کارشناسی ارشد پیام نور رشته روانشناسی

 
helpkade
کارشناسی ارشد پیام نور رشته روانشناسی
کارشناسی ارشد پیام نور رشته روانشناسی

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

مرکز مشاوره باخه – مشاوره تحصیلی | مشاوره آموزشی | مشاوره تلفنی

رشته روانشناسی یکی از رشته‌های پر متقاضی و جزء برترین رشته‌ها در علوم انسانی است . به همین علت علاقه‌مندان زیادی در کارشناسی ارشد روانشناسی بدون کنکور پیام نور هر ساله ثبت‌نام می‌کنند.کارشناسی ارشد پیام نور رشته روانشناسی

روانشناسی با انسان و فرآیندهای ذهنی پیچیده‌ی انسان سروکار دارد. افراد، تفکرات و فرآیندهای ذهنی منحصر به فردی را دارند و به دلیل پیچیدگی انسان و شرایط ذهنی متفاوت هر شخص، تحقیقات در زمینه‌ی علم روان‌شناسی از حدود ۱۵۰ سال پیش شروع و تا به امروز ادامه داشته است زیرا تفکرات و ذهنیت‌های افراد روزانه دستخوش تغییرات بسیاری می‌شود. رشته روانشناسی هیچ گونه حد و مرزی نداشته و پیوسته اطلاعات جدید و بسیاری از این رشته پرکابرد کشف می شود.

یک روانشناس باید دارای مهارت حل مسئله و برخورد منطقی با مسائل را داشته باشد، فارغ التحصیلان رشته روانشناسی می توانند پس از فارغ التحصیلی و کسب مهارت‌های لازم در مراکز دولتی همچون:بهزیستی،زندان‌ها، آموزش و پرورش،نیروی انتظامی، شهرداری، کانون اصلاح و ترییت و . .

همچنین علاوه بر موارد گفته شده افراد می‌توانند در بخش‏‌های خصوصی مانند: مراکز مشاوره،مهدهای کودک،مراکز آموزشی و تربیتی و… مشغول به کار شوند.

ضمناً در صورتی که افراد در دو مقطع تحصیلی در یک رشته مشابه (برای مثال هر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته روان‌شناسی) تحصیل نمایند، می‌توانند در سازمان نظام روان‌شناسی جمهوری اسلامی ایران عضو شده و پس از طی مراحل لازم مجوز تأسیس کلینیک‌های خصوصی و مراکز مشاوره را کسب کنند.

افراد پس از اتمام دوره‎‌ی کارشناسی می توانند در گرایش‌های زیر و برحسب علاقه و مهارت‌های خود یکی از گرایش‌ها را انتخاب کنند. لازم به ذکر است این گرایش ها با گرایش های ارشد روانشناسی بدون کنکور پیام نور متفاوت است.

دارندگان مدرک کارشناسی رشته روانشناسی و یا رشته‌های غیرمرتبط می‌توانند در آزمون مقطع کارشناسی ارشد روان‌شناسی شرکت کنند، البته داوطلبان رشته‌های غیرمرتبط توجه فرمایند که مسیر دشوارتری را نسبت به افراد با رشته‌های مرتبط باید سپری کنند.

داوطلبان کارشناسی ارشد روانشناسی پس از فارغ‌التحصیلی در مقطع کارشناسی برحسب علاقه می‌توانند برای ادامه تحصیل در این رشته در آزمون سراسری مجموعه روان‌شناسی ثبت‌نام و پس از مطالعه‌ی منابع و مباحث لازم در آزمون شرکت نمایند و پس از قبولی در هر یک از ۸ گرایش گفته شده انتخاب رشته نمایند،

افراد در صورت عدم قبولی در دانشگاه سراسری می‌توانند بدون آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی (ویژه استعداد درخشان)، پردیس کیش و ارس، در برخی گرایش‏‌های رشته روان‌شناسی که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت و با دارا بودن برخی شرایط و ضوابط عمومی و خصوصی ثبت‌نام نمایند.

ضمناً یکی از راه‌های آسان جهت قبولی در ارشد رشته روان‌شناسی طرح فراگیر پیام نور است. در صورتی با کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ، که بدون کنکور میباشد، آشنا نیستید. یا رشته‌های آن را نمیشناسید پیشنهاد می‌شود مقاله همه چیز درباره کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را مطالعه کنید.

دانشگاه پیام نور هرساله اقدام به جذب دانشجویان از دو طریق کنکور کارشناسی ارشد و طرح فراگیر پیام نور می‌نماید، علاقه‌مندان به تحصیل در مقطع کارشناسی‌ارشد می‌توانند جهت ثبت‌نام در دوره‌ی دانش‌پذیری طرح فراگیر پیام‌نور در زمان مقرر و با مطالعه ضوابط و شرایط لازم اقدام نمایند.

ضمناً توجه فرمایید، تحصیل در مقطع ارشد رشته ی روانشناسی در طرح فراگیر پیام‌نور احتیاجی به داشتن مدرک مرتبط با این رشته ندارد.

مراقب مؤسسات با عنوان کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور باشید! متولی دوره فراگیر کارشناسی ارشد پیام‌نور سازمان سنجش و آموزش کشور می‌باشد.


و…

معافیت تحصیلی به داوطلبان دانش‌پذیر اقا در طرح فراگیر ارشد بدون کنکور پیام نور تعلق نخواهد گرفت.

دوره‌ی دانش‌پذیری به مرحله‌ ای از طرح فراگیر پیام‌نور گفته می‌شود که هیچ‌گونه کلاسی برای داوطلبان تشکیل نشده و افراد باید منابع و مباحث مربوطه را به صورت خودخوان مطالعه کرده تا برای آزمون دانش‌پذیری آماده شوند.

یکی از روش‌هایی که دانشگاه پیام‌ نور اقدام به جذب دانشجویان می‌کند طرح فراگیر پیام نور است، در این طرح افراد پس از ثبت‌نام و انتخاب رشته و در صورت کسب نمره ی قبولی تبدیل به دانشجوی رسمی رشته مربوطه می‌شوند و می‎‌توانند از شرایط و خدماتی که برای دانشجویان رسمی است بهره گیرند، ضمناً پیش از کسب نمره‌ی قبولی به افرادی که شرایط ورود به این دوره‌ها را داشته و صرفاً در موعد مقرر ثبت‌نام کرده‌اند، دانش‌پذیر می‌گویند. در دوره‌ی دانش‌پذیری احتیاجی به پرداخت شهریه ثابت و متغیر نیست.

همانطور که در مطالب قبلی گفته شد برای اینکه افراد از دانش‌پذیر به دانشجوی رسمی تبدیل گردند می‌بایست منابع و مباحث دروس مربوطه را مطالعه کرده و در آزمونی که با عنوان دانش‌پذیری شناخته می‌شود شرکت نمایند و در صورت کسب نمره‌ی قبولی به عنوان دانشجوی رسمی دانشگاه شناخته می‎شوند. ضمناً دروسی که داوطلبان جهت قبولی در آزمون دانش‌پذیری مطالعه می‌کنند، در صورت قبولی، جزء واحدهای اخذ شده مقطع ارشد محسوب می‌شود.

ویژگی مهم سوالات آزمون دانش‌پذیری، تستی بودن و نداشتن نمره منفی است.

شرط قبولی در آزمون فراگیر ارشد روانشناسی بدون کنکور پیام نور

دانشگاه پیام نور نسبت به تمامی دانشگاه‌های شهریه پرداز قیمت مناسبی دارد و از لحاظ اقتصادی، مقرون به صرفه ترین دانشگاه حهت تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد می‌باشد. شهریه مقطع کارشناسی ارشد فراگیر روانشناسی بدون کنکور پیام نور هر ترم براساس دروس اخذ شده (نظری یا عملی) نزدیک به ۲ میلیون تومان است که برای ارشد رشته‌ی روانشناسی بدون کنکور پیام نور نیز همین مقدار است.

پیشنهاد میکنیم جهت اطلاع از شهریه دقیق  دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد مقاله ما را در این زمینه مطالعه کنید .

داوطلبانی که تمایل ادامه تحصیل در کارشناسی ارشد روانشناسی بدون کنکور پیام نور را دارند میتوانند از طریق سامانه سازمان سنجش  در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی در این دوره ثبت نام کنند.

مراقب مؤسسات با عنوان کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور باشید! متولی دوره فراگیر کارشناسی ارشد پیام‌نور سازمان سنجش و آموزش کشور می‌باشد .

طرح فراگیر پیام نور در برخی گرایش‌‌‌های رشته روان‌شناسی از قبیل:

اقدام به جذب دانشجویان داوطلب ‌می‌نمایند.

برحسب گرایش‌های انتخابی هر داوطلب، دروس مربوطه متفاوت است، برخی از دروس این رشته‌ها:

مطالعه منابع بالا زمان بر بوده و نیاز به وقت زیاد دارد . پس پیشنهاد میکنیم منابع کارشناسی ارشد روانشناسی فراگیر پیام‌ نور را تهیه و سریعتر مطالعه خود را شروع کنید .

ثبت نام ارشد روانشناسی بدون کنکور پیام نور فقط یک بار در سال برگزار می‌شود، بازه حدودی ثبت نام معمولا هر ساله اواخر مهر ماه می‌باشد. آزمون دوره دانش‌پذیری نیز معمولا اواخر آذر یا اوایل دی ماه برگزار می‌شود. همچنین داوطلبان باید جهت دریافت کارت ورود به جلسه یک هفته قبل از آزمون دانش‌پذیری از طریق سامانه سنجش اقدام نمایند.

زمان دقیق ثبت نام آزمون دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور از تاریخ ۲۹ مهر ماه شروع شده و تاریخ ۸ آبان ماه ادامه دارد.

مراحل ثبت‌نام کارشناسی ارشد روانشناسی بدون کنکور پیام نور به شرح زیر است:

۱ -مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: sanjesh.org
۲ -دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام از پایگاه اینترنتی سازمان مذکور
۳ -آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت نام
۴ -با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام منحصراً بصورت اینترنتی انجام میگیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارتهـای بـانکی عضـو شبکه شتاب هر یک از بانکهای جمهوری اسلامی ایران در داخل یا خارج از کشور که پرداخت الکترونیکی آنها فعال میباشد با مراجعـه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ ۸۰۰۰۰۰ ریال به عنوان وجه ثبت نام شرکت در آزمون، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

شما می‌توانید جهت اطلاعات بیشتر با مشاوران، مرکز مشاوره باخه در ارتباط باشید و از مزایای مشاوره تلفنی باخه استفاده نمایید .کارشناسی ارشد پیام نور رشته روانشناسی

{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”ثبت نام کنکور ارشد فراگیر “,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”زمان برگزاری آزمون فراگیر ئیام نور در اوایل بهمن ماه”}}]}

پست قبلی

لیست رشته‌ های ارشد فراگیر پیام‌ نور واحد روانسر

پست بعدی

منابع ارشد فراگیر پیام نور مدیریت امور شهری ۹۹

کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی بدون کنکور پیام نور ۹۸

کارشناسی ارشد علوم دامی بدون کنکور پیام نور ۹۸

کارشناسی ارشد زبان فارسی بدون کنکور پیام نور ۹۸

کارشناسی ارشد پژوهش هنر بدون کنکور پیام نور ۹۸

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

تماس از خطوط ثابت کل کشور:

۷۰۷۰۷۰۱۲-۰۲۱

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

شروع کردن یک فعالیت تحصیلی و آکادمیک، یک فعالیت اقتصادی، طی کردن یک مسیر حقوقی،انتخاب بهترین مشاور برای راهنمایی در رسیدن به یک هدف مصداق های کلی از یک انتخاب اند…
همه و همه ی ما برای یک هدف تلاش می کنیم:ساختن یک خاطره خوب از یک انتخاب درست برای شما.
اگر به دنبال افرادی می گردید که علاوه بر تخصص و تجربه و تعهد ،صادقانه ترین و بهترین مسیر را به شما نشان دهند
باخه ، احتمالا بهترین گزینه برای شماست باخه، خاطره خوب انتخاب

ایران مشاوره ۴۳۴ نظرها

دانشگاه پیام نور از دانشگاه های وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری است. در رابطه با دوره های فراگیر ارشد دانشگاه پیام نور لازم است به اطلاعتان برسانیم که داوطلبان این امکان را خواهند داشت تا در دوره های فراگیر ارشد بدون در نظر گرفتن رشته تحصیلی خود در مقطع کارشناسی ، به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بپردازند. ضمن اینکه متقاضیان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد می بایست منابع مربوط به دوره کارشناسی را مطالعه کنند، برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور داوطلبان باید دروس ترم اول مقطع کارشناسی ارشد را به عنوان منابع آزمون مورد مطالعه قرار دهند. ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور یک مرتبه در سال انجام می شود و نحوه ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش می باشد.کارشناسی ارشد پیام نور رشته روانشناسی

ثبت نام در رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ، اواخر مهر ماه و از طریق سایت سنجش انجام می گیرد.

رشته هایی که در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تحت عنوان فراگیر ارائه می شود ، شامل گروه های آموزشی علوم انسانی ، فنی مهندسی ، علوم پایه و … می باشد و همانطور که در ابتدای مطلب ذکر شد ، داوطلب هیچ گونه محدودیتی برای ثبت نام رشته ی مورد علاقه خود حتی در صورت مغایر بودن با نوع مدرک کارشناسی ، نخواهد داشت.

می توانید برای اطلاع از اینکه رشته های فوق در کدام واحد های دانشگاهی ارائه شده است ، دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از سایت سنجش دانلود کنید. در ضمن ظرفیت هر یک از کد رشته محل ها نیز در این دفترچه قید شده است.

نام دروس دوره دانش پذیری هر یک از رشته های تحصیلی به همراه منابع درسی هر یک از دروس (فارسی و انگلیسی)، نام مؤلف و ناشر و سایر توضیحات در دفترچه راهنمای ثبت نام درج شده است.

خیر. دارندگان مدرک کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته رسمی و بالاتر و یا دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی (به شرط فارغ التحصـیلی تا 30 بهمن 98) می توانند بدون توجه به نوع رشته تحصیلی کارشناسی خود در یک رشته گرایش از رشته هـای امتحـانی (بـه جـز رشـته هـای مهندسی معماری و طراحی شهری) ثبت نام نمایند.

خیر. با توجه به دفترچه راهنمای ثبت نام ، در مرکز اهواز روانشناسی اسلامی گرایش مثبت گرا در مرکز اهواز ارائه شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاارشد فراگیر رشته های بدون کنکور پیام نور

2 روز پیش

3 روز پیش

1 هفته پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام خسته نباشید ایا ارشد علوم تربیتی و گرایش های علوم تربیتی به صورت فراگیر در پیام نور وجود دارد؟؟ و اینکه ایا میتونم همزمان در دانشگاه دولتی و پیام نور ارشد بخونم ؟؟

باسلام، مطابق با دفترچه ی راهنمای پذیرش دوره های فراگیر (ارشد) سال ۱۳۹۸، رشته ی علوم تربیتی در دوره های فراگیر ارائه نشده است، و همچنین با توجه به شرایط مندرج در دفترچه ی راهنمای ثبت نام، تحصیل همزمان در مقطع کارشناسی ارشد وجود ندارد.

آیا با داشتن مدرک ارشد فراگیر پیام نور میشه در دوره دکترای دانشگاه آزاد و یا دولتی روزانه شرکت کرد؟

با سلام و درود. با توجه به شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری سال ۱۳۹۹، محدودیتی نسبت به دانشگاه های مقطع کارشناسی ارشد وجود ندارد.

سلام وقت بخیر . من هنگام ثبت نام کنکور ارشد ازمون پیام نور رو ثبت نام نکردم . رشتمم شیمی هستش . میخواستم بدونم میتونم در ازمون شرکت کنم یا بدون کنکور مقطع ارشد ثبت نام کنم یا نه ؟

با سلام، شرایط تحصیل در دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد به دو صورت می باشد، یکی از طریق آزمون سراسری کارشناسی ارشد و دیگری ثبت نام از طریق دوره های فراگیر پیام نور، در صورتی که شما قصد شرکت در دوره های فراگیر پیام نور را دارید می توانید ثبت نام خود را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در زمان مشخص شده انجام دهید.

سلام میخواستم بدونم که مقطع ارشد در دانشگاه پیام نور غیر حضوریه یا نیاز به حضور در کلاس هست؟واینکه میشه ارشد پیام نور رو در کنار یک رشته همزمان در دانشگاه سراسری خوند یا نه؟

با سلام و درود. برگزاری کلاس ها در دانشگاه پیام نور، به صورت نیمه حضوری می باشد و تحصیل همزمان در مقطع ارشد امکان پذیر نیست.

سلام خسته نباشید، من کارشناسی بهداشت حرفه ای دارم میخواستم ببینم برای ارشد بخوام ژنتیک بخونم امکانش هست؟!

با سلام، مطابق با قوانین وزارت علوم، چنانچه تمایل به نام نویسی در رشته مذکور در مقطع کارشناسی ارشد (وزارت علوم) را داشته باشید منعی از این بابت برای شما وجود ندارد، لذا می توانید درصورتی که در آزمون فراگیر پیام نور رشته ژنتیک ارائه شود در آزمون ثبت نام کنید و پس از قبولی به ادامه تحصیل بپردازید.

سلام آیا رشته فلسفه و حکمت اسلامی واحد شهر ری مقطع ارشد بدون کنکور است

با سلام ، مطابق با دفترچه راهنمای پذیرش دوره های فراگیر تحصیلات تکمیلی(نوبت بیستم) ، رشته مذکور در دانشگاه پیام نور واحد ری به صورت فراگیر ارائه می شود.لازم به ذکر است امکان تغییر مراکز مجری در سالهای آتی وجود دارد.

سلام اگر کسی از ثبت نام فراگیر پیام نور جا بمونه چطوری میتونه شرکت کنه واسه فراگیر پیام نور ارشد خواهشا راهنمایی ام کنید گیر افتادم

با سلام ، چنانچه شما تمایل به نام نویسی در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را داشته باشید ، می بایست در دوره بعدی آزمون(نوبت بیست و یکم) شرکت کنید.

با سلام امسال ارشد فراگیر پذیرش رشته آموزش ابتدایی یا علوم تربیتی رو داره یانه؟؟؟؟ با تشکرکارشناسی ارشد پیام نور رشته روانشناسی

با سلام , با توجه به دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور , پذیرشی از مجموعه علوم تربیتی در سال ۱۳۹۸ انجام نگرفته است . شما می توانید برای دریافت اطلاعات تکمیلی شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را مطالعه نمایید .

دفترچه ی انتخاب رشته ی فراگیر پیام نور ۹۸ کی میاد ؟؟؟

سلام با توجه به زمان ثبت نام در سال های گذشته , ثبت نام مقطع کارشناسی ارشد در دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور معمولا در اواخر آبان ماه انجام می گردد و زمان برگزاری آزمون در آذر ماه می باشد . پیشنهاد می شود جهت اطلاع از زمان ثبت نام عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد باشید .

سلام رشته ارشد آموزش ابتدایی جزو رشته های بدون کنکور پیام نور است؟؟

سلام , مطابق دفترچه راهنمای پذیرش دوره های فراگیر کارشناسی ارشد مربوط به سال ۱۳۹۷ , برای رشته آموزش ابتدائی ,در هیچ یک از دانشگاه های پیام نور , جذبی انجام نشده است . منتظر انتشار دفترچه امسال باشید .

اگه در کلاسهای حضوری شرکت کنیم و امتحانهارو با نمرات بالای۱۴ قبول بشیم چند درصد احتمال داره که پذیرش بشیم در رشته حسابداری تهران؟

سلام کارشناس رشته الهیات هستم میتونم کارشناسی ارشد رو روانشناسی عمومی ادامه بدم در ضمن رشته روانشناسی عمومی یا روانشناسی تربیتی بدون کنکوره یا خیر

سلام روزتون بخیر. من کارشناسی صنایع دارم و الان میخوام ارشد فراگیر رشته مدیریت دولتی بخونم. برای آزمون استخدامی میخوام امتحان بدم ،میخوام بدونم اگه رشته کارشناسی و ارشد یکی نباشه مشمول شرایط اونا میشم یا نه؟ و اینکه مدرک فراگیر با حالت حضوری و کنکوری ، چه فرقی دارن؟

سلام. ایا اهواز ارشد روانشناسی داره یانه؟؟؟ وزمان ثبت نام کی هست؟

باسلام و وقت بخیر رشته روان شناسی بالینی فراگیر فقط تهرانه؟هزینش چنده؟

با سلام , مطابق با دفترچه راهنمای پذیرش دوره های فراگیر کارشناسی ارشد ( نوبت نوزدهم ) , رشته روان شناسی بالینی فقط در مرکز تهران جنوب با ۲۰ نفر ظرفیت ارائه شده است. که شهریه هر ترم تحصیلی ( ثابت و متغیر ) حدود ۲.۵۰۰.۰۰۰ الی ۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان می باشد. شما جهت اطلاع از زمان انتشار دفترچه ثبت نام سال ۱۳۹۸ می توانید به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مراجعه نمایید .

سلام .برای رشته جغرافیا گرایش توسعه روستایی، واحدهای عملی وجود داره مثل آموزش جهت یابی GIS این دروس حتما باید حضوری باشد یا میتوان به روش الکترونیکی خواند؟چون برای من امکان حضور برای واحدهای عملی نیست.ممنون.

سلام گرایش بالینی خانواده یا کودک و نوجوان میخواستم ثبت نام کنم. لیسانس روان شناسی دارم. چطور باید اقدام کنم؟

سلام من کارشناساری حسابداری هستم برای ارشد میتونم معماری بخونم؟

سلام آیا دانشگاه پیام نور اهواز برای ارشد فراگیر از زیر شاخه های مهندسی کامپیوتر نیز پذیرش دارد ؟ اگر دارد چه رشته هایی ؟

سلام آیا کلاسهای پیام نور فراگیر کاملا غیرحضوری هستند؟

سلام

رشته‌ی سینما و یا رشته‌ی ارتباط تصویری بدون کنکور تو دانشگاه پیام نور، فراگیر پیام نور و علمی کاربردی تو کدوم مناطق تهران، کرج و یا شهریار ارائه میشه؟

سلام دوستی مدرک کارشناسی در گروه هنر و معماری از پیام نور دارند . و در حال حاضر برای ارشد قصد دارن گروه انسانی ( رشته جغرافیا ) ادامه بدن …..چطور هست امکان هست یا خیر ؟ با توجه به رشته مقطع کارشناسی در قبولی سراسری پیام نور و فراگیر پیام نور برای رشته جغرافیا امکانش هست یا خیر ؟ تشکر

سلام وقت بخیر . دوستی مدرک کارشناسی در گروه هنر و معماری از پیام نور دارند . و در حال حاضر برای ارشد قصد دارن گروه انسانی ( رشته جغرافیا ) ادامه بدن …..چطور هست امکان هست یا خیر ؟ با توجه به رشته مقطع کارشناسی در قبولی سراسری پیام نور و فراگیر پیام نور برای رشته جغرافیا امکانش هست یا خیر ؟ تشکر

سلام برای فوق لیسانس چه رشته های بدون کنکور هست.تشکر

باسلام آیا دانشگاه دزفول دانشجو برای رشته شیمی جذب میکنه؟

سلام من میتوانم قبل از تمام شدن لیسانسم(دوسال)برای ارشد ثبت نام کنم و ترشدم رو هم بگیرم(ارشد های بدون آزمون)؟خودم تواناییش رو دارم.ینی همزمان ارشد و کارشناسی رو باهم بگیرم؟مدرک ثبت نام چی میخوان برا ارشد؟(مثلا ریز نمرات نمیخوان)ارشد هم غیر حضوری داره که بگیرم ؟

سلام من در با کنکور ارشد در رشته ی فناوری اطلاعات قبول شدم ولی میخوام یه رشته ی دیگه بخونم آیا امکانش هست فراگیر رشته ی خودم رو تغییر بدم؟

با سلام و عرض ادب بنده ارشد ریاضی هستم ۱_ آیا میتوانم ارشد روانشناسی بالینی بدون کنکور شرکت کنم ؟ ۲ _ آیا در کرج دانشگاهی وجود دترد که این رشته را داشته باشد؟

در ضمن شهر محل سکونتم رامسره …واسه امتحان میتونم برم پیام نور رامسر امتحان بدم؟؟؟؟

با سلام خدمت شما رشته کارشناسیم مهندسی بهداشت محیطه میخواستم ارشد مهندسی عمران محیط زیست که فقط تو واحد شیراز ارائه میشه شرکت کنم ولی با توجه به اینکه شاغلم امکان حضور تو‌کلاسارو ندارم…ممنون میشم راهنماییم کنیین….

سلام. در مقطع کارشناسی مترجمی زبان خوندم و معدلم ۱۷.۵ هستش می تونم بدون کنکور ارشد همین رشترو ثبت نام کنم؟

میخواستم بدونم فراگیر پیام نور ارشد بدون کنکور هم هست چون خیلی تبلیغ میشه و مهندسی صنایع ارشد ترمی چقدر هست ممنون

سلام وقت بخیر ، فارغ التحصیل کارشناسی مدیریت صنعتی هستم ، با توجه به بازار کار ، از بین رشته علوم اقتصادی ( توسعه اقتصادی و برنامه ریزی ) و مدیریت mba ، کدام رشته را ادامه بدم ؟

با سلام و وقت بخیر… از طریق دانشگاه فراگیر پیام نور در صورت معدل بالا در مقطع کارشناسی ارشد ..میشه واسه دکترا بورسیه شد؟

سلام. من میخام ارشد صنایع بخونم تو فراگیر. ولی متاسفانه فهمیدم فقط تهران داره این رشته رو. خیلی برام مهمه قبول شم. الان به نظرتون قبولی با این ضرفیت کم که فقط یه شهر داره خیلی سخته. آخه متاسفانه رشته خودمم نیست. من فوق یه رشته دیگه از دانشگاه دولتی روزانه دارم.

سلام من ۸سال پیش مدرک کارشناسی حقوق درپیلم نور گرفتم الانم دوباره دارم در پیام نور کارشناسی علوم تربیتی ترم ۴میهونم ایا میتونم همزمان با کارشناسیم فراگیر هم شرکت کنم؟ومنابع ازمون فراگیر به روز میشن یامال ۹۷هستش؟

سلام دانشگاه کارشناسی ارشد شیمی معدنی کجای تهران میشه؟

سلام.برای آزمون فراگیر کسب حدنصاب نمره فقط لازمه یا مث کنکور باید رتبه خوب داشته باشیم؟

سلام. پیام نور ارشد رشته ی معماری هم دارد ؟؟؟ شرایط ثبت نام برای رشته ی معماری چه جوریه؟

سلام ،رشته کارشناسیم مدیریت بازرگانى بوده،براى ارشد میخوام روانشناسى بالینى بخونم،کنکور ارشد دانشگاه هاى پیام نور با کنکور دانشگاه هاى سراسرى یکى هستن؟کدوم دانشگاه هاى پیام نور تهران روانشناسى بالینى دارن و حدودا چه رتبه اى نیازه؟

سلام میخواستم بپرسم آزمون که آذره پس کلاسا دیگه از کی شروع میشه؟؟

سلام رشته روانشناسی بالینی بدون کنکور کارشناسی ارشد چه دانشگاههایی در تهران دتنشجو می گیره

با سلام مطابق با دفترچه ی راهنمای ثبت نام فراگیر ارشد پیام نور سال ۱۳۹۷ , رشته ی روان شناسی بالینی در دانشگاه تهران جنوب , ارائه شده است.

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

.alink img{
max-width:100% !important;
width:auto !important;
height:auto !important
}
@media (max-width:1008px){
.noresp{ display:none !important}
}
.alink h2{ font-family: IranianSansB;
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 15px;}
.alink h3{ font-family: IranianSansB;
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);}
.alink p{ line-height:27px}
.alink a{ font-size:15px}
.shoar{background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px; line-height:32px;
color: rgb(58, 109, 151);}
.end{border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;}
.slo{
font-size:50px;
font-family:yekan;
margin-left:20px;

}
.slo2{
font-size:50px;
font-family:yekan;
position:relative;
top:33px ;
margin-right:20px;
}
.mytable tr td { border:1px solid #ccc;}
.mytable tr:nth-child(even) {background: #ED7D31; color:white}
.mytable tr:nth-child(even) td { color:white !important}
.mytable tr:nth-child(odd) {background: #FFF}
.mytable tr:first {background:#EBFC87}
.mytable li:nth-child(5n+3) {font-weight: bold}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {margin-bottom: 1px; }

.alink span{ font-size:17px !important; font-weight:normal !important;}
.alink strong{ font-weight:normal !important}
.alink b{ font-weight:normal !important}
.alink p { line-height:40px !important}
.alink ul li { line-height:40px !important}
.alink ol li { line-height:40px !important}
.alink h2 { font-size:20px !important}
.alink h3 { font-size:19px !important}

در این مقاله منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور روانشناسی بالینی سال تحصیلی 96 – 97 را در اختیار داوطلبان قرار می دهیم . کارشناسی ارشد پیام نور رشته روانشناسی

برای مشاوره منابع کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور روانشناسی بالینی 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

 

 

 

لازم است بدانید متقاضیان کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت آمادگی و شرکت در آزمون می بایست دروس ترم اول رشته امتحانی مورد علاقه خود را مطالعه نمایند . داوطلب در این مرحله به عنوان دانش پذیر تلقی شده و در صورت کسب رتبه قبولی در اعلام نتایج ارشد فراگیر پیام نور مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل در دانشگاه خواهد بود . سازمان سنجش هر ساله لیست رشته های ارشد فراگیر پیام نور را به همراه منابع آزمون منتشر نموده و در اختیار داوطلبان قرار می دهد . بنابراین داوطلب پس از انتخاب رشته مورد علاقه خود به مطالعه منابع مربوط به آن که در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 درج شده ، می پردازد . یکی از این رشته ها که در گروه آزمایشی علوم انسانی قرار می گیرد رشته روانشناسی بالینی است .  از این رو داوطلبانی که واجد شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 بوده و در زمان ثبت نام ، رشته روانشناسی بالینی را به عنوان رشته امتحانی خود انتخاب می کنند ، می بایست برای موفقیت در آزمون ، منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور روانشناسی بالینی 97 را مطالعه نمایند . در ادامه دروس امتحانی و منابع این رشته را در اختیار داوطلبان قرار می دهیم .

متقاضیانی که در زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 رشته روانشناسی بالینی را به عنوان رشته امتحانی مورد علاقه خود انتخاب می کنند ، می بایست برای آمادگی آزمون دروس دوره دانش پذیری ( دروس ترم اول ) این رشته را مطالعه نمایند . تعداد واحدهای دروس امتحانی هر رشته در آزمون فراگیر ارشد پیام نور متفاوت بوده و بین 6 تا 10 واحد متغیر می باشد . بر اساس جداول منتشر شده در دفترچه ثبت نام سال گذشته ، متقاضیان کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در کنکور فراگیر پیام نور می بایست به سواالات مربوط به 8 واحد درسی از دروس دوره ارشد این رشته پاسخ دهند . نام دروس امتحانی کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در این آزمون به شرح زیر می باشد :

 

تعداد واحد و دروس امتحانی فوق الذکر بر اساس دفترچه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور سال گذشته می باشد . از این رو به متقاضیان توصیه می کنیم با مطالعه دفترچه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 97 از آخرین تغییرات منابع این رشته مطلع شوند .

در جدول زیر منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی فراگیر پیام نور بهمن 96 ارائه شده است . این جدول منابع دروس امتحانی رشته روانشناسی بالینی را به همراه نام مولف و نام ناشر هر منبع معرفی می کند . با توجه به این که ممکن است این منابع با تغییراتی همراه باشند ، به داوطلبان توصیه می کنیم پس از انتشار دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 آن را به دقت مطالعه نمایند .


 

با توجه به این که دارندگان مدارک کارشناسی و بالاتر بدون توجه به عنوان رشته تحصیلی خود مجاز به ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 رشته روانشناسی بالینی می باشند ، با مطالعه منابع مذکور فرصت مناسبی خواهند یافت تا در صورت تمایل تحصیلات خود را در این رشته ادامه دهند . البته لازم به ذکر است شرکت در ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 نیز می تواند پلی برای تحصیل در مقطع ارشد روانشناسی بالینی باشد .
اگر شما نیز جزو علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته روانشناسی بالینی در این مقطع می باشید می توانید علاقه مندی خود را با تکمیل فرم ثبت نام موجود در سایت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 اعلام کنید . توجه داشته باشید شرکت در این آزمون نیازمند اطلاعات لازم در خصوص نحوه ثبت نام می باشد که بدین منظور مطالعه مقالات زیر را به داوطلبان توصیه می کنیم .ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 97

زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 97

شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 97

سایت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 97

نحوه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 97

مدارک ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 97

هزینه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 97

تمدید مهلت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 97

متقاضیان سایر رشته های امتحانی نیز می توانند با مطالعه مقاله منابع کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور با دروس امتحانی و منابع رشته مورد علاقه خود آشنا شوند .
کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا با برنامه ریزی دقیق و حساب شده آماده خدمت رسانی به داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا شما را در نحوه مطالعه منابع کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 یاری می نمایند .

برای مشاوره منابع کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور روانشناسی بالینی 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

سلام . در صورتی که در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور پذیرفته شین ولی نمره دروس آزمون تون کمتر از 12 باشه باید مجددا دروس مورد نظر رو در دانشگاه بگذرونین .


دسترسی سریع

کارشناسی ارشد پیام نور رشته روانشناسی

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

در صورتی که تمایل دارید از گروه انسانی در رشته روانشناسی بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مشغول به تحصیل شوید ، در ادامه با منابع و چارت درسی و شرایط آن آشنا شوید . جهت مشاوره در خصوص این رشته یا این دانشگاه با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ تماس بگیرید .

یکی از رشته های پر طرفداری که بسیار متقاضی در دانشگاه های سراسری و آزاد دارد مجموعه روان شناسی می باشد، که باید از طریق کنکور سراسری وارد شوند، قطعا ظرفیت محدود و نیز کتاب های بسیار شانس ورود به این رشته را در این دانشگاه کم می کند، افرادی که خواستار ادامه تحصیل در رشته روانشناسی در مقطع ارشد می باشند یکی از راه های ورود ان دانشگاه فراگیر پیام نور می باشد .کارشناسی ارشد پیام نور رشته روانشناسی

 

جهت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور کلیک نمایید

 

مجموعه روانشناسی گرایش های زیر را دارند :

فردی که داوطلب این گرایش ها می باشد ، باید چهار درس را مطالعه کند و سپس در یک آزمون شرکت کنند، حداقل نمره قبولی این ازمون برای هر درس ۱۲ و نیز معدل فرد باد بالای ۱۴ باشد تا بتواند شرط لازم برای قبولی دراین گرایش ها پیدا کند،

بر خلاف دانشگاه سراسری یا آزاد که بعد از آزمون فرد انتخاب شهر و گرایش می کند در این آزمون فرد قبل امتحان گرایش و شهر خود را انتخاب می کند.

 

علاقمندان به تحصیل در دوره های فراگیر در صورت داشتن شرایط زیر، میتوانند به عنوان داوطلب مقطع کارشناسی ارشد در یک کـد رشـته امتحـانی ثبت نام و حداکثر در ۲۰  کدرشته محل از دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور متقاضی ادامه تحصیل شوند.

الف) شرایط عمومی :

 

توضیح: مصادیق عناد شامل:

 

۳- عدم احراز فساد اخلاقی.

 

۴- برخورداری از توانایی جسمی متناسب با رشته انتخابی

 

ب) مدارک تحصیلی مورد پذیرش برای ثبت نام در آزمون

دارندگان مدارک کارشناسی پیوسته و یا ناپیوسته رسمی و بالاتر مورد تأیید وزارت و یا دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی (به شرط فارغ التحصـیلی تا تاریخ ۱۳۹۷/۱۱/۳۰) می توانند بدون توجه به نوع رشته تحصیلی کارشناسی خویش در یک رشته گرایش از رشته هـای امتحـانی ثبت نام نمایند.

اگر می خواهید منابع رشته روانشناسی بالینی را در کنکور ۹۷ دنبال کنید ، اینجا کلیک کنید

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید:

تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸

در صورتی که نیاز به مشاوره در خصوص رشته های دانشگاهی و یا شرایط دانشگاه های فراگیر پیام نور و … می توانید از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب بدون پیش شماره و کد از تلفن ثابت با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ تماس حاصل فرمایید .

کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور – رشته روانشناسی بدون کنکور

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور – رشته روانشناسی بدون کنکور

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های دانشگاهی هنر

منابع کارشناسی ارشد و دکتری رشته روانشناسی

منابع کارشناسی ارشد و دکتری رشته حسابداری

کارشناسی ارشد پیام نور رشته روانشناسی

متشکرم

سازمان سنجش در پاسخ به ایمیل جهت شرکت در فراگیر پاسخ مثبت دادند و من امروز متن پرشده و کپی کارت ملی رو فاکس کردم کی تماس می گیرند؟

سلام وقت بخیر

باید زمان ایمیل و نامه شما توسط کارشناسان ما مورد بررسی قرار گیرد، لطفا جهت راهنمایی بیشتر از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یاصفر از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ تماس حاصل فرمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

مشاوره تلفنی با تلفن ثابت و بدون پیش شماره

9099072068 از سراسر ایران


avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91022688 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

تماس از ساعت 8 الی 24        9099071611

 

منو

پرتال مشاوره دانشگاه پیام نور با هدف ارائه خدمات مشاوره جهت ثبت نام در دانشگاه پیام نور و همچنین دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه تاسیس شده است شما عزیزان می توانید با ارتباط با مشاوران ما از خدمات مشاوره ما استفاده فرمایید.کارشناسی ارشد پیام نور رشته روانشناسی

تلفن تماس: 9099071611

 

مشاوره جهت ثبت نام و انتخاب رشته

 

ثبت نام کنکور دانشگاه پیام نور

 

نرم افزار رایگان انتخاب رشته

 

ثبت نام کنکور دانشگاه پیام نور

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

 

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

 

ثبت نام دکتری دانشگاه پیام نور

 

لیست رشته های دانشگاه پیام نور

 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

 

اخبار انتخاب رشته دانشگاه پیام نور

 

اعلام نتایج دانشگاه پیام نور

کارشناسی ارشد پیام نور رشته روانشناسی

 

نمونه کارنامه های قبولی دانشگاه پیام نور

 

معرفی واحدهای دانشگاه پیام نور

 

درصدهای مورد نیاز برای قبولی دانشگاه پیام نور

 

  نرم افزار رایگان انتخاب رشته دانشگاه پیام نور

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلیه حقوق سایت محفوظ می باشد.

 

تماس از ساعت 8 الی 24        9099071611

 

منو

دانشگاه پیام نور مشهد در دو نوبت مهر و بهمن اقدام به پذیرش دانشجو می کند. دانشگاه پیام نور مشهد تحت نظارت وزارت علوم بوده و دانشجویان به دو صورت با آزمون و بدون آزمون می توانند در این دانشگاه پذیرش شوند. در صورت داشتن سوال در رابطه با نحوه ثبت نام فراگیر پیام نور و چگونه وارد کردن رشته ها و میزان حق انتخاب رشتهکارشناسی ارشد پیام نور رشته روانشناسی

و دانشگاه هایی که رشته مورد نظر خود را می خواهید و اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور ارشد پیام نور مشهد 97 -98 می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید و از شرایط تحصیل ارشد فراگیر پیام نور مشهد اطلاع یابید. 

 

 

 

سامانه صدای مشاور تحصیلی

می توانید جهت مشاوره دانشگاه پیام نور با تلفن ثابت و بدون کد در سراسر

کشور باشماره 9099071611 تماس بگیرید.

تماس همه روزه از ساعت 8 تا 12 شب

حتی روزهای تعطیل

 

 

 

 

آیا می دانید هزینه تحصیل ارشد پیام‌نور مشهد چقدر است؟

آیا می دانید شرایط دریافت مرخصی پیام نور چیست؟

آیا از ظرفیت پذیرش دانشگاه پیام نور مشهد اطلاع دارید؟

آیا می دانید شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 97 چگونه است؟

آیا از نحوه انتخاب رشته ارشد پیام‌نور اطلاع دارید؟

آیا می دانید شرایط تغییر رشته در دانشگاه پیام نور مشهد چیست؟

 

 

 

 

 

 

 

آب و هوا شناسی گرايش آب و هوا شناسی شهریآب و هوا شناسی گرايش آب و هوا شناسی كاربردیآب و هوا شناسي گرايش تغييرات آب و هوايي اقليميآسيب شناسي ورزشي و حركات اصلاحي گرايش حركات اصلاحيآموزش زبان انگليسيآموزش زبان فارسيآموزش زبان فارسي به غير فارسي زبانانآموزش و بهسازي منابع انسانياخلاق كاربرديالهيات و معارف اسلامي اديان و عرفانالهيات و معارف اسلامي علوم قرآن و حديثالهيات و معارف اسلامي فقه و مباني حقوق اسلاميالهيات و معارف اسلامي فقه و مباني حقوق اسلاميالهيات و معارف اسلامي گرايش تاريخ و تمدن ملل اسلاميبرنامه ريزي آمايش سرزمينبرنامه ريزي درسيبرنامه ريزي رفاه اجتماعيتاريخ گرايش تاريخ اسلامتاريخ گرايش تاريخ ايران اسلاميتاريخ گرايش تاريخ تشيعتاريخ گرايش مطالعات آسياي مركزي و قفقازتاريخ و فلسفه آموزش و پرورش گرايش تعليم و تربيت اسلاميتحقيقات آموزشيتكنولوژي آموزشيجامعه شناسيجغرافيا و برنامه ريزي روستاييجغرافيا و برنامه ريزي شهريجغرافياي سياسي گرايش فضاي شهريجمعيت شناسيحسابداريحسابرسيحقوق بين المللحقوق جزا و جرم شناسيحقوق خصوصيحقوق دادرسي اداريرفتار حركتي گرايش رشد حركتيروان شناسي اسلامي گرايش روانشناسي مثب تگراروان شناسي بالينيروان شناسي باليني كودك و نوجوانروان شناسي تربيتيروان شناسي عموميروان شناسي و آموزش كودكان استثنايي (عقب مانده ذهني)روزنامه نگاريزبان شناسي همگانيزبان و ادبيات انگليسيزبان و ادبيات عربيزبان و ادبيات فارسيزبان و ادبيات فارسي گرايش آموزش زبان فارسيزبان و ادبيات فارسي گرايش ادبيات پايداريزبان و ادبيات فارسي گرايش ادبيات تطبيقيزبان و ادبيات فارسي گرايش ادبيات عامهزبان و ادبيات فارسي گرايش ادبيات كودك و نوجوانزبان و ادبيات فارسي گرايش ويرايش و نگارشژئومورفولوژي گرايش هيدروژئومورفولوژي در برنام هريزي محيطيعلم اطلاعات و دانش شناسي گرايش مديريت اطلاعاتعلم اطلاعات و دانش شناسي گرايش مديريت كتابخان ههاي ديجيتالعلم اطلاعات و دانش شناسي گرايش مطالعات كتابخانه هاي عموميعلم سنجيعلوم اقتصادي گرايش اقتصاد اسلاميعلوم اقتصادي گرايش اقتصاد انرژيعلوم اقتصادي گرايش اقتصاد و تجارت الكترونيكعلوم اقتصادي گرايش بانكداري اسلاميعلوم اقتصادي گرايش برنامه ريزي سيست مهاي اقتصاديعلوم اقتصادي گرايش توسعه اقتصادي و برنامه ريزيعلوم سياسيعلوم سياسي گرايش انديشه سياسي در اسلامفقه و حقوق خصوصيفلسفه دينفلسفه و حكمت اسلاميفلسفه و كلام اسلامي گرايش فلسفه اسلاميفلسفه و كلام اسلامي گرايش كلام اسلاميفيزيولوژي ورزشي گرايش فيزيولوژي فعاليت بدني و تندرستيفيزيولوژي ورزشي گرايش فيزيولوژي ورزشي كاربرديكارآفريني گرايش بين المللكارآفريني گرايش توسعهكارآفريني گرايش سازمانيكارآفريني گرايش فناوريكارآفريني گرايش كسب و كار الكترونيكيكارآفريني گرايش كسب و كار جديدكارآفريني گرايش گردشگريمترجمي زبان انگليسيمحيط زيست گرايش آموزش محيط زيستمديريت آموزشيمديريت امور شهريمديريت بازرگاني گرايش بازاريابيمديريت بازرگاني گرايش بازرگاني بين الملليمديريت بازرگاني گرايش بازرگاني داخليمديريت بازرگاني گرايش تجارت الكترونيكيمديريت بازرگاني گرايش كارآفرينيمديريت بازرگاني گرايش مديريت استراتژيكمديريت جهانگردي گرايش بازاريابي جهانگرديمديريت دولتي گرايش بودجه و ماليه عموميمديريت دولتي گرايش توسعه منابع انسانيمديريت دولتي گرايش خط مشي گذاري عموميمديريت دولتي گرايش طراحي سازما نهاي دولتيمديريت دولتي گرايش مديريت تحولمديريت دولتي گرايش مديريت پيشرفت و توسعه شهري و روستاييمديريت دولتي گرايش مديريت رفتار سازمانيمديريت رسانهمديريت سازمان هاي دولتي گرايش مالي و اقتصاديمديريت فناوري اطلاعات گرايش سيستم هاي اطلاعاتي پيشرفتهمديريت فناوري اطلاعات گرايش كسب و كار الكترونيكمديريت فناوري اطلاعات گرايش مديريت دانشمديريت فناوري اطلاعات گرايش مديريت منابع اطلاعاتيمديريت كسب و كار گرايش استراتژيمديريت كسب و كار گرايش بازاريابيمديريت كسب و كار گرايش رفتار سازماني و منابع انسانيمديريت كسب و كار گرايش سيستم هاي اطلاعاتي و فناوري اطلاعاتمديريت كسب و كار گرايش ماليمديريت منابع انساني گرايش مديريت منابع انساني اسلاميمديريت ورزشي گرايش مديريت اماكن و تأسيسات ورزشيمديريت ورزشي گرايش مديريت اوقات فراغت و ورز شهاي تفريحيمديريت ورزشي گرايش مديريت بازاريابي در ورزشمديريت ورزشي گرايش مديريت راهبردي در سازمان هاي ورزشيمديريت ورزشي گرايش مديريت رسانه هاي ورزشيمديريت ورزشي گرايش مديريت رويدادهاي ورزشيمشاوره گرايش مشاوره توانبخشيمشاوره گرايش مشاوره خانوادهمشاوره گرايش مشاوره شغليمشاوره گرايش مشاوره مدرسهمطالعات فرهنگينهج البلاغه گرايش اجتماعي، سياسي و حقوق عمومينهج البلاغه گرايش اخلاق و تربيت فردي و اجتماعينهج البلاغه گرايش اصول الدين و معارف علوي

 

 

آمار گرايش آمار رياضيآموزش رياضيرياضي كاربردي آناليز عدديرياضي كاربردي گرايش بهينه سازيرياضي محض گرايش آناليزرياضي محض گرايش جبررياضي محض گرايش هندسه (توپولوژي)زمين شناسي زمين ساخت (تكتونيك)زيست شناسي جانوري گرايش بيوسيستماتيكزيست شناسي جانوري گرايش سلولي و تكوينيزيست شناسي جانوري گرايش فيزيولوژيزيست شناسي سلولي و مولكولي گرايش بيوشيميزيست شناسي سلولي و مولكولي گرايش بيوفيزيكزيست شناسي سلولي و مولكولي گرايش ژنتيكزيست شناسي گياهي گرايش زيست شناسي سلولي و تكوينيزيست شناسي گياهي گرايش سيستماتيك و بوم شناسيزيست شناسي گياهي گرايش فيزيولوژيزيست فناوري گرايش ميكروبيژئوفيزيك گرايش زلزله شناسيشيمي گرايش شيمي آليشيمي گرايش شيمي تجزيهشيمي گرايش شيمي فيزيكشيمي گرايش شيمي معدنيعلوم زمين گرايش آب زمين شناسيعلوم زمين گرايش پترولوژيعلوم زمين گرايش چينه نگاري و ديرينه شناسيعلوم زمين گرايش رسوب شناسي و سنگ شناسي رسوبيعلوم زمين گرايش زمين شناسي اقتصاديعلوم زمين گرايش زمين شناسي زيست محيطيعلوم زمين گرايش زمين شيميفيتوشيميفيزيك گرايش اتمي و مولكوليفيزيك گرايش حالت جامدفيزيك گرايش ذرات بنيادي و نظريه ميدان هافيزيك گرايش فيزيك بنياديفيزيك گرايش فيزيك نجوميفيزيك گرايش هسته اي

 

 

مهندسي برق افزاره هاي ميكرو و نانو الكترونيكمهندسي برق مدارهاي مجتمع الكترونيكمهندسي شيمي پليمرمهندسي شيمي صنايع غذاييمهندسي شيمي محيط زيستمهندسي شيمي مدل سازي، شبيه سازي و كنترلمهندسي شيمي گرايش طراحي فرآيندمهندسي صنايع بهينه سازي سيستم هامهندسي صنايع سيستم هاي كلان اقتصادي و اجتماعيمهندسي صنايع مديريت مهندسيمهندسي عمران آب و ساز ههاي هيدروليكيمهندسي عمران راه و ترابريمهندسي عمران ژئوتكنيكمهندسي عمران سازهمهندسي عمران مهندسي محيط زيستمهندسي عمران مهندسي و مديريت ساختمهندسي فناوري اطلاعاتمهندسي كامپيوتر گرايش نرم افزارمهندسي كامپيوتر گرايش هوش مصنوعي و رباتيكزمهندسي مكانيك تبديل انرژيمهندسي مكانيك ساخت و توليدمهندسي مكانيك طراحي كاربرديمهندسي مواد شناسايي و انتخاب مواد مهندسي

 

 

کارشناسی ارشد پیام نور رشته روانشناسی

 

اقتصاد كشاورزي گرايش اقتصاد توليد و مديريت واحدهاي كشاورزياقتصاد كشاورزي گرايش سياست و توسعه كشاورزيتوسعه روستاييعلوم دامي گرايش تغذيه دامعلوم و مهندسي محيط زيست گرايش ارزيابي و آمايش سرزمينمهندسي مكانيزاسيون كشاورزي گرايش انرژي

 

 

پژوهش هنرطراحي شهريمهندسي معماري

 

   

  

میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مشهد 97-98 با سامانه صدای مشاور به شماره  9099071611  با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد تماس بگیرید.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید

تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611

تماس با خط همراه اول 99225595

پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل) 

 

 

کلیه حقوق سایت محفوظ می باشد.

 

این وب سایت هیچ گونه وابستگی به دانشگاه پیام نور ندارد. ثبت شده در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آیا کسی که کارشناسی علوم تربیتی دارد.ودر دس روانشناسی رشد.روش تحقیق.آمار.روانشناسی عمومی را پاس کرده باید دوباره در ارشد پاس کند؟

سلام. اگر جزو دروس رشتتون باشه بله، باید پاس کنین

باسلام لطفا دروس ترم اول روان شنلسی عمومی را اعلام نمایید البته بدای ارشد فراگیر میخوام متشکرمکارشناسی ارشد پیام نور رشته روانشناسی

سلام. به لیست وضعیت منابع رشته خودتون مراجعه کنین

با سلام واحترام چرا منابع دانشگاها از جمله ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه تهران با پیام نور کلی تفاوت داره ؟

سلام. در دانشگاه های دولتی اساتید منابعی رو مشخص می کنند و دانشجویان براساس همان منابع معرفی شده و گفته های استاد امتحان می دهند. اما در پیام نور منابع توسط سازمان مرکزی تعیین شده و برای همه دانشجویان یکسان است . خود کتاب منبع امتحان پایان ترم است و جزوه استاد نقش کمک کننده دارد. از این رو دانشگاه پیام نور منابعی که کاملتر و پیچیدگی کمتری داشته باشند را انتخاب می کند

کلیه حقوق این سایت متعلق به کتابخانه دیجیتالی پیام نور(PNUEB) میباشد.


دانلود لیست ارائه دروسDownloads-icon


دانلود وضعیت منابعDownloads-icon


Downloads-icon

پذیرش در دانشگاه های بدون آزمون در مقاطع مختلفی صورت می پذیرد. پذیرش در مقطع ارشد روانشناسی بدون کنکور  نیز در دانشگاه های مختلفی امکان پذیر است. رشته روانشناسی بدون کنکور علمی کاربردی شرایط پذیرش منحصر به فرد تری را نسبت به سایر دانشگاه های دیگر خواهد داشت. زمان ثبت نام در رشته روانشناسی بدون آزمون برای هر یک از این دانشگاه ها متفاوت خواهد بود. قطعا شهریه رشته روانشناسی کودک در دانشگاه علمی کاربردی در مقایسه با سایر دانشگاه های دیگر متفاوت می باشد. امکان پذیرش در روانشناسی بدون کنکور پیام نور برای رشته های غیر مرتبط نیز وجود دارد.

 

برای اطلاع از زمان و شرایط ثبت نام ارشد روانشناسی بدون کنکور ،دریافت راهنمای ثبت نام و مشاوره انتخاب رشته از سراسر کشور با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099072952 – تماس از سراسر کشور

9099072952 – تماس از استان تهران

کارشناسی ارشد پیام نور رشته روانشناسی

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

 

 

انجام ثبت نام برای تمامی داوطلبان به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه مربوط به هر یک از دانشگاه ها صورت می پذیرد. برای انجام ثبت نام ، ابتدا دفترچه ثبت نام را دانلود نموده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اطلاع از شرایط مورد نظر، می توانید در زمان تعیین شده برای انجام ثبت نام اقدام نمایید. لازم به ذکر است که انجام ثبت نام برای هر یک از دانشگاه ها، تنها در سامانه همان دانشگاه صورت می پذیرد و در زمان تعیین شده امکان پذیر خواهد بود.

برای انجام ثبت نام ارشد روانشناسی بدون کنکور در تمامی دانشگاه ها، لازم است برای خرید کارت اعتباری ثبت نام اقدام نمایید. خرید کارت اعتباری ثبت نام به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه های تعیین شده امکان پذیر است. برای دریافت شماره سریال، می توان از کارت های عضو شبکه شتاب و  همچنین رمز دوم اینترنتی استفاده نمود. پس از خرید، سامانه شماره سریالی در اختیار شما قرار خواهد داد که بهتر است آن را نزد خود تا زمان اعلام نتایج نگاه دارید.

ارائه مدارک مورد نیاز برای رشته روانشناسی بدون آزمون به صورت الکترونیک و در سایت سنجش و دانشگاه آزاد باید آپلود شود. حجم فایل های مورد نظر باید در اندازه مشخص و به صورت فایل اسکن شده و با حجم کم و همچنین وضوح تصویر مناسب باشد. برای برخی از دانشگاه ها ، انجام ثبت نام با مراجعه به سامانه سنجش و آموزش کشور امکان پذیر است و برخی از دانشگاه های دیگر در همان سامانه انجام پذیر است.

 

 

 

 

 

برای پذیرش در رشته روانشناسی بدون آزمون دانشگاه فراگیر پیام نور، نیازی به مرتبط بودن رشته کارشناسی با کارشناسی ارشد نخواهد بود. از جمله شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور این است که داوطلبان پس از انتخاب رشته می توانند یک ترم تحصیلی در مقطع ارشد روانشناسی بدون کنکور را بگذارنند و در صورتی که بتوانند پذیرفته شوند، می توانند برای ادامه تحصیل اقدام نمایید. برای ادامه تحصیل داوطلبان لازم است شهریه مربوط به ترم های تحصیلی را پرداخت نمایند.

شهریه دانشگاه فراگیر پیام نور برای ارشد روانشناسی بدون کنکور نسبت به سایر دوره های پیام نور قدری بالاتر می باشد. در صورتی که رشته کازشناسی شما غیر مرتبط به این رشته می باشد، لازم است واجدهای پیش نیاز را پشت سربگذارنید تا بتوانید در این دانشگاه ادامه تحصیل دهید. با توجه به اضافه شدن تعداد واحدهای دیگر ، قطعا شهریه این دانشگاه ها نیز بیشتر خواهد شد و ممکن است در صورت عدم قبولی شما در واحدهای ارائه شده، ترم دیگری نیز به شما افزوده شود.

 

 

در لیست رشته های کارشناسی ارشد علمی کاربردی  در حال حاضر ارشد روانشناسی بدون کنکور وجود ندارد. ممکن است دانشگاه علمی کاربردی در حال حاضر تصمیمی مبنی بر ارائه این رشته در این مقطع نداشته باشد اما در آینده نزدیک و در سال جاری تصمیم به اخذ دانشجو در این مقطع بگیرد. امکان پذیرش در مقطع کاردانی و کارشناسی برای تمامی داوطلبان وجود خواهد داشت . ظرفیت پذیرش در رشته های کاردانی و کارشناسی روانشناسی این دانشگاه بسیار مناسب بوده و امکان قبولی داوطلبان و متقاضیان بسیار بالا خواهد بود.

در صورتی که مایل به اطلاع از واحدهای دانشگاه علمی کاربردی دارای رشته روانشناسی می باشید، می توانید با مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید. همچنین با استفاده از این تماس، می توانید از امکان و یا عدم امکان رشته روانشناسی بدون کنکور علمی کاربردی کارشناسی ارشد 99 آگاه شوید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود.

 

دانشگاه آزاد نیز در برخی از واحدهای خود اقدام به پذیرش داوطلبان و متقاضیان در رشته بدون آزمون روانشناسی می نماید. با توجه به اینکه رشته روانشناسی شامل گرایش های مختلفی می باشد، برخی از واحدها دارای گرایش های مختلف این رشته می باشند. به همین دلیل به نسبت هر یک از دانشگاه ها، این موضوع می تواند متفاوت باشد. به طور معمول، پذیرش در رشته روانشناسی بالینی بدون کنکور با احتمال بسیار کمی امکان پذیر است زیرا تخصص در این رشته بسیار مهم است. اما  در صورت برخورداری داوطلب از معدل لازم، می توان بر اساس شرایط استعداد درخشان کارشناسی ارشد اقدام نمایید.

پذیرش در رشته روانشناسی بدون کنکور در دانشگاه آزاد برای تمامی مقطع کاردانی و کارشناسی در برخی از واحدهای این دانشگاه، با میزان تاثیر معدل صفر می باشد. به همین دلیل بدون نیاز به شرکت در آزمون می توانید به راحتی در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهید.

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با ارشد روانشناسی بدون کنکور ارائه نمایید. برای مشاوره انتخاب رشته روانشناسی بدون کنکور علمی کاربردی و همچنین اطلاع از شرایط پذیرش رشته روانشناسی بدون آزمون می توانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید. دریافت مشاوره قبولی در رابطه با رشته روانشناسی کودک در دانشگاه علمی کاربردی و همچنین سایر رشته های دیگر با شماره های پشتیبانی تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود.

 

مطالب مرتبط

شهریه پرستاری بدون کنکور

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران

ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر

کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی

تمامی دانشگاه های دولتی، پیام نور، علمی کاربردی، آزاد و دانشگاه پردیس خودگردان امکان پذیرش بدون کنکور را برای واجدین شرایط فراهم می نمایند.

 

کارشناسی ارشد پیام نور رشته روانشناسی

بسته به دانشگاه انتخابی شما این موضوع می تواند متفاوت باشد. برای برخی از دانشگاه ها، شرط معدل صفر در مظر گرفته می شود.

 

همزمان با فراخوان هر یک از دانشگاه ها می توانید برای انجام ثبت نام اقدام نمایید. برای دانشگاه های غیر دولتی به طور معمول پذیرش در زمان ترم مهر خواهد بود.

 

 

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

لینک مفید :

خدمات ساختمانی خوارزم سازه

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

خیلی از دوستان سوال می کنند که چه تفاوتی بین گرایشهای روانشناسی بالینی و عمومی هست؟ بازار کار در روانشناسی عمومی چه طوره؟ خیلی فرق میکنه اگر من روانشناسی عمومی خونده باشم؟ در این پست قصد داریم به این سوال شایع پاسخ دهیم.

* روان‌شناسی بالینی شاخه‌ای از روان‌شناسی است که به درک، پیش‌بینی و درمان نابهنجاری، ناتوانی و آشفتگی‌های شناختی، هیجانی، زیست‌شناختی، روان‌شناختی، اجتماعی و رفتاری کمک می‌کند (رزنیک، ۱۹۹۱). در حالیکه در روان شناسی عمومی جنبه نظری علم روان شناسی و مفاهیم بنیادی روان شناسی مثل یادگیری، حافظه، انگیزش و هیجان و احساس و ادراک مورد بررسی، مطالعه و پژوهش قرار می گیرند.

** در کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی، حوزه درمان مد نظر است. یعنی دوستانی که در حال تحصیل مقطع ارشد روانشناسی بالینی هستند، علاوه بر امار و روش تحقیق که لازمه هر رشته ایست، دروس مرتبط با ریشه یابی علل و درمان بیماری ها را می گذرانند؛ آسیب پیشرفته، ارزیابی و تشخیص و مداخله و درمان بیماری ها (با توجه به هر دانشگاه و اساتید، درمان متناسب با حوزه کاری اساتید ارائه می شود). در کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی، تمامی شاخه ها و نظریه ها به صورت بنیادی مورد بررسی قرار می گیرد. روانشناسی عمومی پیشرفته، رشد پیشرفته، آسیب پیشرفته، فیزیولوژی پیشرفته و آمار و روش تحقیق پیشرفته از جمله درس هایی است که در کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی به آن پرداخته می شود. یعنی گلچین بنیادی از مباحث و دروس دوره کارشناسی!

*** کارشناسی ارشد روان‌شناسی بالینی به عنوان روان‌شناس بالینی به کار روان درمانی در بیمارستان‌‌های روانی، کلینیک‌‌های روان‌شناسی، مراکز مشاوره و راهنمایی، سازمان بهزیستی و ادارات مربوطه به صورت فردی یا گروهی می پردازد. هدف کارشناس ارشد عمومی تعلیم پژوهشگر بوده اما در حال حاضر کارشناس ارشـد روان شناسی عمومی نیز ‌می‌تواند به کار درمان مشکلات خانوادگی، بین فردی، فردی، تحصیلی، شغلی، زناشویی و پژوهش‌‌‌های روان شناختی، خدمات روان شناسی در مراکز بهزیستی و بهداشت روانی بپردازد. گرچه می توان گفت بازار کار این دو شاخه از روان شناسی همپوشانی زیادی با یکدیگر دارد، اما پذیرش سازمان ها و دانشگاه ها برای کار، نسبت به روان شناسان بالینی بیشتر است. کلینیک های ترک اعتیاد، روان درمانی های فردی، زوجی و کودک، درمان های نوین نوروفیدبک و … از گستره کارهایی است که روان شناسان می توانند در آن فعالیت کنند.

** هم روان شناس بالینی و هم عمومی لازم است قبل از کار مشاوره از سازمان نظام روان شناسی و مشاوره ایران مجوز بگیرند. آندسته از دوستانی که کارشناسی نامرتبط دارند، برای مجوز از نظام لازم است پس از پایان دوره کارشناسی ارشد و گذراندن میزان کارورزی معین شده، امتحانی مبنی بر داشتن دانش لازم در این رشته را نیز بگذرانند.کارشناسی ارشد پیام نور رشته روانشناسی

اینکه شما روانشناسی عمومی را به جای روانشناسی بالینی انتخاب کنید می تواند چند دلیل داشته باشد. اول اینکه مشخصا قبولی گرایش عمومی راحت تر است و ظرفیت ها بیشتر. اگر برای شما تفاوت هایی که در بالا ذکر شد اهمیت چندانی ندارد و زمان زیادی هم برای مطالعه گرایش بالینی ندارید یا به هر دلیلی فکر می کنید که قبولی گرایش بالینی برای شما سخت تر است، بهتر است که روی گرایش عمومی سرمایه گذاری کنید. بعد از قبولی در گرایش عمومی اگر به کار بالینی علاقه داشتید خودتان با کارهای شخصی و تجارب بالینی این شکاف کار بالینی را پر می کنید، البته اگر واقعا این شکاف وجود داشته باشد!

موضوع دیگر اینکه برای برخی دوستان دانشگاهی که تحصیل می کنند اهمیت بیشتری از گرایش دارد. برای مثال گرایش عمومی دانشگاه تهران بهتر از گرایش بالینی یک شهرستان باشد. این یک تصمیم شخصی است که دلایل مختلفی دارد. به نظر من هم بودن در یک دانشگاه معتبرتر می تواند شما را با فضای جدید، اساتید جدید و گرایش های کاری جدید اشنا کند و از انجا که اغلب اساتید دو گرایش مشابه هستند از انها استفاده کنید. همچنین برای شرکت در کنکور دکتری ضریبی که به معدل شما داده خواهد شد بر حسب دانشگاه برتر بیشتر خواهد بود. با این حال همه اینها به این برمی گردد که شما تفاوت های فوق را پذیرفته باشید و به آنچه که در دانشگاه تدریس می شود قناعت نکنید. 

همچنین یک سوال شایع دیگر این است که هر دو درس روانشناسی عمومی و بالینی را بخوانیم و هر دو را پاسخ دهیم. بله این هم گزینه خوبی است اما یکی از شرایط مهم ان زمان است. شما اگر درس عمومی را به دروستان اضافه کنید نمی توانید از زمانی که برای باقی دروس و برای درس بالینی گذاشته اید کم کنید. فقط در صورتی این امکان وجود دارد که با عمومی هم مثل درسی مجزا برخورد کنید و تایم لازم را برای آن بگذارید. در صورتی که این زمان را نداشته باشید باید یکی از اینها را در اولویت بگذارید هم برای مطالعه هم برای سر جلسه که کدام یک اولویت دارد. نمی توانید هر دو را سطحی بخوانید. گرچه ممکن است حتی عمومی را نزنید و رتبه خوبی هم بیاورید. مثل من که اصلا عمومی نزدم و رتبه ۵۰ در این گرایش به دست امد. این البته به سال خاص شما بستگی دارد که باقی دروس به چه شکل تاثیر بگذارد. خوب در مقابل ۶ بالینی که روی آن سرمایه گذاری کرده بودم به چشم نیامد اما رتبه خوبی بود! بنابراین نظر شخصی من سرمایه گذاری روی یک درس است و هر دو فقط در صورتی که زمان کافی داشته باشید.

..:: تهیه و دانلود سوالات کارشناسی ارشد فراگیر تمام سال ها ::..

. عضویت در کانال تلگرام (کلیک) .


669 سوال


728 پاسخ


220 دیدگاه


904 کاربر

نام درس ها و منابع آزمون اختصاصی و عمومی رشته روانشناسی عمومی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور: روانشناسی عمومی پیشرفته (متن کامل زمینه روانشناسی هیلگارد (تک جلدی))، روانشناسی رشد پیشرفته (روانشناسی رشد (نظریه ها پژوهش ها و آزمون ها))، متون تخصصی (متون روانشناسی به زبان انگلیسی)، نظریه های شخصیت (نظریه های شخصیت (تجدید نظرشده) ویراست دهم) (جزوه درسی، نکات کلیدی، نمونه سوال، پاسخنامه کتاب).

رشته روان شناسی عمومی ارشد فراگیر پیام نور شامل 4 درس می باشد که نام تک تک آن ها به همراه منبع و یا منابع موردنیاز برای هر درس در ابتدای همین صفحه بیان گردیده است. در متن زیر نیز نام کلیه دروس و منابع به همراه نام نویسندگان و ناشران هر منبع برای داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور لیست شده است.- درس روانشناسی عمومی پیشرفته: کتاب متن کامل زمینه روانشناسی هیلگارد (تک جلدی)؛ نوشته اتکینسون، اسمیت، هوکسما.بم، محمدتقی براهنی و همکاران، انتشارات رشد. – درس روانشناسی رشد پیشرفته: کتاب روانشناسی رشد (نظریه ها پژوهش ها و آزمون ها)؛ مهناز علی اکبری دهکردی، انتشارات دانشگاه پیام نور.- درس متون تخصصی: کتاب متون روانشناسی به زبان انگلیسی؛ نوشته حمید کمرزرین، انتشارات دانشگاه پیام نور.- درس نظریه های شخصیت: کتاب نظریه های شخصیت (تجدیدنظرشده) ویراست دهم؛ نوشته دوان پی، شولتز، سیدنی آلن شولتز، یحیی سیدمحمدی، انتشارات ویرایش.

کارشناسی ارشد پیام نور رشته روانشناسی
کارشناسی ارشد پیام نور رشته روانشناسی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *