از طریق پیام نور اقدام کنم و نمی تونم دانشگاه دولتی بخونم؟ درسته؟ به خصوص که ارشد مهندسی دارم.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.موارد ضروری مشخص شده اند. *

متن دیدگاه *

کارشناسی ارشد بدون کنکور رشته روانشناسی بالین

نام *

ایمیل*

Solve : * 13 + 17 =

با پر کردن فرم زیر، سفارش خود را ثبت نمائید.

،انتخاب رشته ارشد کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی ، انتخاب رشته ارشد آزاد

9099071975

متقاضیان پذیرش بدون کنکور ارشد روانشناسی بالینی در صورتی که شرایطی از جمله نمره ی بالای معدل، مدت زمان تحصیل معین و نبود فاصله ی زمانی از پایان مقطع کارشناسی را داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت نام بدون کنکور اقدام نمانید.

ثبت نام بدون کنکور ارشد هر دانشگاه در زمان هایی خاص انجام می گیرد که شما می توانید جهت اطلاع دقیق از زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد روانشناسی بالینی از نرم افزار انتخاب رشته ی بدون کنکور ارشد روانشناسی بالینی استفاده نمائید. همچنین با عضویت در کانال تلگرام خانه مشاوره، از زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور هر دانشگاه مطلع شوید و در نتیجه به راحتی و بدون دردسر وارد دانشگاه شوید.

 

کارشناسی ارشد بدون کنکور رشته روانشناسی بالین

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی که در دانشگاه قبول نشده اند و یا موفق به ثبت نام کنکور نشده اند، در صورتی که شرایط پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی را داشته باشند، می توانند جهت اطلاع دقیق از لیست دانشگاه های بدون کنکور ارشد روانشناسی بالینی از نرم افزار انتخاب رشته ی بدون کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی استفاده نمائید. تا از زمان و شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور روانشناسی بالینی مطلع شده و در اسرع وقت نسبت به ثبت نام آن اقدام نمایند.

نرم افزار انتخاب رشته ی بدون کنکور ارشد روانشناسی بالینی، اطلاعات دقیقی از شرایط ثبت نام بدون کنکور، زمان ثبت نام و لیست دانشگاه های بدون کنکور ارشد روانشناسی بالینی را به شما می دهد. شما می توانید با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته ی بدون کنکور ارشد روانشناسی بالینی از تمامی شرایط مطلع شده و در اسرع وقت نسبت به ثبت نام آن اقدام نمائید و در نتیجه به راحتی و بدون دردسر وارد دانشگاه شوید و آینده ی تحصیلی درخشانی برای خود رقم بزنید.

جهت اطلاعات بیشتر راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی کلیک نمایید

9099071975

پیشنهاد میگردد داوطلبان کارشناسی ارشد رشته روانشناسی بالینی

استفاده نمایند.علاقه مندان میتوانند جهت تخمین احتمال قبولی خود در رشته روانشناسی بالینی با مشاوران مرکز انتخاب رشته تماس گرفته و بررسی نمایند که در مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی میتوانند در کدام دانشگاه نمره قبولی کسب نمایند.همچنین مشاورین این مرکز به شما اطلاعاتی میدهند که داوطلبان سال گذشته با رتبه شما در مقطع کارشناسی ارشد چه نتایجی گرفتند و در کدام دانشگاه قبول شدند.

مشاورین این مرکز در موضوعات زیر به شما مشاوره میدهند:

،انتخاب رشته ارشد ،

کنکور آزاد

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی میتوانید در کانال خانه مشاوره عضو شوند.

لینک های ویژه

به ما در تلگرام بپیوندید

ارتباط با مشاورین ما

مرکز مشاوره خانه مشاوره با کادری متخصص و مجرب به صورت تلفنی به هم وطنان مشاوره میدهد, شما میتوانید به انتخاب خودتان یک مشاور آقا یا خانم انتخاب کرده و به راحتی از خدمات مشاوره ای بهره مند گردید.

تماس با مشاورین تحصیلی: ۹۰۹۹۰۷1975 ،تماس با مشاورین خانواده :9099071985

پاسخگویی از ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

همچنین می توانید از طریق شماره های بالا، نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.
سایت مرکز مشاوره یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.



اگر شما فردی متفکر، مستقل و آرمانگرا هستید؛


اگر به تصمیمات خود اطمینان دارید؛

اگر از درون خود انگیزه می گیرد و در دنیایی از ایده ها به سر می برید؛
اگر شخصیتی پیچیده دارید که شناخت شما به آسانی ممکن نیست؛
و اگر علاقه ای به اختلاف نداشته و تمایل به رسیدن به توافق با دیگران دارید؛
 

روانشناسی بالینی یکی از شاخه های روان شناسی است که بیشتر در مورد شناخت ناهنجاریهای رفتار انسان، تغییر و درمان این ناهنجاریها و راههای پیشگیری از آنها بر اساس علوم روان شناسی سخن می گوید.
دانش آموختگان رشته کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی، راههای ارائه خدمات بالینی و پژوهشی و آموزشی پیشرفته و گسترده در مراکز تشخیصی و درمانی موسسات آموزشی و پژوهشی و مراکز توانبخشی و پیشگیری با همکاری و نظارت استادان روان پزشکی را فرا می گیرد.کارشناسی ارشد بدون کنکور رشته روانشناسی بالین

در ادامه برای آشنایی بیشتر متقاضیان انتخاب رشته کنکور و نیز افرادی که در بازار کار و کاریابی به دنبال آینده شغلی بهتری هستند، اطلاعات بیشتری شامل: برنامه درسی(سرفصل) و تعداد واحد های رشته کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی، دانشگاه های دارای رشته ارشد روانشناسی بالینی، معرفی رشته های ارشد و دکتری روانشناسی (به منظور ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر آموزش عالی) و معرفی فرصت شغلی و بازارکار این رشته ارایه می شود.

تعداد کل واحدها : 38 واحد
دروس اجباری : 32 واحد
سمینار : 2 واحد
پایان نامه : 4 واحد

دروس اجباری کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی


نام درس


تعداد واحد


نام درس


تعداد واحد


روان شناسی رشد پیشرفته


2


علم النفس از دیدگاه دانشمندان اسلامی


2


تاریخچه سیستمها در روان شناسی


2


نظریه های شخصیت


2


روان شناسی پزشکی و نوروپسیکولوژی


2

کلیاتی درباره درمانهای فیزیکی و دارویی در بیماریهای عصبی و روانی


1

استفاده از روشهای اماری و پژوهشی پیشرفته در روان شناسی بالینی


2


آزمونهای شناختی در روان شناسی بالینی


2


آسیب شناسی پیشرفته


2

آزمونهای عینی فرافکن در روان شناسی بالینی


3


فنون مصاحبه تشخیصی


2


نظریه های روان درمانی


2


کاربرد روشهای روان درمانی


2


گروه درمانی


2

کارشناسی ارشد بدون کنکور رشته روانشناسی بالین


خانواده درمانی


2


جمع


32


رفتار درمانی


2


 

دانشگاههایی که در رشته ارشد روانشناسی بالینی پذیرش دانشجو دارند
بر اساس دفترچه انتخاب رشته ارشد 95


دانشگاه اصفهان


دانشگاه الزهرا


دانشگاه تبریز


دانشکاه سمنان


دانشگاه خوارزمی تهران


دانشگاه تهران


دانشگاه شاهد


دانشگاه شهید چمران اهواز


دانشگاه شیراز


دانشگاه فردوسی مشهد


دانشگاه کردستان


دانشگاه علامه طباطبایی


دانشگاه محقق اردبیلی


دانشگاه شهید باهنر


 دانشگاه شهید بهشتی

دانشگاههایی که در رشته ارشد روانشناسی بالینی پذیرش دانشجو دارند
بر اساس دفترچه انتخاب رشته ارشد 94


دانشگاه اصفهان


دانشگاه الزهرا


دانشگاه تبریز


دانشکاه سمنان


دانشگاه خوارزمی تهران


دانشگاه تهران


دانشگاه شاهد


دانشگاه شهید چمران اهواز


دانشگاه شیراز


دانشگاه فردوسی مشهد


دانشگاه کردستان


دانشگاه علامه طباطبایی


دانشگاه محقق اردبیلی


دانشگاه شهید باهنر


 


روانشناسی بالینی کودک و نوجوان


روانشناسی خانواده درمانی


روانشناسی صنعتی و سازمانی


روانشناسی عمومی


سنجش و اندازه گیری


روانشناسی اسلامی


روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی


روان شناسی تربیتی


مشاوره در 4 گرایش
 


روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی


روان شناسی اجتماعی


روان شناسی صنعتی و سازمانی


سایبرسایکولوژی


پداگوژیک


روانشناسی تربیتی


روانشناسی بالینی


سنجش و اندازه گیری


روانشناسی سلامت


روانشناسی (بدون گرایش)

همچنین مشاغل زیر، ظرفیت جذب افراد مختلف از تخصص های گوناگون را دارا می باشند. در این مشاغل، هر فرد علاوه بر تسلط بر مهارت های مربوط به آن شغل، لازم است به فراخور صنعت و نوع کسب و کاری که در آن مشغول به کار است، دارای دانش تخصصی مربوطه نیز باشد:              


 


 

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

در صورتی که تمایل دارید از گروه انسانی در رشته روانشناسی بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مشغول به تحصیل شوید ، در ادامه با منابع و چارت درسی و شرایط آن آشنا شوید . جهت مشاوره در خصوص این رشته یا این دانشگاه با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ تماس بگیرید .

یکی از رشته های پر طرفداری که بسیار متقاضی در دانشگاه های سراسری و آزاد دارد مجموعه روان شناسی می باشد، که باید از طریق کنکور سراسری وارد شوند، قطعا ظرفیت محدود و نیز کتاب های بسیار شانس ورود به این رشته را در این دانشگاه کم می کند، افرادی که خواستار ادامه تحصیل در رشته روانشناسی در مقطع ارشد می باشند یکی از راه های ورود ان دانشگاه فراگیر پیام نور می باشد .کارشناسی ارشد بدون کنکور رشته روانشناسی بالین

 

جهت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور کلیک نمایید

 

مجموعه روانشناسی گرایش های زیر را دارند :

فردی که داوطلب این گرایش ها می باشد ، باید چهار درس را مطالعه کند و سپس در یک آزمون شرکت کنند، حداقل نمره قبولی این ازمون برای هر درس ۱۲ و نیز معدل فرد باد بالای ۱۴ باشد تا بتواند شرط لازم برای قبولی دراین گرایش ها پیدا کند،

بر خلاف دانشگاه سراسری یا آزاد که بعد از آزمون فرد انتخاب شهر و گرایش می کند در این آزمون فرد قبل امتحان گرایش و شهر خود را انتخاب می کند.

 

علاقمندان به تحصیل در دوره های فراگیر در صورت داشتن شرایط زیر، میتوانند به عنوان داوطلب مقطع کارشناسی ارشد در یک کـد رشـته امتحـانی ثبت نام و حداکثر در ۲۰  کدرشته محل از دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور متقاضی ادامه تحصیل شوند.

الف) شرایط عمومی :

 

توضیح: مصادیق عناد شامل:

 

۳- عدم احراز فساد اخلاقی.

 

۴- برخورداری از توانایی جسمی متناسب با رشته انتخابی

 

ب) مدارک تحصیلی مورد پذیرش برای ثبت نام در آزمون

دارندگان مدارک کارشناسی پیوسته و یا ناپیوسته رسمی و بالاتر مورد تأیید وزارت و یا دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی (به شرط فارغ التحصـیلی تا تاریخ ۱۳۹۷/۱۱/۳۰) می توانند بدون توجه به نوع رشته تحصیلی کارشناسی خویش در یک رشته گرایش از رشته هـای امتحـانی ثبت نام نمایند.

اگر می خواهید منابع رشته روانشناسی بالینی را در کنکور ۹۷ دنبال کنید ، اینجا کلیک کنید

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید:

تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸

در صورتی که نیاز به مشاوره در خصوص رشته های دانشگاهی و یا شرایط دانشگاه های فراگیر پیام نور و … می توانید از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب بدون پیش شماره و کد از تلفن ثابت با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ تماس حاصل فرمایید .

کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور – رشته روانشناسی بدون کنکور

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور – رشته روانشناسی بدون کنکور

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های دانشگاهی هنر

منابع کارشناسی ارشد و دکتری رشته روانشناسی

منابع کارشناسی ارشد و دکتری رشته حسابداری

کارشناسی ارشد بدون کنکور رشته روانشناسی بالین

متشکرم

سازمان سنجش در پاسخ به ایمیل جهت شرکت در فراگیر پاسخ مثبت دادند و من امروز متن پرشده و کپی کارت ملی رو فاکس کردم کی تماس می گیرند؟

سلام وقت بخیر

باید زمان ایمیل و نامه شما توسط کارشناسان ما مورد بررسی قرار گیرد، لطفا جهت راهنمایی بیشتر از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یاصفر از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ تماس حاصل فرمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸

کارشناسی ارشد بدون کنکور رشته روانشناسی بالین

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد دوره کاردانی ندارد و از این رو رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تنها مختص به مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می شود . در ادامه درمورد گرایش های مختلف رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی بحث خواهیم کرد  و همچنین برای اینکه افراد با این گرایش ها آشنایی کافی بدست بیاورند ، هر کدام را مختصرا به شما معرفی خواهیم کرد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع لیسانس یا همان کارشناسی شامل گرایش های روانشناسی بالینی ، روانشناسی صنعتی و سازمانی ، روانشناسی عمومی و آموزش کودکان استثنایی می شود . قبل از اینکه در مورد این گرایشات توضیحاتی را ارائه دهیم لازم است که بگوییم متقاضیان کارشناسی پیوسته در دانشگاه آزاد اگر دارای دیپلم سه ساله نظام قدیم هستند برای پذیرش باید علاوه بر مدرک دیپلم دارای مدرک پیش دانشگاهی نیز باشند .

بیشتر بخوانید: رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

ساز و کار گرایش روانشناسی بالینی در خصوص روان درمانی و تشخیص مشکلاتی همچون اضطراب ، افسردگی ، پرخاشگری و وسواس ( بصورت کلی رفتار و اخلاق های نا هنجار ) و ارائه راه کار هایی برای درمان آن ها می باشد . به عبارتی از روانشناسی بالینی می توان به عنوان علم بهزیستی یاد کرد . در خصوص گرایش روانشناسی صنعتی و سازمانی که زیر مجموعه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد است می توان اینگونه گفت که فنون روانشناسی را در محیط کار و صنعت بکار می برند تا بازده ای یک مجموع کاری را بیشتر کنند و نتایج خوشایند تری را بدست آورند . روانشناسی عمومی همانطور که از اسمش بارز است مربوط به یک سری کلیات در علم روانشناسی می باشد . گرایش آموزش کودکان استثنایی تلاش می کند تا راه کار هایی ارائه کند تا این دستهاز کودکان توانایی یادگیری خود را افزایش دهند .

بیشتر بخوانید: پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور چه شرایط و مراحلی دارد ؟

شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد را تنها می توان برای مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد تعریف کرد . زیرا دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی روانشناسی بدون کنکور پذیرش نداشته است تا کنون و برای دوره دکتری این دانشگاه بدون آزمون کنکور دکتری دانشجو نمی پذیرد . پس با توجه به این بحث ابتدا می پردازیم به شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مقطع کارشناسی پیوسته . همانطور که یکبار دیگر قبلا گفتیم متقاضیان کارشناسی پیوسته بدون کنکور باید دارای مدرک دیپلم باشند ( سه ساله نظام جدید ، یا سه ساله نظام قدیم + مدرک یکساله پیش دانشگاهی ) و متقاضیان رشته روانشناسی می توانند از هر گروهی ( علوم تجربی ، ریاضی و فیزیک و علوم انسانی ) باشند زیرا معدل دیگر جز شروط مورد ارزیابی برای پذیرش دانشگاه بدون کنکور نمی باشد .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه آزاد و بررسی مراحل و نکات آن

جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: تاریخ ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

داوطلبان توجه کنند که شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع فوق لیسانس فقط شامل همان شرایط استعداد درخشان معرفی شدن می شود . به عبارتی تنها راهی که دانشگاه آزاد برای پذیرش بدون کنکور در مقطع ارشد جلوی پای متقاضیان قرار داده است همان استعداد های درخشان است . برای اینکه یک دانشجو قبل از ورود به ارشد در رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد استعداد درخشان شود باید ابتدا در دوره کارشناسی دانشجوی دانشگاه آزاد باشد ، سپس بعداز گذراندن شش ترم توانسته باشد با معدل بالای ۱۷ بیش از ۷۵ درصد واحد های لیسانس را پشت سر گذاشته باشد و در نهایت بتواند بدون حتی یک ترم مشروطی در هشت ترم و مجموع ۴ سال ، دوره لیسانس را با موفقیت به اتمام برساند . در این صورت دانشجو می تواند تنها یکبار در همان سال فارق تحصیلی برای دوره ارشد بعنوان استعداد درخشان اقدام کند .

بیشتر بخوانید: مدارک ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران بدون اغراق جز رشته هایی می باشد که دارای علاقه مند بسیار زیادی می باشد و دانشگاه آزاد تهران هر ساله تعداد زیادی دانشجو را در رشته روانشناسی می پذیرد . در واقع بین دانشجویانی که از طریق آزمون پذیرفته می شوند و یا بدون آزمون هیچ تنفاوتی در دانشگاه آزاد وجود ندارد ، نه از لحاظ واحد ها ، نه از لحاظ شهریه و طول دوره . تنها وجه تفاوت آن ها در نحوه پذیرفته شدن آن ها می باشد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران تمام گرایش هایی که پیش تر به شما معرفی کردیم را در دوره کارشناسی پیوسته ارائه می دهد .  در خصور رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران در دوره فوق لیسانس باید یادآوری کرد که تعداد گرایش ها بیشتر می شود و در واقع گرایش ها تخصصی تر می شوند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

قبل از اینکه درمورد بازار کار این رشته بحث بگذارید در ابتدا به توانایی هایی که یک دانشجوی رشته روانشناسی برای موفق شدن باید به آن ها دست پیدا کند بپردازیم . یک روانشناس خوب مطمئنا در ابتدا باید خود شخصی انعطاف پذیر باشد و در مرحله بعد بتواند تغییرات مد نظر را در محیط و افراد پیرامون به وجود آورد . قدرت تشخیص و شناخت بالا که لازمه آن هوش و تمرکز می باشد دیگر پارامتری می باشد که ظرفیت و توانایی یک روانشناس را رغم می زند . بعداز اتمام درس و فارق شدن از دانشگاه ، یک روانشناس می تواند در ابتدا توسط آموزش و پرورش به عنوان مشاور و … جذب شود . همچنین در شرکت های بزرگ روانشناسان برای بازاریابی همیشه راه کار های کاربردی ارائه می دهند . همچنین روانشناسان می توانند به عنوان دستیار یک روانشناس متخصص بالینی و روان پزشک کار خود را ادامه دهند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

برای آگاهی از موارد زیر با آویژه در تماس باشید

بیشتر بخوانید: شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج نیز تمام گرایش های مقطع کارشناسی پوشش می دهد . البته برای پیگیری از آخرین تغییرات در این مورد می توانید به دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد مراجعه کنید یا مستقیما از واحد آموزشی دانشگاه بپرسید . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج در دوره فوق لیسانس هم ارائه می گردد و هر ساله دانشجویانی را در این رشته پرورش می دهد و طبق گفته های قبل راه قبول شدن ارشد بدون کنکور در این دانشگاه همانند دیگر دانشگاه ها استعداد درخشان می باشد .

یک نکته جالب

دانشگاه های آزاد تهران ، کرج و حتی دیگر واحد ها بر اساس متمم بخشنامه ای درباره پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون از بین فارق تحصیلان کارشناسی ارشد ، بر اساس شرایط خاصی که برای دانشجویان ارشد تعریف شده ، برای دوره دکتری بدون آزمون ورودی دکتری از بین نخبگان کارشناسی ارشد همان دانشگاه ، دانشجوی دوره دکتری می پذیرند .

بیشتر بخوانید:  شرایط ثبت نام پذیرش دانشجو بدون کنکور

شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای دوره های مختلف فرق می کند . شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل یک شهریه ثابت می باشد که برای ثبت نام هر ترم باید پرداخته شود ، و یک شهریه متغیر که بر اساس تعداد واحد های نظری و عملی که در هر ترم دانشجو انتخاب می کند تعیین می گردد .

یک مثال

شهریه ثابت و متغیر دانشگاه هر ساله دستخوش تغییراتی می شود و معموا مقداری به آن ها اضافه می گردد ، اما به عنوان مثال می توان به این یک مورد اشاره کرد که برای دوره کارشناسی رشته های علوم انسانی که شامل روانشانسی هم می شود در سال ۹۷-۹۸ شهریه ثابت هر ترم چیزی بین ۴۹۰-۵۲۰ هزار تومان بود و شهریه متغیر هر واحد درسی تغریبا ۳۵-۳۸ هزار تومان بوده است . توصیه ما به داوطلبان عزیز این می باشد که از مشاوره تحصیلی مشاوران مرکز مشاوره آویژه استفاده کنند . در این صورت آنها جزئیات کاملی در خصوص پذیرش دانشگاه بدون کنکور و گرایش های هر رشته در این دانشگاه ها ، شرایط ورود به هر مقطع دانشگاه آزاد بدون آزمون ، شهریه های رشته ها و دوره های مختلف بدست خواهند آورد .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژهبرای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

 

برای مشاوره در زمینه ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژهاز طریق تلفن ثابتکارشناسی ارشد بدون کنکور رشته روانشناسی بالین

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Comment

Name *

Email *

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.


Notify me of followup comments via e-mail

ایران مشاوره ۴۳۴ نظرها

دانشگاه پیام نور از دانشگاه های وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری است. در رابطه با دوره های فراگیر ارشد دانشگاه پیام نور لازم است به اطلاعتان برسانیم که داوطلبان این امکان را خواهند داشت تا در دوره های فراگیر ارشد بدون در نظر گرفتن رشته تحصیلی خود در مقطع کارشناسی ، به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بپردازند. ضمن اینکه متقاضیان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد می بایست منابع مربوط به دوره کارشناسی را مطالعه کنند، برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور داوطلبان باید دروس ترم اول مقطع کارشناسی ارشد را به عنوان منابع آزمون مورد مطالعه قرار دهند. ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور یک مرتبه در سال انجام می شود و نحوه ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش می باشد.کارشناسی ارشد بدون کنکور رشته روانشناسی بالین

ثبت نام در رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ، اواخر مهر ماه و از طریق سایت سنجش انجام می گیرد.

رشته هایی که در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تحت عنوان فراگیر ارائه می شود ، شامل گروه های آموزشی علوم انسانی ، فنی مهندسی ، علوم پایه و … می باشد و همانطور که در ابتدای مطلب ذکر شد ، داوطلب هیچ گونه محدودیتی برای ثبت نام رشته ی مورد علاقه خود حتی در صورت مغایر بودن با نوع مدرک کارشناسی ، نخواهد داشت.

می توانید برای اطلاع از اینکه رشته های فوق در کدام واحد های دانشگاهی ارائه شده است ، دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از سایت سنجش دانلود کنید. در ضمن ظرفیت هر یک از کد رشته محل ها نیز در این دفترچه قید شده است.

نام دروس دوره دانش پذیری هر یک از رشته های تحصیلی به همراه منابع درسی هر یک از دروس (فارسی و انگلیسی)، نام مؤلف و ناشر و سایر توضیحات در دفترچه راهنمای ثبت نام درج شده است.

خیر. دارندگان مدرک کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته رسمی و بالاتر و یا دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی (به شرط فارغ التحصـیلی تا 30 بهمن 98) می توانند بدون توجه به نوع رشته تحصیلی کارشناسی خود در یک رشته گرایش از رشته هـای امتحـانی (بـه جـز رشـته هـای مهندسی معماری و طراحی شهری) ثبت نام نمایند.

خیر. با توجه به دفترچه راهنمای ثبت نام ، در مرکز اهواز روانشناسی اسلامی گرایش مثبت گرا در مرکز اهواز ارائه شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاارشد فراگیر رشته های بدون کنکور پیام نور

2 روز پیش

3 روز پیش

1 هفته پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام خسته نباشید ایا ارشد علوم تربیتی و گرایش های علوم تربیتی به صورت فراگیر در پیام نور وجود دارد؟؟ و اینکه ایا میتونم همزمان در دانشگاه دولتی و پیام نور ارشد بخونم ؟؟

باسلام، مطابق با دفترچه ی راهنمای پذیرش دوره های فراگیر (ارشد) سال ۱۳۹۸، رشته ی علوم تربیتی در دوره های فراگیر ارائه نشده است، و همچنین با توجه به شرایط مندرج در دفترچه ی راهنمای ثبت نام، تحصیل همزمان در مقطع کارشناسی ارشد وجود ندارد.

آیا با داشتن مدرک ارشد فراگیر پیام نور میشه در دوره دکترای دانشگاه آزاد و یا دولتی روزانه شرکت کرد؟

با سلام و درود. با توجه به شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری سال ۱۳۹۹، محدودیتی نسبت به دانشگاه های مقطع کارشناسی ارشد وجود ندارد.

سلام وقت بخیر . من هنگام ثبت نام کنکور ارشد ازمون پیام نور رو ثبت نام نکردم . رشتمم شیمی هستش . میخواستم بدونم میتونم در ازمون شرکت کنم یا بدون کنکور مقطع ارشد ثبت نام کنم یا نه ؟

با سلام، شرایط تحصیل در دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد به دو صورت می باشد، یکی از طریق آزمون سراسری کارشناسی ارشد و دیگری ثبت نام از طریق دوره های فراگیر پیام نور، در صورتی که شما قصد شرکت در دوره های فراگیر پیام نور را دارید می توانید ثبت نام خود را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در زمان مشخص شده انجام دهید.

سلام میخواستم بدونم که مقطع ارشد در دانشگاه پیام نور غیر حضوریه یا نیاز به حضور در کلاس هست؟واینکه میشه ارشد پیام نور رو در کنار یک رشته همزمان در دانشگاه سراسری خوند یا نه؟

با سلام و درود. برگزاری کلاس ها در دانشگاه پیام نور، به صورت نیمه حضوری می باشد و تحصیل همزمان در مقطع ارشد امکان پذیر نیست.

سلام خسته نباشید، من کارشناسی بهداشت حرفه ای دارم میخواستم ببینم برای ارشد بخوام ژنتیک بخونم امکانش هست؟!

با سلام، مطابق با قوانین وزارت علوم، چنانچه تمایل به نام نویسی در رشته مذکور در مقطع کارشناسی ارشد (وزارت علوم) را داشته باشید منعی از این بابت برای شما وجود ندارد، لذا می توانید درصورتی که در آزمون فراگیر پیام نور رشته ژنتیک ارائه شود در آزمون ثبت نام کنید و پس از قبولی به ادامه تحصیل بپردازید.

سلام آیا رشته فلسفه و حکمت اسلامی واحد شهر ری مقطع ارشد بدون کنکور است

با سلام ، مطابق با دفترچه راهنمای پذیرش دوره های فراگیر تحصیلات تکمیلی(نوبت بیستم) ، رشته مذکور در دانشگاه پیام نور واحد ری به صورت فراگیر ارائه می شود.لازم به ذکر است امکان تغییر مراکز مجری در سالهای آتی وجود دارد.

سلام اگر کسی از ثبت نام فراگیر پیام نور جا بمونه چطوری میتونه شرکت کنه واسه فراگیر پیام نور ارشد خواهشا راهنمایی ام کنید گیر افتادم

با سلام ، چنانچه شما تمایل به نام نویسی در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را داشته باشید ، می بایست در دوره بعدی آزمون(نوبت بیست و یکم) شرکت کنید.

با سلام امسال ارشد فراگیر پذیرش رشته آموزش ابتدایی یا علوم تربیتی رو داره یانه؟؟؟؟ با تشکرکارشناسی ارشد بدون کنکور رشته روانشناسی بالین

با سلام , با توجه به دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور , پذیرشی از مجموعه علوم تربیتی در سال ۱۳۹۸ انجام نگرفته است . شما می توانید برای دریافت اطلاعات تکمیلی شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را مطالعه نمایید .

دفترچه ی انتخاب رشته ی فراگیر پیام نور ۹۸ کی میاد ؟؟؟

سلام با توجه به زمان ثبت نام در سال های گذشته , ثبت نام مقطع کارشناسی ارشد در دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور معمولا در اواخر آبان ماه انجام می گردد و زمان برگزاری آزمون در آذر ماه می باشد . پیشنهاد می شود جهت اطلاع از زمان ثبت نام عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد باشید .

سلام رشته ارشد آموزش ابتدایی جزو رشته های بدون کنکور پیام نور است؟؟

سلام , مطابق دفترچه راهنمای پذیرش دوره های فراگیر کارشناسی ارشد مربوط به سال ۱۳۹۷ , برای رشته آموزش ابتدائی ,در هیچ یک از دانشگاه های پیام نور , جذبی انجام نشده است . منتظر انتشار دفترچه امسال باشید .

اگه در کلاسهای حضوری شرکت کنیم و امتحانهارو با نمرات بالای۱۴ قبول بشیم چند درصد احتمال داره که پذیرش بشیم در رشته حسابداری تهران؟

سلام کارشناس رشته الهیات هستم میتونم کارشناسی ارشد رو روانشناسی عمومی ادامه بدم در ضمن رشته روانشناسی عمومی یا روانشناسی تربیتی بدون کنکوره یا خیر

سلام روزتون بخیر. من کارشناسی صنایع دارم و الان میخوام ارشد فراگیر رشته مدیریت دولتی بخونم. برای آزمون استخدامی میخوام امتحان بدم ،میخوام بدونم اگه رشته کارشناسی و ارشد یکی نباشه مشمول شرایط اونا میشم یا نه؟ و اینکه مدرک فراگیر با حالت حضوری و کنکوری ، چه فرقی دارن؟

سلام. ایا اهواز ارشد روانشناسی داره یانه؟؟؟ وزمان ثبت نام کی هست؟

باسلام و وقت بخیر رشته روان شناسی بالینی فراگیر فقط تهرانه؟هزینش چنده؟

با سلام , مطابق با دفترچه راهنمای پذیرش دوره های فراگیر کارشناسی ارشد ( نوبت نوزدهم ) , رشته روان شناسی بالینی فقط در مرکز تهران جنوب با ۲۰ نفر ظرفیت ارائه شده است. که شهریه هر ترم تحصیلی ( ثابت و متغیر ) حدود ۲.۵۰۰.۰۰۰ الی ۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان می باشد. شما جهت اطلاع از زمان انتشار دفترچه ثبت نام سال ۱۳۹۸ می توانید به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مراجعه نمایید .

سلام .برای رشته جغرافیا گرایش توسعه روستایی، واحدهای عملی وجود داره مثل آموزش جهت یابی GIS این دروس حتما باید حضوری باشد یا میتوان به روش الکترونیکی خواند؟چون برای من امکان حضور برای واحدهای عملی نیست.ممنون.

سلام گرایش بالینی خانواده یا کودک و نوجوان میخواستم ثبت نام کنم. لیسانس روان شناسی دارم. چطور باید اقدام کنم؟

سلام من کارشناساری حسابداری هستم برای ارشد میتونم معماری بخونم؟

سلام آیا دانشگاه پیام نور اهواز برای ارشد فراگیر از زیر شاخه های مهندسی کامپیوتر نیز پذیرش دارد ؟ اگر دارد چه رشته هایی ؟

سلام آیا کلاسهای پیام نور فراگیر کاملا غیرحضوری هستند؟

سلام

رشته‌ی سینما و یا رشته‌ی ارتباط تصویری بدون کنکور تو دانشگاه پیام نور، فراگیر پیام نور و علمی کاربردی تو کدوم مناطق تهران، کرج و یا شهریار ارائه میشه؟

سلام دوستی مدرک کارشناسی در گروه هنر و معماری از پیام نور دارند . و در حال حاضر برای ارشد قصد دارن گروه انسانی ( رشته جغرافیا ) ادامه بدن …..چطور هست امکان هست یا خیر ؟ با توجه به رشته مقطع کارشناسی در قبولی سراسری پیام نور و فراگیر پیام نور برای رشته جغرافیا امکانش هست یا خیر ؟ تشکر

سلام وقت بخیر . دوستی مدرک کارشناسی در گروه هنر و معماری از پیام نور دارند . و در حال حاضر برای ارشد قصد دارن گروه انسانی ( رشته جغرافیا ) ادامه بدن …..چطور هست امکان هست یا خیر ؟ با توجه به رشته مقطع کارشناسی در قبولی سراسری پیام نور و فراگیر پیام نور برای رشته جغرافیا امکانش هست یا خیر ؟ تشکر

سلام برای فوق لیسانس چه رشته های بدون کنکور هست.تشکر

باسلام آیا دانشگاه دزفول دانشجو برای رشته شیمی جذب میکنه؟

سلام من میتوانم قبل از تمام شدن لیسانسم(دوسال)برای ارشد ثبت نام کنم و ترشدم رو هم بگیرم(ارشد های بدون آزمون)؟خودم تواناییش رو دارم.ینی همزمان ارشد و کارشناسی رو باهم بگیرم؟مدرک ثبت نام چی میخوان برا ارشد؟(مثلا ریز نمرات نمیخوان)ارشد هم غیر حضوری داره که بگیرم ؟

سلام من در با کنکور ارشد در رشته ی فناوری اطلاعات قبول شدم ولی میخوام یه رشته ی دیگه بخونم آیا امکانش هست فراگیر رشته ی خودم رو تغییر بدم؟

با سلام و عرض ادب بنده ارشد ریاضی هستم ۱_ آیا میتوانم ارشد روانشناسی بالینی بدون کنکور شرکت کنم ؟ ۲ _ آیا در کرج دانشگاهی وجود دترد که این رشته را داشته باشد؟

در ضمن شهر محل سکونتم رامسره …واسه امتحان میتونم برم پیام نور رامسر امتحان بدم؟؟؟؟

با سلام خدمت شما رشته کارشناسیم مهندسی بهداشت محیطه میخواستم ارشد مهندسی عمران محیط زیست که فقط تو واحد شیراز ارائه میشه شرکت کنم ولی با توجه به اینکه شاغلم امکان حضور تو‌کلاسارو ندارم…ممنون میشم راهنماییم کنیین….

سلام. در مقطع کارشناسی مترجمی زبان خوندم و معدلم ۱۷.۵ هستش می تونم بدون کنکور ارشد همین رشترو ثبت نام کنم؟

میخواستم بدونم فراگیر پیام نور ارشد بدون کنکور هم هست چون خیلی تبلیغ میشه و مهندسی صنایع ارشد ترمی چقدر هست ممنون

سلام وقت بخیر ، فارغ التحصیل کارشناسی مدیریت صنعتی هستم ، با توجه به بازار کار ، از بین رشته علوم اقتصادی ( توسعه اقتصادی و برنامه ریزی ) و مدیریت mba ، کدام رشته را ادامه بدم ؟

با سلام و وقت بخیر… از طریق دانشگاه فراگیر پیام نور در صورت معدل بالا در مقطع کارشناسی ارشد ..میشه واسه دکترا بورسیه شد؟

سلام. من میخام ارشد صنایع بخونم تو فراگیر. ولی متاسفانه فهمیدم فقط تهران داره این رشته رو. خیلی برام مهمه قبول شم. الان به نظرتون قبولی با این ضرفیت کم که فقط یه شهر داره خیلی سخته. آخه متاسفانه رشته خودمم نیست. من فوق یه رشته دیگه از دانشگاه دولتی روزانه دارم.

سلام من ۸سال پیش مدرک کارشناسی حقوق درپیلم نور گرفتم الانم دوباره دارم در پیام نور کارشناسی علوم تربیتی ترم ۴میهونم ایا میتونم همزمان با کارشناسیم فراگیر هم شرکت کنم؟ومنابع ازمون فراگیر به روز میشن یامال ۹۷هستش؟

سلام دانشگاه کارشناسی ارشد شیمی معدنی کجای تهران میشه؟

سلام.برای آزمون فراگیر کسب حدنصاب نمره فقط لازمه یا مث کنکور باید رتبه خوب داشته باشیم؟

سلام. پیام نور ارشد رشته ی معماری هم دارد ؟؟؟ شرایط ثبت نام برای رشته ی معماری چه جوریه؟

سلام ،رشته کارشناسیم مدیریت بازرگانى بوده،براى ارشد میخوام روانشناسى بالینى بخونم،کنکور ارشد دانشگاه هاى پیام نور با کنکور دانشگاه هاى سراسرى یکى هستن؟کدوم دانشگاه هاى پیام نور تهران روانشناسى بالینى دارن و حدودا چه رتبه اى نیازه؟

سلام میخواستم بپرسم آزمون که آذره پس کلاسا دیگه از کی شروع میشه؟؟

سلام رشته روانشناسی بالینی بدون کنکور کارشناسی ارشد چه دانشگاههایی در تهران دتنشجو می گیره

با سلام مطابق با دفترچه ی راهنمای ثبت نام فراگیر ارشد پیام نور سال ۱۳۹۷ , رشته ی روان شناسی بالینی در دانشگاه تهران جنوب , ارائه شده است.

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

یکی از راه‌های ورود به مقطع کارشناسی ارشد ثبت نام بدون کنکور در پردیس های دانشگاه هاست. پردیس های دانشگاه ها که زیرمجموعه دانشگاه های دولتی هستند، با هدف پذیرش دانشجو در قبال دریافت هزینه ایجاد شده‌اند و بنابراین جزو دوره های شهریه پرداز دانشگاه ها هستند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

در ابتدا پذیرش در پردیس‌های دانشگاهی به صورت مستقل و از طریق آزمون اختصاصی صورت می‌گرفت، اما از سال‌ ۱۳۹۴ بنا بر تصمیم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در پردیس‌های دانشگاهی نیز به صورت نیمه‌متمرکز و از طریق آزمون کارشناسی ارشد که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌گردد، صورت می‌گیرد.

البته در حال حاضر پذیرش در پردیس های بین الملل دانشگاه ها از طریق آزمون اختصاصی صورت می گیرد که عبارتند از پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران، پردیس بین الملل ارس دانشگاه تهران و پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف.

۱

کارشناسی ارشد بدون کنکور رشته روانشناسی بالین

کارشناسی ارشد بدون آزمون پردیس کیش دانشگاه تهران در سال ۹۷

۴ شهریور ۹۷

۲

ارشد بدون آزمون پردیس کیش دانشگاه صنعتی شریف در سال ۹۷

۱۹ شهریور ۹۷

۳

ارشد بدون آزمون پردیس ارس دانشگاه تهران در سال ۱۳۹۷

۳۱ مرداد ۹۷

 

مدرک کارشناسی ارشد پردیس دانشگاه ها با امضای ریاست و معاونت آموزشی دانشگاه مادر صادر می‌ شود و کاملاً مشابه مدارک دوره‌های روزانه است، تنها تفاوت مدرک کارشناسی ارشد پردیس با دوره روزانه در این است که  بر اساس شیوه نامه تأسیس پردیس‌های خودگردان در متن مدرک عنوان «پردیس دانشگاهی» به عنوان دانشکده محل تحصیل ذکر می‌شود.

 

شهریه دوره کارشناسی ارشد پردیس دانشگاه ها متغیر است و توسط هیأت امنای دانشگاه مادر تعیین می شود. در زیر نمونه شهریه های ارشد پردیس دانشگاه ها در سال ۹۷ آورده شده است:

۱

شهریه ارشد۹۷  پردیس دانشگاه صنعتی اصفهان

۲

شهریه کارشناسی ارشد پردیس دانشگاه اصفهان در سال ۹۷

۳

شهریه کارشناسی ارشد ۹۷ پردیس دانشگاه صنعتی شیراز

۴

شهریه کارشناسی ارشد پردیس ۹۷ دانشگاه آذربایجان

شهریه کارشناسی ارشد پردیس دانشگاه علامه طباطبایی در سال ۱۳۹۷

 

در آبان ماه سال ۹۶، نایب رئیس اتحادیه‌ دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی از وزیر علوم درخواست کرد که پذیرش در پردیس های بین‌ الملل پولی و نوبت های شبانه دانشگاه های دولتی را تعطیل کند و ورود بخش دولتی به بخش خصوصی آموزش عالی را متوقف سازد.

سلام، خسته نباشید، من لیسانس میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد زنجان دارم و کارشناسی ارشد مردم شناسی گرایش علوم اجتماعی از دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات تهران هم دارم، متولد ۶۳ هستم. آیا امکان این هست که در پردیس بین الملل بدون کنکور و با بررسی تخصصی و سوابق، کارشناسی ارشد فلسفه بخونم!؟ احتمالش چقدر هست که قبولم کنند!؟ خیلی لطف می کنید اگر راهنماییم کنید.
سپاس

واقعا سایتتون عالی هست ممنونم فقط اخبار کراشناسی ارشد چطور بگیریم نت قطعه

ببخشید ایا سرباز مشمول به خدمت که بخواد
ایست خدمتی بزنه رو هم ثبت نام میکنن؟

سلام
پردیس علوم دانشگاه تهران پولی هس یا خیر؟؟؟

سلام
پردیس علوم در حقیقت مجموعه ای از چند دانشکده است. منظور از پردیس های پولی پردیس خودگردان دانشگاه هاست.

سلام. میخواستم بدونم که رشته ی مدیریت بازرگانی رو میشه توی ذانشگاه خوبی مثل شهید بهشتی با پرداخت هزینه خوند یا حتما باید رتبه ی خوب بیاری
کلا دانشگاه هاسی پولی این رشته کجاست

سلام
در مقطع ارشد پذیرش بدون کنکور فقط برای استعدادهای درخشان هست و پذیرش بدون کنکور وجود نداره . مگر پردیس بین الملل دانشگاه ها (پردیس کیش دانشگاه شریف، پردیس کیش و ارس دانشگاه تهران) که از طریق ازمون اختصاصی پذیرش میکنند و میتونید از طریق همین سایت پیگیر اخبارشون بشید.
در حال حاضر فقط این فراخوان در دسترس هست:https://mastertest.ir/1396/12/%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d8%af-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%d9%be%d8%b1%d8%af%db%8c%d8%b3-%da%a9%db%8c%d8%b4-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86-97-98/

خواستم بدونم کارشناسی ارشد رشته فن آوری اطلاعات بدون کنکور وجود داره و اگرم هست کدوم دانشگاه؟ ضمن اینکه برای سال تحصیلی ۹۷ میخوام ثبت نام کنم.

سلام
پذیرش بدون کنکور در مقطع ارشد فقط مختص استعدادهای درخشان هست. پردیس های بین الملل هم ممکنه از طریق ازمون اختصاصی پذیرش کنند که فعلا فراخوانی منتشر نشده.

کاش اطلاعات بیشتری به دست میاوردیم

اطلاعات بیشترراجع به ارشدپولی واعتبارندرک اخذشده به این طریق

باسلام و قت بخیر ، میخواستم سوال کنم چطور امکانش هست برای رشته ارشد زبان انگلیسی شرکت کنم البته بدون آزمونکارشناسی ارشد بدون کنکور رشته روانشناسی بالین

سلام
لطفا اخبار دانشگاه ها جهت شرکت در مقطع ارشد رشته های بدون آزمون سال ۹۷_۹۶ را در دانشگاه آزاد برایم ارسال کنید.
معدل ۱۸.۸۲/دانشگاه علمی کاربردی رشته مترجمی زبان

دوستان سلام الان شبکه خبر زیر نویس کرد که فردا جواب تکمیل ظرفیت ارشد میاااااااااااااد

مگه تکمیل ظرفیت اجرا شد برای ارشد ۹۷؟

سلام میشه اخبار با توضیحات کامل تری باشه ؟ چرا پردیس کیش ثبت نامش جداست ؟ و اینکه چه شهرایی میشه بدو ن آزمون و پولی ادامه تحصیل داد ؟ شرایط خاصی داره ؟

باسلام ایارشته حقوق هم ارشدپولی دارد؟شرایط ثبت نام چگونه است

سلام.
معدل کل من ۱۵/۵۱ هستش و میخوام در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور ادامه تحصیل بدم.البته من برای آزمون ارشد دانشگاه آزاد ثبت نام کردم اما از آزمون جا موندم.من ارشد دانشگاه سراسری قشم قبول شدم و با توجه به دوری مسافت برام سخته که تو قشم ادامه تحصیل بدم.میخواستم بدونم من میتونم تو دانشگاه آزاد در مقطع ارشد بدون کنکور ادامه تحصیل بدم؟؟؟

سلام ایا میتونم توی دانشگاه ازاد کرج ارشد روانشناسی بی کنکور وبا پول میتونم درس بخونم کی باید ثبت نام کنم

با سلام و عرض خسته نباشید.
میخواستم بدونم که من میتونم در رشته های مدیریت مثل مدیریت بازرگانی برای مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور ثبت نام کنم؟؟؟

من فارغ التحصیل رشته مشاوره با معدل ۱۷ هستم و در ازمون کارشناسی ارشد ازاد شرکت نکردم و می خوام بدون ازمون برم باید چکار کنم و چه دانشگاه هایی در تهران پذیرش بدون ازمون دارند؟؟
با تشکر

سلام وقت بخیر
لطفا نحوه ثبت نام در دانشگاه پردیس و ازاد در مقطع کارشناسی ارشد را برایم ارسال کنید. ممنون

باسلام من دانشجو کارشناسی فناوری اطلاعات در دانشگاه علمی کاربردی هستم وبا معدل ۱۹/۱۱ هستم آیا امکان
ثبت نام بدون آزمون ارشد براساس شرط معدل میباشد که ثبت نام کنم باتوجه به اینکه درتاریخ
ه۹۵/۴/۱۴

سایت بسیار خوبی میباشد.

می خواهم کارشناسی ارشد روانشناسی سلامت یا عمومی شرکت کنم لطفاً من را راهنمایی کنید حالا یا در مورد پیام نور یا ارشد بدون کنکور ازاد یا سراسری
در مورد دانشگاه غیر حضوری هم توضیح بدید
این دفعه سوم هست که سوال میپرسم لطفا پاسخ بدید

سلام. اگر بخواهیم روانشناسی بالینی واحد پردیس ثبت نام کنیم، چه شرایطی داره؟
لطفا توضیح دقیق بدین
من یکبار دیگه هم سوالم رو مطرح کردم ولی متاسفانه جوابی دریافت نکردم
دقیقا نمیدونم، آیا پردیس هم کنکور داره؟…

لطفا جواب دهید . منم همین سوال رو دارم

سلام برای ثبت نام کارشناسی ارشد پولی و بدون آزمون باید چه کنم لطفا” راهنمایی کنید دررشته ی کارشناسی ارشدروانشناسی سلامت

با سلام
پرستاری خوندم
میخوام ارشد تغذیه بخونم بدون کنکور ایا مقدوره راهنمایی بفرمایید

منم همین سوال دارم

سلام برای ثبت نام کارشناسی ارشد پولی و بدون آزمون باید چه کنم لطفا” راهنمایی کنید .با تشکر

با سلام من می خوام کارشناسی ارشد بدون کنکور قبول بشم رشته مدیریت دولتی(در تهران) میشه راهنمایی کنید. باسپاس

با سلام
من در سال۱۳۶۴ در رشته برق الکتر و نیک ( دانشگاه صنعتی امیر کبیر) فارغ التحصیل شده ام و مشغول بکار بوده ام. می خواهم بدانم در کدام دانشگاهها می توانم بدون کنکور شرکت کنم.
ممنون و سپاسگزار

سلام. من میخواهم کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی بخونم. بدون آزمون.

می خواهم کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی شرکت کنم لطفاً من را راهنمایی کنید حالا یا در مورد پیام نور یا ارشد بدون کنکور ازاد یا سراسری ممنون

سلام میشه بگید کی برای مهر ۹۴ این آزمون برگذار میشه ؟

سلام . پذیرش برای سال ۹۴ کی اعلام میشه ؟ چرا هنوز خبری نیست ؟

سلام.. ثبت نام ارشد پردیس کی شروع میشه و کدوم دانشگاههای تهران ارشد حسابداری یا حسابرسی دارند؟ ممنونم

سلام
مدرک معادل کارشناسی فرهنگیان دارم جهت شرکت در آزمون کارشناسی ارشدپولی یا پردیس مجاز هستم؟

سلام
من یک بار نفر اول دوره کارشناسی (در دانشگاه غیر انتفاعی ) شدم و از پذیرش بدون آزمون برای رفتن به مقطع ارشد ( بازم یه دانشگاه غیر انتفاعی ) استفاده کردم . الان دوباره نفر اول ارشد ( در موسسه غیر انتفاعی ) شدم . طبق آیین نامه دانشگاه های دولتی فقط یک بار می تونم از این سهمیه استفاده کنم .
سوالم اینه که :
۱- (غیر انتفاعی به آزاد امکان داره ؟ ) آیا نمی تونم برای پذیرش در مقطع دکترا در دانشگاه آزاد از سهمیه نفر اولیم استفاده کنم ؟ با توجه به این که من در دانشگاه غیر انتفاعی در مقطع ارشد نفر اول شدم نه دانشگاه آزاد ؟
۲ – آیا دانشگاه آزاد هم شرطش این نیست که یک بار از سهمیه نفر اولی استفاده کردی . ولو این که در دانشگاه غیر انتفاعی بوده باشه ؟
با تشکر از راهنمایی شما .

با سلام
مدیریت محترم سایت خواهشمندم زمان تبت نام ارشد پردیس شهید بهشتی و خوارزمی را اطلاع رسانی کنید
هیج جا پاشخگوی این سوال نیستن.

ازمون کارشناسی ارشد شماره ۲
سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت‌نام در آزمون ورودی دوره‌های مجازی (ویژه شاغلین) و پردیس خودگردان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در مقطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد ناپیوسته) سال ۱۳۹۳ می‌رساند آزمون دوره‌های فوق برای دانشگاهها و موسسات آموزش عالی متقاضی پذیرش بصورت متمرکز برگزار می‌گردد. دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون فوق از روز سه‌شنبه مورخ ۱۷/۴/۹۳ بر روی سایت سازمان قرار خواهد گرفت. داوطلبان می‌توانند ضمن مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org و دریافت دفترچه مزبور، نسبت به خریداری کارت اعتباری ثبت‌‌نام از طریق کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب اقدام و از بعدازظهر روز سه‌شنبه مورخ ۱۷/۴/۹۳ تا روز یکشنبه مورخ ۲۲/۴/۹۳ از طریق سایت مزبور ثبت‌نام نمایند.

پذیرش پردیسها برای سال ۹۳۹۴ کی شروع میشه، برای ارشد
لطفا زمان ثبت نام دانشگاه های پردیس برای کارشناسی ارشد را برایم ارسال نمائید
با تشکر

پذیرش پردیسها برای سال ۹۳۹۴ کی شروع میشه، برای ارشد
با تشکر

سلام
لطفا زمان ثبت نام دانشگاه های پردیس برای کارشناسی ارشد را برایم ارسال نمائید

سلام
دانشگاه بهشتی در رشته معماری برای پردیس ارشد ،برای ترم بهمن دانشجو میگیره؟ اگه میگیره ثبت نامش کیه؟و شهریه کلش چقدره؟

سلام
لطفا زمان ثبت نام دانشگاه های پردیس برای کارشناسی ارشد را برایم ارسال نمائید

سلام.
لطفا در خبرنامه عضور شوید که در صورت اخبار جدید در این زمینه لینک خبر به ایمیلتان ارسال شود.

ثبت نام ارشدپردیس کی شروع میشه روانشناسی بالینی هم میخواد

ثبت نام پردیس ها از چه زمانی شروع میشود
آیا لیسانس کشاورزی میتواند mba شرکت کند؟

سلام لطفا در خصوص ارشد خودگران ،پولی ، یا شرط معدل اطلعاتی بدهید الان کدوم دانشگاه ها پذیرش دارند

سلام
دانشگاه علامه هم رشته ی پولی داره؟ مثلا مدیریت جهانگردی

پردیس دانشگاه علامه نیز برای سال ۹۲ از طریق کنکور دانشجو پذیرش کرده. برای اطلاع از فراخوانهای بدون آزمون این دانشگاه در خبرنامه عضو شوید.

سلام
لطفا زمان ثبت نام دانشگاه های پردیس برای کارشناسی ارشد را برایم ارسال نمائید

سلام
با عضویت در خبرنامه از کلیه اخبار پردیس ها مطلع می شوید.
همچنین می توانید در منو سمت راست سایت در قسمت موضوعات به بخش کارشناسی ارشد پولی بدون آزمون مراجعه کنید.

لطفا” اطلاعاتی در خصوص کارشناسی ارشد پولی دانشگاه باهنر کرمان ومیزان شهریه رشته های فنی وزمان ثبت نام برایم بفرستید
ممنون

سلام خسته نباشید
لطفا اطلاعاتی درموردپذیرش بدون کنکورارشد دانشگاههای دولتی وآزاد برایو بفرستید با تشکر

خسته نباشید
لطفا اطلاعاتی در مورد شهریه هر ترم شبانه در رشته بیماریشناسی گیاهی به من بدین. ممنونم

با سلام
لطفا اخبار دانشگاه ها جهت شرکت در مقطع کارشناسی ارشد با مدرک معتبر (پردیس یا دانشگاه آزاد یا بدون آزمون حیطه مازندران را برایم بفرستید
با تشکر فراوان

وب‌سایت مسترتست، با هدف اطلاع‌رسانی و مشاوره کنکور کارشناسی ارشد و پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد راه‌اندازی گردیده است و تلاش می‌کند با ایجاد ارتباط بین داوطلبان کارشناسی ارشد و پاسخ‌دهی به سؤالات ایشان راه را برای موفقیت داوطلبان هموار نماید.

ما در این راه همواره کنار شما عزیزان هستیم.

کارشناسی ارشد بدون کنکور رشته روانشناسی بالین
کارشناسی ارشد بدون کنکور رشته روانشناسی بالین
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *