روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهرا

 
helpkade
روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهرا
روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهرا

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد دوره کاردانی ندارد و از این رو رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تنها مختص به مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می شود . در ادامه درمورد گرایش های مختلف رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی بحث خواهیم کرد  و همچنین برای اینکه افراد با این گرایش ها آشنایی کافی بدست بیاورند ، هر کدام را مختصرا به شما معرفی خواهیم کرد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع لیسانس یا همان کارشناسی شامل گرایش های روانشناسی بالینی ، روانشناسی صنعتی و سازمانی ، روانشناسی عمومی و آموزش کودکان استثنایی می شود . قبل از اینکه در مورد این گرایشات توضیحاتی را ارائه دهیم لازم است که بگوییم متقاضیان کارشناسی پیوسته در دانشگاه آزاد اگر دارای دیپلم سه ساله نظام قدیم هستند برای پذیرش باید علاوه بر مدرک دیپلم دارای مدرک پیش دانشگاهی نیز باشند .

بیشتر بخوانید: رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزادروانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهرا

ساز و کار گرایش روانشناسی بالینی در خصوص روان درمانی و تشخیص مشکلاتی همچون اضطراب ، افسردگی ، پرخاشگری و وسواس ( بصورت کلی رفتار و اخلاق های نا هنجار ) و ارائه راه کار هایی برای درمان آن ها می باشد . به عبارتی از روانشناسی بالینی می توان به عنوان علم بهزیستی یاد کرد . در خصوص گرایش روانشناسی صنعتی و سازمانی که زیر مجموعه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد است می توان اینگونه گفت که فنون روانشناسی را در محیط کار و صنعت بکار می برند تا بازده ای یک مجموع کاری را بیشتر کنند و نتایج خوشایند تری را بدست آورند . روانشناسی عمومی همانطور که از اسمش بارز است مربوط به یک سری کلیات در علم روانشناسی می باشد . گرایش آموزش کودکان استثنایی تلاش می کند تا راه کار هایی ارائه کند تا این دستهاز کودکان توانایی یادگیری خود را افزایش دهند .

بیشتر بخوانید: پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور چه شرایط و مراحلی دارد ؟

شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد را تنها می توان برای مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد تعریف کرد . زیرا دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی روانشناسی بدون کنکور پذیرش نداشته است تا کنون و برای دوره دکتری این دانشگاه بدون آزمون کنکور دکتری دانشجو نمی پذیرد . پس با توجه به این بحث ابتدا می پردازیم به شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مقطع کارشناسی پیوسته . همانطور که یکبار دیگر قبلا گفتیم متقاضیان کارشناسی پیوسته بدون کنکور باید دارای مدرک دیپلم باشند ( سه ساله نظام جدید ، یا سه ساله نظام قدیم + مدرک یکساله پیش دانشگاهی ) و متقاضیان رشته روانشناسی می توانند از هر گروهی ( علوم تجربی ، ریاضی و فیزیک و علوم انسانی ) باشند زیرا معدل دیگر جز شروط مورد ارزیابی برای پذیرش دانشگاه بدون کنکور نمی باشد .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه آزاد و بررسی مراحل و نکات آن

جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: تاریخ ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

داوطلبان توجه کنند که شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع فوق لیسانس فقط شامل همان شرایط استعداد درخشان معرفی شدن می شود . به عبارتی تنها راهی که دانشگاه آزاد برای پذیرش بدون کنکور در مقطع ارشد جلوی پای متقاضیان قرار داده است همان استعداد های درخشان است . برای اینکه یک دانشجو قبل از ورود به ارشد در رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد استعداد درخشان شود باید ابتدا در دوره کارشناسی دانشجوی دانشگاه آزاد باشد ، سپس بعداز گذراندن شش ترم توانسته باشد با معدل بالای 17 بیش از 75 درصد واحد های لیسانس را پشت سر گذاشته باشد و در نهایت بتواند بدون حتی یک ترم مشروطی در هشت ترم و مجموع 4 سال ، دوره لیسانس را با موفقیت به اتمام برساند . در این صورت دانشجو می تواند تنها یکبار در همان سال فارق تحصیلی برای دوره ارشد بعنوان استعداد درخشان اقدام کند .

بیشتر بخوانید: مدارک ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران بدون اغراق جز رشته هایی می باشد که دارای علاقه مند بسیار زیادی می باشد و دانشگاه آزاد تهران هر ساله تعداد زیادی دانشجو را در رشته روانشناسی می پذیرد . در واقع بین دانشجویانی که از طریق آزمون پذیرفته می شوند و یا بدون آزمون هیچ تنفاوتی در دانشگاه آزاد وجود ندارد ، نه از لحاظ واحد ها ، نه از لحاظ شهریه و طول دوره . تنها وجه تفاوت آن ها در نحوه پذیرفته شدن آن ها می باشد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران تمام گرایش هایی که پیش تر به شما معرفی کردیم را در دوره کارشناسی پیوسته ارائه می دهد .  در خصور رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران در دوره فوق لیسانس باید یادآوری کرد که تعداد گرایش ها بیشتر می شود و در واقع گرایش ها تخصصی تر می شوند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

قبل از اینکه درمورد بازار کار این رشته بحث بگذارید در ابتدا به توانایی هایی که یک دانشجوی رشته روانشناسی برای موفق شدن باید به آن ها دست پیدا کند بپردازیم . یک روانشناس خوب مطمئنا در ابتدا باید خود شخصی انعطاف پذیر باشد و در مرحله بعد بتواند تغییرات مد نظر را در محیط و افراد پیرامون به وجود آورد . قدرت تشخیص و شناخت بالا که لازمه آن هوش و تمرکز می باشد دیگر پارامتری می باشد که ظرفیت و توانایی یک روانشناس را رغم می زند . بعداز اتمام درس و فارق شدن از دانشگاه ، یک روانشناس می تواند در ابتدا توسط آموزش و پرورش به عنوان مشاور و … جذب شود . همچنین در شرکت های بزرگ روانشناسان برای بازاریابی همیشه راه کار های کاربردی ارائه می دهند . همچنین روانشناسان می توانند به عنوان دستیار یک روانشناس متخصص بالینی و روان پزشک کار خود را ادامه دهند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

برای آگاهی از موارد زیر با آویژه در تماس باشید

بیشتر بخوانید: شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج نیز تمام گرایش های مقطع کارشناسی پوشش می دهد . البته برای پیگیری از آخرین تغییرات در این مورد می توانید به دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد مراجعه کنید یا مستقیما از واحد آموزشی دانشگاه بپرسید . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج در دوره فوق لیسانس هم ارائه می گردد و هر ساله دانشجویانی را در این رشته پرورش می دهد و طبق گفته های قبل راه قبول شدن ارشد بدون کنکور در این دانشگاه همانند دیگر دانشگاه ها استعداد درخشان می باشد .

یک نکته جالب

دانشگاه های آزاد تهران ، کرج و حتی دیگر واحد ها بر اساس متمم بخشنامه ای درباره پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون از بین فارق تحصیلان کارشناسی ارشد ، بر اساس شرایط خاصی که برای دانشجویان ارشد تعریف شده ، برای دوره دکتری بدون آزمون ورودی دکتری از بین نخبگان کارشناسی ارشد همان دانشگاه ، دانشجوی دوره دکتری می پذیرند .

بیشتر بخوانید:  شرایط ثبت نام پذیرش دانشجو بدون کنکور

شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای دوره های مختلف فرق می کند . شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل یک شهریه ثابت می باشد که برای ثبت نام هر ترم باید پرداخته شود ، و یک شهریه متغیر که بر اساس تعداد واحد های نظری و عملی که در هر ترم دانشجو انتخاب می کند تعیین می گردد .

یک مثال

شهریه ثابت و متغیر دانشگاه هر ساله دستخوش تغییراتی می شود و معموا مقداری به آن ها اضافه می گردد ، اما به عنوان مثال می توان به این یک مورد اشاره کرد که برای دوره کارشناسی رشته های علوم انسانی که شامل روانشانسی هم می شود در سال 97-98 شهریه ثابت هر ترم چیزی بین 490-520 هزار تومان بود و شهریه متغیر هر واحد درسی تغریبا 35-38 هزار تومان بوده است . توصیه ما به داوطلبان عزیز این می باشد که از مشاوره تحصیلی مشاوران مرکز مشاوره آویژه استفاده کنند . در این صورت آنها جزئیات کاملی در خصوص پذیرش دانشگاه بدون کنکور و گرایش های هر رشته در این دانشگاه ها ، شرایط ورود به هر مقطع دانشگاه آزاد بدون آزمون ، شهریه های رشته ها و دوره های مختلف بدست خواهند آورد .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژهبرای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه دولتی

لیست رشته های بدون کنکور تجربی

لیست دانشگاه های بدون کنکور

روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهرا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد دوره کاردانی ندارد و از این رو رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تنها مختص به مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می شود . در ادامه درمورد گرایش های مختلف رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی بحث خواهیم کرد  و همچنین برای اینکه افراد با این گرایش ها آشنایی کافی بدست بیاورند ، هر کدام را مختصرا به شما معرفی خواهیم کرد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع لیسانس یا همان کارشناسی شامل گرایش های روانشناسی بالینی ، روانشناسی صنعتی و سازمانی ، روانشناسی عمومی و آموزش کودکان استثنایی می شود . قبل از اینکه در مورد این گرایشات توضیحاتی را ارائه دهیم لازم است که بگوییم متقاضیان کارشناسی پیوسته در دانشگاه آزاد اگر دارای دیپلم سه ساله نظام قدیم هستند برای پذیرش باید علاوه بر مدرک دیپلم دارای مدرک پیش دانشگاهی نیز باشند .

بیشتر بخوانید: رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزادروانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهرا

ساز و کار گرایش روانشناسی بالینی در خصوص روان درمانی و تشخیص مشکلاتی همچون اضطراب ، افسردگی ، پرخاشگری و وسواس ( بصورت کلی رفتار و اخلاق های نا هنجار ) و ارائه راه کار هایی برای درمان آن ها می باشد . به عبارتی از روانشناسی بالینی می توان به عنوان علم بهزیستی یاد کرد . در خصوص گرایش روانشناسی صنعتی و سازمانی که زیر مجموعه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد است می توان اینگونه گفت که فنون روانشناسی را در محیط کار و صنعت بکار می برند تا بازده ای یک مجموع کاری را بیشتر کنند و نتایج خوشایند تری را بدست آورند . روانشناسی عمومی همانطور که از اسمش بارز است مربوط به یک سری کلیات در علم روانشناسی می باشد . گرایش آموزش کودکان استثنایی تلاش می کند تا راه کار هایی ارائه کند تا این دستهاز کودکان توانایی یادگیری خود را افزایش دهند .

بیشتر بخوانید: پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور چه شرایط و مراحلی دارد ؟

شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد را تنها می توان برای مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد تعریف کرد . زیرا دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی روانشناسی بدون کنکور پذیرش نداشته است تا کنون و برای دوره دکتری این دانشگاه بدون آزمون کنکور دکتری دانشجو نمی پذیرد . پس با توجه به این بحث ابتدا می پردازیم به شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مقطع کارشناسی پیوسته . همانطور که یکبار دیگر قبلا گفتیم متقاضیان کارشناسی پیوسته بدون کنکور باید دارای مدرک دیپلم باشند ( سه ساله نظام جدید ، یا سه ساله نظام قدیم + مدرک یکساله پیش دانشگاهی ) و متقاضیان رشته روانشناسی می توانند از هر گروهی ( علوم تجربی ، ریاضی و فیزیک و علوم انسانی ) باشند زیرا معدل دیگر جز شروط مورد ارزیابی برای پذیرش دانشگاه بدون کنکور نمی باشد .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه آزاد و بررسی مراحل و نکات آن

جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: تاریخ ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

داوطلبان توجه کنند که شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع فوق لیسانس فقط شامل همان شرایط استعداد درخشان معرفی شدن می شود . به عبارتی تنها راهی که دانشگاه آزاد برای پذیرش بدون کنکور در مقطع ارشد جلوی پای متقاضیان قرار داده است همان استعداد های درخشان است . برای اینکه یک دانشجو قبل از ورود به ارشد در رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد استعداد درخشان شود باید ابتدا در دوره کارشناسی دانشجوی دانشگاه آزاد باشد ، سپس بعداز گذراندن شش ترم توانسته باشد با معدل بالای 17 بیش از 75 درصد واحد های لیسانس را پشت سر گذاشته باشد و در نهایت بتواند بدون حتی یک ترم مشروطی در هشت ترم و مجموع 4 سال ، دوره لیسانس را با موفقیت به اتمام برساند . در این صورت دانشجو می تواند تنها یکبار در همان سال فارق تحصیلی برای دوره ارشد بعنوان استعداد درخشان اقدام کند .

بیشتر بخوانید: مدارک ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران بدون اغراق جز رشته هایی می باشد که دارای علاقه مند بسیار زیادی می باشد و دانشگاه آزاد تهران هر ساله تعداد زیادی دانشجو را در رشته روانشناسی می پذیرد . در واقع بین دانشجویانی که از طریق آزمون پذیرفته می شوند و یا بدون آزمون هیچ تنفاوتی در دانشگاه آزاد وجود ندارد ، نه از لحاظ واحد ها ، نه از لحاظ شهریه و طول دوره . تنها وجه تفاوت آن ها در نحوه پذیرفته شدن آن ها می باشد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران تمام گرایش هایی که پیش تر به شما معرفی کردیم را در دوره کارشناسی پیوسته ارائه می دهد .  در خصور رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران در دوره فوق لیسانس باید یادآوری کرد که تعداد گرایش ها بیشتر می شود و در واقع گرایش ها تخصصی تر می شوند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

قبل از اینکه درمورد بازار کار این رشته بحث بگذارید در ابتدا به توانایی هایی که یک دانشجوی رشته روانشناسی برای موفق شدن باید به آن ها دست پیدا کند بپردازیم . یک روانشناس خوب مطمئنا در ابتدا باید خود شخصی انعطاف پذیر باشد و در مرحله بعد بتواند تغییرات مد نظر را در محیط و افراد پیرامون به وجود آورد . قدرت تشخیص و شناخت بالا که لازمه آن هوش و تمرکز می باشد دیگر پارامتری می باشد که ظرفیت و توانایی یک روانشناس را رغم می زند . بعداز اتمام درس و فارق شدن از دانشگاه ، یک روانشناس می تواند در ابتدا توسط آموزش و پرورش به عنوان مشاور و … جذب شود . همچنین در شرکت های بزرگ روانشناسان برای بازاریابی همیشه راه کار های کاربردی ارائه می دهند . همچنین روانشناسان می توانند به عنوان دستیار یک روانشناس متخصص بالینی و روان پزشک کار خود را ادامه دهند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

برای آگاهی از موارد زیر با آویژه در تماس باشید

بیشتر بخوانید: شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج نیز تمام گرایش های مقطع کارشناسی پوشش می دهد . البته برای پیگیری از آخرین تغییرات در این مورد می توانید به دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد مراجعه کنید یا مستقیما از واحد آموزشی دانشگاه بپرسید . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج در دوره فوق لیسانس هم ارائه می گردد و هر ساله دانشجویانی را در این رشته پرورش می دهد و طبق گفته های قبل راه قبول شدن ارشد بدون کنکور در این دانشگاه همانند دیگر دانشگاه ها استعداد درخشان می باشد .

یک نکته جالب

دانشگاه های آزاد تهران ، کرج و حتی دیگر واحد ها بر اساس متمم بخشنامه ای درباره پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون از بین فارق تحصیلان کارشناسی ارشد ، بر اساس شرایط خاصی که برای دانشجویان ارشد تعریف شده ، برای دوره دکتری بدون آزمون ورودی دکتری از بین نخبگان کارشناسی ارشد همان دانشگاه ، دانشجوی دوره دکتری می پذیرند .

بیشتر بخوانید:  شرایط ثبت نام پذیرش دانشجو بدون کنکور

شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای دوره های مختلف فرق می کند . شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل یک شهریه ثابت می باشد که برای ثبت نام هر ترم باید پرداخته شود ، و یک شهریه متغیر که بر اساس تعداد واحد های نظری و عملی که در هر ترم دانشجو انتخاب می کند تعیین می گردد .

یک مثال

شهریه ثابت و متغیر دانشگاه هر ساله دستخوش تغییراتی می شود و معموا مقداری به آن ها اضافه می گردد ، اما به عنوان مثال می توان به این یک مورد اشاره کرد که برای دوره کارشناسی رشته های علوم انسانی که شامل روانشانسی هم می شود در سال 97-98 شهریه ثابت هر ترم چیزی بین 490-520 هزار تومان بود و شهریه متغیر هر واحد درسی تغریبا 35-38 هزار تومان بوده است . توصیه ما به داوطلبان عزیز این می باشد که از مشاوره تحصیلی مشاوران مرکز مشاوره آویژه استفاده کنند . در این صورت آنها جزئیات کاملی در خصوص پذیرش دانشگاه بدون کنکور و گرایش های هر رشته در این دانشگاه ها ، شرایط ورود به هر مقطع دانشگاه آزاد بدون آزمون ، شهریه های رشته ها و دوره های مختلف بدست خواهند آورد .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژهبرای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه دولتی

لیست رشته های بدون کنکور تجربی

لیست دانشگاه های بدون کنکور

روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهرا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد دوره کاردانی ندارد و از این رو رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تنها مختص به مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می شود . در ادامه درمورد گرایش های مختلف رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی بحث خواهیم کرد  و همچنین برای اینکه افراد با این گرایش ها آشنایی کافی بدست بیاورند ، هر کدام را مختصرا به شما معرفی خواهیم کرد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع لیسانس یا همان کارشناسی شامل گرایش های روانشناسی بالینی ، روانشناسی صنعتی و سازمانی ، روانشناسی عمومی و آموزش کودکان استثنایی می شود . قبل از اینکه در مورد این گرایشات توضیحاتی را ارائه دهیم لازم است که بگوییم متقاضیان کارشناسی پیوسته در دانشگاه آزاد اگر دارای دیپلم سه ساله نظام قدیم هستند برای پذیرش باید علاوه بر مدرک دیپلم دارای مدرک پیش دانشگاهی نیز باشند .

بیشتر بخوانید: رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزادروانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهرا

ساز و کار گرایش روانشناسی بالینی در خصوص روان درمانی و تشخیص مشکلاتی همچون اضطراب ، افسردگی ، پرخاشگری و وسواس ( بصورت کلی رفتار و اخلاق های نا هنجار ) و ارائه راه کار هایی برای درمان آن ها می باشد . به عبارتی از روانشناسی بالینی می توان به عنوان علم بهزیستی یاد کرد . در خصوص گرایش روانشناسی صنعتی و سازمانی که زیر مجموعه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد است می توان اینگونه گفت که فنون روانشناسی را در محیط کار و صنعت بکار می برند تا بازده ای یک مجموع کاری را بیشتر کنند و نتایج خوشایند تری را بدست آورند . روانشناسی عمومی همانطور که از اسمش بارز است مربوط به یک سری کلیات در علم روانشناسی می باشد . گرایش آموزش کودکان استثنایی تلاش می کند تا راه کار هایی ارائه کند تا این دستهاز کودکان توانایی یادگیری خود را افزایش دهند .

بیشتر بخوانید: پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور چه شرایط و مراحلی دارد ؟

شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد را تنها می توان برای مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد تعریف کرد . زیرا دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی روانشناسی بدون کنکور پذیرش نداشته است تا کنون و برای دوره دکتری این دانشگاه بدون آزمون کنکور دکتری دانشجو نمی پذیرد . پس با توجه به این بحث ابتدا می پردازیم به شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مقطع کارشناسی پیوسته . همانطور که یکبار دیگر قبلا گفتیم متقاضیان کارشناسی پیوسته بدون کنکور باید دارای مدرک دیپلم باشند ( سه ساله نظام جدید ، یا سه ساله نظام قدیم + مدرک یکساله پیش دانشگاهی ) و متقاضیان رشته روانشناسی می توانند از هر گروهی ( علوم تجربی ، ریاضی و فیزیک و علوم انسانی ) باشند زیرا معدل دیگر جز شروط مورد ارزیابی برای پذیرش دانشگاه بدون کنکور نمی باشد .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه آزاد و بررسی مراحل و نکات آن

جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: تاریخ ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

داوطلبان توجه کنند که شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع فوق لیسانس فقط شامل همان شرایط استعداد درخشان معرفی شدن می شود . به عبارتی تنها راهی که دانشگاه آزاد برای پذیرش بدون کنکور در مقطع ارشد جلوی پای متقاضیان قرار داده است همان استعداد های درخشان است . برای اینکه یک دانشجو قبل از ورود به ارشد در رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد استعداد درخشان شود باید ابتدا در دوره کارشناسی دانشجوی دانشگاه آزاد باشد ، سپس بعداز گذراندن شش ترم توانسته باشد با معدل بالای 17 بیش از 75 درصد واحد های لیسانس را پشت سر گذاشته باشد و در نهایت بتواند بدون حتی یک ترم مشروطی در هشت ترم و مجموع 4 سال ، دوره لیسانس را با موفقیت به اتمام برساند . در این صورت دانشجو می تواند تنها یکبار در همان سال فارق تحصیلی برای دوره ارشد بعنوان استعداد درخشان اقدام کند .

بیشتر بخوانید: مدارک ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران بدون اغراق جز رشته هایی می باشد که دارای علاقه مند بسیار زیادی می باشد و دانشگاه آزاد تهران هر ساله تعداد زیادی دانشجو را در رشته روانشناسی می پذیرد . در واقع بین دانشجویانی که از طریق آزمون پذیرفته می شوند و یا بدون آزمون هیچ تنفاوتی در دانشگاه آزاد وجود ندارد ، نه از لحاظ واحد ها ، نه از لحاظ شهریه و طول دوره . تنها وجه تفاوت آن ها در نحوه پذیرفته شدن آن ها می باشد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران تمام گرایش هایی که پیش تر به شما معرفی کردیم را در دوره کارشناسی پیوسته ارائه می دهد .  در خصور رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران در دوره فوق لیسانس باید یادآوری کرد که تعداد گرایش ها بیشتر می شود و در واقع گرایش ها تخصصی تر می شوند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

قبل از اینکه درمورد بازار کار این رشته بحث بگذارید در ابتدا به توانایی هایی که یک دانشجوی رشته روانشناسی برای موفق شدن باید به آن ها دست پیدا کند بپردازیم . یک روانشناس خوب مطمئنا در ابتدا باید خود شخصی انعطاف پذیر باشد و در مرحله بعد بتواند تغییرات مد نظر را در محیط و افراد پیرامون به وجود آورد . قدرت تشخیص و شناخت بالا که لازمه آن هوش و تمرکز می باشد دیگر پارامتری می باشد که ظرفیت و توانایی یک روانشناس را رغم می زند . بعداز اتمام درس و فارق شدن از دانشگاه ، یک روانشناس می تواند در ابتدا توسط آموزش و پرورش به عنوان مشاور و … جذب شود . همچنین در شرکت های بزرگ روانشناسان برای بازاریابی همیشه راه کار های کاربردی ارائه می دهند . همچنین روانشناسان می توانند به عنوان دستیار یک روانشناس متخصص بالینی و روان پزشک کار خود را ادامه دهند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

برای آگاهی از موارد زیر با آویژه در تماس باشید

بیشتر بخوانید: شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج نیز تمام گرایش های مقطع کارشناسی پوشش می دهد . البته برای پیگیری از آخرین تغییرات در این مورد می توانید به دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد مراجعه کنید یا مستقیما از واحد آموزشی دانشگاه بپرسید . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج در دوره فوق لیسانس هم ارائه می گردد و هر ساله دانشجویانی را در این رشته پرورش می دهد و طبق گفته های قبل راه قبول شدن ارشد بدون کنکور در این دانشگاه همانند دیگر دانشگاه ها استعداد درخشان می باشد .

یک نکته جالب

دانشگاه های آزاد تهران ، کرج و حتی دیگر واحد ها بر اساس متمم بخشنامه ای درباره پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون از بین فارق تحصیلان کارشناسی ارشد ، بر اساس شرایط خاصی که برای دانشجویان ارشد تعریف شده ، برای دوره دکتری بدون آزمون ورودی دکتری از بین نخبگان کارشناسی ارشد همان دانشگاه ، دانشجوی دوره دکتری می پذیرند .

بیشتر بخوانید:  شرایط ثبت نام پذیرش دانشجو بدون کنکور

شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای دوره های مختلف فرق می کند . شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل یک شهریه ثابت می باشد که برای ثبت نام هر ترم باید پرداخته شود ، و یک شهریه متغیر که بر اساس تعداد واحد های نظری و عملی که در هر ترم دانشجو انتخاب می کند تعیین می گردد .

یک مثال

شهریه ثابت و متغیر دانشگاه هر ساله دستخوش تغییراتی می شود و معموا مقداری به آن ها اضافه می گردد ، اما به عنوان مثال می توان به این یک مورد اشاره کرد که برای دوره کارشناسی رشته های علوم انسانی که شامل روانشانسی هم می شود در سال 97-98 شهریه ثابت هر ترم چیزی بین 490-520 هزار تومان بود و شهریه متغیر هر واحد درسی تغریبا 35-38 هزار تومان بوده است . توصیه ما به داوطلبان عزیز این می باشد که از مشاوره تحصیلی مشاوران مرکز مشاوره آویژه استفاده کنند . در این صورت آنها جزئیات کاملی در خصوص پذیرش دانشگاه بدون کنکور و گرایش های هر رشته در این دانشگاه ها ، شرایط ورود به هر مقطع دانشگاه آزاد بدون آزمون ، شهریه های رشته ها و دوره های مختلف بدست خواهند آورد .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژهبرای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه دولتی

لیست رشته های بدون کنکور تجربی

لیست دانشگاه های بدون کنکور

روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهرا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

تحصیل در دوره های بدون کنکور از چند سال پیش تاکنون در ایران در بین متقاضیان ورود به دانشگاه بسیار باب شده است. از جمله رشته هایی که می توان در آن ها به تحصیل بدون آزمون در انواع دانشگاه ها پرداخت رشته روانشناسی است. ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور در هر دو دانشگاه آزاد و سراسری انجام می پذیرد.

 

در این میان، داوطلبان وورد به این رشته قبل از انتخاب و تحصیل در آن به دنبال اطلاع از نحوه ثبت نام و پذیرش روانشناسی بدون آزمون، شرایط تحصیل در رشته روانشناسی و یا درآمد رشته روانشناسی در ایران هستند. بعلاوه، اطلاع از نظرات در مورد رشته روانشناسی و یا گرایش های رشته روانشناسی نیز برای این قبیل از افراد بسیار مهم است.

 

 

روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهرا

جهت دریافت مشاوره در مورد نحوه پذیرش در رشته روانشناسی به صورت بدون آزمون از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور جهت ورود افراد علاقمند به این رشته هر ساله دو بار و برای داوطلبان ورودی بهمن و مهر صورت می گیرد.

تمامی داوطلبان موظف به ثبت نام در رشته روانشناسی بدون آزمون در دانشگاه های سراسری و در زمان تعیین شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور هستند.

بر طبق اطلاعیه منتشر شده توسط این سازمان ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور سراسری برای ورودی مهر سال آینده از تاریخ بیستم اسفند ماه سال جاری شروع می شود و تا اواخر شهریور سال آینده نیز فرصت دارد.

جهت کسب اطلاعاتی دقیق در مورد زمان ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه سراسری برای سال آینده با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

 

ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور برای کلیه متقاضیان و داوطلبان به شیوه اینترنتی و در سایت سازمان سنجش انجام می گیرد. جهت اطلاع از نحوه دقیق ثبت نام جهت تحصیل در رشته روانشناسی بدون آزمون از کمک مشاوری آگاه در این زمینه کمک بگیرید.

 

 

تحصیل در رشته های بدون آزمون می تواند شما را از شرکت در کنکور سراسری بی نیاز کند

 

 

ثبت نام در رشته روانشناسی بدون کنکور در صورت برخورداری فرد از شرایط عمومی و اختصاصی برای وی صورت می گیرد. در ادامه به شماری از این شرایط جهت تحصیل در رشته روانشناسی بدون آزمون برای شما عزیزان اشاره می کنیم.

جهت کسب اطلاعات دقیق از شرایط ثبت نام در این رشته از گروه علوم انسانی جه اختصاصی و چه عمومی با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

. داشتن حق انتخاب یکصد کد رشته محل برای متقاضیان تحصیل در روانشناسی

. تسلیم انصراف قطعی از دانشگاه برای دانشجویان دوره روزانه تا زمان اتمام مهلت ثبت نام و انتخاب رشته روانشناسی

. عدم وجود محدودیت سنی جهت ثبت نام و انتخاب رشته روانشناسی

 

 

 

باید عرض کنیم که ثبت نام در رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی هر ساله طی 2 نوبت برای داوطلبان انجام می شود.

در واقع، افراد ورودی مهر در یک زمان و داوطلبان ورودی بهمن در زمانی دیگر که از قبل تعیین شده اقدام به ثبت نام می کنند.

جهت اطلاع از زمان دقیق ثبت نام روانشناسی بدون آزمون برای سال آینده از ارتباط با مشاوری خبره غافل نشوید.

 

 

ثبت نام د ر رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد هر ساله به شکل آنلاین و از طریق سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org انجام می گیرد.

این ثبت نام طی مراحل و فرآیندهایی برای متقلضی و داوطلب صورت می پذیرد که با تماس با مشاوران ایران تحصیل امکان اطلاع از آن ها را دارید.روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهرا

 

 

کلیه متقاضیان تحصیل در رشته روانشناسی بدون آزمون برای ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور لزوماً باید واحد شرایط عمومی و اختصاصی باشند.

شرایطی که در دفترچه راهنمای ثبت نام به آن ها اشاره شده است و از قضا بسیار هم مهم هستند. جهت آشنایی با لیست شرایط مذکور کمک گرفتن از مشاوری کاردان می تواند کارساز باشد.

 

 

درآمد رشته روانشناسی در ایران همچون سایر کشورها در صورت برخورداری فرد از توانایی ها و مهارت های ضروری و کافی می تواند بسیار عالی باشد.

پس تا می توانید در طول دوران تحصیل در رشته روانشناسی بدون کنکور توانایی و تجربه کسب کنید تا بتوانید درآمد عالی از فعالیت در این رشته داشته باشید.

 

 

رشته روانشناسی در دوره کارشناسی شامل هیچ گونه گرایشی برای داوطلب نمی شود. اما گرایش های رشته روانشناسی در مقطع ارشد این رشته وجود دارند.

برای اطلاع از گرایش های رشته روانشناسی در دوره کارشناسی ارشد با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

 

تمامی داوطلبان مایل به تحصیل در رشته روانشناسی بدون کنکور بعد از شنیدن نظرات در مورد رشته روانشناسی و گرفتن تصمیم جدی جهت ادامه تحصیل در آن مایل به شناخت دانشگاه های آزاد و سراسری پذیرنده این رشته هستند.

اگر می خواهید با لیست کامل و موثق این دانشگاه ها آشنا شوید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

 

جهت دریافت مشاوره در مورد دانشگاه های پذیرنده بدون آزمون در روانشناسی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

رشته پروتز دندان دانشگاه آزاد بدون کنکور

نحوه ثبت نام میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد

نحوه پذیرش داروسازی بدون کنکور

ثبت نام داروسازی دانشگاه آزاد بدون کنکور 99

دانشگاه های پذیرنده رشته علوم تغذیه

رشته روانشناسی بدون کنکور

امکان تحصیل در رشته روانشناسی بدون آزمون در دانشگاه های سراسری و آزاد برای شما وجود دارد.

میزان درآمد شما از فعالیت در رشته روانشناسی در ایران بستگی به سطح تجربه و توانایی های شما دارد.

رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی گرایشی را شامل نمی شود.

بله صددرصد. این موضوع به شما در گرفتن تصمیمی بهتر در زمان انتخاب این رشته کمک می کند.

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org با ما در ارتباط باشید.

لینک مفید :

خدمات ساختمانی خوارزم سازه

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

ایران مشاوره ۹۷ نظرها

طبق روال هر ساله شاهد پذیرش داوطلبان در دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی به دو طریق ثبت نام با آزمون (شرکت در کنکور سراسری ) و بدون آزمون هستیم. داوطلبان در دو نوبت مهر و بهمن ماه می توانند نسبت به ثبت نام در هر یک از مقاطع تحصیلی اقدام کنند. طی مراحل نام نویسی ممکن است به صورت اینترنتی و یا حضوری انجام شود که در صورت ثبت نام اینترنتی می بایست به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کنید و به تکمیل فرآیند ثبت نام خود بپردازید. در صورتی که اعلام شود نام نویسی علاقه مندان به صورت حضوری انجام می شود ، لازم است به دانشگاه مورد نظر خود مراجعه کرده و با ارائه مدارک لازم برای ثبت نام بدن کنکور دانشگاه آزاد 98 – 99 ، روند نام نویسی خود را پیگیری نمایند.روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهرا

رشته های بدون کنکور داشگاه آزاد شامل تمامی گروه های ریاضی و فنی ، علوم تجربی ، علوم انسانی ، هنر و زبان می باشند.

از شرایط ثبت نام در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد ، دارا بودن مدرک دیپلم و از شرایط ثبت نام در مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد داشتن مدرک پیش دانشگاهی می باشد. متقاضیانی که قصد ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد را دارند ، می توانند بدون در نظر گرفتن رشته خود در مقطع دیپلم و پیش دانشگاهی ، انتخاب رشته دانشگاه آزاد را انجام دهند.

در رابطه با شرایط ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد و هم چنین تفاوت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته و ناپیوسته باید بگوییم که تفاوت این دو در ارائه مدرک تحصیلی است. داوطلبانی که قصد ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد را دارند ، ارائه مدرک فوق دیپلم از شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته بوده و هم چنین داشتن مدرک پیش دانشگاهی برای داوطلبان نظام قدیم هم از جمله شرایط ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد می باشد. پیش از آن که بخواهید نسبت به نام نویسی در مقطع تحصیلی مورد نظر خود بپردازید ، لازم است از لیست رشته های ارائه شده در هر یک از واحدهای دانشگاه آزاد ، اطلاعات لازم را کسب کنید.

رشته هایی که داوطلبان بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانند نسبت به تحصیل در آن ها اعلام علاقه مندی نمایند ، در قالب دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور آزاد 98 – 99 و از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر می گردد. لیست رشته های ارائه شده تمامی واحدهای دانشگاهی آزاد و در کلیه مقاطع از جمله کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته از طریق دفترچه های مختص به خود در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه مقاله به معرفی رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 – 99 در مقاطع کاردانی و کارشناسی که به دو صورت پیوسته و ناپیوسته ارائه شده اند ، می پردازیم. با توجه به این که تعداد این رشته ها زیاد است ، امکان ذکر تمامی آن ها وجود ندارد. از همین رو ، علاوه بر معرفی تعدادی از آن ها ، لینک دانلود دفترچه مربوطه را نیز در کادرهای جداگانه ای قرار داده ایم. شما می توانید با کلیک روی لینک مورد نظر خود ، دفترچه های مرتبط با پذیرش نیمسال دوم تحصیلی 98 – 99 (بهمن ماه) را دریافت کنید. به محض انتشار دفترچه های ثبت نام و انتخاب رشته ورودی مهر ماه 99 – 1400 ، لینک های مربوط به آن ها نیز فعال خواهند شد.

برای اطلاع از سایر رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد ، دفترچه زیر را دانلود کنید.

(جهت دریافت فایل ، روی لینک کلیک کنید.)

(به محض انتشار ، این لینک فعال خواهد شد.)

برای اطلاع از سایر رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد ، دفترچه زیر را دانلود کنید.

(جهت دریافت فایل ، روی لینک کلیک کنید.)

(به محض انتشار ، این لینک فعال خواهد شد.)

برای دریافت سایر رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد ، دفترچه زیر را دانلود کنید.

(جهت دریافت فایل ، روی لینک کلیک کنید.)

(به محض انتشار ، این لینک فعال خواهد شد.)

داوطلبان می توانند برای آگاهی از سایر رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد ، دفترچه زیر را دریافت کنند.

(جهت دریافت فایل ، روی لینک کلیک کنید.)

(به محض انتشار ، این لینک فعال خواهد شد.)

چنانچه متقاضی پذیرش بهمن ماه برای ورود به هر یک از مقاطع تحصیلی دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور می باشید ، می توانید مطابق با زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98 – 99 که تا روز 18 بهمن ادامه دارد و پس از اطلاع از رشته های مندرج در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 – 99 ، به صورت حضوری به دانشگاه مورد نظر خود مراجعه کرده و با ارائه مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ، روند نام نویسی خود را پیگیری نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاآزاد بدون آزمون رشته های بدون کنکور آزاد

2 هفته پیش

3 هفته پیش

خرداد ۲۷, ۱۳۹۹

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام من کارشناس مهندسی شیمی هستم برای کارشناسی ارشد چه رشته هایی دارید.تشکر .

با سلام و درود. جهت ورود به مقطع کارشناسی ارشد، می بایست در آزمون کارشناسی ارشد شرکت نمایید، و یا در دوره های فراگیر ارشد پیام نور ثبت نام کنید.

با سلام من دیپلم تجربی دارم میخواستم بدونم میتونم بدون کنکور در رشته مدیریت صنعتی تحصیل کنم .روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهرا

با سلام، بله؛ چنانچه رشته مذکور در واحد دانشگاهی موردنظر در مرحله پذیرش از طریق سوابق تحصیلی ارائه شود، می توانید نسبت به شرکت در این مرحله اقدام نمایید و درصورت قبولی به ادامه تحصیل در رشته مدیریت صنعتی بپردازید.

سلام من دیپلم تجربی دارم پیش دانشگاهی هم خوندم،کاردانی گیاهان دارویی خوندم،می خواستم بدونم میتونم بدون کنکور کاردانی پیوسته الکترونیک بخونم چون ناپیوسته این رشته رو نداره

سلام، خیر متاسفانه با توجه به اینکه شما دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی در شاخه نظری می باشید، مجاز به ثبت نام و انتخاب رشته در مقطع کاردانی پیوسته نیستید، و می توانید در سایر دوره ها از جمله (کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و…) ثبت نام انجام دهید.

سلام من مدرک دیپلم و مدرک کاردانی پیوسته تربیت بدنی دارم ولی پیش دانشگاهی ندارم و از معافیت تحصیلی مقطع کاردانی استفاده میکنم آیا میتونم کارشناسی پیوسته مهندسی برق دانشگاه آزاد بخونم؟

با سلام ، داوطلبان آقا چنانچه دارای منع از سوی نظام وظیفه باشند ( کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم نداشته باشند) ، امکان استفاده مجدد از معافیت تحصیلی مقطع قبلی را دارا نمی باشند ، لذا شما نمی توانید با شرایط مذکور به تحضیل در مقطع کارشناسی پیوسته بپردازید.

سلام و خسته نباشید،من دیپلم تجربی و کاردانی پیوسته حسابداری دارم ولی مدرک پیش دانشگاهی ندارم،آیا میتوانم کارشناسی پیوسته حقوق پیام نور بخونم؟

با سلام ، بله ؛ چنانچه شما تمایل به تحصیل در رشته حقوق در دانشگاه پیام نور را داشته باشید ، می توانید مدرک کاردانی خود را معادل پیش دانشگاهی قرار داده و درصورت قبولی به ادامه تحصیل بپردازید.

سلام رشته معماری داخلی رو دانشگاه ازاد نداره

باسلام. دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ورودی مهر ماه سال ۹۹، ملاک عمل برای انتخاب رشته می باشد و این دفترچه در زمان حاضر منتشر نگردیده است.

سلام خسته نباشید من سال دوازدهم انسانی هستم. آیا امکانش هست که در مقطع کارشناسی پیوسته، در رشته مدیریت مالی بدون شرکت در کنکور سراسری اقدام کرد ؟

باسلام. در صورت ارائه شدن رشته مذکور در واحد دانشگاهی مدنظر {در دفترچه راهنمای ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد}، مشکلی جهت ثبت نام وجود ندارد.

سلام من ۹۸ دیپلم گرفتم و رشته تحصیلیم تصویرسازی و جلوه های ویژه بود، میخام وانشگاهم رو حقوق بخونم، تمکانش هست؟

با سلام. شما می توانید با داشتن مدرک دیپلم نظام جدید ( ۳-۳-۶ ) از طریق کنکور سراسری و یا انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی در رشته مذکور برای ادامه تحصیل اقدام کنید. البته لازم به ذکر بنا به رشته تحصیلی در صورت کسب پذیرش از یک واحد دانشگاهی می بایست چند واحد پیش نیاز گذرانده شود.

سلام من دانش اموز سال دوازدهم هستم و قصد دارم که در دانشگاه توی رشته حقوق ادامه تحصیل بدم…میخاستم بدونم دانشگاه آزاد بدون کنکور توی رشته حقوق تهران کجا هست ممنون از کمکتون

سلام ، شما می توانید پس از انتشار دفترچه پذیرش دانشجو به صورت بدون آزمون ( صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ) در دانشگاه آزاد اسلامی برای سال ۱۳۹۹ ، از واحد هایی که از رشته حقوق پذیرش دارند مطلع شوید . پیشنهاد می شود جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد مراجعه نمایید .

وقت بخیر. رشته ی زیست در دانشگاه آزاد با کنکور هست یا بدون کنکور؟

با سلام ، به طور معمول رشته زیست شناسی در دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی ارائه می شود ، چنانچه شما تمایل داشته باشید در این مرحله در واحد دانشگاهی نام نویسی کنید در صورتی که در ورودی مدنظر رشته مذکور ارائه شود می توانید به ادامه تحصیل بپردازید.لازم به ذکر است در غیر اینصورت می بایست از طریق آزمون سراسری پذیرش دانشگاه را اخذ نمایید.

سلام من کارشناسی رشته حسابداری هستم ترم اولم تموم شده الان میخوام تغییر رشتا بدم ب فناوری اطلاعات itآیا میشه تغییر رشته بدم الان و آیا این رشته تو دانشگاه آزادشهر هست و اگ نیست استان گلستان کدوم دانشگاه داره اینو

با سلام ، در صورتی که شما حداقل یک ششم از واحد های درسی خود را با معدل بالای ۱۲ بگذرانید ، و نمره قبولی شما از نمره آخرین فرد پذیرفته شده در رشته جدید بالاتر باشد ، و سایر شرایط برای تغییر رشته را نیز دارا باشید ، می بایست ۶ هفته قبل از شروع نیمسال تحصیلی برای تغییر رشته اقدام نمایید . لازم به ذکر است جهت اطلاع از رشته های دانشگاه آزاد می توانید به دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد مراجعه نمایید .

سلام . من دانشجوی رشته هوافضای تهران مرکز هستم (دانشگاه ازاد) ی ترمم گذروندم الان ترم دوم رو میخوام شروع کنم و شهریه ثابت رو هم پرداخت کردم . اما میخوام رشتمو به یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد تغییر بدم . میشه راهنماییم کنید که چجوری میتونم این کارو بکنم ؟؟؟ خیلی مهمه اگه امکانش هست جواب بدین

با سلام ، شما درصورتی که تمایل به نام نویسی در رشته هایی که براساس سوابق تحصیلی ارائه می شوند داشته باشید ، می بایست از واحد دانشگاهی که هم اکنون در آن در حال تحصیل می باشید انصراف دهید و در رشته و دانشگاه مدنظر ثبت نام کنید.لازم به ذکر است چنانچه حداقل یک ششم واحد های رشته اول را بگذرانید و رشته مدنظر در دانشگاه مذکور ارائه شده باشد ، امکان تغییر رشته در دانشگاه تهران مرکز را دارید.

سلام.من الان در یک دانشگاه دولتی روزانه مشغول تحصیل هستم.ترم ۵. میخواستم بدونم که آیا میشه که انصراف بدم و برم دانشگاه آزاد و از ابتدا شروع به تحصیل کنم؟ چون یک سال پشت کنکور هم موندم آیا مشکل نظام وظیفه خواهم داشت؟

با سلام ، مطابق با قوانین نظام وظیفه ، چنانچه شما در طی سنوات مجاز تحصیلی خود از واحددانشگاهی انصراف داده و پذیرش دانشگاه و رشته موردنظر را کسب نمایید ، می توانید از معافیت تحصیلی رشته دوم بهره مند شوید.

سلام خسته نباشید من متولدخرداد۷۹هستم و مدرک پیش دانشگاهی ندارم(یعنی خرداد۹۹)میگیرم ودر کنکور رشته حسابداری کارشناسی دانشگاه ازاد قبول شدم .میخواستم بپرسم میتونم همین رشته ای که قبول شدمو کارشناسی پیوسته حسابداری الان برم و تضمین بدم که تا خرداد۹۹ مدارکم کامل میشه ویا نه باید برم بدون ازمون مقطع کاردانی بنویسم.خواههههههشش مییییییکنم ججججواااااب بددددید.مممنون

با سلام. در صورتی که دانشگاه پذیرفته شده موافقت کند می توانید تعهد داده و تا تاریخ مشخص شده از طرف دانشگاه مدرک پیش دانشگاهی خود را ارئه دهید.

سلام من دوازدهمم رشتم انسانیه هنوز دیپلم ندارم بعد دیپلم میتونم بدون کنکور تپی رشته ی طراخی لباس چه دانشگاه های ازادی برم که قبولم کنن همه ی دانشگاه های ازاد بدون کنکور نمیپذیرن درسته؟

با سلام. در صورت ارائه رشته طراحی لباس در دانشگاه های آزاد بر اساس سوابق تحصیلی می توانید رشته مورد نظر را انتخاب کرده و ادامه تحصیل دهید ، لازم به ذکر است واحدهای دانشگاه آزاد فقط تعدادی از رشته ها را بر اساس سوابق تحصیلی ارائه می دهند.

سلام وقت بخیر می خواستم بدونم من با اینکه رشته دبیرستان و پیش دانشگاهیم تجربی بوده میتونم مهندسی عمران دانشگاه ازاد رو شرکت کنم؟معدلمم بالای ۱۹ هست

با سلام ، بله شما با مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی خود می توانید در رشته مهندسی عمران و در واحد های دانشگاه آزاد اسلامی به صورت با آزمون و یا بدون آزمون ( پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی ) ثبت نام انجام دهید . پیشنهاد می شود جهت اطلاع از زمان ثبت نام دانشگاه ها عضو کانال تلگرام انتخاب رشته شوید.

سلام میخواستم بدون رشته زیست سلولی ملکولی با سوابق ورودی بهمن دانشگاه ازاد ثبت نام داره؟

با سلام. رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی در برخی واحدهای دانشگاه آزاد در ترم مهر ماه پذیرش داشته اند . شما می بایست برای اطلاع دقیق از پذیرش های ترم بهمن ماه منتظر دفترچه های انتخاب رشته دانشگاه آزاد باشید تا برای انتخاب رشته و ثبت نام اقدام کنید.

سلام میخواستم بپرسم که اگ بخوایم بهمن ماه دانشگاه ازاد ثبتنام کنیم فقط میتونیم رشتهایی‌رو ثبتنام کنیم که بر اساس سوابق تحصیلین یا اینکه اونایی که با توجه به کنکور قبول شدیم رو هم میتونیم ثبتنام کنیم!؟

سلام شما می توانید رشته های ارائه شده در دفترچه ی راهنمای انتخاب رشته ( صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ) را انتخاب نمایید .

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد


دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 98 – 99 (ورودی بهمن ماه)Downloads-icon


دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 98 – 99 (ورودی بهمن ماه)Downloads-icon


دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد 98 – 99 (ورودی بهمن ماه)Downloads-icon


دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 98 – 99 (ورودی بهمن ماه)Downloads-icon

ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸

روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهرا

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد دوره کاردانی ندارد و از این رو رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تنها مختص به مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می شود . در ادامه درمورد گرایش های مختلف رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی بحث خواهیم کرد  و همچنین برای اینکه افراد با این گرایش ها آشنایی کافی بدست بیاورند ، هر کدام را مختصرا به شما معرفی خواهیم کرد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع لیسانس یا همان کارشناسی شامل گرایش های روانشناسی بالینی ، روانشناسی صنعتی و سازمانی ، روانشناسی عمومی و آموزش کودکان استثنایی می شود . قبل از اینکه در مورد این گرایشات توضیحاتی را ارائه دهیم لازم است که بگوییم متقاضیان کارشناسی پیوسته در دانشگاه آزاد اگر دارای دیپلم سه ساله نظام قدیم هستند برای پذیرش باید علاوه بر مدرک دیپلم دارای مدرک پیش دانشگاهی نیز باشند .

بیشتر بخوانید: رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

ساز و کار گرایش روانشناسی بالینی در خصوص روان درمانی و تشخیص مشکلاتی همچون اضطراب ، افسردگی ، پرخاشگری و وسواس ( بصورت کلی رفتار و اخلاق های نا هنجار ) و ارائه راه کار هایی برای درمان آن ها می باشد . به عبارتی از روانشناسی بالینی می توان به عنوان علم بهزیستی یاد کرد . در خصوص گرایش روانشناسی صنعتی و سازمانی که زیر مجموعه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد است می توان اینگونه گفت که فنون روانشناسی را در محیط کار و صنعت بکار می برند تا بازده ای یک مجموع کاری را بیشتر کنند و نتایج خوشایند تری را بدست آورند . روانشناسی عمومی همانطور که از اسمش بارز است مربوط به یک سری کلیات در علم روانشناسی می باشد . گرایش آموزش کودکان استثنایی تلاش می کند تا راه کار هایی ارائه کند تا این دستهاز کودکان توانایی یادگیری خود را افزایش دهند .

بیشتر بخوانید: پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور چه شرایط و مراحلی دارد ؟

شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد را تنها می توان برای مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد تعریف کرد . زیرا دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی روانشناسی بدون کنکور پذیرش نداشته است تا کنون و برای دوره دکتری این دانشگاه بدون آزمون کنکور دکتری دانشجو نمی پذیرد . پس با توجه به این بحث ابتدا می پردازیم به شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مقطع کارشناسی پیوسته . همانطور که یکبار دیگر قبلا گفتیم متقاضیان کارشناسی پیوسته بدون کنکور باید دارای مدرک دیپلم باشند ( سه ساله نظام جدید ، یا سه ساله نظام قدیم + مدرک یکساله پیش دانشگاهی ) و متقاضیان رشته روانشناسی می توانند از هر گروهی ( علوم تجربی ، ریاضی و فیزیک و علوم انسانی ) باشند زیرا معدل دیگر جز شروط مورد ارزیابی برای پذیرش دانشگاه بدون کنکور نمی باشد .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه آزاد و بررسی مراحل و نکات آن

جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: تاریخ ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

داوطلبان توجه کنند که شرایط ثبت نام  رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع فوق لیسانس فقط شامل همان شرایط استعداد درخشان معرفی شدن می شود . به عبارتی تنها راهی که دانشگاه آزاد برای پذیرش بدون کنکور در مقطع ارشد جلوی پای متقاضیان قرار داده است همان استعداد های درخشان است . برای اینکه یک دانشجو قبل از ورود به ارشد در رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد استعداد درخشان شود باید ابتدا در دوره کارشناسی دانشجوی دانشگاه آزاد باشد ، سپس بعداز گذراندن شش ترم توانسته باشد با معدل بالای ۱۷ بیش از ۷۵ درصد واحد های لیسانس را پشت سر گذاشته باشد و در نهایت بتواند بدون حتی یک ترم مشروطی در هشت ترم و مجموع ۴ سال ، دوره لیسانس را با موفقیت به اتمام برساند . در این صورت دانشجو می تواند تنها یکبار در همان سال فارق تحصیلی برای دوره ارشد بعنوان استعداد درخشان اقدام کند .

بیشتر بخوانید: مدارک ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران بدون اغراق جز رشته هایی می باشد که دارای علاقه مند بسیار زیادی می باشد و دانشگاه آزاد تهران هر ساله تعداد زیادی دانشجو را در رشته روانشناسی می پذیرد . در واقع بین دانشجویانی که از طریق آزمون پذیرفته می شوند و یا بدون آزمون هیچ تنفاوتی در دانشگاه آزاد وجود ندارد ، نه از لحاظ واحد ها ، نه از لحاظ شهریه و طول دوره . تنها وجه تفاوت آن ها در نحوه پذیرفته شدن آن ها می باشد . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران تمام گرایش هایی که پیش تر به شما معرفی کردیم را در دوره کارشناسی پیوسته ارائه می دهد .  در خصور رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران در دوره فوق لیسانس باید یادآوری کرد که تعداد گرایش ها بیشتر می شود و در واقع گرایش ها تخصصی تر می شوند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

قبل از اینکه درمورد بازار کار این رشته بحث بگذارید در ابتدا به توانایی هایی که یک دانشجوی رشته روانشناسی برای موفق شدن باید به آن ها دست پیدا کند بپردازیم . یک روانشناس خوب مطمئنا در ابتدا باید خود شخصی انعطاف پذیر باشد و در مرحله بعد بتواند تغییرات مد نظر را در محیط و افراد پیرامون به وجود آورد . قدرت تشخیص و شناخت بالا که لازمه آن هوش و تمرکز می باشد دیگر پارامتری می باشد که ظرفیت و توانایی یک روانشناس را رغم می زند . بعداز اتمام درس و فارق شدن از دانشگاه ، یک روانشناس می تواند در ابتدا توسط آموزش و پرورش به عنوان مشاور و … جذب شود . همچنین در شرکت های بزرگ روانشناسان برای بازاریابی همیشه راه کار های کاربردی ارائه می دهند . همچنین روانشناسان می توانند به عنوان دستیار یک روانشناس متخصص بالینی و روان پزشک کار خود را ادامه دهند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

برای آگاهی از موارد زیر با آویژه در تماس باشید

بیشتر بخوانید: شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج نیز تمام گرایش های مقطع کارشناسی پوشش می دهد . البته برای پیگیری از آخرین تغییرات در این مورد می توانید به دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد مراجعه کنید یا مستقیما از واحد آموزشی دانشگاه بپرسید . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج در دوره فوق لیسانس هم ارائه می گردد و هر ساله دانشجویانی را در این رشته پرورش می دهد و طبق گفته های قبل راه قبول شدن ارشد بدون کنکور در این دانشگاه همانند دیگر دانشگاه ها استعداد درخشان می باشد .

یک نکته جالب

دانشگاه های آزاد تهران ، کرج و حتی دیگر واحد ها بر اساس متمم بخشنامه ای درباره پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون از بین فارق تحصیلان کارشناسی ارشد ، بر اساس شرایط خاصی که برای دانشجویان ارشد تعریف شده ، برای دوره دکتری بدون آزمون ورودی دکتری از بین نخبگان کارشناسی ارشد همان دانشگاه ، دانشجوی دوره دکتری می پذیرند .

بیشتر بخوانید:  شرایط ثبت نام پذیرش دانشجو بدون کنکور

شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای دوره های مختلف فرق می کند . شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل یک شهریه ثابت می باشد که برای ثبت نام هر ترم باید پرداخته شود ، و یک شهریه متغیر که بر اساس تعداد واحد های نظری و عملی که در هر ترم دانشجو انتخاب می کند تعیین می گردد .

یک مثال

شهریه ثابت و متغیر دانشگاه هر ساله دستخوش تغییراتی می شود و معموا مقداری به آن ها اضافه می گردد ، اما به عنوان مثال می توان به این یک مورد اشاره کرد که برای دوره کارشناسی رشته های علوم انسانی که شامل روانشانسی هم می شود در سال ۹۷-۹۸ شهریه ثابت هر ترم چیزی بین ۴۹۰-۵۲۰ هزار تومان بود و شهریه متغیر هر واحد درسی تغریبا ۳۵-۳۸ هزار تومان بوده است . توصیه ما به داوطلبان عزیز این می باشد که از مشاوره تحصیلی مشاوران مرکز مشاوره آویژه استفاده کنند . در این صورت آنها جزئیات کاملی در خصوص پذیرش دانشگاه بدون کنکور و گرایش های هر رشته در این دانشگاه ها ، شرایط ورود به هر مقطع دانشگاه آزاد بدون آزمون ، شهریه های رشته ها و دوره های مختلف بدست خواهند آورد .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژهبرای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

 

برای مشاوره در زمینه ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژهاز طریق تلفن ثابتروانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهرا

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Comment

Name *

Email *

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.


Notify me of followup comments via e-mail

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی 97 – 98

در این مقاله راهنمایی از ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور ( بدون آزمون ) دانشگاه آزاد تهران مرکزی 97 – 98 در اختیارتان قرار می گیرد .

برای مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی 97 – 98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهرا

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیلدرصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

 

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در ادامه این مقاله نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان تهران مرکزی و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام در مقاله های ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 صرفا برای رشته های غیر پزشکی بوده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد تهران مرکزی و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند و علاقه مندان به پذیرش در این رشته های می بایست در ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 97 شرکت کرده و درصورت کسب تراز قبولی دانشگاه آزاد و موفقیت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 مجاز به تحصیل شوند . در این مقاله شرایط ثبت نام و لیست رشته محل های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی 97 را در اختیارتان قرار داده ایم .

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت باآزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد تهران مرکزی پذیرش می شوند ، از محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای در واحد تهران مرکزی دقت لازم را در و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . تاثیر معدل برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی صفر بوده و می توان گفت شما به راحتی می توانید با هر معدلی تنها با داشتن مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام ، مشغول به تحصیل در دانشگاه آزاد تهران مرکزی شوید . در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی پیدا نکردید ، می توانید به و و با و و یا  مراجعه نمایید .

دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کاردانی پیوسته در واحد تهران مرکزی ، در سال تحصیلی 97 – 98 پذیرش به صورت بدون کنکور نخواهد داشت .

دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کاردانی ناپیوسته در واحد تهران مرکزی ، در سال تحصیلی 97 – 98 پذیرش به صورت بدون کنکور نخواهد داشت .

دانشگاه آزاد تهران مرکزی در رشته های زیر در مقطع کارشناسی پیوسته در سال تحصیلی 97 – 98 بدون کنکور دانشجو پذیرش می کند :

 

آنچه در جدول بالا در اختیارتان قرار گرفت بخشی از رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد تهران مرکزی می باشد . برای مشاهده  واحد تهران مرکزی در سال تحصیلی 97 – 98 می توانید روی  تهران مرکزی کلیک کنید . 

 

رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد تهران مرکزی در سال تحصیلی 97 – 98 که به صورت بدون کنکور در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد ، عبارت اند از :

 

لازم به ذکر است شما می توانند در صورت عدم موفقیت در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی ، ثبت نام خود را به کارشناسان مرکز هیوا به وسیله مشاوره تحصیلی تلفنی ، بسپارید .

 

برای مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکزی 97 – 98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

سلام . می تونین بدون شرکت در کنکور در بعضی از دانشگاه ها در رشته مورد نظرتون تحصیل کنین .

سلام . در مقطع کارشناسی در رشته روانشناسی بالینی پذیرش صورت نمی گیره ، باید در  رشته روانشناسی تحصیل کنین .

سلام . می تونین در پذیرش بدون کنکور رشته حسابداری در دانشگاه آزاد و سایر دانشگاه ها شرکت کنین .

سلام . می تونین در رشته آموزش و پرورش ابتدایی در دانشگاه آزاد ادامه تحصیل بدین .

سلام . در صورتی که مدرک کاردانی دارین ، می تونین درمقطع کارشناسی ناپیوسته تحصیل کنین در این صورت بهتره در رشته ای مرتبط با رشته کاردانی تحصیل کنین .

سلام . در حال حاضر زمان دقیق ثبت نام پذیرش بدون کنکور مهر ماه 99 دانشگاه آزاد مشخص نیست ، ثبت نام به صورت اینترنتی هستش .

سلام . می تونین در پذیرش بدون کنکور مهر ماه 99 شرکت کنین .

سلام . می تونین در بعضی از واحدهای دانشگاهی در رشته روانشناسی بدون شرکت در کنکور تحصیل کنین .

سلام . تحصیل در رشته آموزش ابتدایی در دانشگاه آزاد تضمین شغلی برای شما ایجاد نمی کنه .

سلام . در رشته / محل مورد نظر شما بدون کنکور پذیرش صورت می گیره .


روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهرا

تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان هیوا از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند . همچنین ساکنان استان تهران می توانند از طریق شماره اختصاصی 9092305880 نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

برخی از مخاطبان هیوا به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی هیوا استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره هیوا را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان هیوا در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره هیوا و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

مرکز مشاوره هیوا امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.

کانال مرکز مشاوره تحصیلی هیوا                    کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس                کانال اطلاع رسانی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید.
همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید.
سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.


بالا

تماس از کل کشور: ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ – تماس از تهران: ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل


راهنمای آزمون دکتریDownloads-icon


راهنمای آزمون دکتریDownloads-icon


دفترچه سوالات آزمون نمونه دولتی دهم 99 چهارمحال و بختیاریDownloads-icon


دفترچه سوالات پایه دوازدهم ریاضی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه سوالات پیش دانشگاهی انسانی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه سوالات پیش دانشگاهی تجربی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


دفترچه سوالات پیش دانشگاهی ریاضی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب 97 – 98

در این مقاله راهنمایی از ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور ( بدون آزمون ) دانشگاه آزاد تهران جنوب 97 – 98 در اختیارتان قرار می گیرد .

برای مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب 97 – 98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهرا

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیلدرصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

 

 

دانشگاه آزاد در سال های اخیر توانسته است بوسیله پذیرش بدون کنکور در اکثر رشته محل هایش ، علاقه مندان زیادی را به ثبت نام دانشگاه آزاد ترغیب نماید . دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب در مهر و بهمن 97 – 98 در رشته هایی که در ادامه این مقاله نام برده شده است در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد . داوطلبانی که از ساکنان تهران جنوب و مناطق اطراف آن هستند و قصد تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب را دارند می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب 97 – 98 و شرایط و ضوابط ثبت نام در مقاله های ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 صرفا برای رشته های غیر پزشکی بوده و رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، علوم تغذیه و بهداشت نه در دانشگاه آزاد تهران جنوب و نه در هیچ کدام از واحد های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور ندارند و علاقه مندان به پذیرش در این رشته های می بایست در ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 97 شرکت کرده و درصورت کسب تراز قبولی دانشگاه آزاد و موفقیت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 مجاز به تحصیل شوند . در این مقاله شرایط ثبت نام و لیست رشته محل های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب 97 را در اختیارتان قرار داده ایم .

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب تنها در نحوه ورود به دانشگاه با داوطلبانی که بصورت باآزمون وارد این دانشگاه می شوند ، تفاوت دارند . همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد تهران جنوب پذیرش می شوند ، از محروم خواهند بود به همین دلیل است که توصیه می کنیم تا برای در واحد تهران جنوب دقت لازم را در و واحد دانشگاهی خود داشته باشید . تاثیر معدل برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب صفر بوده و می توان گفت شما به راحتی می توانید با هر معدلی تنها با داشتن مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام ، مشغول به تحصیل در دانشگاه آزاد تهران جنوب شوید . در صورتی که رشته مورد علاقه خود را در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب پیدا نکردید ، می توانید به و و با و و یا  مراجعه نمایید .

دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کاردانی پیوسته در واحد تهران جنوب ، در سال تحصیلی 97 – 98 پذیرش به صورت بدون کنکور نخواهد داشت .

دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کاردانی ناپیوسته در واحد تهران جنوب ، در سال تحصیلی 97 – 98 پذیرش به صورت بدون کنکور نخواهد داشت .

دانشگاه آزاد تهران جنوب در رشته های زیر در مقطع کارشناسی پیوسته در سال تحصیلی 97 – 98 بدون کنکور دانشجو پذیرش می کند :

 

آنچه در جدول بالا در اختیارتان قرار گرفت بخشی از رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد تهران جنوب می باشد . برای مشاهده  واحد تهران جنوب در سال تحصیلی 97 – 98 می توانید روی  تهران جنوب کلیک کنید . 

 

رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد تهران جنوب در سال تحصیلی 97 – 98 که به صورت بدون کنکور در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد ، عبارت اند از :

 

 

لازم به ذکر است شما می توانند در صورت عدم موفقیت در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب ، ثبت نام خود را به کارشناسان مرکز هیوا به وسیله مشاوره تحصیلی تلفنی ، بسپارید .

 

برای مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب 97 – 98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل


تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان هیوا از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند . همچنین ساکنان استان تهران می توانند از طریق شماره اختصاصی 9092305880 نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

برخی از مخاطبان هیوا به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی هیوا استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره هیوا را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان هیوا در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره هیوا و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

مرکز مشاوره هیوا امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.

کانال مرکز مشاوره تحصیلی هیوا                    کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس                کانال اطلاع رسانی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید.
همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید.
سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.


بالا

تماس از کل کشور: ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ – تماس از تهران: ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل


رشته های ازمون استخدامی بخش خصوصیDownloads-icon


دفترچه سوالات پایه دوازدهم انسانی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجشDownloads-icon


دفترچه سوالات پایه دوازدهم تجربی آزمون جامع نوبت چهارم سازمان سنجش Downloads-icon


کلید آزمون نمونه دولتی دهم 99 اردبیلDownloads-icon


دفترچه سوالات آزمون نمونه دولتی دهم 99 اردبیلDownloads-icon


راهنمای آزمون دکتریDownloads-icon


راهنمای آزمون دکتریDownloads-icon

نشانی:

تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان ایرانشهر شمالی، شماره ۲۲۳، ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب

پست الکترونیکی:

webmaster@azad.ac.ir

تلفن:

۳۰-۸۸۸۳۰۸۲۶(۲۱-۰۰۹۸)

دورنگار:

۸۸۸۳۰۸۳۱(۲۱-۰۰۹۸)
روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهرا

کد پستی:

۱۵۸۴۷۱۵۴۱۴

تماس از تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

شماره تماس از تلفن ثابت سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

صفحه اصلی / بدون کنکور / آیا رشته روانشناسی بدون کنکور دارد

بدون کنکور, بدون کنکور دانشگاه آزاد, بدون کنکور دانشگاه پیام نور, بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی, بدون کنکور دانشگاه مجازی, بدون کنکور غیر انتفاعی

ارسال دیدگاه
1,113 بازدید روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهرا

جهت مشاوره در زمینه آیا رشته روانشناسی بدون کنکور دارد

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

در این صفحه از پاسخ این سوال که آیا رشته روانشناسی بدون کنکور دارد ، مطلع می شوید، همچنین اطلاعات مفیدی درمورد شرایط ثبت نام بدون کنکور روانشناسی و معرفی رشته روانشناسی بدست می آورید. رشته روانشناسی از رشته های گروه علوم انسانی است و دارای چندین گرایش روان شناسی عمومی ، بالینی و صنعتی و سازمانی و… است. در حال حاضر دانشگاه های متعددی نظیر دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد، غیرانتفاعی و علمی کاربردی و پردیس بین الملل دانشگاه های دولتی دارای ثبت نام بدون کنکور روانشناسی می باشند.

علاقمندان به تحصیل بدون کنکور رشته روانشناسی می توانند برای ثبت نام بدون کنکور روانشناسی با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند، کارشناسان مراحل ثبت نام بدون کنکور روانشناسی در تمام دانشگاه های دارای پذیرش بدون کنکور را برای متقاضیان انجام خواهند داد.

دانشگاه هایی که دارای ثبت نام بدون کنکور می باشند معمولا در دو نوبت مهر و بهمن ماه پذیرش دانشجو دارند. زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور از سوی سازمان سنجش اعلام می شود. همانطور که در بالا ذکر کردیم، پذیرش بدون کنکور در کد رشته محل های روانشناسی دور دوره های روزانه ،شبانه ،مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ، و اغلب دانشگاه ها و موسسات غیر انتفاعی و واحد های آموزشی پیام نور، غیرانتفاعی و علمی کاربردی و پردیس بین الملل دانشگاه های دولتی ، پردیس بین الملل کیش، دارای ثبت نام بدون کنکور روانشناسی صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می باشند. البته دانشگاه آزاد شرط معدل را نیز حذف کرده است. برای ثبت نام بدون کنکور رشته روانشناسی ، تمامی فارغ التحصیلان گروه های ریاضی، تجربی، انسانی و هنر با دارا بودن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی می توانند اقدام نمایند.

گرایش های رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی شامل:

گرایش های رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری شامل:

 

ثبت نام بدون کنکور در اغلب دانشگاه های دارای پذیرش بدون کنکور ، در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می شود.

 ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97

ثبت نام بدون کنکور پیام نور بهمن ۹۷

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 97-98

 ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 97

این دانشگاه دارای پذیرش بدون کنکور رشته روانشناسی می باشد، با دارا بودن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور می توانید به صورت اینترنتی و حضوری جهت ثبت نام بدون کنکور اقدام نمایید.

علاقمندان به تحصیل بدون کنکور رشته روانشناسی می توانند جهت مشاوره تحصیلی انتخاب مناسب ترین دانشگاه دارای رشته روانشناسی بدون کنکور با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند، کارشناسان راهنمای شما خواهند بود و مراحل ثبت نام بدون کنکور روانشناسی را برای متقاضیان انجام خواهند داد.

مطالب مرتبط:

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور بهمن 97

جهت مشاوره در زمینه آیا رشته روانشناسی بدون کنکور دارد

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

برچسبرشته روانشناسی بدون کنکور تهران روانشناسی بدون کنکور روانشناسی بدون کنکور پیام نور روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد روانشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی روانشناسی پردیس بین الملل کیش گرایش های رشته روانشناسی

1 هفته قبل

2 هفته قبل

2 هفته قبل

3 هفته قبل

16 می, 2020

12 می, 2020

روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهرا

طرح ترمیم معدل کنکور سراسری 99 برای تمام فارغ التحصیلان که مدرک دیپلم را در …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

صدای مشاوران با بهره گیری از بهترین و متخصص ترین مشاوران ، آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی و حضوری در زمینه های انتخاب رشته تحصیلی در مقاطع پایه ، انتخاب رشته کنکور سراسری ، ارشد ، دکتری و برنامه ریزی تحصیلی کنکور و… می باشد. در صورت لزوم به شما پیشنهاد میکنیم تمامی سوالات خود در زمینه های مذکور را با مشاوران ما در میان بگذارید.مشاوران ما هرروزه از ساعت ۸ الی ۲۴ آماده پاسخگویی به شما عزیزان از سراسر ایران میباشند. در همین راستا شما قادر به به ارتباط با مشاوران ما خواهید بود.

تماس از تلفن ثابت: ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

صدای مشاوران یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد.

این وبسایت به هیچ ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی از جمله سنجش ، دانشگاه آزاد و… وابستگی ندارد.

تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود.

لازم به ذکر است
صدای مشاوران هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای بازنشر شده ندارد.

آموزشگاه شریفیار

با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای

روانشناسی بدون کنکور در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد بدون کنکور در دانشگاه های مختلف بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

شرایط پذیرش در روانشناسی بدون کنکور تفاوت چندانی با سایر رشته‌های تحصیلی ندارد. در صورت تمایل مطلب زیر را مطالعه کنید:

همه چیز درباره ثبت‌نام بدون کنکور

روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهرا

شما از هر رشته‌ای می‌توانید برای رشته روانشناسی ثبت‌نام کنید. حداقل مدرک مورد نیاز برای ورود به مقطع کارشناسی، مدرک پیش‌دانشگاهی است.

در ورود بدون کنکور به دانشگاه، ملاک سنجش و پذیرش معدل داوطلب و رشته تحصیلی دیپلم اوست؛ اگر رشته دیپلم شما علوم انسانی، معارف اسلامی، ریاضی و یا تجربی باشد معدلتان برای پذیرش در روانشناسی بدون کنکور اثر صددرصدی خواهد داشت و اگر رشته دیپلمتان به‌جز این موارد باشد، معدل شما با ضریب ۴۱/۲ اعمال خواهد شد.

برای ثبت‌نام روانشناسی بدون کنکور در کلیه دانشگاه‌های سراسری اعم از روزانه و شبانه، غیرانتفاعی، مجازی و پیام نور باید «دفترچه ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری» را از وب‌سایت سازمان سنجش کشور دریافت کنید. این دفترچه در مردادماه منتشر می‌شود.

دانشگاه آزاد نیز در مقطع کارشناسی پیوسته برای روانشناسی بدون کنکور پذیرش دارد.

البته دانشگاه آزاد برای هر مقطع تحصیلی یک دفترچه راهنمای جداگانه منتشر می‌کند. شما باید برای ثبت‌نام روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد به وب‌سایت دانشگاه آزاد مراجعه کرده و «دفترچه راهنمای ثبت‌نام دوزه کارشناسی پیوسته بر اساس سوابق تحصیلی» را دریافت نمایید.

مهلت ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه‌های مختلف را می‌توانید از لینک داده شده مشاهده نمایید.

از آنجا که دانشگاه علمی کاربردی یک دانشگاه بدون کنکور است، بسیار از داوطلبان ورود به دانشگاه که قصد دارند بدون کنکور ثبت‌نام کنند به سراغ این دانشگاه می‌روند.

متأسفانه در دانشگاه علمی کاربردی رشته روانشناسی تدریس نمی‌شود؛ اما علاقه‌مندان می‌توانند در کارگاه‌ها، همایش‌ها و دوره‌های آموزشی که این دانشگاه پیرامون موضوعات روانشناسی برگزار می‌کند شرکت کنند. برای اطلاع از این دوره‌ها به وب‌سایت دانشگاه علمی کاربردی مراجعه نمایید.

درصورتی‌که علاقه‌مند به ثبت‌نام در کارشناسی ارشد روانشناسی بدون کنکور باشید، سه راه پیش رو دارید:

فراگیر پیام نور برای کارشناسی ارشد رشته‌های روانشناسی اسلامی گرایش روانشناسی مثبت‌گرا، روانشناسی بالینی، روانشناسی بالینی کودک و نوجوان، روانشناسی تربیتی، روانشناسی عمومی، روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی پذیرش دارد.

برای ثبت‌نام باید دفترچه راهنمای ثبت‌نام را از سایت سازمان سنجش، بخش «فراگیر پیام نور» دریافت نمایید. در دفترچه راهنما لیست دروس امتحانی هر رشته آمده است. شما باید دروس مشخص‌شده را که درواقع به‌منزله دروس ترم اول روانشناسی ارشد هستند مطالعه کرده و در آزمون آن شرکت نمایید. در صورت پذیرش می‌توانید تحصیلات خود را در این رشته از ترم دوم ادامه دهید.

در مطلب ثبت‌نام فراگیر پیام نور در مورد نحوه تحصیل و ثبت‌نام در فراگیر پیام نور به‌طور کامل توضیح داده‌شده است.

کارشناسی ارشد برخی رشته‌ها از جمله روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی در مراکز بین‌المللی پیام نور از دانشجویان به‌صورت بدون کنکور ثبت‌نام می‌کنند.

ثبت‌نام این مراکز در شهریورماه بوده و از طریق وب‌سایت http://iscreg.pnu.ac.ir/  انجام می‌شود.

اطلاعات بیشتر در مورد ثبت‌نام مراکز بین‌المللی پیام نور را از صفحه «ثبت‌نام بدون کنکور مراکز بین‌الملل دانشگاه پیام نور» مطالعه کنید.

برخی پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌های دولتی در برخی رشته‌های کارشناسی ارشد بدون کنکور پذیرش دارند.

برای ثبت‌نام در پردیس‌های خودگردان باید از طریق وب‌سایت دانشگاه مدنظر پیش‌ ثبت‌نام انجام دهید تا در زمان مناسب با شما تماس بگیرند.

فهرست پردیس‌های خودگردان را از صفحه «رشته‌های پردیس بدون کنکور» ببینید.

اگر این رشته را برای ادامه تحصیلاتتان انتخاب کنید می‌توانید تا مقطع دکتری به تحصیلات خود ادامه بدهید. در مقطع دکتری این رشته، خود، به رشته‌های جداگانه‌ای تقسیم می‌شود که عبارت‌اند از روانشناسی، روانشناسی تربیتی، روانشناسی مدرسه، روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، روانشناسی بالینی، روانشناسی سلامت، خانواده و سلامت جنسی، روانشناسی صنعتی و سازمانی، مشاوره، سنجش و اندازه‌گیری.

فقط دانشگاه‌های سراسری و آزاد در مقطع دکتری پذیرش بدون کنکور دارند و آن نیز مختص دانشجویان استعدادهای درخشان است که شرایط آن در مطلب شرایط دکتری بدون کنکور توضیح داده شده است.

در مطلب «دکترای روانشناسی» در مورد سوالات مصاحبه، منابع کنکور و واحدهای هر یک از گرایش‌ها به تفصیل صحبت شده.

شاید عده‌ای به تفاوت بین رشته‌های روان‌پزشکی و روانشناسی توجه نکنند.

لازم است بدانید برای ورود به رشته روان‌پزشکی باید اول مدرک پزشکی عمومی را اخذ کنید و سپس امتحان تخصص بدهید و رشته روان‌پزشکی را به‌عنوان تخصص خود انتخاب کنید.

روان‌پزشک می‌تواند بعد از تشخیص مشکل بیمار برای او دارو تجویز کند.

برای ورود به رشته روانشناسی بعد از گذراندن دوره پیش‌دانشگاهی در رشته روانشناسی در دانشگاه به ادامه تحصیل می‌پردازید.

روانشناس اجازه تجویز دارو ندارد و از طریق گفتگو و ارائه راه‌حل‌های رفتاری به حل مشکلات مراجعینش کمک می‌کند.

سلام بنده لیسانس ریاضی کاربردی دارم و حدودا ۱۰ مشغول به کار در زمینه کودک بودم ، می‌خوام ارشد روانشناسی کودک بخونم ، لطفاً راهنمایی بفرمایید

وقت بخیر ، من که دیپلم کاردانی گرافیک و کامپیوتر دارم نمیتونم روانشناسی بخونم ؟ ممنون

سلام من دیپلم کامپیوتر دارم.اگر بخوام ادامه تحصیل بدم و رشته روانشناسی بخونم،چطور باید اقدام کنم.ممنون میشم راهنماییم کنیم.۱۰سال میشه که ترک تحصیل کردم،خونه دارهستم.مراحلی که باید طی کنم رو نمیدونم اصلا چطور هست.میشه راهنماییم کنین؟؟؟

سلام.دقيقأمن هم همين شرايط دارم.بايد مدرك پيش دانشگاهي بگيريد وبعد از اون ثبت نام كنيد

سلام میخواستم کارشناسی بدون کنکور و چون شاغل هستم غیر حضوری ثبت نام کنم چطور کجا از چه راه اقدام کنم

سلام میخوام واسه ارشد دانشگاه ازاد بخونم ایا میشه بدون کنکور هم شرکت کرد؟

چه خوب! یعنی من اگر بخوام ارشد روانشناسی بخونم فقط باید از طریق پیام نور اقدام کنم و نمی تونم دانشگاه دولتی بخونم؟ درسته؟ به خصوص که ارشد مهندسی دارم.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.موارد ضروری مشخص شده اند. *

متن دیدگاه *

روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهرا

نام *

ایمیل*

Solve : * 23 + 12 =

با پر کردن فرم زیر، سفارش خود را ثبت نمائید.

روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهرا
روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهرا
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *