کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد ت

 
helpkade
کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد ت
کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد ت

در این مقاله لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تیریز 98 را ارائه داده ایم .

برای مشاوره لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تبریز 98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد ت

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

 

 

 

دانشگاه آزاد با توجه به امکانات فراوانی که در اختیار دارد ، رشته های متنوعی را در مقطع کارشناسی ارشد ارائه داده و در واحدهای مختلف خود اقدام به پذیرش دانشجو در این رشته ها می نماید . مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به منظور اطلاع داوطلبان از رشته گرایش های ارائه شده توسط واحدهای دانشگاهی مختلف دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را منتشر کرده و تمامی رشته محل های ارائه شده را به تفکیک گروه های علوم انسانی ، علوم پایه ، فنی و مهندسی ، کشاورزی ، هنر و دامپزشکی در اختیار داوطلبان قرار می دهد . دانشگاه آزاد تیریز یکی از این واحدهاست که هر ساله بخشی از ظرفیت خود را به دانشجویان کارشناسی ارشد اختصاص داده و امکان ادامه تحصیل در این مقطع را برای آن ها فراهم می کند . هر چند لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد دربرگیرنده تمامی علایق و استعدادهای داوطلبان می باشد اما دانشگاه آزاد تیریز با توجه به امکانات و ظرفیت خود تنها قادر به ارائه بخشی از رشته گرایش های این لیست می باشد . از این رو دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در این واحد دانشگاهی را دارند می بایست لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تیریز را مورد بررسی قرار دهند . علاقه مندان می توانند این رشته محل ها را در فرم انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد خود جای دهند . در ادامه به معرفی لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تیریز ۹۸ می پردازیم .

در جدول زیر می توانید لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تیریز را مشاهده نمایید . این جدول به استناد لیست رشته های مجوزدار کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سال 96 از سایت وزارت علوم تهیه شده است . ممکن است در سال 97 رشته ای به این جدول اضافه یا از آن حذف شده باشد اما به دلیل عدم انتشار لیست جدید در سایت وزارت علوم ، ملاک را همان لیست قبلی قرار داده ایم . داوطلبان علاقه مند به تحصیل در دانشگاه آزاد تیریز با بررسی این رشته گرایش ها می توانند نسبت به انتخاب رشته امتحانی خود در زمان اقدام نمایند . توصیه می کنیم به دلیل تغییرات احتمالی در رشته ها و گرایش ها ، در زمان انتخاب رشته حتما دفترچه امسال را به دقت مطالعه نمایید .

 

 

با توجه به تغییرات احتمالی در لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تیریز 98 که ممکن است به دنبال صدور مجوزهای جدید یا تغییر در ظرفیت دانشگاه صورت بگیرد به داوطلبان توصیه می کنیم به محض انتشار تمامی بندها و جداول این دفترچه را با دقت مطالعه نموده و سپس با مراجعه به سایت azmoon.org در شرکت نمایند . ما نیز به محض اطلاع از آخرین تغییرات صورت گرفته این مقاله را بروزرسانی می کنیم .

اهمیت واحد دانشگاهی از آن جهت مهم است که داوطلب بایستی سال های متوالی متعددی را در آن واحد دانشگاهی سپری کند . از این رو اشتباه در این انتخاب ، سرنوشت او را تغییر خواهد داد . بررسی لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تیریز 98 داوطلب را با رشته گرایش های ارائه دهنده این واحد دانشگاهی آشنا کرده و از ابتدای مسیر ، داوطلب را در مسیر درست قرار می دهد . علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته محل های دانشگاه های سراسری نیز با بررسی خود را برای حضور در جلسه آزمون رشته امتحانی انتخابی آماده کرده و با مطالعه مسیر دستیابی به رتبه قبولی را طی می کنند . این متقاضیان به منظور اطلاع از لیست مذکور می بایست را دانلود کرده و پس از بررسی آن در مرحله شرکت نمایند . بر خلاف مرحله که یک دفترچه کلی برای تمامی داوطلبان منتشر می شود ، دفترچه های انتخاب رشته ارشد سراسری و آزاد به صورت مجزا و هم زمان با آغاز فرایند انتخاب رشته منتشر خواهند شد .

 

در مرحله انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 مقالات زیر راهنمای مناسبی برای داوطلبان می باشد .
 

 

مشاوران مرکز هیوا نیز با در اختیار قرار دادن اطلاعات جامع در خصوص شما را در انتخاب رشته ای بی نقص یاری نموده و از طریق سیستم هیوا تا مرحله در کنار شما خواهند بود .

برای مشاوره لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تبریز 98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل


تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان هیوا از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند . همچنین ساکنان استان تهران می توانند از طریق شماره اختصاصی 9092305880 نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

برخی از مخاطبان هیوا به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی هیوا استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره هیوا را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان هیوا در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره هیوا و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

مرکز مشاوره هیوا امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد ت

کانال مرکز مشاوره تحصیلی هیوا                    کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس                کانال اطلاع رسانی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید.
همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید.
سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.


بالا

تماس از کل کشور: ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ – تماس از تهران: ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل


دفترچه سوالات آزمون نمونه دولتی دهم 99 چهارمحال و بختیاریDownloads-icon


دفترچه سوالات پایه دوازدهم ریاضی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه سوالات پیش دانشگاهی انسانی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه سوالات پیش دانشگاهی تجربی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه سوالات پیش دانشگاهی ریاضی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 99Downloads-icon

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد موضوع این قسمت می باشد اما در ابتدا می خواهیم بطور کامل رشته روانشناسی را معرفی کنیم . روانشناسی بالینی یکی از شاخه های رشته روان شناسی می باشد که به فهم و درک ، پیش بینی و در نهایت درمان ناتوانی ها و آشفتگی های هیجانی ، شناختی ، اجتماعی و رفتاری می پردازد و قدمت این رشته تقریبا 90 سال است که می گذرد . در تمام این مدت بر اساس تجربه و تحقیق علم های زیادی به این شاخه اضافه گشته و آن را در راه تکامل کمک کرده است . روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد در مقطع های مختلف ارائه می شود . روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد جز رشته های پر مخاطبی می باشد که قبولی در آن تلاش بالایی می طلبد . روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد گرایش های مختلفی نیز دارد که می توان آن ها را در دفترچه انتخاب رشته دید .

روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد کلا 144 واحد می باشد که 20 واحد ازآن ها برای درس های عمومی ، 98 واحد برای دروس اصلی و پایه ، 40 واحد برای دروس اختصاصی و 10 واحد هم برای دروس انتخابی در نظر گرفته شده است . نکته ای که بسیار جالب می باشد این است که رشته روانشانسی را برای مقطع کارشناسی هم در دفترچه انتخاب رشته گروه علوم انسانی و هم در دفترچه گروه علوم تجربی می توان دید ! اما از آنجایی که دانشگاه آزاد چند سالی است برای ثبت نام دوره کارشناسی آزمون و شرط معدل را برداشته است ، می توان از تمام رشته ها وارد کارشناسی روان شناسی دانشگاه آزاد شد . تنها نیاز می باشد که متقاضی دارای مدرک نظام جدید دیپلم باشد یا اگر دیپلمش نظام قدیم است باید مدرک پیش دانشگاهی هم داشته باشد .کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد ت

بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی را دانشگاه های زیادی ارائه می دهند . کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی را به عنوان یکی از رشته هایی می دانیم که در کنار متقاضیان زیادش ، دارای آینده خوبی نیز می باشد . به عبارتی دیگر می توان گفت آینده کاری این رشته خوب می باشد . برای کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دردانشگاه آزاد متقاضیان باید در آزمون ورودی ارشد دانشگاه آزاد شرکت کنند . مرکز مشاوره آویژه سعی دارد در مشاوره تحصیلی های جدا گانه به افرادی که نیاز دارند رشته های مختلفی مانند روانشناسی بالینی را معرفی کنند و از مقاطع بالاتر آن و سپس موقعیت های شغلی موجود برای رشته مربوطه اطلاعات مفیدی در اختیار متقاضیان قرار دهد .

واحد هایی که کارشناسی ارشد رشته روانشناسی را ارائه می دهند ( دانشگاه های آزاد )

برای کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی ، واحد های زیر را می توان معرفی کرد :

لیستی که در بالا تهیه گردیده تنها نیمی از واحد های موجودی از دانشگاه آزاد را نشان می دهد که رشته روانشناسی بالینی را در دوره فوق لیسانس ارائه می دهند و متقاضیان می توانند در پروسه ثبت نام خود انتخاب کنند . برای اینکه از تمامی واحد های موجود اطلاعات کاملی به دست بیاورید می توانید دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دانلود کنید و بخش مربوط به رشته روانشناسی بالینی را کامل مورد مطالعه قرار دهید .

بیشتر بخوانید: گرایش های ارشد روانشناسی

منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد را در بخش پیش رو برای شما بیان کرده و همچنین اشاره می شود که هر درس برای آزمون ارشد از چه ضریبی برخوردار می باشد . قبل از آن نیاز می دانیم که بگوییم دانشگاه آزاد دارای ارشد بدون کنکور نیست . در واقع نه تنها رشته روانشناسی بالینی ، بلکه در هر رشته دیگه ای هم برای ثبت نام دوره کارشناسی ارشد شما نیاز دارید در ابتدا آزمون کنکور ارشد را بدهید و تنها اگر رتبه مناسب رشته مورد نظرتان کسب کردید می توانید برای ثبت نام در دانشگاه آزاد اقدام کنید . تنها دانشگاهی که به عنوان دانشگاه دارای ارشد بدون کنکور می توان به آن ها اشاره کرد پردیس های خود گردان و دانشگاه پیام نور می باشند. و پردیس نیز بر خلاف دانشگاه پیام نور که کاملا بدون پیش شرط ثبت نام می کند ، سوابق تحصیلی فرد را در نظر می گیرد .

بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور 

در موارد پایین می توان منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی برای دانشگاه آزاد ، و ضرایب هر کدام را در پرانتز جلوی هر مورد دید :

متقاضیان باید فرصت کافی بگذارند و قبل از آزمون ارشد دروس بالا را بخوبی مطالعه کنند و سپس در آزمون شرکت کنند ، زیرا این کنکور سالی یه مرحله برگذار می شود و در صورت عدم کسب رتبه مناسب شخص باید یک سال دیگر برای این محک انتظار بکشد .

بیشتر بخوانید: بازار کار رشته روانشناسی چگونه است؟

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد در واقع یک امر معمول و رایجی نمی باشد . از آن جا که دانشگاه آزاد در هیچ رشته ای ارشد بدون کنکور ندارد پس کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد بی مفهوم می باشد . تنها راهی که برای ورود بدون کنکور به مقطع ارشد وجود دارد مخصوص افراد اندک و خاصی می باشد . نام این افراد اندک استعداد های درخشان می باشد . اکنون این علامت سوال ها پیش رویمان ظاهر می شود که استعداد درخشان چه کسی است ؟ و یا چگونه می توان استعداد درخشان شد ؟ برای رسیدن به جواب این سوال ها باید ادامه مطالب را نیز به دقت مطالعه کنید . اگر همچنان سوالی برایتان پیش آمد بدون تردید با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید و جواب خود را از ما بخواهید .

دانشجوی استعداد درخشان را بهتر بشناسیم

در دانشگاه آزاد دانشجوی استعداد درخشان باید تمام پارامتر های زیر را دارا باشد :

بیشتر بخوانید: عضویت در انجمن روانشناسی ایران

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد تهران بخاطر متقاضی زیاد دارای پذیرشی سخت می باشد ، از این رو برای پذیرفته شدن در ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد تهران شما باید بتوانید در آزمون کنکور ارشد دانشگاه آزاد رتبه خوبی کسب کنید .

دانشگاه آزاد تهران جز معتبر ترین دانشگاه های آزاد می باشد که فارغ التحصیلان کار آزموده و بسیار با سوادی را پرورش می دهد . از این رو از لحاظ اعتبار نمی توان مدرک فوق لیسانس روانشناسی دانشگاه آزاد تهران را زیر سوال برد . فار التحصیلان این رشته در ارشد دانشگاه آزاد تهران می توانند به راحتی جذب بازار کار شوند .

ثبت نام روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های بدون کنکور آزاد

لیست رشته های ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد

روانشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور

با سلام ببخشید من میخاستم ارشد بالینی یکی از دانشگاه ها ازاد تهران یا حومه بخونم چه رتبه ای لازمه ممنون میشم پاسخ گو باشید

سلام
باتوجه به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون و همچنین تعداد ظرفیت پذیرش سالانه ی هر دانشگاه رتب ی لازم برای قبولی در هر دوره متفاوت است اما بدیهی است قبولی در دانشگاه آزاد راحت تر میباشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد ت

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری


کارگاه ها و آزمایشگاه ها Downloads-icon


VPN خارج از دانشگاه (کتابخانه دیجیتالی )Downloads-icon

 

مدیر گروه: دکتر بیتا نصراللهی

ساختمان علوم انسانی طبقه سوم

 

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد ت

 

 

دروس (مقطع کارشناسی ارشد)

نشانی:

تهران – انتهای بزرگراه شهید ستاری – میدان دانشگاه – بلوار شهدای حصارک – دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات

تلفن:

۴۴۸۶۵۱۷۹-۸۲ – ۴۴۸۶۵۱۵۴-۸

کد پستی:

۱۴۷۷۸۹۳۸۵۵

صندوق پستی:

۱۴۵۱۵/۷۷۵

تحریریه ایران مشاوره ۳۰ نظرها

با توجه به افزایش ظرفیتی که دانشگاه آزاد در چند سال اخیر برای مقطع کارشناسی ارشد ایجاد کرده  است ، هر ساله متقاضیان زیادی در سر تا سر کشور برای پذیرش در رشته های با آزمون این دانشگاه به رقابت می پردازند. هر داوطلب با داشتن مدرک لیسانس می تواند در کلیه رشته های مقطع کارشناسی ارشد وارد دانشگاه شود. بنابراین برای داوطلبانی که از رشته خود راضی نیستند ، امکان تغییر رشته وجود دارد. یکی از شرایط اصلی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، داشتن مدرک کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته و یا داشتن مدرک کارشناسی ارشد پیوسته و یا دکترای عمومی می باشد.  ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد آذر ماه آغاز می شود و طبق روال سال های گذشته ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می گیرد. برای ثبت نام می بایست ابتدا کارت اعتباری خریداری کرده و اطلاعات خواسته شده را در سایت سازمان سنجش در قسمت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وارد نمایید.کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد ت

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد در 6 گروه آزمایشی دامپزشکی ، فنی مهندسی ، علوم پایه ، علوم انسانی ، هنر ، کشاورزی و منابع طبیعی ارائه می شود که عبارتند از:

زبان و ادبیات فارسی

علوم جغرافیایی

زبان عربی

علوم اقتصادی

تربیت بدنی و علوم ورزشی

تاریخ

علوم اجتماعی

زبان شناسی

الهیات و معارف اسلامی – علوم قرآنی

الهیات و معارف اسلامی – فقه و حقوق

الهیات و معارف اسلامی – فلسفه و کلام

الهیات و معارف اسلامی – ادیان

الهیات و معارف اسلامی (مخصوص اهل تسنن)

علوم تربیتی

علم اطلاعات و دانش شناسی

زبان خارجه

حقوق

ایران شناسی

علوم سیاسی و روابط بین الملل

باستان شناسی

روانشناسی

حسابداری

مطالعات زنان

علوم ارتباطات اجتماعی

مدیریت

مشاوره

محیط زیست

علوم زمین

ژئوفیزیک و هواشناسی

شیمی

فیزیک

 زیست شناسی

آمار

ریاضی

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد ت

علوم کامپیوتر

مهندسی برق

مهندسی نفت

مهندسی پلیمر

مهندسی شیمی

مهندسی صنایع

مهندسی نقشه برداری

مهندسی عمران

مهندسی مکانیک

مهندسی معدن

مهندسی مواد و متالوژی

مهندسی فناوری اطلاعات

مهندسی کامپیوتر

مهندسی هوا و فضا 

مهندسی نساجی

مرتع و آبخیزداری

زراعت و اصلاح نباتات

اقتصاد کشاورزی

علوم و مهندسی باغبانی

ترویج و آموزش کشاورزی

علوم و مهندسی جنگل

مجموعه علوم دام و طیور

علوم و مهندسی شیلات

مهندسی صنایع چوب و فراورده های سلولزی

علوم و مهندسی صنایع غذایی

علوم و مهندسی محیط زیست

مهندسی مکانیک بیوسیستم

مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاارشد آزاد

2 هفته پیش

3 هفته پیش

خرداد ۲۷, ۱۳۹۹

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

با سلام وتشکر از شما میخواستم بدونم رشته مدیریت مالی در مقطع کارشناسی ارشد هم شامل رشته های بدون ازمون دانشگاهای ازاد میباشد یا خیر؟

با سلام . تمامی رشته ها در مقطع کارشناسی ارشد فقط بر اساس آزمون و کنکور ارائه می شوند ، مگر اینکه جزء استعداد های درخشان باشید یا قصد شرکت در دوره های فراگیر پیام نور را داشته باشید که البته دانشگاه های پیام نور هم دارای آزمون ورودی اولیه هستند.

سلام وقتتون بخیر ی سوال داشتم لطفا جواب بدین …من استعدادهای درخشان شرکت کردم اولویت اولن اهواز زدم اولویت دوم خرم اباد ‌بعد اولویت اول قبول شدم ولی میخام خرم اباد برم ایا راهی هست ؟؟؟لطفا کمکم کنید

سلام من ارشد ۹۸ شرکت کردم و مجاز به انتخاب رشته شدم و در کارنامه نهایی دانشگاه خمینی شهر اصفهان حقوق خانواده قبول شدم میتونم به جای ثبت نام این دانشگاه در دانشگاه نوشهر یا چالوس ارشد بدون کنکورهمین رشته راثبت نام کنم !؟

سلام رشته مدیریت بیمه کدام دانشگاه ارائه دارند من لیسانس مدیریت بیمه دارم

با سلام و وقت بخیر. بنده مدرک کارشناسی مهندسی پزشکی دارم.میتوانم مهندسی پزشکی-توانبخشی را شرکت کنم؟از آنجایی که زیرمجموعه فنی مهندسی هستم میتوانم زیرمجموعه مهندسی مکانیک که همان توانبخشی است را برای ارشد انتخاب کنم؟

با سلام. من سر جلسه ازمون ارشد غایب بودم.الان میتونم دانشگاه ازاد ثبت نام کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

با سلام , شما تنها در صورتی که در جلسه آزمون کارشناسی ارشدسال ۱۳۹۸ حضور داشته و در کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته باشید اجازه ثبت نام و انتخاب رشته در سایت دانشگاه آزاد اسلامی را دارا می باشید .

سلام رشته پژوهش هنر شهریه ارشدش چقدره ؟ به صورت الکترونیکی ؟؟

سلام ممنون میشم منو راهنماییی کنید لطفاااااا من کارشناسی ام آموزش زبان انگلیسی است و کنکور هم دادم ولی این رشته در دانشگاه ازاد بدون آزمون بود، حالا من دانشجوی ترم ۶ آموزش زبان هستم و معدلم ۱۹ هست و شاگرد اول هستم خواستم بدونم میتونم کارشناسی ارشد بدون آزمون (استعداد درخشان) آزاد شرکت کنم یا چون رشته کارشناسی ام بدون آزمو ن بوده جز استعداد درخشان محسوب نمیشم؟! تمام مفاد دیگه رو دارم ولی فقط نگرانی ام این مورد هست خواهش میکنم کمکم کنید در این باره

سلام من رشته روانشناسی بالینی کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد سنندج رو‌میخام اما تو دفترچه واحد سنندج نیس باید چیکار کنم

با سلام من رشته ی کارشناسیم مهندسی معماری غیر انتفاعی خوندم با معدل ۱۷/۳۵.میخام ارشد بدون کنکور یکی از رشته های مدیریت رو بخونم.آیا این امکان وجود دارد؟

با سلام، رشته مدیریت بحران دانشگاه آزاد در کدام شهر هستش و مبلغ شهریه هر ترم اون چقدره؟

دفترچه انتخاب رشته ازاد ارشد کی منتشر میشه؟؟؟؟؟؟

رشته ی فناوری اطلاعات پزشکی برای دانشگاه ازاد ارائه نمیشه؟؟

سلام هزینه تحصیل در رشته نانو شیمی کارشناسی ارشد هر ترم چقدر می شود ؟ و کدام یک از دانشگاه های آزاد استان اصفهان این رشته را دارد؟

باسلام شهریه رشته نانو شیمی در دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد ۲/۵۰۰/۰۰۰ الی ۳/۵۰۰/۰۰۰ تومان می باشد . دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد بعد از اعلام نتایج اولیه از سایت رسمی منتشر خواهد شد .

با سلام رشته کارشناسی ارشد کامپیوتر همه گرایش ها به تفکیک هر ترمی چند میشه ؟

با سلام شهریه هر ترم رشته مهندسی کامپیوتر (در تمامی گرایش ها) برای مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در سال ۹۷، ۲/۵۰۰/۰۰۰ الی ۳/۷۰۰/۰۰۰ تومان بوده است و برای سال ۹۸ ممکن است چند درصد افزایش شهریه نیز داشته باشند.

با سلام وقت بخیر خسته نباشید..ببخشید دانشگاه آزاد رشته کارشناسی ارشد تربیت بدنی دروه مجازی داره؟

سلام هزینه تحصیل تو رشته ی روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی چقود هست؟

باسلام شهریه رشته روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی در دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد ۲/۵۰۰/۰۰۰ الی ۳/۵۰۰/۰۰۰ تومان می باشد .

سلام .شهریه ارشد روابطبین الملل رو نمیدونم از کجا میشه دید .لطفا راهنمایی بفرمایید .

با سلام شهریه هر ترم مقطع کارشناسی ارشد رشته روابط بین الملل در دانشگاه آزاد ۲/۵۰۰/۰۰۰ الی ۳/۵۰۰/۰۰۰ تومان میباشد.

سلام رشته مدیریت بورس و اوراق بهادار نداره دانشگاه ازاد؟ اگه نیست نزدیک ترین رشته بهش چیه تو مقطع کارشناسی؟

با سلام خیر ، مدیریت صرفا با عنوان بورس و اوراق ارائه نمیشود، جهت کسب اطلاعات در زمینه ی بورس و اوراق میتوانید در رشته ی اقتصاد ثبت نام انجام دهید.

سلام برای کنکور ارشد دانشگاه ازاد رشته مهندسی پزشکی بیومتریال نتونستم منابعش رو پیدا کنم میشه راهنماییم کنید ؟ فقط مواد درسی هست ولی متاسفانه منابع کنکورش رو نمیشه پیدا کرد ؟؟؟؟

سلام من نمیتونم مدیریت جهانگردی رو تو دفترچه ازاد پیدا کنم!چیکار باید کنم؟

سلام امسال دانشگاه ازاد اسلامی رشته مدیریت جهانگردی ارائه نشده است.

سلام امسال در دانشگاه ازاد اسلامی مدیریت جهانگردی ارائه نشده است.

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

گروه ایران مشاوره ۲ نظرها

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ظرفیت پذیرش و انتخاب رشته کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی سراسری و دانشگاه آزاد 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

دانشجویانی که تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی به پایان رسانده اند و قصد ادامه تحصیل به مقاطع بالاتر تحصیلی را دارند بایدنسبت به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری اقدام نمایند. داوطلبان بعد از شرکت در آزمون بی صبرانه منتظر دریافت نتایج آزمون کارشناسی ارشد خود می باشند. بعد از دریافت کارنامه اولیه اعلام نتایج، داوطلبان با بررسی تراز و رتبه اقدام به انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری 97 و انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 می نمایند. برای انتخاب رشته صحیح لازم است داوطلبان با مشاوران با تجربه مشورت کنند تا انتخاب رشته ای مناسب با رتبه کسب شده انجام دهند لذا شما داوطلبان می توانید برای آگاهی بیشتر از ظرفیت پذیرش و زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد با مشاوران ما در مرکز ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید.کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد ت

در هر مرحله از انتخاب رشته مشخص شود که داوطلب حقایقی را عمدا یا سهوا کتمان کرده است، قبولی وی در این آزمون لغوو از شرکت در آزمون سال 98 نیز محروم خواهد شد.

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ارشد بی صبرانه منتظر اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد سراسری 97 می باشند. نتایج این آزمون در نیمه دوم خرداد ماه 97 بر روی سایت سازمان سنجش کشور قرار می گیرد که داوطلبان با وارد کردن شماره سریال پرونده و کد پیگیری می توانند کارنامه اولیه خود را مشاهده نمایند. معمولا بعد از اعلام نتایج زمان انتخاب رشته ارشد سراسری 97 می باشد که داوطلبان با توجه به تراز و رتبه خود باید کد رشته محل های مناسب را انتخاب نمایند. همچنین بر ای آگاهی بیشتر میتوانید با مشاوران ما در مرکز ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید. 

شاید این سوال برای شما پیش آید که انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد چه زمانی می باشد؟ آیا انتخاب رشته ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد همانند کنکور ارشد به صورت همزماان انجام می شود؟ باید بگوییم که بعد از نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 و دریافت کارنامه اولیه داوطلبان باید اقدام به انتخاب رشته نمایند. طبق سال های گذشته معمولا دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد تقریبا یک هفته پس از انتشار دفترچه انتخاب رشته ارشد سراسری بر روی سایت قرار می گیرد که با پیش بینی های انجام شده به احتمال زیاد در خرداد ماه دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد 97 منتشر خواهد. در صورت انتشار این دفترچه از طریق همین صفحه به اطلاع شما عریران خواهیم رساند. 

در این قسمت به نکاتی که لازم است داوطلبان رشته روانشناسی بالینی در رابطه با انتخاب رشته بدانند اشاره کنیم. در انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری حداکثر 100 انتخاب خواهید داشت. پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که کد رشته محل ها را فقط بر اساس علاقه خود به رشته موردنظر، مسیر و کیفیت دانشگاه اولویت بندی کنید و به هیچ عنوان انتخاب رشته خود را بر اساس احتمال قبولی در رشته محل ها انجام ندهید. بهترین روش جهت انجام انتخاب رشته روانشناسی بالینی دانشگاه های سراسری این است که پس انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری 97 ابتدا کد رشته محل های مورد علاقه خود را انتخاب و در برگه ای یادداشت کنید سپس انتخاب های خود را به 3 گروه خوش بینانه، واقع بینانه و بدبینانه تقسیم بندی کنید. چن انتخاب اول ( حدودا یک سوم ) خود را به انتخاب های خوش بینانه اختصاص دهید. انتخاب های خوش بینانه یعنی انتخاب کد رشته محل هایی که علاقه بسیاری به ادامه تحصیل در آن رشته ها دارید ولی امکان پذیرش شما اندک است. چند انتخاب بعدی ( حدودا یک سوم ) را به کد رشته محل هایی اختصاص دهید که با توجه به رتبه ای که کسب کرده اید امکان پذیرش شما در آن رشته محل ها وجود دارد( واقع بینانه ). یک سوم انتهایی فرم انتخاب رشته را نیز به کد رشته محل هایی اختصاص دهید که امکان پذیرش شما در آن ها بسیار زیاد است ولی شما تنها در صورت پذیرفته نشده در انتخاب های خوش بینانه و واقع بینانه تمایل دارید در ان رشته محل ها ادامه تحصیل دهید. از جمله مزایای این نوع دسته بندی این است که شما شانس خود را برای پذیرش در رشته محل های بهتر امتحان کرده اید و در عین حال چیزی از دست نداده اید. جهت انجام انتخاب رشته کارشناسی ارشد دو راه وجود دارد یا خودتان انتخاب رشته کنید که در این صورت پیشنهاد می کنیم حتما دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد سزاسری 97 را دانلود و به طور کامل و دقیق مطالعه فرمایید و یا اینکه انتخاب رشته خود را به مشاوران خبره بسپارید. چنانچه مایل باشید می توانید با مشاوران مرکز ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید. ضمنا جهت آشنایی بیشتر شما تمام گرایش های رشته روانشناسی بالینی را در ادامه این مطلب ارائه داده ایم.

انتخاب رشته در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین با مطالعه این قسمت می توانید یک انتخاب رشته ایده آل و مطلوب داشته باشید. شما در صورتی مجاز به شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 خواهید بود که در کارنامه اولیه ای که برای شما صادر شده است کلمه * مجاز * در زیر عبارت ” نتیجه در دوره های غیر روزانه و دانشگاه آزاد اسلامی ” درج شده باشد. مهمترین نکته ای که لازم است هنگام انتخاب رشته رعایت کنید چینش کد رشته محل ها بر اساس علاقه تان می باشد. به این صورت که 100 انتخاب خود را به سه قسمت تقسیم کنید و چند انتخاب اول خود را به رشته های مورد علاقه خود و بدون توجه به رتبه و ترازتان اختصاص دهید. چند انتخاب بعدی را نیز به رشته هایی که با توجه به رتبه و ترازتان امکان قبولی در آن ها وجود دارد اختصاص دهید و چند انتخاب آخر را نیز مختص رشته هایی قرار دهید که امکان قبولی شما در آن رشته ها بسیار بالاست ولی علاقه چندانی به آن ها ندارید و تنها در صورت عدم قبولی در دو دسته اول مایل به ادامه تحصیل در آن رشته ها هستید. توجه داشته باشید چنانچه شما علاوه بر کد رشته امتحانی اول در کد رشته امتحانی دوم ( شناور ) نیز ثبت نام و شرکت کرده اید می توانید رشته محل های موردنظر با کد رشته امتحانی دوم را نیز طبق اولویت موردنظر در میان ۱۰۰ رشته محل انتخابی خود درج کنید.

در این قسمت رشته های مجموعه روانشناسی بالینی به همراه گرایش ها و کد ضریب آن ها ارائه شده است. در واقع این رشته و گرایش ها را جهت آشنایی شما قبل از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد قرار داده ایم.

به محض انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 واحد های ارائه دهنده رشته  روانشناسی بالینی در همین صفحه قرار خواهیم داد.

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی را به محض انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97 در همین صفحه قرار خواهیم داد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ظرفیت پذیرش و انتخاب رشته کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی سراسری و دانشگاه آزاد 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 

 

برچسب هاانتخاب رشته انتخاب رشته ارشد ظرفیت پذیرش ارشد کارشناسی ارشد

3 روز پیش

3 روز پیش

3 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

با سلام. ببخشید من کارشناس آموزش ابتدایی دادم.میتونم ارشد روانشناسی بالینی بخونم؟ البته دانشگاه آزاد. بعد مدرکش معتبره؟ من یه جا شنیدم و چون کارشناسی ام غیر مرتبط هست پروانه ی فعالیت نمیدن‌ . لطفا راهنمایی کنید

سلام ظرفیت پذیرش دانشجو ارشد بالینی اندیمشک چند نفر هستش؟

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

نشانی:

تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان ایرانشهر شمالی، شماره ۲۲۳، ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب

پست الکترونیکی:

webmaster@azad.ac.ir

تلفن:

۳۰-۸۸۸۳۰۸۲۶(۲۱-۰۰۹۸)

دورنگار:

۸۸۸۳۰۸۳۱(۲۱-۰۰۹۸)
کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد ت

کد پستی:

۱۵۸۴۷۱۵۴۱۴

با چه رتبه ای در چه دانشگاه آزادی پذیرفته می شویم؟

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

سوالی که این روزها ذهن همه داوطلبان کارشناسی ارشد به خصوص رتبه های متوسط و بسیار بالا را درگیر کرده این است که با آمدن دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 و با توجه به رتبه درج شده در کارنامه تا چه حد و در چه دانشگاههای آزادی شانس داریم؟! در واقع با چه رتبه ای کجا قبول می شوم؟کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد ت

 

همچنین می توانید از لینک زیر دفترچه کامل انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی سال 96 با تمامی تغییرات و اصلاحیه ها را دانلود کنید.

 

دانلود دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

 

اصولا می توان دانشگاههای آزاد را به چند دسته تقسیم بندی کرد:

1- دانشگاههای آزاد مرکز استان

2- دانشگاههای آزاد شهرستان های یک استان با قدمت و اعتبار بالا

3- دانشگاه آزاد شهرستانهای یک استان با قدمت و اعتبار پایین

 

برای این که بتوانیم منظور خود را به درستی برسانیم بگذارید مثالی بزنیم.

مثلا دانشگاههای آزاد تهران را برای انتخاب رشته ارشد رشته ای مانند عمران بیایید بررسی کنیم:

دانشگاههای آزاد تهران را براساس کیفیت، اعتبار و قدمت آنها در زیر دسته بندی کرده ایم.

 

دریافت مشاوره رایگان

 

 

اگر بخواهیم خیلی راحت بگوییم، دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران و یا تهران مرکز را می توان با دانشگاه غیرانتفاعی خاتم و یا علم و فرهنگ مقایسه کرد و می توان گفت اگر مثلا برای گرایش سازه غیرانتفاعی خاتم و یا علم و فرهنگ به رتبه ای در حدود 3000 تا 4000 نیاز دارند بنابراین علوم تحقیقات هم به چنین رتبه ای نیاز دارد. هر قدر که در جدول پایین تر میاییم رتبه ها افزایش می یابد. در واقع در رده های پایین جدول شانس قبولی احتمالا در گرایشهای کم طرفدار عمران تا حدود 30 تا 35000 افزایش خواهد یافت.

چنین مقایسه ای را برای سایر استانها نیز می توان داشت.

بنابراین شانس قبولی شما برای قبولی در ارشد دانشگاههای آزاد 96 با یک تخمین مناسب از دانشگاههای غیرانتفاعی و پیام نور می تواند محاسبه شود. برای این که بتوانیم دقت پیش بینی ها را افزایش دهیم به ازای هر رشته مشاوران تخصصی قبل از اعلام نتایج در نرم افزار رایگان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اطلاعات قبولی شما را با رتبه تان چک می کنند و سپس پس از تایید، نتایج آن را در صفحه نرم افزار مشاهده می کنید. در واقع فرآیند یک بار نیز توسط مشاورتخصصی چک خواهد شد.

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

 

دریافت مشاوره رایگان

 


باران بارانی‏ – 98/11/24

سلام رتبه مورد نیاز برای قبولی ارشد مهندسی پزشکی بیومواد در علوم تحقیقات چقدر است؟؟


علیمردانی‏ – 98/11/6

سلا م وقت بخیر رتبه ام۱۳۵۰۰ شده رشته علوم اطلاعات ودانش بوشهر قبول شدم میخام رشتمو تغییر بدم به نظرتون چه رشته ای میتونم برم ؟ایا مدیریت میارم ؟ دولتیم باشع


A‏ – 98/7/26

سلام خسته نباشید ببخشید برای روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد لاهیجان حدوداً چه رتبه ای باید بیاریم؟


م ن‏ – 98/5/17

سلام من کنکور ۹۸ کنکور سراسری داشتمرتبه ام شده ۱۳ هزار میخاسم بدونم دانشکاه علوم تحقیقات روانشناسی قبول میشم ؟


زهرا قمری‏ – 98/4/18

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد ت

سلام ببخشید با رتبه چهارهزار میتونم آزادتهران بالینی قبول شم؟!


پیام‏ – 98/3/29

سلام من با 20درصد مدیریت ورزشی و ۶۰ درصد سنجش امکان قبولی در دانشگاه روزانه مدیریت دارم؟


صبا‏ – 98/2/13

سلام.دانشگاه ازادکرج رشته مدیریت مالی برای کارشناسی ارشد چه رتبه ای میخواهد؟


ایمان‏ – 98/1/24

سلام دانشگاه ازاد بروجرد برای ارشد حسابداری تا چه رتبه ای میگره؟ کارشناسی همین دانشگاه خوندم


محمد جواد افشاریان ‏ – 98/1/1

سلام با چه رتبه ای ارشد مهندسی شیمی آزاد شیراز قبول میشم


Elham‏ – 97/11/11

سلام با چه رتبه ای میشه ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه ازاد کرج قبول شد؟؟؟


مهدیس‏ – 97/10/20

سلام با چه رتبه ای میشه دانشگاه ازاد رشته ارشدمدیریت دولتی قبول شد؟


شعبانی‏ – 97/10/11

سلام آیا آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سال98 نمره منفی دارد؟ممنون میشم جواب بدید.


مریم‏ – 97/8/23

سلام من کارشناسی فناوری اطلاعات و ارتباطات رو دارم و میخوام در رشته مدیریت فناوری اطلاعات و کسب و کار الکترونیک کارشناسی ارشد شرکت کنم خواستم ببینم از نظر بازار کار تو ایران و کلا توی کشورهای اروپایی رشته موفقی هست ؟ و برای قبولی در رشته مربوطه و واحد دانشگاه آزاد ماهشهر (خوزستان )به چه درصد هایی تو آزمون نیاز دارم؟ با تشکر


آقای افشار‏ – 97/9/25

سلام. بله رشته خوبیه از نظر بازار کار در ایران و کشورهای اروپایی. برای قبولی تو اونجا رصدهای بالایی نیاز ندارید. شاید حتی اگه منفی نزنید و با یه 5 درصد تو دروس قبول بشید.


مونا‏ – 97/6/31

سلام وقتتون بخیر من لیسانس حسابداری دارم امسال خیلی دوست داشتم برای ارشد مدیریت مالی قبول بشم ولی متاسفانه مدیریت دولتی با گرایش خط و مشی عمومی دانشگاه علوم تحقیقات که جز انتخاب های آخرم بود قبول شدم سوال من این هستش بازار کار و حوزه فعالیت مدیریت دولتی چه چیزی هستش و با توجه به اینکه من ۳۲ سال سن دارم آیا این رشته ارزش وقت و هزینه گذاشتن برای من رو داره یا نه ممنون میشم اگر منو راهنمایی کنید


یکتا‏ – 97/6/17

سلام با رتبه ی 984 میتونم اموزش زبان دانشگاه علوم تحقیقات قبول شم؟


سعید‏ – 97/4/23

سلام آیا با رتبه 1800 میتونم حسابداری (کارشناسی ارشد) واحد علوم تحقیقات قبول شم؟


تینا احمدی‏ – 97/4/20

سلامحدود رتبه واسه قبولی ارشد حقوق جزا دانشگاه آزاد لاهیجان و بندر انزلی پارسال چقدر بوده؟ممنون میشم جواب بدین.


ماندانا‏ – 97/3/31

سلام انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد چه زمانی شروع میشه


پگاه‏ – 97/3/28

سلام با رتبه 317 میتونم تو رشته صنایع غذایی یکی از دانشگاه های تهران قبول شم؟آخرین رتبه مجاز 3367 هست


مهسا‏ – 97/3/27

سلام با رتبه 1800 احتمال قبولی مشاوره خانواده دانشگاه پیام نور اصفهان یا آزاد خمینی شهر وجود داره؟آخرین رتبه مجاز 10000 بوده. لطفا نگین به نرم افزار مراجعه کنید. ممنون.


خانم پور واحدی‏ – 97/3/30

سلام میتونید از لینک زیر برای آگاهی از محل های قبولی تون استفاده کنید https://final.3gaam.com/


مهسا‏ – 97/3/27

سلام، آیا با رتبه 3899 شانس قبولی در دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات گرایش هوش مصنوعی را دارم؟


خانم پور واحدی‏ – 97/3/30

سلام میتونید از لینک زیر برای آگاهی از محل های قبولی تون استفاده کنید https://final.3gaam.com/


farah‏ – 97/3/23

من رتبم شده ۳۱۴۱ خودم دانشگاه تهران شمال خوندم کجا قبولم ارشد


فرح زاده‏ – 97/3/23

سلام میشه لطفا بگین با تراز ۶۰۰۰ کجا قبولم خودم دانشگاه ازاد تهران شمال خوندم علوم دارو یا تحقیقیات یا مرکز میتونم برم


لیلی‏ – 97/3/22

سلام ،من دقیقا نمیدونم رتبه دانشگاه ازادم کودوم هست😞همینه ک زده رتبه درسهمیه دوره های غیر روزانه و دانشگاه های ازاده؟؟؟؟


Zahra ‏ – 97/3/21

من رتبم ٢٥٨ حقوق جزا و ٢١٠حقوق محبط زيست شده. ب نظرتون روزانه كجاها جاي اميد دارمً. ؟؟؟؟ و علوم تحقيقات قبولم ايا ؟؟؟؟


گلنوش‏ – 97/3/19

یه سوال مگه نمیگن ک ماک کارشناسی ازاد خوندیم ارشد سهمیه داریم من میخوام ببینم با رشته شیمی دارو با تراز ۶۰۰۰۰ کجا تو‌تهران قبولم فارغ تحصیل شیمی محضرتهران شمالم


سمیه‏ – 97/3/18

سلام خسته نباشید میخاستم بپرسم با رتبه پنج هزار میتونم ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد تبریز قبول شم.رتبه آخرین فرد تو این رشته چهل هزار هست.


ماندانا.د‏ – 97/3/17

سلام من رتبه داوطلبیم با سهمیه ۳۸ شده و رتبه آخرین فرد قبول شده ۱۶۰میخواستم بدونم شانس اینو دارم توی انتخاب رشته تهران قبول شم و اگه قبول میشم واسه دانشگاه الزهرا تهران شانس دارم؟ممنون میشم جواب بدین.


فاطمه شراهي‏ – 97/3/17

سلام با رتبه ١٦٠٠مي تونم ارشد باليني علوم تحقيقات قبول شم؟ يا ديگر واحدهاي آزاد تهران؟ ممنون ميشم اگر جواب بديد


محمدی‏ – 97/3/13

سلام خسته نباشید با رتبه 8391 که اخرین رتبه21114 هست برای مجموعه معماری در آزاد تهران شانس قبولی دارم؟لطا کمکم کنید با تشکر از جوابگوییتون


زهره‏ – 97/3/13

سلام . با رتبه ۲۷۰۰ میتونم ارشد بالینی آزاد اهواز قبول بشم؟


Setareh ghanbari‏ – 97/3/13

سلام با رتبه 11000احتمال قبولی آزاد در شیراز رو دارم ؟


مونا قهرمانی‏ – 97/3/13

سلام می خواستم بدونم دانشگاه آزاد شهرقدس و کرج تا چه رتبه ای رو برای مدیریت مالی و بازرگانی قبول می کنند


مونا‏ – 97/3/13

سلام دانشگاه آزاد کرج و شهر قدس تا چه رتبه ای رو برای رشته مدیریت مالی و مدیریت بازرگانی قبول می کنه


مونا‏ – 97/3/13

سلام وقتتون بخیر دانشگاه آزاد کرج و شهر قدس برای رشته مدیریت مالی تا چه رتبه ای قبول می کنه


فرزاد زراعت کار‏ – 97/3/12

سلام خسته نباشیدبنده با رتبه ۹۲۴ و معدل موثر ۱۹ مدیریت مالی می تونم آزاد تهران قبول شم؟


زهرا‏ – 97/3/12

سلام ببخشید میخاستم بدونم با رتبه ۸۰۰۰ حسابداری شانس قبولی عیرانتفاعی تهران یا قزوین دارم؟ آزاد چطور؟


Sahar‏ – 97/3/12

با سلام با رتبه ۲۲۰۶۶رشته عمران دوره غیرروزانه ودانشگاه ازادمجازشدم احتمال قبولی وجودداره؟چه دانشگاهی؟


احمدی‏ – 97/3/11

سلام با رتیه 21000 میشه ارشد حسابداری علوم تحقیقات قبول شد؟دانشگاه کارشناسیمم علوم تحقیقات بوده


امیر‏ – 97/3/10

سلام وقتتون بخیر و خسته نباشید . با رتبه 500 میتونم ارشد روانشناسی بالینی علوم تحقیقات تهران قبول بشم ؟ دانشگاه علم و فرهنگ تهران چطور ؟


زهرا‏ – 97/3/10

سلام رتبه من 26000هست در رشته جزا ازاد حومه تهران قبول ميشم؟


farzad‏ – 97/3/10

سلام،با رتبه ۲۱۰۰۰ میشه تو رشته مدیریت پروژه و ساخت داشنگاه ازاد تبریز قبول شد؟


امیر‏ – 97/3/10

سلام خسته نباشید .میخواستم بدونم که با رتبه 1070 میشه دانشگاه تبریز روزانه رشته ساخت و تولید قبول شد ؟


امیر‏ – 97/3/10

سلام جناب پشتیبانهزینه نرم افزار انتخاب رشته ارشد چقدره ؟


خانم پور واحدی‏ – 97/4/3

سلام به 3 روش هست:رایگان که شرایط درج  شده ، آزاد 60 تومان ، اگر قبلا استفاده نمودید برای سراسری 30 تومان


جلیل‏ – 97/3/10

با رتبه 7000 میشه اطراف تهران ارشد حسابداری قبول شد


مونا‏ – 97/3/10

سلام وقتتون بخیر برای دوره شبانه در ارشد نرم افزار تا چه رتبه ای قبولی داره؟شهر تهران


علي ‏ – 97/3/10

سلام ، با رتبه 5785 ميشه دانشگاه آزاد ارشد رشته عمران سازه قبول شد يا نه ؟ نمره كل هم 2318 هست ، ممنون ميشم راهنمايي كنين


Mani‏ – 97/3/10

سلام.برای انتخاب رشته سه گام رشته زمین شناسی وجود نداره لطفا وارد کنید


نادیا‏ – 97/3/10

سلام با رتبه ۱۵۰۰ فیزیولوژی ورزشی آزاد تهران میشه اورد ؟


Elahe Faragi‏ – 97/3/9

سلام ببخشید من رتبه ی هشت هزار در دانشگاه تهران مرکز تجارت بین الملل قبول میشم؟؟؟؟


الی‏ – 97/3/9

سلام با 551 ارشد کنترل میتونم روزانه تهران بیارم؟ کوم دانشگاهها رو؟


مریم‏ – 97/3/9

سلام آیا با رتبه 3500 احتمال قبولی در کارشناسی ارشد مهندسی آی تی دانشگاه آزاد تهران وجود دارد؟ممنون میشم پاسخ گو باشید


محمد ‏ – 97/3/9

باعرض سلام میخواستم بدانم با رتبه2427میتوان دانشگاه علوم تحقیقات یا دانشگاه آزاد دیگری درتهران قبول شد در رشته برنامه ریزی شهری و منطقه ای و مدیریت شهری


خانم پور واحدی‏ – 97/4/3

سلام میتونید از نرم افزار انتخاب رشته مون استفاده کنیدhttps://final.3gaam.com/


سمیه‏ – 97/2/13

سلام خسته نباشید با رتبه دوازده هزار و تراز ۳۸۰۰میشه کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی تبریز قبول شد .ممنون


پشتیبان 1 3گام‏ – 97/3/7

سلام . میتوانید از نرم افزار انتخاب رشته 3گام به آدرس final.3gaam.com استفاده کنید.


ميثم ازادي‏ – 97/2/8

سلام براي قبولي در دانشگاه هاي سراسري تهران در رشته برق چه رتبه و ترازي مورد نياز هست؟


حسین‏ – 97/2/8

سلام خسته نباشید برای ارشد مدیریت بازرگانی آزاد تهران شمال و آزادای در این سطح چه رتبه ای میخوان؟!


پشتیبان 1 3گام‏ – 97/3/7

سلام. همزمان با اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد میتوانید از نرم افزار ما به آدرس final.3gaam.com استفاده نمایید.


الهام‏ – 97/2/6

سلام ببخشید با رتبه ۲۰۰۰ احتمال قبولی روانشناسی بالینی در دانشگاه علوم تحقیقات را دارم ؟


رضا‏ – 97/2/2

سلامبابت توضیحات ممنونبرای قبولی تو رشته هوش مصنوعی و رباتیکز یا مهندسی نرم افزار تو دانشگاه های آزاد تهران، چه رتبه ای نیاز هست؟ممنون میشم این رو هم راهنمایی بفرمائید.


پشتیبان 1 3گام‏ – 97/3/7

سلام. زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد و توزیع دفترچه های انتخاب رشته دانشگاه آزاد میتوانید از نرم افزار انتخاب رشته 3گام به ادرس final.3gaam.com استفاده کنید، تا با توجه به رتبه تون مشخص بشود کردوم دانشگاه احتمال قبولی دارید.


سارا‏ – 97/1/19

سلام براي قبولي رشته مديريت مالي در دانشگاه هاي ازاد تهران چه رتبه اي لازم است؟


پشتیبان 1 3گام‏ – 97/3/7

سلام. میتوانید همزمان با اعلام نتایج در تاریخ 9 خرداد از نرم افزار انتخاب رشته ما به آدرس final.3gaam.com استفاده نمایید.


مهرا‏ – 97/1/16

سلام ببخشيد دانشگاه علوم تحقيقات در مقطع ارشد اموزش زبان تا چه رتبه اى رو ميگيره؟


امیر‏ – 96/12/22

سلام برای معماری کامپیوتر علوم تحقیقات چه رتبه ای باید داشت؟


پشتیبان 1 3گام‏ – 97/3/7

سلام. همزمان با اعلام نتایج ارشد و توزیع دفترچه انتخاب رشته ازاد میتوانید از نرم افزار انتخاب رشته 3گام final.3gaam.com استفاده کنید.


نیلوفر‏ – 96/12/16

سلام وقتتون بخیر برای قبولی در دانشگاه علوم تحقیقات تهران و مرکزی و شمال رشته حقوق بین الملل چه رتبه ای باید بیاریم؟


میلاد هاشمی‏ – 96/12/12

سلام،من داوطلب کنکور ۹۷ هستم،معدلم ۱۶.۸۰ هستمیخواستم بدونم با این معدل چقد احتمال قبولی در دانشگاه ازاد یاسوج دارم در رشته نفت؟؟؟رشته کارشناسیم فیزیک بوده،ممنون میشم جواب بدین


پشتیبان 1 3گام‏ – 97/3/7

سلام. از نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد به ادرس final.3gaam.com استفاده کنید.


الهه‏ – 96/12/4

ینی شانس قبولی در رشته حسابرسی یا مدیرت مالی و بانکداری هست؟؟؟؟؟


لیلا میرزایی‏ – 96/12/2

سلام وقت بخیر . برای قبولی در مجموعه معماری در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد شیراز چه رتبه ای مورد نیاز هست حدودا ؟


mysf‏ – 96/11/21

براي قبولي در رشته ي مهندسي برق در دانشگاه ازاد تهران بايد چه رتبه اي داشت حد اقل؟


سارا‏ – 96/10/29

سلام با رتبه ٤١٥٩٧ ارشد حسابداري اطراف تهران ميشه قبول شد رتبه اخرين نفر ٤٤٤١٠ اعلام شده فقط ازاد و پيام نور و غيرانتفاعي مجاز شدم


ميثم ازادي‏ – 96/10/29

سلام خسته نباشيد ببخشيد براي ارشد قدرت تهران جنوب حدوداًبايد چطور كنكور داد؟يعني چ درصدايي لازم هست كلا؟ممنون


آذرجمشیدی‏ – 96/10/28

سلام خسته نباشید، ببخشید من میخواستم بدونم رتبه برای قبولی ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد لاهیجان چنده!؟ در سایت ها اطلاعات دقیقی نیست! میشه کمکم کنید؟


رویا‏ – 96/10/26

دوستان من از ۷۶ هزار شدم ۲۵ هزار..ایا احتماال قبولی در تکمیل ظرفیت دنشگاه ازاد ارشد رو دارم در رشته های حقوق خصوصی.جزا.ثبت اسنادو املاک.حقوق بین الملل؟؟؟؟


رویا‏ – 96/10/25

سلام و خسته نباشید..با رتبه ۲۲هزار ایا میشه از دانشگاه ارشد ازاد قبول شد تو این شهرها…..اردبیل.تبریز.اهر.زنجان؟؟؟


رویا ‏ – 96/10/25

سلام من با رتبه۲۲هزار ایا میتونم دررشته حقوق خصوصی دانشگاه ازاد اردبیل.تبریز.اهر.زنجان قبول شد؟؟؟


مریم‏ – 96/10/20

سلام من بارتبه15652شانس قبولی در ارشد حقوق جزا دانشگاه تبریز برا تکمیل ظرفیت در دی ماه را دارم؟؟باتشکر


ريحانه‏ – 96/10/16

سلام،من براي كنكور ارشد ثبت نام كردم و رشتم حقوق هستش،من بايد چه رتبه اي بيارم كه دانشگاه ازاد كرج يا تهران قبول بشم؟ ممنون ميشم جواب بدين


سید امیر حسین حسینی‏ – 96/10/10

سلام.ميخاستم بدونم که حداقل باید چه رتبه ای در آزمون سراسري بیارم تا دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات رشته حسابداری قبول بشم؟


امیرصالح‏ – 96/10/7

سلام میخواستم بدونم الان برای کنکور برای ورود به دانشگاه بخوام علوم تحقیقات بخونم اونم رشته کامپیوتر باید رتبم چقدر باشخ


باران افشار‏ – 96/9/23

سلام خسته نباشید میتونید راهنمایی کنید که با چه رتبه ای میتونم ارشد بازاریابی دانشگاه آزاد قزوین قبول بشم


سی‏ – 96/8/11

سلام برای قبولی در دندانپزشکی دانشگاه غلوم تحقیقات تقریبا چه رتبه ای لازمه؟؟


پریسا‏ – 96/8/8

سلام خسته نباشید با رتبه 3000 شانس قبولی برای پردیس خود گردان برای مقطع دکترا هست ممنون از لطفتون


سميرا‏ – 96/7/13

ايا بارتبه ٥٠٠٠٠هزار احتمال داره توتكميل ظرفيت دانشگاه پيام نور شهرستان قبول شد


رها‏ – 96/7/13

سلام خسته نباشید من با رتبه 6000ژنتیک شانس قبولی در دانشگاه ازادهای تهران رو دارم البته تکمیل ظرفیت


ارمين امينيان‏ – 96/7/12

باسلام رتبه من ٩٠٠ ميخواستم ببينم ايا حفاري دانشگاه ازاد تهران مركز قبول ميشم ؟؟


سعید‏ – 96/7/12

سلام میخواستم بدونم با رتبه 22000 میشه گرایش زلزله یا ژئوتکنیک دانشگاه ازاد قزوین قبول شد یا سازه و ژئوتکنیک دانشگاه ازاد انزلی؟ممنون میشم بهم بگین


تسنیم‏ – 96/7/12

سلام من با رتبه 3900 ای تی تهران جنوب قبول نشدم.من تهران جنوب خواندم و معدلم 17.12 شد و نفر اول ورودی خودم شدم اما متاسفانه بدون ازمون ثبت نام نکرده بودم. الان برای تکمیل ظرفیت شانس قبولی تو همون تهران جنوب را دارم؟؟؟


Z‏ – 96/7/12

سلام ببخشید با۱۳۰۰۰ میشه ارشد جرم شناسی قبول شد؟آزادتهران


asma‏ – 96/7/11

سلام با رتبه4000مشاورخانواده دانشگاه علوم تحقیقات یا تهران جنوب میشه قبول شد ك تكمیل ظرفیت شركت كنم؟


shr‏ – 96/7/10

کی گفته تهران مرکز از تهران جنوب بهتره!!!!!! تهران مرکز اصلن به پای تهران جنوب نمیرسه…..تازه تهران جنوب و علوم تحقیقات هم سطح هستن


خانم پور واحدی‏ – 96/7/11

سلام دوست عزیزممنون از توجه تون ولی درج شده برای مثال رشته عمران


معصومه‏ – 96/7/10

باسلام و ممنون از وقتی که برای پاسخ به سوالات میگذاریدمن رشته مدیریت بازرگانی مجاز شدم با رتبه ۹۸۰۰ و رتبه آخرین فرد قبولی ۸۹۰۰۰ بود. غیرانتفاعی پرند رشته مدیریت بازرگانی بین الملل قبول شدم. ثبت نام نکردم و منتظر تکمیل ظرفیت هستم. شانس قبولیم تو دانشگاههای آزاد حومه تهران مثل یادگارامام، دماوند فیروزکوه و… چقدره؟


ساناز باقری‏ – 96/7/7

سلام. برای تکمیل ظرفیت ارشد، مهندسی معماری محقق اردبیلی باید رتبمون پند باشه؟ ایا با رتبه 890 می تونم موفق بشم؟ و اینکه با چه رتبه هایی می شه تکمیل ظرفیت دانشگاه های ازاد تهران قبول شد؟ ممنون


سارا‏ – 96/7/4

سطح دانشگاه آزاد تهران جنوب از تهران مرکز خیلی بالاتره و اصلا قابل مقایسه نیستن. با کمی تحقیق میتونین اینو بفهمین.


نسیم‏ – 96/6/29

سلام وقتتون بخیر.من 2سال پیش فارغ التحصیل رشته عمران شدم.و قصد دارم برای کنکور ارشد بخونم. برای قبولی رشته مدیریت ساخت دانشگاه ازاد تهرا,حداکثر چه رتبه ای لازم هست؟


نوشین آران‏ – 96/6/24

سلام خسته نباشین من رتبه ام ۳۵۰۰ شده به نظر شما با این رتبه میتونم تو تکمیل ظرفیت ۹۶ رشته حقوق نفت و گاز دانشگاه ازاد تهران قبول بشم


فواد خلیلی ‏ – 96/6/21

باسلام وخسته نباشید , ببخشید اخرین رتبه قبولی در ارشد پرستاری دانشگاه ازاد تهران چنده , ممنون میشم جواب بدید


زهرا‏ – 96/6/17

سلام.درارشد ژنتیک علوم تحقیقات 62تا با اخرین رتبه قبولی فاصله دارم.امکانش هست در تکمیل ظرفیت قبول شم؟؟؟در ضمن الان در دانشگاه قبولی ثبت نام کنم هزینه پرداخای قابل برگشت خواهد بود اگر تکمیل ظرفیت قبول شم؟؟


حسین‏ – 96/6/17

سلام برای ارشد برق علم و فرهنگ رو پیشنها. میکنید یا علوم تحقیقات رو؟


سحر‏ – 96/6/13

من فقط 30 نفر با اخرين فرد قبولي در رشته زنتيك ازاد فاصله داشتم شانس قبوليم در تكميل ظرفيت جقدره؟


سحر‏ – 96/6/13

سلام با رتبه 2900 ميتونيم تكميل ظرفيت دانشكاه ازاد رشته زنتيك در تهران قبول شد؟


mansoureh ahmadi ‏ – 96/6/12

سلام وقت شما بخیر با رتبه 24000 تکمیل ظرفیت مدیریت بازرگانی واحد یادگار امام قبول میشم ؟


شايان‏ – 96/6/12


رشته ي حقوق خصوصي


شايان‏ – 96/6/12

سلام بنظرتون رتبه ي ٤٠٠٠٠ يكي از دانشگاه آزاد هاي تهران يا اطرافشو قبول ميشم ؟


همایون‏ – 96/6/11

سلام با رتبه9700مدیریت تهران قبول میشم.ازاد؟


الهه شنوا‏ – 96/6/11

سلام ،با رتبه ١١هزار تكميل ظرفيت تهران شمال رشته سلولي مولكولي يا ژنتيك قبول ميشم؟


ساراااا‏ – 96/6/11

سلام با رتبه 4800 احتمال قبولی گرایش های آی تی در ارشد در دانشگاه های آزاد تهران را دارم ؟ در تکمیل ظرفیت دانشگاه های آزاد منظورم هست / و برا ی اطلاع از تکمیل ظرفیت ها اگر ممکنه راهنمایی کنید.


سحر غفرانی‏ – 96/6/11

سلام خسته نباشید با رتبه سیزده هزار حقوق جزا جزم شناسی ازاد تبریز شانس قبولی هست؟با اعلام نتایخ نهایی؟


ساراااا‏ – 96/6/11

سلام با رتبه 4750 آیا در دانشگاه علوم تحقیقات در مقطع ارشد رشته تجارت الکترونیک امکان قبولی در تکمیل ظرفیت هست؟


مینا‏ – 96/6/11

سلام با رتبه 3600 حقوق جزا و جرم شناسی شانس قبولی در دانشگاه تهران مرکز شمال یا جنوب رو دارم؟


Razi‏ – 96/6/11

سلام خدا قوت ميشه منو راهنمايي كنيد من واسه تكميل ظرفيت دانشگاه ازاد و سراسري اگه بخوام ميتونم از اين نرم افزار استفاده كنم؟؟


F‏ – 96/6/7

سلام با رتبه ١١٠٠٠ ادبيات انگليسي شانس علوم تحقيقات و تهران مركز يا جنوب دارم!؟


مینو ‏ – 96/6/7

سلام خسته نباشید رتبه من 4612 در گرایش حقوق خصوصی شده آیا شانس قبولی در دانشگاه ازاد تهران یا دولتی شبانه غیرانتفاعی یا پردیس را دارم با تشکر


احمد .‏ – 96/6/3

سلام با رتبه 10000 مهندسی مکانیک در دانشگاه های ازاد تهران یا کرج امکان قبولی هست؟


Sara Nazarnia‏ – 96/6/2

سلام. خوب هستین. با رتبه 368 گرایش حزا شانس واسه قبولی تو شبانه تبریزیا روزانه ارومیه دارم؟


امیر رضا‏ – 96/6/1

سلام و خسته نباشید خدمت استادان بزگوار🙏من می خوام برای سال ۹۷ ارشد شرکت کنم و پدرم جانباز ۴۰ درصد هست سوالم این بود که برای ارشد حقوق جزا و جرم شناسی یکی از دانشگاه ازاد های تهران یا کرج باید چه رتبه ای در سهمیه و کشوری بیارم؟میدونم هنوز در مورد ازمون ۹۷ زوده ولی واقعا ازتون خواهش میکنم که کمک کنین نظر شما می تونه خیلی به من کمک کنهپیشاپیش تشکر


sin sin‏ – 96/6/1

سلام میشه لطفا جواب بدین؟ با رتبه ۱۰ هزار شانس قبولی تو دانشگاه ازاد های تهران و دارم تو گرایش عمران؟


س‏ – 96/5/31

سلام.خسته نباشید.با رتبه ۱۳۰۰۰ شانس قبولی آی تی گراییش تحلیل نرم افزار تهران غرب دارم؟ هر سال تکمیل ظرفیت زیادی هم دارن.


ali‏ – 96/5/31

سلام.با رتبه 13000 احتمال قبولی حقوق علوم تحقیقاتو دارم؟


علی‏ – 96/5/25

سلامآیا با رتبه ۲۰ در کنکور ارشد مهدنسی ایمنی و بازرسی فنی در دانشگاه شهید بهشتی میشه امسال قبول شد ؟امسال گویا ۳ نفر روزانه پذیرش داره این رشته.ممنونم


طاهری‏ – 96/5/25

سلام با رتبه 19000 در گروه مدیریت آیا دانشگاههای آزاد شهرهای استان فارس احتمال قبولی دارم؟ پیام نور و غیرانتفاعی شیراز چطور؟


محمدرضا‏ – 96/5/21

سلام من رتبم شد 23 هزار کشوری.میخوام برم ازاد رشته مهندسی صنایع.با این رتبه کدوم دانشگاه ازادا قبولم میکنن؟تو شهر تهران هاا


حمید‏ – 96/5/21

سلام… آیا با رتبه 10186 میشه تو یکی از واحدهای دانشگاه آزاد تهران در رشته مدیریت مالی قبول شد ؟با تشکر


صفورا‏ – 96/5/21

سلام خسته نباشيدبا رتبه ٣٦٠٦در رشته حقوق گرايش جزا و جرم شناسي شانس قبولي در علوم و تحقيقات تهران و يا دانشگاههاي آزاد واحد تهران چطوره؟


الهام‏ – 96/5/19

سلام. ممنون میشم منو راهنمایی کنید.رتبه ام در کنکور ارشد ایتی ۱۷۵۰ شده در کد۱ و در کد ۲ رتبه ام ۲۲۰۰. انتخاب رشته ام را انجام دادم.میخام بدونم علوم تحقیقات تهران قبول میشم؟ دانشگاه ازادهای دیگر تهران چطور؟معدلن ۱۷.۷۷ هست ایا در ازمون ارشد ازاد بدون کنکور ممکنه تهران قبول شم؟


غزاله‏ – 96/5/18

سلام خسته نباشید با رتبه ۱۳۰۰۰علوم تحقیقات حقوق قبول میشم؟دانشگاه های ازاد تهران کدومااحتمال قبولی بیشتره ؟؟


سید موسی‏ – 96/5/15

سلامبا رتبه 1700 شانس قبولی آزاد شیراز رو دارم؟میکروبیولوژی


Amiri‏ – 96/4/31

سلام. ببخشید با رتبه 10000 امکان قبولی گرایش های مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد وجود داره؟ ترتیب انتخاب گرایش ها چجوریه؟یعنی کدوما رو بالاتر بزنم؟


mohammad‏ – 96/4/26

سلام خسته نباشید یه سوال داشتم لطفا راهنمایی کنید سال های قبل که ازمون ارشد سراسری و ازاد جدا بود برا علوم تحقیقات تراز شش هزار به بالا لازم بود ولی الان که ازمون یکی شده تا تراز شش هزار وپونصد شبانه قبول میشن بنابراین میشه مثلا کسی با تراز پنج هزار وهشتصد علوم تحقیقات قبول شد؟؟قبلا که ازمون جدا بود نمیشد اما الان تا تراز شش و پونصد ملی میارن و میرن


ali‏ – 96/4/25

تروخدا جواب سوال بالا بدید خیلی مهمه برام


ali‏ – 96/4/25

لطفا راهنمایی کنید سال های قبل کارنامه میدیدم مثلا یکی کاشان ارشد خصوصی شبانه قبول شد نوشته بود رتبه در رشته 1270رتبه در گرایش 350این یعنی چی خواهش میکنم راهنمایی کنید


ali‏ – 96/4/24

اخه من چند نمونه کارنامه سال قبل دیدم نوشته بود مثلا رتبه در رشته 1270کنارش نوشته بود رتبه در گرایش350و شبانه حقوق خصوصی به عنوان اخرین فرد قبول شده بود این به شکم انداخت


ali‏ – 96/4/24

پس با این حساب با رتبه 1578من شانسی برا حقوق خصوصی دانشگاه ازادم ندارم


ali‏ – 96/4/22

سلام خواهش میکنم لطفا جوابم بدید ببینید من الان تو کارنامه انتخاب رشته حقوق رتبم 1578شده این رتبه بین کل دانشجو های حقوق یا فقط گرایش من که خصوصیه اگه مربوط به تمامی رشته هاس رتبه من تو گرایش خودم کی معلوم میشه لطفا جوابم بدید خواهش


خانم پور واحدی‏ – 96/4/24

سلام هر گرایشی با ی کد ضریب نمایش داده می شودکه عدد درج شده هم ردیف آن رتبه شما در ان گرایش می باشد


فاطمه‏ – 96/4/21

سلام .. آیا من با رتبه ۳۰۰۰۰ در رشته حسابداری دانشگاه ازاد قشم در مقطع ارشد قبول میشم ؟


ali‏ – 96/4/20


جواب بدید دیگه


زهرا‏ – 96/4/17

سلام ایا با رتبه 28000دانشگاه ازاد یزدرشته مدیریت صنعتی قبول میشم؟؟


majid‏ – 96/4/14

چراااا جواب نمیدید سوالارو


مائده‏ – 96/4/12

سلام با رتبه۱۹۰۰۰ احتمال قبولی توی رشته سازه تو دانشگاه غیر انتفاعی توی شهر خودم ینی رشت چقده


احمد شرفه مناطی‏ – 96/4/12

سلام ارشدعمران رتبم 5190امکان قبولی روزانه شهیدچمران رادارم شبانه نداره


فاطیما‏ – 96/4/11

سلام…خسته نباشید..بارتبه ۱۱۳۰مشاوره چنددرصدشانس قبولی دانشگاه ازادتهران واحد علوم تحقیقاتودارم؟اخرین رتبه مجازشبانه وازاد۱۲۱۵۸


ص‏ – 96/4/10

سلام با رتبه 23000 عمران میشه دانشگاه های تهران تو مدیریت ساخت یا سازه قبول شد؟


سیدمیعاد‏ – 96/4/10

سلام.من یکبار قبل از اینکه اصلاحیه رشته ها بیاد از نرم‌افزارانتخاب رشته استفاده کردم.حالا دوباره میخوام استفاده کنم ولی امکانش نیست؟لطفاً راهنمایی کنید.آیا بارتبه۶۰۰۰ شانس قبولی در رشته مهندسی صنایع دانشگاه ماهشهر رو دارم؟؟؟


فائزه‏ – 96/4/10

سلام من 8000شده رتبه م رشته ی زیست شناسی سلولی مولکولی ژنتیک هستم امکان قبولی تو داتشگاه ازادای تهران هست؟مرکزی یا شمال.سوال دیگم اینه ک اگه من دانشگاهیو ک مطمئنم قبول میشم بذارم اخرین انتخابم احتمال قبولیش کم میشه؟؟؟اولویت بندی رو متوجه نشدم.من اول تهرانارو زدم بعد زنجان .اینجوری احتمال قبولیم تو زنجان میاد پایین؟اگه میاد جابجاش کنم؟؟؟ممنون میشم پاسخ بدید


majid‏ – 96/4/9

سلام تروخدا جوابم بدید از نرم افزارم استفاده کردم اما دوست دارم از خودتون بپرسم من رتبه 1578حقوق خصوصیم و اخرین فرد مجاز تو این رشته رتبش 76300لطفا بهم بگید که شانسم برا 1شبانه های درجه دو مثل بروجرد 2کدوم دانشگاه های ازاد 3غیر انتفاعی و پیام نور چه قدره واقعا ممنون میشم لطفا کمکم کنید


ي‏ – 96/4/8

در نرم افزاري كه معرفي كرديد عكس از كارنامه ميخواد كه تو سايت سازمان سنجش ديگه نيست. چطور ميتونم كارنامه ام رو ببينم؟ ممنون


خانم پور واحدی‏ – 96/4/12

سلام میتونید از قسمت سامانه جامع آزمون تحصيلات تكميلي سال ۱۳۹۶توی سایت سنجش کارنامه تون ببینید


ي‏ – 96/4/7

سلام. ميشه جواب بدين ؟با رتبه كل ١٧٠٠٠ ميشه ارشد سازه تهران غرب قبول شد؟ با اين رتبه چه رشته اي تو تهران ميتونم قبول شم؟ و اينكه در نهايت واحد شهرقدس چطور ، رشته ي سازه؟


پشتیبانی 3گام‏ – 96/4/8

سلام.از نرم افزار رایگان انتخاب رشته دانشگاه آزاد استفاده کنید.به آدرس: fina;.3gaam.com


مينا‏ – 96/4/7

سلام خسته نباشيدببخشيد ميخواستم بدونم چرا امسال دانشگاه ملارد و تهران غرب براي رشته مديريت ظرفيت اعلام نكردن؟ يعني امسال پذيرش ندارن؟دوره هاي الكترونيكي مدركشوم معتبر هست؟ ميشه براي دكترا ادامه داد؟ پايان نامه كلا ندارن؟؟ممنون از جوابتون..


پشتیبانی 3گام‏ – 96/4/8

سلام. اصلاحیه جدید اومده و احتمالا پذیرش اینها هم اعلام شده که داریم تو نرم افزار اضافه شون می کنیم. الکترونیک اصلا برای وزارت علوم معتبر نیست.


FT sajedi ‏ – 96/4/7

سلام من رتبه ام تو بیوفیزیک 2666 شده و آخرین رتبه مجاز 13068 چقدر شانس قبولی تو علوم تحقیقات دارم؟


پشتیبانی 3گام‏ – 96/4/8

سلام.از نرم افزار رایگان انتخاب رشته دانشگاه آزاد استفاده کنید.به آدرس: fina;.3gaam.com


زهرا‏ – 96/4/6

فرمودید ۲۰۰ کد محل جدید به دفترچه انتخاب رشته اضافه میشه کجاست دانلودش کنیم؟


پشتیبانی 3گام‏ – 96/4/7

لینکشو داخل همین مطلب گذاشتیم.


محسن‏ – 96/4/5

محسنسلام بارتبه 700اقتصادروزانه تهران شانس قبولی دارم یانه علوم تحقیقات رنج قبولیش چنده


پشتیبانی 3گام‏ – 96/4/8

سلام.از نرم افزار رایگان انتخاب رشته دانشگاه آزاد استفاده کنید.به آدرس: fina;.3gaam.com


ساناز‏ – 96/4/5

تصویر فردساناز‏ – ۱م تیر ماه۹۶ نظر دادبا سلام و خسته نباشيد . رتبه ١٤٠٠ حقوق خصوصي براي ١-پرديس عاي تهران٢- علم و فرهنگ٣-علوم تحقيقات شانس قبولي دارم ؟ ممنون از راهنمايي شما هستمببخشيد قبلاً هم ارسال كرده بودم سوالم رو ممنونم مي شم اگر جواب بديد


پشتیبانی 3گام‏ – 96/4/8

سلام.از نرم افزار رایگان انتخاب رشته دانشگاه آزاد استفاده کنید.به آدرس: fina;.3gaam.com


bahram moradi‏ – 96/4/5

باسلام میخوام بگم اگه کدرشته محل های که درشهرکازرون ،نورابادممسنی،بهبهان،وشهرضا حذف شده،من بارتبه 9268شهریاسوج درصد31/67و15/66و13/33ومنفی6 درگرایش حقوق خصوصی قبول میشم چون امسال حذف کردن رشته محل هارو،باوجودهجوم غیربومی هاقبول میشم چون ازنرم افزار استفاده کردم گفته پراحتمال میخوام نظر شما مشاوران چیه؟ممنون میشم اگه پاسخ بدهید


حسین د‏ – 96/4/4

سلام..با رتبه 1445 جزا و جرم شناسی احتمال قبولی در ازاد علوم و تحقیقات تهران وجود داره یا نه؟؟؟برای غیر انتفاهی مفید قم چطور؟؟؟

شما هم نظرتان را در مورد این مطلب بگویید.


داوطلب هم اکنون در 3گام هستند !

اخبار تخصصی مورد نظرتان شامل:

ثبت نام، اعلام نتایج و آزمونهای داخلی دانشکاه ها را رایگان دریافت نمایید.


Copyright © 2020 AtiTech. All Rights Reserved.


دانلود دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزادDownloads-icon

بر اساس دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، در رشته روان‌شناسی در گرایش‌های زیر دانشجوی کارشناسی ارشد پذیرفته می‌شود:

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

۱) روان‎شناسی عمومی

۲) روان‎شناسی بالینی (بدون گرایش، خانواده)

۳) سنجش و اندازه‌گیری (روان‌سنجی)

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد ت

۴) روان‎شناسی صنعتی و سازمانی

۵) روان‎شناسی بالینی کودک و نوجوان

۶) روان‎شناسی اسلامی (روان‌شناسی مثبت‌گرا)

۷) روان‎شناسی و آموزش کودکان استثنایی

۸) روان‎شناسی تربیتی

داوطلبان گرایش‌های مختلف این رشته لازم است در آزمون کارشناسی ارشد مجموعه روان‎شناسی شرکت نموده و با توجه به ضرایب دروس امتحانی کنکور کارشناسی ارشد روان‌شناسی، نسبت به کسب آمادگی برای آزمون اقدام نمایند.

در کارنامه اولیه اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد، به هر یک از گرایش‌های فوق یک کدضریب اختصاص داده شده (که در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری نیز قابل مشاهده است) و رتبه داوطلب برای هر یک از این گرایش‌ها با توجه به ضریب درنظرگرفته شده برای هر یک از دروس امتحانی اعلام می‌شود.

پس از اعلام نتایج اولیه در سایت سازمان سنجش، داوطلبان فرصت دارند با توجه به اطلاعات درج‌شده در کارنامه اولیه آزمون کارشناسی ارشد و نیز بر اساس ظرفیت پذیرش هر یک از دانشگاه‌ها، نسبت به انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد اقدام نمایند.

دانشگاه‌های پذیرنده و ظرفیت پذیرش در هر یک از گرایش‌های کارشناسی ارشد رشته روان‎شناسی متفاوت است که در دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سراسری اعلام می‌شود.

جهت اطلاع داوطلبان گرامی آزمون کارشناسی ارشد، در ادامه فهرست دانشگاه‌های دولتی دارای پذیرش و ظرفیت پذیرش گرایش‌های مختلف کارشناسی ارشد رشته روان‎شناسی ارائه شده است:

فهرست واحدهای دانشگاهی دارای پذیرش و ظرفیت کارشناسی ارشد رشته روان‎شناسی مطابق دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد ت

وب‌سایت مسترتست، با هدف اطلاع‌رسانی و مشاوره کنکور کارشناسی ارشد و پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد راه‌اندازی گردیده است و تلاش می‌کند با ایجاد ارتباط بین داوطلبان کارشناسی ارشد و پاسخ‌دهی به سؤالات ایشان راه را برای موفقیت داوطلبان هموار نماید.

ما در این راه همواره کنار شما عزیزان هستیم.

نام رشته

مقطع تحصیلی

محل تصویب

تاریخ تصویب

وضعیت

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد ت

فایل

آموزش بزرگسالان

کارشناسی ارشد

دانشگاه تهران

۱۳۹۶/۷/۲

فعال

دانلود

تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش

کارشناسی ارشد

دانشگاه تهران

۱۳۸۷/۲/۲۴

منسوخ

دانلود

تحقیقات آموزشی

کارشناسی ارشد

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

۱۳۷۳/۱۲/۲۱

منسوخ

دانلود

تحقیقات آموزشی

کارشناسی ارشد

دانشگاه تهران

۱۳۸۸/۱/۲۶

فعال

دانلود

روانشناسی عمومی

کارشناسی ارشد

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

۱۳۶۶/۱/۲۰

فعال

دانلود

روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی

کارشناسی ارشد

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

۱۳۶۴/۱۰/۱۴

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد ت

فعال

دانلود

روانشناسی بالینی

کارشناسی ارشد

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

۱۳۷۱/۳/۳۱

منسوخ

دانلود

روانشناسی بالینی

کارشناسی ارشد

دانشگاه تهران

۱۳۸۶/۲/۱۱

فعال

دانلود

روانشناسی تربیتی

کارشناسی ارشد

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

۱۳۷۵/۳/۱۳

فعال

دانلود

علوم تربیتی با ۳ گرایش

کارشناسی ارشد

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

۱۳۸۰/۷/۱

منسوخ

دانلود

علوم تربیتی – برنامه ریزی آموزشی و برنامه ریزی درسی

کارشناسی ارشد

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

۱۳۶۹/۴/۱۰

فعال

دانلود

علوم تربیتی – برنامه ریزی درسی

کارشناسی ارشد

دانشگاه تهران

۱۳۹۲/۶/۲۴

فعال

دانلود

علوم شناختی – روانشناسی شناختی

کارشناسی ارشد

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

۱۳۹۴/۱/۲۶

فعال

دانلود

مدیریت آموزشی

کارشناسی ارشد

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

۱۳۷۲/۲/۱۹

منسوخ

دانلود

مشاوره با ۴ گرایش

کارشناسی ارشد

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

۱۳۷۹/۸/۸

فعال

دانلود

نشانی:

تهران، میدان انقلاب، خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، نبش تقاطع نصرت شرقی، پلاک ۵۸

پست الکترونیکی:

صندوق پستی:

۱۴۱۵۵-۶۶۱۹


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد ت
کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد ت
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *